Пропоную розробити єдину структуру підписання петицій на трьох офіційних українських сайтах представництв Президента, ВРУ, КМУ.
На сьогодні найпростішим варіантом підписання петицій є структура, впроваджена на сайті офіційного представництва Верховної Ради України. Але і там є свої недоліки - для того, щоб завершити процедуру підписання петиції, необхідно підтвердити своє рішення у електронному листі, надісланому на електронну адресу, вказану при реєстрації.
Вважаю, що ця частина процедури зайва і необхідно спростити процедуру.
Одноразово вказавши свої персональні дані при реєстрації, людина зможе підписати будь-яку петицію, пропускаючи крок підтвердження свого рішення в листі, надісланому на електронну адресу.
Проаналізувавши всі структури подання та підписання петицій, вважаю за необхідне розробити єдину систему із різними варіантами авторизації на сайті:
- за допомогою електронної адреси;
- за допомогою системи BankID;
- за допомогою ЕЦП;
- за допомогою індивідуального податкового номера.
Взагалі, було б зручно, якщо всі структури підписання петицій були розроблені в єдиній системі управління контентом (CMS).
Також для зручності необхідно відображати дату припинення збору підписів. Це допоможе користувачам сервісу орієнтуватися в проміжках часу коли петиція буде активною для збору підписів.
Усі запропоновані пропозиції спростять процедуру реєстрації, створення і підписання петицій, а також зменшать час, котрий людина витрачає на зайві дії.