Коротич Олег
09 грудня, 2016 23:34
Тип запису: коментар
Голосів: 0
Поставив проти, оцінку 2.
Втомився подавати зауваження і пропозиції до його положень, не опрацював документ повністю, оскільки після першого десятка (зауважень і пропозицій) стало зрозуміло, що проект неякісний та потребує значного доопрацювання.
Коротич Олег
18 грудня, 2016 20:54
Тип запису: коментар
Голосів: 2
Більш докладно опрацювавши перші 2 розділи проекту Закону мені стало зрозуміло, що оцінка 2 - це забагато. Деякі норми цього проекту суперечать одна одній, деякі суперечать Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".
Положення про проведення громадських слухань з ініціативи громадян містить норми та вимоги, які роблять таку можливість абсолютно декларативною, тобто, громадяни не матимуть реальної змоги до ініціативи.
Кількість техніко-юридичних помилок дуже висока. Використання термінів не є сталим, наприклад, в одній нормі "голова села, селища, міста", в другій "сільський, селищний, міський голова", а в третій - "голова місцевої ради".
Висновок до комітету до цього законопроекту може бути лише один - не рекомендувати та повернути суб'єкту законодавчої ініціативи на доопрацювання.
Таблиця результатів обговорення статей
Показувати результати обговорення з типом запису:
ЗАКОН УКРАЇНИ
ПРО ГРОМАДСЬКІ СЛУХАННЯ
Цей Закон визначає правові засади, порядок ініціювання, підготовки та проведення громадських слухань, урахування їх результатів органами виконавчої влади й органами місцевого самоврядування села, селища, міста, їх посадовими особами.
Галенко Іван
30 грудня, 2016 10:42
Тип запису: зауваження
Голосів: 0
На першому місті "правові засади". Я це сприймаю так, що це й далі за текстом стосується правників, а головне в законопроекті - "правові засади". Мені це не потрібно.
На другому місці стоїть "порядок ініціювання". Це означає, що другим пріоритетом законопроекту є робоче місце якогось чувака-контролера за "порядком"...
І на останньому місці те, що для мене головне - "урахування". Але слово "урахування" передбачає "правило дишла"... Тобто, "кидалово" або "разводняк".
Висновок: популізм справа хороша і пользітєльна, але місцями і не для всіх. До побачення.
Колесніков Олег
27 грудня, 2016 11:11
Тип запису: пропозиція
Голосів: 0
Хочу запропонувати також додати до проекту Закону про громадські слухання всі додаткові кейси, витримки та посилання на інші Закони України, що мають в своєму тілі необхідність проведення громадських зборів, обговорень та конкурсів для прийняття ефективних розумних рішень. Наприклад, комплекс Законів про містобудівну діяльність містить вимоги для проведення архітектурних конкурсів та обговорення планування територій.
Галенко Іван
13 грудня, 2016 17:30
Тип запису: зауваження
Голосів: 0
а "санкції" за НЕ "урахування їх результатів" на старті "забули"? Чи є сенс далі читати?
громадські слухання - форма безпосередньої участі членів територіальної громади, посадових осіб органів місцевого самоврядування у спільному обговоренні та прийнятті рішень з найбільш важливих питань місцевого значення;
Галенко Іван
30 грудня, 2016 10:47
Тип запису: зауваження
Голосів: 0
1. Приймається горщик з підвіконня, а рішення - "ухвалюються".
2. Який критерій визначення "найбільш важливих" ? Купити лавочки в метро по 100 000 грн. за штуку: хіба можуть бути лавочки "найбільш важливим"?
У автора законопроекту мізки "кидалова".
Галенко Іван
13 грудня, 2016 17:34
Тип запису: запропонована редакція
Голосів: 2
громадські слухання - спосіб підготовки рішень з найбільш важливих питань місцевого значення;
предмет громадських слухань - питання загальнодержавного значення, які стосуються гарантованих Конституцією України прав і свобод громадян, а також віднесені Конституцією та законами України до відання місцевого самоврядування, які визначені статтею 2 цього Закону;
а також ПИТАННЯ, віднесені Конституцією та законами України до відання місцевого самоврядування, які визначені статтею 2 цього Закону
процес проведення громадських слухань - здійснення суб’єктами процесу громадських слухань, визначених статтею 3 цього Закону, процедур ініціювання, підготовки та проведення громадських слухань, урахування їх результатів органами місцевого самоврядування, посадовими особами;
рішення громадських слухань - нормативно-правовий акт, предмет якого схвалено на громадських слуханнях та оформлено у встановленому цим Законом порядку;
Коротич Олег
18 грудня, 2016 19:46
Тип запису: зауваження
Голосів: 0
Рішення громадських слухань не встановлює норм права, не приймається державним органом та не розраховано на неодноразове застосування, щоб бути нормативно-правовим актом.
учасник громадських слухань - громадянин України, який має право голосу та є членом територіальної громади;
Галенко Іван
30 грудня, 2016 10:50
Тип запису: зауваження
Голосів: 0
А "інвестор", який хоче побудувати завод на території громади, він тут хто?
Колесніков Олег
27 грудня, 2016 11:22
Тип запису: пропозиція
Голосів: 0
Чи можливо запрошення до громадських слухань нерезидентів України, що мають суттєвий бізнес в визначеній місцевості чи територіальній громаді? Чи мають вони запропонувати свого представника для визначення інтересів? Зазвичай інвестори з інших країн не мають статусу громадянина України. Також, проект Закону не враховує інвесторів з інших регіонів чи районів, що наявними членами територіальної громади не можуть бути, оскільки не отримали реєстрації в визначеній місцевості та мають суттєву економічну діяльність в регіоні чи районі громадських слухань.
член територіальної громади - особа, яка проживає за місцем реєстрації на території відповідної територіальної громади.
Галенко Іван
13 грудня, 2016 17:40
Тип запису: зауваження
Голосів: 0
Повідомлення заблоковано модератором
1. Предметом громадських слухань можуть бути питання загальнодержавного значення, які стосуються гарантованих Конституцією України прав і свобод громадян на безпеку життєзабезпечення та захищене проживання в адміністративно-територіальних одиницях, реалізації прав громадян та їх об’єднань на участь у розгляді:
Коротич Олег
18 грудня, 2016 19:48
Тип запису: зауваження
Голосів: 0
До відання органів місцевого самоврядування не відносяться питання загальнодержавного значення.
1) проектів законодавчих актів і програм у сфері використання ядерної енергії, проектів будівництва нових, розширення та зняття з експлуатації ядерних установок, а також матеріалів з обґрунтування безпеки продовження терміну їх експлуатації, спорудження та виведення з експлуатації підприємств з видобутку і переробки уранових руд та об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами; питання, пов’язані з впливом зазначених установок, підприємств та об’єктів на довкілля й здоров’я людей; інформація про несанкціоноване переміщення джерел іонізуючого випромінювання; матеріали державної та громадської експертизи ядерних і радіаційно-небезпечних об’єктів; інформаційно-роз’яснювальна робота з населенням щодо функціонування ядерних установок, підприємств з видобутку і переробки уранових руд і об’єктів, призначених для поводження з радіоактивними відходами, та здійснення заходів із забезпечення екологічної безпеки, життєдіяльності на територіях, прилеглих до зазначених установок, підприємств, об’єктів, у тому числі із забезпечення інформацією про чинні державні та міжнародні нормативні акти в галузі використання ядерної енергії та радіаційної безпеки;
2) проектів законодавчих актів і програм у сфері діяльності екологічно небезпечних підприємств гірничо-видобувної, хімічної, з виробництва добрив та інших галузей, а також проектів будівництва нових, розширення, реконструкція та зняття з експлуатації діючих підприємств;
Колесніков Олег
27 грудня, 2016 11:37
Тип запису: коментар
Голосів: 0
Визначено "нелегальне" використання надр та чи не мають громадські слухання встановити чи визначити легальність процесу та надати рекомендації щодо того, як залишатись в легальній площині видобутку?
2. Предметом громадських слухань може бути будь-яке питання, віднесене Конституцією України, Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про добровільне об’єднання територіальних громад», цим та іншими законами до відання місцевого самоврядування:
3) проекти рішень сільських, селищних, міських рад та їх виконавчих органів щодо розроблення й оприлюднення проектів містобудівної документації з прогнозованими правовими, економічними й екологічними наслідками відповідно до частини третьої статті 21 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»;
4) звіти, доповіді про роботу посадових осіб місцевого самоврядування, керівників виконавчих органів місцевої ради, депутатів місцевої ради, голови та депутатів районної у місті ради;