ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • ДЕНОНСАЦІЯ БУДАПЕШТСЬКОГО МЕМОРАНДУМУ ПРО НЕЯДЕРНИЙ СТАТУС УКРАЇНИ, ЯК ТАКИМ, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ НАЦІОНАЛЬНИМ ІНТЕРЕСАМ КРАЇНИ

    Підписів 0

    Днів залишилось 77

    Бабак Максим Андрійович
    Оприлюднена
    14 червня, 2017
    14 вересня, 2017
    77
    0 (з них за 7 днів: 0)

    В далекому 1994 році між Україною, США, Росією та Великою Британією була підписана міжнародна угода “Меморандум про гарантії безпеки у зв'язку з приєднанням України до Договору про нерозповсюдження ядерної зброї” (далі — Меморандум).
    Але, як відомо на початку 2014 року держава-сторона цього Меморандуму в грубій формі порушила істотні умови.
    Так, Росія в супереч зобов'язанням “поважати незалежність, суверенітет та кордони України та утримуватися від агресивних дій” окупувала АР Крим та почала збройну агресію на Сході України.
    Відповідно до цього, Верховна Рада України діючи від українського народу Постановою від 27 січня 2015 року №129-VIII визнала Росію країною-агресором та закликала світову спільноту посилити тиск на дії РФ.
    За даними ООН кількість жертв на Сході України сягнула понад 10 тисяч осіб, де серед більшості є цивільні особи.
    Крім того, міжнародна спільнота визнала факт порушення Будапештського меморандуму стосовно України. Така заява була проголошена на Гаазькому саміті з ядерної безпеки від 24 березня 2014 року Генеральним секретарем ООН Пан Гі Муном: “... гарантія безпеки були важливою умовою для приєднання України до меморандуму, але їх надійність була підірвана подіями навколо України...”.
    Засвідченні події, які є фактами, що розгорнулися в Україні 2014 року, внаслідок агресії Росії мають негативні наслідки для національної безпеки України, так і для світового товариства в цілому.
    Зазначене є прикладом того, що відмова України від третього за потужністю ядерного арсеналу у світі під “гарант” безпеки інших держав став яскравим свідченням того, як у питаннях національної безпеки не варто покладатися на обіцянки інших країн.
    Тому, ми громадяни України, що підписали зазначену петицію, вважаємо, що Меморандум від 1994 року суперечить національним інтересам України та не може забезпечити безпеку від військової агресії зарубіжних країн.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Декриміналізувати використання неліцензійного (піратського) программного забезпечення похожденням з РФ

    Підписів 0

    Днів залишилось 49

    Глушенко Олексій Вікторович
    Оприлюднена
    17 травня, 2017
    17 серпня, 2017
    49
    0 (з них за 7 днів: 0)

    Відповідно до Указу Президента України №133/2017 Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)", на території України введено санкції щодо ряду російських компаній.

    Ці санкції виключають можливість легального використання програмних продуктів, які підпали під обмеження. Водночас інфраструктура багатьох підприємств України залежить від програмних продуктів російського виробництва, включаючи ПЗ для бухгалтерського обліку.

    З метою запобігання збиткам українських підприємств, та з метою покращення економічної та політичної підтримки санкцій проти РФ з боку населення України, прошу **декриміналізувати** неліцензійне (піратське) використання програмного забезпечення походженням з Російської Федерації упродовж строку дії санкцій та вважати таке ПЗ «трофейним».

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Законодавчо дозволити велосипедистам їздити по тротуару та пішохідним доріжкам

    Підписів 0

    Днів залишилось 63

    Богданенко Ліна Анатоліївна
    Оприлюднена
    31 травня, 2017
    31 серпня, 2017
    63
    0 (з них за 7 днів: 0)

    Фактично всі велосипедисти їздять по тротуару в нашій країні, тому що наші дороги, неграмотні водії (які проїзджаюсь велосипедиста дуже близько, іноді підрізають), пробки, відсутність велоінфрастуктури становлять загрозу життю велосипедиста, в такий ситуації законодавча заборона пересуватись тротуаром просто суперечить реальному положенню. Законодавчо дозволити велосипедистам їздити по тротуару та пішохідним доріжкам, якщо відсутня велосипедна доріжка є найбільш логічним рішенням.

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Кодекс Законів про Військову Агресію

    Підписів 1

    Днів залишилось 49

    Гужва Арсен Володимирович
    Оприлюднена
    17 травня, 2017
    17 серпня, 2017
    49
    1 (з них за 7 днів: 0)

    В Україні повинен бути Кодекс Законів про Військову Агресію
    В якому, серед іншого, буде викладено, що під час агресії проти України автоматично починають діяти закони які описують вживання та використання всього що пов'язане з країною агресором. З країною агресором пов'язані такі речі як, наприклад,
    - мова,
    - символіка,
    - ЗМІ,
    - навчання,
    - товари,
    - громадянство,
    - режим перетину кордону,
    - культурний контент
    тощо.
    Якщо країна перестає вважатись агресором, всі вказані заборони автоматично знімаються.
    Не грає ролі, яка саме країна зробить напад. Достатньо буде одним рішенням признати її агресором і весь комплекс заходів автоматично включається проти неї.
    Таке чітке розмежування знімає всяку штучну напругу між "цензурою" та " адекватною протидією агресору".
    Під час війни не має нічого страшного в цензурі яка стосується агресора.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Стосовно собак

    Підписів 1

    Днів залишилось 62

    Голуб Владислав Анатолійович
    Оприлюднена
    30 травня, 2017
    30 серпня, 2017
    62
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Зараз як ніколи гостро стала проблема безпритульних тварин, а особливо собак. Можливо з охороною і за високими парканами цього не дуже помітно, але ходити по вулиці стає все більш небезпечно з високою долею через безпритульних собак.
    Відразу скажу для зелених що автор цього тексту теж "зелений" і тварин я ніколи не ображав. Але собак на вулицях вже вкрай багато. Не знаю де як а в Кривому Розі так точно. Особисто я за останні десь півроку не менше чотирьох разів був свідком нападу або агресивної поведінки собак. Дітей на вулицю страшно відпускати. Страшно за жінок.
    Крім того деякі люди викидають на вулицю тварин після того як "награються", іноді і собак бійцівськіх порід - таких людей не хочу описувати, бо петиція не пройде модерацію. Впевнений що зі мною багато хто б погодився. З огляду на вище викладене пропоную і вимагаю наступне:

    1) заборонити викидати тварин на вулицю. Якщо загубив, протягом трьох діб маєш написати заяву в поліцію - подібний закон діє в Італії і ряді країн на Заході і передбачає чималий штраф за невиконання.

    2) хочеш бійцівську собаку - піди отримай дозвіл, або хоча б довідку з ПНД та нарколога. І нарешті...

    3) робіть щось з безпритульними собаками, бо на вулицях стає все більш НЕБЕЗПЕЧНО. Не можете побудувати притулки, робіть щос радикальніше. Скільки ще людей повинно постраждати?! І ще окремо...

    4) треба заборонити каструвати тварин як в багатьох нормальних країнах - бо це садизм! Не може такого бути в наш час в нормальній країні.

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • ГОРЕ ОТ БЕЗРАЗУМЬЯ! ПРЕКРАТИТЬ ГЕНОЦИД НА ДОРОГАХ!

    Підписів 1

    Днів залишилось 63

    Тоненьков Дмитрий Валерьевич
    Оприлюднена
    31 травня, 2017
    31 серпня, 2017
    63
    1 (з них за 7 днів: 0)

    В связи с бессистемность, безрезультатностью и отсутствием понимания управлением БЕЗОПАСНЫМ пассажиропотоком пересекающимся с транспортным потоком - "конвейером" НАСТОЙЧИВО ТРЕБУЕМ ИЗМЕНИТЬ ЗАКОНЫ И АКТЫ ДЛЯ:
    1)В местах остановок городского транспорта и пешеходных переходов в зависимости от загруженности и ключевых факторов на рассчитанном и практически проверенном расстоянии установить знаки ПОНИЖЕНИЯ СКОРОСТИ! Т.Е. К ПРИМЕРУ ЗА 50 МЕТРОВ ДО МЕСТ МАССОВОГО ДОСУГА, ШКОЛЫ, ПЕШЕХОДНОГО ПЕРЕХОДА, ОСТАНОВКИ И ЛЮБОГО ПЕРЕКРЕСТКА (С СВЕТОФОРОМ ИЛИ БЕЗ, ИСКЛЮЧИВ "АВОСЬ ПРОСКАЧУ НА МИГАЮЩИЙИЛИ ИЛИ "1 СЕКУНДА ПЕРЕКЛЮЧЕНИЯ ЦВЕТА" ЕЩЕ НЕ ПОЕДУТ, А ПЕРПЕНДИКУЛЯРНО МАШИНА ЖДЕТ- ГОНЩИК РАЗГОНА ДО 100 КМ СО СТАРТА")ПОСТАВИТЬ ЗНАК 20 КМ В ЧАС И ЗНАКА ПОВЫШЕНИЯ ДОПУСТИМОЙ СКОРОСТИ МИНУЯ ЗА 50 МЕТРОВ ДАННЫЕ ПОТЕНЦИАЛЬНО ОПАСНЫЕ УЧАСТКИ!
    2) Изменить правила дорожного движения ПРОПИСАВ, ОБЯЗАННОСТЬ УСТУПИТЬ ДОРОГУ НА ПЕШЕХОДНОМ ПЕРЕХОДЯ ДОЛЖЕН ВОДИТЕЛЬ ПРИ НАХОЖДЕНИИ НА ТРОТУАРЕ 80 СМ ОТ ПОЛОТНА ДОРОГИ НА ПЕШЕХОДНОМ ПЕРЕХОДЕ НЕ СПИНОЙ К ДОРОГЕ! Фактически данная длина частично исключает возможность случайного падения пешехода при перепаде высот дороге при существующих правилах и каждого ребёнка не научишь 100% понимать и применять правила! А также существуют противоречия: наступить на полотно дороги при несущемся за 100 км в час узкой дороге или наличию лужи на дороге!
    3) Устранить противоречие "увидел знак пешеходный переход справа 1сек, повернул голову влево 1сек, заметил пешехода 1сек, оценил ситуацию намерения пешехода твердо перейти 1сек, принял решение пропустить, а не "проскачу" 1сек, переставил ногу на тормоз 1сек" протащил ЧЕЛОВЕКА НА КАПОТЕ ПРИ НАЧАЛЬНОЙ СКОРОСТИ 10М-20М В СЕКУНДУ. Т.Е. вместе со знаком понижения скорости или метров за 50 ставить знак "СКОРО ПЕШЕХОДНЫЙ ПЕРЕХОД!" "ВНИМАНИЕ!"
    4) ИЗМЕНИТЬ ФОРМАТ, ШРИФТ И ВИЗУАЛЬНОЕ ПРЕДСТАВЛЕНИЕ ИНФОРМАЦИИ НА ЗНАКАХ С ЦВЕТОВЫМ ДУБЛИРОВАНИЕМ И ФОРМОЙ ЗНАКА. Т.Е. при хорошем зрении трудно отличить 50 км 60 км существующим шрифтом, однако если написать большую 5 и маленький 0 на знаке увеличенном формате которой можно разглядеть за Х-метров за не обрезанной листвой одним цветом синим а 6 и маленкий ноль фиолетовым или красным на скорости 20 метров в секунду за Х-метров до пешеходного перехода можно предупредить опасность! Можно применить радужную окраску т.е. до 20 км белым, а остальные 30-красный, 40-оранжевый , четный один цвет
    5) При оформлении ДТП наравне с допигконтролем фиксировать документально скорость реакции на разработанные тесты и проверку зрения (линзы снял, очки забыл) Вести статистику и, выявляя коренные причины, непрерывно совершенствовать ТЕХНИКУ БЕЗОПАСНОСТИ НА ДОРОГАХ!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Проти підтримання законопроекту № 2987 від 02.06.2015 року

    Підписів 1

    Днів залишилось 47

    Монатко Денис Сергійович
    Оприлюднена
    15 травня, 2017
    15 серпня, 2017
    47
    1 (з них за 7 днів: 0)

    У засобах масової інформації була поширена новина про заборону георгієвської (гвардійської) стрічки на рівні закону. До Верховної Ради України був внесений законопроект № 2987 від 02.06.2015 року про внесення доповнення до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо заборони виготовлення та пропаганди георгіївської (гвардійської) стрічки. За цим проектом пропонується ввести відповідальність за виготовлення, публічне використання, демонстрації або носіння георгіївської (гвардійської) стрічки чи її зображення.
    Ми, що нижче підписалися, виступаємо проти прийняття такого закону, бо сама по собі стрічка не є і не може слугувати підставою для звинувачень особи в будь-яких правопорушеннях, а також не підпадає під дію Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки».
    Окремо звертаємо увагу, що наслідком прийняття такого закону буде, наприклад, носіння одягу кольорів георгієвської (гвардійської) стрічки, тобто без її фактичного зображення, але із натяком на неї. Заборона носіння цього одягу або кольорів схожих на георгієвську (гвардійську) стрічку, переслідування таких осіб і засудження цього є абсурдним та порушує всі мислимі і не мислимі права та свободи людини.
    З метою поповнення державного бюджету України, пропонуємо накладати штрафи за публікацію проектів законів чи інших нормативних актів, які збурюють суспільство, чи є такими, які посягають на основоположні права і свободи людини і громадянина.
    Також, просимо провести роз'яснювальну роботу серед народних депутатів на тему прав і свобод людини і, з метою уникнення нісенітниць у майбутньому, просимо ввести порядок попередньої перевірки проектів нормативних актів на предмет відповідності Конституції та законів України перед їх публікацією для всього загалу.
    Окремо, просимо провести роз'яснювальну роботу із автором вищевказаного законопроекту паном Геращенко Антоном Юрійовичем на предмет того, що засудженню і переслідуванню в порядку закону підлягають особи, які вчинили чи готуються вчинити злочин (правопорушення) проти держави чи інше, а не факт носіння якоїсь стрічки без умислу чи інших дії (бездіяльності), які містять ознаки правопорушення. Злочин може бути вчинений і під прапором України!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • ЗАПРОВАДИТИ АГЛОМЕРАЦІЮ МІСТ ІЗ СЕЛАМИ, ЯКІ ЗНАХОДЯТЬСЯ У ПРИМІСЬКИХ ЗОНАХ

    Підписів 1

    Днів залишилось 75

    Бабак Максим Андрійович
    Оприлюднена
    12 червня, 2017
    12 вересня, 2017
    75
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Агломерація — це певна форма співробітництва міста із селами, які знаходяться у межах приміських зон (десь від 5 км до 30 км ). Таке співробітництво переважно направлене на підвищення взаємодії у сфері економічних, соціальних, культурно -побутових, рекреаційних, екологічних та ін. відносинах.
    В основі агломерації лежить одне або декілька компактно розташованих міст або селищ. Агломерація створює значну зону урбанізації, високу ступінь концентрації виробництва, промислових об'єктів, наукових та навчальних установ, сприяє розвитку громадського транспорту, підвищенню економічної структури та соціальних аспектів життя мешканців тощо.
    Таких досвід є позитивний у провідних країнах європейського та американського континенту.
    Агломерація не підміняє об'єднання громад, котре триває зараз, навпаки агломерація може відбуватися паралельно та ефективно допомогти у реформуванні радянської адміністративно-територіальної системи устрою.
    При запроваджені агломерації, по-перше, зберігається самостійність міст і селами та їх органи самоврядування, по-друге, таких процес співробітництва є менш затратним, по-третє, агломерація поступово наблизить радянську централізовану систему адміністративно-територіального устрою до децентралізованого, по-четверте, майно, кошти і земля залишаються у розпорядженні громад, по-п'яте, при агломерації швидко розвивається інфраструктура міст та селищ.
    Тому відповідно до цього, ми громадяни України, просимо Верховну Раду України прийняти відповідну нормативно-правову базу для запровадження і розвитку агломерації міст із селами України.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ   
  • Работаем рабочие дни а в плановом отпуске проводим календарные дни, как то не справедливо.

    Підписів 1

    Днів залишилось 70

    Горшков Виктор
    Оприлюднена
    06 червня, 2017
    06 вересня, 2017
    70
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Я считаю будет справедливо вернуть расчет планового отпуска не по календарным дням а рабочим т. к. выходные дне не оплачиваются и вноситься в расчет отпускных дней не должны.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Редагування щодо Закону України «Про громадянство України»

    Підписів 1

    Днів залишилось 19

    Йованович Крістіан
    Оприлюднена
    18 квітня, 2017
    18 липня, 2017
    19
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Звертаюсь до народних депутатів України з проханням внесенням змін до Закону України «Про громадянство України» і підтриманням наступних трьох пунктів петиції:

    1. Редагувати пункт ч.1. ст.19 Закону України «Про громадянство України», зокрема, внести зміни щодо обставини припинення громадянства України у випадку добровільного набуття громадянином України громадянства іншої держави, а саме анулювання даної підстави як такої, що несе за собою втрати громадянства України.

    2. Залишити актуальним ч.1. ст. 2 Закону України «Про громадянство України»: "...якщо громадянин України набув громадянство (підданство) іншої держави або держав, то у правових відносинах з Україною він визнається лише громадянином України...", водночас застосовувати при біпатризмі принцип визначення ефективного громадянства, зокрема, врегулювати питання множинного громадянства за допомогою окремих міжнародних договорів. Дані договори, спрямовані на взаємне визнання права громадян на подвійне громадянство та врегулювання питань, що при цьому виникають, укладаються між зацікавленими державами. З однієї сторони суб'єктом договору виступала б Україна, з іншої— Румунія, Угорщина, Словацька Республіка, Республіка Польща та Держава Ізраїль, як ряд держав, що, по-перше, на внутрішньому законодавчому рівні підтримують правові аспекти біпатризму, а, по-друге, володіють найбільш чисельними групами громадян України, які у міжнародному правовому статусі числяться як біпатриди і володіють, відповідно, громадняствами двох вищезгаданих країн.

    3. Скасувати принцип єдиного громадянства згідно ч.1. ст. 2 Закону України «Про громадянство України», а ч.4. даної статті: ''визнання права громадянина України на зміну громадянства'' замінити на ''визнання права громадянина України на множинне громадянство'', таким чином скасовуючи паралельно і необхідність подання декларації про відмову від іноземного громадянства для іноземців. Проблеми, що, теоретично, виникли б внаслідок даної зміни до Закону України «Про громадянство України», зокрема, і щодо правового статусу біпатридів та визначення їх особистого статуту як фізичної особи (lex patriae), розв'язувались б за допомогою прийняття і дії відповідних двосторонніх міжнародних договорів між Україною та державами, зазначеними вище в пункті 2 даної петиції.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про захист та розвиток перформативного мистецтва в Україні

    Підписів 1

    Днів залишилось 15

    Чиянова Марина Вікторівна
    Оприлюднена
    13 квітня, 2017
    13 липня, 2017
    15
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Як відомо, мистецтво безмежне, складне, потребує розвитку, вдосконалення та подальшого фінансування.
    Згідно даних Держкомстату за 2015-2016 рр., офіційні видатки з держбюджету на розвиток культури становлять не більш ніж 2%. Наскільки це актуально в особливий період нашої бурхливої історії, вирішувати всьому уряду і всьому народові, але факт залишається фактом: серед діячів культури віком до 35 є активісти, які роблять конкретний внесок у створення її нового постмодерного обличчя, займаються адаптацією наших традиційних видів народної творчості до європейського та світового урбаністичного контексту, попри нерівність, утиски та небезпеку в своїх творах ставлять вічні питання в новому ракурсі, бережуть ідею мультикомпонентності, полікультурності, української естетичної експансії, неупередженості, проактивності, смислової насиченості та людяності.
    Можна назвати проект актуалізації перформативного мистецтва однією з перших меритократичних (заснованих на особистих досягненнях) ініціатив, що надходять від молоді, але фактично мають вже більш ніж 50-річну історію. Крім базового права займатися мистецтвом, молодь наразі виборює і можливість реформувати його.
    За наявності такого мізерного фінансування стає дедалі складніше відрізняти проведення перформативної акції від ярмарку або мітингу, аналізувати зміст акції, тобто зв'язок між її ідеєю та зовнішньою реалізацією послання, не кажучи вже про реакцію пересічних громадян.
    З іношого боку, розвиток мистецтва перформансу — це виведення мистецтва в цілому на новий рівень, можливість вийти за межі телевізійного тиску на населення, який певною мірою виступає чинником внутрішньої ворожнечі та побутових конфліктів.
    Відкритися новому сучасному мистецтву — означає не тільки споглядати намальовані кимось мурали, а й вступати в діалог з авторами динамічних соціально змістовних акцій (танцювальний, лінгвістичний, онлайн-перформанс, інсталяція).
    Допоки ці акції не зачіпають гідність усіх глядачів та учасників, вони мають бути популярними та вільними (незалежними від території).

    Від цього виграють:

    молодь
    Міністерство культури України
    Міністерство економіки України
    Міністерство соціальної політики України
    Міністерство освіти і науки України
    Міністерство закордонних справ України
    сучасні ЗМІ світу
    НАН України.

    Для створення якісного перформансу потрібні певні ресурси, талант та сміливість. Відтак, якщо витвори цього неоднозначного синтетичного мистецтва несуть конструктивний зміст, їх потрібно визнати реальним чинним культурного прогресу і відповідно фінансувати через державні та неурядові установи.
    Щоб довести актуальність цієї теми, автор (Марина Чиянова) провела більш ніж 500 соцопитувань за умов непередбачуваності та за наявності ризику для життя. Певною мірою всі респонденти стали співавторами та учасниками соціального моделювання.

    Зробити відповідальними за виконання:
    НАН України
    Міністерство культури України
    інколи дипломатичний корпус
    народ України
    ВНЗ Украї

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • скоротити тривалість робочого дня

    Підписів 1

    Днів залишилось 73

    Вареник Антоніна
    Оприлюднена
    09 червня, 2017
    09 вересня, 2017
    73
    1 (з них за 7 днів: 0)

    На даний час працівник потребує набагато менше часу для виконання своїх обов,язків, ніж у 1918 році, коли було встановлено 8-годинний робочий день. Інтернет, офісна техніка, мобільні телефони та інші пристрої дозволяють скоротити час, необхідний для виконання задачі, у 3-4 рази. європейські країни уже пішли по шляху скорочення робочого дня. Пропоную скоротити тривалість робочого дня в Україні до 7 годин і відповідно робочого тижня до 35 год/тиждень. Звісно, це загальна тривалість, з якої за виробничої необхідності робитимуться винятки (як і зараз, в принципі). Це дозволить працівнику мати більше часу для відпочинку і власних справ, а роботодавцю - заощадити витрати (напр., електроенергії).

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Реформування процедури конкурсного відбору на вакантні місця державної служби категорій "Б" та "В"

    Підписів 1

    Днів залишилось 79

    Любарець Віталій Олексійович
    Оприлюднена
    16 червня, 2017
    16 вересня, 2017
    79
    1 (з них за 7 днів: 0)

    1. Проведення процедури конкурсу на заміщення вакантних посад державної служби (категорія "Б" та "В") має проходити не більше 15 днів. При цьому подача документів має надсилатись в електронній формі (заява, скан чи фото документів) до 10 днів від моменту оголошення конкурсу.
    2. Ліквідувати необ'єктивні ситуаційні завдання та співбесіди. Створити належні умови для здачі тестування по теоретичних та практичних завдань.
    3. Відкрито на порталах кандидат має перевірити свої відповіді і ознайомитись з результатами.
    4. Для всіх працівників державної служби (не тільки для кандидатів) зробити обов'язкову атестацію на знання історії України та знання української мови (електронний диктант через навушники та тестування)

    (P.S. на сьогодні проведення конкурсу в часі займає до 45 днів, часто переможцями стають знайомі членів комісії чи працівників структурного органу. Співбесіди та ситуаційні завдання взагалі стали лише приводом до зловживань. )

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • МИР В УКРАИНЕ ДЕТЯМ!

    Підписів 2

    Днів залишилось 1

    Тоненьков Дмитрий Валерьевич
    Оприлюднена
    31 березня, 2017
    30 червня, 2017
    1
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Не для кого не секрет, что всё, что делают взрослые - направленно на счастье детей. Порой, от безвыходности или невежества, это такие явления как военные действия, криминал. Хотя всем известна крылатая фраза "Чужих детей не бывает", значительная часть взрослых живут и кормят своих детей, "отбирая" ресурсы у пап и мам других детей!
    В связи со сложившейся военно политической ситуацией и мизерными ресурсами страны и невозможности для помощи ВСЕМ БЕЗ ИСКЛЮЧЕНИЯ, требуем:
    Выделить максимальные средства и разработать программы для:
    1) Оздоровления детей в летний и зимний периоды в лагерях, школьных лагерях , экскурсиях и поездках выходного для детей зоны военных боевых действий.
    2) Выделить средства и разработать программы для возможности комфортного обучения детей на мирной с обеспечением жильем студентам или длительной "продлёнкой" для школьников, а возможно студентов, так как родителям придется преодолевать значительное расстояние через блокпосты.
    3) Организовать централизованный транспорт для доставки к блокпостам, а возможно и полноценные школьные автобусы для доставки учащихся в школу из не подконтрольной территории!
    4) Снять социальные промо ролики "МЫ ЗА МИР, ОСОБЕННО ДЛЯ ДЕТЕЙ", "ДЕТИ НИ В ЧЕМ НЕ ВИНОВАТЫ - ПОДАРИМ ИМ ДЕТСТВО" а взрослые поумнеют найдут силы для примирения.
    5) Вывесить информацию БОЛЬШИМИ БУКВАМИ И НОМЕРАМИ ТЕЛЕФОНОВ контактов, как можно подарить ребенку "КУСОЧЕК МИРНОЙ ЖИЗНИ"
    6) Информировать и помогать устраиваться детям из не подконтрольной территории на мирном пространстве нашей страны, с компенсацией затрат на жилье при условии трудоустройства на предприятиях!
    7) Привлечь к данному проекту гранты и организации!
    Таким образом РАЗУМНЫЕ ВЗРОСЛЫЕ ЛЮДИ сделают первый стратегический шаг к установлению НАДЕЖНОГО МИРА в УКРАИНЕ! Преодолеется, порой сумасшедшая, пропаганда про хунту, фашистов и распятых детях! Агрессивные взрослые с переизбытком гормона повоюют, отточат свои военные профессиональные навыки и УСПОКОЯТСЯ! И коллективный разум станет на шаг ближе к МИРУ!
    П.С. Хорошо было в прошлые века и десятилетия: плохие люди уехали за город, назначили дуэли, стрелки - 50% вернулось и всем легче, а сейчас они "уважаемые" и "ПРИКРЫВАЮТСЯ"!
    ПОСЬБА ПОДДЕРЖКИ И РЕПОСТ! PEACE!!!

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • ВСТАНОВИТИ ВІЗОВИЙ РЕЖИМ З КРАЇНОЮ-АГРЕСОРОМ (РОСІЙСЬКОЮ ФЕДЕРАЦІЄЮ)

    Підписів 2

    Днів залишилось 77

    Бабак Максим Андрійович
    Оприлюднена
    14 червня, 2017
    14 вересня, 2017
    77
    2 (з них за 7 днів: 0)

    У 2015 році Верховна Рада України (далі - ВРУ) визнала Росію країною-агресором (таку заяву підтримали 271 народний депутат) (Постанова ВРУ від 27 січня 2015 року №129-VIII).
    В своїй постанові законодавчий орган закликав зарубіжні держави та організації визнати Росію країною-агресором та посилити тиск на терористичні угруповання “ДНР/ЛНР”, які фінансуються РФ.
    Крім того, відповідно до фактичних даних кожен день громадяни України стають жертвами російської зовнішньої політики. Так, за даними ООН кількість жертв на Сході України сягнула понад 10 тисяч (приблизно 2,5 тисяч військових, 7,5 тисяч цивільних громадян).
    Зазначене не можна вважати, як суто статистику, це очевидні наслідки політики Росії, яка мріє та прагне відновити імперію, зневажаючи життям і долею наших громадян.
    Дії на Сході України, також призводять до тяжких порушень прав і основоположних свобод людини і громадянина (створення збройних формувань, захоплення влади, катування людей, дискримінація тощо) (Постанова ВРУ від 04 лютого 2015 року №145-VIII).
    Отже, агресивна політика РФ стає серйозним фактором для національної безпеки України, незалежності і суверенності, громадського спокою, розвитку демократичного та справедливого суспільного життя тощо.
    Ми громадяни України, вимагаємо негайно запровадити візовий режим з країною-агресором Росією.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Поставити главою НБУ Соскіна Олега Ігоровича, патріота та професіонала, хто зможе повернути реальну вартість гривні

    Підписів 2

    Днів залишилось 19

    Яровий В'ячеслав Володимирович
    Оприлюднена
    18 квітня, 2017
    18 липня, 2017
    19
    2 (з них за 7 днів: 0)

    У вас є свій кандидат у главу Нацбанка? Ні? А в мене є, і я розкажу чому. Це Соскін Олег Ігорович! Почитати про нього можна в вікіпедії, або подивитись багато роликів у ютубі з багатьох програм, передач, де він приймав участь, та оцінити його як людину та як фахівця. Але я скажу чому особисто готовий всіма руками голосувати за нього:
    1. Це досвідчена людина, котрий допомагав розвалювати Радянський Союз.
    2. Він колодязь інформації, справжній патріот, з раціональним мисленням.
    3. Знавець історії та права, всіх темників давньої та не дуже історії.
    4. Справжній фахівець, теоретик та практик, має наукові трактати стосовно відносин в суспільстві, побудови розвинутої сучасної економіки.
    5. Не признає Росію, як державу та націю, і цілком справедливо, з залізобетонними доводами.
    6. В нього є бачення і план, як повернути вкрадену реальну вартість нашої національної валюти, наш потенціал як держави!

    Це тільки малий перелік його позитивних якостей! Досить обирати політичні постаті, котрі доруйнували вже вщент нашу економіку, дайте працювати нарешті патріотичному професіоналу! Слава Україні!

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • про впровадження туристичного збору для осіб з громадянством України, що перетинають адміністративний кордон з тимчасово окупованою Автономною республікою Крим з метою туризму і відпочинку.

    Підписів 2

    Днів залишилось 25

    Тарасенко Дмитро Анатолійович
    Оприлюднена
    24 квітня, 2017
    24 липня, 2017
    25
    2 (з них за 7 днів: 0)

    про впровадження туристичного збору в розмірі одного прожиткового рівня або мінімальної заробітної плати для осіб з громадянством України, що перетинають адміністративний кордон з тимчасово окупованою Автономною республікою Крим з метою туризму і відпочинку. Якщо Державним службам України стане відомо, що особа знаходилася в АР Крим, а при цьому адмін кордон не перетинала, ввести накладення штрафних санкцій у десятикратному розмірі туристичного збору. Отриманні кошти направити на розвиток туристичної інфраструктури України або на допомогу Української армії, що цілком логічно - допомагаючі окупанту нехай допоможуть і українським бійцям. Плату з осіб що постійно проживають в Криму і не втратили громадянства або мають близьких родичів не утримувати (за умови надання доказів).

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Пропозиція про внесення змін в законодавство України про приватизацію землі та надання жителям міст право на приватизацію землі нарівні з жителями сільської місцевості

    Підписів 2

    Днів залишилось 45

    Бобонич Євген Федорович
    Оприлюднена
    13 травня, 2017
    13 серпня, 2017
    45
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Добробут України та її громадян визначається розміром ВВП (валового внутрішнього продукту).
    За рахунок чого ВВП України може зрости, якщо більша частина її громадян позбавлена засобів виробництва?
    В процесі приватизації державної власності був порушений конституційний принцип рівності громадян: міські жителі були позбавлені можливості приватизовувати землю.
    Громадяни України - жителі сільської місцевості мали право приватизовувати 2 об'єкти: державні підприємства і землю.
    Громадяни України - жителі міст мали право приватизувати 1 обєкт - державні підприємства.
    Можна, звичайно, заперечити, що замість землі міським жителям було надано право приватизовувати житло.
    Проте, по-перше, житло - не є зхасобом виробництва, а є необхідною умовою існування людини.
    По-друге, сільські жителі житлом на праві власності вже були забезпечені.
    По-третє, земля, на яку могли б претендувати жителі міста, не була надана селянам, а залишилася в держвласності.
    Пропонує: внести зміни в законодавство України про приватизацію землі, та надати жителям міст право на приватизацію землі нарівні з жителями сільської місцевості.

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Про повторне надання відсрочки від проходження військової служби у звязку з вступом у ВНЗ на денну форму навчання.( внесення зміни у Закон "Про військовий обовязок і військову службу"

    Підписів 2

    Днів залишилось 75

    Якименко Тимур Серігйович
    Оприлюднена
    12 червня, 2017
    12 вересня, 2017
    75
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Людина має право на одну помилку при виборі навчального закладу, тому може змінити його хоча б один раз без ризику бути призваним до ЗСУ. Закон "Про військовий обовязок та військову службу" цього не передбачає ,є несправедливим та таким, що порушує право людини на освіту:
    "10. Відстрочка від призову на строкову військову службу для здобуття освіти надається один раз за період навчання, і громадяни призовного віку, відраховані з навчальних закладів за власним бажанням, за невиконання навчального плану, порушення умов контракту або недисциплінованість втрачають право на відстрочку від призову на строкову військову службу незалежно від їх повторного зарахування до того чи іншого вищого навчального закладу або поновлення у вищому навчальному закладі."
    Прошу внести законопроект щодо зміни цього закону, а саме, передбачити надання другої відсрочки у звязку із повторним вступом людини до ВНЗ.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Замена фигуры «черного» воинственного Архистратига Михаила с поднятым мечом на Печерских воротах ( скульптора Анатолия Куща установленную в 2002 г. на Майдане Независимости ), противоречащий и общему виду Майдана Независимости и православным канонам, на «Новый Символ» объединенного украинского народа, символа мирного неба над головой наших сограждан, фигуру Архистратига Михаила в светлых тонах.

    Підписів 2

    Днів залишилось 79

    Матвієнко Олександр Анатолійович
    Оприлюднена
    16 червня, 2017
    16 вересня, 2017
    79
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Все мы свидетели печальных событий на Украине. Накал страстей и отчаяние в обществе заставляют задуматься нас о том , что же ожидает нас дальше. Именно поэтому сейчас нашей стране необходим глоток свежего воздуха, надежда на мирную жизнь и светлое будущее. Мы, жители Украины, православные христиане, обращаемся с просьбой, приурочить к Михайловому дню ( 21.11.2017 г.), замену фигуры «черного» воинственного Архистратига Михаила с поднятым мечом на Печерских воротах ( скульптора Анатолия Куща установленную в 2002 г. на Майдане Независимости ), противоречащий и общему виду Майдана Независимости и православным канонам, на «Новый Символ» объединенного украинского народа, символа мирного неба над головой наших сограждан, фигуру Архистратига Михаила в светлых тонах. Нынешний архистратиг Михаил не отвечает библейскому образу. Ангел должен быть светлым без ярко выраженной половой принадлежности. Ангелы — бесполые существа. Архистратиг Михаил считается духовным небесным покровителем Киева, поэтому пусть эта фигура Архистратига Михаила на Печерских воротах в светлых тонах станет символом Веры Славного Народа нашей Великой Державы в Мир, Любовь и Вечное Согласие на этих Землях, с целью обогащения души каждого киевлянина.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ