ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Захист спрощеної системи оподаткування, шляхом термінового розгляду та прийняття законопроекту 3853-1 "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо запровадження щорічного підвищення граничних обсягів доходів для застосування спрощеної системи оподаткування, відновлення права платників єдиного податку не застосовувати реєстратори розрахункових операцій, а також скасування корупційного механізму кеш-бек"

    Підписів 2956

    Днів залишилось 77

    Орлов Владислав Сергійович
    Оприлюднена
    28 липня, 2020
    28 жовтня, 2020
    77
    2956

    Закони 128-ІХ та 129-ІХ, що вступають в дію з 01.08.2020, практично нівелюють спрощену систему оподаткування, обліку та звітності.
    Ухвалення цих законів відбувалося без консультацій та обговорення, без аргументованих досліджень.
    Тотальна фіскалізація мікробізнесу- знищить бізнесініціативу в Україні, збільшить корупцію та безробіття.
    Внесення та ухвалення законопроекту 3853-1 дозволить відокремити дрібний бізнес від великого, збільшить надходження до бюджету, обілить «тіньовий сегмент» та дасть перспективи сталого розвитку економіки!
    Спрощена система оподаткування, обліку та звітності - повинна залишитись простою!

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • За збереження Вишгородського району!

    Підписів 2090

    Днів залишилось 53

    Макаренко Галина Захарівна
    Оприлюднена
    03 липня, 2020
    03 жовтня, 2020
    53
    2090

    Шановні народні депутати України!
    Звертаємось до вас з вимогою дотриматись присяги, яку ви давали при прийнятті на себе повноважень депутатів, обіцяючи захищати інтереси громадян України!
    Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 85 Конституції України, до повноважень Верховної Ради України належить утворення і ліквідація районів, встановлення і зміна меж районів і міст, віднесення населених пунктів до категорії міст, найменування і перейменування населених пунктів і районів.
    Згідно з пунктом 13 частини 1 статті 92, виключно законами України визначається територіальний устрій України.
    Рішенням Конституційного Суду України від 13 липня 2001 року № 1-9/2001 визначено, що згідно з пунктом 13 частини першої статті 92 Конституції України територіальний устрій України визначається виключно законами України, що є однією з важливих гарантій єдності і цілісності державної території України (частина третя статті 2). Це означає, що правовий режим адміністративно-територіальних одиниць як окремих складових адміністративно-територіального устрою України (в тому числі визначення порядку утворення, ліквідації, зміни меж районів у містах) повинен визначатися законами України.
    Положення пункту 13 частини першої статті 92 Конституції України про те, що виключно законами України визначається «територіальний устрій України», треба розуміти так, що питання територіального устрою України, зокрема визначення змісту цього
    поняття, правового статусу і видів адміністративно-територіальних одиниць, повноваження органів щодо вирішення питань адміністративно-територіального устрою України, є питаннями загальнодержавного значення і врегульовуються лише законом.
    Отже, вважаємо, що прийняття Постанови про утворення та ліквідацію районів є грубим порушенням Конституції України, у зв’язку з відсутністю законодавчої бази, що регулює адміністративно-територіальний устрій в Україні, так як питання територіального устрою можуть вирішуватися виключно на підставі закону.
    Ми, громадяни України, мешканці Вишгородського району, вимагаємо від вас захистити наші інтереси, не голосувати за проект постанови № 3650 «Про утворення та ліквідацію районів» і ЗБЕРЕГТИ ВИШГОРОДСЬКИЙ РАЙОН!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Прошу (Вимагаю) НЕ розглядати законопроект #2681 як такий, що порушує та обмежує права профспілок в Україні

    Підписів 1764

    Днів залишилось 1

    Авраменко Маргарита Олексіївна
    Оприлюднена
    12 травня, 2020
    12 серпня, 2020
    1
    1764

    Прошу (Вимагаю) НЕ розглядати законопроект #2681 як такий, що порушує та обмежує права профспілок в Україні

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про включення до порядку денного Верховної Ради постанови про звільнення Міністра внутрішніх справ Арсена Авакова

    Підписів 1019

    Днів залишилось 59

    Хромих Марина Петрівна
    Оприлюднена
    10 липня, 2020
    10 жовтня, 2020
    59
    1019

    Про включення до порядку денного Верховної Ради постанови про звільнення Міністра внутрішніх справ Арсена Авакова.

    Міністр внутрішніх справ забезпечує формування державної політики у сферах, що належать до компетенцій МВС, та контролює її реалізацію. Тобто це особа, відповідальна за:

    - охорону прав і свобод людини, інтересів суспільства і держави;
    - протидію злочинності;
    - підтримання публічної безпеки і порядку;
    - захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню;
    - координацію діяльності Національної поліції та затвердження порядку проведення атестування поліцейських;
    - розподіл бюджетних коштів, головним розпорядником яких є МВС.

    Цей перелік далеко не повний, але показовий. За 6,5 років, впродовж яких посаду міністра внутрішніх справ обіймає Арсен Борисович Аваков, українське суспільство отримало:
    - Повністю провалену реформу поліції. Внаслідок проваленої атестації в системі залишилось до 95% старих кадрів. Провал реформи слідчо-кримінального блоку;
    - Укорінення практики поліцейського насилля і свавілля, вибивання доказів, катувань та знущань над затриманими у відділках поліції. Та відсутність покарань за це. Ніхто з поліцейських не відповів за вбивства 5-річного Кирила Тлявова на Київщині, Олександра Собченка у Кропивницькому, Олександра Цукермана у Кривому Озері, за збитих на дорозі дітей у Борисполі та Конотопі, за стрілянину в Княжичах із загиблими правоохоронцями, за розгін наметового містечка під Верховною Радою взимку 2018 року, за напади на журналістів Костянтина Реуцького та Богдана Кутєпова, за побиття активістів під Подільським райввіділком з вигуками «Ложись, бандера», за згвалтування та катування підозрюваних у Кагарлику;
    - Збільшення спецсил проти мирних зібрань. «Беркут» лише змінив назву, практично всі колишні працівники залишилися на посадах. Нацгвардію перетворено в «патрульно-постову службу»;
    - Саботаж ідентифікації поліцейських та нацгвардійців, необхідної для відповідальності за зловживання: не всі носять жетони, номери на самих жетонах неможливо ідентифікувати, на масових акціях немає номерів на шоломах;
    - Профанація і саботаж розслідувань навіть резонансних злочинів: вбивства Павла Шеремета, нападу на Катерину Гандзюк, вбивств Аміни Окуєвої, Віталія Олешка (Сармата), Миколи Бичка, Сергія Самарського та багатьох інших. Втрачені докази у багатьох кримінальних провадженнях щодо нападів на громадських активістів;
    - Призначення на посади людей із відверто антиукраїнськими або сепаратистськими поглядами, корупціонерів та непрофесіоналів: «даїшника» та корупціонера Валерія Лютого; сепаратиста Антона Шевцова; Івана Іщенка, який стояв із російськими найманцями по один бік барикад 2 травня 2014 року в Одесі; Дмитра Головіна, якого пізніше впіймали на хабарі та підозрюють в організації нападів на активістів; Дмитра Ценова, чиї підлеглі вбили дитину в Переяславі-Хмельницькому;
    - Постійні корупційні скандали навколо закупівель для поліції, Національної гвардії, Державної служби з надзвичайних ситуацій;
    - Повну неспроможність ДСНС вчасно й ефективно реагувати на надзвичайні ситуації та запобігати їх виникненню. Приклади лише останніх місяців — Чорнобильскі пожежі та повені на Прикарпатті;
    - Навіть одного, будь-якого пункту з цього неповного переліку «заслуг» достатньо для відставки «потужного» міністра.

    Саме до повноважень Верховної Ради, згідно з Конституцією України, належить контроль за діяльністю уряду та призначення і звільнення з посад членів Кабінету Міністрів. Доки парламент зволікає — він несе політичну відповідальність за злочинну діяльність та бездіяльність міністра внутрішніх справ Арсена Авакова.

    Вимагаємо включення до порядку денного Верховної Ради постанови про звільнення Міністра внутрішніх справ Арсена Авакова.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Про зупинення адміністративно-територіальної реформи та врахування інтересів територіальних громад у впровадженні нового адмінтериторіального устрою України.

    Підписів 726

    Днів залишилось 36

    Сергієнко Владлен Володимирович
    Оприлюднена
    17 червня, 2020
    17 вересня, 2020
    36
    726

    За даними численних публікацій в засобах масової інформації, брифінгів посадових осіб державної влади та місцевого самоврядування, масових обговорень в соціальних мережах, стало відомо, що кабінет міністрів України підготував
    проект Постанови Верховної Ради України «Про утворення та ліквідацію районів».

    До всіх існуючих проблем загальнодержавного рівня, після публікації на офіційних урядових порталах проектів перспективних планів нових територіальних утворень та нових укрупнених районів, в українському суспільстві спостерігається відчутний резонанс, спричинений невдовленням людей таким поділом, який відбувся у владних кабінетах при повному ігноруванні думки територіальних громад, без будь-яких вмотивованих розрахунків та огрунтувань.

    І такі проблеми виникають в усіх областях України. Зокрема, утворення нових укрупнених районів в Київській області, на думку не лише мешканців міст обласного значеня таких, як Васильків, а й населенних пунктів нижчого рівня і таких, які входять в склади об'єднаних територіальних громад, повністю суперечить будь-яким критеріям не лише визначення адміністративного центра одиниці субрегіонального рівня, а й взагалі суті самої реформи децентралізації та публічної адміністрації.

    В зв'язку з вищенаведеним, беручи до уваги загальнонаціональний резонанс і зокрема тези з обговорення адміністративно-територіальної реформи, проголошені 14.06.2020 року на Віче (посилання shorturl.at/jqO02) територіальної громади міста Василькова та Васильківського району в існуючих межах, прошу:

    1. В межах компетенції розглянути цю петицію.
    2. До обговорення широкою громадськістю призупинити процеси по новому адміністративно-територіальному устрою, директивно затвердженному розпорядженням кабінету міністрів України №600-р від 20.05.2020 "Про затвердження перспективного плану формування територій громад Київської області".
    3. Під час розгляду Верховною радою України проекту постанови«Про утворення та ліквідацію районів» взяти до уваги передусім об'єктивні обгрунтування і розрахунки щодо утворення нових та ліквідації існуючих районів, а також врахувати думку територіальних громад всіх рівнів.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ    
  • Про відміну Дистанційної Освіти

    Підписів 481

    Днів залишилось 20

    Аніщенко Оксана Олександрівна
    Оприлюднена
    01 червня, 2020
    01 вересня, 2020
    20
    481

    Звернення до Міністерства освіти і науки України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, та Президента України від батьків українських учнів.
    Просимо відминити дистанційну освіту у всіх навчальних закладах України, крім випадків надзвичайного стану та надзвичайного положення. Згідно статті #53 Конституції України та відповідно до статті 13 Міжнародного пакту про економічні, соціальні і культурні права, де не вказано такий вид здобуття освіти як дистанційна освіта, та вільний вибір освіти та освітнього закладу просимо відмінити розгляд законопроектів що до обов'язкового переходу на дистанційну освіту. Аргументуючи це:
    1. Збільшенням навантаження на батьків та опікунів;
    2. Збільшенням кількості безробіття серед вчителів;
    3. Поступовим зменшенням попиту на професію вчителя;
    4. Виникненням неадаптовності та асоціальної поведінки у дітей ( так як дитина буде знаходитись ізольована від однолітків та друзів з навчального закладу.
    5. Відсутністю у понад 20% населення в сільській місцевості технічних засобів, інтернету та можливості здійснювати таке навчання.
    Вимагаємо: щоб кожен учень віком від 14 років мав право самостійно вибирати тип навчання між стаціонарним та дистанційним! До досягнення учнем віку в 14 років таке рішення приймають батьки або опікун!
    Дистанційну освіту застосовувати лише у випадках здачі підсумкових робіт, у разі знаходження учня на лікарняному ( за бажанням учня та або батьків)
    А у разі вибору учнем або батьками учня, або опікунами дистанційної освіти - виплачувати учню стипендію за дистанційне навчання рівнозначну стипендії у вищих навчальних закладах України.
    Це дозволить мотивувати учня, купувати необхідні книжки, вебінари, оплачувати інтернет, та ін.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Виключити п. 201.16 статті 201 з Податкового кодексу, який передбачає, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

    Підписів 276

    Днів залишилось 53

    Осмоловський Денис Юлійович
    Оприлюднена
    03 липня, 2020
    03 жовтня, 2020
    53
    276

    Під виглядом боротьби з тіньовою економікою в державі фактично введено матеріальну відповідальність за ймовірні ризики порушення норм податкового законодавства. Працівникам податкової служби фактично надано можливість впливати на діяльність бізнесу за ймовірність уникнення платником податку виконання свого податкового обов’язку.
    У сфері господарських відносин з’явились запобіжники у вигляді штрафних санкцій, що застосовуються до постачальника товарів, робіт (послуг) у разі зупиненої податкової накладної. Зазначене спричиняє погіршення ділового обороту у відносинах господарюючих суб’єктів та суттєво зупиняє економічні стосунки між платниками ПДВ. На сьогоднішній день підприємство покупець несе ризики позбавлення права на податковий кредит з причин які від нього не залежать.
    Згідно конституційних норм ніхто не зобов’язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину. Сучасний платник податку на додану вартість фактично зобов’язаний спершу довести свою невинуватість у відсутності замислу на ймовірне порушення норм податкового законодавства. Територіальні органи ДПС при цьому вимушено зобов’язані виконувати явно злочинні розпорядження та накази.
    Не може бути обґрунтуванням та виправданням механізму, метою якого є запобігання податковому порушенню, але який реалізується через грубе порушення норм чинного законодавства. Окрім того, як свідчить інформація з відкритих джерел зупинення реєстрації ПН/РК не досягає мети з якою її було запроваджено: безумовність податкового кредиту з ПДВ (п. 201.10 ПКУ) по зареєстрованих накладних податковими органами не дотримується, запобігання формуванню «схемного» ПДВ не відбувається.
    Якими б не були результати роботи системи автоматизованого моніторингу ПН/РК, якщо такі дії вчиняються з грубим порушенням закону зі сторони органу влади, результати такої діяльності повністю нівелюються, адже сприяють лише збільшенню протиправності схем у зв’язку з неможливістю їх припинення в законному порядку, тобто лише породжують безкарність.
    Неефективність механізму зупинення реєстрації податкових накладних та правова невідповідність нормативним актам вищої сили фактично зупиняє діяльність реально діючих підприємств.

    Інвестиційна привабливість України залежить від сталості правового поля в державі. Протиправні дії органів ДПС, які знаходяться в прямій залежності від непрофесійних дій Міністерства фінансів України, наносять неабияку шкоду інвестиційному іміджу України.
    Зупинення та відмова у реєстрації податкової накладної по операціях, які підлягають обов’язковому оподаткуванню, суперечить загальновстановленим принципам податкового законодавства, положенням Податкового, Господарського та Бюджетного кодексів, в частині безумовного права платника податків на добровільну, в межах оподаткованих операцій, сплату податків.

    Статтею 114 Угоди про Асоціацію між Україною та ЄС передбачена адаптація чинного законодавства України до законодавства Європейського Союзу. В країнах ЄС система ПДВ забезпечує підвищену простоту та нейтральність тоді, коли податок стягується в як найзагальніший спосіб, і застосовується до всіх етапів виробництва та збуту, а також поставки послуг.
    Зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, запроваджене в Податковому кодексі України є обмеженням права на податковий кредит покупця та обмеженням обов’язку нарахування податкових зобов'язань продавцем.

    Зупинення реєстрації податкової накладної є втручанням в здійснення господарської операції та фактичним обмеженням підприємницької діяльності, особливо для малого і середнього підприємництва, що є порушенням статті 42 Конституції України яка визначає, що кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом.

    Враховуючи вищевикладене, пропонується внести законопроект яким виключити п. 201.16 статті 201 з Податкового кодексу України.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Запровадити тристоронню (консолідовану) відповідальність за перевищення норм габаритно-вагових параметрів при здійсненні вантажних перевезень автомобільним транспортом.

    Підписів 216

    Днів залишилось 64

    Коляда Олександр Володимирович
    Оприлюднена
    15 липня, 2020
    15 жовтня, 2020
    64
    216

    Пропоную запровадити тристоронню (консолідовану) відповідальність за перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових параметрів при здійсненні вантажних перевезень автомобільним транспортом.
    Наразі законодавством передбачається відповідальність лише перевізника. Ситуація, яка склалась на дорогах України показує, що цього не достатньо, адже перевантажені автомобілі продовжують курсувати шляхами та руйнувати їх.
    Пропонується розробити та запровадити систему відповідальності коли за перевищення габаритно-вагових норм будуть відповідати ВАНТАЖОВІДПРАВНИК, ПЕРЕВІЗНИК та ВАНТАЖООДЕРЖУВАЧ.
    На мою думку це стимулюватиме не порушувати габаритно-вагові параметри не тільки перевізників, а й інші зацікавлені у таких перевезеннях сторони.

    Збережемо наші шляхи разом!!!

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Звільнення від сплати судового збору у зв'язку з оскарженням постанов у справах про адміністративні правопорушення

    Підписів 196

    Днів залишилось 64

    Болтік Антон Сергійович
    Оприлюднена
    15 липня, 2020
    15 жовтня, 2020
    64
    196

    Тривалий час діюче національне законодавство містило загальне правило, відповідно до якого особа звільнялась від сплати державного мита за подання скарги щодо оскарження постанови у справі про адміністративне правопорушення.
    Відповідно до положень Постанови № 2 від 23.01.2015 року Пленуму ВАСУ "Про практику застосування адміністративними судами положень Закону України від 08.07.2011 року № 3674-VI "Про судовий збір" було зазначено, що "за подання до суду адміністративного позову про скасування постанови у справі про адміністративне правопорушення, якою особу притягнуто до адміністративної відповідальності та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу, судовий збір не сплачується у порядку та розмірах, установлених Законом про судовий збір".
    У своїй постанові від 13.12.2016 Верховний Суд України зазначив, що "у справах про оскарження постанов про адміністративне правопорушення у розумінні положень статей 287, 288 КУпАП, статей 2-4 Закону № 3674 позивач звільняється від сплати судового збору".
    Зазначене повністю відповідало запитам та очікуванням суспільства, котре мало певні важелі оскарження неправомірних дій суб'єктів владних повноважень у випадку притягнення до адміністративної відповідальності. Слід наголосити, що й суб'єкти владних повноважень (насамперед Національна поліція) були звільнені від сплати судового збору у випадках апеляційного оскарження постанов адміністративних судів першої інстанції, в зазначених категоріях справ.
    Але, 18.03.2020 Велика Палата Верховного Суду вирішила кардинально змінити усталену правову позицію. У зазначеній постанові суд прийшов до висновку, що "за системного, цільового та граматичного тлумачення до наведеного законодавчого регулювання відносин, пов`язаних зі сплатою судового збору, Велика Палата Верховного Суду в контексті фактичних обставин справи та зумовленого ними застосування норм процесуального права зазначає, що у справах щодо оскарження постанов про адміністративне правопорушення у розумінні положень статей 287, 288 КУпАП, як і в інших справах, які розглядаються судом у порядку позовного провадження, слід застосовувати статті 2-5 Закону № 3674-VІ, які пільг за подання позовної заяви, відповідних скарг у цих правовідносинах не передбачають".
    За логікою Верховного Суду, діюче законодавство все ж таки розмежовує дві правові категорії "державне мито" та "судовий збір" та вони не є тотожними у випадках оскарження постанов про притягнення до адміністративної відповідальності.
    Таким чином, згідно з новою правовою позицією Верховного Суду, у випадках оскарження постанов у справах про адміністративні правопорушення, скаржнику (позивачу) необхідно сплачувати судовий збір, що дорівнює 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб (на сьогодні 439,40 грн.).
    Тобто, наприклад, у випадку оскарження до суду постанови про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу в розмірі 17,00 грн., необхідно буде спочатку сплатити судовий збір в розмірі 439,40 грн., що майже в 26 разів перевищує суму самого штрафу.
    Відповідно до положень статті 9 ЗУ "Про судовий збір" судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України.
    В свою чергу, кошти судового збору спрямовуються на забезпечення здійснення судочинства та функціонування органів судової влади, а також на забезпечення архітектурної доступності приміщень судів, доступності інформації, що розміщується в суді, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
    Таким чином, можна зробити висновок, що за рахунок пересічних громадян, судді Великої Палати Верховного Суду, вирішили, в котрий раз збільшити надходження до спеціального суддівського фонду держбюджету, за рахунок якого вони отримують свою заробітну плату.
    Вважаю, що даний законопроект вкрай важливий для народу України, оскільки, спрямований на усунення окремих правових колізій Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо звільнення осіб від сплати судового збору у випадку оскарження постанов у справах про адміністративні правопорушення.
    Тому, прошу Верховну Раду України пришвидшити прийняття проекту Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо звільнення від сплати судового збору у зв'язку з оскарженням постанов у справах про адміністративні правопорушення» № 3424 від 04.05.2020 р.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Про внесення змін до проекту Постанови Верховної Ради України «Про утворення та ліквідацію районів», в пункті 17 Сумська область: Лебединську міську територіальну громаду віднести до Сумського району

    Підписів 178

    Днів залишилось 28

    Воронов Сергій Анатолійович
    Оприлюднена
    09 червня, 2020
    09 вересня, 2020
    28
    178

    Як стало відомо із відкритих джерел Кабінет Міністрів України підготував
    проект Постанови Верховної Ради України «Про утворення та ліквідацію районів», в якому Лебединську міську територіальну громаду віднесено до Охтирського району.
    Новий субрегіональний рівень та укрупнення районів Сумської області в якому пропонується віднесення міста Лебедина до складу Охтирського району широко обговорюється серед населення та громадськості міста, спричиняє соціальну напругу, викликає обурення та спротив прагненням нашого президента Володимира Зеленського щодо завершення децентралізації.
    Таке бачення майбутнього АТУ Сумської області, в якому Лебединщина буде віднесена до Охтирського району протирічить деяким критеріям, а саме:
    1.Історічному (Лебединська сотня з 1659 року — адміністративно-територіальна і військова одиниця Сумського полку Слобідської України, яка відзначилася професійною боротьбою з агентами московських поміщиків, які несли на козацькі землі кріпацтво)
    2.Географічному (віддаленість від міста Лебедина до міста Охтирки становить 63 кілометри тоді, як відстань до міста Суми становить 40 кілометрів)
    3.Транспортному (щоденно здійснюється близько 30 міжміських рейсів до міста Суми, а до міста Охтирка лише 6 рейсів щодня. До того ж стан дорожнього покриття траси Лебедин-Охтирка жахливий, що суттєво впливає на час поїздки у разі екстреної необхідності.
    4.Освітньому (на території Лебединської міської територіальної громади знаходиться Маловисторопський фаховий коледж імені П.С. Рибалка Сумського національного аграрного університету )
    5.Медичному (місто Лебедин входить до Сумського госпітального округу, а мешканці міста Лебедина та Лебединського району традиційно користуються послугами медичних закладів міста Суми, особливо ця тенденція посилилась після скорочення та закриття відділень Лебединської ЦРЛ)
    Ураховуючи зазначене вище, з метою врахування інтересів територіальної громади міста Лебедина, просимо внести зміни в пункт 17, а саме Лебединську міську територіальну громаду віднести до Сумського району.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ    
  • Приєднання Гатненської і Чабанівської територіальні громади Київської області до міста Києва.

    Підписів 136

    Днів залишилось 70

    Артеменко Ярослав Михайлович
    Оприлюднена
    21 липня, 2020
    21 жовтня, 2020
    70
    136

    Для забезпечення розвитку міста Києва та задоволення інтересів громадян, які проживають на території Гатненської та Чабанівської територіальної громади Київської області, прошу приєднати смт Чабани та с. Новосілки до міста Києва.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ    
  • Про зниження вартості навчання у вищих учбових закладах за час пандемії коронавірусу.

    Підписів 135

    Днів залишилось 3

    Вербицький Вадим Володимирович
    Оприлюднена
    15 травня, 2020
    15 серпня, 2020
    3
    135

    Прошу зменшити на 50% вартість за навчання (або повернути частину виплат) у ВУЗах на період пандемії коронавірусу, та до кінця навчального року у зв'язку з тим, що студенти вимушені перейти на дистанційне навчання, яке тягне за собою наступні наслідки:
    1) Навчальний процес не відповідає денній формі навчання, але видається у повному обсязі та за повну сплату;
    2) Зниження витрат ВУЗів на комунальні послуги, у зв'язку з відсутністю студентів в них;
    3) Відсутність можливості слачувати навчання вчасно, через втрату роботи під час пандемії.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Позбавлення Галини Третьякової депутатських повноважень

    Підписів 111

    Днів залишилось 46

    Юдін Денис Сергійович
    Оприлюднена
    26 червня, 2020
    26 вересня, 2020
    46
    111

    Шановні українці! Нещодавно Галина Третьякова скандально висловилася щодо малозабезпечених сімей, заявивши, що в них "народжуються діти низької якості" і вимагає стерилізувати безробітних. Це дуже обурює суспільство. Тому в цій петиції я та інші люди, які підпишуться під нею (петицією), вимагаємо: за скандальний вислів позбавити мандату народну депутатку Галину Третьякову. Сподіваюся, що всі небайдужі мене підтримають. Слава Україні!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Вимагаємо припинити розгляд будь яких законодавчих актів, що містять будь які, найменші утиски, або звуженням сфери використання української мови у ключових сферах . В тому числі у Верховній Раді, або зменшення вимог, щодо квот у ЗМІ.

    Підписів 97

    Днів залишилось 20

    Степюк Валерій Михайлович
    Оприлюднена
    01 червня, 2020
    01 вересня, 2020
    20
    97

    Ми, громадяни громадяни України, усвідомлюючи, що українська мова є визначальним чинником і головною ознакою ідентичності української нації, яка історично сформувалася і протягом багатьох століть безперервно проживає на власній етнічній території, становить переважну більшість населення країни і дала офіційну назву державі, а також є базовим системотвірним складником української громадянської нації, прагнучи до посилення державотворчих і консолідаційних функцій української мови, підвищення її ролі в забезпеченні територіальної цілісності та національної безпеки України,
    - вимагаємо :
    Припинити будь які дії, або спроби у законодавчій діяльності, щодо утисків української мови в Україні. В тому числі і особливо у регламенті Верховної Ради, у встановлених мовних квотах у засобах масової інформації та в усіх інших сферах життя держави.
    Руки геть від української мови в Україні!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Поліпшення умов для ОСББ, ЖБК, ОК ЖБК та НГО щодо здійснення публічних закупівель

    Підписів 88

    Днів залишилось 15

    Пилипенко Анжеліка Анатоліївна
    Оприлюднена
    26 травня, 2020
    26 серпня, 2020
    15
    88

    Закон України "Про публічні закупівлі" №922-VIII від 25.12.2015 в новій редакції від 19 квітня 2020 передбачає, що всі закупівлі організовуються та проводяться виключно уповноваженою особою, яка призначена:
    - шляхом покладення на працівника зі штату функцій уповноваженої особи як додаткової роботи з відповідною доплатою;
    - шляхом введення до штатного розпису окремої посади, на яку буде покладено обов’язки виконання функцій уповноваженої особи;
    - шляхом укладення трудової угоди (контракту) згідно із законодавством.
    Введення інституту персональної відповідальності дійсно дає змогу підвищити якість проведення закупівель. Подібний підхід є правильним і застосовується вже не перший рік в бухгалтерії.
    Проте, обмеження щодо того, що уповноважена особа має бути виключно в штаті та за трудовим договором призводить до порушення прав частини суб’єктів підприємницької діяльності і ставить їх у дискримінаційне становище.
    Вищезазначена норма більше всього негативно впливає на становище невеликих організацій, які іноді виступають в статусі одержувача бюджетних коштів (державного замовника).
    Яскравим прикладом є об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельні кооперативи та різного роду неурядові та неприбуткові організації громадянського суспільства.
    Враховуючи те, що держава та органи місцевого самоврядування сприяють таким суб’єктам, впроваджуючи різні програми підтримки, і вони отримують кошти не більше одного-двох разів на рік, то їм складно буде передбачити додаткові кошти на фінансування штатної одиниці для проведення процедур, зазначених в даному законі. Це призведе або до збільшення розмірів внесків для жителів чи членів організації або до зниження активності щодо участі у цільових програмах.
    Централізований підхід до виконання однотипних завдань ("economies of scale") та залучення спеціалістів ззовні організації, допомагає як невеликим суб’єктам з обмеженими ресурсами, так і великим структурам для оптимізації та делегування функцій.
    Поняття аутсорсингу та аутстафінгу вже впродовж декількох років все більше сприймаються як норма. Не всі можуть собі дозволити окрему посаду або самостійно займатись закупівлями.
    Тому для вирішення проблеми потрібно внести зміни до частини 1 статті 11 Закону України "Про публічні закупівлі", доповнивши її пунктом 4 у наступній редакції: «4) шляхом укладення договору із суб’єктом підприємницької діяльності».

    Загалом частина 1 статті 11 Закону України "Про публічні закупівлі" має бути такого змісту:

    1. Відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником одним з таких способів:
    1) шляхом покладення на працівника (працівників) із штатної чисельності функцій уповноваженої особи як додаткової роботи з відповідною доплатою згідно із законодавством;
    2) шляхом введення до штатного розпису окремої (окремих) посади (посад), на яку буде покладено обов’язки виконання функцій уповноваженої особи (уповноважених осіб);
    3) шляхом укладення трудової угоди (контракту) згідно із законодавством;
    4) шляхом укладення договору із суб’єктом підприємницької діяльності.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Заборонити проведення полювання в присутності дітей до 18 років

    Підписів 84

    Днів залишилось 1

    Нижник Альона Сергіївна
    Оприлюднена
    13 травня, 2020
    13 серпня, 2020
    1
    84

    Полювання є небезпечним, під час нього трапляються травми та смертельні випадки. Психологи та терапевти підкреслюють згубний вплив полювання на психіку дітей. Однак батьки нерідко тягнуть дітей на полювання.
    У зв'язку з цим виникає закономірне питання про необхідність захисту дітей, їх психіки від розтлінного впливу полювання.
    Зараз згідно чинного законодавства (Закон України «Про захист тварин від жорстокого поводження») заборонена пропаганда мисливства в системі дошкільної, загальної середньої, професійно-технічної і вищої освіти. При цьому нелогічною залишається відсутність заборони на проведення полювання в присутності дітей.
    Зважаючи на вищевикладене просимо народних депутатів України розробити законопроект, яким забороняється проведення полювання в присутності дітей до 18 років.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Повернути Україні жовто - блакитний прапор для розквіту і процвітання Нашої Держави!

    Підписів 74

    Днів залишилось 2

    Прокопенко Олена Миколаївна
    Оприлюднена
    14 травня, 2020
    14 серпня, 2020
    2
    74

    Життя в умовах карантину змусило кожну людину усвідомити, що людина лише витвір Природи.
    Ми - гості на Землі, а не її господарі.
    Гармонійний розвиток людини (держави) прямопропорційно залежить від гармонійних відносин з Природою.
    Впродовж 29 років Незалежності не вщухають суперечки щодо порядку кольорів на Головному Полотні нашої Держави.

    Закликаю кожного громадянина на хвилинку викинути з голови всю інформацію за і проти розташування кольорів на прапорі.

    Уявіть собі, що саме від Вашого інтуїтивного рішення залежить подальша доля всієї України.
    Інтуїтивно, яке розташування: синьо-жовте, чи жовто-синє - приємніше для очей, душі, Природніше, дає енергію???


    Сонячно-блакитний – це прапор Природного порядку: Сонце над Водою, які разом дають Життя.
    Якщо ж його перевернути, то Вода гасить Вогонь, тому справи йдуть «як мокре горить».
    29 років показали, що перевернутий – синьо-жовтий – це прапор деградації, роззброєння, вимирання, втрати територій, поразки. Протиприродність такого прапора очевидна.
    З сакральної точки зору, жовтий колір означає активне, творче, сонячно-вогняне, духовно-божественне начало, в той час як блакитний – пасивне, вологе, консервативне, меркантильне, яке потребує активізації та одухотворення.
    Зображення на прапорі синього над жовтим свідчить, що нація визнає панування пасивного над активним, консервативного над творчим, матеріального над божественним. Це світогляд суперечить природному стану Всесвіту і є руйнівним для його носія. Під таким прапором державу запрограмовано не на розвиток, а на занепад.
    Іноземці інтуїтивно зображують український прапор жовтим догори, бо так природно. Врешті-решт, запаліть свічку чи сірника і погляньте на полум’я: жовте вгорі, блакитне внизу.

    Зараз, кажуть, не час змінювати національні символи. Але, якщо ми хочемо Перемоги, Справедливості і Добробуту, ми просто зобов'язані це зробити.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Відхилення законопроєкту №2695 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності за окремі правопорушення у сфері безпеки дорожнього руху".

    Підписів 73

    Днів залишилось 70

    Грищук Іван Вікторович
    Оприлюднена
    21 липня, 2020
    21 жовтня, 2020
    70
    73

    Народними депутатами України ІХ скликання Бакумовим О.О., Медяник В.А., Неклюдовим В.М. було ініційовано законопроєкт №2695 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності за окремі правопорушення у сфері безпеки дорожнього руху".

    Зазначеним законопроєктом передбачається не тільки посилення відповідальності для водіїв, а й розширення повноважень для поліцейських та звуження прав водіїв, серед яких:
    1. Право зупиняти "з метою проведення профілактичних заходів".
    2. Обов'язок водія не пред'явити, а передати посвідчення водія.
    3. Водій зобов'язаний виконувати всі розпорядження та вимоги поліцейського.
    4. Водій повинен тримати руки в полі зору інспектора, вимкнути двигун.
    5. Тільки на вимогу поліцейського водій має право вийти з машини, і так само на вимогу поліцейського водій зобов'язаний стояти на місці.
    6. На вимогу поліцейського водій зобов'язаний відкрити двері, багажне відділеня, капот, надати можливість перевірити ідентифікаційні номери транспортного засобу.

    Мені, й суспільству не зрозуміло, яким саме чином, наведені норми, зможуть допомогти у боротьбі з керуванням т/з у нетверезому стані? Також незрозуміло, як ми, народ, через Верховну Раду України, можемо надати розширені повноваження особам, рівень довіри до яких низький? Чому зазначеним законопроєктом не передбачається посилення відповідальності за перевищення своїх повноважень поліцейським?

    Є неймовірна кількість випадків, коли співробітники поліції, показали свою неграмотність та юридичну необізнаність.
    Законопроєкт №2695 це шлях до ДАІ, або, що ще гірше, до "поліцейської держави" та тотальної диктатури.

    Недоопрацьована (з законодавчої точки зору) автоматична система фіксації порушень ПДР, яка є антиконституційною і буде друкувати штрафи на кого завгодно, та коли завгодно; повернення судового збору за оскарження постанови поліцейського; розширення поліцейських повноважень - це все нівелює поняття конституційних та законних прав громадян та залишає нас без можливості юридичного захисту.

    Ми звертаємося до народних обранців: не робіть помилок! Не ми служимо Вам, а Ви служите нам! Поки рівень довіри до поліції не зросте, поки поліцейські не будуть по-справжньому юридично обізнані, поки вони не захищають нас, їм не можна надавати більших повноважень. Відхиліть законопроєкт №2695 та не приймайте його у другому читанні!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • ВР України забезпеч виконання Закону України " Про пенсійне забезпечення"- пенсійний вік для жінок 55 років і страховий стаж 20 років ( а не 30 років), ст. 46, 48 Конституції України . В Україні всі жінки рівні і ст. 22 Конституції України.

    Підписів 64

    Днів залишилось 31

    Оршак Євгенія Іванівна
    Оприлюднена
    11 червня, 2020
    11 вересня, 2020
    31
    64

    ВР України забезпеч виконання Закону України " Про пенсійне забезпечення"- пенсійний вік для жінок 55 років і страховий стаж 20 років ( а не 30 років), ст. 46, 48 Конституції України . В Україні всі жінки рівні і ст. 22 Конституції України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Припинити фінасування партій з Державного Бюджету України вони в ДБ України нічого не вкладають , нехай живуть за членські внески . і за зарплату під час сесії ВР України в Україні всі рівні в Україні. В Україні криза нема коштів !!! Народним депутатам забезпечити проживання в гуртожитку під час сесії ВР України. Взяти на контроль. Законодавчо врегулювати. Для учасників війни в ДБ Україні немає 3х мінімальних пенсій до 05.05. а для депутатів є???

    Підписів 57

    Днів залишилось 31

    Оршак Євгенія Іванівна
    Оприлюднена
    11 червня, 2020
    11 вересня, 2020
    31
    57

    Припинити фінасування партій з Державного Бюджету України вони в ДБ України нічого не вкладають , нехай живуть за членські внески . і за зарплату під час сесії ВР України в Україні всі рівні в Україні. В Україні криза нема коштів !!! Народним депутатам забезпечити проживання в гуртожитку під час сесії ВР України. Взяти на контроль. Законодавчо врегулювати. Для учасників війни в ДБ Україні немає 3х мінімальних пенсій до 05.05. а для депутатів є???

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ