ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Заборона стихійних ринків з продажем тварин. Введення ліцензії на на розмноження та продаж домашніх тварин.

    Підписів 2644

    Днів залишилось 6

    Альохіна Анастасія
    Оприлюднена
    28 серпня, 2019
    28 листопада, 2019
    6
    2644

    На сегодняшний день существует множество стихийных рынков с продажей домашних животных. Многие люди не стерилизуют своих питомцев и когда те приносят потомство в лучшем случае их утопят или попробуют самостоятельно пристроить. В худшем их выбросят в коробке на улицу или отнесут людям на стихийный рынок.
    С этого момента начинается тяжёлая судьба этих животных. Кому-то повезёт и их сразу купят, но даже один день в этом аду, повод задуматься. Животных не кормят, они целый день сидят в переноске под палящим солнцем. Они ходят под себя в этой же переноске (которые естественно никто не моет). Некоторые после многих мучительных дней в этом кошмаре умирают от жары/голода/обезвоживания.
    Давайте остановим этот кошмар и вспомним всё-таки что мы живём в современном мире, гуманности по отношению к себе и окружающим.
    О чем мы просим:
    -Запретить продажу, а так же прийом котенков и щенков от других людей для дальнейшей продажи домашних животных на стихийном рынке.
    - Внести в закон обязательное наличие лицензии для разведения и продажи домашних животных.
    -Чипирование домашних питомцев для внесения в единый реестр.
    - Административная и уголовная ответственность за разведение и продажу животных без наличия лицензии.
    Пожалуйста не оставайтесь равнодушными к этой проблеме.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Про заборону вирубки Карпатських лісів

    Підписів 1667

    Днів залишилось 24

    Герман Адріан Костянтинович
    Оприлюднена
    16 вересня, 2019
    16 грудня, 2019
    24
    1667

    Доброго дня, шановні народні депутати Верховної Ради України 9 скликання, я і мільйони українців звертаємося до вас з проханням ввести законопроект про повну заборону вирубування лісу в Карпатах і по всій Україні!

    Дерева - це наші легені, а не об'єкт наживи!
    Потрібно думати про наступні покоління та екологію нашого краю!

    Пропоную вам вести кримінальну відповідальність строком позбавлення волі від 25 років до довічного ув'язнення для всіх учасників. Замовник придумавший злочину схему, посередник котрий втілює злочину схему, лісничий орган що надає дозвіл на вирубку лісу відповідно до злочинної схеми, митники котрі випускають ліс за кордон, губернатор котрий не контролює стан ввіреної йому області, правоохоронні органи в лиці очільників МВС СБУ Прокуратури , (довічне ув'язнення), виконавець (лісоруб, водій лісовоза) ( від 25 років залежить від нанесених збитків).

    Якщо вами не буде прийнято ніяких мір, то від Карпат залишуться лише лисі гори, а від інших українських лісів тільки пеньки.

    Прошу всіх підтримати цю петицію та прошу народних депутатів Верховної Ради України подумати про майбутнє українських лісів та проголосувати за цей законопроект. Збережемо українські ліси разом!

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Необхідно створити зоополіцію в Україні!

    Підписів 1377

    Днів залишилось 34

    Вульчин Андрій Ігорович
    Оприлюднена
    26 вересня, 2019
    26 грудня, 2019
    34
    1377

    Звернення підтримали 77 депутатів. В даний час можливість створення такої окремої структури, як зоополіція, не передбачена законодавством України і вимагає регламентації нормативно-правовими актами України.
    «З метою захисту домашніх і безпритульних тварин від жорстокого поводження і попередження нападів агресивних тварин на людей, як раз і необхідно створити зоополіцію. Зазначу, що відповідне рішення підготовлено у відповідь на електронну петицію, яка пропонувала створити окрему службу, яка буде захищати тварин», — пояснив автор рішення, депутат Київради Костянтин Яловий.
    Зоополіція повинна захищати тварин від жорстокого поводження і насильства,також допомагати пошуку загублених тварин, карати по закону власників тварин які викидають собак і кішок на вулицю, чіпування тварин і оснащення GPS навігатором для швидкого пошуку зниклої тварини.
    Всіх цивілізованих країнах світу працює зоополіція.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Про заборону використання антибіотиків у м'ясній, молочній та рибній промисловості України.

    Підписів 1318

    Днів залишилось 13

    Коваленко Олексій Вікторович
    Оприлюднена
    05 вересня, 2019
    05 грудня, 2019
    13
    1318

    Застосування антибіотиків у птахівництві, скотарстві, рибництві та в багатьох інших сферах сільського господарства для стимуляції росту та профілактики захворювань тварин, а також збільшення термінів зберігання продукції призвело до появи супербактерій, резистентних (стійких) до антибіотиків, й передачі таких генів-переносників людині. ООН вважає це глобальною загрозою та відносить її вирішення до головних завдань людства.

    За даними Всесвітньої організації охорони здоров'я обсяг використаних у ветеринарії антибіотиків тільки для продуктивних тварин, птиці та аквакультури на сьогодні більш ніж у 2 рази перевищує загальний обсяг лікарських засобів, що застосовуються в медицині. Також зростають масштаби застосування антибіотиків для обробки призначених для тривалого зберігання і транспортування риби та морепродуктів, фруктів та овочів. Окрім появи стійких бактерій, негативні наслідки відбуваються і від потрапляння до організму людини антибіотиків через продукти харчування.

    Згідно з прогнозом Всесвітньої організації охорони здоров'я до 2050 року щорічна смертність через антибіотикорезистентність дясягатиме понад 10 млн людей. А сумарні втрати ВВП країн світу прогнозуються на рівні 8%, або близько 100 трлн доларів.

    В Україні ж немає жодної статистики, яка фіксує безконтрольне застосування антибіотиків у харчовій промисловості та наслідків цього. Проте загроза здоров’ю людей від цього не зникає.

    Поряд з очевидною користю від цілеспрямованого застосування антибіотиків, як лікарських засобів, сьогодні вже доведено й існування їх побічних ефектів на організм від їх безконтрольного використання:
    - формування антибіотикорезистентності до збудників харчових інфекцій, що позбавляє людину ефективних засобів лікування захворювань;
    - поширення збудників інфекційних захворювань зі зміненими властивостями та підвищеною агресивністю;
    - алергізація населення;
    - порушення мікрофлори шлунково-кишкового тракту.

    Винахід антибіотиків - це прорив у медицині, проте антибіотикорезистентність від їх безконтрольного використання у харчовій промисловості позбавить нас ефективних засобів лікування, що збільшить випадки невиліковних захворювань або ускладнить перебіг лікування.

    Антибіотикорезистентність - це проблема, вирішувати яку необхідно спільно державі, суспільству та виробникам!

    Будьте відповідальними за власне майбутнє та майбутнє своїх дітей.
    Підтримайте петицію!

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Заборона зоопарку

    Підписів 801

    Днів залишилось 27

    Заровна Юлія Миколаївна
    Оприлюднена
    19 вересня, 2019
    19 грудня, 2019
    27
    801

    Пропонується заборонити використовувати тварин у пересувних і стаціонарних цирках, а також створювати й утримувати контактні зоопарки.

    З цією метою передбачається доповнити закон «Про захист тварин від жорстокого поводження» новими правилами поводження з тваринами, що використовуються у видовищних заходах, у спорті, при організації дозвілля.

    Так, передбачається, що при дресируванні тварин не має допускатися використання електрошоку, вогню, гострих предметів, голодування та нанесення ударів.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Знизити пенсійний вік до 55 років для чоловіків та 50 років для жінок

    Підписів 552

    Днів залишилось 6

    Сегедін Арсен Юрійович
    Оприлюднена
    28 серпня, 2019
    28 листопада, 2019
    6
    552

    З метою підвищення очікуваної тривалості життя в Україні, а також у зв'язку з науково-технологічним прогресом, пропоную знизити пенсійний вік до 55 років для чоловіків та 50 — для жінок. Для працівників, задіяних на шкідливому або небезпечному виробництві, наприклад шахтарі, встановити пенсійний вік на 10 років нижче від стандартного, тобто: 45 — для чоловіків та 40 — для жінок.
    Крім того, пропоную встановити розмір пенсії як такий, що дорівнює 90% від діючої на момент виплати пенсії заробітної платні на посаді, з якої особа пішла на пенсію. Зростає заробітна плата робітників — зростає пенсія пенсіонерів!

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Народні депутати України повинні, як в Європі, отримувати заробітну плату в середньому не більше 2,5 середніх зарплат в Україні, і не мати ніяких пільг

    Підписів 360

    Днів залишилось 32

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    24 вересня, 2019
    24 грудня, 2019
    32
    360

    Статтею 43 Конституції України встановлено, що кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.

    Статтею 78 Конституції України встановлено, що народні депутати України здійснюють свої повноваження на постійній основі.

    Статтею 1 Закону України "Про статус народного депутата України" встановлено, що:
    - Народний депутат здійснює свої повноваження на постійній основі;
    - Держава гарантує народному депутату забезпечення необхідними умовами для здійснення ним депутатських повноважень.

    Однак ані Конституцією, ані Законом України "Про статус народного депутата України" НЕ ВСТАНОВЛЕНО як розраховується ЗАРПЛАТА народного депутата України і як вона співвідноситься до середньої зарплати в Україні, хоч це важливе для громадян України, які є найбіднішими в Європі.

    З українських ЗМІ:
    - РБК-Україна: Скільки отримує народний депутат за місяць: інфографіка.
    Якщо врахувати, що з 27 листопада 2014 до 30 червня 2019 нардепи восьмого скликання отримали з держбюджету заробітну плату на загальну суму 469 млн 12 200 грн, виходить, що середня зарплата одного парламентарія склала близько 92 000 грн (без сплати податків).

    - Мінфін: Середня зарплата в Україні.
    Середня зарплата в Україні у липні 2019 склала 10971 грн.

    Тобто, якщо взяти співвідношення середньої зарплати українського парламентарія (92 000 грн. з 27 листопада 2014 до 30 червня 2019) до останніх данних середньої зарплати в Україні (10971 грн.) - це складає 8,4 раза.

    З "euronews.": Сколько платят депутатам в Европе (перевод)
    Соотношения зарплат парламентариев ЕС со средним доходом населения:
    - Италия - 5,3;
    - Литва - 4,3;
    - Эстония - 4,0;
    - Болгария - 3,5;
    - Латвия - 3,3;
    - Румыния - 3,1;
    - Австрия - 3,1;
    - Венгрия - 2,9;
    - Германия - 2,8;
    - Великобритания - 2,7;
    - Португалия - 2,7;
    - Польша - 2,7;
    - Греция - 2,7;
    - Нидерланды - 2,5;
    - Франция - 2,5;
    - Словакия - 2,3;
    - Чехия - 2,2;
    - Ирландия - 2,1;
    - Швеция - 2,0;
    - Словения - 2,0;
    - Хорватия - 2,0;
    - Бельгия - 2,0;
    - Финляндия - 1,9;
    - Дания - 1,8;
    - Кипр - 1,8;
    - Люксембург - 1,5;
    - Испания - 1.2;
    - Мальта - 1,1;
    Средний по ЕС - 2,5

    Тоді чому громадяни України, які є найбіднішими в Європі, повинні платити народним депутатам України найвищі заробітні плати в Європі?

    До того ж українські парламентарії мають ще пільги, чого немає у депутатів в Європі, наприклад:
    Пунктом 13 статті 20 Закону України "Про статус народного депутата України встановлено, що:
    - За народним депутатом, строк повноважень якого закінчився, зберігається безкоштовне медичне обслуговування у тих закладах охорони здоров’я, до яких він був прикріплений у період виконання депутатських повноважень.

    В зв'язку з вищенаведеним, ВИМАГАЮ від народних депутатів України:

    1.ПРИВ'ЯЗАТИ середню зарплату народних депутатів України до середньої зарплати в Україні;

    2.ЗРОБИТИ співвідношення середньої заробітної плати народних депутатів України до середньої зарплати в Україні не більше 2.5 рази, щоб було як в Європі;

    3.ЗМЕНШИТИ сьогоднішню середню заробітну плату народних депутатів України в 3 рази, щоб співвідношення її до середньої зарплати в Україні було не більше 2,5 рази;

    4.Ліквідувати всі пільги народним депутатам України, щоб було як в Європі

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Відміна ЗНО для студентів коледжів та технікумів.

    Підписів 337

    Днів залишилось 20

    Мельников Олександр Олександрович
    Оприлюднена
    12 вересня, 2019
    12 грудня, 2019
    20
    337

    ЗНО містить багато складних запитань, і не кожна людина на них відповість , по друге , раніше люди обходились і без ЗНО , а по третє ЗНО не є якісним показником знань , пропоную відмінити ЗНО , адже запитання для написання ЗНО є не реальними

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • ЗАБОРОНА ПОЛЮВАННЯ НА ТВАРИН В УКРАЇНІ

    Підписів 270

    Днів залишилось 65

    Буглак Ольга Олександрівна
    Оприлюднена
    26 жовтня, 2019
    26 січня, 2020
    65
    270

    Усім, хто займається полюванням, потрібно порадити поставити себе на місце тих тварин, на яких вони полюють. Нехай вони уявлять собі, як це - помирати, відчуваючи жахливий страх, коли тебе наздоганяє зграя собак і людей з рушницями. У тебе ніяких прав, ніякого захисту, ніякого виходу. Собаки накидаються на тебе, і люди, що приспіли, в тебе стріляють. Відчуй цей пекельний біль від іклів, що встромлюються в тебе, і куль. А люди веселяться і радіють: твоя смерть - це для них розвага.

    Я пропоную заборонити на ЗАКОНОДАВЧОМУ РІВНІ полювання на тварин в нашій країні та запровадити КРИМІНАЛЬНУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ. Покарання у вигляді штрафу мінімум 100 000 грн., або позбавлення волі на строк до п’яти років.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Установить минимальный прожиточный минимум в Украине на уровне депутатской зароботной платы 19 тыс грн

    Підписів 222

    Днів залишилось 17

    Гришко Сергей Сергеевич
    Оприлюднена
    09 вересня, 2019
    09 грудня, 2019
    17
    222

    Установить минимальный прожиточный минимум на уровне депутатской зароботной платы 19 тыс грн,т.к некоторые чиновники за наш счёт позволяют себе назначать по 1 миллиону гривней в месяц,а мы не можем свести концы с концами ,и вынуждены ежать по польшам и италиям в поисках денег для лучшей жизни,давайте слуги Народа Украины исполняйте Нашу Волю!!!!!!кто за Украинцы подписываем петицию!!!!!!

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Збільшити виплати по догляду за дитиною до трьох років

    Підписів 213

    Днів залишилось 31

    Виденкова Мария
    Оприлюднена
    23 вересня, 2019
    23 грудня, 2019
    31
    213

    Прошу розглянути цю петицію,бо це є дуже важливим для майбутнього країни!
    Я вважаю що кожна мати підпишеться під кожним словом.
    Прошу Вас переглянути суму виплат по догляду за дитиною до 3-х років,адже ця сума не відповідає нинішнім цінам на дитяче харчування(якщо мати не годує грудьми),а також щомісячні виплати не вистачає на підгузки та одяг.
    Також хочу зазначити, що перша допомога у розмірі 10320 гривень не дає змоги купити навіть візочок для дитини який прослужить довго.
    Вважаючи на те, що жінка яка працювала і отримувала мінімальну заробітну плату у розмірі 4132(в нашому регіоні),не може щомісяця отримувати 860 грн,ЦЕ ЗНУЩАННЯ!!
    Навіть не враховуючи ціни на пологи, а вони хоч і мають бути безкоштовними, але це далеко не так! Вони коштують в середньому від 4000 до 7000 грн(якщо добрий перебіг пологів)
    Не враховуючи на той перший пакет для дитини з мінімальним набором речей який видають тепер після пологів кожній породіллі, хочу привести базовий перелік речей які потрібні у перщі три місяці життя новонародженого:
    1) візочок- його ціна від 13000-20000 гривень,це такий прослужить років до 2-х
    2)не нова кроватка з матрацом обійдеться у 1500-2000 грн
    3)пелюшки, одяг, підгузки, ліки, суміш для годування- це все на місяць виходить близько 2500-3000 грн(враховую ціни в нашому місті)
    Тобто перед кожною середньо статистичною родиною постає ВЕЛИКЕ питання і вибір народжувати чи НІ!!!
    Ми прагнемо до Європи, задивляємось за пагорб, але не бачимо, що відбувається в нас під носом. За кордоном піздно народжують бо роблять кар"єру, а в нас бо збирають гроші щоб народити, прогодувати та одягти.
    Ця петиція є криком душі, бо ціни на комірне, на їжу,одежу перевищують дохід.
    Приведу приклад на своїй родині. Нас троє: я, чоловік та десятирічний син, живемо у місті Запоріжжя.
    Наш сумісний дохід разом з чоловіком складає на місяць - 13000 гривень.
    З них на оренду житла і комірне в опалюваний сезон витрачаємо 6000 гривень, бо свого житла не маємо змоги мати, адже кредити на ньго мають таку високу щорічну ставку, що вона не є підйомною для моєї родини.
    І так на життя в нас залишається 7000 гривень, в цю сумму входить: їжа-4000 гривень(це по 1000 грн на тиждень), одяг на дитину, не кажучи про себе,на її харчування у школі,нам з чоловіком на проїзд,я вже не кажу про шкільні взноси,хвороби(ліки нині також не дешеві).
    Отже на прикінці місяця якщо щось залишається, то означає пощастило трохи з економити.
    Зараз знаходжусь при надії і з жахом дивлюсь у майбутнє, бо не можу представити, що я приносила дохід мінімальну заробітну плату, а коли піду у декретну відпустку, мій дохід впаде нижче нема куди - 860 грн на місяць.
    Я сподіваюсь на розуміння, бо моя родина не одна така, нас багато(
    З повагою мати яка любить своїх дітей і свою країну!

    СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • ПРО ГУМАННЕ СТАВЛЕННЯ ДО ТВАРИН В УКРАЇНІ.

    Підписів 172

    Днів залишилось 88

    Черная Елена Анатольевна
    Оприлюднена
    19 листопада, 2019
    19 лютого, 2020
    88
    172

    Цією ПЕТИЦІЄЮ на перший план серед означених актів виносимо Європейську конвенцію про захист домашніх тварин, ухвалена у 1987 р., з одного боку, як перший детально регламентований документ, присвячений гарантіям добробуту не окремих вразливих або економічно цінних тварин, а тварин-компаньйонів, що стали безпритульними, й людські знущання з яких найчастіше залишаються латентними; з другого боку, як документ, у якому безпосередньо говориться про цінність життя та добробут кожної тварини. Україна стала двадцять третьою державою, що підписала і ратифікувала цю Конвенцію., адже жорстоке поводження з тваринами несе в собі загрозу основним моральним цінностям і загальнолюдським нормам моралі, попирає Закон України «Про захист тварин від жорстокого поводження, а також сприяє розвитку і укоріненню в суспільстві жорстокості, не тільки для тварин, але і для людей, що є небеспечним для всього суспільства України в цілому. Проблема безпритульних тварин, насамперед собак і котів, вирішується в багатьох містах УКРАЇНИ в негуманний спосіб. Особливо жорстоким є ставлення до безпритульних тварин у комунальному підприємстві « ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ТВАРИНАМИ» м.Харкова, де знищують більш, ніж, 5000 особин на рік! У цю цифру входять тварини, якi гинуть, перебуваючи в карантинi в жахливих умовах, не отримуючи ветеринарноi допомоги. Аналогічним є комунальне підприємство «ЦЕНТР ЗАХИСТУ ТВАРИН» у м. Миколаїв та ще у ряді міст України, де ставлення до безпритульних тварин, переходить за усякі межі моралі й підпадає під відповідальність КК України ст.299. Але , як показав багаторічний досвід, масове знищення безпритульних тварин не дає результату. Їх кількість не зменшується, і з року в рік ці підприємства продовжують свою вбивчу діяльність, витрачаючи на неї десятки мільйонів гривень платників податків, безкарно порушуючи Закони України. Безпритульні тварини- це наслідок безвідповідального ставлення людини до свого чотирилапого друга. Тварин залишають на вулицях на призволяще, не отримуючи за це ніякого покарання.. Саме для вирішення цього питання на державному рівні просимо Вас ініцювати внесення наступних змін до Закону України « Про захист тварин від жорстокого поводження»: АГРЕСИВНА ПРОПАГАНДА ВЖЕ ПРИЙНЯТИХ Й ПРАЦЮЮЧИХ ЗАКОНІВ УКРАЇНИ, ЩО СТОСУЮТЬСЯ ЗАХИСТУ ТВАРИН, А ТАКОЖ КРИМІНАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА НЕГІДНІ ДІЯННЯ. АКТИВНА ПРОСВІТНИЦЬКА ПРОПАГАНДА З ЕЛЕМЕНТАМИ НАВЧАННЯ СЕРЕД УСІХ ВЕРСТВ НАСЕЛЕННЯ, ОСОБЛИВО СЕРЕД ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ. ПОСТІЙНЕ ВИСВІТЛЕННЯ У ЗМІ ЯК ПРИКЛАДІВ ГУМАННОГО СТАВЛЕННЯ ДО БРАТІВ НАШИХ МЕНШИХ, ТАК І ПРИКЛАДІВ ПРИТЯГНЕННЯ ДО ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ЖОРСТОКЕ ПОВОДЖЕННЯ З ТВАРИНАМИ.

    1) ЗАПРОВАДЖЕННЯ ОБОВ’ЯЗКОВОГО ОБЛIКУ ДОМАШНIХ ТВАРИН МЕТОДОМ ЧИПУВАННЯ, ПОСИЛИТИ ПОКАРАННЯ ГРОМАДЯН, У РАЗІ ЗАЛИШЕННЯ ДОМАШНЬОЇ ТВАРИНИ НА ПРИЗВОЛЯЩЕ, У РАЗІ ПОРУШЕННЯ УМОВ УТРИМАННЯ ДОМАШНІХ ТВАРИН,ТА У РАЗІ НЕКОНТРОЛЬОВАНОГО РОЗВЕДЕННЯ ПРИПЛОДУ ТВАРИНИ, РОЗРОБИВШИ СИСТЕМУ ШТРАФІВ( система штрафів повинна залежати від того, чи (стерилізована тварина , а не від кількості тварин) (ЦЕЙ ПУНКТ ВСТУПАЄ У ПРОТИРІЧЧЯ ІЗ ЗАКОНОМ ПРО НЕДОТОРКАНІСТЬ ЖИТЛА, тож за парканом може творитися, що завгодно).

    2)ЗОБОВ’ЯЗАТИ ТАКІ УСТАНАВИ, ЯК КОМУНАЛЬНІ ПІДПРИЄМСТВА, ЩО ПОКЛИКАНІ УТРИМУВАТИ ТА ПРИЛАШТУВАТИ БЕЗПРИТУЛЬНИХ ТВАРИН, ВСІ ПРИТУЛКИ, ЯКІ МАЮТЬ БІЛЬШ 5 ТВАРИН:
    А)З метою контролю поводження з тваринами, забезпечити доступ до карантинних майданчиків представникам зоозахисних органiзацiй разом з волонтерами або шляхом вiдвiдування їх ветеринарною службою, або шляхом цiлодобового спостереження в режимi он-лайн
    Б)Вести строгий облiк тварин, якi надходять до закладу, протягом доби з моменту, як тварина надійшла, викладати відео- і фотозвіт про стан тварини, створити на кожну тварину супровідний документ , до якого вносяться всі заходи, які були надані тварині.

    3)ЗАБОРОНА ЕВТАНАЗІЇ БЕЗПРИТУЛЬНИХ ТВАРИН , ЯК МЕТОДУ РЕГУЛЮВАННЯ ЇХ ЧИСЕЛЬНОСТІ;

    4) ЗАПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДУ СТЕРИЛІЗАЦІЇ, ЯК ЄДИНОГО ДІЄВОГО ТА ГУМАННОГО МЕТОДУ РЕГУЛЮВАННЯ ЧИСЕЛЬНОСТІ БЕЗПРИТУЛЬНИХ ТВАРИН

    5) ВИЗНАТИ КОТІВ частиною ЕКОСИСТЕми МІСТ, МІСТЕЧОК, СЕЛИЩ В УКРАЇНІ.

    6) ЗАПРОВАДИТИ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ПОЛІЦІЇ - ЗООПОЛІЦІЯ, АБО ІНШИЙ КОНТРОЛЮЮЧИЙ ОРГАН - ЗООІНСПЕКЦІЯ, У ЯКОМУ ОБОВ.ЯЗКОВА ПРИСУТНІСТЬ ПРЕДСТАВНИКІВ ЗООЗАХИСНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ, ОСНОВНОЮ ФУНКЦІЄЮ ЯКОГО Є КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОННАННЯМ НОРМ ЗАКОНУ, ЩО СТОСУЄТЬСЯ ЗАХИСТУ ТВАРИН, ТА ІНФОРМАЦІЙНО-ПРОСВІТНИЦЬКА РОБОТА ПО ОХОРОНІ ТВАРИН ВІД ЖОРСТОКОГО ПОВОДЖЕННЯ.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Поднятие зароботной платы на железнодорожном транспорте и выплата 13-й зарплаты.

    Підписів 167

    Днів залишилось 27

    Савельєв Євген Костянтинович
    Оприлюднена
    19 вересня, 2019
    19 грудня, 2019
    27
    167

    Поднятие зарплаты на железнодорожном транспорте и выплата 13-й зарплаты в полном объёме.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • ПІДТВЕРДЖЕННЯ ПРАВА ДІТЕЙ ВІДВІДУВАТИ ШКОЛИ ТА ДИТЯЧІ САДОЧКИ НЕ ЗАЛЕЖНО ВІД НАЯВНОСТІ ПРОФІЛАКТИЧНИХ ЩЕПЛЕНЬ

    Підписів 165

    Днів залишилось 12

    Осіпов Денис Валерійович
    Оприлюднена
    04 вересня, 2019
    04 грудня, 2019
    12
    165

    Суть питання: Примушують робити щеплення дітям. Погрожують та фактично усувають дітей від перебування у дитячих садках та школах.

    Необхідно: Відповідно до ст. 53 Конституції України (Кожен має право на освіту), закріпити на законодавчому рівні право всіх дітей відвідувати школи та дитячі садочки не залежно від наявності профілактичних щеплень.

    Для цього необхідно внести зміни до ст. 15 закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", згідно з якими ПІДТВЕРДИТИ право дітей відвідувати дошкільні та шкільні навчальні заклади не залежно від наявності профілактичних щеплень.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Негайно скасувати ЗНО!

    Підписів 155

    Днів залишилось 24

    Герман Адріан Костянтинович
    Оприлюднена
    16 вересня, 2019
    16 грудня, 2019
    24
    155

    Зовнішнє тестування - це комплекс процедур та засобів, що були створені для контролю знань кожного випускника в Україні. Зовнішнє оцінювання дозволяє встановити загальний рівень підготовки не тільки всіх абітурієнтів на території нашої держави, але й кожного учасника окремо, видавши йому його окремий результат у вигляді рейтингового балу за 200-бальною шкалою. ЗНО - це український аналог SAT (Standardized Aptitude Tests), Abitur, Matura тощо. Проте процедура зовнішнього тестування оцінює кожного його учасника однаково, оскільки існують одні і ті ж завдання для всіх абітурієнтів, одна і та ж рейтингова система, одні і ті ж прохідні бали з різноманітних предметів. А чи однаковий рівень підготовки у всіх випускників закладів середньої освіти? На знання учня впливає не тільки наполегливість чи прагнення вчитися, а й фінансування закладу, де він навчається, належна підготовка вчителів(викладачів), умови життя, проведення дозвілля, відпочинок. Можна порівняти провідну київську загальноосвітню школу, де є хороше фінансування, повне забезпечення матеріальними і навчальними ресурсами та загальноосвітню сільську чи районну школу, яка взагалі не фінансується, учні якої забезпечені навчальними матеріалами неналежно або ж взагалі ними не забезпечені. Також варто врахувати якість життя в селі та в місті. Учні престижних міських шкіл проводять канікули закордоном та беруть участь в різноманітних міжнародних та громадських програмах, де вони набираються досвіду спілкування з іноземцями та покращують свої мовні знання. Жителі села, що відвідують сільські чи районні загальноосвітні державні установи не отримують хороших мовних знань, оскільки деколи самі вчителі чи викладачі не мають достатнього рівня кваліфікації. Це стосується вивчення не тільки мов, а й інших предметів. Зовнішнє оцінювання не враховує відсутність хорошого навчального рівня, який надала школа, а лише підтверджує його, тому це не є справедлививим щодо абітурієнтів із так званих «слабких» закладів середньої освіти. В цій ситуації варто ліквідувати зовнішнє оцінювання, адже воно не є об‘єктивним через різнний рівень підготовки, що надають загальноосвітні заклади. Проте система незалежних загальних екзаменів прижилась в країнах Європейського союзу, адже європейська провінціальна школа, гімназія чи ліцей дає знання такого ж рівня, що й міський загальноосвітній заклад. Тому тут є доречним застосувати іспити для всіх абітурієнтів країни. Я пропоную сказувати загальний державний контроль знань у вигляді ЗНО в Україні, а замість нього кожен загальноосвітній заклад може самостійно створювати власний контроль знань випускників. Отже, на даний момент є необхідність скасування зовнішнього незалежного оцінювання, адже наша держава поки не здатна забезпечити однаковий рівень знань для всіх учнів та абітурієнтів.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Спалювання бур'янів у сільському господарстві.

    Підписів 154

    Днів залишилось 25

    Соколовий Ростислав Віталійович
    Оприлюднена
    17 вересня, 2019
    17 грудня, 2019
    25
    154

    Щороку, в осінній час у селах господарі приводять до порядку свої городи, і те що вони прибрали ( усі бур'яни, горіхове листя) спалюється. Після такої процедури важко спокійно насолоджуватися чистим повітрям села. Здебільшого ті хто палять говорять так коли їм роблять зауваження "Дід палив, батько палив і я буду палити", через таких паліїв в Україні народжується більше хворих дітей, а це уже проблема майбутнього держави.
    Думаю збільшення контролю екологічних служб у селах, і збільшення штрафу (5000), тільки такі методи зможуть хоч трохи зменшити кількість паліїв в Україні.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Відсторонення з посади голови комітету Верховної Ради України Галини Третьякової за публічне приниження воїнів-контрактників та пропозицію позбавлення їх статусу "Учасників Бойових Дій"

    Підписів 147

    Днів залишилось 47

    Мальський Ярослав Анатолійович
    Оприлюднена
    08 жовтня, 2019
    08 січня, 2020
    47
    147

    Від імені учасників бойових дій (і не лише контрактників, до яких я сам не належу), волонтерів, громадських діячів та свідомих громадян України офіційно висловлюю недовіру голові комітету Верховної Ради України з питань соціальної політики і захисту прав ветеранів Галині Третьяковій і вимагаю її зміщення із посади голови даного комітету та принесення її публічних вибачень перед ветеранами-контрактниками.
    На моє глибоке переконання, заяви цієї особи щодо зняття пільг з воїнів-контрактників як з реальних учасників бойових дій і прирівняння їх до найманців - є образливими та необґрунтованими.
    Водночас, подібні ідеї підривають як статус реальних учасників бойових дій так і обороноздатність держави.
    Подібні дії Галини Третьякової свідчать про її невідповідність займаній посаді і змушують громадськість вимагати її відсторонення.
    Закликаю підтримати мою ініціативу окремих учасників бойових дій, ветеранські, громадські організації та всіх небайдужих до долі країни громадяни.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Про поновлення природного стану ріки Дніпро

    Підписів 136

    Днів залишилось 34

    Сітухо Олександр
    Оприлюднена
    27 вересня, 2019
    27 грудня, 2019
    34
    136

    Про поновлення природного стану р. Дніпро

    Протягом багатьох років українська влада ігнорує катастрофічний стан головної водної артерії України ріки Дніпро. Цей стан включає перетворення русла та прилеглих земель в болота, порушення водного та екобалансу, знищення багатьох видів флори та фауни, втрату джерел питної води, поширення шкідливої мікрофлори.
    Окрему загрозу складають комплекси штучних «морей» та греблі, що їх утворюють. Одним з їх призначень при побудові було військове – можливість швидкого затоплення територій та створення перешкод для просування військ потенційного противника на схід. Територія України і її головна річка були перетворені в «укріп район», а її населення і природні ресурси стали заручниками військової політики СРСР.
    На сьогодні, за масштабами потенційних руйнівних наслідків, комплекс дніпровських гребель і морів являють собою потенційну загрозу, яку можна порівняти з ядернім нападом. Ця загроза може бути реалізована в наслідок терористичної атаки, використання високоточної зброї, диверсії тощо. А також через стихійні фактори.
    Також, на цей час немає жодних підстав, з яких Україна повинна нехтувати станом своєї екології, безпекою, добробутом, станом здоров’я свого населення заради захищеності кордонів північного сусіда.
    Обсяг електроенергії, який виробляється дніпровськими ГЕС не може компенсувати шкоди та загрози, які вони створюють, тим більш – не може бути віднесено до екологічно безпечних джерел енергій.
    Політика української держави не відповідає практиці розвинутих країн, які останнім часом позбуваються штучних «морей» та пов’язаних з ними загроз та шкідливих факторів.
    Враховуючи вищенаведене, пропонується розробити та прийняти відповідний Закон України, що буде включати.
    1. Розробку та реалізацію Національної програми поновлення природного стану р. Дніпро, яка повинна передбачати:
    1. Поступову ліквідацію штучних «морей», утворених за течією р. Дніпро.
    2. Рекультивацію та повернення до агротехнічного, рекреаційного використання земель, що нині затоплені штучними водоймами.
    3. Створення генеруючих потужностей в електроенергетиці, насамперед – в «зеленій», екологічно безпечній, для компенсації втрати потужностей, що на цей час виробляються дніпровськими ГЕС.
    4. Запровадження програми підвищення енергоефективності ЖКХ та промислового сектору для компенсації втрати зазначених потужностей.
    5. Створення очисних споруд, які повинні припинити забруднення р. Дніпро промисловими та побутовими ввідходами.
    6. Створення транспортних шляхів, хабів, для компенсації зменшення транспортних перевезень річковим транспортом.
    7. Широке публічне обговорення всіх аспектів Національної програми, її підтримку в інформаційному та культурно просторах.
    2. Залучення іноземних інвесторів та міжнародних фінансових установ до реалізації проектів, що включені до Національної програми.
    3. Створення Національної агенції з поновлення природного стану р. Дніпро, з включення до її керівних органів представників: наукових установ, міжнародних екозахисних органызацій, фінансових інституцій, антикорупційних органів, громадських організацій, ЗМІ.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Відновлення популяції зникаючих видів риб

    Підписів 100

    Днів залишилось 18

    Веренко Віктор Васильович
    Оприлюднена
    10 вересня, 2019
    10 грудня, 2019
    18
    100

    Розроблення законопроекту або внесення змін додеяких законів України що стосуються фінансування проектів щодо зариблення водойм зникаючими видами риб та збереження їх популяції зокрема в басейні річки Тиса

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Залишити військовослужбовців, які мають вислугу на військовій службі 20 років і більше, на житловому обліку у разі звільнення з військової служби в зв’язку із закінченням строку контракту

    Підписів 94

    Днів залишилось 64

    Колесник Владислав Олександрович
    Оприлюднена
    25 жовтня, 2019
    25 січня, 2020
    64
    94

    Один із стимулів військової служби для кожного військовослужбовця є отримання житла. Порядок забезпечення військовослужбовців та членів їх сімей жилими приміщеннями регулюється статтею 12 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» (далі - Закон).

    Відповідно до частини 1 зазначеної статті військовослужбовцям, які мають вислугу на військовій службі 20 років і більше, та членам їх сімей надаються жилі приміщення для постійного проживання або за їх бажанням грошова компенсація за належне їм для отримання жиле приміщення. Такі жилі приміщення або грошова компенсація надаються їм один раз протягом усього часу проходження військової служби.

    Здавалося цілком природно, що військовослужбовець, який відслужив понад 20 календарних років, реалізує надане Законом право та отримає житло.

    Але, частиною 9 статі 12 Закону визначено, що військовослужбовці, які перебувають на обліку, під час звільнення з військової служби в запас або відставку за віком, станом здоров’я, а також у зв’язку з реформуванням ЗС України, зі скороченням штатів або проведенням інших організаційних заходів за неможливості використання на військовій службі, залишаються (за їх бажанням) на обліку у військовій частині до одержання житла з державного житлового фонду за останнім місцем проходження служби, а в разі розформування військової частини – у військовому комісаріаті і КЕВ (КЕЧ) району та користуються правом позачергового одержання житла.

    Тобто, у разі звільнення з військової служби військовослужбовців за підставами, не зазначеними в Законі, в тому числі у зв’язку з закінченням терміну дії контракту, не передбачено залишення їх на квартирному обліку у військових частинах.


    Для реалізації права, набутого військовослужбовцями, які мають вислугу на військовій службі 20 років і більше, згідно абзацу четвертого пункту 1 статті 12 Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 15, ст. 190 із наступними змінами), а також реалізації права щодо першочергового забезпечення житлом ветеранів військової служби, які потребують поліпшення житлових умов, відповідно до пункту 7 статті 6 Закону України "Про статус ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів Національної поліції і деяких інших осіб та їх соціальний захист" (Відомості Верховної Ради України, 1998 р., № 40-41, ст. 249 із наступними змінами) необхідно внести зміни у статтю 12 Закону України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» в частині залишення військовослужбовців на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, у разі звільнення з військової служби у зв’язку із закінченням строку контракту.

    Запропонований текст Закону про внесення змін додається нижче:

    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    ЗАКОН УКРАЇНИ
    Про внесення змін до Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей"

    Верховна Рада України постановляє:

    І. Внести до статті 12 Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 15, ст. 190 із наступними змінами) такі зміни:
    1) Пункт 8 викласти в такій редакції:
    "8. Військовослужбовці, які мають вислугу на військовій службі 20 років і більше, у разі звільнення з військової служби в запас або у відставку за станом здоров'я, за віком, у зв’язку із закінченням строку контракту, у зв'язку із скороченням штатів або проведенням інших організаційних заходів, у разі неможливості використання на військовій службі, а також звільнені з військової служби особи, які стали особами з інвалідністю I чи II групи, члени сімей військовослужбовців, які загинули (померли) або пропали безвісти під час проходження військової служби, мають право на безплатне одержання у приватну власність жилого приміщення, яке вони займають у будинках державного житлового фонду.

    2) Пункт 9 доповнити абзацами другим та третім такого змісту:
    "Військовослужбовці, які мають вислугу на військовій службі 25 років і більше, що перебувають на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, при звільненні з військової служби в запас або у відставку у зв’язку із закінченням строку контракту, залишаються на цьому обліку у військовій частині до одержання жилого приміщення з державного житлового фонду або за їх бажанням грошової компенсації за належне їм для отримання жиле приміщення, а в разі її розформування - у військових комісаріатах і квартирно-експлуатаційних частинах районів, та користуються правом першочергового одержання жилого приміщення.
    Військовослужбовці, які мають вислугу на військовій службі від 20 до 25 років, що перебувають на обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов, при звільненні з військової служби в запас або у відставку у зв’язку із закінченням строку контракту, залишаються на цьому обліку у військовій частині до одержання жилого приміщення з державного житлового фонду або за їх бажанням грошової компенсації за належне їм для отримання жиле приміщення, а в разі її розформування - у військових комісаріатах і квартирно-експлуатаційних частинах районів."
    У зв’язку з цим абзац другий пункту 9 вважати абзацом четвертим.

    3) Абзац четвертий пункту 9 викласти в такій редакції:
    "У разі смерті особи, зазначеної у першому та другому абзацах цього пункту, яка відповідно до законодавства мала право на позачергове (першочергове) одержання жилого приміщення, її сім'я зберігає право на одержання жилого приміщення в тому самому порядку."

    II. Прикінцеві положення
    1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
    2. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
    привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
    забезпечити прийняття нормативно-правових актів, необхідних для реалізації цього Закону;
    забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ