ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Рефінансування ДП "Енергоринок" борговими цінними паперами

    Підписів 0

    Днів залишилось 21

    Євген Захаренко
    Оприлюднена
    17 березня, 2018
    17 червня, 2018
    21
    0 (з них за 7 днів: 0)

    Шановний Голово і народні деутати Верховної ради України.
    На сьогодні ДП "Енергоринок" виконує не властиві йому фінансові функції, щоб забезпечити розрхунки між учасниками ринку. Для нормалізації його роботи, муніціпалітети повинні мати можливість розміщувати вільні кошти на фінансовому ринку, а ДП випускати боргові цінні папери для повернення кредитів Ощадбанку і мінімізації витрат і зменшення його заборгованості.


    З повагою,
    запоріжець Євген

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ПРОМИСЛОВА ПОЛІТИКА  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Про врегулювання мовного питання.

    Підписів 0

    Днів залишилось 59

    Абрамович Анатолій Олександрович
    Оприлюднена
    25 квітня, 2018
    25 липня, 2018
    59
    0 (з них за 7 днів: 0)

    Одним із факторів, стримуючих розвиток України, є війна на Донбасі. Шляхи вирішення цього питання широко обмірковуються в Україні, й у всьому світі. Але сама українська влада зробила не все у цьому напрямку, наприклад, у мовному питанні. Час показав, що несвоєчасне вирішення таких питань дуже дорого коштує суспільству. Мовні питання виникають і в інших регіонах, тому загроза конфліктів існує. Моя пропозиція спрямована на вирішення проблеми, а розроблениий на її основі законопроект повинен прийнятий негайно. Основні положення. *Вимоги Констітуції України не порушуються, а навпаки на науковій підставі отримують всебічний розвиток. *Впровадження української мови передбачається у відповідності до науково-обґрунтовоної програми, яка повинна пройти обговорення на всіх рівнях суспільства. Народ повинен дати "добро". *Провідна ідея пропозиції - заборона переслідування за використання будь - якої мови без терміну дії заборони. На сьогодні це компроміс, данина совісті, що ми зробили все можливе, щоб уникнути сплати ще більшої ціни. Далі час покаже. ПЛАН законопроекту. 1.Кабінет Міністрів України на підставі вимог Констітуції (ст.10) забов'язаний.1.1Забеспечити проведення аналізу функціонування та використання всіх мов на теріторії України (надалі Аналіз) по регіонам, установам, серед національно - етнічних, вікових, міських, селещних та інших прошарків населення. Відповідальний, термін. 1.2.На підставі Аналізу скласти програму впровадження української мови на теріторії України (на далі Програма). Відповідальний, термін. 1.3.Для складання Аналізу та науково - обґрунтованої Програми призначити комісію, до складу якої залучити відповідні структури Національної Академії Наук України, університетів, установ, а також провідних діячив суспільства, культури, освіти, фахівців з психології, соціології, представників регіонів, тощо. Призначити голову. Відповідальний, термін. 1.4.Провести широке обговорення Аналізу та Програми у всіх регіонах та сферах суспільного життя. Відповідальний, термін. 2.Голові Верховної Ради організувати парламентські слухання Аналізу та Програми. Термін. 3.Враховуючи зауваження, Кабінет Міністрів та Верховна Рада затверджують Програму. Відповідальний, термін. 4.Приниження, тиск, моральний шантаж, публічне зневаження, фізичне насильство та інші дії над громадянами за використання будь - яких мов, а також використання мовного питанням з метою розпалювання міжнаціональної ненавісті, признати діями, що порушують Констітуцію та призначити покарання: громадський осуд, адміністративну та кримінальну відповідальності. 5. Дії фізичних осіб, громадських об'єднань, організацій, країн, які використовують мовне питання з метою розпалювання міжнаціональної воржнечі, визнаються в Україні як мовний тероризм. Такі фізичні особи визнаються терористами, а громадські об'єднання та країни - терористичними. 6. Надати перелік установ, посад де використання української мови обов'язкове. 7. Внести зміни до відповідних законів.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Поновити літочислення в Україні та повернути громадянам України вкрадені у них 5508 років Великої Спадщини

    Підписів 1

    Днів залишилось 16

    Кирилов Сергій Васильович
    Оприлюднена
    12 березня, 2018
    12 червня, 2018
    16
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Після того як Україна потрапила під іго московське день відліку нового року в ній переносився двічі, а саме:
    в 1495 р. московська православна церква дісталася і до цього свята і він був офіційно призначений на 1 вересня, а в 1699 р. (за старим літочисленням це був 7208 рік), на порозі нового століття, імператор Петро I видав указ за яким на 1 січня призначив святкування нового 1700 року , тобто остаточно знищив століттями встановлений уклад.
    Для всіх тоді на Русі це була справжня мука –нові правила Петра I були незручними,тому що своїм указом Петро I змусив своїх підданих вітати один одного з Новим Богом, в день його обрізання. Цей жарт Петра I існує і досі, і люди, втративши початковий сенс, продовжують першого січня вітати один одного з Новим обрізаним Богом, а не з Новим Літом, як це було раніше. У старовірів і понині літочислення ведеться від осіннього рівнодення (22-23 вересня). На відміну від першого січня ця дата все-таки прив'язана до астрономічних подій. Крім того, Петро I не просто змінив старий календар на новий. Він вкрав у українського народу 5508 років Великої Спадщини і наказав іноземцям написати Історію, якої раніше не було. Якби не реформа Петра I, то казка про просвіту в Україні неписьменних язичників західними ченцями виглядала б, як чийсь дурний жарт. Не дарма ж імператриця Катерина II говорила: «Слов'яни за багато тисяч років до Різдва Христового свої письмена мали». Подія, від якого вівся відлік років у наших предків — Створення Світу в Зоряному Храмі (5508 р. до Р. Х.). Під Створенням малося на увазі зовсім не створення всесвіту біблійним богом, а буквально: підписання мирного договору в рік Зоряного Храму по Круголету Числобога після перемоги Великої Держави Раси (в сучасному розумінні — Росії) над імперією Великого Дракона (у сучасному розумінні — Китаю). До речі кажучи, символічне зображення вершника на білому коні, що вражає списом дракона, відоме з християнської традиції як Георгій Побідоносець, насправді символізує як раз цю перемогу. Саме тому здавна цей символ так поширений і шанований на Русі серед Слов'яно-Арійських народів.

    До цього до кінця XV століття завершенням річного циклу на Русі вважалася весна. Це було тісно пов’язано з культом родючості, тому новий рік і зустрічали тоді, коли земля пробуджувалась від зимового сну – у березні, тобто з першим весняним рівноденням

    Тому посилаючись на наведене пропоную ВРУ розробити закон України, згідно за вимогами якого поновити літочислення в Україні та повернути громадянам України вкрадені у них 5508 років Великої Спадщини за Указом Петра I від 1699 року, а 1 березня зробити держаним святом і вважати початком відліку Нового Літа, тобто завершенням річного циклу, як це було і святкувалось в Україні до кінця XV століття.
    З цього приводу внести доповнення до статті 73 Кодексу законів про працю України щодо святкових і неробочих днів і встановити 1 березня також святковим і неробочим днем, при цьому новорічне свято призначене на 1 січня скасувати

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ВРУ внести зміни до ст. 93 конституції України і в новій редакції вимоги цієї статті читати так: - Право законодавчої ініціативи у Верховній Раді України з будь-якого питання належить усім без винятку громадянам України для повноправної участі кожного громадянина України у громадському житті своєї країни.

    Підписів 1

    Днів залишилось 50

    Кирилов Сергій Васильович
    Оприлюднена
    16 квітня, 2018
    16 липня, 2018
    50
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Згідно до ст. 93 конституції України Право законодавчої ініціативи у Верховній Раді України належить Президентові України, народним депутатам України та Кабінету Міністрів України.

    Тобто влада, або громадяни України взагалі немає ніякого голосу на законодавчий ініціативи. Виходить, з цієї вимоги конституції, що громадяни України є якесь безголосне стадо тварин під назвою влада.
    Така вимога конституції України вважаю є порушенням прав людини, тому що до числа основних прав людини, які зобов'язаний захищати будь-який демократичний уряд, входять:
    - свобода слова і самовираження;
    - свобода релігії та віросповідання;
    - наявність належної правової процедури та рівний захист з боку закону, а також свобода створення організацій, вираження своїх поглядів, вираження незгоди з будь-якого питання та повноправної участі у громадському житті своєї країни.

    Виходячи з наведеного, вимагаю ВРУ внести зміни до ст. 93 конституції України і в новій редакції вимоги цієї статті читати так:

    - Право законодавчої ініціативи у Верховній Раді України з будь-якого питання належить усім без винятку громадянам України для повноправної участі кожного громадянина України у громадському житті своєї країни.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • П'ятирівневе прогресивне оподаткування (податок на доходи фізичних осіб (ПДФО)) з урахуванням кількості непрацюючих (непрацездатних) членів сімей

    Підписів 1

    Днів залишилось 67

    Сегедін Арсен Юрійович
    Оприлюднена
    02 травня, 2018
    02 серпня, 2018
    67
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Створити систему п'ятирівневого прогресивного оподаткування (податок на доходи фізичних осіб) з урахуванням кількості непрацюючих (непрацездатних) членів сімей.
    Податкові ставки:
    1 рівень — (МРОП* — 2×МРОП) — 25%
    2 рівень — (2×МРОП — 3.5×МРОП) — 30%
    3 рівень — (3.5×МРОП — 5×МРОП) — 40%
    4 рівень — (5×МРОП — 10×МРОП) — 55%
    5 рівень — (10×МРОП — 20×МРОП) — 75%
    *Мінімальний розмір оплати праці
    Податкова ставка зменшується за наявності непрацюючих членів сім'ї на 1% на кожного непрацюючого (непрацездатного) члена сім'ї.
    Ознайомитись з методом розрахунку податку можна за посиланням: https://ru.m.wikipedia.org/wiki/Прогрессивное_налогообложение
    *Для ознайомлення подається російськомовна стаття Вікіпедії, оскільки україномовна версія не має потрібної інформації.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Націоналізація (допускається експропріація (конфіскація)) всіх банків розташованих на території України шляхом їх об'єднання у Державний ощадний банк України (Ощадбанк), підпорядкований новоствореному Міністерству фінансів та економіки України, та централізація кредиту в руках держави шляхом посередництва національного банку з державним капіталом та виключною монополією

    Підписів 1

    Днів залишилось 67

    Сегедін Арсен Юрійович
    Оприлюднена
    02 травня, 2018
    02 серпня, 2018
    67
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Націоналізація (допускається експропріація (конфіскація)) всіх банків, розташованих на території України шляхом їх об'єднання у Державний ощадний банк України (Ощадбанк), підпорядкований новоствореному Міністерству фінансів та економіки України, та централізація кредиту в руках держави шляхом посередництва національного банку з державним капіталом та виключною монополією.
    Це потрібно для забезпечення збереження вкладів клієнтів банку, захисту банку від банкрутства

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Привести ч. 2 ст. 5 ЗУ "Про громадські об'єднання" у відповідність до ст. 36 Конституції України, виключивши ганьбливу зміну 2016 року щодо автоматичного позбавлення членства в організації керівника та його заступників при їх переобранні на нових.

    Підписів 1

    Днів залишилось 1

    Рождественський Сергій Петрович
    Оприлюднена
    28 лютого, 2018
    28 травня, 2018
    1
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Проектом Закону № 5067 від 05.09.2016 р. про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо вдосконалення державної реєстрації прав на нерухоме майно та захисту прав власності внесено зміни до ч. 2 ст. 5 Закону України «Про громадські об’єднання», а саме - "Членство в громадському об’єднанні зазначених керівників припиняється з дня, наступного за днем обрання нового керівника чи його заступника".
    Це означає, що якщо керівника організації буде переобрано та обрано нового керівника, то колишній керівник позбавляється членства в організації автоматично. Також це стосується і його обраних заступників.
    Вчинено масове порушення прав громадян на свободу об’єднань, передбачених ст. 36 Конституції України:
    Громадяни України мають право на свободу об'єднання у політичні партії та громадські організації для здійснення і захисту своїх прав і свобод та задоволення політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів, за винятком обмежень, встановлених законом в інтересах національної безпеки та громадського порядку, охорони здоров'я населення або захисту прав і свобод інших людей.
    Автоматичне позбавлення членства в організації керівника організації та його обраних заступників – пряме порушення права на свободу об’єднання у громадські організації. Загальні збори організації як вищий орган управління, не бажають, щоб керівник та його заступники після переобрання їх на нового керівника та його заступників були позбавлені членства, а бажають обрати їх, наприклад, в Наглядову раду. Тож внесені зміни є втручанням у права людини на свободу об’єднання у громадські організації.
    Крім того, згідно ст. 22 Конституції України при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод. Депутати ігнорували ще і цю норму Конституції України та звузили обсяг прав керівників ГО, та їх заступників на членство в організації (на свободу об’єднання у громадську організацію) після переобрання на нового керівника та його заступників.
    Позбавлення членства може мати наслідком позбавлення керівних посад у встановленому законом або Статутом порядку. А ось щоб позбавлення керівної посади автоматично мало наслідком припинення членства в громадській організації проти волі людини та без рішення статутного компетентного органу управління організації – це вже безлад. Ігнорування Конституційних приписів під час ініціювання змін до законів та під час голосування є замахом на повалення Конституційного ладу (ст. 109 КК України).
    ПРОПОНУЮ:
    Невідкладно зареєструвати та розглянути у Верховній Раді України проект змін до ч. 2 ст. 5 Закону України «Про громадські об’єднання», виключивши ганьбливу зміну 2016 року щодо автоматичного позбавлення членства в організації керівника та його заступників проти їх волі та без рішення статутного компетентного органу ГО при їх переобранні на нових.

    ПРОШУ ПІДТРИМАТИ!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Підвищення розміру пенсії за віком у разі відстрочки часу її призначення для осіб, які набули право на пенсію до прийняття Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" № 1058-IV від 09 липня 2003 року. (Тобто доповнити частиною четвертою статтю 29 Закону № 1058-IV від 09 липня 2003 року по даному питанню)

    Підписів 1

    Днів залишилось 6

    Компанець Григорій Петрович
    Оприлюднена
    02 березня, 2018
    02 червня, 2018
    6
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Доповнити частиною четвертою статтю 29 Закону України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" № 1058-IV від 09 липня 2003 року такого змісту:
    "4. Особі, яка набула права на пенсію за віком, але після досягнення пенсійного віку на підставі законодавства, що діяло до прийняття цього Закону, працювала і одержала пенсію з більш пізнього віку, встановлюється підвищення розміру пенсії, перерахованої відповідно до статті 27 цього Закону, за умови, що до цього їм не призначалася будь-яка пенсія, на такий відсоток:
    0,4 % - за кожний повний місяць страхового стажу, починаючи з місяця, наступного за місяцем досягнення пенсійного віку у разі відстрочення виходу на пенсію на строк до 60 місяців;
    0,65 % - за кожний місяць страхового стажу, починаючи з місяця, наступного за місяцем досягнення пенсійного віку у разі відстрочення виходу на пенсію на строк понад 60 місяців."

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Створення нового Закону , Про міські поселення в Україні. (Відміна радянського терміну селище міського типу, селище щодо міських населених пунктів).

    Підписів 1

    Днів залишилось 31

    Щигорцов Костянтин
    Оприлюднена
    27 березня, 2018
    27 червня, 2018
    31
    1 (з них за 7 днів: 0)

    На часі створення нового якісного європейського закону щодо міських поселень.
    Незалежна європейська Україна , яка стала на шлях відродження, до теперішнього часу є зрадянізованою в адмніністративно територіального устрою зокрема малих містечок (селищ міського типу).
    На сьогоднішній час до міських поселень відноситься такий радянізм як "cелище міського типу,або в українському законодавстві селище".
    Петицією пропонується наявні міські поселення позначати терміном "місто або містечко" якщо там проживає менша кількість населення яка не відповідає вимогам надання статусу міста. Або взагалі відмовитися від градації за населенням і зайнятістю, як це є зокрема у країнах Балтії. Що дасть змогу перш за все відновити історичну справедливість і дати новий поштовх для розвитку малих міст в України за європейським принципом.
    Історія міст і самоврядування має давні корені (Руська правда, Литовські статути і магдебурзьке право)- Діяло в наших маленьких містечках тривалий час. Настав час повернути історію і будувати нову країну!

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ   
  • Пропозиція внесення змін до ст. 23 ЗУ "Про військовий обов'язок і військову службу".

    Підписів 1

    Днів залишилось 54

    Скруха Роман Ігорович
    Оприлюднена
    20 квітня, 2018
    20 липня, 2018
    54
    1 (з них за 7 днів: 0)

    В абзаці третьому частини першої ст. 23 ЗУ "Про військовий обов’язок і військову службу" після слів "мають ступінь вищої освіти" доповнити словами "бакалавр".

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Про заборону будівництва сміттєпереобного комплексу у м. Львові по вул. Пластова 13 на території очисних споруд, які розташовані в безпосередній близкості від проживання людей громади Знесіння.

    Підписів 1

    Днів залишилось 60

    Куртяк Михайло Васильович
    Оприлюднена
    26 квітня, 2018
    26 липня, 2018
    60
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Шановний Андрій Володимирович!
    Я за доручення ЛМГО "Відродження Знесіння", що створена при церкві Пресвятої Богородиці Володарки України по вул.Новознесенська звертаємся до Вас з проханням вплинути на нашого міського голову по тій причині, що думка і здоровя людей нашої громади для нього пустий звук. Без врахування бажання громади (зібрано більше 3500 підписів і ця робота продовжується) прийнято рішення , яке від з особливою старанністю лобіює про будівництво сміттєпереробного комплексу на території очисних споруд по вул.Пластові, 13. Самі споруди являють екологічну загрозу для здоовя Львівян, бо несправляються з очисткою стічних вод при теперішні динаміці розширення міста. Біля них знаходяться мулові поля. які виділяють аміак, сірководень, меркаптани і моніторинг (екологічну експеритизу) ніхто не проводив. Сморід стоїть несусвітній, грунти забруднені продуктами нафтопереробки, та тяжкими металами дослідження незважаючи на наші вимоги ніхтог також не проводить. Поряд знаходиться ТЕЦ на території якої проводиться утилізаціця ламп з ртутним наповненням. та батарейок і акамуляторів зі всієї України. На проект цього заводу виділяють 35 млн. євро, а по своїй суті це все фікція завод буде є збитковим бо запропонований проект потребує полігону для захоронення переробленого сміття, бо спалювати його не можна із -за наявності в ньому пластика . Зрозуміло тільки одне, що комусь для повного щастя необхідно вкрасти ще кілька мільйонів. На територі і навкогло громади знесіння розміщено 50 підприємств, що являються екологічно небезпечними. На нашу вимогу провести екологічну експертизу району п. Садовий просто плюнув і продовжує творити все що хоче свідомо нас штовхаючи на акції громадської непокори. Ми пікетували міську раду, писали різного роду звернення до міського голови та говови облдержадміністрації. голови обласної ради, щоб вони разом вирішили питання з цим горе заводом і найшли інше місце де до будинків не так близько. Але як виразився п. Садовий далеко возити сміття немає комерційної вигоди. Виявляється. що життя і здоровя наших людей мерктнут перед комерційною доцільністю нашого глибоко нешанованого голови.
    Шановний Андрій Володимирович ми Вас дуже просимо вплинути на нашим місцевих чиновників і пояснити їм про деякі моральні і правові аспекти їхніх поступків. Коли люди піднімуться, то пізно буде говорит, а для них однією сміттєвою люстрацією це не обійдеться. Може статися так. що їх винесуть з насиджених до циплячого цвірінкання місць. Не зрозуміло хто для кого працює влада для народу чи ми для блага наших місцевих чиновників?
    Ми плекаємо велику надію і сподіваємось на позитивне вирішення цього питання .
    З повагою до Вас громади Знесіння, с.Муроване, с.Сороки Львівські, с.Кривчиці члени громадських організацій.

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Захистимо життя народних депутатів ВРУ

    Підписів 2

    Днів залишилось 21

    Кирилов Сергій Васильович
    Оприлюднена
    17 березня, 2018
    17 червня, 2018
    21
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Вчора силами безпеки України можливо вдалось зупинити повне знищення народних обранців до ВРУ. Тобто герої ще до кінця і з автоматами у руках доводили би це своє кроваве дійство у сесійному залі. При цьому, за наслідками цієї трагедії ще тисячі дітей народних депутатів залишились би без годувальників втративши своїх батьків. Після таких гучних заяв, без сумніву, вже не знаєш кого де і як перевіряти. Трагедія, як би така вчора сталася, ввійшла би дійсно навічно в світову історію парламентаризму.
    Те, що вчора таке вдалось призупинити, ще не говорить про те що таке або ще більш гірше заплановане на завтра не станеться.
    Народні депутати ВРУ, якщо на них дійсно розпочалася охота, вже сьогодні потребують державного захисту і безпеки від будь-яких терористичних актів хоча би у сесійному залі ВРУ,а то досі було не зовсім зрозуміло чому так народні депутати ВРУ гуртом не збираються і не заходять голосувати до сесійного залу ВРУ під час голосування.

    Тому пропоную у сесійному залі ВРУ для кожного народного депутата ВРУ встановити особисте робоче місце, тобто встановити якусь скляну капсулу в якій нічого би не загрожувало життю народного депутата, навіть коли у повітря злетить вся будівля Верховної ради .
    Вже сьогодні робоче місце народного депутата України потребує осучаснення. Тому в цій скляній капсулі для народного депутата можливо:
    - підключення усіх засобів зв’язку та отримання інформації.
    - створення тиші, тобто депутат не буде чути весь день гомін сесійної зали
    - можливість спілкування з помічниками та іншими особами без перешкод для сусідів та інших поруч депутатів
    - створення мікроклімату: тепліше,холодніше
    - дихання чистим повітрям
    - неможливість порушити особистий простір робочого місця депутата без його дозволу або без дозволу спікера парламенту ВРУ
    - картка для голосування починає працювати лише через три хвилини після зачинення дверей,тобто депутати не зможуть вже бігати по сесійній залі і голосувати за відсутніх депутатів
    - а саме головне це безпека народного депутата ВРУ від куль, осколків,ударів сусідів та інших засобів пошкодження здоров я

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • заборонемо принижувати статус громадянина України

    Підписів 2

    Днів залишилось 30

    Кирилов Сергій Васильович
    Оприлюднена
    26 березня, 2018
    26 червня, 2018
    30
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Згідно до вимог чинної конституції України громадяни України є владою в Україні. Не посилаюсь на найвищу, тому що на дежавному рівні не буває не найвищої влади не найнищої, тобто або хтось має владу або хтось її немає. Тому саме, коли громадяни України для своїх потреб наймають іноземців або громадян України для виконання державних вимог та обов язків , які передбачені вимогами найвищого чинного законодавства України, то не треба принижувати громадянина України надаючи йому державні посадові обов язки на постійній основі, тому що цей громадянин України повинен ставати виконавцем державних послуг ,або виконавцем тієї чи іншої посади тільки на час виконання ним цих обов язків .
    Тому в цьому питанні вже сьогодні треба законодавчо визначитись і тому ще треба визначитись що у вільний час від виконання державних обов язків ці громадяни України не повинні мати якись принижувачі особливі посадові статуси і неповинні мати при цьому ніяких державних переваг, тобто навіть державну охорону, яку держава повинна надавати цим громадянам України тільки на час виконання ними їх державних обов язків. По-перше це значно зменшить можливість цими громадянами України незаконного зловживання державними послугами, а також зменшить серед цих громадян корупцію по цим зловживанням. Приймаючи те чи інше рішення сьогодні ми посилаємось на досвід країн ЄС. До речі, наприклад А. Меркель канцлер- у Німеччині після роботи стає такою ж фрау як і інші жінки Німеччини і не має перед ними якихось особливих переваг. По-друге громадянин України повинен також постійно відчувати себе громадянином України, тобто чинною владою, незалежно від його посадових обов язків. По третє : до вказаного громадянина України не треба буде постійно звертатись як до постійного виконавця, тобто на "Ви", а можливо буде звернутись до нього у вільний час як до рівного громадянина України, тобто на "Ти", що також виходить із досвіду країн ЄС і досвіду наших предків, а саме: до всіх підлеглих завжди у країнах ЄС звертались на "Ви",тобто не як до рівних,

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • дозволити і владі мати зброю, а не тільки виконавцям

    Підписів 2

    Днів залишилось 46

    Кирилов Сергій Васильович
    Оприлюднена
    12 квітня, 2018
    12 липня, 2018
    46
    2 (з них за 7 днів: 0)

    зараз кожен виконавець має наградну вогнепальну зброю, але цього права досі не має влада, тобто громадяни України. Незабаром Україна переживе, ще одне покращення, коли мільйони громадян України залишаться ще і без пенсій. Цього покращення довго чекати не доведеться. Національна пенсійна реформа "МММ" скоро впаде і мільйони громадян України знову залишаться без пожиттєвих своїх накопичень.Хоча саме і не це знову остаточно не зруйнує державу. Ця подія призведе до того, що в державі молодь взагалі не зможе і не буде жити. На кожну молоду людину ляже тягар не тільки по сплаті аліментів на своїх дітей, а ще і на своїх батьків. Тоді остаточно більшість молоді покине неньку Україну. Тому остаточно щоб не знищити Україну, треба владі тобто всім громадянам України вже сьогодні надати можливість мати вогнепальну зброю.
    Виконавці добре пам ятають часи хмільниччини, навіть зоображення цього героя існує на гривнах. А що такого цікавого зробив цей Богданчик, чому він так ліз під московську метрополію, що навіть назву своїй країни змінив, коли Гетьманщина перестала бути Гетьманщиною і стала Малороссією, чому він так благав захисту і від кого? Робила ця людина добре діло, навіть селян козаками робив і на тобі. Поляки його визнали, російський цар теж його визнав і на тобі повзла просила захисту, від кого і для чого?
    Так щоб завтра виконавці не знали куди в яку країну бігти за захистом вже сьогодні влада повинна отримати право мати вогнепальну зброю, тоді вважаю ніколи в Украні не наступить таке жахливе завтра, яке настало за часи хмільниччини

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Україна дійсно не має права відмічати 9 травня

    Підписів 2

    Днів залишилось 79

    Кирилов Сергій Васильович
    Оприлюднена
    14 травня, 2018
    14 серпня, 2018
    79
    2 (з них за 7 днів: 0)

    По перше тогдашні українці (так громадян колишньої російської імперії обізвала злочинна влада)УРСР майже не чинили опору при окупації німецькими загарбниками їх територій, навіть німецька хроніка свідчить, що у Харкові цих загарбників зустрічали з квітами як визволителів,тому що українці не поважали, майже ненавиділи тогдашній комуністичний тоталітарний режим, який їм ніс голодомори та приниження. Багато тогдашніх українців до речі добровільно виїжджали працювати до Німеччини, багато українців також зі зброєю добровільно воївали проти радянської армії.В радянському союзі приховували ці факти та події, але деякі післявоєнні події, як українці боролись за свою свободу та незалежність на західній Україні від тогдашньої злочинної влади радянського союзу свідчать про це. Тобто Україну по суті визволяв радянський союз і якщо до лав червоної армії і потрапляли деякі українці то це для більшості українців, як я вважаю, було вимушеним приниженням.Сучасні українці також не мають ніякого права святкувати цю перемогу 9 травня, тому що для українців війна вже тоді ще не закінчилась
    Тому пропоную ВРУ заборонити відмічати і визнавати 9 травня днем Перемоги, тому що таке право має тільки Росія і деякі колишні радянські республики

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • довічне покарання батькам і продавцям алкоголю і цигарок дітям до 23 років

    Підписів 2

    Днів залишилось 80

    Кирилов Сергій Васильович
    Оприлюднена
    15 травня, 2018
    15 серпня, 2018
    80
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Зараз майже 90 відсотків дітей які народжуються в Україні є по суті інвалідами.Причин цього явища багато,але головне після води,воздуха та їжі вважаю найбільшим злом яке наших дітей робить інвалідами це є тютюнові та алкогольні вироби. По перше ці вироби првинні продаватись в спеціалізованих магазинах, кількість цих магазинів може бути будь якою, но в ці магазини дитина до 23 років не має права навіть заходити. Однією головною із умов продажи в цих магазинах повинні бути встановлені відеокамера і кожна пачка цигарок,а також пляшка повинна обов язково мати номер, щоб по цьому номеру і по відеозображенню легко було встановити хто купував ці цигарки та спиртні напої Цигарки та алкогольні напої дозволити вживати тільки у відведених для цього місцях. щоб до цих міст теж не було доступу дітям.
    Тому пропоную ВРУ прийняти закон України, згідно до якого продаж та придбання для дітей віком до 23 років алкогольних та тютюнових виробів вважати найтяжчим злочином в Україні і всі від продавця до батька повинни нести довічне пов язання. Також в цьому законі України можливо було б добавити,що вживання алкоголю та табачних виробів в присутності дітей теж карається за законом в залежності від тяжкості наслідків нанесених здоров ю та життю дитини. За брошений недопалок цигарки на вулиці встановити мільонні штрафи,а якщо цей недопалок знайшла дитина і теж їм скористалась то вважати цію дію теж найтяжчим злочином

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ДФС вводить обмеження щодо реєстрації податкових накладних / Розрахунок коригування до податкової накладної надалі ПН/РК суперечили Податкового кодексу України та Порядку заповнення податкової накладної затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 31.12.2015 № 1307 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 26 січня 2016 за № 137/2826 . Вимагаємо зняти всі незаконні обмеження по реєстрації в ЄРПН, провести реєстрацію в ЄРПН ПН/РК , відхилених ДФС та покарати винних осіб.

    Підписів 2

    Днів залишилось 50

    Тимошенко Андрій
    Оприлюднена
    16 квітня, 2018
    16 липня, 2018
    50
    2 (з них за 7 днів: 0)

    ДФС вводить обмеження щодо реєстрації податкових накладних / Розрахунок коригування до податкової накладної надалі ПН/РК суперечили Податкового кодексу України та Порядку заповнення податкової накладної затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 31.12.2015 № 1307 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 26 січня 2016 за № 137/2826 .
    Вимагаємо зняти всі незаконні обмеження по реєстрації в ЄРПН, провести реєстрацію в ЄРПН ПН/РК , відхилених ДФС та покарати винних осіб

    ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Поступова реформа освіти за фінським зразком

    Підписів 2

    Днів залишилось 79

    Сегедін Арсен Юрійович
    Оприлюднена
    14 травня, 2018
    14 серпня, 2018
    79
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Дана реформа має на меті суттєво поліпшити якість освіти, зробити освіту повністю безкоштовною, аж до безкоштовних канцелярських приладь, скасувати систему оцінок, ліквідувати стрес учнів, спричинений недоліками системи освіти, суттєво зменшити навантаження на учнів та вчителів, адаптувати систему освіти до сучасних умов, встановити розмір заробітної плати для вчителів у розмірі 20 мінімальних розмірів оплати праці, зробити одну велику перерву, дати учням можливість самостійно обирати потрібні їм предмети, і поглибленніше їх вивчати, зменшити кількість домашнього завдання, зменшити кількість часу, проведеного в школі учнями:
    1 класу — до 1 години
    2—4 класів — до 2 годин
    4—6 класів — до 3 годин
    7—9 класів — до 4 годин
    10—11 класів — до 5 годин,
    і т.д.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • законодавчо заборонити використовувати високе звання Українець

    Підписів 3

    Днів залишилось 1

    Кирилов Сергій Васильович
    Оприлюднена
    28 лютого, 2018
    28 травня, 2018
    1
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Смішно навіть дивитись коли шановний грузин публічно називає себе українцем. Ганебного в цьому нічого немає але на жаль він має на це право, тобто таке високе звання Українець може мати будь-який іноземець отримавши громадянство України.
    Також всі міжнародні інстанції захищають в світі тільки права людей, тобто українці вже виходять незахищені де юре виходячи також з іх юридичного внутрішнього та міжнародного статусу українець. При цьому жоден громадянин України ніде в світі не може довісти, що він є українець,тому що в його паспорті громадянина України відсутня графа національність -українець.
    Тому вважаю, щоб припинити це зловживання , пов язаного з високим званням «Українець» тобто з правом Великого етнічного українського народу себе так називати, тому треба законодавчо заборонити використовувати це високе звання

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • прикладом повинен стати Трамп

    Підписів 3

    Днів залишилось 16

    Кирилов Сергій Васильович
    Оприлюднена
    12 березня, 2018
    12 червня, 2018
    16
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Всі громадяни України бачать діяльність Трампа, яка працює на його країну- Америку. По перше,що виконав Трамп:-це виконав всі свої передвиборчі обіцянки.По-друге: Трамп не прийшов до влади, щоб збагачуватись, Трамп навіть коли в його країну зайшло лихо, віддав на допомогу постраждалим свій мільярд долларів.На цім переваги діяльності Трампа не закінчуються.
    Тому пропоную ВРУ розглянути законопроект про повну конфіскацію майна високопосадових осіб та їх родичів в разі використання державної влади для свого та їх збагачення, та за невиконання передвиборчих обіцянок.При цьому також у цій високопосадовій особі відбірати всі переваги, які їй гарантовані за державним статусом, тобто довічні звання, високі пенсії та інше

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ