ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік петицій, для яких підготовлено відповідь

  • Підтримання Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо фінансування ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації)

    Підписів 25039

    Дата відповіді 10.11.2017

    Галат Дмитро Володимирович
    Підготовлено відповідь ( з 31 жовтня, 2017)
    28 вересня, 2017
    10 листопада, 2017
    28 грудня, 2017
    25039

    Просимо підтримати Проект Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо фінансування ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації) №6506 від 25.05.2017

    Законопроектом пропонується внести зміни до Бюджетного кодексу України, виключивши норму діючої редакції, яка передбачає можливість передачі з 1 січня 2018 року вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, що здійснюють підготовку фахівців за освітньо-кваліфікаційними рівнем «молодший спеціаліст», на фінансування до місцевих бюджетів. Нова редакція підпункту «в» пункту 7 частини першої ст.87 Бюджетного кодексу України дозволить чітко визначити, що вищі навчальні заклади І-ІІ рівнів акредитації (коледжі, технікуми), фінансуються саме з коштів Державного бюджету України, до законодавчого врегулювання їх статусу та віднесення до відповідного рівня вищої освіти.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Про термінове прийняття Закону України №5240

    Підписів 27210

    Дата відповіді 09.03.2017

    Тарасюк Ірина Володимирівна
    Підготовлено відповідь ( з 06 лютого, 2017)
    28 січня, 2017
    09 березня, 2017
    28 квітня, 2017
    27210

    Відповідно до Розділу XV Прикінцевих та Перехідних положень Закону України «Про вищу освіту», останній прийом на здобуття вищої освіти за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста проводився у 2016 році.
    Враховуючи те, що з прийняттям Закону України «Про вищу освіту» майже два роки статус коледжів та технікумів залишається невизначеним на законодавчому рівні, а прийняття законодавчих змін, включаючи базовий Закон «Про освіту» потребує певного часу, ПРОСИМО ТЕРМІНОВО ПРИЙНЯТИ Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про вищу освіту» (щодо освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст») (реєстр. №5240 від 06.10.2016 р.)

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Захістимо професійну освіту України! (законопроект «Про професійну освіту»( реєстр. № 3231)

    Підписів 25273

    Дата відповіді 23.05.2016

    Виноградська Голда Євгеніївна
    Підготовлено відповідь ( з 18 квітня, 2016)
    18 січня, 2016
    23 травня, 2016
    18 квітня, 2016
    25273

    Створена за багато десятирічь система професійно-технічної освіти сьогодні під загрозою знищення…
    Станом на 01.09.2015 загальна кількість професійно-технічних навчальних закладів в Україні складає 824 навчальні заклади. Близько 300 тис осіб на рік отримують професійно-технічну освіту в професійно-технічних навчальних закладах.

    1. Що означає відсутність фахівців з професійно-технічною освітою для суспільства?
    Це неможливість вирішення багатьох побутових та сервісних питань та проблем: це слюсар з електриком, що роблять ремонт у кожного вдома, це кухар, це перукар, це швачка, це чоботар та багато інших, без кого не обійдеться ні одна цивілізована людина.
    2. Що означає відсутність фахівців з професійно-технічною освітою для промисловості?

    Як може існувати механізм виробництва без механіків, операторів кранів, будівельників, зварювальників, машиністів… Цей список можна продовжувати на декількох сторінках! Це всі ті, без кого виробництво не буде працювати взагалі!

    3. Що означає відсутність професійно-технічної освіти в соціальній політиці країни?
    Це не можливість отримання професії для певних верств населення: дітей сиріт, дітей з обмеженими можливостями, переселенців, багатодітних сімей, які не можуть собі дозволити платну освіту. Куди щорічно після виходу з інтернатів та дитячих будинків будуть діватися сироти?
    Станом на 01.09.2015 понад 13 тис. осіб (4,4% від загальної кількості контингенту державних професійно-технічних навчальних закладів) навчається з числа дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, та близько 4 тис. осіб (1,3 %) –з фізичними та розумовими вадами
    Невже Україні не потрібна вся ця основа нашої цивілізованості, всі ці кадри та люди, на робочих плечах котрих тримається і промисловість з економікою і взагалі суспільство?!

    Від імені трудових колективів виробників різних галузевих асоціацій України, які об’єднують понад тисячу виробництв, звертаємося до Вас із надією бути почутими з приводу необхідності якнайшвидшого прийняття Закону України «Про професійну освіту».

    Ми, як роботодавці та соціальні партнери Уряду України підтримуємо ідею реформи професійної освіти та готові разом з Державою приймати активну участь у процесах реформ. Цінуємо позитивні аспекти законопроекту «Про професійну освіту», що створює простір для сучасного реформування підготовки трудового потенціалу нашої Держави. Адже, у проекті Закону передбачене вирішення питань, які на даний час є проблемними для професійно-технічної освіти України в цілому.
    Вивчаючи досвід европейських країн, нами планується створення в кожному регіоні ради стейкхолдерів професійної освіти. Але цей процес має бути еволюційним, він потребує певної підготовки. Отже нам потрібен час та конструктивній підхід Уряду до оптимізації витрат на утримання системи професійної підготовки кадрів.
    Просимо терміново приняти Закон «Про професійну освіту»( реєстр. № 3231) (доопрацьований)

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
1