Через недосконалість закону України "Про звернення громадян" підприємства всіх форм власності та органи державної влади надсилають відповіді на звернення, які не містять суті та/або не належать до компетенції цих організацій та займаються пересилкою звернень, замість виконання своїх прямих функцій.
У зв'язку з цим прошу внести наступні зміни:
- звернення до органів державної влади та підприємств різних форм власності в межах діяльності цих органів / підприємств; до посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків;
- зобов'язати органи державної влади; підприємства всіх форм власності на офіційному сайті (в офісах) публікувати перелік питань або сфер діяльності, які є в їх компетенції;
- вилучити пункт стосовно обов'язку установи інформувати громадянина щодо анонімного звернення;
- створити інформаційну базу (можливо на рівні УКЦ) з переліком органів державної влади та переліку питань, які вони розглядають;
- обмежити можливість звернення до контролюючих органів, а саме звернення до контролюючих органів можна подати після звернення до суб'єкта контролю, якщо на думку громадянина звернення не вирішено, або без звернення до суб'єкта контролю з фактами порушенням цим суб'єктом законодавства України (в межах компетенції котролюючого органу).