ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Відміна ЗНО 2018 для студентів замість ДПА

    Підписів 9677

    Днів залишилось 23

    Бойчук Віолетта Михайлівна
    Оприлюднена
    18 вересня, 2017
    18 грудня, 2017
    23
    9677 (з них за 7 днів: 285)

    В вересні прийняли закон що вищі навчальні заклади 1і 2 ступеню акредитації замість ДПА будуть здавати ЗНО , давайте зберемо підписи для того щоб цей закон переглянули !!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Зменшення шкідливих для мешканців українських міст викидів від автомобільного транспорту, шляхом переведення міських автобусів та вантажних автомобілів державних та комунальних підприємств, на екологічно чистий вид палива природний газ метан.

    Підписів 333

    Днів залишилось 56

    Тіщенко Андрій
    Оприлюднена
    19 жовтня, 2017
    19 січня, 2018
    56
    333 (з них за 7 днів: 62)

    Екологічний стан міст України вже переріс поняття «проблема» і якщо недотягнув до поняття «катастрофа», то це питання часу. У місцях масового скупчення автомобілів у великих містах, рівень забруднення повітря перевищує допустиму норму у кілька разів, саме транспорт, насамперед автомобільний, належить до найбільших і найшкідливіших джерел забруднення повітря (до 70%). Двигуни викидають у повітря значну кількість оксидів карбону, вуглеводних сполук, оксидів нітрогену, сполук свинцю та інших токсичних і канцерогенних речовин. І чим більше автомашин у місті, чим інтенсивніший їхній рух, тим вищі рівні забруднення навколишнього середовища, тим відчутніша шкода здоров'ю людини.
    Смог все сильніше наступає на українські міста, а загазованість атмосферного повітря – є однією із причин зростання рівня захворюваності серед мешканців. Викиди забруднюючих речовин від автотранспорту з року в рік зростають. Вони особливо небезпечні ще й тому, що здійснюються в безпосередній близькості від тротуарів у зоні активного пішохідного руху.
    Використання стисненого природного газу в якості моторного палива для автомобілів є безпечним та екологічним видом моторного палива, визнаного багатьма передовими країнами Європи та світу, це практичний крок для поліпшення екологічної ситуації в місті.
    Природний газ є самим екологічним та чистим із всіх видів палива, на відміну від бензину та дизельного палива, продукти згоряння метану є нетоксичними, при його згорянні в камері двигуна в атмосферу виділяються нешкідливі для організму людини вуглекислий газ та вода.
    Також головною відмінністю метану від інших палив є безпека. Балони для метану не мають зварних швів та виконанні з суцільної сталі або з композитних матеріалів (сучасний пластик та синтетичні волокна). Заводи-виробники тестують їх на різні впливи: випробування тиском, що перевищує їх робочі параметри, падіння з висоти, екстримально високі температури.
    Метан легше повітря і не здатний утворити суміш в відкритому просторі — він просто випаровується. Завдяки цій властивості і високому порогу займання метан віднесений до найвищого — четвертого класу безпеки серед горючих речовин. Для порівняння, у бензину — третій клас, а у пропан-бутану — другий.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Запуск Вищого антикорупційного суду

    Підписів 1352

    Днів залишилось 45

    Костецький Максим Юрійович
    Оприлюднена
    09 жовтня, 2017
    09 січня, 2018
    45
    1352 (з них за 7 днів: 13)

    Ефективно функціонуюча незалежна судова система є обов’язковим елементом будь якої демократичної країни, де діє верховенство права. В Україні протягом останніх років здійснюється велика кількість системних реформ, у тому числі і судової гілки влади. Тим не менш, більшість реформ ще не досягли видимих результатів, а успіх усього процесу залежить від можливості судової системи працювати незалежно та ефективно, не піддаючись впливу зі сторони третіх осіб.
    Суспільство не довіряє існуючій судовій системі, а корупціонери уникають притягнення до відповідальності. Саме тому, існує критична потреба у створенні спеціалізованої незалежної судової інституції, яка б здійснювала розгляд справ, слідство у яких ведеться Національним антикорупційним бюро України.

    Наразі в українському суспільстві ведеться дискусія стосовно того, як саме повинна працювати така судова інституція та яким чином повинен відбуватися відбір суддів. Водночас, як правники, журналісти та активісти, так і все українське суспільство переконане, що ситуація із боротьбою з корупцією в Україні зміниться тільки після створення такої інституції.

    Ключовими елементами створення антикорупційної судової інституції повинні стати:
    - Виняткова юрисдикція стосовно справ, які розслідуються НАБУ та представляє САП;
    - Відкритий добір кандидатів на суддівські посади у Вищому антикорупційному суді за участі міжнародних партнерів, які б мали більшість у колегії з добору суддів;
    - Створення незалежної апеляційної палати у Вищому антикорупційному суді із забезпеченням такого ж відкритого та об’єктивного добору кандидатів на суддівські посади у такій палаті;
    - Суддям Вищого антикорупційного суду та апеляційної палати повинні бути забезпечені високий розмір винагороди за виконання своїх функцій та забезпечення заходів безпеки для них та членів їх родин.

    Закликаємо Верховну Раду України проголосувати за створення Вищого антикорупційного суду, існування якого уже передбачено в Законі України «Про судоустрій та статус суддів»!

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Відновлення доступу до соціальної мережі "Вконтакті"

    Підписів 205

    Днів залишилось 59

    Гальміз Артур Русланович
    Оприлюднена
    23 жовтня, 2017
    23 січня, 2018
    59
    205 (з них за 7 днів: 12)

    Відновлення доступу до соціальної мережі Вконтакті

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Європейська заробітна плата

    Підписів 215

    Днів залишилось 41

    Кулієва Еміна
    Оприлюднена
    05 жовтня, 2017
    05 січня, 2018
    41
    215 (з них за 7 днів: 8)

    В зв'язку з тим що ціни значно зросли і заробітної плати вистачає лише на комунальні послуги.Пропоную підвищити мінімальну заробітну платню до 4000 тис. гривень. Адже людям які знімають житло і отримують мінімальну заробітну плату грошей вистачає лише на оплату оренди житла

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Батьки проти 12- річного навчання в школі!

    Підписів 277

    Днів залишилось 11

    Василюк Юрій
    Оприлюднена
    06 вересня, 2017
    06 грудня, 2017
    11
    277 (з них за 7 днів: 7)

    При здійснені освітної реформи парламент та уряд не чує думки більшості батьків, а також вчителів щодо недоцільності введення 12 років навчання в школі. Вони посилаються на программу діяльності уряду щодо реформи освіти та введення 12 років навчання в школі. Зараз діти навчаються 11 років, ще хочуть ввести 1 рік, щоб старша школа вмерла (моя думка) і діти пішли вчитись до коледжів та ПТУ. По закінчення навчання у 12 річної школи дітям буде 18-19 років! Раніше вчились 10 років і були найбільш освіченими людьми у світі.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Підвищення соціальних виплат до європейського рівня

    Підписів 96

    Днів залишилось 17

    Ялковська Марина
    Оприлюднена
    11 вересня, 2017
    11 грудня, 2017
    17
    96 (з них за 7 днів: 6)

    Поки в нас європейські тільки ціни, а перш за все треба підняти рівень життя найбільш незахищенних слоїв населення, для цього підняти соціальні виплати до європейського рівня

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Посилення відповідальності народних депутатів за невідвідування пленарних засідань Верховної Ради без поважних причин

    Підписів 17

    Днів залишилось 68

    Кислиця Віталій Ігорович
    Оприлюднена
    01 листопада, 2017
    01 лютого, 2018
    68
    17 (з них за 7 днів: 5)

    За систематичні невідвідування пленарних засідань Верховної Ради України пропонується посилення відповідальності народних депутатів, а саме: депутати, котрі не відвідують більше ніж 10 % пленарних засідань Верховної Ради України без поважних причин (хвороба, підтверджена довідкою, як це вимагається і у всіх інших громадян України) повинні бути відкликані, а на їх місце повинні приходити інші депутати у відповідності до партійного списку або ж, якщо це мажоритарники, на їх місце повинні увійти депутати, котрі зайняли 2 і так далі, місце за результатами голосування на такому мажоритарному окрузі. Депутати, котрі у зв'язку з хворобою не відвідують більше 50% пленарних засідань, теж повинні відкликатись за вищевказаною схемою.
    Також за усі не виправдані прогули знімається заробітна плата за такі дні у повному обсязі.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ   
  • Підвищити Степендію Студентам ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації у звязку з піднесенням цін на продукти та абонплату на ЖКГ.

    Підписів 165

    Днів залишилось 54

    Марків Василь Степанович
    Оприлюднена
    18 жовтня, 2017
    18 січня, 2018
    54
    165 (з них за 7 днів: 4)

    Бідні студенти мерзнуть та голодають у гуртожитках та немають змоги вижити у цьому жорсткому несправидливому суспільстві .

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Відмінити перехід на літній час

    Підписів 19

    Днів залишилось 59

    Гужва Арсен Володимирович
    Оприлюднена
    23 жовтня, 2017
    23 січня, 2018
    59
    19 (з них за 7 днів: 4)

    Відмінити в Україні перехід на літній час.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • П'ЯНИЙ ЗА КЕРМОМ - ВБИВЦЯ! ЩОДО ПОСИЛЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ЗЛОЧИНИ ПЕРЕДБАЧЕНІ СТ. 286 КРИМІНАЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ

    Підписів 172

    Днів залишилось 9

    Хуторний Дмитро Володимирович
    Оприлюднена
    04 вересня, 2017
    04 грудня, 2017
    9
    172 (з них за 7 днів: 3)

    На сьогоднішній день є чинним Кримінальний кодекс України від 5 квітня 2001 року №2341-III, з наступними змінами та доповненнями, які затверджені відповідними Законами України (далі - ККУ).

    Порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами чинної редакції ст. 286 ККУ передбачає досить лоялну кримінальну відповідальність у порівнянні з тяжкість вчинених злочинів.

    При цьому, пп. 13 статті 67 ККУ визначає обставини, які обтяжують покарання, зокрема, вчинення злочину особою, що перебуває у стані алкогольного сп'яніння або у стані, викликаному вживанням наркотичних або інших одурманюючих засобів.

    Суб'єктивна сторона злочинів передбачених ст. 286 ККУ визначається ставленням винного до наслідків і в цілому характеризується необережною виною.

    На моє глибоке переконання, відповідальність за злочини, що кваліфіковані за ст. 286 ККУ скоєні у стані алкогольного сп'яніння або у стані, викликаному вживанням наркотичних або інших одурманюючих засобів мають бути більш жорсткими, аніж передбачені чинною редакцією ККУ.

    Статистика останніх років свідчить про збільшення кількості скоєних дорожньо-транспортних пригод (далі – ДТП) за участі п’яних водіїв. Зазвичай, такі ДТП мають тяжкі наслідки для їх учасників. Також спостерігається тенденція до збільшення кількості правопорушень ст. 130 КУпАП.

    Станом на 01 вересня 2017 року у Верховній Раді України не зареєстровано жодного законопроекту щодо підвищення рівня кримінальної відповідальності за злочинами передбаченими ст. 286 ККУ.

    ПРОПОНУЮ:
    Підвищити кримінальну відповідальності за злочини передбачені ст. 286 ККУ виклавши її у наступній редакції:
    Стаття 286. Порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами
    1. Порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особою, яка керує транспортним засобом, що спричинило потерпілому середньої тяжкості тілесне ушкодження, -
    карається штрафом від п'ятисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до чотирьох років, або арештом на строк до одного року, або обмеженням волі на строк до шести років, з позбавленням права керувати транспортними засобами на строк до шести років.
    2. Ті самі діяння, якщо вони спричинили смерть потерпілого або заподіяли тяжке тілесне ушкодження, -
    караються позбавленням волі на строк від восьми до п’ятнадцяти років з позбавленням права керувати транспортними засобами на строк десять років.
    3. Діяння, передбачені частиною першою цієї статті, якщо вони спричинили загибель кількох осіб, -
    караються позбавленням волі на строк від десяти до п'ятнадцяти років або довічним позбавленням волі з позбавленням права керувати транспортними засобами на строк двадцять років.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Печатка з групою крові у паспорті його власника.

    Підписів 57

    Днів залишилось 17

    Корнієнко Олександр
    Оприлюднена
    11 вересня, 2017
    11 грудня, 2017
    17
    57 (з них за 7 днів: 3)

    Пропоную ввести обов'язкове зазначення у внутрішньому паспорті номера групи крові і її резусу його власника. Це цілком доцільно, а в багатьох ситуаціях, необхідно. Багато громадян не знають впевнено свою групу крові, ця ситуація цілком з'ясовна. Людина не завжди пам'ятає інформацію з медичної карти. Інформацію з паспорта вона пам'ятає більш впевнено. Безумовно - є моменти і ситуації, коли людина є без свідомості або мови, але в цьому разі ця інформація може бути відомою родичам, сусідам або близьким, які зможуть надати допомогу.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • заборонити в интернеті рекламу інтимного характеру

    Підписів 39

    Днів залишилось 45

    Ткаченко Андрій Миколайович
    Оприлюднена
    09 жовтня, 2017
    09 січня, 2018
    45
    39 (з них за 7 днів: 3)

    прошу прийняти закон про заборону реклами інтимного характеру в інтернеті. так як зараз багато дітей сидить за комп'ютером в мережі інтернет. прошу підтримати мене всіх не байдужих батьків

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • ВИМАГАЄМО внести зміни до Закону України «Про Всеукраїнський перепис населення», а саме доповнити ст. 3 пунктом 3 про те, що Кабінет Міністрів України зобов’язується проводити перепис населення регулярно кожні 5 (п’ять) років від дати проведення останнього перепису». ВИМАГАЄМО черговий перепис провести НЕГАЙНО!

    Підписів 3

    Днів залишилось 82

    Лосіхін Олег Олегович
    Оприлюднена
    15 листопада, 2017
    15 лютого, 2018
    82
    3 (з них за 7 днів: 3)

    Відповідно до Закону України «Про Всеукраїнський перепис населення», перепис населення – періодичне суцільне державне статистичне спостереження, що включає в себе збирання демографічних і соціально-економічних даних, які на встановлену дату характеризують чисельність та склад населення країни, а також оброблення, узагальнення, поширення та використання його результатів.
    За роки незалежності Україна провела лише один перепис – у 2001 році. Кабінетом Міністрів України черговий перепис було призначено на 2012 рік, але згодом перенесено на 2013 рік, у вересні 2013 року – на 2016 рік, а у грудні 2015 року Кабінет Міністрів України видав розпорядження № 1323-р «Про внесення змін до розпорядження КМУ від 09.04.2008 р. № 581», яким знову перепис населення перенесено аж на 2020 р.
    Всього з 1897 по 2001 роки на території України відбулося 13 переписів населення (Переписи населення в Україні: карти, цифри, міфи та їх спростування [Електронний ресурс]: − Режим доступу: http://www.istpravda.com.ua/articles/2011/12/5/64283/)
    Останній перепис населення СРСР проводився у 1989 році. За підсумками даного перепису, на території УРСР проживало на той час 51 млн. 452 тис. 034 особи (Національний склад УРСР (за даними перепису населення СРСР 1989 року) [Електронний ресурс]: − Режим доступу: http://likbez.org.ua/ua/census-1989-ussr.html − Назва з екрана.). А загальна кількість наявного населення України, за даними Всеукраїнського перепису населення 2001 р., становила 48 млн. 457 тис. осіб (Про кількість та склад населення України за підсумками Всеукраїнського перепису населення 2001 року [Електронний ресурс]: − Режим доступу: http://2001.ukrcensus.gov.ua/results/ general/estimated/). Крім того, на сайті Державної служби статистики України розміщена інформація про чисельність населення станом на 1 вересня 2017 року і цей показник становить 42 млн. 444 тис. 919 осіб (без урахування тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим і м. Севастополя).

    Тому, щоб отримати достовірну оцінку кількості населення, ВИМАГАЄМО внести зміни до Закону України «Про Всеукраїнський перепис населення», а саме ст. 3 даного Закону викласти у наступній редакції:
    «1. Метою проведення Перепису населення є отримання достовірних, об’єктивних та цілісних даних щодо різноманітних характеристик населення країни в цілому та по кожній адміністративно-територіальній одиниці для інформаційного забезпечення управління та прогнозування соціально-економічного розвитку, а також розроблення та реалізації виваженої державної політики з питань народонаселення.
    2. Підставою для проведення Перепису населення є рішення Кабінету Міністрів України, яке приймається не пізніше ніж за 1 рік до його початку.
    3. Кабінет Міністрів України зобов’язується проводити перепис населення регулярно кожні 5 (п’ять) років від дати проведення останнього перепису».
    ВИМАГАЄМО черговий перепис провести негайно!!!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Збільшення штрафів за виїзд на зустрічну смугу та перетин подвійної лінії задля підвищення безпеки на дорогах

    Підписів 250

    Днів залишилось 11

    Буренін Дмитро
    Оприлюднена
    06 вересня, 2017
    06 грудня, 2017
    11
    250 (з них за 7 днів: 2)

    Вимагаємо збільшення розміру штрафів для учасників дорожнього руху в Україні за виїзд на зустрічну смугу та перетин подвійної лінії до 4250 грн або до 8500 грн та позбавлення права керування транспортними засобами на строк від шести місяців до року за повторне протягом року таке порушення або якщо порушення спричинило створення аварійної обстановки.

    Виїзд автотранспорту на зустрічну смугу для виконання обгону або для розвороту в непередбаченому для цього місці – одна з найпоширеніших причин аварій з фатальними або важкими наслідками.

    Обгін – один із найвідповідальніших і найчастіших маневрів. Він становить підвищений ризик, оскільки пов’язаний зі збільшенням швидкості і обмеженою оглядовістю. Порушення правил обгону входить до семи основних причин аварій на дорогах.

    Розворот в непередбаченому для цього місці не лише створює аварійну ситуацію. Це дія, яку неможливо передбачити й спрогнозувати, а отже і уникнути іншим учасникам дорожнього руху.

    Нинішній розмір штрафів, визначений статтею 122 Кодексу України про адміністративні правопорушення, є невиправдано низьким. Зокрема, стаття 122 КУпАП передбачає відповідальність за недотримання правил обгону у вигляді накладення штрафу в розмірі 425 грн або 850 грн. Такі покаранні не забезпечують дотримання водіями вимог ПДД та спричинюють зростання кількості ДТП - 2016 року кількість зіткнень збільшилась на 43,9%.

    Саме тому задля захисту життів учасників дорожнього руху ми вимагаємо підвищити штраф за порушення правил обгону та виїзд на смугу зустрічного руху до лінії.

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Підвищити доплату інвалідам та ОДИНОКИМ людям похилого віку які потребують догляду

    Підписів 98

    Днів залишилось 49

    Черемісіна Любов
    Оприлюднена
    13 жовтня, 2017
    13 січня, 2018
    49
    98 (з них за 7 днів: 2)

    Згідно Постанова КМУ від 16.07.2008 р. № 654 "Про підвищення рівня пенсійного забезпечення громадян" інваліди та одинокі люди похилого віку отримують виплату на догляд 50 грн! Пропоную проголосувати та збільшити дану виплату з 50 грн на 10% розміру мінімальної пенсії!

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Відмінити додаткові бали для студентів, які займаються художньою самодіяльністю у ВНЗ.

    Підписів 53

    Днів залишилось 39

    Сиплива Тетяна Сергіївна
    Оприлюднена
    03 жовтня, 2017
    03 січня, 2018
    39
    53 (з них за 7 днів: 2)

    Оскільки у ВНЗ студенти навчаються, а не вчаться танцювати чи співати, то нехай стипендія нараховується відповідно до балів студента під час сесії. Бо розумних дітей, які добре навчаються, переганяють, ті студенти, які навчаються середньо, але мають додаткові бали внаслідок участі в художній самодіяльності.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Підвищення стипендії студентам у навчальних закладах 1-2 рівня акредетації

    Підписів 37

    Днів залишилось 61

    Галан Роман Андреевич
    Оприлюднена
    25 жовтня, 2017
    25 січня, 2018
    61
    37 (з них за 7 днів: 2)

    Мінімальна стипендія повинна складати 1200 гривень, бо прожити на 800 гривень в цій країні неможливо

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • дохід від надр України -віддавати громадянам України

    Підписів 30

    Днів залишилось 27

    Кирилов Сергій Васильович
    Оприлюднена
    22 вересня, 2017
    22 грудня, 2017
    27
    30 (з них за 7 днів: 2)

    Згідно до статті 4 Кодексу України " ПРО НАДРА" «Надра є виключною власністю Українського народу…»,

    тому пропоную ,-
    доповнити статтю 2 закону України «Про угоди про розподіл продукції» частиною 5, а саме :

    - ст.2 ч.5 : Розподіл між громадянами України частини доходів бюджету від платежів, що надійшли у зв'язку з видобуванням корисних копалин, частини доходів бюджету від платежів, що надійшли за фінансовий рік від користувачів надр у зв'язку з видобутком корисних копалин, включаючи податки і збори, що встановлені відповідно до вимог законодавства України про податки і збори, розподіляється в рівних частках між громадянами України.
    Розмір гарантованого цього доходу не стане фіксованим і буде залежати від ряду факторів, включаючи рівень доходів державного бюджету України від видобутку корисних копалин на території України, від кількості громадян, які будуть мати право на отримання цього доходу, тобто зазначені платежі спочатку будуть зараховуватися до бюджету України, а потім сума, еквівалентна певній їх частини, буде в рівних частках розподілятися між громадянами України.
    При цьому кошти громадян, які не отримали з яких-небудь причин цей дохід не будуть розподіляються між іншими громадянами України.
    Кошти громадян України , які відмовилися або протягом трьох років не скористалися цим правом на отримання частини доходів бюджету підлягають зарахуванню в дохід бюджету України.
    Порядок отримання громадянами України частки від наведених доходів бюджету України встановлюється кабінетом міністрів України.


    Пояснення:
    Сьогодні держава Україна відмовляється від виконання частини своїх соціальних зобов'язань, здійснюючи підвищення пенсійного віку для окремих категорій громадян, а також не робляючи своєчасну індексацію всіх пенсій та інших соціальних виплат.
    У подібній ситуації введення розподілу частини доходів бюджету від платежів, що надійшли у зв'язку з видобуванням корисних копалин, частини доходів бюджету від платежів, що надійшли за фінансовий рік від користувачів надр у зв'язку з видобутком корисних копалин, включаючи податки і збори безпосередньо між громадянами України покликане стати точкою росту і розвитку ринку товарів, робіт і послуг, збільшенням податкових надходжень від підприємців до бюджету і, зменшенням сектора тіньової економіки.
    Подібний підхід близький до концепції т. н. базового (гарантованого) або безумовного основного доходу (БОД), засновниками та розробниками якої можна вважати англо-американського філософа Томаса Пейна (1795рік) і британського інженера та економіста Кліффорда Дугласа (поч. XX століття).
    Державні виплати мають місце у провідних нафтовидобувних країнах, хоча і мають, як правило іншу назву, але суть їх залишається незмінною: кожній людині належить частка в національному багатство.
    То ж можливо сказати про експериментальні виплати в Німеччині і Нідерландах (в розмірі €1000 до €900 відповідно), а також Канаді

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Негайно відмінити заборону на отримання субсидій на комунальні послуги за наявності боргів недержавним підприємствам!

    Підписів 15

    Днів залишилось 3

    Костюченко Олена Анатолыъвна
    Оприлюднена
    28 серпня, 2017
    28 листопада, 2017
    3
    15 (з них за 7 днів: 2)

    Недержавні підприємства спочатку повинні створити сучасний сервіс для співпраці з населенням за для погашення боргів. У багатьох випадках ці борги створені штучно, а вирішити питання неможливо з причини великої кількості звернень громадян з цих питань – електронні черги не допомагають, люди чекають на прийом аж до кінця дня, але їх черга так і не настає. Це знущання, яке не може бути в європейській країні.
    Взагалі не зрозуміло чому держава обмежує права малозабезпечених громадян за для улагодження заборгованості недержавних компаній, це є пряме порушення соціально захисту населення!
    Вимагаємо негайно відмінити заборону на видачу субсидій на комунальні послуги за наявності боргів недержавним підприємствам та поновити всі призупинені субсидії!

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ