ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • ВИМАГАЄМО зняти з розгляду Проект Постанови «Про особливості поширення на вакцинованих осіб обмежень, встановлених з метою протидії поширенню пандемії гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» № 6002 від 07.09.2021 та не допускати до розгляду подібні постанови

    Підписів 703

    Днів залишилось 86

    Стахів Остап Васильович
    Оприлюднена
    20 вересня, 2021
    20 грудня, 2021
    86
    703 (з них за 7 днів: 703)

    Зважаючи на критичну ситуацію, що виникла внаслідок повалення конституційного ладу, спричиненого нехтуванням Конституції та Законів України, з метою недопущення поширення беззаконня Український народ постановляє:

    КОНСТИТУЦІЙНІ ПРАВА І СВОБОДИ ЛЮДИНИ І ГРОМАДЯНИНА НЕ МОЖУТЬ БУТИ ОБМЕЖЕНІ, крім випадків, передбачених Конституцією України.

    Можуть встановлюватися ОКРЕМІ ОБМЕЖЕННЯ прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень в умовах воєнного або надзвичайного стану. Не можуть бути обмежені права і свободи, передбачені статтями 24, 25, 27, 28, 29, 40, 47, 51, 52, 55, 56, 57, 58, 59, 60, 61, 62, 63 цієї Конституції.

    Конституційний Суд України наголошує, що обмеження конституційних прав і свобод людини і громадянина є можливим у випадках, визначених Конституцією України. Таке обмеження можуть встановити, згідно закону — акту, ухваленому Верховною Радою України як єдиним органом законодавчої влади в Україні. Встановлення такого обмеження підзаконним актом суперечить статтям 1, 3, 6, 8, 19, 64 Конституції України. (п. 3.2 Рішення КСУ №10-р/2020 від 28.08.2020 р.).

    ВИМАГАЄМО:
    - зняти з розгляду у Верховній Раді України Проект Постанови «Про особливості поширення на вакцинованих осіб обмежень, встановлених з метою протидії поширенню пандемії гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» № 6002 від 07.09.2021 року та не допускати в подальшому до розгляду подібні постанови.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Вимагаємо вилучити із законопроекту 5600 від 02.06.2021 правки до статей Податкового кодексу стосовно впровадження додаткового податкового навантаження на громадян при купівлі нерухомості

    Підписів 3211

    Днів залишилось 13

    Ковальчук Володимир Валерійович
    Оприлюднена
    08 липня, 2021
    08 жовтня, 2021
    13
    3211 (з них за 7 днів: 28)

    01 липня 2021 року Верховною Радою України був прийнятий в першому читанні законопроект 5600, в якому, зокрема, пропонуються критичні зміни до статей Податкового кодексу, що стосуються ринку житла.

    Згідно з вказаним законопроектом буде внесено зміни до підпункту 197.1.14 пункту 197.1 Податкового кодексу України, внаслідок яких розшириться база оподаткування, що призведе до нарахування ПДВ на операції з купівлі житла. Звільнення від оплати залишиться лише для першого постачання доступного житла та житла, що будується із залученням державних коштів, а решта операцій будуть оподатковуватися ставкою в 20%.

    Таким чином виникає додаткове фінансове навантаження, яке в підсумку буде сплачувати кінцевий покупець. Багатьох покупців таке значне збільшення витрат змусить або скасувати угоди «до кращих часів», або продовжувати збирати кошти ще кілька років. Крім того, що стосується тих громадян, які вже вклалися в споруджувані об'єкти нерухомості і виплачують розстрочку, то на них накладаються непрораховані раніше зобов'язання, які можуть привести до непередбачуваних наслідків. Тож, не важко спрогнозувати, що на період адаптації ринку до нових умов, а це може бути не рік, і не два, а п'ять і більше років, надходження до бюджету навпаки скоротяться, а не зростуть як очікується від законопроекту.

    Як результат, крім впливу на купівельну спроможність покупців, виникнуть негативні наслідки і для забудовників, девелоперів. Зменшення угод на будівельному ринку спричинить за собою згортання проектів і збільшення кількості заморожених будівельних об'єктів. Можуть виникнути нові прецеденти зупинки будівництва, до вже існуючих проблем з "Укрбудом", "Аркадою", тощо - і це в той час, коли Президент України, Зеленський В.О., та Кабінет Міністрів України докладають значні зусилля, щоб закінчити незавершені будівництва. Глави найбільших будівельних компаній України - Київміськбуд, КАН Девелопмент, Інтергал-Буд, Ріел а також глава Конфедерації будівельників України - ще до першого читання розкритикували ці правки до законопроекту і спрогнозували колапс ринку нерухомості в разі їх остаточного прийняття. Будівництво дає роботу багатьом суміжним галузям - виробникам будівельних матеріалів, заводам, кар'єрам, чисельним фахівцям підряду. Будівельна галузь останні кілька років служила локомотивом для економіки країни, вносячи суттєвий внесок у ВВП країни.

    Варто окремо відзначити й час, обраний для збільшення податкового навантаження на громадян країни. Пандемія 2020-21-го років призвела до втрати доходів багатьох громадян країни.

    Ми, громадяни України, наголошуємо, що згідно 47 статті Конституції України: «Кожен має право на житло. Держава створює умови, за яких кожний громадянин матиме змогу побудувати житло, придбати його у власність або взяти в оренду.»

    Вимагаємо дотримуватися Конституції та вилучити положення 1-го підпункту 26-го пункту законопроекту 5600 від 02.06.2021 до голосування законопроекту в 2-му читанні і в цілому, а також не підтримувати будь-які правки, що стосуються додаткового податкового навантаження на громадян при купівлі нерухомості під час голосування за законопроект.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Забезпечити БЕЗОПЛАТНУ медичну допомогу у державних і комунальних закладах охорони здоров'я, згідно статті 49 Конституції України

    Підписів 30

    Днів залишилось 20

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    15 липня, 2021
    15 жовтня, 2021
    20
    30 (з них за 7 днів: 13)

    Статтею 49 Конституції України встановлено, що:
    - у державних і комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога надається БЕЗОПЛАТНО;
    - існуюча мережа таких закладів НЕ МОЖЕ БУТИ скорочена;
    - охорона здоров'я ЗАБЕЗПЕЧУЄТЬСЯ державним фінансуванням відповідних соціально-економічних, медико-санітарних і оздоровчо-профілактичних програм.

    Натомість останнім часом в Україні спостерігаються прямо протилежні тенденції, а саме масове необґрунтоване скорочення мережі закладів охорони здоров’я шляхом ліквідації, перепрофілювання, інших форм реорганізації, що грубо порушує норми Основного Закону України та конституційне право громадян України на охорону здоров’я.

    За роки незалежності в Україні майже знищили мережу державних і комунальних медичних закладів. Також практично зруйновано систему диспансерних установ, а більшість інфекційних лікарень перепрофільовано чи закрито. Усе це відбувається на тлі стрімкого поширення онкологічних і серцево-судинних хвороб, від яких щороку помирають сотні тисяч українців.

    Україна посідає перші місця за рівнем смертності не тільки дорослого населення, а й дітей. Криза системи охорони здоров’я й соціального захисту громадян набуває катастрофічних наслідків і вже загрожує національній безпеці.

    Україна займає в Європі 1-е місце за кількістю серцево-судинних захворювань, 1-е місце з розповсюдження ВІЛ-інфекції, 1-е місце за темпами поширення вірусного гепатиту С, 1-е місце по захворюваності на кір, 1-є місце за кількістю психічних розладів, 2-е місце за кількістю смертей від раку, 2-е місце по захворюваності на туберкульоз тощо.

    В 2019 році видатки на охорону здоров'я передбачено в розмірі 98,1 млрд грн, що становить 2,5% ВВП, при цьому згідно з рекомендаціями ВООЗ, фінансування сфери охорони здоров'я слід підтримувати на рівні 7% від ВВП, тому значно скорочено (або зовсім не має) державне фінансування відповідних соціально-економічних, медико-санітарних і оздоровчо-профілактичних програм.

    Крім того з 1 квітня 2019 року МОЗ, в порушення вимог Конституції України, припинило фінансування медпослуг для пацієнтів, які не підписали декларацію з лікарем.

    НЕЗАКОННО не надається ГАРАНТОВАНА державою БЕЗОПЛАТНА медична допомога, лікування та ліки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗОБОВ'ЯЗАТИ Уряд неухильно виконувати статтю 49 Конституції України щодо ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:
    - БЕЗОПЛАТНОЇ медичної допомоги у державних і комунальних закладах охорони здоров'я;
    - ВІДНОВЛЕННЯ знищеної мережі державних і комунальних закладах охорони здоров'я;
    - необхідного державного фінансування відповідних соціально-економічних, медико-санітарних і оздоровчо-профілактичних програм;

    2.ЗАБЕЗПЕЧИТИ гарантовану державою БЕЗОПЛАТНУ медичну допомогу, лікування та надання безоплатних ліків громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Звернення до Голови Верховної Ради з питань посилання суднобудування

    Підписів 25

    Днів залишилось 82

    Лисицький Віктор Іванович
    Оприлюднена
    16 вересня, 2021
    16 грудня, 2021
    82
    25 (з них за 7 днів: 13)

    № 42-21 Від 13.09.21
    Голові Верховної Ради України Дмитру Разумкову
    Вельмишановний Дмитро Олександрович!
    Ми рішуче підтримуємо реальну (!) новаторську активність Верховної Ради України котра радикально прискорює формування сучасної високоефективної законодавчої системи – основи швидкого укріплення і розвитку економіки нашої молодої держави.
    Впевнені: Саме тому нам вдасться стрімко підвищити і ефективність використання украй важливої конкурентної переваги України: морської індустрії у цілому і суднобудування, у тому числі.
    Виходячи із цих очевидних обставин Асоціація «Укрсудпром» рішуче підтримала ініціативу фахівців «Укроборонпрому» щодо створення "Стратегії розвитку суднобудівної промисловості України на період до 2030 року». Адже ми прекрасно розуміємо що це украй (!) важливий перший крок для системного відродження морської індустрії у цілому.
    Нашу позицію потужно підтримали учасники Круглого столу, котрий відбувся у Одесі 2 вересня цього року. Просимо розглянути Звернення учасників та сприяти проведенню парламентських слухань з необхідних законодавчих умов для стабільної роботи і розвитку морської індустрії, зокрема суднобудування..
    Додаток: Звернення учасників Круглого столу
    З повагою, Президент Асоціації «Укрсудпром», Державний службовець 1-го рангу
    Віктор Лисицький

    ЗВЕРНЕННЯ
    учасників Круглого столу
    Асоціації суднобудівників України «Укрсудпром»
    "Стратегія розвитку суднобудівної промисловості України на період до 2030 року – перший крок відродження морської індустрії".
    м. Одеса 2 вересня 2021 р.
    Асоціація суднобудівників України «Укрсудпром» (далі Асоціація) в рамках Загальних зборів Асоціації провели Круглий стіл на тему: "Стратегія розвитку суднобудівної промисловості України на період до 2030 року – перший крок відродження морської індустрії".
    Стратегія є основою для розроблення нових та перегляду існуючих нормативно-правових актів (у тому числі державних цільових програм) у сфері розвитку суднобудівного комплексу (кластеру).
    Учасники засідання Круглого столу обговорили проблеми і перспективи розвитку суднобудування та проєкт Стратегії розвитку суднобудівної промисловості України на період до 2030 року (далі Стратегія), який розробили фахівці ДК «Укроборонпром» разом з фахівцями Асоціації.
    Особливу увагу присутні звернули на те, що морська індустрія України у цілому та суднобудування зокрема, знаходиться в украй важкому стані. Держава несе величезні втрати ВВП – десятки млрд гривень щорічно.
    Причини.
    1. Відсутність цілісної системи регулювання розвитку морської індустрії, котра б фундаментально враховувала світовий досвід підтримки розвитку національного суднобудування та судноплавства та ліквідувала надмірне фінансове навантаження та зарегульованість господарської діяльності.
    2. Відсутність державного замовлення та ефективної державної кредитної підтримки національного суднобудування та судноплавства;
    3. Ігнорування світової практики державної підтримки розвитку морського потенціалу (практики США, Японії, Південної Кореї, Китаю та ін.).
    Однак слід зазначити, попри все – досі існують можливості для повноцінного відродження морської індустрії і, зокрема, одних із її найважливіших компонентів - суднобудування та судноремонту
    Аналізуючи підсумки роботи за останні 3 роки можна відзначити що:
    1. З 2018 року постійно збільшувалося будівництво суден. У 2020 році збільшилася не тільки кількість побудованих суден, але й їх сумарна валова місткість – 17807 тонн проти 16180 тонн у 2019 році. У той час, як в Європі, за даними ЮНКТД, обсяги будівництва зменшилися у 2020 році на 30 % (1 668 709 т проти 2 326 154 т).
    2. У 2020 році було побудовано 18 суден, що є найкращими показниками після 2013 р.
    3. Після семирічного простою, у 2019 році відновив роботу СЗ «Океан», а у 2020 році розпочав будівництво несамохідних суден.
    4. На ССЗ «НІБУЛОН» у 2019 році побудовано 140-метрове самохідне судно-перевантажувач, що є найбільшим судном, яке збудоване за останні 20 років.
    5. Судноремонтні підприємства «Дунайсудносервіс» і «Дунайсудноремонт» з 2019 року почали будувати несамоходні судна. Так у 2020 році вони побудували баржу довжиною 128 м, що є найбільшою за роки незалежності.
    6. За 2020 рік по проектах Морського Інженерного Бюро було побудовано і здано в експлуатацію 34 нових суден сумарним дедвейтом 195,6 тис. тонн (у 2019 році відповідно 24 та 181). Головні судна проєкту RSD59, RST12C, RSD32M та проекту PV300 увійшли до складу кращих суден 2018 року та 2020 року (Significant Ships) Британського Королівського товариства корабельних інженерів.
    7. За рівнем металоспоживання в галузі можна значною мірою судити про її стан. За даними ГМК «Центр» у різні роки динаміка поставок металопродукції «Метінвесту» українським корабелам була такою: 2018 рік – понад 20 тис. т; 2019 рік – понад 15 тис. т; 2020 рік – 10,5 тис. т.
    8. Вперше відбувається зменшення робочих місць у суднобудуванні та судноремонті, які пов’язані не тільки з епідемією COVID а й зменшенням замовлень на 2021 рік.
    9. Позитивні зрушення у суднобудуванні за ці роки відбувалися, в основному за рахунок будівництва СП «НІБУЛОН» власного річкового флоту, іноземних замовників, замовлень Міністерства оборони України та агрохолдингової компанії «АгроВіста» і судноплавної компанії «Грейн-Трансшипмент».
    Висновки: наші суднобудівні підприємства та проєктно – конструкторські організації мають достатній потенціал для будівництва різних типів суден і військових кораблів, проте відсутність державної підтримки та замовлень на внутрішньому ринку може привести до руйнації суднобудівного виробництва.
    На підставі цих стисло викладених фактів, учасники Круглого столу вирішили:
    1. Підтримати проєкт Стратегії та звернутися до РНБО і Кабінету Міністрів України щодо прискорення її затвердження та реалізації.
    2. Звернутися до Адміністрації Президента України щодо посилення контролю за виконанням Указу Президента України від 18 червня 2021 р. №372/2021 в частині військового суднобудування.
    3. Звернутися до Кабінету Міністрів України з проханням:
    Відновити «Координаційну раду з питань розвитку морської індустрії України». Це був постійно діючий колегіальний робочий орган Кабінету Міністрів України, призначений для розгляду проблем і перспективних завдань комплексу вітчизняної морської індустрії.
    4. Звернутися до Голови Верховної Ради України щодо проведення парламентських слухань з необхідних законодавчих умов для стабільної роботи і розвитку морської індустрії, зокрема суднобудування.

    Суднобудівники готові до поглибленого розгляду поставлених питань на самому високому рівні.

    Звернення погоджено з усіма учасниками Круглого столу.
    За дорученням учасників Круглого столу

    З повагою, Президент Асоціації,
    Державний службовець 1-го рангу

    Віктор Лисицький

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Ввести в школах урок (хоча б один раз на місяць) з правил дорожнього руху (ПДР). Заняття повинен проводити спеціаліст, що викладає ПДР в автошколі.

    Підписів 84

    Днів залишилось 32

    Кириленко Олександр Михайлович
    Оприлюднена
    27 липня, 2021
    27 жовтня, 2021
    32
    84 (з них за 7 днів: 8)

    Як показала практика, введення для водіїв автоматичної фіксації порушень швидкості, не підвищила уважність, обережність, знання ПДР ТА САМЕ ГОЛОВНЕ - КУЛЬТУРУ ПОВОДЖЕННЯ НА ДОРОЗІ. А саме від цього залежить безпека руху.

    Статистика за 2020 рік:

    - ДТП стало на 8 тисяч більше від попереднього;
    - до основного переліку причин досі входять перевищення швидкості, проїзд перехресть, пішохідних преходів, недотримання дистанції;
    - травмовано 4432 дітей, 168 з яких загинуло!!! (класна статистика???);
    - 1768 ДТП з велосипедистами, 235 з них загинули;
    - за останні 5 років число ДТП зросло на 28 тисяч
    - ЗА ОФІЦІЙНИМИ ДАННИМИ В АТО ЗА 2020 РІК ЗАГИНУЛО 49 БІЙЦІВ.
    ЯК ВАМ ПОРІВНЯЛЬНА СТАТИТСТИКА????

    НАТОМІСТЬ ЧИНОВНИКИ ХОЧУТЬ ВВЕСТИ ШТРАФИ ЗА ПОРУШЕНННЯ ПДР ДІТЬМИ (ЗАКОНОПРОЕКТ 5396) ТА ДАТИ МОЖЛИВІСТЬ ФІКСУВАТИ ПОРУШЕННЯ САМИМИ ВОДІЯМИ,ЩО МОЖЕ ПРИЗВЕСТИ ДО БІЛЬШ ТОТАЛЬНОГО ХАОСУ. ПОВІРТЕ, ЯКЩО ДИТИНА І ПОРУШИТЬ, І БАТЬКІВ ПРИТЯГНУТЬ ДО ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ЦЕ - ЦЕ НЕ ПОЛЕГШИТЬ ДОЛЮ БАТЬКІВ, ЯКЩО ДИТИНА БУДЕ ТРАВМОВАНА ЧИ ВЗАГАЛІ ЗАГИНЕ!!!!!


    На сьогоднішній день дуже мало людей знає:
    - як керуватися сигналами регулювальника при переході проїзної частини;
    - що МОЖНА переходити дорогу на перехрестях по лініях тротуарів та узбіч, коли відсутні позначені пішохідні переходи і хто має перевагу: водій, авто чи сам пішохід;
    - по якій із сторін дороги можна рухатися, коли немає тротуарів та пішохідних доріжок (як в населених так і поза населеними пунктами);
    - що потрібно зупинитись на середині проїзної частини та дочекатися відповідного (дозволяючого) сигналу світлофора, коли під час переходу засвітився забороняючий сигнал (навіть якщо немає острівця безпеки );
    - що не можна переходити дорогу поза перехрестями чи пішохідними переходами, коли є чотири і більше смуг для руху в обох напрямках ;
    - що за невиконання цих правил пішоходи несуть адміністративну відповідальність (не говорячи вже про небезпеку, що їм може загрожувати).

    На фоні пішоходів, водії, на жаль, не мають змоги повихвалятися кращими знаннями в цій сфері. Більшість із них їздить взагалі не заглядаючи в ПДР, щоб поновити або набути нові знання, а змін в правилах за всі роки їх існування відбулося досить багато.

    ВВАЖАЮ, ЩО ПОТРІБНО КОШТИ НЕ БРАТИ З ЛЮДЕЙ ЗА ПОРУШЕННЯ, А ВКЛАСТИ ЇХ В РОЗВИТОК ОСВІТНІХ ПРОГРАМ В СФЕРІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ РУХУ.

    При постійному повторенні та відпрацюванні на практиці ПДР в присутності спеціаліста, ще з юних років ми зможемо навчити наших дітей елементарним речам, що зможуть зберегти їхнє життя, пізнати етику пішохідного руху та підвищити культуру дорожнього руху вцілому. ЧЕРЕЗ 5 РОКІВ ЦЕ ВЖЕ ЗМОЖЕ ДАТИ РЕЗУЛЬТАТ В ПЛАНІ ПОЗИТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ НА ДОРОЗІ ПІШОХОДІВ, ВОДІЇВ, ВЕЛОСИПЕДИСТІВ.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Щодо обов"язкової стерилізації власних тварин - котів та собак з метою зменшення кількості безпритульних

    Підписів 82

    Днів залишилось 56

    Букач Ірина Вадимівна
    Оприлюднена
    20 серпня, 2021
    20 листопада, 2021
    56
    82 (з них за 7 днів: 6)

    Кількість безпритульних тварин на вулицях міст і сіл України неупинно зростає, попри постійну роботу волонтерів по стерилізації та прилаштуванні тварин, які не мають власників.
    Не секрет, що чисельність безпритульних зростає за рахунок вивезених з домогосподарств виводків тварин. Вивезені та покинуті на призволяще, а це переважно молоді тварини - цуценята та кошенята, опиняються в жорстких і незвичних для них умовах, таких, як відсутність їжі, тепла, гідного місця для життя. Вони помирають у страшних муках, їх женуть від житла, їх вбивають, вони зазнають жахливих мук.
    Через значну кількість тварин - безхатьків на вулицях, та зростаючу кількість кричущих випадків вбивства або жорстокого ставлення до тварин в цілому, Україна має негативний імідж серед цивілізованих країн світу.
    З метою подолання негуманного сталення до тварин, виховання у населення шанобливого ставлення до чужого життя, зменшення чисельності безпритульних тварин, покращення іміджевого статусу держави, пропонуємо Верховній Раді України ініціювати, розробити та ухвалити закони та внесення змін до існуючих, щодо :
    - обов"язкової стерилізації власних тварин - котів та собак, які знаходяться на утриманні в домогосподарствах і не представляють племенної цінності, про що мають відповідні відмітки в паспортах (або відсутність паспортів взагалі), силами та коштами власників та місцевих рад, зоозахисних громадських об"єднань, тощо. (Виняток щодо стерилізації - вік тварини та протипоказ ветлікаря.);
    - обов"язкової стерилізації безпритульних тварин силами та коштами місцевих рад, зоозахисних громадських об"єднань. (Наразі стерилізація безпритульних тварин в містах відбувається головним чином силами волонтерів, проте цього замало);
    - облік усіх, належних домогосподарству тварин - собак та котів, з метою контролю їх кількості;
    - посилення відповідальності власників домогосподарств, які допустили вивезення приплоду;
    - відповідальність власників, які уникають стерилізації тварин та/або постановки їх на облік;
    - покласти контроль та відповідальність за втілення у життя прийнятих законів на органи місцевого самоврядування, органи поліції .
    На часі змінювати ставлення громадян до такого явища, як безпритульність тварин, потрібно зменшувати їх кількість на вулицях населених пунктів у єдиний гуманний спосіб, яким є стерилізація безпритульних тварин, а також тварин із власних домогосподарств.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • НОВА ПОШТА - ЗА ЦИВІЛІЗОВАНЕ ЗАКОНОДАВСТВО У СФЕРІ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

    Підписів 281

    Днів залишилось 20

    Красніцька Анастасія Андріївна
    Оприлюднена
    15 липня, 2021
    15 жовтня, 2021
    20
    281 (з них за 7 днів: 5)

    Нещодавно ТОВ “Нова пошта” стала об’єктом недобросовісної поведінки представників Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області. Внаслідок маніпулювання дискреційними нормами законодавства у сфері захисту прав споживачів з боку чиновників, на підприємство було накладено два безпрецедентних штрафи на загальну суму більше 325 мільйонів гривень.

    Незважаючи на оскарження підприємством рішення про накладення штрафів, контролюючий орган і тут порушив закон, направивши відповідну постанову до виконавчої служби для примусового виконання рішення, поставивши під загрозу повну зупинку господарської діяльності підприємства!

    Публічний резонанс цієї справи, до якого вдалося ТОВ “Нова пошта” з метою захисту інтересів понад 30000 офіційно працевлаштованих осіб, дозволив консолідувати навколо сотні компаній та тисячі представників ділових кіл та громадськості, які висловили свою підтримку діям підприємства щодо захисту своїх прав та унеможливлення повторення таких порушень із будь-яким бізнесом у подальшому.

    Залишаючи за собою необхідність проведення серйозної домашньої роботи щодо подальшого розвитку та вдосконалення внутрішньої системи контролю та оцінки якості надання послуг клієнтам, ТОВ “Нова пошта” від свого імені та від імені представників малого та середнього бізнесу звертається до народних депутатів України з проханням (вимогою) приведення національного законодавства у сфері захисту прав споживачів у відповідність до європейського, передбачивши, передусім, необхідність внесення таких змін:

    - Чітке визначення поняття "створення перешкод у проведенні перевірки" з метою недопущення можливостей зловживання посадовими особами контролюючих органів своїми повноваженнями (необхідно вказати конкретну дію, за яку може бути покараний суб'єкт господарювання);
    - Застосування загальновживаної практики встановлення розміру штрафу у неоподаткованих мінімумах доходів громадян, оскільки встановлення розміру санкції у "відсотках від реалізації" (тим більше "до 10 відсотків") може призвести до невмотивованого накладення штрафів у розмірах, що є неспівмірними та непропорційними допущеним порушенням;
    - Привести норми ЗУ “Про захист прав споживачів” у відповідність до вимог частини 3 статті 12 "базового Закону у сфері державного нагляду" - Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” (щодо недопущення примусового виконання незаконних та невмотивованих рішень контролюючими органами рішень про накладання санкцій та уніфікації відповідних порядків виконання рішень).

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Терміновий розгляд та прийняття закону Даші Лук’яненко

    Підписів 18

    Днів залишилось 6

    Андрійчак Остап Петрович
    Оприлюднена
    01 липня, 2021
    01 жовтня, 2021
    6
    18 (з них за 7 днів: 4)

    Закон Даші Лук’яненко — це перейнятий на основі трагічного досвіду Закон Меган, прийнятий у США 1994 року після шокуючого зґвалтування та вбивства невинної дитини. Аналог такого закону існує у багатьох цивілізованих країнах. Він зобов’язує усіх, хто здійснював злочини проти неповнолітніх, ставати на облік, таким чином сповіщаючи правоохоронців про свої переміщення. Тобто переїхавши в інше місто, педофіл сповіщає про це місцевого поліцейського, а той вносить дані у Єдиний реєстр осіб, засуджених за злочини проти статевої свободи та статевої недоторканості малолітньої чи малолітнього (такий опис самого законопроєкту).
    На основі цих даних створюється інтерактивна карта, на якій позначають місце проживання злочинців. Приклад успішної реалізації у Чикаго: https://patch.com/illinois/chicagoheights/chicago-heights-2018-sex-offender-safety-map
    За інформацією омбудсмена України з прав дитини, протягом 2020 року правоохоронці порушили 410 кримінальних справ щодо сексуального насильства над дітьми, а з початку цього року — ще 70. І лише одиничні випадки розголошуються ЗМІ
    Приклади: https://zaxid.net/spravu_pro_zvaltuvannya_11_richnogo_hlopchika_na_levandivtsi_skeruvali_do_sudu_n1511367
    https://pl.npu.gov.ua/news/rozkrittya-zlochiniv/na-poltavshhini-policziya-vstanovila-cholovika-yakij-za-groshi-proponuvav-intimnu-fotosesiyu-xlopchikam-8-12-rokiv/
    Завдяки закону Даші Лук’яненко ці злочинці вже не почуватимуться безкарними, адже люди будуть обізнані, а отже й озброєні на той випадок, якщо засуджений раніше чоловік спланує рецидив.
    Закон 6607, прийнятий у першому читанні ще 11 липня 2019 року, досі готується на друге читання. А діти продовжують страждати. Зазначу ще раз, першим це сказав не я, але я підтримую. Нам терміново потрібно прийняти наш закон Даші Лук’яненко.
    Проєкт закону: https://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=62078

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • ЗАПРЕТИТЬ КУРЕНИЕ на балконах и в квартирах многоэтажных домов, если дым и пепел от табачных изделий НАРУШАЕТ право жильцов дома на их здоровую и безопасную жизнь или ухудшает экологическую ситуацию

    Підписів 12

    Днів залишилось 18

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    13 липня, 2021
    13 жовтня, 2021
    18
    12 (з них за 7 днів: 4)

    Статьёй 8 Конституции Украины установлено, что:
    - Нормы Конституции Украины являются нормами прямого действия;
    - Обращение в суд для защиты конституционных прав и свобод человека и гражданина непосредственно на основании Конституции Украины гарантируется.

    Статьёй 3 Конституции Украины установлено, что:
    - Человек, его жизнь и здоровье, безопасность признаются в Украине наивысшей социальной ценностью;
    - Утверждение и обеспечение прав и свобод человека является главной обязанностью государства.

    Статьёй 23 Конституции Украины установлено, что:
    - Каждый человек имеет право на свободное развитие своей личности, если при этом не нарушаются права и свободы других людей.

    Статьёй 27 Конституции Украины установлено, что:
    - Каждый имеет право защищать свою жизнь и здоровье от противоправных посягательств.

    Статьёй 30 Конституции Украины установлено, что:
    - Каждому гарантируется неприкосновенность жилища;
    - Не допускается проникновение в жилище.

    Статьёй 41 Конституции Украины установлено, что:
    - Использование собственности не может ухудшать экологическую ситуацию.

    Статьёй 50 Конституции Украины установлено, что:
    - Каждый имеет право на безопасную для жизни и здоровья окружающую среду и на возмещение причиненного нарушением этого права вреда.

    Статьёй 1 Закона Украины “О мерах по предупреждению и уменьшению употребления табачных изделий и их вредного влияния на здоровье населения” установлено, что:
    - ОБЩЕСТВЕННОЕ МЕСТО- часть (части) любого здания, сооружения, которая доступна или открыта для населения свободно, или по приглашению, или за плату, постоянно, периодически или время от времени, в том числе подъезды, а также подземные переходы, стадионы;

    Частью три статьи 13 вышеприведенного Закона установлено, что:
    - Запрещается курение табачных изделий, а также электронных сигарет и кальянов:
    1) в лифтах и ​​таксофонах;
    2) в помещениях и на территории учреждений здравоохранения;
    3) в помещениях и на территории учебных заведений;
    4) на детских площадках;
    5) в помещениях и на территории спортивных и физкультурно-оздоровительных сооружений и учреждений физической культуры и спорта;
    6) в подъездах жилых домов;
    7) в подземных переходах;
    8) в транспорте общего пользования, используемого для перевозки пассажиров
    9) в помещениях заведений ресторанного хозяйства;
    10) в помещениях объектов культурного назначения;
    11) в помещениях органов государственной власти и органов местного самоуправления, других государственных учреждений;
    12) на стационарно оборудованных остановках маршрутных транспортных средств.

    Однако данным Законом НЕ УСТАНОВЛЕНО ЧЁТКОЕ и ЯСНОЕ требование, что ЗАПРЕЩЕНО курение табачных изделий:
    - на балконах и в квартирах многоэтажных домов, если дым и пепел от табачных изделий НАРУШАЕТ право жильцов дома на их здоровую и безопасную жизнь или ухудшает экологическую ситуацию.

    В связи с вышеизложенным, ПРОШУ народных депутатов Украины:

    1.ОБЕСПЕЧИТЬ внесение изменений и дополнений в часть третью статьи 13 Закона Украины "Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення", а именно:
    13) на балконах и в квартирах многоэтажных домов, если дым и пепел от табачных изделий НАРУШАЕТ право жильцов дома на их здоровую и безопасную жизнь или ухудшает экологическую ситуацию.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Педагогічних , науково-педагогічних працівників які виявляють неповагу до Захисників України , в своїй робочій діяльності , звільняти з роботи.

    Підписів 5

    Днів залишилось 83

    Дроник Павло Петрович
    Оприлюднена
    17 вересня, 2021
    17 грудня, 2021
    83
    5 (з них за 7 днів: 4)

    Депутатам Верховної Ради України доповнити до Закону про освіту ,
    Статтю 54 розділу 6 Законопроекту доповнити частиною 4 наступного змісту :

    ".4. Педагогічні , науково-педагогічні та наукові працівники , які виявляють неповагу до Конституції України , та законів України , державного устрою , територіальної цілісності України, державної мови, державного прапору , ,державного герба, державного гімну, захисників України підлягають звільненню з роботи та отримати заборону в подальшому викладати в освітніх закладах України."

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Зміна норми робочого часу

    Підписів 21

    Днів залишилось 6

    Грендиш Наталія Ігорівна
    Оприлюднена
    01 липня, 2021
    01 жовтня, 2021
    6
    21 (з них за 7 днів: 3)

    Затвердити 4-денний робочий тиждень з режимом праці з 9.00-17.00, а останній робочий день на тижні скорочений до 15.45. Скасувати воєнний збір та знизити ПДФО до 10%. Мінімальна зарплата 15000 грн, а пенсія- 10000

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Підтримка Екологічних проектів

    Підписів 8

    Днів залишилось 20

    Кипершлак Раїса Борисівна
    Оприлюднена
    15 липня, 2021
    15 жовтня, 2021
    20
    8 (з них за 7 днів: 3)

    Голові Веховної Ради України
    О.Розумкову
    Громадської організації Екзахист Азов
    м. Бердянськ
    петиція
    Ми, члени громадської організації Екозахист Азов м. Бердянськ цілком підтримуємо екологічну акцію, що відбудеться в Києві 14.07.2021 року
    Всі жителі України, яких хвилює екологічне становища в нашій країні вже багато років чекають на корінні зміни в українському законодавстві відносно проблем оточуючого середовища.
    Але змінюються депутати, а все продовжується.
    Невже Україна в питаннях екології та відношення до тваринного світу повинна бути на рівні країн, де середньовіччя та дикарство є нормальними?
    Тому ми вимагаємо прийняти законопроекти:
    1. № 2351, комплексный законопроект про захист тварин від жорстокого поводження та про заборону евтаназії при регулюванні чисельності безпритульних тварин.
    2. № 5406,що забороняє використання тварин в цирках.
    ( автор - народный депутат України А.Скороход).
    3. № 5409 аналогічний
    ( автор-народний депутат України Ю. Овчиннікова).
    4. № 5366 забороняє роботу дельфінариїв.
    5. №5302 забороняє чисельне знищення мисливцями вовків та кішок в лісових зонах.
    6. № 3563, заборона на участь дітей в полюванні.
    7. № 3200, посилення боротьбы з мислівським браконьерством.
    8. № 2232, заборона притравочних станцій
    9. № 2360 забороняє хутряні ферми.
    10. № 2802 заборона виробництва фуа-гра.
    11. № 5696 заборона знищення лісів червонокнижних рослин
    Всі ці Законопроекти надзвичайно важливі. В часи коли природа катастрофічно змінюється, треба приймати надзвичайні кроки. Щоб не було біди
    Громадська організація Екозахист Азов
    13.07.2021
    .

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Пенсійне забезпечення суддів

    Підписів 7

    Днів залишилось 40

    Довгань Галина Анатоліївна
    Оприлюднена
    04 серпня, 2021
    04 листопада, 2021
    40
    7 (з них за 7 днів: 3)

    Як свідчать дані Пенсійного фонду у 2021р., виплати українських пенсіонерів розподіляють по виду і розміру:
    • Пенсії за віком - 8 316 443 осіб, Середня пенсія - 3 770,23 грн;
    • По інвалідності - 1 367 192 осіб, Середня пенсія - 2 825,32 гривні;
    • У зв'язку з втратою годувальника - 530 902 осіб, Середня пенсія - 3 227,83 грн;
    • По вислугою років - 212 345 осіб, Середня пенсія - 3 403,48 грн;
    • Соціальні пенсії - 71 924 осіб, Середня пенсія - 1 785,49 гривні;
    • Довічне грошове утримання суддів - 3556 осіб, Середня пенсія - 77 387,20 гривні;
    • Пенсії військовослужбовців - 550 487 осіб, Середня пенсія - 5 650,26 гривні.
    Чому пенсійне забезпечення суддів, які протягом 30 років нашої незалежності краще всіх пристосувалися до цієї корумпованої системи, які часто приймали рішення на користь тих, хто більше дасть грошей, тепер ще винагороджені за свою діяльність непомірно високими пенсійними виплатами.
    Страна, яка сплачує пенсії з позикових коштів, яка знаходиться в тяжкій економічній кризі, не повинна сплачувати такі непід’йомні кошти суддям.
    Пропоную встановити розмір пенсій суддям не більше мінімальної пенсії *10. На теперішній час це 18540 грн.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Отменить нотариальную надпись.Чтобы люди платили долги только через решение суда

    Підписів 14

    Днів залишилось 14

    Ломтева Анна Викторовна
    Оприлюднена
    09 липня, 2021
    09 жовтня, 2021
    14
    14 (з них за 7 днів: 2)

    Отменить нотариальную надпись и действия частных и сполнителей ,запретить арестовывать счета граждан или взыскать с заработной платы на погашение долга без решения суда.

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • ЗБІЛЬШИТИ, до встановлених прожитковим мінімумом, соціальні НОРМАТИВИ споживання житлово-комунальних послуг, які значно ЗМЕНШИВ Уряд Гройсмана

    Підписів 5

    Днів залишилось 42

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    06 серпня, 2021
    06 листопада, 2021
    42
    5 (з них за 7 днів: 2)

    Статтею 1 Закону України "Про прожитковий мінімум" встановлено, що:
    "Прожитковий мінімум - вартісна величина достатнього для забезпечення нормального функціонування організму людини.... мінімального набору послуг (далі - набір послуг), необхідних для задоволення основних соціальних і культурних потреб особистості".

    Статтею 2 Закону України "Про прожитковий мінімум" встановлено, що:
    "Прожитковий мінімум застосовується для:
    - визначення державних соціальних гарантій і стандартів обслуговування та забезпечення в галузях охорони здоров'я, освіти, соціального обслуговування та інших".

    Статтею 3 Закону України "Про прожитковий мінімум" встановлено, що:
    "До набору послуг включаються житлово-комунальні, транспортні, побутові послуги, послуги зв'язку, закладів культури, освіти, охорони здоров'я та інші.
    Набір послуг формується уповноваженими центральними органами виконавчої влади у сферах надання відповідних послуг.
    Основними принципами формування набору послуг є:
    - визначення житлово-комунальних послуг (по водопостачанню, теплопостачанню, газопостачанню, електропостачанню, водовідведенню, утриманню та експлуатації житла та прибудинкових територій, сміттєзбиранню, утриманню ліфтів) виходячи із соціальної норми житла та нормативів споживання зазначених послуг".

    З українських ЗМІ:

    - Слово і діло. Кабмин снизил социальные нормативы тепло-, газо- и электроснабжения:
    "Кабинет министров Украины понизил социальные нормативы тепло-, газо- и электроснабжения с 1 мая 2017 года.
    Об этом говорится в постановлении №51 от 6 февраля, передает «Слово и Дело».
    Согласно информации, правительство уменьшило социальные нормы потребления газа с 5,5 до 5 куб. м на 1 кв. м отопительной площади.
    Также Кабмин понизил нормативы потребления тепловой энергии для централизованного отопления (теплоснабжения) абонентами, жилые дома которых оборудованы домовыми или квартирными приборами учета, с 0,0548 Гкал до 0,0431 Гкал на 1 кв. м отапливаемой площади в месяц в отопительный период.
    Нормативы по электрической энергии для индивидуального отопления снижены с 65 кВт·ч до 51 кВт·ч на 1 кв. м отапливаемой площади.
    Снижение социальных нормативов тепло-, газо- и электроснабжения было одним из условий Международного валютного фонда для получения Украиной следующего транша кредита.
    Ранее сообщалось, что Кабинет министров Украины рассматривает возможность уменьшения социальной нормы потребления газа с 5,5 до 4 куб. м на 1 кв. м в 2019 году".

    Тобто, Уряд Гройсмана, значно зменшивши соціальні нормативи тепло-, газо- і електропостачання, погіршив добробут громадян України, зробивши їх жебраками.

    В зв'язку з вищенаведеним ВИМАГАЮ від народних депутатів України:

    1.Збільшити, до встановлених прожитковим мінімумом, соціальні нормативи споживання житлово-комунальних послуг, які значно зменшив Уряд Гройсмана;

    2.ВСТАНОВИТИ реальний прожитковий мімімум, який включає ВСЮ (повну) суму житло-комунальних тарифів

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Оскаржити статус РФ як постійного члена з прпавом вето РБ ООН

    Підписів 2

    Днів залишилось 90

    Гужва Арсен Володимирович
    Оприлюднена
    24 вересня, 2021
    24 грудня, 2021
    90
    2 (з них за 7 днів: 2)

    Звернутись до ООН з питанням про невизнання Московщини постійним членом РБ ООН з правом вето. В статуті ООН немає згадки про РФ. 23 глава статуту називає СССР постійним членом Ради Безпеки, а не Росію. Питання про визнання РФ правонаступницею СССР не виносилось на голосування і не було погоджено всіма членами ООН.
    Треба терміново підняти це питання і прояснити статус РФ в ООН.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Скасувати оподаткування відсотків за депозитами

    Підписів 10

    Днів залишилось 21

    Гаман Олексій Сергійович
    Оприлюднена
    16 липня, 2021
    16 жовтня, 2021
    21
    10 (з них за 7 днів: 1)

    З 2014 до 01.01.2019 оподаткування відсотків з депозитів було економічно необхідним засобом наповнення бюджету.
    Зважаючи на зниження відсоткових ставок за депозитними угодами виникає потреба в скасуванні оподаткування відсотків за депозитами. Реальна відсоткова ставка за депозитами 7 відсотків, а податок з відсотків депозитів 19,5 % (1,5 відсотки військового збору та 18 % ПДФО)

    Скасувати оподаткування в розмірі 19,5 % з відсотків за депозитами, тому що зараз це втратило актуальність.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Прийняти закон, який дозволить зкорегувати Зп для обчислення пенсії для пенсіонерів, шо вийшли на пенсію до 2000 року

    Підписів 5

    Днів залишилось 10

    Шум Тетяна Миколаївна
    Оприлюднена
    05 липня, 2021
    05 жовтня, 2021
    10
    5 (з них за 7 днів: 1)

    Згідно з розпорядженням від 14 жовтня 2009 року для запровадження дієвого механізму підвищення пенсій шляхом
    удосконалення механізму їх індексації з метою усунення
    диспропорцій у розмірах пенсій, призначених у різні роки; була пересчитана Зп з якої нараховується пенсія. Це було останнє підвищення Зп для розрахунку пенсій На той час для мене це була сумма 3105грн з урахуванням коєфіцієнту Зп 1,7 Стаж у мене 41 рік. До 2021 року більше Зп не переглядалася, а також, якщо раніше коєфіцієнт стажу помножували на 1,35, то зараз помножують на 1 , значно зменшивши вплив стажу на пенсію. Середня Зп по Украйні за 1 квартал становить 11800 грн. Якби її врахували при розрахунку пенсії, , то я б мала пенсію 8200 грн. А тому, що Зп з 2009 року ніхто не перераховував, то я маю 4200 грн. І це у всіх пенсіонерів, що вийшли на пенсію до 2000року. А це та категорія пенсіонерів, яка все розбудовувала в Україні. Я думаю, що Кабінет міністрів повинен розглянути це питання. а Верховна Рада повинна розробити закон, що дозволяє индексувати Зп для пенсіонерів, які вийшли на пенсію до 2000 року Таких пенсіонерів не так багато вже залишилось.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Про ВСЕНАРОДНЕ ОБГОВОРЕННЯ ВСІХ міжнародних Угод и Меморандумів з МВФ

    Підписів 4

    Днів залишилось 6

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    01 липня, 2021
    01 жовтня, 2021
    6
    4 (з них за 7 днів: 1)

    Сьогодні Президент України, Прем'єр-Міністр, Міністр фінансів та Голова НБУ особисто ПІДПИСУЮТЬ від імені України Угоди, Меморандуми, Програми та інші документи щодо фінансової допомоги, отримання позик, співпраці з міжнародними фінансовими організаціями (МВФ, МБРР, МФК, МАР та БАГІ), що формально нібито відповідає законодавству та міжнародним зобов'язанням України.

    Однак це робиться високопосадовцями тайно або колуарно, без широкого обговорення з громадськістю і народними депутатами України, та з порушенням вимог Конституції та конституційних прав громадян України (наприклад МВФ постійно вимагає від України підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги та цін на енергоносії, збільшення пенсійного віку, не індексувати зарплати, пенсії та соціальні виплати, лобіює в Україні інтереси іноземних держав та міжнародних корпорацій тощо).

    Таким чином порушуються такі статті Конституції України:

    Стаття 1, якою встановлено, що наша держава є демократичною та соціальною.

    Стаття 3, якою встановлено, що права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава ВІДПОВІДАЄ перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.

    Стаття 8, якою встановлено, що Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

    Стаття 19, якою встановлено, що органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України.

    Стаття 21, якою встановлено, що права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними.

    Стаття 22, якою встановлено, що конституційні права і свободи ГАРАНТУЮТЬСЯ і НЕ МОЖУТЬ бути скасовані.

    Стаття 38, якою встановлено, що громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами.

    Стаття 46, якою встановлено, що пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму.

    Стаття 48, якою встановлено, що кожен має право на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім'ї, що включає достатнє харчування, одяг, житло.

    Стаття 68 якою встановлено, що кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України, не посягати на права і свободи інших людей.

    Пункт 14 статті 85, яким встановлено, що до повноважень Верховної Ради України належить затвердження рішень про одержання Україною від іноземних держав, банків і міжнародних фінансових організацій позик.

    В зв'язку з вищенаведеним ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ ПРОЗОРІСТЬ, ШИРОКЕ ОБГОВОРЕННЯ з громадськістю та народними депутатами України і ЗАТВЕРДЖЕННЯ Верховною Радою від імені України ВСІХ Угод, Меморандумів, Програм та інших документів щодо фінансової допомоги, отримання позик, співпраці з міжнародними фінансовими організаціями (МВФ, МБРР, МФК, МАР та БАГІ), іноземними державами і банками.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Вдосконалення пам`яткоохоронного законодавства України

    Підписів 4

    Днів залишилось 66

    Косяченко Нікіта Олександрович
    Оприлюднена
    31 серпня, 2021
    30 листопада, 2021
    66
    4 (з них за 7 днів: 1)

    Чинне законодавство з охорони культурної спадщини містить велику кількість недосконалостей, якими користуються будівельні компанії, для яких важливіше отримати прибутки ніж зберегти унікальне обличчя міста. В своїй петиції я запропоную шляхи вирішення даної проблеми, які унеможливлять спотворення історичних ареалів міст в результаті переходу від охорони конкретної пам’ятки до охорони архітектурного середовища, в якому вона знаходиться. В Законі «Про охорону культурної спадщини» не прописано чітких критеріїв щодо встановлення охоронних зон пам`яток – їх межі фактично на власний розсуд встановлює місцева влада шляхом розробки історико-архітектурного опорного плану. В результаті такого підходу охоронна зона може охоплювати лише 10 метрів навколо пам’ятки, що є абсолютно недостатнім для збереження середовища, в якому знаходиться пам’ятка. Необхідно в зазначеному Законі встановити мінімальні межі охоронних зон: для пам`ятки місцевого значення – в межах кварталу, в якому вона розташована, а для пам`ятки національного значення - в межах кварталу, в якому вона розташована та в межах прилеглих до нього кварталів. Що стосується режимів використання охоронних зон, то тут ситуація є недостатньо визначеною, але достатньо заплутаною, при чому заплутаною спеціально, з метою спрощення життя будівельному бізнесу. На сьогоднішній день, будь яке будівництво в межах історичного ареалу населеного пункту необхідно проводити після погодження з Міністерством культури. Але дію наказу Міністерства культури, який визначав межі історичного ареалу Києва, було зупинено в 2014 р., в результаті чого для початку будівельних робіт в історичному центрі Києва не потрібно погоджувати проектну документацію з Міністерством. Але якщо би даний наказ не було зупинено, то виникає питання: а як саме Міністерство під час погодження проекту повинно визначати, давати дозвіл на будівництво, чи не давати? Також існує таке поняття, як «центральна планувальна зона м.Києва», встановлене в Генеральному плані. Єдиним її обмеженням є обмеження висоти до 27 м. Тобто, зараз на абсолютно законних підставах в кварталі, який складають 2-3-поверхові будинки віком більше сотні років, можна збудувати дев’ятиповерхівку, яка буде повністю дисонувати з навколишнім архітектурним середовищем. З метою спрощення викладення вимог та режимів використання історичних ареалів міст та охоронних зон пам’яток пропоную замість вищезгаданих норм внести зміни до Закону «Про охорону культурної спадщини», заборонивши в охоронних зонах будь яке будівництво, крім відбудови в початковому вигляді споруд, які були збудовані протягом однієї історичної епохи з пам`яткою. Також необхідно заборонити реконструкцію історичних споруд, які не мають статусу пам’ятки архітектури, але знаходяться в межах охоронної зони іншої пам’ятки, що призведе до зміни поверховості або зовнішнього вигляду фасаду. Пропоную доповнити даний Закон нормою, яка б заборонила встановлювати на історичних спорудах в межах охоронних зон великі вивіски, антени, кондиціонери, засклені балкони та все, що спотворює фасад. Великим недоліком Закону є норма, згідно якої пам`ятки, що були зруйновані, виключаються з реєстру. Цією шпариною користуються забудовники, які умисно доводять пам`ятку до руйнування, а після цього на абсолютно законних підставах її зносять та будують на цьому місці чергову багатоповерхівку. Для того, щоб на 100% гарантувати збереження пам`яток, необхідно виключити з Закону дану норму та зобов`язати власника земельної ділянки у випадку руйнування пам`ятки відбудувати її в початковому вигляді.

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ