ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Просимо вжити заходів для припинення пропаганди гомосексуалізму та захисту традиційних сімейних цінностей

    Підписів 1978

    Днів залишилось 57

    Танцюра Віктор Зіновійович
    Оприлюднена
    24 січня, 2018
    24 квітня, 2018
    57
    1978 (з них за 7 днів: 344)

    На офіційному сайті Верховної Ради України є розпорядження Кабінету Міністрів України (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1393-2015-%D1%80), що зобов'язує міністерства та інші державні органи виконувати план дій з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року (http://zakon3.rada.gov.ua/laws/file/text/54/f451893n22.zip) – далі план дій. В цьому плані є багато правильного, але він передбачає, зокрема, наступне:
    1. Зміни в системі освіти. Дітей будуть навчати, що одностатевий спосіб життя – це норма (стаття 102, пункт 3).
    2. Використання засобів масової інформації для пропаганди гомосексуалізму (стаття 102, пункт 4).
    3. Легалізація цивільного партнерства для одностатевих пар (стаття 105, пункт 6).
    4. Дозвіл трансгендерам усиновлювати дітей (стаття 105, пункт 7).
    5. Надання права бути донорами крові проституткам, гомосексуалістам, наркоманам (стаття 105, пункт 11).
    Вищевказаний план дій вже реалізується в Україні. Гомосексуалізм цілеспрямовано пропагується, зокрема через ЗМІ. При цьому часто використовуються аргументи, які суперечать науковим фактам (https://docs.google.com/document/d/1Yte8WFKE690kdRhNNBuXYXwIWHaMS4EJNGE_rxf3MIc/edit?usp=sharing).
    Не слід піддаватись тиску і копіювати в Україну найгірше, що є в деяких європейських країнах: пропаганда гомосексуалізму, одностатеві шлюби і всиновлення дітей гомосексуалістами. Це становить загрозу для національної безпеки.
    У зв'язку з вищезазначеним, просимо депутатів Верховної Ради України зробити все від них залежне для припинення в Україні пропаганди гомосексуалізму та для захисту традиційних сімейних цінностей, зокрема:
    1. Схвалити декларацію про підтримку основних положень наступних документів:
    - Декларація Всеукраїнської Ради Церков і релігійних організацій "Про негативне ставлення до явища гомосексуалізму та спроб легалізації так званих одностатевих шлюбів (реєстрації одностатевих партнерств)" http://vrciro.org.ua/ua/statements/49-deklaraciya-vrciro-pro-negatyvne-stavlennya-do-yavyshcha-gomoseksualizmu-ta-tak-zvanyh-odnostatevyh-shlyubiv
    - Зауваження Всеукраїнської Ради Церков і релігійних організацій до Стамбульської конвенції http://vrciro.org.ua/ua/events/485-uccro-objections-on-istambul-convention
    - Відкрите звернення Всеукраїнської Ради Церков і релігійних організацій на захист сім'ї та дітей http://vrciro.org.ua/ua/statements/492-appeal-in-favor-of-kids-and-family
    2. Скасувати закони, що суперечать вищевказаним документам та надалі не приймати такі закони. Зокрема, не приймати закони, що можуть сприяти легалізації одностатевих партнерств (шлюбів) або усиновленню дітей трансгендерами.
    3. Розробити та прийняти закон про заборону пропаганди гомосексуалізму (подібна норма є, наприклад, у законодавстві Литви).
    4. Розробити та прийняти закон про державну підтримку та захист традиційних сімейних цінностей і подолання наслідків пропаганди гомосексуалізму в Україні.

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • ЩОДО ЗАХИСТУ ТРАДИЦІЙНИХ СІМЕЙНИХ ЦІННОСТЕЙ ТА ІНСТИТУТУ СІМ’Ї

    Підписів 291

    Днів залишилось 71

    Танцюра Віктор Зіновійович
    Оприлюднена
    08 лютого, 2018
    08 травня, 2018
    71
    291 (з них за 7 днів: 157)

    Згідно з Конституцією України та визнаними Україною міжнародними правовими документами держава має зобов’язання перед інститутом сім’ї щодо її захисту.
    Так, відповідно до статті 16 Загальної декларації прав людини, сім’я є природним i основним осередком суспільства i має право на захист з боку суспільства та держави.
    У статті 23 Міжнародного пакту про громадянські та політичні права зазначено, що сім’я, як союз чоловіка й жінки, є природним і основним осередком суспільства та має право на захист з боку суспільства і держави. Згідно зі статтею 51 Конституції України сім’я, дитинство, материнство і батьківство охороняються державою.
    Сьогодні є безліч викликів, які впливають на становище людей і сімей в Україні: сирітство, діти-інваліди та діти з особливими потребами, матері-одиначки, неповні сім’ї, неможливість повноцінно реалізувати свої конституційні права на лікування, навчання, житло, соціальний захист, гідний життєвий рівень. Разом з тим, з незрозумілих причин держава надає пріоритетну увагу штучно створеній проблемі так званої дискримінації людей з нетрадиційною сексуальною орієнтацією, зокрема:
    23 листопада 2015 р Кабінет Міністрів України затвердив «План дій з реалізації Національної стратегії у сфері прав людини на період до 2020 року» № 1393-р. (далі План), який, зокрема, передбачає легалізацію так званого цивільного партнерства для одностатевих пар, всиновлення дітей трансґендерними людьми, впровадження у навчальний та виховний процес тем про одностатеві стосунки як норму сексуальної поведінки, проведення так званих «маршів рівності» та інших видів пропаганди гомосексуалізму за державної підтримки, надання права бути донорами крові людям із різними формами ризикованої поведінки тощо.
    Також, у 2015 році Верховною Радою України були внесені зміни до Кодексу законів про працю. Була встановлена пряма дискримінація людей і роботодавців (у тому числі у релігійних і навчальних закладах), де неможливе працевлаштування людей, які ведуть аморальний спосіб життя або мають розлади власної психосексуальної ідентифікації.
    Слід також відзначити, що в деяких країнах Євросоюзу запроваджено адміністративну та кримінальну відповідальність за критику чи незгоду з будь-якими діями та висловами, що популяризують одностатеві стосунки.
    Просимо Верховну Раду України:
    1. Розробити та прийняти закон про державну підтримку та захист традиційних сімейних цінностей та інституту сім’ї в Україні;
    2. Вилучити словосполучення «сексуальна орієнтація» і «ґендерна ідентичність» з Кодексу законів про працю України та з інших законів як такі, що несуть виключно ідеологічне та антинаукове навантаження, та не допустити включення цих словосполучень у нові закони та нормативно-правові акти;
    3. Розробити та прийняти закон про заборону пропаганди і популяризації різних видів девіантної статевої поведінки й антисімейних ідей, у тому числі, у формі так званих «маршів рівності», «прайдів», «гей-парадів», «фестивалів квір-культури», тематичних матеріалів у засобах масової інформації.

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • За ІМПІЧМЕНТ!

    Підписів 3808

    Днів залишилось 8

    Галабала Ольга Юріївна
    Оприлюднена
    06 грудня, 2017
    06 березня, 2018
    8
    3808 (з них за 7 днів: 24)

    За ІМПІЧМЕНТ!

    Створити механізм імпічменту Президента України - невідкладно прийняти проект Закону України “Про Президента України та порядок припинення його повноважень” (реєстраційний номер 7248 від 31.10.2017 р.)

    Через чотири роки після початку Революції гідності влада нікого не покарала за злочини проти Майдану, переслідує політичних опонентів, масово порушує права людини, а головне - кожного дня грабує армію, заганяє в злидні пенсіонерів, позбавляє гідного майбутнього нашу молодь. Якщо ми їх не зупинимо зараз ми зрадимо Революцію Гідності, зрадимо всіх тих, хто віддав життя в Києві та на Сході України. Але ще гірше - ми втратимо країну.

    Імпічмент - це шанс в мирний, законний спосіб зупинити сповзання України в диктатуру і нову Руїну.

    Всі Президенти України відчували та відчувають свою безкарність перед народом. Кожен президент узурповує владу, контролює в ручному режимі суди та правоохоронні органи та грабує країну, бо немає жодного механізму притягнення президента до відповідальності.

    Українцям залишався і залишається один шлях для усунення президента-злочинця - це шлях революцій! Але у всіх розвинутих демократичних країнах є цивілізований шлях замість революцій - це імпічмент.

    Саме тому важливо якнайшвидше прийняти законопроект про імпічмент №7248, що примусить Президента України діяти виключно в рамках Конституції України, а також створить механізм дострокового припинення його повноважень, в тому числі, шляхом імпічменту.

    Зібравши необхідну кількість підписів під цією петицією - ми ЗОБОВ'ЯЖЕМО Верховну Раду України негайно роглянути та прийняти цей закон!

    Це буде НАША СПІЛЬНА ПЕРЕМОГА!

    Президент України має нести відповідальність перед народом України, якому він урочисто присягав на вірність!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Відміна ЗНО в коледжах України.

    Підписів 135

    Днів залишилось 23

    Усенко Анастасія Романівна
    Оприлюднена
    21 грудня, 2017
    21 березня, 2018
    23
    135 (з них за 7 днів: 20)

    Постала серйозна проблема. Діти в коледжах повинні здавати ЗНО саме в той рік, коли починаються важливі для майбутньої професії предмети. Якщо хтось не здає іспит, він не може перейти на наступний курс. Це велика біда, бо діти прикладатимуть всі свої зусилля до вивчення того, що повинні скласти на ЗНО, а не до предметів, які допоможуть їм стати дійсно гарними спеціалістами.

    Що ви скажете щодо студентів, які навчаються в медичних коледжах, наприклад? Майбутні парамедики, медсестри, лаборанти тощо, вони повинні знати всі "медичні предмети" ідеально, щоб вміти у потрібну годину швидко та ефективно допомогти хворій людині. Чи це не важливіше за ЗНО, що проводиться на другому курсі та діє лише один рік(це значить, що дітям, які будуть бажати навчатися в університетах після коледжу, доведеться знов писати цей серйозний іспит). Підготовка до Зовнішнього незалежного оцінювання в коледжах просто жахлива.

    Ми можемо зараз позбавити дітей гарного майбутнього, а нас - ефективних спеціалістів, парамедиків(фельдшерів), наприклад.

    Пропоную ДПА в коледжах як іспит, що підтвердить знання шкільного курсу 10-11 класів. А ті люди, що після коледжу навчатимуться в університетах, звісно складатимуть ЗНО на останньому курсі.

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Заборонити рекламувати горілку

    Підписів 127

    Днів залишилось 20

    Бакшеев Сергей Дмитриевич
    Оприлюднена
    18 грудня, 2017
    18 березня, 2018
    20
    127 (з них за 7 днів: 18)

    У країні, де стоїть проблема алкоголізму, необхідна реклама здорового способу життя ... Слава Україні !!!

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Про виключення дискримінаційних положень щодо суддівської винагороди з Закону України "Про судоустрій і статус суддів"

    Підписів 550

    Днів залишилось 28

    Снегірьов Віталій Андрійович
    Оприлюднена
    26 грудня, 2017
    26 березня, 2018
    28
    550 (з них за 7 днів: 14)

    Пунктом 23 розділу ХІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про судоустрій і статус суддів» передбачено, що до проходження кваліфікаційного оцінювання суддя отримує суддівську винагороду, визначену відповідно до положень Закону України "Про судоустрій і статус суддів" (Відомості Верховної Ради України, 2010 р., №№ 41-45, ст. 529; 2015 р., №№ 18-20, ст. 132 із наступними змінами).

    Пункт 25 розділу ХІІ «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, встановлює, що право на отримання щомісячного довічного грошового утримання у розмірі, визначеному цим Законом, має суддя, який за результатами кваліфікаційного оцінювання підтвердив відповідність займаній посаді (здатність здійснювати правосуддя у відповідному суді) або призначений на посаду судді за результатами конкурсу, проведеного після набрання чинності цим Законом, та працював на посаді судді щонайменше три роки з дня прийняття щодо нього відповідного рішення за результатами такого кваліфікаційного оцінювання або конкурсу.
    В інших випадках, коли суддя іде у відставку після набрання чинності цим Законом, розмір щомісячного довічного грошового утримання становить 80 відсотків суддівської винагороди, обчисленої відповідно до положень Закону України "Про судоустрій і статус суддів" (Відомості Верховної Ради України, 2010 р., №№ 41-45, ст. 529; 2015 р., №№ 18-20, ст. 132 із наступними змінами). За кожний повний рік роботи на посаді судді понад 20 років розмір щомісячного довічного грошового утримання збільшується на два відсотки грошового утримання судді, але не може бути більшим ніж 90 відсотків суддівської винагороди судді, обчисленої відповідно до зазначеного Закону.

    Зазначені положення Закону є дискримінаційними, оскільки встановлюють різний розмір суддівської винагороди та соціальних гарантій судді за виконання однакових посадових обов’язків.

    Більше того, виконання вимог, встановлених законодавцем у якості умови отримання більшого розміру суддівської винагороди не знаходиться у безпосередньої компетенції суддів та не залежить від їх бажання.

    Вищою кваліфікаційною комісією суддів України (ВККСУ), на яку покладений обов’язок проводити кваліфікаційне оцінювання суддів, до цього часу не оцінено жодного судді за процедурами передбаченими Законом від 02.06.2016 року.

    З публічних заяв членів ВККСУ слідує, що проведення оцінювання усіх працюючих суддів раніше 2020 року не можливо з об’єктивних причин (кількість суддів, тривалість процедур, склад ВККСУ).

    За таких обставин, з метою уникнення дискримінації в розмірі суддівської винагороди, запобігання стягнення з Державного бюджету України багатотисячних компенсацій на користь суддів за рішеннями Європейського суду з прав людини, вважаємо за необхідне виключити з Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 02.06.2017 року № 1402-VIII пункт 23 та пункт 25 розділу ХІІ «Прикінцеві та перехідні положення».

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Дозволити учасникам АТО (та членам їх сімей), учасникам бойових дій, членам сімей загиблих учасників АТО, та волонтерам ввозити й розмитнювати легкові автомобілі, що відповідають екологічним нормам Євро 3, Євро 4, Євро 5 та Євро 6, - без сплати ПДВ, акцизного збору,- та сплатою ввізного мита в розмірі 200 євро. Дозволити громадянам України розмитнювати легкові автомобілі Євро 3, Євро 4, Євро 5 та Євро 6, - без сплати ПДВ, акцизного збору,- та сплатою ввізного мита в розмірі 700 євро.

    Підписів 14

    Днів залишилось 82

    Солоніков Олександр Вікторович
    Оприлюднена
    19 лютого, 2018
    19 травня, 2018
    82
    14 (з них за 7 днів: 14)

    Дозволити учасникам АТО та членам їх сімей, учасникам бойових дій, членам сімей загиблих учасників АТО та волонтерам ввозити на територію України й розмитнювати легкові автомобілі, що відповідають екологічним нормам Євро 3, Євро 4, Євро 5 та Євро 6, - без сплати податку на додану вартість, акцизного збору,- та лише зі сплатою ввізного мита в розмірі 200 євро. Дозволити громадянам України ввозити 1 раз на 3 роки та розмитнювати легкові автомобілі, що відповідають екологічним нормам Євро 3, Євро 4, Євро 5 та Євро 6, - без сплати податку на додану вартість, акцизного збору,- та лише зі сплатою ввізного мита в розмірі 700 євро.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Підвищення штрафів за куріння в невстановлених місцях, та контроль за виконанням закону.

    Підписів 27

    Днів залишилось 62

    Селютін Дмитро
    Оприлюднена
    29 січня, 2018
    29 квітня, 2018
    62
    27 (з них за 7 днів: 13)

    Необхідно суттево збільшити штрафи за куріння в громадських місцях, особливо в транспорті та проводити рейди по виявленню осіб порушуючих закон. В приміських поїздах неможливо їздити, курять у тамбурах вагонів, на платформах та біля входів до вокзалів. Цим димом змушені дихати громадяни які не курять в тому числі і діти. Існуючі штрафи не лякають порушників та і виконання закону щодо куріння в невстановлених місцях нікому проконтролювати так як в поїздах та на вокзалах невеликих станцій відсутня поліція. Про здорове покоління українців в таких умовах можемо тільки мріяти.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • ЗАБОРОНИТИ ВИКОРИСТАННЯ В ХАРЧОВИХ ПРОДУКТАХ ТРАНСЖИРІВ.

    Підписів 42

    Днів залишилось 50

    Яшан Галина Василівна
    Оприлюднена
    17 січня, 2018
    17 квітня, 2018
    50
    42 (з них за 7 днів: 11)

    ЗАБОРОНИТИ ВИКОРИСТАННЯ В ХАРЧОВИХ ПРОДУКТАХ ТРАНСЖИРІВ. Інсультні центри переповнені.

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Підвищити розмір допомоги при народженні дитини з метою підвищення народжуваності в Україні

    Підписів 154

    Днів залишилось 8

    Біленко Євген
    Оприлюднена
    06 грудня, 2017
    06 березня, 2018
    8
    154 (з них за 7 днів: 9)

    Необхідно розглянути законопроект 5709 від 24.01.2017 та внести зміни до Закону України «Про державну допомогу сім’ям з дітьми» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1993, N 5, ст.21 ):

    1. Статтю 12 викласти в новій редакції:

    «Стаття 12. Розмір допомоги при народженні дитини

    Допомога при народженні дитини нараховується в розмірах прожиткового мінімуму для дітей віком до шести років та виплачується виходячи з розміру прожиткового мінімуму встановленого на момент здійснення виплат допомоги.
    Допомога при народженні дитини надається у такому розмірі: на першу дитину - 52 розміри прожиткового мінімуму, на другу дитину - 70 розмірів прожиткового мінімуму, на третю та кожну наступну дитину - 120 розмірів прожиткового мінімуму .
    Виплата допомоги здійснюється одноразово: при народженні першої дитини - у розмірі 15 прожиткових мінімумів, при народженні другої дитини – у розмірі 25 прожиткових мінімумів, при народженні третьої та наступної дитини – у розмірі 40 прожиткових мінімумів.
    Решта суми допомоги виплачується протягом наступних 36 місяців рівними частинами у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
    Щомісячний розмір виплати допомоги не може бути меншим від розміру прожиткового мінімуму для дітей віком до шести років встановленого на момент здійснення виплат.».

    СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Скорочення чисельності депутатів у Верховній Раді,зняття недоторканності та пільг,зменшення заробітної плати народного обранця!

    Підписів 22

    Днів залишилось 70

    Саулін Максим
    Оприлюднена
    07 лютого, 2018
    07 травня, 2018
    70
    22 (з них за 7 днів: 9)

    Дивлячись на всю бездіяльність обраних депутатів Верховної Ради,як представник народу України,вимагаємо негайно вжити заходів для скорочення чисельності з чотириста п'яти десяти до ста чоловік у парламенті.А також, скасування будь-яких привілеїв: зняття депутатської недоторканності,зменшення заробітної плати до адекватних сум,такі як заробляє простий рядовий працівник та зняття будь-яких пільг,якими вони охоче користуються за рахунок інших громадян України!Нехай вони врешті-решт згадають,хто кого наймав:вони народ чи все ж народ їх!?.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Довічне позбавлення прав нетверезих водіїв.

    Підписів 38

    Днів залишилось 16

    Гопей Денис Вікторович
    Оприлюднена
    14 грудня, 2017
    14 березня, 2018
    16
    38 (з них за 7 днів: 8)

    Підвищення штрафів не допомагає,як сідали нетверезі водії за кермо так і сідають,особливо мажори.Позбавляти довічно прав таких безвідповідальних водіїв.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Негайне введення Судів Присяжних на всіх рівнях і по всім кримінальним та корупційним справам - реальний діючий засіб протидії корупції, встановлення народовладдя, верховенства права та відновлення довіри до державних органів влади в Україні!

    Підписів 57

    Днів залишилось 13

    Павленко Юрій
    Оприлюднена
    11 грудня, 2017
    11 березня, 2018
    13
    57 (з них за 7 днів: 6)

    Негайне введення Судів Присяжних на всіх рівнях і по всім кримінальним та корупційним справам - реальний діючий засіб протидії корупції, встановлення народовладдя, верховенства права та відновлення довіри до державних органів влади в Україні!

    Кримінальні та корупційні справи повинні обовязково розглядатись Судом Присяжних з трьох професійних Судей та 12ти присяжних. Присяжні виносять вирок - "винен" чи "невинен", а Судді вирішують на скільки винен, яка міра та на який термін, якщо присяжні вирішили, що "винен". Присяжні мають обовязковий термін ротації за часом і територією.

    Крім того, за вимогою будь якої сторони Судового спору, Присяжні можуть бути долучені і до некримінальних справ.

    Цей механізм діє у розвинутих демократичних країнах. Він є дієвим і не допускає проявів корупції у Судовій ланці влади.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Вимагаю на законодавчому рівні заборонити діяльність мереж псевдо «лотерей» на території України!!!

    Підписів 52

    Днів залишилось 16

    Гончар Ірина Миколаївна
    Оприлюднена
    14 грудня, 2017
    14 березня, 2018
    16
    52 (з них за 7 днів: 5)

    Вимагаю на законодавчому рівні заборонити діяльність псевдо «лото-маркетів» на території України! За останній час їх діяльність розширюється зі СТРАШНОЮ швидкістю. Кожного дня на вулицях українських міст, відкриваються СОТНІ нових псевдолотерей. А насправді це звичайні ігрові автомати, де ТИСЯЧІ українців ломають собі життя, через які руйнуються ТИСЯЧІ українських сімей!!! На сьогоднішній день їх кількість просто лякає, на кожному кроці зустрічаються вивіски лото-маркетів, кредитних ларьків та ломбардів, на яке ДНО ми катимося?
    Використовуючи пролобовану прогалину в законодавчому полі, вони роблять надприбутки на горі українських сімей та працюють над знищенням свідомого народу України.
    У державі процвітає незаконний гральний бізнес. Продовжують розвалюватися сім'ї, калічитися долі. Таких злачних закладів розплодилося безліч, тільки в самому центрі столиці їх не менше дюжини.
    Це питання нажаль піднімають в основному громадські активісти та інколи політичні діячі, які таким чином намагаються відрекламувати перед виборами свої імена чи партії. Але боротися з підпільним казино звичайному свідомому громадянину - справа небезпечна і в більшості випадків нажаль БЕЗРЕЗУЛЬТАТНА. Цю проблему повинна вирішувати влада і НЕГАЙНО!
    Важко повірити що влада і силові відомства не в курсі того, що відбувається, але факт залишається фактом .. ПРИПИНІТЬ ЦЕ СВАВІЛЛЯ!
    Сердечно прошу, прийняти найвищі міри та зупинити цей руйнівний процес.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Запровадити реальну відповідальність пішоходів та велосипедистів за порушення ПДР

    Підписів 34

    Днів залишилось 35

    Морозов Костянтин В'ячеславович
    Оприлюднена
    02 січня, 2018
    02 квітня, 2018
    35
    34 (з них за 7 днів: 5)

    Відповідальність водіїв авто/мото транспорту періодично підвищується, зокрема, суттєво збільшуються штрафи, запроваджується позбавлення права керування за деякі види порушень. Метою даних змін є зниження кількості порушень ПДР та, як результат, зниження кількості ДТП та рівня смертності/травмованості на дорогах. З цією ж метою знижено обмеження швидкості в місті до 50 км/ч.
    Проте, боротьба проводиться проти порушень лише однією частиною учасників дорожнього руху, в той час як за порушення ПДР пішоходами, а також велосипедистами фактично ніякої відповідальность немає (формально є символічний штраф, який ніколи або майже ніколи не стягується). В результаті дані категорії учасників дорожнього руху відчувають свою безкарність і виконання ПДР базується лише на їх самосвідомості та інстинкті самозбереження. При цьому досить часто виникають ДТП, де винуватцями є пішоходи/велосипедистами, які грубо порушували ПДР.
    З метою зниження рівня смертності на дорогах (який є безпрецедентно високим в нашій країні) пропонується:
    1. Значно підвищити штрафи для пішоходів/велосипедистів, до рівня співставного штрафам за порушення ПДР автомобілістами, а також зобов'язати МВС стягувати ці штрафи з порушників, а не ігнорувати їх. Окрім того, в разі вини пішохода/велосипедтста в ДТП розробити реальний механізм компенсації матеріальної та моральної шкоди іншим учасникам ДТП (зокрема, пошкоджень автотранспорту) винуватцем, або його родичами.
    2. Інформувати населення всіма доступними способами (ЗМІ, соціальна реклама тощо) про дані зміни та про основні правила дорожнього руху для пішоходів та велосипедистів.
    3. Запровадити в школах обов'язковий предмет по вивченню основ ПДР (із розглядом прикладів наслідків порушень, симуляцій поведінки та можливостей автомобіля при ектреному гальмуванні, видимості пішоходів/велосипедистів за різних умов тощо) із обов'язковим екзаменом. В якості факультативу для бажаючих можна також ввести додаткові (платні) теоретичні та практичні заняття за програмою автошколи, що дозволять старшокласникам здати екзамен на право керування авто/мототранспортом (із відтермінуванням права керування до досягнення особою відповідного віку).

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Денонсувати Договір про дружбу і співпрацю з Росією (країною-агресором)

    Підписів 11

    Днів залишилось 55

    Данильчук Дмитро
    Оприлюднена
    22 січня, 2018
    22 квітня, 2018
    55
    11 (з них за 7 днів: 5)

    Пропоную негайно денонсувати в односторонньому порядку Договір про дружбу, співробітництво і партнерство між Україною і Російською Федерацією, укладений 1997 р. й ратифікований Верховною Радою України 1998 р.
    Після того, як РФ вторглася до України й анексувала частину її території в 2014 р., вона (Росія) фактично знехтувала цією міждержавною угодою, насамперед статтею 2: "Високі Договірні Сторони відповідно до положень Статуту ООН і зобов'язань по Заключному акту Наради з безпеки і співробітництва в Європі поважають територіальну цілісність одна одної і підтверджують непорушність існуючих між ними кордонів".
    Цікаво, що вже нині керівники країни-агресора знайшли спосіб маніпулятивно тлумачити згадану статтю 2 Договору (очільник МЗС РФ С. Лавров твердить, що Росія, мовляв, поважає суверенітет, територіальну цілісність України "у сучасних кордонах після ... референдуму 2014 р. у Криму").
    Вважаю, що збереження чинним у правовому полі України документу про "дружбу, співпрацю та партнерство" з країною-агресором і окупантом є, щонайменше, абсурдним і аморальним.
    До того ж після ухвалення Закону України "Про особливості державної політики із забезпечення державного суверенітету України на тимчасово окупованих територіях у Донецькій та Луганській областях", в якому РФ офіційно визнано країною-агресором, виникла очевидна правова колізія: Росія відтепер для України, з погляду чинного законодавства, виступає одночасно і країною-агресором, і... стратегічним партнером (ст. 1 Договору 1997 р.).
    Відомі пояснення необхідності збереження цього договору чинним для України НІБИТО з огляду на засвідчення в ньому взаємної поваги сторін до територіальної цілісності одна одної і підтвердження непорушності наявних між ними кордонів (ст. 2), що БУЦІМТО допоможе в майбутньому притягти РФ до відповідальності в міжнародних судах, насправді не витримують критики:
    адже на момент початку збройної агресії проти України (20.02.2014) і анексії Криму цей Договір ДІЯВ, був чинним, тож так чи так Росія його порушила. Якщо зараз одна чи обидві сторони денонсують його, ця дія не матиме зворотної сили в часі, а отже, ніяким чином не змінить в очах міжнародних судів правостосунків України й Росії на момент початку агресії РФ та анексії Криму і не послабить наших позицій у судовому протистоянні країні-агресору. Натомість усуне можливі суттєві питання до України, у т.ч. в тих самих міжнародних судових процесах, стосовно подвійних стандартів і підходів до РФ після початку її агресії проти України.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Пожиттєве покарання за фальсифікацію результатів виборів

    Підписів 5

    Днів залишилось 82

    Кирилов Сергій Васильович
    Оприлюднена
    19 лютого, 2018
    19 травня, 2018
    82
    5 (з них за 7 днів: 5)

    Членам комісій виборчих дільниць на яких буде за рішенням суду встановлено фальсифікацію результатів виборів без винятку усіх притягувати до кримінальної відповідальності пов язаної з довічним ув язненням

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Смертна кара за особливо тяжкі економічні злочини

    Підписів 52

    Днів залишилось 22

    Харченко Владислав Едуардович
    Оприлюднена
    20 грудня, 2017
    20 березня, 2018
    22
    52 (з них за 7 днів: 4)

    Шановні народні депутати!

    Пропоную як громадянин України, який живе в найбагатшій на водночас найбіднішій Державі Європи, забезпечити нам, українцям, і нашим дітям безкорупційну Україну. Це можливо досягти тільки надсуворим покаранням - смертною карою за особливо тяжкі корупційні злочини. Тобто якщо депутат чи держпосадовець вкрав у Держави України понад, припустимо, мільйон доларів - смертна кара. Так само, як це робиться у Китаї. Тому що наші вироки судів приголомшують. Чому? Тому що вироків НЕМАЄ. У Китаї обвинувальні акти 99,9%!

    Клюєв, Янукович, Азаров, Арбузов, Клименко - усі вони, за даними очільника ГПУ у 2014-му році Махніцького, вкрали у Держави понад 100 млрд. доларів. А ще є теперішні: Насіров, Онищенко, Мартиненко, які також завдали збитків Державі.

    Зробіть нам усім великий подарунок - введіть вже смертну кару за особливо тяжкі злочини!

    Із повагою,

    Владислав Едуардович

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Надати пільгові умови кредитування під 0,3% річних на придбання житла молоді і співробітникам бюджетних організацій. Зробити перший внесок не більший за 10% від вартості житла, підвищити вік позичальників до 35 років, а час кредитування продовжити до 25 років.

    Підписів 27

    Днів залишилось 17

    Колинкова Оксана Александровна
    Оприлюднена
    15 грудня, 2017
    15 березня, 2018
    17
    27 (з них за 7 днів: 4)

    Створити умови, за якими молоді люди захочуть залишатись в країні, створювати сім*ї, народжуваити дітей.

    Допомогати молоді до виповнення їм 35 років.

    Це допоможе країні нарешті вирішити питання перемоги народжуваності над смертністю.

    Це допоможе багатьом молодим людям отримати впевненість у завтрашньому дні, тому що через брак житла найбільше страждає саме молодь і вона виїзжає за кордон в пошуках кращої долі, створює там робочі місця і підтримує економіку інших країн.

    Давати кредити тільки за місцем реєстрації, за умов проживання в данному населеному пункті не меньше 10 років і при наявності документів про невідповідність житла соціальним стандартам.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА   
  • Поставить на всех светофорах таймеры

    Підписів 13

    Днів залишилось 75

    Байрак Олексій Олексійович
    Оприлюднена
    12 лютого, 2018
    12 травня, 2018
    75
    13 (з них за 7 днів: 4)

    Предлагаю оборудовать все светофоры во всех городах таймерами для пешеходов и для водителей.

    Разъяснение: некоторые светофоры уже оборудованы таймерами для удобства только пешеходов. Это позволяет всем пешеходам приготовиться к тому, чтобы вовремя пойти и успеть перейти дорогу до того момента, как поедут автомобили. Но такие таймеры стоят далеко не на всех светофорах. Так же на дорогах много неопытных автомобилистов (к примеру после автошкол), которые, задержавшись на светофоре, могут создать конфликт.
    Было бы очень комфортно (я говорю и как водитель и как пешеход) поставить на ВСЕХ светофорах таймеры + отрегулировать их по времени (у нас есть разные по ширине улицы и переходы и нужно под каждый переход для пешеходов и для автомобилистов подстроить индивидуально).

    Польза: таймеры на всех светофорах обеспечат более комфортное соблюдение ПДД (для всех участников) и уменьшит количество конфликтов.

    Решение: Поставить на всех светофорах таймеры

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК