ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік електроних звернень

  • Вивезти всіх людей з прифронтової зони.

    Підписів 3

    Дата відповіді

    Білецький Антон Миколайович
    Електронне звернення на розгляді
    29 травня, 2018
    29 серпня, 2018
    3

    В зоні бойових дій на сході України, де йде війна проти російських загарбників чомусь досі не евакуйовано мирне населення. Діти під обстрілами ходять в школу, люди живуть під обстрілами, деякі з цивільних осіб помирають. Це все нагадує сталінський СРСР. І це категорично не припустимо, ми маємо будь що цінувати людське життя.

    Тому я пропоную організувати табір для біженців далеко від зони бойових дій, куди будуть вивозити мирних мешканців із зони бойових дій. Де вони матимуть змогу жити, поки не знайдуть собі роботу і житло. Може комусь треба буде дати нову професію.

    Враховуючи що Україна дуже бідна країна, слід звернутись за донорською допомогою до розвинутих країн, США, ЄС, Японії та інших, захід має велику цінність людини і скоріш за все погодиться допомогти з цим табором.

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |  ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Житло учасникам бойових дій

    Підписів 7

    Дата відповіді

    Іванів Володимир
    Електронне звернення на розгляді
    29 травня, 2018
    29 серпня, 2018
    7

    Виділити кошти для будівництва нових будинків для Учасників Бойових Дій, щоб всі мали можливісьть отримати безплатно свою квартиру, це стосується тих громадян які перебувають в черзі для отримання житла і потребують поліпшення житлових умов

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА   
  • Адміністративний Збір

    Підписів 1

    Дата відповіді

    Іванів Володимир
    Електронне звернення на розгляді
    29 травня, 2018
    29 серпня, 2018
    1

    Звільнити Учасників Бойових Дій від сплати адміністративного збору, тобто щоб учасники бойових дій не оплачували ніякий адміністративний збір, за будь які послуги

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • ЧЕВСТВОВАТЬ "ГОЛОДОМОР 1932-1933" НЕ 85-ЛЕТНИМ МОЛЧАНИЕМ, А ПОСАДКОЙ ПЛОДОВЫХ ДЕРЕВЬЕВ И КУСТАРНИКОВ!!!

    Підписів 6

    Дата відповіді

    Тоненьков Дмитрий Валерьевич
    Електронне звернення на розгляді
    18 квітня, 2018
    18 липня, 2018
    6

    СУЩЕСТВУЕТ ИНТЕРЕСНАЯ ПОГОВОРКА, О ТОМ ЧТО ИСТОРИЯ НИЧЕМУ НЕ УЧИТ и как подтверждение мы имеем дорогие памятники и мемориалы голодомору, блокаде Ленинграда, гуманитарному положению на Донбассе, пора ставить памятник пенсионерам, которые и в 90-е и сейчас от ВЫВОДОВ, которые никто так и не сделал РОЮТСЯ В МУСОРНЫЕ КОНТЕЙНЕРАХ в попытке выжить!!! Необходимо переосмыслить все возможные КРИЗИСЫ, которые рано или поздно всё же происходят и СОВЕРШАТЬ ЧЕСТВОВАНИЕ И ПАМЯТЬ НЕ 85-Ю ГОДАМИ ТЫСЯЧАМИ МИНУТ МОЛЧАНИЯ, А ПОСАДКОЙ ФРУКТОВЫХ САДОВ И КУСТАРНИКОВ, ПАРКОВЫХ ЗОН И АЛЛЕЕК В ГОРОДСКОЙ И ОКОЛОГОРОДСКОЙ ЗОНАХ! И ГОРДО ЗАЯВИТЬ О ТОМ, ЧТО МЫ СДЕЛАЛИ ВЫВОДЫ И ХОТЯ БЫ ТАКИМИ СПОСОБАМИ НИВЕРУЕМ МИНУВШИЕ ТРАГИЧЕСКИЕ ПОСЛЕДСТВИЯ!
    1) Выделить средства и создать многоуровневые программы пропагандирующие посадку фруктовых деревьев в городской и пригородной зонах, лесопасадках вдоль дорог, помогающих подсушивать грунт дороги и быть поводом остановки для отдыха при длительном пути за рулем на междугородних трассах.
    2) Ежегодно в день памяти голодомора открывать всё новые и новые скверы, парки с орешниками, рябинами, яблонями, малиновыми кустарниками и т.д.
    3) Популяризировать посадку плодовых деревьев и кустарников в учебных и воспитательных учреждениях. Таким образом буквально на примере можно изучать и историю, вспоминая голодомор и буквально вкладывать частичку себя в борьбе с возможностью повторения, вырабатывать навыки садоводства, высаживая по сторонам света - географию, ориентирование, навыки ландшафтного дизайна, высаживая рябину, калину и кустарники малины в районе школы. Возможно получив такой навык, дети не только научаться и возможно свяжут свою судьбу с фермерским, садоводческих хозяйством, но и будут расти вместе с саженцами и приводя своих детей в садик, школу передавать опыт, значимость и чувство единства с полисадником, улицей, городом, страной, а так же безусловно перестанут ломать ВЕТКИ И ЛИСТЬЯ понапрасну! Научаться ассоциировать труд на приусадебном участке со светлыми школьными годами, радостью, детством и пополнят ряды сельской вымирающей местности!
    4) Разработать и принять программы, стратегии и указы для городских коммунальных хозяйств способствующих посадке на место спиленного дерева - нового, приоритетно плодового! (Под тополем не полазить, ни в тени спрятаться, а экологию фильтрами на предприятиях и экомобилями бороться!)
    5) Выдать указы, предписания и т.д. РАЗРЕШАЮЩИЕ ВЫСАЖИВАТЬ НА ТЕРРИТОРИЯХ КЛАДБИЩ ДЕРЕВЬЕВ и КУСТАРНИКОВ и устранить правила запрещающие посадку растительности на кладбищах что уменьшит зарастание бурьяном кладбищ и на поминальные дни всегда будут питать нуждающихся, а так же будут способствовать внедрению новых тенденций в разрастающихся кладбищах!

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |  КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Денонсувати Договір про дружбу і співпрацю з Росією (країною-агресором)

    Підписів 14

    Дата відповіді

    Данильчук Дмитро
    Електронне звернення на розгляді
    22 січня, 2018
    22 квітня, 2018
    14

    Пропоную негайно денонсувати в односторонньому порядку Договір про дружбу, співробітництво і партнерство між Україною і Російською Федерацією, укладений 1997 р. й ратифікований Верховною Радою України 1998 р.
    Після того, як РФ вторглася до України й анексувала частину її території в 2014 р., вона (Росія) фактично знехтувала цією міждержавною угодою, насамперед статтею 2: "Високі Договірні Сторони відповідно до положень Статуту ООН і зобов'язань по Заключному акту Наради з безпеки і співробітництва в Європі поважають територіальну цілісність одна одної і підтверджують непорушність існуючих між ними кордонів".
    Цікаво, що вже нині керівники країни-агресора знайшли спосіб маніпулятивно тлумачити згадану статтю 2 Договору (очільник МЗС РФ С. Лавров твердить, що Росія, мовляв, поважає суверенітет, територіальну цілісність України "у сучасних кордонах після ... референдуму 2014 р. у Криму").
    Вважаю, що збереження чинним у правовому полі України документу про "дружбу, співпрацю та партнерство" з країною-агресором і окупантом є, щонайменше, абсурдним і аморальним.
    До того ж після ухвалення Закону України "Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях", в якому РФ офіційно визнано країною-агресором, виникла очевидна правова колізія: Росія відтепер для України, з погляду чинного законодавства, виступає одночасно і країною-агресором, і... стратегічним партнером (ст. 1 Договору 1997 р.).
    Відомі пояснення необхідності збереження цього договору чинним для України НІБИТО з огляду на засвідчення в ньому взаємної поваги сторін до територіальної цілісності одна одної і підтвердження непорушності наявних між ними кордонів (ст. 2), що БУЦІМТО допоможе в майбутньому притягти РФ до відповідальності в міжнародних судах, насправді не витримують критики:
    адже на момент початку збройної агресії проти України (20.02.2014) і анексії Криму цей Договір ДІЯВ, був чинним, тож так чи так Росія його порушила. Якщо зараз одна чи обидві сторони денонсують його, ця дія не матиме зворотної сили в часі, а отже, ніяким чином не змінить в очах міжнародних судів правостосунків України й Росії на момент початку агресії РФ та анексії Криму і не послабить наших позицій у судовому протистоянні країні-агресору. Натомість усуне можливі суттєві питання до України, у т.ч. в тих самих міжнародних судових процесах, стосовно подвійних стандартів і підходів до РФ після початку її агресії проти України.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |  ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |  ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Україна дійсно не має права відмічати 9 травня

    Підписів 3

    Дата відповіді

    Кирилов Сергій Васильович
    Електронне звернення на розгляді
    14 травня, 2018
    14 серпня, 2018
    3

    По перше тогдашні українці (так громадян колишньої російської імперії обізвала злочинна влада)УРСР майже не чинили опору при окупації німецькими загарбниками їх територій, навіть німецька хроніка свідчить, що у Харкові цих загарбників зустрічали з квітами як визволителів,тому що українці не поважали, майже ненавиділи тогдашній комуністичний тоталітарний режим, який їм ніс голодомори та приниження. Багато тогдашніх українців до речі добровільно виїжджали працювати до Німеччини, багато українців також зі зброєю добровільно воївали проти радянської армії.В радянському союзі приховували ці факти та події, але деякі післявоєнні події, як українці боролись за свою свободу та незалежність на західній Україні від тогдашньої злочинної влади радянського союзу свідчать про це. Тобто Україну по суті визволяв радянський союз і якщо до лав червоної армії і потрапляли деякі українці то це для більшості українців, як я вважаю, було вимушеним приниженням.Сучасні українці також не мають ніякого права святкувати цю перемогу 9 травня, тому що для українців війна вже тоді ще не закінчилась
    Тому пропоную ВРУ заборонити відмічати і визнавати 9 травня днем Перемоги, тому що таке право має тільки Росія і деякі колишні радянські республики

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • вимагаю прийняти закон України про засудження террору у террористичних псевдореспубліках ДНР та ЛНР

    Підписів 1

    Дата відповіді

    Кирилов Сергій Васильович
    Електронне звернення на розгляді
    29 травня, 2018
    29 серпня, 2018
    1

    З прийняттям закону України від 18 січня 2018 року за підписом Порошенко "Про забезпечення державного суверенітету України над тимчасово окупованими територіями в Донецькій та Луганській областях" : може бути завершено антитерористичну операцію у зв'язку із введенням воєнного чи надзвичайного стану або із початком здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації.

    Антитеррористична операція на окупованій частині Донбасу вже завершена, а в Україні чомусь збройні террористичні формування та псевдореспубліки під назвою ДНР та ЛНР досі ще не засуджені і не визнається досі злочинними і такими, що здійснювали політику захоплення терріторіальної цілісності України, які здійснювали політику державного террору, який характеризувався численними порушеннями прав людини у формі індивідуальних та масових вбивств, страт, смертей, депортацій, катувань, використання примусової праці та інших форм масового фізичного терору, переслідувань з етнічних, національних, релігійних, політичних, класових, соціальних та інших мотивів, заподіянням моральних і фізичних страждань під час застосування психіатричних заходів у політичних цілях, порушенням свободи совісті, думки, вираження поглядів, свободи преси та відсутністю політичного плюралізму, та у зв'язку з цим засуджується як несумісний з основоположними правами і свободами людини і громадянина.

    Тому пропоную ВРУ прийняти закон України "Про засудження тоталітарного режиму з боку террористичних формувань під назвою ДНР та ЛНР"

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ   
  • Українці заслуговують на щоденну пресу українською...

    Підписів 4

    Дата відповіді

    Євген Захаренко
    Електронне звернення на розгляді
    29 травня, 2018
    29 серпня, 2018
    4

    До коаліції фракцій і груп Верховної Ради України
    Шановні народні депутати. В наш час інформація має властивості швидко застарівати. А Укрпошта не готова запропонувати щоденні газети українською мовою у більшості своїх відділень. Натомість пропонує переважно жовту або російськомовну щоденну пресу. Національні компанії повинні мати державостверджуючу і об'єднуючу громадян позицію. Аби Укрпошта мала ресурси на загальне поширення україномовної преси за привабливими цінами, запровадити обслуговування клієнтів без черг і нести відповідальність на рівні інших суб'єктів ринку споживчих послуг. Національний оператор має отримати банківську ліцензію, взяти в упаравління активи Ощадбанку і працевлаштувати його співробітників.


    З повагою,
    активіст Руху Валентина Наливайченка
    "Справедливість"

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |  ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |  ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • ЕКО ОБОВ'ЯЗОК

    Підписів 28

    Дата відповіді

    Сагайдак Андрій Васильович
    Електронне звернення на розгляді
    21 травня, 2018
    21 серпня, 2018
    28

    Запропонований мною обовязок спрямований на реалізацію конституційного права на безпечне для життя і здоров'я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди.
    Щорічне погіршення стану довкілля змушує замислитись про можливі шляхи відновлення еклогії для майбутніх поколінь.
    Враховуючи те, що за статтею 66 Конституції України кожен зобов'язаний не заподіювати шкоду природі, культурній спадщині, відшкодовувати завдані ним збитки.
    З метою раціонального використання природних ресурсів, здійснення заходів щодо запобігання винищенню, забрудненню, виснаженню природних ресурсів (хоча б в межах території України), протидії негативному впливу від використання та поширення будь-яких машин з бензиновими та дизельними двигунами (надалі машини) на стан навколишнього природного середовища додатково до існуючих обовязків, пропоную запровадити наступне:
    1. Для виробників нових машин, їх диллерів, поширювачів встановити обовязок на кожну одну створену та/або виставлену на продаж машину - придбати та/або перерахувати до спеціального фонду Мінприроди України кошти достатні для придбання мінімум одного садженця дерева для лісу (екологічна рівновага в природі).
    2. Для власників та користувачів машин (фізичних та юридичних осіб), встановити обовязок на кожну машину яка перебуває у власності чи в керувані посадити мінімум одне дерево за кошти спеціального фонду.
    Впровадження зазначеного екозахисного механізму в межах інформації про стан довкілля з вільним доступом, як і необхідний облік в Мінприроди України кількість створених та/або виставлених на продаж в Україні машин, баланс фонду кошти/дерево, території для висадки лісу. Окремо, слід обліковувати та контролювати процес висадки лісу власниками та користувачами машин.

    Наведений екозахисний механізм забезпечить в сьогоденні та на майбутнє безпечне довкілля, достатю кількість лісового фонду в Україні, як регенератора кисню повітря, забезпечить рівновагу кругообігу води, збереження тваринного світу, естетичну складову.

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |  ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Захист від курців

    Підписів 227

    Дата відповіді

    Гуменюк Андрій
    Електронне звернення на розгляді
    05 червня, 2018
    05 вересня, 2018
    227

    Зараз палити дозволено скрізь, окрім місць, де це заборонено. Тож людина, яка не палить, має дуже обмежену кількість місць, де, відповідно закону (нажаль ніхто не слідкує за його виконанням), вона має почувати себе захищеною від цигаркового диму.
    Необхідно змінити цю ситуацію.
    Пропоную розробити та закріпити законом перелік місць, де палити дозволено. У всіх інших місцях, окрім дозволених, паління має бути забороненим.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Пропозиція внесення змін до ст. 23 ЗУ "Про військовий обов'язок і військову службу".

    Підписів 1

    Дата відповіді

    Скруха Роман Ігорович
    Електронне звернення на розгляді
    20 квітня, 2018
    20 липня, 2018
    1

    В абзаці третьому частини першої ст. 23 ЗУ "Про військовий обов’язок і військову службу" після слів "мають ступінь вищої освіти" доповнити словами "бакалавр".

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |  ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Про прийняття Закону про історичні транспортні засоби

    Підписів 4

    Дата відповіді

    Андрій Ковч
    Електронне звернення на розгляді
    01 червня, 2018
    01 вересня, 2018
    4

    Необхідність законопроекту обумовлюється особливість транспортних засобів, які виготовлені більше як 40 років тому чи раніше, модель якого не виробляється щонайменше 25 років, їх історико-культурним значенням для суспільства та особливістю їх експлуатації.
    Транспортні засоби як виготовлені більше як 40 років тому становлять історичну спадщину машинобудування, проте у законодавстві України відсутні правові норми, які б детально регулювали дану сферу відносин.
    Дані факти приводять до правових колізій та прогалин, що ускладнюють нормальне використання історичних транспортних засобів їх власникам.
    Станом на сьогоднішній день власники історичних транспортних засобів прирівняні у правах та обов’язках до власників звичайних транспортних засобів, включаючи податкові та митні збори, хоча історичні транспортні засоби у повсякденному житті не використовуються.
    Історичні транспортні засоби мають культурну цінність та використовуються у фестивалях, виставках, а також демонстраціях у технічних музеях, як культурного надбання.
    Особливістю історичних транспортних засобів є їх експлуатація, оскільки такі транспортні засоби потребують додаткових витратах їх власників у зв’язку із тим, що транспортні засоби зняті із виробництва.
    Сфера використання історичних транспортних засобів чітко регулюється законодавством країн Європейського союзу, зокрема законодавчі акти у дані сфері прийняті у Республіці Польща, Латвії, Литві, Федеративній республіці Німеччині, Сполученому королівстві Великої Британії та Північної Ірландії.
    У Федеративній республіці Німеччині на федеральному рівні історичні автомобілі, випущені понад 40 років тому, мають офіційний статус «Oldtimer».
    У Сполученому королівстві Великої Британії та Північної Ірландії автомобілі, випущені до 1 січня 1973 року, визначаються як «historic vehicle» (історичний засіб пересування) і звільняються від дорожнього податку.
    Даний Закон спрямований впровадити механізм правового регулювання відносин у сфері експлуатація історичних транспортних засобів у відповідність до вимог законодавства Європейського Союзу, що відповідає Закону України «Про Концепцію Загальнодержавної програми адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу» та Закону України «Про Загальнодержавну програму адаптації законодавства України до законодавства Європейського Союзу».
    Цей Закон спрямований усунення прогалин у законодавстві України, визначення правового статусу історичних транспортних засобів, прав та обов’язків їх власників, механізм взаємодії із державними органами.

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Петиція про надання стипендії всім студентам коледжів і технікумів.

    Підписів 484

    Дата відповіді

    Васильєв Олександр Дмитрович
    Електронне звернення на розгляді
    05 травня, 2018
    05 серпня, 2018
    484

    Шановні депутати, прошу розглянути законопроект про надання стипендії всім освітянам коледжів і технікумів.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Викласти початковий код даного сайту у відкритий доступ.

    Підписів 9

    Дата відповіді

    Шаповалов Даниил
    Електронне звернення на розгляді
    29 травня, 2018
    29 серпня, 2018
    9

    Громадяни України мають право на доступ до інформації про структуру і принципах роботи сайту електронних петицій і механізмів підрахунку голосів.

    Даний крок підвищить довіру суспільства до електронних петицій, як до соціального явища, продемонструє відкритість влади і прозорість діалогу. Публікація початкового коду сприяє популяризації електронних петицій в Україні. Відповідно, громадяни будуть більш активно висловлювати свою думку - голосувати за ту чи іншу петицію, що надзвичайно важливо для розвитку громадського суспільства.

    Публікація вихідного коду сайту у відкритий доступ - звичайна практика в країнах ЄС, Північної Америки та багатьох інших. На популярних спеціалізованих сервісах GitHub і GitLab існують цілі розділи, присвячені сайтам державних органів влади.

    І останнє, при такому підході ніхто не зможе сказати, що на даному сайті є маніпуляції з голосуванням за ту чи іншу петицію.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Підписка на петиції.

    Підписів 15

    Дата відповіді

    Шаповалов Даниил
    Електронне звернення на розгляді
    29 травня, 2018
    29 серпня, 2018
    15

    Якщо громадянину потрібно подивитися, які нові петиції з'явилися на сайті - потрібно шукати і відслідковувати їх вручну. Замість цього пропоную зробити підписку на нові петиції. Якщо хтось написав нову петицію, підписаний користувач отримує повідомлення на e-mail: ось є нова петиція, можна перейти за посиланням, ознайомитися, при бажанні проголосувати.

    E-mail на оновлення сайту в цілому або на окремі його розділи - звичайний функціонал Інтернет-ресурсів. Досить дивно, що на сайті петицій немає такої можливості.

    Необхідно надати користувачам зручні інструменти для відстеження новин на сайті петицій і зміни статусу обраних - набрала конкретна петиція (петиції) потрібну кількість голосів, отримана відповідь по петиції і так далі.

    Ці функції значно спростять користування сайтом, а також підвищать інтерес громадян України до подій, що відбуваються в країні.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Відміна декларування доходів

    Підписів 3

    Дата відповіді

    Шаповалов Даниил
    Електронне звернення на розгляді
    29 травня, 2018
    29 серпня, 2018
    3

    Декларувати доходи повинні лише компанії, що наймають робітників, а також державні органи - своїх працівників.

    Наймані робітники не повинні турбуватися про декларування доходів, що надходять через компанію чи фірму, у якій вони працюють. Це завдання має лежати на плечах наймача.

    Працівники державних органів та органів влади мають декларувати свої доходи та доходи своїх рідних за допомогою оновленого електронного декларування.
    Задекларовані доходи повинні перевірятись уповноваженими особами.

    Усі декларації повинні бути доступними згідно з законом про відкриті дані.

    Запропонована ідея зробить надходження доходів прозорим, правдоподібним, обгрунтованим, доступним, для кожного громадянина.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |  ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Легалізація легких наркотиків

    Підписів 91

    Дата відповіді

    Шаповалов Даниил
    Електронне звернення на розгляді
    29 травня, 2018
    29 серпня, 2018
    91

    В Україні широко розповсюджено вживання легких наркотиків, але на даний момент є незаконним. Регулювання ринку легких наркотичних засобів не працює, це доведено світовим досвідом.

    Їх необхідно легалізувати. Плюси цієї ідеї неможливо переоцінити, деякі з них мають велике значення.

    Перш за все це призведе до надходження коштів до бюджету України. Щорічно у зв’язку з продажем марихуани у тіньовий ринок виходить значна частина коштів, які не оподатковуються. Якщо зробити легкі наркотичні засоби доступними, то приріст бюджету буде колосальний.

    По-друге, якщо подивитися на міжнародний досвід розвинених країн, які зробили крок на зустріч легалізації, вони являють собою не тільки болезаспокійливими засобами, але і допомогають лікувати хвороби, а саме: безсоння із хронічним нейропатичним болем, ВІЛ-інфікованим допомагає зменшити біль набагато ефективніше, ніж будь-які таблеки або капсули, і в багатьох інших випадках, коли присутній сильно виражений больовий синдром, також науковцями доведено, що такий легкий наркотик, як марихуана стимулює зменшення росту ракових пухлин, або їх знищення, без побочних ефектів.

    По-третє, це призведе до зменшення витрачання коштів на служби, що займаються покаранням за вживання таких наркотиків.

    По-четверте, це є вибором кожної окремої людини. Нагадаю, що за всю історію людства не було ні одного випадку смерті від марихуани. Цікаво, чому отрута, що вбиває - легальна, а ліки, що допомагають – ні?

    П’яте. Ні для кого не секрет, що із впровадженням легалізації легких наркотиків Україна стане туристично привабливою країною.
    Стаття 309.1 Передбачає позбавлення волі до 3-х років за зберігання марихуани, невже це логічно саджати людину в тюрму лише за те що вона хотіла відпочити або втамувати біль? Навіщо заборони, якщо вони не діють?
    Пропоную легалізувати легкі наркотики особам, які досягли 18 або 21 річного віку.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |  ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Скасувати постанову про позбавлення водійського посвідчення

    Підписів 5

    Дата відповіді

    Шаповалов Даниил
    Електронне звернення на розгляді
    29 травня, 2018
    29 серпня, 2018
    5

    Прошу скасувати постанову Кабінета Міністрів України від 4 квітня 2018 р. № 250.

    Згідно якої: водії, що отримали водійське посвідчення вперше, та, внаслідок певних причин, були позбавлені водійського посвідчення, позбавляються його назавжди.

    Вважаю необхідним дати змогу таким водіям відновити водійське посвідчення, попередньо оплативши штрафні санкції, пройшовши повторно двомісячний курс з перепідготовки у відповідних навчальних закладах, та здавши екзамен із трьох етапів (теорія, практична частина на спеціалізованому майданчику, практична частина по місцевому маршруту) у територіальних сервісних центрах МВС.

    Штрафні санкції забезпечать надхождення коштів до бюджету, а курс перепідготовки і екзамени - допоможуть водіям відновити посвідчення не вдаючись до корупційних махінацій, що зробить роботу органів МВС прозорою.

    Кожна людина повинна мати право відновити своє водійське посвідчення.

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Ввести на законодавчому рівні покарання за жорстоке поводження із тваринами.

    Підписів 1315

    Дата відповіді

    Крутова Яна
    Електронне звернення на розгляді
    29 травня, 2018
    29 серпня, 2018
    1315

    Жорстоке поводження, залишення на вулиці (викидання) або невиконання своїх обов'язків як власника тварини: штраф вiд 20 000 гривень, тюремне ув'язнення терміном вiд 2 рокiв.
    Жорстоке поводження, що включає знущання, катування, заподіяння мук, побої, нанесення каліцтв або спотворення тварини її власником: штраф вiд 50 000 гривень, тюремне ув'язнення терміном вiд 5 років.
    Жорстоке поводження, що включає знущання, катування, заподіяння мук, побої, нанесення каліцтв або спотворення бездомної тварини: штраф вiд 50 000 гривень, тюремне ув'язнення терміном вiд 5 років.
    Вбивство або усипляння здорової тварини (не враховуючи худобу) її власником: штраф вiд 100 000 гривень, тюремне ув'язнення терміном вiд 10 років.
    Вбивство бездомної тварини: штраф вiд 100 000 гривень, тюремне ув'язнення терміном вiд 10 років.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Заборона вимикання сфітлофорів у нічний час

    Підписів 29

    Дата відповіді

    Мядзель Марія Михайлівна
    Електронне звернення на розгляді
    11 червня, 2018
    11 вересня, 2018
    29

    В нічний час світлофори горять жовтим кольором, через що часто відбуваються аварії.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |  ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК