ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Запровадження абсолютного земного календаря

    Підписів 0

    Днів залишилось 54

    Сегедін Арсен Юрійович
    Оприлюднена
    29 травня, 2020
    29 серпня, 2020
    54
    0 (з них за 7 днів: 0)

    Сьогодні ми використовуємо григоріанський календар, що веде літочислення від так званого "Різдва Христового". У науковців є сумніви щодо існування Ісуса Христа. Та навіть, якщо така особа жила приблизно 2000 років тому, календар має і з цим проблеми.
    Тому пропоную вести літочислення від моменту сформування Землі, як окремої планети. Кількість днів та місяців у році, днів у місяцях, і т.п., залишити такою ж як і у нинішнього григоріанського календаря.
    У разі впровадження абсолютного земного календаря (АЗК), 2021 рік, наприклад, стане 4549999921 роком.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Змінити систему податків та перерозподілити гроші платників податків.

    Підписів 0

    Днів залишилось 50

    Раус Кирило Ігорович
    Оприлюднена
    25 травня, 2020
    25 серпня, 2020
    50
    0 (з них за 7 днів: 0)

    Відповідно до нищезазначеного тексту, закликаю змінити встановлені податки, зокрема: зменшити ЄСВ до 20%, зменшити ПДФО до 15%, натомість збільшити військовий збір до 5% та створити тимчасовий медичний збір у розмірі 1,5% від заробітної плати для прискорення запуску другого етапу медичної реформи та покращення технічно-матеріального забезпечення медичних закладів України.

    Умовно можна виділити три групи доходів, з яких українці сплачують прямі податки.
    Перша група – це податки, які перераховує у бюджет роботодавець із заробітної плати. До них відносяться:
    податок на доходи фізичних осіб (ПДФО) у розмірі 18% від заробітної плати.
    єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (єдиний соціальний внесок – ЄСВ) – 22%.
    військовий збір – 1,5%.
    Друга група – податки з фізичних осіб-підприємців (ФОП). Вони сплачують єдиний податок (ЄП) та ЄСВ самостійно в залежності від особливостей діяльності, а також ПДФО та військовий збір за умови загальної системи оподаткування.
    Третя група – податки з пасивних доходів: банківських відсотків, роялті тощо. З них сплачується податок у розмірі 18% (аналогічно, як ПДФО).
    А ще є непрямі податки. Усі без винятку українці їх платять – інколи навіть не здогадуючись про це.
    Відповідно до оцінок CASE Україна, приблизно четверта частина тих грошей, що працівник отримав на руки незалежно від того, чи дохід легальний чи «у конверті», також стягується державою до бюджету у вигляді податків на споживання, або ж непрямих податків.
    Щоразу як ми купуємо щось у магазині або отримуємо якусь послугу (у тому числі сплачуємо за комунальні послуги), ми сплачуємо 20% від собівартості товару у вигляді податку на додану вартість (ПДВ). До речі, вперше ПДВ в Україні запровадили ще у 1991 році.
    Тютюнові та алкогольні вироби і пальне обкладаються ще й акцизом, а імпортні товари – імпортним митом.
    Простіше кажучи, навіть якщо громадянин не сплачує прямі податки зі своїх доходів, він все одно є «спонсором» української держави.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Вільний податок у розмірі 1,5%

    Підписів 0

    Днів залишилось 88

    Письменний Михайло Вячеславович
    Оприлюднена
    01 липня, 2020
    01 жовтня, 2020
    88
    0 (з них за 7 днів: 0)

    Пропоную військовий податок у 1.5% зробити вільним.
    Я як платник податків, вільний сам вирішувати куди повинні піти податки. Військовий податок став бестроковий. Я впевненний, що на данний час у державі є багато проблем які громодяни України зможуть вирішити, знаючи і вирішуючи куди йдуть ці 1.5%.
    Здійнити вибір департаменту платник податків може кожні пів року або згідно законодавству.

    Пропоную:
    Залишити податок але зробити його вільним. Громодянин України повинен сам вирішувати куди піде цей податок.
    Це може бути:

    Аграрна політика.
    Охорона здоровь'я.
    Освіта.
    Наука. чи інші департаменти

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Дата/час згідно формату ISO 8601

    Підписів 1

    Днів залишилось 51

    Гужва Арсен Володимирович
    Оприлюднена
    26 травня, 2020
    26 серпня, 2020
    51
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Пропонується затвердити в Україні міжнародний стандарт дати та часу, замість радянської спадщини.

    ISO 8601 Data elements and interchange formats — Information interchange — Representation of dates and times — міжнародний стандарт, що описує обмін інформацією про дати та час; створений в International Organization for Standardization (ISO) та вперше опублікований в 1988.
    Завдання стандарту — надати недвозначний та добре описаний метод представлення часу і дати, для уникнення неправильних тлумачень їх числових представлень, особливо коли дату передають між країнами з різними усталеними форматами запису дати й часу.

    Приклад дати: 2020-05-23

    Приклад часу: 18:31:42

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Щодо порушення Конституції України ст.15 Цензура заборонена.

    Підписів 1

    Днів залишилось 50

    Дроник Павло Петрович
    Оприлюднена
    25 травня, 2020
    25 серпня, 2020
    50
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Верховній Раді України не розглядати законопроект під номером 3080 , що дозволить СБУ значно посилити контроль над інтернет -оператором , тобто цензорувати інтернет , що є порушенням Конституції України ст.15. Цензура заборонена.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Зняти з розгляду проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стягнення аліментів на утримання дитини » (реєстр. №3339 від 14.04.2020 року), поданий народним депутатом України Шпак Любов Олександрівною.

    Підписів 1

    Днів залишилось 40

    Калініч Олег
    Оприлюднена
    15 травня, 2020
    15 серпня, 2020
    40
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Голові Верховної Ради України
    Дмитру Разумкову

    На офіційному веб-порталі Верховної Ради України зареєстровано проект
    Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо
    стягнення аліментів на утримання дитини» № 3339 від 14.04.2020 року.
    07 грудня 2017 року Верховною Радою України прийнято Закон України №2234-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту права дитини на належне утримання щляхом вдосконалення порядку примусового стягнення заборгованості зі сплати аліментів», яким ст.24 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі –КУпАП) доповнено новим видом адміністративного стягнення – суспільно корисними роботами, які призначаються за несплату аліментів.
    При виконанні даного виду адміністративного стягнення у виконавчому комітеті Новоіванівської сільської ради Юр’ївського району Дніпропетровської області виникає дуже багато питань, на які ми не можемо знайти логічних відповідей, що не суперечили б чинному законодавству, а саме:
    По-перше, тягар організації виконання суспільно-корисних робіт покладається на органи місцевого самоврядування, що ним абсолютно не властиво , а відповідно не сприймається.
    Органи місцевого самоврядування, відповідно до ст.31-1 КУпАП, повинні визначати види оплачуваних робіт і об’єкти для їх виконання. Нині виконавчий комітет Новоіванівської сільської ради Юр’ївського району Дніпропетровської області зобов’язаний приймати на роботу та оплачувати з місцевого бюджету працю осіб, які мають заборгованість з аліментів.
    Це не лише «відбирає» робочі місця у населення , а й примушує створювати зайві та не потрібні робочі місця на комунальних підприємствах, оскільки їх чисельність зумовлена не потребами підприємства, а лише числом осіб, яким призначене це стягнення. У значної кількості підприємств кошти на оплату праці цієї категорії взагалі відсутні, і рішення суду про накладення стягнення у виді суспільно-корисних робіт фактично не виконується. Крім того , суми, які потенційно може заробити порушник, є незначними і не покривають всієї заборгованості або хоча б її значної частини.
    По- друге, практика застосування суспільно-корисних робіт призводить до порушення норм трудового законодавства, правовідносини, що виникають між власником підприємства та порушником, на якого накладено адміністративне стягнення у виді суспільно-корисних робіт, низку ознак, притаманних трудовим відносинам, однак чинним законодавством не передбачено укладання трудового чи цивільно-правового договору.
    Зокрема склалася поширена практика оформлення порушників на відбування адміністративного стягнення відповідно до норм трудового законодавства, укладаючи з ними трудовий або цивільно-трудовий договір в результаті призводить до порушення власниками підприємств ст.128 КЗпП України (Обмеження розміру відрахувань із заробітної плати) , оскільки кошти за оплату виконання суспільно-корисних робіт повним обсягом перераховуються на відповідний рахунок органу державної виконавчої служби що в подальшому призводить до складення актів, приписів та протоколів інспекторами Держпраці.
    Ураховуючи вищесказане, є нагальна потреба внесення змін до законодавства стосовно виключення деяких норм із законодавчих актів щодо адміністративного стягнення у виді суспільно-корисних робіт.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Підтримка законопроекту «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стягнення аліментів на утримання дитини» № 3339 від 14.04.2020

    Підписів 1

    Днів залишилось 46

    Дємєнєв Максим
    Оприлюднена
    20 травня, 2020
    20 серпня, 2020
    46
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Верховною Радою України 07.12.2017 прийнято Закон України №2234-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту права дитини на належне утримання шляхом вдосконалення порядку примусового стягнення заборгованості зі сплати аліментів», яким ст. 24 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП) доповнено новим видом адміністративного стягнення – суспільно корисними роботами, які призначаються за несплату аліментів.
    При виконанні даного виду адміністративного стягнення у Перещепинської об’єднаної територіальної громади Новомосковського району Дніпропетровської області виникає дуже багато питань, на які ми не можемо знайти логічних відповідей, що не суперечили б чинному законодавству, а саме:
    1) Організація виконання суспільно корисних робіт покладається на органи місцевого самоврядування, що їм абсолютно не властива.
    Органи місцевого самоврядування відповідно до ст. 31-1 КУпАП повинні визначати види оплачуваних робіт і об’єкти для їх виконання. Нині Перещепинська міська рада зобов’язана приймати на роботу та оплачувати з місцевого бюджету працю осіб, які мають заборгованість з аліментів.
    Це не лише «відбирає» робочі місця у населення, а й примушує створювати зайві та непотрібні робочі місця на комунальних підприємствах, оскільки їх чисельність зумовлена не потребами підприємства, а лише числом осіб, яким призначене це стягнення. У значної кількості підприємств кошти на оплату праці цієї категорії взагалі відсутні, і рішення суду про накладення стягнення у виді суспільно корисних робіт фактично не виконуються. Крім того, суми, які потенційно може заробити порушник, є незначними і не покривають всієї заборгованості або хоча б її значної частини.
    2) Практика застосування суспільно корисних робіт призводить до порушення норм трудового законодавства, правовідносини, що виникають між власником підприємства та порушником, на якого накладено адміністративне стягнення у виді суспільно корисних робіт, мають низку ознак, притаманних трудовим відносинам, однак чинним законодавством не передбачено укладення трудового чи цивільно-правового договору.
    На сьогодні склалася поширена практика оформлення порушників на період відбування адміністративного стягнення відповідно до норм трудового законодавства, укладаючи з ними трудовий або цивільно-правовий договір, що в результаті призводить до порушення власниками підприємств ст. 128 КЗпП України (Обмеження розміру відрахувань із заробітної плати), оскільки кошти за оплату виконання суспільно корисних робіт повним обсягом перераховуються на відповідний рахунок органу державної виконавчої служби, що в подальшому призводить до складення актів, приписів та протоколів інспекторами Держпраці.
    Враховуючи вищезазначене, Перещепинська міська рада підтримує законопроект «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стягнення аліментів на утримання дитини» № 3339 від 14.04.2020, зареєстрований на офіційному веб-порталі Верховної Ради України, та вважає, що існує нагальна потреба внесення змін до законодавства України стосовно виключення деяких норм із законодавчих актів щодо адміністративного стягнення у виді суспільно корисних робіт.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Введення до дошкільної, шкільної та вищої освіти обов'язкового вивчення основ наркології та безпечного споживання підакцизних товарів та нарковмісних речовин

    Підписів 1

    Днів залишилось 71

    Джалалян Світлана Хачатурівна
    Оприлюднена
    15 червня, 2020
    15 вересня, 2020
    71
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Великий обсяг смертності, захворюваності серед молоді та осіб середнього працездатного віку викликано зловживанням етилового спирту та інших речовин з наркотичними властивостями орієнтовно 15% до 50 років вмирають або стають непрацездатними . Серед моїх однолітків найкращі спортсмени та науковці пішли з життя молодими саме через неграмотне споживання таких речовин. Освітній процесс дозволить зменшити безповоротні втрати населення особливо з тих сімей де ця традиція не контрольована. Що важливо для економіки та соціального розвитку . Довірити розробку курсів орієнтованих на вік від 5 років до 22 років (від знайомства з алкоголем до повного формування особистості) треба мед. фахівцям. Освітяни живуть минулим і проблеми не помічають. Закон про всеосяжну освіту в галузі наркології дасть належний ефект швидко та зламає суспільний стереотип щодо вказаної проблеми. Фінансування витрат щодо втілення такого закону проводити з підвищення акцизів на підакцизні вироби.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Про відкриття ринку обігу земль сільськогосподарського призначення. Прошу Вас перед відкриттям ринку обігу сільськогосподарських земель провести перереєстрацію усіх договорів оренди землі, які були укладені до прийняття Закону "Про обіг сільськогосподарських земель".

    Підписів 1

    Днів залишилось 73

    Олива Михайло Михайлович
    Оприлюднена
    17 червня, 2020
    17 вересня, 2020
    73
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Прошу Вас зобов'язати провести переєстрування договорів оренди землі сільськогосподарського призначення, які були укладені до прийняття Закону "Про обіг сільськогосподарських земель", щоб у власників паїв була можливість згідно нового Закону укласти або переукласти договори оренди чи могти продати свої паї, а не чекати закінчення дії старих договорів оренди, які були укладені ще до прийняття цього Закону. Власники землі повинні мати право вибору а не зобов'язання очікування до закінчення дії старих договорів оренди паїв.

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Про відновлення:Прокуратурі:прав і обов'язків загального нагляду за не порушенням чинних,норм,права.

    Підписів 1

    Днів залишилось 80

    Галенок Мирон Ростиславович
    Оприлюднена
    24 червня, 2020
    24 вересня, 2020
    80
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Прокурор,Заступники і Помічники прокурора.,це:-висококваліфіковані,юристи,здатні,істотну,кількість,справ,вирішувати,майже,із:-якістю,забезпечуваною,вирішенням,Суддею.,однак:-за простішою,процедурою і швидше,за:Суддю. Тому,пропонуємо: -1.)Відновити:Прокуратурі:права і обов'язки загального нагляду за не порушенням чинних,норм,права.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Відміна реєстрації-прописки , як такої що не відповідає сучасності і порушує права громадян.

    Підписів 1

    Днів залишилось 82

    Камінський Олександр Володимирович
    Оприлюднена
    26 червня, 2020
    26 вересня, 2020
    82
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Прописка переіменована на реєстрацію - це наслідки не до кінця скасовоного кріпацтва . Сама по собі не несе будь якого змістовного навантаження , але створює дуже багато незручностей громадянам Украіни. Сотні тисяч нікчемних довідок на збір яких витрачаеться мільоні часів життя громадян . Досить часто необхдність реєстрації створює корупційні ризики , бо довідок які пов,язані з нею безліч , а отримання їх рортягується на тижні-місяці . (мій особистий приклад : жінці довелось о п,ятій ранку займати чергу , щоб отримати довідку для дитини , без цієї довідки не пускали до школи . Довідкку вона отримала не з першрго разу ;( . )

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Надати законні повноваження парламентської оппозиції

    Підписів 2

    Днів залишилось 45

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    20 травня, 2020
    20 серпня, 2020
    45
    2 (з них за 7 днів: 0)

    В Конституції України не надано визначення парламентської оппозиції та її повноважень, тому це призводить до нерівності прав народних депутатів і безконтрольності діяльності коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України.

    Тобто для для ефективної діяльності Верховної Ради України необхідно надати визначення парламентської оппозиції та забезпечити її повноваження в Конституції України

    В зв’язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ в Конституції України визначення парламентської оппозиції та її повноваження;

    2.ВНЕСТИ відповідні доповнення до статті 83 Конституції України, а саме:
    "У Верховній Раді України має бути і діяти парламентська опозиція.
    Парламентська опозиція - добровільне депутатське об'єднання депутатських фракцій (депутатської фракції) у Верховній Раді України та (або) народних депутатів України, що не увійшли до парламентської більшості (коаліції), подали заяви про перехід в опозицію і які не погоджуються з офіційним політичним курсом парламентської більшості (коаліції) і Кабінету Міністрів України та (або) способом його реалізації, здійснюють контроль за діяльністю парламентської більшості (коаліції) і Кабінету Міністрів України, критикують їх діяльність і пропонують альтернативну програму розвитку України та шляхи її реалізації.
    Парламентська опозиція у Верховній Раді має право:
    - на посаду Першого заступника Голови Верховної Ради України;
    - на посади Голів Комітетів Верховної Ради з питань: свободи слова та інформації; законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності; прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин; бюджету; Регламенту, депутатської етики та забезпечення діяльності Верховної Ради України; правової політики; підприємництва, регуляторної та антимонопольної політики; соціальної політики та праці; аграрної політики та земельних відносин; охорони здоров'я; науки та освіти; екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи; у справах ветеранів та осіб з інвалідністю;
    - на посади перших заступників всіх комітетів Верховної Ради України, крім тих, які очолюють представники парламентської опозиції;
    - на посаду Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини;
    - на посаду керівника Рахункової Палати України;
    - на інші права, які встановлені Законом України "Про парламентську опозицію".
    Засади формування, організації діяльності та припинення діяльності парламентської опозиції у Верховній Раді України встановлюються Конституцією України, Регламентом Верховної Ради України та Законом України "Про парламентську опозицію"

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ПРО ВИКЛЮЧЕННЯ НОРМ З ПІДВИЩЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА НЕВИКОНАННЯ ВІЙСЬКОВОГО ОБОВ’ЯЗКУ ТА ВЕДДЕННЯ ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ З ЗАКОНОПРОЕКТУ № 3553 від 28.05.2020

    Підписів 2

    Днів залишилось 73

    Козлов Олександр
    Оприлюднена
    17 червня, 2020
    17 вересня, 2020
    73
    2 (з них за 7 днів: 0)

    ПРО ВИКЛЮЧЕННЯ НОРМ З ПІДВИЩЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА НЕВИКОНАННЯ ВІЙСЬКОВОГО ОБОВ’ЯЗКУ ТА ВЕДДЕННЯ ВІЙСЬКОВОГО ОБЛІКУ З ЗАКОНОПРОЕКТУ № 3553 від 28.05.2020

    Народні депутати, прошу знайти бажання та змогу внести поправки до законопроекту № 3553 від 28.05.2020, а саме:

    1. НЕ ДОПУСТИТИ ПІДВИЩЕННЯ АДМІНІСТРАТИВНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ.

    В підпункті 1 пункту 3 розділу І законопроекту – санкції статей 210 – 211, 235 Кодексу України про адміністративні правопорушення (розмір адміністративних стягнень) замінити на розмір штрафу, що діють на даний час.

    2. НЕ ДОПУСТИТИ ДОСТАВЛЕННЯ ПОРУШНИКІВ ДО ВІЙСЬКОМАТІВ ПОЛІЦЕЙСЬКИМИ.

    Виключити з законопроекту підпункт 3 пункту 3 розділу І
    «3) у статті 259:
    у частині першій після слів "в підрозділ Військової служби правопорядку у Збройних Силах України" доповнити словами "територіальний центр комплектування та соціальної підтримки";
    доповнити частиною дванадцятою такого змісту:
    "У разі вчинення особою правопорушень, передбачених статтями 210 та 210-1, та в разі наявності обставин, зазначених у частині першій цієї статті, за зверненням військового комісара порушник доставляється поліцейськими до територіального центру комплектування та соціальної підтримки".»
    та відповідно частину 3 статті 38 Закону України «Про військовий обов’язок та військову службу» в підпункті 15 пункта 9 розділу І законопроекту:
    «3. Органи Національної поліції України у встановленому законом порядку зобов'язані за зверненнями територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки доставляти до таких територіальних центрів осіб, які вчинили адміністративні правопорушення, передбачені статтями 210, 210-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення.»

    3. НЕ ДОПУСТИТИ ПІДВИЩЕННЯ КРИМІНАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ.

    В пункті 4 розділу І законопроекту – в санкції статей 336, 337 Кримінального кодексу України замінити розміри кримінальної відповідальності на розміри, що діють на даний час.

    ОСКІЛЬКИ:

    На даний час, без кадрового реформування військових комісаріатів, не має сенсу говорити про надання ним більш ширшого кола тиску на громадян, зокрема щодо підвищення сум адміністративних стягнень, кримінальної відповідальності та доставлення порушників до військкоматів поліцейськими. Ситуація, що склалась в нашій державі з військкоматами залишає бажати кращого. Кожен українець розуміє, що це одна з най недорозвинутих структур, з величезним корупційним проявом.

    Хто з Вас, шановні українці (Ваші родичі, друзі) «не заносив» до військкомату «хабаря», щоб його «відмазали від армії», чи для вирішення певних бюрократичних питань?

    Уявіть, наприклад, у разі неявки до військкомату за повісткою на медичне обстеження поліція доставлятиме осіб «прямо до рук» військкомату, і чоловікам доведеться вирішувати (без варіантів вже) подальші питання, які слідують за повісткою. Зрозуміло, що з підвищенням відповідальності сума «хабарів злетить до небес», а поліція регулярно «приноситиме на руках нових і нових клієнтів». Гарний бізнес? А норми щодо призову так і не будуть виконуватись.

    Скільки кримінальних справ відкрито стосовно працівників військкоматів, через те що вони отримували хабарі, силоміць ловлять хлопців призивного віку на вулиці, витягували їх з місць працевлаштування та утримували силоміць в військових комісаріатах? Чули про таке, а можливо потерпали від таких дій, чи можливо бачили власними очима такі злочині дії чи довідались з відео, які в безмежній кількості розміщено в мережі Інтернет?

    У 2017 році був здійснений перший призив офіцерів запасу на військову строкову службу. Підстава призову мав бути наказ міністра оборони. Мене Херсонський об’єднананий міський військовий комісаріат (далі – Херсонський ОМВК) вирішив відправити за призовом. Проте, наказ міністра ніде не бачив, військкомат на мої запити його не надав. Мене відправити вони не змогли.
    Близько 300 осіб, з усієї країни, без наказу про призив, було призвано на військову строкову службу офіцерів запасу. Чи вбачається з цього життєвого прикладу склад злочину?

    Про що це говорить? Напевно, що кадровий склад військкоматів в крайні необхідно повністю замінити.

    Після невдалої спроби призову, військовий комісар Херсонський ОМВК Зіньковський О.М. почав здійснювати заходи примусу та психологічного тиску. За два останні роки мені вручено близько 15 повісток з’явитись до військкомату, жодна з яких не має юридичної сили.

    У зв’язку з неявками до військкомату складено близько 10 протоколів про адміністративне правопорушення. Жодного протоколу мені не вручено. Всі протоколи складені без моєї присутності, з порушенням терміну складанням протоколів (що є порушення ч.2 ст.254, ст. 256 КУпАП), тощо.

    На підставі протоколів у 2019 році накладено 3 адміністративні стягнення (штрафи). Провадження в цих справах проведено з систематичним та послідовним порушенням закону. Два стягнення (штрафи) оскаржив в суді, справа № 766/11533/19 та 766/17770/19, одна справа на розгляді № 766/9545/19. Проте судами не досліджувались всі мої аргументи протиправності штрафів, а лише найпростіші.

    Судових справ про оскарження штафів від військкоматів майже не має. Чому? Не важко здогадатись, враховуючи низьку правову обізнаність та залежність більшої половини населення від військкоматів, з якими не варто сперечатись.

    На своєму досвіді, переконався, що Херсонський ОМВК діє всупереч Конституції України. Військовий комісар Херсонський ОМВК Зіньковський О.М. «чхати хотів» на права та свободи громадян.
    Припускаю, що всі інші справи про адміністративні правопорушення в Херсонському ОМВК за 2019 та 2020 роки – також є неправомірними.

    Гадаєте в інших військкоматах нашої країни ситуація інша?

    Саме з цих підстав, на даний час, без повного кадрового реформування військових комісаріатів, не має сенсу говори про надання ним більш ширшого коло тиску на громадян.

    Сподіваюсь, що у Вас, народні депутати, наявні прагнення зробити нашу країну насправді правовою державою, де права та свободи громадян почнуть визнаватись.
    Ми, пересічні громадяни, є поглиначами законів безпосередньо. Мабуть лише на нас він і розповсюджується. Тому маємо великі сподівання, що ця петиція для Вас не порожній інструмент демократії.

    15.06.2020

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Заборонити подвійне громадянство та ввести відповідні штрафи

    Підписів 2

    Днів залишилось 50

    Раус Кирило Ігорович
    Оприлюднена
    25 травня, 2020
    25 серпня, 2020
    50
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Питання подвійного громадянства останні кілька років є топовою темою для обговорення в нашому суспільстві. І у першу чергу через бажання багатьох громадян України вільно пересуватися та подорожувати світом, при нагоді працювати за кордоном. Надзвичайно важливо посилити територіальну цілісність та обороноздатність України, у десятках регіонів України зараз іноземні держави роздають свої паспорти, необхідно посилити контроль з питань громадянства кожного та впровадити спеціальну систему, яка б дозволяла штрафувати за отримання паспорту іноземної держави у випадку, якщо людина не відмовилася від паспорту громадянина України.

    Закликаю: ввести штрафи за отримання паспорту іноземної держави у випадку, якщо людина в той самий час не відмовилася від паспорту громадянина України.

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Заборона використання приватним бізнесом водних ресурсів у Шацькому Національному заповіднику.

    Підписів 2

    Днів залишилось 53

    Антонюк Петро Васильович
    Оприлюднена
    28 травня, 2020
    28 серпня, 2020
    53
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Звертаємо вашу увагу на те, що екологічне лихо яке склалося на території Шацького заповідника Волинської області не просто не змінилася на кращу сторону, але й погіршилася. Сьогодні ми маємо декілька версій згідно з якими спричинилося зміління озера Світязь. Одна з цих версій — шкідливий вплив підприємств що вирощують лохину на території Національного заповідника. Ця версія на сьогодні розглядається як основна, але через прив'язку цих підприємств дуже впливових людей, ми маємо безрезультативні намагання спасти нашу перлину озеро Світязь. Нещодавно було з'ясовано що підприємство "Волинська ягідка" яке належить двом бізнесменам депутатам Волинської обласної ради незаконно використовувало водні ресурси з Прип'ятського водного басейну. Підприємство зобов'язалося виправити ситуацію і сплативши мінімальні штрафи подало офіційні дозвільні документи на користування водними ресурсами. Такий дозвіл було отримано 15 квітня і передбачає за собою використання 217 тисячам кубічних метрів води на рік, що дорівнює 1213 м кубічних води на день. За технологічною картою і рентабельністю підприємств що займаються лохиною, на одному гектарі землі висаджується не менше 3000 кущів лохини. Кожен кущ лохини у не посушливу погоду потребує до 5 літрів води, а в посушливі дні до 10. За елементарною арифметикою яку напевно погано вивчали спеціалісти, один гектар лохини потребує 15 тисяч літрів води щодня, що дорівнює 15 кубічним метрам води. При заявленій і фактичній площі висадженої лохини у 230 гектарів, виходить що щоденно одне тільки підприємство Волинська ягідка має необхідність у 3450 метрах кубічних води, що майже втричі перевищує добову норму якою передбачена дозвільна документація. Дані розрахунки можуть бути підтверджені будь-яким спеціалістом з промислового садівництва, а кількість використаної води в цьому розрахунку значно применшені, адже рік і насправді видався дуже посушливим, а відсутність опадів і снігу зобов'язувала власників поливати свої угіддя і взимку. Це розрахунок лише по одному підприємству. По приватному підприємству «Флора» розрахунок буде менший, адже розмір плантацій значно менший. Виникає питання і щодо законності отриманих земель в Національному заповіднику під ведення господарської діяльності. Зрозуміло що депутатам важко сприймати технологічну інформацію, тим більше створювати конфлікт з керівництвом однієї з найвпливовіших фракцій області також не хочеться, однак на сьогодні ми маємо діяльність яка спричинила не просто невеличкий збиток державі, а нанесло величезний збиток для всієї області, адже від такої діяльності страждає не лише туристична галузь, на межі виживання стають цілі населенні пункти області.
    Звертаємося до вас шановні депутати Верховної ради створити компетентну комісію з вивчення проблематики що склалася (адже щодо компетенції місцевої комісії є ряд питань, а саме їх заангажованість), провести аудит дозвільних документацій на використання водних ресурсів для підприємств усіх форм власності що діють на території Національного заповідника, а у разі необхідності застосувати повне анулювання ліцензій що були видані. Просимо негайно долучити до комісії з подолання катастрофи в Національному заповіднику провідних спеціалістів, перевірити всі вище доведені факти, зробити висновки та передати відповідні матеріали до Служби безпеки України, а також до Державного бюро розслідувань адже дане питання стосується посадових осіб державного й обласного значення.
    Ми не проти бізнесу. Різниця у пріоритетах. Ми звичайні люди хочемо залишити величаве озеро для наших дітей! Дехто хоче залишити мільйони заробітків для своїх.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Паспорт Громадянина-Власника України повинен бути у формі книжечки відповідно до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 № 2503-ХІІ. Все інше - від лукавого.

    Підписів 2

    Днів залишилось 65

    Сірко Іван Іванович
    Оприлюднена
    09 червня, 2020
    09 вересня, 2020
    65
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Шановні НАРОДНІ депутати Верховної Ради!
    Народ,Громадяни,Живі Люди,ЧолоВіки ,Жінки,Діти,Дідусі,Бабусі Держави Україна - то є Люди , а не фізичні особи, або мігранти на своїй РІДНІЙ землі! Опираючись на це визначення - вимагаємо надання РІВНОЦІННОГО ПРАВА ВИБОРУ! при отриманні ПАСПОРТА ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ між:
    1) Паспортом зразка затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 №2503-ХІІ. у вигляді книжечки та...;
    2) паспортом-карткою з вбудованим чіпом нового зразка...

    Паспорт Громадянина-Власника України повинен бути у формі книжечки відповідно до Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26.06.1992 № 2503-ХІІ. Все інше - від лукавого.

    Конституція України проголошує, що людина, її життя честь і гідність, недоторканність …визнаються найвищими соціальними цінностями, та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.
    Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави (ст. 3).
    Згідно Конституції визнається і діє принцип верховенства права, відповідно до якого Закони та інші нормативно-правові актиприймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй (ст. 8).
    Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені… (ст.. 64). При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод (ст.. 22).
    Кодекс адміністративного судочинства України гарантує звернення до адміністративного суду для захисту прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України (ст. 8).
    ____________________
    Автоматизована обробка персональних даних передбачає оцифровання підпису, зняття відбитків пальців, сканування райдужної оболочки ока … що є прямим порушенням ст. 28. Конституції України: «Кожен має право на повагу до його гідності. Ніхто не може бути підданий такому, що принижує його гідність, поводженню чи покаранню. Жодна людина без її вільної згоди не може бути піддана медичним, науковим чи іншим дослідам».
    В традиційному понятті ми знаємо, що відбитки пальців беруть у кримінальних порушників закону, і то не у всіх, а скоївших тяжкі злочини. Тобто проста чесна, чистосердечна людина ототожнюється з кримінальними злочинцями. При чому мотивом для введення такої системи контролю, називаються причини, що мов існують злочинці ... Зрозуміло що такий погляд не відповідає дійсності. Тому що в любому суспільстві процент злочинців не сопоставимий з загальною масою порядних людей. Тим більше що в нашому суспільстві відображені приорітети православного народу, де Церква вчить про покаяння та застерігає не скоювати навіть дрібних проступків, не кажучи про злочини. Це спроба не належне виконання службових обов’язків, перенести на відповідальність людей, тому що при сучасних технологіях можливість знаходити, та контролювати злочинність досить досконала.
    Також злочинність залежить від економічного добробуту, морального стану суспільства, виховної роботи на всіх рівнях суспільства, приорітетних цінностей на які спрямоване суспільство… Що в свою чергу ставить питання до доброякісного відношення державних службовців у сфері і економіки, освіти, культури, та інших державних структурах…
    Якщо врахувати вік отримання паспорта 14 років, то на вагу порівнянь береться те, що повноліття наступає в 18 років, тобто дитина має право на дитинство ще чотири роки. Замість світлого образа дитинства, їй проводять маніпуляції з відбитком пальців, у її свідомості, на її рівні розвитку відображається, «я є, або можу бути одним з тих злочинців, яких потрібно шукати для притягнення до відповідальності». Це не є засадою що сприяє розвитку суспільства. Наприклад міжнародне право передбачає: «Всеобщая декларация прав человека: ст.. 29. п. 1. Каждый человек имеет обязанности перед обществом, в котором только и возможно свободное и полное развитие его личности». Виникає підозра що робиться це для того, щоб зламати ще не сформовану волю дитини, та підкорити в певному напрямку.
    І коли зараз практика маніпуляцій з біометричними даними людини видається на рівні норми, презумпція невиновності автоматично міняється на презумпцію виновності, що всі люди повинні робити відбитки пальців на рівні карних злочинців, то для нормальної людини це нездоланний бар’єр, вона завжди буде відчувати дискомфорт, та порівняння себе з тими що знаходяться за межею закону. Ст.. 62. Конституції України говорить: «Особа вважається невинуватою у вчиненні злочину … доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду. Ніхто не зобов'язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину. Обвинувачення не може грунтуватися на доказах, одержаних незаконним шляхом, а також на припущеннях».
    Такі дії обов’язково відобразяться на статусі людини, зникнуть самі собою поняття про гідність, честь «забезпечення прав і свобод людини та гідних умов її життя».
    Такі дії слід розглядати не тільки як втручання в особисте життя людини, а керування, маніпуляція життям людини за рахунок обмеження прав свободи, розвитку…, підпорядкування її життя постійній підзвітності державним органам. Якщо врахувати орієнтир на споживацьку тенденцію, вищий сенс такого суспільства зникне. Ніякого розвитку, та досягнень не можливо передбачити.
    Шахрайським шляхом проходить введення номерової символіки антихриста в коді ЕАН – 13 з числами 666. Повторюється як в древності, під приводом збирання податків: «В золоте, которое приходило Соломону в каждый год, весу было шестьсот шестьдесят шесть талантов золотых, сверх того, что получаемо было от разносчиков товара и от торговли купцов, и от всех царей Аравийских и от областных начальников». (3-я Царств 10:14,15)». А зараз як ми бачимо розповсюджується на всі сфери життя.
    Мінімальною умовою для здійснення людиною будь-якого конституційного права всередині країни є наявність у неї внутрішнього паспорту. Штучне створення протиправних перешкод для отримання паспорта-книжечки та примушування до отримання паспорта виключно у формі картки з обов'язковими збором і обробкою конфіденційних даних, зокрема біометричних, і з присвоєнням людині цифрового/штрих-кодового ідентифікатора, що стає її персональними даними, є насильством над добровільним волевиявленням людини, яка усвідомлює духовний сенс такого кроку, є протиправним втручанням в особисте духовне життя людини, посягання на право на свободу віросповідання, закріплене у статті 35 Конституції України.
    Обмеження прав громадян, які не приймають символіку, не сумісну з віросповіданням, заборонено ст. 4 вказаного Закону: «Будь-яке пряме чи непряме обмеження прав громадян залежно від їх ставлення до релігії чи ображання почуттів громадян тягнуть за собою відповідальність, встановлену законом».При цьому Положення про паспорт-книжечки повністю гарантує реалізацію прав, захищених статтями 32 та 35 Конституції України, оскільки не примушує діяти всупереч віросповіданню та не примушує до обробки персональних даних.
    ЗдРАвомислячий НаРАд УкРАїни 05.06.2020

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Підвищити надбавку до пенсії самотнім пенсіонерам, які потребують стороннього догляду

    Підписів 2

    Днів залишилось 67

    Овчаренко Лідія Михайлівна
    Оприлюднена
    11 червня, 2020
    11 вересня, 2020
    67
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Я, самотній пенсіонер, інвалід 2 гр. вийшла на пенсію у 2004 році. Мені як самотньому пенсіонеру, інваліду 2 гр. була встановлена надбавка до пенсіі як потребуючій постійного стороннього догляду у розмірі 50 грн. На протязі усіх років знаходження на пенсіі ця надбавка не змінювалась, хоча умови життя дуже змінилися і ця надбавка зараз виглядає як глумування над самотніми пенсіонерами, потребуючими стороннього догляду. Ви зовсім про таких забули і це зрозуміло, що подібні люди не в змозі про себе нагадати. Зараз уряд прийняв ряд рішень відносно підвищення матеріального забезпечення інших категорій пенсіонерів, серед яких знову нема самотніх інвалідів, потребуючих стороннього догляду. Тому прошу згадати про таких пенсіонерів і нарешті підвищити їм належну надбавку.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Про доповнення:"Конституції України",статтею,такого,змісту:-""Договори із Україною,зазначені у Законі,набувають чинності,від часу:підтримання,не менше:2/3-складу,Депутатів,"Верховної Ради України",зазначеного у:"Конституції України".

    Підписів 2

    Днів залишилось 80

    Галенок Мирон Ростиславович
    Оприлюднена
    24 червня, 2020
    24 вересня, 2020
    80
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Для,істотного,зменшення,імовірності,укладання,із:Україною,занадто,невигідних,Договорів. Як,із:Російською-Федерацією,були,раніше,уклали:Янукович і Тимошенко Юлія. Доцільно,доповнити:"Конституцію України",статтею,такого,змісту:-""Договори із Україною,зазначені у Законі,набувають чинності,від часу:підтримання,не менше:2/3-складу,Депутатів,"Верховної Ради України",зазначеного у:"Конституції України"". Тому,пропонуємо: -1.)Доповнити,"Конституцію України",статтею,такого,змісту:-""Договори із Україною,зазначені у Законі,набувають чинності,від часу:підтримання,не менше:2/3-складу,Депутатів,"Верховної Ради України",зазначеного у:"Конституції України"".

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Зміна до Закону України "Про Дорожній рух" розділ V стаття 29 а саме (Не допускається участь у дорожньому русі транспортних засобів з правим розташуванням керма.)

    Підписів 3

    Днів залишилось 15

    Ставнічук Віталій Віталійович
    Оприлюднена
    21 квітня, 2020
    21 липня, 2020
    15
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Зміна до Закону України "Про Дорожній рух" розділ V стаття 29 а саме (Не допускається участь у дорожньому русі транспортних засобів з правим розташуванням керма.) Прошу внести зміни до статті 29 Закону України "Про Дорожній рух" а саме - дозволити участь у дорожньому русі транспортних засобів з правим розташуванням керма також дозволити їхню реєстрацію на території нашої Держави просто при ввозі та реєстрації авто з правим розташуванням керма створити додаткове мито або податок на ввіз вживаних праворульних авто , і автовласникі щасливі і копійчина в бюджет нашої держави буде ! Дякую за увагу!

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Введення пільгового тарифу на електроенергію у святкові і вихідні дні.

    Підписів 3

    Днів залишилось 50

    Мацібура Ігор Ярославович
    Оприлюднена
    25 травня, 2020
    25 серпня, 2020
    50
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Пропоную ввести пільговий тариф нарахування вартості спожитої електроенергії на зразок "нічного" тарифа у період святкових і вихідних днів. Конкретно у суботу пільговий тариф нараховувати з 17:00 , а не з 23:00. У неділю і державні свята(вихідні) цілодобово . Така практика успішно працює закордоном, а саме у Великобританії.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО