ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Про перенесення дати проведення другого туру Президента України

    Підписів 0

    Днів залишилось 87

    Кияшко Дмитро
    Оприлюднена
    22 квітня, 2019
    22 липня, 2019
    87
    0 (з них за 7 днів: 0)

    Шановні депутати верховної ради!

    Україна виявилася не готовою до проведення виборів президента України в умовах гібридної війни з Росією, ані в законодавчому полі, ані з боку інформаційної безпеки, ані з боку дотримання кандидатами демократичних політичних засад.
    Тому ми, народ України, якому не байдужа доля нашої країни, звертаємося до вас з проханням:
    1. Перенести дату другого тура виборів Президента України з 21.04.2019р. до 21.07.2019р. для того, щоб привести законодаство щодо виборів Президента до сучасних вимог.
    2. Дати наказ правоохоронним органам перевірити та оприлюднити інформацію, викладену на сайті «Миротворець» про фінансування кандидата в президенти України Зеленського В. А. спецслужбами Росії, тому що, якщо це правда- це загрожує національній безпеці України і кандидат в Президенти є зрадником України.
    3. Дати наказ правоохонним органам перевірити та оприлюднити інформацію про фінансування, а також скритне афіліювання своїх інтересів через кандидата в президенти Зеленського В.А. Коломойським І.В.
    4. Провести міжнародний аудит ДК «Укроборонпрому» і оприлюднити результати до 21.07.2019р.
    5. Розглянути поданиц законопроект «Про вибори президента України» де прописати обов*явковість проведення дебатів перед другим туром виборів Президента, а також відповідальність, якщо кандидат відмовляється від участі в дебатах- зняття його кандидатури з виборчих перегонів. Також прописати обов*язковість тесту на наркозалежність та алкозалежність в міжнародній антидопінговій лабораторії для всіх кандидатів в Президенти. Також прописати обов*язковість представлення своєї передвиборчої програми з відповідальністю за невиконання цього пункту- зняття кандидату з виборчих перегонів. Також прописати відповідальність Президента України за невиконання взятих на себе зобов*язань- це можливість розпочинання процедури імпічменту Президенту, якщо не буде доведено, що Президент не виконав свої зобов*язання через саботування Верховною Радою своїх законотворчих функцій.
    6. Розглянути на позачерговій сессії законопроект «Про імпічмент Президента» з урахованням гібридної агресії Росії і дотриманням вимог щодо національної безпеки.
    У разі невиконання нашого звернення, залишаємо за собою право відстоювати свої права на мирних, безстрокових акціях протесту.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Відмінити закони про корупцію

    Підписів 2

    Днів залишилось 23

    Шаповалов Даниил
    Оприлюднена
    19 лютого, 2019
    19 травня, 2019
    23
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Необхідно робити управління державою більш прозорим, а не створювати закони і органи по слідкуванню за чиновниками.

    Вважаю, що закони про корупцію лише “провокують” працівників державних та спецслужб, та сприяють корупційній діяльності, відмиванню коштів.

    Крім того, на опрацювання законів витрачається багато часу, на створення органів виділяються значні кошти із держбюджету, і разом тим, на даний час не має гідних напрацювань, що зроблять працю держслужбовців і чиновників прозорою.

    Якщо інформація про роботу уповноважених осіб буде у відкритому доступі кожному, тоді корупційна діяльність стане фізично не можливим явищем у нашій державі.

    За рахунок заощаджених коштів від усунутих органів по слідкуванню за чиновниками розробити електронні сервіси, що будуть надавати необхідну інформацію про діяльність будь-якого державного службовця у реальному часі.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Про припинення здійснення правосуддя присяжними із повноваженнями суддів в Україні.(Галенка Мирона Ростиславовича,06.11.1979-р.н.)

    Підписів 2

    Днів залишилось 18

    Галенок Мирон Ростиславович
    Оприлюднена
    14 лютого, 2019
    14 травня, 2019
    18
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Забезпечити припинення здійснення правосуддя присяжними із повноваженнями суддів в Україні.(Оскільки це грубе порушення головного принципа правосуддя,відповідно із яким:правосуддя повинне здійснюватися тільки професійними суддями.)

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Розглянути та прийняти Верховною Радою України проект Закону України (від 16.05.2018 № 8360 ) "Про внесення змін до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" щодо встановлення доплати за роботу після призначення пенсії та обчислення її за двоскладовою формулою" ( автор Ю. Шухевич)

    Підписів 2

    Днів залишилось 80

    Дудко Володимир Анатолійович
    Оприлюднена
    15 квітня, 2019
    15 липня, 2019
    80
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Розглянути та прийняти Верховною Радою України проект (№ 8360 від 16.05.2018 р.) Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" щодо встановлення доплати за роботу після призначення пенсії та обчислення її за двоскладовою формулою" ( автор Ю.Шухевич).
    У законопроекті передбачено доповнити Розділ VIII Закону України від 9 квітня 1992 року N 2262-XII "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб" (далі - Закон N 2262) статтею 63-1 із такою назвою: "Доплата за роботу після призначення пенсії".
    Розділ VIII цього Закону має назву: "Порядок перерахунку пенсій", а перша стаття цього розділу - стаття 63 називається: "Перерахунок раніше призначених пенсій", і стосується вона перерахунку пенсій у зв'язку з підвищенням грошового забезпечення відповідних категорій силовиків. Наступна стаття 64 має назву: "Підвищення пенсій у зв'язку з індексацією грошових доходів населення".
    Було вирішено доповнити цей Закон новою статтею 63-1, оскільки встановлення доплати за роботу після призначення пенсії стосується якраз перерахунку призначених пенсій і, водночас, суттєво відрізняється від механізму перерахунку пенсій у зв'язку з підвищенням грошового забезпечення, що передбачений статтею 63 цього Закону.
    У законопроекті запропоновано здійснювати перерахунок доплат до пенсій у зв'язку із збільшенням показників заробітної плати (доходу) в Україні та у зв'язку із додатково сплаченими страхвнесками до ПФУ після призначення пенсії.
    Прийняття зазначеного законопроекту № 8360 від 16.05.2018 року матиме надзвичайно важливе значення, оскільки буде встановлена соціальна справедливість стосовно тих силовиків, котрі після призначення пенсії за вислугою років офіційно працювали та сплачували із своєї зарплатні або доходу страхові внески до ПФУ, на відміну від інших осіб, котрі після звільнення зі служби не працювали та не сплачували страхвнески до ПФУ, а мають однакові пенсії з тими особами, що сумлінно сплачували додаткові страхові внески до ПФУ після звільнення зі служби.
    Прийняття зазначеного законопроекту сприятиме "виходу з тіні" нелегальних українських працівників, більшості з яких зараз невигідно сплачувати страхові внески до ПФУ, бо це може призвести до зменшення розмірів їх пенсій.
    Ухвалення цього законопроекту, який встановлює пенсійну справедливість стосовно тих силовиків, котрі працювали після звільнення зі служби, спричинить ухвалення інших законопроектів, спрямованих на встановлення пенсійної справедливості стосовно всіх інших українських громадян та скасування усіх несправедливих законів в Україні,

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • ВДОСКОНАЛЕННЯ ВИБОРЧОЇ СИСТЕМИ

    Підписів 3

    Днів залишилось 11

    Соловйов Андрій Вікторович
    Оприлюднена
    07 лютого, 2019
    07 травня, 2019
    11
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Вимагаємо внести зміни в Закон України "Про вибори президента України":

    1. народні депутати, голови та депутати органів місцевого самоврядування, керівники центральних та місцевих органів виконавчої влади, зареєстровані кандидатами в президенти України повинні автоматично скласти свої повноваження.

    2. їхні вакансії повинні заміщуватися згідно чинного законодавства, а поновлюватися шляхом наступних календарних виборів.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Заборона на продаж сирої сировини.

    Підписів 3

    Днів залишилось 74

    Калиновський Ярослав Володимирович
    Оприлюднена
    08 квітня, 2019
    08 липня, 2019
    74
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Прийняти закон про заборону, продажу державою та приватними компаніями сирої сировини, на міжнародних і світових ринках. А дозволити продаж тільки готової продукції. При прийнятті такого закону, збільшиться кількість робочих місць в країні. Та зменшить незаконну вирубку лісу і продаж його закордон, по заниженних цінах, під виглядом дров. Також цей закон буде сприяти зростанню нашої економіки.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Про створення в Україні:Наглядового суду України.І відновлення:Перегляду у порядку судового нагляду рішень,ухвал,постанов,вироків суду,що набрали законної сили.-(Галенка Мирона Ростиславовича,06.11.1979-р.н.)

    Підписів 3

    Днів залишилось 29

    Галенок Мирон Ростиславович
    Оприлюднена
    25 лютого, 2019
    25 травня, 2019
    29
    3 (з них за 7 днів: 0)

    В Україні виникла,триває,існує і триватиме необхідність у скасуванні неправосудних,помилкових чинних рішень,ухвал,постанов,вироків суду,що набрали законної сили,якими порушенні і порушуються права і свободи учасників процесів,та законність і правопорядок в Україні та закордоном,а потерпілі від іх виконання потребують гідних реабілітацій у зв'язку із такою несправедливістю Суду.За цих обставин,пропоную:-Доповненнями і поправками:ЦПКУкраїни,КПКУкраїни і інші Закони України,та прийняттям нових Законів України:-Забезпечити в Україні створення:Наглядового суду України,та перегляд ним у порядку судового нагляду рішень,ухвал,постанов,вироків суду,що набрали законної сили,незалежно від дати набрання ними законної сили і обсягу виконання.,та врегулювати,нижчевикладенне:-1.Рішення,ухвали,постанови,вироки суду,що можуть бути опротестовані до Наглядового суду України.-2.Перелік Осіб,які мають право опротестувати рішення,ухвали,постанови,вироки суду,що набрали законної сили,та іх обов'язки і права.-3.Перелік Осіб,які мають право подання Заяви про опротестування рішень,ухвал,постанов,вироків суду,що набрали законної сили.-4.Витребування справ для перевірки у порядку нагляду.-5.Перелік інстанцій Наглядового суду України.-6.Зупинення виконання рішень,ухвал,постанов,вироків суду,що набрали законної сили,у зв'язку із відкриттям провадження по цим справам:Наглядовим судом України.-7.Надіслання копії протесту особам,які беруть участь у справі,і повідомлення про час і місце розгляду справи.-8.Відкликання та зміна протесту.-9.Підстави для скасування чи зміни у порядку нагляду рішень,ухвал,постанов,вироків суду.-10.Обов'зки Наглядового суду України при розгляді справи в порядку нагляду.-11.Повноваження Наглядового суду України при розгляді справи в порядку нагляду.-12.Права осіб,які беруть участь у справі.-13.Обов'язки осіб,які беруть участь у справі.-14.Обов'язковість участі прокурора і інших осіб в справах Наглядового суду України.-15.Примусовий привід в Наглядовий суд України,осіб явка яких обов'язкова,за неявку без поважних обставин.-16.Розгляд справ за протестами:-(Вирішення судом клопотань осіб,які беруть участь у розгляді справи в порядку нагляду:-про відвід.,про забезпечення доказів.,про виклик свідків.,про витребування письмових доказів.,про витребування речових доказів.,про огляд письмових доказів.,про огляд речових доказів.,про призначення експертизи.,про виклик спеціаліста.,про прийняття доказів.,про звільнення,відстрочення,розстрочення судових витрат.Порядок допиту свідків.Пояснення осіб які беруть участь у розгляді справи в порядку нагляду.Дослідження доказів:письмових,речових,висновку експерта,висновку органу державного управління,висновку спеціаліста.Оголошення показань.Огляд на місці речових та письмових доказів,яких не можна доставити в суд.Допит за іншою адресою,осіб які беруть участь у справі але з поважних причин не можуть з'явитися в суд.)-17.Наслідки неявки в Наглядовий суд України.-18.Підстави накладання штрафу.-19.Зняття або зменшення штрафу.-20.Належність,допустимість доказів і оцінка доказів судом який розглядає справу у порядку нагляду.-21.Ухвали та постанови по протестах у порядку судового нагляду.-22.Зміст ухвал і постанов,постановлених у порядку судового нагляду.-23.Обов'язковість вказівок суду,який розглядає справу в порядку судового нагляду.-24.Окремі ухвали,постанови суду що розглядає справу в порядку судового нагляду.-25.Оформлення окремої думки судді який брав участь у розгляді справи у порядку нагляду і міри на підставі неї.-26.Порядок оскарження ухвал і постанов Наглядового суду України,для перегляду у порядку судового нагляду Наглядовим судом України у більшому складі суддів.-27.Відшкодування судових витрат.-28.Виплата винагороди за відрив від звичайних занять.-29.Судові витрати(види,порядок,строки оплати;звільнення,відстрочення,розстрочення оплати;розподіл).-30.Докази(1.Належність доказів,допустимість засобів доказування і подання доказів.2.Обов'язковість доказування і подання доказів.3.Підстави звільнення від доказування.4.Судові доручення по збиранню доказів.5.Строки подання доказів.6.Підстави забезпечення доказів.7.Способи забезпечення доказів.8.Заява про забезпечення доказів.9.Порядок розгляду заяви про забезпечення доказів.10.Оскарження ухвали про забезпечення доказів.11.Пояснення осіб,які беруть участь у справі.12.Показання свідків.13.Особи,які не можуть бути свідками.14.Особи,які не зобов'язані бути свідками.15.Зміст заяви про виклик свідка.16.Відповідальність свідка.17.Допит свідка у місці проживання або перебування.18.Письмові докази.19.Витребування письмових доказів.20.Відповідальність за невиконання вимоги суду подати письмові докази.21.Подання витягу з письмових доказів та огляд цих доказів.22.Подання письмових доказів у орегіналі.23.Повернення оригіналів письмових доказів.24.Речові докази.25.Витребування речових доказів та відповідальність за їх неподання.26.Зберігання речових доказів.27.Огляд речових доказів,що швидко псуються.28.Повернення речових доказів.29.Призначення експертизи.30.Обов'язки,права і відповідальність експерта.31.Висновок експерта.32.Додаткова експертиза.33.Повторна експертиза.34.Виклик спеціаліста,його обов'язки,права і відповідальність.35.Висновок спеціаліста).-Та інше,впливаючи на якість вирішення справ!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Про посилення захисту права власності громадян України змінами в ЦКУкраїни.-(Галенка Мирона Ростиславовича,06.11.1979-р.н.)

    Підписів 3

    Днів залишилось 29

    Галенок Мирон Ростиславович
    Оприлюднена
    25 лютого, 2019
    25 травня, 2019
    29
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Майже кожен громадянин України накопичує предмети своєї власності для розпорядження ними на власний усвідомлений розсуд,утому-числі і на випадок своєї смерті,однак це право власності істотно незахищенне взв'язку із реалізацією права одержання обов'язкової долі спадщини і обов'язку виділення обов'язкової долі спадщини окремим спадкоємцям,передбаченим ЦКУкраїни.За цих обставин,пропоную:-1)Внесенням змін у ЦКУкраїни:-Залишити спадкування майна громадян України лише на підставі діючого нотаріально засвідчений нотаріально Заповіту,в долях передбачених у ньому сподкодавцем.-2.)За відсутності діючого Заповіту,або спадкоємців за Заповітом,все майно померлого громадянина України зараховувати в дохід України,а за рахунок цьго доходу забезпечувати надання матеріальної допомоги особам позбавленним обов'язкової долі спадщини,врегулювавши:право її одержання,розмір,строки одержання,порядок надання:-окремим Законом України.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Про зміну назви:селище міського типу-Літин,Вінницької області України,на:-село-Літин,Хмільницького району,Вінницької області України,та включення всіх Сіл,с.м.т.Літина,Вінницької області України,в територіальний склад Хмільницького району,Вінницької області України.-(Галенка Мирона Ростиславовича,06.11.1979-р.н.)

    Підписів 3

    Днів залишилось 29

    Галенок Мирон Ростиславович
    Оприлюднена
    25 лютого, 2019
    25 травня, 2019
    29
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Змінити назву селища міського типу-Літин,Вінницької області України,на:-село-Літин,Хмільницького району,Вінницької області України,та включити всі Села,с.м.т.Літин,Вінницької області України,в територіальний склад Хмільницького району,Вінницької області України.Враховуючи об'єктивну,дійсну,всебічну вигідність такого ущільнення цих територіальних громад,шляхом їх об'єднання,що не може не підтвердитися належними перевірками і ревізіями цих територій Вінницької області України,у випадку їх призначення і проведення.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ   
  • Вимагаємо розглянути законопроект 3157 О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины относительно уточнения порядка предоставления в аренду водных объектов в комплексе с земельными участками"

    Підписів 3

    Днів залишилось 60

    Провозін Сергій
    Оприлюднена
    25 березня, 2019
    25 червня, 2019
    60
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Законопроектом предусматривается ликвидировать коллизии отдельных положений статьи 51 Водного кодекса Украины о передаче в аренду водных объектов в комплексе с земельным участком под ними. Также предлагается упростить процедуру заключения договоров аренды водных объектов, увеличено количество арендаторов водных объектов.Принятие на основе законопроекта соответствующего Закона обеспечит совершенствование защиты прав отечественных сельхозтоваропроизводителей, фермерских хозяйств, физических лиц — предпринимателей, осуществляющих хозяйственную деятельность в сфере сельскохозяйственного производства, организацию эффективного сельскохозяйственного производства на максимальной территории земель сельскохозяйственного назначения Украины, поддержку аграрной отрасли Украины — лидера в получении доходов от экспортных операций в Украине, а также гарантировать стабильность поступлений в государственный бюджет Украины от экономической деятельности сельхозтоваропроизводителей страны, сохранение и создание рабочих мест в агарной отрасли»

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Смертна кара за скоєння тяжкого злочину а саме "позбавлення життя іншої людини"

    Підписів 3

    Днів залишилось 74

    Яворський Роман
    Оприлюднена
    08 квітня, 2019
    08 липня, 2019
    74
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Не залежно від статусу людини чи її батьків(це про мажорів) якщо людина свідомо зробила вбивство іншої людини то її слід покарати смертю а не 5-10 років в тюрмі та ще й за кошти платників податків

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • пропоную ВРУ затвердити нове гасло: : «Хай живе Україна!». з відгуком : «Героям Слава!» « Бандері Слава!»

    Підписів 4

    Днів залишилось 18

    кирилов сергій васильович
    Оприлюднена
    14 лютого, 2019
    14 травня, 2019
    18
    4 (з них за 7 днів: 0)

    Під час заворушень один з поліцейських вигукнув: " Ложись, Бандера "
    Слова українського поліцейського викликали гостру реакцію в керівництві МВС страни. Так, на брифінгу в неділю, який транслювали українські телеканали, глава київської поліції Андрій Крищенко приніс вибачення за слова свого коллеги.
    Тобто назва "Бандера", у представників влади в Україні досі існує як націоналістична ідея, яка застосовувалась до всіх українських націоналістів за часи СРСР тому, що інших підстав для наведеного вибачення не існує .
    В даний час Бандеру і його послідовників шанують головним чином на Західній Україні, де після розпаду СРСР його ім'я стало символом боротьби за незалежність української держави, тому Бандера є і повинен стати символом боротьби за незалежність української держави по всій Україні.
    На процесі, від 13 січня 1936 року, який увійшов в історію як «Варшавський», Степан Бандера і Лебедь вигукнули: «Хай живе Україна!».

    Вважаю що ці слова треба зробити новим військовим привітанням і тоді нове привітання буде таке: «Хай живе Україна!».відповідь: «Героям Слава!» « Бандері Слава!»

    Тому пропоную ВРУ затвердити нове гасло: : «Хай живе Україна!».
    з відгуком : «Героям Слава!» « Бандері Слава!»

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • підтримайте нову редакцію статті 102 конституції України: Президент України є найвищою посадовою особою у системі органів виконавчої влади в державі Україна і має право виступати від її імені, щодо гарантування державного суверенітету, територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина.

    Підписів 4

    Днів залишилось 47

    кирилов сергій васильович
    Оприлюднена
    11 березня, 2019
    11 червня, 2019
    47
    4 (з них за 7 днів: 0)

    Пропоную ВРУ внести зміни до статті 102 конституції України і в новій редакції цю вимогу читати так:
    Президент України є найвищою посадовою особою у системі органів виконавчої влади в державі Україна і має право виступати від її імені, щодо гарантування державного суверенітету, територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина
    Тому, що згідно до статті 8 конституції України: В Україні визнається і діє принцип верховенства права.
    Виходячи з наведеного президент України ніяк не може бути ГЛАВОЮ держави, згідно до вимоги статті 102 діючої конституції України, тобто це ще тільки чергова узурпація влади громадян України посадовою особою згідно до вимоги статті 5 конституції України

    Вимога статті 5 конституції України:
    Україна є республікою.Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
    Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами.Ніхто не може узурпувати державну владу.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • створемо наддержавний демократичний орган державної влади під назвою "Народна влада"

    Підписів 4

    Днів залишилось 77

    кирилов сергій васильович
    Оприлюднена
    11 квітня, 2019
    11 липня, 2019
    77
    4 (з них за 7 днів: 0)

    В Україні державна влада складається з трьох гілок влади, які більше виконують олігархічні замовлення ніж заяви та звернення громадян України. Також усі питання щодо державної політиці в Україні та України вирішуються або в Брюсселі або в Пентагоні, тобто громадяни України, незважаюче на те, що Україна є демократичною державою, не мають жодного впливу на всі ті процеси які зараз творяться в Україні.
    Тому пропоную для демократизації державної влади доповнити конституцію України главою під назвою "Народна влада" з наступними вимогами і пропозиціями:

    1. Державний орган "Народна влада" це орган керування громадян України і складається із п яти лідерів провідних політичних партій, які увійшли на чергових виборах до складу Верховної ради України

    2. Державний орган "Народна влада" є наддержавним контролюючим органом влади і створенний для запобігання корупції у виконавчих гілках влади і затвердження політиці згідно до вимог громадян України

    3. Рішення державного органу "Народна влада" є обов язкоми для виконання всіма державними установами України

    4.У своїй діяльності державний орган "Народна влада" приймає заяви і звернення від влади,тобто від громадян України,
    а також від гілок виконавчої влади: президента України, народних депутатів України та інших , розглядає їх та приймає одноголосним голосуванням по цим заявам свого рішення, тобто в разі одноголосного прийняття рішення по заяві ця заява направляється для подальшого виконання до гілок виконавчої влади
    В разі, якщо один із лідерів політичної партії не згоден і не підтримує ту чи іншу заяву чи пропозицію ,то заява вважається не прийнятою і не розглянутою і цей лідер зобов язаний і має право звернутись до вирішення поставленого питання у заяві до суду чи ініціїювати проведення всенародного референдуму по цьому питанню.

    5.Лідер політичної партії рішення по голосуванню якого тричі не були підтримані у суді або на всенародних референдумах звільняється від подальшої участі приймати рішення у державному органі "Народна влада"

    6.Лідери політичних партій також звільняється від подальшої участі приймати рішення у державному органі "Народна влада" якщо їх прийняті рішення по голосуванню тричі були опротистовані у суді

    7. В разі якщо із державного органу "Народна влада" вибуває більше двох лідерів політичних партій то політика провідних політичних партій вважається антинародною і несумісную з демократією в Україні і в Україні призначаються нові вибори політичних партій і депутатів у Верховну раду України

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Проект змін у частині 7 статті 2 Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу»

    Підписів 4

    Днів залишилось 26

    Кугай Андрій Володимирович
    Оприлюднена
    22 лютого, 2019
    22 травня, 2019
    26
    4 (з них за 7 днів: 0)

    Частину 7 статті 2 Закону України «Про військовий обов'язок і військову службу» доповнити абзацем другим наступного змісту: «Строкову військову службу військовозобов’язані, які навчаються у вищих навчальних закладах або працюють, мають право проходити без відриву від навчання або праці, шляхом проходження служби у військовому резерві.»

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Внести в діюче законодавство України поняття "психотронний терор", розробити законодавчу базу щодо проведення експертизи на предмет застосування до людини психотронної зброї та відшкодування за це, встановити кримінальну відповідальність за її застосування та заборонити на законодавчому рівні її використання.

    Підписів 4

    Днів залишилось 50

    Лейко Анатолій Михайлович
    Оприлюднена
    14 березня, 2019
    14 червня, 2019
    50
    4 (з них за 7 днів: 0)

    Пропоную внести в діюче законодавство України поняття "психотронний терор - це навмисні дії, вчинені за попередньою змовою групою осіб, організованою групою, злочинною організацією, незаконним збройним формуванням із застосуванням спеціальної зброї та інших предметів випромінювального типу, що вражають в особливому діапазоні частот, фокусування і потужності, як правило, пов'язані в сукупності з використанням інших методів впливу на особу (осіб) і спрямовані на створення ситуації, небезпечної як для життя, здоров'я, так для прав і свобод людини, її пряме фізичне і психічне знищення або штучний виклик різноманітних захворювань", розробити законодавчу базу щодо проведення експертизи на предмет застосування до людини психотронної зброї та відшкодування за це, встановити кримінальну відповідальність за її застосування та заборонити на законодавчому рівні її використання.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Забезпечення прецтавників ЗМІ ксероксом, папером та компютерною технікою в приміщенні парламенту. Розмістити на 3-у поверсі біля входу на балкон (на столі під навісним телевізором). Працівникі ЗМІ не мають змогу роздруковувати матеріал, сканувати або робити копії, також відсутня можливість працюват з матеріалом, потрібен настільний компьютер. Разом : 1 МФУ, 1 пачка паперу на 1 пленарний день, 1 настільний компьютер з підключенням до мережі інтернет

    Підписів 4

    Днів залишилось 56

    Хілько Андрій Анатолійович
    Оприлюднена
    21 березня, 2019
    21 червня, 2019
    56
    4 (з них за 7 днів: 0)

    Забезпечення працівників ЗМІ що працюють у парламенті, компютерною техніокю, ксероксом, сканером та папером.
    .
    На третьому поверсі, біля входу на балкон де розміщені ЗМІ, треба встановити ксерокс, бажано МФУ -воркцентр, та залишаи 1 пачку паперу кожен пленарний день, для того щоб можна було робити копії, сканувати та роздруковувати з флешок, тощо.

    Окрім цього встоновити 1 стаціонарний компьютер з доступом в інтернет.

    Також поставити блок для зарядки різних мобільних телефонів.

    Такі технічні-кутки є в різних бібліотеках, навіть на АЗС, тому й в парламенті має бути в першу чергу. Адже наш парламент відвідують іноземці, і вони мають бачити що парламент це не лише : деревяні столи, тканинні доріжки, білі занавіски та люстри, а це й сучастність та технічний прогрес!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Транспорт та зв'язок. Прошу вирішити проблему із видачею дозволів на міжнародні перевезення.

    Підписів 4

    Днів залишилось 54

    Зубрицький Руслан Ігорович
    Оприлюднена
    19 березня, 2019
    19 червня, 2019
    54
    4 (з них за 7 днів: 0)

    Прошу вирішити проблему із видачею дозволів на міжнародні вантажні перевезення. А саме запустити електронну систему видачі дозволів.

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Про Законодавче врегулювання заміни обслуговування багатоквартирних жилих будинків і прибудинкових територій,обслуговуванних:Управліннями співвласників багатоквартирних жилих будинків,на обслуговування:-Житлово-експлатаційними конторами і Комунальними сервісними підприємствами.Для поліпшення якості цих комунальних послуг і зменшення їх вартості.-(Галенка Мирона Ростиславовича,06.11.1979-р.н.)

    Підписів 5

    Днів залишилось 29

    Галенок Мирон Ростиславович
    Оприлюднена
    25 лютого, 2019
    25 травня, 2019
    29
    5 (з них за 7 днів: 0)

    Для поліпшення якості обслуговування багатоквартирних жилих будинків і прибудинкових територій і зменшення вартості,пропоную:-1.)Законодавче врегулювати заміну обслуговування багатоквартирних жилих будинків і прибудинкових територій,обслуговуванних:Управліннями співвласників багатоквартирних жилих будинків,на обслуговування:-Житлово-експлатаційними конторами і Комунальними сервісними підприємствами.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Про термінове прийняття Закону України №9522

    Підписів 5

    Днів залишилось 13

    Удич Руслан Михайлович
    Оприлюднена
    08 лютого, 2019
    08 травня, 2019
    13
    5 (з них за 7 днів: 0)

    Про термінове прийняття Закону України №9522

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА