ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Висловлюю категоричну незгоду із законопроектом №4142 від 22.09.2020

    Підписів 427

    Днів залишилось 30

    Самойленко Анатолий
    Оприлюднена
    28 вересня, 2020
    28 грудня, 2020
    30
    427 (з них за 7 днів: 21)

    Висловлюю категоричну незгоду із законопроектом №4142 від 22.09.2020, вважаю його дискримінаційним та антиконституційним у частині заборони прийому та відвідування закладів освіти дітьми без одного або декількох щеплень. У сучасній правовій державі законодавча і виконавча влада має ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ доступ до навчання, а не шукати шляхи для його обмеження. В Україні зареєстровано 195 інфекційних хвороб, 10 з яких представлені у календарі щеплень. Жодної епідемії з будь-якої з цих 10 хвороб в Україні не було зареєстровано протягом 2000-2020 років (2000р - рік введення ЗУ "Про захист населення від інфекційних хвороб"). Протягом 20 років діти з відсутністю одного або кількох щеплень відвідували освітні заклади, здійснюючи своє конституційне право, і це не викликало жодних епідемій, незважаючи на те, що вакцинальне охоплення з окремих щеплень сягало 30% і менше в окремі періоди. Даним законопроєктом пропонується ЗАБОРОНИТИ нещепленим дітям (тобто, дітям без одного або декількох щеплень за кадендарем) відвідування закладів освіти, а також прописана можливість видачі довідки для вступу до закладу освіти лише у разі проведення щеплень. Таким чином, нещеплена дитина де-юре позбавлена можливості отримати освіту у БУДЬ-ЯКІЙ ФОРМІ, включно сімейній або дистанційній. Законопроєктом пропонується збільшити обсяг обов'язкових щеплень, тоді як жодних спалахів хвороб, від яких ці щеплення мають захищати, в Україні у вказаний період не відбувалось, деякі хвороби (наприклад, ХІБ) взагалі майже не реєструвались. Відсутні жодні підстави введення до календаря щеплення від пневмококкової інфекції, адже відсутня статистика з хвороб, викликаних саме цим збудником. При цьому, Україна є чи не єдиною європейською країною, в якій де-факто відсутня система фіксування поствакцинальних ускладнень та летальних випадків, а також будь-які варіанти компенсації шкоди постраждалим чи їх представникам. Законопроєкт написано поспіхом, без урахування Конституції, чинного українського законодавства та принципів правового суспільства. Вимагаю НЕ надавати цей законопроект на голосування або, у разі його надання, НЕ підтримувати йоого, голосувати ПРОТИ нього як відверто злочинного.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Скасування законопроекту №4058 від 07.07.2020 про обов'язкову вакцинацію населення!

    Підписів 183

    Днів залишилось 16

    Полонська Інга Іванівна
    Оприлюднена
    15 вересня, 2020
    15 грудня, 2020
    16
    183 (з них за 7 днів: 13)

    Висловлюємо категоричну незгоду із законопроектом №4058 від 07.09.2020, вважаємо його дискримінаційним та антиконституційним у частині внесення змін до ЗУ "Закон про захист населення від інфекційних хвороб", ст. 15 та ст. 12. У сучасній правовій державі законодавча і виконавча влада має ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ доступ до навчання, а не шукати шляхи для його обмеження. В Україні зареєстровано 195 інфекційних хвороб, 10 з яких представлені у календарі щеплень. Жодної епідемії з будь-якої з цих 10 хвороб в Україні не було зареєстровано протягом 2000-2020 років (2000р - рік введення ЗУ "Про захист населення від інфекційних хвороб"). Протягом 20 років діти з відсутністю одного або кількох щеплень відвідували освітні заклади, здійснюючи своє конституційне право, і це не викликало жодних епідемій, незважаючи на те, що вакцинальне охоплення з окремих щеплень сягало 30% і менше в окремі періоди. Тому просимо скасувати даний законопроект!

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • ЗАБЕЗПЕЧИТИ встановлення МАКСИМАЛЬНОЇ ЗАРПЛАТИ народним депутатам, чиновникам і суддям в сумі не більше 10 розмірів мінімальної заробітної плати

    Підписів 298

    Днів залишилось 3

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    02 вересня, 2020
    02 грудня, 2020
    3
    298 (з них за 7 днів: 11)

    Статтею 1 Конституції України встановлено, що:
    - Україна є соціальна держава.

    Статтею 24 Конституції України встановлено, що:
    - Не може бути ПРИВІЛЕЇВ за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

    Пунктом 3 статті 27 Закону України " N 1058 "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" встановлено, що:
    - Максимальний розмір пенсії (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством, крім доплати до надбавок окремим категоріям осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною) НЕ МОЖЕ ПЕРЕВИЩУВАТИ десяти прожиткових мінімумів, установлених для осіб, які втратили працездатність.

    З українських ЗМІ:

    - УНІАН. Україна є найбіднішою країною Європи – звіт МВФ:
    "Україна є найбіднішою країною Європи згідно з даними з нового звіту Міжнародного валютного фонду.
    У новому звіті МВФ за показником ВВП на душу населення нас обійшла навіть Молдова:
    Молдова посідає 133-є місце в світі з 2694,469 дол. ВВП на душу населення,
    а Україна – 134-е місце у світі з 2656,01 дол ВВП на душу населення.
    За розміром офіційної середньої зарплати Україна також посідає останнє місце в Європі:
    середня офіційна зарплата в Молдові становила 375,82 дол. (6369,8 леїв),
    в Україні - 325,53 дол (8529 грн).

    - Украинская правда. КС признал ограничение зарплат чиновников во время карантина незаконным:
    "Конституционный суд 28 августа 2020 года признал, что ОГРАНИЧЕНИЕ заработных плат (10 размерами минимальной заработной платы) государственных служащих и судей в период карантина является НЕЗАКОННЫМ".

    Тобто пенсію українських громадян можливо ОБМЕЖУВАТИ, а надвисокі зарплати народних депутатів, чиновників і суддів НЕ МОЖНА, хоч Україна є найбіднішою країною Європи.

    Це ПОРУШУЄ статті 1 та 24 Конституції України.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ в Україні реалізацію статтей 1 та 24 Конституції України та ВСТАНОВИТИ МАКСИМАЛЬНУ ЗАРПЛАТУ народним депутатам, чиновникам і суддям в сумі НЕ БІЛЬШЕ 10 розмірів мінімальної заробітної плати

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Захист спрощеної системи оподаткування, шляхом термінового розгляду та прийняття законопроекту 3853-1 "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо запровадження щорічного підвищення граничних обсягів доходів для застосування спрощеної системи оподаткування, відновлення права платників єдиного податку не застосовувати реєстратори розрахункових операцій, а також скасування корупційного

    Підписів 352

    Днів залишилось 39

    Чернишов Сергій Петрович
    Оприлюднена
    07 жовтня, 2020
    07 січня, 2021
    39
    352 (з них за 7 днів: 6)

    Захист спрощеної системи оподаткування, шляхом термінового розгляду та прийняття законопроекту 3853-1 "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо запровадження щорічного підвищення граничних обсягів доходів для застосування спрощеної системи оподаткування, відновлення права платників єдиного податку не застосовувати реєстратори розрахункових операцій, а також скасування корупційного

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Скасування податків, зборів та єдиного соціального внеску для підприємців (ФОП) на час Пандемії, спричиненої COVID-19.

    Підписів 189

    Днів залишилось 12

    Каламайко Дмитро Юрійович
    Оприлюднена
    10 вересня, 2020
    10 грудня, 2020
    12
    189 (з них за 7 днів: 4)

    Карантин та інші обставини останнім часом значно ускладнили роботу підприємців, які є основою розвитку бізнесу в нашій країні та відповідно складовою ланкою для розвитку та фінансового процвітання України. Скасування всіх податків, зборів та єдиного соціального внеску для підприємців на час Пандемії, спричиненої COVID-19, зменшить навантаження на бізнес у цей скрутний час, збереже багато робочих місць та допоможе його розвитку.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Оголошення процедури Імпічменту президенту України

    Підписів 186

    Днів залишилось 16

    Литвиненко Едуард Станіславович
    Оприлюднена
    15 вересня, 2020
    15 грудня, 2020
    16
    186 (з них за 7 днів: 4)

    Вимагаємо від Верховної Ради України у відповідності до вимог пункту 10 статті 85 "Конституції України" (Повноваження Верховної Ради України) розпочати усунення Президента України з поста в порядку особливої процедури (імпічменту), встановленому статтею 111 цієї Конституції "Державна зрада" та для проведення розслідування створити у Верховній Раді України спеціальну тимчасову слідчу комісію, до складу якої включаються спеціальний прокурор і спеціальні слідчі.

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Запровадження смертної кари за корупційні злочини державних посадовців всіх рівней!

    Підписів 83

    Днів залишилось 34

    Урбанський олександр
    Оприлюднена
    02 жовтня, 2020
    02 січня, 2021
    34
    83 (з них за 7 днів: 4)

    Запровадити Закон про Смертну кару для Державних посадовців Всіх рівней за створення та участь у корупційних схемах, отримання хабарів у розмірі від 5 мінімальних зарплат, а також відмову від співпраці з Державними та Міжнародними слідчими органами, надання повної інформаціі про обсяг заподіянних збитків та всіх осіб причетних до злочину.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Збільшення відповідальності за нанесення екологічних збитків

    Підписів 60

    Днів залишилось 22

    Глазков Денис Володимирович
    Оприлюднена
    21 вересня, 2020
    21 грудня, 2020
    22
    60 (з них за 7 днів: 4)

    Верховна Рада прийняла в першому читанні законопроект 3526, який, крім усього іншого, збільшує штрафи за недопуск посадових осіб, які здійснюють державний контроль у сфері охорони навколишнього середовища, до 300 неоподатковуваних мінімумів.

    300 мінімумів = 5100 грн. = Смішна сума для будь-якого підприємства.

    Я прошу підтримати правку до другого читання, подану народним депутатом Сергієм Штепой, яка збільшує розмір штрафів до 30000-60000 неоподатковуваних мінімумів .У статті 188п5
    у абзаці другому частини першої слова «від дев’яти до п’ятнадцяти» замінити словами «п’ятдесяти до ста», а слова «від п’ятнадцяти до сорока п’яти» замінити словами «від ста до двохсот»;

    доповнити частиною другою такого змісту: «Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, -
    тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб – від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».

    Штрафи за недопуск екологічних інспекторів повинні бути мільйонними, і у нас з'явився шанс цього добитися!

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Знизити бар'єр для спеціалізованих петицій до 3000 підписів.

    Підписів 54

    Днів залишилось 30

    Рудницький Павло
    Оприлюднена
    28 вересня, 2020
    28 грудня, 2020
    30
    54 (з них за 7 днів: 4)

    На даний момент прохідний бар'єр для розгляду петиції становить 25 тисяч підписів. Це серйозна перешкода для народовладдя України. Вимагаємо знизити бар'єр до 3 тисяч підписів як в Польщі, де майже однакова кількість населення.
    25 тисяч - це перешкода, об яку розбилися чимало ініціатив. Народ роздріблений, у нас багато професій, поглядів, віросповідань, але в одному ми єдині - ми народ України, і ми є влада!
    Зниження бар'єру має стосуватись тих петицій що оприлюднені на даний момент, йде збір підписів, та тих що будуть публікуватись надалі.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Про поліпшення законодавства щодо захисту атмосферного повітря.

    Підписів 28

    Днів залишилось 16

    Матвєєв Сергій Олександрович
    Оприлюднена
    15 вересня, 2020
    15 грудня, 2020
    16
    28 (з них за 7 днів: 4)

    З метою поліпшення захисту атмосферного повітря і, відповідно, поліпшення стану здоров'я жителів України, просимо народних депутатів вжити наступні дії.
    1. Створити Національну програму захисту повітря до 2050р.
    2. Створити Екологічну поліцію і Екологічну прокуратуру, а також екологічний підрозділ у складі СБУ.
    3. Створити Національний план моніторингу якості атмосферного повітря до 2050р. що передбачає створення мережі вимірювальних станцій у всіх містах із можливим та наявним забрудненням повітря. У громадян має бути можливість екстренного виклику цих станцій у місце промислового забруднення повітря цілодобово та в будь який день року, для аналізу чистоти повітря. Зобов'язати станції оприлюднювати результати аналізу повітря.
    4. Встановити та посилити кримінальну відповідальність за забруднення повітря яке призвело до збільшення шкідливих речовин у повітрі більше встановленої норми. Внести відповідні зміни в Конституцію України.
    5. Встановити податок на забруднення повітря в розмірі 40 у.о. за тонну.
    6. Прийняти закон про Громадські екологічні інспекції, що набиратимуться з числа громадян місцевих громад і матимуть повноваження контролювати діяльність та виконання екологічного законодавства отримувати доступ про хід розслідування екологічних злочинів та висловлювати недовіру в разі недобросовісного виконання органами екологічного захисту своїх обов'язків з можливістю їх відсторонення, заміни і притягнення до відповідальності.
    Закликаю, відповідний комітет Верховної Ради України, якомога швидше розглянути дану петицію та створити усі умови для створення та зміни відповідних законів.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Закон про КОЛЛАБОРАНТІВ та прирівняти проросійську ідеологію як комуністичну.

    Підписів 27

    Днів залишилось 67

    Лохвицький Володимир Володимирович
    Оприлюднена
    03 листопада, 2020
    03 лютого, 2021
    67
    27 (з них за 7 днів: 4)

    Розробити та прийняти закон про КОЛЛАБОРАНТІВ, та прирівняти проросійську ідеологію будь якої партії як комуністичну яка припадає в Україні під декумунізацію і повинні бути заборонені.
    Проросійська ідеологія партій і коллаборація повинні бути заборонені, бо це впливає на наш суверенітет і незалежність України, а також заважає нам рухатись Європейським шляхом, який прописаний в конституції України.

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • НЕ ДОПУСТИТИ ПРИЙНЯТТЯ ТА ПІДПИСАННЯ ПРОЕКТУ ЗАКОНУ УКРАЇНИ № 4265 від 26.10.2020 "Про державну реєстрацію геномної інформації людини"

    Підписів 11

    Днів залишилось 81

    Дівов Юрій
    Оприлюднена
    18 листопада, 2020
    18 лютого, 2021
    81
    11 (з них за 7 днів: 4)

    Депутати фракції "Слуга Народу" внесли проект Закону про державну реєстрацію геномної інформації людини.

    Нардепи планують запровадити обов'язкову та добровільну реєстрацію ДНК людини з метою врегулювання процесів створення і функціонування обліку геномної інформації людини в Україні та удосконалення роботи правоохоронних органів України із запобігання, виявлення, розкриття та розслідування злочинів проти життя, здоров’я, волі, статевої свободи та недоторканості особи, а також інших злочинів і правопорушень, розшуку безвісти зниклих осіб та ідентифікації невпізнаних трупів, що сприятиме виконанню підпункту 13.1 Програми діяльності Кабінету Міністрів України, що схвалена постановою Верховної Ради України від 04 жовтня 2019 року № 188-ІХ («Кожен українець почуває себе захищеним від фізичних загроз»).

    •ДНК, яких людей підлягає обов'язковій реєстрації?

    •особи, притягнені до кримінальної відповідальності за вчинення умисних злочинів проти життя, здоров’я, статевої свободи, статевої недоторканості особи, щодо яких обрано запобіжний захід;

    •особи, які вчинили злочини проти життя, здоров’я, статевої свободи, статевої недоторканості особи, до яких за рішенням суду застосовані примусові заходи медичного характеру;

    •особи, засуджені за вчинення умисних злочинів проти життя, здоров’я, статевої свободи, статевої недоторканості особи;

    •особи, які засуджені та відбувають покарання у вигляді позбавлення волі або мають незняту чи непогашену судимість за вчинення тяжких або особливо тяжких злочинів, а також усіх категорій злочинів проти статевої свободи і статевої недоторканості особи;

    •невпізнані трупи;

    •особи, зниклі безвісти;

    •близькі родичі осіб, зниклих безвісти.

    •З урахуванням досвіду ідентифікації загиблих в АТО пропонується встановити механізм відбору біологічних зразків осіб, які добровільно вступають або призиваються на військову службу, і військовослужбовців та за потреби забезпечити подальшу їх ідентифікацію.

    На нашу думку проект закону є аморальним і таким, що порушує статтю 32 Конституції України, яка проголошує, що ніхто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя, крім випадків, передбачених Конституцією України.

    Не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.

    Вбачається порушення також статті 28 та 29 Конституції України, які чітко наголошують на тому, що кожен має право на повагу до його гідності.

    Ніхто не може бути підданий катуванню, жорстокому, нелюдському або такому, що принижує його гідність, поводженню чи покаранню.

    Жодна людина без її вільної згоди не може бути піддана медичним, науковим чи іншим дослідам.

    Кожна людина має право на особисту свободу та недоторканність.

    Однак, згідно положення пункту 5 пояснювальної записки проєкт Закону не належить до регуляторних актів.

    Проєкт Закону не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

    Реалізація цього Закону не вплине на ринок праці, громадське здоров’я, екологію та навколишнє природне середовище.

    У проєкті Закону немає положень, які містять ознаки дискримінації.

    Проєкт Закону не потребує проведення громадської антидискримінаційної експертизи.

    У проєкті Закону немає положень, які порушують принцип забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків та впливатимуть на представників обох статей.

    Проєкт Закону не містить правил і процедур, які мають ризики вчинення корупційних правопорушень.

    Проєкт Закону не потребує проведення громадської антикорупційної експертизи.

    Вищевказані положення, що вказані у пояснювальній записці - є неправдивими, та такими, що вводять в оману український народ!

    Проаналізувавши проект Закону №4265, вважаємо, що він є НЕКОНСТИТУЦІЙНИМ ТА ТАКИМ, ЩО ПОРУШУЄ статті 5, 8 Конвенції "Про захист прав людини і основоположних свобод" та, зокрема, Конституцію України. Конвенцію ратифіковано Законом № 475/97-ВР від 17.07.97}. Перелічені вище положення Конвенції чітко забороняють рабство, встановлюють захист прав людини на свободу та особисту недоторканність, прав на повагу особистого і сімейного життя.

    У статті 5 Конституції України чітко вказано, що Україна є республікою. Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

    Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами.

    Ніхто не може узурпувати державну владу.

    Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

    Сатття 8 Конституції України проголошує, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Закони та інші нормативно-правові акти мають відповідати Конституції України.

    Стаття 102 Конституції України проголошує, що Президент України є главою держави і виступає від її імені.

    Президент України є гарантом державного суверенітету, територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина.

    Президент України є гарантом реалізації стратегічного курсу держави на набуття повноправного членства України в Європейському Союзі та в Організації Північноатлантичного договору.

    Президент України не може передавати свої повноваження іншим особам або органам.

    Президент України на основі та на виконання Конституції і законів України видає укази і розпорядження, які є обов'язковими до виконання на території України.

    Акти Президента України, видані в межах повноважень, передбачених пунктами 5, 18, 21 цієї статті, скріплюють підписами Прем’єр-міністр України і міністр, відповідальний за акт та його виконання.

    Керуючись статтею 5, а також пунктом 30 статті 106 Констититуції України,

    - ВИМАГАЄМО:

    1. Прийняти до розгляду та виконати волевиявлення українського народу, яке втілене в цій електронній петиції;
    2. У разі можливого ухвалення Верховною Радою України проекту Закону - накласти на нього вето!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Встановити ПЕНСІЇ, інші види соціальних виплат та допомоги на рівні НЕ НИЖЧЕ від прожиткового мінімуму, встановленого законом, згідно статті 46 Конституції України

    Підписів 9

    Днів залишилось 73

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    10 листопада, 2020
    10 лютого, 2021
    73
    9 (з них за 7 днів: 4)

    Статтею 46 Конституції України встановлено, що:
    - Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.

    Статтею 8 Конституції україни встановлено, що:
    - В Україні визнається і діє принцип верховенства права;
    - Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.НЕГАЙНО ЗАБЕЗПЕЧИТИ ПЕНСІЇ, інші види соціальних виплат та допомоги на рівні НЕ НИЖЧЕ від прожиткового мінімуму, встановленого законом, згідно статті 46 Конституції України

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ЗАБОРОНИТИ ПРОДАЖ Землі, яка є власністю ВСЬОГО Українського народу і тому НЕ МОЖЕ БУТИ об'єктом продажу ОКРЕМОГО громадянина чи юридичної особи

    Підписів 4

    Днів залишилось 87

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    24 листопада, 2020
    24 лютого, 2021
    87
    4 (з них за 7 днів: 4)

    Статтею 13 Конституції України встановлено, що:
    - Земля ... є об'єктами права ВЛАСНОСТІ Українського народу;
    - Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування В МЕЖАХ, визначених цією Конституцією.
    - Кожний громадянин має право КОРИСТУВАТИСЯ природними об'єктами права власності народу відповідно до закону.

    Тобто, Земля - є об'єктом права ВЛАСНОСТІ ВСЬОГО Українського народу, а не окремого громадянина чи юридичної особи, тому окремий громадянин чи юридична особа НЕ МАЄ ПРАВА ПРОДАВАТИ Землю, а може лише КОРИСТУВАТИСЯ ею, згідно до закону, саме це встановлює ст.13 Конституції України.

    Згідно статті 79 Конституції України народні депутати України склали присягу, якою зобов'язалися усіма своїми діями дбати про благо Вітчизни і добробут Українського народу, додержуватися Конституції України і законів України, виконувати свої обов'язки в інтересах усіх співвітчизників.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ СКАСУВАННЯ закону про ринок Землі в Україні (Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо умов обігу земель сільськогосподарського призначення», № 552-IX), тому що він НЕ ВІДПОВІДАЄ Конституції України, порушує конституційні права і свободи громадян України, ліквідує основу нашої держави, її державність, незалежність і суверенітет, змінює конституційний лад в Україні;

    2.ПРИЙНЯТИ закон України про ринкові умови КОРИСТУВАННЯ Землею в Україні , який не дає право Продавати Землю в Україні, а надає право громадянам и юридичним особам користуватися Землею на відповідних Закону ринкових умовах але при цьому не буде порушуватися Конституція України, конституційні права і свободи громадян України і Земля залишиться об'єктом права власності Українського народу, що встановлюває стаття 13 Конституції України;

    3.ПРОВЕСТИ аудит та інвентаризацію сільгоспземель до запровадження закону України про ринкові умови КОРИСТУВАННЯ Землею в Україні;

    4.ПОВЕРНУТИ Державі незаконно отриману Землю;

    5.ПРИТЯГНУТИ винних в порушенні земельного законодавства до відповідальності, встановленої законом

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Підтримати Проект Закону про внесення змін до статті 51 Кодексу торговельного мореплавства України щодо вимог до кваліфікації членів екіпажу з додаванням поправок від народу України Номер, дата реєстрації: 3944 від 29.07.2020

    Підписів 958

    Днів залишилось 9

    Рудницький Павло
    Оприлюднена
    08 вересня, 2020
    08 грудня, 2020
    9
    958 (з них за 7 днів: 3)

    Шановні депутати, звертаємося до вас від ініціативної групи моряків, представляючи всіх моряків України, просимо провести наступні заходи:

    • Зобов'язати Морську адміністрацію та Міністерство Інфраструктури України слідувати Плану виконання антикорупційного заходу в рамках урядово-громадської ініціативи «Разом проти корупції»
    • Забезпечити достатню кількість бланків морських документів, час очікування готового документу не повинен перевищувати 3 робочих днів.
    • Підтримати Проект Закону про внесення змін до статті 51 Кодексу торговельного мореплавства України щодо вимог до кваліфікації членів екіпажу з додаванням поправок від народу України
    • Тези, що частково можуть відноситися до інших положень та законів перенести до цих положеннь і законів без змін та з посиланнями на них, так як кожне написане нижче слово є вимогами громадськості, народу, і підписавшимися під даною петицією.

    Власне, як ми, моряки бачимо статтю 51:

    Стаття 51. Вимоги до кваліфікації членів екіпажу з урахуванням змін робочої групи від морської спільноти:

    До зайняття посад капітана та інших осіб командного складу судна допускаються особи, що мають відповідні свідоцтва (сертифікати) про компетентність, встановлені «Положенням про  сертифікацію осіб командного складу морських суден», що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до Міжнародної конвенції про підготовку і дипломування моряків та несення вахти.

    Перше отримання сертифікату про компетентність на відповідну посаду та Свідоцтва фахівця з початкової і розширеної підготовки для здійснення вантажних операцій на танкерах здійснюється за результатами успішних тестування та оцінювання документальних доказів, поданих відповідно до вимог Міжнародної конвенції про підготовку і дипломування моряків та несення вахти.

    Тестування не вимагається при повторному підтвердженні свідоцтв (сертифікатів) про компетентність, Свідоцтв фахівця з початкової і розширеної підготовки для здійснення вантажних операцій на танкерах при наявності стажу роботи на аналогічних суднах протягом 3 місяців за останні 5 років або успішного закінчення схваленого навчального курсу або курсів. Обов’язкова підготовка моряків для осіб, які займають певні посади на судні або виконують спеціальні обов’язки на судні, здійснюється за програмами підготовки, схваленими центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері морського та річкового транспорту.

    Стаж враховується в тому випадку, якщо він внесений добровільно і особисто в електронний реєстр плавання, в іншому випадку присвоєння дипломів (сертифікатів компетенції) разом з видачею і повторним підтвердженням до дипломів та присвоєння і повторна видача Свідоцтв фахівця з підготовки для здійснення вантажних операцій на танкерах здійснюється за результатами успішних тестування та оцінювання документальних доказів, поданих відповідно до вимог Міжнародної конвенції про підготовку і дипломування моряків та несення вахти.

    Забезпечити прийом заявок на оформлення будь яких морських документів та їх видачу через Центри надання адміністративних послуг. Після подачі заявки на проходження тестування, моряку негайно надається доступ до ресурсу, що містить питання та варіанти відповідей для підготовки до тестів та посилання на сам тест, який може бути пройденим в будь який зручний для моряка час.

    Забезпечити захист персональних даних в електронних системах, що використовуються при дипломуванні та сертифікації моряків.

    Позбавлення звання і вилучення диплома або кваліфікаційного свідоцтва допускається тільки за рішенням суду. 

    До виконання обов’язків на морських суднах допускаються особи, які мають документи про відповідну кваліфікацію, видані в порядку, встановленому «Положенням про  сертифікацію осіб командного складу морських суден». 

    Порядок отримання документів, які надають право на зайняття посади на не конвенційних суднах, позбавлення цього права, затверджується державним підприємством, створеним для управління державним майном в морських портах України за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах морського і річкового транспорту.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Скасувати перехід на літній час

    Підписів 26

    Днів залишилось 58

    Бабенко Роман
    Оприлюднена
    26 жовтня, 2020
    26 січня, 2021
    58
    26 (з них за 7 днів: 3)

    Залишити натуральний астрономічний час для України UTC+2, якій є дійсно територіально-географічним часом для України.
    Встановіти пам'ятний знак на шляховій естакаді Е40 с.Березівка (Макарівський район)
    Географічні координати 50°25′45″ пн. ш. 30°00′00″ сх. д.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Про необхідність внесення змін до Виборчого кодексу України

    Підписів 19

    Днів залишилось 65

    Глушман Іван Павлович
    Оприлюднена
    02 листопада, 2020
    02 лютого, 2021
    65
    19 (з них за 7 днів: 3)

    Необхідно внести зміни до статей 179 та 254 Виборчого кодексу України «Порядок прийняття та розгляду документів дільничних виборчих комісій окружною (територіальною) виборчою комісією» та пов’язаних із ними. Пропоную частини четверті цих статей викласти приблизно в такому змісті: «Три члени окружних (територіальних) виборчих комісій негайно, після прибуття членів дільничних виборчих комісій, приймають запечатані пакети з протоколами дільничних виборчих комісій та запечатані пакети з іншими виборчими документами, передбаченими частиною десятою статті 176 цього Кодексу. Час їх прийняття фіксується у відповідній відомості із підписами супроводжуючих. Після цього члени дільничних виборчих комісій та супроводжуючі їх особи можуть відправлятися додому. Паралельно, допускається без участі членів дільничних виборчих комісій, проводиться розгляд прийнятих документів у порядку їх поступлення. У разі допущених помилок в складанні протоколу один із членів окружної (територіальної) виборчої комісії повідомляє телефоном чи іншим засобом зв’язку про це голову дільничної виборчої комісії із зазначеним допущених помилок. Голова (його заступник чи секретар) негайно скликає засідання дільничної виборчої комісії та повідомляє всіх, хто підписав підсумковий протокол із неточностями. У ході засідання складається протокол із поміткою «Уточнений». Після підписання уточненого протоколу усіма присутніми членами виборчої комісії та іншими учасниками виборчого процесу уточнений протокл повторно доставляється до окружної (територіальної) виборчої комісії у складі трьох членів дільничних виборчих комісій та поліцейського».

    Такі зміни дозволять: внормувати у спокійне русло роботу окружних (територіальних) виборчих комісій; ліквідують величезні черги в їх приміщеннях; позбавлять "катувань" у багатогодинних чергах членів дільничних виборчих комісій, в яких трапляються люди навіть помирають; полегшити і спростити роботу членів дільничних, окружних (територіальних) виборчих комісій; унеможливить порушення закону, коли члени дільничних виборчих комісій складають уточнений протокол за межами дільничної виборчої комісії, як правило поряд із приміщенням територіальної виборчої комісії, щоб повторно не долати великі відстані до своїх населених пунктів; зменшить кількість помилок, пов'язаних із поспішанням якнайшвидше зайняти чергу в територіальній виборчій комісії та ін.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Перерахунок пенсій у 2021 році

    Підписів 3

    Днів залишилось 87

    Нікітенко Тетяна Олексіївна
    Оприлюднена
    24 листопада, 2020
    24 лютого, 2021
    87
    3 (з них за 7 днів: 3)

    В проекте Закона Украины о Государственном бюджете Украины на 2021 год Кабмин предусматривает проведение перерасчёта пенсий на 01 мая 2021 года, воруя таким образом суммы перерасчёта за 2 месяца. Законом Украины от 2003 года № 1058 перерасчёт должен производиться с 01 марта. В 2020 году пенсионеры уже наказаны на два месяца (мы с мужем за эти два месяца не дополучили 3000гривен). "Умница" Пидласа Роксолана в одном из эфиров на ТВ утверждала, что перерасчёт вообще можно не производить - всё по решению правительства. Был в Украине такой умник Яценюк - отменял. Но при Гройсмане норму вернули. Прошу депутатов вникнуть и восстановить справедливость - предусмотреть перерасчёт пенсий с 01.03.2021г.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Надати зарплатним та пенсійним карткам статуту «спеціальні»

    Підписів 3

    Днів залишилось 89

    Якимець Іван Богданович
    Оприлюднена
    26 листопада, 2020
    26 лютого, 2021
    89
    3 (з них за 7 днів: 3)

    Пропоную врегулювати на законодавчому рівні зарплатні та пенсійні рахунки та надати їм статусу «спеціальні» на які не поширюється арешт коштів, оскільки це цільові і єдині надходження які людина може витратити на оплату комунальних послуг( газ, вода, світло, квартплата), на продукти та на оплату тої чи іншої заборгованості при якій було накладено арешт на усі банківські рахунки. Негайно вирішіть цю проблему, кошти які знаходяться на банківських рахунках трактуються як право власності кожної людини. При накладенні арешту людина не може користуватися коштами( у тому числі цільовими надходженнями такі як зарплата чи пенсія), що грубо порушує статтю 321 ЦП України де вказано що: «право власності є непорушним, ніхто не може бути позбавлений цього права чи обмежений у його здійсненні». Як у такому випадку людині виживати? В такому випадку наполягаю для врегулювання даного питання на законодавчому рівні та надання статусу зарплатним та пенсійним карткам статусу «спеціальної(захищеної)» на які заборонено накладати арешт.

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Пам'ять про Захисників України

    Підписів 202

    Днів залишилось 39

    Плебанович Василина Андріївна
    Оприлюднена
    07 жовтня, 2020
    07 січня, 2021
    39
    202 (з них за 7 днів: 2)

    Вимагаємо! Встановити портрети загиблих (з іменами, прізвищами, датами народження та смерті) Революції Гідності, АТО/ ООС, та загиблих при анексії Російською Федерацією Автономної Республіки Крим, у приміщенні Верховної Ради України, а саме у вестебюлі першого поверху, щоб кожний, хто заходить у приміщення Верховної Ради України бачив обличчя тих людей, які дали можливість і надалі існувати нашій державі Україні та стримали агресора, віддавши своє життя! Пам'ятаймо та шануймо наших Захисників.

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ