Верховній Раді через власні профільні Комітети провести парламентські слухання з метою удосконалення Закону про державну службу, Закону про службу в органах місцевого самоврядування, Кодексу законів про працю, Цивільного процесуального Кодексу та інших законодавчих актів. Сутність: якщо уповноважений законом державний чи місцевий орган або власник підприємства чи статутний орган управління юридичноі особи в повноважному складі звільнив керівника підприємства, керівника установи, державного службовця катег. "А" - "Б", відповідного службовця органу місцевого самоврядування, тощо, то така звільнена особа не може бути "поновлена на роботі/посаді", а матиме право вимагати виключно виплати компенсацій (у разі наявності порушень і в будь-якому випадку не більше 3-місячного, 6-місячного чи річного заробітку). На сьогодні можливість поновлення на роботі " старих керівників" (в т.ч. негайне виконання рішень суду 1 інст.) активно використовується рейдерами в приватному секторі для захоплення контролю над підприємством та недобросовісними держкерівниками, які поновлюються на роботі навіть при звільненні за явні порушення та ще й вимагають компенсацій за бюджетні кошти за кілька років нібито вимушеного прогулу.