ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Зобовьязати президента відмінити незаконну плату за *РОЗПОДІЛ* газу.Нараховуючі віртуальний спожитий обсяг до нього дописують доставку того чого нема і приписують людям неіснуючі борги

    Підписів 21

    Днів залишилось 84

    Бондар Олексій Володимирович
    Оприлюднена
    17 січня, 2022
    17 квітня, 2022
    84
    21

    Газ це товар,і його ціна за ринковими критеріями в нашій країні 8-12 гр. доставка возначена 0.38-2.6 гр.Але вводячи поняття *ЗАЯВЛЕНА ПОТОЖНІСТЬ* уряд піднімае вартість газу до 100-150 гр/куб для самої незахищеної категорії громядян - сільских пенсіонерів,які економлячі не вибирають куби а тепер вимушені платити за ненадані послуги за принципом *БЕРИ АБО ПЛАТИ* вони не мають навіть можливості через інтернет звернутися до владних органів із своею проблемою.НЕ викидате їх із життя,відмініть *ЗАЯВЛЕНУ ПОТОЖНІСТЬ* і скасуйте незаконні борги

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Внесення змін до нормативно-правових актів, що регулюють містобудівну діяльність та охорону культурної спадщини

    Підписів 5

    Днів залишилось 84

    Косяченко Нікіта Олександрович
    Оприлюднена
    17 січня, 2022
    17 квітня, 2022
    84
    5

    Сьогодні майже у всіх великих містах України все активніше починають проявлятись такі деструктивні процеси, як хаотична безконтрольна забудова, велике навантаження на дороги та комунікації, скорочення зелених зон, проблеми з озелененням та благоустроєм та багато іншого. Основною причиною цього є велика кількість прогалин в законодавстві, що регулює містобудівну та пам`яткоохоронну діяльність. Наприклад, для рішення проблеми озеленення необхідно ухвалити наступні зміни. В п. 8 р. 9 ДБН Б.2.2-5:2011 «Благоустрій територій» встановити мінімальні щільність та висоту дерев з таким розрахунком, щоб між дорогою та спорудами утворювалась суцільна смуга зелених насаджень. В р. 13 Наказу Про затвердження Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України пропоную визначити, що кількість зелених насаджень після їх заміни не повинна бути меншою, ніж кількість до заміни. Необхідно заборонити змінювати цільове призначення зелених зон в межах населених пунктів, а також надавати їх в оренду або в користування з метою подальшої забудови. Також пропоную встановити мінімально допустиму відстань між парками та скверами у 500 м. та 2 км. відповідно. Після цього в пішій доступності від кожного будинку буде хоча б одна повноцінна зелена зона. Ще однією проблемою є те, що кожна новобудова має свій стиль, кольорову гаму, форму, висоту та ін., внаслідок чого відверто дисонує з сусідніми спорудами. Це пояснюється тим, що для отримання містобудівних умов та обмежень, згідно ст. 29 Закону «Про регулювання містобудівної діяльності», забудовник подає свідоцтво права власності, топографо-геодезичний план та містобудівний розрахунок. Як бачимо, в даному списку немає ані текастового опису, ані графічного зображення зовнішнього вигляду майбутньої споруди. Таким чином, ніхто, крім власника земельної ділянки, не знає, що саме буде на ній збудовано. Для вирішення даної проблеми необхідно додати до структури Генерального плану, закріпленої в ДБН «Склад та зміст генерального плану населеного пункту», Архітектурну схему, згідно якої для кожної планувальної зони встановлюватиметься єдиний стиль, кольорова гама, форма, межі поверховості та інші обов`зкові вимоги. Також необхідно включити до переліку документів, що додаються до заяви на отримання МУО графічне зображення з текстовим описом майбутньої будівлі, та підтвердження отримання згоди на будівництво не менше ніж 60% мешканців прилеглих будинків. Таким чином в МУО повинні бути прописані чіткі вимоги до зовнішнього вигляду споруди, встановлені Архітектурною схемою Генерального плану. В Законі «Про регулювання містобудівної діяльності» необхідно встановити заборону на зміну проекту фасаду та поверховості після отримання МУО. Великою проблемою є те, що місцева влада з метоюзадоволення інтересів будівельного бізнесу фактично порушує процедуру надання цінній будівлі охоронного статусу. Наприклад, Київський міський голова перекладає обов`язок надання статусу щойно виявленого об`єкта культурної спадщини на Департамент охорони культурної спадщини, який немає відповідних повноважень. В результаті таких маніпуляцій забудовник в судовому порядку позбавляє пам`ятку охоронного статусу шляхом доведення порушення процедури його надання. Вирішити дану проблему можна лише шляхом нівелювання ролі місцевої влади в процесі надання охоронних статусів. Для цього пропоную доповнити ст. 14 Законі «Про охорону культурної спадщини» нормою, згідно з якою кожна споруда, збудована до 1922 р. автоматично отримає статус щойно виявленого об`єкта культурної спадщини. В Законі «Про охорону культурної спадщини» не прописано чітких критеріїв щодо встановлення охоронних зон пам`яток – їх межі фактично на власний розсуд встановлює місцева влада шляхом розробки історико-архітектурного опорного плану. В результаті такого підходу охоронна зона може охоплювати лише 10 метрів навколо пам’ятки, що є абсолютно недостатнім для збереження середовища, в якому знаходиться пам’ятка. Необхідно в зазначеному Законі встановити мінімальні межі охоронних зон – в межах кварталу, в якому розташована пам`ятка. Що стосується режимів використання охоронних зон, то тут ситуація є недостатньо визначеною, але достатньо заплутаною, при чому заплутаною спеціально, з метою спрощення життя будівельному бізнесу. На сьогоднішній день, будь яке будівництво в межах історичного ареалу населеного пункту необхідно проводити після погодження з Міністерством культури. Але дію наказу Міністерства культури, який визначав межі історичного ареалу Києва, було зупинено в 2014 р., в результаті чого для початку будівельних робіт в історичному центрі Києва не потрібно погоджувати проектну документацію з Міністерством. Але якщо би даний наказ не було зупинено, то виникає питання: а як саме Міністерство під час погодження проекту повинно визначати, давати дозвіл на будівництво, чи не давати? Також існує таке поняття, як «центральна планувальна зона м.Києва», встановлене в Генеральному плані. Єдиним її обмеженням є обмеження висоти до 27 м. Тобто, зараз на абсолютно законних підставах в кварталі, який складають 2-3-поверхові будинки віком більше сотні років, можна збудувати дев’ятиповерхівку, яка буде повністю дисонувати з навколишнім архітектурним середовищем. З метою спрощення викладення вимог та режимів використання історичних ареалів міст та охоронних зон пам’яток пропоную замість вищезгаданих норм внести зміни до Закону «Про охорону культурної спадщини», заборонивши в охоронних зонах будь яке будівництво, крім відбудови в початковому вигляді споруд, які були збудовані протягом однієї історичної епохи з пам`яткою. Також необхідно заборонити реконструкцію історичних споруд, які не мають статусу пам’ятки архітектури, але знаходяться в межах охоронної зони іншої пам’ятки, що призведе до зміни поверховості або зовнішнього вигляду фасаду. Пропоную доповнити даний Закон нормою, яка б заборонила встановлювати на історичних спорудах в межах охоронних зон великі вивіски, антени, кондиціонери, засклені балкони та все, що спотворює фасад. Великим недоліком Закону є норма, згідно якої пам`ятки, що були зруйновані, виключаються з реєстру. Цією шпариною користуються забудовники, які умисно доводять пам`ятку до руйнування, а після цього на абсолютно законних підставах її зносять та будують на цьому місці чергову багатоповерхівку. Для того, щоб на 100% гарантувати збереження пам`яток, необхідно виключити з Закону дану норму та зобов`язати власника земельної ділянки у випадку руйнування пам`ятки відбудувати її в початковому вигляді. Але найголовнішою причиною порушення законодавства є фактична відсутність реальної відповідальності за вчинення правопорушень в даній галузі. З метою забезпечення виконання штрафами функції запобіжника, вважаю за доцільне запропонувати збільшення їх розміру до двох мільйонів неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Звільнення некваліфікованого працівника

    Підписів 757

    Днів залишилось 84

    Муць Юрій Орестович
    Оприлюднена
    17 січня, 2022
    17 квітня, 2022
    84
    757

    Вимагаємо негайно відсторонити від займаної посади Голову Комітету ВРУ з питань фінансів, податкової та митної політики Гетманцева Данила Олександровича. Оскільки реформи, що запроваджуються за його керівництва, є провальними та отримують негативний ефект для економіки країни, призводять до зубожіння населення і катастрофічне ненадходження в бюджет країни податків від фопів, які змушені закривати свою підприємницьку діяльність і звільняти своїх працівників.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Про збільшення розміру грошового забезпечення військовослужбовців на 2022 рік починаючи з 01 січня 2022 року

    Підписів 15

    Днів залишилось 78

    Розвадовська Олена Леонідівна
    Оприлюднена
    11 січня, 2022
    11 квітня, 2022
    78
    15

    Вимагаємо від Вас невідкладно, після подання Кабінетом Міністрів України Проекту Закону Про внесення змін до Закону про Державний бюджет України щодо збільшення бюджету для Міністерства оборони України у частині грошового забезпечення військовослужбовців починаючи з 01 січня 2022 року і до кінця бюджетного року, прийняти даний проект Закону та направити його на підпис Президенту України.
    Військовослужбовці, які захищають нашу державу від вторгнення ворожої армії, мають мати відповідне грошове забезпечення і не думати про те, як їх сім’я має виживати на ті, кошти, які закладені на виплату заробітної плати на 2022 календарний рік.
    Належне забезпечення військовослужбовців, в тому числі фінансове є запорукою національної безпеки України, адже єдине, про що має думати військовий – захист держави України.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Повернення закону України про експертиза відходів.

    Підписів 2

    Днів залишилось 77

    Стефаник Олег Романович
    Оприлюднена
    10 січня, 2022
    10 квітня, 2022
    77
    2

    Кожного року люди викидають на своїх вулиці багато тон відходів в Україні, є відходи які небезпечні для життя і здоров'я людей. Закон експертиза відходів, можна буде швидко виявити і знешкодити небезпечні відходи вулиці міста села селища. Посилання на закон України про експертиза відходами додаю, прошу вас підтримати.
    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/45/95-%D0%B2%D1%80#Text

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Паспорт громадянина України у вигляді ID картки з 50 років видавати з необмеженим терміном дії

    Підписів 5

    Днів залишилось 73

    Бондаренко Дмитро Олександрович
    Оприлюднена
    06 січня, 2022
    06 квітня, 2022
    73
    5

    Пропоную громадянам України при досягненні 50 років видавати паспорт громадянина України у формі ID картки з необмеженим терміном дії.
    Таким чином, треба внести зміни у Закон України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус", тобто додати до пункту 3 статті 21 зі змістом: особи які досягли 50 річного віку паспорт громадянина України оформляється з необмеженим терміном дії.
    Паперовий паспорт, оформлений з 45 років, має необмежений термін дії. Тому люди після 45 років не хочуть міняти старий паперовий паспорт на новий. Адже людям похилого віку дуже проблематично ходити по ЦНАПам і кожні 10 років оформляти новий паспорт.
    Також можна закордонний паспорт при досягненні 50 років видавати з необмеженим терміном дії.
    Прошу внести зміни в законодавство для полегшення користування ID карткою людям похилого віку.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Законопроект про імпортозаміщення в сфері вакцинації та тестування на інфекційні хвороби, 51 % мають складати вітчизняні розробки

    Підписів 2

    Днів залишилось 73

    Войтович Н. І.
    Оприлюднена
    06 січня, 2022
    06 квітня, 2022
    73
    2

    Шановні Народні Депутати!
    Зараз всі вакцин від коронавірусу якими вакцинують в Україні імпортних розробок. Між тим українська медична наука на високому рівні розвитку, та легко може конкурувати зі світовою. Створити вітчизняну вакцину не являє проблем для наших науковців, реально вітчизняна вакцина вже зараз створена, не вистачає лише фінансування для впровадження, та можливо спрощення реєстрації, подібна ситуація щодо тестів на інфекційні хвороби. Фінансування частково можна реалізувати спонсорське.
    Для підтримки, а в подальшому і для практичного розвитку вітчизняної медичної науки потрібні заходи захисту і боротьби проти монопольного становища на ринку лише імпортних препаратів. Натомість заміщати імпортні вакцини, тести на українські розробками, які за охопленням ринку, на мою думку, мають становити не менше 51 %.
    Імпортозаміщення дасть додаткові робочі місця, підніме авторитет українських науковців. В перспективі вітчизняна вакцина також може реалізовуватись закордон приносячи доходи в бюджет.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Про,зміну:строку,перегляду,чинних,рішень,Суду.,подання,доказів.

    Підписів 1

    Днів залишилось 71

    Галенок Мирон Ростиславович
    Оприлюднена
    04 січня, 2022
    04 квітня, 2022
    71
    1

    Для:чинних,рішень,Суду,найважливіша:
    -найвища,якість,у:достатній,строк.
    Тому,я:виявивши,неповноту,своєї:Петиції,-
    -"Про судову реформу".,доповнюю,Її,цією:Петицією.
    -Керуючись:Ст.5-Конституції України.
    -Пропоную:
    1.)Збільшити,строк,для:звернень,для:
    -перегляду,чинних,рішень,Суду,за:
    -нововстановленими,нововиявленими,виключними,обставинами:
    -до,закінчення,позовної,давності,у:цивільних/справах.,а:
    -у,кримінальних/справах,до:безстрокового(незастосовувати).
    2.)Збільшити,строк,для:подання,доказів:
    -до,закриття,провадження,у:справі,Судом.
    3.)Вважати,підставою,перегляду,чинного,рішення,Суду:
    -обставину,підроблення,документа(доказу):
    -встановлену:-обвинувальную,чинную:
    -Постановую(Ухвалую),Суду,за:
    -Висновком:судової,експертизи.,а:
    -за,неможливості,Її,проведення,за:
    -іншими,доказами.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Петиція про перездачу управління водійським транспортом ( любі категорії ) , віком з 45 років. Водіїї які досягли віку 45 років мають обов язок пройти переатистацію. Як що водій не проходить переатестацію він лишається права на керування транспортним засобом. Обов язково людина, яка має посвідчення старого зразка , повинна пройти переатестацію та отримати посвідчення нового зразка. Дякую Вам за підтримку

    Підписів 0

    Днів залишилось 71

    Феночко Тарас Петрович
    Оприлюднена
    04 січня, 2022
    04 квітня, 2022
    71
    0

    Петиція про перездачу управління водійським транспортом ( любі категорії ) , віком з 45 років. Водіїї які досягли віку 45 років мають обов язок пройти переатестацію. Як що водій не проходить переатестацію він лишається права на керування транспортним засобом. Обов язково людина, яка має посвідчення старого зразка , повинна пройти переатестацію та отримати посвідчення нового зразка. Петиція має набути як умога швидше зібрати підписи , для подальшого розгляду , для прийняття чинності у 2022 році. У першій половині декади. Дякую за увагу

    З повагою , Феночко Тарас Петрович

    2.01.2022 року

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • За проведення секвестру(скорочення витрат) бюджету за Програмою Президента "Велике Будівництво",та перерозподілити отримані кошти для покриття витрат на медицину до 5%

    Підписів 7

    Днів залишилось 71

    Андрусевич Карім Резванович
    Оприлюднена
    04 січня, 2022
    04 квітня, 2022
    71
    7

    Просимо скоротити витрати на будівництво доріг за програмою Президента "Велике будівництво" та розподілити отримані кошти на покриття за статтями витрат у медицині до 5% від коштів держбюджету,що передбачає законодавство.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Пропозиція про Єдину базу даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб'єктів владних повноважень

    Підписів 1

    Днів залишилось 64

    Роговський Андрій Еіріхтович
    Оприлюднена
    28 грудня, 2021
    28 березня, 2022
    64
    1

    Пропозиція
    Згідно п. 4 Положення про Єдину базу даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб'єктів владних повноважень (Постанова КМУ № 5 від 05.01.2011 р.) Держателем Єдиної бази даних є ДСА Украіни, яка забезпечує її ведення, контролює здійснення заходів, пов'язаних із захистом інформації, що в ній міститься, укладає договори, відповідно до яких фінансуються витрати, пов'язані з веденням Єдиної бази даних, та виконує інші функції, передбачені цим Положенням.
    Державне підприємство «Інформаційні судові системи» виступає адміністратором Єдиної бази електронних адрес, номерів, факсів, телефаксів (телетайпів прим.) суб»єктів владних повноважень (надалі- База повісток) (Лист ДСА інф/Р 1092-21-998/21 від 10.10.2021 р.).
    Листом Вих. № 4330/8/05-00-21 від 22.10.2021 р. ДП «Інформаційні судові системи» визнала наступні обставини:
    Адміністрування Єдиної бази даних, починаючи з 2011 року, здійснюється Підприємством згідно з договорами про надання послуг, пов’язаних з базами даних (послуг з ведення Єдиної бази даних), які укладались ним з Державною судовою адміністрацією України щороку.
    Треба зазначити, що з Державного бюджету коштів на створення Єдиної бази даних не виділялось. Дана програма була створена в 2011 році силами працівників Підприємства (згідно Статутних завдань прим.). Сума згідно договорів про надання послуг, пов’язаних з базами даних (послуг з ведення Єдиної бази даних), які укладались Підприємством з Державною судовою адміністрацією України з 2011 року по 2018 рік становить 521,2 тис. грн.
    З 2019 року договорів про надання вище згаданих послуг не укладалось.
    Для ГО «УНКД» не надано жодних копій документів щодо винесення на тендерний комітет раціоналізаторських пропозицій та рекомендацій на покращення бази. Відсутні висновки технічних спеціалістів щодо стану належного функціонування бази, поради щодо її покращення.
    Разом з цим, поінформовано, що станом на день надання відповіді на запит, штатними розписом Підприємства на 2021 рік не передбачений запитуваний структурний підрозділ – Відділ супроводження Єдиної бази даних електронних адрес, номерів факсів (телефаксів) суб’єктів владних повноважень.
    З огляду на функціонал, для ведення бази достатньо було чисельності сектору, не може урядова ініціатива відбуватись без призначеної відповідальної особи.
    Підприємство не змогло, надати відомості про зарплати посадових, включаючи премії осіб згаданого вище Відділу.
    Звіт про витрати коштів на підтримку Єдиної бази даних на Підприємстві не складався, тому запитувана Вами інформація не відображена та не задокументована на Підприємстві будь-якими засобами чи на будь-яких носіях.
    Поліпшення роботи Єдиної бази даних з 2015 року по 2020 рік не проводилось, тому з огляду на зазначене, на Підприємстві відсутні копії документів про проведення тендерів щодо поліпшення бази, документів про витрати на обладнання, апаратне і програмне забезпечення та наказів про поліпшення роботи бази даних.
    Згідно листа ДСА від 27.10.2021 р. за Вих. № 1092-21-1043/21 на 2019-2020 р. Договори на ведення бази з Підрядником не укладались. Документи до 2016 року знищені по архівним правилам.
    На підставі вищевкиладеного та керуючись частиною 1 статті 13 Закону України «Про статус депутатів місцевих рад» прошу прийняти до уваги наступну інформацію:
    Держатель Єдиної бази даних має право на підставі даних
    офіційних друкованих видань доручити адміністраторові присвоїти
    статус "не актуально" інформації про суб'єкта владних повноважень.
    Інформація про суб'єкта владних повноважень, що має
    статус "не актуально", не може використовуватися судами для
    надсилання такому суб'єктові тексту повістки електронною поштою
    або засобами факсимільного зв'язку.
    Суб'єкти владних повноважень несуть відповідальність за
    достовірність відомостей, що подаються для внесення до Єдиної бази
    даних, і своєчасність їх подання.
    Адміністраторові забороняється виключати з Єдиної бази
    даних інформацію про суб'єктів владних повноважень, що не втратила
    актуальність, або вносити до неї зміни.
    Право доступу та користування інформацією про суб'єктів
    владних повноважень, що міститься у Єдиній базі даних, мають усі
    заінтересовані особи. (Пункти 14,15,16,17,18 Положення).
    Враховуючи вищевкладене на підставі пункту 2 статті 16 Закону України «Про статус народного депутата Украіни»
    Прошу:
    1) спонукати ДСА Украіни здійснити оцінку економічних ризиків на витрати та на підтримку Бази повісток з 2011 р по 2020 р.;
    2) На основі оцінки економічних ризиків підняти на порядок денний питання перед КМУ Украіни щодо закриття видатковоі частини бюджетної програми по підтримці Бази повісток ДСА України (у разі наявності); оптимізаціі Бази повісток ДСА Украіни шляхом скасування іі процесуальноі затребуваності.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • щодо спрощення порядку ухвалення рішень судами

    Підписів 1

    Днів залишилось 64

    Кугай Андрій Володимирович
    Оприлюднена
    28 грудня, 2021
    28 березня, 2022
    64
    1

    Доцільно внести зміни до ЦПК, ГПК та КАС України, якими дозволити суддям розглядати всі справи, без виключення, у спрощеному провадженні, без виклику учасників справи і приймати заочне (попереднє) рішення, на підставі поданих сторонами заяв по суті і доданих до них доказів. При цьому, надати учасникам справи право заявити суду першої інстанції клопотання про перегляд заочного (попереднього) рішення. Такий порядок буде сприяти ретельному дослідженню судами наданих сторонами доказів ще під час постановлення заочного (попереднього) рішення, швидшому розгляду справ, розумінню позиції суду першої інстанції ще до прийняття ним рішення у справі, меншій кількості апеляцій.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Звільнення (позбавлення мандату народного депутата) чванькуватого Миколи Галушка

    Підписів 4

    Днів залишилось 58

    Срібний Андрій Петрович
    Оприлюднена
    22 грудня, 2021
    22 березня, 2022
    58
    4

    На відео оприлюдненому в змі 22.12.2021 показано хамське відношення Миколи Галушка до працівників поліції. Вважаю що він принижує честь та гідність людей та паплюжить звання депутата, тому пропоную його звільнити від виконання поручених йому обов'язків (позбавити мандату народного депутата)

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • У звязку з введенням закону за номером 5600 власники земельних паїв набувають право на анулювання договорів аренди складених до 2022 року або їх доповнення !

    Підписів 6

    Днів залишилось 57

    Тітов Микола Іванович
    Оприлюднена
    21 грудня, 2021
    21 березня, 2022
    57
    6

    У звязку з вступом в дію нового Закону номер 5600 про налог на землю власники замельних паїв набувають змогу на розтогнення договорів на сдачу в аренду своїх земельних паїв арендарям або їх часткову доработку якщо вони укладались до вступу в силу цього закону ! При укладенні цих договорів не враховувались зміни у налогообкладанні і власники землі і арендар не могли оговорити таке важливе питання - ХТО БУДЕ ПЛАТИТИ НАЛОГ З ГЕКТАРА ЗЕМЛІ ВЛАСНИК ЧИ АРЕНДАР ! Срок договору повинен не перевищувати 5 років бо за 10 років дії договорів які діють на сьогодняшній день неможливо скорегувати оплату її аренди і власник землі за ці роки залишається обділеним !

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Пільги для пенсіонерів у операторів мобільного зв'язку

    Підписів 16

    Днів залишилось 57

    Пахнюща Наталія Євгеніївна
    Оприлюднена
    21 грудня, 2021
    21 березня, 2022
    57
    16

    У зв'язку з явним відставанням темпів зростання пенсійного забезпечення від підйому цін на послуги мобільного зв'язку і інтернету та диджіталізацією багатьох державних послуг ,пенсіонерам стане недоступним мобільний зв'язок та інтернет. Пропоную зобов'язати всіх без винятку мобільних операторів та інтернет -провайдерів ввести спеціальний пільговий тариф для користувачів похилого віку. Він може бути навіть на рівні 2021р., підтверджений і авторизований документально в сервісних центрах.

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Удосконалення системи оподаткування

    Підписів 9

    Днів залишилось 57

    Жила Аркадій
    Оприлюднена
    21 грудня, 2021
    21 березня, 2022
    57
    9

    Для спрощення системи оподаткування та збільшення податкових надходжень пропоную:
    1) скасувати Податок на додану вартість
    2) скасувати усі податки для ФОПів, юридичних осіб та найманих працівників.
    3) покласти на фінансові установи (банки) перерахування певного відсотку з будь-яких отриманих коштів на картку або на поточний рахунок.

    Тобто будь-який факт отримання коштів вважати прибутком и стягувати з нього податок.
    Це створить більш прозоре стягування податкових сборів, ще більше зменьшить тіньову торгівлю, зменьшить можливість неофіційного працевлаштування.
    З підприємств скасувати ЄСВ за кожного працівника і покласти сплату ЄСВ на робітника (це також стимульюватиме офіційне працевлаштування)
    ЄСВ стягувати тільки з робітника в обсязі за бажанням працівника але не меньше певного відсотку від мінімальної заробітньої плати.
    Для підприємств та ФОП за зняття готівки с поточного рахунку нараховувати податок як за отримання прибутку.
    Для ФОП 1-ї групи залишити єдиний податок.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Про внесення змін до частини другої статті 103 Конституції України

    Підписів 4

    Днів залишилось 56

    Кобзаренко Олександр Борисович
    Оприлюднена
    20 грудня, 2021
    20 березня, 2022
    56
    4

    Шановний пане Голово Верхивної Ради, пані та панове народні депутати! Прошу вас скоординувати ваші зусилля, та скориставшись своїм правом законодавчої ініціативи, ініціювати створення та подання на розгляд Парламенту законопроєкту "Про внесення змін до частини другої статті 103 Конституції України", виклавши її у такій редакції: <<Президентом України може бути обраний громадянин України, який досяг двадцяти семи років, має право голосу, проживає в Україні протягом десяти останніх перед днем виборів років та володіє державною мовою>>. Даний законопроєкт дасть можливість увести в осередок політичного життя країни молоде покоління, яке могло б скласти неймовірно велику конкуренцію колишній та теперішній владі. Таким чином ми можемо створити потужну альтернативу для громадян України. Законопроєкт прошу внести на розгляд до закінчення каденції теперішнього президента України Володимира Зеленського та ввести в силу потенційний Закон з моменту найближчих президентських виборів. Окрім того, прошу вас вплинути на розмір адміністративного фінансового внеску кандидата у президенти, зробивши його посильним для будь-якого громадянина України!!!

    Громадянин України Олександр Кобзаренко

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Законопроект про зменшення використання пластику (з розрахунками). Відмова від малих, нестандартних упаковок та перехід на більші і стандартні: 100 г, 500 г, 1 кг, 1 л і далі. Замість теперішніх: 35 г, 85 г, 0,85 л, 1,5 л та інше.Відмова від пакування кожної цукерки в окремий фантик. Заборона так званих "пакетів для сміття" тощо.

    Підписів 4

    Днів залишилось 56

    Войтович Н. І.
    Оприлюднена
    20 грудня, 2021
    20 березня, 2022
    56
    4

    Шановна Верховна Рада!
    Використання пластикових виробів в наш час є суттєвою проблемою. В смітнику іноді більше половини вмісту це пластик, переважно-упаковка від продуктів.
    Водночас обмеження обігу пластику потребує знайти йому подібну за якістю і ціною альтернативу. Заміна пластика на папір- проблема, бо тут треба буде більше вирубувати дерев. Упаковку можна робити з макулатури (вторинного паперу), але папір також не герметичний для рідких, жирних чи пахучих продуктів тому не зовсім підходить. Можна використовувати фольгу,але фольга має суттєвий недолік її важко використати повторно, вона легко рветься,може поранити. Скляна тара- важка(приклад 3 л скляна банка важить близько 900 г,а пластиковий пакет такого ж об'єму 2,5 г (в 360 раз легший), крихка, потребує спеціальні кришки,скло легко ранить, для її виробництва,доставки потрібно тратити багато газу, бензину. Полотняні мішечки- не герметичні, дорожчі, для їх виготовлення треба певні рослини,ткацькі підприємства, для очищення (прання) мішечків витрата води, додатковий час і ресурси.
    Через вищесказані приклади, обговорення питання заміни пластику на щось інше є не простим і тривало дискусійним.
    Вважаю, поки що без складного вигадування нової заміни пластику,можна піти іншим шляхом - зменшити використання пластику- змінивши стандарти пакування продуктів, зокрема відмова від промислових дрібних і нестандартних упаковок (в тому числі і відмова від упаковки для кожної цукерки окремо).
    Замість теперішніх упаковок: 35 г, 85 г,500 мл, 850 мл, 1,5 л і далі,запровадити нові стандарти, більші і зручніші для обліку споживачами: 100 г, 500 г, 1000 г ,1 л, 2 л ,5 л, 10 л і далі.
    Приклад розрахунку надлишкового пластику в упакуванні: середній поліетиленовий пакет, який недавно був безкоштовний, а зараз по 9 коп. Має розмір,площу: 27 см *35 см*2= 1890 см2 (товщина стінки 0,01 мм, вага 15 г).
    Середньо зважена цукерка має вагу 15г, кожна з них обгорнена пластиковою обгорткою площею 99 см2,товщиною 0,025 мм, таким чином, близько 8 цукерок містять фантиків еквівалентних одному пластиковому пакету: 1890 см2/(99 см2*2,5)=7,6 цукерок.
    Якщо цукерки пакувати не кожну в свою обгортку (фантик), а фасувати їх по 100 г у більший пакет, то витратимо в 3,3 рази менше пластику. Цукерка в окремій упаковці (фантику) кожна: 99 см2*7 шт.(в 100 г)=693 см2 (пластику,товщина 0,025 мм). Для однієї упаковки при фасуванні цукерок по 100 г в плитку, згідно з її розміру 4,5 см*2,5 см*1 см, вийде близько 210 см2. Таким чином потрібно в 693 см2/210 см2= 3,3 рази менше пластику. Також для зручності пакування цукерок при виробництві їх варто не розрізати, а робити у вигляді плитки шоколаду по 100 г з лінією розлому для кожної одиниці, як в шоколаді.
    Інші приклади:
    -Вафлі по 80 г мають в середньому розмір своєї упаковки 20 см*18 см=360 см2, товщина 0,04 мм, що відповідає майже одному поліетиленовому пакету: 360 см2*4=1440 см2 (для 0,01 мм),тобто (1440 см2/1890 см2)*100 %=76 % пакету;
    -Пакет для 900 г молока має 15 см*24 см*2 сторони=720 см2 (товщина 0,08 мм) 720 см2*8=5760 см2/1890 см2= 3 (відповідає 3-м тонким пакетам).
    -Пластикові пляшки важать і відповідають (еквівалент тонких пакетів): на 850 мл 29 г(19 пакетів),на 1 л-30 г(20 пакетів),на 2 л -35 г(23 пакета). Тобто при переході (відмова від 850 мл на користь 2 л) з 850 мл пляшки до 2 л, витрачається менше пластику в 2,35 рази(тратиться десь на 25 (умовних) пакетів менше): 2000 мл/850 мл=2,35 рази (вага цих ПЕТ-пляшок майже однакова).
    Варто зауважити, що ПЕТ-пляшка товстіша і важча від пакету в 20 раз,отже для її розкладання потрібно в 20 раз більше часу 0,2 мм(товщина ПЕТ-пляшки)/0,01 мм(товщина одноразового пакету)= 20 раз.

    Виходячи з розрахунків та логіки обмеження споживання пластику,пропоную свій законопроект:
    З метою зменшення викидів СО2, та собівартості при виробництві упакування. Та з метою зниження негативного впливу на довкілля пластикових та інших відходів. Заборонити обіг, використання пластикового та іншого упакування малої та нестандартної упаковки. Також з метою сприянню більш зручному і прозорому для споживача визначенню ціни за питому одиницю продукту,без використання калькулятора, пропоную запровадити:

    1) Для всіх виробників пластикового упакування,фасування продукції ввести нові,більші стандарти ваги,об'єму продуктів в упаковці:

    а) Для твердих чи сипучих продуктів:
    50 г (виключно для ікри риби,як дорогий продукт,але не менше);
    100 г(чай,кава,шоколад,вартісні консерви,не менше);
    250 г(для м'ясних,рибної консервації,цілої риби, птиці,але не менше);
    500 г, 1000 г 5000 г, 10000 г, 50000 г чи еквівалент в кг для інших продуктів.
    Вага повинна відповідати саме продукту (чи м'ясу в консервації) без упаковки, на упакуванні зазначати вагу продукту та загальну вагу з упаковкою.
    Для поширених продуктів,таких як хліб, заборонено використання пакування менше 1000 г.
    Для яєць (не популярно, але думаю справедливо)допускається продаж від 10 шт. в упакуванні з обов'язковим зазначенням їх ваги на упаковці (яйця зі шкарлупою), та перерахованої ціни за кг на ціннику (також і на касі) в закладах продажу.
    Для сипучих (не дорогих) продуктів на вагу заборонено пакування менше 100 г (для дорогих не менше 50 г).
    Цукерки різних видів заборонено пакувати кожну в свій фантик, а фасувати в загальну упаковку, не менше 50 г в одній упаковці - для дорогих, та не менше 100 г для інших цукерок;
    б) Для рідких продуктів вводиться подібний стандарт фасування в мілілітрах чи літрах:
    500 мл, 1000 мл інші рідини;
    2000 мл (окремий стандарт,тільки для води в тому числі солодкої,не менше.Також 2 л для олії);
    5000 мл, 10000 мл, 50000 мл інші рідини.
    Поширені продукти, такі як олія,молоко,кефір,мед,повидло,варення, джем вважаються рідинами, отже обліковуються в мл (чи літрах).
    Заборонено використання пакування менше 1000 мл для популярних рідких продуктів, таких як молока,кефіру,олії.

    2) З метою запобігання збільшенню пластикової маси в побутових відходах, заборонено виготовлення пластикових пляшок для харчових та не харчових продуктів товщина стінок, а отже і вага яких є більшою ніж потрібного для звичайного транспортування продукту в упакуванні. Зокрема, вага 2 л порожньої ПЕТ-пляшки не може перевищувати 35 г. Інші об'єми і ваги пляшок розраховуються згідно з принципів відкритих розрахунків пропорції і міцності для звичайних динамічних перевантажень упакування при перевезенні. Організувати прийом порожніх пластикових, алюмінієвих і скляних пляшок в тому числі з використанням спеціальних автоматів, які видаватимуть за них певну платню, якою можна буде розрахуватись в закладах торгівлі.

    3) Заборонити виробництво, розповсюдження так званих "пакетів для сміття", бо для викидання сміття цілком підходять інші звичайні пакети, використані повторно.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Запобігання збільшенню тарифів на розподіл і доставку газу у Луганській області.

    Підписів 3

    Днів залишилось 51

    Бабенко Максим Валерійович
    Оприлюднена
    15 грудня, 2021
    15 березня, 2022
    51
    3

    Шановний Руслане Олексійовичу, висловлюю Вам свою повагу та звертаюсь з приводу наступного.

    Відповідно до п.3, п.13, п.6 ст. 85 Конституції України, до повноважень Верховної Ради України належать:
    - затвердження загальнодержавних програм економічного, науково-технічного, соціального, національно-культурного розвитку, охорони довкілля;
    - здійснення контролю за діяльністю Кабінету Міністрів України відповідно до цієї Конституції та закону.
    - прийняття законів.

    Прошу звернути Вашу увагу на складу ситуацію в Луганській області зокрема міста Попасна. Ми, мешканці даного міста, вкрай стурбовані можливим збільшенням тарифу на розподіл і доставку газу населенню в кілька разів.

    Зазначаю, що Луганська область знаходиться на лінії вогню, населені пункти, які входять до складу Попаснянської територіальної громади, переважно розташовані на межі з тимчасово непідконтрольними Україні територіями. У зв’язку із складною ситуацією, мешканці підконтрольних територій нерідко позбавлені основних для життєдіяльності речей. Наприклад, ми неодноразово повідомляли державним органам про нестабільність водопостачання, дефіцит необхідної спеціальної автомобільної техніки, проблеми із вивозом побутових відходів тощо.

    Життя мешканців Луганської області складне, а ймовірне схвалення Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, рішення про збільшення тарифів на розподіл і доставку газу погіршить умови на Луганщині ще більше, у зв’язку з чим прошу запобігти збільшенню тарифів на розподіл і доставку газу у Луганській області.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Введення кримінальної відповідальності для юридичних осіб, діяльність яких утворила тяжкі наслідки для людей та довкілля!

    Підписів 15

    Днів залишилось 50

    Паращенко Олексій Олександрович
    Оприлюднена
    14 грудня, 2021
    14 березня, 2022
    50
    15

    Здоров’я нації напряму пов’язано із довкіллям. За результатами дослідження, на сьогодні, забруднення атмосферного повітря, ґрунту і води хімічними та біологічними речовинами, ультрафіолетове, радіаційне та електромагнітне випромінювання, шум, кліматичні зміни, деградація екосистем, ризики, пов’язані з промисловою діяльністю свідчать про надзвичайно низьку екологічну якість життя в Україні.

    Населення України має високі втрати працездатності та рівень смертності у порівнянні із країнами ЄС через причини, пов’язані з довкіллям, що негативно впливає на людський капітал та економічний розвиток.

    Конституцією України закріплена і забезпечена державою можливість людині проживати в середовищі, яке не спричиняє шкоду здоров'ю, користуватися для задоволення своїх життєво необхідних потреб безпечними природними благами, вимагати від держави, а також інших фізичних і юридичних осіб виконання екологічної безпеки, а у випадку їх порушення звертатися за захистом порушеного права до компетентних органів.

    Чисельні новини та повідомлення від небайдужих громадян протягом останніх років засвідчують, що саме від діяльності юридичних осіб (особливо різноманітних промислових об’єктів) навколишнє природне середовище страждає найбільше. Особливо це помітно у великих містах. У повітрі майже вся таблиця Менделєєва, річки заболочені, головна артерія країни - Дніпро перетворена на каналізаційний стік, а замість дерев та трави «кам’яні джунглі».

    Заходи впливу, які наразі закріплені у чинному законодавстві України, не є ефективними та дозволяють таким порушникам безкарно продовжувати псувати стан довкілля та повільно вбивати все живе.
    А чи можете ви пригадати за останній час ініційовані державою реальні дослідження та розслідування причин настання загибелі або захворювання людей, масової загибелі об'єктів тваринного і рослинного світу чи інших тяжких наслідків довкіллю. Чи можете згадати прізвища фізичних чи назву юридичних осіб, які притягнуто до кримінальної відповідальності за такі дії?

    Згідно зі ст. 50 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» екологічна безпека - це такий стан навколишнього природного середовища, при якому забезпечується попередження погіршення екологічної обстановки та виникнення небезпеки для здоров'я людей.
    Цим же Законом, а саме статтею 51 визначено, що забороняється введення в дію підприємств, споруд та інших об'єктів, на яких не забезпечено в повному обсязі додержання всіх екологічних вимог і виконання заходів, передбачених у проектах на будівництво та реконструкцію (розширення та технічне переоснащення). Розділом VIII Кримінального кодексу України передбачено відповідальність за кримінальні правопорушення проти довкілля.

    Діяльність фізичних та юридичних осіб, що вже завдає шкоди навколишньому природному середовищу, може бути припинена за рішенням суду.
    Одночасно, стаття 18 Кримінального кодексу України передбачає, що суб’єктом злочину ( той хто фактично і відповідає) є фізична осудна особа, яка вчинила кримінальне правопорушення у віці, з якого відповідно до цього Кодексу може наставати кримінальна відповідальність.
    Тобто, наразі немає правового важелю для притягнення до відповідальності саме юридичну особу, внаслідок загальної діяльності якої утворилися тяжкі наслідки для людей та довкілля.
    А це в свою чергу майже унеможливлює подальшу заборону здійснення протиправної діяльності такою юридичною особою та компенсацією завданої шкоди можливо шляхом реалізації належного такій особі майна.
    Право законодавчої ініціативи у Верховній Раді України належить Президентові України, народним депутатам України та Кабінету Міністрів України.

    На виправлення ситуації що склалася з довкіллям, пропонуємо внести зміни до Кримінального кодексу України, а саме до розділу XIV-1 - «ЗАХОДИ КРИМІНАЛЬНО-ПРАВОВОГО ХАРАКТЕРУ ЩОДО ЮРИДИЧНИХ ОСІБ», до якого включити заборону здійснення діяльності як захід кримінально-правового характеру щодо юридичних осіб, та доповнити існуючий перелік злочинів в цьому Розділі статтями Особливої частини Кодексу, які регулюють караність злочинних діянь проти довкілля.

    А також, пропонуємо внести доповнення до статті 18 цього ж Кодексу, розширивши коло суб’єктів кримінального правопорушення, додавши юридичну особу до цього переліку.
    Допоки ми, наші батьки та наші діти живі, подобається нам чи ні – ми лише частина навколишнього середовища. Наші дії мають наслідки, як локальні, так і глобальні, зараз і у майбутньому.

    Настав час згуртовуватися та бути відповідальним!!!
    Підтримайте петицію!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я