ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік електроних звернень

  • Посилення відповідальності народних депутатів за невідвідування пленарних засідань Верховної Ради без поважних причин

    Підписів 53

    Дата відповіді

    каменчук вадим васильович
    Електронне звернення на розгляді
    03 жовтня, 2016
    03 січня, 2017
    53

    За систематичні невідвідування пленарних засідань Верховної Ради України пропонується посилення відповідальності народних депутатів, а саме: депутати, котрі не відвідують більше ніж 10 % пленарних засідань Верховної Ради України без поважних причин (хвороба, підтверджена довідкою, як це вимагається і у всіх інших громадян України) повинні бути відкликані, а на їх місце повинні приходити інші депутати у відповідності до партійного списку або ж, якщо це мажоритарники, на їх місце повинні увійти депутати, котрі зайняли 2 і так далі, місце за результатами голосування на такому мажоритарному окрузі. Депутати, котрі у зв'язку з хворобою не відвідують більше 50% пленарних засідань, теж повинні відкликатись за вищевказаною схемою.
    Також за усі не виправдані прогули знімається заробітна плата за такі дні у повному обсязі.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Прийняти новий "Закон про ТСК". Якщо правоохоронні органи неспроможні ефективно розслідувати злочини, Тимчасові Слідчі Комісії створені у Верховній Раді, проведуть якісне розслідування.

    Підписів 4

    Дата відповіді

    Ромашко Антон Олегович
    Електронне звернення на розгляді
    05 лютого, 2016
    05 травня, 2016
    4

    Такий важіль, як Тимчасові Слідчі Комісії(ТСК), який буде прописаний в новому "Законі про ТСК", допоможе паралельно розслідувати справи і впливати на розслідування в правоохоронних органах, що сьогодні не відбувається, і ТСК, без закону неспроможні впливати на загальне розслідування. Де новий "Закон про ТСК", який обіцяла прийняти коаліція? Коли в країні поширюється корупція, люди з команди Януковича, які повинні сидіти за гратами, гуляють по столиці і розхитують ситуацію в країні - Верховна Рада повинна розбиратися в ТСК про порушення і добиватися відкриття справи. Це можливо після прийняття нового "Закону про ТСК". Чому не виконуються коаліційні угоди? Чому найбільші фракції коаліції, "БПП" і "Народний фронт" не хочуть виносити на порядок денний проект "Закону про ТСК", і голосувати його?

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ   
  • Включити в порядок денний, розглянути та проголосувати законопроект №5670 "Про державну мову", що розширює сфери застосування української мови в Україні.

    Підписів 10482

    Дата відповіді

    Матис Роман Євгенович
    Електронне звернення на розгляді
    23 січня, 2017
    23 квітня, 2017
    10482

    Наша мова є одним із визначальних чинників, що перетворюють українців на єдиний народ і творять міцне підґрунтя державної незалежності і соборності України.
    Це не просто культурне надбання і засіб комунікації, але наріжний камінь національної безпеки, соціального розвитку та міжнародної суб’єктності України.
    Саме тому Москва упродовж століть здійснювала цілеспрямовану політику знищення української мови. Русифікація, спрямована на розмивання української ідентичності, послаблення і роз’єднання нації, на жаль, тривала і після проголошення 1991 року державної незалежності. Меншовартість і брак політичної волі призвели до нездатності української держави забезпечити, як того вимагає стаття 10 Конституції України, «всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України». Саме через це в нашому культурно-інформаційному просторі запанував «русскій мір», а в Криму і на Сході виникли зручні плацдарми для збройної агресії.
    Навіть після Революції Гідності та початку війни русифікацію не зупинено. Навпаки, сумнозвісний мовний закон Ківавлова-Колесніченка діє і досі, заохочуючи витіснення української мови зі сфери послуг, телебачення, преси, реклами, бізнесу, руйнуючи самі підвалини української ідентичності.
    Час нарешті зупинити русифікацію і прийняти сучасне мовне законодавство, що відповідає Конституції та викликам, що стоять перед Україною. Для написання такого закону об’єднало зусилля широке коло експертів-правників, мовознавців, медійників, громадських активістів. Ядром цього процесу стала робоча група Координаційної Ради з питань застосування української мови в усіх сферах суспільного життя при Міністерстві культури України.
    Ми щиро вдячні 32 народним депутатам із різних фракцій, які підтримали й офіційно внесли громадський законопроект «Про державну мову» (реєстр. № 5670).
    Законопроектом, при розробці якого враховано досвід вітчизняного та європейського мовного законодавства, передбачені дієві механізми захисту, функціонування та розвитку української мови в усіх ключових сферах суспільного життя. Він також передбачає скасування закону Ківалова-Колесніченка і внесення змін до багатьох галузевих законів.
    Водночас законопроект не спрямований проти жодної іншої мови. З метою належного захисту прав національних меншин, у т.ч. на розвиток і використання їхніх мов, найближчим часом до парламенту буде внесено законопроект «Про права осіб, що належать до національних меншин». Ухваливши ці два закони, Верховна Рада зможе нарешті покласти край штучному протиставленню різних мов.
    Ми звертаємося до народних депутатів України, керівництва Верховної Ради, профільного комітету з питань культури і духовності, кожної депутатської фракції та групи із закликом виявити державну відповідальність і політичну волю й забезпечити прийняття цього закону.

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |  ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Заборонити виділення компенсацій на житло народним депутатам.

    Підписів 104

    Дата відповіді

    Зима Василь Богданович
    Електронне звернення на розгляді
    29 січня, 2016
    29 квітня, 2016
    104

    Заборонити виділення компенсацій на житло народним депутатам від партій та таким, що мали задекларований дохід вище заробітної плати народного депутата. Внести зміни до відповідних нормативних документів.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Позбавляти мандату Народного депутата за "прогули"

    Підписів 222

    Дата відповіді

    Полянський Володимир Володимирович
    Електронне звернення на розгляді
    08 лютого, 2016
    08 травня, 2016
    222

    Позбавляти мандату Народного депутата за 3 (ТРИ) "прогули" протягом сесії !!!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Створення Тимчасової слідчої комісії у Верховній Раді для об’єктивного розслідування “офшорного скандалу”. Обав'язкова пряма трансляція засідань створенної комісії.

    Підписів 58

    Дата відповіді

    Полочанінов Володимир
    Електронне звернення на розгляді
    06 квітня, 2016
    06 липня, 2016
    58

    Ми вимагаємо створення Тимчасової слідчої комісії у Верховній Раді для об’єктивного розслідування “офшорного скандалу”. Засідання створенної комісію повинні проходити у відкритому режимі з обов'язковою прямою трансляцією.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Повернення зображення карти України у сесійну залу Верховної Ради України .

    Підписів 6

    Дата відповіді

    Чернишов Павло
    Електронне звернення на розгляді
    12 квітня, 2016
    12 липня, 2016
    6

    Повернути зображення карти України до сесійної зали Верховної Ради, або зкомбінувати з прапором та гербом України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Ліквідація пано з радянським змістом в інтер'єрі Верховної Ради

    Підписів 6

    Дата відповіді

    Погарцев Михайло Борисович
    Електронне звернення на розгляді
    20 квітня, 2016
    20 липня, 2016
    6

    Вітаю.
    Як громадянин України прошу ліквідувати радянське панно на стелі у холі Верховної Ради, а також деякі елементи оздоблення у сесійній залі. А саме зірки та колосся. З огляду на Закон "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки".

    Як громадянину України, мені соромно, що обрані мною депутати працюють у таких умовах. Величезному панно на стелі у холі Верховної Ради місце в музеї, а не у державному законотворчому органі. Чому за 25 років незалежності не знайшлося коштів на те, щоб ліквідувати радянські елементи оздоблення інтер'єру? В той час, як знаходяться кошти на на ганьбу і спотворення міст: безглузду побілку вапном дерев та бордюрів, яка, до речі заборонена законодавством. За 25 років незалежності замість побілки дерев в Маріїнському парку, можна було б не напружуючись зафарбувати радянське панно у холі Верховної Ради.

    Прошу розглянути це питання і виконати його навіть не чекаючи, коли воно набере необхідну кількість голосів. Адже такі речі мають виконуватись без зволікання і зайвих розмов.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про внесення змін в регламент стосовно режиму роботи депутатів (визначити, що вечірнє засідання має тривати не до 18-00, а до повного вичерпання запланованного порядку денного)

    Підписів 142

    Дата відповіді

    Максимович Юрій Сергійович
    Електронне звернення на розгляді
    28 квітня, 2016
    28 липня, 2016
    142

    Шановні депутати!

    На прикладі того, що 21 квітня законопроект про скасування обов'язковості державної реєстрації іноземних інвестицій вже восьмий раз не дійшов до першого читання суто через те, що робочий день добіг 18-00 і розглянути його не встигли, - ми бачимо, що діючий регламент роботи Верховної Ради є недостатньо ефективним та потребує змін.

    У якості вирішення цієї проблеми ми, користуючись своїм правом та згідно ЗУ “Про звернення громадян”, пропонуємо внести зміну в статтю 19 глави 3 регламенту Верховної Ради щодо визначення часу проведення засідань. А саме, в п.3 та п.5 ст.19, визначити, що вечірнє засідання має тривати не до 18-00, а до повного вичерпання запланованного порядку денного.

    Ми вважаємо, що ситуацій, коли спікер Верховної Ради закриває засідання по годиннику, незважаючи на наявність нерозглянутих питань, просто не має бути, бо такі ситауції абсурдні. Звісно, діючий регламент передбачає можливість внесення рішення щодо одноразової зміни тривалості пленарного засідання. Та ми вважаємо, що цього недостатньо, і запропоновану нами зміну треба закласти у якості основного принципа роботи, бо наведений вище приклад наочно демонструє недолік існуючого регламенту.

    На нашу думку, запропоноване рішення є надзвичайно важливим для розвитку країни та, водночас, не потребує залучення додаткових фінансів у великому обсязі. У якості позитивного прикладу ми можемо бачити роботу парламентарів Естонії, що працюють саме за таким принципом - до вичерпання порядку денного, навіть вночі, якщо треба (але не довше ніж до початку сесії наступного дня).

    З огляду на нещодавній заклик спікера ВР Парубія А.В. про необхідність внесення змін у регламент Верховної Ради задля збільшення ефективності її роботи, сподіваємось, що голова Ради разом із депутатами охоче підтримають нашу ідею.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про достокове припинення повноважень народного депутата України Надії Савченко

    Підписів 4

    Дата відповіді

    Монатко Денис Сергійович
    Електронне звернення на розгляді
    24 червня, 2016
    24 вересня, 2016
    4

    Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 81 Конституції України повноваження народного депутата України припиняються достроково у разі набрання законної сили обвинувальним вироком щодо нього.

    Донецьким судом Ростовської області Російської Федерації Надія Савченко була засуджена за вчинення злочинів на території Російської Федерації. Вказаний вирок суду ніким не оскаржувався та набрав законної сили.

    Указом президента РФ від 25.05.2016 року Надія Савченко була помилувана та звільнена від відбування покарання у вигляді позбавлення волі. Вказаним указом не вирішувалось питання про зняття судимості з Надії Савченко.

    Зважаючи на те, що процедура визнання вироку російського суду не була застосована по причині того, що Надію Савченко було помилувано та звільнено від відбування покарання, яке вона повинна була б відбувати в Україні, факт набрання законної сили вироком суду щодо неї є дійсним та таким, що відбувся.

    Виходячи із викладеного, ми, що нижче підписалися, просимо Вас достроково припинити повноваження народного депутата України Надії Савченко на підставі п. 2 ч. 2 ст. 81 Конституції України.

    Звертаємо увагу, що в Україні визнається та діє принцип верховенства права (ст. 8 Конституції), отже не повинно бути жодних переваг для будь-кого, хоч він, можливо, і має певні заслуги та, можливо, має певну популярність в Україні, або політичну цінність для якоїсь політичної партії.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Розкрити списки коаліції Парламенту. Закріпити в Конституції, що після створення коаліції депутати парламент одразу має офійційно показати списки депутатів-членів коаліції, в разі невиконання - дострокові парламентські вибори!

    Підписів 2

    Дата відповіді

    Гавриленко Дмитро Володимирович
    Електронне звернення на розгляді
    04 жовтня, 2016
    04 січня, 2017
    2

    Коаліція повинна бути відкритою для суспільства. Створити незалежну електронну систему парламентських списків, включаючи запит відбитків пальців обранців, де кожен депутат тільки самостійно зможе вказати свою приналежністьм до коаліції. Якщо в списку коаліції не нараховується 226 народних депутатів з їхніми призвіщами та назвою фракції, чи протягом 24 з моменту створення коаліційної більшості Парламент не відкриє реальні списки коаліції вони мають бути автоматично розпущена та переобрана народом України!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • зарплата та інше забезпечення народного депутата України

    Підписів 4

    Дата відповіді

    Воронянський Василь Васильович
    Електронне звернення на розгляді
    25 жовтня, 2016
    25 січня, 2017
    4

    З метою обмеження повноважень нардепів щодо збільшення собі зарплат та покращення своїх пільг, пропоную внести зміни до Закону України від 17.11.1992 №2790-XII «Про статус народного депутата України», які б дозволили б покращувати життя народних депутатів (все ж вони теж люди), але не своє, а депутатів наступного скликання.

    Пропоную доповнити статтю 33 вказаного Закону частиною 9, приблизно, наступного змісту:

    9. Прийняті Верховною Радою України зміни щодо покращення фінансового, медичного та соціально-побутового забезпечення народного депутата України набирають чинності з дня першого засідання Верховної Ради України нового скликання.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Про кримінальну відповідальність

    Підписів 12

    Дата відповіді

    Ягупов Ростислав
    Електронне звернення на розгляді
    26 січня, 2017
    26 квітня, 2017
    12

    Якщо людина скоїла злочини за кількома статтями, то і покарання вона повинна отримати за всіма цими статтями в сумі, а не тільки за тією статтею, яка передбачає більший строк позбавлення волі. Це справедливо і це має допомогти знизити рівень злочинності в країні. Така практика діє в Сполучених Штатах. А то в нас виходить так, що людина, наприклад, порушила закон за двома різними статтями, а покарання відбуває лише за однією з них. А як бути зі злочином за іншою статтею?! Він пробачається?!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Щодо продовження терміну прийняття в експлуатацію об'єктів будівництва, збудованих без дозволу на виконання будівельних робіт.

    Підписів 4

    Дата відповіді

    Герасімова Наталя Юріївна
    Електронне звернення на розгляді
    10 січня, 2017
    10 квітня, 2017
    4

    Продлить упрощенную легализацию незаконно возведенных индивидуальных домов

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Про звільнення з посади Генерального прокурора України Луценка Ю.В,

    Підписів 5

    Дата відповіді

    дізов максим ігорович
    Електронне звернення на розгляді
    16 січня, 2017
    16 квітня, 2017
    5

    Звільнення з посади Генерального прокурора України Луценка Ю.В.....

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • СПРИЯТИ НА ДЕРЖАВНОМУ ТА МІСЦЕВОМУ РІВНЯХ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА СЛІПИХ

    Підписів 193

    Дата відповіді

    Ліціс Антон Олегович
    Електронне звернення на розгляді
    14 січня, 2017
    14 квітня, 2017
    193

    Українське товариство сліпих як громадська організація із всебічної реабілітації та інтеграції незрячих співгромадян у суспільство, була заснована 4-го червня 1933-го року. З часу свого заснування вона власним коштом створила понад 70 промислових підприємств, де особи з вадами зору або з повною його втратою працюють, підвищуючи цим свій добробут, так і беруть участь у заходах фізкультурно-оздоровчої, соціально-побутової реабілітації, займаються художньою самодіяльністю тощо. Окрім таких реабілітаційних підприємств, система Українського товариства сліпих має засновані власними силами спеціалізоване підприємство з випуску озвученої літератури та літератури шрифтом Брайля, Центральну спеціалізовану бібліотеку для незрячих, редакцію періодичних вилань (газету "Промінь", журнали "Заклик" та "Школяр"),Боярський будинок відпочинку, Санаторій ім. Й.Наговіцина в м. Євпаторія (який, та ряд кримських підприємств через анексію Криму Росією реквізовані країною-агресором), капелу бандуристів "Карпати" (м. Львів), Реабілітаційний центр, Навчально-інформаційний комп*ютерний центр. Якщо людина вже похилого віку або не може через стан здоров*я працювати, то в такому випадку вона перебуває на обліку в місцевій первинній організації, де одержує різноманітну підтримку, як соціально-реабілітаційного спрямування, так і матеріальну, юридичну, консультаційну допомогу. УТОС об*єднує в своїх рядах десятки тисяч співгромадян з частковою втратою зору або з його повною втратою. За роки його діяльності його структурними одиницями та трудовими колективами накопичений багатий досвід та успішно релізуються щоденні заходи та програми з реабілітації та реінтеграції незрячих в нашому соціумі, провадяться культурно-масові, спортивні заходи, виступи в ЗМІ тощо. Українське товариство сліпих серед своїх членів має ряд докторів наук. кандидатів наук, професорів; відзначених за трудові та суспільні досягнення державними нагородами, призерів та чемпіонів чемпіонатів світу та Паралімпійських ігор. На заходи з реабілітаційної діяльності Українського товариства сліпих виділяється бюджетна підтримка, яка протягом багатьох останніх років не збільшується; для технічного переоснащення підприємств на конкурсних засадах виділяється бюджетна допомога за рахунок коштів Фонду соціального захису інвалідів, окремі підприємства при відповідності їх діяльності економічним критеріям також щорічно одержують податкові пільги. Потрібно встановити на законодавчому рівні постійну необхідність підтримки статутної діяльності Українського товариства сліпих, а на місцевому рівні органам місцевої влади доручити активізувати роботу з підприємствами та організаціями УТОС для виконання ними функцій держави з ефективної всебічної реабілітації незрячих громадян України нині та в майбутньому.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ   
  • ЗБЕРЕЖИ ЯЛИНКУ

    Підписів 73

    Дата відповіді

    Леоненко Максим Дмитрович
    Електронне звернення на розгляді
    20 січня, 2017
    20 квітня, 2017
    73

    На новорічні свята в Україні (яка є дефіцитною на ліс), за статистикою вирубуються мільйони саджанців сосни, ялини, та ялиці, сотні тисяч варварським чином позбавляються верхівки після чого вони не здатні рости. В особливо варварських випадках, горе-лісоруби пиляють доросле дерево лише для того, щоб коли воно впаде, відрізати симпатичну верхівку.
    Маємо усвідомлювати, що саме по собі використання дерева (а кожна ялинка – це дерево) для того, щоб воно (або його верхівка) просто постояла в оселі протягом 2-х тижнів – НЕРАЦІОНАЛЬНО.
    Традиція прикрашати ялинку походить від древніх кельтів, естів, литовців, слов’ян, фіно-угорських народів, які вважали, що сила цих дерев допомагає родючості землі, а духів, які мешкали в гілках, необхідно ублажати подарунками, розвішучи їх на ялинках (не зрубаних).
    На теренах Русі, Новий рік (Новоліття) святкували в березні в переддень весняного рівнодення.
    З розповсюдженням християнства з ХІV століття церква прийняла новий обряд, і святкування Нового року перенесли на - 1 вересня «православне новоліття».
    Петро І, уподобавши традиції Заходу, в грудні 1699 році, наказав святкувати Новий рік – 1 січня, та прикрашати на свята двори, оселі, дороги, дахи трактирів хвойним гіллям (не зрубаними ялинками).
    Під час Першої Світової війни існувала заборона продажу ялинок на Новий Рік. Традиція повернулась після революції 1917 року і до 1924 року. Після смерті Леніна символіка Різдвяної ялинки піддалась критиці, і знову заборонена.
    Але, в уряді більшовиків були й ті, хто полюбляв наряджати на Новорічні свята ялинку. Більшовик, Постишев П.П., розмістив 28.12.1935 року в газеті «Правда» статтю, де закликав повернути дітям Новорічну ялинку, мотивуючи це тим, що: «Діти робітників із заздрістю через вікно гляділи на блискучу різноманітними вогниками ялинку і на радіючих навкруги неї дітей багатіїв…давайте організуємо веселу зустріч Нового року для Наших дітей, влаштуємо хорошу радянську «Ёлку» у всіх містах і колгоспах…»
    Сталін підтримав «добру» ініціативу і продаж новорічних ялинок знову було дозволено. 31 грудня 1935 року з’явилось нове свято «Новогодняя Ёлка – свято радісного і щасливого дитинства».
    Новорічна ялинка – найвдаліший штучний і привитий слов’янам обряд, який замінив собою справжні давні обряди.
    Звісно, що змінити відношення людей до Новорічної ялинки, Діда Мороза, які протягом декількох поколінь виховувались в дусі цих традицій дуже складно. Але альтернативою можуть бути: штучна ялинка, ялинки в горщиках, хвойне гілля.
    Маючи на меті подолання негативних наслідків згубної економічної та екологічної політики України, вважаю за доцільне прийняти на законодавчому рівні наступні рішення:
    1. Ввести зміни в діюче законодавство України, якими передбачити мораторій на продаж в якості новорічних прикрас ялинок, сосен, ялин, (крім рослин в горщику).
    2. Створити додаткові державні розплідники для вирощування ялинок в горщику з метою забезпечення попиту з надання послуг з продажу та прокату живих ялинок.
    Прошу підтримати

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |  ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |  СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Ввести поняття політичної недоторканості народних депутатів, та вилучити загальне поняття недоторканості.

    Підписів 62

    Дата відповіді

    Тимчур Олег
    Електронне звернення на розгляді
    23 січня, 2017
    23 квітня, 2017
    62

    Прийняти закон про зняття загальної недоторканості з народних депутатів та встановити політичну недоторканість депутатів. В законі чітко визначити політичні діяння за які депутат не може бути притягнутий до будь якої міри відповідальності.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Про зменшення кількості народних депутатів в ВРУ до 250 та зняття депутатської недоторканості

    Підписів 602

    Дата відповіді

    Омельченко Андрій Валентинович
    Електронне звернення на розгляді
    25 січня, 2017
    25 квітня, 2017
    602

    Внести зміни до ЗУ та ПЗУ щодо діяльності Народних депутатів України, зняти депутатську недоторканість, переглянути декларації Народних депутатів та винести певні рішення щодо зменшення кількості Народних депутатів.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • щодо включення спеціальності «Логістика та управління ланцюгами поставок» до «Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 266 від 29.04.2015 р.

    Підписів 503

    Дата відповіді

    Гнатовський Юрій Олександрович
    Електронне звернення на розгляді
    13 лютого, 2017
    13 травня, 2017
    503

    Асоціація “Український логістичний альянс”, яка є повноправним членом Європейської логістичної асоціації (European Logistics Association), переконливо просить Вас розглянути стратегічно важливе для економіки України та її євроінтеграційних процесів питання щодо включення спеціальності «Логістика та управління ланцюгами поставок» до «Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 266 від 29.04.2015 р.
    Бізнес потребує фахівців з управління товарним рухом, проектування і оптимізації ланцюгів поставок, організації логістичного сервісу та діяльності підприємств, що спеціалізуються на логістичному обслуговуванні. Інтенсивний розвиток інновацій в логістиці вимагає нових стандартів підготовки спеціалістів, здатних на високому професійному рівні впроваджувати логістичні технології для реалізації транзитного потенціалу країни, функціонування глобальних та регіональних ланцюгів поставок, інтеграції економічної національної системи в глобальну логістичну систему, створювати конкурентоспроможні наукоємні логістичні технології, активно використовувати сучасні інформаційні технології та впроваджувати електронний фрахт для оптимізації вантажних та пасажирських потоків. Як стверджують зарубіжні фахівці, ринкова економіка тримається на трьох китах: менеджменті, маркетингу і логістиці. Перші дві сфери діяльності представлені в «Переліку…», а логістику, чомусь, вилучили.
    Виокремлення спеціальності «Логістики та управління ланцюгами поставок» в галузі знань 07 «Управління та адміністрування» дозволить розробити окремий освітній стандарт підготовки молодших спеціалістів, бакалаврів, магістрів і докторів філософії, який буде, з одного боку, враховувати кращий міжнародній досвід і, зокрема, рекомендації ЕК ООН щодо спрощення процедур торгівлі, стандарти ФІАТА професійного навчання в сфері міжнародного експедирування вантажів та управління ланцюгами поставок, а також рекомендації Європейської логістичної асоціації щодо базових професійних компетенцій логістичного персоналу в країнах Європейського Союзу. Нова спеціальність забезпечить професійну підготовку операційного логістичного персоналу в сфері закупівельно-збутової, виробничої, складської, транспортної логістики, управління запасами, логістичного сервісу, менеджерів з логістики, координаторів (диспетчерів) ланцюгів поставок, логістів-аналітиків, логістів-консультантів та дослідників.
    Ми сподіваємося на підтримку в сприянні інноваційному розвитку вищої освіти в Україні та реалізації новітніх освітніх програм згідно з сьогоднішніми та перспективними потребами ринку.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |  СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ