ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Про заборону використання мікрохвильової зброї, введення кримінальної відповідальності за її застосування та встановлення законодавчого порядку проведення експертизи на предмет її застосування до людини та відшкодування за це.

    Підписів 2

    Днів залишилось 90

    Лейко Анатолій Михайлович
    Оприлюднена
    24 квітня, 2019
    24 липня, 2019
    90
    2

    Пропоную на законодавчому рівні заборонити застосування мікрохвильової зброї, що широко застосовується спецслужбами для дистанційного катування, не залишає слідів та має серйозні наслідки для здоров'я, встановити кримінальну відповідальність за її застосування, розробити порядок проведення експертизи щодо її застосування до людини та виплати компенсацій за це.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Покращення законодавчого регулювання здійснення оперативно-розшукових заходів, негласних слідчих (розшукових) дій та інших видів стеження за людьми, підстав їх здійснення та посилення відповідальності співробітників правоохоронних органів та приватних осіб за безпідставне їх проведення стосовно людей.

    Підписів 2

    Днів залишилось 90

    Лейко Анатолій Михайлович
    Оприлюднена
    24 квітня, 2019
    24 липня, 2019
    90
    2

    Необхідно покращити законодавче регулювання здійснення оперативно-розшукових заходів та негласних слідчих (розшукових) дій шляхом внесення змін до відповідних нормативно-правових актів, де має бути більш точно, чітко та вичерпно зазначений їх перелік, більш чітко унормовано підстави здійснення та посилена відповідальність співробітників правоохоронних органів і приватних осіб за безпідставне їх проведення стосовно людей, посилений контроль за санкціонуванням їх здійснення з метою унеможливлення переслідування громадян правоохоронними органами та приватними особами.
    Також необхідно на законодавчому рівні передбачити можливість та дієвий механізм відшкодування моральної та матеріальної шкоди, завданої людям незаконними переслідуваннями правоохоронних органів та приватних осіб з метою запобіганням таким діям вищеназваних суб'єктів.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Контроль за впливом вихлопних газів на навколишнє середовище

    Підписів 6

    Днів залишилось 90

    Смєлянець Валерій
    Оприлюднена
    24 квітня, 2019
    24 липня, 2019
    90
    6

    Переглянути норми викидів відпрацьованих вихлопних газів у атмосферу для всіх наземних, водних і повітряних транспортних засобів в Україні. Запровадити регулярний, не рідше разу на рік, періодичний контроль для транспортних засобів з приводу відповідності нормам викидів вихлопних газів у атфмосферу. Передбачити відповідальність власників транспортних засобів, згідно світової практики, за порушення ціх норм.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Вдосконалити механізм зворотного зв'язку депутатів зі своїми виборцями. Сворити і запровадити механізм відповідальності.

    Підписів 3

    Днів залишилось 90

    Стоянова Світлана Володимирівна
    Оприлюднена
    24 квітня, 2019
    24 липня, 2019
    90
    3

    Створити інтернет-сервіс у форматі форуму, що складатиметься з розділів відповідно до виборчих округів. Формат форуму дозволить вести дискусію, виявляти дійсно важливі для громади питання, розглядати важливі для суспільства ініціативи.

    Реалізувати реєстрацію та авторизацію користувачів за особистими ідентифікаційними даними, але дозволити у публічній частині висловлюватись через нікнейм.

    Доступ до розділів регулювати у відповідності до реєстрів територіальних громад (або реєстрів виблорців), а саме - розділяти права переглядати, коментувати, створювати ініціативи в залежності від того, чи належить користувач до виборчого округу депутата.

    Зобов'язати депутатів, помічників депутатів, пресс-службу авторизуватися через ЕЦП - для чіткого розуміння користувачами ХТО САМЕ надає відповідь, ввести відповідальність за надані, або не надані відповіді, вчинені, або не вчинені дії задля вирішенні порушеного питання, визначити порядок приорітетності питань та умови, при яких необхідна відповідь депутата особисто. (Внести відповідні зміни до Закону України "Про звернення громадян" та КАСУ)

    Заборонити направлення звернень в письмовому (паперовому) вигляді, зобов'язати виконавчі комітети всіх рівнів забезпечити умови для громадян подати звернення в електронному вигляді, в разі, коли побутові умови громадян не дозволяють зробити це самотужки (створити та обладнати комп. технікою та доступом до інтернет робочі місця самообслуговування, забезпечити присутність фахівця-консультанта) (Внести відповідні зміни до Закону України "Про звернення громадян")

    Окремим розділом створити відкриті (публічні) черги особистого прийому громадян: індивідуального, чи колективного(з можливістю приєднання до колективного прийому в разі наявності вільних місць), передбачити можливість зняття громадян з черги на особистий прийом шляхом вирішення порушеного питання зусиллями помічників депутата чи іншими шляхами. Ввести відповідальність за порушення порядку особистого прийому громадян. (Внести відповідні зміни до Закону України "Про звернення громадян" та КАСУ)

    Забезпечити право виборців округу висловлювати вотум недовіри та створити механізм відзову депутата виборцями. (Внести відповідні правки до Закону України "Про статус народного депутата України")

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Відкрита система оподаткування

    Підписів 1

    Днів залишилось 90

    Ткачук Анастасія Миколаївна
    Оприлюднена
    24 квітня, 2019
    24 липня, 2019
    90
    1

    Багато українців переконані, що вони особисто платять низькі податки в порівнянні з європейцями, а бюджет наповнюється за рахунок великих компаній, які належать олігархам, а ті виводять свої гроші в офшорні зони, тому грошей в бюджеті не вистачає.
    Думка, що прості українці не сплачують податки не відповідає дійсності. Просто, система влаштована таким чином, що у нас створюється ілюзія, а також і в іноземних спостерігачів, які приїжджають в Україну, що оскільки у нас податок на доходи громадян доволі низький (він становить 15 відсотків), а натомість в європейських країнах і у Сполучених Штатах верхня межа цього податку досягає 50, а в деяких країнах, наприклад у Франції, і більше відсотків, то в тих країнах люди сплачують більше податків.
    Насправді в Україні сплачується дуже багато непрямих податків. Є ПДВ на більш широке коло товарів, ніж в європейських країнах, є дуже велике нарахування на фонд заробітних плат, які теж сплачуються за рахунок того самого робітника, тільки вони сплачуються роботодавцем від імені робітника, тобто робітник цього не знає. Є акцизи, є імпортні мита і все це разом становить десь 60 відсотків всіх податкових надходжень. Ілюзія утворюється тому, що ці податки перераховують не безпосередньо громадяни, а їх перераховують компанії, бізнеси, які виступають так званими податковими агентами. Тобто, якщо Ви в магазині сплатили ПДВ, то Ви тільки на чеку можете побачити, скільки ж Ви насправді сплатили податку. Податок цей перераховує за Вас магазин, а також всі ті, хто постачає до цього магазину, їхні постачальники і так по всьому ланцюжку. І тому створюється така ілюзія. Це створено частково навмисно для того, щоб люди не розуміли, що насправді це вони утримують цю державу, не олігархи. Тому українці повинні вимагати, щоб держава працювала на нас, бо це ми її утримуємо. Цього можливо досягнути за умови що громадяни будуть бачити скільки вони сплачують в державну скарбницю і тоді цілком можливо що почнуть вимагати прозорого розподілення грошових ресурсів з користю для себе та держави.
    Після прийняття Податкового кодексу в Україні все ще діють 135 платежів (податків, зборів та ін.), що є найгіршим показником у світі. І що не дає змогу розвиватися економіці країни. Також існує велика неузгодженість між чинним законодавством і податковою системою.
    Великою перевагою відкритої системи оподаткування є можливість боротьби з тіньовою економікою. За даними Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, розмір тіньової економіки складає 33% від рівня ВВП країни (станом на 2018р.) Детінізація є запорукою збільшення бюджету, адже тіньовий сектор не сплачує податків і фактично паразитує на «офіційному» сегменті. Як показує український досвід, для цього недостатньо просто зменшити ставки податків для бізнесу, адже в 2016 році це призвело до майже 20 млрд річних втрат надходжень до бюджету. Це не викликало детінізацію економіки та не стимулювало інвестиційно-інноваційний розвиток. Активна позиція громадян у питанні розподілення коштів може сприяти мінімізації існування такого явища.
    Також, відкрита система оподаткування може бути одним із механізмів простішої імплементації ССО(спрощеної системи оподаткування), але лише після адаптації чинного законодавства. Це допоможе малому і середньому бізнесу в його старті та підтримає як майбутнє джерело доходів навіть з психологічної точки зору – громадянам стане легше наважуватись на такий крок як започаткування своєї справи.
    Прошу підтримати дану петицію, адже це важлива та надзвичайно складна проблема для сучасної української держави. І саме завдяки збільшенню контролю зі сторони громадян, створенню більш прозорої системи перерозподілу коштів, простішої системи сплати та високого рівня відповідальності зі сторони кожного платника можна вибудувати справді економічно стабільну, високорозвинену державу зі сприятливим інвестиційним кліматом.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Пропоную поставити на голосування, рішення Верховної ради, про надання доручення РНБО, про вирішення питання про закриття сайту Миротворець, як пропагандистку зброю в руках власників сайту, та політичних опонентів. Сайт несе загрозу через розкриття персональних данних, також сайт порушує ст. 62 Конституції УКраїни, в якому прописано: Особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку, без вироку суду.

    Підписів 4

    Днів залишилось 87

    Коптєлов Сергій Валерійович
    Оприлюднена
    22 квітня, 2019
    22 липня, 2019
    87
    4

    Пропоную поставити на голосування, рішення Верховної ради, про надання доручення РНБО, про вирішення питання
    про закриття сайту Миротворець, як пропагандистку зброю в руках власників сайту,
    та політичних опонентів.

    Сайт несе загрозу через розкриття персональних данних,
    також сайт порушує ст. 62 Конституції УКраїни, в якому прописано: Особа вважається невинуватою у вчиненні
    злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному
    порядку і встановлено обвинувальним вироком суду.

    На сайті зокрема вказані обвинувачення у тяжких злочинах
    без рішення суду.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • Запрет на продажу товаров которые тестируются на животных

    Підписів 20

    Днів залишилось 87

    Богданова Надежда Романовна
    Оприлюднена
    22 квітня, 2019
    22 липня, 2019
    87
    20

    Во многих странах по всему миру запрещена продажа и изготовление косметических/химических товаров которые тестируют на животных. Животных калечат и убивают в лабораториях, заливают внутрь химические вещества, капают в глаза растворы ,втирают в открытые раны,закрывают в ящиках и запускают ядовитые пары,после чего животное умирает в ужасных муках,бьется в судорогах,истекает кровью и т.д ,единственный выход из лаборатории только на тот свет.
    Косметические и другие товары МОЖНО и НУЖНО тестировать другими способами, благо они доступны в современном мире.
    Эту петицию создано чтобы запретить продажу товаров которые тестируют на животных. Перед поступлением на рынок обязательно проверить ,как тестируют товар и выпускать только те которые не имеют отношения к издевательствам над животными.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Про посилення ( захист ) прав пайовиків ( інвесторів ) в будівництві.

    Підписів 1

    Днів залишилось 87

    Почепа Віталій
    Оприлюднена
    22 квітня, 2019
    22 липня, 2019
    87
    1

    - По-перше вимагаємо достатньої відповідальності від забудовників.

    - Розробити законодавчу базу щодо застосуванням коштів пайовиків (інвесторів) - забудовником .

    - Розробити поправки до закону про пайове будівництво.

    - Створення Державного фонду для забезпечення забовязань забудовників за договором участі в пайовому будівництві .


    Ми в першу чергу дбаємо про безпеку залученних коштів пайовиків.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА   
  • Про перенесення дати проведення другого туру Президента України

    Підписів 0

    Днів залишилось 87

    Кияшко Дмитро
    Оприлюднена
    22 квітня, 2019
    22 липня, 2019
    87
    0

    Шановні депутати верховної ради!

    Україна виявилася не готовою до проведення виборів президента України в умовах гібридної війни з Росією, ані в законодавчому полі, ані з боку інформаційної безпеки, ані з боку дотримання кандидатами демократичних політичних засад.
    Тому ми, народ України, якому не байдужа доля нашої країни, звертаємося до вас з проханням:
    1. Перенести дату другого тура виборів Президента України з 21.04.2019р. до 21.07.2019р. для того, щоб привести законодаство щодо виборів Президента до сучасних вимог.
    2. Дати наказ правоохоронним органам перевірити та оприлюднити інформацію, викладену на сайті «Миротворець» про фінансування кандидата в президенти України Зеленського В. А. спецслужбами Росії, тому що, якщо це правда- це загрожує національній безпеці України і кандидат в Президенти є зрадником України.
    3. Дати наказ правоохонним органам перевірити та оприлюднити інформацію про фінансування, а також скритне афіліювання своїх інтересів через кандидата в президенти Зеленського В.А. Коломойським І.В.
    4. Провести міжнародний аудит ДК «Укроборонпрому» і оприлюднити результати до 21.07.2019р.
    5. Розглянути поданиц законопроект «Про вибори президента України» де прописати обов*явковість проведення дебатів перед другим туром виборів Президента, а також відповідальність, якщо кандидат відмовляється від участі в дебатах- зняття його кандидатури з виборчих перегонів. Також прописати обов*язковість тесту на наркозалежність та алкозалежність в міжнародній антидопінговій лабораторії для всіх кандидатів в Президенти. Також прописати обов*язковість представлення своєї передвиборчої програми з відповідальністю за невиконання цього пункту- зняття кандидату з виборчих перегонів. Також прописати відповідальність Президента України за невиконання взятих на себе зобов*язань- це можливість розпочинання процедури імпічменту Президенту, якщо не буде доведено, що Президент не виконав свої зобов*язання через саботування Верховною Радою своїх законотворчих функцій.
    6. Розглянути на позачерговій сессії законопроект «Про імпічмент Президента» з урахованням гібридної агресії Росії і дотриманням вимог щодо національної безпеки.
    У разі невиконання нашого звернення, залишаємо за собою право відстоювати свої права на мирних, безстрокових акціях протесту.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Можливість зміни виборчої дільниці онлайн та можливість голосування поштою.

    Підписів 13

    Днів залишилось 83

    Глазунов Дмитро
    Оприлюднена
    18 квітня, 2019
    18 липня, 2019
    83
    13

    В Україні понад півтора мільйона переселенців та мільйони громадян, які тимчасово знаходяться закордоном. Згідно з чинним законодавством України, ці люди можуть проголосувати на виборах тільки за умови попередньої особистої зміни виборчої дільниці. Фактично ці люди обмеженні у своєму праві волевиявлення, адже часто їхні виборчі дільниці розташовані за сотні кілометрів від фактичного місця проживання.
    Тим часом світовий досвід показує, що у багатьох розвинутих країнах існує можливість голосування поштою, а змінити виборчу дільницю можна онлайн.

    У США необхідно заповнити онлайн-форму, видрукувати, підписати та відправити звичайною поштою чи електронною до місцевого виборчого офісу.

    У Південній Африці можна заповнити анкету онлайн, отримати підтвердження та проголосувати поштою або вдома, ще до виборів.
    У Великобританії можлива реєстрація через інтернет чи виборчі офіси, голосування поштою або вашим представником.
    В Австралії та Канаді можлива реєстрація онлайн та голосування поштою.

    В ЄС громадяни можуть голосувати в інших країнах Євросоюзу в закордонних представництвах своїх країн. За межами ЄС майже всі громадяни країн ЄС можуть голосувати поштою, окрім декількох винятків.
    Громадяни Бельгії, Нідерландів та Естонії завжди можуть голосувати онлайн.
    Впровадження системи електронного голосування є довгим та коштовним процесом. Та з правильним підходом це можна реалізувати без зайвих фінансових вкладень.

    Варіанти рішення

    Створення системи електронного голосування можна значно здешевити, скликавши загальнонаціональний хакатон (захід, під час якого різні спеціалісти в галузі розробки програмного забезпечення інтенсивно і згуртовано разом працюють над розв'язанням якоїсь проблеми або створенням нового додатку чи сервісу).

    І вже зараз за допомогою банк-ID та єдиного цифрового підпису можна додати опцію зміни виборчої дільниці та дати можливість мільйонам українців скористатись своїм правом голосу.

    Отож, прошу розглянути та підтримання три наступні питання:
    1) Зміна виборчої дільниці онлайн за допомогою банк-ID та ЄЦП.
    2) Можливість голосування поштою під час перебування за кордоном.
    3) Створення дорожньої грамоти з розробки системи електронного голосування за допомогою загальнонаціонального хакатону.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • На підтримку законопроекту № 5670-д «Про забезпечення функціонування української мови як державної»

    Підписів 97

    Днів залишилось 83

    Семеренко Сергій Анатолійович
    Оприлюднена
    18 квітня, 2019
    18 липня, 2019
    83
    97

    Ми, відповідальні громадяни України, підтримуємо ініціативу групи народних депутатів щодо розгляду законопроекту № 5670-д «Про забезпечення функціонування української мови як державної» і прийняття його в цілому. Ми вважаємо, що цей закон мав би бути прийнятий давно, і затягування часу з шкодить державній безпеці України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Зареєструвати і відновити виробництво Lyzodren як єдині ліки від АКР

    Підписів 2

    Днів залишилось 83

    Иванов Александр Евгеньевич
    Оприлюднена
    18 квітня, 2019
    18 липня, 2019
    83
    2

    Більше ніж двох сотень людей хворих на рідкісне прогресуюче смертельне захворювання - адренокортікальний рак надниркової залози(АКР), звертаються до всіх з проханням звернути увагу на проблему стосовно надання необхідних документів для реєстрації єдиних ліків від цієї хвороби – Lysodren (Mitotane) в Україні.


    Адренокортікальному рак (англ. Adrenocortical carcinoma) - рак кори надниркової залози, рідкісне захворювання, яке зустрічається з частотою 0,5-2 випадку на 1 мільйон чоловік.На початкових стадіях адренокортікальному рак протікає без симптомів і погано діагностується, тобто не визначається як злоякісна пухлина. Іноді те, що віддалена пухлина є адренокортікальному раком, стає зрозуміло тільки після виникнення рецидиву або появи метастазів. Основна форма лікування АКР - це хірургічна операція. Ад'ювантна (профілактична) терапія після операції проводиться лікарським препаратом мітотан (хлодитан, лізодрен) входить в більшість протоколів по хіміотерапії АКР.

    Ці ліки дали надію хворим багатьох країн світу, але не українцям. Кожного року в Україні помераэ не одна людина від цього важкого захворювання! Але ж вони мали б шанс на життя, якби отримали Lysodren (Mitotane). Раніше Мітотан під торговою назвою Хлодитан вироблявся на території колишнього СРСР, а саме на території України.
    Згідно ЗУ «Основи законодавства України про охорону здоров’я» та п.1 Постанови КМУ №160 від 31.03.2015 р. «Про затвердження Порядку забезпечення громадян, які страждають на рідкісні (орфанні) захворювання, лікарськими засобами та відповідними харчовими продуктами для спеціального дієтичного споживання» громадяни, які страждають на рідкісні захворювання мають безперебійно і безоплатно забезпечуватись лікарськими засобами та відповідними харчовими продуктами для спеціального дієтичного споживання.

    Виходячи з цього, родини хворих на АКР України дуже сподіваються та вимагають громадськість та всі відповідальні сторони вплинути на ситуацію та прискорити реєстрацію Lysodren (Mitotane) в Україні, та взобновіть його виробництво. Розгляд паперів в МОЗ України забере ще багато часу, якого у хворих на АКР немає. Дуже важко дивитись на хворих та їх сім'ї, розуміти що ліки є, але для них вони не досяжні. Без лікування люди хворі на АКР приречені!

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Перегляд постанови Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування (для інвалідів)

    Підписів 7

    Днів залишилось 81

    Ковальовська Ірина Олександрівна
    Оприлюднена
    16 квітня, 2019
    16 липня, 2019
    81
    7

    Вимагаю переглянути Постанову Про порядок виплати та розміри грошових компенсацій на бензин, ремонт і технічне обслуговування автомобілів та на транспортне обслуговування (для інвалідів). Отримала 169 грн на пів року на транспортне обслуговування і бензин. Шановні парламентарі, не знущайтеся з і так не захищеної верстви населення! Сума грошової компенсації згідно цієї постанови мізерна, і чи не соромно вам, адже цієї компенсації вистачить тільки для одноразової поїздки для проходження МСЕК, да й то в тому випадку, якщо авто справне. Жодне СТО не ремонтує авто безкоштовно, але якщо я помиляюсь підскажіть адресу такого СТО. І налагодіть нарешті систему видачу автівок на пільгових умовах тим категоріям, яким життєво необхідно пересуватися.
    Стою в черзі на авто вже більше 10 років, за станні 4 роки жодного авто не прийшло на область для загальної черги.
    Люди! благаю, не будьте байдужі, долучіться до петиції. Може тоді зявиться хоч якийсь шанс щось змінити.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Запровадити виплату грошової компенсації учасникам АТО замість неотриманих земельних ділянок

    Підписів 6

    Днів залишилось 81

    Тіора Максим
    Оприлюднена
    16 квітня, 2019
    16 липня, 2019
    81
    6

    В зв'язку з тим, що отримати земельну ділянку, учаснику АТО, практично неможливо (бракує землі), пропоную виплачувати грошову компенсацію замість ділянки. Розмір компенсації розраховувати згідно середньої вартості земельної ділянки в данній області (районі).

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Поверненння права громадянам на виборах "Не підтримати жодного кандидата на пост Президента України". Внесення змін до Закону України про вибори Президента України"

    Підписів 11

    Днів залишилось 81

    Іванченко Андрій Григорович
    Оприлюднена
    16 квітня, 2019
    16 липня, 2019
    81
    11

    Вже не вперше багатьом українцям доводиться проти своєї волі підтримувати того з кандидатів на посаду Президента України, який має меньший антирейтинг. Багато українців не голосують за одного з кандидатів на посаду Президента України, а голосують проти іншого. Коли в таких умовах обираеться Президент, він з самого початку інколи не має підтримки більшості серед виборців України.
    Це може свідчити про те, що цінності, моральні принципи, бачення подальшого розвитку країни викладені в передвиборчих програмах кандидатів на найвищу державну посаду може не поділяти більшість виборців. А діючий Закон про вибори обмежує можливість цієї категорії виборців висловити свою позицію "проти всіх", що не є демократичною нормою. Відсутність підтримки 50% +1 голос при наявності права проголосувати "проти всіх кандидатів" буде свідчити про низьку якість вищих політичних лідерів країни, які не встигають у власному розвитку за розвитком цінностей громадян України та не відповідають соціальному попиту на нову політику в Україні. Наявність цієї норми стане своерідним запобіжником від вирішень питань громадянами України на кровавих Майданах, висловлючись проти Президента обраного із міркувань не кращий, а кращий серед гірших. Для країни значно вигідніше буде проведення у такому випадку нового виборчого циклу протягом ближчіх 6 місяців , ніж проходити через випробування Майданами, війнами та конфліктами у суспільстві на майбутні 5 років.

    Також пропонується змінити порядок рестрації кандидатів на посаду Президента, шляхом виключення вимоги внесення грошової застави в 2,5 млн гривень, та включення норми обов'язкової підтримки кандидата на посаду Президента України 0,5 млн виборців через електронну систему з використанням електроно-цифрового підпису або системи Bank ID до реєстрації кандитатом. Народ України прагне обирати за показниками підтримки ідей розвитку у суспільстві, а не за наявністю грошової підтримки кандидата у олігархічних структур, що стоять за кандидатом у Президенти.

    Рівні можливості для агітації для всіх зареєстрованих кандидатів на посаду Президента України шляхом встановлення единої для всіх кандидатів ресурсної квоти на агітаційний період ( фінанси, ефірний час на телебаченні, публікацій в ЗМІ, та обсяги агітаційної друкованої продукції).

    Українці підтвердили своє прагнення до нових політичних лідерів, але без внесення цих змін країна залишиться олігархічно орієнтованою,а не орієнтованою на виконання запитів суспільства.

    Члени громадської організації "Сила громади міста Кам'янське" пропонують внести відповідні зміни до ЗУ "Про Вибори Президента України"

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ЧАСОВОЙ ПОЯС.ПРОШУ В УКРАИНЕ ОСТАВИТЬ 3 ЧАСОВОЙ ПОЯС,ЛЕТНЕЕ ВРЕМЯ НА ВСЕГДА.ВОСТОЧНОЙ УКРАИНЕ НЕ ВЫГОДНО ,ЖИТЬ ПО-ЗИМНЕМУ ВРЕМЕНИ .УХОДИШЬ В 6УТРА НА РАБОТУ ТЕМНО .ПРИЕЗЖАЮТ ЛЮДИ С РАБОТЫ УЖЕ В 16-00 ТЕМНО.ХОЧУ ,СПРОСИТЬ ГДЕ ЭКОНОМИЯ ?ИЛИ ДАВАЙ ЖИТЬ ПО 4 ЧАСОВОМУ ПОЯСУ.КАК РАНЬШЕ БЫЛО .ЧТО НА ВОСТОКЕ И НА ЗАПАДНОЙ УКРАИНЕ В 16-00 ЛЕТОМ И ЗИМОЙ, БЫЛО СВЕТЛО.РАНЬШЕ ТЕМНЕЛО ЗИМОЙ В 18-00 а ЛЕТОМ ТЕМНЕЛО В 19-00 И ВСЕ БЫЛИ ДОВОЛЬНЫ.ЛЕТОМ БОЛЬШЕ ЭКОНОМИЯ СВЕТА ,ЧЕМ ЗИМОЙ

    Підписів 6

    Днів залишилось 80

    СУСИДКО ВАДИМ АЛЕКСЕЕВИЧ
    Оприлюднена
    15 квітня, 2019
    15 липня, 2019
    80
    6

    ЧАСОВОЙ ПОЯС.ПРОШУ В УКРАИНЕ ОСТАВИТЬ 3 ЧАСОВОЙ ПОЯС,ЛЕТНЕЕ ВРЕМЯ НА ВСЕГДА.ВОСТОЧНОЙ УКРАИНЕ НЕ ВЫГОДНО ,ЖИТЬ ПО-ЗИМНЕМУ ВРЕМЕНИ .УХОДИШЬ В 6УТРА НА РАБОТУ ТЕМНО .ПРИЕЗЖАЮТ ЛЮДИ С РАБОТЫ УЖЕ В 16-00 ТЕМНО.ХОЧУ ,СПРОСИТЬ ГДЕ ЭКОНОМИЯ ?ИЛИ ДАВАЙ ЖИТЬ ПО 4 ЧАСОВОМУ ПОЯСУ.КАК РАНЬШЕ БЫЛО .ЧТО НА ВОСТОКЕ И НА ЗАПАДНОЙ УКРАИНЕ В 16-00 ЛЕТОМ И ЗИМОЙ, БЫЛО СВЕТЛО.РАНЬШЕ ТЕМНЕЛО ЗИМОЙ В 18-00 а ЛЕТОМ ТЕМНЕЛО В 19-00 И ВСЕ БЫЛИ ДОВОЛЬНЫ.ЛЕТОМ БОЛЬШЕ ЭКОНОМИЯ СВЕТА ,ЧЕМ ЗИМОЙ

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Внесення змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306 "Про Правила дорожнього руху", зокрема у частині 15 щодо "ЗУПИНКИ І СТОЯНКИ транспортних засобів".

    Підписів 10

    Днів залишилось 80

    Сівка Артур Ігорович
    Оприлюднена
    15 квітня, 2019
    15 липня, 2019
    80
    10

    Чимало громадян нашої держави зіткнулись (або можливо чули про це) з такою проблемою як перешкоджаюче паркування
    власників (або користувачів) транспортних засобів прямо перед під`їздом жителів багатоквартирного будинку, що унеможливлює зручний та безпечний прохід в під`їзд (або вихід з нього), тим самим, порушуючи права громадян зокрема свобода пересування (Стаття 33 Конституції України), або ж навіть право на усунення небезпеки, яка загрожує життю та здоров`ю (Стаття 282 Цивільного Кодексу України) - наприклад: у зимній період, при утворенні ожеледиці, забезпечуються заходи щодо її знешкодження, покриття (піском з сіллю та ін.) - неналежним чином покрита ділянка асфальту, може призвести до негативних наслідків. Також перешкоджаюче паркування транспортних засобів прямо перед під`їздом жителів багатоквартирного будинку може бути причиною невчасного надання медичної допомоги. Враховуючи вище наведену позицію, прошу ввести зміни до Постанови Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 № 1306 "Про Правила дорожнього руху", зокрема ввести заборону щодо стоянки транспортних засобів у радіусі 10 метрів від під`їзду жителів багатоквартирного будинку та в подальшому запровадити адміністративну відповідальність за порушення цих заборон.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Розглянути та прийняти Верховною Радою України проект Закону України (від 16.05.2018 № 8360 ) "Про внесення змін до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" щодо встановлення доплати за роботу після призначення пенсії та обчислення її за двоскладовою формулою" ( автор Ю. Шухевич)

    Підписів 2

    Днів залишилось 80

    Дудко Володимир Анатолійович
    Оприлюднена
    15 квітня, 2019
    15 липня, 2019
    80
    2

    Розглянути та прийняти Верховною Радою України проект (№ 8360 від 16.05.2018 р.) Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" щодо встановлення доплати за роботу після призначення пенсії та обчислення її за двоскладовою формулою" ( автор Ю.Шухевич).
    У законопроекті передбачено доповнити Розділ VIII Закону України від 9 квітня 1992 року N 2262-XII "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" (далі - Закон N 2262) статтею 63-1 із такою назвою: "Доплата за роботу після призначення пенсії".
    Розділ VIII цього Закону має назву: "Порядок перерахунку пенсій", а перша стаття цього розділу - стаття 63 називається: "Перерахунок раніше призначених пенсій", і стосується вона перерахунку пенсій у зв'язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій силовиків. Наступна стаття 64 має назву: "Підвищення пенсій у зв'язку з індексацією грошових доходів населення".
    Було вирішено доповнити цей Закон новою статтею 63-1, оскільки встановлення доплати за роботу після призначення пенсії стосується якраз перерахунку призначених пенсій і, водночас, суттєво відрізняється від механізму перерахунку пенсій у зв'язку з підвищенням грошового забезпечення, що передбачений статтею 63 цього Закону.
    У законопроекті запропоновано здійснювати перерахунок доплат до пенсій у зв'язку із збільшенням показників заробітної плати (доходу) в Україні та у зв'язку із додатково сплаченими страхвнесками до ПФУ після призначення пенсії.
    Прийняття зазначеного законопроекту № 8360 від 16.05.2018 року матиме надзвичайно важливе значення, оскільки буде встановлена соціальна справедливість стосовно тих силовиків, котрі після призначення пенсії за вислугою років офіційно працювали та сплачували із своєї зарплатні або доходу страхові внески до ПФУ, на відміну від інших осіб, котрі після звільнення зі служби не працювали та не сплачували страхвнески до ПФУ, а мають однакові пенсії з тими особами, що сумлінно сплачували додаткові страхові внески до ПФУ після звільнення зі служби.
    Прийняття зазначеного законопроекту сприятиме "виходу з тіні" нелегальних українських працівників, більшості з яких зараз невигідно сплачувати страхові внески до ПФУ, бо це може призвести до зменшення розмірів їх пенсій.
    Ухвалення цього законопроекту, який встановлює пенсійну справедливість стосовно тих силовиків, котрі працювали після звільнення зі служби, спричинить ухвалення інших законопроектів, спрямованих на встановлення пенсійної справедливості стосовно всіх інших українських громадян та скасування усіх несправедливих законів в Україні,

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Про амністію в Україні у 2019 році (Скорочення на 1460 днів невідбутої частини покарання і заміна довічного позбавлення волі на позбавлення волі на певний термін керуючись принципом гуманізму у зв'язку з видатними подіями і датами, відновленням справедливості і на виконання рішень Європейського Суду з прав людини).

    Підписів 18

    Днів залишилось 80

    Шовкова Діана Валеріївна
    Оприлюднена
    15 квітня, 2019
    15 липня, 2019
    80
    18

    Шановні народні депутати України! У зв’язку з тим, що ви маєте право законодавчої ініціативи, звертаємося до Вас із пропозицією ініціювати розгляд і прийняття Закону України "Про амністію в Україні у 2019 році", на честь надання Томосу про автокефалію Православної церкви України і відновлення довгоочікуваної, більше трьох століть, історичної справедливості. Стає очевидним пригнічуване раніше прагнення українського народу бути християнами, жити по Божим заповідям і брати приклад із Господа нашого Сина Божого – Ісуса Христа, який у свою чергу вчив людей необхідності прощати винуватцям нашим для того, щоб і нас самих простив і благословив Бог. Як відомо, зазвичай, амністія оголошується керуючись принципом гуманізму у зв'язку з видатними подіями і датами, на нашу думку на користь проголошення більш ширшого акту амністії говорять також і такі відомості: на сьогоднішній день за оцінкою правозахисних організацій в тому числі міжнародних майже половина осіб, які перебувають в місцях позбавлення волі в Україні за скоєння тяжких та особливо тяжких злочинів є незаконно засудженими, що підтверджується і рішеннями Європейського Суду з прав людини, визнання незаконності попередніх вироків підтверджується і на державному рівні проведенням широкомасштабної судової реформи в Україні; Україна опинилася на першому місці серед 50 європейських країн за кількістю довічно ув’язнених людей, які не мають перспективи звільнення. Ми перевищуємо за цим показником навіть Російську Федерацію, де населення втричі більше ніж в Україні, і набагато вища криміногенність. Вважається, що з липня 2010 року в Україні жоден незаконно засуджений до довічного позбавлення волі не має ефективного захисту; Європейський суд із прав людини ухвалив рішення у справі "Петухов проти України", визнавши, що неможливість перегляду довічних вироків в Україні суперечить Європейській конвенції про права людини; незастосування амністії до громадян, які засуджені за статтями Кримінального кодексу України, до яких амністію не застосовують, є очевидною дискримінацією і порушує норми Конституції України і Європейської конвенції про права людини; ефективність виправлення засуджених під час відбуття покарання у вигляді позбавлення волі дуже низька і приводить у більшості випадків до рецидиву; явна неспроможність держави утримувати велику кількість засуджених без порушення їхніх прав людини та без порушення прав людини їхніх рідних і близьких, висока собівартість такого утримання для бюджету України, а значить і для кожного громадянина України.
    Враховуючи вище викладене пропонуємо приблизно таку редакцію закону «Про амністію у 2019 році»
    Керуючись принципом гуманізму, відповідно до статей 8, 9, 21, 22, 24, 28, 55, 58, 64, 68, 92 Конституції України, положень Кримінального кодексу України і Закону України "Про застосування амністії в Україні" Верховна Рада України постановляє:
    Стаття 1. Скоротити на 1460 днів невідбуту частину покарання засудженим, що відбувають покарання у вигляді позбавлення волі на певний термін та інші покарання, не пов’язані з позбавленням волі, які є м’якшими відносно до покарання у вигляді позбавлення волі на термін чотири роки.
    Стаття 2. Переглянути справи засуджених до довічного позбавлення волі та замінити їм покарання у вигляді довічного позбавлення волі на позбавлення волі на певний термін з урахуванням скорочення на 1460 днів невідбутої частини покарання, передбаченого цим законом.
    Стаття 3. Виконання цього Закону покладається на установи виконання покарань, а контроль на суди, прокуратуру, адвокатуру і всі правоохоронні органи.
    Стаття 4. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування і підлягає негайному виконанню. Негайно також мають бути внесені зміни у інші законодавчі акти у відповідності з цим законом у тому числі і до Кримінального кодексу України та Закону України "Про застосування амністії в Україні"

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Розглянути Проект Постанови про забезпечення перерахунку пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб, у зв'язку з рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 12 грудня 2018 року стосовно визнання протиправними та нечинними окремих положень постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №103 "Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб"///...№10164 від 20.03.2019 року.

    Підписів 5

    Днів залишилось 80

    Дудко Володимир Анатолійович
    Оприлюднена
    15 квітня, 2019
    15 липня, 2019
    80
    5

    Розглянути внесений депутатами Вілкул О. Ю. , Новинський В.В., Колєсніков Д. В., Павлов К. Ю., Гальченко А. В. Проєкт постанови Верховної Ради України
    «Про забезпечення перерахунку пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб, у зв’язку з рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 12 грудня 2018 року стосовно визнання протиправними та нечинними окремих положень постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №103 "Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб"».
    Метою законопроекту є забезпечення соціального захисту та перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб, у зв’язку з рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 12 грудня 2018 року стосовно визнання протиправними та нечинними окремих положень постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №103 "Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб" по судовій справі № 826/3858/18.
    Відносини в цій сфері регулюються Конституцією України, Законом України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військ служби, та деяких інших осіб".
    Проектом постанови Верховної Ради України передбачено доручення Кабінету Міністрів України подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо внесення змін до Державного бюджету України на 2019 рік у частині збільшення видатків на виплату і перерахунок пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" з урахуванням рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 12 грудня 2018 року по судовій справі № 826/3858/18.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ