Підписів 11
Дата відповіді
В умовах поточного дефіциту електроенергії в Україні настійно закликаємо вас вжити заходів для вирішення цієї проблеми. Одним із ефективних способів зменшення навантаження на електроенергетичну систему країни є використання відновлюваних джерел енергії, таких як сонячні панелі.
Пропоновані заходи:
1. Обов’язкове встановлення сонячних панелей:
• Всі торгово-розважальні центри на території України зобов’язані встановити сонячні панелі для виробництва електроенергії.
• Практично всі торгово-розважальні центри мають необхідні місця на даху для встановлення панелей, що робить цей процес технічно можливим та економічно доцільним.
• Вся електроенергія, що виробляється, має використовуватися виключно для власного споживання торгово-розважальними центрами.
• Ввести вимоги щодо мінімальної потужності встановлених сонячних панелей залежно від площі та потреб кожного торгово-розважального центру.
2. Фінансування встановлення:
• Встановлення сонячних панелей повинно здійснюватися за рахунок власників торгово-розважальних центрів. Це обґрунтовано тим, що ці центри є комерційними об’єктами, які отримують значні прибутки від своєї діяльності. Впровадження даних заходів дозволить їм знизити власні витрати на електроенергію в довгостроковій перспективі.
3. Терміни реалізації:
• Встановити крайній термін для виконання цієї вимоги — до [вказати конкретну дату, наприклад, 31 грудня 2024 року].
4. Відповідальність за невиконання:
• Ввести заборону на діяльність тих торгово-розважальних центрів, які не встановлять сонячні панелі у встановлений термін.
• Застосування штрафних санкцій та інших адміністративних заходів до порушників.
5. Терміновість заходів:
• Необхідність швидкої реалізації даного заходу обумовлена нагальним дефіцитом електроенергії, який негативно впливає на економіку та добробут громадян. Чим раніше будуть впроваджені сонячні панелі, тим швидше знизиться навантаження на електромережу, що допоможе уникнути відключень та стабілізувати енергетичну ситуацію в країні.
6. Винятки для зон бойових дій:
• Тимчасово виключити зі списку торгово-розважальні центри, які знаходяться в зоні бойових дій, на тимчасово окупованих територіях та у прифронтових зонах. Ці об’єкти можуть бути звільнені від вимоги встановлення сонячних панелей до стабілізації ситуації в їхніх регіонах.
Додаткові пропозиції:
1. Податкові пільги та субсидії:
• Запровадити податкові пільги або субсидії для тих торгово-розважальних центрів, які вчасно та якісно встановлять сонячні панелі. Це може стимулювати швидке впровадження ініціативи.
2. Освітні та інформаційні кампанії:
• Проведення освітніх та інформаційних кампаній для власників торгово-розважальних центрів, щоб пояснити переваги використання сонячних панелей та надати технічну підтримку у їх встановленні.
Обґрунтування:
1. Економія електроенергії:
• Встановлення сонячних панелей дозволить значно знизити споживання електроенергії з мережі, що особливо важливо в умовах дефіциту.
2. Стабільність енергетичної системи:
• Зниження навантаження на електроенергетичну систему країни забезпечить її більш стабільну роботу та зменшить ймовірність аварійних відключень.
3. Екологічна відповідальність:
• Використання відновлюваних джерел енергії сприяє зменшенню викидів вуглекислого газу та інших шкідливих речовин в атмосферу, що позитивно позначиться на екології та здоров’ї населення.
Беручи до уваги вищезазначене, просимо Верховну Раду України розглянути та прийняти відповідний законопроект для обов’язкової установки сонячних панелей на торгово-розважальні центри. Це дозволить не лише впоратися з поточним дефіцитом електроенергії, а й зробити значний крок до сталого та екологічно чистого розвитку нашої країни.
Підписів 4
Дата відповіді
Однією з найголовніших цілей російських окупантів є знищення української культурної спадщини. Це пояснюється тим, що вона є одним з найбільших проявів національної ідентичності. Починаючи з 24 лютого 2022 р. було зруйновано 1062 об’єктів культурної спадщини. Але пам’яткоохоронне законодавство містить ряд недоліків, які ставлять під загрозу процес відновлення знищених пам’яток.
Великим недоліком Закону «Про охорону культурної спадщини» є норма, згідно якої пам`ятки, що були зруйновані, виключаються з реєстру. Для того, щоб на 100% гарантувати збереження пам`яток, необхідно виключити з Закону дану норму та встановити обов`язок власника земельної ділянки у випадку руйнування пам`ятки відбудувати її в початковому вигляді. Але всі ці зміни не запрацюють без реальної відповідальності за порушення. На сьогодні ст. 92 КУпАП передбачає адміністративну відповідальність за порушення вимог охорони культурної спадщини та покарання у вигляді штрафу від 850 до 2550 грн. Ст. 96-1 КУпАП за порушення законодавства під час планування та забудови територій передбачає покарання у вигляді штрафу від 15300 до 28900 грн. Враховуючи те, що порушником в даному випадку є будівельний бізнес з мільйонними оборотами (верхня межа штрафу відповідає вартості 1 кв.м. в новобудові), встановлені штрафи є занадто низькими та не можуть виконувати функцію запобіжника. Для вирішення цієї проблеми необхідно об`днати ст. 92 КУпАП зі ст. 298 Кримінального кодексу, а також повністю перенести ст. 96-1 з КУпАП до КК, встановивши абсолютно нову систему покарань: виходячи з того, що наявний спеціальний суб`єкт злочину (будівельний бізнес), необхідно встановити покарання у вигляді штрафу в розмірі як мінімум 100 мільйонів та у вигляді обмеження волі. Таким чином сучасна забудова стане не менш красива та приваблива, ніж історична, а історичні райони міст будуть захищені не лише на папері, але й в житті.
Також необхідно зазначити, що в Законі «Про охорону культурної спадщини» не прописано чітких критеріїв щодо встановлення охоронних зон пам`яток – їх межі фактично на власний розсуд встановлює місцева влада шляхом розробки історико-архітектурного опорного плану. В результаті такого підходу охоронна зона може охоплювати лише 10 метрів навколо пам’ятки, що є абсолютно недостатнім для збереження середовища, в якому знаходиться пам’ятка. Необхідно в зазначеному Законі встановити мінімальні межі охоронних зон – в межах кварталу, в якому розташована пам`ятка. Що стосується режимів використання охоронних зон, то тут ситуація є недостатньо визначеною, але достатньо заплутаною, при чому заплутаною спеціально, з метою спрощення життя будівельному бізнесу. На сьогоднішній день, будь яке будівництво в межах історичного ареалу населеного пункту необхідно проводити після погодження з Міністерством культури. Але дію наказу Міністерства культури, який визначав межі історичного ареалу Києва, було зупинено в 2014 р., в результаті чого для початку будівельних робіт в історичному центрі Києва не потрібно погоджувати проектну документацію з Міністерством. Але якщо би даний наказ не було зупинено, то виникає питання: а як саме Міністерство під час погодження проекту повинно визначати, давати дозвіл на будівництво, чи не давати? Також існує таке поняття, як «центральна планувальна зона м.Києва», встановлене в Генеральному плані. Єдиним її обмеженням є обмеження висоти до 27 м. Тобто, зараз на абсолютно законних підставах в кварталі, який складають 2-3-поверхові будинки віком більше сотні років, можна збудувати дев’ятиповерхівку, яка буде повністю дисонувати з навколишнім архітектурним середовищем. З метою спрощення викладення вимог та режимів використання історичних ареалів міст та охоронних зон пам’яток пропоную замість вищезгаданих норм внести зміни до Закону «Про охорону культурної спадщини», заборонивши в охоронних зонах будь яке будівництво, крім відбудови в початковому вигляді споруд, які були збудовані протягом однієї історичної епохи з пам`яткою. Також необхідно заборонити реконструкцію історичних споруд, які не мають статусу пам’ятки архітектури, але знаходяться в межах охоронної зони іншої пам’ятки, що призведе до зміни поверховості або зовнішнього вигляду фасаду.
Підписів 15
Дата відповіді
Шановні народні депутати!
В час, коли країна змушена жити без електроенергії по 18 годин на добу, спостерігається кричуща несправедливість: керівники та менеджмент енергокомпаній отримують мільйонні зарплати. Громадянам встановлюють тарифи, які в кілька разів перевищують собівартість, тоді як корупція в таких компаніях, як «Нафтогаз», «Енергоатом», «Укренерго», досягає небачених масштабів.
Ми, громадяни України, змушені жити в умовах, коли електроенергія стала розкішшю. Ми не можемо нормально працювати, навчатися або проводити час із родиною через постійні відключення. Рахунки за електроенергію зростають, тоді як якість послуг погіршується, що принижує нашу гідність і робить життя нестерпним.
Корупційні схеми, завищені тарифи та неефективне управління призводять до серйозних проблем в енергетичній галузі та зниження якості життя українців. Це неприпустимо в умовах економічної кризи та військових дій, коли кожна копійка має значення.
Ми більше не можемо терпіти цю несправедливість. Ми не можемо спокійно спостерігати, як ті, хто повинні забезпечувати нашу країну електроенергією, збагачуються на наших стражданнях.
У зв’язку з цим ми, що нижче підписалися, вимагаємо:
Створити тимчасову слідчу комісію для виявлення та розслідування фактів корупції в енергетичних компаніях України.
Провести ретельний аудит діяльності компаній «Нафтогаз», «Енергоатом», «Укренерго» з метою виявлення зловживань та корупційних схем.
Встановити справедливі тарифи на енергоносії для громадян, враховуючи реальну собівартість виробництва та постачання.
Цей крок стане першим на шляху до наведення ладу в енергетичній галузі та забезпечення справедливих умов для всіх громадян України. Ми віримо, що Ви почуєте наш голос і приймете необхідні заходи для захисту прав та інтересів кожного українця.
Підписів 67
Дата відповіді
Шановні депутати ВРУ! Шановний Президент України! Звертаюся до вас як до субʼєктів законодавчої ініціативи! З початку повномасштабного вторгнення у повнолітніх дітей загиблих Захисників були бюрократичні труднощі з отриманням одноразової грошової допомоги у випадку загибелі Захисника. У цьому році вступив в законну силу закон 9226, який розширив коло осіб, які є отримувачами ОГД. Проте він не має зворотної сили, що позбавляє права тих повнолітніх, у яких загиблі до 29.03.2024 отримати частку допомоги. Також є норма, що ті хто має право отримати огд може реалізувати таке право незалежно від реалізації такого права іншими. Тобто є багато ситуацій, де дружина наприклад отримує свою частку, а повнолітні діти чекали закон 9226, але тепер все упирається у зворотню силу, що позбавляє Надії на справедливий перерозподіл. Відповідно виникає питання щодо внесення повторних змін для встановлення соціальної справедливості. Так як немає вини тих повнолітніх, у яких загиблі до 29.03.2024, що на самому початку закон був не на їх боці, а справедливість встановили протягом 3 років з дня смерті і у багатьох цей строк не сплив. Також постанова 168 КМУ у яку було внесено зміни 18.06.2024 року спочатку було прописано, що особи, які мають право можуть його реалізувати з дня виникнення( дати смерті). А тепер протягом 3 років з дня виникнення, тому зміни повинні поширюватися і на тих повнолітніх дітей у яких загиблі до 29.03.2024 і у яких не пройшов строк 3 роки. Бо довести факт утримання важко і майже неможливо для багатьох повнолітніх дітей. Бо багато хто звертався за старими правилами, а по новим правилам відмовляють бо застосовують стару неконституційну редакцію ст 16-1 ЗУ « Про соціальний та правовий статус військовослужбовців та членів їх сімей», де діти обмежувалися повноліттям. А тепер правила змінили, а неконституційну редакцію продовжують застосовувати, а то закон немає зворотної сили. Надайте закону 9226 зворотню силу, незалежно від реалізації такого права іншими членами сімʼї, бо дуже рідко родичі можуть поділити кошти у сімейному колі, суди шансів не дають, а чому ті ж повнолітні повинні бути заручниками того, що держава з самого початку не прописала закон щодо розподілу огд не враховуючи всіх нюансів сімейних відносин? Хіба справедливий соціальний захист повинен спиратися в зворотню силу? Адже військослужбовці віддали життя за державний суверенітет та територіальну цілісність, і позбавляти їх повнолітніх дітей права на свою частку не є проявом поваги до їх волі. Ця проблема потребує встановлення належних правових та соціальних гарантій з боку держави. Право повнолітніх дітей на свою частку не повинно обмежуватися працездатністю, інвалідністю, належністю власної сімʼї, ці фактори не повинні впливати на право на частку огд, воно повинно бути автоматичним як у дружини, батьків, неповнолітніх дітей та утриманців.
Підписів 4
Дата відповіді
Діти які тимчасово находяться в патронатних сім'ях,а також дитячих будинках сімейного типу отримують від держави великі кошти на утримування дітей.нажаль,ці кошти недоходять до дітей,а використовуються в ослбистих цілях вихователями патронатних сімей та дитячих будинків.Служби в справах дітей,а також органи ювінальної поліції неконтролюють патронатних вихователів та вихователів дитячих будинків сімейного типу.Крім того непоодинокими випадками є порушення прав дітей і вчинення злочинів з боку вихователів,а також служби в справах дітей та ювінальної поліції.З метою реального захисту прав дітей які опинилися в СЖО та їх батьків ропоную створити ефективний механізм щодо суворого контролю витрачених коштів на дітей які тимчасово перебувають в дитячих будинках сімейного типу та патронатних сім'ях.створити суворий контроль за захистом прав дітей,а також їх батьків,вчинення злочинів з боку вихователів,посадових осіб служби в справах дітей та ювінальної поліції по відношенню до дітей та їх батьків.Контроль покласти на Уповноваженого Верховної Ради України з прав дітей.В умовах воєного стану та протидії корупції,а також протидії зловживання службовим становищем,з метою захисту прав дітей,а також збереження біологічної сім'ї,вважаю прийняття спеціального закону є важливим для подолання корупції серед контролюючих органів та зловживання владою особами які часто порушують закон вчиняючи злочини проти дітей,наживаючись на дитячих коштах які виділяє держава ,використовуючи безпорадний та вразливий психічний стан дітей,а також залякуючи батьків.
Підписів 30
Дата відповіді
Пишу своїми словами. Часто спостерігаю, як пішоходи перебігають дорогу де їм треба, а діти на велосипедах чи самокатах колесами на проїжджій частині їздять від бордюра до бордюра. В результаті, якщо в трансортній пригоді задіяне авто, то винуватий переважно водій. Хоча він просто не встиг відреагувати.
Мета - створити максимальну безпеку на дорогах між всіма учасниками дорожнього руху будь де в країні.
Пропоную таке: ввести обов'язкові заняття з вивчення правил дорожнього руху всіма верствами населення - від дітей в садочках до пенсіонерів. В кінці обов'зковий екзамен з сертифікатом в Дії.
Пропоную це реалізувати через залучення
садочків, шкіл і вузів для вивчення та іспитів молодшого населення, органів управління в містах і селах, автошколи, Нацполіцію для всіх загалом.
Наприклад, школа: перший семестр теоретичні заняття хоча б двічі на тиждень, другий семестр - практичні зі здачею екзамену вкінці. Такі уроки може проводити вчитель з автошколи. В селах таке навчання для дорослих можна організувати в сільрадах. Також в інтернеті можна створити навчальну платформу для пішоходів і дітей
На сайті https://eq.hsc.gov.ua створити, наприклад, Кабінет пішохода для дорослих і Майбутній водій для діток, де б були результати здачі екзамену з ПДР.
Треба аби всі знали ПДР, бо їж вивчають лише ті, хто їздить автомобілями.
Підписів 12
Дата відповіді
19 липня 2024 року була самовільно зруйнована чергова історична пам'ятка України. Мова йде про Садибу Зеленських, 1890 р., що була розташована на вул. Кониського, 22 у м. Києві. Зносу більш як 130-річної будівлі передувало 2 роки погоджень облікових документів та різноманітних відписок місцевого органу охорони культурної спадщини - Департаменту культспадщини КМДА. Затягування процесу надання статусу пам'ятки цінній історичній будівлі, а від так і ціла серія корупційних ризиків стала можлива завдяки ускладненій та бюрократизованій процедурі взяття на облік об'єкту культурної спадщини. Чинне на сьогодні пам'яткоохоронне законодавство встановлює вимоги щодо численних погоджень і висновків, заборон і обмежень щодо взяття цінних історичних об'єктів під захист Закону. Як результат - знищення пам'яток забудовника ще до отримання першими охоронного статусу. Останній і кричущий приклад - Садиба Зеленських.
Проблема не нова, ще в інтерв'ю від 11 квітня 2021 року тогочасний директор Департаменту охорони культурної спадщини - Олександр Никоряк зазначив: на сьогодні в м. Києві виявлено та досліджується більше 3 000 історичних об'єктів, з них лише 1 000 мають охоронний статус зігдно Закону - решту можуть знести в будь-який момент. Через ускладену процедуру обліку - темп підготовки облікової документації та внесення пам'яток до Переліку пам'яток і надалі до Держреєстру в м. Києві та по областях становить 1-2 пам'ятки на рік. Тобто, умовно, щоб захисти всі цінні історичні будівлі Києва від зносу, надавши їм статус пам'яток, потрібно близько 1 000 років...
У багатьох країнах Європейського Союзу діє принцип уніфікованого критерію, за яким особливо цінні будівлі автоматично отримують охоронний статус та взяті під захист держави без проходження додаткових бюрократичних процедур. У Польщі, Латвії, Естонії, Чехії діє принцип за яким всі будівлі, що виконані за індивідуальним проектом, зберегли характерні риси епохи та старше 100 років автоматично набувають охоронного статусу в силу Закону. Зокрема, відповідно до ст.ст. 7, 14, 22a, 25 польського Закону «Про охорону пам'яток та опіку над пам'ятками» - історичні будівлі старше 100 років автоматично підпадають під охорону Закону. Надалі ці будівлі підлягають ретельному дослідження з боку пам'яткоохоронних органів і якщо останні не підтверджують таку цінність статус пам'ятки будівлею втрачається. Однак, до моменту проведення відповідних історико-бібліографічних досліджень (створення облікової документації) жоден власник не може знести об'єкт культурної спадщини. Тобто, на рівні Закону встановлюється презумпція цінності історичних будівель, нецінність яких потрібно доводити. В Україні ж навпаки - сьогодні діє презумпція нецінності, коли для охоронного статусу потрібно збирати довідки, доводити, що будівля дійсно є цінною і коли врешті всі папери зібрано - її зносять забудовники, як у випадку з Будинком Зеленських, 1890 р. у Києві.
Отже, з огляду на означене, ми пропонуємо запровадити в Україні додатковий безумовний охоронний статус для цінних історичних будівель збудованих до завершення національно визвольних змагань 1917-1922 рр. шляхом внесення відповідних змін до профільного Закону України "Про охорону культурної спадщини". Зокрема, додатково визначивши та розширивши поняття об'єкту культурної спадщини, за аналогією з польським законом, додавши "об'єкт культурної спадщини" до категорій, що перебувають під захистом Закону на одному рівні із пам'ятками до моменту вирішення питання про його занесення або незанесення до Державного реєстру нерухомих пам'яток України (ст. 1, 22, 26, 32 Закону України "Про охорону культурної спадщини").
Підписів 19
Дата відповіді 28.10.2024
Петиція про внесення змін до податкового законодавства України
Ми, громадяни України, звертаємося до Верховної Ради України з проханням розглянути та прийняти законопроєкт про скасування податку на відпусткові для педагогів.
Існуючий податок на відпусткові для педагогів є додатковим фінансовим навантаженням на працівників освіти і несправедливо скорочує їхні доходи. Цей податок суперечить принципам справедливості і утяжлює фінансове становище педагогів, які відіграють ключову роль у освітній системі країни.
Ми пропонуємо:
Скасувати податок на відпусткові для педагогів відповідно до принципів справедливості та соціального захисту працюючих.
Забезпечити стабільність та збільшення доходів педагогів для підтримки та розвитку освітньої системи України.
Ми закликаємо Верховну Раду України вислухати наше прохання та прийняти необхідні законодавчі заходи в інтересах українських педагогів та освітньої сфери.
З повагою,
Кушнір Д.Г.
27.06.2024р
Підписів 3
Дата відповіді 28.10.2024
Проблема: багато державних органів надсилають паперові листи/документи громадянам рекомендованими листами Укрпоштою, однак не вказують в реквізитах отримувача його номер мобільного телефону (якщо він відомий державному органу). Через це громадяни можуть дізнатися про такі листи виключно, якщо їм особисто його вручить листоноша або надійде паперове сповіщення в поштову скриньку. Однак, непоодинокі випадки коли: такі документи губляться в процесі транспортування чи листоношами, не надходять паперові сповіщення про надходження, або сповіщення приходять, але вже пізно (коли відправлення повернуто відправнику).
Згідно з законодавством та нормативних актів, що стосуються певних державних органів (наприклад, податкова, ТЦК тощо) відправлення вважається належним чином врученим, навіть якщо документ не був вручений та поштовою службою в повідомленні про вручення зазначено причини невручення. Тобто де-юре діє презумпція винуватості громадянина за відправлення про які він навіть міг і не здогадуватись, або які загубила, чи не повідомила сповіщенням, Укрпошта. Те що громадянину не було оповіщення, у такому випадку, неможливо довести (наприклад, як довести, що листоноша не доставив сповіщення чи доставив його невчасно).
Пропозиція:
1. Якщо в державного органу є е-кабінет — зобов'язати дублювати такі документи/листи в ньому.
2. Якщо державному органу відома email адреса громадянина (до речі він автоматично передається при авторизації через BankId) — зобов'язати дублювати такі документи/листи на неї.
3. Якщо державному органу відомий мобільний номер телефону громадянина зобов'язати вказувати його в реквізитах отримувача відправлень Укрпоштою. До речі, він відомий багатьом: Податковій (з е-кабінету, декларацій, ЄДРПОУ тощо), ТЦК (після оновлення в Оберіг), МВС (з водійських прав), Пенсійному фонду (якщо вказано в е-кабінеті), МОЗ (в мед. декларації), Міграційній службі (при видачі паспорта), передається при авторизації через BankId на державних сайтах тощо.
Також, як добровільний варіант:
Реалізувати в Дії можливість самостійно громадянином вказати/змінити контактний мобільний номер телефону та email для комунікацій з державними органами. І такі контакти автоматично синхронізувати з іншими реєстрами.
Зобов'язати Укрпошту, якщо в реквізитах отримувача вказано мобільний номер телефону, а відправник державний орган:
1. Надсилати паперові сповіщення (як зараз).
2. Надсилати трекінговий номер отримувачу в СМС/повідомленнях в месенджер відразу при прийнятті відправлення від відправника.
3. Надсилати отримувачу в СМС/повідомленнях в месенджер про надходження відправлення.
Прошу народних депутатів обговорити в комітетах дане питання та розробити відповідні законодавчі зміни.
Підписів 5
Дата відповіді 24.10.2024
Шановні народні депутати України!
Ми закликаємо Верховну Раду України вжити негайних заходів для підтримки та стимулювання розвитку малих приватних електростанцій в Україні. Враховуючи поточну енергетичну кризу та гострий дефіцит в енергомережі, розвиток малих приватних електростанцій є важливим кроком для забезпечення сталого енергопостачання та зменшення залежності від централізованих джерел енергії.
Малі приватні електростанції можуть відігравати ключову роль у:
Підвищенні енергетичної безпеки та стабільності.
Створенні нових робочих місць у регіонах.
Зменшенні викидів парникових газів та сприянні боротьбі зі зміною клімату.
Підвищенні енергоефективності та використанні відновлюваних джерел енергії.
З огляду на вищезазначене, просимо:
Надати податкові пільги та фінансові стимули для будівництва та експлуатації малих приватних електростанцій.
Спрощення адміністративних процедур для отримання дозволів на будівництво та підключення до енергетичної мережі.
Забезпечення прозорої та справедливої системи тарифів на електроенергію для малих виробників.
Створення програм навчання та підтримки для підприємців, зацікавлених у розвитку малих електростанцій.
Регулювання процесу продажу електроенергії в мережу або постачальникам послуг, щоб забезпечити чесні умови для малих виробників електроенергії, включаючи встановлення справедливих закупівельних цін та спрощення процедур укладення договорів.
Надання митних пільг на імпорт обладнання для малих приватних електростанцій, що сприятиме зниженню витрат на їхнє створення та експлуатацію.
Упрощення та обов'язкове впровадження зрозумілої процедури продажу електроенергії, щоб малі виробники могли легко інтегруватися в енергетичну систему країни та сприяти її стабільності.
Підтримайте цю петицію та допоможіть зробити Україну енергетично незалежною та екологічно чистою країною!
Підписів 35
Дата відповіді 24.10.2024
Географічно Україна знаходиться у трьох часових поясах, тому неможливо встановити один правильний, який влаштовував би всіх жителів країни. При "літньому" часі жителі західних регіонів будуть вимушені їхати на роботу у темряві, при "зимовому" часі жителі східних регіонів будуть відчувати значні незручності через світанок о 3 годині ночі (через що і літня денна спека починатиметься раніше), а також у всіх жителів країни буде на годину раніше ставати темно влітку. Саме тому нашій країні і потрібен компроміс – переведення годинників. Це те рішення, яке об'єднує, адже враховує інтереси всіх.
Коли ми знаходимося в "літньому" часі, у нас такий же час як в Фінляндії, Литві, Латвії, Естонії, Румунії, Болгарії та Греції, годинник ми з ними також переводимо синхронно. Якщо ж Україна залишиться у зимовому часі без переведення годинників на "літній", то взимку у нас з ними буде однаковий час, а влітку буде різниця у годину (хоча вони географічно наші сусіди по часовим поясам) і наш час буде як, до прикладу, у Іспанії. Де знаходиться Україна і де Іспанія? В Харкові і Барселоні буде однаковий час, але у Харкові 22 червня світанок буде о 3:25 годині ночі, а в Барселоні о 6:18 ранку. І це в одному часовому поясі. Нонсенс. Світанок у таку годину ніяк не можна вважати природнім та зручним для сучасної людини.
"Зимовий" час можна вважати більш наближеним до астрономічного, але яка сучасна людина зараз живе по астрономічному часу? Чи встає переважна більшість людей зі світанком і чи лягає спати з заходом сонця? Ні. В сучасних реаліях та через появу електроенергії ритм життя людей змінився та змістився, ввечері люди ще ведуть активний спосіб життя.
Звідси ми переходимо до питання економії. Більшість бізнесів починає працювати о 9-10 годині ранку і працює до 18-19 години або навіть до 21-22 години, тобто чим раніше буде закінчуватися світловий день, тим більше електроенергії буде використовуватися адже люди будуть продовжувати свою діяльність до самого вечора. Чи можна вважати рішення встановити "зимовий" час для України на весь рік вигідним для економії електроенергії? Особливо у час її нестачі. Ні, не можна.
Враховуючи все вищезгадане, можна прийти до висновку, що найкращим компромісним рішенням, яке враховує інтереси як жителів заходу, так і сходу країни, це залишити перехід на "літній" та "зимовий" час. Так, перехід між часами може спричиняти незручності, але адаптація займає всього тиждень, а от рішення залишитися у одному часі спричинить незручності для половини країни аж на пів року.
Залишення переходу на "зимовий" та "літній час" враховує побажання та зручності жителів всіх регіонів України.
Підписів 18
Дата відповіді 24.10.2024
Шановна, Верховна Рада України! Шановні депутати Верховної Ради України! Шановний Міністр Освіти, Оксен Васильович!
За останній час наші діти пережили багато горя, пролили чимало сліз, деякі втратили рідних, домівки, друзів і все, що мали до війни. Щоденні тривоги, нічні підйоми, вже хронічний страх, переживання, гіркий біль за свої сім'ї, Україну й українців настільки їх виснажили, що навіть важко уявити! Але попри все це вони тримаються, співчувають іншим, допомагають нашим ЗСУ і плекають в серці надію на краще майбутнє. Вони, на превеликий жаль, адаптувалися до всього, навіть до навчання в бомбосховищах!
Але держава повинна надати їм вибір, а не ускладнювати і без того сповнене стрессами життя! І держава може це зробити! Держава може зробити так, щоб діти насолоджувалися навчанням, а не повністю відбивати бажання щось творити, розвивати та йти за своєю мрією.
Зараз діти проживають нелегку трансформацію, потребують великої психологічної підтримки й реабілітації. Наше головне завдання допомагати їм у всьому! Допомагати , щоб вони відчували, що держава їх чує, що вони їй потрібні, що держава прислухається до них!
Тому звертаємося до Вас з великим проханням про внесення змін до структури національного мультипредметного тесту для учнів 11-х класів в 2024-2025 навчальному році.
У нас ще є час допомогти нашим дітям, але він спливає дуже швидко! На даний час це просто крик душі та можливість достукатися до держави! Ми вважаємо, що дана ініціатива сприятиме поліпшенню освітнього процесу та підготовці молодого покоління до майбутніх викликів.
Нам хотілося б запропонувати наступні зміни в структурі мультипредметного тесту:
1) два обов'язкові іспити: українська мова та Історія України (або англійська мова), які оцінюватимуть загальний рівень знань учнів;
2) можливість обрати один або два додаткові іспити зі списку предметів, які цікавлять саме учнів найбільше, які будуть необхідні їм при вступі до ВНЗ і виборі майбутньої професії.
Це дозволить учням глибше вивчати обрані предмети та демонструвати свої індивідуальні сильні сторони.
Такий підхід не лише сприятиме розвитку більш широкого спектру знань учнів, але й підтримає їхню мотивацію до навчання та вибору майбутньої кар'єри.
Ми віримо, що ваша підтримка даної ініціативи допоможе створити більш ефективну та сучасну систему оцінювання знань!
З повагою, батьки та учні, які закінчили 10 класи в 2024 році.
Підписів 227
Дата відповіді 22.10.2024
Ми, громадян України, звертаємось до вас з проханням розглянути та підтримати ініціативу щодо створення проекту, спрямованого на надання психологічної допомоги українським військовослужбовцям, особливо тим, хто перебуває на передовій. Проект повинен передбачати безкоштовну доступність цієї послуги для наших воїнів у потрібний для них час.
Оскільки Україна вже другий рік протистоїть агресору, ми вважаємо, що наші військовослужбовці, які щодня ризикують своїм життям за мир і безпеку нашої країни, заслуговують на належну психологічну підтримку. Страшно уявити через що доводиться їм проходити кожен день, тому ми зобовʼязані піклуватися про них у відповідь.
Важливо підкреслити, що надання психологічної допомоги має бути добровільним. Тобто військовослужбовці мають мати можливість звертатися за допомогою у будь-який час, якщо вони відчувають таку потребу.
Пропонуємо реалізувати цю ідею через створення онлайн платформи аби обʼєднати кваліфікованих психологів та наших воїнів.
Дякуємо заздалегідь за реалізацію цієї ідеї.
З повагою,
Світлана Кратюк
Підписів 11
Дата відповіді 21.10.2024
Закон України про кримінальну відповідальність чиновників та посадовців усіх рівнів
Розділ I. Загальні положення
Стаття 1. Мета Закону
Цей Закон встановлює принципи, підстави та порядок притягнення до кримінальної відповідальності чиновників та посадових осіб усіх рівнів, які порушують Конституцію України та інші нормативно-правові акти.
Стаття 2. Сфера застосування
1. Цей Закон поширюється на чиновників та посадових осіб всіх рівнів державної влади та місцевого самоврядування.
2. Положення цього Закону застосовуються до осіб, які займають посади на постійній, тимчасовій або контрактній основі.
Стаття 3. Основні принципи
1. Принцип законності.
2. Принцип невідворотності покарання.
3. Принцип рівності всіх перед законом.
4. Принцип прозорості та підзвітності.
Розділ II. Підстави для притягнення до кримінальної відповідальності
Стаття 4. Порушення, що тягнуть за собою кримінальну відповідальність
1. Зловживання владою або службовим становищем.
2. Корупційні діяння, включаючи хабарництво.
3. Прийняття незаконних рішень, що порушують права і свободи громадян.
4. Привласнення або розтрата державного чи комунального майна.
5. Порушення правових норм щодо публічних закупівель.
Стаття 5. Види покарань
1. Позбавлення волі.
2. Штрафи.
3. Позбавлення права займати певні посади або займатися певною діяльністю.
4. Конфіскація майна.
Розділ III. Процедура розслідування та притягнення до відповідальності
Стаття 6. Органи, уповноважені на розслідування
1. Національне антикорупційне бюро України (НАБУ).
2. Державне бюро розслідувань (ДБР).
3. Прокуратура України.
Стаття 7. Порядок розслідування
1. Прийняття заяви про порушення.
2. Проведення перевірки та відкриття кримінальної справи.
3. Проведення слідчих дій та збирання доказів.
4. Висунення обвинувачення.
5. Передача справи до суду.
Стаття 8. Права та обов'язки підозрюваних
1. Право на захист.
2. Право на ознайомлення з матеріалами справи.
3. Обов'язок співпрацювати з органами слідства.
Розділ IV. Судовий розгляд та винесення вироку
Стаття 9. Порядок судового розгляду
1. Судовий розгляд кримінальних справ щодо чиновників та посадовців здійснюється судами загальної юрисдикції.
2. Справи розглядаються колегіально з обов'язковою участю народних засідателів.
Стаття 10. Винесення вироку
1. Вирок суду оголошується публічно.
2. Вирок може бути оскаржений в апеляційному порядку.
Стаття 11. Виконання вироку
1. Виконання вироку здійснюється відповідно до законодавства України.
2. Контроль за виконанням вироку здійснюють органи прокуратури та виконавчої служби.
Розділ V. Прикінцеві положення
Стаття 12. Набрання чинності
Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
Стаття 13. Зміни та доповнення
Зміни та доповнення до цього Закону можуть вноситися лише шляхом ухвалення відповідного закону Верховною Радою України.
Цей Закон спрямований на забезпечення верховенства права, справедливості та прозорості в діяльності державних органів та їх посадових осіб.
Підписів 97
Дата відповіді 21.10.2024
Ми, нижчепідписані громадяни України, звертаємося до Вас із вимогою прирівняти корупцію та бездіяльність правоохоронних органів до зради Українського народу та відкрити другий фронт по боротьбі з корупцією шляхом запровадження антикорупційного стану. Корупція є однією з найбільших загроз для нашої держави, що підриває демократичні інститути, економічний розвиток та національну безпеку. Бездіяльність правоохоронних органів у боротьбі з корупцією лише посилює цю загрозу, сприяючи безкарності та недовіру громадян до державних інституцій.
Ми вимагаємо:
1. Прирівняння корупції та бездіяльності правоохоронних органів до зради Українського народу:
o Внести зміни до Кримінального кодексу України, визначивши корупцію та бездіяльність правоохоронних органів у боротьбі з нею як акт державної зради з відповідними юридичними наслідками.
o Встановити суворіші покарання для посадових осіб, які вчиняють корупційні злочини або проявляють бездіяльність у їх розслідуванні, включаючи довготривале ув'язнення та конфіскацію майна, здобутого корупційним шляхом.
2. Запровадження антикорупційного стану:
o Оголосити антикорупційний стан на рівні держави, що дозволить застосовувати надзвичайні заходи для боротьби з корупцією.
o Встановити жорсткі контрольні механізми для моніторингу діяльності державних службовців та посадових осіб.
o Створити спеціалізовані антикорупційні підрозділи, що діятимуть незалежно від існуючих правоохоронних органів та підкорятимуться безпосередньо Президенту або незалежній антикорупційній комісії.
3. Підвищення прозорості та підзвітності державних органів:
o Запровадити обов'язковий публічний доступ до інформації про діяльність державних установ та їх фінансові звіти.
o Впровадити систему електронного урядування, що забезпечить відкриті дані у сфері державних закупівель та контрактів.
4. Посилення незалежності антикорупційних органів:
o Забезпечити незалежність та належне фінансування антикорупційних органів, таких як НАБУ, САП та НАЗК. Внести зміни до Кримінального кодексу України та кримінальну відповідальність за бездіяльність антикорупційних органів.
o Створити незалежний судовий орган, спеціалізований на розгляді корупційних справ, який буде звільнений від політичного впливу.
5. Підтримка суспільного контролю та антикорупційної освіти:
o Впровадити освітні програми з антикорупційної культури в навчальних закладах.
o Підтримувати ініціативи громадянського суспільства, спрямовані на моніторинг діяльності державних органів та виявлення корупційних правопорушень.
6. Запровадження механізмів захисту викривачів корупції:
o Забезпечити законодавчий захист викривачів корупційних дій, включаючи гарантії анонімності та захисту від переслідувань.
Ми переконані, що ці заходи сприятимуть зміцненню правопорядку, підвищенню довіри громадян до державних інституцій та покращенню економічного стану нашої країни. Прирівняння корупції та бездіяльності правоохоронних органів до зради Українського народу та запровадження антикорупційного стану стане потужним сигналом про неприпустимість таких дій та рішучість держави в боротьбі з цим злом.
Підписів 4
Дата відповіді 10.10.2024
На сьогоднішній день триває судовий процес над Віталієм Куколем, мешканцем Сумщини, який на початку повномасштабного вторгнення виготовляв зброю для захисту рідного села від російських загарбників. Ситуації, коли свідомі громадяни своїми руками виготовляли зброю для відсічі збройної агресії, є непоодинокими, притягнення таких людей, які заслуговують на звання героїв, до кримінальної відповідальності є абсолютно неприпустимим.
Кримінальний кодекс України містить ст. 39 (крайня необхідність) та ч. 3 ст. 43-1 (особа не підлягає кримінальній відповідальності за застосування зброї (озброєння), бойових припасів або вибухових речовин проти осіб, які здійснюють збройну агресію проти України, та за пошкодження чи знищення у зв’язку з цим майна), проте жодна норма не містить прямого виключення відповідальності саме за виготовлення та зберігання зброї, що уможливлює притягнення до відповідальності справжніх борців за незалежність України, таких, як Віталій Куколь.
Прошу внести зміни до Кримінального кодексу України, якими буде прямо виключено кримінальну протиправність виготовлення та зберігання зброї для відсічі російської агресії, щоб жоден герой України не потрапив за грати за прагнення захистити Батьківщину.
Підписів 59
Дата відповіді 10.10.2024
Шановні депутати!
Звертаюся до Вас з пропозицією внести зміни до законодавства України, спрямовані на встановлення обмежень на виплати керівникам та співробітникам державних акціонерних товариств, державних підприємств та установ, підприємств інших форм державної власності на час воєнного стану.
Наразі, згідно з чинним законодавством, розмір зарплати, премій та інших виплат керівникам та співробітникам зазначених вище підприємств не регламентується. Це призводить до ситуації, що в умовах воєнного стану, коли значна частина українців втратила роботу та джерела доходу, керівництво державних підприємств може отримувати необґрунтовано високі зарплати та премії.
Вважаю, що в умовах воєнного стану необхідно встановити чіткі та справедливі обмеження на виплати керівникам та співробітникам державних підприємств.
Пропонуємо наступні зміни до законодавства:
Обмежити зарплати, премії та інші виплати керівникам та співробітникам державних акціонерних товариств, державних підприємств та установ, підприємств інших форм державної власності на час воєнного стану не вище зарплат Кабінету міністрів України.
Всі кошти, зекономлені внаслідок запропонованих обмежень, спрямувати на допомогу постраждалим від війни.
Впевнена, що запропоновані зміни сприятимуть соціальній справедливості, раціональному використанню бюджетних коштів та зміцненню обороноздатності країни.
Підписів 117
Дата відповіді 08.10.2024
Прийшов час всім правоохоронцям,включаючи патрульну поліцію, держслужбовцям, помічникам депутатів,пенсіонерам з числа військових і правоохоронців, які ще не служили протягом цієї війни, теж проявити свою державницьку позицію та піти послужити у Силах Оборони відповідно кваліфікації та військової спеціальності. Україна має провести ротацію добровольців та мобілізованих в перші дні повномасштабної агресії чоловіків та жінок, які вже проявили свій патриотизм та за покликом серця пішли боронити країну.
Наші захисники, які зараз перебувають в Силах Оборони, мають повернутися до своїх родин і відпочити, заспокоїти нерви та отримати час, щоб загоїлися рани. Ми впевнені, що вони займуть робочі місця згідно свого професійного досвіду та зможуть гідно замінити тих держслужбовців, бюджетників тощо, яких зараз треба мобілізувати.
Більше того, ми впевнені, що воїни, які на своїх плечах несли тяготи та жахи війни, зможуть скоріше налагодити порядок в установах та відомствах, розуміючи, якою дорогою ціною досягнута ця можливість реформувати країну, наблизити її до стандартів Європейського Союзу. Про саме такі результати аналогічних ротацій свідчить досвід Ізраїля, Франції тощо.
Будь ласка, терміново внесіть як першочерговий законопроект про демобілізацію та приорітетний прийом на роботу в державні та правоохоронні органи України осіб, які брали участь в Силах Оборони з 24 лютого 2022 року.
Прийміть це рішення.
Суть звернення:
Просимо внести для першочергового розгляду законопроєкт про негайний призов до Сил Оборони України правоохоронців, держслужбовців, помічників депутатів, пенсіонерів з числа військовим і внутрішніх справ не менше 50%,та про приорітетний прийом на роботу в державні установи, комунальні підприємства та правоохоронні органи України осіб, які звільнені з підрозділів Сил Оборони після початку повномасштабної російської агресії.
Підписів 39
Дата відповіді 08.10.2024
Просимо терміново розробити порядок переведення чоловіків до 25 років, які раніше були обмежено придатними і після проходження повторного огляду будуть визнані придатними, з обліку військовозобов'язаних на облік призовників.
Громадяни до 25 років, стосовно яких при приписці до призовних дільниць згідно з абзацом п'ятим частини десятої статті 14 старої редакції Закону України “Про військовий обов'язок і військову службу” було прийняте рішення “непридатний до військової служби в мирний час, обмежено придатний у воєнний час, підлягає взяттю на військовий облік військовозобов’язаних”, були взяті на військовий облік військовозобов'язаних згідно п. 1 старої редакції статті 37 цього Закону, як звільнені від призову на строкову військову службу.
З вищевказаного абзацу п'ятого частини десятої статті 14 Закону України “Про військовий обов'язок і військову службу” було вилучено слова “в мирний час, обмежено придатний у воєнний час, підлягає взяттю на військовий облік військовозобов’язаних” згідно з Законом України “Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення прав військовослужбовців та поліцейських на соціальний захист” від 21.03.2024 р.
Також Законом України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку” від 11.04.2024 р. вищевказану статтю 37 було викладено в новій редакції.
Згідно з прикінцевими та перехідними положеннями Закону України “Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення прав військовослужбовців та поліцейських на соціальний захист” вищезазначені громадяни підлягають повторному медичному огляду з метою визначення придатності до військової служби.
Більшість з них після проходження огляду будуть визнані придатними до військової служби.
В п. 1 оновленої ст. 37 Закону України “Про військовий обов'язок і військову службу” вказано, що громадяни, придатні до військової служби, віком до 25 років підлягають взяттю на військовий облік призовників. Також зазначених громадян немає в переліку тих, хто підлягає взяттю на облік військовозобов'язаних.
Отже, просимо терміново розробити порядок зняття таких громадян з обліку військовозобов’язаних і взяття на облік призовників.
Також просимо заборонити мобілізувати без їхньої згоди вищевказаних громадян, в той час, поки розробляється порядок переведення їх на облік призовників.
Підписів 67
Дата відповіді 08.10.2024
Від особистого імені,та імені громадян України,які поставили свій підпис під моєю петицією,та підтримують її зміст,вимагаю:
Звільнити Данила Олександровича Гетьманцева з посади голови комітету ВР з питань фінансів,податкової і митної політики за корупційну,антинародну і антидержавну діяльність,та створити парламентську комісію з питань розслідування корупційної,антидержавної і антинародної діяльності Данила Олександровича Гетьманцева,на посаді голови комітету ВР з питань фінансів,податкової і митної політики!
Акцентую увагу на тому,що Данило Олександрович Гетьманцев,та його безпосередня діяльність на посаді голови комітету ВР з питань фінансів,податкової і митної політики являються небезпечним для економічної безпеки України,через тісні зв'язки останнього і багаторічну співпрацю з державним зрадником України - Володимиров Сівковичем і його найближчим оточенням!
Також діяльність Данила Олександровича Гетьманцева на займаній ним вищевказаній посаді спричиняла неодноразові протести представників малого і середнього бізнесу,та направлена на фактичне знищення середнього класу,підриває довіру громадян України до законодавчої влади,знищує малий і середній бізнес в Україні в час,коли його потрібно активно розвивати шляхом субсидування,та створення механізмів податкової лояльності!