ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Висловлюю категоричну незгоду із законопроектом №4142 від 22.09.2020

    Підписів 420

    Днів залишилось 30

    Самойленко Анатолий
    Оприлюднена
    28 вересня, 2020
    28 грудня, 2020
    30
    420 (з них за 30 днів: 256)

    Висловлюю категоричну незгоду із законопроектом №4142 від 22.09.2020, вважаю його дискримінаційним та антиконституційним у частині заборони прийому та відвідування закладів освіти дітьми без одного або декількох щеплень. У сучасній правовій державі законодавча і виконавча влада має ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ доступ до навчання, а не шукати шляхи для його обмеження. В Україні зареєстровано 195 інфекційних хвороб, 10 з яких представлені у календарі щеплень. Жодної епідемії з будь-якої з цих 10 хвороб в Україні не було зареєстровано протягом 2000-2020 років (2000р - рік введення ЗУ "Про захист населення від інфекційних хвороб"). Протягом 20 років діти з відсутністю одного або кількох щеплень відвідували освітні заклади, здійснюючи своє конституційне право, і це не викликало жодних епідемій, незважаючи на те, що вакцинальне охоплення з окремих щеплень сягало 30% і менше в окремі періоди. Даним законопроєктом пропонується ЗАБОРОНИТИ нещепленим дітям (тобто, дітям без одного або декількох щеплень за кадендарем) відвідування закладів освіти, а також прописана можливість видачі довідки для вступу до закладу освіти лише у разі проведення щеплень. Таким чином, нещеплена дитина де-юре позбавлена можливості отримати освіту у БУДЬ-ЯКІЙ ФОРМІ, включно сімейній або дистанційній. Законопроєктом пропонується збільшити обсяг обов'язкових щеплень, тоді як жодних спалахів хвороб, від яких ці щеплення мають захищати, в Україні у вказаний період не відбувалось, деякі хвороби (наприклад, ХІБ) взагалі майже не реєструвались. Відсутні жодні підстави введення до календаря щеплення від пневмококкової інфекції, адже відсутня статистика з хвороб, викликаних саме цим збудником. При цьому, Україна є чи не єдиною європейською країною, в якій де-факто відсутня система фіксування поствакцинальних ускладнень та летальних випадків, а також будь-які варіанти компенсації шкоди постраждалим чи їх представникам. Законопроєкт написано поспіхом, без урахування Конституції, чинного українського законодавства та принципів правового суспільства. Вимагаю НЕ надавати цей законопроект на голосування або, у разі його надання, НЕ підтримувати йоого, голосувати ПРОТИ нього як відверто злочинного.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Захист спрощеної системи оподаткування, шляхом термінового розгляду та прийняття законопроекту 3853-1 "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо запровадження щорічного підвищення граничних обсягів доходів для застосування спрощеної системи оподаткування, відновлення права платників єдиного податку не застосовувати реєстратори розрахункових операцій, а також скасування корупційного

    Підписів 352

    Днів залишилось 39

    Чернишов Сергій Петрович
    Оприлюднена
    07 жовтня, 2020
    07 січня, 2021
    39
    352 (з них за 30 днів: 93)

    Захист спрощеної системи оподаткування, шляхом термінового розгляду та прийняття законопроекту 3853-1 "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо запровадження щорічного підвищення граничних обсягів доходів для застосування спрощеної системи оподаткування, відновлення права платників єдиного податку не застосовувати реєстратори розрахункових операцій, а також скасування корупційного

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Скасування законопроекту №4058 від 07.07.2020 про обов'язкову вакцинацію населення!

    Підписів 181

    Днів залишилось 16

    Полонська Інга Іванівна
    Оприлюднена
    15 вересня, 2020
    15 грудня, 2020
    16
    181 (з них за 30 днів: 54)

    Висловлюємо категоричну незгоду із законопроектом №4058 від 07.09.2020, вважаємо його дискримінаційним та антиконституційним у частині внесення змін до ЗУ "Закон про захист населення від інфекційних хвороб", ст. 15 та ст. 12. У сучасній правовій державі законодавча і виконавча влада має ЗАБЕЗПЕЧУВАТИ доступ до навчання, а не шукати шляхи для його обмеження. В Україні зареєстровано 195 інфекційних хвороб, 10 з яких представлені у календарі щеплень. Жодної епідемії з будь-якої з цих 10 хвороб в Україні не було зареєстровано протягом 2000-2020 років (2000р - рік введення ЗУ "Про захист населення від інфекційних хвороб"). Протягом 20 років діти з відсутністю одного або кількох щеплень відвідували освітні заклади, здійснюючи своє конституційне право, і це не викликало жодних епідемій, незважаючи на те, що вакцинальне охоплення з окремих щеплень сягало 30% і менше в окремі періоди. Тому просимо скасувати даний законопроект!

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Про необхідність законодавчого регулювання питань пов’язаних з завершенням об’єктів житлового будівництва, спорудження яких зупинене

    Підписів 66

    Днів залишилось 48

    Мельник Максим Петрович
    Оприлюднена
    16 жовтня, 2020
    16 січня, 2021
    48
    66 (з них за 30 днів: 35)

    Шановні народні депутати!
    Даною петицією хочемо привернути вашу увагу до відсутності правового регулювання питань пов’язаних з завершенням об’єктів житлового будівництва, спорудження яких зупинене.
    Надзвичайно багато людей інвестувавши свої заощадження в житло роками чекають на свої квартири без будь-яких перспектив їх отримати.
    На сьогодні абсолютно відсутня законодавча база, яка б давала визначення поняття довгобуду, встановлювала механізм взаємодії, чи самоорганізації інвесторів, зміни землекористувача та замовника будівництва, права власності на об’єкт незавершеного будівництва, залучення девелоперів чи підрядників у проєкт з метою його добудови.
    Виконання державними органами положень чинного законодавства призводить лише до накладення арештів на земельні ділянки, та об’єкти незавершеного будівництва, а іноді і майнові права на квартири, як заходів забезпечення кримінального провадження або в рамках виконавчого провадження. Що жодним чином не наближує інвесторів до отримання права власності на квартири.
    Без створення належної законодавчої бази питання завершення довгобудів не буде вирішено, інвестори так і продовжать чекати свої квартири, а міські пейзажі й далі будуть псувати недобудови.
    Просимо Вас створити робочу для підготовки проєкту закону покликаного врегулювати вищезазначені питання.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Пам'ять про Захисників України

    Підписів 202

    Днів залишилось 39

    Плебанович Василина Андріївна
    Оприлюднена
    07 жовтня, 2020
    07 січня, 2021
    39
    202 (з них за 30 днів: 32)

    Вимагаємо! Встановити портрети загиблих (з іменами, прізвищами, датами народження та смерті) Революції Гідності, АТО/ ООС, та загиблих при анексії Російською Федерацією Автономної Республіки Крим, у приміщенні Верховної Ради України, а саме у вестебюлі першого поверху, щоб кожний, хто заходить у приміщення Верховної Ради України бачив обличчя тих людей, які дали можливість і надалі існувати нашій державі Україні та стримали агресора, віддавши своє життя! Пам'ятаймо та шануймо наших Захисників.

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Закон про КОЛЛАБОРАНТІВ та прирівняти проросійську ідеологію як комуністичну.

    Підписів 27

    Днів залишилось 67

    Лохвицький Володимир Володимирович
    Оприлюднена
    03 листопада, 2020
    03 лютого, 2021
    67
    27 (з них за 30 днів: 27)

    Розробити та прийняти закон про КОЛЛАБОРАНТІВ, та прирівняти проросійську ідеологію будь якої партії як комуністичну яка припадає в Україні під декумунізацію і повинні бути заборонені.
    Проросійська ідеологія партій і коллаборація повинні бути заборонені, бо це впливає на наш суверенітет і незалежність України, а також заважає нам рухатись Європейським шляхом, який прописаний в конституції України.

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Скасування податків, зборів та єдиного соціального внеску для підприємців (ФОП) на час Пандемії, спричиненої COVID-19.

    Підписів 189

    Днів залишилось 12

    Каламайко Дмитро Юрійович
    Оприлюднена
    10 вересня, 2020
    10 грудня, 2020
    12
    189 (з них за 30 днів: 25)

    Карантин та інші обставини останнім часом значно ускладнили роботу підприємців, які є основою розвитку бізнесу в нашій країні та відповідно складовою ланкою для розвитку та фінансового процвітання України. Скасування всіх податків, зборів та єдиного соціального внеску для підприємців на час Пандемії, спричиненої COVID-19, зменшить навантаження на бізнес у цей скрутний час, збереже багато робочих місць та допоможе його розвитку.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • ЗАБЕЗПЕЧИТИ встановлення МАКСИМАЛЬНОЇ ЗАРПЛАТИ народним депутатам, чиновникам і суддям в сумі не більше 10 розмірів мінімальної заробітної плати

    Підписів 296

    Днів залишилось 3

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    02 вересня, 2020
    02 грудня, 2020
    3
    296 (з них за 30 днів: 24)

    Статтею 1 Конституції України встановлено, що:
    - Україна є соціальна держава.

    Статтею 24 Конституції України встановлено, що:
    - Не може бути ПРИВІЛЕЇВ за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

    Пунктом 3 статті 27 Закону України " N 1058 "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" встановлено, що:
    - Максимальний розмір пенсії (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством, крім доплати до надбавок окремим категоріям осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною) НЕ МОЖЕ ПЕРЕВИЩУВАТИ десяти прожиткових мінімумів, установлених для осіб, які втратили працездатність.

    З українських ЗМІ:

    - УНІАН. Україна є найбіднішою країною Європи – звіт МВФ:
    "Україна є найбіднішою країною Європи згідно з даними з нового звіту Міжнародного валютного фонду.
    У новому звіті МВФ за показником ВВП на душу населення нас обійшла навіть Молдова:
    Молдова посідає 133-є місце в світі з 2694,469 дол. ВВП на душу населення,
    а Україна – 134-е місце у світі з 2656,01 дол ВВП на душу населення.
    За розміром офіційної середньої зарплати Україна також посідає останнє місце в Європі:
    середня офіційна зарплата в Молдові становила 375,82 дол. (6369,8 леїв),
    в Україні - 325,53 дол (8529 грн).

    - Украинская правда. КС признал ограничение зарплат чиновников во время карантина незаконным:
    "Конституционный суд 28 августа 2020 года признал, что ОГРАНИЧЕНИЕ заработных плат (10 размерами минимальной заработной платы) государственных служащих и судей в период карантина является НЕЗАКОННЫМ".

    Тобто пенсію українських громадян можливо ОБМЕЖУВАТИ, а надвисокі зарплати народних депутатів, чиновників і суддів НЕ МОЖНА, хоч Україна є найбіднішою країною Європи.

    Це ПОРУШУЄ статті 1 та 24 Конституції України.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ в Україні реалізацію статтей 1 та 24 Конституції України та ВСТАНОВИТИ МАКСИМАЛЬНУ ЗАРПЛАТУ народним депутатам, чиновникам і суддям в сумі НЕ БІЛЬШЕ 10 розмірів мінімальної заробітної плати

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про заборону ввезення неякісної вакцини,яка не пройшла клінічні випробування в Україну.

    Підписів 36

    Днів залишилось 47

    Тимченко Микола Борисович
    Оприлюднена
    15 жовтня, 2020
    15 січня, 2021
    47
    36 (з них за 30 днів: 24)

    Внести законопроект про заборону ввезення на територію України вакцини,яка не пройшла клінічні випробування та настання кримінальної відповідальності за такі дії.Розглянути терміново.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Скасувати перехід на літній час

    Підписів 26

    Днів залишилось 58

    Бабенко Роман
    Оприлюднена
    26 жовтня, 2020
    26 січня, 2021
    58
    26 (з них за 30 днів: 24)

    Залишити натуральний астрономічний час для України UTC+2, якій є дійсно територіально-географічним часом для України.
    Встановіти пам'ятний знак на шляховій естакаді Е40 с.Березівка (Макарівський район)
    Географічні координати 50°25′45″ пн. ш. 30°00′00″ сх. д.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Оголошення процедури Імпічменту президенту України

    Підписів 186

    Днів залишилось 16

    Литвиненко Едуард Станіславович
    Оприлюднена
    15 вересня, 2020
    15 грудня, 2020
    16
    186 (з них за 30 днів: 23)

    Вимагаємо від Верховної Ради України у відповідності до вимог пункту 10 статті 85 "Конституції України" (Повноваження Верховної Ради України) розпочати усунення Президента України з поста в порядку особливої процедури (імпічменту), встановленому статтею 111 цієї Конституції "Державна зрада" та для проведення розслідування створити у Верховній Раді України спеціальну тимчасову слідчу комісію, до складу якої включаються спеціальний прокурор і спеціальні слідчі.

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Запровадження смертної кари за корупційні злочини державних посадовців всіх рівней!

    Підписів 83

    Днів залишилось 34

    Урбанський олександр
    Оприлюднена
    02 жовтня, 2020
    02 січня, 2021
    34
    83 (з них за 30 днів: 19)

    Запровадити Закон про Смертну кару для Державних посадовців Всіх рівней за створення та участь у корупційних схемах, отримання хабарів у розмірі від 5 мінімальних зарплат, а також відмову від співпраці з Державними та Міжнародними слідчими органами, надання повної інформаціі про обсяг заподіянних збитків та всіх осіб причетних до злочину.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Про необхідність внесення змін до Виборчого кодексу України

    Підписів 19

    Днів залишилось 65

    Глушман Іван Павлович
    Оприлюднена
    02 листопада, 2020
    02 лютого, 2021
    65
    19 (з них за 30 днів: 19)

    Необхідно внести зміни до статей 179 та 254 Виборчого кодексу України «Порядок прийняття та розгляду документів дільничних виборчих комісій окружною (територіальною) виборчою комісією» та пов’язаних із ними. Пропоную частини четверті цих статей викласти приблизно в такому змісті: «Три члени окружних (територіальних) виборчих комісій негайно, після прибуття членів дільничних виборчих комісій, приймають запечатані пакети з протоколами дільничних виборчих комісій та запечатані пакети з іншими виборчими документами, передбаченими частиною десятою статті 176 цього Кодексу. Час їх прийняття фіксується у відповідній відомості із підписами супроводжуючих. Після цього члени дільничних виборчих комісій та супроводжуючі їх особи можуть відправлятися додому. Паралельно, допускається без участі членів дільничних виборчих комісій, проводиться розгляд прийнятих документів у порядку їх поступлення. У разі допущених помилок в складанні протоколу один із членів окружної (територіальної) виборчої комісії повідомляє телефоном чи іншим засобом зв’язку про це голову дільничної виборчої комісії із зазначеним допущених помилок. Голова (його заступник чи секретар) негайно скликає засідання дільничної виборчої комісії та повідомляє всіх, хто підписав підсумковий протокол із неточностями. У ході засідання складається протокол із поміткою «Уточнений». Після підписання уточненого протоколу усіма присутніми членами виборчої комісії та іншими учасниками виборчого процесу уточнений протокл повторно доставляється до окружної (територіальної) виборчої комісії у складі трьох членів дільничних виборчих комісій та поліцейського».

    Такі зміни дозволять: внормувати у спокійне русло роботу окружних (територіальних) виборчих комісій; ліквідують величезні черги в їх приміщеннях; позбавлять "катувань" у багатогодинних чергах членів дільничних виборчих комісій, в яких трапляються люди навіть помирають; полегшити і спростити роботу членів дільничних, окружних (територіальних) виборчих комісій; унеможливить порушення закону, коли члени дільничних виборчих комісій складають уточнений протокол за межами дільничної виборчої комісії, як правило поряд із приміщенням територіальної виборчої комісії, щоб повторно не долати великі відстані до своїх населених пунктів; зменшить кількість помилок, пов'язаних із поспішанням якнайшвидше зайняти чергу в територіальній виборчій комісії та ін.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Посадові оклади працівників апарату суду

    Підписів 19

    Днів залишилось 61

    Карпа Марія Зіновіївна
    Оприлюднена
    29 жовтня, 2020
    29 січня, 2021
    61
    19 (з них за 30 днів: 19)

    Посадові оклади працівників апаратів судів
    В умовах політичних, соціальних та економічних реформ, що впроваджуються сьогодні в українському суспільстві, ми - працівники апарату судів України, виконуємо роботу, без якої є неможливим здійснення правосуддя суддями, несемо на собі тягар посадових обов'язків та відповідальності, отримуючи за свою працю заробітну плату, яка ніяк не співвідноситься з тим навантаженням, яке нам доводиться виконувати. Оплата нашої праці є прямим порушенням декількох положень Конституції України таких як: ст.3,21,43,47,48 Конституції України, ст. ст. 94, 115 КЗпП України, ст. ст. 21, 24 Закону України «Про оплату праці».
    При прийомі на роботу нам доводилося проходити суворий конкурсний відбір, до нас ставилися високі вимоги як професійного, так і етичного плану, ми приймали присягу державного службовця, свідомо погоджуючись на певні службові обмеження, позбавивши себе права на страйк як засіб боротьби з ігноруванням наших законних вимог, маючи надію на належну оплату нашої праці, покликаної на забезпечення практичної реалізації функцій судової системи держави. Наші сподівання не були наївними мріями, вони ґрунтувалися на глибокому переконанні, що держава не знехтує вимогами власного законодавства, не поставить нас на межу бідності. У час загрози державному суверенітету України, нестабільної економічної ситуації, поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, невпинного зростання цін на комунальні тарифи, продукти харчування, ліки, товари та послуги, що необхідні для життя кожної людини, працівники апарату суду отримують мізерну заробітну плату.
    Судова влада являється третьою гілкою державної влади в Україні. Без виконання посадових обов'язків працівниками апарату суду здійснення правосудця є неможливим. Також, не зайвим буде нагадати, що для зайняття відповідних посад державних службовців законодавцем визначено жорсткі вимоги щодо рівня освіти, досвіду роботи, несумісності та обмеження у отриманні додаткових доходів. Однак, як бачимо на практиці, заробітна плата державного службовця - працівника апарату суду та вимоги щодо його кандидатури на займаній посаді не співвідносяться за матеріальними показниками та, аж ніяк, не відповідають реаліям життя українського суспільства.
    Прикро, що державна влада, так безвідповідально та легковажно пригнічують соціально незахищених державних службовців - працівників апаратів судів, посадовий оклад яких є навіть нижчим за мінімальну заробітну плату.
    Працівники апарату суду щомісячно живуть надіями на «листи щастя» у вигляді листів Територіальних управлінь Державної Судової адміністрації України щодо встановлення премій та надбавок, кожного місяця відкладаючи свої плани та потреби на потім. А чи наступного місця пощастить отримати хоч щось? Але ж, якщо не буде цих доплат, як можна прожити на оклад?!!
    На таке існування заслуговують працівники апарату суду? Адже розмір заробітної плати працівників апарату суду не забезпечує належний рівень життя, суперечить вимогам часу і не відповідає тому рівню обов'язків і відповідальності, які покладені на працівників апаратів судів при виконанні ними функцій держави.
    Відповідно до ст. 8 Закону України «Про державний бюджет України на 2020 рік» установлено у 2020 році мінімальну заробітну плату у місячному розмірі: з 1 січня - 4723 гривні, з 1 вересня - 5000 гривень. Згідно штатного розпису посадові оклади працівників апарату суду складають: помічник судді - 9 921, 00 грн; керівник апарату - 11 690, 00 грн; заступник керівника апарату - 11 100, 00 грн; головний спеціаліст - 5 300, 00 грн; консультант суду - 4 250, 00 грн; секретар судового засідання - 4 250, 00 грн; старший секретар суду - 4 250, 00 грн; старший судовий розпорядник - 4 250, 00 грн; судовий розпорядник - 4 204, 00 грн; секретар суду - 4 204, 00 грн; діловод - 4 288, 00 грн; архіваріус - 4 162, 00 грн; завідувач господарства - 4 540, 00 грн; прибиральник службових приміщень - 2 572, 00 грн.
    Тобто, з наведеного вбачається, що розмір посадового окладу деяких категорій працівників апарату суду є нижчим за встановлений законодавством розмір мінімальної заробітної плати.
    Виникає питання, чому працівники апарату суду, які є складової частиною третьої гілки влади - судової влади, зазнають постійної дискримінації, та щодо їх прав та обов’язків немає ніякого дотримання Конституції та законів України?!
    Окрім того, Законом України «Про державний бюджет України на 2020 рік» установлено прожитковий мінімум на одну особу в розрахунку на місяць.А прожитковий мінімум - вартісна величина достатнього для забезпечення нормального функціонування організму людини, збереження його здоров'я набору продуктів харчування, а також мінімального набору непродовольчих товарів та мінімального набору послуг, необхідних для задоволення основних соціальних і культурних потреб особистості. Але до визначення терміну «Прожитковий мінімум» не входить витрати на проїзд та сплату житлово-комунальних послуг. При цьому заробітна плата деяких категорій працівників апарату суду (секретаря суду, секретаря судового засідання, діловода, судового розпорядника та архіваріуса) складає (з вирахуванням податків та зборів) 3 500, 00 грн. - 4 000, 00 грн. І як наслідок, працівники апарату суду не отримують навіть законодавчо встановлений прожитковий мінімум для працездатних осіб!!
    Окрім того, більшість працівників мають на своєму утриманні малолітніх дітей та деякі діти перебувають на утриманні лише у одного з батьків. Відповідно до ст. 8 Закону України «Про охорону дитинства» кожна дитина має право на рівень життя, достатній для її фізичного, інтелектуального, морального, культурного, духовного і соціального розвитку. Батьки або особи, які їх замінюють, несуть відповідальність за створення умов, необхідних для всебічного розвитку дитини, відповідно до законів України. В свою чергу, заробітна плата працівників апарату суду не дозволяє забезпечити нормальним рівнем навіть себе, не говорячи вже про малолітніх дітей!
    З огляду на наведене, на стрімкий ріст цін, ми - працівники апарату суду опинилися у становищі, коли просто не можемо забезпечувати себе та своїх дітей на ті «заробітні плати», які виплачує нам держава!!! Крім того, варто зазначити, що суди щоденно здійснюють правосуддя навіть в умовах введеного карантину, ризикуючи своїм здоров'ям та життям.
    З метою недопущення масового звільнення працівників судів, які не в змозі вижити на мізерну заробітну платню, у зв’язку із відсутністю достатнього фінансування та недопущення колапсу у судовій системи, оскільки її функціонування без апарату суду не можливе, просимо переглянути СХЕМУ посадових окладів із визначенням коефіцієнтів для державних службовців - працівників апаратів судів, з метою знищення дискримінації в окладах державних службовців вищої та нижчої ланки судової системи, а також просимо переглянути фінансування судової системи України у 2020 році та проект бюджету на 2021 рік, фонд оплати праці працівників апаратів судів.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Знизити бар'єр для спеціалізованих петицій до 3000 підписів.

    Підписів 54

    Днів залишилось 30

    Рудницький Павло
    Оприлюднена
    28 вересня, 2020
    28 грудня, 2020
    30
    54 (з них за 30 днів: 18)

    На даний момент прохідний бар'єр для розгляду петиції становить 25 тисяч підписів. Це серйозна перешкода для народовладдя України. Вимагаємо знизити бар'єр до 3 тисяч підписів як в Польщі, де майже однакова кількість населення.
    25 тисяч - це перешкода, об яку розбилися чимало ініціатив. Народ роздріблений, у нас багато професій, поглядів, віросповідань, але в одному ми єдині - ми народ України, і ми є влада!
    Зниження бар'єру має стосуватись тих петицій що оприлюднені на даний момент, йде збір підписів, та тих що будуть публікуватись надалі.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Підтримати Проект Закону про внесення змін до статті 51 Кодексу торговельного мореплавства України щодо вимог до кваліфікації членів екіпажу з додаванням поправок від народу України Номер, дата реєстрації: 3944 від 29.07.2020

    Підписів 958

    Днів залишилось 10

    Рудницький Павло
    Оприлюднена
    08 вересня, 2020
    08 грудня, 2020
    10
    958 (з них за 30 днів: 15)

    Шановні депутати, звертаємося до вас від ініціативної групи моряків, представляючи всіх моряків України, просимо провести наступні заходи:

    • Зобов'язати Морську адміністрацію та Міністерство Інфраструктури України слідувати Плану виконання антикорупційного заходу в рамках урядово-громадської ініціативи «Разом проти корупції»
    • Забезпечити достатню кількість бланків морських документів, час очікування готового документу не повинен перевищувати 3 робочих днів.
    • Підтримати Проект Закону про внесення змін до статті 51 Кодексу торговельного мореплавства України щодо вимог до кваліфікації членів екіпажу з додаванням поправок від народу України
    • Тези, що частково можуть відноситися до інших положень та законів перенести до цих положеннь і законів без змін та з посиланнями на них, так як кожне написане нижче слово є вимогами громадськості, народу, і підписавшимися під даною петицією.

    Власне, як ми, моряки бачимо статтю 51:

    Стаття 51. Вимоги до кваліфікації членів екіпажу з урахуванням змін робочої групи від морської спільноти:

    До зайняття посад капітана та інших осіб командного складу судна допускаються особи, що мають відповідні свідоцтва (сертифікати) про компетентність, встановлені «Положенням про  сертифікацію осіб командного складу морських суден», що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до Міжнародної конвенції про підготовку і дипломування моряків та несення вахти.

    Перше отримання сертифікату про компетентність на відповідну посаду та Свідоцтва фахівця з початкової і розширеної підготовки для здійснення вантажних операцій на танкерах здійснюється за результатами успішних тестування та оцінювання документальних доказів, поданих відповідно до вимог Міжнародної конвенції про підготовку і дипломування моряків та несення вахти.

    Тестування не вимагається при повторному підтвердженні свідоцтв (сертифікатів) про компетентність, Свідоцтв фахівця з початкової і розширеної підготовки для здійснення вантажних операцій на танкерах при наявності стажу роботи на аналогічних суднах протягом 3 місяців за останні 5 років або успішного закінчення схваленого навчального курсу або курсів. Обов’язкова підготовка моряків для осіб, які займають певні посади на судні або виконують спеціальні обов’язки на судні, здійснюється за програмами підготовки, схваленими центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері морського та річкового транспорту.

    Стаж враховується в тому випадку, якщо він внесений добровільно і особисто в електронний реєстр плавання, в іншому випадку присвоєння дипломів (сертифікатів компетенції) разом з видачею і повторним підтвердженням до дипломів та присвоєння і повторна видача Свідоцтв фахівця з підготовки для здійснення вантажних операцій на танкерах здійснюється за результатами успішних тестування та оцінювання документальних доказів, поданих відповідно до вимог Міжнародної конвенції про підготовку і дипломування моряків та несення вахти.

    Забезпечити прийом заявок на оформлення будь яких морських документів та їх видачу через Центри надання адміністративних послуг. Після подачі заявки на проходження тестування, моряку негайно надається доступ до ресурсу, що містить питання та варіанти відповідей для підготовки до тестів та посилання на сам тест, який може бути пройденим в будь який зручний для моряка час.

    Забезпечити захист персональних даних в електронних системах, що використовуються при дипломуванні та сертифікації моряків.

    Позбавлення звання і вилучення диплома або кваліфікаційного свідоцтва допускається тільки за рішенням суду. 

    До виконання обов’язків на морських суднах допускаються особи, які мають документи про відповідну кваліфікацію, видані в порядку, встановленому «Положенням про  сертифікацію осіб командного складу морських суден». 

    Порядок отримання документів, які надають право на зайняття посади на не конвенційних суднах, позбавлення цього права, затверджується державним підприємством, створеним для управління державним майном в морських портах України за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах морського і річкового транспорту.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Збільшення відповідальності за нанесення екологічних збитків

    Підписів 60

    Днів залишилось 22

    Глазков Денис Володимирович
    Оприлюднена
    21 вересня, 2020
    21 грудня, 2020
    22
    60 (з них за 30 днів: 15)

    Верховна Рада прийняла в першому читанні законопроект 3526, який, крім усього іншого, збільшує штрафи за недопуск посадових осіб, які здійснюють державний контроль у сфері охорони навколишнього середовища, до 300 неоподатковуваних мінімумів.

    300 мінімумів = 5100 грн. = Смішна сума для будь-якого підприємства.

    Я прошу підтримати правку до другого читання, подану народним депутатом Сергієм Штепой, яка збільшує розмір штрафів до 30000-60000 неоподатковуваних мінімумів .У статті 188п5
    у абзаці другому частини першої слова «від дев’яти до п’ятнадцяти» замінити словами «п’ятдесяти до ста», а слова «від п’ятнадцяти до сорока п’яти» замінити словами «від ста до двохсот»;

    доповнити частиною другою такого змісту: «Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, -
    тягнуть за собою накладення штрафу на громадян від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб – від двохсот до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».

    Штрафи за недопуск екологічних інспекторів повинні бути мільйонними, і у нас з'явився шанс цього добитися!

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Відміна ЗНО

    Підписів 20

    Днів залишилось 22

    Гаврих Олег Степанович
    Оприлюднена
    21 вересня, 2020
    21 грудня, 2020
    22
    20 (з них за 30 днів: 15)

    Петиція про відміну ЗНО, для студентів коледжів, технікумів, та учнів закладів фахової передвищої освіти.

    Право відмови від ЗНО студентам та учнями закладів фахової, фахової-передвищої освіти.

    Можливість відмови від ЗНО, для студентів та учнів, котрі не будуть навчатися у закладах вищої освіти, а прагнуть обмежитись здобутитям повної середньої, середньої-спеціальної освіти.

    Заміна ЗНО, для учнів та студентів коледжів, технікумів, та закладів фахової передвищої освіти, на профільні екзамени, або перевірку знань у формі ДПА.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • ОСББ не можуть відповідати та підписувати акти балансової належності по ГРМ

    Підписів 11

    Днів залишилось 65

    Драганов Станіслав Сергійович
    Оприлюднена
    02 листопада, 2020
    02 лютого, 2021
    65
    11 (з них за 30 днів: 11)

    Ми голови правлінь ОСББ/ЖБК, приватні Управлінські компанії звертаємось до президента України, народних депутатів ВР України, КМУ, Антимонопольного Комітету України.

    Станом на вересень 2020 року у ВРУ подано законопроект 2458 на друге читання.
    Проаналізувавши тест даного законопроекту ми дійшли висновку, що він націлений на захист монополістів, а не споживачів. Це і не дивно враховуючи потужне лобіювання інтересів монополістів. Основні зауваження стосуються, в тому числі, але не виключно, питання обслуговування внутрішньо будинкових мереж гозопостаченя. Всі ризики і відповідальність вкотре хочуть покласти на споживача. Такі непродумані дії приведуть до значних витрат і додаткового фінансового навантаження на домогосподарства. Наслідком цих дискримінаційних дій буде поява третьої платіжки за газ для населення.
    На даний момент під тиском монополістів комунальні Управлінські компанії вже всі підписали акт розмежування балансової належності, що є першим кроком до третьої платіжки.

    Цивільний Кодекс України, Закон України Про житлово-комунальні послуги та інші закони і підзаконо- нормативні акти, чітко регламентують, що постачання та розподіл природного газу має забезпечуватись безперервно з гарантованим рівнем безпеки та якості виключно на підставі індивідуальних договорів між виконавцем та споживачем.
    Нас абсолютно не влаштовують пропозиції подані в даному законопроекті.

    Питання обслуговування внутрішньо будинкових систем газопостачання є найбільш кричущим і законодавчо не врегульованим і є надзвичайно велика кількість зауважень та пропозицій.

    В даній редакції законопроект створює більше проблем ніж вирішує їх, а також має прямі протиріччя Конституції України, Законам України, в тому числі України про ОСББ. Законопроект потребує суттєвого доопрацювання. Ми вимагаємо доопрацювати законопроект з залученням практикуючих спеціалістів в даній сфері які мають авторитет і знання в комунальній сфері. Готові делегувати своїх представників від різних міст України.

    P.S. У випадку прийняття законопроекту в даній редакції. Ми обіцяємо донести до кожного домогосподаства інформацію хто саме з депутатів відстоює інтереси монополістів і олігархів, а не інтерес своїх виборців. І кому вони мають особисто сказати дякую за додатково забрані кошти з їх сімей. Ми добре згуртовані і професійні люди які не бояться брати відповідальність на себе і доводити початі проекти до кінця.

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |   ПРОМИСЛОВА ПОЛІТИКА   
  • НЕ ДОПУСТИТИ ПРИЙНЯТТЯ ТА ПІДПИСАННЯ ПРОЕКТУ ЗАКОНУ УКРАЇНИ № 4265 від 26.10.2020 "Про державну реєстрацію геномної інформації людини"

    Підписів 11

    Днів залишилось 81

    Дівов Юрій
    Оприлюднена
    18 листопада, 2020
    18 лютого, 2021
    81
    11 (з них за 30 днів: 11)

    Депутати фракції "Слуга Народу" внесли проект Закону про державну реєстрацію геномної інформації людини.

    Нардепи планують запровадити обов'язкову та добровільну реєстрацію ДНК людини з метою врегулювання процесів створення і функціонування обліку геномної інформації людини в Україні та удосконалення роботи правоохоронних органів України із запобігання, виявлення, розкриття та розслідування злочинів проти життя, здоров’я, волі, статевої свободи та недоторканості особи, а також інших злочинів і правопорушень, розшуку безвісти зниклих осіб та ідентифікації невпізнаних трупів, що сприятиме виконанню підпункту 13.1 Програми діяльності Кабінету Міністрів України, що схвалена постановою Верховної Ради України від 04 жовтня 2019 року № 188-ІХ («Кожен українець почуває себе захищеним від фізичних загроз»).

    •ДНК, яких людей підлягає обов'язковій реєстрації?

    •особи, притягнені до кримінальної відповідальності за вчинення умисних злочинів проти життя, здоров’я, статевої свободи, статевої недоторканості особи, щодо яких обрано запобіжний захід;

    •особи, які вчинили злочини проти життя, здоров’я, статевої свободи, статевої недоторканості особи, до яких за рішенням суду застосовані примусові заходи медичного характеру;

    •особи, засуджені за вчинення умисних злочинів проти життя, здоров’я, статевої свободи, статевої недоторканості особи;

    •особи, які засуджені та відбувають покарання у вигляді позбавлення волі або мають незняту чи непогашену судимість за вчинення тяжких або особливо тяжких злочинів, а також усіх категорій злочинів проти статевої свободи і статевої недоторканості особи;

    •невпізнані трупи;

    •особи, зниклі безвісти;

    •близькі родичі осіб, зниклих безвісти.

    •З урахуванням досвіду ідентифікації загиблих в АТО пропонується встановити механізм відбору біологічних зразків осіб, які добровільно вступають або призиваються на військову службу, і військовослужбовців та за потреби забезпечити подальшу їх ідентифікацію.

    На нашу думку проект закону є аморальним і таким, що порушує статтю 32 Конституції України, яка проголошує, що ніхто не може зазнавати втручання в його особисте і сімейне життя, крім випадків, передбачених Конституцією України.

    Не допускається збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.

    Вбачається порушення також статті 28 та 29 Конституції України, які чітко наголошують на тому, що кожен має право на повагу до його гідності.

    Ніхто не може бути підданий катуванню, жорстокому, нелюдському або такому, що принижує його гідність, поводженню чи покаранню.

    Жодна людина без її вільної згоди не може бути піддана медичним, науковим чи іншим дослідам.

    Кожна людина має право на особисту свободу та недоторканність.

    Однак, згідно положення пункту 5 пояснювальної записки проєкт Закону не належить до регуляторних актів.

    Проєкт Закону не стосується питання розвитку адміністративно-територіальних одиниць.

    Реалізація цього Закону не вплине на ринок праці, громадське здоров’я, екологію та навколишнє природне середовище.

    У проєкті Закону немає положень, які містять ознаки дискримінації.

    Проєкт Закону не потребує проведення громадської антидискримінаційної експертизи.

    У проєкті Закону немає положень, які порушують принцип забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків та впливатимуть на представників обох статей.

    Проєкт Закону не містить правил і процедур, які мають ризики вчинення корупційних правопорушень.

    Проєкт Закону не потребує проведення громадської антикорупційної експертизи.

    Вищевказані положення, що вказані у пояснювальній записці - є неправдивими, та такими, що вводять в оману український народ!

    Проаналізувавши проект Закону №4265, вважаємо, що він є НЕКОНСТИТУЦІЙНИМ ТА ТАКИМ, ЩО ПОРУШУЄ статті 5, 8 Конвенції "Про захист прав людини і основоположних свобод" та, зокрема, Конституцію України. Конвенцію ратифіковано Законом № 475/97-ВР від 17.07.97}. Перелічені вище положення Конвенції чітко забороняють рабство, встановлюють захист прав людини на свободу та особисту недоторканність, прав на повагу особистого і сімейного життя.

    У статті 5 Конституції України чітко вказано, що Україна є республікою. Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

    Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами.

    Ніхто не може узурпувати державну владу.

    Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

    Сатття 8 Конституції України проголошує, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права. Закони та інші нормативно-правові акти мають відповідати Конституції України.

    Стаття 102 Конституції України проголошує, що Президент України є главою держави і виступає від її імені.

    Президент України є гарантом державного суверенітету, територіальної цілісності України, додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина.

    Президент України є гарантом реалізації стратегічного курсу держави на набуття повноправного членства України в Європейському Союзі та в Організації Північноатлантичного договору.

    Президент України не може передавати свої повноваження іншим особам або органам.

    Президент України на основі та на виконання Конституції і законів України видає укази і розпорядження, які є обов'язковими до виконання на території України.

    Акти Президента України, видані в межах повноважень, передбачених пунктами 5, 18, 21 цієї статті, скріплюють підписами Прем’єр-міністр України і міністр, відповідальний за акт та його виконання.

    Керуючись статтею 5, а також пунктом 30 статті 106 Констититуції України,

    - ВИМАГАЄМО:

    1. Прийняти до розгляду та виконати волевиявлення українського народу, яке втілене в цій електронній петиції;
    2. У разі можливого ухвалення Верховною Радою України проекту Закону - накласти на нього вето!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН