ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Вимагаємо скасувати депутатську недоторканність! Винести на голосування законопроект №6773

    Підписів 189

    Днів залишилось 87

    Тищенко Володимир Миколайович
    Оприлюднена
    16 серпня, 2017
    16 листопада, 2017
    87
    189 (з них за 30 днів: 189)

    Настав час ліквідувати касту недоторканних! Неможливість покарання Клюєва, Оніщенка, Розенблата та інших нардепів-корупціонерів продемонструвало кричущу необхідність скасування депутатської недоторканності. Щоб такі історії більше не повторювалися треба нарешті змінити Конституцію й поставити крапку у даному питанні. Досить балачок, тим паче, що протягом останніх 20 років ця тема успішно використовувалася політиками для власного піару.

    Ще у 2000 році на референдумі більшість українців (89%) вирішила, що недоторканність з депутатів має бути знята! Не дивлячись на це, протягом 17 років влада ігнорувала громадську думку. За це, опозиція її постійно критикувала. Однак, як тільки опозиція ставала владою, то відразу забувала про свої обіцянки і все починалося по колу.

    Законопроект Президента №1776 про зняття депутатської недоторканності, який був поданий в Раду ще в січні 2015 року, не може бути проголосований, оскільки є профнепридатним. Він передбачає змінити три статті Конституції, дві з яких вже змінені Законом України «Про внесення змін до Конституції України» (щодо правосуддя), після отримання висновку Конституційного Суду по проекту 1776.

    Отже Верховна Рада вже не може проголосувати за нього в цілому, тому що він пропонує змінювати те, чого вже не існує фізично.

    Щоб зупинити різні спекуляції на темі недоторканності, вимагаємо якнайшвидше винести на розгляд сесії ВР та проголосувати законопроект №6773, який відміняє ч.1 і ч.3 ст.80 Конституції України та скасовує депутатську недоторканність ВЗАГАЛІ.

    Із законопроектом №6773 (Юрія Левченка) можна ознайомитись тут: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=62352

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Допомога при народженні дитини

    Підписів 61

    Днів залишилось 40

    Сидоренко Сергій Олександрович
    Оприлюднена
    30 червня, 2017
    30 вересня, 2017
    40
    61 (з них за 30 днів: 56)

    Відновити виплату за нарождення другої дитини у розмірі 75 тис.гривень,за третю і кожну наступну 125 тис.гривень.Ціни піднялися у 2-3 рази а допомога на дитину залишилася не змінною.

    СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Розробка та узгодження концепції законопроекту щодо забезпечення безперешкодного доступу громадян до узбережжя водних об'єктів для загального водокористування.

    Підписів 91

    Днів залишилось 43

    Федоренко Юрій
    Оприлюднена
    03 липня, 2017
    03 жовтня, 2017
    43
    91 (з них за 30 днів: 35)

    Встановлення парканів та інших будівель та споруд, які перешкоджають вільному та безперешкодному доступу українців до узбережжя водних об'єктів для загального водокористування стало надвичайно гострим соціальним питанням.

    Незважаючи на та, що:
    1. Відповідно до статті 60 Земельного кодексу України, вздовж річок, морів і навколо озер, водосховищ та інших водойм з метою охорони поверхневих водних об'єктів від забруднення і засмічення та збереження їх водності встановлюються прибережні захисні смуги.
    Прибережні захисні смуги встановлюються по берегах річок та навколо водойм уздовж урізу води (у меженний період) шириною, зокрема, для великих річок, водосховищ на них та озер - 100 метрів.

    2. Згідно із статтею 61 Земельного кодексу України, в межах прибережної захисної смуги заборонено будівництво будь-яких споруд (крім гідротехнічних, навігаційного призначення, гідрометричних та лінійних), у тому числі баз відпочинку, дач, гаражів та стоянок автомобілів.

    3. Відповідно до статті 211 ЗКУ, громадяни та юридичні особи несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність відповідно до законодавства за самовільне зайняття земельних ділянок, а також псування сільськогосподарських угідь та інших земель, їх забруднення хімічними та радіоактивними речовинами і стічними водами, засмічення промисловими, побутовими та іншими відходами, використання земельних ділянок сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва без затверджених у випадках, визначених законом, проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь.

    Самовільне захоплення узбережжя річок та водоймищ з обмеженням доступу до них громадянам продовжується та набуло катастрофічних масштабів.
    Пропонуємо, всім небайдужим українцям підтримати петицію задля вирішення даного надвичайно важливого питання на законодавчому рівні.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Запретить принятие закона о пенсионной реформе ( в части поднятия пенсионного возраста и установления минимального страхового стажа) без согласования с общественностью и законодательного референдума!

    Підписів 35

    Днів залишилось 48

    Матвієнко Олександр Анатолійович
    Оприлюднена
    08 липня, 2017
    08 жовтня, 2017
    48
    35 (з них за 30 днів: 31)

    Запретить принятие закона о пенсионной реформе ( в части поднятия пенсионного возраста и установления минимального страхового стажа) без согласования с общественностью и законодательного референдума!
    Смертность в Украине превысила рождаемость. Безработица превышает все мыслимые и немыслимые нормы. Большое количество граждан Украины не доживают до пенсии. При расчете пенсии у простых рабочих, не учитывается уровень хороших зарплат во времена бывшего СССР. Людей хотят заставить еще больше тратить своих денег на государство- банкрот, докупая страховой стаж. Что делать гражданам Украины, которых государство с 90-х годов не предоставляя хорошую официальную работу и достойные зарплаты загнало на рынки, на незаконные стройки, в переходы, в туалеты, многих людей в другие страны чтоб прокормить свои семьи? Что делать сельским людям и людям без высшего образования, которые в поисках заработка и выживания перебивались не постоянными заработками? Что делать людям, которые брали дополнительные разовые заработки при этом уплачивая подоходный налог? ( например страховые агенты- физические лица ). Что делать миллионам обманутых вкладчиков, которые инвестировали в экономику , платили подоходный налог и налог на не понятную войну и при этом не получали не каких социальных гарантий ( считая такой вид деятельности своей работой и единым способом выжить? ) Они лентяи которые не хотели работать или простые Украинцы, которые просто хотели выжить? Почему нельзя если у человека есть к примеру 10 лет страхового стажа – выплачивать пропорциональную пенсию исходя из 10 летнего стажа( или 8 летнего, или 12 летнего ) при наступлении пенсионного возраста. Почему нужно заставлять людей платить все больше и больше, грабить их больше и больше? Зачем тогда люди вообще платили страховые взносы и почему им не компенсируют потери страховых взносов при развале бывшего СССР?

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Проти участі представників релігійних організацій в робочій групі з обговорення Проекту Закону №0119 Про ратифікацію Конвенції Ради Європи про запобігання насильству стосовно жінок і домашньому насильству та боротьбу із цими явищами

    Підписів 31

    Днів залишилось 61

    Крат Юлія
    Оприлюднена
    21 липня, 2017
    21 жовтня, 2017
    61
    31 (з них за 30 днів: 31)

    Відповідно до ст. 35 Конституції України «Церква і релігійні організації в Україні відокремлені від держави, а школа - від церкви. Жодна релігія не може бути визнана державою як обов'язкова». Конвенція Ради Європи про запобігання насильству стосовно жінок і домашньму насильству та боротьбу із цими явищами (Стамбульська конвенція) та її положення не мають відношення ані до будь-якої церкви, ані до питань віри взагалі. Це суто правове питання, і рішення про її ратифікацію повинно прийматися в рамках Закону України та Міжнародного права. До складу робочої групи з питання ратифікації Стамбульської конвенції були включені представники Ради Церков, що є недоречним та невідповідним закону.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Відмінити закон про заборону соц.мереж "ВКонтакте" , "Одноклассники" и сервісів "Яндекс".

    Підписів 53

    Днів залишилось 1

    Плахотнюк Дмитро
    Оприлюднена
    22 травня, 2017
    22 серпня, 2017
    1
    53 (з них за 30 днів: 30)

    Я не розумію це санкції проти Росії чи України....
    Потрібно відмінити закон про заборону соц.мереж ВКОНТАКТЕ,ОДНОКЛАССНИКИ та сервісів ЯНДЕКС!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Ввести податок на нестерилізованих домашніх собак, котів і кішок, для боротьби зі зростанням кількості безпритульних тварин.

    Підписів 19

    Днів залишилось 71

    Постнікова Маргарита Юріївна
    Оприлюднена
    31 липня, 2017
    31 жовтня, 2017
    71
    19 (з них за 30 днів: 19)

    Ввести налог на нестерилизованных домашних собак, котов и кошек, для борьбы с ростом количества бездомных животных.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Повернути в державну власність всі обл.енерго та обл газ

    Підписів 17

    Днів залишилось 85

    Глотов Максим Володимирович
    Оприлюднена
    14 серпня, 2017
    14 листопада, 2017
    85
    17 (з них за 30 днів: 17)

    Повернути всі обл.енерго та обл.газ в державну власність, визнати їх стратегічними об`єктами, та зробити комітет контролю та моніторингу за роботою цих об`єктів та їх фінансовою звітностю, з наглядовою радою при цих об`єктах.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про заборону прийняття законопроектів щодо церковних організацій. Проти законопроекту №4511 "Про особливий статус релігійних організацій, керівні центри яких розташовані в державі, визнаній Верховною Радою України державою-агресором" та №4128, який пропонує зміни до закону "Про свободу совісті та релігійні організації".

    Підписів 17

    Днів залишилось 88

    Перепелиця Олег Іванович
    Оприлюднена
    17 серпня, 2017
    17 листопада, 2017
    88
    17 (з них за 30 днів: 17)

    Про заборону прийняття законопроектів щодо церковних організацій. Проти законопроекту №4511 "Про особливий статус релігійних організацій, керівні центри яких розташовані в державі, визнаній Верховною Радою України державою-агресором" та №4128, який пропонує зміни до закону "Про свободу совісті та релігійні організації".

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ   
  • Відкликати Ольгу Богомолець з посади голови парламентського Комітету з питань охорони здоров'я

    Підписів 752

    Днів залишилось 25

    Бадіков Тимофій Олександрович
    Оприлюднена
    15 червня, 2017
    15 вересня, 2017
    25
    752 (з них за 30 днів: 15)

    Ольга Вадимівна Богомолець виступає проти впровадження реформи охорони здоров’я України, за яку, як голова Комітету охорони здоров’я, сама повинна боротися та нести відповідальність. Реформа системи фінансування медицини, яку пропонують Урядові законопроекти 6327 і 6329 прозора та зрозуміла, вона відкриває прямі виплати за лікування українців за єдиними для всіх умовами і покликана нарешті забезпечити пацієнта гарантованим безоплатним пакетом медичних послуг, а українського лікаря - гідною зарплатою. Незважаючи на те, що Ольга Вадимівна мала всі можливості для конструктивної співпраці та доопрацювання урядових законопроектів, вона не з'являлася на засідання парламентської групи. 8 червня під час голосування у залі Верховної Ради України, пані Богомолець популістськими та неправдивими тезами ввела в оману частину народних депутатів, чим поставила під ризик старт медреформи. Така людина не має жодного морального права очолювати Комітет, мета якого - ініціювати реформу охорони здоров’я, а не її блокувати. Закликаємо відкликати Ольгу Богомолець з посади голови парламентського Комітету з питань охорони здоров'я!

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Захист бджільництва!

    Підписів 26

    Днів залишилось 16

    Лохвицький Володимир Володимирович
    Оприлюднена
    06 червня, 2017
    06 вересня, 2017
    16
    26 (з них за 30 днів: 15)

    Прошу створити законодавство яке буде працювати і захищати бджільництво в Україні. На сьогоднішній день сільгосп виробники купуючи яди від різних шкідників, оброблюють культури і гине дуже багато бджіл. Вимирають цілі пасіки. Що на далі зменшує кількість урожаю різних медоносних культур. Сільгосп виробники купуючи яди їм ділери говорять що ці яди не шкодять бджолам. Але виходе все навпаки. Тоб то потрібно створити перевірки ядів які завозять в україну. І карати створеним законом. На сьгоднішній день пасічник бджільництво в україні знищується. Знищується великими темпами. А для нас як для аграрної країни це недопустимо.

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Підтримка впровадження квоти української мови для телебачення і заклик до Верховної Ради України проголосувати за законопроект №5313, який встановлює квоту у 75% для української мови.

    Підписів 561

    Днів залишилось 1

    Вітовська-Ванца Ірма Григорівна
    Оприлюднена
    22 травня, 2017
    22 серпня, 2017
    1
    561 (з них за 30 днів: 13)

    За 25 років Незалежності України і за три роки війни з Росією українська мова залишається на правах “другої мови в Україні” як яскраве свідчення постколоніального синдрому.
    Мова є генетичним кодом нації, є основою незалежності України, є головним шляхом для відновлення української культури.
    Усвідомлюючи роль телебачення в утвердженні української мови в Україні, ми хочемо висловити підтримку впровадженню квоти української мови для телебачення, і закликаємо Верховну Раду України вже цього тижня проголосувати за законопроект 5313, який встановлює квоту у 75% для української мови.
    Такий крок буде серйозним поштовхом для української культури - теле та кіновиробництва.
    Як показує досвід впровадження квот для українськомовних пісень на радіо, квотування це ефективний стимул для розвитку.
    Українці є самодостатньою нацією, яка доводить сьогодні світові, що українське відповідає найкращим світовим зразкам. Ми закликаємо політиків, поважати свою країну і робити реальні кроки для утвердження української мови в Україні. Це історичні кроки, на які чекає все суспільство..

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Підвищення штрафів за вигул собак без намордників. Кримінальна відповідальність.

    Підписів 13

    Днів залишилось 71

    Попов Дмитро Валерійович
    Оприлюднена
    31 липня, 2017
    31 жовтня, 2017
    71
    13 (з них за 30 днів: 13)

    Додати змін до статті 154 Кодексу України про адміністративні порушення:

    1) Притягнення до адміністративної та кримінальної відповідальності володарів чи людей, які займаються вигулом собак БЕЗ намордників (за умови вигулу собаки чи декількох собак БЕЗ намордника у місцях скупчення людей та поза територією, яка є власністю володаря собаки). Породи собак:
    а) американський пітбультерʼєр, доберман-пінчер, американський стаффордшир-терʼєр
    б) південноруська вівчарка, середньазіатська вівчарка, московська сторожова
    в) ротвейлер, німецька та східноєвропейська вівчарки, кавказська вівчарка
    2) Притягнення до адміністративної та кримінальної відповідальності володарів чи людей, які займаються вигулом собак БЕЗ намордників (за умови вигулу собаки чи декількох собак БЕЗ намордника у місцях скупчення людей та поза територією, яка є власністю володаря собаки), собаки яких не слухаються команд власника та контактують з іншими людьми без їх власної на це волі.
    3) При наявності порушень згідно п.1 та п.2 особа, що є свідком правопорушення має повне право викликати співробітників поліції для засвідчення факту правопорушення.
    3.1) У разі встановлення особи, що вигулює собаку, особа чи власник собаки повинен сплатити адміністративне стягнення у розмірі шестисот (600) неоподатковуваних мінімумів, якщо це є перше правопорушення особи за поточною статтею.
    3.2) У разі встановлення особи, що вигулює собаку, особа чи власник собаки повинен буди притягнений до кримінальної відповідальності та сроком ув'язнення до 16 діб, якщо це є її не перше правопорушення за поточною статтею.
    3.3) Якщо особа власника чи того, кто вигулює собаку невстановлена, то співробітники правоохоронних органів мають право визвати кінологічну службу з метою екстрадиціі собаки у притулок. Особу власника чи того, кто вигулює співробітники поліції забов'язані доставити у найближчій відділ поліції для встановлення особи та накладення штрафних санкцій на власника собаки. Витрати на кінологічну службу у повному розмірі виплачує власник собаки.
    3.4) Якщо собака веде себе агресивно та загрожує здоров'ю щодо власника, будь-яких інших людей чи співробітників правоохоронних органів (в незалежності від того встановлена чи невстановлена особа, що вігулює собаку чи в є власником собаки) співробітник правоохоронних органів має право примінити запобіжні заходи щодо собаки, включаючи виклик кінологічної служби, як один із варіантів.
    3.5) якщо немає жодної особи, яка є стверджує, що вона вигулює собаку чи є її власником, у такому випадку співробітник поліції чи свідок має право визвати кінологічну службу для екстрадиції собаки.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Захист історичної пам'ятки "Пригоризонтна обсерваторія Безводівка" від руйнування через свавілля місцевої влади і орендаря та забезпечення достримання Закону України про Охорону культурної спадщини.

    Підписів 47

    Днів залишилось 51

    Кликавка Олександр
    Оприлюднена
    11 липня, 2017
    11 жовтня, 2017
    51
    47 (з них за 30 днів: 10)

    Унікальна археологічна пам’ятка під загрозою знищення!
    Свавілля орендарів земельної ділянки з потурання місцевої влади ставить під загрозу існування історичної споруди 2 тис. до н.е, яка допомагає збагатити наші знання про прадавню історію України.
    В Чернігівській області в околицях міста Ічня знаходиться унікальна археологічна пам’ятка Пригоризонтна обсерваторія Безводівка. Це група курганів та земляних насипів, які є прадавньою астрономічною обсерваторією 2 тис. до н.е. на зразок Стоунхенджу у Великобританії та Гозек в Німеччині.
    Земляні насипи пригоризонтної обсерваторії Безводівка разом з охоронною зоною, яка була визначена Інститутом археології при НАН України в 2013 році, займають площу 3,8 га, на якій вирощуються сільськогосподарські культури. Курганні споруди, що залишися, постійно зазнають руйнівного впливу сільськогосподарської техніки, оскільки, охоронна зона 15 метрів навколо археологічної пам’ятки, яка передбачена Законами України, відсутня. Плуги та інші механізми постійно зачіпають підніжжя історичних пам’яток, що спричинює їх осипання, поступово змінює їх форму та розміри.
    Докладніше у відео https://www.youtube.com/watch?v=RzBJiGGTWdw
    Обсерваторія Безводівка може стати історичною пам’яткою національного значення та центром внутрішнього та міжнарожного туризму. Стоунхендж став туристичною «Меккою» після реконструкції в 1950-х і зараз приймає сотні тисяч відвідувачів з усього світу. В Німеччині в 1990х- роках відкрили прадавню обсерваторію Гозек, дослідили її, відновили і перетворили на туристичний центр. Історія відновлення є прикладом шанування своєї історії.
    Більше інформації про обсерваторію Безводівка на сайті проекту http://www.bezvodovka.com/
    Необхідно якомога швидше встановити межі охоронної зони і огрожу та примусити користувачів земельної ділянки достримуватися її.

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • скоротити тривалість робочого дня

    Підписів 11

    Днів залишилось 19

    Вареник Антоніна
    Оприлюднена
    09 червня, 2017
    09 вересня, 2017
    19
    11 (з них за 30 днів: 10)

    На даний час працівник потребує набагато менше часу для виконання своїх обов,язків, ніж у 1918 році, коли було встановлено 8-годинний робочий день. Інтернет, офісна техніка, мобільні телефони та інші пристрої дозволяють скоротити час, необхідний для виконання задачі, у 3-4 рази. європейські країни уже пішли по шляху скорочення робочого дня. Пропоную скоротити тривалість робочого дня в Україні до 7 годин і відповідно робочого тижня до 35 год/тиждень. Звісно, це загальна тривалість, з якої за виробничої необхідності робитимуться винятки (як і зараз, в принципі). Це дозволить працівнику мати більше часу для відпочинку і власних справ, а роботодавцю - заощадити витрати (напр., електроенергії).

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Прийняти Закон про те, що всі проекти меморандумів, договорів, угод між Міжнародним валютним фондом і Україною підлягатимуть обов'язковому опублікуванню в газеті "Голос України" і за відсутності такого опублікування будуть вважатися недійсними

    Підписів 15

    Днів залишилось 8

    Серафіменко Володимир Олександрович
    Оприлюднена
    29 травня, 2017
    29 серпня, 2017
    8
    15 (з них за 30 днів: 9)

    За даними електронного видання "Економічна правда" для продовження співпраці з Міжнародним валютним фондом Україні потрібно підвищити пенсійний вік, скоротити кількість держслужбовців і бюджетників, скасувати спрощену систему оподаткування і відкрити земельний ринок.

    Також деякими електронними виданнями в мережі Internet розповсюджується різні версії текстів під назвою "Меморандум про співпрацю України з МВФ", оригінальний текст якого невідомий навіть частині народних депутатів України.

    Враховуючи те, що меморандуми, договори, угоди України з МВФ зачіпають права мільйонів громадян України та мають великий резонанс для українського суспільства, з метою припинення спекуляцій навколо цих текстів виникає необхідність в законодавчому закріпленні обов'язкового опублікування текстів проектів зазначених документів в офіційному виданні Верховної Ради України, газеті "Голос України".

    За відсутності офіційного опублікування проектів меморандумів, договорів, угод України з МВФ - вважати їх недійсними і не обов'язковими для виконання Україною.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • створення та прийняття закону про відкликання депутатів

    Підписів 9

    Днів залишилось 71

    Донець Володимир Григорович
    Оприлюднена
    31 липня, 2017
    31 жовтня, 2017
    71
    9 (з них за 30 днів: 9)

    Для підвищення дисципліни в Верховній Раді та якість законів, підвищення якість роботи Кабінету Міністрів, підвищення активність політичного життя партій в первинних ланках, для виборів до ВР дійсно НАРОДНИХ депутатів потрібно прийняти закон про відкликання депутатів згідно якого:
    1) всі депутати вибрані по партійних списках мають бути прикріплені до округів, де повинні будуть звітувати за свою роботу, та можуть бути відкликані на рівні з депутатами мажоритарниками.
    2)процедуру відкликання: організація зборів виборців округу, висування альтернативного кандидата, збір підписів та частину коштів на проведення процедури проводить партія яка вважає що на даний момент її кандидат може зібрати більшість голосів при повторному голосуванні в даному окрузі. Кошти для проведення відкликання-перевиборів потрібно збирати разом з підписами про відкликання депутата, аби все політичне життя не зациклилося на суцільне відкликання, сума їх повинна бути диференційована в залежності від середнього заробітку в окрузі;
    3)Процедура відкликання об’єднана з процедурою вибору нового депутата, тобто фактично є другим туром виборів зміщеним в часі, і в ній приймають учать лише два кандидати.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Скасувати п. 6-1 Розділу ІІ "Прикінцеві положення" Закону України "Про Національне антикорупційне бюро України": "На службу до центрального та територіальних управлінь Національного антикорупційного бюро України не можуть бути прийняті особи, які протягом п’яти років до набрання чинності цим Законом працювали (проходили службу), незалежно від тривалості, у спеціально уповноважених підрозділах по боротьбі з корупцією в органах прокуратури, Міністерства внутрішніх справ України..."

    Підписів 9

    Днів залишилось 67

    Мартинюк Олександр Володимирович
    Оприлюднена
    27 липня, 2017
    27 жовтня, 2017
    67
    9 (з них за 30 днів: 9)

    Пункт 6-1 Розділу ІІ "Перехідні положення" Закону України "Про Національне антикорупційне бюро України", суперечить ст. 24 Конституції України та ст. 14 Конвенції з прав людини і основоположних свобод (щодо рівності прав, заборони дискримінації (обмежень) за різними ознаками, перелік яких не є вичерпним), оскільки позбавляє права співробітників колишніх спецпідрозділів по боротьбі з корупцією на працевлаштування в НАБУ за ознакою наявності попереднього досвіду роботи.
    Така заборона не обмежена у часі, що ставить працівників вказаних підрозділів у становище, навіть гірше ніж для осіб, які не можуть бути призначені на посаду в НАБУ згідно ч. 1 ст. 13 ЗУ "Про Національне антикорупційне бюро України ":
    - осіб, які мають судимість за вчинення злочину (п. 2), оскільки після зняття або погашення судимості вказані обмеження на них не будуть поширюватись;
    - осіб, на яких протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення, або які притягалися судом до відповідальності за вчинення умисного злочину (п. 3), оскільки через рік вказані обмеження на них не будуть поширюватись.
    Таким чином, вказане положення ще й суперечить статті 62 Конституції України та ч. 2 ст. 6 Конвенції з прав людини і основоположних свобод, які передбачають презумпцію невинуватості та забезпечення доведеності вини.
    Отже, вищевказана норма закону є неправовою, тобто суперечить принципу верховенства права, що на практиці має свій вияв у невідповідності Конституції України (ст.ст. 24, 60), Конвенції з прав людини і основоположних свобод (ч. 2 ст. 6, ст. 14), практиці Європейського суду з прав людини (зокрема, у справі Моор проти Бельгії, ЕСН-1994-2-010).

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Пільги інвалідам третьої групи

    Підписів 11

    Днів залишилось 22

    Грицишина Марина Анатоліївна
    Оприлюднена
    12 червня, 2017
    12 вересня, 2017
    22
    11 (з них за 30 днів: 8)

    Згідно Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" Ст. 38-1,а саме з поправками до Закону "Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законодавчих актів України (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2015, № 6, ст.40" інваліди I та II групи, діти-інваліди та особи, які
    супроводжують інвалідів I групи або дітей-інвалідів (не більше
    однієї особи, яка супроводжує інваліда I групи або
    дитину-інваліда), мають право на безплатний проїзд у пасажирському
    міському транспорті (крім таксі) за наявності посвідчення чи
    довідки.
    Права інвалідів 3 групи на безоплатний або хоча б пільговий проїзд у пасажирському міському транспорті просто виключили.Чому?Інваліди цієї групи навіть отримують меншу пенсію або соціальну виплату,аніж інші,але мають не менш значні хвороби або каліцтва.
    Постанова Кабінету Міністрів України від 21 січня 2015 року № 10 «Про затвердження переліку анатомічних дефектів, інших необоротних порушень функцій органів і систем організму, станів та захворювань, за яких відповідна група інвалідності встановлюється без зазначення строку повторного огляду
    Вiдсутнiсть одного ока
    Стiйкий повний птоз на одному оцi пiсля проведення усiх видiв вiдновного лiкування
    Слiпота на одне око (гострота зору з переносною корекцiєю 0,05 i нижче або концентричне звуження поля зору до 10 градусiв вiд точки фiксацiї) або ураження обох очей (зниження гостроти зору з переносною корекцiєю 0,1 i нижче або концентричне звуження поля зору до 25 градусiв вiд точки фiксацiї)
    Двобiчна глибока туговухiсть
    Стiйка трахеостома
    Стеноз гортанi II–III ступенiв внаслiдок травматичного або iнфекцiйного ураження нервово-м’язового апарату гортанi з одно- або двобiчним парезом i стiйкою дисфонiєю у разi неможливостi або неефективностi хiрургiчного лiкування
    Стiйка афонiя органiчного ґенезу
    Дефект щелепи чи твердого пiднебiння, якщо протезування не забезпечує жування та ковтання i призводить до помiрно вираженого дефiциту ваги тiла
    Карликовiсть iз зростом нижче нiж 130 сантиметрiв у чоловiкiв та 120 сантиметрiв у жiнок
    Паралiч кистi за неефективностi фiзичної реабiлiтацiї
    Помiрний парез верхньої або нижньої кiнцiвки, що супроводжується значним обмеженням обсягу активних рухiв в усiх суглобах за неефективностi фiзичної реабiлiтацiї
    Чужорiдне тiло в серцевому м’язi чи у перикардi внаслiдок травми (поранення), штучний клапан серця, функцiонуючий кардiостимулятор
    Єдина функцiонуюча нирка
    Вiдсутнiсть однiєї легенi
    Контрактура передпліччя в положенні повної пронації
    Деформуючий артроз кульшового суглоба IVступеня з порушенням функції суглоба III ступеня та вище за неефективності та безперспективності реабілітаційних заходів
    Екстирпація шлунка,тотальна колопроктектомія, панкреатоектомія за наявності цукрового діабету
    Повний перелік захворювань http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/10-2015-%D0%BF
    Прошу підписати петицію Надати безкоштовний проїзд або на пільгових умовах(50% від вартості проїзду) інвалідам 3 групи

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Про зброю і самозахист

    Підписів 20

    Днів залишилось 16

    Голуб Владислав Анатолійович
    Оприлюднена
    06 червня, 2017
    06 вересня, 2017
    16
    20 (з них за 30 днів: 6)

    Прийміть нарешті нормальний закон про самозахист і дозвольте громадянам мати бойову короткоствольну нарізну зброю. Проблема стоїть як ніколи гостро, і на "користь зброї" існує ряд вже для всіх зрозумілих причин, а саме:

    1) для кримінальних елементів не проблема дістати зброю, а нормальна людина не може захистити а ні себе, а ні своїх рідних, ні свою власність.

    2) це нормальна практика для багатьох, найуспішніших країн: Швеції, Швейцарії, Норвегії, Фінляндії, Чехії, США і Канади. І навіть в Гондурасі, Панамі і Сербії влада не боїться власного народу... І досі чомусь вони там не повбивали один одного.

    3) ніхто не агітує за вільний продаж - нехай бажаючий мати зброю пройде психо-фізіологічне обстеження та лікаря-нарколога і не матиме судимостей. Людей які не служили можна зобов`язати пройти курси володіння зброєю і таке ін.

    4) це значно посилить обороноздатність країни (за прикладом все тієї ж Швейцарії, Чехії та країн Скандинавії ).

    5) у людей на руках багато травматичної зброї, так зв. пристроїв для відстрілу гумових куль. Балістична єкспертиза не може довести належність резинової кулі до зброї з якої вона була відстріляна. Тобто тим кому держава видає такі травматичні пістолети, дано повний карт-бланш - таке собі кріпацтво нашого часу. Ті ж судді, мажори можуть стріляти в кого хочуть, і нічого не доведеш.

    6) це дасть можливість розвиватися приватним компаніям в Україні, які можуть виробляти зброю, створить додаткові робочі місця і т. ін.

    Прошу ознайомитись http://24tv.ua/special/zbroia/
    У всі часи зброю не давали рабам...
    Якщо влада не дає своєму народу зброю, значить боїться власного народу!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ