Сталася така ситуація, що мешканці міст і сіл України часто потерпають від відключення електроенергії на тривалий період( більше 12 годин). Наприклад, тисячі мешканців міста Ірпінь як мінімум один раз за зиму 2021/2022 років перебували без електроенергії більше доби. У зв'язку з чим діти не можуть дистанційно навчатися і реалізовувати своє право на освіту, дорослі не можуть віддалено працювати і несуть збитки через зіпсовані продукти і техніку, температура в оселях опускається нижче допустимого рівня, хворі люди не можуть застосовувати спеціальну техніку, що рятує життя. Така ситуація є в першу чергу через те, що постачальник електроенергії не займається модернізацією мереж, підключає споживачів більше, ніж дозволяє потужність його обладнання, не збільшуючи його пропускну здатність, не будує резервних ліній, що дозволяли би тимчасово підключати споживача на час ліквідації аварії, не збільшує кількість робочих бригад, що дозволяло би оперативно усувати аварійні ситуації. Але при цьому компенсації для споживачів, що потерпіли від тривалого відключення, є мінімальними(наразі це 200грн) та мають такі умови, що їх не можливо отримати споживачам. Таким чином це жодним чином не спонукає постачальника електроенергії вкладати кошти в модернізацію мереж та обладнання, будувати резервні лінії.
ПРОСИМО встановити компенсацію від постачальника електроенергії для споживача на рівні ДВАДЦЯТЬ ТИС ГРН за відсутність електроенергії через аварійне, планове відключення або нездатності постачальника домовитися з власниками приватних підстанцій та мереж у зимовий період більше ШЕСТИ ГОДИН, у літній період більше ДВАНАДЦЯТИ ГОДИН. А також встановити компенсацію від постачальника для споживача на рівні ДЕСЯТИ ТИСЯЧ ГРН за помилкове відключення електроенергії через не коректне зняття показників з лічильника.