ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Гідна заробітня плата працівникам закладів дошкільної освіти

    Підписів 4183

    Днів залишилось 48

    Кравченко Валентина
    Оприлюднена
    17 грудня, 2020
    17 березня, 2021
    48
    4183

    Значення дошкільної освіти для розвитку дитини не слід недооцінювати. Завдяки знанням, які діти отримують в дошкільних закладах,в них формуються основи соціальної адаптації, потреба у реалізації творчих здібностей, позитивне ставлення до праці, правильна система цінностей. Держава повинна дбати про те, щоб дошкільна освіта процвітала,а не занепадала.
    Вихователі закладів дошкільної освіти,фізруки,музичні керівники-це також педагоги. Почуйте ВСІХ працівників ЗДО,надайте їм ГІДНУ заробітну плату. Адже їхня праця нелегка.
    Чомусь саме про цю категорію освітян останні роки все частіше забувають,на них завжди не вистачає коштів.
    Не нехтуйте працею працівників дитячих садків,адже завдяки їхній праці закладаються всі початкові знання,уміння та навички діток,без яких було б неможливе їхнє подальше навчання в школі

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Внесення змін до затвердженої Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах

    Підписів 2312

    Днів залишилось 38

    Оратовська Світлана Анатоліївна
    Оприлюднена
    07 грудня, 2020
    07 березня, 2021
    38
    2312

    Ми, ініціативна спільнота «Прикорм. Його хитрощі. Нові ідеї, свіжий погляд» (в особі Оратовської Світлани Анатоліївни), яка зараз налічує понад 20 000 учасників, висловлюємо категоричну незгоду із Наказом N 298/227 від 17.04.2006 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» та { Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту N 202/165 ( z0440-13 ) від 26.02.2013 } інтернет-посилання на нього: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0523-06?fbclid=IwAR0L76y4Ls28LtI5PUtVHlYcFG0b-b_o4R6pz_kBb0eLRKMG6YCS3nWZP4s#Text надалі - «Інструкції з організації харчування».
    Оскільки вважаємо його таким, що не відповідає міжнародним нормам та стандартам дитячого харчування раннього віку! А саме, в частині організації дитячого харчування в дошкільних навчальних закладах. Ми вважаємо, що при формуванні раціону та меню, а також у питанні раціонального харчування, зовсім не враховується ані вік дитини, ані міжнародні рекомендації ВООЗ, NHS, AAP, FDA, AEPED та інших світових організацій здоров‘я. На нашу думку: харчування в закладах для дітей дошкільного віку на сьогодні, несе велику шкоду для їх організму, харчової поведінки, культури харчування та здоров'я в цілому. Для здорової майбутньої нації раціон має бути збалансованим і відповідати нормам міжнародних організацій! Заборон у харчуванні дітей дошкільного віку не так багато, але всі вони порушені у даному Наказі N 298/227 від 17.04.2006. Це стосується кожного, це стосується нашого майбутнього! Дитяче харчування в Україні, згідно із даним наказом, повністю базується на заборонених по віку продуктах. У ньому вказані - «раціональне харчування та раціональний режим». Але перечитав запропоновані страви для дошкільнят, можна побачити, що там взагалі немає нічого раціонального. В Наказі 298/227 від 17.04.2006 прописано: "Раціональний режим харчування, збалансованість раціону - є основними умовами для підвищення опору дитячого організму до захворювань..." Який може бути опір до захворювань, якщо дітей годують продуктами, які заборонені, або стравами, в складі яких є заборонені інгредієнти? Годують тим, що шкодить здоров'ю дитини в такому віці. І що несе за собою наслідки в майбутньому. Хто перевіряє вміст солі в солоних огірках, сардельках, сосисках? Промислові напівфабрикати заборонені до 3 років! Хто перевіряє вміст цукру (доданого і фруктового) у соках та компотах, які майже повністю складаються з фруктози? Чому дітям з найменшого віку дають чай з цукром, у складі якого є кофеїн, який небажаний дітям, бо впливає на їх нервову систему, і перешкоджає засвоєнню заліза в організмі. Також це стосується трав’яних та шипшинових напоїв. У Наказі чітко прописаний - «Солоний оселедець». Це сирий продукт, який заборонений до вживання! Такі сирі/напівсирі продукти під забороною до 5 років. Дітей годують швидкими вуглеводами задля економії бюджету. (Один з прикладів - сніданки ясельної групи, до яких входить рибна тефтель, приготована з додаванням сала). Також у Наказі передбачене вікно: вафлі/печеня/желе/цукерки/льодяники/джем/варення/зефір/мед та інші промислові солодощі, які небезпечні не лише через вміст цукру, а й через їх небезпеку вживання (діти часто вдихають, наприклад, сухі крихти печені, а льодяники та желе, за нормами безпеки, не можна давати аж до 6 років. Через ризик задухи). Мед - під особливою забороною дітям до року через надвисокий ризик ботулізму. Цей Наказ жодного разу не переглядався з того часу. Тому просимо негайно втрутитися в процес та внести суттєві корективи в даний Документ!

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Зупинити порушення конституційних прав педагогічних працівників - дискримінації за віковою ознакою.

    Підписів 1417

    Днів залишилось 76

    Ларіонова Тетяна Антонівна
    Оприлюднена
    14 січня, 2021
    14 квітня, 2021
    76
    1417

    Зупинити порушення конституційних прав педагогічних працівників - дискримінації за віковою ознакою. Скасувати норми: абзац 3 частини 2 статті 22 та підпункти 1, 2 пункту 3 розділу Х Закону України " Про повну загальну  середню освіту" щодо ускладнення строкових трудових договорів з педагогічними працівниками (в т. ч. керівниками закладів освіти), які досягли пенсійного віку, як такі, що порушують їхнє право на працю, не відповідають приписам статей 24 і 43 Конституції України.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Скасувати підвищення цін на комунальні послуги Електроенегрія/ газ. Визначити підвищення незаконним..

    Підписів 417

    Днів залишилось 67

    Хорт Тетяна Степанівна
    Оприлюднена
    05 січня, 2021
    05 квітня, 2021
    67
    417

    Прошу перестати знущатися з укрїнського народу з цими ганебними цінами...як прожити громадянину у якого немає родичів на заробітках..,власного біснесу,як прожити непересічному українцю з мінімальною зарплатою(а то і не завжди)
    Знизьте ціни на опалювальні місяці,скасуйте нерозумні платіжки за траспортування газу,якість газу нікудишня..а платити треба
    Перестаньте збагачувати кишені можновдюладців,дайте нарешті пожити спокійно народу

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Заборона вирубки лісу в Карпатах

    Підписів 134

    Днів залишилось 45

    Івануц Володимир Олександрович
    Оприлюднена
    14 грудня, 2020
    14 березня, 2021
    45
    134

    Заборонити вирубку та експорт лісу в Картпатах

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Встановити ПЕНСІЇ, інші види соціальних виплат та допомоги на рівні НЕ НИЖЧЕ від прожиткового мінімуму, встановленого законом, згідно статті 46 Конституції України

    Підписів 88

    Днів залишилось 13

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    10 листопада, 2020
    10 лютого, 2021
    13
    88

    Статтею 46 Конституції України встановлено, що:
    - Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.

    Статтею 8 Конституції україни встановлено, що:
    - В Україні визнається і діє принцип верховенства права;
    - Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.НЕГАЙНО ЗАБЕЗПЕЧИТИ ПЕНСІЇ, інші види соціальних виплат та допомоги на рівні НЕ НИЖЧЕ від прожиткового мінімуму, встановленого законом, згідно статті 46 Конституції України

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ЗАБЕЗПЕЧИТИ встановлення МАКСИМАЛЬНОЇ ЗАРПЛАТИ народним депутатам, чиновникам і суддям в сумі не більше 10 розмірів мінімальної заробітної плати

    Підписів 82

    Днів залишилось 40

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    09 грудня, 2020
    09 березня, 2021
    40
    82

    Статтею 1 Конституції України встановлено, що:
    - Україна є соціальна держава.

    Статтею 24 Конституції України встановлено, що:
    - Не може бути ПРИВІЛЕЇВ за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

    Пунктом 3 статті 27 Закону України " N 1058 "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" встановлено, що:
    - Максимальний розмір пенсії (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством, крім доплати до надбавок окремим категоріям осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною) НЕ МОЖЕ ПЕРЕВИЩУВАТИ десяти прожиткових мінімумів, установлених для осіб, які втратили працездатність.

    З українських ЗМІ:

    - УНІАН. Україна є найбіднішою країною Європи – звіт МВФ:
    "Україна є найбіднішою країною Європи згідно з даними з нового звіту Міжнародного валютного фонду.
    У новому звіті МВФ за показником ВВП на душу населення нас обійшла навіть Молдова:
    Молдова посідає 133-є місце в світі з 2694,469 дол. ВВП на душу населення,
    а Україна – 134-е місце у світі з 2656,01 дол ВВП на душу населення.
    За розміром офіційної середньої зарплати Україна також посідає останнє місце в Європі:
    середня офіційна зарплата в Молдові становила 375,82 дол. (6369,8 леїв),
    в Україні - 325,53 дол (8529 грн).

    - Украинская правда. КС признал ограничение зарплат чиновников во время карантина незаконным:
    "Конституционный суд 28 августа 2020 года признал, что ОГРАНИЧЕНИЕ заработных плат (10 размерами минимальной заработной платы) государственных служащих и судей в период карантина является НЕЗАКОННЫМ".

    Тобто пенсію українських громадян можливо ОБМЕЖУВАТИ, а надвисокі зарплати народних депутатів, чиновників і суддів НЕ МОЖНА, хоч Україна є найбіднішою країною Європи.

    Це ПОРУШУЄ статті 1 та 24 Конституції України.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ в Україні реалізацію статтей 1 та 24 Конституції України та ВСТАНОВИТИ МАКСИМАЛЬНУ ЗАРПЛАТУ народним депутатам, чиновникам і суддям в сумі НЕ БІЛЬШЕ 10 розмірів мінімальної заробітної плати

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • відміна податків на імпорт нових мотоциклів

    Підписів 61

    Днів залишилось 76

    Сагайдак Андрій Васильович
    Оприлюднена
    14 січня, 2021
    14 квітня, 2021
    76
    61

    1. Митні збори при імпортуванні товарів використовуються для захисту внутрішнього ринку та стимулювання власного виробництва у державі. Проте на сьогодні в Україні немає промислового виробництва сучасних мотоциклів (їх основних елементів – двигунів, рам, коліс).
    2. Натомість митні платежі, які сплачують імпортери мото техніки, роблять український ринок не конкурентоспроможним у порівнянні із роздрібними цінами виробників та цінами імпортерів у сусідніх країнах, що перетворює мотоцикл із доступного засобу пересування на занадто дорогий.

    У середньому рекомендовані роздрібні ціни на нові мотоцикли в Україні перевищують на 30% роздрібні ціни в США та на 15% - роздрібні ціни у Польщі.

    Пропозиції:
    1) з метою популяризації мотоцикла як оптимального транспортного засобу, прийняти нульову податкову політику (відміна сплати усіх податків) при імпортуванні нових мотоциклів з об’ємом двигуна 300см3 та більше (що відповідають нормам Євро 5) для офіційних торгуючих організацій, дистриб’юторів та дилерів (суб'єктів господарювання, що здійснюють оптову та/або роздрібну торгівлю транспортними засобами);
    2) в якості альтернативних податкових надходжень до державного бюджету можна розглянути введення обов’язкового щорічного Технічного Огляду (ТО) в офіційних сертифікованих сервісних центрах для мотоциклів після закінчення офіційного гарантійного періоду (2 роки). Сума надходжень до бюджету від таких ТО значно перевищить суму надходжень від податків на імпорт мотоциклів (на рік завозиться лише до 1000 одиниць). Крім того, такі ТО дозволять привести технічний стан вже імпортованих мотоциклів до європейських норм, що підвищить безпеку руху на дорогах (наприклад, поміж іншим, ТО може встановлювати граничний рівень транспортного шуму);
    3) ще одним альтернативним джерелом надходжень до державного бюджету може стати введення збору на обов’язкове державне пенсійне страхування від вхідної ціни імпортера;
    4) розробити та прийняти програму кредитування державними банками клієнтів, які бажають придбати новий мотоцикл, з обов’язковим оформленням страхування КАСКО з мінімальною відсотковою ставкою та терміном надання кредиту до 5 років.

    Висновки:
    Покращення ситуації на ринку мото техніки, більш доступна вартість мотоциклів для споживачів і, як наслідок, зріст продажів даної категорії товарів надає значні переваги для держави, що вже доведено досвідом багатьох країн світу:
    - зниження трафіку в густонаселених містах (районах);
    - зниження навантаження на інфраструктуру міст, а саме: мости, старі шляхопроводи, дорожні мережі;
    - зниження рівня споживання бензину та, відповідно, викидів СО2, що покращить екологічну ситуацію в країні;
    - більш оптимальна загрузка парко-місць (замість однієї автівки можна запаркувати 2-3 мотоцикли) та, як результат, зниження витрат на евакуатори та організацію нових паркінгів;
    - збільшення кількості робочих місць у сфері продажу, обслуговування та сервісу мотоциклів;
    - збільшення надходжень від податків з технічного обслуговування та продажу мотоциклів, запчастин та витратних матеріалів;
    - збільшення надходжень до бюджету від сплати за щорічне ТО;
    - зниження завантаження міського транспорту за рахунок потенційних покупців мотоциклів;
    - дотримання соціальної дистанції (особливо протягом 8 теплих місяців на рік) – мотоцикл є кращим засобом пересування в умовах пандемії та карантинних обмежень.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Медичне забезпечення ветеранів війни

    Підписів 51

    Днів залишилось 34

    Біленко Євген Леонідович
    Оприлюднена
    03 грудня, 2020
    03 березня, 2021
    34
    51

    МЕТА: 1. Поліпшення соціальної підтримки ветеранів війни в частині медичного забезпечення.
    2. Вдосконалення пакету пільг ветеранів війни в сфері медичного обслуговування.
    3. За рахунок оновлення пакету соціальних гарантій підвищення привабливості проходження служби.

    ПРИЧИНИ: 1. Застарілі, не дієві та не актуальні пільги для ветеранів війни.
    2. Низький рівень якості медичного обслуговування в закладах МОЗ.
    3. Більш високий рівень медичного забезпечення в лікувальних закладах МОУ та МВС.

    ПРОПОЗИЦІЯ:

    Внести зміни до Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" від 22 жовтня 1993 року № 3551-XII, а саме:

    "Розділ III
    ПІЛЬГИ ВЕТЕРАНАМ ВІЙНИ ТА ГАРАНТІЇ ЇХ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ

    Стаття 12. Пільги учасникам бойових дій та особам, прирівняним до них

    Учасникам бойових дій (статті 5, 6) надаються такі пільги:

    8) користування при виході на пенсію (незалежно від часу виходу на пенсію) чи зміні місця роботи поліклініками та госпіталями, до яких вони були прикріплені за попереднім місцем роботи;

    ВИКЛАСТИ В ТАКІЙ РЕДАКЦІЇ:

    8) користування при виході на пенсію (незалежно від часу виходу на пенсію) або при звільненні зі служби за станом здоров’я поліклініками та госпіталями Міністерства оборони України та Міністерства внутрішніх справ України, до яких вони були прикріплені за останнім місцем служби (роботи), або за місцем проживання після звільнення чи виході на пенсію;

    Стаття 13. Пільги особам з інвалідністю внаслідок війни

    11) користування при виході на пенсію (незалежно від часу виходу на пенсію) чи зміні місця роботи поліклініками та госпіталями, до яких вони були прикріплені за попереднім місцем роботи;

    ВИКЛАСТИ В ТАКІЙ РЕДАКЦІЇ:

    11) користування при виході на пенсію (незалежно від часу виходу на пенсію) або при звільненні зі служби за станом здоров’я поліклініками та госпіталями Міністерства оборони України та Міністерства внутрішніх справ України, до яких вони були прикріплені за останнім місцем служби (роботи), або за місцем проживання після звільнення чи виході на пенсію;"


    ЕКОНОМІЧНА СКЛАДОВА:
    Виникне потреба перенаправлення коштів від лікувальних закладів МОЗ до лікувальних закладів МОУ та МВС, додаткове навантаження на бюджет відсутнє враховуючи те, що особи які майть статус ветеранів війни (та прирівняні до них особи) лише змінять лікувальні заклади до яких будуть звертатися.

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Звичайний ГРАБІЖ: жебраки українці платять за ЕЛЕКТРИКУ, значно БІЛЬШЕ, ніж європейці

    Підписів 49

    Днів залишилось 41

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    10 грудня, 2020
    10 березня, 2021
    41
    49

    З українських ЗМІ:
    - Политнавигатор. Обесточенная страна: почему Украина рискует остаться без электроэнергии?:
    "Из-за регулярного и необоснованного повышения тарифов на электроэнергию украинские предприятия огромные убытки и находятся на грани закрытия.
    ...по итогам первого квартала 2020 года базовая стоимость электроэнергии для украинской промышленности составила порядка 47 евро за МВт-час, то время,
    как для польской промышленности – 30 евро, румынской – 25 евро, венгерской – 26 евро, словацкой – 24 евро, французской – 22 евро, немецкой – 20 евро за МВт-час.
    ... в декабре: с 1 числа на 30% повышен тариф на передачу электроэнергии для НЭК «Укрэнерго». Теперь его размер составляет не ноябрьские 240,23 грн., а уже 312,76 грн. за МВт-час.
    ... в прошлом месяце для украинского бизнеса на 56% выросла цена на электроэнергию. Теперь она составляет 1777,8 грн. за МВт-час. Это повышение напрямую не отразится на коммунальной квитанции населения страны, зато приведёт к удорожанию всех товаров и услуг.
    Из-за регулярного и необоснованного повышения тарифов украинские предприятия несут многомиллионные финансовые потери и находятся на грани закрытия. Украинская продукция стала неконкурентоспособной на внешних рынках.
    Подавляющее число предприятий активно увольняют сотрудников и сокращают свои производственные мощности.
    Собственные убытки они пытаются переложить на плечи украинского населения, повышая цены на производимую продукцию, в том числе – на все группы продовольственных товаров".

    Тобто українська ВЛАДА - це звичайні БАРИГИ, які ГРАБУЮТЬ та ЗНИЩУЮТЬ український народ спільно з українськими олігархами тому, що вони постійно, значно і необгрунтовано завищують тарифи на електрику.

    В зв'язки з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ в Україні значне зниження тарифів на електрику, не менш ніж у 2 рази;

    2.ЗАБЕЗПЕЧИТИ ретельний державний контроль за обгрунтованістю тарифів на електрику;

    3.ЗАБЕЗПЕЧИТИ обов'язкове обговорення і узгодження з місцевою громадськістю зростання тарифів на електрику

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ПРОВЕСТИ ВІДКРИТИЙ КОНКУРС ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ КАНДИДАТІВ НА ПОСАДУ СУДДІ КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ!

    Підписів 49

    Днів залишилось 39

    Друзенко Геннадій Володимирович
    Оприлюднена
    08 грудня, 2020
    08 березня, 2021
    39
    49

    Наразі Верховна Рада України має призначити двох суддів Конституційного суду України. Оголошення про початок прийому пропозицій депутатських фракцій (депутатських груп) щодо кандидатів на посаду судді КСУ розміщено на офіційному сайті парламенту 16 листопада 2020 року: https://www.rada.gov.ua/news/Novyny/199592.html

    Частина друга статті 148 Конституції України визначає, що "відбір кандидатур на посаду судді Конституційного Суду України здійснюється на конкурсних засадах у визначеному законом порядку". Конкурсні засади передбачають проведення відкритого та прозорого конкурсу, взяти участь в якому може особа, що відповідає кваліфікаційним вимогам, передбаченим частиною 3 статті 148 Конституції України, а саме: "громадянин України, який володіє державною мовою, на день призначення досяг сорока років, має вищу юридичну освіту і стаж професійної діяльності у сфері права щонайменше п’ятнадцять років, високі моральні якості та є правником із визнаним рівнем компетентності".

    Натомість відкритий конкурс, передбачений Конституцією, підмінено кулуарним процесом висування кандидатів від парламентських груп та фракцій. Такий процес не передбачає суспільного обговорення кандидатів, формування вимог до їхнього морального та фахового рівня, дискусії щодо їхньої позиції з важливих для суспільства питань.
    Такий підхід до визначення кандидатів на посаду судді не просто протирічить Основному закону, а й підважує демократичну легітимність Конституційного суду України, суспільна недовіра до якого вже традиційно більш як вдвічі перевищує довіру до цієї інституції.

    Оскільки виборці не можуть прямо впливати на склад Конституційного суду, який нікому не підзвітний і не перед ким не відповідальний, але рішення якого є обов’язковими, остаточними і не можуть бути оскаржені, негативні наслідки призначення суддями неналежних кандидатів важко переоцінити. Нещодавно українське суспільство вчергове пересвідчилось, наскільки деструктивними можуть бути дії КС: одного рішення від 27 жовтня 2020 року вистачило, аби занурити Україну в системну конституційну, бюджетну та політичну кризу.

    З огляду на суспільне значення рішень КСУ та його надзвичайні повноваження, закріплені в Конституції України, вимагаємо виконати конституційний припис та провести відкритий прозорий конкурс (за участі громадськості та із виствітленням у засобах масової інформації), в результаті якого будуть визначені кандидати на посаду суддів КСУ за квотою Верховної Ради України, а також широке публічне обговорення кандидатів перед вирішальним голосуванням у сесійній залі.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Принять закон о сокращении численности депутатов Верховной Рады с целью экономии расходной части бюджета 2021г.

    Підписів 41

    Днів залишилось 52

    Пинчук Виталий Владимирович
    Оприлюднена
    21 грудня, 2020
    21 березня, 2021
    52
    41

    С целью экономии расходной части бюджета Украины
    2021г.требуем принять закон о сокращении численности депутатов Верховной Рады Украины с
    400 человек до 200 человек В законе предусмотреть
    перечисление сэкономленных финансов в пенсион
    ный фонд Украины.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Закон про КОЛЛАБОРАНТІВ та прирівняти проросійську ідеологію як комуністичну.

    Підписів 39

    Днів залишилось 6

    Лохвицький Володимир Володимирович
    Оприлюднена
    03 листопада, 2020
    03 лютого, 2021
    6
    39

    Розробити та прийняти закон про КОЛЛАБОРАНТІВ, та прирівняти проросійську ідеологію будь якої партії як комуністичну яка припадає в Україні під декумунізацію і повинні бути заборонені.
    Проросійська ідеологія партій і коллаборація повинні бути заборонені, бо це впливає на наш суверенітет і незалежність України, а також заважає нам рухатись Європейським шляхом, який прописаний в конституції України.

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • ОБМЕЖИТИ максимальний розмір ПЕНСІЙ СУДДЯМ, як і ВСІМ українцям, 10 прожитковими мінімумами

    Підписів 32

    Днів залишилось 40

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    09 грудня, 2020
    09 березня, 2021
    40
    32

    Статтею 2 Закона України "Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи" встановлено, що:
    - Максимальний розмір пенсії (крім пенсійних виплат, що здійснюються з Накопичувального пенсійного фонду) або щомісячного довічного грошового утримання (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством, крім доплати до надбавок окремим категоріям осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною), призначених (перерахованих) відповідно до... Закону України "Про судоустрій і статус суддів",...
    не може перевищувати десяти прожиткових мінімумів, установлених для осіб, які втратили працездатність".

    З українських ЗМІ:
    - Обозреватель. Пенсия от 50 тысяч гривен: кто в Украине получает самые большие выплаты:
    "В Украине судьи получают среднюю пенсию в размере более 51 тысячи гривен. Такую выплату получают 3 425 человек.
    Об этом говорится в данных Пенсионного фонда Украины.
    При этом средняя пенсия в Украине составляет около 3,4 тысяч, а минимальная – 1 712 грн.
    Есть также ограничение по максимальному размеру выплаты – не больше 10 минимальных (то есть 17 120 грн).
    Однако судьи такое решение через Конституционный СУД ПРИЗНАЛИ НЕЗАКОННЫМ и сейчас получают выплаты без ограничений".

    Тобто, українські судді - це ОСОБЛИВА КАСТА громадян України, яка сама собі встановила ЗАВИЩЕНІ ПЕНСІЇ, значно більше ніж отримують ВСІ українці.

    Це НЕСПРАВЕДЛИВО та ПОРУШУЄ статтю 24 Конституції України, якою встановлено, що:
    - Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом;
    - Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

    В зв'язку з вищенаведеним, ВИМАГАЮ від народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ українським суддям МАКСИМАЛЬНІ ПЕНСІЇ, також як і ВСІМ українцям - не більше 10 прожиткових мінімумов, згідно статті 2 Закону України "Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи" та статті 24 Конституції України

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Перерахунок пенсій у 2021 році

    Підписів 30

    Днів залишилось 27

    Нікітенко Тетяна Олексіївна
    Оприлюднена
    24 листопада, 2020
    24 лютого, 2021
    27
    30

    В проекте Закона Украины о Государственном бюджете Украины на 2021 год Кабмин предусматривает проведение перерасчёта пенсий на 01 мая 2021 года, воруя таким образом суммы перерасчёта за 2 месяца. Законом Украины от 2003 года № 1058 перерасчёт должен производиться с 01 марта. В 2020 году пенсионеры уже наказаны на два месяца (мы с мужем за эти два месяца не дополучили 3000гривен). "Умница" Пидласа Роксолана в одном из эфиров на ТВ утверждала, что перерасчёт вообще можно не производить - всё по решению правительства. Был в Украине такой умник Яценюк - отменял. Но при Гройсмане норму вернули. Прошу депутатов вникнуть и восстановить справедливость - предусмотреть перерасчёт пенсий с 01.03.2021г.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • ЗАБЕЗПЕЧИТИ БЕЗОПЛАТНІСТЬ вищої освіти у ВСІХ державних і комунальних навчальних закладах, згідно статті 53 Конституції України

    Підписів 26

    Днів залишилось 62

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    31 грудня, 2020
    31 березня, 2021
    62
    26

    Статтею 53 Конституції України встановлено, що:
    - держава забезпечує ДОСТУПНІСТЬ і БЕЗОПЛАТНІТЬ вищої освіти в державних і комунальних навчальних закладах;
    - громадяни мають право БЕЗПЛАТНО здобути вищу освіту в державних і комунальних навчальних закладах на конкурсній основ.

    Отримання вищої освіти в цих закладах БЕЗОПЛАТНО тільки в "межах державного ЗАМОВЛЕННЯ", як це забезпечує Уряд України, порушує статтю 53 Конституції України, тобто це ОБМЕЖЕННЯ є НЕКОНСТИТУЦІЙНИМ (НЕЗАКОННИМ), до того ж ця вимога, ЗВУЖУЄ конституційне право громадян щодо ДОСТУПНОСТІ вищої освіти, відповідно до статті 53 Конституції України.

    Тобто ВСІ вищі державні і комунальні учбові заклади повинні надавати вищу освіту БЕЗОПЛАТНО ВСІМ громадянам, хто здобув це право на конкурсній основі, а не тільки в "межах державного ЗАМОВЛЕННЯ" тому, що згідно:
    - статті 24 Конституції України всі громадяни мають рівні конституційні права і свободи, не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками;
    - статті 21 Конституції України права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними;
    - статті 22 Конституції України конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані, при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ БЕЗОПЛАТНІСТЬ вищої освіти у ВСІХ державних і комунальних навчальних закладах, згідно статті 53 Конституції України, ВСІМ, хто здобув це право на конкурсній основі, а не тільки "в межах державного ЗАМОВЛЕННЯ"

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • НЕ ДОПУСТИТИ ПРИЙНЯТТЯ ТА ПІДПИСАННЯ ПРОЕКТУ ЗАКОНУ УКРАЇНИ № 4265 від 26.10.2020 "Про державну реєстрацію геномної інформації людини"

    Підписів 24

    Днів залишилось 21

    Дівов Юрій
    Оприлюднена
    18 листопада, 2020
    18 лютого, 2021
    21
    24

    Депутати фракції "Слуга Народу" внесли проект Закону про державну реєстрацію геномної інформації людини.

    Нардепи планують запровадити обов'язкову та добровільну реєстрацію ДНК людини з метою врегулювання процесів створення і функціонування обліку геномної інформації людини в Україні та удосконалення роботи правоохоронних органів України із запобігання, виявлення, розкриття та розслідування злочинів проти життя, здоров’я, волі, статевої свободи та недоторканості особи, а також інших злочинів і правопорушень, розшуку безвісти зниклих осіб та ідентифікації невпізнаних трупів, що сприятиме виконанню підпункту 13.1 Програми діяльності Кабінету Міністрів України, що схвалена постановою Верховної Ради України від 04 жовтня 2019 року № 188-ІХ («Кожен українець почуває себе захищеним від фізичних загроз»).

    •ДНК, яких людей підлягає обов'язковій реєстрації?

    •особи, притягнені до кримінальної відповідальності за вчинення умисних злочинів проти життя, здоров’я, статевої свободи, статевої недоторканості особи, щодо яких обрано запобіжний захід;

    •особи, які вчинили злочини проти життя, здоров’я, статевої свободи, статевої недоторканості особи, до яких за рішенням суду застосовані примусові заходи медичного характеру;

    •особи, засуджені за вчинення умисних злочинів проти життя, здоров’я, статевої свободи, статевої недоторканості особи;

    •особи, які засуджені та відбувають покарання у вигляді позбавлення волі або мають незняту чи непогашену судимість за вчинення тяжких або особливо тяжких злочинів, а також усіх категорій злочинів проти статевої свободи і статевої недоторканості особи;

    •невпізнані трупи;

    •особи, зниклі безвісти;

    •близькі родичі осіб, зниклих безвісти.

    •З урахуванням досвіду ідентифікації загиблих в АТО пропонується встановити механізм відбору біологічних зразків осіб, які добровільно вступають або призиваються на військову службу, і військовослужбовців та за потреби забезпечити подальшу їх ідентифікацію.

    На нашу думку проект закону є аморальним і таким, що порушує статтю 32 Конституції України, яка проголошує, що ніхто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя, крім випадків, передбачених Конституцією України.

    Не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.

    Вбачається порушення також статті 28 та 29 Конституції України, які чітко наголошують на тому, що кожен має право на повагу до його гідності.

    Ніхто не може бути підданий катуванню, жорстокому, нелюдському або такому, що принижує його гідність, поводженню чи покаранню.

    Жодна людина без її вільної згоди не може бути піддана медичним, науковим чи іншим дослідам.

    Кожна людина має право на особисту свободу та недоторканність.

    Однак, згідно положення пункту 5 пояснювальної записки проєкт Закону не належить до регуляторних актів.

    Проєкт Закону не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

    Реалізація цього Закону не вплине на ринок праці, громадське здоров’я, екологію та навколишнє природне середовище.

    У проєкті Закону немає положень, які містять ознаки дискримінації.

    Проєкт Закону не потребує проведення громадської антидискримінаційної експертизи.

    У проєкті Закону немає положень, які порушують принцип забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків та впливатимуть на представників обох статей.

    Проєкт Закону не містить правил і процедур, які мають ризики вчинення корупційних правопорушень.

    Проєкт Закону не потребує проведення громадської антикорупційної експертизи.

    Вищевказані положення, що вказані у пояснювальній записці - є неправдивими, та такими, що вводять в оману український народ!

    Проаналізувавши проект Закону №4265, вважаємо, що він є НЕКОНСТИТУЦІЙНИМ ТА ТАКИМ, ЩО ПОРУШУЄ статті 5, 8 Конвенції "Про захист прав людини і основоположних свобод" та, зокрема, Конституцію України. Конвенцію ратифіковано Законом № 475/97-ВР від 17.07.97}. Перелічені вище положення Конвенції чітко забороняють рабство, встановлюють захист прав людини на свободу та особисту недоторканність, прав на повагу особистого і сімейного життя.

    У статті 5 Конституції України чітко вказано, що Україна є республікою. Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

    Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами.

    Ніхто не може узурпувати державну владу.

    Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

    Сатття 8 Конституції України проголошує, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Закони та інші нормативно-правові акти мають відповідати Конституції України.

    Стаття 102 Конституції України проголошує, що Президент України є главою держави і виступає від її імені.

    Президент України є гарантом державного суверенітету, територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина.

    Президент України є гарантом реалізації стратегічного курсу держави на набуття повноправного членства України в Європейському Союзі та в Організації Північноатлантичного договору.

    Президент України не може передавати свої повноваження іншим особам або органам.

    Президент України на основі та на виконання Конституції і законів України видає укази і розпорядження, які є обов'язковими до виконання на території України.

    Акти Президента України, видані в межах повноважень, передбачених пунктами 5, 18, 21 цієї статті, скріплюють підписами Прем’єр-міністр України і міністр, відповідальний за акт та його виконання.

    Керуючись статтею 5, а також пунктом 30 статті 106 Констититуції України,

    - ВИМАГАЄМО:

    1. Прийняти до розгляду та виконати волевиявлення українського народу, яке втілене в цій електронній петиції;
    2. У разі можливого ухвалення Верховною Радою України проекту Закону - накласти на нього вето!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • ЗАБОРОНИТИ ПРОДАЖ Землі, яка є власністю ВСЬОГО Українського народу і тому НЕ МОЖЕ БУТИ об'єктом продажу ОКРЕМОГО громадянина чи юридичної особи

    Підписів 23

    Днів залишилось 27

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    24 листопада, 2020
    24 лютого, 2021
    27
    23

    Статтею 13 Конституції України встановлено, що:
    - Земля ... є об'єктами права ВЛАСНОСТІ Українського народу;
    - Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування В МЕЖАХ, визначених цією Конституцією.
    - Кожний громадянин має право КОРИСТУВАТИСЯ природними об'єктами права власності народу відповідно до закону.

    Тобто, Земля - є об'єктом права ВЛАСНОСТІ ВСЬОГО Українського народу, а не окремого громадянина чи юридичної особи, тому окремий громадянин чи юридична особа НЕ МАЄ ПРАВА ПРОДАВАТИ Землю, а може лише КОРИСТУВАТИСЯ ею, згідно до закону, саме це встановлює ст.13 Конституції України.

    Згідно статті 79 Конституції України народні депутати України склали присягу, якою зобов'язалися усіма своїми діями дбати про благо Вітчизни і добробут Українського народу, додержуватися Конституції України і законів України, виконувати свої обов'язки в інтересах усіх співвітчизників.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ СКАСУВАННЯ закону про ринок Землі в Україні (Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо умов обігу земель сільськогосподарського призначення», № 552-IX), тому що він НЕ ВІДПОВІДАЄ Конституції України, порушує конституційні права і свободи громадян України, ліквідує основу нашої держави, її державність, незалежність і суверенітет, змінює конституційний лад в Україні;

    2.ПРИЙНЯТИ закон України про ринкові умови КОРИСТУВАННЯ Землею в Україні , який не дає право Продавати Землю в Україні, а надає право громадянам и юридичним особам користуватися Землею на відповідних Закону ринкових умовах але при цьому не буде порушуватися Конституція України, конституційні права і свободи громадян України і Земля залишиться об'єктом права власності Українського народу, що встановлюває стаття 13 Конституції України;

    3.ПРОВЕСТИ аудит та інвентаризацію сільгоспземель до запровадження закону України про ринкові умови КОРИСТУВАННЯ Землею в Україні;

    4.ПОВЕРНУТИ Державі незаконно отриману Землю;

    5.ПРИТЯГНУТИ винних в порушенні земельного законодавства до відповідальності, встановленої законом

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Газ українського походження повинен продаватися за собівартістю

    Підписів 22

    Днів залишилось 80

    Дроник Павло Петрович
    Оприлюднена
    18 січня, 2021
    18 квітня, 2021
    80
    22

    Депутатам Верховної Ради прийняти закон про продаж українцям природнього газу українського походження за собівартістю а не по риночним цінам , так як газ є природним ресурсом.
    Згідно ст.13 Конституції України Земля ,її надра ,атмосферне повітря , води та інші природні ресурси , які знаходяться в межах території України є обєктами права власності Українського народу.
    Кожний громадянин має право користуватися природними обєктами права власності народу відповідно до закону.
    Усі субєкти права власності рівні перед законом.

    Приватизація природних ресурсів це грубе порушення Конституції України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Посадові оклади працівників апарату суду

    Підписів 20

    Днів залишилось 1

    Карпа Марія Зіновіївна
    Оприлюднена
    29 жовтня, 2020
    29 січня, 2021
    1
    20

    Посадові оклади працівників апаратів судів
    В умовах політичних, соціальних та економічних реформ, що впроваджуються сьогодні в українському суспільстві, ми - працівники апарату судів України, виконуємо роботу, без якої є неможливим здійснення правосуддя суддями, несемо на собі тягар посадових обов'язків та відповідальності, отримуючи за свою працю заробітну плату, яка ніяк не співвідноситься з тим навантаженням, яке нам доводиться виконувати. Оплата нашої праці є прямим порушенням декількох положень Конституції України таких як: ст.3,21,43,47,48 Конституції України, ст. ст. 94, 115 КЗпП України, ст. ст. 21, 24 Закону України «Про оплату праці».
    При прийомі на роботу нам доводилося проходити суворий конкурсний відбір, до нас ставилися високі вимоги як професійного, так і етичного плану, ми приймали присягу державного службовця, свідомо погоджуючись на певні службові обмеження, позбавивши себе права на страйк як засіб боротьби з ігноруванням наших законних вимог, маючи надію на належну оплату нашої праці, покликаної на забезпечення практичної реалізації функцій судової системи держави. Наші сподівання не були наївними мріями, вони ґрунтувалися на глибокому переконанні, що держава не знехтує вимогами власного законодавства, не поставить нас на межу бідності. У час загрози державному суверенітету України, нестабільної економічної ситуації, поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, невпинного зростання цін на комунальні тарифи, продукти харчування, ліки, товари та послуги, що необхідні для життя кожної людини, працівники апарату суду отримують мізерну заробітну плату.
    Судова влада являється третьою гілкою державної влади в Україні. Без виконання посадових обов'язків працівниками апарату суду здійснення правосудця є неможливим. Також, не зайвим буде нагадати, що для зайняття відповідних посад державних службовців законодавцем визначено жорсткі вимоги щодо рівня освіти, досвіду роботи, несумісності та обмеження у отриманні додаткових доходів. Однак, як бачимо на практиці, заробітна плата державного службовця - працівника апарату суду та вимоги щодо його кандидатури на займаній посаді не співвідносяться за матеріальними показниками та, аж ніяк, не відповідають реаліям життя українського суспільства.
    Прикро, що державна влада, так безвідповідально та легковажно пригнічують соціально незахищених державних службовців - працівників апаратів судів, посадовий оклад яких є навіть нижчим за мінімальну заробітну плату.
    Працівники апарату суду щомісячно живуть надіями на «листи щастя» у вигляді листів Територіальних управлінь Державної Судової адміністрації України щодо встановлення премій та надбавок, кожного місяця відкладаючи свої плани та потреби на потім. А чи наступного місця пощастить отримати хоч щось? Але ж, якщо не буде цих доплат, як можна прожити на оклад?!!
    На таке існування заслуговують працівники апарату суду? Адже розмір заробітної плати працівників апарату суду не забезпечує належний рівень життя, суперечить вимогам часу і не відповідає тому рівню обов'язків і відповідальності, які покладені на працівників апаратів судів при виконанні ними функцій держави.
    Відповідно до ст. 8 Закону України «Про державний бюджет України на 2020 рік» установлено у 2020 році мінімальну заробітну плату у місячному розмірі: з 1 січня - 4723 гривні, з 1 вересня - 5000 гривень. Згідно штатного розпису посадові оклади працівників апарату суду складають: помічник судді - 9 921, 00 грн; керівник апарату - 11 690, 00 грн; заступник керівника апарату - 11 100, 00 грн; головний спеціаліст - 5 300, 00 грн; консультант суду - 4 250, 00 грн; секретар судового засідання - 4 250, 00 грн; старший секретар суду - 4 250, 00 грн; старший судовий розпорядник - 4 250, 00 грн; судовий розпорядник - 4 204, 00 грн; секретар суду - 4 204, 00 грн; діловод - 4 288, 00 грн; архіваріус - 4 162, 00 грн; завідувач господарства - 4 540, 00 грн; прибиральник службових приміщень - 2 572, 00 грн.
    Тобто, з наведеного вбачається, що розмір посадового окладу деяких категорій працівників апарату суду є нижчим за встановлений законодавством розмір мінімальної заробітної плати.
    Виникає питання, чому працівники апарату суду, які є складової частиною третьої гілки влади - судової влади, зазнають постійної дискримінації, та щодо їх прав та обов’язків немає ніякого дотримання Конституції та законів України?!
    Окрім того, Законом України «Про державний бюджет України на 2020 рік» установлено прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць.А прожитковий мінімум - вартісна величина достатнього для забезпечення нормального функціонування організму людини, збереження його здоров'я набору продуктів харчування, а також мінімального набору непродовольчих товарів та мінімального набору послуг, необхідних для задоволення основних соціальних і культурних потреб особистості. Але до визначення терміну «Прожитковий мінімум» не входить витрати на проїзд та сплату житлово-комунальних послуг. При цьому заробітна плата деяких категорій працівників апарату суду (секретаря суду, секретаря судового засідання, діловода, судового розпорядника та архіваріуса) складає (з вирахуванням податків та зборів) 3 500, 00 грн. - 4 000, 00 грн. І як наслідок, працівники апарату суду не отримують навіть законодавчо встановлений прожитковий мінімум для працездатних осіб!!
    Окрім того, більшість працівників мають на своєму утриманні малолітніх дітей та деякі діти перебувають на утриманні лише у одного з батьків. Відповідно до ст. 8 Закону України «Про охорону дитинства» кожна дитина має право на рівень життя, достатній для її фізичного, інтелектуального, морального, культурного, духовного і соціального розвитку. Батьки або особи, які їх замінюють, несуть відповідальність за створення умов, необхідних для всебічного розвитку дитини, відповідно до законів України. В свою чергу, заробітна плата працівників апарату суду не дозволяє забезпечити нормальним рівнем навіть себе, не говорячи вже про малолітніх дітей!
    З огляду на наведене, на стрімкий ріст цін, ми - працівники апарату суду опинилися у становищі, коли просто не можемо забезпечувати себе та своїх дітей на ті «заробітні плати», які виплачує нам держава!!! Крім того, варто зазначити, що суди щоденно здійснюють правосуддя навіть в умовах введеного карантину, ризикуючи своїм здоров'ям та життям.
    З метою недопущення масового звільнення працівників судів, які не в змозі вижити на мізерну заробітну платню, у зв’язку із відсутністю достатнього фінансування та недопущення колапсу у судовій системи, оскільки її функціонування без апарату суду не можливе, просимо переглянути СХЕМУ посадових окладів із визначенням коефіцієнтів для державних службовців - працівників апаратів судів, з метою знищення дискримінації в окладах державних службовців вищої та нижчої ланки судової системи, а також просимо переглянути фінансування судової системи України у 2020 році та проект бюджету на 2021 рік, фонд оплати праці працівників апаратів судів.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА