Створення можливості заочного навчання для учнів старшої, або також середньої і молодшої школи:
Це буде не обов'язковим для всіх учнів нашої країни, але деякі, які дійсно цього хочуть або потребують, зможуть здобувати знання самостійно: вдома, або з репетиторами.
Чому ми повинні запровадити можливість такого навчання?
1) В учнів стане більше вільного часу, та з'явиться вільний графік навчання: ви можете навчатися коли завгодно, та де завгодно.
2) Багатьох підлітків змушують йти до школи, вони приходять щоб "відсидіти" уроки, тому що в класі де навчаються 30+ учнів, складніше отримувати знання з уроків в школі. В учителя банально може не вистачити часу для того щоб пояснити деяким учням те що вони не зрозуміли.
Після такого "навчання", підліткам всеодно потрібно навчатись вдома, в двійному масштабі, але з обмеженням в часі виконання робіт, "бо екзамени ніхто не відміняв".
3) В середній та старшій школі часто присутній булінг, коли підлітки кривдять інших підлітків заради розваги, тому підлітки яких кривдять, зможуть навчатись вдома та зберегти своє фізичне і моральне здоров'я.
4) "Школа це стрес" — скажуть вам більшість учнів, а чому?
— Через шум; порушення режиму сну через навчання; булінг; проживання біля місць воєнних дій; погіршення фізичного та ментального здоров'я на фоні стресу, який зводить все у замкнутий круг.
В різних підлітків можуть бути ще інші чинники стресу, але я назвав основні, які зустрічаються у більшості.
Як це повинно працювати:
З 14-років підліток може самостійно або за допомогою батьків написати заяву в адміністрацію школи про те він/вона хоче навчатись заочно.
Тоді як до 14-років лише за заявою батьків.
Учні можуть навчатись за допомогою репетиторів, інтернет-ресурсів, або за допомогою паперових підручників.
Учневі надається чіткий список тем які він повинен засвоїти, з усіх предметів. Також учневі повідомляється дати проведення контрольних робіт, на які він/вона повинні прийти для відстеження його успішності на заочному навчанні. Після написання контрольної роботи, учень/учениця отримує новий список тем для вивчення та дати наступних контрольних робіт, та може відправлятися додому.
Учня/ученицю можуть закликати, але не зобов'язати до очної форми навчання, якщо тематичні оцінки з того чи іншого предмету погіршуються.
Переведення до наступного класу здійснюється як зазвичай.