ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Включити в порядок денний, розглянути та проголосувати законопроект №5670 "Про державну мову", що розширює сфери застосування української мови в Україні.

    Підписів 6058

    Днів залишилось 55

    Матис Роман Євгенович
    Оприлюднена
    23 січня, 2017
    23 квітня, 2017
    55
    6058

    Наша мова є одним із визначальних чинників, що перетворюють українців на єдиний народ і творять міцне підґрунтя державної незалежності і соборності України.
    Це не просто культурне надбання і засіб комунікації, але наріжний камінь національної безпеки, соціального розвитку та міжнародної суб’єктності України.
    Саме тому Москва упродовж століть здійснювала цілеспрямовану політику знищення української мови. Русифікація, спрямована на розмивання української ідентичності, послаблення і роз’єднання нації, на жаль, тривала і після проголошення 1991 року державної незалежності. Меншовартість і брак політичної волі призвели до нездатності української держави забезпечити, як того вимагає стаття 10 Конституції України, «всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України». Саме через це в нашому культурно-інформаційному просторі запанував «русскій мір», а в Криму і на Сході виникли зручні плацдарми для збройної агресії.
    Навіть після Революції Гідності та початку війни русифікацію не зупинено. Навпаки, сумнозвісний мовний закон Ківавлова-Колесніченка діє і досі, заохочуючи витіснення української мови зі сфери послуг, телебачення, преси, реклами, бізнесу, руйнуючи самі підвалини української ідентичності.
    Час нарешті зупинити русифікацію і прийняти сучасне мовне законодавство, що відповідає Конституції та викликам, що стоять перед Україною. Для написання такого закону об’єднало зусилля широке коло експертів-правників, мовознавців, медійників, громадських активістів. Ядром цього процесу стала робоча група Координаційної Ради з питань застосування української мови в усіх сферах суспільного життя при Міністерстві культури України.
    Ми щиро вдячні 32 народним депутатам із різних фракцій, які підтримали й офіційно внесли громадський законопроект «Про державну мову» (реєстр. № 5670).
    Законопроектом, при розробці якого враховано досвід вітчизняного та європейського мовного законодавства, передбачені дієві механізми захисту, функціонування та розвитку української мови в усіх ключових сферах суспільного життя. Він також передбачає скасування закону Ківалова-Колесніченка і внесення змін до багатьох галузевих законів.
    Водночас законопроект не спрямований проти жодної іншої мови. З метою належного захисту прав національних меншин, у т.ч. на розвиток і використання їхніх мов, найближчим часом до парламенту буде внесено законопроект «Про права осіб, що належать до національних меншин». Ухваливши ці два закони, Верховна Рада зможе нарешті покласти край штучному протиставленню різних мов.
    Ми звертаємося до народних депутатів України, керівництва Верховної Ради, профільного комітету з питань культури і духовності, кожної депутатської фракції та групи із закликом виявити державну відповідальність і політичну волю й забезпечити прийняття цього закону.

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Недопущення прийняття Закону №5473 від 30.11.2016 про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання квартир в багатоквартирних житлових будинках.

    Підписів 2161

    Днів залишилось 42

    Орлов Олег Олександрович
    Оприлюднена
    10 січня, 2017
    10 квітня, 2017
    42
    2161

    На розляді у Верховній Раді знаходиться Проект Закону №5473 від 30.11.2016 про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання квартир в багатоквартирних житлових будинках.
    Даною петецією звертаємо увагу законотворців на недопустимість прийняття такого закону з огляду на ряд об’єктивних підстав, а саме:
    1. Квартири які здаються в короткотривалу оренду є альтернативою готелям, при цьому такі квартири при аналогічній площі коштують в 2-3 рази дешевше готельного номера. Отже даний законопроект позбавить десятків тисяч малозабезпеченних українських туристів можливості подорожувати українськими містами. Також не кожен невеликий підприємець зможе відправити у відрядження своїх працівників з поселенням у готелі. Отже даним законом в обіднілій Україні подорожуючі ще більше будуть витрачати грошей на подорожі, а деякі категорії взагалі відмовляться від поїздок. Де будуть проживати студенти-заочники які на тиждень приїздять з районів на сесію? Де зупиняться люди та їх родичі які завітали до міста на лікування? Виграють від цього закону тільки власники готелів! Так і відчувається лоббіювання великого бізнеса з метою прибрати конкурентів!
    2. Законотворці у пояснювальній записці до закону мотивують цей законопроект піклуванням про права інших мешканців багатоквартирного будинку. Таке "піклування" є абсолютно надуманним, адже діючі норми законодавства щодо використання житлових приміщень (санітарні норми щодо тиші, наприклад ) можуть порушувати будь хто- як орендатори (тимчасові або довготривалі) так і власники чи члени сімей власників. Увагу до таких порушників слід притягати правоохоронні та інші контролюючі органи а не забороняти власникам нерухомого майна здійснювати своє конституційне право- надавати в оренду їх власність!
    3. Надання в оренду нерухомого майна іноді є основним чи суттєвим джерелом заробітку українців! І не завжди у власника, який приміром проживає в іншому місті є можливість оперативно реагувати на скарги сусідів щодо поведінки орендарів, здійснювати поточне обслуговування помешкання. Для цих цілей наймаються по письмовому договору управляючі компанії, які від імені власника здійснюють управління процесом оренди або власники здають в оренду свою нерухомть таким компаніям а ті вже надають його в суборенду орендарям. Такий спосіб коперції є продуктивним, сучасним та поширенним у всьому цивілізованному світі. Неможливо позбавляти власників майна можливості отримувати допомогу від сторонніх організацій або фізичних довіренних осіб у процесі надання в оренду нерухомості, така практика- це обмеження прав людини.
    4. І нарешті, головне! Квартири у багатоквартирних будинках орендуються незалежно від терміну проживання орендарів у всіх країнах Європи, США та інших розвинутих країнах. Невже український законотворець хоче заборонити те, що дозволене у всьому світі? То ми йдемо по шляху ліберальної Європи чи скочуємось до рівня країн з безлічем заборон типу КНДР?

    Друзі! Підтримайте дану петицію!

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Про термінове прийняття Закону України№5240

    Підписів 1275

    Днів залишилось 71

    Мельник Ірина
    Оприлюднена
    08 лютого, 2017
    08 травня, 2017
    71
    1275

    Про термінове прийняття Закону України№5240
    Відповідно до Розділу XV Прикінцевих та Перехідних положень Закону України «Про вищу освіту», останній прийом на здобуття вищої освіти за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста проводився у 2016 році.
    Враховуючи те, що з прийняттям Закону України «Про вищу освіту» майже два роки статус коледжів та технікумів залишається невизначеним на законодавчому рівні, а прийняття законодавчих змін, включаючи базовий Закон «Про освіту» потребує певного часу, ПРОСИМО ТЕРМІНОВО ПРИЙНЯТИ Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про вищу освіту» (щодо освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст») (реєстр. №5240 від 06.10.2016 р.)

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • НА ЗАХИСТ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ!

    Підписів 973

    Днів залишилось 57

    Мирончук Марина Володимирівна
    Оприлюднена
    24 січня, 2017
    24 квітня, 2017
    57
    973

    Просимо ініціювати депутатські слухання щодо ходу реформи шкільної мовно-літературної освіти.
    Підстава:
    Загроза національним інтересам держави і неприйнятність частиною суспільства ідеї інтеграції шкільних предметів «українська література», «зарубіжна література», яка сьогодні пропонується у межах роботи над новими Державними стандартами початкової, базової та повної загальної середньої освіти та уже знайшла своє втілення у Проекті Типового навчального плану для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів у навчальному предметі «Література (українська і зарубіжна)»
    (див.посилання: http://mon.gov.ua/citizens/zv%E2%80%99yazki-z-gromadskistyu/konsultacziyi-z-gromadskistyu/gromadske-obgovorennya-2016.html).
    З огляду на постколоніальний, посттоталітарний та постлінгвоцидний стан українського суспільства, агресію Російської Федерації проти держави Україна вважаємо, що ідея інтеграції цих предметів, що видається як перспективна освітня новація з опорою на досвід європейської (зокрема, польської) школи, фактично є нищенням національної системи мовно-літературної освіти.
    Пропонуємо:
    - ініціювати депутатські слухання щодо ходу реформи шкільної мовно-літературної освіти;
    - провести публічне обговорення ідеї інтеграції шкільних предметів серед фахівців з широким залученням громадськості;
    - запобігти насильницькому втіленню антидержавної ідеї в шкільній освіті;
    - звернути увагу керівництва МОН на дотримання принципів публічного обговорення і прозорості у впровадженні реформ в освіті, які стосуються майбутнього України.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Зменшення, як мінімум, в 3 (три) рази тарифів за тепло та електроенергію для населення без субсидій

    Підписів 479

    Днів залишилось 13

    Науменко Павло
    Оприлюднена
    12 грудня, 2016
    12 березня, 2017
    13
    479

    Вимагаємо зменшення, як мінімум, в 3 (три) рази тарифів за тепло та електроенергію для населення без субсидій. Спочатку для всіх, а потім впровадити ще й додаткові пільги та субсидії для певних верств населення!

    Причини:

    1. Нелогічне та непрозоре підвищення вищезазначених тарифів, незважаючи на повалення злодійної минулої влади, нових позитивних реформ та зменшення корупції (всі ці поняття можливі також в лапках).
    1. Неспроможність населення оплачувати високі тарифи при катастрофічному падінні рівня життя.
    2. Неспроможність населення оплачувати високі тарифи при низькій платоспроможності.
    3. Як мінімум в 3 (три) рази за останні 3 (три) роки була знецінена національна валюта нашої країни, і в цьому нема вини населення, оскільки цією діяльністю займаються інші органи влади.


    За рахунок:

    1. Інших джерел покриття, оскільки населення України - це найголовніший скарб та сенс існування нашої держави! Україна, в першу чергу, для українців! Якщо для когось в Україні найголовніший скарб - це задоволення потреб інших держав, то це не повинно бути за рахунок українців!

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Запровадити електронний квиток у міському пасажирському транспорті - підтримати законопроект №4121

    Підписів 469

    Днів залишилось 43

    Садовська Тетяна Романівна
    Оприлюднена
    11 січня, 2017
    11 квітня, 2017
    43
    469

    ПРОБЛЕМИ МІСЬКОГО ПАСАЖИРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ в Україні, а саме:
    - готівковий розрахунок за проїзд,
    - відсутність чіткого обліку транспортних послуг,
    - збитки транспортних підприємств через тіньові прибутки,
    - старий рухомий склад,
    - відсутність обліку пільговиків та непоодинокі випадки відмови їм у праві на проїзд
    МОЖЕ ВИРІШИТИ Е-КВИТОК!
    Перешкодою його впровадження є законодавча неврегульованість цього питання.

    Багато перспективних міст в Україні вже мають технічні напрацювання по запровадженню е-квитка і навіть налагоджену співпрацю з міжнародними банками та з нетерпінням чекають від Верховної Ради України прийняття законопроекту №4121, який пропонує:
    - абсолютну децентралізацію повноважень по запровадженню е-квитка в міському пасажирському транспорті органам місцевого самоврядування;
    - можливість інтегрувати різні види міського транспорту за допомогою е-квитка;
    - можливість для міст самостійно визначати оптимальну схему роботи АСОП (автоматизованої системи обліку оплати проїзду) залежно від власної інфраструктури ;
    - додаткові гарантії для пільговиків - встановлення обов'язку для відповідальних органів забезпечити їх е-квитками на безоплатній основі;
    - можливість притягнення пасажира до відповідальності за проїзд без реєстрації е-квитка.

    Як тільки Верховна Рада України прийме законопроект №4121
    - міста зможуть не чекати на рішення з Києва і швидко впроваджувати найновіший світовий досвід самостійно,
    - пасажир зможе з одним е-квитком їздити у різних видах міського пасажирського транспорту (автобусі, тролейбусі, трамваї, метро...),
    - стане можливим чіткий облік пасажирів, завдяки якому можна буде ефективно планувати маршрути, підвищити прибутковість транспортних підприємств та оновити їх рухомий склад,
    - з'являться додаткові гарантії для пільговиків при здійсненні права на пільговий проїзд (водій не зможе відмовити пільговику у праві на проїзд), а перевізники зможуть отримати справедливий розрахунок за перевезення пасажирів пільгових категорій,
    - підвищиться безпека на дорозі - водій слідкуватиме за дотриманням правил дорожнього руху а не за оплатою проїзду,
    - стануть можливими запровадження гнучких тарифів.
    За підрахунками Міністерства інфраструктури України впровадження е-квитка допоможе поступово вивести з тіні більше ніж 20 % плати за проїзд.

    ЗАКОНОПРОЕКТ 4121- це справжня реформа, яку ПІДТРИМУЮТЬ: Вінниця, Київ, Харків, Львів, Дніпро, Житомир, Тернопіль, Одеса, Чернігів, Кам’янець-Подільський, Краматорськ, Біла Церква, Павлоград, Тростянець, Миколаїв, Івано-Франківськ, Долина, Чернівці, Луцьк, Черкаси, Буча, Херсон, а також Асоціація міст України, ЄБРР, ЄІБ та інші.

    Зважаючи на це, ПРОСИМО
    ВИНЕСТИ В ПЕРШОЧЕРГОВОМУ ПОРЯДКУ НА РОЗГЛЯД Верховної Ради України Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті №4121 від 22.02.2016 У НАЙБЛИЖЧИЙ ПЛЕНАРНИЙ ТИЖДЕНЬ,
    ПІДТРИМАТИ ЙОГО В ДРУГОМУ ЧИТАННІ ТА В ЦІЛОМУ.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Про зменшення кількості народних депутатів в ВРУ до 250 та зняття депутатської недоторканості

    Підписів 318

    Днів залишилось 58

    Омельченко Андрій Валентинович
    Оприлюднена
    25 січня, 2017
    25 квітня, 2017
    58
    318

    Внести зміни до ЗУ та ПЗУ щодо діяльності Народних депутатів України, зняти депутатську недоторканість, переглянути декларації Народних депутатів та винести певні рішення щодо зменшення кількості Народних депутатів.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Боротьба з браконьєрством, знущанням над тваринами, вирубкою лісів і забрудненням довкілля

    Підписів 257

    Днів залишилось 37

    Ягупов Ростислав
    Оприлюднена
    04 січня, 2017
    04 квітня, 2017
    37
    257

    Необхідно збільшити розміри штрафів до таких сум, щоб у зловмисників навіть бажання не виникало шкодити природі, а в деяких випадках притягувати до кримінальної відповідальності, і терміни позбавлення волі слід значно підвищити.
    Для боротьби зі злочинністю проти природи треба створити спеціальні силові служби, на кшталт поліції з охорони навколишнього середовища у США.
    Ми всі є невід'ємною частиною нашої екосистеми. Якщо ми її вб'ємо, то вб'ємо й самих себе. Тож давайте всі разом берегти природу!

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Законодавчо затвердити право громадян України на захист.

    Підписів 203

    Днів залишилось 37

    Камша Олександр
    Оприлюднена
    04 січня, 2017
    04 квітня, 2017
    37
    203

    1. Доповнити статтю 27 Конституції України частиною четвертою такого змісту:
    «Кожен громадянин України має право на вільне володіння вогнепальною зброєю для захисту свого життя і здоров'я, житла та власності, життя і здоров'я інших людей, конституційних прав і свобод у разі узурпації влади, посягань на конституційний лад, суверенітет та територіальну цілісність України.
    Реалізація права на вільне володіння вогнепальною зброєю регулюється відповідним законом та може бути обмеженою лише за рішенням суду щодо окремої особи».

    2. Негайно ухвалити Закон «Про цивільну зброю і боєприпаси» №1135-1.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • СПРИЯТИ НА ДЕРЖАВНОМУ ТА МІСЦЕВОМУ РІВНЯХ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА СЛІПИХ

    Підписів 177

    Днів залишилось 46

    Ліціс Антон Олегович
    Оприлюднена
    14 січня, 2017
    14 квітня, 2017
    46
    177

    Українське товариство сліпих як громадська організація із всебічної реабілітації та інтеграції незрячих співгромадян у суспільство, була заснована 4-го червня 1933-го року. З часу свого заснування вона власним коштом створила понад 70 промислових підприємств, де особи з вадами зору або з повною його втратою працюють, підвищуючи цим свій добробут, так і беруть участь у заходах фізкультурно-оздоровчої, соціально-побутової реабілітації, займаються художньою самодіяльністю тощо. Окрім таких реабілітаційних підприємств, система Українського товариства сліпих має засновані власними силами спеціалізоване підприємство з випуску озвученої літератури та літератури шрифтом Брайля, Центральну спеціалізовану бібліотеку для незрячих, редакцію періодичних вилань (газету "Промінь", журнали "Заклик" та "Школяр"),Боярський будинок відпочинку, Санаторій ім. Й.Наговіцина в м. Євпаторія (який, та ряд кримських підприємств через анексію Криму Росією реквізовані країною-агресором), капелу бандуристів "Карпати" (м. Львів), Реабілітаційний центр, Навчально-інформаційний комп*ютерний центр. Якщо людина вже похилого віку або не може через стан здоров*я працювати, то в такому випадку вона перебуває на обліку в місцевій первинній організації, де одержує різноманітну підтримку, як соціально-реабілітаційного спрямування, так і матеріальну, юридичну, консультаційну допомогу. УТОС об*єднує в своїх рядах десятки тисяч співгромадян з частковою втратою зору або з його повною втратою. За роки його діяльності його структурними одиницями та трудовими колективами накопичений багатий досвід та успішно релізуються щоденні заходи та програми з реабілітації та реінтеграції незрячих в нашому соціумі, провадяться культурно-масові, спортивні заходи, виступи в ЗМІ тощо. Українське товариство сліпих серед своїх членів має ряд докторів наук. кандидатів наук, професорів; відзначених за трудові та суспільні досягнення державними нагородами, призерів та чемпіонів чемпіонатів світу та Паралімпійських ігор. На заходи з реабілітаційної діяльності Українського товариства сліпих виділяється бюджетна підтримка, яка протягом багатьох останніх років не збільшується; для технічного переоснащення підприємств на конкурсних засадах виділяється бюджетна допомога за рахунок коштів Фонду соціального захису інвалідів, окремі підприємства при відповідності їх діяльності економічним критеріям також щорічно одержують податкові пільги. Потрібно встановити на законодавчому рівні постійну необхідність підтримки статутної діяльності Українського товариства сліпих, а на місцевому рівні органам місцевої влади доручити активізувати роботу з підприємствами та організаціями УТОС для виконання ними функцій держави з ефективної всебічної реабілітації незрячих громадян України нині та в майбутньому.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ   
  • щодо включення спеціальності «Логістика та управління ланцюгами поставок» до «Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 266 від 29.04.2015 р.

    Підписів 145

    Днів залишилось 75

    Гнатовський Юрій Олександрович
    Оприлюднена
    13 лютого, 2017
    13 травня, 2017
    75
    145

    Асоціація “Український логістичний альянс”, яка є повноправним членом Європейської логістичної асоціації (European Logistics Association), переконливо просить Вас розглянути стратегічно важливе для економіки України та її євроінтеграційних процесів питання щодо включення спеціальності «Логістика та управління ланцюгами поставок» до «Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 266 від 29.04.2015 р.
    Бізнес потребує фахівців з управління товарним рухом, проектування і оптимізації ланцюгів поставок, організації логістичного сервісу та діяльності підприємств, що спеціалізуються на логістичному обслуговуванні. Інтенсивний розвиток інновацій в логістиці вимагає нових стандартів підготовки спеціалістів, здатних на високому професійному рівні впроваджувати логістичні технології для реалізації транзитного потенціалу країни, функціонування глобальних та регіональних ланцюгів поставок, інтеграції економічної національної системи в глобальну логістичну систему, створювати конкурентоспроможні наукоємні логістичні технології, активно використовувати сучасні інформаційні технології та впроваджувати електронний фрахт для оптимізації вантажних та пасажирських потоків. Як стверджують зарубіжні фахівці, ринкова економіка тримається на трьох китах: менеджменті, маркетингу і логістиці. Перші дві сфери діяльності представлені в «Переліку…», а логістику, чомусь, вилучили.
    Виокремлення спеціальності «Логістики та управління ланцюгами поставок» в галузі знань 07 «Управління та адміністрування» дозволить розробити окремий освітній стандарт підготовки молодших спеціалістів, бакалаврів, магістрів і докторів філософії, який буде, з одного боку, враховувати кращий міжнародній досвід і, зокрема, рекомендації ЕК ООН щодо спрощення процедур торгівлі, стандарти ФІАТА професійного навчання в сфері міжнародного експедирування вантажів та управління ланцюгами поставок, а також рекомендації Європейської логістичної асоціації щодо базових професійних компетенцій логістичного персоналу в країнах Європейського Союзу. Нова спеціальність забезпечить професійну підготовку операційного логістичного персоналу в сфері закупівельно-збутової, виробничої, складської, транспортної логістики, управління запасами, логістичного сервісу, менеджерів з логістики, координаторів (диспетчерів) ланцюгів поставок, логістів-аналітиків, логістів-консультантів та дослідників.
    Ми сподіваємося на підтримку в сприянні інноваційному розвитку вищої освіти в Україні та реалізації новітніх освітніх програм згідно з сьогоднішніми та перспективними потребами ринку.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Звертання з "настійливою" пропозицією прив*язки зарплати українців до доллара США, а не до якихось незрозумілих та нереальних норм прожиткових мінімумів, які при курсі 28+ в рази меньші ніж три роки назад при курсі 8, в той час людина отримувала не 100$, а 400$. Зарплату виплачувати у гривні, але відповідно до ставки працівника в доларах США по курсу НБУ на день виплати з/п (наприклад 100 долларів США, але в залежності від курсу 2800 грн "на руки" на сьогоднішню дату).

    Підписів 116

    Днів залишилось 52

    Павловський Роман
    Оприлюднена
    20 січня, 2017
    20 квітня, 2017
    52
    116

    Звертання з "настійливою" пропозицією прив*язки зарплати українців до доллара США, а не до якихось незрозумілих та нереальних норм прожиткових мінімумів, які при курсі 28+ в рази меньші ніж три роки назад при курсі 8, в той час людина отримувала не 100$, а 400$. Зарплату виплачувати у гривні, але відповідно до ставки працівника в доларах США по курсу НБУ на день виплати з/п (наприклад 100 долларів США, але в залежності від курсу 2800 грн "на руки" на сьогоднішню дату). Вважаю, це повністю вирішить проблему знецінення нацвалюти, і люди не біднішатимуть щодня, з кожним новим курсом на табло обмінників. Ще більше хотілося б, аби такі ставки становили 400$ і більше, як три роки тому. Комуналку ж підняли, проїзд, бензин, то давайте пропорційно і доходи піднімайте. Хочемо жити в Європі, тому пропоную почати із зарплат шановні законотворці!!!

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Заборонити поширення конфіденційної інформації про рідних та дітей правоохоронців, у тому числі щодо їх фактичних місць проживання, яка на даний час, в порушення Конституції України є відкритою і загальнодоступною.

    Підписів 107

    Днів залишилось 15

    Ковальов Вадим
    Оприлюднена
    14 грудня, 2016
    14 березня, 2017
    15
    107

    Мене особисто та інших правоохоронців, військових та, насамперед, учасників АТО, турбує те, що інформація про наших рідних, дітей, у тому числі щодо їх фактичних місць проживання, розміщується в мережі – Інтернет.

    Так, з 1 січня 2017 року майже всі працівники (посадові та службові особи, особи рядового і начальницького складу) Збройних Сил України, Національної поліції України, органів прокуратури, СБУ, ДБР, НАБУ, НАЗК, податкової міліції, інших, утворених відповідно до законів військових формувань, як суб’єкти декларування, на яких поширюється дія ЗУ «Про запобігання корупції», зобов’язані подати декларації, при цьому, на сайті Нацагентства оприлюднюється ПРІЗВИЩЕ, ІМ’Я, ПО-БАТЬКОВІ УСІХ ЧЛЕНІВ СІМ’Ї суб’єктів декларування.

    Другим важливим питанням є розповсюдження з веб-порталу Мін’юсту інформації, що міститься в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, яка НАДАЄТЬСЯ БУДЬ-ЯКИМ КОРИСТУВАЧАМ, містить відомості про адреси цього майна, тобто - МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ членів сімей правоохоронців.

    Варто зазначити, що такої незахищеності правоохоронців та їх членів сімей, немає в жодній з країн Європейського союзу.

    Такий стан справ не відповідає вимогам ст.ст. 32, 34 Конституції України (згідно яких інформацією про особисте та сімейне життя особи є будь-які відомості пов’язані з особою та членами її сім’ї, ця інформація є конфіденційною, а її поширення без згоди державою є втручанням в сімейне життя) та інших норм законодавства.

    Так, ст. 3 Закону «Про боротьбу з тероризмом» визначає що боротьба з тероризмом ґрунтується на принципі НЕРОЗГОЛОШЕННЯ ВІДОМОСТЕЙ про склад учасників АТО, згідно ст. 17 цього Закону ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ ПОШИРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ, яка розкриває дані про персональний склад співробітників, які беруть участь у проведенні АТО.
    Особи, які беруть участь у боротьбі з тероризмом, перебувають під захистом держави.

    Порушуються вимоги ст. 162 (Речі і документи, які містять охоронювану законом таємницю) КПК України, ст. 302 ЦКУ, ст. 14 ЗУ „Про захист персональних даних“, ст. 21 Закону „Про інформацію“, ст. 7 ЗУ „Про доступ до публічної інформації“, Законів України, які визначають гарантії правового захисту (ст. 12 ЗУ «Про оперативно-розшукову діяльність», ст. 62 ЗУ «Про Національну поліцію»), заходів державного захисту встановлені ЗУ «Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів» та ст. 10 ЗУ «Про охорону дитинства», яка ЗАБОРОНЯЄ РОЗГОЛОШЕННЯ чи ПУБЛІКАЦІЮ БУДЬ-ЯКОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ДИТИНУ, що може заподіяти їй шкоду, без згоди законного представника.

    У зв’язку з цим, слід внести зміни в законодавство:

    - в абзац 4 ст. 47 Закону «Про запобігання корупції», відповідно до яких прізвище, ім’я та по-батькові членів сім’ї суб’єкта декларування є інформацією з обмеженим доступом;

    - до ст. 32 та інших норм Закону «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», якими обмежити відкритість та загальнодоступність інформації про зареєстровані права на нерухоме майно та їх обтяження, що є у Держреєстрі.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Законодавчо визначити поняття "Робоче місце народного депутата Верховної Рад України", та проводити оплату депутата із врахуванням присутності його на робочому місці.

    Підписів 102

    Днів залишилось 14

    Лях Микола Павлович
    Оприлюднена
    13 грудня, 2016
    13 березня, 2017
    14
    102

    Внести зміни до законодавства України де визначити поняття "Робоче місце народного депутата Верховної Ради України таким чином.
    Робоче місце народного депутата Верховної Ради України є безпосередньо крісло депутата за пультом для голосування, та трибуна ВРУ під час виступу депутата. Заробітна плата депутату у встановленому законодавством розмірі нараховується лише за час перебування на робочому місці. За робочі дні коли депутат не перебуває на робочому місці оплату проводити у розмірі який обчислюється як середній розмір заробітної плати по державі за передостанній місяць, що передує звітному місяцю.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Скасування монополії адвокатів на представництво в судах

    Підписів 83

    Днів залишилось 42

    Палій Сергій
    Оприлюднена
    10 січня, 2017
    10 квітня, 2017
    42
    83

    І. Внести до Конституції України (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., N 30, ст. 141) такі зміни:
    статтю 131-2 викласти в такій редакції:
    "Стаття 131-2. Для надання професійної правничої допомоги в Україні діє адвокатура.
    Незалежність адвокатури гарантується.
    Засади організації і діяльності адвокатури та здійснення адвокатської діяльності в Україні визначаються законом.
    Виключно адвокат здійснює захист особи від кримінального обвинувачення."

    ІІ. Внести зміни до Закону України Про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя) від 2 червня 2016 року № 1401-VIII такі зміни:
    1) статтю 131-2 викласти в такій редакції:
    "Стаття 131-2. Для надання професійної правничої допомоги в Україні діє адвокатура.
    Незалежність адвокатури гарантується.
    Засади організації і діяльності адвокатури та здійснення адвокатської діяльності в Україні визначаються законом.
    Виключно адвокат здійснює захист особи від кримінального обвинувачення."
    2) підпункт 11 пункту 16-1 викласти в такій редакції:
    "11) представництво відповідно до пункту 3 частини першої статті 131-1 цієї Конституції виключно прокурорами у Верховному Суді та судах касаційної інстанції здійснюється з 1 червня 2017 року; у судах апеляційної інстанції - з 1 січня 2018 року; у судах першої інстанції - з 1 січня 2019 року.
    Представництво органів державної влади та органів місцевого самоврядування в судах виключно прокурорами здійснюється з 1 січня 2020 року.
    Представництво в суді у провадженнях, розпочатих до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя)", здійснюється за правилами, які діяли до набрання ним чинності, - до ухвалення у відповідних справах остаточних судових рішень, які не підлягають оскарженню".

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Звільнити від сплати судового збору споживачів за позовами, що пов'язані з порушенням їх прав.

    Підписів 77

    Днів залишилось 42

    Бабак Максим Андрійович
    Оприлюднена
    10 січня, 2017
    10 квітня, 2017
    42
    77

    Україна як соціальна, правова держава забезпечує захист прав усіх фізичних та юридичних осіб. Держава захищає права споживачів.
    Але, на сьогоднішній день є неоднозначна та проблемна ситуація в судовому розгляді справ щодо захисту прав споживачів. Так, в поточній редакції Закону України «Про судовий збір» №3674-VI від 01 вересня 2015 року з п.7 ч.1. ст. 5 було прибрано положення про звільнення від сплати судового збору в справах захисту споживчих прав. Проте, в Законі Україні «Про захист прав споживачів» №1023-ХІІ не було внесено відповідних змін, і відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про захист прав споживачів», особи звільняються від сплати судового збору за позовами, що пов’язання з порушенням їх прав.
    Постановою пленуму Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ від 17 жовтня 2014 року №10 «Про застосування судами законодавства про судові витрати у цивільних справах» у п.7 визначено, що в Законі України «Про судовий збір» не вказано вичерпний перелік пільг, які звільнюються від сплати судового збору. Таким чином, при звільненні споживачів від сплати судового збору потрібно користуватися Законом України «Про захист прав споживачів». Але, деякі суди зневажають зазначенні положення.
    Таким чином, створюється різне застосування одних і тих же правових актів судами України за однакових юридично значимих обставин.
    З урахуванням п.1 ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та практики ЄСПЛ (справа Креуз проти Польщі від 19 червня 2001 року) сплата судових витрат не повинна перешкоджати доступу до суду чи ускладнювати процес таким чином і такою мірою, щоб завдати шкоди суті цього права, там має переслідувати закону мету.
    З огляду на зазначенні проблеми, ми пропонуємо внести зміни до ч.1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір», а саме доповнити категорією щодо захисту споживчих прав. Зазначені зміни, які пропонуються зможуть врегулювати неоднозначність та вирішити проблему правозастосовної діяльності судами України.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Створення закону про смертне покарання в Україні. Шановні громадяни України, це на просто петиція, це наша з вами дійсність! В Україні почастішали злочини проти дітей. Вбивства, зґвалтування, катування та голод!

    Підписів 67

    Днів залишилось 10

    Сайдалимова Наталія Анатоліївна
    Оприлюднена
    09 грудня, 2016
    09 березня, 2017
    10
    67

    Прошу вибачення за те, що текст буде російською, я погано володію Українською (соромно), але це так.

    Почему я решила заговорить о смертной каре? Мое сердце переполняется болью... Я не понимаю почему мир сошел с ума. Я мама 2 сыновей 7 лет и 3.5 года. Старший аутист. И я безмерно люблю своих деток! Тяжко мне, но люблю! И сегодня увидела новости и в очередной раз в Николаеве погибли дети, мать бросила годичного и 4 летнего детей на голодную смерть заперев их в квартире, соседи слышали предсмертный вой детей и стоны, вызывали полицию(якобы)... Почему не выбили двери?...Совсем другой вопрос к их совести... Равнодушие.
    У меня не укладывается в голове, почему, почему наши дорогие Украинки (молодые мамы) творят такое зло и им есть еще и оправдание, судьи им дают очень маленькие сроки тюрьмы "нет денег, устала от тяжёлой жизни, потому и убила, чтоб не мучился, депрессия," и так далее до бесконечности. Но я считаю что нельзя оправдать умышленное убийство детей! Они не виноваты, что мы их рожаем, не можешь, не хочешь, не убивай отдай тем кто хочет иметь деток, или в детдом, интернат, там хоть и не сахар, но они живы и здоровы! Нам необходим закон, который остановит этих чудовищ от убийства!
    Закон о смертной каре в Украине! Под эту категорию должны подпадать тяжкие преступления против детей, подростков и не только.
    - педофилия
    - умышленное убийство
    - изнасилование
    -групповое насилование
    - издевательства, избиения приведшие к смерти
    -торговля органами
    -торговля детьми и подростками
    - принуждение к проституции

    Это моя первая петиция, прошу прощения если многое не по сути вопроса! Дети это наше будущее, мы в ответе за то, что привели их в этот мир. И мы с вами должны максимально обезопасить их путь и становление в нем!
    Пора очистить тюрьмы от чудовищ и предотвратить повторение смерти нового поколения нашей с вами страны введением жёстких мер.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • ЗБЕРЕЖИ ЯЛИНКУ

    Підписів 60

    Днів залишилось 52

    Леоненко Максим Дмитрович
    Оприлюднена
    20 січня, 2017
    20 квітня, 2017
    52
    60

    На новорічні свята в Україні (яка є дефіцитною на ліс), за статистикою вирубуються мільйони саджанців сосни, ялини, та ялиці, сотні тисяч варварським чином позбавляються верхівки після чого вони не здатні рости. В особливо варварських випадках, горе-лісоруби пиляють доросле дерево лише для того, щоб коли воно впаде, відрізати симпатичну верхівку.
    Маємо усвідомлювати, що саме по собі використання дерева (а кожна ялинка – це дерево) для того, щоб воно (або його верхівка) просто постояла в оселі протягом 2-х тижнів – НЕРАЦІОНАЛЬНО.
    Традиція прикрашати ялинку походить від древніх кельтів, естів, литовців, слов’ян, фіно-угорських народів, які вважали, що сила цих дерев допомагає родючості землі, а духів, які мешкали в гілках, необхідно ублажати подарунками, розвішучи їх на ялинках (не зрубаних).
    На теренах Русі, Новий рік (Новоліття) святкували в березні в переддень весняного рівнодення.
    З розповсюдженням християнства з ХІV століття церква прийняла новий обряд, і святкування Нового року перенесли на - 1 вересня «православне новоліття».
    Петро І, уподобавши традиції Заходу, в грудні 1699 році, наказав святкувати Новий рік – 1 січня, та прикрашати на свята двори, оселі, дороги, дахи трактирів хвойним гіллям (не зрубаними ялинками).
    Під час Першої Світової війни існувала заборона продажу ялинок на Новий Рік. Традиція повернулась після революції 1917 року і до 1924 року. Після смерті Леніна символіка Різдвяної ялинки піддалась критиці, і знову заборонена.
    Але, в уряді більшовиків були й ті, хто полюбляв наряджати на Новорічні свята ялинку. Більшовик, Постишев П.П., розмістив 28.12.1935 року в газеті «Правда» статтю, де закликав повернути дітям Новорічну ялинку, мотивуючи це тим, що: «Діти робітників із заздрістю через вікно гляділи на блискучу різноманітними вогниками ялинку і на радіючих навкруги неї дітей багатіїв…давайте організуємо веселу зустріч Нового року для Наших дітей, влаштуємо хорошу радянську «Ёлку» у всіх містах і колгоспах…»
    Сталін підтримав «добру» ініціативу і продаж новорічних ялинок знову було дозволено. 31 грудня 1935 року з’явилось нове свято «Новогодняя Ёлка – свято радісного і щасливого дитинства».
    Новорічна ялинка – найвдаліший штучний і привитий слов’янам обряд, який замінив собою справжні давні обряди.
    Звісно, що змінити відношення людей до Новорічної ялинки, Діда Мороза, які протягом декількох поколінь виховувались в дусі цих традицій дуже складно. Але альтернативою можуть бути: штучна ялинка, ялинки в горщиках, хвойне гілля.
    Маючи на меті подолання негативних наслідків згубної економічної та екологічної політики України, вважаю за доцільне прийняти на законодавчому рівні наступні рішення:
    1. Ввести зміни в діюче законодавство України, якими передбачити мораторій на продаж в якості новорічних прикрас ялинок, сосен, ялин, (крім рослин в горщику).
    2. Створити додаткові державні розплідники для вирощування ялинок в горщику з метою забезпечення попиту з надання послуг з продажу та прокату живих ялинок.
    Прошу підтримати

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Петиція про локалізацію (переклад/озвучення) відеоігор, прикладних програм українською мовою що продаються на території України, та мають цифрову або фізичну дистрибуцію.

    Підписів 54

    Днів залишилось 62

    Левдар Артур Олександрович
    Оприлюднена
    30 січня, 2017
    30 квітня, 2017
    62
    54

    Чому всі ліцензійні відео/комп'ютерні/консольні ігри що поширюються на території України на російській мові та з російським озвученням?

    Прошу прийняти указ про обов'язковий переклад (озвучення, субтитрування) усіх відеоігор, прикладних та навчальних програм в українському прокаті.
    Відеоігри, що продаються на території України мають мати українську локалізацію та бути озвучені/субтитровані державною мовою.

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Ввести поняття політичної недоторканості народних депутатів, та вилучити загальне поняття недоторканості.

    Підписів 49

    Днів залишилось 55

    Тимчур Олег
    Оприлюднена
    23 січня, 2017
    23 квітня, 2017
    55
    49

    Прийняти закон про зняття загальної недоторканості з народних депутатів та встановити політичну недоторканість депутатів. В законі чітко визначити політичні діяння за які депутат не може бути притягнутий до будь якої міри відповідальності.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН