ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Захист спрощеної системи оподаткування, шляхом термінового розгляду та прийняття законопроекту 3853-1 "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо запровадження щорічного підвищення граничних обсягів доходів для застосування спрощеної системи оподаткування, відновлення права платників єдиного податку не застосовувати реєстратори розрахункових операцій, а також скасування корупційного механізму кеш-бек"

    Підписів 2950

    Днів залишилось 77

    Орлов Владислав Сергійович
    Оприлюднена
    28 липня, 2020
    28 жовтня, 2020
    77
    2950 (з них за 7 днів: 1324)

    Закони 128-ІХ та 129-ІХ, що вступають в дію з 01.08.2020, практично нівелюють спрощену систему оподаткування, обліку та звітності.
    Ухвалення цих законів відбувалося без консультацій та обговорення, без аргументованих досліджень.
    Тотальна фіскалізація мікробізнесу- знищить бізнесініціативу в Україні, збільшить корупцію та безробіття.
    Внесення та ухвалення законопроекту 3853-1 дозволить відокремити дрібний бізнес від великого, збільшить надходження до бюджету, обілить «тіньовий сегмент» та дасть перспективи сталого розвитку економіки!
    Спрощена система оподаткування, обліку та звітності - повинна залишитись простою!

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Звільнення від сплати судового збору у зв'язку з оскарженням постанов у справах про адміністративні правопорушення

    Підписів 196

    Днів залишилось 64

    Болтік Антон Сергійович
    Оприлюднена
    15 липня, 2020
    15 жовтня, 2020
    64
    196 (з них за 7 днів: 120)

    Тривалий час діюче національне законодавство містило загальне правило, відповідно до якого особа звільнялась від сплати державного мита за подання скарги щодо оскарження постанови у справі про адміністративне правопорушення.
    Відповідно до положень Постанови № 2 від 23.01.2015 року Пленуму ВАСУ "Про практику застосування адміністративними судами положень Закону України від 08.07.2011 року № 3674-VI "Про судовий збір" було зазначено, що "за подання до суду адміністративного позову про скасування постанови у справі про адміністративне правопорушення, якою особу притягнуто до адміністративної відповідальності та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу, судовий збір не сплачується у порядку та розмірах, установлених Законом про судовий збір".
    У своїй постанові від 13.12.2016 Верховний Суд України зазначив, що "у справах про оскарження постанов про адміністративне правопорушення у розумінні положень статей 287, 288 КУпАП, статей 2-4 Закону № 3674 позивач звільняється від сплати судового збору".
    Зазначене повністю відповідало запитам та очікуванням суспільства, котре мало певні важелі оскарження неправомірних дій суб'єктів владних повноважень у випадку притягнення до адміністративної відповідальності. Слід наголосити, що й суб'єкти владних повноважень (насамперед Національна поліція) були звільнені від сплати судового збору у випадках апеляційного оскарження постанов адміністративних судів першої інстанції, в зазначених категоріях справ.
    Але, 18.03.2020 Велика Палата Верховного Суду вирішила кардинально змінити усталену правову позицію. У зазначеній постанові суд прийшов до висновку, що "за системного, цільового та граматичного тлумачення до наведеного законодавчого регулювання відносин, пов`язаних зі сплатою судового збору, Велика Палата Верховного Суду в контексті фактичних обставин справи та зумовленого ними застосування норм процесуального права зазначає, що у справах щодо оскарження постанов про адміністративне правопорушення у розумінні положень статей 287, 288 КУпАП, як і в інших справах, які розглядаються судом у порядку позовного провадження, слід застосовувати статті 2-5 Закону № 3674-VІ, які пільг за подання позовної заяви, відповідних скарг у цих правовідносинах не передбачають".
    За логікою Верховного Суду, діюче законодавство все ж таки розмежовує дві правові категорії "державне мито" та "судовий збір" та вони не є тотожними у випадках оскарження постанов про притягнення до адміністративної відповідальності.
    Таким чином, згідно з новою правовою позицією Верховного Суду, у випадках оскарження постанов у справах про адміністративні правопорушення, скаржнику (позивачу) необхідно сплачувати судовий збір, що дорівнює 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб (на сьогодні 439,40 грн.).
    Тобто, наприклад, у випадку оскарження до суду постанови про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу в розмірі 17,00 грн., необхідно буде спочатку сплатити судовий збір в розмірі 439,40 грн., що майже в 26 разів перевищує суму самого штрафу.
    Відповідно до положень статті 9 ЗУ "Про судовий збір" судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України.
    В свою чергу, кошти судового збору спрямовуються на забезпечення здійснення судочинства та функціонування органів судової влади, а також на забезпечення архітектурної доступності приміщень судів, доступності інформації, що розміщується в суді, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
    Таким чином, можна зробити висновок, що за рахунок пересічних громадян, судді Великої Палати Верховного Суду, вирішили, в котрий раз збільшити надходження до спеціального суддівського фонду держбюджету, за рахунок якого вони отримують свою заробітну плату.
    Вважаю, що даний законопроект вкрай важливий для народу України, оскільки, спрямований на усунення окремих правових колізій Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо звільнення осіб від сплати судового збору у випадку оскарження постанов у справах про адміністративні правопорушення.
    Тому, прошу Верховну Раду України пришвидшити прийняття проекту Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо звільнення від сплати судового збору у зв'язку з оскарженням постанов у справах про адміністративні правопорушення» № 3424 від 04.05.2020 р.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Виключити п. 201.16 статті 201 з Податкового кодексу, який передбачає, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

    Підписів 275

    Днів залишилось 53

    Осмоловський Денис Юлійович
    Оприлюднена
    03 липня, 2020
    03 жовтня, 2020
    53
    275 (з них за 7 днів: 53)

    Під виглядом боротьби з тіньовою економікою в державі фактично введено матеріальну відповідальність за ймовірні ризики порушення норм податкового законодавства. Працівникам податкової служби фактично надано можливість впливати на діяльність бізнесу за ймовірність уникнення платником податку виконання свого податкового обов’язку.
    У сфері господарських відносин з’явились запобіжники у вигляді штрафних санкцій, що застосовуються до постачальника товарів, робіт (послуг) у разі зупиненої податкової накладної. Зазначене спричиняє погіршення ділового обороту у відносинах господарюючих суб’єктів та суттєво зупиняє економічні стосунки між платниками ПДВ. На сьогоднішній день підприємство покупець несе ризики позбавлення права на податковий кредит з причин які від нього не залежать.
    Згідно конституційних норм ніхто не зобов’язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину. Сучасний платник податку на додану вартість фактично зобов’язаний спершу довести свою невинуватість у відсутності замислу на ймовірне порушення норм податкового законодавства. Територіальні органи ДПС при цьому вимушено зобов’язані виконувати явно злочинні розпорядження та накази.
    Не може бути обґрунтуванням та виправданням механізму, метою якого є запобігання податковому порушенню, але який реалізується через грубе порушення норм чинного законодавства. Окрім того, як свідчить інформація з відкритих джерел зупинення реєстрації ПН/РК не досягає мети з якою її було запроваджено: безумовність податкового кредиту з ПДВ (п. 201.10 ПКУ) по зареєстрованих накладних податковими органами не дотримується, запобігання формуванню «схемного» ПДВ не відбувається.
    Якими б не були результати роботи системи автоматизованого моніторингу ПН/РК, якщо такі дії вчиняються з грубим порушенням закону зі сторони органу влади, результати такої діяльності повністю нівелюються, адже сприяють лише збільшенню протиправності схем у зв’язку з неможливістю їх припинення в законному порядку, тобто лише породжують безкарність.
    Неефективність механізму зупинення реєстрації податкових накладних та правова невідповідність нормативним актам вищої сили фактично зупиняє діяльність реально діючих підприємств.

    Інвестиційна привабливість України залежить від сталості правового поля в державі. Протиправні дії органів ДПС, які знаходяться в прямій залежності від непрофесійних дій Міністерства фінансів України, наносять неабияку шкоду інвестиційному іміджу України.
    Зупинення та відмова у реєстрації податкової накладної по операціях, які підлягають обов’язковому оподаткуванню, суперечить загальновстановленим принципам податкового законодавства, положенням Податкового, Господарського та Бюджетного кодексів, в частині безумовного права платника податків на добровільну, в межах оподаткованих операцій, сплату податків.

    Статтею 114 Угоди про Асоціацію між Україною та ЄС передбачена адаптація чинного законодавства України до законодавства Європейського Союзу. В країнах ЄС система ПДВ забезпечує підвищену простоту та нейтральність тоді, коли податок стягується в як найзагальніший спосіб, і застосовується до всіх етапів виробництва та збуту, а також поставки послуг.
    Зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, запроваджене в Податковому кодексі України є обмеженням права на податковий кредит покупця та обмеженням обов’язку нарахування податкових зобов'язань продавцем.

    Зупинення реєстрації податкової накладної є втручанням в здійснення господарської операції та фактичним обмеженням підприємницької діяльності, особливо для малого і середнього підприємництва, що є порушенням статті 42 Конституції України яка визначає, що кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом.

    Враховуючи вищевикладене, пропонується внести законопроект яким виключити п. 201.16 статті 201 з Податкового кодексу України.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Про відміну Дистанційної Освіти

    Підписів 481

    Днів залишилось 21

    Аніщенко Оксана Олександрівна
    Оприлюднена
    01 червня, 2020
    01 вересня, 2020
    21
    481 (з них за 7 днів: 43)

    Звернення до Міністерства освіти і науки України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, та Президента України від батьків українських учнів.
    Просимо відминити дистанційну освіту у всіх навчальних закладах України, крім випадків надзвичайного стану та надзвичайного положення. Згідно статті #53 Конституції України та відповідно до статті 13 Міжнародного пакту про економічні, соціальні і культурні права, де не вказано такий вид здобуття освіти як дистанційна освіта, та вільний вибір освіти та освітнього закладу просимо відмінити розгляд законопроектів що до обов'язкового переходу на дистанційну освіту. Аргументуючи це:
    1. Збільшенням навантаження на батьків та опікунів;
    2. Збільшенням кількості безробіття серед вчителів;
    3. Поступовим зменшенням попиту на професію вчителя;
    4. Виникненням неадаптовності та асоціальної поведінки у дітей ( так як дитина буде знаходитись ізольована від однолітків та друзів з навчального закладу.
    5. Відсутністю у понад 20% населення в сільській місцевості технічних засобів, інтернету та можливості здійснювати таке навчання.
    Вимагаємо: щоб кожен учень віком від 14 років мав право самостійно вибирати тип навчання між стаціонарним та дистанційним! До досягнення учнем віку в 14 років таке рішення приймають батьки або опікун!
    Дистанційну освіту застосовувати лише у випадках здачі підсумкових робіт, у разі знаходження учня на лікарняному ( за бажанням учня та або батьків)
    А у разі вибору учнем або батьками учня, або опікунами дистанційної освіти - виплачувати учню стипендію за дистанційне навчання рівнозначну стипендії у вищих навчальних закладах України.
    Це дозволить мотивувати учня, купувати необхідні книжки, вебінари, оплачувати інтернет, та ін.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Про включення до порядку денного Верховної Ради постанови про звільнення Міністра внутрішніх справ Арсена Авакова

    Підписів 1019

    Днів залишилось 59

    Хромих Марина Петрівна
    Оприлюднена
    10 липня, 2020
    10 жовтня, 2020
    59
    1019 (з них за 7 днів: 23)

    Про включення до порядку денного Верховної Ради постанови про звільнення Міністра внутрішніх справ Арсена Авакова.

    Міністр внутрішніх справ забезпечує формування державної політики у сферах, що належать до компетенцій МВС, та контролює її реалізацію. Тобто це особа, відповідальна за:

    - охорону прав і свобод людини, інтересів суспільства і держави;
    - протидію злочинності;
    - підтримання публічної безпеки і порядку;
    - захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню;
    - координацію діяльності Національної поліції та затвердження порядку проведення атестування поліцейських;
    - розподіл бюджетних коштів, головним розпорядником яких є МВС.

    Цей перелік далеко не повний, але показовий. За 6,5 років, впродовж яких посаду міністра внутрішніх справ обіймає Арсен Борисович Аваков, українське суспільство отримало:
    - Повністю провалену реформу поліції. Внаслідок проваленої атестації в системі залишилось до 95% старих кадрів. Провал реформи слідчо-кримінального блоку;
    - Укорінення практики поліцейського насилля і свавілля, вибивання доказів, катувань та знущань над затриманими у відділках поліції. Та відсутність покарань за це. Ніхто з поліцейських не відповів за вбивства 5-річного Кирила Тлявова на Київщині, Олександра Собченка у Кропивницькому, Олександра Цукермана у Кривому Озері, за збитих на дорозі дітей у Борисполі та Конотопі, за стрілянину в Княжичах із загиблими правоохоронцями, за розгін наметового містечка під Верховною Радою взимку 2018 року, за напади на журналістів Костянтина Реуцького та Богдана Кутєпова, за побиття активістів під Подільським райввіділком з вигуками «Ложись, бандера», за згвалтування та катування підозрюваних у Кагарлику;
    - Збільшення спецсил проти мирних зібрань. «Беркут» лише змінив назву, практично всі колишні працівники залишилися на посадах. Нацгвардію перетворено в «патрульно-постову службу»;
    - Саботаж ідентифікації поліцейських та нацгвардійців, необхідної для відповідальності за зловживання: не всі носять жетони, номери на самих жетонах неможливо ідентифікувати, на масових акціях немає номерів на шоломах;
    - Профанація і саботаж розслідувань навіть резонансних злочинів: вбивства Павла Шеремета, нападу на Катерину Гандзюк, вбивств Аміни Окуєвої, Віталія Олешка (Сармата), Миколи Бичка, Сергія Самарського та багатьох інших. Втрачені докази у багатьох кримінальних провадженнях щодо нападів на громадських активістів;
    - Призначення на посади людей із відверто антиукраїнськими або сепаратистськими поглядами, корупціонерів та непрофесіоналів: «даїшника» та корупціонера Валерія Лютого; сепаратиста Антона Шевцова; Івана Іщенка, який стояв із російськими найманцями по один бік барикад 2 травня 2014 року в Одесі; Дмитра Головіна, якого пізніше впіймали на хабарі та підозрюють в організації нападів на активістів; Дмитра Ценова, чиї підлеглі вбили дитину в Переяславі-Хмельницькому;
    - Постійні корупційні скандали навколо закупівель для поліції, Національної гвардії, Державної служби з надзвичайних ситуацій;
    - Повну неспроможність ДСНС вчасно й ефективно реагувати на надзвичайні ситуації та запобігати їх виникненню. Приклади лише останніх місяців — Чорнобильскі пожежі та повені на Прикарпатті;
    - Навіть одного, будь-якого пункту з цього неповного переліку «заслуг» достатньо для відставки «потужного» міністра.

    Саме до повноважень Верховної Ради, згідно з Конституцією України, належить контроль за діяльністю уряду та призначення і звільнення з посад членів Кабінету Міністрів. Доки парламент зволікає — він несе політичну відповідальність за злочинну діяльність та бездіяльність міністра внутрішніх справ Арсена Авакова.

    Вимагаємо включення до порядку денного Верховної Ради постанови про звільнення Міністра внутрішніх справ Арсена Авакова.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Відхилення законопроєкту №2695 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності за окремі правопорушення у сфері безпеки дорожнього руху".

    Підписів 73

    Днів залишилось 70

    Грищук Іван Вікторович
    Оприлюднена
    21 липня, 2020
    21 жовтня, 2020
    70
    73 (з них за 7 днів: 19)

    Народними депутатами України ІХ скликання Бакумовим О.О., Медяник В.А., Неклюдовим В.М. було ініційовано законопроєкт №2695 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності за окремі правопорушення у сфері безпеки дорожнього руху".

    Зазначеним законопроєктом передбачається не тільки посилення відповідальності для водіїв, а й розширення повноважень для поліцейських та звуження прав водіїв, серед яких:
    1. Право зупиняти "з метою проведення профілактичних заходів".
    2. Обов'язок водія не пред'явити, а передати посвідчення водія.
    3. Водій зобов'язаний виконувати всі розпорядження та вимоги поліцейського.
    4. Водій повинен тримати руки в полі зору інспектора, вимкнути двигун.
    5. Тільки на вимогу поліцейського водій має право вийти з машини, і так само на вимогу поліцейського водій зобов'язаний стояти на місці.
    6. На вимогу поліцейського водій зобов'язаний відкрити двері, багажне відділеня, капот, надати можливість перевірити ідентифікаційні номери транспортного засобу.

    Мені, й суспільству не зрозуміло, яким саме чином, наведені норми, зможуть допомогти у боротьбі з керуванням т/з у нетверезому стані? Також незрозуміло, як ми, народ, через Верховну Раду України, можемо надати розширені повноваження особам, рівень довіри до яких низький? Чому зазначеним законопроєктом не передбачається посилення відповідальності за перевищення своїх повноважень поліцейським?

    Є неймовірна кількість випадків, коли співробітники поліції, показали свою неграмотність та юридичну необізнаність.
    Законопроєкт №2695 це шлях до ДАІ, або, що ще гірше, до "поліцейської держави" та тотальної диктатури.

    Недоопрацьована (з законодавчої точки зору) автоматична система фіксації порушень ПДР, яка є антиконституційною і буде друкувати штрафи на кого завгодно, та коли завгодно; повернення судового збору за оскарження постанови поліцейського; розширення поліцейських повноважень - це все нівелює поняття конституційних та законних прав громадян та залишає нас без можливості юридичного захисту.

    Ми звертаємося до народних обранців: не робіть помилок! Не ми служимо Вам, а Ви служите нам! Поки рівень довіри до поліції не зросте, поки поліцейські не будуть по-справжньому юридично обізнані, поки вони не захищають нас, їм не можна надавати більших повноважень. Відхиліть законопроєкт №2695 та не приймайте його у другому читанні!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • ВР України забезпеч виконання Закону України " Про пенсійне забезпечення"- пенсійний вік для жінок 55 років і страховий стаж 20 років ( а не 30 років), ст. 46, 48 Конституції України . В Україні всі жінки рівні і ст. 22 Конституції України.

    Підписів 64

    Днів залишилось 31

    Оршак Євгенія Іванівна
    Оприлюднена
    11 червня, 2020
    11 вересня, 2020
    31
    64 (з них за 7 днів: 14)

    ВР України забезпеч виконання Закону України " Про пенсійне забезпечення"- пенсійний вік для жінок 55 років і страховий стаж 20 років ( а не 30 років), ст. 46, 48 Конституції України . В Україні всі жінки рівні і ст. 22 Конституції України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Заборонити діяльність так званих колекторських компаній

    Підписів 39

    Днів залишилось 63

    Мішустін Сергій
    Оприлюднена
    13 липня, 2020
    13 жовтня, 2020
    63
    39 (з них за 7 днів: 13)

    Я пропоную заборонити діяльність так званих колекторських компаній через масові порушення ними чинного законодавства, моральних норм. Прошу підримати мою петицію всіх небайдужих громадян.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Позбавлення Галини Третьякової депутатських повноважень

    Підписів 111

    Днів залишилось 46

    Юдін Денис Сергійович
    Оприлюднена
    26 червня, 2020
    26 вересня, 2020
    46
    111 (з них за 7 днів: 8)

    Шановні українці! Нещодавно Галина Третьякова скандально висловилася щодо малозабезпечених сімей, заявивши, що в них "народжуються діти низької якості" і вимагає стерилізувати безробітних. Це дуже обурює суспільство. Тому в цій петиції я та інші люди, які підпишуться під нею (петицією), вимагаємо: за скандальний вислів позбавити мандату народну депутатку Галину Третьякову. Сподіваюся, що всі небайдужі мене підтримають. Слава Україні!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Припинити фінасування партій з Державного Бюджету України вони в ДБ України нічого не вкладають , нехай живуть за членські внески . і за зарплату під час сесії ВР України в Україні всі рівні в Україні. В Україні криза нема коштів !!! Народним депутатам забезпечити проживання в гуртожитку під час сесії ВР України. Взяти на контроль. Законодавчо врегулювати. Для учасників війни в ДБ Україні немає 3х мінімальних пенсій до 05.05. а для депутатів є???

    Підписів 57

    Днів залишилось 31

    Оршак Євгенія Іванівна
    Оприлюднена
    11 червня, 2020
    11 вересня, 2020
    31
    57 (з них за 7 днів: 8)

    Припинити фінасування партій з Державного Бюджету України вони в ДБ України нічого не вкладають , нехай живуть за членські внески . і за зарплату під час сесії ВР України в Україні всі рівні в Україні. В Україні криза нема коштів !!! Народним депутатам забезпечити проживання в гуртожитку під час сесії ВР України. Взяти на контроль. Законодавчо врегулювати. Для учасників війни в ДБ Україні немає 3х мінімальних пенсій до 05.05. а для депутатів є???

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Встановити ПЕНСІЇ, інші види соціальних виплат та допомоги на рівні НЕ НИЖЧЕ від прожиткового мінімуму, встановленого законом, згідно статті 46 Конституції України

    Підписів 22

    Днів залишилось 64

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    14 липня, 2020
    14 жовтня, 2020
    64
    22 (з них за 7 днів: 8)

    Статтею 46 Конституції України встановлено, що:
    - Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.

    Статтею 8 Конституції україни встановлено, що:
    - В Україні визнається і діє принцип верховенства права;
    - Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.НЕГАЙНО ЗАБЕЗПЕЧИТИ ПЕНСІЇ, інші види соціальних виплат та допомоги на рівні НЕ НИЖЧЕ від прожиткового мінімуму, встановленого законом, згідно статті 46 Конституції України

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Посилити кримінальну відповідальність за зґвалтування,також за вбивство зі зґвалтуванням чи нанесення важких тілесних ушкоджень зі згвалтуванням до примусової кастрації та довічного ув'язнення.

    Підписів 8

    Днів залишилось 85

    нагаранська оксана василивна
    Оприлюднена
    05 серпня, 2020
    05 листопада, 2020
    85
    8 (з них за 7 днів: 8)

    Держава зобов'язана визнати зґвалтування особливо важким злочином що спричиняє непоправної шкоди особистості а в свою чергу здоров'ю всієї нації.Згвалтовані особистості зазнають психоемоційної трансформації яка позбавляє людину можливості відчувати себе у безпеці і бути щасливою.А це ускладнює народження та вирощування здорового і щасливого наступного покоління.Тим самим породжуючи замкнуте коло насилля у нашому суспільстві.Держава повинна створити нетерпимість до сексуальних злочинів і не повинна бути толерантною і пасивною до них.В першу чергу держава повинна захищати право законослухняних громадян на недоторканність тіла та особистості. Масштаби сексуальних злочинів у нашій країні жаливи і на багато більше офіційної статистики.Гвалтівники не повинні мати рівні права зі своєю жертвою,тобто право на повноцінне життя,тому що він позбавив свою жертву такого права.Тільки жорстоке і невідворотне покарання здатне змінити наше суспільство та є справжнім гуманним актом по відношенню до майбутніх поколінь.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Введення системи 5.10 та подолання бідності в Україні.

    Підписів 24

    Днів залишилось 43

    Бояршинов Даниил Сергеевич
    Оприлюднена
    24 червня, 2020
    24 вересня, 2020
    43
    24 (з них за 7 днів: 7)

    Відміна податку на додану вартість(ПДВ) 20%та його заміна на 5% податку з продажу або зниження ПДВ с 20-и% до 5-и% та зробити його безповоротним,щоб експортери(олігархи) не отримували дотації за рахунок наших податків.Відміна 22% ЕСВ,1.5% воєнного збору, зниження податку на доходи фізичних осіб з 18% до 10%.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • ОБИРАТИ ВЕРХОВНУ РАДУ НА ДВА РОКИ, ЯК У США!

    Підписів 27

    Днів залишилось 24

    Монастирський Григорій
    Оприлюднена
    04 червня, 2020
    04 вересня, 2020
    24
    27 (з них за 7 днів: 6)

    Прошу прийняти законопроект, який дозволить проводити вибори у Верховну Раду кожні ДВА роки.

    Досвід США доказує, чим частіше проводяться вибори у Парламент, тим депутати стають уважніше до потреб своїх виборців.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ЗАБЕЗПЕЧИТИ ОТРИМАННЯ громадянами України щорічно ДОХОДІВ від використання та продажу Державою Землі та інших ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ, згідно Конституції і ЦК України

    Підписів 7

    Днів залишилось 64

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    14 липня, 2020
    14 жовтня, 2020
    64
    7 (з них за 7 днів: 6)

    Статтею 13 Конституції України встановлено, що:
    - Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу.
    - Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.

    Згідно пункту 2 статті 2 ЦКУ (Цивільного Кодексу України) встановлено, що:
    - "Учасниками цивільних відносин є: держава Україна".

    Пунктом 1 статті 167 ЦКУ встановлено, що:
    - Держава діє у цивільних відносинах на рівних правах з іншими учасниками цих відносин.

    Статтею 731 ЦКУ встановлено, що:
    - За договором ренти одна сторона (одержувач ренти, тобто Український народ) передає другій стороні (платникові ренти, тобто органам державної влади та органам місцевого самоврядування) у власність майно, а платник ренти взамін цього зобов'язується періодично виплачувати одержувачеві ренту у формі певної грошової суми або в іншій формі.

    Пунктом 2 статті 735 ЦКУ встановлено, що:
    - Платник ренти (тобто органи державної влади та органи місцевого самоврядування) має право відчужувати майно, передане йому під виплату ренти, лише ЗА ЗГОДОЮ ОДЕРЖУВАЧА РЕНТИ (тобто Всеукраїнського РЕФЕРЕНДУМУ Українського народу).
    - У разі відчуження нерухомого майна іншій особі до неї переходять обов'язки платника ренти.

    З вищенаведеного ВИПЛИВАЄ те, що Держава:

    - ПОВИННА ВИПЛАЧУВАТИ кожному громадянину України РЕГУЛЯРНО, наприклад щорічно, РЕНТУ за ВИКОРИСТАННЯ Землі та інших природних ресурсів;

    - ВІДЧУЖУВАТИ майно, передане їй під виплату ренти, тільки за ЗГОДОЮ Українського народу, тобто за рішенням Всеукраїнського РЕФЕРЕНДУМУ Українського народу.

    Однак Держава чомусь не встановила РЕНТНІ ПЛАТЕЖІ і НЕ ВИПЛАЧУЄ їх кожному громадянину України, однак платно ВИКОРИСТОВУЄ і самостійно, БЕЗ ЗГОДИ Українського народу, ВІДЧУЖУЄ його об'єкти права власності - Землю та інші природні ресурси, що ГРУБО ПОРУШУЄ Конституцію, ЦКУ, конституційні і законні права та свободи громадян України, погіршує їх добробут.

    З українських ЗМІ:
    - POLITEKA. "Осознайте, как нас грабят": украинцам объяснили, сколько они недополучают с природных ресурсов:
    "Украинцы должны получать ренту за природные ресурсы.
    Как передает Politeka.net, об этом напомнили в Facebook-сообществе Козацька Батьківщина.
    "В Норвегии все природные ресурсы принадлежат государству и народ, в конце года, получает за них свою ренту! За прошлый год каждый гражданин получил по 49 000 евро !Вдумайтесь в эту сумму!", - говорится в сообщении.
    Кроме того, согласно 13 статье Конституции Украины, земля, ее недра, атмосферный воздух, водные и другие природные ресурсы, находящиеся в пределах территории Украины, природные ресурсы ее континентального шельфа, исключительной (морской) экономической зоны являются объектами права собственности Украинского народа.
    "Украина по запасам только газа-2-я в Европе! Осознайте как нас грабят!", - подчеркнули в сообществе".

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ ОТРИМАННЯ громадянами України щорічно ДОХОДІВ від використання та продажу Державою Землі та інших ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ, згідно Конституції і ЦК України

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • право на носіння, зберігання бойової зброї

    Підписів 6

    Днів залишилось 85

    Іванів Володимир
    Оприлюднена
    05 серпня, 2020
    05 листопада, 2020
    85
    6 (з них за 7 днів: 6)

    прийняти законо проєкт, який би дозволяв громадянам України, за дозволом МВС мати право на носіння та зберігання бойової зброї, коротко ствольної бойової зброї, всім громадянам які пройдуть медичне обстеження та отримають довідку від лікарів

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • НЕГАЙНО ЗАБЕЗПЕЧИТИ ВІДНОВЛЕННЯ мережи державних і комунальних закладів охорони здоров'я, що існувала на момент прийняття Конституції України, тобто на 28 червня 1996 року

    Підписів 6

    Днів залишилось 86

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    06 серпня, 2020
    06 листопада, 2020
    86
    6 (з них за 7 днів: 6)

    Статтею 49 Конституції України встановлено, що
    - Охорона здоров'я забезпечується державним фінансуванням відповідних соціально-економічних, медико-санітарних і оздоровчо-профілактичних програм;
    - У державних і комунальних закладах охорони здоров'я надається безоплатно; існуюча мережа таких закладів не може бути скорочена.

    Статтею 8 Конституції україни встановлено, що:
    - В Україні визнається і діє принцип верховенства права;
    - Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ державним фінансуванням відповідні соціально-економічні, медико-санітарні і оздоровчо-профілактичні програми;

    2.ЗАБЕЗПЕЧИТИ БЕЗОПЛАТНЕ надання медичної допомоги у державних і комунальних закладах охорони здоров'я;

    3.НЕГАЙНО ЗАБЕЗПЕЧИТИ ВІДНОВЛЕННЯ мережи державних і комунальних закладів охорони здоров'я, що існувала на момент прийняття Конституції України, тобто на 28 червня 1996 року

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про заборону сайтів, що транслюють російські телеканали

    Підписів 18

    Днів залишилось 77

    Науменко Денис Сергійович
    Оприлюднена
    28 липня, 2020
    28 жовтня, 2020
    77
    18 (з них за 7 днів: 5)

    Шановні депутати,

    Із травня 2017 діє указ Президента України про блокування в інтернеті доступу до ресурсів Mail.ru, "ВКонтакте", "Однокласники" і Яндекс. При цьому російське ТБ (в тому числі телеканали Перший, Росія 24) лишається доступним для перегляду через певні сайти, хоча містить значно більше такого контенту: викривлені новини, брехливі виступи лідерів країни-агресора та підконтрольних ним бойовиків, військові паради ворожої армії на території окупованого Криму тощо.
    Користуючись правом громадянина України, вимагаю:

    1. Ініціювати проведення правоохоронними органами розслідування з метою виявлення подібних сайтів. Серед таких сайтів ontimetv.ru, але він не єдиний.
    2. Заборонити діяльність таких сайтів з метою уникнення впливу проросійської пропаганди на громадян України.
    3. Виявлення та упередження можливих шляхів для обходу заборон. Наприклад за умови використання Яндекс браузера доступ до вищезазначених заборонених ресурсів є абсолютно вільним.

    Дякую та всім гарного дня!

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Заборонити проведення полювання в присутності дітей до 18 років

    Підписів 84

    Днів залишилось 1

    Нижник Альона Сергіївна
    Оприлюднена
    13 травня, 2020
    13 серпня, 2020
    1
    84 (з них за 7 днів: 4)

    Полювання є небезпечним, під час нього трапляються травми та смертельні випадки. Психологи та терапевти підкреслюють згубний вплив полювання на психіку дітей. Однак батьки нерідко тягнуть дітей на полювання.
    У зв'язку з цим виникає закономірне питання про необхідність захисту дітей, їх психіки від розтлінного впливу полювання.
    Зараз згідно чинного законодавства (Закон України «Про захист тварин від жорстокого поводження») заборонена пропаганда мисливства в системі дошкільної, загальної середньої, професійно-технічної і вищої освіти. При цьому нелогічною залишається відсутність заборони на проведення полювання в присутності дітей.
    Зважаючи на вищевикладене просимо народних депутатів України розробити законопроект, яким забороняється проведення полювання в присутності дітей до 18 років.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Паспорт Громадянина-Власника України повинен бути у формі книжечки відповідно до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 № 2503-ХІІ. Все інше - від лукавого.

    Підписів 13

    Днів залишилось 28

    Сірко Іван Іванович
    Оприлюднена
    09 червня, 2020
    09 вересня, 2020
    28
    13 (з них за 7 днів: 4)

    Шановні НАРОДНІ депутати Верховної Ради!
    Народ,Громадяни,Живі Люди,ЧолоВіки ,Жінки,Діти,Дідусі,Бабусі Держави Україна - то є Люди , а не фізичні особи, або мігранти на своїй РІДНІЙ землі! Опираючись на це визначення - вимагаємо надання РІВНОЦІННОГО ПРАВА ВИБОРУ! при отриманні ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ між:
    1) Паспортом зразка затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 №2503-ХІІ. у вигляді книжечки та...;
    2) паспортом-карткою з вбудованим чіпом нового зразка...

    Паспорт Громадянина-Власника України повинен бути у формі книжечки відповідно до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 № 2503-ХІІ. Все інше - від лукавого.

    Конституція України проголошує, що людина, її життя честь і гідність, недоторканність …визнаються найвищими соціальними цінностями, та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.
    Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави (ст. 3).
    Згідно Конституції визнається і діє принцип верховенства права, відповідно до якого Закони та інші нормативно-правові актиприймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй (ст. 8).
    Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені… (ст.. 64). При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод (ст.. 22).
    Кодекс адміністративного судочинства України гарантує звернення до адміністративного суду для захисту прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України (ст. 8).
    ____________________
    Автоматизована обробка персональних даних передбачає оцифровання підпису, зняття відбитків пальців, сканування райдужної оболочки ока … що є прямим порушенням ст. 28. Конституції України: «Кожен має право на повагу до його гідності. Ніхто не може бути підданий такому, що принижує його гідність, поводженню чи покаранню. Жодна людина без її вільної згоди не може бути піддана медичним, науковим чи іншим дослідам».
    В традиційному понятті ми знаємо, що відбитки пальців беруть у кримінальних порушників закону, і то не у всіх, а скоївших тяжкі злочини. Тобто проста чесна, чистосердечна людина ототожнюється з кримінальними злочинцями. При чому мотивом для введення такої системи контролю, називаються причини, що мов існують злочинці ... Зрозуміло що такий погляд не відповідає дійсності. Тому що в любому суспільстві процент злочинців не сопоставимий з загальною масою порядних людей. Тим більше що в нашому суспільстві відображені приорітети православного народу, де Церква вчить про покаяння та застерігає не скоювати навіть дрібних проступків, не кажучи про злочини. Це спроба не належне виконання службових обов’язків, перенести на відповідальність людей, тому що при сучасних технологіях можливість знаходити, та контролювати злочинність досить досконала.
    Також злочинність залежить від економічного добробуту, морального стану суспільства, виховної роботи на всіх рівнях суспільства, приорітетних цінностей на які спрямоване суспільство… Що в свою чергу ставить питання до доброякісного відношення державних службовців у сфері і економіки, освіти, культури, та інших державних структурах…
    Якщо врахувати вік отримання паспорта 14 років, то на вагу порівнянь береться те, що повноліття наступає в 18 років, тобто дитина має право на дитинство ще чотири роки. Замість світлого образа дитинства, їй проводять маніпуляції з відбитком пальців, у її свідомості, на її рівні розвитку відображається, «я є, або можу бути одним з тих злочинців, яких потрібно шукати для притягнення до відповідальності». Це не є засадою що сприяє розвитку суспільства. Наприклад міжнародне право передбачає: «Всеобщая декларация прав человека: ст.. 29. п. 1. Каждый человек имеет обязанности перед обществом, в котором только и возможно свободное и полное развитие его личности». Виникає підозра що робиться це для того, щоб зламати ще не сформовану волю дитини, та підкорити в певному напрямку.
    І коли зараз практика маніпуляцій з біометричними даними людини видається на рівні норми, презумпція невиновності автоматично міняється на презумпцію виновності, що всі люди повинні робити відбитки пальців на рівні карних злочинців, то для нормальної людини це нездоланний бар’єр, вона завжди буде відчувати дискомфорт, та порівняння себе з тими що знаходяться за межею закону. Ст.. 62. Конституції України говорить: «Особа вважається невинуватою у вчиненні злочину … доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду. Ніхто не зобов'язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину. Обвинувачення не може грунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях».
    Такі дії обов’язково відобразяться на статусі людини, зникнуть самі собою поняття про гідність, честь «забезпечення прав і свобод людини та гідних умов її життя».
    Такі дії слід розглядати не тільки як втручання в особисте життя людини, а керування, маніпуляція життям людини за рахунок обмеження прав свободи, розвитку…, підпорядкування її життя постійній підзвітності державним органам. Якщо врахувати орієнтир на споживацьку тенденцію, вищий сенс такого суспільства зникне. Ніякого розвитку, та досягнень не можливо передбачити.
    Шахрайським шляхом проходить введення номерової символіки антихриста в коді ЕАН – 13 з числами 666. Повторюється як в древності, під приводом збирання податків: «В золоте, которое приходило Соломону в каждый год, весу было шестьсот шестьдесят шесть талантов золотых, сверх того, что получаемо было от разносчиков товара и от торговли купцов, и от всех царей Аравийских и от областных начальников». (3-я Царств 10:14,15)». А зараз як ми бачимо розповсюджується на всі сфери життя.
    Мінімальною умовою для здійснення людиною будь-якого конституційного права всередині країни є наявність у неї внутрішнього паспорту. Штучне створення протиправних перешкод для отримання паспорта-книжечки та примушування до отримання паспорта виключно у формі картки з обов'язковими збором і обробкою конфіденційних даних, зокрема біометричних, і з присвоєнням людині цифрового/штрих-кодового ідентифікатора, що стає її персональними даними, є насильством над добровільним волевиявленням людини, яка усвідомлює духовний сенс такого кроку, є протиправним втручанням в особисте духовне життя людини, посягання на право на свободу віросповідання, закріплене у статті 35 Конституції України.
    Обмеження прав громадян, які не приймають символіку, не сумісну з віросповіданням, заборонено ст. 4 вказаного Закону: «Будь-яке пряме чи непряме обмеження прав громадян залежно від їх ставлення до релігії чи ображання почуттів громадян тягнуть за собою відповідальність, встановлену законом».При цьому Положення про паспорт-книжечки повністю гарантує реалізацію прав, захищених статтями 32 та 35 Конституції України, оскільки не примушує діяти всупереч віросповіданню та не примушує до обробки персональних даних.
    ЗдРАвомислячий НаРАд УкРАїни 05.06.2020

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ