ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Вибори народних депутатів за відкритими партійними списками ПОРУШУЮТЬ Конституцію України і конституційні права українських громадян

    Підписів 2

    Днів залишилось 28

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    21 червня, 2019
    21 вересня, 2019
    28
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Сьогодні народні депутати України розглядають у Верховній Раді законопроект № 3112-1 "Виборчий Кодекс України", за яким висувати народних депутатів можна тільки від політичних партій за партійними списками.

    Однак вибори за відкритими списками партій порушують Конституцію України і конституційні права українських громадян, а саме:
    - статтю 38 Конституції України, якою встановлено, що громадяни України мають рівне право обирати і бути обраними до органів державної влади та органи місцевого самоврядування;
    - статтю 71 Конституції України, якою встановлено, що вибори до органів державної влади та органи місцевого самоврядування є вільними і відбуваються на основі загального, рівного і прямого виборчого права.

    Тобто, щоб проводити вибори за відкритими партійними списками НЕОБХІДНО буде ЗМІНИТИ Конституцію України, але такі зміни будуть погіршувати (звужувати) конституційні права українських громадян, що ЗАБОРОНЕНО статтями 21 і 22 Конституції України, а саме:
    - статтею 21 Конституції України встановлено, що права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними;
    - статтею 22 Конституції України встановлено, що конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані, при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.

    Тобто вибори за відкритими партійними списками ЗАБОРОНЕНІ Конституцією України.

    Крім того, вибори за відкритими партійними списками - це партійна МАЖОРИТАРЩИНА, по якій в Парламент потраплять тільки багаті партійці, які зможуть заплатити заставу і оплатити свою виборчу кампанію, тобто до Верховної Ради України знову потраплять тільки БАГАТІ, а не розумні люди.

    І я повністю згоден з Андрієм Богданом, що виборчий кодекс з переходом до виборів за відкритими списками партій "можна використовувати в розвиненому суспільстві, де не купують за 1 000 грн. голоси".

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ Верховну Раду України:

    1.ПРИПИНИТИ розгляд законопроекту № 3112-1 "Виборчий Кодекс України", за яким висувати народних депутатів можна тільки від політичних партій за партійними списками тому, що він ПОРУШУЄ Конституцію України, конституційні права і свободи українських громадян;

    2.ЗАПРОПОНУВАТИ нову виборчу систему обрання народніх депутатів, що не порушує Конституцію Украині, конституційні права і свободи українських громадян

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Законодавчо дозволити, жінкам, виходити заміж з 12 (дванадцяти) років, згідно загально прйинятих норм. На даний момент дівчата мають право виходити заміж без дозволу батьків з шістнадцяти (16) років.

    Підписів 2

    Днів залишилось 38

    Євтух Андрій Васильович
    Оприлюднена
    01 липня, 2019
    01 жовтня, 2019
    38
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Законодавчо дозволити, жінкам, виходити заміж з 12 (дванадцяти) років згідно загально прйинятих норм. На даний час законодавчо закріплено, вік шістнадцяти (16) років, дозволено дівчатам без дозволу батьків виходити заміж, публічно реєструвати свої відносини у РАГС.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Повернути право на державну пенсію колишнім державним службовцям за наявності стажу державної служби

    Підписів 2

    Днів залишилось 67

    Юріна Галина Михайлівна
    Оприлюднена
    30 липня, 2019
    30 жовтня, 2019
    67
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Повернути можливість отримання пенсії державного службовця особам, які на час досягнення пенсійного віку працювали на посадах державних службовців, та мають не менш як 20 років стажу роботи на посадах, віднесених до категорій посад державних службовців, незалежно від місця роботи на час досягнення зазначеного віку. Пенсію особам, які на час звернення за призначенням пенсії не є державними службовцями, визначити у розмірі 70 відсотків заробітної плати працюючого державного службовця відповідної посади та рангу за останнім місцем роботи на державній службі, з якої було сплачено єдиний внесок на загальнообов'язкове державне соціальне страхування.
    Згідно Закону України N 2464-VI "Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування" для платників, які працювали на державних посадах, утримувався єдиний внесок у розмірі 6,1 відсотка від нарахованої заробітної плати. У всіх інших працівників єдиний внесок утримувався із сум заробітної плати у розмірі 3,6 відсотка.
    Таким чином, вважаю, що колишні державні службовці мають не менше прав на отримання державних пенсій аніж колишні народні депутати.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Про збільшення оподаткування сторони продавця операцій купівлі-продажу житлової нерухомості, що була подарована, приватизована, отримана у спадок.

    Підписів 2

    Днів залишилось 63

    Карпов Максим Володимирович
    Оприлюднена
    26 липня, 2019
    26 жовтня, 2019
    63
    2 (з них за 7 днів: 0)

    В Україні житлова проблема є дуже загостреною, через дефіцит потрібної кількості одиниць житлової нерухомості. Через це, громадяни України у більшості випадків збирають гроші на власне житло роками, десятиліттями. При оформленні договору купівлі-продажу, покупці, крім ціни житла, послуг нотаріуса, сплачують додатково 7+8% (послуги посередників, податки, збори). При цьому, продавці сплачують 6.5% (ПДФО, військовий збір).
    Серед продавців, є чимало осіб, що отримали житло безкоштовно, через приватизацію, спадок, дарування.
    Т.б., складається дуже неприйнятна в моральному плані ситуація, коли, одна особа економить роками та десятиліттями на усьому, щоб купити омріяне житло, а інша, продає за ринковою ціною те, за що не заплатила ні копійки. Ця ситуація неприйнятна з багатьох сторін.
    Пропоную, збільшити оподаткування сторони продавця при операціях купівлі-продажу житлової нерухомості, що було отримано у спадок, у подарунок, приватизовано з 6.5% до 25%. Так буде чесно. Хай платять усі. З повагою.

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА   
  • Відмінити пільгу на конкретний період, якщо немає компенсації.

    Підписів 2

    Днів залишилось 63

    Карпов Максим Володимирович
    Оприлюднена
    26 липня, 2019
    26 жовтня, 2019
    63
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Нині в Україні склалася парадоксальна ситуація, коли громадянам надаються пільги, без їх компенсації пільгонадавачам.
    Наприклад, особа, має пільгу на безкоштовний проїзд, але, перевізники не отримують за це жодних коштів від дернжавних органів, або, органів місцевого самоврядування.
    Це неприпустимо. Як можна надавати послугу, якщо вона не оплачена. Пропоную, відмінити надання конкретної пільги, на період, поки вона не буде повністю компенсована відповідними органами державної, або місцевої влади.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Спростити підрахунок голосів ЦВК

    Підписів 3

    Днів залишилось 63

    Гужва Арсен Володимирович
    Оприлюднена
    26 липня, 2019
    26 жовтня, 2019
    63
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Вимагаємо спростити та прискорити підрахунок голосів в такий спосіб:

    Якщо під час підрахунку голосів опрацьовані ще не всі протоколи,
    але вже абсолютно очевидно, хто переміг
    і нові данні жодним чином не можуть математично вплинути на результат,
    вважати підрахунок завершеним.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Дзеркальні закони щодо політики доменів України

    Підписів 3

    Днів залишилось 54

    Лопатньов Олександр
    Оприлюднена
    17 липня, 2019
    17 жовтня, 2019
    54
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Для реєстрації домену у зоні .eu необхідний контакт громадянина ЄС, тобто я повинен бути їх громадянином. Я бачу необхідність у дзеркальній політиці та заборонити громадянам ЄС реєструвати та продовжувати реєстрацію українських сайтів. Тож вимагаю реєстрацію українських сайтів другого рівня тільки для громадян України. Це буде справедливо.

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Змінити систему вартості продукції, що закупає держава через тендери

    Підписів 3

    Днів залишилось 61

    Лопатньов Олександр
    Оприлюднена
    24 липня, 2019
    24 жовтня, 2019
    61
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Шановна Верховна Рада України, я можу пояснити як 2 мільйони гривень можуть бути меншими за 1 мільйон гривень на прикладі трамваїв. Не секрет що гроші є лише ідеєю яка працює в багатьох країнах для товарообміну. Та якщо наша національна валюта є суверенною, та держава їх виробляє, то для держави купівля українського товару нічого не коштує, бо держава виробляє і товар, і гроші. Але іноземні товари, як от іноземні гроші, або ж вироби вже не залежать цілком від держави, бо нема системи керування іншими державами, є тільки домовленості обміну товарів через гроші. То саме тому трамвай вироблений в Україні буде коштувати для держави стількі, скільки коштують на нього іноземні компоненти і якщо в трамваї за 2 мільйони гривень іноземних компонентів на 200 тисяч, то для держави це є більш вигідним ніж іноземний трамвай за 1 мільйон. Тож поміркуйте, 1800000 грн., що може залишатись в країні для розвитку власних трамваїв мабуть більш вигідніше ніж загублений мільйон в іноземній країні. До того ж на цей мільйон в нас буде щось куплено і скоріше всього сировина, що необхідна для нашого розвитку. Скільки країна втрачає через іноземний трамвай вартістю в мільйон? Країна реально втрачає два мільйони! Тож реальні витрати в 200 000 менші за реальні витрати в 2 000 000.
    Тож подумайте та змініть систему на реальні ринкові ціни. Коли європейці кажуть що ми повинні купляти за ринковими цінами, то може так і робити? Але ж нагадаю, у нас є національна валюта, нас ще не прийняли в ЄС, тому і реальну ціну їхнього товару треба теж розуміти. Може треба розробити систему компенсації мерам щоб у них математично все сходилось або просто пояснити цю математику? Чи не краще інвестувати у власні міста, ніж у іноземні якщо є така можливість?

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Електронна петиція, порядок її подання та розгляду

    Підписів 3

    Днів залишилось 4

    дізов максим ігорович
    Оприлюднена
    28 травня, 2019
    28 серпня, 2019
    4
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Згідно діючого законодавства пропоную запропонувати внести зміни до ст.23¹ Закону України "Про звернення громадян" таким чином :Електронна петиція, адресована Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України розглядається у порядку, встановленому цією статтею, за умови збору на її підтримку не менш як 200 підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня оприлюднення петиції.

    Згідно діючого законодавства пропоную запропонувати внести зміни до Закону України "Про звернення громадян"
    та запропонувати підписати цей Закон діючого чинного Президента України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • РОЗПУСТИТИ НАБУ, як НЕКОНСТИТУЦІЙНИЙ (НЕЗАКОННИЙ) державний правоохоронний орган тому, що він не передбачений Конституцією України

    Підписів 3

    Днів залишилось 25

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    18 червня, 2019
    18 вересня, 2019
    25
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Пунктом 1 статті 1 Закону України "Про Національне антикорупційне бюро України" встановлено, що Національне антикорупційне бюро України (далі - НАБУ) є державним правоохоронним органом.

    Пунктом 2 статті 1 Закону України "Про Національне антикорупційне бюро України" встановлено, що Національне бюро утворюється Президентом України відповідно до цього та інших законів України.

    Однак статтею 106 Конституції України, якою встановлені права та обов'язки Президента України, НЕ ПЕРЕДБАЧЕНЕ право Президента України утворювати державні правоохоронні органи.

    Тобто НАБУ, яке створено Президентом України, всупереч Конституції України, є НЕКОНСТИТУЦІЙНИМ (НЕЗАКОННИМ) державним правоохоронним органом.

    Це вже неоднаразово Президенти України створюють НЕКОНСТИТУЦІЙНІ (НЕЗАКОННІ) державні органи, тому за це необхідно в ККУ передбачити окреме кримінальне покарання тому, що це є УЗУРПАЦІЄЮ народної влади, порушення Конституції України, законних та конституційних прав і свобод громадян України.

    Такі дії екс-Президента України Петра Порошенка мають всі ознаки кримінального злочину, передбаченому ККУ статтями: 111 (Державна зрада), 353 (Самовільне присвоєння владних повноважень або звання службової особи), 356 (Самоправство), 364 (Зловживання владою або службовим становищем), 367 (Службова недбалість).

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ Верховну Раду України:

    1.РОЗПУСТИТИ НАБУ, як НЕКОНСТИТУЦІЙНИЙ (НЕЗАКОННИЙ) державний правоохоронний орган тому, що він не передбачений Конституцією України;
    2.СКАСУВАТИ НЕЗАКОННИЙ Закон України "Про Національне антикорупційне бюро України" тому, що він не відповідає Конституції України ;
    3.ПРИТЯГТИ до відповідальності, встановленой Законом, екс-Президента Петра Порошенка за створення НЕКОНСТИТУЦІЙНОГО (НЕЗАКОННОГО) державного правоохоронного органу і підпис НЕКОНСТИТУЦІЙНОГО (НЕЗАКОННОГО) Закону України "Про Національне антикорупційне бюро України" та введення його в дію;
    4.ПРИТЯГТИ до відповідальності, встановленой Законом, керівництво і працівників НАБУ, який є НЕКОНСТИТУЦІЙНИМ (НЕЗАКОННИМ) державним правоохоронним органом;
    5.ВНЕСТИ до Кримінального Кодексу України додаткову статтю про відповідальність Президента України і народних депутатів України за прийняття Законів, які порушують Конституцію України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Коригування меж Житомирської міської та Оліївської сільської ОТГ

    Підписів 3

    Днів залишилось 25

    Нагорнюк Назарій Петрович
    Оприлюднена
    18 червня, 2019
    18 вересня, 2019
    25
    3 (з них за 7 днів: 0)

    На околиці Житомира декілька років тому був відкритий завод ТОВ "КРОМБЕРГ ЕНД ШУБЕРТ ЖИТОМИР".
    Він використовує енергоносії (електрика, вода, газ тощо) міста Житомира, на ньому працюють понад 1000 мешканців міста Житомира, для їх доставки на роботу використовується транспорт перевізників міста Житомира.
    Але, на превеликий жаль, через колізії в адміністративно-територіальному устрої Житомирського району цей завод опинився на території Оліївської сільської ради, тому й податки йдуть не до міста Житомира, а в Оліївську ОТГ,.

    Таким чином, Оліївська ОТГ, має багатомільйонні податкові надходження, просто паразитуючи на інфраструктурі міста Житомира, А бюджет міста Житомира зазнає збитків, не отримуючи майже нічого.

    Виходячи з викладеного вище, звертаємося з проханням виключити територію заводу ТОВ "КРОМБЕРГ ЕНД ШУБЕРТ ЖИТОМИР" (вул. Садова) з меж Оліївської сільської об'єднаної територіальної громади Житомирського району Житомирської області, та підпорядкувати її Житомирській міській об'єднаній територіальній громаді Житомирської області.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Про припинення в:Вищих учбових закладах України,навчання за не акредитованними спеціальностями.(Петиція:Галенка Мирона Ростиславовича,06.11.1979-р.н.)

    Підписів 3

    Днів залишилось 31

    Галенок Мирон Ростиславович
    Оприлюднена
    24 червня, 2019
    24 вересня, 2019
    31
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Відповідно із:Законом України.-"Про вищу освіту",Вищі учбові заклади України,поділяються за рівнем акредитації спеціальності по якій здійснюється навчання на підставі Ліцензії,для:-на підставі Акредитації спеціальності за якою здобута кваліфікація і рівень кваліфікації,одержання державного зразка України:"Диплома про здобуття кваліфікації і рівень здобутої кваліфікації(молодшого спеціаліста,бакалавра,спеціаліста,магістра)".Одже:-лише дійсні,тобто акредитованні:Вищі учбові заклади України,мають право на видачу такого належного доказу здобуття кваліфікації і рівня здобутої кваліфікації.Цим підтверджується доцільність:лише Ними проведення навчання і оцінювання всіх наслідків навчання.За цих обставин:-Пропоную:-1.)Змінами в Законах України:-Припинити в:Вищих учбових закладах України,навчання за не акредитованними спеціальностями.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • зобов'язати соціологів публікувати бюджет опитування (в гривнях)

    Підписів 3

    Днів залишилось 0

    Богдан Артюшенко
    Оприлюднена
    24 травня, 2019
    24 серпня, 2019
    0
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Пропоную законодавчо зобов'язати засоби масової інформації оприлюднювати витрачений бюджет (в гривнях) соціологічних досліджень, опросів, рейтингів з метою покращення довіри суспільства до соціології та статистики та запобігання маніпуляціям.

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • Зобов'язати Верховну Раду невідкладно розглянути і прийняти Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо передачі права власності фермерським господарствам на земельні ділянки, надані засновникам таких господарств у постійне користування, довічне успадковуване володіння для створення та/або ведення фермерського господарства (селянського (фермерського) господарства) Номер, дата реєстрації: 8236 від 05.04.2018

    Підписів 3

    Днів залишилось 4

    Решетняк Андрій Володимирович
    Оприлюднена
    28 травня, 2019
    28 серпня, 2019
    4
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Зобов'язати Верховну Раду невідкладно розглянути і прийняти Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо передачі права власності фермерським господарствам на земельні ділянки, надані засновникам таких господарств у постійне користування, довічне успадковуване володіння для створення та/або ведення фермерського господарства (селянського (фермерського) господарства)
    Номер, дата реєстрації:
    8236 від 05.04.2018


    ПРОЕКТ
    Вноситься
    Кабінетом Міністрів України
    ЮВ. ГРОЙСМАН
    “ ” 2018 р.
    ЗАКОН УКРАЇНИ
    Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо передачі права власності фермерським господарствам на земельні ділянки, надані засновникам таких господарств у постійне користування, довічне успадковуване володіння для створення та/або ведення фермерського господарства (селянського (фермерського) господарства)
    ________________________________________________
    Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
    I. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
    1. Розділ X “Перехідні положення” Земельного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 3 — 4, ст. 27) доповнити пунктом 61 такого змісту:
    “61. Земельні ділянки, надані засновникам фермерських господарств у постійне користування, довічне успадковуване володіння для створення та/або ведення фермерського господарства (селянського (фермерського) господарства), передаються у власність фермерського господарства для ведення фермерського господарства.
    Для передачі у власність фермерського господарства земельних ділянок, зазначених у абзаці першому цього пункту, засновник фермерського господарства, якому земельні ділянки були надані у постійне користування, довічне успадковуване володіння, звертається із заявою до відповідного органу виконавчої влади або органу місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу.
    До заяви додається технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), яка замовляється без надання дозволу на її розроблення, та копія документа, що підтверджує право постійного користування, довічного успадковуваного володіння земельною ділянкою.
    У випадку смерті засновника фермерського господарства, якому надано земельні ділянки у постійне користування, довічне успадковуване володіння для створення та/або ведення фермерського господарства (селянського (фермерського) господарства) із заявою, технічною документацією із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) та копією документа, що підтверджує право постійного користування, довічного успадковуваного володіння земельною ділянкою, та документом, що підтверджує успадкування фермерського господарства, звертається громадянин України (громадяни України), який успадкував фермерське господарство (цілісний майновий комплекс).
    Відповідний орган виконавчої влади або орган місцевого самоврядування, який передає земельні ділянки державної чи комунальної власності у власність відповідно до повноважень, визначених статтею 122 цього Кодексу, у місячний строк з дня отримання заяви приймає рішення про затвердження технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості), припинення права постійного користування, довічного успадковуваного володіння та передачу земельної ділянки у власність фермерському господарству для ведення фермерського господарства без проведення земельних торгів.
    Право власності на земельну ділянку, передану фермерському господарству відповідно до положень цього пункту, виникає з моменту державної реєстрації цього права.”.
    2. У статті 55 Закону України “Про землеустрій” (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 36, ст. 282; 2015 р., № 31, ст. 293):
    1) у частині дев’ятій слова “така технічна документація розробляється на замовлення власника житлового будинку” замінити словами “або передачу земельної ділянки державної чи комунальної власності у власність фермерському господарству, яка перебуває у постійному користуванні, довічному успадковуваному володінні засновника такого господарства, така технічна документація розробляється на замовлення власника житлового будинку або засновника фермерського господарства (громадянина України (громадян України), який успадкував фермерське господарство (цілісний майновий комплекс), у випадку смерті засновника фермерського господарства)”;
    2) пункт “г” частини десятої після слів “земельної ділянки користувачем” доповнити словами “(у випадках, передбачених законом)”.
    3. Частину четверту статті 13 Закону України “Про фермерське господарство” (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 45, ст. 363) виключити.

    ІІ. Прикінцеві положення
    1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
    2. Кабінету Міністрів України протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.
    Голова
    Верховної Ради України

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Зміна місця проведення засідань Верховної Ради України

    Підписів 3

    Днів залишилось 7

    Крайник Олексій
    Оприлюднена
    31 травня, 2019
    31 серпня, 2019
    7
    3 (з них за 7 днів: 0)

    З метою забезпечення максимально ефективної діяльності Верховної Ради України пропоную розмістити зал засідань Верховної Ради України на Трухановому острові (як аналог територіального розташування Риксдагу Швеції на одному з островів Стокгольму) з одночасним блокуванням комунікацій з зовнішнім світом.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Зміни до постанови впорядкування транслітерації українського алфавіту латиницею

    Підписів 3

    Днів залишилось 54

    Грищенко Артем Вікторович
    Оприлюднена
    17 липня, 2019
    17 жовтня, 2019
    54
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Просимо прийняти зміни до постанови від 27 січня 2010 р. N 55 З метою впорядкування транслітерації українського алфавіту
    латиницею Кабінет Міністрів України та зробити наступну зміну.
    Літеру "Г" зробити латиницею "G", а літеру "Ґ" змінити на "Н".
    Те що впорядковано документом на данний момент не дає змоги нормально виговорювати іноземних колег у випадку наявності цих букв.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Петиція про оновлення списків та надання автомобілів людям з інвалідністю. Тим хто стоїть в черзі на авто. Надання путівок в оздоровчі санаторї для людей з інвалідністю для тих хто стоїть в чергах, а путівок ніколи немає.

    Підписів 4

    Днів залишилось 63

    Терновська Оксана Михайлівна
    Оприлюднена
    26 липня, 2019
    26 жовтня, 2019
    63
    4 (з них за 7 днів: 0)

    Будь ласка прошу звернути увагу на потреби та захист людей з обмежиними фізичними можливостями. Люди з інвалідністю не отримують путівки в санаторії в соцсабесах велика корупція. І вже багато років прпинена видача автомобілів для інвалідів які стоять в чергах. Прошу зробити перевірку про надання путівок в санаторії. Та прошу нарешті сказати, чи будуть знов надаватися автомобілі для людей які потребують їх і стоять в чергах по 20,30 років. Я сама інвалід 1 групи автор петиції, і по собі знаю як важко випрошувати путівку на оздоровлення та її не дочекатися, бо безкоштовні путівки або продають або їздять родичі працівників соц.служб.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Внедрение в Украине воздушного видеонаблюдения за общественным порядком на улицах населенных пунктов Украины беспилотными дронами

    Підписів 4

    Днів залишилось 38

    Тесла Андрій
    Оприлюднена
    01 липня, 2019
    01 жовтня, 2019
    38
    4 (з них за 7 днів: 0)

    В Украине,к сожалению,наблюдается значительный рост количества уличных преступлений.Одной из причин этого является недостаточный контроль за общественным порядком на улицах.Наземное видеонаблюдение стационарными видеокамерами и наземное патрулирование улиц полицейскими патрулями и общественниками малоэффективны для полноценной борьбы с уличной преступностью в виду крайне огоаниченной площади контроля за порядком.Для улучшения качества контроля за порядком я предлагаю проводить,совместно с наземными методами охраны общественного порядка,воздушное видеонаблюдение,используя дроны,что позволит:
    1)значительно увеличить контролируемую площадь и качество контроля,вести наблюдение за территориями недоступных для наземного видеонаблюдения и труднодоступных для полицейских и общественных патрулей(глухие,неосвещенные переулки,пустыри и т.д.),где совершаются большинство преступлений;
    2)оперативнее разыскивать пропавших безвести людей и преступников,скрывающихся от правосудия;
    3)предупреждать совершение преступлений путем своевременного обнаружения на улицах подозрительных транспортных средств,лиц,которые могут представлять угрозу общественной безопасности для оперативного их обезвреживания сотрудниками полиции;
    4)осуществлять освещение улиц населенных пунктов с воздуха,в случае установки на днище дрона светодиодных светильников;
    5)улучшить контроль за государственной границей,при использовании дронов пограничниками для борьбы с контрабандой ,нелегалами,пресекающих границу и для своевременного обнаружения вторжения врагов на территорию Украины,что особенно важно,учитывая пограничный контакт со страной-агресором;
    6)своевременно выявлять экологические,социальные проблемы регионов Украины для их оперативного решения государством;
    7)улучшить контроль за общественным порядком во время проведения массовых мероприятий,где риски совершения преступлений всегда повышены.
    Прошу поддержать мою петицию,если вы как и я хотите обезопасить себя и своих детей от посягательств на жизнь,здоровье и честь преступниками,находясь на улице.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Понизити мінімальний вік виборців до 16 років

    Підписів 5

    Днів залишилось 54

    Чумак Яросоав
    Оприлюднена
    17 липня, 2019
    17 жовтня, 2019
    54
    5 (з них за 7 днів: 0)

    Шановна Вeрховна Рада! Ми-молодь давно вжe бачимо різні політичні рeклами, акціі, алe нe можeмо голосувати на виборах чeрeз вікову катeгорію. Ми вжe нe малі, нам є що сказати, в нас є власна думка, почуйтe нас! Понизьтe мінімальний вік виборців до 16 років!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Про введення уніформи для народних депутатів які приходять на засідання Верховной Ради

    Підписів 5

    Днів залишилось 41

    Харченко Сергій Олександрович
    Оприлюднена
    04 липня, 2019
    04 жовтня, 2019
    41
    5 (з них за 7 днів: 0)

    Забов'язати кожного депутата ВР носити уніформу, тому що народні депутати ВР належать до держави і повині належним чином виділятися. Мати відповідний напис "Народний депутат ВР України" не у вигляді позначки металевого значка на лацкані свого дорогого костюма, а у вигляді уніформи з написом на тильній частині уніформи "Народний депутат ВР України". Уніформа яку носять працівники МНС України. Забов'язати кожного діючого депутата ВР купляти уніформу встановленного зразку за власні кошти. Або видавати, але вираховувати з їхньої зарплати. Таким чином, щоб вони на самперед думали коли приймають законопроекти, а саме про камуфляжну форму.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ