ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Захист спрощеної системи оподаткування, шляхом термінового розгляду та прийняття законопроекту 3853-1 "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо запровадження щорічного підвищення граничних обсягів доходів для застосування спрощеної системи оподаткування, відновлення права платників єдиного податку не застосовувати реєстратори розрахункових операцій, а також скасування корупційного

    Підписів 275

    Днів залишилось 69

    Чернишов Сергій Петрович
    Оприлюднена
    07 жовтня, 2020
    07 січня, 2021
    69
    275 (з них за 7 днів: 58)

    Захист спрощеної системи оподаткування, шляхом термінового розгляду та прийняття законопроекту 3853-1 "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо запровадження щорічного підвищення граничних обсягів доходів для застосування спрощеної системи оподаткування, відновлення права платників єдиного податку не застосовувати реєстратори розрахункових операцій, а також скасування корупційного

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Скасування податків, зборів та єдиного соціального внеску для підприємців (ФОП) на час Пандемії, спричиненої COVID-19.

    Підписів 172

    Днів залишилось 41

    Каламайко Дмитро Юрійович
    Оприлюднена
    10 вересня, 2020
    10 грудня, 2020
    41
    172 (з них за 7 днів: 45)

    Карантин та інші обставини останнім часом значно ускладнили роботу підприємців, які є основою розвитку бізнесу в нашій країні та відповідно складовою ланкою для розвитку та фінансового процвітання України. Скасування всіх податків, зборів та єдиного соціального внеску для підприємців на час Пандемії, спричиненої COVID-19, зменшить навантаження на бізнес у цей скрутний час, збереже багато робочих місць та допоможе його розвитку.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Про необхідність законодавчого регулювання питань пов’язаних з завершенням об’єктів житлового будівництва, спорудження яких зупинене

    Підписів 47

    Днів залишилось 78

    Мельник Максим Петрович
    Оприлюднена
    16 жовтня, 2020
    16 січня, 2021
    78
    47 (з них за 7 днів: 35)

    Шановні народні депутати!
    Даною петицією хочемо привернути вашу увагу до відсутності правового регулювання питань пов’язаних з завершенням об’єктів житлового будівництва, спорудження яких зупинене.
    Надзвичайно багато людей інвестувавши свої заощадження в житло роками чекають на свої квартири без будь-яких перспектив їх отримати.
    На сьогодні абсолютно відсутня законодавча база, яка б давала визначення поняття довгобуду, встановлювала механізм взаємодії, чи самоорганізації інвесторів, зміни землекористувача та замовника будівництва, права власності на об’єкт незавершеного будівництва, залучення девелоперів чи підрядників у проєкт з метою його добудови.
    Виконання державними органами положень чинного законодавства призводить лише до накладення арештів на земельні ділянки, та об’єкти незавершеного будівництва, а іноді і майнові права на квартири, як заходів забезпечення кримінального провадження або в рамках виконавчого провадження. Що жодним чином не наближує інвесторів до отримання права власності на квартири.
    Без створення належної законодавчої бази питання завершення довгобудів не буде вирішено, інвестори так і продовжать чекати свої квартири, а міські пейзажі й далі будуть псувати недобудови.
    Просимо Вас створити робочу для підготовки проєкту закону покликаного врегулювати вищезазначені питання.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Оголошення процедури Імпічменту президенту України

    Підписів 169

    Днів залишилось 46

    Литвиненко Едуард Станіславович
    Оприлюднена
    15 вересня, 2020
    15 грудня, 2020
    46
    169 (з них за 7 днів: 18)

    Вимагаємо від Верховної Ради України у відповідності до вимог пункту 10 статті 85 "Конституції України" (Повноваження Верховної Ради України) розпочати усунення Президента України з поста в порядку особливої процедури (імпічменту), встановленому статтею 111 цієї Конституції "Державна зрада" та для проведення розслідування створити у Верховній Раді України спеціальну тимчасову слідчу комісію, до складу якої включаються спеціальний прокурор і спеціальні слідчі.

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Скасування законопроекту №4058 від 07.07.2020 про обов'язкову вакцинацію населення!

    Підписів 132

    Днів залишилось 46

    Полонська Інга Іванівна
    Оприлюднена
    15 вересня, 2020
    15 грудня, 2020
    46
    132 (з них за 7 днів: 18)

    Висловлюємо категоричну незгоду із законопроектом №4058 від 07.09.2020, вважаємо його дискримінаційним та антиконституційним у частині внесення змін до ЗУ "Закон про захист населення від інфекційних хвороб", ст. 15 та ст. 12. У сучасній правовій державі законодавча і виконавча влада має ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ доступ до навчання, а не шукати шляхи для його обмеження. В Україні зареєстровано 195 інфекційних хвороб, 10 з яких представлені у календарі щеплень. Жодної епідемії з будь-якої з цих 10 хвороб в Україні не було зареєстровано протягом 2000-2020 років (2000р - рік введення ЗУ "Про захист населення від інфекційних хвороб"). Протягом 20 років діти з відсутністю одного або кількох щеплень відвідували освітні заклади, здійснюючи своє конституційне право, і це не викликало жодних епідемій, незважаючи на те, що вакцинальне охоплення з окремих щеплень сягало 30% і менше в окремі періоди. Тому просимо скасувати даний законопроект!

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • ЗАБЕЗПЕЧИТИ встановлення МАКСИМАЛЬНОЇ ЗАРПЛАТИ народним депутатам, чиновникам і суддям в сумі не більше 10 розмірів мінімальної заробітної плати

    Підписів 275

    Днів залишилось 33

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    02 вересня, 2020
    02 грудня, 2020
    33
    275 (з них за 7 днів: 12)

    Статтею 1 Конституції України встановлено, що:
    - Україна є соціальна держава.

    Статтею 24 Конституції України встановлено, що:
    - Не може бути ПРИВІЛЕЇВ за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

    Пунктом 3 статті 27 Закону України " N 1058 "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" встановлено, що:
    - Максимальний розмір пенсії (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством, крім доплати до надбавок окремим категоріям осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною) НЕ МОЖЕ ПЕРЕВИЩУВАТИ десяти прожиткових мінімумів, установлених для осіб, які втратили працездатність.

    З українських ЗМІ:

    - УНІАН. Україна є найбіднішою країною Європи – звіт МВФ:
    "Україна є найбіднішою країною Європи згідно з даними з нового звіту Міжнародного валютного фонду.
    У новому звіті МВФ за показником ВВП на душу населення нас обійшла навіть Молдова:
    Молдова посідає 133-є місце в світі з 2694,469 дол. ВВП на душу населення,
    а Україна – 134-е місце у світі з 2656,01 дол ВВП на душу населення.
    За розміром офіційної середньої зарплати Україна також посідає останнє місце в Європі:
    середня офіційна зарплата в Молдові становила 375,82 дол. (6369,8 леїв),
    в Україні - 325,53 дол (8529 грн).

    - Украинская правда. КС признал ограничение зарплат чиновников во время карантина незаконным:
    "Конституционный суд 28 августа 2020 года признал, что ОГРАНИЧЕНИЕ заработных плат (10 размерами минимальной заработной платы) государственных служащих и судей в период карантина является НЕЗАКОННЫМ".

    Тобто пенсію українських громадян можливо ОБМЕЖУВАТИ, а надвисокі зарплати народних депутатів, чиновників і суддів НЕ МОЖНА, хоч Україна є найбіднішою країною Європи.

    Це ПОРУШУЄ статті 1 та 24 Конституції України.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ в Україні реалізацію статтей 1 та 24 Конституції України та ВСТАНОВИТИ МАКСИМАЛЬНУ ЗАРПЛАТУ народним депутатам, чиновникам і суддям в сумі НЕ БІЛЬШЕ 10 розмірів мінімальної заробітної плати

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Пам'ять про Захисників України

    Підписів 171

    Днів залишилось 69

    Плебанович Василина Андріївна
    Оприлюднена
    07 жовтня, 2020
    07 січня, 2021
    69
    171 (з них за 7 днів: 11)

    Вимагаємо! Встановити портрети загиблих (з іменами, прізвищами, датами народження та смерті) Революції Гідності, АТО/ ООС, та загиблих при анексії Російською Федерацією Автономної Республіки Крим, у приміщенні Верховної Ради України, а саме у вестебюлі першого поверху, щоб кожний, хто заходить у приміщення Верховної Ради України бачив обличчя тих людей, які дали можливість і надалі існувати нашій державі Україні та стримали агресора, віддавши своє життя! Пам'ятаймо та шануймо наших Захисників.

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Висловлюю категоричну незгоду із законопроектом №4142 від 22.09.2020

    Підписів 163

    Днів залишилось 59

    Самойленко Анатолий
    Оприлюднена
    28 вересня, 2020
    28 грудня, 2020
    59
    163 (з них за 7 днів: 11)

    Висловлюю категоричну незгоду із законопроектом №4142 від 22.09.2020, вважаю його дискримінаційним та антиконституційним у частині заборони прийому та відвідування закладів освіти дітьми без одного або декількох щеплень. У сучасній правовій державі законодавча і виконавча влада має ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ доступ до навчання, а не шукати шляхи для його обмеження. В Україні зареєстровано 195 інфекційних хвороб, 10 з яких представлені у календарі щеплень. Жодної епідемії з будь-якої з цих 10 хвороб в Україні не було зареєстровано протягом 2000-2020 років (2000р - рік введення ЗУ "Про захист населення від інфекційних хвороб"). Протягом 20 років діти з відсутністю одного або кількох щеплень відвідували освітні заклади, здійснюючи своє конституційне право, і це не викликало жодних епідемій, незважаючи на те, що вакцинальне охоплення з окремих щеплень сягало 30% і менше в окремі періоди. Даним законопроєктом пропонується ЗАБОРОНИТИ нещепленим дітям (тобто, дітям без одного або декількох щеплень за кадендарем) відвідування закладів освіти, а також прописана можливість видачі довідки для вступу до закладу освіти лише у разі проведення щеплень. Таким чином, нещеплена дитина де-юре позбавлена можливості отримати освіту у БУДЬ-ЯКІЙ ФОРМІ, включно сімейній або дистанційній. Законопроєктом пропонується збільшити обсяг обов'язкових щеплень, тоді як жодних спалахів хвороб, від яких ці щеплення мають захищати, в Україні у вказаний період не відбувалось, деякі хвороби (наприклад, ХІБ) взагалі майже не реєструвались. Відсутні жодні підстави введення до календаря щеплення від пневмококкової інфекції, адже відсутня статистика з хвороб, викликаних саме цим збудником. При цьому, Україна є чи не єдиною європейською країною, в якій де-факто відсутня система фіксування поствакцинальних ускладнень та летальних випадків, а також будь-які варіанти компенсації шкоди постраждалим чи їх представникам. Законопроєкт написано поспіхом, без урахування Конституції, чинного українського законодавства та принципів правового суспільства. Вимагаю НЕ надавати цей законопроект на голосування або, у разі його надання, НЕ підтримувати йоого, голосувати ПРОТИ нього як відверто злочинного.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Про заборону ввезення неякісної вакцини,яка не пройшла клінічні випробування в Україну.

    Підписів 16

    Днів залишилось 77

    Тимченко Микола Борисович
    Оприлюднена
    15 жовтня, 2020
    15 січня, 2021
    77
    16 (з них за 7 днів: 9)

    Внести законопроект про заборону ввезення на територію України вакцини,яка не пройшла клінічні випробування та настання кримінальної відповідальності за такі дії.Розглянути терміново.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Підтримати Проект Закону про внесення змін до статті 51 Кодексу торговельного мореплавства України щодо вимог до кваліфікації членів екіпажу з додаванням поправок від народу України Номер, дата реєстрації: 3944 від 29.07.2020

    Підписів 944

    Днів залишилось 39

    Рудницький Павло
    Оприлюднена
    08 вересня, 2020
    08 грудня, 2020
    39
    944 (з них за 7 днів: 7)

    Шановні депутати, звертаємося до вас від ініціативної групи моряків, представляючи всіх моряків України, просимо провести наступні заходи:

    • Зобов'язати Морську адміністрацію та Міністерство Інфраструктури України слідувати Плану виконання антикорупційного заходу в рамках урядово-громадської ініціативи «Разом проти корупції»
    • Забезпечити достатню кількість бланків морських документів, час очікування готового документу не повинен перевищувати 3 робочих днів.
    • Підтримати Проект Закону про внесення змін до статті 51 Кодексу торговельного мореплавства України щодо вимог до кваліфікації членів екіпажу з додаванням поправок від народу України
    • Тези, що частково можуть відноситися до інших положень та законів перенести до цих положеннь і законів без змін та з посиланнями на них, так як кожне написане нижче слово є вимогами громадськості, народу, і підписавшимися під даною петицією.

    Власне, як ми, моряки бачимо статтю 51:

    Стаття 51. Вимоги до кваліфікації членів екіпажу з урахуванням змін робочої групи від морської спільноти:

    До зайняття посад капітана та інших осіб командного складу судна допускаються особи, що мають відповідні свідоцтва (сертифікати) про компетентність, встановлені «Положенням про  сертифікацію осіб командного складу морських суден», що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до Міжнародної конвенції про підготовку і дипломування моряків та несення вахти.

    Перше отримання сертифікату про компетентність на відповідну посаду та Свідоцтва фахівця з початкової і розширеної підготовки для здійснення вантажних операцій на танкерах здійснюється за результатами успішних тестування та оцінювання документальних доказів, поданих відповідно до вимог Міжнародної конвенції про підготовку і дипломування моряків та несення вахти.

    Тестування не вимагається при повторному підтвердженні свідоцтв (сертифікатів) про компетентність, Свідоцтв фахівця з початкової і розширеної підготовки для здійснення вантажних операцій на танкерах при наявності стажу роботи на аналогічних суднах протягом 3 місяців за останні 5 років або успішного закінчення схваленого навчального курсу або курсів. Обов’язкова підготовка моряків для осіб, які займають певні посади на судні або виконують спеціальні обов’язки на судні, здійснюється за програмами підготовки, схваленими центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері морського та річкового транспорту.

    Стаж враховується в тому випадку, якщо він внесений добровільно і особисто в електронний реєстр плавання, в іншому випадку присвоєння дипломів (сертифікатів компетенції) разом з видачею і повторним підтвердженням до дипломів та присвоєння і повторна видача Свідоцтв фахівця з підготовки для здійснення вантажних операцій на танкерах здійснюється за результатами успішних тестування та оцінювання документальних доказів, поданих відповідно до вимог Міжнародної конвенції про підготовку і дипломування моряків та несення вахти.

    Забезпечити прийом заявок на оформлення будь яких морських документів та їх видачу через Центри надання адміністративних послуг. Після подачі заявки на проходження тестування, моряку негайно надається доступ до ресурсу, що містить питання та варіанти відповідей для підготовки до тестів та посилання на сам тест, який може бути пройденим в будь який зручний для моряка час.

    Забезпечити захист персональних даних в електронних системах, що використовуються при дипломуванні та сертифікації моряків.

    Позбавлення звання і вилучення диплома або кваліфікаційного свідоцтва допускається тільки за рішенням суду. 

    До виконання обов’язків на морських суднах допускаються особи, які мають документи про відповідну кваліфікацію, видані в порядку, встановленому «Положенням про  сертифікацію осіб командного складу морських суден». 

    Порядок отримання документів, які надають право на зайняття посади на не конвенційних суднах, позбавлення цього права, затверджується державним підприємством, створеним для управління державним майном в морських портах України за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах морського і річкового транспорту.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • В зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України ,мотивуючи введення своїх військ захисти "русскоязичного населения", якого де-юре не існує. Вимагаємо вилучити ст.10 ,абзац другий Конституції України термі"РОСІЙСЬКОЇ" та залишити " В Україні гарантується вільний розвиток використання інших мов національних меншин України".

    Підписів 455

    Днів залишилось 4

    Дроник Павло Петрович
    Оприлюднена
    03 серпня, 2020
    03 листопада, 2020
    4
    455 (з них за 7 днів: 7)

    Виділення російської мови серед інших мов національних меншин це зверхнє ставлення однієї національної меншини над іншою , що є дискримінацією і приниження. .
    Російська мова стала привелігійованою і панівною над національною в наслідок віковічних завоювань історичних територій України Російською імперією .
    Російська мова як мова агресора примусово навязувалася Українському народу а українська мова заборонялася різноманітним. указами та циркулярами імператорів та царів.
    Тому на сьогоднішній день ми маємо складну ситуацію і війну ж Російською Федерацією із за панування російської мови в Україні яка не є мовою корінного народу України.

    Виходячи з вище наведеними фактами і уникнення в подальшому конфліктів на підгрунті панування в Україні російської мови .

    Вимагаємо вилучити із ст.10 абзац другий Конституції України термін "РОСІЙСЬКОЇ" та залишити:

    "В Україні гарантується вільний розвиток використання і захист інших мов національних меншин".

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • КОРРУПЦИИ НЕТ - проводить ежегодную проверку государственных чиновников и судей на детекторе лжи и разрешить провокацию взятки

    Підписів 124

    Днів залишилось 15

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    14 серпня, 2020
    14 листопада, 2020
    15
    124 (з них за 7 днів: 6)

    Для искоренения коррупции в Украине необходимо проводить ежегодную проверку государственных чиновников и судей на детекторе лжи и разрешить провокацию взятки, а не плодить многочисленные и затратные антикоррупционные органы.

    В связи с вышеизложенным, ПРОШУ народных депутатов Украины:

    1.ОБЕСПЕЧИТЬ ежегодную проверку государственных чиновников и судей на детекторе лжи на предмет коррупции;

    2.РАЗРАБОТАТЬ и ПОДАТЬ в Верховную Раду Украины законопроект "О применении провокации взятки с целью искоренения коррупции на Украине"

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Знизити бар'єр для спеціалізованих петицій до 3000 підписів.

    Підписів 38

    Днів залишилось 59

    Рудницький Павло
    Оприлюднена
    28 вересня, 2020
    28 грудня, 2020
    59
    38 (з них за 7 днів: 6)

    На даний момент прохідний бар'єр для розгляду петиції становить 25 тисяч підписів. Це серйозна перешкода для народовладдя України. Вимагаємо знизити бар'єр до 3 тисяч підписів як в Польщі, де майже однакова кількість населення.
    25 тисяч - це перешкода, об яку розбилися чимало ініціатив. Народ роздріблений, у нас багато професій, поглядів, віросповідань, але в одному ми єдині - ми народ України, і ми є влада!
    Зниження бар'єру має стосуватись тих петицій що оприлюднені на даний момент, йде збір підписів, та тих що будуть публікуватись надалі.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Скасувати перехід на літній час

    Підписів 6

    Днів залишилось 88

    Бабенко Роман
    Оприлюднена
    26 жовтня, 2020
    26 січня, 2021
    88
    6 (з них за 7 днів: 6)

    Залишити натуральний астрономічний час для України UTC+2, якій є дійсно територіально-географічним часом для України.
    Встановіти пам'ятний знак на шляховій естакаді Е40 с.Березівка (Макарівський район)
    Географічні координати 50°25′45″ пн. ш. 30°00′00″ сх. д.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Забезпечення населення держави невідкладною та екстреною догоспітальною допомогою.Служба екстреної (швидкої) медичної допомоги України

    Підписів 12

    Днів залишилось 56

    Чорноморець Дмитро Володимирович
    Оприлюднена
    25 вересня, 2020
    25 грудня, 2020
    56
    12 (з них за 7 днів: 5)

    Забезпечити всі пункти служби екстреної (швидкої) медичної допомоги України у всіх населених пунктах , повноприводними автомобілями, для забезпечення населення держави невідкладною та екстреною догоспітальною допомогою при різних ситуаціях, які можуть загрожувати здоров'ю або життю людини в зимовий період,також де є ускладнене дорожнє покриття.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Посилити кримінальну відповідальність за зґвалтування,також за вбивство зі зґвалтуванням чи нанесення важких тілесних ушкоджень зі згвалтуванням до примусової кастрації та довічного ув'язнення.

    Підписів 142

    Днів залишилось 6

    нагаранська оксана василивна
    Оприлюднена
    05 серпня, 2020
    05 листопада, 2020
    6
    142 (з них за 7 днів: 4)

    Держава зобов'язана визнати зґвалтування особливо важким злочином що спричиняє непоправної шкоди особистості а в свою чергу здоров'ю всієї нації.Згвалтовані особистості зазнають психоемоційної трансформації яка позбавляє людину можливості відчувати себе у безпеці і бути щасливою.А це ускладнює народження та вирощування здорового і щасливого наступного покоління.Тим самим породжуючи замкнуте коло насилля у нашому суспільстві.Держава повинна створити нетерпимість до сексуальних злочинів і не повинна бути толерантною і пасивною до них.В першу чергу держава повинна захищати право законослухняних громадян на недоторканність тіла та особистості. Масштаби сексуальних злочинів у нашій країні жаливи і на багато більше офіційної статистики.Гвалтівники не повинні мати рівні права зі своєю жертвою,тобто право на повноцінне життя,тому що він позбавив свою жертву такого права.Тільки жорстоке і невідворотне покарання здатне змінити наше суспільство та є справжнім гуманним актом по відношенню до майбутніх поколінь.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Запровадження смертної кари за корупційні злочини державних посадовців всіх рівней!

    Підписів 64

    Днів залишилось 64

    Урбанський олександр
    Оприлюднена
    02 жовтня, 2020
    02 січня, 2021
    64
    64 (з них за 7 днів: 4)

    Запровадити Закон про Смертну кару для Державних посадовців Всіх рівней за створення та участь у корупційних схемах, отримання хабарів у розмірі від 5 мінімальних зарплат, а також відмову від співпраці з Державними та Міжнародними слідчими органами, надання повної інформаціі про обсяг заподіянних збитків та всіх осіб причетних до злочину.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Збільшення відповідальності за нанесення екологічних збитків

    Підписів 48

    Днів залишилось 52

    Глазков Денис Володимирович
    Оприлюднена
    21 вересня, 2020
    21 грудня, 2020
    52
    48 (з них за 7 днів: 4)

    Верховна Рада прийняла в першому читанні законопроект 3526, який, крім усього іншого, збільшує штрафи за недопуск посадових осіб, які здійснюють державний контроль у сфері охорони навколишнього середовища, до 300 неоподатковуваних мінімумів.

    300 мінімумів = 5100 грн. = Смішна сума для будь-якого підприємства.

    Я прошу підтримати правку до другого читання, подану народним депутатом Сергієм Штепой, яка збільшує розмір штрафів до 30000-60000 неоподатковуваних мінімумів .У статті 188п5
    у абзаці другому частини першої слова «від дев’яти до п’ятнадцяти» замінити словами «п’ятдесяти до ста», а слова «від п’ятнадцяти до сорока п’яти» замінити словами «від ста до двохсот»;

    доповнити частиною другою такого змісту: «Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, -
    тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб – від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».

    Штрафи за недопуск екологічних інспекторів повинні бути мільйонними, і у нас з'явився шанс цього добитися!

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Про внесення змін до ст. 12 ЗУ "Про державну допомогу сімям з дітьми", саме збільшити допомогу при народженні першої, другої та наступних дійтей.

    Підписів 53

    Днів залишилось 22

    Компанець Анастасія Олегівна
    Оприлюднена
    21 серпня, 2020
    21 листопада, 2020
    22
    53 (з них за 7 днів: 3)

    Про внесення змін до ст. 12 ЗУ "Про державну допомогу сімям з дітьми", саме збільшити допомогу при народженні першої, другої та наступних дійтей.
    Станом на 2020 рік в Україні діє норма Закону 2015 року згідно з якою:
    Допомога при народженні дитини призначається у розмірі 41280 гривень. Виплата допомоги здійснюється одноразово у сумі 10320 гривень, решта суми допомоги виплачується протягом наступних 36 місяців рівними частинами у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
    При цьому до 2015 року розрахунок допомоги було прив'язано до прожиткового мінімуму, а саме на першу дитину 30 кратного прожиткого мінімуму, на другу - 60 кратного прожиткового мінімуму, на третю та наступних дітей 120 -кратного прожиткового мінімуму.
    Станом на 01.01.2020 року прожитковий мінімум на дитину до 6 років складає 1779 ргн.
    Тобто, застосовуючи розрахунок
    на першу дитину 1779 грн* 30 кратність = 53370 грн.
    на другу дитину 1779 грн. * 60 кратність = 106740 грн.
    Тобто, чинний Закон погіршив права громадян при народженні дитини.

    В Україні повинна діяти система для покращення соціального забезпечення громадян та інших осіб, а не навпаки погіршення.

    У звязку із цим пропоную збільшити допомогу при народженні дитини встановивши на першу дитину 100000 грн., на другу дитину 150000 грн., на третю та подальших дітей 200000 грн. для належного розвитку, догляду за дитиною, адже нині ціни на товари та послуги по дрогляду за дітьми (зокрема, при народженні) космічні. Держава ж в свою чергу повинна поліпшувати соціальні умови за для збільшення населення України.
    При цьому залишити пункт згідно із яким при народженні одноразово виплатити 25% допомоги на дитину, та залишок надалі розділити та виплачувати впродовж наступних 36 місяців рівними частинами у порядку, встановленому КМУ.

    СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Референдум - як основний засіб впливу народу України в керівництві державою.

    Підписів 27

    Днів залишилось 46

    Бантус Роман Володимирович
    Оприлюднена
    15 вересня, 2020
    15 грудня, 2020
    46
    27 (з них за 7 днів: 3)

    Закріпити в конституції України поняття референдум - як основний із методів впливу в керуванні державою. Тобто референдум повинен мати не рекомендаційний характер для депутатів, а має були одним із основних законів - тобто депутати повинні в обов'язковому порядку голосувати та закріпляти в законопроектах питання, які набрали найбільшу кількість голосів при референдумах. Референдум має визначати ключові питання в державі: політика, податки, армія, медицина, міжнародні відносини та інші ключові питання в державі. Народ України, а саме громадяни є джерелом управляння, тобто є держава! А державні службовці, (президент, депутати, міністри і т.д.) які є теж держава, але є на службі в народу України - повинні чітко та беззаперечно виконувати та закріпляти в законодавстві проголосовані на референдумі питання. Так хоче більшість - так має бути! Референдум - раз на рік по ключових питаннях, в інших ситуаціях - в залежності від важливості.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН