Мешканці Києва, а також інших міст України майже постійно стикаються з проблемою несвоєчасного, неоперативного проведення ремонтних робіт, в разі відсутності води, опалення, електроенергії, "аварійку" можна чекати багато діб, прискорити цей процес не реально. З боку виконавчих організацій повністю відсутня відповідальність, бажання допомогти і якість даних робіт також сильно страждає, після так званого усунення поломки з тієї ж причини, в тому ж місці незабаром ця поломка знову з`являється . І це все на тлі нових дорогих тарифів. Для зменшення напруги в суспільстві, для покращення рівня побуту та якості життя громадян, також для заради справедливості (мешканці за свої гроші повинні отримувати якісні послуги) пропоную за допомогою штрафних санкцій, як мотивації зобов`язати комунальні підприємства покращити рівень послуг по такій системі:
1. Відсутність води (холодної та гарячої), електроенергії, опалення протягом 5 годин, то мешканці не сплачують дану послугу протягом 15-ти календарних днів. Виняток, коли глобальна і складна поломка.
2. Відсутність води (холодної та гарячої), електроенергії, опалення протягом ДОБИ, то мешканці не сплачують дану послугу протягом 30-ти календарних днів. Виняток, коли глобальна і складна поломка.
3. Не усунення протягом 3-х календарних днів таких проблем, як слабкий напір гарячої або холодної води, не достатня температура в житловому приміщенні, то мешканці не сплачують дану послугу або послуги протягом 15-ти календарних днів.
4. Не усунення протягом 5-х календарних днів таких проблем, як слабкий напір гарячої або холодної води, не достатня температура в житловому приміщенні, то мешканці не сплачують дану послугу або послуги протягом 30-ти календарних днів.
5. Проведення неякісно ремонтних робіт і та ж поломка з'являється знову. Мешканці не оплачують послугу протягом 15 робочих днів.
6. Глобальні і складні поломки повинні бути усунені в терміни не більше 2-х календарних днів, а також надати мешканцям у разі відсутності води ємності з питною водою під будинок.
Відлік починається з моменту подання заявки мешканця або мешканців до діспетчерського центру района. Після виконання робіт, майстер або інший представник виконавчої служби повинен звернутись до мешканців для підтвердження усунення проблеми.