ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • За ІМПІЧМЕНТ!

    Підписів 2276

    Днів залишилось 79

    Галабала Ольга Юріївна
    Оприлюднена
    06 грудня, 2017
    06 березня, 2018
    79
    2276 (з них за 30 днів: 2276)

    За ІМПІЧМЕНТ!

    Створити механізм імпічменту Президента України - невідкладно прийняти проект Закону України “Про Президента України та порядок припинення його повноважень” (реєстраційний номер 7248 від 31.10.2017 р.)

    Через чотири роки після початку Революції гідності влада нікого не покарала за злочини проти Майдану, переслідує політичних опонентів, масово порушує права людини, а головне - кожного дня грабує армію, заганяє в злидні пенсіонерів, позбавляє гідного майбутнього нашу молодь. Якщо ми їх не зупинимо зараз ми зрадимо Революцію Гідності, зрадимо всіх тих, хто віддав життя в Києві та на Сході України. Але ще гірше - ми втратимо країну.

    Імпічмент - це шанс в мирний, законний спосіб зупинити сповзання України в диктатуру і нову Руїну.

    Всі Президенти України відчували та відчувають свою безкарність перед народом. Кожен президент узурповує владу, контролює в ручному режимі суди та правоохоронні органи та грабує країну, бо немає жодного механізму притягнення президента до відповідальності.

    Українцям залишався і залишається один шлях для усунення президента-злочинця - це шлях революцій! Але у всіх розвинутих демократичних країнах є цивілізований шлях замість революцій - це імпічмент.

    Саме тому важливо якнайшвидше прийняти законопроект про імпічмент №7248, що примусить Президента України діяти виключно в рамках Конституції України, а також створить механізм дострокового припинення його повноважень, в тому числі, шляхом імпічменту.

    Зібравши необхідну кількість підписів під цією петицією - ми ЗОБОВ'ЯЖЕМО Верховну Раду України негайно роглянути та прийняти цей закон!

    Це буде НАША СПІЛЬНА ПЕРЕМОГА!

    Президент України має нести відповідальність перед народом України, якому він урочисто присягав на вірність!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Запуск Вищого антикорупційного суду

    Підписів 2452

    Днів залишилось 23

    Костецький Максим Юрійович
    Оприлюднена
    09 жовтня, 2017
    09 січня, 2018
    23
    2452 (з них за 30 днів: 1105)

    Ефективно функціонуюча незалежна судова система є обов’язковим елементом будь якої демократичної країни, де діє верховенство права. В Україні протягом останніх років здійснюється велика кількість системних реформ, у тому числі і судової гілки влади. Тим не менш, більшість реформ ще не досягли видимих результатів, а успіх усього процесу залежить від можливості судової системи працювати незалежно та ефективно, не піддаючись впливу зі сторони третіх осіб.
    Суспільство не довіряє існуючій судовій системі, а корупціонери уникають притягнення до відповідальності. Саме тому, існує критична потреба у створенні спеціалізованої незалежної судової інституції, яка б здійснювала розгляд справ, слідство у яких ведеться Національним антикорупційним бюро України.

    Наразі в українському суспільстві ведеться дискусія стосовно того, як саме повинна працювати така судова інституція та яким чином повинен відбуватися відбір суддів. Водночас, як правники, журналісти та активісти, так і все українське суспільство переконане, що ситуація із боротьбою з корупцією в Україні зміниться тільки після створення такої інституції.

    Ключовими елементами створення антикорупційної судової інституції повинні стати:
    - Виняткова юрисдикція стосовно справ, які розслідуються НАБУ та представляє САП;
    - Відкритий добір кандидатів на суддівські посади у Вищому антикорупційному суді за участі міжнародних партнерів, які б мали більшість у колегії з добору суддів;
    - Створення незалежної апеляційної палати у Вищому антикорупційному суді із забезпеченням такого ж відкритого та об’єктивного добору кандидатів на суддівські посади у такій палаті;
    - Суддям Вищого антикорупційного суду та апеляційної палати повинні бути забезпечені високий розмір винагороди за виконання своїх функцій та забезпечення заходів безпеки для них та членів їх родин.

    Закликаємо Верховну Раду України проголосувати за створення Вищого антикорупційного суду, існування якого уже передбачено в Законі України «Про судоустрій та статус суддів»!

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Відміна ЗНО 2018 для студентів замість ДПА

    Підписів 10146

    Днів залишилось 1

    Бойчук Віолетта Михайлівна
    Оприлюднена
    18 вересня, 2017
    18 грудня, 2017
    1
    10146 (з них за 30 днів: 811)

    В вересні прийняли закон що вищі навчальні заклади 1і 2 ступеню акредитації замість ДПА будуть здавати ЗНО , давайте зберемо підписи для того щоб цей закон переглянули !!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Скасуванні правок доданих ПЗ 6776-д від 14.11.2017 стосовно митного оформлення поштових та експрес відправлень, підвищення порогу неоподатковуваного імпорту товарів у поштових та експрес відправлень до 300 євро

    Підписів 602

    Днів залишилось 84

    Янкевич Георгій Олексійович
    Оприлюднена
    11 грудня, 2017
    11 березня, 2018
    84
    602 (з них за 30 днів: 602)

    Наполягаємо на скасуванні правок які додані ПЗ 6776-д від 14.11.2017 стосовно митного оформлення поштових та експрес відправлень. Регуляція кількості отриманих посилок в місяць — це неприкрита корупція.

    Внесення нових правок в Податковий Кодекс по збільшенню неоподаткованого митного ліміту до 300 євро з теперішніх 150 євро.

    По-перше, виграють українські споживачі, багато з яких вже звикли купувати товари за кордоном. У разі прийняття цієї ініціативи, кожна така покупка буде обходитися їм дешевше, так як вони повинні будуть сплатити мито на різницю ціни товару і митного ліміту в 300 євро. Крім того, українці не будуть змушені платити мито за невеликі покупки, але і, найголовніше, — не витрачати час і сили на оформлення цих мит.

    По-друге, виграють всі поштово-логістичні компанії, включаючи і Укрпошту, для яких ринок електронної комерції — перспективний і надзвичайно важливий ресурс для зростання. Якщо зараз ринок міжнародних відправлень зростає, то з прийняттям цього закону цей тренд, швидше за все, посилиться.

    По-третє, виграє сама держава. Як відомо, в минулому році в США збільшили безмитний ліміт для посилок з $200 до $800. Відразу після цього почалися гарячі обговорення в сусідній Канаді, де ліміт усього $20.

    Так, в своєму інтерв'ю керуючий директор eBay Canada Andrea Stairs наводить цікаві факти: «на обслуговування оформлення посилок з вартістю товару в діапазоні від $20 до $80 федеральний уряд Канади витрачає понад $160 млн, щоб зібрати тільки $40 млн зборів. І зараз гостро стоїть питання про підготовку моделі з підняття безмитного ліміту до раціональної оцінки».

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Зменшення шкідливих для мешканців українських міст викидів від автомобільного транспорту, шляхом переведення міських автобусів та вантажних автомобілів державних та комунальних підприємств, на екологічно чистий вид палива природний газ метан.

    Підписів 767

    Днів залишилось 33

    Тіщенко Андрій
    Оприлюднена
    19 жовтня, 2017
    19 січня, 2018
    33
    767 (з них за 30 днів: 522)

    Екологічний стан міст України вже переріс поняття «проблема» і якщо недотягнув до поняття «катастрофа», то це питання часу. У місцях масового скупчення автомобілів у великих містах, рівень забруднення повітря перевищує допустиму норму у кілька разів, саме транспорт, насамперед автомобільний, належить до найбільших і найшкідливіших джерел забруднення повітря (до 70%). Двигуни викидають у повітря значну кількість оксидів карбону, вуглеводних сполук, оксидів нітрогену, сполук свинцю та інших токсичних і канцерогенних речовин. І чим більше автомашин у місті, чим інтенсивніший їхній рух, тим вищі рівні забруднення навколишнього середовища, тим відчутніша шкода здоров'ю людини.
    Смог все сильніше наступає на українські міста, а загазованість атмосферного повітря – є однією із причин зростання рівня захворюваності серед мешканців. Викиди забруднюючих речовин від автотранспорту з року в рік зростають. Вони особливо небезпечні ще й тому, що здійснюються в безпосередній близькості від тротуарів у зоні активного пішохідного руху.
    Використання стисненого природного газу в якості моторного палива для автомобілів є безпечним та екологічним видом моторного палива, визнаного багатьма передовими країнами Європи та світу, це практичний крок для поліпшення екологічної ситуації в місті.
    Природний газ є самим екологічним та чистим із всіх видів палива, на відміну від бензину та дизельного палива, продукти згоряння метану є нетоксичними, при його згорянні в камері двигуна в атмосферу виділяються нешкідливі для організму людини вуглекислий газ та вода.
    Також головною відмінністю метану від інших палив є безпека. Балони для метану не мають зварних швів та виконанні з суцільної сталі або з композитних матеріалів (сучасний пластик та синтетичні волокна). Заводи-виробники тестують їх на різні впливи: випробування тиском, що перевищує їх робочі параметри, падіння з висоти, екстримально високі температури.
    Метан легше повітря і не здатний утворити суміш в відкритому просторі — він просто випаровується. Завдяки цій властивості і високому порогу займання метан віднесений до найвищого — четвертого класу безпеки серед горючих речовин. Для порівняння, у бензину — третій клас, а у пропан-бутану — другий.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • вираз недовіри Президенту

    Підписів 214

    Днів залишилось 24

    Юношев Алексей Александрович
    Оприлюднена
    10 жовтня, 2017
    10 січня, 2018
    24
    214 (з них за 30 днів: 199)

    Ми, просимо голову та депутатів Київської обласної ради підтримати ініціативу громадськості і донести до Верховної Ради вираз народної недовіри Київщини, що до діяльності Петра Порошенко на посаді Президента України.

    Ми, громадяни України, надзвичайно обурені політикою Президента України Петра Порошенко. За три роки свого правління президент не виконав більшість своїх передвибрчих обіцянок. Рівень життя громадян впав у декілька разів через девальвацію гривні та непомірне зростання тарифів на послуги ЖКГ, хоча Президент обіцяв не допустити цього. Триває збройний конфлікт на Сході України, в результаті якого гинуть наші солдати і йому не видно кінця, хоча Порошенко присягався вирішити його у найкоротший строк.

    Порошенко зобов'язувався захищати незалежність України, проте наразі ми бачимо, що країна потрапила в велику залежність від Міжнародного валютного фонду, та інших подібних західних організацій, які прямо диктують уряду свою політику, що йде врозріз інтересам українського народу.

    Також не слід забувати, що президент став фігурантом скандальних пулікацій про офшори та інші коррупційні схеми, які широко висвітлювалися у західній та українській незалежній пресі, а рівень корупції в країні став більшим, ніж за часів попередників.

    У зв'язку з цим вимагаємо від Верховної Ради прийняти рішення про відсторонення Петра Порошенко від виконання обов'язків президента України (імпічмент) та створити слідчу комісію парламенту, яка має перевірити його діяльність на посаді Президента України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • «ПРО НЕГАЙНУ ВІДСТАВКУ УКРАЇНСЬКОЇ ВЛАДИ (ПАРЛАМЕНТУ ПРЕЗИДЕНТА й УРЯДУ УКРАЇНИ) ТА ПРИТЯГНЕННЯ ЇЇ ДО ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ГРАБІЖ І ГЕНОЦИД УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ»

    Підписів 176

    Днів залишилось 24

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    10 жовтня, 2017
    10 січня, 2018
    24
    176 (з них за 30 днів: 139)

    Звертаюсь по питанню ЗНАЧНОГО ЗУБОЖІННЯ громадян України тому, що ВЛАДА (Парламент, Президент, Уряд України) їх ГРАБУЄ, ЗНАЧНО ПІДВИЩІВШИ житлово-комунальні ТАРИФИ, в зв’язку з чим також ЗНАЧНО ЗРОСЛИ ціни на продукти харчування та товари, у той же час ПРОЖИТКОВИЙ МІНІМУМ, прийнятий ВЛАДОЮ, НЕ ВІДПОВІДАЄ реальним цінам, НЕ ПРОВОДЯТЬСЯ відповідно до Закону ІНДЕКСАЦІЯ і відповідне ПІДВИЩЕННЯ пенсій та соцвиплат, що грубо порушує конституційні права громадян України, а саме:
    Статтю 1 Конституції, якою встановлено, що Україна є соціальною державою.
    Статтю 3 Конституції, якою встановлено, що людина та її життя є найвищою соціальною цінністю, права людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави, держава відповідає перед людиною за свою діяльність, утвердження і забезпечення прав людини є головним обов’язком держави.
    Статтю 48 Конституції, якою встановлено, що кожен має право на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім’ї, що включає достатнє харчування, одяг, житло.
    Власний видобуток газу (19,2 млрд.куб.м) в Україні у 2015 році ЗРІВНЯВСЯ з його споживанням (19,1 млрд.куб.м) населенням, бюджетними організаціями та теплокомуненерго, но ціна газу МОНОПОЛЬНО, а не ринково, ВСТАНОВЛЮЄТЬСЯ та ЗНАЧНО ЗАВИЩУЄТЬСЯ Урядом, що тягне за собою ПІДВИЩЕННЯ вартості електрики, опалення і гарячої води.
    За даними ДК «Укргазвидобування» собівартість товарного газу складає всього 320,16 грн. за 1000 кубометрів (http://zaxid.net/news/showNews.do?spravzhnya_sobivartist_gazu__2&objectId=1353915), однак населенню його продають за 7200 грн. за 1000 кубометрів.
    Згідно щорічного звіту ЦРУ США («The World Factbook 2015 by CIA», https://www.cia.gov/library/publications/the-world-factbook/geos/up.html) щодо економіки країн світу Україна має такі показники за 2015 рік:
    - 2 місце серед вимираючих країн світу з 225 країн;
    - 225 місце з 226 країн по рівню інфляції;
    - 199 місце з 202 країн за темпами промислового зростання виробництва;
    - 222 місце з 225 країн по зростанню ВВП.
    Тобто в Україні за 2014-2016 роки українською ВЛАДОЮ було здійснено масштабне ПОГРАБУВАННЯ та ГЕНОЦИД НАРОДУ України, що продовжується і в 2017 році, тому ця АНТИНАРОДНА ВЛАДА ПОВИННА НЕГАЙНО ПІТИ у ВІДСТАВКУ та ПОНЕСТИ відповідальність за цей свій ЗЛОЧИН.
    В зв’язку з вищенаведеним, керуючись статтями 1, 3, 8, 14, 16, 19, 21, 22, 24, 27, 46, 50, 56, 64, 68, 79, 85, 86, 102, 104, 106, 113 та 116 Конституції України, ВИМАГАЮ від української ВЛАДИ НЕГАЙНО:
    - ПРИПИНИТИ свою ЗЛОЧИННУ ДІЯЛЬНІСТЬ з масштабного ПОГРАБУВАННЯ і ГЕНОЦІДУ НАРОДУ України;
    - ВІДПРАВИТИ у ВІДСТАВКУ антинародний Уряд Гройсмана та ПРИТЯГНУТИ його до встановленої Законом відповідальності;
    - СФОРМУВАТИ новий Уряд народної довіри на прозорих конкурентних основах з відкритою Програмою відродження держави;
    - ПРИЙНЯТИ новий Закон про ВИБОРИ народних депутатів України;
    - ПРИЗНАЧИТИ дострокові ВИБОРИ Президента и народних депутатів України, після цього - Президенту і Верховній Раді ПІТИ у ВІДСТАВКУ

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Надати право автономного прослуховування НАБУ

    Підписів 101

    Днів залишилось 80

    Риковцев Олександр
    Оприлюднена
    07 грудня, 2017
    07 березня, 2018
    80
    101 (з них за 30 днів: 101)

    Національне антикорупційне бюро України має отримати право на самостійне зняття інформації з каналів зв'язку (прослуховування) та проведення слідчих дій під прикриттям.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Посилення відповідальності народних депутатів за невідвідування пленарних засідань Верховної Ради без поважних причин

    Підписів 86

    Днів залишилось 46

    Кислиця Віталій Ігорович
    Оприлюднена
    01 листопада, 2017
    01 лютого, 2018
    46
    86 (з них за 30 днів: 74)

    За систематичні невідвідування пленарних засідань Верховної Ради України пропонується посилення відповідальності народних депутатів, а саме: депутати, котрі не відвідують більше ніж 10 % пленарних засідань Верховної Ради України без поважних причин (хвороба, підтверджена довідкою, як це вимагається і у всіх інших громадян України) повинні бути відкликані, а на їх місце повинні приходити інші депутати у відповідності до партійного списку або ж, якщо це мажоритарники, на їх місце повинні увійти депутати, котрі зайняли 2 і так далі, місце за результатами голосування на такому мажоритарному окрузі. Депутати, котрі у зв'язку з хворобою не відвідують більше 50% пленарних засідань, теж повинні відкликатись за вищевказаною схемою.
    Також за усі не виправдані прогули знімається заробітна плата за такі дні у повному обсязі.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ   
  • Про проведення Всеукраїнського референдуму щодо ВІДСТОРОНЕННЯ Президента України від посади та ПРИТЯГНЕННЯ його до відповідальності за УЗУРПАЦІЮ державної влади, КОРУПЦІЮ, тотальне ПОРУШЕННЯ конституційних прав, ГРАБІЖ і ГЕНОЦИД українського народу

    Підписів 75

    Днів залишилось 39

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    25 жовтня, 2017
    25 січня, 2018
    39
    75 (з них за 30 днів: 73)

    ПРОШУ ПІДТРИМАТИ ЦЕ ЗВЕРНЕННЯ:
    В жовтні 2017 року Комісія з безпеки і співробітництва в Європі при Конгресі США ВИЗНАЛА, що державна ВЛАДА в Україні ЗАХОПЛЕНА (тобто УЗУРПОВАНА) ОЛІГАРХАМИ на чолі з Президентом України Петром Порошенко (Доклад Гельсінської комісії США під керівництвом сенатора Роджера Уікера «Внутрішній ворог») і це є ГОЛОВНОЮ ПРОБЛЕМОЮ України.
    Дійсно, вищі керівні державні посади в Україні займають друзі Порошенко: Прем’єр-Міністр – В.Гройсман, Генеральний прокурор – Ю.Луценко, Голова НБУ – В.Гонтарєва тощо.
    03.04.2016 року в українських та міжнародних ЗМІ були опубліковані «Панамські документи» про офшори Президента України Порошенко П.О., котрий підтвердив, що він дійсно має ці закордонні підприємства, метою яких є одержання прибутку і де він є єдиним засновником і керівником, та через які він ховає свій бізнес і ухиляється від оподаткування, а також які він не вніс у свої щорічні Декларації про доходи в 2014-2015 роках, що Є грубим ПОРУШЕННЯМ Конституції і Законів України.
    Статтею 103 Конституції встановлено, що Президент України не може займатися іншою оплачуваною або підприємницькою діяльністю чи входити до складу керівного органу або наглядової ради підприємства, що має на меті одержання прибутку.
    Низька Докладів ООН (Управління Верховного комісара ООН по правам людини) на протязі 2014-2017 року постійно фіксує тотальне ПОРУШЕННЯ владою конституційних ПРАВ українських громадян. Це також підтверджує передача 12.10.2017 року Европейським судом з прав людини до Комітету Міністрів Ради Европи більше 12 000 діл щодо невиконання українською владою рішень судів України.
    Статтею 102 Конституції встановлено, що Президент України є ГАРАНТОМ додержання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина.
    Присягою та відповідно до статті 104 Конституції Президент України зобов’язался ДБАТИ про БЛАГО Вітчизни і ДОБРОБУТ Українського народу, обстоювати права і свободи громадян, ДОДЕРЖУВАТИСЯ Конституції і Законів України, виконувати свої обов’язки в інтересах усіх співвітчизників, ПІДНОСИТИ авторитет України у світі.
    Згідно щорічного звіту ЦРУ США («The World Factbook 2015 by CIA») щодо економіки країн світу Україна має такі показники за 2015 рік:
    - 2 місце з 225 країн серед вимираючих країн світу;
    - 225 місце з 226 країн по рівню інфляції;
    - 199 місце з 202 країн за темпами промислового зростання виробництва;
    - 222 місце з 225 країн по зростанню ВВП.
    Тобто в Україні за 2014-2017 роки здійснено ГЕНОЦИД НАРОДУ України.
    В зв’язку з вищенаведеним, керуючись статтями 1, 3, 5, 8, 14, 16, 19, 21, 22, 24, 27, 46, 50, 56, 64, 68, 69, 72, 79, 85, 86, 102, 104, 106, 113 та 116 Конституції, ВИМАГАЮ від Верховної Ради України:
    1.ПРИЗНАЧИТИ Всеукраїнський референдум, згідно статтей 5, 69 та 72 Конституції України щодо ВІДСТОРОНЕННЯ Президента України від посади та ПРИТЯГНЕННЯ його до відповідальності за УЗУРПАЦІЮ державної влади, КОРУПЦІЮ, тотальне ПОРУШЕННЯ конституційних прав, ГРАБІЖ і ГЕНОЦИД українського народу

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Європейська заробітна плата

    Підписів 269

    Днів залишилось 19

    Кулієва Еміна
    Оприлюднена
    05 жовтня, 2017
    05 січня, 2018
    19
    269 (з них за 30 днів: 62)

    В зв'язку з тим що ціни значно зросли і заробітної плати вистачає лише на комунальні послуги.Пропоную підвищити мінімальну заробітну платню до 4000 тис. гривень. Адже людям які знімають житло і отримують мінімальну заробітну плату грошей вистачає лише на оплату оренди житла

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Відновлення доступу до соціальної мережі "Вконтакті"

    Підписів 252

    Днів залишилось 37

    Гальміз Артур Русланович
    Оприлюднена
    23 жовтня, 2017
    23 січня, 2018
    37
    252 (з них за 30 днів: 59)

    Відновлення доступу до соціальної мережі Вконтакті

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Відмінити перехід на літній час

    Підписів 63

    Днів залишилось 37

    Гужва Арсен Володимирович
    Оприлюднена
    23 жовтня, 2017
    23 січня, 2018
    37
    63 (з них за 30 днів: 48)

    Відмінити в Україні перехід на літній час.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Приравнять ДТП со смертельным исходом по вине нетрезвого водителя к умышленному убийству.

    Підписів 46

    Днів залишилось 58

    Прозор Роман Викторович
    Оприлюднена
    13 листопада, 2017
    13 лютого, 2018
    58
    46 (з них за 30 днів: 46)

    Приравнять Дорожно Транспортное Происшествие со смертельным исходом по вине нетрезвого водителя к умышленному убийству. Внести изменения в уголовной ответственности к водителям, которые управляли транспортным средством в нетрезвом состоянии, и по вине которых в результате ДТП произошла смерть третьих лиц. Данные изменения в законе помогут бороться с водителями, которые управляют транспортными средствами в нетрезвом виде и уходить от ответственности при совершении ДТП с пострадавшими третьими лицами.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Підвищити доплату інвалідам та ОДИНОКИМ людям похилого віку які потребують догляду

    Підписів 139

    Днів залишилось 27

    Черемісіна Любов
    Оприлюднена
    13 жовтня, 2017
    13 січня, 2018
    27
    139 (з них за 30 днів: 43)

    Згідно Постанова КМУ від 16.07.2008 р. № 654 "Про підвищення рівня пенсійного забезпечення громадян" інваліди та одинокі люди похилого віку отримують виплату на догляд 50 грн! Пропоную проголосувати та збільшити дану виплату з 50 грн на 10% розміру мінімальної пенсії!

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Дозволити володіти травматичною зброєю усім категоріям населення України

    Підписів 50

    Днів залишилось 31

    Гладун Орест Богданович
    Оприлюднена
    17 жовтня, 2017
    17 січня, 2018
    31
    50 (з них за 30 днів: 39)

    Відповідно до наказу МВС України №379 від 13 червня 2000 року, право на придбання травматичної зброї отримали окремі категорії населення: судді, співробітники правоохоронних органів та їх близькі родичі, журналісти (зокрема позаштатні), депутати, військовослужбовці, державні службовці, які мають категорії і ранги, члени громадських формувань з охорони громадського порядку, а також працівники приватних охоронних фірм.
    Пропоную дозволити володіння травматичною зброєю (нелетальної дії) не лише цим окремим категоріям населення, а усім, які досягли певного віку та отримали на це дозвіл у органів МВС.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Скасувати заборону на серіал "Свати"

    Підписів 39

    Днів залишилось 72

    Харченко Владислав Едуардович
    Оприлюднена
    27 листопада, 2017
    27 лютого, 2018
    72
    39 (з них за 30 днів: 39)

    Шановні народні депутати!

    Сьогодні було заборонено серіал "Свати" студії "Квартал 95"!

    Прошу вас скасувати це рішення, бо, на жаль, ви почали боротьбу із тим, що людей об'єднує - культура і гумор.

    Із повагою,
    Владислав Едуардович

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • ВИМАГАЄМО внести зміни до Закону України «Про Всеукраїнський перепис населення», а саме доповнити ст. 3 пунктом 3 про те, що Кабінет Міністрів України зобов’язується проводити перепис населення регулярно кожні 5 (п’ять) років від дати проведення останнього перепису». ВИМАГАЄМО черговий перепис провести НЕГАЙНО!

    Підписів 38

    Днів залишилось 60

    Лосіхін Олег Олегович
    Оприлюднена
    15 листопада, 2017
    15 лютого, 2018
    60
    38 (з них за 30 днів: 38)

    Відповідно до Закону України «Про Всеукраїнський перепис населення», перепис населення – періодичне суцільне державне статистичне спостереження, що включає в себе збирання демографічних і соціально-економічних даних, які на встановлену дату характеризують чисельність та склад населення країни, а також оброблення, узагальнення, поширення та використання його результатів.
    За роки незалежності Україна провела лише один перепис – у 2001 році. Кабінетом Міністрів України черговий перепис було призначено на 2012 рік, але згодом перенесено на 2013 рік, у вересні 2013 року – на 2016 рік, а у грудні 2015 року Кабінет Міністрів України видав розпорядження № 1323-р «Про внесення змін до розпорядження КМУ від 09.04.2008 р. № 581», яким знову перепис населення перенесено аж на 2020 р.
    Всього з 1897 по 2001 роки на території України відбулося 13 переписів населення (Переписи населення в Україні: карти, цифри, міфи та їх спростування [Електронний ресурс]: − Режим доступу: http://www.istpravda.com.ua/articles/2011/12/5/64283/)
    Останній перепис населення СРСР проводився у 1989 році. За підсумками даного перепису, на території УРСР проживало на той час 51 млн. 452 тис. 034 особи (Національний склад УРСР (за даними перепису населення СРСР 1989 року) [Електронний ресурс]: − Режим доступу: http://likbez.org.ua/ua/census-1989-ussr.html − Назва з екрана.). А загальна кількість наявного населення України, за даними Всеукраїнського перепису населення 2001 р., становила 48 млн. 457 тис. осіб (Про кількість та склад населення України за підсумками Всеукраїнського перепису населення 2001 року [Електронний ресурс]: − Режим доступу: http://2001.ukrcensus.gov.ua/results/ general/estimated/). Крім того, на сайті Державної служби статистики України розміщена інформація про чисельність населення станом на 1 вересня 2017 року і цей показник становить 42 млн. 444 тис. 919 осіб (без урахування тимчасово окупованої території Автономної Республіки Крим і м. Севастополя).

    Тому, щоб отримати достовірну оцінку кількості населення, ВИМАГАЄМО внести зміни до Закону України «Про Всеукраїнський перепис населення», а саме ст. 3 даного Закону викласти у наступній редакції:
    «1. Метою проведення Перепису населення є отримання достовірних, об’єктивних та цілісних даних щодо різноманітних характеристик населення країни в цілому та по кожній адміністративно-територіальній одиниці для інформаційного забезпечення управління та прогнозування соціально-економічного розвитку, а також розроблення та реалізації виваженої державної політики з питань народонаселення.
    2. Підставою для проведення Перепису населення є рішення Кабінету Міністрів України, яке приймається не пізніше ніж за 1 рік до його початку.
    3. Кабінет Міністрів України зобов’язується проводити перепис населення регулярно кожні 5 (п’ять) років від дати проведення останнього перепису».
    ВИМАГАЄМО черговий перепис провести негайно!!!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • дохід від надр України -віддавати громадянам України

    Підписів 62

    Днів залишилось 5

    Кирилов Сергій Васильович
    Оприлюднена
    22 вересня, 2017
    22 грудня, 2017
    5
    62 (з них за 30 днів: 34)

    Згідно до статті 4 Кодексу України " ПРО НАДРА" «Надра є виключною власністю Українського народу…»,

    тому пропоную ,-
    доповнити статтю 2 закону України «Про угоди про розподіл продукції» частиною 5, а саме :

    - ст.2 ч.5 : Розподіл між громадянами України частини доходів бюджету від платежів, що надійшли у зв'язку з видобуванням корисних копалин, частини доходів бюджету від платежів, що надійшли за фінансовий рік від користувачів надр у зв'язку з видобутком корисних копалин, включаючи податки і збори, що встановлені відповідно до вимог законодавства України про податки і збори, розподіляється в рівних частках між громадянами України.
    Розмір гарантованого цього доходу не стане фіксованим і буде залежати від ряду факторів, включаючи рівень доходів державного бюджету України від видобутку корисних копалин на території України, від кількості громадян, які будуть мати право на отримання цього доходу, тобто зазначені платежі спочатку будуть зараховуватися до бюджету України, а потім сума, еквівалентна певній їх частини, буде в рівних частках розподілятися між громадянами України.
    При цьому кошти громадян, які не отримали з яких-небудь причин цей дохід не будуть розподіляються між іншими громадянами України.
    Кошти громадян України , які відмовилися або протягом трьох років не скористалися цим правом на отримання частини доходів бюджету підлягають зарахуванню в дохід бюджету України.
    Порядок отримання громадянами України частки від наведених доходів бюджету України встановлюється кабінетом міністрів України.


    Пояснення:
    Сьогодні держава Україна відмовляється від виконання частини своїх соціальних зобов'язань, здійснюючи підвищення пенсійного віку для окремих категорій громадян, а також не робляючи своєчасну індексацію всіх пенсій та інших соціальних виплат.
    У подібній ситуації введення розподілу частини доходів бюджету від платежів, що надійшли у зв'язку з видобуванням корисних копалин, частини доходів бюджету від платежів, що надійшли за фінансовий рік від користувачів надр у зв'язку з видобутком корисних копалин, включаючи податки і збори безпосередньо між громадянами України покликане стати точкою росту і розвитку ринку товарів, робіт і послуг, збільшенням податкових надходжень від підприємців до бюджету і, зменшенням сектора тіньової економіки.
    Подібний підхід близький до концепції т. н. базового (гарантованого) або безумовного основного доходу (БОД), засновниками та розробниками якої можна вважати англо-американського філософа Томаса Пейна (1795рік) і британського інженера та економіста Кліффорда Дугласа (поч. XX століття).
    Державні виплати мають місце у провідних нафтовидобувних країнах, хоча і мають, як правило іншу назву, але суть їх залишається незмінною: кожній людині належить частка в національному багатство.
    То ж можливо сказати про експериментальні виплати в Німеччині і Нідерландах (в розмірі €1000 до €900 відповідно), а також Канаді

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Негайне введення Судів Присяжних на всіх рівнях і по всім кримінальним та корупційним справам - реальний діючий засіб протидії корупції, встановлення народовладдя, верховенства права та відновлення довіри до державних органів влади в Україні!

    Підписів 25

    Днів залишилось 84

    Павленко Юрій
    Оприлюднена
    11 грудня, 2017
    11 березня, 2018
    84
    25 (з них за 30 днів: 25)

    Негайне введення Судів Присяжних на всіх рівнях і по всім кримінальним та корупційним справам - реальний діючий засіб протидії корупції, встановлення народовладдя, верховенства права та відновлення довіри до державних органів влади в Україні!

    Кримінальні та корупційні справи повинні обовязково розглядатись Судом Присяжних з трьох професійних Судей та 12ти присяжних. Присяжні виносять вирок - "винен" чи "невинен", а Судді вирішують на скільки винен, яка міра та на який термін, якщо присяжні вирішили, що "винен". Присяжні мають обовязковий термін ротації за часом і територією.

    Крім того, за вимогою будь якої сторони Судового спору, Присяжні можуть бути долучені і до некримінальних справ.

    Цей механізм діє у розвинутих демократичних країнах. Він є дієвим і не допускає проявів корупції у Судовій ланці влади.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН