ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Внесення змін до Кримінально-процесуального кодексу України та Кодексу України про адміністративні правопорушення у зв'язку з пандемією COVID-19

    Підписів 0

    Днів залишилось 52

    Сегедін Арсен Юрійович
    Оприлюднена
    31 березня, 2021
    30 червня, 2021
    52
    0 (з них за 7 днів: 0)

    Багато громадян України нехтують рекомендаціями Всесвітньої організації охорони здоров'я, пов'язаними із пандемією COVID-19.

    Тому пропоную:

    Доповнити Кримінальний кодекс України статтею 130¹, прирівнявши злісне порушення правил щодо карантину людей, пов'язане із неповагою до оточуючих, до терористичного акту:

    „Стаття 130¹. Злісне порушення правил щодо карантину людей, пов'язане з неповагою до оточуючих

    1. Злісне порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб", іншими актами законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними хворобами, пов'язане з неповагою до оточуючих, що полягає у перебуванні в громадських будинках, спорудах, громадському транспорті під час дії карантину без вдягнутих засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно, -

    карається позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років з конфіскацією майна або без такої.

    2. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, що призвели до хвороби іншої особи або групи осіб, -

    караються позбавленням волі на строк від семи до дванадцяти років з конфіскацією майна або без такої.

    3. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, що призвели до смерті іншої особи або групи осіб, -

    караються позбавленням волі на строк від десяти до п'ятнадцяти років або довічним позбавленням волі з конфіскацією майна або без такої.

    4. Публічні заклики під час дії правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб", іншими актами законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними хворобами, до вчинення дій передбачених частиною 1 цієї статті, а також розповсюдження, виготовлення чи зберігання з метою розповсюдження матеріалів з такими закликами -

    караються виправними роботами на строк до двох років або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк з конфіскацією майна або без такої.

    5. Дії, передбачені частиною четвертою цієї статті, вчинені з використанням засобів масової інформації, -

    караються обмеженням волі на строк до чотирьох років або позбавленням волі на строк до п'яти років з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна або без такої“.

    Статтю 44³ Кодексу України про адміністративні правопорушення викласти у такій редакції:

    „Стаття 44³. Неналежне дотримання правил щодо карантину людей

    Неналежне дотримання правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб", іншими актами законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними хворобами, що полягає у перебуванні в громадських будинках, спорудах, громадському транспорті під час дії карантину у неправильно вдягнутих, засобах індивідуального захисту, зокрема респіраторах або захисних масках, у тому числі виготовлених самостійно, тобто які не закривають ніс або рот, -

    тягне за собою накладення штрафу від двадцяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян“.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • В разі необхідності підвищення вартості електроенергії прошу вас розглянути питання встановлення пільгового тарифу на електрозабезпечення дачників із розрахунку 10 квт на 1 сотку корисної площі товариств

    Підписів 0

    Днів залишилось 41

    Шум Тетяна Миколаївна
    Оприлюднена
    19 березня, 2021
    19 червня, 2021
    41
    0 (з них за 7 днів: 0)

    В разі необхідності підвищення вартості електроенергії прошу вас розглянути питання встановлення пільгового тарифу на електрозабезпечення дачників із розрахунку 10 квт на 1 сотку корисної площі товариств
    Враховуючи необхідність використання електроенергії на дачних ділянках для освітлення, зрошення як індивідуального, так і загального, а також враховуючи, що дачники, це побутові споживачі електроенергії пропоную встановити пільговий тариф за 1 квт із розрахунку 10 квт на1 сотку корисної площі товариств( без врахування доріг, багнюк, і інших видів землі, що не використовується для рослинництва)
    Як що вартість зрошення буде дуже великою ,це стане поряд зі збільшенням вартості проїзду причиною, що призведе до того, що багато хто може відмовитись від дачних ділянок ,перетворивши вже відвойовані у пустирів площі в занедбані для рослинництва

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • ПОВЕРНІТЬ НЕГАЙНО чорнобильцям НЕЗАКОННО скасовані пільги і компенсації

    Підписів 1

    Днів залишилось 81

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    29 квітня, 2021
    29 липня, 2021
    81
    1 (з них за 7 днів: 0)

    З українських ЗМІ:

    - Цензор. Чернобыльцы заблокировали движение по ул. Грушевского в центре Киева: требуют от Кабмина льгот. ФОТОрепортаж (обновлено):
    "Участники ликвидации аварии на Чернобыльской АЭС проводят акцию протеста в правительственном квартале в центре Киева против ограничения их соцгарантий.
    Протестующие перекрыли движение по ул. Грушевского. Они постоянно ходят по пешеходному переходу из-за чего движение по ул. Грушевского заблокировано.
    Чернобыльцы требуют от правительства прекратить урезать положенные им льготы и настаивают на предоставлении положенных им социальных гарантий в полном объеме".

    Дійсно, Парламенти України, де керували Партії президентів Януковича і Порошенка, в порушення Конституції України, докорінно змінили Закон України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи", а саме:
    конкретні суми чорнобильських компенсацій, доплат і пенсій були замінені на фразу "в порядку і розмірах, встановлених Кабінетом Міністрів України".

    І це стало початком руйнування соціального захисту чорнобильців, який тепер повністю знищений народними депутатами України і українськими чиновниками:
    - безоплатні медикаменти і лікування НЕ надаються;
    - спеціальне санаторно-курортне оздоровлення з додатковим харчуванням НЕ надається;
    - чорнобильські компенсації, пенсії та доплати, встановлені раніше, не надаються в колишніх розмірах і своєчасно НЕ індексуються;
    - пільги чорнобильським дітям і дітям-інвалідам також знищені;
    - багато Чорнобильських пільг і компенсацій взагалі зникли з закону або не виконуються.

    Це порушує Конституцію України та конституційні права чорнобильців, а саме:
    - статтю 16 Конституції України, якою встановлено, що подолання наслідків Чорнобильської катастрофи - катастрофи планетарного масштабу є обов'язком держави;
    - статтю 21 Конституції України, якою встановлено, що права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними;
    - статтю 22 Конституції України, якою встановлено, що конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані, при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.

    Конституційний Суд України неодноразово приймав рішення про відновлення Чорнобильського Закону і прав чорнобильців на встановлені ним чорнобильські компенсації пільги і доплати, однак Парламент України не робить цього, посилаючись на те, що не має Закону, який імплементує рішення Конституційного суду до законів України.

    Народні депутати порушують при цьому основи державності України:
    - статтю 1 Конституції України, якою встановлено, що України соціальна і правова держава;
    - статтю 3 Конституції України, якою встановлено, що людина, її життя, здоров'я і гідність визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
    Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави;
    - статтю 8 Конституції України, якою встановлено, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права.
    Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй;
    - статтю 19 Конституції України, якою встановлено, що органи державної влади (тобто Парламент і Уряд) та їх посадові особи (тобто народні депутати України) зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

    Парламент України, надаючи Уряду право самостійно встановлювати чорнобильцям конкретні розміри чорнобильських компенсацій, пільг, пенсій та доплат, які повинні, згідно з Конституцією України, встановлюватися виключно Законами України (статті 6, 85 і 92 Конституції України), розписується в тому, що він не дієздатний, не виконує свої конституційні функції і обов'язки та його необхідно розпустити, щоб цей державний орган не витрачав дарма народні гроші і час.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народных депутатов України:

    1.ВІДНОВИТИ Закон України "Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи" в редакції 2005 року, в подальшому зруйнований антиконституційними діями депутатів партій Януковича і Порошенка

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ЗАБЕЗПЕЧИТИ в Україні ЗАПРОВАДЖЕННЯ СТРАХОВОЇ МЕДИЦИНИ, згідно статті 49 Конституції України

    Підписів 1

    Днів залишилось 81

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    29 квітня, 2021
    29 липня, 2021
    81
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Статтею 49 Конституції України встановлено, що:
    - Кожен має право на охорону здоров'я, медичну допомогу та МЕДИЧНЕ СТРАХУВАННЯ.
    - Охорона здоров'я забезпечується ДЕРЖАВНИМ ФІНАНСУВАННЯМ відповідних соціально-економічних, медико-санітарних і оздоровчо-профілактичних програм.
    - У державних і комунальних закладах охорони здоров'я медична допомога надається БЕЗОПЛАТНО; існуюча мережа таких закладів НЕ МОЖЕ БУТИ СКОРОЧЕНА.

    Сайт партії "Батьківщина".

    Зі статті: "Страхова медицина та ефективна, справді швидка допомога, – Юлія Тимошенко про плани реформування охорони здоров’я":

    "Так звана медична реформа, запроваджена чинною владою, не дала бажаних результатів ані для пацієнтів, ані для медиків. Її треба правильно відкоригувати, зокрема, запроваджувати СТРАХОВУ МЕДИЦИНУ.

    Про це заявила Юлія Тимошенко під час спілкування з медичною спільнотою у Сумах.

    «Необхідно взяти ту модель, з якою живе 90% цивілізованого світу – нормальне медичне страхування, яке дає право кожній людині мати вільний доступ до отримання медичної допомоги», – зауважила лідер «Батьківщини».

    На її переконання, страхова медицина може бути побудована таким чином, щоб більшу частку медичної страховки сплачував роботодавець, який при цьому сплачував менше податків.

    Саме тому закон про медичне страхування треба ухвалювати одночасно з Податковим кодексом, щоб знизити податкове навантаження на бізнес.

    «А для пенсіонерів, непрацездатних людей, малолітніх дітей страхування забезпечуватиме держава, так як це відбувається у всіх країнах, де діє страхова медицина», – пояснила Юлія Тимошенко своє бачення охорони здоров’я".

    Зі статті: "Батьківщина» зареєструвала законопроєкт про загальнообов’язкове медичне страхування":

    "Юлія Тимошенко та депутати «Батьківщини» зареєстрували у парламенті законопроєкт № 3464, який забезпечить українців якісними медичними послугами, медиків – європейськими зарплатами, а галузь – необхідними ресурсами для розвитку.
    Проєкт закону розроблений з урахуванням світового досвіду, особливостей України, можливостей вітчизняного бюджету, стану системи охорони здоров’я тощо.

    Фінансування медичної галузі, за переконанням авторів документа, має здійснюватися з чотирьох джерел:

    – частка коштів державного бюджету та коштів фондів соціального страхування – до 30%;
    – частка коштів місцевих бюджетів – до 10%;
    – позабюджетні кошти загальнообов’язкового медичного страхування – 50- 60%;
    – приватні кошти громадян (кошти добровільного медичного страхування, благодійних фондів та міжнародної допомоги) – до 15%.

    За бюджетні кошти буде профінансовано зокрема: екстрену допомогу, невідкладну стоматологічну та паліативну допомогу, допомогу у зв’язку з вагітністю та пологами, щеплення проти інфекційних хвороб".

    В зв'язку з вищенаведеним. ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ в Україні ЗАПРОВАДЖЕННЯ СТРАХОВОЇ МЕДИЦИНИ, згідно статті 49 Конституції України

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Створення ТСК у Верховній Раді України з питання серйозного погіршення криміногенної ситуації в Закарпатті, провали в кадровій політиці правоохоронної системи у цьому регіоні, порушення прав людини при розгляді звернень громадян органами поліції і прокуратури, відсутності контролю за розслідуванням особливо небезпечних для суспільства кримінальних злочинів.

    Підписів 1

    Днів залишилось 3

    різак іван михайлович
    Оприлюднена
    12 лютого, 2021
    12 травня, 2021
    3
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Прошу народних депутатів України підтримати створення ТСК у Верховній Раді України з питання серйозного погіршення криміногенної ситуації в Закарпатті, провали в кадровій політиці правоохоронної системи у цьому регіоні, порушення прав людини при розгляді звернень громадян органами поліції і прокуратури, відсутності контролю за розслідуванням особливо небезпечних для суспільства кримінальних злочинів.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Запровадження Нагороди Орден Князя Володимира Великого та внесення до державних нагород України

    Підписів 1

    Днів залишилось 79

    Губанов Владислав Андрійович
    Оприлюднена
    27 квітня, 2021
    27 липня, 2021
    79
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Пропонується створення проекту Закону про запроваждення нової державної нагороди Орден Князя Володимира Великого для нагородження дітей батьків вчителів та вископосадовців окрім Народних Депутатів України це для того щоб була народна нагорода для всіх Громадян України Саме головне що у Законі має ідти такий пункт як Заборона Нагорождення Закордонних Лідерів Різних Держав прошу всіх народних депутатів зробити все для того щоб запровадити цей Орден У наступному пункті закону має бути про те щоб діти батьки вчителі та вископосадовців окрім народних депутатів якщо той кандитант у депутати має цей орден то він автоматично має право носити цей орден лише на свята або на виборах до Верховної Ради то він має право відмовитись від цієї нагороди Якщо він відмовиться то має право отримати грошову компенсацію на сумму 10 000 гривен
    У розділі прикинцеві положення має бути пункт про те що і Президент України має право носити Орден Князя Володимира Великого або той чи інший політік!

    Зробимо це разом!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ   
  • Відміна ДПА 2021 для випускників

    Підписів 1

    Днів залишилось 40

    Антоненко Назарій Васильович
    Оприлюднена
    18 березня, 2021
    18 червня, 2021
    40
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Пропоную відмінити ДПА для 11 класів.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Перед остаточним рішенням ініціювати детальне вивчення питання щорічного переведення годинників

    Підписів 1

    Днів залишилось 44

    Тамаркин Сергій
    Оприлюднена
    22 березня, 2021
    22 червня, 2021
    44
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Відмова від літнього та зимового часу має пряме відношення до Українця. Незважаючи на те, що після кожного переводу годинників соц. мережі переповнені коментарями виду «скільки можна грати з часом», прийняте Верховною Радою рішення не виглядає безсумнівним. І норма про можливість для місцевої влади змінювати рекомендований час початку роботи не може нівелювати ризики, що пов’язані з законопроєктом.
    Україна має 1316 км, що відповідає 1.3 часовим поясам. І важко обрати час, який буде однаково зручним мешканцям усієї Країни. Переведення годинників дозволяє оптимізувати використання світлового дня та зробити час більш зручним для всіх Українців. Зокрема, без літнього часу 15 липня (середина літа) цивільні сутінки починатимуться в Луганську в 19-22, а у Львові в 20-28. Цивільні сутінки наступної доби починатимуться відповідно у 2-58 (астрономічні сутінки завершаться в 2-03. Тобто вже у другій годині ночі помітно посвітлішає) та 3-52. Введення літнього часу змінює ці числа на 20-22/21-28 та 3-58/4-52. Тобто літом літній час є зручним для всієї Країни.
    Переведення годинників не гра з часом, а спроба вирішити проблеми суспільства. Нижче наведена спроба аналізу, виконана на основі анотацій наукових праць, присвячених різним аспектам переведення годинників.
    Першою (і незначною) причиною введення літнього часу є економія електроенергії. Розумно припустити, що літній час дозволяє зменшити використання електроенергії на 10 Вт/год в день (потужність слабенької світлодіоднної лампи) для однієї людини. Економія буде щонайменше 5 місяців в рік (виключено період перед поверненням зимового часу, коли пізній світанок може частково нівелювати вечірню економію). Якщо субсидії в Україні отримують 10 млн чоловік (їх отримують 3 млн сімей, середня сім’я не менше 3 чол), бачимо, що бюджет України заощаджує 25 млн грн. (Наведена занижена оцінка, не враховує економію від освітлення соціальних установ, державних підприємств, громадських місць). Це небагато. Проте, 25 млн грн. це не менше 50 квартир, які держава, відповідно до Закону повинна надати сиротам. Це річна зарплатня для майже сотні наукових шкіл, які можуть провадити важливі наукові дослідження, публікувати їх в наукових журналах та сприяти впізнаваємості України (кожна наукова публікація, проіндексована БД Scopus покращує імідж України. Активна наукова діяльність якісно здешевлює кредити та приваблює інвесторів. Адже саме розвинута наука відрізняє розвинуті країни від всіх інших. І саме вона є ефективним критерієм оцінки інвестиційної привабливості країни). 25 мільйонів це 1000–3000 кисневих концентраторів. Проте досі немає усталеної думки про ефективність літнього часу. Автори [1, 2, 3] вказують, що літній час дозволяє заощадити електроенергію. Цей ефект невеликий (близько 0,3% [3]), проте суттєвий в масштабах держави. Протилежні результати наводять автори [4, 6]. Проте часто автори, які отримують негативні результати концентрують увагу на постійному літньому часі, а не на щорічному переведені годинників. Детальний огляд ефективності переведення годинників наведено в роботі [5].
    Проте економія електроенергії, це незначний аспект літнього часу. Розумно очікувати, що більш ефективне використання світової доби (якщо робочий день закінчується раніше, ніж світовий) збільшить ефективність праці. Адже багато робітників відмічають зменшення ефективності роботи після заходу сонця. Відповідні висновки наводять автори [7, 8], які вказують на те, що сонячне світло є важливим для співробітників, та навіть збільшує їх прихильність до компанії.
    В Україні відмова від літнього часу буде помітна в туристичній сфері Карпат. Ранній захід сонця зменшить час, що наявний в туристів-любителів на трекінг, скоротить період літнього туристичного сезону, змусить раніше починати маршрути.
    Однак найважливішим питанням є здоров’я та життя людей. Цей аспект можна проаналізувати з використанням багатьох робіт. Автори [9, 10, 11] вказують що переведення годинників дозволяє зменшити кількість жертв ДТП. Літній час попереджає 3% жертв (авто), та 13% жертв (пішоходи) [9]. Цього вже достатньо для залишення літнього часу.
    Схоже, що сонячне світло допомагає захисту від COVID-19 [12, 13] (напевно ці результати можна поширити на інші інфекційні хвороби). Згідно [14] грамотне використання сонця, що діє на вагітних, дозволяє зменшити ризик астми в дітей. Багатогранний огляд впливу вітаміну Д на організм наводять автори [15]. Розумне перебування на сонці критичне для здоров’я, та дозволяє зменшити ризик виникнення важких хвороб [15]. Непрямими вказівками на важливість літного часу є і [16–24]. Автори вказують, що зимою збільшується захворюваність та смертність. Негативний ефект зими є багатогранним. Проте і мала тривалість ефективного світового дня є значною. І відмова від літнього часу поширить це на літо!
    Відповідно до [25, 26, 27], сонячне світло допомагає навчанню, захищає від шизофренії та навіть збільшує кількість чайових
    З іншого боку, переведення годинників, та збільшення ефективного використання сонячної доби сприяє збільшенню самогубств [28, 29, 30]. Негативні (зазвичай короткочасні, локалізовані поблизу дня переходу) наслідки переведення годинників наводять автори [31, 32, 33], та багатьох інших робіт.
    Таким чином переведення годинників є непростим рішенням, яке потребує детального налізу. Мною проаналізовані результати є лише невеликою частинкою наукових даних, присвячених цьому питанню. Звертаюсь до Депутатів та представників профільних комітетів з проханням перед остаточним голосуванням ініціювати детальне дослідження (засноване, принаймні на наявних роботах, опублікованих в світових наукових виданнях), яке дозволить отримати науково-обґрунтовані рекомендації, що зроблять очевидним для всього населення України рішення про відмову, або залишення щорічного переведення годинників.
    Список джерел (через нестачу символів наводжу в основному DOI)
    1.10.1016/j.energy.2010.05.027
    2.10.1016/j.enpol.2011.03.057
    3.10.5547/01956574.39.2.thav
    4.10.1162/REST_a_00131
    5.10.1016/j.enpol.2007.05.021
    6.https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=981688
    7.10.1371/journal.pone.0155614
    8.10.1007/978-3-030-14730-3_61
    9.10.1016/S0001-4575(03)00015-0
    10.https://ajph.aphapublications.org/doi/abs/10.2105/AJPH.85.1.92
    11.10.1016/j.jsr.2010.10.006
    12.10.1016/j.sste.2020.100362
    13.10.1016/j.scitotenv.2020.139016
    14.https://www.journals.uchicago.edu/doi/abs/10.1162/AJHE_a_00073
    15.10.4161/derm.24494
    16.10.1016/S0531-5131(01)00380-6
    17.10.1007/978-3-319-64820-0_9
    18.10.1017/S0950268815001818
    19.http://dx.doi.org/10.1136/heart.88.1.30
    20.10.1016/j.jflm.2010.02.008
    21.10.1016/j.ypmed.2006.02.013
    22.10.1038/nrcardio.2017.76
    23.10.1136/bmj.316.7149.1946
    24.10.1002/hep.30315
    25.10.1016/j.cell.2018.08.004
    26.10.1016/j.envpol.2018.12.023
    27.10.1371/journal.pone.0179193
    28.https://ajp.psychiatryonline.org/doi/full/10.1176/appi.ajp.160.4.793
    29.10.1016/j.psychres.2004.12.002
    30.10.1016/j.comppsych.2011.06.003
    31.10.3390/jcm8030404
    32.10.1257/app.20140100
    33.10.1186/1740-3391-4-1

    ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Політичні рішення щодо витратних ритуалів

    Підписів 1

    Днів залишилось 60

    Бойко Сергій
    Оприлюднена
    08 квітня, 2021
    08 липня, 2021
    60
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Початковою формою людської свідомості на планеті Земля була міфологія. Саме грецьке слово «міф» (або «міт») у перекладі з грецької означає «творче слово», інше грецьке слово «логос» означає теж «слово», але слово «упорядковуюче» – звідси – «логіка». Міфологія як початкова форма людської суспільної свідомості є так само, як і філософія й релігія «світоглядною формою свідомості»[1].
    Ритуал - сукупність обрядів, що супроводжують релігійну відправу і становлять її зовнішнє оформлення[2]. Поховальний обряд у слов'ян за своєю суттю близький до обряду новосілля. Спорудження труни уподібнюється будівництву дому. В українській мові цей взаємозв'язок відображений у слові «домовина». Могила являє собою виділений, обмежений, ритуально узаконений простір смерті. Кладовище протиставляється місцям поховання нечистих покійників. Разом із десакралізацією одних областей відбувається сакралізація нових сегментів соціокультурної реальності. Таким чином, процес деритуалізації на перевірку виявляється процесом виникнення нових форм ритуалу, зумовлених появою нових сакральних об'єктів і просторів[3].
    Для порівняння із витратами ресурсів на ритуали поховання, розгляньмо виробництво і використання звичайних сірників. Один сірник важить близько 0,1 г. У світі палить близько одного мільйона людей, вважаймо, що в середньому палій викурює 5 сигарет на день, підпалюючи цигарку сірником. Отримуємо:
    0,1 · 5 · 1 000 000 000 = 500 000 000 г.
    Таким чином, лише на ритуал паління використовується 500 тон лісу. Статистика по смертності від паління не компенсує ці витрати, а лише збільшує, оскільки необхідно інтенсивно будувати «житло» для померлих (у той час, коли живих немає куди дівати), використовуючи багато дерева (статистики по використанню дерева на ритуальні події я не знайшов). Немає й статистики по використанню в'яжучих речовин, матеріалів. Безумовно, інколи вдається повторно використати (відкопати, відмити й знову продати) деякі речі, які використовуються у ритуалах поховання. Однак частіше люди навмисно псують ритуальне майно, забиваючи цвяхи в труни (щоб не можна було зашпаклювати й пофарбувати, тобто надати товарного вигляду), обробляють вінки зеленкою (і їх лише частково можна згодом відновити, змінюючи зіпсовані частини) тощо.
    За останні 20 років кладовища розширилися у своїх розмірах на порядки, в тому числі, у зв'язку із здійснюваною політикою. Витрати на поховання мертвих могли б спрямуватися на забезпечення живих. Це політичне завдання - у якумога найближчий час відмовитися від колосальних витрат на поховання шляхом переформатування ритуалів й заміни використовуваних нині матеріалів на такі, що не вимагають емісії діоксиду вуглецю на їх виробництво і швидко розкладаються у землі (для звільнення геологічних репозиторіїв для чергових поховань), звільнюючи місце для нових поховань. Тобто замінити нинішні ритуали на так звані «екологічні ритуали». Щоб замість розбудови кладовищ зайнятися відновленням, капітальних ремонтом інфраструктури (в тому числі житлової) й розробкою будівельних технологій, будівельних стандартів.

    Джерела:
    1. Філософія як історія філософії: Підручник / За заг. Ред. Ярошовця В.І. - К: Центр учбової літератури, 2010. - c.7.
    2. Словник української мови: в 11 томах. — Том 8, 1977. — Стор. 544.
    3. Нівня Г.О. - Ритуал як символічна форма соціальної комунікації.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Нам потрібен ДЕНЬ СОЛІДАРНОСТІ ВСІХ УКРАЇНЦІВ У СВІТІ! Україна знаходиться в тяжкій геополітичній ситуації, при якій стає зрозуміло, що без об’єднання всіх українців навколо спільної мети, ми не збережемо ні нації, ні країни. Солідарність має бути незламним стрижнем нашої Батьківщини. Але солідарність ця має бути між всіма українцями в світі. Українці за кордоном це одна з ланок національного ланцюжка, а відомо, що ланцюг міцний настільки, наскільки міцна його найслабша ланка. Ми сильні разом!

    Підписів 1

    Днів залишилось 47

    Бистрова Олена Олександрівна
    Оприлюднена
    25 березня, 2021
    25 червня, 2021
    47
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Нашого цвіту по всьому світу! Українська нація давала і дає світу без ліку яскравих, творчих, розумних, працьовитих особистостей. Багато надважливих для людства відкриттів зроблено саме українцями. Нашій країні вистарчає і для себе народити прекрасних людей і зі світом поділитись. І більшість тих людей, що живуть за кордоном – великі патріоти, які словом і ділом допомагають і підтримують свою Батьківщину. Майже в кожній чужоземній країні є українська спільнота, що плекає мову і традиції, що є потужним спонсором, вливаючи в економіку України значні фінансові інвестиції і не вимагає при цьому ніяких відсотків та пільг.
    Сьогодні країна знаходиться в тяжкій геополітичній ситуації, при якій стає зрозуміло, що без об’єднання всіх громадян України навколо спільної мети, ми не збережемо ні нації, ні країни. Солідарність має бути незламним стрижнем нашої Батьківщини. Але солідарність ця має бути не тільки між тими, хто живе в країні, а і між всіма українцями світу. Емігранти – це наш національно-культурний депозит, який для нас є дуже цінним. Багато справ здійснюється в площині гасла «Україна в моєму серці» в будь якій точці планети.
    Саме тому я вважаю, що варто активно популяризувати ідею солідарності всіх українців у світі, а для підкресле
    ння важливості цієї національної стратегії затвердити на офіційному рівні «день солідарності всіх українців у світі». Українці за кордоном це одна з ланок національного ланцюжка, а відомо, що ланцюг міцний настільки, наскільки міцна його найслабша ланка.
    Ми маємо свято вишиванки, але це не може бути прирівняне до дня солідарності всіх українців світу, тому що такий елемент національного одягу, як вишиванка, мають більшість країн світу, а от підкреслити силу, могутність і незламність українців у своїй єдності вважаю дуже необхідним.
    Думаю, що таким днем могло би стати, наприклад, 7 січня. На початку січня українці традиційно збираються на Святу Вéчерю та святкують Різдво. Останніми роками іде тенденція приєднання України до європейської традиції святкування Різдва у грудні. Якщо ми будемо святкувати це важливе для людства свято разом з більшістю країн світу, то 7 січня міг би набути для нас оновленої символічності.
    Або можна якийсь інакший день, аргументований історичною змістовністю. Але такому дню солідарності всіх українців у світі бути треба!
    З повагою, Олена Бистрова, доктор філологічних наук, професор Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Зміни до законів: "Про вибори народних депутатів України", та "Про статус народного депутата України"

    Підписів 1

    Днів залишилось 61

    Голик Володимир Васильович
    Оприлюднена
    09 квітня, 2021
    09 липня, 2021
    61
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Україні дорого коштують: вибори народних обранців, утримання, діяльність (добре, якщо проукраїнська). Особливо неприємно чути, дивитись як проходять довибори до Верховної Ради. І, на мою думку, народним обранцям на законодавчому рівні необхідно понизити градус напруги.
    І до вказаних законів я б вніс такі зміни чи доповнення:
    1) Кандидати в народні депутати повинні надати відомості:
    а) Про свій стан фізичного та психічного здоров'я (знаєте про нагородну зброю, самогубства, охоту на інших людей);
    б) СБУ: про наявність єдиного українського громадянства та чи не приймала ця особа участь в антиукраїнських діях
    2) Заборонити на основі заяви дострокове припинення повноважень (тільки раптова тяжка хвороба або смерть). Аргументую. Приймаючи присягу народний обранець підписує контракт на строк своїх повноважень вірою і правдою служити народу України. І ніяких переведень на іншу роботу.
    Ми маємо війну з РФ, а тому депутати повинні зрозумінням поставитись до цих обмежень.
    І на кінець. Я скептично ставлюся до того, що депутати прислухаються до порад. Знаю долю петиції про короткоствольну цивільну зброю, хоча кожен депутат її має. Але народу зась. Як ви думаєте захищати Україну коли немає довіри до власного народу?

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • О внесенні змін до закону " Про ліцензування видів господарської діяльності"

    Підписів 1

    Днів залишилось 68

    Цуприк Марина Вікторівна
    Оприлюднена
    16 квітня, 2021
    16 липня, 2021
    68
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Прошу виключити у законі "Про ліцензування видів господарської діяльності" у ст.7 пункт 16"Перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню "Діяльність банків пуповинної крові, інших тканин і клітин людини згідно з переліком, затвердженим Мінохорони здоров'я України", у зв'язку з тим, що ЗУ"Про трансплантацію органів та інших анатомічних матеріалів людини" втратив чинність на підставі ЗУ 2427-19 от 17.05.2018

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Вимога ЕС: Україна зобов'язана НЕГАЙНО ратифікувати Римський статут міжнародного кримінального суду

    Підписів 2

    Днів залишилось 54

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    02 квітня, 2021
    02 липня, 2021
    54
    2 (з них за 7 днів: 0)

    З українських ЗМІ:
    "Потом будет поздно": в ЕС призвали Киев срочно ратифицировать Римский статут.
    Посол Европейского Союза в Украине Хьюг Мингарелли призвал Киев уже в 2019 году ратифицировать Римский статут, чтобы Международный уголовный суд мог начать рассмотрение уголовных дел, переданных Украиной. Об этом он сказал во время 40-го ежегодного форума транснациональной Сети членов парламентов "Парламентарии за глобальные действия" (Parliamentarians for Global Action) и 10-й Консультативной ассамблеи парламентариев за Международный уголовный суд и верховенство права, которые проходят в Верховной Раде.
    Дипломат напомнил, что ратификация Римского статута Украиной была прописана в Соглашении об ассоциации между Украиной и Европейским Союзом".

    З українських ЗМІ:
    "Рябошапка пообещал наконец-то ратифицировать Римский статут.
    Прямая речь: "Один из приоритетов – наконец ратифицировать Римский статут международного уголовного суда, подписанный почти 20 лет назад".
    Детали: На заседании речь шла о наработке правовых оснований для возвращения оккупированных территорий Донбасса и Крыма.
    Рябошапка пообещал подготовить концепцию переходного правосудия и имплементировать нормы и принципы международного гуманитарного и уголовного права.
    Почему это важно: Ратификация Римского статута международного уголовного суда является частью Соглашения об ассоциации с ЕС. Это международное обязательство.
    Преступления, совершенные на территории Украины в связи с войной, являются юрисдикцией МКС. Ратификация также гарантирует невозможность избежания наказания за международные преступления.
    Присоединение Украины к МКС стимулирует работу правоохранительной и судебной систем. Суд может начать производство, когда национальная правоохранительная система не может или не хочет самостоятельно расследовать тяжкие преступления".

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ НЕГАЙНУ РАТИФІКАЦІЮ Верховною Радою України Римського статуту міжнародного кримінального суду

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Позбавити місто Боярка Київської області статусу міста

    Підписів 2

    Днів залишилось 10

    Олійник Вячеслав
    Оприлюднена
    19 лютого, 2021
    19 травня, 2021
    10
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Статус міста Боярка отримала в кінці 1956 року. За півстоліття чисельність жителів міста виросла з 10 до 35 тис, побудовано більше трьох десятків багатоквартирних будинків.
    Разом з тим, зовнішній вигляд населеного пункту, умови проживання мешканців, соціальна, культурна, економічна, а особливо транспортна інфраструктура Боярки корінним чином не змінилися. І протягом останнього десятиріччя, зокрема за чинного мера Зарубіна О., приходить у занепад.
    Перерахую лише особливо кричущі проблеми, на які місцева влада закриває очі:
    1) у місті немає жодного кінотеатру, торгівельно-розважального центру, великого супермаркету (магазини "Епіцентр" та "Сільпо" відкриті лише у 2019 та 2021 роках відповідно на землях Києво-Святошинського району), басейну, спортивного залу;
    2) 80% вулиць не мають тротуарів або пішохідних доріжок (не кажучи про велосипедні), а решта перебувають у занедбаному стані (зруйноване або відсутнє тверде покриття, відкриті каналізаційні люки, ями тощо);
    3) транспортні проблеми (зокрема, проїзд через площу Перемоги біля Тарасівського переїзду, облаштування кінцевої зупинки маршрутки № 3) залишаються невирішеними;
    4) парки (зокрема, Перемоги, ім. Тараса Шевченка), місця відпочинку для городян занедбані, без сучасної інфраструктури;
    5) дороги, тротуари, пішохідні переходи, підходи до соціально важливих об'єктів (школи, дитсадки, лікарні, поліклініки, поштові відділення тощо) взимку від снігу не розчищаються, пересування по ним дітей, літніх людей, осіб з інвалідністю майже неможливе та становить загрозу для їхнього життя та здоров'я;
    6) по всьому місту сміття не прибирається, чагарники, хворі дерева не вирубуються, озеленення не проводиться.
    Для порівняння - міста Ірпінь, Буча, Біла Церква.
    Зважаючи на викладене, пропоную підтримати пропозицію та звернутися до Верховної Ради України щодо позбавлення Боярки статусу міста та надання їй статусу селища.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Внесення змін до Постанови Верховної Ради України «Про утворення та ліквідацію районів» від 17 липня 2020 року № 807-IX

    Підписів 2

    Днів залишилось 24

    Клименко Олена Володимирівна
    Оприлюднена
    02 березня, 2021
    02 червня, 2021
    24
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Прошу розглянути питання щодо внесення змін до Постанови Верховної Ради України «Про утворення та ліквідацію районів» від 17 липня 2020 року № 807-IX, розпоряджень Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1635-р «Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій», Постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1321 «Про затвердження Порядку здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов’язків районних державних адміністрацій, що припиняються», так як в реальному житті виникли проблеми з виплатою заробітної плати та вихідної допомоги при ліквідації підприємства - Костянтинівський районний центр соціальних служб для сім"ї, дітей та молоді. Рекомендовано подавати позивну заяву до суду на Краматорську районну адміністрацію. Будь ласка, в змінах необхідно ж прописати точний механізм погашення заборгованості не через суд, а на нормативно-законодавчій базі. Чому неможливо через суд? Підприємство ліквідовано і не може видати довідку про заборгованість по заробітній платі, а це для суду обов"язково, грошей на оплату послуг в суді немає, так як за січень зарплату не виплачено, в Центрі ж зайнятості призначена грошова допомога в розмірі 1800 грн, так як в січні не пройшли виплати, і найголовніше - цілий місяць стажу для пенсії "украли". Що робити мені? Прошу дослухатись та внести необхідні зміни.Дякую.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Ініціювання розробки та прийняття Закону України 《Про внутрішній аудит》.

    Підписів 2

    Днів залишилось 38

    Коваленко Олександр Миколайович
    Оприлюднена
    16 березня, 2021
    16 червня, 2021
    38
    2 (з них за 7 днів: 0)

    На сьогоднішній день в нашій державі 《внутрішній аудит》 ще не виділений окремим Законом України та дана діяльність не регулюється держ. органами, як декілька років тому і закон про аудит. В нашій країні вн. аудит по так званому SOX проводиться в одиниці іноземних підприємств і для 《галочки》. Прошу підтримати дану петицію про ініціювання розробки та прийняття Закону України 《Про внутрішній аудит》. В 21 столітті дуже важливо стимулювати на державному рівні розвиток та вдосконалення внутрішніх контролів щодо складання фін. звітності, особливо ПСІ, це невід'ємна складова достовірності фін.звітності та запобіганню шахрайству. Даний Закон вже давно прийнятий з внесенням відповідних змін в суміжні закони щодо внутрішніх контролів складання фін. звітності про Бух. облік, податки, ін. в країнах сусідах (наприклад, навіть в Росії ще з 2000-х років). Тільки подумайте, навіть в Росії ця сфера аудиту працює 20 років!Це також дозволить показати міжнародним партнерам наміри зробити нашу економіку прозорою та залучити додаткові інвестиції в нашу державу. Прошу Вас підтримати дану петицію для розвитку внутрішнього аудиту в нашій державі загалом. Дякую.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Збільшення санкцій ( штрафів ) в Кодексі України про Адміністративні правопорушення в розділах 11 . Адміністративні правопорушення в галузі житлових прав громадян , житлово-комунального господарства та благоустрою; 14 .Адміністративні правопорушення ,що посягають на громадський порядок та громадську безпеку , що найменше в 10 разів .

    Підписів 2

    Днів залишилось 40

    Яценко-Аввакумов Григорій Васильович
    Оприлюднена
    18 березня, 2021
    18 червня, 2021
    40
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Збільшення санкцій ( штрафів ) в Кодексі України про Адміністративні правопорушення в розділах 11 та 14 даного кодексу ,що найменше в 10-20 разів в деяких статтях цих розділів посилення відповідальності за порушення в статтях вищевказаних розділах даного кодексу за для посилення та формування культури в суспільстві перебуваючих громадських місцях та виховної поведінки ,як взірець для дітей та молоді .

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Переглянути рішення про заборону спалення сухих: трави, гілок, дерев, листя. Частково дозволити спалювання. В зв'язку з і без того переповненими сміттєзвалищами іншими відходами (в т.ч. масками). Заборона спалювання сміття, зокрема збільшує спалювання бензину (не українського) при перевезенні цього сміття на сміттєзвалища

    Підписів 2

    Днів залишилось 60

    Войтович Н. І.
    Оприлюднена
    08 квітня, 2021
    08 липня, 2021
    60
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Спалювання сухих трави, листя, деревини зменшує захаращення у саду, на городі особливо в сільській місцевості, де великі площі землі, отже і багато сухих залишків рослинності.
    В природі спалювання відбувається досить регулярно, при попаданні блискавки, сухій погоді, приклад Австралія, Каліфорнія та інші.
    Природне спалювання руйнує сухостій, старі, хворі рослини, отруйні грибки, колонії небезпечних, шкідливих комах (наприклад, деревних короїдів, кліщів, сарану тощо). Дим від спалювання певної трави чи деревини може мати і антисептичні властивості, та застосовуватись для дезінфекції, актуально в часи коронавірусу. Приклад, копчення продукту- де дим вбиває бактерії, після чого м'ясо довше зберігається, навіть без холодильника.
    Вогонь перетворює сухостій в попіл (золу-неорганічні солі) який є добривом для майбутніх молодих рослин. Приклад країн де є вулкани, після виверження вулканів- грунт навколо них стає дуже родючим, бо покривається попелом (неорганічними солями з вулкану).
    Також вогонь дає кращий доступ до сонця, яке колись закривав цей сухостій.
    Останній сумний приклад на Херсонщині- отруєння на полях великої кількості рідкісних птахів отрутою від мишей. Спричинений, можливо зокрема і забороною на спалювання сухостою. Адже вогонь може знищити залишки отрутохімікатів, гербіцидів, фунгіцидів які колись використовувались в господарстві, на полях, в садах і які можуть бути небезпечні для корисних, свійських тварин.
    Збирання сухостою, пакування його в пластикові пакети, мішки та перевезення на сміттєзвалища- не продумане рішення. Адже сміттєзвалища у нас і без сухостою сильно переповнені, тепер ще додались одноразові маски, рукавички, шприци, санітайзери.
    Крім того для перевезення сухостою потрібні спеціальні вантажівки та для їх руху спалювати у них дорогі нафтопродукти-бензин, дизельне пальне, які в Україні майже не виробляється.
    Якщо періодично не розчищати ліси, поля від опалої деревини, трави то вони стануть майже не прохідними і зрештою самі рано чи пізно легко самозаймутся від великої кількості сухої речовини.
    Складування всіх відходів на сміттєзвалищах призведе до збільшення їх кількості, та відчуження для них цінної землі, що не потрібне як зараз, так і в майбутньому.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Зміни до ЗУ "Про дорожній рух" та "Правил дорожнього руху".

    Підписів 3

    Днів залишилось 27

    Кіпренко Сергій Сергійович
    Оприлюднена
    05 березня, 2021
    05 червня, 2021
    27
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Шановні Депутати ! Виконуючи свій службовий обов'язок , як патрульний поліцейський , а саме у здійснені контролю за дотриманням Правил дорожнього руху , виявив вже неодноразову проблему як для мене , так і для громадян України. Одна з найболючих тем , це - номерні знаки транспортного засобу. Скільки їх повинно бути ? (85% водіїв не знають , що таке ДСТУ 4278.) Чи можна їх закривати? Кому повинно бути видно з 20 метрів? Та ще багато питань на яких немає відповідей. Багато громадян купляють собі рамочки , плівки та інше у магазинах , які шахрайским методом кажуть , що це дозволено вішати на номер , бо номер видно з 20 метрів , але не завжди це так.
    Тому пропоную внести зміни до Закону України "Про дорожній рух" та "Правила Дорожнього руху".

    Статтю 37 Закону України "Про дорожній рух" змінити з:

    Підстави для заборони експлуатації транспортних засобів

    Забороняється експлуатація незареєстрованих (неперереєстрованих) транспортних засобів, ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах, знищені чи підроблені, без номерного знака або з номерним знаком, що не належить цьому засобу чи не відповідає встановленим вимогам, або з номерними знаками, які закріплені у не встановлених для цього місцях, закриті іншими предметами чи забруднені, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані 20 метрів, перевернуті чи не освітлені, а також транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю, але не пройшли його, та у випадках, передбачених законодавством, без чинного на території України поліса обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка").

    На:

    Стаття 37. Підстави для заборони експлуатації транспортних засобів

    Забороняється експлуатація незареєстрованих (неперереєстрованих) транспортних засобів, ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах, знищені чи підроблені, експлуатація без номерного знака або з номерним знаком, що не належить цьому засобу чи не відповідає вимогам стандартів, або з номерним знаком, закріпленим у не встановленому для цього місці, закритим іншими предметами, у тому числі з нанесенням покриття або застосуванням матеріалів, що перешкоджають чи ускладнюють його ідентифікацію. Забрудненим, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцяти метрів, перевернутим чи неосвітленим а також транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю, але не пройшли його, та у випадках, передбачених законодавством, без чинного на території України поліса обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка").

    У Правилах дорожнього руху змінити п.2.9.в. з:

    керувати транспортним засобом, не зареєстрованим в уповноваженому органі МВС, або таким, що не пройшов відомчу реєстрацію в разі, якщо законом встановлена обов’язковість її проведення, а також без номерного знака або з номерним знаком, що:
    не належить цьому засобу;
    не відповідає вимогам стандартів;
    закріплений не в установленому для цього місці;
    закритий іншими предметами чи забруднений, що не дає змоги чітко визначити символи номерного знака з відстані 20 м;
    неосвітлений (у темну пору доби або в умовах недостатньої видимості) чи перевернутий;

    На:

    керувати транспортним засобом, не зареєстрованим в уповноваженому органі МВС, або таким, що не пройшов відомчу реєстрацію в разі, якщо законом встановлена обов’язковість її проведення, а також без номерного знака або з номерним знаком, що:
    не належить цьому засобу;
    не відповідає вимогам стандартів;
    закріплений не в установленому для цього місці;
    забруднений, що не дає змоги чітко визначити символи номерного знака з відстані 20 м;
    неосвітлений (у темну пору доби або в умовах недостатньої видимості) чи перевернутий;

    У Правилах дорожнього руху змінити п.30.2 з:

    На механічних транспортних засобах (за винятком трамваїв і тролейбусів) і причепах у передбачених для цього місцях встановлюються номерні знаки відповідного зразка, а в правій верхній частині вітрового скла (на внутрішньому боці) транспортного засобу, що підлягає обов’язковому технічному контролю, закріплюється самоклейна мітка радіочастотної ідентифікації про проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом (крім причепів і напівпричепів).

    На трамваях і тролейбусах наносяться реєстраційні номери, що надаються відповідними уповноваженими на те органами.

    Забороняється змінювати розміри, форму, позначення, колір і розміщення номерних знаків, крім випадку закріплення заднього номерного знака на додатковому обладнанні, що призначене для тимчасового перевезення багажу або вантажу, наносити на них додаткові позначення або закривати їх, вони повинні бути чисті і достатньо освітлені.

    На:

    На механічних транспортних засобах (за винятком трамваїв і тролейбусів) і причепах у передбачених для цього місцях встановлюються номерні знаки відповідного зразка, а в правій верхній частині вітрового скла (на внутрішньому боці) транспортного засобу, що підлягає обов’язковому технічному контролю, закріплюється самоклейна мітка радіочастотної ідентифікації про проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом (крім причепів і напівпричепів).

    На трамваях і тролейбусах наносяться реєстраційні номери, що надаються відповідними уповноваженими на те органами.

    Забороняється змінювати розміри, форму, позначення, колір і розміщення номерних знаків, крім випадку закріплення заднього номерного знака на додатковому обладнанні, що призначене для тимчасового перевезення багажу або вантажу, наносити на них додаткові позначення або закривати іншими предметами, у тому числі з нанесенням покриття або застосуванням матеріалів, що перешкоджають чи ускладнюють його ідентифікацію, вони повинні бути чисті і достатньо освітлені.

    Дякую за увагу.

    Інспектор патрульної поліції в Дніпропетровській області Кіпренко Сергій Сергійович.

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Про визнання нагороди Почесною Грамотою Верховної Ради України або Грамотою Верховної Ради України як державної.

    Підписів 3

    Днів залишилось 44

    Овчаренко Вадим Миколайович
    Оприлюднена
    22 березня, 2021
    22 червня, 2021
    44
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Пропонується створення проекту Закону про внесення змін до Закону України "Про державні нагороди України", а саме "Розділ V ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ, п. 3. Установити, що дія цього Закону поширюється на правовідносини, пов'язані з нагородженням: громадян України, удостоєних державних нагород СРСР або республік, що входили до його складу; громадян України, іноземців та осіб без громадянства, нагороджених державними нагородами Української РСР (Почесною Грамотою, Грамотою Президії Верховної Ради Української РСР, удостоєних почесних звань Української РСР), а також нагороджених Державними преміями Української РСР;" доповнити "Почесною грамотою Верховної Ради України або Грамотою Верховної Ради України".
    Дія Закону України "Про державні нагороди України" на правовідносини, пов'язані з нагородженням Почесною Грамотою, Грамотою Президії Верховної Ради Української РСР, має поширюватися на на правовідносини, пов'язані з нагородженням Почесною грамотою Верховної Ради України або Грамотою Верховної Ради України. Зміною до Закону України «Про пенсії за особливі заслуги перед Україною» (щодо встановлення пенсій за особливі заслуги громадянам, нагородженим Почесною Грамотою Верховної Ради України або Грамотою Верховної Ради України) №3002а такий статус де юре надається. Виникає юридична колізія, що порушує права осіб, які отримали за часів незалежності за особливі заслуги перед українським народом, а отже й перед Державою Україна, нагородження Почесною грамотою Верховної Ради України або Грамотою Верховної Ради України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ