ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Верховною радою України 12.07.2018 р. було зареєстровано Законопроект №8591, спрямований на внесення змін до законодавства про лікарські засоби. Положення Законопроекту порушують права пацієнтів на доступ до лікарських засобів, підривають основи забезпечення ефективного функціонування економіки України на основі розвитку конкурентних відносин, загрожують встановленням монополізму, порушують права і законні інтереси суб’єктів підприємницької діяльності. Прийняття таких норм створить передумови д

    Підписів 1

    Днів залишилось 88

    Нам Виктория Валентиновна
    Оприлюднена
    12 грудня, 2018
    12 березня, 2019
    88
    1

    Верховною радою України 12.07.2018 р. було зареєстровано Законопроект №8591, спрямований на внесення змін до законодавства про лікарські засоби.
    Положення Законопроекту порушують права пацієнтів на доступ до лікарських засобів, підривають основи забезпечення ефективного функціонування економіки України на основі розвитку конкурентних відносин, загрожують встановленням монополізму, порушують права і законні інтереси суб’єктів підприємницької діяльності. Прийняття таких норм створить передумови для зменшення податкових надходжень, скорочення робочих місць, розповсюдження безробіття, загального соціального невдоволення, зниження якості життя.
    Свобода підприємницької діяльності полягає в тому, що суб'єкти господарювання мають право без обмежень приймати рішення і здійснювати самостійно будь-яку діяльність, що не суперечить чинному законодавству. У нашому випадку положення Законопроекту обмежують:
    а) право підприємців приймати рішення з приводу місця розміщення аптечних закладів (дистанційно-територіальне обмеження);
    б) можливість регіонального розширення підприємцями власної господарської діяльності (територіальне обмеження);
    в) правомочність щодо прийняття рішення про кількість аптечних закладів, через які суб’єкти господарювання будуть провадити діяльність із роздрібної торгівлі лікарськими засобами (кількісне обмеження);
    г) право підприємців здійснювати діяльність, яку вони самостійно обирають (обмеження на суміщення господарських діяльностей).
    Законопроектом запроваджуються територіальні обмеження до розміщення аптек. Так, відстань по прямій лінії від місця запланованого розташування аптеки до найближчої аптеки повинна становити не менше 500 метрів. Таке обмеження призведе до локальної монополізації ринку, можливого підвищення цін в більш зручних місцях, виникнення проблемного питання «хто залишиться, а хто повинен піти» в межах 500 м, підвищення соціальної напруги, запровадження сприятливої обстановки для підвищення рівня корупції, ускладнення можливості маломобільних груп населення та осіб похилого віку дістатися «потрібної» аптеки.
    Отже, ми повинні констатувати той факт, що норми Законопроекту не сприяють реалізації як права на охорону здоров’я, так і права на свободу підприємницької діяльності. Самі ж норми Проекту Закону, навпаки, несуть ризики порушення, як першого, так й другого.
    Тому внесення передбачених Законопроектом змін є незаконним, таким, що призведе до порушення прав та законних інтересів значної кількості осіб, порушення норм Конституції України та інших Законів, підвищення корупційних ризиків.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ОБОВ'ЯЗКОВЕ МАРКУВАННЯ НА УПАКОВЦІ ДО ЯКОГО КОШИКА ЗІ СМІТТЯМ ТРЕБА ВИКИНУТИ (ПАПІР, МЕТАЛ, СКЛО ЧИ ІНШЕ)

    Підписів 7

    Днів залишилось 87

    Назаренко Світлана Вікторівна
    Оприлюднена
    11 грудня, 2018
    11 березня, 2019
    87
    7

    У ЗВ'ЯЗКУ З ПРИЙНЯТТЯМ ЗАКОНОПРОЕКТУ "ПРО ОБОВ'ЯЗКОВЕ СОРТУВАННЯ СМІТТЯ" ПОТРІБНО, ЩОБ ЛЮДИ ЗНАЛИ ДО ЯКОГО САМЕ ВИДУ ВІДНОСИТЬСЯ ТА ЧИ ІНША УПАКОВКА. РОЗРОБИТИ ПЕВНИЙ ПЕРЕЛІК МАРКУВАННЯ ТА ЗОБОВ'ЯЗАТИ ВИРОБНИКІВ ЗАЗНАЧАТИ, ВІДПОВІДНО ДО ЦЬОГО МАРКУВАННЯ, ДО ЯКОГО СМІТТЯ ВІДНОСИТЬСЯ ЙОГО УПАКОВКА.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Щодо запобігання монополії на послуги постачання газу споживачам( побутовим та власникам комерційних ВОГ)

    Підписів 2

    Днів залишилось 87

    Бахишева Ольга Давланівна
    Оприлюднена
    11 грудня, 2018
    11 березня, 2019
    87
    2

    В зв'язку з відсутністю ринку послуг газопостачання, про що свідчить наявність обмеженого кола газостачальників послуг для споживачів, яке представлене однією компанією в кращому випадку по області, а то і по регіону(наприклад, Дніпро та за областю -це ТОВ Дніпропетровськгаз збут ЄДРПОУ 39572642), ми, споживачі комерційних ВОГ та й побутові споживачі, змушені укладати договори з газопостачальником не на комерційній підставі(вибираючи умови постачання за обсягом, за правилами сплати за надані послуги), а за відсутністю іншіх пропозицій.
    Це призводить до вільного та однобічного неринкового перебільшення з боку газопостачальника, що виражається в нехтуванні договірних відносин. Наприклад, за договором з ТОВ Дніпропетровськгаз збут встановлене що передплата здійснюється за заявленим у договорі, або додатковій угоді до договору, обсягом газу помісячно. Але, газопостачальник вимогає , надаючи рахунки, здійснювати передплату за обсяг газу, який споживач майже використує у наступному місяці, виходячі з умовиводу газопостачальника. Тим самим, споживач безвідсоткове кредитує комерційну організацію, та й зміст такої комерції не зрозумілий.
    Також, умови договорів на постачання обсягу газу споживачеві несуть однобічний ризик для споживача- не використав сплачений обсяг газу-штраф, перебільшив сплачений обсяг за фактом використання-штраф.
    Це є наслідки монополії, тому звертаюся з петицією щодо утворення ринку газопостачання шляхом збільшення компаній-газопостачальників, між якими споживач мав би можливість обирати за вигідністю умов отримання послуг.

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Повернути мапу України до сесійної зали Верховної Ради України взамін вертикального прапору України .

    Підписів 2

    Днів залишилось 86

    Чернишов Павло Сергійович
    Оприлюднена
    10 грудня, 2018
    10 березня, 2019
    86
    2

    Повернути мапу України до сесійної зали Верховної Ради України взамін вертикального прапору України .

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Прийняти Постанову ВР України за якою підтримати забезпечення на законодавчому рівні гарантій додержання Конституції України: - визначити та встановити на основі Закону України «Про грошову реформу в Україні», прийнятому за прямої демократії - на референдумі ( за ст.ст. 5, 8-9, 21-68, 69-74, 75, 92, 99, 102-114 Конституції України), про правовий статус національної валюти грошової одиниці України – гривни.

    Підписів 2

    Днів залишилось 86

    Пастушенко Олександр Дмитрович
    Оприлюднена
    10 грудня, 2018
    10 березня, 2019
    86
    2

    Про прийняття Постанови Верховної Ради України «Про підтримку призначення Загальнонаціонального (всеукраїнського) законодавчого референдуму за народною ініціативою по прийняттю Закону України «Про грошову реформу в Україні» - який встановлює: - статус національної валюти, грошової одиниці - гривни в Україні; - її цінність (1 до 10 до доларів США) та види (готівкову та безготівкову); - її приналежність на праві власності виключно Народу України; - право випуску (казначейських векселів та/або зобов’язаннь, як форму грошей) та обігу в Україні; - статус іноземних валют в Україні; - виключне право Народу України на грошову реформу в Україні; - інші дії прямої демократії, на основі Конституції та законодавства України, Загальної Декларації прав людини ООН, рекомендацій ООН та ЄС;

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Прийняти Постанову ВР України за якою підтримати забезпечення на законодавчому рівні гарантій додержання Конституції України: - на основі Закону України «Про судовий прецедент та верховенство права в Україні», прийнятому за прямої демократії - на референдумі ( за ст.ст. 5, 8-9, 13 п.3., 21-68, 69-74, 75, 92, 102-114, 124-131-2 Конституції України), правового статусу «закон» та справедливого правосуддя за верховенства права в Україні.

    Підписів 3

    Днів залишилось 86

    Пастушенко Олександр Дмитрович
    Оприлюднена
    10 грудня, 2018
    10 березня, 2019
    86
    3

    Про прийняття Постанови Верховної Ради України «Про підтримку призначення Загальнонаціонального (всеукраїнського) законодавчого референдуму за народною ініціативою по прийняттю Закону України «Про судовий прецедент та верховенство права в Україні» - який забезпечує: - справедливе судочинство та справедливий суд в Україні; - та встановлює правовий статус судового прецеденту в Україні; - та визначає єдині принципи, форму та процедури прийняття Конституції та законів України ("закон" законів – для чого він приймається і, що він гарантує Народу України); - та встановлює правову відповідальність за порушення судового прецеденту на всіх правових стадіях (державні, управлінські, регуляторні, правоохоронні, судові, інші дії, та бездіяльність всіх посадових осіб в Україні) для захисту прав і свобод людини і громадянина; - механізм ліквідації корупції в Україні; - інші дії прямої демократії, на основі Конституції та законодавства України, Загальної Декларації прав людини ООН та рішень "Міжнародного суду з прав людини" ООН, рекомендацій ООН та ЄС;

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Прийняти Постанову ВР України за якою підтримати забезпечення на законодавчому рівні гарантій додержання Конституції України: - на основі Закону України «Про зобов’язання власників щодо праці та «Про «Народний Фонд праці», прийнятому за прямої демократії - на референдумі ( за ст.ст. 5, 8-9, 13 п.3., 21-68, 69-74, 75, 92, 102-114 Конституції України), про правовий статус зобов’язання власників та їх власності в Україні, як демократичною, соціальною та правовою державою, щодо праці.

    Підписів 3

    Днів залишилось 86

    Пастушенко Олександр Дмитрович
    Оприлюднена
    10 грудня, 2018
    10 березня, 2019
    86
    3

    Про прийняття Постанови Верховної Ради України «Про підтримку призначення Загальнонаціонального (всеукраїнського) законодавчого референдуму за народною ініціативою по прийняттю Закону України «Про зобов’язання власників щодо праці та «Про «Народний Фонд праці» - який встановлює: - правовий статус новітніх та справедливих трудових відносин в Україні; - їх реалізацію через Фонд праці, як організаційну форму, захисту прав людини найманої праці за стандартами МОТ ООН; - забезпечення створення та легалізацію 100 мільйонів робочих місць в Україні за світовими стандартами оплати праці (зарплата від 1000 Євро на місяць, соціальний пакет страхування, трудові гарантії, тощо); - забезпечує 100% зайнятість населення України; - вводить гарантії права на працю через трудові сертифікати; - забезпечує щорічні трудові дивіденди людям найманої праці; - нормування праці в собівартості товарів та послуг в економіці України; - забезпечує позасудове вирішення трудових спорів; - створення «Біржі праці»; гарантії трудової міграції за світовими стандартами; - ліквідацію тіньового сектору ринку праці в Україні та повну сплату податків в Україні; - інші дії прямої демократії, на основі Конституції та законодавства України, Загальної Декларації прав людини ООН, Конвенції МОТ, рекомендацій ООН та ЄС;

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Прийняти Постанову ВР України за якою підтримати забезпечення на законодавчому рівні гарантій додержання Конституції України: - визначити та встановити на основі Закону України «Про Президента України», прийнятому за прямої демократії - на референдумі ( за ст.ст. 5, 8-9, 17, 21-68, 69-74, 75, 92, 102-114 Конституції України), про правовий статус Президента України.

    Підписів 3

    Днів залишилось 86

    Пастушенко Олександр Дмитрович
    Оприлюднена
    10 грудня, 2018
    10 березня, 2019
    86
    3

    Про прийняття Постанови Верховної Ради України «Про підтримку призначення Загальнонаціонального (всеукраїнського) законодавчого референдуму за народною ініціативою по прийняттю Закону України «Про Президента України» - який встановлює: - правовий статус Президента України, як фізичної особи; - терміни, форми та спосіб його обрання; - права та обов’язки, дії, відповідальність перед Народом України; - право відставки за недовірою Народу України; - застава особистого майна та майна роду, як засіб забезпечення відповідальності перед Народом України; - укладення договору на державну службу між Президентом України і Народом України відповідно до Присяги Президента України; - інші дії прямої демократії, на основі Конституції та законодавства України, Загальної Декларації прав людини ООН, рекомендацій ООН та ЄС;

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Визначити та встановити "Народ України" суб'єктом права в Україні, на основі закону прийнятому за прямої демократії (на референдумі) "Про суверенітет Народу України" ( за ст.ст. 5, 8-9, 68, 69-74, 92, 102, 106 п.6 Конституції України).

    Підписів 2

    Днів залишилось 86

    Пастушенко Олександр Дмитрович
    Оприлюднена
    10 грудня, 2018
    10 березня, 2019
    86
    2

    Прийняти Постанову Верховної Ради України «Про підтримку призначення Загальнонаціонального (всеукраїнського) законодавчого референдуму за народною ініціативою по прийняттю Закону України «Про суверенітет Народу України» який встановлює правовий статус Народу України, як суб’єкта, в особі людини і громадянина в Україні, який здійснює безпосереднє право: - на землю, надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, рухоме і нерухоме майно, підприємства, установи та організації, в тому числі банки, страхові товариства, а також пенсійні фонди, частку в майні комунальних та державних підприємств, житловий фонд, нежитлові приміщення, заклади культури, освіти, спорту, охорони здоров'я, науки, соціального обслуговування та інше майно і майнові права, рухомі та нерухомі об'єкти, визначені відповідно до закону як об'єкти права державної та комунальної власності, а також кошти, отримані від їх відчуження, як суб`єкта права власності (володіння); - на доходи державного та місцевих бюджетів в національній та іноземній валютах через участь у бюджетній системі України за справедливого і неупередженого перерозподілу суспільних багатств між громадянами і територіальними громадами; - на національну валюту – грошову одиницю України – гривну та золотовалютні резерви України; - на мирні зібрання для прийняття рішень щодо участі в управлінні державними справами за верховенства права на Народних Зборах України, в тому числі через Народних повірених; - на здійснення безпосереднього народовладдя через вибори, референдум та інші форми безпосередньої прямої та представницької демократії; - на прийняття Конституції та законів України через референдум; - по об’єднанню 150 мільйонів українців по всьому світу; у відповідності до Конституції та законодавства України, Загальної декларації прав людини ООН, норм міжнародного права;

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Під час проведення президентських виборів пропоную з громадянами України провести також і референдум по питанням які більш за все важливі для суспільства та громадян України.

    Підписів 3

    Днів залишилось 86

    кирилов сергій васильович
    Оприлюднена
    10 грудня, 2018
    10 березня, 2019
    86
    3

    Під час проведення президентських виборів пропоную з громадянами України провести також і референдум по питанням які більш за все важливі для суспільства та громадян України.
    На цей референдум вважаю перш за все треба винести такі питання:
    -конституція України
    -існуючу недемократично призначену судову гілку влади
    -продаж землі
    -вступ до Нато
    -вступ до країн ЄС
    -розірвання мирного договору із Росією
    -співпраця з МВФ
    -відновлення ядерної зброї

    Тобто громадяни України на всі ці питання при проведенні цього референдуму своєю відповіддю: «підтримую або ні підтримую» дають наступній владі вже більш законно проводити внутрішню і зовнішню політику і в подальшому зменшить піар компанії наступних опозицій і кандидатів

    Тому пропоную ВРУ прийняти ЗУ «Про проведення наступного референдуму по найважливішим питанням для суспільства під час проведення президентських виборів 2019 року»

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Ввести збір за дієслівні рими в рекламі

    Підписів 4

    Днів залишилось 86

    Водяний Антон Васильович
    Оприлюднена
    10 грудня, 2018
    10 березня, 2019
    86
    4

    Просимо ввести додатковий збір за дієслівні рими* в рекламі.

    Ми не є прихильниками зайвих заборон, тому не просимо ані забороняти, ані штрафувати. Натомість, просимо просто ввести певну форму збору чи податку на дієслівні рими в рекламі, внісши відповідні зміни до Закону "Про рекламу" та, за необхідності, інших нормативно правових актів. Якщо поет не вміє писати вірші - він просто не буде популярним. Натомість, проплачена неякісна реклама агресивно вривається в наші органи чуттів, увічнює несмак, виводить слухача з емоційної рівноваги, підвищує таким чином рівень токсинів у його чи її організмі. Тому необхідно ввести збір, подібний до акцизів на шкідливі тютюнові й алкогольні вироби.

    Копірайтери отримують за свою роботу платню - і якщо не вміють нормально зримувати бодай двовірш, то хай пишуть прозою. Тим більше цінуватимуться ті з них, хто вміє пристойно римувати та має мінімальний смак.

    Збір на дієслівні рими пропонуємо стягувати з замовника реклами, продавця товару - а він хай розбирається з виконавцями, як забажає. На зібрані кошти можна, наприклад, створити щось на кшталт приза за добру рекламу, залучивши некомерційних спеціалістів (або пустити ці гроші на інші корисні цілі - як-от віддати дітям-сиротам).

    * Під дієслівними слід розуміти рими, що базуються на банальному зіставленні двох дієслів в однаковій граматичній формі. Наприклад:

    Таксі таке-то викликай,
    Стільки-то гривень вигравай.

    Кохана жінка знає,
    Чого її мачо бажає.

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • Змінити гімн України

    Підписів 3

    Днів залишилось 86

    Гудій Андрій Вікторович
    Оприлюднена
    10 грудня, 2018
    10 березня, 2019
    86
    3

    Процвітає України і слава, і воля
    Вже нам, браття Украінці, усміхнулась доля
    Гинуть наші вороженьки, як роса на сонці,
    Бо пануємо Ми, браття, у своїй сторонці.
    Душу й тіло ми зміцнили за нашу свободу,
    Бо віками ми є браття, козацького роду.
    Чорне море нам сміється, дід Дніпро радіє,
    Бо у нашій Україні доленька квітніє.
    А завзята, праця щира всіх нас об’єднає,
    Пісня волі в Україні гучніше лунає.
    Душу й тіло ми зміцнили за нашу свободу,
    Бо віками ми є браття, козацького роду.

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Внести Лосів до червоної книги, а лосевбивць до кримінального кодексу.

    Підписів 7

    Днів залишилось 83

    Петренко Олексій Миколайович
    Оприлюднена
    07 грудня, 2018
    07 березня, 2019
    83
    7

    Відстріл диких тварин має відбуватись лише за умов перевищення оптимальної чисельності, має визначатись експертами й відбуватись за спеціальними дозволами. Можливі одиничні виключення у випадку нанесення суттєвої шкоди конкретною твариною та спеціальним дозволом на знищення конкретної тварини.
    Місце Лося - в червоній книзі!

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Замінити за 3 дні до виборів політичну рекламу на соціальну.

    Підписів 17

    Днів залишилось 82

    Боднарчук Андрій
    Оприлюднена
    06 грудня, 2018
    06 березня, 2019
    82
    17

    Заборонити за 3 дні до дня виборів всю політичну рекламу, та замінити її на соціальну у тих ж об'ємах за кошти політичних кандидатів.
    Соціальна реклама має виглядати таким чином - телевізійні рекламні ролики (або аудіо, чи зовнішня реклама, тієї ж тривалості, площі і тд) з обличчями та іменами, військовими званнями, іншими подробицями біографії загиблих українських бійців, котрі віддали життя в україно-російській війні, захищаючи нашу землю. При цьому рекомендувати у кожній області нагадувати людям саме про їхніх загиблих земляків (у Харківській області - про загиблих героїв Харківщини, у Львівській - про героїв Львівщини і тд).

    Нагадати українцям, як дорого коштує свобода, як дорого коштують вільні вибори та яка висока ціна помилки. Герої не вмирають.

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • Покращення законодавчого регулювання здійснення оперативно-розшукових заходів, негласних слідчих (розшукових) дій та інших видів стеження за людьми, підстав їх здійснення та посилення відповідальності співробітників правоохоронних органів та приватних осіб за безпідставне їх проведення стосовно людей.

    Підписів 2

    Днів залишилось 79

    Лейко Анатолій Михайлович
    Оприлюднена
    03 грудня, 2018
    03 березня, 2019
    79
    2

    Необхідно покращити законодавче регулювання здійснення оперативно-розшукових заходів та негласних слідчих (розшукових) дій шляхом внесення змін до відповідних нормативно-правових актів, де має бути більш точно, чітко та вичерпно зазначений їх перелік, більш чітко унормовано підстави здійснення та посилена відповідальність співробітників правоохоронних органів і приватних осіб за безпідставне їх проведення стосовно людей, посилений контроль за санкціонуванням їх здійснення з метою унеможливлення переслідування громадян правоохоронними органами та приватними особами.
    Також необхідно на законодавчому рівні передбачити можливість та дієвий механізм відшкодування моральної та матеріальної шкоди, завданої людям незаконними переслідуваннями правоохоронних органів та приватних осіб з метою запобіганням таким діям вищеназваних суб'єктів.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Про повернення організацій, що здійснюють постачання електроенергії, газу, водопостачання та інших, у державну власність.

    Підписів 2

    Днів залишилось 79

    Лейко Анатолій Михайлович
    Оприлюднена
    03 грудня, 2018
    03 березня, 2019
    79
    2

    Необхідно повернути до державної власності енергопостачальні підприємства та унеможливити на законодавчому рівні їх передачу до рук приватних осіб як такі, що є стратегічними для держави. Це обгрунтовуться тим, що держава має бути єдиним власником всіх енергопостачальних організацій, так як відповідно до статті 13 Конституції України земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Коллекторы и их деятельность в Украине.

    Підписів 2

    Днів залишилось 76

    Комиссаров Александр Валериевич
    Оприлюднена
    30 листопада, 2018
    28 лютого, 2019
    76
    2

    Объясните чем основывается действия коллекторов в Украине если их деятельность не прописана ни в одном законе Украины,почему они постоянно терроризируют не только так называемых "должников",но и их ближайших родственников ссылаясь на законодательство Украины и тем самым нарушают закон звонки ежедневные и так далее или это новая политика страны доведенной до нищеты военными действиями и так далее. Где защита от государства или государство действует по лозунгу французских королей "Государство это я!" Где работа нашего законодательства на благо народа или сейчас идет беззаконие. Требую на государственном уровне решить вопрос и прекратить деятельность коллекторов или создать единую службу при министерстве юстиции Украины и пусть этим занимаются выбранные народом люди,а не назначенные банками или государством по принципу судей присяжных как это делается во всем мире и судьи избираются народом открыто как правительство и другие государственные органы страны. Прошу ответа так как их деятельность незаконна.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Жодної російської пісні! Про повну заборону пісень російських виконавців в українському ліцензійному медіапросторі!

    Підписів 493

    Днів залишилось 76

    Болховецький Богдан
    Оприлюднена
    30 листопада, 2018
    28 лютого, 2019
    76
    493

    Про повну заборону пісень російських виконавців в українському ліцензійному медіапросторі!

    Друзі, війна триває і не час розмовляти, а час діяти.
    Кожен з нас, незалежно від політичних вподобань та симпатій, має боротися з ворогом. Так було завжди у світі, так зараз має бути у нас.
    Незалежно від віку, фаху, гендеру або статків, кожен громадянин має захищати свою країну і вести її до перемоги.

    Український медіа простір – один з головних фронтів цієї боротьби!

    На нашу думку російські виконавці мають негайно зникнути з ефіру усіх українських телерадіокомпаній, незалежно від форми власності або місцезнаходження.

    Ніяких винятків, ніяких складних процедур.
    Маєш російский паспорт? Геть з українського ефіру!

    На сьогоднішній день за кожну без винятку пісню російського виконавця, яка пролунала в ефірі, кожна українська телерадіокомпанія обов’язково сплачує авторські грошові винагороди. І таким чином російський бюджет до сих пір, на 5-му році війни, безпосередньо отримує фінансування з боку українських медіа. Неймовірно, але це так!

    Як це відбувається?

    Один раз в квартал кожна українська радіостанція чи телеканал надають звіти в українські організації управління правами, в якому відображають кількість трансляцій кожної пісні за тримісячний період, і сплачують цим організаціям авторські винагороди. Далі українські організації управління правами перераховують гроші правовласникам творів, в тому числі російським (або в російські організації управління правами, або в представництва російських правовласників в Україні).

    Аби раз і назавжди позбавитися цього медійного та фінансового безладу вимагаємо внести поправку до закону "Про телебачення та радіомовлення", а саме:

    Доповнити статтю 10 частиною 10: «Забороняється використання телерадіоорганізаціями музичних творів з текстами, у виконанні громадян країни-агресора».

    Просимо суспільство підтримати цю ініціативу, а депутатів Верховної Ради проголосувати за внесення таких змін до Закону «Про телебачення і радіомовлення»!

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Криміналізація коректировки пробігу авто

    Підписів 7

    Днів залишилось 76

    Кобець Володимир
    Оприлюднена
    29 листопада, 2018
    28 лютого, 2019
    76
    7

    Прийняти зміни до кримінального кодексу, а саме ввести кримінальну відповідальність за зміну(коррекцію) пробігу автомобіля.
    Фактично у більшості випадків автомобілі мають скручений пробіг.
    В таких країнах як США, Німеччина зміна пробігу автомобіля являється кримінальним злочином, проте у нас це не являється злочином, такі дії мають усі ознаки злочину, так як метою зменшення пробігу авто є збільшення ринкової вартості авто, що фактично являється обманом.
    По всій країні працюють організації, підприємці та фіз особи які надають послуги з "коррекції пробігу авто".

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування акцизним податком легкових транспортних засобів

    Підписів 32

    Днів залишилось 76

    Винар Роман Богданович
    Оприлюднена
    28 листопада, 2018
    28 лютого, 2019
    76
    32

    Внести зміни в Податковому кодексі Україні, у статті 215: у пункті 215.3: в підпункт 215.3.51 а саме :
    ставка податку в євро за 1 штуку транспортного засобу
    на
    ставка податку: неоподатковуваний мінімум доходів громадян за 1 штуку транспортного засобу

    євро є офіційною валютою країн Європейського Союзу до якого не входить Україна, становить 32грн.
    неоподаткований мінімум доходів громадян - грошова сума яка приведена в гривнях (національна валюта України) становить 17 грн.

    зменшення акцизу згідно нової формули дозволить узаконити автомобілі з іноземною реєстрацією громадян України, які отримують зарплату в гривнях, та відновить довіру до Верховної Ради України.

    Також збільшити період на оформлення нерозмитнених авто з 180 робочих днів на 360 робочих днів.
    Акцизний податок який зменшується на 50% для авто, які будуть розмитнені протягом перших 90 на 180 днів.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА