ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Вимагаємо повернути залізничникам, які безпосередньо здійснюють організацію залізничних перевезень та забезпечують безпеку руху поїздів, право дострокового виходу на пенсію за вислугу років.

    Підписів 19976

    Днів залишилось 14

    Бубняк Вадим Михайлович
    Оприлюднена
    04 березня, 2019
    04 червня, 2019
    14
    19976 (з них за 7 днів: 1998)

    ТЕКСТ ЕЛЕКТРОННОЇ ПЕТИЦІЇ
    до Верховної Ради України щодо відновлення права виходу на пенсію за вислугу років для деяких категорій працівників підприємств залізничного транспорту України

    Внаслідок прийняття Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» від 3 жовтня 2017 року, № 2148-VIII скасовано право виходу на пенсію за вислугу років залізничникам, працюючим на роботах, виконання яких призводить до втрати професійної працездатності або придатності до настання віку, що дає право на пенсію за віком. Водночас водіям міського транспорту – автобусів, тролейбусів, трамваїв - таке право залишено!
    Відтоді позбавлено права дострокового виходу на пенсію майже 43 тисячі залізничників за професіями і посадами:
    – бригади магістральних залізниць, зайняті на поточному утриманні, ремонті колій та штучних споруд на дільницях з інтенсивним рухом поїздів;
    – електромонтери і електромеханіки контактної мережі магістральних залізниць;
    – майстри (шляхові, мостові, тунельні) магістральних залізниць, зайняті на поточному утриманні, ремонті колій і штучних споруд на дільницях з інтенсивним рухом поїздів;
    – машиністи автомотрис і мотовозів;
    – машиністи і помічники машиністів тепловозів, електровозів, дизель-поїздів, електропоїздів (секцій);
    – машиністи-інструктори локомотивних бригад;
    – механіки рефрижераторних поїздів (секцій);
    – монтери колії магістральних залізниць, зайняті на поточному утриманні, ремонті колій і штучних споруд на дільницях з інтенсивним рухом поїздів;
    – оглядачі вагонів магістральних залізниць, зайняті на пунктах технічного (технічного і комерційного) обслуговування вагонів станцій позакласних, 1 та 2 класу;
    – оглядачі-ремонтники вагонів магістральних залізниць, зайняті на пунктах технічного (технічного і комерційного) обслуговування вагонів станцій позакласних, 1 та 2 класу;
    – поїзні диспетчери і старші поїзні диспетчери;
    – регулювальники швидкості руху вагонів;
    – ремонтники штучних споруд магістральних залізниць на дільницях з інтенсивним рухом поїздів;
    – складачі поїздів;
    – слюсарі по ремонту рухомого складу магістральних залізниць, зайняті на пунктах технічного (технічного і комерційного) обслуговування вагонів станцій позакласних, 1 та 2 класу;
    – чергові по станціях позакласних і 1 класу, зайняті прийманням, відправленням і пропусканням поїздів на дільницях магістральних залізниць з особливо інтенсивним рухом;
    – чергові та оператори сортувальних гірок на станціях позакласних і 1 класу.

    Висловлюємо свою категоричну позицію проти незаконного і необґрунтованого виключення із законодавства норм щодо призначення пенсій за вислугу років залізничникам та В И М А Г А Є М О:
    Повернути залізничникам, які безпосередньо здійснюють організацію залізничних перевезень та забезпечують безпеку руху поїздів, право дострокового виходу на пенсію за вислугу років – для чого підготувати та розглянути у Верховній Раді України відповідний законопроект.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Щодо зупинення рішення Верховної Ради України про прийняття проекту Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»

    Підписів 2691

    Днів залишилось 73

    Іванов Андрій Валерійович
    Оприлюднена
    02 травня, 2019
    02 серпня, 2019
    73
    2691 (з них за 7 днів: 370)

    Ми, громадяни України Бережна Олена Петрівна, директор Інституту правової політики та соціального захисту імені Ірини Бережної, та Іванов Андрій Валерійович, координатор руху «Захистимо російську мову в Україні», як і інші громадяни України, рідним язиком яких є російська, угорська, румунська та інші мови національних меншинств України, шоковані прийняттям Верховною Радою України рішення про прийняття в цілому проекту Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», вважаємо, що він порушує статті 10, 24, 34, 53 Конституції України, які гарантують рівні права всім громадянам України, незалежно від їх мовної приналежності, а також норми Європейської Хартії про регіональні мови, є дискримінаційним до російськомовним громадян та інших громадян меншинств, в тому числі мешканців Закарпаття.
    Ми, українці, любимо свою країну і поважаємо нашу державну мову, але багато хто з нас у повсякденному житті - вдома, на підприємствах, в лікарнях, культурних закладах, транспорті, магазинах, розмовляє рідними мовами: російською, угорською, румунською та іншими мовами. Це право гарантує нам Конституція, яка визначає європейський вибір нашої країни.
    Ми впевнені, що ви, як і ми, чітко розумієте, що це питання дуже важливе для жителів нашій багатонаціональної держави. Статтею 21 Конституції України передбачено, що права та свободи людини є непорушними. Не порушуйте наші права, гарантовані та захищені основним Законом України.
    Вимагаємо від народних депутатів, перш за все, почути думку народу України з цього приводу.
    На підставі вищезазначеного ВИМАГАЄМО від депутатів Верховної Ради України:
    1. Проголосувати за підтримку наступних проектів Постанов Верховної Ради:
    - як основну Постанову про скасування рішення Верховної Ради України від 25 квітня 2019 року про прийняття в цілому проекту Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" № 5670-д-П від 25.04.2019, поданий народними депутатами України Новинським В.В. , Вілкулом О.Ю.;
    - як альтернативну Постанову про скасування рішення Верховної Ради України від 25 квітня 2019 року про прийняття у другому читанні та в цілому проекту Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" № 5670-д-П1 від 26.04.2019 поданий народними депутатами України Бойком Ю.А., Німченком В.І., Шуфричем Н.І., Мірошниченком Ю.Р., Папієвим М.М., Іоффе Ю.Я.;
    - як альтернативну Постанову про скасування рішення Верховної Ради України від 25 квітня 2019 року про прийняття у другому читанні та в цілому проекту Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" № 5670-д-П2 від 26.04.2019 поданий народним депутатом України Долженковим О.В.
    - як альтернативну Постанову про скасування рішення Верховної Ради України від 25 квітня 2019 року про прийняття у другому читанні та в цілому проекту Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" № 5670-д-П3 від 26.04.2019 поданий народними депутатами України Дунаєвим С.В., Скориком М.Л. та Папієвим М.М.;
    2. Скасувати рішення Верховної Ради України від 25 квітня 2019 року про прийняття у другому читанні та в цілому проекту Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної".
    3. Заборонити голові Верховної Ради України Парубію А.В. підписувати проект Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" до закінчення строку, встановленого законодавством для збору підписів на підтримку цієї електронної петиції

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • З приводу дати інавгурації новообраного Президента України Зеленського Володимира Олександровича на 19 травня 2019 року!

    Підписів 3889

    Днів залишилось 77

    Павліченко Наталя
    Оприлюднена
    06 травня, 2019
    06 серпня, 2019
    77
    3889 (з них за 7 днів: 365)

    Депутати Верховної Ради України! До вас звертається народ України, який переважною більшістю, обрав на чергових виборах Президента України нового Президента України! Рекомендуємо вам в найкоротший термін проголосувати та затвердити дату інавгурації новообраного Президента України Зеленського Володимира Олександровича!
    Сподіваємось, що народні депутати підуть назустріч своєму народу і призначать Урочисте засідання Верховної Ради з приводу складення новообраним Президентом України присяги Українському народові на дату 19.05.2019 р.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про приведення у відповідність норм законодавства, надання освітньої субвенції закладам спеціалізованої позашкільної освіти( в тому числі початковим мистецьким школам) комунальної власності!

    Підписів 120

    Днів залишилось 87

    Кравчук Оксана Вікторівна
    Оприлюднена
    16 травня, 2019
    16 серпня, 2019
    87
    120 (з них за 7 днів: 120)

    Звертаємося до Верховної Ради України про внесення доповнень до п.1 ст. 103-2 Бюджетного кодексу України (документ 2456-VI) підпунктом 9 у якому визначити, «заклади спеціалізованої позашкільної освіти комунальної власності». Такі доповнення Бюджетного кодексу України повністю відповідають п.8 ст.21 Закону України «Про освтіту», п. 5 ст.26 Закону України «Про позашкільну освіту». Згадане доповнення дасть можливість спрямувати Освітню субвенцію на оплату праці з нарахуваннями педагогічним працівникам закладів спеціалізованої позашкільної освіти(в тому числі початковим мистецьким школам), вирівняти їх в правах з іншими педагогічними працівниками, зокрема у розмірі заробітної плати. Розширить можливості органів місцевого самоврядування за рахунок вивільнених коштів місцевих бюджетів забезпечити основні вимоги до Засновників в частині матеріально-технічного забезпечення, діяльності цих закладів. В результаті змін очікується розвиток спеціалізованої позашкільної освіти, підвищення її рівня, розширення можливостей для здобувачів такої освіти, що вплине на розвиток освіти вцілому!

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Заборона використання поліетиленових пакетів

    Підписів 801

    Днів залишилось 48

    Шевченко Микола Сергійович
    Оприлюднена
    08 квітня, 2019
    08 липня, 2019
    48
    801 (з них за 7 днів: 99)

    Пропоную повністю заборонити з 1 січня 2020 року використання в Україні поліетиленових пакетів.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Про збільшення грошового забезпечення курсантів ВВНЗ Збройних Сил України

    Підписів 1470

    Днів залишилось 77

    Акімов Єрофій Євгенович
    Оприлюднена
    06 травня, 2019
    06 серпня, 2019
    77
    1470 (з них за 7 днів: 94)

    Сьогодні влада проголошує,ніби збільшено грошове забезпечення всіх категорій військовослужбовців ЗСУ у декілька разів. Але чи правильно розподіляються кошти?

    Наприклад,солдат контрактної служби отримує 10 тисяч грн. грошового забезпечення, а курсант, який прийшов навчатись військовій справі й отримувати почесне звання офіцера Збройних Сил України отримує всього лише 628 гривень, при цьому так само несе службу й укладає контракт на навчання, та службу після навчання на строк 5 років. До того ж, з таким грошовим забезпеченням мотивація до навчання суттєво знижується, призводить до низького кваліфікаційного рівня офіцерського складу, що у свою чергу знижує обороноздатність країни.

    Керуючись ст.3, 17, 46, 65 Конституції України пропоную:

    1. Встановити для курсантів ВВНЗ ЗСУ грошове забезпечення на рівні військовослужбовців контрактної служби.

    2. Встановити надбавки до грошового забезпечення курсантів, які передбачені для військовослужбовців контрактної служби.

    3. Грошове забезпечення курсантів,які мають звання сержантського (старшинського) складу та перебувають на посадах командирів (начальників) встановити відповідно до окладу військовослужбовців контрактної служби.

    4. Внести відповідні поправки для реалізації вищезазначених пропозицій до Закону України "Про державний бюджет України" та іншого законодавтсва, яке регулює грошове забезпечення військовослужбовців Збройних Сил України.

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Стягнення з зарплати депутатам Верховної Ради України через відсутність на робочому місці

    Підписів 1007

    Днів залишилось 6

    Протиняк Василь Ігорович
    Оприлюднена
    27 лютого, 2019
    27 травня, 2019
    6
    1007 (з них за 7 днів: 76)

    З депутата, котрий без поважних причин пропустив засідання Верховної Ради України (ВРУ):
    1 раз - стягнути 15% від зарплати;
    2 рази - стягнути 30% від зарплати;
    3 рази - стягнути 50% від зарплати;
    4 рази - стягнути 75% від зарплати;
    5 раз і більше - позбавлення мандата.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Негайно зменшити ціну на газ для населення !

    Підписів 877

    Днів залишилось 4

    Острижнюк Віталій Васильович
    Оприлюднена
    25 лютого, 2019
    25 травня, 2019
    4
    877 (з них за 7 днів: 53)

    Зменшити ціну на газ для населення мінімум у 2 рази, паралельно збільшити видуботок власного газу, модернізувати старі системи з видуботку, встановити відповідальність за збільшення темпів видуботку газу.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Припининення масової вирубки лісів та шкоди природі!

    Підписів 463

    Днів залишилось 35

    Лангільде Мирослав Сергійович
    Оприлюднена
    25 березня, 2019
    25 червня, 2019
    35
    463 (з них за 7 днів: 51)

    Прошу нашу владу про створення Закону про адміністративну чи кримінальну відповідальність за незакону вирубку лісів.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Зменшення кількості народних депутатів у Верховній Раді до 100 чоловік

    Підписів 86

    Днів залишилось 81

    Герман Адріан Костянтинович
    Оприлюднена
    10 травня, 2019
    10 серпня, 2019
    81
    86 (з них за 7 днів: 45)

    Занадто багато депутатів працює у Верховній Раді, деякі взагалі не появляються на скликання. Неявка ніяк не карається. Тому хочу запропонувати петицію за то, щоб зменшити кількість нароних депутатів до 100 чоловік. Оскільки немає користі від 450 депутатів.

    Хотів би, щоб петиція підписали і вона ввійшла в дію з наступних парламенських виборів.

    Дякую за увагу, надіюся на вас співвідчизники.
    Слава Україні

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Скасування злочинних тарифів комунальних послуг

    Підписів 136

    Днів залишилось 77

    Новицький Ігор Володимирович
    Оприлюднена
    06 травня, 2019
    06 серпня, 2019
    77
    136 (з них за 7 днів: 34)

    Стаття 13. Конституції України каже:
    "Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.

    Кожний громадянин має право користуватися природними об'єктами права власності народу відповідно до закону.

    Власність зобов'язує. Власність не повинна використовуватися на шкоду людині і суспільству.

    Держава забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності і господарювання, соціальну спрямованість економіки. Усі суб'єкти права власності рівні перед законом."
    Тому ми, народ України вважаємо що чинні тарифи на сплату комунальних послуг є злочинними! Вимагаємо від народних депутатів України, яких ми делегували до Верховної ради України, захищати права та гідне життя Українців. Скасувати чинні тарифи комунальних послуг, та створити комісію для визначення обгрунтованих цін на газ, воду, електроенергію та інше.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Сортування і переробка сміття

    Підписів 93

    Днів залишилось 73

    Ващенко Віталій Вікторович
    Оприлюднена
    02 травня, 2019
    02 серпня, 2019
    73
    93 (з них за 7 днів: 28)

    Запровадження в кожному населеному пункті сортування сміття і в подальшому його переробці на сміттевих заводах на 100%. Зобов'язати кожен районний і обласний центр розробити проекти по будівництву сміттєвих заводів для зменшення і в подальшому закритті сміттєвих полігонів.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • ЗМІНИТИ ТЕКСТ ГІМНУ УКРАЇНИ

    Підписів 217

    Днів залишилось 66

    Валіахметова Яна Віталіївна
    Оприлюднена
    26 квітня, 2019
    26 липня, 2019
    66
    217 (з них за 7 днів: 23)

    Гімн- це державна молитва, або молитва про державу. Пропоную оспівувати ВІРУ, НАДІЮ, РАДІСТЬ, НАТХНЕННЯ і ЛЮБОВ, замість смерті, страждання, жалю і відчаю. Це дуже важливі зміни. Текст змінено в цьому контексті, без зміни музики і мелодії.

    Розквітає Україна, і слава, і воля,
    І нас, браття українці, обіймає доля.
    Чиста віра в нашім серці, як роса на сонці,
    Бо пануємо ми, браття, у своїй сторонці.

    Душу й тіло підіймаєм за нашу свободу,
    Усі разом, бо ми браття, козацького роду.

    Всі ми браття, всі ми рідні від Сяну до Дону,
    В ріднім краю панувати не дамо нікому;
    Чорне море посміхнеться, дід Дніпро радіє,
    Ще у нашій Україні доленька наспіє.

    Душу й тіло підіймаєм за нашу свободу,
    Усі разом, бо ми браття, козацького роду.

    А завзяття, праця щира свого ще докаже,
    Ще ся волі в Україні піснь гучна розляже,
    За Карпати відоб'ється, згомонить степами,
    України слава стане в небі над горами.

    Душу й тіло підіймаєм за нашу свободу,
    Усі разом, бо ми браття, козацького роду.

    Автор: Цвелих Володимир Іванович

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Скасування воєнного збору

    Підписів 180

    Днів залишилось 73

    Воловик Раїса
    Оприлюднена
    02 травня, 2019
    02 серпня, 2019
    73
    180 (з них за 7 днів: 23)

    Законом "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України" тимчасово, до 1 січня 2015 року введено новий загальнодержавний збір – військовий збір, який стягуватиметься за ставкою 1,5% з доходів фізичних осіб (https://ukr.segodnya.ua/economics/enews/s-segodnyashnego-dnya-v-ukraine-vveden-voennyy-sbor-541551.html)
    Військовий збір в Україні запровадили як тимчасовий податок до закінчення реформування Збройних сил України.
    Фінансування армії в рамках державного бюджету України за роки Незалежності, видно з таблиці***:

    Рік ..... Сума, млрд. грн.....Сума в перерахунку, млн дол......Курс НБУ на момент прийняття бюджету, грн/дол.
    1997...............1,5................................791,5................................................................1,885
    2002...............3,4................................642,1................................................................5,295
    2003...............4,3................................806,5................................................................5,332
    2004...............5,3................................994,0................................................................5,332
    2005...............5,9..............................1111,9................................................................5,306
    2006...............7,6..............................1504,9................................................................5,050
    2007...............9,1..............................1802,0................................................................5,050
    2008...............9,9..............................1960,4................................................................5,050
    2009...............11,7............................1485,0................................................................7,879
    2010...............10,533........................1321,6................................................................7,970
    2011...............12,709........................1596,0................................................................7,963
    2012...............16,38..........................2050,1................................................................7,990
    2013...............18,8............................2352,1................................................................7,993
    2014...............26,9............................3365,4................................................................7,993
    2015...............49,3............................3126,4..............................................................15,769
    2016...............51,1........................... 2175,6..............................................................23,488
    2017...............64,0274..................... 2497,4..............................................................25,638
    2018...............83,3145*
    2019...............102**

    *http://bses.in.ua/journals/2018/28_2_2018/26.pdf;
    ** http://www.mil.gov.ua/news/2018/12/21/armiya-u-2019-roczi-otrimae-finansuvannya-v-rozmiri-102-mlrd-griven-prezident/;
    ***https://www.depo.ua/ukr/war/yak-zminilis-zbroyni-sili-ukrayini-za-25-rokiv-06122016110000.

    За 2015-2019 року фінансування збройних сил України за рахунок державного бюджету збільшилось у 2 рази.
    Деякі особи на цьому заробляють і виводять гроші в офшори, а прості українці в примусовому порядку відраховують п’ятий рік поспіль ТИМЧАСОВИЙ податок якомусь «дядє» у кішеню.

    Вимагаю скасування військового податку до 01.01.2020 року. Прошу підтримати цю петицію.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Заборона на продаж та розміщення на кладовищах пластикових квітів, вінків та інших ритуальних товарів, виготовлених із пластику

    Підписів 248

    Днів залишилось 49

    Кревсун Каріна Сергіївна
    Оприлюднена
    09 квітня, 2019
    09 липня, 2019
    49
    248 (з них за 7 днів: 20)

    На поминальні дні могили прийнято прибирати та прикрашати вінками та квітами. Останні роки найпопулярнішими є штучні квіти, виготовлені з пластику. Однак, такі “прикраси” є шкідливими як для природи, так і для людей. Штучні “прикраси”, потрапляючи на сміттєзвалища, розкладатимуться протягом тривалого періоду часу. Крім того, хімічні речовини, які виділяються при розкладанні пластику потрапляють у підземні води. В наших реаліях, штучні квіти та вінки або палять, або вивозять на сміттєвий полігон. В обох випадках — це небезпека як для людей, так і для довкілля. Очевидно, що є альтернативні варіанти, які можна використовувати, щоб повністю відмовитись від штучної ритуальної атрибутики (паперові квіти, живі квіти, сухоцвіти тощо). Давайте будемо дбати про наше майбутнє покоління та дбати про стан навколишнього середовища. Дані питання розглядаються та позитивно вирішуються в багатьох містах України.
    Тому, з метою зменшення відходів та їх негативного впливу на навколишнє середовище просимо заборонити продаж та розміщення на кладовищах пластикових квітів, вінків та інших ритуальних товарів, виготовлених із пластику на території всієї України.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Про відповідальність народних депутатів України за не особисте голосування на засіданнях Верховної Ради України

    Підписів 111

    Днів залишилось 48

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    08 квітня, 2019
    08 липня, 2019
    48
    111 (з них за 7 днів: 19)

    Прошу ПІДТРИМАТИ:

    Згідно статті 84 Конституції України "голосування на засіданнях Верховної Ради України здійснюється народним депутатом України ОСОБИСТО".

    Однак, коли телебачення показує засідання Верховної Ради України, значна частина народних депутатів в сесійному залі відсутня і за них голосують інші народні депутати їх картками, що спотворює діяльність Парламенту України і робить прийняті ними закони недійсними.

    В зв'язку з вищенаведеним ПРОШУ Верховную Раду України:
    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ обов'язкове ОСОБИСТЕ голосування народними депутатами України на засіданнях Верховної Ради;
    2.ВИЗНАЧИТИ в Кримінальному Кодексі України як злочин - НЕ ОСОБИСТЕ голосування народними депутатами України на засіданнях Верховної Ради;
    3.ВИЗНАЧИТИ в Кримінальному Кодексі України відповідне кримінальне покарання за цей злочин.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Провести перепис населення !

    Підписів 290

    Днів залишилось 6

    Острижнюк Віталій Васильович
    Оприлюднена
    27 лютого, 2019
    27 травня, 2019
    6
    290 (з них за 7 днів: 18)

    Зробити у 2019 році перепис населення.
    Потрібно знати скільки українців залишилося у нашій країні !

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Створити сайт, на якому громадяни України матимуть право ініціювати відставку державних чиновників.

    Підписів 154

    Днів залишилось 66

    Лейко Анатолій Михайлович
    Оприлюднена
    26 квітня, 2019
    26 липня, 2019
    66
    154 (з них за 7 днів: 17)

    Пропоную створити сайт, де громадяни матимуть право ініціювати відставку державних службовців за умови підтримки данного звернення певною кількістю голосів, що означатиме звільнення чиновника із займаної ним посади.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Про амністію в Україні у 2019 році (Скорочення на 1460 днів невідбутої частини покарання і заміна довічного позбавлення волі на позбавлення волі на певний термін керуючись принципом гуманізму у зв'язку з видатними подіями і датами, відновленням справедливості і на виконання рішень Європейського Суду з прав людини).

    Підписів 108

    Днів залишилось 55

    Шовкова Діана Валеріївна
    Оприлюднена
    15 квітня, 2019
    15 липня, 2019
    55
    108 (з них за 7 днів: 17)

    Шановні народні депутати України! У зв’язку з тим, що ви маєте право законодавчої ініціативи, звертаємося до Вас із пропозицією ініціювати розгляд і прийняття Закону України "Про амністію в Україні у 2019 році", на честь надання Томосу про автокефалію Православної церкви України і відновлення довгоочікуваної, більше трьох століть, історичної справедливості. Стає очевидним пригнічуване раніше прагнення українського народу бути християнами, жити по Божим заповідям і брати приклад із Господа нашого Сина Божого – Ісуса Христа, який у свою чергу вчив людей необхідності прощати винуватцям нашим для того, щоб і нас самих простив і благословив Бог. Як відомо, зазвичай, амністія оголошується керуючись принципом гуманізму у зв'язку з видатними подіями і датами, на нашу думку на користь проголошення більш ширшого акту амністії говорять також і такі відомості: на сьогоднішній день за оцінкою правозахисних організацій в тому числі міжнародних майже половина осіб, які перебувають в місцях позбавлення волі в Україні за скоєння тяжких та особливо тяжких злочинів є незаконно засудженими, що підтверджується і рішеннями Європейського Суду з прав людини, визнання незаконності попередніх вироків підтверджується і на державному рівні проведенням широкомасштабної судової реформи в Україні; Україна опинилася на першому місці серед 50 європейських країн за кількістю довічно ув’язнених людей, які не мають перспективи звільнення. Ми перевищуємо за цим показником навіть Російську Федерацію, де населення втричі більше ніж в Україні, і набагато вища криміногенність. Вважається, що з липня 2010 року в Україні жоден незаконно засуджений до довічного позбавлення волі не має ефективного захисту; Європейський суд із прав людини ухвалив рішення у справі "Петухов проти України", визнавши, що неможливість перегляду довічних вироків в Україні суперечить Європейській конвенції про права людини; незастосування амністії до громадян, які засуджені за статтями Кримінального кодексу України, до яких амністію не застосовують, є очевидною дискримінацією і порушує норми Конституції України і Європейської конвенції про права людини; ефективність виправлення засуджених під час відбуття покарання у вигляді позбавлення волі дуже низька і приводить у більшості випадків до рецидиву; явна неспроможність держави утримувати велику кількість засуджених без порушення їхніх прав людини та без порушення прав людини їхніх рідних і близьких, висока собівартість такого утримання для бюджету України, а значить і для кожного громадянина України.
    Враховуючи вище викладене пропонуємо приблизно таку редакцію закону «Про амністію у 2019 році»
    Керуючись принципом гуманізму, відповідно до статей 8, 9, 21, 22, 24, 28, 55, 58, 64, 68, 92 Конституції України, положень Кримінального кодексу України і Закону України "Про застосування амністії в Україні" Верховна Рада України постановляє:
    Стаття 1. Скоротити на 1460 днів невідбуту частину покарання засудженим, що відбувають покарання у вигляді позбавлення волі на певний термін та інші покарання, не пов’язані з позбавленням волі, які є м’якшими відносно до покарання у вигляді позбавлення волі на термін чотири роки.
    Стаття 2. Переглянути справи засуджених до довічного позбавлення волі та замінити їм покарання у вигляді довічного позбавлення волі на позбавлення волі на певний термін з урахуванням скорочення на 1460 днів невідбутої частини покарання, передбаченого цим законом.
    Стаття 3. Виконання цього Закону покладається на установи виконання покарань, а контроль на суди, прокуратуру, адвокатуру і всі правоохоронні органи.
    Стаття 4. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування і підлягає негайному виконанню. Негайно також мають бути внесені зміни у інші законодавчі акти у відповідності з цим законом у тому числі і до Кримінального кодексу України та Закону України "Про застосування амністії в Україні"

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Скасувати принцип “прописки” — забезпечити свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні

    Підписів 522

    Днів залишилось 1

    Ганжа Тетяна Миколаївна
    Оприлюднена
    22 лютого, 2019
    22 травня, 2019
    1
    522 (з них за 7 днів: 16)

    В Україні досі діє так званий закон “про прописку” (хоч тепер це називається реєстрація місця проживання (РМП)), що обмежує свободу пересування та вільний вибір місця проживання. Основна функція РМП — повідомляти державі місце проживання, за яким особі зручно брати участь у виборах, відвідувати медичні заклади та отримувати адміністративні послуги. У чинному законі РМП пов’язана з правом власності на житло, тому до 30% українців, що мешкають не за “пропискою”, можуть отримати ці послуги від держави лише на тій території, де мають житло, щоб зареєструватися, а не там, де проживають насправді.

    Так, близько 10 млн українців, які мешкають не за “пропискою”, часто НЕ МОЖУТЬ:
    - проголосувати на місцевих виборах;
    - влаштувати дитину в школу або садочок;
    - зареєструвати місце проживання дитини;
    - оформити паспорт;
    - вклеїти фото в паспорт у 25 і 45 років;
    - отримати пільги від органів місцевого самоврядування;
    - стати підприємцем та сплачувати податки, подавати відповідну звітність;
    - подавати позов у місцевий суд, отримувати судові виклики (адже вони надходять за РМП) і відповідно брати участь у судовому процесі;
    - безоплатно скористатися послугами вузькопрофільних лікарів місцевої поліклініки (до старту ІІ черги медреформи);
    - сплачувати податки і підтримувати громаду, на території якої вони проживають.

    Через чинний закон, дані про територіальне розміщення населення значною мірою спотворені. Місцеві бюджети наповнюються нерівномірно. Громадяни, — які переїхали в інше місто й не мають там власного житла для “прописки”, а орендодавець не хоче їх реєструвати, — позбавлені базових прав.

    Всі, хто нижче підписалися, вимагають від Верховної Ради проголосувати за Проект Закону “Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні” #9218, який запровадить декларативний принцип реєстрації місця проживання і дозволить самостійно реєструвати ФАКТИЧНЕ місце проживання у ЦНАПі, онлайн.

    Вимагаємо шляхом внесення змін до законодавства:

    а) забезпечити свободу пересування громадян;
    б) забезпечити право реєструвати фактичне місце реєстрації;
    в) забезпечити за ФАКТИЧНИМ місцем реєстрації, а не “пропискою” — голосування та участь у місцевих виборах, оформлення паспорта громадянина, реєстрацію дитини до школи, реєстрацію місця проживання дитини, отримання пільг від органів місцевого самоврядування, оформлення, сплату податків і подачу звітності, якщо особа є підприємцем, та участь у судовому процесі.
    в) забезпечити декларативний принцип РМП замість дозвільного;
    г) відділити РМП від права проживання в житлі та права на житло.

    Підписанти:

    Громадська палата аудиторів, юристів та економістів
    Офіс реформи адміністративних послуг

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ