ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Захист спрощеної системи оподаткування, шляхом термінового розгляду та прийняття законопроекту 3853-1 "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо запровадження щорічного підвищення граничних обсягів доходів для застосування спрощеної системи оподаткування, відновлення права платників єдиного податку не застосовувати реєстратори розрахункових операцій, а також скасування корупційного механізму кеш-бек"

    Підписів 1790

    Днів залишилось 84

    Орлов Владислав Сергійович
    Оприлюднена
    28 липня, 2020
    28 жовтня, 2020
    84
    1790 (з них за 7 днів: 1518)

    Закони 128-ІХ та 129-ІХ, що вступають в дію з 01.08.2020, практично нівелюють спрощену систему оподаткування, обліку та звітності.
    Ухвалення цих законів відбувалося без консультацій та обговорення, без аргументованих досліджень.
    Тотальна фіскалізація мікробізнесу- знищить бізнесініціативу в Україні, збільшить корупцію та безробіття.
    Внесення та ухвалення законопроекту 3853-1 дозволить відокремити дрібний бізнес від великого, збільшить надходження до бюджету, обілить «тіньовий сегмент» та дасть перспективи сталого розвитку економіки!
    Спрощена система оподаткування, обліку та звітності - повинна залишитись простою!

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Про включення до порядку денного Верховної Ради постанови про звільнення Міністра внутрішніх справ Арсена Авакова

    Підписів 997

    Днів залишилось 66

    Хромих Марина Петрівна
    Оприлюднена
    10 липня, 2020
    10 жовтня, 2020
    66
    997 (з них за 7 днів: 40)

    Про включення до порядку денного Верховної Ради постанови про звільнення Міністра внутрішніх справ Арсена Авакова.

    Міністр внутрішніх справ забезпечує формування державної політики у сферах, що належать до компетенцій МВС, та контролює її реалізацію. Тобто це особа, відповідальна за:

    - охорону прав і свобод людини, інтересів суспільства і держави;
    - протидію злочинності;
    - підтримання публічної безпеки і порядку;
    - захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню;
    - координацію діяльності Національної поліції та затвердження порядку проведення атестування поліцейських;
    - розподіл бюджетних коштів, головним розпорядником яких є МВС.

    Цей перелік далеко не повний, але показовий. За 6,5 років, впродовж яких посаду міністра внутрішніх справ обіймає Арсен Борисович Аваков, українське суспільство отримало:
    - Повністю провалену реформу поліції. Внаслідок проваленої атестації в системі залишилось до 95% старих кадрів. Провал реформи слідчо-кримінального блоку;
    - Укорінення практики поліцейського насилля і свавілля, вибивання доказів, катувань та знущань над затриманими у відділках поліції. Та відсутність покарань за це. Ніхто з поліцейських не відповів за вбивства 5-річного Кирила Тлявова на Київщині, Олександра Собченка у Кропивницькому, Олександра Цукермана у Кривому Озері, за збитих на дорозі дітей у Борисполі та Конотопі, за стрілянину в Княжичах із загиблими правоохоронцями, за розгін наметового містечка під Верховною Радою взимку 2018 року, за напади на журналістів Костянтина Реуцького та Богдана Кутєпова, за побиття активістів під Подільським райввіділком з вигуками «Ложись, бандера», за згвалтування та катування підозрюваних у Кагарлику;
    - Збільшення спецсил проти мирних зібрань. «Беркут» лише змінив назву, практично всі колишні працівники залишилися на посадах. Нацгвардію перетворено в «патрульно-постову службу»;
    - Саботаж ідентифікації поліцейських та нацгвардійців, необхідної для відповідальності за зловживання: не всі носять жетони, номери на самих жетонах неможливо ідентифікувати, на масових акціях немає номерів на шоломах;
    - Профанація і саботаж розслідувань навіть резонансних злочинів: вбивства Павла Шеремета, нападу на Катерину Гандзюк, вбивств Аміни Окуєвої, Віталія Олешка (Сармата), Миколи Бичка, Сергія Самарського та багатьох інших. Втрачені докази у багатьох кримінальних провадженнях щодо нападів на громадських активістів;
    - Призначення на посади людей із відверто антиукраїнськими або сепаратистськими поглядами, корупціонерів та непрофесіоналів: «даїшника» та корупціонера Валерія Лютого; сепаратиста Антона Шевцова; Івана Іщенка, який стояв із російськими найманцями по один бік барикад 2 травня 2014 року в Одесі; Дмитра Головіна, якого пізніше впіймали на хабарі та підозрюють в організації нападів на активістів; Дмитра Ценова, чиї підлеглі вбили дитину в Переяславі-Хмельницькому;
    - Постійні корупційні скандали навколо закупівель для поліції, Національної гвардії, Державної служби з надзвичайних ситуацій;
    - Повну неспроможність ДСНС вчасно й ефективно реагувати на надзвичайні ситуації та запобігати їх виникненню. Приклади лише останніх місяців — Чорнобильскі пожежі та повені на Прикарпатті;
    - Навіть одного, будь-якого пункту з цього неповного переліку «заслуг» достатньо для відставки «потужного» міністра.

    Саме до повноважень Верховної Ради, згідно з Конституцією України, належить контроль за діяльністю уряду та призначення і звільнення з посад членів Кабінету Міністрів. Доки парламент зволікає — він несе політичну відповідальність за злочинну діяльність та бездіяльність міністра внутрішніх справ Арсена Авакова.

    Вимагаємо включення до порядку денного Верховної Ради постанови про звільнення Міністра внутрішніх справ Арсена Авакова.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Про відміну Дистанційної Освіти

    Підписів 442

    Днів залишилось 27

    Аніщенко Оксана Олександрівна
    Оприлюднена
    01 червня, 2020
    01 вересня, 2020
    27
    442 (з них за 7 днів: 35)

    Звернення до Міністерства освіти і науки України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, та Президента України від батьків українських учнів.
    Просимо відминити дистанційну освіту у всіх навчальних закладах України, крім випадків надзвичайного стану та надзвичайного положення. Згідно статті #53 Конституції України та відповідно до статті 13 Міжнародного пакту про економічні, соціальні і культурні права, де не вказано такий вид здобуття освіти як дистанційна освіта, та вільний вибір освіти та освітнього закладу просимо відмінити розгляд законопроектів що до обов'язкового переходу на дистанційну освіту. Аргументуючи це:
    1. Збільшенням навантаження на батьків та опікунів;
    2. Збільшенням кількості безробіття серед вчителів;
    3. Поступовим зменшенням попиту на професію вчителя;
    4. Виникненням неадаптовності та асоціальної поведінки у дітей ( так як дитина буде знаходитись ізольована від однолітків та друзів з навчального закладу.
    5. Відсутністю у понад 20% населення в сільській місцевості технічних засобів, інтернету та можливості здійснювати таке навчання.
    Вимагаємо: щоб кожен учень віком від 14 років мав право самостійно вибирати тип навчання між стаціонарним та дистанційним! До досягнення учнем віку в 14 років таке рішення приймають батьки або опікун!
    Дистанційну освіту застосовувати лише у випадках здачі підсумкових робіт, у разі знаходження учня на лікарняному ( за бажанням учня та або батьків)
    А у разі вибору учнем або батьками учня, або опікунами дистанційної освіти - виплачувати учню стипендію за дистанційне навчання рівнозначну стипендії у вищих навчальних закладах України.
    Це дозволить мотивувати учня, купувати необхідні книжки, вебінари, оплачувати інтернет, та ін.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Виключити п. 201.16 статті 201 з Податкового кодексу, який передбачає, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

    Підписів 222

    Днів залишилось 59

    Осмоловський Денис Юлійович
    Оприлюднена
    03 липня, 2020
    03 жовтня, 2020
    59
    222 (з них за 7 днів: 19)

    Під виглядом боротьби з тіньовою економікою в державі фактично введено матеріальну відповідальність за ймовірні ризики порушення норм податкового законодавства. Працівникам податкової служби фактично надано можливість впливати на діяльність бізнесу за ймовірність уникнення платником податку виконання свого податкового обов’язку.
    У сфері господарських відносин з’явились запобіжники у вигляді штрафних санкцій, що застосовуються до постачальника товарів, робіт (послуг) у разі зупиненої податкової накладної. Зазначене спричиняє погіршення ділового обороту у відносинах господарюючих суб’єктів та суттєво зупиняє економічні стосунки між платниками ПДВ. На сьогоднішній день підприємство покупець несе ризики позбавлення права на податковий кредит з причин які від нього не залежать.
    Згідно конституційних норм ніхто не зобов’язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину. Сучасний платник податку на додану вартість фактично зобов’язаний спершу довести свою невинуватість у відсутності замислу на ймовірне порушення норм податкового законодавства. Територіальні органи ДПС при цьому вимушено зобов’язані виконувати явно злочинні розпорядження та накази.
    Не може бути обґрунтуванням та виправданням механізму, метою якого є запобігання податковому порушенню, але який реалізується через грубе порушення норм чинного законодавства. Окрім того, як свідчить інформація з відкритих джерел зупинення реєстрації ПН/РК не досягає мети з якою її було запроваджено: безумовність податкового кредиту з ПДВ (п. 201.10 ПКУ) по зареєстрованих накладних податковими органами не дотримується, запобігання формуванню «схемного» ПДВ не відбувається.
    Якими б не були результати роботи системи автоматизованого моніторингу ПН/РК, якщо такі дії вчиняються з грубим порушенням закону зі сторони органу влади, результати такої діяльності повністю нівелюються, адже сприяють лише збільшенню протиправності схем у зв’язку з неможливістю їх припинення в законному порядку, тобто лише породжують безкарність.
    Неефективність механізму зупинення реєстрації податкових накладних та правова невідповідність нормативним актам вищої сили фактично зупиняє діяльність реально діючих підприємств.

    Інвестиційна привабливість України залежить від сталості правового поля в державі. Протиправні дії органів ДПС, які знаходяться в прямій залежності від непрофесійних дій Міністерства фінансів України, наносять неабияку шкоду інвестиційному іміджу України.
    Зупинення та відмова у реєстрації податкової накладної по операціях, які підлягають обов’язковому оподаткуванню, суперечить загальновстановленим принципам податкового законодавства, положенням Податкового, Господарського та Бюджетного кодексів, в частині безумовного права платника податків на добровільну, в межах оподаткованих операцій, сплату податків.

    Статтею 114 Угоди про Асоціацію між Україною та ЄС передбачена адаптація чинного законодавства України до законодавства Європейського Союзу. В країнах ЄС система ПДВ забезпечує підвищену простоту та нейтральність тоді, коли податок стягується в як найзагальніший спосіб, і застосовується до всіх етапів виробництва та збуту, а також поставки послуг.
    Зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, запроваджене в Податковому кодексі України є обмеженням права на податковий кредит покупця та обмеженням обов’язку нарахування податкових зобов'язань продавцем.

    Зупинення реєстрації податкової накладної є втручанням в здійснення господарської операції та фактичним обмеженням підприємницької діяльності, особливо для малого і середнього підприємництва, що є порушенням статті 42 Конституції України яка визначає, що кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом.

    Враховуючи вищевикладене, пропонується внести законопроект яким виключити п. 201.16 статті 201 з Податкового кодексу України.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Заборонити діяльність так званих колекторських компаній

    Підписів 29

    Днів залишилось 69

    Мішустін Сергій
    Оприлюднена
    13 липня, 2020
    13 жовтня, 2020
    69
    29 (з них за 7 днів: 17)

    Я пропоную заборонити діяльність так званих колекторських компаній через масові порушення ними чинного законодавства, моральних норм. Прошу підримати мою петицію всіх небайдужих громадян.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Відхилення законопроєкту №2695 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності за окремі правопорушення у сфері безпеки дорожнього руху".

    Підписів 54

    Днів залишилось 77

    Грищук Іван Вікторович
    Оприлюднена
    21 липня, 2020
    21 жовтня, 2020
    77
    54 (з них за 7 днів: 13)

    Народними депутатами України ІХ скликання Бакумовим О.О., Медяник В.А., Неклюдовим В.М. було ініційовано законопроєкт №2695 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності за окремі правопорушення у сфері безпеки дорожнього руху".

    Зазначеним законопроєктом передбачається не тільки посилення відповідальності для водіїв, а й розширення повноважень для поліцейських та звуження прав водіїв, серед яких:
    1. Право зупиняти "з метою проведення профілактичних заходів".
    2. Обов'язок водія не пред'явити, а передати посвідчення водія.
    3. Водій зобов'язаний виконувати всі розпорядження та вимоги поліцейського.
    4. Водій повинен тримати руки в полі зору інспектора, вимкнути двигун.
    5. Тільки на вимогу поліцейського водій має право вийти з машини, і так само на вимогу поліцейського водій зобов'язаний стояти на місці.
    6. На вимогу поліцейського водій зобов'язаний відкрити двері, багажне відділеня, капот, надати можливість перевірити ідентифікаційні номери транспортного засобу.

    Мені, й суспільству не зрозуміло, яким саме чином, наведені норми, зможуть допомогти у боротьбі з керуванням т/з у нетверезому стані? Також незрозуміло, як ми, народ, через Верховну Раду України, можемо надати розширені повноваження особам, рівень довіри до яких низький? Чому зазначеним законопроєктом не передбачається посилення відповідальності за перевищення своїх повноважень поліцейським?

    Є неймовірна кількість випадків, коли співробітники поліції, показали свою неграмотність та юридичну необізнаність.
    Законопроєкт №2695 це шлях до ДАІ, або, що ще гірше, до "поліцейської держави" та тотальної диктатури.

    Недоопрацьована (з законодавчої точки зору) автоматична система фіксації порушень ПДР, яка є антиконституційною і буде друкувати штрафи на кого завгодно, та коли завгодно; повернення судового збору за оскарження постанови поліцейського; розширення поліцейських повноважень - це все нівелює поняття конституційних та законних прав громадян та залишає нас без можливості юридичного захисту.

    Ми звертаємося до народних обранців: не робіть помилок! Не ми служимо Вам, а Ви служите нам! Поки рівень довіри до поліції не зросте, поки поліцейські не будуть по-справжньому юридично обізнані, поки вони не захищають нас, їм не можна надавати більших повноважень. Відхиліть законопроєкт №2695 та не приймайте його у другому читанні!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Про заборону сайтів, що транслюють російські телеканали

    Підписів 14

    Днів залишилось 84

    Науменко Денис Сергійович
    Оприлюднена
    28 липня, 2020
    28 жовтня, 2020
    84
    14 (з них за 7 днів: 10)

    Шановні депутати,

    Із травня 2017 діє указ Президента України про блокування в інтернеті доступу до ресурсів Mail.ru, "ВКонтакте", "Однокласники" і Яндекс. При цьому російське ТБ (в тому числі телеканали Перший, Росія 24) лишається доступним для перегляду через певні сайти, хоча містить значно більше такого контенту: викривлені новини, брехливі виступи лідерів країни-агресора та підконтрольних ним бойовиків, військові паради ворожої армії на території окупованого Криму тощо.
    Користуючись правом громадянина України, вимагаю:

    1. Ініціювати проведення правоохоронними органами розслідування з метою виявлення подібних сайтів. Серед таких сайтів ontimetv.ru, але він не єдиний.
    2. Заборонити діяльність таких сайтів з метою уникнення впливу проросійської пропаганди на громадян України.
    3. Виявлення та упередження можливих шляхів для обходу заборон. Наприклад за умови використання Яндекс браузера доступ до вищезазначених заборонених ресурсів є абсолютно вільним.

    Дякую та всім гарного дня!

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • ВР України забезпеч виконання Закону України " Про пенсійне забезпечення"- пенсійний вік для жінок 55 років і страховий стаж 20 років ( а не 30 років), ст. 46, 48 Конституції України . В Україні всі жінки рівні і ст. 22 Конституції України.

    Підписів 52

    Днів залишилось 37

    Оршак Євгенія Іванівна
    Оприлюднена
    11 червня, 2020
    11 вересня, 2020
    37
    52 (з них за 7 днів: 9)

    ВР України забезпеч виконання Закону України " Про пенсійне забезпечення"- пенсійний вік для жінок 55 років і страховий стаж 20 років ( а не 30 років), ст. 46, 48 Конституції України . В Україні всі жінки рівні і ст. 22 Конституції України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Встановити ПЕНСІЇ, інші види соціальних виплат та допомоги на рівні НЕ НИЖЧЕ від прожиткового мінімуму, встановленого законом, згідно статті 46 Конституції України

    Підписів 15

    Днів залишилось 70

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    14 липня, 2020
    14 жовтня, 2020
    70
    15 (з них за 7 днів: 8)

    Статтею 46 Конституції України встановлено, що:
    - Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.

    Статтею 8 Конституції україни встановлено, що:
    - В Україні визнається і діє принцип верховенства права;
    - Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.НЕГАЙНО ЗАБЕЗПЕЧИТИ ПЕНСІЇ, інші види соціальних виплат та допомоги на рівні НЕ НИЖЧЕ від прожиткового мінімуму, встановленого законом, згідно статті 46 Конституції України

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Введення системи 5.10 та подолання бідності в Україні.

    Підписів 18

    Днів залишилось 50

    Бояршинов Даниил Сергеевич
    Оприлюднена
    24 червня, 2020
    24 вересня, 2020
    50
    18 (з них за 7 днів: 7)

    Відміна податку на додану вартість(ПДВ) 20%та його заміна на 5% податку з продажу або зниження ПДВ с 20-и% до 5-и% та зробити його безповоротним,щоб експортери(олігархи) не отримували дотації за рахунок наших податків.Відміна 22% ЕСВ,1.5% воєнного збору, зниження податку на доходи фізичних осіб з 18% до 10%.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Про позбавлення статусу осіб з інвалідністю внаслідок війни

    Підписів 6

    Днів залишилось 87

    Радченко Микола Васильович
    Оприлюднена
    31 липня, 2020
    31 жовтня, 2020
    87
    6 (з них за 7 днів: 6)

    ВГО «Спілка учасників та ветеранів ядерних випробувань і військових
    навчань з використання ядерної зброї» розглянула законопроекти:
    - № 3407 від 29.04.2020 “Про статус ветеранів та членів сімей загиблих (померлих) Захисників України та ветеранів” (внесений народним депутатом Л.В. Василенко);
    - № V4.0 "Про ветеранів та членів їх сімей", внесений Центром відкритих досліджень та й такий, що пропонується до прийняття як невідкладний від імені Президента України.
    Звертаємо увагу на те, що з обох законопроектів юридично і фактично із числа осіб з інвалідністю внаслідок війни викреслено військовослужбовців, які стали особами з інвалідністю внаслідок поранення, контузії, каліцтва або захворювання, одержаних під час …. виконання інших обов'язків військової служби, пов'язаних з…. ліквідацією наслідків Чорнобильської катастрофи, ядерних аварій, ядерних випробувань, з участю у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, іншим ураженням ядерними матеріалами.
    Цей статус надається статтею 7, пунктами 1 та 2 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту».
    Проте, з прийняттям одного чи другого з вищезазначених Законопроектів ця стаття Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” разом з самим Законом втрачає чинність. Це означає втрату статусу осіб з інвалідністю військовослужбовцями – учасниками ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи, ядерних аварій, ядерних випробувань, у військових навчаннях із застосуванням ядерної зброї, іншим ураженням ядерними матеріалами.
    Ця помилка обурює інвалідів ядерників-військовослужбовців, яких залишилося 305 осіб й є абсолютно антиконституційною й дискримінаційною.
    Військовослужбовці, які з набуттям чинності одним з цих законопроектів будуть позбавлені статусу осіб із інвалідністю, які свого часу віддали здоров’я й життя заради створення ядерного щита країни, який дозволив уникнення ядерної війни, подолання чорнобильської катастрофи.
    Світова практика не знає таких прикладів. Тож чим ці люди завинили перед державою? Адже зі втратою статусу осіб із інвалідністю вони втратять і можливості для самого свого існування, і віру в свою державу.
    Спілка вимагає залишити в нових законопроектах статтю 7, пункти 1,2 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» у повному обсязі.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Припинити фінасування партій з Державного Бюджету України вони в ДБ України нічого не вкладають , нехай живуть за членські внески . і за зарплату під час сесії ВР України в Україні всі рівні в Україні. В Україні криза нема коштів !!! Народним депутатам забезпечити проживання в гуртожитку під час сесії ВР України. Взяти на контроль. Законодавчо врегулювати. Для учасників війни в ДБ Україні немає 3х мінімальних пенсій до 05.05. а для депутатів є???

    Підписів 48

    Днів залишилось 37

    Оршак Євгенія Іванівна
    Оприлюднена
    11 червня, 2020
    11 вересня, 2020
    37
    48 (з них за 7 днів: 5)

    Припинити фінасування партій з Державного Бюджету України вони в ДБ України нічого не вкладають , нехай живуть за членські внески . і за зарплату під час сесії ВР України в Україні всі рівні в Україні. В Україні криза нема коштів !!! Народним депутатам забезпечити проживання в гуртожитку під час сесії ВР України. Взяти на контроль. Законодавчо врегулювати. Для учасників війни в ДБ Україні немає 3х мінімальних пенсій до 05.05. а для депутатів є???

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Підвищення виплат на дітей-інвалідів, які виховуються у рідній родині.

    Підписів 34

    Днів залишилось 62

    Карпенко Олена
    Оприлюднена
    06 липня, 2020
    06 жовтня, 2020
    62
    34 (з них за 7 днів: 5)

    Підвищити соціальні виплати на дітей-інвалідів. Максимальна виплата на тяжко хвору дитину складає 3364,60 грн. з надбавкою на догляд. Як можна прожити на ці гроші, якщо не можливо вийти на роботу? Потрібно постійно знаходитися біля дитини, яка не може себе обслуговувати.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Запровадити тристоронню (консолідовану) відповідальність за перевищення норм габаритно-вагових параметрів при здійсненні вантажних перевезень автомобільним транспортом.

    Підписів 215

    Днів залишилось 71

    Коляда Олександр Володимирович
    Оприлюднена
    15 липня, 2020
    15 жовтня, 2020
    71
    215 (з них за 7 днів: 4)

    Пропоную запровадити тристоронню (консолідовану) відповідальність за перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових параметрів при здійсненні вантажних перевезень автомобільним транспортом.
    Наразі законодавством передбачається відповідальність лише перевізника. Ситуація, яка склалась на дорогах України показує, що цього не достатньо, адже перевантажені автомобілі продовжують курсувати шляхами та руйнувати їх.
    Пропонується розробити та запровадити систему відповідальності коли за перевищення габаритно-вагових норм будуть відповідати ВАНТАЖОВІДПРАВНИК, ПЕРЕВІЗНИК та ВАНТАЖООДЕРЖУВАЧ.
    На мою думку це стимулюватиме не порушувати габаритно-вагові параметри не тільки перевізників, а й інші зацікавлені у таких перевезеннях сторони.

    Збережемо наші шляхи разом!!!

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Позбавлення Галини Третьякової депутатських повноважень

    Підписів 104

    Днів залишилось 52

    Юдін Денис Сергійович
    Оприлюднена
    26 червня, 2020
    26 вересня, 2020
    52
    104 (з них за 7 днів: 4)

    Шановні українці! Нещодавно Галина Третьякова скандально висловилася щодо малозабезпечених сімей, заявивши, що в них "народжуються діти низької якості" і вимагає стерилізувати безробітних. Це дуже обурює суспільство. Тому в цій петиції я та інші люди, які підпишуться під нею (петицією), вимагаємо: за скандальний вислів позбавити мандату народну депутатку Галину Третьякову. Сподіваюся, що всі небайдужі мене підтримають. Слава Україні!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Звільнення від сплати судового збору у зв'язку з оскарженням постанов у справах про адміністративні правопорушення

    Підписів 74

    Днів залишилось 71

    Болтік Антон Сергійович
    Оприлюднена
    15 липня, 2020
    15 жовтня, 2020
    71
    74 (з них за 7 днів: 4)

    Тривалий час діюче національне законодавство містило загальне правило, відповідно до якого особа звільнялась від сплати державного мита за подання скарги щодо оскарження постанови у справі про адміністративне правопорушення.
    Відповідно до положень Постанови № 2 від 23.01.2015 року Пленуму ВАСУ "Про практику застосування адміністративними судами положень Закону України від 08.07.2011 року № 3674-VI "Про судовий збір" було зазначено, що "за подання до суду адміністративного позову про скасування постанови у справі про адміністративне правопорушення, якою особу притягнуто до адміністративної відповідальності та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу, судовий збір не сплачується у порядку та розмірах, установлених Законом про судовий збір".
    У своїй постанові від 13.12.2016 Верховний Суд України зазначив, що "у справах про оскарження постанов про адміністративне правопорушення у розумінні положень статей 287, 288 КУпАП, статей 2-4 Закону № 3674 позивач звільняється від сплати судового збору".
    Зазначене повністю відповідало запитам та очікуванням суспільства, котре мало певні важелі оскарження неправомірних дій суб'єктів владних повноважень у випадку притягнення до адміністративної відповідальності. Слід наголосити, що й суб'єкти владних повноважень (насамперед Національна поліція) були звільнені від сплати судового збору у випадках апеляційного оскарження постанов адміністративних судів першої інстанції, в зазначених категоріях справ.
    Але, 18.03.2020 Велика Палата Верховного Суду вирішила кардинально змінити усталену правову позицію. У зазначеній постанові суд прийшов до висновку, що "за системного, цільового та граматичного тлумачення до наведеного законодавчого регулювання відносин, пов`язаних зі сплатою судового збору, Велика Палата Верховного Суду в контексті фактичних обставин справи та зумовленого ними застосування норм процесуального права зазначає, що у справах щодо оскарження постанов про адміністративне правопорушення у розумінні положень статей 287, 288 КУпАП, як і в інших справах, які розглядаються судом у порядку позовного провадження, слід застосовувати статті 2-5 Закону № 3674-VІ, які пільг за подання позовної заяви, відповідних скарг у цих правовідносинах не передбачають".
    За логікою Верховного Суду, діюче законодавство все ж таки розмежовує дві правові категорії "державне мито" та "судовий збір" та вони не є тотожними у випадках оскарження постанов про притягнення до адміністративної відповідальності.
    Таким чином, згідно з новою правовою позицією Верховного Суду, у випадках оскарження постанов у справах про адміністративні правопорушення, скаржнику (позивачу) необхідно сплачувати судовий збір, що дорівнює 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб (на сьогодні 439,40 грн.).
    Тобто, наприклад, у випадку оскарження до суду постанови про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу в розмірі 17,00 грн., необхідно буде спочатку сплатити судовий збір в розмірі 439,40 грн., що майже в 26 разів перевищує суму самого штрафу.
    Відповідно до положень статті 9 ЗУ "Про судовий збір" судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України.
    В свою чергу, кошти судового збору спрямовуються на забезпечення здійснення судочинства та функціонування органів судової влади, а також на забезпечення архітектурної доступності приміщень судів, доступності інформації, що розміщується в суді, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
    Таким чином, можна зробити висновок, що за рахунок пересічних громадян, судді Великої Палати Верховного Суду, вирішили, в котрий раз збільшити надходження до спеціального суддівського фонду держбюджету, за рахунок якого вони отримують свою заробітну плату.
    Вважаю, що даний законопроект вкрай важливий для народу України, оскільки, спрямований на усунення окремих правових колізій Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо звільнення осіб від сплати судового збору у випадку оскарження постанов у справах про адміністративні правопорушення.
    Тому, прошу Верховну Раду України пришвидшити прийняття проекту Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо звільнення від сплати судового збору у зв'язку з оскарженням постанов у справах про адміністративні правопорушення» № 3424 від 04.05.2020 р.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Приєднання Гатненської і Чабанівської територіальні громади Київської області до міста Києва.

    Підписів 134

    Днів залишилось 77

    Артеменко Ярослав Михайлович
    Оприлюднена
    21 липня, 2020
    21 жовтня, 2020
    77
    134 (з них за 7 днів: 3)

    Для забезпечення розвитку міста Києва та задоволення інтересів громадян, які проживають на території Гатненської та Чабанівської територіальної громади Київської області, прошу приєднати смт Чабани та с. Новосілки до міста Києва.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ    
  • Паспорт Громадянина-Власника України повинен бути у формі книжечки відповідно до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 № 2503-ХІІ. Все інше - від лукавого.

    Підписів 10

    Днів залишилось 35

    Сірко Іван Іванович
    Оприлюднена
    09 червня, 2020
    09 вересня, 2020
    35
    10 (з них за 7 днів: 3)

    Шановні НАРОДНІ депутати Верховної Ради!
    Народ,Громадяни,Живі Люди,ЧолоВіки ,Жінки,Діти,Дідусі,Бабусі Держави Україна - то є Люди , а не фізичні особи, або мігранти на своїй РІДНІЙ землі! Опираючись на це визначення - вимагаємо надання РІВНОЦІННОГО ПРАВА ВИБОРУ! при отриманні ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ між:
    1) Паспортом зразка затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 №2503-ХІІ. у вигляді книжечки та...;
    2) паспортом-карткою з вбудованим чіпом нового зразка...

    Паспорт Громадянина-Власника України повинен бути у формі книжечки відповідно до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 № 2503-ХІІ. Все інше - від лукавого.

    Конституція України проголошує, що людина, її життя честь і гідність, недоторканність …визнаються найвищими соціальними цінностями, та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.
    Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави (ст. 3).
    Згідно Конституції визнається і діє принцип верховенства права, відповідно до якого Закони та інші нормативно-правові актиприймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй (ст. 8).
    Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені… (ст.. 64). При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод (ст.. 22).
    Кодекс адміністративного судочинства України гарантує звернення до адміністративного суду для захисту прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України (ст. 8).
    ____________________
    Автоматизована обробка персональних даних передбачає оцифровання підпису, зняття відбитків пальців, сканування райдужної оболочки ока … що є прямим порушенням ст. 28. Конституції України: «Кожен має право на повагу до його гідності. Ніхто не може бути підданий такому, що принижує його гідність, поводженню чи покаранню. Жодна людина без її вільної згоди не може бути піддана медичним, науковим чи іншим дослідам».
    В традиційному понятті ми знаємо, що відбитки пальців беруть у кримінальних порушників закону, і то не у всіх, а скоївших тяжкі злочини. Тобто проста чесна, чистосердечна людина ототожнюється з кримінальними злочинцями. При чому мотивом для введення такої системи контролю, називаються причини, що мов існують злочинці ... Зрозуміло що такий погляд не відповідає дійсності. Тому що в любому суспільстві процент злочинців не сопоставимий з загальною масою порядних людей. Тим більше що в нашому суспільстві відображені приорітети православного народу, де Церква вчить про покаяння та застерігає не скоювати навіть дрібних проступків, не кажучи про злочини. Це спроба не належне виконання службових обов’язків, перенести на відповідальність людей, тому що при сучасних технологіях можливість знаходити, та контролювати злочинність досить досконала.
    Також злочинність залежить від економічного добробуту, морального стану суспільства, виховної роботи на всіх рівнях суспільства, приорітетних цінностей на які спрямоване суспільство… Що в свою чергу ставить питання до доброякісного відношення державних службовців у сфері і економіки, освіти, культури, та інших державних структурах…
    Якщо врахувати вік отримання паспорта 14 років, то на вагу порівнянь береться те, що повноліття наступає в 18 років, тобто дитина має право на дитинство ще чотири роки. Замість світлого образа дитинства, їй проводять маніпуляції з відбитком пальців, у її свідомості, на її рівні розвитку відображається, «я є, або можу бути одним з тих злочинців, яких потрібно шукати для притягнення до відповідальності». Це не є засадою що сприяє розвитку суспільства. Наприклад міжнародне право передбачає: «Всеобщая декларация прав человека: ст.. 29. п. 1. Каждый человек имеет обязанности перед обществом, в котором только и возможно свободное и полное развитие его личности». Виникає підозра що робиться це для того, щоб зламати ще не сформовану волю дитини, та підкорити в певному напрямку.
    І коли зараз практика маніпуляцій з біометричними даними людини видається на рівні норми, презумпція невиновності автоматично міняється на презумпцію виновності, що всі люди повинні робити відбитки пальців на рівні карних злочинців, то для нормальної людини це нездоланний бар’єр, вона завжди буде відчувати дискомфорт, та порівняння себе з тими що знаходяться за межею закону. Ст.. 62. Конституції України говорить: «Особа вважається невинуватою у вчиненні злочину … доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду. Ніхто не зобов'язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину. Обвинувачення не може грунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях».
    Такі дії обов’язково відобразяться на статусі людини, зникнуть самі собою поняття про гідність, честь «забезпечення прав і свобод людини та гідних умов її життя».
    Такі дії слід розглядати не тільки як втручання в особисте життя людини, а керування, маніпуляція життям людини за рахунок обмеження прав свободи, розвитку…, підпорядкування її життя постійній підзвітності державним органам. Якщо врахувати орієнтир на споживацьку тенденцію, вищий сенс такого суспільства зникне. Ніякого розвитку, та досягнень не можливо передбачити.
    Шахрайським шляхом проходить введення номерової символіки антихриста в коді ЕАН – 13 з числами 666. Повторюється як в древності, під приводом збирання податків: «В золоте, которое приходило Соломону в каждый год, весу было шестьсот шестьдесят шесть талантов золотых, сверх того, что получаемо было от разносчиков товара и от торговли купцов, и от всех царей Аравийских и от областных начальников». (3-я Царств 10:14,15)». А зараз як ми бачимо розповсюджується на всі сфери життя.
    Мінімальною умовою для здійснення людиною будь-якого конституційного права всередині країни є наявність у неї внутрішнього паспорту. Штучне створення протиправних перешкод для отримання паспорта-книжечки та примушування до отримання паспорта виключно у формі картки з обов'язковими збором і обробкою конфіденційних даних, зокрема біометричних, і з присвоєнням людині цифрового/штрих-кодового ідентифікатора, що стає її персональними даними, є насильством над добровільним волевиявленням людини, яка усвідомлює духовний сенс такого кроку, є протиправним втручанням в особисте духовне життя людини, посягання на право на свободу віросповідання, закріплене у статті 35 Конституції України.
    Обмеження прав громадян, які не приймають символіку, не сумісну з віросповіданням, заборонено ст. 4 вказаного Закону: «Будь-яке пряме чи непряме обмеження прав громадян залежно від їх ставлення до релігії чи ображання почуттів громадян тягнуть за собою відповідальність, встановлену законом».При цьому Положення про паспорт-книжечки повністю гарантує реалізацію прав, захищених статтями 32 та 35 Конституції України, оскільки не примушує діяти всупереч віросповіданню та не примушує до обробки персональних даних.
    ЗдРАвомислячий НаРАд УкРАїни 05.06.2020

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Затвердження державного символу - Великого Державного Гербу України

    Підписів 6

    Днів залишилось 77

    Зварич Володимир Володимирович
    Оприлюднена
    21 липня, 2020
    21 жовтня, 2020
    77
    6 (з них за 7 днів: 3)

    19 лютого 1992 року Верховна Рада України затвердила тризуб як Малий Герб України, проте Великий Державний Герб України досі не затверджено, хоча стаття 20 Конституцією України визначає зокрема, що одним із державних символів є Великий Державний Герб України який встановлюється з урахуванням малого Державного Герба України та герба Війська Запорізького законом, що приймається не менш як двома третинами від конституційного складу Верховної Ради України.
    На сьогоднішній на 29 році незалежності ми ми не змогли виконати вимогу Конституції України, затвердити Великий Державний Герб України.
    Зараз, в такий непростий для країни момент, має бути показана соборність України, те, шо Україна єдина як духовно, геополітично так і історично, що ми маємо власну, спільну історію, що кожна частина України відіграла і відіграє роль у побудові нашої держави, будь то Наддніпрянщина чи Крим, Донбас чи Закарпаття, Галичина чи Слобожанщина .
    Повноцінний Державний Герб, буде являєтися візитівкою нашої країни і мати велике знячення для її громадян, викликати не зневагу, а повагу до жителів, країни та її історії а також розповідати славну історію України усьому світові.
    Прошу Вас, відповідно до вимог Конституції України затвердити державний символ України - Великий Державний Герб України, щоб стаття 20 Конституції України, нарешті, запрацювала повністю і, щоб частини 2, 3 не були частинами без будь-якої користі.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • В зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України ,мотивуючи введення своїх військ захисти "русскоязичного населения", якого де-юре не існує. Вимагаємо вилучити ст.10 ,абзац другий Конституції України термі"РОСІЙСЬКОЇ" та залишити " В Україні гарантується вільний розвиток використання інших мов національних меншин України".

    Підписів 3

    Днів залишилось 90

    Дроник Павло Петрович
    Оприлюднена
    03 серпня, 2020
    03 листопада, 2020
    90
    3 (з них за 7 днів: 3)

    Виділення російської мови серед інших мов національних меншин це зверхнє ставлення однієї національної меншини над іншою , що є дискримінацією і приниження. .
    Російська мова стала привелігійованою і панівною над національною в наслідок віковічних завоювань історичних територій України Російською імперією .
    Російська мова як мова агресора примусово навязувалася Українському народу а українська мова заборонялася різноманітним. указами та циркулярами імператорів та царів.
    Тому на сьогоднішній день ми маємо складну ситуацію і війну ж Російською Федерацією із за панування російської мови в Україні яка не є мовою корінного народу України.

    Виходячи з вище наведеними фактами і уникнення в подальшому конфліктів на підгрунті панування в Україні російської мови .

    Вимагаємо вилучити із ст.10 абзац другий Конституції України термін "РОСІЙСЬКОЇ" та залишити:

    "В Україні гарантується вільний розвиток використання і захист інших мов національних меншин".

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ