ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік електроних звернень

  • Выборы в Верховную Раду Украины

    Підписів 8

    Дата відповіді

    Приходько Андрей
    Електронне звернення на розгляді
    07 квітня, 2020
    07 липня, 2020
    8

    Изменить процесс выборов в Украине с тайного голосования на открытое для прозрачности и невозможности подтасовки голосов ,у каждого гражданина есть ИНН код который можно использовать для идентификации не афишируя при этом Имени человека при подсчете голосов.Таким образом можно даже перевести в онлайн голосование не посещая избирательные участки.Возраст участников голосования ограничить от 16 до 70 лет.Также отменить баснословные взносы которые позволяют принимать участие только олигархам и их ставленникам а люди которые реально хотят изменить Украину к лучшему но не имеют таких денег остаются в стороне.В Украине есть много умных и справедливых людей ,профессионалов во всех областях .Пора прекратить распил страны олигархами и начать жить по конституции, в стране где все равны перед законом.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Незаконність інституту права власності на земельні ділянки для юридичних та фізичних осіб

    Підписів 8

    Дата відповіді

    Харденко Оксана Борисівна
    Електронне звернення на розгляді
    30 березня, 2020
    30 червня, 2020
    8

    Конституція України та ЦК закріплює право власності Українського народу на землю, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України. Український народ є особливим учасником цивільно-правових відносин, а саме відносин власності, оскільки наділений особливими повноваженнями вирішувати питання про зміну території України, та тільки в цьому випадку Український народ здійснює свої повноваження шляхом проведення всеукраїнського референдуму (ст. 73 Конституції України). Щодо інших об'єктів державної і комунальної власності, Український народ здійснює право володіння і користування через форми безпосередньої демократії (вибори тощо).

    Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, встановлених Конституцією України (статті 13, 142, 143 Конституції України). Верховна Рада України виступає одним з органів державної влади України, котрий здійснює права власника щодо об'єктів виключної власності народу України. Визначені органи діють як представник народу у сфері управління цим майном. Одночасно ці органи є представником держави та відповідно представником територіальної громади. Законодавець тому ввів такого учасника правовідносин власності як Український народ, щоб не ототожнювати його з державою, оскільки народ має особливі повноваження щодо такого природного об'єкту як територія держави.

    Треба розрізняти такі об'єкти як земля, що є природним ресурсом та територією країни, від такого об'єкта як земельна ділянка. Згідно ст.13 Конституції України кожному громадянинові України гарантується доступ до користування природними об'єктами права власності Українського народу. Право власності та право користування це різні права. Конституція України не передбачає права власності на землю для фізичних осіб.
    Отже, Земельний кодекс України, згідно якого запроваджено інстинут права приватної власності на землю в Україні порушує Конституцію України, а всі рішення про приватизацію та продаж земельних ділянок - злочин, вчинений проти Українського народу.

    Прошу припинити незаконний розпродаж землі, що належить Українському народу.

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Загальнобудинкові лічильники питної води, тепла, газу та електроенергії

    Підписів 54

    Дата відповіді

    Біла Надія Павлівна
    Електронне звернення на розгляді
    10 березня, 2020
    10 червня, 2020
    54

    Просимо внести зміни у законодавчі акти щодо примусового встановлення у багатоквартирних будинках загальнобудинкових лічильників питної води, тепла, газу та електроенергії. Дані положення вносять зайву напругу у відношеннях між владою та населенням. Як видно на практиці, початок встановлення загальнобудинкових лічильників тепла показав, що мета не досягнута, виникає захмарна безпідставна різниця між показником загальнобудинкового лічильника та лічильників по квартирам. Коштів на придбання та встановлення таких лічильників немає ні у співвласників житла, ні в міському бюджеті, ні у виконавців послуг. Наразі Україна не готова до таких змін. Такий метод обліку можливо буде ввести тільки тоді, коли всі лічильники будуть з дистанційним зняттям показників одномоментно. Наразі таких лічильників в Україні немає! Просимо відтермінувати введення примусового встановлення лічильників без згоди співвласників багатоквартирних будинків на строк до встановлення відповідних лічильників або взагалі слід виключити з законів та постанов вимогу про встановлення загальнобудинкових лічильників. У разі, коли постачальники послуг примусово будуть вибивати двері у підвали та під'їзди щоб встановлювати вищеперелічені загальнобудинкові лічильники згідно діючого законодавства, нараховувати захмарні суми до виплат, залучати до процесу стягнення боргів виконавчу службу не виключено, що такі лічильники населення просто буде виводити з ладу (розбивати, тощо).

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Всеукраїнський Медичний Центр по боротьби з короновірусом 19

    Підписів 7

    Дата відповіді

    Борисенко Юлия Юрьевна
    Електронне звернення на розгляді
    07 квітня, 2020
    07 липня, 2020
    7

    Всеукраїнський Медичний Центр по боротьби з короновірусом
    Створення медичного центру в якому будуть надані необхідна кваліфікована медична допомога хворим на короновірус 19 .Ізолювання хворих від суспільства.
    Науковий медичний центр.
    Необхідна інфраструктура обладнання
    Забезпечення спецтранспортом медична авіація.
    Необхідні лікі
    Зарплата медпрацівникам

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |  ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Оброблення аграріями полів хімікатами небезпечними для бджільництва

    Підписів 527

    Дата відповіді

    Соколовий Ростислав Віталійович
    Електронне звернення на розгляді
    27 квітня, 2020
    27 липня, 2020
    527

    В інтернеті можна побачити багато відео де через дії аграріїв приносять велику шкоду бджільництву, а бджільництво в свою чергу навпаки допомагає аграріям із запиленням тих посад що дає більший урожай.

    Цей час і так є складний для бджіл(зміна клімату, часті посухи і так далі) і ще й потрави взагалі можуть винищити цих комах, які вкладають великі кошти в економіку нашої країни за рахунок експорту меду.

    У західних країнах цей вид діяльності захищений на державному рівні, у нашій країні також це потрібно зробити, для нормального існування пасік.

    Що потрібно пасічникам - щоб їх попереджували за 1-2 до оброблення врожаїв, використання хімікатів які не шкодять навколишньому середовищу і дозволені державою, в разі загибелі бджіл від аграрної діяльності виплата пасічникам повної суми завданого ущербу.

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |  ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Підтримка матерів з дітьми (сімей з дітьми) першочергово і на весь період декретної відпустки мінімум (від початку вагітності до досягнення дитиною 3 - 7 або 18 років) в достатньому рівні для винаймання/купівлі житла, і придбання інших товарів та послуг, які можуть знадобитися.

    Підписів 39

    Дата відповіді

    Рубан Ольга Володимирівна
    Електронне звернення на розгляді
    02 березня, 2020
    02 червня, 2020
    39

    Також підтримка матерів з дітьми першочергово і на весь період декретної відпустки мінімум (від початку вагітності до досягнення дитиною 3 - 7 або 18 років) в достатньому рівні для винаймання/купівлі житла, і придбання інших товарів та послуг, які можуть знадобитися. Для відсутності необхідності постійних звернень за допомогою і комфортного материнства призначення одразу на весь обсяг декрету, як і материнський капітал, але більшого розміру.
    Матері самостійно за бажанням і наявності умов (часу та інших ресурсів) знайдуть собі роботу. Зазвичай можливість і достатньо вільного часу для роботи виникає ближче до шкільного віку дитини.
    Така дія вирішить питання з дитячими будинками. Краще інвестувати для рідної дитині матері, щоб запобігти потраплянню туди дітей. Дитячі будинки всеодно спонсують до виповнення дитині 18 років, можливо таке саме спонсорство зробити для матерів. Таким чином більшість дітей зростатимуть в власних родинах, незалежно від наявності і підтримки 2 з батьків чи родичів.
    Кредитування для таких категорій обмежене.
    Сучасний розмір допомог не дозволяє придбати житло і в деяких випадках навіть винаймати.
    Вирішення цього питання підвищить рівень життя цієї категорії населення і таким чином відбуваються інвестиції в якість життя, рівня щастя виховання і розвитку майбутніх дорослих громадян, які будуть впливати на сфери життя Країни і Світу.
    За дослідженнями виявлено, що в більшості випадків краще діти зростають в власних родинах.
    За власними спостереженнями виявлено, що забезпечення для родин з дітьми потрібне в більшому розмірі ніж іншим категоріям громадян.
    Гарною інвестиції в рівень життя і розвитку громадян в Державі буде підтримка матерів для змоги одразу на найкращому рівні забезпечувати життя з дитиною і її розвиток.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Підвищити розмір прожиткового мінімуму пропорційно до зростання цін на ринку; встановити автоматичне відсоткове підвищення відповідно до коливань цін, для унеможливлення обідніння населення і підтримування гарного рівня життя. Зміни лише в сторону підвищення і покращення.

    Підписів 66

    Дата відповіді

    Рубан Ольга Володимирівна
    Електронне звернення на розгляді
    02 березня, 2020
    02 червня, 2020
    66

    Підвищити розмір прожиткового мінімуму пропорційно до зростання цін на ринку; встановити автоматичне відсоткове підвищення відповідно до коливань цін, для унеможливлення обідніння населення. Зміни лише в сторону підвищення і покращення.
    Таким чином всі соціальні виплати, зарплати, пенсії (які встановлюються відповідно до розміру прожиткового мінімуму) будуть підтримані на рівні гарного життя і не менше, при будь-якому коливанні цін на товари. (Зараз зростання зарплат, пенсій, державних соціальних допомог не встигає за реальними необхідним мінімумом і підвищенням цін; ціни ростуть в декілька разів швидше ніж прибутки, через що населення може купити менше товарів хоча цифри прибутків збільшуються)
    Для цього потрібно встановити перелік товарів і послуг, орієнтовний розмір коштів для купівлі таких і пропорційне зростання разом зі зростанням цін на товари та послуги.
    Для підтримання нормального рівня життя населення (при капіталістичній системі, де житло більше не видають а купують, будують чи винаймають за власний рахунок) до прожиткового мінімуму повинні бути включені такі товари та послуги:
    Купівля, винаймання житла (з розміру однієї виплати), авто, будь-якої техніки (побутової чи іншої), меблів, товарів для побуту, одягу, побутової хімії, їжі, лікування, навчання, поїздок, відпочинку, розваг, проектних чи наукових досліджень, творчості; початку бізнесу і виробництва винаходу чи іншого продукту; інші товари і послуги, що можуть знадобитися, але не менше перерахованих.
    Також для правильної роботи системи ціни повинні відповідати реальним ринковим.
    Ціль - нормальний рівень життя населення. Добре, краще і найкраще. Взагалі можливо встановити відразу найкраще.
    Попередні встановлення відбувалися за критерієм підтримки життєдіяльності, а зараз можливо встановити рівень для повноцінно гарного життя.
    Така дія повністю вирішує проблеми з житлом і іншими ресурсами і підіймає загальний рівень життя суспільства. Від чого потім в громадян з'являється можливість для інших дій (отримання нормальної роботи, досягнень, зміни діяльності, перекваліфікації).
    Сьогоднішній середній рівень доходів не дозволяє купити житло одразу і є недостатнім для швидкого накопичення. Такі ж речі як житло кожному потрібні одразу.
    Кредитування також не можливе для декотрих категорій громадян.
    Житлові фонди від держави, що існували раніше чи не в повному обсязі забезпечують чи розформовані взагалі.
    Для правильної роботи сучасної системи, громадянину потрібно мати змогу все придбати самостійно і бажано одразу за розмір однієї заробітної плати (за місяць).
    Взагалі нормальним буде мати можливість кожному придбати за одну заробітну плату житло, авто чи інші послуги на які зараз багатьом треба накопичення. Тобто ціль: забезпечення всім одразу для гарного життя і успішної праці. Для цього розмір прожиткового мінімуму повинен бути достатнім для придбання таких послуг чи взагалі безлімітний бюджет і прибутки в усіх, щоб кожен самостійно встановив свій ліміт. Утворення нової економічної системи є найкращим рішенням.
    Курс валют правильний 1:1.
    Від можливості споживання кожного громадянина залежить прибуток і розвиток підприємств.
    Потрібне підвищення рівня платоспроможності ще для підтримки і розвитку бізнесу і інших організацій, що залежать від споживача і прибутку, який він приносить при отриманні улюбленого, чи необхідного товару.
    В сучасній моделі: чим краще рівень життя, забезпечення і можливостей споживача, тим краще може бути загальний рівень виробництва. Таким чином підвищиться якість послуг і можливості для розвитку бізнесу при підвищенні рівні забезпечення і розширенні можливостей споживачів. Автоматизовані системи виробництва дозволять завжди підтримати необхідний рівень товарів без необхідності працювати на виробництві людині.
    Через недостатній рівень споживання навіть потрібних громадянину товарів (через його власний рівень забезпечення) міг зменшитись обсяг виробництва, і навіть припинити роботу підприємство, яке доречі було потрібне багатьом споживачам. Залежало від власного бюджету фірми і її можливості підтримати власне функціонування зі зменшенням рівня прибутк від споживача.
    Також проблемою було потрібне очікування досягнення фінансових ресурсівч певного рівня чи кредитування для можливості впровадження нової технології, закупівлі нового обладнання і.д.
    Мати усі можливості в доступі і реалізовувати одразу проекти гарно для розвитку усіх сфер життя. Прибирання грошового обігу, впровадження безлімітних рахунків і бюджетів - найкраще рішення, що може призвести до мирного об'єднання у Держав Світу для ведення спільного господарства на планеті і вільного обміну ресурсами. Впровадження загальних законів для Співдружності прийнятних для людей усіх культур.
    Таким чином може бути вирішене багато питань стосовно миру у Світі і інших, що стосуються міжнародних відносин, політики, територій і доступності ресурсів; забезпечення людства, тварин, загальне дбайливе відношення до природи і навколишнього середовища; зі збереженням основних прав людини, приватної власності та інших найкращих принципів для мирного, здорового, забезпеченого, щасливаго життя і творчість, з врахуванням інтересів кожного інтересів кожного. З розрахунком під розвиток, динаміку і індивідуальність потреб і вподобань при основних загальних і об'єктивно гарних для життя кожного принципах з можливістю індивідуальних налаштувань гарної загальнолюдської моделі.
    Справжнім вирішенням питання достатнього обсягу лімітів для забезпечення усіх потреб буде встановлення загального максимального можливого рівня ліміту, чи прибирання усіх лімітів і перехід до нової економічної системи довершеного рівня з безлімітами, чи взагалі без грошового обігу (без необхідності плати, через наявність безлімітні в усіх і рівному розмірі грошового капіталу; розрахунок з безліміту на безліміт буде зайвою дією, якщо тільки для фіксації, хоча фіксацію(декларування, бугалтерію) можливо вести іншими методами)
    Потрібне забезпечення такого рівня життя з Бюджету. Для цього його обсяг повинен бути достатнім, чи безлімітним. Згодом після розширення прибутків відбувається загальний приріст і розвиток в усіх галузях. В сьогоднішній економічній системі, це впливає і на Бюджет - також відбувається розширення і зростання при покращенні загального рівня. Тобто при започаткуванні і врегулюванні Державою потім покращується рівень життя в усіх сферах. За принципом добре і ще краще. Більш довершено.
    В цьому випадку перший імпульс для покращення ситуації йде від Держави. (Шляхом реформування, встановлення нових лімітів чи взагалі нової економічної системи) Без цього не багато шляхів законними методами зробити приріст рівня прибутків і підвищення якості життя.
    Більшість громадян чесні і дотримуються норм права. Тому Закон повинен бути універсально гарним і добрим для усіх, розширювати можливості, робити життя краще.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Про заборону використання коштів місцевого бюджету на популяризацію у будь-який спосіб діючих посадовців органів місцевого самоврядування.

    Підписів 16

    Дата відповіді

    Гісін Дмитро
    Електронне звернення на розгляді
    21 грудня, 2019
    21 березня, 2020
    16

    Пропоную, на заканодавчому рівні заборонити органам місцевого самоврядування та службовим особам місцевого самоврядування використовувати кошти місцевих та державних бюджетів на піар та популяризацію - особисто себе, своєї діяльності, свого обличча, прізвища, ім"я та по батькові. Заборону розповсюдити - на піар у засобах масової інформації, мережі інтернет, в друкованих виданнях. Також пропоную заборонити самопіар за бюджетні кошти будь-якими рекламними засобами, зокрема розповсюдження поліграфії, розміщення будь-яких рекламних конструкцій та споруд, брендування транспорту, будівель, одягу і т.д..
    Дана заборона має зробити неможливим використання коштів місцевого та державного бюджету міськими, сільськими, та селищними Головами , депутатами місцевих рад, для самопіару, як в період передвиборчої агитації, так і протягом всього терміну повноважень. Бо можливість використання службовими особами бюджетних коштів на такі цілі ставить їх у нерівне, неконкурентне становище по відношенню до іншіх кандидатів на виборні посади, як у період передвиборчої агитації, так і протягом всього терміну повноважень. А це суперечить принципам демократії та зміненості влади.
    Заборона не розповсюджується на утримання одного сайту органу місцевого самоврядування, та одного друкованого видання.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ   
  • Про примусове лікування і трудове перевиховання хронічних алкоголіків

    Підписів 47

    Дата відповіді

    Арманов Константин Андреевич
    Електронне звернення на розгляді
    03 січня, 2020
    03 квітня, 2020
    47

    Кожен з нас у повсякденному житті спостерігає, як через безвідповідальну, байдужу політику нашої держави, бачить як наші товариші, сусіди, бувші колеги, родичі, через надмірне вживання алкоголю, котяться до низу по соціальних сходах. На фоні алкоголізму людина не тільки деградує, втрачаючи своє місце в соціумі, але і своіми діями знаходячись в постійному стані алкогольного сп'яніння, спричиняє оточуючим постійні проблеми. Згідно статистиці більшість, травматичний ситуацій, бійок, насилля в сім'ї, вбивст відбувається під час надмірного зловживання алкоголю, та з людьми постійно вживаючих алкогольні напої, тобто хворі на хронічний алкоголізм.
    Відсутність контролю та будь яких мір та заходів по боротьбі з пияцтвом та алкоголізмом з боку держави та державних органів призводить до деградації нації. Про яке здоров'я, культуру та цінності нашоі нації можна говорити, якщо наші неповнолітні діти постійно бачуть, як сусіди постійно вживають алкогольні напої і ведуть аморальний та асоціальний образ життя. А на наші скарги в державні органи та установи, у відповідь ми лише чуємо, що це їхній образ життя і кожен має жити як він хоче. Призидент Зеленський, і багато фахівців говорять про брак робочих рук, в зв'язку з від'їздом на заробітки за кордон. З цього приводу скажу наступне, я знаю з чотири десятка осіб, які вміють працювати, і працюють, але всього 30-40 днів за рік. Весь останній час займаються пияцтвом. І я впевнений, що кожна нормальна людина стикається з такими людьми.
    14.04.2009року призидентом Юшенко був підписаний Закон України в якому визнали такими, що втратили чинність:Указ президії ВРУ РСР "Про примусове лікування і трудове перевиховання злісних п'яниць"., ЗУ РСР "Про примусове перевиховання злісних п'яниць". Користуючись якими нормами моралі керувався тодішній Президент і Верховна рада, та мені здається що прийняття даного закону, це пряме сприяння до деградації та знищення нашої нації.
    Пропоную на рівні законодавчої бази розробити та прийняти ряд законопроектів спрямованих на примусове лікування і трудове перевиховання хронічних алкоголіків

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |  ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |  СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Про відновлення права виходу на пенсію за вислугу років деяким категоріям працівників залізничного транспорту

    Підписів 293

    Дата відповіді

    Шамрицька Наталія Анатоліївна
    Електронне звернення на розгляді
    05 березня, 2020
    05 червня, 2020
    293

    Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» від 03.10.2017 р. скасуввв право виходу на пенсію залізничникам, які виконують роботи , що призводять до втрати професійної придатності раніше до настання пенсії за віком. Таке право втратили, в тому числі, і помислові залізничники : машиністи тепловозів і електровозів та іх помічники. , які за Постановами Кабінету Міністрів України N 461 від 24.05.2016 зі змінами , внесеними Постановами N 479 від 04.07. 2017р. N708 від 14.08.2019р., відсутні в у Списках N 1 та 2 професій, які мають права на пенсію за віком на пільгових умовах за результатами атестації робочих місць за умовами праці ( крім машиністів електровозів). Висловлюю свою категоричну позицію проти незаконного та необґрунтованого виключення норм щодо призначення пенсій за вислугою років залізничникам та вимагаю іх повернути , для чого розглянути в Верховній Раді відповідний законопроект, яким внести зміни до частини четвертої статті 114 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» щодо відновлення права на пенсійне забезпечення за вислугу рокіа робітників локомотивних бригад і окремих категорій працівників, які безпосередньо здійснюють організацію перевезень і забезпечують безпеку руху на залізничному транспорті та метрополітені.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Розпломбування лічильників у строк до 5 днів

    Підписів 5

    Дата відповіді

    Шмакова Марія
    Електронне звернення на розгляді
    10 лютого, 2020
    10 травня, 2020
    5

    Нагальна проблема розпломбування лічильника у разі аварійної ситуації або для повірки лічильника виливається у місяць очікування представника надавача житлових послуг у м. Києві (у регіонах можливо ще довше) і оплаті послуг за загальнобудинковим лічильником або за нормами споживання, що значно вище реального використання послуг.
    Для врегулювання данного питання, прошу внести зміни до Закону України "Про житлово-комунальні послуги" в частині визначення строків розпломбування лічильника по аналогії з опломбуванням.

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Щорічна індексація та перерахунок пенсій

    Підписів 77

    Дата відповіді

    Мельникова Тетяна Павлівна
    Електронне звернення на розгляді
    13 березня, 2020
    13 червня, 2020
    77

    Викласти статтю 42 ЗАКОНУ УКРАЇНИ
    Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування
    у наступній редакції:

    Стаття 42. Індексація та перерахунок пенсій
    2. Для забезпечення індексації пенсії щороку, з 1 березня, проводиться перерахунок раніше призначених пенсій шляхом збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії.
    Показник середньої заробітної плати (доходу) в Україні, який застосовується для обчислення пенсії, щороку збільшується на коефіцієнт, що відповідає 50 відсоткам показника зростання споживчих цін за попередній рік та 50 відсоткам показника зростання середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, за три календарні роки, що передують року, в якому проводиться збільшення, порівняно з трьома календарними роками, що передували року, який є попереднім щодо року, в якому проводиться збільшення.
    У разі відсутності дефіциту коштів Пенсійного фонду для фінансування виплати пенсій у солідарній системі розмір щорічного збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, який застосовується для обчислення пенсії, передбачений абзацом другим цієї частини, може бути збільшений, але не повинен перевищувати 100 відсотків показника зростання середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, за три календарні роки, що передують року, в якому проводиться збільшення, порівняно з трьома календарними роками, що передували року, який є попереднім щодо року, в якому проводиться збільшення.
    Розмір та порядок такого збільшення визначаються у межах бюджету Пенсійного фонду за рішенням Кабінету Міністрів України з урахуванням мінімального розміру збільшення, визначеного абзацом другим цієї частини.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Допомога дитячим будинкам!!! На кожну дитину в кожному закладi!!! Видiлити щомiсячну сумму грошей, для розвитку и звбеспечення дiтям комфорту! Та внести жесткого контролю для працюючего персоналу дитячих будинкiв.

    Підписів 12

    Дата відповіді

    Сальникова Марина Борисовна
    Електронне звернення на розгляді
    16 березня, 2020
    16 червня, 2020
    12

    Пропоную, до кожного дитячоно будинку и дома прiстарiлих граждан, встановити перевiрки працюючего персоналу. Та кожного мiсяця на кожну дитину и кожного кто живе у домi прiстарiлих видiляти окрему сумму грошей для бiльшого розвитка и комфорту дитини та людей похилого вiку.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • звільнення учасників бойових дій від сплати судового збору у справах, пов’язаних з порушенням усіх без винятку їхніх прав

    Підписів 11

    Дата відповіді

    Білоборода Костянтин Іванович
    Електронне звернення на розгляді
    16 березня, 2020
    16 червня, 2020
    11

    Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначені Законом України від 8 липня 2011 року № 3674-VI «Про судовий збір».
    Відповідно до Закону України від 22 травня 2015 року № 484-VIII (набрав чинності з 1 вересня 2015 року) «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору» внесені зміни, зокрема, у ст. 5 Закону України «Про судовий збір» (пільги щодо сплати судового збору), а саме: відповідно до п. 13 ч. 1 зазначеної статті від сплати судового збору під час розгляду справи в усіх судових інстанціях звільняються учасники бойових дій, Герої України – у справах, пов'язаних із порушенням їхніх прав.
    Зазначена норма статті цього Закону не містить посилань на те, що позов має бути заявлений лише з підстав порушення прав та законних інтересів позивача саме як учасника бойових дій, а також у ній прямо та чітко не зазначено, що справа має стосуватись порушених прав саме позивача, що має статус учасника бойових дій, без уточнення характеру такого права та підстав його порушення.
    Відсутність механізму чіткого трактування та розуміння дійсного змісту вказаної норми п. 13 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір» не повинно впливати на гарантовані державою пільги при сплаті судового збору, порушувати та обмежувати права учасників бойових дій під час звернення їх до суду, у зв’язку з порушенням будь-яких їхніх прав, незалежно від характеру, предмета та підстав таких позовів.
    Таким чином, до 1 вересня 2015 року надання пільг зі сплати судового збору ветеранам війни та особам, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», було унормовано ч. 2 ст. 22 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», за змістом якої такі пільги надавалися у випадках, коли спір виник з відносин, що врегульовані безпосередньо цим Законом. Проте з 1 вересня 2015 року правове регулювання пільг стосовно сплати судового збору здійснюється на підставі п. 13 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір», який є спеціальним Законом і не містить жодних обмежень для учасників бойових дій щодо предмета судового захисту порушених прав.
    Звужене тлумачення п. 13 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір» є неправильним у контексті застосування принципу верховенства права.
    Європейський суд з прав людини неодноразово зазначав, що формулювання законів не завжди чіткі. Тому їх тлумачення та застосування залежить від практики. І роль розгляду справ у судах полягає саме в тому, щоб позбутися таких інтерпретаційних сумнівів з урахуванням змін у повсякденній практиці (див. mutatis mutandis рішення ЄСПЛ від 11 листопада 1996 року у справі «Кантоні проти Франції» («Cantoni v. France», заява № 17862/91, § 31-32), від 11 квітня 2013 року у справі «Вєренцов проти України» («Vyerentsov v. Ukraine», заява № 20372/11, § 65)).
    З наведеним погоджувався Верховний суд, який виклав відповідні висновки у постановах від 8.05.2018 року у справі №369/1052/16-ц та від 27.06.2018 року у справі №572/2088/17.
    Проте вже у постанові від 12.02.2020 року Велика палати Верховного суду у справі №545/1149/17 вказала, що п. 13 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір» має відсильний характер та не містить вичерпного переліку справ, в яких учасники бойових дій та прирівняні до них особи звільняються від сплати судового збору.
    Правовий статус ветеранів війни, забезпечення створення належних умов для їх життєзабезпечення та членів їх сімей, встановлені Законом України від 22 жовтня 1993 року № 3551-XII «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту». У статті 22 цього ж Закону передбачено, що особи, на яких поширюється дія цього нормативного акта, отримують безоплатну правову допомогу щодо питань, пов`язаних з їх соціальним захистом, а також звільняються від судових витрат, пов`язаних з розглядом цих питань.
    Перелік пільг учасникам бойових дій та особам, прирівняним до них, визначені у статті 12 цього Закону.
    Отже, вирішуючи питання про стягнення судового збору з особи, яка має статус учасника бойових дій (прирівняної до нього особи), для правильного застосування норм пункту 13 частини першої статті 5 Закону № 3674-VI суд має враховувати предмет та підстави позову; перевіряти чи стосується така справа захисту прав цих осіб з урахуванням положень статтей 12, 22 Закону № 3551-XII.
    Подібну правову позицію щодо застосування та тлумачення пункту 13 частини першої статті 5 Закону № 3674-VI викладено у постанові Великої Палати Верховного Суду від 09 жовтня 2019 року у справі № 9901/311/19 (провадження № 11-795заі19) та постанові Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду від 21 березня 2018 року у справі № 490/8128/17 (провадження № К/9901/166/18, К/9901/30220/18). Підстави для відступу від неї відсутні.
    Такий висновок звужує обсяг прав учасників бойових дій щодо звільнення від сплати судового збору у справах, пов’язаних з порушенням усіх їхніх прав.
    За змістом ч.6 ст.13 Закону України «Про судоустрій та статус суддів» висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, враховуються іншими судами при застосуванні таких норм права. З цієї підстави суди почали повертати подані учасниками бойових дій позовні заяви.
    Виправити ситуацію можливо лише шляхом внесення уточнень до Закону України «Про судовий збір».
    Водночас, з метою уникнення зловживанням правом найвищою судовою інстанцією тлумачення положень Закону України «Про судовий збір», необхідно передбачити право на звільнення від сплати судового збору учасників бойових дій безвідносно до предмета судового захисту порушених прав в Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
    Прошу внести зміни:
    - до п. 13 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір», виклавши його в такій редакції: «13) учасники бойових дій, постраждалі учасники Революції Гідності, Герої України - у справах, пов’язаних з порушенням усіх без винятку їхніх прав»;
    - до ст..12 Закону України від «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», доповнивши частину першу новим пунктом, яким передбачити звільнення учасників бойових дій від сплати судового збору у справах, пов’язаних з порушенням їхніх прав.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Захист ФОП в період Карантину

    Підписів 11

    Дата відповіді

    олійник андрій валерійович
    Електронне звернення на розгляді
    19 березня, 2020
    19 червня, 2020
    11

    В період карантину у зв'язку з Коронавірусом у Світі, вважаю за необхідне в автоматичному режимі скасувати нарахування єдиного податку для ФОПа - платників єдиного податку 1-2 групи, які здійснюють іншу діяльність, крім продажу ліків та продуктових товарів (які потрапили під заборону здійснення підприємницької діяльності). У період вимушеної відпустки відшкодувати з Державного бюджету на особовий рахунок відповідним підприємцям, прожитковий мінімум протягом всього періоду дії карантину у зв'язку з Коронавірусом у Світі за кожен місяць. Ця дія вважатиметься соціальним захистом підприємців України в Европейському масштабі.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Збільшити пропускну здатність транспорту не зменшуючти захисту від коронавірусної інфекції.

    Підписів 7

    Дата відповіді

    Митрофанов Михайло
    Електронне звернення на розгляді
    19 березня, 2020
    19 червня, 2020
    7

    Закон #3219 створив складності з пересуванная громадян що дуже негативно відбивається на житті суспільства, зокроема економіки. І подекуда призводить до зворотніх наслідкив, збільшуючи ймовірніть зараження хворобою.

    Заходи, що переждбачає, відповідний закон обмежили пропускну здатнітність транспорту, і сворили скупчення людей на зупинках транспорту, аж до не можливості виконувати роботу. Пропоную змінити закон. І запровадити обмеження не на кількість пасажирів в салоні взагалі, а на кількість пасажирів в відокремленій зоні, блізькій до герметичної. (Такі зони перевізники зможуть створити оперативно, застосувавши матеріали що подволено використовувати санітарніми нормами, як то щільна тканина, міцна плівка до може кріпитися до дротяных каркасів і додатково герметизована стрічкою. Але кожна з зон має мати незалежныи вихід.) таким чином можна збвільшити пропускну здатьність транспорту відповідно кількості зон. (Таким чином автобус чи маршрутка з двома дверями переділена навпіл, зможе подвоїти кількість пассажирів, а якщо створити герметичну зону біля водія, то можна ще резервувати ще кілька місць. Віднявши власне водія від загальної кількості пассажирів. А автобусе де є 3 дверей і зокрема подвійні можна поділити на 4 зони, один з розділів створивши поміж половинками дверей, збільшивши кількість пасажирів до 40. Для перевозки ынвалыдів на візках є ручний підйомник котрий може знаходитись поміж зонами, слід деяку кількість автобусів не розділяти в тому місці де є такий підйомник. одну зону можна віділити для пассажирів літнього віку та з особливими потребами.)

    Також передбачити оперативну циркуляцію повітря в кожній зоні оперативно змонтованими присторями вентеляції, де циркуляція провітря дорівнюе обїему зони скажімо за 30 хвилин збільшити квоту пассажирів до 15, а за 15 хвилин до 20 осіб.

    Обидва заходи дозволять досягнути рентабельності роботи громадського транспорту, і необхідного обсягу перевезення пасажирів, для функціонування єкономіки.

    Питання оплати за проїзд розв'язувати індивідуально, можливо слід тлумачити відповідну норму відповідного закону що до можливості оплатити відповідно до незруностей нового закону, а також збільшити кількість зупинок протягом котрих пасажир має залишити салон транспорту якщо не мав можливості заплатити до 2-3.

    Адже черги зводять на нівець заходи передбачені законом. Яка якщо людина заразиться небезпечною форобою в черзі до транспорту нащо таке обмеження взагалі потрібне?

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |  ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |  ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Ратифікація Верховною Радою України Римського статуту кримінального суду

    Підписів 7

    Дата відповіді

    Дроник Павло Петрович
    Електронне звернення на розгляді
    07 квітня, 2020
    07 липня, 2020
    7

    В звязку з військовою агресією Російської федерації проти України , розпочатої в 2014році , та неспроможністтю національної правоохоронної системи самостійно розлідувати тяжкий злочин проти людства, який здійснила Російська федерація, почавши військову агресію проти України . І на сьогоднішній день військові формування РФ обстрілюють з тяжкої та стрілецької зброї ураїнські позиції по всій лінії розмежування , гинуть військові та мирні мешканці України.

    Верховній Раді України виконати міжнародний обовязок та ратифікувати Римський статут кримінального суду , що являється частиною угоди про Асоціацію з ЄС. Таким чином застосувати міжнародне право про захист суверінітету та територіальної цілісності України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Короновирус.

    Підписів 24

    Дата відповіді

    Сергей Кормич Александрович
    Електронне звернення на розгляді
    01 квітня, 2020
    01 липня, 2020
    24

    Буду писать на русском, мне так проще. Не хочу ломать или искажать родную речь. Дорогой Призидент, Дорогие депутаты, в это сложное время, перед лицом пандемии и истребления нации хочу потребовать от Вас решительности и понимания, большинство людей сейчас без средств существования, прошу Вас обеспечить каждого жителя нашей страны пособием на срок карантина из Ваших же цифр по средней зарплате по стране в 10 000 гривен на каждого жителя от 18-ти лет, чтобы каждому жителю нашей страны, не зависимо от статуса, возраста, национальности, пришла помощь хотя бы в в том,что пишут по усреднённый зарплате. Дальше будет хуже, это только начало. Предлагаю правительсву и Всем депутатам принять закон о выплате Всем живущим ещё в Украине платить от 10 000 гривен каждый месяц, на каждого жителя нашей страны, не зависимо от того, кто кем был, заморозить долги по ком.услугам и кредитам на время пандемии.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ   
  • Робота для молоді

    Підписів 19

    Дата відповіді

    Малюта Надія Геннадіївна
    Електронне звернення на розгляді
    15 квітня, 2020
    15 липня, 2020
    19

    Дана петиція полягає в тому аби молодь, яка закінчивши ЗВО мала можливість влаштуватись на роботу за своєю спеціальністю.
    Молодь - це майбутнє нашої держави. Але наша влада ставить такі умови, які не дозволяють їй гідно представляти свої інтереси. Багато хто з чиновників говорить, що ми все зробити, аби забезпечити молодь робочими місцями. Я не раз зверталась до місцевої влади, але чула лише одне - роботи за вашим кваліфікаційним рівнем немає. Або у вас немає досвіду роботу.
    А ось виникає питання, а де ж мені досвід роботи взяти, якщо на роботу ніхто не хоче брати? Парадокс.
    Закінчивши два ЗВО і мають 3 вищі освіти із різних спеціальностей я сиджу вдому, мені немає на що жити. Це хіба можливо "вижити", в той час, коли наші вельмишановні чиновники відпочивають на екзотичних островах?
    Ми, молодь маємо бути наполегливими, якщо навіть, перед нами зачиняють двері. Будемо рішучими, змінюймо, наше життя на краще. Якщо не ми, то хто?

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |  СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Додати до закону про не нарахування штрафів та пені на споживчі кредити, також кредити на підприємницьку діяльність.

    Підписів 8

    Дата відповіді

    Янковський Вячеслав Олександрович
    Електронне звернення на розгляді
    16 квітня, 2020
    16 липня, 2020
    8

    Дякую за закон про не нарухування штрафів та пені на споживчі кредити. А як бути ФОПам які мають фінансовий кредит на підприємницьку діяльність? Штрафи нараховують, бізнес не працює. Як потім виплачувати ці штрафи?

    Прошу розширити закон на кредити для підприємницької діяльності.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА