ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Підвищити доплату інвалідам та ОДИНОКИМ людям похилого віку які потребують догляду

    Підписів 22

    Днів залишилось 88

    Черемісіна Любов
    Оприлюднена
    13 жовтня, 2017
    13 січня, 2018
    88
    22

    Згідно Постанова КМУ від 16.07.2008 р. № 654 "Про підвищення рівня пенсійного забезпечення громадян" інваліди та одинокі люди похилого віку отримують виплату на догляд 50 грн! Пропоную проголосувати та збільшити дану виплату з 50 грн на 10% розміру мінімальної пенсії!

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Унормування термінів соціальних виплат

    Підписів 2

    Днів залишилось 85

    Болтушкін Валерій Віталійович
    Оприлюднена
    10 жовтня, 2017
    10 січня, 2018
    85
    2

    Згідно з повідомленням Департаменту праці та соціального захисту Житомирської ОДА термін виплат коштів пільговикам від моменту отримання фінансування в області і до моменту перерахування на рахунки конкретних осіб-пільговиків нормативними актами не встановлений, що може привести до зловживань у місцевих органах влади через незаконне утримання коштів на депозитних рахунках. Прошу прийняти нормативний акт щодо вказаної проблеми

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • «ПРО НЕГАЙНУ ВІДСТАВКУ УКРАЇНСЬКОЇ ВЛАДИ (ПАРЛАМЕНТУ ПРЕЗИДЕНТА й УРЯДУ УКРАЇНИ) ТА ПРИТЯГНЕННЯ ЇЇ ДО ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ГРАБІЖ І ГЕНОЦИД УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ»

    Підписів 11

    Днів залишилось 85

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    10 жовтня, 2017
    10 січня, 2018
    85
    11

    Звертаюсь по питанню ЗНАЧНОГО ЗУБОЖІННЯ громадян України тому, що ВЛАДА (Парламент, Президент, Уряд України) їх ГРАБУЄ, ЗНАЧНО ПІДВИЩІВШИ житлово-комунальні ТАРИФИ, в зв’язку з чим також ЗНАЧНО ЗРОСЛИ ціни на продукти харчування та товари, у той же час ПРОЖИТКОВИЙ МІНІМУМ, прийнятий ВЛАДОЮ, НЕ ВІДПОВІДАЄ реальним цінам, НЕ ПРОВОДЯТЬСЯ відповідно до Закону ІНДЕКСАЦІЯ і відповідне ПІДВИЩЕННЯ пенсій та соцвиплат, що грубо порушує конституційні права громадян України, а саме:
    Статтю 1 Конституції, якою встановлено, що Україна є соціальною державою.
    Статтю 3 Конституції, якою встановлено, що людина та її життя є найвищою соціальною цінністю, права людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави, держава відповідає перед людиною за свою діяльність, утвердження і забезпечення прав людини є головним обов’язком держави.
    Статтю 48 Конституції, якою встановлено, що кожен має право на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім’ї, що включає достатнє харчування, одяг, житло.
    Власний видобуток газу (19,2 млрд.куб.м) в Україні у 2015 році ЗРІВНЯВСЯ з його споживанням (19,1 млрд.куб.м) населенням, бюджетними організаціями та теплокомуненерго, но ціна газу МОНОПОЛЬНО, а не ринково, ВСТАНОВЛЮЄТЬСЯ та ЗНАЧНО ЗАВИЩУЄТЬСЯ Урядом, що тягне за собою ПІДВИЩЕННЯ вартості електрики, опалення і гарячої води.
    За даними ДК «Укргазвидобування» собівартість товарного газу складає всього 320,16 грн. за 1000 кубометрів (http://zaxid.net/news/showNews.do?spravzhnya_sobivartist_gazu__2&objectId=1353915), однак населенню його продають за 7200 грн. за 1000 кубометрів.
    Згідно щорічного звіту ЦРУ США («The World Factbook 2015 by CIA», https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/up.html) щодо економіки країн світу Україна має такі показники за 2015 рік:
    - 2 місце серед вимираючих країн світу з 225 країн;
    - 225 місце з 226 країн по рівню інфляції;
    - 199 місце з 202 країн за темпами промислового зростання виробництва;
    - 222 місце з 225 країн по зростанню ВВП.
    Тобто в Україні за 2014-2016 роки українською ВЛАДОЮ було здійснено масштабне ПОГРАБУВАННЯ та ГЕНОЦИД НАРОДУ України, що продовжується і в 2017 році, тому ця АНТИНАРОДНА ВЛАДА ПОВИННА НЕГАЙНО ПІТИ у ВІДСТАВКУ та ПОНЕСТИ відповідальність за цей свій ЗЛОЧИН.
    В зв’язку з вищенаведеним, керуючись статтями 1, 3, 8, 14, 16, 19, 21, 22, 24, 27, 46, 50, 56, 64, 68, 79, 85, 86, 102, 104, 106, 113 та 116 Конституції України, ВИМАГАЮ від української ВЛАДИ НЕГАЙНО:
    - ПРИПИНИТИ свою ЗЛОЧИННУ ДІЯЛЬНІСТЬ з масштабного ПОГРАБУВАННЯ і ГЕНОЦІДУ НАРОДУ України;
    - ВІДПРАВИТИ у ВІДСТАВКУ антинародний Уряд Гройсмана та ПРИТЯГНУТИ його до встановленої Законом відповідальності;
    - СФОРМУВАТИ новий Уряд народної довіри на прозорих конкурентних основах з відкритою Програмою відродження держави;
    - ПРИЙНЯТИ новий Закон про ВИБОРИ народних депутатів України;
    - ПРИЗНАЧИТИ дострокові ВИБОРИ Президента и народних депутатів України, після цього - Президенту і Верховній Раді ПІТИ у ВІДСТАВКУ

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • вираз недовіри Президенту

    Підписів 7

    Днів залишилось 85

    Юношев Алексей Александрович
    Оприлюднена
    10 жовтня, 2017
    10 січня, 2018
    85
    7

    Ми, просимо голову та депутатів Київської обласної ради підтримати ініціативу громадськості і донести до Верховної Ради вираз народної недовіри Київщини, що до діяльності Петра Порошенко на посаді Президента України.

    Ми, громадяни України, надзвичайно обурені політикою Президента України Петра Порошенко. За три роки свого правління президент не виконав більшість своїх передвибрчих обіцянок. Рівень життя громадян впав у декілька разів через девальвацію гривні та непомірне зростання тарифів на послуги ЖКГ, хоча Президент обіцяв не допустити цього. Триває збройний конфлікт на Сході України, в результаті якого гинуть наші солдати і йому не видно кінця, хоча Порошенко присягався вирішити його у найкоротший строк.

    Порошенко зобов'язувався захищати незалежність України, проте наразі ми бачимо, що країна потрапила в велику залежність від Міжнародного валютного фонду, та інших подібних західних організацій, які прямо диктують уряду свою політику, що йде врозріз інтересам українського народу.

    Також не слід забувати, що президент став фігурантом скандальних пулікацій про офшори та інші коррупційні схеми, які широко висвітлювалися у західній та українській незалежній пресі, а рівень корупції в країні став більшим, ніж за часів попередників.

    У зв'язку з цим вимагаємо від Верховної Ради прийняти рішення про відсторонення Петра Порошенко від виконання обов'язків президента України (імпічмент) та створити слідчу комісію парламенту, яка має перевірити його діяльність на посаді Президента України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Надати виборцю можливість впливати на партійні списки

    Підписів 18

    Днів залишилось 85

    Паламар Андрій Олегович
    Оприлюднена
    10 жовтня, 2017
    10 січня, 2018
    85
    18

    При формуванні партійних списків згідно яких депутати обираються у Верховну Раду України перелік і порядок кандидатів визначає сама партія і виборець не має змоги впливати на їх формування.

    Внаслідок цього ми можемо бачити у Верховній Раді присутність депутатів котрі попадають туди для лобіювання своїх інтересів, а не для виконання своїх обовязків на благо народу України. Ці депутати прогулюють засідання Верховної Ради і засідання профльних комітетів, блокують трибуни, займаються персональними справами у залі верховної Ради.

    Пропоную Верховній Раді України розробити процедуру фільтрування списків кандидатів у народні депутати на етапі голосування, а саме, щоб у виборчих бюлетнях коло кожного депутата з партійного списку була комірка в яку виборець міг поставити галочку, щоб виключити цього депутата з партійного списку і щоб цей депутат не попав у Верховну Раду України.

    Це допоможе народу України вибирати тих депутатів, які дійсно готові робити щось для держави, і по результатах їх роботи виборці будуть мати змогу обирати їх на наступний раз чи виключити зі списку.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Зміни до закону України від 24.03.1999 #551-XIV Статут ЗСУ.

    Підписів 2

    Днів залишилось 84

    Пітлик Володимир Петрович
    Оприлюднена
    09 жовтня, 2017
    09 січня, 2018
    84
    2

    Прошу внести зміни до Статуту ЗСУ тому що цей закон написаний для військовослужбовців строкової служби. А так як набрала і набирає дальше обороту контрактна служба. То прошу внести зміни до цього закону. Прошу поширити цю петицію.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Запуск Вищого антикорупційного суду

    Підписів 622

    Днів залишилось 84

    Костецький Максим Юрійович
    Оприлюднена
    09 жовтня, 2017
    09 січня, 2018
    84
    622

    Ефективно функціонуюча незалежна судова система є обов’язковим елементом будь якої демократичної країни, де діє верховенство права. В Україні протягом останніх років здійснюється велика кількість системних реформ, у тому числі і судової гілки влади. Тим не менш, більшість реформ ще не досягли видимих результатів, а успіх усього процесу залежить від можливості судової системи працювати незалежно та ефективно, не піддаючись впливу зі сторони третіх осіб.
    Суспільство не довіряє існуючій судовій системі, а корупціонери уникають притягнення до відповідальності. Саме тому, існує критична потреба у створенні спеціалізованої незалежної судової інституції, яка б здійснювала розгляд справ, слідство у яких ведеться Національним антикорупційним бюро України.

    Наразі в українському суспільстві ведеться дискусія стосовно того, як саме повинна працювати така судова інституція та яким чином повинен відбуватися відбір суддів. Водночас, як правники, журналісти та активісти, так і все українське суспільство переконане, що ситуація із боротьбою з корупцією в Україні зміниться тільки після створення такої інституції.

    Ключовими елементами створення антикорупційної судової інституції повинні стати:
    - Виняткова юрисдикція стосовно справ, які розслідуються НАБУ та представляє САП;
    - Відкритий добір кандидатів на суддівські посади у Вищому антикорупційному суді за участі міжнародних партнерів, які б мали більшість у колегії з добору суддів;
    - Створення незалежної апеляційної палати у Вищому антикорупційному суді із забезпеченням такого ж відкритого та об’єктивного добору кандидатів на суддівські посади у такій палаті;
    - Суддям Вищого антикорупційного суду та апеляційної палати повинні бути забезпечені високий розмір винагороди за виконання своїх функцій та забезпечення заходів безпеки для них та членів їх родин.

    Закликаємо Верховну Раду України проголосувати за створення Вищого антикорупційного суду, існування якого уже передбачено в Законі України «Про судоустрій та статус суддів»!

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • заборонити в интернеті рекламу інтимного характеру

    Підписів 11

    Днів залишилось 84

    Ткаченко Андрій Миколайович
    Оприлюднена
    09 жовтня, 2017
    09 січня, 2018
    84
    11

    прошу прийняти закон про заборону реклами інтимного характеру в інтернеті. так як зараз багато дітей сидить за комп'ютером в мережі інтернет. прошу підтримати мене всіх не байдужих батьків

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Підтримати вдосконалений Законопроект 6220, щоб виключити з КПК ПОРУШЕННЯ ПРАВ ЛЮДИНИ, а саме: заборонити повторне відкриття кримінального провадження за одним і тим же випадком. Чинна редакція КПК протирічить фундаментальному принципу правосуддя- "Non bis in idem"!

    Підписів 1

    Днів залишилось 84

    Гаращенко Максим
    Оприлюднена
    09 жовтня, 2017
    09 січня, 2018
    84
    1

    За старим кримінально процесуальним кодексом відмова  у порушенні кримінальної справи, або закриття справи за відсутністю події, складу злочину автоматично унеможливлювала  порушення аналогічної кримінальної справи без попереднього скасування прийнятої постанови про закриття справи, то тепер за одним і тим же фактом може бути порушено скільки завгодно повноцінних кримінальних проваджень – достатньо наявності нових заяв, які вносяться до ЄРДР. Практично це означає, що навіть закриття слідчим чи прокурором  провадження за відсутністю події кримінального правопорушення, навіть наявність вироку суду не виключає можливості повторного проведення слідчих дій у повному обсязі.  Як наслідок кримінальні провадження за тими ж обставинами можна відкривати необмежену кількість разів. За таких умов статті 214 та 284 КПК України потребують змін, які пропонуються проектом Закону 6220.
    Чинна норма нового КПК протирічить принципу "Non bis in idem" (ніхто не може бути двічі притягнений до відповідальності за одне діяння) таким чином грубо порушує права людини. Цей принцип є загально визнаний та дотримується в міжнародному законодавстві. До прикладу, в судовому процесі в Австрії Європейський Суд з Прав Людини встановив, що головна мета ст. 4 Протоколу № 7 полягає в забороні повторного кримінального процесу, який вже був завершений прийняттям остаточного рішення.
    Пропонуєм наступну редакцію Законопроекту 6220, яка враховує основні застереження від критиків, а це-
    1. фізична складність закриття подібних справ в ЄРДР;
    2. протидія антикорупційним розслідуванням.

    Частину першу статті 214 доповнити з абзацу другого таким змістом:
    «Важаються недійсними повторні внесення до Єдиного реєстру досудових розслідувань відомості про обставини, що можуть свідчити про вчинення кримінального правопорушення, щодо яких прийнято рішення про закриття кримінального провадження або існує вирок суду по тому самому обвинуваченню, що набрав законної сили. Та підлягають негайному видаленню з Єдиного реєстру досудових розслідувань.
    Окрім випадків вичерпного обгрунтування вищим державним органом обвинувачення суспільної вигоди від поновлення кримінальних проваджень».
    Інше залишити без змін.

    Використані матеріали:
    1. Старий Кримінально процесуальний кодекс України;
    2. Новий Кримінально процесуальний кодекс України;
    3. Законопроект 6220 від 22.03.2017 “Про внесення змін до Кримінального процесуального кодексу України щодо внесення відомостей до Єдиного реєстру досудових розслідувань та підстав закриття кримінального провадження”;
    4. http://blog.liga.net/user/eosychnyuk/article/12155.aspx
    5. https://zakon.help/article/proponuetsya-viklyuchiti-mozhlivist-povtornogo/
    6. http://blog.liga.net/user/mpavlenko/article/27203.aspx
    7. https://uk.wikipedia.org/wiki/Non_bis_in_idem

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Європейська заробітна плата

    Підписів 79

    Днів залишилось 80

    Кулієва Еміна
    Оприлюднена
    05 жовтня, 2017
    05 січня, 2018
    80
    79

    В зв'язку з тим що ціни значно зросли і заробітної плати вистачає лише на комунальні послуги.Пропоную підвищити мінімальну заробітну платню до 4000 тис. гривень. Адже людям які знімають житло і отримують мінімальну заробітну плату грошей вистачає лише на оплату оренди житла

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • "Розробка і запровадження Безумовного Базового Доходу населення, в умовах розвитку роботизованих і автоматизованих систем виробництва"

    Підписів 2

    Днів залишилось 78

    Швед Анатолій
    Оприлюднена
    03 жовтня, 2017
    03 січня, 2018
    78
    2

    Сучасний розвиток технологій і науки зумовлює швидку і не відворотнью заміну працівників в :
    -виробничій
    -промисловій
    -сільськогосподарській
    -освітній
    -транспортній
    -інформаційній
    -медицинській
    -та інших
    сферах , на роботизовані та автоматизовані засоби і процеси.

    В зв`язку з цим, більшість працездатного населення опиниться на межі фізичного виживання , без роботи та засобів до існування.
    Пропоную:
    1) Негайно розпочати дослідження, розробку і впровадження законодавства яке буде регламентувати Безумовний Базовий Дохід для населення , в період роботизації і автоматизації суспільства, з метою не допустити подальше зубожіння народу України, з огляду на й так його , десятиліттями , технологічну відсталість і неконкурентоздатність на світовому ринку праці й технологій;
    2)Негайно розробити і впровадити законодавство, яке стимулює і підтримує дослідження,розробки та впровадження автоматизованих та роботизованих систем в сферах які названі на початку петиції. Відставання в цьому напрямку призведе до катастрофічних наслідків для країни і великим соціальним заворушенням.
    3)Вивчити, перейняти й запровадити наявний світовий досвід в сфері автоматизації,роботизації та штучного інтелекту, а також типи та міри соціального захисту населення під час їх впровадження

    Шановні депутати і громадяни України.
    Весь світ стоїть на порозі глобальних змін у виробничій , соціальній та економічній сферах.
    І тільки ми бігаємо по мітингах, та голосуємо за невігласів, які обрікають країну на тотальне жебракування не зважаючи на соціальне становище !
    Через декілька років на підприємствах не потрібні будуть робітники, таксі й далекобіники будуть замінені роботизованими системами, вчителі і медицина стануть віддаленими без кордонів і правил. І якщо ми зараз не схаменемося і не почнемо рухати країну в вище названих напрямках, це призведе до руйнівних наслідків.

    Дуже прошу підтримати цю петицію, та допомогти достукатися до депутатів поки ще не пізно.
    Дякую за підтримку.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   ПРОМИСЛОВА ПОЛІТИКА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Відмінити додаткові бали для студентів, які займаються художньою самодіяльністю у ВНЗ.

    Підписів 46

    Днів залишилось 78

    Сиплива Тетяна Сергіївна
    Оприлюднена
    03 жовтня, 2017
    03 січня, 2018
    78
    46

    Оскільки у ВНЗ студенти навчаються, а не вчаться танцювати чи співати, то нехай стипендія нараховується відповідно до балів студента під час сесії. Бо розумних дітей, які добре навчаються, переганяють, ті студенти, які навчаються середньо, але мають додаткові бали внаслідок участі в художній самодіяльності.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Прирівняти алкогольні та тютюнові вироби до наркотичних речовин. Внести відповідні зміни до Кримінального кодексу України та закону.

    Підписів 26

    Днів залишилось 77

    Сегедін Арсен Юрійович
    Оприлюднена
    02 жовтня, 2017
    02 січня, 2018
    77
    26

    Прирівняти алкогольні та тютюнові вироби до наркотичних виробів та психотропних речовин на рівні закону. Алкоголь та тютюн визнаються наукою як такі, що мають наркотичний вплив на організм людини. Дані вироби входять в першу десятку найнебезпечніших наркотичних речовин. Висока смертність від вживання алкогольних та тютюнових виробів. Заборона алкогольних та тютюнових виробів дозволить знизити рівень злочинності, ДТП.
    Дозволити використання етанолу (алкоголю) виключно в медичних цілях.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Підтримання Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо фінансування ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації)

    Підписів 20966

    Днів залишилось 72

    Галат Дмитро Володимирович
    Оприлюднена
    28 вересня, 2017
    28 грудня, 2017
    72
    20966

    Просимо підтримати Проект Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо фінансування ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації) №6506 від 25.05.2017

    Законопроектом пропонується внести зміни до Бюджетного кодексу України, виключивши норму діючої редакції, яка передбачає можливість передачі з 1 січня 2018 року вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, що здійснюють підготовку фахівців за освітньо-кваліфікаційними рівнем «молодший спеціаліст», на фінансування до місцевих бюджетів. Нова редакція підпункту «в» пункту 7 частини першої ст.87 Бюджетного кодексу України дозволить чітко визначити, що вищі навчальні заклади І-ІІ рівнів акредитації (коледжі, технікуми), фінансуються саме з коштів Державного бюджету України, до законодавчого врегулювання їх статусу та віднесення до відповідного рівня вищої освіти.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Приєднання Софіївської та Петропавліської Борщагівки до Києва. Впровадження міського транспорту (автобуси, тролейбуси) за адекватними міськими цінами.

    Підписів 12

    Днів залишилось 69

    Шкіренко Тетяна
    Оприлюднена
    25 вересня, 2017
    25 грудня, 2017
    69
    12

    За останні роки Софіївська та Петропавліська Борщагівка були значно забудовані. На даний час тут проживають тисячі молодих сімей. Але питання щодо транспортного сполучення та забезпечення школами та дитсадками не вирішене. Крім того, відсутні автобусні та тролейбусні маршрути за доступними міськими цінами, а приватні водії маршруток наживаються, встановлюючи ціни, які в два рази перевищують ціни міського транспорту (ціна маршрутки 11-12 гривень). Також, велика кількість вантажного транспорту на Кільцевій дорозі та відсутність відповідного шляхопроводу, що створює значні затори.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ    
  • дохід від надр України -віддавати громадянам України

    Підписів 20

    Днів залишилось 66

    Кирилов Сергій Васильович
    Оприлюднена
    22 вересня, 2017
    22 грудня, 2017
    66
    20

    Згідно до статті 4 Кодексу України " ПРО НАДРА" «Надра є виключною власністю Українського народу…»,

    тому пропоную ,-
    доповнити статтю 2 закону України «Про угоди про розподіл продукції» частиною 5, а саме :

    - ст.2 ч.5 : Розподіл між громадянами України частини доходів бюджету від платежів, що надійшли у зв'язку з видобуванням корисних копалин, частини доходів бюджету від платежів, що надійшли за фінансовий рік від користувачів надр у зв'язку з видобутком корисних копалин, включаючи податки і збори, що встановлені відповідно до вимог законодавства України про податки і збори, розподіляється в рівних частках між громадянами України.
    Розмір гарантованого цього доходу не стане фіксованим і буде залежати від ряду факторів, включаючи рівень доходів державного бюджету України від видобутку корисних копалин на території України, від кількості громадян, які будуть мати право на отримання цього доходу, тобто зазначені платежі спочатку будуть зараховуватися до бюджету України, а потім сума, еквівалентна певній їх частини, буде в рівних частках розподілятися між громадянами України.
    При цьому кошти громадян, які не отримали з яких-небудь причин цей дохід не будуть розподіляються між іншими громадянами України.
    Кошти громадян України , які відмовилися або протягом трьох років не скористалися цим правом на отримання частини доходів бюджету підлягають зарахуванню в дохід бюджету України.
    Порядок отримання громадянами України частки від наведених доходів бюджету України встановлюється кабінетом міністрів України.


    Пояснення:
    Сьогодні держава Україна відмовляється від виконання частини своїх соціальних зобов'язань, здійснюючи підвищення пенсійного віку для окремих категорій громадян, а також не робляючи своєчасну індексацію всіх пенсій та інших соціальних виплат.
    У подібній ситуації введення розподілу частини доходів бюджету від платежів, що надійшли у зв'язку з видобуванням корисних копалин, частини доходів бюджету від платежів, що надійшли за фінансовий рік від користувачів надр у зв'язку з видобутком корисних копалин, включаючи податки і збори безпосередньо між громадянами України покликане стати точкою росту і розвитку ринку товарів, робіт і послуг, збільшенням податкових надходжень від підприємців до бюджету і, зменшенням сектора тіньової економіки.
    Подібний підхід близький до концепції т. н. базового (гарантованого) або безумовного основного доходу (БОД), засновниками та розробниками якої можна вважати англо-американського філософа Томаса Пейна (1795рік) і британського інженера та економіста Кліффорда Дугласа (поч. XX століття).
    Державні виплати мають місце у провідних нафтовидобувних країнах, хоча і мають, як правило іншу назву, але суть їх залишається незмінною: кожній людині належить частка в національному багатство.
    То ж можливо сказати про експериментальні виплати в Німеччині і Нідерландах (в розмірі €1000 до €900 відповідно), а також Канаді

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Утриматися від затвердження миротворчої місії ООН Фракції Верховної ради України «Народний Фронт»Путін гідний учень радянської школи імперіалізму і дуже сумнівним видається очікування, що політика умиротворення агресора матиме вплив на російського тирана, тож просимо Вас утриматися від надання дозволу на миротворчу місію ООН і докласти максимум зусиль для найшвидшого відвоювання окупованих територій. З повагою, активіст ЄвромайданЗапоріжжя

    Підписів 1

    Днів залишилось 63

    Євген Захаренко
    Оприлюднена
    19 вересня, 2017
    19 грудня, 2017
    63
    1

    Фракції Верховної ради України «Народний Фронт»
    Путін гідний учень радянської школи імперіалізму і дуже сумнівним видається очікування, що політика умиротворення агресора матиме вплив на російського тирана, тож просимо Вас утриматися від надання дозволу на миротворчу місію ООН і докласти максимум зусиль для найшвидшого відвоювання окупованих територій.

    З повагою, активіст ЄвромайданЗапоріжжя

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Відміна ЗНО 2018 для студентів замість ДПА

    Підписів 3728

    Днів залишилось 62

    Бойчук Віолетта Михайлівна
    Оприлюднена
    18 вересня, 2017
    18 грудня, 2017
    62
    3728

    В вересні прийняли закон що вищі навчальні заклади 1і 2 ступеню акредитації замість ДПА будуть здавати ЗНО , давайте зберемо підписи для того щоб цей закон переглянули !!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Підвищення соціальних виплат до європейського рівня

    Підписів 56

    Днів залишилось 55

    Ялковська Марина
    Оприлюднена
    11 вересня, 2017
    11 грудня, 2017
    55
    56

    Поки в нас європейські тільки ціни, а перш за все треба підняти рівень життя найбільш незахищенних слоїв населення, для цього підняти соціальні виплати до європейського рівня

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Зупинимо крадіжки металу, посиливши вимоги до бізнесу на металобрухті

    Підписів 15

    Днів залишилось 55

    Гелевера Ольга
    Оприлюднена
    11 вересня, 2017
    11 грудня, 2017
    55
    15

    Потрібно негайно посилити вимоги до металобрухтового бізнесу:
    1. здавати метал можуть лише його власники, з відповідними документами, чи комунальні служби.
    2. значно зменшити кількість пунктів прийому металобрухту й посилити контроль за ними.
    3. встановити кримінальну відповідальність за приймання краденого металобрухту.
    Відсутність належного контролю при прийманні металобрухту вже загрожує національній безпеці України:
    - вкрадені опори ЛЕП призвели до відсутності водопостачання у півмільйона жителів Кіровоградської області;
    - вкрадені опори ЛЕП призвели до аварійної зупинки реакторів Запорізької АЕС;
    - викрадення металу у Кіровоградській області призвело до розкриття радіоактивних могильників;
    - з багатьох мостів вкрали огорожі, що є небезпечним для транспорту та пішоходів.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО