ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Про внесення змін до переліку сімейних обставин та інших поважних причин, які можуть бути підставою для дострокового звільнення з військової служби за контрактом у ЗС України.

    Підписів 0

    Днів залишилось 76

    Кобзаренко Олександр Борисович
    Оприлюднена
    07 лютого, 2020
    07 травня, 2020
    76
    0 (з них за 7 днів: 0)

    Постановою Кабінету Міністрів України від 4 березня 1994 року номер 150 "Про затвердження переліку сімейних обставин та інших поважних причин, що можуть бути підставою для звільнення з військової служби військовослужбовців, які проходять службу за контрактом" затверджено певний перелік причин, які дають право військовослужбовцю достроково припинити дію контракту зі ЗС України серед яких смерть рідних, неповнолітні діти і все що пов'язано з сім'єю. Вважаю, що даний перелік не досконалий і пропоную внести зміни і додати такі причини як:
    -вступ на денну форму навчання до вищих навчальних закладів України для здобуття першої вищої освіти;
    -вступ до вищих навчальних закладів України для здобуття рівня магістра;
    -здійснення наукової діяльності на рівні докторів наук, професорів НАНУ ( написання докторських дисертацій).
    Звільнитись з вищевикладених причин можна за умови проходження половини строку дії контракту.

    Вважаю дані причини об'єктивними та вагомими, як для причин дострокового звільнення з військової служби за контрактом. Дозволяти звільнитись лише після проходження половини строку дії контракту, щоб військовослужбовець не був звинувачений у тому, що не віддав борг Батьківщині. Відповідно, мінімальні строки контракту пропоную збільшити. Мінімум 3 роки, незалежно від строку і умов пройденої раніше військової служби.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Максимілізація безготівкових розрахунків у побуті.

    Підписів 1

    Днів залишилось 14

    Гичка Сергій Михайлович
    Оприлюднена
    06 грудня, 2019
    06 березня, 2020
    14
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Прийняття закону про зменшення максимальної суми оплати готівкою , наприклад до 5000 грн., та перехід до масових безготівкових платежів призведе до повної легалізації доходів громадян, а значить і до надходження податків, а разом з цим і до покращення добробуту громадян, але все це має відбуватися при прагматичній і взаємовигідній системі оподаткування .

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Підвищення тарифу

    Підписів 1

    Днів залишилось 24

    Зубко Володимир Олегович
    Оприлюднена
    16 грудня, 2019
    16 березня, 2020
    24
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Зважаючи на прийняте рішення по підвищенню проїзду в м Житомир з 5 грн до 7грн і до 10грн відповідно з 1 червня 2020, вважаю його не доведеним до логічного завершення пропоную підвищити тариф на проїзд в маршрутках до 100 грн. Довести це рішення до відома всього населення України та на прикладі нашого міста підняти тарифи і в інших містах України що сприятиме підвищенню ефективності траспортної сфери в цілому. Та рекомендувати підвищення тарифів до рівня самих розвинених країн світу з 1 червня 2020 року в зв"язку з підняттям мінімальної заробітної плати. Прошу підтримати.
    Петиція не повинна відповідати законам України, а не повинна їх порушувати. Петиції створені для вдосконалення законів і не відповідають, а суперечать їм для вдосконалення і згідно правил не повинні суперечити тільки основним таким як розпалювання ворожнечі, підриву суверенітету держави та інших основних державотворчих та прав людини (до яких не входить пільговий або безкоштовний проїзд) . Дана петиція має на меті покращення стану транспортної сфери України шляхом більш ефективного її фінансування ніж запропонований сьгодні. Попереднє відхилення було пов"язане з мотивацією невідповідності закону України - вона іне повинна відповідати. Люди подають свої побажання в вигляді петицій і при підтримці великою кількістю населення мають право на розгляд та бути прийнятими до уваги та при необхідності призвести до зміни законів в т. ч. і Конституції України так як висловлюють волю народу, а народ є єдиним джерелом влади в Україні.

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Про заборону НБУ купувати валюту не на військові потреби

    Підписів 2

    Днів залишилось 29

    Намистюк Денис Анатолійович
    Оприлюднена
    21 грудня, 2019
    21 березня, 2020
    29
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Заборонити НБУ купувати валюту не на військові потреби, рефінансувати банки, брати кредити не на військові потреби. НБУ викуповує щоденно до 300 мільйонів доларів цим девальвуючи гривну. Видає кредити банкам у гривні тим самим девальвуючи гривну і дозволяючи спекулювати на валютному ринку. Створюючи штучно надлишок гривні у валютних спекулянтів-банків.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Щодо створення територіальних управлінь Національного антикорупційного бюро України та Державного бюро розслідувань в кожному обласному центрі держави Україна.

    Підписів 2

    Днів залишилось 0

    Лейко Анатолій Михайлович
    Оприлюднена
    21 листопада, 2019
    21 лютого, 2020
    0
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Пропоную з метою забезпечення максимальної ефективності виконання службових обов'язків співробітниками Національного антикорупційного бюро України та Державного бюро розслідувань утворити їх територіальні управління в кожному обласному центрі держави Україна.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Щодо будівництва геліопортів в кожному районному та обласних центрах держави Україна, а також належного їх фінансування з державного та місцевих бюджетів на постійній основі.

    Підписів 2

    Днів залишилось 6

    Лейко Анатолій Михайлович
    Оприлюднена
    27 листопада, 2019
    27 лютого, 2020
    6
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Пропоную з метою забезпечення максимального комфорту всіх жителів держави Україна, та тих, хто тимчасово перебуває на території держави Україна, збудувати в кожному з районних та обласних центрів держави Україна геліопорти, а також забезпечувати їх належне фінансування з державного та місцевих бюджетів держави Україна на постійній основі.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Реформування системи розмитнення товарів для ФОПів шляхом створення мобільного додатку для можливості розмитнення товарів онлайн.

    Підписів 2

    Днів залишилось 14

    Гичка Сергій Михайлович
    Оприлюднена
    06 грудня, 2019
    06 березня, 2020
    14
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Система розмитнення товарів ,що діє на даному етапі призводить до системи хабарництва і до недоотримання доходів до б`юджету. Не потрібно зменшувати мита, але пункт у законі про обов`язкове перебування закордоном протягом 48 год. для ввезення товарів без розмитнення на суму до 500 Євро працює виключно на кармани митників а не на державу, які за порушення цього пункту отримують невеликі але системні хабарі, і ніякі перевірки роботи митниці не покращать ситуацію. Створення системи розмитнення товарів через мобільний додаток приведе до мінімалізації людського фактору в цій проблемі. Наприклад розмитнення по шкалі відповідності : за перевезення товарів на 500 Є - мито 100-200грн.; за перевезення від 500 до 1000 Є -200-500грн.; від 1000 до 2000Є - 800-1000грн. - і т.д. Саме приблизно такі хабарі змушені платити підприємці при розмитненні, і більшість з них з радістю оплатить цю суму онлайн в б`юджет і спокійно без нервів , показуючи квітанцію про сплату мита в мобільному телефоні (яка доречі може відображатися і на сервері митників для перевірки) саме на дату перевезення товару, перевезти легально ,не порушуючи законодавство, вже розмитнений товар через пункт пропуску, витрачаючи на це мінімум часу. Все це приведе до зменшення черг на пунктах пропуску, зменшення контрабанди, легалізації товарів та наповнення б`юджету. Система розмитнення має бути вигідна як підприємцям так і державі при максимальному виключенні людського фактору-взаємин митник-підприємець.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Розпломбування лічильників у строк до 5 днів

    Підписів 2

    Днів залишилось 79

    Шмакова Марія
    Оприлюднена
    10 лютого, 2020
    10 травня, 2020
    79
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Нагальна проблема розпломбування лічильника у разі аварійної ситуації або для повірки лічильника виливається у місяць очікування представника надавача житлових послуг у м. Києві (у регіонах можливо ще довше) і оплаті послуг за загальнобудинковим лічильником або за нормами споживання, що значно вище реального використання послуг.
    Для врегулювання данного питання, прошу внести зміни до Закону України "Про житлово-комунальні послуги" в частині визначення строків розпломбування лічильника по аналогії з опломбуванням.

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Сплата податку кожним громадянином в електронній декларації

    Підписів 3

    Днів залишилось 59

    Гуцу Володимир Миколайович
    Оприлюднена
    20 січня, 2020
    20 квітня, 2020
    59
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Прошу внести зміни до податкового кодексу України в частині сплати податків, а саме, виключити поняття, або скоротити до мінімуму поняття податкових агентів і покласти зобов'язання на кожного працюючого громадянина сплачувати податки за самого себе. В особистому електронному кабінеті на сайті податкової адміністрації відповідно до реєстрації індивідуального податкового номера (ІПН), заповнювати податкову декларацію. Це підвищить розуміння про Бюджет країни, відповідальність за його наповнення.

    Прохання українцям підтримати петицію.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Повна заборона самогоноваріння в Україні та підняття акцизів на алкогольні та тютюнові вироби у три рази

    Підписів 3

    Днів залишилось 50

    Дорощук Юрій Володимирович
    Оприлюднена
    11 січня, 2020
    11 квітня, 2020
    50
    3 (з них за 7 днів: 0)

    1. Підвищити кримінальну відповідальність за виготовлення,
    зберігання і збут самогону та інших міцних спиртних напоїв
    домашнього вироблення, виклавши статтю 204* Кримінального кодексу
    України так:

    "С т а т т я 204*. Виготовлення і збут самогону та інших
    міцних спиртних напоїв домашнього
    вироблення

    * - або іншу статтю чи пункт.

    Виготовлення або зберігання без мети збуту самогону або інших
    міцних спиртних напоїв домашнього вироблення, а також виготовлення
    без мети збуту або зберігання апаратів для їх вироблення -
    карається позбавленням волі на строк до одного року або
    штрафом у розмірі до двадцяти мінімальних доходів з вилученням і знищенням
    самогону чи інших міцних спиртних напоїв домашнього вироблення та
    апаратів для їх виготовлення.

    Ті ж діяння, вчинені повторно, а також виготовлення або
    зберігання самогону та інших міцних спиртних напоїв домашнього
    вироблення з метою збуту, збут їх, виготовлення для збуту або збут
    апаратів для їх вироблення -
    караються позбавленням волі на строк від одного до трьох
    років з конфіскацією майна або без такої з вилученням і знищенням
    самогону чи інших міцних спиртних напоїв домашнього вироблення та
    апаратів для їх виготовлення

    2. Особи, які сприяли виготовленню самогону та інших міцних
    спиртних напоїв домашнього вироблення (надання транспорту,
    приміщення, апаратів для виготовлення, а також відпуск для цієї
    мети зерна, борошна, картоплі, цукрових буряків тощо),
    притягуються до кримінальної відповідальності як співучасники.

    3. Встановити, що особи, які купують самогон або інші міцні
    спиртні напої домашнього вироблення без мети збуту, підлягають
    штрафу до п'яти мінімальних прожиткових доходів громадян
    або матеріали на них передаються
    на розгляд загальних зборів робітників, службовців, фермерів
    чи на розгляд товариського суду. Зазначені спиртні напої
    домашнього вироблення підлягають вилученню і знищенню.

    4. За розпивання спиртних напоїв на вулицях, у крамницях,
    їдальнях, парках та інших громадських місцях до винних
    застосовуються заходи громадського впливу або штраф розміром до
    двох тисяч гривень.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Змінити виборчий кодекс України

    Підписів 3

    Днів залишилось 49

    Кавацюк Роман Олегович
    Оприлюднена
    10 січня, 2020
    10 квітня, 2020
    49
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Зменшити прохідного барєру з 5 до 2 відсотків.

    Стара версія
    Стаття 133. Основні засади виборів народних депутатів України
    1. Вибори народних депутатів України (далі  депутати) здійснюються на засадах пропорційної системи за єдиними списками кандидатів у депутати у загальнодержавному виборчому окрузі, з яких формуються регіональні виборчі списки кандидатів у депутати (далі  загальнодержавний виборчий список, регіональні виборчі списки) від партій.
    2. Право на участь у розподілі депутатських мандатів набувають партії, на підтримку регіональних виборчих списків кандидатів у депутати від яких у межах загальнодержавного округу подано п’ять і більше відсотків загальної кількості голосів виборців, які підтримали регіональні виборчі списки кандидатів у депутати від усіх партій у межах загальнодержавного округу.

    Нова версія
    Стаття 133. Основні засади виборів народних депутатів України
    1. Вибори народних депутатів України (далі  депутати) здійснюються на засадах пропорційної системи за єдиними списками кандидатів у депутати у загальнодержавному виборчому окрузі, з яких формуються регіональні виборчі списки кандидатів у депутати (далі  загальнодержавний виборчий список, регіональні виборчі списки) від партій.
    2. Право на участь у розподілі депутатських мандатів набувають партії, на підтримку регіональних виборчих списків кандидатів у депутати від яких у межах загальнодержавного округу подано двох і більше відсотків загальної кількості голосів виборців, які підтримали регіональні виборчі списки кандидатів у депутати від усіх партій у межах загальнодержавного округу.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Позволить гражданам указывать в имени матроним (матчество)

    Підписів 3

    Днів залишилось 0

    Моисеенко Валерий
    Оприлюднена
    21 листопада, 2019
    21 лютого, 2020
    0
    3 (з них за 7 днів: 0)

    В имени граждан предусмотрено обязательное указание отчества и не предусмотрено право указывать матроним (матчество). Существующая форма имени традиционна, однако не учитывает современные требования в отношении гендерного равенства. Предлагаю изменить закон таким образом, чтобы граждане могли указывать кроме отчества ещё и матчество.

    СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Скасування правки в Адміністративному кодексі. Порушення правил перевезення дітей.

    Підписів 3

    Днів залишилось 4

    Левицький Роман Іванович
    Оприлюднена
    25 листопада, 2019
    25 лютого, 2020
    4
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Визнати таким що порушують права громадянина "Порушення правил перевезення дітей ". Під транспортними засобами у статтях 121-126, 127-1 - 128-1, частинах першій і другій статті 129, частинах першій - четвертій статті 130, статтях 132-1, 133-1, 133-2, 139 і 140 слід розуміти всі види автомобілів, трактори та інші самохідні машини, трамваї і тролейбуси, а також мотоцикли та інші транспортні засоби. Відповідно правил дорожнього руху 21.11 Забороняється перевозити: дітей, зріст яких менше 145 см або тих, що не досягли 12-річного віку, — у транспортних засобах, обладнаних ременями безпеки, без використання спеціальних засобів, що дають змогу пристебнути дитину за допомогою ременів безпеки, передбачених конструкцією цього транспортного засобу; на передньому сидінні легкового автомобіля — без використання зазначених спеціальних засобів; на задньому сидінні мотоцикла та мопеда; Постанова №176 Про затвердження Правил надання послуг пасажирського транспорту: 43. На міжміських маршрутах не дозволяється перевозити дітей віком до 14 років без супроводження дорослих, за винятком випадків перевезення дітей до загальноосвітніх чи дошкільних навчальних закладів у сільській місцевості автобусами внутрішньообласних маршрутів та регулярних спеціальних перевезень. 44. Право позачергового входу в автобус мають вагітні жінки, особи з інвалідністю, пасажири з дітьми дошкільного віку, особи похилого віку. { Абзац перший пункту 44 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 181 ( 181-2018-п ) від 07.02.2018 } Для зазначених категорій пасажирів у передній частині салонів автобусів міських та приміських маршрутів відводяться місця для сидіння. Тобто для проїзду у автобусі, тролейбусі, маршрутці достатньо супроводу дорослих. І вони не обладнані навіть засобами пасивної безпеки для пасажирів.
    Тому звертаю увагу на ці момети.
    Доцільніше було зазначити: що перевезення дітей буз супроводу дорослих, або без використання спеціальних засобів, що дають змогу пристебнути дитину за допомогою ременів безпеки, передбачених конструкцією цього транспортного засобу,
    тягне за собою накладення штрафу на водія в розмірі тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
    В контексті даного питання не визначено правила перевезення дітей Швидкою допомогою. Які також не обладнані ніякими системами захисту пасажирів( пацієнтів). Особливо це стосується автомобілів марки Газель, УАЗ.

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • льготи ветеранам ЗС України

    Підписів 3

    Днів залишилось 21

    Сущевський Володимир Дмитрович
    Оприлюднена
    13 грудня, 2019
    13 березня, 2020
    21
    3 (з них за 7 днів: 0)

    За октябрь я, как ветеран ВС Украины заплатил 50% от начисленных 100% коммунальных платежей.
    С информационного центра мне прислали платежку с долгами, которых у меня не было ни разу за 16 лет.
    Согласно Закона Украины «О статусе ветеранов военной службы, ветеранах органов внутренних дел, ветеранах Нацполиции и некоторых других лицах и их социальной защите» я оплатил правильно, а согласно Постановления кабинета министров стал должником. Получается, что Кабинет министров в нашем государстве выше Верховной Рады и может изменять или отменять положения Законов Украины. Я звонил всем поставщикам услуг и все ссылаются на Постановление кабинета министров. На вопрос о Законе Украины о статусе ветеранов ВС Украины и почему этот закон перестал действовать меня опять отправляли к постановлению кабинета министров №373 от 17 апреля 2019 года.
    Постановлеение кабинета министров Гройсмана практически отменило положения Закона Украини о статусе ветеранов ВС Укпаины от 1998 года. Как на это смотрят народные депутаты ? Постонавление Кабинета Министров отменяет положения действия Закона Украины.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Зупинити знищення проводового радіо

    Підписів 4

    Днів залишилось 8

    Щербатюк Сергій
    Оприлюднена
    29 листопада, 2019
    29 лютого, 2020
    8
    4 (з них за 7 днів: 0)

    Проводове радіо після передачі у приватну власність Укртелеком невпинно руйнується, що негативно впливає на скорочення аудиторії слухачів. Хоча всі роки незалежності проводове радіо було найдоступнішим способом донесення української пісні, української культури у найвіддаленіші села України. Також цими мережами ведуть мовлення місцеві радіокомпанії.
    Необхідно вишукати механізми для припинення знищення проводового радіо, надати можливість всім бажаючим користуватись цією послугою, зробити її доступною всім бажаючим.

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Щодо максимального посилення контролю за дотриманням громадського порядку та безпеки всіх учасників дорожнього руху всіх населених пунктів держави Україна

    Підписів 4

    Днів залишилось 32

    Лейко Михайло Макарович
    Оприлюднена
    24 грудня, 2019
    24 березня, 2020
    32
    4 (з них за 7 днів: 0)

    Пропоную з метою забезпечення максимальної безпеки всіх жителів держави Україна: від великих до найменших міст, селищ та сіл держави Україна максимально збільшити кількість екіпажів Патрульної поліції України на вулицях всіх населених пунктів держави Україна та за їх межами, запустити постійне патрулювання населених пунктів держави Україна максимальною кількістю піших і кінних патрулів та патрулів на велосипедах Департаменту патрульної поліції України Національної поліції України, встановити максимальну кількість камер спостереження за громадським порядком та безпекою, а також дорожнім рухом в усіх населених пунктах держави Україна, а також за їх межами, зокрема, в приватному секторі, та постійно підтримувати їх в робочому стані

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Про внесення змін до Господарського процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України, Кодексу адміністративного судочинства України та інших законодавчих актів що до термінового впровадження приймання документів в електронному вигляді в суди. А саме обміну, реєстрації, надсилання процесуальних та інших документів, доказів, формування, зберігання та надсилання матеріалів справи здійснюються за допомогою судової інформаційно-телекомунікаційної системи "Електронний суд".

    Підписів 4

    Днів залишилось 56

    Глухова Юлія Анатоліївна
    Оприлюднена
    17 січня, 2020
    17 квітня, 2020
    56
    4 (з них за 7 днів: 0)

    Недотримання строків створення ЄСІТС та «Електронного суду», передбачених в першій редакції Концепції побудови ЄСІТС, призвели до непорозумінь щодо прийняття документів судами в електронному вигляді. Здавалося б «Електронний суд» в тестовому режимі працює, але в перехідних положеннях процесуальних кодексів зазначено, що до дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи подання, реєстрація, надсилання процесуальних та інших документів, доказів, формування, зберігання та надсилання матеріалів справи здійснюються в паперовій формі. І судді користуються цими нормами, оскільки вони передбачені в законі, в результаті - відмовляються приймати документи в електронному вигляді. З іншої сторони - Рада Судддів України у своєму рішенні рекомендує судам приймати до розгляду документи, отримані з використанням підсистеми «Електронний суд». Проте деякі судді зазначають, що під кожним судовим рішенням стоїть підпис судді, а суддя керується вимогами закону. Рішення ради суддів України мають рекомендаційний характер, а тому судді можуть їх не виконувати.
    Прошу внести зміни до :
    1)Пунту 15 ч. 1 розділу ХІІІ Перехідних положень ЦПК України , що до дня початку функціонування ЄСІТС: подання, реєстрація, надсилання процесуальних та інших документів, доказів, формування, зберігання та надсилання матеріалів справи здійснюються в паперовій формі-додати "та в електронній формі".
    пп. 15.15 п.15 ч.1 розділу ХІІІ Перехідних положень ЦПК України, ЄСІТС починає функціонувати через 90 днів з дня 2)Опублікувати Державною судовою адміністрацією України у газеті "Голос України" та на веб-порталі судової влади оголошення про створення та забезпечення функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи та розпочатку її роботи.
    3)Надати можливість оскаржувати в апеляційному суді Ухвалу про залишення заяви без руху в зв'язку з тим, що позовну заяву подано без додержання вимог, викладених у ст. 175 ЦПК України, якщо позивач доклав зусилля на усунення недоліків та або оскарження наявності недоліків.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • Про зменшення терміну повноважень президента України

    Підписів 5

    Днів залишилось 26

    Ромашевська Зінаїда Іванівна
    Оприлюднена
    18 грудня, 2019
    18 березня, 2020
    26
    5 (з них за 7 днів: 0)

    Для того, щоб президенти не корумпувалися та не ставали деспотами:

    не мали достатнього часу, щоб підім'яти під себе абсолютно все;
    не змогли закрити людям шляхи висловлення своєї громадянські позиції;
    не вчинили дискримінацію народу;
    не налагодили шляхи особистого збагачення протизаконними методами;
    не занедбати країну, тобто не привели її до знесилення, нікчемності, а чи й ліквідації;
    не мали достатньо часу, щоб здати країну ворожим силам на поталу, -

    встановити строк повноваження президента України терміном - на два роки.

    Два роки, це якраз такий термін, що не тільки покаже, а й докаже, - є патріотом країни вибраний президент, чи її ворогом, добрі справи робить президент для країни та народу, чи шкідливі. Внести зміни у всі відповідні закони.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ПЕРЕДИВІТЬСЯ ДЕЯКІ НОРМИ НОВОГО ЗАКОНУ ПРО ПОВНУ ЗАГАЛЬНУ СЕРЕДНЮ ОСВІТУ

    Підписів 6

    Днів залишилось 69

    Рибенцева Альона Геннадіївна
    Оприлюднена
    30 січня, 2020
    30 квітня, 2020
    69
    6 (з них за 7 днів: 0)

    Будь-ласка передивіться нещодавно прийнятий закон ПРО ПОВНУ ЗАГАЛЬНУ СЕРЕДНЮ ОСВІТУ, в ньому є деякі норми не зовсім коректні: 1) працювати вчителем має право будь-хто з вищою освітою навіть не з педагогічною, тоді навіщо педагогам вчитися 5 років і педагогіці, і психології, і предмету, а саме головне методиці викладання предмету. Прийде, наприклад, бухгалтер і буде викладати математику?Цікаво на це подивитися, але так не потрібно!; 2) Яким чином будуть фіксовані додаткові індивідуальні та/або групові консультації для учнів. Закон вперше відкриває можливість надання учням, що цього потребують, індивідуальних та/або групових консультацій на базі школи. Планується, що такі консультації оплачуватимуться за рахунок держави. А в держави не буде коштів оплатити ці консультації і знову все держава перекине на місцеві бюджети в яких не заложені на це кошти; 3) Вибір предметів учнями, тобто на ті які їм не потрібно вони відвідувати не будуть так само як вони будуть переведені на домашнє навчання а лише будуть здавати підсумкове оцінювання. Знаючи, що більшість учнів не будуть вчити ці предмети, цей закон спонукає до більшої корупції!
    Будь-ласка передивіться цей закон, позасідайте на колегіях і на розгляд даного закону запросіть вчителів які працюють в закладах загальної середньої освіти зі здобувачами освіти.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Недостатки начисления субсидий в новом отопительном сезоне

    Підписів 6

    Днів залишилось 4

    Ковальов Геннадій Федорович
    Оприлюднена
    25 листопада, 2019
    25 лютого, 2020
    4
    6 (з них за 7 днів: 0)

    Сразу же скажу, что я сторонник команды Зеленского и пока реально верю в реформы.
    Не думаю, что власти целенаправленно хотели сделать у части малообеспеченных украинцев хуже уровень жизни.
    Понимаю что нужно уменьшать субсидии, избавляться полностью , проводить децентрализацию, стоимость тарифов приводить к рыночным требованиям.
    Не понимаю почему нужно ухудшать и до того неудовлетворительное материальное положение некоторых категорий украинцев, при этом не уменьшая заоблачные зарплаты и премии руководителям гос. предприятий.
    Суть вопроса заключается в том, что по сравнению с прошлым отопительным сезоном доход молообеспеченной части населения по новой системе начисления субсидий, которая могла экономить на коммунальных услугах, уменьшился как минимум на четверть (пенсия). Это в большей мере относится к пенсионерам с пенсией в 2-3 тыс. грн, которые не могут уже получать дополнительный доход, но еще могут экономить.
    Можно было бы понять если от этого выигрывало государство. На мой взляд проигрывает, а деньги пойдут еще больше олигархам.
    Поэтому возникают вопросы: это издержки децентрализации?; это ошибки турборежима?; может изменение программы новой команды?
    Но факт остается фактом: части малообеспеченного населения не то что оставили на прежнем уровне а еще ухучшили уровень жизни, а экономия от такого нововведения укрепит олигархов.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ