ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Скасувати в Україні, перехід на літній час.

    Підписів 1

    Днів залишилось 91

    Крук Андрій Олександрович
    Оприлюднена
    24 березня, 2017
    24 червня, 2017
    91
    1

    Перехід на зимовий, чи літній час, погано впливає на здоров`я людей. Скасувати зміну часу, та залишити в Україні, зимовий, або літній час.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Разрешить международным службам связи пересылку любых документов, удостоверяющих личность.

    Підписів 2

    Днів залишилось 90

    Айдинова Гульсина Сагидулловна
    Оприлюднена
    23 березня, 2017
    23 червня, 2017
    90
    2

    1. Ни для кого не секрет, что многие жители Украины находятся за границей - кто -то поехал на заработки, кто-то учится, некоторые - создали семью. Речь не идет об иностранных гражданах, речь идет о гражданах Украины. Очень часто они сталкиваются с проблемой отсутствия документов. Порой бывает так - родители или родственники просят их выслать документы для оформления различных сделок, например, оформление наследства и др. И что мы видим? Из-за границы они высылают любые бумажные документы без волокиты, свободно, по первому изъявлению желания, будь то украинский паспорт, свидетельство о рождении, идентификационный код, школьный аттестат и др. Украинцы впоследствии не могут выслать их назад. С нашей стороны стоит запрет. То есть, мы видим, что наши близкие люди и мы сами вынуждены страдать.
    2. конца не понятно - в чем смысл, приоритет одностороннего блокирования возможностей украинцев в использовании международных служб связи (почты, ТММ, DHL и др.) в пересылке бумажных документов?
    3. Всплывает еще одна проблема, связанная с этим вопросом - один Закон блокирует исполнение другого Закона. К примеру, отсутствие украинского паспорта за границей (при условии невозможности высылки), тянет за собой новое нарушение Закона, который гласит о своевременном наклеивании фотографии по достижению определенного Законом возраста. Наши соотечественники за границей могли бы не нарушать Закон, обратившись в посольство Украины той страны, где проживают. Возникает вопрос: "Почему из-за границы можно пересылать к нам на Украину любые документы, а украинцам-нельзя? Украинцы - хуже?"
    4. Верховная Рада на своем заседании должна возвратиться к теме - "о предоставлении украинцам, одинаковой со многими странами, возможности пользоваться услугами международной почты на территории Украины и беспрепятственно пересылать любые (можно застрахованные) документы с оплатой услуги в денежном эквиваленте, рассчитывая на целостность и сохранность корреспонденции. В случае потери - денежная компенсация, выраженная в страховочной сумме.

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • "Зелений" тариф для суб’єктів господарювання, які виробляють електричну енергію, використовуючи технології спалювання твердих побутових відходів.

    Підписів 1

    Днів залишилось 89

    Демчішин Олександр Олександрович
    Оприлюднена
    22 березня, 2017
    22 червня, 2017
    89
    1

    Прошу розглянути електронну петицію про встановлення «зеленого» тарифу для суб’єктів господарювання, які виробляють електричну енергію, використовуючи технології спалювання твердих побутових відходів.
    Метою даної петиції є вирішення наступних основних екологічних та енергетичних питань:
    - переробка та утилізація великого об’єму твердих побутових відходів великих міст України;
    - впровадження альтернативного джерела енергії, яке поступово замінить частку генерації електроенергії вугільних ТЕС;
    - поліпшення умов для залучення інвестицій у нове будівництво від міжнародних фінансових установ.
    Пропонується внесення змін до деяких Законів України щодо встановлення "зеленого" тарифу на електричну енергію, вироблену з використанням технологій спалювання твердих побутових відходів
    I. Внести зміни до наступних законів України:
    1. Абзац другий статті 1 Закону України "Про альтернативні джерела енергії" (Відомості Верховної Ради України, 2003, N 24, ст. 155 із наступними змінами) викласти у такій редакції:
    "альтернативні джерела енергії - відновлювані джерела енергії, до яких належать енергія сонячна, вітрова, геотермальна, гідротермальна, аеротермальна, енергія хвиль та припливів, гідроенергія, енергія біомаси, газу з органічних відходів, газу каналізаційно-очисних станцій, біогазів, та вторинні енергетичні ресурси, до яких належать доменний та коксівний гази, газ метан дегазації вугільних родовищ, спалювання твердих побутових відходів, перетворення скидного енергопотенціалу технологічних процесів;
    2. У статті 17-1 Закону України "Про електроенергетику" (Відомості Верховної Ради України, 1998 р., № 1, ст. 1 із наступними змінами):
    1) доповнити частиною такого змісту:
    "Зелений" тариф для суб’єктів господарювання, які виробляють електричну енергію, використовуючи технології спалювання твердих побутових відходів, встановлюється на рівні роздрібного тарифу для споживачів другого класу напруги на січень 2009 року, визначеного із застосуванням тарифного коефіцієнта, що застосовується для пікового періоду часу (для тризонної тарифної класифікації), помноженого на коефіцієнт "зеленого" тарифу для електроенергії, виробленої з використанням технологій спалювання твердих побутових відходів ".
    2) Категорії об’єктів електроенергетики, для яких застосовується "зелений" тариф доповнити частиною такого змісту:
    "для електроенергії, виробленої з використанням технологій спалювання твердих побутових відходів";
    3) Коефіцієнт "зеленого" тарифу для об’єктів або його черг/пускових комплексів, введених в експлуатацію для електроенергії, виробленої з використанням технологій спалювання твердих побутових відходів доповнити наступними значеннями:
    по 31.03.2013 включно - "2,3";
    з 01.04.2013 по 31.12.2014 - "2,3"
    з 01.01.2015 по 30.06.2015 - "2,07";
    з 01.07.2015 по 31.12.2015 - "2,3";
    з 01.01 2016 по 31.12.2016 - "2,3";
    з 01.01.2017 по 31.12.2019 - "2,3";
    з 01.01.2020 по 31.12.2024 - "2,3";
    з 01.01.2025 по 31.12.2029 - "2,07".

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ПРОМИСЛОВА ПОЛІТИКА   
  • Зміна пункту 2.4 Правил дорожнього руху

    Підписів 1

    Днів залишилось 89

    Карабут Сергій Ігорович
    Оприлюднена
    22 березня, 2017
    22 червня, 2017
    89
    1

    Прошу Верховно Раду України розглянути зміну в пункт 2.4 правил Дорожнього руху України, у зв'язку із підміною понять і конфліктності з іншими правовими актами України. Про що мова? Мова про те, що у сьогоднішній редакції цей пункт прямо дозволяє співробітникам поліції вимагати від водіїв пред'явлення документів без будь-якої причини, що у свою чергу є грубим порушенням законодавства України. Тому прошу змінити пункт 2.4:
    Є зараз: "На вимогу працівника міліції водій повинен зупинитися з дотриманням вимог цих Правил, а також:
    а) пред'явити для перевірки документи, зазначені в пункті 2.1;
    б) дати можливість перевірити номери агрегатів і комплектність транспортного засобу;
    в) дати можливість оглянути транспортний засіб відповідно до законодавства за наявності на те законних підстав, у тому числі провести з використанням спеціальних пристроїв (приладів) перевірку технічного стану транспортних засобів, які відповідно до законодавства підлягають обов'язковому технічному контролю"

    Змінити: "На вимогу працівника міліції водій повинен зупинитися з дотриманням вимог цих Правил, а також:
    а) пред'явити документи відповідно до законодавства за наявності на те законних підстав, зазначені в пункті 2.1;
    б) дати можливість перевірити номери агрегатів і комплектність транспортного засобу;
    в) дати можливість оглянути транспортний засіб відповідно до законодавства за наявності на те законних підстав, у тому числі провести з використанням спеціальних пристроїв (приладів) перевірку технічного стану транспортних засобів, які відповідно до законодавства підлягають обов'язковому технічному контролю.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Розробити законопроект по реновації житла, щоб вже завтра громадяни України не стали злидарями або безхатченками

    Підписів 3

    Днів залишилось 89

    Кирилов Сергій Васильович
    Оприлюднена
    22 березня, 2017
    22 червня, 2017
    89
    3

    За попередніми розрахунками містобудівників, через 15-20 років 90 відсотків житла громадян України фактично прийде в старий стан і перейде в категорію аварійного. Питання оновлення житлового фонду, тобто питання реновації житлового фонду або переселення громадян із старого і аварійного житла залишається однією з найбільш гострих для громадян України упродовж багатьох років. На сьогодняшній день на території України вже 80% житлових будинків, зведених у перший період індустріального домобудівництва, досягли межі нормативу експлуатації – 50 років.
    Зараз існуюче законодавство не регламентує питання реновації житлового фонду, немає правових механізмів, немає жодної програми яка б забезпечила переселення громадянина України з аварійного житла , а разом з тим, вже сьогодні це стосується майже 90% громадян України.
    Тому пропоную:
    Верховній раді України відповідно до вимог чинного законодавства України розробити законопроект для запровадження програми реновації житлового фонду України, тобто законодавчо до бюджету України встановити щорічну норму виведення житлових будинків з експлуатації, а також для закріпляння де-юре порядка переселення громадян України у рівнозначне житло

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • «Руководящая должность в государственном предприятии – максимум два срока по 4 года!»

    Підписів 1

    Днів залишилось 83

    Зеленський Максим
    Оприлюднена
    16 березня, 2017
    16 червня, 2017
    83
    1

    «Законодательное Ограничение длительности занимания руководящих должностей в государственных предприятиях и учреждениях – два срока по 4 года!»

    Необходимость данного закона:
    В то время, как на различных уровнях чиновники, ученые, разные начальники занимают руководящие должности в своих отраслях по 10-20-30 лет, прогресс обходит данные предприятия/отрасли и страну в целом!
    - Зачем декану или ректору ВУЗа/заведующему школы/районо/облоно и пр. напрягаться и внедрять инновации, заниматься развитием ВУЗА, науки, образовательных программ и пр., если его и так будут выбирать и назначать «свои» на каждый новый срок!?
    - Зачем начальнику жека/цеха/участка/управления/департамента и многих других заниматься эффективным руководством и развитием своего подразделения/управления/отдела, если у него куплена должность или он «удобен» вышестоящему начальству!? И он будет на данной должности до глубокой маразматичной старости!
    - Зачем глав врачу/заведующему и прочим заниматься разработкой новых программ лечения, изучения новых систем и прочее, если он будет здесь главным до смерти!?
    Примечание:
    Действительно эффективные специалисты/ученые/инженеры, по окончании своего двойного выборного срока переходят в разряд экспертов, почетных учредителей и прочие должности, но не мешают развивать свое направление дальше, новым специалистам с новыми знаниями и технологиями, которые только преумножат разработки и результаты почетных экспертов! Эта же норма касается и всех руководителей, достигших пенсионного возраста: «Достиг пенсии – дай дорогу молодым! Можешь остаться экспертом в данном предприятии/ВУЗе и пр.!!!»

    Категорическая необходимость данного закона в сложное для Украины время, позволит:
    - Частично разрушить коррупционные составляющие в госсекторе, где постоянно покупаются, назначаются и продлеваются должности! Даже если и купил должность, то не сможешь остаться на ней вечно, а должен развиваться, чтобы в конце срока уйти на повышение, либо дать дорогу молодым и более прогрессивным!
    - Чиновник/начальник/руководитель находящийся в постоянном тонусе, предстоящими выборами на продление на 2-й срок или выборами на четкое и обозримое повышение будет заинтересован эффективно и прогрессивно выполнять свои функции.
    - Кардинально обновить руководящий потенциал абсолютно всех отраслей государственного сектора, за счет молодых и прогрессивных кадров, которые не могли пробиться на руководящие должности через заросли «старых» кадров с круговой порукой!
    Исключения:
    - Кандидат может продолжать занимать данную должность при сборе подписей минимум 90% сотрудников данного отдела/предприятия/кафедры/института. Данной мерой можно продолжит полномочия руководителя действительно ценных специалистов, создавших предприятия, кафедры и пр.

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Іноземне громадянство: кому дозволити, а кому заборонити

    Підписів 3

    Днів залишилось 82

    Ягупов Ростислав
    Оприлюднена
    15 березня, 2017
    15 червня, 2017
    82
    3

    Будь-яке іноземне громадянство має бути заборонене для державних службовців, в яких є доступ до державних таємниць і бюджетних коштів. Це, насамперед, стосується наших можновладців.

    Для звичайних громадян нічого поганого в мультигромадянстві немає. В багатьох цивілізованих і розвинених країнах законодавчо дозволено мати паспорти інших держав. Тому для пересічних українців можна було б дозволити іноземне резидентство, за винятком:

    1) громадянства країн, що воюють або ведуть бойові дії проти України чи якимось чином цьому сприяють (на сьогодні це Російська Федерація та держави, які підтримують її зовнішню політику);

    2) громадянства невизнаних держав (ДНР, ЛНР, Придністров'я та інші);

    3) громадянства країн, які можуть становити загрозу для України та з якими неможливо встановити дипломатичні відносини (наприклад, Північна Корея, Сомалі й т. п.).

    Іноземне громадянство можна та потрібно дозволити громадянам України, крім вищеперелічених випадків. Це допоможе тим, хто:

    - перебуває в міжнаціональному шлюбі й не відрікається від українського громадянства;

    - народився за межами України та отримав там громадянство, але має батьків (або одного з батьків), які є громадянами України;

    - має бізнес, що зареєстрований за кордоном, оскільки більше не буде потреби в оформленні візи;

    - придбав житло чи якесь нерухоме майно в іншій країні та отримав її громадянство;

    - тощо.

    До того ж деякі країни дають можливість своїм громадянам без віз подорожувати до богатьох країн світу та здобувати якісну й престижну освіту.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Импичмент президенту Украины Петру Алексеевичу Порошенко

    Підписів 36

    Днів залишилось 82

    Довгий Руслан Владимирович
    Оприлюднена
    15 березня, 2017
    15 червня, 2017
    82
    36

    За антигосударственную деятельность, "крышевание" коррупционеров ТОП чиновников, поддержка террористических организаций ДНР, ЛНР, невыполнение политических обещаний что привело к потере легитимности президента Украины, за грабеж народа Украины с помощью искусственной инфляции объявить импичмент президенту Украины. Принять для выполнения вышесказанного все необходимые законы.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Завершити скасування мовного закону "Колесніченка-Ківалова". Голові Верховної Ради невідкладно виконати свій конституційний обов'язок, згідно ст. 94 КУ, ст. 130 закону України "Про регламент ВРУ", підписати проголосований 23 лютого 2014 року проект закону №1190, який скасовує Закон України "Про засади державної мовної політики" та невідкладно направити закон на підпис Президенту України

    Підписів 320

    Днів залишилось 82

    Аронець Олександр Романович
    Оприлюднена
    15 березня, 2017
    15 червня, 2017
    82
    320

    Прелюдією до Революції Гідності був "Мовний майдан" на Європейській площі 2012 року. Українці вимагали скасувати ухвалений в антиконституційний спосіб, із масовим кнопкодавством, антиукраїнський закон "Про засади державної мовної політики" авторства регіоналів Ківалова та Колесніченка. Деякі з активістів оголосили голодування. Символічно, що серед них був Олександр Капінос, який уже за два роки був активістом Революції Гідності, а 19 лютого 2014 року трагічно загинув на Майдані після штурму "Беркутом" Будинку профспілок.

    Мовний закон "Ківалова-Колесніченка" де-факто зробив російську другою державною.
    Але справжні наслідки дії закону протягом цих п'ять років наочно показали соціологи, провівши декілька соцопитувань. Наслідки вражають!

    За майже п'ять років дії закону Ківалова-Колесніченка україномовних громадян в Україні поменшало більше ніж на МІЛЬЙОН.
    За даними соціологічної групи "Рейтинг", 2012 року україномовних в нашій державі було близько 20,5 млн громадян. А сьогодні на неокупованій території україномовних лишилося приблизно 19,2 млн.
    Якщо ж оцінити мовну динаміку впродовж року до окупації – 45% україномовних у 2012 р. проти 40% у 2013 р. (дані групи “Рейтинг”) – то сумніви щодо згубного впливу закону КК остаточно зникнуть.
    Також, згідно із соцопитуваннями, зменшується кількість україномовних серед молоді.

    Після Революції Гідності Верховна Рада 232 голосами проголосувала за законопроект про визнання таким, що втратив чинність, Закону України "Про засади державної мовної політики" (№1190), скасувавши ганебний мовний закон. Проте всупереч Конституції України, а саме ст. 94 КУ, та всупереч ст. 130 Закону України "Про регламент ВРУ", які зобов'язують Голову Верховної Ради підписати проголосований Верховною Радою закон та направити його на підпис Президенту, закон тодішній Голова Верховної Ради Олександр Турчинов не підписав. Не підписали скасування мовного закону і його наступники Володимир Гройсман та Андрій Парубій.

    Окрім того Конституційний Суд України, всупереч законодавству, вже три роки затягує розгляд питання про конституційність мовного закону "Ківалова-Колесніченка". Судячи з усього, буде продовжувати затягувати.

    Враховуючи наведені соціологічні дані, завдяки чинному антиукраїнському мовному закону ми щодня втрачаємо україномовних громадян. Вони русифікуються!

    Кожен день зволікання – це щоденне вбивство україномовного громадянина і перетворення його на російськомовного.

    Українці вже неодноразово проводили публічні акції з вимогою скасувати мовний закон "Ка-Ка". Тому вимагаємо від чинного Голови Верховної Ради України Андрія Парубія (який особисто голосував за скасування "Ка-Ка") виконати норми ст. 94 КУ, ст. 130 ЗУ "Про регламент ВРУ", підписати закон про скасування закону "Ківалова-Колесніченка" та невідкладно направити його на підпис Президенту України.

    Вимагаємо від спікера парламенту Андрія Парубія припинити знищення україномовних громадян та їх зросійщення!

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Створити ,,Мовну Поліцію та збагатити державий бютжет за рахунок надходжень від сплати штрафів за порушення мовного закону та конституції України. Мовна поліція має забезпечити українцям конституційне право на мовний пррстір у сфері культури, освіти, телебачення , публічних сервісів, торгівельних закладів, дитсадків, шкіл, вищих навчальних закладів! Ввести кримінальну відповідальність за ігнорування та публічне надання меншовартості державній мові.

    Підписів 9

    Днів залишилось 80

    Благодарний Олександр Анатолійович
    Оприлюднена
    13 березня, 2017
    13 червня, 2017
    80
    9

    Створити ,,Мовну Поліцію та збагатити державий бютжет за рахунок надходжень від сплати штрафів за порушення мовного закону та конституції України. Мовна поліція має забезпечити українцям конституційне право на мовний пррстір у сфері культури, освіти, телебачення , публічних сервісів, торгівельних закладів, дитсадків, шкіл, вищих навчальних закладів, тощо! Ввести кримінальну відповідальність за ігнорування та публічне надання меншовартості державній мові.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Кредити громадянам України та бізнесу під нуль відсотків

    Підписів 2

    Днів залишилось 80

    Кирилов Сергій Васильович
    Оприлюднена
    13 березня, 2017
    13 червня, 2017
    80
    2

    Борг держави перед громадянами України на сьогодні ів складає значну суму Після знищення радянського союзу злочинною комуністичною владою держава заборгувала громадянам України майже 160 мільярдів радянських карбованців, що в золотому еквіваленті становить зараз більш ніж 320 трильйонів гривен, що за сьогоднішньою курсовою вартістю долару становить більше 11 трильйонів доларів боргу, тобто заборгованість держави Україна перед громадянами України на сьогодні тільки по радянським вкладам майже дорівнює боргу сполучених штатів Америки.
    Протягом 25 років постійно знищується економіка та бізнес в Україні від користування дорогими кредитами вартістю більш ніж двадцять відсотків. З економічних світових досліджень встановлено, що кредитування економіки та бізнесу під більш ніж двадцять відсотків взагалі не надає ніяких можливостей для їх розвитку. Також,світовий досвід підказує нам, що в країнах в яких надаються кредити населенню, економіці та бізнесу в розмірі майже під нуль відсотків є на сьогоднішній день самими багатими та розвинутими країнами в світі.

    Тому пропоную :
    Для розвитку економіки України розробити та затвердити закон України по кредитуванню в гривні населення та бізнес в Україні під нуль відсотків.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про необхідність проходження кандидатами - у депутати, президента та керівників владних органів обстеження до відповідності вимогам українського суспільства

    Підписів 5

    Днів залишилось 80

    Новик Олександр
    Оприлюднена
    13 березня, 2017
    13 червня, 2017
    80
    5

    Для того щоб була інша якісна влада, потрібно щоб кандидатів в депутати, президента та керівників владних структур реєстрували лише після:
    1. Обов'язкового обстеження психіатра.
    2. Обов'язкового тестування на поліграфі з патріотизму, з чесності, з фаховості, з того як він збирається втілювати свою передвиборчу програму.
    3. Щоб він мав досвід практичної роботи та виробничий стаж.
    4. Знання державної мови.
    5. Тест на наркоманію.
    6. Обов'язкова відсутність судимості, при чому незалежно від строків давності, а також відсутність зв'язків з кримінальним світом в минулому і сьогоденні.
    Тоді у нас покращується якість того матеріалу з котрого будуть обирати.
    Адже якщо десять мудреців обиратимуть з десяти непотріба серед політиків то вони таки оберуть непотріб. А якщо десять тугодумів обратимуть з десяти мудреців то таки оберуть мудреця.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про внесення змін до Кримінального, Сімейного кодексів України стосовно підвищення відповідальності батьків за невиконання батьківських обов'язків, ухилення від сплати аліментів

    Підписів 2

    Днів залишилось 80

    Задоєнко Олексій Вікторович
    Оприлюднена
    13 березня, 2017
    13 червня, 2017
    80
    2

    Сім'я э частиною суспільства. І чим більше відсоток міцних сімей, тим міцніше держава. Сімейним кодексом передбачені певні права та обов'язки батьків, проте, на жаль, дуже великий відсоток розірвання шлюбів в українському суспільстві. Ще великою проблемою є невиконання батьками після розлучення своїх обов'язків по вихованню дітей та сплати аліментів на їх утримання. так, зокрема, Кримінальним кодексом України передбачена кримінальна відповідальність за ухилення від сплати аліментів,яка передбачає покарання громадськими роботами на строк від вісімдесяти до ста двадцяти годин або арештом на строк до трьох місяців, або обмеженням волі на строк до двох років.. Проте суспільство намагається декриміналізувати певні статті, які не несуть сильну суспільну небезпеку. Таким чином, з метою гуманізації і в той же час підвищення відповідальності батьків прошу внести наступні зміни-доповнити Сімейний кодекс статтею, яка відображає, що батьки несуть кримінальну відповідальність за ухилення від виконання батьківських обов'язків. А в Кримінальному кодексі додати до частини першої статті 164 слова"у разі ухилення від виконання батьківських обов'язків по вихованню дитини" . Вважаю, що замість громадських робіт краще запровадити виправні роботи, оскільки це призведе до нівелювання витрат на утримання дитини за рахунок держави шляхом праці засудженого і не позбавить його волі.

    СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Прийняти закон яким ввести кримінальну відповідальність за приховування іншого громадянства, крім українського, при вступу на державну службу, чи посаду на підприємство з державною власністю

    Підписів 38

    Днів залишилось 76

    Лях Микола Павлович
    Оприлюднена
    09 березня, 2017
    09 червня, 2017
    76
    38

    Прийняти закон, яким ввести кримінальну відповідальність за приховування іншого (другого) громадянства, крім українського при вступу на державну службу, чи на посаду на підприємство з державною власністю, або часткою державної власності. Подвійне та потрійне громадянство поширене серед деяких депутатів, та керівників багатьох підприємств України з стовідсотковою державною власністю або часткою державної власності. Наявність іншого, крім українського громадянства може бути використана для відкриття рахунків за межами України, відкривати компанії через які "відмивати" вкрадені гроші, чи навіть просто втекти від відповідальності в Україні.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ   
  • Заборонити продаж енергетичних нопоїв неповнолітнім! Петиція на підтримки Проекту Закону № 2470 (від 24.03.2015) про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження заходів, направлених на зменшення споживання енергетичних напоїв

    Підписів 36

    Днів залишилось 76

    Анчишкін Олександр
    Оприлюднена
    09 березня, 2017
    09 червня, 2017
    76
    36

    Не перший рік в Україні постала проблема споживання енергетичних напоїв неповнолітніми. Найбільш охоче ці напої вживають школярі. Багато батьків виступають проти продажу енергетичних напоїв для дітей, законно це можливо вирішити лише шляхом прийняття відповідного законопроекту. Прошу підтримати Проекту Закону № 2470 про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запровадження заходів, направлених на зменшення споживання енергетичних напоїв. Проект Закону чітко вирішує питання з реалізацією енергетиків та забороняє продаж неповнолітнім.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Заборонити доступ дітям до 16 років до соціальних мереж шляхом введення мобільних пакетів з «дитячим» інтернетом та блокування дитячих анкет в соціальних мережах

    Підписів 5

    Днів залишилось 76

    Левченко Ольга Вікторівна
    Оприлюднена
    09 березня, 2017
    09 червня, 2017
    76
    5

    На даний момент зростає негативний вплив на дітей та підлітків через відповідні інтернет ресурси (соціальні мережі). Це призводить до:
    1) наявності і зростання самогубств серед підлітків шляхом впливу на них сторонніх груп та осіб;
    2) контакту педофілів з дітьми через соціальні мережі під виглядом друзів-однолітків, що може призвести до зґвалтування чи викрадення дитини;
    3) контакту злодіїв з дітьми через соціальні мережі з метою дізнатись дані кредитних карток батьків чи безпосереднього проникнення в квартири (будинки);
    4) формуванню дітьми неадекватного сприйняття дійсності та хибних моральних принципів;
    5) ризику стати об’єктом для відкритого цькування та психологічного приниження іншими однолітками в соціальних мережах, що потім може призвести до зростанню комплексів чи більш негативних наслідків;
    6) згубного наслідування (пропаганда куріння, алкоголю, катанню на поїздах, тощо).


    Можливі кроки для збереження психічного, фізичного здоров’я та життя наших дітей:
    1) Зобов’язати всіх операторів мобільного зв’язку створити «дитячі» мобільні пакети та надати змогу батькам перевести вже наявні телефонні номери на обмежений інтернет для дітей. Даний інтернет може бути 2 видів: 1) звичайний інтернет з обмеженим доступом до соціальних мереж, порно сайтів, сайтів з продажу товарів, сайтів з деструктивним впливом (сайти магій, самогубців, рівного роду форумів); 2) інтернет з доступом лише до тих сайтів, що були погоджені психологами та викладачами України. Кожна мати чи батько повинні мати змогу купити такий мобільний пакет своїй дитині.
    2) Зобов’язати адміністрацію соціальних мереж автоматично блокувати сторінки користувачів віком до 16 років з ip- адресами регіону України. Також блокувати сторінки з віком від 16 років з дитячими фотографіями чи іншими ознаками, що власником сторінки є дитина.

    Такі кроки будуть спокійно сприйняті дітьми, які ще не мають доступу до інтернету, сторінок в соціальних мережах та не звикли годинами бездумно засвоювати пусту і дурну інформацію, тому що в них ще немає такої «наркотичної» залежності. Батькам таких дітей буде значно простіше купити мобільний пакет з «дитячим» інтернетом, та заблокувати на домашньому інтернеті доступ до деструктивних сайтів.

    Чому потрібно чекати того часу, коли одного дня ми з новин почуємо, що за статистикою в Україні покінчили життя самогубством чи зникли сотні дітей?
    Якщо уряд не може заборонити різного роду злодіям, вбивцям та ґвалтівниками контактувати з нашими дітьми через інтернет, тоді єдиним виходом є технічна і законодавча заборона доступу наших дітей до них.

    СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Зобов`язати виконувати ремонт автодоріг компанії, які орендують с-г землі !

    Підписів 3

    Днів залишилось 76

    Острижнюк Віталій Васильович
    Оприлюднена
    09 березня, 2017
    09 червня, 2017
    76
    3

    Створити закон, у якому зобов`язати компанії, які орендують землі у селах для виробництва с-г продукції, і які використовують автомобільні дороги на цій території( особливо при перевезенні великовагових вантажів ), ОБОВ`ЯЗКОВО проводити щорічно ремонт доріг ! Тому, що в селах автодороги, на даний час, знаходяться у жахливому стані, і на ремонт коштів не вистачає у місцевих бюджетах, особливо через корупцію !

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • По Проекту Закону про внесення змін до ККУ щодо криміналізації контрабанди частин зброї

    Підписів 237

    Днів залишилось 74

    Стаднік Андрій Вікторович
    Оприлюднена
    07 березня, 2017
    07 червня, 2017
    74
    237

    23.02.2017 Верховною Радою України в першому читанні було прийнятий внесений групою депутатів Проект Закону про внесення змін до статті 201 Кримінального кодексу України щодо криміналізації контрабанди небезпечних речовин, частин вогнепальної зброї № 3254-д від 20.10.2016р.

    Згідно Висновку Комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності за головуванням пана А.А. Кожем’якіна, основний аргумент наступний:
    ====
    Протягом 2014-2015 років неодноразово зафіксовано факти контрабандного пересилання до України частин вогнепальної нарізної зброї, що приховувались від митного контролю. Після збирання всіх деталей зброї, виявлялась відсутність певної запчастини, що унеможливлювало стрільбу, в результаті чого визначати вказані запчастини предметом контрабанди не виявлялось за можливе. У той же час, частина вказаної зброї, якої не вистачало, зазвичай пересилається на іншу особу або може бути придбана на території України, в результаті чого здійснюється повноцінне контрабандне переміщення вогнепальної зброї через митний кордон з уникненням від кримінальної відповідальності.
    ====
    Шановні Народні Депутати, а чи відомо вам про те, що наразі номерні частини зброї (ствол, коробка), й так підлягають обов'язковій реєстрації при придбанні, а за незаконний їх обіг наступає кримінальна відповідальність згідно ст.263 ККУ?

    Разом з тим, згідно даного Законопроекту передбачається кримінальна відповідальність за придбання за межами України таких запасних частин до власної легальної зброї як, скажімо, антабки, приклади, ложі, цівки, квадрейли, планки Вівера (Пікатіні), магазини, рукоятки, сошки, тощо.

    Гадаю, членам Комітету з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності не потрібно пояснювати, що вище приведені типи частин є обвісами, завдяки яким легальний власник зброї може дещо покращити її характеристики без внесення змін в конструктивну схему.

    Гадаю, шановним Народним Депутатам не треба нагадувати, що снайперські гвинтівки в зоні АТО, що переробляються з гвинтівки Мосіна, виконані з імпортних комплектуючих, де від орігіналу залишається лише ствол, затворна група та ударно-спусковий механізм?

    Розумію, що по нарізній зброї актуальним є питання зміни ударника та екстрактора, що може унеможливити експертизу гільзи з місця злочину. В такому випадку це повинно бути відпрацьовано окремо та детально, з внесенням відповідних змін до чинного Законодавства.

    Так само, в Законопроекті не розшифроване питання спеціальних технічних засобів негласного отримання інформації. Мобільний телефон теж може вважатися таким засобом. Диктофон, відеокамера - все що завгодно.

    Таким чином, Законопроект про внесення змін до статті 201 Кримінального кодексу України щодо криміналізації контрабанди небезпечних речовин, частин вогнепальної зброї № 3254-д від 20.10.2016 - є не доопрацьованим, сирим та тягне за собою можливі зловживання і корупційні дії по відношенню до законослухняних легальних власників вогнепальної нарізної зброї.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • СОЗДАТЬ РАБОТАЮЩУЮ СЛУЖБУ ПРАВ ПОТРЕБИТЕЛЕЙ! ЗАЩИТА КОНСТИТУЦИОННЫХ ПРАВ НА ЖИЗНЬ, ЗДОРОВЬЕ И ТРУД.

    Підписів 3

    Днів залишилось 73

    Тоненьков Дмитрий Валерьевич
    Оприлюднена
    06 березня, 2017
    06 червня, 2017
    73
    3

    Требуем в кротчайшие сроки создать, реорганизовать и разместить в каждом населенном пункте работающую службу прав потребителей. Создать должность инспекторов, которые ежедневно будут производить аудиты, контрольные закупки, так как обсчет и обвес и уголовного кодекса перекочевали в повседневную жизнь! Проверять контроль выдачи чеков. Соответствия санитарных норм. Выдать пирометры и тепловизоры для контроля контроля температуры хранения продуктов, особенно для детей и скоропортящихся продуктов(яиц, мяса). Контролировать выдачу билетов за проезд. Экспертиза сигарет и других товаров. Строго и жестко влиять на предпринимателей, так как нелюди, которые не стесняются ТРАВИТЬ людей - НАЛОГИ ЧЕСТНО ПЛАТИТЬ НЕ БУДУТ, а своими действия демпингуют более честных предпринимателей склоняя их к махинациям в условиях бесчестной конкуренции. Продукцию после контрольных закупок направлять на благотворительность нуждающимся!
    Требуем внести изменения в законодательство обеспечивающее СВОБОДУ КОНКУРЕНЦИИ, так как во всех магазинах ПОЛКИ ПЛАТНЫЕ и всегда без уплаты налогов, происходит вытеснение конкурентов не качеством, а денежным мешком! Запретить производить продажу в эксклюзиве! Требуем внести нормы на количественное соотношение подакцизных товаров по отношению к продовольственным, сверх нормы ОБЛОЖИТЬ ДОПОЛНИТЕЛЬНЫМ ПРОГРЕССИВНЫМ НАЛОГОМ. Внести норму удаленности и закрытости подакцизной продукции от несовершеннолетних до создания отдельного закрытого отдела с запретом до 18 лет, а при отказе владельцем собирать весомый дополнительный налог, способствующий уменьшения РЕКЛАМЫ И ПОПУЛЯРИЗАЦИИ данных товаров.

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Законодавчо заборонити Кабінету Міністрів України знижувати соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами

    Підписів 6

    Днів залишилось 73

    Кирилов Сергій Васильович
    Оприлюднена
    06 березня, 2017
    06 червня, 2017
    73
    6

    Згідно до постанови Кабміну від 6 лютого 2017 № 51 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 № 409:
    Кабмін знизив соціальні нормативи на використання теплової енергії, електрики і газу з 1 травня 2017 року
    Уряд переглянув окремі соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами з урахуванням фактичного споживання енергоносіїв домогосподарствами.
    Зокрема цією постановою переглянуті соціальні нормативи використання:
    - теплової енергії для централізованого опалення (теплопостачання) абонентами, житлові будинки яких обладнані будинковими та / або квартирними приладами обліку: з 0,0548 Гкал до 0,0431 Гкал на 1кв. метр опалювальної площі в місяць в опалювальний період;
    - електричної енергії для індивідуального опалення: з 65 кВт/год до 51 кВт/год на 1 кв. метр опалюваної площі на місяць в опалювальний період;
    - природного газу для індивідуального опалення: з 5,5 куб. метра до 5,0 куб. метра на 1 кв. метр опалюваної площі на місяць в опалювальний період. Наприклад, минулої весни цю норму вже знижували - з 7 до 5.5 кубів.

    Пропоную:
    -розробити і затвердити закон України про заборону Кабінету Міністрів України знижувати соціальні нормативи користування житлово-комунальними послугами з урахуванням фактичного споживання енергоносіїв домогосподарствами.
    -скасувати постанову Кабміну від 6 лютого 2017 № 51 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 6 серпня 2014 № 409

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ