ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік електроних звернень

  • Посилення відповідальності народних депутатів за невідвідування пленарних засідань Верховної Ради без поважних причин

    Підписів 53

    Дата відповіді

    каменчук вадим васильович
    Електронне звернення на розгляді
    03 жовтня, 2016
    03 січня, 2017
    53

    За систематичні невідвідування пленарних засідань Верховної Ради України пропонується посилення відповідальності народних депутатів, а саме: депутати, котрі не відвідують більше ніж 10 % пленарних засідань Верховної Ради України без поважних причин (хвороба, підтверджена довідкою, як це вимагається і у всіх інших громадян України) повинні бути відкликані, а на їх місце повинні приходити інші депутати у відповідності до партійного списку або ж, якщо це мажоритарники, на їх місце повинні увійти депутати, котрі зайняли 2 і так далі, місце за результатами голосування на такому мажоритарному окрузі. Депутати, котрі у зв'язку з хворобою не відвідують більше 50% пленарних засідань, теж повинні відкликатись за вищевказаною схемою.
    Також за усі не виправдані прогули знімається заробітна плата за такі дні у повному обсязі.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Прийняти новий "Закон про ТСК". Якщо правоохоронні органи неспроможні ефективно розслідувати злочини, Тимчасові Слідчі Комісії створені у Верховній Раді, проведуть якісне розслідування.

    Підписів 4

    Дата відповіді

    Ромашко Антон Олегович
    Електронне звернення на розгляді
    05 лютого, 2016
    05 травня, 2016
    4

    Такий важіль, як Тимчасові Слідчі Комісії(ТСК), який буде прописаний в новому "Законі про ТСК", допоможе паралельно розслідувати справи і впливати на розслідування в правоохоронних органах, що сьогодні не відбувається, і ТСК, без закону неспроможні впливати на загальне розслідування. Де новий "Закон про ТСК", який обіцяла прийняти коаліція? Коли в країні поширюється корупція, люди з команди Януковича, які повинні сидіти за гратами, гуляють по столиці і розхитують ситуацію в країні - Верховна Рада повинна розбиратися в ТСК про порушення і добиватися відкриття справи. Це можливо після прийняття нового "Закону про ТСК". Чому не виконуються коаліційні угоди? Чому найбільші фракції коаліції, "БПП" і "Народний фронт" не хочуть виносити на порядок денний проект "Закону про ТСК", і голосувати його?

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ   
  • Зобов'язати чиновників окремо вказувати в е-деклараціях проведені ними витрати на благодійність в повному обсязі, з метою інформування громадськості про співвідношення між особистими накопиченнями "слуг народу" (кеш, ділянки, будинки, авто, тощо) та витратами даних осіб на суспільно позитивні цілі

    Підписів 10

    Дата відповіді

    Подзе Сергій Володимирович
    Електронне звернення на розгляді
    07 листопада, 2016
    07 лютого, 2017
    10

    Верховній Раді України доповнити пункт 1 статті 46 Закону України "Про запобігання корупції" ("Інформація, що зазначається в декларації") підпунктом 13) наступного змісту:
    "13) витрати суб'єкта декларування на благодійну діяльність в грошовому та майновому визначенні - незалежно від суми витрат та/або вартості майна (грошових коштів), переданого (наданого) в якості благодійної допомоги".

    Обгрунтування пропозиції.

    Суспільство з великим інтересом ознайомилось тільки з деякими з електронних декларацій можновладців, що займають найбільш відповідальне становище (за 2015 рік).

    Цікаво, що при декларуванні багатьох ділянок, квартир, будинків, машин, тисяч/мільйонів доларів і гривень на рахунках, а також мішків з кілограмами готівки, коштовностей й антикваріату, лічені одиниці з числа чиновників показали в деклараціях деякі власні витрати на благодійну допомогу.

    На сьогодні видатки на благодійну допомогу держслужбовці зобов'язані декларувати тільки у випадку, якщо розмір окремого видатку перевищує 50 мінімальних зарплат за звітний період (підпункт 10) п. 1 ст. 46 Закону "Про запобігання корупції").

    Згідно з підпунктом 1 пункту 2 статті 60 Закону України "Про запобігання корупції", НЕ може бути віднесена до інформації з обмеженим доступом, зокрема, інформація про "розміри, види благодійної та іншої допомоги, що надається фізичним та юридичним особам... особами, зазначеними в пункті 1 частини першої статті 3 цього Закону..." (тобто - всіма "е-декларантами").

    Громадськості буде дуже цікаво знати не тільки суму заробленого "непосильною працею" даного чиновника, а й те, скільки коштів (майна) держслужбовець витратив протягом звітного періоду на благодійність, дуже добре усвідомлюючи, що, наприклад, кожного дня в країні вмирають хворі на онкологію та інші тяжкі хвороби діти внаслідок недоступності лікарських засобів, відсутності чи недостатності сучасного ефективного медичного обладнання, тощо.

    Є й безліч інших напрямків для доброчинних витрат. Було б бажання.

    А тому громадяни України мають право на отримання повної та доступної інформації про реальну благодійну діяльність чиновників, в тому числі й з метою прийняття неупередженого рішення, за кого з них слід голосувати на наступних загальнодержавних або місцевих виборах.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • Заборонити виділення компенсацій на житло народним депутатам.

    Підписів 104

    Дата відповіді

    Зима Василь Богданович
    Електронне звернення на розгляді
    29 січня, 2016
    29 квітня, 2016
    104

    Заборонити виділення компенсацій на житло народним депутатам від партій та таким, що мали задекларований дохід вище заробітної плати народного депутата. Внести зміни до відповідних нормативних документів.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Стоворення окремого фонду для ремонту автомобільних доріг

    Підписів 15

    Дата відповіді

    Острижнюк Віталій Васильович
    Електронне звернення на розгляді
    04 листопада, 2016
    04 лютого, 2017
    15

    Потрібно створити окремий фонд для ремонтів автомобільних доріг - це кошти які надходять від продажу пального(акцизний податок).

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |  ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |  ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Позбавляти мандату Народного депутата за "прогули"

    Підписів 222

    Дата відповіді

    Полянський Володимир Володимирович
    Електронне звернення на розгляді
    08 лютого, 2016
    08 травня, 2016
    222

    Позбавляти мандату Народного депутата за 3 (ТРИ) "прогули" протягом сесії !!!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Створення Тимчасової слідчої комісії у Верховній Раді для об’єктивного розслідування “офшорного скандалу”. Обав'язкова пряма трансляція засідань створенної комісії.

    Підписів 58

    Дата відповіді

    Полочанінов Володимир
    Електронне звернення на розгляді
    06 квітня, 2016
    06 липня, 2016
    58

    Ми вимагаємо створення Тимчасової слідчої комісії у Верховній Раді для об’єктивного розслідування “офшорного скандалу”. Засідання створенної комісію повинні проходити у відкритому режимі з обов'язковою прямою трансляцією.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Повернення зображення карти України у сесійну залу Верховної Ради України .

    Підписів 6

    Дата відповіді

    Чернишов Павло
    Електронне звернення на розгляді
    12 квітня, 2016
    12 липня, 2016
    6

    Повернути зображення карти України до сесійної зали Верховної Ради, або зкомбінувати з прапором та гербом України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Ліквідація пано з радянським змістом в інтер'єрі Верховної Ради

    Підписів 6

    Дата відповіді

    Погарцев Михайло Борисович
    Електронне звернення на розгляді
    20 квітня, 2016
    20 липня, 2016
    6

    Вітаю.
    Як громадянин України прошу ліквідувати радянське панно на стелі у холі Верховної Ради, а також деякі елементи оздоблення у сесійній залі. А саме зірки та колосся. З огляду на Закон "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки".

    Як громадянину України, мені соромно, що обрані мною депутати працюють у таких умовах. Величезному панно на стелі у холі Верховної Ради місце в музеї, а не у державному законотворчому органі. Чому за 25 років незалежності не знайшлося коштів на те, щоб ліквідувати радянські елементи оздоблення інтер'єру? В той час, як знаходяться кошти на на ганьбу і спотворення міст: безглузду побілку вапном дерев та бордюрів, яка, до речі заборонена законодавством. За 25 років незалежності замість побілки дерев в Маріїнському парку, можна було б не напружуючись зафарбувати радянське панно у холі Верховної Ради.

    Прошу розглянути це питання і виконати його навіть не чекаючи, коли воно набере необхідну кількість голосів. Адже такі речі мають виконуватись без зволікання і зайвих розмов.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про внесення змін в регламент стосовно режиму роботи депутатів (визначити, що вечірнє засідання має тривати не до 18-00, а до повного вичерпання запланованного порядку денного)

    Підписів 142

    Дата відповіді

    Максимович Юрій Сергійович
    Електронне звернення на розгляді
    28 квітня, 2016
    28 липня, 2016
    142

    Шановні депутати!

    На прикладі того, що 21 квітня законопроект про скасування обов'язковості державної реєстрації іноземних інвестицій вже восьмий раз не дійшов до першого читання суто через те, що робочий день добіг 18-00 і розглянути його не встигли, - ми бачимо, що діючий регламент роботи Верховної Ради є недостатньо ефективним та потребує змін.

    У якості вирішення цієї проблеми ми, користуючись своїм правом та згідно ЗУ “Про звернення громадян”, пропонуємо внести зміну в статтю 19 глави 3 регламенту Верховної Ради щодо визначення часу проведення засідань. А саме, в п.3 та п.5 ст.19, визначити, що вечірнє засідання має тривати не до 18-00, а до повного вичерпання запланованного порядку денного.

    Ми вважаємо, що ситуацій, коли спікер Верховної Ради закриває засідання по годиннику, незважаючи на наявність нерозглянутих питань, просто не має бути, бо такі ситауції абсурдні. Звісно, діючий регламент передбачає можливість внесення рішення щодо одноразової зміни тривалості пленарного засідання. Та ми вважаємо, що цього недостатньо, і запропоновану нами зміну треба закласти у якості основного принципа роботи, бо наведений вище приклад наочно демонструє недолік існуючого регламенту.

    На нашу думку, запропоноване рішення є надзвичайно важливим для розвитку країни та, водночас, не потребує залучення додаткових фінансів у великому обсязі. У якості позитивного прикладу ми можемо бачити роботу парламентарів Естонії, що працюють саме за таким принципом - до вичерпання порядку денного, навіть вночі, якщо треба (але не довше ніж до початку сесії наступного дня).

    З огляду на нещодавній заклик спікера ВР Парубія А.В. про необхідність внесення змін у регламент Верховної Ради задля збільшення ефективності її роботи, сподіваємось, що голова Ради разом із депутатами охоче підтримають нашу ідею.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Збільшення соціальної норми кубів на газ для отримувачів субсидії

    Підписів 10

    Дата відповіді

    Таран Дмитро Ігорович
    Електронне звернення на розгляді
    21 листопада, 2016
    21 лютого, 2017
    10

    Пропоную збільшити соціальну норму кубів на газ для отримувачів субсидії. У порівнянні з попереднім роком соціальну норму на газ зменшено. Громадянам не вистачить встановленої соціальної норми. Соціальну норму на природний газ для отримувачів субсидії прошу залишити на рівні минулого. року. Дякую.

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Про неприйнятність Законопроекту "Про емфітевзис" №4010 а від 15.07.2016 року.

    Підписів 25

    Дата відповіді

    Данкевич Михайло
    Електронне звернення на розгляді
    21 листопада, 2016
    21 лютого, 2017
    25

    Про неприйнятність ухвалення законопроекту "Про емфітевзис", еєстраційний номер №4010а від 15.07.2016 року

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Про достокове припинення повноважень народного депутата України Надії Савченко

    Підписів 4

    Дата відповіді

    Монатко Денис Сергійович
    Електронне звернення на розгляді
    24 червня, 2016
    24 вересня, 2016
    4

    Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 81 Конституції України повноваження народного депутата України припиняються достроково у разі набрання законної сили обвинувальним вироком щодо нього.

    Донецьким судом Ростовської області Російської Федерації Надія Савченко була засуджена за вчинення злочинів на території Російської Федерації. Вказаний вирок суду ніким не оскаржувався та набрав законної сили.

    Указом президента РФ від 25.05.2016 року Надія Савченко була помилувана та звільнена від відбування покарання у вигляді позбавлення волі. Вказаним указом не вирішувалось питання про зняття судимості з Надії Савченко.

    Зважаючи на те, що процедура визнання вироку російського суду не була застосована по причині того, що Надію Савченко було помилувано та звільнено від відбування покарання, яке вона повинна була б відбувати в Україні, факт набрання законної сили вироком суду щодо неї є дійсним та таким, що відбувся.

    Виходячи із викладеного, ми, що нижче підписалися, просимо Вас достроково припинити повноваження народного депутата України Надії Савченко на підставі п. 2 ч. 2 ст. 81 Конституції України.

    Звертаємо увагу, що в Україні визнається та діє принцип верховенства права (ст. 8 Конституції), отже не повинно бути жодних переваг для будь-кого, хоч він, можливо, і має певні заслуги та, можливо, має певну популярність в Україні, або політичну цінність для якоїсь політичної партії.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Комплектувати українську армію лише за контрактним набором

    Підписів 4

    Дата відповіді

    Гавриленко Дмитро Володимирович
    Електронне звернення на розгляді
    04 жовтня, 2016
    04 січня, 2017
    4

    Це виправлений варіант петиції https://itd.rada.gov.ua/services/Petition/Index/1881?aname=published Українське військо повинно комплектуватися лише за контрактним набором. За весь 2015 рік контракт підписали близько 16 тисяч людей. З початку 2016 року до лав Збройних Сил України надійшло 53 тисячі людини, що підписали контракт. Щомісяця до армію приходять близько 6 тисяч контрактників. На сьогоднішний момент у ВСУ служать 17 тисяч жінок. Чисельність нашої армії збільшилась на 85 тисяч солдатів, тобто 79 тисяч людей - контрактники. Строковики призиваються на службу, але це примусово, захищати треба з власної волі, а в нашій країні таких бажаючих багато. На службу за контрактом йдуть багато громадян нашої країни, завдяки поліпшенню умов їхнього життя та їх сімей. Але 379 євро для захисника своєї країни, який може віддати за неї своє життя - дуже мало. Треба більш мотивувати людей і зробити гідну мінімальну платню українському солдату десь в розмірі 3000 євро, це приблизно дорівнює 86 тисячі 840 гривень, гарантоване бескоштовне житло для їхніх сімей. Так в багатьох країнах Европи, в тому числі, у сусідній прикордонній з Росією Польщі! Українське військо буде більш ефективне, коли Батьківщину захищатимуть добре мотивовані, вірні Присязі громадяни. Вони будуть знати, що держава піклується про них і не покине їх, коли вони повернуться зі Сходу додому. Слава Україні!

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Розкрити списки коаліції Парламенту. Закріпити в Конституції, що після створення коаліції депутати парламент одразу має офійційно показати списки депутатів-членів коаліції, в разі невиконання - дострокові парламентські вибори!

    Підписів 2

    Дата відповіді

    Гавриленко Дмитро Володимирович
    Електронне звернення на розгляді
    04 жовтня, 2016
    04 січня, 2017
    2

    Коаліція повинна бути відкритою для суспільства. Створити незалежну електронну систему парламентських списків, включаючи запит відбитків пальців обранців, де кожен депутат тільки самостійно зможе вказати свою приналежністьм до коаліції. Якщо в списку коаліції не нараховується 226 народних депутатів з їхніми призвіщами та назвою фракції, чи протягом 24 з моменту створення коаліційної більшості Парламент не відкриє реальні списки коаліції вони мають бути автоматично розпущена та переобрана народом України!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Забезпечити практичну реалізацію вимог статей 3, 49 та 50 Конституції України щодо забезпечення прав людини на санітарно-епідемічне благополуччя, безпечне для життя і здоров'я довкілля, у т.ч. захисту від шкідливого впливу шуму та інших фізичних факторів

    Підписів 5

    Дата відповіді

    Киричок Олександр
    Електронне звернення на розгляді
    06 жовтня, 2016
    06 січня, 2017
    5

    В останні роки в Україні посилилась тенденція створення ідеальних умов для розвитку бізнесу. Різні експерти пропонують дати бізнесу повну свободу і відмінити будь-яке регулювання у цій сфері. При цьому усі забувають про вимоги статті 3 Конституції України «Людина, її життя і здоров'я… визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. … Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави».
    Головна мета бізнесу – отримання максимального прибутку. Своєю діяльністю бізнес дуже часто наносить шкоду здоров'ю, безпеці людини, порушує її права на санітарно-епідемічне благополуччя, безпечне для життя і здоров'я довкілля і тому подібне. Зокрема, продаж торговельними закладами пива (крім безалкогольного), алкогольних та слабоалкогольних напоїв з 21-ї до 9-ї години є головним чинником різного ступеня правопорушень від дрібного хуліганства до тяжких злочинів. Дані статистики свідчать про те, що більше половини злочинів скоюється особами, які знаходяться у стані сп’яніння.
    Загальновідомим фактом є також те, що після 21-ї години спиртні напої купують люди, які вже знаходяться у стані алкогольного сп’яніння і втратили відчуття міри.
    Біля житлових будинків, в яких розташовані магазини із цілодобовим режимом роботи, нетверезі громадяни з вечора і до ранку влаштовують гучні гульбища із вживанням спиртних напоїв, включають на повну потужність аудіотехніку, кричать та гучно співають, чіпляються до перехожих, застосовують піротехнічні вироби. При цьому часто спалахують бійки. Дерева і кущі навколо та під’їзди таких будинків перетворилися на туалети.
    Крім того, в нічний час здійснюється доставка товарів до цих магазинів, таксисти та водії-далекобійники зупиняються біля них для відпочинку та вживання їжі. Гучно працюють холодильні агрегати автомобілів. Усе це створює шум, який перевищує установлені санітарні норми для житлових будинків і прибудинкових територій в 1,5–2 рази. Тим самим нічний відпочинок мешканців таких будинків перетворюється на суцільний кошмар. У людей хронічне недосипання.
    Прошу усіх народних депутатів України з метою забезпечення практичної реалізації вимог статей 3, 49 та 50 Конституції України, статті 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», статті 21 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» щодо забезпечення прав людини на санітарно-епідемічне благополуччя, безпечне для життя і здоров'я довкілля, у т.ч. захисту від шкідливого впливу шуму та інших фізичних факторів, на законодавчому рівні:
    заборонити нічну (з 22-ї до 8-ї години) роботу магазинів, розташованих у житлових будинках;
    заборонити продаж пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв з 21-ї до 9-ї години в усіх торговельних закладах (крім закладів ресторанного господарства).
    При прийнятті нових (поправок до чинних) законів необхідно прораховувати наслідки дерегуляції бізнесу, щоб не допустити завдання будь-якої шкоди людині.
    Прохання до громадян України – підтримайте, будь ласка!!!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Щодо непризначення перших виборів в ОТГ розташованих на території суміжних районів

    Підписів 3

    Дата відповіді

    Радченко Сергій Іванович
    Електронне звернення на розгляді
    18 жовтня, 2016
    18 січня, 2017
    3

    ЦВК блокує і не оголошує вибори в ОТГ, які утворилися в межах двох районів. Так, у жовтні 2016 року ЦВК не призначено вибори в 25 ОТГ з вищезазначеної підстави.
    Підтвердженням неправомірності дій ЦВК є одноголосно прийняте 08. 09. 2016 р. роз’яснення Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування щодо застосування положень Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» в частині визначення строків здійснення окремих етапів об’єднання, яким зазначено, що «з метою упередження дискредитації процесу децентралізації, реформування місцевого самоврядування та надання можливості жителям сіл, селищ, міст обрати сільські, селищні, міські ради новоутворених ОТГ та відповідних голів і сформувати інші органи місцевого самоврядування, Комітет дійшов висновку, що законодавство України не містить правових підстав для не призначення Центральною виборчою комісією перших виборів сільських, селищних, міських рад ОТГ та відповідних сільських, селищних, міських голів і оголошення виборчого процесу таких місцевих виборів:
    - у разі входження територіальної громади, розташованої на території суміжного району, до складу об’єднаної територіальної громади, адміністративний центр якої знаходиться в межах іншого району;
    Також, неправильно застосовуються положення Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» з урахуванням внесених змін.
    Так, насправді до її виключення, на підставі Закону України №835 від 26.11.2015 р., ст. 7 Законі України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» містила норму ч. 9, якою було визначено, що якщо до складу об’єднаної територіальної громади передбачалося входження територіальної громади, розташованої на території суміжного району, Верховна Рада Автономної Республіки Крим,обласна рада звертається з поданням до Верховної Ради України щодо зміни меж відповідних районів у порядку, визначеному законом. У такому разі питання про утворення об’єднаної територіальної громади розглядається Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласною радою протягом 30 днів з дня набрання чинності рішенням Верховної Ради України про зміну меж відповідних районів.
    Виключення такого положення свідчить про відміну, скасування прив’язки необхідності зміни меж районів до факту утворення ОТГ. Самі по собі ці юридичні факти не є пов’язаними. Отже, законом було скасовано необхідність зміни меж відповідних районів до оголошення перших місцевих виборів в об’єднаній територіальній громаді.
    Доцільно удосконалити положення законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві вибори» та «Про добровільне об’єднання територіальних громад» нормою: у разі, якщо до складу ОТГ увійшли територіальні громади, розташовані на території різних районів, до зміни меж районів державні органи, компетенція яких поширюється на територію адміністративного центру об`єднаної територіальної громади, поширюють свою компетенцію на решту території об`єднаної території.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |  ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ   
  • Скасування 15% податку на пенсії працюючих пенсіонерів

    Підписів 51

    Дата відповіді

    Анісімова Тетяна Борисівна
    Електронне звернення на розгляді
    27 жовтня, 2016
    27 січня, 2017
    51

    Скасувати 15% податку на пенсії працюючим пенсіонерам. Не такі великі пенсії, чтоб і ще з них податок брати. Працюючі пенсіонери платять усі податки, і до ПФ в тому числі і працюють не від хорошого життя

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Петиція про розгляд на парламентських слуханнях у Верховній Раді України, проекту Закону України «Про внесення змін та доповнень до Кодексу України про адміністративні правопорушення (щодо викидання відходів у неналежних місцях)»

    Підписів 6

    Дата відповіді

    Русецький Олексій Ігорович
    Електронне звернення на розгляді
    09 листопада, 2016
    09 лютого, 2017
    6

    Прийняття та оприлюднення на офіційному веб – сайті Верховної Ради України, з забезпеченням безоплатного доступу та користування інформаційно-телекомунікаційною системою, за допомогою якої здійснюється електронна реєстрація громадян та збір підписів, петиції про розгляд на парламентських слуханнях у Верховній Раді України, проекту Закону України «Про внесення змін та доповнень до Кодексу України про адміністративні правопорушення (щодо викидання відходів у неналежних місцях)» за участю та/або представництвом автора та прийняття закону забезпечить охорону прав громадян на гідне, традиційне , культурне життя, безпечне для життя і здоров'я довкілля, охорону вод, лісів, земель, об’єктів благоустрою від забруднення, засмічення та шкідливих дій викидання побутових відходів, в тому числі недопалків, обгортки, тари, упаковки, кульків, пакетів,кришок від пляшок, будь-які інших відходів чи сміття, в непередбачених місцях, за межі урн, контейнерів чи інших ємкостей, призначених для збирання, утилізації чи переробки сміття.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • зарплата та інше забезпечення народного депутата України

    Підписів 4

    Дата відповіді

    Воронянський Василь Васильович
    Електронне звернення на розгляді
    25 жовтня, 2016
    25 січня, 2017
    4

    З метою обмеження повноважень нардепів щодо збільшення собі зарплат та покращення своїх пільг, пропоную внести зміни до Закону України від 17.11.1992 №2790-XII «Про статус народного депутата України», які б дозволили б покращувати життя народних депутатів (все ж вони теж люди), але не своє, а депутатів наступного скликання.

    Пропоную доповнити статтю 33 вказаного Закону частиною 9, приблизно, наступного змісту:

    9. Прийняті Верховною Радою України зміни щодо покращення фінансового, медичного та соціально-побутового забезпечення народного депутата України набирають чинності з дня першого засідання Верховної Ради України нового скликання.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА