ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Запровадити поняття "штрафна одиниця" замість неоподаткованого мінімуму доходів громадян для визначення розміру штрафу як покарання

    Підписів 0

    Днів залишилось 62

    Сегедін Арсен Юрійович
    Оприлюднена
    05 липня, 2021
    05 жовтня, 2021
    62
    0 (з них за 7 днів: 0)

    Встановити розмір однієї штрафної одиниці на рівні приблизно 10% від встановленого розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Скасувати посилання у Кодексі України про адміністративні правопорушення та Кримінальному кодексі України на неоподаткований мінімум доходів громадян.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Прошу вас звільнити з займаної посади діючого "Віце-прем'єр-міністра України - Міністра цифрової трансформації України" - Федорова Михайла Альбертовича

    Підписів 0

    Днів залишилось 72

    Мирошниченко Євген Володимирович
    Оприлюднена
    15 липня, 2021
    15 жовтня, 2021
    72
    0 (з них за 7 днів: 0)

    Система “Дія Сіті” на поточний момент не відповідає та ігнорує РЕАЛЬНІ потреби IT фахівців України та на думку IT фахівців створює умови для корупції та погіршення умов праці. Ці факти підтверджені:

    - підписами більш ніж 25000 Українців під петицією з вимогами щодо припинення впровадження проекту “Дія сіті” (петицію можна знайті на сайті “Офіційне інтернет-представництво Президента України”: https://petition.president.gov.ua/petition/114468 )
    - а також, результатамі опитування проведенимі серед 5600 IT фахівців України: https://dou.ua/lenta/articles/what-devs-think-about-diia-city/ за результатами яких 79% IT фахівців України не підтримує “Дія Сіті”.

    Приймаючи до уваги наведені факти та повне їх ігнорування зі сторони Федорова Михайла Альбертовича, дії та рішення якого погіршують умови праці IT фахівців України та суперечать їх інтересам, прошу Вас звільнити Федорова Михайла Альбертовича з займаної посади "Віце-прем'єр-міністра України - Міністра цифрової трансформації України".

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Вважати пільговим шкідливий стаж від 3-х відпрацьованих років.

    Підписів 0

    Днів залишилось 80

    Мацібура Ігор Ярославович
    Оприлюднена
    23 липня, 2021
    23 жовтня, 2021
    80
    0 (з них за 7 днів: 0)

    Пропоную вважати пільговим стаж роботи , у шкідливих умовах(підземних і т.д.), від 3-х років набутого стажу.
    Що означає при виході на пенсію, робітнику який відпрацював не меньше трьох років у шкідливих умовах , стаж враховується як пільговий і додається рік за два до загального страхового стажу.
    При цьому по списку №1 робітник може піти на пенсію згідно діючого законодавства.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • #нет_закону_4156 #свободу_ЧЗО #сталкер_не_уголовник

    Підписів 0

    Днів залишилось 66

    Пушкин Алексей Геннадьевич
    Оприлюднена
    09 липня, 2021
    09 жовтня, 2021
    66
    0 (з них за 7 днів: 0)

    #нет_закону_4156
    #свободу_ЧЗО
    #сталкер_не_уголовник
    Прошу не принимать законопроект 4156 бо сталкер не уголовник

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про достроково припинення діяльністі та відкликання з Парламенту України політичної партії, яка має фракцію у Верховній Раді України з народних депутатів, на вимогу народу України, згідно статті 5 Конституції України

    Підписів 1

    Днів залишилось 37

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    10 червня, 2021
    10 вересня, 2021
    37
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Статтею 5 Конституції України встановлено, що єдиним джерелом влади в Україні є народ, народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

    Статтями 81 і 83 Конституції України передбачено, що у Верховної Раді України народні депутати, обрані від політичної партії, утворюють в Парламенті України відповідні фракції цих партій, які мають певні права, зокрема формувати коаліцію депутатських фракцій, до складу якої входить більшість народних депутатів України від конституційного складу Верховної Ради України, вносити пропозиції Президенту України щодо кандидатури Прем’єр-міністра України, а також відповідно до цієї Конституції вносить пропозиції щодо кандидатур до складу Кабінету Міністрів України тощо.

    Однак діяльність цих політичних партій, що мають у Верховної Раді України відповідні фракції народних депутатів , які обрані до Парламенту України по спискам цих партій, ПРИЗВЕЛА до узурпації державної влади, руйнації країни і геноциду українського народу.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ВНЕСТИ такі доповнення до статті 81 Конституції України:
    "Виборці України мають право достроково припинити діяльність та відкликати з Парламенту України політичну партію, яка має фракцію у Верховній Раді України з народних депутатів, у разі, якщо її діяльність призводить до узурпації народної влади, руйнує країну і порушує конституційні права і свободи громадян;

    2.ВНЕСТИ до Закону України "Про статус народного депутата України" і до Регламенту Верховної Ради України відповідні зміни, якими передбачити умови та порядок реалізації права виборців України достроково припиняти діяльність і відкликання з Парламенту України політичної партії, яка має фракцію у Верховній Раді України з народних депутатів

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про ВСЕНАРОДНЕ ОБГОВОРЕННЯ ВСІХ міжнародних Угод и Меморандумів з МВФ

    Підписів 1

    Днів залишилось 58

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    01 липня, 2021
    01 жовтня, 2021
    58
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Сьогодні Президент України, Прем'єр-Міністр, Міністр фінансів та Голова НБУ особисто ПІДПИСУЮТЬ від імені України Угоди, Меморандуми, Програми та інші документи щодо фінансової допомоги, отримання позик, співпраці з міжнародними фінансовими організаціями (МВФ, МБРР, МФК, МАР та БАГІ), що формально нібито відповідає законодавству та міжнародним зобов'язанням України.

    Однак це робиться високопосадовцями тайно або колуарно, без широкого обговорення з громадськістю і народними депутатами України, та з порушенням вимог Конституції та конституційних прав громадян України (наприклад МВФ постійно вимагає від України підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги та цін на енергоносії, збільшення пенсійного віку, не індексувати зарплати, пенсії та соціальні виплати, лобіює в Україні інтереси іноземних держав та міжнародних корпорацій тощо).

    Таким чином порушуються такі статті Конституції України:

    Стаття 1, якою встановлено, що наша держава є демократичною та соціальною.

    Стаття 3, якою встановлено, що права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава ВІДПОВІДАЄ перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.

    Стаття 8, якою встановлено, що Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

    Стаття 19, якою встановлено, що органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України.

    Стаття 21, якою встановлено, що права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними.

    Стаття 22, якою встановлено, що конституційні права і свободи ГАРАНТУЮТЬСЯ і НЕ МОЖУТЬ бути скасовані.

    Стаття 38, якою встановлено, що громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами.

    Стаття 46, якою встановлено, що пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму.

    Стаття 48, якою встановлено, що кожен має право на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім'ї, що включає достатнє харчування, одяг, житло.

    Стаття 68 якою встановлено, що кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України, не посягати на права і свободи інших людей.

    Пункт 14 статті 85, яким встановлено, що до повноважень Верховної Ради України належить затвердження рішень про одержання Україною від іноземних держав, банків і міжнародних фінансових організацій позик.

    В зв'язку з вищенаведеним ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ ПРОЗОРІСТЬ, ШИРОКЕ ОБГОВОРЕННЯ з громадськістю та народними депутатами України і ЗАТВЕРДЖЕННЯ Верховною Радою від імені України ВСІХ Угод, Меморандумів, Програм та інших документів щодо фінансової допомоги, отримання позик, співпраці з міжнародними фінансовими організаціями (МВФ, МБРР, МФК, МАР та БАГІ), іноземними державами і банками.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ВОССТАНОВИТЬ редакцию статьи 48 Закона Украины "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" від 06.06.96 года, согласно статей 21 и 22 Конституции Украины

    Підписів 1

    Днів залишилось 58

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    01 липня, 2021
    01 жовтня, 2021
    58
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Статьёй 1 Конституции Украины установлено, что:
    - Украина является социальным, правовым государством.

    Статьей 3 Конституции Украины установлено, что:
    - Человек, его жизнь и здоровье, честь и достоинство, неприкосновенность и безопасность признаются в Украине наивысшей социальной ценностью;
    - Права и свободы человека и их гарантии определяют содержание и направленность деятельности государства;
    - Утверждение и обеспечение прав и свобод человека является главной обязанностью государства;
    - Государство отвечает перед человеком за свою деятельность.

    Статьей 16 Конституции Украины установлено, что:
    - преодоление последствий Чернобыльской катастрофы - катастрофы планетарного масштаба, являются обязанностью государства.

    Статьёй 21 Конституции Украины установлено, что:
    - Права и свободы человека неотчуждаемы и нерушимы.

    Статьёй 22 Конституции Украины установлено, что:
    - Конституционные права и свободы гарантируются и не могут быть упразднены;
    - При принятии новых законов или внесении изменений в действующие законы не допускается сужение содержания и объема существующих прав и свобод.

    Законом Украины "Про внесення змін і доповнень до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", N 242/96-ВР от 06.06.96 года установлено, что:
    30. У статті 48:
    - частину першу викласти в такій редакції:
    "Одноразова компенсація учасникам ліквідації наслідків аварії
    на Чорнобильській АЕС, які стали інвалідами внаслідок
    Чорнобильської катастрофи, та сім'ям, які втратили годувальника із
    числа осіб, віднесених до учасників ліквідації наслідків аварії на
    Чорнобильській АЕС та смерть яких пов'язана з Чорнобильською
    катастрофою, виплачується в таких розмірах:
    інвалідам I групи - 60 мінімальних заробітних плат;
    інвалідам II групи - 45 мінімальних заробітних плат;
    інвалідам III групи - 30 мінімальних заробітних плат;
    дітям-інвалідам - 10 мінімальних заробітних плат;
    сім'ям, які втратили годувальника, - 60 мінімальних
    заробітних плат;
    батькам померлого - 30 мінімальних заробітних плат";

    - частину четверту викласти в такій редакції:
    "Щорічна допомога на оздоровлення виплачується в таких розмірах:
    інвалідам I і II групи - п'ять мінімальних заробітних плат;
    інвалідам III групи, дітям-інвалідам - чотири мінімальні заробітні плати;
    учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС 2 категорії - п'ять мінімальних заробітних плат;
    учасникам ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС 3 категорії - три мінімальні заробітні плати;
    кожній дитині, яка втратила внаслідок Чорнобильської катастрофи одного з батьків, - три мінімальні заробітні плати;
    евакуйованим із зони відчуження у 1986 році, включаючи дітей, - три мінімальні заробітні плати";

    - доповнити статтю частинами шостою та сьомою такого змісту:
    "Виплати, зазначені в цій статті, провадяться протягом одного місяця з дня встановлення інвалідності чи смерті потерпілого.
    Розмір мінімальної заробітної плати визначається на момент виплати".

    В связи с вышеприведенным, ПРОШУ народніх депутатов Украины:

    1.ВОССТАНОВИТЬ редакцию статьи 48 Закона Украины "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" від 06.06.96 года, согласно статей 21 и 22 Конституции Украины

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ВОССТАНОВИТЬ редакцию статьи 54 Закона Украины "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" від 06.06.96 года, согласно статей 21 и 22 Конституции Украины

    Підписів 1

    Днів залишилось 58

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    01 липня, 2021
    01 жовтня, 2021
    58
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Статьёй 1 Конституции Украины установлено, что:
    - Украина является социальным, правовым государством.

    Статьей 3 Конституции Украины установлено, что:
    - Человек, его жизнь и здоровье, честь и достоинство, неприкосновенность и безопасность признаются в Украине наивысшей социальной ценностью;
    - Права и свободы человека и их гарантии определяют содержание и направленность деятельности государства;
    - Утверждение и обеспечение прав и свобод человека является главной обязанностью государства;
    - Государство отвечает перед человеком за свою деятельность.

    Статьей 16 Конституции Украины установлено, что:
    - преодоление последствий Чернобыльской катастрофы - катастрофы планетарного масштаба, является обязанностью государства.

    Статьёй 21 Конституции Украины установлено, что:
    - Права и свободы человека неотчуждаемы и нерушимы.

    Статьёй 22 Конституции Украины установлено, что:
    - Конституционные права и свободы гарантируются и не могут быть упразднены;
    - При принятии новых законов или внесении изменений в действующие законы не допускается сужение содержания и объема существующих прав и свобод.

    Законом Украины "Про внесення змін і доповнень до Закону України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", N 242/96-ВР от 06.06.96 года установлено, что:
    32. Статтю 54 викласти в такій редакції:


    "Стаття 54. Державна пенсія особам, віднесеним до категорії 1 та у зв'язку з втратою годувальника

    Пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв'язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи можуть призначатися за бажанням
    громадянина із заробітку, одержаного за роботу в зоні відчуження в 1986-1990 роках у розмірі відшкодування фактичних збитків, який визначається згідно з законодавством.
    В усіх випадках розмір середньомісячної заробітної плати для обчислення пенсії за роботу у зоні відчуження у 1986-1990 роках не може перевищувати 3,0 тис. карбованців.
    Обчислення і призначення пенсій по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсій у зв'язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи із заробітку за межами зони відчуження провадиться на загальних підставах відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення" (1788-12).

    В усіх випадках розміри пенсій для інвалідів, щодо яких встановлено зв'язок з Чорнобильською катастрофою, не можуть бути нижчими:
    по I групі інвалідності - 10 мінімальних пенсій за віком;
    по II групі інвалідності - 8 мінімальних пенсій за віком;
    по III групі інвалідності - 6 мінімальних пенсій за віком;
    дітям-інвалідам - 3 мінімальних пенсій за віком.

    Порядок обчислення пенсії по інвалідності, що настала внаслідок каліцтва чи захворювання, і пенсії у зв'язку з втратою годувальника внаслідок Чорнобильської катастрофи визначається
    Кабінетом Міністрів України".

    В связи с вышеприведенным, ПРОШУ народных депутатов Украины:

    1.ВОССТАНОВИТЬ редакцию статьи 54 Закона Украины "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" від 06.06.96 года, согласно статей 21 и 22 Конституции Украины

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Створення департаменту у справах високопосадовців

    Підписів 1

    Днів залишилось 30

    Губанов Владислав Андрійович
    Оприлюднена
    03 червня, 2021
    03 вересня, 2021
    30
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Вважаю за необхідне прийняти Закон про департамент у справах вископосадовців для стабілізації ситуації с корупцією і за для цього необхідно робити те що потрібно

    Цей департамент буде стежити за:
    Депутатами,Президентом,Членами Уряду та багато інших
    Якщо буде знайдений хабар або корумповані гроші то буде позбавлення волі на строк 30 років без права займати державні посади 20 років
    Стабілізуемо Україну
    !!!!

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Створити Департамент у справах приватизованних земель ДСПЗ

    Підписів 1

    Днів залишилось 58

    Губанов Владислав Андрійович
    Оприлюднена
    01 липня, 2021
    01 жовтня, 2021
    58
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Враховуючи те що Земельний закон був принятий під натиском МВФ то я вважаю що треба створити Департамент у справах приватизованних земель який буде захищати від незаконної втрати землі Цей департамент буде незалежним органом який керуеться лише народом України: Подати звернення до ДСПЗ дозволенно тим хто втратив землю через корупцію повідомляти про це цей Орган буде знаходити тих хто незаконно присвоїв землю тієї чи іншої людини!
    Як можна подати звернення:
    1.У письмовому вигляді
    2. В Електронному вигляді
    3. Зателефонувати на номер цього Органу якщо він буде створенний

    Головою цого Органу має бути лише одна людина и може вона займати посаду раз на 6 років
    Якщо ця людина не була достроково звільнена с посади через злочин
    Рішення про призначення голови має прийняти Президент України!

    С Повагою Владислав Губанов
    Слава Україні

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Зупинення перебігу строків позовної давності встановлених ПКУ на період дії карантину

    Підписів 1

    Днів залишилось 20

    Алєксеєв Олександр Владиславович
    Оприлюднена
    24 травня, 2021
    24 серпня, 2021
    20
    1 (з них за 7 днів: 0)

    ЗУПИНИТИ тимчасово, на період по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), ПЕРЕБІГ СТРОКІВ, встановлених статтею 56 Податкового Кодексу України без виключень. Зокрема в частині строку звернення платників податків до суду за захистом порушених прав пов’язаних з нарахуванням органом ДПС грошових зобов’язань (пункт 56.19 стаття 56 ПКУ). ТАКЕ ЗУПИНЕННЯ СТРОКІВ НЕ ПОВИННЕ ПОРОДЖУВАТИ БУДЬ-ЯКИХ НАСЛІДКІВ, ЩО СПРИЧИНЯЮТЬ ВТРАТУ ПЛАТНИКОМ ПОДАТКІВ ПРАВА НА СУДОВИЙ ЗАХИСТ.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Внесення змін до Податкового кодексу України щодо розміру неоподатковуваного мінімуму доходів громадян

    Підписів 2

    Днів залишилось 20

    Сегедін Арсен Юрійович
    Оприлюднена
    24 травня, 2021
    24 серпня, 2021
    20
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Зробити розмір неоподаткованого мінімуму доходів громадян залежним від розміру встановленого прожиткового мінімуму для працездатних осіб. А саме прирівняти неоподаткований мінімум доходів громадян до 1% від прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
    У разі, якщо при діленні прожиткового мінімуму для працездатних осіб виходить не ціле число у гривнях, округлювати до найближчого цілого значення. Наприклад, якщо прожитковий мінімум для працездатних осіб становить 2379 грн: 2379/100=23,79, неоподаткований мінімум доходів громадян має дорівнювати 24 грн

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Україна має бути НЕЙТРАЛЬНОЮ державою, згідно Декларації про державний суверенітет України

    Підписів 2

    Днів залишилось 38

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    11 червня, 2021
    11 вересня, 2021
    38
    2 (з них за 7 днів: 0)

    З Декларації про державний суверенітет України, яка є основою Акта проголошення незалежності України, схваленого 1 грудня 1991 року всенародним голосуванням:
    "Україна урочисто проголошує про свій намір стати в майбутньому постійно НЕЙТРАЛЬНОЮ державою, яка не бере участі у військових блоках" .

    Вважаю, що вищевказане всенародне рішення українського народу, який, згідно статті 5 Конституції України, є єдиним джерелом влади в України, вище чим рішення Верховної Ради України, яке суперечить йому, щодо курсу України на набуття повноправного членства в Організації Північноатлантичного договору, тобто у військовому блоці НАТО.

    В зв'язку з вищенаведеним, ВИМАГАЮ від народних депутатів України:

    1.ВНЕСТИ відповідні зміни до Конституції України. а саме:
    - із абзацу п'ятого преамбули Конституції виключити слова: "та євроатлантичного";
    - із пункту 5 частини першої статті 85 виключити слова: "та в Організації Північноатлантичного договору";
    - із частини третьої статті 102 виключити слова: "та в Організації Північноатлантичного договору";
    - із пункту 11 статті 116 виключити слова: "та в Організації Північноатлантичного договору"

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ЗАПРЕТИТЬ КУРЕНИЕ на балконах и в квартирах многоэтажных домов, если дым и пепел от табачных изделий НАРУШАЕТ право жильцов дома на их здоровую и безопасную жизнь или ухудшает экологическую ситуацию

    Підписів 2

    Днів залишилось 70

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    13 липня, 2021
    13 жовтня, 2021
    70
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Статьёй 8 Конституции Украины установлено, что:
    - Нормы Конституции Украины являются нормами прямого действия;
    - Обращение в суд для защиты конституционных прав и свобод человека и гражданина непосредственно на основании Конституции Украины гарантируется.

    Статьёй 3 Конституции Украины установлено, что:
    - Человек, его жизнь и здоровье, безопасность признаются в Украине наивысшей социальной ценностью;
    - Утверждение и обеспечение прав и свобод человека является главной обязанностью государства.

    Статьёй 23 Конституции Украины установлено, что:
    - Каждый человек имеет право на свободное развитие своей личности, если при этом не нарушаются права и свободы других людей.

    Статьёй 27 Конституции Украины установлено, что:
    - Каждый имеет право защищать свою жизнь и здоровье от противоправных посягательств.

    Статьёй 30 Конституции Украины установлено, что:
    - Каждому гарантируется неприкосновенность жилища;
    - Не допускается проникновение в жилище.

    Статьёй 41 Конституции Украины установлено, что:
    - Использование собственности не может ухудшать экологическую ситуацию.

    Статьёй 50 Конституции Украины установлено, что:
    - Каждый имеет право на безопасную для жизни и здоровья окружающую среду и на возмещение причиненного нарушением этого права вреда.

    Статьёй 1 Закона Украины “О мерах по предупреждению и уменьшению употребления табачных изделий и их вредного влияния на здоровье населения” установлено, что:
    - ОБЩЕСТВЕННОЕ МЕСТО- часть (части) любого здания, сооружения, которая доступна или открыта для населения свободно, или по приглашению, или за плату, постоянно, периодически или время от времени, в том числе подъезды, а также подземные переходы, стадионы;

    Частью три статьи 13 вышеприведенного Закона установлено, что:
    - Запрещается курение табачных изделий, а также электронных сигарет и кальянов:
    1) в лифтах и ​​таксофонах;
    2) в помещениях и на территории учреждений здравоохранения;
    3) в помещениях и на территории учебных заведений;
    4) на детских площадках;
    5) в помещениях и на территории спортивных и физкультурно-оздоровительных сооружений и учреждений физической культуры и спорта;
    6) в подъездах жилых домов;
    7) в подземных переходах;
    8) в транспорте общего пользования, используемого для перевозки пассажиров
    9) в помещениях заведений ресторанного хозяйства;
    10) в помещениях объектов культурного назначения;
    11) в помещениях органов государственной власти и органов местного самоуправления, других государственных учреждений;
    12) на стационарно оборудованных остановках маршрутных транспортных средств.

    Однако данным Законом НЕ УСТАНОВЛЕНО ЧЁТКОЕ и ЯСНОЕ требование, что ЗАПРЕЩЕНО курение табачных изделий:
    - на балконах и в квартирах многоэтажных домов, если дым и пепел от табачных изделий НАРУШАЕТ право жильцов дома на их здоровую и безопасную жизнь или ухудшает экологическую ситуацию.

    В связи с вышеизложенным, ПРОШУ народных депутатов Украины:

    1.ОБЕСПЕЧИТЬ внесение изменений и дополнений в часть третью статьи 13 Закона Украины "Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення", а именно:
    13) на балконах и в квартирах многоэтажных домов, если дым и пепел от табачных изделий НАРУШАЕТ право жильцов дома на их здоровую и безопасную жизнь или ухудшает экологическую ситуацию.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • НЕГАЙНО ЗАБЕЗПЕЧИТИ ВІДНОВЛЕННЯ мережи державних і комунальних закладів охорони здоров'я, що існувала на момент прийняття Конституції України, тобто на 28 червня 1996 року, згідно статті 49 Конституциї України

    Підписів 2

    Днів залишилось 72

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    15 липня, 2021
    15 жовтня, 2021
    72
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Статтею 49 Конституції України встановлено, що
    - Охорона здоров'я забезпечується державним фінансуванням відповідних соціально-економічних, медико-санітарних і оздоровчо-профілактичних програм;
    - У державних і комунальних закладах охорони здоров'я надається безоплатно; існуюча мережа таких закладів не може бути скорочена.

    Статтею 8 Конституції україни встановлено, що:
    - В Україні визнається і діє принцип верховенства права;
    - Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

    З українських ЗИІ:
    - ZNAJ.ua. Юлія Тимошенко викрила Зеленського: українці на межі виживання:
    " Юлія Тимошенко-лідер української опозиційної партії "Батьківщина". Вона поділилася інформацією про стратегію влади по знищенню жителів країни.
    Тимошенко виділила нестачу лікарняних ліжок для лікування хворих під час пандемії коронавірусу в Україні. Адже за часів Порошенка було закрито понад 350 медичних закладів".

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ державним фінансуванням відповідні соціально-економічні, медико-санітарні і оздоровчо-профілактичні програми;

    2.ЗАБЕЗПЕЧИТИ БЕЗОПЛАТНЕ надання медичної допомоги у державних і комунальних закладах охорони здоров'я;

    3.НЕГАЙНО ЗАБЕЗПЕЧИТИ ВІДНОВЛЕННЯ мережи державних і комунальних закладів охорони здоров'я, що існувала на момент прийняття Конституції України, тобто на 28 червня 1996 року, зокрема
    ВІДНОВИТИ понад 350 медичних закладів, що були закриті, та лікарняні ліжки для лікування хворих

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про дострокове припинення повноважень Верховної Ради України на вимогу українського народу, згідно статті 5 Конституції України

    Підписів 3

    Днів залишилось 37

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    10 червня, 2021
    10 вересня, 2021
    37
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Статтею 5 Конституції України встановлено, що єдиним джерелом влади в Україні є народ.

    Статтею 69 Конституції України встановлено, що народне волевиявлення здійснюється через вибори, референдум та інші форми безпосередньої демократії.

    Згідно з новим звітом МВФ Україна є найбіднішою країною Європи, а український народ вимирає від голоду і злиднів - це є результат діяльності Верховної Ради України.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ дострокове припинення повноважень Верховної Ради України на вимогу українського народу, згідно статті 5 Конституції України, шляхом проведення Всеукраїнського референдуму за народною ініціативою;

    2.ВНЕСТИ відповідні доповнення до статті 81 Конституції України, а саме:
    "Дострокове припинення повноважень Верховної Ради України проводиться за результатами відповідного Всеукраїнського референдуму за народною ініціативою"

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Обмежити обрання міністрів до Кабінету Міністрів 2 термінами (каденціями)

    Підписів 3

    Днів залишилось 30

    Губанов Владислав Андрійович
    Оприлюднена
    03 червня, 2021
    03 вересня, 2021
    30
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Статтею 103 Конституції України встановлено, що одна й та сама особа не може бути Президентом України більше ніж два строки підряд.

    Однак міністри такого обмеження щодо обрання до Кабінету Міністрів України не мають, тому й діяльність Кабміну неефективна, руйнівна та антинародна для України.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ВНЕСТИ до Верховної Ради законопроект про обмеження обрання міністрів 2 термінами (каденціями), а саме:
    "внести до Статті 120 Конституції України такі доповнення:
    "Одна й та сама особа не може бути Міністром більше ніж два строки"

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Внесення змін до Кодексу законів про працю України

    Підписів 4

    Днів залишилось 34

    Сегедін Арсен Юрійович
    Оприлюднена
    07 червня, 2021
    07 вересня, 2021
    34
    4 (з них за 7 днів: 0)

    Статтю 50 викласти у такій редакції:
    "Стаття 50. Тривалість робочого часу
    Тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 5 годин на день та 25 годин на тиждень.
    Підприємства і організації при укладенні колективного договору можуть встановлювати меншу норму тривалості робочого часу, ніж передбачено в частині першій цієї статті".
    У статті 51 слова "36 годин на тиждень" та "24 години на тиждень" замінити відповідно на "4 години на день та 20 годин на тиждень" та "3 години на день та 15 годин на день".
    У статті 52 слова "7 годин при тижневій нормі 40 годин, 6 годин при тижневій нормі 36 годин і 4 годин при тижневій нормі 24 години" замінити на "4 годин при тривалості робочого тижня 23 години, 3 годин при тривалості робочого тижня 17 годин і 2 годин при тижневій нормі 11 годин".
    У статті 53 слова "5 годин" замінити на "3 годин".
    Частину третю статті 54 викласти у такій редакції:
    "Нічним вважається час з 21 години до 7 години".
    У статті 66 слова "не більше двох годин" та "чотири години" замінити відповідно на "від однієї години до двох годин" та "дві години тридцять хвилин".
    У статті 70 слова "сорок дві години" замінити на "сорок вісім годин".
    У статті 94 слова "і максимальним розміром не обмежується" виключити.
    Доповнити КЗпП України статтею 95¹:
    "Стаття 95¹. Максимальна заробітна плата
    Заробітна плата не може перевищувати двадцяти мінімальних заробітних плат".

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Скасувати оподаткування відсотків за депозитами

    Підписів 4

    Днів залишилось 73

    Гаман Олексій Сергійович
    Оприлюднена
    16 липня, 2021
    16 жовтня, 2021
    73
    4 (з них за 7 днів: 0)

    З 2014 до 01.01.2019 оподаткування відсотків з депозитів було економічно необхідним засобом наповнення бюджету.
    Зважаючи на зниження відсоткових ставок за депозитними угодами виникає потреба в скасуванні оподаткування відсотків за депозитами. Реальна відсоткова ставка за депозитами 7 відсотків, а податок з відсотків депозитів 19,5 % (1,5 відсотки військового збору та 18 % ПДФО)

    Скасувати оподаткування в розмірі 19,5 % з відсотків за депозитами, тому що зараз це втратило актуальність.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Перетин кордону особами вакцинованими від Covid 19

    Підписів 4

    Днів залишилось 3

    Швецов Дмитро Сергійович
    Оприлюднена
    07 травня, 2021
    07 серпня, 2021
    3
    4 (з них за 7 днів: 0)

    Пропоную на законодавчому рівні звільнити від обов'язку обсервації/самоізоляції осіб, які мають щеплення від Covid 19 вакцинами дозволеними до використання ВООЗ, та відповідний сертифікат

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я