ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Зміни до Закону 2136 "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану"

    Підписів 1780

    Днів залишилось 47

    Вербовецька Тетяна Владленівна
    Оприлюднена
    05 серпня, 2024
    05 листопада, 2024
    47
    1780 (з них за 7 днів: 12)

    За два з половиною роки воєного стану в Україні відбувся катастрофічний відтік працездатного населення . Масштабна вимушена міграція населення за межі країни, мобілізація до лав ЗСУ, поглиблення освітньо-професійних диспропорцій на ринку праці та нерівномірне його відновлення як у географічному, так і галузевому вимірі спричинили нестачу кваліфікованих кандидатів на працевлаштування на ринкі праці. За повідомленням «Work.ua», значна кількість роботодавців у 2023 р. потерпали від дефіциту кадрів. В 2024 році процес нестачі кадрів тільки поглиблюється.
    Статтею 11 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» № 2136-IX від 15.03.2022 р. (далі – Закон № 2136-IX) зі змінами та доповненнями передбачено: на період воєнного стану дія окремих положень колективного договору може бути зупинена за ініціативою роботодавця.
    Колективний договір між роботодавцем та трудовим колективом завжди сприяв розширенню соціальних гарантій, покращував умови праці на підприємстві, створював додаткові матеріальні та соціальні блага для працівника. Завдяки трудовим договорам, які регулюються законодавством України, на підприємстві створювались сприятливі умови для працевлаштування, заохочення працівника до роботи на підприємстві, його довготривалої сталої праці, заохоченню до підвищення майстерності, кваліфікації, категорійності тощо.
    Користуючись можливістю відминити дію окремих положень колективних договорів, для заощадження коштів чи з інших причин за для швидкої, але короткочасної вигоди, керівництво підприємств несвідомо, а часом і свідомо сприяє ще більшому відтоку кадрів на підприємстві. Ця стаття дозволяє припинити дію окремих положень колективних договорів за ініциативи роботодавця без згоди іншої сторони підписанта колективного договору: профспілки чи представника трудового колективу, чим взагалі нівелюється Закон України "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності". Стаття 11 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» № 2136-IX від 15.03.2022 р. (далі – Закон № 2136-IX) зі змінами та доповненнями порушує статтю 5 Співвідношення законодавства і колективного договору, угоди, трудового договору, Закону України "Про колективні договори і угоди", а саме: умови колективних договорів і угод, укладених відповідно до чинного законодавства, є обов'язковими для підприємств, на які вони поширюються, та сторін, які їх уклали.
    Таким чином, наполягаю на скасуванні статті 11 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» 2136-IX від 15.03.2022 р. (із змінами і доповненнями).

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Звільнення Данила Олександровича Гетьманцева з посади голови комітету ВР з питань фінансової,податкової і митної політики,та створення парламентської комісії з приводу розслідування корупційної, антидержавної і антинародної діяльності Данила Олександровича Гетьманцева на посаді голови ВР з питань фінансової,податкової і митної політики.

    Підписів 66

    Днів залишилось 7

    Кузьо Євгеній Вікторович
    Оприлюднена
    26 червня, 2024
    26 вересня, 2024
    7
    66 (з них за 7 днів: 6)

    Від особистого імені,та імені громадян України,які поставили свій підпис під моєю петицією,та підтримують її зміст,вимагаю:
    Звільнити Данила Олександровича Гетьманцева з посади голови комітету ВР з питань фінансів,податкової і митної політики за корупційну,антинародну і антидержавну діяльність,та створити парламентську комісію з питань розслідування корупційної,антидержавної і антинародної діяльності Данила Олександровича Гетьманцева,на посаді голови комітету ВР з питань фінансів,податкової і митної політики!
    Акцентую увагу на тому,що Данило Олександрович Гетьманцев,та його безпосередня діяльність на посаді голови комітету ВР з питань фінансів,податкової і митної політики являються небезпечним для економічної безпеки України,через тісні зв'язки останнього і багаторічну співпрацю з державним зрадником України - Володимиров Сівковичем і його найближчим оточенням!
    Також діяльність Данила Олександровича Гетьманцева на займаній ним вищевказаній посаді спричиняла неодноразові протести представників малого і середнього бізнесу,та направлена на фактичне знищення середнього класу,підриває довіру громадян України до законодавчої влади,знищує малий і середній бізнес в Україні в час,коли його потрібно активно розвивати шляхом субсидування,та створення механізмів податкової лояльності!

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Прирівняння корупції та бездіяльності правоохоронних органів до зради Українського народу та відкриття другого фронту по боротьбі з корупцією через запровадження антикорупційного стану

    Підписів 94

    Днів залишилось 5

    Панчук Анатолій Павлович
    Оприлюднена
    24 червня, 2024
    24 вересня, 2024
    5
    94 (з них за 7 днів: 5)

    Ми, нижчепідписані громадяни України, звертаємося до Вас із вимогою прирівняти корупцію та бездіяльність правоохоронних органів до зради Українського народу та відкрити другий фронт по боротьбі з корупцією шляхом запровадження антикорупційного стану. Корупція є однією з найбільших загроз для нашої держави, що підриває демократичні інститути, економічний розвиток та національну безпеку. Бездіяльність правоохоронних органів у боротьбі з корупцією лише посилює цю загрозу, сприяючи безкарності та недовіру громадян до державних інституцій.
    Ми вимагаємо:
    1. Прирівняння корупції та бездіяльності правоохоронних органів до зради Українського народу:
    o Внести зміни до Кримінального кодексу України, визначивши корупцію та бездіяльність правоохоронних органів у боротьбі з нею як акт державної зради з відповідними юридичними наслідками.
    o Встановити суворіші покарання для посадових осіб, які вчиняють корупційні злочини або проявляють бездіяльність у їх розслідуванні, включаючи довготривале ув'язнення та конфіскацію майна, здобутого корупційним шляхом.
    2. Запровадження антикорупційного стану:
    o Оголосити антикорупційний стан на рівні держави, що дозволить застосовувати надзвичайні заходи для боротьби з корупцією.
    o Встановити жорсткі контрольні механізми для моніторингу діяльності державних службовців та посадових осіб.
    o Створити спеціалізовані антикорупційні підрозділи, що діятимуть незалежно від існуючих правоохоронних органів та підкорятимуться безпосередньо Президенту або незалежній антикорупційній комісії.
    3. Підвищення прозорості та підзвітності державних органів:
    o Запровадити обов'язковий публічний доступ до інформації про діяльність державних установ та їх фінансові звіти.
    o Впровадити систему електронного урядування, що забезпечить відкриті дані у сфері державних закупівель та контрактів.
    4. Посилення незалежності антикорупційних органів:
    o Забезпечити незалежність та належне фінансування антикорупційних органів, таких як НАБУ, САП та НАЗК. Внести зміни до Кримінального кодексу України та кримінальну відповідальність за бездіяльність антикорупційних органів.
    o Створити незалежний судовий орган, спеціалізований на розгляді корупційних справ, який буде звільнений від політичного впливу.
    5. Підтримка суспільного контролю та антикорупційної освіти:
    o Впровадити освітні програми з антикорупційної культури в навчальних закладах.
    o Підтримувати ініціативи громадянського суспільства, спрямовані на моніторинг діяльності державних органів та виявлення корупційних правопорушень.
    6. Запровадження механізмів захисту викривачів корупції:
    o Забезпечити законодавчий захист викривачів корупційних дій, включаючи гарантії анонімності та захисту від переслідувань.
    Ми переконані, що ці заходи сприятимуть зміцненню правопорядку, підвищенню довіри громадян до державних інституцій та покращенню економічного стану нашої країни. Прирівняння корупції та бездіяльності правоохоронних органів до зради Українського народу та запровадження антикорупційного стану стане потужним сигналом про неприпустимість таких дій та рішучість держави в боротьбі з цим злом.

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • “Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» у частині, що стосується нагородження та присвоєння почесних звань”

    Підписів 102

    Днів залишилось 68

    Сезіна Інна
    Оприлюднена
    26 серпня, 2024
    26 листопада, 2024
    68
    102 (з них за 7 днів: 3)

    Я, Сезіна Інна Сергіївна, дружина
    загиблого Сезіна Сергія Івановича,
    26.11.1979 р.н. (снайпера 2 категорії ВЧ А7299),
    який загинув 03.07.2024 в н.п. Невське Луганської області, захищаючи
    суверенітет та незалежність України,
    звертаюсь від імені родичів та побратимів полеглих українських захисників з проханням, яке стосується розгляду електронних петицій, зокрема, про присвоєння звання Героя України.

    Згідно з абзацом 15 статті 23-1 Закону України «Про звернення громадян» електронна петиція, адресована відповідно Президенту України, Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України, розглядається у порядку, встановленому цією статтею, за умови збору на її підтримку не менш як 25000 підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня оприлюднення петиції.

    Вважаємо, що це приниження честі та гідності родичів загиблих захисників, які вимушені ходити по сусідах та по соціальним мережам, щоб назбирати ці 25000 підписів. Оскільки навіть якщо вся бригада чисельністю 8000 осіб (а може бути лише 1000 осіб), і все село, у якому виросла людина, підпишуть петицію, все одно цих підписів буде недостатньо.

    Держава повинна підтримувати сімʼї загиблих, а не принижувати нас. Щоб вдови та матері не писали «Благаю, допоможіть, критична петиція!».

    Крім того, люди похилого віку можуть не мати інтернету, Дії та банкінгу, або не вміють авторизуватися та підписати петицію. До того ж, військові, які знаходяться на «0», зазвичай теж не мають можливості підписати петицію побратима.

    Варто зазначити, що необхідність збору великої кількості голосів породжує шахрайство, оскільки, користуючись нагодою, шахраї, зокрема увʼязнені, просять гроші за поширення та підписання таких петицій.

    Питання присвоєння звання Героя України не є загальнонаціональним, в стосується обмеженого кола осіб, тому збір такої великої кількості підписів є необґрунтованим та нереальним.

    Враховуючи вищевикладені обставини, прохання внести зміни до Закону України «Про звернення громадян», а саме: абзац 15 статті 23-1 загаданого Закону викласти в наступній редакції:
    «Електронна петиція, адресована відповідно Президенту України, Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України, розглядається у порядку, встановленому цією статтею, за умови збору на її підтримку не менш як 25000 підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня оприлюднення петиції, а у разі якщо тема петиції до Президента України -«Нагородження, присвоєння почесних звань» - не менш як 5000 підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня її оприлюднення).»

    Сподіваюсь, що ви почуєте нас та ухвалите відповідні зміни до Закону України «Про звернення громадян».

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Заборона куріння на балконах(лоджіях) та з вікон багатоквартирних будинків

    Підписів 32

    Днів залишилось 48

    Ковальська Яна Володимирівна
    Оприлюднена
    06 серпня, 2024
    06 листопада, 2024
    48
    32 (з них за 7 днів: 3)

    Згідно закону України "Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення", не заборонено вживання тютюнових виробів на балконах (лоджіях) багатоквартирних житлових будинків.
    І хоча балкон (лоджія) - це приватна власність, в багатоквартирному житловому будинку балкон (лоджія), через вулицю має єднання з іншими квартирами.
    Через це тютюновий дим вільно надходить в сусідні квартири та вкрай негативно впливає на здоров'я мешканців інших квартир, де проживають діти, вагітні жінки та особи з алергічною реакцією на тютюновий дим.

    Коли сусіди знизу або збоку вживають тютюнові вироби на своєму балконі (лоджії), в квартирі зверху або поряд неможливо перебувати! І не тільки влітку. Ця проблема для багатьох посилюється алергічною реакцією на тютюновий дим.
    Вторинний тютюновий дим серед дорослих людей викликає серйозні серцево-судинні та респіраторні захворювання, включаючи ішемічну хворобу серця і рак легенів. Серед дітей грудного віку він провокує раптову смерть. У вагітних жінок він призводить до народження дітей з низькою масою тіла та з різноманітними хворобами.

    На підставі викладеного пропоную заборонити вживання тютюнових виробів на балконах (лоджіях) та з вікон багатоквартирних житлових будинків.
    За порушення цієї вимоги накладати штраф відповідно до вищезазначеного закону України.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Cтворення тимчасової слідчої комісії для виявлення фактів корупції у сфері водопостачання України.

    Підписів 18

    Днів залишилось 57

    Купрєєнко Володимир Георгійович
    Оприлюднена
    15 серпня, 2024
    15 листопада, 2024
    57
    18 (з них за 7 днів: 2)

    Шановні народні депутати!
    Вже другий рік на території України тривають воєнні дії, які завдали значної шкоди об’єктам критичної інфраструктури, в тому числі мережам водопостачання. Але на жаль, у ці й так не прості для нашої країни часи, деякі державні діячі та чиновники своїми корупційними діями ведуть диверсійно-побутову роботу зсередини. Це стосується мереж водопостачання та очищення води. Останні заяви влади про проблему очищення води на їх офіційних ресурсах датуються 2014-2015 роками. Вони не створили стратегічного плану чи цільової програми для цієї задачі, вона не є пріоритетною для київської влади.
    Ми, підписанти цієї петиції, висловлюємо глибоке занепокоєння щодо низької якості питної води, що подається населенню України, та численних фактів корупції у сфері водопостачання, безпосередньо це стосується «Київводоканалу».
    За 2023 рік до суду будо направлено чотири кримінальні справи щодо КИЇВВОДОКАНАЛУ, а збитки державі оцінили у 70 млн. гривень, нещодавно до суду було направлено ще три справи, які завдали збитки на 322 млн. гривень.
    Постійні атаки Росії на українську енергосистему можуть призвести до зупинки водопостачання на тривалий термін, що, у свою чергу, може сприяти передачі водним шляхом таких інфекційних хвороб, як гепатити, холера та ботулізм.
    Неодноразово в різних регіонах країни фіксувалися випадки надання води, яка не відповідає санітарним нормам, а саме:
    - наявність шкідливих домішок;
    - неприємний запах та смак;
    - перебої з водопостачанням;
    - заниження обсягів поданої води при завищених тарифах.
    Вважаємо, що такі порушення є неприпустимими та свідчать про неефективну роботу державних органів, які відповідають за контроль за якістю питної води та прозорість процесів у сфері водопостачання.
    З метою виявлення всіх фактів корупції у цій сфері, притягнення винних до відповідальності та розробки ефективних заходів для покращення якості питної води в Україні, ми вимагаємо від Верховної Ради України створити тимчасову слідчу комісію.
    Завданнями цієї комісії повинні стати:
    • Всебічне дослідження системи водопостачання в Україні, виявлення її слабких місць та корупційних схем.
    • Аналіз діяльності державних органів, відповідальних за контроль за якістю води.
    • Оцінка ефективності використання коштів, виділених на розвиток системи водопостачання.
    • Розробка рекомендацій щодо вдосконалення законодавства у сфері водопостачання та посилення контролю за його виконанням.
    Ми переконані, що створення тимчасової слідчої комісії є необхідним кроком для вирішення проблеми низької якості питної води в Україні та відновлення довіри громадян до державних органів.
    Підписавши цю петицію, Ви долучаєтесь до боротьби за чисту воду та прозорість у державних інституціях.
    Дякуємо за вашу участь!

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Не допустити прийняття законопроекту №11416 від 18.07.2024, що підвищить податки на ввезення посилок

    Підписів 159

    Днів залишилось 58

    Гладун Надія Любомирівна
    Оприлюднена
    16 серпня, 2024
    16 листопада, 2024
    58
    159 (з них за 7 днів: 1)

    Під час війни влада вдається до рішень, направлених проти простих людей. Новим законопроектом хочуть підвищити податки на посилки через кордон – для суспільства, що лише біднішає останні два роки, це чергові труднощі. Під нові правила підпадуть не тільки звичайні покупки, але й допомога від родичів і навіть передача товарів для військових на фронт. Так не має бути!
    Просимо не допустити прийняття законопроекту №11416 від 18.07.2024 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині зменшення ліміту безподаткового пересилання відправлень зі 150 до 45 євро на одну посилку та обмеження переліку осіб, що можуть бути відправником та одержувачем такого відправлення.
    18 липня 2024 року до Верховної Ради України подано законопроект №11416, який, серед іншого, передбачає зменшення ліміту безмитного пересилання відправлень зі 150 до 45 євро на одну посилку та встановлює наступні обмеження: товари мають надсилатись відправником-фізичною особою, одержувачу-фізичній особі без будь-якої оплати, призначатись для особистого чи сімейного використання одержувачем, їх характеристики і кількість не повинні вказувати на те, що вони ввозяться з будь-якою комерційною метою.
    Положення цього підпункту не поширюються на:
    а) підакцизні товари;
    б) духи в обсязі більше 50 грам, або туалетну воду в обсязі більше 0,25 літра або вісім унцій;
    в) каву в обсязі більше 500 грам, або кавові екстракти і есенції в обсязі більше 200 грам;
    г) чай в обсязі більше 100 грам, або чайні екстракти та есенції в обсязі більше 40 грам;
    В разі, якщо при ввезенні на митну територію України товарів для одного одержувача (фізичної особи) від одного відправника (фізичної особи) їх обсяг перевищує зазначений в абзаці третьому цього підпункту, положення абзацу першого ст. 196.1.17. ПКУ на них не поширюються.
    Такі зміни безумовно негативно відіб’ються на кінцевому споживачу – простих українцях, оскільки останні будуть значно обмежені у можливості придбавати недорогі товари закордоном. Враховуючи той факт, що у 2018 році раніше в уряді вже говорили про зниження ліміту безподаткового ввезення посилок через кордон до 22 євро, є всі підстави вважати, що нова спроба зменшення ліміту до 45 Євро є лише першим кроком зниження такого ліміту і наступний крок тяжіє до ще нижчих сум.
    Ця проблема стає особливо гострою, якщо врахувати перманентне зменшення купівельної спроможності пересічного українця, ріст цін в умовах воєнного стану подекуди на понад 50% - 100 % відсотків особливо на харчові продукти, знецінення національної валюти – гривні, а також відсутність вітчизняного промислового виробництва. З кожним роком українці можуть дозволити собі купувати все менше товарів, а інтернет-магазини є чудовим способом економії та, заодно, можливістю придбати якісні товари за доступними цінами. У разі зменшення безмитного ліміту на відправлення із 150 євро до 45 євро мільйони українців будуть змушені переплачувати за товари, які ще зараз вони можуть отримати за адекватними цінами.
    Також в Законопроекті виключено ліміт бази оподаткування для відправників та одержувачів юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, що, в свою чергу, спричинить здорожчання аналогічного імпортного товару в межах України. У результаті фізичні особи будуть позбавлені можливості замовити собі товар в інтернет магазині за кордоном та не матимуть купівельної спроможності придбати такий товар в Україні.
    Відправлення від заробітчан/діаспори в Україну, що дорожчі 45 євро або при наявності вищенаведеного переліку товарів вище певної ваги та об’єму теж обкладатимуться ПДВ, тому виникнуть ситуації, коли за подарунок/допомогу потрібно буде заплатити ПДВ у розмірі 20% від вартості посилки.
    Просимо також взяти до уваги відсутність в Україні вітчизняної легкої промисловості, суттєву девальвацію гривні та зменшення купівельної спроможності пересічного громадянина. Такий стан справ змусить людей шукати нелегальні шляхи ввезення товарів в Україну, що точно не сприятиме наповненню державного бюджету, а, навпаки, розвиватиме контрабандну мережу.
    Враховуючи досвід інших країн (CША, Канади), зменшення бази оподаткування на ввезення відправлень не обов’язково спричинить приріст грошових надходжень до бюджету, а, радше, навпаки – такі ініціативи є негативними і на їх адміністрування держава витратить значно більше коштів ніж на вигоду, отриману від них.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Закон України про кримінальну відповідальність чиновників та посадовців усіх рівнів

    Підписів 10

    Днів залишилось 12

    Панчук Анатолій Павлович
    Оприлюднена
    01 липня, 2024
    01 жовтня, 2024
    12
    10 (з них за 7 днів: 1)

    Закон України про кримінальну відповідальність чиновників та посадовців усіх рівнів
    Розділ I. Загальні положення
    Стаття 1. Мета Закону
    Цей Закон встановлює принципи, підстави та порядок притягнення до кримінальної відповідальності чиновників та посадових осіб усіх рівнів, які порушують Конституцію України та інші нормативно-правові акти.
    Стаття 2. Сфера застосування
    1. Цей Закон поширюється на чиновників та посадових осіб всіх рівнів державної влади та місцевого самоврядування.
    2. Положення цього Закону застосовуються до осіб, які займають посади на постійній, тимчасовій або контрактній основі.
    Стаття 3. Основні принципи
    1. Принцип законності.
    2. Принцип невідворотності покарання.
    3. Принцип рівності всіх перед законом.
    4. Принцип прозорості та підзвітності.
    Розділ II. Підстави для притягнення до кримінальної відповідальності
    Стаття 4. Порушення, що тягнуть за собою кримінальну відповідальність
    1. Зловживання владою або службовим становищем.
    2. Корупційні діяння, включаючи хабарництво.
    3. Прийняття незаконних рішень, що порушують права і свободи громадян.
    4. Привласнення або розтрата державного чи комунального майна.
    5. Порушення правових норм щодо публічних закупівель.
    Стаття 5. Види покарань
    1. Позбавлення волі.
    2. Штрафи.
    3. Позбавлення права займати певні посади або займатися певною діяльністю.
    4. Конфіскація майна.
    Розділ III. Процедура розслідування та притягнення до відповідальності
    Стаття 6. Органи, уповноважені на розслідування
    1. Національне антикорупційне бюро України (НАБУ).
    2. Державне бюро розслідувань (ДБР).
    3. Прокуратура України.
    Стаття 7. Порядок розслідування
    1. Прийняття заяви про порушення.
    2. Проведення перевірки та відкриття кримінальної справи.
    3. Проведення слідчих дій та збирання доказів.
    4. Висунення обвинувачення.
    5. Передача справи до суду.
    Стаття 8. Права та обов'язки підозрюваних
    1. Право на захист.
    2. Право на ознайомлення з матеріалами справи.
    3. Обов'язок співпрацювати з органами слідства.
    Розділ IV. Судовий розгляд та винесення вироку
    Стаття 9. Порядок судового розгляду
    1. Судовий розгляд кримінальних справ щодо чиновників та посадовців здійснюється судами загальної юрисдикції.
    2. Справи розглядаються колегіально з обов'язковою участю народних засідателів.
    Стаття 10. Винесення вироку
    1. Вирок суду оголошується публічно.
    2. Вирок може бути оскаржений в апеляційному порядку.
    Стаття 11. Виконання вироку
    1. Виконання вироку здійснюється відповідно до законодавства України.
    2. Контроль за виконанням вироку здійснюють органи прокуратури та виконавчої служби.
    Розділ V. Прикінцеві положення
    Стаття 12. Набрання чинності
    Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
    Стаття 13. Зміни та доповнення
    Зміни та доповнення до цього Закону можуть вноситися лише шляхом ухвалення відповідного закону Верховною Радою України.
    Цей Закон спрямований на забезпечення верховенства права, справедливості та прозорості в діяльності державних органів та їх посадових осіб.

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Зменшення фінансування судоустрою та збільшення фінансування ветеранів війни - учасників бойових дій

    Підписів 1

    Днів залишилось 89

    Груздов Микола Ігорович
    Оприлюднена
    17 вересня, 2024
    17 грудня, 2024
    89
    1 (з них за 7 днів: 1)

    Панове депутати, ми - громадяни України, згідно з підписами, керуючись ст.ст. 19, 40 Конституції України, Законом України "Про звернення громадян":
    ВИМАГАЄМО:
    - НЕ ДОПУСТИТИ ЗБІЛЬШЕННЯ ФІНАНСУВАННЯ ЗА РАХУНОК АСИГНУВАНЬ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ на некритичні потреби судоустрою, системи МВС, системи органів державної влади та місцевого самоврядування, організацій, програм, діяльність яких не є критичною (стосується окремих міністерств, включно "ТЕЛЕМАРАФОНУ", програми національного кешбеку, тощо).
    - ЗБІЛЬШИТИ, ЗА РАХУНОК ЗМЕНШЕННЯ НЕКРИТИЧНО ВАЖЛИВИХ ВИТРАТ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕРЕЛІЧЕНИХ ВИЩЕ органів, відомств, програм, систем, організацій, - ВИДАТКИ НА ПІДТРИМКУ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ - УЧАСНИКІВ БОЙОВИХ ДІЙ ТА ЧЛЕНІВ ЇХ СІМЕЙ.

    З повагою,
    Микола ГРУЗДОВ та громадяни згідно з підписами.

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • про анулювання реєстрації політичних партій, які не подають фінансові звіти до НАЗК

    Підписів 1

    Днів залишилось 75

    Шиян Богдан Олексійович
    Оприлюднена
    03 вересня, 2024
    03 грудня, 2024
    75
    1 (з них за 7 днів: 1)

    Вносимо пропозицію про підвищення відповідальності політичних партій, які не подають звіти до НАЗК та таким чином приховують фінансові надходження від суспільства.

    Відповідно до ч. 9 ст. 17 Закону України «Про політичні партії в Україні» політична партія щоквартально, не пізніше ніж на сороковий день після закінчення звітного кварталу, зобов’язана подати до Національного агентства з питань запобігання корупції звіт про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру (у тому числі її місцевих організацій, які у встановленому порядку набули статусу юридичної особи) шляхом його заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.

    За не подання звітів законодавством передбачено лише штраф 6800 грн.

    За інформацією НАЗК сотні політичних партій сьогодні не звітують про свою фінансову діяльність.
    https://nazk.gov.ua/uk/novyny/mayzhe-170-politychnyh-partiy-ne-podaly-zvity-do-nazk-za-ii-kvartal-2024-roku/

    Фактично партії приховують свої фінансові надходження.

    Тому держава повинна встановити більш жорстокі, пропорційні міри відповідальності, зокрема, підвищити штрафи в п'ять разів.

    Найголовніше, пропонуємо внести зміни до законодавства про політичні партії, а саме ч.1. ст. 24 Закону України "Про політичні партії в Україні", додавши норму про те, що у випадку не подання політичною партією фінансових звітів до НАЗК протягом двох кварталів поспіль - Міністерство юстиції України звертається до суду з позовом про анулювання реєстрації такої партії.

    Оскільки народні депутати України мають право законодавчої ініціативи - подаємо зазначену петицію та у випадку її підтримання громадянами просимо невідкладно розробити та подати законопроект з зазначеними пропозиціями до Верховної Ради України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ   
  • Вилучення адміністративно - господарських санкцій із Закону «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю Україні».

    Підписів 1

    Днів залишилось 88

    Шип Інна Володимирівна
    Оприлюднена
    16 вересня, 2024
    16 грудня, 2024
    88
    1 (з них за 7 днів: 1)

    Верховна рада України
    01008; м. Київ
    вул. Грушевського,5
    Eл.пошта:InnaShyp71@gmail.com
    Шип Інна Володимирівна
    м.Ужгород вул.Робоча,14/2
    т.0509211255

    Відповідно до «Положення про фонд соціального захисту осіб з інвалідністю», затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України 14.04.2011р.,№129 (у редакції наказу Міністерства соціальної політики України 27.03.2007р.,№477), одним із основних завдань фонду осіб з інвалідністю є : «забезпечення в межах своїх повноважень реалізації заходів щодо зайнятості та працевлаштування осіб з інвалідністю, сприяння створенню робочого місця». Фонд осіб з інвалідністю на протязі року не працевлаштовує та не сприяє створенню робочих місць до підприємств-юридичних осіб та до ФОП-фізичних осіб, тобто займається бездіяльністю на протязі року, отримуючи інформацію з Пенсійного Фонду України з 25 травня про вивільнені робочі місця, створені робочі місця та кількість робочих місць, на які за нормативом статті 19 Закону «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» потрібно влаштовувати осіб з інвалідністю. Така бездіяльність приводить надалі до написання штрафних адміністративно-господарських санкцій, які описані в статті 20 Закону «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю Україні» Фондом осіб з інвалідністю для підприємств та фізичних осіб-підприємців, і подачі до суду підприємств та фізичних осіб-підприємців за несвоєчасну сплату санкцій.
    Фонд осіб з інвалідністю-cуб”єкт владних повноважень вмисно займається бездіяльністю на протязі року для отримання грошових коштів від юридичних та фізичних осіб-субєктів підприємництва, чим порушує права, свободу та інтереси фізичних та юридичних осіб, які повинні свої права відстоювати в адміністративних судах України. В умовах війни суми адміністративно-господарських санкцій є надто великі. Наприклад, якщо середня заробітна плата до нарахування є 17000 гривень, то сума адміністративно-господарських санкцій буде:17000*12=204000 гривень. Якщо підприємство порушило норматив, який наведений у статті 19 Закону «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» та не працевлаштувало осіб з інвалідністю більше , ніж 1 особу ,то сума збільшується відповідно до кількості не працевлаштованих осіб з інвалідністю за рік, наприклад:17000*3*12=612000 гривень.
    Несплата вчасно санкцій приводить у підприємства до ряду негативних наслідків : невчасна сплата інших податків, які тягнуть за собою нові штрафні санкції, невчасний розрахунок по виплатах із заробітної плати для працівників, невчасні оплати для інших підприємств за товари, матеріали, послуги, що приводить до збитковості та зупинення виробничої діяльності підприємства. Дії керівництва можуть розглядатись відповідно до Господарського кодексу як вмисне вчинення злочину в господарській діяльності. Наслідок такого розгляду може привести до звільнення керівних осіб. Звільненого керівника чекає безробіття, який не зможе в подальшому сплачувати: комунальні за квартиру, витрати для дітей до школи, за продукти харчування для сім”ї. З нарахуванням таких великих сум штрафних санкцій для підприємства у керівних осіб складеться негативна характеристика та влаштуватись на роботу буде складно.
    Які негативні наслідки можуть бути для фонду осіб з інвалідністю? Несвоєчасна сплата штрафних санкцій підприємствами та фізичними особами-підприємцями може привести до зменшення грошових коштів фонду і фонд не зможе вчасно здійснювати оплати на потреби осіб з інвалідністю. Керівник фонду, який не зрозумів,що відповідальним за працевлаштування осіб з інвалідністю є саме фонд осіб з інвалідністю та не провів ніяких заходів(не надіслав повідомлення про помилки, розбіжності, норматив) щодо працевлаштування осіб з інвалідністю до підприємств та підприємців за інформацією, отриманою із ПФУ на протязі року може отримати відповідно до статті 364 «Зловживання владою або службовим становищем» Кримінального кодексу 3 роки умовно із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або 3 роки позбавлення волі.
    Для уникнення негативних наслідків, що описані вище, прохання розглянути зміни, які пропоную внести до Законів України:
    1.Для поповнення грошовиими коштами фонду осіб з інвалідністю збільшити розмір єдиного внеску на 0,5-1% , який визначений у п.5 , статті 8 «Розмір єдиного внеску та пропозиції його розподілу за видами загальнообов”язкового державного соціального страхування», Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», затвердженого Верховною радою України або збільшити утримання із заробітної плати працівників на 0,5-1%.
    2.Вилучити адміністративно - господарські санкції із Закону «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю Україні».
    3.Здійснювати перевірки залишити за Державним наглядом праці та в документ «Порядок контролю за виконанням нормативу робочих місць та перевірки підприємств , установ , організацій, у тому числі підприємств,організацій громадських об”єднань осіб з інвалідністю, фізичних осіб з інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю, щодо виконання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування осіб з інвалідністю, зокрема шляхом зарахування» внести зміни, відповідно до яких за порушення виконання нормативу робочих місць для осіб з інвалідністю накладати штрафні санкції, наприклад при не працевлаштуванні 1 особи з інвалідністю-20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян:170*20=3400 гривень.
    4.Не розглядати до суду заяви від Фонду осіб з інвалідністю, якщо не було пред”явлено доказів по проведенню заходів (наприклад повідомлення про помилки, розбіжності, норматив) фондом осіб з інвалідністю щодо сприяння створення робочого місця та працевлаштування осіб з інвалідністю до підприємств-юридичних осіб та підприємців-фізичних осіб на протязі року після отримання інформації з Пенсійного фонду України за п.4 документу «Порядок надання Пенсійним фондом України Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування» розпочинаючи з 25 травня звітного року.
    З повагою Шип І.В

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Виплата ОГД повнолітнім дітям, у яких загиблі до 29.03.2024 року та у яких не пройшов строк 3 роки з дати смерті, бо закон 9226 не поширюється на ці правовідносини.

    Підписів 64

    Днів залишилось 36

    Максимова Маргарита Костянтинівна
    Оприлюднена
    25 липня, 2024
    25 жовтня, 2024
    36
    64 (з них за 7 днів: 0)

    Шановні депутати ВРУ! Шановний Президент України! Звертаюся до вас як до субʼєктів законодавчої ініціативи! З початку повномасштабного вторгнення у повнолітніх дітей загиблих Захисників були бюрократичні труднощі з отриманням одноразової грошової допомоги у випадку загибелі Захисника. У цьому році вступив в законну силу закон 9226, який розширив коло осіб, які є отримувачами ОГД. Проте він не має зворотної сили, що позбавляє права тих повнолітніх, у яких загиблі до 29.03.2024 отримати частку допомоги. Також є норма, що ті хто має право отримати огд може реалізувати таке право незалежно від реалізації такого права іншими. Тобто є багато ситуацій, де дружина наприклад отримує свою частку, а повнолітні діти чекали закон 9226, але тепер все упирається у зворотню силу, що позбавляє Надії на справедливий перерозподіл. Відповідно виникає питання щодо внесення повторних змін для встановлення соціальної справедливості. Так як немає вини тих повнолітніх, у яких загиблі до 29.03.2024, що на самому початку закон був не на їх боці, а справедливість встановили протягом 3 років з дня смерті і у багатьох цей строк не сплив. Також постанова 168 КМУ у яку було внесено зміни 18.06.2024 року спочатку було прописано, що особи, які мають право можуть його реалізувати з дня виникнення( дати смерті). А тепер протягом 3 років з дня виникнення, тому зміни повинні поширюватися і на тих повнолітніх дітей у яких загиблі до 29.03.2024 і у яких не пройшов строк 3 роки. Бо довести факт утримання важко і майже неможливо для багатьох повнолітніх дітей. Бо багато хто звертався за старими правилами, а по новим правилам відмовляють бо застосовують стару неконституційну редакцію ст 16-1 ЗУ « Про соціальний та правовий статус військовослужбовців та членів їх сімей», де діти обмежувалися повноліттям. А тепер правила змінили, а неконституційну редакцію продовжують застосовувати, а то закон немає зворотної сили. Надайте закону 9226 зворотню силу, незалежно від реалізації такого права іншими членами сімʼї, бо дуже рідко родичі можуть поділити кошти у сімейному колі, суди шансів не дають, а чому ті ж повнолітні повинні бути заручниками того, що держава з самого початку не прописала закон щодо розподілу огд не враховуючи всіх нюансів сімейних відносин? Хіба справедливий соціальний захист повинен спиратися в зворотню силу? Адже військослужбовці віддали життя за державний суверенітет та територіальну цілісність, і позбавляти їх повнолітніх дітей права на свою частку не є проявом поваги до їх волі. Ця проблема потребує встановлення належних правових та соціальних гарантій з боку держави. Право повнолітніх дітей на свою частку не повинно обмежуватися працездатністю, інвалідністю, належністю власної сімʼї, ці фактори не повинні впливати на право на частку огд, воно повинно бути автоматичним як у дружини, батьків, неповнолітніх дітей та утриманців.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Переведення чоловіків до 25 років, які раніше були обмежено придатними і після проходження повторного огляду будуть визнані придатними, з обліку військовозобов'язаних на облік призовників.

    Підписів 39

    Днів залишилось 1

    Головко Іван
    Оприлюднена
    20 червня, 2024
    20 вересня, 2024
    1
    39 (з них за 7 днів: 0)

    Просимо терміново розробити порядок переведення чоловіків до 25 років, які раніше були обмежено придатними і після проходження повторного огляду будуть визнані придатними, з обліку військовозобов'язаних на облік призовників.
    Громадяни до 25 років, стосовно яких при приписці до призовних дільниць згідно з абзацом п'ятим частини десятої статті 14 старої редакції Закону України “Про військовий обов'язок і військову службу” було прийняте рішення “непридатний до військової служби в мирний час, обмежено придатний у воєнний час, підлягає взяттю на військовий облік військовозобов’язаних”, були взяті на військовий облік військовозобов'язаних згідно п. 1 старої редакції статті 37 цього Закону, як звільнені від призову на строкову військову службу.
    З вищевказаного абзацу п'ятого частини десятої статті 14 Закону України “Про військовий обов'язок і військову службу” було вилучено слова “в мирний час, обмежено придатний у воєнний час, підлягає взяттю на військовий облік військовозобов’язаних” згідно з Законом України “Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення прав військовослужбовців та поліцейських на соціальний захист” від 21.03.2024 р.
    Також Законом України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку” від 11.04.2024 р. вищевказану статтю 37 було викладено в новій редакції.
    Згідно з прикінцевими та перехідними положеннями Закону України “Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення прав військовослужбовців та поліцейських на соціальний захист” вищезазначені громадяни підлягають повторному медичному огляду з метою визначення придатності до військової служби.
    Більшість з них після проходження огляду будуть визнані придатними до військової служби.
    В п. 1 оновленої ст. 37 Закону України “Про військовий обов'язок і військову службу” вказано, що громадяни, придатні до військової служби, віком до 25 років підлягають взяттю на військовий облік призовників. Також зазначених громадян немає в переліку тих, хто підлягає взяттю на облік військовозобов'язаних.
    Отже, просимо терміново розробити порядок зняття таких громадян з обліку військовозобов’язаних і взяття на облік призовників.
    Також просимо заборонити мобілізувати без їхньої згоди вищевказаних громадян, в той час, поки розробляється порядок переведення їх на облік призовників.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Про обов'язкове знання ПДР всіма верствами населення

    Підписів 30

    Днів залишилось 5

    Бучко Наталія Миколаївна
    Оприлюднена
    24 червня, 2024
    24 вересня, 2024
    5
    30 (з них за 7 днів: 0)

    Пишу своїми словами. Часто спостерігаю, як пішоходи перебігають дорогу де їм треба, а діти на велосипедах чи самокатах колесами на проїжджій частині їздять від бордюра до бордюра. В результаті, якщо в трансортній пригоді задіяне авто, то винуватий переважно водій. Хоча він просто не встиг відреагувати.
    Мета - створити максимальну безпеку на дорогах між всіма учасниками дорожнього руху будь де в країні.
    Пропоную таке: ввести обов'язкові заняття з вивчення правил дорожнього руху всіма верствами населення - від дітей в садочках до пенсіонерів. В кінці обов'зковий екзамен з сертифікатом в Дії.
    Пропоную це реалізувати через залучення
    садочків, шкіл і вузів для вивчення та іспитів молодшого населення, органів управління в містах і селах, автошколи, Нацполіцію для всіх загалом.
    Наприклад, школа: перший семестр теоретичні заняття хоча б двічі на тиждень, другий семестр - практичні зі здачею екзамену вкінці. Такі уроки може проводити вчитель з автошколи. В селах таке навчання для дорослих можна організувати в сільрадах. Також в інтернеті можна створити навчальну платформу для пішоходів і дітей
    На сайті https://eq.hsc.gov.ua створити, наприклад, Кабінет пішохода для дорослих і Майбутній водій для діток, де б були результати здачі екзамену з ПДР.
    Треба аби всі знали ПДР, бо їж вивчають лише ті, хто їздить автомобілями.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Петиція про внесення змін до податкового законодавства України

    Підписів 19

    Днів залишилось 8

    Кушнір Дарія Геннадіївна
    Оприлюднена
    27 червня, 2024
    27 вересня, 2024
    8
    19 (з них за 7 днів: 0)

    Петиція про внесення змін до податкового законодавства України

    Ми, громадяни України, звертаємося до Верховної Ради України з проханням розглянути та прийняти законопроєкт про скасування податку на відпусткові для педагогів.

    Існуючий податок на відпусткові для педагогів є додатковим фінансовим навантаженням на працівників освіти і несправедливо скорочує їхні доходи. Цей податок суперечить принципам справедливості і утяжлює фінансове становище педагогів, які відіграють ключову роль у освітній системі країни.

    Ми пропонуємо:

    Скасувати податок на відпусткові для педагогів відповідно до принципів справедливості та соціального захисту працюючих.

    Забезпечити стабільність та збільшення доходів педагогів для підтримки та розвитку освітньої системи України.

    Ми закликаємо Верховну Раду України вислухати наше прохання та прийняти необхідні законодавчі заходи в інтересах українських педагогів та освітньої сфери.

    З повагою,

    Кушнір Д.Г.
    27.06.2024р

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Про внесення змін до структури мультипредметного тесту в 2024-2025 навчальному році

    Підписів 17

    Днів залишилось 8

    Шавиріна Тетяна
    Оприлюднена
    27 червня, 2024
    27 вересня, 2024
    8
    17 (з них за 7 днів: 0)

    Шановна, Верховна Рада України! Шановні депутати Верховної Ради України! Шановний Міністр Освіти, Оксен Васильович!

    За останній час наші діти пережили багато горя, пролили чимало сліз, деякі втратили рідних, домівки, друзів і все, що мали до війни. Щоденні тривоги, нічні підйоми, вже хронічний страх, переживання, гіркий біль за свої сім'ї, Україну й українців настільки їх виснажили, що навіть важко уявити! Але попри все це вони тримаються, співчувають іншим, допомагають нашим ЗСУ і плекають в серці надію на краще майбутнє. Вони, на превеликий жаль, адаптувалися до всього, навіть до навчання в бомбосховищах!

    Але держава повинна надати їм вибір, а не ускладнювати і без того сповнене стрессами життя! І держава може це зробити! Держава може зробити так, щоб діти насолоджувалися навчанням, а не повністю відбивати бажання щось творити, розвивати та йти за своєю мрією.
    Зараз діти проживають нелегку трансформацію, потребують великої психологічної підтримки й реабілітації. Наше головне завдання допомагати їм у всьому! Допомагати , щоб вони відчували, що держава їх чує, що вони їй потрібні, що держава прислухається до них!

    Тому звертаємося до Вас з великим проханням про внесення змін до структури національного мультипредметного тесту для учнів 11-х класів в 2024-2025 навчальному році.

    У нас ще є час допомогти нашим дітям, але він спливає дуже швидко! На даний час це просто крик душі та можливість достукатися до держави! Ми вважаємо, що дана ініціатива сприятиме поліпшенню освітнього процесу та підготовці молодого покоління до майбутніх викликів.

    Нам хотілося б запропонувати наступні зміни в структурі мультипредметного тесту:
    1) два обов'язкові іспити: українська мова та Історія України (або англійська мова), які оцінюватимуть загальний рівень знань учнів;
    2) можливість обрати один або два додаткові іспити зі списку предметів, які цікавлять саме учнів найбільше, які будуть необхідні їм при вступі до ВНЗ і виборі майбутньої професії.

    Це дозволить учням глибше вивчати обрані предмети та демонструвати свої індивідуальні сильні сторони.
    Такий підхід не лише сприятиме розвитку більш широкого спектру знань учнів, але й підтримає їхню мотивацію до навчання та вибору майбутньої кар'єри.

    Ми віримо, що ваша підтримка даної ініціативи допоможе створити більш ефективну та сучасну систему оцінювання знань!

    З повагою, батьки та учні, які закінчили 10 класи в 2024 році.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Про збільшення відпустки військовослужбовцям до 45 діб під час дії воєнного стану

    Підписів 17

    Днів залишилось 57

    Гладкова Вікторія Григорівна
    Оприлюднена
    15 серпня, 2024
    15 листопада, 2024
    57
    17 (з них за 7 днів: 0)

    Прошу збільшити тривалість щорічної оплачуваної відпустки для військовослужбовців ЗСУ, які знаходяться понад 2 роки на службі, під час дії воєнного стану.
    Я вважаю що військовослужбовці, які вже 2 роки або більше захищають нашу державу від агресора мають право на щорічну відпустку 45 діб.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Залишити перехід на "зимовий" та "літній" час задля врахування інтересів як жителів заходу, так і сходу країни.

    Підписів 12

    Днів залишилось 29

    Кіндякова Катерина
    Оприлюднена
    18 липня, 2024
    18 жовтня, 2024
    29
    12 (з них за 7 днів: 0)

    Географічно Україна знаходиться у трьох часових поясах, тому неможливо встановити один правильний, який влаштовував би всіх жителів країни. При "літньому" часі жителі західних регіонів будуть вимушені їхати на роботу у темряві, при "зимовому" часі жителі східних регіонів будуть відчувати значні незручності через світанок о 3 годині ночі (через що і літня денна спека починатиметься раніше), а також у всіх жителів країни буде на годину раніше ставати темно влітку. Саме тому нашій країні і потрібен компроміс – переведення годинників. Це те рішення, яке об'єднує, адже враховує інтереси всіх.

    Коли ми знаходимося в "літньому" часі, у нас такий же час як в Фінляндії, Литві, Латвії, Естонії, Румунії, Болгарії та Греції, годинник ми з ними також переводимо синхронно. Якщо ж Україна залишиться у зимовому часі без переведення годинників на "літній", то взимку у нас з ними буде однаковий час, а влітку буде різниця у годину (хоча вони географічно наші сусіди по часовим поясам) і наш час буде як, до прикладу, у Іспанії. Де знаходиться Україна і де Іспанія? В Харкові і Барселоні буде однаковий час, але у Харкові 22 червня світанок буде о 3:25 годині ночі, а в Барселоні о 6:18 ранку. І це в одному часовому поясі. Нонсенс. Світанок у таку годину ніяк не можна вважати природнім та зручним для сучасної людини.

    "Зимовий" час можна вважати більш наближеним до астрономічного, але яка сучасна людина зараз живе по астрономічному часу? Чи встає переважна більшість людей зі світанком і чи лягає спати з заходом сонця? Ні. В сучасних реаліях та через появу електроенергії ритм життя людей змінився та змістився, ввечері люди ще ведуть активний спосіб життя.

    Звідси ми переходимо до питання економії. Більшість бізнесів починає працювати о 9-10 годині ранку і працює до 18-19 години або навіть до 21-22 години, тобто чим раніше буде закінчуватися світловий день, тим більше електроенергії буде використовуватися адже люди будуть продовжувати свою діяльність до самого вечора. Чи можна вважати рішення встановити "зимовий" час для України на весь рік вигідним для економії електроенергії? Особливо у час її нестачі. Ні, не можна.

    Враховуючи все вищезгадане, можна прийти до висновку, що найкращим компромісним рішенням, яке враховує інтереси як жителів заходу, так і сходу країни, це залишити перехід на "літній" та "зимовий" час. Так, перехід між часами може спричиняти незручності, але адаптація займає всього тиждень, а от рішення залишитися у одному часі спричинить незручності для половини країни аж на пів року.

    Залишення переходу на "зимовий" та "літній час" враховує побажання та зручності жителів всіх регіонів України.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Щодо створення тимчасової слідчої комісії для виявлення фактів корупції в енергетичних компаніях України

    Підписів 11

    Днів залишилось 29

    Варич Олександр Богданович
    Оприлюднена
    18 липня, 2024
    18 жовтня, 2024
    29
    11 (з них за 7 днів: 0)

    Шановні народні депутати!

    В час, коли країна змушена жити без електроенергії по 18 годин на добу, спостерігається кричуща несправедливість: керівники та менеджмент енергокомпаній отримують мільйонні зарплати. Громадянам встановлюють тарифи, які в кілька разів перевищують собівартість, тоді як корупція в таких компаніях, як «Нафтогаз», «Енергоатом», «Укренерго», досягає небачених масштабів.

    Ми, громадяни України, змушені жити в умовах, коли електроенергія стала розкішшю. Ми не можемо нормально працювати, навчатися або проводити час із родиною через постійні відключення. Рахунки за електроенергію зростають, тоді як якість послуг погіршується, що принижує нашу гідність і робить життя нестерпним.

    Корупційні схеми, завищені тарифи та неефективне управління призводять до серйозних проблем в енергетичній галузі та зниження якості життя українців. Це неприпустимо в умовах економічної кризи та військових дій, коли кожна копійка має значення.

    Ми більше не можемо терпіти цю несправедливість. Ми не можемо спокійно спостерігати, як ті, хто повинні забезпечувати нашу країну електроенергією, збагачуються на наших стражданнях.

    У зв’язку з цим ми, що нижче підписалися, вимагаємо:

    Створити тимчасову слідчу комісію для виявлення та розслідування фактів корупції в енергетичних компаніях України.
    Провести ретельний аудит діяльності компаній «Нафтогаз», «Енергоатом», «Укренерго» з метою виявлення зловживань та корупційних схем.
    Встановити справедливі тарифи на енергоносії для громадян, враховуючи реальну собівартість виробництва та постачання.
    Цей крок стане першим на шляху до наведення ладу в енергетичній галузі та забезпечення справедливих умов для всіх громадян України. Ми віримо, що Ви почуєте наш голос і приймете необхідні заходи для захисту прав та інтересів кожного українця.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Зупинити знос цінних історичних будівель старше 100 років, надавши їм додатковий охоронний статус згідно Закону!

    Підписів 11

    Днів залишилось 34

    Перов Дмитро Анатолійович
    Оприлюднена
    23 липня, 2024
    23 жовтня, 2024
    34
    11 (з них за 7 днів: 0)

    19 липня 2024 року була самовільно зруйнована чергова історична пам'ятка України. Мова йде про Садибу Зеленських, 1890 р., що була розташована на вул. Кониського, 22 у м. Києві. Зносу більш як 130-річної будівлі передувало 2 роки погоджень облікових документів та різноманітних відписок місцевого органу охорони культурної спадщини - Департаменту культспадщини КМДА. Затягування процесу надання статусу пам'ятки цінній історичній будівлі, а від так і ціла серія корупційних ризиків стала можлива завдяки ускладненій та бюрократизованій процедурі взяття на облік об'єкту культурної спадщини. Чинне на сьогодні пам'яткоохоронне законодавство встановлює вимоги щодо численних погоджень і висновків, заборон і обмежень щодо взяття цінних історичних об'єктів під захист Закону. Як результат - знищення пам'яток забудовника ще до отримання першими охоронного статусу. Останній і кричущий приклад - Садиба Зеленських.

    Проблема не нова, ще в інтерв'ю від 11 квітня 2021 року тогочасний директор Департаменту охорони культурної спадщини - Олександр Никоряк зазначив: на сьогодні в м. Києві виявлено та досліджується більше 3 000 історичних об'єктів, з них лише 1 000 мають охоронний статус зігдно Закону - решту можуть знести в будь-який момент. Через ускладену процедуру обліку - темп підготовки облікової документації та внесення пам'яток до Переліку пам'яток і надалі до Держреєстру в м. Києві та по областях становить 1-2 пам'ятки на рік. Тобто, умовно, щоб захисти всі цінні історичні будівлі Києва від зносу, надавши їм статус пам'яток, потрібно близько 1 000 років...

    У багатьох країнах Європейського Союзу діє принцип уніфікованого критерію, за яким особливо цінні будівлі автоматично отримують охоронний статус та взяті під захист держави без проходження додаткових бюрократичних процедур. У Польщі, Латвії, Естонії, Чехії діє принцип за яким всі будівлі, що виконані за індивідуальним проектом, зберегли характерні риси епохи та старше 100 років автоматично набувають охоронного статусу в силу Закону. Зокрема, відповідно до ст.ст. 7, 14, 22a, 25 польського Закону «Про охорону пам'яток та опіку над пам'ятками» - історичні будівлі старше 100 років автоматично підпадають під охорону Закону. Надалі ці будівлі підлягають ретельному дослідження з боку пам'яткоохоронних органів і якщо останні не підтверджують таку цінність статус пам'ятки будівлею втрачається. Однак, до моменту проведення відповідних історико-бібліографічних досліджень (створення облікової документації) жоден власник не може знести об'єкт культурної спадщини. Тобто, на рівні Закону встановлюється презумпція цінності історичних будівель, нецінність яких потрібно доводити. В Україні ж навпаки - сьогодні діє презумпція нецінності, коли для охоронного статусу потрібно збирати довідки, доводити, що будівля дійсно є цінною і коли врешті всі папери зібрано - її зносять забудовники, як у випадку з Будинком Зеленських, 1890 р. у Києві.

    Отже, з огляду на означене, ми пропонуємо запровадити в Україні додатковий безумовний охоронний статус для цінних історичних будівель збудованих до завершення національно визвольних змагань 1917-1922 рр. шляхом внесення відповідних змін до профільного Закону України "Про охорону культурної спадщини". Зокрема, додатково визначивши та розширивши поняття об'єкту культурної спадщини, за аналогією з польським законом, додавши "об'єкт культурної спадщини" до категорій, що перебувають під захистом Закону на одному рівні із пам'ятками до моменту вирішення питання про його занесення або незанесення до Державного реєстру нерухомих пам'яток України (ст. 1, 22, 26, 32 Закону України "Про охорону культурної спадщини").

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ