ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік електроних звернень

  • Щодо запровадженя нової монетарної політики "валютний комітет"

    Підписів 3

    Дата відповіді

    Манюта Олег Володимирович
    Електронне звернення на розгляді
    21 грудня, 2016
    21 березня, 2017
    3

    З метою ревальвації національної валюти, підтримання низької інфляції і стабільності фінансової системи за допомогою впливу на грошову масу, процентні ставки і валютний курс слід запровадити монетарну політику «валютний комітет (рада)» (з залученням до складу новоутвореного органу провідних фахівців світового рівня), система якого буде суттєво відрізнятися від НБУ.
    Відповідно до політики Валютного комітету, резерви центрального банку і грошова маса пов'язані між собою в співвідношенні 1: 1. Це означає, що кожної грошової одиниці в сховищах НБУ відповідає обрана владою тверда іноземна валюта (найбільш доцільно – EUR, оскільки Україна знаходиться у Еврозоні) такої ж цінності, або золото, або інше майно (наприклад, родовища, деревина). Таким чином, збільшення пропозиції грошей не у владі НБУ.
    Валютні резерви країни повинні повністю покривати обсяг національної валюти в обігу (зазвичай вони складають 110-115% грошової бази M0).
    Валютний комітет підтримує повну необмежену конвертованість національної валюти в EUR, проти якого курс зафіксований.
    Валютний комітет отримує дохід тільки від відсотків за валютними резервами і не укладає форвардних валютних угод. Валютні резерви існують, тому що національна валюта емітується в обмін на EUR.
    Валютний комітет не має можливості проводити власну монетарну політику, не може кредитувати уряд (уряд може лише робити запозичення на фінансових ринках).
    Валютний комітет не може бути кредитором останньої інстанції для комерційних банків.
    Валютний комітет не намагається впливати на процентні ставки використовуючи дисконтне вікно, як це робить НБУ. Прив'язка до EUR має схильність утримувати рівень процентних ставок і інфляції близько до розряду таких в Евросоюзу, до валюти якого здійснена прив'язка.
    У валютного комітету є можливість контролювати банківську систему (зміна норми обов'язкових резервів зазвичай так само знаходиться серед засобів грошової політики валютного комітету).
    Таким чином, оскільки Валютний комітет не може позичити гроші ні банкам, ні уряду, він політично незалежний, що виключає так само фінансування витрат бюджету додатковими грошима, що прирівнюється до інфляції.
    Метою валютного комітету, перш за все, є забезпечення стабільності грошей. Це означає, що Валютний комітет практично виключає небезпеку девальвації валюти, несучи з собою як внутрішнім, так і закордонним інвесторам і вкладникам довіру до грошової системі України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Посилення відповідальності народних депутатів за невідвідування пленарних засідань Верховної Ради без поважних причин

    Підписів 53

    Дата відповіді

    каменчук вадим васильович
    Електронне звернення на розгляді
    03 жовтня, 2016
    03 січня, 2017
    53

    За систематичні невідвідування пленарних засідань Верховної Ради України пропонується посилення відповідальності народних депутатів, а саме: депутати, котрі не відвідують більше ніж 10 % пленарних засідань Верховної Ради України без поважних причин (хвороба, підтверджена довідкою, як це вимагається і у всіх інших громадян України) повинні бути відкликані, а на їх місце повинні приходити інші депутати у відповідності до партійного списку або ж, якщо це мажоритарники, на їх місце повинні увійти депутати, котрі зайняли 2 і так далі, місце за результатами голосування на такому мажоритарному окрузі. Депутати, котрі у зв'язку з хворобою не відвідують більше 50% пленарних засідань, теж повинні відкликатись за вищевказаною схемою.
    Також за усі не виправдані прогули знімається заробітна плата за такі дні у повному обсязі.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Прийняти новий "Закон про ТСК". Якщо правоохоронні органи неспроможні ефективно розслідувати злочини, Тимчасові Слідчі Комісії створені у Верховній Раді, проведуть якісне розслідування.

    Підписів 4

    Дата відповіді

    Ромашко Антон Олегович
    Електронне звернення на розгляді
    05 лютого, 2016
    05 травня, 2016
    4

    Такий важіль, як Тимчасові Слідчі Комісії(ТСК), який буде прописаний в новому "Законі про ТСК", допоможе паралельно розслідувати справи і впливати на розслідування в правоохоронних органах, що сьогодні не відбувається, і ТСК, без закону неспроможні впливати на загальне розслідування. Де новий "Закон про ТСК", який обіцяла прийняти коаліція? Коли в країні поширюється корупція, люди з команди Януковича, які повинні сидіти за гратами, гуляють по столиці і розхитують ситуацію в країні - Верховна Рада повинна розбиратися в ТСК про порушення і добиватися відкриття справи. Це можливо після прийняття нового "Закону про ТСК". Чому не виконуються коаліційні угоди? Чому найбільші фракції коаліції, "БПП" і "Народний фронт" не хочуть виносити на порядок денний проект "Закону про ТСК", і голосувати його?

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ   
  • Заборонити виділення компенсацій на житло народним депутатам.

    Підписів 104

    Дата відповіді

    Зима Василь Богданович
    Електронне звернення на розгляді
    29 січня, 2016
    29 квітня, 2016
    104

    Заборонити виділення компенсацій на житло народним депутатам від партій та таким, що мали задекларований дохід вище заробітної плати народного депутата. Внести зміни до відповідних нормативних документів.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Позбавляти мандату Народного депутата за "прогули"

    Підписів 222

    Дата відповіді

    Полянський Володимир Володимирович
    Електронне звернення на розгляді
    08 лютого, 2016
    08 травня, 2016
    222

    Позбавляти мандату Народного депутата за 3 (ТРИ) "прогули" протягом сесії !!!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Створення Тимчасової слідчої комісії у Верховній Раді для об’єктивного розслідування “офшорного скандалу”. Обав'язкова пряма трансляція засідань створенної комісії.

    Підписів 58

    Дата відповіді

    Полочанінов Володимир
    Електронне звернення на розгляді
    06 квітня, 2016
    06 липня, 2016
    58

    Ми вимагаємо створення Тимчасової слідчої комісії у Верховній Раді для об’єктивного розслідування “офшорного скандалу”. Засідання створенної комісію повинні проходити у відкритому режимі з обов'язковою прямою трансляцією.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Повернення зображення карти України у сесійну залу Верховної Ради України .

    Підписів 6

    Дата відповіді

    Чернишов Павло
    Електронне звернення на розгляді
    12 квітня, 2016
    12 липня, 2016
    6

    Повернути зображення карти України до сесійної зали Верховної Ради, або зкомбінувати з прапором та гербом України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Ліквідація пано з радянським змістом в інтер'єрі Верховної Ради

    Підписів 6

    Дата відповіді

    Погарцев Михайло Борисович
    Електронне звернення на розгляді
    20 квітня, 2016
    20 липня, 2016
    6

    Вітаю.
    Як громадянин України прошу ліквідувати радянське панно на стелі у холі Верховної Ради, а також деякі елементи оздоблення у сесійній залі. А саме зірки та колосся. З огляду на Закон "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки".

    Як громадянину України, мені соромно, що обрані мною депутати працюють у таких умовах. Величезному панно на стелі у холі Верховної Ради місце в музеї, а не у державному законотворчому органі. Чому за 25 років незалежності не знайшлося коштів на те, щоб ліквідувати радянські елементи оздоблення інтер'єру? В той час, як знаходяться кошти на на ганьбу і спотворення міст: безглузду побілку вапном дерев та бордюрів, яка, до речі заборонена законодавством. За 25 років незалежності замість побілки дерев в Маріїнському парку, можна було б не напружуючись зафарбувати радянське панно у холі Верховної Ради.

    Прошу розглянути це питання і виконати його навіть не чекаючи, коли воно набере необхідну кількість голосів. Адже такі речі мають виконуватись без зволікання і зайвих розмов.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про внесення змін в регламент стосовно режиму роботи депутатів (визначити, що вечірнє засідання має тривати не до 18-00, а до повного вичерпання запланованного порядку денного)

    Підписів 142

    Дата відповіді

    Максимович Юрій Сергійович
    Електронне звернення на розгляді
    28 квітня, 2016
    28 липня, 2016
    142

    Шановні депутати!

    На прикладі того, що 21 квітня законопроект про скасування обов'язковості державної реєстрації іноземних інвестицій вже восьмий раз не дійшов до першого читання суто через те, що робочий день добіг 18-00 і розглянути його не встигли, - ми бачимо, що діючий регламент роботи Верховної Ради є недостатньо ефективним та потребує змін.

    У якості вирішення цієї проблеми ми, користуючись своїм правом та згідно ЗУ “Про звернення громадян”, пропонуємо внести зміну в статтю 19 глави 3 регламенту Верховної Ради щодо визначення часу проведення засідань. А саме, в п.3 та п.5 ст.19, визначити, що вечірнє засідання має тривати не до 18-00, а до повного вичерпання запланованного порядку денного.

    Ми вважаємо, що ситуацій, коли спікер Верховної Ради закриває засідання по годиннику, незважаючи на наявність нерозглянутих питань, просто не має бути, бо такі ситауції абсурдні. Звісно, діючий регламент передбачає можливість внесення рішення щодо одноразової зміни тривалості пленарного засідання. Та ми вважаємо, що цього недостатньо, і запропоновану нами зміну треба закласти у якості основного принципа роботи, бо наведений вище приклад наочно демонструє недолік існуючого регламенту.

    На нашу думку, запропоноване рішення є надзвичайно важливим для розвитку країни та, водночас, не потребує залучення додаткових фінансів у великому обсязі. У якості позитивного прикладу ми можемо бачити роботу парламентарів Естонії, що працюють саме за таким принципом - до вичерпання порядку денного, навіть вночі, якщо треба (але не довше ніж до початку сесії наступного дня).

    З огляду на нещодавній заклик спікера ВР Парубія А.В. про необхідність внесення змін у регламент Верховної Ради задля збільшення ефективності її роботи, сподіваємось, що голова Ради разом із депутатами охоче підтримають нашу ідею.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Збільшення соціальної норми кубів на газ для отримувачів субсидії

    Підписів 10

    Дата відповіді

    Таран Дмитро Ігорович
    Електронне звернення на розгляді
    21 листопада, 2016
    21 лютого, 2017
    10

    Пропоную збільшити соціальну норму кубів на газ для отримувачів субсидії. У порівнянні з попереднім роком соціальну норму на газ зменшено. Громадянам не вистачить встановленої соціальної норми. Соціальну норму на природний газ для отримувачів субсидії прошу залишити на рівні минулого. року. Дякую.

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Про достокове припинення повноважень народного депутата України Надії Савченко

    Підписів 4

    Дата відповіді

    Монатко Денис Сергійович
    Електронне звернення на розгляді
    24 червня, 2016
    24 вересня, 2016
    4

    Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 81 Конституції України повноваження народного депутата України припиняються достроково у разі набрання законної сили обвинувальним вироком щодо нього.

    Донецьким судом Ростовської області Російської Федерації Надія Савченко була засуджена за вчинення злочинів на території Російської Федерації. Вказаний вирок суду ніким не оскаржувався та набрав законної сили.

    Указом президента РФ від 25.05.2016 року Надія Савченко була помилувана та звільнена від відбування покарання у вигляді позбавлення волі. Вказаним указом не вирішувалось питання про зняття судимості з Надії Савченко.

    Зважаючи на те, що процедура визнання вироку російського суду не була застосована по причині того, що Надію Савченко було помилувано та звільнено від відбування покарання, яке вона повинна була б відбувати в Україні, факт набрання законної сили вироком суду щодо неї є дійсним та таким, що відбувся.

    Виходячи із викладеного, ми, що нижче підписалися, просимо Вас достроково припинити повноваження народного депутата України Надії Савченко на підставі п. 2 ч. 2 ст. 81 Конституції України.

    Звертаємо увагу, що в Україні визнається та діє принцип верховенства права (ст. 8 Конституції), отже не повинно бути жодних переваг для будь-кого, хоч він, можливо, і має певні заслуги та, можливо, має певну популярність в Україні, або політичну цінність для якоїсь політичної партії.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Розкрити списки коаліції Парламенту. Закріпити в Конституції, що після створення коаліції депутати парламент одразу має офійційно показати списки депутатів-членів коаліції, в разі невиконання - дострокові парламентські вибори!

    Підписів 2

    Дата відповіді

    Гавриленко Дмитро Володимирович
    Електронне звернення на розгляді
    04 жовтня, 2016
    04 січня, 2017
    2

    Коаліція повинна бути відкритою для суспільства. Створити незалежну електронну систему парламентських списків, включаючи запит відбитків пальців обранців, де кожен депутат тільки самостійно зможе вказати свою приналежністьм до коаліції. Якщо в списку коаліції не нараховується 226 народних депутатів з їхніми призвіщами та назвою фракції, чи протягом 24 з моменту створення коаліційної більшості Парламент не відкриє реальні списки коаліції вони мають бути автоматично розпущена та переобрана народом України!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Забезпечити практичну реалізацію вимог статей 3, 49 та 50 Конституції України щодо забезпечення прав людини на санітарно-епідемічне благополуччя, безпечне для життя і здоров'я довкілля, у т.ч. захисту від шкідливого впливу шуму та інших фізичних факторів

    Підписів 5

    Дата відповіді

    Киричок Олександр
    Електронне звернення на розгляді
    06 жовтня, 2016
    06 січня, 2017
    5

    В останні роки в Україні посилилась тенденція створення ідеальних умов для розвитку бізнесу. Різні експерти пропонують дати бізнесу повну свободу і відмінити будь-яке регулювання у цій сфері. При цьому усі забувають про вимоги статті 3 Конституції України «Людина, її життя і здоров'я… визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. … Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави».
    Головна мета бізнесу – отримання максимального прибутку. Своєю діяльністю бізнес дуже часто наносить шкоду здоров'ю, безпеці людини, порушує її права на санітарно-епідемічне благополуччя, безпечне для життя і здоров'я довкілля і тому подібне. Зокрема, продаж торговельними закладами пива (крім безалкогольного), алкогольних та слабоалкогольних напоїв з 21-ї до 9-ї години є головним чинником різного ступеня правопорушень від дрібного хуліганства до тяжких злочинів. Дані статистики свідчать про те, що більше половини злочинів скоюється особами, які знаходяться у стані сп’яніння.
    Загальновідомим фактом є також те, що після 21-ї години спиртні напої купують люди, які вже знаходяться у стані алкогольного сп’яніння і втратили відчуття міри.
    Біля житлових будинків, в яких розташовані магазини із цілодобовим режимом роботи, нетверезі громадяни з вечора і до ранку влаштовують гучні гульбища із вживанням спиртних напоїв, включають на повну потужність аудіотехніку, кричать та гучно співають, чіпляються до перехожих, застосовують піротехнічні вироби. При цьому часто спалахують бійки. Дерева і кущі навколо та під’їзди таких будинків перетворилися на туалети.
    Крім того, в нічний час здійснюється доставка товарів до цих магазинів, таксисти та водії-далекобійники зупиняються біля них для відпочинку та вживання їжі. Гучно працюють холодильні агрегати автомобілів. Усе це створює шум, який перевищує установлені санітарні норми для житлових будинків і прибудинкових територій в 1,5–2 рази. Тим самим нічний відпочинок мешканців таких будинків перетворюється на суцільний кошмар. У людей хронічне недосипання.
    Прошу усіх народних депутатів України з метою забезпечення практичної реалізації вимог статей 3, 49 та 50 Конституції України, статті 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», статті 21 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» щодо забезпечення прав людини на санітарно-епідемічне благополуччя, безпечне для життя і здоров'я довкілля, у т.ч. захисту від шкідливого впливу шуму та інших фізичних факторів, на законодавчому рівні:
    заборонити нічну (з 22-ї до 8-ї години) роботу магазинів, розташованих у житлових будинках;
    заборонити продаж пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв з 21-ї до 9-ї години в усіх торговельних закладах (крім закладів ресторанного господарства).
    При прийнятті нових (поправок до чинних) законів необхідно прораховувати наслідки дерегуляції бізнесу, щоб не допустити завдання будь-якої шкоди людині.
    Прохання до громадян України – підтримайте, будь ласка!!!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Скасування 15% податку на пенсії працюючих пенсіонерів

    Підписів 51

    Дата відповіді

    Анісімова Тетяна Борисівна
    Електронне звернення на розгляді
    27 жовтня, 2016
    27 січня, 2017
    51

    Скасувати 15% податку на пенсії працюючим пенсіонерам. Не такі великі пенсії, чтоб і ще з них податок брати. Працюючі пенсіонери платять усі податки, і до ПФ в тому числі і працюють не від хорошого життя

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Оголосити Надію Савченко зрадником

    Підписів 19

    Дата відповіді

    Ткаченко Андрій Миколайович
    Електронне звернення на розгляді
    20 грудня, 2016
    20 березня, 2017
    19

    Оголосити Надію Савченко зрадником України та позбавити її звання героя а також позбавити мандату народного депутата України, скасувати усі закони Савченко та засудити Надію з конфіскацією усього її майна та близьких родичів

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • зарплата та інше забезпечення народного депутата України

    Підписів 4

    Дата відповіді

    Воронянський Василь Васильович
    Електронне звернення на розгляді
    25 жовтня, 2016
    25 січня, 2017
    4

    З метою обмеження повноважень нардепів щодо збільшення собі зарплат та покращення своїх пільг, пропоную внести зміни до Закону України від 17.11.1992 №2790-XII «Про статус народного депутата України», які б дозволили б покращувати життя народних депутатів (все ж вони теж люди), але не своє, а депутатів наступного скликання.

    Пропоную доповнити статтю 33 вказаного Закону частиною 9, приблизно, наступного змісту:

    9. Прийняті Верховною Радою України зміни щодо покращення фінансового, медичного та соціально-побутового забезпечення народного депутата України набирають чинності з дня першого засідання Верховної Ради України нового скликання.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Про позбавлення депутатського мандату Семена Семенченка

    Підписів 34

    Дата відповіді

    Пономаренко Ігор
    Електронне звернення на розгляді
    07 листопада, 2016
    07 лютого, 2017
    34

    Рішенням Київського апеляційного адміністративного суду Семенченка С.І. позбавлено звання майору запасу.

    Керуючись на доказах, які надала прокуратура, що депутат надав завідомо фальшиві документи, сторона Семенченко не змогла надати факти щодо його військової служби до 2014р, тобто військовою справою він не володів.

    В зв’язку з вищезазначеним,Семен Семенченко не мав ніякого морального права брати на себе відповідальність за керування спец.операцій та керувати батальйоном «Донбас», відправляти бійців на військові операції, що спричинило велику кількість загиблих у зоні проведення АТО .

    Семен Семенченко, який вже не приховує своє справжнє ім’я - Константан Грішин, не однократно притягувався до кримінальної відповідальності за робій та пограбування, про що в своїй автобіографії не зазначено.. Вважаю, що людина з такою біографією, людина яка займалася шахрайством та підробкою документів немає права представляти інтереси народу України у ВР

    Прошу позбавити Семена Семеченка депутатського мандату відповідно Конституції України,депутатської недоторканності та притягнути до кримінальної відповідальності.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Помогите навести порядок на автодорогах, пополнить и сэкономить бюджет!

    Підписів 14

    Дата відповіді

    Марченко Олег Ігорович
    Електронне звернення на розгляді
    08 грудня, 2016
    08 березня, 2017
    14

    Предлагаю инициировать создание интернет-ресурса, на котором у любого желающего будет возможность загрузить видеодоказательства всевозможных нарушений закона. В первую очередь это относиться к нарушениям правил дорожного движения.
    Я, находясь за рулем своего автомобиля, при движении в Киеве каждый день становлюсь свидетелем множества нарушений ПДД, хамского поведения на дороге и прочих проявлений мнимой безнаказанности со стороны других водителей. Всвязи с «добротой» нашей Национальной Полиции культура вождения только ухудшается. Их не бояться, и как бы кому это не нравилось,- это факт.
    Государство тратит огромные средства на установку камер на дорогах, но в итоге результата мы не видим. И зачем разбазаривать и без того проходившийся бюджет, если таких «камер» и так тысячи! Камеры видеорегистраторов других водителей!
    Просто дайте им возможность в упрощенной форме сообщать о нарушениях, свидетелем которых ни стали. Закон о «легитимности» видеозаписей как «вещи доков» ведь принят и действует?
    Ну так наказывайте нарушителей на основании таких видеозаписей!
    Пускай каждый «свидетель» вместе с видео указывает дополнительные данные (время, место, гос номер).. Уверен, что среди нас очень много сознательных граждан, которым не нравиться то что твориться вокруг! Дайте возможность им проявить и выполнить свой гражданский долг и помочь навести порядок! А лучше - премируйте их как то. Например теми же «баллами», которые начисляются каждому водителю для оплаты мелких нарушений ПДД… Или какой то другой стимул. Например: премия 50 грн! Так водители сами быстрее патрульных порядок наведут и сами начнут ездить культурнее, понимая, что их отовсюду снимают!
    Не хотите за бюджетные деньги? Организуйте за свои! У вас же хватает. делайте какое то ВГО, наберите с десяток юристов, которые будут готовить иски и собирайте «пожертвования» или зарабатывайте на рекламе с такого ресурса! Уверяю вас - посещаемость будет большой! Особенно если реализовать еще сервис проверки «а не нарушил ли я», в котором введя в спец поле свой гос номер появиться информация и каких то нарушениях, и, в идеале, варианты как «искупить вину»…
    Такой можно запустить как на региональном так и на национальном уровне! И народ скажет вам спасибо! И потратите вы не много…
    Если нужно - могу помочь с подробным описанием идеологии работы и технического задания.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Внесення змін в кримінальний кодекс

    Підписів 6

    Дата відповіді

    Русецька Тетяна Михайлівна
    Електронне звернення на розгляді
    08 грудня, 2016
    08 березня, 2017
    6

    Прохання розглянути подання щодо позбавлення волі довічно громадян, які здійснюють насильницькі дії над дітьми-згвалтування дитини. Ми українці бачимо як зростає ця жахлива статистика скоєння цих злочинів. Введення більш жорсткої кари. Вимагаємо. Дякую

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Заборонити поширення конфіденційної інформації про рідних та дітей правоохоронців, у тому числі щодо їх фактичних місць проживання, яка на даний час, в порушення Конституції України є відкритою і загальнодоступною.

    Підписів 108

    Дата відповіді

    Ковальов Вадим
    Електронне звернення на розгляді
    14 грудня, 2016
    14 березня, 2017
    108

    Мене особисто та інших правоохоронців, військових та, насамперед, учасників АТО, турбує те, що інформація про наших рідних, дітей, у тому числі щодо їх фактичних місць проживання, розміщується в мережі – Інтернет.

    Так, з 1 січня 2017 року майже всі працівники (посадові та службові особи, особи рядового і начальницького складу) Збройних Сил України, Національної поліції України, органів прокуратури, СБУ, ДБР, НАБУ, НАЗК, податкової міліції, інших, утворених відповідно до законів військових формувань, як суб’єкти декларування, на яких поширюється дія ЗУ «Про запобігання корупції», зобов’язані подати декларації, при цьому, на сайті Нацагентства оприлюднюється ПРІЗВИЩЕ, ІМ’Я, ПО-БАТЬКОВІ УСІХ ЧЛЕНІВ СІМ’Ї суб’єктів декларування.

    Другим важливим питанням є розповсюдження з веб-порталу Мін’юсту інформації, що міститься в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, яка НАДАЄТЬСЯ БУДЬ-ЯКИМ КОРИСТУВАЧАМ, містить відомості про адреси цього майна, тобто - МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ членів сімей правоохоронців.

    Варто зазначити, що такої незахищеності правоохоронців та їх членів сімей, немає в жодній з країн Європейського союзу.

    Такий стан справ не відповідає вимогам ст.ст. 32, 34 Конституції України (згідно яких інформацією про особисте та сімейне життя особи є будь-які відомості пов’язані з особою та членами її сім’ї, ця інформація є конфіденційною, а її поширення без згоди державою є втручанням в сімейне життя) та інших норм законодавства.

    Так, ст. 3 Закону «Про боротьбу з тероризмом» визначає що боротьба з тероризмом ґрунтується на принципі НЕРОЗГОЛОШЕННЯ ВІДОМОСТЕЙ про склад учасників АТО, згідно ст. 17 цього Закону ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ ПОШИРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ, яка розкриває дані про персональний склад співробітників, які беруть участь у проведенні АТО.
    Особи, які беруть участь у боротьбі з тероризмом, перебувають під захистом держави.

    Порушуються вимоги ст. 162 (Речі і документи, які містять охоронювану законом таємницю) КПК України, ст. 302 ЦКУ, ст. 14 ЗУ „Про захист персональних даних“, ст. 21 Закону „Про інформацію“, ст. 7 ЗУ „Про доступ до публічної інформації“, Законів України, які визначають гарантії правового захисту (ст. 12 ЗУ «Про оперативно-розшукову діяльність», ст. 62 ЗУ «Про Національну поліцію»), заходів державного захисту встановлені ЗУ «Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів» та ст. 10 ЗУ «Про охорону дитинства», яка ЗАБОРОНЯЄ РОЗГОЛОШЕННЯ чи ПУБЛІКАЦІЮ БУДЬ-ЯКОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ДИТИНУ, що може заподіяти їй шкоду, без згоди законного представника.

    У зв’язку з цим, слід внести зміни в законодавство:

    - в абзац 4 ст. 47 Закону «Про запобігання корупції», відповідно до яких прізвище, ім’я та по-батькові членів сім’ї суб’єкта декларування є інформацією з обмеженим доступом;

    - до ст. 32 та інших норм Закону «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», якими обмежити відкритість та загальнодоступність інформації про зареєстровані права на нерухоме майно та їх обтяження, що є у Держреєстрі.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ