ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Щодо стимулювання державою Україна молодіжного житлового будівництва

    Підписів 6

    Днів залишилось 87

    Лейко Михайло Макарович
    Оприлюднена
    10 жовтня, 2019
    10 січня, 2020
    87
    6

    Пропоную з метою стимулювання талановитої молоді навчатися, працювати та жити в державі Україна розгорнути загальнодержавну програму молодіжного житлового будівництва шляхом надання безвідсоткових кредитів на будівництво власного житла

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Зменшення розмірів судового збору та авансового внеску на виконавче провадження з метою полегшення доступу до судового захисту порушених прав незахищенних верств населення

    Підписів 3

    Днів залишилось 87

    Калитка Валерій Сергійович
    Оприлюднена
    10 жовтня, 2019
    10 січня, 2020
    87
    3

    Прошу народних депутатів внести на розгляд Верховної Ради України та ухвалити законопроект про
    1) зменшення розмірів ставок судового збору у 4 рази;
    2) скасування нині діючої норми Закону України "Про судовий збір" про сплату судового збору за кожну позовну вимогу, а впровадження натомість однієї ставки судового збору за подання позову вцілому, незалежно від кількості пов'язаних позовних вимог;
    3) скасування сплати судового збору за апеляційне та касаційне оскарження;
    4) зменшення граничної межі доходу, відповідно до якої особа отримує право на зменшення розміру/розстрочення/відстрочення сплати судового збору - до рівня, якщо сума судового збору перевищує 20% її середньомісячного доходу за попередні 6 місяців;
    5)зменшення авансового внеску на вікриття виконавчого провадження у 4 рази щодо майнового позову і до наступних розмірів прожиткового мінімуму щодо немайнового позову (0,5 прожиткового мінімуму стосовно фізичної особи та 1 прожиткового мінімуму стосовно юридичної особи).

    Впровадження цих змін значно полегшить доступ громадян до правосуддя, створить умови для спрощення захисту ними своїх порушених прав і свобод у судовому порядку, що особливо критично та конче необхідно для незахищенних верств населення (пенсіонерів, дітей, підлітків, малозабезпечених сімей та осіб, що опинилися у скрутних обставин життя).

    Переконливо прошу підтримати!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Петиція що до збільшення погодинної заробітної плати вчителям-предметникам

    Підписів 4

    Днів залишилось 87

    Одудько Геннадій Дмитрович
    Оприлюднена
    10 жовтня, 2019
    10 січня, 2020
    87
    4

    Пропоную збільшити погодинну заробітну плату вчителям - предметникам, викладачам окремих предметів коледжів до європейського рівня та запобігти дефіциту кадрів кваліфікованих працівників. Погодинна заробітна плата повинна бути не менше ніж 13 євро за годину, не залежно від того, вчитель, викладач сумісник чи ні.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Запровадження цільової сплати податків для юридичних та фізичних осіб

    Підписів 2

    Днів залишилось 86

    Євдокимов Максим
    Оприлюднена
    09 жовтня, 2019
    09 січня, 2020
    86
    2

    Пропоную надати можливість юридичним, а згодом і фізичним особам, обирати як саме їх податки будуть використані. Тобто спрямовувати кошти для фінансування конкретного проекту, який особа може обрати і зазначити при сплаті податку.

    Як це може бути реалізовано? Наприклад, створюється єдиний реєстр державних проектів, куди вносяться всі пропозиції (дороги, що необхідно відремонтувати, школи, що необхідно збудувати тощо). Кожний проект матиме унікальний номер у цьому реєстрі. Коли особа сплачує податок, вона може додати до опису платежу код проекту і це буде означати, що кошти, або їх частина, підуть на фінансування цього проекту.

    Чому це важливо?
    1. Найбільш необхідні проекти отримають більшу підтримку і будуть виконані швидше, адже громадяни краще за будь-яке міністерство розуміють, що їм необхідно в першу чергу.
    2. Більш успішні регіони країни пришвидшать свій розвиток.
    3. Збільшиться самосвідомість громадян, тому що коли людина свідомо щось фінансує з власної кишені, у неї підвищується відповідальність за своє життя і оточення.
    4. Чиновникам не прийдеться виправдовувати провал проекту нестачею коштів: якщо люди його не профінансували, значить він їм не потрібен.
    5. Це дозволить людям відчути себе інвесторами у розвиток власної країни і пишатися цим.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Повернути максимальну швидкість в населених пунктах до 60+20 км/год

    Підписів 1

    Днів залишилось 86

    Демченко Віталій
    Оприлюднена
    09 жовтня, 2019
    09 січня, 2020
    86
    1

    Повернути максимальну швидкість в населених пунктах до 60+20 км/год

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Щодо забезпечення кожного працюючого безкоштовним санаторно-курортним лікуванням

    Підписів 6

    Днів залишилось 86

    Лейко Анатолій
    Оприлюднена
    09 жовтня, 2019
    09 січня, 2020
    86
    6

    Пропоную з метою стимулювання громадян України до сумлінного виконання службових обов'язків забезпечити кожного з них за бажанням безкоштовними путівками до будь-якого санаторію держави Україна під час відпустки за вибором громадянина України та за наявності вільних місць.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Відсторонення з посади голови комітету Верховної Ради України Галини Третьякової за публічне приниження воїнів-контрактників та пропозицію позбавлення їх статусу "Учасників Бойових Дій"

    Підписів 115

    Днів залишилось 85

    Мальський Ярослав Анатолійович
    Оприлюднена
    08 жовтня, 2019
    08 січня, 2020
    85
    115

    Від імені учасників бойових дій (і не лише контрактників, до яких я сам не належу), волонтерів, громадських діячів та свідомих громадян України офіційно висловлюю недовіру голові комітету Верховної Ради України з питань соціальної політики і захисту прав ветеранів Галині Третьяковій і вимагаю її зміщення із посади голови даного комітету та принесення її публічних вибачень перед ветеранами-контрактниками.
    На моє глибоке переконання, заяви цієї особи щодо зняття пільг з воїнів-контрактників як з реальних учасників бойових дій і прирівняння їх до найманців - є образливими та необґрунтованими.
    Водночас, подібні ідеї підривають як статус реальних учасників бойових дій так і обороноздатність держави.
    Подібні дії Галини Третьякової свідчать про її невідповідність займаній посаді і змушують громадськість вимагати її відсторонення.
    Закликаю підтримати мою ініціативу окремих учасників бойових дій, ветеранські, громадські організації та всіх небайдужих до долі країни громадяни.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Про невідкладні заходи національної безпеки в сфері землекористування та захисту землі як найціннішого національного багатства України

    Підписів 30

    Днів залишилось 85

    Дацко Олеся Ігорівна
    Оприлюднена
    08 жовтня, 2019
    08 січня, 2020
    85
    30

    Вимагаємо усунути загрози національній безпеці України і зняти з розгляду Верховної Ради України (далі-ВРУ) законопроекти: № 2178 від 25.09.2019 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обігу земель сільськогосподарського (далі - с/г) призначення»; № 2178-1 від 27.09.2019 «Про внесення змін до Земельного кодексу України щодо запровадження обігу земель с/г призначення за результатами Всеукраїнського референдуму»; № 2194 від 01.10.2019 «Про внесення змін до Земельного кодексу України та ін.законодавчих актів щодо удосконалення системи управління та дерегуляції у сфері земельних відносин».
    - ін. законопроекти щодо запровадження ринку необлікованих земель з обмеження прав народу України на найцінніший ресурс його розвитку(зміни ціннісного статусу земель, скасування безоплатної приватизацію земель громадянами тощо).
    Вимагаємо вжити дій для належної реєстрації права власності, обліку землі як найціннішого національного багатства з урахуванням критеріїв безпеки розвитку майбутніх поколінь з огляду на таке:
    1. Відповідно до вимог ст. 13 Конституції земля є об'єктом права власності Українського народу. Відповідно землю в Україні можуть отримувати у власність лише громадяни, держава Україна, територіальні громади і засновані ними юр.особи публічного права.
    2. Пропоновані законопроекти несуть загрозу позбавлення народу України його основного засобу існування - землі. Міжнародний пакт про громадянські і політичні права (п.2. ст.1) визначає: «Жоден народ ні в якому разі не може бути позбавлений належних йому засобів існування.»
    За даними міжнародних експертів 2019 р. понад 6 % території України відноситься до так званих «грабованих земель». Земля - це засіб існування народу України. Який не може передаватися юр.особам приватного права, іноземцям. Згадані законопроекти узаконюють приватизацію держави без гарантування ресурсів розвитку майбутніх поколінь.
    3. Зазначені законопроекти є регуляторними актами, порядку розгляду яких у ВРУ не затверджено. Тому їх розгляд за відсутності затвердженого порядку є порушенням ст.19 Конституції.
    4. В Україні відсутній класифікатор форм власності, а тому практично неможливо зрозуміти, кому належить земля, чи юр.особа, яка володіє землею в Україні.
    У 2004 р. скасований наказ Держстандарту України № 288 від 22.11.1994, який затверджував класифікатор форм власності. Іншого класифікатора форм власності досі не запроваджено. Відповідно у держ.реєстрах відсутня систематизована інформація про право власності на землю. Це сприяє рейдерству. У Звіті з глобальної конкурентоспроможності (https://www.weforum.org/reports) Україну віднесено до країн з найгіршим захистом права власності.
    5. В Україні належно не інвентаризовані землі. Інвентаризація, проведена у 1998 р. зі слів користувачів, без встановлення документів на право власності та меж в натурі земельних ділянок, є значною мірою фіктивною, втім зареєстрована як дані державного земельного кадастру.
    6. В Україні впродовж усього періоду незалежності центральні органу виконавчої влади, що реалізують держ.політику у сфері земельних відносин не забезпечували належного контролю за реєстрацією і захистом права власності на землю. Більшість з цих органів створювалися і ліквідовувалися без правонаступництва. Через їхню бездіяльність земельне рейдерство має ознаки національного масштабу.
    7. Народ України не має належного доступу до інформації про власників та користувачів землі в Україні через технічні бар’єри доступу до Держ.реєстру речових прав на нерухоме майно.
    8. В законодавстві немає тлумачення поняття «народ України» з конкретизацією, хто є власником землі відповідно до ст.5, 13, 14 Конституції.
    9. За останні роки в Україні бездіяли органи контролю за обігом і використання земель. Зокрема, повноваження щодо проведення перевірок на предмет дотримання земельного законодавства мала Державна інспекція сільського господарства. Постановою КМУ №442 від 10.09.2014 р. "Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади" КМУ ліквідовано цю інспекцію (остаточно її досі не припинено). Але перевірок з кінця 2014 р. вона практично не здійснювала.
    Заснований (без правонаступництва попередніх органів) Держгеокадастр теж належно не здійснює контролю за дотриманням земельного законодавства, що призводить до щорічних мільярдних втрат держ.бюджету та поширення земельного рейдерства.
    10. З 2014 р. органи держ.влади, місцевого самоврядування безконтрольно роздавали публічні землі у приватну власність, оскільки було скасовано загальний нагляд прокуратури за їх діяльністю. Судами відмовляється в оскарженні громадянами таких актів індивідуальної дії, внаслідок чого узаконено корупційну схему дерибану публічних земель.
    11. В Україні запроваджено схеми безконтрольної передачі державних та комунальних земель у приватну власність через юридичних осіб, створених юр.особами публічного права. Такі особи набувають статусу юр.осіб приватного права.
    Наприклад, засновником держ.підприємств НАК "Нафтогаз України", ДК "Укроборонпром", НАК "Енергетична компанія України" є неіснуюча юр.особа "Кабінет міністрів України" з ЄДРПОУ 00031101 (реєстрація відсутня в ЄДРЮОФОПГФ). Засновані ДК «Укроборонпром» підприємства є юр.особами приватного права, а їх майно судами визнається приватною власністю. Це схема тіньового перекачування публічних земель у приватні руки.
    За таких умов введення в обіг земель с/г призначення , узаконення приватизації землі приватними юр.особами є загрозою національній безпеці України! Тому вимагаємо:
    1. Визнати такими, що несуть загрозу національній безпеці України і зняти з розгляду ВРУ законопроекти:
    № 2178 http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=66948
    № 2178-1 http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=66957
    № 2194 http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=66970
    та ін.законопроекти щодо набуття власності на землю ін.особами, крім представників народу України.
    2. Невідкладно провести інвентаризацію усіх земель України, з оприлюдненням у держ. реєстрах з публічним доступом інформації про підстави набуття та переходу прав власності на землю.
    3. Забезпечити охорону державою землі як основного національного багатства, у т.ч. через контроль за реєстрацією прав власності, цільовим призначенням земель, їх обігом та використанням.
    4. Внести доповнення до Регламенту ВРУ, яким запровадити чітку, зрозумілу і демократичну процедуру розгляду і прийняття регуляторних актів.
    5. Невідкладно прийняти Класифікатор форм власності України з обов’язковим внесення до публічних реєстрів відомостей про форму власності на землю та юр.особи.
    6. Здійснити ревізію законності реєстрації юр.осіб – органів влади, заснованих юр.особами публічного права ін.суб’єктів господарювання, перевірку законності права власності на нерухоме майно, яке є власністю чи на балансі таких юр.осіб.
    7. Забезпечити законодавче регулювання ініціювання перевірки законності приватизації публічних земель в Україні громадянами.
    8. Поновити нагляд Прокуратури за діяльністю органів держ.влади та місц.самоврядування

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Створити публічний реєстр осіб, засуджених за вчинення корупційних правопорушень

    Підписів 6

    Днів залишилось 84

    Лейко Михайло Макарович
    Оприлюднена
    07 жовтня, 2019
    07 січня, 2020
    84
    6

    Пропоную створити публічний реєстр осіб, засуджених за вчинення корупційних правопорушень та заборонити їм на законодавчому рівні обіймати посади осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, з метою посилення та активізації боротьби з корупцією та запобігання корупційним діям чиновників, а також сприяння реалізації прав громадян, наданих їм чинним законодавством України, з метою виключення корупційної складової.
    В даний реєстр необхідно внести відомості про майно та доходи, здобуті незаконним шляхом, заходи, які були вжиті до корупціонера (статтю, за якою він був засуджений), та посади, що він обіймав під час зловживання своїм становищем.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Про повернення організацій, що здійснюють постачання електроенергії, газу, водопостачання та інших, у державну власність

    Підписів 8

    Днів залишилось 84

    Лейко Михайло Макарович
    Оприлюднена
    07 жовтня, 2019
    07 січня, 2020
    84
    8

    Пропоную повернути до державної власності енергопостачальні підприємства та унеможливити на законодавчому рівні їх передачу до рук приватних осіб як такі, що є стратегічними для держави. Це обгрунтовуться тим, що держава має бути єдиним власником всіх енергопостачальних організацій, так як відповідно до статті 13 Конституції України земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • СКОРОТИТИ СТРОК ПОВНОВАЖЕНЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ З П'ЯТИ ДО ДВОХ РОКІВ.

    Підписів 2

    Днів залишилось 84

    Монастирський Григорій
    Оприлюднена
    07 жовтня, 2019
    07 січня, 2020
    84
    2

    Шановні народні обранці!

    Ми звернули увагу, що перед парламентськими виборами кандидати в депутати дуже уважні до потреб своїх виборців.

    Однак після виборів увага до потреб виборців дуже швидко зникає. Адже у новообраних депутатів попереду цілих п'ять років стабільності! З яких, як мінімум на чотири роки про виборця можна забути. Це нікуди не годиться!

    Нам, громадянам, хотілося б, щоб депутати ПОСТІЙНО працювали в режимі "як перед виборами". Для цього потрібно всього лише скоротити термін повноважень Верховної Ради з п'яти до двох років.

    Тоді кожні два роки ми, як суверен, будемо на виборчих дільницях давати оцінку роботі кожного депутата і своєчасно відправляти на "заслужений відпочинок" тих парламентарів, які не виправдали нашу довіру.

    В результаті такого рішення вибори для громадян перестануть бути довгоочікуваним "ковтком свіжого повітря", а стануть приємною рутиною по формуванню якісного Парламенту. (До речі, відпаде також і необхідність в розробці складних механізмів відкликання депутата.)

    Так, це буде в два рази дорожче в порівнянні з нинішньою системою. Але це і дозволить пройти довгий демократичний шлях реформування країни в два рази швидше! А значить, в два рази швидше покращиться життя простих громадян. Це того варто!

    Досить поглянути на приклад США, де вибори в Конгрес проводяться кожні два роки. Вони-то розуміють, що на демократії не варто економити, тому що результат набагато перевищує витрати. І в підсумку виграють всі!

    Тому просимо вас внести в перший та п’ятий абзаци ст.76 Конституції України такі зміни: слова "п'ять років" замінити на "два роки".

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про розміщення максимальної кількості стаціонарних постів Патрульної поліції України від великих до маленьких населених пунктів України

    Підписів 2

    Днів залишилось 84

    Лейко Михайло Макарович
    Оприлюднена
    07 жовтня, 2019
    07 січня, 2020
    84
    2

    Пропоную з метою забезпечення максимальної безпеки всіх учасників дорожнього руху розмістити максимальну кількість стаціонарних постів Патрульної поліції України в усіх населених пунктах України: від великих до маленьких, з обладнанням їх камерами відеоспостереження та пристроями автоматичної фіксації порушень правил дорожнього руху.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • ПРИЙНЯТИ ЗАКОН ПРО МІСЦЕВИЙ РЕФЕРНЕДУМ

    Підписів 1

    Днів залишилось 84

    В'юн Віталій Анатолійович
    Оприлюднена
    07 жовтня, 2019
    07 січня, 2020
    84
    1

    У рамках оголошеного державою курсу на децентралізацію та розширення прав і повноважень місцевих громад, регіональна політика передбачає розширення прав громадян на вирішення питань місцевого значення, у тому числі, шляхом ініціювання та проведення місцевих референдумів.

    Можливість проведення місцевих референдумів передбачена Конституцією України, Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", ЗУ "Про добровільне об'єднання громад" та іншими нормативно-правовими актами.

    Але у правовому полі України існує вакуум у питанні проведення місцевих референдумів, через відсутність правового механізму їх реалізації. Тому місцеві громади є заручниками у державної влади, через неможливість проводити місцеві референдуми.

    Прийняття Закону України "Про місцевий референдум" значно спростить доступ громадян України до управління місцевими справами, забезпечить наявність демократичних та прозорих інституцій, покликаних сприяти реальному волевиявленню територіальної громади, сприятиме реалізації реформ і становленню в Україні демократичного інституту громадянського суспільства.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ   
  • Забезпечити всі екіпажі Патрульної поліції України сертифікованими приладами - алкотестерами Драгер

    Підписів 2

    Днів залишилось 84

    Лейко Анатолій
    Оприлюднена
    07 жовтня, 2019
    07 січня, 2020
    84
    2

    Пропоную з метою забезпечення ефективного здійснення екіпажами Патрульної поліції України своїх посадових обов'язків забезпечити кожен з них сертифікованими приладами - алкотестерами Драгер.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Забезпечити всі екіпажі Патрульної поліції України сертифікованими приладами - лазерними радарами вимірювання швидкості TruCam.

    Підписів 5

    Днів залишилось 84

    Лейко Анатолій
    Оприлюднена
    07 жовтня, 2019
    07 січня, 2020
    84
    5

    Пропоную з метою забезпечення ефективного здійснення екіпажами Патрульної поліції України своїх посадових обов'язків забезпечити кожен з них сертифікованими приладами - лазерними радарами вимірювання швидкості TruCam.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Про доступ адвоката (як користувача) до Єдиного реєстру досудових розслідувань

    Підписів 9

    Днів залишилось 81

    Пустовойтенко Олександр Анатолійович
    Оприлюднена
    04 жовтня, 2019
    04 січня, 2020
    81
    9

    З метою забезпечення захисту прав, свобод і законних інтересів осіб, вважаю за доцільне надати доступ адвокату (як користувачу) до Єдиного реєстру досудових розслідувань.

    Тому, прошу підтримати дану петицію!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • За зменшення для військовослужбовців вислуги років необхідної для призначення пенсії з 25 до 20 років незалежно від віку! (за нормою закону, що діяв до прийняття пенсійної реформи 2011р)

    Підписів 3

    Днів залишилось 79

    Марченко Юрій
    Оприлюднена
    02 жовтня, 2019
    02 січня, 2020
    79
    3

    Військовослужбовці Збройних Сил України та правоохоронних органів у складний для країни час, захищаючи її територіальну цілісність та недоторканість, несуть моральні, духовні, психічні, фізичні затрати.
    З метою поліпшення соціального захисту військовослужбовців прошу Вас розглянути можливість зменшення вислуги років, необхідної для призначення пенсії військовослужбовцям, з 25 до 20 років незалежно від віку (за нормою закону, що діяв до прийняття пенсійної реформи 2011 р.).
    Такі зміни в умовах про пенсійне забезпечення військовослужбовців відповідатимуть стандартам ЄС та НАТО, до яких поступово наближається Україна.
    Це підвищить рівень мотивації громадян до вступу на військову службу, сприятиме зростанню іміджу військової служби за контрактом та покращить обороноздатність та безпеку держави.

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • ДОПОМОГТИ простим незахищеним УКРАЇНЦЯМ ПРОГРАМА дій-СІМ НАПРЯМІВ

    Підписів 5

    Днів залишилось 79

    Хмиров Александр
    Оприлюднена
    02 жовтня, 2019
    02 січня, 2020
    79
    5

    ДОПОМОГТИ простим незахищеним УКРАЇНЦЯМ ПРОГРАМА дій-СІМ НАПРЯМІВ
    - підвищення соцстандартів-економічний і соціальний розвиток України.
    1. МИР -Робочи МІСЦЯ -хороші зарплати-КОЖНОМУ -
    2. СУБСИДІЇ -Кожному нуждающемуся- скасувати незаконно високі тарифи на комунальні послуги-провести перерахунок і виплатити компенсацію малозабезпеченим українця за переплати.
    3. БЕЗПЕКА-РІВНІ ПРАВА ВСІМ ГРОМАДЯНАМ - захистити соціальні, культурні і мовні права громадян України -забезпечення мовних прав національних меншин.
    4. КОНТРОЛЬ ЦІН на основні продукти харчування та товари першої необхідності, скасування корупційного свавілля, контроль співвідношення мінімальної зарплати і високих зарплат топ-менеджерів-Державних компаній.
    5. ОСВІТА ТА ВИХОВАННЯ -основи моральності і відповідальності в навчальні програми
    6. КОМПЕНСАЦІЯ за недооцінений приватизаційний сертифікат 1990-93гг.
    за зростання інфляції і падіння рівня життя в 3 рази за 2014-2019 рр. малозабезпеченим українцям.
    7. СОЦІАЛЬНА СПРАВЕДЛИВІСТЬ ВСЕМ.пенсіі -не нижче реального прожиткового рівня-4251 грн.Перерасчет за5 років і компенсація.
    © Автор, Олександр Віталійович Хмиров -посол Миру і Доброї Волі
    Автор і засновник - Міжнародної Української Премії Миру,
    проекту-програми Мета Доброї Волі https://goodwillmis.ua.market/

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Аліменти. Дозволити боржникам виїзд на заробітки за кордон.

    Підписів 5

    Днів залишилось 79

    Юдіна Олександра Миколаївна
    Оприлюднена
    02 жовтня, 2019
    02 січня, 2020
    79
    5

    Дозволити громадянам, які мають заборгованість по аліментам, чи іншим виконавчим провадженням, виїзд закордон на заробітки. Бо заробити в Україні буває просто нереально.
    Панове! Не будьте байдужими до проблем своїх ближніх громадян - підтримайте, будьласка петицію!!! Дякую!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Зменшити рекламу на телебаченні до 10 хвилин протягом години

    Підписів 8

    Днів залишилось 78

    Паршогуба Олександр Володимирович
    Оприлюднена
    01 жовтня, 2019
    01 січня, 2020
    78
    8

    Зменшити обсяг реклами на телебаченні до 10 хв. на годину

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ