ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік електроних звернень

  • ПЕРЕДИВІТЬСЯ ДЕЯКІ НОРМИ НОВОГО ЗАКОНУ ПРО ПОВНУ ЗАГАЛЬНУ СЕРЕДНЮ ОСВІТУ

    Підписів 8

    Дата відповіді

    Рибенцева Альона Геннадіївна
    Електронне звернення на розгляді
    30 січня, 2020
    30 квітня, 2020
    8

    Будь-ласка передивіться нещодавно прийнятий закон ПРО ПОВНУ ЗАГАЛЬНУ СЕРЕДНЮ ОСВІТУ, в ньому є деякі норми не зовсім коректні: 1) працювати вчителем має право будь-хто з вищою освітою навіть не з педагогічною, тоді навіщо педагогам вчитися 5 років і педагогіці, і психології, і предмету, а саме головне методиці викладання предмету. Прийде, наприклад, бухгалтер і буде викладати математику?Цікаво на це подивитися, але так не потрібно!; 2) Яким чином будуть фіксовані додаткові індивідуальні та/або групові консультації для учнів. Закон вперше відкриває можливість надання учням, що цього потребують, індивідуальних та/або групових консультацій на базі школи. Планується, що такі консультації оплачуватимуться за рахунок держави. А в держави не буде коштів оплатити ці консультації і знову все держава перекине на місцеві бюджети в яких не заложені на це кошти; 3) Вибір предметів учнями, тобто на ті які їм не потрібно вони відвідувати не будуть так само як вони будуть переведені на домашнє навчання а лише будуть здавати підсумкове оцінювання. Знаючи, що більшість учнів не будуть вчити ці предмети, цей закон спонукає до більшої корупції!
    Будь-ласка передивіться цей закон, позасідайте на колегіях і на розгляд даного закону запросіть вчителів які працюють в закладах загальної середньої освіти зі здобувачами освіти.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |  СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Змінити виборчий кодекс України

    Підписів 5

    Дата відповіді

    Кавацюк Роман Олегович
    Електронне звернення на розгляді
    10 січня, 2020
    10 квітня, 2020
    5

    Зменшити прохідного барєру з 5 до 2 відсотків.

    Стара версія
    Стаття 133. Основні засади виборів народних депутатів України
    1. Вибори народних депутатів України (далі  депутати) здійснюються на засадах пропорційної системи за єдиними списками кандидатів у депутати у загальнодержавному виборчому окрузі, з яких формуються регіональні виборчі списки кандидатів у депутати (далі  загальнодержавний виборчий список, регіональні виборчі списки) від партій.
    2. Право на участь у розподілі депутатських мандатів набувають партії, на підтримку регіональних виборчих списків кандидатів у депутати від яких у межах загальнодержавного округу подано п’ять і більше відсотків загальної кількості голосів виборців, які підтримали регіональні виборчі списки кандидатів у депутати від усіх партій у межах загальнодержавного округу.

    Нова версія
    Стаття 133. Основні засади виборів народних депутатів України
    1. Вибори народних депутатів України (далі  депутати) здійснюються на засадах пропорційної системи за єдиними списками кандидатів у депутати у загальнодержавному виборчому окрузі, з яких формуються регіональні виборчі списки кандидатів у депутати (далі  загальнодержавний виборчий список, регіональні виборчі списки) від партій.
    2. Право на участь у розподілі депутатських мандатів набувають партії, на підтримку регіональних виборчих списків кандидатів у депутати від яких у межах загальнодержавного округу подано двох і більше відсотків загальної кількості голосів виборців, які підтримали регіональні виборчі списки кандидатів у депутати від усіх партій у межах загальнодержавного округу.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |  ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • На сьогоднішній день міністр МОЗ та МОН привласнили право вирішувати кому відвідувати, а кому ні заклади освіти та дошкільні заклади освіти, тим сам грубо порушуючи Конституцію України.

    Підписів 174

    Дата відповіді

    Самойленко Анатолий
    Електронне звернення на розгляді
    05 лютого, 2020
    05 травня, 2020
    174

    Прошу захистити право дітей на освіту та сприяти змінам у законодавстві, які зроблять неможливою дискримінацію дітей за станом здоров’я, а саме: скасувати положення ст.15 ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб» щодо заборони нещепленим дітям відвідувати дитячі заклади.
    На терерішній час існує безліч доказів того, що вакцинація здатна викликати серйозні та стійкі порушення здоров'я (про це повідомляють в інструкціях самі виробники вакцин). При цьому в нашій країні відсутня практика обліку ускладнень, спричинених вакцинацією, а щодо компенсації шкоди, завданої здоров'ю внаслідок неї, немає навіть мови. Крім того, вакцинація не дає гарантії того, що людина не захворіє на ту саму хворобу, від якої вона була раніше щеплена (нинішній спалах кору є тому прямим підтвердженням, так як серед хворих дуже багато щеплених). Співвідношення користі та шкоди щеплень з огляду на їх ефективність та безпеку є спірним питанням навіть для вчених-медиків зі світовим ім'ям, наприклад лауреат Нобелівської премії з фізіології та медицини 2008 року, вірусолог, професор Люк Монтаньє виступає проти масового проведення щеплень дітям.
    З огляду на вищевикладене багато українців приймають рішення відмовитися від усіх або частини щеплень своїм дітям (нерідко це відбувається вже після того, як вони зіткнулися з серйозними, часом незворотними наслідками для здоров'я своїх дітей внаслідок вакцинації), таким чином батьки захищають життя і здоров'я своїх дітей. Право на це рішення підкріплене Конституцією і законами України, а також міжнародними правовими актами, підписаними Україною.
    Однак дедалі частіше нещеплені або частково щеплені діти виявляються жертвами дискримінації, здорових - без жодних ознак захворювання - дітей не допускають в дитячі колективи (сади, школи). Це є грубим порушенням їх права на освіту, закріпленого Конституцією і законами України. Така ситуація стала можливою через те, що в національному законодавстві існує правова колізія. Спираючись на ст.15 ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб», неосвічені посадовці намагаються чинити протиправні дії, забороняючи відвідувати дитячі садки та школи дітям, які не отримали профілактичних щеплень згідно з календарем.
    Ряд посадових осіб сьогодні посилаються на ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб», а саме ст. 15 «Дітям, які не отримали профілактичних щеплень згідно з календарем щеплень, відвідування дитячих закладів не дозволяється. У разі, якщо профілактичні щеплення дітям проведено з порушенням установлених строків у зв'язку з медичними протипоказаннями, при благополучній епідемічній ситуації за рішенням консиліуму відповідних лікарів вони можуть бути прийняті до відповідного дитячого закладу та відвідувати його».
    Як вбачається, між даними законами є протиріччя, а саме: ЗУ «Про освіту» - ст.3, яка гарантує безумовний доступ до освіти будь-кому, тоді як ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб» обмежує такий доступ до дитячих закладів.
    В юридичній практиці склалося таке правило, що у разі суперечності законів, які регулюють те чи інше питання, в даному випадку застосовується спеціальний, профільний закон, тобто в нашому випадку має застосовуватися саме ЗУ «Про освіту», оскільки мова йде про гарантування права дитини саме на освіту.
    І особливо звертаю вашу увагу на ч.9 ст.3 ЗУ «Про освіту», де зазначено: «Право на освіту не може бути обмежене законом.»!
    Також, потрібно звернути увагу на те, що ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб» у ст. 15 цього закону говорить про те, що відвідування дитячих закладів дітьми без щеплень не дозволяється.
    Звертаю вашу увагу на те, що дитсадок та школа, згідно чинного законодавства не є дитячим закладом! Відповідно до ст.22 ЗУ «Про освіту» дитсадок та школа є закладом освіти!
    Поняття дитячого закладу міститься у Типовому положенні про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку, а саме, п 1: «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку (далі - дитячий заклад) - постійно або тимчасово діючий, спеціально організований або пристосований заклад, призначений для оздоровлення, відпочинку, розвитку дітей, що має визначене місце розташування, матеріально-технічну базу, кадрове забезпечення та технології для надання послуг з оздоровлення та відпочинку дітей відповідно до державних соціальних стандартів надання послуг з оздоровлення та відпочинку».
    Тобто, як бачимо з даного положення, дитячий заклад має іншу і правову, і матеріально-технічну природу, аніж дитсадок та школа, як освітній заклад.
    Інше чинне законодавство не надає поняття дитячому закладу чи не ототожнює школу із дитячим закладом, а тому посилання відповідача на те, що школа та дитсадок є дитячим закладом із законодавчої точки зору – є помилковим.
    Законодавець, розділяючи ці поняття, а саме дитячий заклад і освітній заклад, чітко передбачав, що заборона на відвідування освітнього закладу є грубим порушенням конституційного права дитини на освіту, що передбачена ст. 53 Конституції України, а тому і не передбачив можливості позбавлення такого права нещепленої дитини!
    Наголошуємо, здорові діти не можуть нести загрозу розповсюдження інфекційних захворювань попри відсутність у них так званих профілактичних щеплень, особливо для інших представників суспільства, які щеплення мають. Вимагати від батьків піддати дитину потенційно небезпечній медичній процедурі в ім'я гіпотетичного блага для оточуючих надзвичайно аморально і протизаконно – не можна змушувати одних представників суспільства забезпечувати здоров'я та безпеку інших за рахунок власних здоров'я і життя.
    Конвенція про захист прав і гідності людини щодо застосування біології та медицини:
    Конвенція про права людини та біомедицину, Стаття 2: «Інтереси та благополуччя окремої людини превалюють над виключними інтересами усього суспільства або науки.»


    ПРОШУ ВАС:
    1 – Не допустити порушення конституційних прав нещеплених дітей;
    2 – Не допустити дискримінацію нещеплених дітей;
    3 – Проінформувати службових осіб управління освіти міста та директорів освітніх закладів про відсутність законодавчих повноважень у будь-кого щодо відмови у зарахуванні в освітні заклади, недопуску, відсторонення нещеплених дітей від освітнього закладу чи ізоляції подібних дітей;

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |  СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Заборона використання ксенонових ламп на автотранспорті не передбачених заводом-виробником (без лінзових фар) для попередження виникнення ДТП

    Підписів 16

    Дата відповіді

    Чорноморець Дмитро Володимирович
    Електронне звернення на розгляді
    02 січня, 2020
    02 квітня, 2020
    16

    Заборона використання ксенонових ламп на автотранспорті не передбачених заводом-виробником (без лінзових фар) для попередження виникнення ДТП

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Щодо створення в Національній поліції України, Міністерстві внутрішніх справ України, Службі безпеки України та Прокуратурі України держави Україна діючих на постійній основі Рад громадського контролю, розроблення Положення про їх діяльність та Порядку їх формування.

    Підписів 3

    Дата відповіді

    Лейко Анатолій Михайлович
    Електронне звернення на розгляді
    19 листопада, 2019
    19 лютого, 2020
    3

    Пропоную з метою забезпечення прозорості та здійснення цивільного контролю за діяльністю Національної поліції України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України та Прокуратури України держави Україна сприяння взаємодії з інститутами громадянського суспільства з питань, пов’язаних з діяльністю правоохоронних органів, і сприяння врахуванню громадської думки під час виконання зазначеним покладених на правоохоронні органи завдань створити в Національній поліції України, Міністерстві внутрішніх справ України Службі безпеки України та Прокуратурі України держави Україна діючі на постійній основі Ради громадського контролю, розробити Положення про їх діяльність та Порядок їх формування.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Вимагаємо негайно скасувати ухалену НКРЕ так звану "абонплату за транспортування та розподіл газу"!

    Підписів 2617

    Дата відповіді

    Арендаренко Віктор Миколайович
    Електронне звернення на розгляді
    27 січня, 2020
    27 квітня, 2020
    2617

    Вимагаємо негайно скасувати ухвалу НКРЕ про так звану "абонплату за транспортування та розподіл газу" як таку, що є грабіжницькою та здирницькою, та оскільки вона є нічим іншим, як спробою "висмоктати" додаткові гроші з народу газовим монополістам до їхньої кишені й не ґрунується на жодних економічних розрахунках! Ми самі власним коштом прокладали собі газ у хати і вже заплатили десятки тисяч гривень за ці підключення! Згадана ухвала - це нахабний та цинічний грабунок народу!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Відміна законопроекту № 2758-1 "Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо запровадження справедливого прогресивного оподаткування доходів фізичних осіб)"

    Підписів 5

    Дата відповіді

    Волотек Ігор
    Електронне звернення на розгляді
    11 лютого, 2020
    11 травня, 2020
    5

    Скасування подання законопроекту № 2758-1 від 06.02.2020 "Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо запровадження справедливого прогресивного оподаткування доходів фізичних осіб)", оскільки такий не відповідає реаліям податкових відрахувань найнятих співробітників. Велика частина найманих робітників отримують т.н. "сіру" зарплату. У випадку підняття податків це ще більше спровокує бізнес платити зарплату до визначеної межі у 10 мін. зарплат для оптимізації податків і підтримання конкурентних запрлат на ринку.
    Для можливості більш дієвого наповнення бюджету пропонується зменшити податкове навантаження на фіз. осіб та роботодавця, при цьому збільшити відповідальність за приховання реальних зарплат, що дозволить:
    - зменшити податкове навантаження на роботодавця та співробітника, оскільки сумарно податки перевищують 40% (ЄСВ, ПДФО, військовий збір)
    - збільшити суму відрахувань з реальних заробітних плат. Статистика всіх попередніх років вказує на перевищення суми витрат порівняно з сумою нарахувань, що безпосередньо вказує на тіньову складову реального показника зарплат.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Спеціалізовані майданчики для вигулу собак-крок до затишку і комфорту!

    Підписів 78

    Дата відповіді

    Живина Евгения Владимировна
    Електронне звернення на розгляді
    11 листопада, 2019
    11 лютого, 2020
    78

    Напевно кожен із вас у кого э маленькі або не дуже друзі,по життю, хоча б одного разу замислювався за комфортне та веселе проводження часу свого улюбленця!?
    Якщо ваша відповідь «Так» то ця петиція саме для Вас.
    З недавнього часу я стала щасливою володаркою чудесного пса породи Доберман, і зіштовхнулась із тим, що для безпечних прогулянок зовсім немає місця.
    Тоді я почала шукати в Інтернеті інформацію, про місця де собаки можуть спілкуватися,навчатися, проходити соціалізацію і просто добре проводити час.
    Нажаль пошуки не дали ніяких успіхів.
    Я живу у спальному районі міста, де дуже багато діток,та дитячих майданчиків, аби не заважати нікому і спокійно навчати та розважати свого собаку треба постійно шукати якісь безлюдні місця,а це дуже важко, навіть у парках, або вже висить табличка про заборону вигулу, або зазвичай існують два-три майданчика на яких бігають дітлахи.
    Згідно зі статтею 154 Кодексу України про адміністративні правопорушення утримання собак у місцях, де це заборонено відповідними правилами, чи понад установлену кількість, чи незареєстрованих собак, або приведення в громадські місця, або вигулювання собак без повідків і намордників або в невідведених для цього місцях - тягне за собою попередження або накладення штрафу на громадян від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і попередження або накладення штрафу на посадових осіб - від трьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
    Тобто за законом я маю право на вигул свого улюбленця тільки з намордником і на повідку, без - допускається вигул тільки на спеціалізованих майданчиках для собак.
    Яких на жаль в Запоріжжі не існує.
    Тому я звертаюсь до усіх, кто має або мріє завести друга , допомогти звернути на це увагу.
    Я вважаю, що загальними зусиллями і бажаннями, ми повинні забезпечити собі і своїм вихованцям належний відпочинок.
    Прошу і закликаю усіх небайдужих людей, батьків які хвилюються за своїх дітей,спортсменів які займаються у парках,відпочиваючих людей як похилого віку,так і молоді,давайте будь ласка поважати один одного і робити це місто затишнішим і кращим для нас усіх.
    Ми поважаємо комфорт ваших дітей,але вимушені порушувати правила, сподіваючись на розуміння з вашого боку, для багатьох із нас свої улюбленці є повноцінними члени родини ,які теж заслуговують на повагу і радість.
    Я впевнена, у Запоріжжі дуже багато місць які можливо обладнати під спеціалізований собачій майданчик,але зробити це - ми можемо тільки загальними зусиллями і підтримкою один одного.
    В Україні багато чого треба змінювати , тож давайте почнемо з малого,адже навіть такі невеликі проблеми як ця є важливими для кожного з нас.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • льготи ветеранам ЗС України

    Підписів 5

    Дата відповіді

    Сущевський Володимир Дмитрович
    Електронне звернення на розгляді
    13 грудня, 2019
    13 березня, 2020
    5

    За октябрь я, как ветеран ВС Украины заплатил 50% от начисленных 100% коммунальных платежей.
    С информационного центра мне прислали платежку с долгами, которых у меня не было ни разу за 16 лет.
    Согласно Закона Украины «О статусе ветеранов военной службы, ветеранах органов внутренних дел, ветеранах Нацполиции и некоторых других лицах и их социальной защите» я оплатил правильно, а согласно Постановления кабинета министров стал должником. Получается, что Кабинет министров в нашем государстве выше Верховной Рады и может изменять или отменять положения Законов Украины. Я звонил всем поставщикам услуг и все ссылаются на Постановление кабинета министров. На вопрос о Законе Украины о статусе ветеранов ВС Украины и почему этот закон перестал действовать меня опять отправляли к постановлению кабинета министров №373 от 17 апреля 2019 года.
    Постановлеение кабинета министров Гройсмана практически отменило положения Закона Украини о статусе ветеранов ВС Укпаины от 1998 года. Как на это смотрят народные депутаты ? Постонавление Кабинета Министров отменяет положения действия Закона Украины.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Про заборону використання коштів місцевого бюджету на популяризацію у будь-який спосіб діючих посадовців органів місцевого самоврядування.

    Підписів 16

    Дата відповіді

    Гісін Дмитро
    Електронне звернення на розгляді
    21 грудня, 2019
    21 березня, 2020
    16

    Пропоную, на заканодавчому рівні заборонити органам місцевого самоврядування та службовим особам місцевого самоврядування використовувати кошти місцевих та державних бюджетів на піар та популяризацію - особисто себе, своєї діяльності, свого обличча, прізвища, ім"я та по батькові. Заборону розповсюдити - на піар у засобах масової інформації, мережі інтернет, в друкованих виданнях. Також пропоную заборонити самопіар за бюджетні кошти будь-якими рекламними засобами, зокрема розповсюдження поліграфії, розміщення будь-яких рекламних конструкцій та споруд, брендування транспорту, будівель, одягу і т.д..
    Дана заборона має зробити неможливим використання коштів місцевого та державного бюджету міськими, сільськими, та селищними Головами , депутатами місцевих рад, для самопіару, як в період передвиборчої агитації, так і протягом всього терміну повноважень. Бо можливість використання службовими особами бюджетних коштів на такі цілі ставить їх у нерівне, неконкурентне становище по відношенню до іншіх кандидатів на виборні посади, як у період передвиборчої агитації, так і протягом всього терміну повноважень. А це суперечить принципам демократії та зміненості влади.
    Заборона не розповсюджується на утримання одного сайту органу місцевого самоврядування, та одного друкованого видання.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ   
  • Прошу прийняти вас закон про заборону продажу деяких лікарських засобів ,які не проходили дослідів і не мають доказів на свою ефективність.

    Підписів 14

    Дата відповіді

    Грінченко Альона Анатоліївна
    Електронне звернення на розгляді
    28 грудня, 2019
    28 березня, 2020
    14

    Прошу вас прийняти законні міри по продажу і призначенню деяких лікарських засобів ,які не пройшли ніяких досліджень і не мали підтвердження ефективності. Заборонити педіатрам виписувати препарати які мають інтерферон в складі. Так як ці препарати за даними міністерства охорони здоров'я непротестовані та не виявлено їхній вплив на дитячі організми . Наш педіатр приписує ці ліки не дивлячись на рекомендації МОЗ і в зв'язку з цим ми потрапили до лікарні з алергією на ці дані препарати. Допоможіть зробити нашу медицину краще і не робити з наших дітей піддослідних кроликів .

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Про примусове лікування і трудове перевиховання хронічних алкоголіків

    Підписів 47

    Дата відповіді

    Арманов Константин Андреевич
    Електронне звернення на розгляді
    03 січня, 2020
    03 квітня, 2020
    47

    Кожен з нас у повсякденному житті спостерігає, як через безвідповідальну, байдужу політику нашої держави, бачить як наші товариші, сусіди, бувші колеги, родичі, через надмірне вживання алкоголю, котяться до низу по соціальних сходах. На фоні алкоголізму людина не тільки деградує, втрачаючи своє місце в соціумі, але і своіми діями знаходячись в постійному стані алкогольного сп'яніння, спричиняє оточуючим постійні проблеми. Згідно статистиці більшість, травматичний ситуацій, бійок, насилля в сім'ї, вбивст відбувається під час надмірного зловживання алкоголю, та з людьми постійно вживаючих алкогольні напої, тобто хворі на хронічний алкоголізм.
    Відсутність контролю та будь яких мір та заходів по боротьбі з пияцтвом та алкоголізмом з боку держави та державних органів призводить до деградації нації. Про яке здоров'я, культуру та цінності нашоі нації можна говорити, якщо наші неповнолітні діти постійно бачуть, як сусіди постійно вживають алкогольні напої і ведуть аморальний та асоціальний образ життя. А на наші скарги в державні органи та установи, у відповідь ми лише чуємо, що це їхній образ життя і кожен має жити як він хоче. Призидент Зеленський, і багато фахівців говорять про брак робочих рук, в зв'язку з від'їздом на заробітки за кордон. З цього приводу скажу наступне, я знаю з чотири десятка осіб, які вміють працювати, і працюють, але всього 30-40 днів за рік. Весь останній час займаються пияцтвом. І я впевнений, що кожна нормальна людина стикається з такими людьми.
    14.04.2009року призидентом Юшенко був підписаний Закон України в якому визнали такими, що втратили чинність:Указ президії ВРУ РСР "Про примусове лікування і трудове перевиховання злісних п'яниць"., ЗУ РСР "Про примусове перевиховання злісних п'яниць". Користуючись якими нормами моралі керувався тодішній Президент і Верховна рада, та мені здається що прийняття даного закону, це пряме сприяння до деградації та знищення нашої нації.
    Пропоную на рівні законодавчої бази розробити та прийняти ряд законопроектів спрямованих на примусове лікування і трудове перевиховання хронічних алкоголіків

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |  ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |  СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Зменшення тарифів на комунальні послуги .

    Підписів 344

    Дата відповіді

    Шевченко Роман Олександрович
    Електронне звернення на розгляді
    22 січня, 2020
    22 квітня, 2020
    344

    Шановні депутати! Пропоную Вам ініціювати перед відповідними законодавчими органами України прийняття відповідного законодавчого документу для вирішення питання зменшення вартості комунальних послуг для населення шляхом зменшення непотрібного податкового навантаження на комунальні підприємства ,що надають послуги населенню. Населення маючи конституційне право на ресурси та корисні копалини своєї держави сплачує фактично за них через закладені в тарифи видатки на оплату податків на користування надрами , спецводокористування , отримання дозволів на користування надрами ,тощо- коли споживач населення!!! Також усунути сплату ПДВ для комунальних підприємств - очікуване зменшення тарифів до 30 %.
    Як наслідок через зменшення розміру тарифів зменшення кількості субсидій , зменшення видатків бюджету на ці цілі.

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Отмена военного сбора

    Підписів 472

    Дата відповіді

    Сарбаш Андрей Александрович
    Електронне звернення на розгляді
    30 січня, 2020
    30 квітня, 2020
    472

    Считаю необходимым отменить военный сбор с граждан Украины! Военные получают свою зарплату из фондов Минобороны и налогов граждан и дополнительные обложения заработка не целесообразны,так как это уменьшает доход сотрудника и делает заработок ниже! А льгот на проезд и коммунальные услуги работник в отличии от военных не имеет!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Вислуга років педагогічних працівників

    Підписів 32

    Дата відповіді

    Пахомова Ксенія
    Електронне звернення на розгляді
    31 січня, 2020
    30 квітня, 2020
    32

    Просимо розглянути питання щодо повернення пільгового стажу та можливості виходу на пенсію по досягненню 25 років педагогічного стажу (не зважаючи на загальний трудовий стаж та вік) вихователям дошкільних навчальних закладів.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Щодо повернення дитячої виїзної медичної допомоги

    Підписів 110

    Дата відповіді

    Комнякова Тетяна Олександрівна
    Електронне звернення на розгляді
    05 лютого, 2020
    05 травня, 2020
    110

    Шановні панове депутати!
    Слова про те, що турбота про дітей - одне з головних завдань держави, викликають гіркоту і обурення сотень тисяч батьків, дітям яких не пощастило захворіти. Після впровадження реформи екстреної медицини, що розпочалася у 2019 році, та поділу служби швидкої медичної допомоги на екстрену (необхідна термінова госпіталізація) і невідкладну (у людини загострення хронічної хвороби, висока температура та тиск), службу дитячої виїзної невідкладної допомоги у Києві просто скасували.
    Диспетчери служби 103 дають батькам «професійну» пораду звернутися до сімейного лікаря або до приватного медичного центру. Поцікавтеся, скільки сімейних лікарів відповість на дзвінок пацієнта після закінчення робочого часу (і це за наявності номера телефону лікаря!)? Двоє людей зі ста. А хто приїде до дитини в суботу ввечері або у неділю? Ніхто. Виклик бригади приватного медичного центру коштує півтори тисячі гривень і дозволити собі таку розкіш може далеко не кожна сім'я.
    Стаття 3.п. 2 Закону України Про екстрену медичну допомогу декларує, що на території України кожен її громадянин та будь-яка інша особа мають право звернути за отриманням екстреної медичної допомоги до найближчого відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги. Але кабінети невідкладної допомоги працюють у будні з 8:00 до 20:00, а у вихідні з 9:00 до 15:00. Виходить, якщо у дитини ввечері піднялася температура 40, вона приречена? Педіатрі запевняють, що 37,8 градуса є критичним показником температури у дитини и приводом до виклику невідкладної допомоги. І не можна запускати цей процес - почнеться гарячка, зневоднення, судоми і все це загрожує страшними результатами. Це стосується і підвищеного тиску. Струс мозку або погіршення стану дитини на фоні гострої респіраторно-вірусної інфекції, наприклад, візуально батьки не помітять, а лікар після огляду цілком може поставити діагноз.
    У засобах масової неодноразово порушувалося питання про неспроможність і непродуманості медичної реформи. Замислитеся, кому потрібна така багатомільйонна реформа, якщо вона вбиває наших дітей?!
    Шановні депутати! Проявіть милосердя до маленьких громадян своєї країни - поверніть службу дитячої виїзної невідкладної допомоги, скасуйте нелюдський експеримент!

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Розпломбування лічильників у строк до 5 днів

    Підписів 5

    Дата відповіді

    Шмакова Марія
    Електронне звернення на розгляді
    10 лютого, 2020
    10 травня, 2020
    5

    Нагальна проблема розпломбування лічильника у разі аварійної ситуації або для повірки лічильника виливається у місяць очікування представника надавача житлових послуг у м. Києві (у регіонах можливо ще довше) і оплаті послуг за загальнобудинковим лічильником або за нормами споживання, що значно вище реального використання послуг.
    Для врегулювання данного питання, прошу внести зміни до Закону України "Про житлово-комунальні послуги" в частині визначення строків розпломбування лічильника по аналогії з опломбуванням.

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Відміна обов'язкового ЗНО з математики!

    Підписів 50

    Дата відповіді

    Микитенко Дмитро Сергійович
    Електронне звернення на розгляді
    10 лютого, 2020
    10 травня, 2020
    50

    Кожен третій підліток в Україні не знає математики. Такі результати дослідження PISA. Це програма міжнародного оцінювання учнів, в якій беруть участь 80 країн. Україна вперше приєдналася до цієї програми і перші результати показали, що 36% наших школярів не знають математики навіть на мінімальному рівні. ЗНО з 2021 року стане для більшості випускників вироком. Адже його результат прямо впливає на вступ до ВНЗ. Математика - ахіллесова п'ята. Значить, результати будуть невтішними. Дівчата, а особливо - юнаки виявляться перед вибором: раз по раз безуспішно штурмувати бюджетні місця або ж відразу, без ризику, надходити на контракт. Якщо ти, точніше - батьки, платять, оцінка з математики значення не має.
    Підсумок: математика в перспективі позбавляє шанс українця на безкоштовну вищу освіту. Зате кількість платних пропозицій різко зросте. Найприкріше: постраждають ті, хто не пов'язує свою подальшу професійну кар'єру з математичними дисциплінами. Творчі професії відправляються в нокаут. Треба відмінити обов'язкове ЗНО з математики!

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • ЗА ГУМАННЕ ВІДНОШЕННЯ ДО БРАТІВ НАШИХ МЕНШИХ! Заборону на вбивство безпритульних тварин в усіх містах України!!!!

    Підписів 219

    Дата відповіді

    Хріпкова Юлія Валерївна
    Електронне звернення на розгляді
    17 лютого, 2020
    17 травня, 2020
    219

    Цією ПЕТИЦІЄЮ на перший план серед означених актів виносимо Європейську конвенцію про захист домашніх тварин, ухвалена у 1987 р., з одного боку, як перший детально регламентований документ, присвячений гарантіям добробуту не окремих вразливих або економічно цінних тварин, а тварин-компаньйонів, що стали безпритульними, й людські знущання з яких найчастіше залишаються латентними; з другого боку, як документ, у якому безпосередньо говориться про цінність життя та добробут кожної тварини. Україна стала двадцять третьою державою, що підписала і ратифікувала цю Конвенцію., адже жорстоке поводження з тваринами несе в собі загрозу основним моральним цінностям і загальнолюдським нормам моралі, попирає Закон України «Про захист тварин від жорстокого поводження, а також сприяє розвитку і укоріненню в суспільстві жорстокості, не тільки для тварин, але і для людей, що є небеспечним для всього суспільства України в цілому. Проблема безпритульних тварин, насамперед собак і котів, вирішується в багатьох містах УКРАЇНИ в негуманний спосіб. Особливо жорстоким є ставлення до безпритульних тварин у комунальному підприємстві « ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ТВАРИНАМИ» м.Харкова, де знищують більш, ніж, 5000 особин на рік! У цю цифру входять тварини, якi гинуть, перебуваючи в карантинi в жахливих умовах, не отримуючи ветеринарноi допомоги. Аналогічним є комунальне підприємство «ЦЕНТР ЗАХИСТУ ТВАРИН» у м. Миколаїв та ще у ряді міст України, де ставлення до безпритульних тварин, переходить за усякі межі моралі й підпадає під відповідальність КК України ст.299. Але , як показав багаторічний досвід, масове знищення безпритульних тварин не дає результату. Їх кількість не зменшується, і з року в рік ці підприємства продовжують свою вбивчу діяльність, витрачаючи на неї десятки мільйонів гривень платників податків, безкарно порушуючи Закони України. Безпритульні тварини- це наслідок безвідповідального ставлення людини до свого чотирилапого друга. Тварин залишають на вулицях на призволяще, не отримуючи за це ніякого покарання.. Саме для вирішення цього питання на державному рівні просимо Вас ініцювати внесення наступних змін до Закону України « Про захист тварин від жорстокого поводження»: АГРЕСИВНА ПРОПАГАНДА ВЖЕ ПРИЙНЯТИХ Й ПРАЦЮЮЧИХ ЗАКОНІВ УКРАЇНИ, ЩО СТОСУЮТЬСЯ ЗАХИСТУ ТВАРИН, А ТАКОЖ КРИМІНАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА НЕГІДНІ ДІЯННЯ. АКТИВНА ПРОСВІТНИЦЬКА ПРОПАГАНДА З ЕЛЕМЕНТАМИ НАВЧАННЯ СЕРЕД УСІХ ВЕРСТВ НАСЕЛЕННЯ, ОСОБЛИВО СЕРЕД ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ. ПОСТІЙНЕ ВИСВІТЛЕННЯ У ЗМІ ЯК ПРИКЛАДІВ ГУМАННОГО СТАВЛЕННЯ ДО БРАТІВ НАШИХ МЕНШИХ, ТАК І ПРИКЛАДІВ ПРИТЯГНЕННЯ ДО ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ЖОРСТОКЕ ПОВОДЖЕННЯ З ТВАРИНАМИ.

    1) ЗАПРОВАДЖЕННЯ ОБОВ’ЯЗКОВОГО ОБЛIКУ ДОМАШНIХ ТВАРИН МЕТОДОМ ЧИПУВАННЯ, ПОСИЛИТИ ПОКАРАННЯ ГРОМАДЯН, У РАЗІ ЗАЛИШЕННЯ ДОМАШНЬОЇ ТВАРИНИ НА ПРИЗВОЛЯЩЕ, У РАЗІ ПОРУШЕННЯ УМОВ УТРИМАННЯ ДОМАШНІХ ТВАРИН,ТА У РАЗІ НЕКОНТРОЛЬОВАНОГО РОЗВЕДЕННЯ ПРИПЛОДУ ТВАРИНИ, РОЗРОБИВШИ СИСТЕМУ ШТРАФІВ( система штрафів повинна залежати від того, чи (стерилізована тварина , а не від кількості тварин) (ЦЕЙ ПУНКТ ВСТУПАЄ У ПРОТИРІЧЧЯ ІЗ ЗАКОНОМ ПРО НЕДОТОРКАНІСТЬ ЖИТЛА, тож за парканом може творитися, що завгодно).

    2)ЗОБОВ’ЯЗАТИ ТАКІ УСТАНАВИ, ЯК КОМУНАЛЬНІ ПІДПРИЄМСТВА, ЩО ПОКЛИКАНІ УТРИМУВАТИ ТА ПРИЛАШТУВАТИ БЕЗПРИТУЛЬНИХ ТВАРИН, ВСІ ПРИТУЛКИ, ЯКІ МАЮТЬ БІЛЬШ 5 ТВАРИН:
    А)З метою контролю поводження з тваринами, забезпечити доступ до карантинних майданчиків представникам зоозахисних органiзацiй разом з волонтерами або шляхом вiдвiдування їх ветеринарною службою, або шляхом цiлодобового спостереження в режимi он-лайн
    Б)Вести строгий облiк тварин, якi надходять до закладу, протягом доби з моменту, як тварина надійшла, викладати відео- і фотозвіт про стан тварини, створити на кожну тварину супровідний документ , до якого вносяться всі заходи, які були надані тварині.

    3)ЗАБОРОНА ЕВТАНАЗІЇ БЕЗПРИТУЛЬНИХ ТВАРИН , ЯК МЕТОДУ РЕГУЛЮВАННЯ ЇХ ЧИСЕЛЬНОСТІ;

    4) ЗАПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДУ СТЕРИЛІЗАЦІЇ, ЯК ЄДИНОГО ДІЄВОГО ТА ГУМАННОГО МЕТОДУ РЕГУЛЮВАННЯ ЧИСЕЛЬНОСТІ БЕЗПРИТУЛЬНИХ ТВАРИН

    5) ВИЗНАТИ КОТІВ частиною ЕКОСИСТЕми МІСТ, МІСТЕЧОК, СЕЛИЩ В УКРАЇНІ.

    6) ЗАПРОВАДИТИ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ПОЛІЦІЇ - ЗООПОЛІЦІЯ, АБО ІНШИЙ КОНТРОЛЮЮЧИЙ ОРГАН - ЗООІНСПЕКЦІЯ, У ЯКОМУ ОБОВ.ЯЗКОВА ПРИСУТНІСТЬ ПРЕДСТАВНИКІВ ЗООЗАХИСНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ, ОСНОВНОЮ ФУНКЦІЄЮ ЯКОГО Є КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОННАННЯМ НОРМ ЗАКОНУ, ЩО СТОСУЄТЬСЯ ЗАХИСТУ ТВАРИН, ТА ІНФОРМАЦІЙНО-ПРОСВІТНИЦЬКА РОБОТА ПО ОХОРОНІ ТВАРИН ВІД ЖОРСТОКОГО ПОВОДЖЕННЯ.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Вимагаємо звільнити з посади Скалецьку за те що не була проведена інформаційна політика населення, до останнього не могла визначитись з місцем ізоляції вивезених людей, а також обрані місця для евакуйованих не відповідали умовам карантину.

    Підписів 2

    Дата відповіді

    Долинська Оксана
    Електронне звернення на розгляді
    28 лютого, 2020
    28 травня, 2020
    2

    Розміщення потенційно хворих в санаторій чи реабілітаційну лікарню не відповідає умовам ВООЗ. Не професійні дії Зоряни Скалецької спровокували народні заворушення і можуть в майбутньому спровокувати революцію.
    Через ці не професійні дії пишуть, що соромно за наших людей. Де ті ізольовані кімнати, де бокси, де ізольована каналізація, де захисний одяг у санітарів, не кажучи що окрім захисної маски в нашої санітарки нема. А проста захисна маска абсолютно не допоможе захиститися. Не ті заклади були обрані для потенційно хворих на коронавірус.
    Заклад для карантину за стандартами ВООЗ має відповідати всім санітарно-гігієнічним вимогам для такої ситуації: для кожної людини - окрема кімната, окремий душ і туалет, ізольована система каналізації закладу, спеціально навчений медперсонал, потужні засоби захисту для обслуговуючого персоналу та ізоляція цього персоналу на момент виконання службових обов'язків від сім'ї та здорового суспільства.
    І такі заклади в Україні є, але це не ті заклади, які були обрані для карантину і в яких одна душова на 70 людей і один-два туалети в кінці коридору.

    На даний момент є погрози розібратися в ситуації з лікарями не доречні, оскільки місця не відповідають вимогам карантину. Ніхто не може з впевненістю гарантувати, що всі прибулі люди здорові, тому що збір анамнезу на наявність симптомів і вимірювання температури не можуть виявити здорового носія вірусу, який гіпотетично може бути серед прибулих і стати суперпоширювачем захворювання.
    Люди мали право бути проінформовані про ситуацію профільним медичним персоналом, як це було зроблено в усіх цивілізованих державах.
    Вимагаємо звільнити з посади Скалецьку за те що не була проведена інформаційна політика населення, до останнього не могла визначитись з місцем ізоляції вивезених людей, а також обрані місця для евакуйованих не відповідали умовам карантину, хоча такі місця в Україні є. І саме це призвело до бунту людей перед страхом інфекції. Крім того непризначенні для карантину місця можуть привести до геноциду народу, а дійсно хворих пацієнтів у місті Винники попросили покинути заклад.
    Крім того Зоряна Скалецька покинула зону карантину до 14 днів, порушивши умови карантину.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я