ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Звільнення некваліфікованого працівника

    Підписів 837

    Днів залишилось 82

    Муць Юрій Орестович
    Оприлюднена
    17 січня, 2022
    17 квітня, 2022
    82
    837 (з них за 7 днів: 821)

    Вимагаємо негайно відсторонити від займаної посади Голову Комітету ВРУ з питань фінансів, податкової та митної політики Гетманцева Данила Олександровича. Оскільки реформи, що запроваджуються за його керівництва, є провальними та отримують негативний ефект для економіки країни, призводять до зубожіння населення і катастрофічне ненадходження в бюджет країни податків від фопів, які змушені закривати свою підприємницьку діяльність і звільняти своїх працівників.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Зниження ціни на газ

    Підписів 176

    Днів залишилось 8

    Пехтерев Сергей Леонидович
    Оприлюднена
    02 листопада, 2021
    02 лютого, 2022
    8
    176 (з них за 7 днів: 47)

    Внаслідок катастрофічного погіршення соціального стану життя народу України, спричиненого поглибленням економічної кризи, громадяни не в змозі сплачувати комунальні послуги, зокрема невиправдано високу вартість газу.

    Відповідно до Статті 3 Конституції України, «права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.»

    Також керуючись Статтею 13 Конституції України: «Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.

    Кожний громадянин має право користуватися природними об'єктами права власності народу відповідно до закону.

    Власність зобов'язує. Власність не повинна використовуватися на шкоду людині і суспільству.

    Держава забезпечує захист прав усіх суб'єктів права власності і господарювання, соціальну спрямованість економіки. Усі суб'єкти права власності рівні перед законом.»

    Ґрунтуючись на вищевикладених положеннях, ми вимагаємо в найкоротший термін знизити ціну продажу природного газу для побутового споживання населення України до рівня його собівартості.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Зобовьязати президента відмінити незаконну плату за *РОЗПОДІЛ* газу.Нараховуючі віртуальний спожитий обсяг до нього дописують доставку того чого нема і приписують людям неіснуючі борги

    Підписів 22

    Днів залишилось 82

    Бондар Олексій Володимирович
    Оприлюднена
    17 січня, 2022
    17 квітня, 2022
    82
    22 (з них за 7 днів: 22)

    Газ це товар,і його ціна за ринковими критеріями в нашій країні 8-12 гр. доставка возначена 0.38-2.6 гр.Але вводячи поняття *ЗАЯВЛЕНА ПОТОЖНІСТЬ* уряд піднімае вартість газу до 100-150 гр/куб для самої незахищеної категорії громядян - сільских пенсіонерів,які економлячі не вибирають куби а тепер вимушені платити за ненадані послуги за принципом *БЕРИ АБО ПЛАТИ* вони не мають навіть можливості через інтернет звернутися до владних органів із своею проблемою.НЕ викидате їх із життя,відмініть *ЗАЯВЛЕНУ ПОТОЖНІСТЬ* і скасуйте незаконні борги

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Протипухлинний препарат AVASTIN® для онкохворих повинен бути БЕЗКОШТОВНИМ

    Підписів 38

    Днів залишилось 18

    Шубкіна-Никільчик Олена Юріївна
    Оприлюднена
    12 листопада, 2021
    12 лютого, 2022
    18
    38 (з них за 7 днів: 18)

    Про протипухлинну дію препарату Авастин є багато позитивних відгуків, як від пацієнтів,так і лікарів. Але його вартість в Україні значно вища, ніж за кордоном. Для лікування хворих раком потрібно 6-12 флаконів по 16 мл Авастину. Вартість одного такого флакону в українських аптеках становить близько 40 тис.грн. Пройти необхідні курси терапії цим препаратом не кожному по карману. Тим більше, що ціна на нього постійно зростає.

    Авастин (Бевацизумаб) – рекомбінантне гуманізоване моноклональне антитіло, що одержують за допомогою ДНК-технології у клітинах яєчників китайського хом’ячка. Бевацизумаб зв’язується з фактором росту ендотелію судин (VEGF), ключовим фактором утворення і розвитку судин, і таким чином пригнічує зв’язування VEGF з його рецепторами Flt-1 (VEGFR-1) і KDR (VEGFR-2) на поверхні ендотеліальних клітин.

    Нейтралізація біологічної активності фактору росту ендотелію судин призводить до зниження васкуляризації пухлин, нормалізує неуражені пухлиною судини, пригнічує утворення нових судин у пухлині, таким чином пригнічуючи ріст пухлини.

    Введення бевацизумабу спричиняє пригнічення метастатичного прогресування захворювання та зниження мікросудинної проникності при різних пухлинах людини, включаючи рак ободової кишки, молочної залози, підшлункової та передміхурової залози.


    Безоплатний Авастин може продовжити та врятувати тисячі життів.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Заборонити телеканал НАШ

    Підписів 47

    Днів залишилось 43

    Петренко Анатолій Григорович
    Оприлюднена
    09 грудня, 2021
    09 березня, 2022
    43
    47 (з них за 7 днів: 13)

    Прошу розглянути мою петицію. З ефірів каналу “НАШ” відпочатку було зрозуміло, що редакційна політика є антиукраїнською. Запрошуються гості, які виправдовують російську агресію. Більше того, запрошуються представники так званої ЛНР, що є неприпустимим у воюючій країні. Фактично це робота “п’ятої колони” на країну-агресора.

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • Беручи до уваги ст. 3, ст.8, ст.21, ст.22, ст.23, ст.27, ст.34, ст.38, ст.50, ст.51, ст.52 Конституції України та ЗУ «Про прийняття Конституції України і введення її в дію» №254-96ВР від 28.06.1996р., беручи до уваги ст.8 Статуту ООН, керуючись своєю владою безпосередньо, визначаю юрисдикцію суб’єкта Верховну Раду України і надаю останньому уповноваження - Наказую: Відхилити прийняття Проекту Закону «Про систему громадського здоров’я» № 4142 від 22.09.2020 та забороняю введення його в дію.

    Підписів 92

    Днів залишилось 29

    Кравченко Виктор Николаевич
    Оприлюднена
    23 листопада, 2021
    23 лютого, 2022
    29
    92 (з них за 7 днів: 12)

    Беручи до уваги ст. 3, ст.8, ст.21, ст.22, ст.23, ст.27, ст.34, ст.38, ст.50, ст.51, ст.52 Конституції України та ЗУ «Про прийняття Конституції України і введення її в дію» №254-96ВР від 28.06.1996р., беручи до уваги ст.8 Статуту ООН, керуючись своєю владою безпосередньо, визначаю юрисдикцію суб’єкта Верховну Раду України і надаю останньому уповноваження -

    Наказую:

    Відхилити прийняття Проекту Закону «Про систему громадського здоров’я» № 4142 від 22.09.2020 та забороняю введення його в дію.
    Це Моя свята воля і Мій вибір! Да буде так!
    Наказ написано на одному аркуші в двох однакових примірника, один з яких залишаю Собі, а один направляю вам рекомендованим листом.
    Без зла і упередження, з щирістю і честю

    Виктор Николаевич Кравченко

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Відміна застави як альтернативи арешту для топкорупціонерів.

    Підписів 19

    Днів залишилось 35

    Черга Юрій Володимирович
    Оприлюднена
    01 грудня, 2021
    01 березня, 2022
    35
    19 (з них за 7 днів: 7)

    В зв'язку з великою системною корупцією в Україні,на всіх щаблях влади , що шкідливо впливає на економіку країни та рівень життя та добробуту народу України, та в зв'язку з тим, що особи причетні до корупційних злочинів в Державі згідно норм Кримінального процесуального кодексу України в переважній більшості виходять під заставу - чим уникають арешту, відсторонення від займаної посади, накладення арешту та конфіскації майна отриманого внаслідок корупційних дій, та перебуваючи на волі намагаються будь яким чином уникнути кримінальної відповідальності, вплинути на свідків,слідство та суд,затягнути розгляд справи чи втекти за межі України,прошу ініціювати та прийняти:
    Закон України Про внесення зміни до статті 183 Кримінально-процесуального кодексу України щодо права слідчого судді, суду не визначати розмір застави у кримінальному провадженні а саме: частину четверту статті 183 Кримінального процесуального кодексу України доповнити пунктом 6 такого змісту:
    6) щодо особливо тяжкого злочину у сфері службової діяльності та професійної діяльності , пов'язаної з наданням публічних послуг.(ст.ст.364-370 Кримінального кодексу України).
    Аналогічний Закон України 1094-lX,від 16.12.2020 року,набрав чинності 31.12.2020 року,внесений Президентом України, щодо відміни застави для осіб, що вчинили особливо тяжкий злочин в сфері незаконного обігу наркотичних засобів та психотропних речовин їх аналогів і прекурсорів показав хороший результат та допоміг результативно боротись з наркоторгівлею.
    Прошу Вас підтримати дану ініціативу!
    З повагою Юрій Черга

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Пільги для пенсіонерів у операторів мобільного зв'язку

    Підписів 18

    Днів залишилось 56

    Пахнюща Наталія Євгеніївна
    Оприлюднена
    21 грудня, 2021
    21 березня, 2022
    56
    18 (з них за 7 днів: 5)

    У зв'язку з явним відставанням темпів зростання пенсійного забезпечення від підйому цін на послуги мобільного зв'язку і інтернету та диджіталізацією багатьох державних послуг ,пенсіонерам стане недоступним мобільний зв'язок та інтернет. Пропоную зобов'язати всіх без винятку мобільних операторів та інтернет -провайдерів ввести спеціальний пільговий тариф для користувачів похилого віку. Він може бути навіть на рівні 2021р., підтверджений і авторизований документально в сервісних центрах.

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Закриття МФО

    Підписів 12

    Днів залишилось 35

    Кочурко Андрій Вікторович
    Оприлюднена
    01 грудня, 2021
    01 березня, 2022
    35
    12 (з них за 7 днів: 5)

    Прошу закрити МФО так як вони діють не в межах закону та вважають себе розумнішими ніж люди та держава в якій вони ведуть свою діяльність це просто не припустимо .Такі організації не мають права на існування .Вони псують людям життя,руйнують сім'ї роблять так що людину навіть звільняють с роботи і це не перебільшення дуже багато таких випадків.Організації не зроблені для людей ,а зроблені для того щоб помножити статки олігархів використовуючи скрутне становище людей .Це зовсім не фінансова допомога, а навпаки людина заганяє себе в боргову яму ,а потім ці хижаки руйнують життя своїми діями телефонуючи родичам,знайомим ,роботодавцям .Краще їх не буде ніж будуть такі злочинці .
    Я маю надію що мене почують та підтримають прості люди та побачать це звернення держслужбовці

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Удосконалення системи оподаткування

    Підписів 10

    Днів залишилось 56

    Жила Аркадій
    Оприлюднена
    21 грудня, 2021
    21 березня, 2022
    56
    10 (з них за 7 днів: 5)

    Для спрощення системи оподаткування та збільшення податкових надходжень пропоную:
    1) скасувати Податок на додану вартість
    2) скасувати усі податки для ФОПів, юридичних осіб та найманих працівників.
    3) покласти на фінансові установи (банки) перерахування певного відсотку з будь-яких отриманих коштів на картку або на поточний рахунок.

    Тобто будь-який факт отримання коштів вважати прибутком и стягувати з нього податок.
    Це створить більш прозоре стягування податкових сборів, ще більше зменьшить тіньову торгівлю, зменьшить можливість неофіційного працевлаштування.
    З підприємств скасувати ЄСВ за кожного працівника і покласти сплату ЄСВ на робітника (це також стимульюватиме офіційне працевлаштування)
    ЄСВ стягувати тільки з робітника в обсязі за бажанням працівника але не меньше певного відсотку від мінімальної заробітньої плати.
    Для підприємств та ФОП за зняття готівки с поточного рахунку нараховувати податок як за отримання прибутку.
    Для ФОП 1-ї групи залишити єдиний податок.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Внесення змін в законодавство щодо стаціонарного лікування хворих на коронавірусну інфекцію (COVID-19)

    Підписів 54

    Днів залишилось 41

    Лисиця Наталія Олександрівна
    Оприлюднена
    07 грудня, 2021
    07 березня, 2022
    41
    54 (з них за 7 днів: 4)

    Прошу розглянути внесення змін в законодавство щодо стаціонарного лікування хворих на коронавірусну інфекцію.

    Перенавантаження медичної системи через коронавірусну хворобу (COVID-19) унеможливлює отримання пацієнтів належного догляду та забезпечення базових потреб:

    - прийом їжі та води;
    - похід до туалету, який знаходиться поза межами палати;
    - заміна памперсів;
    - звернення за допомогою до лікаря відділення;
    - вимірювання показників сатураії, тиску, температури та рівня глюкози в крові;
    - контроль своєчасного прийому лікарських препаратів;
    - спілкування та отримання підтримки від близьких родичів;
    - право попрощатися з близькими при погіршенні стану.

    Заборона відвідування пацієнтів інфекційних відділень, що мають середньо-тяжкий та тяжкий перебіг хвороби є таким, що суперечить законодавству України про охорону здоров'я. Пацієнти, не маючи можливості дати собі раду, страждають та відчувають нелюдський біль, як і їх родичі, які не мають можливості ані допомогли близьким, ані підтримати, ані попрощатися, залишаючись на все життя з нестерпним відчуттям провини та болем. Через відсутність права доглядати за близькими родичами щодня гинуть українці, яких можливо врятувати, надаючи необхідну допомогу в боротьбі за життя та підтримуючи їх, що буде додавати впевненості та сил до боротьби та одужання.
    Керуючись законом України - «Основи законодавства України про охорону здоров'я», Стаття 6, пункт «к», а саме:
    к) право пацієнта, який перебуває на стаціонарному лікуванні в закладі охорони здоров'я, на допуск до нього інших медичних працівників, членів сім'ї, опікуна, піклувальника, нотаріуса та адвоката, а також священнослужителя для відправлення богослужіння та релігійного обряду;

    а також, відповідно до наказу МОЗ УКРАЇНИ №592 від 15.06.2016 «Про затвердження Порядку допуску відвідувачів до пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні у відділенні інтенсивної терапії»;
    та враховуючи право на внесення пропозицій щодо формування державної політики в сфері охорони здоров'я, ВИМАГАЄМО НАСТУПНЕ:

    1.Забезпечити право доступу членів сім’ї до пацієнтів, що перебувають на стаціонарному лікуванні в інфекційних відділеннях та відділення інтенсивної терапії, з наявним COVID-19, в тому числі право на доглядання за пацієнтами середньо-важкої та важкої форм у «ковідних відділеннях».

    2.Розробити порядок допуску відвідувачів до пацієнтів, з наявним COVID-19 та вимоги до відвідувачів.

    3.Внести зміни законодавчі акти щодо реалізації прав пацієнтів та членів їх сімей.



    ТАКОЖ, з метою підтримання медичної системи та збереження життя та здоров’я громадян України, просимо розглянути наступні пропозиції.
    ПРОПОЗИЦІЇ:
    1. Забезпечити право доступу 24/7 доглядальниць (найманих за кошт родичів) до середньо-важких та важких пацієнтів, що перебувають на стаціонарному лікуванні в інфекційних відділеннях та відділеннях інтенсивної терапії, з діагнозом COVID-19 та які не спроможні самостійно обслуговувати себе (приймати їжу, воду, ліки, ходити до туалету, вимірювати показники тощо)
    2. Забезпечити палати «ковідних» відділень кнопками виклику допомоги для можливості виклику середньо-тяжкими та тяжкими пацієнтами медичного персоналу на допомогу.
    3. Забезпечити палати «ковідних» відділень відеоспостереженням за хворими для медичного персоналу з метою оперативного реагування при виявленні погіршенні стану пацієнтів.
    4. Забезпечити «ковідні» відділення глюкометрами з тест-смужками для щоденного вимірювання рівня глюкози пацієнтам з наявним цукровим діабетом.
    5. Доповнити протокол лікування для пацієнтів, котрі не в змозі самостійно харчуватися, обов’язковим зондовим чи протеіновим харчуванням під контролем медичного персоналу чи родичів.
    6. Розглянути можливість впровадження електронної медичної карти стаціонарного хворого з метою оперативного формування медичної документації для виписки, запитів, а також з метою виключення можливості внесення змін до такої карти та своєчасного її заповнення. У випадку неможливості оперативного впровадження електронного документу розробити процедуру отримання пацієнтом та близькими родичами письмової інформації відносно стану пацієнта, призначень, консультацій тощо.
    7. Доповнити протокол лікування забороною на фіксування кінцівок пацієнтів в «ковідних» відділеннях, розглянути практику платних лікарень відносно седації пацієнтів з метою забезпечення їх вільного дихання потоковим киснем.
    8. Доповнити протокол лікування обов’язковим проведенням Рентгену, КТ чи УЗД діагностики легень (в тому числі за рахунок пацієнтів та їх родичів) в динаміці для середньо-важких та важких пацієнтів, а також при погіршенні стану стаціонарного хворого.
    9. Забезпечити обов’язкове консультування пацієнтів вузькими спеціалістами при наявності хронічних захворювань в перші дні госпіталізації та в динаміці, при погіршенні показників обстежень.
    10. Встановити граничний строк для видачі близьким родичам медичної документації відносно померлих пацієнтів, встановити перелік таких медичних документів та документів, на підставі яких родичі можуть отримати інформацію.

    ВИМАГАЄМО від народних депутатів України розглянути пропозиції та підтримати їх задля життя та здоров’я українців та підтримки медичної системи України.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • За проведення секвестру(скорочення витрат) бюджету за Програмою Президента "Велике Будівництво",та перерозподілити отримані кошти для покриття витрат на медицину до 5%

    Підписів 7

    Днів залишилось 69

    Андрусевич Карім Резванович
    Оприлюднена
    04 січня, 2022
    04 квітня, 2022
    69
    7 (з них за 7 днів: 4)

    Просимо скоротити витрати на будівництво доріг за програмою Президента "Велике будівництво" та розподілити отримані кошти на покриття за статтями витрат у медицині до 5% від коштів держбюджету,що передбачає законодавство.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Внесення змін до нормативно-правових актів, що регулюють містобудівну діяльність та охорону культурної спадщини

    Підписів 5

    Днів залишилось 82

    Косяченко Нікіта Олександрович
    Оприлюднена
    17 січня, 2022
    17 квітня, 2022
    82
    5 (з них за 7 днів: 4)

    Сьогодні майже у всіх великих містах України все активніше починають проявлятись такі деструктивні процеси, як хаотична безконтрольна забудова, велике навантаження на дороги та комунікації, скорочення зелених зон, проблеми з озелененням та благоустроєм та багато іншого. Основною причиною цього є велика кількість прогалин в законодавстві, що регулює містобудівну та пам`яткоохоронну діяльність. Наприклад, для рішення проблеми озеленення необхідно ухвалити наступні зміни. В п. 8 р. 9 ДБН Б.2.2-5:2011 «Благоустрій територій» встановити мінімальні щільність та висоту дерев з таким розрахунком, щоб між дорогою та спорудами утворювалась суцільна смуга зелених насаджень. В р. 13 Наказу Про затвердження Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України пропоную визначити, що кількість зелених насаджень після їх заміни не повинна бути меншою, ніж кількість до заміни. Необхідно заборонити змінювати цільове призначення зелених зон в межах населених пунктів, а також надавати їх в оренду або в користування з метою подальшої забудови. Також пропоную встановити мінімально допустиму відстань між парками та скверами у 500 м. та 2 км. відповідно. Після цього в пішій доступності від кожного будинку буде хоча б одна повноцінна зелена зона. Ще однією проблемою є те, що кожна новобудова має свій стиль, кольорову гаму, форму, висоту та ін., внаслідок чого відверто дисонує з сусідніми спорудами. Це пояснюється тим, що для отримання містобудівних умов та обмежень, згідно ст. 29 Закону «Про регулювання містобудівної діяльності», забудовник подає свідоцтво права власності, топографо-геодезичний план та містобудівний розрахунок. Як бачимо, в даному списку немає ані текастового опису, ані графічного зображення зовнішнього вигляду майбутньої споруди. Таким чином, ніхто, крім власника земельної ділянки, не знає, що саме буде на ній збудовано. Для вирішення даної проблеми необхідно додати до структури Генерального плану, закріпленої в ДБН «Склад та зміст генерального плану населеного пункту», Архітектурну схему, згідно якої для кожної планувальної зони встановлюватиметься єдиний стиль, кольорова гама, форма, межі поверховості та інші обов`зкові вимоги. Також необхідно включити до переліку документів, що додаються до заяви на отримання МУО графічне зображення з текстовим описом майбутньої будівлі, та підтвердження отримання згоди на будівництво не менше ніж 60% мешканців прилеглих будинків. Таким чином в МУО повинні бути прописані чіткі вимоги до зовнішнього вигляду споруди, встановлені Архітектурною схемою Генерального плану. В Законі «Про регулювання містобудівної діяльності» необхідно встановити заборону на зміну проекту фасаду та поверховості після отримання МУО. Великою проблемою є те, що місцева влада з метоюзадоволення інтересів будівельного бізнесу фактично порушує процедуру надання цінній будівлі охоронного статусу. Наприклад, Київський міський голова перекладає обов`язок надання статусу щойно виявленого об`єкта культурної спадщини на Департамент охорони культурної спадщини, який немає відповідних повноважень. В результаті таких маніпуляцій забудовник в судовому порядку позбавляє пам`ятку охоронного статусу шляхом доведення порушення процедури його надання. Вирішити дану проблему можна лише шляхом нівелювання ролі місцевої влади в процесі надання охоронних статусів. Для цього пропоную доповнити ст. 14 Законі «Про охорону культурної спадщини» нормою, згідно з якою кожна споруда, збудована до 1922 р. автоматично отримає статус щойно виявленого об`єкта культурної спадщини. В Законі «Про охорону культурної спадщини» не прописано чітких критеріїв щодо встановлення охоронних зон пам`яток – їх межі фактично на власний розсуд встановлює місцева влада шляхом розробки історико-архітектурного опорного плану. В результаті такого підходу охоронна зона може охоплювати лише 10 метрів навколо пам’ятки, що є абсолютно недостатнім для збереження середовища, в якому знаходиться пам’ятка. Необхідно в зазначеному Законі встановити мінімальні межі охоронних зон – в межах кварталу, в якому розташована пам`ятка. Що стосується режимів використання охоронних зон, то тут ситуація є недостатньо визначеною, але достатньо заплутаною, при чому заплутаною спеціально, з метою спрощення життя будівельному бізнесу. На сьогоднішній день, будь яке будівництво в межах історичного ареалу населеного пункту необхідно проводити після погодження з Міністерством культури. Але дію наказу Міністерства культури, який визначав межі історичного ареалу Києва, було зупинено в 2014 р., в результаті чого для початку будівельних робіт в історичному центрі Києва не потрібно погоджувати проектну документацію з Міністерством. Але якщо би даний наказ не було зупинено, то виникає питання: а як саме Міністерство під час погодження проекту повинно визначати, давати дозвіл на будівництво, чи не давати? Також існує таке поняття, як «центральна планувальна зона м.Києва», встановлене в Генеральному плані. Єдиним її обмеженням є обмеження висоти до 27 м. Тобто, зараз на абсолютно законних підставах в кварталі, який складають 2-3-поверхові будинки віком більше сотні років, можна збудувати дев’ятиповерхівку, яка буде повністю дисонувати з навколишнім архітектурним середовищем. З метою спрощення викладення вимог та режимів використання історичних ареалів міст та охоронних зон пам’яток пропоную замість вищезгаданих норм внести зміни до Закону «Про охорону культурної спадщини», заборонивши в охоронних зонах будь яке будівництво, крім відбудови в початковому вигляді споруд, які були збудовані протягом однієї історичної епохи з пам`яткою. Також необхідно заборонити реконструкцію історичних споруд, які не мають статусу пам’ятки архітектури, але знаходяться в межах охоронної зони іншої пам’ятки, що призведе до зміни поверховості або зовнішнього вигляду фасаду. Пропоную доповнити даний Закон нормою, яка б заборонила встановлювати на історичних спорудах в межах охоронних зон великі вивіски, антени, кондиціонери, засклені балкони та все, що спотворює фасад. Великим недоліком Закону є норма, згідно якої пам`ятки, що були зруйновані, виключаються з реєстру. Цією шпариною користуються забудовники, які умисно доводять пам`ятку до руйнування, а після цього на абсолютно законних підставах її зносять та будують на цьому місці чергову багатоповерхівку. Для того, щоб на 100% гарантувати збереження пам`яток, необхідно виключити з Закону дану норму та зобов`язати власника земельної ділянки у випадку руйнування пам`ятки відбудувати її в початковому вигляді. Але найголовнішою причиною порушення законодавства є фактична відсутність реальної відповідальності за вчинення правопорушень в даній галузі. З метою забезпечення виконання штрафами функції запобіжника, вважаю за доцільне запропонувати збільшення їх розміру до двох мільйонів неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Про збільшення розміру грошового забезпечення військовослужбовців на 2022 рік починаючи з 01 січня 2022 року

    Підписів 16

    Днів залишилось 77

    Розвадовська Олена Леонідівна
    Оприлюднена
    11 січня, 2022
    11 квітня, 2022
    77
    16 (з них за 7 днів: 3)

    Вимагаємо від Вас невідкладно, після подання Кабінетом Міністрів України Проекту Закону Про внесення змін до Закону про Державний бюджет України щодо збільшення бюджету для Міністерства оборони України у частині грошового забезпечення військовослужбовців починаючи з 01 січня 2022 року і до кінця бюджетного року, прийняти даний проект Закону та направити його на підпис Президенту України.
    Військовослужбовці, які захищають нашу державу від вторгнення ворожої армії, мають мати відповідне грошове забезпечення і не думати про те, як їх сім’я має виживати на ті, кошти, які закладені на виплату заробітної плати на 2022 календарний рік.
    Належне забезпечення військовослужбовців, в тому числі фінансове є запорукою національної безпеки України, адже єдине, про що має думати військовий – захист держави України.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Паспорт громадянина України у вигляді ID картки з 50 років видавати з необмеженим терміном дії

    Підписів 6

    Днів залишилось 71

    Бондаренко Дмитро Олександрович
    Оприлюднена
    06 січня, 2022
    06 квітня, 2022
    71
    6 (з них за 7 днів: 3)

    Пропоную громадянам України при досягненні 50 років видавати паспорт громадянина України у формі ID картки з необмеженим терміном дії.
    Таким чином, треба внести зміни у Закон України "Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус", тобто додати до пункту 3 статті 21 зі змістом: особи які досягли 50 річного віку паспорт громадянина України оформляється з необмеженим терміном дії.
    Паперовий паспорт, оформлений з 45 років, має необмежений термін дії. Тому люди після 45 років не хочуть міняти старий паперовий паспорт на новий. Адже людям похилого віку дуже проблематично ходити по ЦНАПам і кожні 10 років оформляти новий паспорт.
    Також можна закордонний паспорт при досягненні 50 років видавати з необмеженим терміном дії.
    Прошу внести зміни в законодавство для полегшення користування ID карткою людям похилого віку.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Посилення покарання за підробку підписів та документів!

    Підписів 5

    Днів залишилось 21

    Губанов Владислав Андріович
    Оприлюднена
    15 листопада, 2021
    15 лютого, 2022
    21
    5 (з них за 7 днів: 2)

    Статею 358 Кримінального Кодексу передбаченно:

    Виготовлення фальшивого документа чи друку буде покарано штрафом до 1 тисячі мінімальних зарплат, арештом до півроку чи обмеженням волі до двох років.
    Фальсифікація документації фірми співробітником чи працівником організації карається штрафом до двохсот мінімальних ЗП, арештом від 3 до 6 місяців або обмеженням волі до трьох років.
    Повторні дії названих пунктів спричиняють обмеження або позбавлення волі до п'яти років.
    Умисне використання неправдивої документації – до 50 мінімальних ЗП, арешт до 6 місяців чи обмеження волі до двох років.

    Прошу посилити покарання до 10 років обмеження волі та ввести штраф за першу підробку 100 000 гривень!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Введення кримінальної відповідальності для юридичних осіб, діяльність яких утворила тяжкі наслідки для людей та довкілля!

    Підписів 15

    Днів залишилось 49

    Паращенко Олексій Олександрович
    Оприлюднена
    14 грудня, 2021
    14 березня, 2022
    49
    15 (з них за 7 днів: 1)

    Здоров’я нації напряму пов’язано із довкіллям. За результатами дослідження, на сьогодні, забруднення атмосферного повітря, ґрунту і води хімічними та біологічними речовинами, ультрафіолетове, радіаційне та електромагнітне випромінювання, шум, кліматичні зміни, деградація екосистем, ризики, пов’язані з промисловою діяльністю свідчать про надзвичайно низьку екологічну якість життя в Україні.

    Населення України має високі втрати працездатності та рівень смертності у порівнянні із країнами ЄС через причини, пов’язані з довкіллям, що негативно впливає на людський капітал та економічний розвиток.

    Конституцією України закріплена і забезпечена державою можливість людині проживати в середовищі, яке не спричиняє шкоду здоров'ю, користуватися для задоволення своїх життєво необхідних потреб безпечними природними благами, вимагати від держави, а також інших фізичних і юридичних осіб виконання екологічної безпеки, а у випадку їх порушення звертатися за захистом порушеного права до компетентних органів.

    Чисельні новини та повідомлення від небайдужих громадян протягом останніх років засвідчують, що саме від діяльності юридичних осіб (особливо різноманітних промислових об’єктів) навколишнє природне середовище страждає найбільше. Особливо це помітно у великих містах. У повітрі майже вся таблиця Менделєєва, річки заболочені, головна артерія країни - Дніпро перетворена на каналізаційний стік, а замість дерев та трави «кам’яні джунглі».

    Заходи впливу, які наразі закріплені у чинному законодавстві України, не є ефективними та дозволяють таким порушникам безкарно продовжувати псувати стан довкілля та повільно вбивати все живе.
    А чи можете ви пригадати за останній час ініційовані державою реальні дослідження та розслідування причин настання загибелі або захворювання людей, масової загибелі об'єктів тваринного і рослинного світу чи інших тяжких наслідків довкіллю. Чи можете згадати прізвища фізичних чи назву юридичних осіб, які притягнуто до кримінальної відповідальності за такі дії?

    Згідно зі ст. 50 Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища» екологічна безпека - це такий стан навколишнього природного середовища, при якому забезпечується попередження погіршення екологічної обстановки та виникнення небезпеки для здоров'я людей.
    Цим же Законом, а саме статтею 51 визначено, що забороняється введення в дію підприємств, споруд та інших об'єктів, на яких не забезпечено в повному обсязі додержання всіх екологічних вимог і виконання заходів, передбачених у проектах на будівництво та реконструкцію (розширення та технічне переоснащення). Розділом VIII Кримінального кодексу України передбачено відповідальність за кримінальні правопорушення проти довкілля.

    Діяльність фізичних та юридичних осіб, що вже завдає шкоди навколишньому природному середовищу, може бути припинена за рішенням суду.
    Одночасно, стаття 18 Кримінального кодексу України передбачає, що суб’єктом злочину ( той хто фактично і відповідає) є фізична осудна особа, яка вчинила кримінальне правопорушення у віці, з якого відповідно до цього Кодексу може наставати кримінальна відповідальність.
    Тобто, наразі немає правового важелю для притягнення до відповідальності саме юридичну особу, внаслідок загальної діяльності якої утворилися тяжкі наслідки для людей та довкілля.
    А це в свою чергу майже унеможливлює подальшу заборону здійснення протиправної діяльності такою юридичною особою та компенсацією завданої шкоди можливо шляхом реалізації належного такій особі майна.
    Право законодавчої ініціативи у Верховній Раді України належить Президентові України, народним депутатам України та Кабінету Міністрів України.

    На виправлення ситуації що склалася з довкіллям, пропонуємо внести зміни до Кримінального кодексу України, а саме до розділу XIV-1 - «ЗАХОДИ КРИМІНАЛЬНО-ПРАВОВОГО ХАРАКТЕРУ ЩОДО ЮРИДИЧНИХ ОСІБ», до якого включити заборону здійснення діяльності як захід кримінально-правового характеру щодо юридичних осіб, та доповнити існуючий перелік злочинів в цьому Розділі статтями Особливої частини Кодексу, які регулюють караність злочинних діянь проти довкілля.

    А також, пропонуємо внести доповнення до статті 18 цього ж Кодексу, розширивши коло суб’єктів кримінального правопорушення, додавши юридичну особу до цього переліку.
    Допоки ми, наші батьки та наші діти живі, подобається нам чи ні – ми лише частина навколишнього середовища. Наші дії мають наслідки, як локальні, так і глобальні, зараз і у майбутньому.

    Настав час згуртовуватися та бути відповідальним!!!
    Підтримайте петицію!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Легалізація ВР України права людини на добровільну смерть яке у сучасному світі має назву «евтаназія». Розробка відповідного закону який би дозволив кожному громадянину України добровільно та законно пійти з життя за умов деяких підтвердженних обставин таких як тяжка невиліковна хвороба що супроводжується сильним фізічним або моральним болем або дуже похилий вік людини за прикладом таких країн як: Бельгіїя, Люксембуг, Нідерланди, Португалія, Швейцарія, Німеччина, Канада, Австралія, Іспанія

    Підписів 8

    Днів залишилось 7

    Тюфтяєв Сергій Геннадійович
    Оприлюднена
    01 листопада, 2021
    01 лютого, 2022
    7
    8 (з них за 7 днів: 1)

    Серед українських громадян є багато прихильники евтаназії. Ми поділяємо думку, що людина за своєю волею може відходити з життя і людина має таке саме право на смерть як і право на життя. Крім того ні для кого не є таємницею що стан української медицині не дозволяє повною мірою реалізувати право людини на життя за відсутність фінансування, сучасного медичного обладнання та технологій. Останнього часу так зване «право на життя» все більше стає надбанням виключно заможніх громадян, які можуть дозволити собі дорогі скринінгі, приватні лікарні, дуже дорогі операції та ліки. За відсутність грошей на профілактику і лікування пересічна більшість малозабезпечених громадян України не можуть дозволити собі профілактику та своечасне лікування наприклад такої хвороби як рак, що призводить до тяжких страждань невиліковно хворих. Крім того немає ніяких гарантій що хтось буде доглядати за громадянами дуже похилого віку особливо якщо вони не мають дітей або діти кідають їх напризволяще. Таким чином ми бачимо що в Україні існує багатотисячна категорія громадян яким держава не може забеспечити а ні гідне життя, а ні гідну старість, а ні гідне лікування, а ні гідну смерть. Виходячи з сучасних українських реалій реалізація Верховною Радою України права громадян на гідну смерть уявляється найбільш реальною переспективою яке можно б було реалізувати у найкоротший термін. Таке право вже було реалізовано низкою крайн світу і може бути взято за приклад в Україні з точки зору розробки відповідного законопроєкту..
    Вперше евтаназія була легалізована у 1977 р., коли в США (Каліфорнія) було ухвалено перший в світі закон “Про право людини на смерть”.
    Наразі практика застосування евтаназії поширена у багатьох країнах світу. Яскравим прикладом є Нідерланди. Після довгих ваганнь і переговорів у цій країні евтаназію легалізували на законодавчому рівні у 2002 р.
    При цьому для проведення евтаназії необхідне дотримання основних вимог: пацієнт повинен бути невиліковно хворим, страждати від “нестерпного” болю та не мати ніякого шансу на одужання. Така особа повинна бажати настання своєї смерті, знаходячись при здоровому розумі і наполягати на цьому протягом певного періоду часу.
    Дане явище вже декілька ріків поспіль вдало регулюється чиним законодавством Нідерландів і єдиним спірним питанням в даній сфері досі є вік, з якого можна застосовувати евтаназію. Наразі допустимим віком визначено 12 років (за згодою батьків).
    Швейцарія також є країною, в якій право на смерть закріплене на законодавчому рівні. Сьогодні на швейцарських сайтах, в мережі Інтернет, можна придбати путівку з метою евтаназії в один кінець. Згідно із місцевим законодавством, надання допомоги в акті самогубства за умов відсутності особистих корисних цілей не забороняється. З такою метою сюди приїжджають іноземці, оскільки це єдина країна світу, де евтаназія дозволяється для жителів інших країн. В деяких країнах сучасної Європи, де евтаназія заборонена, існує офіційний алгоритм її здійснення: маючи довідки, які засвідчують наявність невиліковної хвороби у пацієнта та бажання даної особи покинути цей світ, він може звернутися до лікаря за направленням до Швейцарії для проведення, безпосередньо, евтаназії.
    Бельгія, країна, яка за прикладом Нідерландів прийняла закон, що легалізував евтаназію на території цієї держави, ще в 2002 р. Відповідно до закону Бельгії “Про евтаназію” її може провести виключно лікар, який тривалий час веде нагляд за невилковно хворим. Пацієнтами можуть бути тільки громадяни Бельгії, які постійно проживають в країні. Для уникнення зловживань, пов’язаних з проведенням асистованої смерті, в державі створена спеціальна комісія, яка розглядає всі випадки та уповноважена встановлювати, що медичні працівники не порушували законодавство. У 2014 році Король Бельгії підписав законопроект, який дозволяє дитячу евтаназію. У 2016 році був зафіксований перший випадок застосування евтаназії до неповнолітнього. Питання про те, дозволити чи ні допомогу у звершенні самогубства, було винесено на розгляд у окремих штатах. Тільки у трьох штатах США (Орегон, Вашингтон, Вермонт) легалізована активна евтаназія, але за умов, якщо смертельну ін’єкцію здійснює сам пацієнт (або випиває відповідні ліки з дозволу лікаря). Четвертий штат, де також застосовується евтаназія, проте зі значними обмеженнями – Монтана. Орегон у 1997 р. став першим штатом, який дозволив допомогу у звершенні самогубства, прийнявши закон під назвою “Смерть з гідністю”. З 2009 року евтаназія, як активна, так і пасивна стала дозволена і в Люксембурзі. Законодавство щодо цього питання схоже на те, що і у Бельгії, в ньому підкреслюється “право лікарів на свободу совісті”. У 2015 році, до країн, які легалізували право на смерть, приєдналась і Німеччина.
    У Великій Британії у 2007 році було законодавчо затверджено акт про Ментальні здібності, згідно з яким, якщо пацієнт втрачає стан здорового мислення або знаходиться у несвідомому стані, він може заздалегідь призначити собі представника, який має змогу написати заяву про пасивну евтаназію для нього. Це допомагає парам похилого віку оформити відповідні документи один на одного. Таке право дається не тільки родичам, а і співмешканцям, не зареєстрованим у шлюбі законодавчо, тому такі документи використовують вираз: “той, кого ви кохаєте і той, хто кохає вас”.
    Наразі в Україні евтаназія суворо заборонена. З юридичної точки зору, відповідно до сучасного українського законодавства, евтаназія досі прирівнюється до самогубства чи умисного вбивства, яке карається позбавленням волі на строк від семи до п’ятнадцяти років. Також в ч. 3 ст. 52 Основи законодавства України про охорону здоров’я мова йде про те, що медичним працівникам забороняється здійснення евтаназії, навмисного прискорення смерті або умертвіння невиліковно хворого з метою припинення його страждань.
    Звичайно, в Україні, як і в багатьох інших цивілізованих країнах світу були спроби частково узаконити евтаназію. Проте жодна з цих спроб не закінчилась безпосередньо її легалізацією. Пригадаємо, що у процесі підготовки Цивільного кодексу України у 2003 році було здійснено спробу легалізації добровільної пасивної евтаназії у нашій країні. Однак, в остаточному варіанті дана пропозиція не знайшла свого відображення; за неофіційними даними, найвагомішим аргументом проти евтаназії у той час стала можливість лікарської помилки, хоча ми всі розуміємо що найчастіше саме лікарскі помилки в Україні призводять саме до страждань хворого а ні до його одуження.
    Посилаючись на вишенаведені аргументи та факти а також досвід законодавства іншіх країн пршу Верховну Раду України розробити відповідний законопроєкт, легализувати право громадян України на гідну смерть та дозволити українським лікарям допомагати реалізовувати таке право в законним шляхом.
    На разі ніхто не гарантує нам спокійний і безболісний відхід з життя, тому давайте забезпечимо його самі собі разом. Смерть як і життя має бути гідною.
    З Нами Бог і Україна.
    Слава Україні!і

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • У звязку з введенням закону за номером 5600 власники земельних паїв набувають право на анулювання договорів аренди складених до 2022 року або їх доповнення !

    Підписів 6

    Днів залишилось 56

    Тітов Микола Іванович
    Оприлюднена
    21 грудня, 2021
    21 березня, 2022
    56
    6 (з них за 7 днів: 1)

    У звязку з вступом в дію нового Закону номер 5600 про налог на землю власники замельних паїв набувають змогу на розтогнення договорів на сдачу в аренду своїх земельних паїв арендарям або їх часткову доработку якщо вони укладались до вступу в силу цього закону ! При укладенні цих договорів не враховувались зміни у налогообкладанні і власники землі і арендар не могли оговорити таке важливе питання - ХТО БУДЕ ПЛАТИТИ НАЛОГ З ГЕКТАРА ЗЕМЛІ ВЛАСНИК ЧИ АРЕНДАР ! Срок договору повинен не перевищувати 5 років бо за 10 років дії договорів які діють на сьогодняшній день неможливо скорегувати оплату її аренди і власник землі за ці роки залишається обділеним !

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Звільнення (позбавлення мандату народного депутата) чванькуватого Миколи Галушка

    Підписів 5

    Днів залишилось 57

    Срібний Андрій Петрович
    Оприлюднена
    22 грудня, 2021
    22 березня, 2022
    57
    5 (з них за 7 днів: 1)

    На відео оприлюдненому в змі 22.12.2021 показано хамське відношення Миколи Галушка до працівників поліції. Вважаю що він принижує честь та гідність людей та паплюжить звання депутата, тому пропоную його звільнити від виконання поручених йому обов'язків (позбавити мандату народного депутата)

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ