ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Відкликати Ольгу Богомолець з посади голови парламентського Комітету з питань охорони здоров'я

    Підписів 676

    Днів залишилось 81

    Бадіков Тимофій Олександрович
    Оприлюднена
    15 червня, 2017
    15 вересня, 2017
    81
    676 (з них за 7 днів: 136)

    Ольга Вадимівна Богомолець виступає проти впровадження реформи охорони здоров’я України, за яку, як голова Комітету охорони здоров’я, сама повинна боротися та нести відповідальність. Реформа системи фінансування медицини, яку пропонують Урядові законопроекти 6327 і 6329 прозора та зрозуміла, вона відкриває прямі виплати за лікування українців за єдиними для всіх умовами і покликана нарешті забезпечити пацієнта гарантованим безоплатним пакетом медичних послуг, а українського лікаря - гідною зарплатою. Незважаючи на те, що Ольга Вадимівна мала всі можливості для конструктивної співпраці та доопрацювання урядових законопроектів, вона не з'являлася на засідання парламентської групи. 8 червня під час голосування у залі Верховної Ради України, пані Богомолець популістськими та неправдивими тезами ввела в оману частину народних депутатів, чим поставила під ризик старт медреформи. Така людина не має жодного морального права очолювати Комітет, мета якого - ініціювати реформу охорони здоров’я, а не її блокувати. Закликаємо відкликати Ольгу Богомолець з посади голови парламентського Комітету з питань охорони здоров'я!

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Про заборону прийняття законопроектів щодо церковних організацій. Проти законопроекту №4511 "Про особливий статус релігійних організацій, керівні центри яких розташовані в державі, визнаній Верховною Радою України державою-агресором" та №4128, який пропонує зміни до закону "Про свободу совісті та релігійні організації".

    Підписів 1347

    Днів залишилось 52

    Стрега-Чорі Євгеній Андрійович
    Оприлюднена
    17 травня, 2017
    17 серпня, 2017
    52
    1347 (з них за 7 днів: 68)

    Законопроект спрямований насамперед на втручання в діяльність УПЦ. У ньому автори пропонують, зокрема, призначати керівництво релігійних організацій, "керівні центри яких розташовані в державі, визнаній Верховною Радою державою-агресором", за погодженням з органом влади, який відповідає за державну політику у сфері релігії.
    У другому законопроекті йдеться про зміни до статті 8 закону України про свободу совісті та релігійні організації. Наприклад, законодавці пропонують прописати термін "самоідентифікація" та уточнити мінімальну кількість представників релігійної громади, згідно з рішенням яких може бути змінено підпорядкованість храмів конфесіям. Це призведе до колосального зростання релігійної напруженості по всій країні. Репресії проти УПЦ – це дискримінація, що суперечить Конституції України. Законопроект №4511 спрямований на те, щоб знищити міжконфесійну злагоду та конституційний принцип рівності релігійних організацій. Ці два законопроекти можуть призвести до релігійної війни в країні.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Оскаржити рішeння Міністeрства освіти і науки та Міністeрства охорони здоров'я щодо підвищeння мінімального прохідного бала при вступі на мeдичні спeціальності у 2017 році.

    Підписів 40

    Днів залишилось 86

    Жильцова Алина Сергеевна
    Оприлюднена
    20 червня, 2017
    20 вересня, 2017
    86
    40 (з них за 7 днів: 40)

    «З одного боку, потрібно дотримуватися ідеології Закону України «Про вищу освіту» та максимально поставити запобіжники від можливих порушень прав вступників...», - зазначила Лілія Гриневич про завдання робочої групи.
    Згодом ми бачимо,як Міністeрство освіти і науки та Міністeрство охорони здоров'я приймають рішeння ,якe порушує права абітурієнтів 2017 року,а самe:нововвeдeння про підвищення мінімального прохідного бала(150 балів з кожного іспиту) при вступі на медичні спеціальності у цьому році.Після того,як було оприлюднeні Порядки вступу до мeдичних ВУЗів і коли вжe майбутніми випускниками було складeно частину іспитів,раптом вносять таку кардинальну зміну.Тобто абітурієнти вжe нe можуть змінити ні прeдмeти,з яких складають іспити,ні якось вплинути на рeзультати вжe написаних.Було б правильнішe,якщо цe рішeння почало діяти вжe з наступного року,або Міністeрство трохи виправило умови,наприклад нe підвищила бал з кожного сeртифікату,а підвищило на загальний бал ЗНО.
    Подібним рішeнням Міністeрство порушує права цьогорічних вступників і руйнує плани,аргумeнтуючи цe тим,що нібито цим кроком зможe підвищити рівeнь кваліфікаціі майбутніх лікарів,алe чи є логіка в цьому?Нeвжe людина ,яка склала біологію та хімію на відмінно,склавши українську мову на 149,будe гіршe лікувати людeй,ніж та,яка склала всі іспити на 155?
    Головна проблeма у тому,що відомо про цe нововвeдeння було занадто пізно,логічнішe було,якщо діяти цe почало з наступного року.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Позбавлення депутатської недоторканності і мандату депутата ВР від Опозиційного блоку Вілкула О.Ю.

    Підписів 328

    Днів залишилось 50

    Зінченко Алла Павлівна
    Оприлюднена
    15 травня, 2017
    15 серпня, 2017
    50
    328 (з них за 7 днів: 11)

    З огляду на травневі події, а саме: влаштування Опозиційним блоком на чолі з Вілкулом О.Ю. провокаційних дій у Дніпрі під час проведення проросійської акції "Безсмертний полк" (яку очолював вище згаданий депутат і яка ініційована країною-агресором), , що вилились у побиття захисників України у російсько-українській війні, використання при цьому агресивних молодиків ,т.з. "тітушок", і злочинного зговору Вілкула О.Ю. з обласною поліцією; створення антиукраїнської "картинки" для Кремля. А також за систематичну антиукраїнську діяльність, вороже ставлення до української мови, проведення проросійської агітації вимагаю від депутатів ВР негайно поставити питання про позбавлення депутата Вілкула О.Ю. депутатської недоторканності із подальшим позбавленням мандату. Діяльність депутата Вілкула О.Ю. є відверто ворожою до України і є не припустимою, особливо під час військової агресії Росії. Дії цього депутата паплюжать імідж України в світі і підривають основи державності. Таким , як Вілкул, не місце в українській політиці!
    Враховуючи все сказане, вимагаю також ініціювати розслідування діяльності Вілкула О.Ю. СБУ і ГПУ.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Візовий режим із Росією

    Підписів 155

    Днів залишилось 8

    Якименко Владислав Едуардович
    Оприлюднена
    04 квітня, 2017
    04 липня, 2017
    8
    155 (з них за 7 днів: 6)

    Шановні народні депутати України!

    Звертаюсь до вас із приводу нечіткої позиції у Верховній Раді України щодо відмови голосування за скасування безвізового режиму між Україною та Росією.

    Я прошу вас посприяти введенню візового режиму задля встановлення більшої безпеки. Грузія, яка вела оборонні дії проти агресора Росії 5 днів, розірвала дипломатичні стосунки! Тож прошу вас запровадити візовий режим із окупантом, агресором і спонсором тероризму.

    Дуже прошу зайняти адекватну позицію і посприяти введенню візового режиму між нашою Державою і Росією.

    Із повагою,
    Владислав Едуардович

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Введення суттєвих штрафів за викидання сміття у навколишнє середовище та за недотримання чистоти у громадських місцях

    Підписів 61

    Днів залишилось 22

    Білан Галина Віталіївна
    Оприлюднена
    18 квітня, 2017
    18 липня, 2017
    22
    61 (з них за 7 днів: 5)

    А чи не пора ввести дуже суттєві штрафи за викидання сміття у невстановлених для цього місцях - швидко і бюджет наповниться і навколишнє середовище стане набагато чистіше! Реальні високі штрафи швидко дисциплінують народ, що не хоче за собою прибирати, уподобляючись некультурним істотам, м'яко кажучи! У нас, на відміну від продвинутих цивілізованих країн, зверхнє відношення до людей, що прибирають сміття - це тюремна совкова психологія. Сміття - це насправді величезні гроші, але не кожен це здатен зрозуміти. Сміття органічного походження здатне приносити дорогоцінну енергію, згораючи, перегниваючи. Будівельне сміття можна переробляти, або задіяти, здешевивши будівництво, листя може удобрювати грунт, тощо. Лише змінивши ментальність наших людей, можна чогось досягти. А це можуть зробити тільки серйозні штрафи, як на Заході. Це золоте дно для нашої влади. Просто треба прийняти цей закон і вимагати його дотримання. Так, буде важко, але це того-таки варте! Як обурюють стаканчики з-під кави, недопалки на кожному кроці, фекалії квартирних собак на клумбах і газонах, де гуляють маленькі діти! Це справжня відсутність елементарної культури. Сміття кидається прямо під ноги прибиральникам, принижуючи їхню людську гідність. Жіночки і чоловіки, не покладаючи рук, працюють за копійки, а ще й відчуваючи таке зневажливе ставлення до своєї важкої без перебільшення праці, адже не встигнуть вони навести лад, через секунду якась паскуда кидає своє сміття на щойно вичищене місце. У нас штрафують чомусь тільки власників прибудинкових територій, де було розкидано сміття, а не тих, хто те сміття кидає. Кожен день люди вигрібають купи сміття навколо своїх будинків, чому ж закон не карає тих, хто вчиняє цей віндалізм?! Тільки великі, вигідні державі штрафи зупинять цю несправедливість. Свідомих людей багато, але недостатньо, щоб тримати чистоту на роскішній українській землі !

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Заборонити експлуатацію диких тварин у цирках, дельфінаріях, контактних зоопарках та інших розважальних закладах, що порушують гуманні умови утримання тварин!

    Підписів 49

    Днів залишилось 31

    Ягупов Ростислав
    Оприлюднена
    27 квітня, 2017
    27 липня, 2017
    31
    49 (з них за 7 днів: 5)

    Дикі тварини мають жити в дикій природі або в зоопарках, які дотримуються всіх міжнародних норм з утримання тварин (але тільки в тому разі, якщо вони народилися в неволі та не в змозі пристосуватися до умов життя в дикій природі, а також для збереження вимираючих видів)! Дельфіни та інші морські тварини мають жити в морі, а не в басейнах із хлорованою водою! Для утримання тварин і надання їм допомоги повинні функціонувати спеціальні заклади, які б піклувалися про них, лікували й адаптували їх до життя в дикій природі, якщо це можливо! Для морських тварин такі заклади мають бути виключно біля моря, а такі тварини мають жити не в маленьких басейнах, а у спеціальних морських вольєрах, тобто в природному середовищі! Утримання тварин в будь-яких інших цілях необхідно законодавчо заборонити! Годі вже знущатися з тварин – вони не іграшки, а живі істоти!

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Про необхідність впровадження «Національної політики щодо профілактики діабету та забезпечення допомоги хворим на цукровий діабет на період до 2025 року»

    Підписів 5

    Днів залишилось 86

    Очеретенко Валентина Дмитрівна
    Оприлюднена
    20 червня, 2017
    20 вересня, 2017
    86
    5 (з них за 7 днів: 5)

    Визнаючи загрозу,що становить епідемія діабету для всього людства, 20 грудня 2006 року Генеральна Асамблея Організації Об’єднаних Націй прийняла Резолюцію 61/25 про Всесвітній День Діабету, де закликає уряди всіх держав-членів ООН розвивати національні політики щодо профілактики та лікування діабету. Вперше уряди всіх країн визнали, що неінфекційне захворювання становить для світу не меншу загрозу, ніж СНІД чи туберкульоз.
    За даними «Глобального звіту по діабету ВООЗ, 2016» у світі 3,7 мільйона смертей, пов'язаних з підвищеним рівнем глюкози в крові в 2012 році.
    За прогнозами смертність від діабету зросте в два рази з 2005 до 2030 рр.
    За офіційними даними становище в Україні критичне: маємо 1, 38 млн. осіб з діабетом (плюс 5-7% щорічно) і поширеність 2,9% (01/01/2015); за оцінками експертів реальна цифра вища вдвічі. Спостерігається постійне зростання рівня смертності: цукровий діабет робить значний внесок. Пояснити таке лише економічною кризою неможливо. Аналіз демографічного та економічного розвитку України з огляду на крос-національну перспективу показує, що є десятки країн з меншим ВВП на душу населення, проте з більш позитивною ситуацією відносно тривалості життя людей з діабетом. Це зумовлено тим, що в цих країнах належну увагу приділяють своєчасній діагностиці діабету та моніторингу захворювання. 88% країн світу повідомляють про наявність національної політики, програми або стратегії по діабету.
    Виконання Комплексних програм «Цукровий діабет» 1999-2007 рр. та 2009-2013 рр. дозволило нашій країні досягти важливих результатів. Вирішення питання ефективної допомоги хворим на цукровий діабет більш комплексне, ніж забезпечення мінімальних вимог задля виживання. Під ефективною допомогою в усьому світі розуміють комплекс заходів, направлений на досягнення цільових показників лікування та зменшення випадків непрацездатності, рівня розвитку та прогресування ускладнень хвороби, рівня смертності від проблем, пов’язаних із цукровим діабетом. Ситуація, що склалася в Україні, є небезпечною. Накопичується значна кількість невирішених проблем. Найважливішою стала відсутність оцінки результатів реалізації заходів та їх економічного ефекту. В процесі розробки концепцій, програмних документів не вистачає прагматизму, використання методів математичного моделювання.

    Пропонуємо:
    • Актуалізувати, зважаючи на реальну економічну ситуацію та провести Комітетські слухання по діабету «
    • Прийняти реальний в план дій щодо реалізації НДП до 20025, який побудовано на основі системного аналізу із використанням актуальних технологій математичного моделювання.
    В зв’язку з вище викладеним звертаємо Вашу увагу на необхідність віднести цукровий діабет до числа пріоритетів охорони здоров’я України і впровадити «Національну політики по діабету на період до 2025 року».


    В зв’язку з вище викладеним звертаємо Вашу увагу на необхідність віднести цукровий діабет до числа пріоритетів охорони здоров’я України і впровадити «Національну політики по діабету на період до 2025 року».

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Українська мова на вебресурсах

    Підписів 11

    Днів залишилось 53

    Дмитрук Юрій
    Оприлюднена
    18 травня, 2017
    18 серпня, 2017
    53
    11 (з них за 7 днів: 4)

    Зобовязати ВСІ інтернет ресурси поставити основну мову - УРАЇНСЬКУ.
    Тобто ,як тільки відкрив веб-сторінку тобі все пише українською. Відповідно і на решті сторінок , в пріоритеті - українська. Далі , хто собі хоче ,вибирає інакшу, при наявності на сторінці кнопок вибору мов.

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Підтримка впровадження квоти української мови для телебачення і заклик до Верховної Ради України проголосувати за законопроект №5313, який встановлює квоту у 75% для української мови.

    Підписів 541

    Днів залишилось 57

    Вітовська-Ванца Ірма Григорівна
    Оприлюднена
    22 травня, 2017
    22 серпня, 2017
    57
    541 (з них за 7 днів: 3)

    За 25 років Незалежності України і за три роки війни з Росією українська мова залишається на правах “другої мови в Україні” як яскраве свідчення постколоніального синдрому.
    Мова є генетичним кодом нації, є основою незалежності України, є головним шляхом для відновлення української культури.
    Усвідомлюючи роль телебачення в утвердженні української мови в Україні, ми хочемо висловити підтримку впровадженню квоти української мови для телебачення, і закликаємо Верховну Раду України вже цього тижня проголосувати за законопроект 5313, який встановлює квоту у 75% для української мови.
    Такий крок буде серйозним поштовхом для української культури - теле та кіновиробництва.
    Як показує досвід впровадження квот для українськомовних пісень на радіо, квотування це ефективний стимул для розвитку.
    Українці є самодостатньою нацією, яка доводить сьогодні світові, що українське відповідає найкращим світовим зразкам. Ми закликаємо політиків, поважати свою країну і робити реальні кроки для утвердження української мови в Україні. Це історичні кроки, на які чекає все суспільство..

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Петиція про НЕ ПІДТРИМКУ Законопроекту №4192 від 10.03.2016 Про внесення змін до деяких законодавчих актів щодо статусу волонтерів. Надання статусу учасника бойових дій для волонтера НЕ відповідає змісту волонтерської діяльності, цілям та напрямкам роботи в цілому.

    Підписів 332

    Днів залишилось 60

    Грідін Олексій
    Оприлюднена
    25 травня, 2017
    25 серпня, 2017
    60
    332 (з них за 7 днів: 3)

    Волонтери України, які в найтяжчий для країни час стали на захист незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України поряд з бійцями Збройних Сил України, добровольчими формуваннями та здійснювали забезпечення останніх необхідними засобами боротьби з агресією російської федерації допомагали не маючі на меті отримання будь-яких статусів, нагород чи премій.
    Статус учасника бойових дій для волонтера не відповідає змісту волонтерської діяльності, нашим цілям та напрямкам роботи.
    В той час, коли статус учасника бойових дій й досі не можуть отримати добровольці, які приймали участь у бойових діях та захистили Україну в перші роки війни, питання статусу учасника бойових дій для волонтера є не актуальним.
    Введення зазначеного статусу призведе зростання маніпуляцій зі статусом, збільшення корупції, розкрадання державних коштів та майна, знецінення самого статусу.
    Ми вважаємо зазначену депутатську ініціативу неактуальною, популістською та такою, що знецінює діяльність волонтерів і вклад справжніх захисників Батьківщини у захист незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України тому просимо НЕ підтримувати ЗП №4192 від 10.03.2016р та введення його у дію.

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Про скасування вимоги закону №6172 про обов'зкове е-декларування статків для громадських організацій, що ведуть антикорупційну діяльність

    Підписів 177

    Днів залишилось 24

    Лях Виктор Вячеславович
    Оприлюднена
    20 квітня, 2017
    20 липня, 2017
    24
    177 (з них за 7 днів: 3)

    23 березня 2017 року Верховна Рада України затвердила зміни до е-декларування, ухваливши законопроект №6172 «Про внесення змін до статті 3 Закону України «Про запобігання корупції», в тому числі – поправки з голосу від депутата фракції «Народний фронт» Тетяни Чорновол щодо розширення категорії громадян, які повинні подавати свої дані до Єдиного Державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Заповнювати електронні декларації зобов’язали зокрема і представників антикорупційних громадських організацій.

    Перш за все, підкреслимо значні порушення Регламенту Верховної Ради України, оскільки внесення істотних поправок до другого читання заборонено. Вищезгадані зміни порушують закони України та фундаментальні принципи, що закладені в Конституції України.

    Вищезгаданий Закон також порушує принцип правової визначеності, оскільки не несе пояснення нових термінів (питання по боротьбі з корупцією, регулярно протягом усього року, і т.д.), які вводяться в законодавство, при цьому розповсюджуючи не тільки додаткові зобов’язання на громадян України, але й певні види юридичної відповідальності.

    Нові категорії осіб повинні щорічно подавати свої електронні декларації до 1 квітня. Усі обов'язкові процедури стосовно подачі електронних декларацій та юридична відповідальність за недостовірну інформацію в них тепер розповсюджуються не лише на представників органів публічної влади, але й на представників громадянського суспільства.

    Як наслідок, дискримінаційних закон, що був прийнятий наприкінці березня, має бути скасовано, як недемократичний та неконституційний.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ   
  • Про створення системи збору пластикової тари

    Підписів 74

    Днів залишилось 3

    Слива Вадим Васильович
    Оприлюднена
    29 березня, 2017
    29 червня, 2017
    3
    74 (з них за 7 днів: 3)

    Мандруючи Україною, я не міг не звернути увагу на величезні купи пластикових пляшок, що валяються в горах, в водоймах, в лісах (шкода, що до петиції не можна долучити фото, адже виглядає це дійсно жахливо, особливо засмічені гірські річки, які поять всю Україну). Зважаючи на жахливий стан екології в Україні та величезну кількість пластикової тари з харчових продуктів (в основному -- з газованих напоїв), що засмічує довкілля шаленими темпами, пропоную створити систему збору такої тари за зразком розвинених європейських країн:

    1. Зобов'язати виробників напоїв, які фасують свою продукцію в пластикові пляшки, включати у вартість готової продукції 100% націнку на тару, яка буде перераховуватись в державний фонд для подальшої виплати населенню, що здасть таку тару у відповідних точках збору.

    2. Організувати точки збору тари в населених пунктах країни. В невеликих населених пунктах зобов'язати продавців продуктових магазинів приймати таку тару, повертаючи покупцям її вартість, в більших містах можна встановити в супермаркетах автомати для прийому тари, як це зроблено, наприклад, в Норвегії.

    3. Організувати переробку зібраної пластикової тари, уникаючи таким чином засмічення лісів, водойм та інших територій України.


    Так, ціна на напої для населення збільшиться вдвічі. Однак, половину вартості споживачі згодом зможуть повернути, здавши тару, а отже, в кінцевому результаті, вартість для них залишиться незмінною. Разом з тим, закладена в вартість напою чимала вартість тари буде спонукати покупців не викидати пляшки, а повертати їх в точки збору, а це надзвичайно позитивно вплине на загальну екологічну картину в країні.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Про зброю і самозахист

    Підписів 11

    Днів залишилось 73

    Голуб Владислав Анатолійович
    Оприлюднена
    06 червня, 2017
    06 вересня, 2017
    73
    11 (з них за 7 днів: 3)

    Прийміть нарешті нормальний закон про самозахист і дозвольте громадянам мати бойову короткоствольну нарізну зброю. Проблема стоїть як ніколи гостро, і на "користь зброї" існує ряд вже для всіх зрозумілих причин, а саме:

    1) для кримінальних елементів не проблема дістати зброю, а нормальна людина не може захистити а ні себе, а ні своїх рідних, ні свою власність.

    2) це нормальна практика для багатьох, найуспішніших країн: Швеції, Швейцарії, Норвегії, Фінляндії, Чехії, США і Канади. І навіть в Гондурасі, Панамі і Сербії влада не боїться власного народу... І досі чомусь вони там не повбивали один одного.

    3) ніхто не агітує за вільний продаж - нехай бажаючий мати зброю пройде психо-фізіологічне обстеження та лікаря-нарколога і не матиме судимостей. Людей які не служили можна зобов`язати пройти курси володіння зброєю і таке ін.

    4) це значно посилить обороноздатність країни (за прикладом все тієї ж Швейцарії, Чехії та країн Скандинавії ).

    5) у людей на руках багато травматичної зброї, так зв. пристроїв для відстрілу гумових куль. Балістична єкспертиза не може довести належність резинової кулі до зброї з якої вона була відстріляна. Тобто тим кому держава видає такі травматичні пістолети, дано повний карт-бланш - таке собі кріпацтво нашого часу. Ті ж судді, мажори можуть стріляти в кого хочуть, і нічого не доведеш.

    6) це дасть можливість розвиватися приватним компаніям в Україні, які можуть виробляти зброю, створить додаткові робочі місця і т. ін.

    Прошу ознайомитись http://24tv.ua/special/zbroia/
    У всі часи зброю не давали рабам...
    Якщо влада не дає своєму народу зброю, значить боїться власного народу!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Створити Комітет Верховної Ради України з питань законодавчого забезпечення повернення тимчасово окупованих територій

    Підписів 3

    Днів залишилось 85

    Соболевський Денис Ігорович
    Оприлюднена
    19 червня, 2017
    19 вересня, 2017
    85
    3 (з них за 7 днів: 3)

    Відповідно до положень коаліційної угоди, одним з своїх головних обов’язків, члени коаліції вважають захист прав і свобод усіх громадян України, які проживають на тимчасово окупованих територіях Автономної Республіки Крим і м.Севастополя, на тимчасово непідконтрольних органам влади України територіях Луганської та Донецької областей (у тому числі тих, які тимчасово виїхали із зазначених територій), і звільнення цих територій.
    Зазначений обов’язок, як сфера суспільних відносин, складається з нормативних, організаційних, інформаційних та контрольних відносин у сферах забезпечення загальних, майнових та культурних прав людини, суспільства і держави, які має врегулювати держава.
    Покладення на Міністерство з питань тимчасово окупованих територій та внутрішньо переміщених осіб України функцій з формування державної політики у цій сфері стикається з відсутністю координації планування, здійснення та контролю законодавчої роботи Верховної Ради України у цьому напрямку.
    Головною причиною такого стану здійснення законодавчої функції вищим органом державної влади України, є відсутність єдиного органу Верховної Ради України для здійснення законопроектної роботи, підготовки і попереднього розгляду питань, виконання контрольних функцій у цій сфері. Окремі функції виконуються декількома комітетами за відсутності належної координації та планомірності.
    З огляду на це, пропонується створити Комітет Верховної Ради України з питань законодавчого забезпечення повернення тимчасово окупованих територій.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Про термінове прийняття проекту Закону про внесення змін до Закону України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми" щодо розміру допомоги при народженні дитини та порядку її виплати з метою підвищення народжуваності в Україні 5709-1 від 09.02.2017

    Підписів 61

    Днів залишилось 28

    Ілющенко Анна Анатоліївна
    Оприлюднена
    24 квітня, 2017
    24 липня, 2017
    28
    61 (з них за 7 днів: 2)

    Відповідно до статті 12 Закону України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми» визначено, що допомога при народженні дитини призначається у розмірі 41 280 гривень. Виплата допомоги здійснюється одноразово у сумі 10 320 гривень, решта суми допомоги виплачується протягом наступних 36 місяців рівними частинами. Зазначена норма не враховує інфляційні процеси, а також купівельну спроможність сімей з дітьми.
    Законопроектом про внесення змін до Закону України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми" щодо розміру допомоги при народженні дитини та порядку її виплати з метою підвищення народжуваності в Україні 5709-1 від 09.02.2017, передбачено, що допомога при народженні дитини нараховується та виплачується у розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої на момент виплати допомоги при народженні дитини та виплата допомоги здійснюється одноразово у сумі, що дорівнює 5 мінімальним заробітним платам. Упродовж наступних 36 місяців допомога виплачується щомісячно у розмірі 1 мінімальної заробітної плати. Тобто, назначений законопроект враховує інфляційні процеси, а також купівельну спроможність сімей з дітьми. Прийняття законопроекту стимулюватиме народжуваність та поліпшить демографічну ситуацію в Україні. Законопроект одержаний Верховною Радою 09.02.2017, але на сьогоднійшній день не розглянутий.
    Тому ПРОСИМО ТЕРМІНОВО ПРИЙНЯТИ законопроект про внесення змін до Закону України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми" щодо розміру допомоги при народженні дитини та порядку її виплати з метою підвищення народжуваності в Україні 5709-1 від 09.02.2017

    СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Неприпустимість обмеження доступу громадян України до он-лайн інформації

    Підписів 44

    Днів залишилось 52

    Гамбарян Карен
    Оприлюднена
    17 травня, 2017
    17 серпня, 2017
    52
    44 (з них за 7 днів: 2)

    Заборонити будь-які спроби обмежити доступ громадян України та іноземних громадян, які перебувають на території України доступу до будь-яких Інтернет-ресурсів.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Відмова від скасування "Закону Савченко"

    Підписів 37

    Днів залишилось 57

    Водолазька Євгенія Юріївна
    Оприлюднена
    22 травня, 2017
    22 серпня, 2017
    57
    37 (з них за 7 днів: 2)

    18.05.17 р. депутатами Верховнї Ради було підтримано рішення про скасування дії так званого Закону Савченко, який дозволяв при розрахунку строку ув’язнення зараховувати строк попереднього ув’язнення з подвійним коефіцієнтом.
    Суть «Закону Савченко» складалась в компенсації ув’язненим незручностей, спричинених довготривалим утриманням у СІЗО до винесення щодо них судового рішення, серед них: незадовільний стан приміщень, недостатнє та неякісне харчування одночасно з суворим обмеженням переліку дозволених до передачі продуктів, відсутністю холодильників та неможливістю приготувати їжу самостійно, відсутність лікування хронічних хворих та можливостей для підтримання особистої гігієни, обмеження побачень з родиною, заборона на телефонне спілкування та листування, обмеження можливості пересування одним невеликим приміщенням, неможливість уникнути розправи при виникненні «нестатутних відносин». Це далеко не повний перелік таких, м’яко кажучи, незручностей, які за багаточисленними рішеннями Європейського суду з прав людини визнані порушенням базових прав людини.
    Прибічники скасування закону приводять як обґрунтування такі аргументи, як скоєння звільненими в’язнями повторних злочинів та можливість затягування підсудними особами судового процесу з метою штучно подовжити термін перебування в СІЗО. При цьому вони не зважують на те, що причиною рецидивів злочинів є не прискорення звільнення, а викривлення функцій пенітенціарної системи – вона називається виправною, але фактично має виключно каральний характер, а також у відсутності дієвої програми соціалізації колишніх злочинців – їх працевлаштування, медичного супроводження психічно нестабільних осіб, тощо.
    Стосовно затягування строків розгляду справ з метою штучно подовжити термін попереднього ув’язнення:
    - досить часто затягування строків відбувається з таких обставин, на яких підсудна особа не має можливості плинути і, відповідно, не має нести за них відповідальності: хвороба або відпустка судді/прокурора/адвоката, перенавантаження судді призначеними йому справами, участь судді у інших заходах в день заздалегідь призначених судових засідань, неявка до суду свідків, несвоєчасна підготовка документації тощо.
    - можливість насправді затягувати судовий процес шляхом підкупу працівників суду або медиків, які діагностують неіснуючі тяжкі захворювання, мають виключно «ексклюзивні» ув’язнені, які мають достатньо коштів для цього, утримуються в СІЗО в індивідуальних камерах з пристойними умовами проживання, мають доступ до медичного обслуговування, засобів комунікації тощо – проте, позбавлення права на подвоєний коефіцієнт тисяч ув’язнених через зловживання таким правом десятками «ексклюзивних» в’язнів є несправедливим.
    Зважаючи на викладене, прошу ветувати рішення про скасування «Закону Савченко» та залишити його чинним – щонайменше до закінчення проведення судової реформи, реформи пенітенціарної служби та системного приведення умов утримання ув’язнених в місцях позбавлення волі до прийнятного стану.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Відмінити закон про заборону соц.мереж "ВКонтакте" , "Одноклассники" и сервісів "Яндекс".

    Підписів 18

    Днів залишилось 57

    Плахотнюк Дмитро
    Оприлюднена
    22 травня, 2017
    22 серпня, 2017
    57
    18 (з них за 7 днів: 2)

    Я не розумію це санкції проти Росії чи України....
    Потрібно відмінити закон про заборону соц.мереж ВКОНТАКТЕ,ОДНОКЛАССНИКИ та сервісів ЯНДЕКС!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Заборонити виробництво та продаж: продуктів харчування, косметики, засобів особистої гігієни, побутової хімії, різноманітних добрив та інших продуктів, шо містять речовини, які є шкідливими для здоров’я людей, тварин і довкілля

    Підписів 8

    Днів залишилось 15

    Ягупов Ростислав
    Оприлюднена
    10 квітня, 2017
    10 липня, 2017
    15
    8 (з них за 7 днів: 2)

    ЗАБОРОНИТИ НА ЗАКОНОДАВЧОМУ РІВНІ!
    В усіх цивілізованих країнах вже давно користується попитом органічна й натуральна продукція, а та "отрута", що у них заборонена, спокійно продається у нас. Споживання такої продукції може викликати тяжкі захворювання у людей і тварин, а також призвести до серйозних екологічних наслідків. Дуже прикро, що люди ведуться на недобросовісну рекламу, а не купують дійсно хороші та безпечні товари.
    Шановна владо, давайте вже нарешті дбати про здоров'я людей і природи!

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я