Стаття 10. Єдиний реєстр лобістів України
1. З метою збирання, зберігання, обліку та надання інформації про суб’єктів лобізму Міністерством юстиції України ведеться Єдиний реєстр лобістів України (надалі - Реєстр), який є відкритим, доступним та безоплатним.
2. Ведення Реєстру здійснюється відповідно до цього Закону та Положення про Єдиний реєстр лобістів України, що розробляється та затверджується Міністерством юстиції України.
3. Реєстр ведеться державною мовою з використанням програмного забезпечення, розробленого відповідно до державних стандартів, що забезпечує його сумісність і взаємодію з іншими інформаційними системами та мережами.
4. Програмне забезпечення Реєстру повинно забезпечувати:
- автоматизацію процесу реєстрації та інших реєстраційних дій та відтворення його процедур;
- заповнення та друк форми заяви;
- ідентифікацію заявників, які подають документи для реєстрації в електронній формі, з використанням електронного цифрового підпису та альтернативних електронному цифровому підпису засобів ідентифікації таких заявників;
- контроль за повнотою внесення записів до Реєстру та проведенням реєстраційних дій;
- пошук взаємозв’язків між юридичними особами та їхніми засновниками (учасниками), кінцевими бенефіціарними власниками (контролерами), у тому числі кінцевими бенефіціарними власниками (контролерами) засновника, керівниками юридичних осіб, візуалізацію всіх прямих та непрямих зв’язків;
- ведення реєстраційних справ в електронній формі та створення їх електронного архіву;
- інформаційну взаємодію між Реєстром та інформаційними системами державних органів;
- захист даних згідно із законом;
- виконання в повному обсязі функцій адміністратора бази даних Реєстру (накопичення, аналіз даних, актуалізація та обробка даних, права доступу тощо);
- вільного та захищеного від стороннього втручання третіх осіб доступу суб’єкта лобізму до Реєстру для внесення відомостей, передбачених п.п.5.5 (поточні дані) цієї статті.
- проведення інших операцій, визначених цим Законом.
5. До Реєстру вносяться наступні відомості осіб, які відповідають вимогам статті 7 цього Закону:
5.1. при реєстрації:
5.1.1. найменування організації, країна реєстрації, веб-сайт, відомості про організаційно-правову форму, органи управління, керівник, сфера дальності, відомості про засновників та учасників юридичної особи та відомості про кінцевих бенефіціарів;
5.1.2. адреса та контактний номер телефону головного офісу суб’єкта лобізму;
5.1.3. персональні дані фізичних осіб, що займаються лобізмом - прізвище, ім’я та по-батькові, адреса фактичного місця проживання та контактний номер телефону фізичних осіб - суб’єкта лобізму;
5.1.4. інші відомості, передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»;
5.2. поточні дані:
5.2.1. інформація про договір лобізму, за виключенням відомостей про оплату таких послуг (об’єкт лобізму за договором; замовник послуг лобізму (адреса, засоби зв’язку); сфера інтересів замовника послуг з лобізму; предмет лобізму); аудіо та/або відео матеріали зустрічей із об’єктом лобізму, та/або копія протоколу зустрічей; коротка інформація про кінцевий/остаточний результат послуг лобізму.
6. Суб’єкт лобізму зобов’язаний один раз на рік підтверджувати свій статус суб’єкта лобізму у Реєстрі.
7. Реєстрація суб’єкта лобізму в Реєстрі та зміна відомостей про нього здійснюється Міністерством юстиції України відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
8. За реєстрацію суб’єкта лобізму в Реєстрі вноситься плата у розмірі однієї мінімальної заробітної плати.
9. За підтвердження в Реєстрі статусу суб’єкта лобізму вноситься плата у розмірі однієї мінімальної заробітної плати.
10. Внесення до Реєстру поточних відомостей є безоплатним.
11. У всіх інших випадках плата здійснюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
12. Відомості Реєстру є відкритими для безоплатного доступу.
1. З метою збирання, зберігання, обліку та надання інформації про суб’єктів лобізму Міністерством юстиції України ведеться Єдиний реєстр лобістів України (надалі - Реєстр), який є відкритим, доступним та безоплатним.
2. Ведення Реєстру здійснюється відповідно до цього Закону та Положення про Єдиний реєстр лобістів України, що розробляється та затверджується Міністерством юстиції України.
3. Реєстр ведеться державною мовою з використанням програмного забезпечення, розробленого відповідно до державних стандартів, що забезпечує його сумісність і взаємодію з іншими інформаційними системами та мережами.
4. Програмне забезпечення Реєстру повинно забезпечувати:
- автоматизацію процесу реєстрації та інших реєстраційних дій та відтворення його процедур;
- заповнення та друк форми заяви;
- ідентифікацію заявників, які подають документи для реєстрації в електронній формі, з використанням електронного цифрового підпису та альтернативних електронному цифровому підпису засобів ідентифікації таких заявників;
- контроль за повнотою внесення записів до Реєстру та проведенням реєстраційних дій;
- пошук взаємозв’язків між юридичними особами та їхніми засновниками (учасниками), кінцевими бенефіціарними власниками (контролерами), у тому числі кінцевими бенефіціарними власниками (контролерами) засновника, керівниками юридичних осіб, візуалізацію всіх прямих та непрямих зв’язків;
- ведення реєстраційних справ в електронній формі та створення їх електронного архіву;
- інформаційну взаємодію між Реєстром та інформаційними системами державних органів;
- захист даних згідно із законом;
- виконання в повному обсязі функцій адміністратора бази даних Реєстру (накопичення, аналіз даних, актуалізація та обробка даних, права доступу тощо);
- вільного та захищеного від стороннього втручання третіх осіб доступу суб’єкта лобізму до Реєстру для внесення відомостей, передбачених п.п.5.5 (поточні дані) цієї статті.
- проведення інших операцій, визначених цим Законом.
5. До Реєстру вносяться наступні відомості осіб, які відповідають вимогам статті 7 цього Закону:
5.1. при реєстрації:
5.1.1. найменування організації, країна реєстрації, веб-сайт, відомості про організаційно-правову форму, органи управління, керівник, сфера дальності, відомості про засновників та учасників юридичної особи та відомості про кінцевих бенефіціарів;
5.1.2. адреса та контактний номер телефону головного офісу суб’єкта лобізму;
5.1.3. персональні дані фізичних осіб, що займаються лобізмом - прізвище, ім’я та по-батькові, адреса фактичного місця проживання та контактний номер телефону фізичних осіб - суб’єкта лобізму;
5.1.4. інші відомості, передбачені Законом України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»;
5.2. поточні дані:
5.2.1. інформація про договір лобізму, за виключенням відомостей про оплату таких послуг (об’єкт лобізму за договором; замовник послуг лобізму (адреса, засоби зв’язку); сфера інтересів замовника послуг з лобізму; предмет лобізму); аудіо та/або відео матеріали зустрічей із об’єктом лобізму, та/або копія протоколу зустрічей; коротка інформація про кінцевий/остаточний результат послуг лобізму.
6. Суб’єкт лобізму зобов’язаний один раз на рік підтверджувати свій статус суб’єкта лобізму у Реєстрі.
7. Реєстрація суб’єкта лобізму в Реєстрі та зміна відомостей про нього здійснюється Міністерством юстиції України відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
8. За реєстрацію суб’єкта лобізму в Реєстрі вноситься плата у розмірі однієї мінімальної заробітної плати.
9. За підтвердження в Реєстрі статусу суб’єкта лобізму вноситься плата у розмірі однієї мінімальної заробітної плати.
10. Внесення до Реєстру поточних відомостей є безоплатним.
11. У всіх інших випадках плата здійснюється відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань».
12. Відомості Реєстру є відкритими для безоплатного доступу.