ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • ВІДНОВІТЬ ПРЕСТИЖНІСТЬ ШАХТАРСЬКОЇ ПРАЦІ, ПОВЕРНІТЬ 10% СТАВКИ ПОДАТКУ З ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ ШАХТАРІВ, ТА ПІДТРИМАЙТЕ ПРОЄКТ ЗАКОНУ № 3230 ВІД 17 БЕРЕЗНЯ 2020 РОКУ!

    Підписів 3049

    Днів залишилось 70

    Криворучко Юрій Володимирович
    Оприлюднена
    24 березня, 2021
    24 червня, 2021
    70
    3049 (з них за 7 днів: 1261)

    Статтею 4 Закону України «Про підвищення престижності шахтарської праці» № 345-VI від 02.09.2008 року передбачено ставку податку з доходів шахтарів на рівні 10 відсотків від заробітної плати та інших доходів, що отримують за місцем основної роботи працівники, зайняті повний робочий день на підземних роботах.

    З 01.01.2015 року на підставі Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи» ставку податку з доходів шахтарів НЕОБГРУНТОВАНО збільшено до 15%.

    З 01.01.2016 року на підставі Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році» ставку податку з доходів шахтарів ВСУПЕРЕЧ ДІЮЧОМУ ЗАКОНОДАВСТВУ збільшено до 18%.

    Проєктом Закону № 3230 від 17.03.2020 передбачається ВІДНОВЛЕННЯ ПРЕСТИЖНОСТІ ШАХТАРСЬКОЇ ПРАЦІ відповідно до стажу роботи та роду занять шахтарів шляхом встановлення ставки податку від заробітної плати шахтарів на рівні 10 відсотків у Податковому кодексі України, підвищення розмірів соціальної стипендії, соціальної підтримки сімей шахтарів, що постраждали на виробництві, мінімальної пенсії у прив’язці їх до розміру прожиткового мінімуму, а також підвищення коефіцієнту страхового стажу.

    Прошу підтримати петицію - розглянути та прийняти в цілому законопроект № 3230 від 17.03.2020 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо підвищення рівня соціального захисту шахтарів та членів їх сімей» у найкоротший термін!

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Підтримати законопроєкт 5326! Забезпечити рівність права на освіту та виконання Конституції України!

    Підписів 789

    Днів залишилось 84

    Сідоренко Вероніка Костянтинівна
    Оприлюднена
    08 квітня, 2021
    08 липня, 2021
    84
    789 (з них за 7 днів: 789)

    Вимагаємо від народних депутатів України включити до порядку денного, розглянути та підтримати законопроєкт реєстр. №5326 “Про внесення змін до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" щодо запобігання дискримінації за ознакою вакцинації” від 02.04.2021 року. Законопроєкт є важливим етапом на шляху України до вільного демократичного суспільства, в якому примус здорової людини до медичного втручання є неможливим. Переваги законопроєкту:
    1. Усунення дискримінації дітей та численних порушень закону, що мають місце наразі. Дитина, яка не має одного або декількох щеплень, знаходиться під загрозою дискримінації та відмови їй у конституційному праві на освіту (ст. 53 Конституції України). За рішенням Конституційного Суду України, доступ до освіти має бути забезпечений для КОЖНОГО. Втім, працівниками освітньої та медичної галузей це право часто порушується щодо дітей, які не мають одного або декількох щеплень відповідно до календаря профілактичних щеплень. Батьків залякують недопуском дитини до занять, взагалі до закладу освіти у зв”язку з довільним тлумаченням норми чинної ст. 1515 ЗУ "Про захист населення від інфекційних хвороб". При цьому, батьків фактично примушують до щеплення дітей, незважаючи на відсутність будь-яких гарантій ефективності та безпеки щеплень, гарантій компенсації поствакцинальних ускладнень тощо. Тиск здійснюється і на вже зарахованих дітей та їх батьків. Не поодинокими є випадку булінгу педперсоналом таких дітей. При цьому, чинне законодавство дозволяє дітям, хворим на такі інфекційні хвороби, як туберкульоз та гепатит В, ВІЛ/СНІД тощо відвідувати освітні заклади. Неможливість дискримінації для таких дітей є зрозумілою. Незрозумілою та необґрунтованою є дискримінація ЗДОРОВИХ дітей, які згідно з висновком сімейного лікаря або лікаря-педіатра є здоровими та не мають протипоказань до відвідування занять, (які мають відповідну довідку, видану фахівцем - лікарем-педіатром або сімейним лікарем) без одного або декількох щеплень відповідно до календаря профілактичних щеплень. Особливо в умовах відсутності гарантій ефективності та безпеки вакцинації.
    Чинне законодавство України, зокрема, стаття 12 ЗУ "Про захист населення від інфекційних хвороб", прямо передбачає ПРАВО на відмову від щеплень, що відповідає міжнародним конвенціям у сфері захисту здоров”я. не прописуючи жодних санкцій при здійсненні цього права. Це право встановлене також ст. 43 ЗУ "Основи законодавства України про охорону здоров'я", Конституцією України (ст. 3, ст. 28), Конвенцією про права людини та біомедицину тощо.
    2. Елімінація значного шару корупції в медичній та освітній сферах. Прийняття даного закону усуне підстави для корупційних вимог. Наразі чинні приписи ст. 15 Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" містять значні корупційні ризики. Батькам, які вважають ризик отримати поствакцинальне ускладнення вищим за можливий захисний ефект щеплень, або за релігійною позицією чи з інших міркувань не хочуть робити щеплення дитині, не потрібно буде шукати корупційні шляхи для отримання законного місця для їх дитини в освітньому закладі.
    3. Збільшення прозорості статистики. Зважаючи на попередній пункт, медична аналітика зможе отримувати достовірні дані про кількість щеплень, отриманих дітьми в Україні, та формувати відповідну аналітику.

    Здоров'я дітей не має бути предметом маніпуляцій. Право на освіту не має залежати від наявності або відсутності медичних процедур (окрім медичних оглядів). Діти є рівними у своїх правах. Вимагаємо визнати це і підтримати законопроєкт реєстр
    № 5326 від 02.04.2021.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Про забезпечення права мешканців міст на підключення індивідуального опалення

    Підписів 1720

    Днів залишилось 76

    Надал Сергій Віталійович
    Оприлюднена
    31 березня, 2021
    30 червня, 2021
    76
    1720 (з них за 7 днів: 403)

    Регулярне зростання вартості енергоносіїв змушують мешканців українських міст шукати шляхи оптимізації своїх витрат.
    Одним з методів зменшити навантаження на бюджети українських родин є від’єднання квартир у багатоквартирних будинках від систем централізованого опалення і перехід на індивідуальне опалення.
    Однак, громадяни України не можуть повністю реалізувати таке право через існуючі колізії в українському законодавстві, зокрема вимоги згоди 100% мешканців відповідного багатоквартирного будинку на від’єднання від системи централізованого опалення та гарячого водопостачання і перехід на систему індивідуального опалення.
    Враховуючи:
    • чисельні звернення громадян України щодо можливості відключення квартир від систем централізованого опалення та постачання гарячої води;
    • широкі можливості впроваджувати енергоощадні технології та можливість впливати кожної родини на витрати домашнього господарства за умови підключення до систем індивідуального опалення.
    Пропонуємо внести зміни у Закон України «Про житлово – комунальні послуги» від 09.11.2017 р. № 2189-VIII та Наказ Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово – комунального господарства України від 26.07.2019 р. № 169 «Про затвердження порядку відключення споживачів від систем централізованого опалення та постачання гарячої води».
    Дозволити при наявності технічної можливості всім мешканцям багатоквартирного будинку, які висловили бажання, відключитись від системи централізованого опалення і перейти на індивідуальне опалення.

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Проти прийняття законопроекту за № 4142 ( проект закону про примусову вакцинацію )

    Підписів 280

    Днів залишилось 18

    Єрмілова Ольга Вікторівна
    Оприлюднена
    03 лютого, 2021
    03 травня, 2021
    18
    280 (з них за 7 днів: 130)

    Вимагаю зняти з розгляду антиконституційний, антидержавний, антинародний проект закону «Про систему громадського здоров’я» № 4142 від 22.09.2020 як такий, в якому закладені неприпустимі, грубі порушення моїх прав і свобод, а також прав і свобод всього народу України

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Відміна податкової статті "Військовий збір"

    Підписів 131

    Днів залишилось 17

    Павленко Светлана
    Оприлюднена
    01 лютого, 2021
    01 травня, 2021
    17
    131 (з них за 7 днів: 30)

    ВІДМІНИТИ ОПОДАТКУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ У ЧАСТИНІ ОПОДАТКУВАННЯ ВІЙСЬКОВИМ ЗБОРОМ.

    Законом україни від 28 грудня 2014 року № 71-viii ,,про внесення змін до податкового кодексу україни та деяких законодавчих актів україни щодо податкової реформи” (далі – закон № 71), який набрав чинності з 01.01.2015, внесено зміни до податкового кодексу україни (далі – пку), зокрема у частині оподаткування військовим збором.
    Відповідно до п. 161 підрозділу 10 розділу хх перехідних положень пку оподаткування військовим збором подовжено до набрання чинності рішенням верховної ради україни про завершення реформи збройних сил україни.

    З метою забезпечення фінансування заходів з підвищення обороноздатності держави тимчасово з 3 серпня 2014 р. Законом україни від 31 липня 2014 року № 1621-vii «про внесення змін до податкового кодексу україни та деяких законодавчих актів україни», в україні введено військовий збір. З моменту його запровадження планувалося надати відповідному збору тимчасовий характер і встановити термін його дії до 1 січня 2015 року. Однак, законом україни «про внесення змін до податкового кодексу україни та деяких законодавчих актів україни» від 28 грудня 2014 року № 71-viii, який набрав чинності з 1 січня 2015 року, термін дії військового збору продовжений, а тимчасовий характер його дії замінено на невизначений час, а саме до набрання чинності рішенням верховної ради україни про завершення реформи збройних сил україни. У вітчизняному законодавстві військовий збір визначено як загальнодержавний податок, який сплачується фізичними особами-резидентами та фізичними особами-нерезидентами з доходів, визначених податковим кодексом україни.
    З аналізу положень чинного законодавства, яке регламентує механізм його впровадження, можна виділити наступні сутнісні особливості даного збору:
    1. Запровадження військового збору зумовлено особливими обставинами та нетиповими умовами існування країни на певному етапі її історичного розвитку, а також – складною економіко-політичною ситуацією в країні;
    2. Військовий збір має цільову спрямованість, але надходження від справляння військового збору зараховуються не до окремого цільового фонду, а до державного бюджету.
    3. Його дія має тимчасовий характер, а справляння збору передбачено до набрання чинності рішенням верховної ради україни про завершення реформи збройних сил україни;
    4. Характеризується встановленням фіксованої ставки збору.

    Підлягають оподаткуванню військовим збором учасники ато, які звільнені з служби збройних сил україни (національної гвардії, інших правоохоронних органів) та офіційно працевлаштовані , в тому числі і військовим збором, як фізичні особи, які отримують дохід в україні (або за кордоном).
    Пільги щодо оподаткування військовим збором
    Звільняються від оподаткування військовим збором доходи, які не включаються до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу, перелік яких передбачено ст. 165 пку, окрім доходів, зазначених у підпунктах 165.1.2, 165.1.18, 165.1.25, 165.1.52 пункту 165.1 статті 165 цього кодексу.
    Крім того, тимчасово, на період проведення антитерористичної операції, не підлягають оподаткуванню військовим збором доходи у вигляді грошового забезпечення працівників правоохоронних органів, військовослужбовців та працівників збройних сил україни, національної гвардії україни, служби безпеки україни, служби зовнішньої розвідки україни, державної прикордонної служби україни, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців, працівників міністерства внутрішніх справ україни, управління державної охорони україни, державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації україни, інших утворених відповідно до законів україни військових формувань та інших осіб на період їх безпосередньої участі в антитерористичній операції. Порядок підтвердження статусу зазначених осіб з метою застосування пільги з оподаткування військовим збором визначається кабінетом міністрів україни.
    27 червня 2018 року президент україни підписав закон “про внесення змін до розділу хх „перехідні положення“ податкового кодексу україни (щодо відносин, пов’язаних із здійсненням заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації у донецькій та луганській областях)”. Документ забезпечує продовження дії пільг зі сплати військового збору та з оподаткування податком на додану вартість на період проведення оос, а також належне проведення відповідної операції. До цього часу податкові пільги, особливості справляння та сплати податків та зборів були встановлені на період проведення ато. Серед них, зокрема, пільги зі сплати військового збору з доходів у вигляді грошового забезпечення працівників правоохоронних органів, військовослужбовців та інших осіб на період їх безпосередньої участі в операції а також тимчасово, на період реалізації проекту модернізації бортницької станції очистки стічних вод у рамках реалізації проекту "реконструкція споруд очистки стічних каналізаційних вод і будівництво технологічної лінії по обробці та утилізації осадів бортницької станції аерації", затвердженого кабінетом міністрів україни (далі - проект), не підлягають оподаткуванню військовим збором доходи (виплачені, надані), що нараховані громадянам японії (незалежно від їхнього резидентського статусу) японськими суб’єктами з реалізації проекту у формі заробітної плати та/або винагороди за цивільно-правовими договорами. Зазначене звільнення застосовується лише до тієї частини доходів, що пов’язана з реалізацією проекту.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • НАКАЗ про безумовне відхилення проекту закону №3986 від 14.08.2020, яким планують позбавити громадян України права на оформлення паспорту громадянина у формі книжечки.

    Підписів 28

    Днів залишилось 89

    Груздов Микола Ігорович
    Оприлюднена
    13 квітня, 2021
    13 липня, 2021
    89
    28 (з них за 7 днів: 28)

    14 серпня 2020 року Верховною Радою України зареєстровано проект закону №3986, суб’єктом законодавчої ініціативи є ФІЗИЧНА ОСОБА І ПО-СУМІСНИЦТВУ ПРЕМ’ЄР-МІНІСТР УКРАЇНИ, ЯКОМУ ПОВНІСТЮ ВИСЛОВЛЮЮ НЕДОВІРУ І ВВАЖАЮ ЗЛОЧИНЦЕМ – ШМИГАЛЬ ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ.

    ЦЕЙ НАКАЗ НЕ Є ЗВЕРНЕННЯМ ГРОМАДЯН, А Є ПРЯМИМ АКТОМ ВОЛЕВИЯВЛЕННЯ НАРОДУ УКРАЇНИ, ЯКОМУ НАЛЕЖИТЬ ВСЯ ВЛАДА НА УКРАЇНІ, ТОМУ НА НЬОГО НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ ДІЯ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН».
    ТАКОЖ, ЦЕЙ АКТ ВОЛЕВИЯВЛЕННЯ Є ОБОВ’ЯЗКОВИМ ДО ВИКОНАННЯ І НЕ МОЖЕ ЗАЛИШИТИСЯ БЕЗ ВИКОНАННЯ, РОЗГЛЯДУ тощо.

    Стаття 75 Конституції України проголошує, що єдиним органом законодавчої влади в Україні є парламент - Верховна Рада України.
    Пунктом третім частини першої статті 85 Конституції України визначено, що до повноважень Верховної Ради України належить, зокрема, прийняття законів.

    Зі змісту пояснювальної записки до проекту Закону України «Про паспорт громадянина у формі книжечки» №3986 вбачається, що проектом Закону пропонується визнати такою, що втратила чинність, Постанову Верховної Ради України від 26 червня 1992 року № 2503-ХІІ «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон» та встановити, що паспорт громадянина України у формі книжечки, оформлений до набрання чинності цим Законом, є чинним до закінчення строку його дії. Установлюються строки дії паспорта.

    По своїй суті, заплановано повне виведення з обігу паспортів громадянина України у формі книжечки і унеможливлення нами (громадянами України) отримання вищевказаних документів, що посвідчують особу ВЛАСНИКА та громадянство УКРАЇНИ.
    Вважаємо це безпідставним, протиправним та антиконституційним обмеженням прав і свобод громадян України

    У проекті Закону України «Про паспорт громадянина України у формі книжечки» (реєстраційний № 3986) запропоновано визначити, що паспорт громадянина України у вигляді книжечки посвідчує особу та підтверджує громадянство України, при цьому, ключове слово “ВЛАСНИК” не фігурує у вищенаведеному визначенні паспорта, що вказує на примусове позбавлення громадян України можливості підтвердити свій статус СПІВВЛАСНИКА землі, її надр, повітряного простору, водних та інших природних ресурсів, які знаходяться в межах території Української РСР (перейменована на «Україну»), природних ресурсів її континентального шельфу та виключної (морської) економічної зони, всього економічного і науково-технічного потенціалу, що створений на території України (положення розділу VI Декларації про державний суверенітет України»).
    Враховуючи вищевикладене, вважаю ФІЗИЧНУ ОСОБУ, ПО-СУМІСНИЦТВУ, ПРЕМ'ЄР-МІНІСТРА УКРАЇНИ ШМИГАЛЯ Д.А., особою, яка намагається скоїти злочин проти моїх братів і сестер (народу України в загальному значенні), яких підступно та нахабно вводять в оману представники юридичної особи з назвою «КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ» (код ЄДРПОУ: 00031101), висловлюємо об’єктивну недовіру до повного складу КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ, а також, на підставі вищевикладеного, –

    НАКАЗУЄМО:

    1. БЕЗУМОВНО повністю відхилити проект Закону України «Про паспорт громадянина України у формі книжечки», зареєстрований ВР України 14 серпня 2020 під реєстраційним №3986, суб’єктом законодавчої ініціативи є ФІЗИЧНА ОСОБА І ПО-СУМІСНИЦТВУ ПРЕМ’ЄР-МІНІСТР УКРАЇНИ– ШМИГАЛЬ ДЕНИС АНАТОЛІЙОВИЧ.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Зупинити порушення конституційних прав педагогічних працівників - дискрінації за віковою ознакою

    Підписів 51

    Днів залишилось 61

    Діміров Іван Федорович
    Оприлюднена
    15 березня, 2021
    15 червня, 2021
    61
    51 (з них за 7 днів: 27)

    Зупинити порушення конституційних прав педагогічних працівників - дискримінації за віковою ознакою. Скасувати норми: абзац 3 частини 2 статті 22 та підпункти 1, 2 пункту 3 розділу Х Закону України " Про повну загальну середню освіту" щодо ускладнення строкових трудових договорів з педагогічними працівниками (в т. ч. керівниками закладів освіти), які досягли пенсійного віку, як такі, що порушують їхнє право на працю, не відповідають приписам статей 24 і 43 Конституції України.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Віплатити вимушеним переселенцям одноразову допомогу 10000 грн в зв'язку з погіршенням економічної ситуації в Україні.

    Підписів 24

    Днів залишилось 88

    Кривоносов Олексій
    Оприлюднена
    12 квітня, 2021
    12 липня, 2021
    88
    24 (з них за 7 днів: 24)

    Економічна сітуація в Україні погіршується. Особливо страждають вимушені переселенці и члени їх родин.
    Більшисть з них винаймає житло. Далеко не всі працевлаштовані і сітуація з працевлаштуванням значно погіршалася.
    У багатьох є заборгованність за житло і комунальні потреби. Ціни на продукти харчування збільшилися. Збільшилися, за відомих обставин, витрати на ліки, сенітарно-медичні засоби і медичне обслуговування. Зарплатня і пенсіі
    не відповідають сьогодняшнім потребам. Багато працівників перейшли на неповну зайнятість.
    Зворотньою стороною цих процесів є погіршення споживчих можливостей переселенців, які впливають на доходи виробників, торгівлі і сервісу. Колесо споживання повинно обертатися - це закон економіки.

    Існуючі соціальні програми - не працюють і недостатні. Більшисть з грошей, отриманих від європейських країн, міжнародних фондів, тощо, з цільовим призначенням, як допомога переселенцям - можливо вже розкрадені чиновниками, чи заморожені, чи витрачені на інши потреби. Суспільство було проінформовано про надходження ціх коштів, але майже нічого не знає проїх використання.

    Допомога переселенцям в ці часи дуже важлива і вона зіграє важливу економучну, політичну і соціальну роль в житті країни.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Газ українського походження повинен продаватися за собівартістю

    Підписів 171

    Днів залишилось 4

    Дроник Павло Петрович
    Оприлюднена
    18 січня, 2021
    18 квітня, 2021
    4
    171 (з них за 7 днів: 22)

    Депутатам Верховної Ради прийняти закон про продаж українцям природнього газу українського походження за собівартістю а не по риночним цінам , так як газ є природним ресурсом.
    Згідно ст.13 Конституції України Земля ,її надра ,атмосферне повітря , води та інші природні ресурси , які знаходяться в межах території України є обєктами права власності Українського народу.
    Кожний громадянин має право користуватися природними обєктами права власності народу відповідно до закону.
    Усі субєкти права власності рівні перед законом.

    Приватизація природних ресурсів це грубе порушення Конституції України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ОБЕСПЕЧИТЬ привязанность зарплаты народных депутатов Украины к средней в Украине с коэффициентом 1,2 - как в Европе

    Підписів 32

    Днів залишилось 78

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    02 квітня, 2021
    02 липня, 2021
    78
    32 (з них за 7 днів: 21)

    Статьёй 48 Конституции Украины установлено, что:
    - Каждый имеет право на достаточный жизненный уровень для себя и своей семьи, включающий достаточное питание, одежду, жилище.

    НО это конституционное право в Украине НЕ ВЫПОЛНЯЕТСЯ - украинцы сегодня САМЫЕ БЕДНЫЕ в Европе (данные сайта НochuSvaliT статья "САМЫЕ БЕДНЫЕ СТРАНЫ ЕВРОПЫ").

    В соответствии со стандартом Организации Объединенных Наций, минимальный уровень для проживания составляет 5 $/24 ч. Исходя из закона о госбюджете, на текущий период Прожиточный Минимум в Украине представлен 2 $/24 ч. Это практически в 2,5 раза ниже международных стандартов.

    Из украинских СМИ:
    - Hromadske.ua. Рада окончательно приняла Госбюджет на 2021 год:
    "Верховная Рада 15 декабря приняла за основу и в целом государственный бюджет на 2021 год, согласно госбюджету:
    - Минимальная заработная плата с 1 января 2021 года составит 6000 гривен;
    - Прожиточный минимум с 1 января 2021 года составит 2189 гривен;
    - Среднюю зарплату ожидают на уровне 13632 гривен в месяц".

    - Finance.ua. Зарплаты нардепов пересчитают: Рада показала расходы на 2021-й:
    "...рядовой член комитета (обычный народный депутат Украины), может рассчитывать примерно на 45,4 тыс. грн (оклад плюс на выполнение обязательств) в 2021-м.
    Кроме того, еще 56,7 тыс. грн дадут на помощников и 19,7 тыс. на квартиру (если вы без столичной прописки).
    Если учесть все расходы, в том числе на содержание автопарка, здания, на коммунальные услуги, на освещение работы, каждый (народный депутат Украины) обходится украинцам в 6 млн грн в год".

    - Delo.ua.Сколько получают депутаты стран Евросоюза^
    "В целом в европейских странах зарплата депутата привязана к средней зарплате с коэффициентом от 1,2".

    То есть, уже сегодня зарплата народного депутата Украины в 3,3 раза больше, чем будет уровень средней зарплаты в Украине в 2021 году, хотя в Европе зарплаты депутатов европейских стран привязана к средней зарплате с коэффициентом от 1,2".

    В связи с вышеизложенным, ПРОШУ народных депутатов Украины:

    1.ОБЕСПЕЧИТЬ привязанность зарплаты народных депутатов Украины к средней в Украине с коэффициентом 1,2 - как в Европе

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Проти законопроекта 4613 у ВР про внесення змін до ЗУ «Про лікарські засоби» Ні в якому разі!! Не можна реєструвати вакцину, що не пройшла всіх клінічних випробувань і склад якої, до кінця не оприлюднений і не відомі всі побічні явища наприклад, років через 5 ?? Адже в разі, негативного наслідку - все звалять на людину, мовляв, це його "болячки" винні !! І людина безправна. А на громадянина покладається прізумпція винності. Що, неприпустимо! І як можливо вакцину за місяці створити, чи за рік??!

    Підписів 32

    Днів залишилось 11

    Торбін Євген
    Оприлюднена
    26 січня, 2021
    26 квітня, 2021
    11
    32 (з них за 7 днів: 21)

    Не допустити реєстрацію до кінця НЕ вивчених, НЕ пройшли клінічних випробувань, медичних субстанцій, таких, як вакцини (ін'єкції), таблетки, порошки ... Вважаю, що прийняття законопроекту 4613, несе в собі всі ризики по непоправного втраті здоров'я української нації! Включаючи інвалідності різного ступеня (залежить від організму) і смерті громадян! Дана вакцина, як і багато інших, фізично НЕ може бути створена за кілька місяців або 1 рік - це не реально і у-уже сумнівно! При Союзі, вакцини створювалися, в ідеалі, як мінімум парою десяток років. Таким чином, вся відповідальність, буде лежати цілком на громадянина, який "добровільно" прийняв на себе ризик брати участь в медичному експерименті. А якщо хтось дуже сильно хоче комусь вколоти ін'єкцію - нехай за це і відповідає найсуворішим чином: кримінальна відповідальність, адміністративна відповідальність, фінансова відповідальність і моральна відповідальність! Коли є сувора, справедлива і не відворотних відповідальність, тоді відпадуть будь-подібні ініціативи. До того ж, такий крок, як реєстрація в терміновому порядку на території України, різних медичних препаратів, які не пройшли належних клінічних випробувань, несе в собі ризики щодо державної реєстрації та інших фарма-препаратів, які можуть бути використані на шкоду, як для українських громадян , так і для третіх країн, що в черговий раз поставить Україну в непривабливому вигляді перед світовою спільнотою. Крім того, вважаю, що подібні питання, повинні бути винесені на загальне обговорення. І потім, тільки уявіть собі. Ви звикли купувати в аптеці, наприклад, аспірин .... але після введення цього законопроекту, Вам цілком легально можуть продати з аптеки, наприклад, "підфарбований" вугілля або просто, крейда. І це вже буде по закону! І тільки уявіть собі таку страшну проблему для нашого населення ..., де вже не можливо буде в аптеці купити потрібну тобі ліки, тому що якщо буде якийсь дефіцит, замість нього, аптеки продаватимуть, в тій же коробці, зовсім інше ліки, натомість відсутньому. Таке можна допустити теоретично? Звісно так! Так як неможливо і такий сценарій спростувати.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Заборонити діяльність TikTok в Україні

    Підписів 68

    Днів залишилось 34

    Горгота Олеся Богданівна
    Оприлюднена
    19 лютого, 2021
    19 травня, 2021
    34
    68 (з них за 7 днів: 18)

    Шановні народни депутати!

    Після трагічної події, коли з двох дівчат семикласниць у Боярці одна загинула, а друга потрапила до лікарні, вважаємо, що нарешті настав час заборонити соціальну мережу TikTok, від якої наші діти деградують, гинуть, потрапляють до лікарні.

    Дана інтернет-мережа заборонена в багатьох країнах світу, зокрема, Італія та Сполучені Штати Америки. Оскільки негативно впливає на дитячу свідомість та дитячу психіку.

    Досить експериментів над дітьми!

    Ми, українські громадяни, освітяни, батьківська громадськість, вимагаємо заблокувати інтернет-канал tiktok в Україні!

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • ЗАБОРОНИТИ продаж Землі доки кожен громадянин України, який має право і бажання, не отримає БЕЗОПЛАТНО земельну ділянку в межах встановленої норми

    Підписів 16

    Днів залишилось 69

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    22 березня, 2021
    22 червня, 2021
    69
    16 (з них за 7 днів: 14)

    Статтею 13 Конституції України встановлено, що Земля є об'єктом права власності Українського народу.

    Статтею 14 Конституції України встановлено, що Земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави.
    Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами виключно відповідно до закону.

    Статтею 24 Конституції України встановлено, що громадяни мають рівні конституційні права.
    Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

    Підпунктом "в" пункту 3 статті 116 Земельного Кодексу України встановлено, що БЕЗОПЛАТНА передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі:
    в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності В МЕЖАХ НОРМ безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.

    Пунктом 4 Статті 116 Земельного Кодексу України встановлено, що передача земельних ділянок БЕЗОПЛАТНО у власність громадян у межах норм, визначених цим Кодексом, провадиться ОДИН РАЗ по кожному виду використання.

    Статтею 121 Земельного Кодексу України встановлено, що громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах:

    а) для ведення фермерського господарства - в розмірі земельної частки (паю), визначеної для членів сільськогосподарських підприємств, розташованих на території сільської, селищної, міської ради, де знаходиться фермерське господарство. Якщо на території сільської, селищної, міської ради розташовано декілька сільськогосподарських підприємств, розмір земельної частки (паю) визначається як середній по цих підприємствах. У разі відсутності сільськогосподарських підприємств на території відповідної ради розмір земельної частки (паю) визначається як середній по району;

    б) для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара;

    в) для ведення садівництва - не більше 0,12 гектара;

    г) для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) у селах - не більше 0,25 гектара, в селищах - не більше 0,15 гектара, в містах - не більше 0,10 гектара;

    ґ) для індивідуального дачного будівництва - не більше 0,10 гектара;

    д) для будівництва індивідуальних гаражів - не більше 0,01 гектара.

    Однак до цих пір НЕ ВСІ громадяни, які мають право і бажають ОТРИМАТИ безоплатну земельну ділянку із земель державної або комунальної власності, її ОТРИМАЛИ, тому, що державні і місцеві органи влади, їх чиновники, ПОРУШУЮЧИ Конституційне і законне право громадян на БЕЗОПЛАТНЕ отримання у власніть земельної ділянки, НЕ НАДАЮТЬ її.

    Крім того, є много українських громадян, що обрані чи працють в державних або місцевих органах влади, або наближених до державних чи місцевих чиновників, які НЕЗАКОННО отримали НЕОДНОРАЗОВО або в ЗНАЧНИХ розмірах земельні ділянки БЕЗОПЛАТНО і тепер ПЕРЕПРОДАЮТЬ їх, НЕЗАКОННО ЗБАГАЧУЮЧИСЬ через це.

    Я сам неодноразово звертався до Київської Міської Ради і до Голови Київради, щоб отримати БЕЗОПЛАТНО земельну ділянку в межах норми, в тому числі, як інвалід Чорнобиля, і такий, що
    втратив земельну (дачну) ділянку в м.Прип'яті через аварію на Чорнобильській АЕС, ОДНАК мені постійно ВІДМОВЛЯЛИ через те, що нібито земельної ділянки немає, хоч в той же час РОЗДАВАЛИ БЕЗОПЛАТНО київську землю тисячами гектарів.

    Також мені НЕЗАКОННО, хоч я звертався до Київради, не надали БЕЗОПЛАТНО у власність земльну ділянку 0,06 га, яку я законно мав більше 15 років по рішенню Троєщинської сільської ради під город, і НЕЗАКОННО її передали під садівничий кооператив для суддів Верховного Суду України.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБОРОНИТИ (ветувати) продаж Землі до тих пір, поки кожен громадянин України, який має право і бажання, не отримає БЕЗОПЛАТНО земельну ділянку в межах вищевказаної норми;

    2.ПРОВЕСТИ АУДИТ земельних ділянок, отриманих громадянами, і виявити ВСІХ, хто НЕЗАКОННО отримував їх БЕЗОПЛАТНО НЕОДНОРАЗОВО або в ЗНАЧНИХ розмірах (більше встановлених Законом розмірах);

    3.ПРИТЯГНУТИ до відповідальності, встановленої Законом, ВСІХ хто НЕЗАКОННО роздавав чи отримував земельні ділянки БЕЗОПЛАТНО НЕОДНОРАЗОВО або в ЗНАЧНИХ розмірах (більше встановлених Законом розмірах);

    4.ПЕРЕВІРИТИ всіх, хто продає земельні ділянки, на законність їх отримання або придбання;

    5.ПОВЕРНУТИ всі НЕЗАКОННО надані земельні ділянки Державі чи місцевій громаді відповідно;

    6.НАДАТИ БЕЗОПЛАТНО земельні ділянки в межах вищевказанної норми ВСІМ, хто має бажання і право на це

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ОБМЕЖИТИ максимальний розмір ПЕНСІЙ СУДДЯМ 10 прожитковими мінімумами, так само, як обмежено ВСІМ українцям

    Підписів 24

    Днів залишилось 69

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    22 березня, 2021
    22 червня, 2021
    69
    24 (з них за 7 днів: 12)

    Статтею 2 Закона України "Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи" встановлено, що:
    - Максимальний розмір пенсії (крім пенсійних виплат, що здійснюються з Накопичувального пенсійного фонду) або щомісячного довічного грошового утримання (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством, крім доплати до надбавок окремим категоріям осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною), призначених (перерахованих) відповідно до... Закону украъни "Про судоустрій і статус суддів",...
    НЕ МОЖЕ ПЕРЕВИЩУВАТИ ДЕСЯТИ ПРОЖИТКОВИХ МІНІМУМІВ, установлених для осіб, які втратили працездатність".

    З українських ЗМІ:
    - Обозреватель. Пенсия от 50 тысяч гривен: кто в Украине получает самые большие выплаты:
    "В Украине судьи получают среднюю пенсию в размере более 51 тысячи гривен. Такую выплату получают 3 425 человек.
    Об этом говорится в данных Пенсионного фонда Украины.
    При этом средняя пенсия в Украине составляет около 3,4 тысяч, а минимальная – 1 712 грн.
    Есть также ограничение по максимальному размеру выплаты – не больше 10 минимальных (то есть 17 120 грн).
    Однако судьи такое решение через Конституционный СУД ПРИЗНАЛИ НЕЗАКОННЫМ и сейчас получают выплаты без ограничений".

    Тобто, українські судді - це ОСОБЛИВА КАСТА громадян України, яка сама собі встановила ЗАВИЩЕНІ ПЕНСІЇ, значно більше ніж отримують ВСІ українці.

    Це НЕСПРАВЕДЛИВО та ПОРУШУЄ статтю 24 Конституції України, якою встановлено, що:
    - Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом;
    - Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

    В зв'язку з вищенаведеним, ВИМАГАЮ від народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ українським суддям МАКСИМАЛЬНІ ПЕНСІЇ, також як і ВСІМ українцям - не більше 10 прожиткових мінімумов, згідно статті 2 Закону України "Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи" та статті 24 Конституції України

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Доступна іпотека

    Підписів 28

    Днів залишилось 17

    Круглов Микола Валерійович
    Оприлюднена
    01 лютого, 2021
    01 травня, 2021
    17
    28 (з них за 7 днів: 9)

    Добрий день, наразі як і перед мною а також багатьма іньшими молодьмими людьми а також молодили сімями стоїть дуже серйозне питання-житла.
    По моїм спостереженнях середній українець отримує зарплату "на руки" близько 7000-9000 , при вартості квартир у містах в яких є зайнятість, вартість перевищує 17000 грн\кв.м, що навіть для іпотеки перший внесок по якій починаєтся від 30% для молодої сімї у якої ймовірно є діти ,без допомоги батьків -нездійсненна мрія.
    Квартири на данний момент це засіб для інвестування успішних аграріїв, які не знають інших методів для збереження грошей , але житло має бути доступне кожному , люди які пишуть закони , вони проблем з цим не мають тому це питання не відпрацьоване.
    Я міг би вимагати зниження відсотку по першому внеску але банкіри не дозволять законодавчій владі таке запровадити по зрозумілих причинах.
    Хочу зпровадити можливість іпотечного кредитування банками такого виду нерухомості як "кімнати у гуртожитках" так кімнати.. для українця який будую своє життя без сторонньої допомоги це велика мрія і вирішення питання . Але банки відмовляють у такій іпотечній послузі мотивуючи це тим що у таких обєктів є спірні території (кухня,санвузол) але при бажанні це питання можна дуже легко урегулювати ,прошу обговорити моє звернення оновний посил якого забеспечення дійсно доступних умов для отримання житла молодими людьми.

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА   
  • Вдосконалення містобудвного та пам`яткоохоронного законодавства

    Підписів 28

    Днів залишилось 33

    Косяченко Нікіта Олександрович
    Оприлюднена
    18 лютого, 2021
    18 травня, 2021
    33
    28 (з них за 7 днів: 9)

    На сьогоднішній день як в Києві, так і в інших містах України достатньо поширеним явищем є хаотична безконтрольна забудова, яка призводить до спотворення унікального обличчя міста та зниження естетичної привабливості. Це стало можливим, в першу чергу, в результаті недосконалого містобудівного та пам`яткоохоронного законодавства, яке необхідно негайно вдосконалювати таким чином, щоб воно стало дієвим запобіжником від всіх деструктивних явищ, які відбуваються в містобудівній та пам`яткоохоронній сферах. Я пропоную на прикладі Києва розібрати наслідки недосконалості чинного законодавства та висловити свою думку щодо його вдосконалення, завдяки якому буде збережена краса та самобутність наших міст. Сьогодні в Києві кожна вільна земельна ділянка забудовується житловими та офісними багатоповерхівками, кожна з яких має свій стиль, кольорову гаму, форму, висоту та ін., внаслідок чого відверто дисонує з сусідніми спорудами. Це пояснюється тим, що для отримання містобудівних умов та обмежень, згідно ст. 29 Закону «Про регулювання містобудівної діяльності», забудовник подає свідоцтво права власності, топографо-геодезичний план та містобудівний розрахунок. Як бачимо, в даному списку немає ані текастового опису, ані графічного зображення зовнішнього вигляду майбутньої споруди. Таким чином, ніхто, крім власника земельної ділянки, не знає, що саме буде на ній збудовано. Для вирішення даної проблеми необхідно додати до структури Генерального плану, закріпленої в ДБН «Склад та зміст генерального плану населеного пункту», Архітектурну схему, згідно якої для кожної планувальної зони встановлюватиметься єдиний стиль, кольорова гама, форма, межі поверховості та інші обов`зкові вимоги. Також необхідно включити до переліку документів, що додаються до заяви на отримання МУО графічне зображення з текстовим описом майбутньої будівлі, та підтвердження отримання згоди на будівництво не менше ніж 60% мешканців прилеглих будинків. Таким чином в МУО повинні бути прописані чіткі вимоги до зовнішнього вигляду споруди, встановлені Архітектурною схемою Генерального плану. В Законі «Про регулювання містобудівної діяльності» необхідно встановити заборону на зміну проекту фасаду та поверховості після отримання МУО. Ще однією великою проблемою є недосконалість пам`яткоохоронного законодавства. В Законі «Про охорону культурної спадщини» не прописано чітких критеріїв щодо встановлення охороннихзон пам`яток – їх межі на власний розсуд встановлює місцева влада шляхом розробки історико-архітектурного опорного плану. Необхідно в зазначеному Законі встановити мінімальні межі охоронних зон: для пам`ятки місцевого значення – в межах кварталу, в якому вона розташована, а для пам`ятки національного значення - в межах кварталу, в якому вона розташована та в межах прилеглих до нього кварталів. Згідно з Законом, будь яке будівництво в межах даних зон необхідно проводити після погодження з Міністерством культури. На мою думку це є недостатнім. Необхідно заборонити в охоронних зонах будь яке будівництво, крім відбудови в початковому вигляді споруд, які були споруджені протягом однієї історичної епохи з пам`яткою. Також вважаю за доцільне на законодавчому рівні заборонити встановлювати на пам`ятках великі вивіски, антени, кондиціонери, засклені балкони та все, що спотворює фасад. Великим недоліком Закону є норма, згідно якої пам`ятки, що були зруйновані, виключаються з реєстру. Цією шпариною користуються забудовники, які умисно доводять пам`ятку до руйнування, а після цього на абсолютно законних підставах її зносять та будують на цьому місці чергову багатоповерхівку. Для того, щоб на 100% гарантувати збереження пам`яток, необхідно виключити з Закону дану норму та встановити обов`язок власника земельної ділянки у випадку руйнування пам`ятки відбудувати її в початковому вигляді. Але всі ці зміни не запрацюють без реальної відповідальності за порушення. На сьогодні ст. 92 КУпАП передбачає адміністративну відповідальність за порушення вимог охорони культурної спадщини та покарання у вигляді штрафу від 850 до 2550 грн. Ст. 96-1 КУпАП за порушення законодавства під час планування та забудови територій передбачає покарання у вигляді штрафу від 15300 до 28900 грн. Враховуючи те, що порушником в даному випадку є будівельний бізнес з мільйонними оборотами (верхня межа штрафу відповідає вартості 1 кв.м. в новобудові), встановлені штрафи є занадто низькими та не можуть виконувати функцію запобіжника. Для вирішення цієї проблеми необхідно об`днати ст. 92 КУпАП зі ст. 298 Кримінального кодексу, а також повністю перенести ст. 96-1 з КУпАП до КК, встановивши абсолютно нову систему покарань: виходячи з того, що наявний спеціальний суб`єкт злочину (будівельний бізнес), необхідно встановити покарання у вигляді штрафу в розмірі як мінімум 100 мільйонів та у вигляді обмеження волі. Таким чином сучасна забудова стане не менш красива та приваблива, ніж історична, а історичні райони міст будуть захищені не лише на папері, але й в житті.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Звичайний ГРАБІЖ: жебраки українці платять за ЕЛЕКТРИКУ, значно БІЛЬШЕ, ніж європейці

    Підписів 18

    Днів залишилось 65

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    19 березня, 2021
    19 червня, 2021
    65
    18 (з них за 7 днів: 9)

    З українських ЗМІ:
    - Политнавигатор. Обесточенная страна: почему Украина рискует остаться без электроэнергии?:
    "Из-за регулярного и необоснованного повышения тарифов на электроэнергию украинские предприятия огромные убытки и находятся на грани закрытия.
    ...по итогам первого квартала 2020 года базовая стоимость электроэнергии для украинской промышленности составила порядка 47 евро за МВт-час, то время,
    как для польской промышленности – 30 евро, румынской – 25 евро, венгерской – 26 евро, словацкой – 24 евро, французской – 22 евро, немецкой – 20 евро за МВт-час.
    ... в декабре: с 1 числа на 30% повышен тариф на передачу электроэнергии для НЭК «Укрэнерго». Теперь его размер составляет не ноябрьские 240,23 грн., а уже 312,76 грн. за МВт-час.
    ... в прошлом месяце для украинского бизнеса на 56% выросла цена на электроэнергию. Теперь она составляет 1777,8 грн. за МВт-час. Это повышение напрямую не отразится на коммунальной квитанции населения страны, зато приведёт к удорожанию всех товаров и услуг.
    Из-за регулярного и необоснованного повышения тарифов украинские предприятия несут многомиллионные финансовые потери и находятся на грани закрытия. Украинская продукция стала неконкурентоспособной на внешних рынках.
    Подавляющее число предприятий активно увольняют сотрудников и сокращают свои производственные мощности.
    Собственные убытки они пытаются переложить на плечи украинского населения, повышая цены на производимую продукцию, в том числе – на все группы продовольственных товаров".

    Тобто українська ВЛАДА - це звичайні БАРИГИ, які ГРАБУЮТЬ та ЗНИЩУЮТЬ український народ спільно з українськими олігархами тому, що вони постійно, значно і необгрунтовано завищують тарифи на електрику.

    В зв'язки з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ в Україні значне зниження тарифів на електрику, не менш ніж у 2 рази;

    2.ЗАБЕЗПЕЧИТИ ретельний державний контроль за обгрунтованістю тарифів на електрику;

    3.ЗАБЕЗПЕЧИТИ обов'язкове обговорення і узгодження з місцевою громадськістю зростання тарифів на електрику

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • За повну заборону в Україні тютюнопаління, виробництва, продажу і обігу засобів, що спричиняють куріння, зокрема пасивне, - тютюну, виробів з нього, електронних цигарок, кальянів тощо.

    Підписів 14

    Днів залишилось 81

    Пришляк Роман Євгенович
    Оприлюднена
    05 квітня, 2021
    05 липня, 2021
    81
    14 (з них за 7 днів: 9)

    Як вказує статистика ООН, щороку 5 мільйонів людей помирає від безпосереднього впливу тютюну, ще 600 тисяч смертей відбувається серед пасивних курців. Світові економічні втрати від паління перевищують 1,4 трильйона доларів на рік.
    (https://www.radiosvoboda.org/a/news-palinnia-oon/29672024.html)
    При цьому у ДТП у світі щороку гине у 4,5 раза менше людей - 1,25 млн.
    (https://hromadske.ua/posts/u-sviti-shoroku-v-dtp-ginut-125-mln-lyudej-oon)

    Тютюнопаління забирає щороку життя 85 тисяч українців. Це значно більше, ніж від ковіду, війни і ДТП, разом взятих.
    (https://www.radiosvoboda.org/a/pasyvne-kurinnia-ryzyk-dlia-zdorovja/29836738.html
    https://covid19.rnbo.gov.ua/
    https://www.radiosvoboda.org/a/29792144.html
    http://www.nrcu.gov.ua/news.html?newsID=94814)

    Особливо цинічним при цьому є вбивство невинних людей шляхом пасивного куріння. 85 % небезпечного тютюнового диму, який проникає в одяг та інші речі навколо любителів сигарет, сторонні не лише не бачать, але і не відчувають. Вторинний тютюновий дим містить понад 250 шкідливих речовин, із яких 50 викликають рак, тож безпечного рівня його впливу просто не існує. Навіть якщо перевітрити накурене приміщення, ці небезпечні сполуки нікуди не зникають. Вагітні й діти найбільше ризикують постраждати від пасивного куріння. Серед немовлят вторинний тютюновий дим провокує раптову смерть, а у вагітних жінок він призводить до народження дітей з низькою масою тіла.
    (https://www.radiosvoboda.org/a/pasyvne-kurinnia-ryzyk-dlia-zdorovja/29836738.html)

    Мене завжди дивувала позиція т. зв. цивілізованих країн, що забороняють ін'єкційні наркотики чи таблетовані психотропні препарати, які можуть нашкодити лише їхньому споживачеві, зате дозволяють тютюнопаління, котре вбиває ще й мільйони невинних навколо. Цією Петицією я закликаю повернути логіку. Я не закликаю дозволити наркотики і психотропні препарати, бо вважаю, що здоровій людині вони зовсім не потрібні. Але я закликаю повністю заборонити в Україні продаж і обіг засобів, що призводять до пасивного куріння. А цього можна досягти, лише унеможлививши куріння взагалі. Цим ми станемо насправді найцивілізованішою у цьому сенсі країною. Я не сумніваюся, що до цього з часом прийдуть усі країни.
    Останнім часом тютюнопаління було обмежено. Але цих жалюгідних заходів зовсім не досить. Держава радше вдає, що бореться із палінням. Обмеженнями паління у місцях загального користування ми ніяк не обмежуємо смертоносного диму на вулицях, на приватних балконах внутрішніх дворів житлових будинків і тим більше всередині квартир, не кажучи про офіційно (і цинічно) дозволені "місця для куріння", які нібито можуть відгородити дим від невинних жертв. Члени сімей, зокрема діти, курців зазнають непоправної шкоди для здоров'я і ризику для життя. Те саме відбувається, коли самі діти стають курцями. Та і в т. зв. місцях загального користування, напр., на зупинках громадського транспорту, заборону часто порушують. Повна заборона тютюнопаління повністю вирішить усі ці проблеми.
    Випереджу заперечення опонентів.
    Тим, хто говоритиме про "право на паління", скажу, що ніякого "права на паління" не існує. Є право на чисте повітря, здоров'я і життя.
    Тих, хто говоритиме про свободу вибору взагалі, запитаю, чому вони миряться з забороною ін'єкційних і таблетованих наркотиків.
    Тим, хто скаже про економічні втрати чи робочі місця на тютюнових фабриках, я запропоную порахувати втрати від передчасних смертей і витрати на лікування онкологічних і легеневих хвороб. Задля збагачення тютюновиробників людство (і Україна зокрема) платить страхітливу ціну.
    Тих, хто спрогнозує зростання контрабанди, я запитаю, а чому тоді Україна не виробляє власного героїну. Якось ми даємо собі раду з його контрабандою?
    У людей, що мають сумління і відповідальність перед нашими дітьми (і не тільки), не може бути справжніх заперечень проти давно необхідного кроку - заборони засобів вбивства шляхом пасивного куріння. Зробімо це нарешті!
    Хто сумнівається, чи підписувати, бо сам курець - згадайте про своїх дітей. Навряд чи ви хотіли би, щоб вони також курили і померли від раку.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • відновлення смертної кари за злочини по відношенню до дітей

    Підписів 21

    Днів залишилось 63

    Бабич Людмила Володимирівна
    Оприлюднена
    16 березня, 2021
    16 червня, 2021
    63
    21 (з них за 7 днів: 8)

    Згідно з Конституцією України життя людини є основною соціальною цінністю, але, на превеликий жаль, нині воно вкрай незадовільно захищається та забезпечується державою, його відповідними правоохоронними органами. Необхідно звернути увагу, що в будь-якій державі одним із важливих криміногенних показників є рівень злочинності взагалі і вчинених вбивств зокрема та оперативне розкриття, розслідування і притягнення до кримінальної відповідальності осіб, які вчинили такі злочини.
    Крім вчинених вбивств, зґвалтувань, небезпеку для суспільства носять педофіли. Педофілія – статеве тяготіння до дітей, що часто призводить наругу над ними до зґвалтувань та вбивств. Це психічна і невиліковна хвороба.
    Особи, які мають такі вади, повинні бути на постійному контролі як у лікувальних закладах, так і в правоохоронних органах. Таким чином, необхідно чітко розмежовувати як злочини, так і злочинців. Таких вбивць, ґвалтівників, збоченців слід розділити на три групи: а) тих, хто неодноразово вчиняв такі злочини; б) інші тяжкі злочини; в) нетяжкі злочини, що не є суспільно небезпечними. До осіб, які вчинили злочини, що віднесені до першої групи, обов’язково за вироком суду доцільно було б встановити вищу міру покарання – смертну кару.
    Наглядним прикладом диференціації покарання за скоєні злочини є існуюча у США за вчинення злочину вперше, особа карається за діючим законодавством; за вчинення злочину повторно – застосовується збільшене більш суворе покарання; за вчинення злочину втретє застосовується вища міра покарання.
    В Україні, відповідно, слід відновити впровадження смертної кари за вчинення особливо жорстоких злочинів по відношенню до дітей і посилити відповідальність посадових осіб органів правопорядку за неналежне проведення слідчих дій та оперативного розкриття злочинів.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • заборона на використання автомобільних покришок в якості клумб і декорацій в житлових комплексах та іншого

    Підписів 9

    Днів залишилось 76

    Скориков Ілля Сергійович
    Оприлюднена
    31 березня, 2021
    30 червня, 2021
    76
    9 (з них за 7 днів: 8)

    заборона на використання автомобільних покришок в якості клумб і декорацій в житлових комплексах та іншого, тому що це несе шкоду екології та забруднення майданчиків у дворах, покришки повинні підлягати утилізації як в інших цивілізованих країнах

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ