ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік електроних звернень

  • Вивезти всіх людей з прифронтової зони.

    Підписів 3

    Дата відповіді

    Білецький Антон Миколайович
    Електронне звернення на розгляді
    29 травня, 2018
    29 серпня, 2018
    3

    В зоні бойових дій на сході України, де йде війна проти російських загарбників чомусь досі не евакуйовано мирне населення. Діти під обстрілами ходять в школу, люди живуть під обстрілами, деякі з цивільних осіб помирають. Це все нагадує сталінський СРСР. І це категорично не припустимо, ми маємо будь що цінувати людське життя.

    Тому я пропоную організувати табір для біженців далеко від зони бойових дій, куди будуть вивозити мирних мешканців із зони бойових дій. Де вони матимуть змогу жити, поки не знайдуть собі роботу і житло. Може комусь треба буде дати нову професію.

    Враховуючи що Україна дуже бідна країна, слід звернутись за донорською допомогою до розвинутих країн, США, ЄС, Японії та інших, захід має велику цінність людини і скоріш за все погодиться допомогти з цим табором.

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |  ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Приєднати Україну до Member States of European Space Agency та відкрити офіс ESA в Києві

    Підписів 53

    Дата відповіді

    Колесніков Олег Валерійович
    Електронне звернення на розгляді
    27 липня, 2018
    27 жовтня, 2018
    53

    Доброго дня, шановні Українці,

    Звертаюся до вас з проханням допомогти приєднати Україну до Member States European Space Agency.

    Наразі, Україна не приєдналася до ESA, що не дозволяє активно приєднуватися до програм розвитку бізнесу в сфері комічної галузі та саме до створення частин приладів, розробки нових технологій та матеріалів.

    Наприклад, цьогоріч в Нідерландах проходить конференція Industry Space Days 2018. Українські компанії за відсутності угоди України з ESA не можуть потрапити до каталогу компаній, постачальників послуг до партнерів та постачальників ESA.

    Європейський космічний ринок є дуже великий за можливостями для технологічних компаній та дозволить розвинути власні космічні технології одночасно з партнерами з країн Європейського Союзу.

    Будьте ласкаві, допоможіть виконати комплекс дій для приєднання України до ESA для отримання додаткової конкурентної переваги в сфері надання послуг до космічних компаній Європи та вільного світу.

    Дякую за увагу та бажаю доброго розвитку до України!

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |  ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |  ПРОМИСЛОВА ПОЛІТИКА   
  • Адміністративний Збір

    Підписів 1

    Дата відповіді

    Іванів Володимир
    Електронне звернення на розгляді
    29 травня, 2018
    29 серпня, 2018
    1

    Звільнити Учасників Бойових Дій від сплати адміністративного збору, тобто щоб учасники бойових дій не оплачували ніякий адміністративний збір, за будь які послуги

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Відповідальність за моральну та матеріальну шкоду, завдану Україні та її громадянам покладається теж і на терористичні організації на території Донецької та Луганської областей України, у складі яких діяли незаконні озброєні формування,

    Підписів 0

    Дата відповіді

    Кирилов Сергій Васильович
    Електронне звернення на розгляді
    30 травня, 2018
    30 серпня, 2018
    0

    Закон України "Про деокупацію Донбасу» був більше створений для встановлення відповідальних
    Останні події, щодо депутата ВРУ Савченко Надії пов’язаних з її обвинуваченням з яким погодились майже всі народні депутати Верховної ради теж свідчать лише про те, що:
    - з 07.04.2014 р на території Донецької області України було створено терористичну організацію «Донецька народна республіка» (далі-ДНР), у складі якої діють незаконні озброєні формування, відповідно до подання , яке підписано 15.03.18 р. Генеральним прокурором України Юрієм Луценко
    До речі сьогодні це обвинувачення приймається судами України і будь які клопотання або заперечення захисту щодо невизнання АТО де-юре, в судах України взагалі не розглядаються. Тобто де–юре АТО не існує, а де-факто: героя України за це переслідують.

    Також не зрозуміло з цього приводу , що прописано в законі України "Про деокупацію Донбассу», а саме:
    1)« Антитерористичну операцію може бути завершено у зв'язку із введенням воєнного чи надзвичайного стану або із початком здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації.»
    2) «Відповідальність за моральну та матеріальну шкоду, завдану Україні та її громадянам покладається на Російську Федерацію».
    Тобто згідно до цього Закону України "Про деокупацію Донбассу», на створені терористичні організації на території Донецької та Луганської областей України, у складі яких діють незаконні озброєні формування, не покладається ніякої відповідальності за моральну та матеріальну шкоду, завдану Україні та її громадянам з 07.04.2014 р

    Виходячи з наведеного, пропоную ВРУ доповнити і :
    - внести зміни до Закону України "Про деокупацію Донбасу» в частині встановлення відповідальних за матеріальну та моральну шкоду, завдану Україні та її громадянам на окупованій частини Донбасу з 07.04.14 р і у новій редакції цю вимогу цього закону читати так:
    Відповідальність за моральну та матеріальну шкоду, завдану Україні та її громадянам покладається на Російську Федерацію та терористичні організації на території Донецької та Луганської областей України, у складі яких діяли незаконні озброєні формування,

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Житло для ліквідаторів аварії 1986 р. на ЧАЕС 1 - категорії .

    Підписів 12

    Дата відповіді

    Искра Сергей Анатольевич
    Електронне звернення на розгляді
    17 липня, 2018
    17 жовтня, 2018
    12

    Зобов'язати забудовників на місцях при будівництві будинків виділяти певну кількість квартир для розподілення місцевою владою згідно черги між пільговими категоріями громадян а особливо мiж лiквiдаторами ЧАЕС 1986 р. 1-категорii .

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • П'ятирівневе прогресивне оподаткування (податок на доходи фізичних осіб (ПДФО)) з урахуванням кількості непрацюючих (непрацездатних) членів сімей

    Підписів 7

    Дата відповіді

    Сегедін Арсен Юрійович
    Електронне звернення на розгляді
    13 липня, 2018
    13 жовтня, 2018
    7

    Створити систему п'ятирівневого прогресивного оподаткування (податок на доходи фізичних осіб) з урахуванням кількості непрацюючих (непрацездатних) членів сімей.
    Податкові ставки:
    1 рівень — (МРОП* — 1.5×МРОП) — 6%
    2 рівень — (1.5×МРОП — 2.5×МРОП) — 17%
    3 рівень — (2.5×МРОП — 4.5×МРОП) — 21.4%
    4 рівень — (4.5×МРОП — 6×МРОП) — 29.7%
    5 рівень — (>6×МРОП) — 31.7%
    *Мінімальний розмір оплати праці
    **На доходи менше МРОП ПДФО не розповсюджується
    ***ПДФО сплачується раз на рік у грудні
    ****Податкова ставка зменшується за наявності непрацюючих членів сім'ї на 3% на кожного непрацюючого (непрацездатного) члена сім'ї.
    Ознайомитись з методом розрахунку податку можна за посиланням: https://ru.m.wikipedia.org/wiki/Прогрессивное_налогообложение
    *****Для ознайомлення подається російськомовна стаття Вікіпедії, оскільки україномовна версія не має потрібної інформації
    ******Прогресивна система оподаткування дозволяє встановити більш справедливі податки, ніж пропорціональна система оподаткування.

    *******Петицію з такою ж самою назвою від 02 травня 2018 року прошу видалити.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Піклування про громадян України

    Підписів 71

    Дата відповіді

    Сагайдак Андрій Васильович
    Електронне звернення на розгляді
    02 липня, 2018
    02 жовтня, 2018
    71

    За даними мережі в Україні виявлено 285 родовищ нафти і газу, з яких на 1992 рік видобуто 264 млн тонн нафти, 1570 млрд кубометрів газу і 51,5 млн тонн газового конденсату, від продажу яких кожен з громадян України нажаль не отримує прибутку.
    Для прикладу, на особистий рахунок кожного норвежця надходять відрахування від отриманого прибутку нафтових доходів. На сьогоднішній день ці відрахування становлять понад 100 000 доларів у кожного норвежця. На кожну дитину, при народженні відкривається рахунок у банку, куди надходить не менше 3 тис. Доларів доходів від податку на прибуток.
    З метою соціального забезпечення громадян України, пропоную українському парламенту та або відповідним комітетам розробити програму відрахування від отриманого прибутку нафтових і газових доходів українського походження та справедливого розподілу такого прибутку серед усіх громадян України.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |  ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Застосувати в Україні, новий безпечний і менш шкідливий ніж хлорування, спосіб знезараження води, розроблений фахівцями Ніколаевскго міського товариства дослідників.

    Підписів 111

    Дата відповіді

    Артемяк Андрій Миколайович
    Електронне звернення на розгляді
    02 серпня, 2018
    02 листопада, 2018
    111

    Пропозиція по знезараженню води.
    Критичне становище з якістю питної води спостерігається не перший рік. Причини полягають в значному рівні забруднення джерел води, незадовільний стан водопровідних труб в поєднанні з перебоями у водопостачанні та вимушеним гіперхлорування води. Хлор рятує від інфекцій, а потім його похідні повільно вбивають людей, тому що є канцерогенами і мають мутагенний ефект. У розвинених країнах і великих містах світу давно вже перейшли на використання озонування не тільки для очищення питної води, але і стоків. Хлор використовується лише періодично для дезінфекції внутрішніх поверхонь трубопроводів. Виникла ситуація з дефіцитом хлору дозволяє повернутися до технічних рішень, які були розроблені нашими фахівцями при роботі в ЮАПКК і отримали, свого часу, високу оцінку (1-е місце в конкурсі Державного управління екології та природних ресурсів на кращу екологічну розробку 2006 року) . Наші розробки базуються на електрофізичних методах і повністю виключають використання хімічних засобів.
    За попередніми оцінками для забезпечення знезараження 100 м3 / ч знадобиться електроенергія потужністю не більше 500 Вт. Слід зазначити, що факторами очищення (знезараження зокрема) є незвичайне поєднання «мокрого» озонування, жорсткого ультрафіолетового випромінювання, потоків швидких електронів і кавітації . Завдяки такому многофакторному впливу забезпечується синергетичний ефект процесу.
    Пропонується наступний план реалізації проекту:
    1. Створення масштабованих зразків електрофізичних реакторів, проведення їх випробувань з метою оптимізації конструкцій і енергетичних характеристик, а також для отримання вихідних даних для проектування промислових зразків - блоків електрофізичної очищення води (БЕФОВ).
    2. Проведення натурних випробувань з біо-хімічними аналізами на базі ДКП Миколаївводоканал і сертифікація БЕФОВ.
    3. Підготовка серійного виробництва блоків.
    Порівняльна оцінка економічної ефективності запропонованого методу і хлорування.
    Хлорування.
    Норма для питної води 6,36 г / м3.
    Ціна хлору дорівнює 22.000,0 грн / т = 0,022 грн / г. При нормі витрати 6,36 г / м3, вартість обробки 1 м3 складе 0,14 грн.
    Електрофізичний метод.
    З урахуванням ККД електрообладнання питома витрата 0,01 кВт • год / м3
    Витрати на очищення води, при ціні 2 грн / кВт • год, складають 0,02 грн / м3
    Оціночна вартість БЕФОВ продуктивністю 1 м3 / год складе 640,0 грн.
    Як видно, собівартість запропонованого методу в 7 разів менше, ніж традиційне хлорування і економічний ефект дорівнює 0,12 грн / м3. Але потрібні разові витрати на придбання обладнання, яке повинно забезпечувати обробку, стосовно до нашого міста, 4600 м3 / год. Вартість такого обладнання оцінюється в 2944,0 тисяч грн або 92,0 тисячі €. Витрати на придбання обладнання можуть окупляться за 9-10 місяців роботи.
    Слід зазначити, що доцільніше проводити електрофізичних очищення води по районам і мікрорайонах, тобто локально, а хлорування - періодично всієї централізованої частини системи водопостачання.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • НЕ подымайте цену на сигареты!

    Підписів 15

    Дата відповіді

    Сорочан Александр Александрович
    Електронне звернення на розгляді
    26 червня, 2018
    26 вересня, 2018
    15

    Просим не повышать до европейских цен цены на сигареты! Подымите нам до европейских зарплат зарплаты а потом и цены европейские устанавливайте!

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Звернення щодо вжиття заходів з метою забезпечення захисту прав осіб, які брали безпосередню участь в АТО, забезпеченні її проведення і захисті незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, та щодо яких здійснюються кримінальні провадження

    Підписів 47

    Дата відповіді

    Фещик Наталія Миколаївна
    Електронне звернення на розгляді
    30 травня, 2018
    30 серпня, 2018
    47

    В Україні є гострою проблема здійснення проваджень щодо військовослужбовців, обвинувачених у вчиненні злочинів під час участі в АТО, що вказує на неможливість об’єктивного та неупередженого судового розгляду на території Донецької та Луганської областей.
    Адже є обґрунтовані сумніви у збереженні об’єктивності та безсторонності з боку представників судової гілки влади, враховуючи особливості проведення АТО в т.ч. з огляду на проживання близьких та родичів суддів на території окупованої території, знаходження там їхнього майна, наявність численних випадків тиску на суддів. Часто судді вказаних регіонів побоюються за своє та членів своїх родин життя та безпеку, про що свідчить судова практика та інформація ЗМІ. Існують і непоодинокі випадки, коли учасників АТО судять за їх пряме та безпосереднє виконання службових військових обов’язків (справа С. Колмогорова та ін.).
    Отже, є нагальна об’єктивна необхідність змінити територіальну підсудність відповідних кримінальних проваджень, що не створить особливих проблем в реалізації прав потерпілих на участь в судовому розгляді, але додасть впевненості в об’єктивності прийнятих рішень.
    Поряд з цим, правозахисниками та Секретаріатом Омбудсмена попередньої каденції В. Лутковської було розроблено відповідний законопроект про внесення змін до КПК України (№ 7296 від 16.11.2017 р.).
    Також, народним депутатом І. Лапіним до ВРУ було подано законопроект № 7507 від 18.01.2018 р., яким порушені питання необхідності внесення змін до КПК України – щодо зміни територіальної підсудності в окремих кримінальних провадженнях в умовах агресії РФ.
    Водночас, ряд представників громадськості, ЗСУ та суддів вважають, що більш доцільним буде відновлення військових судів в системі судів загальної юрисдикції. Наразі у ВРУ зареєстровано законопроект про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо утворення військових судів (№ 2557 від 06.04.2015 р.).
    При цьому, жоден з вказаних законопроектів або інших, що порушують відповідні витання, до цього часу не прийнято.
    На сьогодні держава перебуває в особливому перехідному періоді на шляху до нового суспільного життя, де пріоритетним має бути захист прав кожної людини. Верховенство прав людини має досягатися спільними діями всіх осіб, що можуть і повинні їх вчиняти. Ми всі зобов’язані об’єднуватися з метою вирішення спільних завдань: знищення терору на території України, її об’єднання та видворення агресора.
    Виходячи з такої ситуації громадяни, які вступали до лав ЗСУ в багатьох випадках змушенні уникати несення військової служби з метою убезпечення себе від кримінальних проваджень за виконання обов’язку. За що, як наслідок, отримують строки ув’язнення за статтями закону, що визначають дезертирство та самовільне залишення військових частин.
    З метою підняття бойового духу українського громадянства, підтримання боєздатності ЗСУ, просимо в якомога стислі терміни прийняти один із законопроектів, про які йшла мова вище.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Завершення чи повна ліквідація недобудованих будинків

    Підписів 40

    Дата відповіді

    Батрак Олена Олександрівна
    Електронне звернення на розгляді
    04 липня, 2018
    04 жовтня, 2018
    40

    При в'їзді у майже кожне місто ми бачимо частіше всього недобудовані будинки, тереторії, приміщення різного типу, що псує перше враження про місто та його естетичний вигляд. Також це несе загрозу життю та здоров'ю людини. Такі будинки з часом обвалюються чи то від довгого часового простою, чи то від погодніх умов, а буває із допомогою інших людей. Нажаль, закласти у моральне вихавання підлітків незавжди вдається те, що неможна гуляти в таких місцях, та як ми бачимо, їхні пустощі час від часу закінчуються в кращому випадку каліцтвом.

    Вихід з такого положення або знести зовсім і звільнити територію від недобудови або завершити будівництво та ввести у експлуатацію.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |  ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Прапор та герб України

    Підписів 14

    Дата відповіді

    Манский Михаил Викторович
    Електронне звернення на розгляді
    09 липня, 2018
    09 жовтня, 2018
    14

    Доброго дня! За Конституцією України український прапор — блакитньо-жовтий. Але ау 1918-му році Центральна рада України ствердила жовто-блакитний прапор.За правиламигеральдики, прапори зазвичай утворюють на основі гербів, які виникли раніше, ніж знамена. Отож барву верхньої смуги полотнища диктує колір самого знака, а нижньої – гербового поля. У німецькій геральдиці і, зокрема, в геральдиці Австро-Угорської імперії, до якої свого часу входила немала чистина українських земель было правило: якщо прапор відтворює кольори герба, то згори має бути смуга кольору основної гербової фігури, нижче – колір менш значущої фігури і так далі. Нижня смуга мала носити колір гербового щита.
    Нинішній прапор України називається синьо-жовтим, тому верхня його половина є синьою (головний колір), а нижня — жовтою (допоміжний колір). Відповідно, згідно із законами геральдики, на державному гербі повинен зображатися синій тризубець на жовтому фоні. Проте насправді ми маємо жовтий тризубець на синьому фоні. Але тоді головний, жовтий колір має бути вверху прапора.
    Зображення тризуба як головної геральдичної фігури українського герба було затверджено у лютому 1992 року на одному з засідань Верховної Ради України. Питання про те, чому саме тризуб став основою герба країни досі залишається відкритим. Проводяться численні дослідження, присвячені цьому символу і його ролі в історії української держави. Походження символу багато дослідників пов'язують зі стилізованим зображенням сокола Рарога, який був фамільним знаком Рюриків, що підтверджують археологічні знахідки. Сокіл в культурі вважався уособленням військової відваги і справедливості. На думку деяких учених, саме цей птах зашифрований у таємничому тризубці. Символ дійсно схожий на силует птаха під час пікірування на здобич. Бічні зубці схожі на складені крила, а центральний нагадує поджату голову.
    В українській мові сапсана тривалий час іменували соколом — ця традиція йде ще з часів Київської Русі. Згодом назва «сокіл» отримала більш широке значення і перейшла на весь рід птахів. Відноситься сапсан до роду соколи і утворює окремий вид. Примітний цей хижак тим, що вважається найшвидшим з усіх птахів.
    Побачивши жертву, сапсан пікірує на неї зі швидкістю 200 миль/год (322 км/г). Сокіл сапсан вважається однолюбом. Пара утворюється на все життя. Розлучити самку з самцем може тільки смерть. Гніздяться птахи завжди в одних і тих же місцях протягом багатьох сотень років. Але представники виду не скупчуються в одному місці. У кожної пари є велика ділянка.В Україні сапсан гніздиться у Кримських горах, Українських Карпатах, зрідка у лісостеповій зоні, на Поліссі.
    Підсумовуючи вище сказане, пропоную свiй проект герба України
    на гебовом щиті блакитного кольору жовтий сокіл, але на жаль не можу прікрепіті сюди файл з моїм малюнком

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |  КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |  ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Повна заборона вживання алкоголю на вулицях міст, селищ та в містах загального користування, тощо. За правопорушення ввести штрафи.

    Підписів 397

    Дата відповіді

    Гриценко Андрей
    Електронне звернення на розгляді
    09 липня, 2018
    09 жовтня, 2018
    397

    Заборона вживання алкоголю на вулицях міст, селищ та в містах загального користування, тощо.
    За правопорушення ввести штрафи.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Встановлення лежачих поліцейських з обох боків від будь-якого пішохідного переходу.

    Підписів 41

    Дата відповіді

    Бовсунівський Валерій
    Електронне звернення на розгляді
    11 липня, 2018
    11 жовтня, 2018
    41

    Дуже часто водії збивають пішоходів на переході. Основною причиною є неуважність водіїв. Щоб значно збільшити уважність водіїв пропоную завжди і всюди встановлювати лежачі поліцейські з обох боків усіх пішохідних переходів в країні. Пропоную розпочати з великих міст і так облаштувати абсолютно усі пішохідні переходи. Повірте, це варте навіть одного врятованого життя!

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |  ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Вопрос в сфере связи мобильных операторов и скрытых звонков и СМС в их сети.

    Підписів 8

    Дата відповіді

    Черник Дмитро Ростиславович
    Електронне звернення на розгляді
    13 липня, 2018
    13 жовтня, 2018
    8

    Прошу Вас оказать содействие с положительным и справедливым решением вопроса в сфере связи мобильных операторов и скрытых звонков и СМС в их сети. Человека, конечно, нельзя ограничивать в общении, но и навязывать такое общение, а тем более делать невозможным определение, а значит и блокировку, нежелательных номеров - не только звонков, но и СМС – это значит создавать обширную базу для всевозможных злоупотреблений – от незаконных действий коллекторов и мошенников до злоупотреблений самих операторов или связанных с ними лиц. В настоящее время операторы находятся в слишком удобной ситуации, когда они не только ни за что не отвечают, но и получают деньги - зачастую от недобросовестных, а иногда и просто преступных граждан или даже сообществ. Так например – клиенту могут поступать скрытые звонки и СМС-ы с нежелательными сообщениями, в том числе – недобросовестной рекламой, мошенническими сообщениями или даже угрозами. По причине их скрытости - заблокировать их у себя человек не может, а оператор, зачастую получая деньги за массовые рассылки в своей сети, не оказывает никаких услуг по ограничению незаконного давления на конечного потребителя. У операторов иногда присутствует дополнительная платная (!) и недешевая (!) услуга определения номера, но: 1.) оператор не гарантирует правильность ее работы, 2.) такая услуга совершенно не определяет скрытые номера СМС – шлюзов, а настроена только на некоторые звонки.
    В итоге конечный потребитель/Гражданин - вынужден быть заложником ситуации - выгодной и оператору и тому кто осуществляет скрытые звонки и СМС, но очень часто – существенно не выгодной самому пользователю.
    Такая ситуация существенно нарушает права пользователей и создает обширную почву для злоупотреблений разного уровня.
    Учитывая вышесказанное ПРОШУ:
    1.) Оказать содействие в справедливом законодательном регулировании этого вопроса.
    2.) Запретить операторам использование скрытых номеров для звонков и/или СМС. Кто хочет дистанцироваться - может либо не звонить и не слать СМС-ы, либо купить себе номер специально для таких своих действий. Но тогда такой номер можно будет идентифицировать, опередить и что-то с ним сделать… - записать, заблокировать, обжаловать, уточнить, передать и прочее.
    3.) Обязать операторов предоставлять в стандарте на своей операторской стороне услуги «Черного списка» (потребитель не должен быть ущемлен в правах блокировки - если его аппарат не позволяет блокировать номера или это старый человек) и «Определителя номера» и для звонков и для СМС.
    4.) По письменному запросу, с обязательным обоснованием и идентификацией пользователя – данные по скрытым номерам или другим нежелательным активностям, действительно происходившим по номеру пользователя (это легко проверяется), должны предоставляется пользователю бесплатно.
    Таким образом можно будет не только создать условия для равноправия всех участников общения и искусственного не ущемления их прав, но и во многом избавится от злоупотреблений. Дмитрий Черник

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Не повышать тарифы операторов связи более, чем два раза в год! Не повышать тарифы единовременно больше, чем на официальный индекс инфляции за истекший (прошлый) Год!..

    Підписів 9

    Дата відповіді

    Черник Дмитро Ростиславович
    Електронне звернення на розгляді
    13 серпня, 2018
    13 листопада, 2018
    9

    С 01 августа компания Киевстар, а за ней и МТС (Водафон) резко повысили тарифы на свои услуг - в среднем на 50%. Предупредили об этом за одну неделю. Перевели автоматически - в принудительном порядке. За ними подтягиваются операторы Лайф и Укртелеком (кстати, имеющие сходных владельцев, а вероятно и вообще - одного и того же). Компании связи являются монополистами на рынке связи и полностью контролируют его - в классическом варианте - это Олигополия. Повышение в принудительном порядке без возможности всестороннего реагирования (от двух месяцев) - нарушение прав Граждан!.. - Предупреждение о таких существенных изменениях меньше, чем за месяц, для того чтобы у Граждан хотя бы была возможность направить письмо и получить ответ (от 45 дней) - искусственное и незаконное манипулирование ситуацией с использованием своего монопольного положения. Повышение практически всеми операторами цены в одно и то же время - признаки сговора на рынке. Увеличение тарифа сразу на 50% (в 1,5 раза) - необоснованное задирание ставок, т.к. у потребителя не так не растет ни зарплата ни доходы и даже официальная инфляция не превышает 12% в год! При это количество и качество услуг никак не повышается, а даже и снижается, что отчетливо видно на снижении качества связи, например - очень отчетливо, у Киевстара.
    На основании вышеизложенного предлагаю:
    1.) Обязать всех операторов связи проводить все свои повышения тарифов - только после обязательного согласования с АМКУ и
    НАЦИОНАЛЬНОЙ КОМИССИЕЙ, ОСУЩЕСТВЛЯЮЩЕЙ ГОСУДАРСТВЕННОЕ РЕГУЛИРОВАНИЕ В СФЕРЕ СВЯЗИ И ИНФОРМАТИЗАЦИИ!!!
    2.) Производить обязательное и развернутое предупреждение Граждан/Пользователей о повышении тарифов - не менее, чем за 60 (шестьдесят) календарных дней до самого повышения.
    3.) Не повышать тарифы единовременно больше, чем на официальный индекс инфляции за истекший (прошлый) Год!..
    4.) Не повышать тарифы операторов связи более, чем два раза в год!
    13.08.2018

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Євробляхи

    Підписів 30

    Дата відповіді

    Кіщук Василь
    Електронне звернення на розгляді
    13 липня, 2018
    13 жовтня, 2018
    30

    Ввести плату за користування євробляхами, за перетин кордону так званий водій платить 300 доларів і вище зробити плату за рік їзди по Україні в таку суму дати їм тимчасові номера без права продажу і передачі сторонім особам,і не хай їздять.
    І держава отримає вигоду ,а хто вміє рахувати розтаможить і подумає чи варто купляти,якщо через пару років і так обнуляться мита через асоціацією .

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |  ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Про відновлення контролю за виробництвом, зберіганням та реалізацією продуктів харчування

    Підписів 193

    Дата відповіді

    Чайка Юрій
    Електронне звернення на розгляді
    16 липня, 2018
    16 жовтня, 2018
    193

    В зв'язку зі зниженням якості продуктів харчування в Україні та великої кількості підробленої продукції, просимо:
    1. Відновити та посилити контроль за виробництвом, зберіганням та реалізацією продуктів харчування, вироблених в Україні і завезених на митну територію України.
    2. Посилити відповідальність за порушення вимог до складу і якості продуктів харчування та відповідності складу продукції заявленим даним на упаковці.
    Досить руйнувати наше здоров'я і життя наших дітей!

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Алименты, предлагаю ввести максимальную сумму выплаты алиментов в фиксированном эквиваленте, размером не больше 4х прожиточных минимумов.

    Підписів 9

    Дата відповіді

    Зайцев Алексей
    Електронне звернення на розгляді
    24 липня, 2018
    24 жовтня, 2018
    9

    Предлагаю:

    1. максимальная сумма выплачиваемых алиментов на одного ребенка 4 прожиточных минимумов ~ 8000 гривен.



    Аргументирую:

    На личном примере, 5 лет назад, познакомился с девушкой с Николаева, женился, все было более чем нормально.
    Спустя 5 дней после рождения ребенка, пока я находился на работе она уезжает с дома украв мои личные вещи,
    далее только повестки от суда приходят на выплату алиментов на нее и ребенка, на мои вопросы что случилось
    внятных ответов я по сей день не получил, но по факту все Ясно - Аферисты.

    На данный момент у меня прекрасная семья, жена, дочка, все как положено.
    Почему я должен отдавать аферистам 600$ в месяц, когда у меня есть собственная семья, я понимаю что ребенок не виноват,
    но будем честны, большинство людей в Украине работая не получают 600$, так за что женщина аферист с Николаева должна
    получать эти деньги ?
    Знаю прекрасных одиноких женщин у которых случилась действительно трагическая история развода и смерти мужа,
    почему им не платят, даже 1000 гривен, я готов отдавать деньги в детский дом, большую часть с тех алиментов
    что я сейчас плачу, у детей из детского дома нет никого, даже матери Аферистки!

    Так скажите мне , пожалуйста, за что безработной, здоровой, женщине в Николаеве 600$ в месяц на ребенка , когда дети в
    детском доме недополучают гораздо больше, а они ведь такие же дети!

    СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Зменшення заробітної плати усім депутатам та ПрезидентуУкраїни до прожиткового мінімуму.

    Підписів 1024

    Дата відповіді

    Егоров Сергей Стефанович
    Електронне звернення на розгляді
    30 липня, 2018
    30 жовтня, 2018
    1024

    Прийняття закону про заробітну плату ,щоб не було великого розбігу між депутатами,Президентом України і простими людьми.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА