ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Короновирус.

    Підписів 1

    Днів залишилось 90

    Сергей Кормич Александрович
    Оприлюднена
    01 квітня, 2020
    01 липня, 2020
    90
    1

    Буду писать на русском, мне так проще. Не хочу ломать или искажать родную речь. Дорогой Призидент, Дорогие депутаты, в это сложное время, перед лицом пандемии и истребления нации хочу потребовать от Вас решительности и понимания, большинство людей сейчас без средств существования, прошу Вас обеспечить каждого жителя нашей страны пособием на срок карантина из Ваших же цифр по средней зарплате по стране в 10 000 гривен на каждого жителя от 18-ти лет, чтобы каждому жителю нашей страны, не зависимо от статуса, возраста, национальности, пришла помощь хотя бы в в том,что пишут по усреднённый зарплате. Дальше будет хуже, это только начало. Предлагаю правительсву и Всем депутатам принять закон о выплате Всем живущим ещё в Украине платить от 10 000 гривен каждый месяц, на каждого жителя нашей страны, не зависимо от того, кто кем был, заморозить долги по ком.услугам и кредитам на время пандемии.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ   
  • Прирівняти резервістів до військовослужбовців

    Підписів 2

    Днів залишилось 89

    Харченко Владислав Едуардович
    Оприлюднена
    30 березня, 2020
    30 червня, 2020
    89
    2

    Ми, громадяни України, просимо Вас, народні депутати, прирівняти резервістів Національної гвардії України та Збройних Сил України до військовослужбовців.

    Наразі служба у резерві не є видом військової служби, проте добровільність прохождення служби у резерві має захистити соціально резервістів, аби резервісти мали статус військовослужбовців.

    Із повагою,
    громадяни України

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Створення Військових судів України.

    Підписів 1

    Днів залишилось 89

    Олійник Андрій Анатолійович
    Оприлюднена
    30 березня, 2020
    30 червня, 2020
    89
    1

    Створення Військових судів України. У 2010 році фракцією "Партія регіонів" були ліквідовані Військові суди. Вони здійснювали важливе становище у військовій юстиції.
    З проголошенням державної незалежності Україна стала на шлях побудови власної держави. Цей історични крок викликав необхідність перетворень багатьох державних інституів, відновлення або посилення ряду функцій держави, включаючи оборонну функцію. Тому, головним державним органом у військовій сфері є відновлення Військових судів в Україні.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ    
  • Незаконність інституту права власності на земельні ділянки для юридичних та фізичних осіб

    Підписів 0

    Днів залишилось 89

    Харденко Оксана Борисівна
    Оприлюднена
    30 березня, 2020
    30 червня, 2020
    89
    0

    Конституція України та ЦК закріплює право власності Українського народу на землю, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України. Український народ є особливим учасником цивільно-правових відносин, а саме відносин власності, оскільки наділений особливими повноваженнями вирішувати питання про зміну території України, та тільки в цьому випадку Український народ здійснює свої повноваження шляхом проведення всеукраїнського референдуму (ст. 73 Конституції України). Щодо інших об'єктів державної і комунальної власності, Український народ здійснює право володіння і користування через форми безпосередньої демократії (вибори тощо).

    Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, встановлених Конституцією України (статті 13, 142, 143 Конституції України). Верховна Рада України виступає одним з органів державної влади України, котрий здійснює права власника щодо об'єктів виключної власності народу України. Визначені органи діють як представник народу у сфері управління цим майном. Одночасно ці органи є представником держави та відповідно представником територіальної громади. Законодавець тому ввів такого учасника правовідносин власності як Український народ, щоб не ототожнювати його з державою, оскільки народ має особливі повноваження щодо такого природного об'єкту як територія держави.

    Треба розрізняти такі об'єкти як земля, що є природним ресурсом та територією країни, від такого об'єкта як земельна ділянка. Згідно ст.13 Конституції України кожному громадянинові України гарантується доступ до користування природними об'єктами права власності Українського народу. Право власності та право користування це різні права. Конституція України не передбачає права власності на землю для фізичних осіб.
    Отже, Земельний кодекс України, згідно якого запроваджено інстинут права приватної власності на землю в Україні порушує Конституцію України, а всі рішення про приватизацію та продаж земельних ділянок - злочин, вчинений проти Українського народу.

    Прошу припинити незаконний розпродаж землі, що належить Українському народу.

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Вихід з складної епідеміологічної ситуації в Україні, яку треба запровадити негайно але доречно було з початку карантина в Україні! Моя думка!

    Підписів 1

    Днів залишилось 89

    Валуйський Євген Андрійович
    Оприлюднена
    30 березня, 2020
    30 червня, 2020
    89
    1

    Дії які введені не зовсім правельні та обгрунтовані і їх взагалі недостатньо!
    Якщо реально дивитись на ситуацію в Україні, а саме в країні карантин,безробіття але з кожним днем кількість тих хто захворів на COVID-19 збільшується дуже швидко і рано чи піздно буде введений надзвичайний стан, але може бути вже піздно!!!
    На сьогодні 27.03 +-майже 300 захворівших а через тиждень може бути 1000 а через місяць... ми отримаємо ситуацію з якою буде майже неможливо справитись оскільки збидки будуть величезні і країна на місяці порине у суворий карантин!
    Треба реально працювати на випередження а не мріяти що зв явиться вакцина і все налагодиться!
    На сьогодні держави всього світу втрачають грощі і Україна так само втрачає грощі від карантину!
    Подолати COVID-19 можна тільки разом і запровадити обмеження які принесуть користь державі та її громодянам.
    Я пропоную на 2 тижні ввести Жорсткі обмеження:
    1.Закрити границі повністю, навіть для Українців за виключенням що людина купує тест і якщо COVID-19 не виявлено заїджає до України.
    2.Заборонити пересування між областями повністю навіть для політиків та поліції, тобто виїхати і в їхати з області в область не можна, за виключенням якщо за власні кошти не здати тест на COVID-19 при виїзді з області.
    Що стосується вантажівок, обробляється авто розчином та водій купує тест і якщо COVID-19 не підтвердиться то дозволяється в їхати в область, або кожень день здає тест(да це брєд але мова йде про нащу безпеку)
    3.Кожна область підключає війскових своєї області для контролю всіх доріг області, включая таємні польові дороги.
    4. Над цим питанням потрібно сісти і думати........ Но для прикладу, якщо в області виявлено COVID-19 в одному місті то ізолювати місто а область контролює кордони здорової зони разом з війсковими.
    Можливо це як з фільмів жахів але це реалність і я не виключаю що так станеться в майбутньому але ще не піздно працювати на випередження!
    Що ми отримаємо за такі дії.
    1.Люди реально 2 тижні будуть вдома і ми реально побачимо ситуацію в кожной області окремо, а можливо і по кожному місту окремо!
    2. вірус COVID-19 не буде їздити по Україні! (сьогодні реально їздить)
    3.Через 2 тижні області в яких не виявлено COVID-19 залищаються на ізоляції від інщіх областей але в цій області знімаються всі обмеження пересування або частково в межах області, працюють школи, садочки, ТРЦ, кінотеатри та інще..,якщо здорові 2 області поруч то дозволяється пересування в сусідню область..., але виїхати з здорової зони заборонено до закінчення карантину!
    Головне держава почне отримувати податки та інщі доходи які так потрібні зараз для бородьби з COVID-19, при тому що частина країни на карантині, інща працює на блага України!
    Можливо мій варіант не найкращій але щоб не було піздно і підкреслю що треба працювати на випередження і вживати жорсткі заходи.
    Я приведу приклад, заходив в Епіцентр у мене робили скрін температури, я на постах поліції між областями реально працівники поліції вночі та вдень сплять і зупиняють тільки фури з яких можна щось заробити . Таким чином реально COVID-19 їздить Україною без перешкод, що дуже сумно.

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Привести назву двох залізниць у відповідності до їх географічного розташування в незалежній Україні (Південно-Західної залізниці та Південної залізниці)

    Підписів 1

    Днів залишилось 89

    Мелашкін Олександр
    Оприлюднена
    30 березня, 2020
    30 червня, 2020
    89
    1

    З метою впорядкування назв залізниць у відповідності до їх географічного розташування в незалежній Україні пропонується перейменувати:
    1. Південно-Західну залізницю - на Київську, або Північну.
    2. Південну залізницю - на Харківську, Слобожанську або Східну.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • ОБМЕЖИТИ РОЗМІР ОПЛАТИ ПРАЦІ ПРЕЗИДЕНТА, ДЕПУТАТІВ, ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ, ТОП-ЧИНОВНИКІВ, КЕРІВНИКІВ ТА КЕРІВНОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНИХ ПІДПРИЄМСТВ ТА УСТАНОВ УКРАЇНИ ДЕСЯТЬТЮ ПРОЖИТКОВИМИ МІНІМУМАМИ ДЛЯ ПРАЦЕЗДАТНОГО НАСЕЛЕННЯ (2102 Х 10 = 21020 грн) ВРАХОВУЮЧИ ПРЕМІЇ, ДОПЛАТИ ТА НАДБАВКИ А ВИВІЛЬНЕНІ КОШТИ СПРЯМУВАТИ НА ФІНАНСУВАННЯ ЗАХОДІВ З ПОДОЛАННЯ ПАНДЕМІЇ, СПРИЧИНЕНОЮ КОРОНАВІРУСОМ В УКРАЇНІ.

    Підписів 2

    Днів залишилось 89

    Падалко Олексій Володимирович
    Оприлюднена
    30 березня, 2020
    30 червня, 2020
    89
    2

    В той час, коли медичні працівники за мізерну зарплатню щоденно ризикують своїм життям, в той час, коли мільйони українців залишилися без роботи та джерел існування, в той час, коли обмежена діяльність бізнесу, а бізнесмени виділяють благодійну допомогу на підтримку медичної галузі, закуповують медичне обладнання та засоби медичного призначення топ-чиновники в Україні продовжують отримувати захмарні зарплати. В ситуації, що склалася, еліта нації не може залишатися осторонь від викликів сьогодення.
    Тому пропоную, ОБМЕЖИТИ РОЗМІР ОПЛАТИ ПРАЦІ ПРЕЗИДЕНТА, ДЕПУТАТІВ, ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ, ТОП-ЧИНОВНИКІВ, КЕРІВНИКІВ ТА КЕРІВНОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНИХ ПІДПРИЄМСТВ ТА УСТАНОВ УКРАЇНИ ДЕСЯТЬТЮ ПРОЖИТКОВИМИ МІНІМУМАМИ ДЛЯ ПРАЦЕЗДАТНОГО НАСЕЛЕННЯ (2102 Х 10 = 21020 грн) ВРАХОВУЮЧИ ПРЕМІЇ, ДОПЛАТИ ТА НАДБАВКИ А ВИВІЛЬНЕНІ КОШТИ СПРЯМУВАТИ НА ФІНАНСУВАННЯ ЗАХОДІВ З ПОДОЛАННЯ ПАНДЕМІЇ СПРИЧИНЕНОЮ КОРОНАВІРУСОМ В УКРАЇНІ.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Звернення до народних депутатів з проханням утриматись протягом карантину від голосування за закони, які викликають суспільну напругу.

    Підписів 56

    Днів залишилось 85

    Маляр Анна
    Оприлюднена
    27 березня, 2020
    27 червня, 2020
    85
    56

    Шановні, народні депутати!
    Так, сталось, що саме зараз - в березні 2020 року - в Україні збігся ряд процесів, явищ та подій, а саме: триває війна, нещодавно призначений Уряд ще не встиг напрацювати власну програму та скоординувати командну роботу; пандемія коронавірусу; економічна криза; в суспільстві високий потенціал соціальної напруги.

    В сукупності зазначені обставини створюють загрозу національній безпеці, зокрема:
    - загрозу суверенітету та територіальній цілісності України;
    - загрозу внутрішньої політичної кризи, внаслідок чого може відбутись зміна політичних еліт раніше встановленого законодавством виборчого циклу;
    - загрозу соціальної напруги в суспільстві з ризиком загострення до стадії протестів.

    В ситуації, що склалась, Верховна Рада може відіграти як позитивну роль запобіжника, так і негативну роль каталізатора, який прискорить деструктивні процеси.

    У зв"язку з вищезазначеним просимо народних депутатів протягом дії режиму надзвичайної ситуації та карантинних заходів УТРИМАТИСЬ від прийняття законопроектів, які викликають суспільну напругу та можуть бути використані певними політичними гравцями для дестабілізації ситуації в державі. Найбільшими подразниками в цьому сенсі є теми ринку землі, державної мови та мов національних меншин, виконання Мінських домовленостей, обмеження свободи слова та права на вільне вираження своїх поглядів і переконань.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Отменить налог на добавленную стоимость (НДС)

    Підписів 3

    Днів залишилось 84

    Скрипнік Ігор Леонідович
    Оприлюднена
    25 березня, 2020
    25 червня, 2020
    84
    3

    Вынести на рассмотрение парламента законопроект, которым отменить налог на добавленную стоимость (НДС). Обсуждение вопроса о том, что НДС наполняет не бюджет, а карманы казнокрадов проводилось 21 сентября 2001 года в зале Верховной Рады. Стенограмма: https://iportal.rada.gov.ua/meeting/stenogr/show/3404.html

    ГОЛОВУЮЧИЙ. Слухається проект Закону

    7362 про скасування податку на додану вартість. Доповідає народний депутат України Балашов Геннадій Вікторович.



    БАЛАШОВ Г.В., член Комітету Верховної Ради України з питань фінансів і банківської діяльності (виборчий округ 27, Дніпропетровська область). Фракция "Яблоко". Спасибо, Виктор Владимирович, что вы пообещали и сделали, как и обещали, за что вам особая благодарность от фракции "Яблоко" и от меня лично.



    Налог на добавленую стоимость. Вообщето здесь в конце июля уже сложилась антитерехинская коалиция. Я рад, что в ней участвуют и Коммунистическая партия, и многие честные депутаты, которые 250 голосами проголосовали за отмену налога на добавленную стоимость в Украине. Сегодня мы лишь обсудим и узаконим некоторые аспекты этого налога и то, что он принес Украине.



    За 2000 год потери бюджета от налога на добавленную стоимость составили всего лишь 1,8 миллиарда гривень, в прошлом году в результате действия этого налога бюджет потерял 4,3 миллиарда гривень.



    Таким образом, мы видим, что из бюджета возвращается средств по налогу на добавленную стоимость в 2 раза больше, чем поступает в бюджет.



    Кроме того, хочу напомнить, что когда вы получаете свою зарплату, вас облагают 20- процентным налогом, а потом, когда вы идете в буфет или в столовую, или покупаете продукты питания, государство у вас забирает еще 20 процентов за покупку любого товара.



    А кому же выплачиваются эти 20 процентов? Оказывается, что при перекосе экспортных операций с черным металлом, лесом, другим сырьем по этому налогу выплачивается возврат нашим олигархическим структурам.



    Таким образом, пенсионеры, учителя, врачи, получая мизерные пенсии, заработную плату, дотируют металлургические комплексы, сырьевые базы, а также тех, кто вывозит из Украины сырье и материалы.



    Налог на добавленную стоимость, по признанию всех ведущих экономистов Украины, является самым коррумпированным в стране. Свыше 30 процентов взяток выплачивается за возврат этого налога. Вы сами понимаете, тот, кто честно выпускает продукцию, не в состоянии оплатить 30 процентов взяток, а тот, кто рубит лес, вывозит металл, а также сырье из Украины, он именно и может заплатить и до 50 процентов взяток по этому налогу.



    После меня от Комитета по вопросам финансов будут докладывать, что они против отмены налога на добавленную стоимость. Но вы можете задать им простой вопрос: "А что же получил бюджет от налога на добавленную стоимость?" В 1994 году, когда указом вводили этот налог, говорили, что он нужен для пополнения бюджета.



    Вопрос: за эти годы насколько сократился бюджет? Бюджет Украины сократился в результате действия Закона о налоге на добавленную стоимость в 5 раз. На следующий год поступления в бюджет от налога на добавленную стоимость запланированы в размере 12 миллиардов гривень. Но что же мы получим, если эти же 12 миллиардов будут возвращены олигархическим структурам? Мы получим ноль.



    В этом году в бюджет поступило 9,4 миллиарда гривень, а возвращено по этому же налогу - 9,2 миллиарда. Но это еще не все. Те наши предприятия, которые еще както пытаются работать, должны государству 4,5 миллиарда гривень этого налога.



    А что же происходит дальше? Государство тоже должно 4,5 миллиарда. А теперь умножьте все эти цифры на 30 процентов и вы увидите размер взятки, которую получают те, кто разрешает возврат налога на добавленную стоимость.



    И еще. Снижение цен для наших граждан

    - разве это не важный вопрос для депутатов? Разве не важно для наших граждан снизить квартплату, плату за коммунальные услуги на 20 процентов? Вы ведь знаете, что там тоже заложено 20 процентов НДС. Ассоциация городов Украины обратилась к Президенту, к нам, депутатам, чтобы отменить налог на добавленную стоимость, заложенный в квартплату и плату за коммунальные услуги. Мы можем это рассмотреть, только отменив полностью губительный этот налог.



    На каждом заседании комитета мы рассматриваем по 3-4 вопроса по налогу на добавленную стоимость.



    Спрашивается: кто же на этом наживается, постоянно меняя правила игры по уплате этого налога? Те, кто освобожден сегодня от уплаты этого налога. Неужели вы думаете, что те, кто заработал колоссальные капиталы в Украине, когда-нибудь платили налог на добавленную стоимость? Пресловутые "ЕЭСУ" за всю свою историю заплатили 20 тысяч гривень налогов, потому что всегда были от них освобождены, в том числе и от налога на добавленную стоимость. А если кто гипотетически и был плательщиком этого налога, то он никогда по-настоящему деньгами его не платил. Обычно этот налог продается, покупается, переуступается, идет в зачет - как угодно, но на этом опять же зарабатывают олигархи.



    Я разговаривал со многими директорами заводов, которые плачут от этого налога, потому что вынуждены идти к олигархам кланяться и просить: освободите нас от налога на добавленную стоимость. И те освобождают, за 10 процентов освобождают, за ту самую десятину. Говорят: "Дай мне 10 процентов, я тебя освобожу от 20 процентов". И это происходит во всей стране. И вы знаете эти цифры, они губительны для любой страны: 9,4 миллиарда поступлений от этого налога и возврат такой же.



    Говорят, поступления в бюджет не должны уменьшиться. Но мы же сколько получаем, столько же отдаем. При этом надо помнить, что платим мы с вами: 50 миллионов населения и в магазине, и за коммунальные услуги платят сверх цены товара 20 процентов. В это же время эти же 20 процентов из бюджета возвращаются за взятки.

    Мы сегодня обсуждаем очень важный аспект в жизни наших граждан. Неужели каждый из вас не заинтересован в том, чтобы освободить их от этого безумного налога, от которого они уже плачут? Ведь все станет просто чуть-чуть дешевле, и люди вздохнут. И самое главное - мы развяжем огромный коррупционный узел в Украине. За последние два года внесено свыше 80 поправок в этот закон, каждая из них стоит миллиарды долларов - миллиарды, потому что за каждой цифрой стоят колоссальные коррупционные связки-завязки.

    У меня много знакомых из предпринимателей, многие из них ко мне подружески подходят и говорят: "Гена, не лишай нас возможности получать чистый доход". Потому что если металл вывозится за рубеж даже по себестоимости, то здесь государство выплачивает 20 процентов стоимости

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Ввести форму правления: Парламентская республика. Отменить пост Президента и местные выборы. Выборы в парламент проводить ежегодно

    Підписів 1

    Днів залишилось 84

    Скрипнік Ігор Леонідович
    Оприлюднена
    25 березня, 2020
    25 червня, 2020
    84
    1

    Вынести на рассмотрение парламента законопроект о смене формы правления на Парламентскую республику. Отменить пост Президента и местные выборы. Выборы в парламент проводить ежегодно. Благодаря отмене президентских и местных выборов проводить парламентские выборы ежегодно возможно без дополнительных финансовых затрат. Для снижения затрат на выборы, желающим разработать функционал голосования через интернет. Мэров всех населенных пунктов назначать решением партии, победившей на парламентских выборах на территории этих населенных пунктов. Местные советы депутатов всех уровней - распустить.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ   
  • Проект закону про скасування строкової військової служби в армії України

    Підписів 3

    Днів залишилось 84

    Скрипнік Ігор Леонідович
    Оприлюднена
    25 березня, 2020
    25 червня, 2020
    84
    3

    Винести на розгляд Верховної Ради України наступний законопроект.

    Проект закону про скасування строкової військової служби в Україні

    Стаття 1. Визнати таким, що втратив чинність закон України “Про військовий обов'язок і військову службу” № 2232-XII, прийнятий 25 березня 1992 року
    Стаття 2. Визнати такими, що втратили чинність статті 172-11 та 211-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Визнати такими, що втратили чинність статті 335, 336, 337, 407, 408, 409 Кримінального кодексу України. Відпустити на волю людей, які відбувають покарання за цими статтями або знаходяться під арештом.
    Стаття 3. Демобілізувати усіх людей, що були призвані на строкову службу.
    Стаття 4. Прийняти Закон “Про військову службу” у наступній редакції:
    Згідно статті 65 Конституції України, громадяни можуть відбувати військову службу. Проходження військової служби здійснюється виключно на добровільній (контрактній) основі. Порядок утворення, функціонування Збройних Сил України та інших військових формувань затверджується наказом Міністра оборони України.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • #НіВизнаннюЛ/ДНР Створити Спеціальну слідчу комісію Верховної Ради України для встановлення парламентського контролю над ходом досудового розслідування кримінальних проваджень, відкритих за фактом укладення "мінських угод" і реалізації політики їх "безальтернативності"

    Підписів 4

    Днів залишилось 84

    Острубацький Іван Іванович
    Оприлюднена
    25 березня, 2020
    25 червня, 2020
    84
    4

    5 вересня 2019 року Інститут дослідження російської агресії (Київ) направив до Верховної Ради України звернення "Про відновлення щодо України дії принципів ОБСЄ - гарантій безпеки України за Будапештським меморандумом" (https://bit.ly/2UdyOkB).
    У зверненні зазначені кримінальні провадження, які відкриті 23 травня 2019 року за фактом укладення так званих "мінських угод" на шкоду гарантіям безпеки України за Будапештським меморандумом і реалізації політики їх "безальтернативності" в тому числі, за частиною першою статті 111 Кримінального Кодексу України (КК України) (Державна зрада, тобто діяння, умисно вчинене громадянином України на шкоду суверенітетові, територіальній цілісності та недоторканності, обороноздатності, державній, економічній чи інформаційній безпеці України).
    Реалізація політики безальтернативності "мінських угод", є багатоскладовим, що триває у часі, кримінальним злочином за частиною першою статті 111 КК України.
    23 січня 2020 року за заявою активіста «Руху Опору Капітуляції» Дмитра Сінченка відкрито чергове кримінальне провадження за частиною першою статті 111 КК України стосовно "мінських угод", пов’язаних з "формулою Штайнмайера" (https://bit.ly/2WJrcZ3).
    Наявність кримінальних проваджень щодо "мінських угод", укладених на шкоду гарантіям безпеки України за Будапештським меморандумом, виключає стосовно них будь-які переговори і рішення!
    Досудове розслідування в рамках кримінальних проваджень від 23 травня 2019 року Службою безпеки України припинено з політичних мотивів, пов’язаних з активізацію переговорів у "нормандському форматі, який контролює реалізацію "мінських угод"!
    11 березня 2020 року у Мінську прийнято рішення про створення в рамках "тристоронньої контактної групи" так званої "консультаційної ради" за участю "повноважних представників ОРДЛО".
    Затвердження 25 березня цього рішення, націленого на легалізацію російських окупаційних адміністрацій так званих Л/ДНР на українській землі, стане черговим епізодом у багатоскладному кримінальному злочині передбаченому частиною першою статті 111 КК України.
    Петиція за відкликання підписів представників України Л.Кучми та А.Єрмака під протоколом Тристоронньої контактної групи від 11 березня, яка розміщена на сайті офіційного інтернет-представництва Президента України, набрала за чотири дні необхідні для її розгляду 25000 підписів! (https://bit.ly/2xj3jwy).
    Приписи статті 17 Конституції України визначають, що «Захист суверенітету і територіальної цілісності України, забезпечення її економічної та інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу".
    Україна - парламентсько-президентська республіка. Представники Українського народу в Верховній Раді України присягають на вірність Україні, відстоювати її суверенітет і незалежність, дбати про благо Вітчизни і добробут Українського народу (стаття 79 Конституції України).
    Керуючись статтями 1, 2, 3, 17, частиною третьою статті 89 Конституції України, статтями 87 та 88 Закону України "Про Регламент Верховної Ради України", Декларацією Верховної Ради України "Про боротьбу за звільнення України" від 20 березня 2014 року, просимо створити Тимчасову Спеціальну слідчу комісію Верховної Ради України для встановлення парламентського контролю щодо:
    1. Досудового розслідування кримінальних проваджень стосовно "мінських угод", укладених на шкоду гарантіям безпеки України за Будапештським меморандумом;
    2. Реалізації рекомендацій резолюції ПАРЄ від 9 квітня 2014 року №1988 (2014 року) "Останні події в Україні: загрози для функціонування демократичних інститутів" щодо укладення додаткових угод до Будапештського меморандуму, які б гарантували незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Довічне позбавлення волі за спекуляцію товарами першої необхідності (продуктами харчування, побутовою хімією, засобами гігієни), медичним обладнанням та лікарськими засобами під час карантину та надзвичайного стану.

    Підписів 187

    Днів залишилось 82

    Курій Василь Васильович
    Оприлюднена
    24 березня, 2020
    24 червня, 2020
    82
    187

    Внести зміни до Кримінального кодексу України, а саме призначення покарання - довічне позбавлення волі за спекуляцію товарами першої необхідності (продуктами харчування, побутовою хімією, засобами гігієни), медичним обладнанням та лікарськими засобами під час карантину та надзвичайного стану.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Щодо адміністативної та кримінальної відповідальності за реалізацію медичних препаратів та засобів захисту від зараження коронавірусом за завищеними, спекулятивними цінами в період карантину, пандемії та надзвичайної ситуації в Україні.

    Підписів 22

    Днів залишилось 81

    Желіхівський Олександр Миколайович
    Оприлюднена
    23 березня, 2020
    23 червня, 2020
    81
    22

    Прошу терміново внести на розгляд парламенту законопроект щодо адміністративної та кримінальної відповідальності фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців та керівників юридичних осіб за дії, пов'язані з реалізацією через мережу інтернет, торгівельні заклади медичних препаратів, засобів захисту від зараження коронавірусом за завищеними спекулятивними цінами в період карантину, пандемії, надзвичайного стану. При цьому слід встановити державне регулювання цін цими препаратами.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Компенсації фізичним особам які надають соціальні послуги.

    Підписів 2

    Днів залишилось 78

    Шокун Світлана Василівна
    Оприлюднена
    20 березня, 2020
    20 червня, 2020
    78
    2

    Прошу збільшити компенсаційну виплату особам які надають соціальні послуги, зокрема особам які наглядають за людьми старше 80-ти років, з 200 грн на місяць(!) хоча б до 3000 грн. 200 грн вистачає на 1 день, але ніяк не на місяць! Якщо враховувати пенсію людини старше 80-ти років, за якою наглядає певна особа, то вона у середньому дорівнює 3000 грн. На 3200 грн на місяць двом дорослим людям прожити НЕМОЖЛИВО, враховуючи те що окрім їжі треба ще куплять ліки, сплачувать комуналку, купувати одяг і т.і.!
    Я доглядаю за батьком якому 88 років. Він безпорадний як маленька дитина! Ми гуляємо разом і я піддержую його, бо якщо він спіткнеться і впаде то ніколи вже не підведеться!.. Лишати його вдома одного теж неможна, він робить неадекватні речі тому що деменція посилюється...Додатковий заробіток виключається...
    Будь ласка, зробіть це негайно!
    Ми теж хочемо ЖИТИ, бо зараз ВИЖИВАЄМО...!

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Збільшити пропускну здатність транспорту не зменшуючти захисту від коронавірусної інфекції.

    Підписів 2

    Днів залишилось 78

    Митрофанов Михайло
    Оприлюднена
    19 березня, 2020
    19 червня, 2020
    78
    2

    Закон #3219 створив складності з пересуванная громадян що дуже негативно відбивається на житті суспільства, зокроема економіки. І подекуда призводить до зворотніх наслідкив, збільшуючи ймовірніть зараження хворобою.

    Заходи, що переждбачає, відповідний закон обмежили пропускну здатнітність транспорту, і сворили скупчення людей на зупинках транспорту, аж до не можливості виконувати роботу. Пропоную змінити закон. І запровадити обмеження не на кількість пасажирів в салоні взагалі, а на кількість пасажирів в відокремленій зоні, блізькій до герметичної. (Такі зони перевізники зможуть створити оперативно, застосувавши матеріали що подволено використовувати санітарніми нормами, як то щільна тканина, міцна плівка до може кріпитися до дротяных каркасів і додатково герметизована стрічкою. Але кожна з зон має мати незалежныи вихід.) таким чином можна збвільшити пропускну здатьність транспорту відповідно кількості зон. (Таким чином автобус чи маршрутка з двома дверями переділена навпіл, зможе подвоїти кількість пассажирів, а якщо створити герметичну зону біля водія, то можна ще резервувати ще кілька місць. Віднявши власне водія від загальної кількості пассажирів. А автобусе де є 3 дверей і зокрема подвійні можна поділити на 4 зони, один з розділів створивши поміж половинками дверей, збільшивши кількість пасажирів до 40. Для перевозки ынвалыдів на візках є ручний підйомник котрий може знаходитись поміж зонами, слід деяку кількість автобусів не розділяти в тому місці де є такий підйомник. одну зону можна віділити для пассажирів літнього віку та з особливими потребами.)

    Також передбачити оперативну циркуляцію повітря в кожній зоні оперативно змонтованими присторями вентеляції, де циркуляція провітря дорівнюе обїему зони скажімо за 30 хвилин збільшити квоту пассажирів до 15, а за 15 хвилин до 20 осіб.

    Обидва заходи дозволять досягнути рентабельності роботи громадського транспорту, і необхідного обсягу перевезення пасажирів, для функціонування єкономіки.

    Питання оплати за проїзд розв'язувати індивідуально, можливо слід тлумачити відповідну норму відповідного закону що до можливості оплатити відповідно до незруностей нового закону, а також збільшити кількість зупинок протягом котрих пасажир має залишити салон транспорту якщо не мав можливості заплатити до 2-3.

    Адже черги зводять на нівець заходи передбачені законом. Яка якщо людина заразиться небезпечною форобою в черзі до транспорту нащо таке обмеження взагалі потрібне?

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Захист ФОП в період Карантину

    Підписів 1

    Днів залишилось 78

    олійник андрій валерійович
    Оприлюднена
    19 березня, 2020
    19 червня, 2020
    78
    1

    В період карантину у зв'язку з Коронавірусом у Світі, вважаю за необхідне в автоматичному режимі скасувати нарахування єдиного податку для ФОПа - платників єдиного податку 1-2 групи, які здійснюють іншу діяльність, крім продажу ліків та продуктових товарів (які потрапили під заборону здійснення підприємницької діяльності). У період вимушеної відпустки відшкодувати з Державного бюджету на особовий рахунок відповідним підприємцям, прожитковий мінімум протягом всього періоду дії карантину у зв'язку з Коронавірусом у Світі за кожен місяць. Ця дія вважатиметься соціальним захистом підприємців України в Европейському масштабі.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Ремонт доріг у міста України, на проблемних ділянках дороги під час Карантину!!! В першу чергу йдеться про дороги в містах, які в звичайний день перекривши на ремонт призведуть до обурень з боку населення, пробок та тривалих незручностей!

    Підписів 8

    Днів залишилось 78

    Валуйський Євген Андрійович
    Оприлюднена
    19 березня, 2020
    19 червня, 2020
    78
    8

    Зараз в Україні Карантин і дороги майже порожні і саме цим можно скористатись і люди скажуть владі дякую не тільки за бородьбу з Короновірусом.
    А оскільки скоро вибори у міськи ради, то якщо забов язати терміново робити критичні ділянки у містах на державному рівні то і + за це буде у президента та його партії, і всі автомобілісти скажуть дякую від щирого серця!
    Треба думати не тільки як боротися з Короновірусом а і думати про майбутнє України та їх громадянах.
    На сьогодні в кожному місті України є ділянки дороги які треба просто закрити на ремонт, але це не є можливим оскільки ці проблемни ділянки дуже важливі для кожного міста і саме по цім ділянкам безперервно курсує важливий для міста міський траспорт та тисячі авто.
    На сьогодні догоги порожні, руху по ним майже відсутній і найближчі 2 тижні так і буде а і можливо на 90% Карантин буде продовжено і саме цим треба користатися.
    Треба забов язати всіх Очильників ОДА , мерів всіх міст невідкладно та терміново перевірити стан доріг у містах і при необхідності зробити в першу чергу ремонт критичних ділянок під час Карантину!!!
    Давайте будемо дивитись реально, бородьба з Короновірусом добра справа і зараз весь світ працює над цим, но яке у нас майбутне коли навіть дороги відсутні.
    Забов язати треба на державному рівні та під контролем поліції, прокуратури.
    Карантин рано чи піздно скінчиться і нехай очільники ОДА та мери міст відзвітують перед народом та урядом, що вони ще зробили у своєму місті під час карантину, крім бородьби з Короновірусом!

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Незаконна діяльність, створення умов для підриву економіки країни, сприяння тероризму (на мою думку).

    Підписів 1

    Днів залишилось 75

    Райков Дмитро Миколайовіич
    Оприлюднена
    16 березня, 2020
    16 червня, 2020
    75
    1

    Щодо притягнення до відповідальності осіб, які спияли та сприяють розповсюдженню грального бізнесу в Україні, підривають морально-соціальний клімат в державі та підтримують фінансову економіку Росії (країни загарбника суверенної цілісності нашої держави).

    ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • звільнення учасників бойових дій від сплати судового збору у справах, пов’язаних з порушенням усіх без винятку їхніх прав

    Підписів 3

    Днів залишилось 75

    Білоборода Костянтин Іванович
    Оприлюднена
    16 березня, 2020
    16 червня, 2020
    75
    3

    Правові засади справляння судового збору, платників, об'єкти та розміри ставок судового збору, порядок сплати, звільнення від сплати та повернення судового збору визначені Законом України від 8 липня 2011 року № 3674-VI «Про судовий збір».
    Відповідно до Закону України від 22 травня 2015 року № 484-VIII (набрав чинності з 1 вересня 2015 року) «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо сплати судового збору» внесені зміни, зокрема, у ст. 5 Закону України «Про судовий збір» (пільги щодо сплати судового збору), а саме: відповідно до п. 13 ч. 1 зазначеної статті від сплати судового збору під час розгляду справи в усіх судових інстанціях звільняються учасники бойових дій, Герої України – у справах, пов'язаних із порушенням їхніх прав.
    Зазначена норма статті цього Закону не містить посилань на те, що позов має бути заявлений лише з підстав порушення прав та законних інтересів позивача саме як учасника бойових дій, а також у ній прямо та чітко не зазначено, що справа має стосуватись порушених прав саме позивача, що має статус учасника бойових дій, без уточнення характеру такого права та підстав його порушення.
    Відсутність механізму чіткого трактування та розуміння дійсного змісту вказаної норми п. 13 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір» не повинно впливати на гарантовані державою пільги при сплаті судового збору, порушувати та обмежувати права учасників бойових дій під час звернення їх до суду, у зв’язку з порушенням будь-яких їхніх прав, незалежно від характеру, предмета та підстав таких позовів.
    Таким чином, до 1 вересня 2015 року надання пільг зі сплати судового збору ветеранам війни та особам, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», було унормовано ч. 2 ст. 22 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», за змістом якої такі пільги надавалися у випадках, коли спір виник з відносин, що врегульовані безпосередньо цим Законом. Проте з 1 вересня 2015 року правове регулювання пільг стосовно сплати судового збору здійснюється на підставі п. 13 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір», який є спеціальним Законом і не містить жодних обмежень для учасників бойових дій щодо предмета судового захисту порушених прав.
    Звужене тлумачення п. 13 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір» є неправильним у контексті застосування принципу верховенства права.
    Європейський суд з прав людини неодноразово зазначав, що формулювання законів не завжди чіткі. Тому їх тлумачення та застосування залежить від практики. І роль розгляду справ у судах полягає саме в тому, щоб позбутися таких інтерпретаційних сумнівів з урахуванням змін у повсякденній практиці (див. mutatis mutandis рішення ЄСПЛ від 11 листопада 1996 року у справі «Кантоні проти Франції» («Cantoni v. France», заява № 17862/91, § 31-32), від 11 квітня 2013 року у справі «Вєренцов проти України» («Vyerentsov v. Ukraine», заява № 20372/11, § 65)).
    З наведеним погоджувався Верховний суд, який виклав відповідні висновки у постановах від 8.05.2018 року у справі №369/1052/16-ц та від 27.06.2018 року у справі №572/2088/17.
    Проте вже у постанові від 12.02.2020 року Велика палати Верховного суду у справі №545/1149/17 вказала, що п. 13 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір» має відсильний характер та не містить вичерпного переліку справ, в яких учасники бойових дій та прирівняні до них особи звільняються від сплати судового збору.
    Правовий статус ветеранів війни, забезпечення створення належних умов для їх життєзабезпечення та членів їх сімей, встановлені Законом України від 22 жовтня 1993 року № 3551-XII «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту». У статті 22 цього ж Закону передбачено, що особи, на яких поширюється дія цього нормативного акта, отримують безоплатну правову допомогу щодо питань, пов`язаних з їх соціальним захистом, а також звільняються від судових витрат, пов`язаних з розглядом цих питань.
    Перелік пільг учасникам бойових дій та особам, прирівняним до них, визначені у статті 12 цього Закону.
    Отже, вирішуючи питання про стягнення судового збору з особи, яка має статус учасника бойових дій (прирівняної до нього особи), для правильного застосування норм пункту 13 частини першої статті 5 Закону № 3674-VI суд має враховувати предмет та підстави позову; перевіряти чи стосується така справа захисту прав цих осіб з урахуванням положень статтей 12, 22 Закону № 3551-XII.
    Подібну правову позицію щодо застосування та тлумачення пункту 13 частини першої статті 5 Закону № 3674-VI викладено у постанові Великої Палати Верховного Суду від 09 жовтня 2019 року у справі № 9901/311/19 (провадження № 11-795заі19) та постанові Касаційного адміністративного суду у складі Верховного Суду від 21 березня 2018 року у справі № 490/8128/17 (провадження № К/9901/166/18, К/9901/30220/18). Підстави для відступу від неї відсутні.
    Такий висновок звужує обсяг прав учасників бойових дій щодо звільнення від сплати судового збору у справах, пов’язаних з порушенням усіх їхніх прав.
    За змістом ч.6 ст.13 Закону України «Про судоустрій та статус суддів» висновки щодо застосування норм права, викладені у постановах Верховного Суду, враховуються іншими судами при застосуванні таких норм права. З цієї підстави суди почали повертати подані учасниками бойових дій позовні заяви.
    Виправити ситуацію можливо лише шляхом внесення уточнень до Закону України «Про судовий збір».
    Водночас, з метою уникнення зловживанням правом найвищою судовою інстанцією тлумачення положень Закону України «Про судовий збір», необхідно передбачити право на звільнення від сплати судового збору учасників бойових дій безвідносно до предмета судового захисту порушених прав в Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
    Прошу внести зміни:
    - до п. 13 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір», виклавши його в такій редакції: «13) учасники бойових дій, постраждалі учасники Революції Гідності, Герої України - у справах, пов’язаних з порушенням усіх без винятку їхніх прав»;
    - до ст..12 Закону України від «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», доповнивши частину першу новим пунктом, яким передбачити звільнення учасників бойових дій від сплати судового збору у справах, пов’язаних з порушенням їхніх прав.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ