ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік електроних звернень

  • Під час проведення президентських виборів пропоную з громадянами України провести також і референдум по питанням які більш за все важливі для суспільства та громадян України.

    Підписів 19

    Дата відповіді

    кирилов сергій васильович
    Електронне звернення на розгляді
    10 грудня, 2018
    10 березня, 2019
    19

    Під час проведення президентських виборів пропоную з громадянами України провести також і референдум по питанням які більш за все важливі для суспільства та громадян України.
    На цей референдум вважаю перш за все треба винести такі питання:
    -конституція України
    -існуючу недемократично призначену судову гілку влади
    -продаж землі
    -вступ до Нато
    -вступ до країн ЄС
    -розірвання мирного договору із Росією
    -співпраця з МВФ
    -відновлення ядерної зброї

    Тобто громадяни України на всі ці питання при проведенні цього референдуму своєю відповіддю: «підтримую або ні підтримую» дають наступній владі вже більш законно проводити внутрішню і зовнішню політику і в подальшому зменшить піар компанії наступних опозицій і кандидатів

    Тому пропоную ВРУ прийняти ЗУ «Про проведення наступного референдуму по найважливішим питанням для суспільства під час проведення президентських виборів 2019 року»

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • телебачення України не тільки для потреб виконавців, а і для потреб влади тобто і для громадян України

    Підписів 9

    Дата відповіді

    кирилов сергій васильович
    Електронне звернення на розгляді
    19 грудня, 2018
    19 березня, 2019
    9

    нещодавно громадяни України побачили як можливо використовувати можливості телебачення для збору підписів під окремою петицією.
    Як бачимо що ці потуги телебачення надали петиції вже інший статут щодо її розглядання і прийняття по ній певних дій і рішень
    Тому пропоную ВРУ прийняти ЗУ "Про оголошення усіх петицій на телебаченні України з можливостю підтримки цих петицій громадянами України телефоним або іншим засобом зв язку"

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Зміна законопроекту №8487 та 8488 Прошу підтримати всіх кому не байдуже ваше майбутнє...

    Підписів 138

    Дата відповіді

    Філіпчук Руслан Русланович
    Електронне звернення на розгляді
    12 листопада, 2018
    12 лютого, 2019
    138

    Прошу вас підтримати та внести зміни до закону №8487 та №8488 відмінити коофіцієнт року автомобіля...та зробити більш доступний акциз та розмитнення авто

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Визначити та встановити "Народ України" суб'єктом права в Україні, на основі закону прийнятому за прямої демократії (на референдумі) "Про суверенітет Народу України" ( за ст.ст. 5, 8-9, 68, 69-74, 92, 102, 106 п.6 Конституції України).

    Підписів 8

    Дата відповіді

    Пастушенко Олександр Дмитрович
    Електронне звернення на розгляді
    10 грудня, 2018
    10 березня, 2019
    8

    Прийняти Постанову Верховної Ради України «Про підтримку призначення Загальнонаціонального (всеукраїнського) законодавчого референдуму за народною ініціативою по прийняттю Закону України «Про суверенітет Народу України» який встановлює правовий статус Народу України, як суб’єкта, в особі людини і громадянина в Україні, який здійснює безпосереднє право: - на землю, надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, рухоме і нерухоме майно, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні комунальних та державних підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права державної та комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження, як суб`єкта права власності (володіння); - на доходи державного та місцевих бюджетів в національній та іноземній валютах через участь у бюджетній системі України за справедливого і неупередженого перерозподілу суспільних багатств між громадянами і територіальними громадами; - на національну валюту – грошову одиницю України – гривну та золотовалютні резерви України; - на мирні зібрання для прийняття рішень щодо участі в управлінні державними справами за верховенства права на Народних Зборах України, в тому числі через Народних повірених; - на здійснення безпосереднього народовладдя через вибори, референдум та інші форми безпосередньої прямої та представницької демократії; - на прийняття Конституції та законів України через референдум; - по об’єднанню 150 мільйонів українців по всьому світу; у відповідності до Конституції та законодавства України, Загальної декларації прав людини ООН, норм міжнародного права;

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Прийняти Постанову ВР України за якою підтримати забезпечення на законодавчому рівні гарантій додержання Конституції України: - визначити та встановити на основі Закону України «Про грошову реформу в Україні», прийнятому за прямої демократії - на референдумі ( за ст.ст. 5, 8-9, 21-68, 69-74, 75, 92, 99, 102-114 Конституції України), про правовий статус національної валюти грошової одиниці України – гривни.

    Підписів 4

    Дата відповіді

    Пастушенко Олександр Дмитрович
    Електронне звернення на розгляді
    10 грудня, 2018
    10 березня, 2019
    4

    Про прийняття Постанови Верховної Ради України «Про підтримку призначення Загальнонаціонального (всеукраїнського) законодавчого референдуму за народною ініціативою по прийняттю Закону України «Про грошову реформу в Україні» - який встановлює: - статус національної валюти, грошової одиниці - гривни в Україні; - її цінність (1 до 10 до доларів США) та види (готівкову та безготівкову); - її приналежність на праві власності виключно Народу України; - право випуску (казначейських векселів та/або зобов’язаннь, як форму грошей) та обігу в Україні; - статус іноземних валют в Україні; - виключне право Народу України на грошову реформу в Україні; - інші дії прямої демократії, на основі Конституції та законодавства України, Загальної Декларації прав людини ООН, рекомендацій ООН та ЄС;

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Прийняти Постанову ВР України за якою підтримати забезпечення на законодавчому рівні гарантій додержання Конституції України: - на основі Закону України «Про зобов’язання власників щодо праці та «Про «Народний Фонд праці», прийнятому за прямої демократії - на референдумі ( за ст.ст. 5, 8-9, 13 п.3., 21-68, 69-74, 75, 92, 102-114 Конституції України), про правовий статус зобов’язання власників та їх власності в Україні, як демократичною, соціальною та правовою державою, щодо праці.

    Підписів 5

    Дата відповіді

    Пастушенко Олександр Дмитрович
    Електронне звернення на розгляді
    10 грудня, 2018
    10 березня, 2019
    5

    Про прийняття Постанови Верховної Ради України «Про підтримку призначення Загальнонаціонального (всеукраїнського) законодавчого референдуму за народною ініціативою по прийняттю Закону України «Про зобов’язання власників щодо праці та «Про «Народний Фонд праці» - який встановлює: - правовий статус новітніх та справедливих трудових відносин в Україні; - їх реалізацію через Фонд праці, як організаційну форму, захисту прав людини найманої праці за стандартами МОТ ООН; - забезпечення створення та легалізацію 100 мільйонів робочих місць в Україні за світовими стандартами оплати праці (зарплата від 1000 Євро на місяць, соціальний пакет страхування, трудові гарантії, тощо); - забезпечує 100% зайнятість населення України; - вводить гарантії права на працю через трудові сертифікати; - забезпечує щорічні трудові дивіденди людям найманої праці; - нормування праці в собівартості товарів та послуг в економіці України; - забезпечує позасудове вирішення трудових спорів; - створення «Біржі праці»; гарантії трудової міграції за світовими стандартами; - ліквідацію тіньового сектору ринку праці в Україні та повну сплату податків в Україні; - інші дії прямої демократії, на основі Конституції та законодавства України, Загальної Декларації прав людини ООН, Конвенції МОТ, рекомендацій ООН та ЄС;

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Повернути мапу України до сесійної зали Верховної Ради України взамін вертикального прапору України .

    Підписів 6

    Дата відповіді

    Чернишов Павло Сергійович
    Електронне звернення на розгляді
    10 грудня, 2018
    10 березня, 2019
    6

    Повернути мапу України до сесійної зали Верховної Ради України взамін вертикального прапору України .

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Щодо запобігання монополії на послуги постачання газу споживачам( побутовим та власникам комерційних ВОГ)

    Підписів 21

    Дата відповіді

    Бахишева Ольга Давланівна
    Електронне звернення на розгляді
    11 грудня, 2018
    11 березня, 2019
    21

    В зв'язку з відсутністю ринку послуг газопостачання, про що свідчить наявність обмеженого кола газостачальників послуг для споживачів, яке представлене однією компанією в кращому випадку по області, а то і по регіону(наприклад, Дніпро та за областю -це ТОВ Дніпропетровськгаз збут ЄДРПОУ 39572642), ми, споживачі комерційних ВОГ та й побутові споживачі, змушені укладати договори з газопостачальником не на комерційній підставі(вибираючи умови постачання за обсягом, за правилами сплати за надані послуги), а за відсутністю іншіх пропозицій.
    Це призводить до вільного та однобічного неринкового перебільшення з боку газопостачальника, що виражається в нехтуванні договірних відносин. Наприклад, за договором з ТОВ Дніпропетровськгаз збут встановлене що передплата здійснюється за заявленим у договорі, або додатковій угоді до договору, обсягом газу помісячно. Але, газопостачальник вимогає , надаючи рахунки, здійснювати передплату за обсяг газу, який споживач майже використує у наступному місяці, виходячі з умовиводу газопостачальника. Тим самим, споживач безвідсоткове кредитує комерційну організацію, та й зміст такої комерції не зрозумілий.
    Також, умови договорів на постачання обсягу газу споживачеві несуть однобічний ризик для споживача- не використав сплачений обсяг газу-штраф, перебільшив сплачений обсяг за фактом використання-штраф.
    Це є наслідки монополії, тому звертаюся з петицією щодо утворення ринку газопостачання шляхом збільшення компаній-газопостачальників, між якими споживач мав би можливість обирати за вигідністю умов отримання послуг.

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Допомога людям, які опинилися на грані виживання

    Підписів 38

    Дата відповіді

    Бойко Сергій Валерійович
    Електронне звернення на розгляді
    28 листопада, 2018
    28 лютого, 2019
    38

    Щойно проходив по вулиці і побачив, як молодий хлопець о другій ночі шукав щось у мусорному контейнері при мінусовій температурі на дворі.

    Проблема відсутності житла, родичів, лікарської допомоги, підтримки тощо є дуже гострою. Коли питання про безпритульних та бідних людей піднімається, заможні люди, які думають про "Євробляхи" та власну вигоду, розважаються та нескінченно пересичуються, посилаються на приклади Євросоюзу та Сполучених Штатів, де людей, які живуть просто неба, доволі багато. Мовляв, а ми чим кращі?

    Пропоную комплекс заходів по ліквідації подібних явищ.

    1. Забезпечити на законодавчому рівні затримання людей за дармоїдство й бродяжництво та примус безробітних шукати роботу на біржі праці.
    2. Забезпечити безкоштовну медичну, у тому числі психіатричну, допомогу людям, які потребують поліпшення житлових умов та відповідно підвищення рівню життя.
    3. Забезпечити тимчасовим житлом потребуючих шляхом якнайшвидшого і невідкладного будівництва у кожному місті районів багатоповерхових гуртожитків, у які будуть примусово поміщатися люди, які не мають житла та роботи на термін працевлаштування й проходження обов'язкової медичної діагностики та безкоштовного і безоплатного лікування.
    3. Забезпечити морально-психологічну підтримку зі сторони церкви.
    4. Забезпечити заходи щодо соціальної реабілітації виділених осіб.
    5. Інтегрувати надання тимчасового житла з наданням допомоги від благодійних організацій.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Змінити гімн України

    Підписів 152

    Дата відповіді

    Гудій Андрій Вікторович
    Електронне звернення на розгляді
    10 грудня, 2018
    10 березня, 2019
    152

    Процвітає України і слава, і воля
    Вже нам, браття Украінці, усміхнулась доля
    Гинуть наші вороженьки, як роса на сонці,
    Бо пануємо Ми, браття, у своїй сторонці.
    Душу й тіло ми зміцнили за нашу свободу,
    Бо віками ми є браття, козацького роду.
    Чорне море нам сміється, дід Дніпро радіє,
    Бо у нашій Україні доленька квітніє.
    А завзята, праця щира всіх нас об’єднає,
    Пісня волі в Україні гучніше лунає.
    Душу й тіло ми зміцнили за нашу свободу,
    Бо віками ми є браття, козацького роду.

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |  ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Замінити за 3 дні до виборів політичну рекламу на соціальну.

    Підписів 38

    Дата відповіді

    Боднарчук Андрій
    Електронне звернення на розгляді
    06 грудня, 2018
    06 березня, 2019
    38

    Заборонити за 3 дні до дня виборів всю політичну рекламу, та замінити її на соціальну у тих ж об'ємах за кошти політичних кандидатів.
    Соціальна реклама має виглядати таким чином - телевізійні рекламні ролики (або аудіо, чи зовнішня реклама, тієї ж тривалості, площі і тд) з обличчями та іменами, військовими званнями, іншими подробицями біографії загиблих українських бійців, котрі віддали життя в україно-російській війні, захищаючи нашу землю. При цьому рекомендувати у кожній області нагадувати людям саме про їхніх загиблих земляків (у Харківській області - про загиблих героїв Харківщини, у Львівській - про героїв Львівщини і тд).

    Нагадати українцям, як дорого коштує свобода, як дорого коштують вільні вибори та яка висока ціна помилки. Герої не вмирають.

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • Щодо зменшення економічно необгрунтованих цін на газ що використовується для потреб населення

    Підписів 473

    Дата відповіді

    Безлепкін Валерій Михайлович
    Електронне звернення на розгляді
    10 жовтня, 2018
    10 січня, 2019
    473

    Постановою НКРЕКП від 03.03.2015 року № 583 «Про встановлення роздрібних цін на природний газ що використовується для потреб населення» встановлені роздрібні ціни на природній газ що використовується для потреб населення.
    Проаналізувавши зазначену постанову та внутрішні документи НКРЕКП, які стали підставою для затвердження даної постанови та ціни на газ для населення, було встановлено, що посадові особи НКРЕКП та НАК «Нафтогаз України» здійснили посадовий злочин.
    Так, згідно розпорядження Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2015 року № 410-р «Про затвердження прогнозного балансу надходження та розподілу природного газу в Україні на 2015 рік газ, видобутий в Україні становить 19530 млн м³, в тому числі ПАТ «Укргазвидобування» 14709 млн м³.
    З незрозумілих підстав НКРЕКП для розрахунку ціни на газ до Порядку механізму формування роздрібних цін на газ для населення приймається обсяг газу 12,8млрд м³.
    Згідно Розпорядження Кабінету Міністрів України розподіл природного газу населенню 14млн м³, в той час, як НКРЕКП посилається на обсяг газу 14,5 млрд м³, що не відповідає дійсності.
    Обсяги газу імпортного надходження в розпорядженні № 410-р від 14.04.2015 року складають 3372млн м³, в той же час НКРЕКП безпідставно, діючи за попередньою змовою з посадовими особами НАК «Нафтогаз України» до формули розрахунку ціни на газ вводить неіснуючий обсяг імпортного газу – 8,5млрд м³, що практично вдвічі збільшило середньозважену ціну природного газу.
    Таким чином, посадові особи НАК «Нафтогаз України» та НКРЕКП, свідомо вводять в оману споживачів України та уряд.
    Звертаю увагу, що прогнозована ціна імпортного газу по даним НКРЕКП та НАК «Нафтогаз України» становить 270 доларів США за 1000м³, фактична – 248 доларів США за 1000м³. Наразі є всі підстави вважати, що посадові особи НАК «Нафтогаз України» та НКРЕКП, діючи за попередньою змовою сфальсифікували вартість газу для населення при затвердженні Постанови № 583 від 03.03.2015р.
    З 1 жовтня 2015 року у зв’язку з введенням в дію Закону України «Про ринок природного газу» у НКРЕКП відсутні повноваження щодо забезпечення проведення цінової політики на ринку природного газу в частині встановлення цін на природний газ для споживачів України і даними повноваженнями наділений Уряд України, який у своїй діяльності зобов’язаний діяти лише на підставі та у спосіб, що передбачений Конституцією та Законами України.
    З огляду на вищевикладене, прошу Верховну Раду України винести на обговорення питання щодо відсутності підстав у Кабінету Міністрів України для збільшення ціни на газ а також розглянути питання щодо вчинення злочину посадовими особами НАК «Нафтогаз України» та НКРЕКП при затвердженні роздрібних цін на газ для населення, на засідання Уряду та прийняти рішення відповідно до вимог чинного законодавства України, щодо зменшення економічно необґрунтованих цін на газ та притягнення винних осіб до відповідальності згідно Кримінального Кодексу України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Оприлюднення повного тексту договору України з МВФ

    Підписів 26

    Дата відповіді

    Моісеєв Михайло
    Електронне звернення на розгляді
    25 жовтня, 2018
    25 січня, 2019
    26

    Пропоную терміново оприлюднити текст договору між Україною та Міжнародним Валютним Фондом стосовно вимог підвищення цін на енергоносії та продаж землі. Та провести публічні слухання юридичних та державних фахівців з цього питання.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • НІ КОРУПЦІЇ на на кордонах з Україною

    Підписів 15

    Дата відповіді

    Іваненко Руслан Олександрович
    Електронне звернення на розгляді
    05 листопада, 2018
    05 лютого, 2019
    15

    За даними тільки 2014року Держбюджет України щороку недоотримував близько 140 млрд. грн. податків і зборів. Ще понад 100 млрд. грн. розкрадається під час державних закупівель.

    Україна щороку недоотримує близько 140 млрд. грн. через несплату податків та митних зборів. Про це під час брифінгу повідомив заступник міністра доходів і зборів Володимир Хоменко.

    Україна щорічно втрачає від несплати податків та митних зборів близько 140 мільярдів гривень. 70 мільярдів - на податках, 50 мільярдів - на митниці, 20 мільярдів втрачає від неналежного контролю за виробництвом і обігом підакцизних товарів,
    - Хоменко.

    Ще понад 100 млрд. грн. з держбюджету, за словами чиновника, щорічно розкрадається під час державних закупівель. До того ж майже половина валового внутрішнього продукту України перебуває у тіні.

    На мою думку, збільшити надходження на 30-40% можна за рахунок ефективного контролю дохідної частини бюджету. А жорсткий контроль над витратами дасть можливість припинити розкрадання державних коштів ще на 100 млрд. грн.

    Та Україні не потрібно буде позичати в МВФ чи інших банках гроші, так як будуть власні, влада не слідкує за цим!




    Прошу внести зміни до контролю за державними кордонами з метою недопущення правопорушень до українського народу, а саме:

    1. Встановлення прихованих камер звуко- та відео-фіксації порушень на кордоні з Україною, а також видавати значки з такими ж пристроями робітникам митного контолю та інших інстанцій протягом робочого дня та встановлення дуже великого штрафу за його відсутності;

    2. Посилений моніторинг цих камер службою СБУ та громадянами України через мережу інтернет та іншими способами, які можуть без проблем передавати до СБУ свої скарги на роботу митної та ін.служб, які пов'язані з кордоном України(аномімно або ні за вибором громадянина);

    3. Ввести суворі покарання за правопорушення митних та ін. інстанцій з повним вилученням майна та позбавлення волі до 10 років рядових робітників та вищестоячих осіб.



    Досить напихати кишені грошима українського народу!
    Ні контрабанді та корупції!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Щодо скасування ПДВ та акцизного податку з 2019 року на імпорт електроавто до України.

    Підписів 637

    Дата відповіді

    Московський Олексій Вікторович
    Електронне звернення на розгляді
    20 листопада, 2018
    20 лютого, 2019
    637

    Минулого тижня Парламентом прийнято законопроекти N8487 та N8488, якими запроваджено нові ставки акцизного податку на ввезення та розмитнення авто із двигунами внутрішнього згорання.
    Ними передбачено скасування дії екологічного стандарту (ЄВРО-5), введеного у 2016 року, що є елементом захисту довкілля в Україні. Це не зважаючи на той факт, що екологічне становище у нашій країні дедалі стає гіршим. Негативний вплив атмосферних забруднень за даними Мінекології відчувають близько 17 млн. чоловік, або ж третина всього населення України. Україна – на 83 місці з 172 держав з показником 75,8 / 100 00 населення по смертності, що викликана забрудненням атмосферного повітря за даними ВООЗ.
    Надавши можливість імпорту без будь-яких обмежень на ввезення старого «відпрацьованого» авто, Верховна Рада не знайшла ані бажання, ані політичної волі подовжити дію пільгового оподаткування щодо розмитнення електромобілів, що є найбільш екологічним видом транспорту, відхиливши велику кількість поправок до законопроектів N8487 та N8488 тиждень тому, які стосувалися скасування ПДВ та акцизу на підтримку розвитку електротранспорту в Україні.
    Такою політикою держава відкидає нас у минуле, коли розмитнення електромобілів не відрізнялося від розмитнення автомобіля з ДВЗ. Це відрізняється від політики більшості розвинутих країн світу, які підтримують розвиток електротранспорту, а також запроваджують ініціативи направлені зниження шкідливих викидів в атмосферу.
    Відповідно до державної політики в галузі збереження довкілля, втілення новітніх технологій та забезпечення сталого розвитку України, ЗАКЛИКАЄМО:

    - подовжити скасування податку на додану вартість (ПДВ) та акцизного податку на імпорт електромобілів починаючи з 2019 року до 31 грудня 2020 року.

    - підтримати державну політику в сфері розвитку галузі електричного транспорту в Україні прийняттям правок до законопроектів щодо транспортних засобів, оснащених електричними двигунами.

    Пропозиція повністю співпадає з «Концепцією реформи щодо стимулювання розвитку ринку електричного транспорту в Україні», що дозволить українцям та підприємствам можливість в подальшому перейти від авто з ДВЗ, до більш економного та екологічного транспорту.

    Внаслідок від таких рішень Україна отримає чимало позитивних можливостей:
    - розвиток економіки та бізнесу у вигляді залучення інвестицій на створення інфраструктури обслуговування електротранспорту;
    - збільшення кількості зарядних станцій, підприємств з виробництва комплектуючих до електромобілів;
    - збільшення робочих місць, розвиток галузі в цілому;
    - зменшення критичної залежності України від імпорту нафтопродуктів з Росії та Білорусі;
    - зменшення кількості атмосферного забруднення та показників смертності в країні;
    - збалансування енергосистеми України.

    Просимо суспільство підтримати дану ініціативу направлену на початок екологічного оздоровлення нашої країни та енергетичної незалежності.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |  ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів

    Підписів 47

    Дата відповіді

    Винар Роман Богданович
    Електронне звернення на розгляді
    28 листопада, 2018
    28 лютого, 2019
    47

    Внести зміни в Податковому кодексі Україні, у статті 215: у пункті 215.3: в підпункт 215.3.51 а саме :
    ставка податку в євро за 1 штуку транспортного засобу
    на
    ставка податку: неоподатковуваний мінімум доходів громадян за 1 штуку транспортного засобу

    євро є офіційною валютою країн Європейського Союзу до якого не входить Україна, становить 32грн.
    неоподаткований мінімум доходів громадян - грошова сума яка приведена в гривнях (національна валюта України) становить 17 грн.

    зменшення акцизу згідно нової формули дозволить узаконити автомобілі з іноземною реєстрацією громадян України, які отримують зарплату в гривнях, та відновить довіру до Верховної Ради України.

    Також збільшити період на оформлення нерозмитнених авто з 180 робочих днів на 360 робочих днів.
    Акцизний податок який зменшується на 50% для авто, які будуть розмитнені протягом перших 90 на 180 днів.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Коллекторы и их деятельность в Украине.

    Підписів 21

    Дата відповіді

    Комиссаров Александр Валериевич
    Електронне звернення на розгляді
    30 листопада, 2018
    28 лютого, 2019
    21

    Объясните чем основывается действия коллекторов в Украине если их деятельность не прописана ни в одном законе Украины,почему они постоянно терроризируют не только так называемых "должников",но и их ближайших родственников ссылаясь на законодательство Украины и тем самым нарушают закон звонки ежедневные и так далее или это новая политика страны доведенной до нищеты военными действиями и так далее. Где защита от государства или государство действует по лозунгу французских королей "Государство это я!" Где работа нашего законодательства на благо народа или сейчас идет беззаконие. Требую на государственном уровне решить вопрос и прекратить деятельность коллекторов или создать единую службу при министерстве юстиции Украины и пусть этим занимаются выбранные народом люди,а не назначенные банками или государством по принципу судей присяжных как это делается во всем мире и судьи избираются народом открыто как правительство и другие государственные органы страны. Прошу ответа так как их деятельность незаконна.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Посилення контролю за пасажироперевезеннями таксі та ліцензування їх діяльності

    Підписів 27

    Дата відповіді

    Лейко Анатолій Михайлович
    Електронне звернення на розгляді
    17 грудня, 2018
    17 березня, 2019
    27

    Внести зміни до чинного законодавства України, якими заборонити служби таксі, що не мають ліцензії, та на законодавчому рівні зобов'язати їх проходити регулярний технічний огляд транспортних засобів, посилити контроль патрульною поліцією за дотриманням автомобілями служб таксі правил дорожнього руху та перевезення пасажирів з метою забезпечення безпеки всіх учасників дорожнього руху.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Ввести збір за дієслівні рими в рекламі

    Підписів 27

    Дата відповіді

    Водяний Антон Васильович
    Електронне звернення на розгляді
    10 грудня, 2018
    10 березня, 2019
    27

    Просимо ввести додатковий збір за дієслівні рими* в рекламі.

    Ми не є прихильниками зайвих заборон, тому не просимо ані забороняти, ані штрафувати. Натомість, просимо просто ввести певну форму збору чи податку на дієслівні рими в рекламі, внісши відповідні зміни до Закону "Про рекламу" та, за необхідності, інших нормативно правових актів. Якщо поет не вміє писати вірші - він просто не буде популярним. Натомість, проплачена неякісна реклама агресивно вривається в наші органи чуттів, увічнює несмак, виводить слухача з емоційної рівноваги, підвищує таким чином рівень токсинів у його чи її організмі. Тому необхідно ввести збір, подібний до акцизів на шкідливі тютюнові й алкогольні вироби.

    Копірайтери отримують за свою роботу платню - і якщо не вміють нормально зримувати бодай двовірш, то хай пишуть прозою. Тим більше цінуватимуться ті з них, хто вміє пристойно римувати та має мінімальний смак.

    Збір на дієслівні рими пропонуємо стягувати з замовника реклами, продавця товару - а він хай розбирається з виконавцями, як забажає. На зібрані кошти можна, наприклад, створити щось на кшталт приза за добру рекламу, залучивши некомерційних спеціалістів (або пустити ці гроші на інші корисні цілі - як-от віддати дітям-сиротам).

    * Під дієслівними слід розуміти рими, що базуються на банальному зіставленні двох дієслів в однаковій граматичній формі. Наприклад:

    Таксі таке-то викликай,
    Стільки-то гривень вигравай.

    Кохана жінка знає,
    Чого її мачо бажає.

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • Верховною радою України 12.07.2018 р. було зареєстровано Законопроект №8591, спрямований на внесення змін до законодавства про лікарські засоби. Положення Законопроекту порушують права пацієнтів на доступ до лікарських засобів, підривають основи забезпечення ефективного функціонування економіки України на основі розвитку конкурентних відносин, загрожують встановленням монополізму, порушують права і законні інтереси суб’єктів підприємницької діяльності. Прийняття таких норм створить передумови д

    Підписів 15

    Дата відповіді

    Нам Виктория Валентиновна
    Електронне звернення на розгляді
    12 грудня, 2018
    12 березня, 2019
    15

    Верховною радою України 12.07.2018 р. було зареєстровано Законопроект №8591, спрямований на внесення змін до законодавства про лікарські засоби.
    Положення Законопроекту порушують права пацієнтів на доступ до лікарських засобів, підривають основи забезпечення ефективного функціонування економіки України на основі розвитку конкурентних відносин, загрожують встановленням монополізму, порушують права і законні інтереси суб’єктів підприємницької діяльності. Прийняття таких норм створить передумови для зменшення податкових надходжень, скорочення робочих місць, розповсюдження безробіття, загального соціального невдоволення, зниження якості життя.
    Свобода підприємницької діяльності полягає в тому, що суб'єкти господарювання мають право без обмежень приймати рішення і здійснювати самостійно будь-яку діяльність, що не суперечить чинному законодавству. У нашому випадку положення Законопроекту обмежують:
    а) право підприємців приймати рішення з приводу місця розміщення аптечних закладів (дистанційно-територіальне обмеження);
    б) можливість регіонального розширення підприємцями власної господарської діяльності (територіальне обмеження);
    в) правомочність щодо прийняття рішення про кількість аптечних закладів, через які суб’єкти господарювання будуть провадити діяльність із роздрібної торгівлі лікарськими засобами (кількісне обмеження);
    г) право підприємців здійснювати діяльність, яку вони самостійно обирають (обмеження на суміщення господарських діяльностей).
    Законопроектом запроваджуються територіальні обмеження до розміщення аптек. Так, відстань по прямій лінії від місця запланованого розташування аптеки до найближчої аптеки повинна становити не менше 500 метрів. Таке обмеження призведе до локальної монополізації ринку, можливого підвищення цін в більш зручних місцях, виникнення проблемного питання «хто залишиться, а хто повинен піти» в межах 500 м, підвищення соціальної напруги, запровадження сприятливої обстановки для підвищення рівня корупції, ускладнення можливості маломобільних груп населення та осіб похилого віку дістатися «потрібної» аптеки.
    Отже, ми повинні констатувати той факт, що норми Законопроекту не сприяють реалізації як права на охорону здоров’я, так і права на свободу підприємницької діяльності. Самі ж норми Проекту Закону, навпаки, несуть ризики порушення, як першого, так й другого.
    Тому внесення передбачених Законопроектом змін є незаконним, таким, що призведе до порушення прав та законних інтересів значної кількості осіб, порушення норм Конституції України та інших Законів, підвищення корупційних ризиків.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ