ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Прийняття за основу і в цілому законопроектів №5561 (Про внесення змін до Закону України "Про деякі питання ввезення на митну територію України та реєстрації транспортних засобів" щодо формування цивілізованого ринку вживаних автомобілів), №5562 (Про внесення змін до розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо формування цивілізованого ринку вживаних автомобілів.)

    Підписів 0

    Днів залишилось 91

    Науменко Юрій
    Оприлюднена
    22 травня, 2017
    22 серпня, 2017
    91
    0

    Згідно даних інформаційно-аналітичної групи «Автоконсалтинг» та Асоціації «АСЕА» (European automobile manufactures association), в Україні у 2,5 рази менша кількість автомобілів на 1000 осіб у порівнянні з ЄС, у тому числі, й у порівнянні з країнами Східної Європи, для досягнення середньоєвропейського рівня автомобілізації потрібно реалізувати в Україні близько 12 млн., легкових автомобілів, а у нас реалізується лише 30-40 тисяч нових автомобілів щорічно, що свідчить про те, що автопарк в Україні практично не оновлюється і кожен четвертий автомобіль (це майже 2 млн. авто) є старшим 1990 року випуску. В ЄС, де населення складає 502,6 млн. людей, у 2014 році в ДТП загинуло 25 900 людей, що становить 0,0052% від всього населення, натомість в Україні, за той же період, загинуло 4439 людей, що становить 0,0104%, а це в 2 рази більше, ніж в Євросоюзі. В той же час, насичення автомобілями – в 2,5 рази менше (200 автомобілів на тисячу населення в Україні проти 498 в Євросоюзі). Ще одним із наслідків незбалансованої податкової політики на імпорт вживаних транспортних засобів і штучних обмежень є значна тінізація даного сектору економіки, що в свою чергу спонукає людей до цього низький рівень доходів, низька платоспроможність і як результат – неможливість купити хоч і вживаний, проте якісний автомобіль за доступною ціною. Причиною є штучні обмеження на імпорт автомобілів, які крім гальмування процесу імпорту також створюють сприятливі умови для можливих корупційних дій. Як показує практика, будь-які обмеження створюють корупційні ризики через бажання їх обійти. Корінь проблеми усіх вищезгаданих проблем – саме неможливість імпортувати вживаний автомобіль за доступними ставками митних платежів, адже доведеним фактом є те, що вживані автомобілі в Україні – одні з найдорожчих в світі. Прикладом запровадження такого досвіду може бути Польща, де після вступу країни до Європейського Союзу у 2004 році імпорт вживаних автомобілів зріс протягом одного року у 23 рази (із 35 тисяч ввезених автомобілів до 828 тисяч наступного року). Коли там сформувався цивілізований ринок вживаних автомобілів, майже кожна сім’я змогла дозволити собі купити доступний автомобіль. Із 2004 року в Польщу було імпортовано більше 9,5 мільйонів автомобілів, і зараз їх кількість складає близько 19 мільйонів. Від прийняття вищезазначених законопроєктів та підписання їх Президентом України очікуваним результатом буде формування цивілізованого ринку вживаних автомобілів в Україні та усунення коррупційних ризиків. Пройде оновлення автопарку, що призведе до підвищення безпеки громадян у випадку ДТП, покращення екології, збільшення надходжень до бюджету за рахунок збільшення кількості розмитнених транспортних засобів, зменшення черг на КПП та мінімізації використання різноманітних тіньових схем у сфері користування автомобілями та дасть змогу простим українцям придбати довгоочікувані недорогі та якісні автомобілі. Прошу підтримати ці законопроекти як соціально необхідні для української нації.

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Зменшити ширину залізничної колії до міжнародного стандарту

    Підписів 2

    Днів залишилось 91

    Гужва Арсен Володимирович
    Оприлюднена
    22 травня, 2017
    22 серпня, 2017
    91
    2

    Через різну ширину залізничної колії в Європі та Україні, наші поїзди по дорозі змінюють колеса
    Процес заміни тривалий і значно затримує рух.
    Найпоширеніша ширина колії у світі — 1435 мм
    Стандартом на залізницях Російської імперії та СРСР була ширина колії 1524 мм.
    Пропоную зменшити ширину залізничної колії до міжнародного стандарту.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Підтримка впровадження квоти української мови для телебачення і заклик до Верховної Ради України проголосувати за законопроект №5313, який встановлює квоту у 75% для української мови.

    Підписів 364

    Днів залишилось 91

    Вітовська-Ванца Ірма Григорівна
    Оприлюднена
    22 травня, 2017
    22 серпня, 2017
    91
    364

    За 25 років Незалежності України і за три роки війни з Росією українська мова залишається на правах “другої мови в Україні” як яскраве свідчення постколоніального синдрому.
    Мова є генетичним кодом нації, є основою незалежності України, є головним шляхом для відновлення української культури.
    Усвідомлюючи роль телебачення в утвердженні української мови в Україні, ми хочемо висловити підтримку впровадженню квоти української мови для телебачення, і закликаємо Верховну Раду України вже цього тижня проголосувати за законопроект 5313, який встановлює квоту у 75% для української мови.
    Такий крок буде серйозним поштовхом для української культури - теле та кіновиробництва.
    Як показує досвід впровадження квот для українськомовних пісень на радіо, квотування це ефективний стимул для розвитку.
    Українці є самодостатньою нацією, яка доводить сьогодні світові, що українське відповідає найкращим світовим зразкам. Ми закликаємо політиків, поважати свою країну і робити реальні кроки для утвердження української мови в Україні. Це історичні кроки, на які чекає все суспільство..

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Відмінити закон про заборону соц.мереж "ВКонтакте" , "Одноклассники" и сервісів "Яндекс".

    Підписів 1

    Днів залишилось 91

    Плахотнюк Дмитро
    Оприлюднена
    22 травня, 2017
    22 серпня, 2017
    91
    1

    Я не розумію це санкції проти Росії чи України....
    Потрібно відмінити закон про заборону соц.мереж ВКОНТАКТЕ,ОДНОКЛАССНИКИ та сервісів ЯНДЕКС!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Відмова від скасування "Закону Савченко"

    Підписів 12

    Днів залишилось 91

    Водолазька Євгенія Юріївна
    Оприлюднена
    22 травня, 2017
    22 серпня, 2017
    91
    12

    18.05.17 р. депутатами Верховнї Ради було підтримано рішення про скасування дії так званого Закону Савченко, який дозволяв при розрахунку строку ув’язнення зараховувати строк попереднього ув’язнення з подвійним коефіцієнтом.
    Суть «Закону Савченко» складалась в компенсації ув’язненим незручностей, спричинених довготривалим утриманням у СІЗО до винесення щодо них судового рішення, серед них: незадовільний стан приміщень, недостатнє та неякісне харчування одночасно з суворим обмеженням переліку дозволених до передачі продуктів, відсутністю холодильників та неможливістю приготувати їжу самостійно, відсутність лікування хронічних хворих та можливостей для підтримання особистої гігієни, обмеження побачень з родиною, заборона на телефонне спілкування та листування, обмеження можливості пересування одним невеликим приміщенням, неможливість уникнути розправи при виникненні «нестатутних відносин». Це далеко не повний перелік таких, м’яко кажучи, незручностей, які за багаточисленними рішеннями Європейського суду з прав людини визнані порушенням базових прав людини.
    Прибічники скасування закону приводять як обґрунтування такі аргументи, як скоєння звільненими в’язнями повторних злочинів та можливість затягування підсудними особами судового процесу з метою штучно подовжити термін перебування в СІЗО. При цьому вони не зважують на те, що причиною рецидивів злочинів є не прискорення звільнення, а викривлення функцій пенітенціарної системи – вона називається виправною, але фактично має виключно каральний характер, а також у відсутності дієвої програми соціалізації колишніх злочинців – їх працевлаштування, медичного супроводження психічно нестабільних осіб, тощо.
    Стосовно затягування строків розгляду справ з метою штучно подовжити термін попереднього ув’язнення:
    - досить часто затягування строків відбувається з таких обставин, на яких підсудна особа не має можливості плинути і, відповідно, не має нести за них відповідальності: хвороба або відпустка судді/прокурора/адвоката, перенавантаження судді призначеними йому справами, участь судді у інших заходах в день заздалегідь призначених судових засідань, неявка до суду свідків, несвоєчасна підготовка документації тощо.
    - можливість насправді затягувати судовий процес шляхом підкупу працівників суду або медиків, які діагностують неіснуючі тяжкі захворювання, мають виключно «ексклюзивні» ув’язнені, які мають достатньо коштів для цього, утримуються в СІЗО в індивідуальних камерах з пристойними умовами проживання, мають доступ до медичного обслуговування, засобів комунікації тощо – проте, позбавлення права на подвоєний коефіцієнт тисяч ув’язнених через зловживання таким правом десятками «ексклюзивних» в’язнів є несправедливим.
    Зважаючи на викладене, прошу ветувати рішення про скасування «Закону Савченко» та залишити його чинним – щонайменше до закінчення проведення судової реформи, реформи пенітенціарної служби та системного приведення умов утримання ув’язнених в місцях позбавлення волі до прийнятного стану.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Включити в порядок денний законопроекти № 6327 " про державні фінансові гарантії надання медичних послуг та лікарських засобів", № 6328 "про додаткові державні фінансові гарантії...", № 2162 "лікарські засоби", № 4456 "про організацію медичного обслуговування населення в Україні"

    Підписів 1

    Днів залишилось 91

    Бершадська Ольга Василівна
    Оприлюднена
    22 травня, 2017
    22 серпня, 2017
    91
    1

    Вимагаємо включити порядок денний засідання ВР та прийняти законопроекти №6327 (про державні фінансові гарантії надання медичних послуг і лікарських засобів) №6328 (про додаткові державних фінансових гарантій надання медичних послуг і лікарських засобів особам, які захищають незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України в АТО) №2162 (про лікарські засоби) і №4456 (про організацію медичного обслуговування населення в України).
    Це необхідний крок для реформи охорони здоров'я в Україні

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Надати вільний доступ до сканів метричних книг з державних архівних установ України які розміщенні на сайті familysearch.org

    Підписів 2

    Днів залишилось 91

    Альошин Артур Сергійович
    Оприлюднена
    22 травня, 2017
    22 серпня, 2017
    91
    2

    Від імені українських та зарубіжних дослідників генеалогії та історії, прошу надати вільний доступ до оцифрованих та розміщених на сайті familysearch.org метричних книг та інших історичних джерел з українських державних архівних установ. Чому у звичайних громадян відберають право знати своїх предків? Зробіть крок у розвиток сімейних цінностей.

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Створити нову робочу единицю "лікарняний клоун"у лікарські професії та додати до списку лікарсіх професій такі професіі як медсестра,санітар у лікарнях

    Підписів 7

    Днів залишилось 91

    Вовк Оксана Геннадьевна
    Оприлюднена
    22 травня, 2017
    22 серпня, 2017
    91
    7

    МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ

    П Е Р Е Л І К N 114 від 22.06.95 Зареєстровано в Міністерстві м.Київ юстиції України 2 листопада 1995 р.
    vd950622 vn114 за N 400/936
    У цому переліку е тільки лікарі, не вказано переліку інших працівникив лікарні ,наприклад санітарка, методіст,медсестра


    В багатьох странах вже є лікарняни клоуни, це люди які допомогають дітям переносити прсихоємоційний стан упродовж лікування. Зараз у багатьох містах України зїявилися волонтери які ходять в лікарні як лікарняні клоуни, а ле ці люди купують за свої кошти клоунський одях та подарунки дітям.Підтримка з боку влади дуже важлива тому що багато людей хто становиться лікарняним клоуном, багато з них уходить з цього напрямку. одна з причин ,навіть те що робітники лікарні, навіть якщо глав врач дозволив приходити клоунам, вони прогоняють волентерів, і у ціх людей нема офіційного статуса. Але підтримка хворих дуже важлива и людей які займаються благородною справою також, клоун це не псхолог, але психолог не розважить дитуну коли їй самотньо або боляче.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Позбавлення депутатського мандату - Березу Юрія Миколайовича.

    Підписів 1

    Днів залишилось 91

    Василюк Юрій
    Оприлюднена
    22 травня, 2017
    22 серпня, 2017
    91
    1

    Вважаю що виступи народного депутата Берези Ю.М. викликають міжнаціональну ворожнечу, а не примирення та єдність. З високої трибуни ВРУ він на всю країну погрожує іншим депутатам і за це не несе ніякої відповідальності. Він не має поваги до інших депутатів. Веде себе як неосвічена, груба людина, яка не відповідає статусу НАРОДНОГО ДЕПУТАТА.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про термінове прийняття проекту Закону про внесення змін до Закону України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми" щодо розміру допомоги при народженні дитини та порядку її виплати з метою підвищення народжуваності в Україні 5709-1 від 09.02.2017

    Підписів 2

    Днів залишилось 91

    Вовк Оксана Геннадьевна
    Оприлюднена
    22 травня, 2017
    22 серпня, 2017
    91
    2

    Відповідно до статті 12 Закону України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми» визначено, що допомога при народженні дитини призначається у розмірі 41 280 гривень.
    Прощу зробити додаток одноразовоі допомозі у суммі 41 280 гривень також для сімей які не мають змогу мати дітей, щоб така сумма надоваласяхочаб однаразово майбутнім батькам для запліднення. Ця сумма може йти з бюджету до лікарні яка буде займатися процедурою запліднення.

    СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Українська мова на вебресурсах

    Підписів 2

    Днів залишилось 87

    Дмитрук Юрій
    Оприлюднена
    18 травня, 2017
    18 серпня, 2017
    87
    2

    Зобовязати ВСІ інтернет ресурси поставити основну мову - УРАЇНСЬКУ.
    Тобто ,як тільки відкрив веб-сторінку тобі все пише українською. Відповідно і на решті сторінок , в пріоритеті - українська. Далі , хто собі хоче ,вибирає інакшу, при наявності на сторінці кнопок вибору мов.

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • РЕФОРМА! СТВОРЕННЯ НОВИХ РОБОЧИХ МІСЦЬ ДРІБНИМ МІСЦЕВИМИ ПІДПРИЕМЦЯМИ! СПИЯННЯ УМОВ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМНИЦТВА ЗА РАХУНОК ВЗАЕМОЗАЛІКУ ФОНДУ ДОПОМОГИ У ЗВ'ЯЗКУ З БЕЗРОБШТТЯМ ТА КЕРОВАННОЇ ДОПОМОГИ ДЕРЖАВИ!

    Підписів 2

    Днів залишилось 87

    Тоненьков Дмитрий Валерьевич
    Оприлюднена
    18 травня, 2017
    18 серпня, 2017
    87
    2

    Враховуючи, що велика частина громадян активнго віку вже працює за кордоном, а у зв'язку із відкриттям БЕЗВІЗУ повстає небезпека втратити ще значну частину, ВИМАГАЕМО:
    1)Розробити та запровадити державну програму підтримки дрібного початкового підприємництва.
    2)Значна частина майбутніх "ВДАЛИХ" потенційно кваліфікованніх підприємців вже працюють найманими робітниками на посадах в межах комфорту, та не мають бажання та стимулюючих чиників змінювати та ставити під загрозу існуючий матеріальний стан в умовах значної кризи, надвисоких відсотках кредитування та складного прогнозування умов у майбутнїому. Вимагаемо з метою сприяння підприємництва зробити пшльгові умови для підприємців, які працюють за наймом, та використовують найманих працівників з погашенням державою податків за найманного працівника на пільговий термін до 2 років. Данний пільговій час буде сприяти легалізациї та працевлаштуванню безробітних, налагодженню даже сезонного дрібного підприємства з плануванням з нуля та убезпечить від ризиків, а також за кошти подібні до ДОПОМОГИ У ЗВ'ЯЗКУ З БЕЗРОБШТТЯМ - створить РОБОЧЕ МІСЦЕ!
    3)Створити кредитну лінію мікро кредитування підприемців з пільговим терміном та пільговою ставкою с пониженням ставкі ще при збільшені найманних прцівників, цим сприяти мінімізациї ризику при наймі додаткового персоналу.
    4)Створити пільгові умови самозайнятим підприємцям працюючих за наймом.
    5)Спростити сертіфікацію та деколи відмінити обов'язкову сертіфікацію виробів з сертіфіцированних частин (нащо сертіфікат на лавочку, якщо вона з металлу та сертифіцірованной фарби ...)
    Таким чином почнется ровиток дрібного легального підприємництва, міграція кваліфікованних, "ВДАЛИХ" працівників із найма, що буде сприяти підвищенню заробітної плати на великих, та середніх підприємствах за для збереження кадрів, та зменьшення безробіття!

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Вместо запрета Вконтакте - создайте свою соц сеть ЛУЧШЕ чем Вконтакте

    Підписів 1

    Днів залишилось 86

    Полозов Ярослав Вікторович
    Оприлюднена
    17 травня, 2017
    17 серпня, 2017
    86
    1

    15 мая, Президент Украины подписал Указ, который запрещает интернет-провайдерам давать доступ к ресурсам Вконтакте, Одноклассники, Яндекс и Mail.ru.
    Я предлагаю вместо запрета - применить меры, которые позволят создать соц сеть лучше чем Вконтакте. Этапы реализации:
    1) Создание рабочей группы профессионалов-программистов для данной задачи
    2) Создание клона Вк (название вопрос дискуссионный. Пусть будет пока что anti_vk)
    3) Исследование всех недостатков текущей социальной сети: их много, про них много чего пишут, их легко найти, но администрация Вконтакте почти ничего не делает
    4) Исправление всех недостатков в клонированной версии
    5) Создание временной упрощенной системы регистрации вроде как та, что есть в Вк "войти через Facebook" только теперь "войти через VK"
    6) Создание приложения, которое копирует все данные пользователя, за исключением личной переписки(хотя послендние тоже может быть скопировано по желанию) в новую соц сеть, по личному запросу пользователя оно может скопировать все данные в новую соц сеть. Данное приложение также может рассылать сообщение типа: "Я ушел в anti_vk соцсеть. Хотите пообщаться - идите сюда!"
    7) Запуск в системы масс-медиа рекламной кампании по раскрутке новой соц сети
    Если удасться создать что-то лучше чем Вк то тогда туда перейдут не только Украинские пользователи, но и Российские а также многие другие. Это позволит Украину сделать независимой от государственной пропаганды российский спецслужб.
    Главное - государственная поддержка инвестициями.
    По себестоимости, как мне подсказывают мои интуитивные догадки это будет не намного больше чем техническая реализации мер по запрету Вк, а выгода - во много раз выше.

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Кодекс Законів про Військову Агресію

    Підписів 1

    Днів залишилось 86

    Гужва Арсен Володимирович
    Оприлюднена
    17 травня, 2017
    17 серпня, 2017
    86
    1

    В Україні повинен бути Кодекс Законів про Військову Агресію
    В якому, серед іншого, буде викладено, що під час агресії проти України автоматично починають діяти закони які описують вживання та використання всього що пов'язане з країною агресором. З країною агресором пов'язані такі речі як, наприклад,
    - мова,
    - символіка,
    - ЗМІ,
    - навчання,
    - товари,
    - громадянство,
    - режим перетину кордону,
    - культурний контент
    тощо.
    Якщо країна перестає вважатись агресором, всі вказані заборони автоматично знімаються.
    Не грає ролі, яка саме країна зробить напад. Достатньо буде одним рішенням признати її агресором і весь комплекс заходів автоматично включається проти неї.
    Таке чітке розмежування знімає всяку штучну напругу між "цензурою" та " адекватною протидією агресору".
    Під час війни не має нічого страшного в цензурі яка стосується агресора.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Про заборону прийняття законопроектів щодо церковних організацій. Проти законопроекту №4511 "Про особливий статус релігійних організацій, керівні центри яких розташовані в державі, визнаній Верховною Радою України державою-агресором" та №4128, який пропонує зміни до закону "Про свободу совісті та релігійні організації".

    Підписів 754

    Днів залишилось 86

    Стрега-Чорі Євгеній Андрійович
    Оприлюднена
    17 травня, 2017
    17 серпня, 2017
    86
    754

    Законопроект спрямований насамперед на втручання в діяльність УПЦ. У ньому автори пропонують, зокрема, призначати керівництво релігійних організацій, "керівні центри яких розташовані в державі, визнаній Верховною Радою державою-агресором", за погодженням з органом влади, який відповідає за державну політику у сфері релігії.
    У другому законопроекті йдеться про зміни до статті 8 закону України про свободу совісті та релігійні організації. Наприклад, законодавці пропонують прописати термін "самоідентифікація" та уточнити мінімальну кількість представників релігійної громади, згідно з рішенням яких може бути змінено підпорядкованість храмів конфесіям. Це призведе до колосального зростання релігійної напруженості по всій країні. Репресії проти УПЦ – це дискримінація, що суперечить Конституції України. Законопроект №4511 спрямований на те, щоб знищити міжконфесійну злагоду та конституційний принцип рівності релігійних організацій. Ці два законопроекти можуть призвести до релігійної війни в країні.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Неприпустимість обмеження доступу громадян України до он-лайн інформації

    Підписів 22

    Днів залишилось 86

    Гамбарян Карен
    Оприлюднена
    17 травня, 2017
    17 серпня, 2017
    86
    22

    Заборонити будь-які спроби обмежити доступ громадян України та іноземних громадян, які перебувають на території України доступу до будь-яких Інтернет-ресурсів.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Декриміналізувати використання неліцензійного (піратського) программного забезпечення похожденням з РФ

    Підписів 0

    Днів залишилось 86

    Глушенко Олексій Вікторович
    Оприлюднена
    17 травня, 2017
    17 серпня, 2017
    86
    0

    Відповідно до Указу Президента України №133/2017 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", на території України введено санкції щодо ряду російських компаній.

    Ці санкції виключають можливість легального використання програмних продуктів, які підпали під обмеження. Водночас інфраструктура багатьох підприємств України залежить від програмних продуктів російського виробництва, включаючи ПЗ для бухгалтерського обліку.

    З метою запобігання збиткам українських підприємств, та з метою покращення економічної та політичної підтримки санкцій проти РФ з боку населення України, прошу **декриміналізувати** неліцензійне (піратське) використання програмного забезпечення походженням з Російської Федерації упродовж строку дії санкцій та вважати таке ПЗ «трофейним».

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Позбавлення депутатської недоторканності і мандату депутата ВР від Опозиційного блоку Вілкула О.Ю.

    Підписів 182

    Днів залишилось 84

    Зінченко Алла Павлівна
    Оприлюднена
    15 травня, 2017
    15 серпня, 2017
    84
    182

    З огляду на травневі події, а саме: влаштування Опозиційним блоком на чолі з Вілкулом О.Ю. провокаційних дій у Дніпрі під час проведення проросійської акції "Безсмертний полк" (яку очолював вище згаданий депутат і яка ініційована країною-агресором), , що вилились у побиття захисників України у російсько-українській війні, використання при цьому агресивних молодиків ,т.з. "тітушок", і злочинного зговору Вілкула О.Ю. з обласною поліцією; створення антиукраїнської "картинки" для Кремля. А також за систематичну антиукраїнську діяльність, вороже ставлення до української мови, проведення проросійської агітації вимагаю від депутатів ВР негайно поставити питання про позбавлення депутата Вілкула О.Ю. депутатської недоторканності із подальшим позбавленням мандату. Діяльність депутата Вілкула О.Ю. є відверто ворожою до України і є не припустимою, особливо під час військової агресії Росії. Дії цього депутата паплюжать імідж України в світі і підривають основи державності. Таким , як Вілкул, не місце в українській політиці!
    Враховуючи все сказане, вимагаю також ініціювати розслідування діяльності Вілкула О.Ю. СБУ і ГПУ.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Проти підтримання законопроекту № 2987 від 02.06.2015 року

    Підписів 0

    Днів залишилось 84

    Монатко Денис Сергійович
    Оприлюднена
    15 травня, 2017
    15 серпня, 2017
    84
    0

    У засобах масової інформації була поширена новина про заборону георгієвської (гвардійської) стрічки на рівні закону. До Верховної Ради України був внесений законопроект № 2987 від 02.06.2015 року про внесення доповнення до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо заборони виготовлення та пропаганди георгіївської (гвардійської) стрічки. За цим проектом пропонується ввести відповідальність за виготовлення, публічне використання, демонстрації або носіння георгіївської (гвардійської) стрічки чи її зображення.
    Ми, що нижче підписалися, виступаємо проти прийняття такого закону, бо сама по собі стрічка не є і не може слугувати підставою для звинувачень особи в будь-яких правопорушеннях, а також не підпадає під дію Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки».
    Окремо звертаємо увагу, що наслідком прийняття такого закону буде, наприклад, носіння одягу кольорів георгієвської (гвардійської) стрічки, тобто без її фактичного зображення, але із натяком на неї. Заборона носіння цього одягу або кольорів схожих на георгієвську (гвардійську) стрічку, переслідування таких осіб і засудження цього є абсурдним та порушує всі мислимі і не мислимі права та свободи людини.
    З метою поповнення державного бюджету України, пропонуємо накладати штрафи за публікацію проектів законів чи інших нормативних актів, які збурюють суспільство, чи є такими, які посягають на основоположні права і свободи людини і громадянина.
    Також, просимо провести роз'яснювальну роботу серед народних депутатів на тему прав і свобод людини і, з метою уникнення нісенітниць у майбутньому, просимо ввести порядок попередньої перевірки проектів нормативних актів на предмет відповідності Конституції та законів України перед їх публікацією для всього загалу.
    Окремо, просимо провести роз'яснювальну роботу із автором вищевказаного законопроекту паном Геращенко Антоном Юрійовичем на предмет того, що засудженню і переслідуванню в порядку закону підлягають особи, які вчинили чи готуються вчинити злочин (правопорушення) проти держави чи інше, а не факт носіння якоїсь стрічки без умислу чи інших дії (бездіяльності), які містять ознаки правопорушення. Злочин може бути вчинений і під прапором України!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Про внесення змін в закон "Про психіатричну допомогу" щодо визнання тяжким психічним розладом також і тривале систематичне вживання психоактивних речовин особами, які мають залежність від них (алкогольних запоїв, систематична наркотизація, тощо).

    Підписів 5

    Днів залишилось 82

    Залозний Сергій Миколайович
    Оприлюднена
    13 травня, 2017
    13 серпня, 2017
    82
    5

    В тексті закону України "Про психіатричну допомогу" в тлумаченні термінів зазначено, що тяжкий психічний розлад, це розлад психічної діяльності (затьмарення свідомості, порушення сприйняття, мислення, волі, емоцій, інтелекту чи пам'яті), який позбавляє особу здатності адекватно усвідомлювати оточуючу дійсність, свій психічний стан і поведінку;
    Алкогольні запої, систематичне безперервне вживання наркотичних речовин, при яких хворий не може самостійно припинити алкоголізацію/наркотизацію, а також, внаслідок відсутності критичного ставлення до імпульсивного,не-
    контрольованого потягу, не погоджується на госпіталізацію в наркологічний стаціонар, становлять постійну загрозу для життя хворого та свідчать про тяжкість розладів психіки та поведінки.
    Законодавча неврегульованість юридичних та медичних підстав для примусового лікування таких патологічних станів не дозволяють своєчасно госпіталізувати наркологічних хворих до наркологічних стаціонарних закладів.
    Тому, необхідно внести зміни в текст закону України "Про психіатричну допомогу" та у визначенні тяжкого психічного розладу зазначити також стани, що супроводжуються значними розладами життєдіяльності внаслідок хворобливого потягу до вживання алкоголю, наркотичних речовин, психотропних засобів, коли хворий не може припинити їх вживання без надання стаціонарної медичної наркологічної допомоги.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я