ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Прошу (Вимагаю) НЕ розглядати законопроект #2681 як такий, що порушує та обмежує права профспілок в Україні

    Підписів 1577

    Днів залишилось 69

    Авраменко Маргарита Олексіївна
    Оприлюднена
    12 травня, 2020
    12 серпня, 2020
    69
    1577 (з них за 7 днів: 430)

    Прошу (Вимагаю) НЕ розглядати законопроект #2681 як такий, що порушує та обмежує права профспілок в Україні

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Поліпшення умов для ОСББ, ЖБК, ОК ЖБК та НГО щодо здійснення публічних закупівель

    Підписів 47

    Днів залишилось 83

    Пилипенко Анжеліка Анатоліївна
    Оприлюднена
    26 травня, 2020
    26 серпня, 2020
    83
    47 (з них за 7 днів: 47)

    Закон України "Про публічні закупівлі" №922-VIII від 25.12.2015 в новій редакції від 19 квітня 2020 передбачає, що всі закупівлі організовуються та проводяться виключно уповноваженою особою, яка призначена:
    - шляхом покладення на працівника зі штату функцій уповноваженої особи як додаткової роботи з відповідною доплатою;
    - шляхом введення до штатного розпису окремої посади, на яку буде покладено обов’язки виконання функцій уповноваженої особи;
    - шляхом укладення трудової угоди (контракту) згідно із законодавством.
    Введення інституту персональної відповідальності дійсно дає змогу підвищити якість проведення закупівель. Подібний підхід є правильним і застосовується вже не перший рік в бухгалтерії.
    Проте, обмеження щодо того, що уповноважена особа має бути виключно в штаті та за трудовим договором призводить до порушення прав частини суб’єктів підприємницької діяльності і ставить їх у дискримінаційне становище.
    Вищезазначена норма більше всього негативно впливає на становище невеликих організацій, які іноді виступають в статусі одержувача бюджетних коштів (державного замовника).
    Яскравим прикладом є об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельні кооперативи та різного роду неурядові та неприбуткові організації громадянського суспільства.
    Враховуючи те, що держава та органи місцевого самоврядування сприяють таким суб’єктам, впроваджуючи різні програми підтримки, і вони отримують кошти не більше одного-двох разів на рік, то їм складно буде передбачити додаткові кошти на фінансування штатної одиниці для проведення процедур, зазначених в даному законі. Це призведе або до збільшення розмірів внесків для жителів чи членів організації або до зниження активності щодо участі у цільових програмах.
    Централізований підхід до виконання однотипних завдань ("economies of scale") та залучення спеціалістів ззовні організації, допомагає як невеликим суб’єктам з обмеженими ресурсами, так і великим структурам для оптимізації та делегування функцій.
    Поняття аутсорсингу та аутстафінгу вже впродовж декількох років все більше сприймаються як норма. Не всі можуть собі дозволити окрему посаду або самостійно займатись закупівлями.
    Тому для вирішення проблеми потрібно внести зміни до частини 1 статті 11 Закону України "Про публічні закупівлі", доповнивши її пунктом 4 у наступній редакції: «4) шляхом укладення договору із суб’єктом підприємницької діяльності».

    Загалом частина 1 статті 11 Закону України "Про публічні закупівлі" має бути такого змісту:

    1. Відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником одним з таких способів:
    1) шляхом покладення на працівника (працівників) із штатної чисельності функцій уповноваженої особи як додаткової роботи з відповідною доплатою згідно із законодавством;
    2) шляхом введення до штатного розпису окремої (окремих) посади (посад), на яку буде покладено обов’язки виконання функцій уповноваженої особи (уповноважених осіб);
    3) шляхом укладення трудової угоди (контракту) згідно із законодавством;
    4) шляхом укладення договору із суб’єктом підприємницької діяльності.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Вимагаємо припинити розгляд будь яких законодавчих актів, що містять будь які, найменші утиски, або звуженням сфери використання української мови у ключових сферах . В тому числі у Верховній Раді, або зменшення вимог, щодо квот у ЗМІ.

    Підписів 28

    Днів залишилось 89

    Степюк Валерій Михайлович
    Оприлюднена
    01 червня, 2020
    01 вересня, 2020
    89
    28 (з них за 7 днів: 28)

    Ми, громадяни громадяни України, усвідомлюючи, що українська мова є визначальним чинником і головною ознакою ідентичності української нації, яка історично сформувалася і протягом багатьох століть безперервно проживає на власній етнічній території, становить переважну більшість населення країни і дала офіційну назву державі, а також є базовим системотвірним складником української громадянської нації, прагнучи до посилення державотворчих і консолідаційних функцій української мови, підвищення її ролі в забезпеченні територіальної цілісності та національної безпеки України,
    - вимагаємо :
    Припинити будь які дії, або спроби у законодавчій діяльності, щодо утисків української мови в Україні. В тому числі і особливо у регламенті Верховної Ради, у встановлених мовних квотах у засобах масової інформації та в усіх інших сферах життя держави.
    Руки геть від української мови в Україні!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Оброблення аграріями полів хімікатами небезпечними для бджільництва

    Підписів 447

    Днів залишилось 53

    Соколовий Ростислав Віталійович
    Оприлюднена
    27 квітня, 2020
    27 липня, 2020
    53
    447 (з них за 7 днів: 26)

    В інтернеті можна побачити багато відео де через дії аграріїв приносять велику шкоду бджільництву, а бджільництво в свою чергу навпаки допомагає аграріям із запиленням тих посад що дає більший урожай.

    Цей час і так є складний для бджіл(зміна клімату, часті посухи і так далі) і ще й потрави взагалі можуть винищити цих комах, які вкладають великі кошти в економіку нашої країни за рахунок експорту меду.

    У західних країнах цей вид діяльності захищений на державному рівні, у нашій країні також це потрібно зробити, для нормального існування пасік.

    Що потрібно пасічникам - щоб їх попереджували за 1-2 до оброблення врожаїв, використання хімікатів які не шкодять навколишньому середовищу і дозволені державою, в разі загибелі бджіл від аграрної діяльності виплата пасічникам повної суми завданого ущербу.

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Про відміну Дистанційної Освіти

    Підписів 21

    Днів залишилось 89

    Аніщенко Оксана Олександрівна
    Оприлюднена
    01 червня, 2020
    01 вересня, 2020
    89
    21 (з них за 7 днів: 21)

    Звернення до Міністерства освіти і науки України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, та Президента України від батьків українських учнів.
    Просимо відминити дистанційну освіту у всіх навчальних закладах України, крім випадків надзвичайного стану та надзвичайного положення. Згідно статті #53 Конституції України та відповідно до статті 13 Міжнародного пакту про економічні, соціальні і культурні права, де не вказано такий вид здобуття освіти як дистанційна освіта, та вільний вибір освіти та освітнього закладу просимо відмінити розгляд законопроектів що до обов'язкового переходу на дистанційну освіту. Аргументуючи це:
    1. Збільшенням навантаження на батьків та опікунів;
    2. Збільшенням кількості безробіття серед вчителів;
    3. Поступовим зменшенням попиту на професію вчителя;
    4. Виникненням неадаптовності та асоціальної поведінки у дітей ( так як дитина буде знаходитись ізольована від однолітків та друзів з навчального закладу.
    5. Відсутністю у понад 20% населення в сільській місцевості технічних засобів, інтернету та можливості здійснювати таке навчання.
    Вимагаємо: щоб кожен учень віком від 14 років мав право самостійно вибирати тип навчання між стаціонарним та дистанційним! До досягнення учнем віку в 14 років таке рішення приймають батьки або опікун!
    Дистанційну освіту застосовувати лише у випадках здачі підсумкових робіт, у разі знаходження учня на лікарняному ( за бажанням учня та або батьків)
    А у разі вибору учнем або батьками учня, або опікунами дистанційної освіти - виплачувати учню стипендію за дистанційне навчання рівнозначну стипендії у вищих навчальних закладах України.
    Це дозволить мотивувати учня, купувати необхідні книжки, вебінари, оплачувати інтернет, та ін.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Повернути Україні жовто - блакитний прапор для розквіту і процвітання Нашої Держави!

    Підписів 62

    Днів залишилось 71

    Прокопенко Олена Миколаївна
    Оприлюднена
    14 травня, 2020
    14 серпня, 2020
    71
    62 (з них за 7 днів: 20)

    Життя в умовах карантину змусило кожну людину усвідомити, що людина лише витвір Природи.
    Ми - гості на Землі, а не її господарі.
    Гармонійний розвиток людини (держави) прямопропорційно залежить від гармонійних відносин з Природою.
    Впродовж 29 років Незалежності не вщухають суперечки щодо порядку кольорів на Головному Полотні нашої Держави.

    Закликаю кожного громадянина на хвилинку викинути з голови всю інформацію за і проти розташування кольорів на прапорі.

    Уявіть собі, що саме від Вашого інтуїтивного рішення залежить подальша доля всієї України.
    Інтуїтивно, яке розташування: синьо-жовте, чи жовто-синє - приємніше для очей, душі, Природніше, дає енергію???


    Сонячно-блакитний – це прапор Природного порядку: Сонце над Водою, які разом дають Життя.
    Якщо ж його перевернути, то Вода гасить Вогонь, тому справи йдуть «як мокре горить».
    29 років показали, що перевернутий – синьо-жовтий – це прапор деградації, роззброєння, вимирання, втрати територій, поразки. Протиприродність такого прапора очевидна.
    З сакральної точки зору, жовтий колір означає активне, творче, сонячно-вогняне, духовно-божественне начало, в той час як блакитний – пасивне, вологе, консервативне, меркантильне, яке потребує активізації та одухотворення.
    Зображення на прапорі синього над жовтим свідчить, що нація визнає панування пасивного над активним, консервативного над творчим, матеріального над божественним. Це світогляд суперечить природному стану Всесвіту і є руйнівним для його носія. Під таким прапором державу запрограмовано не на розвиток, а на занепад.
    Іноземці інтуїтивно зображують український прапор жовтим догори, бо так природно. Врешті-решт, запаліть свічку чи сірника і погляньте на полум’я: жовте вгорі, блакитне внизу.

    Зараз, кажуть, не час змінювати національні символи. Але, якщо ми хочемо Перемоги, Справедливості і Добробуту, ми просто зобов'язані це зробити.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Заборонити проведення полювання в присутності дітей до 18 років

    Підписів 75

    Днів залишилось 70

    Нижник Альона Сергіївна
    Оприлюднена
    13 травня, 2020
    13 серпня, 2020
    70
    75 (з них за 7 днів: 14)

    Полювання є небезпечним, під час нього трапляються травми та смертельні випадки. Психологи та терапевти підкреслюють згубний вплив полювання на психіку дітей. Однак батьки нерідко тягнуть дітей на полювання.
    У зв'язку з цим виникає закономірне питання про необхідність захисту дітей, їх психіки від розтлінного впливу полювання.
    Зараз згідно чинного законодавства (Закон України «Про захист тварин від жорстокого поводження») заборонена пропаганда мисливства в системі дошкільної, загальної середньої, професійно-технічної і вищої освіти. При цьому нелогічною залишається відсутність заборони на проведення полювання в присутності дітей.
    Зважаючи на вищевикладене просимо народних депутатів України розробити законопроект, яким забороняється проведення полювання в присутності дітей до 18 років.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • ЗАБОРОНИТИ ПРОДАЖ Землі, яка є власністю ВСЬОГО Українського народу і тому НЕ МОЖЕ БУТИ об'єктом продажу ОКРЕМОГО громадянина чи юридичної особи

    Підписів 122

    Днів залишилось 62

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    04 травня, 2020
    04 серпня, 2020
    62
    122 (з них за 7 днів: 13)

    Статтею 13 Конституції України встановлено, що:
    - Земля ... є об'єктами права ВЛАСНОСТІ Українського народу;
    - Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування В МЕЖАХ, визначених цією Конституцією.
    - Кожний громадянин має право КОРИСТУВАТИСЯ природними об'єктами права власності народу відповідно до закону.

    Тобто Землю є об'єктом права ВЛАСНОСТІ ВСЬОГО Українського народу, а не окремого громадянина чи юридичної особи, тому окремий громадянин чи юридична особа НЕ МАЄ ПРАВА ПРОДАВАТИ Землю, а може лише КОРИСТУВАТИСЯ ею, згідно до закону.

    В зв'язку з вищенаведеним, ВИМАГАЮ від народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ СКАСУВАННЯ законопроекту про ринок Землі в Україні (законопроєкт 2178-10), тому що він НЕ ВІДПОВІДАЄ Конституції України, порушує конституційні права і свободи громадян України, ліквідує основу нашої держави, її державність, незалежність і суверенітет, змінює конституційний лад в Україні;

    2.ПРИЙНЯТИ закон України про ринкові умови КОРИСТУВАННЯ Землею в Україні , який не дає право Продавати Землю в Україні, а надає право громадянам и юридичним особам користуватися Землею на відповідних Закону ринкових умовах але при цьому не буде порушуватися Конституція України, конституційні права і свободи громадян України і Земля залишиться об'єктом права власності Українського народу, що встановлюває стаття 13 Конституції України;

    3.ПРОВЕСТИ аудит та інвентаризацію сільгоспземель до запровадження закону України про ринкові умови КОРИСТУВАННЯ Землею в Україні;

    4.ПОВЕРНУТИ Державі незаконно отриману Землю;

    5.ПРИТЯГНУТИ винних в порушенні земельного законодавства до відповідальності, встановленої законом

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ОБМЕЖИТИ РОЗМІР ОПЛАТИ ПРАЦІ ПРЕЗИДЕНТА, ДЕПУТАТІВ, ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ, ТОП-ЧИНОВНИКІВ, КЕРІВНИКІВ ТА КЕРІВНОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНИХ ПІДПРИЄМСТВ ТА УСТАНОВ УКРАЇНИ ДЕСЯТЬТЮ ПРОЖИТКОВИМИ МІНІМУМАМИ ДЛЯ ПРАЦЕЗДАТНОГО НАСЕЛЕННЯ (2102 Х 10 = 21020 грн) ВРАХОВУЮЧИ ПРЕМІЇ, ДОПЛАТИ ТА НАДБАВКИ А ВИВІЛЬНЕНІ КОШТИ СПРЯМУВАТИ НА ФІНАНСУВАННЯ ЗАХОДІВ З ПОДОЛАННЯ ПАНДЕМІЇ, СПРИЧИНЕНОЮ КОРОНАВІРУСОМ В УКРАЇНІ.

    Підписів 253

    Днів залишилось 27

    Падалко Олексій Володимирович
    Оприлюднена
    30 березня, 2020
    30 червня, 2020
    27
    253 (з них за 7 днів: 12)

    В той час, коли медичні працівники за мізерну зарплатню щоденно ризикують своїм життям, в той час, коли мільйони українців залишилися без роботи та джерел існування, в той час, коли обмежена діяльність бізнесу, а бізнесмени виділяють благодійну допомогу на підтримку медичної галузі, закуповують медичне обладнання та засоби медичного призначення топ-чиновники в Україні продовжують отримувати захмарні зарплати. В ситуації, що склалася, еліта нації не може залишатися осторонь від викликів сьогодення.
    Тому пропоную, ОБМЕЖИТИ РОЗМІР ОПЛАТИ ПРАЦІ ПРЕЗИДЕНТА, ДЕПУТАТІВ, ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ, ТОП-ЧИНОВНИКІВ, КЕРІВНИКІВ ТА КЕРІВНОГО СКЛАДУ ДЕРЖАВНИХ ПІДПРИЄМСТВ ТА УСТАНОВ УКРАЇНИ ДЕСЯТЬТЮ ПРОЖИТКОВИМИ МІНІМУМАМИ ДЛЯ ПРАЦЕЗДАТНОГО НАСЕЛЕННЯ (2102 Х 10 = 21020 грн) ВРАХОВУЮЧИ ПРЕМІЇ, ДОПЛАТИ ТА НАДБАВКИ А ВИВІЛЬНЕНІ КОШТИ СПРЯМУВАТИ НА ФІНАНСУВАННЯ ЗАХОДІВ З ПОДОЛАННЯ ПАНДЕМІЇ СПРИЧИНЕНОЮ КОРОНАВІРУСОМ В УКРАЇНІ.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Заборона засмічення річок України. Штраф 20 000 грн.

    Підписів 429

    Днів залишилось 41

    Федина Мирослава Богданівна
    Оприлюднена
    15 квітня, 2020
    15 липня, 2020
    41
    429 (з них за 7 днів: 11)

    Шановні депутати!
    Враховуючи нинішню екологічну ситуацію, просимо серйозно поставитись до забруднення річок. Справа дуже серйозна. Українські річки забиті шлаком, пластиком, харчовими відходами, а сміття почало осідати в болоті під водою. Багатьом людям байдуже, що буде з людством у майбутньому, тому просимо Вас вплинути на цю ситуацію. Споконвіку річки були найбільшим джерелом прісної води для наших пращурів. Те, що ми зараз видобуваємо воду з джерел і свердловин, ще не означає, що ми маємо право засмічувати річки.
    Сьогодні річка пахне брудом і гниллю. Тут можна знайти все, починаючи від пластику закінчуючи відходами домашніх тварин, які померли. Уявіть ці змішані запахи і скажіть чи хотіли б Ви щоб так пахла Ваша вода?
    Світові пожежі і катаклізми, які ми зараз спостерігаємо, спричинені викидами в атмосферу великої купи сміття. Засмічення річок і водойм також рано чи пізно спричинить природні катаклізми.
    Закликаю усіх людей не викидати сміття у річки! Подумайте про життя своїх дітей та онуків! Природа нам натякає, щоб ми зупинилися і подумали над нашою поведінкою. Давайте не будемо загарбниками.
    Природа сильніша за нас! І саме зараз ми маємо наглядний приклад, як вона легко може нас усіх знищити. Задумайтеся!

    Пропоную запровадити штрафи за викид сміття у річки у розмірі 20 000 грн. Сподіваюсь це зупинить еколологічну катастрофу, яка назріває вже роками.

    13.04.2020 р.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Зняти з розгляду проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо удосконалення законодавства у сфері мисливського господарства та полювання, а також боротьби з браконьєрством)»

    Підписів 802

    Днів залишилось 56

    Панчук Максим Миколайович
    Оприлюднена
    30 квітня, 2020
    30 липня, 2020
    56
    802 (з них за 7 днів: 7)

    У зв'язку з хвилюванням громадян України які люблять тварин та на моє оціночне судження цей законопроект є жорстоким стосовно різних тварин а також дуже засмучує що в ньому фігуруть бродячі собаки та коти тому прошу від всіх громадян які підписали цю петицію:

    1. Зняти з розгляду проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо удосконалення законодавства у сфері мисливського господарства та полювання, а також боротьби з браконьєрством)» (реєстр. № 3200-1 від 17.03.2020 року), поданий народним депутатом України Литвиненко С.А. та іншими народними депутатами України.

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Позбавлення Народного депутата України Миколи Тищенка мандату.

    Підписів 323

    Днів залишилось 55

    Лозанський Олександр
    Оприлюднена
    29 квітня, 2020
    29 липня, 2020
    55
    323 (з них за 7 днів: 6)

    Прошу позбавити Народного депутата України Миколи Тищенка мандату, оскільки той:
    1. Дискредитує своєю девіантною поведінкою Верховну Раду України та знижує авторитет України як держави.
    2. Публічно виражав неповагу до України як держави, що виражалося у порівнянні України з "гумовою лялькою".
    3. Публічно виражав неповагу до Трагедії на ЧАЕС, що виражалося у вживанні словосполучень "велике свято" відносно трагедії на Чорнобильській атомній електростанції.
    4. Порушував карантин, що виражалися у роботі ресторану "Велюр" (що належить пану Тищенку) у режимі "відвідування".
    5. Не виправдав очікувань мешканців виборчого 219 округу міста Києва, на якому був обраний.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Запровадження кримінальної відповідальності та суттєве збільшення штрафів за паління трави та сміття!!!

    Підписів 129

    Днів залишилось 36

    Кривошея Геннадій Григорович
    Оприлюднена
    09 квітня, 2020
    09 липня, 2020
    36
    129 (з них за 7 днів: 6)

    Шановні українці, УКРАЇНА горить!!!

    Відповідно до оприлюдненої інформації ДСНС від 08 квітня 2020 року, лише за минулу добу в Україні офіційно зареєстрований 541 випадок загорянь на відкритих територіях та у природних екосистемах! Вогонь покрив 703 гектари землі.
    З початку року по всій країні зафіксовано більше 15 тисяч загорянь та знищено майже 18 тисяч гектарів екосистем (лісів, лугів, степів тощо)
    В переважній більшості випадків, причиною таких пожеж є недбале ставлення ЛЮДИНИ, яка підпалює суху траву, розводить багаття в забороненому місці і т.п.
    Прикро розуміти, але на сьогоднішній день адміністративної відповідальності не достатньо для того, щоб правоохоронні органи могли жорстко реагувати і притягувати до відповідальності паліїв.

    В зв'язку, з цим пропоную профільному комітету ВРУ терміново підготувати зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, в яких передбачити збільшення мінімального розміру штрафу за підпал трави та незаконного паління сміття як в межах населених пунктів, так і за їх межами та встановити мінімальні штрафи у розмірі від ТРЬОХ ТИСЯЧ до СТА ТИСЯЧ неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а також розглянути можливість притягнення до КРИМІНАЛЬНОЇ відповідальності особи за повторне вчинення нею таких протиправних дій.

    Прошу підтримати!

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Боротьба з рекламою наркотиків

    Підписів 9

    Днів залишилось 82

    Гайдаленко Владислав Петрович
    Оприлюднена
    25 травня, 2020
    25 серпня, 2020
    82
    9 (з них за 7 днів: 5)

    В Україні жахлива статистика по наркоманії. За деякими джерелами в Україні 346 тисяч осіб вживають ін'єкційні наркотики, 8 із 10 осіб хоча б раз і житті спробували наркотичні засоби, 3 із 10 систематично вживають наркотики у віці до 30 років. Беззаперечно, проблему побороти складно, але можливо призупинити розвиток її масштабів. Нині на теренах усієї країни, на фасадах будівель, в транспорті, в мережі Інтернет є безліч реклами( посилання) з ресурсами на яких можна без перепон придбати різні наркотичні засоби. Як відомо нині в ст. 35 Закону України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» зазначено, що реклама наркотиків та психотропів на території України може поширюватись виключно у спеціалізованих друкованих виданнях, чи будь-яких інших засобах масової інформації, спеціально призначених для
    медичних, фармацевтичних, наукових працівників у сфері охорони здоров'я. Відповідно до ст. 21 Закону України «Про обіг в Україні наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів», реклама наркотиків та психотропів здійснюється згідно із Законом України «Про рекламу», а відповідальність настає в разі порушення даних норм згідно із законом. Проте, в Законі України «Про рекламу» наркотики та психотропи не згадуються.
    Ми просимо внести зміни до Закону України "Про рекламу" та заборонити використання символіки наркотиків в рекламних цілях ( наприклад: зображення листка коноплі на пляшках енергетиків). Прописати відповідальність за написання посилань на ресурси з продажі наркотиків на фасадах будівель, транспортних засобах та ін., ( уточнення - за такі дії має наступати відповідальність не за статтею "Дрібне хуліганство", а за рекламу наркотиків. Також просимо Департамент кіберполіції звернути увагу на різні ресурси( телеграм канали,тощо) в яких можна придбати наркотики; такі канали потрібно закривати, а їх власників притягувати до відповідальності.
    Ми за здорову націю, сподіваємось на Вашу підтримку!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Про зниження вартості навчання у вищих учбових закладах за час пандемії коронавірусу.

    Підписів 126

    Днів залишилось 72

    Вербицький Вадим Володимирович
    Оприлюднена
    15 травня, 2020
    15 серпня, 2020
    72
    126 (з них за 7 днів: 4)

    Прошу зменшити на 50% вартість за навчання (або повернути частину виплат) у ВУЗах на період пандемії коронавірусу, та до кінця навчального року у зв'язку з тим, що студенти вимушені перейти на дистанційне навчання, яке тягне за собою наступні наслідки:
    1) Навчальний процес не відповідає денній формі навчання, але видається у повному обсязі та за повну сплату;
    2) Зниження витрат ВУЗів на комунальні послуги, у зв'язку з відсутністю студентів в них;
    3) Відсутність можливості слачувати навчання вчасно, через втрату роботи під час пандемії.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Про відставку кабінету міністрів України через перевищення своїх повноважень під час пандемії короновірус, порушення Конституції України що до прав і свобод громадян України, зловживання та спекуляцію засобами медичного захисту, необхідного під час пандемії, та повну неспроможність адекватно та ефективно діяти в умовах пандемії короновірусу

    Підписів 116

    Днів залишилось 33

    Токар Ілона Володимирівна
    Оприлюднена
    07 квітня, 2020
    07 липня, 2020
    33
    116 (з них за 7 днів: 4)

    Вимагаємо негайної відставки Кабінету Міністрів України, який постановою № 211 «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 2 квітня 2020року ввів фактично надзвичайний стан, що не є частиною повноважень кабінету міністрів, та порушує цілий ряд статей Конституції України, таких як ст. 64 Про надзвичайний стан, ст. 33 Про обмеження вільного пересування, ст. 39 Про мирні зібрання, ст. 35 Конституції України Про свободу віросповідання та інші, перетворюючи карантин через короновірус у спробу узурпації влади, що є неприпустимим в демократичній країні, крім того такі дії є неадекватними, абсурдними і не сприяють подоланню пандемії короновірусу, а, навпаки, є вкрай небезпечними. Натомість, в пік пандемії уряд експортував засоби захисту, які зобов'язав постійно носити, створивши їх дефіцит в середині країни та ввів непомірні штрафи за їх відсутність. Міністерство охорони здоров'я України відмовляється надавати послуги хворим на короновірус безкоштовно. Міністерство внутрішніх справ України, замість розслідування законність продажу масок та антисептиків закордон, переслідує звичайних громадян, перетворюючи карантин на домашнє ув'язнення. Більш того, Кабінет міністрів не проваджує жодних заходів щодо подолання економічної кризи, що виникла в наслідок дій попереднього уряду та карантину, які б могли захистити від українців від скочування у бідність. Тим самим Кабінет міністрів України довів свою непрофесійність і не здатність виконувати свої обов'язки в нелегких умовах війни та пандемії

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • 1.0% Врачам! Военный сбор, который был введен в Украине с августа 2014 года, его ставка составляет 1,5% доходов, подлежащих налогообложению. Плательщиками военного сбора являются физические лица - резиденты и нерезиденты, получающие доходы в Украине. Предлагаю отменить! Временно ввести 1% процент, на развитие медицины!

    Підписів 98

    Днів залишилось 62

    Дорошенко Юрий Владимирович
    Оприлюднена
    04 травня, 2020
    04 серпня, 2020
    62
    98 (з них за 7 днів: 4)

    Предлагаю, отменить военный сбор, который был введен в Украине с августа 2014 года, его ставка составляет 1,5% доходов, подлежащих налогообложению. Плательщиками военного сбора являются физические лица - резиденты и нерезиденты, получающие доходы в Украине.
    Предлагаю, временно 1% перечислять на развитие медицыны, а так же на выплату бонусов и доплат медикам!

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Остановить начисление процентов по кредитам на время карантина банками, кредитными организациями и ломбардами

    Підписів 25

    Днів залишилось 32

    Дубіненко Петро
    Оприлюднена
    06 квітня, 2020
    06 липня, 2020
    32
    25 (з них за 7 днів: 4)

    Прошу на время Чрезвычайной ситуации связанной с распространением вируса COVID-19 и условиями карантина , остановить начисление не только штрафов и просрочек и пени по не выплаченным вовремя процентам по потребительским кредитам , но и самих процентов , как это делается в цивилизованных странах и обществах, т.к. для того чтобы их платить вовремя , нужно чтобы экономика работала бесперебойно 365 дней в году и 24 часа в сутки и не ставились препятствия для возможности работать и зарабатывать на жизнь . Пока только начисление % финансовыми организациями работает бесперебойно, а все остальное лишено всякой Человечности. Возможности зарабатывать - нет , зато проценты плати ответственно и вовремя. А если не платишь , то пойдут проценты на начисленные проценты на тело кредита. Остановите этот Безумный Цинизм .

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Проект закону про скасування строкової військової служби в армії України

    Підписів 14

    Днів залишилось 22

    Скрипнік Ігор Леонідович
    Оприлюднена
    25 березня, 2020
    25 червня, 2020
    22
    14 (з них за 7 днів: 4)

    Винести на розгляд Верховної Ради України наступний законопроект.

    Проект закону про скасування строкової військової служби в Україні

    Стаття 1. Визнати таким, що втратив чинність закон України “Про військовий обов'язок і військову службу” № 2232-XII, прийнятий 25 березня 1992 року
    Стаття 2. Визнати такими, що втратили чинність статті 172-11 та 211-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Визнати такими, що втратили чинність статті 335, 336, 337, 407, 408, 409 Кримінального кодексу України. Відпустити на волю людей, які відбувають покарання за цими статтями або знаходяться під арештом.
    Стаття 3. Демобілізувати усіх людей, що були призвані на строкову службу.
    Стаття 4. Прийняти Закон “Про військову службу” у наступній редакції:
    Згідно статті 65 Конституції України, громадяни можуть відбувати військову службу. Проходження військової служби здійснюється виключно на добровільній (контрактній) основі. Порядок утворення, функціонування Збройних Сил України та інших військових формувань затверджується наказом Міністра оборони України.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Замінити безкоштовний проїзд пенсіонерам і пільговикам на адресну фінансову допомогу.

    Підписів 11

    Днів залишилось 78

    Костюк Володимир Миколайович
    Оприлюднена
    20 травня, 2020
    20 серпня, 2020
    78
    11 (з них за 7 днів: 4)

    Замінити безкоштовний проїзд пенсіонерам і пільговикам на адресну фінансову допомогу. Якщо цим категоріям покладена така пільга, то на її фінансування з бюджету виділяються певні суми на кожного перевезеного, але ніхто не знає скільки на кого виділяється і як розподіляється по територіях і по підприємствам перевізникам, а від цього виникає неучтёнка при визначенні і корупція при розподілі. На цю суму пенсіонери та пільговики, ті хто не їздять і не користується пільгою, зможуть купити собі необхідне. У транспорті стане вільніше, тому що не будуть безкоштовно кататися. Розподіл фінансування по людям, а не за пільгами і по поїздкам, дасть надбавку громадянам які потребують цієї фінансової допомоги і позбавлять країну від корупції, а чиновників від можливості перерозподілу.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА