ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Відхилення проєкту закону №5388 від 16.04.2021 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо дерегуляції трудових відносин» як такого, що запроваджує необґрунтоване звільнення працівників та позбавляє їх профспілкового захисту.

    Підписів 807

    Днів залишилось 76

    зайцева оксана олександрівна
    Оприлюднена
    29 квітня, 2021
    29 липня, 2021
    76
    807 (з них за 7 днів: 620)

    14.04.2021 на позачерговому засіданні Уряду України (за даними офіційного веб-сайту Уряду), без участі представників СПО об’єднань профспілок та СПО сторони роботодавців, було ухвалено проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо дерегуляції трудових відносин», а 16.04.2021 законопроєкт було внесено Кабінетом Міністрів України до Верховної Ради України та зареєстровано за реєстр. № 5388.

    Ще під час обговорення законопроєкту в Мінекономіки, як основний розробник проєкту, на вимогу представників СПО об’єднань профспілок залишили чинну редакцію статті 252 КЗпП «Гарантії для працівників підприємств, установ, організацій, обраних до профспілкових органів» та аналогічну норму у статті 41 Закону України «Про профспілки, їх права та гарантії діяльності», а також врахували окремі незначні правки.
    Решта зауважень СПО об’єднань профспілок, що надавалися до нього під час погоджувальних процедур зі сторонами соціального діалогу, враховані не були.
    Фактично законопроект залишається дзеркальним відображенням сумнозвісного законопроекту «Про працю» (реєстр. № 2708) і порушує конституційний принцип, викладений у статті 22 Конституції України - при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.
    1. Запропоновані проектом зміни знижують рівень трудових гарантій працівників і націлюють сторони трудових відносин на вибудовування відносин лише на договірній основі. У зв’язку з цим профспілки, в значній мірі, втрачають позиції «повноцінної переговорної сторони», від якої залежить рівень забезпеченості інтересів найманих працівників у відносинах із роботодавцями в межах наявної економічної ситуації.
    Задекларована ціль даного законопроекту – зменшення контролю держави над веденням бізнесу. Однак, фактично нівелюється баланс прав та інтересів між роботодавцем та працівником, значні переваги набуває роботодавець, тоді як права працівників будуть суттєво обмежені.
    Закон буде мінімально впливати на трудові відносини, тому що в основі відносин між роботодавцем та працівником буде лежати трудовий договір, укладений у письмовій формі.
    Працівник буде повністю залежати від волі роботодавця (адже дозволити працівникові диктувати роботодавцю свої правила – це утопія), а саме проектом:
    - скасовується процедура надання згоди профспілки на звільнення працівника (стаття 43 КЗпП проекту);
    - виключається необхідність ведення правил внутрішнього трудового розпорядку або графіків змінності. Їх ведення залишається на розсуд роботодавця (стаття 52 КЗпП проекту);
    - час початку і закінчення щоденної роботи пропонується встановлювати за згодою працівника і роботодавця (стаття 57 КЗпП проекту);
    - при залученні працівників до надурочних робіт (стаття 62 КЗпП проекту) та роботи у вихідні дні (стаття 71 КЗпП проекту) профспілка лише інформується, одержання на це дозволу від профспілки скасовується;
    - з профспілкою не узгоджуватиметься перенесення щорічної відпустки (стаття 80 КЗпП проекту);
    - у зв’язку з виключенням необхідності ведення правил внутрішнього трудового розпорядку виключаються також і пов’язані з ними норми, як-то:
    - за згодою працівника і роботодавця пропонується встановлювати час початку і закінчення щоденної роботи (стаття 57 КЗпП проекту), час перерви (стаття 66 КЗпП проекту) і вихідні дні (стаття 67 КЗпП проекту);
    - без графіків змінності будуть надаватися вихідні дні на безперервно діючих підприємствах, в установах, організаціях (стаття 69 КЗпП проекту);
    - скасовується обов’язковість ведення графіків відпусток та подання повідомлень про початок відпустки. Ведення цих графіків залишається на розсуд роботодавця (стаття 79 КЗпП проекту).
    2. Проєкт у новій редакції глави ІХ «Матеріальна відповідальність працівника» запроваджує новітню систему матеріальної відповідальності працівників майже у всіх випадках виходу з ладу обладнання, устаткування, комплектуючих.
    3. Проектом не визначається єдина форма трудового договору, однак допускається укладання строкового трудового договору у письмовій формі.
    Така невизначеність щодо існування як усної, так письмової форми трудового договору з урахуванням запропонованих змін до статей 57, 58, 62, частини другої статті 66, статті 69 КЗпП (в частині виключення необхідності ведення правил внутрішнього трудового розпорядку) призведе до дискримінації працівників, які працюють за усним трудовим договором.
    4. Запропоновані законопроектом виключення статей 43, 43-1 КЗпП, зміни до частини четвертої статті 62, статей 64, 71 КЗпП, статей 38, 39 Закону України «Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності», статті 11 Закону України «Про відпустки» значно знижують правовий захист найманих працівників, звужуючи можливості профспілок захищати трудові і соціально-економічні права трудящих.
    У цій частині норми проекту суперечать Конвенції МОП № 87 «Про свободу асоціації та захист права на організацію» і статті 36 Конституції України, які визначають саме професійні спілки організаціями, що здійснюють представництво та захист трудових, соціально-економічних прав та інтересів працівників у відносинах з роботодавцями.
    Крім того, аргументація щодо виключення статті 43 та статті 431 не витримує жодної критики, оскільки в якості підстави наводяться норми Конвенції МОП № 158, яка й передбачає проведення узгоджувальних процедур при звільненні працівників. Разом з тим розробники проігнорували необхідність імплементації положень Директиви Ради № 98/59/ЄС від 20.07.1998 про наближення законодавства держав-членів щодо колективного звільнення.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • ПРОТИ ПРИЙНЯТТЯ ПРОЄКТУ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ДЕЯКИХ ЗАКОНОДАВЧИХ АКТІВ ЩОДО СПРОЩЕННЯ РЕГУЛЮВАННЯ ТРУДОВИХ ВІДНОСИН У СФЕРІ МАЛОГО І СЕРЕДНЬОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА ЗМЕНШЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНОГО НАВАНТАЖЕННЯ НА ПІДПРИЄМНИЦЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ» (РЕЄСТР. № 5371 ВІД 13.04.2021)

    Підписів 859

    Днів залишилось 75

    Орловська Ірина
    Оприлюднена
    28 квітня, 2021
    28 липня, 2021
    75
    859 (з них за 7 днів: 600)

    Запропоноване спрощення регулювання трудових відносин у сфері малого і середнього підприємництва суперечить Конституції України (статті 22, 36, 43, 92), міжнародним актам, ратифікованим Україною: Угоді про асоціацію Україна – ЄС (статті 296, 419, 420), Європейській соціальній хартії (переглянута) (стаття 24), Конвенції МОП № 135 про захист прав представників працівників на підприємстві та можливості, що їм надаються (статті 1, 2), Конвенції МОП № 158 про припинення трудових відносин з ініціативи роботодавця (статті 1, 4, 13), а також Директивам Ради ЄС № 98/59/ЄС про наближення законодавства держав-членів щодо колективного звільнення; № 2003/88/ЄС про деякі аспекти організації робочого часу; № 2019/1152 про прозорі та передбачувані умови праці в Європейському Союзі та Рекомендаціям МОП №166 щодо припинення трудових відносин з ініціативи роботодавця та № 189 про створення робочих місць в малих та середніх підприємствах.

    Законопроєктом впроваджується договірний режим регулювання трудових відносин, який порушує трудові права працівників малого і середнього підприємництва:
    • встановлюються дискримінаційні норми для працівників, що погіршують їх умови праці;
    • дозволять вносити до трудового договору працівників положення, які, зокрема, будуть встановлювати додаткові обов'язки працівника, підстави його звільнення та відповідальності;
    • позбавлятимуть працівників прав та гарантій, які встановлені чинним законодавством про працю;
    • позбавляють працівників права на профспілковий захист;
    • пропонують роботодавцю звільняти працівника за власним бажанням, яке не потрібно обґрунтовувати;
    • соціально вразливі категорії осіб фактично втрачають гарантії, що встановлені чинним законодавством про працю;
    • нівелюється роль профспілок у врегулюванні трудових та соціально-економічних прав працівників;
    • профспілки втрачають представницькі функції працівників, тощо.

    Наслідками прийняття такого законопроєкту буде:
    - зменшиться ефективність державного нагляду і контролю за додержанням законодавства про працю;
    - значно зменшиться сплата податків та зборів до державного та місцевих бюджетів, фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування;
    - погіршиться купівельна спроможність населення;
    - посилиться експлуатація працівників;
    - створюватиметься сприятливе середовище для виїзду українців на роботу за кордон до країн, де трудові та соціально-економічні права працівників цінуються.
    - поширення практики «дроблення» великих підприємств на низку малих та середніх, що створить сприятливі умови для використання незадекларованої праці;
    - працівники не зможуть реалізувати конституційне право на судовий захист, на страйк, на об’єднання в профспілки, а отже будуть позбавлені права на колективний захист трудових і соціально-економічних прав та інтересів;
    - ускладнене колективно-договірне регулювання;

    У зв'язку з вищевикладеним, прошу Верховну Раду України:
    - повернути законопроєкт № 5371 суб’єктам законодавчої ініціативи;
    - не розглядати законопроєкт № 5371, як такий, що звужує трудові права та гарантії працівників, визначені законодавством про працю; позбавляє працівників малого та середнього підприємництва індивідуального та колективного захисту від свавілля роботодавця; створює передумови для впровадження рабської праці; усуває профспілок від представництва та захисту трудових прав працівників.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • ВІДНОВІТЬ ПРЕСТИЖНІСТЬ ШАХТАРСЬКОЇ ПРАЦІ, ПОВЕРНІТЬ 10% СТАВКИ ПОДАТКУ З ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ ШАХТАРІВ, ТА ПІДТРИМАЙТЕ ПРОЄКТ ЗАКОНУ № 3230 ВІД 17 БЕРЕЗНЯ 2020 РОКУ!

    Підписів 8343

    Днів залишилось 41

    Криворучко Юрій Володимирович
    Оприлюднена
    24 березня, 2021
    24 червня, 2021
    41
    8343 (з них за 7 днів: 577)

    Статтею 4 Закону України «Про підвищення престижності шахтарської праці» № 345-VI від 02.09.2008 року передбачено ставку податку з доходів шахтарів на рівні 10 відсотків від заробітної плати та інших доходів, що отримують за місцем основної роботи працівники, зайняті повний робочий день на підземних роботах.

    З 01.01.2015 року на підставі Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» ставку податку з доходів шахтарів НЕОБГРУНТОВАНО збільшено до 15%.

    З 01.01.2016 року на підставі Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» ставку податку з доходів шахтарів ВСУПЕРЕЧ ДІЮЧОМУ ЗАКОНОДАВСТВУ збільшено до 18%.

    Проєктом Закону № 3230 від 17.03.2020 передбачається ВІДНОВЛЕННЯ ПРЕСТИЖНОСТІ ШАХТАРСЬКОЇ ПРАЦІ відповідно до стажу роботи та роду занять шахтарів шляхом встановлення ставки податку від заробітної плати шахтарів на рівні 10 відсотків у Податковому кодексі України, підвищення розмірів соціальної стипендії, соціальної підтримки сімей шахтарів, що постраждали на виробництві, мінімальної пенсії у прив’язці їх до розміру прожиткового мінімуму, а також підвищення коефіцієнту страхового стажу.

    Прошу підтримати петицію - розглянути та прийняти в цілому законопроект № 3230 від 17.03.2020 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо підвищення рівня соціального захисту шахтарів та членів їх сімей» у найкоротший термін!

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Про забезпечення права мешканців міст на підключення індивідуального опалення

    Підписів 2355

    Днів залишилось 47

    Надал Сергій Віталійович
    Оприлюднена
    31 березня, 2021
    30 червня, 2021
    47
    2355 (з них за 7 днів: 83)

    Регулярне зростання вартості енергоносіїв змушують мешканців українських міст шукати шляхи оптимізації своїх витрат.
    Одним з методів зменшити навантаження на бюджети українських родин є від’єднання квартир у багатоквартирних будинках від систем централізованого опалення і перехід на індивідуальне опалення.
    Однак, громадяни України не можуть повністю реалізувати таке право через існуючі колізії в українському законодавстві, зокрема вимоги згоди 100% мешканців відповідного багатоквартирного будинку на від’єднання від системи централізованого опалення та гарячого водопостачання і перехід на систему індивідуального опалення.
    Враховуючи:
    • чисельні звернення громадян України щодо можливості відключення квартир від систем централізованого опалення та постачання гарячої води;
    • широкі можливості впроваджувати енергоощадні технології та можливість впливати кожної родини на витрати домашнього господарства за умови підключення до систем індивідуального опалення.
    Пропонуємо внести зміни у Закон України «Про житлово – комунальні послуги» від 09.11.2017 р. № 2189-VIII та Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово – комунального господарства України від 26.07.2019 р. № 169 «Про затвердження порядку відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води».
    Дозволити при наявності технічної можливості всім мешканцям багатоквартирного будинку, які висловили бажання, відключитись від системи централізованого опалення і перейти на індивідуальне опалення.

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Підтримати законопроєкт 5326! Забезпечити рівність права на освіту та виконання Конституції України!

    Підписів 968

    Днів залишилось 55

    Сідоренко Вероніка Костянтинівна
    Оприлюднена
    08 квітня, 2021
    08 липня, 2021
    55
    968 (з них за 7 днів: 20)

    Вимагаємо від народних депутатів України включити до порядку денного, розглянути та підтримати законопроєкт реєстр. №5326 “Про внесення змін до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" щодо запобігання дискримінації за ознакою вакцинації” від 02.04.2021 року. Законопроєкт є важливим етапом на шляху України до вільного демократичного суспільства, в якому примус здорової людини до медичного втручання є неможливим. Переваги законопроєкту:
    1. Усунення дискримінації дітей та численних порушень закону, що мають місце наразі. Дитина, яка не має одного або декількох щеплень, знаходиться під загрозою дискримінації та відмови їй у конституційному праві на освіту (ст. 53 Конституції України). За рішенням Конституційного Суду України, доступ до освіти має бути забезпечений для КОЖНОГО. Втім, працівниками освітньої та медичної галузей це право часто порушується щодо дітей, які не мають одного або декількох щеплень відповідно до календаря профілактичних щеплень. Батьків залякують недопуском дитини до занять, взагалі до закладу освіти у зв”язку з довільним тлумаченням норми чинної ст. 1515 ЗУ "Про захист населення від інфекційних хвороб". При цьому, батьків фактично примушують до щеплення дітей, незважаючи на відсутність будь-яких гарантій ефективності та безпеки щеплень, гарантій компенсації поствакцинальних ускладнень тощо. Тиск здійснюється і на вже зарахованих дітей та їх батьків. Не поодинокими є випадку булінгу педперсоналом таких дітей. При цьому, чинне законодавство дозволяє дітям, хворим на такі інфекційні хвороби, як туберкульоз та гепатит В, ВІЛ/СНІД тощо відвідувати освітні заклади. Неможливість дискримінації для таких дітей є зрозумілою. Незрозумілою та необґрунтованою є дискримінація ЗДОРОВИХ дітей, які згідно з висновком сімейного лікаря або лікаря-педіатра є здоровими та не мають протипоказань до відвідування занять, (які мають відповідну довідку, видану фахівцем - лікарем-педіатром або сімейним лікарем) без одного або декількох щеплень відповідно до календаря профілактичних щеплень. Особливо в умовах відсутності гарантій ефективності та безпеки вакцинації.
    Чинне законодавство України, зокрема, стаття 12 ЗУ "Про захист населення від інфекційних хвороб", прямо передбачає ПРАВО на відмову від щеплень, що відповідає міжнародним конвенціям у сфері захисту здоров”я. не прописуючи жодних санкцій при здійсненні цього права. Це право встановлене також ст. 43 ЗУ "Основи законодавства України про охорону здоров'я", Конституцією України (ст. 3, ст. 28), Конвенцією про права людини та біомедицину тощо.
    2. Елімінація значного шару корупції в медичній та освітній сферах. Прийняття даного закону усуне підстави для корупційних вимог. Наразі чинні приписи ст. 15 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" містять значні корупційні ризики. Батькам, які вважають ризик отримати поствакцинальне ускладнення вищим за можливий захисний ефект щеплень, або за релігійною позицією чи з інших міркувань не хочуть робити щеплення дитині, не потрібно буде шукати корупційні шляхи для отримання законного місця для їх дитини в освітньому закладі.
    3. Збільшення прозорості статистики. Зважаючи на попередній пункт, медична аналітика зможе отримувати достовірні дані про кількість щеплень, отриманих дітьми в Україні, та формувати відповідну аналітику.

    Здоров'я дітей не має бути предметом маніпуляцій. Право на освіту не має залежати від наявності або відсутності медичних процедур (окрім медичних оглядів). Діти є рівними у своїх правах. Вимагаємо визнати це і підтримати законопроєкт реєстр
    № 5326 від 02.04.2021.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • ОБМЕЖИТИ максимальний розмір ПЕНСІЙ СУДДЯМ 10 прожитковими мінімумами, так само, як обмежено ВСІМ українцям

    Підписів 59

    Днів залишилось 39

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    22 березня, 2021
    22 червня, 2021
    39
    59 (з них за 7 днів: 11)

    Статтею 2 Закона України "Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи" встановлено, що:
    - Максимальний розмір пенсії (крім пенсійних виплат, що здійснюються з Накопичувального пенсійного фонду) або щомісячного довічного грошового утримання (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством, крім доплати до надбавок окремим категоріям осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною), призначених (перерахованих) відповідно до... Закону украъни "Про судоустрій і статус суддів",...
    НЕ МОЖЕ ПЕРЕВИЩУВАТИ ДЕСЯТИ ПРОЖИТКОВИХ МІНІМУМІВ, установлених для осіб, які втратили працездатність".

    З українських ЗМІ:
    - Обозреватель. Пенсия от 50 тысяч гривен: кто в Украине получает самые большие выплаты:
    "В Украине судьи получают среднюю пенсию в размере более 51 тысячи гривен. Такую выплату получают 3 425 человек.
    Об этом говорится в данных Пенсионного фонда Украины.
    При этом средняя пенсия в Украине составляет около 3,4 тысяч, а минимальная – 1 712 грн.
    Есть также ограничение по максимальному размеру выплаты – не больше 10 минимальных (то есть 17 120 грн).
    Однако судьи такое решение через Конституционный СУД ПРИЗНАЛИ НЕЗАКОННЫМ и сейчас получают выплаты без ограничений".

    Тобто, українські судді - це ОСОБЛИВА КАСТА громадян України, яка сама собі встановила ЗАВИЩЕНІ ПЕНСІЇ, значно більше ніж отримують ВСІ українці.

    Це НЕСПРАВЕДЛИВО та ПОРУШУЄ статтю 24 Конституції України, якою встановлено, що:
    - Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом;
    - Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

    В зв'язку з вищенаведеним, ВИМАГАЮ від народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ українським суддям МАКСИМАЛЬНІ ПЕНСІЇ, також як і ВСІМ українцям - не більше 10 прожиткових мінімумов, згідно статті 2 Закону України "Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи" та статті 24 Конституції України

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ЗАБОРОНИТИ продаж Землі доки кожен громадянин України, який має право і бажання, не отримає БЕЗОПЛАТНО земельну ділянку в межах встановленої норми

    Підписів 53

    Днів залишилось 39

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    22 березня, 2021
    22 червня, 2021
    39
    53 (з них за 7 днів: 11)

    Статтею 13 Конституції України встановлено, що Земля є об'єктом права власності Українського народу.

    Статтею 14 Конституції України встановлено, що Земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави.
    Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами виключно відповідно до закону.

    Статтею 24 Конституції України встановлено, що громадяни мають рівні конституційні права.
    Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

    Підпунктом "в" пункту 3 статті 116 Земельного Кодексу України встановлено, що БЕЗОПЛАТНА передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі:
    в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності В МЕЖАХ НОРМ безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.

    Пунктом 4 Статті 116 Земельного Кодексу України встановлено, що передача земельних ділянок БЕЗОПЛАТНО у власність громадян у межах норм, визначених цим Кодексом, провадиться ОДИН РАЗ по кожному виду використання.

    Статтею 121 Земельного Кодексу України встановлено, що громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах:

    а) для ведення фермерського господарства - в розмірі земельної частки (паю), визначеної для членів сільськогосподарських підприємств, розташованих на території сільської, селищної, міської ради, де знаходиться фермерське господарство. Якщо на території сільської, селищної, міської ради розташовано декілька сільськогосподарських підприємств, розмір земельної частки (паю) визначається як середній по цих підприємствах. У разі відсутності сільськогосподарських підприємств на території відповідної ради розмір земельної частки (паю) визначається як середній по району;

    б) для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара;

    в) для ведення садівництва - не більше 0,12 гектара;

    г) для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) у селах - не більше 0,25 гектара, в селищах - не більше 0,15 гектара, в містах - не більше 0,10 гектара;

    ґ) для індивідуального дачного будівництва - не більше 0,10 гектара;

    д) для будівництва індивідуальних гаражів - не більше 0,01 гектара.

    Однак до цих пір НЕ ВСІ громадяни, які мають право і бажають ОТРИМАТИ безоплатну земельну ділянку із земель державної або комунальної власності, її ОТРИМАЛИ, тому, що державні і місцеві органи влади, їх чиновники, ПОРУШУЮЧИ Конституційне і законне право громадян на БЕЗОПЛАТНЕ отримання у власніть земельної ділянки, НЕ НАДАЮТЬ її.

    Крім того, є много українських громадян, що обрані чи працють в державних або місцевих органах влади, або наближених до державних чи місцевих чиновників, які НЕЗАКОННО отримали НЕОДНОРАЗОВО або в ЗНАЧНИХ розмірах земельні ділянки БЕЗОПЛАТНО і тепер ПЕРЕПРОДАЮТЬ їх, НЕЗАКОННО ЗБАГАЧУЮЧИСЬ через це.

    Я сам неодноразово звертався до Київської Міської Ради і до Голови Київради, щоб отримати БЕЗОПЛАТНО земельну ділянку в межах норми, в тому числі, як інвалід Чорнобиля, і такий, що
    втратив земельну (дачну) ділянку в м.Прип'яті через аварію на Чорнобильській АЕС, ОДНАК мені постійно ВІДМОВЛЯЛИ через те, що нібито земельної ділянки немає, хоч в той же час РОЗДАВАЛИ БЕЗОПЛАТНО київську землю тисячами гектарів.

    Також мені НЕЗАКОННО, хоч я звертався до Київради, не надали БЕЗОПЛАТНО у власність земльну ділянку 0,06 га, яку я законно мав більше 15 років по рішенню Троєщинської сільської ради під город, і НЕЗАКОННО її передали під садівничий кооператив для суддів Верховного Суду України.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБОРОНИТИ (ветувати) продаж Землі до тих пір, поки кожен громадянин України, який має право і бажання, не отримає БЕЗОПЛАТНО земельну ділянку в межах вищевказаної норми;

    2.ПРОВЕСТИ АУДИТ земельних ділянок, отриманих громадянами, і виявити ВСІХ, хто НЕЗАКОННО отримував їх БЕЗОПЛАТНО НЕОДНОРАЗОВО або в ЗНАЧНИХ розмірах (більше встановлених Законом розмірах);

    3.ПРИТЯГНУТИ до відповідальності, встановленої Законом, ВСІХ хто НЕЗАКОННО роздавав чи отримував земельні ділянки БЕЗОПЛАТНО НЕОДНОРАЗОВО або в ЗНАЧНИХ розмірах (більше встановлених Законом розмірах);

    4.ПЕРЕВІРИТИ всіх, хто продає земельні ділянки, на законність їх отримання або придбання;

    5.ПОВЕРНУТИ всі НЕЗАКОННО надані земельні ділянки Державі чи місцевій громаді відповідно;

    6.НАДАТИ БЕЗОПЛАТНО земельні ділянки в межах вищевказанної норми ВСІМ, хто має бажання і право на це

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Забезпечити право доступу членів сім’ї до пацієнтів, що перебувають на стаціонарному лікуванні у інфекційних відділеннях та відділеннях інтенсивної терапії, з наявним COVID-19.

    Підписів 44

    Днів залишилось 66

    Широбоков Вадим
    Оприлюднена
    19 квітня, 2021
    19 липня, 2021
    66
    44 (з них за 7 днів: 10)

    Моя мати, Широбокова Інга Ігорівна, на 38 день [09.04.21] перебування в інфекційному відділенні Київської міської клінічної лікарні №6, померла від ускладнень, викликаних COVID-19.

    За весь час перебування мами в лікарні [38 днів!], я не мав змоги її відвідати, підтримати, а найголовніше – попрощатись, оскільки адміністрація закладу заборонила відвідування хворих.

    Заборона відвідування пацієнтів інфекційних відділень, що мають тяжкий перебіг хвороби є антигуманним, та таким, що суперечить законодавству України про охорону здоров'я.

    Зайве описувати той біль, що виникає від неможливості підтримати близьку людину, величезна кількість сімей пройшли через це, і їх кількість зростає кожного дня, проте у одних це лише тимчасовий неприємний період, а у інших – біль на все життя.

    Керуючись законом України - «Основи законодавства України про охорону здоров'я», Стаття 6, пункт «к», а саме:
    к) право пацієнта, який перебуває на стаціонарному лікуванні в закладі охорони здоров'я, на допуск до нього інших медичних працівників, членів сім'ї, опікуна, піклувальника, нотаріуса та адвоката, а також священнослужителя для відправлення богослужіння та релігійного обряду;

    а також, відповідно до наказу МОЗ УКРАЇНИ №592 від 15.06.2016 «Про затвердження Порядку допуску відвідувачів до пацієнтів, які перебувають на стаціонарному лікуванні у відділенні інтенсивної терапії»;

    Та враховуючи право на внесення пропозицій щодо формування державної політики в сфері охорони здоров'я, ВИМАГАЮ НАСТУПНЕ:

    1.Забезпечити право доступу членів сім’ї до пацієнтів, що перебувають на стаціонарному лікуванні у інфекційних відділеннях та відділення інтенсивної терапії, з наявним COVID-19.

    2.Розробити порядок допуску відвідувачів до пацієнтів, з наявним COVID-19.

    3.Внести зміни законодавчі акти щодо реалізації прав пацієнтів та членів їх сімей.

    Емоційний та психологічний стан десятків тисяч пацієнтів, що знаходяться в лікарнях на кисневій підтримці з тяжким перебігом хвороби, може значно покращитись від можливості побачати поряд близьку людину.

    Я не зміг, але багато інших ще можуть.

    Прошу усвідомлювати суспільну значущість даної петиції.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Звичайний ГРАБІЖ: жебраки українці платять за ЕЛЕКТРИКУ, значно БІЛЬШЕ, ніж європейці

    Підписів 51

    Днів залишилось 36

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    19 березня, 2021
    19 червня, 2021
    36
    51 (з них за 7 днів: 9)

    З українських ЗМІ:
    - Политнавигатор. Обесточенная страна: почему Украина рискует остаться без электроэнергии?:
    "Из-за регулярного и необоснованного повышения тарифов на электроэнергию украинские предприятия огромные убытки и находятся на грани закрытия.
    ...по итогам первого квартала 2020 года базовая стоимость электроэнергии для украинской промышленности составила порядка 47 евро за МВт-час, то время,
    как для польской промышленности – 30 евро, румынской – 25 евро, венгерской – 26 евро, словацкой – 24 евро, французской – 22 евро, немецкой – 20 евро за МВт-час.
    ... в декабре: с 1 числа на 30% повышен тариф на передачу электроэнергии для НЭК «Укрэнерго». Теперь его размер составляет не ноябрьские 240,23 грн., а уже 312,76 грн. за МВт-час.
    ... в прошлом месяце для украинского бизнеса на 56% выросла цена на электроэнергию. Теперь она составляет 1777,8 грн. за МВт-час. Это повышение напрямую не отразится на коммунальной квитанции населения страны, зато приведёт к удорожанию всех товаров и услуг.
    Из-за регулярного и необоснованного повышения тарифов украинские предприятия несут многомиллионные финансовые потери и находятся на грани закрытия. Украинская продукция стала неконкурентоспособной на внешних рынках.
    Подавляющее число предприятий активно увольняют сотрудников и сокращают свои производственные мощности.
    Собственные убытки они пытаются переложить на плечи украинского населения, повышая цены на производимую продукцию, в том числе – на все группы продовольственных товаров".

    Тобто українська ВЛАДА - це звичайні БАРИГИ, які ГРАБУЮТЬ та ЗНИЩУЮТЬ український народ спільно з українськими олігархами тому, що вони постійно, значно і необгрунтовано завищують тарифи на електрику.

    В зв'язки з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ в Україні значне зниження тарифів на електрику, не менш ніж у 2 рази;

    2.ЗАБЕЗПЕЧИТИ ретельний державний контроль за обгрунтованістю тарифів на електрику;

    3.ЗАБЕЗПЕЧИТИ обов'язкове обговорення і узгодження з місцевою громадськістю зростання тарифів на електрику

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Відхилення проєкту закону №5388 від 16.04.2021 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо дерегуляції трудових відносин» як такого, що запроваджує необґрунтоване звільнення працівників та позбавляє їх профспілкового захисту.

    Підписів 8

    Днів залишилось 90

    Зубченко Ольга Юріївна
    Оприлюднена
    12 травня, 2021
    12 серпня, 2021
    90
    8 (з них за 7 днів: 8)

    Відхилення проєкту закону №5388 від 16.04.2021 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо дерегуляції трудових відносин» як такого, що запроваджує необґрунтоване звільнення працівників та позбавляє їх профспілкового захисту.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Заборонити діяльність TikTok в Україні

    Підписів 82

    Днів залишилось 5

    Горгота Олеся Богданівна
    Оприлюднена
    19 лютого, 2021
    19 травня, 2021
    5
    82 (з них за 7 днів: 6)

    Шановні народни депутати!

    Після трагічної події, коли з двох дівчат семикласниць у Боярці одна загинула, а друга потрапила до лікарні, вважаємо, що нарешті настав час заборонити соціальну мережу TikTok, від якої наші діти деградують, гинуть, потрапляють до лікарні.

    Дана інтернет-мережа заборонена в багатьох країнах світу, зокрема, Італія та Сполучені Штати Америки. Оскільки негативно впливає на дитячу свідомість та дитячу психіку.

    Досить експериментів над дітьми!

    Ми, українські громадяни, освітяни, батьківська громадськість, вимагаємо заблокувати інтернет-канал tiktok в Україні!

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • Зобов'язати продуктові супермаркети на цінниках вказувати ціну за кілограм (чи літр) продукції, як це є в країнах Європи

    Підписів 35

    Днів залишилось 46

    Войтович Н. І.
    Оприлюднена
    29 березня, 2021
    29 червня, 2021
    46
    35 (з них за 7 днів: 6)

    В наш час виробники продуктів харчування часто вводять в оману покупців використовуючи не стандартні об'єми чи вагу продуктів. Наприклад, при виготовленні плитки шоколаду його вага часто не 100 г, а 90 чи навіть 80 г. Олія частенько фасується не в 1 л пляшки, а в 900 чи 850 мл.
    Є багато інших прикладів, думаю ніхто не заперечуватиме цього факту. Вважаю таке не стандартне пакування вводить в оману, покупці часто не задумаються про те що вони придбали менше продукту за ніби-то дешевший товар.
    В Європі в продуктових супермаркетах (магазинах самообслуговування) на цінниках, нижче ціни за одиницю продукції стоїть також ціна за кілограм чи літр даної продукції, що чітко показує справжню ціну продукту, та на мою думку відповідає цивілізованим, об'єктивним даним про ціну на цей продукт харчування.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • ОБЕСПЕЧИТЬ привязанность зарплаты народных депутатов Украины к средней в Украине с коэффициентом 1,2 - как в Европе

    Підписів 65

    Днів залишилось 49

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    02 квітня, 2021
    02 липня, 2021
    49
    65 (з них за 7 днів: 4)

    Статьёй 48 Конституции Украины установлено, что:
    - Каждый имеет право на достаточный жизненный уровень для себя и своей семьи, включающий достаточное питание, одежду, жилище.

    НО это конституционное право в Украине НЕ ВЫПОЛНЯЕТСЯ - украинцы сегодня САМЫЕ БЕДНЫЕ в Европе (данные сайта НochuSvaliT статья "САМЫЕ БЕДНЫЕ СТРАНЫ ЕВРОПЫ").

    В соответствии со стандартом Организации Объединенных Наций, минимальный уровень для проживания составляет 5 $/24 ч. Исходя из закона о госбюджете, на текущий период Прожиточный Минимум в Украине представлен 2 $/24 ч. Это практически в 2,5 раза ниже международных стандартов.

    Из украинских СМИ:
    - Hromadske.ua. Рада окончательно приняла Госбюджет на 2021 год:
    "Верховная Рада 15 декабря приняла за основу и в целом государственный бюджет на 2021 год, согласно госбюджету:
    - Минимальная заработная плата с 1 января 2021 года составит 6000 гривен;
    - Прожиточный минимум с 1 января 2021 года составит 2189 гривен;
    - Среднюю зарплату ожидают на уровне 13632 гривен в месяц".

    - Finance.ua. Зарплаты нардепов пересчитают: Рада показала расходы на 2021-й:
    "...рядовой член комитета (обычный народный депутат Украины), может рассчитывать примерно на 45,4 тыс. грн (оклад плюс на выполнение обязательств) в 2021-м.
    Кроме того, еще 56,7 тыс. грн дадут на помощников и 19,7 тыс. на квартиру (если вы без столичной прописки).
    Если учесть все расходы, в том числе на содержание автопарка, здания, на коммунальные услуги, на освещение работы, каждый (народный депутат Украины) обходится украинцам в 6 млн грн в год".

    - Delo.ua.Сколько получают депутаты стран Евросоюза^
    "В целом в европейских странах зарплата депутата привязана к средней зарплате с коэффициентом от 1,2".

    То есть, уже сегодня зарплата народного депутата Украины в 3,3 раза больше, чем будет уровень средней зарплаты в Украине в 2021 году, хотя в Европе зарплаты депутатов европейских стран привязана к средней зарплате с коэффициентом от 1,2".

    В связи с вышеизложенным, ПРОШУ народных депутатов Украины:

    1.ОБЕСПЕЧИТЬ привязанность зарплаты народных депутатов Украины к средней в Украине с коэффициентом 1,2 - как в Европе

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Зупинити порушення конституційних прав педагогічних працівників - дискрінації за віковою ознакою

    Підписів 77

    Днів залишилось 32

    Діміров Іван Федорович
    Оприлюднена
    15 березня, 2021
    15 червня, 2021
    32
    77 (з них за 7 днів: 3)

    Зупинити порушення конституційних прав педагогічних працівників - дискримінації за віковою ознакою. Скасувати норми: абзац 3 частини 2 статті 22 та підпункти 1, 2 пункту 3 розділу Х Закону України " Про повну загальну середню освіту" щодо ускладнення строкових трудових договорів з педагогічними працівниками (в т. ч. керівниками закладів освіти), які досягли пенсійного віку, як такі, що порушують їхнє право на працю, не відповідають приписам статей 24 і 43 Конституції України.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • НАКАЗ про безумовне відхилення проекту закону №3986 від 14.08.2020, яким планують позбавити громадян України права на оформлення паспорту громадянина у формі книжечки.

    Підписів 45

    Днів залишилось 60

    Груздов Микола Ігорович
    Оприлюднена
    13 квітня, 2021
    13 липня, 2021
    60
    45 (з них за 7 днів: 3)

    14 серпня 2020 року Верховною Радою України зареєстровано проект закону №3986, суб’єктом законодавчої ініціативи є ФІЗИЧНА ОСОБА І ПО-СУМІСНИЦТВУ ПРЕМ’ЄР-МІНІСТР УКРАЇНИ, ЯКОМУ ПОВНІСТЮ ВИСЛОВЛЮЮ НЕДОВІРУ І ВВАЖАЮ ЗЛОЧИНЦЕМ – ШМИГАЛЬ ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ.

    ЦЕЙ НАКАЗ НЕ Є ЗВЕРНЕННЯМ ГРОМАДЯН, А Є ПРЯМИМ АКТОМ ВОЛЕВИЯВЛЕННЯ НАРОДУ УКРАЇНИ, ЯКОМУ НАЛЕЖИТЬ ВСЯ ВЛАДА НА УКРАЇНІ, ТОМУ НА НЬОГО НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ ДІЯ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН».
    ТАКОЖ, ЦЕЙ АКТ ВОЛЕВИЯВЛЕННЯ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ ДО ВИКОНАННЯ І НЕ МОЖЕ ЗАЛИШИТИСЯ БЕЗ ВИКОНАННЯ, РОЗГЛЯДУ тощо.

    Стаття 75 Конституції України проголошує, що єдиним органом законодавчої влади в Україні є парламент - Верховна Рада України.
    Пунктом третім частини першої статті 85 Конституції України визначено, що до повноважень Верховної Ради України належить, зокрема, прийняття законів.

    Зі змісту пояснювальної записки до проекту Закону України «Про паспорт громадянина у формі книжечки» №3986 вбачається, що проектом Закону пропонується визнати такою, що втратила чинність, Постанову Верховної Ради України від 26 червня 1992 року № 2503-ХІІ «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон» та встановити, що паспорт громадянина України у формі книжечки, оформлений до набрання чинності цим Законом, є чинним до закінчення строку його дії. Установлюються строки дії паспорта.

    По своїй суті, заплановано повне виведення з обігу паспортів громадянина України у формі книжечки і унеможливлення нами (громадянами України) отримання вищевказаних документів, що посвідчують особу ВЛАСНИКА та громадянство УКРАЇНИ.
    Вважаємо це безпідставним, протиправним та антиконституційним обмеженням прав і свобод громадян України

    У проекті Закону України «Про паспорт громадянина України у формі книжечки» (реєстраційний № 3986) запропоновано визначити, що паспорт громадянина України у вигляді книжечки посвідчує особу та підтверджує громадянство України, при цьому, ключове слово “ВЛАСНИК” не фігурує у вищенаведеному визначенні паспорта, що вказує на примусове позбавлення громадян України можливості підтвердити свій статус СПІВВЛАСНИКА землі, її надр, повітряного простору, водних та інших природних ресурсів, які знаходяться в межах території Української РСР (перейменована на «Україну»), природних ресурсів її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, всього економічного і науково-технічного потенціалу, що створений на території України (положення розділу VI Декларації про державний суверенітет України»).
    Враховуючи вищевикладене, вважаю ФІЗИЧНУ ОСОБУ, ПО-СУМІСНИЦТВУ, ПРЕМ'ЄР-МІНІСТРА УКРАЇНИ ШМИГАЛЯ Д.А., особою, яка намагається скоїти злочин проти моїх братів і сестер (народу України в загальному значенні), яких підступно та нахабно вводять в оману представники юридичної особи з назвою «КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ» (код ЄДРПОУ: 00031101), висловлюємо об’єктивну недовіру до повного складу КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ, а також, на підставі вищевикладеного, –

    НАКАЗУЄМО:

    1. БЕЗУМОВНО повністю відхилити проект Закону України «Про паспорт громадянина України у формі книжечки», зареєстрований ВР України 14 серпня 2020 під реєстраційним №3986, суб’єктом законодавчої ініціативи є ФІЗИЧНА ОСОБА І ПО-СУМІСНИЦТВУ ПРЕМ’ЄР-МІНІСТР УКРАЇНИ– ШМИГАЛЬ ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Про нарахування заробітної плати державним службовцям усіх рівнів у розмірі середньомісячної заробітної плати по Україні – 12 337 грн.

    Підписів 22

    Днів залишилось 43

    Маслій Василь Сергійович
    Оприлюднена
    26 березня, 2021
    26 червня, 2021
    43
    22 (з них за 7 днів: 3)

    Голові Верховної Ради України Дмитру Олександровичу Розумкову, для забезпечення гідних умов існування населення, винести на найближче пленарне засідання сесії Верховної Ради України на розгляд і прийняття пропозицію про нарахування заробітної плати державним службовцям усіх рівнів у розмірі середньомісячної заробітної плати по Україні – 12 337 грн.. Скасувавши при цьому усі надбавки, доплати на оздоровлення, компенсації на житло. Всі вивільнені кошти направити на компенсацію житлово-комунальних послуг населенню.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Збереження паркових зон

    Підписів 21

    Днів залишилось 59

    Бондзюх Надія Богданівна
    Оприлюднена
    12 квітня, 2021
    12 липня, 2021
    59
    21 (з них за 7 днів: 3)

    Закликаю долучитись до збереження парків, припинити будівництва у паркових зонах!
    Паркова зона - це спеціальна обмежена природна або штучна територія, виділена переважно з метою рекреації, відпочинку.
    Територія де людина в сучасному урбанізованому світі може хоча б трішки побути в гармонії з природою.
    Рівень урбанізації призводить до того, що міста та передмістя займають весь вільний простір, витісняючи природний ландшафт. У наші дні урбанізація стала одним з основних факторів забруднення навколишнього середовища. Саме з нею пов’язано більше 75% загального обсягу забруднення. Великі міста суттєво впливають на екологічний стан регіону. Жителі називають їх «смогополіси».
    Україна прагне ввійти в європейські структури, надає значної уваги проблемам охорони навколишнього природного середовища та біорізноманіття.
    Водночас за останні роки паркова мережа перебуває у стадії регресії, практично не розвивається, йде невпинний процес її занепаду та скорочення: відбулася руйнація структури мережі, зменшення базових паркових комплексів, районних та міських парків.
    Сьогодні парк представляє складний елемент міського середовища з не менш складною структурою. Попри це слід також зауважити, що парки залишаються найдоступнішими закладами дозвілля, розрахованими на відвідувачів будь - якого віку та соціального стану, спроможними надати населенню різноманітні культурно - просвітні, видовищні, спортивні, рекреаційні послуги. У нас накопичені цінності садово - паркового мистецтва, які вимагають не тільки осмислення, а й творчого розвитку.
    Очевидними є нові вимоги, які людство висуває до парків. Сьогодні настає потреба у створенні оптимальних і перспективних моделей парків та обґрунтованих планів розвитку паркової галузі в напрямку створення інноваційних комплексів, які б мали значно ширші можливості для здійснення соціально - культурного впливу й спрямовані на урізноманітнення існуючої типової структури парків відповідно до кращих світових взірців та практики вітчизняного паркобудівництва, з урахуванням духовного розвитку, менталітету, традицій українського народу.
    Збережемо наш спільний дім!

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Про ратифікацію угоди між УКРАЇНОЮ та НІМЕЧЧИНОЮ про соціальне забезпечення, пенсії.

    Підписів 18

    Днів залишилось 39

    Сапіщук Дарія Степанівна
    Оприлюднена
    22 березня, 2021
    22 червня, 2021
    39
    18 (з них за 7 днів: 2)

    Про ратифікацію підписаної угоди між УКРАЇНОЮ та НІМЕЧЧИНОЮ щодо соціального забезпечення.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Про захист дітей від гвалтиників

    Підписів 5

    Днів залишилось 68

    Губанов Владислав Андрійович
    Оприлюднена
    21 квітня, 2021
    21 липня, 2021
    68
    5 (з них за 7 днів: 2)

    Багато дітей страждають через те що вони піддаються насильству с боку рідних та гвалтіників Пропоную збільшити покарання на 20 років позбавлення волі без права внесення застави та ввести штраф за згвалтування на сумму 3 000 гривен

    СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Перетин кордону особами вакцинованими від Covid 19

    Підписів 2

    Днів залишилось 85

    Швецов Дмитро Сергійович
    Оприлюднена
    07 травня, 2021
    07 серпня, 2021
    85
    2 (з них за 7 днів: 2)

    Пропоную на законодавчому рівні звільнити від обов'язку обсервації/самоізоляції осіб, які мають щеплення від Covid 19 вакцинами дозволеними до використання ВООЗ, та відповідний сертифікат

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я