ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Пропоную прийняти законопроект з приводу платних доріг в Україні, для всіх автомобілів в іноземною реестрацією, та створити суворий контроль щодо осіб які керують транспортними засобами з іноземною реестрацією.

    Підписів 1

    Днів залишилось 81

    Валуйський Євген Андрійович
    Оприлюднена
    18 листопада, 2020
    18 лютого, 2021
    81
    1 (з них за 7 днів: 0)

    У зв язку з величезним дефіцитом державного бюджету на 2021 рік і ці цифри не останні оскільки епідемія з COVID-19 внесе ще корективи в дефіцит державного бюджету на 2021 рік.
    1.На сьогодні я бачу багато проблем:
    1.1.Дефіцит державного бюджету на 2021 рік складає 270 млрд гривень на сьогодні але ця цифра збільшується..
    1.2.Відсутність дієвого органу для контролю вчасного ремонту доріг.
    1.3.Відсутність єдиної бази данних Національній поліції для контролю фактичних власників
    автомобілів з іноземною реестрацією а саме хто пересувається країною на цих авто, оскільки
    водії автомобілів грубо порущують ПДР та скоюють злочини та знайти злочинця неможливо!
    1.4. Відсутність платних доріг в Україні, як в странах ЕС.

    Я пропоную розглянути законопроект який передбачає встановлення платних доріг на всій территорії України для всіх автомобілів з іноземною реестрацією, незалежно від того що керує громадянин України або інщої держави, крім :
    ---Дипломатичних представництв.
    ---Консульськи установи та їх працівники.
    ---Транспортні засоби які входять до оснащення іноземних зброїних сил, згідно з міжнародними договорами до яких входить і Україна.
    Цей законопроект принесе користь державі та Українцям в цілому.
    По-перше цей закон наповнить державний бюджет України що найменше на 50-60млрд гривень в рік! Ці грощі можна спрямувати в 2021 році на будівництво доріг, та утримання існуючих доріг у належному стані, створивши для цього спеціальний орган, який своїм створеням створить додаткові робочі місця!
    По-друге надасть потребу негайно розробити єдину базу данних Національної поліції для контролю громадян (як іноземних так і громадян України) які пересуваються на автомобілях з іноземною реестрацією, а саме при здійснювані оплати за користування дорогами України в єдину базу Національної Поліції буде вводитись не тільки державний номер автомобіля а і данні фактичного користувача данного транспортного засобу.
    В такому випадку ми не тільки унеможливемо скоєння злочинів на автомобілях з іноземною реестрацією а і надасть можливість обьєднати цю базу данних з базою Націонольної поліції автоматичної фото фіксації порушені правил дорожнього руху у Київський області, оскільки власники автомобілів з іноземною реестрацією на сьогодні грубо порушують правила дорожнього руху та притягти до відповідальності порушника немає можливим, більше того, хто був за кермом данного транспортного засобу встановити так само немає можливим.
    Додати до ПДР підпункт що водій транспорту з іноземною реестрацією
    забов язаний при перевірці працівниками поліції надати наступні документи;
    ---Водійське посвідчення.
    ---Тех.паспорт на автомобіль.
    ---Зелену карту або автоцівілка .
    ---Документ що підтвержує сплату користування дорогами України, при цьому обов язково платник має бути за кермом.

    2. Пропоную розглянути наступне.
    2.1. Розробити та прийняти законопроект щодо платних доріг в Украіні для транспорту з іноземною реестрацією та створити спеціальний окремий орган, на який буде покладено повна відповідальність своєчасного моніторінгу доріг по областям України, і саме цей орган буде вимагати негайного реагування від обласних, міских та районих рад щодо негайного ремонту. Але оскільки цей орган буде на самофінансувані від сплати користування дорогами України автомобілями з іноземною реестрацією які як в Україні так і рухаються транзитом в інші країни. Враховуючи це, цей орган має можливість самостійно за власні кошти наймати компетентні компанії для ремонту доріг згідно чинного законодавства.
    2.2. Створити єдину базу данних для Національної Поліції автомобілів з іноземною реестрацією та водїїв які цими авто керують. Це вкрай необхідно як для моніторінгу кількості автомобілів в Україні, так і для національної безпеки оскільки на таких автомобілях дуже часто скоюють ДТП, злочини та зникають з місця злочину.
    2.3. Доповнити до п.2.1 Правил Дорожного Руху України, підпункт п.2.1.1. а саме вичерпний перелік документів, які водій транспорту з іноземною реестрацією повинен мати при собі, а саме;
    а).Посвідчення водія на право керування транспортним засобом.
    б).Реестраційний документ на траспортний засіб.
    в).На маршрутних транспортних засобах – схему маршрут та розклад руху; на великовагових і великогабаритних транспортних засобах та транспортних засобах, що здійснюють дорожнє перевезення небезпечних вантажів, - документацію відповідно до вимог спеціальних правил;
    г).Поліс (Сертифікат) обов язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Водії, які відповідно до законодавства звільняються від обов язкового страхування цивільно- правової відповідальності власники наземних транспортних засобів на територїї України, повині мати при собі відповідні підтвердні документи(посвідчення).
    д).Документ про сплату користування дорогами України.
    Інших документів вимагати працівник поліції не має права, та не має повноважень і прав
    перевіряти законність знаходження транспортного засобу на територїї України!
    На мою думку це прининесе користь державі та громадянам України в цілому.

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Про прийняття закону: «Про порядок призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності громадянам України» .

    Підписів 2

    Днів залишилось 58

    Репєх Сергій Миколайович
    Оприлюднена
    26 жовтня, 2020
    26 січня, 2021
    58
    2 (з них за 7 днів: 0)

    В зв’язку з тим , що кількість населення складає 36 млн осіб, в країні після катастрофи ЧАЕС смертність перевищує народженість в відношенні 100/50,а так как є «Порядок призначення і виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті), інвалідності або часткової втрати працездатності без встановлення інвалідності військовослужбовцям» зі сплатою в разі отримання інвалідності 250-кратного прожиткового мінімуму виникає питання ,чи не відбувається дискрімінація населення. При захворюванні раку , при отриманні 3-ї групи інвалідності пенсія складає 2000 грн. Вимагаю прийняти закон про встановлення виплат при отриманні інвалідності громадянам України.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Индивидуальное распределение пенсионного налога

    Підписів 2

    Днів залишилось 44

    Смычок Ярослав Олегович
    Оприлюднена
    12 жовтня, 2020
    12 січня, 2021
    44
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Доброго времени суток Украинцы ! Хочу поднять одну печальную тему для всех нас – пенсии.
    Это обращение в основном для более молодого поколения (18-40). Скажите пожалуйста, вы уверены в том, что доживете до 60 лет ? Вы хотите работать и платить налоги всю жизнь, для того, что б через 40 лет вам платили жалкие копейки ?! Или может вы хотите, что б те деньги которые вы заработали шли на ваш личный счет ?
    Так вот, я предлагаю ввести индивидуальный счет, для каждого украинца достигшего совершеннолетия. На данный счет будут поступать те средства(налог в пенсионный фонд), которые гражданин официально заработал. И при достижении пенсионного возраста, этот счет будет разблокирован. В случаи смерти , средства будут перечислены прямым родственникам или же тем лицам, которым пожелает нужным владелец счета (соответственно, будет возможность выбора передачи средств другим людям через определенный договор).
    Я считаю такое распределение средств будет справедливым. Что заработал – то и получи. И будь более уверен в своем будущем.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Внесення змін до ст. 5 Закону України "Про судовий збір" (3674-VI)

    Підписів 2

    Днів залишилось 59

    Ходирев Антон Володимирович
    Оприлюднена
    27 жовтня, 2020
    27 січня, 2021
    59
    2 (з них за 7 днів: 0)

    В постанові Великої Палати Верховного Суду від 18 березня 2020 року у справі №543/775/17 зроблено висновок про те, що у справах щодо оскарження постанов про адміністративне правопорушення у розумінні положень статей 287, 288 КУпАП, як і в інших справах, які розглядаються судом у порядку позовного провадження, слід застосовувати статті 2-5 Закону №3674-VI (Про судовий збір), які пільг за подання позовної заяви, відповідних скарг у цих правовідносинах не передбачають.
    Зазначений висновок однозначно порушує право осіб на оскарження Постанов про накладання адміністративного стягнення по справі про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, оскільки Скаржник наразі зобов’язаний разом з поданням Позовної заяви сплатити судовий збір, який у 2020 році за подання подібних позовних заяв складає 420,40 гривень, що в деяких випадках перевищує суму штрафу за порушення ПДР.
    Зазначена вимога є не справедливою, оскільки особа, на яку працівником патрульної поліції незаконно, не маючи достатніх доказів було виписано Постанову про накладання адміністративного стягнення за порушення ПДР, бажає її оскаржити, має право безкоштовно подати до суду Позовну заяву про оскарження постанови у справі про адміністративне правопорушення.
    Згідно Ст. 55. Конституції України Права і свободи людини і громадянина захищаються судом. Кожному гарантується право на оскарження в суді рішень, дій чи бездіяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб.
    Згідно з ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та Законами України.
    Згідно ст. 2 Кодексу адміністративного судочинства України завданням адміністративного судочинства є справедливе, неупереджене та своєчасне вирішення судом спорів у сфері публічно-правових відносин з метою ефективного захисту прав, свобод та інтересів фізичних осіб, прав та інтересів юридичних осіб від порушень з боку суб`єктів владних повноважень.
    Згідно ст. 6 Кодексу адміністративного судочинства України суд при вирішенні справи керується принципом верховенства права, відповідно до якого, зокрема, людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.
    Згідно ст. 7 КУпАП, ніхто не може бути підданий заходу впливу в зв`язку з адміністративним правопорушенням інакше як на підставах і в порядку, встановлених законом. Провадження в справах про адміністративні правопорушення здійснюється на основі суворого додержання законності.
    Згідно ст. 6 Закону України «Про Національну поліцію» поліція у своїй діяльності керується принципом верховенства права, відповідно до якого людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Принцип верховенства права застосовується з урахуванням практики Європейського суду з прав людини.
    Відповідно до ч. 1 ст. 7 Закону України «Про Національну поліцію» під час виконання своїх завдань поліція забезпечує дотримання прав і свобод людини, гарантованих Конституцією та законами України, а також міжнародними договорами України, згода на обов`язковість яких надана Верховною Радою України, і сприяє їх реалізації.
    У зв’язку з чим прошу внести зміни до ч.1 ст. 5 ЗУ «Про судовий збір» а саме, від сплати судового збору під час розгляду справи в усіх судових інстанціях звільняються:
    - Позивачі у справах про адміністративне правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Про зміну положення щодо керування автомобілями, колісними тракторами, самохідними машинами, сільськогосподарською технікою, іншими механізмами, які експлуатуються на вулично-дорожній мережі, всіх типів (категорії B1, B, C1, C, T), за винятком автобусів, трамваїв і тролейбусів, - особам, які досягли 16-річного віку;

    Підписів 2

    Днів залишилось 47

    Якубинський Данііл Вікторович
    Оприлюднена
    15 жовтня, 2020
    15 січня, 2021
    47
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Я хочу запропонувати ввести зміни щодо ВІКУ видачі та надання права на керування транспортних засобів ( категорії B1, B, C1, C, T ) особам, які досягли 16-ти річного віку. Кожний громадянин, який досяг визначеного цим Законом віку, не має медичних протипоказань та пройшов повний курс навчання за відповідними програмами, може в установленому порядку отримати право на керування транспортними засобами відповідної категорії. Також задля убезпечення дорожнього руху в нашій краЇні, я пропоную у 18-ти річному віці, повторну перездачу екзамена. Прошу розглянути мою петицію! З повагою!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Запровадити в Україні 2-ге жовтня “Днем громадських активістів та лідерів громад”

    Підписів 2

    Днів залишилось 53

    Черкашин Максим Володимирович
    Оприлюднена
    20 жовтня, 2020
    20 січня, 2021
    53
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Хоча громадських активістів в Україні не так і багато, проте, саме вони змінюють власне середовище, громади і Україну на краще. На жаль, роль громадських активістів навмисне применшується, а часто й взагалі дискримінується.

    Проте, у кожного з нас є друзі чи знайомі, які не просто пишуть злісні пости у соцмережах, а постійно щось придумують, реалізовують ініціативи та проекти. Ми зустрічаємо їх серед керівників ОСББ, волонтерів, спортсменів, вчителів, митців, науковців. Активні громадяни – це не завжди члени громадських організацій, але завжди “магніти”, які притягу.ть і запалюють інших.

    Громадська організація “Освітньо-аналітичний центр розвитку громад” пропонує запровадити 2-ге жовтня “Днем громадських активістів та лідерів громад”. Саме 2-го жовтня 1990-го року в Україні розпочалась Революція на граніті - кампанія широкомасштабних акцій ненасильницької громадянської непокори. Саме тоді лідери і активні громадяни України виступили проти підписання нового союзного договору. Саме активні громадяни, згодом, піднялись на Помаранчеву революцію, Революцію Гідності та стали на захист України. Саме активні громадяни та лідери сьогодні змінюють свої громади проводячи екологічні акції, контролюючи місцеву владу, долучаючись до бюджету участі та навчаючи інших.

    Запровадження “Днz громадських активістів та лідерів громад” дозволить популяризувати громадську активність та відзначати тих, хто справді робить щось корисне для свого міста і України незалежно від професії та приналежності до громадської організації.
    Цього дня громадський сектор, місцева, регіональна і національна влади, фонди та бізнес-середовище відзначатимуть тих, хто щодня змінюють свої громади і Україну на краще.

    Лише активні люди змінюють Україну на краще!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • П'ятниця - короткий день не тільки для депутатів, а й для учнів також.

    Підписів 4

    Днів залишилось 23

    Резніченко Раїса Іллівна
    Оприлюднена
    22 вересня, 2020
    22 грудня, 2020
    23
    4 (з них за 7 днів: 0)

    З метою зменшення навантаження та збереження здоров'я старшокласників загальноосвітніх шкіл прошу ухвалити закон, згідно якого тривалість уроків у кожну п'ятницю скоротити з 45 до 30 хв.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Закон України про вибори Всіх голів місцевих, районних ,обласних Судів. Прокуратури. Поліції.Культури. Охорони здоров'я та інших відомств.

    Підписів 4

    Днів залишилось 26

    Урбанський олександр
    Оприлюднена
    25 вересня, 2020
    25 грудня, 2020
    26
    4 (з них за 7 днів: 0)

    Для запобігання Корупції прийняти закон про Місцеві,районні,обласні вибори Громадою Керівників наступних органів Влади: Голову місцевої та обласної Поліції, Судью, Прокурора, голову Укравління Культури, Голову управління Здоров'я та інших державних органів, для забезпечення повного звіту перед громадою та запобігання Корупції. Випробувальний термін для всіх Виборних Державних посадовців має бути 30,90,120 днів , на протязі якіх виборна особа подає звіт перед громадою через засоби массової інформації. Після проходження випробувального терміну громада шляхом вільного голосування налає право , погодження для подальшого виконання посадовцем своїх обов'язків. У разі невиконання наданих політичних зобов'язань кандидат позбавляеться посади.

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Повернути мажоритарну систему голосування для виборів депутатів обласних, районних, районних у місті рад, а також депутатів міських, сільських, селищних рад (територіальних громад з кількістю виборців 10 тисяч і більше) шляхом внесення відповідних змін до Виборчого Кодексу України (Книга четверта Виборчого Кодексу України).

    Підписів 4

    Днів залишилось 65

    Кіртока Андрій
    Оприлюднена
    02 листопада, 2020
    02 лютого, 2021
    65
    4 (з них за 7 днів: 0)

    30.07.2019 р. на сайті Електронних петицій Вигівським Миколою Петровичем було зареєстровано електронну петицію №22/067430-еп про скасування мажоритарної системи та голосування за відкритими списками . Дана електронна петиція не набрала достатньої кількості голосів (117) та не була розглянута.

    Водночас, 19.12.2019 р. Верховною Радою України було прийнято Виборчий Кодекс України, де було закріплено часткове введення пропорційної системи голосування за відкритими списками на місцевих виборах.
    Остаточний же перехід до пропорційного представництва за відкритими виборчими списками місцевих організацій політичних партій, відбувся на підставі внесення змін до Виборчого кодексу за законом № 805-IX від 16.07.2020, тобто після винесення Верховною Радою України Постанови №795-ІХ від 15.07.2020 р. «Про призначення чергових місцевих виборів у 2020 р.».

    Минулі місцеві вибори, 25 жовтня 2020 р., та явка виборців, яскраво показали незгоду населення із застосованою до місцевих виборів системи пропорційного представництва за відкритими списками політичних партій. Зокрема, багатого розгалуження набрали ситуації, в яких кандидат у депутати, який набрав меншу кількість голосів порівняно із іншими кандидатами, був обраний у депутати завдяки своєму розташуванню у єдиному списку партій у єдиному багатомандатному окрузі.
    Виборці також фактично позбавлені можливості ознайомитися із принципом розміщення кандидатів у єдиному списку партії та підстав цього. Інформація про розміщення депутатів у єдиному списку партій та їх черговість у такому списку партій не представлена на виборчих дільницях. Отже, обрання депутатів за єдиним виборчим списком партій, фактично, є таємним, не відкритим.

    Таке положення речей є прямим зазіханням на демократію та принципи виборчого права (ст. 13, п.5 ч.1 ст.21, оскільки депутатом обирається у такому випадку особа, якій виборці найменше довіряють й підтримують, та потребує негайного виправлення з боку суб’єктів законодавчої ініціативи.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ   
  • Відмінити відділення закритого типу у лікувальних медичних закладах і примусове лікування

    Підписів 5

    Днів залишилось 30

    Черевко Оксана
    Оприлюднена
    28 вересня, 2020
    28 грудня, 2020
    30
    5 (з них за 7 днів: 0)

    Відмінити відділення закритого типу у лікувальних медичних закладах. Бо у таких відділеннях хворих часто позбавляють можливості користуватись декотрими їхніми особистими речами, включаючи мобільний телефон, а також вони позбавляються можливості вільно пересуватись (за межі відділення), що унеможливлює їх мати змогу захисту своїх прав у випадку здійснення правопорушень медпрацівниками даного закладу, і наявність таких відділень є порушенням прав людини.
    Також відмінити примусове лікування, бо це є порушенням прав людини і ознакою нерівності прав громадян. Будь-хто з громадян повинен мати право на якісне лікування, вільний вибір лікаря, медичного закладу, методики лікування, але не повинен бути примушений до лікування.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Запретить использование противотуманных фар при отсутствии осадков или тумана

    Підписів 6

    Днів залишилось 18

    Резник Сергей Николаевич
    Оприлюднена
    17 вересня, 2020
    17 грудня, 2020
    18
    6 (з них за 7 днів: 0)

    Запретить использование противотуманных фар в случае отсутствия дождя или тумана.

    Противотуманные фары слепят встречные и попутные машины

    Данный закон улучшит комфорт другим участникам движения, а также уменьшит количество ДТП с ослеплением водителей

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Вимога ЕС: Україна зов'язана НЕГАЙНО ратифікувати Римський статут міжнародного кримінального суду

    Підписів 7

    Днів залишилось 20

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    18 вересня, 2020
    18 грудня, 2020
    20
    7 (з них за 7 днів: 0)

    З українських ЗМІ:
    "Потом будет поздно": в ЕС призвали Киев срочно ратифицировать Римский статут.
    Посол Европейского Союза в Украине Хьюг Мингарелли призвал Киев уже в 2019 году ратифицировать Римский статут, чтобы Международный уголовный суд мог начать рассмотрение уголовных дел, переданных Украиной. Об этом он сказал во время 40-го ежегодного форума транснациональной Сети членов парламентов "Парламентарии за глобальные действия" (Parliamentarians for Global Action) и 10-й Консультативной ассамблеи парламентариев за Международный уголовный суд и верховенство права, которые проходят в Верховной Раде.
    Дипломат напомнил, что ратификация Римского статута Украиной была прописана в Соглашении об ассоциации между Украиной и Европейским Союзом".

    З українських ЗМІ:
    "Рябошапка пообещал наконец-то ратифицировать Римский статут.
    Прямая речь: "Один из приоритетов – наконец ратифицировать Римский статут международного уголовного суда, подписанный почти 20 лет назад".
    Детали: На заседании речь шла о наработке правовых оснований для возвращения оккупированных территорий Донбасса и Крыма.
    Рябошапка пообещал подготовить концепцию переходного правосудия и имплементировать нормы и принципы международного гуманитарного и уголовного права.
    Почему это важно: Ратификация Римского статута международного уголовного суда является частью Соглашения об ассоциации с ЕС. Это международное обязательство.
    Преступления, совершенные на территории Украины в связи с войной, являются юрисдикцией МКС. Ратификация также гарантирует невозможность избежания наказания за международные преступления.
    Присоединение Украины к МКС стимулирует работу правоохранительной и судебной систем. Суд может начать производство, когда национальная правоохранительная система не может или не хочет самостоятельно расследовать тяжкие преступления".

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ НЕГАЙНУ РАТИФІКАЦІЮ Верховною Радою України Римського статуту міжнародного кримінального суду

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Водні ресурси

    Підписів 7

    Днів залишилось 26

    Бабкін Борис Михайлович
    Оприлюднена
    25 вересня, 2020
    25 грудня, 2020
    26
    7 (з них за 7 днів: 0)

    Заборонити на законодавчому рівні спускати стави які орендуються для вирощування риби. Принцип орендаря: - після мене, хоть потоп. Враховуючи, що останнім часом мало опадів, стави після спуску води не встигають відновлюватися, а та вода, яка з'являєть природним чином, практично випарюється за літо. Особливо це стосується ставів, які знаходяться в межах населених пунктів тому, що практично зникла вода в колодязях особистих господарств. Враховуючи, що вже виникає проблема в Україні з питною водою, переконливо прошу звернути увагу на це питання та внести зміни в Водний Кодекс України.
    З повагою.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Прошу скасувати адвокатську монополію (Проголосувати за законопроект 1013 від 29.08.2019 року до кінця поточного року).

    Підписів 7

    Днів залишилось 33

    Казакова Світлана Валентинівна
    Оприлюднена
    01 жовтня, 2020
    01 січня, 2021
    33
    7 (з них за 7 днів: 0)

    29.08.2019 року Президентом подано до ВР Законопроект 1013 (щодо скасування адвокатської монополії).
    Метою запропонованих Законопроектом змін є забезпечення права кожного на отримання професійної правничої допомоги через скасування адвокатської монополії на надання такої допомоги.
    Для досягнення поставленої мети Законопроектом пропонується скасувати адвокатську монополію, а саме: виключити положення частини четвертої статті 131-2 чинної Конституції України, згідно з якою виключно адвокат здійснює представництво іншої особи в суді.
    Вказаний законопроект отримав схвалення в усіх комітетах ВР.
    Конституційний Суд України дійшов узагальненого висновку(№ 4-в/2019 від 31 жовтня 2019 року), що Законопроект про внесення змін до Конституції України (щодо скасування адвокатської монополії) відповідає вимогам статей 157 і 158 Конституції України.
    14.01.2020 року Законопроект 1013 було попередньо схвалено другою сесією ВРІХ скликання.
    Постановою 485-ІХ від 04.02.2020 цей законопроект включено до порядку денного третьої сесії ВР ІХ скликання.
    Таким чином Законопроект пройшов усі стадії необхідні для його невідкладного розгляду.
    Відкладення ВР розгляду законопроекту порушує право фахівців на зайняття професійною діяльністтю та порушує право громадян на вільний вибір захисника.
    Прошу проголосувати депутатів ВР України за даний законопроект 1013 до кінця поточного року.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Акциз на зріджений газ для авто.

    Підписів 8

    Днів залишилось 34

    Чорноморець Дмитро Володимирович
    Оприлюднена
    02 жовтня, 2020
    02 січня, 2021
    34
    8 (з них за 7 днів: 0)

    Покривати податок акцизного збору на зріджений газ для автомобілів, з надходжень від продажу квот, згідно Кіотського протоколу.
    Зріджений газ в якості автомобільного транспорту- екологічно чисте паливо.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Щодо внесення змін до чинного законодавства України, яким заборонитм особам, що притягувалися до адміністративної та/або кримінальної відповідальності, обіймати посади осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

    Підписів 11

    Днів залишилось 16

    Лейко Михайло Макарович
    Оприлюднена
    15 вересня, 2020
    15 грудня, 2020
    16
    11 (з них за 7 днів: 0)

    Пропоную з метою підвищення рівня законності в державі та суспільстві на законодавчому рівні заборонити особам, що притягувалися до адміністративної та/або кримінальної відповідальності, обіймати посади осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Закон про припинення повноважень та позбавлення статусу будь якої Виборної особи в Україні від Депутата до Президента України.

    Підписів 11

    Днів залишилось 26

    Урбанський олександр
    Оприлюднена
    25 вересня, 2020
    25 грудня, 2020
    26
    11 (з них за 7 днів: 0)

    Будь яка Виборна особа в Україні від Депутатів та голів місцевих рад, обласних, Верховної ради України, Президента України та Всіх Виборних посад державних службовців мають бути достроково припинити повноваження у разі відсутності звіту за Політичні зобов'язання на протязі 30,90,120 днів від дати виборів та порушення виборчих обіцянок пред громадою яка його обрала. Приводом для припинення е судовий позов проти нього від одного або групи виборців за невиконання виборчих обіцянок..

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Розмитнення автомобілів

    Підписів 11

    Днів залишилось 37

    Крикун Дмитро Володимирович
    Оприлюднена
    05 жовтня, 2020
    05 січня, 2021
    37
    11 (з них за 7 днів: 0)

    Продовжити дію закону 8487 з урахуванням пільгової ставки на акциз 50%

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • ОСББ не можуть відповідати та підписувати акти балансової належності по ГРМ

    Підписів 11

    Днів залишилось 65

    Драганов Станіслав Сергійович
    Оприлюднена
    02 листопада, 2020
    02 лютого, 2021
    65
    11 (з них за 7 днів: 0)

    Ми голови правлінь ОСББ/ЖБК, приватні Управлінські компанії звертаємось до президента України, народних депутатів ВР України, КМУ, Антимонопольного Комітету України.

    Станом на вересень 2020 року у ВРУ подано законопроект 2458 на друге читання.
    Проаналізувавши тест даного законопроекту ми дійшли висновку, що він націлений на захист монополістів, а не споживачів. Це і не дивно враховуючи потужне лобіювання інтересів монополістів. Основні зауваження стосуються, в тому числі, але не виключно, питання обслуговування внутрішньо будинкових мереж гозопостаченя. Всі ризики і відповідальність вкотре хочуть покласти на споживача. Такі непродумані дії приведуть до значних витрат і додаткового фінансового навантаження на домогосподарства. Наслідком цих дискримінаційних дій буде поява третьої платіжки за газ для населення.
    На даний момент під тиском монополістів комунальні Управлінські компанії вже всі підписали акт розмежування балансової належності, що є першим кроком до третьої платіжки.

    Цивільний Кодекс України, Закон України Про житлово-комунальні послуги та інші закони і підзаконо- нормативні акти, чітко регламентують, що постачання та розподіл природного газу має забезпечуватись безперервно з гарантованим рівнем безпеки та якості виключно на підставі індивідуальних договорів між виконавцем та споживачем.
    Нас абсолютно не влаштовують пропозиції подані в даному законопроекті.

    Питання обслуговування внутрішньо будинкових систем газопостачання є найбільш кричущим і законодавчо не врегульованим і є надзвичайно велика кількість зауважень та пропозицій.

    В даній редакції законопроект створює більше проблем ніж вирішує їх, а також має прямі протиріччя Конституції України, Законам України, в тому числі України про ОСББ. Законопроект потребує суттєвого доопрацювання. Ми вимагаємо доопрацювати законопроект з залученням практикуючих спеціалістів в даній сфері які мають авторитет і знання в комунальній сфері. Готові делегувати своїх представників від різних міст України.

    P.S. У випадку прийняття законопроекту в даній редакції. Ми обіцяємо донести до кожного домогосподаства інформацію хто саме з депутатів відстоює інтереси монополістів і олігархів, а не інтерес своїх виборців. І кому вони мають особисто сказати дякую за додатково забрані кошти з їх сімей. Ми добре згуртовані і професійні люди які не бояться брати відповідальність на себе і доводити початі проекти до кінця.

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |   ПРОМИСЛОВА ПОЛІТИКА   
  • Щодо законодавчої заборони використання психотронної, мікрохвильової та радіоелектронної зброї, а також обладнання, за допомогою якого діями людини можна керувати, та запровадження кримінальної відповідальності за їх застосування.

    Підписів 13

    Днів залишилось 10

    Лейко Михайло Макарович
    Оприлюднена
    08 вересня, 2020
    08 грудня, 2020
    10
    13 (з них за 7 днів: 0)

    Пропоную на законодавчому рівні заборонити використання психотронної, мікрохвильової та радіоелектронної зброї, а також обладнання, за допомогою якого діями людини можна керувати; запровадити кримінальну відповідальність за його застосування.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН