ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Амністія 2019

    Підписів 0

    Днів залишилось 91

    Горбунов Руслан Андреевич
    Оприлюднена
    26 червня, 2019
    26 вересня, 2019
    91
    0 (з них за 7 днів: 0)

    Амністія за злочинт легкої, середньої важкості.
    Тяжкими та особливо тяжкими злочинами скоеними ВПЕРШЕ, з урахуванням поведінки засудженого та відбутої частини покарання(половина строку).
    ____

    Всі Ми пам'ятаємо скільки незаконно засуджених відбуває покарання за злочини відомих серійних маніаків (Ткач, Онопрієнко та інші) коли знайти винних за резонансною справою дуже важко поліції, керівництво тисне на них і тоді дуже й дуже часто на великий срок та без права на амністію зникають люди що оговорили себе під тортурами за ради показників та звань офіцерів.
    Закон #2033а 6-й рік не голосують у Верховній Раді, їм байдуже на похоронені заживо душі.
    А скільки звернень до Євро суду?! Чи можливо виправити становище власними силами, без залучення евросуду та штрафів державі?

    Підтримайте будь ласка!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Захист працюючого населення.

    Підписів 0

    Днів залишилось 91

    Козак Наталія
    Оприлюднена
    26 червня, 2019
    26 вересня, 2019
    91
    0 (з них за 7 днів: 0)

    Ввести обов'язкове офіційне працевлаштування та страування.Особливо в приватних установах. З великими штрафами за порушення .

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • РОЗПУСТИТИ НАБУ, як НЕКОНСТИТУЦІЙНИЙ (НЕЗАКОННИЙ) державний правоохоронний орган тому, що він не передбачений Конституцією України

    Підписів 1

    Днів залишилось 84

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    18 червня, 2019
    18 вересня, 2019
    84
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Пунктом 1 статті 1 Закону України "Про Національне антикорупційне бюро України" встановлено, що Національне антикорупційне бюро України (далі - НАБУ) є державним правоохоронним органом.

    Пунктом 2 статті 1 Закону України "Про Національне антикорупційне бюро України" встановлено, що Національне бюро утворюється Президентом України відповідно до цього та інших законів України.

    Однак статтею 106 Конституції України, якою встановлені права та обов'язки Президента України, НЕ ПЕРЕДБАЧЕНЕ право Президента України утворювати державні правоохоронні органи.

    Тобто НАБУ, яке створено Президентом України, всупереч Конституції України, є НЕКОНСТИТУЦІЙНИМ (НЕЗАКОННИМ) державним правоохоронним органом.

    Це вже неоднаразово Президенти України створюють НЕКОНСТИТУЦІЙНІ (НЕЗАКОННІ) державні органи, тому за це необхідно в ККУ передбачити окреме кримінальне покарання тому, що це є УЗУРПАЦІЄЮ народної влади, порушення Конституції України, законних та конституційних прав і свобод громадян України.

    Такі дії екс-Президента України Петра Порошенка мають всі ознаки кримінального злочину, передбаченому ККУ статтями: 111 (Державна зрада), 353 (Самовільне присвоєння владних повноважень або звання службової особи), 356 (Самоправство), 364 (Зловживання владою або службовим становищем), 367 (Службова недбалість).

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ Верховну Раду України:

    1.РОЗПУСТИТИ НАБУ, як НЕКОНСТИТУЦІЙНИЙ (НЕЗАКОННИЙ) державний правоохоронний орган тому, що він не передбачений Конституцією України;
    2.СКАСУВАТИ НЕЗАКОННИЙ Закон України "Про Національне антикорупційне бюро України" тому, що він не відповідає Конституції України ;
    3.ПРИТЯГТИ до відповідальності, встановленой Законом, екс-Президента Петра Порошенка за створення НЕКОНСТИТУЦІЙНОГО (НЕЗАКОННОГО) державного правоохоронного органу і підпис НЕКОНСТИТУЦІЙНОГО (НЕЗАКОННОГО) Закону України "Про Національне антикорупційне бюро України" та введення його в дію;
    4.ПРИТЯГТИ до відповідальності, встановленой Законом, керівництво і працівників НАБУ, який є НЕКОНСТИТУЦІЙНИМ (НЕЗАКОННИМ) державним правоохоронним органом;
    5.ВНЕСТИ до Кримінального Кодексу України додаткову статтю про відповідальність Президента України і народних депутатів України за прийняття Законів, які порушують Конституцію України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Доповнення КУ ст. 104- 1

    Підписів 1

    Днів залишилось 55

    Удодік ЮРІЙ Вячеславович
    Оприлюднена
    20 травня, 2019
    20 серпня, 2019
    55
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Внести доповнення до Конституції України, а саме доповнивши статею 104 - 1 такого змісту. " У разі відсутності голови Конституційного Суду в день інавгурації, приведення новообраного Президента України до присяги здійснює перший заступник, або ж один із заступників. У разі відсутності першого заступника або заступників, приведення до присяги новообраного Президента здійснює суддя найстарший за віком".

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Електронна петиція, порядок її подання та розгляду

    Підписів 2

    Днів залишилось 62

    дізов максим ігорович
    Оприлюднена
    28 травня, 2019
    28 серпня, 2019
    62
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Згідно діючого законодавства пропоную запропонувати внести зміни до ст.23¹ Закону України "Про звернення громадян" таким чином :Електронна петиція, адресована Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України розглядається у порядку, встановленому цією статтею, за умови збору на її підтримку не менш як 200 підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня оприлюднення петиції.

    Згідно діючого законодавства пропоную запропонувати внести зміни до Закону України "Про звернення громадян"
    та запропонувати підписати цей Закон діючого чинного Президента України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Звернення учасників круглого столу «Актуальні питання розвитку деревообробної галузі України» від 15 травня 2019 року, м. Львів

    Підписів 2

    Днів залишилось 57

    КОГУТ МИКОЛА ВАСИЛЬОВИЧ
    Оприлюднена
    23 травня, 2019
    23 серпня, 2019
    57
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Президенту України,
    Верховній Раді України,
    Кабінету Міністрів України

    Звернення учасників
    круглого столу «Актуальні питання розвитку деревообробної галузі України» від 15 травня 2019 року, м. Львів

    Деревообробна галузь вносить свій вклад у валовий внутрішній продукт України, створює робочі місця та наповнює державний та місцеві бюджети. Протягом останніх років, через відсутність державної політики розвитку лісопромислового сектору економіки, накопичилось безліч проблемних питань, які потребують негайного вирішення, а саме:
    - відсутня державна програма розвитку лісового господарства та вітчизняного деревообробного виробництва;
    - відсутні нормативні акти, які регулюють відносини виробників круглих лісоматеріалів та споживачів вказаної сировини;
    - постійні односторонні зміни порядку торгівлі деревиною негативно впливають на роботу підприємств та інвестиційну привабливість деревообробки, особливо глибокої переробки, яка потребує значних капіталовкладень;
    - ціноутворення в умовах фактичної «сировинної монополії» державних та комунальних підприємств не відповідає ринковим умовам та коливанням цін на світових ринках, що унеможливлює ритмічну роботу та зменшує конкурентоздатність вітчизняних підприємств;
    - відсутній фактичний загальнодержавний баланс і прогнози заготівлі і споживання деревини по видах продукції, які мають бути основою для регулювання ринку та інвестиційної діяльності;
    - формування лотів для продажу на аукціонах, сортування та облік товарних партій деревини часто здійснюється із порушенням вимог чинних стандартів та не враховують подальший напрямок використання сировини, що призводить до додаткових втрат виробників;
    - несприятлива кредитна політика ускладнює розвиток деревообробних підприємств, зокрема глибокої переробки, яка дає високу додану вартість та нові робочі місця;
    - система управління лісовим господарством є неефективною;
    - власні деревообробні цехи лісогосподарських підприємств не є учасниками ринку деревини, отримують сировину за собівартістю, а тому мають можливість демпінгувати на ринку продукції переробки, що суперечить Господарському Кодексу України щодо рівних умов для всіх учасників ринку.
    Ситуація ускладнюється тим, що роками центральний орган виконавчої влади з питань лісового господарства очолюють керівники, які не мають досвіду роботи в галузі та фахової освіти, а рішення приймаються в односторонньому порядку, без врахування інтересів тих, кого вони стосуються. Натомість функції державного регулювання у галузі деревообробки розмиті між різними відомствами.
    Зазначені фактори призводять до нестабільної роботи деревообробки, унеможливлюють подальший технологічний розвиток підприємств та їх інвестиційну привабливість.
    Відсутність державної політики в лісопромисловому секторі призводить до гальмування розвитку малого та середнього бізнесу, який має бути основою економіки. Для прикладу, частка малих і середніх підприємств у частці ВВП України доходить до 10 %, тоді як у сусідній Польщі — 47 %.
    Зважаючи на викладене, звертаємося до Вас з пропозиціями:
    1. Створити Раду лісового сектору економіки при Кабінеті Міністрів України, до якої, зокрема, включити представників постійних лісокористувачів, галузевих та регіональних асоціацій деревообробних підприємств, місцевих громад, екологів та інших заінтересованих сторін, що дасть можливість розробляти та впроваджувати єдину зважену державну політику у сфері використання лісових ресурсів.
    2. Розробити та ухвалити за участі всіх заінтересованих сторін, незалежних фахівців, галузевих і територіальних асоціацій:
    • Державної програми розвитку деревообробного сектору економіки.
    • Закону України “Про ринок деревини”, який дасть можливість: запровадити прозорий ринок деревини через відкриті аукціонні торги; розвивати малі та середні підприємства — основу територіальних громад; стимулюватиме глибоку переробку деревини; встановити прозорий механізм формування справедливої ціни на деревину в умовах фактичної “сировинної монополії”.
    3. Провести аудит лісового та деревообробного сектору економіки, за результатами якого здійснити реформування системи управління зазначених галузей з метою підвищення ефективності їх економічної діяльності.


    За дорученням учасників круглого столу,

    Голова Асоціації
    деревообробників Львівщини Микола Когут

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Про перенесення дати проведення другого туру Президента України

    Підписів 3

    Днів залишилось 25

    Кияшко Дмитро
    Оприлюднена
    22 квітня, 2019
    22 липня, 2019
    25
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Шановні депутати верховної ради!

    Україна виявилася не готовою до проведення виборів президента України в умовах гібридної війни з Росією, ані в законодавчому полі, ані з боку інформаційної безпеки, ані з боку дотримання кандидатами демократичних політичних засад.
    Тому ми, народ України, якому не байдужа доля нашої країни, звертаємося до вас з проханням:
    1. Перенести дату другого тура виборів Президента України з 21.04.2019р. до 21.07.2019р. для того, щоб привести законодаство щодо виборів Президента до сучасних вимог.
    2. Дати наказ правоохоронним органам перевірити та оприлюднити інформацію, викладену на сайті «Миротворець» про фінансування кандидата в президенти України Зеленського В. А. спецслужбами Росії, тому що, якщо це правда- це загрожує національній безпеці України і кандидат в Президенти є зрадником України.
    3. Дати наказ правоохонним органам перевірити та оприлюднити інформацію про фінансування, а також скритне афіліювання своїх інтересів через кандидата в президенти Зеленського В.А. Коломойським І.В.
    4. Провести міжнародний аудит ДК «Укроборонпрому» і оприлюднити результати до 21.07.2019р.
    5. Розглянути поданиц законопроект «Про вибори президента України» де прописати обов*явковість проведення дебатів перед другим туром виборів Президента, а також відповідальність, якщо кандидат відмовляється від участі в дебатах- зняття його кандидатури з виборчих перегонів. Також прописати обов*язковість тесту на наркозалежність та алкозалежність в міжнародній антидопінговій лабораторії для всіх кандидатів в Президенти. Також прописати обов*язковість представлення своєї передвиборчої програми з відповідальністю за невиконання цього пункту- зняття кандидату з виборчих перегонів. Також прописати відповідальність Президента України за невиконання взятих на себе зобов*язань- це можливість розпочинання процедури імпічменту Президенту, якщо не буде доведено, що Президент не виконав свої зобов*язання через саботування Верховною Радою своїх законотворчих функцій.
    6. Розглянути на позачерговій сессії законопроект «Про імпічмент Президента» з урахованням гібридної агресії Росії і дотриманням вимог щодо національної безпеки.
    У разі невиконання нашого звернення, залишаємо за собою право відстоювати свої права на мирних, безстрокових акціях протесту.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • зобов'язати соціологів публікувати бюджет опитування (в гривнях)

    Підписів 3

    Днів залишилось 58

    Богдан Артюшенко
    Оприлюднена
    24 травня, 2019
    24 серпня, 2019
    58
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Пропоную законодавчо зобов'язати засоби масової інформації оприлюднювати витрачений бюджет (в гривнях) соціологічних досліджень, опросів, рейтингів з метою покращення довіри суспільства до соціології та статистики та запобігання маніпуляціям.

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • Дата інавгурації шостого Президента України

    Підписів 4

    Днів залишилось 48

    Устінова Юлія
    Оприлюднена
    13 травня, 2019
    13 серпня, 2019
    48
    4 (з них за 7 днів: 0)

    Враховуючи те, що:
    - 19 травня 2019 року в Україні День пам'яти жертв політичних репресій;
    - вимоги обраного на чергових президентських виборах шостого Президента України про призначення днем інавгурації 19 травня 2019 року нічим не обгрунтовані;
    - повноваження п'ятого Президента України закінчуються 06 червня 2019 року;
    а також враховуючи правила дипломатичного етикету та положення чинного законодавства України вимагаємо:
    - не призначати датою інавгурації шостого Президента України 19 травня 2019 року;
    - дату інавгурації шостого Президента України призначити на проміжок часу з 01 червня 2019 року по 03 червня 2019 року.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Підтримка законопроекту «Про внесення змін до деяких законів України щодо посилення державних гарантій для гірських та високогірних населених пунктів» (реєстр. № 6439-д від 14.12.2017 р.)

    Підписів 5

    Днів залишилось 45

    Гриб Віталій Вячеславович
    Оприлюднена
    11 травня, 2019
    11 серпня, 2019
    45
    5 (з них за 7 днів: 0)

    У 1995 році Верховна Рада України прийняла Закон України «Про статус гірських населених пунктів в Україні». Він не досконалий і потребує змін.
    Життя громадян в гірських населених пунктах суттєво відрізняється від життя на рівнинних територіях країни. У зв’язку з відсутністю транспортної інфраструктури, газифікації та електрифікації багатьох населених пунктів, а також враховуючи високогірність та відсутність промислових потужностей, які б забезпечували робочі місця, такі населені пункти на сьогодні фактично відірвані від іншої частини країни, а населення в своїй більшості вимушене покидати їх, шукаючи можливість заробити на життя та вирішити елементарні побутові потреби в інших регіонах.
    Такі зміни напрацьовані народним депутатом Лозинським А.М., які з урахуванням позиції профільного Комітету відображені у законопроекті № 6439-д від 14.12.2017.
    Очікується, що цей законопроект дозволить зберегти існуючу мережу навчальних та медичних закладів в умовах реформи децентралізації.
    У законопроекті пропонується запровадити стимули та механізми для припливу інвестицій з небюджетних джерел, створення сприятливих умов для підприємницької діяльності з метою кардинального вирішення проблем зайнятості місцевого населення, оскільки передбачені чинним законодавством державні гарантії соціально-економічного розвитку гірських територій не забезпечуються у повній мірі, а орієнтування на пряму державну підтримку соціально-економічного розвитку гірських територій переважно за рахунок бюджетних асигнувань є малоефективним.
    Вказаний законопроект знайшов свою підтримку в коаліції громадських організацій «Реанімаційний пакет реформ».
    У зв'язку з цим закликаємо Верховну Ради України прийняти на найближчому засіданні проект Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо посилення державних гарантій для гірських та високогірних населених пунктів» (реєстр. № 6439-д від 14.12.2017 р.)

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ    
  • реєстр розпорядження власністю

    Підписів 5

    Днів залишилось 50

    Сагайдак Андрій Васильович
    Оприлюднена
    16 травня, 2019
    16 серпня, 2019
    50
    5 (з них за 7 днів: 0)

    Відповідно до статті 41 Конституції України кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю, результатами своєї інтелектуальної, творчої діяльності.
    Значна кількість осіб розпорядившись своєю власністю шляхом передачі іншим особам, не мають офіційного підтвердження такого розпорядження і перебувають у невизначеному стані, формально лишаючись власниками того чи іншого майна, транспортних засобів (довіреність), інтелектуальної власності, а фактично не маючи з таким майном та його володільцем ніякого звязку і не бажаючи мати такий звязок.
    За таких обставин пропонується створення офіційного реєстру розпорядження власністю, в якому за декларативним принципом власник майна, прав, тощо може відобразити момент фактичної втрати ним володіння на певне майно чи права, відобразити актуальний стан власника по відношенню до певного майна чи прав які за ним закріплені.
    Існування та наповнення вказаного реєстру дозволить в т.ч. вирішити питання декларування майна, прав, які фактично вибули із володіння власника в звязку з розпорядженням власністю.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Скоротити кількість адміністративних одиниць від 24 областей до 5 земель (схід, захід, південь, північ та центр). В рамках скорочення видатків з бюджету на утримання держ. апарату та запобігання сепаратизму.

    Підписів 5

    Днів залишилось 41

    Труш Богдан Олександрович
    Оприлюднена
    06 травня, 2019
    06 серпня, 2019
    41
    5 (з них за 7 днів: 0)

    За створення законопроекту щодо реформування адміністративно-територіального устрою України.
    Скоротити кількість адміністративних одиниць від 24 областей до 5 "земель", по прикладу Німеччини.
    Південні землі, Північні землі, Східні землі, Західні та Центральні.
    Таке рішення направлене на те щоб згуртувати спільноту, зменшити видатки з державного бюджету та зменшити загрози для суверенітету держави.
    Також в рамках цієї реформи пропоную надання таким землям особливого статусу задля формування місцевих бюджетів та можливості впровадження незалежного ревормування єкономіки таких земель.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ    
  • Про скликання позачергового пленарного засідання Верховної Ради України

    Підписів 6

    Днів залишилось 37

    Мельниченко Сергій Григорович
    Оприлюднена
    02 травня, 2019
    02 серпня, 2019
    37
    6 (з них за 7 днів: 0)

    У зв'язку із оприлюдненням результатів виборів Президента України Центральною виборчою комісією, скликати позачергове засідання Верховної Ради України 7 травня 2019 року із порядком денним "Призначення дати інавгурації Президента України"

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • створемо наддержавний демократичний орган державної влади під назвою "Народна влада"

    Підписів 7

    Днів залишилось 15

    кирилов сергій васильович
    Оприлюднена
    11 квітня, 2019
    11 липня, 2019
    15
    7 (з них за 7 днів: 0)

    В Україні державна влада складається з трьох гілок влади, які більше виконують олігархічні замовлення ніж заяви та звернення громадян України. Також усі питання щодо державної політиці в Україні та України вирішуються або в Брюсселі або в Пентагоні, тобто громадяни України, незважаюче на те, що Україна є демократичною державою, не мають жодного впливу на всі ті процеси які зараз творяться в Україні.
    Тому пропоную для демократизації державної влади доповнити конституцію України главою під назвою "Народна влада" з наступними вимогами і пропозиціями:

    1. Державний орган "Народна влада" це орган керування громадян України і складається із п яти лідерів провідних політичних партій, які увійшли на чергових виборах до складу Верховної ради України

    2. Державний орган "Народна влада" є наддержавним контролюючим органом влади і створенний для запобігання корупції у виконавчих гілках влади і затвердження політиці згідно до вимог громадян України

    3. Рішення державного органу "Народна влада" є обов язкоми для виконання всіма державними установами України

    4.У своїй діяльності державний орган "Народна влада" приймає заяви і звернення від влади,тобто від громадян України,
    а також від гілок виконавчої влади: президента України, народних депутатів України та інших , розглядає їх та приймає одноголосним голосуванням по цим заявам свого рішення, тобто в разі одноголосного прийняття рішення по заяві ця заява направляється для подальшого виконання до гілок виконавчої влади
    В разі, якщо один із лідерів політичної партії не згоден і не підтримує ту чи іншу заяву чи пропозицію ,то заява вважається не прийнятою і не розглянутою і цей лідер зобов язаний і має право звернутись до вирішення поставленого питання у заяві до суду чи ініціїювати проведення всенародного референдуму по цьому питанню.

    5.Лідер політичної партії рішення по голосуванню якого тричі не були підтримані у суді або на всенародних референдумах звільняється від подальшої участі приймати рішення у державному органі "Народна влада"

    6.Лідери політичних партій також звільняється від подальшої участі приймати рішення у державному органі "Народна влада" якщо їх прийняті рішення по голосуванню тричі були опротистовані у суді

    7. В разі якщо із державного органу "Народна влада" вибуває більше двох лідерів політичних партій то політика провідних політичних партій вважається антинародною і несумісную з демократією в Україні і в Україні призначаються нові вибори політичних партій і депутатів у Верховну раду України

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Заборона на продаж сирої сировини.

    Підписів 7

    Днів залишилось 12

    Калиновський Ярослав Володимирович
    Оприлюднена
    08 квітня, 2019
    08 липня, 2019
    12
    7 (з них за 7 днів: 0)

    Прийняти закон про заборону, продажу державою та приватними компаніями сирої сировини, на міжнародних і світових ринках. А дозволити продаж тільки готової продукції. При прийнятті такого закону, збільшиться кількість робочих місць в країні. Та зменшить незаконну вирубку лісу і продаж його закордон, по заниженних цінах, під виглядом дров. Також цей закон буде сприяти зростанню нашої економіки.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Відродження Конституції! Скасування монополії адвокатів!

    Підписів 8

    Днів залишилось 58

    Кульбаба Віктор Володимирович
    Оприлюднена
    24 травня, 2019
    24 серпня, 2019
    58
    8 (з них за 7 днів: 0)

    Функціонери попередньої Верховної Ради змінили Конституцію і через адвокатську монополію ґвалтують та обдирають народ України.
    Голосуйте за відродження Конституції України!

    А саме: виключити абз. 2 ст. 131-2 Конституції України, («Виключно адвокат здійснює представництво іншої особи в суді, а також захист від кримінального обвинувачення»), як такий що є неконституційним, суперечить правам і свободам людини закріпленими ст. 59 Конституції України («Кожен є вільним у виборі захисника своїх прав»).

    Яка це свобода коли ми вільні вибирати, але виключно з адвокатів?
    Вільні вибирати, але вибирати тільки з шановних панів? Отямтесь!
    Навіть ті хто добре їсть, спить і вважаєте що його мине. Схаменіться!
    Адвокати теж хочуть добре їсти, спати, ще й керівників кормити.
    «Незалежна Рада», «Незалежний суд», «Незалежні адвокати». Дежавю?

    Замінивши «право» на «професійну правничу допомогу» обдурили народ, замінивши «право на захист» правом на «придбання захисту».
    Це відкрите знущання над народом України!
    Слава Україні!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Розробити програму "Гранд громадяни" та розробити спеціальний мобільний пристрій для пенсіонерів.

    Підписів 9

    Днів залишилось 1

    Колесніков Олег Валерійович
    Оприлюднена
    28 березня, 2019
    28 червня, 2019
    1
    9 (з них за 7 днів: 0)

    Доброго дня, шановні Українці,

    Звертаюся до вас з метою покращення реалізації прав літніх громадян та громадян з обмеженнями здоров'я.

    Сучасні технології дозволяють легко та розумним коштом реалізувати більшість стандартних вимог для отримання
    інформації, щодо знаходження товарів та послуг "зручних цін" в межах міст та селищ для молоді.

    Більшість сучасних технічних засобів не налаштовані для мільйонів літніх людей України, також немає Державних додатків для літніх громадян.

    Прошу реалізувати програму "Гранд громадяни" для кожного громадянина України, котрий отримає послуги соціального захисту.

    Громадяни отримають з посвідченням пенсіонера, спеціальний мобільний пристрій з програмами для пенсіонерів з великими кнопками, з голосовим керуванням, з озвученням тексту та більш зручним інтерфейсом.

    Програмний додаток "Гранди" має надавати в зручний спосіб доступ до наступних послуг, котрі доступні в Україні:

    1. Державні Радіо, ТВ, аудіо новини та номера телефонів довіри за однією кнопкою та голосовою командою.

    2. Місця для обігріву, харчування та волонтерської швидкої допомоги в зимовий час.

    3. Місця "зручних цін" з переліком на мапі міст та селищ магазинів з акціями "найдешевше".
    Інформація, щодо таких акцій, може в волонтерській формі надаватися до Державної Влади України від постачальника зі статистикою отримання товарів та послуг.

    4. Підручник для ефективного споживання - рекомендації, щодо мінімізації технічних витрат для ведення домашнього господарства.

    5. Кнопка з отримання інформації за станом наявних платежів та з досягненнями економії споживання.

    6. Розклад доступного транспорту та наявності акційних годин, днів, напрямків від перевізників.

    7. Перелік волонтерських організацій та реєстрацію на "акційні" місця в театри, фітнес клуби, на концерти, до заходів Державної Влади України, наявність волонтерських послуг з ремонту та допомоги на дому.

    та багато іншого.

    Реалізація такого пристрою та системи додатків, дозволить суттєво спростити життя літніх та слабких людей України.
    Схожі програми вже реалізовані в більшості країн світу, наприклад, в різних країнах ЄС та в Китаї.

    Дякую за Вашу увагу та бажаю доброго розвитку України.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Внесення змін до виборчого законодавства в частині недопущення популізму.

    Підписів 9

    Днів залишилось 41

    Семенюк Антон
    Оприлюднена
    06 травня, 2019
    06 серпня, 2019
    41
    9 (з них за 7 днів: 0)

    Впродовж усього періоду Незалежності, під час передвиборчих кампаній кандадати використовували у своїх програмах гасла, що часто завідомо були нездійсненими, суперечили законодавству, або взагалі не входили до повноважень посади, на яку вони претендували. Винятком не стала і остання президентська гонка, навіть навпаки - вона була безпрецендетною по масштабам популізму. Тому, як наслідок, у свідомості громадян створюється викревлена картина політичної ситуації в країні, причин та шляхів вирішення соціальних та економічних проблем. За всіма ознаками, це є масовим введенням в оману та/або зловживанням довірою громадян для досягнення своїх корисних цілей, однак, на законодавчому рівні не існує інструментів врегулювання даної проблеми. Якщо негайно не буде вжито ніяких заходів щодо боротьби із даними проявами маніпулювання громадською думкою, то дана тенденція продовжить набирати обертів, преретворюючи важливий політичний вибір громадян на яскраву естрадну виставу. Тому, в Україні необхідно ввести низку законодавчих змін, які, серед інших, передбачатимуть наступні пложення:

    1) передвиборча програма кандидатів повина складатися із конкретний цілей, а також методів, послідовності та строків їх досягнення на посаді, що претендує кандидат. Порушення даної вимоги є прямою підставою для відмови у реєстрації кандидата у виборчому процесі;
    2) запровадження у законодавстві норми про політичне шахрайство, відповідно до якого, у випадку неможливості реалізації поставлених цілей у строки, що передбачені прогрою - це є прямою підставо для притягнення до юридичної відповідальності, санкція за що передбачатиме усунення посадової особи з обійманої посади, відшкодування збитків державному бюджету, а також заборону обіймати посади в органаз державної влади чи місцевого самоврядування.

    Вважаю, що дані кроки допоможуть підвищити рівень політичної культури в Україні, а кандидатів забов'яжуть виважено ставитися до передвибочих обіцянок.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Індексація пенсій науковим працівникам, які набули право, та отримували пенсію згідно до Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність", в редакції, яка діяла до 26 листопада 2017 року

    Підписів 10

    Днів залишилось 1

    Шульженко Віктор Васильович
    Оприлюднена
    28 березня, 2019
    28 червня, 2019
    1
    10 (з них за 7 днів: 0)

    1. Провести індексації пенсій науковим працівникам, які набули право, та отримували пенсію згідно до Закону України "Про наукову і науково-технічну діяльність", в редакції, яка діяла до 26 листопада 2017 року.
    2. Закони та нормативні документи України не можуть мати "зворотної дії".
    3. Діючими Законами України, нормативними актами, не передбачається врахування підвищеного відсотку виплат до ПФУ, працюючими (які працювали) науковими співробітниками, при визначені розміру пенсій.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Розглянути Проект Постанови про забезпечення перерахунку пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб, у зв'язку з рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 12 грудня 2018 року стосовно визнання протиправними та нечинними окремих положень постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №103 "Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб"///...№10164 від 20.03.2019 року.

    Підписів 10

    Днів залишилось 18

    Дудко Володимир Анатолійович
    Оприлюднена
    15 квітня, 2019
    15 липня, 2019
    18
    10 (з них за 7 днів: 0)

    Розглянути внесений депутатами Вілкул О. Ю. , Новинський В.В., Колєсніков Д. В., Павлов К. Ю., Гальченко А. В. Проєкт постанови Верховної Ради України
    «Про забезпечення перерахунку пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб, у зв’язку з рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 12 грудня 2018 року стосовно визнання протиправними та нечинними окремих положень постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №103 "Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб"».
    Метою законопроекту є забезпечення соціального захисту та перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб, у зв’язку з рішенням Окружного адміністративного суду міста Києва від 12 грудня 2018 року стосовно визнання протиправними та нечинними окремих положень постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 року №103 "Про перерахунок пенсій особам, які звільнені з військової служби, та деяким іншим категоріям осіб" по судовій справі № 826/3858/18.
    Відносини в цій сфері регулюються Конституцією України, Законом України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військ служби, та деяких інших осіб".
    Проектом постанови Верховної Ради України передбачено доручення Кабінету Міністрів України подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо внесення змін до Державного бюджету України на 2019 рік у частині збільшення видатків на виплату і перерахунок пенсій, призначених відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" з урахуванням рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 12 грудня 2018 року по судовій справі № 826/3858/18.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ