ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Направление доли Украины СПЗ в МВФ (2,7 млрд дол) на создание общегосударственной цифровой системы прямого народовластия

    Підписів 2

    Днів залишилось 45

    Зорін Юрій Леонідович
    Оприлюднена
    13 вересня, 2021
    13 грудня, 2021
    45
    2 (з них за 7 днів: 0)

    В связи с тем, что 23 августа Украина получила на свой счет в МВФ 1,9 млрд специальных прав заимствования (около 2,7 млрд долл) в рамках распределения 650 млрд долл между странами-членами,
    предлагаю направить эти средства для создания критически важной для осуществления прямого народовластия в Украине цифровой инфраструктуры, которая включает в себя:
    1)обеспечение каждого гражданина персональным цифровым устройством для голосования (ПЦУГ) (Ссылка на петицию https://itd.rada.gov.ua/services/Petition/Index/9380);
    2)проведение обязательного целевое обучение (ЛИКБЕЗ цифрового народовластия) всех граждан Украины начиная с 18 лет правилами пользования ПЦУГ;
    3)создание общегосударственной системы электронного голосования, референдумов и местных региональных опросов общественного мнения (Ссылка на петицию https://itd.rada.gov.ua/services/Petition/Index/8167), которые проводятся по важным вопросам общественной и политической жизни Украины в процессе становления гражданского общества и создания системы прямого народовластия.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Щодо встановлення пенсій за особливі заслуги громаднам, нагородженим Почесною Грматою ВР України або Грамотою ВР України

    Підписів 2

    Днів залишилось 28

    Воробййов Олександр Іванович
    Оприлюднена
    26 серпня, 2021
    26 листопада, 2021
    28
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Україна 24 серпня 2021 р. відзначає 30 річчя створення Незалежної Держави. Разом з тим Верховна Рада України не повністю віддає шану тим особам, яких нагороджує своїми відзнаками, Почесною Грамотою ВРУ, або Грамотою ВРУ.
    Невже в радянські часи особи нагороджені Грамотами ВР УРСР були більш заслуженими ? Чому в Законі України "Про пенсії за особливі заслуги перед Україною" вказані тільки особи нагороджені Грамотами ВР УРСР. Складається враження, що Верховна Рада України 30 років свідомо вважає, що громадяни України - особи яких вона нагороджує Грамотами ВРУ меншвартостні по відношенню до громадян колишньої УРСР.
    Прошу, як можна скоріше, підтримати законопроект №3002а "Щодо встановлення пенсій за особливі заслуги громадянам, нагородженим Почесною Грамотою Верховної Ради України, або Грамотою Верховної Ради України"

    З повагою учасник бойових дій Олександр ВОРОБЙОВ

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • 30 років суперечок чому «Україна» Тараса Петриненка досі не офіційний Гімн молодої держави

    Підписів 4

    Днів залишилось 28

    Харитонов Олексій Олександрович
    Оприлюднена
    26 серпня, 2021
    26 листопада, 2021
    28
    4 (з них за 7 днів: 0)

    Впродовж 30 років на очах кожного бриніла сльоза в усі часи і революції, коли звучить неофіційний Гімн України - «Україна» у виконанні автора слів та музики - Тараса Петриненка.

    Виходячи з того, що молода і прогресивна країна (якою я вважаю Україну) може собі дозволити перегорнути сторінку і йти шляхом, який суперечить минулим надбанням (Євроінтеграція, безвіз, чи вступ у НАТО) - пропоную на розгляд питання визнання пісні Тараса Гаринальдовича Петриненка «Україно» офіційним Гімном сучасної України. Ця пісня сповнена патріотизму та любові до батьківщини, про що можна стверджувати навіть після фіналу Параду на честь 30ї незалежності України.

    Нагадаю, що пісня «Україно» була написана у 1987 році і прозвучала на теренах ще радянського телебачення. На мою думку ця пісня допомогла більшості українців самоідентифікувати себе українцями і вийти зі складу радянського союзу за допомогою референдуму 24 грудня 1991 року.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Повернути обов'язок поліцейського, щодо складання протоколу за порушення ПДР, у разі якщо водій заперечує правопорушення

    Підписів 5

    Днів залишилось 13

    Грищук Іван Вікторович
    Оприлюднена
    11 серпня, 2021
    11 листопада, 2021
    13
    5 (з них за 7 днів: 0)

    Відповідно до ч. 1 ст. 6 Конвенції про захист прав і основоположних свобод людини кожен має право на справедливий і публічний розгляд його справи упродовж розумного строку незалежним і безстороннім судом, встановленим законом, який вирішить спір щодо його прав та обов'язків цивільного характеру або встановить обґрунтованість будь-якого висунутого проти нього кримінального обвинувачення. Судове рішення проголошується публічно, але преса і публіка можуть бути не допущені в зал засідань протягом усього судового розгляду або його частини в інтересах моралі, громадського порядку чи національної безпеки в демократичному суспільстві, якщо того вимагають інтереси неповнолітніх або захист приватного життя сторін, або - тією мірою, що визнана судом суворо необхідною, - коли за особливих обставин публічність розгляду може зашкодити інтересам правосуддя.
    Відповідно до ст. 62 Конституції України особа вважається невинуватою у вчиненні злочину і не може бути піддана кримінальному покаранню, доки її вину не буде доведено в законному порядку і встановлено обвинувальним вироком суду.
    Європейський суд прав людини у справі "Надточій проти України" наголосив, що конституційні та міжнародні права та гарантії, закріплені Конституцією України та міжнародними нормативно-правовими актами, згодами на обов'язковість виконання яких надана Верховною Радою України, застосовуються не тільки під час розгляду кримінальних справ, а тому числі й під час розгляду справ про адміністративне правопорушення.
    Також у цій справі, ЄСПЛ визнав карний характер Кодексу України про адміністративне правопорушення. З огляду на таке, законодавче врегулювання процедури розгляду справ про адміністративні правопорушення, в частині належного забезпечення прав та свобод людини, потребує значного доопрацювання.
    Стаття 258 Кодексу України про адміністративні правопорушення визначає випадки коли протоколи про адміністративне правопорушення не складаються, а постанова по справі про адміністративне правопорушення виноситься на місці.
    Так, зокрема, відповідно до ч. 2 ст. 258 КУпАП, протокол про адміністративне правопорушення не виноситься, коли розгляд справи про адміністративне правопорушення віднесено до компетенції органів Національної поліції України. Під дію цієї норми підпадають, серед іншого, випадки притягнення водіїв наземних транспортних засобів до адміністративної відповідальності за порушення Правил дорожнього руху України.
    Не заперечуємо, що ця норма значно полегшує процедуру притягнення до адміністративної відповідальності водіїв та виключає певні корупційні ризики.
    Однак, на ділі, працівники органів Національної поліції зловживають цією нормою, виносячи постанови про накладення адміністративного стягнення, за принципом "я винесу постанову, а ви ідіть і оскаржуйте", навіть, якщо поліцейський неправий, або особа заперечує правопорушення. Усе це, через норму ч. 5 ст. 258 КУпАП, яка передбачає, що протокол про адміністративне правопорушення не складається, у разі вчинення правопорушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху.
    Постає питання: а чи дійсно така "презумпція правомірності дій поліцейського" допомогає у побудові правової та соціальної держави? Чи належним чином ми забезпечуємо права і свободи громадян? Чи буде малозабезпечена особа доводити свою невинуватість за 450 грн судового збору та 1000 грн правничої допомоги? Певне, що ні. Таким чином, держава фактично змушує особу визнати себе винуватою.
    Ми вважаємо, що це не є вірним.
    А відтак, просимо:
    1. Внести зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, зокрема, до ч. 5 ст. 258, замінивши слова "правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, у тому числі зафіксованих в автоматичному режимі" на "правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксованих в автоматичному режимі", та внести відповідні зміни до інших норм КУпАП.
    2. Передбачити, у КУпАП та Законі України "Про судовий збір", що у випадку доведення в суді невинуватості водія, поліцейський, що склав протокол, зобов'язаний сплатити судовий збір та відшкодувати особі усі її витрати, пов'язані з розглядом справи.
    Водії також мають право на справедливий суд! Поліцейські не є господарями у цій державі, мають дотримуватися констиутційних прав людини! Такі зміни стануть запобіжником у винесенні неправомірних постанов та протоколів!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Комплексна програма розвитку автономної хутірської забудови сільських територій України

    Підписів 5

    Днів залишилось 45

    Сингалевич Сергій Васильович
    Оприлюднена
    13 вересня, 2021
    13 грудня, 2021
    45
    5 (з них за 7 днів: 0)

    За роки Незалежності України основний важіль виховання наступних поколінь віднесено на рівень родини. Нав'язування світовим співтовариством ідеології індивідуалізму призвело до сучасної кризи моралі, шлюбу, сім'ї, до розриву родинних зв'язків і унеможливлення використання вікового педагогічного досвіду українського народу.
    Статистичне дослідження 2010 року Міністерством сім'ї, молоді та спорту України зафіксувало, що третина сімей України прагнула спільного проживання родини. Але досі в країні навіть не проектується для них житло.
    Сучасні будівельні та промислові технології дозволяють звести для таких родин новітнє автономне житло. Та для цього потрібне удосконалення законодавчої і нормативної бази, випуск промисловістю України новітніх біохімічних реакторів, вентильних електродвигунів та генераторів, низьковольтного силового електрообладнання, тощо. Прикладом такого житла може бути проект ВВС.102-02-2012 "15 квартирний автономний житловий будинок", утримувачем оригіналу якого є Державне підприємство Виробниче об'єднання "Карпати", м.Івано-Франківськ.
    Зведенням таких будинків мав би опікуватися Технологічний парк "Новітнє село", та в цьому існують суттєві законодавчі і нормативні перепони:
    - відсутність права на інвестиційну діяльність у технологічного парку,
    - відсутність права на отримання кожним дорослим членом родини кредиту строком на 50 років для зведення спільного житла на селі,
    - відсутність права на зведення будівель вище 4-х поверхів на селі.
    Прошу народних депутатів розробити і прийняти Закони України:
    "Про хутірський тип комплексного автономного житлового будівництва на селі",
    "Про внесення змін до Житлового кодексу України",
    "Про внесення змін до Закону України "Про інвестиційну діяльність",
    "Про внесення змін до Закону України "Про спеціальний режим інноваційної діяльності технологічних парків",
    Надати доручення Кабінету Міністрів України на розробку і прийняття Постанови:
    "Про затвердження Державної програми розвитку виробничої бази новітнього комплексного автономного житлового будівництва на селі"
    "Про порядок виділення органами місцевого самоврядування земельних ділянок для зведення хуторів комплексної забудови"
    "Про організацію будівництва хуторів комплексної забудови в населених пунктах України"
    "Про введення в дію нових будівельних норм для зведення автономних багатоквартирних будинків та хуторів комплексної забудови"
    "Про порядок надання довгострокових кредитів населенню для зведення на селі комплексних хутірських забудов"
    "Комплексна програма розвитку автономної хутірської забудови сільських територій України"

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   ПРОМИСЛОВА ПОЛІТИКА   
  • GDPR (General Data Protection Regulation). Прийняти в Україні Закон "Про Загальний регламент по захисту даних". https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/PDF/?uri=CELEX:32016R0679

    Підписів 6

    Днів залишилось 7

    Шишкарьов Костянтин
    Оприлюднена
    05 серпня, 2021
    05 листопада, 2021
    7
    6 (з них за 7 днів: 0)

    GDPR (General Data Protection Regulation). Просимо прийняти в Україні Закон "Про Загальний регламент по захисту даних".

    https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/984_008-16#Text

    https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/PDF/?uri=CELEX:32016R0679

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • Вимагаємо втручання в роботу державного концерну “Укроборонпром” та перегляду закону №3822.

    Підписів 1

    Днів залишилось 64

    Гриб Вадим
    Оприлюднена
    01 жовтня, 2021
    01 січня, 2022
    64
    1 (з них за 7 днів: 1)

    Прийнята стратегія реформування ДК “Укроборонпром” не є ефективною для підприємств, що входять в концерн. З 97 підприємств лише 12 підприємств є прибутковими. Інші або повністю збиткові, або існують на межі виживання. І замість того, аби будувати стратегію розвитку кожного окремого підприємства, та піднімати на ноги збиткові підприємства, керівництво “Укроборонпром” хоче знищити навіть ті, що приносять прибуток.

    Згідно із законом №3822, що передбачає створення 11 холдингів замість 1, та створення наглядових рад для кожного з холдингів, на 12 працюючих підприємств ми маємо 11 холдингів. І утримання цих холдингів ляже на плечі прибуткових підприємств таких, як ДП “Антонов”, ДП “НВКГ “Зоря-Машпроект”, ДП “Житомирський БТЗ” та інші. Оскільки саме вони генерують весь прибуток “Укроборонпром”. Доля інших 85 підприємств всім відома, враховуючи корупційну репутацію керівництва “Укроборонпром”.

    Просимо переглянути закон №3822, який створює правове підґрунтя для проведення даної реформи в концерні та за який лобіювало керівництво “Укроборонпром”. Цей закон передбачає дозвіл керівництву холдингової компанії самостійно на свій розсуд продавати активи підприємств, не задіяних в основному виробництві більше 3-х років. А це 85 підприємств з 97 тих, що належать ДК “Укроборонпром”. Загальна величина активів складає 9 млн.кв.м. та 7,5 тис га, з яких 40-50% - не задіяні в основному виробництві. Це від 700 млн. 1,0 млрд доларів. Не дивно, що директор “Укроборонпром” намагається поставити своїх людей на позицію голови правління підприємств. Адже дана реформа передбачає не відновлення підприємств та підняття рівня економіки країни, а наповнення карманів наших держслужбовців. Як сумнозвісний Павло Барбул, котрий на посаді директора “Спецтехноекспорт” обікрав людей та державу і як завжди: “ці руки нічого не брали”. Отак і керівництво Укроборонпрому зараз намагається нажитися на реформуванні.

    Більш детально про цю тему можна дізнитися із статей за посиланнями:

    https://censor.net/ru/blogs/3289399/ukroboronprom_realnoe_reformirovanie_ili_imitatsiya

    https://ua.interfax.com.ua/news/press-release/770381.html?fbclid=IwAR3MXQbdD_VZpdGZdAWj_oijerlz1t1RXLgUSdFKLsBsLZYzM8jkutq5r98

    ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ПРОМИСЛОВА ПОЛІТИКА   
  • Запровадити обовязкових контролерів з комунальних послуг

    Підписів 1

    Днів залишилось 81

    Кавуза Борис Богданович
    Оприлюднена
    18 жовтня, 2021
    18 січня, 2022
    81
    1 (з них за 7 днів: 1)

    На сьогоднішній день в Україні склалась ситуація, де показники комунальних послуг приймають через ІТ технології. Більшість населення України на жаль не може собі дозволити техніку, яка спроможна передавати показники. Не кажучи уже про рівень знань в ІТ технології і способи передачі показників...

    Через таку ситуацію, виникла гостра криза - де відбувається суттєві порушення прав споживачів, компанії самі пишуть показники без фактичного їх зняття.

    Вимагаємо обов'язково запровадити контролерів з показників лічильників по комунальних послугах!
    Обов'язково здійснити перерахунок після фактичного зняття показників!

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Про необхідність прирівняти "Посвідчення щодо вільного володіння державною мовою" до "Державного сертифікату про рівень володіння державною мовою".

    Підписів 3

    Днів залишилось 45

    Рузяк Олександр Сергійович
    Оприлюднена
    13 вересня, 2021
    13 грудня, 2021
    45
    3 (з них за 7 днів: 1)

    В багатьох громадян України виникла проблема при призначенні на вищі або участі у конкурсах на інші державні посади через відсутність "Державного сертифікату про рівень володіння державною мовою". У більшості осіб в наявності є "Посвідчення щодо вільного володіння державною мовою", яке було отримано 2017-2019 рр. на підставі проходження відповідної атестаційної комісії, в якому зазначено, що "дія посвідчення про атестацію є безстроковою". Вважаємо за доцільне прирівняти "Посвідчення щодо вільного володіння державною мовою" до "Державного сертифікату про рівень володіння державною мовою" для подальшого використання в трудовій діяльності шляхом прийняття відповідних нормативно-правових актів.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Термін служби призовників строковиків зі ступенем вищої освіти "Бакалавр"

    Підписів 3

    Днів залишилось 59

    Куриловав Наталія Василівна
    Оприлюднена
    27 вересня, 2021
    27 грудня, 2021
    59
    3 (з них за 7 днів: 1)

    Прошу розглянути питання про зміну термінів проходження строкової військової служби. З 18 місяців на 12 місяців. Якщо в дипломі зазначено: ступінь вищої освіти "Бакалавр". Навчання в інститутах, університетах це теж вища освіта !!!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Ратифікація Стамбульської конвенції

    Підписів 5

    Днів залишилось 22

    Козак Богдан Володимирович
    Оприлюднена
    20 серпня, 2021
    20 листопада, 2021
    22
    5 (з них за 7 днів: 1)

    Конвенція Ради Європи про запобігання насильству стосовно жінок і домашньому насильству (Стамбульська конвенція) — це міжнародна угода Ради Європи щодо насильства проти жінок та домашнього насильства.

    Стамбульська конвенція — революційний документ, адже вона:
    -- комплексна, бо охоплює низку заходів з запобігання та протидії насильству, захисту його жертв, переслідування та покарання кривдників і вбудовані підходи;
    -- визнає насильство стосовно жінок водночас і порушенням прав людини, і видом дискримінації;
    -- встановлює чіткий зв'язок між досягненням рівноправності між жінками і чоловіками та викоріненням насильства над жінками;
    -- пропонує державам встановити кримінальну відповідальність за основні види насильства стосовно жінок (такі як переслідування, примусовий шлюб, ушкодження жіночих геніталій, примусовий аборт, примусова стерилізація) і забезпечити належні та ефективні міри покарання за насильство;
    -- пропонує підхід для ефективного припинення насильства стосовно жінок та домашнього насильства, що закликає всі відповідні залучені органи, установи та громадські організації до координованої співпраці;
    -- оснащена потужним і незалежним механізмом контролю реалізації на національному рівні, в якому активну роль гратимуть національні парламентарі.

    Україна 7 листопада 2011 року підписала Стамбульську конвенцію, але ДОСІ не ратифікувала її.

    Ратифікація цієї конвенції є не лише ще один крок до Європи, а й також важливий захід по захисту прав людини в Україні, а отже буде сприяти підвищенню загального блага.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Технологічний Парк "Новітнє село"

    Підписів 7

    Днів залишилось 71

    Сингалевич Сергій Васильович
    Оприлюднена
    08 жовтня, 2021
    08 січня, 2022
    71
    7 (з них за 7 днів: 1)

    Українське село в занепаді. За роки Незалежності біля 500 сіл зникло з карти України. І все через застарілі підходити до розвитку села, спрямовані на покращення їх існуючого стану. Село потребує змін, кардинальних. Приватні присадибні господарства мають бути витіснені комплексними родинними автоматизованими мініпідприємствами з вирощування і реалізації продукції сільськогосподарського походження: овочівництва та плодово-ягідної продукції, молочної та тваринницької продукції, тощо. На порядку денному - автоматизація і роботизація приватних господарств, і на фоні цього зміна сімейного укладу на селі, відродження родинно-сімейних зв'язків і форм родинного виховання підростаючих поколінь.
    Нажаль українська промисловість розвивається осторонь проблем розбудови села, зміни його моделі, технологічного оновлення виробництв та запровадження новітніх форм господарювання, всебічного використання нетрадиційних джерел енергії та її акумулювання. У господарствах превалює запозичення імпортної техніки та устаткування, яке в більшості не на вістрі прогресу, а скоріше забуте на Заході минуле. Досить Україні споживати недоїдки. Час виводити українське село на вищий рівень виробництва і добробуту, гармонізуючи житло і виробництва з вищими показниками екології довкілля.
    Сучасні будівельні та промислові технології дозволяють звести для сільських родин новітнє автономне житло. Та для цього потрібне удосконалення законодавчої і нормативної бази, випуск промисловістю України новітніх біохімічних реакторів каналізації, вентильних електродвигунів, низьковольтного силового електронного обладнання, робототехніки, мініутилізаторів твердих побутових відходів, мінівиробництв. Прикладом такого житла може бути проект ВВС.102-02-2012 "15 квартирний автономний житловий будинок", утримувачем оригіналу якого є Державне підприємство Виробниче об'єднання "Карпати", м.Івано-Франківськ.
    Вирішенням проблем сільської забудови мав би опікуватися Технологічний Парк "Новітнє село", та в цьому існують суттєві законодавчі і нормативні перепони:
    - відсутність права на інвестиційну діяльність у технологічного парка,
    - відсутність права на отримання кожним дорослим членом родини кредиту строком на 50 років для зведення спільного житла на селі,
    - відсутність права на зведення будівель вище 4-х поверхів на селі.
    Прошу народних депутатів розробити і прийняти Закони України:
    "Про хутірський тип комплексного автономного житлового будівництва на селі"
    "Про внесення змін до Закону України "Про інвестиційну діяльність"
    "Про внесення змін до Закону України "Про спеціальний режим інноваційної діяльності технологічних парків"
    Надати доручення Кабінету Міністрів України на розробку і прийняття Постанов:
    "Комплексна програма розвитку автономної хутірської забудови сільських територій"
    "Про затвердження Державної програми розвитку виробничої бази новітнього комплексного автономного житлового будівництва на селі"
    "Про порядок виділення територіальними громадами земельних ділянок для зведення хуторів комплексної забудови"
    "Про організацію будівництва хуторів комплексної забудови в населених пунктах України"
    "Про введення в дію нових будівельних норм для зведення автономних багатоквартирних будинків та хуторів комплексної забудови"
    "Про порядок надання довгострокових кредитів населенню для зведення на селі комплексних хутірських забудов"
    Реалізація зазначених вище положень законодавчої і нормативної бази не тільки відкриє дорогу до заснування Технологічного Парку "Новітнє село" по зведенню комплексних автономних забудов, а й розширить горизонти модернізації існуючих поселень, дасть поштовх до росту підприємницької ініціативи з поширення мінівиробництв та новітнього обладнання по всіх населених пунктах України, в тому числі малих містах і селищах міського типу. Комплекс заходів дозволить не тільки створити нові альтернативні робочі місця у сільській місцевості, а й підняти екологічний рівень як малих, так і великих сільськогосподарських товаровиробників.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ПРОМИСЛОВА ПОЛІТИКА  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Пропоную справедливе рішення для обчислення розміру штрафів за порушення правил дорожнього Руху. Пов’язати розмір штрафа за порушення ПДД з вартістю машини на якій скоєно порушення. Сучасні технології дозволяють миттєво і з великою точністю (до 1-5%) визначати ціну будь якого авто. За допомогою відповідних коефіцієнтів можливо прив’язати розмір штрафів до вартості автомобіля. Це: Справедливо. Ефективно. Просто в реалізації. Спонукає водіїв до дотримання ПДД. Збільшить надходження в бюджет.

    Підписів 8

    Днів залишилось 75

    Жук Олег
    Оприлюднена
    12 жовтня, 2021
    12 січня, 2022
    75
    8 (з них за 7 днів: 1)

    Пропоную справедливе рішення для обчислення розміру штрафів за порушення правил дорожнього Руху.
    Пов’язати розмір штраф за порушення Правил дорожнього руху з вартістю машини на якій скоєно порушення.

    Сучасні технології та бази даних дозволяють миттєво і з великою точністю (до 1-5%) визначати ціну будь якого авто. За допомогою відповідних коефіцієнтів можливо прив’язати розмір штрафів до вартості автомобіля.

    Це:
    1. Справедливо
    2. Ефективно
    3. Просто в реалізації
    4. Спонукає водіїв до дотримання Правил дорожнього руху
    5. Знизіть аварійність в цілому, а також ступінь пошкоджень і рівень смертності на дорогах
    6. Збільшить надходження в бюджет

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Педагогічних , науково-педагогічних працівників які виявляють неповагу до Захисників України , в своїй робочій діяльності , звільняти з роботи.

    Підписів 9

    Днів залишилось 49

    Дроник Павло Петрович
    Оприлюднена
    17 вересня, 2021
    17 грудня, 2021
    49
    9 (з них за 7 днів: 1)

    Депутатам Верховної Ради України доповнити до Закону про освіту ,
    Статтю 54 розділу 6 Законопроекту доповнити частиною 4 наступного змісту :

    ".4. Педагогічні , науково-педагогічні та наукові працівники , які виявляють неповагу до Конституції України , та законів України , державного устрою , територіальної цілісності України, державної мови, державного прапору , ,державного герба, державного гімну, захисників України підлягають звільненню з роботи та отримати заборону в подальшому викладати в освітніх закладах України."

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про забезпечення ОБРАННЯ СУДДІВ, в тому числі Конституційного суду, НАРОДОМ України на відповідних ВИБОРАХ, згідно статті 5 Конституції України

    Підписів 10

    Днів залишилось 13

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    11 серпня, 2021
    11 листопада, 2021
    13
    10 (з них за 7 днів: 1)

    Статтею 5 Конституції України встановлюється, що єдиним джерелом влади в Україні є народ, народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади.

    Статтею 6 Конституції України встановлюється, що державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову.

    Тобто судова влада є окремою гілкою влади.

    Тоді чому судову владу, в тому числі Конституційний суд, формує Президент України (тобто виконавча гілка влади) і Верховна Рада України (тобто законодавча гілка влади), а не народ України, який є єдиним джерелом влади для всіх гілок влади ?

    Тобто в Конституції України Верховною Радою и Президентом, які самостійно склали цю Конституцію України, без всенародного обговорення, а потім її самостійно прийняли, без затвердження Конституції України всенародним голосуванням, вони підкорили себе судову гілку влади, чим було узурповано основне право народу - бути єдиним джерелом влади для всіх гілок державної влади.

    Саме тому Верховна Рада і Президент України постійно самовільно змінюють Конституцію України, як їм хочеться, без участі українських громадян, хоч єдиним джерелом влади є народ України.

    Вважаю, що ВСЯ судова гілка влади, в тому числі Конституційний суд, ПОВИННА обиратися народом України на відповідних виборах, щоб служити тільки народу України та бути незалежною по відношенню до інших гілок державної влади, щоб повністю відповідати статтям 5 і 6 Конституції України.

    В зв'язку з вищенаведеним,ВИМАГАЮ народних депутатів України:

    1.ВІДНОВИТИ право народу України бути єдиним джерелом влади для усіх гілок державної влади в Україні, згідно статті 5 Конституції України;

    2.ВНЕСТИ до Верховної Ради України проект змін до Конституції України щодо НЕЗАЛЕЖНОСТІ судової гілки державної влади та ОБРАННЯ її народом України на відповідних виборах, що буде повністю відповідати статтям 5 і 6 Конституції України;

    3.ЗАТВЕРДИТИ Конституцію України на Всенародному голосуванні, щоб ніхто крім народу України не міг її змінювати

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Вдосконалення пам`яткоохоронного законодавства України

    Підписів 10

    Днів залишилось 32

    Косяченко Нікіта Олександрович
    Оприлюднена
    31 серпня, 2021
    30 листопада, 2021
    32
    10 (з них за 7 днів: 1)

    Чинне законодавство з охорони культурної спадщини містить велику кількість недосконалостей, якими користуються будівельні компанії, для яких важливіше отримати прибутки ніж зберегти унікальне обличчя міста. В своїй петиції я запропоную шляхи вирішення даної проблеми, які унеможливлять спотворення історичних ареалів міст в результаті переходу від охорони конкретної пам’ятки до охорони архітектурного середовища, в якому вона знаходиться. В Законі «Про охорону культурної спадщини» не прописано чітких критеріїв щодо встановлення охоронних зон пам`яток – їх межі фактично на власний розсуд встановлює місцева влада шляхом розробки історико-архітектурного опорного плану. В результаті такого підходу охоронна зона може охоплювати лише 10 метрів навколо пам’ятки, що є абсолютно недостатнім для збереження середовища, в якому знаходиться пам’ятка. Необхідно в зазначеному Законі встановити мінімальні межі охоронних зон: для пам`ятки місцевого значення – в межах кварталу, в якому вона розташована, а для пам`ятки національного значення - в межах кварталу, в якому вона розташована та в межах прилеглих до нього кварталів. Що стосується режимів використання охоронних зон, то тут ситуація є недостатньо визначеною, але достатньо заплутаною, при чому заплутаною спеціально, з метою спрощення життя будівельному бізнесу. На сьогоднішній день, будь яке будівництво в межах історичного ареалу населеного пункту необхідно проводити після погодження з Міністерством культури. Але дію наказу Міністерства культури, який визначав межі історичного ареалу Києва, було зупинено в 2014 р., в результаті чого для початку будівельних робіт в історичному центрі Києва не потрібно погоджувати проектну документацію з Міністерством. Але якщо би даний наказ не було зупинено, то виникає питання: а як саме Міністерство під час погодження проекту повинно визначати, давати дозвіл на будівництво, чи не давати? Також існує таке поняття, як «центральна планувальна зона м.Києва», встановлене в Генеральному плані. Єдиним її обмеженням є обмеження висоти до 27 м. Тобто, зараз на абсолютно законних підставах в кварталі, який складають 2-3-поверхові будинки віком більше сотні років, можна збудувати дев’ятиповерхівку, яка буде повністю дисонувати з навколишнім архітектурним середовищем. З метою спрощення викладення вимог та режимів використання історичних ареалів міст та охоронних зон пам’яток пропоную замість вищезгаданих норм внести зміни до Закону «Про охорону культурної спадщини», заборонивши в охоронних зонах будь яке будівництво, крім відбудови в початковому вигляді споруд, які були збудовані протягом однієї історичної епохи з пам`яткою. Також необхідно заборонити реконструкцію історичних споруд, які не мають статусу пам’ятки архітектури, але знаходяться в межах охоронної зони іншої пам’ятки, що призведе до зміни поверховості або зовнішнього вигляду фасаду. Пропоную доповнити даний Закон нормою, яка б заборонила встановлювати на історичних спорудах в межах охоронних зон великі вивіски, антени, кондиціонери, засклені балкони та все, що спотворює фасад. Великим недоліком Закону є норма, згідно якої пам`ятки, що були зруйновані, виключаються з реєстру. Цією шпариною користуються забудовники, які умисно доводять пам`ятку до руйнування, а після цього на абсолютно законних підставах її зносять та будують на цьому місці чергову багатоповерхівку. Для того, щоб на 100% гарантувати збереження пам`яток, необхідно виключити з Закону дану норму та зобов`язати власника земельної ділянки у випадку руйнування пам`ятки відбудувати її в початковому вигляді.

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Звернення до Голови Верховної Ради з питань посилання суднобудування

    Підписів 32

    Днів залишилось 48

    Лисицький Віктор Іванович
    Оприлюднена
    16 вересня, 2021
    16 грудня, 2021
    48
    32 (з них за 7 днів: 1)

    № 42-21 Від 13.09.21
    Голові Верховної Ради України Дмитру Разумкову
    Вельмишановний Дмитро Олександрович!
    Ми рішуче підтримуємо реальну (!) новаторську активність Верховної Ради України котра радикально прискорює формування сучасної високоефективної законодавчої системи – основи швидкого укріплення і розвитку економіки нашої молодої держави.
    Впевнені: Саме тому нам вдасться стрімко підвищити і ефективність використання украй важливої конкурентної переваги України: морської індустрії у цілому і суднобудування, у тому числі.
    Виходячи із цих очевидних обставин Асоціація «Укрсудпром» рішуче підтримала ініціативу фахівців «Укроборонпрому» щодо створення "Стратегії розвитку суднобудівної промисловості України на період до 2030 року». Адже ми прекрасно розуміємо що це украй (!) важливий перший крок для системного відродження морської індустрії у цілому.
    Нашу позицію потужно підтримали учасники Круглого столу, котрий відбувся у Одесі 2 вересня цього року. Просимо розглянути Звернення учасників та сприяти проведенню парламентських слухань з необхідних законодавчих умов для стабільної роботи і розвитку морської індустрії, зокрема суднобудування..
    Додаток: Звернення учасників Круглого столу
    З повагою, Президент Асоціації «Укрсудпром», Державний службовець 1-го рангу
    Віктор Лисицький

    ЗВЕРНЕННЯ
    учасників Круглого столу
    Асоціації суднобудівників України «Укрсудпром»
    "Стратегія розвитку суднобудівної промисловості України на період до 2030 року – перший крок відродження морської індустрії".
    м. Одеса 2 вересня 2021 р.
    Асоціація суднобудівників України «Укрсудпром» (далі Асоціація) в рамках Загальних зборів Асоціації провели Круглий стіл на тему: "Стратегія розвитку суднобудівної промисловості України на період до 2030 року – перший крок відродження морської індустрії".
    Стратегія є основою для розроблення нових та перегляду існуючих нормативно-правових актів (у тому числі державних цільових програм) у сфері розвитку суднобудівного комплексу (кластеру).
    Учасники засідання Круглого столу обговорили проблеми і перспективи розвитку суднобудування та проєкт Стратегії розвитку суднобудівної промисловості України на період до 2030 року (далі Стратегія), який розробили фахівці ДК «Укроборонпром» разом з фахівцями Асоціації.
    Особливу увагу присутні звернули на те, що морська індустрія України у цілому та суднобудування зокрема, знаходиться в украй важкому стані. Держава несе величезні втрати ВВП – десятки млрд гривень щорічно.
    Причини.
    1. Відсутність цілісної системи регулювання розвитку морської індустрії, котра б фундаментально враховувала світовий досвід підтримки розвитку національного суднобудування та судноплавства та ліквідувала надмірне фінансове навантаження та зарегульованість господарської діяльності.
    2. Відсутність державного замовлення та ефективної державної кредитної підтримки національного суднобудування та судноплавства;
    3. Ігнорування світової практики державної підтримки розвитку морського потенціалу (практики США, Японії, Південної Кореї, Китаю та ін.).
    Однак слід зазначити, попри все – досі існують можливості для повноцінного відродження морської індустрії і, зокрема, одних із її найважливіших компонентів - суднобудування та судноремонту
    Аналізуючи підсумки роботи за останні 3 роки можна відзначити що:
    1. З 2018 року постійно збільшувалося будівництво суден. У 2020 році збільшилася не тільки кількість побудованих суден, але й їх сумарна валова місткість – 17807 тонн проти 16180 тонн у 2019 році. У той час, як в Європі, за даними ЮНКТД, обсяги будівництва зменшилися у 2020 році на 30 % (1 668 709 т проти 2 326 154 т).
    2. У 2020 році було побудовано 18 суден, що є найкращими показниками після 2013 р.
    3. Після семирічного простою, у 2019 році відновив роботу СЗ «Океан», а у 2020 році розпочав будівництво несамохідних суден.
    4. На ССЗ «НІБУЛОН» у 2019 році побудовано 140-метрове самохідне судно-перевантажувач, що є найбільшим судном, яке збудоване за останні 20 років.
    5. Судноремонтні підприємства «Дунайсудносервіс» і «Дунайсудноремонт» з 2019 року почали будувати несамоходні судна. Так у 2020 році вони побудували баржу довжиною 128 м, що є найбільшою за роки незалежності.
    6. За 2020 рік по проектах Морського Інженерного Бюро було побудовано і здано в експлуатацію 34 нових суден сумарним дедвейтом 195,6 тис. тонн (у 2019 році відповідно 24 та 181). Головні судна проєкту RSD59, RST12C, RSD32M та проекту PV300 увійшли до складу кращих суден 2018 року та 2020 року (Significant Ships) Британського Королівського товариства корабельних інженерів.
    7. За рівнем металоспоживання в галузі можна значною мірою судити про її стан. За даними ГМК «Центр» у різні роки динаміка поставок металопродукції «Метінвесту» українським корабелам була такою: 2018 рік – понад 20 тис. т; 2019 рік – понад 15 тис. т; 2020 рік – 10,5 тис. т.
    8. Вперше відбувається зменшення робочих місць у суднобудуванні та судноремонті, які пов’язані не тільки з епідемією COVID а й зменшенням замовлень на 2021 рік.
    9. Позитивні зрушення у суднобудуванні за ці роки відбувалися, в основному за рахунок будівництва СП «НІБУЛОН» власного річкового флоту, іноземних замовників, замовлень Міністерства оборони України та агрохолдингової компанії «АгроВіста» і судноплавної компанії «Грейн-Трансшипмент».
    Висновки: наші суднобудівні підприємства та проєктно – конструкторські організації мають достатній потенціал для будівництва різних типів суден і військових кораблів, проте відсутність державної підтримки та замовлень на внутрішньому ринку може привести до руйнації суднобудівного виробництва.
    На підставі цих стисло викладених фактів, учасники Круглого столу вирішили:
    1. Підтримати проєкт Стратегії та звернутися до РНБО і Кабінету Міністрів України щодо прискорення її затвердження та реалізації.
    2. Звернутися до Адміністрації Президента України щодо посилення контролю за виконанням Указу Президента України від 18 червня 2021 р. №372/2021 в частині військового суднобудування.
    3. Звернутися до Кабінету Міністрів України з проханням:
    Відновити «Координаційну раду з питань розвитку морської індустрії України». Це був постійно діючий колегіальний робочий орган Кабінету Міністрів України, призначений для розгляду проблем і перспективних завдань комплексу вітчизняної морської індустрії.
    4. Звернутися до Голови Верховної Ради України щодо проведення парламентських слухань з необхідних законодавчих умов для стабільної роботи і розвитку морської індустрії, зокрема суднобудування.

    Суднобудівники готові до поглибленого розгляду поставлених питань на самому високому рівні.

    Звернення погоджено з усіма учасниками Круглого столу.
    За дорученням учасників Круглого столу

    З повагою, Президент Асоціації,
    Державний службовець 1-го рангу

    Віктор Лисицький

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Вимога про проведення відкритого конкурсу, щодо володіння майном газорозподільних систем України (горгази та облгази)

    Підписів 2

    Днів залишилось 81

    Землянський Андрій Олександрович
    Оприлюднена
    18 жовтня, 2021
    18 січня, 2022
    81
    2 (з них за 7 днів: 2)

    Вимагаймо від влади провести відкритий конкурс, щодо володіння майном газорозподільних систем України (горгази та облгази), оскільки поточні власники створили жахливі умови за яких постійно порушують статтю 3 Конституції України принижуючи честь і гідність громадян України, створюють умови, що загрожують безпеці країни. Поточні власники не в змозі впроваджувати чесне, прозоре та гідне забезпечення газопостачання населення, при цьому перетворивши послуги газопостачання на знущання із дописуванням «зайвого», «липовими» перевірками лічильників та неможливістю отримати послуги цивілізованої якості

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Стимулювання автомобілебудівної промисловості в Україні, зокрема виробництва електротранспорту та комплектуючих до них (батареї, двигуни, інвертори та ін): прозорими податковими пільгами при завезенні обладнання та технологій для виробництва.

    Підписів 2

    Днів залишилось 89

    Григорович Богдан
    Оприлюднена
    26 жовтня, 2021
    26 січня, 2022
    89
    2 (з них за 7 днів: 2)

    Стимулювання інвесторів в розвитку автомобілебудівної галузі на території України: зокрема виробництва електротранспорту, акумуляторних батарей, комплектуючих до них: шляхом запровадження нульових митних платежів та зборів на обладнання, що буде використовуватися для виробництва, а також інших чітких податкових канікул, преференцій на старті виробництва. З огляду на дану пропозицію потенційному інвестору буде цікаво завезти обладнання та технолігію виробництва (ні першого, ні другого в Україні немає), оскільки не потребуватиме для нього додаткових витрат окрім мобілізації та вартості самого обладнання. Для України це шанс зачепитися в новому, невідворотному, глобальному ринку електрифікації транспорту зі створенням нових робочих місць, додаткових відрахувань до бюджету та розвитку власних технологій. На разі всі сусідні Україні держави активно розвиваються в даному напрямку, залучаючи наших громадян тільки як трудовий ресурс в себе на території, без жодних позитивних наслідків для держави Україна та наших громадян при поверненні додому.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   ПРОМИСЛОВА ПОЛІТИКА  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Вимога ЕС: Україна зобов'язана НЕГАЙНО ратифікувати Римський статут міжнародного кримінального суду

    Підписів 7

    Днів залишилось 28

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    26 серпня, 2021
    26 листопада, 2021
    28
    7 (з них за 7 днів: 2)

    З українських ЗМІ:
    "Потом будет поздно": в ЕС призвали Киев срочно ратифицировать Римский статут.
    Посол Европейского Союза в Украине Хьюг Мингарелли призвал Киев уже в 2019 году ратифицировать Римский статут, чтобы Международный уголовный суд мог начать рассмотрение уголовных дел, переданных Украиной. Об этом он сказал во время 40-го ежегодного форума транснациональной Сети членов парламентов "Парламентарии за глобальные действия" (Parliamentarians for Global Action) и 10-й Консультативной ассамблеи парламентариев за Международный уголовный суд и верховенство права, которые проходят в Верховной Раде.
    Дипломат напомнил, что ратификация Римского статута Украиной была прописана в Соглашении об ассоциации между Украиной и Европейским Союзом".

    З українських ЗМІ:
    "Рябошапка пообещал наконец-то ратифицировать Римский статут.
    Прямая речь: "Один из приоритетов – наконец ратифицировать Римский статут международного уголовного суда, подписанный почти 20 лет назад".
    Детали: На заседании речь шла о наработке правовых оснований для возвращения оккупированных территорий Донбасса и Крыма.
    Рябошапка пообещал подготовить концепцию переходного правосудия и имплементировать нормы и принципы международного гуманитарного и уголовного права.
    Почему это важно: Ратификация Римского статута международного уголовного суда является частью Соглашения об ассоциации с ЕС. Это международное обязательство.
    Преступления, совершенные на территории Украины в связи с войной, являются юрисдикцией МКС. Ратификация также гарантирует невозможность избежания наказания за международные преступления.
    Присоединение Украины к МКС стимулирует работу правоохранительной и судебной систем. Суд может начать производство, когда национальная правоохранительная система не может или не хочет самостоятельно расследовать тяжкие преступления".

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ НЕГАЙНУ РАТИФІКАЦІЮ Верховною Радою України Римського статуту міжнародного кримінального суду

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ