ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік електроних звернень

  • Посилення відповідальності народних депутатів за невідвідування пленарних засідань Верховної Ради без поважних причин

    Підписів 53

    Дата відповіді

    каменчук вадим васильович
    Електронне звернення на розгляді
    03 жовтня, 2016
    03 січня, 2017
    53

    За систематичні невідвідування пленарних засідань Верховної Ради України пропонується посилення відповідальності народних депутатів, а саме: депутати, котрі не відвідують більше ніж 10 % пленарних засідань Верховної Ради України без поважних причин (хвороба, підтверджена довідкою, як це вимагається і у всіх інших громадян України) повинні бути відкликані, а на їх місце повинні приходити інші депутати у відповідності до партійного списку або ж, якщо це мажоритарники, на їх місце повинні увійти депутати, котрі зайняли 2 і так далі, місце за результатами голосування на такому мажоритарному окрузі. Депутати, котрі у зв'язку з хворобою не відвідують більше 50% пленарних засідань, теж повинні відкликатись за вищевказаною схемою.
    Також за усі не виправдані прогули знімається заробітна плата за такі дні у повному обсязі.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Прийняти новий "Закон про ТСК". Якщо правоохоронні органи неспроможні ефективно розслідувати злочини, Тимчасові Слідчі Комісії створені у Верховній Раді, проведуть якісне розслідування.

    Підписів 4

    Дата відповіді

    Ромашко Антон Олегович
    Електронне звернення на розгляді
    05 лютого, 2016
    05 травня, 2016
    4

    Такий важіль, як Тимчасові Слідчі Комісії(ТСК), який буде прописаний в новому "Законі про ТСК", допоможе паралельно розслідувати справи і впливати на розслідування в правоохоронних органах, що сьогодні не відбувається, і ТСК, без закону неспроможні впливати на загальне розслідування. Де новий "Закон про ТСК", який обіцяла прийняти коаліція? Коли в країні поширюється корупція, люди з команди Януковича, які повинні сидіти за гратами, гуляють по столиці і розхитують ситуацію в країні - Верховна Рада повинна розбиратися в ТСК про порушення і добиватися відкриття справи. Це можливо після прийняття нового "Закону про ТСК". Чому не виконуються коаліційні угоди? Чому найбільші фракції коаліції, "БПП" і "Народний фронт" не хочуть виносити на порядок денний проект "Закону про ТСК", і голосувати його?

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ   
  • Запровадити роботу депутатІв ВерховноЇ Ради НЕ на постійній основі.

    Підписів 6

    Дата відповіді

    Лях Микола Павлович
    Електронне звернення на розгляді
    22 червня, 2016
    22 вересня, 2016
    6

    Враховуючи як зараз працюють наші народні депутати, Верховної Ради України ( прогули, ніякої дисципліни на пленарних засіданнях, гамір, як на вокзалі, неперсональне голосування, сутички в залі) і багато чого іншого, що не личить народному обранцю, пропонується запровадити роботу депутатів Верховної Ради України не на постійній основі. Залишити на постійній основі лише керівництво Верховної Ради – Голова та заступники, можливо ще голови комітетів та їх заступники. Основна маса депутатів повинна бути без відриву від виробництва (безоплатна), як у совдепівський час. Таку роботу Верховної Ради запровадити на декілька скликань, допоки не виробиться звичка (рефлекс) нормально працювати.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Заборонити виділення компенсацій на житло народним депутатам.

    Підписів 104

    Дата відповіді

    Зима Василь Богданович
    Електронне звернення на розгляді
    29 січня, 2016
    29 квітня, 2016
    104

    Заборонити виділення компенсацій на житло народним депутатам від партій та таким, що мали задекларований дохід вище заробітної плати народного депутата. Внести зміни до відповідних нормативних документів.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Позбавляти мандату Народного депутата за "прогули"

    Підписів 222

    Дата відповіді

    Полянський Володимир Володимирович
    Електронне звернення на розгляді
    08 лютого, 2016
    08 травня, 2016
    222

    Позбавляти мандату Народного депутата за 3 (ТРИ) "прогули" протягом сесії !!!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Створення Тимчасової слідчої комісії у Верховній Раді для об’єктивного розслідування “офшорного скандалу”. Обав'язкова пряма трансляція засідань створенної комісії.

    Підписів 58

    Дата відповіді

    Полочанінов Володимир
    Електронне звернення на розгляді
    06 квітня, 2016
    06 липня, 2016
    58

    Ми вимагаємо створення Тимчасової слідчої комісії у Верховній Раді для об’єктивного розслідування “офшорного скандалу”. Засідання створенної комісію повинні проходити у відкритому режимі з обов'язковою прямою трансляцією.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Повернення зображення карти України у сесійну залу Верховної Ради України .

    Підписів 6

    Дата відповіді

    Чернишов Павло
    Електронне звернення на розгляді
    12 квітня, 2016
    12 липня, 2016
    6

    Повернути зображення карти України до сесійної зали Верховної Ради, або зкомбінувати з прапором та гербом України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Ліквідація пано з радянським змістом в інтер'єрі Верховної Ради

    Підписів 6

    Дата відповіді

    Погарцев Михайло Борисович
    Електронне звернення на розгляді
    20 квітня, 2016
    20 липня, 2016
    6

    Вітаю.
    Як громадянин України прошу ліквідувати радянське панно на стелі у холі Верховної Ради, а також деякі елементи оздоблення у сесійній залі. А саме зірки та колосся. З огляду на Закон "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки".

    Як громадянину України, мені соромно, що обрані мною депутати працюють у таких умовах. Величезному панно на стелі у холі Верховної Ради місце в музеї, а не у державному законотворчому органі. Чому за 25 років незалежності не знайшлося коштів на те, щоб ліквідувати радянські елементи оздоблення інтер'єру? В той час, як знаходяться кошти на на ганьбу і спотворення міст: безглузду побілку вапном дерев та бордюрів, яка, до речі заборонена законодавством. За 25 років незалежності замість побілки дерев в Маріїнському парку, можна було б не напружуючись зафарбувати радянське панно у холі Верховної Ради.

    Прошу розглянути це питання і виконати його навіть не чекаючи, коли воно набере необхідну кількість голосів. Адже такі речі мають виконуватись без зволікання і зайвих розмов.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про внесення змін в регламент стосовно режиму роботи депутатів (визначити, що вечірнє засідання має тривати не до 18-00, а до повного вичерпання запланованного порядку денного)

    Підписів 142

    Дата відповіді

    Максимович Юрій Сергійович
    Електронне звернення на розгляді
    28 квітня, 2016
    28 липня, 2016
    142

    Шановні депутати!

    На прикладі того, що 21 квітня законопроект про скасування обов'язковості державної реєстрації іноземних інвестицій вже восьмий раз не дійшов до першого читання суто через те, що робочий день добіг 18-00 і розглянути його не встигли, - ми бачимо, що діючий регламент роботи Верховної Ради є недостатньо ефективним та потребує змін.

    У якості вирішення цієї проблеми ми, користуючись своїм правом та згідно ЗУ “Про звернення громадян”, пропонуємо внести зміну в статтю 19 глави 3 регламенту Верховної Ради щодо визначення часу проведення засідань. А саме, в п.3 та п.5 ст.19, визначити, що вечірнє засідання має тривати не до 18-00, а до повного вичерпання запланованного порядку денного.

    Ми вважаємо, що ситуацій, коли спікер Верховної Ради закриває засідання по годиннику, незважаючи на наявність нерозглянутих питань, просто не має бути, бо такі ситауції абсурдні. Звісно, діючий регламент передбачає можливість внесення рішення щодо одноразової зміни тривалості пленарного засідання. Та ми вважаємо, що цього недостатньо, і запропоновану нами зміну треба закласти у якості основного принципа роботи, бо наведений вище приклад наочно демонструє недолік існуючого регламенту.

    На нашу думку, запропоноване рішення є надзвичайно важливим для розвитку країни та, водночас, не потребує залучення додаткових фінансів у великому обсязі. У якості позитивного прикладу ми можемо бачити роботу парламентарів Естонії, що працюють саме за таким принципом - до вичерпання порядку денного, навіть вночі, якщо треба (але не довше ніж до початку сесії наступного дня).

    З огляду на нещодавній заклик спікера ВР Парубія А.В. про необхідність внесення змін у регламент Верховної Ради задля збільшення ефективності її роботи, сподіваємось, що голова Ради разом із депутатами охоче підтримають нашу ідею.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про достокове припинення повноважень народного депутата України Надії Савченко

    Підписів 4

    Дата відповіді

    Монатко Денис Сергійович
    Електронне звернення на розгляді
    24 червня, 2016
    24 вересня, 2016
    4

    Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 81 Конституції України повноваження народного депутата України припиняються достроково у разі набрання законної сили обвинувальним вироком щодо нього.

    Донецьким судом Ростовської області Російської Федерації Надія Савченко була засуджена за вчинення злочинів на території Російської Федерації. Вказаний вирок суду ніким не оскаржувався та набрав законної сили.

    Указом президента РФ від 25.05.2016 року Надія Савченко була помилувана та звільнена від відбування покарання у вигляді позбавлення волі. Вказаним указом не вирішувалось питання про зняття судимості з Надії Савченко.

    Зважаючи на те, що процедура визнання вироку російського суду не була застосована по причині того, що Надію Савченко було помилувано та звільнено від відбування покарання, яке вона повинна була б відбувати в Україні, факт набрання законної сили вироком суду щодо неї є дійсним та таким, що відбувся.

    Виходячи із викладеного, ми, що нижче підписалися, просимо Вас достроково припинити повноваження народного депутата України Надії Савченко на підставі п. 2 ч. 2 ст. 81 Конституції України.

    Звертаємо увагу, що в Україні визнається та діє принцип верховенства права (ст. 8 Конституції), отже не повинно бути жодних переваг для будь-кого, хоч він, можливо, і має певні заслуги та, можливо, має певну популярність в Україні, або політичну цінність для якоїсь політичної партії.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Зняти з розгляду Верховної Ради проект Трудового кодексу України №1658

    Підписів 21

    Дата відповіді

    Токовенко Ігор Володимирович
    Електронне звернення на розгляді
    07 вересня, 2016
    07 грудня, 2016
    21

    В листопаді 2015 року Верховна Рада прийняла у першому читанні проект Трудового кодексу. Експерти та профспілки неодноразово наголошували на тому, що цей проект веде до суттєвого урізання трудових прав українців та обмежує можливості профспілкового руху України. Зокрема:

    1. Вводиться "ненормований робочий тиждень" (ст. 153 проекту ТК), що дозволить роботодавцям примушувати працівників працювати більше 40-годинної тижневої норми. При цьому не встановлено ні обмеження кількості годин понад норму, ні мінімальний розмір додаткової оплати за понаднормову роботу, ні мінімальний розмір додаткової відпустки. Фактично, це повернення до норм праці ХІХ сторіччя.

    2. Прикінцевими положеннями проекту ТК передбачено, що його дія не поширюється на зону АТО. Таким чином, працівники десятків підприємств, що знаходяться у прифронтовій зоні, будуть позбавлені будь-яких гарантій трудового законодавства.

    3. Планується системне зменшення обсягу повноважень профспілок. Так, збільшується перелік підстав для звільнення працівників і, одночасно, зменшується перелік підстав звільнення, які здійснюються за попередньої згоди профспілки, членом якої є працівник. Значна частина питань, що в КЗпП України підлягають вирішенню роботодавцем спільно із профспілками підприємства, відповідно до проекту ТК мають вирішуватись роботодавцем самостійно.

    Вказані положення проекту ТК є антиконституційними, суперечать гарантіям ч. 3 ст. 22 Конституції України, відповідно до якої "При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод", а також протирічить принципу соціальної держави, закріпленому у преамбулі Основного Закону України.

    У зв'язку з цим, для збереження існуючого обсягу прав і свобод громадян України у сфері праці, вимагаємо зняття з розгляду Верховною Радою України проекту Трудового кодексу України (№1658).

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |  ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |  ПРОМИСЛОВА ПОЛІТИКА   
  • Притягнути до відповідальності екс-міністра оборони В. Гелетея

    Підписів 9

    Дата відповіді

    Васильєв Владислав
    Електронне звернення на розгляді
    26 вересня, 2016
    26 грудня, 2016
    9

    Шановні народні депутати України!

    Звертаюсь до вас із приводу жахливих подій під Іловайськом у 2014-му році, які призвели до загибелі українських силовиків. Прошу Уряд нарешті поставити крапку в розслідуванні подій під Іловайськом, в результаті яких загинуло близько пів-тисячі Героїв України та багато отримали поранення. Прошу притягнути до відповідальності винних у цих подіях, а саме екс-міністра оборони України Гелетея Валерія Вікторовича.

    Як повідомляється у відкритому доступі є Звіт ТСК, а саме висновки:

    1) В основі причин, які привели до Іловайської трагедії, полягають фундаментальні проблеми в організації оборони країни.
    2) Незапровадження військового стану призвело до дезорганізації управління військовими діями, що значною мірою зумовило Іловайські події.
    3) Помилкові кадрові рішення істотно ускладнили обстановку, а неадекватні дії міністра оборони Валерія Гелетея і начальника Генерального штабу Віктора Муженка призвели до Іловайської трагедії.

    Але ніхто із урядовців не поніс відповідальності за ці події. Зазначені посадовці досі на волі, хоча згідно висновків комісії Верховної Ради України зрозуміло, що винні саме вони. Прошу нарешті просунутись у даному питанні. Винні повинні нести відповідальність. Багато Героїв загинуло, а винних, судячи з усієї цієї тиші від Уряду, немає.

    Із повагою,
    Владислав

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Комплектувати українську армію лише за контрактним набором

    Підписів 4

    Дата відповіді

    Гавриленко Дмитро Володимирович
    Електронне звернення на розгляді
    04 жовтня, 2016
    04 січня, 2017
    4

    Це виправлений варіант петиції https://itd.rada.gov.ua/services/Petition/Index/1881?aname=published Українське військо повинно комплектуватися лише за контрактним набором. За весь 2015 рік контракт підписали близько 16 тисяч людей. З початку 2016 року до лав Збройних Сил України надійшло 53 тисячі людини, що підписали контракт. Щомісяця до армію приходять близько 6 тисяч контрактників. На сьогоднішний момент у ВСУ служать 17 тисяч жінок. Чисельність нашої армії збільшилась на 85 тисяч солдатів, тобто 79 тисяч людей - контрактники. Строковики призиваються на службу, але це примусово, захищати треба з власної волі, а в нашій країні таких бажаючих багато. На службу за контрактом йдуть багато громадян нашої країни, завдяки поліпшенню умов їхнього життя та їх сімей. Але 379 євро для захисника своєї країни, який може віддати за неї своє життя - дуже мало. Треба більш мотивувати людей і зробити гідну мінімальну платню українському солдату десь в розмірі 3000 євро, це приблизно дорівнює 86 тисячі 840 гривень, гарантоване бескоштовне житло для їхніх сімей. Так в багатьох країнах Европи, в тому числі, у сусідній прикордонній з Росією Польщі! Українське військо буде більш ефективне, коли Батьківщину захищатимуть добре мотивовані, вірні Присязі громадяни. Вони будуть знати, що держава піклується про них і не покине їх, коли вони повернуться зі Сходу додому. Слава Україні!

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Розкрити списки коаліції Парламенту. Закріпити в Конституції, що після створення коаліції депутати парламент одразу має офійційно показати списки депутатів-членів коаліції, в разі невиконання - дострокові парламентські вибори!

    Підписів 2

    Дата відповіді

    Гавриленко Дмитро Володимирович
    Електронне звернення на розгляді
    04 жовтня, 2016
    04 січня, 2017
    2

    Коаліція повинна бути відкритою для суспільства. Створити незалежну електронну систему парламентських списків, включаючи запит відбитків пальців обранців, де кожен депутат тільки самостійно зможе вказати свою приналежністьм до коаліції. Якщо в списку коаліції не нараховується 226 народних депутатів з їхніми призвіщами та назвою фракції, чи протягом 24 з моменту створення коаліційної більшості Парламент не відкриє реальні списки коаліції вони мають бути автоматично розпущена та переобрана народом України!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Забезпечити практичну реалізацію вимог статей 3, 49 та 50 Конституції України щодо забезпечення прав людини на санітарно-епідемічне благополуччя, безпечне для життя і здоров'я довкілля, у т.ч. захисту від шкідливого впливу шуму та інших фізичних факторів

    Підписів 5

    Дата відповіді

    Киричок Олександр
    Електронне звернення на розгляді
    06 жовтня, 2016
    06 січня, 2017
    5

    В останні роки в Україні посилилась тенденція створення ідеальних умов для розвитку бізнесу. Різні експерти пропонують дати бізнесу повну свободу і відмінити будь-яке регулювання у цій сфері. При цьому усі забувають про вимоги статті 3 Конституції України «Людина, її життя і здоров'я… визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. … Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави».
    Головна мета бізнесу – отримання максимального прибутку. Своєю діяльністю бізнес дуже часто наносить шкоду здоров'ю, безпеці людини, порушує її права на санітарно-епідемічне благополуччя, безпечне для життя і здоров'я довкілля і тому подібне. Зокрема, продаж торговельними закладами пива (крім безалкогольного), алкогольних та слабоалкогольних напоїв з 21-ї до 9-ї години є головним чинником різного ступеня правопорушень від дрібного хуліганства до тяжких злочинів. Дані статистики свідчать про те, що більше половини злочинів скоюється особами, які знаходяться у стані сп’яніння.
    Загальновідомим фактом є також те, що після 21-ї години спиртні напої купують люди, які вже знаходяться у стані алкогольного сп’яніння і втратили відчуття міри.
    Біля житлових будинків, в яких розташовані магазини із цілодобовим режимом роботи, нетверезі громадяни з вечора і до ранку влаштовують гучні гульбища із вживанням спиртних напоїв, включають на повну потужність аудіотехніку, кричать та гучно співають, чіпляються до перехожих, застосовують піротехнічні вироби. При цьому часто спалахують бійки. Дерева і кущі навколо та під’їзди таких будинків перетворилися на туалети.
    Крім того, в нічний час здійснюється доставка товарів до цих магазинів, таксисти та водії-далекобійники зупиняються біля них для відпочинку та вживання їжі. Гучно працюють холодильні агрегати автомобілів. Усе це створює шум, який перевищує установлені санітарні норми для житлових будинків і прибудинкових територій в 1,5–2 рази. Тим самим нічний відпочинок мешканців таких будинків перетворюється на суцільний кошмар. У людей хронічне недосипання.
    Прошу усіх народних депутатів України з метою забезпечення практичної реалізації вимог статей 3, 49 та 50 Конституції України, статті 24 Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення», статті 21 Закону України «Про охорону атмосферного повітря» щодо забезпечення прав людини на санітарно-епідемічне благополуччя, безпечне для життя і здоров'я довкілля, у т.ч. захисту від шкідливого впливу шуму та інших фізичних факторів, на законодавчому рівні:
    заборонити нічну (з 22-ї до 8-ї години) роботу магазинів, розташованих у житлових будинках;
    заборонити продаж пива (крім безалкогольного), алкогольних, слабоалкогольних напоїв з 21-ї до 9-ї години в усіх торговельних закладах (крім закладів ресторанного господарства).
    При прийнятті нових (поправок до чинних) законів необхідно прораховувати наслідки дерегуляції бізнесу, щоб не допустити завдання будь-якої шкоди людині.
    Прохання до громадян України – підтримайте, будь ласка!!!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Відтворення української культури,відновлення української нації.

    Підписів 6

    Дата відповіді

    Шаматава Майя Бежановна
    Електронне звернення на розгляді
    10 жовтня, 2016
    10 січня, 2017
    6

    В нашій країні крім проблеми з корупцією,виникла проблема яка пов'язана з сильним натиском Росіі,що призводить до забуття своєї держави а саме головне розуміння,що ти українець.Потрібно щоб люди побачили і зрозуміли,що є надія і ми зробимо державу такою якою її хотять побачити українці.Для цього потрібно:
    1)Відновити українську писемність та фольклор.
    2)Згадати чи навіть придумати традиції до свят,які відображають усю душу України.
    3)Зібрати українські памьятки та історичні походження,щоб точніше передати український менталітет і повчитися ще раз на історії.
    4)Почати розмовляти і вводити українську мову.
    5)І показати народу,усі цінності України,та всі її багатства.
    Щоб люди могли гордитися своєю державою і згордістю казати що"Я Українець"
    Це потрібно для того щоб люди згадали своїх предків,знову покохали Україну,а не хотіли з неї поїхати.Щоб вони відчували все те тепло України,всю мелодійність її.І робили усе с задоволенням для своєї держави.
    Слава Украіні!!

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |  КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Конфіскація незадекларованого вчасно майна держслужбовців.

    Підписів 41

    Дата відповіді

    Сухіна Олег Петрович
    Електронне звернення на розгляді
    13 жовтня, 2016
    13 січня, 2017
    41

    Прийняти закон про автоматичну конфіскацію незадекларованого вчасно (до 31 жовтня 2016) майна держслужбовців, для протидії саботажу Е-декларування.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Проблеми персоналу при ліквідації банку у випадках прийняття судових рішень не на користь Фонду гарантування вкладів фізичних осіб

    Підписів 27

    Дата відповіді

    Жирко Наталія Андріївна
    Електронне звернення на розгляді
    13 жовтня, 2016
    13 січня, 2017
    27

    Надати доручення Національному Банку України та іншим законотворчим профільним органам розробити та впровадити процедури, які б надали змогу ліквідатору банку оплачувати роботу, виплачувати необхідні податки та подовжувати стаж роботи персоналу банку у період ліквідації, якщо суд виніс рішення не на користь ліквідатора.Розробити процедуру відновлення роботи банківської установи у випадках, коли власник банку довів незаконність ліквідації.
    На поточний час не існує процедури про відновлення роботи банку у випадку, коли акціонери банку виграли справу у ФГВФО. Відсутня правова складаюча того, кому належать грошові кошти, що знаходяться на накопичувальних рахунках юридичної особи в НБУ. Випадок, коли акціонер банку реєструє нову юр. особу з таким самим ідентифікаційним кодом - кто виступає при цьому податковим агентом працівників банку, які співпрацюють з юр. особою-банком по договорах під час періоду ліквідації? Також не забезпечуються обов'язкові виплати при звільненні працівників в зв 'язку з неврегульованністю відносин між всіма учасниками судових відносин. Приклад - ситуація навколо ПАТ "Укрінбанк".

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Щодо непризначення перших виборів в ОТГ розташованих на території суміжних районів

    Підписів 3

    Дата відповіді

    Радченко Сергій Іванович
    Електронне звернення на розгляді
    18 жовтня, 2016
    18 січня, 2017
    3

    ЦВК блокує і не оголошує вибори в ОТГ, які утворилися в межах двох районів. Так, у жовтні 2016 року ЦВК не призначено вибори в 25 ОТГ з вищезазначеної підстави.
    Підтвердженням неправомірності дій ЦВК є одноголосно прийняте 08. 09. 2016 р. роз’яснення Комітету Верховної Ради України з питань державного будівництва, регіональної політики та місцевого самоврядування щодо застосування положень Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» в частині визначення строків здійснення окремих етапів об’єднання, яким зазначено, що «з метою упередження дискредитації процесу децентралізації, реформування місцевого самоврядування та надання можливості жителям сіл, селищ, міст обрати сільські, селищні, міські ради новоутворених ОТГ та відповідних голів і сформувати інші органи місцевого самоврядування, Комітет дійшов висновку, що законодавство України не містить правових підстав для не призначення Центральною виборчою комісією перших виборів сільських, селищних, міських рад ОТГ та відповідних сільських, селищних, міських голів і оголошення виборчого процесу таких місцевих виборів:
    - у разі входження територіальної громади, розташованої на території суміжного району, до складу об’єднаної територіальної громади, адміністративний центр якої знаходиться в межах іншого району;
    Також, неправильно застосовуються положення Закону України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» з урахуванням внесених змін.
    Так, насправді до її виключення, на підставі Закону України №835 від 26.11.2015 р., ст. 7 Законі України «Про добровільне об’єднання територіальних громад» містила норму ч. 9, якою було визначено, що якщо до складу об’єднаної територіальної громади передбачалося входження територіальної громади, розташованої на території суміжного району, Верховна Рада Автономної Республіки Крим,обласна рада звертається з поданням до Верховної Ради України щодо зміни меж відповідних районів у порядку, визначеному законом. У такому разі питання про утворення об’єднаної територіальної громади розглядається Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласною радою протягом 30 днів з дня набрання чинності рішенням Верховної Ради України про зміну меж відповідних районів.
    Виключення такого положення свідчить про відміну, скасування прив’язки необхідності зміни меж районів до факту утворення ОТГ. Самі по собі ці юридичні факти не є пов’язаними. Отже, законом було скасовано необхідність зміни меж відповідних районів до оголошення перших місцевих виборів в об’єднаній територіальній громаді.
    Доцільно удосконалити положення законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві вибори» та «Про добровільне об’єднання територіальних громад» нормою: у разі, якщо до складу ОТГ увійшли територіальні громади, розташовані на території різних районів, до зміни меж районів державні органи, компетенція яких поширюється на територію адміністративного центру об`єднаної територіальної громади, поширюють свою компетенцію на решту території об`єднаної території.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |  ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ   
  • Скасувати ввізне мито, акцизний та імпортний збори, та норми викидів Євро-5, при розмитненні б/у автомобілів.

    Підписів 70

    Дата відповіді

    Кундик Степан Миколайович
    Електронне звернення на розгляді
    21 жовтня, 2016
    21 січня, 2017
    70

    Як відомо, в Україні найдорожчі автомобілі в Європі, та одні з найдорожчих у світі. Навіть в Росії автомобілі приблизно на 25% дешевші. Мільйони українців позбавлені доступних засобів пересування. І все заради на перший погляд благородних цілей:
    1) підтримка вітчизняного виробника
    2) наповнення бюджету
    3) недопущення ввезення в Україну застарілих авто
    4) покращення безпеки на дорогах.
    5) зменшення шкідливих викидів
    Та все це - не більше ніж просто міф, спробуймо розвіяти його. Отож почали:
    1) в Україні весь тягар підйому національного автовиробника поклали на спини простих українців. Величезні кошти платників податків ідуть на дорогі представницькі авто для чиновників різних рівнів, та держслужбовців. В Чехії для таких потреб не може бути інших автомобілів як Шкода, в Німеччині - Мерсидеси, БМВ та Ауді, в Америці - Крайслери, і такої політики дотримуються всі країни в яких є свій автопром, Україна - феномен для всіх.
    Вітчизняні автовиробники не зацікавлені в розвитку, в покращенні якості своєї продукції, тому що, закони працюють так, що свій “кусень пирога” їм й так дістанеться, і нічого не треба робити, не потрібно старатися. Та й виробляють у нас переважно китайські авто, тобто ми підтримуємо їхнього виробника.
    Щож стосується малого та середнього бізнесу, то він зробить величезний стрибок вперед, підприємці матимуть змогу купити доступне авто яке в Україні не виробляються, і які так потрібні для роботи, це в першу чергу мікроавтобуси та мінівени. Починати свою справу можна буде з меншим стартовим капіталом.
    99% населення України буде тільки у виграші.
    2) тут коментувати нічого. Це все одно, що податок на повітря.
    3) Люди позбавлені якісних засобів пересування, тому на дорогах України сотні тисяч, а можливо і мільйони автомобілів “радянської доби”, які давно вже вичерпали свій ресурс. та й нові “вітчизняні” авто, які змушені купляти українці нічим не кращі, вони з заводу вже виходять морально застарілими. Будь-який німецький чи японський 20-річний автомобіль в багато раз перевершує “наш” за такими параметрами як: надійність, економічність, безпечність, комфортність, функціональність, екологічність та всіх інших.
    4) Знову ж таки, через дорожнечу автомобілів в Україні, народ змушений пересуватись на дуже старих авто, та авто які побували в таких ДТП, після яких їм пряма дорога на вторинну переробку, але “почаклувавши” над ними, люди повертають їх на українські дороги, бо на нове авто середньостатистичному українцю треба чекати та обмежувати себе у всьому довгі роки.
    5) Якщо українцям будуть доступні якісні дешеві автомобілі, то тоді, всі старі радянські та російські пожирачі пального просто зникнуть. Мешканцям прикордонних областей які мають авто з іноземною реєстрацією не потрібно буде витрачати свій час та величезну кількість пального просто для того - щоб відмітитись на кордоні.
    Автомобіль не інвестиція, і не розкіш, а просто засіб пересування.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |  ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |  ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК