ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Вимагаємо повернути залізничникам, які безпосередньо здійснюють організацію залізничних перевезень та забезпечують безпеку руху поїздів, право дострокового виходу на пенсію за вислугу років.

    Підписів 13964

    Днів залишилось 39

    Бубняк Вадим Михайлович
    Оприлюднена
    04 березня, 2019
    04 червня, 2019
    39
    13964 (з них за 30 днів: 10132)

    ТЕКСТ ЕЛЕКТРОННОЇ ПЕТИЦІЇ
    до Верховної Ради України щодо відновлення права виходу на пенсію за вислугу років для деяких категорій працівників підприємств залізничного транспорту України

    Внаслідок прийняття Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» від 3 жовтня 2017 року, № 2148-VIII скасовано право виходу на пенсію за вислугу років залізничникам, працюючим на роботах, виконання яких призводить до втрати професійної працездатності або придатності до настання віку, що дає право на пенсію за віком. Водночас водіям міського транспорту – автобусів, тролейбусів, трамваїв - таке право залишено!
    Відтоді позбавлено права дострокового виходу на пенсію майже 43 тисячі залізничників за професіями і посадами:
    – бригади магістральних залізниць, зайняті на поточному утриманні, ремонті колій та штучних споруд на дільницях з інтенсивним рухом поїздів;
    – електромонтери і електромеханіки контактної мережі магістральних залізниць;
    – майстри (шляхові, мостові, тунельні) магістральних залізниць, зайняті на поточному утриманні, ремонті колій і штучних споруд на дільницях з інтенсивним рухом поїздів;
    – машиністи автомотрис і мотовозів;
    – машиністи і помічники машиністів тепловозів, електровозів, дизель-поїздів, електропоїздів (секцій);
    – машиністи-інструктори локомотивних бригад;
    – механіки рефрижераторних поїздів (секцій);
    – монтери колії магістральних залізниць, зайняті на поточному утриманні, ремонті колій і штучних споруд на дільницях з інтенсивним рухом поїздів;
    – оглядачі вагонів магістральних залізниць, зайняті на пунктах технічного (технічного і комерційного) обслуговування вагонів станцій позакласних, 1 та 2 класу;
    – оглядачі-ремонтники вагонів магістральних залізниць, зайняті на пунктах технічного (технічного і комерційного) обслуговування вагонів станцій позакласних, 1 та 2 класу;
    – поїзні диспетчери і старші поїзні диспетчери;
    – регулювальники швидкості руху вагонів;
    – ремонтники штучних споруд магістральних залізниць на дільницях з інтенсивним рухом поїздів;
    – складачі поїздів;
    – слюсарі по ремонту рухомого складу магістральних залізниць, зайняті на пунктах технічного (технічного і комерційного) обслуговування вагонів станцій позакласних, 1 та 2 класу;
    – чергові по станціях позакласних і 1 класу, зайняті прийманням, відправленням і пропусканням поїздів на дільницях магістральних залізниць з особливо інтенсивним рухом;
    – чергові та оператори сортувальних гірок на станціях позакласних і 1 класу.

    Висловлюємо свою категоричну позицію проти незаконного і необґрунтованого виключення із законодавства норм щодо призначення пенсій за вислугу років залізничникам та В И М А Г А Є М О:
    Повернути залізничникам, які безпосередньо здійснюють організацію залізничних перевезень та забезпечують безпеку руху поїздів, право дострокового виходу на пенсію за вислугу років – для чого підготувати та розглянути у Верховній Раді України відповідний законопроект.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Забезпечити обов'язковість проведення дебатів на виборах Президента

    Підписів 3364

    Днів залишилось 67

    Теплухін Олексій Володимирович
    Оприлюднена
    02 квітня, 2019
    02 липня, 2019
    67
    3364 (з них за 30 днів: 3364)

    Законодавчо впровадити обов'язковість проведення виборчих дебатів кандидатів в президенти перед кожним туром голосування.

    Необхідність такої процедури підтверджується світовим досвідом.
    Тільки на відкритих публічних дебатах кандидати зможуть оперувати не політичними лозунгами, а обговоренням реальних справ, планів та шляхів їх реалізації. Україна не має достатньо часу, аби побудувати аналогічні традиції шляхом спроб та помилок, як це зробили інші країни. Кандидат, який відмовився від дебатів в цих країнах, втрачає підтримку виборців.
    Так само він втратить підтримку виборців, якщо публічно покаже, що не має ані досягнень, ані мети, ані планів по вирішенню поточних державних проблем.
    На теперішній час такому кандидату достатньо уникати інтервью та запрошень на телеканали, що не належать йому або його спонсорам, і сподіватись на свою медійну популярність. Яка може не мати нічого спільного із рисами, необхідними для того, щоб обіймати відповідальну посаду.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Відміна айфом в Україні. Доопрацювання та оновлення навчальних планів у медичних ВНЗ.

    Підписів 1526

    Днів залишилось 74

    Колосовська Анна
    Оприлюднена
    08 квітня, 2019
    08 липня, 2019
    74
    1526 (з них за 30 днів: 1526)

    Ми - студенти медичних ВНЗ України, просимо Вас допомогти у вирішенні питання незаконності і складання студентами медиками, які навчаються за спеціальністю 222 «Медицина», іспиту ЄДКІ, в який входять КРОК 1 на іноземній мові та іспит IFOM згідно з постановою № 334 від 28 березня 2018 р. Опираючись на звернення учасників робочої наради ректорів, перших проректорів, директорів, деканів та начальників навчальних відділів закладів вищої освіти до Міністерства Охорони Здоров’я було вказано наступне:
    Постанова прийнята у 2018 році, але розповсюджується в т.ч. на студентів, які вступили до закладів вищої медичної освіти, та, відповідно, уклали договори на надання освітніх послуг навчальними закладами у 2016 році. Враховуючи відсутність затверджених стандартів вищої освіти, освітня послуга вступникам 2016 року надається на основі розроблених робочими 3 групами МОЗ України проектів стандартів (наказ МОЗ від 09.11.2015 № 733), якими складання іспиту з іноземної мови професійного спрямування та міжнародного іспиту з основ медицини не передбачалося. А тому у програми підготовки цих студентів та у вартість їхнього навчання витрати на проведення цих іспитів не закладалися.
    Щодо підготовки до складання міжнародного іспиту з основ медицини. Стандарти, на яких базується зміст міжнародного іспиту з основ медицини відсутній, перелік дисциплін, які до нього входять, та послідовність їх вивчення, не відповідають навчальним планам, які використовують навчальні заклади. Тому проведенню цього іспиту має передувати етап зміни змісту підготовки.
    Також відповідно до закону України Про вищу освіту статті 48.1 та конституції України статті 10. Державною мовою в Україні є українська мова, а мовою викладання у закладах вищої освіти є державна мова, що унеможливлює складання іспиту КРОК 1 на іноземній мові.
    За весь час свого існування на національному рівні іспит IFOM BSE (базові науки) не проводився жодного разу в жодній країні, а іспит IFOM CSE (клінічні науки) проводився та проводиться тільки у ТРЬОХ країнах: Республіках Коста-Рика та Панама, а також в Омані. Майже в усіх країнах іспит IFOM використовується або в індивідуальному порядку (студентом у центрі тестування Prometric), або окремими клінічними установами, або окремими вищими медичними навчальними закладами.
    Просимо допомогти нам у вирішенні даної проблеми, а саме відмінити айфом та подальше корегування навчальних планів наступних навчальних років. Лише разом ми зможемо забезпечити дійсне підвищення якості освіти та контролю знань замість введення чергового іспиту "для галочки".

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Припинення повноважень членів Наглядової ради НСТУ

    Підписів 12355

    Днів залишилось 39

    Новиков Станіслав Олегович
    Оприлюднена
    04 березня, 2019
    04 червня, 2019
    39
    12355 (з них за 30 днів: 956)

    На підставі затвердженої 30 вересня 2010 року Концепції створення і діяльності Національної громадської телерадіокомпанії України Громадською гуманітарною радою при Президентові України було підготовлено проект Закону України «Про Національну громадську телерадіокомпанію України», який і став основою для ухваленого 17 квітня 2014 року Закону України «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України». 15 травня 2014 він набрав чинності.
    Законом України від 17 квітня 2014 року «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України» передбачено утворення Національної суспільної телерадіокомпанії України (НСТУ) — юридичної особи, на яку безпосередньо покладається функціонування новоствореної системи Суспільного телебачення і радіомовлення. Нагляд за діяльністю НСТУ має здійснювати Наглядова рада, яка затвердила місію суспільного мовлення: «Захищати свободи в Україні. Надавати суспільству достовірну та збалансовану інформацію про Україну та світ, налагоджувати громадський діалог задля зміцнення суспільної довіри, розвитку громадянської відповідальності, української мови та культури, особистості та українського народу».
    Відповідно до ст. 3 зазначеного закону діяльність НСТУ провадиться на принципах:
    всебічного, об'єктивного і збалансованого інформування про суспільно значущі події в Україні та за кордоном;
    дотримання норм суспільної моралі, традицій і культури Українського народу, поширення сімейних цінностей та зміцнення ролі традиційної сім'ї у розбудові українського суспільства;
    пріоритету суспільних інтересів над комерційними та політичними;
    чіткого відокремлення фактів від коментарів та оцінок;
    вільного вираження поглядів, думок і переконань;
    незалежності управління та поточної діяльності від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, їх посадових і службових осіб, політичних партій, підприємств, установ, організацій, фізичних осіб;
    участі громадськості в управлінні та формуванні програмної політики;
    відсутності дискримінації за будь-якою ознакою;
    прозорості та відкритості діяльності.
    Відповідно до закону, основними завданнями НСТУ є:
    об'єктивне, повне, своєчасне і неупереджене інформування про суспільно значущі події в Україні та за кордоном;
    забезпечення збалансованого і прозорого доступу суб'єктів суспільно-політичного життя до програм (передач) дискусійного формату, зокрема у вигляді дебатів;
    сприяння консолідації українського суспільства;
    розвиток і зміцнення статусу української мови та культури, сприяння розвитку мов і культур національних меншин;
    сприяння якнайповнішому задоволенню інформаційних, культурних та освітніх потреб населення України, у тому числі шляхом створення та поширення економічних, історично-документальних, культурно-мистецьких, навчально-пізнавальних, розважальних, спортивних програм, програм для дітей та молоді, людей з обмеженими фізичними можливостями, національних меншин, інших соціальних груп;
    оперативне інформування населення про надзвичайні ситуації, що становлять загрозу життю чи здоров'ю людей;
    надання громадянам України затребуваних інформаційних продуктів, відсутніх на комерційному ринку;
    сприяння зміцненню міжнародного авторитету України.
    Під час час виконання своєїх функцій, зазначеним органом порушені вище зазначені принципи та завдання, а саме:
    член правління Національної суспільної телерадіокомпанії України (НСТУ) Олександра Кольцова, за інформацією видання «Обозреватель» та ряду інших офіційних джерел, покладає на переможницю національного відбору на Євробачення-2019 співачку MARUV, диплоиатичні зобовязення, що у свою чергу ставить політичні інтереси понад суспільні, одже виконавця обрали більшісттю, глядачі.
    Крім того під час виконання своїх завдань НСТУ не відокремлюючи факти від коментарів та оцінок, своїми діями, щодо ситуації навколо зазначеного заходу, призводять до зменьшення міжнародного авторитету України, про що свідчать міжнародні засоби масової інформації.
    Враховуючи вище зазначене, прошу внести до ст. 10 ЗУ «Про Суспільне телебачення і радіомовлення України», доповнення, а саме можливість припинення повноважень члена Наглядової ради НСТУ у випадку порушення принципів чи завдань, після чого припинити повноваження членів Наглядової ради НСТУ причетних до зазначених діянь.

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • Скасування пільг депутатам зменшення заробітної плати

    Підписів 1397

    Днів залишилось 10

    Сидоренко Владислав
    Оприлюднена
    06 лютого, 2019
    06 травня, 2019
    10
    1397 (з них за 30 днів: 470)

    Депутат має бути ближче до народу. Скасувати пільги, зменшення заробітної плати до середньої. І вилучення автопарку.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Про захист дерев-медоносів в лісосмугах, лісах та населених пунктах.

    Підписів 389

    Днів залишилось 60

    Глинський Олександр Володимирович
    Оприлюднена
    25 березня, 2019
    25 червня, 2019
    60
    389 (з них за 30 днів: 376)

    Останніми роками в Україні масово на дрова вирубуються дерева-медоноси, особливо акація, верба, липа. Тисячі кубів дров щорічно спалюються в котельних та приватних домівках. Все це робиться під виглядом санітарних рубок, благоустрою, або просто незаконними порубами і т.д. Але, головна проблема - це знищення медоносної бази що неминуче може призвести, до поглиблення кризи у вітчизняному бджільництві, котре зараз переживає різкий спад. В свою чергу держава не доотримуватиме валютну виручку, не створюватимуться робочі місяця (пасічники, столяри, виробники інвентарю, продавці, експортери, транспортники і т.д.). Не варто забувати й про те, що бджоли є основними запилювачами і зменшення популяції комах призведе до втрат у врожайності не тільки на полях, а й садках, приватних городах. Зважаючи, що Україна, де-факто, експортно-орієнтована аграрна держава, то питання бджільництва є не тільки на часі, а й опосередковано зачіпає значну частину аграрного сектору.
    Тож, в даній петиції ми просимо Верховну Раду на законодавчому рівні заборонити вирубку медоносних дерев згідно переліку медоносів України. Дозволити вирубку виключно сухих дерев та дерев, які після обстеження комісії, визнані як такі, що можуть становити небезпеку людям (як правило - дерева в містах і селах біля доріг та будівель). Посилити відповідальність за вирубку дерев-медоносів (окрім приватних садиб та земельних ділянок) у десятикратному розмірі від суми штрафів передбачених нині за незаконний "поруб" твердої породи дерева дуб. Заборонити державним і комунальним котельним приймати дрова з дерев медоносів ввівши для посадових осіб кримінальну відповідальність за порушення даної норми. Зобов'язати комунальні та державні заклади в обов'язковому порядку на місцях, де були вирубані медоноси, висаджувати такі ж дерева.
    Потурбуймося про майбутнє сьогодні, адже дерева ростуть роками!

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Зменшення кількості народних депутатів у Верховній Раді до 150-100 чоловік

    Підписів 905

    Днів залишилось 16

    Мельничук Тарас Михайлович
    Оприлюднена
    11 лютого, 2019
    11 травня, 2019
    16
    905 (з них за 30 днів: 347)

    Занадто багато депутатів працює у Верховній Раді, деякі взагалі не появляються на скликання. Неявка ніяк не карається. Тому хочу запропонувати петицію за то, щоб зменшити кількість нароних депутатів в двічі, або і взагалі до 100 чоловік.

    Хотів би, щоб петиція підписали і вона ввійшла в дію з наступних парламенських виборів.

    Дякую за увагу, надіюся на вас співвідчизники.
    Слава Україні

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • Заборона використання поліетиленових пакетів

    Підписів 283

    Днів залишилось 74

    Шевченко Микола Сергійович
    Оприлюднена
    08 квітня, 2019
    08 липня, 2019
    74
    283 (з них за 30 днів: 283)

    Пропоную повністю заборонити з 1 січня 2020 року використання в Україні поліетиленових пакетів.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Винесення на розгляд Проекту закону 6644 від 23.06.2017 (щодо дотримання учасниками ринку автомобільних вантажних перевезень норм законодавства в частині вагових та габаритних параметрів транспортних засобів)

    Підписів 418

    Днів залишилось 42

    Безверхий Максим Анатольевич
    Оприлюднена
    07 березня, 2019
    07 червня, 2019
    42
    418 (з них за 30 днів: 242)

    Проект закону 6644 посилює відповідальність учасників ринку вантажних автомобільних перевезень за недотримання допустимих норм при здійсненні таких перевезень та запроваджує штрафи для відправників вантажу.

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Вимагаємо розглянути законопроект 9533 та внести зміни до пункту 291.4 статті 291 Податкового кодекса України.

    Підписів 1129

    Днів залишилось 50

    Маланюк Олександр Олександрович
    Оприлюднена
    14 березня, 2019
    14 червня, 2019
    50
    1129 (з них за 30 днів: 207)

    Спрощена система оподаткування була запроваджена указом призедента України №727/98 у 1998 році з метою стимулювання розвитку малого бізнесу. З того часу по сьогоднішній день в даний закон кілька разів вносились зміни. Останні зміни були прописані 2014 -2015 році.
    Законом України "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо податкової реформи" від 28.12.2014 року N 71-VIII було внесено зміни до пункту 291.4 статті 291 Податкового кодексу України та збільшено граничні обсяги доходів фізичних осіб - підприємців - платників єдиного податку першої групи з 150000 гривень до 300000 гривень, для платників єдиного податку другої групи з 1000000 гривень до 1500000 гривень. 24.12.2015 року N 909-VIII встановлено граничний обсяг доходу для платників єдиного податку третьої групи у розмірі 5000000 гривень.
    Ці зміни діють і на сьогоднішній день . І це при тому, що в головному документі країни - Держбюджеті на 2014 рік курс долара було закладено на рівні 8.3 грн за 1 долар США. А мінімальна зарплата у 2014 році була 1218 грн. Для порівняння у Держбюджеті на 2019 рік долар закладено на 29.4 грн а мінімальна зарплата 4173 грн. А це різниця майже у 4 рази. Крім того за інформацією статистики інфляція за ці роки (2014-2018) склала 104.2%. Комунальні послуги для малого бізнеса також за цей час зросли у кілька разів. Зазначені обставини об'єктивно призводять до зростання валових витрат платників єдиного податку, при цьому дозволений оборот обмежено ще у 2014 році.
    Всі ці фактори призводять до вимушеного скорочення робочих місць, припинення здійснення підприємницької діяльності, тінізації економіки та втрат від надходжень податків і зборів до Державного бюджету України.

    Пропонуємо підтримати законопроект і внести зміни у пункт 291.4статті 291 Податкового кодекса України.

    Дану петицію було створено Тернопільською Фармацевтичною Асоціацією.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Стягнення з зарплати депутатам Верховної Ради України через відсутність на робочому місці

    Підписів 531

    Днів залишилось 31

    Протиняк Василь Ігорович
    Оприлюднена
    27 лютого, 2019
    27 травня, 2019
    31
    531 (з них за 30 днів: 198)

    З депутата, котрий без поважних причин пропустив засідання Верховної Ради України (ВРУ):
    1 раз - стягнути 15% від зарплати;
    2 рази - стягнути 30% від зарплати;
    3 рази - стягнути 50% від зарплати;
    4 рази - стягнути 75% від зарплати;
    5 раз і більше - позбавлення мандата.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Негайно зменшити ціну на газ для населення !

    Підписів 415

    Днів залишилось 29

    Острижнюк Віталій Васильович
    Оприлюднена
    25 лютого, 2019
    25 травня, 2019
    29
    415 (з них за 30 днів: 160)

    Зменшити ціну на газ для населення мінімум у 2 рази, паралельно збільшити видуботок власного газу, модернізувати старі системи з видуботку, встановити відповідальність за збільшення темпів видуботку газу.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Відновити порушенні конституційні права військових пенсіонерів, що спричинені змінами до Закону України №2262-ХІІ "Про пенсійне забезпечення осіб, звільнених з військової служби, та деяких інших осіб", й позбавити Кабінету Міністрів України "ручного" регулювання цім Законом

    Підписів 151

    Днів залишилось 60

    Піскунов Валерій
    Оприлюднена
    25 березня, 2019
    25 червня, 2019
    60
    151 (з них за 30 днів: 145)

    Порушення Закону України №2262-ХІІ Кабінетом Міністрів України (КМУ) призвело до багатотисячних позовів пенсіонерів до судів, спонукає проведення чисельних акцій протесту, значно знижує привабливість служби за контрактом у силових структурах.
    Це пов'язане з невідповідністю ст.63 цього закону Конституції України (ст.58,64) та порушеннями цього закону і Конституції України (ст.58,92) у постановах КМУ. Зокрема, пенсіонери МВС набули права на перерахунок пенсій ще раніше, 01 грудня 2015 р., згідно п.8 постанови КМУ від 11 листопада 2015 р. №988, але досі не можуть домогтися верховенства права! Пенсіонерам-силовікам іншіх міністерств та відомств пенсії перераховані без врахування щомісячних додаткових видів грошового забезпечення, з обмеженням 70%. Але й такі урізані пенсії виплачуються не в повному обсязі!

    ВИМАГАЄМО забезпечити:
    1. Здійснення невідкладного перерахунку і виплати пенсій, призначених відповідно до Закону України №2262-ХІІ військовослужбовцям, звільненим з військової служби з правом на пенсію з урахуванням розміру окладу за посадою, військовим (спеціальним) званням, відсоткової надбавки за вислугу років за відповідною або аналогічною посадою, яку особа займала на дату звільнення із служби, додаткових щомісячних видів грошового забезпечення та премії (на дату відрядження для роботи до органів державної влади, органів місцевого самоврядування або до сформованих ними органів, на підприємства, в установи, організації, вищі навчальні заклади), що визначені станом на 01 березня 2018 р. в повному обсязі, відповідно до постанови КМУ від 30 серпня 2017 р. №704 “Про грошове забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу та деяких інших осіб”.
    2. Прийняття Верховною Радою України змін до Державного бюджету України на 2019 рік у частині збільшення видатків на виплату і перерахунок пенсій, призначених відповідно до Закону України №2262-ХІІ з урахуванням індексації, боргів та судових рішень.
    3.Сприяння відміні положень постанов КМУ від 22 серпня 2018 р. №649, від 21 лютого 2018 р. №103, які не відповідають Конституції України.
    4.Закондательне затвердження всіх питань пенсійного забезпечення силовіків та процедури автоматичного (без втручання КМУ) перерахунку пенсій після зміни прожитковий мінімум чи мінімальної заробітної плати без надання довідок військоматами та "ручного" перерахунку Пенсійним фондом.

    П'ятьсоттисячна армія пенсіонерів-силовиків, їх сім'ї, діючі військовослужбовці всіх силових структур сподіваються на якнайшвидше і мудре рішення цієї проблеми.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Легалізація проституції в Україні

    Підписів 658

    Днів залишилось 23

    Шаповалов Даниил
    Оприлюднена
    19 лютого, 2019
    19 травня, 2019
    23
    658 (з них за 30 днів: 124)

    Наразі проституція в Україні є протизаконною дією, що визначено ст. 302 Кримінального кодексу України та ст. 181-1 Адміністративного кодексу. Проте реалії такі, що проституція в країні має дуже широке поширення і майже не зустрічає спротиву від правоохоронних органів та органів влади.
    Кількість же повій достатньо велика і тенденцій до зменшення їх кількості немає. На обліку у правоохоронних органів знаходиться по одній/ дві й навіть більше тисячі повій на обліку в кожному великому місті. Наразі проституція навіть сприяє значному розвитку корупції в різноманітних силових структурах.
    Я пропоную легалізувати проституцію в Україні та прирівняти і розглядати повій як осіб-підприємців чи запровадити спеціальні місця для надання даних послуг. Відповідні ухвалення забезпечать державу додатковими коштами та зменшать тіньовий незаконний оборот та призведе до декриміналізації в суспільстві. Також повії зможуть покращити свій соціальний статус у розумінні держави та знизиться відсоток безробіття, що позитивно вплине на економіку.
    Прикладом нам слугують Греція, Голландія, Угорщина, Німеччина, Австралія. Країни зуміли успішно провести легалізацію, а до їхнього економічного і туристичного розвитку Україна ще не наблизилася.
    Зрозуміло, що державі потрібно буде контролювати ці процеси для дотримання всіх відповідних умов (вік, медичні огляди, правове ведення діяльності), але вигоди, зазначені вище, значно перевищують ці витрати.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Законодавчо зобов'язати кандидатів у президенти України обов'язково приймати участь у передвиборчих теледебатах.

    Підписів 112

    Днів залишилось 60

    Насер Карім Фадл
    Оприлюднена
    25 березня, 2019
    25 червня, 2019
    60
    112 (з них за 30 днів: 111)

    Законодавчо зобов'язати кандидатів у президенти України обов'язково приймати участь у передвиборчих дебатах.
    Розробити, чи застосувати існуючу у інших країнах, систему передвиборчих теледебатів на державному телеканалі наживо. Встановити покарання за безпідставне ухілення від участі у теледебатах — скасування реєстраціі кандидата у ЦВК.
    Слава Україні!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • Підвищити штрафи за спалювання сухої трави

    Підписів 224

    Днів залишилось 47

    Прощенко Андрій Олександрович
    Оприлюднена
    11 березня, 2019
    11 червня, 2019
    47
    224 (з них за 30 днів: 104)

    Спалювання сухої трави наносить дуже великої шкоди довкіллю, життю тварин та людей. Палії не бояться покарання, так як штраф за такі дії не є великий.
    В зв'язку з цим вимагаємо:
    Підготувати проект закону "про накладання штрафів до 50 000 гривень або до 1000 грн за квадратний метр згорівшої трави" та проголосувати за даний законопроект.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Упорядкування законодавства про оплату праці в освіті: 1. Усунути штучні перепони до виконання частини 2 статті 61 Закону «Про освіту» про мінімальну межу посадового окладу педагогічного працівника найнижчої кваліфікаційної категорії. 2. Усунути протиріччя між Законом України «Про оплату праці» та Законом України «Про освіту» шляхом внесення відповідних змін до Закону України «Про оплату праці».

    Підписів 313

    Днів залишилось 50

    Гриб Віталій Вячеславович
    Оприлюднена
    15 березня, 2019
    15 червня, 2019
    50
    313 (з них за 30 днів: 101)

    28.09.2017 року набув чинності Закон України «Про освіту». Вказаним законом передбачені високі стандарти та гарантії держави у соціальному забезпеченні педагогічних та науково-педагогічних працівників.
    Так, частиною 2 статті 61 цього Закону передбачено мінімальну межу посадового окладу педагогічного працівника найнижчої кваліфікаційної категорії. Такий посадовий оклад не може бути нижчим трьох мінімальних заробітних плат.
    Посадовий оклад педагогічного працівника кожної наступної кваліфікаційної категорії підвищується не менше ніж на 10 відсотків.
    Здавалось, що питання з низькою оплатою праці педагогічних працівників вирішено назавжди.
    Проте, в Прикінцевих та Перехідних положеннях передбачено два пункти, які перенесли втілення згаданої норми на далеке майбутнє.
    Спочатку абзацом 3 пункту 1 встановлено введення в дію частини 2 статті 61 цього Закону з 1 січня 2018 року, а підпункту 1 пункту 6 розділу XII передбачено поетапну реалізацію цієї статті до 2023 року, передбачивши при цьому щорічне збільшення посадового окладу педагогічного працівника найнижчої кваліфікаційної категорії до чотирьох прожиткових мінімумів для працездатних осіб пропорційно розміру збільшення доходів Державного бюджету України порівняно з попереднім роком, і затвердити відповідні схеми посадових окладів (ставок заробітної плати).
    Абзацами 7 та 8 підпункту 2 пункту 6 розділу XII передбачено обов’язок Кабінету Міністрів України протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом:
    привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом, забезпечити приведення нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у відповідність із цим Законом;
    забезпечити прийняття нормативно-правових актів, передбачених цим Законом;
    Виходячи з наведених положень Кабінет Міністрів України повинен був прийняття та приведення у відповідність до цього Закону нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади.
    Станом на сьогоднішній день вказаний пункт не виконано. Як вбачається із звіту Міністерства освіти та науки України за 2018 рік розроблення проекту постанови Кабінету Міністрів України «Про підвищення посадових окладів педагогічних і науково-педагогічних працівників» знаходиться у процесі виконання.
    Крім цього в Оперативному плані Міністерства освіти і науки на 2019 рік, затвердженому наказом Міністерства освіти і науки України від 25.01.2019 р. № 61 не заплановано відповідної діяльності Міністерства.

    Таким чином, частина 2 статті 61 Закону України «Про освіту» не виконується.
    Усунути штучну перепону до виконання цієї норми можна наступним шляхом :
    Підпункт 1 пункту 6 Прикінцевих та Перехідних положень Розділу ХІІ Закону України «Про освіту» викласти в наступній редакції.
    «забезпечити реалізацію положення частини другої статті 61 цього Закону, передбачивши при цьому збільшення посадового окладу педагогічного працівника найнижчої кваліфікаційної категорії, що дорівнює чотирьом прожиткових мінімумів для працездатних осіб».

    Крім цього, необхідно усунути протиріччя між Законом України «Про оплату праці» та Законом України «Про освіту» шляхом внесення відповідних змін до Закону України «Про оплату праці».
    Так, частина третя статті 8 Закону України «Про оплату праці» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1995, № 17, ст.121) містить перелік категорій працівників, умови розміру оплати праці яких визначаються законом. Зважаючи на те, що умови праці педагогічних та науково-педагогічних працівників передбачені статтею 61 Закону України «Про освіту» виникає певна колізія.
    Зважаючи на це вважаємо за доцільне внесення відповідних змін до Закону України "Про оплату праці", а саме-
    Частину третю статті 8 Закону України «Про оплату праці» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1995, № 17, ст.121) після слів «Умови розміру оплати праці» доповнити словами «педагогічних і науково-педагогічних працівників».

    У зв'язку з цим просимо Комітет Верховної Ради України з питань науки і освіти та членів цього Комітету - народних депутатів України, як суб'єктів законодавчої ініціативи :

    Внести до Верховної Ради України законопроект Про внесення змін до деяких законодавчих актів України
    щодо упорядкування законодавства про оплату праці в освіті, у якому:
    1. Підпункт 1 пункту 6 Прикінцевих та Перехідних положень Розділу ХІІ Закону України «Про освіту» (Відомості Верховної Ради (ВВР), 2017, № 38-39, ст.380) викласти в наступній редакції.
    «забезпечити реалізацію положення частини другої статті 61 цього Закону, передбачивши при цьому збільшення посадового окладу педагогічного працівника найнижчої кваліфікаційної категорії, що дорівнює чотирьом прожиткових мінімумів для працездатних осіб».
    2. Частину третю статті 8 Закону України «Про оплату праці» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1995, № 17, ст.121) після слів «Умови розміру оплати праці» доповнити словами «педагогічних і науково-педагогічних працівників».

    14 березня 2019 року

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Призначити позачергові вибори Чернівецької міської ради та Чернівецького міського голови

    Підписів 1206

    Днів залишилось 50

    Прокопчук Леонід
    Оприлюднена
    14 березня, 2019
    14 червня, 2019
    50
    1206 (з них за 30 днів: 97)

    Зважаючи на те, що Чернівецька міська рада
    - систематично порушує Статут територіальної громади
    - діє всупереч інтересам громади міста
    - приймає протиправні рішення, які завдають збитків чернівчанам
    - порушує конституційні права та свободи громадян
    - ухиляється від вирішення питань, що належать до її відання
    - неефективно використовує бюджетні кошти, земельні та інші матеріальні ресурси громади
    - знищує комунальні підприємства
    - ігнорує електронні петиції та місцеві ініціативи чернівчан,

    вимагаємо

    призначити позачергові вибори Чернівецької міської ради та Чернівецького міського голови

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Припининення масової вирубки лісів та шкоди природі!

    Підписів 98

    Днів залишилось 60

    Лангільде Мирослав Сергійович
    Оприлюднена
    25 березня, 2019
    25 червня, 2019
    60
    98 (з них за 30 днів: 97)

    Прошу нашу владу про створення Закону про адміністративну чи кримінальну відповідальність за незакону вирубку лісів.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • На підтримку законопроекту № 5670-д «Про забезпечення функціонування української мови як державної»

    Підписів 97

    Днів залишилось 83

    Семеренко Сергій Анатолійович
    Оприлюднена
    18 квітня, 2019
    18 липня, 2019
    83
    97 (з них за 30 днів: 97)

    Ми, відповідальні громадяни України, підтримуємо ініціативу групи народних депутатів щодо розгляду законопроекту № 5670-д «Про забезпечення функціонування української мови як державної» і прийняття його в цілому. Ми вважаємо, що цей закон мав би бути прийнятий давно, і затягування часу з шкодить державній безпеці України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ