ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік електроних звернень

  • Списання безнадійної кредитної заборгованості перед банками і фінансовими організаціями, за договорами 2006 - 2011 років, і рішення супутніх питань

    Підписів 9

    Дата відповіді

    Бочевар Николай Николаевич
    Електронне звернення на розгляді
    24 травня, 2019
    24 серпня, 2019
    9

    Загальна тенденція фінансово-кредитної заборгованості, яка виникла в період з 2006 - 2011 роках, і має статус "безнадійна заборгованість", часто призводить до багатьох серьзно наслідків, в діловому співтоваристві, особистих і дружніх відносинах, а також в особистому самопочутті людини

    Багатьом громадянам демократичної країни Україна, доводиться у себе вдома (на території України), працювати нелегалами. І це все відбувається через те що в цілому всі попередні уряди на чолі з президентами, які не покращували життя громадян України, а навпаки в багатьох ситуаціях ще й створювали нездійсненні і нестерпні умови для життя людей (на території України). І це дуже сильно відбивається в тому що судова і виконавча влада, перевищують свої повноваження, накладаючи арешти навіть на особисті карткові рахунки, що в результаті призводить до того що доводиться заробляти і користуватись грошима тільки в готівковій формі. Це в свою чергу ніяк не сприяє розвитку економіки країни (економіку створюють люди) .... тим більше що це унеможливлює вирішувати навіть мінімальні потреби звичайної людини, такі як оплата комунальних послуг, отримання зарплат і пенсій, і багато іншого ....
    А також важливим фактором є те що деякі отримали обмеження поїхати заробляти за кордоном, і це відбувається не через небажання людей вирішувати свої життєво важливі питання, а все від того що тут (на території України) це стало дуже складно, а часом і неможливо .

    Тому, просимо вирішити наступні питання:
    1. Списання безнадійної заборгованості, без застосування банками хитрощів, обману, тиску на людей шляхом залякування, арештів і т.п.
    2. Прозора суднова система яка буде стояти на стороні громадян і закону (про це в Конституції України чітко прописано)
    3. Зняття заборон на виїзд звичайних громадян, до яких були застосовані санкції які не відповідають нормам законів і постанов чинного законодавства України.

    Ми віримо в те що прийшов час правильних змін, і ми (народ України), готові бути єдиними і сильними для досягнення найвищих позитивних результатів, тільки дайте цю можливість, жити і розвиватися у вільній, демократичній Україні!
    Слава Богу і слава Україні!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • 1000 гривен за право бути виборцем

    Підписів 6

    Дата відповіді

    Савченко Володимир Васильович
    Електронне звернення на розгляді
    27 травня, 2019
    27 серпня, 2019
    6

    Для усунення корупції при здійсненні Виборчих Прав потрібно зробити платну реєстрацію виборців для участі в виборах. Виборець, який заплатить 1000 гривен за реєстрацію не продасться за гречку.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Пропоную підняти економіку країни! Легалізація бізнесу з надання сексуальних послуг!

    Підписів 15

    Дата відповіді

    дізов максим ігорович
    Електронне звернення на розгляді
    29 травня, 2019
    29 серпня, 2019
    15

    Шановні громадяни!

    Розумію,що думка з цього приводу у всіх різна,але зараз йдеться про мову як підняти економіку країни,бо цей вид діяльності існував ,існує ,та буде існувати !ЗАБОРОНЕНИМ!БЕЗ СПЛАТИ ПОДАТКІВ!БЕЗ МЕДИЧНОГО ОГЛЯДУ ГРОМАДЯН,ЯКІ ПРОПОНУЮТЬ ПОСЛУГУ! Офіційно на державному рівні можна зробити легалізацію бізнесу з надання сексуальних послуг ,та залишитись далі при своїй думці з цього питання,але вже з іншим бюджетом країни,з іншими робочими місцями,а це в свою чергу інші дороги, інші лікарні, інші дитячі садочки ,інші школи,інші заробітні плати!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • реєстр розпорядження власністю

    Підписів 5

    Дата відповіді

    Сагайдак Андрій Васильович
    Електронне звернення на розгляді
    16 травня, 2019
    16 серпня, 2019
    5

    Відповідно до статті 41 Конституції України кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності.
    Значна кількість осіб розпорядившись своєю власністю шляхом передачі іншим особам, не мають офіційного підтвердження такого розпорядження і перебувають у невизначеному стані, формально лишаючись власниками того чи іншого майна, транспортних засобів (довіреність), інтелектуальної власності, а фактично не маючи з таким майном та його володільцем ніякого звязку і не бажаючи мати такий звязок.
    За таких обставин пропонується створення офіційного реєстру розпорядження власністю, в якому за декларативним принципом власник майна, прав, тощо може відобразити момент фактичної втрати ним володіння на певне майно чи права, відобразити актуальний стан власника по відношенню до певного майна чи прав які за ним закріплені.
    Існування та наповнення вказаного реєстру дозволить в т.ч. вирішити питання декларування майна, прав, які фактично вибули із володіння власника в звязку з розпорядженням власністю.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |  ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |  ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Ліцензування діяльності з засобами захисту рослин

    Підписів 38

    Дата відповіді

    Дронь Юрій Сільвестрович
    Електронне звернення на розгляді
    08 травня, 2019
    08 серпня, 2019
    38

    При вирощуванні сільськогосподарських культур нині використовується значна кількість різних хімічних речовин, які узагальнено називають засобами захисту рослин (ЗЗР). Вони спеціально створені для знищення рослин, комах, грибів, тварин та інших живих організмів і є, як правило, надзвичайно токсичними і небезпечними для оточуючого середовища. Нераціональне і надмірне їх використання, а також порушення правил роботи з ними часто завдають значної шкоди екосистемам, знищуючи корисних комах, зокрема бджіл, отруюючи ґрунти, водойми, диких та свійських тварин і навіть людей. Значного поширення набуло також використання ще більш небезпечних неякісних препаратів, дешевих генериків та фальсифікату. При цьому на сьогодні достеменно не відомо, які саме ЗЗР і в яких кількостях ввозяться та використовуються у нашій країні.
    З метою організації в Україні ефективної системи обліку обсягів виробництва, ввезення та використання ЗЗР, а також для зменшення негативного впливу хімічних обробок сільськогосподарських угідь на оточуюче середовище вимагаємо всі операції з засобами захисту рослин (виробництво, експорт-імпорт, оптова та роздрібна торгівля, зберігання, підготовка до застосування та внесення) включити до переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню.
    При цьому у ліцензійних умовах необхідно передбачити обов’язкове звітування у електронній формі через сайт-реєстр ліцензіатів обсягів і номенклатури вироблених, придбаних та реалізованих ЗЗР з чітким вказанням контрагентів саме в день здійснення операції. Натомість при обробці угідь зобов’язати ліцензіатів повідомляти у електронній формі через сайт-реєстр про плановані заходи за 2 дні до їх проведення з чітким зазначенням назв препаратів та культур, доз, координат полів, часу внесення ЗЗР та ін.
    Згідно Закону України №222 «Про ліцензування видів господарської діяльності» два поспіль задокументовані актами порушення ліцензійних умов, зокрема несвоєчасне чи недостовірне електронне звітування або порушення правил поводження та застосування ЗЗР, є підставою для анулювання ліцензії і її поновлення можливе не раніше, ніж через один рік. Таким чином, запропоноване ліцензування суттєво посилює контроль за обігом та застосуванням ЗЗР і різко підвищує вмотивованість аграріїв виконувати передбачені законодавством норми.

    Автор петиції Дронь Юрій Сільвестрович

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |  ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Ухвалити законопроект 10096 про демонополізацію космічної галузі

    Підписів 9

    Дата відповіді

    Кірпачова Марія Олександрівна
    Електронне звернення на розгляді
    27 травня, 2019
    27 серпня, 2019
    9

    Шановний Андріє Володимировичу!

    Засвідчую Вам та усій Верховній Раді України свою високу повагу та маю честь звернутися з наступним.

    Україна є космічною державою і бере активну участь у міжнародних космічних програмах, зокрема ініційованих Європейським космічним агентством та приватними компаніями Європейського Союзу. За роки існування у складі Радянського Союзу та в якості незалежної держави Україна стабільно демонструвала усьому світу високу кваліфікацію своїх спеціалістів та надійність вітчизняної продукції у космічній галузі. Імена українських конструкторів та винахідників знані на весь світ, а унікальні продукти їх наукової і творчої діяльності є візитівкою України. Українське ракетне паливо, до складу якого входить рідкий кисень і керосин, є найекологічнішим у світі, а ракети-носії сімейства «Зеніт» визнаються всесвітньовідомими вченими і підприємцями, такими як Ілон Маск, одними з найкращих і найнадійніших. Україна надає іноземним замовникам повний цикл послуг із запуску на орбіту їх супутників, іноді навіть з використанням для цієї мети українських ракет-носіїв.

    Без сумніву, ми маємо привід для гордості, однак наразі актуальним є питання збереження та модернізації наявних досягнень у відповідності до сучасних стандартів та актуальних потреб України. На превеликий жаль, маємо визнати, що галузевому розвитку України симетрично з іншими провідними країнами і стандартами 21 століття перешкоджає саме діюче українське космічне законодавство, зокрема Закон України «Про космічну діяльність» та ст. 4 Закону України «Про підприємництво».

    Наразі діяльність, пов'язана з випробуванням, виробництвом та експлуатацією ракет-носіїв, у тому числі з їх космічними запусками із будь-якою метою перебуває під державною монополією. Звісно, обмеження форми власності державною до певного періоду було резонним, оскільки розглядалося як засіб державного контролю за важливою з точки зору національної безпеки сферою розроблення, випробування, виробництва та експлуатації ракет-носіїв. Такі обмеження були цілком виправданими у період, коли державні підприємства складали основну масу суб'єктів підприємницької діяльності, а недержавні лише починали свою господарську діяльність. Однак на сьогоднішній день такий стан речей унеможливлює вихід на український космічний ринок приватних підприємств і установ, які мають бажання і можливість сприяти розвитку галузі.

    Цією петицією маю честь звернутися до Вас із прохання сприяти практичному впровадженню в Україні концепції «Нового космосу» - руху в аеро-космічній галузі, який має на увазі можливість приватних компаній повноцінно брати участь у розвитку галузі, долаючи адміністративні та логістичні обмеження. Для реалізації цієї мети прошу Вас від імені усіх підприємців, науковців, винахідників, які мають бажання і потенціал розвивати аеро-космічну галузь України, а також усіх молодих спеціалістів з профільною освітою, які прагнуть віднайти покликання на Батьківщині, без необхідності від'їздити на заробітки за кордон, ухвалити закнопроект №10096 від 27.02.2019 року "Про внесення змін до деяких законів України щодо демонополізації та розвитку космічної діяльності", внесений Головою Комітету Верховної Ради України з питань промислової політики та підприємництва Галасюком Віктором Валерійовичем.

    Таким чином, скасування державної монополії на космічну діяльність в Україні позитивно позначиться на наступних аспектах:

    1) Аеро-космічна галузь України стане самоокупною завдяки залученню до її лав приватних підприємств, здатних вести активну зовнішньо-економічну діяльність в галузі (на противагу до існуючого плачевного фінансового становища галузі, зумовленого наявністю боргів у державних установах). Сьогодні мало не єдиним шляхом реанімації галузі для космічних інституцій України є участь в міжнародних космічних програмах;

    2) Буде прискорено процес набуття повноцінного членства України в Європейському Космічному Агентстві, оскільки за наявності приватних інвесторів з’явиться можливість виконання фінансових зобов’язань України, пов’язаних із зазначеним членством;

    3) З’явиться можливість проектування і побудови космопорту на території України із залученням коштів приватних інвесторів;

    4) Стабільний розвиток галузі сприятиме підготовці молодих українських астронавтів, удосконаленню програми підготовки, а також їх запуску на орбіту Землі. Наразі Україна не може собі дозволити відправку в космос власного космонавта, оскільки вартість цієї послуги при участі в іноземних космічних програмах сягає близько 150 млн доларів;

    5) Стане можливим запуск на орбіту першого українського геостаціонарного телекомунікаційного супутника зв’язку, що, у свою чергу, надало б можливість створення та введення в експлуатацію національної супутникової системи зв’язку;

    6) Вихід на український ринок приватних установ космічної галузі створить велику кількість робочих місць і сприятиме працевлаштуванню безробітних фахівців, а також молодих випускників відповідних спеціальностей, що запобігатиме відтоку високоінтелектуального людського ресурсу за межі України;

    7) Діяльність на території України приватних компаній космічної галузі сприятиме налагодженню плідних міжнародних зв’язків з іноземними приватними космічними компаніями на паритетних засадах задля реалізації спільних проектів, а також залученню іноземних інвесторів до реалізації державних проектів;

    8) Належний розвиток української аеро-космічної галузі сприятиме репутації нашої держави на міжнародній арені;

    9) Міцне й надійне становище аеро-космічної галузі створить інтерес майбутніх поколінь до розвитку у відповідному напрямку задля подальшої самореалізації в лавах її фахівців, що відповідним чином позначиться на модернізації освітніх програм на усіх рівнях: рівні загальноосвітніх шкіл, середніх спеціальних навчальних закладів та закладів вищої освіти;

    10) Розвиток космічного права України спонукатиме до поглибленого викладання й вивчення зазначеної дисципліни на юридичних факультетах українських ЗВО, залучення до цього процесу національних та міжнародних експертів, міжнародного студентського обміну між українськими університетами та найвідомішими світовими університетами із зазначеною спеціалізацією. Крім того, таким чином буде запущено процес гармонізації національного українського космічного права з нормами міжнародного космічного права, зокрема з правом ЄС.

    Вірю, що вищенаведена аргументація переконає Вас, вельмишановний Андріє Володимировичу, та Український Парламент в доцільності й актуальності реалізації концепції «Нового космосу» на території України задля майбутнього української нації!

    З повагою,
    юрист-міжнародник
    Марія Кірпачова

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |  ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |  ПРОМИСЛОВА ПОЛІТИКА   
  • Виплати для учнів

    Підписів 50

    Дата відповіді

    Юдін Денис Сергійович
    Електронне звернення на розгляді
    13 травня, 2019
    13 серпня, 2019
    50

    Вимагаю зробити виплати для учнів, які мають високий рівень навчальних досягнень.
    3-4 класи - 150 гривень/ 1 місяць
    5 клас - 200 гривень/ 1 місяць
    6 клас - 250 гривень/ 1 місяць
    7 клас - 300 гривень/ 1 місяць
    8-9 класи - 350 гривень/ 1 місяць
    10-11 класи - 400 гривень/ 1 місяць
    Це стимул навчатися далі! Прислухайтеся, будь ласка.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |  СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Створення Виконавчого Кодексу України

    Підписів 15

    Дата відповіді

    Деркач Вероніка Валеріівна
    Електронне звернення на розгляді
    06 травня, 2019
    06 серпня, 2019
    15

    Необхідність кодифікації виконавчого законодавства: права та обов"язки державних та приватних виконавців, сторін виконавчого провадження, порядок здійснення виконавчих дій, порядок оскарження дій та бездіяльності виконавців закріплено в різних нормативно-правових актах, що ускладнює процес виконавчого провадження. Створення Виконавчого кодексу України систематизує законодавство в даній галузі та полегшить процедуру виконання судових рішень для всіх учасників виконавчого провадження.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Присвоїти Президенту України Порошенку Петру Олексійовичу звання Героя України

    Підписів 146

    Дата відповіді

    Цобенко Руслан
    Електронне звернення на розгляді
    26 квітня, 2019
    26 липня, 2019
    146

    Пропонуємо Верховній Раді України ініціювати присвоєння Президенту України Петру Олексійовичу Порошенку звання Героя України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Про вільний доступ людей до "мертвої деревини" що знаходиться в лісах України

    Підписів 20

    Дата відповіді

    Клименко Віталій Вікторович
    Електронне звернення на розгляді
    16 травня, 2019
    16 серпня, 2019
    20

    З приводу того, чи можна без дозволу, безкоштовно збирати сухостої та «валєжники» в лісі, виникає багато дискусій. Сам факт того, що дане питання піддається сумніву говорить нам про те, що воно законодавчо не врегульовано.
    Розглянемо проблему із законодавчої точки зору. Відповідно до ч. 2 ст. 23 Лісового кодексу України (далі ЛКУ), - громадяни України, мають право вільно перебувати в лісах державної та комунальної власності, якщо інше не передбачено законом. Дане поняття має визначення лісового сервітуту. Стаття. 65 ЛКУ передбачає два види використання лісових ресурсів: 1) в порядку загального користування; 2) в порядку спеціального користування.
    Статтею 66 ЛКУ передбачено – в порядку загального використання лісових ресурсів громадяни, мають право в лісах державної та комунальної власності вільно перебувати, безоплатно, без видачі спеціального дозволу збирати для власного споживання дикорослі рослини, квіти, ягоди, горіхи, гриби ТОЩО, крім випадків передбачених ЛКУ. Громадяни під час здійснення загального використання лісових рксурсів зобов’язані виконувати вимоги пожежної безпеки в лісах, користуватися лісовими ресурсами, зазначеними вище, в обсягах що не завдають шкоди відтворенню цих ресурсів, не погіршують санітарного стану лісів. На даному етапі розуміти відмінність між загальним та спеціальним порядком користування.
    Статтею 67 ЛКУ передбачено види використання лісових ресурсів в порядку спеціального використання: 1) заготівля деревини; 2) заготівля другорядних лісових матеріалів; 3) побічні лісові користування; 4) використання корисних властивостей лісів.
    Відповідно до ст. 70 ЛКУ заготівля деревини здійснюється при використанні лісових ресурсів у порядку рубок головного користування, що проводяться в стиглих і перестійних деревостанах. Про рубки головного користування ніхто мову не веде, більш того взагалі про рубки. Мова йде збір мертвої деревини.
    Також у ст. 72 ЛКУ вказано, що у лісах без заподіяння їм шкоди може здійснюватися (за спец. дозволом) заготівля другорядних лісових матеріалів: живиці, пнів, лубу та кори, деревної зелені, деревних соків. Але в даній статті відсутні мертві деревинні залишки, що лежать на землі у лісі, мають більш узагальнюючу російську назву - «валежник». Під цим розуміють гілки, суччя, та цілі дерева та їх частини, що впали та гниють або є сухими. Сюди ж відносяться зламані вітром чи бурею дерева, а також залишки від дерев, що не були вивезені з лісосіки та втратили свої технічні якості та властивості.
    Збирання стовбурів дерев, що з природних причин опинились на землі, виходячи зі змісту ст. 73 ЛКУ, прямо не відноситься до побічних лісових користувань. У цій же статті вказується, що нормативно-правовими актами з ведення лісового господарства можуть бути передбачені і інші види побічних лісових користувань. Нормативним актом, що регулює ці питання є Порядок заготівлі другорядних лісових матеріалів та здійснення побічних лісових користувань, що затверджений Постановою КМУ № 449 від 23.04.1996 року. Згаданий Порядок та ст. 73 ЛКУ не має роз’яснень про порядок використання залишків дерев, що впали на землю з природних причин. Йдеться лише про збирання іншої складової лісу (заготівля сіна, випасання худоби, розміщення пасік, заготівля дикорослих плодів, горіхів, грибів, ягід, лікарських рослин, збирання лісової підстилки, заготівля очерету).
    У загальноприйнятому розумінні лісова підстилка – це шар органічних залишків на поверхні грунту в лісі, лісовий перегній. Утворюється під запоною лісу в результаті розкладання органічного опаду (листя, хвоя, дрібні гілочки, опала кора та ін.). Тобто лісова підстилка не включає в себе «валежник» - цілі дерева або їх частини (сухі, сирі, ті, що гниють), які відокремлені від пня та з природних причин опинились на землі.
    Привласнення відокремлених природнім способом від пня мертвих чи свіжих стовбурів дерев не може кваліфікуватись як незаконна порубка, адже відсутня об’єктивна сторона порушення.
    Звертаєю увагу, що відокремлені від коріння стовбури дерев (хлисти), що одержані при законній розробці лісосіки, є майном лісогосподарського підприємства.
    Враховуючи специфіку розробки лісосік, зрубана деревина (сортименти) можуть своєчасно не вивозитись і певний час залишається на лісосіці. Як і інше майно, вказана лісопродукція підлягає обліку та оприбуткуванню за бухгалтерським обліком лісгоспу. Будь-яке незаконне привласнення цієї деревини кваліфікується як злочин проти власності.
    З викладеного вище, можна зробити висновок що заготовляти дрова в лісі без дозволу не можна, але той же ЛКУ вказує що заготівля деревини здійснюється при використанні лісових ресурсів у порядку рубок головного користування, мова не йде про (валежники) вітровали, зламані дерева, сухостої.
    Для кращого розуміння розглянемо ще один документ – постанова Кабінету міністрів України № 761 від 23.05.2007 року «Про затвердження прядку спеціального використання лісових ресурсів». В даній постанові в свою чергу спеціальне використання розділяють ще на два підвиди: 1) другорядне використання (заготівля живиці, пнів, лубу та кори); 2) побічне користування (заготівля сіна, випасання худоби, розміщення пасіки, збирання лісової підстилки).
    В пункті 47 Постанови вказується, що деревину можна вважати заготовленою, якщо проведено валку, обрубку гілок та сучків. Вже із даного матеріалу зрозуміло, що саме лісове законодавство не виділило в окрему категорію мертву деревину та не установили порядку поводження з нею.
    Щодо відповідальності. В Україні передбачено 4 види відповідальності – кримінальна, адміністративна, цивільно–правова та дисциплінарна. Стаття 246 Кримінального кодексу України та ст. 65 КУпАП передбачає відповідальність тільки в тому разі якщо дерево знаходилось на пні (живе), і якщо громадянин проводив валку таких дерев чи чагарників.
    Отже, особу можна притягнути до відповідальності за діяння заборону на яке прямо передбачено в законодавстві, тобто, можна робити все, що не заборонено законом
    Відповідно до ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Це стосується лише фізичних осіб.
    Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
    Оскільки сухостій та вітровали «валежники» прямо не вказуються в кодексах, відсутній порядок поводження з ними. Юридично, збирання сухостою не можна віднести до заготівлі деревини, оскільки не проводиться валка дерева, і відповідно не потрібно брати спеціальний дозвіл.
    Отже, збирання сухостою в лісах державної та комунально власності не дозволено, але і не заборонено, будь – які спроби посадових осіб притягнути особу до відповідальності за збирання сухостою, з дотриманням правил пожежної безпеки та без завдання шкоди санітарному стану, можна розцінювання як порушення прав громадян.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Щодо можливості надання правового статусу законних представників родичам дитини, в разі смерті того з батьків, з ким проживала дитина після розлучення батьків

    Підписів 11

    Дата відповіді

    Сергієнко Катерина Сергіївна
    Електронне звернення на розгляді
    27 травня, 2019
    27 серпня, 2019
    11

    Прошу звернути увагу на проблему, яка потребує законодавчого вирішення.

    Не секрет, що багато дітей ростуть в неповних сім’ях, де батьки розлучені або не проживають разом, де один із батьків сплачує аліменти, присуджені судом. Тобто, дитина проживає з одним із батьків.
    Але, відповідно до законодавства, в разі смерті того з батьків, з яким проживала дитина,– єдиним законним представником стає інший з батьків! Тобто, людина, яка ухилялась від батьківських обов’язків стає єдиним, вибачте, «власником» дитини!!!
    Відповідно до Цивільного законодавства та Сімейного Кодексу – законними представниками дитини є виключно батьки. Інші - бабусі, дідусі, тітки, дядьки, дорослі сестри та брати – не є такими і, в разі необхідності, немає процедури визнання їх законними представниками.
    Інші родичі дитини, які опікувались нею, не мають жодного права щодо вирішення долі дитини. Для оформлення опікунства над дитиною, скажімо бабусі або старшій сестрі, необхідно спершу позбавити іншого з батьків батьківських обов’язків…А це процедура дуже складна, ст. 164 СК України має для такого випадку одну підставу (якщо особа не є явним наркоманом тощо) – «ухилення від виконання своїх обов'язків по вихованню дитини»… «Ухилення» - це оціночна категорія і суди здебільшого стають на бік цього з батьків.
    До того ж, у випадку позитивного рішення суду, до його винесення (щодо позбавлення батьківства, а потім щодо визнання опікуном), дитина має мешкати з тим з батьків, який її покинув, він має право забрати дитину від бабусі (чи іншого родича), виплата аліментів припиняється, бо, незважаючи на те, що аліменти є власністю дитини (ч. 1 ст. 179 СК України), позивачем або стягувачем був померлий, тому виплати припиняються за відсутністю отримувача, «на ім’я якого виплачуються аліменти» (ч. 2 ст. 179 СК України).

    Хто хоч раз бачив судове заперечення «бідного батька», як він «торгується» в суді за суму аліментів, а потім, після смерті матері дитини погрожує забрати цю дитину від люблячої бабусі та старшого брата, той підтримує цю петицію!

    Отже, ПРОШУ розробити та винести законопроект щодо внесення змін до Цивільного Кодексу, Сімейного Кодексу та інших Законів, щодо надання правового статусу законних представників близьким родичам дитини («близкість» визначена в спадковому праві, в Кримінально-процесуальному Кодексі тощо) в разі смерті того з батьків, з ким проживала дитина, за позовом цих осіб та при існуванні відповідних умов.
    Також, ПРОШУ звернути увагу на необхідність внесення змін до Цивільно-процесуального Кодексу щодо найкоротших строків розгляду такої справи.
    І останнє, СЛІД ЗВЕРНУТИ УВАГУ на недосконалі лінгвістичні формулювання: «батьки», як назва обох осіб, що народили дитину - «батько», як один із батьків, а саме – особа чоловічої статі; «чоловік», як особа чоловічої статі - «чоловік», як одружена особа чоловічої статі… Такі омонімічні терміни ускладнюють користування ними, іноді позбавляючи текст змісту, спотворюючи його або обтяжуючи мовними зворотами…

    СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Пересмотреть тарифы на газ и электроэнергию.

    Підписів 198

    Дата відповіді

    Коберник Сергей
    Електронне звернення на розгляді
    08 травня, 2019
    08 серпня, 2019
    198

    Предлагаю уменьшить тарифы оплаты за газ и электричество для населения, как минимум на 50% , привязав их к реальной возможности оплаты человека получающего минимальную заработную плату 4 173 грн., и пенсию.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • СКАСУВАННЯ представництва іншої особи в суді ВИКЛЮЧНО АДВОКАТОМ

    Підписів 26

    Дата відповіді

    Сергієнко Андрій Володимирович
    Електронне звернення на розгляді
    03 червня, 2019
    03 вересня, 2019
    26

    30.09.2016 року набули чинності зміни до Конституції України щодо правосуддя. Серед інших нововведень було закріплено на конституційному рівні виключне представництво особи в суді адвокатом.
    Слід звернути увагу, що стаття 131-2 Конституції України проголошує, що «для надання професійної правничої допомоги в Україні діє адвокатура».
    Але наступне твердження даної статті – «виключно адвокат здійснює представництво іншої особи в суді…» - нівелює суть задіяння адвоката в судовому процесі від надання професійної (!) правничої (!) допомоги до банального представництва. Тобто, за відсутності учасника справи, тільки адвокат може висловлювати, завідомо прописану в заявах, думку учасника під час засідання, і тільки адвокат має право подавати документи в канцелярію та знайомитись зі справою, фотографувати її.
    Якщо особа потребує САМЕ професійної правничої допомоги, а саме - формування її правової позиції, написання процесуальних документів та участі в судовому засіданні, вона має здійснюватися адвокатом, що може бути вірним твердженням. Тобто така допомога доцільніше буде надаватися професіоналами.
    Але, якщо особа НЕ ПОТРЕБУЄ правничої допомоги, а потребує лише допомоги в фактичній реалізації своїх прав, чому вона має звертатися до адвокатів?
    Неможливість прибути на судове засідання (з різних причин) тягне за собою потребу звертатися до адвоката. Це може стосуватися і викладачів-юристів, юрисконсультів, прокурорів, суддів та інших юристів, які самі формують свою правову позицію, а потребують лише явки свого представника та озвучення своєї волі або отримання (подання) документів.
    Таке обмеження громадян доступу до правосуддя, крім самопредставництва, є порушенням їх прав.
    Це, по-перше, пов’язано з матеріальними витратами, що є порушенням права на доступ до правосуддя, а по – друге - пов’язано з нав’язуванням професійним правником своєї думки та позиції, що є порушенням диспозитивності сторони, тобто прАва самостійно обирати вчиняти чи не вчиняти процесуальні дій та нести за це ризики.
    Щодо першого слід наголосити, що матеріальні витрати за нав’язані послуги адвоката є:
    - недержавними, тобто не пов’язані із судовими зборами, які мають законодавче закріплення, розраховуються від ціни позову або від прожиткового мінімуму для працездатних осіб, тому мають соціальний характер та не є порушенням права на доступ до правосуддя;
    - мають мінімальні закріплені межі для певних послуг, що визначаються Радами адвокатів відповідних областей (наприклад, мінімальна вартість однієї години роботи адвоката, згідно рішення Ради адвокатів Харківської області дорівнює 50% прожиткового мінімуму для працездатних осіб, що станом на 2019 рік є 960,0 грн!!!).
    Безоплатна правова допомога надається виключному переліку громадян та теж має свої вади.
    Згідно з вищевикладеним, ПРОШУ, скасувати положення ст. 131-2 Конституції України щодо здійснення представництво іншої особи в суді виключно адвокатом.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Вимога звільнити з посади міністра внутрішніх справ України Арсена Авакова.

    Підписів 75

    Дата відповіді

    Василенко Богдан Михайлович
    Електронне звернення на розгляді
    04 червня, 2019
    04 вересня, 2019
    75

    У зв'язку з подією, що трапилися 31-го травня 2019 р., у місті Переяслав-Хмельницький, в наслідок якої загинула дитина, вимагаємо звільнити з посади міністра внутрішніх справ Арсена Борисовича Авакова.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Зміна місця проведення засідань Верховної Ради України

    Підписів 3

    Дата відповіді

    Крайник Олексій
    Електронне звернення на розгляді
    31 травня, 2019
    31 серпня, 2019
    3

    З метою забезпечення максимально ефективної діяльності Верховної Ради України пропоную розмістити зал засідань Верховної Ради України на Трухановому острові (як аналог територіального розташування Риксдагу Швеції на одному з островів Стокгольму) з одночасним блокуванням комунікацій з зовнішнім світом.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Реформа освіти

    Підписів 18

    Дата відповіді

    Куклій Данило
    Електронне звернення на розгляді
    03 червня, 2019
    03 вересня, 2019
    18

    Пропоную кардинально змінити систему вищої освіти в Україні оскільки вища освіта сьогодні не дає гарантії працевлаштування та гідного життя. Я вважаю, що багатьом вища освіта не потрібна. Чому б не перейняти досвід успішних та розвинутих країн Європи? А саме:
    - Кожен має здобути лише середню та професійну освіту (у коледжах чи технікумах) аби вивчати лише те, що дійсно потрібно для обраної професії
    - Вищу освіту мають здобувати лише ті, хто хоче займати високі державні посади або ті, хто хоче бути медиком чи вчителем
    - Професійна освіта має давати гарантію працевлаштування за обраною спеціальністю

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Заборона на кредитування для віртуальних банків, т.з. maneyveo, швидкогроші тощо з метою запобігання шахрайства, та використання чужих особистих даних, які можна відшукати будь-де.

    Підписів 99

    Дата відповіді

    Бакай Людмила Сергіївна
    Електронне звернення на розгляді
    03 червня, 2019
    03 вересня, 2019
    99

    Останнім часом почастішали випадки шахрайства при отриманні швидких кредитів онлайн, по телефону, а також за допомогою інтернету т.з. "швидкогроші" та інші. Як ми знаємо, по-перше, особисті дані про громадян шахраї можуть легко отримати. По-друге, представники віртуальних банків не перевіряють особу, не ідентифікують її за зовнішністю, особистим підписом. По-третє, видача кредиту всліпу породжує кримінальну складову. По- четверте діяльність інтернетзайму провокує незаконну діяльність колекторів, які заборонені в Україні. По-п'яте, як наслідок, за останній час збільшились звернення громадян України до правоохоронних органів із заявами, в яких ідеться, що дані громадяни не брали кредити в інтернетбанках, на кшталт" Манівео", "Швидкогроші" та ін. Натомість банк вимагає повернення грошей із шаленими процентами. Отже, діяльність такого роду віртуальних банків повинна бути під цілковитою забороною.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Вимагаємо підвищення заробітної платні електогазозварникам, газозварникам, електрозварник а , газорізальникам!

    Підписів 8

    Дата відповіді

    Кравчук Денис Ігорович
    Електронне звернення на розгляді
    03 червня, 2019
    03 вересня, 2019
    8

    Моя пропозиція така. Підвищення зарплатні електогазозварникам усіх категорій, на всіх підприємствах. Влада зобов'язана платити нам гідну зарплатню, адже ми ризикуємо своїм здоров'ям проводячі зварні роботи. Нам потрібно годувати свої сім'ї. То шановні робітники, колеги, друзі, двайте зробимо це разом, адже разом ми велика сила і ми зможемо все. Дякую всім вам. Не будьте байдужі)

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Застосування технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису працівниками органів Національної поліції

    Підписів 7

    Дата відповіді

    Лисенко Олександр Віталійович
    Електронне звернення на розгляді
    03 червня, 2019
    03 вересня, 2019
    7

    На мою думку на сьогоднішній день в інспекторів патрульної поліції є значна проблема із застосуванням ст. 40 ЗУ «Про Національну поліцію» Застосування технічних приладів та технічних засобів, що мають функції фото- і кінозйомки, відеозапису, чи засобів фото- і кінозйомки, відеозапису.
    Поліція для забезпечення публічної безпеки і порядку може закріплювати на форменому одязі, службових транспортних засобах, монтувати/розміщувати по зовнішньому периметру доріг і будівель автоматичну фото- і відеотехніку, а також використовувати інформацію, отриману із автоматичної фото- і відеотехніки, що знаходиться в чужому володінні.
    Так як нагрудні відеокамери та реєстратори що використовуються в діяльності органів Національної поліції не мають автоматичного режиму. Вони вмикаються та вимикаються шляхом натискання самим правоохоронцем на відповідну кнопку на такому пристрої фото-відеозапису, тому це має місце ручному режиму а не як автоматичному який безпосередньо вмикається та вимикається автоматично тобто власноруч без натискання на відповідну кнопку самим поліцейським.
    Згідно частина 2 стаття 19 Конституції України
    Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
    Стаття 19 КУ ставить поліцейських в чіткі рамки та зобов’язує їх діяти лише в межах закону, а так як у статті 40 ЗУ «Про Національну поліцію» наголошено на застосуванні саме автоматичної фото-відеотехніці то поліцейський в своїй діяльності може застосовувати саме АВТОМАТИЧНУ і тільки автоматичну фото-відеотехніку. А ми вже звами розуміємо, що та техніка яка є в інспектора патрульної поліції є неавтоматичною а ручною, то можна зробити висновок що матеріал записаний на таку техніку буде здобутий з порушенням закону та не зможе слугувати доказом по тій чи іншій справі.

    Також слід звернути увагу на статтю 74 КАС України «Допустимість доказів»
    1. Суд не бере до уваги докази, які одержані з порушенням порядку, встановленого законом.
    2. Обставини справи, які за законом мають бути підтверджені певними засобами доказування, не можуть підтверджуватися іншими засобами доказування.

    Хочу наголосити на тому, що Верховний Суд визнав вірним висновки суду першої інстанції, що візуальне спостереження за дотриманням правил дорожнього руху працівниками органів Національної поліції може бути доказом у справі лише у тому випадку, коли воно зафіксовано у встановленому законом порядку.
    Постанова від 26.04.2018ц справі №338/1/17

    Тому на підставі вище сказаного пропоную внести зміни до статті 40 ЗУ «Про Національну поліцію» а саме виключити положення «автоматичну» або іншою зміною створити належне функціонування даної статті для того, щоб працівники органів Національної поліції могли в повному обсязі виконувати свої службові обов’язки для забезпечити дотримання правил дорожнього руху та мали повноцінну, законну можливість додавати докази отримані на фтото-відеотехніку.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Врегулювання правового статусу проституції та діяльності секс-закладів

    Підписів 33

    Дата відповіді

    Чижевська Ольга
    Електронне звернення на розгляді
    10 червня, 2019
    10 вересня, 2019
    33

    “Перемогти“ проституцію неможливо. Вона завжди була, є і буде. У всіх, без винятку, країнах і при всіх політичних режимах. Боротьба не має жодного сенсу.

    Відсутність державного регулювання призводить до розвитку сфери торгівлі людьми, насильницького втягування (в тому числі неповнолітніх) до секс-бізнесу. В країні зростають показники захворювань, що передаються статевим шляхом і кількість ВІЛ інфікованих.

    Нелегальність проституції в Україні грає на руку лише криміналітету та корумпованим працівникам правоохоронних органів, які «кришують» цей бізнес. Державний бюджет не отримує доходу від проституції у вигляді податків, хоча проституція може поповнювати держбюджет навіть більше, ніж "Укрзалізниця". Неофіційний прибуток від проституції досягає мільярдів гривень.

    Необхідно прийняти зміни до законодавства щодо врегулювання правового статусу осіб, які займаються проституцією. Згідно з якими, проституція буде легалізована як професія, а власникам борделів - присвоєний статус підприємців. Правовий статус проституції врегульовано законами Голландії, Швейцарії, Данії, Італії, Німеччини, Австрії, Греції, Туреччини, Угорщини, Латвії та інших.

    Це один із найбільш ефективних способів побороти корупцію у правоохоронних органах, збільшити державний бюджет та захистити права людей, котрі займаються проституцією, знизити рівень злочинності та суттєво зменшити рівень венеричних захворювань.

    Велика частина працівників індустрії виступає за легалізацію. Вони готові платити податки і проходити медогляди. Секс-працівники не хочуть пільг, вони хочуть захисту держави від дискримінації, вимагання, переслідування та насильства.

    Шляхом внесення змін до законодавства необхідно:
    а) забезпечити дотримання прав людини на життя, на свободу i на особисту недоторканнiсть ("Загальна декларацiя прав людини" Стаття 3);
    б) забезпечити дотримання прав людини на працю, на вiльний вибiр роботи, на справедливi i сприятливi умови працi ("Загальна декларацiя прав людини" Стаття 23);
    в) створити належні умови для повноцінного забезпечення захисту прав та свободи всіх членів суспільства;
    г) врегулювати питання надання сексуальних послуг на законних підставах (надавши проституції статус професії, а власникам борделів - статус підприємців).

    Вимагаємо захистити право громадян на гідне життя!

    У 2015 році у ВР вже подавався проект закону про легалізацію проституції, проте був відкликаний його автором, оскільки, на його думку, держава до цього ще не готова.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА