1) підготовка та розповсюдження пропозицій щодо необхідності прийняття нормативно-правових актів, інформаційно-аналітичних матеріалів, результатів соціологічних та інших досліджень щодо питань, які є предметом регулювання нормативно-правових актів;
2) участь у розробці проектів нормативно-правових актів, що приймаються Верховною Радою України;
3) контакти суб’єкта лобіювання з Верховною Радою України, її посадовими особами, народними депутатами України, їх помічниками - консультантами (телефонні розмови, надсилання поштою (електронною поштою) заяв, скарг та пропозицій, телеграфних, або факсимільних повідомлень, особистий прийом та за допомогою інших засобів зв’язку) під час представництва та захисту інтересів замовника послуг з лобіювання;
4) подання до Апарату Верховної Ради України власних аналітичних матеріалів щодо законопроекту протягом 21-денного строку з дня реєстрації такого законопроекту;
5) безперешкодний доступ, за попередньою акредитацією, на засідання комітетів Верховної Ради України.
Колесніков Олег
06 січня, 2017 15:16
Тип запису: пропозиція
0
Стаття 6. Методи лобіювання
1. До методів суб'єкта лобіювання належать:
1) підготовка та розповсюдження пропозицій щодо необхідності прийняття нормативно-правових актів, інформаційно-аналітичних матеріалів, результатів соціологічних та інших досліджень щодо питань, які є предметом регулювання нормативно-правових актів;
2) участь у розробці проектів нормативно-правових актів, що приймаються Верховною Радою України;
3) контакти суб’єкта лобіювання з Верховною Радою України, її посадовими особами, народними депутатами України, їх помічниками - консультантами (телефонні розмови, надсилання поштою (електронною поштою) заяв, скарг та пропозицій, телеграфних, або факсимільних повідомлень, особистий прийом та за допомогою інших засобів зв’язку) під час представництва та захисту інтересів замовника послуг з лобіювання;
4) подання до Апарату Верховної Ради України власних аналітичних матеріалів щодо законопроекту протягом 21-денного строку з дня реєстрації такого законопроекту;
5) безперешкодний доступ, за попередньою акредитацією, на засідання комітетів Верховної Ради України та відкритих засідань Кабінету Міністрів України;
6) проведення спільних прес конференцій з народними депутатами України, що стосуються предмету лобіювання для представництва та захисту інтересів замовника послуг з лобіювання;
7) внесення пропозицій до окремої статті та розділів Закону України про Державний бюджет України.
Колесніков Олег
06 січня, 2017 14:44
Тип запису: коментар
0
Зараз існує законодавча база для звернень до депутатів всіх рівнів від громадян та організацій. Чи не обмежить вказана норма права на листування громадян України, представників юридичних осіб та представників нерезидентів України з Верховною Радою України, її посадовими особами, народними депутатами, їх помічниками - консультантами?
Чи не вважаєте ви, що для ефективного вирішення завдань лобіювання необхідно для реалізації угоди лобіювання виділити окремого представника суб'єкта лобіювання у Верховній Раді України (координатора та супервайзера), що буде відстежувати та фіксувати в електронній системі лобіювання Верховної Ради України комунікації, суб'єкта лобіювання з Верховною Радою України, її посадовими особами, народними депутатами України, їх помічниками - консультантами та сторонніми особами стосовно предмету лобіювання, також супровідні документи та видатки?