ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Законодавчо врегулювати канабіс для науки та медицини - захистити конституційні права громадян.

    Підписів 20041

    Днів залишилось 66

    Шабас Геннадій Вікторович
    Оприлюднена
    30 січня, 2019
    30 квітня, 2019
    66
    20041 (з них за 7 днів: 1102)

    Сьогодні в Україні понад два мільйони громадян позбавлені доступу до ефективного лікування.
    Серед них:
    • більше 20 тисяч дітей з фармрезистентними формами епілепсії,
    • сотні тисяч онкохворих,
    • більше ста тисяч паліативних пацієнтів,
    • десятки тисяч ветеранів війни із посттравматичним стресовим розладом.
    Всі вони страждають щодня від неможливості використання ефективних лікарських засобів. Ці тортури потрібно зупинити і для цього є реальна можливість – дати нашим співгромадянам доступ до ефективного лікування препаратами, якими користуються мільйони хворих у цивілізованих країнах. Ключовими складовими таких препаратів є фітоканабіноїди – активні компоненти, що містяться у коноплях.

    Використання лікарських засобів на основі конопель врегульовано законами Канади, США, Австрії, Бельгії, Чехії, Данії, Хорватії, Фінляндії, Франції, Німеччині, Ірландії, Італії, Люксембурга, Нідерландів, Португалії, Словаччини, Іспанії, Швеції, Швейцарії, Великобританії, Малайзії, Таїланді, Кореї, Польщі та інших. По всьому світу активно здійснюється реабілітація конопель, бо там ніколи (на відміну від України) не припинялася наукова робота щодо вивчення лікувальних властивостей цієї рослини. Водночас, в Україні усі канабіноїди знаходяться у списку речовин, які не можуть бути використані в медицині та наукових дослідженнях. Чинним законодавством передбачено кримінальне переслідування вченим, за дослідження терапевтичної цінності канабіноїдів, і лікарям, що наважаться полегшити стан хворих, а також пацієнтам — за реалізацію права людини на доступ до ефективного лікування.

    Всі, хто нижче підписалися, вимагають:

    Законодавчо врегулювати доступ пацієнтів до препаратів з канабісу при лікуванні хронічного болю, епілепсії, анорексії, посттравматичного синдрому, захворювань імунної системи, артриту та ревматизму, астми, хвороби Альцгеймера, хвороби Паркінсона, хореї Гетінгтона, герпесу, виразок, втрати ваги під час СНІДу, діабетичної нейропатії, різних форм склерозу та багатьох інших важких хвороб.

    Шляхом внесення змін до законодавства:

    а) забезпечити дотримання прав людини на доступ і використання ефективних лікарських засобів, в тому числі виготовлених на основі конопель;

    б) створити належні умови для повноцінного застосування рослин у медичній та науковій діяльності, в тому числі з метою розробки, клінічних досліджень та державної реєстрації дієвих лікарських засобів чи протоколів лікування, що передбачають використання продуктів з вмістом канабіноїдів;

    в) врегулювати питання легального обігу (придбання, зберігання, переміщення) продуктів, що містять канабіноїди, в тому числі хворими особами, які їх застосовують виключно у власних медичних цілях за призначенням лікаря та без мети збуту;

    Потрібно врегулювати законодавство, яке заперечує наукову істину. Вимагаємо полегшити страждання пацієнтів і захистити право громадян на гідне життя та доступ до сучасного і ефективного лікування .

    Вимагаємо ЗУПИНИТИ БІЛЬ!

    Підписанти:

    ГО «Українська Асоціація Медичного Канабісу»
    БФП «Крапля крові»
    ГО «Ліки Контроль»
    БФ «Діти з гемофілією»
    БФ «Пацієнти України»
    БО «100%Життя»
    ВБО «Час життя плюс»
    БФ «СТОП рак»
    ВГО «Радість Руху» (Дитячий ревматоїдний артрит)
    ГО «Іскра надії»
    ГО «Всеукраїнська асоціація кришталевих людей»
    ВГО «Рідкісні імунні захворювання»
    ГО «Об’єднання хворих на торсіонну дистонію»
    ГО «Психічне здоров'я»
    ГО «Ліки контроль»
    ГО «Афіна. Жінки проти раку»

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Вимагаємо заборонити вирощування та вбивство тварин з метою виробництва хутра.

    Підписів 1626

    Днів залишилось 44

    Снітко Валерій Валентинович
    Оприлюднена
    08 січня, 2019
    08 квітня, 2019
    44
    1626 (з них за 7 днів: 107)

    Вимагаємо на законодавчому рівні заборонити вирощування та забій тварин з метою виробництва хутра.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ПРОМИСЛОВА ПОЛІТИКА   
  • Внести Лосів до червоної книги, а лосевбивць до кримінального кодексу.

    Підписів 789

    Днів залишилось 12

    Петренко Олексій Миколайович
    Оприлюднена
    07 грудня, 2018
    07 березня, 2019
    12
    789 (з них за 7 днів: 42)

    Відстріл диких тварин має відбуватись лише за умов перевищення оптимальної чисельності, має визначатись експертами й відбуватись за спеціальними дозволами. Можливі одиничні виключення у випадку нанесення суттєвої шкоди конкретною твариною та спеціальним дозволом на знищення конкретної тварини.
    Місце Лося - в червоній книзі!

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Скасування пільг депутатам зменшення заробітної плати

    Підписів 110

    Днів залишилось 72

    Сидоренко Владислав
    Оприлюднена
    06 лютого, 2019
    06 травня, 2019
    72
    110 (з них за 7 днів: 38)

    Депутат має бути ближче до народу. Скасувати пільги, зменшення заробітної плати до середньої. І вилучення автопарку.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Заборонити "контактні" зоопарки

    Підписів 313

    Днів залишилось 67

    Корсунський Євген Сергійович
    Оприлюднена
    01 лютого, 2019
    01 травня, 2019
    67
    313 (з них за 7 днів: 33)

    Українці за заборону "контактних"
    зоопарків!

    В той час, як багато людей у світі сьогодні заклопотані
    збереженням планети і вихованням підростаючогопокоління у дусі дбайливого відношення до природи і тварин, в Україні набирає оберти жахлива по своїй жорстокості комерційна розвага - так звані "контактні", або "зворушливі"
    зоопарки, де десятки (сотні) людей за грошову плату можуть впродовж дня мацати тварин. Пожадливість позбавлених совісті і моральних принципів комерсантів за підтримки корумпованих чиновників
    дозволила перетворити живих істот, що відчувають, на неживі іграшки, яких, усупереч їх волі, можна цілий день тискати, брати на руки, ганяти по клітині, безперервно будити під час сну і навіть возити за
    замовленням багатих клієнтів на шумні свята і гуляння.

    Здавалося б, в прогресивному суспільстві ХХI століття
    подібне низькопробне явище повинне вважатися
    абсолютною дикістю: китайська екзекуція з позбавленням людини сну викликає шок у сучасної людини, педагогічні школи учать батьків жорстко присікати спроби дитини турбувати тварин тільки тому, що захотілося пограти, пояснюючи дітям, що
    споживче, бездушне відношення до живий істота неприпустимо.
    Проте, бізнес на безправ'ї тварин
    продовжує процвітати і вводити в оборот навіть рідкісних, зникаючих на планетітварин.


    Відвідувачі "контактних" зоопарків проходять у вольєри до тварин з немитими руками, годують і гладять їх у верхньому одязі, приносячи і відносячи з собою міріадипатогенних організмів, які після десятків рук залишаються у роті і на шерсті тварин, в підстилці. Імунна система тварини, позбавленого моціону і нормальної життєдіяльності, працює і
    так зі збоями, а при такому колосальному навантаженні на неї тварина безупинно хворіє і стає "розсадником" хвороб для дітей.

    В'язнями контактних зоопарків стають тварини з різних кліматичних зон, вимагаючі абсолютно різні температурні режими, освітлення, вологість та інші умови, які просто неможливо задовольнити в залах Торгових Центрів.


    Аргумент про те, що в "контактному" зоопарку діти залучаються до природи в міських умовах, не витримує ніякої критики. Залучення до природи - ця взаємодія з нею в природних умовах. Наприклад,
    годування птахів або спостереження за комахами, що
    доступно навіть в міському середовищі. Дитина
    по-справжньому полюбить природу, якщо перейметься красою, неповторністю і внутрішньою цінністю наших побратимів по планеті, що оточують нас в повсякденному житті.

    Хотів би хто-небудь з людей провести усе своє життя в ув'язненні, піддававшись з ранку до ночі тисканню
    з боку сторонніх для нього істот? Ні? Ми теж цього не хочемо! І не хочемо, щоб це робили з іншими живими істотами, що мають, як і ми, право на життя ізахист від страждань.

    Ми просимо Вас припинити по всій країні діяльністьнезаконних, антипедагогічних, небезпечних для людей і жорстоких по відношенню до тваринних закладів -"контактних" зоопарків.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Зменшення кількості народних депутатів у Верховній Раді до 150-100 чоловік

    Підписів 29

    Днів залишилось 77

    Мельничук Тарас Михайлович
    Оприлюднена
    11 лютого, 2019
    11 травня, 2019
    77
    29 (з них за 7 днів: 23)

    Занадто багато депутатів працює у Верховній Раді, деякі взагалі не появляються на скликання. Неявка ніяк не карається. Тому хочу запропонувати петицію за то, щоб зменшити кількість нароних депутатів в двічі, або і взагалі до 100 чоловік.

    Хотів би, щоб петиція підписали і вона ввійшла в дію з наступних парламенських виборів.

    Дякую за увагу, надіюся на вас співвідчизники.
    Слава Україні

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • Притягнути до відповідальності осіб які виконали НЕЯКІСНІ роботи з відновлення, ремонту, будівництва авто-дорожного покриття.

    Підписів 80

    Днів залишилось 71

    Волков Олег Сергійович
    Оприлюднена
    05 лютого, 2019
    05 травня, 2019
    71
    80 (з них за 7 днів: 21)

    Шановні народні обранці. Звертаюсь до Вас із кричущою проблемою!

    Ви всі є свідками того, на скільки сильно зіпсувались окремі ділянки автомобільних шляхів, які були профілактично чи каітально ремонтовані за період 2018-го року. Тому прошу Вас відреагувати на проблему яка щодня витягує із наших кишень кошти на ремонт авто, або навіть може становити загрозу життю та здоров'ю особам що керують та користуються т/з.

    Оскільки наша країна бере курс на євроінтеграцію, нам варто відповідати встановленим там стандартам.

    Прошу Вас створити тимчасову комісію для виявлення та покарання осіб, чия халатність, бездіяльність чи спрямована шкода спричинили такий стан дорожного покриття на окремих ділянках автомобільних шляхів.

    Щиро сподіваюсь на Вашу підтримку та активну дію. З повагою!

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • ОБОВ'ЯЗКОВЕ МАРКУВАННЯ НА УПАКОВЦІ ДО ЯКОГО КОШИКА ЗІ СМІТТЯМ ТРЕБА ВИКИНУТИ (ПАПІР, МЕТАЛ, СКЛО ЧИ ІНШЕ)

    Підписів 339

    Днів залишилось 16

    Назаренко Світлана Вікторівна
    Оприлюднена
    11 грудня, 2018
    11 березня, 2019
    16
    339 (з них за 7 днів: 20)

    У ЗВ'ЯЗКУ З ПРИЙНЯТТЯМ ЗАКОНОПРОЕКТУ "ПРО ОБОВ'ЯЗКОВЕ СОРТУВАННЯ СМІТТЯ" ПОТРІБНО, ЩОБ ЛЮДИ ЗНАЛИ ДО ЯКОГО САМЕ ВИДУ ВІДНОСИТЬСЯ ТА ЧИ ІНША УПАКОВКА. РОЗРОБИТИ ПЕВНИЙ ПЕРЕЛІК МАРКУВАННЯ ТА ЗОБОВ'ЯЗАТИ ВИРОБНИКІВ ЗАЗНАЧАТИ, ВІДПОВІДНО ДО ЦЬОГО МАРКУВАННЯ, ДО ЯКОГО СМІТТЯ ВІДНОСИТЬСЯ ЙОГО УПАКОВКА.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Поверніть змогу виклику лікаря додому!

    Підписів 344

    Днів залишилось 45

    Борковська Дар'я Олександрівна
    Оприлюднена
    09 січня, 2019
    09 квітня, 2019
    45
    344 (з них за 7 днів: 17)

    Поверніть змогу виклику додому лікаря при вірусних захворюваннях!!! Діти та дорослі хворі на вірусні інфекції, що супроводжуються температурою вище 37,0 повинні знаходитись та лікуватись вдома, а не розповсюджувати хвороби у поліклініках, транспорті загального користування і т.д.
    Наша країна не готова до системи європейської медицини, в наших мед.закладах черги продовжуються по 4-5 годин, в яких люди обмінюються хворобами, а для хворих з температурою - це не лікування, це - ЗНУЩАННЯ над дітьми та дорослими. Адекватні батьки не будуть травити свою дитину жарознижуючими ліками і тягти дитину у транспорті, а потім мучити у черзі весь день. У населення немає власних авто, і коштів на таксі. Те, що зараз відбувається у наших мед.закладах - пряма загроза здоров’ю населення, та суперечить конституційним правам людини на охорону здоров’я .
    ВИМАГАЮ ПОВЕРНЕННЯ ЗМОГИ ВИКЛИКАТИ ЛІКАРЯ ДОДОМУ!!!!

    А також, нагадаю, що за стаття є за Конституцією України:
    Конституційне право на охорону здоров’я:
    Проблеми охорони здоров'я населення та діяльність, спрямована на збереження і зміцнення здоров’я, вимагають постійної уваги з боку держави. Охорона здоров’я визнається одним із пріоритетних напрямів державної політики та одним із основних факторів національної безпеки країни.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Легалізація проституції в Україні

    Підписів 17

    Днів залишилось 85

    Шаповалов Даниил
    Оприлюднена
    19 лютого, 2019
    19 травня, 2019
    85
    17 (з них за 7 днів: 17)

    Наразі проституція в Україні є протизаконною дією, що визначено ст. 302 Кримінального кодексу України та ст. 181-1 Адміністративного кодексу. Проте реалії такі, що проституція в країні має дуже широке поширення і майже не зустрічає спротиву від правоохоронних органів та органів влади.
    Кількість же повій достатньо велика і тенденцій до зменшення їх кількості немає. На обліку у правоохоронних органів знаходиться по одній/ дві й навіть більше тисячі повій на обліку в кожному великому місті. Наразі проституція навіть сприяє значному розвитку корупції в різноманітних силових структурах.
    Я пропоную легалізувати проституцію в Україні та прирівняти і розглядати повій як осіб-підприємців чи запровадити спеціальні місця для надання даних послуг. Відповідні ухвалення забезпечать державу додатковими коштами та зменшать тіньовий незаконний оборот та призведе до декриміналізації в суспільстві. Також повії зможуть покращити свій соціальний статус у розумінні держави та знизиться відсоток безробіття, що позитивно вплине на економіку.
    Прикладом нам слугують Греція, Голландія, Угорщина, Німеччина, Австралія. Країни зуміли успішно провести легалізацію, а до їхнього економічного і туристичного розвитку Україна ще не наблизилася.
    Зрозуміло, що державі потрібно буде контролювати ці процеси для дотримання всіх відповідних умов (вік, медичні огляди, правове ведення діяльності), але вигоди, зазначені вище, значно перевищують ці витрати.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Прохання вирішити проблему легалізації зброї для рядових громадян.Ми маємо на це право затверджене Конституцією України!

    Підписів 230

    Днів залишилось 66

    Виговський Богдан Віталійович
    Оприлюднена
    31 січня, 2019
    30 квітня, 2019
    66
    230 (з них за 7 днів: 16)

    Якi ж аргументи можна навести на користь надання українцям права вiльно купувати зброю для самозахисту?Насамперед, Конституцiя України надає кожнiй людинi право захищати своє життя. Заборона вільного доступу до зброї є порушення принципів демократії та Конституції України. Статтею 27 Основного Закону України, згідно з якою кожен громадянин має право на захист свого життя та здоров’я від протиправних зазіхань, та ст. 36 Кримінального кодексу України, відповідно до якої не має нести кримінальну відповідальність застосування зброї для захисту від нападу озброєної особи або нападу групи осіб, а також для відвернення протиправного насильницького вторгнення у житло чи інше приміщення. Відповідно, реалізація цього конституційного положення передбачає можливість використання зброї.
    Законодавство України на даному етапі не може врегулювати всіх аспектів при вільному доступі до права володіння зброєю. На сьогодні обіг зброї в Україні затверджений Інструкцією до наказу МВС від 28.08.1998 р. № 622. Отже, варто констатувати, що на сьогодні одну з найважливіших сфер суспільства, яка пов’язана з обігом зброї в Україні, регламентує лише один нормативно-правовий акт – зазначена Інструкція, яка є внутрішнім документом МВС. Незважаючи на численні спроби на законодавчому рівні врегулювати питання обігу зброї в державі та створити дієві механізми суворої відповідальності за незаконне її використання, в Україні, на жаль, відсутній єдиний закон, який регулює зазначені відносини у сфері придбання та обігу зброї .
    Поширена думка, що українське суспiльство поки що не готове до легалiзацiї зброї з причини, що культура поводження зi зброєю в Україні ще надто низька [37]. Разом з тим за висновками деяких учених, рівень злочинності зменшується в рази, якщо населення має право легально купувати, зберігати, носити та застосовувати короткоствольну зброю з метою самооборони. Чим вищий рівень легального озброєння населення, тим вищий рівень демократії у країні, соціальної відповідальності суспільства в цілому, і навпаки. Повна відсутність зброї у пересічного населення властива лише тоталітарним режимам, що проводять жорсткий терор.

    Вчені, розглядаючи зарубіжний досвід легалізації зброї, доходять висновку, що легалізація вогнепальної зброї економічно дуже вигідна, оскільки приносить значний дохід від продажу зброї та комплектуючих, її технічного обслуговування; ліцензій і курсів з користування; податку на зброю. Крім того, держава отримує колосальну економію від скорочення працівників силових структур. Рішення про легалізацію зброї не пов’язане з економічною, соціальною чи криміногенною ситуацією – воно лежить лише у політичній площині. Наявність зброї у цивільного населення створює психологічний дискомфорт у владної еліти, змушує її рахуватися з думкою громадян, нести соціальну відповідальність за прийняті рішення. У разі істотного обмеження прав виборців їх уже не вдасться розігнати гумовими кулями, водометами і сльозогінним газом, а розпочинати громадянську війну заради захисту інтересів олігархічного клану ніхто не наважиться. Не потрібно застосовувати зброю, лише сама її наявність у населення тримає у страху і змушує дотримуватися закону всіх без винятку .

    На питання, чи доцільним є нині запровадження права на вільне володіння нарізною вогнепальною зброєю в Україні, враховуючи специфіку суспільно-політичної ситуації, а також тенденції до наростання катаклізмів і боротьби за ресурси у світі, відповіді авторитетних осіб кардинально різняться. Наведемо їх.

    Так, «за» висловлюються такі авторитетні особи:

    Г. Учайкін, голова наглядової ради ВГО «Українська асоціація власників зброї»: «Нарізну вогнепальну зброю дозволити можна, а травматичну – ні. Нарізна вогнепальна зброя, перш за все, це зброя, яка може бути ідентифікована працівниками правоохоронних органів. Вона перед продажем проходить процедуру відстрілу, а тому кожна куля і гільза знаходяться на контролі. Тобто можна легко віднайти хто, і з якого пістолета стріляв. А коли ми говоримо про травматичну зброю, то її неможливо ідентифікувати. Щодо вищезазначеної поправки до Конституції США відносно права громадян на носіння вогнестрельної зброї, Г. Учайкін пояснює, що це стало можливим тому, що американський народ сильніший за державу, а у нас все навпаки. Зброя – чинник, який серйозно впливає на свідомість народу, розвиток країни».

    В. Бандура, адвокат: «Потрібно однозначно, але підхід при визначенні людей, які мають право володіти зброєю має бути дуже і дуже делікатним. Тому, що під цих власників можуть підписатися і психічно хворі, і колишні судимі, люди схильні до зловживання спиртним та інші категорії.
    При любові до хабарів українських чиновників ми можемо отримати просто катастрофічну картину, коли дозволи видаватимуть людям, яким не можна мати зброю». Він за те, щоб дієздатна, розумово здібна, відповідальна людина мала нарізну короткоствольну зброю. Адвокат упевнений, що законом про зброю у державних органів буде відібрано левову частку їхніх прибутків і тому вони категорично проти нього.

    Ю. Романюк, екс-депутат Івано-Франківської облради: «Я прихильник легалізації в Україні легкої нарізної зброї, для гарантованого забезпечення конституційних прав і свобод людини на право захисту і оборони, недоторканості вланого житла та іншої власності, у зв’язку із абсолютною, тотальною неспроможністю органів внутрішніх справ та інших органів правопорядку належно виконувати положення Конституції та інших законів України. Більше того, самі охоронні органи є чи не найбільшою загрозою та небезпекою конституційним правам та свободам людини. Вони виконують виключно політично заангажовані функції по захисту правлячого режиму. А для таких випадків як було із Брейвіком, то тут навіть немає необхідності легалізовувати зброю. Він її і так має нелегально. Ніякий дозвіл не зупинить того, хто хоче вчинити вбивство. Людей в Україні вбивають із нелегалізованої, а краденої або придбаної на чорному ринку зброї. Із зареєстрованої ніхто нікого вбивати не буде».

    Д. Корчинський, лідер партії «Братство»: «У нас фактично запроваджено таке право. Будь-яка людина, яка несудима, може дуже легко придбати нарізну вогнепальну зброю, а в багатьох людей вона вже є. Безумовно, що це необхідно. У нас не було жодного серйозного міжнаціонального конфлікту за ці роки. Публіка схильна до покори і тому дуже спокійно можна давати їй зброю».

    І. Ткач, інформаційний аналітик та спеціальний кореспондент газети «Вікна»: «Є сотні аргументів проти вільного володіння зброї, але вони всі – ніщо супроти того, що зброя – перш за все відповідальність, взаємоповага і безпека. Держава, як апарат насильства над своїми громадянами, може їм дозволити мати зброю тільки тоді, коли розуміє свою «порочність». Баланс і справедливість може тримати тільки вільна озброєна людина.
    Думки громадян звісно різняться.Хтось підтримує цю ініціативу,а хтось проти,але з точністю можу сказати одне:громадяни України мають на це право,а на даний момент ми маємо порушення принципів демократії та Конституції України!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Заборонити реламу медичних препаратів по телевізору.

    Підписів 62

    Днів залишилось 73

    Духота Олександр Васильович
    Оприлюднена
    07 лютого, 2019
    07 травня, 2019
    73
    62 (з них за 7 днів: 13)

    З метою запобігання спонуканню до самолікування хворих та введення в оману населення продаючи під виглядом ліків БАДИ та інші препарати з недоведеною ефективністю, заборонити рекламу медикаментів по телевізору.

    Заборона такої реклами може значно знизити ціни на ліки через значне зменшення рекламних бюджетів виробників та представництв, які включені у собівартість препаратів.

    Заборона реклами медичних препаратів по телевізору дозволить зменшити кількість ускладнень від самолікування, та неправильного застосування препаратів без консультації з лікарем.

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Ми вимагаємо негайно запровадити загальнообов’язкове медичне страхування в Україні

    Підписів 54

    Днів залишилось 57

    Грабовський Олександр
    Оприлюднена
    21 січня, 2019
    21 квітня, 2019
    57
    54 (з них за 7 днів: 11)

    Тема: Ми вимагаємо негайно запровадити загальнообов’язкове медичне страхування в Україні
    У 1996 році була прийнята Конституція України стаття 49 якої зазначає що Громадяни України мають право на безкоштовну медицину та медичну страховку. Вже маємо 21 рік відколи ця стаття грубо порушується. Наприклад коли людина потрапляє до лікарні перше питання яке запитує лікар це не «Як ви себе почуваєте?», а «Чи у вас є гроші?». Ще один момент —упродовж місяця що минув долар в Україні подорожчав на сім процентів. Майже у всіх аптеках міста ціна на медикаменти відразу зросла на 30 процентів у тому числі на медикаменти які виробляються в Україні. Фармацевти пояснюють це явище тим, що долар подорожчав. Але нам пенсії виплачують не в доларах а в гривнях. Ми — два інваліди другої групи. Майже всю пенсію і допомогу витрачаємо на ліки. Харчуємося завдяки благодійному фонду які фінансуються чужою державою. Із плином часу ситуація сильно погіршується цінники в аптеках міняють майже кожний тиждень на збільшення. Головне в тому що коли ми скаржимося до Міністерства охорони здоров'я вони роблять вигляд що все нормально мовляв ніби у нас прожитковий мінімум утворюється так само як за кордоном. Але пробачте за кордоном існує медична страховка обов'язкова яку оплачує пенсіонерам держава а працюючим їхні роботодавці. Уповноважений Верховної Ради з прав людини неодноразово просив Міністерство охорони здоров'я запровадити медичну страховку але ті не хочуть. Дедалі важче становиться знести кінці з кінцями — здоров'я не додається і безкоштовна медицина з'їдає всі наші кошти. Уляну Супрун треба негайно звільнити. Вона розвалила всю медицину і вижила із України всіх хороших докторів. За свідченням преси, мільйони українців потерпають від хвороб через нестачу ліків на медикаменти, голодують і гинуть. Всі ці негаразди походять від нестачі грошей. Україна отримала в спадок від СРСР родючість землі працьовитих людей та велику матеріальну базу у натомість щоб піднімати економіку чинна влада розвалювала та розкрадала упродовж 27 років економіку. Наприклад депутати в Україні умисно прийняли закони через які заняття бізнесом має найменше сприяння серед усіх країн Європи і Америки. Чинна українська влада це неспроможність жадібність, егоїзм і корупція.
    Отже, від імені всіх громадян країни прошу Верховну Раду негайно затвердити Закон про запровадження загальнообов’язкової страхової медицини в Україні.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Скасувати принцип “прописки” — забезпечити свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні

    Підписів 10

    Днів залишилось 88

    Ганжа Тетяна Миколаївна
    Оприлюднена
    22 лютого, 2019
    22 травня, 2019
    88
    10 (з них за 7 днів: 10)

    В Україні досі діє так званий закон “про прописку” (хоч тепер це називається реєстрація місця проживання (РМП)), що обмежує свободу пересування та вільний вибір місця проживання. Основна функція РМП — повідомляти державі місце проживання, за яким особі зручно брати участь у виборах, відвідувати медичні заклади та отримувати адміністративні послуги. У чинному законі РМП пов’язана з правом власності на житло, тому до 30% українців, що мешкають не за “пропискою”, можуть отримати ці послуги від держави лише на тій території, де мають житло, щоб зареєструватися, а не там, де проживають насправді.

    Так, близько 10 млн українців, які мешкають не за “пропискою”, часто НЕ МОЖУТЬ:
    - проголосувати на місцевих виборах;
    - влаштувати дитину в школу або садочок;
    - зареєструвати місце проживання дитини;
    - оформити паспорт;
    - вклеїти фото в паспорт у 25 і 45 років;
    - отримати пільги від органів місцевого самоврядування;
    - стати підприємцем та сплачувати податки, подавати відповідну звітність;
    - подавати позов у місцевий суд, отримувати судові виклики (адже вони надходять за РМП) і відповідно брати участь у судовому процесі;
    - безоплатно скористатися послугами вузькопрофільних лікарів місцевої поліклініки (до старту ІІ черги медреформи);
    - сплачувати податки і підтримувати громаду, на території якої вони проживають.

    Через чинний закон, дані про територіальне розміщення населення значною мірою спотворені. Місцеві бюджети наповнюються нерівномірно. Громадяни, — які переїхали в інше місто й не мають там власного житла для “прописки”, а орендодавець не хоче їх реєструвати, — позбавлені базових прав.

    Всі, хто нижче підписалися, вимагають від Верховної Ради проголосувати за Проект Закону “Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні” #9218, який запровадить декларативний принцип реєстрації місця проживання і дозволить самостійно реєструвати ФАКТИЧНЕ місце проживання у ЦНАПі, онлайн.

    Вимагаємо шляхом внесення змін до законодавства:

    а) забезпечити свободу пересування громадян;
    б) забезпечити право реєструвати фактичне місце реєстрації;
    в) забезпечити за ФАКТИЧНИМ місцем реєстрації, а не “пропискою” — голосування та участь у місцевих виборах, оформлення паспорта громадянина, реєстрацію дитини до школи, реєстрацію місця проживання дитини, отримання пільг від органів місцевого самоврядування, оформлення, сплату податків і подачу звітності, якщо особа є підприємцем, та участь у судовому процесі.
    в) забезпечити декларативний принцип РМП замість дозвільного;
    г) відділити РМП від права проживання в житлі та права на житло.

    Підписанти:

    Громадська палата аудиторів, юристів та економістів
    Офіс реформи адміністративних послуг

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Про повернення Президенту України Законопроекту №9055 «Про адвокатуру та адвокатську діяльність» Зупинимо знищення незалежної адвокатури разом! STOP 9055

    Підписів 735

    Днів залишилось 44

    Орлов Олександр Олександрович
    Оприлюднена
    08 січня, 2019
    08 квітня, 2019
    44
    735 (з них за 7 днів: 7)

    Шановні депутаті України!

    У вересні 2018 року українське суспільство та адвокатська спільнота дізналися про те, що Президентом України в Верховну Раду України був внесений законопроект №9055 «Про адвокатуру та адвокатську діяльність».
    Саме цей законопроект поділив адвокатів на його прихильників та супротивників.
    Як вважає більшість адвокатів, а також Національна асоціація адвокатів України, законопроект №9055 є недопрацьованим до належного рівня та містить небезпечні норми як для самих адвокатів, так і для громадян.
    Одними із значних недоліків цього законопроекту є:
    1. Доступ до професії адвоката відповідно до запропонованого Вами законопроекту носить дискримінаційний характер. Законопроект виділяє окремі категорії осіб, які не проходять стажування у адвоката (судді, прокурори).
    2. Текст присяги адвоката передбачає «підтримання поваги до суду». При цьому деякі суди можуть тлумачити висловлювання адвоката на захист клієнта як неповагу до суду та порушувати питання перед уповноваженими органами щодо припинення права на здійснення адвокатської діяльності.
    3. Встановлюються норми, згідно з якими адвокату може бути відмовлено у відповіді на адвокатський запит з тих підстав, що «інформація стосується особистого життя фізичної особи». Таке формулювання є неприпустимо узагальненим, і надає можливість відмовити адвокату в отриманні важливої інформації для захисту порушених прав клієнта.
    4. Пряма заборона адвокатам за законопроектом №9055 працювати за трудовим договором обмежує конституційне право на працю та достойну заробітну платню.
    5. Дозвіл органам досудового та судового слідства на окремі слідчі дії залучати адвокатів з БПД (безоплатної правової допомоги) за наявності адвоката, який веде справу, порушує право особи на захист та може у подальшому призвести до винесення обвинувального вироку невинуватій особі.
    Головне науково-експертне управління Апарату Верховної Ради України 14.11.2018 у зв’язку з вищевикладеними недоліками та суперечностями зробило висновок про те, що законопроект №9055 доцільно повернути суб’єкту права законодавчої ініціативи на доопрацювання.
    Комітет з питань запобігання і протидії корупції виявив у проекті Закону №9055 корупціогенні фактори та дійшов висновку, що законопроект №9055 не відповідає вимогам антикорупційного законодавства.
    У своєму висновку Комітет з питань запобігання і протидії корупції також зазначив, що Законопроект №9055 переповнений суперечностями між різними статтями, термінологічною невизначеністю, оціночними судженнями, особливо в частині регулювання доступу до професії та притягнення адвокатів до дисциплінарної відповідальності, розподілу адвокатських внесків.
    Крім того, стаття 211 КПК України у редакції цього законопроекту суперечить положенням Конституції України, а також профільним рішення Конституційного Суду України.
    Це підтверджується рішенням Комітету від 21 листопада 2018 р., протокол №127.
    З урахуванням викладених недоліків ми всі розуміємо, у випадку прийняття Президентського законопроекту №9055 незалежна адвокатура буде знищена.
    Адвокат у будь-якому судовому процесі буде лише номінальною фігурою, що є несумісним зі змагальними засадами чинного процесуального законодавства.
    У сукупності з факторами суттєвого зниження якості правосуддя, непрацездатної новоствореної поліції, додаткове зниження якості адвокатських послуг внаслідок обмеження прав адвокатів може призвести до посилення небажаної напруги у суспільстві.
    Шановні депутати України! Поверніть будь ласка законопроект №9055 суб’єкту права законодавчої ініціативи на доопрацювання.
    Не дайте знищити незалежну адвокатуру!
    Почуйте своїх громадян та всі адвокати України будуть вдячні Вам за такий крок!


    З повагою, адвокат О.О. Орлов.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Право встановлення індивідуального опалення у багатоповерхівках

    Підписів 12

    Днів залишилось 78

    борщ ярослав іванович
    Оприлюднена
    12 лютого, 2019
    12 травня, 2019
    78
    12 (з них за 7 днів: 7)

    Надати законодавче право мешканцям всіх багатоповерхових будинків встановлювати альтернативні індивідуальні системи опалення. МОНОПОЛЬНУ корумповану РАДЯНСЬКУ систему централізованого опалення, реорганізувати у Комунальні, чи приватні ремонтні підприємства.

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • пенсійний вік жінок 55 і страховий стаж 20 років гарантія держави України ( З У " Про пенсійне забезпечення " ) порушена протиправною Пенсійною реформою. Підготувати конституційне подання до Конституційного суду України ( ст. 5 ,6, 21, 22, 46, 48 Конституції України) Уряд України Пенсійною реформою дескримінував права жінок на справедливу пенсію в 55 років протиправно збільшив страховий стаж з 20років до 30 років і як наслідок зменшився розмір пенсії на 10 років понаднормового стажу.

    Підписів 43

    Днів залишилось 25

    Велитяк Лідія Іванівна Лідія Іванівна
    Оприлюднена
    20 грудня, 2018
    20 березня, 2019
    25
    43 (з них за 7 днів: 6)

    8 липня 2011 року на пленарному засіданні Верховної Ради України проект Закону України «Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи», поданий в порядку законодавчої ініціативи на розгляд Верховної Ради України Кабінетом Міністрів України за реєстр. № 7455 від 13.12.2010 року, 248-ма голосами був прийнятий як V Закон № 3668-УІ.
    Закон № 3668-УІ передбачав комплекс заходів спрямованих на реформування пенсійної системи, зокрема, збільшення пенсійного віку, збільшення страхового стажу, необхідного для призначення мінімальної пенсії за віком, зміну порядку—- обчислення доплати за понаднормовий стаж тощо
    Щодо відповідності Конституції України (конституційності) положень Закону України «Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи» слід зазначити, що згідно із статтею 7 Закону України «Про Конституційний Суд України» вирішення питань про відповідність Конституції України (конституційність) законів України та інших правових актів Верховної Ради України належить до повноважень Конституційного Суду України.
    Повідомляємо також, що за інформацією наявною у секретаріаті Комітету Верховної Ради України з питань правової політики та правосуддя, законопроект за реєстр. № 7455 на відповідність Конституції України Комітетом Верховної Ради України з питань правової політики та правосуддя VI скликання не розглядався.
    Інформуємо,що обґрунтування необхідності прийняття законопроекту за реєстр. № 7455, мета і завдання його прийняття, фінансово-економічне обґрунтування та прогноз соціально-економічних, правових та інших наслідків прийняття містяться у Пояснювальній записці до тексту законопроекту, підготовленій Кабінетом Міністрів України. який не оприлюднений і призвів до тривалого порушення прямих конституційних прав жінок 55 років на отримання пенсії , як наслідок викрадено 42 пенсії у жінок 55 років за віком.
    Згідно Закону України «Про пенсійне забезпечення» мінімальна пенсія = мінімальній заробітній платі і неправильно нараховується пенсія жінкам 55 років , 10 пенсій викрадено, і 10 років страхового стажу викрадено і як наслідок пенсія менша за мінімальну зарплату??? Результат неконституційної Пенсійної реформи Уряду України.
    Просимо підготувати Конституційне подання до Конституційного суду України і поновити права жінок 55 років на достойну пенсію за віком.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Жодної російської пісні! Про повну заборону пісень російських виконавців в українському ліцензійному медіапросторі!

    Підписів 609

    Днів залишилось 5

    Болховецький Богдан
    Оприлюднена
    30 листопада, 2018
    28 лютого, 2019
    5
    609 (з них за 7 днів: 5)

    Про повну заборону пісень російських виконавців в українському ліцензійному медіапросторі!

    Друзі, війна триває і не час розмовляти, а час діяти.
    Кожен з нас, незалежно від політичних вподобань та симпатій, має боротися з ворогом. Так було завжди у світі, так зараз має бути у нас.
    Незалежно від віку, фаху, гендеру або статків, кожен громадянин має захищати свою країну і вести її до перемоги.

    Український медіа простір – один з головних фронтів цієї боротьби!

    На нашу думку російські виконавці мають негайно зникнути з ефіру усіх українських телерадіокомпаній, незалежно від форми власності або місцезнаходження.

    Ніяких винятків, ніяких складних процедур.
    Маєш російский паспорт? Геть з українського ефіру!

    На сьогоднішній день за кожну без винятку пісню російського виконавця, яка пролунала в ефірі, кожна українська телерадіокомпанія обов’язково сплачує авторські грошові винагороди. І таким чином російський бюджет до сих пір, на 5-му році війни, безпосередньо отримує фінансування з боку українських медіа. Неймовірно, але це так!

    Як це відбувається?

    Один раз в квартал кожна українська радіостанція чи телеканал надають звіти в українські організації управління правами, в якому відображають кількість трансляцій кожної пісні за тримісячний період, і сплачують цим організаціям авторські винагороди. Далі українські організації управління правами перераховують гроші правовласникам творів, в тому числі російським (або в російські організації управління правами, або в представництва російських правовласників в Україні).

    Аби раз і назавжди позбавитися цього медійного та фінансового безладу вимагаємо внести поправку до закону "Про телебачення та радіомовлення", а саме:

    Доповнити статтю 10 частиною 10: «Забороняється використання телерадіоорганізаціями музичних творів з текстами, у виконанні громадян країни-агресора».

    Просимо суспільство підтримати цю ініціативу, а депутатів Верховної Ради проголосувати за внесення таких змін до Закону «Про телебачення і радіомовлення»!

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Змінити гімн України

    Підписів 129

    Днів залишилось 15

    Гудій Андрій Вікторович
    Оприлюднена
    10 грудня, 2018
    10 березня, 2019
    15
    129 (з них за 7 днів: 4)

    Процвітає України і слава, і воля
    Вже нам, браття Украінці, усміхнулась доля
    Гинуть наші вороженьки, як роса на сонці,
    Бо пануємо Ми, браття, у своїй сторонці.
    Душу й тіло ми зміцнили за нашу свободу,
    Бо віками ми є браття, козацького роду.
    Чорне море нам сміється, дід Дніпро радіє,
    Бо у нашій Україні доленька квітніє.
    А завзята, праця щира всіх нас об’єднає,
    Пісня волі в Україні гучніше лунає.
    Душу й тіло ми зміцнили за нашу свободу,
    Бо віками ми є браття, козацького роду.

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Безумовний дохід кожному громадянину України.

    Підписів 9

    Днів залишилось 70

    Сабельников Анатолій
    Оприлюднена
    04 лютого, 2019
    04 травня, 2019
    70
    9 (з них за 7 днів: 4)

    Кожен громадянин України повинен мати право на життя *.
    На жаль, таке право мають лише працевлаштовані громадяни або корумповані та кримінальні елементи.
    Самотні соціально незахищені громадяни в Україні приречені на голодну смерть.

    Державні органи соціального захисту не піклуються соціально незахищеними громадянами. Піклування здійснюється лише за умовами, які, частіш за все, неможливі для найбільш потребуючих у піклуванні людей. Працівники соціального захисту не можуть відвідати всіх пенсіонерів, інвалідів, учасників бойових дій, які зазнали фізичних та психологічних травм та інших, потребуючих у піклуванні людей, яким треба допомога хоча б в реалізації умов для соціальної допомоги від держави. (Немає здоров'я, грошей або часу - лише для одного проїзду до територіального центру соціального захисту - не кажучи про збори пакету всіх необхідних довідок та підтверджень)

    Пропоную створити державний благодійний фонд безумовного піклування (назва не має значення), доступ до якого буде забезпечений кожному громадянину України.

    Суть ідеї (в теперішньому часі):
    Кожного громадянина держава забезпечує особистим та унікальним персональним благодійним рахунком. Кожний, хто витрачає гроші з цього особистого рахунка, сплачує фіксований відсоток, який відразу розподіляється однаково на рахунки всіх учасників вищевказаного процессу.

    При проведенні математичного аналізу доведено, що нульовий показник на особистому рахунку неможливий, а з часом цей показник лише безумовно збільшується. Тобто жебраки раз і назавжди підуть в минуле.

    Умовний девіз цієї системи: "З кожного для всієї української громади - кожному на чай та хліб з маслом".

    Якщо ця петиція не набере необхідного числа голосів (байдужість людей вже зашкалює), сподіваюся сама ідея стане "вірусной", тобто моя мета безумовного добробуту для людства рано чи пізно втілиться та пошириться, і як наслідок - зникне привід для корупції, криміналу та загарбницьких війн.

    _____________________________________________________________
    * Конституція України - Розділ II. Стаття 27. Кожна людина має невід'ємне право на життя.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА