ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Інформація щодо петиції

Законодавчо встановити порядок здійснення Кабінетом Міністрів України державного контролю діяльності Міністерств та інших центральних органів виконавчої
Краснораменський Андрій
Оприлюднена
11 грудня, 2024
11 березня, 2025
82
1
Для підписання петиції
необхідно
авторизуватись

ПРОШУ підтримати петицію - Законодавчо встановити порядок здійснення Кабінетом Міністрів України (КМУ) державного контролю діяльності Міністерств та інших центральних органів виконавчої влади,
спрямованого на визначення:
- правових та організаційних засад, основних принципів і порядку здійснення КМУ державного контролю діяльності Міністерств та інших центральних органів виконавчої влади
- повноваження уповноважених контролерів від КМУ щодо здійснення державного контролю діяльності Міністерств та інших центральних органів виконавчої влади
- прав, обов'язків та відповідальності Міністерств та інших центральних органів виконавчої влади під час здійснення КМУ державного контролю їх діяльності,
- правових засад і підстав участі в порядку демократичного контролю при здійсненні КМУ державного контролю діяльності Міністерств та інших центральних органів виконавчої влади за відповідними Зверненнями громадян, громадських організацій, суб’єктів господарювання, тощо
- підстав Зверненнями громадян, громадських організацій, суб’єктів господарювання, тощо до КМУ здійснити державний контроль діяльності Міністерств та інших центральних органів виконавчої влади
- порядок оприлюднення розпорядчих документів, результатів та рішень за результатами проведеного КМУ державного контролю діяльності Міністерств та інших центральних органів виконавчої влади
Станом на цей день в п.9 ч.1 ЗУ "Про Кабінет Міністрів України" Верховною Радою встановлено завдання Кабінету Міністрів: "До основних завдань Кабінету Міністрів України належать: спрямування та координація роботи міністерств, інших органів виконавчої влади,здійснення контролю за їх діяльністю".
Завдання є, але станом на цей день відсутній нормативно-правовий мехнізм здійснення державного контролю Кабінетом Міністрів України дільності будь-якого Міністерства, інших органів центральної виконавчої вда влади, а відповідно, територіальних органів виконавчої влади та інших Субєктів владних повноважень.
Наслідком відсутності нормативно-правового акту з визначеними організаційно-правовим мехнізмом здійснення Кабінетом Міністрів України державного контролю дільності будь-якого Міністерства, інших органів центральної виконавчої влади, а відповідно, територіальних органів виконавчої влади , та інших Суб’єктів владних повноважень є чисельні можливості допустити:
- не виконання завдання, встановленого ЗУ «Про КМУ» про здійснення контролю діяльності Міністерств та інших центральних органів виконавчої влади щодо здійснення контролю
- або виконати завдання частково, не у повному обсязі або допустити не дотримання приципів Верховенства права і Закону при здійсненні контролю діяльності Міністерств та інших органів центральної влади
- ухилитися від відповідальності за невиконання завдання або за його виконання частково, не у повному обсязі, не якісно, недбало, не належно, або без дотримання приципів Верховенства права і Закону.
Вважаю, що унормування порядку, підстав і засад здійснення КМУ державного контролю діяльності міністерств та інших органів центральної виконавчої влади шляхом законодавчого визначення у відповідному нормативно-правовому акті засад, підстав і порядку здійснення КМУ державного контролю діяльності Міністерств та інших органів центральної виконавчої влади забезпечить
- прозорості і відкритості, безперервності, законності, забезпечення єдності державної політики, і відповідальності, щодо підстав, засад, критеріїв і порядку здійснення державного контролю діяльності Міністерств та інших органів центральної виконавчої влади
- гарантування дотримання прав і свобод людини і громадянина
- своєчасно виявляти і усувати причини порушення або випадків посягання на прав і свободи людини і громадянина
- вживати ефективні заходи запобігання порушення Міністерствами та іншими органами центральної виконавчої влади прав і свобод людини і громадянина
Відсутність нормативно-правового акту щодо підстав, засад, критеріїв і порядку здійснення КМУ державного контролю діяльності Міністерств та інших органів центральної виконавчої ускладнює Суспільству: громадянам, громадським організаціям, суб’єктам господарювання здійснити за об’єктивними нормативними критеріями демократичний контроль діяльності Міністерств та інших органі центральної виконавчої вади.
Вважаю, що:
унормування на законодавчому рівні засад, підстав, критеріїв і порядку здійснення Кабінетом Міністрів України функції Державного Контролю за діяльністю Міністерств та інших органів центральної виконавчої влади та їх міжрегіональних та територіальних органів як на постійній основі самостійно так і за ініціативою демократичного суспільства, в т.ч. окремих громадян
має бути унормована та бути прозорою для Суспільства.
Суть звернення відповідає вимогам ст.3 ЗУ «Про звернення громадян» в частині:
висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади… депутатів … посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя…
…із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх (громадян) прав та інтересів та повідомлення про … недоліки в діяльності… установ … народних депутатів України…посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності.
Електронна петиція не містить заклики до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганду війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, заклики до вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини

ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
1
Перелік осіб, які підписали електронну петицію:
12 грудня, 2024, 07:42:15Краснораменський Андрій
1