ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік електроних звернень

  • Розробити програму "Гранд громадяни" та розробити спеціальний мобільний пристрій для пенсіонерів.

    Підписів 9

    Дата відповіді

    Колесніков Олег Валерійович
    Електронне звернення на розгляді
    28 березня, 2019
    28 червня, 2019
    9

    Доброго дня, шановні Українці,

    Звертаюся до вас з метою покращення реалізації прав літніх громадян та громадян з обмеженнями здоров'я.

    Сучасні технології дозволяють легко та розумним коштом реалізувати більшість стандартних вимог для отримання
    інформації, щодо знаходження товарів та послуг "зручних цін" в межах міст та селищ для молоді.

    Більшість сучасних технічних засобів не налаштовані для мільйонів літніх людей України, також немає Державних додатків для літніх громадян.

    Прошу реалізувати програму "Гранд громадяни" для кожного громадянина України, котрий отримає послуги соціального захисту.

    Громадяни отримають з посвідченням пенсіонера, спеціальний мобільний пристрій з програмами для пенсіонерів з великими кнопками, з голосовим керуванням, з озвученням тексту та більш зручним інтерфейсом.

    Програмний додаток "Гранди" має надавати в зручний спосіб доступ до наступних послуг, котрі доступні в Україні:

    1. Державні Радіо, ТВ, аудіо новини та номера телефонів довіри за однією кнопкою та голосовою командою.

    2. Місця для обігріву, харчування та волонтерської швидкої допомоги в зимовий час.

    3. Місця "зручних цін" з переліком на мапі міст та селищ магазинів з акціями "найдешевше".
    Інформація, щодо таких акцій, може в волонтерській формі надаватися до Державної Влади України від постачальника зі статистикою отримання товарів та послуг.

    4. Підручник для ефективного споживання - рекомендації, щодо мінімізації технічних витрат для ведення домашнього господарства.

    5. Кнопка з отримання інформації за станом наявних платежів та з досягненнями економії споживання.

    6. Розклад доступного транспорту та наявності акційних годин, днів, напрямків від перевізників.

    7. Перелік волонтерських організацій та реєстрацію на "акційні" місця в театри, фітнес клуби, на концерти, до заходів Державної Влади України, наявність волонтерських послуг з ремонту та допомоги на дому.

    та багато іншого.

    Реалізація такого пристрою та системи додатків, дозволить суттєво спростити життя літніх та слабких людей України.
    Схожі програми вже реалізовані в більшості країн світу, наприклад, в різних країнах ЄС та в Китаї.

    Дякую за Вашу увагу та бажаю доброго розвитку України.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Негайно зменшити ціну на газ для населення !

    Підписів 924

    Дата відповіді

    Острижнюк Віталій Васильович
    Електронне звернення на розгляді
    25 лютого, 2019
    25 травня, 2019
    924

    Зменшити ціну на газ для населення мінімум у 2 рази, паралельно збільшити видуботок власного газу, модернізувати старі системи з видуботку, встановити відповідальність за збільшення темпів видуботку газу.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Підвищити рівень перевірок і безпеки харчових продуктів

    Підписів 143

    Дата відповіді

    Острижнюк Віталій Васильович
    Електронне звернення на розгляді
    25 лютого, 2019
    25 травня, 2019
    143

    Потрібно посилити контроль та покарання підприємств з виготовлення харчових продуктів, реально перевіряти( без попередження ) а не брати хабарі, адже це дуже важливо !
    Карати виробників які не вказують на упаковці увесь склад продукту.
    Проблема харчування дуже актуально саме зараз в період інтеграції в Євросоюз.

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |  ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • створемо наддержавний демократичний орган державної влади під назвою "Народна влада"

    Підписів 7

    Дата відповіді

    кирилов сергій васильович
    Електронне звернення на розгляді
    11 квітня, 2019
    11 липня, 2019
    7

    В Україні державна влада складається з трьох гілок влади, які більше виконують олігархічні замовлення ніж заяви та звернення громадян України. Також усі питання щодо державної політиці в Україні та України вирішуються або в Брюсселі або в Пентагоні, тобто громадяни України, незважаюче на те, що Україна є демократичною державою, не мають жодного впливу на всі ті процеси які зараз творяться в Україні.
    Тому пропоную для демократизації державної влади доповнити конституцію України главою під назвою "Народна влада" з наступними вимогами і пропозиціями:

    1. Державний орган "Народна влада" це орган керування громадян України і складається із п яти лідерів провідних політичних партій, які увійшли на чергових виборах до складу Верховної ради України

    2. Державний орган "Народна влада" є наддержавним контролюючим органом влади і створенний для запобігання корупції у виконавчих гілках влади і затвердження політиці згідно до вимог громадян України

    3. Рішення державного органу "Народна влада" є обов язкоми для виконання всіма державними установами України

    4.У своїй діяльності державний орган "Народна влада" приймає заяви і звернення від влади,тобто від громадян України,
    а також від гілок виконавчої влади: президента України, народних депутатів України та інших , розглядає їх та приймає одноголосним голосуванням по цим заявам свого рішення, тобто в разі одноголосного прийняття рішення по заяві ця заява направляється для подальшого виконання до гілок виконавчої влади
    В разі, якщо один із лідерів політичної партії не згоден і не підтримує ту чи іншу заяву чи пропозицію ,то заява вважається не прийнятою і не розглянутою і цей лідер зобов язаний і має право звернутись до вирішення поставленого питання у заяві до суду чи ініціїювати проведення всенародного референдуму по цьому питанню.

    5.Лідер політичної партії рішення по голосуванню якого тричі не були підтримані у суді або на всенародних референдумах звільняється від подальшої участі приймати рішення у державному органі "Народна влада"

    6.Лідери політичних партій також звільняється від подальшої участі приймати рішення у державному органі "Народна влада" якщо їх прийняті рішення по голосуванню тричі були опротистовані у суді

    7. В разі якщо із державного органу "Народна влада" вибуває більше двох лідерів політичних партій то політика провідних політичних партій вважається антинародною і несумісную з демократією в Україні і в Україні призначаються нові вибори політичних партій і депутатів у Верховну раду України

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Забезпечити обов'язковість проведення дебатів на виборах Президента

    Підписів 3487

    Дата відповіді

    Теплухін Олексій Володимирович
    Електронне звернення на розгляді
    02 квітня, 2019
    02 липня, 2019
    3487

    Законодавчо впровадити обов'язковість проведення виборчих дебатів кандидатів в президенти перед кожним туром голосування.

    Необхідність такої процедури підтверджується світовим досвідом.
    Тільки на відкритих публічних дебатах кандидати зможуть оперувати не політичними лозунгами, а обговоренням реальних справ, планів та шляхів їх реалізації. Україна не має достатньо часу, аби побудувати аналогічні традиції шляхом спроб та помилок, як це зробили інші країни. Кандидат, який відмовився від дебатів в цих країнах, втрачає підтримку виборців.
    Так само він втратить підтримку виборців, якщо публічно покаже, що не має ані досягнень, ані мети, ані планів по вирішенню поточних державних проблем.
    На теперішній час такому кандидату достатньо уникати інтервью та запрошень на телеканали, що не належать йому або його спонсорам, і сподіватись на свою медійну популярність. Яка може не мати нічого спільного із рисами, необхідними для того, щоб обіймати відповідальну посаду.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |  ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Проект змін у частині 7 статті 2 Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу»

    Підписів 4

    Дата відповіді

    Кугай Андрій Володимирович
    Електронне звернення на розгляді
    22 лютого, 2019
    22 травня, 2019
    4

    Частину 7 статті 2 Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу» доповнити абзацем другим наступного змісту: «Строкову військову службу військовозобов’язані, які навчаються у вищих навчальних закладах або працюють, мають право проходити без відриву від навчання або праці, шляхом проходження служби у військовому резерві.»

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Індексація пенсій науковим працівникам, які набули право, та отримували пенсію згідно до Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність", в редакції, яка діяла до 26 листопада 2017 року

    Підписів 10

    Дата відповіді

    Шульженко Віктор Васильович
    Електронне звернення на розгляді
    28 березня, 2019
    28 червня, 2019
    10

    1. Провести індексації пенсій науковим працівникам, які набули право, та отримували пенсію згідно до Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність", в редакції, яка діяла до 26 листопада 2017 року.
    2. Закони та нормативні документи України не можуть мати "зворотної дії".
    3. Діючими Законами України, нормативними актами, не передбачається врахування підвищеного відсотку виплат до ПФУ, працюючими (які працювали) науковими співробітниками, при визначені розміру пенсій.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Посилення державного контролю за цінами підакцизних та інших соціальнозначимих товарів.

    Підписів 14

    Дата відповіді

    Бегеш Михайло
    Електронне звернення на розгляді
    25 березня, 2019
    25 червня, 2019
    14

    Посилення державного контролю за цінами підакцизних та інших соціальнозначимих товарів шляхом створення онлайн платформи, для надання можливості громадянам розміщувати відомості про відпускні ціни (фотофіксація відкритої інформації, адреса торгової точки, тощо), що може бути підставою для перевірки об'єкта на предмет порушення антимонопольного законодавства. Затвердити перелік таких товарів.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |  ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Заборона використання поліетиленових пакетів

    Підписів 2880

    Дата відповіді

    Шевченко Микола Сергійович
    Електронне звернення на розгляді
    08 квітня, 2019
    08 липня, 2019
    2880

    Пропоную повністю заборонити з 1 січня 2020 року використання в Україні поліетиленових пакетів.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |  ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Заборона на продаж сирої сировини.

    Підписів 7

    Дата відповіді

    Калиновський Ярослав Володимирович
    Електронне звернення на розгляді
    08 квітня, 2019
    08 липня, 2019
    7

    Прийняти закон про заборону, продажу державою та приватними компаніями сирої сировини, на міжнародних і світових ринках. А дозволити продаж тільки готової продукції. При прийнятті такого закону, збільшиться кількість робочих місць в країні. Та зменшить незаконну вирубку лісу і продаж його закордон, по заниженних цінах, під виглядом дров. Також цей закон буде сприяти зростанню нашої економіки.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Відновити порушенні конституційні права військових пенсіонерів, що спричинені змінами до Закону України №2262-ХІІ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", й позбавити Кабінету Міністрів України "ручного" регулювання цім Законом

    Підписів 210

    Дата відповіді

    Піскунов Валерій
    Електронне звернення на розгляді
    25 березня, 2019
    25 червня, 2019
    210

    Порушення Закону України №2262-ХІІ Кабінетом Міністрів України (КМУ) призвело до багатотисячних позовів пенсіонерів до судів, спонукає проведення чисельних акцій протесту, значно знижує привабливість служби за контрактом у силових структурах.
    Це пов'язане з невідповідністю ст.63 цього закону Конституції України (ст.58,64) та порушеннями цього закону і Конституції України (ст.58,92) у постановах КМУ. Зокрема, пенсіонери МВС набули права на перерахунок пенсій ще раніше, 01 грудня 2015 р., згідно п.8 постанови КМУ від 11 листопада 2015 р. №988, але досі не можуть домогтися верховенства права! Пенсіонерам-силовікам іншіх міністерств та відомств пенсії перераховані без врахування щомісячних додаткових видів грошового забезпечення, з обмеженням 70%. Але й такі урізані пенсії виплачуються не в повному обсязі!

    ВИМАГАЄМО забезпечити:
    1. Здійснення невідкладного перерахунку і виплати пенсій, призначених відповідно до Закону України №2262-ХІІ військовослужбовцям, звільненим з військової служби з правом на пенсію з урахуванням розміру окладу за посадою, військовим (спеціальним) званням, відсоткової надбавки за вислугу років за відповідною або аналогічною посадою, яку особа займала на дату звільнення із служби, додаткових щомісячних видів грошового забезпечення та премії (на дату відрядження для роботи до органів державної влади, органів місцевого самоврядування або до сформованих ними органів, на підприємства, в установи, організації, вищі навчальні заклади), що визначені станом на 01 березня 2018 р. в повному обсязі, відповідно до постанови КМУ від 30 серпня 2017 р. №704 “Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб”.
    2. Прийняття Верховною Радою України змін до Державного бюджету України на 2019 рік у частині збільшення видатків на виплату і перерахунок пенсій, призначених відповідно до Закону України №2262-ХІІ з урахуванням індексації, боргів та судових рішень.
    3.Сприяння відміні положень постанов КМУ від 22 серпня 2018 р. №649, від 21 лютого 2018 р. №103, які не відповідають Конституції України.
    4.Закондательне затвердження всіх питань пенсійного забезпечення силовіків та процедури автоматичного (без втручання КМУ) перерахунку пенсій після зміни прожитковий мінімум чи мінімальної заробітної плати без надання довідок військоматами та "ручного" перерахунку Пенсійним фондом.

    П'ятьсоттисячна армія пенсіонерів-силовиків, їх сім'ї, діючі військовослужбовці всіх силових структур сподіваються на якнайшвидше і мудре рішення цієї проблеми.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Обладнання переходів біля шкіл, садочків та в місцях з великим пішохідним та автомобільним потоком світлофором з кнопкою виклику пішоходу, яка вмикається через певний час

    Підписів 45

    Дата відповіді

    Савенко Юлія
    Електронне звернення на розгляді
    01 березня, 2019
    01 червня, 2019
    45

    Обладнання переходів біля шкіл, садочків та в місцях з великим пішохідним та автомобільним потоком світлофором з кнопкою виклику пішоходу, яка вмикається через певний час, що дає змогу переходити дорогу не по-одному, а групою осіб, тим самим зменшуючи аварійність на дорогах та вберігаючи учасників дорожнього руху від ДТП

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |  ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Щодо відставки Голови та членів правління НСТУ у зв’язку із суттєвим порушенням останніми вимог Коституції та законів України під час проведення відбору на «Євробачення 2019»

    Підписів 58

    Дата відповіді

    Бойчук Олександр
    Електронне звернення на розгляді
    05 березня, 2019
    05 червня, 2019
    58

    Для модераторів петицій: На сайті міститься петиція про припинення повноваження ЧЛЕНІВ НАГЛЯДОВОЇ РАДИ НСТУ. В моїй петиції йдеться про відставку ЧЛЕНІВ ПРАВЛІННЯ НСТУ. ЦЕ РІЗНІ ОРГАНИ, А ВІДПОВІДНО - РІЗНІ ПЕТИЦІЇЇ.
    Відповідно до Закону України «Про суспільне телебачення та радіомовлення» та статуту ПАТ «Національна суспільна телерадіокомпанія України», головною метою НСТУ є задоволення інформаційних потреб суспільства, залучення громадян до обговорення та вирішення найважливіших соціально-політичних питань, забезпечення національного діалогу.
    Згідно ст.3 ЗУ «Про суспільне телебачення та радіомовлення», діяльність НСТУ базується на принципах вільного вираження поглядів, думок і переконань, пріоритету суспільних інтересів над комерційними та політичними, відсутності дискримінації за будь-якою ознакою. В статті 4 вищевказаного закону закріплено основні завдання НСТУ, одним з яких є сприяння зміцненню міжнародного авторитету України.
    У відповідності до п.1.4 Правил проведення в Україні національного відбору представника України на участь у 64-му Пісенному конкурсі «Євробачення» (далі – Правила відбору), ТОВ «ТЕЛЕКАНАЛ СТБ» проводить національний відбір представника України на участь у Конкурсі у партнерстві з НСТУ, з метою визначити представника та пісню, що представлятимуть Україну на Конкурсі.
    23.02.2019 за підсумками голосування суддів та глядачів, безумовним переможцем відбору на «Євробачення 2019» обрано співачку MARUV. Хотілось би наголосити, що відповідно до п.3.8 Правил відбору результати голосування суддів та глядачів є остаточними, перегляду та оскарженню не підлягають.
    Підсумки даного голосування юридично та фактично є результатом національного діалогу та суспільного запиту, що має забезпечуватися відповідно до закону НСТУ шляхом залучення громадян до вирішення найважливіших соціально-політичних та культурних питань.
    В послідуючому, нехтуючи суспільним вибором, з боку НСТУ співачці MARUV було запропоновано договір про участь у 64-му Пісенному конкурсі «Євробачення», який містив завідомо невигідні та дискримінаційні умови: штраф у розмірі 2 000 000 гривень за порушення умов договору, заборона імпровізації на сцені, необхідність узгодження будь-яких дій з НСТУ та забов’язання щодо участі у заходах, які плануються НСТУ, заборона концертної діяльності на території Російської Федерації протягом визначеного часу.
    На дискримінаційний по відношенню до співачки MARUV характер договору вказує зокрема той факт, що подібні умови договору не застосовувались до переможців попередніх національних відборів на Євробачення.
    Таким чином, правлінням НСТУ грубо порушено принцип, закріплений в статті 3 профільного закону - відсутність дискримінації за будь-якою ознакою.
    Крім того, після відмови MARUV від підписання завідомо невигідного договору, голова та члени правління НСТУ в засобах масової інформації неодноразово в напіввідкритій та відкритій формах зазначали, що подібне відношення до співачки мотивоване її політичною позицією та невідповідністю цієї позиції загальноприйнятній ідеології.
    Хотілось би окремо наголосити, що співачкою не висловлювались будь-які думки та погляди, які суперечили б Конституції України та ставили під сумнів суверенітет, територіальну цілісність та недоторканність країни.
    Таким чином, НСТУ було грубо порушено ст.15 Конституції України, згідно з якою жодна ідеологія не може визнаватися державою як обов’язкова, а суспільне життя в Україні ґрунтується на засадах політичної, економічної та ідеологічної багатоманітності.
    Крім цього, НСТУ знівельовано принципи її діяльності відповідно до ст.3 профільного закону, якою закріплено пріоритет суспільних інтересів (суспільного вибору) над комерційними та політичними інтересами.
    Заполітизованість відбору та його результати стали широко обговорюватись в ЗМІ багатьох держав, що негативно відобразилось на міжнародному авторитеті України .
    Таким чином, діями НСТУ досягнуто абсолютно протилежного результату до завдань, що ставляться перед нею в ст.4 профільного закону, зокрема – завдання сприяти зміцненню міжнародного авторитету України.
    Я вже не говорю про такі дрібниці, як порушення НСТУ п.2.6 Міжнародних правил проведення пісенного конкурсу «Євробачення», в яких прямо визначена заборона політизації та інструменталізації конкурсу. Однак, саме НСТУ мала намір використати представника України на «Євробаченні» як політичний інструмент для просування ідеологічної пропаганди.
    Враховуючи вищевикладене, зважаючи на те, що ПАТ "Національна суспільна телерадіокомпанія України" є публічним акціонерним товариством, 100 відсотків акцій якого належать державі, а засновником ПАТ «НСТУ» є Кабінет Міністрів України, -
    Прошу Верховну Раду України скерувати звернення до КМУ та Наглядової ради НСТУ щодо дострокового припинення повноважень голови та членів правління НСТУ.

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • Відміна ЗНО для студентів коледжів та технікумів.

    Підписів 102

    Дата відповіді

    Бацюра Павло Володимирович
    Електронне звернення на розгляді
    04 березня, 2019
    04 червня, 2019
    102

    Прошу розглянути питання про скасування ЗНО для студентів коледжів, училищ та технікумів.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |  СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Вимагаємо зробити безкоштовним проїзд для студентів у громадському транспорті.

    Підписів 16

    Дата відповіді

    Безпалько Адріана Володимирівна
    Електронне звернення на розгляді
    11 березня, 2019
    11 червня, 2019
    16

    Проїзд для студентів повинен бути безкоштовним. По-перше, з підняттям цін, студенти змушені ще більше економити та заощаджувати гроші зі стипендії, яка і так не є високою. По-друге. не всі студенти отримують стипендію. По-третє, студентський квиток вже не діє як пільговий, тому студенти повинні оплачувати повну суму на рівні із дорослими, які мають змогу себе забезпечити. Тому я вважаю, що проїзд для студентів повинний бути безкоштовний.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Вивести всі монети з обороту повністю

    Підписів 10

    Дата відповіді

    Репєх Сергій Миколайович
    Електронне звернення на розгляді
    19 березня, 2019
    19 червня, 2019
    10

    В звя'зку з тим,що зараз XXI століття,єпоха цифрових технологій(так так,навіть в Украіні це відчувається),збільшення безготівкових розрахунків,постійна інфляція,та здорожчення цін,та послуг,отримання досвіду з виведенням мілких монет з обороту та округлення цін,монети в основному використовують для подачі жебракам(будьмо чесними реалістами),та постійним здороженням вартості виробництва монет,які прозоро ніхто не може проконтролювати,крім того невідома вартість виробництва колекційних монет,ПРОПОНУЮ вивести з обігу всі монети,як архаізм.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Законопроект про просрочену іжу,як у Франціі

    Підписів 56

    Дата відповіді

    Репєх Сергій Миколайович
    Електронне звернення на розгляді
    25 березня, 2019
    25 червня, 2019
    56

    У Франціі діє закон,згідно якого просрочена іжа в супермаркетах та інших закладах,не викидається на смітник,а роздається безкоштовно,або в благодійні організаціі.В Украіні давно вже пора перейняти цю практику.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Кримінальна відповідальність за не виконання передвиборчих обіцянок Президентом України, депутатом Верховної ради України.

    Підписів 438

    Дата відповіді

    Деркач Сергій Петрович
    Електронне звернення на розгляді
    29 березня, 2019
    29 червня, 2019
    438

    1. Передвиборчі обіцянки кандидата в Президенти України, кандидата в депутати Верховної ради України, після перемоги на виборах додавати в діючу посадкову інструкцію відповідно до посади.
    2. Дані перед виборами обіцянки повинні відноситись до розряду пунктів посадової інструкції.
    3. Не виконання посадових інструкцій Президентом України, депутатом Верховної ради України віднести до статей Кримінального кодексу України як шахрайство в особливо великих розмірах.
    4. За не виконання пунктів посадової інструкції призначити покарання у вигляді позбавлення волі від 5 до 10 років з обов'язковою конфіскацією майна, без права внесення засиави.
    5. Аудит виконання посадових обов'язків Президентом України повинен проводитись Народом України, через 2,5 роки після приймання присяги Народу України, Президентом України, шляхом таємного або відкритого всеукраїнського голосування (так як і при обранні на посаду).
    6. Аудит виконання посадових обов'язків депутата Верховної ради України повинен проводитись Народом України, через 2,5 роки після початку виконання обов'язків депутата Верховної ради України, шляхом таємного або відкритого всеукраїнського голосування (так як і при обранні на посаду).

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Негайне повернення заощадженнь вкладників Ощадбанку колишнього СРСР

    Підписів 27

    Дата відповіді

    Богдан Марія Василівна
    Електронне звернення на розгляді
    03 квітня, 2019
    03 липня, 2019
    27

    Українська держава повинна визнати свій внутрішній борг перед громадянами і негайно в короткі терміни опрацювати дієвий механізм щодо повернення грошових заощаджень, поміщених в установи Ощадного банку СРСР.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Відміна айфом в Україні. Доопрацювання та оновлення навчальних планів у медичних ВНЗ.

    Підписів 1979

    Дата відповіді

    Колосовська Анна
    Електронне звернення на розгляді
    08 квітня, 2019
    08 липня, 2019
    1979

    Ми - студенти медичних ВНЗ України, просимо Вас допомогти у вирішенні питання незаконності і складання студентами медиками, які навчаються за спеціальністю 222 «Медицина», іспиту ЄДКІ, в який входять КРОК 1 на іноземній мові та іспит IFOM згідно з постановою № 334 від 28 березня 2018 р. Опираючись на звернення учасників робочої наради ректорів, перших проректорів, директорів, деканів та начальників навчальних відділів закладів вищої освіти до Міністерства Охорони Здоров’я було вказано наступне:
    Постанова прийнята у 2018 році, але розповсюджується в т.ч. на студентів, які вступили до закладів вищої медичної освіти, та, відповідно, уклали договори на надання освітніх послуг навчальними закладами у 2016 році. Враховуючи відсутність затверджених стандартів вищої освіти, освітня послуга вступникам 2016 року надається на основі розроблених робочими 3 групами МОЗ України проектів стандартів (наказ МОЗ від 09.11.2015 № 733), якими складання іспиту з іноземної мови професійного спрямування та міжнародного іспиту з основ медицини не передбачалося. А тому у програми підготовки цих студентів та у вартість їхнього навчання витрати на проведення цих іспитів не закладалися.
    Щодо підготовки до складання міжнародного іспиту з основ медицини. Стандарти, на яких базується зміст міжнародного іспиту з основ медицини відсутній, перелік дисциплін, які до нього входять, та послідовність їх вивчення, не відповідають навчальним планам, які використовують навчальні заклади. Тому проведенню цього іспиту має передувати етап зміни змісту підготовки.
    Також відповідно до закону України Про вищу освіту статті 48.1 та конституції України статті 10. Державною мовою в Україні є українська мова, а мовою викладання у закладах вищої освіти є державна мова, що унеможливлює складання іспиту КРОК 1 на іноземній мові.
    За весь час свого існування на національному рівні іспит IFOM BSE (базові науки) не проводився жодного разу в жодній країні, а іспит IFOM CSE (клінічні науки) проводився та проводиться тільки у ТРЬОХ країнах: Республіках Коста-Рика та Панама, а також в Омані. Майже в усіх країнах іспит IFOM використовується або в індивідуальному порядку (студентом у центрі тестування Prometric), або окремими клінічними установами, або окремими вищими медичними навчальними закладами.
    Просимо допомогти нам у вирішенні даної проблеми, а саме відмінити айфом та подальше корегування навчальних планів наступних навчальних років. Лише разом ми зможемо забезпечити дійсне підвищення якості освіти та контролю знань замість введення чергового іспиту "для галочки".

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ