ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • НА ЗАХИСТ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ!

    Підписів 1

    Днів залишилось 89

    Мирончук Марина Володимирівна
    Оприлюднена
    24 січня, 2017
    24 квітня, 2017
    89
    1

    Просимо ініціювати депутатські слухання щодо ходу реформи шкільної мовно-літературної освіти.
    Підстава:
    Загроза національним інтересам держави і неприйнятність частиною суспільства ідеї інтеграції шкільних предметів «українська література», «зарубіжна література», яка сьогодні пропонується у межах роботи над новими Державними стандартами початкової, базової та повної загальної середньої освіти та уже знайшла своє втілення у Проекті Типового навчального плану для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів у навчальному предметі «Література (українська і зарубіжна)»
    (див.посилання: http://mon.gov.ua/citizens/zv%E2%80%99yazki-z-gromadskistyu/konsultacziyi-z-gromadskistyu/gromadske-obgovorennya-2016.html).
    З огляду на постколоніальний, посттоталітарний та постлінгвоцидний стан українського суспільства, агресію Російської Федерації проти держави Україна вважаємо, що ідея інтеграції цих предметів, що видається як перспективна освітня новація з опорою на досвід європейської (зокрема, польської) школи, фактично є нищенням національної системи мовно-літературної освіти.
    Пропонуємо:
    - ініціювати депутатські слухання щодо ходу реформи шкільної мовно-літературної освіти;
    - провести публічне обговорення ідеї інтеграції шкільних предметів серед фахівців з широким залученням громадськості;
    - запобігти насильницькому втіленню антидержавної ідеї в шкільній освіті;
    - звернути увагу керівництва МОН на дотримання принципів публічного обговорення і прозорості у впровадженні реформ в освіті, які стосуються майбутнього України.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Включити в порядок денний, розглянути та проголосувати законопроект №5670 "Про державну мову", що розширює сфери застосування української мови в Україні.

    Підписів 746

    Днів залишилось 88

    Матис Роман Євгенович
    Оприлюднена
    23 січня, 2017
    23 квітня, 2017
    88
    746

    Наша мова є одним із визначальних чинників, що перетворюють українців на єдиний народ і творять міцне підґрунтя державної незалежності і соборності України.
    Це не просто культурне надбання і засіб комунікації, але наріжний камінь національної безпеки, соціального розвитку та міжнародної суб’єктності України.
    Саме тому Москва упродовж століть здійснювала цілеспрямовану політику знищення української мови. Русифікація, спрямована на розмивання української ідентичності, послаблення і роз’єднання нації, на жаль, тривала і після проголошення 1991 року державної незалежності. Меншовартість і брак політичної волі призвели до нездатності української держави забезпечити, як того вимагає стаття 10 Конституції України, «всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України». Саме через це в нашому культурно-інформаційному просторі запанував «русскій мір», а в Криму і на Сході виникли зручні плацдарми для збройної агресії.
    Навіть після Революції Гідності та початку війни русифікацію не зупинено. Навпаки, сумнозвісний мовний закон Ківавлова-Колесніченка діє і досі, заохочуючи витіснення української мови зі сфери послуг, телебачення, преси, реклами, бізнесу, руйнуючи самі підвалини української ідентичності.
    Час нарешті зупинити русифікацію і прийняти сучасне мовне законодавство, що відповідає Конституції та викликам, що стоять перед Україною. Для написання такого закону об’єднало зусилля широке коло експертів-правників, мовознавців, медійників, громадських активістів. Ядром цього процесу стала робоча група Координаційної Ради з питань застосування української мови в усіх сферах суспільного життя при Міністерстві культури України.
    Ми щиро вдячні 32 народним депутатам із різних фракцій, які підтримали й офіційно внесли громадський законопроект «Про державну мову» (реєстр. № 5670).
    Законопроектом, при розробці якого враховано досвід вітчизняного та європейського мовного законодавства, передбачені дієві механізми захисту, функціонування та розвитку української мови в усіх ключових сферах суспільного життя. Він також передбачає скасування закону Ківалова-Колесніченка і внесення змін до багатьох галузевих законів.
    Водночас законопроект не спрямований проти жодної іншої мови. З метою належного захисту прав національних меншин, у т.ч. на розвиток і використання їхніх мов, найближчим часом до парламенту буде внесено законопроект «Про права осіб, що належать до національних меншин». Ухваливши ці два закони, Верховна Рада зможе нарешті покласти край штучному протиставленню різних мов.
    Ми звертаємося до народних депутатів України, керівництва Верховної Ради, профільного комітету з питань культури і духовності, кожної депутатської фракції та групи із закликом виявити державну відповідальність і політичну волю й забезпечити прийняття цього закону.

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Скасувати мораторій на смертну кару

    Підписів 1

    Днів залишилось 88

    Ліфанов Володимир Михайлович
    Оприлюднена
    23 січня, 2017
    23 квітня, 2017
    88
    1

    Відповідно до Кримінального кодексу України, з метою попередження та покарання зловживання службовим становищем та запобіганням нанесення шкоди державі, пропоную тимчасово скасувати мораторій на смертну кару.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Про денонсацію Угоди між Україною та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони

    Підписів 1

    Днів залишилось 88

    Намистюк Денис Анатолійович
    Оприлюднена
    23 січня, 2017
    23 квітня, 2017
    88
    1

    Десятки тисяч наших воїнів гинуть за знижку у 35 євро для скнарних самодурів і злодіїв в законі, які будуть витрачати бюджетні кошти на європейських курортах...
    Цей закон має зупинити цю кроваву вакханалію і не залишити жодних шансів державним зрадникам і запроданцям, які готові на все за гроші і вчиняють геноцид українського народу, беззастережно служачи не народу, а міжнародним кредиторам, перебуваючи в повній від них залежності та рабській їм покорі...
    З цих підстав, Ми, єдине джерело влади в Україні, вимагаємо, невідкладного розгляду цього законопроекту і прийняття його за основу і в цілому.


    Проект закону
    ЗАКОН УКРАЇНИ

    Про денонсацію Угоди між Україною та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, з іншої сторони

    Верховна Рада України постановляє:

    1. Угоду між Україною та та Європейським Союзом, Європейським співтовариством з атомної енергії і їхніми державами-членами, підписану 27 червня 2014 року в м. Брюссель та ратифіковану Верховною Радою України 16 вересня 2014 року (Офіційний вісник України від 26.09.2014 р., № 75, том 1, стор. 83, стаття 2125), денонсувати.

    2. Міністерству закордонних справ України здійснити відповідні процедури згідно з положеннями Віденської конвенції про право міжнародних договорів та Закону України "Про міжнародні договори України".

    3. Кабінету Міністрів України привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.

    4. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

    Голова Верховної Ради України Парубій А. В.

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Ввести поняття політичної недоторканості народних депутатів, та вилучити загальне поняття недоторканості.

    Підписів 0

    Днів залишилось 88

    Тимчур Олег
    Оприлюднена
    23 січня, 2017
    23 квітня, 2017
    88
    0

    Прийняти закон про зняття загальної недоторканості з народних депутатів та встановити політичну недоторканість депутатів. В законі чітко визначити політичні діяння за які депутат не може бути притягнутий до будь якої міри відповідальності.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Звертання з "настійливою" пропозицією прив*язки зарплати українців до доллара США, а не до якихось незрозумілих та нереальних норм прожиткових мінімумів, які при курсі 28+ в рази меньші ніж три роки назад при курсі 8, в той час людина отримувала не 100$, а 400$. Зарплату виплачувати у гривні, але відповідно до ставки працівника в доларах США по курсу НБУ на день виплати з/п (наприклад 100 долларів США, але в залежності від курсу 2800 грн "на руки" на сьогоднішню дату).

    Підписів 6

    Днів залишилось 85

    Павловський Роман
    Оприлюднена
    20 січня, 2017
    20 квітня, 2017
    85
    6

    Звертання з "настійливою" пропозицією прив*язки зарплати українців до доллара США, а не до якихось незрозумілих та нереальних норм прожиткових мінімумів, які при курсі 28+ в рази меньші ніж три роки назад при курсі 8, в той час людина отримувала не 100$, а 400$. Зарплату виплачувати у гривні, але відповідно до ставки працівника в доларах США по курсу НБУ на день виплати з/п (наприклад 100 долларів США, але в залежності від курсу 2800 грн "на руки" на сьогоднішню дату). Вважаю, це повністю вирішить проблему знецінення нацвалюти, і люди не біднішатимуть щодня, з кожним новим курсом на табло обмінників. Ще більше хотілося б, аби такі ставки становили 400$ і більше, як три роки тому. Комуналку ж підняли, проїзд, бензин, то давайте пропорційно і доходи піднімайте. Хочемо жити в Європі, тому пропоную почати із зарплат шановні законотворці!!!

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • ЗБЕРЕЖИ ЯЛИНКУ

    Підписів 8

    Днів залишилось 85

    Леоненко Максим Дмитрович
    Оприлюднена
    20 січня, 2017
    20 квітня, 2017
    85
    8

    На новорічні свята в Україні (яка є дефіцитною на ліс), за статистикою вирубуються мільйони саджанців сосни, ялини, та ялиці, сотні тисяч варварським чином позбавляються верхівки після чого вони не здатні рости. В особливо варварських випадках, горе-лісоруби пиляють доросле дерево лише для того, щоб коли воно впаде, відрізати симпатичну верхівку.
    Маємо усвідомлювати, що саме по собі використання дерева (а кожна ялинка – це дерево) для того, щоб воно (або його верхівка) просто постояла в оселі протягом 2-х тижнів – НЕРАЦІОНАЛЬНО.
    Традиція прикрашати ялинку походить від древніх кельтів, естів, литовців, слов’ян, фіно-угорських народів, які вважали, що сила цих дерев допомагає родючості землі, а духів, які мешкали в гілках, необхідно ублажати подарунками, розвішучи їх на ялинках (не зрубаних).
    На теренах Русі, Новий рік (Новоліття) святкували в березні в переддень весняного рівнодення.
    З розповсюдженням християнства з ХІV століття церква прийняла новий обряд, і святкування Нового року перенесли на - 1 вересня «православне новоліття».
    Петро І, уподобавши традиції Заходу, в грудні 1699 році, наказав святкувати Новий рік – 1 січня, та прикрашати на свята двори, оселі, дороги, дахи трактирів хвойним гіллям (не зрубаними ялинками).
    Під час Першої Світової війни існувала заборона продажу ялинок на Новий Рік. Традиція повернулась після революції 1917 року і до 1924 року. Після смерті Леніна символіка Різдвяної ялинки піддалась критиці, і знову заборонена.
    Але, в уряді більшовиків були й ті, хто полюбляв наряджати на Новорічні свята ялинку. Більшовик, Постишев П.П., розмістив 28.12.1935 року в газеті «Правда» статтю, де закликав повернути дітям Новорічну ялинку, мотивуючи це тим, що: «Діти робітників із заздрістю через вікно гляділи на блискучу різноманітними вогниками ялинку і на радіючих навкруги неї дітей багатіїв…давайте організуємо веселу зустріч Нового року для Наших дітей, влаштуємо хорошу радянську «Ёлку» у всіх містах і колгоспах…»
    Сталін підтримав «добру» ініціативу і продаж новорічних ялинок знову було дозволено. 31 грудня 1935 року з’явилось нове свято «Новогодняя Ёлка – свято радісного і щасливого дитинства».
    Новорічна ялинка – найвдаліший штучний і привитий слов’янам обряд, який замінив собою справжні давні обряди.
    Звісно, що змінити відношення людей до Новорічної ялинки, Діда Мороза, які протягом декількох поколінь виховувались в дусі цих традицій дуже складно. Але альтернативою можуть бути: штучна ялинка, ялинки в горщиках, хвойне гілля.
    Маючи на меті подолання негативних наслідків згубної економічної та екологічної політики України, вважаю за доцільне прийняти на законодавчому рівні наступні рішення:
    1. Ввести зміни в діюче законодавство України, якими передбачити мораторій на продаж в якості новорічних прикрас ялинок, сосен, ялин, (крім рослин в горщику).
    2. Створити додаткові державні розплідники для вирощування ялинок в горщику з метою забезпечення попиту з надання послуг з продажу та прокату живих ялинок.
    Прошу підтримати

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Про звільнення з посади Генерального прокурора України Луценка Ю.В,

    Підписів 0

    Днів залишилось 81

    дізов максим ігорович
    Оприлюднена
    16 січня, 2017
    16 квітня, 2017
    81
    0

    Звільнення з посади Генерального прокурора України Луценка Ю.В.....

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • СПРИЯТИ НА ДЕРЖАВНОМУ ТА МІСЦЕВОМУ РІВНЯХ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА СЛІПИХ

    Підписів 18

    Днів залишилось 79

    Ліціс Антон Олегович
    Оприлюднена
    14 січня, 2017
    14 квітня, 2017
    79
    18

    Українське товариство сліпих як громадська організація із всебічної реабілітації та інтеграції незрячих співгромадян у суспільство, була заснована 4-го червня 1933-го року. З часу свого заснування вона власним коштом створила понад 70 промислових підприємств, де особи з вадами зору або з повною його втратою працюють, підвищуючи цим свій добробут, так і беруть участь у заходах фізкультурно-оздоровчої, соціально-побутової реабілітації, займаються художньою самодіяльністю тощо. Окрім таких реабілітаційних підприємств, система Українського товариства сліпих має засновані власними силами спеціалізоване підприємство з випуску озвученої літератури та літератури шрифтом Брайля, Центральну спеціалізовану бібліотеку для незрячих, редакцію періодичних вилань (газету "Промінь", журнали "Заклик" та "Школяр"),Боярський будинок відпочинку, Санаторій ім. Й.Наговіцина в м. Євпаторія (який, та ряд кримських підприємств через анексію Криму Росією реквізовані країною-агресором), капелу бандуристів "Карпати" (м. Львів), Реабілітаційний центр, Навчально-інформаційний комп*ютерний центр. Якщо людина вже похилого віку або не може через стан здоров*я працювати, то в такому випадку вона перебуває на обліку в місцевій первинній організації, де одержує різноманітну підтримку, як соціально-реабілітаційного спрямування, так і матеріальну, юридичну, консультаційну допомогу. УТОС об*єднує в своїх рядах десятки тисяч співгромадян з частковою втратою зору або з його повною втратою. За роки його діяльності його структурними одиницями та трудовими колективами накопичений багатий досвід та успішно релізуються щоденні заходи та програми з реабілітації та реінтеграції незрячих в нашому соціумі, провадяться культурно-масові, спортивні заходи, виступи в ЗМІ тощо. Українське товариство сліпих серед своїх членів має ряд докторів наук. кандидатів наук, професорів; відзначених за трудові та суспільні досягнення державними нагородами, призерів та чемпіонів чемпіонатів світу та Паралімпійських ігор. На заходи з реабілітаційної діяльності Українського товариства сліпих виділяється бюджетна підтримка, яка протягом багатьох останніх років не збільшується; для технічного переоснащення підприємств на конкурсних засадах виділяється бюджетна допомога за рахунок коштів Фонду соціального захису інвалідів, окремі підприємства при відповідності їх діяльності економічним критеріям також щорічно одержують податкові пільги. Потрібно встановити на законодавчому рівні постійну необхідність підтримки статутної діяльності Українського товариства сліпих, а на місцевому рівні органам місцевої влади доручити активізувати роботу з підприємствами та організаціями УТОС для виконання ними функцій держави з ефективної всебічної реабілітації незрячих громадян України нині та в майбутньому.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ   
  • Щодо збільшення доходів місцевих органів самоврядування

    Підписів 6

    Днів залишилось 78

    Павленко Артем Миколайович
    Оприлюднена
    13 січня, 2017
    13 квітня, 2017
    78
    6

    На сьогоднішній день в Україні більшість людей прагнуть покинути сільську місцевість, оскільки в селі стає все важче жити. Так, село та фермерське господарство країни, за рахунок яких ми маємо майже всі продукти харчування, з часом просто перестане існувати. В селах все частіше з'являється бізнес, але місцеві жителі не мають з нього ніяких привілей. Вимагаємо в примусовому порядку заставити бізнесменів селищних рад допомагати місцевій владі покращити умови проживання (облаштування освітлення вулиць, прокладання асфальтового покриття на дорогах, організувати збір та вивезення сміття). Організаціям, які роблять внески в розвиток населених пунктів, зменшити відсоток виплати податків; органам місцевого самоврядування спільно з фіскальною службою встановити жорсткий контроль за надходженням податків до місцевих бюджетів.
    Збільшити фінансування місцевих (сільських) комунальних служб!! Приймати більш жорсткі міри по відношенню до посадових осіб за розкрадання бюджету та хабарництво! Збільшити фінансування навчальних закладів та дитячих садочків (діти в садочках харчуються тими продуктами, що приносять батьки).
    Більшу увагу приділяти фермерському господарству та відновленню заводів і фабрик. Відмінити чи в 5 разів зменшити податки для осіб, що займаються фермерським господарством на внутрішньому ринку. Встановити контроль за якістю готової продукції (особливо що стосується продуктів харчування)!!!
    Більшу увагу приділяти спорту (особливо в селі), змусити місцевих бізнесменів допомагати розвитку спортивних секцій.
    В 3 рази збільшити пенсії працівників сільського господарства. Підняти в 3 рази заробітну плату людям, які рятують наше життя (медики та працівники ДСНС).

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Заборона діяльності порталу "Миротворець"

    Підписів 24

    Днів залишилось 78

    Ларін Володимир Юрійович
    Оприлюднена
    13 січня, 2017
    13 квітня, 2017
    78
    24

    Громадяни України вимагають заборону дільності порталу "Миротворець" https://myrotvorets.center/

    Цей ресурс не відноситься до структур СБУ чи МВС, не має юридичної сили суду та суперечить Конституції України.
    У відкритому доступі знаходиться персональная інформація як державних злочинців, що може зашкодити слідству компетентних органів; так і громадян, хто потрапили туди помилково, оскільки інформація не перевіряється у МВС та СБУ.
    Тому враховуючи складну ситуацію у країні, ця інформація може привести до трагічних наслідків.

    Діяльність цього порталу повертає нас у часи сталінізму та КДБ, що неможливо для сучасної демократичної держави.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • ЗАЩИТА КОНСТИТУЦИОННОГО ПРАВА НА ЖИЗНЬ ГРАЖДАН УКРАИНЫ - ПЕШЕХОДОВ

    Підписів 2

    Днів залишилось 78

    Тоненьков Дмитрий Валерьевич
    Оприлюднена
    13 січня, 2017
    13 квітня, 2017
    78
    2

    Требуем немедленно произвести изменения в правилах дорожного движения и разметки перекрестков. Долгие годы никаких существенных изменений с гибелью и травмированием пешеходов на дорогах не происходит!
    Требуем: 1) Установить на оживленных перекрестках без светофоров знак "стоп" вместе с знаком "пешеходный переход" и пресекать попытки проезда транспорта повышенными штрафами и ужесточить ответственность водителей создающих угрозу жизни пешеходов с лишением прав и уголовной ответственностью за угрозу жизни.
    2)Изменить разметку перенеся остановку транспорта перед пешеходным переходом на расстояние сопоставимое с тормозным путем после сравнивания с стоящим в соседнем ряду транспортом и не менее трехкратной ширины дороги, обеспечивающее необходимый угол обзора безопасного движения.

    http://ipic.su/img/img7/fs/perekrestok1.1484249789.jpg
    L1- ширина дороги
    L2- длина от остановки транспорта до пешеходного перехода сопоставимая с тормозным путем и не менее 3*L1
    L3- существующее место остановки транспорта непосредственно перед пешеходным переходом, недостаточное для обзора водителем и пешеходом ситуации на пешеходном переходе и дороге.

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Про внесення змін до ст.23¹ Закону України " Про звернення громадян".

    Підписів 2

    Днів залишилось 78

    дізов максим ігорович
    Оприлюднена
    12 січня, 2017
    12 квітня, 2017
    78
    2

    Ось коротко суть петиції:згідно ст.23¹ Закону України " Про звернення громадян "електронна петиція, адресована відповідно Президенту України, Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України, розглядається у порядку, встановленому цією статтею, за умови збору на її підтримку не менш як 25000 підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня оприлюднення петиції,але я вважаю що 25000 підписів громадян треба змінити на 800 підпісів,оскільки мало петицій збирають 25000
    підписів і тому багато петицій залишаються без розгляду Президентом України, Верховною Радою України, Кабінетом Міністрів України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Запровадити електронний квиток у міському пасажирському транспорті - підтримати законопроект №4121

    Підписів 338

    Днів залишилось 76

    Садовська Тетяна Романівна
    Оприлюднена
    11 січня, 2017
    11 квітня, 2017
    76
    338

    ПРОБЛЕМИ МІСЬКОГО ПАСАЖИРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ в Україні, а саме:
    - готівковий розрахунок за проїзд,
    - відсутність чіткого обліку транспортних послуг,
    - збитки транспортних підприємств через тіньові прибутки,
    - старий рухомий склад,
    - відсутність обліку пільговиків та непоодинокі випадки відмови їм у праві на проїзд
    МОЖЕ ВИРІШИТИ Е-КВИТОК!
    Перешкодою його впровадження є законодавча неврегульованість цього питання.

    Багато перспективних міст в Україні вже мають технічні напрацювання по запровадженню е-квитка і навіть налагоджену співпрацю з міжнародними банками та з нетерпінням чекають від Верховної Ради України прийняття законопроекту №4121, який пропонує:
    - абсолютну децентралізацію повноважень по запровадженню е-квитка в міському пасажирському транспорті органам місцевого самоврядування;
    - можливість інтегрувати різні види міського транспорту за допомогою е-квитка;
    - можливість для міст самостійно визначати оптимальну схему роботи АСОП (автоматизованої системи обліку оплати проїзду) залежно від власної інфраструктури ;
    - додаткові гарантії для пільговиків - встановлення обов'язку для відповідальних органів забезпечити їх е-квитками на безоплатній основі;
    - можливість притягнення пасажира до відповідальності за проїзд без реєстрації е-квитка.

    Як тільки Верховна Рада України прийме законопроект №4121
    - міста зможуть не чекати на рішення з Києва і швидко впроваджувати найновіший світовий досвід самостійно,
    - пасажир зможе з одним е-квитком їздити у різних видах міського пасажирського транспорту (автобусі, тролейбусі, трамваї, метро...),
    - стане можливим чіткий облік пасажирів, завдяки якому можна буде ефективно планувати маршрути, підвищити прибутковість транспортних підприємств та оновити їх рухомий склад,
    - з'являться додаткові гарантії для пільговиків при здійсненні права на пільговий проїзд (водій не зможе відмовити пільговику у праві на проїзд), а перевізники зможуть отримати справедливий розрахунок за перевезення пасажирів пільгових категорій,
    - підвищиться безпека на дорозі - водій слідкуватиме за дотриманням правил дорожнього руху а не за оплатою проїзду,
    - стануть можливими запровадження гнучких тарифів.
    За підрахунками Міністерства інфраструктури України впровадження е-квитка допоможе поступово вивести з тіні більше ніж 20 % плати за проїзд.

    ЗАКОНОПРОЕКТ 4121- це справжня реформа, яку ПІДТРИМУЮТЬ: Вінниця, Київ, Харків, Львів, Дніпро, Житомир, Тернопіль, Одеса, Чернігів, Кам’янець-Подільський, Краматорськ, Біла Церква, Павлоград, Тростянець, Миколаїв, Івано-Франківськ, Долина, Чернівці, Луцьк, Черкаси, Буча, Херсон, а також Асоціація міст України, ЄБРР, ЄІБ та інші.

    Зважаючи на це, ПРОСИМО
    ВИНЕСТИ В ПЕРШОЧЕРГОВОМУ ПОРЯДКУ НА РОЗГЛЯД Верховної Ради України Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті №4121 від 22.02.2016 У НАЙБЛИЖЧИЙ ПЛЕНАРНИЙ ТИЖДЕНЬ,
    ПІДТРИМАТИ ЙОГО В ДРУГОМУ ЧИТАННІ ТА В ЦІЛОМУ.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Звільнити від сплати судового збору споживачів за позовами, що пов'язані з порушенням їх прав.

    Підписів 19

    Днів залишилось 75

    Бабак Максим Андрійович
    Оприлюднена
    10 січня, 2017
    10 квітня, 2017
    75
    19

    Україна як соціальна, правова держава забезпечує захист прав усіх фізичних та юридичних осіб. Держава захищає права споживачів.
    Але, на сьогоднішній день є неоднозначна та проблемна ситуація в судовому розгляді справ щодо захисту прав споживачів. Так, в поточній редакції Закону України «Про судовий збір» №3674-VI від 01 вересня 2015 року з п.7 ч.1. ст. 5 було прибрано положення про звільнення від сплати судового збору в справах захисту споживчих прав. Проте, в Законі Україні «Про захист прав споживачів» №1023-ХІІ не було внесено відповідних змін, і відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про захист прав споживачів», особи звільняються від сплати судового збору за позовами, що пов’язання з порушенням їх прав.
    Постановою пленуму Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ від 17 жовтня 2014 року №10 «Про застосування судами законодавства про судові витрати у цивільних справах» у п.7 визначено, що в Законі України «Про судовий збір» не вказано вичерпний перелік пільг, які звільнюються від сплати судового збору. Таким чином, при звільненні споживачів від сплати судового збору потрібно користуватися Законом України «Про захист прав споживачів». Але, деякі суди зневажають зазначенні положення.
    Таким чином, створюється різне застосування одних і тих же правових актів судами України за однакових юридично значимих обставин.
    З урахуванням п.1 ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та практики ЄСПЛ (справа Креуз проти Польщі від 19 червня 2001 року) сплата судових витрат не повинна перешкоджати доступу до суду чи ускладнювати процес таким чином і такою мірою, щоб завдати шкоди суті цього права, там має переслідувати закону мету.
    З огляду на зазначенні проблеми, ми пропонуємо внести зміни до ч.1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір», а саме доповнити категорією щодо захисту споживчих прав. Зазначені зміни, які пропонуються зможуть врегулювати неоднозначність та вирішити проблему правозастосовної діяльності судами України.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Заборонити імпорт, експорт, виробництво та продаж: продуктів харчування, косметики, засобів особистої гігієни, побутової хімії, різноманітних добрив та інших продуктів, що містять речовини, які є шкідливими для здоров'я людей, тварин і довкілля

    Підписів 4

    Днів залишилось 75

    Ягупов Ростислав
    Оприлюднена
    10 січня, 2017
    10 квітня, 2017
    75
    4

    ЗАБОРОНИТИ НА ЗАКОНОДАВЧОМУ РІВНІ!
    В усіх цивілізованих країнах вже давно користується попитом органічна й натуральна продукція, а та "отрута", що у них заборонена, спокійно продається у нас. Споживання такої продукції може викликати тяжкі захворювання у людей і тварин, а також призвести до серйозних екологічних наслідків. Дуже прикро, що люди ведуться на недобросовісну рекламу, а не купують дійсно хороші та безпечні товари.
    Шановна владо, давайте вже нарешті дбати про здоров'я людей і природи!

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Скасування монополії адвокатів на представництво в судах

    Підписів 50

    Днів залишилось 75

    Палій Сергій
    Оприлюднена
    10 січня, 2017
    10 квітня, 2017
    75
    50

    І. Внести до Конституції України (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., N 30, ст. 141) такі зміни:
    статтю 131-2 викласти в такій редакції:
    "Стаття 131-2. Для надання професійної правничої допомоги в Україні діє адвокатура.
    Незалежність адвокатури гарантується.
    Засади організації і діяльності адвокатури та здійснення адвокатської діяльності в Україні визначаються законом.
    Виключно адвокат здійснює захист особи від кримінального обвинувачення."

    ІІ. Внести зміни до Закону України Про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя) від 2 червня 2016 року № 1401-VIII такі зміни:
    1) статтю 131-2 викласти в такій редакції:
    "Стаття 131-2. Для надання професійної правничої допомоги в Україні діє адвокатура.
    Незалежність адвокатури гарантується.
    Засади організації і діяльності адвокатури та здійснення адвокатської діяльності в Україні визначаються законом.
    Виключно адвокат здійснює захист особи від кримінального обвинувачення."
    2) підпункт 11 пункту 16-1 викласти в такій редакції:
    "11) представництво відповідно до пункту 3 частини першої статті 131-1 цієї Конституції виключно прокурорами у Верховному Суді та судах касаційної інстанції здійснюється з 1 червня 2017 року; у судах апеляційної інстанції - з 1 січня 2018 року; у судах першої інстанції - з 1 січня 2019 року.
    Представництво органів державної влади та органів місцевого самоврядування в судах виключно прокурорами здійснюється з 1 січня 2020 року.
    Представництво в суді у провадженнях, розпочатих до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя)", здійснюється за правилами, які діяли до набрання ним чинності, - до ухвалення у відповідних справах остаточних судових рішень, які не підлягають оскарженню".

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Щодо продовження терміну прийняття в експлуатацію об'єктів будівництва, збудованих без дозволу на виконання будівельних робіт.

    Підписів 0

    Днів залишилось 75

    Герасімова Наталя Юріївна
    Оприлюднена
    10 січня, 2017
    10 квітня, 2017
    75
    0

    Продлить упрощенную легализацию незаконно возведенных индивидуальных домов

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Недопущення прийняття Закону №5473 від 30.11.2016 про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання квартир в багатоквартирних житлових будинках.

    Підписів 1737

    Днів залишилось 75

    Орлов Олег Олександрович
    Оприлюднена
    10 січня, 2017
    10 квітня, 2017
    75
    1737

    На розляді у Верховній Раді знаходиться Проект Закону №5473 від 30.11.2016 про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання квартир в багатоквартирних житлових будинках.
    Даною петецією звертаємо увагу законотворців на недопустимість прийняття такого закону з огляду на ряд об’єктивних підстав, а саме:
    1. Квартири які здаються в короткотривалу оренду є альтернативою готелям, при цьому такі квартири при аналогічній площі коштують в 2-3 рази дешевше готельного номера. Отже даний законопроект позбавить десятків тисяч малозабезпеченних українських туристів можливості подорожувати українськими містами. Також не кожен невеликий підприємець зможе відправити у відрядження своїх працівників з поселенням у готелі. Отже даним законом в обіднілій Україні подорожуючі ще більше будуть витрачати грошей на подорожі, а деякі категорії взагалі відмовляться від поїздок. Де будуть проживати студенти-заочники які на тиждень приїздять з районів на сесію? Де зупиняться люди та їх родичі які завітали до міста на лікування? Виграють від цього закону тільки власники готелів! Так і відчувається лоббіювання великого бізнеса з метою прибрати конкурентів!
    2. Законотворці у пояснювальній записці до закону мотивують цей законопроект піклуванням про права інших мешканців багатоквартирного будинку. Таке "піклування" є абсолютно надуманним, адже діючі норми законодавства щодо використання житлових приміщень (санітарні норми щодо тиші, наприклад ) можуть порушувати будь хто- як орендатори (тимчасові або довготривалі) так і власники чи члени сімей власників. Увагу до таких порушників слід притягати правоохоронні та інші контролюючі органи а не забороняти власникам нерухомого майна здійснювати своє конституційне право- надавати в оренду їх власність!
    3. Надання в оренду нерухомого майна іноді є основним чи суттєвим джерелом заробітку українців! І не завжди у власника, який приміром проживає в іншому місті є можливість оперативно реагувати на скарги сусідів щодо поведінки орендарів, здійснювати поточне обслуговування помешкання. Для цих цілей наймаються по письмовому договору управляючі компанії, які від імені власника здійснюють управління процесом оренди або власники здають в оренду свою нерухомть таким компаніям а ті вже надають його в суборенду орендарям. Такий спосіб коперції є продуктивним, сучасним та поширенним у всьому цивілізованному світі. Неможливо позбавляти власників майна можливості отримувати допомогу від сторонніх організацій або фізичних довіренних осіб у процесі надання в оренду нерухомості, така практика- це обмеження прав людини.
    4. І нарешті, головне! Квартири у багатоквартирних будинках орендуються незалежно від терміну проживання орендарів у всіх країнах Європи, США та інших розвинутих країнах. Невже український законотворець хоче заборонити те, що дозволене у всьому світі? То ми йдемо по шляху ліберальної Європи чи скочуємось до рівня країн з безлічем заборон типу КНДР?

    Друзі! Підтримайте дану петицію!

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Законодавчо затвердити право громадян України на захист.

    Підписів 81

    Днів залишилось 69

    Камша Олександр
    Оприлюднена
    04 січня, 2017
    04 квітня, 2017
    69
    81

    1. Доповнити статтю 27 Конституції України частиною четвертою такого змісту:
    «Кожен громадянин України має право на вільне володіння вогнепальною зброєю для захисту свого життя і здоров'я, житла та власності, життя і здоров'я інших людей, конституційних прав і свобод у разі узурпації влади, посягань на конституційний лад, суверенітет та територіальну цілісність України.
    Реалізація права на вільне володіння вогнепальною зброєю регулюється відповідним законом та може бути обмеженою лише за рішенням суду щодо окремої особи».

    2. Негайно ухвалити Закон «Про цивільну зброю і боєприпаси» №1135-1.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН