Підписів 8270
Днів залишилось 52
Викладена інформація в законопроекті державного бюджету України на 2025 рік щодо переведення рахунків суб’єктів господарювання, що надають медичні послуги, у Державне казначейство з банківських установ, ставить під загрозу реалізацію реформи системи охорони здоров’я України та відбере автономність надавачів медичних послуг і можливість вільно, відповідно до потреб закладу, розпоряджатися заробленими коштами.
Однією з істотних переваг реформи охорони здоров’я став перехід на роботу з банківськими установами, що позитивно вплинуло на швидкість проведення розрахунків з постачальниками та підрядниками, зменшило ризики виникнення заборгованості із виплати заробітної плати.
Робота з Державною казначейською службою створює постійні бюрократичні перешкоди з суттєвим збільшенням часу на проведення будь-яких фінансових операцій та необґрунтованими вимогами надавати пояснення щодо кожної виплати. Постанова Кабінету Міністрів України від 09.06.2021р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» паралізує діяльність установ, унеможливлює вчасні закупівлі, відлякує постачальників товарів, робіт та послуг. Такі процеси є суттєвим втручанням у процес управління медичними підприємствами, які ведуть до втрати спроможності керівництва швидко приймати рішення та розвивати медичні заклади.
Ініціатива Міністерства фінансів є незаконною, оскільки відповідно до чинного Господарського Кодексу України та Інструкції про порядок відкриття та закриття рахунків користувачам надавачами платіжних послуг з обслуговування рахунків, затвердженої Постановою правління Національного Банку України від 29.07.2022 року №162 у редакції від 24 листопада 2023 №151, підприємства мають право відкривати рахунки в будь-яких банках України відповідно до власного вибору. Це незаконне втручання у діяльність медичної установи та порушення права на автономне господарювання.
Прохання, не допустити реалізацію запропонованих змін, які спричинять негативні наслідки у сфері охорони здоров’я та знівелюють позитивні здобутки реформи.
З повагою Назар Козовий.
Підписів 285
Днів залишилось 74
Шановні народні депутати Верховної Ради України!
З метою виконання Закону України «Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізацію топонімії», а також з урахуванням думки мешканців Червоноградської міської територіальної громади та на основі висновків Інституту національної пам'яті, ми, громадяни України, звертаємося до вас із проханням ініціювати повторний розгляд питання перейменування міста Червоноград Львівської області шляхом внесення відповідного законопроєкту до Верховної Ради України.
Підстави для повторного розгляду:
Результати громадського голосування: За результатами громадського голосування, проведеного Червоноградською міською радою у період з 25 жовтня до 2 листопада 2023 року, підтримка варіантів назв міста розподілилася наступним чином:
"Червоноград" — 45,8%;
"Кристинопіль" — 38,5%;
"Шептицький" — 3,5%;
"Перейменування не на часі" — 2,8%;
"Христинопіль" — 2,5%;
"Проти перейменування" — 2,3%;
"Бужани" — 1,9%;
інші варіанти отримали менше 1% голосів.
Однак, попри ці результати, Комітет з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування, розглянув тільки дві назви "Христинопіль" що набрала 2,5% голосів мешканців, та "Шептицький" що набрала 3,5% голосів мешканців. Комітет затвердив в проект закону нову назву "Шептицький", чим грубо проігнорував результати голосування жителів.
Ми вважаємо, що таке рішення не відповідає інтересам громади та історичній справедливості, оскільки не враховує ані волевиявлення більшості мешканців міста, ані професійні висновки Інституту національної пам'яті.
З огляду на це, ми, громадяни України, просимо Верховну Раду України ініціювати законодавчий процес щодо повторного розгляду питання перейменування міста Червоноград, враховуючи результати голосування та рекомендації Інституту національної пам'яті.
Підписів 130
Днів залишилось 25
Я, Сезіна Інна Сергіївна, дружина
загиблого Сезіна Сергія Івановича,
26.11.1979 р.н. (снайпера 2 категорії ВЧ А7299),
який загинув 03.07.2024 в н.п. Невське Луганської області, захищаючи
суверенітет та незалежність України,
звертаюсь від імені родичів та побратимів полеглих українських захисників з проханням, яке стосується розгляду електронних петицій, зокрема, про присвоєння звання Героя України.
Згідно з абзацом 15 статті 23-1 Закону України «Про звернення громадян» електронна петиція, адресована відповідно Президенту України, Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України, розглядається у порядку, встановленому цією статтею, за умови збору на її підтримку не менш як 25000 підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня оприлюднення петиції.
Вважаємо, що це приниження честі та гідності родичів загиблих захисників, які вимушені ходити по сусідах та по соціальним мережам, щоб назбирати ці 25000 підписів. Оскільки навіть якщо вся бригада чисельністю 8000 осіб (а може бути лише 1000 осіб), і все село, у якому виросла людина, підпишуть петицію, все одно цих підписів буде недостатньо.
Держава повинна підтримувати сімʼї загиблих, а не принижувати нас. Щоб вдови та матері не писали «Благаю, допоможіть, критична петиція!».
Крім того, люди похилого віку можуть не мати інтернету, Дії та банкінгу, або не вміють авторизуватися та підписати петицію. До того ж, військові, які знаходяться на «0», зазвичай теж не мають можливості підписати петицію побратима.
Варто зазначити, що необхідність збору великої кількості голосів породжує шахрайство, оскільки, користуючись нагодою, шахраї, зокрема увʼязнені, просять гроші за поширення та підписання таких петицій.
Питання присвоєння звання Героя України не є загальнонаціональним, в стосується обмеженого кола осіб, тому збір такої великої кількості підписів є необґрунтованим та нереальним.
Враховуючи вищевикладені обставини, прохання внести зміни до Закону України «Про звернення громадян», а саме: абзац 15 статті 23-1 загаданого Закону викласти в наступній редакції:
«Електронна петиція, адресована відповідно Президенту України, Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України, розглядається у порядку, встановленому цією статтею, за умови збору на її підтримку не менш як 25000 підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня оприлюднення петиції, а у разі якщо тема петиції до Президента України -«Нагородження, присвоєння почесних звань» - не менш як 5000 підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня її оприлюднення).»
Сподіваюсь, що ви почуєте нас та ухвалите відповідні зміни до Закону України «Про звернення громадян».
Підписів 19
Днів залишилось 7
Вимагаємо внести зміни у Закон України «Про прокуратуру» та скасувати ст. 86 Закону, яка передбачає право працюючим прокурорам на отримання пенсії за вислугу років у розмірі 60% від заробітної плати прокурора. Відповідно до декларацій прокурорів, деякі пенсії працюючих прокурорів становлять близько 100 000грн. на місяць. При цьому, такі прокурори одночасно отримують заробітну плату у розмірі близько 150 000грн. на місяць. При загальній чисельності прокурорів в країні згідно з Законом у 15 000 осіб, витрати державного бюджету на виплату пенсій працюючим прокурорам можуть становити десятки мільярдів гривень на рік.
Такі пенсії працюючим прокурорам не тільки створюють в країні соціальну нерівність, порушуючи ст. 24 Конституції України, а і створюють в умовах війни не обґрунтований та не виправданий тиск на державний бюджет, який Україна через значний дефіцит вимушена дофінансовувати за рахунок «західної допомоги», становлячи таким чином державу у залежність від третіх країн.
Скасування ст. 86 Закону Закон України «Про прокуратуру» дозволить частково знизити дефіцит державного бюджету, підняти мінімальний розмір пенсії, який не відповідає реальному прожитковому мінімуму та спрямувати кошти на оборону країни.
Підписів 230
Днів залишилось 48
Шановні народні депутати України!
Просимо вас розглянути можливість внесення законопроєкту, який передбачає надання права ветеранам війни (учасникам бойових дій) на безкоштовне (нульове) розмитнення автомобіля один раз на три роки.
Обґрунтування необхідності цього законопроєкту:
1. Забезпечення соціальної справедливості. Ветерани війни – це люди, які свідомо стали на захист Батьківщини, ризикуючи своїм життям та здоров'ям заради миру та незалежності України. Після повернення з війни багато з них стикаються з труднощами соціальної адаптації та фінансовими проблемами. Надання можливості безкоштовного розмитнення автомобіля допоможе полегшити їхнє повсякденне життя та стати виразом вдячності держави за їхній внесок.
2. Покращення умов реабілітації та інтеграції у суспільство. Багато ветеранів мають проблеми зі здоров’ям або потребують регулярного медичного обслуговування. Власний транспорт дозволить їм легше пересуватися, відвідувати медичні установи, соціальні служби, реабілітаційні центри та здійснювати інші життєво необхідні поїздки. Це підвищить їхню мобільність і сприятиме повноцінній інтеграції у суспільство.
3. Створення можливостей для самозайнятості та підприємництва. Власний автомобіль може стати для ветеранів важливим інструментом для пошуку роботи або започаткування власної справи. В умовах складної економічної ситуації в країні, підтримка в таких ініціативах буде значною допомогою у вирішенні питання працевлаштування та самозабезпечення.
4. Визнання та вдячність від держави. Впровадження безкоштовного розмитнення автомобіля стане символічним кроком з боку держави у виразі вдячності ветеранам за їхній героїзм та самопожертву. Це допоможе зміцнити довіру до державних інституцій та підвищити рівень соціальної підтримки тих, хто відстоював інтереси країни на полі бою.
5. Раз на три роки – запобігання зловживанням. Обмеження права на безкоштовне розмитнення раз на три роки запобігатиме можливим зловживанням і забезпечить, щоб ця пільга використовувалася виключно з метою поліпшення добробуту ветеранів.
Враховуючи вищезазначене, просимо народних депутатів розглянути цю петицію та ініціювати внесення відповідного законопроєкту на розгляд Верховної Ради України.
Ветерани війни заслуговують на підтримку та повагу від суспільства, і цей крок стане важливим внеском у забезпечення їхнього соціального захисту та гідного життя після повернення з війни.
З повагою, Артем ЛЯШЕНКО
Підписів 22
Днів залишилось 7
Шановні Народні Депутати!
Прошу Вас заборонити продаж і використання отрути що спричиняє смерть кішок і птахів як безпосередньо так і при поїданні отруєних гризунів, інсектицидів, небезпечних для бджіл.
Прошу не відхиляти петицію по причині невідповідності якимось там вимогам щоб я не скаржилась в міжнародні організаціі на відсутність демократії навіть стосовно дріб"язкових для вас питань. Якщо я написала не так то напишіть як змінити щоб було ТАК.
Дякую за увагу.
Гринь Надія Григорівна,
nadiagreen1960@gmail.com
8 серпня 2024 року
Підписів 4
Днів залишилось 31
Шановні члени Комітету,
Я, Приходько Святослав Олександрович, військовослужбовець Збройних сил України, звертаюсь до вас із пропозицією законопроекту, спрямованого на покращення житлових умов громадян України та підвищення комфорту їх життя. Моя пропозиція полягає у наступному:
Пропозиція законопроекту:
1. Збільшення податку на володіння житлом, що перевищує визначену законом квадратуру на особу: Запровадження значного податку на житлові площі, що перевищують встановлені норми (площі на особу, сім'ю і т.д.). Це стимулюватиме власників надлишкового житла до його продажу, що збільшить пропозицію на ринку нерухомості та сприятиме зниженню цін на житло.
2. Залучення банків до зменшення відсоткової ставки по іпотеці: Створення умов для збільшення попиту на іпотечні кредити, що, у свою чергу, стимулює банки до зниження відсоткових ставок та покращення умов кредитування.
3. Автоматизація процесу адміністрування податків: Інтеграція баз даних власності та реєстрації актів цивільного стану (РАЦСів) та залучення Державної податкової служби України та Міністерства цифрової трансформації України для автоматизованого визначення та стягнення податків. Це зменшить можливості ухилення від сплати податків та підвищить ефективність їхнього адміністрування.
4. Легалізація доходів від оренди житла: Високий податок на володіння надлишковими квадратними метрами змусить власників легалізувати доходи від оренди, що додатково наповнить державний бюджет.
Очікувані результати:
1. Збільшення пропозиції житла на ринку та зниження цін на нього.
2. Підвищення доступності іпотечних кредитів для громадян завдяки зменшенню відсоткових ставок.
3. Легалізація доходів від оренди житла та збільшення податкових надходжень до бюджету.
4. Підвищення рівня комфорту життя громадян України.
Врахування можливих ризиків та пропозиції щодо їх мінімізації:
1. Протидія власників та спроби уникнення оплати податків: Автоматизація процесу за допомогою інтеграції з базами даних та забезпечення прозорих механізмів оскарження.
2. Регіональні особливості: Врахування економічних умов у різних регіонах та адаптація податкових ставок відповідно до рівня доходів населення.
3. Інтереси банків: Забезпечення стабільності фінансової системи та створення умов для розвитку національних банків шляхом збільшення конкуренції на ринку.
4. Соціальна справедливість: Передбачення механізмів підтримки громадян з низьким рівнем доходів, які можуть бути негативно вплинуті збільшенням податків на житло.
Висновок:
Впровадження запропонованого законопроекту сприятиме поліпшенню житлових умов громадян України, збільшенню доступності житла, легалізації доходів від оренди та збільшенню податкових надходжень до бюджету. Це підвищить рівень комфорту життя в країні та сприятиме її економічному розвитку.
З повагою, Приходько Святослав Олександрович
тел. +38 063 313 13 08
Підписів 4
Днів залишилось 31
Шановні члени Комітету,
Я, Приходько Святослав Олександрович, військовослужбовець Збройних сил України, звертаюсь до вас із пропозицією законопроекту, спрямованого на покращення системи нарахування додаткової грошової винагороди військовослужбовцям Збройних сил України за виконання завдань за призначенням. Моя пропозиція полягає у наступному:
Пропозиція законопроекту:
1. Централізація нарахувань додаткової грошової винагороди:
Запровадження єдиної централізованої системи, що автоматично нараховує додаткову грошову винагороду військовослужбовцям за виконання завдань. Це дозволить зменшити кількість помилок, прискорити процес виплат та забезпечити прозорість системи.
2. Автоматизація процесу нарахувань:
Використання сучасних інформаційних технологій для автоматичного розрахунку та нарахування додаткової грошової винагороди на основі виконаних завдань та встановлених критеріїв. Це дозволить уникнути бюрократичних затримок та забезпечити своєчасність виплат.
3. Інтеграція з існуючими системами обліку:
Інтеграція нової системи з уже існуючими системами обліку військовослужбовців та їхніх завдань. Це забезпечить узгодженість даних та підвищить ефективність адміністрування.
Очікувані результати:
1. Підвищення ефективності та своєчасності виплат додаткової грошової винагороди військовослужбовцям.
2. Зменшення бюрократичних процедур та мінімізація людського фактора у процесі нарахувань.
3. Забезпечення прозорості та справедливості нарахувань, що підвищить мотивацію військовослужбовців.
4. Оптимізація витрат на адміністрування системи нарахувань.
Врахування можливих ризиків та пропозиції щодо їх мінімізації:
1. Технічні складнощі:
Запровадження пілотного проекту для тестування системи перед повномасштабним впровадженням, що дозволить виявити та усунути можливі технічні проблеми.
2. Спротив з боку адміністративного апарату:
Проведення інформаційної кампанії та навчання персоналу щодо переваг нової системи. Важливо залучити керівництво військових частин та інших зацікавлених сторін до процесу впровадження.
3. Забезпечення безпеки даних:
Використання сучасних методів захисту інформації для запобігання несанкціонованому доступу та забезпечення конфіденційності даних військовослужбовців.
Висновок:
Впровадження запропонованого законопроекту сприятиме підвищенню ефективності системи нарахування додаткової грошової винагороди військовослужбовцям, забезпечить своєчасність виплат, зменшить бюрократичні процедури та підвищить мотивацію військовослужбовців до виконання завдань. Це позитивно вплине на боєздатність та моральний стан Збройних сил України.
Підписів 1863
Днів залишилось 4
За два з половиною роки воєного стану в Україні відбувся катастрофічний відтік працездатного населення . Масштабна вимушена міграція населення за межі країни, мобілізація до лав ЗСУ, поглиблення освітньо-професійних диспропорцій на ринку праці та нерівномірне його відновлення як у географічному, так і галузевому вимірі спричинили нестачу кваліфікованих кандидатів на працевлаштування на ринкі праці. За повідомленням «Work.ua», значна кількість роботодавців у 2023 р. потерпали від дефіциту кадрів. В 2024 році процес нестачі кадрів тільки поглиблюється.
Статтею 11 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» № 2136-IX від 15.03.2022 р. (далі – Закон № 2136-IX) зі змінами та доповненнями передбачено: на період воєнного стану дія окремих положень колективного договору може бути зупинена за ініціативою роботодавця.
Колективний договір між роботодавцем та трудовим колективом завжди сприяв розширенню соціальних гарантій, покращував умови праці на підприємстві, створював додаткові матеріальні та соціальні блага для працівника. Завдяки трудовим договорам, які регулюються законодавством України, на підприємстві створювались сприятливі умови для працевлаштування, заохочення працівника до роботи на підприємстві, його довготривалої сталої праці, заохоченню до підвищення майстерності, кваліфікації, категорійності тощо.
Користуючись можливістю відминити дію окремих положень колективних договорів, для заощадження коштів чи з інших причин за для швидкої, але короткочасної вигоди, керівництво підприємств несвідомо, а часом і свідомо сприяє ще більшому відтоку кадрів на підприємстві. Ця стаття дозволяє припинити дію окремих положень колективних договорів за ініциативи роботодавця без згоди іншої сторони підписанта колективного договору: профспілки чи представника трудового колективу, чим взагалі нівелюється Закон України "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності". Стаття 11 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» № 2136-IX від 15.03.2022 р. (далі – Закон № 2136-IX) зі змінами та доповненнями порушує статтю 5 Співвідношення законодавства і колективного договору, угоди, трудового договору, Закону України "Про колективні договори і угоди", а саме: умови колективних договорів і угод, укладених відповідно до чинного законодавства, є обов'язковими для підприємств, на які вони поширюються, та сторін, які їх уклали.
Таким чином, наполягаю на скасуванні статті 11 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» 2136-IX від 15.03.2022 р. (із змінами і доповненнями).
Підписів 51
Днів залишилось 14
Прошу збільшити тривалість щорічної оплачуваної відпустки для військовослужбовців ЗСУ, які знаходяться понад 2 роки на службі, під час дії воєнного стану.
Я вважаю що військовослужбовці, які вже 2 роки або більше захищають нашу державу від агресора мають право на щорічну відпустку 45 діб.
Підписів 4
Днів залишилось 70
Шановні депутати та урядовці України!
У зв'язку зі стрімким зростанням кількості велосипедистів на дорогах країни, виникає необхідність підвищення рівня безпеки для всіх учасників дорожнього руху. Велосипедисти, як і автомобілісти, є частиною транспортної системи і можуть бути учасниками дорожньо-транспортних пригод (ДТП). На жаль, у разі виникнення ДТП за участю велосипедистів, питання відшкодування збитків іншим учасникам руху стає складним через відсутність системи страхування відповідальності.
Пропоную впровадити обов'язкове страхування цивільної відповідальності (так звану "автоцивілку") для велосипедистів, яке буде охоплювати наступні аспекти:
Захист інших учасників дорожнього руху – страхування велосипедистів дозволить швидше та ефективніше вирішувати питання відшкодування збитків у разі спричинення шкоди пішоходам, водіям автомобілів або іншим велосипедистам.
Справедливий розподіл відповідальності – велосипедисти, як і інші учасники дорожнього руху, повинні нести відповідальність за можливі наслідки ДТП. Наявність страхування дозволить уникнути конфліктів та забезпечить прозорість у питанні виплат постраждалим.
Покращення безпеки на дорогах – обов'язкове страхування мотивуватиме велосипедистів бути більш обережними на дорогах, дотримуватись правил дорожнього руху та зменшить кількість аварійних ситуацій.
Міжнародний досвід – у багатьох європейських країнах уже впроваджені системи страхування для велосипедистів. Україна може використовувати досвід таких країн, як Німеччина, Нідерланди або Франція, де автоцивілка для велосипедистів сприяє підвищенню рівня безпеки на дорогах.
Закликаємо Верховну Раду України та уряд внести відповідні зміни до законодавства України щодо обов'язкового страхування цивільної відповідальності для велосипедистів. Така ініціатива підвищить рівень захисту всіх учасників дорожнього руху та сприятиме розвитку велосипедної інфраструктури в нашій країні.
Підписів 1
Днів залишилось 15
Згідно зі своїми повноваженнями прийняти рішення, правки, зміни до законодавства, розробити програми та рішення тощо та передати для розгляду всім зацікавленим уповноваженим особам та установам на основі пропозицій і думок викладених в петиції. Шановна владо, патріотичний народ України!
В рамках сприяння розвитку підприємства, боротьби з тіньовою економікою та наповнення бюджету наразі в Вас з'являється історичний момент вдосконалення податкової реформи. Вибори не на часі, необхідність наповнення бюджету підвищенням податків є, а також є обговорення цієї теми. Деякі думки я вже виклав в петиції кабінету міністрів:
⚠️️💲💸ЧАСТИНА 2 З 2🔌⚡💡ЕНЕРГЕТИЧНА, ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА ТА СТІЙКІСТЬ УКРАЇНИ. ЗАПОБІГАННЯ ЛУДОМАНІЇ. ПОДАТКИ ТА ФІНАНСУВАННЯ ЗСУ ТОЩО.💡⚡🔌
Петиція №41/006647-24еп
Немає межі досконалості та за для більшого розуміння додам докладніше.
Збільшення податків не призведе до збільшення надходжень, а навпаки сприятиме оптимізації податків, переходу в тінь та в війні чорного та білого бізнесу ПІДІГРУЄ не доброчесному бізнесу в результаті конкуренції з меншою вигодою, що в результаті навпаки сприятиме уникненню сплати податків та збагаченню злодіїв підставляючи третіх осіб тощо. Отже, якщо підвищувати податки, наприклад військовий збір та ПДФО, а краще ПДВ та спростити ведення бухгалтерського обліку та бізнесу особливо ЗВАЖАЮЧИ НА МОЇ ЗАУВАЖЕННЯ в петиції та конституційного права на працю. Не повинен громадянин не мати можливість заробляти, мати підприємницьку діяльність тощо, якщо не знає бухгалтерський облік та кучу законів, програмне забезпечення, не має грошей та прибутку на бухгалтера та просто є людиною з інвалідністю з особливими розумовими когнітивними здібностями.
ТЕРМІНОВА РЕФОРМА ВИЖИВАННЯ УКРАЇНИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА!!! ЕКОНОМІЧНА ПОЛІТИКА! УТИСК ПРАВ НА ПРАЦЮ, СОЦЗАХИСТ, ЧЕСТЬ, ГІДНІСТЬ, ІНКЛЮЗІЮ, ДОСТУПНІСТЬ! УТИСК ЗА РЕЛІГІОЗНИМИ, РОЗУМОВИМИ, КОГНЕТИВНИМИ ТА ІНШИМИ ПЕРЕКОНАННЯМИ ЧИ МОЖЛИВОСТЯМИ!
Петиція №41/005172-23еп
Тобто вимагаємо підвищення податку на додану вартість та не 5-6 відсотків, а скориставшись історичним моментом врахувати не тільки необхідні гроші на армію, але виправити кульгаву величину прожиткового мінімуму. Принагідно дякую усім хто дотичен до ПРОМЕНЯ СВІТЛА В ТЕМНОМУ ЦАРСТВІ - ЗМЕНШЕННЯ КЛЮЧОВОЇ СТАВКИ, та сподіваючись на ваші фахові здібності виправити спадкову з минулих урядів недосконалість. Темпи інфляції та соціальні стандарти, прожитковий мінімум ВНЕСЕНИЙ В КОНСТИТУЦІЇ ТА ГАРАНТОВАНИЙ УСІМ, не відповідає сьогоденню та здоровому глузду. Це як шестерня, яка їде по рейці шестерні з іншим розміром зубів і дає збої. Отже, необхідно прийняти стратегічне рішення, вирахувати необхідні кошти, а отже і процент підвищення податків і якщо не за рік, то за кілька поступово оптимізувати та підіймати стандарти, прожитковий мінімум тощо та запустити цей механізм з однаковою взаємодією, кількістю грошей тощо. Тобто, наприклад, підвищення ПДВ не на 5-6, а на 10%. Виглядає шукаючи без пояснення особливо в часи близьких вибір, але реалії на межі існування держави та збройної агресії та забезпечення обороноздатності вимагає цих рішень!!! Разом з цим та по закону фізики та гармонії КОЖЕН ПЛАТНИК ПОДАТКІВ ЗАЙМАЄ ОПТИМАЛЬНЕ ПОЛОЖЕННЯ ТА ОБ'ЄМ ЗГІДНО З ДІЮЧИМИ НА НЬОГО ВЕКТОРІВ СИЛ, ТОБТО СТАНУ СПОКОЮ. Тобто однакові умови для всього ринку, наприклад, 28,5% ПДВ. Не треба відкривати підприємства, коли підробляєш іноді в інтернеті, робиш на вхідних та в відпустки ремонт квартир тощо, та навіть якщо маєш неправомірний прибуток від хабаря чи продажу наркотиків, при переказі на картку та витрачаючи на покупки все одно поповнюєш бюджет, а отже КОМПЕНСУЄШ ВИТРАТИ НА ПОШУК ЗЛОЧИНЦІВ, НАРКОТОРГІВЛЮ ТОЩО. Принцип саморегуляції, більше закладок продав чи купив за хабарі бентлі тощо більше до бюджету надійшло. Ось тут і повстає вишенька на торті. Ми намагаємося рухатися в Європу та впровадження добровільного декларування доходів. Отже, все що не заборонено, а отже змінити законодавство та працюй, підробляй, торгуй та роби що можеш, але ПДВ та задекларовані гроші які не збігаються будуть конфісковані. При добровільному декларуванні та звітності з'являться податкова знижка, пільга, субсидія тощо та додатковий кешбек на кшталт КУПУЙ УКРАЇНСЬКЕ тощо, які можуть повертатися у вигляді грошей, послуг чи знижки при наступному декларуванні. Додавання підтверджуючих документів, чеків для отримання повернення податку - МОТИВУЄ БРАТИ ЧЕКИ ТА ДЕКЛАРУВАТИ IX У ЗВІТІ, ЩО В СВОЮ ЧЕРГУ ЗМУШУЄ БІЗНЕС ЗВІТУВАТИ ЗА ЦІ ПОКУПКИ ТА ЗМЕНШЕННЯ ПРИХОВУВАННЯ ДОХОДІВ. З'являється можливість спробувати себе в якості підприємця чи просто майстра та поступово набравшись досвіду відкрити підприємство чи то навпаки соціальне підприємство, організацію, фонд тощо та ОТРИМУВАТИ ПІЛЬГИ, ПОВЕРНЕННЯ ПОДАТКУ ТОЩО та існуючі умови підприємницької діяльності. Тобто мета, працюєш без звітності більше платиш, чим прозоріша діяльність, немає перепон до перевірок, ще менше платиш. Таким чином, чим прозоріший бізнес, тим менше податок та конкуренція у своїй категорії, сірі платять більше та тягаються в пошуку схеми з сірими, а білі не страждають від схем та прозоро конкурують. Гадаєш податки наперед чи накопичуєш податкову пільгу - маєш пропорційну відстрочку від перевірок та резерв на випадок простою, сезонної зайнятості чи невдач тощо та додаткову пільгову знижку. Насправді останній приклад дуже добре протидіє корупції. Навіть я виконуючи субпідряд в державному тендері виготовлення паркових лавочок, стикнувся з кошмаренням, арештом коштів, пожежними інспекторами тощо які намагалися зірвати виготовлення та виконання тендеру, а за умови відстрочки авансових внесків податків не було би сенсу намагаються таким чином завантажити бізнесу за забороною на термін. Як є злочин то довели би пізніше! Також знімається навантаження на підприємців в часи активної діяльності. Тобто жнива чи сезон встановлення сонячних панелей, а тут конкуренти прислали посадовців з перевірками, а за таких умов авансових внесків податків, діє мораторій на кілька місяців. Не виникає потреба в додаткових працівниках поки нема сталого розвитку, а виправлення податкової звітності буде зроблено в більш сприятливих умов за зниження замовлень тощо, що значно зменшить корупційні ризики та зловживання в не чесної конкуренції тощо. Додатковим важливим чинником надходження до бюджету за добровільним декларуванням - з'являється поступова АМНІСТІЯ ТА ЛЕГАЛІЗАЦІЯ КАПІТАЛІВ. Не сподобалося попередня програм, та й напиши, що ти мільйонер Корейка, набіжать бандюки, оборотні та родичі, а таким чином легалізував частину, але не за таких малих податків як раніше і бюджет поповнив і собі купив маєток тощо, потім ще трохи, бо справжні шахраї і так мають змогу відбілити капітали, а неправомірні статки з подяк бідних лікарів, бідних землерозпорядників, чинники середньої ланки тощо теж хочуть добре жити та без страху везти 5 мільйонів євро за кордон, а так ці гроші локалізуються та не сприяють поповненню злочинних угрупувань тощо.
Підписів 1
Днів залишилось 90
В США прокурори в рамках FERS можуть йти на пенсію:
Вік 57 років і більше при наявності мінімум 30 років стажу.
Вік 60 років при наявності 20 років стажу.
Вік 62 роки при 5 роках стажу.
Закон України "Про прокуратуру" - це неповага депутатів ВРУ до українського народу - можна 5 років повчитися, 15 років попрацювати і в 42 роки піти на пенсію на 0,5-1 млн пенсії на рік. Якщо маєш інвалідність - достатньо 10 років стажу. При цьому, КМУ вперто не встановлює порядок виплати спецпенсій (і чому прокурори - спеціальні пенсіонери?) - то це дозволяє звертатися до суду по "старим" нормам і отримувати пенсії по судовим рішенням "без обмежень".
Тому треба привести ЗУ "Про прокуратуру" у відповідність до загальних умов призначення пенсії за віком, тобто регулювати пенсію прокурорських працівників статтею 26 Закону України від 09.07.2003 № 1058-IV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування». Нічого "спеціального" в діяльності прокуратури немає - це лише дуже високооплачувані юристи держави з підтримання державного обвинувачення в суді. В їх роботі немає ніякого ризику або небезпеки для життя і здоровя, (наприклад, як в солдат ЗСУ, спецпідрозділах МВС та СБУ) - зброєю прокурори, як високооплачувані державні юристи, точно не користуються.
Підписів 180
Днів залишилось 15
Під час війни влада вдається до рішень, направлених проти простих людей. Новим законопроектом хочуть підвищити податки на посилки через кордон – для суспільства, що лише біднішає останні два роки, це чергові труднощі. Під нові правила підпадуть не тільки звичайні покупки, але й допомога від родичів і навіть передача товарів для військових на фронт. Так не має бути!
Просимо не допустити прийняття законопроекту №11416 від 18.07.2024 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині зменшення ліміту безподаткового пересилання відправлень зі 150 до 45 євро на одну посилку та обмеження переліку осіб, що можуть бути відправником та одержувачем такого відправлення.
18 липня 2024 року до Верховної Ради України подано законопроект №11416, який, серед іншого, передбачає зменшення ліміту безмитного пересилання відправлень зі 150 до 45 євро на одну посилку та встановлює наступні обмеження: товари мають надсилатись відправником-фізичною особою, одержувачу-фізичній особі без будь-якої оплати, призначатись для особистого чи сімейного використання одержувачем, їх характеристики і кількість не повинні вказувати на те, що вони ввозяться з будь-якою комерційною метою.
Положення цього підпункту не поширюються на:
а) підакцизні товари;
б) духи в обсязі більше 50 грам, або туалетну воду в обсязі більше 0,25 літра або вісім унцій;
в) каву в обсязі більше 500 грам, або кавові екстракти і есенції в обсязі більше 200 грам;
г) чай в обсязі більше 100 грам, або чайні екстракти та есенції в обсязі більше 40 грам;
В разі, якщо при ввезенні на митну територію України товарів для одного одержувача (фізичної особи) від одного відправника (фізичної особи) їх обсяг перевищує зазначений в абзаці третьому цього підпункту, положення абзацу першого ст. 196.1.17. ПКУ на них не поширюються.
Такі зміни безумовно негативно відіб’ються на кінцевому споживачу – простих українцях, оскільки останні будуть значно обмежені у можливості придбавати недорогі товари закордоном. Враховуючи той факт, що у 2018 році раніше в уряді вже говорили про зниження ліміту безподаткового ввезення посилок через кордон до 22 євро, є всі підстави вважати, що нова спроба зменшення ліміту до 45 Євро є лише першим кроком зниження такого ліміту і наступний крок тяжіє до ще нижчих сум.
Ця проблема стає особливо гострою, якщо врахувати перманентне зменшення купівельної спроможності пересічного українця, ріст цін в умовах воєнного стану подекуди на понад 50% - 100 % відсотків особливо на харчові продукти, знецінення національної валюти – гривні, а також відсутність вітчизняного промислового виробництва. З кожним роком українці можуть дозволити собі купувати все менше товарів, а інтернет-магазини є чудовим способом економії та, заодно, можливістю придбати якісні товари за доступними цінами. У разі зменшення безмитного ліміту на відправлення із 150 євро до 45 євро мільйони українців будуть змушені переплачувати за товари, які ще зараз вони можуть отримати за адекватними цінами.
Також в Законопроекті виключено ліміт бази оподаткування для відправників та одержувачів юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, що, в свою чергу, спричинить здорожчання аналогічного імпортного товару в межах України. У результаті фізичні особи будуть позбавлені можливості замовити собі товар в інтернет магазині за кордоном та не матимуть купівельної спроможності придбати такий товар в Україні.
Відправлення від заробітчан/діаспори в Україну, що дорожчі 45 євро або при наявності вищенаведеного переліку товарів вище певної ваги та об’єму теж обкладатимуться ПДВ, тому виникнуть ситуації, коли за подарунок/допомогу потрібно буде заплатити ПДВ у розмірі 20% від вартості посилки.
Просимо також взяти до уваги відсутність в Україні вітчизняної легкої промисловості, суттєву девальвацію гривні та зменшення купівельної спроможності пересічного громадянина. Такий стан справ змусить людей шукати нелегальні шляхи ввезення товарів в Україну, що точно не сприятиме наповненню державного бюджету, а, навпаки, розвиватиме контрабандну мережу.
Враховуючи досвід інших країн (CША, Канади), зменшення бази оподаткування на ввезення відправлень не обов’язково спричинить приріст грошових надходжень до бюджету, а, радше, навпаки – такі ініціативи є негативними і на їх адміністрування держава витратить значно більше коштів ніж на вигоду, отриману від них.
Підписів 49
Днів залишилось 5
Згідно закону України "Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення", не заборонено вживання тютюнових виробів на балконах (лоджіях) багатоквартирних житлових будинків.
І хоча балкон (лоджія) - це приватна власність, в багатоквартирному житловому будинку балкон (лоджія), через вулицю має єднання з іншими квартирами.
Через це тютюновий дим вільно надходить в сусідні квартири та вкрай негативно впливає на здоров'я мешканців інших квартир, де проживають діти, вагітні жінки та особи з алергічною реакцією на тютюновий дим.
Коли сусіди знизу або збоку вживають тютюнові вироби на своєму балконі (лоджії), в квартирі зверху або поряд неможливо перебувати! І не тільки влітку. Ця проблема для багатьох посилюється алергічною реакцією на тютюновий дим.
Вторинний тютюновий дим серед дорослих людей викликає серйозні серцево-судинні та респіраторні захворювання, включаючи ішемічну хворобу серця і рак легенів. Серед дітей грудного віку він провокує раптову смерть. У вагітних жінок він призводить до народження дітей з низькою масою тіла та з різноманітними хворобами.
На підставі викладеного пропоную заборонити вживання тютюнових виробів на балконах (лоджіях) та з вікон багатоквартирних житлових будинків.
За порушення цієї вимоги накладати штраф відповідно до вищезазначеного закону України.
Підписів 20
Днів залишилось 14
Шановні народні депутати!
Вже другий рік на території України тривають воєнні дії, які завдали значної шкоди об’єктам критичної інфраструктури, в тому числі мережам водопостачання. Але на жаль, у ці й так не прості для нашої країни часи, деякі державні діячі та чиновники своїми корупційними діями ведуть диверсійно-побутову роботу зсередини. Це стосується мереж водопостачання та очищення води. Останні заяви влади про проблему очищення води на їх офіційних ресурсах датуються 2014-2015 роками. Вони не створили стратегічного плану чи цільової програми для цієї задачі, вона не є пріоритетною для київської влади.
Ми, підписанти цієї петиції, висловлюємо глибоке занепокоєння щодо низької якості питної води, що подається населенню України, та численних фактів корупції у сфері водопостачання, безпосередньо це стосується «Київводоканалу».
За 2023 рік до суду будо направлено чотири кримінальні справи щодо КИЇВВОДОКАНАЛУ, а збитки державі оцінили у 70 млн. гривень, нещодавно до суду було направлено ще три справи, які завдали збитки на 322 млн. гривень.
Постійні атаки Росії на українську енергосистему можуть призвести до зупинки водопостачання на тривалий термін, що, у свою чергу, може сприяти передачі водним шляхом таких інфекційних хвороб, як гепатити, холера та ботулізм.
Неодноразово в різних регіонах країни фіксувалися випадки надання води, яка не відповідає санітарним нормам, а саме:
- наявність шкідливих домішок;
- неприємний запах та смак;
- перебої з водопостачанням;
- заниження обсягів поданої води при завищених тарифах.
Вважаємо, що такі порушення є неприпустимими та свідчать про неефективну роботу державних органів, які відповідають за контроль за якістю питної води та прозорість процесів у сфері водопостачання.
З метою виявлення всіх фактів корупції у цій сфері, притягнення винних до відповідальності та розробки ефективних заходів для покращення якості питної води в Україні, ми вимагаємо від Верховної Ради України створити тимчасову слідчу комісію.
Завданнями цієї комісії повинні стати:
• Всебічне дослідження системи водопостачання в Україні, виявлення її слабких місць та корупційних схем.
• Аналіз діяльності державних органів, відповідальних за контроль за якістю води.
• Оцінка ефективності використання коштів, виділених на розвиток системи водопостачання.
• Розробка рекомендацій щодо вдосконалення законодавства у сфері водопостачання та посилення контролю за його виконанням.
Ми переконані, що створення тимчасової слідчої комісії є необхідним кроком для вирішення проблеми низької якості питної води в Україні та відновлення довіри громадян до державних органів.
Підписавши цю петицію, Ви долучаєтесь до боротьби за чисту воду та прозорість у державних інституціях.
Дякуємо за вашу участь!
Підписів 16
Днів залишилось 46
Панове депутати, ми - громадяни України, згідно з підписами, керуючись ст.ст. 19, 40 Конституції України, Законом України "Про звернення громадян":
ВИМАГАЄМО:
- НЕ ДОПУСТИТИ ЗБІЛЬШЕННЯ ФІНАНСУВАННЯ ЗА РАХУНОК АСИГНУВАНЬ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ на некритичні потреби судоустрою, системи МВС, системи органів державної влади та місцевого самоврядування, організацій, програм, діяльність яких не є критичною (стосується окремих міністерств, включно "ТЕЛЕМАРАФОНУ", програми національного кешбеку, тощо).
- ЗБІЛЬШИТИ, ЗА РАХУНОК ЗМЕНШЕННЯ НЕКРИТИЧНО ВАЖЛИВИХ ВИТРАТ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕРЕЛІЧЕНИХ ВИЩЕ органів, відомств, програм, систем, організацій, - ВИДАТКИ НА ПІДТРИМКУ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ - УЧАСНИКІВ БОЙОВИХ ДІЙ ТА ЧЛЕНІВ ЇХ СІМЕЙ.
З повагою,
Микола ГРУЗДОВ та громадяни згідно з підписами.
Підписів 15
Днів залишилось 74
Звернення до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України:
Петиція: Прожитковий мінімум не може бути нижчим за заробітну плату депутата. Слуга народу не має ні морального, ні юридичного права жити краще за свого господаря — Український Народ!
Відповідно до Конституції України, Український Народ є єдиним джерелом влади, а народні депутати та інші посадовці є його представниками та слугами. Їхня діяльність повинна відповідати інтересам і потребам народу, на благо якого вони працюють. Утім, в нинішніх умовах існує суттєвий дисбаланс між рівнем життя державних посадовців і прожитковим мінімумом, встановленим для громадян.
Заробітна плата народних депутатів є значно вищою за встановлений прожитковий мінімум, що суперечить основним принципам справедливості та соціальної рівності. Це створює ситуацію, коли слуги народу мають можливість жити в значно кращих умовах, ніж пересічні громадяни, яких вони покликані захищати та представляти.
Юридичне обґрунтування:
1. Конституція України, стаття 3, гарантує, що права і свободи людини та їх забезпечення є головним обов'язком держави. Встановлення прожиткового мінімуму на такому рівні, який не відповідає реальним потребам громадян, порушує це право.
2. Стаття 48 Конституції України гарантує кожному громадянину право на достатній рівень життя для себе і своєї родини. Прожитковий мінімум, що є нижчим за фактичні потреби людини в сучасних умовах, не забезпечує реалізацію цього права.
3. Моральний аспект: В умовах, коли переважна більшість населення стикається з економічними труднощами, народні депутати, як слуги народу, не повинні мати привілеї, які перевищують основні стандарти життя їхніх виборців.
Вимоги петиції:
1. Встановити прожитковий мінімум на рівні, який забезпечує гідне життя кожного громадянина, виходячи з реальних потреб і економічної ситуації.
2. Забезпечити, щоб заробітна плата народних депутатів та інших посадовців не перевищувала прожитковий мінімум, встановлений для громадян України.
Український Народ, як єдиний суверен і джерело влади в Україні, має право вимагати від своїх слуг справедливого та рівноправного ставлення.
Підписів 12
Днів залишилось 76
Пропозиція щодо надання офіційного статусу червоно-чорному прапору.
Саме сьогодні настав час для офіційного визнання червоно-чорного прапору, як символа боротьби за Свободу та Незалежність України. Цей стяг має свою складну та іноді суперечливу історію, але починаючи з лютого 2014-го року він набув абсолютно нового змісту та сенсу в історії України. Синьо-жовтий прапор у крові полеглих за Незалежність українців - саме так сьогодні сприймають червоно-чорні кольори більшість наших співвітчизників.
Наші вороги добре знають, що це кольори тих, хто не укладає угод та не йде на компроміси. Це кольори тих, хто буде битися до останього подиху та без права на славу та визнання їх подвигу. Це кольори народних Героїв України, яки загинули на полі бою зі зброєю у руках. Цей прапор має право бути поряд з Державним Прапором України, як прапор БОРОТЬБИ.
За майже десятиріччя запеклої боротьби українців з російськими загарбниками за життя та Україну бойовий червоно-чорний прапор здобув своє право бути визнаним офіційно
Підписів 7
Днів залишилось 52
Прошу повернути так званий " Закон Савченко" до
обвинувачених та засуджених за всіма категоріями, крім зрадників країни, які знаходяться в слідчих ізоляторах та виправних колоніях.
З наступних підстав:
Слідчі судді,прокурори затягують з вироками на роки, навіть якщо людина не є винуватою, вона має просидіти у закритому камерному приміщенні декілька років аби довести свою невинуватість.
Стан слідчих ізоляторів та виправних колоній , умови утримання в них осіб, щодо яких відбувається слідство та суд, не відповідають санітарним вимогам. Стан перебування людей в слідчих ізоляторах України неодноразово ставав предметом розгляду у Європейському суді
з прав людини.
Також враховуючи ситуацію від 24 лютого 2022 року при повномасштабному вторгненні росії на територію України, обвинувачені та засуджені не мають можливості при загрозах ракетного обстрілу ховатись в бомбосховищах, а тому в будь яку мить, знаходячись під слідством їхнє життя в небезпеці,наслідки чого
можлива смерть або поранення.
На жаль, люди, які прийшли із місць позбавлення волі, вони втрачають соціальний звʼязок із суспільством. Конституцією заборонено змінювати закони, які погіршують правовий стан людини,а обвинувачені / засуджені це також люди.
Також є приклад нещодавньої ситуації у Криворозькій виправній колонії №80 де ув’язнені вчинили самогубства. Як передає Укрінформ, про це Уповноважений Верховної Ради з прав людини Дмитро Лубінець повідомив у Телеграмі.
Зазначається, що наприкінці квітня до Офісу омбудсмана від представників громадських організацій надійшла інформація про ймовірні порушення в колонії.
Спільно з представниками громадськості був здійснений візит до цієї установи та до медичної частини №80 філії Центру охорони здоров’я Державної кримінально-виконавчої служби у Дніпропетровській та Донецькій областях.
Під час візиту група національного превентивного механізму вивчила законність проведення 25 квітня обшуків, обставини вчинення засудженими самогубств, що сталися 26 й 27 квітня, організацію роботи колонії та медчастини.
У результаті перевірки встановлені, зокрема, факти жорстокого поводження із засудженими під час проведення обшуків: ненадання можливості відвідати вбиральню, перебування без руху близько чотирьох годин у положенні лежачи на бетонній підлозі.
Також виявлені факти дискримінацій і стигматизації осіб, які відбувають покарання в установі, порушення права на гідні умови тримання (стаття 25 Загальної декларації прав людини) та права на працю засуджених і захист від експлуатації.Під час відвідування медичної частини встановлене порушення ще низки прав, а саме:
• права засуджених та ув’язнених на охорону здоров’я й одержання медичної допомоги;
• прав осіб, які страждають на психічні розлади (поміщення до палати-ізолятора без призначення та контролю лікаря-психіатра);
• прав засуджених, які потребують проведення планового хірургічного втручання через відсутність належних умов;
• права на таємницю про стан здоров’я (наявність у медчастині камер відеоспостереження, зокрема у палаті-ізоляторі, маніпуляційній та кабінетах лікарів). Додатковим покаранням, яке застосовується до в’язнів, які перебувають в камерах дисциплінарного ізолятора, є зачинення на замок відкидних ліжок, внаслідок чого засуджені позбавлені можливості лежати протягом дня.
Встановлено порушення права на належні умови тримання. Деякі приміщення камерного тиру потребують проведення ремонтних робіт, як і камери дисциплінарного ізолятора.
В’язні не володіють інформацією стосовно можливості отримання безоплатної правової допомоги. Також засуджені не повідомлені про проведення онлайн-прийому громадян як представниками Уповноваженого, так і працівниками центрів з надання безоплатної правової допомоги. На такі прийоми адміністрацією відбираються окремі засуджені.
Також наголошую про іншу підставу:
Жорстоке поводження з засудженими.Засуджені скаржилися та будуть скаржитись на системні побори, погану соціально-виховну роботу, необгрунтовані догани, зневажливе ставлення з боку адміністрації тощо. Через заколот більшість засуджених засмучені і бояться переведення до інших колоній. Арештанти, які перебувають у локальних ділянках, недостатньо забезпечені питною (кип'яченою) водою, її роздача відбувається раз на день - вранці, а ті, які перебувають у медчастині, вживають воду прямо з-під крана.
Крім того, погано освітлені коридори і сходи, ряд приміщень не використовуються, в тому числі виробнича зона. санітарний стан санвузлів на локальних ділянках і в приміщенні медичної частини незадовільний. Перегородки і двері в туалетах не забезпечують достатнього рівня приватності, а іноді відсутні. Душові кімнати не обладнані кабінками.Не проводиться замісна терапія для наркозалежних, незважаючи на наявність у медчастині ліків, засуджені поскаржилися на ненадання медпрепаратів – знеболювальних і протизапальних засобів ненаркотического ряду та ін.
Стоматологічна допомога надається штатним стоматологом 2 рази на тиждень, втім, за словами засуджених, лікування надається лише хірургічне - видалення зубів.
Крім того, ремонт у житлових приміщеннях роблять самі засуджені за свої кошти, приміщення загального користування без ознак навіть косметичного ремонту та ін.Якщо у засудженого немає родичів,немає власних коштів,то він буде весь свій строк покарання проводити в жахливих умовах.
З огляду на вищевказану інформацію,прошу повернути так званий «Закон Савченко»зараховувати один день за два попереднього увʼязнення.