ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Прошу (Вимагаю) НЕ розглядати законопроект #2681 як такий, що порушує та обмежує права профспілок в Україні

    Підписів 1156

    Днів залишилось 76

    Авраменко Маргарита Олексіївна
    Оприлюднена
    12 травня, 2020
    12 серпня, 2020
    76
    1156 (з них за 7 днів: 725)

    Прошу (Вимагаю) НЕ розглядати законопроект #2681 як такий, що порушує та обмежує права профспілок в Україні

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Зняти з розгляду проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо удосконалення законодавства у сфері мисливського господарства та полювання, а також боротьби з браконьєрством)»

    Підписів 795

    Днів залишилось 63

    Панчук Максим Миколайович
    Оприлюднена
    30 квітня, 2020
    30 липня, 2020
    63
    795 (з них за 7 днів: 120)

    У зв'язку з хвилюванням громадян України які люблять тварин та на моє оціночне судження цей законопроект є жорстоким стосовно різних тварин а також дуже засмучує що в ньому фігуруть бродячі собаки та коти тому прошу від всіх громадян які підписали цю петицію:

    1. Зняти з розгляду проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо удосконалення законодавства у сфері мисливського господарства та полювання, а також боротьби з браконьєрством)» (реєстр. № 3200-1 від 17.03.2020 року), поданий народним депутатом України Литвиненко С.А. та іншими народними депутатами України.

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • ОБМЕЖИТИ РОЗМІР ОПЛАТИ ПРАЦІ ПРЕЗИДЕНТА, ДЕПУТАТІВ, ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ, ТОП-ЧИНОВНИКІВ, КЕРІВНИКІВ ТА КЕРІВНОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНИХ ПІДПРИЄМСТВ ТА УСТАНОВ УКРАЇНИ ДЕСЯТЬТЮ ПРОЖИТКОВИМИ МІНІМУМАМИ ДЛЯ ПРАЦЕЗДАТНОГО НАСЕЛЕННЯ (2102 Х 10 = 21020 грн) ВРАХОВУЮЧИ ПРЕМІЇ, ДОПЛАТИ ТА НАДБАВКИ А ВИВІЛЬНЕНІ КОШТИ СПРЯМУВАТИ НА ФІНАНСУВАННЯ ЗАХОДІВ З ПОДОЛАННЯ ПАНДЕМІЇ, СПРИЧИНЕНОЮ КОРОНАВІРУСОМ В УКРАЇНІ.

    Підписів 241

    Днів залишилось 33

    Падалко Олексій Володимирович
    Оприлюднена
    30 березня, 2020
    30 червня, 2020
    33
    241 (з них за 7 днів: 38)

    В той час, коли медичні працівники за мізерну зарплатню щоденно ризикують своїм життям, в той час, коли мільйони українців залишилися без роботи та джерел існування, в той час, коли обмежена діяльність бізнесу, а бізнесмени виділяють благодійну допомогу на підтримку медичної галузі, закуповують медичне обладнання та засоби медичного призначення топ-чиновники в Україні продовжують отримувати захмарні зарплати. В ситуації, що склалася, еліта нації не може залишатися осторонь від викликів сьогодення.
    Тому пропоную, ОБМЕЖИТИ РОЗМІР ОПЛАТИ ПРАЦІ ПРЕЗИДЕНТА, ДЕПУТАТІВ, ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ, ТОП-ЧИНОВНИКІВ, КЕРІВНИКІВ ТА КЕРІВНОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНИХ ПІДПРИЄМСТВ ТА УСТАНОВ УКРАЇНИ ДЕСЯТЬТЮ ПРОЖИТКОВИМИ МІНІМУМАМИ ДЛЯ ПРАЦЕЗДАТНОГО НАСЕЛЕННЯ (2102 Х 10 = 21020 грн) ВРАХОВУЮЧИ ПРЕМІЇ, ДОПЛАТИ ТА НАДБАВКИ А ВИВІЛЬНЕНІ КОШТИ СПРЯМУВАТИ НА ФІНАНСУВАННЯ ЗАХОДІВ З ПОДОЛАННЯ ПАНДЕМІЇ СПРИЧИНЕНОЮ КОРОНАВІРУСОМ В УКРАЇНІ.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Оброблення аграріями полів хімікатами небезпечними для бджільництва

    Підписів 421

    Днів залишилось 60

    Соколовий Ростислав Віталійович
    Оприлюднена
    27 квітня, 2020
    27 липня, 2020
    60
    421 (з них за 7 днів: 36)

    В інтернеті можна побачити багато відео де через дії аграріїв приносять велику шкоду бджільництву, а бджільництво в свою чергу навпаки допомагає аграріям із запиленням тих посад що дає більший урожай.

    Цей час і так є складний для бджіл(зміна клімату, часті посухи і так далі) і ще й потрави взагалі можуть винищити цих комах, які вкладають великі кошти в економіку нашої країни за рахунок експорту меду.

    У західних країнах цей вид діяльності захищений на державному рівні, у нашій країні також це потрібно зробити, для нормального існування пасік.

    Що потрібно пасічникам - щоб їх попереджували за 1-2 до оброблення врожаїв, використання хімікатів які не шкодять навколишньому середовищу і дозволені державою, в разі загибелі бджіл від аграрної діяльності виплата пасічникам повної суми завданого ущербу.

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Заборонити проведення полювання в присутності дітей до 18 років

    Підписів 63

    Днів залишилось 77

    Нижник Альона Сергіївна
    Оприлюднена
    13 травня, 2020
    13 серпня, 2020
    77
    63 (з них за 7 днів: 36)

    Полювання є небезпечним, під час нього трапляються травми та смертельні випадки. Психологи та терапевти підкреслюють згубний вплив полювання на психіку дітей. Однак батьки нерідко тягнуть дітей на полювання.
    У зв'язку з цим виникає закономірне питання про необхідність захисту дітей, їх психіки від розтлінного впливу полювання.
    Зараз згідно чинного законодавства (Закон України «Про захист тварин від жорстокого поводження») заборонена пропаганда мисливства в системі дошкільної, загальної середньої, професійно-технічної і вищої освіти. При цьому нелогічною залишається відсутність заборони на проведення полювання в присутності дітей.
    Зважаючи на вищевикладене просимо народних депутатів України розробити законопроект, яким забороняється проведення полювання в присутності дітей до 18 років.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Повернути Україні жовто - блакитний прапор для розквіту і процвітання Нашої Держави!

    Підписів 43

    Днів залишилось 78

    Прокопенко Олена Миколаївна
    Оприлюднена
    14 травня, 2020
    14 серпня, 2020
    78
    43 (з них за 7 днів: 35)

    Життя в умовах карантину змусило кожну людину усвідомити, що людина лише витвір Природи.
    Ми - гості на Землі, а не її господарі.
    Гармонійний розвиток людини (держави) прямопропорційно залежить від гармонійних відносин з Природою.
    Впродовж 29 років Незалежності не вщухають суперечки щодо порядку кольорів на Головному Полотні нашої Держави.

    Закликаю кожного громадянина на хвилинку викинути з голови всю інформацію за і проти розташування кольорів на прапорі.

    Уявіть собі, що саме від Вашого інтуїтивного рішення залежить подальша доля всієї України.
    Інтуїтивно, яке розташування: синьо-жовте, чи жовто-синє - приємніше для очей, душі, Природніше, дає енергію???


    Сонячно-блакитний – це прапор Природного порядку: Сонце над Водою, які разом дають Життя.
    Якщо ж його перевернути, то Вода гасить Вогонь, тому справи йдуть «як мокре горить».
    29 років показали, що перевернутий – синьо-жовтий – це прапор деградації, роззброєння, вимирання, втрати територій, поразки. Протиприродність такого прапора очевидна.
    З сакральної точки зору, жовтий колір означає активне, творче, сонячно-вогняне, духовно-божественне начало, в той час як блакитний – пасивне, вологе, консервативне, меркантильне, яке потребує активізації та одухотворення.
    Зображення на прапорі синього над жовтим свідчить, що нація визнає панування пасивного над активним, консервативного над творчим, матеріального над божественним. Це світогляд суперечить природному стану Всесвіту і є руйнівним для його носія. Під таким прапором державу запрограмовано не на розвиток, а на занепад.
    Іноземці інтуїтивно зображують український прапор жовтим догори, бо так природно. Врешті-решт, запаліть свічку чи сірника і погляньте на полум’я: жовте вгорі, блакитне внизу.

    Зараз, кажуть, не час змінювати національні символи. Але, якщо ми хочемо Перемоги, Справедливості і Добробуту, ми просто зобов'язані це зробити.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Заборона засмічення річок України. Штраф 20 000 грн.

    Підписів 418

    Днів залишилось 48

    Федина Мирослава Богданівна
    Оприлюднена
    15 квітня, 2020
    15 липня, 2020
    48
    418 (з них за 7 днів: 31)

    Шановні депутати!
    Враховуючи нинішню екологічну ситуацію, просимо серйозно поставитись до забруднення річок. Справа дуже серйозна. Українські річки забиті шлаком, пластиком, харчовими відходами, а сміття почало осідати в болоті під водою. Багатьом людям байдуже, що буде з людством у майбутньому, тому просимо Вас вплинути на цю ситуацію. Споконвіку річки були найбільшим джерелом прісної води для наших пращурів. Те, що ми зараз видобуваємо воду з джерел і свердловин, ще не означає, що ми маємо право засмічувати річки.
    Сьогодні річка пахне брудом і гниллю. Тут можна знайти все, починаючи від пластику закінчуючи відходами домашніх тварин, які померли. Уявіть ці змішані запахи і скажіть чи хотіли б Ви щоб так пахла Ваша вода?
    Світові пожежі і катаклізми, які ми зараз спостерігаємо, спричинені викидами в атмосферу великої купи сміття. Засмічення річок і водойм також рано чи пізно спричинить природні катаклізми.
    Закликаю усіх людей не викидати сміття у річки! Подумайте про життя своїх дітей та онуків! Природа нам натякає, щоб ми зупинилися і подумали над нашою поведінкою. Давайте не будемо загарбниками.
    Природа сильніша за нас! І саме зараз ми маємо наглядний приклад, як вона легко може нас усіх знищити. Задумайтеся!

    Пропоную запровадити штрафи за викид сміття у річки у розмірі 20 000 грн. Сподіваюсь це зупинить еколологічну катастрофу, яка назріває вже роками.

    13.04.2020 р.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • ЗАБОРОНИТИ ПРОДАЖ Землі, яка є власністю ВСЬОГО Українського народу і тому НЕ МОЖЕ БУТИ об'єктом продажу ОКРЕМОГО громадянина чи юридичної особи

    Підписів 109

    Днів залишилось 69

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    04 травня, 2020
    04 серпня, 2020
    69
    109 (з них за 7 днів: 29)

    Статтею 13 Конституції України встановлено, що:
    - Земля ... є об'єктами права ВЛАСНОСТІ Українського народу;
    - Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування В МЕЖАХ, визначених цією Конституцією.
    - Кожний громадянин має право КОРИСТУВАТИСЯ природними об'єктами права власності народу відповідно до закону.

    Тобто Землю є об'єктом права ВЛАСНОСТІ ВСЬОГО Українського народу, а не окремого громадянина чи юридичної особи, тому окремий громадянин чи юридична особа НЕ МАЄ ПРАВА ПРОДАВАТИ Землю, а може лише КОРИСТУВАТИСЯ ею, згідно до закону.

    В зв'язку з вищенаведеним, ВИМАГАЮ від народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ СКАСУВАННЯ законопроекту про ринок Землі в Україні (законопроєкт 2178-10), тому що він НЕ ВІДПОВІДАЄ Конституції України, порушує конституційні права і свободи громадян України, ліквідує основу нашої держави, її державність, незалежність і суверенітет, змінює конституційний лад в Україні;

    2.ПРИЙНЯТИ закон України про ринкові умови КОРИСТУВАННЯ Землею в Україні , який не дає право Продавати Землю в Україні, а надає право громадянам и юридичним особам користуватися Землею на відповідних Закону ринкових умовах але при цьому не буде порушуватися Конституція України, конституційні права і свободи громадян України і Земля залишиться об'єктом права власності Українського народу, що встановлюває стаття 13 Конституції України;

    3.ПРОВЕСТИ аудит та інвентаризацію сільгоспземель до запровадження закону України про ринкові умови КОРИСТУВАННЯ Землею в Україні;

    4.ПОВЕРНУТИ Державі незаконно отриману Землю;

    5.ПРИТЯГНУТИ винних в порушенні земельного законодавства до відповідальності, встановленої законом

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про зниження вартості навчання у вищих учбових закладах за час пандемії коронавірусу.

    Підписів 121

    Днів залишилось 79

    Вербицький Вадим Володимирович
    Оприлюднена
    15 травня, 2020
    15 серпня, 2020
    79
    121 (з них за 7 днів: 22)

    Прошу зменшити на 50% вартість за навчання (або повернути частину виплат) у ВУЗах на період пандемії коронавірусу, та до кінця навчального року у зв'язку з тим, що студенти вимушені перейти на дистанційне навчання, яке тягне за собою наступні наслідки:
    1) Навчальний процес не відповідає денній формі навчання, але видається у повному обсязі та за повну сплату;
    2) Зниження витрат ВУЗів на комунальні послуги, у зв'язку з відсутністю студентів в них;
    3) Відсутність можливості слачувати навчання вчасно, через втрату роботи під час пандемії.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Позбавлення Народного депутата України Миколи Тищенка мандату.

    Підписів 317

    Днів залишилось 62

    Лозанський Олександр
    Оприлюднена
    29 квітня, 2020
    29 липня, 2020
    62
    317 (з них за 7 днів: 17)

    Прошу позбавити Народного депутата України Миколи Тищенка мандату, оскільки той:
    1. Дискредитує своєю девіантною поведінкою Верховну Раду України та знижує авторитет України як держави.
    2. Публічно виражав неповагу до України як держави, що виражалося у порівнянні України з "гумовою лялькою".
    3. Публічно виражав неповагу до Трагедії на ЧАЕС, що виражалося у вживанні словосполучень "велике свято" відносно трагедії на Чорнобильській атомній електростанції.
    4. Порушував карантин, що виражалися у роботі ресторану "Велюр" (що належить пану Тищенку) у режимі "відвідування".
    5. Не виправдав очікувань мешканців виборчого 219 округу міста Києва, на якому був обраний.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • 1.0% Врачам! Военный сбор, который был введен в Украине с августа 2014 года, его ставка составляет 1,5% доходов, подлежащих налогообложению. Плательщиками военного сбора являются физические лица - резиденты и нерезиденты, получающие доходы в Украине. Предлагаю отменить! Временно ввести 1% процент, на развитие медицины!

    Підписів 94

    Днів залишилось 69

    Дорошенко Юрий Владимирович
    Оприлюднена
    04 травня, 2020
    04 серпня, 2020
    69
    94 (з них за 7 днів: 11)

    Предлагаю, отменить военный сбор, который был введен в Украине с августа 2014 года, его ставка составляет 1,5% доходов, подлежащих налогообложению. Плательщиками военного сбора являются физические лица - резиденты и нерезиденты, получающие доходы в Украине.
    Предлагаю, временно 1% перечислять на развитие медицыны, а так же на выплату бонусов и доплат медикам!

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Щорічна індексація та перерахунок пенсій

    Підписів 69

    Днів залишилось 16

    Мельникова Тетяна Павлівна
    Оприлюднена
    13 березня, 2020
    13 червня, 2020
    16
    69 (з них за 7 днів: 9)

    Викласти статтю 42 ЗАКОНУ УКРАЇНИ
    Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування
    у наступній редакції:

    Стаття 42. Індексація та перерахунок пенсій
    2. Для забезпечення індексації пенсії щороку, з 1 березня, проводиться перерахунок раніше призначених пенсій шляхом збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, та який враховується для обчислення пенсії.
    Показник середньої заробітної плати (доходу) в Україні, який застосовується для обчислення пенсії, щороку збільшується на коефіцієнт, що відповідає 50 відсоткам показника зростання споживчих цін за попередній рік та 50 відсоткам показника зростання середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, за три календарні роки, що передують року, в якому проводиться збільшення, порівняно з трьома календарними роками, що передували року, який є попереднім щодо року, в якому проводиться збільшення.
    У разі відсутності дефіциту коштів Пенсійного фонду для фінансування виплати пенсій у солідарній системі розмір щорічного збільшення показника середньої заробітної плати (доходу) в Україні, який застосовується для обчислення пенсії, передбачений абзацом другим цієї частини, може бути збільшений, але не повинен перевищувати 100 відсотків показника зростання середньої заробітної плати (доходу) в Україні, з якої сплачено страхові внески, за три календарні роки, що передують року, в якому проводиться збільшення, порівняно з трьома календарними роками, що передували року, який є попереднім щодо року, в якому проводиться збільшення.
    Розмір та порядок такого збільшення визначаються у межах бюджету Пенсійного фонду за рішенням Кабінету Міністрів України з урахуванням мінімального розміру збільшення, визначеного абзацом другим цієї частини.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Запровадження кримінальної відповідальності та суттєве збільшення штрафів за паління трави та сміття!!!

    Підписів 123

    Днів залишилось 42

    Кривошея Геннадій Григорович
    Оприлюднена
    09 квітня, 2020
    09 липня, 2020
    42
    123 (з них за 7 днів: 8)

    Шановні українці, УКРАЇНА горить!!!

    Відповідно до оприлюдненої інформації ДСНС від 08 квітня 2020 року, лише за минулу добу в Україні офіційно зареєстрований 541 випадок загорянь на відкритих територіях та у природних екосистемах! Вогонь покрив 703 гектари землі.
    З початку року по всій країні зафіксовано більше 15 тисяч загорянь та знищено майже 18 тисяч гектарів екосистем (лісів, лугів, степів тощо)
    В переважній більшості випадків, причиною таких пожеж є недбале ставлення ЛЮДИНИ, яка підпалює суху траву, розводить багаття в забороненому місці і т.п.
    Прикро розуміти, але на сьогоднішній день адміністративної відповідальності не достатньо для того, щоб правоохоронні органи могли жорстко реагувати і притягувати до відповідальності паліїв.

    В зв'язку, з цим пропоную профільному комітету ВРУ терміново підготувати зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, в яких передбачити збільшення мінімального розміру штрафу за підпал трави та незаконного паління сміття як в межах населених пунктів, так і за їх межами та встановити мінімальні штрафи у розмірі від ТРЬОХ ТИСЯЧ до СТА ТИСЯЧ неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а також розглянути можливість притягнення до КРИМІНАЛЬНОЇ відповідальності особи за повторне вчинення нею таких протиправних дій.

    Прошу підтримати!

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Зміни до закону України про Національну поліцію України про відповідальність за незаконні дії поліцейського

    Підписів 41

    Днів залишилось 46

    Пітлик Володимир Петрович
    Оприлюднена
    13 квітня, 2020
    13 липня, 2020
    46
    41 (з них за 7 днів: 6)

    Зміни до Закону України Про Національну поліцію
    Внести зміни, доповнити Закон України про Національну поліцію України II Розділ Принципи діяльності поліції. Статтю 8 Законність. Пунктом № 4 та пунктом № 5

    Пункт № 4 Відповідальність
    Якщо поліцейський приймає міри до громадянина чи виконує накази, розпорядження, вказівки які суперечать Конституції України та іншим законам України які захищають права людини, то такий поліцейський повинен притягнутися до відповідальності та понести покарання згідно Кримінального Кодексу України, Адміністративного Кодексу України та Закону України про Дисциплінарний статуту Національної поліції України.

    Пункт № 5 Виконання наказу, вимоги, вказівки, прохання.
    Дозволяється громадянину не виконувати накази, вимоги, вказівки, прохання поліцейського якщо вони суперечать Конституції України та іншим Законам України.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Підтримка матерів з дітьми (сімей з дітьми) першочергово і на весь період декретної відпустки мінімум (від початку вагітності до досягнення дитиною 3 - 7 або 18 років) в достатньому рівні для винаймання/купівлі житла, і придбання інших товарів та послуг, які можуть знадобитися.

    Підписів 34

    Днів залишилось 6

    Рубан Ольга Володимирівна
    Оприлюднена
    02 березня, 2020
    02 червня, 2020
    6
    34 (з них за 7 днів: 6)

    Також підтримка матерів з дітьми першочергово і на весь період декретної відпустки мінімум (від початку вагітності до досягнення дитиною 3 - 7 або 18 років) в достатньому рівні для винаймання/купівлі житла, і придбання інших товарів та послуг, які можуть знадобитися. Для відсутності необхідності постійних звернень за допомогою і комфортного материнства призначення одразу на весь обсяг декрету, як і материнський капітал, але більшого розміру.
    Матері самостійно за бажанням і наявності умов (часу та інших ресурсів) знайдуть собі роботу. Зазвичай можливість і достатньо вільного часу для роботи виникає ближче до шкільного віку дитини.
    Така дія вирішить питання з дитячими будинками. Краще інвестувати для рідної дитині матері, щоб запобігти потраплянню туди дітей. Дитячі будинки всеодно спонсують до виповнення дитині 18 років, можливо таке саме спонсорство зробити для матерів. Таким чином більшість дітей зростатимуть в власних родинах, незалежно від наявності і підтримки 2 з батьків чи родичів.
    Кредитування для таких категорій обмежене.
    Сучасний розмір допомог не дозволяє придбати житло і в деяких випадках навіть винаймати.
    Вирішення цього питання підвищить рівень життя цієї категорії населення і таким чином відбуваються інвестиції в якість життя, рівня щастя виховання і розвитку майбутніх дорослих громадян, які будуть впливати на сфери життя Країни і Світу.
    За дослідженнями виявлено, що в більшості випадків краще діти зростають в власних родинах.
    За власними спостереженнями виявлено, що забезпечення для родин з дітьми потрібне в більшому розмірі ніж іншим категоріям громадян.
    Гарною інвестиції в рівень життя і розвитку громадян в Державі буде підтримка матерів для змоги одразу на найкращому рівні забезпечувати життя з дитиною і її розвиток.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Остановить начисление процентов по кредитам на время карантина банками, кредитными организациями и ломбардами

    Підписів 21

    Днів залишилось 39

    Дубіненко Петро
    Оприлюднена
    06 квітня, 2020
    06 липня, 2020
    39
    21 (з них за 7 днів: 6)

    Прошу на время Чрезвычайной ситуации связанной с распространением вируса COVID-19 и условиями карантина , остановить начисление не только штрафов и просрочек и пени по не выплаченным вовремя процентам по потребительским кредитам , но и самих процентов , как это делается в цивилизованных странах и обществах, т.к. для того чтобы их платить вовремя , нужно чтобы экономика работала бесперебойно 365 дней в году и 24 часа в сутки и не ставились препятствия для возможности работать и зарабатывать на жизнь . Пока только начисление % финансовыми организациями работает бесперебойно, а все остальное лишено всякой Человечности. Возможности зарабатывать - нет , зато проценты плати ответственно и вовремя. А если не платишь , то пойдут проценты на начисленные проценты на тело кредита. Остановите этот Безумный Цинизм .

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Замінити безкоштовний проїзд пенсіонерам і пільговикам на адресну фінансову допомогу.

    Підписів 7

    Днів залишилось 84

    Костюк Володимир Миколайович
    Оприлюднена
    20 травня, 2020
    20 серпня, 2020
    84
    7 (з них за 7 днів: 6)

    Замінити безкоштовний проїзд пенсіонерам і пільговикам на адресну фінансову допомогу. Якщо цим категоріям покладена така пільга, то на її фінансування з бюджету виділяються певні суми на кожного перевезеного, але ніхто не знає скільки на кого виділяється і як розподіляється по територіях і по підприємствам перевізникам, а від цього виникає неучтёнка при визначенні і корупція при розподілі. На цю суму пенсіонери та пільговики, ті хто не їздять і не користується пільгою, зможуть купити собі необхідне. У транспорті стане вільніше, тому що не будуть безкоштовно кататися. Розподіл фінансування по людям, а не за пільгами і по поїздкам, дасть надбавку громадянам які потребують цієї фінансової допомоги і позбавлять країну від корупції, а чиновників від можливості перерозподілу.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Про відновлення права виходу на пенсію за вислугу років деяким категоріям працівників залізничного транспорту

    Підписів 293

    Днів залишилось 8

    Шамрицька Наталія Анатоліївна
    Оприлюднена
    05 березня, 2020
    05 червня, 2020
    8
    293 (з них за 7 днів: 5)

    Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» від 03.10.2017 р. скасуввв право виходу на пенсію залізничникам, які виконують роботи , що призводять до втрати професійної придатності раніше до настання пенсії за віком. Таке право втратили, в тому числі, і помислові залізничники : машиністи тепловозів і електровозів та іх помічники. , які за Постановами Кабінету Міністрів України N 461 від 24.05.2016 зі змінами , внесеними Постановами N 479 від 04.07. 2017р. N708 від 14.08.2019р., відсутні в у Списках N 1 та 2 професій, які мають права на пенсію за віком на пільгових умовах за результатами атестації робочих місць за умовами праці ( крім машиністів електровозів). Висловлюю свою категоричну позицію проти незаконного та необґрунтованого виключення норм щодо призначення пенсій за вислугою років залізничникам та вимагаю іх повернути , для чого розглянути в Верховній Раді відповідний законопроект, яким внести зміни до частини четвертої статті 114 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» щодо відновлення права на пенсійне забезпечення за вислугу рокіа робітників локомотивних бригад і окремих категорій працівників, які безпосередньо здійснюють організацію перевезень і забезпечують безпеку руху на залізничному транспорті та метрополітені.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Підвищити розмір прожиткового мінімуму пропорційно до зростання цін на ринку; встановити автоматичне відсоткове підвищення відповідно до коливань цін, для унеможливлення обідніння населення і підтримування гарного рівня життя. Зміни лише в сторону підвищення і покращення.

    Підписів 62

    Днів залишилось 6

    Рубан Ольга Володимирівна
    Оприлюднена
    02 березня, 2020
    02 червня, 2020
    6
    62 (з них за 7 днів: 5)

    Підвищити розмір прожиткового мінімуму пропорційно до зростання цін на ринку; встановити автоматичне відсоткове підвищення відповідно до коливань цін, для унеможливлення обідніння населення. Зміни лише в сторону підвищення і покращення.
    Таким чином всі соціальні виплати, зарплати, пенсії (які встановлюються відповідно до розміру прожиткового мінімуму) будуть підтримані на рівні гарного життя і не менше, при будь-якому коливанні цін на товари. (Зараз зростання зарплат, пенсій, державних соціальних допомог не встигає за реальними необхідним мінімумом і підвищенням цін; ціни ростуть в декілька разів швидше ніж прибутки, через що населення може купити менше товарів хоча цифри прибутків збільшуються)
    Для цього потрібно встановити перелік товарів і послуг, орієнтовний розмір коштів для купівлі таких і пропорційне зростання разом зі зростанням цін на товари та послуги.
    Для підтримання нормального рівня життя населення (при капіталістичній системі, де житло більше не видають а купують, будують чи винаймають за власний рахунок) до прожиткового мінімуму повинні бути включені такі товари та послуги:
    Купівля, винаймання житла (з розміру однієї виплати), авто, будь-якої техніки (побутової чи іншої), меблів, товарів для побуту, одягу, побутової хімії, їжі, лікування, навчання, поїздок, відпочинку, розваг, проектних чи наукових досліджень, творчості; початку бізнесу і виробництва винаходу чи іншого продукту; інші товари і послуги, що можуть знадобитися, але не менше перерахованих.
    Також для правильної роботи системи ціни повинні відповідати реальним ринковим.
    Ціль - нормальний рівень життя населення. Добре, краще і найкраще. Взагалі можливо встановити відразу найкраще.
    Попередні встановлення відбувалися за критерієм підтримки життєдіяльності, а зараз можливо встановити рівень для повноцінно гарного життя.
    Така дія повністю вирішує проблеми з житлом і іншими ресурсами і підіймає загальний рівень життя суспільства. Від чого потім в громадян з'являється можливість для інших дій (отримання нормальної роботи, досягнень, зміни діяльності, перекваліфікації).
    Сьогоднішній середній рівень доходів не дозволяє купити житло одразу і є недостатнім для швидкого накопичення. Такі ж речі як житло кожному потрібні одразу.
    Кредитування також не можливе для декотрих категорій громадян.
    Житлові фонди від держави, що існували раніше чи не в повному обсязі забезпечують чи розформовані взагалі.
    Для правильної роботи сучасної системи, громадянину потрібно мати змогу все придбати самостійно і бажано одразу за розмір однієї заробітної плати (за місяць).
    Взагалі нормальним буде мати можливість кожному придбати за одну заробітну плату житло, авто чи інші послуги на які зараз багатьом треба накопичення. Тобто ціль: забезпечення всім одразу для гарного життя і успішної праці. Для цього розмір прожиткового мінімуму повинен бути достатнім для придбання таких послуг чи взагалі безлімітний бюджет і прибутки в усіх, щоб кожен самостійно встановив свій ліміт. Утворення нової економічної системи є найкращим рішенням.
    Курс валют правильний 1:1.
    Від можливості споживання кожного громадянина залежить прибуток і розвиток підприємств.
    Потрібне підвищення рівня платоспроможності ще для підтримки і розвитку бізнесу і інших організацій, що залежать від споживача і прибутку, який він приносить при отриманні улюбленого, чи необхідного товару.
    В сучасній моделі: чим краще рівень життя, забезпечення і можливостей споживача, тим краще може бути загальний рівень виробництва. Таким чином підвищиться якість послуг і можливості для розвитку бізнесу при підвищенні рівні забезпечення і розширенні можливостей споживачів. Автоматизовані системи виробництва дозволять завжди підтримати необхідний рівень товарів без необхідності працювати на виробництві людині.
    Через недостатній рівень споживання навіть потрібних громадянину товарів (через його власний рівень забезпечення) міг зменшитись обсяг виробництва, і навіть припинити роботу підприємство, яке доречі було потрібне багатьом споживачам. Залежало від власного бюджету фірми і її можливості підтримати власне функціонування зі зменшенням рівня прибутк від споживача.
    Також проблемою було потрібне очікування досягнення фінансових ресурсівч певного рівня чи кредитування для можливості впровадження нової технології, закупівлі нового обладнання і.д.
    Мати усі можливості в доступі і реалізовувати одразу проекти гарно для розвитку усіх сфер життя. Прибирання грошового обігу, впровадження безлімітних рахунків і бюджетів - найкраще рішення, що може призвести до мирного об'єднання у Держав Світу для ведення спільного господарства на планеті і вільного обміну ресурсами. Впровадження загальних законів для Співдружності прийнятних для людей усіх культур.
    Таким чином може бути вирішене багато питань стосовно миру у Світі і інших, що стосуються міжнародних відносин, політики, територій і доступності ресурсів; забезпечення людства, тварин, загальне дбайливе відношення до природи і навколишнього середовища; зі збереженням основних прав людини, приватної власності та інших найкращих принципів для мирного, здорового, забезпеченого, щасливаго життя і творчість, з врахуванням інтересів кожного інтересів кожного. З розрахунком під розвиток, динаміку і індивідуальність потреб і вподобань при основних загальних і об'єктивно гарних для життя кожного принципах з можливістю індивідуальних налаштувань гарної загальнолюдської моделі.
    Справжнім вирішенням питання достатнього обсягу лімітів для забезпечення усіх потреб буде встановлення загального максимального можливого рівня ліміту, чи прибирання усіх лімітів і перехід до нової економічної системи довершеного рівня з безлімітами, чи взагалі без грошового обігу (без необхідності плати, через наявність безлімітні в усіх і рівному розмірі грошового капіталу; розрахунок з безліміту на безліміт буде зайвою дією, якщо тільки для фіксації, хоча фіксацію(декларування, бугалтерію) можливо вести іншими методами)
    Потрібне забезпечення такого рівня життя з Бюджету. Для цього його обсяг повинен бути достатнім, чи безлімітним. Згодом після розширення прибутків відбувається загальний приріст і розвиток в усіх галузях. В сьогоднішній економічній системі, це впливає і на Бюджет - також відбувається розширення і зростання при покращенні загального рівня. Тобто при започаткуванні і врегулюванні Державою потім покращується рівень життя в усіх сферах. За принципом добре і ще краще. Більш довершено.
    В цьому випадку перший імпульс для покращення ситуації йде від Держави. (Шляхом реформування, встановлення нових лімітів чи взагалі нової економічної системи) Без цього не багато шляхів законними методами зробити приріст рівня прибутків і підвищення якості життя.
    Більшість громадян чесні і дотримуються норм права. Тому Закон повинен бути універсально гарним і добрим для усіх, розширювати можливості, робити життя краще.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Короновирус.

    Підписів 20

    Днів залишилось 35

    Сергей Кормич Александрович
    Оприлюднена
    01 квітня, 2020
    01 липня, 2020
    35
    20 (з них за 7 днів: 4)

    Буду писать на русском, мне так проще. Не хочу ломать или искажать родную речь. Дорогой Призидент, Дорогие депутаты, в это сложное время, перед лицом пандемии и истребления нации хочу потребовать от Вас решительности и понимания, большинство людей сейчас без средств существования, прошу Вас обеспечить каждого жителя нашей страны пособием на срок карантина из Ваших же цифр по средней зарплате по стране в 10 000 гривен на каждого жителя от 18-ти лет, чтобы каждому жителю нашей страны, не зависимо от статуса, возраста, национальности, пришла помощь хотя бы в в том,что пишут по усреднённый зарплате. Дальше будет хуже, это только начало. Предлагаю правительсву и Всем депутатам принять закон о выплате Всем живущим ещё в Украине платить от 10 000 гривен каждый месяц, на каждого жителя нашей страны, не зависимо от того, кто кем был, заморозить долги по ком.услугам и кредитам на время пандемии.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ