Просимо ввести додатковий збір за дієслівні рими* в рекламі.
Ми не є прихильниками зайвих заборон, тому не просимо ані забороняти, ані штрафувати. Натомість, просимо просто ввести певну форму збору чи податку на дієслівні рими в рекламі, внісши відповідні зміни до Закону "Про рекламу" та, за необхідності, інших нормативно правових актів. Якщо поет не вміє писати вірші - він просто не буде популярним. Натомість, проплачена неякісна реклама агресивно вривається в наші органи чуттів, увічнює несмак, виводить слухача з емоційної рівноваги, підвищує таким чином рівень токсинів у його чи її організмі. Тому необхідно ввести збір, подібний до акцизів на шкідливі тютюнові й алкогольні вироби.
Копірайтери отримують за свою роботу платню - і якщо не вміють нормально зримувати бодай двовірш, то хай пишуть прозою. Тим більше цінуватимуться ті з них, хто вміє пристойно римувати та має мінімальний смак.
Збір на дієслівні рими пропонуємо стягувати з замовника реклами, продавця товару - а він хай розбирається з виконавцями, як забажає. На зібрані кошти можна, наприклад, створити щось на кшталт приза за добру рекламу, залучивши некомерційних спеціалістів (або пустити ці гроші на інші корисні цілі - як-от віддати дітям-сиротам).
* Під дієслівними слід розуміти рими, що базуються на банальному зіставленні двох дієслів в однаковій граматичній формі. Наприклад:
Таксі таке-то викликай,
Стільки-то гривень вигравай.
Кохана жінка знає,
Чого її мачо бажає.