ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Підтримання Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо фінансування ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації)

    Підписів 22356

    Днів залишилось 69

    Галат Дмитро Володимирович
    Оприлюднена
    28 вересня, 2017
    28 грудня, 2017
    69
    22356 (з них за 30 днів: 22356)

    Просимо підтримати Проект Закону про внесення змін до Бюджетного кодексу України (щодо фінансування ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації) №6506 від 25.05.2017

    Законопроектом пропонується внести зміни до Бюджетного кодексу України, виключивши норму діючої редакції, яка передбачає можливість передачі з 1 січня 2018 року вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації, що здійснюють підготовку фахівців за освітньо-кваліфікаційними рівнем «молодший спеціаліст», на фінансування до місцевих бюджетів. Нова редакція підпункту «в» пункту 7 частини першої ст.87 Бюджетного кодексу України дозволить чітко визначити, що вищі навчальні заклади І-ІІ рівнів акредитації (коледжі, технікуми), фінансуються саме з коштів Державного бюджету України, до законодавчого врегулювання їх статусу та віднесення до відповідного рівня вищої освіти.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Відміна ЗНО 2018 для студентів замість ДПА

    Підписів 4413

    Днів залишилось 59

    Бойчук Віолетта Михайлівна
    Оприлюднена
    18 вересня, 2017
    18 грудня, 2017
    59
    4413 (з них за 30 днів: 4404)

    В вересні прийняли закон що вищі навчальні заклади 1і 2 ступеню акредитації замість ДПА будуть здавати ЗНО , давайте зберемо підписи для того щоб цей закон переглянули !!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Запуск Вищого антикорупційного суду

    Підписів 661

    Днів залишилось 81

    Костецький Максим Юрійович
    Оприлюднена
    09 жовтня, 2017
    09 січня, 2018
    81
    661 (з них за 30 днів: 661)

    Ефективно функціонуюча незалежна судова система є обов’язковим елементом будь якої демократичної країни, де діє верховенство права. В Україні протягом останніх років здійснюється велика кількість системних реформ, у тому числі і судової гілки влади. Тим не менш, більшість реформ ще не досягли видимих результатів, а успіх усього процесу залежить від можливості судової системи працювати незалежно та ефективно, не піддаючись впливу зі сторони третіх осіб.
    Суспільство не довіряє існуючій судовій системі, а корупціонери уникають притягнення до відповідальності. Саме тому, існує критична потреба у створенні спеціалізованої незалежної судової інституції, яка б здійснювала розгляд справ, слідство у яких ведеться Національним антикорупційним бюро України.

    Наразі в українському суспільстві ведеться дискусія стосовно того, як саме повинна працювати така судова інституція та яким чином повинен відбуватися відбір суддів. Водночас, як правники, журналісти та активісти, так і все українське суспільство переконане, що ситуація із боротьбою з корупцією в Україні зміниться тільки після створення такої інституції.

    Ключовими елементами створення антикорупційної судової інституції повинні стати:
    - Виняткова юрисдикція стосовно справ, які розслідуються НАБУ та представляє САП;
    - Відкритий добір кандидатів на суддівські посади у Вищому антикорупційному суді за участі міжнародних партнерів, які б мали більшість у колегії з добору суддів;
    - Створення незалежної апеляційної палати у Вищому антикорупційному суді із забезпеченням такого ж відкритого та об’єктивного добору кандидатів на суддівські посади у такій палаті;
    - Суддям Вищого антикорупційного суду та апеляційної палати повинні бути забезпечені високий розмір винагороди за виконання своїх функцій та забезпечення заходів безпеки для них та членів їх родин.

    Закликаємо Верховну Раду України проголосувати за створення Вищого антикорупційного суду, існування якого уже передбачено в Законі України «Про судоустрій та статус суддів»!

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Покращення якості студентського контингенту в медичних університетах (академіях) – як необхідна передумова підвищення профпридатності лікарських кадрів.

    Підписів 876

    Днів залишилось 34

    Стасюк Володимир Васильович
    Оприлюднена
    23 серпня, 2017
    23 листопада, 2017
    34
    876 (з них за 30 днів: 508)

    Встановити квоту для вступу в медичні університети (академії) в межах не менше 25-50%, включаючи державне замовлення, на спеціальність «Медицина» для випускників медичних коледжів та училищ (фельдшерів, медсестер…), скоротивши на один рік термін їхнього навчання.
    Забезпечити вступ на навчання виключно за сумою результатів ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок.М» і ЗНО з української мови та літератури. При рівності результатів – враховувати середній бал додатку до диплому. Після 5-ти річного терміну навчання видавати диплом лікаря загальної практики сімейної медицини.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Вимагаємо скасувати депутатську недоторканність! Винести на голосування законопроект №6773

    Підписів 660

    Днів залишилось 27

    Тищенко Володимир Миколайович
    Оприлюднена
    16 серпня, 2017
    16 листопада, 2017
    27
    660 (з них за 30 днів: 285)

    Настав час ліквідувати касту недоторканних! Неможливість покарання Клюєва, Оніщенка, Розенблата та інших нардепів-корупціонерів продемонструвало кричущу необхідність скасування депутатської недоторканності. Щоб такі історії більше не повторювалися треба нарешті змінити Конституцію й поставити крапку у даному питанні. Досить балачок, тим паче, що протягом останніх 20 років ця тема успішно використовувалася політиками для власного піару.

    Ще у 2000 році на референдумі більшість українців (89%) вирішила, що недоторканність з депутатів має бути знята! Не дивлячись на це, протягом 17 років влада ігнорувала громадську думку. За це, опозиція її постійно критикувала. Однак, як тільки опозиція ставала владою, то відразу забувала про свої обіцянки і все починалося по колу.

    Законопроект Президента №1776 про зняття депутатської недоторканності, який був поданий в Раду ще в січні 2015 року, не може бути проголосований, оскільки є профнепридатним. Він передбачає змінити три статті Конституції, дві з яких вже змінені Законом України «Про внесення змін до Конституції України» (щодо правосуддя), після отримання висновку Конституційного Суду по проекту 1776.

    Отже Верховна Рада вже не може проголосувати за нього в цілому, тому що він пропонує змінювати те, чого вже не існує фізично.

    Щоб зупинити різні спекуляції на темі недоторканності, вимагаємо якнайшвидше винести на розгляд сесії ВР та проголосувати законопроект №6773, який відміняє ч.1 і ч.3 ст.80 Конституції України та скасовує депутатську недоторканність ВЗАГАЛІ.

    Із законопроектом №6773 (Юрія Левченка) можна ознайомитись тут: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=62352

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Батьки проти 12- річного навчання в школі!

    Підписів 190

    Днів залишилось 47

    Василюк Юрій
    Оприлюднена
    06 вересня, 2017
    06 грудня, 2017
    47
    190 (з них за 30 днів: 186)

    При здійснені освітної реформи парламент та уряд не чує думки більшості батьків, а також вчителів щодо недоцільності введення 12 років навчання в школі. Вони посилаються на программу діяльності уряду щодо реформи освіти та введення 12 років навчання в школі. Зараз діти навчаються 11 років, ще хочуть ввести 1 рік, щоб старша школа вмерла (моя думка) і діти пішли вчитись до коледжів та ПТУ. По закінчення навчання у 12 річної школи дітям буде 18-19 років! Раніше вчились 10 років і були найбільш освіченими людьми у світі.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Заборонити проведення дослідів на тваринах!

    Підписів 118

    Днів залишилось 29

    Ягупов Ростислав
    Оприлюднена
    18 серпня, 2017
    18 листопада, 2017
    29
    118 (з них за 30 днів: 116)

    Щороку в усьому світі гинуть близько 150 млн. лабораторних тварин. На них випробовують побутову хімію, косметику, медикаменти, шкідливі продукти харчування та ін., від чого тварини помирають у страшенних муках або залишаються каліками. Якщо не ввести заборону на проведення таких експериментів, тоді в нашій країні й надалі буде законодавчо дозволено вбивати та калічити братів наших менших!

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Невідкладно провести виборчу реформу.

    Підписів 110

    Днів залишилось 52

    Виговський Микола Юрійович
    Оприлюднена
    11 вересня, 2017
    11 грудня, 2017
    52
    110 (з них за 30 днів: 100)

    Зараз вибори до парламенту України проходять за паралельною, пропорційно-мажоритарною виборчою системою. Чинний Закон України “Про вибори народних депутатів” прийнято за вказівкою та в інтересах режиму Віктора Януковича.

    Половина складу Верховної Ради обирається у 225 мажоритарних округах. Переважно там перемагає той, у кого:
    а) більше грошей на рекламу або підкуп виборців;
    б) підтримка адміністративного ресурсу (влади).

    Інша половина обирається за закритими партійними списками.
    Виборець голосує за партійний список загалом, а розташування кандидатів у цьому списку визначають партійні функціонери чи спонсори партії. Місця в закритому партійному списку давно стали предметом торгу.

    Така виборча система є коренем політичної корупції в Україні та перешкоджає формуванню реальної політичної відповідальності за дії чи бездіяльність депутатів.

    Щоб це припинити, необхідно запровадити пропорційну виборчу систему з відкритими регіональними списками. Тоді громадяни голосуватимуть не тільки за партію, але й за конкретних людей у цій партії, таким чином формуючи персональний склад Верховної Ради України. Оскільки голосування відбуватиметься у регіональних округах розміром з область, це суттєво ускладнить логістику підкупу та зробить його нерентабельним. Купівля місця в списку також втрачає сенс, оскільки ніхто не може гарантувати голоси виборців.

    Впровадити пропорційну виборчу систему з відкритими регіональними списками політики обіцяють вже понад 10 років. Це передбачено чинною Коаліційною Угодою, яку підписали 5 із 6 парламентських фракцій, є однією із передвиборчих обіцянок Президента Петра Порошенка, а також одним із важливих міжнародних зобов’язань України.

    Оскільки імплементація реформи потребує тривалого часу, а наступна парламентська кампанія почнеться менше ніж за 2 роки, просимо невідкладно прийняти Закон “Про вибори народних депутатів України” (реєстраційний № 1068-2 від 11.12.2014).

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Європейська заробітна плата

    Підписів 96

    Днів залишилось 77

    Кулієва Еміна
    Оприлюднена
    05 жовтня, 2017
    05 січня, 2018
    77
    96 (з них за 30 днів: 96)

    В зв'язку з тим що ціни значно зросли і заробітної плати вистачає лише на комунальні послуги.Пропоную підвищити мінімальну заробітну платню до 4000 тис. гривень. Адже людям які знімають житло і отримують мінімальну заробітну плату грошей вистачає лише на оплату оренди житла

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • П'ЯНИЙ ЗА КЕРМОМ - ВБИВЦЯ! ЩОДО ПОСИЛЕННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ЗЛОЧИНИ ПЕРЕДБАЧЕНІ СТ. 286 КРИМІНАЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ

    Підписів 126

    Днів залишилось 45

    Хуторний Дмитро Володимирович
    Оприлюднена
    04 вересня, 2017
    04 грудня, 2017
    45
    126 (з них за 30 днів: 63)

    На сьогоднішній день є чинним Кримінальний кодекс України від 5 квітня 2001 року №2341-III, з наступними змінами та доповненнями, які затверджені відповідними Законами України (далі - ККУ).

    Порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами чинної редакції ст. 286 ККУ передбачає досить лоялну кримінальну відповідальність у порівнянні з тяжкість вчинених злочинів.

    При цьому, пп. 13 статті 67 ККУ визначає обставини, які обтяжують покарання, зокрема, вчинення злочину особою, що перебуває у стані алкогольного сп'яніння або у стані, викликаному вживанням наркотичних або інших одурманюючих засобів.

    Суб'єктивна сторона злочинів передбачених ст. 286 ККУ визначається ставленням винного до наслідків і в цілому характеризується необережною виною.

    На моє глибоке переконання, відповідальність за злочини, що кваліфіковані за ст. 286 ККУ скоєні у стані алкогольного сп'яніння або у стані, викликаному вживанням наркотичних або інших одурманюючих засобів мають бути більш жорсткими, аніж передбачені чинною редакцією ККУ.

    Статистика останніх років свідчить про збільшення кількості скоєних дорожньо-транспортних пригод (далі – ДТП) за участі п’яних водіїв. Зазвичай, такі ДТП мають тяжкі наслідки для їх учасників. Також спостерігається тенденція до збільшення кількості правопорушень ст. 130 КУпАП.

    Станом на 01 вересня 2017 року у Верховній Раді України не зареєстровано жодного законопроекту щодо підвищення рівня кримінальної відповідальності за злочинами передбаченими ст. 286 ККУ.

    ПРОПОНУЮ:
    Підвищити кримінальну відповідальності за злочини передбачені ст. 286 ККУ виклавши її у наступній редакції:
    Стаття 286. Порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особами, які керують транспортними засобами
    1. Порушення правил безпеки дорожнього руху або експлуатації транспорту особою, яка керує транспортним засобом, що спричинило потерпілому середньої тяжкості тілесне ушкодження, -
    карається штрафом від п'ятисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправними роботами на строк до чотирьох років, або арештом на строк до одного року, або обмеженням волі на строк до шести років, з позбавленням права керувати транспортними засобами на строк до шести років.
    2. Ті самі діяння, якщо вони спричинили смерть потерпілого або заподіяли тяжке тілесне ушкодження, -
    караються позбавленням волі на строк від восьми до п’ятнадцяти років з позбавленням права керувати транспортними засобами на строк десять років.
    3. Діяння, передбачені частиною першою цієї статті, якщо вони спричинили загибель кількох осіб, -
    караються позбавленням волі на строк від десяти до п'ятнадцяти років або довічним позбавленням волі з позбавленням права керувати транспортними засобами на строк двадцять років.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Підвищення соціальних виплат до європейського рівня

    Підписів 63

    Днів залишилось 52

    Ялковська Марина
    Оприлюднена
    11 вересня, 2017
    11 грудня, 2017
    52
    63 (з них за 30 днів: 59)

    Поки в нас європейські тільки ціни, а перш за все треба підняти рівень життя найбільш незахищенних слоїв населення, для цього підняти соціальні виплати до європейського рівня

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Збільшення штрафів за виїзд на зустрічну смугу та перетин подвійної лінії задля підвищення безпеки на дорогах

    Підписів 231

    Днів залишилось 47

    Буренін Дмитро
    Оприлюднена
    06 вересня, 2017
    06 грудня, 2017
    47
    231 (з них за 30 днів: 55)

    Вимагаємо збільшення розміру штрафів для учасників дорожнього руху в Україні за виїзд на зустрічну смугу та перетин подвійної лінії до 4250 грн або до 8500 грн та позбавлення права керування транспортними засобами на строк від шести місяців до року за повторне протягом року таке порушення або якщо порушення спричинило створення аварійної обстановки.

    Виїзд автотранспорту на зустрічну смугу для виконання обгону або для розвороту в непередбаченому для цього місці – одна з найпоширеніших причин аварій з фатальними або важкими наслідками.

    Обгін – один із найвідповідальніших і найчастіших маневрів. Він становить підвищений ризик, оскільки пов’язаний зі збільшенням швидкості і обмеженою оглядовістю. Порушення правил обгону входить до семи основних причин аварій на дорогах.

    Розворот в непередбаченому для цього місці не лише створює аварійну ситуацію. Це дія, яку неможливо передбачити й спрогнозувати, а отже і уникнути іншим учасникам дорожнього руху.

    Нинішній розмір штрафів, визначений статтею 122 Кодексу України про адміністративні правопорушення, є невиправдано низьким. Зокрема, стаття 122 КУпАП передбачає відповідальність за недотримання правил обгону у вигляді накладення штрафу в розмірі 425 грн або 850 грн. Такі покаранні не забезпечують дотримання водіями вимог ПДД та спричинюють зростання кількості ДТП - 2016 року кількість зіткнень збільшилась на 43,9%.

    Саме тому задля захисту життів учасників дорожнього руху ми вимагаємо підвищити штраф за порушення правил обгону та виїзд на смугу зустрічного руху до лінії.

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Підвищити доплату інвалідам та ОДИНОКИМ людям похилого віку які потребують догляду

    Підписів 53

    Днів залишилось 85

    Черемісіна Любов
    Оприлюднена
    13 жовтня, 2017
    13 січня, 2018
    85
    53 (з них за 30 днів: 53)

    Згідно Постанова КМУ від 16.07.2008 р. № 654 "Про підвищення рівня пенсійного забезпечення громадян" інваліди та одинокі люди похилого віку отримують виплату на догляд 50 грн! Пропоную проголосувати та збільшити дану виплату з 50 грн на 10% розміру мінімальної пенсії!

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Підвищення допомоги на дитину інваліда

    Підписів 53

    Днів залишилось 27

    Ялковська Марина
    Оприлюднена
    16 серпня, 2017
    16 листопада, 2017
    27
    53 (з них за 30 днів: 50)

    Підвищити допомогу на дитину інваліда , не розподіляючи на категоріі, дитина не лежача потребує більшої фінансової підтримки і є майбутнім країни

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Підвищення штрафів за вигул собак без намордників. Кримінальна відповідальність.

    Підписів 77

    Днів залишилось 11

    Попов Дмитро Валерійович
    Оприлюднена
    31 липня, 2017
    31 жовтня, 2017
    11
    77 (з них за 30 днів: 48)

    Додати змін до статті 154 Кодексу України про адміністративні порушення:

    1) Притягнення до адміністративної та кримінальної відповідальності володарів чи людей, які займаються вигулом собак БЕЗ намордників (за умови вигулу собаки чи декількох собак БЕЗ намордника у місцях скупчення людей та поза територією, яка є власністю володаря собаки). Породи собак:
    а) американський пітбультерʼєр, доберман-пінчер, американський стаффордшир-терʼєр
    б) південноруська вівчарка, середньазіатська вівчарка, московська сторожова
    в) ротвейлер, німецька та східноєвропейська вівчарки, кавказська вівчарка
    2) Притягнення до адміністративної та кримінальної відповідальності володарів чи людей, які займаються вигулом собак БЕЗ намордників (за умови вигулу собаки чи декількох собак БЕЗ намордника у місцях скупчення людей та поза територією, яка є власністю володаря собаки), собаки яких не слухаються команд власника та контактують з іншими людьми без їх власної на це волі.
    3) При наявності порушень згідно п.1 та п.2 особа, що є свідком правопорушення має повне право викликати співробітників поліції для засвідчення факту правопорушення.
    3.1) У разі встановлення особи, що вигулює собаку, особа чи власник собаки повинен сплатити адміністративне стягнення у розмірі шестисот (600) неоподатковуваних мінімумів, якщо це є перше правопорушення особи за поточною статтею.
    3.2) У разі встановлення особи, що вигулює собаку, особа чи власник собаки повинен буди притягнений до кримінальної відповідальності та сроком ув'язнення до 16 діб, якщо це є її не перше правопорушення за поточною статтею.
    3.3) Якщо особа власника чи того, кто вигулює собаку невстановлена, то співробітники правоохоронних органів мають право визвати кінологічну службу з метою екстрадиціі собаки у притулок. Особу власника чи того, кто вигулює співробітники поліції забов'язані доставити у найближчій відділ поліції для встановлення особи та накладення штрафних санкцій на власника собаки. Витрати на кінологічну службу у повному розмірі виплачує власник собаки.
    3.4) Якщо собака веде себе агресивно та загрожує здоров'ю щодо власника, будь-яких інших людей чи співробітників правоохоронних органів (в незалежності від того встановлена чи невстановлена особа, що вігулює собаку чи в є власником собаки) співробітник правоохоронних органів має право примінити запобіжні заходи щодо собаки, включаючи виклик кінологічної служби, як один із варіантів.
    3.5) якщо немає жодної особи, яка є стверджує, що вона вигулює собаку чи є її власником, у такому випадку співробітник поліції чи свідок має право визвати кінологічну службу для екстрадиції собаки.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Відмінити додаткові бали для студентів, які займаються художньою самодіяльністю у ВНЗ.

    Підписів 48

    Днів залишилось 75

    Сиплива Тетяна Сергіївна
    Оприлюднена
    03 жовтня, 2017
    03 січня, 2018
    75
    48 (з них за 30 днів: 48)

    Оскільки у ВНЗ студенти навчаються, а не вчаться танцювати чи співати, то нехай стипендія нараховується відповідно до балів студента під час сесії. Бо розумних дітей, які добре навчаються, переганяють, ті студенти, які навчаються середньо, але мають додаткові бали внаслідок участі в художній самодіяльності.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Повернути в державну власність всі обл.енерго та обл газ

    Підписів 69

    Днів залишилось 25

    Глотов Максим Володимирович
    Оприлюднена
    14 серпня, 2017
    14 листопада, 2017
    25
    69 (з них за 30 днів: 39)

    Повернути всі обл.енерго та обл.газ в державну власність, визнати їх стратегічними об`єктами, та зробити комітет контролю та моніторингу за роботою цих об`єктів та їх фінансовою звітностю, з наглядовою радою при цих об`єктах.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Печатка з групою крові у паспорті його власника.

    Підписів 37

    Днів залишилось 52

    Корнієнко Олександр
    Оприлюднена
    11 вересня, 2017
    11 грудня, 2017
    52
    37 (з них за 30 днів: 35)

    Пропоную ввести обов'язкове зазначення у внутрішньому паспорті номера групи крові і її резусу його власника. Це цілком доцільно, а в багатьох ситуаціях, необхідно. Багато громадян не знають впевнено свою групу крові, ця ситуація цілком з'ясовна. Людина не завжди пам'ятає інформацію з медичної карти. Інформацію з паспорта вона пам'ятає більш впевнено. Безумовно - є моменти і ситуації, коли людина є без свідомості або мови, але в цьому разі ця інформація може бути відомою родичам, сусідам або близьким, які зможуть надати допомогу.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Недостатнє забезпечення сивороткою проти ботулізму та вакциною проти сказу

    Підписів 31

    Днів залишилось 30

    Корнілова Ганна
    Оприлюднена
    19 серпня, 2017
    19 листопада, 2017
    30
    31 (з них за 30 днів: 26)

    В Україні склалася критична ситуація щодо забезпечення інфікованих громадян потрібними ліками проти смертельно небезпечних хвороб.
    Закликаю зібрати підписи, щоб кожен громадянин міг отримати своєчасну допомогу.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Прирівняти алкогольні та тютюнові вироби до наркотичних речовин. Внести відповідні зміни до Кримінального кодексу України та закону.

    Підписів 26

    Днів залишилось 74

    Сегедін Арсен Юрійович
    Оприлюднена
    02 жовтня, 2017
    02 січня, 2018
    74
    26 (з них за 30 днів: 26)

    Прирівняти алкогольні та тютюнові вироби до наркотичних виробів та психотропних речовин на рівні закону. Алкоголь та тютюн визнаються наукою як такі, що мають наркотичний вплив на організм людини. Дані вироби входять в першу десятку найнебезпечніших наркотичних речовин. Висока смертність від вживання алкогольних та тютюнових виробів. Заборона алкогольних та тютюнових виробів дозволить знизити рівень злочинності, ДТП.
    Дозволити використання етанолу (алкоголю) виключно в медичних цілях.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я