Підписів 1
Дата відповіді
Згідно зі своїми повноваженнями прийняти рішення, правки, зміни до законодавства, розробити програми та рішення тощо та передати для розгляду всім зацікавленим уповноваженим особам та установам на основі пропозицій і думок викладених в петиції. Шановна владо, патріотичний народ України!
В рамках сприяння розвитку підприємства, боротьби з тіньовою економікою та наповнення бюджету наразі в Вас з'являється історичний момент вдосконалення податкової реформи. Вибори не на часі, необхідність наповнення бюджету підвищенням податків є, а також є обговорення цієї теми. Деякі думки я вже виклав в петиції кабінету міністрів:
⚠️️💲💸ЧАСТИНА 2 З 2🔌⚡💡ЕНЕРГЕТИЧНА, ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА ТА СТІЙКІСТЬ УКРАЇНИ. ЗАПОБІГАННЯ ЛУДОМАНІЇ. ПОДАТКИ ТА ФІНАНСУВАННЯ ЗСУ ТОЩО.💡⚡🔌
Петиція №41/006647-24еп
Немає межі досконалості та за для більшого розуміння додам докладніше.
Збільшення податків не призведе до збільшення надходжень, а навпаки сприятиме оптимізації податків, переходу в тінь та в війні чорного та білого бізнесу ПІДІГРУЄ не доброчесному бізнесу в результаті конкуренції з меншою вигодою, що в результаті навпаки сприятиме уникненню сплати податків та збагаченню злодіїв підставляючи третіх осіб тощо. Отже, якщо підвищувати податки, наприклад військовий збір та ПДФО, а краще ПДВ та спростити ведення бухгалтерського обліку та бізнесу особливо ЗВАЖАЮЧИ НА МОЇ ЗАУВАЖЕННЯ в петиції та конституційного права на працю. Не повинен громадянин не мати можливість заробляти, мати підприємницьку діяльність тощо, якщо не знає бухгалтерський облік та кучу законів, програмне забезпечення, не має грошей та прибутку на бухгалтера та просто є людиною з інвалідністю з особливими розумовими когнітивними здібностями.
ТЕРМІНОВА РЕФОРМА ВИЖИВАННЯ УКРАЇНИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА!!! ЕКОНОМІЧНА ПОЛІТИКА! УТИСК ПРАВ НА ПРАЦЮ, СОЦЗАХИСТ, ЧЕСТЬ, ГІДНІСТЬ, ІНКЛЮЗІЮ, ДОСТУПНІСТЬ! УТИСК ЗА РЕЛІГІОЗНИМИ, РОЗУМОВИМИ, КОГНЕТИВНИМИ ТА ІНШИМИ ПЕРЕКОНАННЯМИ ЧИ МОЖЛИВОСТЯМИ!
Петиція №41/005172-23еп
Тобто вимагаємо підвищення податку на додану вартість та не 5-6 відсотків, а скориставшись історичним моментом врахувати не тільки необхідні гроші на армію, але виправити кульгаву величину прожиткового мінімуму. Принагідно дякую усім хто дотичен до ПРОМЕНЯ СВІТЛА В ТЕМНОМУ ЦАРСТВІ - ЗМЕНШЕННЯ КЛЮЧОВОЇ СТАВКИ, та сподіваючись на ваші фахові здібності виправити спадкову з минулих урядів недосконалість. Темпи інфляції та соціальні стандарти, прожитковий мінімум ВНЕСЕНИЙ В КОНСТИТУЦІЇ ТА ГАРАНТОВАНИЙ УСІМ, не відповідає сьогоденню та здоровому глузду. Це як шестерня, яка їде по рейці шестерні з іншим розміром зубів і дає збої. Отже, необхідно прийняти стратегічне рішення, вирахувати необхідні кошти, а отже і процент підвищення податків і якщо не за рік, то за кілька поступово оптимізувати та підіймати стандарти, прожитковий мінімум тощо та запустити цей механізм з однаковою взаємодією, кількістю грошей тощо. Тобто, наприклад, підвищення ПДВ не на 5-6, а на 10%. Виглядає шукаючи без пояснення особливо в часи близьких вибір, але реалії на межі існування держави та збройної агресії та забезпечення обороноздатності вимагає цих рішень!!! Разом з цим та по закону фізики та гармонії КОЖЕН ПЛАТНИК ПОДАТКІВ ЗАЙМАЄ ОПТИМАЛЬНЕ ПОЛОЖЕННЯ ТА ОБ'ЄМ ЗГІДНО З ДІЮЧИМИ НА НЬОГО ВЕКТОРІВ СИЛ, ТОБТО СТАНУ СПОКОЮ. Тобто однакові умови для всього ринку, наприклад, 28,5% ПДВ. Не треба відкривати підприємства, коли підробляєш іноді в інтернеті, робиш на вхідних та в відпустки ремонт квартир тощо, та навіть якщо маєш неправомірний прибуток від хабаря чи продажу наркотиків, при переказі на картку та витрачаючи на покупки все одно поповнюєш бюджет, а отже КОМПЕНСУЄШ ВИТРАТИ НА ПОШУК ЗЛОЧИНЦІВ, НАРКОТОРГІВЛЮ ТОЩО. Принцип саморегуляції, більше закладок продав чи купив за хабарі бентлі тощо більше до бюджету надійшло. Ось тут і повстає вишенька на торті. Ми намагаємося рухатися в Європу та впровадження добровільного декларування доходів. Отже, все що не заборонено, а отже змінити законодавство та працюй, підробляй, торгуй та роби що можеш, але ПДВ та задекларовані гроші які не збігаються будуть конфісковані. При добровільному декларуванні та звітності з'являться податкова знижка, пільга, субсидія тощо та додатковий кешбек на кшталт КУПУЙ УКРАЇНСЬКЕ тощо, які можуть повертатися у вигляді грошей, послуг чи знижки при наступному декларуванні. Додавання підтверджуючих документів, чеків для отримання повернення податку - МОТИВУЄ БРАТИ ЧЕКИ ТА ДЕКЛАРУВАТИ IX У ЗВІТІ, ЩО В СВОЮ ЧЕРГУ ЗМУШУЄ БІЗНЕС ЗВІТУВАТИ ЗА ЦІ ПОКУПКИ ТА ЗМЕНШЕННЯ ПРИХОВУВАННЯ ДОХОДІВ. З'являється можливість спробувати себе в якості підприємця чи просто майстра та поступово набравшись досвіду відкрити підприємство чи то навпаки соціальне підприємство, організацію, фонд тощо та ОТРИМУВАТИ ПІЛЬГИ, ПОВЕРНЕННЯ ПОДАТКУ ТОЩО та існуючі умови підприємницької діяльності. Тобто мета, працюєш без звітності більше платиш, чим прозоріша діяльність, немає перепон до перевірок, ще менше платиш. Таким чином, чим прозоріший бізнес, тим менше податок та конкуренція у своїй категорії, сірі платять більше та тягаються в пошуку схеми з сірими, а білі не страждають від схем та прозоро конкурують. Гадаєш податки наперед чи накопичуєш податкову пільгу - маєш пропорційну відстрочку від перевірок та резерв на випадок простою, сезонної зайнятості чи невдач тощо та додаткову пільгову знижку. Насправді останній приклад дуже добре протидіє корупції. Навіть я виконуючи субпідряд в державному тендері виготовлення паркових лавочок, стикнувся з кошмаренням, арештом коштів, пожежними інспекторами тощо які намагалися зірвати виготовлення та виконання тендеру, а за умови відстрочки авансових внесків податків не було би сенсу намагаються таким чином завантажити бізнесу за забороною на термін. Як є злочин то довели би пізніше! Також знімається навантаження на підприємців в часи активної діяльності. Тобто жнива чи сезон встановлення сонячних панелей, а тут конкуренти прислали посадовців з перевірками, а за таких умов авансових внесків податків, діє мораторій на кілька місяців. Не виникає потреба в додаткових працівниках поки нема сталого розвитку, а виправлення податкової звітності буде зроблено в більш сприятливих умов за зниження замовлень тощо, що значно зменшить корупційні ризики та зловживання в не чесної конкуренції тощо. Додатковим важливим чинником надходження до бюджету за добровільним декларуванням - з'являється поступова АМНІСТІЯ ТА ЛЕГАЛІЗАЦІЯ КАПІТАЛІВ. Не сподобалося попередня програм, та й напиши, що ти мільйонер Корейка, набіжать бандюки, оборотні та родичі, а таким чином легалізував частину, але не за таких малих податків як раніше і бюджет поповнив і собі купив маєток тощо, потім ще трохи, бо справжні шахраї і так мають змогу відбілити капітали, а неправомірні статки з подяк бідних лікарів, бідних землерозпорядників, чинники середньої ланки тощо теж хочуть добре жити та без страху везти 5 мільйонів євро за кордон, а так ці гроші локалізуються та не сприяють поповненню злочинних угрупувань тощо.
Підписів 0
Дата відповіді
Згідно зі своїми повноваженнями прийняти рішення, правки, зміни до законодавства, розробити програми та рішення тощо та передати для розгляду всім зацікавленим уповноваженим особам та установам на основі пропозицій і думок викладених в петиції. Шановна владо, гарант конституції, міністерство культури, поважний омбудсмен, РНБО та незламний, патріотичний народ України!
В сьогоденні важливо знаходити щось добре, гарне та об'єднуюче, особливо при прийнятті різноманітних важливих законах в стінах Верховної Ради України. Гадаю президент України, Володимир Зеленський, як ніхто знає об'єднуючу силу спільних репетицій тощо враховувати його досвід. Отже, вимагаємо припинити обмежувати себе та депутатів, економісти на собі з зауваженням "НЕ НА ЧАСІ" та знайти можливість влаштувати прослуховування та репетиції шановних депутатів та визначити голоса та відрепетирувати ГІМН УКРАЇНИ ПО ПАРТІЯМ, ГОЛОСАМ З ПЕРЕКРЕСЛЕННЯМ ЖІНОЧІХ ТА ЧОЛОВІЧИХ ГОЛОСІВ ТА ІНШИХ ВИНАХОДІВ КУЛЬТУРИ ТА МИСТЕЦТВА ЗГІДНО ПАРТІТУР ТОЩО. Вимагаємо віднайти можливість співати під фонограми різних за чергою оранжувань, особливо з наявністю арфи, бандури тощо, а також при нагоді зустрічі іноземних поважних гостей тощо під акомпанементи тощо.
В процесі репетиції та спільного виконання буде зростати об'єднання депутатів, залучення переглядачів канала Рада та пленарних засідань, а можливо деякі особливо вдалі виконання займуть не тільки архіви засідань Верховної Ради, але і очолять топи соцмереж ТікТок та Ютуб тощо. До того ж гарне виконання за допомогою репетиторів тощо сприятиме особливій атмосфері в раді та плідної співпраці та виявить приховані таланти народних обранців. Сподіваюсь, що до особливої дати в моєму житті та України 10 березня виконання буде на високому рівні з проміжними виступами напередодні дня незалежності України тощо, а України та нащадки придивляючись архіви не будуть червоніти ні від тривог ні сорому за наші ДІЇ в сьогоденні!
**Дімакратія (Діметрократія- примноження плодючості, добробуту)- форма взаємодії, яка заснована на діякратії.
Діякратія - це концепція, яка має ствердження, що немає неправильних дій, є не ефективні, менш ефективні, та більш ефективні, а бездіяльність має втрачений потенціал, що при хибної спробі надав би додотковий досвід, який при послідовному застосуванні наближає досягнення мети, чи додає нові дані, що може змінити мету, але продовжує розвиток.
Дімакратія заснована на досягнення суспільного розвитку та блага завдяки поєднанню унікальних талантів та недоліків кожної людини, чи групи, яки мають можливості ефективно досягти цілей дією, що компенсує недоліки та підвищує ефективність.
Дімакратія передбачає створення суспільства заснованого на діякратії, що має мету об'єднання для досягнення прогресу та суспільного блага кожної людини на її особистих світовідчуттях, яки не суперечать суспільному благу, та не обмежує їх прав.
Дімакратія має мету поетапне зменшення насильства та хибних форм та поведінки засобами, які створюють найменшу шкоду та збитки.
Дімакратія спрямована на доступ та поширення знань для трансформації їх для суспільного блага.
Дімакратія сприяє створенню умов, завдяки яким утворюється групи сконцентровані навколо спільної мети, яка сприяє суспільному благу. При великих розбіжностях в розвитку та досягнення мети групою, та за для набуття досвіду, група ділиться за згодою, та продовжує існування для досягнення мети та суспільного блага.
Дімакратія сприяє забезпеченням базових потреб навколишнього суспільства, навіть якщо їх погляди різняться. Намагається дізнатися мотивації, наміри та потреби оточуючих та засоби їх трансформації задля запобігання утворення ситуації, яки можуть викликати суперечки та насильство.
*Алгоритм дій при суперечці та роз'єднані - є періодичні дебати, та порівняння досягнень, можливість нового об'єднання.
**Дімакратія сприяє самоорганізації та демонополізації. Важливим чинником для досягнення росту та сприяння суспільному благу - є природне ділення, яке здатне вирішувати більше завдань та бути мобільними в прийнятті рішень.
**Дімакратія повинна усвідомлювати інерцією та тривалість висновків та результатів, які провокують дії, поступовий їх вплив на консервативне суспільство та зміни в їх досягненнях.
Підписів 0
Дата відповіді
ЧАСТИНА 1 З 7
Ти як? З таким закликом наша Ненька Україна намагається вижити! Я розумію, що конкретно до мене багатьма немає справи і як до ВПО з Маріуполя без виплат, без субсидій та дров, бо замкнуте коло треба кілька місяців працювати, щоб отримати, а усіляких форсмажори війна, нема веселі роботи та навіть колодязі сохнуть, чи то Грицю, Грицю до роботи, в Гриця порвані чоботі - то зовсім фольклор. Але, можливо Вам є діло до моїх думок. Я не великий фахівець всіх часів тощо, та навіть навпаки, але зауважу спираючись на свій досвід та критичне мислення з визнаними фахівцями про всяк випадок. За петицію гроші не беруть та не дають. Ось вирішив замість їжі за ремонт розетки все ж згаяти ще час та спробувати звернути увагу, бо якщо в країні не вистачатиме світла, то можливо і в депутатів і ще багато в кого будуть меншими заробітки та бюджет. Я витратив час, але мою петицію знову не опублікували. Можливо вона розлога та має компетенції які не вирішує Кабінет міністрів, а можливо трохи художня подача сенсу петиції чи то інженерні технічні думки не були усвідомлені модераторами та не врахували їх важливість. Принагідно звертаю на це увагу та вимагаємо змінити законодавство, щоб ПИСАЛИ ПРИЧИНУ ВІДМОВИ В ПУБЛІКАЦІЇ ПЕТИЦІЙ, щоб такий не розумний та не пристосований до планети людей Мауглі чи мавпа як я, могли виправити помилки та знову відправити на модернізацію петицію.
По-друге. Вимагаємо в рамках своїх повноважень, запитами, створенням ТСК чи в рамках існуючих розглянути думки подані в петиціях з залученням фахівців, науковців, незалежних експертів тощо та враховуючи національну безпеку України надати розлогу відповідь за дії та бездіяльність посадових осіб з конкретними відповідальними особами.
Фахівці енергетики поспішно наголошують, що не можна побудувати та швидко наростити відновлювальні та розподілені джерела генерації хоча б до гіга Ватта, що на це підуть роки та навіть десятиліття. Частково я згоден, є обмеження по фінансах, швидкості виробництва сонячних панелей та генераторі тощо на заводах, а ще встановлення, проєктування тощо. Але зауважу, що в енергетичних компаніях України зауважили що мали влітку до 6 Гіга Ватт генерації та рахували як її акумулювати для подальшого використання тощо. Зауважу, що з мого делетанського погляду, кожна мавпа зауважить, що навіщо мавпі влітку багато електрики, ще й в обід, коли сонце високо та прямо світить в обід на панелі видаючи максимум ККД генерації. Ось якщо в мавпи били фабрики та заводи, а пік навантаження був в ранковий час, а максимум потужних приладів використовували б взимку, то якщо розвернути сонячні панелі, щоб в ранкові чи вечірні години дефіциту маневрових потужностей та генерації були направлені на схід та захід, а також на південний схід та південний захід, то прорахував кути, можна цілком отримати не в обід максимум генерації та перегрів і втрату ККД панелей влітку, в обід, а більш плавну генерацію упродовж усього дня, а якщо встановити нахил панелей під кутами осіннього та зимового сонця до кутів від 60 до 90 градусів, то влітку отримувати теоретично менше електрики, але в роковому еквіваленті та доцільності потужності в умовах дефіциту та збройної агресії, навпаки вигідніше та не треба покупати за кордоном в часи дефіциту чи робити це менше, а отже СПИРАЮЧИСЬ НА ЦІ ОБҐРУНТУВАННЯ ЗРОБИТИ ФАХОВИЙ ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ ТА МОДЕРНІЗУВАТИ ІСНУЮЧИ ПОТУЖНОСТІ. При цьому не можна купити багато панелей, але можна БАГАТО ТА ШВИДКО ЗРОБИТИ ПОВОРОТНИХ КРІПЛЕНЬ з двигунами які обертають панелі згідно сезону та часу. Зрозуміло що нема потреби прямо усі 6 гігаватів так модернізувати, але ті станції, які знаходяться ближче до промисловості, споживачів чи в районах віддалених від іншої генерації на кшталт АЕС тощо при аваріях в мережі, підстанціях буде живлення максимальне для підтримки взимку та вдень, а це вже незламність та час на ремонти без замороження міста тощо. За браком двигунів тощо, обравши типовий проєкт для послідовної довгострокової модернізації можна розробити кронштейни та кріплені які можна повертати вручну, тросом за ричаг, автівкою за ричаг (їде трактор та чіпляє ричаг, панель повертається, наприклад раз на місяць чи сезон тощо), а надалі на потужний двигун ряда за трос чи індивідуальні подекуди для маневрових станцій тощо. Отже, замість 6 гігаватів влітку в обід, отримуємо більше гігавата взимку додаткової генерації та ще більше восени. До всього зимовий нахил запобігає осіданню пилу та снігу, що додає потужності в порівнянні з існуючою генерацією направлення на південь та кутами 15-60 градусів тощо.
Зауважу, що поява моєї петиції з "ТЕХНОЛОГІЄЮ СОНЯЧНИХ ПАНЕЛЕЙ ТА КОЛЕКТОРІВ З ВИКОРИСТАННЯ М ДЗЕРКАЛ"спричинила в домашніх користувачів, які мають руки та розум справжній бум та підвищення ККД. Річ в тому, що всі шукають підвищення ККД в інститутах тощо через кристали, прозорість матеріалів тощо. Я не мав такої можливості, але теж гадав та що МАВ ТО ЗАСТОСУВАВ. Сфокусувавши з квадратних метрів поруч дзеркало на батарею, я отримав збільшення потужностей. Тобто встановивши сонячну панель на схід чи південний схід, поруч встановлюємо дзеркало на кшталт німецької букви V панель до відблискуючої нержавійки, оцінковку, білий метал чи пластик тощо та отримуємо додаткову МИТТЄВУ ГЕНЕРАЦІЮ на за наявної панелі та дешевого перенаправлення сфокусованої та розсіяної енергії світла. Також можна підсилити існуючі та модернізовані поля панелей великою дзеркальною лінзою чи з іншого матеріалу, але можна і зробити насип з грунту, бетоном тощо на кшталт гори Кайлас, насипати білий пісок, чи забетонувавши покрасити в білий, дзеркальний колір та отримати додаткові проценти підвищення ефективності генерації згідно з коефіцієнтом віддзеркалення, фокусування та економічних показників обравши оптимальні затрати та конструкції тощо. До того ж кілька великих дзеркал легше встановити поруч з існуючими полями станцій та встановивши на них кілька двигунів слідкувати за сонцем на фокусувати на поле панелей. Навіть грунт посипавши піском чи білим чимось можна ще трохи перенаправити на панель промені сонечка царстві темряви. Навчання - це світло, а не вчених науковців зі ступенями та пільгами тьма!
ДИВИСЬ ЧАСТИНИ 2, 3, 4, 5, 6, 7 З 7
Підписів 0
Дата відповіді
ЧАСТИНА 2 З 7
Тобто ми маємо панелі, поруч дзеркало з фольги, а на все поле з додатково перенаправляє та фокусує джерельна лінза, а може і скляна тощо. Використовуючи не поля, а , наприклад, схили Дніпра, то маємо віддзеркалення від води та охолодження панелей від перегріву, а якщо є сили, які не можна використовувати під сільськогосподарські угіддя на кшталт оврагів з двома схилами, то можна на один встановити панелі, а на інше дзеркало з вогнетривкої дзеркальної тканини, отримувати додаткові кіловати, а якщо раптом пожежа будинку, супермаркету, складу, лісу тощо, но накрити їх гелікоптером чи краном як кошмою, зменшити доступ кисню, та мати вшиті шланги під'єднати пожежні машини та як крапельне зрошення в макроатюрі гасити полум'я великої складності тощо. дим витисне кисень і сам згаситься та локалізується, ще щось ціле залишитись може, якщо вчасно.
Додам що зовсім не фінансується в нас програма сонячних колекторів, а вони дешевші та гріють воду в бойлерах пів року, не потребують коштовних акумуляторів, бо вода і є акумулятор енергії. Навіть попередній підігрів холодної води примітивними ЧОРНИМИ ТРУБАМИ дає додаткове зарахування, не кажучи що є паро установки з турбінами, які генерують електрику, а пара осідає та зрошує навколишнє середовище тощо.
Річ у тому, що я вже звертав увагу на розвиток сонячної енергетики, але пройшло багато років, щось зроблено, але як я бачу зі свого погляду віз і нині там.
ТАРИФЫ! СОЛНЕЧНАЯ ЭНЕРГИЯ В КАЖДЫЙ ДОМ! КРЕДИТОВАНИЕ НАСЕЛЕНИЯ!
№41/001067-23еп
Солнечная энергия вполне способна уменьшить расход бюджета на субсидии, уменьшить потребление газа, используя солнечный батареи на полупроводниках и коллекторы для обогрева помещений и подогрева горячей воды. Экономическая целесообразность появляется за счет замены дорогостоящего оборудования преобразования напряжения и электрических аккумуляторов на тепловые (бойлер, вода в системе отопления). Значительное повышение КПД батарей достигается отражения зеркалом или отражающим материалом (нержавейка, оцинковка) с соседних квадратных метров. То есть установив солнечную панель и поставив рядом зеркало КПД возрастает еще на 50%, а если 4 зеркала, то кпд вырастает в три раза и так далее до пределов термоустойчивости данной модели коллектора или батареи на полупроводниковых элементах !!! Таким образом, значительно снижается себестоимость затрат на солнечные панели по отношению к себестоимости киловатта энергии.
Требуем привлечь институты, разработать типовые проекты и выделить финансирование на установку солнечных батарей на полупроводниковых элементах в частном секторе и многоквартирных домах, так как без поддержки государства и финансирования данная реформа по энергосбережению еще долго не будет реализована, а в последствии будет запатентована и продана нашей стане по завышенным ценам.
Требуем выдавать кредиты по пониженным ставкам или возмещению процентной ставки для установки альтернативных источников энергии, составляющих частей и энергетически низко затратных приборов домашнего хозяйства (солнечные панели, коллектора, ветряки, тепловые насосы, бойлеры, котлы с высоким КПД, стиральные машины ААА+++ классов, индукционные панели, УФО, полупроводниковые лампы и т.д. ) или взаимозачет оплатой субсидиями потребления ниже нормы, обещание монетизации экономии которой уже летает в воздухе. Установка в частном секторе подразумевает то самое обслуживание хозяином, которое усложняется при массовой промышленной установке.
Требуем вести планомерную политику покупки у населения произведенных электрических, а возможно и тепловых мощностей!
Таким образом увеличится энергонезависимость нашего государства и частично компенсируются устаревающие мощности, которые к 2030 году еще необходимо решать!
Дата подання: 14 березня 2017 р.
Дата початку збору підписів: 14 березня 2017 р.
Дата кінця збору підписів: 12 червня 2017
НЕ ЗРОЗУМІЛО ЧОМУ ВІДХИЛЕНА ТАКА ВАЖЛИВА ПЕТИЦІЯ. ВЗЯТИ ДО КОНТРОЛЮ ТА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТА НАДАТИ ВІДПОВІДІ У МЕЖАХ ПОВНОВАЖЕНЬ ТА ВИСНОВКІВ КОМІСІЇ ТСК ТОЩО.
🇺🇦 ЧАСТИНА 1 З 2☢️☀️🗽⚡💡🔌 РЕНЕСАНС ВІДНОВЛЮВАЛЬНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ. МАВПА ПРОМЕТЕЙ - ПРОМІНЬ СВІТЛА В ТЕМНІЙ ГЕНЕРАЦІЇ. МОДЕРНІЗАЦІЯ ПОБУТОВИХ ТА ПРОМИСЛОВИХ ОБ'ЄКТІВ ГЕНЕРАЦІЇ ДЛЯ СТРАТЕГІЇ НЕЗЛАМНОСТІ!🔌💡⚡🗽☀️☢️🇺🇦 АВТОР: ТОНЕНЬКОВ ДМИТРО ДІМАКРАТІЯ**
ЧАСТИНА 1 З 2-Х
Згідно зі своїми повноваженнями прийняти рішення, правки, зміни до законодавства, розробити програми та рішення тощо та передати для всі зацікаленим установам. Шановна владо, гарант конституції, РНБО, міністерство енергетики, економіки, сільського господарства, будівництва тощо та патріотичний народ України! Починається наша ера встановлення сонячних панелей та розподіленої генерації, починають видавати кредити та не розумні фахівці намагаються свідомо, несвідомо чи з метою диверсії проти України та нашого добробуту, збагачення, заможності, енергостійкості та незалежність підкласти свиню при встановленні, закидають, що сонячні панелі не окупляться ніколи тощо. Не вірте! Диявол в деталях! Вони намагаються Вас підманути! ВЗЯТИ ДО УВАГИ ІСНУЮЧИМИ КОМІСІЯМИ ТА ІНШИМИ СПОСОБАМИ КОНТРОЛЮ ДЛЯ ЯКІСНОГО БУДІВНИЦТВА, МОДЕРНІЗАЦІЇ РОЗВИТКУ ТА ВСТАНОВЛЕННЯ СОНЯЧНИХ ПАНЕЛЕЙ ДЕРЖАВНИМИ ТА ПРИВАТНИМИ ПІДПРИЄМСТВАМИ ТОЩО. ВИМАГАЄМО ТЕРМІНОВО ПРИЙНЯТИ ЗМІНИ В ЗАКОНОДАВСТВІ УКРАЇНИ, СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТА ІННОВАЦІЙНИХ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ДЛЯ ЗАЛУЧЕННЯ ДО ЕКОНОМІКИ ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ ДОДАТКОВО ФІНАНСУВАННЯ ТА НОВИХ ІННОВАЦІЙНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ЗБАГАЧЕННЯ ТА НЕЗЛАМНОСТІ УКРАЇНИ!
Можливо та сподіваюсь я помиляюсь, але чомусь дивлячись на встановленні сонячні панелі в рамках НЕЗЛАМНОСТІ УКРАЇНИ та за заявою керівника Е-світло, що при температурі вище 35 градусів панелі втрачають ККД та менше генерують кристалами напівпровідників такої дефіцитної в наш час електрики. Чомусь згадалася басня Мавпа та окуляри. Під впливом фільму Планета мавп, я подумав Мавпи разом сила! А люди та мавпи за сюжетом своєю синергією та розумом за чисельною меншістю перемогли багато мавп. Отже, припустивши що я дурна, бо бідна мавпа, я подумав: Люди та мавпи можуть дивлячись на одне й теж бачити та думати різне. Наприклад, мавпи та я люблю банани, а люди шашлик, червону та чорну ікру та себаза, а я взагалі не рибак ще вегетаріанець. Тож ділюся своїм мавпячим нерозумним делетантним поглядом. Взявши окуляри, я вивчив з інструкції встановлення сонячних панелей, що чим нижче температура та холодніша панель, тим більше генерується електрики з неї. Також кут до сонця впливає на ККД. Дивлячись на поодинокі проєкти на дахах лікарень та ОСББ тощо та на величезні поля сонячних панелей великих електрогенеруючих потужностей, я помітив, що панелі дивляться як тисячі військовослужбовців в строю в один бік та рівненько під певним кутом. Згідно інструкції та за умови сонця в зеніті, панелі генерують найбільше енергії в обід влітку при існуючому розташуванні.
ДИВИСЬ ЧАСТИНИ 1, 3, 4, 5, 6, 7 З 7
Підписів 7
Дата відповіді
Шановні члени Комітету,
Я, Приходько Святослав Олександрович, військовослужбовець Збройних сил України, звертаюсь до вас із пропозицією законопроекту, спрямованого на покращення житлових умов громадян України та підвищення комфорту їх життя. Моя пропозиція полягає у наступному:
Пропозиція законопроекту:
1. Збільшення податку на володіння житлом, що перевищує визначену законом квадратуру на особу: Запровадження значного податку на житлові площі, що перевищують встановлені норми (площі на особу, сім'ю і т.д.). Це стимулюватиме власників надлишкового житла до його продажу, що збільшить пропозицію на ринку нерухомості та сприятиме зниженню цін на житло.
2. Залучення банків до зменшення відсоткової ставки по іпотеці: Створення умов для збільшення попиту на іпотечні кредити, що, у свою чергу, стимулює банки до зниження відсоткових ставок та покращення умов кредитування.
3. Автоматизація процесу адміністрування податків: Інтеграція баз даних власності та реєстрації актів цивільного стану (РАЦСів) та залучення Державної податкової служби України та Міністерства цифрової трансформації України для автоматизованого визначення та стягнення податків. Це зменшить можливості ухилення від сплати податків та підвищить ефективність їхнього адміністрування.
4. Легалізація доходів від оренди житла: Високий податок на володіння надлишковими квадратними метрами змусить власників легалізувати доходи від оренди, що додатково наповнить державний бюджет.
Очікувані результати:
1. Збільшення пропозиції житла на ринку та зниження цін на нього.
2. Підвищення доступності іпотечних кредитів для громадян завдяки зменшенню відсоткових ставок.
3. Легалізація доходів від оренди житла та збільшення податкових надходжень до бюджету.
4. Підвищення рівня комфорту життя громадян України.
Врахування можливих ризиків та пропозиції щодо їх мінімізації:
1. Протидія власників та спроби уникнення оплати податків: Автоматизація процесу за допомогою інтеграції з базами даних та забезпечення прозорих механізмів оскарження.
2. Регіональні особливості: Врахування економічних умов у різних регіонах та адаптація податкових ставок відповідно до рівня доходів населення.
3. Інтереси банків: Забезпечення стабільності фінансової системи та створення умов для розвитку національних банків шляхом збільшення конкуренції на ринку.
4. Соціальна справедливість: Передбачення механізмів підтримки громадян з низьким рівнем доходів, які можуть бути негативно вплинуті збільшенням податків на житло.
Висновок:
Впровадження запропонованого законопроекту сприятиме поліпшенню житлових умов громадян України, збільшенню доступності житла, легалізації доходів від оренди та збільшенню податкових надходжень до бюджету. Це підвищить рівень комфорту життя в країні та сприятиме її економічному розвитку.
З повагою, Приходько Святослав Олександрович
тел. +38 063 313 13 08
Підписів 6
Дата відповіді
Шановні члени Комітету,
Я, Приходько Святослав Олександрович, військовослужбовець Збройних сил України, звертаюсь до вас із пропозицією законопроекту, спрямованого на покращення системи нарахування додаткової грошової винагороди військовослужбовцям Збройних сил України за виконання завдань за призначенням. Моя пропозиція полягає у наступному:
Пропозиція законопроекту:
1. Централізація нарахувань додаткової грошової винагороди:
Запровадження єдиної централізованої системи, що автоматично нараховує додаткову грошову винагороду військовослужбовцям за виконання завдань. Це дозволить зменшити кількість помилок, прискорити процес виплат та забезпечити прозорість системи.
2. Автоматизація процесу нарахувань:
Використання сучасних інформаційних технологій для автоматичного розрахунку та нарахування додаткової грошової винагороди на основі виконаних завдань та встановлених критеріїв. Це дозволить уникнути бюрократичних затримок та забезпечити своєчасність виплат.
3. Інтеграція з існуючими системами обліку:
Інтеграція нової системи з уже існуючими системами обліку військовослужбовців та їхніх завдань. Це забезпечить узгодженість даних та підвищить ефективність адміністрування.
Очікувані результати:
1. Підвищення ефективності та своєчасності виплат додаткової грошової винагороди військовослужбовцям.
2. Зменшення бюрократичних процедур та мінімізація людського фактора у процесі нарахувань.
3. Забезпечення прозорості та справедливості нарахувань, що підвищить мотивацію військовослужбовців.
4. Оптимізація витрат на адміністрування системи нарахувань.
Врахування можливих ризиків та пропозиції щодо їх мінімізації:
1. Технічні складнощі:
Запровадження пілотного проекту для тестування системи перед повномасштабним впровадженням, що дозволить виявити та усунути можливі технічні проблеми.
2. Спротив з боку адміністративного апарату:
Проведення інформаційної кампанії та навчання персоналу щодо переваг нової системи. Важливо залучити керівництво військових частин та інших зацікавлених сторін до процесу впровадження.
3. Забезпечення безпеки даних:
Використання сучасних методів захисту інформації для запобігання несанкціонованому доступу та забезпечення конфіденційності даних військовослужбовців.
Висновок:
Впровадження запропонованого законопроекту сприятиме підвищенню ефективності системи нарахування додаткової грошової винагороди військовослужбовцям, забезпечить своєчасність виплат, зменшить бюрократичні процедури та підвищить мотивацію військовослужбовців до виконання завдань. Це позитивно вплине на боєздатність та моральний стан Збройних сил України.
Підписів 23
Дата відповіді
Шановні Народні Депутати!
Прошу Вас заборонити продаж і використання отрути що спричиняє смерть кішок і птахів як безпосередньо так і при поїданні отруєних гризунів, інсектицидів, небезпечних для бджіл.
Прошу не відхиляти петицію по причині невідповідності якимось там вимогам щоб я не скаржилась в міжнародні організаціі на відсутність демократії навіть стосовно дріб"язкових для вас питань. Якщо я написала не так то напишіть як змінити щоб було ТАК.
Дякую за увагу.
Гринь Надія Григорівна,
nadiagreen1960@gmail.com
8 серпня 2024 року
Підписів 1865
Дата відповіді
За два з половиною роки воєного стану в Україні відбувся катастрофічний відтік працездатного населення . Масштабна вимушена міграція населення за межі країни, мобілізація до лав ЗСУ, поглиблення освітньо-професійних диспропорцій на ринку праці та нерівномірне його відновлення як у географічному, так і галузевому вимірі спричинили нестачу кваліфікованих кандидатів на працевлаштування на ринкі праці. За повідомленням «Work.ua», значна кількість роботодавців у 2023 р. потерпали від дефіциту кадрів. В 2024 році процес нестачі кадрів тільки поглиблюється.
Статтею 11 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» № 2136-IX від 15.03.2022 р. (далі – Закон № 2136-IX) зі змінами та доповненнями передбачено: на період воєнного стану дія окремих положень колективного договору може бути зупинена за ініціативою роботодавця.
Колективний договір між роботодавцем та трудовим колективом завжди сприяв розширенню соціальних гарантій, покращував умови праці на підприємстві, створював додаткові матеріальні та соціальні блага для працівника. Завдяки трудовим договорам, які регулюються законодавством України, на підприємстві створювались сприятливі умови для працевлаштування, заохочення працівника до роботи на підприємстві, його довготривалої сталої праці, заохоченню до підвищення майстерності, кваліфікації, категорійності тощо.
Користуючись можливістю відминити дію окремих положень колективних договорів, для заощадження коштів чи з інших причин за для швидкої, але короткочасної вигоди, керівництво підприємств несвідомо, а часом і свідомо сприяє ще більшому відтоку кадрів на підприємстві. Ця стаття дозволяє припинити дію окремих положень колективних договорів за ініциативи роботодавця без згоди іншої сторони підписанта колективного договору: профспілки чи представника трудового колективу, чим взагалі нівелюється Закон України "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності". Стаття 11 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» № 2136-IX від 15.03.2022 р. (далі – Закон № 2136-IX) зі змінами та доповненнями порушує статтю 5 Співвідношення законодавства і колективного договору, угоди, трудового договору, Закону України "Про колективні договори і угоди", а саме: умови колективних договорів і угод, укладених відповідно до чинного законодавства, є обов'язковими для підприємств, на які вони поширюються, та сторін, які їх уклали.
Таким чином, наполягаю на скасуванні статті 11 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» 2136-IX від 15.03.2022 р. (із змінами і доповненнями).
Підписів 132
Дата відповіді
Я, Сезіна Інна Сергіївна, дружина
загиблого Сезіна Сергія Івановича,
26.11.1979 р.н. (снайпера 2 категорії ВЧ А7299),
який загинув 03.07.2024 в н.п. Невське Луганської області, захищаючи
суверенітет та незалежність України,
звертаюсь від імені родичів та побратимів полеглих українських захисників з проханням, яке стосується розгляду електронних петицій, зокрема, про присвоєння звання Героя України.
Згідно з абзацом 15 статті 23-1 Закону України «Про звернення громадян» електронна петиція, адресована відповідно Президенту України, Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України, розглядається у порядку, встановленому цією статтею, за умови збору на її підтримку не менш як 25000 підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня оприлюднення петиції.
Вважаємо, що це приниження честі та гідності родичів загиблих захисників, які вимушені ходити по сусідах та по соціальним мережам, щоб назбирати ці 25000 підписів. Оскільки навіть якщо вся бригада чисельністю 8000 осіб (а може бути лише 1000 осіб), і все село, у якому виросла людина, підпишуть петицію, все одно цих підписів буде недостатньо.
Держава повинна підтримувати сімʼї загиблих, а не принижувати нас. Щоб вдови та матері не писали «Благаю, допоможіть, критична петиція!».
Крім того, люди похилого віку можуть не мати інтернету, Дії та банкінгу, або не вміють авторизуватися та підписати петицію. До того ж, військові, які знаходяться на «0», зазвичай теж не мають можливості підписати петицію побратима.
Варто зазначити, що необхідність збору великої кількості голосів породжує шахрайство, оскільки, користуючись нагодою, шахраї, зокрема увʼязнені, просять гроші за поширення та підписання таких петицій.
Питання присвоєння звання Героя України не є загальнонаціональним, в стосується обмеженого кола осіб, тому збір такої великої кількості підписів є необґрунтованим та нереальним.
Враховуючи вищевикладені обставини, прохання внести зміни до Закону України «Про звернення громадян», а саме: абзац 15 статті 23-1 загаданого Закону викласти в наступній редакції:
«Електронна петиція, адресована відповідно Президенту України, Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України, розглядається у порядку, встановленому цією статтею, за умови збору на її підтримку не менш як 25000 підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня оприлюднення петиції, а у разі якщо тема петиції до Президента України -«Нагородження, присвоєння почесних звань» - не менш як 5000 підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня її оприлюднення).»
Сподіваюсь, що ви почуєте нас та ухвалите відповідні зміни до Закону України «Про звернення громадян».
Підписів 1
Дата відповіді
Для,збільшення,захиста:
"Міжнародним Кримінальним
Судом".-Пропоную:
-1.)Ратифікувати:
-"Римський,Статут".
Підписів 12
Дата відповіді
19 липня 2024 року була самовільно зруйнована чергова історична пам'ятка України. Мова йде про Садибу Зеленських, 1890 р., що була розташована на вул. Кониського, 22 у м. Києві. Зносу більш як 130-річної будівлі передувало 2 роки погоджень облікових документів та різноманітних відписок місцевого органу охорони культурної спадщини - Департаменту культспадщини КМДА. Затягування процесу надання статусу пам'ятки цінній історичній будівлі, а від так і ціла серія корупційних ризиків стала можлива завдяки ускладненій та бюрократизованій процедурі взяття на облік об'єкту культурної спадщини. Чинне на сьогодні пам'яткоохоронне законодавство встановлює вимоги щодо численних погоджень і висновків, заборон і обмежень щодо взяття цінних історичних об'єктів під захист Закону. Як результат - знищення пам'яток забудовника ще до отримання першими охоронного статусу. Останній і кричущий приклад - Садиба Зеленських.
Проблема не нова, ще в інтерв'ю від 11 квітня 2021 року тогочасний директор Департаменту охорони культурної спадщини - Олександр Никоряк зазначив: на сьогодні в м. Києві виявлено та досліджується більше 3 000 історичних об'єктів, з них лише 1 000 мають охоронний статус зігдно Закону - решту можуть знести в будь-який момент. Через ускладену процедуру обліку - темп підготовки облікової документації та внесення пам'яток до Переліку пам'яток і надалі до Держреєстру в м. Києві та по областях становить 1-2 пам'ятки на рік. Тобто, умовно, щоб захисти всі цінні історичні будівлі Києва від зносу, надавши їм статус пам'яток, потрібно близько 1 000 років...
У багатьох країнах Європейського Союзу діє принцип уніфікованого критерію, за яким особливо цінні будівлі автоматично отримують охоронний статус та взяті під захист держави без проходження додаткових бюрократичних процедур. У Польщі, Латвії, Естонії, Чехії діє принцип за яким всі будівлі, що виконані за індивідуальним проектом, зберегли характерні риси епохи та старше 100 років автоматично набувають охоронного статусу в силу Закону. Зокрема, відповідно до ст.ст. 7, 14, 22a, 25 польського Закону «Про охорону пам'яток та опіку над пам'ятками» - історичні будівлі старше 100 років автоматично підпадають під охорону Закону. Надалі ці будівлі підлягають ретельному дослідження з боку пам'яткоохоронних органів і якщо останні не підтверджують таку цінність статус пам'ятки будівлею втрачається. Однак, до моменту проведення відповідних історико-бібліографічних досліджень (створення облікової документації) жоден власник не може знести об'єкт культурної спадщини. Тобто, на рівні Закону встановлюється презумпція цінності історичних будівель, нецінність яких потрібно доводити. В Україні ж навпаки - сьогодні діє презумпція нецінності, коли для охоронного статусу потрібно збирати довідки, доводити, що будівля дійсно є цінною і коли врешті всі папери зібрано - її зносять забудовники, як у випадку з Будинком Зеленських, 1890 р. у Києві.
Отже, з огляду на означене, ми пропонуємо запровадити в Україні додатковий безумовний охоронний статус для цінних історичних будівель збудованих до завершення національно визвольних змагань 1917-1922 рр. шляхом внесення відповідних змін до профільного Закону України "Про охорону культурної спадщини". Зокрема, додатково визначивши та розширивши поняття об'єкту культурної спадщини, за аналогією з польським законом, додавши "об'єкт культурної спадщини" до категорій, що перебувають під захистом Закону на одному рівні із пам'ятками до моменту вирішення питання про його занесення або незанесення до Державного реєстру нерухомих пам'яток України (ст. 1, 22, 26, 32 Закону України "Про охорону культурної спадщини").
Підписів 24
Дата відповіді
Вимагаємо внести зміни у Закон України «Про прокуратуру» та скасувати ст. 86 Закону, яка передбачає право працюючим прокурорам на отримання пенсії за вислугу років у розмірі 60% від заробітної плати прокурора. Відповідно до декларацій прокурорів, деякі пенсії працюючих прокурорів становлять близько 100 000грн. на місяць. При цьому, такі прокурори одночасно отримують заробітну плату у розмірі близько 150 000грн. на місяць. При загальній чисельності прокурорів в країні згідно з Законом у 15 000 осіб, витрати державного бюджету на виплату пенсій працюючим прокурорам можуть становити десятки мільярдів гривень на рік.
Такі пенсії працюючим прокурорам не тільки створюють в країні соціальну нерівність, порушуючи ст. 24 Конституції України, а і створюють в умовах війни не обґрунтований та не виправданий тиск на державний бюджет, який Україна через значний дефіцит вимушена дофінансовувати за рахунок «західної допомоги», становлячи таким чином державу у залежність від третіх країн.
Скасування ст. 86 Закону Закон України «Про прокуратуру» дозволить частково знизити дефіцит державного бюджету, підняти мінімальний розмір пенсії, який не відповідає реальному прожитковому мінімуму та спрямувати кошти на оборону країни.
Підписів 21
Дата відповіді
Шановні народні депутати!
Вже другий рік на території України тривають воєнні дії, які завдали значної шкоди об’єктам критичної інфраструктури, в тому числі мережам водопостачання. Але на жаль, у ці й так не прості для нашої країни часи, деякі державні діячі та чиновники своїми корупційними діями ведуть диверсійно-побутову роботу зсередини. Це стосується мереж водопостачання та очищення води. Останні заяви влади про проблему очищення води на їх офіційних ресурсах датуються 2014-2015 роками. Вони не створили стратегічного плану чи цільової програми для цієї задачі, вона не є пріоритетною для київської влади.
Ми, підписанти цієї петиції, висловлюємо глибоке занепокоєння щодо низької якості питної води, що подається населенню України, та численних фактів корупції у сфері водопостачання, безпосередньо це стосується «Київводоканалу».
За 2023 рік до суду будо направлено чотири кримінальні справи щодо КИЇВВОДОКАНАЛУ, а збитки державі оцінили у 70 млн. гривень, нещодавно до суду було направлено ще три справи, які завдали збитки на 322 млн. гривень.
Постійні атаки Росії на українську енергосистему можуть призвести до зупинки водопостачання на тривалий термін, що, у свою чергу, може сприяти передачі водним шляхом таких інфекційних хвороб, як гепатити, холера та ботулізм.
Неодноразово в різних регіонах країни фіксувалися випадки надання води, яка не відповідає санітарним нормам, а саме:
- наявність шкідливих домішок;
- неприємний запах та смак;
- перебої з водопостачанням;
- заниження обсягів поданої води при завищених тарифах.
Вважаємо, що такі порушення є неприпустимими та свідчать про неефективну роботу державних органів, які відповідають за контроль за якістю питної води та прозорість процесів у сфері водопостачання.
З метою виявлення всіх фактів корупції у цій сфері, притягнення винних до відповідальності та розробки ефективних заходів для покращення якості питної води в Україні, ми вимагаємо від Верховної Ради України створити тимчасову слідчу комісію.
Завданнями цієї комісії повинні стати:
• Всебічне дослідження системи водопостачання в Україні, виявлення її слабких місць та корупційних схем.
• Аналіз діяльності державних органів, відповідальних за контроль за якістю води.
• Оцінка ефективності використання коштів, виділених на розвиток системи водопостачання.
• Розробка рекомендацій щодо вдосконалення законодавства у сфері водопостачання та посилення контролю за його виконанням.
Ми переконані, що створення тимчасової слідчої комісії є необхідним кроком для вирішення проблеми низької якості питної води в Україні та відновлення довіри громадян до державних органів.
Підписавши цю петицію, Ви долучаєтесь до боротьби за чисту воду та прозорість у державних інституціях.
Дякуємо за вашу участь!
Підписів 182
Дата відповіді
Під час війни влада вдається до рішень, направлених проти простих людей. Новим законопроектом хочуть підвищити податки на посилки через кордон – для суспільства, що лише біднішає останні два роки, це чергові труднощі. Під нові правила підпадуть не тільки звичайні покупки, але й допомога від родичів і навіть передача товарів для військових на фронт. Так не має бути!
Просимо не допустити прийняття законопроекту №11416 від 18.07.2024 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині зменшення ліміту безподаткового пересилання відправлень зі 150 до 45 євро на одну посилку та обмеження переліку осіб, що можуть бути відправником та одержувачем такого відправлення.
18 липня 2024 року до Верховної Ради України подано законопроект №11416, який, серед іншого, передбачає зменшення ліміту безмитного пересилання відправлень зі 150 до 45 євро на одну посилку та встановлює наступні обмеження: товари мають надсилатись відправником-фізичною особою, одержувачу-фізичній особі без будь-якої оплати, призначатись для особистого чи сімейного використання одержувачем, їх характеристики і кількість не повинні вказувати на те, що вони ввозяться з будь-якою комерційною метою.
Положення цього підпункту не поширюються на:
а) підакцизні товари;
б) духи в обсязі більше 50 грам, або туалетну воду в обсязі більше 0,25 літра або вісім унцій;
в) каву в обсязі більше 500 грам, або кавові екстракти і есенції в обсязі більше 200 грам;
г) чай в обсязі більше 100 грам, або чайні екстракти та есенції в обсязі більше 40 грам;
В разі, якщо при ввезенні на митну територію України товарів для одного одержувача (фізичної особи) від одного відправника (фізичної особи) їх обсяг перевищує зазначений в абзаці третьому цього підпункту, положення абзацу першого ст. 196.1.17. ПКУ на них не поширюються.
Такі зміни безумовно негативно відіб’ються на кінцевому споживачу – простих українцях, оскільки останні будуть значно обмежені у можливості придбавати недорогі товари закордоном. Враховуючи той факт, що у 2018 році раніше в уряді вже говорили про зниження ліміту безподаткового ввезення посилок через кордон до 22 євро, є всі підстави вважати, що нова спроба зменшення ліміту до 45 Євро є лише першим кроком зниження такого ліміту і наступний крок тяжіє до ще нижчих сум.
Ця проблема стає особливо гострою, якщо врахувати перманентне зменшення купівельної спроможності пересічного українця, ріст цін в умовах воєнного стану подекуди на понад 50% - 100 % відсотків особливо на харчові продукти, знецінення національної валюти – гривні, а також відсутність вітчизняного промислового виробництва. З кожним роком українці можуть дозволити собі купувати все менше товарів, а інтернет-магазини є чудовим способом економії та, заодно, можливістю придбати якісні товари за доступними цінами. У разі зменшення безмитного ліміту на відправлення із 150 євро до 45 євро мільйони українців будуть змушені переплачувати за товари, які ще зараз вони можуть отримати за адекватними цінами.
Також в Законопроекті виключено ліміт бази оподаткування для відправників та одержувачів юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, що, в свою чергу, спричинить здорожчання аналогічного імпортного товару в межах України. У результаті фізичні особи будуть позбавлені можливості замовити собі товар в інтернет магазині за кордоном та не матимуть купівельної спроможності придбати такий товар в Україні.
Відправлення від заробітчан/діаспори в Україну, що дорожчі 45 євро або при наявності вищенаведеного переліку товарів вище певної ваги та об’єму теж обкладатимуться ПДВ, тому виникнуть ситуації, коли за подарунок/допомогу потрібно буде заплатити ПДВ у розмірі 20% від вартості посилки.
Просимо також взяти до уваги відсутність в Україні вітчизняної легкої промисловості, суттєву девальвацію гривні та зменшення купівельної спроможності пересічного громадянина. Такий стан справ змусить людей шукати нелегальні шляхи ввезення товарів в Україну, що точно не сприятиме наповненню державного бюджету, а, навпаки, розвиватиме контрабандну мережу.
Враховуючи досвід інших країн (CША, Канади), зменшення бази оподаткування на ввезення відправлень не обов’язково спричинить приріст грошових надходжень до бюджету, а, радше, навпаки – такі ініціативи є негативними і на їх адміністрування держава витратить значно більше коштів ніж на вигоду, отриману від них.
Підписів 6
Дата відповіді
Проголосувати Проект Закону про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо удосконалення адміністративної відповідальності за керування або експлуатацію транспортних засобів із перевищенням допустимого рівня шуму
Підписів 0
Дата відповіді
Приймаючи до уваги поточну соціальну та культурну ситуацію в Україні, вважаю за необхідне забезпечити можливіть для безперебійної роботи українських видавництв та незалежних авторів. Адже саме письменники, редактори та літературні перекладачі через свої, та перекладені, книжки насаджують українське слово та українську думку не тільки на теренах нашої країни, а й за кордоном. Враховуючи це, можна сказати, що українське книговидання - є однією із найважливіших віх для поширення української культури, яке закладає підгрунтя для культурного розвитку на десятки років вперед.
Але, жоден із цих процесів неможливий без людей - відданих своїй справі професіоналів, майстрів слова та знавців нашої рідної, української, мови. Вважаючи на те, що до початку повномасштабного вторгнення українське книговидання здебільного виступало у якості вассала російської книговидавничої машини, то наразі ми маємо дуже невтішну ситуацію на власному ринку. Після остаточної заборони та вилучення із продажу російськомовних книжок зʼявився великий попит на книжки українські, але ми зіткнулися із тим, що в Україні критично не вистачає митців, що справді знають українську мову. Втім число видавництв та кількість книжок, як наших, авторских творів, так і перекладів зарубіжної літератури, невпинно ростуть, що, відповідно, призводить до зниження якості самих текстів - перекладів зокрема. Адже можливо вивчити мову та правила побудови речень, але неможливо навчитися бути письменником.
На фоні посилення мобілізаційних заходів ця проблема постає ще гостріше. Чимало талановитих письменників, редакторів та перекладачів опиняються у лавах ЗСУ, міняючи перо на меча. Я в жодному разі не хочу нікого образити, чи принизити, але із огляду на ситуацію, що склалася, один солдат не зможе принести стільки ж користі своїй державі, скільки її приносить один письменник чи перекладач. Ці категорії неможливо порівнювати, але також неможливо не погодитись, що культурний вплив, звичка поглинати контент українською, читати, думати та спілкуватися рідною мовою здебільшого формуються саме із книжок. Цікавих, якісних, своїх.
Війна неодмінно закінчиться і попит на українське слово, українську культуру та українську думку тільки збільшиться. Отже нам потрібно вже зараз творити та створювати своє.
Знову ж повертаючись до нещодавньої історії - Україна ще довгі роки не зможе змагатися із росією у кількості виданих та перекладних книжок, у кількості власних, відчизняних, авторів, але може - і повинна - перевершити її у якості. Втім, нажаль, і зараз доволі часто зустрічаються ситуації, коли потенційному читачеві простіше скачати російську "піратку" якоїсь цікавої йому книжки, адже видавництва з тих чи інших причин не можуть видати її українською. Звісно, все це лише питання часу, але видавництва, при всьому своєму впливі та потужностях, не зможуть видати жодної книги без авторів, редакторів та перекладачів. Саме тому настільки важливо подбати про українську книгу зараз!
Підписів 3
Дата відповіді
Вносимо пропозицію про підвищення відповідальності політичних партій, які не подають звіти до НАЗК та таким чином приховують фінансові надходження від суспільства.
Відповідно до ч. 9 ст. 17 Закону України «Про політичні партії в Україні» політична партія щоквартально, не пізніше ніж на сороковий день після закінчення звітного кварталу, зобов’язана подати до Національного агентства з питань запобігання корупції звіт про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру (у тому числі її місцевих організацій, які у встановленому порядку набули статусу юридичної особи) шляхом його заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.
За не подання звітів законодавством передбачено лише штраф 6800 грн.
За інформацією НАЗК сотні політичних партій сьогодні не звітують про свою фінансову діяльність.
https://nazk.gov.ua/uk/novyny/mayzhe-170-politychnyh-partiy-ne-podaly-zvity-do-nazk-za-ii-kvartal-2024-roku/
Фактично партії приховують свої фінансові надходження.
Тому держава повинна встановити більш жорстокі, пропорційні міри відповідальності, зокрема, підвищити штрафи в п'ять разів.
Найголовніше, пропонуємо внести зміни до законодавства про політичні партії, а саме ч.1. ст. 24 Закону України "Про політичні партії в Україні", додавши норму про те, що у випадку не подання політичною партією фінансових звітів до НАЗК протягом двох кварталів поспіль - Міністерство юстиції України звертається до суду з позовом про анулювання реєстрації такої партії.
Оскільки народні депутати України мають право законодавчої ініціативи - подаємо зазначену петицію та у випадку її підтримання громадянами просимо невідкладно розробити та подати законопроект з зазначеними пропозиціями до Верховної Ради України.
Підписів 51
Дата відповіді 03.12.2024
Згідно закону України "Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення", не заборонено вживання тютюнових виробів на балконах (лоджіях) багатоквартирних житлових будинків.
І хоча балкон (лоджія) - це приватна власність, в багатоквартирному житловому будинку балкон (лоджія), через вулицю має єднання з іншими квартирами.
Через це тютюновий дим вільно надходить в сусідні квартири та вкрай негативно впливає на здоров'я мешканців інших квартир, де проживають діти, вагітні жінки та особи з алергічною реакцією на тютюновий дим.
Коли сусіди знизу або збоку вживають тютюнові вироби на своєму балконі (лоджії), в квартирі зверху або поряд неможливо перебувати! І не тільки влітку. Ця проблема для багатьох посилюється алергічною реакцією на тютюновий дим.
Вторинний тютюновий дим серед дорослих людей викликає серйозні серцево-судинні та респіраторні захворювання, включаючи ішемічну хворобу серця і рак легенів. Серед дітей грудного віку він провокує раптову смерть. У вагітних жінок він призводить до народження дітей з низькою масою тіла та з різноманітними хворобами.
На підставі викладеного пропоную заборонити вживання тютюнових виробів на балконах (лоджіях) та з вікон багатоквартирних житлових будинків.
За порушення цієї вимоги накладати штраф відповідно до вищезазначеного закону України.
Підписів 2
Дата відповіді 02.12.2024
Згідно зі своїми повноваженнями прийняти рішення, правки, зміни до законодавства, розробити програми та рішення тощо та передати для всі зацікаленим установам. ВЗЯТИ ПІД КОНТРОЛЬ ІСНУЮЧИМИ ТИМЧАСОВИМИ СЛІДЧИМИ КОМІСІЯМИ ТА ІНШИМИ СПОСОБАМИ КОНРТОРОЛЮ ДЛЯ ЯКІСНОГО БУДІВНИЦТВА, МОДЕРНІЗАЦІЇ ХАЄС ТА ІНШИХ.
ВИМАГАЄМО ТЕРМІНОВО ПРИЙНЯТИ ЗМІНИ В ЗАКОНОДАВСТВІ УКРАЇНИ, СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ТА ІННОВАЦІЙНИХ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ДЛЯ ЗАЛУЧЕННЯ ДО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ ДОДАТКОВО ФІНАНСУВАННЯ ТА НОВИХ ІННОВАЦІЙНИХ ІНСТРУМЕНТІВ ЗБАГАЧЕННЯ ТА НЕЗЛАМНОСТІ УКРАЇНИ!
За кілька років до повномасштабної агресії, я вставляв свої п'ять копійок в розвиток зеленої енергетики та необхідність збільшення потужностей електрогенерації спираючись на зауваження експертів, зношування потужностей тощо, щось вдалось, але кризи сьогодення змушують до активних дії. Наразі повстає питання про будівництво АЕС та поетичний ренесанс атомної електростанції. Обумовлені своєю посадою та зацікавленістю деяких осіб та промислових груп запропонована "консерва" по будівництву Хмельницьких блоків АЕС. Лякаючись гучних поетичних форм, згадується басня про лисицю, сир та ворону. Отже, задля запобігання стратегічної помилки як промислових груп по будівництву АЕС, так і України в цілому вимушений звернути увагу та мотивувати ДІЙсно попрацювати та розробити обгрунтовані ТЕХНІКО ЕКОНОМІЧНІ ВИСНОВКИ та плани будівництва. Диявол в деталях! Ось і тут нібито АЕС треба, нібито хтось отримує фінансування та виконання будівельних робіт на багато років і намагається нібито врятувати Україну. Але за сучасних технологій це може в погоні за швидкими грошима на десятиріччя, втратити стратегічну перспективу витіснення Росатома з ринки конкурентними інноваційними технологіями. Атомна енергетика, на перший погляд, страшна, незрозуміла і потребує фахових знань, чи. багато років дехто зловживає і як зараз намагається збудувати за старим проєктом. Насправді АЕС складається з печі - ядерного реактора, який гріє воду, а пара з води штовхає під тиском турбіну та генерує електрику. Отже, за існуючими планами при будівництві за 3-4 роки можлива генерація, якщо щось не станеться, а лебеді прилітають як і ракети. Насправді ТУРБІНУ МОЖЕ ШТОВХАТИ ПАРА НАГРІТА НЕ РЕАКТОРОМ, А ГАЗОМ І ТАКА ТЕХНОЛОГІЯ ІСНУЄ, НАПРИКЛАД В КОМПАНІЇ SIEMENS, а отже така гібридна турбіна може генерувати електрику за допомогою газу набагато раніше пуску повністю збудованої станції з усіма бюрократіями та вимогами до пуска реактора та додати як маневрових, так і загальних потужностей в найближчі роки, а також ДЕ ЩЕ ТА КОЛИ БУДЕ МОЖЛИВІСТЬ НА ДВОХ АТОМНИХ РЕАКТОРАХ ВІДПРАЦЮВАТИ ІННОВАЦІЙНУ ТЕХНОЛОГІЮ ЯК НЕ В ЦИХ ВАЖКИХ УМОВАХ ТА СКЛАДНИЙ ІСТОРИЧНИЙ ЧАС. Така можливість не тільки забезпечить якнайшвидше генерацією, але і дасть можливість зайняти свою нішу для будівництва АЕС в Африці, Середньої Азії, а можливо модернізувати чи добудувати деякі сьогоднішні контракти Росатому тощо. Фактично станція ще не добудована, а вже дає прибуток і самоокуповується генеруючи з газу електрику.
Хочу попередньо обмовитись та зауважити, що проєктування АЕС було від'ємне від стратегії подолання всесвітнього потепління, розвитку сільського господарства, здороження енергії тощо. Насправді величезні градирні - це тепла вода, яка може опалювати міста, теплиці, може додатково грітися газом та генерувати додаткову електрику малою турбіною, випарована вода без систем зрощування випадає росою на поля, а зважаючи на південне розташування Хмельницької АЕС, робити наукових досліди, які легко перенести на модернізацію Турецької АЕС, в Африці та на Близькому Сході тощо. До того ж збільшення випаровування та тепла вода охолодження реактора, може надати значний ефект на місцевий мікроклімат для отримання сільськогосподарських культур цілий рік тощо, збільшення вологи в ґрунті без систем зрошення, а також ЗМЕНШЕННЯ ПИЛУ В ТА НЕБЕЗПЕЧНИХ ЧАСТИН В ПОВІТРІ та можливість будувати поблизу підприємств на кшталт металургії чи запобігання пиловим бурям тощо при взаємовигідному підходу до виконання водних ресурсів, сприяння законів та держави до такого ЕКОЛОГІЧНОГО симбіозу.
Отже, вимагаємо надати підписи з ознайомленням з петиціями всіма зацікавленими особами та взяти під контроль усіма можливими засобами та повноважними особами та запобігти вчиненню стратегічної історичної помилки, а скористатися безприцидентним подарунком та збігом обставин долі для стратегічного розвитку економіки України та посилення незламності.
Надати обгрунтовані відповідь уповноваженим фахівцем міністерства, керівника установи тощо з усвідомленням дії та бездіяльність посадової особи та такого важливого питання.
Приймати кадрові рішення за умови свідомої чи несвідомої дії саботажу енергетичної безпеки України тощо згідно думок викладених в цієї та згаданих нижче петиціях.
ЧАСТИНА 1 З 2-Х⚠️💡⚡💪♥️РЕФОРМА НЕЗЛАМНОСТІ УКРАЇНИ ТА ЕНЕРГОМЕРЕЖ З УРАХУВАННЯМ ЕКОЛОГІЇ, ІНКЛЮЗІЇ, ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ З УТВОРЕННЯМ НОВИХ РОБОЧІХ МІСЦЬ, ПІДПРИЕМСТВ, ГАЛУЗЕЙ ТОЩО♥️💪⚡💡⚠️ АВТОР: ТОНЕНЬКОВ ДМИТРО ДІМАКРАТІЯ**
Петиція №41/006932-24еп
Петиція №41/006933-24еп
⚠️🔌⚡💡 ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІ БУДИНКИ НЕЗЛАМНОСТІ. БУДИНОК СОНЯЧНИЙ КОЛЕКТОР ТЕПЛИЦЯ💡⚡🔌🏠 АВТОР: ТОНЕНЬКОВ ДМИТРО ДІМАКРАТІЯ**
Петиція №41/006517-24еп
💡🔌⚡🆘⚠️ЧАСТИНА 1 з 4. ТЕРМІНОВІ ПРОПОЗИЦІЇ ДО МІНЕНІСТРА ЕРГЕТИКІ, ЕКОНОМІКИ ТОЩО. ПОСИЛЕННЯ СТІЙКОСТІ ЕНЕРГОСТСТЕМИ ТА ГЕНЕРАЦІЇ УКРАЇНИ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА СУВЕРЕНІТЕТ ТА ОБОРОНОЗДАТНОСТЬ УКРАЇНИ ⚠️🆘⚡🔌💡АВТОР: ТОНЕНЬКОВ ДМИТРО ДІМАКРАТІЯ**
Петиція №41/006477-24еп
Петиція №41/006478-24еп
Петиція №41/006479-24еп
Петиція №41/006480-24еп
⚠️ЧАСТИНА 1 З 2💡🔌💲⚡💰 РЕНЕСАНС АТОМНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ. СУЧАСНІ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В БУДІВНИЦТВІ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ АЕС. ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ, ЕКОЛОГІЯ ТОЩО💰⚡💲🔌💡⚠️🇺🇦 АВТОР: ТОНЕНЬКОВ ДМИТРО**
Петиція №41/007029-24еп
Петиція №41/007028-24еп
ЗАГАЛЬНИЙ ВИСНОВОК. Тобто за умови стимулювання науково-технічного потенціалу для впровадження інноваційних підходів при будівництві Хмельницької АЕС та стимулювання всіх зацікавлених сторін, Україна не тільки швидше отримає додаткові потужності за допомогою введення в мережу гібридного турбини працюючої на газу до кінцевого будівництва ядерних реакторів, але отримує унікальні можливості та безцінний досвід з отриманням прибутку та генерації при технічної зупинки реактора для заміни палива з генерацією від газу. Здобуває досвід комплексного впливу на пил з полів, екологію, вики, зменшення викидів вуглецю в світі, замінюючи генерації на вугіллі атомними реакторами, які до того впливатимуть на мікроклімат, зрошення та вписується гармонійно в інфраструктуру опалення міст, теплиці, маневрувати потужностями АЕС та СОНЦЯ за надлишку виробляючи з води ВОДЕНЬ ТА КИСЕНЬ для подальшої генерації в АЕС, ТЕС тощо та розвитку експорту ВОДНЯ мережею трубопроводів. Тож вимагаємо виділити кошти, прийняти рішення та зміни до законодавства, а також залучити фахівців та науковців для втілення викладених думок та зауважень для НЕЗЛАМНОСТІ УКРАЇНИ ТА ЕНЕРГОМЕРЕЖ З ККД АЕС ВИЩЕ ЗА 35-45% тощо.
Підписів 54
Дата відповіді 27.11.2024
Прошу збільшити тривалість щорічної оплачуваної відпустки для військовослужбовців ЗСУ, які знаходяться понад 2 роки на службі, під час дії воєнного стану.
Я вважаю що військовослужбовці, які вже 2 роки або більше захищають нашу державу від агресора мають право на щорічну відпустку 45 діб.