ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік електроних звернень

  • Захистимо лісосмуги від знищення !

    Підписів 101

    Дата відповіді

    Острижнюк Віталій Васильович
    Електронне звернення на розгляді
    25 лютого, 2019
    25 травня, 2019
    101

    Потрібно захистити лісосмуги від знищення , встановити матеріальну або кримінальну відповідальність за їх вирубку !!!

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |  ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Скасувати принцип “прописки” — забезпечити свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні

    Підписів 522

    Дата відповіді

    Ганжа Тетяна Миколаївна
    Електронне звернення на розгляді
    22 лютого, 2019
    22 травня, 2019
    522

    В Україні досі діє так званий закон “про прописку” (хоч тепер це називається реєстрація місця проживання (РМП)), що обмежує свободу пересування та вільний вибір місця проживання. Основна функція РМП — повідомляти державі місце проживання, за яким особі зручно брати участь у виборах, відвідувати медичні заклади та отримувати адміністративні послуги. У чинному законі РМП пов’язана з правом власності на житло, тому до 30% українців, що мешкають не за “пропискою”, можуть отримати ці послуги від держави лише на тій території, де мають житло, щоб зареєструватися, а не там, де проживають насправді.

    Так, близько 10 млн українців, які мешкають не за “пропискою”, часто НЕ МОЖУТЬ:
    - проголосувати на місцевих виборах;
    - влаштувати дитину в школу або садочок;
    - зареєструвати місце проживання дитини;
    - оформити паспорт;
    - вклеїти фото в паспорт у 25 і 45 років;
    - отримати пільги від органів місцевого самоврядування;
    - стати підприємцем та сплачувати податки, подавати відповідну звітність;
    - подавати позов у місцевий суд, отримувати судові виклики (адже вони надходять за РМП) і відповідно брати участь у судовому процесі;
    - безоплатно скористатися послугами вузькопрофільних лікарів місцевої поліклініки (до старту ІІ черги медреформи);
    - сплачувати податки і підтримувати громаду, на території якої вони проживають.

    Через чинний закон, дані про територіальне розміщення населення значною мірою спотворені. Місцеві бюджети наповнюються нерівномірно. Громадяни, — які переїхали в інше місто й не мають там власного житла для “прописки”, а орендодавець не хоче їх реєструвати, — позбавлені базових прав.

    Всі, хто нижче підписалися, вимагають від Верховної Ради проголосувати за Проект Закону “Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні” #9218, який запровадить декларативний принцип реєстрації місця проживання і дозволить самостійно реєструвати ФАКТИЧНЕ місце проживання у ЦНАПі, онлайн.

    Вимагаємо шляхом внесення змін до законодавства:

    а) забезпечити свободу пересування громадян;
    б) забезпечити право реєструвати фактичне місце реєстрації;
    в) забезпечити за ФАКТИЧНИМ місцем реєстрації, а не “пропискою” — голосування та участь у місцевих виборах, оформлення паспорта громадянина, реєстрацію дитини до школи, реєстрацію місця проживання дитини, отримання пільг від органів місцевого самоврядування, оформлення, сплату податків і подачу звітності, якщо особа є підприємцем, та участь у судовому процесі.
    в) забезпечити декларативний принцип РМП замість дозвільного;
    г) відділити РМП від права проживання в житлі та права на житло.

    Підписанти:

    Громадська палата аудиторів, юристів та економістів
    Офіс реформи адміністративних послуг

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Проект змін у частині 7 статті 2 Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу»

    Підписів 4

    Дата відповіді

    Кугай Андрій Володимирович
    Електронне звернення на розгляді
    22 лютого, 2019
    22 травня, 2019
    4

    Частину 7 статті 2 Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу» доповнити абзацем другим наступного змісту: «Строкову військову службу військовозобов’язані, які навчаються у вищих навчальних закладах або працюють, мають право проходити без відриву від навчання або праці, шляхом проходження служби у військовому резерві.»

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Додати інструменти для зручнішого відстеження петиції

    Підписів 16

    Дата відповіді

    Шаповалов Даниил
    Електронне звернення на розгляді
    19 лютого, 2019
    19 травня, 2019
    16

    Якщо громадянину потрібно подивитися, які нові петиції з'явилися на сайті - потрібно шукати і відслідковувати їх вручну. Замість цього пропоную зробити підписку на нові петиції. Якщо хтось написав нову петицію, підписаний користувач отримує повідомлення на e-mail: ось є нова петиція, можна перейти за посиланням, ознайомитися, при бажанні проголосувати.
    E-mail на оновлення сайту в цілому або на окремі його розділи - звичайний функціонал Інтернет-ресурсів. Досить дивно, що на сайті петицій немає такої можливості.
    Необхідно надати користувачам зручні інструменти для відстеження новин на сайті петицій і зміни статусу обраних - набрала конкретна петиція (петиції) потрібну кількість голосів, отримана відповідь по петиції і так далі.
    Ці функції значно спростять користування сайтом, а також підвищать інтерес громадян України до подій, що відбуваються в країні.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИБОРЧОЇ СИСТЕМИ

    Підписів 4

    Дата відповіді

    Соловйов Андрій Вікторович
    Електронне звернення на розгляді
    07 лютого, 2019
    07 травня, 2019
    4

    Вимагаємо внести зміни в Закон України "Про вибори президента України":

    1. народні депутати, голови та депутати органів місцевого самоврядування, керівники центральних та місцевих органів виконавчої влади, зареєстровані кандидатами в президенти України повинні автоматично скласти свої повноваження.

    2. їхні вакансії повинні заміщуватися згідно чинного законодавства, а поновлюватися шляхом наступних календарних виборів.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Прохання вирішити проблему легалізації зброї для рядових громадян.Ми маємо на це право затверджене Конституцією України!

    Підписів 330

    Дата відповіді

    Виговський Богдан Віталійович
    Електронне звернення на розгляді
    31 січня, 2019
    30 квітня, 2019
    330

    Якi ж аргументи можна навести на користь надання українцям права вiльно купувати зброю для самозахисту?Насамперед, Конституцiя України надає кожнiй людинi право захищати своє життя. Заборона вільного доступу до зброї є порушення принципів демократії та Конституції України. Статтею 27 Основного Закону України, згідно з якою кожен громадянин має право на захист свого життя та здоров’я від протиправних зазіхань, та ст. 36 Кримінального кодексу України, відповідно до якої не має нести кримінальну відповідальність застосування зброї для захисту від нападу озброєної особи або нападу групи осіб, а також для відвернення протиправного насильницького вторгнення у житло чи інше приміщення. Відповідно, реалізація цього конституційного положення передбачає можливість використання зброї.
    Законодавство України на даному етапі не може врегулювати всіх аспектів при вільному доступі до права володіння зброєю. На сьогодні обіг зброї в Україні затверджений Інструкцією до наказу МВС від 28.08.1998 р. № 622. Отже, варто констатувати, що на сьогодні одну з найважливіших сфер суспільства, яка пов’язана з обігом зброї в Україні, регламентує лише один нормативно-правовий акт – зазначена Інструкція, яка є внутрішнім документом МВС. Незважаючи на численні спроби на законодавчому рівні врегулювати питання обігу зброї в державі та створити дієві механізми суворої відповідальності за незаконне її використання, в Україні, на жаль, відсутній єдиний закон, який регулює зазначені відносини у сфері придбання та обігу зброї .
    Поширена думка, що українське суспiльство поки що не готове до легалiзацiї зброї з причини, що культура поводження зi зброєю в Україні ще надто низька [37]. Разом з тим за висновками деяких учених, рівень злочинності зменшується в рази, якщо населення має право легально купувати, зберігати, носити та застосовувати короткоствольну зброю з метою самооборони. Чим вищий рівень легального озброєння населення, тим вищий рівень демократії у країні, соціальної відповідальності суспільства в цілому, і навпаки. Повна відсутність зброї у пересічного населення властива лише тоталітарним режимам, що проводять жорсткий терор.

    Вчені, розглядаючи зарубіжний досвід легалізації зброї, доходять висновку, що легалізація вогнепальної зброї економічно дуже вигідна, оскільки приносить значний дохід від продажу зброї та комплектуючих, її технічного обслуговування; ліцензій і курсів з користування; податку на зброю. Крім того, держава отримує колосальну економію від скорочення працівників силових структур. Рішення про легалізацію зброї не пов’язане з економічною, соціальною чи криміногенною ситуацією – воно лежить лише у політичній площині. Наявність зброї у цивільного населення створює психологічний дискомфорт у владної еліти, змушує її рахуватися з думкою громадян, нести соціальну відповідальність за прийняті рішення. У разі істотного обмеження прав виборців їх уже не вдасться розігнати гумовими кулями, водометами і сльозогінним газом, а розпочинати громадянську війну заради захисту інтересів олігархічного клану ніхто не наважиться. Не потрібно застосовувати зброю, лише сама її наявність у населення тримає у страху і змушує дотримуватися закону всіх без винятку .

    На питання, чи доцільним є нині запровадження права на вільне володіння нарізною вогнепальною зброєю в Україні, враховуючи специфіку суспільно-політичної ситуації, а також тенденції до наростання катаклізмів і боротьби за ресурси у світі, відповіді авторитетних осіб кардинально різняться. Наведемо їх.

    Так, «за» висловлюються такі авторитетні особи:

    Г. Учайкін, голова наглядової ради ВГО «Українська асоціація власників зброї»: «Нарізну вогнепальну зброю дозволити можна, а травматичну – ні. Нарізна вогнепальна зброя, перш за все, це зброя, яка може бути ідентифікована працівниками правоохоронних органів. Вона перед продажем проходить процедуру відстрілу, а тому кожна куля і гільза знаходяться на контролі. Тобто можна легко віднайти хто, і з якого пістолета стріляв. А коли ми говоримо про травматичну зброю, то її неможливо ідентифікувати. Щодо вищезазначеної поправки до Конституції США відносно права громадян на носіння вогнестрельної зброї, Г. Учайкін пояснює, що це стало можливим тому, що американський народ сильніший за державу, а у нас все навпаки. Зброя – чинник, який серйозно впливає на свідомість народу, розвиток країни».

    В. Бандура, адвокат: «Потрібно однозначно, але підхід при визначенні людей, які мають право володіти зброєю має бути дуже і дуже делікатним. Тому, що під цих власників можуть підписатися і психічно хворі, і колишні судимі, люди схильні до зловживання спиртним та інші категорії.
    При любові до хабарів українських чиновників ми можемо отримати просто катастрофічну картину, коли дозволи видаватимуть людям, яким не можна мати зброю». Він за те, щоб дієздатна, розумово здібна, відповідальна людина мала нарізну короткоствольну зброю. Адвокат упевнений, що законом про зброю у державних органів буде відібрано левову частку їхніх прибутків і тому вони категорично проти нього.

    Ю. Романюк, екс-депутат Івано-Франківської облради: «Я прихильник легалізації в Україні легкої нарізної зброї, для гарантованого забезпечення конституційних прав і свобод людини на право захисту і оборони, недоторканості вланого житла та іншої власності, у зв’язку із абсолютною, тотальною неспроможністю органів внутрішніх справ та інших органів правопорядку належно виконувати положення Конституції та інших законів України. Більше того, самі охоронні органи є чи не найбільшою загрозою та небезпекою конституційним правам та свободам людини. Вони виконують виключно політично заангажовані функції по захисту правлячого режиму. А для таких випадків як було із Брейвіком, то тут навіть немає необхідності легалізовувати зброю. Він її і так має нелегально. Ніякий дозвіл не зупинить того, хто хоче вчинити вбивство. Людей в Україні вбивають із нелегалізованої, а краденої або придбаної на чорному ринку зброї. Із зареєстрованої ніхто нікого вбивати не буде».

    Д. Корчинський, лідер партії «Братство»: «У нас фактично запроваджено таке право. Будь-яка людина, яка несудима, може дуже легко придбати нарізну вогнепальну зброю, а в багатьох людей вона вже є. Безумовно, що це необхідно. У нас не було жодного серйозного міжнаціонального конфлікту за ці роки. Публіка схильна до покори і тому дуже спокійно можна давати їй зброю».

    І. Ткач, інформаційний аналітик та спеціальний кореспондент газети «Вікна»: «Є сотні аргументів проти вільного володіння зброї, але вони всі – ніщо супроти того, що зброя – перш за все відповідальність, взаємоповага і безпека. Держава, як апарат насильства над своїми громадянами, може їм дозволити мати зброю тільки тоді, коли розуміє свою «порочність». Баланс і справедливість може тримати тільки вільна озброєна людина.
    Думки громадян звісно різняться.Хтось підтримує цю ініціативу,а хтось проти,але з точністю можу сказати одне:громадяни України мають на це право,а на даний момент ми маємо порушення принципів демократії та Конституції України!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Впровадити реєстрацію звернень в поліцію онлайн через Bank-ID

    Підписів 64

    Дата відповіді

    Надозірний Святослав Вікторович
    Електронне звернення на розгляді
    31 січня, 2019
    30 квітня, 2019
    64

    Bank-ID вирішує проблему верифікації користувача через Інтернет. Щоб надати громадянину, скажімо, довідку, потрібно переконатися в тому, що це дійсно він. Якщо громадянин вибере верифікацію через BankID, він вводить логін/пароль свого інтернет-банку, проходить другий етап авторизації (наприклад, введення SMS-пароля) і таким чином підтверджує свою особу. Шляхом введення логіна/пароля інтернет-банку підтверджуєте, що готові передати третій стороні інформацію про себе. Ваш банк передає сайту інформацію про Вас (наприклад, П. І. Б. і скановану копію паспорта).
    Для підвищення свідомості громадян і спрощення процедури подачі звернень про правопорушення потрібно створити онлайн ресурс і мобільний додаток, який буде приймати авторизовані звернення і напряму формувати заяву про злочин у місцевий відділ поліції. Всі звернення будуть містити текст і фото/відео докази з персоналізованими даними громадян.
    Таким чином можна вирішити проблеми з порушниками дорожнього руху, паркуванням, зловмисними діями, хуліганством, порушенням правопорядку.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Про створення в Україні:Наглядового суду України.І відновлення:Перегляду у порядку судового нагляду рішень,ухвал,постанов,вироків суду,що набрали законної сили.-(Галенка Мирона Ростиславовича,06.11.1979-р.н.)

    Підписів 5

    Дата відповіді

    Галенок Мирон Ростиславович
    Електронне звернення на розгляді
    25 лютого, 2019
    25 травня, 2019
    5

    В Україні виникла,триває,існує і триватиме необхідність у скасуванні неправосудних,помилкових чинних рішень,ухвал,постанов,вироків суду,що набрали законної сили,якими порушенні і порушуються права і свободи учасників процесів,та законність і правопорядок в Україні та закордоном,а потерпілі від іх виконання потребують гідних реабілітацій у зв'язку із такою несправедливістю Суду.За цих обставин,пропоную:-Доповненнями і поправками:ЦПКУкраїни,КПКУкраїни і інші Закони України,та прийняттям нових Законів України:-Забезпечити в Україні створення:Наглядового суду України,та перегляд ним у порядку судового нагляду рішень,ухвал,постанов,вироків суду,що набрали законної сили,незалежно від дати набрання ними законної сили і обсягу виконання.,та врегулювати,нижчевикладенне:-1.Рішення,ухвали,постанови,вироки суду,що можуть бути опротестовані до Наглядового суду України.-2.Перелік Осіб,які мають право опротестувати рішення,ухвали,постанови,вироки суду,що набрали законної сили,та іх обов'язки і права.-3.Перелік Осіб,які мають право подання Заяви про опротестування рішень,ухвал,постанов,вироків суду,що набрали законної сили.-4.Витребування справ для перевірки у порядку нагляду.-5.Перелік інстанцій Наглядового суду України.-6.Зупинення виконання рішень,ухвал,постанов,вироків суду,що набрали законної сили,у зв'язку із відкриттям провадження по цим справам:Наглядовим судом України.-7.Надіслання копії протесту особам,які беруть участь у справі,і повідомлення про час і місце розгляду справи.-8.Відкликання та зміна протесту.-9.Підстави для скасування чи зміни у порядку нагляду рішень,ухвал,постанов,вироків суду.-10.Обов'зки Наглядового суду України при розгляді справи в порядку нагляду.-11.Повноваження Наглядового суду України при розгляді справи в порядку нагляду.-12.Права осіб,які беруть участь у справі.-13.Обов'язки осіб,які беруть участь у справі.-14.Обов'язковість участі прокурора і інших осіб в справах Наглядового суду України.-15.Примусовий привід в Наглядовий суд України,осіб явка яких обов'язкова,за неявку без поважних обставин.-16.Розгляд справ за протестами:-(Вирішення судом клопотань осіб,які беруть участь у розгляді справи в порядку нагляду:-про відвід.,про забезпечення доказів.,про виклик свідків.,про витребування письмових доказів.,про витребування речових доказів.,про огляд письмових доказів.,про огляд речових доказів.,про призначення експертизи.,про виклик спеціаліста.,про прийняття доказів.,про звільнення,відстрочення,розстрочення судових витрат.Порядок допиту свідків.Пояснення осіб які беруть участь у розгляді справи в порядку нагляду.Дослідження доказів:письмових,речових,висновку експерта,висновку органу державного управління,висновку спеціаліста.Оголошення показань.Огляд на місці речових та письмових доказів,яких не можна доставити в суд.Допит за іншою адресою,осіб які беруть участь у справі але з поважних причин не можуть з'явитися в суд.)-17.Наслідки неявки в Наглядовий суд України.-18.Підстави накладання штрафу.-19.Зняття або зменшення штрафу.-20.Належність,допустимість доказів і оцінка доказів судом який розглядає справу у порядку нагляду.-21.Ухвали та постанови по протестах у порядку судового нагляду.-22.Зміст ухвал і постанов,постановлених у порядку судового нагляду.-23.Обов'язковість вказівок суду,який розглядає справу в порядку судового нагляду.-24.Окремі ухвали,постанови суду що розглядає справу в порядку судового нагляду.-25.Оформлення окремої думки судді який брав участь у розгляді справи у порядку нагляду і міри на підставі неї.-26.Порядок оскарження ухвал і постанов Наглядового суду України,для перегляду у порядку судового нагляду Наглядовим судом України у більшому складі суддів.-27.Відшкодування судових витрат.-28.Виплата винагороди за відрив від звичайних занять.-29.Судові витрати(види,порядок,строки оплати;звільнення,відстрочення,розстрочення оплати;розподіл).-30.Докази(1.Належність доказів,допустимість засобів доказування і подання доказів.2.Обов'язковість доказування і подання доказів.3.Підстави звільнення від доказування.4.Судові доручення по збиранню доказів.5.Строки подання доказів.6.Підстави забезпечення доказів.7.Способи забезпечення доказів.8.Заява про забезпечення доказів.9.Порядок розгляду заяви про забезпечення доказів.10.Оскарження ухвали про забезпечення доказів.11.Пояснення осіб,які беруть участь у справі.12.Показання свідків.13.Особи,які не можуть бути свідками.14.Особи,які не зобов'язані бути свідками.15.Зміст заяви про виклик свідка.16.Відповідальність свідка.17.Допит свідка у місці проживання або перебування.18.Письмові докази.19.Витребування письмових доказів.20.Відповідальність за невиконання вимоги суду подати письмові докази.21.Подання витягу з письмових доказів та огляд цих доказів.22.Подання письмових доказів у орегіналі.23.Повернення оригіналів письмових доказів.24.Речові докази.25.Витребування речових доказів та відповідальність за їх неподання.26.Зберігання речових доказів.27.Огляд речових доказів,що швидко псуються.28.Повернення речових доказів.29.Призначення експертизи.30.Обов'язки,права і відповідальність експерта.31.Висновок експерта.32.Додаткова експертиза.33.Повторна експертиза.34.Виклик спеціаліста,його обов'язки,права і відповідальність.35.Висновок спеціаліста).-Та інше,впливаючи на якість вирішення справ!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Внесення поправок до 26 ст "Про військову службу та обов'язки"

    Підписів 28

    Дата відповіді

    Бабанаков Кирило Олександрович
    Електронне звернення на розгляді
    21 січня, 2019
    21 квітня, 2019
    28

    Прошу внести до статуту "Про військову службу та обов'язки" ст. 26, право військових, що проходять службу за контрактом на безперешкодне розірвання контракту за власним бажанням.

    Люди йдуть на службу за контрактом за власним бажанням,але якщо вони передумали служити,або у них не має можливості,витримки,чи просто не хочеться служити,то що вони повинні до кінця сидіти в армії,якщо у людини немає бажання служити ,то яка це армія?На що можна буде сподіватися?Прошу переглянути ст 26 "Про військову службу та обов'язки",та все-таки внести до неї поправку!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Ми вимагаємо негайно запровадити загальнообов’язкове медичне страхування в Україні

    Підписів 96

    Дата відповіді

    Грабовський Олександр
    Електронне звернення на розгляді
    21 січня, 2019
    21 квітня, 2019
    96

    Тема: Ми вимагаємо негайно запровадити загальнообов’язкове медичне страхування в Україні
    У 1996 році була прийнята Конституція України стаття 49 якої зазначає що Громадяни України мають право на безкоштовну медицину та медичну страховку. Вже маємо 21 рік відколи ця стаття грубо порушується. Наприклад коли людина потрапляє до лікарні перше питання яке запитує лікар це не «Як ви себе почуваєте?», а «Чи у вас є гроші?». Ще один момент —упродовж місяця що минув долар в Україні подорожчав на сім процентів. Майже у всіх аптеках міста ціна на медикаменти відразу зросла на 30 процентів у тому числі на медикаменти які виробляються в Україні. Фармацевти пояснюють це явище тим, що долар подорожчав. Але нам пенсії виплачують не в доларах а в гривнях. Ми — два інваліди другої групи. Майже всю пенсію і допомогу витрачаємо на ліки. Харчуємося завдяки благодійному фонду які фінансуються чужою державою. Із плином часу ситуація сильно погіршується цінники в аптеках міняють майже кожний тиждень на збільшення. Головне в тому що коли ми скаржимося до Міністерства охорони здоров'я вони роблять вигляд що все нормально мовляв ніби у нас прожитковий мінімум утворюється так само як за кордоном. Але пробачте за кордоном існує медична страховка обов'язкова яку оплачує пенсіонерам держава а працюючим їхні роботодавці. Уповноважений Верховної Ради з прав людини неодноразово просив Міністерство охорони здоров'я запровадити медичну страховку але ті не хочуть. Дедалі важче становиться знести кінці з кінцями — здоров'я не додається і безкоштовна медицина з'їдає всі наші кошти. Уляну Супрун треба негайно звільнити. Вона розвалила всю медицину і вижила із України всіх хороших докторів. За свідченням преси, мільйони українців потерпають від хвороб через нестачу ліків на медикаменти, голодують і гинуть. Всі ці негаразди походять від нестачі грошей. Україна отримала в спадок від СРСР родючість землі працьовитих людей та велику матеріальну базу у натомість щоб піднімати економіку чинна влада розвалювала та розкрадала упродовж 27 років економіку. Наприклад депутати в Україні умисно прийняли закони через які заняття бізнесом має найменше сприяння серед усіх країн Європи і Америки. Чинна українська влада це неспроможність жадібність, егоїзм і корупція.
    Отже, від імені всіх громадян країни прошу Верховну Раду негайно затвердити Закон про запровадження загальнообов’язкової страхової медицини в Україні.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Ипотека на жилье

    Підписів 136

    Дата відповіді

    Подопригора Анастасия Валериевна
    Електронне звернення на розгляді
    24 січня, 2019
    24 квітня, 2019
    136

    В связи с тяжелой финансовой ситуацией в стране прошу рассмотреть возможность упрощения процедуры получения ипотеки на приобретения жилья молодыми семьями. А так же прошу принять во внимание, что для семьи со средним доходом процентная ставка слишком высока.

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |  СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Світова Релігія,як шкільний предмет

    Підписів 14

    Дата відповіді

    Нечитайло Елизавета Валеріївна
    Електронне звернення на розгляді
    28 січня, 2019
    28 квітня, 2019
    14

    Я вважаю ,що школярі,як майбутнє нашої країни, мають бути розвинені у різних напрямках.Знати різні релігії дуже важливо, адже ми маємо поважати різні нації,їх культуру, якщо українці будуть розвинені не тільки інтелектуально, а ще й культурно й духовно, то ми матимемо менше міжнародних й внутрішніх конфліктів, а також в Україні буде вищий рівень духовності.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |  ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |  СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Заборонити прийом металичного лому від громадян підприємцями усіх форм власності,бо то є скупівля незаконно присвоєного.

    Підписів 8

    Дата відповіді

    Легкобит Геннадій Борисович
    Електронне звернення на розгляді
    04 лютого, 2019
    04 травня, 2019
    8

    Як відомо усім,окрім,звісно,зацікавлених осіб,в Україні давно вже нічого не "валяється".Тому бізнес прийому металу перетворився на скупку кримінально отриманої сировини.Тому цьому потрібно покласти край.Законодавчо.Мільони людей втрачають віру у справедливість,побачивши свою розкурочену власність,бо ніхто їм не допоможе,кримінальні справи,у більшості,ні до чого не приводять.Збитки залишаються збитками.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Відмінити законопроект по переіменуванню Дніпропетровської області

    Підписів 37

    Дата відповіді

    Єлов Дмитро Михайлович
    Електронне звернення на розгляді
    12 лютого, 2019
    12 травня, 2019
    37

    Ми не згодні з рішенням Верховної Ради стосовно переіменування Дніпропетровської області в Січеславську.
    Вимагаемо:
    1. Відмінити законопроект по переіменуванню Дніпропетровської області в Січеславську;
    2. Ухвалити нову назву області як Дніпровська.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ    
  • Заборонити реламу медичних препаратів по телевізору.

    Підписів 235

    Дата відповіді

    Духота Олександр Васильович
    Електронне звернення на розгляді
    07 лютого, 2019
    07 травня, 2019
    235

    З метою запобігання спонуканню до самолікування хворих та введення в оману населення продаючи під виглядом ліків БАДИ та інші препарати з недоведеною ефективністю, заборонити рекламу медикаментів по телевізору.

    Заборона такої реклами може значно знизити ціни на ліки через значне зменшення рекламних бюджетів виробників та представництв, які включені у собівартість препаратів.

    Заборона реклами медичних препаратів по телевізору дозволить зменшити кількість ускладнень від самолікування, та неправильного застосування препаратів без консультації з лікарем.

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |  ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Про термінове прийняття Закону України №9522

    Підписів 6

    Дата відповіді

    Удич Руслан Михайлович
    Електронне звернення на розгляді
    08 лютого, 2019
    08 травня, 2019
    6

    Про термінове прийняття Закону України №9522

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Право встановлення індивідуального опалення у багатоповерхівках

    Підписів 114

    Дата відповіді

    борщ ярослав іванович
    Електронне звернення на розгляді
    12 лютого, 2019
    12 травня, 2019
    114

    Надати законодавче право мешканцям всіх багатоповерхових будинків встановлювати альтернативні індивідуальні системи опалення. МОНОПОЛЬНУ корумповану РАДЯНСЬКУ систему централізованого опалення, реорганізувати у Комунальні, чи приватні ремонтні підприємства.

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Щодо посилення відповідальності медичних та фармацевтичних працівників за своє недбале або халатне виконання професійних обов’язків та прийняття спеціального Закону про відповідальність медичних/ фармацевтичних працівників.

    Підписів 36

    Дата відповіді

    Шульженко Ярослав Іванович
    Електронне звернення на розгляді
    18 лютого, 2019
    18 травня, 2019
    36

    За роки Незалежності України медична галузь прийшла в занепад, студенти-лікарі вчаться за гроші, практикуючі лікарі заробляють звання за хабарі, приватна медицина належить бізнесменам, які розцінюють її як звичайний бізнес.
    Остання статистика Всесвітньої організації охорони здоров’я відтворює реальне становище в медичних закладах: кожного дня 6 пацієнтів вмирають від халатного та непрофесійного відношення до них медичного персоналу.
    Лікарська помилка, халатність або недбалість коштує дуже дорого - життя людини, життя її рідних..
    А як же відповідає лікар за свою халатність? Ніяк. Судова статистика реально показує, що за останні 3 роки притягнуто до відповідальності всього-на-всього 18 працівників у галузі охорони здоров’я.
    Кожного дня люди вмирають від злочинців у білих халатах.
    Проблема — у недосконалому законодавстві. Воно дає можливість штучно затягувати як розслідування таких справ, так і судовий розгляд.
    Спеціальні статті Кримінального кодексу України дуже м’які: максимальна санкція - це 2 (ст.140 ККУ) або 4 роки (ст.139 ККУ) позбавлення волі і то, якщо родичі загиблого пацієнта доведуть його вину, а це зробити дуже і дуже важко, бо експерти ті ж самі лікарі, які покривають один одного.
    Очевидно, що під час медичної реформи потрібно вносити зміни не тільки до самих принципів та методів лікування, фінансування та забезпечення, а й до відповідальності медичних працівників, бо зараз деякі з них просто паразитують на тих європейських новелах, які запровадив Уряд та МОЗ.
    За цих умов останнім форпостом захисту є Ви - пане Президенте України. Допоможіть звернутися до Верховної Ради України із законодавчою ініціативою про прийняття спеціального Закону України, який би регламентував відповідальність медичних та фармацевтичних працівників із посиленням санкцій спеціальних статей Кримінального кодексу України щодо їх кримінальної відповідальності до санкцій статей ненавмисного нанесення тілесних ушкоджень , а у разі смерті - до вбивства через необережність.
    Hозгляньте нашу петицію та прийміть розумне рішення щодо наших законодавчих ініціатив!

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Відміна ЗАКОНУ УКРАЇНИ Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання від 22.06.2017 № 2119-VIII

    Підписів 27

    Дата відповіді

    Пугачов Володимир
    Електронне звернення на розгляді
    22 лютого, 2019
    22 травня, 2019
    27

    Вимагаю скасувати Закон України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання" від 22.06.2017 р. як такий, що порушує статтю 22 Конституції України, а саме право громадян платити тільки за фактичний об'єм використаних послуг та не платити за послуги, якими не користуєшься.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |  КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Штрафи за мусор

    Підписів 166

    Дата відповіді

    Шевчук Василь Генадійович
    Електронне звернення на розгляді
    25 лютого, 2019
    25 травня, 2019
    166

    Проголосуй! Не будь байдужим до Екології! Шановні Депутати прошу зробити Штрафи в 10 разів Більшими, як у Європі за розкидання Мусора по вулицяз Міст та Сіл. У нас повинні бути Чисті міста, а не грязні. Якщо за розкидування Мусора штраф буде складати 10000 грн. то буде 90% Міста і Села чисті. Якщо людину оштрафувати на 10000 грн штрафу, то вона більше не буде розкидувати мусор, а коли сума штрафу буде складати 100-300 грн, то їй буде байдуже. Прошу внести цей закон, щоб були Чисті села та міста України.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ