ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Вимагаємо вилучити із законопроекту 5600 від 02.06.2021 правки до статей Податкового кодексу стосовно впровадження додаткового податкового навантаження на громадян при купівлі нерухомості

    Підписів 3029

    Днів залишилось 66

    Ковальчук Володимир Валерійович
    Оприлюднена
    08 липня, 2021
    08 жовтня, 2021
    66
    3029 (з них за 7 днів: 66)

    01 липня 2021 року Верховною Радою України був прийнятий в першому читанні законопроект 5600, в якому, зокрема, пропонуються критичні зміни до статей Податкового кодексу, що стосуються ринку житла.

    Згідно з вказаним законопроектом буде внесено зміни до підпункту 197.1.14 пункту 197.1 Податкового кодексу України, внаслідок яких розшириться база оподаткування, що призведе до нарахування ПДВ на операції з купівлі житла. Звільнення від оплати залишиться лише для першого постачання доступного житла та житла, що будується із залученням державних коштів, а решта операцій будуть оподатковуватися ставкою в 20%.

    Таким чином виникає додаткове фінансове навантаження, яке в підсумку буде сплачувати кінцевий покупець. Багатьох покупців таке значне збільшення витрат змусить або скасувати угоди «до кращих часів», або продовжувати збирати кошти ще кілька років. Крім того, що стосується тих громадян, які вже вклалися в споруджувані об'єкти нерухомості і виплачують розстрочку, то на них накладаються непрораховані раніше зобов'язання, які можуть привести до непередбачуваних наслідків. Тож, не важко спрогнозувати, що на період адаптації ринку до нових умов, а це може бути не рік, і не два, а п'ять і більше років, надходження до бюджету навпаки скоротяться, а не зростуть як очікується від законопроекту.

    Як результат, крім впливу на купівельну спроможність покупців, виникнуть негативні наслідки і для забудовників, девелоперів. Зменшення угод на будівельному ринку спричинить за собою згортання проектів і збільшення кількості заморожених будівельних об'єктів. Можуть виникнути нові прецеденти зупинки будівництва, до вже існуючих проблем з "Укрбудом", "Аркадою", тощо - і це в той час, коли Президент України, Зеленський В.О., та Кабінет Міністрів України докладають значні зусилля, щоб закінчити незавершені будівництва. Глави найбільших будівельних компаній України - Київміськбуд, КАН Девелопмент, Інтергал-Буд, Ріел а також глава Конфедерації будівельників України - ще до першого читання розкритикували ці правки до законопроекту і спрогнозували колапс ринку нерухомості в разі їх остаточного прийняття. Будівництво дає роботу багатьом суміжним галузям - виробникам будівельних матеріалів, заводам, кар'єрам, чисельним фахівцям підряду. Будівельна галузь останні кілька років служила локомотивом для економіки країни, вносячи суттєвий внесок у ВВП країни.

    Варто окремо відзначити й час, обраний для збільшення податкового навантаження на громадян країни. Пандемія 2020-21-го років призвела до втрати доходів багатьох громадян країни.

    Ми, громадяни України, наголошуємо, що згідно 47 статті Конституції України: «Кожен має право на житло. Держава створює умови, за яких кожний громадянин матиме змогу побудувати житло, придбати його у власність або взяти в оренду.»

    Вимагаємо дотримуватися Конституції та вилучити положення 1-го підпункту 26-го пункту законопроекту 5600 від 02.06.2021 до голосування законопроекту в 2-му читанні і в цілому, а також не підтримувати будь-які правки, що стосуються додаткового податкового навантаження на громадян при купівлі нерухомості під час голосування за законопроект.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Ввести в школах урок (хоча б один раз на місяць) з правил дорожнього руху (ПДР). Заняття повинен проводити спеціаліст, що викладає ПДР в автошколі.

    Підписів 36

    Днів залишилось 85

    Кириленко Олександр Михайлович
    Оприлюднена
    27 липня, 2021
    27 жовтня, 2021
    85
    36 (з них за 7 днів: 36)

    Як показала практика, введення для водіїв автоматичної фіксації порушень швидкості, не підвищила уважність, обережність, знання ПДР ТА САМЕ ГОЛОВНЕ - КУЛЬТУРУ ПОВОДЖЕННЯ НА ДОРОЗІ. А саме від цього залежить безпека руху.

    Статистика за 2020 рік:

    - ДТП стало на 8 тисяч більше від попереднього;
    - до основного переліку причин досі входять перевищення швидкості, проїзд перехресть, пішохідних преходів, недотримання дистанції;
    - травмовано 4432 дітей, 168 з яких загинуло!!! (класна статистика???);
    - 1768 ДТП з велосипедистами, 235 з них загинули;
    - за останні 5 років число ДТП зросло на 28 тисяч
    - ЗА ОФІЦІЙНИМИ ДАННИМИ В АТО ЗА 2020 РІК ЗАГИНУЛО 49 БІЙЦІВ.
    ЯК ВАМ ПОРІВНЯЛЬНА СТАТИТСТИКА????

    НАТОМІСТЬ ЧИНОВНИКИ ХОЧУТЬ ВВЕСТИ ШТРАФИ ЗА ПОРУШЕНННЯ ПДР ДІТЬМИ (ЗАКОНОПРОЕКТ 5396) ТА ДАТИ МОЖЛИВІСТЬ ФІКСУВАТИ ПОРУШЕННЯ САМИМИ ВОДІЯМИ,ЩО МОЖЕ ПРИЗВЕСТИ ДО БІЛЬШ ТОТАЛЬНОГО ХАОСУ. ПОВІРТЕ, ЯКЩО ДИТИНА І ПОРУШИТЬ, І БАТЬКІВ ПРИТЯГНУТЬ ДО ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ЦЕ - ЦЕ НЕ ПОЛЕГШИТЬ ДОЛЮ БАТЬКІВ, ЯКЩО ДИТИНА БУДЕ ТРАВМОВАНА ЧИ ВЗАГАЛІ ЗАГИНЕ!!!!!


    На сьогоднішній день дуже мало людей знає:
    - як керуватися сигналами регулювальника при переході проїзної частини;
    - що МОЖНА переходити дорогу на перехрестях по лініях тротуарів та узбіч, коли відсутні позначені пішохідні переходи і хто має перевагу: водій, авто чи сам пішохід;
    - по якій із сторін дороги можна рухатися, коли немає тротуарів та пішохідних доріжок (як в населених так і поза населеними пунктами);
    - що потрібно зупинитись на середині проїзної частини та дочекатися відповідного (дозволяючого) сигналу світлофора, коли під час переходу засвітився забороняючий сигнал (навіть якщо немає острівця безпеки );
    - що не можна переходити дорогу поза перехрестями чи пішохідними переходами, коли є чотири і більше смуг для руху в обох напрямках ;
    - що за невиконання цих правил пішоходи несуть адміністративну відповідальність (не говорячи вже про небезпеку, що їм може загрожувати).

    На фоні пішоходів, водії, на жаль, не мають змоги повихвалятися кращими знаннями в цій сфері. Більшість із них їздить взагалі не заглядаючи в ПДР, щоб поновити або набути нові знання, а змін в правилах за всі роки їх існування відбулося досить багато.

    ВВАЖАЮ, ЩО ПОТРІБНО КОШТИ НЕ БРАТИ З ЛЮДЕЙ ЗА ПОРУШЕННЯ, А ВКЛАСТИ ЇХ В РОЗВИТОК ОСВІТНІХ ПРОГРАМ В СФЕРІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ БЕЗПЕКИ РУХУ.

    При постійному повторенні та відпрацюванні на практиці ПДР в присутності спеціаліста, ще з юних років ми зможемо навчити наших дітей елементарним речам, що зможуть зберегти їхнє життя, пізнати етику пішохідного руху та підвищити культуру дорожнього руху вцілому. ЧЕРЕЗ 5 РОКІВ ЦЕ ВЖЕ ЗМОЖЕ ДАТИ РЕЗУЛЬТАТ В ПЛАНІ ПОЗИТИВНОЇ ПОВЕДІНКИ НА ДОРОЗІ ПІШОХОДІВ, ВОДІЇВ, ВЕЛОСИПЕДИСТІВ.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Легалізація одностатевих шлюбів

    Підписів 39

    Днів залишилось 35

    Армасар Тамара Василівна
    Оприлюднена
    07 червня, 2021
    07 вересня, 2021
    35
    39 (з них за 7 днів: 8)

    Я хочу щоб кожна сім’я навіть якщо це одностатева сім’я мала змогу вступити в офіційний шлюб і виховувати дітей , щоб така сім’я мала такі ж можливості як і традиційна сім’я , адже вони також на це заслуговують . Усі великі та забезпечені країни , а саме головне грамотні країни вже ввели це , надіюсь і Українські громадяни будуть мати змогу жити і залишатись та одружуватись у своїй країні !!!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Посилення відповідальності за знищення культурної спадщини та порушення вимог містобудівної документації

    Підписів 17

    Днів залишилось 45

    Косяченко Нікіта Олександрович
    Оприлюднена
    17 червня, 2021
    17 вересня, 2021
    45
    17 (з них за 7 днів: 7)

    На сьогоднішній день як в Києві, так і в багатьох інших великих містах України неабиякого поширення набули такі негативні явища як руйнування об`єктів культурної спадщини та хаотична забудова. Такі дії спотворюють зовнішній вигляд міст та знижують їх естетичну привабливість. Це стало можливим внаслідок того, що за вчинення правопорушень в галузі містобудування та охорони пам`яток фактично не існує реальної відповідальності. Наприклад, ст. 92 КУпАП за порушення вимог законодавства про охорону культурної спадщини передбачає накладання штрафу від п`ятдесяти до ста п`ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян – тобто, від 850 до 2550 грн. Ст. 96-1 КУпАП передбачає за передачу замовнику проектної документації для виконання будівельних робіт, розробленої з порушенням вимог містобудівної документації, штраф від двох до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян – від 34000 до 51000 грн. В проекті нового Кримінального кодексу пропонується запровадження інституту реституції – поновленя порушеного особистого права потерпілої особи. На мій погляд, реституція повинна застосовуватись у вигляді зобов`язання засудженого привести пам`ятку до оригінального стану або відбудувати її у початковому вигляді.
    На сьогодні у Верховній Раді України зареєстровані законопроекти, в яких пропонується зокрема підвищити штрафи за руйнування і знищення пам’яток культури для громадян - від 850 до 170000 грн, для посадовців - від 1700 до 170000 грн, за повторне порушення для фізичних осіб – від 170000 до 340000 грн, для юридичних осіб - від 1700 до 1700000 грн, за невиконання припису - від 850 до 1700000 грн, за повторне порушення для юросіб – від 40800 до 3400000 грн. За умови ухвалення даних змін, максимум, на що можуть розраховувати порушники, буде штраф в розмірі 3,4 млн. грн. Враховуючи те, що порушником у даному випадку є будівельні компанії з мільйонними оборотами. Наприклад, однокімнатна квартира в ЖК «Intergal City» оцінюється в 3,3 млн грн. А вартість квартир в ЖК «Tetris Hall» коливається від 6 до 24 млн грн. Це свідчить про те, що штрафи, передбачені законопроектом, є занадто низькими не відповідають майновому стану суб`єкта правопорушення. Для того, щоб штрафи почали виконувати функцію запобіжника, їх розмір повинен бути співрозмірним розміру прибутку, який міг би отримати правопорушник в результаті своїх протиправних дій. Іншими словами, штрафи повинні робити порушення закону абсолютно невигідними.
    З метою вирішення даної проблеми пропоную об`єднати ст. 92 КУпАП зі ст. 298 КК, виклавши останню в наступній редакції:
    «Стаття 298. Порушення вимог законодавства про охорону культурної спадщини, незаконне проведення пошукових робіт на об'єкті археологічної спадщини, знищення, руйнування або пошкодження об'єктів культурної спадщини
    1. Ухилення від підписання охоронних договорів на пам'ятки культурної спадщини, порушення режиму використання пам'ятки культурної спадщини, порушення режиму історико-культурного заповідника чи історико-культурної заповідної території, проведення ремонтних, реконструкційних робіт на пам'ятці культурної спадщини, зміна призначення пам'ятки культурної спадщини, її частин та елементів, здійснення написів, позначок на ній, на її території та в її охоронній зоні без письмового дозволу відповідного органу охорони культурної спадщини,
    - карається штрафом від тридцяти тисяч до двох мільйонів неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, з зобов`язанням привести пам`ятку до початкового вигляду або в разі повного знищення пам`ятки відбудувати її в початковому вигляді, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого.
    2. Незаконне проведення археологічних розвідок, розкопок, інших земляних чи підводних робіт на об'єкті археологічної спадщини
    - караються штрафом десяти до тридцяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до п`яти років, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого.
    3. Умисне незаконне знищення, руйнування або пошкодження об'єктів культурної спадщини чи їх частин
    - караються штрафом від тридцяти тисяч до двох мільйонів неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до п'яти років, з зобов`язанням привести пам`ятку до початкового вигляду або в разі знищення відбудувати пам`ятку в початковому вигляді, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.
    4. Дії, передбачені частиною другою цієї статті, вчинені з метою пошуку рухомих предметів, що походять із об'єктів археологічної спадщини,
    - караються штрафом від десяти до тридцяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк від трьох до п`яти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого».
    Також, з огляду на вищезазначене, я вважаю за доцільне з метою посилення покарання та виконання ним превентивної функції повністю перенести ст. 96-1 КУпАП до Кримінального кодексу, та встановити в ній нову санкцію – штраф в розмірі від від тридцяти тисяч до двох мільйонів неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • НОВА ПОШТА - ЗА ЦИВІЛІЗОВАНЕ ЗАКОНОДАВСТВО У СФЕРІ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ

    Підписів 262

    Днів залишилось 73

    Красніцька Анастасія Андріївна
    Оприлюднена
    15 липня, 2021
    15 жовтня, 2021
    73
    262 (з них за 7 днів: 6)

    Нещодавно ТОВ “Нова пошта” стала об’єктом недобросовісної поведінки представників Головного управління Держпродспоживслужби в Харківській області. Внаслідок маніпулювання дискреційними нормами законодавства у сфері захисту прав споживачів з боку чиновників, на підприємство було накладено два безпрецедентних штрафи на загальну суму більше 325 мільйонів гривень.

    Незважаючи на оскарження підприємством рішення про накладення штрафів, контролюючий орган і тут порушив закон, направивши відповідну постанову до виконавчої служби для примусового виконання рішення, поставивши під загрозу повну зупинку господарської діяльності підприємства!

    Публічний резонанс цієї справи, до якого вдалося ТОВ “Нова пошта” з метою захисту інтересів понад 30000 офіційно працевлаштованих осіб, дозволив консолідувати навколо сотні компаній та тисячі представників ділових кіл та громадськості, які висловили свою підтримку діям підприємства щодо захисту своїх прав та унеможливлення повторення таких порушень із будь-яким бізнесом у подальшому.

    Залишаючи за собою необхідність проведення серйозної домашньої роботи щодо подальшого розвитку та вдосконалення внутрішньої системи контролю та оцінки якості надання послуг клієнтам, ТОВ “Нова пошта” від свого імені та від імені представників малого та середнього бізнесу звертається до народних депутатів України з проханням (вимогою) приведення національного законодавства у сфері захисту прав споживачів у відповідність до європейського, передбачивши, передусім, необхідність внесення таких змін:

    - Чітке визначення поняття "створення перешкод у проведенні перевірки" з метою недопущення можливостей зловживання посадовими особами контролюючих органів своїми повноваженнями (необхідно вказати конкретну дію, за яку може бути покараний суб'єкт господарювання);
    - Застосування загальновживаної практики встановлення розміру штрафу у неоподаткованих мінімумах доходів громадян, оскільки встановлення розміру санкції у "відсотках від реалізації" (тим більше "до 10 відсотків") може призвести до невмотивованого накладення штрафів у розмірах, що є неспівмірними та непропорційними допущеним порушенням;
    - Привести норми ЗУ “Про захист прав споживачів” у відповідність до вимог частини 3 статті 12 "базового Закону у сфері державного нагляду" - Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності” (щодо недопущення примусового виконання незаконних та невмотивованих рішень контролюючими органами рішень про накладання санкцій та уніфікації відповідних порядків виконання рішень).

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Відхилення законопроекту 5600 від 02.06.2021 щодо введення ПДВ на продаж нового житла.

    Підписів 220

    Днів залишилось 35

    Даніч Сергій Анатолійович
    Оприлюднена
    07 червня, 2021
    07 вересня, 2021
    35
    220 (з них за 7 днів: 3)

    Кабінет Міністрів України вніс до Верховної ради законопроект 5600 від 02.06.2021 щодо введення ПДВ на продаж нового житла.
    Постає питання, якщо людина продала своє єдине житло, бере квартиру десь у регіоні бо продаж в Києві маленького житла не дає змоги купити в Києві, то Ви вирішили ще додати 20% ПДВ, які забудовник перекладе на людину, окрім того щороку подорожчання нового житла віббувається ще на 20-25%, якщо людина взяла ростерменування виплат, то до побудови це житло зросте в ціні на 40-45%, і людина не взмозі будут навіть виплатити розтерменування.
    Питання на кого це спрямовано? Ви взагалі вирішили обікрасти людей остаточно, та залишити тих хто взяв в рлозтеменування квартиру взагалі без єдиного житла? Бо людина буде не взмозі таку суму подорожчання виплатити?
    А може цей проєкт має стосуватися виключно якщо хтось у забудовника купує одразу 10 квартир, чи 20 квартир на перепродаж, немало ми знаємо таких саме у владі. хто купує ті квартири як піріжки горяі, то може це має стосуватися тількі їх, а на нового житла, на яке людина збирає все життя? То взагалі може слід податки прибрати будь які, бо якщо держава не може забезпечити людину житлом, та переселити її з будинків що рушаться, до нового житла, то може хай хочь людина сама, не їсть, ні п'є збирає ті копійкі, але хай у неї буде можливість придбати те житло?
    Чи не задється Вам що ця норма направлена на те щоб взагалі людина ніколи в свуоєму житті не змогла придбати собі нормального житла????
    Отже пропоную Верховній раді не підтримувати цей законопроект, доти, доки все населення України не зможе придбати собі нового та якісного житла, та взагалі внести законопроект на скасування для забудовників будь яких податків до того часу.

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА   
  • Щодо удосконалення порядку реалізації громадянами України права на безоплатну приватизацію земельних ділянок

    Підписів 22

    Днів залишилось 22

    Шпильовий Дмитро Віталійович
    Оприлюднена
    25 травня, 2021
    25 серпня, 2021
    22
    22 (з них за 7 днів: 3)

    Основним національним багатством, що перебуває під особливою охороною держави, є земля (стаття 14 Конституції України). Усі землі, які знаходяться в межах території України, є об’єктом права власності Українського народу (стаття 13 Конституції України) та використовуються з метою забезпечення матеріальних і духовних потреб громадян України. Саме народ України має виключне право на володіння, користування і розпорядження національним багатством України (Декларація про державний суверенітет України). Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією.

    Стаття 14 Основного Закону нашої держави гарантує право власності на землю. Натомість це право набувається і реалізується громадянами, юридичними особами та державою виключно відповідно до закону. При цьому держава забезпечує захист прав усіх суб’єктів права власності.

    Україна є соціальною, правовою державою. Головним обов’язком нашої держави є утвердження і забезпечення прав і свобод людини та їх гарантії, які визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Водночас держава забезпечує соціальну спрямованість економіки.
    Поміж тим діяльність правотворчих органів держави має здійснюватися за принципами справедливості, гуманізму, верховенства і прямої дії норм Конституції України.

    Закріплено, що громадяни набувають права власності та права користування земельними ділянками із земель державної або комунальної власності. Набуття права на землю громадянами здійснюється шляхом передачі земельних ділянок у власність або надання їх у користування. Одночасно передбачається безоплатна передача земельних ділянок у власність громадян провадиться у разі одержання земельних ділянок із земель державної і комунальної власності в межах норм безоплатної приватизації (пункт в) частина 3 статті 116 Земельного кодексу України)).

    У розвиток основоположних конституційних положень нормою статті 121 Земельного кодексу України закріплено право всіх громадян України на безоплатне отримання земельних ділянок із земель державної або комунальної власності. При цьому передача земельних ділянок безоплатно у власність громадян здійснюється у визначених межах норм та провадиться один раз по кожному виду використання. Разом з тим статтею 118 Земельного кодексу України визначено порядок безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами.

    Однак, як показує вітчизняна практика, вкрай складні та неефективні бюрократичні процедури унеможливлюють реалізацію більшістю громадян України законного права на безоплатну приватизацію земельних ділянок. Йдеться про те, що існуючі недоліки земельного законодавства фактично унеможливлюють реальне використання пересічними громадянами належного їм права на землю.

    З метою реалізації права власності Українського народу, є потреба розроблення та закріплення державою законодавчих гарантій щодо безоплатної приватизації земельних ділянок громадянами України на засадах справедливості, відкритості, прозорості та рівності.
    У зв’язку з цим у напрямку удосконалення правових засад безоплатної приватизації земельних ділянок, пропонуємо:

    1. Утворити спеціальний Національний фонд приватизації землі, якому передати усю землю, що підлягає безоплатній приватизації.
    2. Забезпечити реалізацію права кожного громадянина України на одержання та використання приватизаційних земельних сертифікатів, що засвідчують їхнє право на безоплатну приватизацію земельної ділянки.
    3. Організувати та провести безоплатну приватизацію земельних ділянок на конкурсних засадах у формі аукціону.
    4. Зняти обмеження на мінімальний розмір ділянки сільськогосподарської землі, для того щоб більш якісні ділянки були рівні за вартістю менш якісним але більшої площі.
    5. Визначити, що право громадянина Україна на безоплатну приватизацію земельної ділянки може бути успадковане.

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Забезпечити БЕЗОПЛАТНУ медичну допомогу у державних і комунальних закладах охорони здоров'я, згідно статті 49 Конституції України

    Підписів 8

    Днів залишилось 73

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    15 липня, 2021
    15 жовтня, 2021
    73
    8 (з них за 7 днів: 3)

    Статтею 49 Конституції України встановлено, що:
    - у державних і комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога надається БЕЗОПЛАТНО;
    - існуюча мережа таких закладів НЕ МОЖЕ БУТИ скорочена;
    - охорона здоров'я ЗАБЕЗПЕЧУЄТЬСЯ державним фінансуванням відповідних соціально-економічних, медико-санітарних і оздоровчо-профілактичних програм.

    Натомість останнім часом в Україні спостерігаються прямо протилежні тенденції, а саме масове необґрунтоване скорочення мережі закладів охорони здоров’я шляхом ліквідації, перепрофілювання, інших форм реорганізації, що грубо порушує норми Основного Закону України та конституційне право громадян України на охорону здоров’я.

    За роки незалежності в Україні майже знищили мережу державних і комунальних медичних закладів. Також практично зруйновано систему диспансерних установ, а більшість інфекційних лікарень перепрофільовано чи закрито. Усе це відбувається на тлі стрімкого поширення онкологічних і серцево-судинних хвороб, від яких щороку помирають сотні тисяч українців.

    Україна посідає перші місця за рівнем смертності не тільки дорослого населення, а й дітей. Криза системи охорони здоров’я й соціального захисту громадян набуває катастрофічних наслідків і вже загрожує національній безпеці.

    Україна займає в Європі 1-е місце за кількістю серцево-судинних захворювань, 1-е місце з розповсюдження ВІЛ-інфекції, 1-е місце за темпами поширення вірусного гепатиту С, 1-е місце по захворюваності на кір, 1-є місце за кількістю психічних розладів, 2-е місце за кількістю смертей від раку, 2-е місце по захворюваності на туберкульоз тощо.

    В 2019 році видатки на охорону здоров'я передбачено в розмірі 98,1 млрд грн, що становить 2,5% ВВП, при цьому згідно з рекомендаціями ВООЗ, фінансування сфери охорони здоров'я слід підтримувати на рівні 7% від ВВП, тому значно скорочено (або зовсім не має) державне фінансування відповідних соціально-економічних, медико-санітарних і оздоровчо-профілактичних програм.

    Крім того з 1 квітня 2019 року МОЗ, в порушення вимог Конституції України, припинило фінансування медпослуг для пацієнтів, які не підписали декларацію з лікарем.

    НЕЗАКОННО не надається ГАРАНТОВАНА державою БЕЗОПЛАТНА медична допомога, лікування та ліки громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗОБОВ'ЯЗАТИ Уряд неухильно виконувати статтю 49 Конституції України щодо ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ:
    - БЕЗОПЛАТНОЇ медичної допомоги у державних і комунальних закладах охорони здоров'я;
    - ВІДНОВЛЕННЯ знищеної мережі державних і комунальних закладах охорони здоров'я;
    - необхідного державного фінансування відповідних соціально-економічних, медико-санітарних і оздоровчо-профілактичних програм;

    2.ЗАБЕЗПЕЧИТИ гарантовану державою БЕЗОПЛАТНУ медичну допомогу, лікування та надання безоплатних ліків громадянам, постраждалим внаслідок Чорнобильської катастрофи

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Щодо не допущення порушення прав державних службовців та кандидатів на посади державної служби

    Підписів 3

    Днів залишилось 66

    Солодкий Роман Володимирович
    Оприлюднена
    08 липня, 2021
    08 жовтня, 2021
    66
    3 (з них за 7 днів: 3)

    01.07.2021 на офіційному сайті ДЕРЖСЛУЖБОВЕЦЬ та НАДС у соціальній мережі Facebook з’явилась інформація щодо роз’яснення порядку підтвердження вільного володіння державною мовою під час проведення конкурсів на посади державної служби.
    Таке роз’яснення викликало велике обурення підписників згаданих сайтів, зокрема люди зазначили, що потрібно прирівняти посвідчення про вільне володіння державною мовою до сертифікатів про рівень володіння державною мовою.
    Також було зазначено, що посвідчення про вільне володіння державною мовою видавалось безстроково та наголошено, що закон не має зворотної сили.
    Коментатори висловили своє обурення аргументуючи тим, що вже платили за іспити з вільного володіння держаною мовою.
    З коментарів стало відомо про існування законопроекту №5598, який врегульовую проблематику.
    Ознайомившись із законопроектом №5598 та пояснювальною запискою до нього на сайті Верховної Ради України стало зрозуміло, що суб’єкти законодавчої ініціативи заздалегідь повністю передбачили проблему із блокуванням конкурсів на посади державної служби та запропонували шляхи вирішення майбутньої соціальної напруги та соціальної не справедливості.
    Не відомо чи зможуть люди на місцях скласти зараз іспити та отримати згадані сертифікати без обов’язкової поїздки до м. Києва. Для здавання таких іспитів на місцях повинні бути відповідні договори з навчальними закладами, а також сертифіковані відповідні програми, які забезпечать складання таких іспитів. Потрібно розуміти чи виділенні кошти з Державного бюджету України для оплати праці працівників навчальних закладів зі складання таких іспитів чи це фінансування буде за рахунок осіб, які будуть складати такі іспити.
    Скоріш за все безстрокові посвідчення про вільне володіння державною мовою отримали десятки тисяч людей, а тому вимога щодо них знову здавати іспит та отримати за юридичною силою такий же документ є не справедливою та такою, яке порушує їхні права стосовно участі у конкурсах на посади державної служби. Такі особи в зв’язку з порушенням їх прав отримають право на звернення до суду до держави Україна, оскільки посвідчення про вільне володіння державною мовою видавалися затвердженого державного зразка.
    Потрібно взяти до уваги, що не кожна людина зможе самостійно захищати свої права в суді, а тому люди будуть змушені звернутися за правовою допомогою до фахівців в галузі права, уклавши відповідні договори про надання юридичних послуг.
    Переконані, що суд в такому випадку стане на захист порушених прав громадян та, як наслідок, витрати на юридичну допомогу будуть покладені на державу. Тисячі таких задоволених позовів призведуть до багатомільйонних збитків Державного бюджету України.
    Громадська організація «Громадянський Корпус» ніколи не була осторонь людських проблем та завжди намагається допомагати розвитку демократичного громадського суспільства.
    У зв’язку з суспільною напругою та з метою безперебійного функціонування державних органів, а також не допущенням порушень прав громадян, вимагаємо розглянути наступні шляхи вирішення проблеми:
    Максимально прискорити розгляд законопроекту №5598 та прийняти його як Закон.
    Розглянути будь-який інший правовий механізм врегулювання проблеми добре розгорнутої в пояснювальній записці до законопроекту №5598.

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Підвищення стипендії усім студентам ДНЗ,ВУЗ.

    Підписів 18

    Днів залишилось 50

    Величко Анастасія Олександрівна
    Оприлюднена
    22 червня, 2021
    22 вересня, 2021
    50
    18 (з них за 7 днів: 2)

    Нажаль мінімальні стипендії у студентів ДНЗ 530 грн,на ці кошти вони не можуть дозволити придбати собі навіть саме необхідне(канцелярія,форма,інструменти). Пропонуємо підвищити мінімальну стипендію до 900 грн / міс. Так як плата за навчання в деяких ДНЗ складає близько 12000 грн/рік,а в зв'язку з підвищенням цін та пандемією Covid-19 не всі студенти та їх батьки мають змогу оплатити навчання.
    Тому прошу усіх небайдужих проголосувати за цю петицію.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Отменить нотариальную надпись.Чтобы люди платили долги только через решение суда

    Підписів 7

    Днів залишилось 67

    Ломтева Анна Викторовна
    Оприлюднена
    09 липня, 2021
    09 жовтня, 2021
    67
    7 (з них за 7 днів: 2)

    Отменить нотариальную надпись и действия частных и сполнителей ,запретить арестовывать счета граждан или взыскать с заработной платы на погашение долга без решения суда.

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • розрахунок членських внесків в садівництвах

    Підписів 2

    Днів залишилось 85

    садовнікова ольга олегівна
    Оприлюднена
    27 липня, 2021
    27 жовтня, 2021
    85
    2 (з них за 7 днів: 2)

    В проекті закону № 5357 немає чіткого визначення розрахунку членських внесків в садівництвах Чи вони мають бути пропорційні розміру ділянки чи вони однакові для будь якої за розміром ділянки В Росії ще в 2019 р внесли в закон
    розподіл членських внесків пропорційно розміру ділянки

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Про ціну на газ для власника природного газу- громадян України

    Підписів 22

    Днів залишилось 39

    Корольов Вадим Анатолійович
    Оприлюднена
    11 червня, 2021
    11 вересня, 2021
    39
    22 (з них за 7 днів: 1)

    Згідно Конституції громадяни є власниками природних ресурсів, відповідно природний газ, що добувається на території України не може коштувати дорожче собівартості його добування.
    Пропоную встановити вартість природного газу на рівні собівартості плюс 10 відсотків прибутку для розвитку галузі.
    Вартість транспортування природного газу по території України встановити також за цією схемою.
    Відповідно, газ, що витрачається для опалення будинків громадян-власників природних ресурсів для підприємств ЖКГ не повинен бути дорожче, ніж газ, що постачається населенню для підігріву їжі чи самостійного опалення населенням.
    Тобто ціна, за якою Нафтогаз купує у Укргазвидовування не повинна значно (в 2-3рази) відрізнятися від ціни, що встановлена для населення та навпаки.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Терміновий розгляд та прийняття закону Даші Лук’яненко

    Підписів 13

    Днів залишилось 59

    Андрійчак Остап Петрович
    Оприлюднена
    01 липня, 2021
    01 жовтня, 2021
    59
    13 (з них за 7 днів: 1)

    Закон Даші Лук’яненко — це перейнятий на основі трагічного досвіду Закон Меган, прийнятий у США 1994 року після шокуючого зґвалтування та вбивства невинної дитини. Аналог такого закону існує у багатьох цивілізованих країнах. Він зобов’язує усіх, хто здійснював злочини проти неповнолітніх, ставати на облік, таким чином сповіщаючи правоохоронців про свої переміщення. Тобто переїхавши в інше місто, педофіл сповіщає про це місцевого поліцейського, а той вносить дані у Єдиний реєстр осіб, засуджених за злочини проти статевої свободи та статевої недоторканості малолітньої чи малолітнього (такий опис самого законопроєкту).
    На основі цих даних створюється інтерактивна карта, на якій позначають місце проживання злочинців. Приклад успішної реалізації у Чикаго: https://patch.com/illinois/chicagoheights/chicago-heights-2018-sex-offender-safety-map
    За інформацією омбудсмена України з прав дитини, протягом 2020 року правоохоронці порушили 410 кримінальних справ щодо сексуального насильства над дітьми, а з початку цього року — ще 70. І лише одиничні випадки розголошуються ЗМІ
    Приклади: https://zaxid.net/spravu_pro_zvaltuvannya_11_richnogo_hlopchika_na_levandivtsi_skeruvali_do_sudu_n1511367
    https://pl.npu.gov.ua/news/rozkrittya-zlochiniv/na-poltavshhini-policziya-vstanovila-cholovika-yakij-za-groshi-proponuvav-intimnu-fotosesiyu-xlopchikam-8-12-rokiv/
    Завдяки закону Даші Лук’яненко ці злочинці вже не почуватимуться безкарними, адже люди будуть обізнані, а отже й озброєні на той випадок, якщо засуджений раніше чоловік спланує рецидив.
    Закон 6607, прийнятий у першому читанні ще 11 липня 2019 року, досі готується на друге читання. А діти продовжують страждати. Зазначу ще раз, першим це сказав не я, але я підтримую. Нам терміново потрібно прийняти наш закон Даші Лук’яненко.
    Проєкт закону: https://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=62078

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Про дострокове ВІДКЛИКАННЯ народного депутата України на вимогу його виборців, згідно статті 5 Конституції України

    Підписів 12

    Днів залишилось 24

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    27 травня, 2021
    27 серпня, 2021
    24
    12 (з них за 7 днів: 1)

    Статтею 5 Конституції України встановлено, що єдиним джерелом влади в Україні є народ.
    Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

    Статтею 78 Конституції України встановлено, що народні депутати України здійснюють свої повноваження на постійній основі, тобто є працівниками і на них розповсюджується Кодекс законів про працю України (далі Кодекс).

    Стаття 2-1 Кодексу встановлює рівність трудових прав громадян України.

    Статтею 40 Кодексу встановлено звільнення працівника з ініціативи власника (для народного депутата - це є український народ) у вападках:
    - виявленої невідповідності працівника займаній посаді;
    - систематичного невиконання працівником без поважних причин обов'язків;
    - прогулу (в тому числі відсутності на роботі більше трьох годин протягом робочого дня) без поважних причин;
    - нез'явлення на роботу протягом більш як чотирьох місяців підряд внаслідок тимчасової непрацездатності;
    - появи на роботі в нетверезому стані, у стані наркотичного або токсичного сп'яніння;
    - вчинення за місцем роботи розкрадання (в тому числі дрібного) майна власника, встановленого вироком суду тощо.

    Однак вимоги статті 40 Кодексу чомусь не розповсюджуються на народних депутатів України.

    Статтею 81 Конституції України встановлений виключний перелік дострокового прининення повноважень народного депутата України.

    Однак народ України, хоч він є єдиним джерелом владив в країні і обирає кожного народного депутата, чомусь не має право достроково припинити його повноваження.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ВНЕСТИ такі доповнення до частини другої статті 81 Конституції України:
    "8) ВІДКЛИКАННЯ народного депутата його виборцями";

    2.ВНЕСТИ такі доповнення до статті 4 Закону України "Про статус народного депутата України":
    "7) ВІДКЛИКАННЯ народного депутата його виборцями";

    3.ВСТАНОВИТИ в Законі України "Про статус народного депутата України" умови і порядок дострокового припинення повноважень народного депутата України у разі його відкликання виборцями

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Підтримка Проекту Закону України №5446 від 29.04.2021 Про внесення змін до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» щодо розміру мінімальної пенсії за віком та у зв’язку з втратою годувальника (ініціатори: народний детутат України Сергій Демченко та інші)

    Підписів 9

    Днів залишилось 64

    Рябець Марина Анатоліївна
    Оприлюднена
    06 липня, 2021
    06 жовтня, 2021
    64
    9 (з них за 7 днів: 1)

    Народний депутат України Сергій Демченко, разом з групою народних депутатів України, ініціювали зміни до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування».

    Законопроектом №5446 від 29.04.2021 Про внесення змін до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» щодо розміру мінімальної пенсії за віком та у зв’язку з втратою годувальника пропонується підвищити розмір мінімальної пенсії у 2 рази для непрацездатних осіб та підвищити у 2 рази виплати дітям-сиротам.

    Відсутність належного пенсійного забезпечення громадян – це проблема, яку ми маємо вирішити!

    Наші пенсіонери мають право на нормальне життя, і це право має бути закріплене на законодавчому рівні!

    Закликаю громадян України та громади, місцевих депутатів, народних депутатів України, підтримати даний законопроект!
    Дуже прикро коли тема належного пенсійного забезпечення наших громадян сприймається суспільством як популізм!
    Ми маємо навчитись відповідальності перед нашими пенсіонерами, маємо підтримати цей законопроект!

    Не залишайтеся байдужими до долі наших виборців, наших громадян!

    Детальніше https://demchenko.dp.ua/2030/
    Картка законопроекту https://itd.rada.gov.ua/billInfo/Bills/Card/26497
    Підтримка https://rada.dnipr.dp.ua/
    Обговорення https://www.facebook.com/groups/sergiy.demchenko/posts/1474768756202009

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Для забезпечення права громадян на отримання у власність земельних ділянок пропонуються зміни до Земельного кодексу України

    Підписів 7

    Днів залишилось 16

    Хільманчук Анатолій Володимирович
    Оприлюднена
    19 травня, 2021
    19 серпня, 2021
    16
    7 (з них за 7 днів: 1)

    Мабуть кожен українець знає, що чинним законодавством передбачена можливість отримати безкоштовно у приватну власність шість земельних ділянок різного цільового призначення. І більшість вважає, що ця спроба марна. Недоліки у земельному законодавстві дозволяють маніпулювати при передачі земельних ділянок у власність.
    Порядок отримання ділянки у власність передбачений ст. 118 Земельного кодексу. Він передбачає наступне:
    1. Отримання дозволу на розробку проекту відведення земельної ділянки.
    2. Виготовлення проекту землеустрою.
    3. Затвердження проекту землеустрою та передача земельної ділянки у власність.
    4. Реєстрація права власності на ділянку в державного реєстратора.
    Але, вже усталеною є судова практика про те, що законодавство не забороняє надавати заявникам на одну і ту ж саму земельну ділянку дозволи на розробку проекту землеустрою. Тому вже на стадії безпосереднього оформлення речових прав при наявності двох і більше заявників на одну і ту саму ділянку виникають проблеми. Що це значить? Громадянин отримав дозвіл на розробку проекту, за свій рахунок замовив проект і дізнається, що земельна ділянка передана у власність іншій особі. Мало того, при цьому органом виконавчої влади або органом місцевого самоврядування використовувався проект, виготовлений за рахунок свідомого громадянина, адже проект землеустрою потрібен виключно для формування земельної ділянки. З одного боку, тут порушуються ст. 14 Конституції України, яка гарантує право власності на землю. З іншого боку, громадянину заподіюється шкода у вигляді витрат на розробку проекту землеустрою, яким він не зміг скористатися внаслідок дій посадовців.

    Пропонується внести зміни до Земельного кодексу України, а саме:
    - змінити абзац перший частини сьомої статті 118 та викласти у наступній редакції
    Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, розглядає клопотання у місячний строк і дає дозвіл на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки або надає мотивовану відмову у його наданні. Надання такого дозволу можливе тільки одній особі. Підставою відмови у наданні такого дозволу може бути лише наявність вже виданого такого дозволу, а також невідповідність місця розташування об'єкта вимогам законів, прийнятих відповідно до них нормативно-правових актів, генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, схем землеустрою і техніко-економічних обґрунтувань використання та охорони земель адміністративно-територіальних одиниць, проектів землеустрою щодо впорядкування територій населених пунктів, затверджених у встановленому законом порядку.
    - доповнити частину сьому статті 118 абзацом четвертим
    Протягом одного місяця з дати надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки громадянин укладає угоду на розроблення такого проекту та рекомендованим листом направляє копії угоди про замовлення проекту землеустрою та документи про оплату замовленої послуги на адресу органу, який дав дозвіл на розроблення проекту землеустрою. Якщо громадянин зволікає та не виконав вказаної умови, наданий дозвіл анулюється. Повторне подання таким громадянином клопотання на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки до того ж самого органу можливе через 6 місяців.

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Скасувати оподаткування відсотків за депозитами

    Підписів 4

    Днів залишилось 74

    Гаман Олексій Сергійович
    Оприлюднена
    16 липня, 2021
    16 жовтня, 2021
    74
    4 (з них за 7 днів: 1)

    З 2014 до 01.01.2019 оподаткування відсотків з депозитів було економічно необхідним засобом наповнення бюджету.
    Зважаючи на зниження відсоткових ставок за депозитними угодами виникає потреба в скасуванні оподаткування відсотків за депозитами. Реальна відсоткова ставка за депозитами 7 відсотків, а податок з відсотків депозитів 19,5 % (1,5 відсотки військового збору та 18 % ПДФО)

    Скасувати оподаткування в розмірі 19,5 % з відсотків за депозитами, тому що зараз це втратило актуальність.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Прийняти закон, який дозволить зкорегувати Зп для обчислення пенсії для пенсіонерів, шо вийшли на пенсію до 2000 року

    Підписів 2

    Днів залишилось 63

    Шум Тетяна Миколаївна
    Оприлюднена
    05 липня, 2021
    05 жовтня, 2021
    63
    2 (з них за 7 днів: 1)

    Згідно з розпорядженням від 14 жовтня 2009 року для запровадження дієвого механізму підвищення пенсій шляхом
    удосконалення механізму їх індексації з метою усунення
    диспропорцій у розмірах пенсій, призначених у різні роки; була пересчитана Зп з якої нараховується пенсія. Це було останнє підвищення Зп для розрахунку пенсій На той час для мене це була сумма 3105грн з урахуванням коєфіцієнту Зп 1,7 Стаж у мене 41 рік. До 2021 року більше Зп не переглядалася, а також, якщо раніше коєфіцієнт стажу помножували на 1,35, то зараз помножують на 1 , значно зменшивши вплив стажу на пенсію. Середня Зп по Украйні за 1 квартал становить 11800 грн. Якби її врахували при розрахунку пенсії, , то я б мала пенсію 8200 грн. А тому, що Зп з 2009 року ніхто не перераховував, то я маю 4200 грн. І це у всіх пенсіонерів, що вийшли на пенсію до 2000року. А це та категорія пенсіонерів, яка все розбудовувала в Україні. Я думаю, що Кабінет міністрів повинен розглянути це питання. а Верховна Рада повинна розробити закон, що дозволяє индексувати Зп для пенсіонерів, які вийшли на пенсію до 2000 року Таких пенсіонерів не так багато вже залишилось.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Петиція щодо нового закону про аліменти

    Підписів 2

    Днів залишилось 59

    Свідло Дарья
    Оприлюднена
    01 липня, 2021
    01 жовтня, 2021
    59
    2 (з них за 7 днів: 1)

    Прошу в содействии создания и принятия нового закона, защищающего родителя, с которым остались дети, от махинаций с алиментами со стороны второго родителя, который не проживает с детьми.
    Я сама нахожусь в такой ситуации, и множество других родителей ежедневно сталкиваются с тем, что как только выходит постановление суда про алименты, то плательщик резко уходит в отпуск за свой счёт, переводится на неполный рабочий день (в моем случае бывший муж перешёл на 1/5 ставки), открывают фоп и показывают 0 отчеты, и ещё 100 разных способов не платить алименты или платить не в полном объёме.
    Плательщику алиментов или его ближайшим родственникам (маме, папе, брату и тд) в то же время чудесным образом «дарят» машины, квартиры, туры, которыми пользуется сам очень очень бедный плательщик алиментов.
    При этом вся финансовая нагрузка ложится на родителя, с которым проживают дети. И никого не волнует, что он не может полноценно работать (так у меня например двое детей, 2 и 4 года, которые постоянно болеют, по два раза в месяц на больничном, я с трудом нашла работу, и работаю за меньшую зп, чем могла бы). При этом прямо нарушается норма закона, по которой уровень жизни детей должен быть не ниже уровня жизни до развода родителей.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ