ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Реформа обов’язкового медичного страхування усіх працівників незалежно від віку та професії.

    Підписів 4

    Днів залишилось 88

    Харченко Владимир
    Оприлюднена
    18 січня, 2021
    18 квітня, 2021
    88
    4

    1.На конкурсі який проведе держава вибере страхові компанії в кількості 15 ( або більше) з позитивної страховою історією та всесвітньою практикою. Які матимуть право займатися страховою практикою на території України та за кордоном з фізичними та юридичними особами..
    Право вибору компаній на підприємствах матимуть виключно підприємства та працівники компаній за своїми вподобаннями.
    2. Держава на чолі з президентом та ВР повинна забезпечити правове виконання та виступати гарантом законності та виконання умов на рівні держави.( закон про обов’язкове страхування усіх суб’єктів господарювання).
    3. Страхові компанії які виграли конкурс, на підприємствах які їх оберуть застрахують усіх робітників. ( при цьому робітник має право самостійного вибору представлених компаній на виробництві мін. 3-х).
    4. За допомогою сервера, державою створюється сервер з даними усіх страхових полісів .
    5. Усі лікарняні заклади мають право доступу до цих даних ( тільки визначені особи).
    6. При настанні страхового випадку особа що застрахована має право звернутися до будь якого закладу медицини за місцем проживанням або за місцем роботи.
    7.Медичний заклад маючи базу даних перевіряє особу яка звернулась на наявність полісу та надає відповідні послуги. Реєструє страховий випадок у системі. Це бачить страхова компанія яка надає послуги за страховкою і перевіряє страховий випадок на усі дії по наданню медичних послуг.
    8. Медичні заклади отримують страхові кошти за полісом за надання послуг які перевіряє страхова компанія.
    9. Працівник отримає лікарняні, якісні послуги медичного закладу.
    10. Медичний заклад зацікавлений у якісному наданні послуг та отримані коштів. Спрямовує їх на зарплатню лікарів розвиток медичного закладу за цільовим призначенням.
    11.Страхова компанія отримує кошти від підприємства яке страхує робітників. Та контролює їх.
    12. Підприємство отримує гарантії сервісу страховиків, та 18% ПДВ від держави у випадку усіх застрахованих зареєстрованих офіційно працівників.( у разі невиконанні даного закону, неприйняття офіційно працівників - штраф 30 неоподатковуваних мін. За кожну особу яка неоформлена офіційно).
    Держава отримує контроль над кількістю працюючих суб’єктів, кількістю працівників, податками з фізичних на юридичних осіб, створює та поповнює пенсійний фонд. За допомогою контролю виплат заробітних плат відрахування на податки.
    Данна реформа забезпечить нашу державу Україна якісним і кількісним поповненням пенсійного фонд та Бюджету. Авторитет страхової та правової держави. Реформу у медицині.
    Підприємства отримують знижку по оподаткуванню за ПДВ та будуть зацікавлені в цьому.
    Працівник отримує страховий поліс, якісні медичні послуги та соціальні гарантії. Офіційне працевлаштування. Та справедливе нарахування пенсії.


    Данна реформа передбачає координальні зміни відносин держави до суспільства та суспільства до держави та президента і ВР, в застосуванні в короткий термін 1 рік.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Про внесення до ЗУ "Про Національну поліцію" норми, якою забороняється залучати слідчих та дізнавачів Національної поліції України до виконання функцій, не пов’язаних з розслідуванням кримінальних правопорушень.

    Підписів 1

    Днів залишилось 88

    Островерхов Денис Юрійович
    Оприлюднена
    18 січня, 2021
    18 квітня, 2021
    88
    1

    Відповідно до ст. 3 Конституції України людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.
    ч. 1 ст. 2 КПК України задекламовано, що завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.
    п 10, ч.1, ст. 3 КПК України визначено, що кримінальне провадження - досудове розслідування і судове провадження, процесуальні дії у зв’язку із вчиненням діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність.
    Невід’ємною частиною кримінального провадження являється здійснення забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування, що має надзвичайну важливість у формуванні наступних стадій.
    Здійснення цієї надзвичайно важливої та відповідальної функції покладено на слідчих та дізнавачів відповідних органів.
    Більша частина серед усіх кримінальних правопорушень розслідується слідчими та дізнавачами органів та підрозділів Національної поліції України.
    Забезпечення виключного спрямування органів досудового розслідування та підрозділів дізнання на виконання функції з розслідування кримінальних правопорушень повинно являтися пріоритетним напрямком в досягненні задекламованої в ст. 40, 40-1 КПК України процесуальної незалежності вказаних підрозділів в цілому та їх посадових осіб – дізнавачів та слідчих.
    Залучення до виконання інших функцій, що покладені на Національну поліцію вцілому, значною мірою унеможливлює досягнення основних принципів здійснення слідчої діяльності таких, як: плановість, оперативність, динамізм, незалежність, що суттєво порушує законні права учасників кримінального провадження, перешкоджає досягненню розкриття та розслідування кримінальних правопорушень, та підтримання високого статусу України, як правової держави.
    На даний час на постійній основі здійснюється залучення слідчих та дізнавачів територіальних підрозділів Національної поліції України до забезпечення публічної безпеки та порядку під час проведення масових заходів.
    Відповідно до ст.40 КПК України слідчий, здійснюючи свої повноваження відповідно до вимог цього Кодексу, є самостійним у своїй процесуальній діяльності, втручання в яку осіб, що не мають на те законних повноважень, забороняється.
    Слід зазначити, що відповідно до ст. 18 ЗУ «Про Національну Поліцію», 1. Поліцейський зобов’язаний: 1) неухильно дотримуватися положень Конституції України, законів України та інших нормативно-правових актів, що регламентують діяльність поліції, та Присяги поліцейського;2) професійно виконувати свої службо ві обов’язки відповідно до вимог нормативно-правових актів, посадових (функціональних) обов’язків, наказів керівництва; 3) поважати і не порушувати прав і свобод людини; 4) надавати невідкладну, зокрема домедичну і медичну, допомогу особам, які постраждали внаслідок правопорушень, нещасних випадків, а також особам, які опинилися в безпорадному стані або стані, небезпечному для їхнього життя чи здоров’я; 5) зберігати інформацію з обмеженим доступом, яка стала йому відома у зв’язку з виконанням службових обов’язків; 6) інформувати безпосереднього керівника про обставини, що унеможливлюють його подальшу службу в поліції або перебування на займаній посаді. 2. Поліцейський на всій території України незалежно від посади, яку він займає, місцезнаходження і часу доби в разі звернення до нього будь-якої особи із заявою чи повідомленням про події, що загрожують особистій чи публічній безпеці, або в разі безпосереднього виявлення таких подій зобов’язаний вжити необхідних заходів з метою рятування людей, надання допомоги особам, які її потребують, і повідомити про це найближчий орган поліції. 3. Звертаючись до особи, або у разі звернення особи до поліцейського, поліцейський зобов’язаний назвати своє прізвище, посаду, спеціальне звання та пред’явити на її вимогу службове посвідчення, надавши можливість ознайомитися з викладеною в ньому інформацією, не випускаючи його з рук. 4. Додаткові обов’язки, пов’язані з проходженням поліцейським служби в поліції, можуть бути покладені на нього виключно законом.
    З викладеного випливає, що слідчий, дізнавач, як процесуально незалежні особи, з одного боку повинен виконувати покладені на нього посадові обов’язки, що визначені посадовими інструкціями.
    Відповідно до інструкції «Про організацію діяльності слідчих підрозділів Національної поліції» що затверджена наказом МВС України №570 від 06.07.2017 року забороняється залучати слідчих до виконання функцій, не пов’язаних з розслідуванням кримінальних правопорушень.
    Типовими посадовими обов’язками працівників органів досудового розслідування та підрозділів дізнання не передбачено виконання слідчими та дізнавачами поліцейських функцій не пов’язаних з розслідуванням кримінальних проваджень.
    З огляду на ситуацію, що склалася в даному питанні, відсутність прямої норми в ЗУ «Про Національну Поліцію» про заборону залучати слідчих, дізнавачів до виконання функцій, не пов’язаних з розслідуванням кримінальних правопорушень, являється суттєвою правовою прогалиною, що допускає різне тлумачення сукупності даних норм та випливаючі з цього зловживання.
    Даний факт негативно впливає на хід розслідування кримінальних проваджень, суттєво порушує гарантовані Конституцією, КПК України та міжнародними нормами права учасників кримінального провадження, нівелює високе звання України, як правової держави, принципу незалежності процесуальної діяльності слідчих та дізнавачів Національної поліції України.
    Враховуючи вищевикладене, а також важливість даного питання, вичерпне виправлення даної правової прогалини можливе лише на законодавчому рівні шляхом внесення до ЗУ «Про Національну поліцію» норми, якою заборонити залучення слідчих та дізнавачів Національної поліції України до виконання функцій, не пов’язаних з розслідуванням кримінальних правопорушень.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Газ українського походження повинен продаватися за собівартістю

    Підписів 2

    Днів залишилось 88

    Дроник Павло Петрович
    Оприлюднена
    18 січня, 2021
    18 квітня, 2021
    88
    2

    Депутатам Верховної Ради прийняти закон про продаж українцям природнього газу українського походження за собівартістю а не по риночним цінам , так як газ є природним ресурсом.
    Згідно ст.13 Конституції України Земля ,її надра ,атмосферне повітря , води та інші природні ресурси , які знаходяться в межах території України є обєктами права власності Українського народу.
    Кожний громадянин має право користуватися природними обєктами права власності народу відповідно до закону.
    Усі субєкти права власності рівні перед законом.

    Приватизація природних ресурсів це грубе порушення Конституції України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Двозонний лічильник електричної енергії - кожній квартирі у багатоквартирному будинку

    Підписів 2

    Днів залишилось 88

    Шмакова Марія
    Оприлюднена
    18 січня, 2021
    18 квітня, 2021
    88
    2

    У зв'язку з ліквідацією КМУ спеціального пільгового тарифу на електроенгергію та встановлення фіксованого, дуже незначними коштами у Інвестиційних програмах операторів системи розподілу на цілі забезпечення населення двозонними лічильниками, соціальною несправедливістю їх встановлення.

    Вимагаємо:

    - внести зміни до Закону України "Про ринок електричної енергії" або створити інший закон, в якому викласти вимогу, щодо обов'язкового ведення комерційного обліку електроенергії у побутових споживачів за двозонними/або трохзонними лічильниками електроенергії (за вибором споживача) з 01.10.2021 року.
    - забезбечення лічильниками данного типу покласти на операторів системи розподілу без закладання даних витрат у тариф побутових споживачів, а через зміни до Інвестиційних програм і перерозподілом видатків по ним.

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Легалізація медичної маріхуани

    Підписів 0

    Днів залишилось 88

    Скорик Станіслав Юрійович
    Оприлюднена
    18 січня, 2021
    18 квітня, 2021
    88
    0

    Протягом 2010-х років у багатьох цивілізованих країнах була суттєво переглянута державна політика щодо канабісу, зокрема його медичної форми. У результаті станом на сьогодні лікувальні препарати на основі канабісу доступні в таких країнах, як Канада або Австралія, Сполучені Штати або Польща, Нова Зеландія або Литва.
    Світ змінюється, і нам потрібно своєчасно робити висновки та вносити зміни у наш соціальний договір.
    Що особливо важливо для людей з онкологічними захворюваннями, які, поки канабіс залишається нелегальним, змушені рятуватися за допомогою набагато важчих та небезпечніших за наслідками для організму препаратів.
    У державах, які це вже дозволили, демонструє її ефективність при депресіях, посттравматичному стресовому розладі, що є важливим для військовослужбовців, які повертається додому з війни.
    Про доповнення бюджету за рахунок відкриття ринку я розписувати не буду!
    У той час коли єкономіка нашої країни розвалилась , потрібно шукати нові розвиваючи ринки!!!! але в Україні «АГРАРНІЙ КРАЇНІ»краще обдерти до останьої копійки та загнати в кредити простий народ ніж шукати додаткові плюси до бюджету!!!

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   ПРОМИСЛОВА ПОЛІТИКА   
  • Безоплатне забезпечення ліками та обладнанням для вимірювання цукру в крові власників тварин, що хворіють на цукровий діабет

    Підписів 0

    Днів залишилось 88

    Кравцов Михайло
    Оприлюднена
    18 січня, 2021
    18 квітня, 2021
    88
    0

    Люди, які хворіють на цукровий діабет отримують безоплатно повністю або частково препарати для лікування цієї хвороби. Тварини нічим не відрізняються від людей і також хворіють на цукровий діабет! Власники тварин докладають колосальних зусиль для лікування і підтримання життя хворих тварин, однак, якщо фізичного і морального ресурсу вистачає, то фінансово власники тварин не завжди можуть здійснювати відповідне лікування і вимушені вдаватися до штучної смерті їхніх улюбленців. Саме тому, необхідно дати можливість на безоплатне забезпечення ліками та засобами вимірювання цукру в крові власників тварин. Це не досить велика кількість коштів з державного бюджету, яка може врятувати життя тисяч і тисяч тварин!

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Закордонний паспорт.

    Підписів 0

    Днів залишилось 88

    Прудкогляд Володимир Павлович
    Оприлюднена
    18 січня, 2021
    18 квітня, 2021
    88
    0

    Закордонні паспорти мають видаватися громадянам України з 21 року. В цьому віці громадянина можна вважати повністю сформировавшимся. Вже віддавши борг Батьківщині вдслуживши в збройних силах України і давши присягу на вірність Україні.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • відміна податків на імпорт нових мотоциклів

    Підписів 58

    Днів залишилось 83

    Сагайдак Андрій Васильович
    Оприлюднена
    14 січня, 2021
    14 квітня, 2021
    83
    58

    1. Митні збори при імпортуванні товарів використовуються для захисту внутрішнього ринку та стимулювання власного виробництва у державі. Проте на сьогодні в Україні немає промислового виробництва сучасних мотоциклів (їх основних елементів – двигунів, рам, коліс).
    2. Натомість митні платежі, які сплачують імпортери мото техніки, роблять український ринок не конкурентоспроможним у порівнянні із роздрібними цінами виробників та цінами імпортерів у сусідніх країнах, що перетворює мотоцикл із доступного засобу пересування на занадто дорогий.

    У середньому рекомендовані роздрібні ціни на нові мотоцикли в Україні перевищують на 30% роздрібні ціни в США та на 15% - роздрібні ціни у Польщі.

    Пропозиції:
    1) з метою популяризації мотоцикла як оптимального транспортного засобу, прийняти нульову податкову політику (відміна сплати усіх податків) при імпортуванні нових мотоциклів з об’ємом двигуна 300см3 та більше (що відповідають нормам Євро 5) для офіційних торгуючих організацій, дистриб’юторів та дилерів (суб'єктів господарювання, що здійснюють оптову та/або роздрібну торгівлю транспортними засобами);
    2) в якості альтернативних податкових надходжень до державного бюджету можна розглянути введення обов’язкового щорічного Технічного Огляду (ТО) в офіційних сертифікованих сервісних центрах для мотоциклів після закінчення офіційного гарантійного періоду (2 роки). Сума надходжень до бюджету від таких ТО значно перевищить суму надходжень від податків на імпорт мотоциклів (на рік завозиться лише до 1000 одиниць). Крім того, такі ТО дозволять привести технічний стан вже імпортованих мотоциклів до європейських норм, що підвищить безпеку руху на дорогах (наприклад, поміж іншим, ТО може встановлювати граничний рівень транспортного шуму);
    3) ще одним альтернативним джерелом надходжень до державного бюджету може стати введення збору на обов’язкове державне пенсійне страхування від вхідної ціни імпортера;
    4) розробити та прийняти програму кредитування державними банками клієнтів, які бажають придбати новий мотоцикл, з обов’язковим оформленням страхування КАСКО з мінімальною відсотковою ставкою та терміном надання кредиту до 5 років.

    Висновки:
    Покращення ситуації на ринку мото техніки, більш доступна вартість мотоциклів для споживачів і, як наслідок, зріст продажів даної категорії товарів надає значні переваги для держави, що вже доведено досвідом багатьох країн світу:
    - зниження трафіку в густонаселених містах (районах);
    - зниження навантаження на інфраструктуру міст, а саме: мости, старі шляхопроводи, дорожні мережі;
    - зниження рівня споживання бензину та, відповідно, викидів СО2, що покращить екологічну ситуацію в країні;
    - більш оптимальна загрузка парко-місць (замість однієї автівки можна запаркувати 2-3 мотоцикли) та, як результат, зниження витрат на евакуатори та організацію нових паркінгів;
    - збільшення кількості робочих місць у сфері продажу, обслуговування та сервісу мотоциклів;
    - збільшення надходжень від податків з технічного обслуговування та продажу мотоциклів, запчастин та витратних матеріалів;
    - збільшення надходжень до бюджету від сплати за щорічне ТО;
    - зниження завантаження міського транспорту за рахунок потенційних покупців мотоциклів;
    - дотримання соціальної дистанції (особливо протягом 8 теплих місяців на рік) – мотоцикл є кращим засобом пересування в умовах пандемії та карантинних обмежень.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Зупинити порушення конституційних прав педагогічних працівників - дискримінації за віковою ознакою.

    Підписів 246

    Днів залишилось 83

    Ларіонова Тетяна Антонівна
    Оприлюднена
    14 січня, 2021
    14 квітня, 2021
    83
    246

    Зупинити порушення конституційних прав педагогічних працівників - дискримінації за віковою ознакою. Скасувати норми: абзац 3 частини 2 статті 22 та підпункти 1, 2 пункту 3 розділу Х Закону України " Про повну загальну  середню освіту" щодо ускладнення строкових трудових договорів з педагогічними працівниками (в т. ч. керівниками закладів освіти), які досягли пенсійного віку, як такі, що порушують їхнє право на працю, не відповідають приписам статей 24 і 43 Конституції України.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Відміна Закону України "Про очищення влади"

    Підписів 0

    Днів залишилось 83

    Баковський Олександр Володимирович
    Оприлюднена
    13 січня, 2021
    13 квітня, 2021
    83
    0

    Нажаль, сьогодні в Україні існує великий дефіцит професійних кадрів в політиці. Багато посадових осіб демонструють свою некомпетентність та непрофесіоналізм на своїх посадах, тому я прошу відмінити Закон України "Про очищення влади", що в подальшому допоможе набирати в Державні органи влади професійних, висококваліфікованих професіоналів, які в силу вищевказаного закону по несправедливих причинах не можуть займати посадові місця.
    На мою думку, та на думку багатьох свідомих громадян України, відміна даного закону в подальшому, допоможе призначити велику кількість потужних кадрів для врегулювання економічної та політичної ситуації в країні.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Кримінальна відповідальність для співробітників поліції та посадових осіб за недотримання Законів, норм, строків та кодексів України

    Підписів 6

    Днів залишилось 80

    Крамаренко Михайло Вячеславович
    Оприлюднена
    11 січня, 2021
    11 квітня, 2021
    80
    6

    Кожна сім"я в Україні зіткнулася з поліцейським та чиновницьким свавіллям та бездіяльностью! Посадові особи нехтують нормами кодексів та законними правами громадян! І саме ти можешь покласти цьому край раз і назавжди!
    Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ! Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

    Звертаюся довсіх небайдужих громадян України підтримати цю петицію і залишити свій голос під нею!!!!
    Єдиний варіант добитися дотримання законності і справедливості в правоохоронних та інших структурах України, це жорстке кримінальне покарання за недотримання норм кодексів і законів для правоохоронних органів та посадових осіб, аж до довічного ув"язнення!!!
    1. Бездіяльність або невиконання норм Виборчого кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна, або довічне ув"язнення.
    2. Бездіяльність або невиконання норм Сімейного кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    3. Бездіяльність або невиконання норм Кримінально-процесуального кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    4.Бездіяльність або невиконання норм Виборчого кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    5. Бездіяльність або невиконання норм Цивільного кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    6. Бездіяльність або невиконання норм Митного кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    7. Бездіяльність або невиконання норм про надра та лісовий кодекс України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    8.Бездіяльність або невиконання норм кодексу України про адміністративні правопорушення - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 10 років з конфіскацією всього майна!
    9. Бездіяльність або невиконання норм Господарського кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    10.Бездіяльність або невиконання норм Господарського процесуального кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 10 років з конфіскацією всього майна!
    11.Бездіяльність або невиконання норм Житлового кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    12. Бездіяльність або невиконання норм Водного кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    13. Бездіяльність або невиконання норм Бюджетного кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    14. Бездіяльність або невиконання норм кодексу законів про працю України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    15. Бездіяльність або невиконання норм кодекса торговельного мореплавства України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    16. Бездіяльність або невиконання норм Кримінально виконавчого кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    17. Бездіяльність або невиконання норм Повітряного кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    18. Бездіяльність або невиконання норм Податкового кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    19.Бездіяльність або невиконання норм Кримінальног кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 10 років до довічного ув'язнення з конфіскацією всього майна!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Законопроект

    Підписів 0

    Днів залишилось 80

    Будзан Ольга Василівна
    Оприлюднена
    11 січня, 2021
    11 квітня, 2021
    80
    0

    Страховий стаж для пенсіонерів становить 30 років для жінок, 35 років для чолровіків. У випадку коли людина іде на інвалідність, не досягнувши пенсійного віку, її стаж також має становити 30 і 35 років. Ваажаю це несправедливим. Пропоную знизити стаж для інвалідів у відповідності з віком виходу на пенсію.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • пропоную законопроекти

    Підписів 1

    Днів залишилось 80

    Будзан Ольга Василівна
    Оприлюднена
    11 січня, 2021
    11 квітня, 2021
    80
    1

    1. Підняти порожитковий мінімум для непрацюючого населення до прожиткового иінімуму працюючого населення, так як інваліди і пенсіонери левову частку своїх доходів витрачають на лікування.
    2. Прирівняти інвалідів І групи, яким потрібен сторонній догляд, до пенсіонерів 80-річного віку і доплачувати не 50 грн., а мінімум 500 грн.
    3. Зробити суттєву різницю у виплатах між інвалідами І і ІІІ групи, так як інваліди ІІІ групи можуть працювати, виїжджати за кордон.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Заборонити готівкові розрахунки сумами, що перевищують 5000 (п'ять тисяч) гривень

    Підписів 0

    Днів залишилось 75

    Верба Андрій Валентинович
    Оприлюднена
    06 січня, 2021
    06 квітня, 2021
    75
    0

    Як показує практика, фізичні та юридичні особи, що користуються тільки готівкою формою розрахунку намагаються уникати податків.
    Тому для запровадження посиленого фінансового моніторингу пропоную наступні кроки:
    1. Легалізація коштів. Запровадити пільговий період для полегшення легалізації бізнесу.
    2. Вивід з обігу купюри номіналом 1000 гривень. Закріплення за купюрою номіналом 500 гривень статусу "тільки для міжбанківських розрахунків".
    3. Термінал та касовий апарат у смартфоні.
    Та інші кроки, що зменшать популярність готівки у громадян.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Скасувати підвищення цін на комунальні послуги Електроенегрія/ газ. Визначити підвищення незаконним..

    Підписів 316

    Днів залишилось 74

    Хорт Тетяна Степанівна
    Оприлюднена
    05 січня, 2021
    05 квітня, 2021
    74
    316

    Прошу перестати знущатися з укрїнського народу з цими ганебними цінами...як прожити громадянину у якого немає родичів на заробітках..,власного біснесу,як прожити непересічному українцю з мінімальною зарплатою(а то і не завжди)
    Знизьте ціни на опалювальні місяці,скасуйте нерозумні платіжки за траспортування газу,якість газу нікудишня..а платити треба
    Перестаньте збагачувати кишені можновдюладців,дайте нарешті пожити спокійно народу

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Внесення змін до Виборчого кодексу України. Стаття 259. Визначення депутатів, обраних у територіальних виборчих списках

    Підписів 5

    Днів залишилось 73

    Юрченко Микола Володимирович
    Оприлюднена
    04 січня, 2021
    04 квітня, 2021
    73
    5

    ВНЕСТИ ЗМІНИ:

    Стаття 259. Визначення депутатів, обраних у територіальних виборчих округах

    2. Кандидати у депутати, які отримали кількість голосів виборців, яка дорівнює або перевищує 25 відсотків розміру виборчої квоти, визначеної відповідно до частини третьої статті 257 цього Кодексу, розміщуються на початку територіального виборчого списку відповідної організації партії у порядку зменшення кількості голосів виборців, які підтримали відповідного кандидата у депутати. При рівній кількості голосів кандидати розміщуються у черговості, визначеній організацією партії при висуванні кандидатів. Після кандидатів у депутати, які отримали кількість голосів виборців, яка дорівнює або перевищує 25 відсотків розміру виборчої квоти, у територіальному виборчому списку розміщуються інші кандидати у черговості, визначеній організацією партії при висуванні кандидатів.

    - слова останнього речення "у черговості, визначеній організацією партії при висуванні кандидатів" замінити на "у порядку зменшення кількості голосів виборців, які підтримали відповідного кандидата у депутати".

    Бо зараз ми отримали у місцевих радах депутатів, які набрали менше навіть одного відсотка голосів, тоді як кандидати, яких підтримували виборці, не потрапили до рад. Результати місцевих виборів є на сайті ЦВК.

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • ЗАБЕЗПЕЧИТИ БЕЗОПЛАТНІСТЬ вищої освіти у ВСІХ державних і комунальних навчальних закладах, згідно статті 53 Конституції України

    Підписів 20

    Днів залишилось 69

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    31 грудня, 2020
    31 березня, 2021
    69
    20

    Статтею 53 Конституції України встановлено, що:
    - держава забезпечує ДОСТУПНІСТЬ і БЕЗОПЛАТНІТЬ вищої освіти в державних і комунальних навчальних закладах;
    - громадяни мають право БЕЗПЛАТНО здобути вищу освіту в державних і комунальних навчальних закладах на конкурсній основ.

    Отримання вищої освіти в цих закладах БЕЗОПЛАТНО тільки в "межах державного ЗАМОВЛЕННЯ", як це забезпечує Уряд України, порушує статтю 53 Конституції України, тобто це ОБМЕЖЕННЯ є НЕКОНСТИТУЦІЙНИМ (НЕЗАКОННИМ), до того ж ця вимога, ЗВУЖУЄ конституційне право громадян щодо ДОСТУПНОСТІ вищої освіти, відповідно до статті 53 Конституції України.

    Тобто ВСІ вищі державні і комунальні учбові заклади повинні надавати вищу освіту БЕЗОПЛАТНО ВСІМ громадянам, хто здобув це право на конкурсній основі, а не тільки в "межах державного ЗАМОВЛЕННЯ" тому, що згідно:
    - статті 24 Конституції України всі громадяни мають рівні конституційні права і свободи, не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками;
    - статті 21 Конституції України права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними;
    - статті 22 Конституції України конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані, при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ БЕЗОПЛАТНІСТЬ вищої освіти у ВСІХ державних і комунальних навчальних закладах, згідно статті 53 Конституції України, ВСІМ, хто здобув це право на конкурсній основі, а не тільки "в межах державного ЗАМОВЛЕННЯ"

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Державна підтримка людей пенсійного віку. Забезпечення безкоштовним мобільним зв'язком осіб з інвалідністю першої групи.

    Підписів 5

    Днів залишилось 69

    Чорноморець Дмитро Володимирович
    Оприлюднена
    31 грудня, 2020
    31 березня, 2021
    69
    5

    Покривати з державного бюджету сімдесят п'ять відсотків вартості мобільного зв'язку особам, які вийшли на пенсію за віком. Забезпечення безкоштовним мобільним зв'язком осіб з інвалідністю першої групи.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • ТРЕБА ЗАБОРОНИТИ ОЛІГАРХАМ ВОЛОДІТИ ТЕЛЕКАНАЛАМИ

    Підписів 10

    Днів залишилось 68

    Дроник Павло Петрович
    Оприлюднена
    30 грудня, 2020
    30 березня, 2021
    68
    10

    Верховній Раді України прийняти закон про заборону олігархам володіти телеканалами, через які вони маніпулюють свідомістю телеглядачів у своїх приватних інтересах. Телеканали повинні бути , державними та суспільно-громадскими.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Феєрверки

    Підписів 12

    Днів залишилось 67

    Вишенська Олена Володимирівна
    Оприлюднена
    29 грудня, 2020
    29 березня, 2021
    67
    12

    Протягом останніх років набули надзвичайної популярності різноманітні піротехнічні вироби, які застосовуються під час святкувань будь-яких свят. Піротехнічні вироби підриваються просто біля жилих помешкань, на дитячих майданчиках, безпосередньо на площах, де святкують люди. Надзвичайно багато свідоцтв страшних наслідків цих розваг. Важкі травми отримують самі "підривники" - вибиті очі, покалічені руки тощо. Наші фронтовики часто отримують важкі стреси під час цих вибухів. Страждають люди похилого віку та маленькі діти. Під час кожного такого свята втікають від хазяїв та наражаються на смертельну небезпеку домашні собаки. Були випадки загибелі пташок - як від зупинки серця, так і від травмувань.
    Невже кількахвилинне задоволення однієї людини має так негативно відбиватись на людях та тваринах, що на свою біду знаходяться поруч з епіцентром цих розваг? Будь-яки вмовляння не використовувати піротехнічні засоби під час святкувань наштовхуються, як правило, на агресію та хамство з боку "святкувальщиків-підривників" з відмовою піти назустріч фронтовикам, людям похилого віку, маленьким дітям, хазяям домашніх тварин.
    Виходячи з усього викладеного вище, ми розуміємо, що в такому випадку має працювати закон. Ми пропонуємо законодавчо заборонити ввіз, продаж та використання будь-яких піротехнічних засобів. При бажанні провести салют на честь якогось свята його проведення треба організувати за межами жилого сектору - наприклад, в парках, які не знаходяться поруч з жилими будинками.
    Ми бажаємо мати захист від цих розваг та приведення їх до якоїсь єдиної цивілізованої форми.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН