ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ОБГОВОРЕННЯ ЗАКОНОПРОЕКТІВ

Обговорення законопроекту

1135 Проект Закону про вогнепальну зброю цивільного призначення
1135 від 01 грудня 2014
Правова політика
Народний депутат України
Комітет з питань законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності
Каплін Сергій Миколайович
25 вересня, 2017
25 листопада, 2017
на обговоренні
1845
(Рейтинг: 2,2, оцінило: 31)
Для обговорення, оцінки та рейтингування необхідно авторизуватись
Проект вноситься народним депутатом України Капліним С.М.
ЗАКОН УКРАЇНИ
Про вогнепальну зброю цивільного призначення
Цей Закон, розвиваючи норми Конституції України про невід’ємне право кожної людини на життя, право на захист свого життя і здоров’я, життя і здоров’я інших людей від протиправних посягань, право на повагу до своєї гідності, право на свободу та особисту недоторканість, рівність, непорушність та невідчужуваність основоположних конституційних прав і свобод, непорушність права приватної власності, регулює правовідносини, що виникають щодо обігу в Україні вогнепальної зброї цивільного призначення та бойових припасів до неї.
Розділ 1
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Стаття 1. Основні поняття, що застосовуються в цьому Законі
У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
1) вогнепальна зброя цивільного призначення (далі – зброя) – це будь-яка ручна нарізна або гладкоствольна вогнепальна зброя, що використовується для самозахисту, захисту інших осіб та майна, мисливства і спорту, калібром від 4,5 мм до 20 мм (для гладкоствольної зброї калібром до 26,5 мм включно), яка вистрілює дробом, кулею чи іншим снарядом, і для проведення пострілу з якої використовується сила тиску газів, що утворюється при згоранні вибухової речовини (пороху або інших спеціальних горючих сумішей), а також інша зброя, яка призначена або може бути трансформована для цього, крім кулеметів і гранатометів, а також зброї, випущеної до 1900р.
2) боєприпаси – це дріб, куля, інший снаряд, який використовується для здійснення пострілу з вогнепальної зброї.
3) державна реєстрація права на зброю – офіційне визнання і підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на зброю, обмеження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру прав на цивільну зброю.
4) державний реєстр прав на цивільну зброю – єдина державна інформаційна система, що містить відомості про права на вогнепальну зброю цивільного призначення, їх обмеження, а також про об'єкти та суб'єктів цих прав.
Стаття 2. Сфера застосування Закону
1. Цей Закон регулює правовідносини, що виникають щодо обігу вогнепальної зброї цивільного призначення та бойових припасів до неї, які можуть знаходитись у власності фізичних та юридичних осіб в Україні.
2. Норми цього Закону не застосовуються до обігу зброї та боєприпасів правоохоронних органів та Збройних Сил України (зброї військового призначення)
3. Крім того, норми цього Закону не поширюють свою дію на:
1) ядерну, хімічну, біологічну та іншу зброю масового знищення;
2) холодну зброю;
3) службову зброю, яка перебуває на озброєнні правоохоронних органів, органів державної безпеки, державних органів, служб і підрозділів із спеціальними функціями;
4) предмети і пристрої, які не є зброєю, але які можуть бути використані як зброя;
5) військову техніку та її допоміжне обладнання;
6) піротехнічні засоби та пускові пристрої до них;
7) колючо-ріжучі предмети та предмети ударно-дробильної дії, виготовлені для використання в домашньому господарстві або побуті;
8) вибухові пристрої (крім боєприпасів);
9) вибухові речовини;
Для обговорення, оцінки та рейтингування необхідно авторизуватись
  • Марійко Ігор 14 жовтня, 2017 02:36 Тип запису: пропозиція
    0  
    По тексту законопроекту часто згадується необхідність "мати при собі свідоцтво", та санкції за його відсутніть при собі. Можу припустити виникнення ситуацій типу "пістолет взяв, а свідоцтво забув", що може створювати незручності. В наш час, за наявності при собі посвідчення особи, за доступності заявлених у законопроекті реєстрів, компетентні служби зможуть перевірити існування "свідоцтва" за 5 хвилин, без будь-якої трагедії та наслідків для обох сторін. Пропоную виключити з тексту обов'язковість наявності свідоцтва при собі, та санкції за його відсутність при собі, при фактичному його існуванні.