ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Признати територію Українських Карпат заповідною територією та заборонити вирубку лісів

    Підписів 3885

    Днів залишилось 36

    Головчак Назар Петрович
    Оприлюднена
    23 травня, 2019
    23 серпня, 2019
    36
    3885 (з них за 7 днів: 43)

    Вирубка лісів в Карпатах набуває жахливих масштабів, якщо не втручатися в ситуацію то за 10 - 12 років ми отримаємо одну велику полонину. Знищення лісу призводить до постійних повеней в населених пунктах, що призводить до значних збитків приватної то державної власності. Запроваджений мораторій на вирубку лісу в Карпатах (великого кругляка) не працює, або працює формально із можливістю "обходу" по різноманітних тіньових схемах.
    Дана петиція передбачає наступні пункти та тези, для створення законопроекту на розгляд Верховною Радою України:
    - Визнання Українських Карпат заповідною територією із відповідним захистом згідно чинного законодавства. Або прийняття закону про повну заборону вирубування лісів на території Українських Карпат ;
    - Створення комісії по розслідуванню схем, зв’язаних із незаконним вирубуванням та вивезенням лісу в Карпатах;
    - Створення відповідного місцевого органу контролю для виявлення та протидії незаконній вирубці лісу в Карпатах;
    - Збільшення міри покарання за порушення відповідного закону як для юридичних так і для фізичних осіб, які беруть участь у незаконній вирубці лісу в Карпатах;
    - Створення відповідної комісії по оцінці завданих екологічних збитків за рахунок незаконної вирубки лісу;
    - Проведення інвентаризації лісових угідь та перевірки всіх господарств, що відповідають за збереження та охорону лісу в Карпатах;

    Дана петиція покликана для того щоб заставити владу реагувати на проблему, та приймати рішення для недопущення екологічної катастрофи!

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Смертна кара для вбивць та насильників дітей

    Підписів 814

    Днів залишилось 65

    Качур Ілона Валентинівна
    Оприлюднена
    21 червня, 2019
    21 вересня, 2019
    65
    814 (з них за 7 днів: 41)

    Кожне створіння, яке наносить тілесні смертельні поранення, притягує до насильства дітей, повинен бути наказаним самим найстрашнішим покаранням, а саме смертною карою

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Про повернення пенсійного віку жінкам у 55 років.

    Підписів 101

    Днів залишилось 70

    Шумейко Ірина Миколаївна
    Оприлюднена
    26 червня, 2019
    26 вересня, 2019
    70
    101 (з них за 7 днів: 36)

    Від імені сотень тисяч українських жінок, які працювали все своє свідоме життя і мріяли про пенсію в 55 років, прошу вас переглянути збільшення пенсійного віку для жінок в Україні. З огляду на невелику тривалість життя в нашій країні не варто збільшувати пенсійний вік. Особливо це стосується жінок, хто вже має достатній страховий стаж. Несправедливо зрівнювати пенсійний вік жінок і чоловіків, так як організм жінок свідомо фізично слабший і приходячи додому з роботи жінка заступає на другу зміну домашньої роботи, на відміну від відпочиваючих вдома чоловіків.Ще на плечі жінок лягають пологи і
    турботи про виховання дітей. Звiльнiть від роботи бабусь старше 55 років і дайте можливість працювати і заробляти стаж молодим мамам.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Щодо спрощення процедури використання правоохоронними органами України можливостей операторів мобільного зв’язку під час розшуку зниклих дітей

    Підписів 137

    Днів залишилось 65

    Марков В'ячеслав Валерійович
    Оприлюднена
    21 червня, 2019
    21 вересня, 2019
    65
    137 (з них за 7 днів: 35)

    За даними ювенальної поліції з початку 2019 року в України правоохоронні органи отримали 4250 повідомлень про зникнення дітей. Щодня в Україні зникає понад 20 дітей.
    Як свідчить світова практика розшуку зниклих дітей, якщо місце знаходження дитини не було встановлено протягом перших годин – доби після її зникнення, то вірогідність знаходження дитини живою зменшується у декілька разів.
    На теперішній час частина дітей, які зникли, мали про собі мобільні телефони чи смартфони. Оператори мобільного зв’язку мають технічну можливість надати інформацію про останнє приблизне місце знаходження мобільного телефону та перелік телефонних номерів з якими контактувала особа в останні години та дні перед зникненням. Дана інформація може суттєво допомогти у встановленні місця знаходження зниклої дитини та переліку осіб, які можуть бути причетними до її зникнення.
    Але у відповідності до українського законодавства така інформація може бути передана операторами мобільного зв’язку правоохоронним органам тільки за рішенням суду. В українських реаліях отримання такого рішення може зайняти декілька діб.
    У зв’язку з вищевикладеним необхідно розглянути питання щодо внесення змін до Кримінального процесуального кодексу України в частині надання права правоохоронним органам здійснювати консенсуальне (за згодою офіційних представників зниклої дитини) встановлення місцезнаходження радіоелектронного засобу (мобільного телефону), а також перехоплення даних з транспортних телекомунікаційних мереж без рішення суду.
    Це повинно відбуватися за приблизно таким алгоритмом:
    1) правоохоронний орган отримує заяву про зникнення дитини;
    2) слідчий реєструє в ЄРДР відповідне кримінальне провадження;
    3) працівники правоохоронного органу встановлюють через свідків (родичів, друзів, знайомих зниклої дитини тощо) номер мобільного телефону зниклої дитини та IMEI її мобільного пристрою;
    4) працівники правоохоронного органу отримують від офіційних представників зниклої дитини дозвіл на отримання від операторів мобільного зв’язку інформації по її мережній активності за певний період;
    5) слідчий, використовуючи свій цифровий підпис, подає через єдиний спеціалізований вебсайт онлайн заяву (в якій зазначає номер кримінального провадження в ЄРДР, номери мобільних телефонів та IMEI мобільних пристроїв зниклої дитини) про надання операторами мобільного зв’язку інформації про останнє приблизне місце знаходження мобільного телефону та перелік телефонних номерів з якими контактувала зникла дитина. Слідчий попереджається про кримінальну відповідальність за подачу неправдивої інформації;
    6) оператори мобільного зв’язку в автоматичного режимі надають наявну в їх базах даних запитувану інформацію;
    7) працівники правоохоронних органів використовують отриману від операторів мобільного зв’язку інформацію для встановлення ймовірного місця знаходження зниклої дитини та переліку осіб, які можуть бути причетними до її зникнення.

    Запровадження даного механізму не потребує значних фінансових витрат. Необхідно розробити відповідний онлайн ресурс та забезпечити його безперебійну роботу.

    Щодо ймовірного використання деякими правоохоронцями даного ресурсу для отримання інформації щодо інших осіб, то всі запити, що будуть надходити на відповідний онлайн ресурс будуть перевірятися щодо законності їх розміщення, а посадова особа, яка використала цей ресурс незаконно, буде притягатися до кримінальної відповідальність у відповідності до вже чинних норм Кримінального кодексу України.

    В сучасних умов не використання наявних технічних можливостей щодо розшуку зниклих дітей – є «злочином»!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Стаття 80. Депутатська недоторканність. Розділ IV. Верховна рада україни Конституція України Негайно скасувати депутатську недоторканність!

    Підписів 3020

    Днів залишилось 36

    Бондарець Ірина
    Оприлюднена
    23 травня, 2019
    23 серпня, 2019
    36
    3020 (з них за 7 днів: 31)

    Стаття 80. Депутатська недоторканність. Розділ IV. Верховна рада україни Конституція України Негайно скасувати депутатську недоторканність!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Щодо зупинення рішення Верховної Ради України про прийняття проекту Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної»

    Підписів 3058

    Днів залишилось 15

    Іванов Андрій Валерійович
    Оприлюднена
    02 травня, 2019
    02 серпня, 2019
    15
    3058 (з них за 7 днів: 20)

    Ми, громадяни України Бережна Олена Петрівна, директор Інституту правової політики та соціального захисту імені Ірини Бережної, та Іванов Андрій Валерійович, координатор руху «Захистимо російську мову в Україні», як і інші громадяни України, рідним язиком яких є російська, угорська, румунська та інші мови національних меншинств України, шоковані прийняттям Верховною Радою України рішення про прийняття в цілому проекту Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», вважаємо, що він порушує статті 10, 24, 34, 53 Конституції України, які гарантують рівні права всім громадянам України, незалежно від їх мовної приналежності, а також норми Європейської Хартії про регіональні мови, є дискримінаційним до російськомовним громадян та інших громадян меншинств, в тому числі мешканців Закарпаття.
    Ми, українці, любимо свою країну і поважаємо нашу державну мову, але багато хто з нас у повсякденному житті - вдома, на підприємствах, в лікарнях, культурних закладах, транспорті, магазинах, розмовляє рідними мовами: російською, угорською, румунською та іншими мовами. Це право гарантує нам Конституція, яка визначає європейський вибір нашої країни.
    Ми впевнені, що ви, як і ми, чітко розумієте, що це питання дуже важливе для жителів нашій багатонаціональної держави. Статтею 21 Конституції України передбачено, що права та свободи людини є непорушними. Не порушуйте наші права, гарантовані та захищені основним Законом України.
    Вимагаємо від народних депутатів, перш за все, почути думку народу України з цього приводу.
    На підставі вищезазначеного ВИМАГАЄМО від депутатів Верховної Ради України:
    1. Проголосувати за підтримку наступних проектів Постанов Верховної Ради:
    - як основну Постанову про скасування рішення Верховної Ради України від 25 квітня 2019 року про прийняття в цілому проекту Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" № 5670-д-П від 25.04.2019, поданий народними депутатами України Новинським В.В. , Вілкулом О.Ю.;
    - як альтернативну Постанову про скасування рішення Верховної Ради України від 25 квітня 2019 року про прийняття у другому читанні та в цілому проекту Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" № 5670-д-П1 від 26.04.2019 поданий народними депутатами України Бойком Ю.А., Німченком В.І., Шуфричем Н.І., Мірошниченком Ю.Р., Папієвим М.М., Іоффе Ю.Я.;
    - як альтернативну Постанову про скасування рішення Верховної Ради України від 25 квітня 2019 року про прийняття у другому читанні та в цілому проекту Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" № 5670-д-П2 від 26.04.2019 поданий народним депутатом України Долженковим О.В.
    - як альтернативну Постанову про скасування рішення Верховної Ради України від 25 квітня 2019 року про прийняття у другому читанні та в цілому проекту Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" № 5670-д-П3 від 26.04.2019 поданий народними депутатами України Дунаєвим С.В., Скориком М.Л. та Папієвим М.М.;
    2. Скасувати рішення Верховної Ради України від 25 квітня 2019 року про прийняття у другому читанні та в цілому проекту Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної".
    3. Заборонити голові Верховної Ради України Парубію А.В. підписувати проект Закону України "Про забезпечення функціонування української мови як державної" до закінчення строку, встановленого законодавством для збору підписів на підтримку цієї електронної петиції

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Захист дітей від сексуального насильства (закон 6607 – відкриті реєстри та інші заходи)

    Підписів 371

    Днів залишилось 68

    Довга Наталія Іванівна
    Оприлюднена
    24 червня, 2019
    24 вересня, 2019
    68
    371 (з них за 7 днів: 20)

    Нажаль, проблема сексуального насилля над дітьми останнім часом особливо кричуще дає про себе знати. Одним з найрезонансніших трагічних випадків, що зараз розслідуються, є справа Даши Лук'яненко.

    На сайті Верховної Ради розміщена, і після вищезгаданого випадку почала активно підписуватися, петиція із зверненням до народних депутатів, ухвалити закон 6607, спрямований на захист дітей від сексуального насильства (Автор : Маляр Анна) https://itd.rada.gov.ua/services/Petition/Index/5739?fbclid=IwAR2j5dS-e8yIvvQlFTFF0WZ6rKwnGvNp4QjeHxPlqfo2_jfc8UMxy7rpks8 .

    Також А. Маляр зазначає:
    «вже два роки законопроект проходить доопрацювання …
    За два роки жодна людина, яка висловлювала зауваження чи критику щодо законопроекту, не згадала про права дітей-жертв. Будь-яка дискусія виникає виключно щодо прав ґвалтівників, збоченців та педофілів

    Законопроект 6607 пропонує три новації, але нижче вони викладені в компромісному з захисниками прав злочинців варіанті.
    1. Запровадження Єдиного реєстру осіб, засуджених за статеві злочини щодо дітей. Мета реєстру – не допустити до роботи у дитячих закладах осіб, які раніше засуджувались за сексуальне насильство над дітьми. Реєстр напівзакритий. Доступ до реєстру матимуть правоохоронні органи та Мінюст. Право на отримання інформації з реєстру матимуть керівники дитячих закладів.
    2. Посилення відповідальності за статеві злочини проти дітей.
    3. Хімічна кастрація. Це не покарання, а добровільний захід медичного характеру, передбачений для осіб, які: 1.Вчинили особливо тяжкий статевий злочин проти дитини 2. Мають поставлений психіатрами діагноз – педофілія. Хімічна кастрація – це введення медичних препаратів в організм людини, які знижують статевий потяг і діють протягом певного часу».


    Ми приєднуємося до невтішних висновків А. Маляр та просимо розглянути наступні уточнення до законопроекту 6607 та прийняти закон 6607:

    1. Зробити Єдиний реєстр осіб, засуджених за статеві злочини щодо дітей відкритим для суспільства.

    Обґрунтування:
    З досвіду країн світу, створення напівзакритого реєстру не є достатньо ефективним. Законопроект 6607 (його редакція на момент публікації даної петиції), швидше, є аналогом «попередника» «Закону Меган» в США, а саме - «Закону Джейкоба Веттерлинг» у частині напіввідкритості (дані списків не були доступні громадськості, а лише уповноваженим органам). І він себе не виправдав у достатній мірі.
    Батьки Меган Канка (дитини-жертви, ім'ям якої був названий пізніше прийнятий новий закон відкритих списків) заявили, що якби їм була відома злочинна сторона Тіммендекаса (сусіда), то їх дочка була б жива.
    І справді. За статистикою 90% подібних злочинів зчиняються родичами, знайомими та сусідами родини жертви. Лише 10 % - здійснюють взагалі незнайомі родині люди і ті, які живуть не поряд *. Люди мають право знати, що біля них живе особа, яка має судимість за обговорювані злочини.
    Також беручи до уваги, що хімічна кастрація значно знижує кількість рецидивів, але не убезпечує повністю від них. До того ж самого Тіммендекаса (ґвалтівника та вбивці Меган Канка) перед злочином теж застосовувався метод хімічної кастрації, але його дія ймовірно обнулилась спеціальним прийомом відповідних препаратів.
    Особливо враховуючи, що педофілія практично невиправна. І рецидивісти, як правило, більш рішучі у відношенні «знищення слідів злочину»

    2. Визначити захід хімічної кастрації як обов’язковий для людей, які страждають на розлад статевого потягу «педофілія» та були засуджені за злочини з сексуальним підґрунтям по відношенню до дітей (зокрема що стосується важких та особливо важких злочинів) і не знаходяться в місцях позбавлення волі.

    Обґрунтування:
    Враховуючи те, що вищезазначений розлад практично не піддається корекції, при закінченні терміну покарання, враховуючи статистику рецидивів, люди, що відбули покарання, все одно є потенційно небезпечними. Наприклад, злочинець, який був засуджений у 22 роки за вчинення особливо важкого злочину на 20 років, вийде на волю у 42 роки і так як його психологічний розлад залишиться збереженим, він буде потенційно небезпечним для дітей.

    3. При наявності протипоказань до хімічної кастрації та/або за бажанням засудженого, як альтернативу хімічній кастрації, ввести захід хірургічної кастрації.

    Обґрунтування:
    За наявності протипоказань до хімічної кастрації або у випадку важких побічних ефектів хімічних препаратів, у засудженого не залишається альтернативи вибору.
    Крім того, хірургічна кастрація є достовірним методом у порівнянні з хімічною (хімічна потребує введення препаратів кожні 3-4 місяці та її дію можна зневілювати прийомом препаратів тестостерону)..
    Наприклад, в Чехії та частково в Германії заміна покарання відбувається саме на хірургічну кастрацію.


    Також, паралельно з прийняттям законопроекту із зазначеними уточненнями, просимо розглянути та посприяти введенню заходів:

    1. Приєднатися до міжнародного закону «Меган».

    2. Посилити контроль та активувати роботу у напрямку видалення та попередження створення угрупувань педофілів у електронній мережі та меседжерах.

    Обґрунтування:
    Зовсім не секрет, що педофіли групуються у інтернет-мережі, підтримують та дають поради один одному, розповсюджують та культивують нездорову вседозволеність у своїй «тусовці», яку потім переносять у реальне життя.
    Багато хто пам'ятає , як кілька років тому проходила спочатку неофіційна, а потім уже і офіційна боротьба з групами «Детская мода» вконтакті. Є відповідні групи на різних ресурсах. На
    даний час набули також поширення різного роду угрупування у меседжерах (вайбер, телеграм
    та ін.).

    3. Спростити, скоротити та пришвидшити, а в ідеалі – автоматизувати процесуальні процедури при розкритті вищенаведених злочинів чи підозрі на їх вчинення, у разі зникнення дитини (наприклад, термін, підстава видачі ордерів на обшуки і т.д.).
    Обґрунтування: час у таких випадках на вагу людського (дитячого) життя.

    4. Забезпечити заходи щодо пом’якшення можливого соціального та психологічного стресу родині засудженого (наприклад, психологічна допомога, спрощена процедура зміни прізвища при бажанні і т.п.).

    5. Встановити регламент бережних гуманних допиту та інших необхідних процесів при роботі з потерпілим.
    Обґрунтування: часто робота з жертвою для виявлення обставин злочину, його небережного огляду є для потерпілого сильним додатковим стресом.

    6. Організувати цілеспрямовану роботу спеціалістів (наприклад, психологів навчальних закладів) щодо виявлення та попередження сексуального насилля над дітьми.
    Приміром, добре було б, щоб психолог у тому ж самому садочку в обов’язковому порядку не лише визначав роль дитини в колективі та її готовність до школи, а й пояснював «правило купальника», розповідав про правила безпеки.





    * - Julia Whealin, Ph.D. (2007-05-22). «Child Sexual Abuse»Архивная копия от 30 июля 2009 на Wayback Machine. National Center for Post Traumatic Stress Disorder, US Department of Veterans Affairs.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Вимога до депутатів Ради, нашому уряду і нашому президентові -вирішити питання про трансплантологію в Україні для онкохворих та інших хворих дітей і дорослих! Требование к депутатам Рады, нашему правительству и нашему президенту -решить вопрос о трансплантологии в Украине для онкобольных и других больных детей и взрослых!

    Підписів 37

    Днів залишилось 75

    Нефьодова Алла
    Оприлюднена
    01 липня, 2019
    01 жовтня, 2019
    75
    37 (з них за 7 днів: 20)

    Вимога до депутатів Ради, нашому уряду і нашому президентові - вирішити питання про трансплантологію в Україні для онкохворих та інших хворих дітей і дорослих!
    Скільки можна затягувати рішення це питання? Уже 28 років у нашій країні вмирають діти і дорослі, яких можна було врятувати в Україні.
    У той час, коли в Білорусії і Росії своїх дітей лікують і оперують безкоштовно, наші діти, українці, повинні збирати гроші всією країною, в якій йде війна і люди знаходяться за межею бідності!
    Закордонні клініки вимагають від 100000 до 500000 доларів за операції з порятунку хворих діток і дорослих!
    Ви знаєте, як називають тих діток, які змогли врятуватися, завдяки Божій допомозі та допомоги простих українців- їх називаю переможцями .. І їх дуже мало!
    Скільки має ще померти дітей, що б ми нарешті вирішити це питання!
    Я вирішила створити цю петицію, тому, що накипіло!
    Ще одна дитина померла в моєму місті, тому, що не змогли вчасно надати допомогу, хоча всією країною збирали кошти для порятунку Кирочкі Білєнької (с.Костянтинівка, Мелітопільський район)
    Рятувати дівчинку погодилися медики в Італії. 120 000 євро. Цю суму зібрали прості люди, прості українці. Їй зробили операцію.. Але ми не встигли вчасно ..
    Пятилетняя Кира Беленькая, за жизнь которой боролась вся Украина, умерла
    https://ria-m.tv/news/156940/pyatiletnyaya_kira_belenkaya_za_jizn_kotoroy_borolas_vsya_ukraina_umerla.html

    Не допомогли навіть зібрані кошти на лікування. На жаль, хвороба виявилася сильнішою. П'ятирічна Кіра Біленька з Костянтинівки майже три роки боролася зі страшною хворобою - лімфобластний лейкоз. Єдиним шансом вижити для дівчинки була дорога операція з пересадки кісткового мозку за кордоном. Для цього була потрібна непідйомна для батьків дитини сума - 120 тис. Євро. До збору коштів долучилися Дмитро Комаров і Надя Дорофєєва. Гроші зібрали і операцію Кирі зробили. На жаль, вона не допомогла, а лише на час продовжила дитині життя. Про смерть дівчинки повідомляється на сторінці в соцмережі, відкритої для збору коштів малятку.
    Маленьке янголятко Кирочка повинна була жити! А скільки ще таких янголят? Чому ми дозволяємо нашим дітям вмирати ?! Чому не вважаємо за свій обов'язок дбати про майбутнє покоління ?!
    Може бути настав час для прийняття рішення ?!
    Звертаюся до всіх мешканців України!
    Будь ласка розповсюдьте цю петицію, щоб депутати і уряд, на законодавчому рівні створило законні умови для порятунку і лікування онкохворих дітей і дорослих в Україні!
    Такі операції повинні проводитися у нас в Україні і абсолютно безкоштовно!
    Ми не хочемо більше чекати!

    Требование к депутатам Рады, нашему правительству и нашему президенту -решить вопрос о трансплантологии в Украине для онкобольных и других больных детей и взрослых!
    Сколько можно затягивать решение это вопроса? Уже 28 лет в нашей стране умирают дети и взрослые, которых можно было спасти в Украине.
    В то время, когда в Белоруссии и России своих детей лечат и оперируют бесплатно, наши дети, украинцы, должны собирать деньги всей страной, в которой идет война и люди находятся за чертой бедности!
    Заграничные клиники требуют от 100000 до 500000 долларов за операции по спасению больных деток и взрослых!
    Вы знаете, как называют тех деток, которые смогли спастись, благодаря Божьей помощи и помощи простых украинцев- их называю победителями.. И их очень мало!
    Сколько должно еще умереть детей, что б мы наконец- то решить этот вопрос!
    Я решила создать эту петицию, потому, что накипело!
    Еще один ребенок умер в моем городе, потому, что не смогли вовремя оказать помощь, хотя всей страной собирали средства для спасения Кирочки Беленькой( с.Константиновка, Мелитопольский район)
    Спасать девочку согласились медики в Италии. 120 000 евро. Эту сумму собрали простые люди, простые украинцы. Ей сделали операцию. Но мы не успели вовремя..

    Пятилетняя Кира Беленькая, за жизнь которой боролась вся Украина, умерла
    https://ria-m.tv/news/156940/pyatiletnyaya_kira_belenkaya_za_jizn_kotoroy_borolas_vsya_ukraina_umerla.html

    Не помогли даже собранные средства на лечение. К сожалению, болезнь оказалась сильнее.
    Пятилетняя Кира Беленькая из Константиновки почти три года боролась со страшной болезнью – лимфобластным лейкозом. Единственным шансом выжить для девочки была дорогостоящая операция по пересадке костного мозга за границей. Для этого требовалась неподъемная для родителей ребенка сумма - 120 тыс. евро. К сбору средств подключились Дмитрий Комаров и Надя Дорофеева. Деньги собрали и операцию Кирочке сделали. К сожалению, она не помогла, а лишь на время продлила ребенку жизнь. О смерти девочки сообщается на странице в соцсети, открытой для сбора средств малышке.

    Маленький ангелочек Кирочка должна была жить!
    А сколько еще таких ангелочков?????
    Почему мы позволяем нашим детям умирать?!
    Почему не считаем своим долгом заботиться о будущем поколении?!
    Может быть настало время для принятия решения?!
    Обращаюсь ко всем жителям Украины!
    Пожалуйста распространите эту петицию, чтоб депутаты и правительство, на законодательном уровне создало законные условия для спасения и лечения онкобольных детей и взрослых в Украине!
    Такие операции должны проводиться у нас в Украине и абсолютно бесплатно!
    Мы не хотим больше ждать!

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Україна, як європейська країна потребує заводу, який перероблятиме пластик. Це вже мають більшість наших країн-сусідів. Якщо ми не зберігатимемо нашу екологію, ми загинемо!!!

    Підписів 959

    Днів залишилось 34

    Савка Маркіян Іванович
    Оприлюднена
    21 травня, 2019
    21 серпня, 2019
    34
    959 (з них за 7 днів: 18)

    Україна вже завалена мусором! А ми все шукаємо куди, ще його можна продати, чи заховати! Найрозвиненіші країни світу, зараз заробляють на мусорі! Морський пластик можна переробляти, та виробляти із нього буденні предмети, такі як сумки, рюкзаки, одяг, меблі. Зараз Китай заробляє на цьому, вони виловлюють пластик у океані, та вже у переробленому вигляді продають його в Європу! Побудувавши завод по переробці пластику ми відкриємо тисячі робочих місць, ми піднімемо екологічний та економічний рівень країни. Ми можемо бути однією з найкращих країн Європи, нам потрібно рухатись за часом!

    Побудувавши цей завод, в Україні з'являться такі речі, як взуття з пластику, рюкзаки з пластику, та інші речі, якими ми користуємося в буденному житті. Їх ціна буде набагато нижча ніж ціна цих же речей зроблених із звичайного матеріалу. Їх зможуть дозволити собі діти, та студенти із не забезпечених сімей.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • СЕРДЕЧКО ДИТИНИ. Безкоштовні операції та лікування дітям з вадами серця.

    Підписів 17

    Днів залишилось 89

    Козак Наталія
    Оприлюднена
    15 липня, 2019
    15 жовтня, 2019
    89
    17 (з них за 7 днів: 17)

    Дуже прошу,підтримати! Створення програми для дітей ,від народження до 14 років. На безкоштовне лікування, та операції на серці.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Сортування і переробка сміття

    Підписів 2099

    Днів залишилось 15

    Ващенко Віталій Вікторович
    Оприлюднена
    02 травня, 2019
    02 серпня, 2019
    15
    2099 (з них за 7 днів: 16)

    Запровадження в кожному населеному пункті сортування сміття і в подальшому його переробці на сміттевих заводах на 100%. Зобов'язати кожен районний і обласний центр розробити проекти по будівництву сміттєвих заводів для зменшення і в подальшому закритті сміттєвих полігонів.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Зменшення кількості народних депутатів у Верховній Раді до 100 чоловік

    Підписів 2234

    Днів залишилось 23

    Герман Адріан Костянтинович
    Оприлюднена
    10 травня, 2019
    10 серпня, 2019
    23
    2234 (з них за 7 днів: 15)

    Занадто багато депутатів працює у Верховній Раді, деякі взагалі не появляються на скликання. Неявка ніяк не карається. Тому хочу запропонувати петицію за то, щоб зменшити кількість нароних депутатів до 100 чоловік. Оскільки немає користі від 450 депутатів.

    Хотів би, щоб петиція підписали і вона ввійшла в дію з наступних парламенських виборів.

    Дякую за увагу, надіюся на вас співвідчизники.
    Слава Україні

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Скасування воєнного збору

    Підписів 363

    Днів залишилось 15

    Воловик Раїса
    Оприлюднена
    02 травня, 2019
    02 серпня, 2019
    15
    363 (з них за 7 днів: 14)

    Законом "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України" тимчасово, до 1 січня 2015 року введено новий загальнодержавний збір – військовий збір, який стягуватиметься за ставкою 1,5% з доходів фізичних осіб (https://ukr.segodnya.ua/economics/enews/s-segodnyashnego-dnya-v-ukraine-vveden-voennyy-sbor-541551.html)
    Військовий збір в Україні запровадили як тимчасовий податок до закінчення реформування Збройних сил України.
    Фінансування армії в рамках державного бюджету України за роки Незалежності, видно з таблиці***:

    Рік ..... Сума, млрд. грн.....Сума в перерахунку, млн дол......Курс НБУ на момент прийняття бюджету, грн/дол.
    1997...............1,5................................791,5................................................................1,885
    2002...............3,4................................642,1................................................................5,295
    2003...............4,3................................806,5................................................................5,332
    2004...............5,3................................994,0................................................................5,332
    2005...............5,9..............................1111,9................................................................5,306
    2006...............7,6..............................1504,9................................................................5,050
    2007...............9,1..............................1802,0................................................................5,050
    2008...............9,9..............................1960,4................................................................5,050
    2009...............11,7............................1485,0................................................................7,879
    2010...............10,533........................1321,6................................................................7,970
    2011...............12,709........................1596,0................................................................7,963
    2012...............16,38..........................2050,1................................................................7,990
    2013...............18,8............................2352,1................................................................7,993
    2014...............26,9............................3365,4................................................................7,993
    2015...............49,3............................3126,4..............................................................15,769
    2016...............51,1........................... 2175,6..............................................................23,488
    2017...............64,0274..................... 2497,4..............................................................25,638
    2018...............83,3145*
    2019...............102**

    *http://bses.in.ua/journals/2018/28_2_2018/26.pdf;
    ** http://www.mil.gov.ua/news/2018/12/21/armiya-u-2019-roczi-otrimae-finansuvannya-v-rozmiri-102-mlrd-griven-prezident/;
    ***https://www.depo.ua/ukr/war/yak-zminilis-zbroyni-sili-ukrayini-za-25-rokiv-06122016110000.

    За 2015-2019 року фінансування збройних сил України за рахунок державного бюджету збільшилось у 2 рази.
    Деякі особи на цьому заробляють і виводять гроші в офшори, а прості українці в примусовому порядку відраховують п’ятий рік поспіль ТИМЧАСОВИЙ податок якомусь «дядє» у кішеню.

    Вимагаю скасування військового податку до 01.01.2020 року. Прошу підтримати цю петицію.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Введення штрафів за викинуте сміття

    Підписів 536

    Днів залишилось 50

    Лобур Анастасія Володимирівна
    Оприлюднена
    06 червня, 2019
    06 вересня, 2019
    50
    536 (з них за 7 днів: 13)

    А чи не пора ввести дуже суттєві штрафи за викидання сміття у невстановлених для цього місцях - швидко і бюджет наповниться і навколишнє середовище стане набагато чистіше! Реальні високі штрафи швидко дисциплінують людей, що не хочуть за собою прибирати. У нас, на відміну від продвинутих цивілізованих країн, зверхнє відношення до людей, що прибирають сміття. Сміття - це насправді величезні гроші, але не кожен це здатен зрозуміти. Сміття органічного походження здатне приносити дорогоцінну енергію, згораючи, перегниваючи. Будівельне сміття можна переробляти, або задіяти, здешевивши будівництво, листя може удобрювати грунт, тощо. Лише змінивши ментальність наших людей, можна чогось досягти. А це можуть зробити тільки серйозні штрафи, як на Заході. Пропоную владі розглянути це питання, прийняти закон і вимагати його дотримання. Це справжня відсутність елементарної культури. Сміття кидається прямо під ноги прибиральникам, принижуючи їхню людську гідність. Жіночки і чоловіки, не покладаючи рук, працюють за копійки, а ще й відчуваючи таке зневажливе ставлення до своєї важкої без перебільшення праці, адже не встигнуть вони навести лад, через секунду хтось кидає своє сміття на щойно вичищене місце. У нас штрафують чомусь тільки власників прибудинкових територій, де було розкидано сміття, а не тих, хто те сміття кидає. Кожен день люди вигрібають купи сміття навколо своїх будинків.Тільки великі, вигідні державі штрафи зупинять цю несправедливість. Свідомих людей багато, але недостатньо, щоб тримати чистоту на українській землі!

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Припинити ліквідацію закладів охорони здоров'я під приводом їх оптимізації чи реорганізації.

    Підписів 194

    Днів залишилось 65

    Гриб Віталій Вячеславович
    Оприлюднена
    21 червня, 2019
    21 вересня, 2019
    65
    194 (з них за 7 днів: 13)

    ПРОБЛЕМА
    Упродовж 2011-2019 років в Україні немає СПЕЦІАЛЬНОГО Закону, який би врегульовував порядок створення, припинення закладів охорони здоров'я, особливості діяльності та класифікація закладів.
    Відтак, упродовж цих 8 років будь-які створення, ліквідації та реорганізації, у т.ч. шляхом приєднання, припинення, об‘єднання, виділення тощо медичних закладів були проведені поза законом, оскільки Верховною Радою України досі не було прийнято відповідного закону.
    Відсутність спеціального закону щодо порядку створення, реорганізації та ліквідації медичних закладів призводить до хаотичного несистемного реформування мережі лікувальних установ.
    Скорочення мережі лікувальних закладів проходить під маркою «оптимізації» та «покращення». Попри пряму заборону в Конституції України в державі масово закриваються ФАПи в сільській місцевості. Черга дойшла і до лікарень, особливо тим, яким доля випала знаходитись в елітних зонах міст.
    Процеси реорганізації і ліквідації стали неконтрольованими, викликають суспільний резонанс.
    Одним з останніх відомих конфліктів – спроба припинення Дитячої клінічної лікарні № 7 Печерського району м. Києва, яка побудована в мікрорайоні Новопечерські Липки за кошти районного та Державного бюджету України.

    ЮРИДИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ
    Частиною другою статті 16 Основ законодавства України про охорону здоров’я в редакції Закону N 3611-VI від 07.07.11 визначено, що порядок створення, припинення закладів охорони здоров'я, особливості діяльності та класифікація закладів визначаються законом.
    Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 12.09.2011 № 582 затверджено План заходів щодо організації підготовки проектів актів, необхідних для забезпечення реалізації Закону України від 7 липня 2011 року № 3611 - VI « Про внесення змін до Основ законодавства України про охорону здоров’я щодо удосконалення надання медичної допомоги".
    Пункт перший цього Плану передбачав розробку та подання в установленому порядку Кабінетові Міністрів законопроект «Про особливості діяльності закладів охорони здоров'я» щодо порядку створення, припинення закладів охорони здоров’я, особливостей їх діяльності та класифікації.
    Такий законопроект було внесено до Верховної Ради України та зареєстровано за номером 9386 від 01.11.2011.
    Проте вказаний законопроект в жодній мірі не регулював порядку створення і припинення закладів охорони здоров'я. Проект отримав негативний висновок Головного науково-експертного управління та був відкликаний суб’єктом подання.
    Таким чином, упродовж 2011-2019 років в Україні немає відповідного Закону, який би врегульовував порядок створення, припинення закладів охорони здоров'я, особливості діяльності та класифікація закладів.

    РІШЕННЯ
    Ввести мораторій на ліквідацію та реорганізацію закладів охорони здоров’я державної та комунальної форм власності строком на 5 років або до прийняття відповідного закону, що врегулює порядок створення, припинення закладів охорони здоров'я, особливості діяльності та класифікації закладів.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Допомога при народженні дитини

    Підписів 192

    Днів залишилось 65

    Крижанівська Ірина Іванівна
    Оприлюднена
    21 червня, 2019
    21 вересня, 2019
    65
    192 (з них за 7 днів: 13)

    Прохання переглянути виплати при народженні дитини, та прив'язати їх безпосередньо до прожиткового мінімуму. Оскільки ціни ростуть і отримувати на сьогоднішній день 860 грн в місяць на 2 і 3 дитину у родині безглуздо.....

    Допомога при народженні дитини нараховується в розмірах прожиткового мінімуму для дітей віком до шести років та виплачується виходячи з розміру прожиткового мінімуму встановленого на момент здійснення виплат допомоги.
    Допомога при народженні дитини надається у такому розмірі: на першу дитину - 52 розміри прожиткового мінімуму, на другу дитину - 70 розмірів прожиткового мінімуму, на третю та кожну наступну дитину - 120 розмірів прожиткового мінімуму .
    Виплата допомоги здійснюється одноразово: при народженні першої дитини - у розмірі 15 прожиткових мінімумів, при народженні другої дитини – у розмірі 25 прожиткових мінімумів, при народженні третьої та наступної дитини – у розмірі 40 прожиткових мінімумів.
    Решта суми допомоги виплачується протягом наступних 36 місяців рівними частинами у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
    Щомісячний розмір виплати допомоги не може бути меншим від розміру прожиткового мінімуму для дітей віком до шести років встановленого на момент здійснення виплат

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Реформи громадського транспорту ( кондиціонери, розклад руху на зупинках).

    Підписів 446

    Днів залишилось 54

    Оксенюк Сергій Валерійович
    Оприлюднена
    10 червня, 2019
    10 вересня, 2019
    54
    446 (з них за 7 днів: 12)

    Зобов'язати перевізників встановити кондиціонери та системи клімат-контролю в громадському транспорті.
    Зобов'язати відповідні органи встановити на зупинках громадського транспорту чіткі розклади руху по кожному окремому маршруту з зазначенням назв зупинок через які він пролягає та час прибуття до них.

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Днепрооблэнерго увеличение мощности

    Підписів 315

    Днів залишилось 42

    Касьянов Антон Вячеславович
    Оприлюднена
    29 травня, 2019
    29 серпня, 2019
    42
    315 (з них за 7 днів: 10)

    Ця петиція стосуєтьтся збільшення потужності електропостачання користувачів. Це дуже велика проблема, тому що стосується кожного. Справа у тому, що приєднана потужність користувачів в основному не змінювалась з часів СРСР. Отже в той час основними електроприладами були телевізор та холодильник. Отже середня потужність, наприклад квартири, є 3кВт/г. Час минав і зараз практично у кожного є такі невідьємні прилади як: пральна машина (приблизно 2 кВт.), Праска (1,5 кВт), кондиціонер (1 кВт), пилосос (1,5 кВт), та інше. Як бачимо тільки ці прилади мають загальну потужність більш ніж 5 кВт/г. У зв'язку з цим збільшилась потужність загальна на усі лінії електропостачання,в рази, включаючи трансформатори. Власники електропостачаючих компаній повинні були заздалегідь це брати в увагу та проводити поступову модернізацію обладнання. Але цього не було зроблено. Ще треба брати уваго й те, що остання політика держави змушувала людей встановлювати саме електричне опалення осель. А це ще приблизно до 5 кВт/г. на одну стандартну квартиру. Але й тоді люди не получали можливостей збільшити потужність. Тепер компанія "Обленерго", зважилася на безкомпромісний крок, а саме: встановлюються додаткові засоби знеструмлення (автовимикачі), розраховані на максимальну потужність, що вказана вище. Внаслідок цього люди не можуть користуватися приладами, тому що автовимикач від'єднує їх від лінії електропостачання. В разі якщо поживач обладнан сучасним електролічильником, з можливістю втручання у нього со сторони електоорганізації, то такі лічильники запрограмовують на ту ж приєднану потужність і в разі перевищення останної, лічильник сам відключає від електромережі користувача на декілька хвилин.
    В разі якщо користувач хоче збільшити потужність то треба заплатити за кожну 1кВт/ г. близько 1500 грн. І це ще не все. Треба буде заплатити за новий проект та в разі необхідності за заміну ліній електропостачання!
    Вважаю що це неприпустимо, отже кожен споживач й так платить за усі киловати, який він використовує. Що ж касається загального збільшення потужності то це проблеми організації що постачає електроенергію, так як само вона зацікавлена у продажу електроенергії а також повинна в свою чергу проводити поступову модернізацію.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Кримінальна відповідальність за псевдообіцянки кандидатів у президенти України, депутатів Верховної ради, мерів міст та ін.

    Підписів 86

    Днів залишилось 15

    Набатян Нарек Артемович
    Оприлюднена
    02 травня, 2019
    02 серпня, 2019
    15
    86 (з них за 7 днів: 10)

    Народ України роками ведуть за ніс потенційні кандидати у президенти, у депутати різних рівнів та у сільські, селищні, міські голови. Народ втрачає довіру до обіцянок, він не може бути впевнений що новообрана за обіцянками людина буде їх дотримуватись і твердо слідувати тим принципам і тим пунктам через які його і обирали.
    Щоб такого більше не було, пропоную ввести кримінальну відповідальність та запровадити на кшталт Ст.111 ККУ "Державна зрада" нову додаткову статтю "Народна зрада"(Введення в оману народу України) за яким: якщо обраний президент, сільський, селищний, міський голова, або депутат будь-якого рівня за перші 3 роки на займаємій нею посаді не виконав хоча б половину своїх передвиборчих обіцянок, за статтею "Введення в оману народу України" має бути порушена кримінальна справа, під час розгляду справи відсторонений від виконання повноважень, та за результатом суду позбавлений волі строком від 5 до 10 років без права займати цю посаду або будь-яку вищу за цю в структурі державного управління. Також за цією статтею компенсувати державі всі витрати на утримання його як президента, мера або депутата.
    Пункт 3 статті 51 закону України про Вибори президента України зобов'язує при реєстрації надати передвиборчу программу, саме за наданою офіційною програмою і має регулюватись діяльність президента.
    Зобов'язати партії які йдуть на вибори приймати передвиборчі програми і реєструвати їх у ЦВК як передвиборчу програму партії. У ст. 54 та ст. 55 закону України Про вибори народних депутатів України внести пункт щодо обов'язкової умови для реєстрації кандидата у депутати надання передвиборчої програми, так званого "списку обіцянок". Якщо кандидат реєструється від партії він зобов'язаний надати саме ту програму яка затвердила партія, бо якщо ти йдеш за партію, то ти погоджуєшся з її майбутньою політикою.
    У ст. 38, 39, 40 закону України Про місцеві вибори внести пункт щодо обов'язкової умови для реєстрації кандидата у депутати, на посаду сільського, селищного, міського голови надання передвиборчої програми. Якщо кандидат реєструється від партії він зобов'язаний надати саме ту програму яка затвердила партія для своєї діяльності у тому чи іншому регіоні. Программа партії по розвитку міст, районів та областей також має надаватись та реєструватись партією.
    Реєстрація програм не займає багато часу та не потребує додаткових бюджетних коштів та залучення тих чи інших спеціалістів з боку держави. Окрім розміщення програми у відкритому доступі на сайті напевно нічого більше не потрібно. Реєстрація програм вимагає зусиль та прагнення від кандидатів, їх штабів та штабів партій, а це вже не державні клопоти.
    Підсумок:
    1. Внести поправки до законів України про вибори президента України, народних депутатів та місцеві вибори;
    2. Запровадити нову статтю в ККУ "Народна зрада"(Введення в оману народу України).

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Відновлення програми для молодих сімей та одиноких матерів "Доступне житло!"

    Підписів 636

    Днів залишилось 21

    Ярославська Оксана Миколаївна
    Оприлюднена
    08 травня, 2019
    08 серпня, 2019
    21
    636 (з них за 7 днів: 9)

    Прошу розглянути питання доступного житла, а саме кредитування житла державою у співвідношенні 50/50 з молодими сім'ями під доступний відсоток банку в національній валюті!

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА