ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Оскаржити статус РФ як постійного члена з прпавом вето РБ ООН

    Підписів 2

    Днів залишилось 88

    Гужва Арсен Володимирович
    Оприлюднена
    24 вересня, 2021
    24 грудня, 2021
    88
    2

    Звернутись до ООН з питанням про невизнання Московщини постійним членом РБ ООН з правом вето. В статуті ООН немає згадки про РФ. 23 глава статуту називає СССР постійним членом Ради Безпеки, а не Росію. Питання про визнання РФ правонаступницею СССР не виносилось на голосування і не було погоджено всіма членами ООН.
    Треба терміново підняти це питання і прояснити статус РФ в ООН.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Розробити закон про націоналізацію облгазів.

    Підписів 1

    Днів залишилось 87

    Лебединець Маргарита Іванівна
    Оприлюднена
    23 вересня, 2021
    23 грудня, 2021
    87
    1

    Розробити закон про націоналізацію облгазів. В зв"язку з массовими недостовірними розрахунками за газ усьому населенню на протязі півроку. Відмова в перерахунку під різними приводами. Недостовірні перерахунки. Неможливість органів влади врегулювати ситуацію.

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Прирівняти громадян України до прав громадян Євросоюзу в трудових договорах на право працевлаштування по закордонним паспортам в країнах Євросоюзу.

    Підписів 0

    Днів залишилось 86

    Горбатюк Валерій Дмитрович
    Оприлюднена
    22 вересня, 2021
    22 грудня, 2021
    86
    0

    Спростити працевлаштування за кордоном для громадян України , без посередників та бюрократичних волокит ,дати можливість на самостійне працевлаштування і узаконити в раді Європи та прирівняти по трудовому договору громадян України до громадян Євросоюзу .Це буде одним із кроків України до вступу в Євросоюз та НАТО.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • ВИМАГАЄМО зняти з розгляду Проект Постанови «Про особливості поширення на вакцинованих осіб обмежень, встановлених з метою протидії поширенню пандемії гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» № 6002 від 07.09.2021 та не допускати до розгляду подібні постанови

    Підписів 800

    Днів залишилось 84

    Стахів Остап Васильович
    Оприлюднена
    20 вересня, 2021
    20 грудня, 2021
    84
    800

    Зважаючи на критичну ситуацію, що виникла внаслідок повалення конституційного ладу, спричиненого нехтуванням Конституції та Законів України, з метою недопущення поширення беззаконня Український народ постановляє:

    КОНСТИТУЦІЙНІ ПРАВА І СВОБОДИ ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА НЕ МОЖУТЬ БУТИ ОБМЕЖЕНІ, крім випадків, передбачених Конституцією України.

    Можуть встановлюватися ОКРЕМІ ОБМЕЖЕННЯ прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень в умовах воєнного або надзвичайного стану. Не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені статтями 24, 25, 27, 28, 29, 40, 47, 51, 52, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 цієї Конституції.

    Конституційний Суд України наголошує, що обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина є можливим у випадках, визначених Конституцією України. Таке обмеження можуть встановити, згідно закону — акту, ухваленому Верховною Радою України як єдиним органом законодавчої влади в Україні. Встановлення такого обмеження підзаконним актом суперечить статтям 1, 3, 6, 8, 19, 64 Конституції України. (п. 3.2 Рішення КСУ №10-р/2020 від 28.08.2020 р.).

    ВИМАГАЄМО:
    - зняти з розгляду у Верховній Раді України Проект Постанови «Про особливості поширення на вакцинованих осіб обмежень, встановлених з метою протидії поширенню пандемії гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» № 6002 від 07.09.2021 року та не допускати в подальшому до розгляду подібні постанови.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Педагогічних , науково-педагогічних працівників які виявляють неповагу до Захисників України , в своїй робочій діяльності , звільняти з роботи.

    Підписів 6

    Днів залишилось 81

    Дроник Павло Петрович
    Оприлюднена
    17 вересня, 2021
    17 грудня, 2021
    81
    6

    Депутатам Верховної Ради України доповнити до Закону про освіту ,
    Статтю 54 розділу 6 Законопроекту доповнити частиною 4 наступного змісту :

    ".4. Педагогічні , науково-педагогічні та наукові працівники , які виявляють неповагу до Конституції України , та законів України , державного устрою , територіальної цілісності України, державної мови, державного прапору , ,державного герба, державного гімну, захисників України підлягають звільненню з роботи та отримати заборону в подальшому викладати в освітніх закладах України."

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Звернення до Голови Верховної Ради з питань посилання суднобудування

    Підписів 26

    Днів залишилось 80

    Лисицький Віктор Іванович
    Оприлюднена
    16 вересня, 2021
    16 грудня, 2021
    80
    26

    № 42-21 Від 13.09.21
    Голові Верховної Ради України Дмитру Разумкову
    Вельмишановний Дмитро Олександрович!
    Ми рішуче підтримуємо реальну (!) новаторську активність Верховної Ради України котра радикально прискорює формування сучасної високоефективної законодавчої системи – основи швидкого укріплення і розвитку економіки нашої молодої держави.
    Впевнені: Саме тому нам вдасться стрімко підвищити і ефективність використання украй важливої конкурентної переваги України: морської індустрії у цілому і суднобудування, у тому числі.
    Виходячи із цих очевидних обставин Асоціація «Укрсудпром» рішуче підтримала ініціативу фахівців «Укроборонпрому» щодо створення "Стратегії розвитку суднобудівної промисловості України на період до 2030 року». Адже ми прекрасно розуміємо що це украй (!) важливий перший крок для системного відродження морської індустрії у цілому.
    Нашу позицію потужно підтримали учасники Круглого столу, котрий відбувся у Одесі 2 вересня цього року. Просимо розглянути Звернення учасників та сприяти проведенню парламентських слухань з необхідних законодавчих умов для стабільної роботи і розвитку морської індустрії, зокрема суднобудування..
    Додаток: Звернення учасників Круглого столу
    З повагою, Президент Асоціації «Укрсудпром», Державний службовець 1-го рангу
    Віктор Лисицький

    ЗВЕРНЕННЯ
    учасників Круглого столу
    Асоціації суднобудівників України «Укрсудпром»
    "Стратегія розвитку суднобудівної промисловості України на період до 2030 року – перший крок відродження морської індустрії".
    м. Одеса 2 вересня 2021 р.
    Асоціація суднобудівників України «Укрсудпром» (далі Асоціація) в рамках Загальних зборів Асоціації провели Круглий стіл на тему: "Стратегія розвитку суднобудівної промисловості України на період до 2030 року – перший крок відродження морської індустрії".
    Стратегія є основою для розроблення нових та перегляду існуючих нормативно-правових актів (у тому числі державних цільових програм) у сфері розвитку суднобудівного комплексу (кластеру).
    Учасники засідання Круглого столу обговорили проблеми і перспективи розвитку суднобудування та проєкт Стратегії розвитку суднобудівної промисловості України на період до 2030 року (далі Стратегія), який розробили фахівці ДК «Укроборонпром» разом з фахівцями Асоціації.
    Особливу увагу присутні звернули на те, що морська індустрія України у цілому та суднобудування зокрема, знаходиться в украй важкому стані. Держава несе величезні втрати ВВП – десятки млрд гривень щорічно.
    Причини.
    1. Відсутність цілісної системи регулювання розвитку морської індустрії, котра б фундаментально враховувала світовий досвід підтримки розвитку національного суднобудування та судноплавства та ліквідувала надмірне фінансове навантаження та зарегульованість господарської діяльності.
    2. Відсутність державного замовлення та ефективної державної кредитної підтримки національного суднобудування та судноплавства;
    3. Ігнорування світової практики державної підтримки розвитку морського потенціалу (практики США, Японії, Південної Кореї, Китаю та ін.).
    Однак слід зазначити, попри все – досі існують можливості для повноцінного відродження морської індустрії і, зокрема, одних із її найважливіших компонентів - суднобудування та судноремонту
    Аналізуючи підсумки роботи за останні 3 роки можна відзначити що:
    1. З 2018 року постійно збільшувалося будівництво суден. У 2020 році збільшилася не тільки кількість побудованих суден, але й їх сумарна валова місткість – 17807 тонн проти 16180 тонн у 2019 році. У той час, як в Європі, за даними ЮНКТД, обсяги будівництва зменшилися у 2020 році на 30 % (1 668 709 т проти 2 326 154 т).
    2. У 2020 році було побудовано 18 суден, що є найкращими показниками після 2013 р.
    3. Після семирічного простою, у 2019 році відновив роботу СЗ «Океан», а у 2020 році розпочав будівництво несамохідних суден.
    4. На ССЗ «НІБУЛОН» у 2019 році побудовано 140-метрове самохідне судно-перевантажувач, що є найбільшим судном, яке збудоване за останні 20 років.
    5. Судноремонтні підприємства «Дунайсудносервіс» і «Дунайсудноремонт» з 2019 року почали будувати несамоходні судна. Так у 2020 році вони побудували баржу довжиною 128 м, що є найбільшою за роки незалежності.
    6. За 2020 рік по проектах Морського Інженерного Бюро було побудовано і здано в експлуатацію 34 нових суден сумарним дедвейтом 195,6 тис. тонн (у 2019 році відповідно 24 та 181). Головні судна проєкту RSD59, RST12C, RSD32M та проекту PV300 увійшли до складу кращих суден 2018 року та 2020 року (Significant Ships) Британського Королівського товариства корабельних інженерів.
    7. За рівнем металоспоживання в галузі можна значною мірою судити про її стан. За даними ГМК «Центр» у різні роки динаміка поставок металопродукції «Метінвесту» українським корабелам була такою: 2018 рік – понад 20 тис. т; 2019 рік – понад 15 тис. т; 2020 рік – 10,5 тис. т.
    8. Вперше відбувається зменшення робочих місць у суднобудуванні та судноремонті, які пов’язані не тільки з епідемією COVID а й зменшенням замовлень на 2021 рік.
    9. Позитивні зрушення у суднобудуванні за ці роки відбувалися, в основному за рахунок будівництва СП «НІБУЛОН» власного річкового флоту, іноземних замовників, замовлень Міністерства оборони України та агрохолдингової компанії «АгроВіста» і судноплавної компанії «Грейн-Трансшипмент».
    Висновки: наші суднобудівні підприємства та проєктно – конструкторські організації мають достатній потенціал для будівництва різних типів суден і військових кораблів, проте відсутність державної підтримки та замовлень на внутрішньому ринку може привести до руйнації суднобудівного виробництва.
    На підставі цих стисло викладених фактів, учасники Круглого столу вирішили:
    1. Підтримати проєкт Стратегії та звернутися до РНБО і Кабінету Міністрів України щодо прискорення її затвердження та реалізації.
    2. Звернутися до Адміністрації Президента України щодо посилення контролю за виконанням Указу Президента України від 18 червня 2021 р. №372/2021 в частині військового суднобудування.
    3. Звернутися до Кабінету Міністрів України з проханням:
    Відновити «Координаційну раду з питань розвитку морської індустрії України». Це був постійно діючий колегіальний робочий орган Кабінету Міністрів України, призначений для розгляду проблем і перспективних завдань комплексу вітчизняної морської індустрії.
    4. Звернутися до Голови Верховної Ради України щодо проведення парламентських слухань з необхідних законодавчих умов для стабільної роботи і розвитку морської індустрії, зокрема суднобудування.

    Суднобудівники готові до поглибленого розгляду поставлених питань на самому високому рівні.

    Звернення погоджено з усіма учасниками Круглого столу.
    За дорученням учасників Круглого столу

    З повагою, Президент Асоціації,
    Державний службовець 1-го рангу

    Віктор Лисицький

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Комплексна програма розвитку автономної хутірської забудови сільських територій України

    Підписів 4

    Днів залишилось 77

    Сингалевич Сергій Васильович
    Оприлюднена
    13 вересня, 2021
    13 грудня, 2021
    77
    4

    За роки Незалежності України основний важіль виховання наступних поколінь віднесено на рівень родини. Нав'язування світовим співтовариством ідеології індивідуалізму призвело до сучасної кризи моралі, шлюбу, сім'ї, до розриву родинних зв'язків і унеможливлення використання вікового педагогічного досвіду українського народу.
    Статистичне дослідження 2010 року Міністерством сім'ї, молоді та спорту України зафіксувало, що третина сімей України прагнула спільного проживання родини. Але досі в країні навіть не проектується для них житло.
    Сучасні будівельні та промислові технології дозволяють звести для таких родин новітнє автономне житло. Та для цього потрібне удосконалення законодавчої і нормативної бази, випуск промисловістю України новітніх біохімічних реакторів, вентильних електродвигунів та генераторів, низьковольтного силового електрообладнання, тощо. Прикладом такого житла може бути проект ВВС.102-02-2012 "15 квартирний автономний житловий будинок", утримувачем оригіналу якого є Державне підприємство Виробниче об'єднання "Карпати", м.Івано-Франківськ.
    Зведенням таких будинків мав би опікуватися Технологічний парк "Новітнє село", та в цьому існують суттєві законодавчі і нормативні перепони:
    - відсутність права на інвестиційну діяльність у технологічного парку,
    - відсутність права на отримання кожним дорослим членом родини кредиту строком на 50 років для зведення спільного житла на селі,
    - відсутність права на зведення будівель вище 4-х поверхів на селі.
    Прошу народних депутатів розробити і прийняти Закони України:
    "Про хутірський тип комплексного автономного житлового будівництва на селі",
    "Про внесення змін до Житлового кодексу України",
    "Про внесення змін до Закону України "Про інвестиційну діяльність",
    "Про внесення змін до Закону України "Про спеціальний режим інноваційної діяльності технологічних парків",
    Надати доручення Кабінету Міністрів України на розробку і прийняття Постанови:
    "Про затвердження Державної програми розвитку виробничої бази новітнього комплексного автономного житлового будівництва на селі"
    "Про порядок виділення органами місцевого самоврядування земельних ділянок для зведення хуторів комплексної забудови"
    "Про організацію будівництва хуторів комплексної забудови в населених пунктах України"
    "Про введення в дію нових будівельних норм для зведення автономних багатоквартирних будинків та хуторів комплексної забудови"
    "Про порядок надання довгострокових кредитів населенню для зведення на селі комплексних хутірських забудов"
    "Комплексна програма розвитку автономної хутірської забудови сільських територій України"

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   ПРОМИСЛОВА ПОЛІТИКА   
  • Про необхідність прирівняти "Посвідчення щодо вільного володіння державною мовою" до "Державного сертифікату про рівень володіння державною мовою".

    Підписів 2

    Днів залишилось 77

    Рузяк Олександр Сергійович
    Оприлюднена
    13 вересня, 2021
    13 грудня, 2021
    77
    2

    В багатьох громадян України виникла проблема при призначенні на вищі або участі у конкурсах на інші державні посади через відсутність "Державного сертифікату про рівень володіння державною мовою". У більшості осіб в наявності є "Посвідчення щодо вільного володіння державною мовою", яке було отримано 2017-2019 рр. на підставі проходження відповідної атестаційної комісії, в якому зазначено, що "дія посвідчення про атестацію є безстроковою". Вважаємо за доцільне прирівняти "Посвідчення щодо вільного володіння державною мовою" до "Державного сертифікату про рівень володіння державною мовою" для подальшого використання в трудовій діяльності шляхом прийняття відповідних нормативно-правових актів.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Направление доли Украины СПЗ в МВФ (2,7 млрд дол) на создание общегосударственной цифровой системы прямого народовластия

    Підписів 1

    Днів залишилось 77

    Зорін Юрій Леонідович
    Оприлюднена
    13 вересня, 2021
    13 грудня, 2021
    77
    1

    В связи с тем, что 23 августа Украина получила на свой счет в МВФ 1,9 млрд специальных прав заимствования (около 2,7 млрд долл) в рамках распределения 650 млрд долл между странами-членами,
    предлагаю направить эти средства для создания критически важной для осуществления прямого народовластия в Украине цифровой инфраструктуры, которая включает в себя:
    1)обеспечение каждого гражданина персональным цифровым устройством для голосования (ПЦУГ) (Ссылка на петицию https://itd.rada.gov.ua/services/Petition/Index/9380);
    2)проведение обязательного целевое обучение (ЛИКБЕЗ цифрового народовластия) всех граждан Украины начиная с 18 лет правилами пользования ПЦУГ;
    3)создание общегосударственной системы электронного голосования, референдумов и местных региональных опросов общественного мнения (Ссылка на петицию https://itd.rada.gov.ua/services/Petition/Index/8167), которые проводятся по важным вопросам общественной и политической жизни Украины в процессе становления гражданского общества и создания системы прямого народовластия.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Вдосконалення пам`яткоохоронного законодавства України

    Підписів 5

    Днів залишилось 64

    Косяченко Нікіта Олександрович
    Оприлюднена
    31 серпня, 2021
    30 листопада, 2021
    64
    5

    Чинне законодавство з охорони культурної спадщини містить велику кількість недосконалостей, якими користуються будівельні компанії, для яких важливіше отримати прибутки ніж зберегти унікальне обличчя міста. В своїй петиції я запропоную шляхи вирішення даної проблеми, які унеможливлять спотворення історичних ареалів міст в результаті переходу від охорони конкретної пам’ятки до охорони архітектурного середовища, в якому вона знаходиться. В Законі «Про охорону культурної спадщини» не прописано чітких критеріїв щодо встановлення охоронних зон пам`яток – їх межі фактично на власний розсуд встановлює місцева влада шляхом розробки історико-архітектурного опорного плану. В результаті такого підходу охоронна зона може охоплювати лише 10 метрів навколо пам’ятки, що є абсолютно недостатнім для збереження середовища, в якому знаходиться пам’ятка. Необхідно в зазначеному Законі встановити мінімальні межі охоронних зон: для пам`ятки місцевого значення – в межах кварталу, в якому вона розташована, а для пам`ятки національного значення - в межах кварталу, в якому вона розташована та в межах прилеглих до нього кварталів. Що стосується режимів використання охоронних зон, то тут ситуація є недостатньо визначеною, але достатньо заплутаною, при чому заплутаною спеціально, з метою спрощення життя будівельному бізнесу. На сьогоднішній день, будь яке будівництво в межах історичного ареалу населеного пункту необхідно проводити після погодження з Міністерством культури. Але дію наказу Міністерства культури, який визначав межі історичного ареалу Києва, було зупинено в 2014 р., в результаті чого для початку будівельних робіт в історичному центрі Києва не потрібно погоджувати проектну документацію з Міністерством. Але якщо би даний наказ не було зупинено, то виникає питання: а як саме Міністерство під час погодження проекту повинно визначати, давати дозвіл на будівництво, чи не давати? Також існує таке поняття, як «центральна планувальна зона м.Києва», встановлене в Генеральному плані. Єдиним її обмеженням є обмеження висоти до 27 м. Тобто, зараз на абсолютно законних підставах в кварталі, який складають 2-3-поверхові будинки віком більше сотні років, можна збудувати дев’ятиповерхівку, яка буде повністю дисонувати з навколишнім архітектурним середовищем. З метою спрощення викладення вимог та режимів використання історичних ареалів міст та охоронних зон пам’яток пропоную замість вищезгаданих норм внести зміни до Закону «Про охорону культурної спадщини», заборонивши в охоронних зонах будь яке будівництво, крім відбудови в початковому вигляді споруд, які були збудовані протягом однієї історичної епохи з пам`яткою. Також необхідно заборонити реконструкцію історичних споруд, які не мають статусу пам’ятки архітектури, але знаходяться в межах охоронної зони іншої пам’ятки, що призведе до зміни поверховості або зовнішнього вигляду фасаду. Пропоную доповнити даний Закон нормою, яка б заборонила встановлювати на історичних спорудах в межах охоронних зон великі вивіски, антени, кондиціонери, засклені балкони та все, що спотворює фасад. Великим недоліком Закону є норма, згідно якої пам`ятки, що були зруйновані, виключаються з реєстру. Цією шпариною користуються забудовники, які умисно доводять пам`ятку до руйнування, а після цього на абсолютно законних підставах її зносять та будують на цьому місці чергову багатоповерхівку. Для того, щоб на 100% гарантувати збереження пам`яток, необхідно виключити з Закону дану норму та зобов`язати власника земельної ділянки у випадку руйнування пам`ятки відбудувати її в початковому вигляді.

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • 30 років суперечок чому «Україна» Тараса Петриненка досі не офіційний Гімн молодої держави

    Підписів 4

    Днів залишилось 60

    Харитонов Олексій Олександрович
    Оприлюднена
    26 серпня, 2021
    26 листопада, 2021
    60
    4

    Впродовж 30 років на очах кожного бриніла сльоза в усі часи і революції, коли звучить неофіційний Гімн України - «Україна» у виконанні автора слів та музики - Тараса Петриненка.

    Виходячи з того, що молода і прогресивна країна (якою я вважаю Україну) може собі дозволити перегорнути сторінку і йти шляхом, який суперечить минулим надбанням (Євроінтеграція, безвіз, чи вступ у НАТО) - пропоную на розгляд питання визнання пісні Тараса Гаринальдовича Петриненка «Україно» офіційним Гімном сучасної України. Ця пісня сповнена патріотизму та любові до батьківщини, про що можна стверджувати навіть після фіналу Параду на честь 30ї незалежності України.

    Нагадаю, що пісня «Україно» була написана у 1987 році і прозвучала на теренах ще радянського телебачення. На мою думку ця пісня допомогла більшості українців самоідентифікувати себе українцями і вийти зі складу радянського союзу за допомогою референдуму 24 грудня 1991 року.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Щодо встановлення пенсій за особливі заслуги громаднам, нагородженим Почесною Грматою ВР України або Грамотою ВР України

    Підписів 2

    Днів залишилось 60

    Воробййов Олександр Іванович
    Оприлюднена
    26 серпня, 2021
    26 листопада, 2021
    60
    2

    Україна 24 серпня 2021 р. відзначає 30 річчя створення Незалежної Держави. Разом з тим Верховна Рада України не повністю віддає шану тим особам, яких нагороджує своїми відзнаками, Почесною Грамотою ВРУ, або Грамотою ВРУ.
    Невже в радянські часи особи нагороджені Грамотами ВР УРСР були більш заслуженими ? Чому в Законі України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною" вказані тільки особи нагороджені Грамотами ВР УРСР. Складається враження, що Верховна Рада України 30 років свідомо вважає, що громадяни України - особи яких вона нагороджує Грамотами ВРУ меншвартостні по відношенню до громадян колишньої УРСР.
    Прошу, як можна скоріше, підтримати законопроект №3002а "Щодо встановлення пенсій за особливі заслуги громадянам, нагородженим Почесною Грамотою Верховної Ради України, або Грамотою Верховної Ради України"

    З повагою учасник бойових дій Олександр ВОРОБЙОВ

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Вимога ЕС: Україна зобов'язана НЕГАЙНО ратифікувати Римський статут міжнародного кримінального суду

    Підписів 2

    Днів залишилось 60

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    26 серпня, 2021
    26 листопада, 2021
    60
    2

    З українських ЗМІ:
    "Потом будет поздно": в ЕС призвали Киев срочно ратифицировать Римский статут.
    Посол Европейского Союза в Украине Хьюг Мингарелли призвал Киев уже в 2019 году ратифицировать Римский статут, чтобы Международный уголовный суд мог начать рассмотрение уголовных дел, переданных Украиной. Об этом он сказал во время 40-го ежегодного форума транснациональной Сети членов парламентов "Парламентарии за глобальные действия" (Parliamentarians for Global Action) и 10-й Консультативной ассамблеи парламентариев за Международный уголовный суд и верховенство права, которые проходят в Верховной Раде.
    Дипломат напомнил, что ратификация Римского статута Украиной была прописана в Соглашении об ассоциации между Украиной и Европейским Союзом".

    З українських ЗМІ:
    "Рябошапка пообещал наконец-то ратифицировать Римский статут.
    Прямая речь: "Один из приоритетов – наконец ратифицировать Римский статут международного уголовного суда, подписанный почти 20 лет назад".
    Детали: На заседании речь шла о наработке правовых оснований для возвращения оккупированных территорий Донбасса и Крыма.
    Рябошапка пообещал подготовить концепцию переходного правосудия и имплементировать нормы и принципы международного гуманитарного и уголовного права.
    Почему это важно: Ратификация Римского статута международного уголовного суда является частью Соглашения об ассоциации с ЕС. Это международное обязательство.
    Преступления, совершенные на территории Украины в связи с войной, являются юрисдикцией МКС. Ратификация также гарантирует невозможность избежания наказания за международные преступления.
    Присоединение Украины к МКС стимулирует работу правоохранительной и судебной систем. Суд может начать производство, когда национальная правоохранительная система не может или не хочет самостоятельно расследовать тяжкие преступления".

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ НЕГАЙНУ РАТИФІКАЦІЮ Верховною Радою України Римського статуту міжнародного кримінального суду

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Ратифікація Стамбульської конвенції

    Підписів 2

    Днів залишилось 54

    Козак Богдан Володимирович
    Оприлюднена
    20 серпня, 2021
    20 листопада, 2021
    54
    2

    Конвенція Ради Європи про запобігання насильству стосовно жінок і домашньому насильству (Стамбульська конвенція) — це міжнародна угода Ради Європи щодо насильства проти жінок та домашнього насильства.

    Стамбульська конвенція — революційний документ, адже вона:
    -- комплексна, бо охоплює низку заходів з запобігання та протидії насильству, захисту його жертв, переслідування та покарання кривдників і вбудовані підходи;
    -- визнає насильство стосовно жінок водночас і порушенням прав людини, і видом дискримінації;
    -- встановлює чіткий зв'язок між досягненням рівноправності між жінками і чоловіками та викоріненням насильства над жінками;
    -- пропонує державам встановити кримінальну відповідальність за основні види насильства стосовно жінок (такі як переслідування, примусовий шлюб, ушкодження жіночих геніталій, примусовий аборт, примусова стерилізація) і забезпечити належні та ефективні міри покарання за насильство;
    -- пропонує підхід для ефективного припинення насильства стосовно жінок та домашнього насильства, що закликає всі відповідні залучені органи, установи та громадські організації до координованої співпраці;
    -- оснащена потужним і незалежним механізмом контролю реалізації на національному рівні, в якому активну роль гратимуть національні парламентарі.

    Україна 7 листопада 2011 року підписала Стамбульську конвенцію, але ДОСІ не ратифікувала її.

    Ратифікація цієї конвенції є не лише ще один крок до Європи, а й також важливий захід по захисту прав людини в Україні, а отже буде сприяти підвищенню загального блага.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Щодо обов"язкової стерилізації власних тварин - котів та собак з метою зменшення кількості безпритульних

    Підписів 82

    Днів залишилось 54

    Букач Ірина Вадимівна
    Оприлюднена
    20 серпня, 2021
    20 листопада, 2021
    54
    82

    Кількість безпритульних тварин на вулицях міст і сіл України неупинно зростає, попри постійну роботу волонтерів по стерилізації та прилаштуванні тварин, які не мають власників.
    Не секрет, що чисельність безпритульних зростає за рахунок вивезених з домогосподарств виводків тварин. Вивезені та покинуті на призволяще, а це переважно молоді тварини - цуценята та кошенята, опиняються в жорстких і незвичних для них умовах, таких, як відсутність їжі, тепла, гідного місця для життя. Вони помирають у страшних муках, їх женуть від житла, їх вбивають, вони зазнають жахливих мук.
    Через значну кількість тварин - безхатьків на вулицях, та зростаючу кількість кричущих випадків вбивства або жорстокого ставлення до тварин в цілому, Україна має негативний імідж серед цивілізованих країн світу.
    З метою подолання негуманного сталення до тварин, виховання у населення шанобливого ставлення до чужого життя, зменшення чисельності безпритульних тварин, покращення іміджевого статусу держави, пропонуємо Верховній Раді України ініціювати, розробити та ухвалити закони та внесення змін до існуючих, щодо :
    - обов"язкової стерилізації власних тварин - котів та собак, які знаходяться на утриманні в домогосподарствах і не представляють племенної цінності, про що мають відповідні відмітки в паспортах (або відсутність паспортів взагалі), силами та коштами власників та місцевих рад, зоозахисних громадських об"єднань, тощо. (Виняток щодо стерилізації - вік тварини та протипоказ ветлікаря.);
    - обов"язкової стерилізації безпритульних тварин силами та коштами місцевих рад, зоозахисних громадських об"єднань. (Наразі стерилізація безпритульних тварин в містах відбувається головним чином силами волонтерів, проте цього замало);
    - облік усіх, належних домогосподарству тварин - собак та котів, з метою контролю їх кількості;
    - посилення відповідальності власників домогосподарств, які допустили вивезення приплоду;
    - відповідальність власників, які уникають стерилізації тварин та/або постановки їх на облік;
    - покласти контроль та відповідальність за втілення у життя прийнятих законів на органи місцевого самоврядування, органи поліції .
    На часі змінювати ставлення громадян до такого явища, як безпритульність тварин, потрібно зменшувати їх кількість на вулицях населених пунктів у єдиний гуманний спосіб, яким є стерилізація безпритульних тварин, а також тварин із власних домогосподарств.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Налоги для церквей и храмов

    Підписів 2

    Днів залишилось 47

    Подкова Евгений Николаевич
    Оприлюднена
    13 серпня, 2021
    13 листопада, 2021
    47
    2

    Церкви и храмы, по сути своей, являются бизнес объединениями со своими уставами предприятий, и доходами.
    Предлагается взымать налог на прибыль с каждой церкви (в соответствии с хозяйственной деятельностью: продажа атрибутики, выращивание и животных, производство и пр) и ввести декларирование доходов для церковнослужителей.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Повернути обов'язок поліцейського, щодо складання протоколу за порушення ПДР, у разі якщо водій заперечує правопорушення

    Підписів 3

    Днів залишилось 45

    Грищук Іван Вікторович
    Оприлюднена
    11 серпня, 2021
    11 листопада, 2021
    45
    3

    Відповідно до ч. 1 ст. 6 Конвенції про захист прав і основоположних свобод людини кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов'язків цивільного характеру або встановить обґрунтованість будь-якого висунутого проти нього кримінального обвинувачення. Судове рішення проголошується публічно, але преса і публіка можуть бути не допущені в зал засідань протягом усього судового розгляду або його частини в інтересах моралі, громадського порядку чи національної безпеки в демократичному суспільстві, якщо того вимагають інтереси неповнолітніх або захист приватного життя сторін, або - тією мірою, що визнана судом суворо необхідною, - коли за особливих обставин публічність розгляду може зашкодити інтересам правосуддя.
    Відповідно до ст. 62 Конституції України особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду.
    Європейський суд прав людини у справі "Надточій проти України" наголосив, що конституційні та міжнародні права та гарантії, закріплені Конституцією України та міжнародними нормативно-правовими актами, згодами на обов'язковість виконання яких надана Верховною Радою України, застосовуються не тільки під час розгляду кримінальних справ, а тому числі й під час розгляду справ про адміністративне правопорушення.
    Також у цій справі, ЄСПЛ визнав карний характер Кодексу України про адміністративне правопорушення. З огляду на таке, законодавче врегулювання процедури розгляду справ про адміністративні правопорушення, в частині належного забезпечення прав та свобод людини, потребує значного доопрацювання.
    Стаття 258 Кодексу України про адміністративні правопорушення визначає випадки коли протоколи про адміністративне правопорушення не складаються, а постанова по справі про адміністративне правопорушення виноситься на місці.
    Так, зокрема, відповідно до ч. 2 ст. 258 КУпАП, протокол про адміністративне правопорушення не виноситься, коли розгляд справи про адміністративне правопорушення віднесено до компетенції органів Національної поліції України. Під дію цієї норми підпадають, серед іншого, випадки притягнення водіїв наземних транспортних засобів до адміністративної відповідальності за порушення Правил дорожнього руху України.
    Не заперечуємо, що ця норма значно полегшує процедуру притягнення до адміністративної відповідальності водіїв та виключає певні корупційні ризики.
    Однак, на ділі, працівники органів Національної поліції зловживають цією нормою, виносячи постанови про накладення адміністративного стягнення, за принципом "я винесу постанову, а ви ідіть і оскаржуйте", навіть, якщо поліцейський неправий, або особа заперечує правопорушення. Усе це, через норму ч. 5 ст. 258 КУпАП, яка передбачає, що протокол про адміністративне правопорушення не складається, у разі вчинення правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху.
    Постає питання: а чи дійсно така "презумпція правомірності дій поліцейського" допомогає у побудові правової та соціальної держави? Чи належним чином ми забезпечуємо права і свободи громадян? Чи буде малозабезпечена особа доводити свою невинуватість за 450 грн судового збору та 1000 грн правничої допомоги? Певне, що ні. Таким чином, держава фактично змушує особу визнати себе винуватою.
    Ми вважаємо, що це не є вірним.
    А відтак, просимо:
    1. Внести зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, зокрема, до ч. 5 ст. 258, замінивши слова "правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, у тому числі зафіксованих в автоматичному режимі" на "правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксованих в автоматичному режимі", та внести відповідні зміни до інших норм КУпАП.
    2. Передбачити, у КУпАП та Законі України "Про судовий збір", що у випадку доведення в суді невинуватості водія, поліцейський, що склав протокол, зобов'язаний сплатити судовий збір та відшкодувати особі усі її витрати, пов'язані з розглядом справи.
    Водії також мають право на справедливий суд! Поліцейські не є господарями у цій державі, мають дотримуватися констиутційних прав людини! Такі зміни стануть запобіжником у винесенні неправомірних постанов та протоколів!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Про забезпечення ОБРАННЯ СУДДІВ, в тому числі Конституційного суду, НАРОДОМ України на відповідних ВИБОРАХ, згідно статті 5 Конституції України

    Підписів 5

    Днів залишилось 45

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    11 серпня, 2021
    11 листопада, 2021
    45
    5

    Статтею 5 Конституції України встановлюється, що єдиним джерелом влади в Україні є народ, народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади.

    Статтею 6 Конституції України встановлюється, що державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову.

    Тобто судова влада є окремою гілкою влади.

    Тоді чому судову владу, в тому числі Конституційний суд, формує Президент України (тобто виконавча гілка влади) і Верховна Рада України (тобто законодавча гілка влади), а не народ України, який є єдиним джерелом влади для всіх гілок влади ?

    Тобто в Конституції України Верховною Радою и Президентом, які самостійно склали цю Конституцію України, без всенародного обговорення, а потім її самостійно прийняли, без затвердження Конституції України всенародним голосуванням, вони підкорили себе судову гілку влади, чим було узурповано основне право народу - бути єдиним джерелом влади для всіх гілок державної влади.

    Саме тому Верховна Рада і Президент України постійно самовільно змінюють Конституцію України, як їм хочеться, без участі українських громадян, хоч єдиним джерелом влади є народ України.

    Вважаю, що ВСЯ судова гілка влади, в тому числі Конституційний суд, ПОВИННА обиратися народом України на відповідних виборах, щоб служити тільки народу України та бути незалежною по відношенню до інших гілок державної влади, щоб повністю відповідати статтям 5 і 6 Конституції України.

    В зв'язку з вищенаведеним,ВИМАГАЮ народних депутатів України:

    1.ВІДНОВИТИ право народу України бути єдиним джерелом влади для усіх гілок державної влади в Україні, згідно статті 5 Конституції України;

    2.ВНЕСТИ до Верховної Ради України проект змін до Конституції України щодо НЕЗАЛЕЖНОСТІ судової гілки державної влади та ОБРАННЯ її народом України на відповідних виборах, що буде повністю відповідати статтям 5 і 6 Конституції України;

    3.ЗАТВЕРДИТИ Конституцію України на Всенародному голосуванні, щоб ніхто крім народу України не міг її змінювати

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ЗБІЛЬШИТИ, до встановлених прожитковим мінімумом, соціальні НОРМАТИВИ споживання житлово-комунальних послуг, які значно ЗМЕНШИВ Уряд Гройсмана

    Підписів 5

    Днів залишилось 40

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    06 серпня, 2021
    06 листопада, 2021
    40
    5

    Статтею 1 Закону України "Про прожитковий мінімум" встановлено, що:
    "Прожитковий мінімум - вартісна величина достатнього для забезпечення нормального функціонування організму людини.... мінімального набору послуг (далі - набір послуг), необхідних для задоволення основних соціальних і культурних потреб особистості".

    Статтею 2 Закону України "Про прожитковий мінімум" встановлено, що:
    "Прожитковий мінімум застосовується для:
    - визначення державних соціальних гарантій і стандартів обслуговування та забезпечення в галузях охорони здоров'я, освіти, соціального обслуговування та інших".

    Статтею 3 Закону України "Про прожитковий мінімум" встановлено, що:
    "До набору послуг включаються житлово-комунальні, транспортні, побутові послуги, послуги зв'язку, закладів культури, освіти, охорони здоров'я та інші.
    Набір послуг формується уповноваженими центральними органами виконавчої влади у сферах надання відповідних послуг.
    Основними принципами формування набору послуг є:
    - визначення житлово-комунальних послуг (по водопостачанню, теплопостачанню, газопостачанню, електропостачанню, водовідведенню, утриманню та експлуатації житла та прибудинкових територій, сміттєзбиранню, утриманню ліфтів) виходячи із соціальної норми житла та нормативів споживання зазначених послуг".

    З українських ЗМІ:

    - Слово і діло. Кабмин снизил социальные нормативы тепло-, газо- и электроснабжения:
    "Кабинет министров Украины понизил социальные нормативы тепло-, газо- и электроснабжения с 1 мая 2017 года.
    Об этом говорится в постановлении №51 от 6 февраля, передает «Слово и Дело».
    Согласно информации, правительство уменьшило социальные нормы потребления газа с 5,5 до 5 куб. м на 1 кв. м отопительной площади.
    Также Кабмин понизил нормативы потребления тепловой энергии для централизованного отопления (теплоснабжения) абонентами, жилые дома которых оборудованы домовыми или квартирными приборами учета, с 0,0548 Гкал до 0,0431 Гкал на 1 кв. м отапливаемой площади в месяц в отопительный период.
    Нормативы по электрической энергии для индивидуального отопления снижены с 65 кВт·ч до 51 кВт·ч на 1 кв. м отапливаемой площади.
    Снижение социальных нормативов тепло-, газо- и электроснабжения было одним из условий Международного валютного фонда для получения Украиной следующего транша кредита.
    Ранее сообщалось, что Кабинет министров Украины рассматривает возможность уменьшения социальной нормы потребления газа с 5,5 до 4 куб. м на 1 кв. м в 2019 году".

    Тобто, Уряд Гройсмана, значно зменшивши соціальні нормативи тепло-, газо- і електропостачання, погіршив добробут громадян України, зробивши їх жебраками.

    В зв'язку з вищенаведеним ВИМАГАЮ від народних депутатів України:

    1.Збільшити, до встановлених прожитковим мінімумом, соціальні нормативи споживання житлово-комунальних послуг, які значно зменшив Уряд Гройсмана;

    2.ВСТАНОВИТИ реальний прожитковий мімімум, який включає ВСЮ (повну) суму житло-комунальних тарифів

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • GDPR (General Data Protection Regulation). Прийняти в Україні Закон "Про Загальний регламент по захисту даних". https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/PDF/?uri=CELEX:32016R0679

    Підписів 6

    Днів залишилось 39

    Шишкарьов Костянтин
    Оприлюднена
    05 серпня, 2021
    05 листопада, 2021
    39
    6

    GDPR (General Data Protection Regulation). Просимо прийняти в Україні Закон "Про Загальний регламент по захисту даних".

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/984_008-16#Text

    https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/PDF/?uri=CELEX:32016R0679

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ