ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Проголосувати за законопроект 2342 автор Олексій Ковальов партія "Слуга народу". Доступне авто, розмитнення, кожному Українцю! Гармонізація податкового законодавства України і ЄС, виведення транспортних засобів з під акцизної групи та повне скасування акцизного податку при імпорті транспортних засобів. Вирішення питання знаходження на митній території України автомобілів з європейської реєстрації.

    Підписів 619

    Днів залишилось 88

    Пацановський Вадим Вікторович
    Оприлюднена
    19 лютого, 2020
    19 травня, 2020
    88
    619

    Прошу підтримати законопроект 2342 , автор Ковальов Олексій Іванович , Політична партія " Слуга народу ".
    Даний законопроєкт вирішить низку соціально важливих питань, та підтвердить на ділі обіцянку влади, президента, позитивно вирішити питання так званих " євроблях ". Гармонізує податкове законодавство України та ЄС, виведе транспортні засоби з під акцизної групи товарів, та повністю скасує акцизний податок при імпорті транспортних засобів. Зменшення вимог до єкостандарту двигунів транспортних засобів при імпорті, що надаються Україні, як гуманітарна допомога ( Обов'язкова вимога - власник держава Україна ).
    Метою вищенаведених законодавчих ініціатив є приведення у відповідність українського законодавства нормам ЄС ( виконуємо зобов'язання Угоди про асоціацію України з ЄС ) шляхом зменшення податкового навантаження при імпорті транспортних засобів, що в свою чергу буде сприяти збільшенню такого імпорту та збільшенню надходжень до Державного бюджету України.
    Законопроект вирішує проблему, коли при імпорті транспортних засобів, як гуманітарної допомоги згідно українського законодавства не можливо було провести митне оформлення.
    Також законопроект вирішує проблему митного оформлення транспортних засобів, які мають коллекційну , культурну або іншу історичну цінність.
    Другий етап ( строк застосування - 180 днів з моменту вступу в законну силу )
    передбачає;
    внесення змін в існуючу формулу розрахунку акцизного податку при митному оформленні легкових та вантажних транспортних засобів, що закріплена в Податковому кодексі України;
    внесення змін до Закону України " Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів ".
    Метою вищенаведених законодавчих ініціатив є повне та остаточне вирішення питання знаходження на митній території України автомобілів європейської реєстрації.
    Дане питання вирішується шляхом зменшення митних ставок при митному оформленні таких автомобілів.
    До 01 січня 2020 року відтерміновані штрафні санкції за порушення митного законодавства ( просрочка митних режимів транзит та тимчасове ввезення ) для користувачів автомобілів європейської реєстрації.
    Законопроект номер: 2342 передбачає можливість здійснити митне оформлення автомобілів європейської реєстрації протягом 180 днів з моменту вступу закону в силу.
    В зв'язку із чим, є необхідність нового відтермінування штрафів на 180 днів на період митного оформлення вказаних автомобілів європейської реєстрації, що передбачає законопроект #2345
    З огляду на наведене - прошу підтримати!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Немедленно прекратить рассмотрение во втором чтении проекта Закона «О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно оборота земель сельскохозяйственного назначения» (№2178-10)

    Підписів 1

    Днів залишилось 88

    Тараненко Володимир Миколайович
    Оприлюднена
    19 лютого, 2020
    19 травня, 2020
    88
    1

    Немедленно прекратить рассмотрение во втором чтении проекта Закона «О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно оборота земель сельскохозяйственного назначения» (№2178-10) и убрать указанный проект закона из повестки работы Верховной Рады Украины.

    Причины, по которым подана данная петиция.

    Указанный проект закона :
    1) является антиконституционным , противоречит многочисленным статьям Конституции Украины, в первую очередь статье 13
    2) подрывает основы суверенитета страны
    3) подрывает доверие к действующей власти, что может привести к социальным протестам
    4) недопустимо задерживает принятие большого числа действительно актуальных и неотложных законопроектов в условиях острого дефицита у народа времени на реформы

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Пільгове ввезення автомобілів для багатодітних сімей та сімей з дітьми інвалідами

    Підписів 6

    Днів залишилось 88

    Пшеничний Антон Сергійович
    Оприлюднена
    19 лютого, 2020
    19 травня, 2020
    88
    6

    Встановлення нульової суми розмитнення (акцизний податок+ ввізне мито+ ПДВ) та скасування нарахувань до Пенсійного фонду при ввезення громадянами-резидентами на митну територію України автомобільних транспортних засобів особистого користування для багатодітних сімей і сімей з дітьми інвалідами

    СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • КОРРУПЦИИ НЕТ - проводить ежегодную проверку государственных чиновников и судей на детекторе лжи и разрешить провокацию взятки

    Підписів 5

    Днів залишилось 86

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    17 лютого, 2020
    17 травня, 2020
    86
    5

    Для искоренения коррупции в Украине необходимо проводить ежегодную проверку государственных чиновников и судей на детекторе лжи и разрешить провокацию взятки, а не плодить многочисленные и затратные антикоррупционные органы.

    В связи с вышеизложенным, ПРОШУ народних депутатів Украины:

    1.ОБЕСПЕЧИТЬ ежегодную проверку государственных чиновников и судей на детекторе лжи на предмет коррупции;

    2.РАЗРАБОТАТЬ и ПОДАТЬ в Верховную Раду Украины законопроект "О применении провокации взятки с целью искоренения коррупции на Украине"

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАХИСТУ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я ЛЮДЕЙ ВІД НЕБЕЗПЕЧНОЇ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

    Підписів 698

    Днів залишилось 86

    Лосік Алла Олегівна
    Оприлюднена
    17 лютого, 2020
    17 травня, 2020
    86
    698

    Згідно зі ст. 16 Конституції України обов'язком держави є «Забезпечення екологічної безпеки і підтримання екологічної рівноваги на території України …»;

    Через законодавчі прогалини у сфері промислової екології, відсутність реальних механізмів впливу та дієвого екологічного контролю над діяльністю підприємств, маємо незадовільний рівень дотримання природоохоронного законодавства та екологічних прав і обов'язків громадян.

    В результаті, порушується ст. 50 Конституції України - «Кожен має право на безпечне для життя і здоров'я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди».
    Багато підприємств сьогодні не відповідають екологічним стандартам, їм вигідніше платити штрафи за перевищення екологічних норм, ніж вкладати кошти в удосконалення очисних механізмів.
    Існуючі закони дають великим промисловим підприємствам працювати без особливої уваги на шкоду від них довкіллю.
    Як наслідок, порушується ст. 66 Конституції України – «Кожен зобов’язаний не заподіювати шкоду природі, культурній спадщині, відшкодовувати завдані ним збитки».

    Забруднені повітря та вода спричиняють безліч передчасних смертей щороку та зменшують тривалість життя українців загалом.
    Відповідальність за прийняття рішень, що стосуються екологічного планування, мають нести не стільки інженери, екологи, чи менеджери, скільки посадовці та політичні діячі.

    23 травня 2017 р. прийнято Закон України «Про оцінку впливу на довкілля» (далі – Закон про ОВД), який встановив «правові та організаційні засади оцінки впливу на довкілля, спрямованої на запобігання шкоді довкіллю, забезпечення екологічної безпеки, охорони довкілля, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, у процесі прийняття рішень про провадження господарської діяльності, яка може мати значний вплив на довкілля, з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів».

    Та цей Закон про ОВД містить багато проблемних положень, які можуть привести до зловживань та корупції, наприклад, чітко не окреслена роль територіальних громад в процедурі проведення оцінки впливу; підпорядкування територіальних природоохоронні відділів до обласних державних адміністрацій, де де-факто практикується суто вертикальна модель управління; непрозора процедура щодо призначення членів експертних комісій, визначення їх прав, обов'язків та відповідальності тощо.

    Враховуючи вищевикладене, відповідно до ст. 75, 85, п. 6, ст 89, ст. 92 п. 6 та ст. 93 Конституції України ПРОСИМО внести до українського законодавства відповідні зміни з вдосконалення процедури ОВД які сприятимуть більшому захисту прав громадян та поліпшенню екологічної ситуації при подальшому зростанні рівня економіки країни: реорганізувати департаменти екології при ОДА, забезпечити можливість незалежної оцінки, взявши за основу розрахунків реальний стан забруднення та лабораторні дослідження, ввести нові методології обрахунків, та забезпечити можливість застосування альтернатив за екологічними наслідками.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Пересмотреть и расширить закон о защите животных, внести ответственность хозяев за недопустимое отношение к животным, бороться с численностью бездомных животных комплексными гуманными методами.

    Підписів 8

    Днів залишилось 86

    Хріпкова Юлія Валерївна
    Оприлюднена
    17 лютого, 2020
    17 травня, 2020
    86
    8

    Проблема бездомных животных в Украине не будет решена пока к её решению не подойти комплексно. Закон о защите животных мягко говоря неидеален, люди содержат животных безответственно, местные власти экономят бюджет и закрывают глаза на популяцию бездомных собак и кошек. Если мы приближаемся к европейским стандартам, то и эту программу нужно решать по-европейски. Поэтому мы предлагаем ввести нововведения.
    С целью уменьшения количества бездомных животных и нарушений закона Украины о защите животных от жестокого обращения:
    1. Создать отдел по защите животных.
    К сожалению в отделениях полиции зачастую отговаривают писать заявления о жестоком обращении с животными,а если его и приняли,то в первую очередь занимаются (далее цитата) "у нас разбои, убийства,а вы хотите чтобы мы собаку спасали?"

    2. Ужесточить правила содержания животных:
    1) обязательная кастрация и стерилизация неклубных/беспородных кошек и собак, содержащихся без цели разведения и продажи потомства.
    Каждый второй, получивший нежеланное потомство, просто подбрасывается его под чей-то дом,остановку, мусорку, уносит на птичий рынок, откуда потом это потомство в любом случае выбрасывают на улицу. Государство должно пропагандировать стерилизацию и создать вменяемую программу по стерилизации, доступную населению.
    2) всех владельцев, разводящих породистых кошек и собак обязать оплачивать налог.
    Люди,получающие прибыль со своих животных, должны оплачивать налог (как и при продаже недвижимости, например). Этот налог может помочь развитию отдела по защите животных или программе по стерилизации.
    3) все кошки и собаки должны быть чипированы и внесены в единую базу.
    Благодаря чипам легче находить хозяев и горе-хозяев,которые выбросили животное на улицу и налагать на них штраф за ненадлежащее содержание, который так же может помочь в борьбе с популяцией бездомных животных.
    П.п 1,3 вполне возможно реализовать даже в сельской местности, где есть участковые ветеринары.
    3. Обязать глав дачных массивов, садовых товариществ, объединений садоводов, огородников и т.п. подписать договора со службами отлова животных с целью стерилизации и кастрации бездомных собак,которых на дачных массивах с каждым годом становится в разы больше.

    Только начав контролировать численность животных принадлежащих людям, можно на 50% уменьшить количество появившихся животных на улице.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • ЗА ГУМАННЕ ВІДНОШЕННЯ ДО БРАТІВ НАШИХ МЕНШИХ! Заборону на вбивство безпритульних тварин в усіх містах України!!!!

    Підписів 11

    Днів залишилось 86

    Хріпкова Юлія Валерївна
    Оприлюднена
    17 лютого, 2020
    17 травня, 2020
    86
    11

    Цією ПЕТИЦІЄЮ на перший план серед означених актів виносимо Європейську конвенцію про захист домашніх тварин, ухвалена у 1987 р., з одного боку, як перший детально регламентований документ, присвячений гарантіям добробуту не окремих вразливих або економічно цінних тварин, а тварин-компаньйонів, що стали безпритульними, й людські знущання з яких найчастіше залишаються латентними; з другого боку, як документ, у якому безпосередньо говориться про цінність життя та добробут кожної тварини. Україна стала двадцять третьою державою, що підписала і ратифікувала цю Конвенцію., адже жорстоке поводження з тваринами несе в собі загрозу основним моральним цінностям і загальнолюдським нормам моралі, попирає Закон України «Про захист тварин від жорстокого поводження, а також сприяє розвитку і укоріненню в суспільстві жорстокості, не тільки для тварин, але і для людей, що є небеспечним для всього суспільства України в цілому. Проблема безпритульних тварин, насамперед собак і котів, вирішується в багатьох містах УКРАЇНИ в негуманний спосіб. Особливо жорстоким є ставлення до безпритульних тварин у комунальному підприємстві « ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ТВАРИНАМИ» м.Харкова, де знищують більш, ніж, 5000 особин на рік! У цю цифру входять тварини, якi гинуть, перебуваючи в карантинi в жахливих умовах, не отримуючи ветеринарноi допомоги. Аналогічним є комунальне підприємство «ЦЕНТР ЗАХИСТУ ТВАРИН» у м. Миколаїв та ще у ряді міст України, де ставлення до безпритульних тварин, переходить за усякі межі моралі й підпадає під відповідальність КК України ст.299. Але , як показав багаторічний досвід, масове знищення безпритульних тварин не дає результату. Їх кількість не зменшується, і з року в рік ці підприємства продовжують свою вбивчу діяльність, витрачаючи на неї десятки мільйонів гривень платників податків, безкарно порушуючи Закони України. Безпритульні тварини- це наслідок безвідповідального ставлення людини до свого чотирилапого друга. Тварин залишають на вулицях на призволяще, не отримуючи за це ніякого покарання.. Саме для вирішення цього питання на державному рівні просимо Вас ініцювати внесення наступних змін до Закону України « Про захист тварин від жорстокого поводження»: АГРЕСИВНА ПРОПАГАНДА ВЖЕ ПРИЙНЯТИХ Й ПРАЦЮЮЧИХ ЗАКОНІВ УКРАЇНИ, ЩО СТОСУЮТЬСЯ ЗАХИСТУ ТВАРИН, А ТАКОЖ КРИМІНАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА НЕГІДНІ ДІЯННЯ. АКТИВНА ПРОСВІТНИЦЬКА ПРОПАГАНДА З ЕЛЕМЕНТАМИ НАВЧАННЯ СЕРЕД УСІХ ВЕРСТВ НАСЕЛЕННЯ, ОСОБЛИВО СЕРЕД ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ. ПОСТІЙНЕ ВИСВІТЛЕННЯ У ЗМІ ЯК ПРИКЛАДІВ ГУМАННОГО СТАВЛЕННЯ ДО БРАТІВ НАШИХ МЕНШИХ, ТАК І ПРИКЛАДІВ ПРИТЯГНЕННЯ ДО ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ЖОРСТОКЕ ПОВОДЖЕННЯ З ТВАРИНАМИ.

    1) ЗАПРОВАДЖЕННЯ ОБОВ’ЯЗКОВОГО ОБЛIКУ ДОМАШНIХ ТВАРИН МЕТОДОМ ЧИПУВАННЯ, ПОСИЛИТИ ПОКАРАННЯ ГРОМАДЯН, У РАЗІ ЗАЛИШЕННЯ ДОМАШНЬОЇ ТВАРИНИ НА ПРИЗВОЛЯЩЕ, У РАЗІ ПОРУШЕННЯ УМОВ УТРИМАННЯ ДОМАШНІХ ТВАРИН,ТА У РАЗІ НЕКОНТРОЛЬОВАНОГО РОЗВЕДЕННЯ ПРИПЛОДУ ТВАРИНИ, РОЗРОБИВШИ СИСТЕМУ ШТРАФІВ( система штрафів повинна залежати від того, чи (стерилізована тварина , а не від кількості тварин) (ЦЕЙ ПУНКТ ВСТУПАЄ У ПРОТИРІЧЧЯ ІЗ ЗАКОНОМ ПРО НЕДОТОРКАНІСТЬ ЖИТЛА, тож за парканом може творитися, що завгодно).

    2)ЗОБОВ’ЯЗАТИ ТАКІ УСТАНАВИ, ЯК КОМУНАЛЬНІ ПІДПРИЄМСТВА, ЩО ПОКЛИКАНІ УТРИМУВАТИ ТА ПРИЛАШТУВАТИ БЕЗПРИТУЛЬНИХ ТВАРИН, ВСІ ПРИТУЛКИ, ЯКІ МАЮТЬ БІЛЬШ 5 ТВАРИН:
    А)З метою контролю поводження з тваринами, забезпечити доступ до карантинних майданчиків представникам зоозахисних органiзацiй разом з волонтерами або шляхом вiдвiдування їх ветеринарною службою, або шляхом цiлодобового спостереження в режимi он-лайн
    Б)Вести строгий облiк тварин, якi надходять до закладу, протягом доби з моменту, як тварина надійшла, викладати відео- і фотозвіт про стан тварини, створити на кожну тварину супровідний документ , до якого вносяться всі заходи, які були надані тварині.

    3)ЗАБОРОНА ЕВТАНАЗІЇ БЕЗПРИТУЛЬНИХ ТВАРИН , ЯК МЕТОДУ РЕГУЛЮВАННЯ ЇХ ЧИСЕЛЬНОСТІ;

    4) ЗАПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДУ СТЕРИЛІЗАЦІЇ, ЯК ЄДИНОГО ДІЄВОГО ТА ГУМАННОГО МЕТОДУ РЕГУЛЮВАННЯ ЧИСЕЛЬНОСТІ БЕЗПРИТУЛЬНИХ ТВАРИН

    5) ВИЗНАТИ КОТІВ частиною ЕКОСИСТЕми МІСТ, МІСТЕЧОК, СЕЛИЩ В УКРАЇНІ.

    6) ЗАПРОВАДИТИ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ПОЛІЦІЇ - ЗООПОЛІЦІЯ, АБО ІНШИЙ КОНТРОЛЮЮЧИЙ ОРГАН - ЗООІНСПЕКЦІЯ, У ЯКОМУ ОБОВ.ЯЗКОВА ПРИСУТНІСТЬ ПРЕДСТАВНИКІВ ЗООЗАХИСНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ, ОСНОВНОЮ ФУНКЦІЄЮ ЯКОГО Є КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОННАННЯМ НОРМ ЗАКОНУ, ЩО СТОСУЄТЬСЯ ЗАХИСТУ ТВАРИН, ТА ІНФОРМАЦІЙНО-ПРОСВІТНИЦЬКА РОБОТА ПО ОХОРОНІ ТВАРИН ВІД ЖОРСТОКОГО ПОВОДЖЕННЯ.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Стосовно прийняття Верховною Радою законопроекту 2232 від 04.10.2019

    Підписів 511

    Днів залишилось 83

    Куринній Сергій Вікторович
    Оприлюднена
    14 лютого, 2020
    14 травня, 2020
    83
    511

    30.10.2019р Комітет з питань екологічної політики та природокористування ВРУ рекомендував до прийняття у першому читанні Верховною радою України Законопроект 2232 від 04.10.2019р «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, які стосуються підготовки собак мисливських порід до полювання, а також регулювання чисельності деяких видів диких тварин». В пояснювальній записці до законопроекту зазначено, що його прийняття начебто забезпечить гуманне ставлення до тварин. Насправді ж все з точністю до навпаки.
    Нажаль, в останні роки в Україні все частіше йдуть на поводу у так званих зоозахисних організацій, приймаючи популістські рішення. Однак, це призводить до погіршення ситуації в мисливському господарстві і негативно впливає на тваринний світ. Україна, як сторона Бернської Конвенції, має керуватись принципами Європейської хартії полювання та біорізноманіття, а вона вимагає від влади не лише сприяти визнанню полювання як екологічної норми, а й залучати до розробки нормативно-правових актів мисливців. На практиці – позиція української мисливської спільноти ігнорується, що суперечить загальноєвропейській практиці.
    Полювання з мисливськими собаками є не лише частиною мисливської культури, а й відіграє вкрай важливе значення – пошук диких мисливських тварин, що є особливо необхідним у разі добору пораненої дикої тварини, з метою позбавлення її страждань. Саме тому в країнах Європи полювання без мисливських собак є забороненим. Наприклад, колектив з 5 мисливців у Франції має полювати як мінімум з 1 мисливським собакою; у Словаччині за проведення полювання без мисливських собак користувачу мисливських угідь загрожує штраф.
    На випробувальних станціях працюють спеціалісти, які вміють правильно поводитись із звіром, вміло проводити навчання не травмуючи тварин, знають як надавати необхідну ветеринарну допомогу. Заборона використовувати живих тварин для іспитів, змагань та підготовки мисливських собак призведе до закриття офіційних випробувальних станцій, що в свою чергу змусить власників мисливських собак здійснювати навчання самостійно і таємно, не маючи відповідної компетенції. Отже, будуть страждати як мисливські собаки, так і тварини. Це прямо суперечить задекларованій меті згаданого законопроекту.
    Добре навчена мисливська собака робить мінімальною вірогідність втрати добутої або пораненої дичини. Навчити собаку навикам полювання заочно, без використання підсадних мисливських тварин неможливо. Окремо викликає занепокоєність заборона на проведення іспитів мисливських собак. Світова практика довела, що лише випробування робочих якостей мисливських собак може забезпечити належну якість поголів’я мисливських собак і відповідно необхідну кількість робочих собак здатних вирішувати завдання по розшуку в першу чергу пораненої дичини.
    Наявність фактів жорстокого поводження з тваринами не привід забороняти діяльність випробувальних станцій по всій країні, але це привід притягувати до відповідальності осіб, що здійснюють жорстоке поводження з тваринами, або пропагують його.
    Окрім того абсолютно абсурдною є пропозиція виключити з ЗУ «Про мисливське господарство та полювання» ст. 33, що стосується регулювання чисельності хижих та шкідливих тварин. Зауважимо, що регулювання їх чисельності (що зовсім не означає повне знищення!) покликане мінімізувати шкоду, котру вони наносять тваринному світу, в тому числі і «червонокнижним» видам, боротьбі зі спалахами небезпечних хвороб, таких як сказ. Наприклад, в зв’язку з непомірною шкодою, котру сіра ворона наносить фауні, у Швеції за її добування мисливцям пропонували грошову винагороду. Аналогічно, чисельність бродячих котів і собак регулюють виключно на території мисливських угідь саме через те, що при їх надмірній чисельності вони знищують величезну кількість видів тварин, в тому числі і охоронюваних.
    Враховуючи викладене вище, розраховуючи на Вашу освіченість, об’єктивність та розсудливість, звертаюсь до Вас з проханням НЕ ПІДТРИМУВАТИ ПРОЕКТ ЗАКОНУ 2232 та 0870

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Відміна законопроекту № 2758-1 "Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо запровадження справедливого прогресивного оподаткування доходів фізичних осіб)"

    Підписів 3

    Днів залишилось 80

    Волотек Ігор
    Оприлюднена
    11 лютого, 2020
    11 травня, 2020
    80
    3

    Скасування подання законопроекту № 2758-1 від 06.02.2020 "Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо запровадження справедливого прогресивного оподаткування доходів фізичних осіб)", оскільки такий не відповідає реаліям податкових відрахувань найнятих співробітників. Велика частина найманих робітників отримують т.н. "сіру" зарплату. У випадку підняття податків це ще більше спровокує бізнес платити зарплату до визначеної межі у 10 мін. зарплат для оптимізації податків і підтримання конкурентних запрлат на ринку.
    Для можливості більш дієвого наповнення бюджету пропонується зменшити податкове навантаження на фіз. осіб та роботодавця, при цьому збільшити відповідальність за приховання реальних зарплат, що дозволить:
    - зменшити податкове навантаження на роботодавця та співробітника, оскільки сумарно податки перевищують 40% (ЄСВ, ПДФО, військовий збір)
    - збільшити суму відрахувань з реальних заробітних плат. Статистика всіх попередніх років вказує на перевищення суми витрат порівняно з сумою нарахувань, що безпосередньо вказує на тіньову складову реального показника зарплат.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Заборонити Кабінету Міністрів України приймати акти які погіршують статус коледжів та технікумів

    Підписів 7

    Днів залишилось 80

    Якубів Володимир Васильович
    Оприлюднена
    11 лютого, 2020
    11 травня, 2020
    80
    7

    Заборонити Кабінету Міністрів України до 2025 року приймати нормативно-правові акти, які обмежують, скасовують права технікумів та коледжів, а також стосуються додаткових обов"язків даних навчальних закладів чи призводять до їх ліквідації.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Про обов'язкову наявність світловідбиваючих елементів на одязі пішоходів у темну пору доби

    Підписів 6

    Днів залишилось 80

    Бершацька Вікторія
    Оприлюднена
    11 лютого, 2020
    11 травня, 2020
    80
    6

    Прошу розглянути петицію про те, щоб в обов'язковому порядку дітям та дорослим потрібно мати на верхньому одязі світловідбиваючі елементи, що буде зобов'язувати батьків нести за це адміністративну відповідальність.
    Діти - найбільш вразливі учасники дорожнього руху, а зір - основний канал, по якому до водіїв транспорту надходить інформація (до 90%). Пішохід стає помітнішим, якщо на одязі є світловідбиваючі елементи (світловідбиваючі флікери та інше). Водій помічає дитину із світловідбиваючим елементом на одязі або рюкзачку зі значно більшої відстані, ніж пішохода без нього. А значить, вище шанси, що трагедії не станеться. Дослідженням було встановлено, що наявність на пішоходах світловідбиваючих елементів одягу дозволяє їм бути видимими на відстані 150 метрів. Носити на одязі світловідбиваючі елементи - це необхідність сьогодення, адже транспорту на дорогах стало в багато разів більше, а помітити в темний час доби пішохода на дорозі водієві практично не можливо. Багато водіїв стикалися з ситуацією, коли на темній дорозі люди з'являються з «нізвідки». Навіть якщо їхати дуже акуратно, не перевищуючи дозволену швидкість, можна завдати шкоди людині, адже машина і на швидкості 20 км /г залишається залізом. Навіть на відстані декількох десятків метрів невеликої світлоповертаючий елемент позначить присутність людини. Прошу всіх небайдужих підтримати дану петицію.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Заборона та заміна одноразових целофанових пакетів на паперові у всіх трговіх мережах країні

    Підписів 20

    Днів залишилось 80

    Світной Олександр Олександрович
    Оприлюднена
    11 лютого, 2020
    11 травня, 2020
    80
    20

    Пластикові пакети – такий звичайний для побуту і такий рувнівний для екології. Чому переробляти поліетилен так важливо, дізнайтеся в цій статті!
    Пластикові пакети, якими ми звикли користуватися в супермаркетах, зазвичай виготовлені з поліетилену. Поліетиленові пакети (ПЕ-пакети) з’явилися в середині 50-х років в Америці та відразу ж завоювали величезну популярність. Коли пластик увійшов в наше повсякденне життя, це здавалося революцією – зручно, практично та дешево.
    4 трильйони пакетів в рік використовується в світі. Вони вбивають 1 млн птахів; 100 тисяч морських ссавців і незліченні косяки риб.

    6 млн 300 тис. тонн сміття, більшу частину якого становить пластик, щорічно скидається у Світовий океан. Капітан Чарлз Мур, який бере участь в морських подорожах Морський дослідницької організації «Альгаліта» (AMRF), прийшов до висновку, що четверта частина водної поверхні покрита пливучим пластиковим сміттям.
    Всесвітня громадська організація «За природу» встановила, що щорічно від пластикових кульків тільки в Ньюфаундленді вмирають понад 100 тисяч китів, тюленів, черепах.

    Тому використання поліетиленових пакетів викликає серйозні заперечення зі сторони екологів.
    З цієї причини в ряді країн використання поліетиленових пакетів, як побутового пакування, обмежено або заборонено.


    Однак, весь світ уже усвідомив, якої шкоди це завдає екології планети.
    У навколишньому середовищі викинуті пакети зберігаються тривалий час і не піддаються біологічному розкладанню. Таким чином, вони утворюють стійке забруднення.


    Для боротьби із забрудненням навколишнього середовища поліетиленовими пакетами застосовуються різні заходи, і вже близько 40 країн ввели заборону або обмеження на продаж та виробництво пластикових пакетів:

    Данія: ще в 1994 році введено податок на безкоштовну роздачу поліетиленових пакетів в торгових закладах. Після того як в Данії ввели плату за поліетилен, його популярність у покупців знизився на 90%.

    Німеччина: утилізацію пакетів оплачують споживачі, а за збір і вторинну переробку відповідають продавці та розповсюджувачі.

    Ірландія: після підвищення ціни на пакети кількість використовуваних пакетів скоротилося на 94%. Зараз там застосовують «багаторазові» сумки з тканини.
    (Картинка)
    США: в Сан-Франциско великі супермаркети та мережеві аптеки не використовують поліетиленові пакети. Гаваї стали першим штатом, який відмовився від використання поліетиленових пакетів.

    Танзанія: штраф за виробництво, імпорт або продаж пластикових пакетів – 2000 доларів або рік в’язниці. Ввезення пластикових пакетів на Занзібар заборонений.

    Австралія: з січня 2004 року на острові Кенгуру владою була введена заборона на поліетиленові пакети. До кінця 2008 року запроваджено пряму заборону на використання пластикових пакетів в супермаркетах.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Відміна обов'язкового ЗНО з математики!

    Підписів 17

    Днів залишилось 79

    Микитенко Дмитро Сергійович
    Оприлюднена
    10 лютого, 2020
    10 травня, 2020
    79
    17

    Кожен третій підліток в Україні не знає математики. Такі результати дослідження PISA. Це програма міжнародного оцінювання учнів, в якій беруть участь 80 країн. Україна вперше приєдналася до цієї програми і перші результати показали, що 36% наших школярів не знають математики навіть на мінімальному рівні. ЗНО з 2021 року стане для більшості випускників вироком. Адже його результат прямо впливає на вступ до ВНЗ. Математика - ахіллесова п'ята. Значить, результати будуть невтішними. Дівчата, а особливо - юнаки виявляться перед вибором: раз по раз безуспішно штурмувати бюджетні місця або ж відразу, без ризику, надходити на контракт. Якщо ти, точніше - батьки, платять, оцінка з математики значення не має.
    Підсумок: математика в перспективі позбавляє шанс українця на безкоштовну вищу освіту. Зате кількість платних пропозицій різко зросте. Найприкріше: постраждають ті, хто не пов'язує свою подальшу професійну кар'єру з математичними дисциплінами. Творчі професії відправляються в нокаут. Треба відмінити обов'язкове ЗНО з математики!

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Розпломбування лічильників у строк до 5 днів

    Підписів 2

    Днів залишилось 79

    Шмакова Марія
    Оприлюднена
    10 лютого, 2020
    10 травня, 2020
    79
    2

    Нагальна проблема розпломбування лічильника у разі аварійної ситуації або для повірки лічильника виливається у місяць очікування представника надавача житлових послуг у м. Києві (у регіонах можливо ще довше) і оплаті послуг за загальнобудинковим лічильником або за нормами споживання, що значно вище реального використання послуг.
    Для врегулювання данного питання, прошу внести зміни до Закону України "Про житлово-комунальні послуги" в частині визначення строків розпломбування лічильника по аналогії з опломбуванням.

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Про внесення змін до переліку сімейних обставин та інших поважних причин, які можуть бути підставою для дострокового звільнення з військової служби за контрактом у ЗС України.

    Підписів 0

    Днів залишилось 76

    Кобзаренко Олександр Борисович
    Оприлюднена
    07 лютого, 2020
    07 травня, 2020
    76
    0

    Постановою Кабінету Міністрів України від 4 березня 1994 року номер 150 "Про затвердження переліку сімейних обставин та інших поважних причин, що можуть бути підставою для звільнення з військової служби військовослужбовців, які проходять службу за контрактом" затверджено певний перелік причин, які дають право військовослужбовцю достроково припинити дію контракту зі ЗС України серед яких смерть рідних, неповнолітні діти і все що пов'язано з сім'єю. Вважаю, що даний перелік не досконалий і пропоную внести зміни і додати такі причини як:
    -вступ на денну форму навчання до вищих навчальних закладів України для здобуття першої вищої освіти;
    -вступ до вищих навчальних закладів України для здобуття рівня магістра;
    -здійснення наукової діяльності на рівні докторів наук, професорів НАНУ ( написання докторських дисертацій).
    Звільнитись з вищевикладених причин можна за умови проходження половини строку дії контракту.

    Вважаю дані причини об'єктивними та вагомими, як для причин дострокового звільнення з військової служби за контрактом. Дозволяти звільнитись лише після проходження половини строку дії контракту, щоб військовослужбовець не був звинувачений у тому, що не віддав борг Батьківщині. Відповідно, мінімальні строки контракту пропоную збільшити. Мінімум 3 роки, незалежно від строку і умов пройденої раніше військової служби.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Зупинити медичну реформу в діючому вигляді.

    Підписів 22

    Днів залишилось 74

    Мішустін Сергій
    Оприлюднена
    05 лютого, 2020
    05 травня, 2020
    74
    22

    Безумовно медична реформа потрібна, але невтому вигляді, який розпочнеться з 1 квітня. Я наведу декілька прикладів:
    Закриття та скорочення медичних установ та працівників, що призведе до посилення соціальної напруженості в регіонах;
    Лікування хворих на туберкульоз позамежами спеціальних закладів у сімейних лікарів, що може призвести до стрімкого поширення хвороби серед населення;
    Зменшення зарплати персоналу лікарень;
    Недоступність лікування для деяких верств населення http://cg.gov.ua/index.php?page=2&id=11156&tp=7 де одна внутрішньомязова інєкція коштує 172 грн зайдіть і почитайте.
    Пропоную зупинити впровадження діючої "медичної реформи".

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • На сьогоднішній день міністр МОЗ та МОН привласнили право вирішувати кому відвідувати, а кому ні заклади освіти та дошкільні заклади освіти, тим сам грубо порушуючи Конституцію України.

    Підписів 133

    Днів залишилось 74

    Самойленко Анатолий
    Оприлюднена
    05 лютого, 2020
    05 травня, 2020
    74
    133

    Прошу захистити право дітей на освіту та сприяти змінам у законодавстві, які зроблять неможливою дискримінацію дітей за станом здоров’я, а саме: скасувати положення ст.15 ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб» щодо заборони нещепленим дітям відвідувати дитячі заклади.
    На терерішній час існує безліч доказів того, що вакцинація здатна викликати серйозні та стійкі порушення здоров'я (про це повідомляють в інструкціях самі виробники вакцин). При цьому в нашій країні відсутня практика обліку ускладнень, спричинених вакцинацією, а щодо компенсації шкоди, завданої здоров'ю внаслідок неї, немає навіть мови. Крім того, вакцинація не дає гарантії того, що людина не захворіє на ту саму хворобу, від якої вона була раніше щеплена (нинішній спалах кору є тому прямим підтвердженням, так як серед хворих дуже багато щеплених). Співвідношення користі та шкоди щеплень з огляду на їх ефективність та безпеку є спірним питанням навіть для вчених-медиків зі світовим ім'ям, наприклад лауреат Нобелівської премії з фізіології та медицини 2008 року, вірусолог, професор Люк Монтаньє виступає проти масового проведення щеплень дітям.
    З огляду на вищевикладене багато українців приймають рішення відмовитися від усіх або частини щеплень своїм дітям (нерідко це відбувається вже після того, як вони зіткнулися з серйозними, часом незворотними наслідками для здоров'я своїх дітей внаслідок вакцинації), таким чином батьки захищають життя і здоров'я своїх дітей. Право на це рішення підкріплене Конституцією і законами України, а також міжнародними правовими актами, підписаними Україною.
    Однак дедалі частіше нещеплені або частково щеплені діти виявляються жертвами дискримінації, здорових - без жодних ознак захворювання - дітей не допускають в дитячі колективи (сади, школи). Це є грубим порушенням їх права на освіту, закріпленого Конституцією і законами України. Така ситуація стала можливою через те, що в національному законодавстві існує правова колізія. Спираючись на ст.15 ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб», неосвічені посадовці намагаються чинити протиправні дії, забороняючи відвідувати дитячі садки та школи дітям, які не отримали профілактичних щеплень згідно з календарем.
    Ряд посадових осіб сьогодні посилаються на ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб», а саме ст. 15 «Дітям, які не отримали профілактичних щеплень згідно з календарем щеплень, відвідування дитячих закладів не дозволяється. У разі, якщо профілактичні щеплення дітям проведено з порушенням установлених строків у зв'язку з медичними протипоказаннями, при благополучній епідемічній ситуації за рішенням консиліуму відповідних лікарів вони можуть бути прийняті до відповідного дитячого закладу та відвідувати його».
    Як вбачається, між даними законами є протиріччя, а саме: ЗУ «Про освіту» - ст.3, яка гарантує безумовний доступ до освіти будь-кому, тоді як ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб» обмежує такий доступ до дитячих закладів.
    В юридичній практиці склалося таке правило, що у разі суперечності законів, які регулюють те чи інше питання, в даному випадку застосовується спеціальний, профільний закон, тобто в нашому випадку має застосовуватися саме ЗУ «Про освіту», оскільки мова йде про гарантування права дитини саме на освіту.
    І особливо звертаю вашу увагу на ч.9 ст.3 ЗУ «Про освіту», де зазначено: «Право на освіту не може бути обмежене законом.»!
    Також, потрібно звернути увагу на те, що ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб» у ст. 15 цього закону говорить про те, що відвідування дитячих закладів дітьми без щеплень не дозволяється.
    Звертаю вашу увагу на те, що дитсадок та школа, згідно чинного законодавства не є дитячим закладом! Відповідно до ст.22 ЗУ «Про освіту» дитсадок та школа є закладом освіти!
    Поняття дитячого закладу міститься у Типовому положенні про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку, а саме, п 1: «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку (далі - дитячий заклад) - постійно або тимчасово діючий, спеціально організований або пристосований заклад, призначений для оздоровлення, відпочинку, розвитку дітей, що має визначене місце розташування, матеріально-технічну базу, кадрове забезпечення та технології для надання послуг з оздоровлення та відпочинку дітей відповідно до державних соціальних стандартів надання послуг з оздоровлення та відпочинку».
    Тобто, як бачимо з даного положення, дитячий заклад має іншу і правову, і матеріально-технічну природу, аніж дитсадок та школа, як освітній заклад.
    Інше чинне законодавство не надає поняття дитячому закладу чи не ототожнює школу із дитячим закладом, а тому посилання відповідача на те, що школа та дитсадок є дитячим закладом із законодавчої точки зору – є помилковим.
    Законодавець, розділяючи ці поняття, а саме дитячий заклад і освітній заклад, чітко передбачав, що заборона на відвідування освітнього закладу є грубим порушенням конституційного права дитини на освіту, що передбачена ст. 53 Конституції України, а тому і не передбачив можливості позбавлення такого права нещепленої дитини!
    Наголошуємо, здорові діти не можуть нести загрозу розповсюдження інфекційних захворювань попри відсутність у них так званих профілактичних щеплень, особливо для інших представників суспільства, які щеплення мають. Вимагати від батьків піддати дитину потенційно небезпечній медичній процедурі в ім'я гіпотетичного блага для оточуючих надзвичайно аморально і протизаконно – не можна змушувати одних представників суспільства забезпечувати здоров'я та безпеку інших за рахунок власних здоров'я і життя.
    Конвенція про захист прав і гідності людини щодо застосування біології та медицини:
    Конвенція про права людини та біомедицину, Стаття 2: «Інтереси та благополуччя окремої людини превалюють над виключними інтересами усього суспільства або науки.»


    ПРОШУ ВАС:
    1 – Не допустити порушення конституційних прав нещеплених дітей;
    2 – Не допустити дискримінацію нещеплених дітей;
    3 – Проінформувати службових осіб управління освіти міста та директорів освітніх закладів про відсутність законодавчих повноважень у будь-кого щодо відмови у зарахуванні в освітні заклади, недопуску, відсторонення нещеплених дітей від освітнього закладу чи ізоляції подібних дітей;

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Щодо повернення дитячої виїзної медичної допомоги

    Підписів 74

    Днів залишилось 74

    Комнякова Тетяна Олександрівна
    Оприлюднена
    05 лютого, 2020
    05 травня, 2020
    74
    74

    Шановні панове депутати!
    Слова про те, що турбота про дітей - одне з головних завдань держави, викликають гіркоту і обурення сотень тисяч батьків, дітям яких не пощастило захворіти. Після впровадження реформи екстреної медицини, що розпочалася у 2019 році, та поділу служби швидкої медичної допомоги на екстрену (необхідна термінова госпіталізація) і невідкладну (у людини загострення хронічної хвороби, висока температура та тиск), службу дитячої виїзної невідкладної допомоги у Києві просто скасували.
    Диспетчери служби 103 дають батькам «професійну» пораду звернутися до сімейного лікаря або до приватного медичного центру. Поцікавтеся, скільки сімейних лікарів відповість на дзвінок пацієнта після закінчення робочого часу (і це за наявності номера телефону лікаря!)? Двоє людей зі ста. А хто приїде до дитини в суботу ввечері або у неділю? Ніхто. Виклик бригади приватного медичного центру коштує півтори тисячі гривень і дозволити собі таку розкіш може далеко не кожна сім'я.
    Стаття 3.п. 2 Закону України Про екстрену медичну допомогу декларує, що на території України кожен її громадянин та будь-яка інша особа мають право звернути за отриманням екстреної медичної допомоги до найближчого відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги. Але кабінети невідкладної допомоги працюють у будні з 8:00 до 20:00, а у вихідні з 9:00 до 15:00. Виходить, якщо у дитини ввечері піднялася температура 40, вона приречена? Педіатрі запевняють, що 37,8 градуса є критичним показником температури у дитини и приводом до виклику невідкладної допомоги. І не можна запускати цей процес - почнеться гарячка, зневоднення, судоми і все це загрожує страшними результатами. Це стосується і підвищеного тиску. Струс мозку або погіршення стану дитини на фоні гострої респіраторно-вірусної інфекції, наприклад, візуально батьки не помітять, а лікар після огляду цілком може поставити діагноз.
    У засобах масової неодноразово порушувалося питання про неспроможність і непродуманості медичної реформи. Замислитеся, кому потрібна така багатомільйонна реформа, якщо вона вбиває наших дітей?!
    Шановні депутати! Проявіть милосердя до маленьких громадян своєї країни - поверніть службу дитячої виїзної невідкладної допомоги, скасуйте нелюдський експеримент!

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Повне скасування мита для розмитнення авто. Авто щороку стають дорожчими і від того, що знижується мито, звичайно, авто не подешевшають. Це призведе до певної компенсації, ось і все.Взагалі Угода про зону вільної торгівлі України і ЄС передбачає, що торгівля повинна бути вільною - тобто без мит. Так відбувається в усьому світі. Тому або угода має називатися інакше, або мита треба скасувати відразу і повністю, а не встановлювати перехідні періоди .

    Підписів 11

    Днів залишилось 72

    Федорова Катерина Іванівна
    Оприлюднена
    03 лютого, 2020
    03 травня, 2020
    72
    11

    Документ пропонує скасувати акцизи для таких видів транспорту:
    легкових автомобілів і кузовів до них;
    мотоциклів і мотовелосипедів;
    пасажирського транспорту, призначеного для перевезення 10 і більше пасажирів;
    причепів і напівпричепів;
    вантажного транспорту.
    Тобто авто щороку стають дорожчими і від того, що знижується мито, звичайно, авто не подешевшають. Це призведе до певної компенсації, ось і все.
    Взагалі Угода про зону вільної торгівлі України і ЄС передбачає, що торгівля повинна бути вільною - тобто без мит. Так відбувається в усьому світі. Тому, угода має називатися інакше, або мита треба скасувати відразу і повністю, а не встановлювати перехідні періоди.
    Також пропонуєю взагалі виключити з переліку підакцизні товари.

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • За пропозицію пенсіонерці «продати собаку елітної породи», щоб сплатити комунальнi послуги за газ, позбавити Євгена Брагара статусу народного депутата через зневагу до народу та порушення закону «Про статус народного депутата України».

    Підписів 126

    Днів залишилось 72

    Темченко Вікторія Сергіївна
    Оприлюднена
    03 лютого, 2020
    03 травня, 2020
    72
    126

    Нардеп, член парламентської фракції партії «Слуга народу» Євген Брагар в ефірі ток-шоу запропонував пенсіонерці "продати собаку елітної породи", аби сплатити борги за комунальні послуги.

    Ця поведінка та такi поради — це неприховане знущання над народом і подібні поради говорять про повне нерозуміння ситуації в країні.

    Народний депутат не може бути настільки відірваним від народу, тому прошу позбавити Євгена Брагара статусу народного депутата і виключити з комітету Верховної Ради з питань свободи слова через знущання над народом та порушення закону «Про статус народного депутата України».

    Прошу розглянути витяг з закону Украïни «Про статус народного депутата України».

    «Розділ I
    ЗАГАЛЬНІ ЗАСАДИ
    Стаття 1. Народний депутат України

    Народний депутат України (далі — народний депутат) є обраний відповідно до Закону України «Про вибори народних депутатів України» представник Українського народу у Верховній Раді України»

    Та

    «Стаття 8. Депутатська етика

    Частина 1. У своїй діяльності народний депутат повинен дотримуватися загальновизнаних норм моралі; завжди зберігати власну гідність, поважати честь і гідність інших народних депутатів, службових та посадових осіб і громадян; утримуватись від дій, заяв та вчинків, що компрометують його самого, виборців, Верховну Раду України, державу»

    Своїм вчинком Євген проявив неповагу до народу України (в особі пенсіонерки) та скомпроментував статус депутата, порушивши статтю 8, закону «Про статус народного депутата України». Та своїм нерозумінням ситуації показав, що не може бути повноцінним представником народу, що суперечить самому поняттю «представник народу» яке описано в статті 1 закону «Про статус народного депутата України».

    Тож прошу скликати комітет з питання депутатської етики з метою позбавлення народного депутата Євгена Брагара статусу народного депутата і виключення з комітету Верховної Ради з питань свободи слова.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ