ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Законодавчо дозволити, жінкам, виходити заміж з 12 (дванадцяти) років, згідно загально прйинятих норм. На даний момент дівчата мають право виходити заміж без дозволу батьків з шістнадцяти (16) років.

    Підписів 0

    Днів залишилось 76

    Євтух Андрій Васильович
    Оприлюднена
    01 липня, 2019
    01 жовтня, 2019
    76
    0

    Законодавчо дозволити, жінкам, виходити заміж з 12 (дванадцяти) років згідно загально прйинятих норм. На даний час законодавчо закріплено, вік шістнадцяти (16) років, дозволено дівчатам без дозволу батьків виходити заміж, публічно реєструвати свої відносини у РАГС.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • РОЗПУСТИТИ НАБУ, як НЕКОНСТИТУЦІЙНИЙ (НЕЗАКОННИЙ) державний правоохоронний орган тому, що він не передбачений Конституцією України

    Підписів 1

    Днів залишилось 64

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    18 червня, 2019
    18 вересня, 2019
    64
    1

    Пунктом 1 статті 1 Закону України "Про Національне антикорупційне бюро України" встановлено, що Національне антикорупційне бюро України (далі - НАБУ) є державним правоохоронним органом.

    Пунктом 2 статті 1 Закону України "Про Національне антикорупційне бюро України" встановлено, що Національне бюро утворюється Президентом України відповідно до цього та інших законів України.

    Однак статтею 106 Конституції України, якою встановлені права та обов'язки Президента України, НЕ ПЕРЕДБАЧЕНЕ право Президента України утворювати державні правоохоронні органи.

    Тобто НАБУ, яке створено Президентом України, всупереч Конституції України, є НЕКОНСТИТУЦІЙНИМ (НЕЗАКОННИМ) державним правоохоронним органом.

    Це вже неоднаразово Президенти України створюють НЕКОНСТИТУЦІЙНІ (НЕЗАКОННІ) державні органи, тому за це необхідно в ККУ передбачити окреме кримінальне покарання тому, що це є УЗУРПАЦІЄЮ народної влади, порушення Конституції України, законних та конституційних прав і свобод громадян України.

    Такі дії екс-Президента України Петра Порошенка мають всі ознаки кримінального злочину, передбаченому ККУ статтями: 111 (Державна зрада), 353 (Самовільне присвоєння владних повноважень або звання службової особи), 356 (Самоправство), 364 (Зловживання владою або службовим становищем), 367 (Службова недбалість).

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ Верховну Раду України:

    1.РОЗПУСТИТИ НАБУ, як НЕКОНСТИТУЦІЙНИЙ (НЕЗАКОННИЙ) державний правоохоронний орган тому, що він не передбачений Конституцією України;
    2.СКАСУВАТИ НЕЗАКОННИЙ Закон України "Про Національне антикорупційне бюро України" тому, що він не відповідає Конституції України ;
    3.ПРИТЯГТИ до відповідальності, встановленой Законом, екс-Президента Петра Порошенка за створення НЕКОНСТИТУЦІЙНОГО (НЕЗАКОННОГО) державного правоохоронного органу і підпис НЕКОНСТИТУЦІЙНОГО (НЕЗАКОННОГО) Закону України "Про Національне антикорупційне бюро України" та введення його в дію;
    4.ПРИТЯГТИ до відповідальності, встановленой Законом, керівництво і працівників НАБУ, який є НЕКОНСТИТУЦІЙНИМ (НЕЗАКОННИМ) державним правоохоронним органом;
    5.ВНЕСТИ до Кримінального Кодексу України додаткову статтю про відповідальність Президента України і народних депутатів України за прийняття Законів, які порушують Конституцію України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Вибори народних депутатів за відкритими партійними списками ПОРУШУЮТЬ Конституцію України і конституційні права українських громадян

    Підписів 1

    Днів залишилось 67

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    21 червня, 2019
    21 вересня, 2019
    67
    1

    Сьогодні народні депутати України розглядають у Верховній Раді законопроект № 3112-1 "Виборчий Кодекс України", за яким висувати народних депутатів можна тільки від політичних партій за партійними списками.

    Однак вибори за відкритими списками партій порушують Конституцію України і конституційні права українських громадян, а саме:
    - статтю 38 Конституції України, якою встановлено, що громадяни України мають рівне право обирати і бути обраними до органів державної влади та органи місцевого самоврядування;
    - статтю 71 Конституції України, якою встановлено, що вибори до органів державної влади та органи місцевого самоврядування є вільними і відбуваються на основі загального, рівного і прямого виборчого права.

    Тобто, щоб проводити вибори за відкритими партійними списками НЕОБХІДНО буде ЗМІНИТИ Конституцію України, але такі зміни будуть погіршувати (звужувати) конституційні права українських громадян, що ЗАБОРОНЕНО статтями 21 і 22 Конституції України, а саме:
    - статтею 21 Конституції України встановлено, що права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними;
    - статтею 22 Конституції України встановлено, що конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані, при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.

    Тобто вибори за відкритими партійними списками ЗАБОРОНЕНІ Конституцією України.

    Крім того, вибори за відкритими партійними списками - це партійна МАЖОРИТАРЩИНА, по якій в Парламент потраплять тільки багаті партійці, які зможуть заплатити заставу і оплатити свою виборчу кампанію, тобто до Верховної Ради України знову потраплять тільки БАГАТІ, а не розумні люди.

    І я повністю згоден з Андрієм Богданом, що виборчий кодекс з переходом до виборів за відкритими списками партій "можна використовувати в розвиненому суспільстві, де не купують за 1 000 грн. голоси".

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ Верховну Раду України:

    1.ПРИПИНИТИ розгляд законопроекту № 3112-1 "Виборчий Кодекс України", за яким висувати народних депутатів можна тільки від політичних партій за партійними списками тому, що він ПОРУШУЄ Конституцію України, конституційні права і свободи українських громадян;

    2.ЗАПРОПОНУВАТИ нову виборчу систему обрання народніх депутатів, що не порушує Конституцію Украині, конституційні права і свободи українських громадян

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Негайно ПРИПИНИТИ незаконну діяльність "пустої" Верховної Ради

    Підписів 1

    Днів залишилось 80

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    04 липня, 2019
    04 жовтня, 2019
    80
    1

    Статтею 78 Конституції України встановлено, що народні депутати України здійснюють свої повноваження на постійній основі.

    Статтею 84 Конституції України встановлено, що рішення Верховної Ради України приймаються виключно на її пленарних засіданнях шляхом голосування.
    Голосування на засіданнях Верховної Ради України здійснюється народним депутатом України особисто.

    Статтею 83 Конституції України встановлено, що порядок роботи Верховної Ради України встановлюється Конституцією України та Регламентом Верховної Ради України.

    Пунктом 1 статті 26 Регламенту Верховної Ради України встановлено, що:
    "Перед відкриттям кожного пленарного засідання проводиться реєстрація народних депутатів особисто на підставі пред'явлення посвідчення народного депутата та підтвердження своєї присутності власноручним підписом. У залі засідань Верховної Ради народний депутат реєструється за допомогою електронної системи в такий спосіб, що унеможливлює здійснення реєстрації замість народного депутата іншою особою".

    Пунктом 4 статті 26 Регламенту Верховної Ради України встановлено, що:
    "Дані письмової реєстрації є підставою для нарахування виплат народному депутату за час участі в пленарних засіданнях Верховної Ради".

    Підпунктом 1 пункту 2 статті 37 Регламенту Верховної Ради України встановлено, що:
    "Відкрите голосування здійснюється: кожним народним депутатом особисто за допомогою електронної системи в такий спосіб, що унеможливлює голосування замість народного депутата іншою особою".

    Пунктом 3 статті 37 Регламенту Верховної Ради України встановлено, що:
    "Після закінчення кожного голосування за допомогою електронної системи його результати висвітлюються на інформаційному табло електронної системи в залі засідань та оголошуються головуючим на пленарному засіданні".

    Тобто народні депутати України на пленарних засіданнях Верховної Ради ПОВИННІ ПОСТІЙНО, крім перерв, знаходиться у сесійному залі та голосувати особисто.

    Однак в порушення цього парламентське телебачення, яке веде пряму трансляцію усіх пленарних засідань Верховної Ради України, постійно фіксує, що в сесійному залі ВІДСУТНЯ значна кількість зареєстрованих народних депутатів України і які взагалі НЕ ГОЛОСУЮТЬ, але таке голосування чомусь вважається дійсним, а рішення Верховної Ради - прийнятими, хоча це порушує вищенаведені вимоги Конституції і Регламенту Верховної Ради України.

    Наприклад сьогодні - 04.07.2019 року:
    "в сесійному залі нібито присутньо 240 народних депутатів України, однак парламентське телебачення фіксує, що в сесійному залі майже пусто, голосує постійно не більше 35 депутатів, а більше 200 депутатів, як вісвітлює електронне інформаційне табло в сесійному залі, взагалі "не голосують".

    В той же час відсутні в сесійному залі на пленарних засіданнях Верховної Ради народні депутати України ОТРИМУЮТЬ за це заробітну плату та інші нарахування, крім того держава витрачає на утримання такої Верховної Ради значні кошти з держбюджету.

    В зв'язку з вишенаведеним, ПРОШУ Голову Верховної Ради та народних депутатів України:
    1.НЕГАЙНО припинити незаконну діяльність "пустої" Верховної Ради України;
    2.ЗАБЕЗПЕЧИТИ присутність і особисте голосування в сесійному залі на пленарних засіданнях Верховної Ради всіх народних депутатів України, що зареєструвалися;
    3.НЕ НАРАХОВУВАТИ заробітну плату та інші нарахування народним депутатам України, які ОСОБИСТО не присутні в сесійному залі на пленарних засіданнях Верховної Ради і не голосують;
    4.ВНЕСТИ доповнення до статті 84 Конституції України, а саме:
    "Пленарне засідання Верховної Рада України є повноважним, якщо зареєстровано, постійно знаходиться і голосує в сесійному залі не менш більшості народних депутатів України від її конституційного складу".

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Відміна вживання імені по батькові в офіційних документах

    Підписів 1

    Днів залишилось 86

    Сагайдак Андрій Васильович
    Оприлюднена
    10 липня, 2019
    10 жовтня, 2019
    86
    1

    Пропонується скасувати обов'язкове вживання в офіційних документах в Україні імені по батькові.
    Україна зобов'язалась до виконання ключових міжнародних зобов'язань щодо забезпечення ґендерної рівності.
    Припинення офіційного вживання імені по батькові зрівняє в правах батька і матір, жінку та чоловіка, що в т.ч. забезпечить ґендерну рівність в цьому питанні.
    Сучасні біометричні дані громадян, які зберігає держава Україна, дозволяють достатньо розрізняти людей один від одного і без обов'язкового вживання ім'я по батькові як елементу повного імені особи.
    Запровадження використання в офіційних документах лише імені і прізвища значно скоротить час складення та опрацювання документів і відповідно заощадить кошти.
    Запропоноване також позитивно вплине на сприйняття документів українців в інших цивілізованих країнах, де ім'я по батькові не вживається.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Україна без дельфінаріїв. NO DOLPHINARIUMS IN UKRAINE

    Підписів 1

    Днів залишилось 83

    Васеніна Аліса Сергіївна
    Оприлюднена
    08 липня, 2019
    08 жовтня, 2019
    83
    1

    Ірландія. Ісландія. Латвія. Норвегія. Польща. Словаччина. Словенія. Хорватія. Чехія. Естонія.

    У цих країнах ніколи не було розважальних дельфінаріїв.

    Австрія. Великобританія. Угорщина. Кіпр. Люксембург. Фінляндія. Швейцарія.

    Ці країни більше не експлуатують дельфінів. Наступною має стати Україна.

    Експлуатація дельфінів з розважальною метою за замовчуванням не може нести в собі освітньої або просвітницької місії. Деякі прихильники комерційних дельфінаріїв вважають, що «дельфінотерапія» (плавання з дельфінами) корисна для дітей. Однак, у цього підходу немає переконливої ​​доказової бази. Аналогічного ефекту можна досягти, спілкуючись з кішками або собаками.

    Дельфіни - не домашні тварини.

    Більшість українських дельфінаріїв не можуть забезпечити їх ні сприятливим середовищем для проживання (вода лише схожа на морську за складом, але через їдкі компоненти дельфіни сліпнуть і хворіють), ні достатнім для життя розміром штучного водоймища. Крім того, шум довкола негативно впливає на їх нервову систему.

    Нелегальний вилов і продаж тварин шкодять біорізноманіттю та заохочують браконьєрів. Це суперечить європейським цінностям. Так далі не можна.

    Безумовно, закриття дельфінаріїв - не остаточне рішення проблеми. Але разом ми зможемо зробити перші кроки до того, щоб це закінчилося. Так, в Києві вже закрився дельфінарій «Немо». Будь ласка, підпишіть цю петицію, якщо Ви теж проти подібних "розваг".

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Електронна петиція, порядок її подання та розгляду

    Підписів 2

    Днів залишилось 42

    дізов максим ігорович
    Оприлюднена
    28 травня, 2019
    28 серпня, 2019
    42
    2

    Згідно діючого законодавства пропоную запропонувати внести зміни до ст.23¹ Закону України "Про звернення громадян" таким чином :Електронна петиція, адресована Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України розглядається у порядку, встановленому цією статтею, за умови збору на її підтримку не менш як 200 підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня оприлюднення петиції.

    Згідно діючого законодавства пропоную запропонувати внести зміни до Закону України "Про звернення громадян"
    та запропонувати підписати цей Закон діючого чинного Президента України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Про відставку Голови місцевої державної адміністрації, чи будь-якого члена або всього складу місцевої державної адміністрації на вимогу українського народу

    Підписів 2

    Днів залишилось 80

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    04 липня, 2019
    04 жовтня, 2019
    80
    2

    Статтею 5 Конституції України встановлено, що єдиним джерелом влади в Україні є народ.

    Статтею 69 Конституції України встановлено, що народне волевиявлення здійснюється через вибори, референдум та інші форми безпосередньої демократії.

    Згідно з новим звітом МВФ Україна є найбіднішою країною Європи, а український народ вимирає від голоду і злиднів - це є результат діяльності місцевих державних адміністрацій.

    Тому український народ повинен мати право у будь-який час відправити у відставку Голову місцевої державної адміністрації чи будь-якого члена або увесь склад місцевої державної адміністрації, якщо їх дії та рішення погіршують добробут, права і свободи громадян, руйнують державу, призводять до коррупції, зловживання владою чи узурпування народної влади.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ право українського народу у будь-який час відправити у відставку Голову місцевої державної адміністрації чи будь-якого члена або увесь склад місцевої державної адміністрації через недовіру до них шляхом проведення відповідного місцевого референдуму за народною ініціативою, згідно статті 69 Конституції України;

    2.ВНЕСТИ відповідні доповнення до статті 118 Конституції України, а саме:
    "Український народ має право у будь-який час відправити у відставку Голову місцевої державної адміністрації чи будь-якого члена або увесь склад місцевої державної адміністрації через недовіру до них шляхом проведення та результатами відповідного місцевого референдуму за народною ініціативою, згідно статті 69 Конституції України"

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Повна заборона тютюнових виробів

    Підписів 2

    Днів залишилось 83

    Харченко Владислав Едуардович
    Оприлюднена
    08 липня, 2019
    08 жовтня, 2019
    83
    2

    Шановні депутати Верховної Ради України!

    Ми, що нижче підписались, звертаємось до вас із проханням законодавчо заборонити тютюнові вироби в Україні. Як відомо тютюнові вироби приносять шкоду курцям, оточуючим (пасивним курцям) та навколишньому середовищу.

    Ми, громадяни України, підтримуємо ініціативи громадських організації, які борються із тютюнопалінням, депутатів Верховної Ради, членів Комітету охорони здоров'я, який рекомендував прийняти проєкти Законів щодо заборони тютюновиробів зі смаком та Міністерство охорони здоров'я України. Проте треба йти далі, повністю заборонивши тютюнові вироби. Обмеження, як показує практика, не діють так ефективно, як прогнозується, так як курці продовжують купувати цигарки.

    Куріння провокує безліч хвороб. Цигарки - легальна отрута. Просимо вас підтвердити справою, що Людина, її життя і здоров'я в Україні визнаються найвищою соціальною цінністю (Стаття 3 Конституції України).

    Тому звертаємось до вас із закликом заборонити в Україні вироблення, зберігання, розповсюдження й користування тютюновими виробами.

    Із повагою,
    громадяни України

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Коригування меж Житомирської міської та Оліївської сільської ОТГ

    Підписів 2

    Днів залишилось 64

    Нагорнюк Назарій Петрович
    Оприлюднена
    18 червня, 2019
    18 вересня, 2019
    64
    2

    На околиці Житомира декілька років тому був відкритий завод ТОВ "КРОМБЕРГ ЕНД ШУБЕРТ ЖИТОМИР".
    Він використовує енергоносії (електрика, вода, газ тощо) міста Житомира, на ньому працюють понад 1000 мешканців міста Житомира, для їх доставки на роботу використовується транспорт перевізників міста Житомира.
    Але, на превеликий жаль, через колізії в адміністративно-територіальному устрої Житомирського району цей завод опинився на території Оліївської сільської ради, тому й податки йдуть не до міста Житомира, а в Оліївську ОТГ,.

    Таким чином, Оліївська ОТГ, має багатомільйонні податкові надходження, просто паразитуючи на інфраструктурі міста Житомира, А бюджет міста Житомира зазнає збитків, не отримуючи майже нічого.

    Виходячи з викладеного вище, звертаємося з проханням виключити територію заводу ТОВ "КРОМБЕРГ ЕНД ШУБЕРТ ЖИТОМИР" (вул. Садова) з меж Оліївської сільської об'єднаної територіальної громади Житомирського району Житомирської області, та підпорядкувати її Житомирській міській об'єднаній територіальній громаді Житомирської області.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Евтаназія. Ортаназія. САЛ. Право на смерть!!!

    Підписів 2

    Днів залишилось 83

    Черкавський Віталій Юрійович
    Оприлюднена
    08 липня, 2019
    08 жовтня, 2019
    83
    2

    Національним законодавством не визнається будь-яка форма евтаназії в Україні, зокрема, про це йдеться в п. 2 ст. 52 Основ законодавства про охорону здоров’я України, який забороняє пасивну евтаназію, а також в п. 3 ст. 52 цього нормативного акту, де забороняється й активна евтаназія.

    Опитування, проведене центром соціологічних досліджень порталу «СуперДжоб» 17 квіт. – 10 трав. 2007 р., показало, що 51% українців вважають, що людина має право скористатися допомогою лікарів з метою добровільної смерті.

    В законодавстві України були певні спроби (зокрема, 05.02.2010 р.) частково узаконити евтаназію. Проте слід нагадати, що насправді в усіх цивілізованих країнах «убивство із співчуття» зберігається на практиці незалежно від того, дозволено воно законом чи ні.

    Декриміналізація евтаназії, вказує Парламентська асамблея Ради Європи (ПАРЄ) в документі «Питання й відповіді про евтаназію» від 10.09.2003 р., дозволить контролювати цей процес і обмежити його чіткими рамками закону.

    Умисне ненадання -злочинна бездіяльність!!!
    Довідка. Евтаназія — позбавлення життя лікарем смертельно хворого, термінального пацієнта, який терпить сильні фізичні чи моральні страждання, здійснене на осмислене прохання хворого, в суворій відповідності до встановленої законом процедури.
    Ортаназія — майже ті самі показання, що й для евтаназії. Але якщо для евтаназії прохання про позбавлення життя висловлює безпосередньо сам пацієнт, то при ортаназії це роблять його законні представники або суд. Це випадок дітей, немовлят, недієздатних громадян.
    САЛ — самогубство, асистоване лікарем. Якщо при евтаназії, ортаназії процедуру припинення життя проводить лікар, то в цьому разі це робить сам пацієнт. Лікар виписує рецепт із зазначенням летальної дози препарату, а також надає консультацію щодо його вживання для досягнення бажаного для пацієнта результату.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Зміни до проекту закону про захист дітей від сексуального насильства (закон 6607 – відкриті реєстри та інші заходи)

    Підписів 2

    Днів залишилось 83

    Шабетнік Сергій Володимирович
    Оприлюднена
    08 липня, 2019
    08 жовтня, 2019
    83
    2

    Законопроект 6607 пропонує три новації, але нижче вони викладені в компромісному з захисниками прав злочинців варіанті.
    1. Запровадження Єдиного реєстру осіб, засуджених за статеві злочини щодо дітей. Мета реєстру – не допустити до роботи у дитячих закладах осіб, які раніше засуджувались за сексуальне насильство над дітьми. Реєстр напівзакритий. Доступ до реєстру матимуть правоохоронні органи та Мінюст. Право на отримання інформації з реєстру матимуть керівники дитячих закладів.
    2. Посилення відповідальності за статеві злочини проти дітей.
    3. Хімічна кастрація. Це не покарання, а добровільний захід медичного характеру, передбачений для осіб, які: 1.Вчинили особливо тяжкий статевий злочин проти дитини 2. Мають поставлений психіатрами діагноз – педофілія. Хімічна кастрація – це введення медичних препаратів в організм людини, які знижують статевий потяг і діють протягом певного часу».

    Ніякого захисту прав нелюдей, що вчинили злочин проти дітей, бути не може. За смерть дитини довічне ув,язнення.
    Пропоную хімічну кастрацію замінити хірургічною. Застосування впровадити за прикладом Чехії. Якщо насильство не потягло смерть дитини - 20 років ув,язнення та хірургічна кастрація. Або довічне ув, язнення без кастрації. Вибір за педофілом.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Про припинення в:Вищих учбових закладах України,навчання за не акредитованними спеціальностями.(Петиція:Галенка Мирона Ростиславовича,06.11.1979-р.н.)

    Підписів 2

    Днів залишилось 69

    Галенок Мирон Ростиславович
    Оприлюднена
    24 червня, 2019
    24 вересня, 2019
    69
    2

    Відповідно із:Законом України.-"Про вищу освіту",Вищі учбові заклади України,поділяються за рівнем акредитації спеціальності по якій здійснюється навчання на підставі Ліцензії,для:-на підставі Акредитації спеціальності за якою здобута кваліфікація і рівень кваліфікації,одержання державного зразка України:"Диплома про здобуття кваліфікації і рівень здобутої кваліфікації(молодшого спеціаліста,бакалавра,спеціаліста,магістра)".Одже:-лише дійсні,тобто акредитованні:Вищі учбові заклади України,мають право на видачу такого належного доказу здобуття кваліфікації і рівня здобутої кваліфікації.Цим підтверджується доцільність:лише Ними проведення навчання і оцінювання всіх наслідків навчання.За цих обставин:-Пропоную:-1.)Змінами в Законах України:-Припинити в:Вищих учбових закладах України,навчання за не акредитованними спеціальностями.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Доповнення КУ ст. 104- 1

    Підписів 2

    Днів залишилось 35

    Удодік ЮРІЙ Вячеславович
    Оприлюднена
    20 травня, 2019
    20 серпня, 2019
    35
    2

    Внести доповнення до Конституції України, а саме доповнивши статею 104 - 1 такого змісту. " У разі відсутності голови Конституційного Суду в день інавгурації, приведення новообраного Президента України до присяги здійснює перший заступник, або ж один із заступників. У разі відсутності першого заступника або заступників, приведення до присяги новообраного Президента здійснює суддя найстарший за віком".

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Зобов'язати Верховну Раду невідкладно розглянути і прийняти Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо передачі права власності фермерським господарствам на земельні ділянки, надані засновникам таких господарств у постійне користування, довічне успадковуване володіння для створення та/або ведення фермерського господарства (селянського (фермерського) господарства) Номер, дата реєстрації: 8236 від 05.04.2018

    Підписів 2

    Днів залишилось 42

    Решетняк Андрій Володимирович
    Оприлюднена
    28 травня, 2019
    28 серпня, 2019
    42
    2

    Зобов'язати Верховну Раду невідкладно розглянути і прийняти Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо передачі права власності фермерським господарствам на земельні ділянки, надані засновникам таких господарств у постійне користування, довічне успадковуване володіння для створення та/або ведення фермерського господарства (селянського (фермерського) господарства)
    Номер, дата реєстрації:
    8236 від 05.04.2018


    ПРОЕКТ
    Вноситься
    Кабінетом Міністрів України
    ЮВ. ГРОЙСМАН
    “ ” 2018 р.
    ЗАКОН УКРАЇНИ
    Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо передачі права власності фермерським господарствам на земельні ділянки, надані засновникам таких господарств у постійне користування, довічне успадковуване володіння для створення та/або ведення фермерського господарства (селянського (фермерського) господарства)
    ________________________________________________
    Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
    I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
    1. Розділ X “Перехідні положення” Земельного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 3 — 4, ст. 27) доповнити пунктом 61 такого змісту:
    “61. Земельні ділянки, надані засновникам фермерських господарств у постійне користування, довічне успадковуване володіння для створення та/або ведення фермерського господарства (селянського (фермерського) господарства), передаються у власність фермерського господарства для ведення фермерського господарства.
    Для передачі у власність фермерського господарства земельних ділянок, зазначених у абзаці першому цього пункту, засновник фермерського господарства, якому земельні ділянки були надані у постійне користування, довічне успадковуване володіння, звертається із заявою до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.
    До заяви додається технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка замовляється без надання дозволу на її розроблення, та копія документа, що підтверджує право постійного користування, довічного успадковуваного володіння земельною ділянкою.
    У випадку смерті засновника фермерського господарства, якому надано земельні ділянки у постійне користування, довічне успадковуване володіння для створення та/або ведення фермерського господарства (селянського (фермерського) господарства) із заявою, технічною документацією із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та копією документа, що підтверджує право постійного користування, довічного успадковуваного володіння земельною ділянкою, та документом, що підтверджує успадкування фермерського господарства, звертається громадянин України (громадяни України), який успадкував фермерське господарство (цілісний майновий комплекс).
    Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у місячний строк з дня отримання заяви приймає рішення про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), припинення права постійного користування, довічного успадковуваного володіння та передачу земельної ділянки у власність фермерському господарству для ведення фермерського господарства без проведення земельних торгів.
    Право власності на земельну ділянку, передану фермерському господарству відповідно до положень цього пункту, виникає з моменту державної реєстрації цього права.”.
    2. У статті 55 Закону України “Про землеустрій” (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 36, ст. 282; 2015 р., № 31, ст. 293):
    1) у частині дев’ятій слова “така технічна документація розробляється на замовлення власника житлового будинку” замінити словами “або передачу земельної ділянки державної чи комунальної власності у власність фермерському господарству, яка перебуває у постійному користуванні, довічному успадковуваному володінні засновника такого господарства, така технічна документація розробляється на замовлення власника житлового будинку або засновника фермерського господарства (громадянина України (громадян України), який успадкував фермерське господарство (цілісний майновий комплекс), у випадку смерті засновника фермерського господарства)”;
    2) пункт “г” частини десятої після слів “земельної ділянки користувачем” доповнити словами “(у випадках, передбачених законом)”.
    3. Частину четверту статті 13 Закону України “Про фермерське господарство” (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 45, ст. 363) виключити.

    ІІ. Прикінцеві положення
    1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
    2. Кабінету Міністрів України протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.
    Голова
    Верховної Ради України

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Внедрение в Украине воздушного видеонаблюдения за общественным порядком на улицах населенных пунктов Украины беспилотными дронами

    Підписів 2

    Днів залишилось 76

    Тесла Андрій
    Оприлюднена
    01 липня, 2019
    01 жовтня, 2019
    76
    2

    В Украине,к сожалению,наблюдается значительный рост количества уличных преступлений.Одной из причин этого является недостаточный контроль за общественным порядком на улицах.Наземное видеонаблюдение стационарными видеокамерами и наземное патрулирование улиц полицейскими патрулями и общественниками малоэффективны для полноценной борьбы с уличной преступностью в виду крайне огоаниченной площади контроля за порядком.Для улучшения качества контроля за порядком я предлагаю проводить,совместно с наземными методами охраны общественного порядка,воздушное видеонаблюдение,используя дроны,что позволит:
    1)значительно увеличить контролируемую площадь и качество контроля,вести наблюдение за территориями недоступных для наземного видеонаблюдения и труднодоступных для полицейских и общественных патрулей(глухие,неосвещенные переулки,пустыри и т.д.),где совершаются большинство преступлений;
    2)оперативнее разыскивать пропавших безвести людей и преступников,скрывающихся от правосудия;
    3)предупреждать совершение преступлений путем своевременного обнаружения на улицах подозрительных транспортных средств,лиц,которые могут представлять угрозу общественной безопасности для оперативного их обезвреживания сотрудниками полиции;
    4)осуществлять освещение улиц населенных пунктов с воздуха,в случае установки на днище дрона светодиодных светильников;
    5)улучшить контроль за государственной границей,при использовании дронов пограничниками для борьбы с контрабандой ,нелегалами,пресекающих границу и для своевременного обнаружения вторжения врагов на территорию Украины,что особенно важно,учитывая пограничный контакт со страной-агресором;
    6)своевременно выявлять экологические,социальные проблемы регионов Украины для их оперативного решения государством;
    7)улучшить контроль за общественным порядком во время проведения массовых мероприятий,где риски совершения преступлений всегда повышены.
    Прошу поддержать мою петицию,если вы как и я хотите обезопасить себя и своих детей от посягательств на жизнь,здоровье и честь преступниками,находясь на улице.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Про введення уніформи для народних депутатів які приходять на засідання Верховной Ради

    Підписів 2

    Днів залишилось 80

    Харченко Сергій Олександрович
    Оприлюднена
    04 липня, 2019
    04 жовтня, 2019
    80
    2

    Забов'язати кожного депутата ВР носити уніформу, тому що народні депутати ВР належать до держави і повині належним чином виділятися. Мати відповідний напис "Народний депутат ВР України" не у вигляді позначки металевого значка на лацкані свого дорогого костюма, а у вигляді уніформи з написом на тильній частині уніформи "Народний депутат ВР України". Уніформа яку носять працівники МНС України. Забов'язати кожного діючого депутата ВР купляти уніформу встановленного зразку за власні кошти. Або видавати, але вираховувати з їхньої зарплати. Таким чином, щоб вони на самперед думали коли приймають законопроекти, а саме про камуфляжну форму.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Очистка рек, озёр,ставков и др.водоемов.

    Підписів 3

    Днів залишилось 91

    Галт Евгеній Анатолійович
    Оприлюднена
    15 липня, 2019
    15 жовтня, 2019
    91
    3

    Запретить предприятиям сброс сточных вод, отходов в реки, озера, ставки. Увеличить штрафы и санкции юридическим лицам, ФОП сброс бых видов отходов без специальных сооружений (очистных, отстойников, фильтров)
    . А так же в местах отдыха у водоёмов установить мусорные контейнеры, баки, альфатеры!

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Звернення учасників круглого столу «Актуальні питання розвитку деревообробної галузі України» від 15 травня 2019 року, м. Львів

    Підписів 3

    Днів залишилось 37

    КОГУТ МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ
    Оприлюднена
    23 травня, 2019
    23 серпня, 2019
    37
    3

    Президенту України,
    Верховній Раді України,
    Кабінету Міністрів України

    Звернення учасників
    круглого столу «Актуальні питання розвитку деревообробної галузі України» від 15 травня 2019 року, м. Львів

    Деревообробна галузь вносить свій вклад у валовий внутрішній продукт України, створює робочі місця та наповнює державний та місцеві бюджети. Протягом останніх років, через відсутність державної політики розвитку лісопромислового сектору економіки, накопичилось безліч проблемних питань, які потребують негайного вирішення, а саме:
    - відсутня державна програма розвитку лісового господарства та вітчизняного деревообробного виробництва;
    - відсутні нормативні акти, які регулюють відносини виробників круглих лісоматеріалів та споживачів вказаної сировини;
    - постійні односторонні зміни порядку торгівлі деревиною негативно впливають на роботу підприємств та інвестиційну привабливість деревообробки, особливо глибокої переробки, яка потребує значних капіталовкладень;
    - ціноутворення в умовах фактичної «сировинної монополії» державних та комунальних підприємств не відповідає ринковим умовам та коливанням цін на світових ринках, що унеможливлює ритмічну роботу та зменшує конкурентоздатність вітчизняних підприємств;
    - відсутній фактичний загальнодержавний баланс і прогнози заготівлі і споживання деревини по видах продукції, які мають бути основою для регулювання ринку та інвестиційної діяльності;
    - формування лотів для продажу на аукціонах, сортування та облік товарних партій деревини часто здійснюється із порушенням вимог чинних стандартів та не враховують подальший напрямок використання сировини, що призводить до додаткових втрат виробників;
    - несприятлива кредитна політика ускладнює розвиток деревообробних підприємств, зокрема глибокої переробки, яка дає високу додану вартість та нові робочі місця;
    - система управління лісовим господарством є неефективною;
    - власні деревообробні цехи лісогосподарських підприємств не є учасниками ринку деревини, отримують сировину за собівартістю, а тому мають можливість демпінгувати на ринку продукції переробки, що суперечить Господарському Кодексу України щодо рівних умов для всіх учасників ринку.
    Ситуація ускладнюється тим, що роками центральний орган виконавчої влади з питань лісового господарства очолюють керівники, які не мають досвіду роботи в галузі та фахової освіти, а рішення приймаються в односторонньому порядку, без врахування інтересів тих, кого вони стосуються. Натомість функції державного регулювання у галузі деревообробки розмиті між різними відомствами.
    Зазначені фактори призводять до нестабільної роботи деревообробки, унеможливлюють подальший технологічний розвиток підприємств та їх інвестиційну привабливість.
    Відсутність державної політики в лісопромисловому секторі призводить до гальмування розвитку малого та середнього бізнесу, який має бути основою економіки. Для прикладу, частка малих і середніх підприємств у частці ВВП України доходить до 10 %, тоді як у сусідній Польщі — 47 %.
    Зважаючи на викладене, звертаємося до Вас з пропозиціями:
    1. Створити Раду лісового сектору економіки при Кабінеті Міністрів України, до якої, зокрема, включити представників постійних лісокористувачів, галузевих та регіональних асоціацій деревообробних підприємств, місцевих громад, екологів та інших заінтересованих сторін, що дасть можливість розробляти та впроваджувати єдину зважену державну політику у сфері використання лісових ресурсів.
    2. Розробити та ухвалити за участі всіх заінтересованих сторін, незалежних фахівців, галузевих і територіальних асоціацій:
    • Державної програми розвитку деревообробного сектору економіки.
    • Закону України “Про ринок деревини”, який дасть можливість: запровадити прозорий ринок деревини через відкриті аукціонні торги; розвивати малі та середні підприємства — основу територіальних громад; стимулюватиме глибоку переробку деревини; встановити прозорий механізм формування справедливої ціни на деревину в умовах фактичної “сировинної монополії”.
    3. Провести аудит лісового та деревообробного сектору економіки, за результатами якого здійснити реформування системи управління зазначених галузей з метою підвищення ефективності їх економічної діяльності.


    За дорученням учасників круглого столу,

    Голова Асоціації
    деревообробників Львівщини Микола Когут

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • зобов'язати соціологів публікувати бюджет опитування (в гривнях)

    Підписів 3

    Днів залишилось 38

    Богдан Артюшенко
    Оприлюднена
    24 травня, 2019
    24 серпня, 2019
    38
    3

    Пропоную законодавчо зобов'язати засоби масової інформації оприлюднювати витрачений бюджет (в гривнях) соціологічних досліджень, опросів, рейтингів з метою покращення довіри суспільства до соціології та статистики та запобігання маніпуляціям.

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ