ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Про повернення Президенту України Законопроекту №9055 «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» Зупинимо знищення незалежної адвокатури разом! STOP 9055

    Підписів 673

    Днів залишилось 80

    Орлов Олександр Олександрович
    Оприлюднена
    08 січня, 2019
    08 квітня, 2019
    80
    673 (з них за 7 днів: 268)

    Шановні депутаті України!

    У вересні 2018 року українське суспільство та адвокатська спільнота дізналися про те, що Президентом України в Верховну Раду України був внесений законопроект №9055 «Про адвокатуру та адвокатську діяльність».
    Саме цей законопроект поділив адвокатів на його прихильників та супротивників.
    Як вважає більшість адвокатів, а також Національна асоціація адвокатів України, законопроект №9055 є недопрацьованим до належного рівня та містить небезпечні норми як для самих адвокатів, так і для громадян.
    Одними із значних недоліків цього законопроекту є:
    1. Доступ до професії адвоката відповідно до запропонованого Вами законопроекту носить дискримінаційний характер. Законопроект виділяє окремі категорії осіб, які не проходять стажування у адвоката (судді, прокурори).
    2. Текст присяги адвоката передбачає «підтримання поваги до суду». При цьому деякі суди можуть тлумачити висловлювання адвоката на захист клієнта як неповагу до суду та порушувати питання перед уповноваженими органами щодо припинення права на здійснення адвокатської діяльності.
    3. Встановлюються норми, згідно з якими адвокату може бути відмовлено у відповіді на адвокатський запит з тих підстав, що «інформація стосується особистого життя фізичної особи». Таке формулювання є неприпустимо узагальненим, і надає можливість відмовити адвокату в отриманні важливої інформації для захисту порушених прав клієнта.
    4. Пряма заборона адвокатам за законопроектом №9055 працювати за трудовим договором обмежує конституційне право на працю та достойну заробітну платню.
    5. Дозвіл органам досудового та судового слідства на окремі слідчі дії залучати адвокатів з БПД (безоплатної правової допомоги) за наявності адвоката, який веде справу, порушує право особи на захист та може у подальшому призвести до винесення обвинувального вироку невинуватій особі.
    Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України 14.11.2018 у зв’язку з вищевикладеними недоліками та суперечностями зробило висновок про те, що законопроект №9055 доцільно повернути суб’єкту права законодавчої ініціативи на доопрацювання.
    Комітет з питань запобігання і протидії корупції виявив у проекті Закону №9055 корупціогенні фактори та дійшов висновку, що законопроект №9055 не відповідає вимогам антикорупційного законодавства.
    У своєму висновку Комітет з питань запобігання і протидії корупції також зазначив, що Законопроект №9055 переповнений суперечностями між різними статтями, термінологічною невизначеністю, оціночними судженнями, особливо в частині регулювання доступу до професії та притягнення адвокатів до дисциплінарної відповідальності, розподілу адвокатських внесків.
    Крім того, стаття 211 КПК України у редакції цього законопроекту суперечить положенням Конституції України, а також профільним рішення Конституційного Суду України.
    Це підтверджується рішенням Комітету від 21 листопада 2018 р., протокол №127.
    З урахуванням викладених недоліків ми всі розуміємо, у випадку прийняття Президентського законопроекту №9055 незалежна адвокатура буде знищена.
    Адвокат у будь-якому судовому процесі буде лише номінальною фігурою, що є несумісним зі змагальними засадами чинного процесуального законодавства.
    У сукупності з факторами суттєвого зниження якості правосуддя, непрацездатної новоствореної поліції, додаткове зниження якості адвокатських послуг внаслідок обмеження прав адвокатів може призвести до посилення небажаної напруги у суспільстві.
    Шановні депутати України! Поверніть будь ласка законопроект №9055 суб’єкту права законодавчої ініціативи на доопрацювання.
    Не дайте знищити незалежну адвокатуру!
    Почуйте своїх громадян та всі адвокати України будуть вдячні Вам за такий крок!


    З повагою, адвокат О.О. Орлов.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Прийняття невідкладного Законопроекту №9055 «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» для відновлення незалежності адвокатури та відбудови демократичної країни

    Підписів 333

    Днів залишилось 81

    Кравець Ростислав Юрійович
    Оприлюднена
    09 січня, 2019
    09 квітня, 2019
    81
    333 (з них за 7 днів: 143)

    Конституція України закріплює, що Україна є суверенна і незалежна, демократична, соціальна, правова держава, в якій визнається і діє принцип верховенства права.

    Відповідно до ст. ст. 36, 40 Конституції України, усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

    Прошу звернути Вашу увагу на ті події, що наразі відбуваються в українській адвокатурі. У зв‘язку з недосконалістю Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» українська адвокатура фактично втратила незалежність, а органи адвокатського самоврядування стали фактично маріонетками в руках керівництва Національної асоціації адвокатів України та Ради адвокатів України (далі - НААУ).

    Після внесення суттєвих змін до процесуальних кодексів, проведення судової реформи, Закон України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» вже не відповідає діючому законодавству, що несе суттєві загрози, як захисту прав та свобод в Україні, так і безпосередньо незалежності конституційного інституту адвокатури.

    На жаль, запропонований Президентом України Законопроект №9055 «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» (надалі – Законопроект) при активному спротиві керівництва НААУ до тепер не прийнятий. Суспільство та депутатів вводять в оману, не розкриваючи суті запропонованої Президентом України прогресивної реформи адвокатури та фактичного встановлення світових стандартів адвокатської діяльності в Україні.

    Сталась дивна ситуація, коли суспільство намагаються впевнити в тому, що розширення прав адвокатів та гарантій адвокатської діяльності зашкодить громадянам та адвокатурі. При цьому не наводиться жодного суттєвого аргументу проти прийняття запропонованого Законопроекту.

    На сьогодні склалась ситуація, що будь-яка незгода з діями керівництва НААУ призводить до фактичного захоплення органів адвокатського самоврядування.

    Так відбулось в Києві чотири роки тому, так відбулось в Дніпрі у минулому році, коли за допомогою невідомих осіб при мовчазному не втручанні правоохоронців проводились конференції та навіть з’їзди без допуску адвокатів.

    Звертаю Вашу увагу, що саме від з’їзду адвокатів обираються члени Вищої ради правосуддя, що в подальшому формують суддівський корпус. Наразі це знову, як і чотири роки тому, намагаються здійснити виключно в ручному режимі, що не відповідає демократичним принципам і ставить під сумнів судову реформу в цілому.

    Існуючий стан речей в адвокатурі призвів вже до відкритих та масових розправ над адвокатами. Так, очільницею НААУ було направлено скарги та відкрито призначеними нею особисто членами КДКА м. КИЄВА дисциплінарні справи на більше ніж 40 київських адвокатів, що не згодні з захопленням самоврядування у м. Києві.

    Розуміючи свою безкарність, керівництво НААУ пішло на безпрецедентний крок. Кошти від адвокатських внесків адвокатів м. Києва будуть в 100% розмірі повністю перераховуватись на рахунки НААУ, а не як в інших регіонах 70% залишати самоврядуванню. Все це робиться, аби зламати опір київських адвокатів та примусити їх здатись і мовчати.
    Такі дії керівництва НААУ яскраво демонструють необхідність негайних змін в українській адвокатурі.

    ПРОШУ ВАС:

    Підтримати найскоріше прийняття законопроекту №9055 та прискорити демократичні зміни для відновлення незалежності адвокатури та як наслідок якісного надання професійної правничої допомоги в Україні.

    Адвокат, голова ГО «Правова держава»,
    Віце-президент
    Світового конгресу українських юристів та
    Всесвітнього юридичного альянсу,
    старший партнер
    Адвокатської компанії «Кравець і партнери»

    Кравець Р.Ю.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • канали Інтер та 1+1 українською мовою

    Підписів 68

    Днів залишилось 86

    Андрощук Наталія Миколаївна
    Оприлюднена
    14 січня, 2019
    14 квітня, 2019
    86
    68 (з них за 7 днів: 68)

    Пропоную, забов'язати ТВ канали Інтер та 1+1 вести своє мовлення на 90 % українською - державною мовою України!

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • Про підтримку законопроекту №1794 від 19.01.2015 народного депутата Лапіна Ігоря Олександровича «Про внесення змін до Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» та деяких законодавчих актів України» (щодо набуття статусу адвоката, відновлення гарантій адвокатської діяльності, удосконалення форм і видів адвокатської діяльності, формування та діяльності органів адвокатського самоврядування) та ліквідацію НААУ, як організації з обов'язковим членством

    Підписів 37

    Днів залишилось 86

    Рафальська Інна Владиславівна
    Оприлюднена
    14 січня, 2019
    14 квітня, 2019
    86
    37 (з них за 7 днів: 37)

    Законопроект розроблено з метою усунення негативних наслідків для української адвокатури, зумовлених прийняттям Закону України «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» від 05.07.2012 р. № 5076-VI.

    Автором зазначено, що необхідність прийняття акту зумовлена тим, що в чинній редакцій цей Закон містить ряд дискримінаційних норм щодо набуття статусу адвоката, вибору адвокатами форм здійснення адвокатської діяльності, а також норми, якими встановлено абсолютно непрозорий і несправедливий спосіб формування органів адвокатського самоврядування, їх невиправдано велику кількість, бюрократичний характер діяльності цих органів, їх очільників та штатних працівників.

    Проект пропонує ліквідували Вищу кваліфікаційно-дисциплінарну комісію адвокатури, як репресивний орган, та Національну асоціацію адвокатів України, як організацію з обов’язковим примусовим членством.

    Законопроект схвалений Комітетом Верховної Ради України з питань запобігання та протидії корупції.

    Підтримка цього законопроекту стане революційним кроком у розвитку сучасної адвокатури.

    Голова Громадської організації " Рада адвокатів України" І.Рафальська

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Поверніть змогу виклику лікаря додому!

    Підписів 45

    Днів залишилось 81

    Борковська Дар'я Олександрівна
    Оприлюднена
    09 січня, 2019
    09 квітня, 2019
    81
    45 (з них за 7 днів: 30)

    Поверніть змогу виклику додому лікаря при вірусних захворюваннях!!! Діти та дорослі хворі на вірусні інфекції, що супроводжуються температурою вище 37,0 повинні знаходитись та лікуватись вдома, а не розповсюджувати хвороби у поліклініках, транспорті загального користування і т.д.
    Наша країна не готова до системи європейської медицини, в наших мед.закладах черги продовжуються по 4-5 годин, в яких люди обмінюються хворобами, а для хворих з температурою - це не лікування, це - ЗНУЩАННЯ над дітьми та дорослими. Адекватні батьки не будуть травити свою дитину жарознижуючими ліками і тягти дитину у транспорті, а потім мучити у черзі весь день. У населення немає власних авто, і коштів на таксі. Те, що зараз відбувається у наших мед.закладах - пряма загроза здоров’ю населення, та суперечить конституційним правам людини на охорону здоров’я .
    ВИМАГАЮ ПОВЕРНЕННЯ ЗМОГИ ВИКЛИКАТИ ЛІКАРЯ ДОДОМУ!!!!

    А також, нагадаю, що за стаття є за Конституцією України:
    Конституційне право на охорону здоров’я:
    Проблеми охорони здоров'я населення та діяльність, спрямована на збереження і зміцнення здоров’я, вимагають постійної уваги з боку держави. Охорона здоров’я визнається одним із пріоритетних напрямів державної політики та одним із основних факторів національної безпеки країни.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Вимагаємо скоротити кількість народних депутатів у Верховній Раді з 450 до 250

    Підписів 361

    Днів залишилось 4

    Бабаченко Евгений Владимирович
    Оприлюднена
    22 жовтня, 2018
    22 січня, 2019
    4
    361 (з них за 7 днів: 22)

    Вимагаємо скоротити кількість народних депутатів у Верховній Раді з 450 до 250

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ   
  • Скоротити кількысть підписів петицій до 12000

    Підписів 154

    Днів залишилось 4

    Бабаченко Евгений Владимирович
    Оприлюднена
    22 жовтня, 2018
    22 січня, 2019
    4
    154 (з них за 7 днів: 12)

    25000 підписів петицій це дуже багато і довго чекати, потрібно скоротити до 12000 це буде правильне рішення і швидка реакція людей

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • Прийняти Проект Закону №8431 від 05.06.2018 про внесення змін до Закону України "Про житлово-комунальні послуги" щодо права на відмову від послуги постачання теплової енергії

    Підписів 24

    Днів залишилось 20

    Бондарчук Павло
    Оприлюднена
    07 листопада, 2018
    07 лютого, 2019
    20
    24 (з них за 7 днів: 10)

    I. Доповнити Закон України «Про житлово-комунальні послуги» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2018, № 1, ст.1) статтею 21-1 наступного змісту:
    «Стаття 21-1. Порядок відмови від послуги постачання теплової енергії
    1. Особа, яка є власником квартири в багатоквартирному будинку, обладнаному системою централізованого постачання теплової енергії, має право відмовитися від послуги із постачання теплової енергії у порядку, визначеному цієї статтею.
    2. У випадку, якщо власниками квартири є кілька осіб, відмова від послуги постачання теплової енергії дозволяється виключно за їх спільною згодою.
    3. Власник (власники) квартири у багатоквартирному будинку, які бажають відмовитися від послуги із постачання теплової енергії, реалізують своє право шляхом подання заяви до виконавця послуги. До заяви додається витяг з державного реєстру, в якому здійснюється облік власників нерухомого майна, який підтверджує, що особи, які підписали заяву, є власниками (співвласниками) квартири.
    4. Виконавець послуги із постачання теплової енергії протягом тридцяти днів з дня отримання заяви безкоштовно розробляє технічні умови щодо відключення від послуги. Технічні умови повинні передбачати дії, які має вчинити заявник (заявники) з метою відключення його (їх) квартири від централізованої системи постачання теплової енергії із одночасним забезпеченням збереження можливості постачання теплової енергії в інші квартири, що знаходяться у багатоквартирному житловому будинку (у тому числі шляхом встановлення комунікацій у своїй квартирі). Такі дії не можуть передбачати обов’язок споживача вносити зміни до конструкції системи централізованого постачання теплової енергії за межами належної йому квартири. Відмова у видачі технічних умов, у тому числі з мотивів технічної неможливості або складності відключення споживача від послуги, не допускається. У разі необхідності виконавець послуги зобов’язаний самостійно внести зміни до системи централізованого постачання теплової енергії за межами квартири заявника (заявників), які необхідні для забезпечення їх відмови від послуги.
    5. Заявник (заявники) самостійно або із залученням підрядників виконує надані технічні умови. Виконання таких умов здійснюється виключно поза опалювальним періодом. Після завершення виконання технічних умов заявник (заявники) зобов’язаний повідомити про це виконавця послуги. Виконавець послуг протягом десяти днів з дня отримання повідомлення про виконання технічних умови направляє до квартири заявника (заявників) фахівця (комісію фахівців), які перевіряють факт виконання технічних умов. У випадку виконання технічних умов фахівець (комісія) складають акт. У випадку порушення або не виконання технічних умов фахівець (комісія) складають акт про виявлені недоліки із зазначенням дій, які мають бути вчинені з метою відключення від послуги постачання теплової енергії.
    Повний текст - http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=64149

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Заборонити в Україні пальмову олію на харчових виробництвах!

    Підписів 58

    Днів залишилось 11

    Бабаченко Евгений Владимирович
    Оприлюднена
    29 жовтня, 2018
    29 січня, 2019
    11
    58 (з них за 7 днів: 8)

    Людський організм не здатний перетравлювати такі речовини (не вистачає йому травних ферментів, кислот і температури). І в результаті споживання пальмового масла порушується ліпідний обмін, підвищується рівень холестерину, від чого страждають судини і починаються атеросклеротичні процеси.

    1. Провокує ожиріння
    2. Провокує розвиток раку

    Більшість пальмову олію використовують в молочних продуктах – маслі, сметані, молоці, сирі і т.д.
    Однак не варто розслаблятися. Його найчастіше можна зустріти в шоколаді (до речі, розпізнати такий можна по в’язкості – він майже не тане в роті, а жується, подібно жувальній гумці), згущеному молоці, печиві, тортах, хлібі, морозиві, всіляких соусах, чіпсах (і не тільки картопляних ). Додають його також під час приготування продуктів з категорії “фастфуд”: картопля фрі, гамбургери, піца, крильця гриль та інші.

    Але і це не найсумніше. Пальмова олія присутня навіть в продуктах для малюків! Зокрема, це дитяче харчування (при чому, не дешеве), пюре, пластівці для сніданків, дитячі глазуровані сирки та інші.

    В результаті, після годування такими продуктами малюків турбують часті відрижки, кольки і запори.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   ПРОМИСЛОВА ПОЛІТИКА   
  • Жодної російської пісні! Про повну заборону пісень російських виконавців в українському ліцензійному медіапросторі!

    Підписів 525

    Днів залишилось 41

    Болховецький Богдан
    Оприлюднена
    30 листопада, 2018
    28 лютого, 2019
    41
    525 (з них за 7 днів: 6)

    Про повну заборону пісень російських виконавців в українському ліцензійному медіапросторі!

    Друзі, війна триває і не час розмовляти, а час діяти.
    Кожен з нас, незалежно від політичних вподобань та симпатій, має боротися з ворогом. Так було завжди у світі, так зараз має бути у нас.
    Незалежно від віку, фаху, гендеру або статків, кожен громадянин має захищати свою країну і вести її до перемоги.

    Український медіа простір – один з головних фронтів цієї боротьби!

    На нашу думку російські виконавці мають негайно зникнути з ефіру усіх українських телерадіокомпаній, незалежно від форми власності або місцезнаходження.

    Ніяких винятків, ніяких складних процедур.
    Маєш російский паспорт? Геть з українського ефіру!

    На сьогоднішній день за кожну без винятку пісню російського виконавця, яка пролунала в ефірі, кожна українська телерадіокомпанія обов’язково сплачує авторські грошові винагороди. І таким чином російський бюджет до сих пір, на 5-му році війни, безпосередньо отримує фінансування з боку українських медіа. Неймовірно, але це так!

    Як це відбувається?

    Один раз в квартал кожна українська радіостанція чи телеканал надають звіти в українські організації управління правами, в якому відображають кількість трансляцій кожної пісні за тримісячний період, і сплачують цим організаціям авторські винагороди. Далі українські організації управління правами перераховують гроші правовласникам творів, в тому числі російським (або в російські організації управління правами, або в представництва російських правовласників в Україні).

    Аби раз і назавжди позбавитися цього медійного та фінансового безладу вимагаємо внести поправку до закону "Про телебачення та радіомовлення", а саме:

    Доповнити статтю 10 частиною 10: «Забороняється використання телерадіоорганізаціями музичних творів з текстами, у виконанні громадян країни-агресора».

    Просимо суспільство підтримати цю ініціативу, а депутатів Верховної Ради проголосувати за внесення таких змін до Закону «Про телебачення і радіомовлення»!

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Внести Лосів до червоної книги, а лосевбивць до кримінального кодексу.

    Підписів 34

    Днів залишилось 48

    Петренко Олексій Миколайович
    Оприлюднена
    07 грудня, 2018
    07 березня, 2019
    48
    34 (з них за 7 днів: 6)

    Відстріл диких тварин має відбуватись лише за умов перевищення оптимальної чисельності, має визначатись експертами й відбуватись за спеціальними дозволами. Можливі одиничні виключення у випадку нанесення суттєвої шкоди конкретною твариною та спеціальним дозволом на знищення конкретної тварини.
    Місце Лося - в червоній книзі!

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Введення до виборчого бюлетню графу "Не підтримую жодного кандидата"

    Підписів 33

    Днів залишилось 18

    Шароградський Павло Олександрович
    Оприлюднена
    05 листопада, 2018
    05 лютого, 2019
    18
    33 (з них за 7 днів: 6)

    Громадян України у виборах Президента України та у Верховну Раду України позбавили права відмовити усім кандидатам та партіям, які є неприятними для громадянина України. Кожен громадянин України, який не бажає голосувати за кандидатів, призвища яких (назви партій ...) знаходяться у бюлетні, вимушений або не йти на вибори, або голосувати проти своєї волі (тобто вибирати лише з представлених кандитатів). Але, якщо більшість народу України не бажає голосувати за кандидатів у списках бюлетнів, право на вільний вибір не реалізується. У зв'язку з цим пропонується внести зміни до виборчого законодавства Укарїни щодо введення графи "Не підтримую жодного кандидата".

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • У бюджеті на 2019 рік встановити розмір мінімальної заробітної плати за яким сплата за усі послуги ЖКГ складатиме не більше 20 відсотків від розміру мінімальної заробітної плати.

    Підписів 32

    Днів залишилось 20

    кирилов сергій васильович
    Оприлюднена
    07 листопада, 2018
    07 лютого, 2019
    20
    32 (з них за 7 днів: 6)

    У бюджеті на 2019 рік встановити розмір мінімальної заробітної плати за яким сплата за усі послуги ЖКГ складатиме не більше 20 відсотків від розміру мінімальної заробітної плати.
    По-перше що це дає, Україна почне виконувати свої міжнародні зобов’язання щодо прав людини.
    По-друге зупиниться цей корупційний маразм з наданням субсидій.
    Також Україна більш суттєво підійде до виконання умов меморандуму з МВФ щодо створення газового ринку для громадян України, тобто Україна і її громадяни отримають можливість покінчити з монополією акціонерної компанії Нафтогаз Україна.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Безкоштовне розмитнення учасникам бойових дій. Один автомобіль на 5 років без права продажу та передачі кермування окрім близьких членів сім'ї.

    Підписів 12

    Днів залишилось 55

    Харченко Анатолій Вікторович
    Оприлюднена
    14 грудня, 2018
    14 березня, 2019
    55
    12 (з них за 7 днів: 6)

    пільгове розмитнення авто для учасників бойових дій
    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ
    Я учасник бойових дій в Афганістані, звертаюся до уряду з наступного: В Україні мешкає численна спільнота осіб, які у різний період захищали інтереси держави зі зброєю в руках: найбільш багаточисленні групи воїнів-"афганців" та учасників АТО. Є також менш численні - учасникі бойових дій в інших країнах, де участь наших військовослужбовців не афишувалася урядом. У останні роки представниками влади, вважаю, що вкрай помилково, відрізняються пільги для учасників АТО від пільг для інших УБД. Незажаючи на мотиви, з яких нам прийшлося взяти до рук зброю, ми виконали свій обовязок перед країною, при чому втратили не тільки бойових друзів, а й значну частину свого здоровья. Психологічні навантаження пережитої війни у багатьох залишилися довічно (повоєнний синдром), не кажучи про визнаних державою інвалідів внаслідок каліцтва від отриманих поранень. Пільги, що надала держава, не відповідають тим втратам, що зазнали ветерани необьявлених війн. Багато учасників БД не є заможними людьми, але бажали б і мають право на пересування по розбитих шляхах України на автомобілях, що випускаються в Європі, тобто, значно вищої, у порівнянні з українськими, якості. Пропоную уряду України, у порядку компенсації втраченого здоровья, розробити дійову схему пільгового розмитнення автомобілів, ввезених з Європи, для учасників бойових дій, без обмежень по рокам випуску та обьєму двигуна хоча б раз у пьять років. Слава Україні!
    Петиція №41/001586-18еп

    Дата створення: 6 квітня 2018 р.

    Автор: Криволапов Ігор Олександрович

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Вимагаємо заборонити вирощування та вбивство тварин з метою виробництва хутра.

    Підписів 11

    Днів залишилось 80

    Снітко Валерій Валентинович
    Оприлюднена
    08 січня, 2019
    08 квітня, 2019
    80
    11 (з них за 7 днів: 6)

    Вимагаємо на законодавчому рівні заборонити вирощування та забій тварин з метою виробництва хутра.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ПРОМИСЛОВА ПОЛІТИКА   
  • Депутати Верховної Ради

    Підписів 8

    Днів залишилось 80

    Білоусов Вадим Вадимович
    Оприлюднена
    08 січня, 2019
    08 квітня, 2019
    80
    8 (з них за 7 днів: 6)

    До складу Верховної Ради на 60% повинні входити люди, не маючи відношення до олігархічного середовища, з різних сфер діяльності, з прозорими статками, маючими вищщу освіту, прозору фінансову діяльність, котрі мають реальні досягнення в своїй галузі. Кількість депутатів повінна бути в рівних частинах, з кожного обласного центру. Усі кандидати (існуючі раз в півроку) повинні проходити перевірку правоохоронними органами, психіатром, та обов'язковий тест на поліграфі і всі ці перевірки повинні оприлюднюватися в медійному просторі та соц.мережах, або на сайті Верховної Ради, тобто бути доступні для зацікавлених та небайдужих громадян України!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Звільнення учасників АТО та ООС від сплати авансового внеску, коли вони є стягувачами, а боржниками є державні органи чи органи місцевого самоврядування при примусовому виконанні рішення суду.

    Підписів 6

    Днів залишилось 86

    Клим Микола Степанович
    Оприлюднена
    14 січня, 2019
    14 квітня, 2019
    86
    6 (з них за 7 днів: 6)

    Доброго дня!

    Прошу Вас проявити законодавчу ініціативу, зокрема про внесення змін до абзацу 8 частини другої статті 26 ЗУ Про виконавче провадження, де б було зазначено наступне: "Від сплати авансового внеску також звільняються учасники бойових дій (АТО,ООС) де у рішенні боржником є органи державної влади чи органи місцевого самоврядування".

    Для чого це потрібно? Деякі органи місцевого самоврядування безпідставно відмовляють учасникам АТО та ООС у наданні належних їм за Законом земельних ділянок. Тоді Атовці по даних питаннях звертаються до суду, де суд на їхню користь виносить відповідні рішення. Після чого органи місцевого самоврядування, саботують виконання такого рішення і рекомендують звернутись до органу державної виконавчої служби для примусового виконання рішення. Однак, при зверненні з виконавчим листом для примусового виконання рішення суду, учаснику АТО чи ООС необхідно сплатити авансовий внесок, який у 2019 році становить 8346 грн.для того, щоб почати виконувати рішення суду. Тепер поясніть чому, особи, які віддали здоров'я за Державу, повинні сплачувати авансовий внесок у рішеннях де боржником є Держава, щоб заставити державний орган виконати рішення суду ?! Тому, прошу проголосувати за дану петицію.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Змінити гімн України

    Підписів 39

    Днів залишилось 51

    Гудій Андрій Вікторович
    Оприлюднена
    10 грудня, 2018
    10 березня, 2019
    51
    39 (з них за 7 днів: 5)

    Процвітає України і слава, і воля
    Вже нам, браття Украінці, усміхнулась доля
    Гинуть наші вороженьки, як роса на сонці,
    Бо пануємо Ми, браття, у своїй сторонці.
    Душу й тіло ми зміцнили за нашу свободу,
    Бо віками ми є браття, козацького роду.
    Чорне море нам сміється, дід Дніпро радіє,
    Бо у нашій Україні доленька квітніє.
    А завзята, праця щира всіх нас об’єднає,
    Пісня волі в Україні гучніше лунає.
    Душу й тіло ми зміцнили за нашу свободу,
    Бо віками ми є браття, козацького роду.

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Не допустити прийняття законопроекту №9260

    Підписів 2028

    Днів залишилось 28

    Білозор Назарій Юрійович
    Оприлюднена
    15 листопада, 2018
    15 лютого, 2019
    28
    2028 (з них за 7 днів: 4)

    Просимо не допустити прийняття законопроекту №9260 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» в частині зменшення ліміту безподаткового пересилання відправлень зі 150 до 100 євро на одну посилку.

    08 листопада 2018 року Верховною Радою України було прийнято у першому читанні законопроект №9260, який, серед іншого, передбачає зменшення ліміту безмитного пересилання відправлень зі 150 до 100 євро на одну посилку. Такі зміни безумовно негативно відіб’ються на кінцевому споживачу – простих українцях, оскільки останні будуть значно обмежені у можливості придбавати недорогі товари закордоном. Враховуючи той факт, що раніше в уряді говорили про зниження ліміту безподаткового ввезення посилок з-за кордону до 22 євро, є всі підстави вважати, що таке зменшення є лише першим кроком на шляху до 22 євро.

    Ця проблема стає особливо гострою, якщо врахувати перманентне зменшення купівельної спроможності пересічного українця, ріст цін, знецінення національної валюти – гривні, а також відсутність вітчизняного промислового виробництва. З кожним роком українці можуть дозволити собі купувати все менше товарів, а інтернет-магазини є чудовим способом економії та заодно можливістю придбати якісні товари за доступними цінами. У разі зменшення безмитного ліміту на відправлення із 150 євро до 100 євро мільйони українців будуть змушені переплачувати за товари, які ще зараз вони можуть отримати за адекватними цінами.

    Натомість юридичні особи та ФОПи матимуть змогу й надалі ввозити товари на територію України в поштових відправленнях на суму до 150 Євро. Ні для кого не є секретом, що великі мережі торгівців імпортними товарами в Україні працюють через десятки тисяч створених ФОПів, котрі матимуть змогу й надалі ввозити в Україну товар без сплати ПДВ та мита, натомість фізичні особи будуть позбавлені можливості замовити собі товар в інтернет магазині за кордоном не маючи альтернативи таким товарам в Україні.

    Відправлення від заробітчан/діаспори в Україну дорожчі 100 євро теж обкладатимуться ПДВ, тому може виникнути ситуація, коли за подарунок/допомогу потрібно буде заплатити ПДВ у розмірі 20% від вартості посилки.

    Просимо також взяти до уваги відсутність в Україні вітчизняної легкої промисловості, девальвацію гривні та зменшення купівельної спроможності пересічного громадянина. Такий стан справ змусить людей шукати нелегальні шляхи ввезення товарів в Україну, що точно не сприятиме наповненню державного бюджету, а навпаки, розвиватиме контрабандну мережу.

    Враховуючи досвід інших країн (CША, Канади, Білорусі), зменшення ліміту на без ПДВешне ввезення відправлень не обов’язково спричинить приріст ПДВ та надходження до бюджету, а радше навпаки - такі ініціативи є негативними і на їх адміністрування держава витратить значно більше коштів ніж на вигоду, отриману від них.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Не допустити обкладання посилок фізичних осіб вартістю понад 22 євро додатковими податками

    Підписів 409

    Днів залишилось 13

    Білозор Назарій Юрійович
    Оприлюднена
    31 жовтня, 2018
    31 січня, 2019
    13
    409 (з них за 7 днів: 4)

    Просимо не допустити прийняття змін до Податкового та Митного Кодексів в частині впровадження податку на посилки з-закордону вартістю понад 22 євро для громадян України.

    Обкладання ПДВ всіх іноземних посилок, що дорожчі 22 євро автоматично підвищить вартість покупок в закордонних інтернет-магазинах щонайменше на 30%. Українців позбавлять права купувати якісні та дешевші товари в іноземних інтернет-магазинах.

    Відправлення від заробітчан/діаспори в Україну дорожчі 22 євро теж обкладатимуться ПДВ, тому може виникнути ситуація, коли за подарунок потрібно буде заплатити ПДВ у розмірі 20% від вартості посилки.

    Просимо також взяти до уваги відсутність в Україні вітчизняної легкої промисловості, девальвацію гривні та зменшення купівельної спроможності пересічного громадянина. Такий стан справ змусить людей шукати нелегальні шляхи ввезення товарів в Україну, що точно не сприятиме наповненню державного бюджету, а навпаки, розвиватиме контрабандну мережу.

    Враховуючи досвід інших країн, зменшення ліміту на без ПДВешне ввезення відправлень не обов’язково спричинить приріст ПДВ та надходження до бюджету, оскільки такі заходи матимуть своїм наслідком скорочення обсягу поштових відправлень, а отже й зменшення надходжень до бюджету від операторів поштового зв’язку. Введення в дію такої ініціативи ланцюговою реакцією потягне за собою збільшення кількості працівників державного апарату, котрі змушені будуть адмініструвати весь цей процес і витрати на утримання котрих ляжуть на плечі платників податків. Як показує досвід США, Канади та Білорусі – такі ініціативи є негативними і на їх адміністрування держава витратить значно більше коштів ніж на вигоду, отриману від таких ініціатив у вигляді наповнення державного бюджету.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА