ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік електроних звернень

  • ПРИЙНЯТИ ЗАКОН ПРО МІСЦЕВИЙ РЕФЕРНЕДУМ

    Підписів 3

    Дата відповіді

    В'юн Віталій Анатолійович
    Електронне звернення на розгляді
    07 жовтня, 2019
    07 січня, 2020
    3

    У рамках оголошеного державою курсу на децентралізацію та розширення прав і повноважень місцевих громад, регіональна політика передбачає розширення прав громадян на вирішення питань місцевого значення, у тому числі, шляхом ініціювання та проведення місцевих референдумів.

    Можливість проведення місцевих референдумів передбачена Конституцією України, Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", ЗУ "Про добровільне об'єднання громад" та іншими нормативно-правовими актами.

    Але у правовому полі України існує вакуум у питанні проведення місцевих референдумів, через відсутність правового механізму їх реалізації. Тому місцеві громади є заручниками у державної влади, через неможливість проводити місцеві референдуми.

    Прийняття Закону України "Про місцевий референдум" значно спростить доступ громадян України до управління місцевими справами, забезпечить наявність демократичних та прозорих інституцій, покликаних сприяти реальному волевиявленню територіальної громади, сприятиме реалізації реформ і становленню в Україні демократичного інституту громадянського суспільства.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ   
  • Народні депутати України повинні, як в Європі, отримувати заробітну плату в середньому не більше 2,5 середніх зарплат в Україні, і не мати ніяких пільг

    Підписів 468

    Дата відповіді

    Ісаєв Микола Всісович
    Електронне звернення на розгляді
    24 вересня, 2019
    24 грудня, 2019
    468

    Статтею 43 Конституції України встановлено, що кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.

    Статтею 78 Конституції України встановлено, що народні депутати України здійснюють свої повноваження на постійній основі.

    Статтею 1 Закону України "Про статус народного депутата України" встановлено, що:
    - Народний депутат здійснює свої повноваження на постійній основі;
    - Держава гарантує народному депутату забезпечення необхідними умовами для здійснення ним депутатських повноважень.

    Однак ані Конституцією, ані Законом України "Про статус народного депутата України" НЕ ВСТАНОВЛЕНО як розраховується ЗАРПЛАТА народного депутата України і як вона співвідноситься до середньої зарплати в Україні, хоч це важливе для громадян України, які є найбіднішими в Європі.

    З українських ЗМІ:
    - РБК-Україна: Скільки отримує народний депутат за місяць: інфографіка.
    Якщо врахувати, що з 27 листопада 2014 до 30 червня 2019 нардепи восьмого скликання отримали з держбюджету заробітну плату на загальну суму 469 млн 12 200 грн, виходить, що середня зарплата одного парламентарія склала близько 92 000 грн (без сплати податків).

    - Мінфін: Середня зарплата в Україні.
    Середня зарплата в Україні у липні 2019 склала 10971 грн.

    Тобто, якщо взяти співвідношення середньої зарплати українського парламентарія (92 000 грн. з 27 листопада 2014 до 30 червня 2019) до останніх данних середньої зарплати в Україні (10971 грн.) - це складає 8,4 раза.

    З "euronews.": Сколько платят депутатам в Европе (перевод)
    Соотношения зарплат парламентариев ЕС со средним доходом населения:
    - Италия - 5,3;
    - Литва - 4,3;
    - Эстония - 4,0;
    - Болгария - 3,5;
    - Латвия - 3,3;
    - Румыния - 3,1;
    - Австрия - 3,1;
    - Венгрия - 2,9;
    - Германия - 2,8;
    - Великобритания - 2,7;
    - Португалия - 2,7;
    - Польша - 2,7;
    - Греция - 2,7;
    - Нидерланды - 2,5;
    - Франция - 2,5;
    - Словакия - 2,3;
    - Чехия - 2,2;
    - Ирландия - 2,1;
    - Швеция - 2,0;
    - Словения - 2,0;
    - Хорватия - 2,0;
    - Бельгия - 2,0;
    - Финляндия - 1,9;
    - Дания - 1,8;
    - Кипр - 1,8;
    - Люксембург - 1,5;
    - Испания - 1.2;
    - Мальта - 1,1;
    Средний по ЕС - 2,5

    Тоді чому громадяни України, які є найбіднішими в Європі, повинні платити народним депутатам України найвищі заробітні плати в Європі?

    До того ж українські парламентарії мають ще пільги, чого немає у депутатів в Європі, наприклад:
    Пунктом 13 статті 20 Закону України "Про статус народного депутата України встановлено, що:
    - За народним депутатом, строк повноважень якого закінчився, зберігається безкоштовне медичне обслуговування у тих закладах охорони здоров’я, до яких він був прикріплений у період виконання депутатських повноважень.

    В зв'язку з вищенаведеним, ВИМАГАЮ від народних депутатів України:

    1.ПРИВ'ЯЗАТИ середню зарплату народних депутатів України до середньої зарплати в Україні;

    2.ЗРОБИТИ співвідношення середньої заробітної плати народних депутатів України до середньої зарплати в Україні не більше 2.5 рази, щоб було як в Європі;

    3.ЗМЕНШИТИ сьогоднішню середню заробітну плату народних депутатів України в 3 рази, щоб співвідношення її до середньої зарплати в Україні було не більше 2,5 рази;

    4.Ліквідувати всі пільги народним депутатам України, щоб було як в Європі

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Зменшити заробітну плату суддям Конституційного Суду України та призначати їх виключно за результатами відкритого конкурсу

    Підписів 49

    Дата відповіді

    Ісаєв Микола Всісович
    Електронне звернення на розгляді
    26 вересня, 2019
    26 грудня, 2019
    49

    За даними українських ЗМІ (портал Антикор, Віктор Пинзеник, стаття "Зарплата судді в Україні 384 тисяч грн на місяць, голови Конституційного Суду - 420 тисяч + 20 тисяч відпустки"):

    "заробітна плата суддів Конституційного Суду України в 2017 році складала 384 тис грн. на місяць для судді та 420 тис. для Голови Конституційного Суду, плюс 20 тис. грн. (у розрахунку на місяць) виплат до відпустки.

    Не забули і про пенсію, яку «сором’язливо» назвали довічним грошовим утриманням. Вона складає 80% зарплати або якихось 307 тис. грн. на місяць, а в Голови – 336 тис. грн. Зазначу, що такий розмір рівнозначний пенсії 300 пенсіонерів (у мінімальному розмірі). А надбавка для судді КС за науковий ступінь доктора наук (48 тис. грн. на місяць) у 6 разів перевищує зарплату професора.

    Зарплатами і пенсіями не обмежилися. Додали ще компенсацію витрат за оренду житла, за використання особистого транспорту для службових потреб.

    Я не піднімав би питання, якби йшлося про зарплату в приватному секторі, який робить виплати із зароблених доходів. Але в даному випадку йдеться про виплати, що робляться з бюджету, із сплачуваних нами податків.

    Але я не закликаю платити суддям на рівні мінімальної зарплати чи прожиткового мінімуму. Хочу акцентувати увагу на іншому: має бути розумний та допустимий діапазон в оплаті праці. НЕ МОЖЕ ЗАРПЛАТА ЖОДНОГО ДЕРЖАВНОГО ЧИНОВНИКА У 85 РАЗІВ ПЕРЕВИЩУВАТИ СЕРЕДНЮ ЗАРПЛАТУ В КРАЇНІ (за 2016 р. середньомісячна зарплата складає 5,2 тис. грн. на місяць). І НЕ МОЖЕ ОПЛАТА ПРАЦІ БУТИ ВІДІРВАНОЮ ВІД СТАНУ ЕКОНОМІКИ, ОБСЯГ ЯКОЇ МИНУЛОГО РОКУ СКЛАВ ВСЬОГО 55 ТИС. ГРН. НА ЛЮДИНУ В РІК (4,6 ТИС. ГРН. НА ОСОБУ В МІСЯЦЬ). Бо тоді при 300-тисячних зарплатах одним дістануться корінці, іншим – гичка".

    Сьогодні дивився відкрите засідання суддів Конституційного Суду України по Указу Президента України № 303/2019 про дострокове припинення повноважень Верховної Ради України.

    У мене склалося враження що судді Конституційного Суду України мають низьку кваліфікацію і не знають Конституцію України, але при цьому отримують високу заробітну плату та пенсію.

    Це несправедливо.

    Навіть Президент України, за словами Петра Порошенка, отримує зарплату всього 28 тисяч гривень, хоч він займає найвищу і найвідповідальнішу посаду в країні.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗРОБИТИ заробітну плату суддям Конституційного Суду України не більше 80% від заробітної плати Президента України, тобто 22 400 грн. на місяц;

    2.ПРИЗНАЧАТИ суддів Конституційного Суду України виключно за результатами відкритого конкурсу.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Щодо розгляду і прийняття Закону України "Про амністію у 2019 році".

    Підписів 25

    Дата відповіді

    Шовкова Діана Валеріївна
    Електронне звернення на розгляді
    27 вересня, 2019
    27 грудня, 2019
    25

    Просимо про амністію для всіх, без дискримінації, засуджених до позбавлення волі, керуючись принципом гуманізму, християнськими цінностями та з метою економії державних коштів.
    Шановні Народні депутати Верховної Ради України!
    У зв’язку з тим, що Ви маєте право законодавчої ініціативи, звертаємося до Вас із пропозицією ініціювати розгляд і прийняття Закону України "Про амністію в Україні у 2019 році", яка буде стосуватись без дискримінації всіх засуджених до покарання у вигляді позбавлення волі на певний термін, а саме скоротити на дев'ятсот днів не відбуту частину покарання засудженим за будь-які злочини.
    Як відомо, зазвичай, амністія оголошується керуючись принципом гуманізму у зв'язку з видатними подіями і датами, не частіше, як раз на рік. З моменту останньої минуло майже три роки і стосувалась вона дуже обмеженого кола осіб. На користь проголошення більш ширшого акту амністії говорять такі відомості:
    -на сьогоднішній день за оцінкою правозахисних організацій, в тому числі міжнародних, майже половина осіб, які перебувають в місцях позбавлення волі в Україні за скоєння тяжких та особливо тяжких злочинів є незаконно засудженими, що підтверджується і рішеннями Європейського Суду з прав людини;
    -визнання незаконності попередніх вироків підтверджується і на державному рівні проведенням широкомасштабної судової реформи в Україні;
    -незастосування амністії до громадян, які засуджені за статтями Кримінального кодексу України, до яких амністію не застосовують, є очевидною дискримінацією і порушує норми Конституції України і Європейської конвенції про права людини, бо ці громадяни несуть і так більш тяжке покарання;
    -ефективність виправлення засуджених під час відбуття покарання у вигляді позбавлення волі дуже низька і призводить у більшості випадків до рецидиву;
    -явна неспроможність держави утримувати велику кількість засуджених без порушення їхніх прав людини (фактично узаконене рабство) та без порушення прав людини їхніх рідних і близьких (які фактично теж несуть покарання, бо змушені допомогати утримувати засуджених), висока собівартість такого утримання для бюджету України, а значить і для кожного громадянина України.

    Всіх небайдужих просимо підтримати дану петицію тим самим зробивши Богоугодну справу та проявивши милосердя і мудрість!!!
    " Отож, будьте милосердні, як Батько ваш милосердний " (Луки 6:36).

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Заборона на продаж і виробництво алкоголю в Україні.

    Підписів 15

    Дата відповіді

    Бойко Оксана Георгиевна
    Електронне звернення на розгляді
    30 вересня, 2019
    30 грудня, 2019
    15

    Шановні депутати! Звертаюся до вас як до свідомих і небайдужих громадян нашої країни і як просто до людей! Пропоную вам встановити заборону на продаж алкоголю по всій території України, а також заборону на виготовлення і продаж алкоголю в домашніх умовах.

    Думаю, вам відомий згубний вплив спиртного: хворіють і вмирають рідні і близькі, руйнуються сім'ї, ллються потоки сліз матерів і дружин, непоправно підриваються їх нерви, серце і психологічне здоров'я! Криміногенне становище в країні залишає бажати кращого: дтп, крадіжки, бійки, домашнє насильство, тиранія, вбивства дорослих і дітей здебільшого відбуваються в стані алкогольного сп'яніння!

    Пропоную два варіанти боротьби з вживанням алкоголю:
    1) заборона на продаж алкоголю по всій території країни, а також однозначна і безповоротна заборона на його виготовлення, вживання і продаж в домашніх умовах, за порушення обов'язкова виплата штрафу в розмірі двадцяти прожиткових мінімумів, встановлених державою;
    або
    2) встановлення фіксованої ціни за обсяг 0,5 л будь-якого 40 ° -ка градусного і вище спиртного напою, що дорівнює половині прожиткового мінімуму, встановленого державою. Пиво, вина, ігристі вина, слабоалкогольні напої встановити за ціною не менше чверті прожиткового мінімуму, встановленого державою.

    Готова всіляко сприяти. Скажімо тверде НІ алкоголю і тверде ТАК здоров'ю, щастю і гармонії в сім'ях. Адже процвітаюча країна починається з здорових і щасливих людей!

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |  СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Фінансова грамотність населення — це залог успішної економіки!

    Підписів 8

    Дата відповіді

    Бажин Олександр Вадимович
    Електронне звернення на розгляді
    02 вересня, 2019
    02 грудня, 2019
    8

    Основні ідеї петиції:
    1. Створення шкільного предмета який буде навчати дітей економіці, управлінням фінансами, відповідати на питання пов'язаний, наприклад з податками, юридичним питанням пов'язаним з підприємницькою діяльністю, інвестиційною та іншим темам;
    2. Підвищення фінансової грамотності через ЗМІ та інші інформаційні ресурси держави;

    Початок:
    Змалечку ми навчаємося, що основним ресурсом процвітання та хоча б виживання в капіталістичному суспільстві — це гроші і якомога більше. Їх можна добути тяжкою працею на роботі, спекуляцією та бізнесом ідея якого для більшості українців схожа на ризковану та погану адвенчуру. Хоч ризики і є вони можуть компенсуватися розумом бізнесмена.

    Кому це цікаво:
    Навички та знання про економіку та управління фінансами, капіталом необхідне не лише для підприємців (буржуїв якщо Вам зручніше), а й для звичайних громадян.

    Навіщо нам фінансова грамотність:
    Люди не вміють користуватися грошима. Ми живемо з зарплати до зарплати не придаючи уваги що таке капітал. Якщо вдається накопичувати, то багато хто з нас краще, як ціль для накоплення ставить автомобіль чи квартиру. Коли людина думає над підвищенням доходу тільки ті хто в інтернеті чи в книжці вичитав дільну пораду починають зменшувати витрати та підвищувати рівень кваліфікації для подальшого збільшення З/П, але відкрити своє діло наважуються не всі через відсутність певних знань та навичок.

    Хто страждає із-за халатності держави до цього питання:
    Страждають всі!
    1. Бізнесмен втрачає час, гроші та нерви лише на те щоб дізнатися які податки виплачувати державі та ще купу чого подібного і можна вважати везінням коли підприємець не втратить ентузіазм.
    2. Держава не отримує дохід від бізнесу який міг би бути та не лякати людей стуком податкової у двері!
    3. Навіть звичайний громадянин, по-перше, як частина держави втрачає свою частину "пирога" (відсутність податкових грошей в бюджеті, відсутністю лави біля під'їзду, як приклад), по-друге, як споживач, відсутністю продукту який могло б виробляти підприємство!

    Саша, що робити?:
    Кожна людина у якої є капітал та підприємство, та навіть рядовий громадянин не зможе не погодитися, що необхідно створити шкільний предмет на якому розповідять що таке гроші? Що таке капітал? Як його збільшити? Що таке банки, як вони працюють? Оренда чи іпотека? Проценти (в банках та т.п.)! Як не попастися на шахраїв? ИНН. Які податки треба сплачувати державі та навіщо? Які податки треба платити підприємству, інвестору..? Що таке держбюджет та як він укладається? Розбір бюджету держави (Україну можна порівняти з іншими державами та зробити висновки, прогнози). Як забезпечити собі гарну старість? Які стандарти потрібно підтримувати щоб підприємство могло існувати? Як підключати підприємство до банку? Які є страхування? ТА КУПА ІНШИХ ТЕМ!!

    Маленькі пункти P.S:
    1.Економіку треба вивчати на класиці та популярних книгах!
    2.На підвищення фінансової грамотності можуть вплинути також і ЗМІ, інші інформаційні впливи держави.
    3.Краще було б ще змінити податкову та субсидійну політику держави, але це не тема даної петиції.

    Останній цвях в питання:
    Економіка як предмет значно важливіше за основи здоров'я яке занадто буквально передає свій зміст та навіть маленька дитина відповість на будь-яке питання предмету. Про трудове навчання я зовсім промовчу (небезпечно для Вашого життя та здоров'я). Фінансову грамотність складно вивчати самостійно, особливо безкоштовно (маю на увазі допомогу юристів та консультантів). Економіка це важливий елемент нашого політичного, соціального та особистого життя. Вона заслуговує свою долю пошани та уваги.

    Якщо ви погоджуєтеся з необхідністю створювати подібний шкільний предмет, то підпишіть цю петицію.
    Дякую за увагу!

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |  ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Щодо обладнання всіх службових автомобілів працівників правоохоронних органів камерами, що ведуть постійний відеозапис

    Підписів 10

    Дата відповіді

    Лейко Михайло Макарович
    Електронне звернення на розгляді
    16 вересня, 2019
    16 грудня, 2019
    10

    Пропоную з метою унеможливлення корупційних та інших протиправних діянь працівників правоохоронних органів обладнати всі їх службові автомобілі камерами, що ведуть постійний відеозапис, та транслюють відео з них на сервер правоохоронного органу, де він постійно зберігається

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Щодо створення сайту, на якому без реєстрації 24 години на добу 7 днів на тиждень транслюється відео з веб-камер, встановлених у населених пунктах України.

    Підписів 4

    Дата відповіді

    Лейко Анатолій Михайлович
    Електронне звернення на розгляді
    04 вересня, 2019
    04 грудня, 2019
    4

    Пропоную створити веб-сайт, на якому без реєстрації 24 години на добу, 7 днів на тиждень транслюється відео з веб-камер, встановлених у населених пунктах України, з метою підвищення рівня безпеки жителів цих населених пунктів та учасників дорожнього руху

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Щодо розгорнення в загальнодержавних та місцевих засобах масової інформації інформаційної кампанії щодо запобігання та протидії корупції

    Підписів 5

    Дата відповіді

    Лейко Анатолій Михайлович
    Електронне звернення на розгляді
    06 вересня, 2019
    06 грудня, 2019
    5

    Пропоную з метою забезпечення реалізації прав громадян на безоплатність послуг, що надаються органами державної влади та органами місцевого самоврядування; підприємствами, установами та організаціями, розгорнути у загальнодержавних та місцевих засобах масової інформації інформаційну кампанію з питань запобігання та протидії корупції з інформацією про антикорупційні органи державної влади України та антикорупційну політику держави.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • Забезпечити всі екіпажі Патрульної поліції України сертифікованими приладами - лазерними радарами вимірювання швидкості TruCam.

    Підписів 7

    Дата відповіді

    Лейко Анатолій Михайлович
    Електронне звернення на розгляді
    07 жовтня, 2019
    07 січня, 2020
    7

    Пропоную з метою забезпечення ефективного здійснення екіпажами Патрульної поліції України своїх посадових обов'язків забезпечити кожен з них сертифікованими приладами - лазерними радарами вимірювання швидкості TruCam.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Забезпечити всі екіпажі Патрульної поліції України сертифікованими приладами - алкотестерами Драгер

    Підписів 2

    Дата відповіді

    Лейко Анатолій Михайлович
    Електронне звернення на розгляді
    07 жовтня, 2019
    07 січня, 2020
    2

    Пропоную з метою забезпечення ефективного здійснення екіпажами Патрульної поліції України своїх посадових обов'язків забезпечити кожен з них сертифікованими приладами - алкотестерами Драгер.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • ВИКЛЮЧЕННЯ З ПОДАТКОВОГО КОДЕКСУ П.П. 201.16., ОСКІЛЬКИ ЗУПИНЕННЯ РЕЄСТРАЦІЇ ПОДАТКОВИХ НАКЛАДНИХ СУПЕРЕЧИТЬ КОНСТИТУЦІЇ ТА ЗАКОНОДАВСТВУ ЄС

    Підписів 13

    Дата відповіді

    Осмоловський Денис Юлійович
    Електронне звернення на розгляді
    02 вересня, 2019
    02 грудня, 2019
    13

    Статтею 114 Угоди про Асоціацію між Україною та ЄС передбачена адаптація чинного законодавства України до законодавства Європейського Союзу.

    Поглиблене співробітництво повинно ґрунтуватися на політиці ЄС щодо розвитку малого і середнього підприємництва (МСП) та промисловості з урахуванням визнаних на міжнародному рівні принципів та практики в цих сферах. Із цією метою Сторони співробітничають для впровадження стратегій розвитку МСП, що ґрунтується на принципах Європейської хартії малих підприємств. Хартія визначає, що системи оподаткування повинні бути пристосовані так, щоб вони зумовлювали успіх, сприяли започаткуванню нової справи, розширенню економічної діяльності малого бізнесу та створенню робочих місць, а також спрощували створення та наступність малих підприємств. Держави-члени повинні застосовувати найефективніші методи роботи у сфері оподаткування та персональної мотивації.

    Україна зобов'язується поступово наблизити своє законодавство з ПДВ до законодавства ЄС - Директиви Ради ЄС “Про спільну систему податку на додану вартість”. Директива передбачає, що обов'язки платників податку мають бути максимально гармонізовані для забезпечення вжиття необхідних захисних заходів для стягнення ПДВ в однаковий спосіб у всіх Державах-членах. Система ПДВ забезпечує підвищену простоту та нейтральність тоді, коли податок стягується в якнайзагальніший спосіб, і застосовується до всіх етапів виробництва та збуту, а також поставки послуг.

    Згідно Податкового кодексу України об'єктом оподаткування ПДВ в Україні є операції платників податку з постачання товарів (послуг). Датою виникнення податкових зобов'язань з постачання товарів/послуг вважається дата зарахування коштів від покупця/замовника або дата відвантаження товарів. До податкового кредиту відносяться суми податку, сплачені/нараховані у разі здійснення операцій з придбання або виготовлення товарів та послуг.

    Зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних є обмеженням права на податковий кредит покупця та обмеженням обов’язку нарахування податкових зобов'язань продавцем.
    Зупинення реєстрації податкової накладної є втручанням в здійснення господарської операції та фактичним обмеженням підприємницької діяльності, що є порушенням статті 42 Конституції України яка визначає, що кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом.

    Враховуючи викладене, положення п.п. 201.16 Податкового кодексу, які визначають, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України, суперечать Конституції, законодавству ЄС, і мають бути виключені з Податкового кодексу України.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Вимога до депутатів Ради, нашому уряду і нашому президентові -вирішити питання про трансплантологію в Україні для онкохворих та інших хворих дітей і дорослих! Требование к депутатам Рады, нашему правительству и нашему президенту -решить вопрос о трансплантологии в Украине для онкобольных и других больных детей и взрослых!

    Підписів 70

    Дата відповіді

    Нефьодова Алла
    Електронне звернення на розгляді
    01 липня, 2019
    01 жовтня, 2019
    70

    Вимога до депутатів Ради, нашому уряду і нашому президентові - вирішити питання про трансплантологію в Україні для онкохворих та інших хворих дітей і дорослих!
    Скільки можна затягувати рішення це питання? Уже 28 років у нашій країні вмирають діти і дорослі, яких можна було врятувати в Україні.
    У той час, коли в Білорусії і Росії своїх дітей лікують і оперують безкоштовно, наші діти, українці, повинні збирати гроші всією країною, в якій йде війна і люди знаходяться за межею бідності!
    Закордонні клініки вимагають від 100000 до 500000 доларів за операції з порятунку хворих діток і дорослих!
    Ви знаєте, як називають тих діток, які змогли врятуватися, завдяки Божій допомозі та допомоги простих українців- їх називаю переможцями .. І їх дуже мало!
    Скільки має ще померти дітей, що б ми нарешті вирішити це питання!
    Я вирішила створити цю петицію, тому, що накипіло!
    Ще одна дитина померла в моєму місті, тому, що не змогли вчасно надати допомогу, хоча всією країною збирали кошти для порятунку Кирочкі Білєнької (с.Костянтинівка, Мелітопільський район)
    Рятувати дівчинку погодилися медики в Італії. 120 000 євро. Цю суму зібрали прості люди, прості українці. Їй зробили операцію.. Але ми не встигли вчасно ..
    Пятилетняя Кира Беленькая, за жизнь которой боролась вся Украина, умерла
    https://ria-m.tv/news/156940/pyatiletnyaya_kira_belenkaya_za_jizn_kotoroy_borolas_vsya_ukraina_umerla.html

    Не допомогли навіть зібрані кошти на лікування. На жаль, хвороба виявилася сильнішою. П'ятирічна Кіра Біленька з Костянтинівки майже три роки боролася зі страшною хворобою - лімфобластний лейкоз. Єдиним шансом вижити для дівчинки була дорога операція з пересадки кісткового мозку за кордоном. Для цього була потрібна непідйомна для батьків дитини сума - 120 тис. Євро. До збору коштів долучилися Дмитро Комаров і Надя Дорофєєва. Гроші зібрали і операцію Кирі зробили. На жаль, вона не допомогла, а лише на час продовжила дитині життя. Про смерть дівчинки повідомляється на сторінці в соцмережі, відкритої для збору коштів малятку.
    Маленьке янголятко Кирочка повинна була жити! А скільки ще таких янголят? Чому ми дозволяємо нашим дітям вмирати ?! Чому не вважаємо за свій обов'язок дбати про майбутнє покоління ?!
    Може бути настав час для прийняття рішення ?!
    Звертаюся до всіх мешканців України!
    Будь ласка розповсюдьте цю петицію, щоб депутати і уряд, на законодавчому рівні створило законні умови для порятунку і лікування онкохворих дітей і дорослих в Україні!
    Такі операції повинні проводитися у нас в Україні і абсолютно безкоштовно!
    Ми не хочемо більше чекати!

    Требование к депутатам Рады, нашему правительству и нашему президенту -решить вопрос о трансплантологии в Украине для онкобольных и других больных детей и взрослых!
    Сколько можно затягивать решение это вопроса? Уже 28 лет в нашей стране умирают дети и взрослые, которых можно было спасти в Украине.
    В то время, когда в Белоруссии и России своих детей лечат и оперируют бесплатно, наши дети, украинцы, должны собирать деньги всей страной, в которой идет война и люди находятся за чертой бедности!
    Заграничные клиники требуют от 100000 до 500000 долларов за операции по спасению больных деток и взрослых!
    Вы знаете, как называют тех деток, которые смогли спастись, благодаря Божьей помощи и помощи простых украинцев- их называю победителями.. И их очень мало!
    Сколько должно еще умереть детей, что б мы наконец- то решить этот вопрос!
    Я решила создать эту петицию, потому, что накипело!
    Еще один ребенок умер в моем городе, потому, что не смогли вовремя оказать помощь, хотя всей страной собирали средства для спасения Кирочки Беленькой( с.Константиновка, Мелитопольский район)
    Спасать девочку согласились медики в Италии. 120 000 евро. Эту сумму собрали простые люди, простые украинцы. Ей сделали операцию. Но мы не успели вовремя..

    Пятилетняя Кира Беленькая, за жизнь которой боролась вся Украина, умерла
    https://ria-m.tv/news/156940/pyatiletnyaya_kira_belenkaya_za_jizn_kotoroy_borolas_vsya_ukraina_umerla.html

    Не помогли даже собранные средства на лечение. К сожалению, болезнь оказалась сильнее.
    Пятилетняя Кира Беленькая из Константиновки почти три года боролась со страшной болезнью – лимфобластным лейкозом. Единственным шансом выжить для девочки была дорогостоящая операция по пересадке костного мозга за границей. Для этого требовалась неподъемная для родителей ребенка сумма - 120 тыс. евро. К сбору средств подключились Дмитрий Комаров и Надя Дорофеева. Деньги собрали и операцию Кирочке сделали. К сожалению, она не помогла, а лишь на время продлила ребенку жизнь. О смерти девочки сообщается на странице в соцсети, открытой для сбора средств малышке.

    Маленький ангелочек Кирочка должна была жить!
    А сколько еще таких ангелочков?????
    Почему мы позволяем нашим детям умирать?!
    Почему не считаем своим долгом заботиться о будущем поколении?!
    Может быть настало время для принятия решения?!
    Обращаюсь ко всем жителям Украины!
    Пожалуйста распространите эту петицию, чтоб депутаты и правительство, на законодательном уровне создало законные условия для спасения и лечения онкобольных детей и взрослых в Украине!
    Такие операции должны проводиться у нас в Украине и абсолютно бесплатно!
    Мы не хотим больше ждать!

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Пропоную текст Державного гімну України на музику Михайла Вербицького

    Підписів 11

    Дата відповіді

    Лопаткін Віктор Іванович
    Електронне звернення на розгляді
    27 вересня, 2019
    27 грудня, 2019
    11

    Хай живе і квітне Україна,
    сила, рівність, воля!
    Хай багата буде та й щаслива
    наша спільна доля!
    Пліч о пліч стояти будемо ми разом
    на її сторожі,
    ми - народ єдиний, і ми тут пануєм,
    ми її примножим!

    Сила духа в нас незламна,
    також — віра і надія!
    Перемога всюди завжди буде наша,
    бо це — наша мрія!

    Від Карпатських гір на схід, до Дону,
    з півночі до Криму,
    наші це земля, ліси і річки,
    це все — Україна!
    Пліч о пліч стояти будемо ми разом
    на її сторожі,
    ми - народ єдиний, і ми тут пануєм,
    ми її примножим!

    Сила духа в нас незламна,
    також — віра і надія!
    Перемога всюди завжди буде наша,
    бо це — наша мрія!

    Хай Героям буде вічна Слава,
    пам“ять і подяка,
    боронив хто нашу Україну,
    рятував від мраку.
    Пліч о пліч стояти будемо ми разом
    на її сторожі,
    ми - народ єдиний, і ми тут пануєм,
    ми її примножим!

    Сила духа в нас незламна,
    також — віра і надія!
    Перемога всюди завжди буде наша,
    бо це — наша мрія!

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ    
  • Про заборону використання антибіотиків у м'ясній, молочній та рибній промисловості України.

    Підписів 1414

    Дата відповіді

    Коваленко Олексій Вікторович
    Електронне звернення на розгляді
    05 вересня, 2019
    05 грудня, 2019
    1414

    Застосування антибіотиків у птахівництві, скотарстві, рибництві та в багатьох інших сферах сільського господарства для стимуляції росту та профілактики захворювань тварин, а також збільшення термінів зберігання продукції призвело до появи супербактерій, резистентних (стійких) до антибіотиків, й передачі таких генів-переносників людині. ООН вважає це глобальною загрозою та відносить її вирішення до головних завдань людства.

    За даними Всесвітньої організації охорони здоров'я обсяг використаних у ветеринарії антибіотиків тільки для продуктивних тварин, птиці та аквакультури на сьогодні більш ніж у 2 рази перевищує загальний обсяг лікарських засобів, що застосовуються в медицині. Також зростають масштаби застосування антибіотиків для обробки призначених для тривалого зберігання і транспортування риби та морепродуктів, фруктів та овочів. Окрім появи стійких бактерій, негативні наслідки відбуваються і від потрапляння до організму людини антибіотиків через продукти харчування.

    Згідно з прогнозом Всесвітньої організації охорони здоров'я до 2050 року щорічна смертність через антибіотикорезистентність дясягатиме понад 10 млн людей. А сумарні втрати ВВП країн світу прогнозуються на рівні 8%, або близько 100 трлн доларів.

    В Україні ж немає жодної статистики, яка фіксує безконтрольне застосування антибіотиків у харчовій промисловості та наслідків цього. Проте загроза здоров’ю людей від цього не зникає.

    Поряд з очевидною користю від цілеспрямованого застосування антибіотиків, як лікарських засобів, сьогодні вже доведено й існування їх побічних ефектів на організм від їх безконтрольного використання:
    - формування антибіотикорезистентності до збудників харчових інфекцій, що позбавляє людину ефективних засобів лікування захворювань;
    - поширення збудників інфекційних захворювань зі зміненими властивостями та підвищеною агресивністю;
    - алергізація населення;
    - порушення мікрофлори шлунково-кишкового тракту.

    Винахід антибіотиків - це прорив у медицині, проте антибіотикорезистентність від їх безконтрольного використання у харчовій промисловості позбавить нас ефективних засобів лікування, що збільшить випадки невиліковних захворювань або ускладнить перебіг лікування.

    Антибіотикорезистентність - це проблема, вирішувати яку необхідно спільно державі, суспільству та виробникам!

    Будьте відповідальними за власне майбутнє та майбутнє своїх дітей.
    Підтримайте петицію!

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |  ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |  ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Закон о запрете выращивания рапса и других вредных для земельных ресурсов культур.

    Підписів 11

    Дата відповіді

    Парсаданян Валентин Артурович
    Електронне звернення на розгляді
    04 вересня, 2019
    04 грудня, 2019
    11

    Прошу ВР и граждан Украины которых заботит вопрос снятия маратория на землю рассмотреть вопрос о запрете выращивания рапса т.к данный ресурс несёт непоправимый вред нашей земле которая является нашим достоянием, что бы граждане Украины и предприниматели других стран не убивали нашу с вами землю. Любой человек с активной гражданской позицией согласится с тем что необходимо ввести уголовную ответственность за выращивание рапса и приравнять тяжесть данного нарушения к экстремизму или гос измене.

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |  ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |  ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Поднятие зароботной платы на железнодорожном транспорте и выплата 13-й зарплаты.

    Підписів 168

    Дата відповіді

    Савельєв Євген Костянтинович
    Електронне звернення на розгляді
    19 вересня, 2019
    19 грудня, 2019
    168

    Поднятие зарплаты на железнодорожном транспорте и выплата 13-й зарплаты в полном объёме.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Податковий кодекс України

    Підписів 2

    Дата відповіді

    Качан Микола Іванович
    Електронне звернення на розгляді
    23 вересня, 2019
    23 грудня, 2019
    2

    На сьогодні, однією з актуальних питань малого та середнього бізнесу, є питання внесення змін до Податкового кодексу України, а саме: стаття 181 Податкового кодексу (У разі якщо загальна сума від здійснення операцій з постачання товарів/послуг, що підлягають оподаткуванню згідно з цим розділом, у тому числі з використанням локальної або глобальної комп'ютерної мережі, нарахована (сплачена) такій особі протягом останніх 12 календарних місяців, сукупно перевищує 1000000 гривень (без урахування податку на додану вартість), така особа зобов'язана зареєструватися як платник податку у контролюючому органі за своїм місцезнаходженням (місцем проживання) з дотриманням вимог, передбачених статтею 183 цього Кодексу, крім особи, яка є платником єдиного податку першої - третьої групи.) економічно застаріла. Бо норми цієї статті були прийняті у грудні 2010 року, коли мінімальна заробітна плата становила 922 грн., доллар США коштував 8 грн.
    Тому необхідно актуалізувати дану статтю Податкового кодексу України, адже неможливо працювати в умовах норм десятирічної давності! Підвищити розмір загальної суми від здійснення операцій з постачання товарів/послуг за 12 місяців з 1000000 гривень до 5000000 гривень (виходячи з відсотку зростання мінімальної заробітної плати).

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |  КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Про поновлення природного стану ріки Дніпро

    Підписів 187

    Дата відповіді

    Сітухо Олександр
    Електронне звернення на розгляді
    27 вересня, 2019
    27 грудня, 2019
    187

    Про поновлення природного стану р. Дніпро

    Протягом багатьох років українська влада ігнорує катастрофічний стан головної водної артерії України ріки Дніпро. Цей стан включає перетворення русла та прилеглих земель в болота, порушення водного та екобалансу, знищення багатьох видів флори та фауни, втрату джерел питної води, поширення шкідливої мікрофлори.
    Окрему загрозу складають комплекси штучних «морей» та греблі, що їх утворюють. Одним з їх призначень при побудові було військове – можливість швидкого затоплення територій та створення перешкод для просування військ потенційного противника на схід. Територія України і її головна річка були перетворені в «укріп район», а її населення і природні ресурси стали заручниками військової політики СРСР.
    На сьогодні, за масштабами потенційних руйнівних наслідків, комплекс дніпровських гребель і морів являють собою потенційну загрозу, яку можна порівняти з ядернім нападом. Ця загроза може бути реалізована в наслідок терористичної атаки, використання високоточної зброї, диверсії тощо. А також через стихійні фактори.
    Також, на цей час немає жодних підстав, з яких Україна повинна нехтувати станом своєї екології, безпекою, добробутом, станом здоров’я свого населення заради захищеності кордонів північного сусіда.
    Обсяг електроенергії, який виробляється дніпровськими ГЕС не може компенсувати шкоди та загрози, які вони створюють, тим більш – не може бути віднесено до екологічно безпечних джерел енергій.
    Політика української держави не відповідає практиці розвинутих країн, які останнім часом позбуваються штучних «морей» та пов’язаних з ними загроз та шкідливих факторів.
    Враховуючи вищенаведене, пропонується розробити та прийняти відповідний Закон України, що буде включати.
    1. Розробку та реалізацію Національної програми поновлення природного стану р. Дніпро, яка повинна передбачати:
    1. Поступову ліквідацію штучних «морей», утворених за течією р. Дніпро.
    2. Рекультивацію та повернення до агротехнічного, рекреаційного використання земель, що нині затоплені штучними водоймами.
    3. Створення генеруючих потужностей в електроенергетиці, насамперед – в «зеленій», екологічно безпечній, для компенсації втрати потужностей, що на цей час виробляються дніпровськими ГЕС.
    4. Запровадження програми підвищення енергоефективності ЖКХ та промислового сектору для компенсації втрати зазначених потужностей.
    5. Створення очисних споруд, які повинні припинити забруднення р. Дніпро промисловими та побутовими ввідходами.
    6. Створення транспортних шляхів, хабів, для компенсації зменшення транспортних перевезень річковим транспортом.
    7. Широке публічне обговорення всіх аспектів Національної програми, її підтримку в інформаційному та культурно просторах.
    2. Залучення іноземних інвесторів та міжнародних фінансових установ до реалізації проектів, що включені до Національної програми.
    3. Створення Національної агенції з поновлення природного стану р. Дніпро, з включення до її керівних органів представників: наукових установ, міжнародних екозахисних органызацій, фінансових інституцій, антикорупційних органів, громадських організацій, ЗМІ.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |  ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |  ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Про максимальну (лімітовану) заробітню плату, яка фінансується за рахунок Державного бюджету України. Внесення статті 8.1 до Державного бюджету України, для унеможливлення нелімітованих заробітніх плат за рахунок Державного бюджету України, в збіднілій під час війни країні!

    Підписів 6

    Дата відповіді

    Місірук Олег Миколайович
    Електронне звернення на розгляді
    27 вересня, 2019
    27 грудня, 2019
    6

    Формування видатків з Державного БЮДЖЕТУ України у сфері прожиткового мінімуму і максимальної винагороди за працю з Державного бюджету України потребує кардинальних змін!
    Як можна прожити на прожитковий мінімум від 1638 до 2218 гривень на місяць, це з урахуванням вікових та інших соціально-демографічних груп населення???
    Коли, вже станом на 15 вересня 2019 року, навіть відповідно до останнього абзацу ст.7 Проекту Державного бюджету України на 2020 рік орієнтований реальний розрахунковий прожитковий мінімум - становить 4251 грн!!!
    Отже, враховуючи Конституцію України, а саме статтю 13, статтю 43, статтю 46 та статтю 95, громадяни України ВИМАГАЮТЬ: справедливого, збалансованого розподілу Державного бюджету України шляхом обмеження (встановлення ліміту місячної винагороди за працю осіб, які утримуються за рахунок Державного бюджету України) в сфері винагороди за працю та підняття розміру виплат сім'ям з різних соціально-демографічних груп до реального прожиткового мінімуму!
    Оскільки критика повинна бути конструктивною, та має містити шляхи вирішення проблеми, даємо пропозицію:

    Враховуючи положення статті 93 Конституції України, просимо Вас, як Президента України скористатися правом законодавчої ініціативи і ВНЕСТИ до Закону про Державний бюджет України на 2020 рік, після статті 8 "про мінімальну заробітну плату", СТАТТЮ 8.1 "про максимальну заробітню плату усіх без виключення осіб, які отримують заробітну плату за рахунок державного бюджету України", з НАСТУПНИМ ТЕКСТОМ:

    "Стаття 8.1 Установити у 2020 році максимальну заробітню плату державним посадовцям виконавчої влади, посадовим особам та всім іншим особам, що утримуються за рахунок державного бюджету України, а також працівників судової і законодавчої гілок влади в розмірі не перевищуючий 50 кратний розмір від мінімального прожиткового мінімуму усіх груп населення, а саме:
    у місячному розмірі з 1 січня - 81900 грн (з розрахунку 1638×50=81900), даний розмір є максимальною місячною виплатою з урахуванням всіх премій, понаднормової праці, надбавок за вислуги, стаж і т.д.
    у погодинному розмірі з 1 січня - 445,10 грн (з урахуванням положень Кодексу законів про працю України)."

    ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
    Таким чином, дана коротенька стаття поверне здоровий глузд в нарахування заробітної плати особам, яким здійснюється виплата державою у відповідності до Державного бюджету України. Дана стаття не стосуватиметься приватних, закордонних та інших компаній, організацій з різними формами власності і управління на території України, окрім компаній де державна частка становить більше 50%!
    Окрім цього пропонуємо розробити Закон "про максимальну заробітню плату, яка фінансується за рахунок державних коштів України" для контролю та дотриманню даної норми в майбутні роки, враховуючи надзвичайно велику кількість населення України за межею бідності. Чиновники, які мають контракти, або договори, або інші умови на працю, яким дана норма оплати вважається недостатньою з державного фонду збіднілої країни, можуть скористатися правом та написати заяву на звільнення відповідно до ст. 36 Кодексу законів про працю України, або все ж таки прийняти з розумінням цей Закон та внести зміни до своїх існуючих умов праці, не продовжуючи різні судові процеси по існуючих контрактах, та не чекаючи на осуд громадськістю!!!
    Дякуємо, громадяни незалежної України!

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА