ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Недопущення прийняття Закону №5473 від 30.11.2016 про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання квартир в багатоквартирних житлових будинках.

    Підписів 1737

    Днів залишилось 75

    Орлов Олег Олександрович
    Оприлюднена
    10 січня, 2017
    10 квітня, 2017
    75
    1737 (з них за 30 днів: 1737)

    На розляді у Верховній Раді знаходиться Проект Закону №5473 від 30.11.2016 про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо використання квартир в багатоквартирних житлових будинках.
    Даною петецією звертаємо увагу законотворців на недопустимість прийняття такого закону з огляду на ряд об’єктивних підстав, а саме:
    1. Квартири які здаються в короткотривалу оренду є альтернативою готелям, при цьому такі квартири при аналогічній площі коштують в 2-3 рази дешевше готельного номера. Отже даний законопроект позбавить десятків тисяч малозабезпеченних українських туристів можливості подорожувати українськими містами. Також не кожен невеликий підприємець зможе відправити у відрядження своїх працівників з поселенням у готелі. Отже даним законом в обіднілій Україні подорожуючі ще більше будуть витрачати грошей на подорожі, а деякі категорії взагалі відмовляться від поїздок. Де будуть проживати студенти-заочники які на тиждень приїздять з районів на сесію? Де зупиняться люди та їх родичі які завітали до міста на лікування? Виграють від цього закону тільки власники готелів! Так і відчувається лоббіювання великого бізнеса з метою прибрати конкурентів!
    2. Законотворці у пояснювальній записці до закону мотивують цей законопроект піклуванням про права інших мешканців багатоквартирного будинку. Таке "піклування" є абсолютно надуманним, адже діючі норми законодавства щодо використання житлових приміщень (санітарні норми щодо тиші, наприклад ) можуть порушувати будь хто- як орендатори (тимчасові або довготривалі) так і власники чи члени сімей власників. Увагу до таких порушників слід притягати правоохоронні та інші контролюючі органи а не забороняти власникам нерухомого майна здійснювати своє конституційне право- надавати в оренду їх власність!
    3. Надання в оренду нерухомого майна іноді є основним чи суттєвим джерелом заробітку українців! І не завжди у власника, який приміром проживає в іншому місті є можливість оперативно реагувати на скарги сусідів щодо поведінки орендарів, здійснювати поточне обслуговування помешкання. Для цих цілей наймаються по письмовому договору управляючі компанії, які від імені власника здійснюють управління процесом оренди або власники здають в оренду свою нерухомть таким компаніям а ті вже надають його в суборенду орендарям. Такий спосіб коперції є продуктивним, сучасним та поширенним у всьому цивілізованному світі. Неможливо позбавляти власників майна можливості отримувати допомогу від сторонніх організацій або фізичних довіренних осіб у процесі надання в оренду нерухомості, така практика- це обмеження прав людини.
    4. І нарешті, головне! Квартири у багатоквартирних будинках орендуються незалежно від терміну проживання орендарів у всіх країнах Європи, США та інших розвинутих країнах. Невже український законотворець хоче заборонити те, що дозволене у всьому світі? То ми йдемо по шляху ліберальної Європи чи скочуємось до рівня країн з безлічем заборон типу КНДР?

    Друзі! Підтримайте дану петицію!

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Включити в порядок денний, розглянути та проголосувати законопроект №5670 "Про державну мову", що розширює сфери застосування української мови в Україні.

    Підписів 744

    Днів залишилось 88

    Матис Роман Євгенович
    Оприлюднена
    23 січня, 2017
    23 квітня, 2017
    88
    744 (з них за 30 днів: 744)

    Наша мова є одним із визначальних чинників, що перетворюють українців на єдиний народ і творять міцне підґрунтя державної незалежності і соборності України.
    Це не просто культурне надбання і засіб комунікації, але наріжний камінь національної безпеки, соціального розвитку та міжнародної суб’єктності України.
    Саме тому Москва упродовж століть здійснювала цілеспрямовану політику знищення української мови. Русифікація, спрямована на розмивання української ідентичності, послаблення і роз’єднання нації, на жаль, тривала і після проголошення 1991 року державної незалежності. Меншовартість і брак політичної волі призвели до нездатності української держави забезпечити, як того вимагає стаття 10 Конституції України, «всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України». Саме через це в нашому культурно-інформаційному просторі запанував «русскій мір», а в Криму і на Сході виникли зручні плацдарми для збройної агресії.
    Навіть після Революції Гідності та початку війни русифікацію не зупинено. Навпаки, сумнозвісний мовний закон Ківавлова-Колесніченка діє і досі, заохочуючи витіснення української мови зі сфери послуг, телебачення, преси, реклами, бізнесу, руйнуючи самі підвалини української ідентичності.
    Час нарешті зупинити русифікацію і прийняти сучасне мовне законодавство, що відповідає Конституції та викликам, що стоять перед Україною. Для написання такого закону об’єднало зусилля широке коло експертів-правників, мовознавців, медійників, громадських активістів. Ядром цього процесу стала робоча група Координаційної Ради з питань застосування української мови в усіх сферах суспільного життя при Міністерстві культури України.
    Ми щиро вдячні 32 народним депутатам із різних фракцій, які підтримали й офіційно внесли громадський законопроект «Про державну мову» (реєстр. № 5670).
    Законопроектом, при розробці якого враховано досвід вітчизняного та європейського мовного законодавства, передбачені дієві механізми захисту, функціонування та розвитку української мови в усіх ключових сферах суспільного життя. Він також передбачає скасування закону Ківалова-Колесніченка і внесення змін до багатьох галузевих законів.
    Водночас законопроект не спрямований проти жодної іншої мови. З метою належного захисту прав національних меншин, у т.ч. на розвиток і використання їхніх мов, найближчим часом до парламенту буде внесено законопроект «Про права осіб, що належать до національних меншин». Ухваливши ці два закони, Верховна Рада зможе нарешті покласти край штучному протиставленню різних мов.
    Ми звертаємося до народних депутатів України, керівництва Верховної Ради, профільного комітету з питань культури і духовності, кожної депутатської фракції та групи із закликом виявити державну відповідальність і політичну волю й забезпечити прийняття цього закону.

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Запровадити електронний квиток у міському пасажирському транспорті - підтримати законопроект №4121

    Підписів 338

    Днів залишилось 76

    Садовська Тетяна Романівна
    Оприлюднена
    11 січня, 2017
    11 квітня, 2017
    76
    338 (з них за 30 днів: 338)

    ПРОБЛЕМИ МІСЬКОГО ПАСАЖИРСЬКОГО ТРАНСПОРТУ в Україні, а саме:
    - готівковий розрахунок за проїзд,
    - відсутність чіткого обліку транспортних послуг,
    - збитки транспортних підприємств через тіньові прибутки,
    - старий рухомий склад,
    - відсутність обліку пільговиків та непоодинокі випадки відмови їм у праві на проїзд
    МОЖЕ ВИРІШИТИ Е-КВИТОК!
    Перешкодою його впровадження є законодавча неврегульованість цього питання.

    Багато перспективних міст в Україні вже мають технічні напрацювання по запровадженню е-квитка і навіть налагоджену співпрацю з міжнародними банками та з нетерпінням чекають від Верховної Ради України прийняття законопроекту №4121, який пропонує:
    - абсолютну децентралізацію повноважень по запровадженню е-квитка в міському пасажирському транспорті органам місцевого самоврядування;
    - можливість інтегрувати різні види міського транспорту за допомогою е-квитка;
    - можливість для міст самостійно визначати оптимальну схему роботи АСОП (автоматизованої системи обліку оплати проїзду) залежно від власної інфраструктури ;
    - додаткові гарантії для пільговиків - встановлення обов'язку для відповідальних органів забезпечити їх е-квитками на безоплатній основі;
    - можливість притягнення пасажира до відповідальності за проїзд без реєстрації е-квитка.

    Як тільки Верховна Рада України прийме законопроект №4121
    - міста зможуть не чекати на рішення з Києва і швидко впроваджувати найновіший світовий досвід самостійно,
    - пасажир зможе з одним е-квитком їздити у різних видах міського пасажирського транспорту (автобусі, тролейбусі, трамваї, метро...),
    - стане можливим чіткий облік пасажирів, завдяки якому можна буде ефективно планувати маршрути, підвищити прибутковість транспортних підприємств та оновити їх рухомий склад,
    - з'являться додаткові гарантії для пільговиків при здійсненні права на пільговий проїзд (водій не зможе відмовити пільговику у праві на проїзд), а перевізники зможуть отримати справедливий розрахунок за перевезення пасажирів пільгових категорій,
    - підвищиться безпека на дорозі - водій слідкуватиме за дотриманням правил дорожнього руху а не за оплатою проїзду,
    - стануть можливими запровадження гнучких тарифів.
    За підрахунками Міністерства інфраструктури України впровадження е-квитка допоможе поступово вивести з тіні більше ніж 20 % плати за проїзд.

    ЗАКОНОПРОЕКТ 4121- це справжня реформа, яку ПІДТРИМУЮТЬ: Вінниця, Київ, Харків, Львів, Дніпро, Житомир, Тернопіль, Одеса, Чернігів, Кам’янець-Подільський, Краматорськ, Біла Церква, Павлоград, Тростянець, Миколаїв, Івано-Франківськ, Долина, Чернівці, Луцьк, Черкаси, Буча, Херсон, а також Асоціація міст України, ЄБРР, ЄІБ та інші.

    Зважаючи на це, ПРОСИМО
    ВИНЕСТИ В ПЕРШОЧЕРГОВОМУ ПОРЯДКУ НА РОЗГЛЯД Верховної Ради України Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті №4121 від 22.02.2016 У НАЙБЛИЖЧИЙ ПЛЕНАРНИЙ ТИЖДЕНЬ,
    ПІДТРИМАТИ ЙОГО В ДРУГОМУ ЧИТАННІ ТА В ЦІЛОМУ.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Законодавчо затвердити право громадян України на захист.

    Підписів 81

    Днів залишилось 69

    Камша Олександр
    Оприлюднена
    04 січня, 2017
    04 квітня, 2017
    69
    81 (з них за 30 днів: 81)

    1. Доповнити статтю 27 Конституції України частиною четвертою такого змісту:
    «Кожен громадянин України має право на вільне володіння вогнепальною зброєю для захисту свого життя і здоров'я, житла та власності, життя і здоров'я інших людей, конституційних прав і свобод у разі узурпації влади, посягань на конституційний лад, суверенітет та територіальну цілісність України.
    Реалізація права на вільне володіння вогнепальною зброєю регулюється відповідним законом та може бути обмеженою лише за рішенням суду щодо окремої особи».

    2. Негайно ухвалити Закон «Про цивільну зброю і боєприпаси» №1135-1.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Зменшення, як мінімум, в 3 (три) рази тарифів за тепло та електроенергію для населення без субсидій

    Підписів 83

    Днів залишилось 46

    Науменко Павло
    Оприлюднена
    12 грудня, 2016
    12 березня, 2017
    46
    83 (з них за 30 днів: 80)

    Вимагаємо зменшення, як мінімум, в 3 (три) рази тарифів за тепло та електроенергію для населення без субсидій. Спочатку для всіх, а потім впровадити ще й додаткові пільги та субсидії для певних верств населення!

    Причини:

    1. Нелогічне та непрозоре підвищення вищезазначених тарифів, незважаючи на повалення злодійної минулої влади, нових позитивних реформ та зменшення корупції (всі ці поняття можливі також в лапках).
    1. Неспроможність населення оплачувати високі тарифи при катастрофічному падінні рівня життя.
    2. Неспроможність населення оплачувати високі тарифи при низькій платоспроможності.
    3. Як мінімум в 3 (три) рази за останні 3 (три) роки була знецінена національна валюта нашої країни, і в цьому нема вини населення, оскільки цією діяльністю займаються інші органи влади.


    За рахунок:

    1. Інших джерел покриття, оскільки населення України - це найголовніший скарб та сенс існування нашої держави! Україна, в першу чергу, для українців! Якщо для когось в Україні найголовніший скарб - це задоволення потреб інших держав, то це не повинно бути за рахунок українців!

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Скасування монополії адвокатів на представництво в судах

    Підписів 50

    Днів залишилось 75

    Палій Сергій
    Оприлюднена
    10 січня, 2017
    10 квітня, 2017
    75
    50 (з них за 30 днів: 50)

    І. Внести до Конституції України (Відомості Верховної Ради України, 1996 р., N 30, ст. 141) такі зміни:
    статтю 131-2 викласти в такій редакції:
    "Стаття 131-2. Для надання професійної правничої допомоги в Україні діє адвокатура.
    Незалежність адвокатури гарантується.
    Засади організації і діяльності адвокатури та здійснення адвокатської діяльності в Україні визначаються законом.
    Виключно адвокат здійснює захист особи від кримінального обвинувачення."

    ІІ. Внести зміни до Закону України Про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя) від 2 червня 2016 року № 1401-VIII такі зміни:
    1) статтю 131-2 викласти в такій редакції:
    "Стаття 131-2. Для надання професійної правничої допомоги в Україні діє адвокатура.
    Незалежність адвокатури гарантується.
    Засади організації і діяльності адвокатури та здійснення адвокатської діяльності в Україні визначаються законом.
    Виключно адвокат здійснює захист особи від кримінального обвинувачення."
    2) підпункт 11 пункту 16-1 викласти в такій редакції:
    "11) представництво відповідно до пункту 3 частини першої статті 131-1 цієї Конституції виключно прокурорами у Верховному Суді та судах касаційної інстанції здійснюється з 1 червня 2017 року; у судах апеляційної інстанції - з 1 січня 2018 року; у судах першої інстанції - з 1 січня 2019 року.
    Представництво органів державної влади та органів місцевого самоврядування в судах виключно прокурорами здійснюється з 1 січня 2020 року.
    Представництво в суді у провадженнях, розпочатих до набрання чинності Законом України "Про внесення змін до Конституції України (щодо правосуддя)", здійснюється за правилами, які діяли до набрання ним чинності, - до ухвалення у відповідних справах остаточних судових рішень, які не підлягають оскарженню".

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Боротьба з браконьєрством, знущанням над тваринами, вирубкою лісів і забрудненням довкілля

    Підписів 33

    Днів залишилось 69

    Ягупов Ростислав
    Оприлюднена
    04 січня, 2017
    04 квітня, 2017
    69
    33 (з них за 30 днів: 33)

    Необхідно збільшити розміри штрафів до таких сум, щоб у зловмисників навіть бажання не виникало шкодити природі, а в деяких випадках притягувати до кримінальної відповідальності, і терміни позбавлення волі слід значно підвищити.
    Для боротьби зі злочинністю проти природи треба створити спеціальні силові служби, на кшталт поліції з охорони навколишнього середовища у США.
    Ми всі є невід'ємною частиною нашої екосистеми. Якщо ми її вб'ємо, то вб'ємо й самих себе. Тож давайте всі разом берегти природу!

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Припинення затвердження тарифів на житлово-комунальні послуги НКРЕ, а затвердити законодавчо , що всі тарифи разом на житлово-комунальні послуги для населення не можуть перевищувати 15 % від прожиткового минимуму.

    Підписів 34

    Днів залишилось 21

    хорошун виктория викторовна
    Оприлюднена
    15 листопада, 2016
    15 лютого, 2017
    21
    34 (з них за 30 днів: 27)

    Народу України, згідно конституції України - Основного Закону України, ст..13 належать : "Земля, її надра, атмосферне повітря, водні та інші природні ресурси, які знаходяться в межах території України, природні ресурси її континентального шельфу, виключної (морської) економічної зони є об'єктами права власності Українського народу. Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування в межах, визначених цією Конституцією."
    Також згідно Конституції України Стаття 41: Кожен має право володіти, користуватися і розпоряджатися своєю власністю. Ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності.
    Оскільки ,НКРЕ, зобов’язала народ , сплачувати по нею затвердженим тарифам за користування нашою народною власності, порушили наші конституційні права, наполягаємо в подальшому не перешкоджати користуватися нашою народною власністю, згідно ст..13 Конституції України.
    Мало того ,що монопольні організації виступили посередником в користуванні народною власністю, так вони ще й через НКРЕ за користування нашим майном нам же і плату встановили ,порушуючи наші права Стаття 22 Конституції України : Конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані. При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод. Ніякі організації чи інстанції не можуть нам встановлювати тарифи на користування нашою народною власністю.
    Народ України розуміє, що добування та транспортування газу, води та електроенергії є затратним, тому згодні на сплачування за надання всіх житлово-комунальних послуг не більше 15 % від прожиткового мінімуму в Україні. Оскільки добре розуміємо, що виручені кошти за експорт народного майна (добутого газу, воду та електроенергії) в інші країни, покривають всі розходи на подачу послуг населенню України. Наполягаємо, щоб верховна рада України прийняла законопроект, який заборонить призначати плату за житлово-комунальні послуги для народу України (тарифи) будь-яким організаціям більше ніж 15 % від прожиткового мінімуму в Україні, а НКРЕ повинна слідкувати за цим. Не потрібні ніякі субсидії просто не обворовуйте народ України.

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Скасування 15% податку на пенсії працюючих пенсіонерів

    Підписів 47

    Днів залишилось 2

    Анісімова Тетяна Борисівна
    Оприлюднена
    27 жовтня, 2016
    27 січня, 2017
    2
    47 (з них за 30 днів: 26)

    Скасувати 15% податку на пенсії працюючим пенсіонерам. Не такі великі пенсії, чтоб і ще з них податок брати. Працюючі пенсіонери платять усі податки, і до ПФ в тому числі і працюють не від хорошого життя

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Створити онлайн кабінет платника податків.

    Підписів 25

    Днів залишилось 63

    Білецький Антон Миколайович
    Оприлюднена
    29 грудня, 2016
    29 березня, 2017
    63
    25 (з них за 30 днів: 25)

    Податкове законодавство України є доволі складним, і якщо фізичні особи не турбується про це, то підприємці всіх рівнів проводять багато часу із вивчання податкового законодавства, використовують різноманітне програмне забезпечення для вирахування розміру своїх податків та мають певні складнощі. Тому я пропоную створити кабінет платника податків, у який зможе зайти будь який громадянин, у якості фізичної особи, або юридичної особи і через свої персональні дані отримати точну інформації про сплачені ним податки та деякі поради (що будуть робитись системою автоматично). І так фізичні особи зможуть подивитись скільки вона платять точно податків, юридичні особи зможуть убезпечити себе від помилок при заповненні документів. І взагалі це буде зручно.
    В цьому кабінеті будь хто повинен мати можливість побачити всі свої податки.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Заборона діяльності порталу "Миротворець"

    Підписів 24

    Днів залишилось 78

    Ларін Володимир Юрійович
    Оприлюднена
    13 січня, 2017
    13 квітня, 2017
    78
    24 (з них за 30 днів: 24)

    Громадяни України вимагають заборону дільності порталу "Миротворець" https://myrotvorets.center/

    Цей ресурс не відноситься до структур СБУ чи МВС, не має юридичної сили суду та суперечить Конституції України.
    У відкритому доступі знаходиться персональная інформація як державних злочинців, що може зашкодити слідству компетентних органів; так і громадян, хто потрапили туди помилково, оскільки інформація не перевіряється у МВС та СБУ.
    Тому враховуючи складну ситуацію у країні, ця інформація може привести до трагічних наслідків.

    Діяльність цього порталу повертає нас у часи сталінізму та КДБ, що неможливо для сучасної демократичної держави.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Законодавчо визначити поняття "Робоче місце народного депутата Верховної Рад України", та проводити оплату депутата із врахуванням присутності його на робочому місці.

    Підписів 24

    Днів залишилось 47

    Лях Микола Павлович
    Оприлюднена
    13 грудня, 2016
    13 березня, 2017
    47
    24 (з них за 30 днів: 20)

    Внести зміни до законодавства України де визначити поняття "Робоче місце народного депутата Верховної Ради України таким чином.
    Робоче місце народного депутата Верховної Ради України є безпосередньо крісло депутата за пультом для голосування, та трибуна ВРУ під час виступу депутата. Заробітна плата депутату у встановленому законодавством розмірі нараховується лише за час перебування на робочому місці. За робочі дні коли депутат не перебуває на робочому місці оплату проводити у розмірі який обчислюється як середній розмір заробітної плати по державі за передостанній місяць, що передує звітному місяцю.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Звільнити від сплати судового збору споживачів за позовами, що пов'язані з порушенням їх прав.

    Підписів 19

    Днів залишилось 75

    Бабак Максим Андрійович
    Оприлюднена
    10 січня, 2017
    10 квітня, 2017
    75
    19 (з них за 30 днів: 19)

    Україна як соціальна, правова держава забезпечує захист прав усіх фізичних та юридичних осіб. Держава захищає права споживачів.
    Але, на сьогоднішній день є неоднозначна та проблемна ситуація в судовому розгляді справ щодо захисту прав споживачів. Так, в поточній редакції Закону України «Про судовий збір» №3674-VI від 01 вересня 2015 року з п.7 ч.1. ст. 5 було прибрано положення про звільнення від сплати судового збору в справах захисту споживчих прав. Проте, в Законі Україні «Про захист прав споживачів» №1023-ХІІ не було внесено відповідних змін, і відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про захист прав споживачів», особи звільняються від сплати судового збору за позовами, що пов’язання з порушенням їх прав.
    Постановою пленуму Вищого спеціалізованого суду України з розгляду цивільних і кримінальних справ від 17 жовтня 2014 року №10 «Про застосування судами законодавства про судові витрати у цивільних справах» у п.7 визначено, що в Законі України «Про судовий збір» не вказано вичерпний перелік пільг, які звільнюються від сплати судового збору. Таким чином, при звільненні споживачів від сплати судового збору потрібно користуватися Законом України «Про захист прав споживачів». Але, деякі суди зневажають зазначенні положення.
    Таким чином, створюється різне застосування одних і тих же правових актів судами України за однакових юридично значимих обставин.
    З урахуванням п.1 ст. 6 Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод та практики ЄСПЛ (справа Креуз проти Польщі від 19 червня 2001 року) сплата судових витрат не повинна перешкоджати доступу до суду чи ускладнювати процес таким чином і такою мірою, щоб завдати шкоди суті цього права, там має переслідувати закону мету.
    З огляду на зазначенні проблеми, ми пропонуємо внести зміни до ч.1 ст. 5 Закону України «Про судовий збір», а саме доповнити категорією щодо захисту споживчих прав. Зазначені зміни, які пропонуються зможуть врегулювати неоднозначність та вирішити проблему правозастосовної діяльності судами України.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • СПРИЯТИ НА ДЕРЖАВНОМУ ТА МІСЦЕВОМУ РІВНЯХ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНСЬКОГО ТОВАРИСТВА СЛІПИХ

    Підписів 18

    Днів залишилось 79

    Ліціс Антон Олегович
    Оприлюднена
    14 січня, 2017
    14 квітня, 2017
    79
    18 (з них за 30 днів: 18)

    Українське товариство сліпих як громадська організація із всебічної реабілітації та інтеграції незрячих співгромадян у суспільство, була заснована 4-го червня 1933-го року. З часу свого заснування вона власним коштом створила понад 70 промислових підприємств, де особи з вадами зору або з повною його втратою працюють, підвищуючи цим свій добробут, так і беруть участь у заходах фізкультурно-оздоровчої, соціально-побутової реабілітації, займаються художньою самодіяльністю тощо. Окрім таких реабілітаційних підприємств, система Українського товариства сліпих має засновані власними силами спеціалізоване підприємство з випуску озвученої літератури та літератури шрифтом Брайля, Центральну спеціалізовану бібліотеку для незрячих, редакцію періодичних вилань (газету "Промінь", журнали "Заклик" та "Школяр"),Боярський будинок відпочинку, Санаторій ім. Й.Наговіцина в м. Євпаторія (який, та ряд кримських підприємств через анексію Криму Росією реквізовані країною-агресором), капелу бандуристів "Карпати" (м. Львів), Реабілітаційний центр, Навчально-інформаційний комп*ютерний центр. Якщо людина вже похилого віку або не може через стан здоров*я працювати, то в такому випадку вона перебуває на обліку в місцевій первинній організації, де одержує різноманітну підтримку, як соціально-реабілітаційного спрямування, так і матеріальну, юридичну, консультаційну допомогу. УТОС об*єднує в своїх рядах десятки тисяч співгромадян з частковою втратою зору або з його повною втратою. За роки його діяльності його структурними одиницями та трудовими колективами накопичений багатий досвід та успішно релізуються щоденні заходи та програми з реабілітації та реінтеграції незрячих в нашому соціумі, провадяться культурно-масові, спортивні заходи, виступи в ЗМІ тощо. Українське товариство сліпих серед своїх членів має ряд докторів наук. кандидатів наук, професорів; відзначених за трудові та суспільні досягнення державними нагородами, призерів та чемпіонів чемпіонатів світу та Паралімпійських ігор. На заходи з реабілітаційної діяльності Українського товариства сліпих виділяється бюджетна підтримка, яка протягом багатьох останніх років не збільшується; для технічного переоснащення підприємств на конкурсних засадах виділяється бюджетна допомога за рахунок коштів Фонду соціального захису інвалідів, окремі підприємства при відповідності їх діяльності економічним критеріям також щорічно одержують податкові пільги. Потрібно встановити на законодавчому рівні постійну необхідність підтримки статутної діяльності Українського товариства сліпих, а на місцевому рівні органам місцевої влади доручити активізувати роботу з підприємствами та організаціями УТОС для виконання ними функцій держави з ефективної всебічної реабілітації незрячих громадян України нині та в майбутньому.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ   
  • Щодо багатства правлячої еліти

    Підписів 22

    Днів залишилось 24

    Доманський Костянтин Едуардович
    Оприлюднена
    18 листопада, 2016
    18 лютого, 2017
    24
    22 (з них за 30 днів: 15)

    внести до Бюджетного кодексу (Конституції):

    «Доход Президента України, Народних депутатів України, Членів Кабінету Міністрів України, керівників центральних органів влади та їх заступників, отримуваний ними під час каденції з інших ніж Державний Бюджет України джерел (здача майна в аренду, дивіденти, проценти, роялті тощо), перераховується до Державного Бюджету України.
    Прибуток компаній (підприємств, банків) у тому числі зареєстрованих у іноземних юрисдикціях, власниками (кінцевими беніфіціарами) яких є Президент України, Народні депутати України, Члени Кабінету Міністрів України, керівникі центральних органів влади та їх заступники, під час їх каденції перераховується до Державного Бюджету України у розмірі пропорційному частці їх власності (участі) у таких компаніях.»

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Позбавлення мандату народного депутата України Добкіна Дмитра Марковича за вживання наркотичних речовин у залі засідання Верховної ради.

    Підписів 18

    Днів залишилось 8

    Павлов Владислав Вікторович
    Оприлюднена
    02 листопада, 2016
    02 лютого, 2017
    8
    18 (з них за 30 днів: 14)

    Пропоную позбавити Добкіна Дмитра Марковича мандату народного депутата України за вживання наркотиків у Верховній раді. Вже було декілька випадків, знятих на відеокамеру, коли Дмитро Маркович знаходився під дією наркотиків, а також на відео можна побачити, як він ці наркотики приймає, хоча і його повністю не видно за колоною, але здогадатися можна, що приймає він не ліки.
    https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=ospNLbfDMQA
    Я вважаю, що це ганьба не тільки для депутатів Верховної ради, але й ще ганьба для всієї України, бо вирішувати долю нашої країни наркоман не повинен.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Заборонити поширення конфіденційної інформації про рідних та дітей правоохоронців, у тому числі щодо їх фактичних місць проживання, яка на даний час, в порушення Конституції України є відкритою і загальнодоступною.

    Підписів 104

    Днів залишилось 48

    Ковальов Вадим
    Оприлюднена
    14 грудня, 2016
    14 березня, 2017
    48
    104 (з них за 30 днів: 9)

    Мене особисто та інших правоохоронців, військових та, насамперед, учасників АТО, турбує те, що інформація про наших рідних, дітей, у тому числі щодо їх фактичних місць проживання, розміщується в мережі – Інтернет.

    Так, з 1 січня 2017 року майже всі працівники (посадові та службові особи, особи рядового і начальницького складу) Збройних Сил України, Національної поліції України, органів прокуратури, СБУ, ДБР, НАБУ, НАЗК, податкової міліції, інших, утворених відповідно до законів військових формувань, як суб’єкти декларування, на яких поширюється дія ЗУ «Про запобігання корупції», зобов’язані подати декларації, при цьому, на сайті Нацагентства оприлюднюється ПРІЗВИЩЕ, ІМ’Я, ПО-БАТЬКОВІ УСІХ ЧЛЕНІВ СІМ’Ї суб’єктів декларування.

    Другим важливим питанням є розповсюдження з веб-порталу Мін’юсту інформації, що міститься в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно, яка НАДАЄТЬСЯ БУДЬ-ЯКИМ КОРИСТУВАЧАМ, містить відомості про адреси цього майна, тобто - МІСЦЯ ПРОЖИВАННЯ членів сімей правоохоронців.

    Варто зазначити, що такої незахищеності правоохоронців та їх членів сімей, немає в жодній з країн Європейського союзу.

    Такий стан справ не відповідає вимогам ст.ст. 32, 34 Конституції України (згідно яких інформацією про особисте та сімейне життя особи є будь-які відомості пов’язані з особою та членами її сім’ї, ця інформація є конфіденційною, а її поширення без згоди державою є втручанням в сімейне життя) та інших норм законодавства.

    Так, ст. 3 Закону «Про боротьбу з тероризмом» визначає що боротьба з тероризмом ґрунтується на принципі НЕРОЗГОЛОШЕННЯ ВІДОМОСТЕЙ про склад учасників АТО, згідно ст. 17 цього Закону ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ ПОШИРЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ, яка розкриває дані про персональний склад співробітників, які беруть участь у проведенні АТО.
    Особи, які беруть участь у боротьбі з тероризмом, перебувають під захистом держави.

    Порушуються вимоги ст. 162 (Речі і документи, які містять охоронювану законом таємницю) КПК України, ст. 302 ЦКУ, ст. 14 ЗУ „Про захист персональних даних“, ст. 21 Закону „Про інформацію“, ст. 7 ЗУ „Про доступ до публічної інформації“, Законів України, які визначають гарантії правового захисту (ст. 12 ЗУ «Про оперативно-розшукову діяльність», ст. 62 ЗУ «Про Національну поліцію»), заходів державного захисту встановлені ЗУ «Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів» та ст. 10 ЗУ «Про охорону дитинства», яка ЗАБОРОНЯЄ РОЗГОЛОШЕННЯ чи ПУБЛІКАЦІЮ БУДЬ-ЯКОЇ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ДИТИНУ, що може заподіяти їй шкоду, без згоди законного представника.

    У зв’язку з цим, слід внести зміни в законодавство:

    - в абзац 4 ст. 47 Закону «Про запобігання корупції», відповідно до яких прізвище, ім’я та по-батькові членів сім’ї суб’єкта декларування є інформацією з обмеженим доступом;

    - до ст. 32 та інших норм Закону «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень», якими обмежити відкритість та загальнодоступність інформації про зареєстровані права на нерухоме майно та їх обтяження, що є у Держреєстрі.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • На Законодательном уровне закрепить процедуру строительства ,за счёт застройщика( или частичное строительство в паре с государственной администрацией) школ и детских садиков пропорционально количеству семей в строящихся домах и в последствии передачу этих строений на баланс(безвозмездно) города.

    Підписів 9

    Днів залишилось 60

    Кіцак Микола Олександрович
    Оприлюднена
    26 грудня, 2016
    26 березня, 2017
    60
    9 (з них за 30 днів: 9)

    Предлагаю на законодательном уровне закрепить порядок и процедуру строительства детских садиков ,и школ. У нас строят дома, паркинг, супермаркеты а на всё остальное внимания не обращают. Можно также осуществлять строительство данных объектов в паре с государственной администрацией ( и передачи после строительства безвозмездно на баланс города). Также запретить данные объекты потом превращать в лицей и драть с людей в три шкуры за обучение в этих школах и садиках.(раньше была чисто символическая плата, сейчас нет денег нет учёбы).И получается ребёнок вместо того чтоб учится в последствии становится правонарушителем. Предлагаю заранее прописывать стоимость детских и школьных объектов ,до строительства домов(разработать процедуру).

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Заборона мультигромадянства для державних чиновників

    Підписів 13

    Днів залишилось 8

    каменчук вадим васильович
    Оприлюднена
    02 листопада, 2016
    02 лютого, 2017
    8
    13 (з них за 30 днів: 8)

    Заборонити на законодавчому рівні будь-яким державним службовцям та іншим посадовим особам мати мультигромадянство (декілька закордонних паспортів) та запровадити обов’язкову перевірку держслужбовців перед прийомом на роботу на наявність мультигромадянства, а при встановлені факту, що підтверджує мультигромядянство - заборонити обіймати будь-які державні посади в будь-яких державних органах.

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Скасувати перехід на зимовий час.

    Підписів 9

    Днів залишилось 46

    Гаэвський Роман Янікович
    Оприлюднена
    12 грудня, 2016
    12 березня, 2017
    46
    9 (з них за 30 днів: 8)

    Скасувати перехід на зимовий час (з внесенням необхідих змін в закони Украіни).

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я