ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Повна заборона самогоноваріння в Україні та підняття акцизів на алкогольні та тютюнові вироби у три рази

    Підписів 0

    Днів залишилось 81

    Дорощук Юрій Володимирович
    Оприлюднена
    11 січня, 2020
    11 квітня, 2020
    81
    0

    1. Підвищити кримінальну відповідальність за виготовлення,
    зберігання і збут самогону та інших міцних спиртних напоїв
    домашнього вироблення, виклавши статтю 204* Кримінального кодексу
    України так:

    "С т а т т я 204*. Виготовлення і збут самогону та інших
    міцних спиртних напоїв домашнього
    вироблення

    * - або іншу статтю чи пункт.

    Виготовлення або зберігання без мети збуту самогону або інших
    міцних спиртних напоїв домашнього вироблення, а також виготовлення
    без мети збуту або зберігання апаратів для їх вироблення -
    карається позбавленням волі на строк до одного року або
    штрафом у розмірі до двадцяти мінімальних доходів з вилученням і знищенням
    самогону чи інших міцних спиртних напоїв домашнього вироблення та
    апаратів для їх виготовлення.

    Ті ж діяння, вчинені повторно, а також виготовлення або
    зберігання самогону та інших міцних спиртних напоїв домашнього
    вироблення з метою збуту, збут їх, виготовлення для збуту або збут
    апаратів для їх вироблення -
    караються позбавленням волі на строк від одного до трьох
    років з конфіскацією майна або без такої з вилученням і знищенням
    самогону чи інших міцних спиртних напоїв домашнього вироблення та
    апаратів для їх виготовлення

    2. Особи, які сприяли виготовленню самогону та інших міцних
    спиртних напоїв домашнього вироблення (надання транспорту,
    приміщення, апаратів для виготовлення, а також відпуск для цієї
    мети зерна, борошна, картоплі, цукрових буряків тощо),
    притягуються до кримінальної відповідальності як співучасники.

    3. Встановити, що особи, які купують самогон або інші міцні
    спиртні напої домашнього вироблення без мети збуту, підлягають
    штрафу до п'яти мінімальних прожиткових доходів громадян
    або матеріали на них передаються
    на розгляд загальних зборів робітників, службовців, фермерів
    чи на розгляд товариського суду. Зазначені спиртні напої
    домашнього вироблення підлягають вилученню і знищенню.

    4. За розпивання спиртних напоїв на вулицях, у крамницях,
    їдальнях, парках та інших громадських місцях до винних
    застосовуються заходи громадського впливу або штраф розміром до
    двох тисяч гривень.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Заборонити використання прикметника «Національний» за відмінками, родами, в однині чи множені в назвах недержавних організацій, установ, підприємств.

    Підписів 0

    Днів залишилось 0

    Гордієнко Сергій Васильович
    Оприлюднена
    21 жовтня, 2019
    21 січня, 2020
    0
    0

    Законодавчо заборонити використання прикметника «Національний» за відмінками, родами, в однині чи множені в назвах недержавних організацій, установ, підприємств, наприклад: «Національний корпус», «Національна дружина» тощо.
    Вже існуючі недержавні організації, установи, підприємства, які підпадають під дію такої заборони, мають бути перейменовані і перереєстровані у встановленому порядку, або ліквідовані у строки, визначені цим законом.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Внести зміни в статтю 122 адміністративного кодексу україни. Стаття 122. Перевищення встановлених обмежень швидкості руху, проїзд на заборонний сигнал регулювання дорожнього руху та порушення інших правил дорожнього руху

    Підписів 0

    Днів залишилось 16

    Буняк Вадим Олександрович
    Оприлюднена
    06 листопада, 2019
    06 лютого, 2020
    16
    0

    Шановний пане президент. Шановні депутати Верховної Ради України
    Прошу Вас, внести зміни в статтю 122 адміністративного кодексу україни.

    Стаття 122. Перевищення встановлених обмежень швидкості руху, проїзд на заборонний сигнал регулювання дорожнього руху та порушення інших правил дорожнього руху

    Узаконити для водіїв-порушників штраф 5000 грн, які проїжджають на червоний сигнал світлофора.
    Водії порушники, в більшості випадків, ігнорують червоний сигнал світлофора, рухаючись по проїздній частині збивають пішоходів, влаштовують дтп з іншими учасниками дорожнього руху.
    Внаслідок, громадяни отримують тілесні ушкодження, іноді летальний випадок..

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Ринковий збір.

    Підписів 0

    Днів залишилось 2

    Паршин Володимир Володимирович
    Оприлюднена
    23 жовтня, 2019
    23 січня, 2020
    2
    0

    В зв'язку з веденням РРО для ФОП, які торгують таким самим товаром як і підприємці на ринках. Вимагаємо ввести ринковий збір на ринках, який хоч якось зніме податкову дискримінацію між підприємцями.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Податок на землю на нерухоме майно для комунальний підприємств.

    Підписів 0

    Днів залишилось 2

    Паршин Володимир Володимирович
    Оприлюднена
    23 жовтня, 2019
    23 січня, 2020
    2
    0

    На сьогоднішній день комунальні підприємства не спалчують не податок на землю , ні податок на нерухомість, хоча надають такі самі послуги як і приватні підприємтсва. За для усунення податкової дескримінації вимагаємо відмінити льготи для комунальних підприємств, щодо сплати податку на землю, та податку на нерухоме майно

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Внесение изменений в постанову Верховна Рада України схвалила проект постанови «Про висновки та пропозиції до проекту Закону України про Державний бюджет України на 2020 рік» № 2000-П.

    Підписів 0

    Днів залишилось 5

    Яковенко Вера
    Оприлюднена
    26 жовтня, 2019
    26 січня, 2020
    5
    0

    Отминить выплаты за рождение ребенка.
    Такая позиция обусловлена тем чтоб люди которые неспособны позаботится о воспитании и благополучии ребенка не занимались производством детей для получения собственной финансовой выгоды.
    В Украине и так очень много рожают именно тех граждан (алкоголики, наркоманы)которым иметь детей иметь ненужно. Если так и дальше будет продолжаться через 20 лет нас ждет нация полоумных и необразованих людей. Такие личности рожают по 10 детей которые либо умирают в первые годы жызни, либо растут без присмотра и развития. А увеличение выплат за рождение ребёнка приведёт только к тому что такие люди будут рожать еще больше.
    Если вы реально хотите помочь людям с нормальным мировоззрением и моральными качествами на обретения счастья в виде ребенка то поднимите им зарплату, что один работающий человек мог содержать семью и вся зарплата уходила не только на подгузники.
    А также можно контролировать на что идут выплаты, чтоб этими карточками можно было только покупать товары для детей и продукты питания, либо вложить эту сумму в увеличение жилого помещения где будет жить ребёнок.
    Так же вместо денег всем родившим в качестве помощи можно выдавать набор в который будут входить (коляска, кроватка, детский стульчик трансформер, набор одежды до какого-то возраста, развивающие игрушки и книжки, талоны на подгузники и детское питание).
    Когда перестанут давать деньги всем вряд тогда нашу нацию начнут пополнять только правильные люди, для которых ребенок это счастье а не способ заработать деньги.
    Простите за ошибки, но меня просто разрывает.
    Надеюсь всем понятна моя мысль и она найдёт поддержку.

    СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Щодо запобіганню збільшення корупційних ризиків під час отримання посвідення водія ТЗ. Законопроект 2201 від 02.10.2019 р.

    Підписів 0

    Днів залишилось 11

    Непомящий Микола Миколайович
    Оприлюднена
    01 листопада, 2019
    01 лютого, 2020
    11
    0

    Шановні земляки, останнім часом спостерігаємо збільшення кількості ДТП, які виникають із вини водіїв ТЗ. Тим, часом пропонується допускати до складання іспитів на право керування ТЗ громадян, які самостійно опанували змістом навчальної програми, які використовують автошколи водіїв. З першого погляду дуже гарна пропозиція для тих, хто мріє стати водієм та не хоче витрачати час на відвідування навчальних закладів, які займаються підготовкою водіїв та надають теоретичні та практичні навички майбутнім учасникам дорожнього руху.
    Досить одного бажання стати водієм та зібрати необхідну купу коштів для "вирішення питання". Якщо йти таким шляхом, то в зовсім недалекому майбутньому до кожного нового авто в подарунок буде посвідчення на право його керування.
    Це вплине також на кожного пересічного громадянина України, так як всі ми та наші рідні і близькі є учасниками дорожнього руху. Послаблення підготовки водіїв транспортних засобів недопустиме враховуючи статистику дорожньо-транспортних пригод.
    Непідготовлений водій за кермом транспортного засобу несе загрозу оточуючим, а також ризикує власним життям.
    Уявіть ситуацію, що чоловіка оперує лікар-хірург, який прочитав декілька брошур, або переглянув відео та каналі YouTube та отримав диплом лікаря-хірурга за дивним збігом обставин правильно відповівши на тестові питання.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Максимілізація безготівкових розрахунків у побуті.

    Підписів 0

    Днів залишилось 45

    Гичка Сергій Михайлович
    Оприлюднена
    06 грудня, 2019
    06 березня, 2020
    45
    0

    Прийняття закону про зменшення максимальної суми оплати готівкою , наприклад до 5000 грн., та перехід до масових безготівкових платежів призведе до повної легалізації доходів громадян, а значить і до надходження податків, а разом з цим і до покращення добробуту громадян, але все це має відбуватися при прагматичній і взаємовигідній системі оподаткування .

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Продажа сим карт мобильной связи только по паспорту !

    Підписів 0

    Днів залишилось 90

    Шульгин Юрий
    Оприлюднена
    20 січня, 2020
    20 квітня, 2020
    90
    0

    Запретить продажу сим карт мобильной связи без оформления по документам!
    Сейчас сим карты продаются свободно в любом магазине и стоят копейки,чем пользуются разного рода мошенники(телефонные террористы,похитители номерных знаков авто,продавцы и закладчики наркотиков и так далее)
    Купил,сделал свое дело и выбросил,потом купил новую карту.
    Отследить такого человека практически нереально.
    Предлагаю сделать продажу сим карт мобильной связи только при предоставлении документов подтверждающих личность покупателя и продавать их в сервисных центрах мобильной связи соответственных мобильных операторов.
    Предполагается что таким нехитрым способом значительно усложнится жизнь разного рода мошенников так как при любых регистрациях всегда используется номер телефона и зная кому он принадлежит нашим правоохранительным органам будет легче находить преступников!
    Надеюсь это заинтересует кого то и может нужно оформить это как то грамотнее но я думаю мысль и так понятна всем.
    Нужен закон запрещающий продажу сим карт без документов и оформления с занесением данных о покупателе в базу данных например полиции.

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Проект Закону «Про внесення змін до Закону України про військовий обов‘язок і військову службу та інших законодавчих актів у сфері проходження військової служби»

    Підписів 0

    Днів залишилось 90

    Мицавка Юрій
    Оприлюднена
    20 січня, 2020
    20 квітня, 2020
    90
    0

    Поект Закону

    Вноситься народними депутатами Верховної Ради України за ініціативи Народу України

    Закон України
    «Про внесення змін до Закону України «Про військовий обов‘язок і військову службу»

    Верховна Рада України, усвідомлюючи, що Держава знаходиться в міграційній кризі через еміграцію молоді (громадян України чоловічої статі),

    переконуючись в тому, що в період призову на строкову військову службу, мають місце непоодинокі порушення конституційних прав і свобод людини, в тому числі щодо свободи пересування на території України всіх осіб, які на ній перебувають,

    констатуючи, що правоохоронні органи не завжди реагують належним чином на скарги громадян про порушення їхніх конституційних прав, а в деяких випадках — самі ж допускають чи сприяють в порушенні прав громадян, що істотно може впливати на авторитет України перед міжнародною спільнотою,

    розуміючи, що примусове проходження військової служби в армії не вплине жодним чином на покращення якості обороноздатності держави, негативно впливає на соціально-економічні процеси в державі у цілому, а військовослужбовці відносяться до категорії професій військових,

    враховуючи, що фактично призов на строкову військову службу є одним із джерел корупції в Україні,

    маючи на меті зберегти науковий потенціал України, зменшити темпи скорочення населення України, створити умови для суб‘єктів господарювання щодо зайнятості молодих фахівців (спеціалістів) за різними сферами суспільного життя,
    та посприяти молоді в реалізації іхніх інноваційних ідей на території України,

    беручи до уваги положення Загальної декларації прав людини про те, що права людини є невід‘ємною частиною її свободи, а призов на строкову військову службу обмежує права громадян на кар‘єрний розвиток та влаштування особистого життя, приймає цей Закон про таке.

    І. Внести зміни до Закону України «Про військовий обов‘язок і військову службу» (Відомості Верховної Ради України, 2006 р., № 38, ст. 324; 2018 р., № 27, ст. 221):
    1) у четвертому абзаці частини третьої статті 1 слова «та призов на військову службу» виключити;
    2) частину 4 статті 1 виключити;
    3) абзаци другий та третій частини 9 статті 1 виключити;
    4) в першому абзаці частини 10 статті 1 слова «приписані до призовних дільниць або» виключити;
    5) у другому абзаці частини 2 статті 2 слова «або за призовом» виключити;
    6) другий абзац частини 6 статті 2 виключити;
    7) частину 7 статті 2 виключити;
    8) у частині 12 статті 2 слова «приписуються до призовних дільниць, направляються для підготовки до військової служби, особи, які призиваються або» виключити;
    9) другий абзац частини 1 статті 4 виключити;
    10) Главу ІІІ виключити.

    ІІ. Закон України «Про альтернативну (невійськову) службу» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1992, N 15, ст.188) визнати таким, що втратив чинність, але з урахуванням того, що особи, які проходять альтернативну (невійськову) службу на момент втрати чинності цього Закону, за власним бажанням, можуть припинити подальше її проходження.

    ІІІ. Особи, які на момент втрати чинності положень Закону України «Про військову службу і військовий обов’язок» щодо призову на строкову військову службу, проходять строкову військову службу у Збройних Силах України, за власним бажанням можуть бути звільнені від подальшого її проходження до закінчення строку проходження військової служби.

    ІV. Кабінет Міністрів України та Міністерство оборони України має привести підзаконні нормативно-правові акти у відповідність до цього Закону протягом 120 календарних днів після набрання чинності цього Закону.

    V. Міністерство оборони України разом з Міністерством фінансів України та Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України має представити перед Верховною Радою України концепцію економічного забезпечення військовослужбовців, перспективи покращення такого забезпечення, а також аналіз змін економічного заохочення військовослужбовців протягом останніх десяти років з урахуванням інфляційних процесів в Україні, протягом шестисот днів з моменту набрання чинності цього Закону.

    ІV. Цей Закон набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

    Голова Верховної Ради України Дмитро Разумков

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Сплата податку кожним громадянином в електронній декларації

    Підписів 1

    Днів залишилось 90

    Гуцу Володимир Миколайович
    Оприлюднена
    20 січня, 2020
    20 квітня, 2020
    90
    1

    Прошу внести зміни до податкового кодексу України в частині сплати податків, а саме, виключити поняття, або скоротити до мінімуму поняття податкових агентів і покласти зобов'язання на кожного працюючого громадянина сплачувати податки за самого себе. В особистому електронному кабінеті на сайті податкової адміністрації відповідно до реєстрації індивідуального податкового номера (ІПН), заповнювати податкову декларацію. Це підвищить розуміння про Бюджет країни, відповідальність за його наповнення.

    Прохання українцям підтримати петицію.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Встановити строк служби в Збройних Силах України для освітнього ступеня "бакалавр" 12 місяців

    Підписів 1

    Днів залишилось 22

    Пуш Віталій Леонідович
    Оприлюднена
    12 листопада, 2019
    12 лютого, 2020
    22
    1

    Прошу Верховну Раду України розглянути звернення про внесення змін до ч.1 ст.23 ЗУ “Про військовий обов'язок і військову службу”.
    Згідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу», для солдатів, матросів, сержантів і старшин термін строкової служби складає до 18 місяців, для призовників з вищою освітою спеціаліста або магістра - до 12 місяців. Проте в законі нічого не сказано про те, скільки повинні відслужити строковики-бакалаври.

    У зв’язку із внесенням змін до ЗУ «Про вищу освіту» де не передбачено ОКР “Спеціаліст” який прописаний в п. 2. ч. 1 ст. 23 Закону «Про військовий обов'язок і військову службу» немає чіткого роз’яснення стосовно служби осіб із ступенем вищої освіти «бакалавр», а відповідно до ст.5 ЗУ «Про вищу освіту в Україні» функціонують такі рівні та ступені вищої, як:
    початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти;
    перший (бакалаврський) рівень;
    другий (магістерський) рівень;
    третій (освітньо-науковий/освітньо-творчий) рівень;
    науковий рівень.
    А такий ступінь як “Спеціаліст” не передбачено. Тому на мою думку особи, які підлягають призову на строкову військову службу та мають ступінь вищої освіти «бакалавр» термін служби повинен складати 12 місяців, а також ті, які на даний момент проходять строкову службу ЗСУ, а також інших військових формуваннях і мають ступінь вищої освіти «бакалавр» і відслужили 12 місяців повинні бути звільнені в запас.
    Тому прошу ВРУ внести зміни до змін до ч.1 ст.23 ЗУ “Про військовий обов'язок і військову службу”.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Доповнення до Стаття 35 Цивільного Кодексу України (Надання повної цивільної дієздатності)

    Підписів 1

    Днів залишилось 22

    Кавацюк Роман Олегович
    Оприлюднена
    12 листопада, 2019
    12 лютого, 2020
    22
    1

    Стара редакція

    Стаття 35. Надання повної цивільної дієздатності

    1. Повна цивільна дієздатність може бути надана фізичній особі, яка досягла шістнадцяти років і працює за трудовим договором, а також неповнолітній особі, яка записана матір'ю або батьком дитини.
    2. Надання повної цивільної дієздатності провадиться за рішенням органу опіки та піклування за заявою заінтересованої особи за письмовою згодою батьків (усиновлювачів) або піклувальника, а у разі відсутності такої згоди повна цивільна дієздатність може бути надана за рішенням суду.
    3. Повна цивільна дієздатність може бути надана фізичній особі, яка досягла шістнадцяти років і яка бажає займатися підприємницькою діяльністю.
    За наявності письмової згоди на це батьків (усиновлювачів), піклувальника або органу опіки та піклування така особа може бути зареєстрована як підприємець. У цьому разі фізична особа набуває повної цивільної дієздатності з моменту державної реєстрації її як підприємця.
    4. Повна цивільна дієздатність, надана фізичній особі, поширюється на усі цивільні права та обов'язки.
    5. У разі припинення трудового договору, припинення фізичною особою підприємницької діяльності надана їй повна цивільна дієздатність зберігається.

    Нова редакція

    Стаття 35. Надання повної цивільної дієздатності
    1. Повна цивільна дієздатність може бути надана фізичній особі, яка досягла шістнадцяти років і працює за трудовим договором, а також неповнолітній особі, яка записана матір'ю або батьком дитини, (а також неповнолітній (яка народить дітей)).
    2. Надання повної цивільної дієздатності провадиться за рішенням органу опіки та піклування за заявою заінтересованої особи за письмовою згодою батьків (усиновлювачів) або піклувальника, а у разі відсутності такої згоди повна цивільна дієздатність може бути надана за рішенням суду.
    3. Повна цивільна дієздатність може бути надана фізичній особі, яка досягла шістнадцяти років і яка бажає займатися підприємницькою діяльністю.
    За наявності письмової згоди на це батьків (усиновлювачів), піклувальника або органу опіки та піклування така особа може бути зареєстрована як підприємець. У цьому разі фізична особа набуває повної цивільної дієздатності з моменту державної реєстрації її як підприємця.
    4. Повна цивільна дієздатність, надана фізичній особі, поширюється на усі цивільні права та обов'язки.
    5. У разі припинення трудового договору, припинення фізичною особою підприємницької діяльності надана їй повна цивільна дієздатність зберігається.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Зобовязати відповідні правоохоронні органи (Генпрокуратуру, ДБР, НАБУ, НАЗК, МВС ...) провести розслідування та надати висновки щодо наявності складу злочину при нарахуванні та виплаті заробітних плат топ-чиновників та інших топ-менжджерів державних підприємств та установ України та притягнути винних у необгрунтованих нарахуваннях та виплатах до відповідальності з відшкодуванням збитків, нанесених державі Україна цимі діями або бездіяльністю.

    Підписів 1

    Днів залишилось 90

    Падалко Олексій Володимирович
    Оприлюднена
    20 січня, 2020
    20 квітня, 2020
    90
    1

    Зобовязати відповідні правоохоронні органи (Генпрокуратуру, ДБР, НАБУ, НАЗК, МВС ...) провести розслідування та надати висновки щодо наявності складу злочину при нарахуванні та виплаті заробітних плат топ-чиновників та інших топ-менжджерів державних підприємств та установ України та притягнути винних у необгрунтованих нарахуваннях та виплатах до відповідальності з відшкодуванням збитків, нанесених державі Україна цимі діями або бездіяльністю.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Змінити назву «Верховна Рада України» на «Національні збори України», а «народний депутат України» на «делегат Національних зборів України».

    Підписів 1

    Днів залишилось 5

    Гордієнко Сергій Васильович
    Оприлюднена
    26 жовтня, 2019
    26 січня, 2020
    5
    1

    Змінити назву «Верховна Рада України» на «Національні збори України», а «народний депутат України» на «делегат Національних зборів України», оскільки кожний виборець в Україні при голосуванні на виборах делегує такій особі право представляти його інтереси на зборах вищого законодавчого органу країни.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • введення поетапного ринку землі

    Підписів 1

    Днів залишилось 29

    Глазунов Дмитро
    Оприлюднена
    19 листопада, 2019
    19 лютого, 2020
    29
    1

    Вільний ринок землі має бути в декілька етапів:

    1.першу чергу в доступі до аукціонів з продажу землі та доступ до іпотек з низьким % надати громадянам України з першочерговими потребами: переселенці, ветерани, пенсіонери, студенти та безробітні, інші категорії з потребами.

    ( логіка думаю зрозуміла, люди з особливими потребами та низьким фінансовим рівнем стартують формування мертвого ринку на доступних для них цінах. Люди з особливими потребами отримують своє місце в своїй державі по мінімальній ринковій ціні, вони залишаються розвивати Україну, а не їдуть за кордон)

    2. Категорію в черзі доступу на ринок землі надати громадянам України з річним доходом до півмільйона гривень.
    Це більшість звичайоного населення Украіни.

    (Логіка зрозуміла надати доступ звичайного населення на ринок по нормальним цінам, формування ринку)

    3. категорія (доступ громадян з доходом більше півмільйона гривень. Не допускати олігархів і їх родичів.

    4. Категорія доступ українських компаній до ринку землі.
    Теж логічна річ, після населення України допустити українські компанії, не допускати компанії олігархів і їх близьких родичів.

    5. Дати доступ олігархам і їх близьким родичам.

    Іноземним громадянам та компаніям надавати землю в оренду, максимум 50 років, якщо є обґрунтована потреба в більшому терміні для реалізації проекту то мають подати план проекту.

    Підтримувати ринок продажу землі тільки українцям!

    Іноземцям виключно оренда!
    Якщо іноземці захочуть інвестувати, ми заробимо набагато більше на своїй землі здаючи її в оренду!

    Ринок має бути та іноземні інвестиції теж.
    Та іноземні інвестиції прийдуть тільки за умови низького податку і чесних суддів , а земля може бути надана іноземцям і в оренду. І тоді всі будуть щасливі, українці володітимуть землею та матимуть дохід від оренди своєї землі, а не будуть найманцями на іноземних компаніях.

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Про зменшення терміну повноважень президента України

    Підписів 1

    Днів залишилось 57

    Ромашевська Зінаїда Іванівна
    Оприлюднена
    18 грудня, 2019
    18 березня, 2020
    57
    1

    Для того, щоб президенти не корумпувалися та не ставали деспотами:

    не мали достатнього часу, щоб підім'яти під себе абсолютно все;
    не змогли закрити людям шляхи висловлення своєї громадянські позиції;
    не вчинили дискримінацію народу;
    не налагодили шляхи особистого збагачення протизаконними методами;
    не занедбати країну, тобто не привели її до знесилення, нікчемності, а чи й ліквідації;
    не мали достатньо часу, щоб здати країну ворожим силам на поталу, -

    встановити строк повноваження президента України терміном - на два роки.

    Два роки, це якраз такий термін, що не тільки покаже, а й докаже, - є патріотом країни вибраний президент, чи її ворогом, добрі справи робить президент для країни та народу, чи шкідливі. Внести зміни у всі відповідні закони.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Підвищення заробітної плати курсантам Вищих Навчальних Закладів

    Підписів 1

    Днів залишилось 14

    Іскрич Євгеній Олександрович
    Оприлюднена
    04 листопада, 2019
    04 лютого, 2020
    14
    1

    Доброго дня, шановні політики.
    Звертаюсь до вас з ідеєю запровадження змін до закону щодо надання заробітної плати усім курсантам ВНЗ.
    Довго розписувати немає сенсу,але на 700 грн я вам відповім совістно прожити в місяць, перебуваючи на державному забезпеченні, майже неможливо.
    Тільки прошу звернути УВАГУ на всі військові ВНЗ в Україні.
    Не тільки ті,які підпорядковуються МО,адже мій інститут чомусь потрапив до тих,які не отримали преміальне забезпечення на День Незалежності України.
    Дякую за увагу, гарного дня.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Заборонити здійснення естетичної медицини і косметології поза медичними закладами (кабінетів)

    Підписів 1

    Днів залишилось 78

    Лапєто Ігор Михайлович
    Оприлюднена
    08 січня, 2020
    08 квітня, 2020
    78
    1

    В Україні існує нелегальний ринок косметологічних послуг який складає біля 70% ринку. А саме особи без вищої медичної освіти і ліцензії на здійснення медичної практики в приміщеннях які не відповідають нормам СЕС (офісах, житлових помешканнях, перукарнях, салонах краси), роблять ін'єкції (ботокс, диспорт, гіалуронової кислоти і т.д.) препаратами без сертифікації та ввезені в Україну контрабандою. Також дані медичні препарати і вироби продаються не через аптеки, представниками західних виробників. Дана незаконна діяльність ставить під загрозу здоров'я людини.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Верните право выхода на пенсию по выслуге лет для вредных и опастных профессий!!!

    Підписів 1

    Днів залишилось 84

    Павленко Игорь
    Оприлюднена
    14 січня, 2020
    14 квітня, 2020
    84
    1

    Уважаемые "слуги народа". Обращаю ваше внимание на то, что норма выхода на льготную песию была установлена " не от фонаря" и взята "не с потолка". Она была установлена квалификационной комиссией на основании научных доказательств вредных и опастных факторов присутствующих на работе на организм человека! И только аналогичная комиссия на основании фактов значительного улучшения условий труда может отменить эту норму. Это прямое нарушение конституции Украины ограничивающее права и свободы человека и гражданина.
    Речь идет о пункте 2-1 раздела 15 закона Украины "Про загальнообовязкове державне пенсiiне страхування" лицам, которым на день обрання чинностi Закону Украiни " Про внесення змiн до деякiх законодавчих актiв Украiни щодо пiдвищення песiй" вiд 03.10.2017. номер 2148-8 имеют выслугу лет и стаж, необходимый для назначения песий за выслугу лет.
    Почему до 03.10.2017 г.работа считалась вредной и опастной а 04. 10. 2017 г. она перестала считаться таковой? Что изменилось за эту ночь!!?? Прекратились профзаболевания и исчез травматизм? Пропали факторы отрицательно влияющие на работника или изменился график работы? При прохождении очередного профосмотра, втом числе и в этом году в обходном листе работника указывают основные факторы, влияющие на организм человека-шум, пыль, высота, вибрация и т. д. При отсутствии отметки о прохождении медосмотра работник к работе не допускается!
    Вы трактуете европейский вектор развития. Создавайте соответствующие условия труда и быта а потом вводите соответствующие ограничения!!!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ