ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Зобов'язати Верховну Раду невідкладно прийняти закон про імпічмент президента

    Підписів 11457

    Днів залишилось 64

    Токар Ілона Володимирівна
    Оприлюднена
    20 травня, 2019
    20 серпня, 2019
    64
    11457

    Для забезпечення виконання Конституції України (розділV, статті 108, 111), про усунення Президента України з поста в порядку імпічменту, зобов'язати Верховну Раду України невідкладно прийняти закон "Про усунення з поста Президента в порядку імпічменту "

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • З приводу дати інавгурації новообраного Президента України Зеленського Володимира Олександровича на 19 травня 2019 року!

    Підписів 3891

    Днів залишилось 50

    Павліченко Наталя
    Оприлюднена
    06 травня, 2019
    06 серпня, 2019
    50
    3891

    Депутати Верховної Ради України! До вас звертається народ України, який переважною більшістю, обрав на чергових виборах Президента України нового Президента України! Рекомендуємо вам в найкоротший термін проголосувати та затвердити дату інавгурації новообраного Президента України Зеленського Володимира Олександровича!
    Сподіваємось, що народні депутати підуть назустріч своєму народу і призначать Урочисте засідання Верховної Ради з приводу складення новообраним Президентом України присяги Українському народові на дату 19.05.2019 р.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Забезпечити обов'язковість проведення дебатів на виборах Президента

    Підписів 3479

    Днів залишилось 14

    Теплухін Олексій Володимирович
    Оприлюднена
    02 квітня, 2019
    02 липня, 2019
    14
    3479

    Законодавчо впровадити обов'язковість проведення виборчих дебатів кандидатів в президенти перед кожним туром голосування.

    Необхідність такої процедури підтверджується світовим досвідом.
    Тільки на відкритих публічних дебатах кандидати зможуть оперувати не політичними лозунгами, а обговоренням реальних справ, планів та шляхів їх реалізації. Україна не має достатньо часу, аби побудувати аналогічні традиції шляхом спроб та помилок, як це зробили інші країни. Кандидат, який відмовився від дебатів в цих країнах, втрачає підтримку виборців.
    Так само він втратить підтримку виборців, якщо публічно покаже, що не має ані досягнень, ані мети, ані планів по вирішенню поточних державних проблем.
    На теперішній час такому кандидату достатньо уникати інтервью та запрошень на телеканали, що не належать йому або його спонсорам, і сподіватись на свою медійну популярність. Яка може не мати нічого спільного із рисами, необхідними для того, щоб обіймати відповідальну посаду.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Щодо зупинення рішення Верховної Ради України про прийняття проекту Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»

    Підписів 2845

    Днів залишилось 46

    Іванов Андрій Валерійович
    Оприлюднена
    02 травня, 2019
    02 серпня, 2019
    46
    2845

    Ми, громадяни України Бережна Олена Петрівна, директор Інституту правової політики та соціального захисту імені Ірини Бережної, та Іванов Андрій Валерійович, координатор руху «Захистимо російську мову в Україні», як і інші громадяни України, рідним язиком яких є російська, угорська, румунська та інші мови національних меншинств України, шоковані прийняттям Верховною Радою України рішення про прийняття в цілому проекту Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», вважаємо, що він порушує статті 10, 24, 34, 53 Конституції України, які гарантують рівні права всім громадянам України, незалежно від їх мовної приналежності, а також норми Європейської Хартії про регіональні мови, є дискримінаційним до російськомовним громадян та інших громадян меншинств, в тому числі мешканців Закарпаття.
    Ми, українці, любимо свою країну і поважаємо нашу державну мову, але багато хто з нас у повсякденному житті - вдома, на підприємствах, в лікарнях, культурних закладах, транспорті, магазинах, розмовляє рідними мовами: російською, угорською, румунською та іншими мовами. Це право гарантує нам Конституція, яка визначає європейський вибір нашої країни.
    Ми впевнені, що ви, як і ми, чітко розумієте, що це питання дуже важливе для жителів нашій багатонаціональної держави. Статтею 21 Конституції України передбачено, що права та свободи людини є непорушними. Не порушуйте наші права, гарантовані та захищені основним Законом України.
    Вимагаємо від народних депутатів, перш за все, почути думку народу України з цього приводу.
    На підставі вищезазначеного ВИМАГАЄМО від депутатів Верховної Ради України:
    1. Проголосувати за підтримку наступних проектів Постанов Верховної Ради:
    - як основну Постанову про скасування рішення Верховної Ради України від 25 квітня 2019 року про прийняття в цілому проекту Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" № 5670-д-П від 25.04.2019, поданий народними депутатами України Новинським В.В. , Вілкулом О.Ю.;
    - як альтернативну Постанову про скасування рішення Верховної Ради України від 25 квітня 2019 року про прийняття у другому читанні та в цілому проекту Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" № 5670-д-П1 від 26.04.2019 поданий народними депутатами України Бойком Ю.А., Німченком В.І., Шуфричем Н.І., Мірошниченком Ю.Р., Папієвим М.М., Іоффе Ю.Я.;
    - як альтернативну Постанову про скасування рішення Верховної Ради України від 25 квітня 2019 року про прийняття у другому читанні та в цілому проекту Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" № 5670-д-П2 від 26.04.2019 поданий народним депутатом України Долженковим О.В.
    - як альтернативну Постанову про скасування рішення Верховної Ради України від 25 квітня 2019 року про прийняття у другому читанні та в цілому проекту Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" № 5670-д-П3 від 26.04.2019 поданий народними депутатами України Дунаєвим С.В., Скориком М.Л. та Папієвим М.М.;
    2. Скасувати рішення Верховної Ради України від 25 квітня 2019 року про прийняття у другому читанні та в цілому проекту Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної".
    3. Заборонити голові Верховної Ради України Парубію А.В. підписувати проект Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" до закінчення строку, встановленого законодавством для збору підписів на підтримку цієї електронної петиції

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Відміна айфом в Україні. Доопрацювання та оновлення навчальних планів у медичних ВНЗ.

    Підписів 1824

    Днів залишилось 21

    Колосовська Анна
    Оприлюднена
    08 квітня, 2019
    08 липня, 2019
    21
    1824

    Ми - студенти медичних ВНЗ України, просимо Вас допомогти у вирішенні питання незаконності і складання студентами медиками, які навчаються за спеціальністю 222 «Медицина», іспиту ЄДКІ, в який входять КРОК 1 на іноземній мові та іспит IFOM згідно з постановою № 334 від 28 березня 2018 р. Опираючись на звернення учасників робочої наради ректорів, перших проректорів, директорів, деканів та начальників навчальних відділів закладів вищої освіти до Міністерства Охорони Здоров’я було вказано наступне:
    Постанова прийнята у 2018 році, але розповсюджується в т.ч. на студентів, які вступили до закладів вищої медичної освіти, та, відповідно, уклали договори на надання освітніх послуг навчальними закладами у 2016 році. Враховуючи відсутність затверджених стандартів вищої освіти, освітня послуга вступникам 2016 року надається на основі розроблених робочими 3 групами МОЗ України проектів стандартів (наказ МОЗ від 09.11.2015 № 733), якими складання іспиту з іноземної мови професійного спрямування та міжнародного іспиту з основ медицини не передбачалося. А тому у програми підготовки цих студентів та у вартість їхнього навчання витрати на проведення цих іспитів не закладалися.
    Щодо підготовки до складання міжнародного іспиту з основ медицини. Стандарти, на яких базується зміст міжнародного іспиту з основ медицини відсутній, перелік дисциплін, які до нього входять, та послідовність їх вивчення, не відповідають навчальним планам, які використовують навчальні заклади. Тому проведенню цього іспиту має передувати етап зміни змісту підготовки.
    Також відповідно до закону України Про вищу освіту статті 48.1 та конституції України статті 10. Державною мовою в Україні є українська мова, а мовою викладання у закладах вищої освіти є державна мова, що унеможливлює складання іспиту КРОК 1 на іноземній мові.
    За весь час свого існування на національному рівні іспит IFOM BSE (базові науки) не проводився жодного разу в жодній країні, а іспит IFOM CSE (клінічні науки) проводився та проводиться тільки у ТРЬОХ країнах: Республіках Коста-Рика та Панама, а також в Омані. Майже в усіх країнах іспит IFOM використовується або в індивідуальному порядку (студентом у центрі тестування Prometric), або окремими клінічними установами, або окремими вищими медичними навчальними закладами.
    Просимо допомогти нам у вирішенні даної проблеми, а саме відмінити айфом та подальше корегування навчальних планів наступних навчальних років. Лише разом ми зможемо забезпечити дійсне підвищення якості освіти та контролю знань замість введення чергового іспиту "для галочки".

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Заборона використання поліетиленових пакетів

    Підписів 1681

    Днів залишилось 21

    Шевченко Микола Сергійович
    Оприлюднена
    08 квітня, 2019
    08 липня, 2019
    21
    1681

    Пропоную повністю заборонити з 1 січня 2020 року використання в Україні поліетиленових пакетів.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Про збільшення грошового забезпечення курсантів ВВНЗ Збройних Сил України

    Підписів 1558

    Днів залишилось 50

    Акімов Єрофій Євгенович
    Оприлюднена
    06 травня, 2019
    06 серпня, 2019
    50
    1558

    Сьогодні влада проголошує,ніби збільшено грошове забезпечення всіх категорій військовослужбовців ЗСУ у декілька разів. Але чи правильно розподіляються кошти?

    Наприклад,солдат контрактної служби отримує 10 тисяч грн. грошового забезпечення, а курсант, який прийшов навчатись військовій справі й отримувати почесне звання офіцера Збройних Сил України отримує всього лише 628 гривень, при цьому так само несе службу й укладає контракт на навчання, та службу після навчання на строк 5 років. До того ж, з таким грошовим забезпеченням мотивація до навчання суттєво знижується, призводить до низького кваліфікаційного рівня офіцерського складу, що у свою чергу знижує обороноздатність країни.

    Керуючись ст.3, 17, 46, 65 Конституції України пропоную:

    1. Встановити для курсантів ВВНЗ ЗСУ грошове забезпечення на рівні військовослужбовців контрактної служби.

    2. Встановити надбавки до грошового забезпечення курсантів, які передбачені для військовослужбовців контрактної служби.

    3. Грошове забезпечення курсантів,які мають звання сержантського (старшинського) складу та перебувають на посадах командирів (начальників) встановити відповідно до окладу військовослужбовців контрактної служби.

    4. Внести відповідні поправки для реалізації вищезазначених пропозицій до Закону України "Про державний бюджет України" та іншого законодавтсва, яке регулює грошове забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України.

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Припининення масової вирубки лісів та шкоди природі!

    Підписів 759

    Днів залишилось 7

    Лангільде Мирослав Сергійович
    Оприлюднена
    25 березня, 2019
    25 червня, 2019
    7
    759

    Прошу нашу владу про створення Закону про адміністративну чи кримінальну відповідальність за незакону вирубку лісів.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Стаття 80. Депутатська недоторканність. Розділ IV. Верховна рада україни Конституція України Негайно скасувати депутатську недоторканність!

    Підписів 714

    Днів залишилось 66

    Бондарець Ірина
    Оприлюднена
    23 травня, 2019
    23 серпня, 2019
    66
    714

    Стаття 80. Депутатська недоторканність. Розділ IV. Верховна рада україни Конституція України Негайно скасувати депутатську недоторканність!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Зменшення кількості народних депутатів у Верховній Раді до 100 чоловік

    Підписів 560

    Днів залишилось 54

    Герман Адріан Костянтинович
    Оприлюднена
    10 травня, 2019
    10 серпня, 2019
    54
    560

    Занадто багато депутатів працює у Верховній Раді, деякі взагалі не появляються на скликання. Неявка ніяк не карається. Тому хочу запропонувати петицію за то, щоб зменшити кількість нароних депутатів до 100 чоловік. Оскільки немає користі від 450 депутатів.

    Хотів би, щоб петиція підписали і вона ввійшла в дію з наступних парламенських виборів.

    Дякую за увагу, надіюся на вас співвідчизники.
    Слава Україні

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Сортування і переробка сміття

    Підписів 545

    Днів залишилось 45

    Ващенко Віталій Вікторович
    Оприлюднена
    02 травня, 2019
    02 серпня, 2019
    45
    545

    Запровадження в кожному населеному пункті сортування сміття і в подальшому його переробці на сміттевих заводах на 100%. Зобов'язати кожен районний і обласний центр розробити проекти по будівництву сміттєвих заводів для зменшення і в подальшому закритті сміттєвих полігонів.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Про захист дерев-медоносів в лісосмугах, лісах та населених пунктах.

    Підписів 468

    Днів залишилось 7

    Глинський Олександр Володимирович
    Оприлюднена
    25 березня, 2019
    25 червня, 2019
    7
    468

    Останніми роками в Україні масово на дрова вирубуються дерева-медоноси, особливо акація, верба, липа. Тисячі кубів дров щорічно спалюються в котельних та приватних домівках. Все це робиться під виглядом санітарних рубок, благоустрою, або просто незаконними порубами і т.д. Але, головна проблема - це знищення медоносної бази що неминуче може призвести, до поглиблення кризи у вітчизняному бджільництві, котре зараз переживає різкий спад. В свою чергу держава не доотримуватиме валютну виручку, не створюватимуться робочі місяця (пасічники, столяри, виробники інвентарю, продавці, експортери, транспортники і т.д.). Не варто забувати й про те, що бджоли є основними запилювачами і зменшення популяції комах призведе до втрат у врожайності не тільки на полях, а й садках, приватних городах. Зважаючи, що Україна, де-факто, експортно-орієнтована аграрна держава, то питання бджільництва є не тільки на часі, а й опосередковано зачіпає значну частину аграрного сектору.
    Тож, в даній петиції ми просимо Верховну Раду на законодавчому рівні заборонити вирубку медоносних дерев згідно переліку медоносів України. Дозволити вирубку виключно сухих дерев та дерев, які після обстеження комісії, визнані як такі, що можуть становити небезпеку людям (як правило - дерева в містах і селах біля доріг та будівель). Посилити відповідальність за вирубку дерев-медоносів (окрім приватних садиб та земельних ділянок) у десятикратному розмірі від суми штрафів передбачених нині за незаконний "поруб" твердої породи дерева дуб. Заборонити державним і комунальним котельним приймати дрова з дерев медоносів ввівши для посадових осіб кримінальну відповідальність за порушення даної норми. Зобов'язати комунальні та державні заклади в обов'язковому порядку на місцях, де були вирубані медоноси, висаджувати такі ж дерева.
    Потурбуймося про майбутнє сьогодні, адже дерева ростуть роками!

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Заборона на продаж та розміщення на кладовищах пластикових квітів, вінків та інших ритуальних товарів, виготовлених із пластику

    Підписів 425

    Днів залишилось 21

    Кревсун Каріна Сергіївна
    Оприлюднена
    09 квітня, 2019
    09 липня, 2019
    21
    425

    На поминальні дні могили прийнято прибирати та прикрашати вінками та квітами. Останні роки найпопулярнішими є штучні квіти, виготовлені з пластику. Однак, такі “прикраси” є шкідливими як для природи, так і для людей. Штучні “прикраси”, потрапляючи на сміттєзвалища, розкладатимуться протягом тривалого періоду часу. Крім того, хімічні речовини, які виділяються при розкладанні пластику потрапляють у підземні води. В наших реаліях, штучні квіти та вінки або палять, або вивозять на сміттєвий полігон. В обох випадках — це небезпека як для людей, так і для довкілля. Очевидно, що є альтернативні варіанти, які можна використовувати, щоб повністю відмовитись від штучної ритуальної атрибутики (паперові квіти, живі квіти, сухоцвіти тощо). Давайте будемо дбати про наше майбутнє покоління та дбати про стан навколишнього середовища. Дані питання розглядаються та позитивно вирішуються в багатьох містах України.
    Тому, з метою зменшення відходів та їх негативного впливу на навколишнє середовище просимо заборонити продаж та розміщення на кладовищах пластикових квітів, вінків та інших ритуальних товарів, виготовлених із пластику на території всієї України.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Про відповідальність народних депутатів України за не особисте голосування на засіданнях Верховної Ради України

    Підписів 412

    Днів залишилось 21

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    08 квітня, 2019
    08 липня, 2019
    21
    412

    Прошу ПІДТРИМАТИ:

    Згідно статті 84 Конституції України "голосування на засіданнях Верховної Ради України здійснюється народним депутатом України ОСОБИСТО".

    Однак, коли телебачення показує засідання Верховної Ради України, значна частина народних депутатів в сесійному залі відсутня і за них голосують інші народні депутати їх картками, що спотворює діяльність Парламенту України і робить прийняті ними закони недійсними.

    В зв'язку з вищенаведеним ПРОШУ Верховную Раду України:
    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ обов'язкове ОСОБИСТЕ голосування народними депутатами України на засіданнях Верховної Ради;
    2.ВИЗНАЧИТИ в Кримінальному Кодексі України як злочин - НЕ ОСОБИСТЕ голосування народними депутатами України на засіданнях Верховної Ради;
    3.ВИЗНАЧИТИ в Кримінальному Кодексі України відповідне кримінальне покарання за цей злочин.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Кримінальна відповідальність за не виконання передвиборчих обіцянок Президентом України, депутатом Верховної ради України.

    Підписів 412

    Днів залишилось 12

    Деркач Сергій Петрович
    Оприлюднена
    29 березня, 2019
    29 червня, 2019
    12
    412

    1. Передвиборчі обіцянки кандидата в Президенти України, кандидата в депутати Верховної ради України, після перемоги на виборах додавати в діючу посадкову інструкцію відповідно до посади.
    2. Дані перед виборами обіцянки повинні відноситись до розряду пунктів посадової інструкції.
    3. Не виконання посадових інструкцій Президентом України, депутатом Верховної ради України віднести до статей Кримінального кодексу України як шахрайство в особливо великих розмірах.
    4. За не виконання пунктів посадової інструкції призначити покарання у вигляді позбавлення волі від 5 до 10 років з обов'язковою конфіскацією майна, без права внесення засиави.
    5. Аудит виконання посадових обов'язків Президентом України повинен проводитись Народом України, через 2,5 роки після приймання присяги Народу України, Президентом України, шляхом таємного або відкритого всеукраїнського голосування (так як і при обранні на посаду).
    6. Аудит виконання посадових обов'язків депутата Верховної ради України повинен проводитись Народом України, через 2,5 роки після початку виконання обов'язків депутата Верховної ради України, шляхом таємного або відкритого всеукраїнського голосування (так як і при обранні на посаду).

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Признати територію Українських Карпат заповідною територією та заборонити вирубку лісів

    Підписів 404

    Днів залишилось 66

    Головчак Назар Петрович
    Оприлюднена
    23 травня, 2019
    23 серпня, 2019
    66
    404

    Вирубка лісів в Карпатах набуває жахливих масштабів, якщо не втручатися в ситуацію то за 10 - 12 років ми отримаємо одну велику полонину. Знищення лісу призводить до постійних повеней в населених пунктах, що призводить до значних збитків приватної то державної власності. Запроваджений мораторій на вирубку лісу в Карпатах (великого кругляка) не працює, або працює формально із можливістю "обходу" по різноманітних тіньових схемах.
    Дана петиція передбачає наступні пункти та тези, для створення законопроекту на розгляд Верховною Радою України:
    - Визнання Українських Карпат заповідною територією із відповідним захистом згідно чинного законодавства. Або прийняття закону про повну заборону вирубування лісів на території Українських Карпат ;
    - Створення комісії по розслідуванню схем, зв’язаних із незаконним вирубуванням та вивезенням лісу в Карпатах;
    - Створення відповідного місцевого органу контролю для виявлення та протидії незаконній вирубці лісу в Карпатах;
    - Збільшення міри покарання за порушення відповідного закону як для юридичних так і для фізичних осіб, які беруть участь у незаконній вирубці лісу в Карпатах;
    - Створення відповідної комісії по оцінці завданих екологічних збитків за рахунок незаконної вирубки лісу;
    - Проведення інвентаризації лісових угідь та перевірки всіх господарств, що відповідають за збереження та охорону лісу в Карпатах;

    Дана петиція покликана для того щоб заставити владу реагувати на проблему, та приймати рішення для недопущення екологічної катастрофи!

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Авакова - у відставку!

    Підписів 391

    Днів залишилось 78

    Славинський Павло Маркович
    Оприлюднена
    04 червня, 2019
    04 вересня, 2019
    78
    391

    Діяльність міністра внутрішніх справ Авакова давно викликає у громадян питання. Імітація і провал реформи поліції, неспроможність довести до кінця резонансні розслідування, корупційні скандали з родичами та заступниками - і останньою краплею стало вбивство двома співробітниками поліції 5-річної дитини та систематична брехня "реформованої" поліції про цю подію ("хлопчик упав на камінь" і т.д.)
    Вимагаємо відповідно до п.12 ст.85 Конституції якнайшвидше вирішити питання про відставку Авакова А.Б. з посади міністра внутрішніх справ України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Захист дітей від сексуального насильства

    Підписів 362

    Днів залишилось 70

    Маляр Анна
    Оприлюднена
    27 травня, 2019
    27 серпня, 2019
    70
    362

    Дослідження Ради Європи «Скільки дітей зазнають насильства в Україні», яке проводилось півтора роки тому, виявило, що 21% опитаних дітей зазнавали сексуального насильства! Ситуація зі статевими злочинами щодо дітей складна не лише в Україні. Нажаль, збільшення випадків сексуального насильства над дітьми – це світова тенденція. Дітей дедалі частіше втягують у порно- та секс-індустрію. Поширення інтернету робить дітей легкою здобиччю педофілів. Як показує практика, ризик стати жертвою педофіла не пов'язаний з соціальним статусом та рівнем статку родини. Загроза сексуального насильства однакова для всіх дітей.

    Для протидії «епідемії» сексуального насильства над дітьми в Україні необхідні зміни до законодавства. Ще два роки тому колектив авторів, який складається з адвокатів, представників поліції та прокуратури, лікарів, народних депутатів та кримінологів, розробив законопроект 6607, спрямований на захист дітей від сексуального насильства. Здавалося б, захист дітей від сексуальної наруги – це прямий обов’язок будь-якої відповідальної держави. Але, вже два роки законопроект проходить доопрацювання. За цей період часу авторський колектив змушений був тричі доопрацьовувати законопроект 6607, шукаючи «золоту середину». Кожен наступний варіант – це компроміс між правами дітей та правами злочинців.

    За два роки жодна людина, яка висловлювала зауваження чи критику щодо законопроекту, не згадала про права дітей-жертв. Будь-яка дискусія виникає виключно щодо прав ґвалтівників, збоченців та педофілів.

    Законопроект 6607 пропонує три новації, але нижче вони викладені в компромісному з захисниками прав злочинців варіанті.
    1. Запровадження Єдиного реєстру осіб, засуджених за статеві злочини щодо дітей. Мета реєстру – не допустити до роботи у дитячих закладах осіб, які раніше засуджувались за сексуальне насильство над дітьми. Реєстр напівзакритий. Доступ до реєстру матимуть правоохоронні органи та Мінюст. Право на отримання інформації з реєстру матимуть керівники дитячих закладів.
    2. Посилення відповідальності за статеві злочини проти дітей.
    3. Хімічна кастрація. Це не покарання, а добровільний захід медичного характеру, передбачений для осіб, які: 1.Вчинили особливо тяжкий статевий злочин проти дитини 2. Мають поставлений психіатрами діагноз – педофілія. Хімічна кастрація – це введення медичних препаратів в організм людини, які знижують статевий потяг і діють протягом певного часу.

    Хімічна кастрація вже застосовується до осіб, які вчинили статеве насильство над дітьми, в таких країнах: США, Великобританії, Німеччина, Польща, Чехія, Південна Корея, Аргентина, Росія, Казахстан.

    Звертаємось до народних депутатів. Зволікання із прийняттям законопроекту 6607 має дуже високу ціну – скалічені життя дітей. Хіба це не привід об’єднатись всім, незалежно від політичних поглядів, і захистити нашу малечу.

    СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Скасування злочинних тарифів комунальних послуг

    Підписів 326

    Днів залишилось 50

    Новицький Ігор Володимирович
    Оприлюднена
    06 травня, 2019
    06 серпня, 2019
    50
    326

    Стаття 13. Конституції України каже:
    "Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.

    Кожний громадянин має право користуватися природними об'єктами права власності народу відповідно до закону.

    Власність зобов'язує. Власність не повинна використовуватися на шкоду людині і суспільству.

    Держава забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності і господарювання, соціальну спрямованість економіки. Усі суб'єкти права власності рівні перед законом."
    Тому ми, народ України вважаємо що чинні тарифи на сплату комунальних послуг є злочинними! Вимагаємо від народних депутатів України, яких ми делегували до Верховної ради України, захищати права та гідне життя Українців. Скасувати чинні тарифи комунальних послуг, та створити комісію для визначення обгрунтованих цін на газ, воду, електроенергію та інше.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Днепрооблэнерго увеличение мощности

    Підписів 286

    Днів залишилось 73

    Касьянов Антон Вячеславович
    Оприлюднена
    29 травня, 2019
    29 серпня, 2019
    73
    286

    Ця петиція стосуєтьтся збільшення потужності електропостачання користувачів. Це дуже велика проблема, тому що стосується кожного. Справа у тому, що приєднана потужність користувачів в основному не змінювалась з часів СРСР. Отже в той час основними електроприладами були телевізор та холодильник. Отже середня потужність, наприклад квартири, є 3кВт/г. Час минав і зараз практично у кожного є такі невідьємні прилади як: пральна машина (приблизно 2 кВт.), Праска (1,5 кВт), кондиціонер (1 кВт), пилосос (1,5 кВт), та інше. Як бачимо тільки ці прилади мають загальну потужність більш ніж 5 кВт/г. У зв'язку з цим збільшилась потужність загальна на усі лінії електропостачання,в рази, включаючи трансформатори. Власники електропостачаючих компаній повинні були заздалегідь це брати в увагу та проводити поступову модернізацію обладнання. Але цього не було зроблено. Ще треба брати уваго й те, що остання політика держави змушувала людей встановлювати саме електричне опалення осель. А це ще приблизно до 5 кВт/г. на одну стандартну квартиру. Але й тоді люди не получали можливостей збільшити потужність. Тепер компанія "Обленерго", зважилася на безкомпромісний крок, а саме: встановлюються додаткові засоби знеструмлення (автовимикачі), розраховані на максимальну потужність, що вказана вище. Внаслідок цього люди не можуть користуватися приладами, тому що автовимикач від'єднує їх від лінії електропостачання. В разі якщо поживач обладнан сучасним електролічильником, з можливістю втручання у нього со сторони електоорганізації, то такі лічильники запрограмовують на ту ж приєднану потужність і в разі перевищення останної, лічильник сам відключає від електромережі користувача на декілька хвилин.
    В разі якщо користувач хоче збільшити потужність то треба заплатити за кожну 1кВт/ г. близько 1500 грн. І це ще не все. Треба буде заплатити за новий проект та в разі необхідності за заміну ліній електропостачання!
    Вважаю що це неприпустимо, отже кожен споживач й так платить за усі киловати, який він використовує. Що ж касається загального збільшення потужності то це проблеми організації що постачає електроенергію, так як само вона зацікавлена у продажу електроенергії а також повинна в свою чергу проводити поступову модернізацію.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ