ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Покращення якості студентського контингенту в медичних університетах (академіях) – як необхідна передумова підвищення профпридатності лікарських кадрів.

    Підписів 409

    Днів залишилось 59

    Стасюк Володимир Васильович
    Оприлюднена
    23 серпня, 2017
    23 листопада, 2017
    59
    409 (з них за 7 днів: 107)

    Встановити квоту для вступу в медичні університети (академії) в межах не менше 25-50%, включаючи державне замовлення, на спеціальність «Медицина» для випускників медичних коледжів та училищ (фельдшерів, медсестер…), скоротивши на один рік термін їхнього навчання.
    Забезпечити вступ на навчання виключно за сумою результатів ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок.М» і ЗНО з української мови та літератури. При рівності результатів – враховувати середній бал додатку до диплому. Після 5-ти річного терміну навчання видавати диплом лікаря загальної практики сімейної медицини.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Відміна ЗНО 2018 для студентів замість ДПА

    Підписів 23

    Днів залишилось 84

    Бойчук Віолетта Михайлівна
    Оприлюднена
    18 вересня, 2017
    18 грудня, 2017
    84
    23 (з них за 7 днів: 23)

    В вересні прийняли закон що вищі навчальні заклади 1і 2 ступеню акредитації замість ДПА будуть здавати ЗНО , давайте зберемо підписи для того щоб цей закон переглянули !!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Невідкладно провести виборчу реформу.

    Підписів 30

    Днів залишилось 77

    Виговський Микола Юрійович
    Оприлюднена
    11 вересня, 2017
    11 грудня, 2017
    77
    30 (з них за 7 днів: 22)

    Зараз вибори до парламенту України проходять за паралельною, пропорційно-мажоритарною виборчою системою. Чинний Закон України “Про вибори народних депутатів” прийнято за вказівкою та в інтересах режиму Віктора Януковича.

    Половина складу Верховної Ради обирається у 225 мажоритарних округах. Переважно там перемагає той, у кого:
    а) більше грошей на рекламу або підкуп виборців;
    б) підтримка адміністративного ресурсу (влади).

    Інша половина обирається за закритими партійними списками.
    Виборець голосує за партійний список загалом, а розташування кандидатів у цьому списку визначають партійні функціонери чи спонсори партії. Місця в закритому партійному списку давно стали предметом торгу.

    Така виборча система є коренем політичної корупції в Україні та перешкоджає формуванню реальної політичної відповідальності за дії чи бездіяльність депутатів.

    Щоб це припинити, необхідно запровадити пропорційну виборчу систему з відкритими регіональними списками. Тоді громадяни голосуватимуть не тільки за партію, але й за конкретних людей у цій партії, таким чином формуючи персональний склад Верховної Ради України. Оскільки голосування відбуватиметься у регіональних округах розміром з область, це суттєво ускладнить логістику підкупу та зробить його нерентабельним. Купівля місця в списку також втрачає сенс, оскільки ніхто не може гарантувати голоси виборців.

    Впровадити пропорційну виборчу систему з відкритими регіональними списками політики обіцяють вже понад 10 років. Це передбачено чинною Коаліційною Угодою, яку підписали 5 із 6 парламентських фракцій, є однією із передвиборчих обіцянок Президента Петра Порошенка, а також одним із важливих міжнародних зобов’язань України.

    Оскільки імплементація реформи потребує тривалого часу, а наступна парламентська кампанія почнеться менше ніж за 2 роки, просимо невідкладно прийняти Закон “Про вибори народних депутатів України” (реєстраційний № 1068-2 від 11.12.2014).

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Збільшення штрафів за виїзд на зустрічну смугу та перетин подвійної лінії задля підвищення безпеки на дорогах

    Підписів 179

    Днів залишилось 72

    Буренін Дмитро
    Оприлюднена
    06 вересня, 2017
    06 грудня, 2017
    72
    179 (з них за 7 днів: 11)

    Вимагаємо збільшення розміру штрафів для учасників дорожнього руху в Україні за виїзд на зустрічну смугу та перетин подвійної лінії до 4250 грн або до 8500 грн та позбавлення права керування транспортними засобами на строк від шести місяців до року за повторне протягом року таке порушення або якщо порушення спричинило створення аварійної обстановки.

    Виїзд автотранспорту на зустрічну смугу для виконання обгону або для розвороту в непередбаченому для цього місці – одна з найпоширеніших причин аварій з фатальними або важкими наслідками.

    Обгін – один із найвідповідальніших і найчастіших маневрів. Він становить підвищений ризик, оскільки пов’язаний зі збільшенням швидкості і обмеженою оглядовістю. Порушення правил обгону входить до семи основних причин аварій на дорогах.

    Розворот в непередбаченому для цього місці не лише створює аварійну ситуацію. Це дія, яку неможливо передбачити й спрогнозувати, а отже і уникнути іншим учасникам дорожнього руху.

    Нинішній розмір штрафів, визначений статтею 122 Кодексу України про адміністративні правопорушення, є невиправдано низьким. Зокрема, стаття 122 КУпАП передбачає відповідальність за недотримання правил обгону у вигляді накладення штрафу в розмірі 425 грн або 850 грн. Такі покаранні не забезпечують дотримання водіями вимог ПДД та спричинюють зростання кількості ДТП - 2016 року кількість зіткнень збільшилась на 43,9%.

    Саме тому задля захисту життів учасників дорожнього руху ми вимагаємо підвищити штраф за порушення правил обгону та виїзд на смугу зустрічного руху до лінії.

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • П'ЯНИЙ ЗА КЕРМОМ - ВБИВЦЯ! ЩОДО ПОСИЛЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ЗЛОЧИНИ ПЕРЕДБАЧЕНІ СТ. 286 КРИМІНАЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ

    Підписів 69

    Днів залишилось 70

    Хуторний Дмитро Володимирович
    Оприлюднена
    04 вересня, 2017
    04 грудня, 2017
    70
    69 (з них за 7 днів: 6)

    На сьогоднішній день є чинним Кримінальний кодекс України від 5 квітня 2001 року №2341-III, з наступними змінами та доповненнями, які затверджені відповідними Законами України (далі - ККУ).

    Порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами чинної редакції ст. 286 ККУ передбачає досить лоялну кримінальну відповідальність у порівнянні з тяжкість вчинених злочинів.

    При цьому, пп. 13 статті 67 ККУ визначає обставини, які обтяжують покарання, зокрема, вчинення злочину особою, що перебуває у стані алкогольного сп'яніння або у стані, викликаному вживанням наркотичних або інших одурманюючих засобів.

    Суб'єктивна сторона злочинів передбачених ст. 286 ККУ визначається ставленням винного до наслідків і в цілому характеризується необережною виною.

    На моє глибоке переконання, відповідальність за злочини, що кваліфіковані за ст. 286 ККУ скоєні у стані алкогольного сп'яніння або у стані, викликаному вживанням наркотичних або інших одурманюючих засобів мають бути більш жорсткими, аніж передбачені чинною редакцією ККУ.

    Статистика останніх років свідчить про збільшення кількості скоєних дорожньо-транспортних пригод (далі – ДТП) за участі п’яних водіїв. Зазвичай, такі ДТП мають тяжкі наслідки для їх учасників. Також спостерігається тенденція до збільшення кількості правопорушень ст. 130 КУпАП.

    Станом на 01 вересня 2017 року у Верховній Раді України не зареєстровано жодного законопроекту щодо підвищення рівня кримінальної відповідальності за злочинами передбаченими ст. 286 ККУ.

    ПРОПОНУЮ:
    Підвищити кримінальну відповідальності за злочини передбачені ст. 286 ККУ виклавши її у наступній редакції:
    Стаття 286. Порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами
    1. Порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особою, яка керує транспортним засобом, що спричинило потерпілому середньої тяжкості тілесне ушкодження, -
    карається штрафом від п'ятисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до чотирьох років, або арештом на строк до одного року, або обмеженням волі на строк до шести років, з позбавленням права керувати транспортними засобами на строк до шести років.
    2. Ті самі діяння, якщо вони спричинили смерть потерпілого або заподіяли тяжке тілесне ушкодження, -
    караються позбавленням волі на строк від восьми до п’ятнадцяти років з позбавленням права керувати транспортними засобами на строк десять років.
    3. Діяння, передбачені частиною першою цієї статті, якщо вони спричинили загибель кількох осіб, -
    караються позбавленням волі на строк від десяти до п'ятнадцяти років або довічним позбавленням волі з позбавленням права керувати транспортними засобами на строк двадцять років.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Вимагаємо скасувати депутатську недоторканність! Винести на голосування законопроект №6773

    Підписів 378

    Днів залишилось 52

    Тищенко Володимир Миколайович
    Оприлюднена
    16 серпня, 2017
    16 листопада, 2017
    52
    378 (з них за 7 днів: 5)

    Настав час ліквідувати касту недоторканних! Неможливість покарання Клюєва, Оніщенка, Розенблата та інших нардепів-корупціонерів продемонструвало кричущу необхідність скасування депутатської недоторканності. Щоб такі історії більше не повторювалися треба нарешті змінити Конституцію й поставити крапку у даному питанні. Досить балачок, тим паче, що протягом останніх 20 років ця тема успішно використовувалася політиками для власного піару.

    Ще у 2000 році на референдумі більшість українців (89%) вирішила, що недоторканність з депутатів має бути знята! Не дивлячись на це, протягом 17 років влада ігнорувала громадську думку. За це, опозиція її постійно критикувала. Однак, як тільки опозиція ставала владою, то відразу забувала про свої обіцянки і все починалося по колу.

    Законопроект Президента №1776 про зняття депутатської недоторканності, який був поданий в Раду ще в січні 2015 року, не може бути проголосований, оскільки є профнепридатним. Він передбачає змінити три статті Конституції, дві з яких вже змінені Законом України «Про внесення змін до Конституції України» (щодо правосуддя), після отримання висновку Конституційного Суду по проекту 1776.

    Отже Верховна Рада вже не може проголосувати за нього в цілому, тому що він пропонує змінювати те, чого вже не існує фізично.

    Щоб зупинити різні спекуляції на темі недоторканності, вимагаємо якнайшвидше винести на розгляд сесії ВР та проголосувати законопроект №6773, який відміняє ч.1 і ч.3 ст.80 Конституції України та скасовує депутатську недоторканність ВЗАГАЛІ.

    Із законопроектом №6773 (Юрія Левченка) можна ознайомитись тут: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=62352

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Допомога при народженні дитини

    Підписів 79

    Днів залишилось 5

    Сидоренко Сергій Олександрович
    Оприлюднена
    30 червня, 2017
    30 вересня, 2017
    5
    79 (з них за 7 днів: 2)

    Відновити виплату за нарождення другої дитини у розмірі 75 тис.гривень,за третю і кожну наступну 125 тис.гривень.Ціни піднялися у 2-3 рази а допомога на дитину залишилася не змінною.

    СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Підвищення штрафів за вигул собак без намордників. Кримінальна відповідальність.

    Підписів 30

    Днів залишилось 36

    Попов Дмитро Валерійович
    Оприлюднена
    31 липня, 2017
    31 жовтня, 2017
    36
    30 (з них за 7 днів: 1)

    Додати змін до статті 154 Кодексу України про адміністративні порушення:

    1) Притягнення до адміністративної та кримінальної відповідальності володарів чи людей, які займаються вигулом собак БЕЗ намордників (за умови вигулу собаки чи декількох собак БЕЗ намордника у місцях скупчення людей та поза територією, яка є власністю володаря собаки). Породи собак:
    а) американський пітбультерʼєр, доберман-пінчер, американський стаффордшир-терʼєр
    б) південноруська вівчарка, середньазіатська вівчарка, московська сторожова
    в) ротвейлер, німецька та східноєвропейська вівчарки, кавказська вівчарка
    2) Притягнення до адміністративної та кримінальної відповідальності володарів чи людей, які займаються вигулом собак БЕЗ намордників (за умови вигулу собаки чи декількох собак БЕЗ намордника у місцях скупчення людей та поза територією, яка є власністю володаря собаки), собаки яких не слухаються команд власника та контактують з іншими людьми без їх власної на це волі.
    3) При наявності порушень згідно п.1 та п.2 особа, що є свідком правопорушення має повне право викликати співробітників поліції для засвідчення факту правопорушення.
    3.1) У разі встановлення особи, що вигулює собаку, особа чи власник собаки повинен сплатити адміністративне стягнення у розмірі шестисот (600) неоподатковуваних мінімумів, якщо це є перше правопорушення особи за поточною статтею.
    3.2) У разі встановлення особи, що вигулює собаку, особа чи власник собаки повинен буди притягнений до кримінальної відповідальності та сроком ув'язнення до 16 діб, якщо це є її не перше правопорушення за поточною статтею.
    3.3) Якщо особа власника чи того, кто вигулює собаку невстановлена, то співробітники правоохоронних органів мають право визвати кінологічну службу з метою екстрадиціі собаки у притулок. Особу власника чи того, кто вигулює співробітники поліції забов'язані доставити у найближчій відділ поліції для встановлення особи та накладення штрафних санкцій на власника собаки. Витрати на кінологічну службу у повному розмірі виплачує власник собаки.
    3.4) Якщо собака веде себе агресивно та загрожує здоров'ю щодо власника, будь-яких інших людей чи співробітників правоохоронних органів (в незалежності від того встановлена чи невстановлена особа, що вігулює собаку чи в є власником собаки) співробітник правоохоронних органів має право примінити запобіжні заходи щодо собаки, включаючи виклик кінологічної служби, як один із варіантів.
    3.5) якщо немає жодної особи, яка є стверджує, що вона вигулює собаку чи є її власником, у такому випадку співробітник поліції чи свідок має право визвати кінологічну службу для екстрадиції собаки.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Ввести податок на нестерилізованих домашніх собак, котів і кішок, для боротьби зі зростанням кількості безпритульних тварин.

    Підписів 21

    Днів залишилось 36

    Постнікова Маргарита Юріївна
    Оприлюднена
    31 липня, 2017
    31 жовтня, 2017
    36
    21 (з них за 7 днів: 1)

    Ввести налог на нестерилизованных домашних собак, котов и кошек, для борьбы с ростом количества бездомных животных.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Недостатнє забезпечення сивороткою проти ботулізму та вакциною проти сказу

    Підписів 5

    Днів залишилось 55

    Корнілова Ганна
    Оприлюднена
    19 серпня, 2017
    19 листопада, 2017
    55
    5 (з них за 7 днів: 1)

    В Україні склалася критична ситуація щодо забезпечення інфікованих громадян потрібними ліками проти смертельно небезпечних хвороб.
    Закликаю зібрати підписи, щоб кожен громадянин міг отримати своєчасну допомогу.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Підвищення соціальних виплат до європейського рівня

    Підписів 4

    Днів залишилось 77

    Ялковська Марина
    Оприлюднена
    11 вересня, 2017
    11 грудня, 2017
    77
    4 (з них за 7 днів: 1)

    Поки в нас європейські тільки ціни, а перш за все треба підняти рівень життя найбільш незахищенних слоїв населення, для цього підняти соціальні виплати до європейського рівня

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Заборонити проведення дослідів на тваринах!

    Підписів 3

    Днів залишилось 54

    Ягупов Ростислав
    Оприлюднена
    18 серпня, 2017
    18 листопада, 2017
    54
    3 (з них за 7 днів: 1)

    Щороку в усьому світі гинуть близько 150 млн. лабораторних тварин. На них випробовують побутову хімію, косметику, медикаменти, шкідливі продукти харчування та ін., від чого тварини помирають у страшенних муках або залишаються каліками. Якщо не ввести заборону на проведення таких експериментів, тоді в нашій країні й надалі буде законодавчо дозволено вбивати та калічити братів наших менших!

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • дохід від надр України -віддавати громадянам України

    Підписів 1

    Днів залишилось 88

    Кирилов Сергій Васильович
    Оприлюднена
    22 вересня, 2017
    22 грудня, 2017
    88
    1 (з них за 7 днів: 1)

    Згідно до статті 4 Кодексу України " ПРО НАДРА" «Надра є виключною власністю Українського народу…»,

    тому пропоную ,-
    доповнити статтю 2 закону України «Про угоди про розподіл продукції» частиною 5, а саме :

    - ст.2 ч.5 : Розподіл між громадянами України частини доходів бюджету від платежів, що надійшли у зв'язку з видобуванням корисних копалин, частини доходів бюджету від платежів, що надійшли за фінансовий рік від користувачів надр у зв'язку з видобутком корисних копалин, включаючи податки і збори, що встановлені відповідно до вимог законодавства України про податки і збори, розподіляється в рівних частках між громадянами України.
    Розмір гарантованого цього доходу не стане фіксованим і буде залежати від ряду факторів, включаючи рівень доходів державного бюджету України від видобутку корисних копалин на території України, від кількості громадян, які будуть мати право на отримання цього доходу, тобто зазначені платежі спочатку будуть зараховуватися до бюджету України, а потім сума, еквівалентна певній їх частини, буде в рівних частках розподілятися між громадянами України.
    При цьому кошти громадян, які не отримали з яких-небудь причин цей дохід не будуть розподіляються між іншими громадянами України.
    Кошти громадян України , які відмовилися або протягом трьох років не скористалися цим правом на отримання частини доходів бюджету підлягають зарахуванню в дохід бюджету України.
    Порядок отримання громадянами України частки від наведених доходів бюджету України встановлюється кабінетом міністрів України.


    Пояснення:
    Сьогодні держава Україна відмовляється від виконання частини своїх соціальних зобов'язань, здійснюючи підвищення пенсійного віку для окремих категорій громадян, а також не робляючи своєчасну індексацію всіх пенсій та інших соціальних виплат.
    У подібній ситуації введення розподілу частини доходів бюджету від платежів, що надійшли у зв'язку з видобуванням корисних копалин, частини доходів бюджету від платежів, що надійшли за фінансовий рік від користувачів надр у зв'язку з видобутком корисних копалин, включаючи податки і збори безпосередньо між громадянами України покликане стати точкою росту і розвитку ринку товарів, робіт і послуг, збільшенням податкових надходжень від підприємців до бюджету і, зменшенням сектора тіньової економіки.
    Подібний підхід близький до концепції т. н. базового (гарантованого) або безумовного основного доходу (БОД), засновниками та розробниками якої можна вважати англо-американського філософа Томаса Пейна (1795рік) і британського інженера та економіста Кліффорда Дугласа (поч. XX століття).
    Державні виплати мають місце у провідних нафтовидобувних країнах, хоча і мають, як правило іншу назву, але суть їх залишається незмінною: кожній людині належить частка в національному багатство.
    То ж можливо сказати про експериментальні виплати в Німеччині і Нідерландах (в розмірі €1000 до €900 відповідно), а також Канаді

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Розробка та узгодження концепції законопроекту щодо забезпечення безперешкодного доступу громадян до узбережжя водних об'єктів для загального водокористування.

    Підписів 101

    Днів залишилось 8

    Федоренко Юрій
    Оприлюднена
    03 липня, 2017
    03 жовтня, 2017
    8
    101 (з них за 7 днів: 0)

    Встановлення парканів та інших будівель та споруд, які перешкоджають вільному та безперешкодному доступу українців до узбережжя водних об'єктів для загального водокористування стало надвичайно гострим соціальним питанням.

    Незважаючи на та, що:
    1. Відповідно до статті 60 Земельного кодексу України, вздовж річок, морів і навколо озер, водосховищ та інших водойм з метою охорони поверхневих водних об'єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності встановлюються прибережні захисні смуги.
    Прибережні захисні смуги встановлюються по берегах річок та навколо водойм уздовж урізу води (у меженний період) шириною, зокрема, для великих річок, водосховищ на них та озер - 100 метрів.

    2. Згідно із статтею 61 Земельного кодексу України, в межах прибережної захисної смуги заборонено будівництво будь-яких споруд (крім гідротехнічних, навігаційного призначення, гідрометричних та лінійних), у тому числі баз відпочинку, дач, гаражів та стоянок автомобілів.

    3. Відповідно до статті 211 ЗКУ, громадяни та юридичні особи несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність відповідно до законодавства за самовільне зайняття земельних ділянок, а також псування сільськогосподарських угідь та інших земель, їх забруднення хімічними та радіоактивними речовинами і стічними водами, засмічення промисловими, побутовими та іншими відходами, використання земельних ділянок сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва без затверджених у випадках, визначених законом, проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь.

    Самовільне захоплення узбережжя річок та водоймищ з обмеженням доступу до них громадянам продовжується та набуло катастрофічних масштабів.
    Пропонуємо, всім небайдужим українцям підтримати петицію задля вирішення даного надвичайно важливого питання на законодавчому рівні.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Захист історичної пам'ятки "Пригоризонтна обсерваторія Безводівка" від руйнування через свавілля місцевої влади і орендаря та забезпечення достримання Закону України про Охорону культурної спадщини.

    Підписів 48

    Днів залишилось 16

    Кликавка Олександр
    Оприлюднена
    11 липня, 2017
    11 жовтня, 2017
    16
    48 (з них за 7 днів: 0)

    Унікальна археологічна пам’ятка під загрозою знищення!
    Свавілля орендарів земельної ділянки з потурання місцевої влади ставить під загрозу існування історичної споруди 2 тис. до н.е, яка допомагає збагатити наші знання про прадавню історію України.
    В Чернігівській області в околицях міста Ічня знаходиться унікальна археологічна пам’ятка Пригоризонтна обсерваторія Безводівка. Це група курганів та земляних насипів, які є прадавньою астрономічною обсерваторією 2 тис. до н.е. на зразок Стоунхенджу у Великобританії та Гозек в Німеччині.
    Земляні насипи пригоризонтної обсерваторії Безводівка разом з охоронною зоною, яка була визначена Інститутом археології при НАН України в 2013 році, займають площу 3,8 га, на якій вирощуються сільськогосподарські культури. Курганні споруди, що залишися, постійно зазнають руйнівного впливу сільськогосподарської техніки, оскільки, охоронна зона 15 метрів навколо археологічної пам’ятки, яка передбачена Законами України, відсутня. Плуги та інші механізми постійно зачіпають підніжжя історичних пам’яток, що спричинює їх осипання, поступово змінює їх форму та розміри.
    Докладніше у відео https://www.youtube.com/watch?v=RzBJiGGTWdw
    Обсерваторія Безводівка може стати історичною пам’яткою національного значення та центром внутрішнього та міжнарожного туризму. Стоунхендж став туристичною «Меккою» після реконструкції в 1950-х і зараз приймає сотні тисяч відвідувачів з усього світу. В Німеччині в 1990х- роках відкрили прадавню обсерваторію Гозек, дослідили її, відновили і перетворили на туристичний центр. Історія відновлення є прикладом шанування своєї історії.
    Більше інформації про обсерваторію Безводівка на сайті проекту http://www.bezvodovka.com/
    Необхідно якомога швидше встановити межі охоронної зони і огрожу та примусити користувачів земельної ділянки достримуватися її.

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Запретить принятие закона о пенсионной реформе ( в части поднятия пенсионного возраста и установления минимального страхового стажа) без согласования с общественностью и законодательного референдума!

    Підписів 36

    Днів залишилось 13

    Матвієнко Олександр Анатолійович
    Оприлюднена
    08 липня, 2017
    08 жовтня, 2017
    13
    36 (з них за 7 днів: 0)

    Запретить принятие закона о пенсионной реформе ( в части поднятия пенсионного возраста и установления минимального страхового стажа) без согласования с общественностью и законодательного референдума!
    Смертность в Украине превысила рождаемость. Безработица превышает все мыслимые и немыслимые нормы. Большое количество граждан Украины не доживают до пенсии. При расчете пенсии у простых рабочих, не учитывается уровень хороших зарплат во времена бывшего СССР. Людей хотят заставить еще больше тратить своих денег на государство- банкрот, докупая страховой стаж. Что делать гражданам Украины, которых государство с 90-х годов не предоставляя хорошую официальную работу и достойные зарплаты загнало на рынки, на незаконные стройки, в переходы, в туалеты, многих людей в другие страны чтоб прокормить свои семьи? Что делать сельским людям и людям без высшего образования, которые в поисках заработка и выживания перебивались не постоянными заработками? Что делать людям, которые брали дополнительные разовые заработки при этом уплачивая подоходный налог? ( например страховые агенты- физические лица ). Что делать миллионам обманутых вкладчиков, которые инвестировали в экономику , платили подоходный налог и налог на не понятную войну и при этом не получали не каких социальных гарантий ( считая такой вид деятельности своей работой и единым способом выжить? ) Они лентяи которые не хотели работать или простые Украинцы, которые просто хотели выжить? Почему нельзя если у человека есть к примеру 10 лет страхового стажа – выплачивать пропорциональную пенсию исходя из 10 летнего стажа( или 8 летнего, или 12 летнего ) при наступлении пенсионного возраста. Почему нужно заставлять людей платить все больше и больше, грабить их больше и больше? Зачем тогда люди вообще платили страховые взносы и почему им не компенсируют потери страховых взносов при развале бывшего СССР?

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Проти участі представників релігійних організацій в робочій групі з обговорення Проекту Закону №0119 Про ратифікацію Конвенції Ради Європи про запобігання насильству стосовно жінок і домашньому насильству та боротьбу із цими явищами

    Підписів 31

    Днів залишилось 27

    Крат Юлія
    Оприлюднена
    21 липня, 2017
    21 жовтня, 2017
    27
    31 (з них за 7 днів: 0)

    Відповідно до ст. 35 Конституції України «Церква і релігійні організації в Україні відокремлені від держави, а школа - від церкви. Жодна релігія не може бути визнана державою як обов'язкова». Конвенція Ради Європи про запобігання насильству стосовно жінок і домашньму насильству та боротьбу із цими явищами (Стамбульська конвенція) та її положення не мають відношення ані до будь-якої церкви, ані до питань віри взагалі. Це суто правове питання, і рішення про її ратифікацію повинно прийматися в рамках Закону України та Міжнародного права. До складу робочої групи з питання ратифікації Стамбульської конвенції були включені представники Ради Церков, що є недоречним та невідповідним закону.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Повернути в державну власність всі обл.енерго та обл газ

    Підписів 30

    Днів залишилось 50

    Глотов Максим Володимирович
    Оприлюднена
    14 серпня, 2017
    14 листопада, 2017
    50
    30 (з них за 7 днів: 0)

    Повернути всі обл.енерго та обл.газ в державну власність, визнати їх стратегічними об`єктами, та зробити комітет контролю та моніторингу за роботою цих об`єктів та їх фінансовою звітностю, з наглядовою радою при цих об`єктах.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про заборону прийняття законопроектів щодо церковних організацій. Проти законопроекту №4511 "Про особливий статус релігійних організацій, керівні центри яких розташовані в державі, визнаній Верховною Радою України державою-агресором" та №4128, який пропонує зміни до закону "Про свободу совісті та релігійні організації".

    Підписів 28

    Днів залишилось 53

    Перепелиця Олег Іванович
    Оприлюднена
    17 серпня, 2017
    17 листопада, 2017
    53
    28 (з них за 7 днів: 0)

    Про заборону прийняття законопроектів щодо церковних організацій. Проти законопроекту №4511 "Про особливий статус релігійних організацій, керівні центри яких розташовані в державі, визнаній Верховною Радою України державою-агресором" та №4128, який пропонує зміни до закону "Про свободу совісті та релігійні організації".

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ   
  • створення та прийняття закону про відкликання депутатів

    Підписів 15

    Днів залишилось 36

    Донець Володимир Григорович
    Оприлюднена
    31 липня, 2017
    31 жовтня, 2017
    36
    15 (з них за 7 днів: 0)

    Для підвищення дисципліни в Верховній Раді та якість законів, підвищення якість роботи Кабінету Міністрів, підвищення активність політичного життя партій в первинних ланках, для виборів до ВР дійсно НАРОДНИХ депутатів потрібно прийняти закон про відкликання депутатів згідно якого:
    1) всі депутати вибрані по партійних списках мають бути прикріплені до округів, де повинні будуть звітувати за свою роботу, та можуть бути відкликані на рівні з депутатами мажоритарниками.
    2)процедуру відкликання: організація зборів виборців округу, висування альтернативного кандидата, збір підписів та частину коштів на проведення процедури проводить партія яка вважає що на даний момент її кандидат може зібрати більшість голосів при повторному голосуванні в даному окрузі. Кошти для проведення відкликання-перевиборів потрібно збирати разом з підписами про відкликання депутата, аби все політичне життя не зациклилося на суцільне відкликання, сума їх повинна бути диференційована в залежності від середнього заробітку в окрузі;
    3)Процедура відкликання об’єднана з процедурою вибору нового депутата, тобто фактично є другим туром виборів зміщеним в часі, і в ній приймають учать лише два кандидати.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ