ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Завершити скасування мовного закону "Колесніченка-Ківалова". Голові Верховної Ради невідкладно виконати свій конституційний обов'язок, згідно ст. 94 КУ, ст. 130 закону України "Про регламент ВРУ", підписати проголосований 23 лютого 2014 року проект закону №1190, який скасовує Закон України "Про засади державної мовної політики" та невідкладно направити закон на підпис Президенту України

    Підписів 860

    Днів залишилось 46

    Аронець Олександр Романович
    Оприлюднена
    15 березня, 2017
    15 червня, 2017
    46
    860 (з них за 7 днів: 75)

    Прелюдією до Революції Гідності був "Мовний майдан" на Європейській площі 2012 року. Українці вимагали скасувати ухвалений в антиконституційний спосіб, із масовим кнопкодавством, антиукраїнський закон "Про засади державної мовної політики" авторства регіоналів Ківалова та Колесніченка. Деякі з активістів оголосили голодування. Символічно, що серед них був Олександр Капінос, який уже за два роки був активістом Революції Гідності, а 19 лютого 2014 року трагічно загинув на Майдані після штурму "Беркутом" Будинку профспілок.

    Мовний закон "Ківалова-Колесніченка" де-факто зробив російську другою державною.
    Але справжні наслідки дії закону протягом цих п'ять років наочно показали соціологи, провівши декілька соцопитувань. Наслідки вражають!

    За майже п'ять років дії закону Ківалова-Колесніченка україномовних громадян в Україні поменшало більше ніж на МІЛЬЙОН.
    За даними соціологічної групи "Рейтинг", 2012 року україномовних в нашій державі було близько 20,5 млн громадян. А сьогодні на неокупованій території україномовних лишилося приблизно 19,2 млн.
    Якщо ж оцінити мовну динаміку впродовж року до окупації – 45% україномовних у 2012 р. проти 40% у 2013 р. (дані групи “Рейтинг”) – то сумніви щодо згубного впливу закону КК остаточно зникнуть.
    Також, згідно із соцопитуваннями, зменшується кількість україномовних серед молоді.

    Після Революції Гідності Верховна Рада 232 голосами проголосувала за законопроект про визнання таким, що втратив чинність, Закону України "Про засади державної мовної політики" (№1190), скасувавши ганебний мовний закон. Проте всупереч Конституції України, а саме ст. 94 КУ, та всупереч ст. 130 Закону України "Про регламент ВРУ", які зобов'язують Голову Верховної Ради підписати проголосований Верховною Радою закон та направити його на підпис Президенту, закон тодішній Голова Верховної Ради Олександр Турчинов не підписав. Не підписали скасування мовного закону і його наступники Володимир Гройсман та Андрій Парубій.

    Окрім того Конституційний Суд України, всупереч законодавству, вже три роки затягує розгляд питання про конституційність мовного закону "Ківалова-Колесніченка". Судячи з усього, буде продовжувати затягувати.

    Враховуючи наведені соціологічні дані, завдяки чинному антиукраїнському мовному закону ми щодня втрачаємо україномовних громадян. Вони русифікуються!

    Кожен день зволікання – це щоденне вбивство україномовного громадянина і перетворення його на російськомовного.

    Українці вже неодноразово проводили публічні акції з вимогою скасувати мовний закон "Ка-Ка". Тому вимагаємо від чинного Голови Верховної Ради України Андрія Парубія (який особисто голосував за скасування "Ка-Ка") виконати норми ст. 94 КУ, ст. 130 ЗУ "Про регламент ВРУ", підписати закон про скасування закону "Ківалова-Колесніченка" та невідкладно направити його на підпис Президенту України.

    Вимагаємо від спікера парламенту Андрія Парубія припинити знищення україномовних громадян та їх зросійщення!

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Про скасування вимоги закону №6172 про обов'зкове е-декларування статків для громадських організацій, що ведуть антикорупційну діяльність

    Підписів 141

    Днів залишилось 80

    Лях Виктор Вячеславович
    Оприлюднена
    20 квітня, 2017
    20 липня, 2017
    80
    141 (з них за 7 днів: 38)

    23 березня 2017 року Верховна Рада України затвердила зміни до е-декларування, ухваливши законопроект №6172 «Про внесення змін до статті 3 Закону України «Про запобігання корупції», в тому числі – поправки з голосу від депутата фракції «Народний фронт» Тетяни Чорновол щодо розширення категорії громадян, які повинні подавати свої дані до Єдиного Державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування. Заповнювати електронні декларації зобов’язали зокрема і представників антикорупційних громадських організацій.

    Перш за все, підкреслимо значні порушення Регламенту Верховної Ради України, оскільки внесення істотних поправок до другого читання заборонено. Вищезгадані зміни порушують закони України та фундаментальні принципи, що закладені в Конституції України.

    Вищезгаданий Закон також порушує принцип правової визначеності, оскільки не несе пояснення нових термінів (питання по боротьбі з корупцією, регулярно протягом усього року, і т.д.), які вводяться в законодавство, при цьому розповсюджуючи не тільки додаткові зобов’язання на громадян України, але й певні види юридичної відповідальності.

    Нові категорії осіб повинні щорічно подавати свої електронні декларації до 1 квітня. Усі обов'язкові процедури стосовно подачі електронних декларацій та юридична відповідальність за недостовірну інформацію в них тепер розповсюджуються не лише на представників органів публічної влади, але й на представників громадянського суспільства.

    Як наслідок, дискримінаційних закон, що був прийнятий наприкінці березня, має бути скасовано, як недемократичний та неконституційний.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ   
  • Оголошуємо недовіру Верховній Раді!!!

    Підписів 29

    Днів залишилось 89

    Максимова Інна
    Оприлюднена
    28 квітня, 2017
    28 липня, 2017
    89
    29 (з них за 7 днів: 29)

    Оголошуємо недовіру Верховній Раді!

    Я, що нижче підписалася та інші громадяни нашої країни, оголошую недовіру Верховній Раді 8-го скликання і вимагаю її розпуску та проведення дострокових парламентських виборів.

    Якщо депутат не обдурив своїх виборців і не позбувся їх довіри, то хіба буде такий депутат проти "перезавантаження" парламенту, адже для нього це умовна процедура підтвердження наявності у нього мандата "народної довіри"? Але якщо депутат або ціла партія обдурили своїх виборців і позбулися їх довіри, то такі депутати будуть виступати проти дострокових виборів, бо ці "депутати" розуміють, що "народну довіру" вони втратили. Наскільки важливо для депутата володіти "народною довірою"? Згідно з Конституцією єдиним (!!!) джерелом влади в Україні є її народ, який реалізує свою владу через уповноважених представників (депутатів). Якщо представник втратив довіру з боку тієї частини народу України, яку він представляє, то де-факто такий депутат втрачає "мандат народної довіри" і перестає бути легітимним представником народу у владі.

    Панове депутати, багато хто з вас живуть від виборів до виборів. Перед виборами ви одягаєте вишиванки, як той вовк овечу шкуру, щоб зійти за свого і починаєте змагатися між собою хто більше нам наобіцяє. І що найцинічніше у всьому цьому, що обіцяючи нам що-небудь ви ще на етапі передвиборної гонки розумієте, що не збираєтеся нічого з усього обіцяного виконувати. Цю порочну практику пора припинити і відучити вас обіцяти нам те, що ви і не збираєтеся виконувати. Пішов на свідомий обман виборців? Готуйся через половину терміну до дострокових виборів. Крапка.

    Сьогодні сукупний рівень довіри до Верховної Ради, згідно з останніми соціологічними дослідженнями, на рівні 6%. Навіть у війни є свої позитивні сторони - вона назвала нам імена тисяч справжніх патріотів України. Дострокові вибори дадуть Україні парламент з 90% рівнем довіри замість сьогоднішніх 6%.

    Слава Україні!

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ    
  • Про термінове прийняття Закону України№5240

    Підписів 2365

    Днів залишилось 8

    Мельник Ірина
    Оприлюднена
    08 лютого, 2017
    08 травня, 2017
    8
    2365 (з них за 7 днів: 23)

    Про термінове прийняття Закону України№5240
    Відповідно до Розділу XV Прикінцевих та Перехідних положень Закону України «Про вищу освіту», останній прийом на здобуття вищої освіти за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста проводився у 2016 році.
    Враховуючи те, що з прийняттям Закону України «Про вищу освіту» майже два роки статус коледжів та технікумів залишається невизначеним на законодавчому рівні, а прийняття законодавчих змін, включаючи базовий Закон «Про освіту» потребує певного часу, ПРОСИМО ТЕРМІНОВО ПРИЙНЯТИ Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про вищу освіту» (щодо освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст») (реєстр. №5240 від 06.10.2016 р.)

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Візовий режим із Росією

    Підписів 60

    Днів залишилось 64

    Якименко Владислав Едуардович
    Оприлюднена
    04 квітня, 2017
    04 липня, 2017
    64
    60 (з них за 7 днів: 13)

    Шановні народні депутати України!

    Звертаюсь до вас із приводу нечіткої позиції у Верховній Раді України щодо відмови голосування за скасування безвізового режиму між Україною та Росією.

    Я прошу вас посприяти введенню візового режиму задля встановлення більшої безпеки. Грузія, яка вела оборонні дії проти агресора Росії 5 днів, розірвала дипломатичні стосунки! Тож прошу вас запровадити візовий режим із окупантом, агресором і спонсором тероризму.

    Дуже прошу зайняти адекватну позицію і посприяти введенню візового режиму між нашою Державою і Росією.

    Із повагою,
    Владислав Едуардович

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Зняти депутатську недоторканність

    Підписів 184

    Днів залишилось 23

    Якименко Владислав Едуардович
    Оприлюднена
    23 лютого, 2017
    23 травня, 2017
    23
    184 (з них за 7 днів: 11)

    Шановні народні депутати України!

    Звертаюсь до вас із приводу розгляду питання щодо зняття депутатської недоторканності з усіх народних депутатів Верховної Ради України. Усі партії, які йшли на вибори до Верховної Ради, обіцяли зняти депутатську недоторканність. Вже пройшло понад 2 роки. Питання не розглядається і навіть не планує розглядатись.

    Підтримували ідею зняття недоторканності "Опозиційний блок", "Народний фронт", "Батьківщина", "Самопоміч", міжфракційне об'єднання "Свобода", "Блок Петра Порошенка" й інші партії. Проте питання не виноситься на розгляд. Чому Голова Верховної Ради цього не робить?

    Безумовно, в усіх європейських країнах є депутатська недоторканність. Проте вона має мати певні межі, себто скасовувати повністю не є правильним, але частково скасувати ТРЕБА вже зараз.

    Прошу вас підтримати дану ініціативу, розглянути питання і прийняти Закон про депутатську недоторканність.

    Із повагою,
    постійний член Ініціативної групи "РУХУ НОВИХ СИЛ"
    Якименко Владислав Едуардович

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Відремонтувати дороги і притягнути до відповідальності всіх, хто ремонтує дороги по Україні неналежним чином, що після зими асфальт сходить разом з дорожним покриттям.

    Підписів 70

    Днів залишилось 33

    Павловський Роман
    Оприлюднена
    02 березня, 2017
    02 червня, 2017
    33
    70 (з них за 7 днів: 7)

    Відремонтувати дороги і притягнути до відповідальності всіх, хто ремонтує дороги по Україні неналежним чином, що після зими асфальт сходить разом з дорожним покриттям.
    При укладанні договору підрядник повинен дати гарантію на відновлену їм частину дороги. Досить часто такі гарантії відсутні і при необхідному, як мінімум, 8-10-річний термін експлуатації, дороги зношуються за рік, а то й менше. Щоб вирішити цю проблему - необхідно створити професійні страхові інститути, які будуть оберігати від ризиків невиконаних обов'язків підрядника.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Введення суттєвих штрафів за викидання сміття у навколишнє середовище та за недотримання чистоти у громадських місцях

    Підписів 15

    Днів залишилось 78

    Білан Галина Віталіївна
    Оприлюднена
    18 квітня, 2017
    18 липня, 2017
    78
    15 (з них за 7 днів: 7)

    А чи не пора ввести дуже суттєві штрафи за викидання сміття у невстановлених для цього місцях - швидко і бюджет наповниться і навколишнє середовище стане набагато чистіше! Реальні високі штрафи швидко дисциплінують народ, що не хоче за собою прибирати, уподобляючись некультурним істотам, м'яко кажучи! У нас, на відміну від продвинутих цивілізованих країн, зверхнє відношення до людей, що прибирають сміття - це тюремна совкова психологія. Сміття - це насправді величезні гроші, але не кожен це здатен зрозуміти. Сміття органічного походження здатне приносити дорогоцінну енергію, згораючи, перегниваючи. Будівельне сміття можна переробляти, або задіяти, здешевивши будівництво, листя може удобрювати грунт, тощо. Лише змінивши ментальність наших людей, можна чогось досягти. А це можуть зробити тільки серйозні штрафи, як на Заході. Це золоте дно для нашої влади. Просто треба прийняти цей закон і вимагати його дотримання. Так, буде важко, але це того-таки варте! Як обурюють стаканчики з-під кави, недопалки на кожному кроці, фекалії квартирних собак на клумбах і газонах, де гуляють маленькі діти! Це справжня відсутність елементарної культури. Сміття кидається прямо під ноги прибиральникам, принижуючи їхню людську гідність. Жіночки і чоловіки, не покладаючи рук, працюють за копійки, а ще й відчуваючи таке зневажливе ставлення до своєї важкої без перебільшення праці, адже не встигнуть вони навести лад, через секунду якась паскуда кидає своє сміття на щойно вичищене місце. У нас штрафують чомусь тільки власників прибудинкових територій, де було розкидано сміття, а не тих, хто те сміття кидає. Кожен день люди вигрібають купи сміття навколо своїх будинків, чому ж закон не карає тих, хто вчиняє цей віндалізм?! Тільки великі, вигідні державі штрафи зупинять цю несправедливість. Свідомих людей багато, але недостатньо, щоб тримати чистоту на роскішній українській землі !

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Про термінове прийняття проекту Закону про внесення змін до Закону України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми" щодо розміру допомоги при народженні дитини та порядку її виплати з метою підвищення народжуваності в Україні 5709-1 від 09.02.2017

    Підписів 7

    Днів залишилось 84

    Ілющенко Анна Анатоліївна
    Оприлюднена
    24 квітня, 2017
    24 липня, 2017
    84
    7 (з них за 7 днів: 7)

    Відповідно до статті 12 Закону України «Про державну допомогу сім'ям з дітьми» визначено, що допомога при народженні дитини призначається у розмірі 41 280 гривень. Виплата допомоги здійснюється одноразово у сумі 10 320 гривень, решта суми допомоги виплачується протягом наступних 36 місяців рівними частинами. Зазначена норма не враховує інфляційні процеси, а також купівельну спроможність сімей з дітьми.
    Законопроектом про внесення змін до Закону України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми" щодо розміру допомоги при народженні дитини та порядку її виплати з метою підвищення народжуваності в Україні 5709-1 від 09.02.2017, передбачено, що допомога при народженні дитини нараховується та виплачується у розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої на момент виплати допомоги при народженні дитини та виплата допомоги здійснюється одноразово у сумі, що дорівнює 5 мінімальним заробітним платам. Упродовж наступних 36 місяців допомога виплачується щомісячно у розмірі 1 мінімальної заробітної плати. Тобто, назначений законопроект враховує інфляційні процеси, а також купівельну спроможність сімей з дітьми. Прийняття законопроекту стимулюватиме народжуваність та поліпшить демографічну ситуацію в Україні. Законопроект одержаний Верховною Радою 09.02.2017, але на сьогоднійшній день не розглянутий.
    Тому ПРОСИМО ТЕРМІНОВО ПРИЙНЯТИ законопроект про внесення змін до Закону України "Про державну допомогу сім'ям з дітьми" щодо розміру допомоги при народженні дитини та порядку її виплати з метою підвищення народжуваності в Україні 5709-1 від 09.02.2017

    СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Прийняти закон яким ввести кримінальну відповідальність за приховування іншого громадянства, крім українського, при вступу на державну службу, чи посаду на підприємство з державною власністю

    Підписів 61

    Днів залишилось 39

    Лях Микола Павлович
    Оприлюднена
    09 березня, 2017
    09 червня, 2017
    39
    61 (з них за 7 днів: 6)

    Прийняти закон, яким ввести кримінальну відповідальність за приховування іншого (другого) громадянства, крім українського при вступу на державну службу, чи на посаду на підприємство з державною власністю, або часткою державної власності. Подвійне та потрійне громадянство поширене серед деяких депутатів, та керівників багатьох підприємств України з стовідсотковою державною власністю або часткою державної власності. Наявність іншого, крім українського громадянства може бути використана для відкриття рахунків за межами України, відкривати компанії через які "відмивати" вкрадені гроші, чи навіть просто втекти від відповідальності в Україні.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ   
  • Є депутати-прогульники. Таких сперш оголосити, надалі штрафувати в розмірі 2 їх окладів на місяць, третій раз = звільнення без права балатування наступного разу, без будь-яких компенсацій.

    Підписів 107

    Днів залишилось 26

    Бабков Юрій
    Оприлюднена
    27 лютого, 2017
    27 травня, 2017
    26
    107 (з них за 7 днів: 5)

    Депутатів, що не з"являються в сессійній залі для голосування, спершу оголосити кожного. Якщо вдруге так сталося - штраф в розмірі двох місячних окладів. Втреттє - звільнення з посади з втратою мондату та БЕЗ ПРАВА балатуватися на наступних виборів.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Поступовий перехід з кирилиці на латиницю (транслітерацію)

    Підписів 5

    Днів залишилось 87

    Туник Олександр Миколайович
    Оприлюднена
    27 квітня, 2017
    27 липня, 2017
    87
    5 (з них за 7 днів: 5)

    Прошу Верховну Раду України розробити та прийняти закон про поступовий повний перехід (протягом 7 років) із кирилиці на латиницю (транслітерацію). Дане рішення сприятиме спрощенню вивчення іноземних мов, що обумовлено євроінтеграційними прагненням України до ЄС (де більшість країн використовує латиницю) та розуміння української мови іноземцями (туристами, партнерами тощо). Дане рішення слід розглядати як інвестицію в економіку та кросскультурні взаємовідносини, при якому зберігаються всі особливості української мови.

    Рішення має відрізнятися від Постанови КМУ від 27 січня 2010 р. № 55 "Про впорядкування транслітерації українського алфавіту латиницею такого характеру", для покращення читабельності, спрощення та усунення подвійних варіантів транслітерації (при теперішньому варіанті транслітерації схваленому Кабміном - присутнє використання різних форм в залежності від початку слова чи інших позицій в слові, що є ускладненням; доцільно утримуватись від такої подвійності).

    Пропоную перехід на такий варіант транслітерації: Аa - Аa; Бб - Bb; Вв - Vv; Гг та Ґґ - Gg; Дд - Dd; Ее - Ее; Єє - Ye ye; Жж - Zh zh; Зз - Zz; Ии та Йй - Yy; Іі - Ii; Її - Yi yi; Кк - Kk; Лл - Ll; Мм - Mm; Нн - Nn; Оо - Оо; Пп - Pp; Рр - Rr; Сс - Ss; Тт - Tt; Уу - Uu; Фф - Ff; Хх - Hh; Цц - Сс; Чч - Ch ch; Шш - Sh sh; Щщ - Sch sch (саме так, а не Shch, яке сильно подовжує слово); Юю - Yu; Яя - Ya. Ь - відтворювати як апостроф (як в середині, так і в кінці слова) та варіант відтворення також у вигляді наголосу на букві, яку слід пом'якшити.

    Власні назви населених пунктів, які мають офіційно затверджений варіант написання латиницею або англійською (країна, міста, села тощо) та організації (будь-якої форми власності, які мають офіційний варіант написання транслітерацією або англійською, зазначений в їх статуті) замість транслітерації використовують його (наприклад, Ukraine, Kyiv, Stryi; Coca-Cola). Застосування для інших слів має здійснюватись без винятків на сполучення букв.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Ліквідувати мораторій на продаж або купівлю земель сільськогосподарського призначення як штучно-обмежувального заходу конституційних прав і свобод громадян України

    Підписів 5

    Днів залишилось 87

    Бабак Максим Андрійович
    Оприлюднена
    26 квітня, 2017
    26 липня, 2017
    87
    5 (з них за 7 днів: 5)

    Вже більш 26 років, як пройшло з часу прийняття першої постанови Верховної Ради України "Про земельну реформу" від 18 грудня 1990 року. Так, у Преамбулі було закріплене головне завдання земельної реформи, а саме перерозподіл земель з одночасною передачею їх у приватну та колективну власність, а також у користування підприємствам, установам і організаціям з метою створення умов для рівноправного розвитку різних форм господарювання на землі, формування багатоукладної економіки, раціонального використання та охорони земель. Крім того, в Земельному кодексі України також зазначається принципи, які деталізовані в земельній реформі. На жаль, реформування надалі гальмується правовими заходами на повне використання земельно-ресурсного потенціалу країни, а саме дією мораторію на купівлю або продаж земель сільськогосподарського призначення. Мораторій обмежує не тільки конституційні права та свободи громадян України, а також сприяє розвитку злочинності в аграрному секторі.
    Так, статистичні данні показують, що 71% території України (42,7 млн га) відносяться до земель сільськогосподарського призначення. Понад 10 млн га цих земель належать державі, що складає біля 25% від загальної кількості земель сільськогосподарського призначення в Україні. Україна має біля 23 млн приватних землевласників та землекористувачів (близько 90% з них є фізичними особами) й біля 4,9 млн користувачів державними землями. Лише 20 % держаної землі зареєстроване, тоді коли остання частина є незареєстрована, не регулюється сплата податків і цільове призначення. Тому створюються умови для існуванні злочинності у вигляді рейдерства, тяжких злочинів, корупції, чорного ринку землі, бандитизму тощо. Крім того, виникла дилемна ситуація, коли після 1999 року колишнім працівникам колгоспів було надано право на земельні паї, але в той же час фактично були позбавленні правом розпоряджатися земельними ділянками (переважно відчужувати).
    Європейський досвід показує, що ринок землі є невід'ємною частиною розвитку економіки країни. Так, в Естонії колишньої республіки СРСР взагалі зняті будь-які обмеження по купівлі та продажу аграрних активів. Болгарія також пішла шляхом переходу від державної до приватної власності сільськогосподарської землі, де більш ніж 98 % землі є властивістю громадян. До великого жалю, український досвід залишається жалюгідним із існуванням мораторію на купівлю та продаж землі сільськогосподарського значення (така позиція підтверджується у Звіті Світового Банку з оцінки управління земельними ресурсами 2013 р.) .
    Керуючись вищевикладеним та чинним законодавством, просимо народних обранців:
    1. негайно скасувати жалюгідний мораторій на купівлю та продаж земель сільськогосподарського призначення;
    2. створити державний ринок землі та нормативно-правову базу ефективного регулювання відносин у сфері купівлі та продажу землі;
    3. запровадити контрольні органи для запобіганню монополізації ринку, рейдерству, боротьби з тіньовим ринком землі тощо.

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • щодо включення спеціальності «Логістика та управління ланцюгами поставок» до «Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 266 від 29.04.2015 р.

    Підписів 502

    Днів залишилось 12

    Гнатовський Юрій Олександрович
    Оприлюднена
    13 лютого, 2017
    13 травня, 2017
    12
    502 (з них за 7 днів: 4)

    Асоціація “Український логістичний альянс”, яка є повноправним членом Європейської логістичної асоціації (European Logistics Association), переконливо просить Вас розглянути стратегічно важливе для економіки України та її євроінтеграційних процесів питання щодо включення спеціальності «Логістика та управління ланцюгами поставок» до «Переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України № 266 від 29.04.2015 р.
    Бізнес потребує фахівців з управління товарним рухом, проектування і оптимізації ланцюгів поставок, організації логістичного сервісу та діяльності підприємств, що спеціалізуються на логістичному обслуговуванні. Інтенсивний розвиток інновацій в логістиці вимагає нових стандартів підготовки спеціалістів, здатних на високому професійному рівні впроваджувати логістичні технології для реалізації транзитного потенціалу країни, функціонування глобальних та регіональних ланцюгів поставок, інтеграції економічної національної системи в глобальну логістичну систему, створювати конкурентоспроможні наукоємні логістичні технології, активно використовувати сучасні інформаційні технології та впроваджувати електронний фрахт для оптимізації вантажних та пасажирських потоків. Як стверджують зарубіжні фахівці, ринкова економіка тримається на трьох китах: менеджменті, маркетингу і логістиці. Перші дві сфери діяльності представлені в «Переліку…», а логістику, чомусь, вилучили.
    Виокремлення спеціальності «Логістики та управління ланцюгами поставок» в галузі знань 07 «Управління та адміністрування» дозволить розробити окремий освітній стандарт підготовки молодших спеціалістів, бакалаврів, магістрів і докторів філософії, який буде, з одного боку, враховувати кращий міжнародній досвід і, зокрема, рекомендації ЕК ООН щодо спрощення процедур торгівлі, стандарти ФІАТА професійного навчання в сфері міжнародного експедирування вантажів та управління ланцюгами поставок, а також рекомендації Європейської логістичної асоціації щодо базових професійних компетенцій логістичного персоналу в країнах Європейського Союзу. Нова спеціальність забезпечить професійну підготовку операційного логістичного персоналу в сфері закупівельно-збутової, виробничої, складської, транспортної логістики, управління запасами, логістичного сервісу, менеджерів з логістики, координаторів (диспетчерів) ланцюгів поставок, логістів-аналітиків, логістів-консультантів та дослідників.
    Ми сподіваємося на підтримку в сприянні інноваційному розвитку вищої освіти в Україні та реалізації новітніх освітніх програм згідно з сьогоднішніми та перспективними потребами ринку.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Про заборону російських інтернет-ресурсів "Вконтакте"та"Одноклассники"

    Підписів 88

    Днів залишилось 21

    Харченко Владислав Андрійович
    Оприлюднена
    22 лютого, 2017
    22 травня, 2017
    21
    88 (з них за 7 днів: 3)

    Прошу створити законопроект про заборону функціонування російських інформаційних ресурсів"Вконтакте"та"Одноклассники"на території України,так як ці інтернет ресурси контролюються спец.службою ворожою державою по відношенню до України,містять матеріали,що загрожують національній безпеці,загрожують безпеці персональних данних та безпеці громадян України.
    З повагою,Харченко Владислав

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • МОДЕРНІЗАЦІЯ КРИМІНАЛЬНО-ПРАВОВОГО МЕХАНІЗМУ ПРОТИДІЇ І БОРОТЬБИ ІЗ ПРОПАГАНДОЮ ТОТАЛІТАРИЗМУ В УКРАЇНІ

    Підписів 3

    Днів залишилось 87

    Бабак Максим Андрійович
    Оприлюднена
    26 квітня, 2017
    26 липня, 2017
    87
    3 (з них за 7 днів: 3)

    Останніми роками Україна намагається створити ефективний механізм для подолання і протидії пережиткам минулого, особливо радянської окупації. Останні зміни до вітчизняного кримінально-правового механізму протидії та боротьби з тоталітарним минулим відбулися прийняттям Закону України "Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки" від 09.04.2015 № 317-VIII.
    Зазначений закон вніс зміни до ст. 436-1 КК України, де було встановлено кримінальну відповідальність за виготовлення, поширення, а також публічне використання символіки комуністичного, націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів.
    Визначаючи суб'єктивні та об'єктивні ознаки, можливо виділити проблематику, яка є поширеною і в країнах Європи, а саме неточне віднесення такого роду злочину до розділу ХХ КК України (злочини проти миру та безпеки людства і міжнародного правопорядку). Доцільно зауважити, що зазначений злочин має ознаки злочинного діяння проти моральності суспільства, яке порушує моральні засади, правила або історичну та національну пам'ять українського народу (розділ ХІІ КК України). Існує також проблематика у практичній визначеності об'єктивної сторони, особливо предмету злочину, який в зазначеному складі злочину є обов'язковим для кримінально-правової кваліфікації (Наприклад, визначення предмету у спеціально зміненій символіки тоталітаризму (серп і молот або свастика в різні сторони тощо).
    Щодо покарань у вигляді обмеження та позбавлення волі і конфіскації майна взагалі, складно співвіднести з основними принципами кримінального права (пропорційності вчиненого діяння і покарання, справедливості покарання, ясності та чіткості покарання тощо) і судової практики. Так, рішенням ЄСПЛ у справі "Мурат Вурал проти Туреччини" від 21 листопада 2014 року чітко зазначено, що мирні та ненасильницькі форми вираження не повинні піддаватися загрозі у вигляді позбавлення волі. Покарання у вигляді конфіскації майна, як додаткового покарання за ст. 436-1 КК України неможливо встановлювати за такий злочин. Відповідно до ст. 59 КК України і усталеній практиці ВСУ, конфіскація майна встановлюється за тяжкі, особливо тяжкі злочини корисливі злочини (наприклад, умисне вбивство з корисливих мотивів), а також за злочини проти основ національної безпеки, громадської безпеки незалежно від ступеня тяжкості й може бути призначена лише у випадках, спеціально передбачених в Особливій частині КК України. Тобто, санкція за злочин, передбаченого ст. 436-1 КК України неповністю відповідає положенням закону і судової практики. Крім цього, законодавець не врахував застосування альтернативи (штраф, громадські роботи, виправні роботи тощо) обмеженню чи позбавленню волі на певний строк.
    Зазначенні проблеми створюють існування латентності злочинності, передбаченого ст. 436-1 КК України.

    Тому просимо Комітети ВРУ врахувати зазначене та внести відповідні зміни до Закону та ст. 436-1 КК України.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Заборонити експлуатацію диких тварин у цирках, дельфінаріях, контактних зоопарках та інших розважальних закладах, що порушують гуманні умови утримання тварин!

    Підписів 3

    Днів залишилось 87

    Ягупов Ростислав
    Оприлюднена
    27 квітня, 2017
    27 липня, 2017
    87
    3 (з них за 7 днів: 3)

    Дикі тварини мають жити в дикій природі або в зоопарках, які дотримуються всіх міжнародних норм з утримання тварин (але тільки в тому разі, якщо вони народилися в неволі та не в змозі пристосуватися до умов життя в дикій природі, а також для збереження вимираючих видів)! Дельфіни та інші морські тварини мають жити в морі, а не в басейнах із хлорованою водою! Для утримання тварин і надання їм допомоги повинні функціонувати спеціальні заклади, які б піклувалися про них, лікували й адаптували їх до життя в дикій природі, якщо це можливо! Для морських тварин такі заклади мають бути виключно біля моря, а такі тварини мають жити не в маленьких басейнах, а у спеціальних морських вольєрах, тобто в природному середовищі! Утримання тварин в будь-яких інших цілях необхідно законодавчо заборонити! Годі вже знущатися з тварин – вони не іграшки, а живі істоти!

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Негайне виконання прийнятих на Всеукраїнському референдумі 2000 року пунктів 2 та 3.

    Підписів 37

    Днів залишилось 5

    Корда Станіслав
    Оприлюднена
    06 лютого, 2017
    06 травня, 2017
    5
    37 (з них за 7 днів: 2)

    Відповідно прийнятим рішенням на Всеукраїнському референдумі 2000 року:

    Пункт 2 , а саме “Чи згодні Ви з необхідністю обмеження депутатської недоторканності народних депутатів України і вилученням у зв’язку з цим частини третьої статті 80 Конституції України:
    “Народні депутати України не можуть бути без згоди Верховної Ради України притягнені до кримінальної відповідальності, затримані чи заарештовані?”
    Пункт 3, а саме “Чи згодні Ви із зменшенням загальної кількості народних депутатів України з 450 до 300 і пов’язаною з цим заміною у частині першій статті 76 Конституції України слів “чотириста п’ятдесят” на слово “триста”, а також внесенням відповідних змін до виборчого законодавства?”

    Верховна Рада України зобов'язана:
    1.Винести на розгляд і одноголосно прийняти пункти 2 та 3,як ті що не потребують нині багато часу для затвердження.
    2.Внести необхідні поправки до Конституції України та законів України.
    Особливо наголошую на негайному прийнятті пункту 2 , а саме обмеження депутатської недоторканності виключенням з Конституції України 3 частини статті 80.

    Рішення прийняті на референдумі є остаточніми і не можуть бути оскарженим чи невиконаними (Верховна Рада зобов'язана виконати волю народу , як головного носія влади у країні).
    Невиконання даних зобов'язань є прямим порушенням Конституції України, байдужим ставленням діючого скликання головного органу влади до своїх зобов'язань і до всього народу.

    Якщо все ж таки головний ,нині ще діючий, орган влади не виконає своїх зобов'язань прошу знову винести це питання та ряд інших до народу. Від імені ВР України , чи імені Президента оголосити про новий референдум подробиці якого будуть обговорюватись з громадськістю.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Про створення системи збору пластикової тари

    Підписів 34

    Днів залишилось 59

    Слива Вадим Васильович
    Оприлюднена
    29 березня, 2017
    29 червня, 2017
    59
    34 (з них за 7 днів: 2)

    Мандруючи Україною, я не міг не звернути увагу на величезні купи пластикових пляшок, що валяються в горах, в водоймах, в лісах (шкода, що до петиції не можна долучити фото, адже виглядає це дійсно жахливо, особливо засмічені гірські річки, які поять всю Україну). Зважаючи на жахливий стан екології в Україні та величезну кількість пластикової тари з харчових продуктів (в основному -- з газованих напоїв), що засмічує довкілля шаленими темпами, пропоную створити систему збору такої тари за зразком розвинених європейських країн:

    1. Зобов'язати виробників напоїв, які фасують свою продукцію в пластикові пляшки, включати у вартість готової продукції 100% націнку на тару, яка буде перераховуватись в державний фонд для подальшої виплати населенню, що здасть таку тару у відповідних точках збору.

    2. Організувати точки збору тари в населених пунктах країни. В невеликих населених пунктах зобов'язати продавців продуктових магазинів приймати таку тару, повертаючи покупцям її вартість, в більших містах можна встановити в супермаркетах автомати для прийому тари, як це зроблено, наприклад, в Норвегії.

    3. Організувати переробку зібраної пластикової тари, уникаючи таким чином засмічення лісів, водойм та інших територій України.


    Так, ціна на напої для населення збільшиться вдвічі. Однак, половину вартості споживачі згодом зможуть повернути, здавши тару, а отже, в кінцевому результаті, вартість для них залишиться незмінною. Разом з тим, закладена в вартість напою чимала вартість тари буде спонукати покупців не викидати пляшки, а повертати їх в точки збору, а це надзвичайно позитивно вплине на загальну екологічну картину в країні.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • ЗА відставку Міністра екології та природних ресурсів України Семерака Остапа Михайловича

    Підписів 23

    Днів залишилось 64

    Радченко Олексій Володимирович
    Оприлюднена
    04 квітня, 2017
    04 липня, 2017
    64
    23 (з них за 7 днів: 2)

    За останні роки стан навколишнього природного середовища в нашій державі погіршується з величезною швидкістю (вирубуються ліси, загрязнются ґрунти, водойми, атмосферне повітря). З 2015 року Мінприроди повністю усунулося від моніторингу забруднення навколишнього природного середовища.
    Діяльність Мінприроди у 2016 році Національною екологічною радою України визнана неефективною і такою, що не призводить до покращення стану довкілля. Надіслано до Кабінету Міністру України, народних депутатів України докладний аналіз Звіту Уряду (у частині, що стосується природоохоронної сфери).
    За даними Омбудсмена, Мінприроди самоусунулося від контролю за забрудненням атмосферного повітря.
    За даними Рахункової палати, Мінприроди самоусунулося від контролю за радіоактивними відходами.
    Також Мінприроди усунулося від контролю за сферою небезпечних відходів.
    Провалено розробку Національної стратегії поводження з відходами (за що в 2018 році Україні доведеться виплатити 20 млн. доларів США штрафних санкцій).
    Ефективність інтерактивної мапи сміття, представленої Мінприроди, склала лише 20%.
    Проти державного підприємства, підконтрольного Мінприроди, відкрито кримінальне провадження. ДП “Укреко-ойл” підозрюють у підробці документів заради виграшу тендеру “Південної залізниці” на утилізацію небезпечних відходів.
    Протиправна бездіяльність Міністерства екології та природних ресурсів України дуже дорого нам обходиться, як в безконтрольності за екологічним станом в країні (внаслідок чого збільшується кількість серцево-судинних і онкологічних захворювань серед населення), так і у величезних економічних збитках державі (20 млн доларів штрафних санкцій).
    Невже з таким безвідповідальним ставленням чиновників Мінприроди до своїх обов'язків не буде зроблено ніяких висновків?

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ