ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік електроних звернень

  • Пропозиція з встановлення рівня мінімальної зарплати з 01.01.2021 р.

    Підписів 7

    Дата відповіді

    Грібов Володимир Миколайович
    Електронне звернення на розгляді
    01 липня, 2020
    01 жовтня, 2020
    7

    Пропоную встановити такий рівень мінімальної зарплати в Україні з 01.01.2021 р.: 7555 грн.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Провести перепис населення

    Підписів 35

    Дата відповіді

    Кавацюк Роман Олегович
    Електронне звернення на розгляді
    09 липня, 2020
    09 жовтня, 2020
    35

    Провести перепис населення України цього року

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ    
  • Обкласти ПОДАТКОМ, як в Європі, американські Інтернет-Гіганти (Google, Amazon, Facebook, Apple тощо)

    Підписів 6

    Дата відповіді

    Ісаєв Микола Всісович
    Електронне звернення на розгляді
    14 липня, 2020
    14 жовтня, 2020
    6

    Статтею 67 Конституції України встановлено, що:
    - Кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

    В EC і країнах ЄС, Великобританії, Австралії, Бразилії, Індії, Індонезії, Туреччини тощо
    американські Інтернет-Гіганти (Google, Amazon, Facebook, Apple тощо) платять податок "GAFA tax" значно поповнюючи державні бюджети цих країн.

    Чому американські Інтернет-Гіганти не платять цей податок в Україні, хоч це передбачено статтею 67 Конституції України ?

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ ОПОДАТКУВАННЯ американських Інтернет-Гігантів (Google, Amazon, Facebook, Apple тощо) платити податок "GAFA tax" до державного бюджету України, як в ЕС та інших країнах

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Встановити ПЕНСІЇ, інші види соціальних виплат та допомоги на рівні НЕ НИЖЧЕ від прожиткового мінімуму, встановленого законом, згідно статті 46 Конституції України

    Підписів 126

    Дата відповіді

    Ісаєв Микола Всісович
    Електронне звернення на розгляді
    14 липня, 2020
    14 жовтня, 2020
    126

    Статтею 46 Конституції України встановлено, що:
    - Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.

    Статтею 8 Конституції україни встановлено, що:
    - В Україні визнається і діє принцип верховенства права;
    - Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.НЕГАЙНО ЗАБЕЗПЕЧИТИ ПЕНСІЇ, інші види соціальних виплат та допомоги на рівні НЕ НИЖЧЕ від прожиткового мінімуму, встановленого законом, згідно статті 46 Конституції України

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Припинити фінасування партій з Державного Бюджету України вони в ДБ України нічого не вкладають , нехай живуть за членські внески . і за зарплату під час сесії ВР України в Україні всі рівні в Україні. В Україні криза нема коштів !!! Народним депутатам забезпечити проживання в гуртожитку під час сесії ВР України. Взяти на контроль. Законодавчо врегулювати. Для учасників війни в ДБ Україні немає 3х мінімальних пенсій до 05.05. а для депутатів є???

    Підписів 147

    Дата відповіді

    Оршак Євгенія Іванівна
    Електронне звернення на розгляді
    11 червня, 2020
    11 вересня, 2020
    147

    Припинити фінасування партій з Державного Бюджету України вони в ДБ України нічого не вкладають , нехай живуть за членські внески . і за зарплату під час сесії ВР України в Україні всі рівні в Україні. В Україні криза нема коштів !!! Народним депутатам забезпечити проживання в гуртожитку під час сесії ВР України. Взяти на контроль. Законодавчо врегулювати. Для учасників війни в ДБ Україні немає 3х мінімальних пенсій до 05.05. а для депутатів є???

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Зменшення грошовї застави за участь у виборах депутатів обласної, міської ради, на посаду міського голови.

    Підписів 17

    Дата відповіді

    Науменко Антон Миколайович
    Електронне звернення на розгляді
    02 квітня, 2020
    02 липня, 2020
    17

    Пропоную зменшити грошову заставу за участь у виборах депутатів обласної, міської ради, на посаду міського голови. 
    Тобто - внести зміни до Статті 225 Виборчого Кодексу України і фразу "чотири розміри мінімальної заробітної плати, встановленої на день початку виборчого процесу, на кожні 10 тисяч виборців " замінити на фразу "один  розмір мінімальної заробітної плати, встановленої на день початку виборчого процесу, на кожні 500 тисяч виборців". 
    Підставою таких змін вважаю: невідповідність цього кодексу - виборчому законовавству країн Європейского Союзу, де немає таких великих розмірів грошових застав (в більшості країн - взагалі нема грошової застави). 
    Якщо ми і далі хочемо називатися Європейською країною - треба такі зміни зробити.

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Через 10 - 20 разів "утримався", за час каденції депутатів Верховної Ради лишати мандату, виданого нродом України.

    Підписів 26

    Дата відповіді

    Святенко Станіслав Григорович
    Електронне звернення на розгляді
    06 липня, 2020
    06 жовтня, 2020
    26

    Просто противно дивитись, як депутати ігнорують прийняття законів, для поліпшення життя українців. Повинно бути "за" чи "проти", щоб люди бачили хто насправді хоче поліпшення для їх життя. Приклад тому учорашне засідання Верховної Ради про гральний бізнес.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Забезпечення населення держави невідкладною та екстреною догоспітальною допомогою.Служба екстреної (швидкої) медичної допомоги України

    Підписів 44

    Дата відповіді

    Чорноморець Дмитро Володимирович
    Електронне звернення на розгляді
    22 червня, 2020
    22 вересня, 2020
    44

    Забезпечити всі пункти служби екстреної (швидкої) медичної допомоги України у всіх населених пунктах , повноприводними автомобілями, для забезпечення населення держави невідкладною та екстреною догоспітальною допомогою при різних ситуаціях, які можуть загрожувати здоров'ю або життю людини в зимовий період,також де є ускладнене дорожнє покриття.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Виключити п. 201.16 статті 201 з Податкового кодексу, який передбачає, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

    Підписів 318

    Дата відповіді

    Осмоловський Денис Юлійович
    Електронне звернення на розгляді
    03 липня, 2020
    03 жовтня, 2020
    318

    Під виглядом боротьби з тіньовою економікою в державі фактично введено матеріальну відповідальність за ймовірні ризики порушення норм податкового законодавства. Працівникам податкової служби фактично надано можливість впливати на діяльність бізнесу за ймовірність уникнення платником податку виконання свого податкового обов’язку.
    У сфері господарських відносин з’явились запобіжники у вигляді штрафних санкцій, що застосовуються до постачальника товарів, робіт (послуг) у разі зупиненої податкової накладної. Зазначене спричиняє погіршення ділового обороту у відносинах господарюючих суб’єктів та суттєво зупиняє економічні стосунки між платниками ПДВ. На сьогоднішній день підприємство покупець несе ризики позбавлення права на податковий кредит з причин які від нього не залежать.
    Згідно конституційних норм ніхто не зобов’язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину. Сучасний платник податку на додану вартість фактично зобов’язаний спершу довести свою невинуватість у відсутності замислу на ймовірне порушення норм податкового законодавства. Територіальні органи ДПС при цьому вимушено зобов’язані виконувати явно злочинні розпорядження та накази.
    Не може бути обґрунтуванням та виправданням механізму, метою якого є запобігання податковому порушенню, але який реалізується через грубе порушення норм чинного законодавства. Окрім того, як свідчить інформація з відкритих джерел зупинення реєстрації ПН/РК не досягає мети з якою її було запроваджено: безумовність податкового кредиту з ПДВ (п. 201.10 ПКУ) по зареєстрованих накладних податковими органами не дотримується, запобігання формуванню «схемного» ПДВ не відбувається.
    Якими б не були результати роботи системи автоматизованого моніторингу ПН/РК, якщо такі дії вчиняються з грубим порушенням закону зі сторони органу влади, результати такої діяльності повністю нівелюються, адже сприяють лише збільшенню протиправності схем у зв’язку з неможливістю їх припинення в законному порядку, тобто лише породжують безкарність.
    Неефективність механізму зупинення реєстрації податкових накладних та правова невідповідність нормативним актам вищої сили фактично зупиняє діяльність реально діючих підприємств.

    Інвестиційна привабливість України залежить від сталості правового поля в державі. Протиправні дії органів ДПС, які знаходяться в прямій залежності від непрофесійних дій Міністерства фінансів України, наносять неабияку шкоду інвестиційному іміджу України.
    Зупинення та відмова у реєстрації податкової накладної по операціях, які підлягають обов’язковому оподаткуванню, суперечить загальновстановленим принципам податкового законодавства, положенням Податкового, Господарського та Бюджетного кодексів, в частині безумовного права платника податків на добровільну, в межах оподаткованих операцій, сплату податків.

    Статтею 114 Угоди про Асоціацію між Україною та ЄС передбачена адаптація чинного законодавства України до законодавства Європейського Союзу. В країнах ЄС система ПДВ забезпечує підвищену простоту та нейтральність тоді, коли податок стягується в як найзагальніший спосіб, і застосовується до всіх етапів виробництва та збуту, а також поставки послуг.
    Зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, запроваджене в Податковому кодексі України є обмеженням права на податковий кредит покупця та обмеженням обов’язку нарахування податкових зобов'язань продавцем.

    Зупинення реєстрації податкової накладної є втручанням в здійснення господарської операції та фактичним обмеженням підприємницької діяльності, особливо для малого і середнього підприємництва, що є порушенням статті 42 Конституції України яка визначає, що кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом.

    Враховуючи вищевикладене, пропонується внести законопроект яким виключити п. 201.16 статті 201 з Податкового кодексу України.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Визнати законопроект №3734 "Про внесення змін до Закону України "Про вищу освіту" щодо особливостей вступу до закладів вищої освіти осіб з тимчасово окупованих територій Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, Донецької та Луганської областей " таким, що не відповідає Конституції України

    Підписів 17

    Дата відповіді

    Оприск Олена
    Електронне звернення на розгляді
    06 липня, 2020
    06 жовтня, 2020
    17

    Згідно ст.24 2 розділу Конституції України - "Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань , статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками" , а також ст. 52 - "Діти рівні у своїх правах незалежно від походження" - законопроект №3734 суперечить даним положенням Конституції та дає привілеї за ознаками місця проживання. Знання не можуть вимірюватись та залежати від місця проживання чи походження.

    Громадськість не задоволена рішенням Верховної Ради, адже обмежуються права більшості дітей в Україні.
    Вимагаємо скасувати прийнятий Законопроект.

    СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Отменить налог на добавленную стоимость (НДС)

    Підписів 29

    Дата відповіді

    Скрипнік Ігор Леонідович
    Електронне звернення на розгляді
    25 березня, 2020
    25 червня, 2020
    29

    Вынести на рассмотрение парламента законопроект, которым отменить налог на добавленную стоимость (НДС). Обсуждение вопроса о том, что НДС наполняет не бюджет, а карманы казнокрадов проводилось 21 сентября 2001 года в зале Верховной Рады. Стенограмма: https://iportal.rada.gov.ua/meeting/stenogr/show/3404.html

    ГОЛОВУЮЧИЙ. Слухається проект Закону

    7362 про скасування податку на додану вартість. Доповідає народний депутат України Балашов Геннадій Вікторович.



    БАЛАШОВ Г.В., член Комітету Верховної Ради України з питань фінансів і банківської діяльності (виборчий округ 27, Дніпропетровська область). Фракция "Яблоко". Спасибо, Виктор Владимирович, что вы пообещали и сделали, как и обещали, за что вам особая благодарность от фракции "Яблоко" и от меня лично.



    Налог на добавленую стоимость. Вообщето здесь в конце июля уже сложилась антитерехинская коалиция. Я рад, что в ней участвуют и Коммунистическая партия, и многие честные депутаты, которые 250 голосами проголосовали за отмену налога на добавленную стоимость в Украине. Сегодня мы лишь обсудим и узаконим некоторые аспекты этого налога и то, что он принес Украине.



    За 2000 год потери бюджета от налога на добавленную стоимость составили всего лишь 1,8 миллиарда гривень, в прошлом году в результате действия этого налога бюджет потерял 4,3 миллиарда гривень.



    Таким образом, мы видим, что из бюджета возвращается средств по налогу на добавленную стоимость в 2 раза больше, чем поступает в бюджет.



    Кроме того, хочу напомнить, что когда вы получаете свою зарплату, вас облагают 20- процентным налогом, а потом, когда вы идете в буфет или в столовую, или покупаете продукты питания, государство у вас забирает еще 20 процентов за покупку любого товара.



    А кому же выплачиваются эти 20 процентов? Оказывается, что при перекосе экспортных операций с черным металлом, лесом, другим сырьем по этому налогу выплачивается возврат нашим олигархическим структурам.



    Таким образом, пенсионеры, учителя, врачи, получая мизерные пенсии, заработную плату, дотируют металлургические комплексы, сырьевые базы, а также тех, кто вывозит из Украины сырье и материалы.



    Налог на добавленную стоимость, по признанию всех ведущих экономистов Украины, является самым коррумпированным в стране. Свыше 30 процентов взяток выплачивается за возврат этого налога. Вы сами понимаете, тот, кто честно выпускает продукцию, не в состоянии оплатить 30 процентов взяток, а тот, кто рубит лес, вывозит металл, а также сырье из Украины, он именно и может заплатить и до 50 процентов взяток по этому налогу.



    После меня от Комитета по вопросам финансов будут докладывать, что они против отмены налога на добавленную стоимость. Но вы можете задать им простой вопрос: "А что же получил бюджет от налога на добавленную стоимость?" В 1994 году, когда указом вводили этот налог, говорили, что он нужен для пополнения бюджета.



    Вопрос: за эти годы насколько сократился бюджет? Бюджет Украины сократился в результате действия Закона о налоге на добавленную стоимость в 5 раз. На следующий год поступления в бюджет от налога на добавленную стоимость запланированы в размере 12 миллиардов гривень. Но что же мы получим, если эти же 12 миллиардов будут возвращены олигархическим структурам? Мы получим ноль.



    В этом году в бюджет поступило 9,4 миллиарда гривень, а возвращено по этому же налогу - 9,2 миллиарда. Но это еще не все. Те наши предприятия, которые еще както пытаются работать, должны государству 4,5 миллиарда гривень этого налога.



    А что же происходит дальше? Государство тоже должно 4,5 миллиарда. А теперь умножьте все эти цифры на 30 процентов и вы увидите размер взятки, которую получают те, кто разрешает возврат налога на добавленную стоимость.



    И еще. Снижение цен для наших граждан

    - разве это не важный вопрос для депутатов? Разве не важно для наших граждан снизить квартплату, плату за коммунальные услуги на 20 процентов? Вы ведь знаете, что там тоже заложено 20 процентов НДС. Ассоциация городов Украины обратилась к Президенту, к нам, депутатам, чтобы отменить налог на добавленную стоимость, заложенный в квартплату и плату за коммунальные услуги. Мы можем это рассмотреть, только отменив полностью губительный этот налог.



    На каждом заседании комитета мы рассматриваем по 3-4 вопроса по налогу на добавленную стоимость.



    Спрашивается: кто же на этом наживается, постоянно меняя правила игры по уплате этого налога? Те, кто освобожден сегодня от уплаты этого налога. Неужели вы думаете, что те, кто заработал колоссальные капиталы в Украине, когда-нибудь платили налог на добавленную стоимость? Пресловутые "ЕЭСУ" за всю свою историю заплатили 20 тысяч гривень налогов, потому что всегда были от них освобождены, в том числе и от налога на добавленную стоимость. А если кто гипотетически и был плательщиком этого налога, то он никогда по-настоящему деньгами его не платил. Обычно этот налог продается, покупается, переуступается, идет в зачет - как угодно, но на этом опять же зарабатывают олигархи.



    Я разговаривал со многими директорами заводов, которые плачут от этого налога, потому что вынуждены идти к олигархам кланяться и просить: освободите нас от налога на добавленную стоимость. И те освобождают, за 10 процентов освобождают, за ту самую десятину. Говорят: "Дай мне 10 процентов, я тебя освобожу от 20 процентов". И это происходит во всей стране. И вы знаете эти цифры, они губительны для любой страны: 9,4 миллиарда поступлений от этого налога и возврат такой же.



    Говорят, поступления в бюджет не должны уменьшиться. Но мы же сколько получаем, столько же отдаем. При этом надо помнить, что платим мы с вами: 50 миллионов населения и в магазине, и за коммунальные услуги платят сверх цены товара 20 процентов. В это же время эти же 20 процентов из бюджета возвращаются за взятки.

    Мы сегодня обсуждаем очень важный аспект в жизни наших граждан. Неужели каждый из вас не заинтересован в том, чтобы освободить их от этого безумного налога, от которого они уже плачут? Ведь все станет просто чуть-чуть дешевле, и люди вздохнут. И самое главное - мы развяжем огромный коррупционный узел в Украине. За последние два года внесено свыше 80 поправок в этот закон, каждая из них стоит миллиарды долларов - миллиарды, потому что за каждой цифрой стоят колоссальные коррупционные связки-завязки.

    У меня много знакомых из предпринимателей, многие из них ко мне подружески подходят и говорят: "Гена, не лишай нас возможности получать чистый доход". Потому что если металл вывозится за рубеж даже по себестоимости, то здесь государство выплачивает 20 процентов стоимости

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Щодо порушення Конституції України ст.15 Цензура заборонена.

    Підписів 4

    Дата відповіді

    Дроник Павло Петрович
    Електронне звернення на розгляді
    25 травня, 2020
    25 серпня, 2020
    4

    Верховній Раді України не розглядати законопроект під номером 3080 , що дозволить СБУ значно посилити контроль над інтернет -оператором , тобто цензорувати інтернет , що є порушенням Конституції України ст.15. Цензура заборонена.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Заборона використання приватним бізнесом водних ресурсів у Шацькому Національному заповіднику.

    Підписів 4

    Дата відповіді

    Антонюк Петро Васильович
    Електронне звернення на розгляді
    28 травня, 2020
    28 серпня, 2020
    4

    Звертаємо вашу увагу на те, що екологічне лихо яке склалося на території Шацького заповідника Волинської області не просто не змінилася на кращу сторону, але й погіршилася. Сьогодні ми маємо декілька версій згідно з якими спричинилося зміління озера Світязь. Одна з цих версій — шкідливий вплив підприємств що вирощують лохину на території Національного заповідника. Ця версія на сьогодні розглядається як основна, але через прив'язку цих підприємств дуже впливових людей, ми маємо безрезультативні намагання спасти нашу перлину озеро Світязь. Нещодавно було з'ясовано що підприємство "Волинська ягідка" яке належить двом бізнесменам депутатам Волинської обласної ради незаконно використовувало водні ресурси з Прип'ятського водного басейну. Підприємство зобов'язалося виправити ситуацію і сплативши мінімальні штрафи подало офіційні дозвільні документи на користування водними ресурсами. Такий дозвіл було отримано 15 квітня і передбачає за собою використання 217 тисячам кубічних метрів води на рік, що дорівнює 1213 м кубічних води на день. За технологічною картою і рентабельністю підприємств що займаються лохиною, на одному гектарі землі висаджується не менше 3000 кущів лохини. Кожен кущ лохини у не посушливу погоду потребує до 5 літрів води, а в посушливі дні до 10. За елементарною арифметикою яку напевно погано вивчали спеціалісти, один гектар лохини потребує 15 тисяч літрів води щодня, що дорівнює 15 кубічним метрам води. При заявленій і фактичній площі висадженої лохини у 230 гектарів, виходить що щоденно одне тільки підприємство Волинська ягідка має необхідність у 3450 метрах кубічних води, що майже втричі перевищує добову норму якою передбачена дозвільна документація. Дані розрахунки можуть бути підтверджені будь-яким спеціалістом з промислового садівництва, а кількість використаної води в цьому розрахунку значно применшені, адже рік і насправді видався дуже посушливим, а відсутність опадів і снігу зобов'язувала власників поливати свої угіддя і взимку. Це розрахунок лише по одному підприємству. По приватному підприємству «Флора» розрахунок буде менший, адже розмір плантацій значно менший. Виникає питання і щодо законності отриманих земель в Національному заповіднику під ведення господарської діяльності. Зрозуміло що депутатам важко сприймати технологічну інформацію, тим більше створювати конфлікт з керівництвом однієї з найвпливовіших фракцій області також не хочеться, однак на сьогодні ми маємо діяльність яка спричинила не просто невеличкий збиток державі, а нанесло величезний збиток для всієї області, адже від такої діяльності страждає не лише туристична галузь, на межі виживання стають цілі населенні пункти області.
    Звертаємося до вас шановні депутати Верховної ради створити компетентну комісію з вивчення проблематики що склалася (адже щодо компетенції місцевої комісії є ряд питань, а саме їх заангажованість), провести аудит дозвільних документацій на використання водних ресурсів для підприємств усіх форм власності що діють на території Національного заповідника, а у разі необхідності застосувати повне анулювання ліцензій що були видані. Просимо негайно долучити до комісії з подолання катастрофи в Національному заповіднику провідних спеціалістів, перевірити всі вище доведені факти, зробити висновки та передати відповідні матеріали до Служби безпеки України, а також до Державного бюро розслідувань адже дане питання стосується посадових осіб державного й обласного значення.
    Ми не проти бізнесу. Різниця у пріоритетах. Ми звичайні люди хочемо залишити величаве озеро для наших дітей! Дехто хоче залишити мільйони заробітків для своїх.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Закон о ЖКХ:1.Никакого срока давности для задолженностей по ЖКХ. 2. Штрафы за неуплаты увеличить. 3.Сумму для лишения жилья уменьшить. Пояснения.Массово не платят богатые .При смене местных депутатов новое ком. предприятие обнуляет долги ,что ветхий фонд уничтожает.Развернуть строительство малосемеек и государственного жилья для отселения

    Підписів 2

    Дата відповіді

    Никитская Наталия Александовна
    Електронне звернення на розгляді
    28 травня, 2020
    28 серпня, 2020
    2

    Закон о ЖКХ:1.Никакого срока давности для задолженностей по ЖКХ. 2. Штрафы за неуплаты увеличить. 3.Сумму для лишения жилья уменьшить. Пояснения.Массово не платят богатые .При смене местных депутатов новое ком. предприятие обнуляет долги ,что ветхий фонд уничтожает.Развернуть строительство малосемеек и государственного жилья для отселения

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Про відміну Дистанційної Освіти

    Підписів 564

    Дата відповіді

    Аніщенко Оксана Олександрівна
    Електронне звернення на розгляді
    01 червня, 2020
    01 вересня, 2020
    564

    Звернення до Міністерства освіти і науки України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, та Президента України від батьків українських учнів.
    Просимо відминити дистанційну освіту у всіх навчальних закладах України, крім випадків надзвичайного стану та надзвичайного положення. Згідно статті #53 Конституції України та відповідно до статті 13 Міжнародного пакту про економічні, соціальні і культурні права, де не вказано такий вид здобуття освіти як дистанційна освіта, та вільний вибір освіти та освітнього закладу просимо відмінити розгляд законопроектів що до обов'язкового переходу на дистанційну освіту. Аргументуючи це:
    1. Збільшенням навантаження на батьків та опікунів;
    2. Збільшенням кількості безробіття серед вчителів;
    3. Поступовим зменшенням попиту на професію вчителя;
    4. Виникненням неадаптовності та асоціальної поведінки у дітей ( так як дитина буде знаходитись ізольована від однолітків та друзів з навчального закладу.
    5. Відсутністю у понад 20% населення в сільській місцевості технічних засобів, інтернету та можливості здійснювати таке навчання.
    Вимагаємо: щоб кожен учень віком від 14 років мав право самостійно вибирати тип навчання між стаціонарним та дистанційним! До досягнення учнем віку в 14 років таке рішення приймають батьки або опікун!
    Дистанційну освіту застосовувати лише у випадках здачі підсумкових робіт, у разі знаходження учня на лікарняному ( за бажанням учня та або батьків)
    А у разі вибору учнем або батьками учня, або опікунами дистанційної освіти - виплачувати учню стипендію за дистанційне навчання рівнозначну стипендії у вищих навчальних закладах України.
    Це дозволить мотивувати учня, купувати необхідні книжки, вебінари, оплачувати інтернет, та ін.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |  ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Кримінальна відповідальність, за порушення умов використання відходами. Від 10 років до 15 років, або штраф від 10.000 гривень до 50.000 гривень

    Підписів 10

    Дата відповіді

    Стефаник Олег Романович
    Електронне звернення на розгляді
    09 червня, 2020
    09 вересня, 2020
    10

    Люди смітять де хочуть,бо штрафи маленькі і тяжко знайти порушників. Прошу підтримати петицію.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Cоздать систему обратной связи государственных органов управления и граждан : "Цифровая on-line Общегосударственная ежегодная обязательная оценка эффективности исполнения служебных обязанностей государственными служащими: народными депутатами, депутатами местных советов, должностными лицами органов государственной и местной власти, организаций и предприятий, которые содержатся за счет средств налогоплательщиков" ("ЦОЕООЭИСОГС")

    Підписів 14

    Дата відповіді

    Зорін Юрій Леонідович
    Електронне звернення на розгляді
    19 червня, 2020
    19 вересня, 2020
    14

    Коротко говоря, предлагаю законодательно закрепить создание цифровой системы ежегодной оценки каждым гражданином страны всех государственных служащих (должностных лиц и депутатов), содержащихся за счет средств налогоплательщиков, по признаку успешности выполнения ими своих должностных или функциональных обязанностей. Если суммарный результат оценки государственного служащего за год менее 50% максимального значения шкалы оценки, то такой чиновник (или депутат) должен быть уволен сразу же с должности и объявлен новый конкурс на замещение вакантной должности или назначены довыборы по выборным должностям.
    В условиях пандемии коронавируса происходит достаточно быстрый переход к цифровизации взаимодействия граждан и государства. Обоснованно возникают страхи граждан относительно утраты обратной связи власти с народом, страх построения так называемого "электронного концлагеря", страх "чипизации" населения и превращения людей в бесправных рабов-животных, лишенных возможности выразить свое мнение. Как работает цифровизация и искусственный интеллект все уже могли убедиться на примере диспетчерских служб 1551,1557 города Киев,которые штампуют формальные отписки на запросы граждан, сами закрывают заявки граждан как выполненные и формируют "потолочные" рейтинги исполнителей-чиновников, которые не отвечают за свое бездействие ни материально , ни своей должностью в противоречии с нормами законодательства; на примере роботов-автоответчиков операторов мобильной связи; на примере искусственных интеллектуальных ботов под названием "леся" , "алла" и т.п. в банках национальной банковской системы: пользователь не в состоянии получить конкретный ответ на конкретно интересующий его вопрос или решить конкретную проблему по причине отсутствия четкой обратной связи с обычным оператором-человеком и отсутствия ясной ответственности государственных и коммунальных служб в зависимости от отрицательной оценки пользователя-гражданина при условии невыполненной или плохо выполненной этими службами работы. Подобный результат будет получен в перспективе в случае односторонней цифровизации государственной власти при отсутствии четкой системы обратной связи оцифрованных государственных функций с налогоплательщиками. Для сбалансирования риска утраты обратной связи государства в лице чиновников с гражданами (или автоматизированных цифровых функций государственного управления, которые заменят людей-чиновников) предлагаю создать систему "Цифровой on-line Общегосударственной ежегодной обязательной оценки эффективности исполнения служебных обязанностей государственными служащими: народными депутатами, депутатами местных советов, должностными лицами органов государственной и местной власти, организаций и предприятий, которые содержатся за счет средств налогоплательщиков" ("ЦОЕООЭИСОГС") (в перспективе- это система оценки цифровых гос. услуг (вместо чиновников), предоставляемых автоматизированными системами с искусственным интеллектом ). Предлагаю обеспечить каждого гражданина персональным цифровым устройством-терминалом (как вариант-простейшим планшетом или смартфоном, который может производиться из китайских комплектующих на тендерной основе отечественными производителями) с возможностью идентификации владельца по отпечатку пальца и лицу, с помощью которого необходимо ежегодно в конце календарного года в обязательном порядке закреплённом законодательно вносить данные оценки деятельности каждого чиновника и каждого руководящего должностного лица предприятий коммунальной и казённой формы собственности общегосударственного уровня и, дополнительно, всех чиновников и руководителей регионального уровня в соответствующем регионе регистрации места проживания гражданина. Также оценка эффективности деятельности органов власти должна производится по каждому факту обращения гражданина в органы управления любого уровня для решения каких либо вопросов личного или общественного характера с условием учета этой оценки при формировании ежегодного рейтинга чиновника-исполнителя, который занимался решением вопроса или предоставлением гос. услуги для гражданина. Таким образом собранные данные позволят сформировать суммарные оценки-рейтинги эффективности деятельности каждого из представителей системы государственного управления по итогу за год. Систему оценки (рейтинг гос.служащего "ЦОЕООЭИСОГС") предлагаю построить так, чтобы включить в нее чиновников всех уровней от высших должностных лиц (президента, народных депутатов, ген прокурора, судей судов высшей инстанции) до чиновников местных органов власти, депутатов местных советов, прокуроров и судей, а также руководителей местных коммунальных предприятий, которых будут оценивать граждане соответствующего региона в соответствии с регистрацией места жительства гражданина. По результатам Системы оценки (рейтинг гос.служащего "ЦОЕООЭИСОГС") при рейтинге ниже 50 процентов максимального уровня шкалы оценки законодательно предлагаю закрепить обязанность соответствующего органа власти назначить внеочередные выборы или объявить конкурс на замещение вакантной должности соответствующего должностного лица, руководителя, представителя ветви власти, включая судей и прокуроров. Предлагаю установить законодательную норму, по которой все трудовые контракты с руководителями организаций, которые содержатся за счет средств налогоплательщиков, должны заключаться на срок не более одного года с возможностью продления по результатам положительной (рейтинг эффективности более 50%) оценки из рейтинга гос.служащего "ЦОЕООЭИСОГС". Система оценки (рейтинг гос.служащего "ЦОЕООЭИСОГС")- это цифровой аналог очередных выборов, конкурсов на замещение вакантных должностей в системе государственного и местного управления при назначения чиновника или руководителя предприятия государственной формы собственности на соответствующую должность, которая позволяет оперативно (в пределах года) проводить обновление кадров государственного аппарата управления и руководящих лиц местных органов власти, оценку эффективности управления и формирование кадрового резерва в системе государственного управления.
    Для создания кадрового резерва органов власти и руководителей бюджетных предприятий и организаций предлагаю добавить возможность внесения гражданином в Систему оценки (рейтинг гос.служащего "ЦОЕООЭИСОГС") персональных данных альтернативных кандидатов на соответствующие должности, которая позволит любому гражданину предложить кандидата на соответствующую выборную должность в системе гос. управления или на руководящую должность предприятий коммунальной или государственной формы собственности.
    Я лично готов участвовать в разработке и реализации этих проектов и дальнейшем тестировании функционала "ЦОЕООЭИСОГС".
    Предлагаю организовать обязательный учет граждан, которые активно принимают участие в государственном строительстве через институт электронной петиции, в кадровом резерве Верховной Рады в качестве помощников депутатов и при создании общественных консультативных органов при ВР при занятии консультативных должностей.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Про унеможливлення голосування за інших,Депутатів,у:Верховній Раді України.

    Підписів 22

    Дата відповіді

    Галенок Мирон Ростиславович
    Електронне звернення на розгляді
    24 червня, 2020
    24 вересня, 2020
    22

    Оскільки:"Конституція України",передбачає,лише,оформлення,свого,вибору,безпосередньо,кожним,Депутатом,"Верховної Ради України":-без,права,Доручення,реалізації,оформлення,свого,вибору,іншим,Депутатом,"Верховної Ради України",а:-існують,такі,Доручення і їх виконання.,то:-доцільно,унеможливити,таку,можливість,технічними,змінами:електронної,системи,оформлення,голосу,у:"Верховній Раді України",для,безпосереднього,оформлення,власного,вибору,кожним,Депутатом,"Верховної Ради України":-лише,скануванням,безпосереднього,контактного,відбитку,природнього,пальця,руки. -За,цих,обставин:-Пропонуємо:-1.)Технічно,змінити:-електронну,систему,оформлення,вибору,Депутата,"Верховної Ради України",для,можливості,голосування,лише,шляхом,сканування,безпосереднього,контактного,відбитку,природнього,пальця,руки.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Относительно индексации пенсии

    Підписів 7

    Дата відповіді

    Кляуз Николай Дмитриевич
    Електронне звернення на розгляді
    01 липня, 2020
    01 жовтня, 2020
    7

    Хотелось бы узнать, почему в законе о ежегодной индексации пенсий не учтена такая многочисленная категория пенсионеров с так называемой соц.пенсией, т.е. те у которых неполный стаж. Только в ответе не нужно ссылаться на нормы действующего закона, которые придуманы и проголосованы людьми которым наплевать на таких пенсионеров. Получается, по мнению таких авторов закона, что инфляция таких людей с 1638 грн. пенсии с нехваткой одного либо двух лет к полному стажу не затронула. Почему не учитывается тот факт, что большинство таких людей попали под жернова неуправляемых криминальных 90-х годов, когда по сути не было государства как такового и был полностью утрачен контроль над работодателями, которые не отчисляли в пенсионный фонд проценты от з/п своих подчиненных. А ссылаться, что в настоящее время дыра в бюджете не стоит, т.к. хватает же Коболеву и ему подобным выплачивать млн з/п и премии, а также совсем не нужным навязанным нашими "друзьями" наблюдательным советам , баснословные з/п. и прочим...
    В связи с этим прошу войти в положение таких людей и внести поправки в данный закон. С такой пенсией нет возможности оплачивать ком. услуги не говоря уже как-то попросту выживать. И еще придумали тем у кого есть задолженность по ком.услугам субсидии не положены. А как можно не иметь задолженности при 1638 грн пенсии, ведь ее не хватает на оплату. Получается оплати коммуналку и живи как хочешь.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Підвищення виплат на дітей-інвалідів, які виховуються у рідній родині.

    Підписів 125

    Дата відповіді

    Карпенко Олена
    Електронне звернення на розгляді
    06 липня, 2020
    06 жовтня, 2020
    125

    Підвищити соціальні виплати на дітей-інвалідів. Максимальна виплата на тяжко хвору дитину складає 3364,60 грн. з надбавкою на догляд. Як можна прожити на ці гроші, якщо не можливо вийти на роботу? Потрібно постійно знаходитися біля дитини, яка не може себе обслуговувати.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ