ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • За збереження Вишгородського району!

    Підписів 1997

    Днів залишилось 81

    Макаренко Галина Захарівна
    Оприлюднена
    03 липня, 2020
    03 жовтня, 2020
    81
    1997 (з них за 7 днів: 1038)

    Шановні народні депутати України!
    Звертаємось до вас з вимогою дотриматись присяги, яку ви давали при прийнятті на себе повноважень депутатів, обіцяючи захищати інтереси громадян України!
    Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 85 Конституції України, до повноважень Верховної Ради України належить утворення і ліквідація районів, встановлення і зміна меж районів і міст, віднесення населених пунктів до категорії міст, найменування і перейменування населених пунктів і районів.
    Згідно з пунктом 13 частини 1 статті 92, виключно законами України визначається територіальний устрій України.
    Рішенням Конституційного Суду України від 13 липня 2001 року № 1-9/2001 визначено, що згідно з пунктом 13 частини першої статті 92 Конституції України територіальний устрій України визначається виключно законами України, що є однією з важливих гарантій єдності і цілісності державної території України (частина третя статті 2). Це означає, що правовий режим адміністративно-територіальних одиниць як окремих складових адміністративно-територіального устрою України (в тому числі визначення порядку утворення, ліквідації, зміни меж районів у містах) повинен визначатися законами України.
    Положення пункту 13 частини першої статті 92 Конституції України про те, що виключно законами України визначається «територіальний устрій України», треба розуміти так, що питання територіального устрою України, зокрема визначення змісту цього
    поняття, правового статусу і видів адміністративно-територіальних одиниць, повноваження органів щодо вирішення питань адміністративно-територіального устрою України, є питаннями загальнодержавного значення і врегульовуються лише законом.
    Отже, вважаємо, що прийняття Постанови про утворення та ліквідацію районів є грубим порушенням Конституції України, у зв’язку з відсутністю законодавчої бази, що регулює адміністративно-територіальний устрій в Україні, так як питання територіального устрою можуть вирішуватися виключно на підставі закону.
    Ми, громадяни України, мешканці Вишгородського району, вимагаємо від вас захистити наші інтереси, не голосувати за проект постанови № 3650 «Про утворення та ліквідацію районів» і ЗБЕРЕГТИ ВИШГОРОДСЬКИЙ РАЙОН!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Про включення до порядку денного Верховної Ради постанови про звільнення Міністра внутрішніх справ Арсена Авакова

    Підписів 401

    Днів залишилось 88

    Хромих Марина Петрівна
    Оприлюднена
    10 липня, 2020
    10 жовтня, 2020
    88
    401 (з них за 7 днів: 401)

    Про включення до порядку денного Верховної Ради постанови про звільнення Міністра внутрішніх справ Арсена Авакова.

    Міністр внутрішніх справ забезпечує формування державної політики у сферах, що належать до компетенцій МВС, та контролює її реалізацію. Тобто це особа, відповідальна за:

    - охорону прав і свобод людини, інтересів суспільства і держави;
    - протидію злочинності;
    - підтримання публічної безпеки і порядку;
    - захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню;
    - координацію діяльності Національної поліції та затвердження порядку проведення атестування поліцейських;
    - розподіл бюджетних коштів, головним розпорядником яких є МВС.

    Цей перелік далеко не повний, але показовий. За 6,5 років, впродовж яких посаду міністра внутрішніх справ обіймає Арсен Борисович Аваков, українське суспільство отримало:
    - Повністю провалену реформу поліції. Внаслідок проваленої атестації в системі залишилось до 95% старих кадрів. Провал реформи слідчо-кримінального блоку;
    - Укорінення практики поліцейського насилля і свавілля, вибивання доказів, катувань та знущань над затриманими у відділках поліції. Та відсутність покарань за це. Ніхто з поліцейських не відповів за вбивства 5-річного Кирила Тлявова на Київщині, Олександра Собченка у Кропивницькому, Олександра Цукермана у Кривому Озері, за збитих на дорозі дітей у Борисполі та Конотопі, за стрілянину в Княжичах із загиблими правоохоронцями, за розгін наметового містечка під Верховною Радою взимку 2018 року, за напади на журналістів Костянтина Реуцького та Богдана Кутєпова, за побиття активістів під Подільським райввіділком з вигуками «Ложись, бандера», за згвалтування та катування підозрюваних у Кагарлику;
    - Збільшення спецсил проти мирних зібрань. «Беркут» лише змінив назву, практично всі колишні працівники залишилися на посадах. Нацгвардію перетворено в «патрульно-постову службу»;
    - Саботаж ідентифікації поліцейських та нацгвардійців, необхідної для відповідальності за зловживання: не всі носять жетони, номери на самих жетонах неможливо ідентифікувати, на масових акціях немає номерів на шоломах;
    - Профанація і саботаж розслідувань навіть резонансних злочинів: вбивства Павла Шеремета, нападу на Катерину Гандзюк, вбивств Аміни Окуєвої, Віталія Олешка (Сармата), Миколи Бичка, Сергія Самарського та багатьох інших. Втрачені докази у багатьох кримінальних провадженнях щодо нападів на громадських активістів;
    - Призначення на посади людей із відверто антиукраїнськими або сепаратистськими поглядами, корупціонерів та непрофесіоналів: «даїшника» та корупціонера Валерія Лютого; сепаратиста Антона Шевцова; Івана Іщенка, який стояв із російськими найманцями по один бік барикад 2 травня 2014 року в Одесі; Дмитра Головіна, якого пізніше впіймали на хабарі та підозрюють в організації нападів на активістів; Дмитра Ценова, чиї підлеглі вбили дитину в Переяславі-Хмельницькому;
    - Постійні корупційні скандали навколо закупівель для поліції, Національної гвардії, Державної служби з надзвичайних ситуацій;
    - Повну неспроможність ДСНС вчасно й ефективно реагувати на надзвичайні ситуації та запобігати їх виникненню. Приклади лише останніх місяців — Чорнобильскі пожежі та повені на Прикарпатті;
    - Навіть одного, будь-якого пункту з цього неповного переліку «заслуг» достатньо для відставки «потужного» міністра.

    Саме до повноважень Верховної Ради, згідно з Конституцією України, належить контроль за діяльністю уряду та призначення і звільнення з посад членів Кабінету Міністрів. Доки парламент зволікає — він несе політичну відповідальність за злочинну діяльність та бездіяльність міністра внутрішніх справ Арсена Авакова.

    Вимагаємо включення до порядку денного Верховної Ради постанови про звільнення Міністра внутрішніх справ Арсена Авакова.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Позбавлення Галини Третьякової депутатських повноважень

    Підписів 72

    Днів залишилось 75

    Юдін Денис Сергійович
    Оприлюднена
    26 червня, 2020
    26 вересня, 2020
    75
    72 (з них за 7 днів: 63)

    Шановні українці! Нещодавно Галина Третьякова скандально висловилася щодо малозабезпечених сімей, заявивши, що в них "народжуються діти низької якості" і вимагає стерилізувати безробітних. Це дуже обурює суспільство. Тому в цій петиції я та інші люди, які підпишуться під нею (петицією), вимагаємо: за скандальний вислів позбавити мандату народну депутатку Галину Третьякову. Сподіваюся, що всі небайдужі мене підтримають. Слава Україні!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про відміну Дистанційної Освіти

    Підписів 357

    Днів залишилось 49

    Аніщенко Оксана Олександрівна
    Оприлюднена
    01 червня, 2020
    01 вересня, 2020
    49
    357 (з них за 7 днів: 48)

    Звернення до Міністерства освіти і науки України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, та Президента України від батьків українських учнів.
    Просимо відминити дистанційну освіту у всіх навчальних закладах України, крім випадків надзвичайного стану та надзвичайного положення. Згідно статті #53 Конституції України та відповідно до статті 13 Міжнародного пакту про економічні, соціальні і культурні права, де не вказано такий вид здобуття освіти як дистанційна освіта, та вільний вибір освіти та освітнього закладу просимо відмінити розгляд законопроектів що до обов'язкового переходу на дистанційну освіту. Аргументуючи це:
    1. Збільшенням навантаження на батьків та опікунів;
    2. Збільшенням кількості безробіття серед вчителів;
    3. Поступовим зменшенням попиту на професію вчителя;
    4. Виникненням неадаптовності та асоціальної поведінки у дітей ( так як дитина буде знаходитись ізольована від однолітків та друзів з навчального закладу.
    5. Відсутністю у понад 20% населення в сільській місцевості технічних засобів, інтернету та можливості здійснювати таке навчання.
    Вимагаємо: щоб кожен учень віком від 14 років мав право самостійно вибирати тип навчання між стаціонарним та дистанційним! До досягнення учнем віку в 14 років таке рішення приймають батьки або опікун!
    Дистанційну освіту застосовувати лише у випадках здачі підсумкових робіт, у разі знаходження учня на лікарняному ( за бажанням учня та або батьків)
    А у разі вибору учнем або батьками учня, або опікунами дистанційної освіти - виплачувати учню стипендію за дистанційне навчання рівнозначну стипендії у вищих навчальних закладах України.
    Це дозволить мотивувати учня, купувати необхідні книжки, вебінари, оплачувати інтернет, та ін.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Виключити п. 201.16 статті 201 з Податкового кодексу, який передбачає, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

    Підписів 134

    Днів залишилось 81

    Осмоловський Денис Юлійович
    Оприлюднена
    03 липня, 2020
    03 жовтня, 2020
    81
    134 (з них за 7 днів: 42)

    Під виглядом боротьби з тіньовою економікою в державі фактично введено матеріальну відповідальність за ймовірні ризики порушення норм податкового законодавства. Працівникам податкової служби фактично надано можливість впливати на діяльність бізнесу за ймовірність уникнення платником податку виконання свого податкового обов’язку.
    У сфері господарських відносин з’явились запобіжники у вигляді штрафних санкцій, що застосовуються до постачальника товарів, робіт (послуг) у разі зупиненої податкової накладної. Зазначене спричиняє погіршення ділового обороту у відносинах господарюючих суб’єктів та суттєво зупиняє економічні стосунки між платниками ПДВ. На сьогоднішній день підприємство покупець несе ризики позбавлення права на податковий кредит з причин які від нього не залежать.
    Згідно конституційних норм ніхто не зобов’язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину. Сучасний платник податку на додану вартість фактично зобов’язаний спершу довести свою невинуватість у відсутності замислу на ймовірне порушення норм податкового законодавства. Територіальні органи ДПС при цьому вимушено зобов’язані виконувати явно злочинні розпорядження та накази.
    Не може бути обґрунтуванням та виправданням механізму, метою якого є запобігання податковому порушенню, але який реалізується через грубе порушення норм чинного законодавства. Окрім того, як свідчить інформація з відкритих джерел зупинення реєстрації ПН/РК не досягає мети з якою її було запроваджено: безумовність податкового кредиту з ПДВ (п. 201.10 ПКУ) по зареєстрованих накладних податковими органами не дотримується, запобігання формуванню «схемного» ПДВ не відбувається.
    Якими б не були результати роботи системи автоматизованого моніторингу ПН/РК, якщо такі дії вчиняються з грубим порушенням закону зі сторони органу влади, результати такої діяльності повністю нівелюються, адже сприяють лише збільшенню протиправності схем у зв’язку з неможливістю їх припинення в законному порядку, тобто лише породжують безкарність.
    Неефективність механізму зупинення реєстрації податкових накладних та правова невідповідність нормативним актам вищої сили фактично зупиняє діяльність реально діючих підприємств.

    Інвестиційна привабливість України залежить від сталості правового поля в державі. Протиправні дії органів ДПС, які знаходяться в прямій залежності від непрофесійних дій Міністерства фінансів України, наносять неабияку шкоду інвестиційному іміджу України.
    Зупинення та відмова у реєстрації податкової накладної по операціях, які підлягають обов’язковому оподаткуванню, суперечить загальновстановленим принципам податкового законодавства, положенням Податкового, Господарського та Бюджетного кодексів, в частині безумовного права платника податків на добровільну, в межах оподаткованих операцій, сплату податків.

    Статтею 114 Угоди про Асоціацію між Україною та ЄС передбачена адаптація чинного законодавства України до законодавства Європейського Союзу. В країнах ЄС система ПДВ забезпечує підвищену простоту та нейтральність тоді, коли податок стягується в як найзагальніший спосіб, і застосовується до всіх етапів виробництва та збуту, а також поставки послуг.
    Зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, запроваджене в Податковому кодексі України є обмеженням права на податковий кредит покупця та обмеженням обов’язку нарахування податкових зобов'язань продавцем.

    Зупинення реєстрації податкової накладної є втручанням в здійснення господарської операції та фактичним обмеженням підприємницької діяльності, особливо для малого і середнього підприємництва, що є порушенням статті 42 Конституції України яка визначає, що кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом.

    Враховуючи вищевикладене, пропонується внести законопроект яким виключити п. 201.16 статті 201 з Податкового кодексу України.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Підвищення виплат на дітей-інвалідів, які виховуються у рідній родині.

    Підписів 16

    Днів залишилось 84

    Карпенко Олена
    Оприлюднена
    06 липня, 2020
    06 жовтня, 2020
    84
    16 (з них за 7 днів: 16)

    Підвищити соціальні виплати на дітей-інвалідів. Максимальна виплата на тяжко хвору дитину складає 3364,60 грн. з надбавкою на догляд. Як можна прожити на ці гроші, якщо не можливо вийти на роботу? Потрібно постійно знаходитися біля дитини, яка не може себе обслуговувати.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Позбавлення Народного депутата України Миколи Тищенка мандату.

    Підписів 378

    Днів залишилось 15

    Лозанський Олександр
    Оприлюднена
    29 квітня, 2020
    29 липня, 2020
    15
    378 (з них за 7 днів: 15)

    Прошу позбавити Народного депутата України Миколи Тищенка мандату, оскільки той:
    1. Дискредитує своєю девіантною поведінкою Верховну Раду України та знижує авторитет України як держави.
    2. Публічно виражав неповагу до України як держави, що виражалося у порівнянні України з "гумовою лялькою".
    3. Публічно виражав неповагу до Трагедії на ЧАЕС, що виражалося у вживанні словосполучень "велике свято" відносно трагедії на Чорнобильській атомній електростанції.
    4. Порушував карантин, що виражалися у роботі ресторану "Велюр" (що належить пану Тищенку) у режимі "відвідування".
    5. Не виправдав очікувань мешканців виборчого 219 округу міста Києва, на якому був обраний.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Припинити фінасування партій з Державного Бюджету України вони в ДБ України нічого не вкладають , нехай живуть за членські внески . і за зарплату під час сесії ВР України в Україні всі рівні в Україні. В Україні криза нема коштів !!! Народним депутатам забезпечити проживання в гуртожитку під час сесії ВР України. Взяти на контроль. Законодавчо врегулювати. Для учасників війни в ДБ Україні немає 3х мінімальних пенсій до 05.05. а для депутатів є???

    Підписів 22

    Днів залишилось 59

    Оршак Євгенія Іванівна
    Оприлюднена
    11 червня, 2020
    11 вересня, 2020
    59
    22 (з них за 7 днів: 8)

    Припинити фінасування партій з Державного Бюджету України вони в ДБ України нічого не вкладають , нехай живуть за членські внески . і за зарплату під час сесії ВР України в Україні всі рівні в Україні. В Україні криза нема коштів !!! Народним депутатам забезпечити проживання в гуртожитку під час сесії ВР України. Взяти на контроль. Законодавчо врегулювати. Для учасників війни в ДБ Україні немає 3х мінімальних пенсій до 05.05. а для депутатів є???

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Прошу (Вимагаю) НЕ розглядати законопроект #2681 як такий, що порушує та обмежує права профспілок в Україні

    Підписів 1750

    Днів залишилось 29

    Авраменко Маргарита Олексіївна
    Оприлюднена
    12 травня, 2020
    12 серпня, 2020
    29
    1750 (з них за 7 днів: 6)

    Прошу (Вимагаю) НЕ розглядати законопроект #2681 як такий, що порушує та обмежує права профспілок в Україні

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про зупинення адміністративно-територіальної реформи та врахування інтересів територіальних громад у впровадженні нового адмінтериторіального устрою України.

    Підписів 721

    Днів залишилось 65

    Сергієнко Владлен Володимирович
    Оприлюднена
    17 червня, 2020
    17 вересня, 2020
    65
    721 (з них за 7 днів: 6)

    За даними численних публікацій в засобах масової інформації, брифінгів посадових осіб державної влади та місцевого самоврядування, масових обговорень в соціальних мережах, стало відомо, що кабінет міністрів України підготував
    проект Постанови Верховної Ради України «Про утворення та ліквідацію районів».

    До всіх існуючих проблем загальнодержавного рівня, після публікації на офіційних урядових порталах проектів перспективних планів нових територіальних утворень та нових укрупнених районів, в українському суспільстві спостерігається відчутний резонанс, спричинений невдовленням людей таким поділом, який відбувся у владних кабінетах при повному ігноруванні думки територіальних громад, без будь-яких вмотивованих розрахунків та огрунтувань.

    І такі проблеми виникають в усіх областях України. Зокрема, утворення нових укрупнених районів в Київській області, на думку не лише мешканців міст обласного значеня таких, як Васильків, а й населенних пунктів нижчого рівня і таких, які входять в склади об'єднаних територіальних громад, повністю суперечить будь-яким критеріям не лише визначення адміністративного центра одиниці субрегіонального рівня, а й взагалі суті самої реформи децентралізації та публічної адміністрації.

    В зв'язку з вищенаведеним, беручи до уваги загальнонаціональний резонанс і зокрема тези з обговорення адміністративно-територіальної реформи, проголошені 14.06.2020 року на Віче (посилання shorturl.at/jqO02) територіальної громади міста Василькова та Васильківського району в існуючих межах, прошу:

    1. В межах компетенції розглянути цю петицію.
    2. До обговорення широкою громадськістю призупинити процеси по новому адміністративно-територіальному устрою, директивно затвердженному розпорядженням кабінету міністрів України №600-р від 20.05.2020 "Про затвердження перспективного плану формування територій громад Київської області".
    3. Під час розгляду Верховною радою України проекту постанови«Про утворення та ліквідацію районів» взяти до уваги передусім об'єктивні обгрунтування і розрахунки щодо утворення нових та ліквідації існуючих районів, а також врахувати думку територіальних громад всіх рівнів.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ    
  • Оброблення аграріями полів хімікатами небезпечними для бджільництва

    Підписів 512

    Днів залишилось 13

    Соколовий Ростислав Віталійович
    Оприлюднена
    27 квітня, 2020
    27 липня, 2020
    13
    512 (з них за 7 днів: 6)

    В інтернеті можна побачити багато відео де через дії аграріїв приносять велику шкоду бджільництву, а бджільництво в свою чергу навпаки допомагає аграріям із запиленням тих посад що дає більший урожай.

    Цей час і так є складний для бджіл(зміна клімату, часті посухи і так далі) і ще й потрави взагалі можуть винищити цих комах, які вкладають великі кошти в економіку нашої країни за рахунок експорту меду.

    У західних країнах цей вид діяльності захищений на державному рівні, у нашій країні також це потрібно зробити, для нормального існування пасік.

    Що потрібно пасічникам - щоб їх попереджували за 1-2 до оброблення врожаїв, використання хімікатів які не шкодять навколишньому середовищу і дозволені державою, в разі загибелі бджіл від аграрної діяльності виплата пасічникам повної суми завданого ущербу.

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Забезпечення населення держави невідкладною та екстреною догоспітальною допомогою.Служба екстреної (швидкої) медичної допомоги України

    Підписів 14

    Днів залишилось 71

    Чорноморець Дмитро Володимирович
    Оприлюднена
    22 червня, 2020
    22 вересня, 2020
    71
    14 (з них за 7 днів: 5)

    Забезпечити всі пункти служби екстреної (швидкої) медичної допомоги України у всіх населених пунктах , повноприводними автомобілями, для забезпечення населення держави невідкладною та екстреною догоспітальною допомогою при різних ситуаціях, які можуть загрожувати здоров'ю або життю людини в зимовий період,також де є ускладнене дорожнє покриття.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Відмінити пункт 15.10 (в) Правил дорожнього Руху (парковка на тротуарі при наявності 2м для пішоходів)

    Підписів 5

    Днів залишилось 88

    Волосович Андрій Миколайович
    Оприлюднена
    10 липня, 2020
    10 жовтня, 2020
    88
    5 (з них за 7 днів: 5)

    Прошу вилучити з тексту ПДР України розділ 15,10 пункт в, а саме:
    15.10
    Стоянка забороняється:
    в)
    на тротуарах, за винятком легкових автомобілів та мотоциклів, які можуть бути поставлені на краю тротуарів, де для руху пішоходів залишається щонайменше 2 м;

    https://vodiy.ua/pdr/15/#1510

    Цей пункт конфліктує з пунктом 11,13

    Забороняється рух транспортних засобів по тротуарах і пішохідних доріжках, крім випадків, коли вони застосовуються для виконання робіт або обслуговування торговельних та інших підприємств, розташованих безпосередньо біля цих тротуарів або доріжок, за відсутності інших під’їздів і за умови виконання вимог пунктів 26.1, 26.2 та 26.3 цих Правил.

    https://vodiy.ua/pdr/11/#1113

    Оскільки процесс паркування прямо зв'язаний з процесом руху по тротуару (заїзд та виїзд), це може створювати значну небезпеку для пішоходів, особливо дітей та літніх людей, а також наносить матеріальну шкоду, оскільки тротуар не призначений для руху авто.

    Згідно рішення Верховного суду України у справі № 524/9162/16-а, від 07.11.19 такий рух являється законим, тому потрібно змінювати саме пункт правил та виключити його з тексту ПДР.

    Крім вище вказаного даний пункт ПДР заважає розвитку галузі платного паркування та будівництва парковок, оскільки завжди можна залишити авто на тротуарі.

    Прошу підтримати цю просту петицію, та зробити наші вулиці безпечнішими.

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Через 10 - 20 разів "утримався", за час каденції депутатів Верховної Ради лишати мандату, виданого нродом України.

    Підписів 5

    Днів залишилось 84

    Святенко Станіслав Григорович
    Оприлюднена
    06 липня, 2020
    06 жовтня, 2020
    84
    5 (з них за 7 днів: 5)

    Просто противно дивитись, як депутати ігнорують прийняття законів, для поліпшення життя українців. Повинно бути "за" чи "проти", щоб люди бачили хто насправді хоче поліпшення для їх життя. Приклад тому учорашне засідання Верховної Ради про гральний бізнес.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ЗАБОРОНИТИ ПРОДАЖ Землі, яка є власністю ВСЬОГО Українського народу і тому НЕ МОЖЕ БУТИ об'єктом продажу ОКРЕМОГО громадянина чи юридичної особи

    Підписів 159

    Днів залишилось 22

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    04 травня, 2020
    04 серпня, 2020
    22
    159 (з них за 7 днів: 4)

    Статтею 13 Конституції України встановлено, що:
    - Земля ... є об'єктами права ВЛАСНОСТІ Українського народу;
    - Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування В МЕЖАХ, визначених цією Конституцією.
    - Кожний громадянин має право КОРИСТУВАТИСЯ природними об'єктами права власності народу відповідно до закону.

    Тобто Землю є об'єктом права ВЛАСНОСТІ ВСЬОГО Українського народу, а не окремого громадянина чи юридичної особи, тому окремий громадянин чи юридична особа НЕ МАЄ ПРАВА ПРОДАВАТИ Землю, а може лише КОРИСТУВАТИСЯ ею, згідно до закону.

    В зв'язку з вищенаведеним, ВИМАГАЮ від народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ СКАСУВАННЯ законопроекту про ринок Землі в Україні (законопроєкт 2178-10), тому що він НЕ ВІДПОВІДАЄ Конституції України, порушує конституційні права і свободи громадян України, ліквідує основу нашої держави, її державність, незалежність і суверенітет, змінює конституційний лад в Україні;

    2.ПРИЙНЯТИ закон України про ринкові умови КОРИСТУВАННЯ Землею в Україні , який не дає право Продавати Землю в Україні, а надає право громадянам и юридичним особам користуватися Землею на відповідних Закону ринкових умовах але при цьому не буде порушуватися Конституція України, конституційні права і свободи громадян України і Земля залишиться об'єктом права власності Українського народу, що встановлюває стаття 13 Конституції України;

    3.ПРОВЕСТИ аудит та інвентаризацію сільгоспземель до запровадження закону України про ринкові умови КОРИСТУВАННЯ Землею в Україні;

    4.ПОВЕРНУТИ Державі незаконно отриману Землю;

    5.ПРИТЯГНУТИ винних в порушенні земельного законодавства до відповідальності, встановленої законом

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ВР України забезпеч виконання Закону України " Про пенсійне забезпечення"- пенсійний вік для жінок 55 років і страховий стаж 20 років ( а не 30 років), ст. 46, 48 Конституції України . В Україні всі жінки рівні і ст. 22 Конституції України.

    Підписів 31

    Днів залишилось 59

    Оршак Євгенія Іванівна
    Оприлюднена
    11 червня, 2020
    11 вересня, 2020
    59
    31 (з них за 7 днів: 4)

    ВР України забезпеч виконання Закону України " Про пенсійне забезпечення"- пенсійний вік для жінок 55 років і страховий стаж 20 років ( а не 30 років), ст. 46, 48 Конституції України . В Україні всі жінки рівні і ст. 22 Конституції України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Щодо запровадження загальнообов'язкового проходження поліграфу (детектору брехні) особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування

    Підписів 11

    Днів залишилось 63

    Лейко Анатолій Михайлович
    Оприлюднена
    15 червня, 2020
    15 вересня, 2020
    63
    11 (з них за 7 днів: 4)

    Пропоную з метою забезпечення безумовного дотримання службової дисципліни, виявлення її порушеннь та унеможливлення корупційних діянь осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, держави Україна, запровадити загальнообов'язкове проходження поліграфу (детектору брехні) при прийомі на роботу та кожні півроку.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Провести перепис населення

    Підписів 4

    Днів залишилось 87

    Кавацюк Роман Олегович
    Оприлюднена
    09 липня, 2020
    09 жовтня, 2020
    87
    4 (з них за 7 днів: 4)

    Провести перепис населення України цього року

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ    
  • Заборона засмічення річок України. Штраф 20 000 грн.

    Підписів 479

    Днів залишилось 1

    Федина Мирослава Богданівна
    Оприлюднена
    15 квітня, 2020
    15 липня, 2020
    1
    479 (з них за 7 днів: 3)

    Шановні депутати!
    Враховуючи нинішню екологічну ситуацію, просимо серйозно поставитись до забруднення річок. Справа дуже серйозна. Українські річки забиті шлаком, пластиком, харчовими відходами, а сміття почало осідати в болоті під водою. Багатьом людям байдуже, що буде з людством у майбутньому, тому просимо Вас вплинути на цю ситуацію. Споконвіку річки були найбільшим джерелом прісної води для наших пращурів. Те, що ми зараз видобуваємо воду з джерел і свердловин, ще не означає, що ми маємо право засмічувати річки.
    Сьогодні річка пахне брудом і гниллю. Тут можна знайти все, починаючи від пластику закінчуючи відходами домашніх тварин, які померли. Уявіть ці змішані запахи і скажіть чи хотіли б Ви щоб так пахла Ваша вода?
    Світові пожежі і катаклізми, які ми зараз спостерігаємо, спричинені викидами в атмосферу великої купи сміття. Засмічення річок і водойм також рано чи пізно спричинить природні катаклізми.
    Закликаю усіх людей не викидати сміття у річки! Подумайте про життя своїх дітей та онуків! Природа нам натякає, щоб ми зупинилися і подумали над нашою поведінкою. Давайте не будемо загарбниками.
    Природа сильніша за нас! І саме зараз ми маємо наглядний приклад, як вона легко може нас усіх знищити. Задумайтеся!

    Пропоную запровадити штрафи за викид сміття у річки у розмірі 20 000 грн. Сподіваюсь це зупинить еколологічну катастрофу, яка назріває вже роками.

    13.04.2020 р.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Визнати законопроект №3734 "Про внесення змін до Закону України "Про вищу освіту" щодо особливостей вступу до закладів вищої освіти осіб з тимчасово окупованих територій Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, Донецької та Луганської областей " таким, що не відповідає Конституції України

    Підписів 3

    Днів залишилось 84

    Оприск Олена
    Оприлюднена
    06 липня, 2020
    06 жовтня, 2020
    84
    3 (з них за 7 днів: 3)

    Згідно ст.24 2 розділу Конституції України - "Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань , статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками" , а також ст. 52 - "Діти рівні у своїх правах незалежно від походження" - законопроект №3734 суперечить даним положенням Конституції та дає привілеї за ознаками місця проживання. Знання не можуть вимірюватись та залежати від місця проживання чи походження.

    Громадськість не задоволена рішенням Верховної Ради, адже обмежуються права більшості дітей в Україні.
    Вимагаємо скасувати прийнятий Законопроект.

    СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ