ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Незаконність інституту права власності на земельні ділянки для юридичних та фізичних осіб

    Підписів 0

    Днів залишилось 89

    Харденко Оксана Борисівна
    Оприлюднена
    30 березня, 2020
    30 червня, 2020
    89
    0 (з них за 7 днів: 0)

    Конституція України та ЦК закріплює право власності Українського народу на землю, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України. Український народ є особливим учасником цивільно-правових відносин, а саме відносин власності, оскільки наділений особливими повноваженнями вирішувати питання про зміну території України, та тільки в цьому випадку Український народ здійснює свої повноваження шляхом проведення всеукраїнського референдуму (ст. 73 Конституції України). Щодо інших об'єктів державної і комунальної власності, Український народ здійснює право володіння і користування через форми безпосередньої демократії (вибори тощо).

    Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, встановлених Конституцією України (статті 13, 142, 143 Конституції України). Верховна Рада України виступає одним з органів державної влади України, котрий здійснює права власника щодо об'єктів виключної власності народу України. Визначені органи діють як представник народу у сфері управління цим майном. Одночасно ці органи є представником держави та відповідно представником територіальної громади. Законодавець тому ввів такого учасника правовідносин власності як Український народ, щоб не ототожнювати його з державою, оскільки народ має особливі повноваження щодо такого природного об'єкту як територія держави.

    Треба розрізняти такі об'єкти як земля, що є природним ресурсом та територією країни, від такого об'єкта як земельна ділянка. Згідно ст.13 Конституції України кожному громадянинові України гарантується доступ до користування природними об'єктами права власності Українського народу. Право власності та право користування це різні права. Конституція України не передбачає права власності на землю для фізичних осіб.
    Отже, Земельний кодекс України, згідно якого запроваджено інстинут права приватної власності на землю в Україні порушує Конституцію України, а всі рішення про приватизацію та продаж земельних ділянок - злочин, вчинений проти Українського народу.

    Прошу припинити незаконний розпродаж землі, що належить Українському народу.

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Підвищити розмір державних соціальних допомог до 100% від прожиткового мінімуму. Також правильно впровадити надання соціальних допомог незалежно від рівня попереднього прибутку, в повному обсязі прожиткового мінімуму. Зробити загальну соціальну допомогу для усіх категорій громадян. Впровадження автоматизованої системи призначення і нарахування державних соціальних допомог.

    Підписів 0

    Днів залишилось 61

    Рубан Ольга Володимирівна
    Оприлюднена
    02 березня, 2020
    02 червня, 2020
    61
    0 (з них за 7 днів: 0)

    Підвищити розмір державних соціальних допомог до 100% від прожиткового мінімуму.
    Так було встановлено при первинному затвердженні порядку призначення державних соціальних допомог.
    Така дія є вірною, через те, що прожитковий мінімум вже і так є найменшою допустимою одиницею. Також це прибирає можливість помилки при нарахуванні і зайві розрахунки, унеможливлює злочинне заниження розміру виплат працівниками державного управління праці та соціального захисту населення.
    Також правильно впровадити надання соціальних допомог незалежно від рівня попереднього прибутку, в повному обсязі прожиткового мінімуму. Зробити загальну соціальну допомогу для усіх категорій громадян.
    Ще краще зробити автоматизовану систему, що пропонує чи нараховує на банківський рахунок громадян, всі потрібні соціальні допомоги. Визначаючи на основі зібраних даних про громадянина право і розмір.
    Такий підхід дозволить спростити процедуру отримання соціальних допомог, позбавить від зайвої роботи і правопорушень з причин неправильного нарахування чи відмови в державних соціальних допомогах, і залишить на відповідальність громадян, системи і співробітників,що працюють з базами даних достовірність і вчасність оновлення інформації.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Про внесення змін до переліку сімейних обставин та інших поважних причин, які можуть бути підставою для дострокового звільнення з військової служби за контрактом у ЗС України.

    Підписів 0

    Днів залишилось 35

    Кобзаренко Олександр Борисович
    Оприлюднена
    07 лютого, 2020
    07 травня, 2020
    35
    0 (з них за 7 днів: 0)

    Постановою Кабінету Міністрів України від 4 березня 1994 року номер 150 "Про затвердження переліку сімейних обставин та інших поважних причин, що можуть бути підставою для звільнення з військової служби військовослужбовців, які проходять службу за контрактом" затверджено певний перелік причин, які дають право військовослужбовцю достроково припинити дію контракту зі ЗС України серед яких смерть рідних, неповнолітні діти і все що пов'язано з сім'єю. Вважаю, що даний перелік не досконалий і пропоную внести зміни і додати такі причини як:
    -вступ на денну форму навчання до вищих навчальних закладів України для здобуття першої вищої освіти;
    -вступ до вищих навчальних закладів України для здобуття рівня магістра;
    -здійснення наукової діяльності на рівні докторів наук, професорів НАНУ ( написання докторських дисертацій).
    Звільнитись з вищевикладених причин можна за умови проходження половини строку дії контракту.

    Вважаю дані причини об'єктивними та вагомими, як для причин дострокового звільнення з військової служби за контрактом. Дозволяти звільнитись лише після проходження половини строку дії контракту, щоб військовослужбовець не був звинувачений у тому, що не віддав борг Батьківщині. Відповідно, мінімальні строки контракту пропоную збільшити. Мінімум 3 роки, незалежно від строку і умов пройденої раніше військової служби.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Звільнення Зоряни Скалецької з посади міністра охорони здоров'я

    Підписів 1

    Днів залишилось 54

    Клєвцов Віктор Володимирович
    Оприлюднена
    27 лютого, 2020
    27 травня, 2020
    54
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Враховуючи відсутність профільної освіти та некомпетентні дії, апофеозом яких можна вважати розміщення себе в каратнтин разом з евакуйованими з Китаю громадянами України, чим міністерка відсторонила себе від можливості виконання у повному обсязі своїх обов'язків під час загрози всесвітньої епідемії вважаю за доцільне звільнити Зоряну Скалецьку з посади міністерки охорони здопров'я України. За неможливості звільнення вимагаю призначити в/о міністра Уляну Супрун, яка на цій посаді вже довела свою ефективність.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Вимагаємо звільнити з посади Скалецьку за те що не була проведена інформаційна політика населення, до останнього не могла визначитись з місцем ізоляції вивезених людей, а також обрані місця для евакуйованих не відповідали умовам карантину.

    Підписів 1

    Днів залишилось 56

    Долинська Оксана
    Оприлюднена
    28 лютого, 2020
    28 травня, 2020
    56
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Розміщення потенційно хворих в санаторій чи реабілітаційну лікарню не відповідає умовам ВООЗ. Не професійні дії Зоряни Скалецької спровокували народні заворушення і можуть в майбутньому спровокувати революцію.
    Через ці не професійні дії пишуть, що соромно за наших людей. Де ті ізольовані кімнати, де бокси, де ізольована каналізація, де захисний одяг у санітарів, не кажучи що окрім захисної маски в нашої санітарки нема. А проста захисна маска абсолютно не допоможе захиститися. Не ті заклади були обрані для потенційно хворих на коронавірус.
    Заклад для карантину за стандартами ВООЗ має відповідати всім санітарно-гігієнічним вимогам для такої ситуації: для кожної людини - окрема кімната, окремий душ і туалет, ізольована система каналізації закладу, спеціально навчений медперсонал, потужні засоби захисту для обслуговуючого персоналу та ізоляція цього персоналу на момент виконання службових обов'язків від сім'ї та здорового суспільства.
    І такі заклади в Україні є, але це не ті заклади, які були обрані для карантину і в яких одна душова на 70 людей і один-два туалети в кінці коридору.

    На даний момент є погрози розібратися в ситуації з лікарями не доречні, оскільки місця не відповідають вимогам карантину. Ніхто не може з впевненістю гарантувати, що всі прибулі люди здорові, тому що збір анамнезу на наявність симптомів і вимірювання температури не можуть виявити здорового носія вірусу, який гіпотетично може бути серед прибулих і стати суперпоширювачем захворювання.
    Люди мали право бути проінформовані про ситуацію профільним медичним персоналом, як це було зроблено в усіх цивілізованих державах.
    Вимагаємо звільнити з посади Скалецьку за те що не була проведена інформаційна політика населення, до останнього не могла визначитись з місцем ізоляції вивезених людей, а також обрані місця для евакуйованих не відповідали умовам карантину, хоча такі місця в Україні є. І саме це призвело до бунту людей перед страхом інфекції. Крім того непризначенні для карантину місця можуть привести до геноциду народу, а дійсно хворих пацієнтів у місті Винники попросили покинути заклад.
    Крім того Зоряна Скалецька покинула зону карантину до 14 днів, порушивши умови карантину.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Незаконна діяльність, створення умов для підриву економіки країни, сприяння тероризму (на мою думку).

    Підписів 1

    Днів залишилось 75

    Райков Дмитро Миколайовіич
    Оприлюднена
    16 березня, 2020
    16 червня, 2020
    75
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Щодо притягнення до відповідальності осіб, які спияли та сприяють розповсюдженню грального бізнесу в Україні, підривають морально-соціальний клімат в державі та підтримують фінансову економіку Росії (країни загарбника суверенної цілісності нашої держави).

    ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Захист ФОП в період Карантину

    Підписів 1

    Днів залишилось 78

    олійник андрій валерійович
    Оприлюднена
    19 березня, 2020
    19 червня, 2020
    78
    1 (з них за 7 днів: 0)

    В період карантину у зв'язку з Коронавірусом у Світі, вважаю за необхідне в автоматичному режимі скасувати нарахування єдиного податку для ФОПа - платників єдиного податку 1-2 групи, які здійснюють іншу діяльність, крім продажу ліків та продуктових товарів (які потрапили під заборону здійснення підприємницької діяльності). У період вимушеної відпустки відшкодувати з Державного бюджету на особовий рахунок відповідним підприємцям, прожитковий мінімум протягом всього періоду дії карантину у зв'язку з Коронавірусом у Світі за кожен місяць. Ця дія вважатиметься соціальним захистом підприємців України в Европейському масштабі.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Ввести форму правления: Парламентская республика. Отменить пост Президента и местные выборы. Выборы в парламент проводить ежегодно

    Підписів 1

    Днів залишилось 84

    Скрипнік Ігор Леонідович
    Оприлюднена
    25 березня, 2020
    25 червня, 2020
    84
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Вынести на рассмотрение парламента законопроект о смене формы правления на Парламентскую республику. Отменить пост Президента и местные выборы. Выборы в парламент проводить ежегодно. Благодаря отмене президентских и местных выборов проводить парламентские выборы ежегодно возможно без дополнительных финансовых затрат. Для снижения затрат на выборы, желающим разработать функционал голосования через интернет. Мэров всех населенных пунктов назначать решением партии, победившей на парламентских выборах на территории этих населенных пунктов. Местные советы депутатов всех уровней - распустить.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ   
  • Коронавірус nCoV 2019

    Підписів 2

    Днів залишилось 68

    Скрипкін Сергій
    Оприлюднена
    10 березня, 2020
    10 червня, 2020
    68
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Прийняти рішення відмінити ЗНО (зовнішнє незалежне оцінювання) у навчальних закладах. Шоб запобігти розповсюдженню на території України.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Внесення змін до статті 103 Конституції України

    Підписів 2

    Днів залишилось 30

    Кобзаренко Олександр Борисович
    Оприлюднена
    03 лютого, 2020
    03 травня, 2020
    30
    2 (з них за 7 днів: 0)

    З огляду на необхідність докорінного реформування політичної діяльності органів державної влади, вважаю необхідним заохочувати молодь до процесу відновлення економічної, військової та політичної могутності України. Виходячи з цього пропоную внести зміни до статті 103 Конституції України, а саме змінити вік, який є необхідним для можливості стати президентом України. Знизити вік з 35-ти років до 27-ми років. Даний вік вважаю оптимальним для займання посади президента України, так як у молоді розвинено креативне бачення способів вирішення тих чи інших державних проблем. Вважаю, що це сприятиме оновленню політичних процесів в Україні та підвищенню іміджу держави на міжнародній арені.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Сплата податку кожним громадянином в електронній декларації

    Підписів 3

    Днів залишилось 17

    Гуцу Володимир Миколайович
    Оприлюднена
    20 січня, 2020
    20 квітня, 2020
    17
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Прошу внести зміни до податкового кодексу України в частині сплати податків, а саме, виключити поняття, або скоротити до мінімуму поняття податкових агентів і покласти зобов'язання на кожного працюючого громадянина сплачувати податки за самого себе. В особистому електронному кабінеті на сайті податкової адміністрації відповідно до реєстрації індивідуального податкового номера (ІПН), заповнювати податкову декларацію. Це підвищить розуміння про Бюджет країни, відповідальність за його наповнення.

    Прохання українцям підтримати петицію.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо порушення вимог радіаційної безпеки безпеки в місцевостях, що зазнали радіоактивного забруднення

    Підписів 3

    Днів залишилось 0

    Беседа Артемій Анатолійович
    Оприлюднена
    02 січня, 2020
    02 квітня, 2020
    0
    3 (з них за 7 днів: 0)

    За 33 роки після Чорнобильскої трагедії, яка сколихнула весь світ пройшло багато відрізків часу за які ми багато чого до цих пір не відчуваємо на собі, але розуміємо які зворотні наслідки щодо перебування нелегальних осіб в 30-км зоні відчуження. Все частіше в ЗМІ, а особливо на відеохостингу "Ютуб" ми можемо бачити вражаючі відеозаписи нелегальних осіб, які проникають без дозволу в зону, знищують майно, вирубуюсь дерева, в першу чергу знищують екологію, а також розкидають чи вивозять речі, кожна з яких з радіактивним вмістом речовин Цезій-137, Стронцій-90 та іншими, що критично та смертельно впливають на стан нашого здоров'я. У зв'язку із збільшення туристичного попиту в 2019 році пропоную переглянути та внести зміни до деяких законодавчих актів в частині безпеки на даній території. Внести зміни до ст. 46-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо Порушення вимог режиму радіаційної безпеки в місцевостях, що зазнали радіоактивного забруднення що виражається у проникненні в цю зону без дозволу відповідних органів або самовільному поселенні у ній, та накласти штраф від 500 до 800 неоподаткованих мінімумім громадян (Пояснення: приклад в Білорусі, штраф в зону 500 доларів). Також пропоную внести зміни в Кримінальний Кодекс України, а саме доповнити статтю 194-1 про умисне знищення майна, яке перебуває на даній території, та статтю 333-1 про незаконне вивезення майна з 30-км зони відчуження. Дані дії розцінюються як вандалізм та шкода здоров'ю іншим громадян у разі розповсюдження радіацію цими людьми, яких можна назвати вандалами.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Про збільшення суми граничного розміру відшкодування коштів за вкладами до 6 мільйонів гривень

    Підписів 3

    Днів залишилось 5

    Намистюк Денис Анатолійович
    Оприлюднена
    08 січня, 2020
    08 квітня, 2020
    5
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Абзац перший частини першої статті 26 Закону України "Про систему гарантування вкладів фізичних осіб" № 5411-VI від 02.10.2012 року викласти в наступній редакції: "1. Фонд гарантує кожному вкладнику банку відшкодування коштів за його вкладом. Фонд відшкодовує кошти в розмірі вкладу, включаючи відсотки, станом на день початку процедури виведення Фондом банку з ринку, але не більше суми граничного розміру відшкодування коштів за вкладами, встановленого на цей день, незалежно від кількості вкладів в одному банку. Сума граничного розміру відшкодування коштів за вкладами не може бути меншою 6000000 гривень. Адміністративна рада Фонду не має права приймати рішення про зменшення граничної суми відшкодування коштів за вкладами.".
    Заборонити банкам розміщати валютні депозити під ставку меншу за 4%.
    Гарантована сума відшкодування у США - 250 000 доларів США, ЄС - 100 000 євро. Депозитна ставка на рівні - 2%.
    Україна має запропонувати кращі умови для того щоб всі гроші були в Україні а не в США чи ЄС. Національні інтереси мають бути вищі за будь-яку примарну "дружбу" чи "партнерство".

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Повна заборона самогоноваріння в Україні та підняття акцизів на алкогольні та тютюнові вироби у три рази

    Підписів 4

    Днів залишилось 8

    Дорощук Юрій Володимирович
    Оприлюднена
    11 січня, 2020
    11 квітня, 2020
    8
    4 (з них за 7 днів: 0)

    1. Підвищити кримінальну відповідальність за виготовлення,
    зберігання і збут самогону та інших міцних спиртних напоїв
    домашнього вироблення, виклавши статтю 204* Кримінального кодексу
    України так:

    "С т а т т я 204*. Виготовлення і збут самогону та інших
    міцних спиртних напоїв домашнього
    вироблення

    * - або іншу статтю чи пункт.

    Виготовлення або зберігання без мети збуту самогону або інших
    міцних спиртних напоїв домашнього вироблення, а також виготовлення
    без мети збуту або зберігання апаратів для їх вироблення -
    карається позбавленням волі на строк до одного року або
    штрафом у розмірі до двадцяти мінімальних доходів з вилученням і знищенням
    самогону чи інших міцних спиртних напоїв домашнього вироблення та
    апаратів для їх виготовлення.

    Ті ж діяння, вчинені повторно, а також виготовлення або
    зберігання самогону та інших міцних спиртних напоїв домашнього
    вироблення з метою збуту, збут їх, виготовлення для збуту або збут
    апаратів для їх вироблення -
    караються позбавленням волі на строк від одного до трьох
    років з конфіскацією майна або без такої з вилученням і знищенням
    самогону чи інших міцних спиртних напоїв домашнього вироблення та
    апаратів для їх виготовлення

    2. Особи, які сприяли виготовленню самогону та інших міцних
    спиртних напоїв домашнього вироблення (надання транспорту,
    приміщення, апаратів для виготовлення, а також відпуск для цієї
    мети зерна, борошна, картоплі, цукрових буряків тощо),
    притягуються до кримінальної відповідальності як співучасники.

    3. Встановити, що особи, які купують самогон або інші міцні
    спиртні напої домашнього вироблення без мети збуту, підлягають
    штрафу до п'яти мінімальних прожиткових доходів громадян
    або матеріали на них передаються
    на розгляд загальних зборів робітників, службовців, фермерів
    чи на розгляд товариського суду. Зазначені спиртні напої
    домашнього вироблення підлягають вилученню і знищенню.

    4. За розпивання спиртних напоїв на вулицях, у крамницях,
    їдальнях, парках та інших громадських місцях до винних
    застосовуються заходи громадського впливу або штраф розміром до
    двох тисяч гривень.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Відміна законопроекту № 2758-1 "Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо запровадження справедливого прогресивного оподаткування доходів фізичних осіб)"

    Підписів 4

    Днів залишилось 39

    Волотек Ігор
    Оприлюднена
    11 лютого, 2020
    11 травня, 2020
    39
    4 (з них за 7 днів: 0)

    Скасування подання законопроекту № 2758-1 від 06.02.2020 "Про внесення змін до Податкового кодексу України (щодо запровадження справедливого прогресивного оподаткування доходів фізичних осіб)", оскільки такий не відповідає реаліям податкових відрахувань найнятих співробітників. Велика частина найманих робітників отримують т.н. "сіру" зарплату. У випадку підняття податків це ще більше спровокує бізнес платити зарплату до визначеної межі у 10 мін. зарплат для оптимізації податків і підтримання конкурентних запрлат на ринку.
    Для можливості більш дієвого наповнення бюджету пропонується зменшити податкове навантаження на фіз. осіб та роботодавця, при цьому збільшити відповідальність за приховання реальних зарплат, що дозволить:
    - зменшити податкове навантаження на роботодавця та співробітника, оскільки сумарно податки перевищують 40% (ЄСВ, ПДФО, військовий збір)
    - збільшити суму відрахувань з реальних заробітних плат. Статистика всіх попередніх років вказує на перевищення суми витрат порівняно з сумою нарахувань, що безпосередньо вказує на тіньову складову реального показника зарплат.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Змінити виборчий кодекс України

    Підписів 5

    Днів залишилось 7

    Кавацюк Роман Олегович
    Оприлюднена
    10 січня, 2020
    10 квітня, 2020
    7
    5 (з них за 7 днів: 0)

    Зменшити прохідного барєру з 5 до 2 відсотків.

    Стара версія
    Стаття 133. Основні засади виборів народних депутатів України
    1. Вибори народних депутатів України (далі  депутати) здійснюються на засадах пропорційної системи за єдиними списками кандидатів у депутати у загальнодержавному виборчому окрузі, з яких формуються регіональні виборчі списки кандидатів у депутати (далі  загальнодержавний виборчий список, регіональні виборчі списки) від партій.
    2. Право на участь у розподілі депутатських мандатів набувають партії, на підтримку регіональних виборчих списків кандидатів у депутати від яких у межах загальнодержавного округу подано п’ять і більше відсотків загальної кількості голосів виборців, які підтримали регіональні виборчі списки кандидатів у депутати від усіх партій у межах загальнодержавного округу.

    Нова версія
    Стаття 133. Основні засади виборів народних депутатів України
    1. Вибори народних депутатів України (далі  депутати) здійснюються на засадах пропорційної системи за єдиними списками кандидатів у депутати у загальнодержавному виборчому окрузі, з яких формуються регіональні виборчі списки кандидатів у депутати (далі  загальнодержавний виборчий список, регіональні виборчі списки) від партій.
    2. Право на участь у розподілі депутатських мандатів набувають партії, на підтримку регіональних виборчих списків кандидатів у депутати від яких у межах загальнодержавного округу подано двох і більше відсотків загальної кількості голосів виборців, які підтримали регіональні виборчі списки кандидатів у депутати від усіх партій у межах загальнодержавного округу.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Проект Закону «Про внесення змін до Закону України про військовий обов‘язок і військову службу та інших законодавчих актів у сфері проходження військової служби»

    Підписів 5

    Днів залишилось 17

    Мицавка Юрій
    Оприлюднена
    20 січня, 2020
    20 квітня, 2020
    17
    5 (з них за 7 днів: 0)

    Поект Закону

    Вноситься народними депутатами Верховної Ради України за ініціативи Народу України

    Закон України
    «Про внесення змін до Закону України «Про військовий обов‘язок і військову службу»

    Верховна Рада України, усвідомлюючи, що Держава знаходиться в міграційній кризі через еміграцію молоді (громадян України чоловічої статі),

    переконуючись в тому, що в період призову на строкову військову службу, мають місце непоодинокі порушення конституційних прав і свобод людини, в тому числі щодо свободи пересування на території України всіх осіб, які на ній перебувають,

    констатуючи, що правоохоронні органи не завжди реагують належним чином на скарги громадян про порушення їхніх конституційних прав, а в деяких випадках — самі ж допускають чи сприяють в порушенні прав громадян, що істотно може впливати на авторитет України перед міжнародною спільнотою,

    розуміючи, що примусове проходження військової служби в армії не вплине жодним чином на покращення якості обороноздатності держави, негативно впливає на соціально-економічні процеси в державі у цілому, а військовослужбовці відносяться до категорії професій військових,

    враховуючи, що фактично призов на строкову військову службу є одним із джерел корупції в Україні,

    маючи на меті зберегти науковий потенціал України, зменшити темпи скорочення населення України, створити умови для суб‘єктів господарювання щодо зайнятості молодих фахівців (спеціалістів) за різними сферами суспільного життя,
    та посприяти молоді в реалізації іхніх інноваційних ідей на території України,

    беручи до уваги положення Загальної декларації прав людини про те, що права людини є невід‘ємною частиною її свободи, а призов на строкову військову службу обмежує права громадян на кар‘єрний розвиток та влаштування особистого життя, приймає цей Закон про таке.

    І. Внести зміни до Закону України «Про військовий обов‘язок і військову службу» (Відомості Верховної Ради України, 2006 р., № 38, ст. 324; 2018 р., № 27, ст. 221):
    1) у четвертому абзаці частини третьої статті 1 слова «та призов на військову службу» виключити;
    2) частину 4 статті 1 виключити;
    3) абзаци другий та третій частини 9 статті 1 виключити;
    4) в першому абзаці частини 10 статті 1 слова «приписані до призовних дільниць або» виключити;
    5) у другому абзаці частини 2 статті 2 слова «або за призовом» виключити;
    6) другий абзац частини 6 статті 2 виключити;
    7) частину 7 статті 2 виключити;
    8) у частині 12 статті 2 слова «приписуються до призовних дільниць, направляються для підготовки до військової служби, особи, які призиваються або» виключити;
    9) другий абзац частини 1 статті 4 виключити;
    10) Главу ІІІ виключити.

    ІІ. Закон України «Про альтернативну (невійськову) службу» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1992, N 15, ст.188) визнати таким, що втратив чинність, але з урахуванням того, що особи, які проходять альтернативну (невійськову) службу на момент втрати чинності цього Закону, за власним бажанням, можуть припинити подальше її проходження.

    ІІІ. Особи, які на момент втрати чинності положень Закону України «Про військову службу і військовий обов’язок» щодо призову на строкову військову службу, проходять строкову військову службу у Збройних Силах України, за власним бажанням можуть бути звільнені від подальшого її проходження до закінчення строку проходження військової служби.

    ІV. Кабінет Міністрів України та Міністерство оборони України має привести підзаконні нормативно-правові акти у відповідність до цього Закону протягом 120 календарних днів після набрання чинності цього Закону.

    V. Міністерство оборони України разом з Міністерством фінансів України та Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України має представити перед Верховною Радою України концепцію економічного забезпечення військовослужбовців, перспективи покращення такого забезпечення, а також аналіз змін економічного заохочення військовослужбовців протягом останніх десяти років з урахуванням інфляційних процесів в Україні, протягом шестисот днів з моменту набрання чинності цього Закону.

    ІV. Цей Закон набирає чинності з дня його офіційного опублікування.

    Голова Верховної Ради України Дмитро Разумков

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Дозволити передачу/відчуження житлового фонду державних компаній для працівників підприємства!!!!

    Підписів 5

    Днів залишилось 28

    Гирич Віктор Васильович
    Оприлюднена
    31 січня, 2020
    30 квітня, 2020
    28
    5 (з них за 7 днів: 0)

    Державні підприємства, що побудували житло для своїх працівників, не можуть передати квартири їм у власність, через вимогу відчужувати майно державних компаній через систему прозорро. Таким чином наявні житлові комплекси, що не можуть бути використані по призначенню!

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА   
  • Про ініціювання розслідування зловживання владою президентом України Зеленським В.О.

    Підписів 6

    Днів залишилось 6

    Миколенко Анатолій
    Оприлюднена
    08 січня, 2020
    08 квітня, 2020
    6
    6 (з них за 7 днів: 0)

    Мережею інтернет шириться інформація, що президент України Зеленський В.О. використовує власне політичне становище для того, щоб задовольняти власні потреби/інтереси.
    Зокрема 5 січня 2020 року ЗМІ почали розповсюджувати наступну новину - "Dr. Alban, який виступав в Криму, пустили в Київ за сприяння Зеленського" ( pravda.com.ua/news/2020/01/5/7236595/ , news.liga.net/politics/news/pevets-dr-alban-pustili-v-ukrainu-posle-vmeshatelstva-zelenskogo )

    Вимагаю створити тимчасову слідчу комісії зі складу народних депутатів України для вивчення даного факту, на предмет зловживання владою президентом України.

    Вважаю, що дані новини містять ознаки зловживань, які негативно впливають на зовнішню та внутрішню політику України і наносять шкоду міжнародному іміджу України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Заборонити здійснення естетичної медицини і косметології поза медичними закладами (кабінетів)

    Підписів 6

    Днів залишилось 5

    Лапєто Ігор Михайлович
    Оприлюднена
    08 січня, 2020
    08 квітня, 2020
    5
    6 (з них за 7 днів: 0)

    В Україні існує нелегальний ринок косметологічних послуг який складає біля 70% ринку. А саме особи без вищої медичної освіти і ліцензії на здійснення медичної практики в приміщеннях які не відповідають нормам СЕС (офісах, житлових помешканнях, перукарнях, салонах краси), роблять ін'єкції (ботокс, диспорт, гіалуронової кислоти і т.д.) препаратами без сертифікації та ввезені в Україну контрабандою. Також дані медичні препарати і вироби продаються не через аптеки, представниками західних виробників. Дана незаконна діяльність ставить під загрозу здоров'я людини.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я