ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Включити в порядок денний, розглянути та проголосувати законопроект №5670 "Про державну мову", що розширює сфери застосування української мови в Україні.

    Підписів 9386

    Днів залишилось 27

    Матис Роман Євгенович
    Оприлюднена
    23 січня, 2017
    23 квітня, 2017
    27
    9386

    Наша мова є одним із визначальних чинників, що перетворюють українців на єдиний народ і творять міцне підґрунтя державної незалежності і соборності України.
    Це не просто культурне надбання і засіб комунікації, але наріжний камінь національної безпеки, соціального розвитку та міжнародної суб’єктності України.
    Саме тому Москва упродовж століть здійснювала цілеспрямовану політику знищення української мови. Русифікація, спрямована на розмивання української ідентичності, послаблення і роз’єднання нації, на жаль, тривала і після проголошення 1991 року державної незалежності. Меншовартість і брак політичної волі призвели до нездатності української держави забезпечити, як того вимагає стаття 10 Конституції України, «всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України». Саме через це в нашому культурно-інформаційному просторі запанував «русскій мір», а в Криму і на Сході виникли зручні плацдарми для збройної агресії.
    Навіть після Революції Гідності та початку війни русифікацію не зупинено. Навпаки, сумнозвісний мовний закон Ківавлова-Колесніченка діє і досі, заохочуючи витіснення української мови зі сфери послуг, телебачення, преси, реклами, бізнесу, руйнуючи самі підвалини української ідентичності.
    Час нарешті зупинити русифікацію і прийняти сучасне мовне законодавство, що відповідає Конституції та викликам, що стоять перед Україною. Для написання такого закону об’єднало зусилля широке коло експертів-правників, мовознавців, медійників, громадських активістів. Ядром цього процесу стала робоча група Координаційної Ради з питань застосування української мови в усіх сферах суспільного життя при Міністерстві культури України.
    Ми щиро вдячні 32 народним депутатам із різних фракцій, які підтримали й офіційно внесли громадський законопроект «Про державну мову» (реєстр. № 5670).
    Законопроектом, при розробці якого враховано досвід вітчизняного та європейського мовного законодавства, передбачені дієві механізми захисту, функціонування та розвитку української мови в усіх ключових сферах суспільного життя. Він також передбачає скасування закону Ківалова-Колесніченка і внесення змін до багатьох галузевих законів.
    Водночас законопроект не спрямований проти жодної іншої мови. З метою належного захисту прав національних меншин, у т.ч. на розвиток і використання їхніх мов, найближчим часом до парламенту буде внесено законопроект «Про права осіб, що належать до національних меншин». Ухваливши ці два закони, Верховна Рада зможе нарешті покласти край штучному протиставленню різних мов.
    Ми звертаємося до народних депутатів України, керівництва Верховної Ради, профільного комітету з питань культури і духовності, кожної депутатської фракції та групи із закликом виявити державну відповідальність і політичну волю й забезпечити прийняття цього закону.

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Недопущення прийняття Закону №5473 від 30.11.2016 про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання квартир в багатоквартирних житлових будинках.

    Підписів 2266

    Днів залишилось 14

    Орлов Олег Олександрович
    Оприлюднена
    10 січня, 2017
    10 квітня, 2017
    14
    2266

    На розляді у Верховній Раді знаходиться Проект Закону №5473 від 30.11.2016 про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання квартир в багатоквартирних житлових будинках.
    Даною петецією звертаємо увагу законотворців на недопустимість прийняття такого закону з огляду на ряд об’єктивних підстав, а саме:
    1. Квартири які здаються в короткотривалу оренду є альтернативою готелям, при цьому такі квартири при аналогічній площі коштують в 2-3 рази дешевше готельного номера. Отже даний законопроект позбавить десятків тисяч малозабезпеченних українських туристів можливості подорожувати українськими містами. Також не кожен невеликий підприємець зможе відправити у відрядження своїх працівників з поселенням у готелі. Отже даним законом в обіднілій Україні подорожуючі ще більше будуть витрачати грошей на подорожі, а деякі категорії взагалі відмовляться від поїздок. Де будуть проживати студенти-заочники які на тиждень приїздять з районів на сесію? Де зупиняться люди та їх родичі які завітали до міста на лікування? Виграють від цього закону тільки власники готелів! Так і відчувається лоббіювання великого бізнеса з метою прибрати конкурентів!
    2. Законотворці у пояснювальній записці до закону мотивують цей законопроект піклуванням про права інших мешканців багатоквартирного будинку. Таке "піклування" є абсолютно надуманним, адже діючі норми законодавства щодо використання житлових приміщень (санітарні норми щодо тиші, наприклад ) можуть порушувати будь хто- як орендатори (тимчасові або довготривалі) так і власники чи члени сімей власників. Увагу до таких порушників слід притягати правоохоронні та інші контролюючі органи а не забороняти власникам нерухомого майна здійснювати своє конституційне право- надавати в оренду їх власність!
    3. Надання в оренду нерухомого майна іноді є основним чи суттєвим джерелом заробітку українців! І не завжди у власника, який приміром проживає в іншому місті є можливість оперативно реагувати на скарги сусідів щодо поведінки орендарів, здійснювати поточне обслуговування помешкання. Для цих цілей наймаються по письмовому договору управляючі компанії, які від імені власника здійснюють управління процесом оренди або власники здають в оренду свою нерухомть таким компаніям а ті вже надають його в суборенду орендарям. Такий спосіб коперції є продуктивним, сучасним та поширенним у всьому цивілізованному світі. Неможливо позбавляти власників майна можливості отримувати допомогу від сторонніх організацій або фізичних довіренних осіб у процесі надання в оренду нерухомості, така практика- це обмеження прав людини.
    4. І нарешті, головне! Квартири у багатоквартирних будинках орендуються незалежно від терміну проживання орендарів у всіх країнах Європи, США та інших розвинутих країнах. Невже український законотворець хоче заборонити те, що дозволене у всьому світі? То ми йдемо по шляху ліберальної Європи чи скочуємось до рівня країн з безлічем заборон типу КНДР?

    Друзі! Підтримайте дану петицію!

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Про термінове прийняття Закону України№5240

    Підписів 1636

    Днів залишилось 42

    Мельник Ірина
    Оприлюднена
    08 лютого, 2017
    08 травня, 2017
    42
    1636

    Про термінове прийняття Закону України№5240
    Відповідно до Розділу XV Прикінцевих та Перехідних положень Закону України «Про вищу освіту», останній прийом на здобуття вищої освіти за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста проводився у 2016 році.
    Враховуючи те, що з прийняттям Закону України «Про вищу освіту» майже два роки статус коледжів та технікумів залишається невизначеним на законодавчому рівні, а прийняття законодавчих змін, включаючи базовий Закон «Про освіту» потребує певного часу, ПРОСИМО ТЕРМІНОВО ПРИЙНЯТИ Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про вищу освіту» (щодо освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст») (реєстр. №5240 від 06.10.2016 р.)

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • НА ЗАХИСТ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ!

    Підписів 1179

    Днів залишилось 28

    Мирончук Марина Володимирівна
    Оприлюднена
    24 січня, 2017
    24 квітня, 2017
    28
    1179

    Просимо ініціювати депутатські слухання щодо ходу реформи шкільної мовно-літературної освіти.
    Підстава:
    Загроза національним інтересам держави і неприйнятність частиною суспільства ідеї інтеграції шкільних предметів «українська література», «зарубіжна література», яка сьогодні пропонується у межах роботи над новими Державними стандартами початкової, базової та повної загальної середньої освіти та уже знайшла своє втілення у Проекті Типового навчального плану для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів у навчальному предметі «Література (українська і зарубіжна)»
    (див.посилання: http://mon.gov.ua/citizens/zv%E2%80%99yazki-z-gromadskistyu/konsultacziyi-z-gromadskistyu/gromadske-obgovorennya-2016.html).
    З огляду на постколоніальний, посттоталітарний та постлінгвоцидний стан українського суспільства, агресію Російської Федерації проти держави Україна вважаємо, що ідея інтеграції цих предметів, що видається як перспективна освітня новація з опорою на досвід європейської (зокрема, польської) школи, фактично є нищенням національної системи мовно-літературної освіти.
    Пропонуємо:
    - ініціювати депутатські слухання щодо ходу реформи шкільної мовно-літературної освіти;
    - провести публічне обговорення ідеї інтеграції шкільних предметів серед фахівців з широким залученням громадськості;
    - запобігти насильницькому втіленню антидержавної ідеї в шкільній освіті;
    - звернути увагу керівництва МОН на дотримання принципів публічного обговорення і прозорості у впровадженні реформ в освіті, які стосуються майбутнього України.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Про зменшення кількості народних депутатів в ВРУ до 250 та зняття депутатської недоторканості

    Підписів 516

    Днів залишилось 29

    Омельченко Андрій Валентинович
    Оприлюднена
    25 січня, 2017
    25 квітня, 2017
    29
    516

    Внести зміни до ЗУ та ПЗУ щодо діяльності Народних депутатів України, зняти депутатську недоторканість, переглянути декларації Народних депутатів та винести певні рішення щодо зменшення кількості Народних депутатів.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Запровадити електронний квиток у міському пасажирському транспорті - підтримати законопроект №4121

    Підписів 510

    Днів залишилось 15

    Садовська Тетяна Романівна
    Оприлюднена
    11 січня, 2017
    11 квітня, 2017
    15
    510

    ПРОБЛЕМИ МІСЬКОГО ПАСАЖИРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ в Україні, а саме:
    - готівковий розрахунок за проїзд,
    - відсутність чіткого обліку транспортних послуг,
    - збитки транспортних підприємств через тіньові прибутки,
    - старий рухомий склад,
    - відсутність обліку пільговиків та непоодинокі випадки відмови їм у праві на проїзд
    МОЖЕ ВИРІШИТИ Е-КВИТОК!
    Перешкодою його впровадження є законодавча неврегульованість цього питання.

    Багато перспективних міст в Україні вже мають технічні напрацювання по запровадженню е-квитка і навіть налагоджену співпрацю з міжнародними банками та з нетерпінням чекають від Верховної Ради України прийняття законопроекту №4121, який пропонує:
    - абсолютну децентралізацію повноважень по запровадженню е-квитка в міському пасажирському транспорті органам місцевого самоврядування;
    - можливість інтегрувати різні види міського транспорту за допомогою е-квитка;
    - можливість для міст самостійно визначати оптимальну схему роботи АСОП (автоматизованої системи обліку оплати проїзду) залежно від власної інфраструктури ;
    - додаткові гарантії для пільговиків - встановлення обов'язку для відповідальних органів забезпечити їх е-квитками на безоплатній основі;
    - можливість притягнення пасажира до відповідальності за проїзд без реєстрації е-квитка.

    Як тільки Верховна Рада України прийме законопроект №4121
    - міста зможуть не чекати на рішення з Києва і швидко впроваджувати найновіший світовий досвід самостійно,
    - пасажир зможе з одним е-квитком їздити у різних видах міського пасажирського транспорту (автобусі, тролейбусі, трамваї, метро...),
    - стане можливим чіткий облік пасажирів, завдяки якому можна буде ефективно планувати маршрути, підвищити прибутковість транспортних підприємств та оновити їх рухомий склад,
    - з'являться додаткові гарантії для пільговиків при здійсненні права на пільговий проїзд (водій не зможе відмовити пільговику у праві на проїзд), а перевізники зможуть отримати справедливий розрахунок за перевезення пасажирів пільгових категорій,
    - підвищиться безпека на дорозі - водій слідкуватиме за дотриманням правил дорожнього руху а не за оплатою проїзду,
    - стануть можливими запровадження гнучких тарифів.
    За підрахунками Міністерства інфраструктури України впровадження е-квитка допоможе поступово вивести з тіні більше ніж 20 % плати за проїзд.

    ЗАКОНОПРОЕКТ 4121- це справжня реформа, яку ПІДТРИМУЮТЬ: Вінниця, Київ, Харків, Львів, Дніпро, Житомир, Тернопіль, Одеса, Чернігів, Кам’янець-Подільський, Краматорськ, Біла Церква, Павлоград, Тростянець, Миколаїв, Івано-Франківськ, Долина, Чернівці, Луцьк, Черкаси, Буча, Херсон, а також Асоціація міст України, ЄБРР, ЄІБ та інші.

    Зважаючи на це, ПРОСИМО
    ВИНЕСТИ В ПЕРШОЧЕРГОВОМУ ПОРЯДКУ НА РОЗГЛЯД Верховної Ради України Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті №4121 від 22.02.2016 У НАЙБЛИЖЧИЙ ПЛЕНАРНИЙ ТИЖДЕНЬ,
    ПІДТРИМАТИ ЙОГО В ДРУГОМУ ЧИТАННІ ТА В ЦІЛОМУ.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • щодо включення спеціальності «Логістика та управління ланцюгами поставок» до «Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 266 від 29.04.2015 р.

    Підписів 447

    Днів залишилось 47

    Гнатовський Юрій Олександрович
    Оприлюднена
    13 лютого, 2017
    13 травня, 2017
    47
    447

    Асоціація “Український логістичний альянс”, яка є повноправним членом Європейської логістичної асоціації (European Logistics Association), переконливо просить Вас розглянути стратегічно важливе для економіки України та її євроінтеграційних процесів питання щодо включення спеціальності «Логістика та управління ланцюгами поставок» до «Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 266 від 29.04.2015 р.
    Бізнес потребує фахівців з управління товарним рухом, проектування і оптимізації ланцюгів поставок, організації логістичного сервісу та діяльності підприємств, що спеціалізуються на логістичному обслуговуванні. Інтенсивний розвиток інновацій в логістиці вимагає нових стандартів підготовки спеціалістів, здатних на високому професійному рівні впроваджувати логістичні технології для реалізації транзитного потенціалу країни, функціонування глобальних та регіональних ланцюгів поставок, інтеграції економічної національної системи в глобальну логістичну систему, створювати конкурентоспроможні наукоємні логістичні технології, активно використовувати сучасні інформаційні технології та впроваджувати електронний фрахт для оптимізації вантажних та пасажирських потоків. Як стверджують зарубіжні фахівці, ринкова економіка тримається на трьох китах: менеджменті, маркетингу і логістиці. Перші дві сфери діяльності представлені в «Переліку…», а логістику, чомусь, вилучили.
    Виокремлення спеціальності «Логістики та управління ланцюгами поставок» в галузі знань 07 «Управління та адміністрування» дозволить розробити окремий освітній стандарт підготовки молодших спеціалістів, бакалаврів, магістрів і докторів філософії, який буде, з одного боку, враховувати кращий міжнародній досвід і, зокрема, рекомендації ЕК ООН щодо спрощення процедур торгівлі, стандарти ФІАТА професійного навчання в сфері міжнародного експедирування вантажів та управління ланцюгами поставок, а також рекомендації Європейської логістичної асоціації щодо базових професійних компетенцій логістичного персоналу в країнах Європейського Союзу. Нова спеціальність забезпечить професійну підготовку операційного логістичного персоналу в сфері закупівельно-збутової, виробничої, складської, транспортної логістики, управління запасами, логістичного сервісу, менеджерів з логістики, координаторів (диспетчерів) ланцюгів поставок, логістів-аналітиків, логістів-консультантів та дослідників.
    Ми сподіваємося на підтримку в сприянні інноваційному розвитку вищої освіти в Україні та реалізації новітніх освітніх програм згідно з сьогоднішніми та перспективними потребами ринку.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Боротьба з браконьєрством, знущанням над тваринами, вирубкою лісів і забрудненням довкілля

    Підписів 332

    Днів залишилось 8

    Ягупов Ростислав
    Оприлюднена
    04 січня, 2017
    04 квітня, 2017
    8
    332

    Необхідно збільшити розміри штрафів до таких сум, щоб у зловмисників навіть бажання не виникало шкодити природі, а в деяких випадках притягувати до кримінальної відповідальності, і терміни позбавлення волі слід значно підвищити.
    Для боротьби зі злочинністю проти природи треба створити спеціальні силові служби, на кшталт поліції з охорони навколишнього середовища у США.
    Ми всі є невід'ємною частиною нашої екосистеми. Якщо ми її вб'ємо, то вб'ємо й самих себе. Тож давайте всі разом берегти природу!

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Завершити скасування мовного закону "Колесніченка-Ківалова". Голові Верховної Ради невідкладно виконати свій конституційний обов'язок, згідно ст. 94 КУ, ст. 130 закону України "Про регламент ВРУ", підписати проголосований 23 лютого 2014 року проект закону №1190, який скасовує Закон України "Про засади державної мовної політики" та невідкладно направити закон на підпис Президенту України

    Підписів 328

    Днів залишилось 80

    Аронець Олександр Романович
    Оприлюднена
    15 березня, 2017
    15 червня, 2017
    80
    328

    Прелюдією до Революції Гідності був "Мовний майдан" на Європейській площі 2012 року. Українці вимагали скасувати ухвалений в антиконституційний спосіб, із масовим кнопкодавством, антиукраїнський закон "Про засади державної мовної політики" авторства регіоналів Ківалова та Колесніченка. Деякі з активістів оголосили голодування. Символічно, що серед них був Олександр Капінос, який уже за два роки був активістом Революції Гідності, а 19 лютого 2014 року трагічно загинув на Майдані після штурму "Беркутом" Будинку профспілок.

    Мовний закон "Ківалова-Колесніченка" де-факто зробив російську другою державною.
    Але справжні наслідки дії закону протягом цих п'ять років наочно показали соціологи, провівши декілька соцопитувань. Наслідки вражають!

    За майже п'ять років дії закону Ківалова-Колесніченка україномовних громадян в Україні поменшало більше ніж на МІЛЬЙОН.
    За даними соціологічної групи "Рейтинг", 2012 року україномовних в нашій державі було близько 20,5 млн громадян. А сьогодні на неокупованій території україномовних лишилося приблизно 19,2 млн.
    Якщо ж оцінити мовну динаміку впродовж року до окупації – 45% україномовних у 2012 р. проти 40% у 2013 р. (дані групи “Рейтинг”) – то сумніви щодо згубного впливу закону КК остаточно зникнуть.
    Також, згідно із соцопитуваннями, зменшується кількість україномовних серед молоді.

    Після Революції Гідності Верховна Рада 232 голосами проголосувала за законопроект про визнання таким, що втратив чинність, Закону України "Про засади державної мовної політики" (№1190), скасувавши ганебний мовний закон. Проте всупереч Конституції України, а саме ст. 94 КУ, та всупереч ст. 130 Закону України "Про регламент ВРУ", які зобов'язують Голову Верховної Ради підписати проголосований Верховною Радою закон та направити його на підпис Президенту, закон тодішній Голова Верховної Ради Олександр Турчинов не підписав. Не підписали скасування мовного закону і його наступники Володимир Гройсман та Андрій Парубій.

    Окрім того Конституційний Суд України, всупереч законодавству, вже три роки затягує розгляд питання про конституційність мовного закону "Ківалова-Колесніченка". Судячи з усього, буде продовжувати затягувати.

    Враховуючи наведені соціологічні дані, завдяки чинному антиукраїнському мовному закону ми щодня втрачаємо україномовних громадян. Вони русифікуються!

    Кожен день зволікання – це щоденне вбивство україномовного громадянина і перетворення його на російськомовного.

    Українці вже неодноразово проводили публічні акції з вимогою скасувати мовний закон "Ка-Ка". Тому вимагаємо від чинного Голови Верховної Ради України Андрія Парубія (який особисто голосував за скасування "Ка-Ка") виконати норми ст. 94 КУ, ст. 130 ЗУ "Про регламент ВРУ", підписати закон про скасування закону "Ківалова-Колесніченка" та невідкладно направити його на підпис Президенту України.

    Вимагаємо від спікера парламенту Андрія Парубія припинити знищення україномовних громадян та їх зросійщення!

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Законодавчо затвердити право громадян України на захист.

    Підписів 242

    Днів залишилось 8

    Камша Олександр
    Оприлюднена
    04 січня, 2017
    04 квітня, 2017
    8
    242

    1. Доповнити статтю 27 Конституції України частиною четвертою такого змісту:
    «Кожен громадянин України має право на вільне володіння вогнепальною зброєю для захисту свого життя і здоров'я, житла та власності, життя і здоров'я інших людей, конституційних прав і свобод у разі узурпації влади, посягань на конституційний лад, суверенітет та територіальну цілісність України.
    Реалізація права на вільне володіння вогнепальною зброєю регулюється відповідним законом та може бути обмеженою лише за рішенням суду щодо окремої особи».

    2. Негайно ухвалити Закон «Про цивільну зброю і боєприпаси» №1135-1.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • По Проекту Закону про внесення змін до ККУ щодо криміналізації контрабанди частин зброї

    Підписів 237

    Днів залишилось 72

    Стаднік Андрій Вікторович
    Оприлюднена
    07 березня, 2017
    07 червня, 2017
    72
    237

    23.02.2017 Верховною Радою України в першому читанні було прийнятий внесений групою депутатів Проект Закону про внесення змін до статті 201 Кримінального кодексу України щодо криміналізації контрабанди небезпечних речовин, частин вогнепальної зброї № 3254-д від 20.10.2016р.

    Згідно Висновку Комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності за головуванням пана А.А. Кожем’якіна, основний аргумент наступний:
    ====
    Протягом 2014-2015 років неодноразово зафіксовано факти контрабандного пересилання до України частин вогнепальної нарізної зброї, що приховувались від митного контролю. Після збирання всіх деталей зброї, виявлялась відсутність певної запчастини, що унеможливлювало стрільбу, в результаті чого визначати вказані запчастини предметом контрабанди не виявлялось за можливе. У той же час, частина вказаної зброї, якої не вистачало, зазвичай пересилається на іншу особу або може бути придбана на території України, в результаті чого здійснюється повноцінне контрабандне переміщення вогнепальної зброї через митний кордон з уникненням від кримінальної відповідальності.
    ====
    Шановні Народні Депутати, а чи відомо вам про те, що наразі номерні частини зброї (ствол, коробка), й так підлягають обов'язковій реєстрації при придбанні, а за незаконний їх обіг наступає кримінальна відповідальність згідно ст.263 ККУ?

    Разом з тим, згідно даного Законопроекту передбачається кримінальна відповідальність за придбання за межами України таких запасних частин до власної легальної зброї як, скажімо, антабки, приклади, ложі, цівки, квадрейли, планки Вівера (Пікатіні), магазини, рукоятки, сошки, тощо.

    Гадаю, членам Комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності не потрібно пояснювати, що вище приведені типи частин є обвісами, завдяки яким легальний власник зброї може дещо покращити її характеристики без внесення змін в конструктивну схему.

    Гадаю, шановним Народним Депутатам не треба нагадувати, що снайперські гвинтівки в зоні АТО, що переробляються з гвинтівки Мосіна, виконані з імпортних комплектуючих, де від орігіналу залишається лише ствол, затворна група та ударно-спусковий механізм?

    Розумію, що по нарізній зброї актуальним є питання зміни ударника та екстрактора, що може унеможливити експертизу гільзи з місця злочину. В такому випадку це повинно бути відпрацьовано окремо та детально, з внесенням відповідних змін до чинного Законодавства.

    Так само, в Законопроекті не розшифроване питання спеціальних технічних засобів негласного отримання інформації. Мобільний телефон теж може вважатися таким засобом. Диктофон, відеокамера - все що завгодно.

    Таким чином, Законопроект про внесення змін до статті 201 Кримінального кодексу України щодо криміналізації контрабанди небезпечних речовин, частин вогнепальної зброї № 3254-д від 20.10.2016 - є не доопрацьованим, сирим та тягне за собою можливі зловживання і корупційні дії по відношенню до законослухняних легальних власників вогнепальної нарізної зброї.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • СПРИЯТИ НА ДЕРЖАВНОМУ ТА МІСЦЕВОМУ РІВНЯХ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА СЛІПИХ

    Підписів 190

    Днів залишилось 18

    Ліціс Антон Олегович
    Оприлюднена
    14 січня, 2017
    14 квітня, 2017
    18
    190

    Українське товариство сліпих як громадська організація із всебічної реабілітації та інтеграції незрячих співгромадян у суспільство, була заснована 4-го червня 1933-го року. З часу свого заснування вона власним коштом створила понад 70 промислових підприємств, де особи з вадами зору або з повною його втратою працюють, підвищуючи цим свій добробут, так і беруть участь у заходах фізкультурно-оздоровчої, соціально-побутової реабілітації, займаються художньою самодіяльністю тощо. Окрім таких реабілітаційних підприємств, система Українського товариства сліпих має засновані власними силами спеціалізоване підприємство з випуску озвученої літератури та літератури шрифтом Брайля, Центральну спеціалізовану бібліотеку для незрячих, редакцію періодичних вилань (газету "Промінь", журнали "Заклик" та "Школяр"),Боярський будинок відпочинку, Санаторій ім. Й.Наговіцина в м. Євпаторія (який, та ряд кримських підприємств через анексію Криму Росією реквізовані країною-агресором), капелу бандуристів "Карпати" (м. Львів), Реабілітаційний центр, Навчально-інформаційний комп*ютерний центр. Якщо людина вже похилого віку або не може через стан здоров*я працювати, то в такому випадку вона перебуває на обліку в місцевій первинній організації, де одержує різноманітну підтримку, як соціально-реабілітаційного спрямування, так і матеріальну, юридичну, консультаційну допомогу. УТОС об*єднує в своїх рядах десятки тисяч співгромадян з частковою втратою зору або з його повною втратою. За роки його діяльності його структурними одиницями та трудовими колективами накопичений багатий досвід та успішно релізуються щоденні заходи та програми з реабілітації та реінтеграції незрячих в нашому соціумі, провадяться культурно-масові, спортивні заходи, виступи в ЗМІ тощо. Українське товариство сліпих серед своїх членів має ряд докторів наук. кандидатів наук, професорів; відзначених за трудові та суспільні досягнення державними нагородами, призерів та чемпіонів чемпіонатів світу та Паралімпійських ігор. На заходи з реабілітаційної діяльності Українського товариства сліпих виділяється бюджетна підтримка, яка протягом багатьох останніх років не збільшується; для технічного переоснащення підприємств на конкурсних засадах виділяється бюджетна допомога за рахунок коштів Фонду соціального захису інвалідів, окремі підприємства при відповідності їх діяльності економічним критеріям також щорічно одержують податкові пільги. Потрібно встановити на законодавчому рівні постійну необхідність підтримки статутної діяльності Українського товариства сліпих, а на місцевому рівні органам місцевої влади доручити активізувати роботу з підприємствами та організаціями УТОС для виконання ними функцій держави з ефективної всебічної реабілітації незрячих громадян України нині та в майбутньому.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ   
  • Звертання з "настійливою" пропозицією прив*язки зарплати українців до доллара США, а не до якихось незрозумілих та нереальних норм прожиткових мінімумів, які при курсі 28+ в рази меньші ніж три роки назад при курсі 8, в той час людина отримувала не 100$, а 400$. Зарплату виплачувати у гривні, але відповідно до ставки працівника в доларах США по курсу НБУ на день виплати з/п (наприклад 100 долларів США, але в залежності від курсу 2800 грн "на руки" на сьогоднішню дату).

    Підписів 132

    Днів залишилось 24

    Павловський Роман
    Оприлюднена
    20 січня, 2017
    20 квітня, 2017
    24
    132

    Звертання з "настійливою" пропозицією прив*язки зарплати українців до доллара США, а не до якихось незрозумілих та нереальних норм прожиткових мінімумів, які при курсі 28+ в рази меньші ніж три роки назад при курсі 8, в той час людина отримувала не 100$, а 400$. Зарплату виплачувати у гривні, але відповідно до ставки працівника в доларах США по курсу НБУ на день виплати з/п (наприклад 100 долларів США, але в залежності від курсу 2800 грн "на руки" на сьогоднішню дату). Вважаю, це повністю вирішить проблему знецінення нацвалюти, і люди не біднішатимуть щодня, з кожним новим курсом на табло обмінників. Ще більше хотілося б, аби такі ставки становили 400$ і більше, як три роки тому. Комуналку ж підняли, проїзд, бензин, то давайте пропорційно і доходи піднімайте. Хочемо жити в Європі, тому пропоную почати із зарплат шановні законотворці!!!

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Зняти депутатську недоторканність

    Підписів 113

    Днів залишилось 57

    Якименко Владислав Едуардович
    Оприлюднена
    23 лютого, 2017
    23 травня, 2017
    57
    113

    Шановні народні депутати України!

    Звертаюсь до вас із приводу розгляду питання щодо зняття депутатської недоторканності з усіх народних депутатів Верховної Ради України. Усі партії, які йшли на вибори до Верховної Ради, обіцяли зняти депутатську недоторканність. Вже пройшло понад 2 роки. Питання не розглядається і навіть не планує розглядатись.

    Підтримували ідею зняття недоторканності "Опозиційний блок", "Народний фронт", "Батьківщина", "Самопоміч", міжфракційне об'єднання "Свобода", "Блок Петра Порошенка" й інші партії. Проте питання не виноситься на розгляд. Чому Голова Верховної Ради цього не робить?

    Безумовно, в усіх європейських країнах є депутатська недоторканність. Проте вона має мати певні межі, себто скасовувати повністю не є правильним, але частково скасувати ТРЕБА вже зараз.

    Прошу вас підтримати дану ініціативу, розглянути питання і прийняти Закон про депутатську недоторканність.

    Із повагою,
    постійний член Ініціативної групи "РУХУ НОВИХ СИЛ"
    Якименко Владислав Едуардович

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Скасування монополії адвокатів на представництво в судах

    Підписів 98

    Днів залишилось 14

    Палій Сергій
    Оприлюднена
    10 січня, 2017
    10 квітня, 2017
    14
    98

    І. Внести до Конституції України (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., N 30, ст. 141) такі зміни:
    статтю 131-2 викласти в такій редакції:
    "Стаття 131-2. Для надання професійної правничої допомоги в Україні діє адвокатура.
    Незалежність адвокатури гарантується.
    Засади організації і діяльності адвокатури та здійснення адвокатської діяльності в Україні визначаються законом.
    Виключно адвокат здійснює захист особи від кримінального обвинувачення."

    ІІ. Внести зміни до Закону України Про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя) від 2 червня 2016 року № 1401-VIII такі зміни:
    1) статтю 131-2 викласти в такій редакції:
    "Стаття 131-2. Для надання професійної правничої допомоги в Україні діє адвокатура.
    Незалежність адвокатури гарантується.
    Засади організації і діяльності адвокатури та здійснення адвокатської діяльності в Україні визначаються законом.
    Виключно адвокат здійснює захист особи від кримінального обвинувачення."
    2) підпункт 11 пункту 16-1 викласти в такій редакції:
    "11) представництво відповідно до пункту 3 частини першої статті 131-1 цієї Конституції виключно прокурорами у Верховному Суді та судах касаційної інстанції здійснюється з 1 червня 2017 року; у судах апеляційної інстанції - з 1 січня 2018 року; у судах першої інстанції - з 1 січня 2019 року.
    Представництво органів державної влади та органів місцевого самоврядування в судах виключно прокурорами здійснюється з 1 січня 2020 року.
    Представництво в суді у провадженнях, розпочатих до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя)", здійснюється за правилами, які діяли до набрання ним чинності, - до ухвалення у відповідних справах остаточних судових рішень, які не підлягають оскарженню".

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Петиція про локалізацію (переклад/озвучення) відеоігор, прикладних програм українською мовою що продаються на території України, та мають цифрову або фізичну дистрибуцію.

    Підписів 96

    Днів залишилось 34

    Левдар Артур Олександрович
    Оприлюднена
    30 січня, 2017
    30 квітня, 2017
    34
    96

    Чому всі ліцензійні відео/комп'ютерні/консольні ігри що поширюються на території України на російській мові та з російським озвученням?

    Прошу прийняти указ про обов'язковий переклад (озвучення, субтитрування) усіх відеоігор, прикладних та навчальних програм в українському прокаті.
    Відеоігри, що продаються на території України мають мати українську локалізацію та бути озвучені/субтитровані державною мовою.

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Звільнити від сплати судового збору споживачів за позовами, що пов'язані з порушенням їх прав.

    Підписів 94

    Днів залишилось 14

    Бабак Максим Андрійович
    Оприлюднена
    10 січня, 2017
    10 квітня, 2017
    14
    94

    Україна як соціальна, правова держава забезпечує захист прав усіх фізичних та юридичних осіб. Держава захищає права споживачів.
    Але, на сьогоднішній день є неоднозначна та проблемна ситуація в судовому розгляді справ щодо захисту прав споживачів. Так, в поточній редакції Закону України «Про судовий збір» №3674-VI від 01 вересня 2015 року з п.7 ч.1. ст. 5 було прибрано положення про звільнення від сплати судового збору в справах захисту споживчих прав. Проте, в Законі Україні «Про захист прав споживачів» №1023-ХІІ не було внесено відповідних змін, і відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про захист прав споживачів», особи звільняються від сплати судового збору за позовами, що пов’язання з порушенням їх прав.
    Постановою пленуму Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ від 17 жовтня 2014 року №10 «Про застосування судами законодавства про судові витрати у цивільних справах» у п.7 визначено, що в Законі України «Про судовий збір» не вказано вичерпний перелік пільг, які звільнюються від сплати судового збору. Таким чином, при звільненні споживачів від сплати судового збору потрібно користуватися Законом України «Про захист прав споживачів». Але, деякі суди зневажають зазначенні положення.
    Таким чином, створюється різне застосування одних і тих же правових актів судами України за однакових юридично значимих обставин.
    З урахуванням п.1 ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та практики ЄСПЛ (справа Креуз проти Польщі від 19 червня 2001 року) сплата судових витрат не повинна перешкоджати доступу до суду чи ускладнювати процес таким чином і такою мірою, щоб завдати шкоди суті цього права, там має переслідувати закону мету.
    З огляду на зазначенні проблеми, ми пропонуємо внести зміни до ч.1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір», а саме доповнити категорією щодо захисту споживчих прав. Зазначені зміни, які пропонуються зможуть врегулювати неоднозначність та вирішити проблему правозастосовної діяльності судами України.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Про заборону російських інтернет-ресурсів "Вконтакте"та"Одноклассники"

    Підписів 70

    Днів залишилось 56

    Харченко Владислав Андрійович
    Оприлюднена
    22 лютого, 2017
    22 травня, 2017
    56
    70

    Прошу створити законопроект про заборону функціонування російських інформаційних ресурсів"Вконтакте"та"Одноклассники"на території України,так як ці інтернет ресурси контролюються спец.службою ворожою державою по відношенню до України,містять матеріали,що загрожують національній безпеці,загрожують безпеці персональних данних та безпеці громадян України.
    З повагою,Харченко Владислав

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • ЗБЕРЕЖИ ЯЛИНКУ

    Підписів 69

    Днів залишилось 24

    Леоненко Максим Дмитрович
    Оприлюднена
    20 січня, 2017
    20 квітня, 2017
    24
    69

    На новорічні свята в Україні (яка є дефіцитною на ліс), за статистикою вирубуються мільйони саджанців сосни, ялини, та ялиці, сотні тисяч варварським чином позбавляються верхівки після чого вони не здатні рости. В особливо варварських випадках, горе-лісоруби пиляють доросле дерево лише для того, щоб коли воно впаде, відрізати симпатичну верхівку.
    Маємо усвідомлювати, що саме по собі використання дерева (а кожна ялинка – це дерево) для того, щоб воно (або його верхівка) просто постояла в оселі протягом 2-х тижнів – НЕРАЦІОНАЛЬНО.
    Традиція прикрашати ялинку походить від древніх кельтів, естів, литовців, слов’ян, фіно-угорських народів, які вважали, що сила цих дерев допомагає родючості землі, а духів, які мешкали в гілках, необхідно ублажати подарунками, розвішучи їх на ялинках (не зрубаних).
    На теренах Русі, Новий рік (Новоліття) святкували в березні в переддень весняного рівнодення.
    З розповсюдженням християнства з ХІV століття церква прийняла новий обряд, і святкування Нового року перенесли на - 1 вересня «православне новоліття».
    Петро І, уподобавши традиції Заходу, в грудні 1699 році, наказав святкувати Новий рік – 1 січня, та прикрашати на свята двори, оселі, дороги, дахи трактирів хвойним гіллям (не зрубаними ялинками).
    Під час Першої Світової війни існувала заборона продажу ялинок на Новий Рік. Традиція повернулась після революції 1917 року і до 1924 року. Після смерті Леніна символіка Різдвяної ялинки піддалась критиці, і знову заборонена.
    Але, в уряді більшовиків були й ті, хто полюбляв наряджати на Новорічні свята ялинку. Більшовик, Постишев П.П., розмістив 28.12.1935 року в газеті «Правда» статтю, де закликав повернути дітям Новорічну ялинку, мотивуючи це тим, що: «Діти робітників із заздрістю через вікно гляділи на блискучу різноманітними вогниками ялинку і на радіючих навкруги неї дітей багатіїв…давайте організуємо веселу зустріч Нового року для Наших дітей, влаштуємо хорошу радянську «Ёлку» у всіх містах і колгоспах…»
    Сталін підтримав «добру» ініціативу і продаж новорічних ялинок знову було дозволено. 31 грудня 1935 року з’явилось нове свято «Новогодняя Ёлка – свято радісного і щасливого дитинства».
    Новорічна ялинка – найвдаліший штучний і привитий слов’янам обряд, який замінив собою справжні давні обряди.
    Звісно, що змінити відношення людей до Новорічної ялинки, Діда Мороза, які протягом декількох поколінь виховувались в дусі цих традицій дуже складно. Але альтернативою можуть бути: штучна ялинка, ялинки в горщиках, хвойне гілля.
    Маючи на меті подолання негативних наслідків згубної економічної та екологічної політики України, вважаю за доцільне прийняти на законодавчому рівні наступні рішення:
    1. Ввести зміни в діюче законодавство України, якими передбачити мораторій на продаж в якості новорічних прикрас ялинок, сосен, ялин, (крім рослин в горщику).
    2. Створити додаткові державні розплідники для вирощування ялинок в горщику з метою забезпечення попиту з надання послуг з продажу та прокату живих ялинок.
    Прошу підтримати

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Є депутати-прогульники. Таких сперш оголосити, надалі штрафувати в розмірі 2 їх окладів на місяць, третій раз = звільнення без права балатування наступного разу, без будь-яких компенсацій.

    Підписів 65

    Днів залишилось 61

    Бабков Юрій
    Оприлюднена
    27 лютого, 2017
    27 травня, 2017
    61
    65

    Депутатів, що не з"являються в сессійній залі для голосування, спершу оголосити кожного. Якщо вдруге так сталося - штраф в розмірі двох місячних окладів. Втреттє - звільнення з посади з втратою мондату та БЕЗ ПРАВА балатуватися на наступних виборів.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ