Підписів 1051
Днів залишилось 46
Шановні народні депутати Верховної Ради України!
З метою виконання Закону України «Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізацію топонімії», а також з урахуванням думки мешканців Червоноградської міської територіальної громади та на основі висновків Інституту національної пам'яті, ми, громадяни України, звертаємося до вас із проханням ініціювати повторний розгляд питання перейменування міста Червоноград Львівської області шляхом внесення відповідного законопроєкту до Верховної Ради України.
Підстави для повторного розгляду:
Результати громадського голосування: За результатами громадського голосування, проведеного Червоноградською міською радою у період з 25 жовтня до 2 листопада 2023 року, підтримка варіантів назв міста розподілилася наступним чином:
"Червоноград" — 45,8%;
"Кристинопіль" — 38,5%;
"Шептицький" — 3,5%;
"Перейменування не на часі" — 2,8%;
"Христинопіль" — 2,5%;
"Проти перейменування" — 2,3%;
"Бужани" — 1,9%;
інші варіанти отримали менше 1% голосів.
Однак, попри ці результати, Комітет з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування, розглянув тільки дві назви "Христинопіль" що набрала 2,5% голосів мешканців, та "Шептицький" що набрала 3,5% голосів мешканців. Комітет затвердив в проект закону нову назву "Шептицький", чим грубо проігнорував результати голосування жителів.
Ми вважаємо, що таке рішення не відповідає інтересам громади та історичній справедливості, оскільки не враховує ані волевиявлення більшості мешканців міста, ані професійні висновки Інституту національної пам'яті.
З огляду на це, ми, громадяни України, просимо Верховну Раду України ініціювати законодавчий процес щодо повторного розгляду питання перейменування міста Червоноград, враховуючи результати голосування та рекомендації Інституту національної пам'яті.
Підписів 243
Днів залишилось 20
Шановні народні депутати України!
Просимо вас розглянути можливість внесення законопроєкту, який передбачає надання права ветеранам війни (учасникам бойових дій) на безкоштовне (нульове) розмитнення автомобіля один раз на три роки.
Обґрунтування необхідності цього законопроєкту:
1. Забезпечення соціальної справедливості. Ветерани війни – це люди, які свідомо стали на захист Батьківщини, ризикуючи своїм життям та здоров'ям заради миру та незалежності України. Після повернення з війни багато з них стикаються з труднощами соціальної адаптації та фінансовими проблемами. Надання можливості безкоштовного розмитнення автомобіля допоможе полегшити їхнє повсякденне життя та стати виразом вдячності держави за їхній внесок.
2. Покращення умов реабілітації та інтеграції у суспільство. Багато ветеранів мають проблеми зі здоров’ям або потребують регулярного медичного обслуговування. Власний транспорт дозволить їм легше пересуватися, відвідувати медичні установи, соціальні служби, реабілітаційні центри та здійснювати інші життєво необхідні поїздки. Це підвищить їхню мобільність і сприятиме повноцінній інтеграції у суспільство.
3. Створення можливостей для самозайнятості та підприємництва. Власний автомобіль може стати для ветеранів важливим інструментом для пошуку роботи або започаткування власної справи. В умовах складної економічної ситуації в країні, підтримка в таких ініціативах буде значною допомогою у вирішенні питання працевлаштування та самозабезпечення.
4. Визнання та вдячність від держави. Впровадження безкоштовного розмитнення автомобіля стане символічним кроком з боку держави у виразі вдячності ветеранам за їхній героїзм та самопожертву. Це допоможе зміцнити довіру до державних інституцій та підвищити рівень соціальної підтримки тих, хто відстоював інтереси країни на полі бою.
5. Раз на три роки – запобігання зловживанням. Обмеження права на безкоштовне розмитнення раз на три роки запобігатиме можливим зловживанням і забезпечить, щоб ця пільга використовувалася виключно з метою поліпшення добробуту ветеранів.
Враховуючи вищезазначене, просимо народних депутатів розглянути цю петицію та ініціювати внесення відповідного законопроєкту на розгляд Верховної Ради України.
Ветерани війни заслуговують на підтримку та повагу від суспільства, і цей крок стане важливим внеском у забезпечення їхнього соціального захисту та гідного життя після повернення з війни.
З повагою, Артем ЛЯШЕНКО
Підписів 27
Днів залишилось 46
Звернення до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України:
Петиція: Прожитковий мінімум не може бути нижчим за заробітну плату депутата. Слуга народу не має ні морального, ні юридичного права жити краще за свого господаря — Український Народ!
Відповідно до Конституції України, Український Народ є єдиним джерелом влади, а народні депутати та інші посадовці є його представниками та слугами. Їхня діяльність повинна відповідати інтересам і потребам народу, на благо якого вони працюють. Утім, в нинішніх умовах існує суттєвий дисбаланс між рівнем життя державних посадовців і прожитковим мінімумом, встановленим для громадян.
Заробітна плата народних депутатів є значно вищою за встановлений прожитковий мінімум, що суперечить основним принципам справедливості та соціальної рівності. Це створює ситуацію, коли слуги народу мають можливість жити в значно кращих умовах, ніж пересічні громадяни, яких вони покликані захищати та представляти.
Юридичне обґрунтування:
1. Конституція України, стаття 3, гарантує, що права і свободи людини та їх забезпечення є головним обов'язком держави. Встановлення прожиткового мінімуму на такому рівні, який не відповідає реальним потребам громадян, порушує це право.
2. Стаття 48 Конституції України гарантує кожному громадянину право на достатній рівень життя для себе і своєї родини. Прожитковий мінімум, що є нижчим за фактичні потреби людини в сучасних умовах, не забезпечує реалізацію цього права.
3. Моральний аспект: В умовах, коли переважна більшість населення стикається з економічними труднощами, народні депутати, як слуги народу, не повинні мати привілеї, які перевищують основні стандарти життя їхніх виборців.
Вимоги петиції:
1. Встановити прожитковий мінімум на рівні, який забезпечує гідне життя кожного громадянина, виходячи з реальних потреб і економічної ситуації.
2. Забезпечити, щоб заробітна плата народних депутатів та інших посадовців не перевищувала прожитковий мінімум, встановлений для громадян України.
Український Народ, як єдиний суверен і джерело влади в Україні, має право вимагати від своїх слуг справедливого та рівноправного ставлення.
Підписів 5
Днів залишилось 91
Фундаментальним принципом державотворення є формування глибокої поваги суспільства до осіб, які захищали та захищають незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України.
Одним із проявів такої поваги є гарантування учасникам бойових дій, які ціною власного життя захищають нас та територіальну цілісність України, соціального захисту, що реалізується шляхом надання їм низки соціальних прав.
Належний соціальний захист формує важелі стимулювання до участі у відсічі та стримуванні збройної агресії росії та подолання її наслідків. Для забезпечення гідного рівня життя, здоров’я, освіти, праці учасників бойових дій слід усунути певні недоліки правового забезпечення їх соціального захисту.
Прорахунки законодавця у сфері соціального захисту учасників бойових дій в Україні призводять до неналежної реалізації таких прав, що відображається на рівні довіри до влади.
Прийнятий та підписаний Закон України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» (в новій редакції), який вводиться в дію з 01.01.2025 року, не містить положень про звільнення від обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності на території України учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни. Натомість таке право передбачене діючим Законом України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів».
При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод – ст. 22 Конституції України.
З метою недопущення звуження прав учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни, знецінення їхнього вкладу в захист України та збереження державності, прошу:
Відновити дію норми закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» положенням про звільнення від обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності на території України учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни, шляхом відповідного внесення змін у вказаний закон.
Підписів 5
Днів залишилось 84
Шановні народні депутати!
Ми, громадяни України, звертаємося до вас із вимогою не підтримувати законопроект №12066, який передбачає зняття гарантій лікарської таємниці з інформації про результати медичних оглядів призовників, військовозобов’язаних та резервістів.
Прийняття цього законопроекту суперечить основоположним правам людини, нормам міжнародного права та Конституції України, а також є кроком до порушення базових принципів демократичного суспільства.
ТЕЗИСИ ПРОТИ ЗАКОНОПРОЕКТУ №12066
1. Порушення Конституції України
• Стаття 32 Конституції України гарантує кожній особі право на невтручання в її особисте життя, зокрема забороняє збір, зберігання та поширення конфіденційної інформації без згоди особи. Законопроект суперечить цьому положенню, автоматично передаючи медичні дані до військових структур.
2. Порушення міжнародного права
• Європейська конвенція з прав людини (Стаття 8) гарантує кожній людині право на повагу до її приватного і сімейного життя. Передача медичних даних без згоди є прямим порушенням цього права.
• Конвенція про права людини та біомедицину (Ов’єдська конвенція, Стаття 10) зобов’язує держави забезпечувати конфіденційність медичної інформації та захищати її від розголошення без згоди пацієнта.
3. Підрив довіри до медичної системи
• Передача медичних даних без згоди пацієнта може призвести до відмови громадян від звернення до лікарів через страх витоку інформації. Це ставить під загрозу здоров’я нації.
4. Можливість зловживань та витоку даних
• Наявність доступу до медичних даних у великої кількості осіб створює високі ризики несанкціонованого використання та розголошення інформації. Це порушує Закон України «Про захист персональних даних», що вимагає мінімізувати доступ до конфіденційної інформації.
5. Антигуманність та дискримінація
• Законопроект ставить військовозобов’язаних у дискримінаційне становище, позбавляючи їх права на конфіденційність, яке залишається доступним для інших громадян.
ВИМОГИ ДО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ
1. Відхилити законопроект №12066 як такий, що суперечить Конституції України, міжнародним зобов’язанням України та базовим правам людини.
2. Забезпечити дотримання принципу лікарської таємниці навіть в умовах воєнного стану.
3. Впровадити альтернативні, конституційно-обґрунтовані механізми збору інформації про придатність до військової служби без порушення прав громадян.
4. Провести громадські слухання та залучити до обговорення законопроекту правозахисників, представників медичної спільноти та військових.
Ми наголошуємо, що порушення права на конфіденційність інформації є недопустимим навіть в умовах війни. Забезпечення національної безпеки має відбуватися з дотриманням основоположних прав людини.
Підписів 8282
Днів залишилось 23
Викладена інформація в законопроекті державного бюджету України на 2025 рік щодо переведення рахунків суб’єктів господарювання, що надають медичні послуги, у Державне казначейство з банківських установ, ставить під загрозу реалізацію реформи системи охорони здоров’я України та відбере автономність надавачів медичних послуг і можливість вільно, відповідно до потреб закладу, розпоряджатися заробленими коштами.
Однією з істотних переваг реформи охорони здоров’я став перехід на роботу з банківськими установами, що позитивно вплинуло на швидкість проведення розрахунків з постачальниками та підрядниками, зменшило ризики виникнення заборгованості із виплати заробітної плати.
Робота з Державною казначейською службою створює постійні бюрократичні перешкоди з суттєвим збільшенням часу на проведення будь-яких фінансових операцій та необґрунтованими вимогами надавати пояснення щодо кожної виплати. Постанова Кабінету Міністрів України від 09.06.2021р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» паралізує діяльність установ, унеможливлює вчасні закупівлі, відлякує постачальників товарів, робіт та послуг. Такі процеси є суттєвим втручанням у процес управління медичними підприємствами, які ведуть до втрати спроможності керівництва швидко приймати рішення та розвивати медичні заклади.
Ініціатива Міністерства фінансів є незаконною, оскільки відповідно до чинного Господарського Кодексу України та Інструкції про порядок відкриття та закриття рахунків користувачам надавачами платіжних послуг з обслуговування рахунків, затвердженої Постановою правління Національного Банку України від 29.07.2022 року №162 у редакції від 24 листопада 2023 №151, підприємства мають право відкривати рахунки в будь-яких банках України відповідно до власного вибору. Це незаконне втручання у діяльність медичної установи та порушення права на автономне господарювання.
Прохання, не допустити реалізацію запропонованих змін, які спричинять негативні наслідки у сфері охорони здоров’я та знівелюють позитивні здобутки реформи.
З повагою Назар Козовий.
Підписів 19
Днів залишилось 18
Панове депутати, ми - громадяни України, згідно з підписами, керуючись ст.ст. 19, 40 Конституції України, Законом України "Про звернення громадян":
ВИМАГАЄМО:
- НЕ ДОПУСТИТИ ЗБІЛЬШЕННЯ ФІНАНСУВАННЯ ЗА РАХУНОК АСИГНУВАНЬ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ на некритичні потреби судоустрою, системи МВС, системи органів державної влади та місцевого самоврядування, організацій, програм, діяльність яких не є критичною (стосується окремих міністерств, включно "ТЕЛЕМАРАФОНУ", програми національного кешбеку, тощо).
- ЗБІЛЬШИТИ, ЗА РАХУНОК ЗМЕНШЕННЯ НЕКРИТИЧНО ВАЖЛИВИХ ВИТРАТ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕРЕЛІЧЕНИХ ВИЩЕ органів, відомств, програм, систем, організацій, - ВИДАТКИ НА ПІДТРИМКУ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ - УЧАСНИКІВ БОЙОВИХ ДІЙ ТА ЧЛЕНІВ ЇХ СІМЕЙ.
З повагою,
Микола ГРУЗДОВ та громадяни згідно з підписами.
Підписів 9
Днів залишилось 77
Шановні громадяни України!
Ми звертаємося до Вас з проханням підтримати нашу ініціативу щодо значного підвищення заробітної плати працівникам правоохоронних органів.
Працівники правоохоронних органів – це ті люди, які стоять на передовій боротьби зі злочинністю, забезпечуючи наш спокій та безпеку. Вони працюють в складних умовах, часто ризикуючи власним життям. Однак, незважаючи на важливість їхньої роботи, рівень їхньої заробітної плати залишається низьким і не відповідає ні складності виконуваних завдань, ні рівню відповідальності.
У додатку №2 до звіту за результатами оцінки корупційних ризиків у діяльності СБУ Антикорупційної програми Служби безпеки України на 2021 – 2024, яка затверджена Наказом Центрального управління СБУ 19 квітня 2021 №126, серед корупційних ризиків у діяльності співробітників СБУ на першому місці стоїть саме низький рівень фінансового та матеріально-технічного забезпечення (заробітної плати), що створює передумови для їх уразливості від впливу сторонніх осіб.
Низька заробітна плата часто штовхає працівників правоохоронних органів на шлях корупції, що підриває довіру громадян до правосуддя.
Гідна оплата праці дозволить залучити до роботи в органах внутрішніх справ висококваліфікованих фахівців та стимулювати їх до постійного підвищення професійного рівня.
Висока заробітна плата підвищить мотивацію працівників, що позитивно позначиться на ефективності їхньої роботи.
Низька заробітна плата призводить до високої плинності кадрів, що негативно впливає на стабільність роботи органів внутрішніх справ, затягування строків розслідування.
Гідна оплата праці підвищить престижність роботи в органах внутрішніх справ і сприятиме залученню та утриманню талановитих молодих фахівців.
Мотивовані та висококваліфіковані працівники зможуть ефективніше боротися зі злочинністю та забезпечувати громадський порядок.
Громадяни будуть впевнені, що їх захищають професіонали, які не зацікавлені у хабарництві.
Стабільна правоохоронна система є одним з найважливіших факторів для залучення інвестицій.
Сильні правоохоронні органи – це запорука стабільності та розвитку держави.
Ми закликаємо:
Уряд України: Прийняти необхідні рішення для підвищення заробітної плати оперуповноважених.
Верховну Раду України: Підтримати законодавчі ініціативи, спрямовані на підвищення соціального захисту працівників правоохоронних органів.
Громадськість: Активно підтримувати нашу ініціативу та долучатися до розповсюдження інформації про необхідність підвищення зарплати працівникам правоохоронних органів.
Ми переконані, що підвищення заробітної плати співробітникам правоохоронних органів – це інвестиція в наше спільне майбутнє. Це інвестиція в безпеку наших сімей, наших дітей, нашої країни.
Підписів 3
Днів залишилось 67
На пострадянському просторі дуже популярно "протестне голосування". Тобто коли люди голосують не за того кандидата який подобається, а того хто здатен перемогти того хто не подобається. І цю особливіть досхочу використовують шахраї та політтехнологи.
Як можна цьому протистояти? Всі хто цікавиться питанням бачили відео Veritasium. Там пропонуються дуже складні системи голосування, які все одно не вирішують проблем.
Мені здається гарним балансом між ефективністю та зручністю було б таке голосування:
виборець може з усього переліку кандидатур (чи партій) обрати три:
1. Та яка найбільше подобається
2. Та за яку б проголосував, якщо перша не пройде
3. Та, яка катеогрично не подобається. Голос зі знаком мінус.
Таким чином в третій пункт можна утілізувати енергію протесту. А два перших пункти "по-розрахунку" та "по-любові" дають можливість висловити справжню симпатію.
Методика розрахунку результату така:
Спочатку рахуємо лише перший пункт зі знаком плюс, і останній пункт зі знаком мінус. Якщо кандидат набрав +1000 але також -1000 то це нуль.
Підписів 1
Днів залишилось 88
### Петиція до Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України
#### Щодо модернізації комунікації між виконавчою та законодавчою владою через онлайн-технології, збільшення часу для питань до уряду та обов’язкового письмового звітування
Шановна Верховна Радо України та Кабінете Міністрів України!
Ми живемо в умовах парламентсько-президентської форми правління, де взаємодія законотворчої та виконавчої влади є основою демократичного управління. Зокрема, *Година запитань до уряду* та виклики представників уряду до зали Верховної Ради є важливими механізмами підзвітності та забезпечення ефективного контролю за діяльністю Кабінету Міністрів.
Однак у зв’язку з сучасними викликами, такими як:
- необхідність оперативного вирішення державних справ,
- об’єктивні перешкоди (хвороби, відрядження, повітряні тривоги тощо),
- обмеження часу для розгляду актуальних питань,
існуюча система демонструє недостатню ефективність. Це породжує запит у суспільстві на більшу відкритість, швидкість реагування та обґрунтованість дій влади.
### **Пропозиції щодо вдосконалення**
1. **Запровадження онлайн-участі представників уряду**
- Внести зміни до законодавства та Регламенту Верховної Ради України, які дозволять міністрам та іншим представникам виконавчої влади відповідати на запитання депутатів у режимі відеоконференції.
- Забезпечити технічні засоби для стабільного онлайн-зв’язку, включаючи можливість демонстрації презентацій чи інших матеріалів.
- Онлайн-формат забезпечить безперервність комунікації навіть за форс-мажорних обставин (наприклад, евакуація через загрозу).
2. **Збільшення часу на уточнення запитань**
- Розширити рамки *Години запитань до уряду*, надаючи додаткові хвилини для уточнення поставлених запитань та відповідей.
- Розробити механізм гнучкого управління часом у залежності від складності обговорюваних питань.
3. **Обов’язкові письмові відповіді на всі запитання**
- Передбачити норму, яка зобов’язує Кабінет Міністрів України готувати письмові відповіді на всі запитання, які прозвучали під час *Години запитань до уряду*.
- Відповіді мають бути публічно доступними, розміщуватися на офіційних ресурсах парламенту та уряду, а ключові тези мають висвітлюватися в ЗМІ.
4. **Критерії для звітів і виступів представників уряду**
- Встановити структуровану форму звітів і виступів, яка включає:
- основні досягнення у відповідній сфері за звітний період,
- виявлені проблеми,
- пропозиції для парламенту та суспільства,
- очікувані результати діяльності,
- орієнтовні терміни виконання поставлених завдань.
5. **Громадський контроль через сучасні технології**
- Використовувати можливості телекомунікацій для залучення громадян до обговорення рішень і звітів уряду.
- Забезпечити доступ до трансляцій *Години запитань до уряду* та можливість громадськості залишати коментарі чи питання на спеціалізованій платформі.
6. **Протидія інформаційним загрозам**
- Забезпечити оперативну комунікацію урядовців із суспільством у резонансних випадках для уникнення поширення дезінформації чи паніки.
- Публікація розширених офіційних відповідей дозволить нейтралізувати вплив гібридних атак.
### **Очікувані результати:**
- Підвищення відкритості та прозорості діяльності виконавчої влади.
- Забезпечення зворотного зв’язку між владою та суспільством.
- Зростання ефективності управлінських рішень через своєчасну взаємодію між парламентом та урядом.
- Зменшення соціальної напруги через оперативне надання інформації громадянам.
- Створення ефективної синергії між державними органами та суспільством для досягнення спільних цілей у надзвичайних умовах.
Закликаємо Верховну Раду України та Кабінет Міністрів України внести зміни до Регламенту та відповідного законодавства для реалізації цих ініціатив, які сприятимуть підвищенню ефективності управління державою в умовах сучасних викликів.
З повагою, Тоненьков Дмитро Валерійович та Незламний Народ України!
П.С.
**Дімакратія (Діметрократія- примноження плодючості, добробуту)- форма взаємодії, яка заснована на діякратії.
Діякратія - це концепція, яка має ствердження, що немає неправильних дій, є не ефективні, менш ефективні, та більш ефективні, а бездіяльність має втрачений потенціал, що при хибної спробі надав би додотковий досвід, який при послідовному застосуванні наближає досягнення мети, чи додає нові дані, що може змінити мету, але продовжує розвиток.
Дімакратія заснована на досягнення суспільного розвитку та блага завдяки поєднанню унікальних талантів та недоліків кожної людини, чи групи, яки мають можливості ефективно досягти цілей дією, що компенсує недоліки та підвищує ефективність.
Дімакратія передбачає створення суспільства заснованого на діякратії, що має мету об'єднання для досягнення прогресу та суспільного блага кожної людини на її особистих світовідчуттях, яки не суперечать суспільному благу, та не обмежує їх прав.
Дімакратія має мету поетапне зменшення насильства та хибних форм та поведінки засобами, які створюють найменшу шкоду та збитки.
Дімакратія спрямована на доступ та поширення знань для трансформації їх для суспільного блага.
Дімакратія сприяє створенню умов, завдяки яким утворюється групи сконцентровані навколо спільної мети, яка сприяє суспільному благу. При великих розбіжностях в розвитку та досягнення мети групою, та за для набуття досвіду, група ділиться за згодою, та продовжує існування для досягнення мети та суспільного блага.
Дімакратія сприяє забезпеченням базових потреб навколишнього суспільства, навіть якщо їх погляди різняться. Намагається дізнатися мотивації, наміри та потреби оточуючих та засоби їх трансформації задля запобігання утворення ситуації, яки можуть викликати суперечки та насильство.
*Алгоритм дій при суперечці та роз'єднані - є періодичні дебати, та порівняння досягнень, можливість нового об'єднання.
**Дімакратія сприяє самоорганізації та демонополізації. Важливим чинником для досягнення росту та сприяння суспільному благу - є природне ділення, яке здатне вирішувати більше завдань та бути мобільними в прийнятті рішень.
**Дімакратія повинна усвідомлювати інерцією та тривалість висновків та результатів, які провокують дії, поступовий їх вплив на консервативне суспільство та зміни в їх досягненнях.
Підписів 1
Днів залишилось 91
Петицію складено Вірою Іващенко
Ввести в дію Закон України, який існує тільки на папері "Про мінімальний споживчий бюджет"
Документ 1284-ХІІ, чинний від 28 жовтня 1994 року, в якому передбачено формування прожиточного мінімуму на основі набору продуктів харчування, непродовольчих товарів та послуг, що затвердженого КМ та ВРУ.
На даний час прожиточний мінімум обчислюється без урахування соціально-економічної обстановки в країні, змін у потребах населення.Споживчий кошик не переглядався вже років 15.Макроекономічні показники та стан економіки потребують негайного перегляду споживчого кошику.Споживчий кошик передбачено в законі для незахищеного слою населення і використовується у всіх державах. Перегляд та розширення споживчого кошика, дозволить підвищити державні соціальні стандарти в Україні, а також захистити незахищених груп населення від бідності.
Підписів 15
Днів залишилось 47
Пропозиція щодо надання офіційного статусу червоно-чорному прапору.
Саме сьогодні настав час для офіційного визнання червоно-чорного прапору, як символа боротьби за Свободу та Незалежність України. Цей стяг має свою складну та іноді суперечливу історію, але починаючи з лютого 2014-го року він набув абсолютно нового змісту та сенсу в історії України. Синьо-жовтий прапор у крові полеглих за Незалежність українців - саме так сьогодні сприймають червоно-чорні кольори більшість наших співвітчизників.
Наші вороги добре знають, що це кольори тих, хто не укладає угод та не йде на компроміси. Це кольори тих, хто буде битися до останього подиху та без права на славу та визнання їх подвигу. Це кольори народних Героїв України, яки загинули на полі бою зі зброєю у руках. Цей прапор має право бути поряд з Державним Прапором України, як прапор БОРОТЬБИ.
За майже десятиріччя запеклої боротьби українців з російськими загарбниками за життя та Україну бойовий червоно-чорний прапор здобув своє право бути визнаним офіційно
Підписів 9
Днів залишилось 77
Питання збільшення статусу захищеності праці осіб з обмеженими можливостями у зв’язку з введеним режимом воєнного стану набуло ще більш нагального значення. За даними, розміщеними Міністерством соціальної політики України, у нашій державі більш ніж 3 млн людей з обмеженими можливостями. Безумовно, цей показник був суттєво збільшений через пряму участь військовослужбовців у бойових діях, а також через травмування цивільних в таких умовах.
Втім, для даної категорії осіб це не є перепоною для становлення їх як повноцінного учасника суспільства, у тому числі й в наданій можливості реалізовувати надане їм право на працю. Відповідно до ст. 24 Конституції України, громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом. Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками. Безумовно, особи з обмеженими можливостями – це люди, котрі мають великий потенціал, насичені ідеями та володіють певним переліком навичок. Саме тому, право на працю для цих осіб є ідентичним як і в інших іднивідів, проте у перших вони існують з певними особливостями.
На підставі ст. 18 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» зазначено, що роботодавці зобов’язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю. Спираючись на ст. 19 даного Закону, для роботодавців установлено норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю. Проблема реалізації права на працю такої категорії осіб, незважаючи на збільшення їх кількості значно зменшується. Тобто, наприкінці 2023 р. в Україні осіб з обмеженими можливостям працевлаштовано дещо більше ніж 450 тис. осіб, хоча до введення воєнного стану (у кінці 2021 р.) їх кількісний показник був більшим, а саме: 455 тис. осіб. Отже, заходів, покладених на покращення правового статусу осіб з обмеженими можливостями у сфері трудового права, зокрема працевлаштування, – недостатньо.
Для вирішення описаної проблематики, необхідним є прийняття проекту Закону України №5344-д «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення прав осіб з інвалідністю на працю». За допомогою даного документу, окрім обов’язкового працевлаштування таких осіб, роботодавці матимуть інший варіант поведінки – сплатити цільовий внесок, покладений на підтримку працевлаштування осіб з інвалідністю до Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю. Така норма збільшить залученість роботодавців до покращення правого становища осіб з обмеженими можливостями, адже в того чи іншого роботодавця може бути відсутня змога працевлаштувати індивідів з цієї категорії осіб з об’єктивних на те причин, як-от: високий рівень виробничого ризику чи інших.
З огляду на вищевикладену інформацію, важливим є прийняття проекту Закону України №5344-д «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення прав осіб з інвалідністю на працю», чинність якого не лише гарантуватиме наявність більш сприятливих умов для реалізації особами з інвалідністю права на працю, але й збільшить кількість цільових надходжень до державного бюджету для соціального захисту людей з інвалідністю, що передбачатиме за собою й іншу частину позитивних зрушень.
Підписів 7
Днів залишилось 3
Шановні члени Комітету,
Я, Приходько Святослав Олександрович, військовослужбовець Збройних сил України, звертаюсь до вас із пропозицією законопроекту, спрямованого на покращення житлових умов громадян України та підвищення комфорту їх життя. Моя пропозиція полягає у наступному:
Пропозиція законопроекту:
1. Збільшення податку на володіння житлом, що перевищує визначену законом квадратуру на особу: Запровадження значного податку на житлові площі, що перевищують встановлені норми (площі на особу, сім'ю і т.д.). Це стимулюватиме власників надлишкового житла до його продажу, що збільшить пропозицію на ринку нерухомості та сприятиме зниженню цін на житло.
2. Залучення банків до зменшення відсоткової ставки по іпотеці: Створення умов для збільшення попиту на іпотечні кредити, що, у свою чергу, стимулює банки до зниження відсоткових ставок та покращення умов кредитування.
3. Автоматизація процесу адміністрування податків: Інтеграція баз даних власності та реєстрації актів цивільного стану (РАЦСів) та залучення Державної податкової служби України та Міністерства цифрової трансформації України для автоматизованого визначення та стягнення податків. Це зменшить можливості ухилення від сплати податків та підвищить ефективність їхнього адміністрування.
4. Легалізація доходів від оренди житла: Високий податок на володіння надлишковими квадратними метрами змусить власників легалізувати доходи від оренди, що додатково наповнить державний бюджет.
Очікувані результати:
1. Збільшення пропозиції житла на ринку та зниження цін на нього.
2. Підвищення доступності іпотечних кредитів для громадян завдяки зменшенню відсоткових ставок.
3. Легалізація доходів від оренди житла та збільшення податкових надходжень до бюджету.
4. Підвищення рівня комфорту життя громадян України.
Врахування можливих ризиків та пропозиції щодо їх мінімізації:
1. Протидія власників та спроби уникнення оплати податків: Автоматизація процесу за допомогою інтеграції з базами даних та забезпечення прозорих механізмів оскарження.
2. Регіональні особливості: Врахування економічних умов у різних регіонах та адаптація податкових ставок відповідно до рівня доходів населення.
3. Інтереси банків: Забезпечення стабільності фінансової системи та створення умов для розвитку національних банків шляхом збільшення конкуренції на ринку.
4. Соціальна справедливість: Передбачення механізмів підтримки громадян з низьким рівнем доходів, які можуть бути негативно вплинуті збільшенням податків на житло.
Висновок:
Впровадження запропонованого законопроекту сприятиме поліпшенню житлових умов громадян України, збільшенню доступності житла, легалізації доходів від оренди та збільшенню податкових надходжень до бюджету. Це підвищить рівень комфорту життя в країні та сприятиме її економічному розвитку.
З повагою, Приходько Святослав Олександрович
тел. +38 063 313 13 08
Підписів 7
Днів залишилось 74
Шановні Народні Депутати!
Прошу Вас
Заборонити смертельну для кішок і птахів щурячу отруту як безпосередньо так і при поїданні ними отруєних гризунів.
Через інтернет можна замовити біородентицид на основі сальмонели, безпечний для котів і птахів. Є і інші способи контролю чисельності гризунів: коти, хижі птахи, мишоловки, живоловки, ультразвукові відлякувачі, сховати продукти, вчасно вивозити сміття, годувати сільськогосподарських тварин люцерновим сіном .
Люди вбивають тварин не тільки з жадібності і жорстокості але й по причині незнання (синичок годують салом, мурах вважають шкідниками). Тож потрібні освітні і виховні програми на ТБ і в школах.
Прошу не відхиляти петицію по причині невідповідності якимись то там вимогам. Ви вже публікували петиції ідентичні цій петиції і вони відповідали вимогам а тепер чомусь перестали відповідати. Ви змінили вимоги?
Врятуйте і збережіть! Тварини також хочуть жити!
Дякую за увагу
Гринь Надія григорівна,
nadiagreen1960@gmail. com
8 листопада 2024 року.
Підписів 7
Днів залишилось 23
Прошу повернути так званий " Закон Савченко" до
обвинувачених та засуджених за всіма категоріями, крім зрадників країни, які знаходяться в слідчих ізоляторах та виправних колоніях.
З наступних підстав:
Слідчі судді,прокурори затягують з вироками на роки, навіть якщо людина не є винуватою, вона має просидіти у закритому камерному приміщенні декілька років аби довести свою невинуватість.
Стан слідчих ізоляторів та виправних колоній , умови утримання в них осіб, щодо яких відбувається слідство та суд, не відповідають санітарним вимогам. Стан перебування людей в слідчих ізоляторах України неодноразово ставав предметом розгляду у Європейському суді
з прав людини.
Також враховуючи ситуацію від 24 лютого 2022 року при повномасштабному вторгненні росії на територію України, обвинувачені та засуджені не мають можливості при загрозах ракетного обстрілу ховатись в бомбосховищах, а тому в будь яку мить, знаходячись під слідством їхнє життя в небезпеці,наслідки чого
можлива смерть або поранення.
На жаль, люди, які прийшли із місць позбавлення волі, вони втрачають соціальний звʼязок із суспільством. Конституцією заборонено змінювати закони, які погіршують правовий стан людини,а обвинувачені / засуджені це також люди.
Також є приклад нещодавньої ситуації у Криворозькій виправній колонії №80 де ув’язнені вчинили самогубства. Як передає Укрінформ, про це Уповноважений Верховної Ради з прав людини Дмитро Лубінець повідомив у Телеграмі.
Зазначається, що наприкінці квітня до Офісу омбудсмана від представників громадських організацій надійшла інформація про ймовірні порушення в колонії.
Спільно з представниками громадськості був здійснений візит до цієї установи та до медичної частини №80 філії Центру охорони здоров’я Державної кримінально-виконавчої служби у Дніпропетровській та Донецькій областях.
Під час візиту група національного превентивного механізму вивчила законність проведення 25 квітня обшуків, обставини вчинення засудженими самогубств, що сталися 26 й 27 квітня, організацію роботи колонії та медчастини.
У результаті перевірки встановлені, зокрема, факти жорстокого поводження із засудженими під час проведення обшуків: ненадання можливості відвідати вбиральню, перебування без руху близько чотирьох годин у положенні лежачи на бетонній підлозі.
Також виявлені факти дискримінацій і стигматизації осіб, які відбувають покарання в установі, порушення права на гідні умови тримання (стаття 25 Загальної декларації прав людини) та права на працю засуджених і захист від експлуатації.Під час відвідування медичної частини встановлене порушення ще низки прав, а саме:
• права засуджених та ув’язнених на охорону здоров’я й одержання медичної допомоги;
• прав осіб, які страждають на психічні розлади (поміщення до палати-ізолятора без призначення та контролю лікаря-психіатра);
• прав засуджених, які потребують проведення планового хірургічного втручання через відсутність належних умов;
• права на таємницю про стан здоров’я (наявність у медчастині камер відеоспостереження, зокрема у палаті-ізоляторі, маніпуляційній та кабінетах лікарів). Додатковим покаранням, яке застосовується до в’язнів, які перебувають в камерах дисциплінарного ізолятора, є зачинення на замок відкидних ліжок, внаслідок чого засуджені позбавлені можливості лежати протягом дня.
Встановлено порушення права на належні умови тримання. Деякі приміщення камерного тиру потребують проведення ремонтних робіт, як і камери дисциплінарного ізолятора.
В’язні не володіють інформацією стосовно можливості отримання безоплатної правової допомоги. Також засуджені не повідомлені про проведення онлайн-прийому громадян як представниками Уповноваженого, так і працівниками центрів з надання безоплатної правової допомоги. На такі прийоми адміністрацією відбираються окремі засуджені.
Також наголошую про іншу підставу:
Жорстоке поводження з засудженими.Засуджені скаржилися та будуть скаржитись на системні побори, погану соціально-виховну роботу, необгрунтовані догани, зневажливе ставлення з боку адміністрації тощо. Через заколот більшість засуджених засмучені і бояться переведення до інших колоній. Арештанти, які перебувають у локальних ділянках, недостатньо забезпечені питною (кип'яченою) водою, її роздача відбувається раз на день - вранці, а ті, які перебувають у медчастині, вживають воду прямо з-під крана.
Крім того, погано освітлені коридори і сходи, ряд приміщень не використовуються, в тому числі виробнича зона. санітарний стан санвузлів на локальних ділянках і в приміщенні медичної частини незадовільний. Перегородки і двері в туалетах не забезпечують достатнього рівня приватності, а іноді відсутні. Душові кімнати не обладнані кабінками.Не проводиться замісна терапія для наркозалежних, незважаючи на наявність у медчастині ліків, засуджені поскаржилися на ненадання медпрепаратів – знеболювальних і протизапальних засобів ненаркотического ряду та ін.
Стоматологічна допомога надається штатним стоматологом 2 рази на тиждень, втім, за словами засуджених, лікування надається лише хірургічне - видалення зубів.
Крім того, ремонт у житлових приміщеннях роблять самі засуджені за свої кошти, приміщення загального користування без ознак навіть косметичного ремонту та ін.Якщо у засудженого немає родичів,немає власних коштів,то він буде весь свій строк покарання проводити в жахливих умовах.
З огляду на вищевказану інформацію,прошу повернути так званий «Закон Савченко»зараховувати один день за два попереднього увʼязнення.
Підписів 6
Днів залишилось 3
Шановні члени Комітету,
Я, Приходько Святослав Олександрович, військовослужбовець Збройних сил України, звертаюсь до вас із пропозицією законопроекту, спрямованого на покращення системи нарахування додаткової грошової винагороди військовослужбовцям Збройних сил України за виконання завдань за призначенням. Моя пропозиція полягає у наступному:
Пропозиція законопроекту:
1. Централізація нарахувань додаткової грошової винагороди:
Запровадження єдиної централізованої системи, що автоматично нараховує додаткову грошову винагороду військовослужбовцям за виконання завдань. Це дозволить зменшити кількість помилок, прискорити процес виплат та забезпечити прозорість системи.
2. Автоматизація процесу нарахувань:
Використання сучасних інформаційних технологій для автоматичного розрахунку та нарахування додаткової грошової винагороди на основі виконаних завдань та встановлених критеріїв. Це дозволить уникнути бюрократичних затримок та забезпечити своєчасність виплат.
3. Інтеграція з існуючими системами обліку:
Інтеграція нової системи з уже існуючими системами обліку військовослужбовців та їхніх завдань. Це забезпечить узгодженість даних та підвищить ефективність адміністрування.
Очікувані результати:
1. Підвищення ефективності та своєчасності виплат додаткової грошової винагороди військовослужбовцям.
2. Зменшення бюрократичних процедур та мінімізація людського фактора у процесі нарахувань.
3. Забезпечення прозорості та справедливості нарахувань, що підвищить мотивацію військовослужбовців.
4. Оптимізація витрат на адміністрування системи нарахувань.
Врахування можливих ризиків та пропозиції щодо їх мінімізації:
1. Технічні складнощі:
Запровадження пілотного проекту для тестування системи перед повномасштабним впровадженням, що дозволить виявити та усунути можливі технічні проблеми.
2. Спротив з боку адміністративного апарату:
Проведення інформаційної кампанії та навчання персоналу щодо переваг нової системи. Важливо залучити керівництво військових частин та інших зацікавлених сторін до процесу впровадження.
3. Забезпечення безпеки даних:
Використання сучасних методів захисту інформації для запобігання несанкціонованому доступу та забезпечення конфіденційності даних військовослужбовців.
Висновок:
Впровадження запропонованого законопроекту сприятиме підвищенню ефективності системи нарахування додаткової грошової винагороди військовослужбовцям, забезпечить своєчасність виплат, зменшить бюрократичні процедури та підвищить мотивацію військовослужбовців до виконання завдань. Це позитивно вплине на боєздатність та моральний стан Збройних сил України.
Підписів 6
Днів залишилось 23
Кримінальний кодекс України доповнити статтею 82.1:
Заміна покарання або його невідбутої частини у виді обмеження , позбавлення волі на пробаційний нагляд за місцем проживання.
1. Покарання або його невідбута частина у виді обмеження , позбавлення волі можуть бути замінені судом на пробаційний нагляд за місцем проживання, строк якого обчислюється з дня заміни. У цих випадках покарання призначається в межах строків , установлених у Загальній частині КК України для даного виду покарання , і не повинне перевищувати невідбутого строку покарання призначеного вироком.
2.У разі заміни основного покарання або його невідбутої частини пробаційним наглядом , засудженого може бути звільнено також і від додаткового покарання у виді позбавлення права займати певні посади чи займатися певною діяльністю.
3. Заміна покарання або його невідбутої частини у виді обмеження , позбавлення волі пробаційним наглядом може бути застосована , якщо засуджений став на шлях виправлення , якщо він не становить значної суспільної небезпеки , якщо діяння за яке його було засуджено втратило суспільну небезпечність , коли засудженого можна перевиховати без ізоляції від суспільства , якщо у засудженого є на утриманні хворі батьки або неповнолітні діти , якщо засуджений сплачував і бажає сплачувати аліменти на їх утримання , якщо засуджений захворів на хворобу яка перешкоджає подальшому відбуванню покарання .
4. До осіб , яким покарання замінене у виді пробаційного нагляду , може бути застосоване умовно -дострокове звільнення за правилами передбаченими статтею 81 КК України.
5. Якщо особа , відбуваючи покарання у виді пробаційного нагляду , вчинить нове кримінальне правопорушення , суд до покарання за знову вчинене кримінальне правопорушення приєднує невідбуту частину покарання у виді пробаційного нагляду за правилами , передбаченими у статтях 71і 72 КК України .
Підписів 6
Днів залишилось 23
Конституція України встановила право кожного на професійну правничу допомогу. У випадках, передбачених законом, ця допомога надається безоплатно. Для надання професійної правничої допомоги в Україні діє адвокатура, незалежність якої гарантується та працівники безоплатної правової допомоги.
Виключно адвокат здійснює представництво іншої особи в суді, а також захист від кримінального обвинувачення. Засади організації і діяльності адвокатури та здійснення адвокатської діяльності в Україні визначаються законом (ст. ст. 59, 131-2 Конституції).
Отже, з одного боку, законопроектом пропонується бронювання суддів, прокурорів, працівників органів досудового розслідування та правоохоронних органів, осіб, які працюють в судах, інших державних органах та установах системи правосуддя, а з іншого, - адвокати, які також входять до системи правосуддя (конституційні норми про адвокатуру, працівників безоплатної правової допомоги знаходиться саме у Розділі VIII «Правосуддя» Основного Закону), не є такими, що підлягають бронюванню.
Безоплатна первинна правнича допомога (БППД) включає в себе такі види правничих послуг: надання правової інформації, консультацій і роз’яснень з правових питань; складення заяв, скарг, інших документів правового характеру (крім процесуальних); надання допомоги в забезпеченні доступу особи до вторинної правничої допомоги та медіації.
В статті 23 Закону пропонувалось доповнити перелік військовозобов’язаних, які не підлягають призову на військову службу під час мобілізації, наступною категорією: «судді, судді Конституційного Суду України, члени Вищої ради правосуддя, члени Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Голова Служби дисциплінарних інспекторів Вищої ради правосуддя, його заступник, дисциплінарні інспектори Вищої ради правосуддя».
Однак неврахування інституту адвокатури, працівників безоплатної правової допомоги у системі органів та установ правосуддя заподіює значну шкоду соціальній сфері, оскільки призводить до руйнації системи соціального захисту населення в частині надання правничої допомоги незахищеним верствам населення та іншим громадянам, у тому числі, військовослужбовцям.
Мобілізація адвокатів, працівників безоплатної правової допомоги матиме руйнівні наслідки для всієї системи професійної правничої допомоги, може відбутися значне порушення законних прав та інтересів сотень тисяч громадян України та юридичних осіб.
З огляду на це, вважаю за необхідне внести адвокатів, працівників безоплатної правової допомоги до переліку осіб, які мають право отримати відстрочку та бронювання на період мобілізації.
Підписів 5
Днів залишилось 17
Верховна рада України
01008; м. Київ
вул. Грушевського,5
Eл.пошта:InnaShyp71@gmail.com
Шип Інна Володимирівна
м.Ужгород вул.Робоча,14/2
т.0509211255
Відповідно до «Положення про фонд соціального захисту осіб з інвалідністю», затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України 14.04.2011р.,№129 (у редакції наказу Міністерства соціальної політики України 27.03.2007р.,№477), одним із основних завдань фонду осіб з інвалідністю є : «забезпечення в межах своїх повноважень реалізації заходів щодо зайнятості та працевлаштування осіб з інвалідністю, сприяння створенню робочого місця». Фонд осіб з інвалідністю на протязі року не працевлаштовує та не сприяє створенню робочих місць до підприємств-юридичних осіб та до ФОП-фізичних осіб, тобто займається бездіяльністю на протязі року, отримуючи інформацію з Пенсійного Фонду України з 25 травня про вивільнені робочі місця, створені робочі місця та кількість робочих місць, на які за нормативом статті 19 Закону «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» потрібно влаштовувати осіб з інвалідністю. Така бездіяльність приводить надалі до написання штрафних адміністративно-господарських санкцій, які описані в статті 20 Закону «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю Україні» Фондом осіб з інвалідністю для підприємств та фізичних осіб-підприємців, і подачі до суду підприємств та фізичних осіб-підприємців за несвоєчасну сплату санкцій.
Фонд осіб з інвалідністю-cуб”єкт владних повноважень вмисно займається бездіяльністю на протязі року для отримання грошових коштів від юридичних та фізичних осіб-субєктів підприємництва, чим порушує права, свободу та інтереси фізичних та юридичних осіб, які повинні свої права відстоювати в адміністративних судах України. В умовах війни суми адміністративно-господарських санкцій є надто великі. Наприклад, якщо середня заробітна плата до нарахування є 17000 гривень, то сума адміністративно-господарських санкцій буде:17000*12=204000 гривень. Якщо підприємство порушило норматив, який наведений у статті 19 Закону «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» та не працевлаштувало осіб з інвалідністю більше , ніж 1 особу ,то сума збільшується відповідно до кількості не працевлаштованих осіб з інвалідністю за рік, наприклад:17000*3*12=612000 гривень.
Несплата вчасно санкцій приводить у підприємства до ряду негативних наслідків : невчасна сплата інших податків, які тягнуть за собою нові штрафні санкції, невчасний розрахунок по виплатах із заробітної плати для працівників, невчасні оплати для інших підприємств за товари, матеріали, послуги, що приводить до збитковості та зупинення виробничої діяльності підприємства. Дії керівництва можуть розглядатись відповідно до Господарського кодексу як вмисне вчинення злочину в господарській діяльності. Наслідок такого розгляду може привести до звільнення керівних осіб. Звільненого керівника чекає безробіття, який не зможе в подальшому сплачувати: комунальні за квартиру, витрати для дітей до школи, за продукти харчування для сім”ї. З нарахуванням таких великих сум штрафних санкцій для підприємства у керівних осіб складеться негативна характеристика та влаштуватись на роботу буде складно.
Які негативні наслідки можуть бути для фонду осіб з інвалідністю? Несвоєчасна сплата штрафних санкцій підприємствами та фізичними особами-підприємцями може привести до зменшення грошових коштів фонду і фонд не зможе вчасно здійснювати оплати на потреби осіб з інвалідністю. Керівник фонду, який не зрозумів,що відповідальним за працевлаштування осіб з інвалідністю є саме фонд осіб з інвалідністю та не провів ніяких заходів(не надіслав повідомлення про помилки, розбіжності, норматив) щодо працевлаштування осіб з інвалідністю до підприємств та підприємців за інформацією, отриманою із ПФУ на протязі року може отримати відповідно до статті 364 «Зловживання владою або службовим становищем» Кримінального кодексу 3 роки умовно із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або 3 роки позбавлення волі.
Для уникнення негативних наслідків, що описані вище, прохання розглянути зміни, які пропоную внести до Законів України:
1.Для поповнення грошовиими коштами фонду осіб з інвалідністю збільшити розмір єдиного внеску на 0,5-1% , який визначений у п.5 , статті 8 «Розмір єдиного внеску та пропозиції його розподілу за видами загальнообов”язкового державного соціального страхування», Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», затвердженого Верховною радою України або збільшити утримання із заробітної плати працівників на 0,5-1%.
2.Вилучити адміністративно - господарські санкції із Закону «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю Україні».
3.Здійснювати перевірки залишити за Державним наглядом праці та в документ «Порядок контролю за виконанням нормативу робочих місць та перевірки підприємств , установ , організацій, у тому числі підприємств,організацій громадських об”єднань осіб з інвалідністю, фізичних осіб з інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю, щодо виконання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування осіб з інвалідністю, зокрема шляхом зарахування» внести зміни, відповідно до яких за порушення виконання нормативу робочих місць для осіб з інвалідністю накладати штрафні санкції, наприклад при не працевлаштуванні 1 особи з інвалідністю-20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян:170*20=3400 гривень.
4.Не розглядати до суду заяви від Фонду осіб з інвалідністю, якщо не було пред”явлено доказів по проведенню заходів (наприклад повідомлення про помилки, розбіжності, норматив) фондом осіб з інвалідністю щодо сприяння створення робочого місця та працевлаштування осіб з інвалідністю до підприємств-юридичних осіб та підприємців-фізичних осіб на протязі року після отримання інформації з Пенсійного фонду України за п.4 документу «Порядок надання Пенсійним фондом України Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування» розпочинаючи з 25 травня звітного року.
З повагою Шип І.В