ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Вимагаємо повернути залізничникам, які безпосередньо здійснюють організацію залізничних перевезень та забезпечують безпеку руху поїздів, право дострокового виходу на пенсію за вислугу років.

    Підписів 19454

    Днів залишилось 15

    Бубняк Вадим Михайлович
    Оприлюднена
    04 березня, 2019
    04 червня, 2019
    15
    19454

    ТЕКСТ ЕЛЕКТРОННОЇ ПЕТИЦІЇ
    до Верховної Ради України щодо відновлення права виходу на пенсію за вислугу років для деяких категорій працівників підприємств залізничного транспорту України

    Внаслідок прийняття Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» від 3 жовтня 2017 року, № 2148-VIII скасовано право виходу на пенсію за вислугу років залізничникам, працюючим на роботах, виконання яких призводить до втрати професійної працездатності або придатності до настання віку, що дає право на пенсію за віком. Водночас водіям міського транспорту – автобусів, тролейбусів, трамваїв - таке право залишено!
    Відтоді позбавлено права дострокового виходу на пенсію майже 43 тисячі залізничників за професіями і посадами:
    – бригади магістральних залізниць, зайняті на поточному утриманні, ремонті колій та штучних споруд на дільницях з інтенсивним рухом поїздів;
    – електромонтери і електромеханіки контактної мережі магістральних залізниць;
    – майстри (шляхові, мостові, тунельні) магістральних залізниць, зайняті на поточному утриманні, ремонті колій і штучних споруд на дільницях з інтенсивним рухом поїздів;
    – машиністи автомотрис і мотовозів;
    – машиністи і помічники машиністів тепловозів, електровозів, дизель-поїздів, електропоїздів (секцій);
    – машиністи-інструктори локомотивних бригад;
    – механіки рефрижераторних поїздів (секцій);
    – монтери колії магістральних залізниць, зайняті на поточному утриманні, ремонті колій і штучних споруд на дільницях з інтенсивним рухом поїздів;
    – оглядачі вагонів магістральних залізниць, зайняті на пунктах технічного (технічного і комерційного) обслуговування вагонів станцій позакласних, 1 та 2 класу;
    – оглядачі-ремонтники вагонів магістральних залізниць, зайняті на пунктах технічного (технічного і комерційного) обслуговування вагонів станцій позакласних, 1 та 2 класу;
    – поїзні диспетчери і старші поїзні диспетчери;
    – регулювальники швидкості руху вагонів;
    – ремонтники штучних споруд магістральних залізниць на дільницях з інтенсивним рухом поїздів;
    – складачі поїздів;
    – слюсарі по ремонту рухомого складу магістральних залізниць, зайняті на пунктах технічного (технічного і комерційного) обслуговування вагонів станцій позакласних, 1 та 2 класу;
    – чергові по станціях позакласних і 1 класу, зайняті прийманням, відправленням і пропусканням поїздів на дільницях магістральних залізниць з особливо інтенсивним рухом;
    – чергові та оператори сортувальних гірок на станціях позакласних і 1 класу.

    Висловлюємо свою категоричну позицію проти незаконного і необґрунтованого виключення із законодавства норм щодо призначення пенсій за вислугу років залізничникам та В И М А Г А Є М О:
    Повернути залізничникам, які безпосередньо здійснюють організацію залізничних перевезень та забезпечують безпеку руху поїздів, право дострокового виходу на пенсію за вислугу років – для чого підготувати та розглянути у Верховній Раді України відповідний законопроект.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Припинення повноважень членів Наглядової ради НСТУ

    Підписів 12421

    Днів залишилось 15

    Новиков Станіслав Олегович
    Оприлюднена
    04 березня, 2019
    04 червня, 2019
    15
    12421

    На підставі затвердженої 30 вересня 2010 року Концепції створення і діяльності Національної громадської телерадіокомпанії України Громадською гуманітарною радою при Президентові України було підготовлено проект Закону України «Про Національну громадську телерадіокомпанію України», який і став основою для ухваленого 17 квітня 2014 року Закону України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України». 15 травня 2014 він набрав чинності.
    Законом України від 17 квітня 2014 року «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України» передбачено утворення Національної суспільної телерадіокомпанії України (НСТУ) — юридичної особи, на яку безпосередньо покладається функціонування новоствореної системи Суспільного телебачення і радіомовлення. Нагляд за діяльністю НСТУ має здійснювати Наглядова рада, яка затвердила місію суспільного мовлення: «Захищати свободи в Україні. Надавати суспільству достовірну та збалансовану інформацію про Україну та світ, налагоджувати громадський діалог задля зміцнення суспільної довіри, розвитку громадянської відповідальності, української мови та культури, особистості та українського народу».
    Відповідно до ст. 3 зазначеного закону діяльність НСТУ провадиться на принципах:
    всебічного, об'єктивного і збалансованого інформування про суспільно значущі події в Україні та за кордоном;
    дотримання норм суспільної моралі, традицій і культури Українського народу, поширення сімейних цінностей та зміцнення ролі традиційної сім'ї у розбудові українського суспільства;
    пріоритету суспільних інтересів над комерційними та політичними;
    чіткого відокремлення фактів від коментарів та оцінок;
    вільного вираження поглядів, думок і переконань;
    незалежності управління та поточної діяльності від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб, політичних партій, підприємств, установ, організацій, фізичних осіб;
    участі громадськості в управлінні та формуванні програмної політики;
    відсутності дискримінації за будь-якою ознакою;
    прозорості та відкритості діяльності.
    Відповідно до закону, основними завданнями НСТУ є:
    об'єктивне, повне, своєчасне і неупереджене інформування про суспільно значущі події в Україні та за кордоном;
    забезпечення збалансованого і прозорого доступу суб'єктів суспільно-політичного життя до програм (передач) дискусійного формату, зокрема у вигляді дебатів;
    сприяння консолідації українського суспільства;
    розвиток і зміцнення статусу української мови та культури, сприяння розвитку мов і культур національних меншин;
    сприяння якнайповнішому задоволенню інформаційних, культурних та освітніх потреб населення України, у тому числі шляхом створення та поширення економічних, історично-документальних, культурно-мистецьких, навчально-пізнавальних, розважальних, спортивних програм, програм для дітей та молоді, людей з обмеженими фізичними можливостями, національних меншин, інших соціальних груп;
    оперативне інформування населення про надзвичайні ситуації, що становлять загрозу життю чи здоров'ю людей;
    надання громадянам України затребуваних інформаційних продуктів, відсутніх на комерційному ринку;
    сприяння зміцненню міжнародного авторитету України.
    Під час час виконання своєїх функцій, зазначеним органом порушені вище зазначені принципи та завдання, а саме:
    член правління Національної суспільної телерадіокомпанії України (НСТУ) Олександра Кольцова, за інформацією видання «Обозреватель» та ряду інших офіційних джерел, покладає на переможницю національного відбору на Євробачення-2019 співачку MARUV, диплоиатичні зобовязення, що у свою чергу ставить політичні інтереси понад суспільні, одже виконавця обрали більшісттю, глядачі.
    Крім того під час виконання своїх завдань НСТУ не відокремлюючи факти від коментарів та оцінок, своїми діями, щодо ситуації навколо зазначеного заходу, призводять до зменьшення міжнародного авторитету України, про що свідчать міжнародні засоби масової інформації.
    Враховуючи вище зазначене, прошу внести до ст. 10 ЗУ «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України», доповнення, а саме можливість припинення повноважень члена Наглядової ради НСТУ у випадку порушення принципів чи завдань, після чого припинити повноваження членів Наглядової ради НСТУ причетних до зазначених діянь.

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • З приводу дати інавгурації новообраного Президента України Зеленського Володимира Олександровича на 19 травня 2019 року!

    Підписів 3889

    Днів залишилось 78

    Павліченко Наталя
    Оприлюднена
    06 травня, 2019
    06 серпня, 2019
    78
    3889

    Депутати Верховної Ради України! До вас звертається народ України, який переважною більшістю, обрав на чергових виборах Президента України нового Президента України! Рекомендуємо вам в найкоротший термін проголосувати та затвердити дату інавгурації новообраного Президента України Зеленського Володимира Олександровича!
    Сподіваємось, що народні депутати підуть назустріч своєму народу і призначать Урочисте засідання Верховної Ради з приводу складення новообраним Президентом України присяги Українському народові на дату 19.05.2019 р.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Забезпечити обов'язковість проведення дебатів на виборах Президента

    Підписів 3377

    Днів залишилось 43

    Теплухін Олексій Володимирович
    Оприлюднена
    02 квітня, 2019
    02 липня, 2019
    43
    3377

    Законодавчо впровадити обов'язковість проведення виборчих дебатів кандидатів в президенти перед кожним туром голосування.

    Необхідність такої процедури підтверджується світовим досвідом.
    Тільки на відкритих публічних дебатах кандидати зможуть оперувати не політичними лозунгами, а обговоренням реальних справ, планів та шляхів їх реалізації. Україна не має достатньо часу, аби побудувати аналогічні традиції шляхом спроб та помилок, як це зробили інші країни. Кандидат, який відмовився від дебатів в цих країнах, втрачає підтримку виборців.
    Так само він втратить підтримку виборців, якщо публічно покаже, що не має ані досягнень, ані мети, ані планів по вирішенню поточних державних проблем.
    На теперішній час такому кандидату достатньо уникати інтервью та запрошень на телеканали, що не належать йому або його спонсорам, і сподіватись на свою медійну популярність. Яка може не мати нічого спільного із рисами, необхідними для того, щоб обіймати відповідальну посаду.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Щодо зупинення рішення Верховної Ради України про прийняття проекту Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»

    Підписів 2614

    Днів залишилось 74

    Іванов Андрій Валерійович
    Оприлюднена
    02 травня, 2019
    02 серпня, 2019
    74
    2614

    Ми, громадяни України Бережна Олена Петрівна, директор Інституту правової політики та соціального захисту імені Ірини Бережної, та Іванов Андрій Валерійович, координатор руху «Захистимо російську мову в Україні», як і інші громадяни України, рідним язиком яких є російська, угорська, румунська та інші мови національних меншинств України, шоковані прийняттям Верховною Радою України рішення про прийняття в цілому проекту Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», вважаємо, що він порушує статті 10, 24, 34, 53 Конституції України, які гарантують рівні права всім громадянам України, незалежно від їх мовної приналежності, а також норми Європейської Хартії про регіональні мови, є дискримінаційним до російськомовним громадян та інших громадян меншинств, в тому числі мешканців Закарпаття.
    Ми, українці, любимо свою країну і поважаємо нашу державну мову, але багато хто з нас у повсякденному житті - вдома, на підприємствах, в лікарнях, культурних закладах, транспорті, магазинах, розмовляє рідними мовами: російською, угорською, румунською та іншими мовами. Це право гарантує нам Конституція, яка визначає європейський вибір нашої країни.
    Ми впевнені, що ви, як і ми, чітко розумієте, що це питання дуже важливе для жителів нашій багатонаціональної держави. Статтею 21 Конституції України передбачено, що права та свободи людини є непорушними. Не порушуйте наші права, гарантовані та захищені основним Законом України.
    Вимагаємо від народних депутатів, перш за все, почути думку народу України з цього приводу.
    На підставі вищезазначеного ВИМАГАЄМО від депутатів Верховної Ради України:
    1. Проголосувати за підтримку наступних проектів Постанов Верховної Ради:
    - як основну Постанову про скасування рішення Верховної Ради України від 25 квітня 2019 року про прийняття в цілому проекту Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" № 5670-д-П від 25.04.2019, поданий народними депутатами України Новинським В.В. , Вілкулом О.Ю.;
    - як альтернативну Постанову про скасування рішення Верховної Ради України від 25 квітня 2019 року про прийняття у другому читанні та в цілому проекту Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" № 5670-д-П1 від 26.04.2019 поданий народними депутатами України Бойком Ю.А., Німченком В.І., Шуфричем Н.І., Мірошниченком Ю.Р., Папієвим М.М., Іоффе Ю.Я.;
    - як альтернативну Постанову про скасування рішення Верховної Ради України від 25 квітня 2019 року про прийняття у другому читанні та в цілому проекту Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" № 5670-д-П2 від 26.04.2019 поданий народним депутатом України Долженковим О.В.
    - як альтернативну Постанову про скасування рішення Верховної Ради України від 25 квітня 2019 року про прийняття у другому читанні та в цілому проекту Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" № 5670-д-П3 від 26.04.2019 поданий народними депутатами України Дунаєвим С.В., Скориком М.Л. та Папієвим М.М.;
    2. Скасувати рішення Верховної Ради України від 25 квітня 2019 року про прийняття у другому читанні та в цілому проекту Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної".
    3. Заборонити голові Верховної Ради України Парубію А.В. підписувати проект Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" до закінчення строку, встановленого законодавством для збору підписів на підтримку цієї електронної петиції

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Відміна айфом в Україні. Доопрацювання та оновлення навчальних планів у медичних ВНЗ.

    Підписів 1540

    Днів залишилось 49

    Колосовська Анна
    Оприлюднена
    08 квітня, 2019
    08 липня, 2019
    49
    1540

    Ми - студенти медичних ВНЗ України, просимо Вас допомогти у вирішенні питання незаконності і складання студентами медиками, які навчаються за спеціальністю 222 «Медицина», іспиту ЄДКІ, в який входять КРОК 1 на іноземній мові та іспит IFOM згідно з постановою № 334 від 28 березня 2018 р. Опираючись на звернення учасників робочої наради ректорів, перших проректорів, директорів, деканів та начальників навчальних відділів закладів вищої освіти до Міністерства Охорони Здоров’я було вказано наступне:
    Постанова прийнята у 2018 році, але розповсюджується в т.ч. на студентів, які вступили до закладів вищої медичної освіти, та, відповідно, уклали договори на надання освітніх послуг навчальними закладами у 2016 році. Враховуючи відсутність затверджених стандартів вищої освіти, освітня послуга вступникам 2016 року надається на основі розроблених робочими 3 групами МОЗ України проектів стандартів (наказ МОЗ від 09.11.2015 № 733), якими складання іспиту з іноземної мови професійного спрямування та міжнародного іспиту з основ медицини не передбачалося. А тому у програми підготовки цих студентів та у вартість їхнього навчання витрати на проведення цих іспитів не закладалися.
    Щодо підготовки до складання міжнародного іспиту з основ медицини. Стандарти, на яких базується зміст міжнародного іспиту з основ медицини відсутній, перелік дисциплін, які до нього входять, та послідовність їх вивчення, не відповідають навчальним планам, які використовують навчальні заклади. Тому проведенню цього іспиту має передувати етап зміни змісту підготовки.
    Також відповідно до закону України Про вищу освіту статті 48.1 та конституції України статті 10. Державною мовою в Україні є українська мова, а мовою викладання у закладах вищої освіти є державна мова, що унеможливлює складання іспиту КРОК 1 на іноземній мові.
    За весь час свого існування на національному рівні іспит IFOM BSE (базові науки) не проводився жодного разу в жодній країні, а іспит IFOM CSE (клінічні науки) проводився та проводиться тільки у ТРЬОХ країнах: Республіках Коста-Рика та Панама, а також в Омані. Майже в усіх країнах іспит IFOM використовується або в індивідуальному порядку (студентом у центрі тестування Prometric), або окремими клінічними установами, або окремими вищими медичними навчальними закладами.
    Просимо допомогти нам у вирішенні даної проблеми, а саме відмінити айфом та подальше корегування навчальних планів наступних навчальних років. Лише разом ми зможемо забезпечити дійсне підвищення якості освіти та контролю знань замість введення чергового іспиту "для галочки".

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Про збільшення грошового забезпечення курсантів ВВНЗ Збройних Сил України

    Підписів 1463

    Днів залишилось 78

    Акімов Єрофій Євгенович
    Оприлюднена
    06 травня, 2019
    06 серпня, 2019
    78
    1463

    Сьогодні влада проголошує,ніби збільшено грошове забезпечення всіх категорій військовослужбовців ЗСУ у декілька разів. Але чи правильно розподіляються кошти?

    Наприклад,солдат контрактної служби отримує 10 тисяч грн. грошового забезпечення, а курсант, який прийшов навчатись військовій справі й отримувати почесне звання офіцера Збройних Сил України отримує всього лише 628 гривень, при цьому так само несе службу й укладає контракт на навчання, та службу після навчання на строк 5 років. До того ж, з таким грошовим забезпеченням мотивація до навчання суттєво знижується, призводить до низького кваліфікаційного рівня офіцерського складу, що у свою чергу знижує обороноздатність країни.

    Керуючись ст.3, 17, 46, 65 Конституції України пропоную:

    1. Встановити для курсантів ВВНЗ ЗСУ грошове забезпечення на рівні військовослужбовців контрактної служби.

    2. Встановити надбавки до грошового забезпечення курсантів, які передбачені для військовослужбовців контрактної служби.

    3. Грошове забезпечення курсантів,які мають звання сержантського (старшинського) складу та перебувають на посадах командирів (начальників) встановити відповідно до окладу військовослужбовців контрактної служби.

    4. Внести відповідні поправки для реалізації вищезазначених пропозицій до Закону України "Про державний бюджет України" та іншого законодавтсва, яке регулює грошове забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України.

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Призначити позачергові вибори Чернівецької міської ради та Чернівецького міського голови

    Підписів 1218

    Днів залишилось 25

    Прокопчук Леонід
    Оприлюднена
    14 березня, 2019
    14 червня, 2019
    25
    1218

    Зважаючи на те, що Чернівецька міська рада
    - систематично порушує Статут територіальної громади
    - діє всупереч інтересам громади міста
    - приймає протиправні рішення, які завдають збитків чернівчанам
    - порушує конституційні права та свободи громадян
    - ухиляється від вирішення питань, що належать до її відання
    - неефективно використовує бюджетні кошти, земельні та інші матеріальні ресурси громади
    - знищує комунальні підприємства
    - ігнорує електронні петиції та місцеві ініціативи чернівчан,

    вимагаємо

    призначити позачергові вибори Чернівецької міської ради та Чернівецького міського голови

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Вимагаємо розглянути законопроект 9533 та внести зміни до пункту 291.4 статті 291 Податкового кодекса України.

    Підписів 1157

    Днів залишилось 25

    Маланюк Олександр Олександрович
    Оприлюднена
    14 березня, 2019
    14 червня, 2019
    25
    1157

    Спрощена система оподаткування була запроваджена указом призедента України №727/98 у 1998 році з метою стимулювання розвитку малого бізнесу. З того часу по сьогоднішній день в даний закон кілька разів вносились зміни. Останні зміни були прописані 2014 -2015 році.
    Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" від 28.12.2014 року N 71-VIII було внесено зміни до пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України та збільшено граничні обсяги доходів фізичних осіб - підприємців - платників єдиного податку першої групи з 150000 гривень до 300000 гривень, для платників єдиного податку другої групи з 1000000 гривень до 1500000 гривень. 24.12.2015 року N 909-VIII встановлено граничний обсяг доходу для платників єдиного податку третьої групи у розмірі 5000000 гривень.
    Ці зміни діють і на сьогоднішній день . І це при тому, що в головному документі країни - Держбюджеті на 2014 рік курс долара було закладено на рівні 8.3 грн за 1 долар США. А мінімальна зарплата у 2014 році була 1218 грн. Для порівняння у Держбюджеті на 2019 рік долар закладено на 29.4 грн а мінімальна зарплата 4173 грн. А це різниця майже у 4 рази. Крім того за інформацією статистики інфляція за ці роки (2014-2018) склала 104.2%. Комунальні послуги для малого бізнеса також за цей час зросли у кілька разів. Зазначені обставини об'єктивно призводять до зростання валових витрат платників єдиного податку, при цьому дозволений оборот обмежено ще у 2014 році.
    Всі ці фактори призводять до вимушеного скорочення робочих місць, припинення здійснення підприємницької діяльності, тінізації економіки та втрат від надходжень податків і зборів до Державного бюджету України.

    Пропонуємо підтримати законопроект і внести зміни у пункт 291.4статті 291 Податкового кодекса України.

    Дану петицію було створено Тернопільською Фармацевтичною Асоціацією.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Стягнення з зарплати депутатам Верховної Ради України через відсутність на робочому місці

    Підписів 996

    Днів залишилось 7

    Протиняк Василь Ігорович
    Оприлюднена
    27 лютого, 2019
    27 травня, 2019
    7
    996

    З депутата, котрий без поважних причин пропустив засідання Верховної Ради України (ВРУ):
    1 раз - стягнути 15% від зарплати;
    2 рази - стягнути 30% від зарплати;
    3 рази - стягнути 50% від зарплати;
    4 рази - стягнути 75% від зарплати;
    5 раз і більше - позбавлення мандата.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Негайно зменшити ціну на газ для населення !

    Підписів 871

    Днів залишилось 5

    Острижнюк Віталій Васильович
    Оприлюднена
    25 лютого, 2019
    25 травня, 2019
    5
    871

    Зменшити ціну на газ для населення мінімум у 2 рази, паралельно збільшити видуботок власного газу, модернізувати старі системи з видуботку, встановити відповідальність за збільшення темпів видуботку газу.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Заборона використання поліетиленових пакетів

    Підписів 783

    Днів залишилось 49

    Шевченко Микола Сергійович
    Оприлюднена
    08 квітня, 2019
    08 липня, 2019
    49
    783

    Пропоную повністю заборонити з 1 січня 2020 року використання в Україні поліетиленових пакетів.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Скасувати принцип “прописки” — забезпечити свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні

    Підписів 521

    Днів залишилось 2

    Ганжа Тетяна Миколаївна
    Оприлюднена
    22 лютого, 2019
    22 травня, 2019
    2
    521

    В Україні досі діє так званий закон “про прописку” (хоч тепер це називається реєстрація місця проживання (РМП)), що обмежує свободу пересування та вільний вибір місця проживання. Основна функція РМП — повідомляти державі місце проживання, за яким особі зручно брати участь у виборах, відвідувати медичні заклади та отримувати адміністративні послуги. У чинному законі РМП пов’язана з правом власності на житло, тому до 30% українців, що мешкають не за “пропискою”, можуть отримати ці послуги від держави лише на тій території, де мають житло, щоб зареєструватися, а не там, де проживають насправді.

    Так, близько 10 млн українців, які мешкають не за “пропискою”, часто НЕ МОЖУТЬ:
    - проголосувати на місцевих виборах;
    - влаштувати дитину в школу або садочок;
    - зареєструвати місце проживання дитини;
    - оформити паспорт;
    - вклеїти фото в паспорт у 25 і 45 років;
    - отримати пільги від органів місцевого самоврядування;
    - стати підприємцем та сплачувати податки, подавати відповідну звітність;
    - подавати позов у місцевий суд, отримувати судові виклики (адже вони надходять за РМП) і відповідно брати участь у судовому процесі;
    - безоплатно скористатися послугами вузькопрофільних лікарів місцевої поліклініки (до старту ІІ черги медреформи);
    - сплачувати податки і підтримувати громаду, на території якої вони проживають.

    Через чинний закон, дані про територіальне розміщення населення значною мірою спотворені. Місцеві бюджети наповнюються нерівномірно. Громадяни, — які переїхали в інше місто й не мають там власного житла для “прописки”, а орендодавець не хоче їх реєструвати, — позбавлені базових прав.

    Всі, хто нижче підписалися, вимагають від Верховної Ради проголосувати за Проект Закону “Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні” #9218, який запровадить декларативний принцип реєстрації місця проживання і дозволить самостійно реєструвати ФАКТИЧНЕ місце проживання у ЦНАПі, онлайн.

    Вимагаємо шляхом внесення змін до законодавства:

    а) забезпечити свободу пересування громадян;
    б) забезпечити право реєструвати фактичне місце реєстрації;
    в) забезпечити за ФАКТИЧНИМ місцем реєстрації, а не “пропискою” — голосування та участь у місцевих виборах, оформлення паспорта громадянина, реєстрацію дитини до школи, реєстрацію місця проживання дитини, отримання пільг від органів місцевого самоврядування, оформлення, сплату податків і подачу звітності, якщо особа є підприємцем, та участь у судовому процесі.
    в) забезпечити декларативний принцип РМП замість дозвільного;
    г) відділити РМП від права проживання в житлі та права на житло.

    Підписанти:

    Громадська палата аудиторів, юристів та економістів
    Офіс реформи адміністративних послуг

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Припининення масової вирубки лісів та шкоди природі!

    Підписів 456

    Днів залишилось 36

    Лангільде Мирослав Сергійович
    Оприлюднена
    25 березня, 2019
    25 червня, 2019
    36
    456

    Прошу нашу владу про створення Закону про адміністративну чи кримінальну відповідальність за незакону вирубку лісів.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Про захист дерев-медоносів в лісосмугах, лісах та населених пунктах.

    Підписів 439

    Днів залишилось 36

    Глинський Олександр Володимирович
    Оприлюднена
    25 березня, 2019
    25 червня, 2019
    36
    439

    Останніми роками в Україні масово на дрова вирубуються дерева-медоноси, особливо акація, верба, липа. Тисячі кубів дров щорічно спалюються в котельних та приватних домівках. Все це робиться під виглядом санітарних рубок, благоустрою, або просто незаконними порубами і т.д. Але, головна проблема - це знищення медоносної бази що неминуче може призвести, до поглиблення кризи у вітчизняному бджільництві, котре зараз переживає різкий спад. В свою чергу держава не доотримуватиме валютну виручку, не створюватимуться робочі місяця (пасічники, столяри, виробники інвентарю, продавці, експортери, транспортники і т.д.). Не варто забувати й про те, що бджоли є основними запилювачами і зменшення популяції комах призведе до втрат у врожайності не тільки на полях, а й садках, приватних городах. Зважаючи, що Україна, де-факто, експортно-орієнтована аграрна держава, то питання бджільництва є не тільки на часі, а й опосередковано зачіпає значну частину аграрного сектору.
    Тож, в даній петиції ми просимо Верховну Раду на законодавчому рівні заборонити вирубку медоносних дерев згідно переліку медоносів України. Дозволити вирубку виключно сухих дерев та дерев, які після обстеження комісії, визнані як такі, що можуть становити небезпеку людям (як правило - дерева в містах і селах біля доріг та будівель). Посилити відповідальність за вирубку дерев-медоносів (окрім приватних садиб та земельних ділянок) у десятикратному розмірі від суми штрафів передбачених нині за незаконний "поруб" твердої породи дерева дуб. Заборонити державним і комунальним котельним приймати дрова з дерев медоносів ввівши для посадових осіб кримінальну відповідальність за порушення даної норми. Зобов'язати комунальні та державні заклади в обов'язковому порядку на місцях, де були вирубані медоноси, висаджувати такі ж дерева.
    Потурбуймося про майбутнє сьогодні, адже дерева ростуть роками!

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Винесення на розгляд Проекту закону 6644 від 23.06.2017 (щодо дотримання учасниками ринку автомобільних вантажних перевезень норм законодавства в частині вагових та габаритних параметрів транспортних засобів)

    Підписів 418

    Днів залишилось 18

    Безверхий Максим Анатольевич
    Оприлюднена
    07 березня, 2019
    07 червня, 2019
    18
    418

    Проект закону 6644 посилює відповідальність учасників ринку вантажних автомобільних перевезень за недотримання допустимих норм при здійсненні таких перевезень та запроваджує штрафи для відправників вантажу.

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Упорядкування законодавства про оплату праці в освіті: 1. Усунути штучні перепони до виконання частини 2 статті 61 Закону «Про освіту» про мінімальну межу посадового окладу педагогічного працівника найнижчої кваліфікаційної категорії. 2. Усунути протиріччя між Законом України «Про оплату праці» та Законом України «Про освіту» шляхом внесення відповідних змін до Закону України «Про оплату праці».

    Підписів 327

    Днів залишилось 26

    Гриб Віталій Вячеславович
    Оприлюднена
    15 березня, 2019
    15 червня, 2019
    26
    327

    28.09.2017 року набув чинності Закон України «Про освіту». Вказаним законом передбачені високі стандарти та гарантії держави у соціальному забезпеченні педагогічних та науково-педагогічних працівників.
    Так, частиною 2 статті 61 цього Закону передбачено мінімальну межу посадового окладу педагогічного працівника найнижчої кваліфікаційної категорії. Такий посадовий оклад не може бути нижчим трьох мінімальних заробітних плат.
    Посадовий оклад педагогічного працівника кожної наступної кваліфікаційної категорії підвищується не менше ніж на 10 відсотків.
    Здавалось, що питання з низькою оплатою праці педагогічних працівників вирішено назавжди.
    Проте, в Прикінцевих та Перехідних положеннях передбачено два пункти, які перенесли втілення згаданої норми на далеке майбутнє.
    Спочатку абзацом 3 пункту 1 встановлено введення в дію частини 2 статті 61 цього Закону з 1 січня 2018 року, а підпункту 1 пункту 6 розділу XII передбачено поетапну реалізацію цієї статті до 2023 року, передбачивши при цьому щорічне збільшення посадового окладу педагогічного працівника найнижчої кваліфікаційної категорії до чотирьох прожиткових мінімумів для працездатних осіб пропорційно розміру збільшення доходів Державного бюджету України порівняно з попереднім роком, і затвердити відповідні схеми посадових окладів (ставок заробітної плати).
    Абзацами 7 та 8 підпункту 2 пункту 6 розділу XII передбачено обов’язок Кабінету Міністрів України протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом:
    привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом, забезпечити приведення нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у відповідність із цим Законом;
    забезпечити прийняття нормативно-правових актів, передбачених цим Законом;
    Виходячи з наведених положень Кабінет Міністрів України повинен був прийняття та приведення у відповідність до цього Закону нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади.
    Станом на сьогоднішній день вказаний пункт не виконано. Як вбачається із звіту Міністерства освіти та науки України за 2018 рік розроблення проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про підвищення посадових окладів педагогічних і науково-педагогічних працівників» знаходиться у процесі виконання.
    Крім цього в Оперативному плані Міністерства освіти і науки на 2019 рік, затвердженому наказом Міністерства освіти і науки України від 25.01.2019 р. № 61 не заплановано відповідної діяльності Міністерства.

    Таким чином, частина 2 статті 61 Закону України «Про освіту» не виконується.
    Усунути штучну перепону до виконання цієї норми можна наступним шляхом :
    Підпункт 1 пункту 6 Прикінцевих та Перехідних положень Розділу ХІІ Закону України «Про освіту» викласти в наступній редакції.
    «забезпечити реалізацію положення частини другої статті 61 цього Закону, передбачивши при цьому збільшення посадового окладу педагогічного працівника найнижчої кваліфікаційної категорії, що дорівнює чотирьом прожиткових мінімумів для працездатних осіб».

    Крім цього, необхідно усунути протиріччя між Законом України «Про оплату праці» та Законом України «Про освіту» шляхом внесення відповідних змін до Закону України «Про оплату праці».
    Так, частина третя статті 8 Закону України «Про оплату праці» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1995, № 17, ст.121) містить перелік категорій працівників, умови розміру оплати праці яких визначаються законом. Зважаючи на те, що умови праці педагогічних та науково-педагогічних працівників передбачені статтею 61 Закону України «Про освіту» виникає певна колізія.
    Зважаючи на це вважаємо за доцільне внесення відповідних змін до Закону України "Про оплату праці", а саме-
    Частину третю статті 8 Закону України «Про оплату праці» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1995, № 17, ст.121) після слів «Умови розміру оплати праці» доповнити словами «педагогічних і науково-педагогічних працівників».

    У зв'язку з цим просимо Комітет Верховної Ради України з питань науки і освіти та членів цього Комітету - народних депутатів України, як суб'єктів законодавчої ініціативи :

    Внести до Верховної Ради України законопроект Про внесення змін до деяких законодавчих актів України
    щодо упорядкування законодавства про оплату праці в освіті, у якому:
    1. Підпункт 1 пункту 6 Прикінцевих та Перехідних положень Розділу ХІІ Закону України «Про освіту» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 38-39, ст.380) викласти в наступній редакції.
    «забезпечити реалізацію положення частини другої статті 61 цього Закону, передбачивши при цьому збільшення посадового окладу педагогічного працівника найнижчої кваліфікаційної категорії, що дорівнює чотирьом прожиткових мінімумів для працездатних осіб».
    2. Частину третю статті 8 Закону України «Про оплату праці» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1995, № 17, ст.121) після слів «Умови розміру оплати праці» доповнити словами «педагогічних і науково-педагогічних працівників».

    14 березня 2019 року

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Провести перепис населення !

    Підписів 285

    Днів залишилось 7

    Острижнюк Віталій Васильович
    Оприлюднена
    27 лютого, 2019
    27 травня, 2019
    7
    285

    Зробити у 2019 році перепис населення.
    Потрібно знати скільки українців залишилося у нашій країні !

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Підвищити штрафи за спалювання сухої трави

    Підписів 275

    Днів залишилось 22

    Прощенко Андрій Олександрович
    Оприлюднена
    11 березня, 2019
    11 червня, 2019
    22
    275

    Спалювання сухої трави наносить дуже великої шкоди довкіллю, життю тварин та людей. Палії не бояться покарання, так як штраф за такі дії не є великий.
    В зв'язку з цим вимагаємо:
    Підготувати проект закону "про накладання штрафів до 50 000 гривень або до 1000 грн за квадратний метр згорівшої трави" та проголосувати за даний законопроект.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Заборона на продаж та розміщення на кладовищах пластикових квітів, вінків та інших ритуальних товарів, виготовлених із пластику

    Підписів 243

    Днів залишилось 50

    Кревсун Каріна Сергіївна
    Оприлюднена
    09 квітня, 2019
    09 липня, 2019
    50
    243

    На поминальні дні могили прийнято прибирати та прикрашати вінками та квітами. Останні роки найпопулярнішими є штучні квіти, виготовлені з пластику. Однак, такі “прикраси” є шкідливими як для природи, так і для людей. Штучні “прикраси”, потрапляючи на сміттєзвалища, розкладатимуться протягом тривалого періоду часу. Крім того, хімічні речовини, які виділяються при розкладанні пластику потрапляють у підземні води. В наших реаліях, штучні квіти та вінки або палять, або вивозять на сміттєвий полігон. В обох випадках — це небезпека як для людей, так і для довкілля. Очевидно, що є альтернативні варіанти, які можна використовувати, щоб повністю відмовитись від штучної ритуальної атрибутики (паперові квіти, живі квіти, сухоцвіти тощо). Давайте будемо дбати про наше майбутнє покоління та дбати про стан навколишнього середовища. Дані питання розглядаються та позитивно вирішуються в багатьох містах України.
    Тому, з метою зменшення відходів та їх негативного впливу на навколишнє середовище просимо заборонити продаж та розміщення на кладовищах пластикових квітів, вінків та інших ритуальних товарів, виготовлених із пластику на території всієї України.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ