ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • “Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» у частині, що стосується нагородження та присвоєння почесних звань”

    Підписів 66

    Днів залишилось 86

    Сезіна Інна
    Оприлюднена
    26 серпня, 2024
    26 листопада, 2024
    86
    66 (з них за 7 днів: 66)

    Я, Сезіна Інна Сергіївна, дружина
    загиблого Сезіна Сергія Івановича,
    26.11.1979 р.н. (снайпера 2 категорії ВЧ А7299),
    який загинув 03.07.2024 в н.п. Невське Луганської області, захищаючи
    суверенітет та незалежність України,
    звертаюсь від імені родичів та побратимів полеглих українських захисників з проханням, яке стосується розгляду електронних петицій, зокрема, про присвоєння звання Героя України.

    Згідно з абзацом 15 статті 23-1 Закону України «Про звернення громадян» електронна петиція, адресована відповідно Президенту України, Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України, розглядається у порядку, встановленому цією статтею, за умови збору на її підтримку не менш як 25000 підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня оприлюднення петиції.

    Вважаємо, що це приниження честі та гідності родичів загиблих захисників, які вимушені ходити по сусідах та по соціальним мережам, щоб назбирати ці 25000 підписів. Оскільки навіть якщо вся бригада чисельністю 8000 осіб (а може бути лише 1000 осіб), і все село, у якому виросла людина, підпишуть петицію, все одно цих підписів буде недостатньо.

    Держава повинна підтримувати сімʼї загиблих, а не принижувати нас. Щоб вдови та матері не писали «Благаю, допоможіть, критична петиція!».

    Крім того, люди похилого віку можуть не мати інтернету, Дії та банкінгу, або не вміють авторизуватися та підписати петицію. До того ж, військові, які знаходяться на «0», зазвичай теж не мають можливості підписати петицію побратима.

    Варто зазначити, що необхідність збору великої кількості голосів породжує шахрайство, оскільки, користуючись нагодою, шахраї, зокрема увʼязнені, просять гроші за поширення та підписання таких петицій.

    Питання присвоєння звання Героя України не є загальнонаціональним, в стосується обмеженого кола осіб, тому збір такої великої кількості підписів є необґрунтованим та нереальним.

    Враховуючи вищевикладені обставини, прохання внести зміни до Закону України «Про звернення громадян», а саме: абзац 15 статті 23-1 загаданого Закону викласти в наступній редакції:
    «Електронна петиція, адресована відповідно Президенту України, Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України, розглядається у порядку, встановленому цією статтею, за умови збору на її підтримку не менш як 25000 підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня оприлюднення петиції, а у разі якщо тема петиції до Президента України -«Нагородження, присвоєння почесних звань» - не менш як 5000 підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня її оприлюднення).»

    Сподіваюсь, що ви почуєте нас та ухвалите відповідні зміни до Закону України «Про звернення громадян».

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Зміни до Закону 2136 "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану"

    Підписів 1672

    Днів залишилось 65

    Вербовецька Тетяна Владленівна
    Оприлюднена
    05 серпня, 2024
    05 листопада, 2024
    65
    1672 (з них за 7 днів: 39)

    За два з половиною роки воєного стану в Україні відбувся катастрофічний відтік працездатного населення . Масштабна вимушена міграція населення за межі країни, мобілізація до лав ЗСУ, поглиблення освітньо-професійних диспропорцій на ринку праці та нерівномірне його відновлення як у географічному, так і галузевому вимірі спричинили нестачу кваліфікованих кандидатів на працевлаштування на ринкі праці. За повідомленням «Work.ua», значна кількість роботодавців у 2023 р. потерпали від дефіциту кадрів. В 2024 році процес нестачі кадрів тільки поглиблюється.
    Статтею 11 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» № 2136-IX від 15.03.2022 р. (далі – Закон № 2136-IX) зі змінами та доповненнями передбачено: на період воєнного стану дія окремих положень колективного договору може бути зупинена за ініціативою роботодавця.
    Колективний договір між роботодавцем та трудовим колективом завжди сприяв розширенню соціальних гарантій, покращував умови праці на підприємстві, створював додаткові матеріальні та соціальні блага для працівника. Завдяки трудовим договорам, які регулюються законодавством України, на підприємстві створювались сприятливі умови для працевлаштування, заохочення працівника до роботи на підприємстві, його довготривалої сталої праці, заохоченню до підвищення майстерності, кваліфікації, категорійності тощо.
    Користуючись можливістю відминити дію окремих положень колективних договорів, для заощадження коштів чи з інших причин за для швидкої, але короткочасної вигоди, керівництво підприємств несвідомо, а часом і свідомо сприяє ще більшому відтоку кадрів на підприємстві. Ця стаття дозволяє припинити дію окремих положень колективних договорів за ініциативи роботодавця без згоди іншої сторони підписанта колективного договору: профспілки чи представника трудового колективу, чим взагалі нівелюється Закон України "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності". Стаття 11 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» № 2136-IX від 15.03.2022 р. (далі – Закон № 2136-IX) зі змінами та доповненнями порушує статтю 5 Співвідношення законодавства і колективного договору, угоди, трудового договору, Закону України "Про колективні договори і угоди", а саме: умови колективних договорів і угод, укладених відповідно до чинного законодавства, є обов'язковими для підприємств, на які вони поширюються, та сторін, які їх уклали.
    Таким чином, наполягаю на скасуванні статті 11 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» 2136-IX від 15.03.2022 р. (із змінами і доповненнями).

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Знищення корупції в країні

    Підписів 494

    Днів залишилось 10

    Малофеєв Руслан Валерійович
    Оприлюднена
    11 червня, 2024
    11 вересня, 2024
    10
    494 (з них за 7 днів: 3)

    В зв'язку з масовою корупцією в країні, та халатним відношенням держслужбовців до своїх зобов'язань перед народом, в зв'язку з непомірними розтратами коштів платників податків, в зв'язку з військовим станом та відкритим хабарництвом і наживанням статків на військових та цивільних, ми, НАРОД УКРАЇНИ, ЯКИЙ Є ВЛАДОЮ КРАЇНИ, ВИМАГАЄМО:
    1. Прирівняти корупцію держслужбовців всіх рівнів до державної зради.
    2. Заборонити відпускати під заставу винних в корупції.
    3. Повна конфіскація всіх активів корупціонера, та його всієї сім'ї, родичів та близького оточення.
    4. Всіх підлеглих винного в корупції люструвати та конфіскувати активи.
    5. Держслужбовці не мають права займати посади, не провівши мінімум рік на полі бою (не в тилу), з підтвердженням всієї бригади, де знаходилися. Не можуть зрадники керувати ВЛАДОЮ КРАЇНИ!!!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • негайний призов до Сил Оборони України правоохоронців, військових та пенсіонерів МВС,держслужбовців та інших робітників бюджетної сфери та про приорітетний прийом на роботу в державні установи, комунальні підприємства та правоохоронні органи України осіб, які звільнені з підрозділів Сил Оборони після початку повномасштабної російської агресії

    Підписів 110

    Днів залишилось 9

    Полтавець Світлана
    Оприлюднена
    10 червня, 2024
    10 вересня, 2024
    9
    110 (з них за 7 днів: 3)

    Прийшов час всім правоохоронцям,включаючи патрульну поліцію, держслужбовцям, помічникам депутатів,пенсіонерам з числа військових і правоохоронців, які ще не служили протягом цієї війни, теж проявити свою державницьку позицію та піти послужити у Силах Оборони відповідно кваліфікації та військової спеціальності. Україна має провести ротацію добровольців та мобілізованих в перші дні повномасштабної агресії чоловіків та жінок, які вже проявили свій патриотизм та за покликом серця пішли боронити країну.
    Наші захисники, які зараз перебувають в Силах Оборони, мають повернутися до своїх родин і відпочити, заспокоїти нерви та отримати час, щоб загоїлися рани. Ми впевнені, що вони займуть робочі місця згідно свого професійного досвіду та зможуть гідно замінити тих держслужбовців, бюджетників тощо, яких зараз треба мобілізувати.
    Більше того, ми впевнені, що воїни, які на своїх плечах несли тяготи та жахи війни, зможуть скоріше налагодити порядок в установах та відомствах, розуміючи, якою дорогою ціною досягнута ця можливість реформувати країну, наблизити її до стандартів Європейського Союзу. Про саме такі результати аналогічних ротацій свідчить досвід Ізраїля, Франції тощо.
    Будь ласка, терміново внесіть як першочерговий законопроект про демобілізацію та приорітетний прийом на роботу в державні та правоохоронні органи України осіб, які брали участь в Силах Оборони з 24 лютого 2022 року.
    Прийміть це рішення.
    Суть звернення:
    Просимо внести для першочергового розгляду законопроєкт про негайний призов до Сил Оборони України правоохоронців, держслужбовців, помічників депутатів, пенсіонерів з числа військовим і внутрішніх справ не менше 50%,та про приорітетний прийом на роботу в державні установи, комунальні підприємства та правоохоронні органи України осіб, які звільнені з підрозділів Сил Оборони після початку повномасштабної російської агресії.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Допрацювати і проголосувати Проект Закону про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо удосконалення адміністративної відповідальності за керування або експлуатацію транспортних засобів із перевищенням допустимого рівня шуму

    Підписів 3

    Днів залишилось 88

    Губкіна Тетяна Володимирівна
    Оприлюднена
    28 серпня, 2024
    28 листопада, 2024
    88
    3 (з них за 7 днів: 3)

    Проголосувати Проект Закону про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо удосконалення адміністративної відповідальності за керування або експлуатацію транспортних засобів із перевищенням допустимого рівня шуму

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Виплата ОГД повнолітнім дітям, у яких загиблі до 29.03.2024 року та у яких не пройшов строк 3 роки з дати смерті, бо закон 9226 не поширюється на ці правовідносини.

    Підписів 57

    Днів залишилось 54

    Максимова Маргарита Костянтинівна
    Оприлюднена
    25 липня, 2024
    25 жовтня, 2024
    54
    57 (з них за 7 днів: 2)

    Шановні депутати ВРУ! Шановний Президент України! Звертаюся до вас як до субʼєктів законодавчої ініціативи! З початку повномасштабного вторгнення у повнолітніх дітей загиблих Захисників були бюрократичні труднощі з отриманням одноразової грошової допомоги у випадку загибелі Захисника. У цьому році вступив в законну силу закон 9226, який розширив коло осіб, які є отримувачами ОГД. Проте він не має зворотної сили, що позбавляє права тих повнолітніх, у яких загиблі до 29.03.2024 отримати частку допомоги. Також є норма, що ті хто має право отримати огд може реалізувати таке право незалежно від реалізації такого права іншими. Тобто є багато ситуацій, де дружина наприклад отримує свою частку, а повнолітні діти чекали закон 9226, але тепер все упирається у зворотню силу, що позбавляє Надії на справедливий перерозподіл. Відповідно виникає питання щодо внесення повторних змін для встановлення соціальної справедливості. Так як немає вини тих повнолітніх, у яких загиблі до 29.03.2024, що на самому початку закон був не на їх боці, а справедливість встановили протягом 3 років з дня смерті і у багатьох цей строк не сплив. Також постанова 168 КМУ у яку було внесено зміни 18.06.2024 року спочатку було прописано, що особи, які мають право можуть його реалізувати з дня виникнення( дати смерті). А тепер протягом 3 років з дня виникнення, тому зміни повинні поширюватися і на тих повнолітніх дітей у яких загиблі до 29.03.2024 і у яких не пройшов строк 3 роки. Бо довести факт утримання важко і майже неможливо для багатьох повнолітніх дітей. Бо багато хто звертався за старими правилами, а по новим правилам відмовляють бо застосовують стару неконституційну редакцію ст 16-1 ЗУ « Про соціальний та правовий статус військовослужбовців та членів їх сімей», де діти обмежувалися повноліттям. А тепер правила змінили, а неконституційну редакцію продовжують застосовувати, а то закон немає зворотної сили. Надайте закону 9226 зворотню силу, незалежно від реалізації такого права іншими членами сімʼї, бо дуже рідко родичі можуть поділити кошти у сімейному колі, суди шансів не дають, а чому ті ж повнолітні повинні бути заручниками того, що держава з самого початку не прописала закон щодо розподілу огд не враховуючи всіх нюансів сімейних відносин? Хіба справедливий соціальний захист повинен спиратися в зворотню силу? Адже військослужбовці віддали життя за державний суверенітет та територіальну цілісність, і позбавляти їх повнолітніх дітей права на свою частку не є проявом поваги до їх волі. Ця проблема потребує встановлення належних правових та соціальних гарантій з боку держави. Право повнолітніх дітей на свою частку не повинно обмежуватися працездатністю, інвалідністю, належністю власної сімʼї, ці фактори не повинні впливати на право на частку огд, воно повинно бути автоматичним як у дружини, батьків, неповнолітніх дітей та утриманців.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Cтворення тимчасової слідчої комісії для виявлення фактів корупції у сфері водопостачання України.

    Підписів 15

    Днів залишилось 75

    Купрєєнко Володимир Георгійович
    Оприлюднена
    15 серпня, 2024
    15 листопада, 2024
    75
    15 (з них за 7 днів: 2)

    Шановні народні депутати!
    Вже другий рік на території України тривають воєнні дії, які завдали значної шкоди об’єктам критичної інфраструктури, в тому числі мережам водопостачання. Але на жаль, у ці й так не прості для нашої країни часи, деякі державні діячі та чиновники своїми корупційними діями ведуть диверсійно-побутову роботу зсередини. Це стосується мереж водопостачання та очищення води. Останні заяви влади про проблему очищення води на їх офіційних ресурсах датуються 2014-2015 роками. Вони не створили стратегічного плану чи цільової програми для цієї задачі, вона не є пріоритетною для київської влади.
    Ми, підписанти цієї петиції, висловлюємо глибоке занепокоєння щодо низької якості питної води, що подається населенню України, та численних фактів корупції у сфері водопостачання, безпосередньо це стосується «Київводоканалу».
    За 2023 рік до суду будо направлено чотири кримінальні справи щодо КИЇВВОДОКАНАЛУ, а збитки державі оцінили у 70 млн. гривень, нещодавно до суду було направлено ще три справи, які завдали збитки на 322 млн. гривень.
    Постійні атаки Росії на українську енергосистему можуть призвести до зупинки водопостачання на тривалий термін, що, у свою чергу, може сприяти передачі водним шляхом таких інфекційних хвороб, як гепатити, холера та ботулізм.
    Неодноразово в різних регіонах країни фіксувалися випадки надання води, яка не відповідає санітарним нормам, а саме:
    - наявність шкідливих домішок;
    - неприємний запах та смак;
    - перебої з водопостачанням;
    - заниження обсягів поданої води при завищених тарифах.
    Вважаємо, що такі порушення є неприпустимими та свідчать про неефективну роботу державних органів, які відповідають за контроль за якістю питної води та прозорість процесів у сфері водопостачання.
    З метою виявлення всіх фактів корупції у цій сфері, притягнення винних до відповідальності та розробки ефективних заходів для покращення якості питної води в Україні, ми вимагаємо від Верховної Ради України створити тимчасову слідчу комісію.
    Завданнями цієї комісії повинні стати:
    • Всебічне дослідження системи водопостачання в Україні, виявлення її слабких місць та корупційних схем.
    • Аналіз діяльності державних органів, відповідальних за контроль за якістю води.
    • Оцінка ефективності використання коштів, виділених на розвиток системи водопостачання.
    • Розробка рекомендацій щодо вдосконалення законодавства у сфері водопостачання та посилення контролю за його виконанням.
    Ми переконані, що створення тимчасової слідчої комісії є необхідним кроком для вирішення проблеми низької якості питної води в Україні та відновлення довіри громадян до державних органів.
    Підписавши цю петицію, Ви долучаєтесь до боротьби за чисту воду та прозорість у державних інституціях.
    Дякуємо за вашу участь!

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Зупинити знос цінних історичних будівель старше 100 років, надавши їм додатковий охоронний статус згідно Закону!

    Підписів 11

    Днів залишилось 52

    Перов Дмитро Анатолійович
    Оприлюднена
    23 липня, 2024
    23 жовтня, 2024
    52
    11 (з них за 7 днів: 1)

    19 липня 2024 року була самовільно зруйнована чергова історична пам'ятка України. Мова йде про Садибу Зеленських, 1890 р., що була розташована на вул. Кониського, 22 у м. Києві. Зносу більш як 130-річної будівлі передувало 2 роки погоджень облікових документів та різноманітних відписок місцевого органу охорони культурної спадщини - Департаменту культспадщини КМДА. Затягування процесу надання статусу пам'ятки цінній історичній будівлі, а від так і ціла серія корупційних ризиків стала можлива завдяки ускладненій та бюрократизованій процедурі взяття на облік об'єкту культурної спадщини. Чинне на сьогодні пам'яткоохоронне законодавство встановлює вимоги щодо численних погоджень і висновків, заборон і обмежень щодо взяття цінних історичних об'єктів під захист Закону. Як результат - знищення пам'яток забудовника ще до отримання першими охоронного статусу. Останній і кричущий приклад - Садиба Зеленських.

    Проблема не нова, ще в інтерв'ю від 11 квітня 2021 року тогочасний директор Департаменту охорони культурної спадщини - Олександр Никоряк зазначив: на сьогодні в м. Києві виявлено та досліджується більше 3 000 історичних об'єктів, з них лише 1 000 мають охоронний статус зігдно Закону - решту можуть знести в будь-який момент. Через ускладену процедуру обліку - темп підготовки облікової документації та внесення пам'яток до Переліку пам'яток і надалі до Держреєстру в м. Києві та по областях становить 1-2 пам'ятки на рік. Тобто, умовно, щоб захисти всі цінні історичні будівлі Києва від зносу, надавши їм статус пам'яток, потрібно близько 1 000 років...

    У багатьох країнах Європейського Союзу діє принцип уніфікованого критерію, за яким особливо цінні будівлі автоматично отримують охоронний статус та взяті під захист держави без проходження додаткових бюрократичних процедур. У Польщі, Латвії, Естонії, Чехії діє принцип за яким всі будівлі, що виконані за індивідуальним проектом, зберегли характерні риси епохи та старше 100 років автоматично набувають охоронного статусу в силу Закону. Зокрема, відповідно до ст.ст. 7, 14, 22a, 25 польського Закону «Про охорону пам'яток та опіку над пам'ятками» - історичні будівлі старше 100 років автоматично підпадають під охорону Закону. Надалі ці будівлі підлягають ретельному дослідження з боку пам'яткоохоронних органів і якщо останні не підтверджують таку цінність статус пам'ятки будівлею втрачається. Однак, до моменту проведення відповідних історико-бібліографічних досліджень (створення облікової документації) жоден власник не може знести об'єкт культурної спадщини. Тобто, на рівні Закону встановлюється презумпція цінності історичних будівель, нецінність яких потрібно доводити. В Україні ж навпаки - сьогодні діє презумпція нецінності, коли для охоронного статусу потрібно збирати довідки, доводити, що будівля дійсно є цінною і коли врешті всі папери зібрано - її зносять забудовники, як у випадку з Будинком Зеленських, 1890 р. у Києві.

    Отже, з огляду на означене, ми пропонуємо запровадити в Україні додатковий безумовний охоронний статус для цінних історичних будівель збудованих до завершення національно визвольних змагань 1917-1922 рр. шляхом внесення відповідних змін до профільного Закону України "Про охорону культурної спадщини". Зокрема, додатково визначивши та розширивши поняття об'єкту культурної спадщини, за аналогією з польським законом, додавши "об'єкт культурної спадщини" до категорій, що перебувають під захистом Закону на одному рівні із пам'ятками до моменту вирішення питання про його занесення або незанесення до Державного реєстру нерухомих пам'яток України (ст. 1, 22, 26, 32 Закону України "Про охорону культурної спадщини").

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • ⚠️💡🔌💲⚡💰 РЕНЕСАНС АТОМНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ. СУЧАСНІ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В БУДІВНИЦТВІ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ АЕС. ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ, ЕКОЛОГІЯ ТОЩО. СТВОРИТИ ТСК ТА ВЗЯТИ ПІД КОНТРОЛЬ ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ІННОВАЦІЙНИХ ПІДХОДІВ ТА КОМПЛЕКСНОГО ПІДВИЩЕННЯ ТЕХНІКО ЕКОНОМІЧНОГО ОБГРУНТУВАННЯ З ККД, УРАХУВАННЯМ ВТРАТИ ТЕПЛА ГРАДИРЕНЬ ДЛЯ ТЕПЛИЦЬ, ДОДАТКОВОЇ ГЕНЕРАЦІЇ ПАРОТУРБІНАМИ, ОПАЛЕННЯМ МІСТ ТОЩО. ЗАЛУЧЕННЯ КОНТРОЛЮ ТА НАУКОВЦІВ ДЛЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ АЕС💰⚡💲🔌💡⚠️🇺🇦 АВТОР: ТОНЕНЬКОВ ДМИТРО**

    Підписів 1

    Днів залишилось 80

    Тоненьков Дмитро Валерійович
    Оприлюднена
    20 серпня, 2024
    20 листопада, 2024
    80
    1 (з них за 7 днів: 1)

    Згідно зі своїми повноваженнями прийняти рішення, правки, зміни до законодавства, розробити програми та рішення тощо та передати для всі зацікаленим установам. ВЗЯТИ ПІД КОНТРОЛЬ ІСНУЮЧИМИ ТИМЧАСОВИМИ СЛІДЧИМИ КОМІСІЯМИ ТА ІНШИМИ СПОСОБАМИ КОНРТОРОЛЮ ДЛЯ ЯКІСНОГО БУДІВНИЦТВА, МОДЕРНІЗАЦІЇ ХАЄС ТА ІНШИХ.
    ВИМАГАЄМО ТЕРМІНОВО ПРИЙНЯТИ ЗМІНИ В ЗАКОНОДАВСТВІ УКРАЇНИ, СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТА ІННОВАЦІЙНИХ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ДЛЯ ЗАЛУЧЕННЯ ДО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ ДОДАТКОВО ФІНАНСУВАННЯ ТА НОВИХ ІННОВАЦІЙНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ЗБАГАЧЕННЯ ТА НЕЗЛАМНОСТІ УКРАЇНИ!
    За кілька років до повномасштабної агресії, я вставляв свої п'ять копійок в розвиток зеленої енергетики та необхідність збільшення потужностей електрогенерації спираючись на зауваження експертів, зношування потужностей тощо, щось вдалось, але кризи сьогодення змушують до активних дії. Наразі повстає питання про будівництво АЕС та поетичний ренесанс атомної електростанції. Обумовлені своєю посадою та зацікавленістю деяких осіб та промислових груп запропонована "консерва" по будівництву Хмельницьких блоків АЕС. Лякаючись гучних поетичних форм, згадується басня про лисицю, сир та ворону. Отже, задля запобігання стратегічної помилки як промислових груп по будівництву АЕС, так і України в цілому вимушений звернути увагу та мотивувати ДІЙсно попрацювати та розробити обгрунтовані ТЕХНІКО ЕКОНОМІЧНІ ВИСНОВКИ та плани будівництва. Диявол в деталях! Ось і тут нібито АЕС треба, нібито хтось отримує фінансування та виконання будівельних робіт на багато років і намагається нібито врятувати Україну. Але за сучасних технологій це може в погоні за швидкими грошима на десятиріччя, втратити стратегічну перспективу витіснення Росатома з ринки конкурентними інноваційними технологіями. Атомна енергетика, на перший погляд, страшна, незрозуміла і потребує фахових знань, чи. багато років дехто зловживає і як зараз намагається збудувати за старим проєктом. Насправді АЕС складається з печі - ядерного реактора, який гріє воду, а пара з води штовхає під тиском турбіну та генерує електрику. Отже, за існуючими планами при будівництві за 3-4 роки можлива генерація, якщо щось не станеться, а лебеді прилітають як і ракети. Насправді ТУРБІНУ МОЖЕ ШТОВХАТИ ПАРА НАГРІТА НЕ РЕАКТОРОМ, А ГАЗОМ І ТАКА ТЕХНОЛОГІЯ ІСНУЄ, НАПРИКЛАД В КОМПАНІЇ SIEMENS, а отже така гібридна турбіна може генерувати електрику за допомогою газу набагато раніше пуску повністю збудованої станції з усіма бюрократіями та вимогами до пуска реактора та додати як маневрових, так і загальних потужностей в найближчі роки, а також ДЕ ЩЕ ТА КОЛИ БУДЕ МОЖЛИВІСТЬ НА ДВОХ АТОМНИХ РЕАКТОРАХ ВІДПРАЦЮВАТИ ІННОВАЦІЙНУ ТЕХНОЛОГІЮ ЯК НЕ В ЦИХ ВАЖКИХ УМОВАХ ТА СКЛАДНИЙ ІСТОРИЧНИЙ ЧАС. Така можливість не тільки забезпечить якнайшвидше генерацією, але і дасть можливість зайняти свою нішу для будівництва АЕС в Африці, Середньої Азії, а можливо модернізувати чи добудувати деякі сьогоднішні контракти Росатому тощо. Фактично станція ще не добудована, а вже дає прибуток і самоокуповується генеруючи з газу електрику.
    Хочу попередньо обмовитись та зауважити, що проєктування АЕС було від'ємне від стратегії подолання всесвітнього потепління, розвитку сільського господарства, здороження енергії тощо. Насправді величезні градирні - це тепла вода, яка може опалювати міста, теплиці, може додатково грітися газом та генерувати додаткову електрику малою турбіною, випарована вода без систем зрощування випадає росою на поля, а зважаючи на південне розташування Хмельницької АЕС, робити наукових досліди, які легко перенести на модернізацію Турецької АЕС, в Африці та на Близькому Сході тощо. До того ж збільшення випаровування та тепла вода охолодження реактора, може надати значний ефект на місцевий мікроклімат для отримання сільськогосподарських культур цілий рік тощо, збільшення вологи в ґрунті без систем зрошення, а також ЗМЕНШЕННЯ ПИЛУ В ТА НЕБЕЗПЕЧНИХ ЧАСТИН В ПОВІТРІ та можливість будувати поблизу підприємств на кшталт металургії чи запобігання пиловим бурям тощо при взаємовигідному підходу до виконання водних ресурсів, сприяння законів та держави до такого ЕКОЛОГІЧНОГО симбіозу. 
    Отже, вимагаємо надати підписи з ознайомленням з петиціями всіма зацікавленими особами та взяти під контроль усіма можливими засобами та повноважними особами та запобігти вчиненню стратегічної історичної помилки, а скористатися безприцидентним подарунком та збігом обставин долі для стратегічного розвитку економіки України та посилення незламності.
    Надати обгрунтовані відповідь уповноваженим фахівцем міністерства, керівника установи тощо з усвідомленням дії та бездіяльність посадової особи та такого важливого питання.
    Приймати кадрові рішення за умови свідомої чи несвідомої дії саботажу енергетичної безпеки України тощо згідно думок викладених в цієї та згаданих нижче петиціях.
    ЧАСТИНА 1 З 2-Х⚠️💡⚡💪♥️РЕФОРМА НЕЗЛАМНОСТІ УКРАЇНИ ТА ЕНЕРГОМЕРЕЖ З УРАХУВАННЯМ ЕКОЛОГІЇ, ІНКЛЮЗІЇ, ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ З УТВОРЕННЯМ НОВИХ РОБОЧІХ МІСЦЬ, ПІДПРИЕМСТВ, ГАЛУЗЕЙ ТОЩО♥️💪⚡💡⚠️ АВТОР: ТОНЕНЬКОВ ДМИТРО ДІМАКРАТІЯ**
    Петиція №41/006932-24еп
    Петиція №41/006933-24еп
    ⚠️🔌⚡💡 ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІ БУДИНКИ НЕЗЛАМНОСТІ. БУДИНОК СОНЯЧНИЙ КОЛЕКТОР ТЕПЛИЦЯ💡⚡🔌🏠 АВТОР: ТОНЕНЬКОВ ДМИТРО ДІМАКРАТІЯ**
    Петиція №41/006517-24еп
    💡🔌⚡🆘⚠️ЧАСТИНА 1 з 4. ТЕРМІНОВІ ПРОПОЗИЦІЇ ДО МІНЕНІСТРА ЕРГЕТИКІ, ЕКОНОМІКИ ТОЩО. ПОСИЛЕННЯ СТІЙКОСТІ ЕНЕРГОСТСТЕМИ ТА ГЕНЕРАЦІЇ УКРАЇНИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА СУВЕРЕНІТЕТ ТА ОБОРОНОЗДАТНОСТЬ УКРАЇНИ ⚠️🆘⚡🔌💡АВТОР: ТОНЕНЬКОВ ДМИТРО ДІМАКРАТІЯ**
    Петиція №41/006477-24еп
    Петиція №41/006478-24еп
    Петиція №41/006479-24еп
    Петиція №41/006480-24еп
    ⚠️ЧАСТИНА 1 З 2💡🔌💲⚡💰 РЕНЕСАНС АТОМНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ. СУЧАСНІ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В БУДІВНИЦТВІ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ АЕС. ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ, ЕКОЛОГІЯ ТОЩО💰⚡💲🔌💡⚠️🇺🇦 АВТОР: ТОНЕНЬКОВ ДМИТРО**
    Петиція №41/007029-24еп
    Петиція №41/007028-24еп
    ЗАГАЛЬНИЙ ВИСНОВОК. Тобто за умови стимулювання науково-технічного потенціалу для впровадження інноваційних підходів при будівництві Хмельницької АЕС та стимулювання всіх зацікавлених сторін, Україна не тільки швидше отримає додаткові потужності за допомогою введення в мережу гібридного турбини працюючої на газу до кінцевого будівництва ядерних реакторів, але отримує унікальні можливості та безцінний досвід з отриманням прибутку та генерації при технічної зупинки реактора для заміни палива з генерацією від газу. Здобуває досвід комплексного впливу на пил з полів, екологію, вики, зменшення викидів вуглецю в світі, замінюючи генерації на вугіллі атомними реакторами, які до того впливатимуть на мікроклімат, зрошення та вписується гармонійно в інфраструктуру опалення міст, теплиці, маневрувати потужностями АЕС та СОНЦЯ за надлишку виробляючи з води ВОДЕНЬ ТА КИСЕНЬ для подальшої генерації в АЕС, ТЕС тощо та розвитку експорту ВОДНЯ мережею трубопроводів. Тож вимагаємо виділити кошти, прийняти рішення та зміни до законодавства, а також залучити фахівців та науковців для втілення викладених думок та зауважень для НЕЗЛАМНОСТІ УКРАЇНИ ТА ЕНЕРГОМЕРЕЖ З ККД АЕС ВИЩЕ ЗА 35-45% тощо.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Бронювання для усього особового складу Державної служби України з надзвичайних ситуацій, оперативно-рятувальної служби та інших працівників цивільного захисту

    Підписів 5310

    Днів залишилось 5

    Надха Анастасія Дмитрівна
    Оприлюднена
    06 червня, 2024
    06 вересня, 2024
    5
    5310 (з них за 7 днів: 0)

    Зветаємось до Вас ,Голови Верховної Ради України та до Всіх Народних Депутатів!
    З метою забезпечення функціонування Державної служби України з надзвичайних ситуацій на належному рівні, повноцінної реалізації державної політики у сфері цивільного захисту, звертаємося до Вас по причині зняття бронювання та мобілізації рятувальників - особового складу Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі- працівники ДСНС), оперативно-рятувальної служби та інших працівників цивільного захисту.

    На даний момент бронювання з частини працівників ДСНС фактично зняте!
    Міністерством економіки України запропоновано у проекті постанови КМУ, військовозобов’язані, які працюють або проходять службу в органах ДСНС, підлягатимуть бронюванню в обсягах не більше ніж 50 відсотків станом на 18 травня 2024 р., що суперечитиме п.п. 2 п. 1 ст. 25 Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», від 18 травня 2024 року.

    Цивільний захист - комплекс заходів, які реалізуються на території України в мирний час та в особливий період і спрямовані на захист населення,територій, навколишнього природного середовища, майна, матеріальних і культурних цінностей від надзвичайних ситуацій та інших небезпечних подій, запобігання виникненню таких ситуацій та подій, ліквідацію їх наслідків, надання допомоги постраждалим, здійснення державного нагляду (контролю) у сфері пожежної та техногенної безпеки.
    Враховуючи викладене, реалізація такої функції держави як цивільний захист є надзвичайно важливою під час воєнного часу.

    ДСНС ЗДІЙСНЮЄ ВАЖЛИВУ МІСІЮ В ТИЛУ!
    Здійснюють превентивні заходи у сфері техногенної та пожежної безпеки, та
    поряд з цим, ризикують своїм життям щоразу при ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, а особливо під час воєнного стану в країні. Їх робота важлива тут! Це хлопці та дівчата, які навчалися захищати громадян країни, а також наших менших братів від вогню та інших надзвичайних ситуацій.

    Працівники ДСНС здійснюють гарантування та забезпечення державою конституційних прав громадян на захист життя, здоровʼя та власності; А ТАКОЖ ВИКОНАННЯ У ВОЄННИЙ ЧАС НОРМ МІЖНАРОДНОГО ГУМАНІТАРНОГО ПРАВА [ст. 7, ч. 1, п. 1, Кодексу цивільного захисту України,ст. 19 Закону України "Про оборону України" від 04.04.2024 року]. А також гарантує інші принципи здійснення цивільного захисту!

    Щоб українці були впевнені у можливості реалізації своїх прав як громадян, були захищені від надзвичайних ситуацій та наслідків тероризму з боку країни агресора, ми повинні надати їм можливість та забезпечити право виконувати свої обовʼязки та функції у повному обсязі необхідно на законодавчому рівні закріпити
    норму щодо стовідсоткового бронювання особового складу Державної служби України з надзвичайних ситуацій на період мобілізації та на воєнний час.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • «Електронна петиція щодо унеможливлення зупинення роботи підприємств сфери управління відходами внаслідок здійснення мобілізаційних заходів»

    Підписів 406

    Днів залишилось 5

    Барінов Максим
    Оприлюднена
    06 червня, 2024
    06 вересня, 2024
    5
    406 (з них за 7 днів: 0)

    Ми, Асоціація «Український екологічний альянс» - всеукраїнське об’єднання підприємств сфери управління відходами, в особі Директора Асоціації Барінова Максима Олександровича, звертаємося з метою вирішення нагального питання, яке постало не лише перед учасниками Асоціації, але й перед тисячами інших суб’єктів господарювання, що здійснюють господарську діяльність зі збирання та оброблення побутових відходів в Україні в цей складний період.
    Вказана галузь є критично важливою для нашої держави та відноситься до сфери житлово-комунальних послуг, що віднайшло відображення і в цілій низці нормативно-правових актів, відповідно до яких заборонено під час воєнного стану в Україні призупиняти/зупиняти надання житлово-комунальних послуг населенню навіть за умови, якщо вказані послуги не оплачуються або оплачуються не вчасно чи не в повному обсязі.
    Підприємства, що входять до складу Асоціації «Український екологічний альянс» надають послуги зі збирання, перевезення, оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) відходів. Це безпосередньо пов’язано з екологічною безпекою, санітарно-епідеміологічним благополуччям населення в містах, селищах та селах України. Надання цих послуг є фізично важкою працею, (завантаження/пересування контейнерів), що виконуються часто в нічні години для уникнення ускладнень трафіку та вимагає спеціальних навичок керування спецтранспортом у межах населених пунктів (20-30-тонними сміттєвозами) та їх технічного обслуговування.
    Однак, надання цих послуг може бути повністю унеможливлене через наступні причини:
    1. Персонал підприємств переважно складається з чоловіків призовного віку. Ці працівники є водіями вантажівок, операторами спеціальних маніпуляторів, працівниками звалищ або полігонів, або тими, хто пройшов спеціальне навчання в сфері управління відходами та не можуть бути заміненими працівниками з інших галузей. Від їх роботи залежить ефективність у очищенні міст, селищ та сіл від відходів.
    2. Мобілізація цих працівників призведе до занепаду сфери управління відходами в Україні. Якщо вказані працівники будуть мобілізовані, без огляду на досить значну роль, яку їх праця відіграє для нашої держави, то фактично сфера управління відходами в Україні занепаде настільки, що прийде в стан, який існує наразі лише в декількох найбільш недорозвинених країнах світу.
    Вам відомо, що наша країна залишається одним із європейських “лідерів” за кількістю відходів: 6 тисяч легальних сміттєзвалищ і полігонів загальною площею більш ніж 9 тисяч гектарів і щорічне утворення десяти мільйонів тонн сміття в населених пунктах - ось, що ми маємо на сьогодні. Цю навалу сміття стримують як раз підприємства галузі управління відходами та задіяні ними виробничі ресурси і людський капітал, що не дають вищевказаним показникам щодо відходів перетнути критичну для України межу.
    Якщо ці підприємства перестануть функціонувати через мобілізацію працівників, це спричинить ніщо інше як системний колапс в сфері управління відходами на всій території України, що в кінці-кінців призведе до виникнення цілої низки проблем загальнодержавного значення, до погіршення епідеміологічних ситуацій, зруйнує вщент зачатки системи управління та рециклінгу відходів, будувати яку Україна тільки розпочала, виконуючи взяті на себе перед Європейським союзом зобов’язання.
    Проаналізувавши законодавство України, що стосується мобілізації, підзаконні нормативно-правові акти щодо визнання підприємств критично важливими для економіки країни в особливий період та бронювання їх працівників, нажаль, ми дійшли висновку про його недосконалість, а саме, що прописуючи ті чи інші норми законодавець досить часто, не враховує реальної картини та обставин щодо певних сфер та галузей економіки, не розуміє особливостей та специфіки їх функціонування.
    Так, наприклад, спеціальний Закон України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» взагалі не містить жодних норм, відповідно до яких надавалася б відстрочка працівникам підприємств, що здійснюють свою діяльність у сфері управління відходами.
    Хоча, вказаним Законом як раз і передбачено, що під час воєнного стану населення нашої держави повинно безперебійно та нормовано забезпечуватися продовольчими та непродовольчими товарами, медичним обслуговуванням, послугами зв’язку, транспорту, комунальними та побутовими послугами.
    Однак, нам не зрозуміло, яким чином вказані комунальні послуги, до яких відносяться і послуги з управління побутовими відходами, будуть надаватися безперебійно та нормовано, якщо підприємства галузі просто не зможуть їх надавати через те, що їх персонал було мобілізовано.
    Дефіцит вказаних працівників призведе, як ми про це зазначили вище, до виникнення нових проблем в нашій країні, для розв’язання яких будуть потрібні величезні матеріальні та трудові затрати, яких наша економіка може просто не витримати.
    З огляду на це, просимо внести зміни до чинного законодавства України, що регулює питання мобілізації та передбачити в інших нормативно-правових актах положення про відстрочку для працівників підприємств, що здійснюють свою діяльність у сфері управління відходами.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Психологічна допомога військовослужбовцям

    Підписів 225

    Днів залишилось 9

    Кратюк Світлана
    Оприлюднена
    10 червня, 2024
    10 вересня, 2024
    9
    225 (з них за 7 днів: 0)

    Ми, громадян України, звертаємось до вас з проханням розглянути та підтримати ініціативу щодо створення проекту, спрямованого на надання психологічної допомоги українським військовослужбовцям, особливо тим, хто перебуває на передовій. Проект повинен передбачати безкоштовну доступність цієї послуги для наших воїнів у потрібний для них час.

    Оскільки Україна вже другий рік протистоїть агресору, ми вважаємо, що наші військовослужбовці, які щодня ризикують своїм життям за мир і безпеку нашої країни, заслуговують на належну психологічну підтримку. Страшно уявити через що доводиться їм проходити кожен день, тому ми зобовʼязані піклуватися про них у відповідь.

    Важливо підкреслити, що надання психологічної допомоги має бути добровільним. Тобто військовослужбовці мають мати можливість звертатися за допомогою у будь-який час, якщо вони відчувають таку потребу.

    Пропонуємо реалізувати цю ідею через створення онлайн платформи аби обʼєднати кваліфікованих психологів та наших воїнів.

    Дякуємо заздалегідь за реалізацію цієї ідеї.

    З повагою,
    Світлана Кратюк

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Прирівняння корупції та бездіяльності правоохоронних органів до зради Українського народу та відкриття другого фронту по боротьбі з корупцією через запровадження антикорупційного стану

    Підписів 89

    Днів залишилось 23

    Панчук Анатолій Павлович
    Оприлюднена
    24 червня, 2024
    24 вересня, 2024
    23
    89 (з них за 7 днів: 0)

    Ми, нижчепідписані громадяни України, звертаємося до Вас із вимогою прирівняти корупцію та бездіяльність правоохоронних органів до зради Українського народу та відкрити другий фронт по боротьбі з корупцією шляхом запровадження антикорупційного стану. Корупція є однією з найбільших загроз для нашої держави, що підриває демократичні інститути, економічний розвиток та національну безпеку. Бездіяльність правоохоронних органів у боротьбі з корупцією лише посилює цю загрозу, сприяючи безкарності та недовіру громадян до державних інституцій.
    Ми вимагаємо:
    1. Прирівняння корупції та бездіяльності правоохоронних органів до зради Українського народу:
    o Внести зміни до Кримінального кодексу України, визначивши корупцію та бездіяльність правоохоронних органів у боротьбі з нею як акт державної зради з відповідними юридичними наслідками.
    o Встановити суворіші покарання для посадових осіб, які вчиняють корупційні злочини або проявляють бездіяльність у їх розслідуванні, включаючи довготривале ув'язнення та конфіскацію майна, здобутого корупційним шляхом.
    2. Запровадження антикорупційного стану:
    o Оголосити антикорупційний стан на рівні держави, що дозволить застосовувати надзвичайні заходи для боротьби з корупцією.
    o Встановити жорсткі контрольні механізми для моніторингу діяльності державних службовців та посадових осіб.
    o Створити спеціалізовані антикорупційні підрозділи, що діятимуть незалежно від існуючих правоохоронних органів та підкорятимуться безпосередньо Президенту або незалежній антикорупційній комісії.
    3. Підвищення прозорості та підзвітності державних органів:
    o Запровадити обов'язковий публічний доступ до інформації про діяльність державних установ та їх фінансові звіти.
    o Впровадити систему електронного урядування, що забезпечить відкриті дані у сфері державних закупівель та контрактів.
    4. Посилення незалежності антикорупційних органів:
    o Забезпечити незалежність та належне фінансування антикорупційних органів, таких як НАБУ, САП та НАЗК. Внести зміни до Кримінального кодексу України та кримінальну відповідальність за бездіяльність антикорупційних органів.
    o Створити незалежний судовий орган, спеціалізований на розгляді корупційних справ, який буде звільнений від політичного впливу.
    5. Підтримка суспільного контролю та антикорупційної освіти:
    o Впровадити освітні програми з антикорупційної культури в навчальних закладах.
    o Підтримувати ініціативи громадянського суспільства, спрямовані на моніторинг діяльності державних органів та виявлення корупційних правопорушень.
    6. Запровадження механізмів захисту викривачів корупції:
    o Забезпечити законодавчий захист викривачів корупційних дій, включаючи гарантії анонімності та захисту від переслідувань.
    Ми переконані, що ці заходи сприятимуть зміцненню правопорядку, підвищенню довіри громадян до державних інституцій та покращенню економічного стану нашої країни. Прирівняння корупції та бездіяльності правоохоронних органів до зради Українського народу та запровадження антикорупційного стану стане потужним сигналом про неприпустимість таких дій та рішучість держави в боротьбі з цим злом.

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Проти корупції в умовах воєнного стану і після: за закон і порядок!

    Підписів 71

    Днів залишилось 9

    Кратюк Світлана
    Оприлюднена
    10 червня, 2024
    10 вересня, 2024
    9
    71 (з них за 7 днів: 0)

    Ми, громадяни України, звертаємось до вас з проханням про невідкладні дії щодо боротьби з корупцією, особливо в умовах воєнного стану. Наша країна потребує рішучих заходів, щоб забезпечити чесність та прозорість у державному управлінні.

    1. Пропонуємо створити закон, що передбачатиме конфіскацію майна, набутого корупційним шляхом під час дії воєнного стану. Ця конфіскація має застосовуватися як до посадовців, що вчинили злочин, так і до їхніх родичів та знайомих, якщо вони отримали це майно від них під час державної служби.

    2. У разі виявлення факту корупційних дій, посадовцю має надаватися вибір між позбавленням волі та позбавленням права займати державну посаду і здійснювати підприємницьку діяльність.
    Повторне порушення закону, незалежно від його серйозності, також має призвести до позбавлення волі на строк понад 10 років.

    3. Конфісковане майно повинно бути передане на потреби Збройних Сил України, з усіма відповідними документами та відзвітуванням про використання його. Також пропонуємо перевіряти протягом кварталу, чи фактично використовується це майно або його грошовий еквівалент у відповідності до призначення.

    4. Після перемоги, пропонуємо адаптувати цей закон для використання конфіскованого майна або його еквіваленту на потреби дитячих будинків, допомоги сиротам, ветеранам війни, пенсіонерам та іншим потребуючим групам.

    5. Пропонуємо розглянути можливість створення онлайн-відділу, який буде перевіряти декларації та інформацію про всіх державних службовців. У складі цього відділу повинні бути представники молодих незацікавлених активістів з різних регіонів України, які мають основну роботу поза державним сектором. Також цей відділ має включати податківців з досвідом виявлення корупційних схем, адвокатів і прокурорів, які успішно боролися з корупцією.

    Ми віримо, що впровадження цих заходів сприятиме покращенню ситуації в Україні та зміцненню довіри громадян до державних інституцій. Від вашого рішення залежить подальша доля нашої країни.

    З повагою,
    Світлана Кратюк

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Звільнення Данила Олександровича Гетьманцева з посади голови комітету ВР з питань фінансової,податкової і митної політики,та створення парламентської комісії з приводу розслідування корупційної, антидержавної і антинародної діяльності Данила Олександровича Гетьманцева на посаді голови ВР з питань фінансової,податкової і митної політики.

    Підписів 57

    Днів залишилось 25

    Кузьо Євгеній Вікторович
    Оприлюднена
    26 червня, 2024
    26 вересня, 2024
    25
    57 (з них за 7 днів: 0)

    Від особистого імені,та імені громадян України,які поставили свій підпис під моєю петицією,та підтримують її зміст,вимагаю:
    Звільнити Данила Олександровича Гетьманцева з посади голови комітету ВР з питань фінансів,податкової і митної політики за корупційну,антинародну і антидержавну діяльність,та створити парламентську комісію з питань розслідування корупційної,антидержавної і антинародної діяльності Данила Олександровича Гетьманцева,на посаді голови комітету ВР з питань фінансів,податкової і митної політики!
    Акцентую увагу на тому,що Данило Олександрович Гетьманцев,та його безпосередня діяльність на посаді голови комітету ВР з питань фінансів,податкової і митної політики являються небезпечним для економічної безпеки України,через тісні зв'язки останнього і багаторічну співпрацю з державним зрадником України - Володимиров Сівковичем і його найближчим оточенням!
    Також діяльність Данила Олександровича Гетьманцева на займаній ним вищевказаній посаді спричиняла неодноразові протести представників малого і середнього бізнесу,та направлена на фактичне знищення середнього класу,підриває довіру громадян України до законодавчої влади,знищує малий і середній бізнес в Україні в час,коли його потрібно активно розвивати шляхом субсидування,та створення механізмів податкової лояльності!

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Обмеження зарплат керівників державних підприємств на час воєнного стану

    Підписів 51

    Днів залишилось 9

    Носкова Ніна
    Оприлюднена
    10 червня, 2024
    10 вересня, 2024
    9
    51 (з них за 7 днів: 0)

    Шановні депутати!
    Звертаюся до Вас з пропозицією внести зміни до законодавства України, спрямовані на встановлення обмежень на виплати керівникам та співробітникам державних акціонерних товариств, державних підприємств та установ, підприємств інших форм державної власності на час воєнного стану.
    Наразі, згідно з чинним законодавством, розмір зарплати, премій та інших виплат керівникам та співробітникам зазначених вище підприємств не регламентується. Це призводить до ситуації, що в умовах воєнного стану, коли значна частина українців втратила роботу та джерела доходу, керівництво державних підприємств може отримувати необґрунтовано високі зарплати та премії.
    Вважаю, що в умовах воєнного стану необхідно встановити чіткі та справедливі обмеження на виплати керівникам та співробітникам державних підприємств.
    Пропонуємо наступні зміни до законодавства:
    Обмежити зарплати, премії та інші виплати керівникам та співробітникам державних акціонерних товариств, державних підприємств та установ, підприємств інших форм державної власності на час воєнного стану не вище зарплат Кабінету міністрів України.
    Всі кошти, зекономлені внаслідок запропонованих обмежень, спрямувати на допомогу постраждалим від війни.
    Впевнена, що запропоновані зміни сприятимуть соціальній справедливості, раціональному використанню бюджетних коштів та зміцненню обороноздатності країни.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Переведення чоловіків до 25 років, які раніше були обмежено придатними і після проходження повторного огляду будуть визнані придатними, з обліку військовозобов'язаних на облік призовників.

    Підписів 37

    Днів залишилось 19

    Головко Іван
    Оприлюднена
    20 червня, 2024
    20 вересня, 2024
    19
    37 (з них за 7 днів: 0)

    Просимо терміново розробити порядок переведення чоловіків до 25 років, які раніше були обмежено придатними і після проходження повторного огляду будуть визнані придатними, з обліку військовозобов'язаних на облік призовників.
    Громадяни до 25 років, стосовно яких при приписці до призовних дільниць згідно з абзацом п'ятим частини десятої статті 14 старої редакції Закону України “Про військовий обов'язок і військову службу” було прийняте рішення “непридатний до військової служби в мирний час, обмежено придатний у воєнний час, підлягає взяттю на військовий облік військовозобов’язаних”, були взяті на військовий облік військовозобов'язаних згідно п. 1 старої редакції статті 37 цього Закону, як звільнені від призову на строкову військову службу.
    З вищевказаного абзацу п'ятого частини десятої статті 14 Закону України “Про військовий обов'язок і військову службу” було вилучено слова “в мирний час, обмежено придатний у воєнний час, підлягає взяттю на військовий облік військовозобов’язаних” згідно з Законом України “Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення прав військовослужбовців та поліцейських на соціальний захист” від 21.03.2024 р.
    Також Законом України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку” від 11.04.2024 р. вищевказану статтю 37 було викладено в новій редакції.
    Згідно з прикінцевими та перехідними положеннями Закону України “Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення прав військовослужбовців та поліцейських на соціальний захист” вищезазначені громадяни підлягають повторному медичному огляду з метою визначення придатності до військової служби.
    Більшість з них після проходження огляду будуть визнані придатними до військової служби.
    В п. 1 оновленої ст. 37 Закону України “Про військовий обов'язок і військову службу” вказано, що громадяни, придатні до військової служби, віком до 25 років підлягають взяттю на військовий облік призовників. Також зазначених громадян немає в переліку тих, хто підлягає взяттю на облік військовозобов'язаних.
    Отже, просимо терміново розробити порядок зняття таких громадян з обліку військовозобов’язаних і взяття на облік призовників.
    Також просимо заборонити мобілізувати без їхньої згоди вищевказаних громадян, в той час, поки розробляється порядок переведення їх на облік призовників.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Заборона куріння на балконах(лоджіях) та з вікон багатоквартирних будинків

    Підписів 29

    Днів залишилось 66

    Ковальська Яна Володимирівна
    Оприлюднена
    06 серпня, 2024
    06 листопада, 2024
    66
    29 (з них за 7 днів: 0)

    Згідно закону України "Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення", не заборонено вживання тютюнових виробів на балконах (лоджіях) багатоквартирних житлових будинків.
    І хоча балкон (лоджія) - це приватна власність, в багатоквартирному житловому будинку балкон (лоджія), через вулицю має єднання з іншими квартирами.
    Через це тютюновий дим вільно надходить в сусідні квартири та вкрай негативно впливає на здоров'я мешканців інших квартир, де проживають діти, вагітні жінки та особи з алергічною реакцією на тютюновий дим.

    Коли сусіди знизу або збоку вживають тютюнові вироби на своєму балконі (лоджії), в квартирі зверху або поряд неможливо перебувати! І не тільки влітку. Ця проблема для багатьох посилюється алергічною реакцією на тютюновий дим.
    Вторинний тютюновий дим серед дорослих людей викликає серйозні серцево-судинні та респіраторні захворювання, включаючи ішемічну хворобу серця і рак легенів. Серед дітей грудного віку він провокує раптову смерть. У вагітних жінок він призводить до народження дітей з низькою масою тіла та з різноманітними хворобами.

    На підставі викладеного пропоную заборонити вживання тютюнових виробів на балконах (лоджіях) та з вікон багатоквартирних житлових будинків.
    За порушення цієї вимоги накладати штраф відповідно до вищезазначеного закону України.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Про обов'язкове знання ПДР всіма верствами населення

    Підписів 28

    Днів залишилось 23

    Бучко Наталія Миколаївна
    Оприлюднена
    24 червня, 2024
    24 вересня, 2024
    23
    28 (з них за 7 днів: 0)

    Пишу своїми словами. Часто спостерігаю, як пішоходи перебігають дорогу де їм треба, а діти на велосипедах чи самокатах колесами на проїжджій частині їздять від бордюра до бордюра. В результаті, якщо в трансортній пригоді задіяне авто, то винуватий переважно водій. Хоча він просто не встиг відреагувати.
    Мета - створити максимальну безпеку на дорогах між всіма учасниками дорожнього руху будь де в країні.
    Пропоную таке: ввести обов'язкові заняття з вивчення правил дорожнього руху всіма верствами населення - від дітей в садочках до пенсіонерів. В кінці обов'зковий екзамен з сертифікатом в Дії.
    Пропоную це реалізувати через залучення
    садочків, шкіл і вузів для вивчення та іспитів молодшого населення, органів управління в містах і селах, автошколи, Нацполіцію для всіх загалом.
    Наприклад, школа: перший семестр теоретичні заняття хоча б двічі на тиждень, другий семестр - практичні зі здачею екзамену вкінці. Такі уроки може проводити вчитель з автошколи. В селах таке навчання для дорослих можна організувати в сільрадах. Також в інтернеті можна створити навчальну платформу для пішоходів і дітей
    На сайті https://eq.hsc.gov.ua створити, наприклад, Кабінет пішохода для дорослих і Майбутній водій для діток, де б були результати здачі екзамену з ПДР.
    Треба аби всі знали ПДР, бо їж вивчають лише ті, хто їздить автомобілями.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Петиція про внесення змін до податкового законодавства України

    Підписів 19

    Днів залишилось 26

    Кушнір Дарія Геннадіївна
    Оприлюднена
    27 червня, 2024
    27 вересня, 2024
    26
    19 (з них за 7 днів: 0)

    Петиція про внесення змін до податкового законодавства України

    Ми, громадяни України, звертаємося до Верховної Ради України з проханням розглянути та прийняти законопроєкт про скасування податку на відпусткові для педагогів.

    Існуючий податок на відпусткові для педагогів є додатковим фінансовим навантаженням на працівників освіти і несправедливо скорочує їхні доходи. Цей податок суперечить принципам справедливості і утяжлює фінансове становище педагогів, які відіграють ключову роль у освітній системі країни.

    Ми пропонуємо:

    Скасувати податок на відпусткові для педагогів відповідно до принципів справедливості та соціального захисту працюючих.

    Забезпечити стабільність та збільшення доходів педагогів для підтримки та розвитку освітньої системи України.

    Ми закликаємо Верховну Раду України вислухати наше прохання та прийняти необхідні законодавчі заходи в інтересах українських педагогів та освітньої сфери.

    З повагою,

    Кушнір Д.Г.
    27.06.2024р

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА