ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Вимагаємо повернути залізничникам, які безпосередньо здійснюють організацію залізничних перевезень та забезпечують безпеку руху поїздів, право дострокового виходу на пенсію за вислугу років.

    Підписів 13377

    Днів залишилось 41

    Бубняк Вадим Михайлович
    Оприлюднена
    04 березня, 2019
    04 червня, 2019
    41
    13377 (з них за 7 днів: 2118)

    ТЕКСТ ЕЛЕКТРОННОЇ ПЕТИЦІЇ
    до Верховної Ради України щодо відновлення права виходу на пенсію за вислугу років для деяких категорій працівників підприємств залізничного транспорту України

    Внаслідок прийняття Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» від 3 жовтня 2017 року, № 2148-VIII скасовано право виходу на пенсію за вислугу років залізничникам, працюючим на роботах, виконання яких призводить до втрати професійної працездатності або придатності до настання віку, що дає право на пенсію за віком. Водночас водіям міського транспорту – автобусів, тролейбусів, трамваїв - таке право залишено!
    Відтоді позбавлено права дострокового виходу на пенсію майже 43 тисячі залізничників за професіями і посадами:
    – бригади магістральних залізниць, зайняті на поточному утриманні, ремонті колій та штучних споруд на дільницях з інтенсивним рухом поїздів;
    – електромонтери і електромеханіки контактної мережі магістральних залізниць;
    – майстри (шляхові, мостові, тунельні) магістральних залізниць, зайняті на поточному утриманні, ремонті колій і штучних споруд на дільницях з інтенсивним рухом поїздів;
    – машиністи автомотрис і мотовозів;
    – машиністи і помічники машиністів тепловозів, електровозів, дизель-поїздів, електропоїздів (секцій);
    – машиністи-інструктори локомотивних бригад;
    – механіки рефрижераторних поїздів (секцій);
    – монтери колії магістральних залізниць, зайняті на поточному утриманні, ремонті колій і штучних споруд на дільницях з інтенсивним рухом поїздів;
    – оглядачі вагонів магістральних залізниць, зайняті на пунктах технічного (технічного і комерційного) обслуговування вагонів станцій позакласних, 1 та 2 класу;
    – оглядачі-ремонтники вагонів магістральних залізниць, зайняті на пунктах технічного (технічного і комерційного) обслуговування вагонів станцій позакласних, 1 та 2 класу;
    – поїзні диспетчери і старші поїзні диспетчери;
    – регулювальники швидкості руху вагонів;
    – ремонтники штучних споруд магістральних залізниць на дільницях з інтенсивним рухом поїздів;
    – складачі поїздів;
    – слюсарі по ремонту рухомого складу магістральних залізниць, зайняті на пунктах технічного (технічного і комерційного) обслуговування вагонів станцій позакласних, 1 та 2 класу;
    – чергові по станціях позакласних і 1 класу, зайняті прийманням, відправленням і пропусканням поїздів на дільницях магістральних залізниць з особливо інтенсивним рухом;
    – чергові та оператори сортувальних гірок на станціях позакласних і 1 класу.

    Висловлюємо свою категоричну позицію проти незаконного і необґрунтованого виключення із законодавства норм щодо призначення пенсій за вислугу років залізничникам та В И М А Г А Є М О:
    Повернути залізничникам, які безпосередньо здійснюють організацію залізничних перевезень та забезпечують безпеку руху поїздів, право дострокового виходу на пенсію за вислугу років – для чого підготувати та розглянути у Верховній Раді України відповідний законопроект.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Заборона використання поліетиленових пакетів

    Підписів 243

    Днів залишилось 76

    Шевченко Микола Сергійович
    Оприлюднена
    08 квітня, 2019
    08 липня, 2019
    76
    243 (з них за 7 днів: 105)

    Пропоную повністю заборонити з 1 січня 2020 року використання в Україні поліетиленових пакетів.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Скасування пільг депутатам зменшення заробітної плати

    Підписів 1372

    Днів залишилось 12

    Сидоренко Владислав
    Оприлюднена
    06 лютого, 2019
    06 травня, 2019
    12
    1372 (з них за 7 днів: 60)

    Депутат має бути ближче до народу. Скасувати пільги, зменшення заробітної плати до середньої. І вилучення автопарку.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Відміна айфом в Україні. Доопрацювання та оновлення навчальних планів у медичних ВНЗ.

    Підписів 1525

    Днів залишилось 76

    Колосовська Анна
    Оприлюднена
    08 квітня, 2019
    08 липня, 2019
    76
    1525 (з них за 7 днів: 42)

    Ми - студенти медичних ВНЗ України, просимо Вас допомогти у вирішенні питання незаконності і складання студентами медиками, які навчаються за спеціальністю 222 «Медицина», іспиту ЄДКІ, в який входять КРОК 1 на іноземній мові та іспит IFOM згідно з постановою № 334 від 28 березня 2018 р. Опираючись на звернення учасників робочої наради ректорів, перших проректорів, директорів, деканів та начальників навчальних відділів закладів вищої освіти до Міністерства Охорони Здоров’я було вказано наступне:
    Постанова прийнята у 2018 році, але розповсюджується в т.ч. на студентів, які вступили до закладів вищої медичної освіти, та, відповідно, уклали договори на надання освітніх послуг навчальними закладами у 2016 році. Враховуючи відсутність затверджених стандартів вищої освіти, освітня послуга вступникам 2016 року надається на основі розроблених робочими 3 групами МОЗ України проектів стандартів (наказ МОЗ від 09.11.2015 № 733), якими складання іспиту з іноземної мови професійного спрямування та міжнародного іспиту з основ медицини не передбачалося. А тому у програми підготовки цих студентів та у вартість їхнього навчання витрати на проведення цих іспитів не закладалися.
    Щодо підготовки до складання міжнародного іспиту з основ медицини. Стандарти, на яких базується зміст міжнародного іспиту з основ медицини відсутній, перелік дисциплін, які до нього входять, та послідовність їх вивчення, не відповідають навчальним планам, які використовують навчальні заклади. Тому проведенню цього іспиту має передувати етап зміни змісту підготовки.
    Також відповідно до закону України Про вищу освіту статті 48.1 та конституції України статті 10. Державною мовою в Україні є українська мова, а мовою викладання у закладах вищої освіти є державна мова, що унеможливлює складання іспиту КРОК 1 на іноземній мові.
    За весь час свого існування на національному рівні іспит IFOM BSE (базові науки) не проводився жодного разу в жодній країні, а іспит IFOM CSE (клінічні науки) проводився та проводиться тільки у ТРЬОХ країнах: Республіках Коста-Рика та Панама, а також в Омані. Майже в усіх країнах іспит IFOM використовується або в індивідуальному порядку (студентом у центрі тестування Prometric), або окремими клінічними установами, або окремими вищими медичними навчальними закладами.
    Просимо допомогти нам у вирішенні даної проблеми, а саме відмінити айфом та подальше корегування навчальних планів наступних навчальних років. Лише разом ми зможемо забезпечити дійсне підвищення якості освіти та контролю знань замість введення чергового іспиту "для галочки".

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Зменшення кількості народних депутатів у Верховній Раді до 150-100 чоловік

    Підписів 875

    Днів залишилось 18

    Мельничук Тарас Михайлович
    Оприлюднена
    11 лютого, 2019
    11 травня, 2019
    18
    875 (з них за 7 днів: 38)

    Занадто багато депутатів працює у Верховній Раді, деякі взагалі не появляються на скликання. Неявка ніяк не карається. Тому хочу запропонувати петицію за то, щоб зменшити кількість нароних депутатів в двічі, або і взагалі до 100 чоловік.

    Хотів би, щоб петиція підписали і вона ввійшла в дію з наступних парламенських виборів.

    Дякую за увагу, надіюся на вас співвідчизники.
    Слава Україні

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • Про захист дерев-медоносів в лісосмугах, лісах та населених пунктах.

    Підписів 376

    Днів залишилось 62

    Глинський Олександр Володимирович
    Оприлюднена
    25 березня, 2019
    25 червня, 2019
    62
    376 (з них за 7 днів: 37)

    Останніми роками в Україні масово на дрова вирубуються дерева-медоноси, особливо акація, верба, липа. Тисячі кубів дров щорічно спалюються в котельних та приватних домівках. Все це робиться під виглядом санітарних рубок, благоустрою, або просто незаконними порубами і т.д. Але, головна проблема - це знищення медоносної бази що неминуче може призвести, до поглиблення кризи у вітчизняному бджільництві, котре зараз переживає різкий спад. В свою чергу держава не доотримуватиме валютну виручку, не створюватимуться робочі місяця (пасічники, столяри, виробники інвентарю, продавці, експортери, транспортники і т.д.). Не варто забувати й про те, що бджоли є основними запилювачами і зменшення популяції комах призведе до втрат у врожайності не тільки на полях, а й садках, приватних городах. Зважаючи, що Україна, де-факто, експортно-орієнтована аграрна держава, то питання бджільництва є не тільки на часі, а й опосередковано зачіпає значну частину аграрного сектору.
    Тож, в даній петиції ми просимо Верховну Раду на законодавчому рівні заборонити вирубку медоносних дерев згідно переліку медоносів України. Дозволити вирубку виключно сухих дерев та дерев, які після обстеження комісії, визнані як такі, що можуть становити небезпеку людям (як правило - дерева в містах і селах біля доріг та будівель). Посилити відповідальність за вирубку дерев-медоносів (окрім приватних садиб та земельних ділянок) у десятикратному розмірі від суми штрафів передбачених нині за незаконний "поруб" твердої породи дерева дуб. Заборонити державним і комунальним котельним приймати дрова з дерев медоносів ввівши для посадових осіб кримінальну відповідальність за порушення даної норми. Зобов'язати комунальні та державні заклади в обов'язковому порядку на місцях, де були вирубані медоноси, висаджувати такі ж дерева.
    Потурбуймося про майбутнє сьогодні, адже дерева ростуть роками!

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Припининення масової вирубки лісів та шкоди природі!

    Підписів 80

    Днів залишилось 62

    Лангільде Мирослав Сергійович
    Оприлюднена
    25 березня, 2019
    25 червня, 2019
    62
    80 (з них за 7 днів: 29)

    Прошу нашу владу про створення Закону про адміністративну чи кримінальну відповідальність за незакону вирубку лісів.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Заборона на продаж та розміщення на кладовищах пластикових квітів, вінків та інших ритуальних товарів, виготовлених із пластику

    Підписів 77

    Днів залишилось 76

    Кревсун Каріна Сергіївна
    Оприлюднена
    09 квітня, 2019
    09 липня, 2019
    76
    77 (з них за 7 днів: 28)

    На поминальні дні могили прийнято прибирати та прикрашати вінками та квітами. Останні роки найпопулярнішими є штучні квіти, виготовлені з пластику. Однак, такі “прикраси” є шкідливими як для природи, так і для людей. Штучні “прикраси”, потрапляючи на сміттєзвалища, розкладатимуться протягом тривалого періоду часу. Крім того, хімічні речовини, які виділяються при розкладанні пластику потрапляють у підземні води. В наших реаліях, штучні квіти та вінки або палять, або вивозять на сміттєвий полігон. В обох випадках — це небезпека як для людей, так і для довкілля. Очевидно, що є альтернативні варіанти, які можна використовувати, щоб повністю відмовитись від штучної ритуальної атрибутики (паперові квіти, живі квіти, сухоцвіти тощо). Давайте будемо дбати про наше майбутнє покоління та дбати про стан навколишнього середовища. Дані питання розглядаються та позитивно вирішуються в багатьох містах України.
    Тому, з метою зменшення відходів та їх негативного впливу на навколишнє середовище просимо заборонити продаж та розміщення на кладовищах пластикових квітів, вінків та інших ритуальних товарів, виготовлених із пластику на території всієї України.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Стягнення з зарплати депутатам Верховної Ради України через відсутність на робочому місці

    Підписів 516

    Днів залишилось 33

    Протиняк Василь Ігорович
    Оприлюднена
    27 лютого, 2019
    27 травня, 2019
    33
    516 (з них за 7 днів: 25)

    З депутата, котрий без поважних причин пропустив засідання Верховної Ради України (ВРУ):
    1 раз - стягнути 15% від зарплати;
    2 рази - стягнути 30% від зарплати;
    3 рази - стягнути 50% від зарплати;
    4 рази - стягнути 75% від зарплати;
    5 раз і більше - позбавлення мандата.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Легалізація проституції в Україні

    Підписів 644

    Днів залишилось 25

    Шаповалов Даниил
    Оприлюднена
    19 лютого, 2019
    19 травня, 2019
    25
    644 (з них за 7 днів: 20)

    Наразі проституція в Україні є протизаконною дією, що визначено ст. 302 Кримінального кодексу України та ст. 181-1 Адміністративного кодексу. Проте реалії такі, що проституція в країні має дуже широке поширення і майже не зустрічає спротиву від правоохоронних органів та органів влади.
    Кількість же повій достатньо велика і тенденцій до зменшення їх кількості немає. На обліку у правоохоронних органів знаходиться по одній/ дві й навіть більше тисячі повій на обліку в кожному великому місті. Наразі проституція навіть сприяє значному розвитку корупції в різноманітних силових структурах.
    Я пропоную легалізувати проституцію в Україні та прирівняти і розглядати повій як осіб-підприємців чи запровадити спеціальні місця для надання даних послуг. Відповідні ухвалення забезпечать державу додатковими коштами та зменшать тіньовий незаконний оборот та призведе до декриміналізації в суспільстві. Також повії зможуть покращити свій соціальний статус у розумінні держави та знизиться відсоток безробіття, що позитивно вплине на економіку.
    Прикладом нам слугують Греція, Голландія, Угорщина, Німеччина, Австралія. Країни зуміли успішно провести легалізацію, а до їхнього економічного і туристичного розвитку Україна ще не наблизилася.
    Зрозуміло, що державі потрібно буде контролювати ці процеси для дотримання всіх відповідних умов (вік, медичні огляди, правове ведення діяльності), але вигоди, зазначені вище, значно перевищують ці витрати.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Негайно зменшити ціну на газ для населення !

    Підписів 402

    Днів залишилось 31

    Острижнюк Віталій Васильович
    Оприлюднена
    25 лютого, 2019
    25 травня, 2019
    31
    402 (з них за 7 днів: 20)

    Зменшити ціну на газ для населення мінімум у 2 рази, паралельно збільшити видуботок власного газу, модернізувати старі системи з видуботку, встановити відповідальність за збільшення темпів видуботку газу.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Кримінальна відповідальність за не виконання передвиборчих обіцянок Президентом України, депутатом Верховної ради України.

    Підписів 57

    Днів залишилось 66

    Деркач Сергій Петрович
    Оприлюднена
    29 березня, 2019
    29 червня, 2019
    66
    57 (з них за 7 днів: 19)

    1. Передвиборчі обіцянки кандидата в Президенти України, кандидата в депутати Верховної ради України, після перемоги на виборах додавати в діючу посадкову інструкцію відповідно до посади.
    2. Дані перед виборами обіцянки повинні відноситись до розряду пунктів посадової інструкції.
    3. Не виконання посадових інструкцій Президентом України, депутатом Верховної ради України віднести до статей Кримінального кодексу України як шахрайство в особливо великих розмірах.
    4. За не виконання пунктів посадової інструкції призначити покарання у вигляді позбавлення волі від 5 до 10 років з обов'язковою конфіскацією майна, без права внесення засиави.
    5. Аудит виконання посадових обов'язків Президентом України повинен проводитись Народом України, через 2,5 роки після приймання присяги Народу України, Президентом України, шляхом таємного або відкритого всеукраїнського голосування (так як і при обранні на посаду).
    6. Аудит виконання посадових обов'язків депутата Верховної ради України повинен проводитись Народом України, через 2,5 роки після початку виконання обов'язків депутата Верховної ради України, шляхом таємного або відкритого всеукраїнського голосування (так як і при обранні на посаду).

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Скасувати принцип “прописки” — забезпечити свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні

    Підписів 367

    Днів залишилось 29

    Ганжа Тетяна Миколаївна
    Оприлюднена
    22 лютого, 2019
    22 травня, 2019
    29
    367 (з них за 7 днів: 15)

    В Україні досі діє так званий закон “про прописку” (хоч тепер це називається реєстрація місця проживання (РМП)), що обмежує свободу пересування та вільний вибір місця проживання. Основна функція РМП — повідомляти державі місце проживання, за яким особі зручно брати участь у виборах, відвідувати медичні заклади та отримувати адміністративні послуги. У чинному законі РМП пов’язана з правом власності на житло, тому до 30% українців, що мешкають не за “пропискою”, можуть отримати ці послуги від держави лише на тій території, де мають житло, щоб зареєструватися, а не там, де проживають насправді.

    Так, близько 10 млн українців, які мешкають не за “пропискою”, часто НЕ МОЖУТЬ:
    - проголосувати на місцевих виборах;
    - влаштувати дитину в школу або садочок;
    - зареєструвати місце проживання дитини;
    - оформити паспорт;
    - вклеїти фото в паспорт у 25 і 45 років;
    - отримати пільги від органів місцевого самоврядування;
    - стати підприємцем та сплачувати податки, подавати відповідну звітність;
    - подавати позов у місцевий суд, отримувати судові виклики (адже вони надходять за РМП) і відповідно брати участь у судовому процесі;
    - безоплатно скористатися послугами вузькопрофільних лікарів місцевої поліклініки (до старту ІІ черги медреформи);
    - сплачувати податки і підтримувати громаду, на території якої вони проживають.

    Через чинний закон, дані про територіальне розміщення населення значною мірою спотворені. Місцеві бюджети наповнюються нерівномірно. Громадяни, — які переїхали в інше місто й не мають там власного житла для “прописки”, а орендодавець не хоче їх реєструвати, — позбавлені базових прав.

    Всі, хто нижче підписалися, вимагають від Верховної Ради проголосувати за Проект Закону “Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні” #9218, який запровадить декларативний принцип реєстрації місця проживання і дозволить самостійно реєструвати ФАКТИЧНЕ місце проживання у ЦНАПі, онлайн.

    Вимагаємо шляхом внесення змін до законодавства:

    а) забезпечити свободу пересування громадян;
    б) забезпечити право реєструвати фактичне місце реєстрації;
    в) забезпечити за ФАКТИЧНИМ місцем реєстрації, а не “пропискою” — голосування та участь у місцевих виборах, оформлення паспорта громадянина, реєстрацію дитини до школи, реєстрацію місця проживання дитини, отримання пільг від органів місцевого самоврядування, оформлення, сплату податків і подачу звітності, якщо особа є підприємцем, та участь у судовому процесі.
    в) забезпечити декларативний принцип РМП замість дозвільного;
    г) відділити РМП від права проживання в житлі та права на житло.

    Підписанти:

    Громадська палата аудиторів, юристів та економістів
    Офіс реформи адміністративних послуг

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Підвищити штрафи за спалювання сухої трави

    Підписів 213

    Днів залишилось 49

    Прощенко Андрій Олександрович
    Оприлюднена
    11 березня, 2019
    11 червня, 2019
    49
    213 (з них за 7 днів: 15)

    Спалювання сухої трави наносить дуже великої шкоди довкіллю, життю тварин та людей. Палії не бояться покарання, так як штраф за такі дії не є великий.
    В зв'язку з цим вимагаємо:
    Підготувати проект закону "про накладання штрафів до 50 000 гривень або до 1000 грн за квадратний метр згорівшої трави" та проголосувати за даний законопроект.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Забезпечити обов'язковість проведення дебатів на виборах Президента

    Підписів 3360

    Днів залишилось 69

    Теплухін Олексій Володимирович
    Оприлюднена
    02 квітня, 2019
    02 липня, 2019
    69
    3360 (з них за 7 днів: 14)

    Законодавчо впровадити обов'язковість проведення виборчих дебатів кандидатів в президенти перед кожним туром голосування.

    Необхідність такої процедури підтверджується світовим досвідом.
    Тільки на відкритих публічних дебатах кандидати зможуть оперувати не політичними лозунгами, а обговоренням реальних справ, планів та шляхів їх реалізації. Україна не має достатньо часу, аби побудувати аналогічні традиції шляхом спроб та помилок, як це зробили інші країни. Кандидат, який відмовився від дебатів в цих країнах, втрачає підтримку виборців.
    Так само він втратить підтримку виборців, якщо публічно покаже, що не має ані досягнень, ані мети, ані планів по вирішенню поточних державних проблем.
    На теперішній час такому кандидату достатньо уникати інтервью та запрошень на телеканали, що не належать йому або його спонсорам, і сподіватись на свою медійну популярність. Яка може не мати нічого спільного із рисами, необхідними для того, щоб обіймати відповідальну посаду.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Про амністію в Україні у 2019 році (Скорочення на 1460 днів невідбутої частини покарання і заміна довічного позбавлення волі на позбавлення волі на певний термін керуючись принципом гуманізму у зв'язку з видатними подіями і датами, відновленням справедливості і на виконання рішень Європейського Суду з прав людини).

    Підписів 16

    Днів залишилось 82

    Шовкова Діана Валеріївна
    Оприлюднена
    15 квітня, 2019
    15 липня, 2019
    82
    16 (з них за 7 днів: 13)

    Шановні народні депутати України! У зв’язку з тим, що ви маєте право законодавчої ініціативи, звертаємося до Вас із пропозицією ініціювати розгляд і прийняття Закону України "Про амністію в Україні у 2019 році", на честь надання Томосу про автокефалію Православної церкви України і відновлення довгоочікуваної, більше трьох століть, історичної справедливості. Стає очевидним пригнічуване раніше прагнення українського народу бути християнами, жити по Божим заповідям і брати приклад із Господа нашого Сина Божого – Ісуса Христа, який у свою чергу вчив людей необхідності прощати винуватцям нашим для того, щоб і нас самих простив і благословив Бог. Як відомо, зазвичай, амністія оголошується керуючись принципом гуманізму у зв'язку з видатними подіями і датами, на нашу думку на користь проголошення більш ширшого акту амністії говорять також і такі відомості: на сьогоднішній день за оцінкою правозахисних організацій в тому числі міжнародних майже половина осіб, які перебувають в місцях позбавлення волі в Україні за скоєння тяжких та особливо тяжких злочинів є незаконно засудженими, що підтверджується і рішеннями Європейського Суду з прав людини, визнання незаконності попередніх вироків підтверджується і на державному рівні проведенням широкомасштабної судової реформи в Україні; Україна опинилася на першому місці серед 50 європейських країн за кількістю довічно ув’язнених людей, які не мають перспективи звільнення. Ми перевищуємо за цим показником навіть Російську Федерацію, де населення втричі більше ніж в Україні, і набагато вища криміногенність. Вважається, що з липня 2010 року в Україні жоден незаконно засуджений до довічного позбавлення волі не має ефективного захисту; Європейський суд із прав людини ухвалив рішення у справі "Петухов проти України", визнавши, що неможливість перегляду довічних вироків в Україні суперечить Європейській конвенції про права людини; незастосування амністії до громадян, які засуджені за статтями Кримінального кодексу України, до яких амністію не застосовують, є очевидною дискримінацією і порушує норми Конституції України і Європейської конвенції про права людини; ефективність виправлення засуджених під час відбуття покарання у вигляді позбавлення волі дуже низька і приводить у більшості випадків до рецидиву; явна неспроможність держави утримувати велику кількість засуджених без порушення їхніх прав людини та без порушення прав людини їхніх рідних і близьких, висока собівартість такого утримання для бюджету України, а значить і для кожного громадянина України.
    Враховуючи вище викладене пропонуємо приблизно таку редакцію закону «Про амністію у 2019 році»
    Керуючись принципом гуманізму, відповідно до статей 8, 9, 21, 22, 24, 28, 55, 58, 64, 68, 92 Конституції України, положень Кримінального кодексу України і Закону України "Про застосування амністії в Україні" Верховна Рада України постановляє:
    Стаття 1. Скоротити на 1460 днів невідбуту частину покарання засудженим, що відбувають покарання у вигляді позбавлення волі на певний термін та інші покарання, не пов’язані з позбавленням волі, які є м’якшими відносно до покарання у вигляді позбавлення волі на термін чотири роки.
    Стаття 2. Переглянути справи засуджених до довічного позбавлення волі та замінити їм покарання у вигляді довічного позбавлення волі на позбавлення волі на певний термін з урахуванням скорочення на 1460 днів невідбутої частини покарання, передбаченого цим законом.
    Стаття 3. Виконання цього Закону покладається на установи виконання покарань, а контроль на суди, прокуратуру, адвокатуру і всі правоохоронні органи.
    Стаття 4. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування і підлягає негайному виконанню. Негайно також мають бути внесені зміни у інші законодавчі акти у відповідності з цим законом у тому числі і до Кримінального кодексу України та Закону України "Про застосування амністії в Україні"

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Призначити позачергові вибори Чернівецької міської ради та Чернівецького міського голови

    Підписів 1205

    Днів залишилось 52

    Прокопчук Леонід
    Оприлюднена
    14 березня, 2019
    14 червня, 2019
    52
    1205 (з них за 7 днів: 12)

    Зважаючи на те, що Чернівецька міська рада
    - систематично порушує Статут територіальної громади
    - діє всупереч інтересам громади міста
    - приймає протиправні рішення, які завдають збитків чернівчанам
    - порушує конституційні права та свободи громадян
    - ухиляється від вирішення питань, що належать до її відання
    - неефективно використовує бюджетні кошти, земельні та інші матеріальні ресурси громади
    - знищує комунальні підприємства
    - ігнорує електронні петиції та місцеві ініціативи чернівчан,

    вимагаємо

    призначити позачергові вибори Чернівецької міської ради та Чернівецького міського голови

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Доступне розмитнення автотранспорту

    Підписів 321

    Днів залишилось 25

    Жирун Олексій Сергійович
    Оприлюднена
    19 лютого, 2019
    19 травня, 2019
    25
    321 (з них за 7 днів: 12)

    Потрібно перестати лобіювати інтереси бізнесменів, зробити розмитнення автотранспорту доступним для кожного. Зробити розмитнення автомобілів які не старше 15 років фіксованим 300 евро., І плюс по 100 евро за кожний рік автомобіля, який привисив вік 15 років. Також зробити доступною і обов'язковою тимчасову реєстрацію автомобілів,які перебувають на території України більше 1 місяця. Встановити ціну за тимчасову реєстрацію 25 евро на місяць або 300 евро на рік.Всі розцінки повинні не залежити від марки автомобілів або їх класу, має значення лише вік який і буде впливати на ціни.Данна схема розмитнення принесе більше надходжень до бюджету,та зробить доступними мрію чи необхідність кожниї сім'ї поміняти свій старий 20 річний автомобіль на більш безпечніший. Я вважаю що автомобіль це не повинно бути розкіш, це необхідність для кожної сім'ї.

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Припинення повноважень членів Наглядової ради НСТУ

    Підписів 12352

    Днів залишилось 41

    Новиков Станіслав Олегович
    Оприлюднена
    04 березня, 2019
    04 червня, 2019
    41
    12352 (з них за 7 днів: 11)

    На підставі затвердженої 30 вересня 2010 року Концепції створення і діяльності Національної громадської телерадіокомпанії України Громадською гуманітарною радою при Президентові України було підготовлено проект Закону України «Про Національну громадську телерадіокомпанію України», який і став основою для ухваленого 17 квітня 2014 року Закону України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України». 15 травня 2014 він набрав чинності.
    Законом України від 17 квітня 2014 року «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України» передбачено утворення Національної суспільної телерадіокомпанії України (НСТУ) — юридичної особи, на яку безпосередньо покладається функціонування новоствореної системи Суспільного телебачення і радіомовлення. Нагляд за діяльністю НСТУ має здійснювати Наглядова рада, яка затвердила місію суспільного мовлення: «Захищати свободи в Україні. Надавати суспільству достовірну та збалансовану інформацію про Україну та світ, налагоджувати громадський діалог задля зміцнення суспільної довіри, розвитку громадянської відповідальності, української мови та культури, особистості та українського народу».
    Відповідно до ст. 3 зазначеного закону діяльність НСТУ провадиться на принципах:
    всебічного, об'єктивного і збалансованого інформування про суспільно значущі події в Україні та за кордоном;
    дотримання норм суспільної моралі, традицій і культури Українського народу, поширення сімейних цінностей та зміцнення ролі традиційної сім'ї у розбудові українського суспільства;
    пріоритету суспільних інтересів над комерційними та політичними;
    чіткого відокремлення фактів від коментарів та оцінок;
    вільного вираження поглядів, думок і переконань;
    незалежності управління та поточної діяльності від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб, політичних партій, підприємств, установ, організацій, фізичних осіб;
    участі громадськості в управлінні та формуванні програмної політики;
    відсутності дискримінації за будь-якою ознакою;
    прозорості та відкритості діяльності.
    Відповідно до закону, основними завданнями НСТУ є:
    об'єктивне, повне, своєчасне і неупереджене інформування про суспільно значущі події в Україні та за кордоном;
    забезпечення збалансованого і прозорого доступу суб'єктів суспільно-політичного життя до програм (передач) дискусійного формату, зокрема у вигляді дебатів;
    сприяння консолідації українського суспільства;
    розвиток і зміцнення статусу української мови та культури, сприяння розвитку мов і культур національних меншин;
    сприяння якнайповнішому задоволенню інформаційних, культурних та освітніх потреб населення України, у тому числі шляхом створення та поширення економічних, історично-документальних, культурно-мистецьких, навчально-пізнавальних, розважальних, спортивних програм, програм для дітей та молоді, людей з обмеженими фізичними можливостями, національних меншин, інших соціальних груп;
    оперативне інформування населення про надзвичайні ситуації, що становлять загрозу життю чи здоров'ю людей;
    надання громадянам України затребуваних інформаційних продуктів, відсутніх на комерційному ринку;
    сприяння зміцненню міжнародного авторитету України.
    Під час час виконання своєїх функцій, зазначеним органом порушені вище зазначені принципи та завдання, а саме:
    член правління Національної суспільної телерадіокомпанії України (НСТУ) Олександра Кольцова, за інформацією видання «Обозреватель» та ряду інших офіційних джерел, покладає на переможницю національного відбору на Євробачення-2019 співачку MARUV, диплоиатичні зобовязення, що у свою чергу ставить політичні інтереси понад суспільні, одже виконавця обрали більшісттю, глядачі.
    Крім того під час виконання своїх завдань НСТУ не відокремлюючи факти від коментарів та оцінок, своїми діями, щодо ситуації навколо зазначеного заходу, призводять до зменьшення міжнародного авторитету України, про що свідчать міжнародні засоби масової інформації.
    Враховуючи вище зазначене, прошу внести до ст. 10 ЗУ «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України», доповнення, а саме можливість припинення повноважень члена Наглядової ради НСТУ у випадку порушення принципів чи завдань, після чого припинити повноваження членів Наглядової ради НСТУ причетних до зазначених діянь.

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • Винесення на розгляд Проекту закону 6644 від 23.06.2017 (щодо дотримання учасниками ринку автомобільних вантажних перевезень норм законодавства в частині вагових та габаритних параметрів транспортних засобів)

    Підписів 415

    Днів залишилось 44

    Безверхий Максим Анатольевич
    Оприлюднена
    07 березня, 2019
    07 червня, 2019
    44
    415 (з них за 7 днів: 10)

    Проект закону 6644 посилює відповідальність учасників ринку вантажних автомобільних перевезень за недотримання допустимих норм при здійсненні таких перевезень та запроваджує штрафи для відправників вантажу.

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК