ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Зупинити порушення конституційних прав педагогічних працівників - дискримінації за віковою ознакою.

    Підписів 1417

    Днів залишилось 76

    Ларіонова Тетяна Антонівна
    Оприлюднена
    14 січня, 2021
    14 квітня, 2021
    76
    1417 (з них за 7 днів: 1115)

    Зупинити порушення конституційних прав педагогічних працівників - дискримінації за віковою ознакою. Скасувати норми: абзац 3 частини 2 статті 22 та підпункти 1, 2 пункту 3 розділу Х Закону України " Про повну загальну  середню освіту" щодо ускладнення строкових трудових договорів з педагогічними працівниками (в т. ч. керівниками закладів освіти), які досягли пенсійного віку, як такі, що порушують їхнє право на працю, не відповідають приписам статей 24 і 43 Конституції України.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Гідна заробітня плата працівникам закладів дошкільної освіти

    Підписів 4185

    Днів залишилось 48

    Кравченко Валентина
    Оприлюднена
    17 грудня, 2020
    17 березня, 2021
    48
    4185 (з них за 7 днів: 480)

    Значення дошкільної освіти для розвитку дитини не слід недооцінювати. Завдяки знанням, які діти отримують в дошкільних закладах,в них формуються основи соціальної адаптації, потреба у реалізації творчих здібностей, позитивне ставлення до праці, правильна система цінностей. Держава повинна дбати про те, щоб дошкільна освіта процвітала,а не занепадала.
    Вихователі закладів дошкільної освіти,фізруки,музичні керівники-це також педагоги. Почуйте ВСІХ працівників ЗДО,надайте їм ГІДНУ заробітну плату. Адже їхня праця нелегка.
    Чомусь саме про цю категорію освітян останні роки все частіше забувають,на них завжди не вистачає коштів.
    Не нехтуйте працею працівників дитячих садків,адже завдяки їхній праці закладаються всі початкові знання,уміння та навички діток,без яких було б неможливе їхнє подальше навчання в школі

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Скасувати підвищення цін на комунальні послуги Електроенегрія/ газ. Визначити підвищення незаконним..

    Підписів 417

    Днів залишилось 67

    Хорт Тетяна Степанівна
    Оприлюднена
    05 січня, 2021
    05 квітня, 2021
    67
    417 (з них за 7 днів: 90)

    Прошу перестати знущатися з укрїнського народу з цими ганебними цінами...як прожити громадянину у якого немає родичів на заробітках..,власного біснесу,як прожити непересічному українцю з мінімальною зарплатою(а то і не завжди)
    Знизьте ціни на опалювальні місяці,скасуйте нерозумні платіжки за траспортування газу,якість газу нікудишня..а платити треба
    Перестаньте збагачувати кишені можновдюладців,дайте нарешті пожити спокійно народу

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Заборона вирубки лісу в Карпатах

    Підписів 134

    Днів залишилось 45

    Івануц Володимир Олександрович
    Оприлюднена
    14 грудня, 2020
    14 березня, 2021
    45
    134 (з них за 7 днів: 22)

    Заборонити вирубку та експорт лісу в Картпатах

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Внесення змін до затвердженої Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах

    Підписів 2312

    Днів залишилось 38

    Оратовська Світлана Анатоліївна
    Оприлюднена
    07 грудня, 2020
    07 березня, 2021
    38
    2312 (з них за 7 днів: 21)

    Ми, ініціативна спільнота «Прикорм. Його хитрощі. Нові ідеї, свіжий погляд» (в особі Оратовської Світлани Анатоліївни), яка зараз налічує понад 20 000 учасників, висловлюємо категоричну незгоду із Наказом N 298/227 від 17.04.2006 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» та { Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту N 202/165 ( z0440-13 ) від 26.02.2013 } інтернет-посилання на нього: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0523-06?fbclid=IwAR0L76y4Ls28LtI5PUtVHlYcFG0b-b_o4R6pz_kBb0eLRKMG6YCS3nWZP4s#Text надалі - «Інструкції з організації харчування».
    Оскільки вважаємо його таким, що не відповідає міжнародним нормам та стандартам дитячого харчування раннього віку! А саме, в частині організації дитячого харчування в дошкільних навчальних закладах. Ми вважаємо, що при формуванні раціону та меню, а також у питанні раціонального харчування, зовсім не враховується ані вік дитини, ані міжнародні рекомендації ВООЗ, NHS, AAP, FDA, AEPED та інших світових організацій здоров‘я. На нашу думку: харчування в закладах для дітей дошкільного віку на сьогодні, несе велику шкоду для їх організму, харчової поведінки, культури харчування та здоров'я в цілому. Для здорової майбутньої нації раціон має бути збалансованим і відповідати нормам міжнародних організацій! Заборон у харчуванні дітей дошкільного віку не так багато, але всі вони порушені у даному Наказі N 298/227 від 17.04.2006. Це стосується кожного, це стосується нашого майбутнього! Дитяче харчування в Україні, згідно із даним наказом, повністю базується на заборонених по віку продуктах. У ньому вказані - «раціональне харчування та раціональний режим». Але перечитав запропоновані страви для дошкільнят, можна побачити, що там взагалі немає нічого раціонального. В Наказі 298/227 від 17.04.2006 прописано: "Раціональний режим харчування, збалансованість раціону - є основними умовами для підвищення опору дитячого організму до захворювань..." Який може бути опір до захворювань, якщо дітей годують продуктами, які заборонені, або стравами, в складі яких є заборонені інгредієнти? Годують тим, що шкодить здоров'ю дитини в такому віці. І що несе за собою наслідки в майбутньому. Хто перевіряє вміст солі в солоних огірках, сардельках, сосисках? Промислові напівфабрикати заборонені до 3 років! Хто перевіряє вміст цукру (доданого і фруктового) у соках та компотах, які майже повністю складаються з фруктози? Чому дітям з найменшого віку дають чай з цукром, у складі якого є кофеїн, який небажаний дітям, бо впливає на їх нервову систему, і перешкоджає засвоєнню заліза в організмі. Також це стосується трав’яних та шипшинових напоїв. У Наказі чітко прописаний - «Солоний оселедець». Це сирий продукт, який заборонений до вживання! Такі сирі/напівсирі продукти під забороною до 5 років. Дітей годують швидкими вуглеводами задля економії бюджету. (Один з прикладів - сніданки ясельної групи, до яких входить рибна тефтель, приготована з додаванням сала). Також у Наказі передбачене вікно: вафлі/печеня/желе/цукерки/льодяники/джем/варення/зефір/мед та інші промислові солодощі, які небезпечні не лише через вміст цукру, а й через їх небезпеку вживання (діти часто вдихають, наприклад, сухі крихти печені, а льодяники та желе, за нормами безпеки, не можна давати аж до 6 років. Через ризик задухи). Мед - під особливою забороною дітям до року через надвисокий ризик ботулізму. Цей Наказ жодного разу не переглядався з того часу. Тому просимо негайно втрутитися в процес та внести суттєві корективи в даний Документ!

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Газ українського походження повинен продаватися за собівартістю

    Підписів 22

    Днів залишилось 80

    Дроник Павло Петрович
    Оприлюднена
    18 січня, 2021
    18 квітня, 2021
    80
    22 (з них за 7 днів: 20)

    Депутатам Верховної Ради прийняти закон про продаж українцям природнього газу українського походження за собівартістю а не по риночним цінам , так як газ є природним ресурсом.
    Згідно ст.13 Конституції України Земля ,її надра ,атмосферне повітря , води та інші природні ресурси , які знаходяться в межах території України є обєктами права власності Українського народу.
    Кожний громадянин має право користуватися природними обєктами права власності народу відповідно до закону.
    Усі субєкти права власності рівні перед законом.

    Приватизація природних ресурсів це грубе порушення Конституції України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Встановити ПЕНСІЇ, інші види соціальних виплат та допомоги на рівні НЕ НИЖЧЕ від прожиткового мінімуму, встановленого законом, згідно статті 46 Конституції України

    Підписів 88

    Днів залишилось 13

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    10 листопада, 2020
    10 лютого, 2021
    13
    88 (з них за 7 днів: 15)

    Статтею 46 Конституції України встановлено, що:
    - Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.

    Статтею 8 Конституції україни встановлено, що:
    - В Україні визнається і діє принцип верховенства права;
    - Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.НЕГАЙНО ЗАБЕЗПЕЧИТИ ПЕНСІЇ, інші види соціальних виплат та допомоги на рівні НЕ НИЖЧЕ від прожиткового мінімуму, встановленого законом, згідно статті 46 Конституції України

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Призначення позачергових виборів Харківського міського голови на 28 березня 2021 року

    Підписів 12

    Днів залишилось 84

    Варченко Леонід Григорович
    Оприлюднена
    22 січня, 2021
    22 квітня, 2021
    84
    12 (з них за 7 днів: 12)

    У звя'зку з передчасною смертю Харківського міського голови Генадія Кернеса,
    відповідно до п.30 ч.1 ст.85 Конституції України, ч.2 ст. 3 та ст. 5 Виборчого кодексу України призначити позачергові вибори Харківського міського голови на останню неділю березня (28 березня) 2021 року.
    Харкову потрібен якнайшвидше легітимний міський голова!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ   
  • ОБМЕЖИТИ максимальний розмір ПЕНСІЙ СУДДЯМ, як і ВСІМ українцям, 10 прожитковими мінімумами

    Підписів 32

    Днів залишилось 40

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    09 грудня, 2020
    09 березня, 2021
    40
    32 (з них за 7 днів: 10)

    Статтею 2 Закона України "Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи" встановлено, що:
    - Максимальний розмір пенсії (крім пенсійних виплат, що здійснюються з Накопичувального пенсійного фонду) або щомісячного довічного грошового утримання (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством, крім доплати до надбавок окремим категоріям осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною), призначених (перерахованих) відповідно до... Закону України "Про судоустрій і статус суддів",...
    не може перевищувати десяти прожиткових мінімумів, установлених для осіб, які втратили працездатність".

    З українських ЗМІ:
    - Обозреватель. Пенсия от 50 тысяч гривен: кто в Украине получает самые большие выплаты:
    "В Украине судьи получают среднюю пенсию в размере более 51 тысячи гривен. Такую выплату получают 3 425 человек.
    Об этом говорится в данных Пенсионного фонда Украины.
    При этом средняя пенсия в Украине составляет около 3,4 тысяч, а минимальная – 1 712 грн.
    Есть также ограничение по максимальному размеру выплаты – не больше 10 минимальных (то есть 17 120 грн).
    Однако судьи такое решение через Конституционный СУД ПРИЗНАЛИ НЕЗАКОННЫМ и сейчас получают выплаты без ограничений".

    Тобто, українські судді - це ОСОБЛИВА КАСТА громадян України, яка сама собі встановила ЗАВИЩЕНІ ПЕНСІЇ, значно більше ніж отримують ВСІ українці.

    Це НЕСПРАВЕДЛИВО та ПОРУШУЄ статтю 24 Конституції України, якою встановлено, що:
    - Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом;
    - Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

    В зв'язку з вищенаведеним, ВИМАГАЮ від народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ українським суддям МАКСИМАЛЬНІ ПЕНСІЇ, також як і ВСІМ українцям - не більше 10 прожиткових мінімумов, згідно статті 2 Закону України "Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи" та статті 24 Конституції України

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Принять закон о сокращении численности депутатов Верховной Рады с целью экономии расходной части бюджета 2021г.

    Підписів 41

    Днів залишилось 52

    Пинчук Виталий Владимирович
    Оприлюднена
    21 грудня, 2020
    21 березня, 2021
    52
    41 (з них за 7 днів: 7)

    С целью экономии расходной части бюджета Украины
    2021г.требуем принять закон о сокращении численности депутатов Верховной Рады Украины с
    400 человек до 200 человек В законе предусмотреть
    перечисление сэкономленных финансов в пенсион
    ный фонд Украины.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ЗАБЕЗПЕЧИТИ встановлення МАКСИМАЛЬНОЇ ЗАРПЛАТИ народним депутатам, чиновникам і суддям в сумі не більше 10 розмірів мінімальної заробітної плати

    Підписів 82

    Днів залишилось 40

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    09 грудня, 2020
    09 березня, 2021
    40
    82 (з них за 7 днів: 6)

    Статтею 1 Конституції України встановлено, що:
    - Україна є соціальна держава.

    Статтею 24 Конституції України встановлено, що:
    - Не може бути ПРИВІЛЕЇВ за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

    Пунктом 3 статті 27 Закону України " N 1058 "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" встановлено, що:
    - Максимальний розмір пенсії (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством, крім доплати до надбавок окремим категоріям осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною) НЕ МОЖЕ ПЕРЕВИЩУВАТИ десяти прожиткових мінімумів, установлених для осіб, які втратили працездатність.

    З українських ЗМІ:

    - УНІАН. Україна є найбіднішою країною Європи – звіт МВФ:
    "Україна є найбіднішою країною Європи згідно з даними з нового звіту Міжнародного валютного фонду.
    У новому звіті МВФ за показником ВВП на душу населення нас обійшла навіть Молдова:
    Молдова посідає 133-є місце в світі з 2694,469 дол. ВВП на душу населення,
    а Україна – 134-е місце у світі з 2656,01 дол ВВП на душу населення.
    За розміром офіційної середньої зарплати Україна також посідає останнє місце в Європі:
    середня офіційна зарплата в Молдові становила 375,82 дол. (6369,8 леїв),
    в Україні - 325,53 дол (8529 грн).

    - Украинская правда. КС признал ограничение зарплат чиновников во время карантина незаконным:
    "Конституционный суд 28 августа 2020 года признал, что ОГРАНИЧЕНИЕ заработных плат (10 размерами минимальной заработной платы) государственных служащих и судей в период карантина является НЕЗАКОННЫМ".

    Тобто пенсію українських громадян можливо ОБМЕЖУВАТИ, а надвисокі зарплати народних депутатів, чиновників і суддів НЕ МОЖНА, хоч Україна є найбіднішою країною Європи.

    Це ПОРУШУЄ статті 1 та 24 Конституції України.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ в Україні реалізацію статтей 1 та 24 Конституції України та ВСТАНОВИТИ МАКСИМАЛЬНУ ЗАРПЛАТУ народним депутатам, чиновникам і суддям в сумі НЕ БІЛЬШЕ 10 розмірів мінімальної заробітної плати

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Звичайний ГРАБІЖ: жебраки українці платять за ЕЛЕКТРИКУ, значно БІЛЬШЕ, ніж європейці

    Підписів 49

    Днів залишилось 41

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    10 грудня, 2020
    10 березня, 2021
    41
    49 (з них за 7 днів: 5)

    З українських ЗМІ:
    - Политнавигатор. Обесточенная страна: почему Украина рискует остаться без электроэнергии?:
    "Из-за регулярного и необоснованного повышения тарифов на электроэнергию украинские предприятия огромные убытки и находятся на грани закрытия.
    ...по итогам первого квартала 2020 года базовая стоимость электроэнергии для украинской промышленности составила порядка 47 евро за МВт-час, то время,
    как для польской промышленности – 30 евро, румынской – 25 евро, венгерской – 26 евро, словацкой – 24 евро, французской – 22 евро, немецкой – 20 евро за МВт-час.
    ... в декабре: с 1 числа на 30% повышен тариф на передачу электроэнергии для НЭК «Укрэнерго». Теперь его размер составляет не ноябрьские 240,23 грн., а уже 312,76 грн. за МВт-час.
    ... в прошлом месяце для украинского бизнеса на 56% выросла цена на электроэнергию. Теперь она составляет 1777,8 грн. за МВт-час. Это повышение напрямую не отразится на коммунальной квитанции населения страны, зато приведёт к удорожанию всех товаров и услуг.
    Из-за регулярного и необоснованного повышения тарифов украинские предприятия несут многомиллионные финансовые потери и находятся на грани закрытия. Украинская продукция стала неконкурентоспособной на внешних рынках.
    Подавляющее число предприятий активно увольняют сотрудников и сокращают свои производственные мощности.
    Собственные убытки они пытаются переложить на плечи украинского населения, повышая цены на производимую продукцию, в том числе – на все группы продовольственных товаров".

    Тобто українська ВЛАДА - це звичайні БАРИГИ, які ГРАБУЮТЬ та ЗНИЩУЮТЬ український народ спільно з українськими олігархами тому, що вони постійно, значно і необгрунтовано завищують тарифи на електрику.

    В зв'язки з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ в Україні значне зниження тарифів на електрику, не менш ніж у 2 рази;

    2.ЗАБЕЗПЕЧИТИ ретельний державний контроль за обгрунтованістю тарифів на електрику;

    3.ЗАБЕЗПЕЧИТИ обов'язкове обговорення і узгодження з місцевою громадськістю зростання тарифів на електрику

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ЗАБЕЗПЕЧИТИ БЕЗОПЛАТНІСТЬ вищої освіти у ВСІХ державних і комунальних навчальних закладах, згідно статті 53 Конституції України

    Підписів 26

    Днів залишилось 62

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    31 грудня, 2020
    31 березня, 2021
    62
    26 (з них за 7 днів: 5)

    Статтею 53 Конституції України встановлено, що:
    - держава забезпечує ДОСТУПНІСТЬ і БЕЗОПЛАТНІТЬ вищої освіти в державних і комунальних навчальних закладах;
    - громадяни мають право БЕЗПЛАТНО здобути вищу освіту в державних і комунальних навчальних закладах на конкурсній основ.

    Отримання вищої освіти в цих закладах БЕЗОПЛАТНО тільки в "межах державного ЗАМОВЛЕННЯ", як це забезпечує Уряд України, порушує статтю 53 Конституції України, тобто це ОБМЕЖЕННЯ є НЕКОНСТИТУЦІЙНИМ (НЕЗАКОННИМ), до того ж ця вимога, ЗВУЖУЄ конституційне право громадян щодо ДОСТУПНОСТІ вищої освіти, відповідно до статті 53 Конституції України.

    Тобто ВСІ вищі державні і комунальні учбові заклади повинні надавати вищу освіту БЕЗОПЛАТНО ВСІМ громадянам, хто здобув це право на конкурсній основі, а не тільки в "межах державного ЗАМОВЛЕННЯ" тому, що згідно:
    - статті 24 Конституції України всі громадяни мають рівні конституційні права і свободи, не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками;
    - статті 21 Конституції України права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними;
    - статті 22 Конституції України конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані, при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ БЕЗОПЛАТНІСТЬ вищої освіти у ВСІХ державних і комунальних навчальних закладах, згідно статті 53 Конституції України, ВСІМ, хто здобув це право на конкурсній основі, а не тільки "в межах державного ЗАМОВЛЕННЯ"

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ЗАБОРОНИТИ ПРОДАЖ Землі, яка є власністю ВСЬОГО Українського народу і тому НЕ МОЖЕ БУТИ об'єктом продажу ОКРЕМОГО громадянина чи юридичної особи

    Підписів 23

    Днів залишилось 27

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    24 листопада, 2020
    24 лютого, 2021
    27
    23 (з них за 7 днів: 5)

    Статтею 13 Конституції України встановлено, що:
    - Земля ... є об'єктами права ВЛАСНОСТІ Українського народу;
    - Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування В МЕЖАХ, визначених цією Конституцією.
    - Кожний громадянин має право КОРИСТУВАТИСЯ природними об'єктами права власності народу відповідно до закону.

    Тобто, Земля - є об'єктом права ВЛАСНОСТІ ВСЬОГО Українського народу, а не окремого громадянина чи юридичної особи, тому окремий громадянин чи юридична особа НЕ МАЄ ПРАВА ПРОДАВАТИ Землю, а може лише КОРИСТУВАТИСЯ ею, згідно до закону, саме це встановлює ст.13 Конституції України.

    Згідно статті 79 Конституції України народні депутати України склали присягу, якою зобов'язалися усіма своїми діями дбати про благо Вітчизни і добробут Українського народу, додержуватися Конституції України і законів України, виконувати свої обов'язки в інтересах усіх співвітчизників.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ СКАСУВАННЯ закону про ринок Землі в Україні (Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо умов обігу земель сільськогосподарського призначення», № 552-IX), тому що він НЕ ВІДПОВІДАЄ Конституції України, порушує конституційні права і свободи громадян України, ліквідує основу нашої держави, її державність, незалежність і суверенітет, змінює конституційний лад в Україні;

    2.ПРИЙНЯТИ закон України про ринкові умови КОРИСТУВАННЯ Землею в Україні , який не дає право Продавати Землю в Україні, а надає право громадянам и юридичним особам користуватися Землею на відповідних Закону ринкових умовах але при цьому не буде порушуватися Конституція України, конституційні права і свободи громадян України і Земля залишиться об'єктом права власності Українського народу, що встановлюває стаття 13 Конституції України;

    3.ПРОВЕСТИ аудит та інвентаризацію сільгоспземель до запровадження закону України про ринкові умови КОРИСТУВАННЯ Землею в Україні;

    4.ПОВЕРНУТИ Державі незаконно отриману Землю;

    5.ПРИТЯГНУТИ винних в порушенні земельного законодавства до відповідальності, встановленої законом

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Кримінальна відповідальність для співробітників поліції та посадових осіб за недотримання Законів, норм, строків та кодексів України

    Підписів 11

    Днів залишилось 73

    Крамаренко Михайло Вячеславович
    Оприлюднена
    11 січня, 2021
    11 квітня, 2021
    73
    11 (з них за 7 днів: 5)

    Кожна сім"я в Україні зіткнулася з поліцейським та чиновницьким свавіллям та бездіяльностью! Посадові особи нехтують нормами кодексів та законними правами громадян! І саме ти можешь покласти цьому край раз і назавжди!
    Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ! Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

    Звертаюся довсіх небайдужих громадян України підтримати цю петицію і залишити свій голос під нею!!!!
    Єдиний варіант добитися дотримання законності і справедливості в правоохоронних та інших структурах України, це жорстке кримінальне покарання за недотримання норм кодексів і законів для правоохоронних органів та посадових осіб, аж до довічного ув"язнення!!!
    1. Бездіяльність або невиконання норм Виборчого кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна, або довічне ув"язнення.
    2. Бездіяльність або невиконання норм Сімейного кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    3. Бездіяльність або невиконання норм Кримінально-процесуального кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    4.Бездіяльність або невиконання норм Виборчого кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    5. Бездіяльність або невиконання норм Цивільного кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    6. Бездіяльність або невиконання норм Митного кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    7. Бездіяльність або невиконання норм про надра та лісовий кодекс України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    8.Бездіяльність або невиконання норм кодексу України про адміністративні правопорушення - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 10 років з конфіскацією всього майна!
    9. Бездіяльність або невиконання норм Господарського кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    10.Бездіяльність або невиконання норм Господарського процесуального кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 10 років з конфіскацією всього майна!
    11.Бездіяльність або невиконання норм Житлового кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    12. Бездіяльність або невиконання норм Водного кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    13. Бездіяльність або невиконання норм Бюджетного кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    14. Бездіяльність або невиконання норм кодексу законів про працю України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    15. Бездіяльність або невиконання норм кодекса торговельного мореплавства України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    16. Бездіяльність або невиконання норм Кримінально виконавчого кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    17. Бездіяльність або невиконання норм Повітряного кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    18. Бездіяльність або невиконання норм Податкового кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    19.Бездіяльність або невиконання норм Кримінальног кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 10 років до довічного ув'язнення з конфіскацією всього майна!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Обмежити обрання народних депутатів до Верховної Ради 2 термінами (каденціями)

    Підписів 14

    Днів залишилось 48

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    17 грудня, 2020
    17 березня, 2021
    48
    14 (з них за 7 днів: 4)

    Статтею 103 Конституції України встановлено, що одна й та сама особа не може бути Президентом України більше ніж два строки підряд.

    Однак народні депутати такого обмеження щодо обрання до Верховної Ради України не мають, тому й діяльність Парламенту неефективна, руйнівна та антинародна для України.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ВНЕСТИ до Верховної Ради законопроект про обмеження обрання народних депутатів 2 термінами (каденціями), а саме:
    "внести до статті 76 Конституції України такі доповнення:
    "Одна й та сама особа не може бути народним депутатом України більше ніж два строки".

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ЗБІЛЬШИТИ соціальні НОРМАТИВИ СПОЖИВАННЯ житлово-комунальних послуг, які значно зменшив Уряд Гройсмана

    Підписів 18

    Днів залишилось 13

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    10 листопада, 2020
    10 лютого, 2021
    13
    18 (з них за 7 днів: 3)

    Статтею 1 Закону України "Про прожитковий мінімум" встановлено, що:
    "Прожитковий мінімум - вартісна величина достатнього для забезпечення нормального функціонування організму людини.... мінімального набору послуг (далі - набір послуг), необхідних для задоволення основних соціальних і культурних потреб особистості".

    Статтею 2 Закону України "Про прожитковий мінімум" встановлено, що:
    "Прожитковий мінімум застосовується для:
    - визначення державних соціальних гарантій і стандартів обслуговування та забезпечення в галузях охорони здоров'я, освіти, соціального обслуговування та інших".

    Статтею 3 Закону України "Про прожитковий мінімум" встановлено, що:
    "До набору послуг включаються житлово-комунальні, транспортні, побутові послуги, послуги зв'язку, закладів культури, освіти, охорони здоров'я та інші.
    Набір послуг формується уповноваженими центральними органами виконавчої влади у сферах надання відповідних послуг.
    Основними принципами формування набору послуг є:
    - визначення житлово-комунальних послуг (по водопостачанню, теплопостачанню, газопостачанню, електропостачанню, водовідведенню, утриманню та експлуатації житла та прибудинкових територій, сміттєзбиранню, утриманню ліфтів) виходячи із соціальної норми житла та нормативів споживання зазначених послуг".

    З українських ЗМІ:

    - Слово і діло. Кабмин снизил социальные нормативы тепло-, газо- и электроснабжения:
    "Кабинет министров Украины понизил социальные нормативы тепло-, газо- и электроснабжения с 1 мая 2017 года.
    Об этом говорится в постановлении №51 от 6 февраля, передает «Слово и Дело».
    Согласно информации, правительство уменьшило социальные нормы потребления газа с 5,5 до 5 куб. м на 1 кв. м отопительной площади.
    Также Кабмин понизил нормативы потребления тепловой энергии для централизованного отопления (теплоснабжения) абонентами, жилые дома которых оборудованы домовыми или квартирными приборами учета, с 0,0548 Гкал до 0,0431 Гкал на 1 кв. м отапливаемой площади в месяц в отопительный период.
    Нормативы по электрической энергии для индивидуального отопления снижены с 65 кВт·ч до 51 кВт·ч на 1 кв. м отапливаемой площади.
    Снижение социальных нормативов тепло-, газо- и электроснабжения было одним из условий Международного валютного фонда для получения Украиной следующего транша кредита.
    Ранее сообщалось, что Кабинет министров Украины рассматривает возможность уменьшения социальной нормы потребления газа с 5,5 до 4 куб. м на 1 кв. м в 2019 году".

    Тобто, Уряд Гройсмана, значно зменшивши соціальні нормативи тепло-, газо- і електропостачання, погіршив добробут громадян України, зробивши їх жебраками.

    В зв'язку з вищенаведеним ВИМАГАЮ від народних депутатів України:

    1.Збільшити, до встановлених прожитковим мінімумом, соціальні нормативи споживання житлово-комунальних послуг, які значно зменшив Уряд Гройсмана;

    2.ВСТАНОВИТИ реальний прожитковий мімімум

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • відміна податків на імпорт нових мотоциклів

    Підписів 61

    Днів залишилось 76

    Сагайдак Андрій Васильович
    Оприлюднена
    14 січня, 2021
    14 квітня, 2021
    76
    61 (з них за 7 днів: 2)

    1. Митні збори при імпортуванні товарів використовуються для захисту внутрішнього ринку та стимулювання власного виробництва у державі. Проте на сьогодні в Україні немає промислового виробництва сучасних мотоциклів (їх основних елементів – двигунів, рам, коліс).
    2. Натомість митні платежі, які сплачують імпортери мото техніки, роблять український ринок не конкурентоспроможним у порівнянні із роздрібними цінами виробників та цінами імпортерів у сусідніх країнах, що перетворює мотоцикл із доступного засобу пересування на занадто дорогий.

    У середньому рекомендовані роздрібні ціни на нові мотоцикли в Україні перевищують на 30% роздрібні ціни в США та на 15% - роздрібні ціни у Польщі.

    Пропозиції:
    1) з метою популяризації мотоцикла як оптимального транспортного засобу, прийняти нульову податкову політику (відміна сплати усіх податків) при імпортуванні нових мотоциклів з об’ємом двигуна 300см3 та більше (що відповідають нормам Євро 5) для офіційних торгуючих організацій, дистриб’юторів та дилерів (суб'єктів господарювання, що здійснюють оптову та/або роздрібну торгівлю транспортними засобами);
    2) в якості альтернативних податкових надходжень до державного бюджету можна розглянути введення обов’язкового щорічного Технічного Огляду (ТО) в офіційних сертифікованих сервісних центрах для мотоциклів після закінчення офіційного гарантійного періоду (2 роки). Сума надходжень до бюджету від таких ТО значно перевищить суму надходжень від податків на імпорт мотоциклів (на рік завозиться лише до 1000 одиниць). Крім того, такі ТО дозволять привести технічний стан вже імпортованих мотоциклів до європейських норм, що підвищить безпеку руху на дорогах (наприклад, поміж іншим, ТО може встановлювати граничний рівень транспортного шуму);
    3) ще одним альтернативним джерелом надходжень до державного бюджету може стати введення збору на обов’язкове державне пенсійне страхування від вхідної ціни імпортера;
    4) розробити та прийняти програму кредитування державними банками клієнтів, які бажають придбати новий мотоцикл, з обов’язковим оформленням страхування КАСКО з мінімальною відсотковою ставкою та терміном надання кредиту до 5 років.

    Висновки:
    Покращення ситуації на ринку мото техніки, більш доступна вартість мотоциклів для споживачів і, як наслідок, зріст продажів даної категорії товарів надає значні переваги для держави, що вже доведено досвідом багатьох країн світу:
    - зниження трафіку в густонаселених містах (районах);
    - зниження навантаження на інфраструктуру міст, а саме: мости, старі шляхопроводи, дорожні мережі;
    - зниження рівня споживання бензину та, відповідно, викидів СО2, що покращить екологічну ситуацію в країні;
    - більш оптимальна загрузка парко-місць (замість однієї автівки можна запаркувати 2-3 мотоцикли) та, як результат, зниження витрат на евакуатори та організацію нових паркінгів;
    - збільшення кількості робочих місць у сфері продажу, обслуговування та сервісу мотоциклів;
    - збільшення надходжень від податків з технічного обслуговування та продажу мотоциклів, запчастин та витратних матеріалів;
    - збільшення надходжень до бюджету від сплати за щорічне ТО;
    - зниження завантаження міського транспорту за рахунок потенційних покупців мотоциклів;
    - дотримання соціальної дистанції (особливо протягом 8 теплих місяців на рік) – мотоцикл є кращим засобом пересування в умовах пандемії та карантинних обмежень.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • ПРОВЕСТИ ВІДКРИТИЙ КОНКУРС ДЛЯ ВИЗНАЧЕННЯ КАНДИДАТІВ НА ПОСАДУ СУДДІ КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ!

    Підписів 49

    Днів залишилось 39

    Друзенко Геннадій Володимирович
    Оприлюднена
    08 грудня, 2020
    08 березня, 2021
    39
    49 (з них за 7 днів: 2)

    Наразі Верховна Рада України має призначити двох суддів Конституційного суду України. Оголошення про початок прийому пропозицій депутатських фракцій (депутатських груп) щодо кандидатів на посаду судді КСУ розміщено на офіційному сайті парламенту 16 листопада 2020 року: https://www.rada.gov.ua/news/Novyny/199592.html

    Частина друга статті 148 Конституції України визначає, що "відбір кандидатур на посаду судді Конституційного Суду України здійснюється на конкурсних засадах у визначеному законом порядку". Конкурсні засади передбачають проведення відкритого та прозорого конкурсу, взяти участь в якому може особа, що відповідає кваліфікаційним вимогам, передбаченим частиною 3 статті 148 Конституції України, а саме: "громадянин України, який володіє державною мовою, на день призначення досяг сорока років, має вищу юридичну освіту і стаж професійної діяльності у сфері права щонайменше п’ятнадцять років, високі моральні якості та є правником із визнаним рівнем компетентності".

    Натомість відкритий конкурс, передбачений Конституцією, підмінено кулуарним процесом висування кандидатів від парламентських груп та фракцій. Такий процес не передбачає суспільного обговорення кандидатів, формування вимог до їхнього морального та фахового рівня, дискусії щодо їхньої позиції з важливих для суспільства питань.
    Такий підхід до визначення кандидатів на посаду судді не просто протирічить Основному закону, а й підважує демократичну легітимність Конституційного суду України, суспільна недовіра до якого вже традиційно більш як вдвічі перевищує довіру до цієї інституції.

    Оскільки виборці не можуть прямо впливати на склад Конституційного суду, який нікому не підзвітний і не перед ким не відповідальний, але рішення якого є обов’язковими, остаточними і не можуть бути оскаржені, негативні наслідки призначення суддями неналежних кандидатів важко переоцінити. Нещодавно українське суспільство вчергове пересвідчилось, наскільки деструктивними можуть бути дії КС: одного рішення від 27 жовтня 2020 року вистачило, аби занурити Україну в системну конституційну, бюджетну та політичну кризу.

    З огляду на суспільне значення рішень КСУ та його надзвичайні повноваження, закріплені в Конституції України, вимагаємо виконати конституційний припис та провести відкритий прозорий конкурс (за участі громадськості та із виствітленням у засобах масової інформації), в результаті якого будуть визначені кандидати на посаду суддів КСУ за квотою Верховної Ради України, а також широке публічне обговорення кандидатів перед вирішальним голосуванням у сесійній залі.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Закон про КОЛЛАБОРАНТІВ та прирівняти проросійську ідеологію як комуністичну.

    Підписів 39

    Днів залишилось 6

    Лохвицький Володимир Володимирович
    Оприлюднена
    03 листопада, 2020
    03 лютого, 2021
    6
    39 (з них за 7 днів: 2)

    Розробити та прийняти закон про КОЛЛАБОРАНТІВ, та прирівняти проросійську ідеологію будь якої партії як комуністичну яка припадає в Україні під декумунізацію і повинні бути заборонені.
    Проросійська ідеологія партій і коллаборація повинні бути заборонені, бо це впливає на наш суверенітет і незалежність України, а також заважає нам рухатись Європейським шляхом, який прописаний в конституції України.

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ