ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Про заборону прийняття законопроектів щодо церковних організацій. Проти законопроекту №4511 "Про особливий статус релігійних організацій, керівні центри яких розташовані в державі, визнаній Верховною Радою України державою-агресором" та №4128, який пропонує зміни до закону "Про свободу совісті та релігійні організації".

    Підписів 10

    Днів залишилось 91

    Перепелиця Олег Іванович
    Оприлюднена
    17 серпня, 2017
    17 листопада, 2017
    91
    10

    Про заборону прийняття законопроектів щодо церковних організацій. Проти законопроекту №4511 "Про особливий статус релігійних організацій, керівні центри яких розташовані в державі, визнаній Верховною Радою України державою-агресором" та №4128, який пропонує зміни до закону "Про свободу совісті та релігійні організації".

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ   
  • Вимагаємо скасувати депутатську недоторканність! Винести на голосування законопроект №6773

    Підписів 100

    Днів залишилось 90

    Тищенко Володимир Миколайович
    Оприлюднена
    16 серпня, 2017
    16 листопада, 2017
    90
    100

    Настав час ліквідувати касту недоторканних! Неможливість покарання Клюєва, Оніщенка, Розенблата та інших нардепів-корупціонерів продемонструвало кричущу необхідність скасування депутатської недоторканності. Щоб такі історії більше не повторювалися треба нарешті змінити Конституцію й поставити крапку у даному питанні. Досить балачок, тим паче, що протягом останніх 20 років ця тема успішно використовувалася політиками для власного піару.

    Ще у 2000 році на референдумі більшість українців (89%) вирішила, що недоторканність з депутатів має бути знята! Не дивлячись на це, протягом 17 років влада ігнорувала громадську думку. За це, опозиція її постійно критикувала. Однак, як тільки опозиція ставала владою, то відразу забувала про свої обіцянки і все починалося по колу.

    Законопроект Президента №1776 про зняття депутатської недоторканності, який був поданий в Раду ще в січні 2015 року, не може бути проголосований, оскільки є профнепридатним. Він передбачає змінити три статті Конституції, дві з яких вже змінені Законом України «Про внесення змін до Конституції України» (щодо правосуддя), після отримання висновку Конституційного Суду по проекту 1776.

    Отже Верховна Рада вже не може проголосувати за нього в цілому, тому що він пропонує змінювати те, чого вже не існує фізично.

    Щоб зупинити різні спекуляції на темі недоторканності, вимагаємо якнайшвидше винести на розгляд сесії ВР та проголосувати законопроект №6773, який відміняє ч.1 і ч.3 ст.80 Конституції України та скасовує депутатську недоторканність ВЗАГАЛІ.

    Із законопроектом №6773 (Юрія Левченка) можна ознайомитись тут: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=62352

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • За українське суспільство без наркотиків - Україна козацька країна

    Підписів 1

    Днів залишилось 90

    Євген Захаренко
    Оприлюднена
    16 серпня, 2017
    16 листопада, 2017
    90
    1

    Шановні народні обранці. Наркозалежність стала справжньою бідою для молодих українців, яка загрожує не лише продовженню роду багатьох українців, але й перспективам інтелектуального майбутнього країни та її незалежності. Здорове суспільство, має стати метою державного управління, тож посилення законодавства у сфері наркозлочинності стає нагальною необхідністю, тим більше що цей захід випробуваний багатьма країнами і довів свою ефективність. Особливо, якщо підхід буде комплексний, направлений як на причини так і наслідками цієї недуги, тобто подальша ефективна боротьба має супроводжуватися різноманітними програмами реабілітації українців у біді.
    Україна козацька країна

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Україна має взяти активну участь в гарантуванні продовольчої безпеки світу - Україна козацька країна

    Підписів 1

    Днів залишилось 90

    Євген Захаренко
    Оприлюднена
    16 серпня, 2017
    16 листопада, 2017
    90
    1

    Україна має запропонувати учасникам економічного об’єднання ГУАМ стати співзасновниками міжнародний фонд продовольчої безпеки і брати постійну участь в його управлінні. Фонд має визначити частку експортних потоків продовольства, яка буде спрямовуватися для його наповнення, а за рахунок накопичень фонд визначатиме напрямки фінансуватимуться довгострокові інвестиції в продовольчу безпеку бідних країн. В рамках наповнення та вкладення коштів фонду має відбуватися вільна торгівля. Фонд має бути відкритим для приєднання інших учасників та передавати 10% інвестованого капіталу у власність трудових колективів.


    Україна козацька країна

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Підвищення допомоги на дитину інваліда

    Підписів 1

    Днів залишилось 90

    Ялковська Марина
    Оприлюднена
    16 серпня, 2017
    16 листопада, 2017
    90
    1

    Підвищити допомогу на дитину інваліда , не розподіляючи на категоріі, дитина не лежача потребує більшої фінансової підтримки і є майбутнім країни

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • В усіх державних установах України, в усіх державних кабінетах повинне вестись відеоспостереження !!!

    Підписів 2

    Днів залишилось 88

    Глотов Максим Володимирович
    Оприлюднена
    14 серпня, 2017
    14 листопада, 2017
    88
    2

    За для подолання корупції, налагодження нормальної роботи органів державної влади та повернення довіри суспільства до державних органів - ввести відеоспостереження в усіх державних установах України .

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Ввести в дію електронну чергу в усіх державних установах.

    Підписів 1

    Днів залишилось 88

    Глотов Максим Володимирович
    Оприлюднена
    14 серпня, 2017
    14 листопада, 2017
    88
    1

    На законодавчому рівні ввести в дію електронну чергу в усіх державних установах України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Повернути в державну власність всі обл.енерго та обл газ

    Підписів 8

    Днів залишилось 88

    Глотов Максим Володимирович
    Оприлюднена
    14 серпня, 2017
    14 листопада, 2017
    88
    8

    Повернути всі обл.енерго та обл.газ в державну власність, визнати їх стратегічними об`єктами, та зробити комітет контролю та моніторингу за роботою цих об`єктів та їх фінансовою звітностю, з наглядовою радою при цих об`єктах.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Збільшення розміру штрафів, передбачених в ст.127 Кодексу України про адміністративну відповідальність

    Підписів 1

    Днів залишилось 88

    Кульматицький Степан
    Оприлюднена
    14 серпня, 2017
    14 листопада, 2017
    88
    1

    Санкцію ч.1 ст.127 КУпАП викласти в наступній редакції:
    тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
    Санкцію ч.2 ст.127 КУпАП - :
    тягне за собою накладення штрафу в розмірі від ста до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
    Санкцію ч.3 ст.127 КУпАП - :
    тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі від двохсот до п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
    Санкцію ч.4 ст.127 КУпАП - :
    тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі п'ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Викладення в новій редакції ст. 286 КК України

    Підписів 1

    Днів залишилось 88

    Кульматицький Степан
    Оприлюднена
    14 серпня, 2017
    14 листопада, 2017
    88
    1

    Викласти ч.1 ст. 286 КК України в новій редакції, а саме:
    Порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особою, яка керує транспортним засобом, а також іншим учасником дорожнього руху (пішоходом, велосипедистом, погоничем тварин та інше), що спричинило потерпілому середньої тяжкості тілесне ушкодження або пошкодження майна
    ч.2: Ті самі діяння, якщо вони спричинили смерть потерпілого або заподіяли тяжке тілесне ушкодження, або значну шкоду іншому учаснику дорожнього руху чи його майну
    ч.3: Діяння, передбачені частиною першою цієї статті, якщо вони спричинили загибель кількох осіб, або істотну шкоду іншому учаснику дорожнього руху чи його майну

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • ЗА підтримку прийняття закону №4511 «Про особливий статус релігійних організацій, керівні центри яких знаходяться в державі, яка визнана Верховною Радою України державою-агресором»

    Підписів 2

    Днів залишилось 85

    Заяць Сергій Миколайович
    Оприлюднена
    11 серпня, 2017
    11 листопада, 2017
    85
    2

    ПІДТРИМАЙ ДУХОВНУ СУВЕРЕННІСТЬ УКРАЇНИ!
    Діяльність релігійних організацій суттєво впливає на формування громадської думки і цій діяльності потрібно давати об'єктивну оцінку.
    НЕДПУСТИМА політична пропаганда в храмі, НЕ МОЖНА ДОПУСКАТИ розповсюдження через будь-які конфессії антидержавних закликів. Законопроект дає можливість обмежувати антидержавну діяльність, яку прикривають релігійними переконаннями.
    Цей закон має бути прийнятий за виключенням положень статті 5 про погодження з центральним органом виконавчої влади кандидатів на центральні та регіональні керівні пости релігійної організації, адже такий підхід напряму веде до диктатури.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ   
  • Заборонити законодавчо створювати голодомор та геноцід в Україні

    Підписів 6

    Днів залишилось 81

    кирилов сергій васильович
    Оприлюднена
    07 серпня, 2017
    07 листопада, 2017
    81
    6

    Кабінет міністрів України своїми постановами про зміни до вимог чинного законодавства України значно погіршує економічне становище та існування громадян України, що в подальшому призводить до голодомору та геноціду найбідніших громадян України.
    Посилаючись на те, що парламент України є найвищим органом влади в Україні, а президент України та кабінет міністрів України є взагалі лише виконавцями вимог чинного законодавства прийнятими на парламентськіх сессіях народними депутатами України, пропоную ВРУ прийняти закон України забороняющий виносити кабінету міністрів України постанови про зміни до положень вимог чинного законодавства погіршуючих економічний стан громадян України без розгляду їх на парламентських сессіях народними депутатами України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Ввести податок на нестерилізованих домашніх собак, котів і кішок, для боротьби зі зростанням кількості безпритульних тварин.

    Підписів 18

    Днів залишилось 74

    Постнікова Маргарита Юріївна
    Оприлюднена
    31 липня, 2017
    31 жовтня, 2017
    74
    18

    Ввести налог на нестерилизованных домашних собак, котов и кошек, для борьбы с ростом количества бездомных животных.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Підвищення штрафів за вигул собак без намордників. Кримінальна відповідальність.

    Підписів 12

    Днів залишилось 74

    Попов Дмитро Валерійович
    Оприлюднена
    31 липня, 2017
    31 жовтня, 2017
    74
    12

    Додати змін до статті 154 Кодексу України про адміністративні порушення:

    1) Притягнення до адміністративної та кримінальної відповідальності володарів чи людей, які займаються вигулом собак БЕЗ намордників (за умови вигулу собаки чи декількох собак БЕЗ намордника у місцях скупчення людей та поза територією, яка є власністю володаря собаки). Породи собак:
    а) американський пітбультерʼєр, доберман-пінчер, американський стаффордшир-терʼєр
    б) південноруська вівчарка, середньазіатська вівчарка, московська сторожова
    в) ротвейлер, німецька та східноєвропейська вівчарки, кавказська вівчарка
    2) Притягнення до адміністративної та кримінальної відповідальності володарів чи людей, які займаються вигулом собак БЕЗ намордників (за умови вигулу собаки чи декількох собак БЕЗ намордника у місцях скупчення людей та поза територією, яка є власністю володаря собаки), собаки яких не слухаються команд власника та контактують з іншими людьми без їх власної на це волі.
    3) При наявності порушень згідно п.1 та п.2 особа, що є свідком правопорушення має повне право викликати співробітників поліції для засвідчення факту правопорушення.
    3.1) У разі встановлення особи, що вигулює собаку, особа чи власник собаки повинен сплатити адміністративне стягнення у розмірі шестисот (600) неоподатковуваних мінімумів, якщо це є перше правопорушення особи за поточною статтею.
    3.2) У разі встановлення особи, що вигулює собаку, особа чи власник собаки повинен буди притягнений до кримінальної відповідальності та сроком ув'язнення до 16 діб, якщо це є її не перше правопорушення за поточною статтею.
    3.3) Якщо особа власника чи того, кто вигулює собаку невстановлена, то співробітники правоохоронних органів мають право визвати кінологічну службу з метою екстрадиціі собаки у притулок. Особу власника чи того, кто вигулює співробітники поліції забов'язані доставити у найближчій відділ поліції для встановлення особи та накладення штрафних санкцій на власника собаки. Витрати на кінологічну службу у повному розмірі виплачує власник собаки.
    3.4) Якщо собака веде себе агресивно та загрожує здоров'ю щодо власника, будь-яких інших людей чи співробітників правоохоронних органів (в незалежності від того встановлена чи невстановлена особа, що вігулює собаку чи в є власником собаки) співробітник правоохоронних органів має право примінити запобіжні заходи щодо собаки, включаючи виклик кінологічної служби, як один із варіантів.
    3.5) якщо немає жодної особи, яка є стверджує, що вона вигулює собаку чи є її власником, у такому випадку співробітник поліції чи свідок має право визвати кінологічну службу для екстрадиції собаки.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • законодавчо скасувати постанову КМУ про ненадання субсидії в разі двумісячної заборгованності за послуги ЖКГ

    Підписів 3

    Днів залишилось 74

    кирилов сергій васильович
    Оприлюднена
    31 липня, 2017
    31 жовтня, 2017
    74
    3

    Згідно до п.6 ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 26 квітня 2017 р. № 300 Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України держвиконавець в особі прем єр міністра України заліз вже не тільки в гаманці, а і у кишені найбідніших. Тобто порушуючи чинне законодавство, не виконуючи вимоги майже всіх законів України щодо майнових прав громадян України, держвиконавець перестав ще найбіднішим відшкодовувати і по субсидії, якщо ті мають двумісячну заборгованість за послуги ЖКГ, перетягнувши цими змінами тягар по оплаті за послуги ЖКГ вже і на найбідніших. При цьому прем єр не знизив тарифи по оплаті за усі послуги ЖКГ до рівня двадцяти відсотків виходячи із розміру сьогодняшного прожиткового мінімуму, або не підвищив в пять разів мінімальну пенсію і зарплату,,або прожитковий мінімум виходячи із рівня тимчасових цін і мінімальних потреб громадян України для сплати за усі послуги ЖКГ. Тобто три порушення чинного законодавства України в одній строчці наведеної постанови. Я вже не посилаюсь до міжнародних зобовязань України з прав громадян України, які держава Україна виходить із цієї постанови теж не збирається виконувати.Також виходить що однією стрічкою цієї постанови прем єр залишив без роботи всі суди і коллекторні служби України, тому що завтра ні вже сьогодні,або ще вчора найбідніші українці не бажаючи втрачати субсидію від держави сплатили по боргам за послуги ЖКГ, що надало можливість вже підняти заробітну плату багатим і найбагатшім забуваючи при цьому про найбідніших та хворих або інвалідів.
    А так вже прем єр солодко співав, що кожен українець отримає субсидію, яку він потребує, тобто держава йому буде допомагати.
    Ще не минуло і ста років коли за чинним законодавством України злочинна влада творила геноцид і через голодомор та війни знищувала мільйони громадян УРСР. Хочеться вірити, що ці злочини попередників вже незабаром закінчаться в Україні і ніколи вже не повернуться в наш рідний дім та край.
    Тому пропоную ВРУ відповідно до чинного законодавства Ураїни,-
    скасувати частково постанову КМУ під №300 від 26.04.2017 р в частині ненадання субсидії громадянам України,
    а саме в цій частині:

    У разі отримання інформації про прострочену понад два місяці заборгованість з оплати послуг субсидія на наступний строк не призначається, про що структурний підрозділ з питань соціального захисту населення інформує особу. Якщо протягом двох місяців з дати інформування про непризначення субсидії на наступний строк громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору про її реструктуризацію, субсидія призначається з дати закінчення дії попередньої субсидії, в іншому випадку — з місяця, в якому громадянин документально підтвердив сплату заборгованості або укладення договору.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • створення та прийняття закону про відкликання депутатів

    Підписів 5

    Днів залишилось 74

    Донець Володимир Григорович
    Оприлюднена
    31 липня, 2017
    31 жовтня, 2017
    74
    5

    Для підвищення дисципліни в Верховній Раді та якість законів, підвищення якість роботи Кабінету Міністрів, підвищення активність політичного життя партій в первинних ланках, для виборів до ВР дійсно НАРОДНИХ депутатів потрібно прийняти закон про відкликання депутатів згідно якого:
    1) всі депутати вибрані по партійних списках мають бути прикріплені до округів, де повинні будуть звітувати за свою роботу, та можуть бути відкликані на рівні з депутатами мажоритарниками.
    2)процедуру відкликання: організація зборів виборців округу, висування альтернативного кандидата, збір підписів та частину коштів на проведення процедури проводить партія яка вважає що на даний момент її кандидат може зібрати більшість голосів при повторному голосуванні в даному окрузі. Кошти для проведення відкликання-перевиборів потрібно збирати разом з підписами про відкликання депутата, аби все політичне життя не зациклилося на суцільне відкликання, сума їх повинна бути диференційована в залежності від середнього заробітку в окрузі;
    3)Процедура відкликання об’єднана з процедурою вибору нового депутата, тобто фактично є другим туром виборів зміщеним в часі, і в ній приймають учать лише два кандидати.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Вивільнити кошти на покращення фінансування інших статей Бюджету України та зменшити дефіцит Пенсійного Фонду. Скасування або перегляд ст. 42 Закону України "Про пенсійне забезпечення" Закон від 05.11.1991 № 1788-XII ст. 37 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» від 9 липня 2003 року N 1058-IV

    Підписів 3

    Днів залишилось 70

    Бабіч Наталя
    Оприлюднена
    27 липня, 2017
    27 жовтня, 2017
    70
    3

    В світі тих змін, що відбуваються в суспільстві , декілька норм законів потребують перегляду, а саме:
    1) Згідно зі ст. 42 Закону України Про пенсійне забезпечення ( Верховна Рада України; Закон від 05.11.1991 № 1788-XII , Пенсія в разі втрати годувальника, призначена в разі смерті одного з подружжя, зберігається і при новому одруженні пенсіонера.
    При новому одруженні пенсіонера отримання « пенсії у разі втрати годувальника» взагалі абсурдне , оскільки з’являється новий годувальник.
    2) Згідно зі ст. 37 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування» від 9 липня 2003 року N 1058-IV пенсія у зв'язку з втратою годувальника призначається в розмірі на одного непрацездатного члена сім'ї - 50 % пенсії за віком померлого годувальника.
    Так, якщо у померлого чоловіка пенсія була нарахована в сумі 8000 грн, то жінка буде одержувати 50 %, тобто 3000 грн, і так далі.
    Тобто подібний перехід вигідний насамперед для тих членів сім’ї, в яких годувальники за життя отримували велику пенсію (як правило, претендують на пенсію сім’ї померлих шахтарів).
    Зрозуміло, що проведення державою соціально орієнтованої політики є важким процесом через необхідність враховувати суперечливі цілі, що майже виключають одна одну: ефективний розвиток економіки та досягнення соціальної справедливості, згладжування соціальної нерівності.

    Прошу розглянути пропозиції щодо змін до вищезазначених Законів . Якщо ці норми законів будуть скасовані ( ст. 37 Закону України «Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування») або будуть застосовуватись за певних умов , ( наприклад, якщо вважати «годувальником» особу, на утриманні якого знаходилася непрацездатна особа –інвалід , а не просто особа, що досягла пенсійного віку ) це надасть можливість вивільнити додатково та спрямувати кошти на покращення фінансування інших статей Бюджету України та зменшити дефіцит Пенсійного Фонду України.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Скасувати п. 6-1 Розділу ІІ "Прикінцеві положення" Закону України "Про Національне антикорупційне бюро України": "На службу до центрального та територіальних управлінь Національного антикорупційного бюро України не можуть бути прийняті особи, які протягом п’яти років до набрання чинності цим Законом працювали (проходили службу), незалежно від тривалості, у спеціально уповноважених підрозділах по боротьбі з корупцією в органах прокуратури, Міністерства внутрішніх справ України..."

    Підписів 9

    Днів залишилось 70

    Мартинюк Олександр Володимирович
    Оприлюднена
    27 липня, 2017
    27 жовтня, 2017
    70
    9

    Пункт 6-1 Розділу ІІ "Перехідні положення" Закону України "Про Національне антикорупційне бюро України", суперечить ст. 24 Конституції України та ст. 14 Конвенції з прав людини і основоположних свобод (щодо рівності прав, заборони дискримінації (обмежень) за різними ознаками, перелік яких не є вичерпним), оскільки позбавляє права співробітників колишніх спецпідрозділів по боротьбі з корупцією на працевлаштування в НАБУ за ознакою наявності попереднього досвіду роботи.
    Така заборона не обмежена у часі, що ставить працівників вказаних підрозділів у становище, навіть гірше ніж для осіб, які не можуть бути призначені на посаду в НАБУ згідно ч. 1 ст. 13 ЗУ "Про Національне антикорупційне бюро України ":
    - осіб, які мають судимість за вчинення злочину (п. 2), оскільки після зняття або погашення судимості вказані обмеження на них не будуть поширюватись;
    - осіб, на яких протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення, або які притягалися судом до відповідальності за вчинення умисного злочину (п. 3), оскільки через рік вказані обмеження на них не будуть поширюватись.
    Таким чином, вказане положення ще й суперечить статті 62 Конституції України та ч. 2 ст. 6 Конвенції з прав людини і основоположних свобод, які передбачають презумпцію невинуватості та забезпечення доведеності вини.
    Отже, вищевказана норма закону є неправовою, тобто суперечить принципу верховенства права, що на практиці має свій вияв у невідповідності Конституції України (ст.ст. 24, 60), Конвенції з прав людини і основоположних свобод (ч. 2 ст. 6, ст. 14), практиці Європейського суду з прав людини (зокрема, у справі Моор проти Бельгії, ЕСН-1994-2-010).

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Про зміну тексту гімну "Ще не вмерла Україна" на текст "Молитви за Україну" або "Боже Великий, Єдиний, нам Україну храни"

    Підписів 5

    Днів залишилось 70

    Якимович Яким
    Оприлюднена
    27 липня, 2017
    27 жовтня, 2017
    70
    5

    Україна вже ніколи не загине , ми українці назавжи будемо панувати у своїй сторнці. Вороги, котрі є, із часом (незабаром) нас покинуть і загибелі їхньої вже не доведеться чекати та оспівувати в Основній пісні нашої держави (тим паче, що за воргів слід молитися, а не бажати їм смерті).
    Натомість набувають все більшої актуальності питання любові, науки і знання, ласки і щедроти, духовної (і ментальної) волі. Складність пережитого нашим народом, зумовлює необхідність у вірі, світлих поглядах, нових підходах до сучасної суспільно-духовної організації і повсякденного життя, що наповнене можливостями. Українці цього потребують, як ніхто інший. Нами може бути створений абсолютно новий світ, який функціонує на любові до Величі, Правди, Життя і ближнього свого, в нас це плекається із молоком Мама і порадою Батька. Великі кроки можуть бути зроблені тільки в прості, злагоді та мирі, взаєморозумінні, починаючи від свого внутрішнього я (власного преконання), сім'ї і завершуючи сучасним громадянським суспільством, де існування публічної влади (держави) є ініціативним, зацікавленим інтересом кожного його громадянина (українця).
    Сьогодні важливий командний (узгоджений , спільний, ) розвиток, крокувати вперед одним духом, тому що ми здатні створити і забезпечити неймовірно красиве майбутнє своїм дітям, внукам і правнукам, але це можна реалізувати тільки в повсякденній спільній праці, де недоліки одного буть компенсовані перевагами іншого ( коли один не встигає, то той, хто поруч йому допомагає- "республіка -справа народу") і кожний крок робиться із ( і у) любові до Бога і до ближнього свого, сім'ї та землі.
    Це нова Україна в котрій гімн 1885 року на слова Олександра Косинського, музику Миколи Лисинка та аранжування Олександра Кошиця (можливе у виконанні Золотого голосу України).

    Молитва за Україну
    Редакція О. А. Кошиця

    Боже великий, єдиний,
    Нам Україну храни,
    Волі і світу промінням
    Ти її осіни.

    Світлом науки і знання
    Нас, дітей, просвіти,
    В чистій любові до краю,
    Ти нас, Боже, зрости.

    Молимось, Боже єдиний,
    Нам Україну храни,
    Всі свої ласки-щедроти
    Ти на люд наш зверни.

    Дай йому волю, дай йому долю,
    Дай доброго світу,
    Щастя дай, Боже, народу
    І многая, многая літа.

    Посилання на детальніше ознайомлення із текстом, музикою та історією створення (Вікіпедія): https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B2%D0%B0_%D0%B7%D0%B0_%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%83

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Прошу поважати померших людей

    Підписів 1

    Днів залишилось 70

    Коцюбенко Ольга Анатоліівна
    Оприлюднена
    27 липня, 2017
    27 жовтня, 2017
    70
    1

    Мій батько помер від раку у віці 53 роки.Він стояв на обліку у лікаря онколога. Але у мене не було часу оплакувати його смерть. Проте мені прийшлось три години чекати у Поліцій закриття постанови про ЄРДР( постанови про вбивство).Потім ще в лікарні , в ГАГЗі і Пенсійному Фонді- загалом 6 годим на те ,щоб отримати свідоцтво про смерть. Я мешкаю у маленькому місті- відстань між цими інстанціями 300 метрів і черг не було. Я є платником податків і усі ці інстанції фінансуються за наші кошти. Нові закони - для кого Ви іх пишите? Де повага до померлого і його родини? Чому працівники поліцій не знають як закрити постанову..." про вбивство"?
    Прошу розглянути мою петицію і прийняти мірі для скорочення часу для отримання свідоцтва про смерть.

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ