Пропоную виключити п. 177.4.5 з ст. 177 Податкового Кодексу для запобігання колапсу ринку транспортних перевезень . Вказана норма є міною уповільненої дії, яка призведе до масового закриття ФОП, монополізації ринку транспортних перевезень, підвищення тарифів, збільшення матеріального навантаження на кінцевого споживача.
Так, згідно п.177.4.5 ст. 177 ПК України не включаються до складу витрат підприємця: витрати на придбання та утримання основних засобів подвійного призначення, визначених цією статтею
Причина необхідності скасування цієї норми:
Органи ДФС протягом 2018-2019 року масово зловживають своїми повноваженнями та накладають штрафні санкції на підприємців при відсутності будь-яких законних підстав та з посиланням узагальнюючим текстом на дію п.п. 177.4.6, 177.4 ст. 177 Податкового кодексу при проведенні перевірок.
При цьому, в ст. 177 ПК наведено перелік «засобів подвійного призначення» тільки відносно юридичного терміну «амортизація», перелік для «засобів подвійного призначення» відносно юридичного терміну «витрати» відсутній.
Окрема група «вантажні автомобілі» як засіб подвійного призначення, який не підлягає амортизації, взагалі неконкретизований.
Це надає можливість органам ДФС незаконно ототожнювати поняття «автомобільний транспортний засіб» та «вантажний автомобіль» при складанні актів перевірок та накладенні штрафів (наприклад, сідлові тягачі аж ніяк не є вантажними автомобілями, а віднесені до тракторної групи транспортних засобів – згідно ЗУ № 2739-ІV від 06.07.2005 року та УКТ ЗЕД).
Оскаржувати безпідставні Податкові рішення-повідомлення органів ДФС у кожному випадку є вкрай дорогим задоволенням, яке, в кінцевому рахунку, покладається на споживачів.
Прошу підтримати дану петицію та поширити її соціальними мережами.