ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Про створення Комітету Верховної Ради України з питань реінтеграції та відновлення миру на Донбасі

    Підписів 4627

    Днів залишилось 71

    Касьян Ірина Володимирівна
    Оприлюднена
    05 серпня, 2019
    05 листопада, 2019
    71
    4627 (з них за 7 днів: 848)

    Всі українці, як на Сході, так і на Заході, хочуть якнайшвидшого встановлення миру в нашій державі. Люди стомилися від війни, страху та невпевненості у завтрашньому дні. Сьогодні на Сході країни зруйновані цілі міста і села. Повністю знищена виробнича, житлова, комунальна, соціальна, транспортна, енергетична інфраструктура, а також підприємства, на яких працювали мільйони робітників. Люди залишилися без даху над головою, без роботи, без можливості прогодувати свої родини. Війна відкинула економіку України на десятки років назад. Суттєвої шкоди завдано довкіллю регіону.
    Цю війну потрібно терміново зупинити. І чим швидше це буде зроблено, тим швидше наша країна зможе стати на шлях відновлення та поствоєнного розвитку.
    На жаль, спроби запустити процес політичного врегулювання, які відбувались у 2014-2015 роках, були зупинені, і не принесли бажаного результату. Верховна Рада України VIII скликання не змогла впоратися із розробкою необхідних для відновлення миру законів. Відсутність дій щодо політичного врегулювання зробила неможливим довгострокове і усталене припинення збройного протистояння та призвела до нових жертв і руйнувань. До цього часу на лінії розмежування тривають обстріли та збройні сутички. Загроза ескалації конфлікту та широкомасштабних бойових дій у зоні бойових дій зберігається.
    Тим часом на звільнених територіях Донецької і Луганської областей залишається великий обсяг робіт щодо надання допомоги населенню, відновлення інфраструктури, інженерних мереж і повернення до мирного життя. Актуальним завдання залишається забезпечення безперебійної роботи систем життєзабезпечення населення (об’єктів енерго-, тепло-, водопостачання та водовідведення). Зазначені проблеми потребують невідкладних матеріальних та людських ресурсів, комплексного вирішення всіх питань, залучення як регіональних, так і національних інститутів влади. З цією метою пропонується Верховній Раді України, як вищому представницькому органу державної влади, створити окремий Комітет з питань реінтеграції та відновлення миру на Донбасі.
    До предмету відання Комітету Верховної Ради України з питань реінтеграції та відновлення миру на Донбасі пропонується віднести:
    • координацію законотворчої роботи щодо комплексного політичного врегулювання конфлікту на Сході України та імплементації рішень, зафіксованих у Мінських угодах, підтриманих резолюцією СБ ООН №2202 від 17 лютого 2015 року, інших політичних домовленостей, що будуть досягнуті у Мінському, Нормандському та інших міжнародних форматах;
    • парламентський контроль над дотриманням прав і свобод людини і громадянина на територіях Донецької, Луганської областей;
    • питання біженців, вимушено переселених осіб з територій Донецької, Луганської областей;
    • нормативно-правове забезпечення державної політики у сфері соціального захисту громадян на територіях Донецької, Луганської областей;
    • надання соціальних гарантій, забезпечення достатнього життєвого рівня людини на територіях Донецької, Луганської областей;
    • державну політику у сфері регулювання трудових відносин та зайнятості населення на відповідних територіях;
    • житлово-комунальне господарство на територіях Донецької, Луганської областей;
    • Державний бюджет України, державну бюджетну політику та міжбюджетні відносини, відповідно до компетенції Комітету;
    • питання адміністративно-територіального устрою відповідних територій;
    • забезпечення організації та парламентського контролю над діяльністю місцевих органів виконавчої влади на відповідних територіях тощо.
    Голова правління «Національної платформи «Жінки за Мир» Ірина Касьян

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • ПРО ЗАБОРОНУ ВБИВСТВА БЕЗПРИТУЛЬНИХ ТВАРИН УКРАЇНИ.

    Підписів 382

    Днів залишилось 79

    Черная Елена Анатольевна
    Оприлюднена
    13 серпня, 2019
    13 листопада, 2019
    79
    382 (з них за 7 днів: 120)

    Проблема безпритульних тварин-собак і котів, вирішується в багатьох містах УКРАЇНИ в негуманний спосіб. Особливо жорстоким є ставлення до безпритульних тварин у комунальному підприємстві « ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ТВАРИНАМИ»м. Харкова, де вбивають 97% відловлених тварин, що приблизно становить більш, ніж, 5000 особин на рік! Аналогічним цьому комунального підприємству є комунальне підприємство «ЦЕНТР ЗАХИСТУ ТВАРИН» у м. Миколаїв., та ще у ряді міст України, де ставлення до безпритульних тварин, переходить за усякі межі моралі.
    Але , як показав багаторічний досвід масове знищення безпритульних тварин не дає результату. Їх кількість не зменшується, і з року в рік ці підприємства продовжують свою вбивчу діяльність витрачаючи на неї десятки мільйонів гривень платників податків. Ці підприємства, та чиновники міст відмовляються застосовувати комплексні ефективні програми, бо, якщо безпритульні тварини зникнуть з вулець міст- то і такі підпрємства вимушені будуть припинити свою діяльність. А отже, у чиновників не буде можливості відмивати мільйони бюджетних гривень.
    Безпритульні тварини- це наслідок безвідповідального ставлення людини до свого чотирилапого друга. Тварин залишають на вулицях на призволяще, не отримуючи за це ніякого покарання.
    Комунальні підприємства замість допомоги таким тваринам і сприяння покаранню безвідповідальних власників, застосовують-вбивство тварини шляхом евтаназії. При цьому, запевняючи, що вбивство тварин-це гуманне ставлення до них. Таким чином, показуючи суспільству, що життям живих істот можна нехтувати і зневажати його.
    Жорстоке поводження з тваринами несе в собі загрозу основним моральним цінностям і загальнолюдським нормам моралі, а також сприяє розвитку і укорінінню в суспільстві жорстокості, не тільки для тварин, але і для людини, що є небеспечним для всього суспільства в цілому.
    В розвинених країнах питання регулювання чисельності безпритульних собак і котів вирішують по різному, але навмисне вбивство тварин скрізь вважається ЗЛОЧИНОМ!
    В розвининех та цивілізованих містах України, таких, як КИЇВ, ЛЬВІВ, ДНІПРО, ОДЕСА вже існують програми регулювання чисельності тварин гуманим способом- стерилізації. Серед цих міст найкращі показники ефективності у Львові, де програму впроваджує Львівське комунальне підприємство «ЛЕВ», позитивний досвід якого, необхідно переймати всім комунальним підприємтвам України, які займаються безпритульними тваринами.
    Оскільки Україна у всіх сферах життя впроваджує європейські стандарти, намагаючись всі питання вирішувати цивілізовано, тому ми на заканодавчому рівні повинні закріпити цінність життя живих істот, та застосовувати ефективні , дієві комплексні програми регулювання чисельності безпритульних тварин.
    Саме для вирішення цього питання на державному рівні просимо Вас ініцювати внесення наступних змін до Закону України « Про захист тварин від жорстокого поводження»:

    1) ЗАБОРОНА ЕВТАНАЗІЇ БЕЗПРИТУЛЬНИХ ТВАРИН , ЯК МЕТОДУ РЕГУЛЮВАННЯ ЇХ ЧИСЕЛЬНОСТІ;

    2) ЗАПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДУ СТЕРИЛІЗАЦІЇ, ЯК ЄДИНОГО ДІЄВОГО ТА ГУМАННОГО МЕТОДУ РЕГУЛЮВАННЯ ЧИСЕЛЬНОСТІ БЕЗПРИТУЛЬНИХ ТВАРИН.

    А також просимо затвердити на державному рівні типові правила утримання домашніх тварин та програму регулювання чисельності безпритульних тварин на території міст України, які будуть прийматися за основу при затвердженні правил і програм в місцях.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • "Вони живі, вони все відчувають,у них є душа" Заборонити тестування косметики на тваринах

    Підписів 14167

    Днів залишилось 65

    Скічко Еліанна Андріївна
    Оприлюднена
    30 липня, 2019
    30 жовтня, 2019
    65
    14167 (з них за 7 днів: 77)

    Чи знаєте ви як тестують косметику на тваринах? Чи знаєте ви що перед тим як пустити в продаж парфуми або ополіскувач білизни їх бризкають (кролику, собаці, котові) в очі! Чи знаєте ви, що щорічно в світі використовується 50-100 мільйонів хребетних тварин для тесту косметики!
    Я дійсно не можу зрозуміти, як в 21 столітті можна так знущатися над тваринами! Чому не можна придумати щось інше? Хіба ми не можемо як в інших країнах тестувати косметику просто в лабораторії або просто на комп'ютері!Говорячи про тестування для косметичних та інших компаній, що виробляють хімічну продукцію, більшість людей не розуміють, яким саме чином це відбувається. Тварин спеціально вирощують в стерильних умовах лабораторії, для того щоб вони принесли себе в жертву індустріях краси і задоволення потреб людей. Існує безліч тестів - на алергічну реакцію на шкірі, подразнення ока, на виявлення смертельної дози препарату, зміни в клітинах, на можливість порушення репродуктивної системи та інші. Як все відбувається? Наприклад, за даними Human Society International, щоб зрозуміти, який може бути алергічна реакція на продукт, 32 морським свинкам препарат вводять під шкіру і спостерігають за наслідками (почервоніння, запалення, виразки, лущення, свербіж). Тестування на визначення смертельної дози речовини відбувається на щурах, яким досліджувана речовина вводиться в горло за допомогою шприца (у тварин можуть виникати діарея, судоми, параліч, може відбуватися кровотеча з рота, і в кінцевому підсумку смерть). А для того, щоб протестувати препарат на можливість причини вроджених дефектів, потрібні 660 кроликів (100 самок і 560 дитинчат). Вагітна кролиця піддається примусовому годуванню під час всього періоду вагітності, потім за день до пологів її вбивають і витягають потомство, щоб оцінити наявність ознак порушення розвитку.

    Найпоширеніші тести схожі на сюжет фільму жахів: тест на визначення токсичності речовини найчастіше проводять на тварин, у яких немає можливості до блювоти (морські свинки і щури). Процес дослідження: спочатку в шлунки вводиться велика кількість косметичного продукту, миючого засобу або іншої речовини побутової хімії, далі вчені спостерігають, скільки тварин загине (найчастіше - половина). Звідси і назва тесту - LD50 (Lethal Dose 50%) - доза певного подразника (токсину, радіації або патогена), яка потрібна для того, щоб вбити половину членів випробуваної популяції за певний термін. Наприклад, смертельна доза для води становить 90 г на кілограм маси тіла.Промисловий тест Драйза має на меті виявити здатність речовини подразнювати слизові оболонки ока.
    Іншими, не менш шокуючими є тести по виявленню роздратування шкіри. Для цього беруть кроликів або котів, які знаходяться в повній свідомості, міцно фіксують в певних верстатах (схожі на металеві комірці, так тварина не може потерти лапою очей) і наносять на рогівку ока тестоване речовина, спостерігаючи процеси, які будуть відбуватися з оком, до повного відмирання рогівки (від однієї до трьох тижнів). Тенденція заборони тестування на тваринах поширюється по всьому світу, важливо, щоб в Україні вона не просто промайнула, але і принесла з собою дієві зміни, адже це рішення не тільки на користь гуманності, а й безпеки і якості продукції. Для того щоб цей процес прискорити, потрібно більше небайдужих людей, які б поширювали ці думки, створювали організації та проводили культурно-освітні заходи, які змінили б картину продажів на користь виробників, які обрали альтернативні методи досліджень і створюють етичну продукцію.

    Зупинимо тортури над тваринами

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Заборона цирків з тваринами в Україні

    Підписів 868

    Днів залишилось 67

    Поліщук Анна Василівна
    Оприлюднена
    01 серпня, 2019
    01 листопада, 2019
    67
    868 (з них за 7 днів: 51)

    «По відношенню до тварин можна судити про моральних розвиток нації» Махатма Ганді.

    Необхідна заборона НА ЗАКОНОДАВЧОМУ РІВНІ використання тварин при постановці розважальних номерів у цирках.
    За порушення закону запровадити КРИМІНАЛЬНУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ та покарання у вигляді штрафу в розмірі до десяти тисяч неоподаткованих мінімумів доходів громадян або позбавлення волі на строк до п‘яти років.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Про повернення пенсійного віку жінкам у 55 років.

    Підписів 587

    Днів залишилось 31

    Шумейко Ірина Миколаївна
    Оприлюднена
    26 червня, 2019
    26 вересня, 2019
    31
    587 (з них за 7 днів: 36)

    Від імені сотень тисяч українських жінок, які працювали все своє свідоме життя і мріяли про пенсію в 55 років, прошу вас переглянути збільшення пенсійного віку для жінок в Україні. З огляду на невелику тривалість життя в нашій країні не варто збільшувати пенсійний вік. Особливо це стосується жінок, хто вже має достатній страховий стаж. Несправедливо зрівнювати пенсійний вік жінок і чоловіків, так як організм жінок свідомо фізично слабший і приходячи додому з роботи жінка заступає на другу зміну домашньої роботи, на відміну від відпочиваючих вдома чоловіків.Ще на плечі жінок лягають пологи і
    турботи про виховання дітей. Звiльнiть від роботи бабусь старше 55 років і дайте можливість працювати і заробляти стаж молодим мамам.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Україна без дельфінаріїв. NO DOLPHINARIUMS IN UKRAINE

    Підписів 1171

    Днів залишилось 43

    Васеніна Аліса Сергіївна
    Оприлюднена
    08 липня, 2019
    08 жовтня, 2019
    43
    1171 (з них за 7 днів: 27)

    Ірландія. Ісландія. Латвія. Норвегія. Польща. Словаччина. Словенія. Хорватія. Чехія. Естонія.

    У цих країнах ніколи не було розважальних дельфінаріїв.

    Австрія. Великобританія. Угорщина. Кіпр. Люксембург. Фінляндія. Швейцарія.

    Ці країни більше не експлуатують дельфінів. Наступною має стати Україна.

    Експлуатація дельфінів з розважальною метою за замовчуванням не може нести в собі освітньої або просвітницької місії. Деякі прихильники комерційних дельфінаріїв вважають, що «дельфінотерапія» (плавання з дельфінами) корисна для дітей. Однак, у цього підходу немає переконливої ​​доказової бази. Аналогічного ефекту можна досягти, спілкуючись з кішками або собаками.

    Дельфіни - не домашні тварини.

    Більшість українських дельфінаріїв не можуть забезпечити їх ні сприятливим середовищем для проживання (вода лише схожа на морську за складом, але через їдкі компоненти дельфіни сліпнуть і хворіють), ні достатнім для життя розміром штучного водоймища. Крім того, шум довкола негативно впливає на їх нервову систему.

    Нелегальний вилов і продаж тварин шкодять біорізноманіттю та заохочують браконьєрів. Це суперечить європейським цінностям. Так далі не можна.

    Безумовно, закриття дельфінаріїв - не остаточне рішення проблеми. Але разом ми зможемо зробити перші кроки до того, щоб це закінчилося. Так, в Києві вже закрився дельфінарій «Немо». Будь ласка, підпишіть цю петицію, якщо Ви теж проти подібних "розваг".

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Против эксплуатации животных в Одессе и по всей Украине!

    Підписів 2270

    Днів залишилось 61

    Шрибак Наталья Васильевна
    Оприлюднена
    26 липня, 2019
    26 жовтня, 2019
    61
    2270 (з них за 7 днів: 24)

    Просим запретить эксплуатацию животных(любых, будь то лошади,змеи,птицы,обезьяны,коты,собаки..) во всей Украине.
    Просим остановить издевательство над ними.. здесь и сейчас! Раз и навсегда! Почему животные должны быть товаром на дороге? Работать сутками на людей, у которых ценности в жизни одни-деньги.
    У них есть и душа, и сердце, как у людей! Им тоже больно. А особенно жалко тех животных, которых избивают, морят голодом.. и не дают отдыхать им вообще! Чем они заслужили такую жизнь? Бедные лошади в Одессе.. уже неприятно идти по центральным улицам с разрывающимся сердцем, смотреть в глаза, наполненные слезами бедных животных.. как их хозяева бьют их по шее и дымят в морду никотином, смеются и отвечают «да нормально им, пусть работают!!» а девушки с пони на Лузановке.. избивали среди бела дня, пока им не пригрозили тюрьмой. И это не один такой случай.. другие есть истории, и с девушками, и с мужчинами..
    Нужно прекратить эти муки! Сколько погибает животных.. это уму не постижимо! Пожалуйста, давайте все вместе подпишем эту петицию и сделаем доброе дело для всех животных и не только по Одессе, а по всей Украине. Весь мир каждый день отказывается от насилия, от эксплуатации или опытов над животными. Наша Украина-наш мир! Давайте жить мирно и дружно! Вместе с братьями нашими меньшими✅
    Вместе МЫ СИЛА!!! УКРАИНЦЫ, РОДНЫЕ,давайте действовать а не ждать пока кто-то сделает это вместо нас.

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • СЕРДЕЧКО ДИТИНИ. Безкоштовні операції та лікування дітям з вадами серця.

    Підписів 770

    Днів залишилось 50

    Козак Наталія
    Оприлюднена
    15 липня, 2019
    15 жовтня, 2019
    50
    770 (з них за 7 днів: 24)

    Дуже прошу,підтримати! Створення програми для дітей ,від народження до 14 років. На безкоштовне лікування, та операції на серці.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Смертна кара для вбивць та насильників дітей

    Підписів 1386

    Днів залишилось 26

    Качур Ілона Валентинівна
    Оприлюднена
    21 червня, 2019
    21 вересня, 2019
    26
    1386 (з них за 7 днів: 16)

    Кожне створіння, яке наносить тілесні смертельні поранення, притягує до насильства дітей, повинен бути наказаним самим найстрашнішим покаранням, а саме смертною карою

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Заборона поастикових пакетів в Україні

    Підписів 36

    Днів залишилось 73

    Негодюк Тетяна Вікторівна
    Оприлюднена
    07 серпня, 2019
    07 листопада, 2019
    73
    36 (з них за 7 днів: 14)

    «Обмеження використання поліетилену пов'язано з тією шкодою, яку цей матеріал завдає екології. В Україні побутовий пластик практично взагалі не утилізується. А середньостатистичний українець використовує близько 500 одноразових поліетиленових пакетів на рік, які потім просто відправляються на смітник.
    На сьогодні в цілій низці країн – зокрема, у Франції, Італії, Сінгапурі – заборонено використовувати будь-які пластикові пакети. В Ірландії, Латвії та Данії для торгових організацій встановлений податок на такі вироби. Обмежено використання поліетилену в Австралії та Китаї.»
    Тому, вважаю буде доцільним зменшити кількість сміття, що кожен день все більше і більше забруднює океани та заважає існувати тисячам тварин.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Введення штрафів за викинуте сміття

    Підписів 993

    Днів залишилось 11

    Лобур Анастасія Володимирівна
    Оприлюднена
    06 червня, 2019
    06 вересня, 2019
    11
    993 (з них за 7 днів: 13)

    А чи не пора ввести дуже суттєві штрафи за викидання сміття у невстановлених для цього місцях - швидко і бюджет наповниться і навколишнє середовище стане набагато чистіше! Реальні високі штрафи швидко дисциплінують людей, що не хочуть за собою прибирати. У нас, на відміну від продвинутих цивілізованих країн, зверхнє відношення до людей, що прибирають сміття. Сміття - це насправді величезні гроші, але не кожен це здатен зрозуміти. Сміття органічного походження здатне приносити дорогоцінну енергію, згораючи, перегниваючи. Будівельне сміття можна переробляти, або задіяти, здешевивши будівництво, листя може удобрювати грунт, тощо. Лише змінивши ментальність наших людей, можна чогось досягти. А це можуть зробити тільки серйозні штрафи, як на Заході. Пропоную владі розглянути це питання, прийняти закон і вимагати його дотримання. Це справжня відсутність елементарної культури. Сміття кидається прямо під ноги прибиральникам, принижуючи їхню людську гідність. Жіночки і чоловіки, не покладаючи рук, працюють за копійки, а ще й відчуваючи таке зневажливе ставлення до своєї важкої без перебільшення праці, адже не встигнуть вони навести лад, через секунду хтось кидає своє сміття на щойно вичищене місце. У нас штрафують чомусь тільки власників прибудинкових територій, де було розкидано сміття, а не тих, хто те сміття кидає. Кожен день люди вигрібають купи сміття навколо своїх будинків.Тільки великі, вигідні державі штрафи зупинять цю несправедливість. Свідомих людей багато, але недостатньо, щоб тримати чистоту на українській землі!

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Заборонити фінансування з держбюджету політичних партій, які не ввійшли до складу ВР

    Підписів 300

    Днів залишилось 59

    Купраш Євген Юрійович
    Оприлюднена
    24 липня, 2019
    24 жовтня, 2019
    59
    300 (з них за 7 днів: 13)

    Заборонити фінансування з держбюджету політичних партій, які не ввійшли до складу ВР України

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Розглянути порушення Конституції власниками дельфінаріїв, що утримують тварин без доступу до морської води, що загрожує життю тварин

    Підписів 335

    Днів залишилось 15

    Новосад Олександр Сергійович
    Оприлюднена
    10 червня, 2019
    10 вересня, 2019
    15
    335 (з них за 7 днів: 11)

    Відповідно до ч. 5 ст. 25 ЗУ «Про захист тварин від жорстокого поводження» сприяти закриттю дельфінаріїв, що не мають доступу до природньої морської води. Хлорована вода є небезпечною для дельфінів, через неї дельфіни сліпнуть і отримують ряд інших хвороб. Навіть найбільший дельфінарій не може створити для дельфінів хороших умов, адже у природньому середовищі вони пропливають більше 100 км за день, що є для них природньою потребою та необхідністю. Факт дельфінотерапії спростували навіть український МОЗ, більше того дельфіни здатні передавати людям свої захворювання. Тому ми вважаємо, що утримування дельфінів в таких умовах є не гуманним, суперечить Конституції і може принести шкоду для дорослих та дітей. Громадські активісти і зоозахисники давно підняли це питання, тому просимо прислухатись та прийняти міри

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Захист дітей від сексуального насильства (закон 6607 – відкриті реєстри та інші заходи)

    Підписів 608

    Днів залишилось 29

    Довга Наталія Іванівна
    Оприлюднена
    24 червня, 2019
    24 вересня, 2019
    29
    608 (з них за 7 днів: 10)

    Нажаль, проблема сексуального насилля над дітьми останнім часом особливо кричуще дає про себе знати. Одним з найрезонансніших трагічних випадків, що зараз розслідуються, є справа Даши Лук'яненко.

    На сайті Верховної Ради розміщена, і після вищезгаданого випадку почала активно підписуватися, петиція із зверненням до народних депутатів, ухвалити закон 6607, спрямований на захист дітей від сексуального насильства (Автор : Маляр Анна) https://itd.rada.gov.ua/services/Petition/Index/5739?fbclid=IwAR2j5dS-e8yIvvQlFTFF0WZ6rKwnGvNp4QjeHxPlqfo2_jfc8UMxy7rpks8 .

    Також А. Маляр зазначає:
    «вже два роки законопроект проходить доопрацювання …
    За два роки жодна людина, яка висловлювала зауваження чи критику щодо законопроекту, не згадала про права дітей-жертв. Будь-яка дискусія виникає виключно щодо прав ґвалтівників, збоченців та педофілів

    Законопроект 6607 пропонує три новації, але нижче вони викладені в компромісному з захисниками прав злочинців варіанті.
    1. Запровадження Єдиного реєстру осіб, засуджених за статеві злочини щодо дітей. Мета реєстру – не допустити до роботи у дитячих закладах осіб, які раніше засуджувались за сексуальне насильство над дітьми. Реєстр напівзакритий. Доступ до реєстру матимуть правоохоронні органи та Мінюст. Право на отримання інформації з реєстру матимуть керівники дитячих закладів.
    2. Посилення відповідальності за статеві злочини проти дітей.
    3. Хімічна кастрація. Це не покарання, а добровільний захід медичного характеру, передбачений для осіб, які: 1.Вчинили особливо тяжкий статевий злочин проти дитини 2. Мають поставлений психіатрами діагноз – педофілія. Хімічна кастрація – це введення медичних препаратів в організм людини, які знижують статевий потяг і діють протягом певного часу».


    Ми приєднуємося до невтішних висновків А. Маляр та просимо розглянути наступні уточнення до законопроекту 6607 та прийняти закон 6607:

    1. Зробити Єдиний реєстр осіб, засуджених за статеві злочини щодо дітей відкритим для суспільства.

    Обґрунтування:
    З досвіду країн світу, створення напівзакритого реєстру не є достатньо ефективним. Законопроект 6607 (його редакція на момент публікації даної петиції), швидше, є аналогом «попередника» «Закону Меган» в США, а саме - «Закону Джейкоба Веттерлинг» у частині напіввідкритості (дані списків не були доступні громадськості, а лише уповноваженим органам). І він себе не виправдав у достатній мірі.
    Батьки Меган Канка (дитини-жертви, ім'ям якої був названий пізніше прийнятий новий закон відкритих списків) заявили, що якби їм була відома злочинна сторона Тіммендекаса (сусіда), то їх дочка була б жива.
    І справді. За статистикою 90% подібних злочинів зчиняються родичами, знайомими та сусідами родини жертви. Лише 10 % - здійснюють взагалі незнайомі родині люди і ті, які живуть не поряд *. Люди мають право знати, що біля них живе особа, яка має судимість за обговорювані злочини.
    Також беручи до уваги, що хімічна кастрація значно знижує кількість рецидивів, але не убезпечує повністю від них. До того ж самого Тіммендекаса (ґвалтівника та вбивці Меган Канка) перед злочином теж застосовувався метод хімічної кастрації, але його дія ймовірно обнулилась спеціальним прийомом відповідних препаратів.
    Особливо враховуючи, що педофілія практично невиправна. І рецидивісти, як правило, більш рішучі у відношенні «знищення слідів злочину»

    2. Визначити захід хімічної кастрації як обов’язковий для людей, які страждають на розлад статевого потягу «педофілія» та були засуджені за злочини з сексуальним підґрунтям по відношенню до дітей (зокрема що стосується важких та особливо важких злочинів) і не знаходяться в місцях позбавлення волі.

    Обґрунтування:
    Враховуючи те, що вищезазначений розлад практично не піддається корекції, при закінченні терміну покарання, враховуючи статистику рецидивів, люди, що відбули покарання, все одно є потенційно небезпечними. Наприклад, злочинець, який був засуджений у 22 роки за вчинення особливо важкого злочину на 20 років, вийде на волю у 42 роки і так як його психологічний розлад залишиться збереженим, він буде потенційно небезпечним для дітей.

    3. При наявності протипоказань до хімічної кастрації та/або за бажанням засудженого, як альтернативу хімічній кастрації, ввести захід хірургічної кастрації.

    Обґрунтування:
    За наявності протипоказань до хімічної кастрації або у випадку важких побічних ефектів хімічних препаратів, у засудженого не залишається альтернативи вибору.
    Крім того, хірургічна кастрація є достовірним методом у порівнянні з хімічною (хімічна потребує введення препаратів кожні 3-4 місяці та її дію можна зневілювати прийомом препаратів тестостерону)..
    Наприклад, в Чехії та частково в Германії заміна покарання відбувається саме на хірургічну кастрацію.


    Також, паралельно з прийняттям законопроекту із зазначеними уточненнями, просимо розглянути та посприяти введенню заходів:

    1. Приєднатися до міжнародного закону «Меган».

    2. Посилити контроль та активувати роботу у напрямку видалення та попередження створення угрупувань педофілів у електронній мережі та меседжерах.

    Обґрунтування:
    Зовсім не секрет, що педофіли групуються у інтернет-мережі, підтримують та дають поради один одному, розповсюджують та культивують нездорову вседозволеність у своїй «тусовці», яку потім переносять у реальне життя.
    Багато хто пам'ятає , як кілька років тому проходила спочатку неофіційна, а потім уже і офіційна боротьба з групами «Детская мода» вконтакті. Є відповідні групи на різних ресурсах. На
    даний час набули також поширення різного роду угрупування у меседжерах (вайбер, телеграм
    та ін.).

    3. Спростити, скоротити та пришвидшити, а в ідеалі – автоматизувати процесуальні процедури при розкритті вищенаведених злочинів чи підозрі на їх вчинення, у разі зникнення дитини (наприклад, термін, підстава видачі ордерів на обшуки і т.д.).
    Обґрунтування: час у таких випадках на вагу людського (дитячого) життя.

    4. Забезпечити заходи щодо пом’якшення можливого соціального та психологічного стресу родині засудженого (наприклад, психологічна допомога, спрощена процедура зміни прізвища при бажанні і т.п.).

    5. Встановити регламент бережних гуманних допиту та інших необхідних процесів при роботі з потерпілим.
    Обґрунтування: часто робота з жертвою для виявлення обставин злочину, його небережного огляду є для потерпілого сильним додатковим стресом.

    6. Організувати цілеспрямовану роботу спеціалістів (наприклад, психологів навчальних закладів) щодо виявлення та попередження сексуального насилля над дітьми.
    Приміром, добре було б, щоб психолог у тому ж самому садочку в обов’язковому порядку не лише визначав роль дитини в колективі та її готовність до школи, а й пояснював «правило купальника», розповідав про правила безпеки.





    * - Julia Whealin, Ph.D. (2007-05-22). «Child Sexual Abuse»Архивная копия от 30 июля 2009 на Wayback Machine. National Center for Post Traumatic Stress Disorder, US Department of Veterans Affairs.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Допомога при народженні дитини

    Підписів 493

    Днів залишилось 26

    Крижанівська Ірина Іванівна
    Оприлюднена
    21 червня, 2019
    21 вересня, 2019
    26
    493 (з них за 7 днів: 10)

    Прохання переглянути виплати при народженні дитини, та прив'язати їх безпосередньо до прожиткового мінімуму. Оскільки ціни ростуть і отримувати на сьогоднішній день 860 грн в місяць на 2 і 3 дитину у родині безглуздо.....

    Допомога при народженні дитини нараховується в розмірах прожиткового мінімуму для дітей віком до шести років та виплачується виходячи з розміру прожиткового мінімуму встановленого на момент здійснення виплат допомоги.
    Допомога при народженні дитини надається у такому розмірі: на першу дитину - 52 розміри прожиткового мінімуму, на другу дитину - 70 розмірів прожиткового мінімуму, на третю та кожну наступну дитину - 120 розмірів прожиткового мінімуму .
    Виплата допомоги здійснюється одноразово: при народженні першої дитини - у розмірі 15 прожиткових мінімумів, при народженні другої дитини – у розмірі 25 прожиткових мінімумів, при народженні третьої та наступної дитини – у розмірі 40 прожиткових мінімумів.
    Решта суми допомоги виплачується протягом наступних 36 місяців рівними частинами у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
    Щомісячний розмір виплати допомоги не може бути меншим від розміру прожиткового мінімуму для дітей віком до шести років встановленого на момент здійснення виплат

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Очистка рек, озёр,ставков и др.водоемов.

    Підписів 325

    Днів залишилось 50

    Галт Евгеній Анатолійович
    Оприлюднена
    15 липня, 2019
    15 жовтня, 2019
    50
    325 (з них за 7 днів: 10)

    Запретить предприятиям сброс сточных вод, отходов в реки, озера, ставки. Увеличить штрафы и санкции юридическим лицам, ФОП сброс бых видов отходов без специальных сооружений (очистных, отстойников, фильтров)
    . А так же в местах отдыха у водоёмов установить мусорные контейнеры, баки, альфатеры!

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Декриміналізація діяльності робітників сфери секс послуг та порно індустрії

    Підписів 212

    Днів залишилось 65

    Іванющенко Євген Володимирович
    Оприлюднена
    30 липня, 2019
    30 жовтня, 2019
    65
    212 (з них за 7 днів: 9)

    Мета:
    Виведення бізнесу секс-послуг та порно індустрії з податкової тіні та з-під влади криміналітету. Захист прав громадян, які свідомо вирішили працювати у цих сферах.

    Суть:
    Створити необхідні механізми ліцензування та оподаткування для компаній та робітників сфери секс-послуг та порно індустрії. Змінити кримінальній кодекс, залишаючи криминальну відповідальність у разі залучення до сфери секс-послуг та порно індустрії неповонолітніх осіб. У разі ж проведення цієї дільності без необхідних ліцензій - лише адміністративне покарання у формі штрафу.

    Ліцензування:
    Ліцензія на зйомки порнографічних матеріалів з метою коммерційного збуту має видаватися належними державними органами.
    Ліцензія на утримання борделів має видаватися належними державними органами.

    Оподаткування:
    Пропоную ввести нову групу оподаткування ФОП спеціально для робітників сфери секс-послуг (проституція та з'оймки у порнографічних медіа матеріалах.)

    Зміни у Кримінальному кодексі:

    Змінити статтю 301 Кримінального Кодексу України:

    Чинна Редакція:

    Стаття 301. Ввезення, виготовлення, збут і розповсюдження порнографічних предметів

    1. Ввезення в Україну творів, зображень або інших предметів порнографічного характеру з метою збуту чи розповсюдження або їх виготовлення, перевезення чи інше переміщення з тією самою метою, або їх збут чи розповсюдження, а також примушування до участі в їх створенні -

    караються штрафом від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років, з конфіскацією порнографічних предметів та засобів їх виготовлення і розповсюдження.

    2. Ті самі дії, вчинені щодо кіно- та відеопродукції, комп'ютерних програм порнографічного характеру, а також збут неповнолітнім чи розповсюдження серед них творів, зображень або інших предметів порнографічного характеру, -

    караються штрафом від ста до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до п'яти років, або позбавленням волі на той самий строк, з конфіскацією порнографічної кіно- та відеопродукції, засобів її виготовлення і демонстрування.

    3. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, якщо вони вчинені повторно або за попередньою змовою групою осіб, а також примушування неповнолітніх до участі у створенні творів, зображень або кіно- та відеопродукції, комп'ютерних програм порнографічного характеру, -

    караються позбавленням волі на строк від трьох до семи років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією порнографічних предметів, кіно- та відеопродукції, комп'ютерних програм, засобів їх виготовлення, розповсюдження і демонстрування.

    Нова Редакція:

    Стаття 301. Незаконне ввезення, виготовлення, збут і розповсюдження порнографічних предметів, у тому числі які були виготовлені із залученням неповнолітніх осіб як акторів або моделей.

    1. Ввезення в Україну творів, зображень, кіно- та відеопродукції, комп'ютерних програм порнографічного характеру або інших предметів порнографічного характеру з метою збуту чи розповсюдження або їх виготовлення, перевезення чи інше переміщення з тією самою метою, або їх збут чи розповсюдження без відповідної ліцензії, а також примушування до участі в їх створенні -

    караються штрафом від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, з конфіскацією порнографічних предметів та засобів їх виготовлення і розповсюдження.

    2. Збут неповнолітнім чи розповсюдження серед них творів, зображень або інших предметів порнографічного характеру, -

    караються штрафом від ста до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, з конфіскацією порнографічної кіно- та відеопродукції, засобів її виготовлення і демонстрування.

    3. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, якщо вони вчинені з примушуванням неповнолітніх до участі у створенні творів, зображень або кіно- та відеопродукції, комп'ютерних програм порнографічного характеру, -

    караються позбавленням волі на строк від трьох до семи років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією порнографічних предметів, кіно- та відеопродукції, комп'ютерних програм, засобів їх виготовлення, розповсюдження і демонстрування.


    Змінити статтю 302 Кримінального Кодексу України:

    Чинна редакція:

    Стаття 302. Створення або утримання місць розпусти і звідництво

    1. Створення або утримання місць розпусти, а також звідництво для розпусти -

    караються штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до двох років.

    2. Ті самі дії, вчинені з метою наживи або особою, раніше судимою за цей злочин, або вчинені організованою групою, -

    караються обмеженням волі на строк до п'яти років або позбавленням волі на той самий строк.

    3. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені із залученням неповнолітнього, -

    караються позбавленням волі на строк від двох до семи років.

    Нова Редакція:

    Стаття 302. Незаконне створення або утримання борделів.

    1. Створення або утримання борделів без ліцензії, караються штрафом до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

    2. Дії, передбачені першою частиною цієї статті, вчинені із залученням неповнолітнього, -

    караються позбавленням волі на строк від двох до семи років.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Вихід на пенсію жінок в 55 років при стажі роботи 25 років

    Підписів 76

    Днів залишилось 29

    МАНУЛЯК МАРІЯ МИХАЙЛІВНА
    Оприлюднена
    24 червня, 2019
    24 вересня, 2019
    29
    76 (з них за 7 днів: 9)

    Внести зміни в Пенсійне законодавство. Вихід жінок на пенсію в 55 років при умові, що її страховий стаж роботи становить 25 років

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Залишити Уляну Супрун керівником МОЗ України з командою та продовжити реалізацію стратегії реформування сфери охорони здоров'я

    Підписів 42

    Днів залишилось 71

    Борщ Юра
    Оприлюднена
    05 серпня, 2019
    05 листопада, 2019
    71
    42 (з них за 7 днів: 6)

    За останні роки почалась бепрецедентна трансформація системи охорони здоров'я. Треба дозволити команді на чолі з Уляною Супрун продовжити трансформацію системи охорони здоров'я по затвердженим планам до моменту відчуття незворотності процесів. Це занадто важливо для нас та наших дітей.

    Десятиліттями система охорони здоров’я існувала для того, щоб лише лікувати, а не запобігати хворобам. Для людей й досі залишається звичкою відкладати візит до лікаря “на потім” та лікувати хворобу вже коли вона з’явилася, а не запобігати її появі.

    Саме тому одним з ключових напрямків трансформації системи охорони здоров’я ще з 2016 року стала профілактика та превентивна медицина.

    Розпочался процес трансформації на первинній ланці медичної допомоги. І за цей час відбулися глобальні системні зміни саме на цьому рівні.
    Лікарі отримують вигідніші умови праці, місцева влада — успішний соціальний об’єкт, а пацієнти — якісніші та доступніші медичні послуги.

    У 2019 році триватиме підготовка до трансформації спеціалізованої допомоги: поліклінік та стаціонарів.

    З 1 січня 2020 року нові механізми фінансування запрацюють на всіх рівнях медичної допомоги — від первинної до стаціонарної.

    Запрацювала електронна система охорони здоров'я — через неї пацієнти укладають декларації з лікарями, а лікарні підписують договори з Національною службою здоров'я.

    Працює урядова програма “Доступні ліки”, яка поліпшила доступ українців до лікування.

    Система eHealth, яка ще два роки тому здавалася в Україні неможливою, сьогодні успішно працює.

    Декларації з сімейними лікарями укладають через електронну систему охорони здоров’я.

    Запис до лікаря онлайн. Електронні рецепти. Електронний реєстр інсулінів. Електронну медичну картку пацієнта.

    Також планується запустити в роботу Електронний реєстр листків непрацездатності. Лікарняні листки буде неможливо підробити або купити.

    Трансформація системи охорони здоров’я дала можливість кожному лікарю первинної медичної допомоги відкрити приватну практику.

    Створено нові незалежні інституції, які продовжуватимуть трансформацію системи охорони здоров’я. Це, наприклад НСЗУ Національна служба здоров'я України та Центр громадського здоров’я МОЗ України.

    У національній мережі надання допомоги пацієнтам з гострим інфарктом працює вже 41 кардіоцентр, планується відкриття ще 25. Центри працюють у режимі 24 години на добу, 7 днів на тиждень, 365 днів на рік. Їх відкрито у співпраці уряду та місцевої влади.

    Держлікслужба фіксуватиме всі перевірки на відеокамери.
    Програма Доступні ліки працює вже два роки. Українці з хворобами серця, діабетом та астмою отримують препарати або повністю безкоштовно, або з невеликою співоплатою.

    Розпочинається перший етап трансформації екстреної медичної допомоги.

    Вперше в історії України уряд ухвалив Стратегію розвитку медичної освіти.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • ЗАБОРОНИТИ продаж Землі поки кожен громадянин України, який має право і бажання, не отримає БЕЗОПЛАТНО земельну ділянку в межах встановленої норми

    Підписів 47

    Днів залишилось 36

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    01 липня, 2019
    01 жовтня, 2019
    36
    47 (з них за 7 днів: 5)

    Статтею 13 Конституції України встановлено, що Земля є об'єктом права власності Українського народу.

    Статтею 14 Конституції України встановлено, що Земля є основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави.
    Право власності на землю гарантується. Це право набувається і реалізується громадянами виключно відповідно до закону.

    Статтею 24 Конституції України встановлено, що громадяни мають рівні конституційні права.
    Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

    Підпунктом "в" пункту 3 статті 116 Земельного Кодексу України встановлено, що БЕЗОПЛАТНА передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі:
    в) одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності В МЕЖАХ НОРМ безоплатної приватизації, визначених цим Кодексом.

    Пунктом 4 Статті 116 Земельного Кодексу України встановлено, що передача земельних ділянок БЕЗОПЛАТНО у власність громадян у межах норм, визначених цим Кодексом, провадиться ОДИН РАЗ по кожному виду використання.

    Статтею 121 Земельного Кодексу України встановлено, що громадяни України мають право на безоплатну передачу їм земельних ділянок із земель державної або комунальної власності в таких розмірах:

    а) для ведення фермерського господарства - в розмірі земельної частки (паю), визначеної для членів сільськогосподарських підприємств, розташованих на території сільської, селищної, міської ради, де знаходиться фермерське господарство. Якщо на території сільської, селищної, міської ради розташовано декілька сільськогосподарських підприємств, розмір земельної частки (паю) визначається як середній по цих підприємствах. У разі відсутності сільськогосподарських підприємств на території відповідної ради розмір земельної частки (паю) визначається як середній по району;

    б) для ведення особистого селянського господарства - не більше 2,0 гектара;

    в) для ведення садівництва - не більше 0,12 гектара;

    г) для будівництва і обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) у селах - не більше 0,25 гектара, в селищах - не більше 0,15 гектара, в містах - не більше 0,10 гектара;

    ґ) для індивідуального дачного будівництва - не більше 0,10 гектара;

    д) для будівництва індивідуальних гаражів - не більше 0,01 гектара.

    Однак до цих пір НЕ ВСІ громадяни, які мають право і бажають ОТРИМАТИ безоплатну земельну ділянку із земель державної або комунальної власності, її ОТРИМАЛИ, тому, що державні і місцеві органи влади, їх чиновники, ПОРУШУЮЧИ Конституційне і законне право громадян на БЕЗОПЛАТНЕ отримання у власніть земельної ділянки, НЕ НАДАЮТЬ її.

    Крім того, є много українських громадян, що обрані чи працють в державних або місцевих органах влади, або наближених до державних чи місцевих чиновників, які НЕЗАКОННО отримали НЕОДНОРАЗОВО або в ЗНАЧНИХ розмірах земельні ділянки БЕЗОПЛАТНО і тепер ПЕРЕПРОДАЮТЬ їх, НЕЗАКОННО ЗБАГАЧУЮЧИСЬ через це.

    Я сам неодноразово звертався до Київської Міської Ради і до Голови Київради, щоб отримати БЕЗОПЛАТНО земельну ділянку в межах норми, в тому числі, як інвалід Чорнобиля, і такий, що втратив земельну (дачну) ділянку в м.Прип'яті через аварію на Чорнобильській АЕС, ОДНАК мені постійно ВІДМОВЛЯЛИ через те, що нібито земельної ділянки немає, хоч в той же час РОЗДАВАЛИ БЕЗОПЛАТНО київську землю тисячами гектарів.

    Також мені НЕЗАКОННО, хоч я звертався до Київради, не надали БЕЗОПЛАТНО у власність земльну ділянку 0,06 га, яку я законно мав більше 15 років по рішенню Троєщинської сільської ради під город, і НЕЗАКОННО її передали під садівничий кооператив для суддів Верховного Суду України.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБОРОНИТИ ПРОДАЖ Землі до тих пір, поки кожен громадянин України, який має право і бажання, не отримає БЕЗОПЛАТНО земельну ділянку в межах вищевказаної норми;
    2.ПРОВЕСТИ АУДИТ земельних ділянок, отриманих громадянами, і виявити ВСІХ, хто НЕЗАКОННО отримував їх БЕЗОПЛАТНО НЕОДНОРАЗОВО або в ЗНАЧНИХ розмірах (більше встановлених Законом розмірах);
    3.ПРИТЯГНУТИ до відповідальності, встановленої Законом, ВСІХ хто НЕЗАКОННО роздавав чи отримував земельні ділянки БЕЗОПЛАТНО НЕОДНОРАЗОВО або в ЗНАЧНИХ розмірах (більше встановлених Законом розмірах);
    4.ПЕРЕВІРИТИ всіх, хто продає земельні ділянки, на законність їх отримання або придбання;
    5.ПОВЕРНУТИ всі НЕЗАКОННО надані земельні ділянки Державі чи місцевій громаді відповідно;
    6.НАДАТИ БЕЗОПЛАТНО земельні ділянки в межах вищевказанної норми ВСІМ, хто має бажання і право на це

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ