ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Про не розгляд законопроекту #2681 як такого, що порушує права профспілок в Україні.

    Підписів 2025

    Днів залишилось 63

    Третьяков Павло Олександрович
    Оприлюднена
    05 березня, 2020
    05 червня, 2020
    63
    2025 (з них за 30 днів: 2025)

    Прошу (вимагаю) не розглядати законопроект #2681 як такий, що порушує та обмежує права профспілок в Україні.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Про відновлення права виходу на пенсію за вислугу років деяким категоріям працівників залізничного транспорту

    Підписів 256

    Днів залишилось 63

    Шамрицька Наталія Анатоліївна
    Оприлюднена
    05 березня, 2020
    05 червня, 2020
    63
    256 (з них за 30 днів: 256)

    Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» від 03.10.2017 р. скасуввв право виходу на пенсію залізничникам, які виконують роботи , що призводять до втрати професійної придатності раніше до настання пенсії за віком. Таке право втратили, в тому числі, і помислові залізничники : машиністи тепловозів і електровозів та іх помічники. , які за Постановами Кабінету Міністрів України N 461 від 24.05.2016 зі змінами , внесеними Постановами N 479 від 04.07. 2017р. N708 від 14.08.2019р., відсутні в у Списках N 1 та 2 професій, які мають права на пенсію за віком на пільгових умовах за результатами атестації робочих місць за умовами праці ( крім машиністів електровозів). Висловлюю свою категоричну позицію проти незаконного та необґрунтованого виключення норм щодо призначення пенсій за вислугою років залізничникам та вимагаю іх повернути , для чого розглянути в Верховній Раді відповідний законопроект, яким внести зміни до частини четвертої статті 114 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» щодо відновлення права на пенсійне забезпечення за вислугу рокіа робітників локомотивних бригад і окремих категорій працівників, які безпосередньо здійснюють організацію перевезень і забезпечують безпеку руху на залізничному транспорті та метрополітені.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Заборонити закриття тубдиспансерів і психлікарень на території України

    Підписів 252

    Днів залишилось 54

    Беспалова Тетяна Олександрівна
    Оприлюднена
    27 лютого, 2020
    27 травня, 2020
    54
    252 (з них за 30 днів: 235)

    Прошу заборонити закриття тубдиспансерів і психлікарень в Україні.такі люди повинні перебувати в спеціалізованих місцях, що б і їм могли надати допомогу і що б не Було загроз для оточуючих здорових людей.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Довічне позбавлення волі за спекуляцію товарами першої необхідності (продуктами харчування, побутовою хімією, засобами гігієни), медичним обладнанням та лікарськими засобами під час карантину та надзвичайного стану.

    Підписів 187

    Днів залишилось 82

    Курій Василь Васильович
    Оприлюднена
    24 березня, 2020
    24 червня, 2020
    82
    187 (з них за 30 днів: 187)

    Внести зміни до Кримінального кодексу України, а саме призначення покарання - довічне позбавлення волі за спекуляцію товарами першої необхідності (продуктами харчування, побутовою хімією, засобами гігієни), медичним обладнанням та лікарськими засобами під час карантину та надзвичайного стану.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Вимагаємо негайно скасувати ухалену НКРЕ так звану "абонплату за транспортування та розподіл газу"!

    Підписів 2563

    Днів залишилось 24

    Арендаренко Віктор Миколайович
    Оприлюднена
    27 січня, 2020
    27 квітня, 2020
    24
    2563 (з них за 30 днів: 165)

    Вимагаємо негайно скасувати ухвалу НКРЕ про так звану "абонплату за транспортування та розподіл газу" як таку, що є грабіжницькою та здирницькою, та оскільки вона є нічим іншим, як спробою "висмоктати" додаткові гроші з народу газовим монополістам до їхньої кишені й не ґрунується на жодних економічних розрахунках! Ми самі власним коштом прокладали собі газ у хати і вже заплатили десятки тисяч гривень за ці підключення! Згадана ухвала - це нахабний та цинічний грабунок народу!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА УКРАЇНИ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЗАХИСТУ ЖИТТЯ ТА ЗДОРОВ’Я ЛЮДЕЙ ВІД НЕБЕЗПЕЧНОЇ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

    Підписів 1152

    Днів залишилось 45

    Лосік Алла Олегівна
    Оприлюднена
    17 лютого, 2020
    17 травня, 2020
    45
    1152 (з них за 30 днів: 141)

    Згідно зі ст. 16 Конституції України обов'язком держави є «Забезпечення екологічної безпеки і підтримання екологічної рівноваги на території України …»;

    Через законодавчі прогалини у сфері промислової екології, відсутність реальних механізмів впливу та дієвого екологічного контролю над діяльністю підприємств, маємо незадовільний рівень дотримання природоохоронного законодавства та екологічних прав і обов'язків громадян.

    В результаті, порушується ст. 50 Конституції України - «Кожен має право на безпечне для життя і здоров'я довкілля та на відшкодування завданої порушенням цього права шкоди».
    Багато підприємств сьогодні не відповідають екологічним стандартам, їм вигідніше платити штрафи за перевищення екологічних норм, ніж вкладати кошти в удосконалення очисних механізмів.
    Існуючі закони дають великим промисловим підприємствам працювати без особливої уваги на шкоду від них довкіллю.
    Як наслідок, порушується ст. 66 Конституції України – «Кожен зобов’язаний не заподіювати шкоду природі, культурній спадщині, відшкодовувати завдані ним збитки».

    Забруднені повітря та вода спричиняють безліч передчасних смертей щороку та зменшують тривалість життя українців загалом.
    Відповідальність за прийняття рішень, що стосуються екологічного планування, мають нести не стільки інженери, екологи, чи менеджери, скільки посадовці та політичні діячі.

    23 травня 2017 р. прийнято Закон України «Про оцінку впливу на довкілля» (далі – Закон про ОВД), який встановив «правові та організаційні засади оцінки впливу на довкілля, спрямованої на запобігання шкоді довкіллю, забезпечення екологічної безпеки, охорони довкілля, раціонального використання і відтворення природних ресурсів, у процесі прийняття рішень про провадження господарської діяльності, яка може мати значний вплив на довкілля, з урахуванням державних, громадських та приватних інтересів».

    Та цей Закон про ОВД містить багато проблемних положень, які можуть привести до зловживань та корупції, наприклад, чітко не окреслена роль територіальних громад в процедурі проведення оцінки впливу; підпорядкування територіальних природоохоронні відділів до обласних державних адміністрацій, де де-факто практикується суто вертикальна модель управління; непрозора процедура щодо призначення членів експертних комісій, визначення їх прав, обов'язків та відповідальності тощо.

    Враховуючи вищевикладене, відповідно до ст. 75, 85, п. 6, ст 89, ст. 92 п. 6 та ст. 93 Конституції України ПРОСИМО внести до українського законодавства відповідні зміни з вдосконалення процедури ОВД які сприятимуть більшому захисту прав громадян та поліпшенню екологічної ситуації при подальшому зростанні рівня економіки країни: реорганізувати департаменти екології при ОДА, забезпечити можливість незалежної оцінки, взявши за основу розрахунків реальний стан забруднення та лабораторні дослідження, ввести нові методології обрахунків, та забезпечити можливість застосування альтернатив за екологічними наслідками.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Отмена военного сбора

    Підписів 448

    Днів залишилось 28

    Сарбаш Андрей Александрович
    Оприлюднена
    30 січня, 2020
    30 квітня, 2020
    28
    448 (з них за 30 днів: 75)

    Считаю необходимым отменить военный сбор с граждан Украины! Военные получают свою зарплату из фондов Минобороны и налогов граждан и дополнительные обложения заработка не целесообразны,так как это уменьшает доход сотрудника и делает заработок ниже! А льгот на проезд и коммунальные услуги работник в отличии от военных не имеет!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Збільшити мінімальну заробітню плату на суму 13250 грн!!!

    Підписів 1024

    Днів залишилось 12

    Бобітко Іван Богданович
    Оприлюднена
    15 січня, 2020
    15 квітня, 2020
    12
    1024 (з них за 30 днів: 71)

    Доброго дня, шановні українці!
    Передумовою створення цієї петиції стала шокуюча, як для нас - громадян України, новина про те, що нашим нардепам підвищили
    заробінтю плату на 100 тис.грн/міс., а це на сьогоднішній день дорівнює 4000$.
    Якщо я не помиляюсь, то нещодавно вчителям повинні були підвищити зарплатню на таку суму - але сказали "Що країна не має змоги платити такі кошти".
    Я не експерт і не політик, моя петиція проста і можливо не досконала - я просто українець, котрому набридли пусті балачки та слова, що ми почали жити краще,
    і який трішки наведе прикладів для того, щоб нам з Вами підвищили наші зарплати.

    Отож:
    1) Ціни у нашій країні - давно як у Європейських, таких як Польща, Чехія, Латвія, Литва, Німеччина, Австрія, Бельгія та багато інших.
    (Я просто пишу про ті країни в яких сам був і маю з чим порівняти, хоча в нашій країні скільки заробітчан що вони вже давно зробили порівняння).
    2) Далеко не буду забігати - візьму Чеську Республіку. Ціни - такі самі як у нас. Зарплата - мінімальна 13 350 крон (525 Євро)/міс.
    Мінімальна оплата праці гарантована кожному офіційно працевлаштованому працівнику, який зайнятий стандартний робочий день на менше 40 годин на тиждень.
    3) Курс далара в Чехії - 1$ - 22.63 крони - майже такий же самий, що зараз в Україні!
    4) Економіка України у третьому кварталі 2019 року зросла на 4,1% у річному вимірі,
    чому сприяли вищі темпи зростання внутрішнього споживчого і інвестиційного попиту, а також нарощування експорту.
    5) Наразі місячна мінімальна зарплата в Україні складає 4723 грн - а депутатів 100 тис.грн

    Питання одне - доки нас будуть вважати за НІЩО???
    Подумайте тільки, долар падає - ціни тримаються на місці.
    Комунальні послуги - ВЕЛИЧЕЗНІ.
    Ви як платили великий податок та і платите далі - нічого не змінюється!
    Кричали депутати "Кінець Епохи Бідності"??? Для кого? Для них самих?
    Почали писати що не збільшуватимуть зарплату нардепам. З'явилися статті із заголовками, що це не правда - ось приклад :
    "Усі бачили інформацію про збільшення заробітних плат народних депутатів. Є індексація заробітних плат народних депутатів, але вона зовсім не відповідає тим цифрам, про які пишуть у ЗМІ – про 100 тисяч, 150 тисяч".


    Доки нам будуть брехати???

    Тому я ставлю такі умови:
    1) У зв'язку із всіма подіями, та тим що ми по ціновому ринку вже давно живемо як країна Європейського Союзу -
    збільшити мінімальну заробітню плату на суму 13250 грн. ( всі інші тарифікації повинні відштовувтись від цієї суми). Крім того, від рівня складності роботи, надбавки повинні нараховуватись від суми мінімальної зарплати.
    2) Затвердити мінімальні пенсії громадянам України - від половини суму мін.зарплати - 6625 грн
    3) Після підвищення зарплати - ціни на комунальні послуги та продукти споживання повинні бути не змінні!!!
    Бо в нашій країні є тенденція - Росте зарплата = ростуть ціни!!!



    Якщо комусь мало інформації - "Загугліть" мінімальні зарплати у ЄС !!!
    Надіюсь кожен українець поставить свій підпис!
    І ми переможемо !
    Тримаймось РАЗОМ!!!

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Проголосувати за законопроект 2342 автор Олексій Ковальов партія "Слуга народу". Доступне авто, розмитнення, кожному Українцю! Гармонізація податкового законодавства України і ЄС, виведення транспортних засобів з під акцизної групи та повне скасування акцизного податку при імпорті транспортних засобів. Вирішення питання знаходження на митній території України автомобілів з європейської реєстрації.

    Підписів 1246

    Днів залишилось 47

    Пацановський Вадим Вікторович
    Оприлюднена
    19 лютого, 2020
    19 травня, 2020
    47
    1246 (з них за 30 днів: 66)

    Прошу підтримати законопроект 2342 , автор Ковальов Олексій Іванович , Політична партія " Слуга народу ".
    Даний законопроєкт вирішить низку соціально важливих питань, та підтвердить на ділі обіцянку влади, президента, позитивно вирішити питання так званих " євроблях ". Гармонізує податкове законодавство України та ЄС, виведе транспортні засоби з під акцизної групи товарів, та повністю скасує акцизний податок при імпорті транспортних засобів. Зменшення вимог до єкостандарту двигунів транспортних засобів при імпорті, що надаються Україні, як гуманітарна допомога ( Обов'язкова вимога - власник держава Україна ).
    Метою вищенаведених законодавчих ініціатив є приведення у відповідність українського законодавства нормам ЄС ( виконуємо зобов'язання Угоди про асоціацію України з ЄС ) шляхом зменшення податкового навантаження при імпорті транспортних засобів, що в свою чергу буде сприяти збільшенню такого імпорту та збільшенню надходжень до Державного бюджету України.
    Законопроект вирішує проблему, коли при імпорті транспортних засобів, як гуманітарної допомоги згідно українського законодавства не можливо було провести митне оформлення.
    Також законопроект вирішує проблему митного оформлення транспортних засобів, які мають коллекційну , культурну або іншу історичну цінність.
    Другий етап ( строк застосування - 180 днів з моменту вступу в законну силу )
    передбачає;
    внесення змін в існуючу формулу розрахунку акцизного податку при митному оформленні легкових та вантажних транспортних засобів, що закріплена в Податковому кодексі України;
    внесення змін до Закону України " Про деякі питання ввезення на митну територію України та проведення першої державної реєстрації транспортних засобів ".
    Метою вищенаведених законодавчих ініціатив є повне та остаточне вирішення питання знаходження на митній території України автомобілів європейської реєстрації.
    Дане питання вирішується шляхом зменшення митних ставок при митному оформленні таких автомобілів.
    До 01 січня 2020 року відтерміновані штрафні санкції за порушення митного законодавства ( просрочка митних режимів транзит та тимчасове ввезення ) для користувачів автомобілів європейської реєстрації.
    Законопроект номер: 2342 передбачає можливість здійснити митне оформлення автомобілів європейської реєстрації протягом 180 днів з моменту вступу закону в силу.
    В зв'язку із чим, є необхідність нового відтермінування штрафів на 180 днів на період митного оформлення вказаних автомобілів європейської реєстрації, що передбачає законопроект #2345
    З огляду на наведене - прошу підтримати!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Звернення до народних депутатів з проханням утриматись протягом карантину від голосування за закони, які викликають суспільну напругу.

    Підписів 56

    Днів залишилось 85

    Маляр Анна
    Оприлюднена
    27 березня, 2020
    27 червня, 2020
    85
    56 (з них за 30 днів: 56)

    Шановні, народні депутати!
    Так, сталось, що саме зараз - в березні 2020 року - в Україні збігся ряд процесів, явищ та подій, а саме: триває війна, нещодавно призначений Уряд ще не встиг напрацювати власну програму та скоординувати командну роботу; пандемія коронавірусу; економічна криза; в суспільстві високий потенціал соціальної напруги.

    В сукупності зазначені обставини створюють загрозу національній безпеці, зокрема:
    - загрозу суверенітету та територіальній цілісності України;
    - загрозу внутрішньої політичної кризи, внаслідок чого може відбутись зміна політичних еліт раніше встановленого законодавством виборчого циклу;
    - загрозу соціальної напруги в суспільстві з ризиком загострення до стадії протестів.

    В ситуації, що склалась, Верховна Рада може відіграти як позитивну роль запобіжника, так і негативну роль каталізатора, який прискорить деструктивні процеси.

    У зв"язку з вищезазначеним просимо народних депутатів протягом дії режиму надзвичайної ситуації та карантинних заходів УТРИМАТИСЬ від прийняття законопроектів, які викликають суспільну напругу та можуть бути використані певними політичними гравцями для дестабілізації ситуації в державі. Найбільшими подразниками в цьому сенсі є теми ринку землі, державної мови та мов національних меншин, виконання Мінських домовленостей, обмеження свободи слова та права на вільне вираження своїх поглядів і переконань.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Загальнобудинкові лічильники питної води, тепла, газу та електроенергії

    Підписів 43

    Днів залишилось 68

    Біла Надія Павлівна
    Оприлюднена
    10 березня, 2020
    10 червня, 2020
    68
    43 (з них за 30 днів: 43)

    Просимо внести зміни у законодавчі акти щодо примусового встановлення у багатоквартирних будинках загальнобудинкових лічильників питної води, тепла, газу та електроенергії. Дані положення вносять зайву напругу у відношеннях між владою та населенням. Як видно на практиці, початок встановлення загальнобудинкових лічильників тепла показав, що мета не досягнута, виникає захмарна безпідставна різниця між показником загальнобудинкового лічильника та лічильників по квартирам. Коштів на придбання та встановлення таких лічильників немає ні у співвласників житла, ні в міському бюджеті, ні у виконавців послуг. Наразі Україна не готова до таких змін. Такий метод обліку можливо буде ввести тільки тоді, коли всі лічильники будуть з дистанційним зняттям показників одномоментно. Наразі таких лічильників в Україні немає! Просимо відтермінувати введення примусового встановлення лічильників без згоди співвласників багатоквартирних будинків на строк до встановлення відповідних лічильників або взагалі слід виключити з законів та постанов вимогу про встановлення загальнобудинкових лічильників. У разі, коли постачальники послуг примусово будуть вибивати двері у підвали та під'їзди щоб встановлювати вищеперелічені загальнобудинкові лічильники згідно діючого законодавства, нараховувати захмарні суми до виплат, залучати до процесу стягнення боргів виконавчу службу не виключено, що такі лічильники населення просто буде виводити з ладу (розбивати, тощо).

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Заборона та заміна одноразових целофанових пакетів на паперові у всіх трговіх мережах країні

    Підписів 84

    Днів залишилось 39

    Світной Олександр Олександрович
    Оприлюднена
    11 лютого, 2020
    11 травня, 2020
    39
    84 (з них за 30 днів: 40)

    Пластикові пакети – такий звичайний для побуту і такий рувнівний для екології. Чому переробляти поліетилен так важливо, дізнайтеся в цій статті!
    Пластикові пакети, якими ми звикли користуватися в супермаркетах, зазвичай виготовлені з поліетилену. Поліетиленові пакети (ПЕ-пакети) з’явилися в середині 50-х років в Америці та відразу ж завоювали величезну популярність. Коли пластик увійшов в наше повсякденне життя, це здавалося революцією – зручно, практично та дешево.
    4 трильйони пакетів в рік використовується в світі. Вони вбивають 1 млн птахів; 100 тисяч морських ссавців і незліченні косяки риб.

    6 млн 300 тис. тонн сміття, більшу частину якого становить пластик, щорічно скидається у Світовий океан. Капітан Чарлз Мур, який бере участь в морських подорожах Морський дослідницької організації «Альгаліта» (AMRF), прийшов до висновку, що четверта частина водної поверхні покрита пливучим пластиковим сміттям.
    Всесвітня громадська організація «За природу» встановила, що щорічно від пластикових кульків тільки в Ньюфаундленді вмирають понад 100 тисяч китів, тюленів, черепах.

    Тому використання поліетиленових пакетів викликає серйозні заперечення зі сторони екологів.
    З цієї причини в ряді країн використання поліетиленових пакетів, як побутового пакування, обмежено або заборонено.


    Однак, весь світ уже усвідомив, якої шкоди це завдає екології планети.
    У навколишньому середовищі викинуті пакети зберігаються тривалий час і не піддаються біологічному розкладанню. Таким чином, вони утворюють стійке забруднення.


    Для боротьби із забрудненням навколишнього середовища поліетиленовими пакетами застосовуються різні заходи, і вже близько 40 країн ввели заборону або обмеження на продаж та виробництво пластикових пакетів:

    Данія: ще в 1994 році введено податок на безкоштовну роздачу поліетиленових пакетів в торгових закладах. Після того як в Данії ввели плату за поліетилен, його популярність у покупців знизився на 90%.

    Німеччина: утилізацію пакетів оплачують споживачі, а за збір і вторинну переробку відповідають продавці та розповсюджувачі.

    Ірландія: після підвищення ціни на пакети кількість використовуваних пакетів скоротилося на 94%. Зараз там застосовують «багаторазові» сумки з тканини.
    (Картинка)
    США: в Сан-Франциско великі супермаркети та мережеві аптеки не використовують поліетиленові пакети. Гаваї стали першим штатом, який відмовився від використання поліетиленових пакетів.

    Танзанія: штраф за виробництво, імпорт або продаж пластикових пакетів – 2000 доларів або рік в’язниці. Ввезення пластикових пакетів на Занзібар заборонений.

    Австралія: з січня 2004 року на острові Кенгуру владою була введена заборона на поліетиленові пакети. До кінця 2008 року запроваджено пряму заборону на використання пластикових пакетів в супермаркетах.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Зменшення тарифів на комунальні послуги .

    Підписів 335

    Днів залишилось 19

    Шевченко Роман Олександрович
    Оприлюднена
    22 січня, 2020
    22 квітня, 2020
    19
    335 (з них за 30 днів: 39)

    Шановні депутати! Пропоную Вам ініціювати перед відповідними законодавчими органами України прийняття відповідного законодавчого документу для вирішення питання зменшення вартості комунальних послуг для населення шляхом зменшення непотрібного податкового навантаження на комунальні підприємства ,що надають послуги населенню. Населення маючи конституційне право на ресурси та корисні копалини своєї держави сплачує фактично за них через закладені в тарифи видатки на оплату податків на користування надрами , спецводокористування , отримання дозволів на користування надрами ,тощо- коли споживач населення!!! Також усунути сплату ПДВ для комунальних підприємств - очікуване зменшення тарифів до 30 %.
    Як наслідок через зменшення розміру тарифів зменшення кількості субсидій , зменшення видатків бюджету на ці цілі.

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Зупинити медичну реформу в діючому вигляді.

    Підписів 75

    Днів залишилось 32

    Мішустін Сергій
    Оприлюднена
    05 лютого, 2020
    05 травня, 2020
    32
    75 (з них за 30 днів: 34)

    Безумовно медична реформа потрібна, але невтому вигляді, який розпочнеться з 1 квітня. Я наведу декілька прикладів:
    Закриття та скорочення медичних установ та працівників, що призведе до посилення соціальної напруженості в регіонах;
    Лікування хворих на туберкульоз позамежами спеціальних закладів у сімейних лікарів, що може призвести до стрімкого поширення хвороби серед населення;
    Зменшення зарплати персоналу лікарень;
    Недоступність лікування для деяких верств населення http://cg.gov.ua/index.php?page=2&id=11156&tp=7 де одна внутрішньомязова інєкція коштує 172 грн зайдіть і почитайте.
    Пропоную зупинити впровадження діючої "медичної реформи".

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • ЗА ГУМАННЕ ВІДНОШЕННЯ ДО БРАТІВ НАШИХ МЕНШИХ! Заборону на вбивство безпритульних тварин в усіх містах України!!!!

    Підписів 71

    Днів залишилось 45

    Хріпкова Юлія Валерївна
    Оприлюднена
    17 лютого, 2020
    17 травня, 2020
    45
    71 (з них за 30 днів: 30)

    Цією ПЕТИЦІЄЮ на перший план серед означених актів виносимо Європейську конвенцію про захист домашніх тварин, ухвалена у 1987 р., з одного боку, як перший детально регламентований документ, присвячений гарантіям добробуту не окремих вразливих або економічно цінних тварин, а тварин-компаньйонів, що стали безпритульними, й людські знущання з яких найчастіше залишаються латентними; з другого боку, як документ, у якому безпосередньо говориться про цінність життя та добробут кожної тварини. Україна стала двадцять третьою державою, що підписала і ратифікувала цю Конвенцію., адже жорстоке поводження з тваринами несе в собі загрозу основним моральним цінностям і загальнолюдським нормам моралі, попирає Закон України «Про захист тварин від жорстокого поводження, а також сприяє розвитку і укоріненню в суспільстві жорстокості, не тільки для тварин, але і для людей, що є небеспечним для всього суспільства України в цілому. Проблема безпритульних тварин, насамперед собак і котів, вирішується в багатьох містах УКРАЇНИ в негуманний спосіб. Особливо жорстоким є ставлення до безпритульних тварин у комунальному підприємстві « ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ТВАРИНАМИ» м.Харкова, де знищують більш, ніж, 5000 особин на рік! У цю цифру входять тварини, якi гинуть, перебуваючи в карантинi в жахливих умовах, не отримуючи ветеринарноi допомоги. Аналогічним є комунальне підприємство «ЦЕНТР ЗАХИСТУ ТВАРИН» у м. Миколаїв та ще у ряді міст України, де ставлення до безпритульних тварин, переходить за усякі межі моралі й підпадає під відповідальність КК України ст.299. Але , як показав багаторічний досвід, масове знищення безпритульних тварин не дає результату. Їх кількість не зменшується, і з року в рік ці підприємства продовжують свою вбивчу діяльність, витрачаючи на неї десятки мільйонів гривень платників податків, безкарно порушуючи Закони України. Безпритульні тварини- це наслідок безвідповідального ставлення людини до свого чотирилапого друга. Тварин залишають на вулицях на призволяще, не отримуючи за це ніякого покарання.. Саме для вирішення цього питання на державному рівні просимо Вас ініцювати внесення наступних змін до Закону України « Про захист тварин від жорстокого поводження»: АГРЕСИВНА ПРОПАГАНДА ВЖЕ ПРИЙНЯТИХ Й ПРАЦЮЮЧИХ ЗАКОНІВ УКРАЇНИ, ЩО СТОСУЮТЬСЯ ЗАХИСТУ ТВАРИН, А ТАКОЖ КРИМІНАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА НЕГІДНІ ДІЯННЯ. АКТИВНА ПРОСВІТНИЦЬКА ПРОПАГАНДА З ЕЛЕМЕНТАМИ НАВЧАННЯ СЕРЕД УСІХ ВЕРСТВ НАСЕЛЕННЯ, ОСОБЛИВО СЕРЕД ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ. ПОСТІЙНЕ ВИСВІТЛЕННЯ У ЗМІ ЯК ПРИКЛАДІВ ГУМАННОГО СТАВЛЕННЯ ДО БРАТІВ НАШИХ МЕНШИХ, ТАК І ПРИКЛАДІВ ПРИТЯГНЕННЯ ДО ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ЖОРСТОКЕ ПОВОДЖЕННЯ З ТВАРИНАМИ.

    1) ЗАПРОВАДЖЕННЯ ОБОВ’ЯЗКОВОГО ОБЛIКУ ДОМАШНIХ ТВАРИН МЕТОДОМ ЧИПУВАННЯ, ПОСИЛИТИ ПОКАРАННЯ ГРОМАДЯН, У РАЗІ ЗАЛИШЕННЯ ДОМАШНЬОЇ ТВАРИНИ НА ПРИЗВОЛЯЩЕ, У РАЗІ ПОРУШЕННЯ УМОВ УТРИМАННЯ ДОМАШНІХ ТВАРИН,ТА У РАЗІ НЕКОНТРОЛЬОВАНОГО РОЗВЕДЕННЯ ПРИПЛОДУ ТВАРИНИ, РОЗРОБИВШИ СИСТЕМУ ШТРАФІВ( система штрафів повинна залежати від того, чи (стерилізована тварина , а не від кількості тварин) (ЦЕЙ ПУНКТ ВСТУПАЄ У ПРОТИРІЧЧЯ ІЗ ЗАКОНОМ ПРО НЕДОТОРКАНІСТЬ ЖИТЛА, тож за парканом може творитися, що завгодно).

    2)ЗОБОВ’ЯЗАТИ ТАКІ УСТАНАВИ, ЯК КОМУНАЛЬНІ ПІДПРИЄМСТВА, ЩО ПОКЛИКАНІ УТРИМУВАТИ ТА ПРИЛАШТУВАТИ БЕЗПРИТУЛЬНИХ ТВАРИН, ВСІ ПРИТУЛКИ, ЯКІ МАЮТЬ БІЛЬШ 5 ТВАРИН:
    А)З метою контролю поводження з тваринами, забезпечити доступ до карантинних майданчиків представникам зоозахисних органiзацiй разом з волонтерами або шляхом вiдвiдування їх ветеринарною службою, або шляхом цiлодобового спостереження в режимi он-лайн
    Б)Вести строгий облiк тварин, якi надходять до закладу, протягом доби з моменту, як тварина надійшла, викладати відео- і фотозвіт про стан тварини, створити на кожну тварину супровідний документ , до якого вносяться всі заходи, які були надані тварині.

    3)ЗАБОРОНА ЕВТАНАЗІЇ БЕЗПРИТУЛЬНИХ ТВАРИН , ЯК МЕТОДУ РЕГУЛЮВАННЯ ЇХ ЧИСЕЛЬНОСТІ;

    4) ЗАПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДУ СТЕРИЛІЗАЦІЇ, ЯК ЄДИНОГО ДІЄВОГО ТА ГУМАННОГО МЕТОДУ РЕГУЛЮВАННЯ ЧИСЕЛЬНОСТІ БЕЗПРИТУЛЬНИХ ТВАРИН

    5) ВИЗНАТИ КОТІВ частиною ЕКОСИСТЕми МІСТ, МІСТЕЧОК, СЕЛИЩ В УКРАЇНІ.

    6) ЗАПРОВАДИТИ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ПОЛІЦІЇ - ЗООПОЛІЦІЯ, АБО ІНШИЙ КОНТРОЛЮЮЧИЙ ОРГАН - ЗООІНСПЕКЦІЯ, У ЯКОМУ ОБОВ.ЯЗКОВА ПРИСУТНІСТЬ ПРЕДСТАВНИКІВ ЗООЗАХИСНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ, ОСНОВНОЮ ФУНКЦІЄЮ ЯКОГО Є КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОННАННЯМ НОРМ ЗАКОНУ, ЩО СТОСУЄТЬСЯ ЗАХИСТУ ТВАРИН, ТА ІНФОРМАЦІЙНО-ПРОСВІТНИЦЬКА РОБОТА ПО ОХОРОНІ ТВАРИН ВІД ЖОРСТОКОГО ПОВОДЖЕННЯ.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • На сьогоднішній день міністр МОЗ та МОН привласнили право вирішувати кому відвідувати, а кому ні заклади освіти та дошкільні заклади освіти, тим сам грубо порушуючи Конституцію України.

    Підписів 167

    Днів залишилось 32

    Самойленко Анатолий
    Оприлюднена
    05 лютого, 2020
    05 травня, 2020
    32
    167 (з них за 30 днів: 29)

    Прошу захистити право дітей на освіту та сприяти змінам у законодавстві, які зроблять неможливою дискримінацію дітей за станом здоров’я, а саме: скасувати положення ст.15 ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб» щодо заборони нещепленим дітям відвідувати дитячі заклади.
    На терерішній час існує безліч доказів того, що вакцинація здатна викликати серйозні та стійкі порушення здоров'я (про це повідомляють в інструкціях самі виробники вакцин). При цьому в нашій країні відсутня практика обліку ускладнень, спричинених вакцинацією, а щодо компенсації шкоди, завданої здоров'ю внаслідок неї, немає навіть мови. Крім того, вакцинація не дає гарантії того, що людина не захворіє на ту саму хворобу, від якої вона була раніше щеплена (нинішній спалах кору є тому прямим підтвердженням, так як серед хворих дуже багато щеплених). Співвідношення користі та шкоди щеплень з огляду на їх ефективність та безпеку є спірним питанням навіть для вчених-медиків зі світовим ім'ям, наприклад лауреат Нобелівської премії з фізіології та медицини 2008 року, вірусолог, професор Люк Монтаньє виступає проти масового проведення щеплень дітям.
    З огляду на вищевикладене багато українців приймають рішення відмовитися від усіх або частини щеплень своїм дітям (нерідко це відбувається вже після того, як вони зіткнулися з серйозними, часом незворотними наслідками для здоров'я своїх дітей внаслідок вакцинації), таким чином батьки захищають життя і здоров'я своїх дітей. Право на це рішення підкріплене Конституцією і законами України, а також міжнародними правовими актами, підписаними Україною.
    Однак дедалі частіше нещеплені або частково щеплені діти виявляються жертвами дискримінації, здорових - без жодних ознак захворювання - дітей не допускають в дитячі колективи (сади, школи). Це є грубим порушенням їх права на освіту, закріпленого Конституцією і законами України. Така ситуація стала можливою через те, що в національному законодавстві існує правова колізія. Спираючись на ст.15 ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб», неосвічені посадовці намагаються чинити протиправні дії, забороняючи відвідувати дитячі садки та школи дітям, які не отримали профілактичних щеплень згідно з календарем.
    Ряд посадових осіб сьогодні посилаються на ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб», а саме ст. 15 «Дітям, які не отримали профілактичних щеплень згідно з календарем щеплень, відвідування дитячих закладів не дозволяється. У разі, якщо профілактичні щеплення дітям проведено з порушенням установлених строків у зв'язку з медичними протипоказаннями, при благополучній епідемічній ситуації за рішенням консиліуму відповідних лікарів вони можуть бути прийняті до відповідного дитячого закладу та відвідувати його».
    Як вбачається, між даними законами є протиріччя, а саме: ЗУ «Про освіту» - ст.3, яка гарантує безумовний доступ до освіти будь-кому, тоді як ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб» обмежує такий доступ до дитячих закладів.
    В юридичній практиці склалося таке правило, що у разі суперечності законів, які регулюють те чи інше питання, в даному випадку застосовується спеціальний, профільний закон, тобто в нашому випадку має застосовуватися саме ЗУ «Про освіту», оскільки мова йде про гарантування права дитини саме на освіту.
    І особливо звертаю вашу увагу на ч.9 ст.3 ЗУ «Про освіту», де зазначено: «Право на освіту не може бути обмежене законом.»!
    Також, потрібно звернути увагу на те, що ЗУ «Про захист населення від інфекційних хвороб» у ст. 15 цього закону говорить про те, що відвідування дитячих закладів дітьми без щеплень не дозволяється.
    Звертаю вашу увагу на те, що дитсадок та школа, згідно чинного законодавства не є дитячим закладом! Відповідно до ст.22 ЗУ «Про освіту» дитсадок та школа є закладом освіти!
    Поняття дитячого закладу міститься у Типовому положенні про дитячий заклад оздоровлення та відпочинку, а саме, п 1: «Дитячий заклад оздоровлення та відпочинку (далі - дитячий заклад) - постійно або тимчасово діючий, спеціально організований або пристосований заклад, призначений для оздоровлення, відпочинку, розвитку дітей, що має визначене місце розташування, матеріально-технічну базу, кадрове забезпечення та технології для надання послуг з оздоровлення та відпочинку дітей відповідно до державних соціальних стандартів надання послуг з оздоровлення та відпочинку».
    Тобто, як бачимо з даного положення, дитячий заклад має іншу і правову, і матеріально-технічну природу, аніж дитсадок та школа, як освітній заклад.
    Інше чинне законодавство не надає поняття дитячому закладу чи не ототожнює школу із дитячим закладом, а тому посилання відповідача на те, що школа та дитсадок є дитячим закладом із законодавчої точки зору – є помилковим.
    Законодавець, розділяючи ці поняття, а саме дитячий заклад і освітній заклад, чітко передбачав, що заборона на відвідування освітнього закладу є грубим порушенням конституційного права дитини на освіту, що передбачена ст. 53 Конституції України, а тому і не передбачив можливості позбавлення такого права нещепленої дитини!
    Наголошуємо, здорові діти не можуть нести загрозу розповсюдження інфекційних захворювань попри відсутність у них так званих профілактичних щеплень, особливо для інших представників суспільства, які щеплення мають. Вимагати від батьків піддати дитину потенційно небезпечній медичній процедурі в ім'я гіпотетичного блага для оточуючих надзвичайно аморально і протизаконно – не можна змушувати одних представників суспільства забезпечувати здоров'я та безпеку інших за рахунок власних здоров'я і життя.
    Конвенція про захист прав і гідності людини щодо застосування біології та медицини:
    Конвенція про права людини та біомедицину, Стаття 2: «Інтереси та благополуччя окремої людини превалюють над виключними інтересами усього суспільства або науки.»


    ПРОШУ ВАС:
    1 – Не допустити порушення конституційних прав нещеплених дітей;
    2 – Не допустити дискримінацію нещеплених дітей;
    3 – Проінформувати службових осіб управління освіти міста та директорів освітніх закладів про відсутність законодавчих повноважень у будь-кого щодо відмови у зарахуванні в освітні заклади, недопуску, відсторонення нещеплених дітей від освітнього закладу чи ізоляції подібних дітей;

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • За пропозицію пенсіонерці «продати собаку елітної породи», щоб сплатити комунальнi послуги за газ, позбавити Євгена Брагара статусу народного депутата через зневагу до народу та порушення закону «Про статус народного депутата України».

    Підписів 164

    Днів залишилось 30

    Темченко Вікторія Сергіївна
    Оприлюднена
    03 лютого, 2020
    03 травня, 2020
    30
    164 (з них за 30 днів: 23)

    Нардеп, член парламентської фракції партії «Слуга народу» Євген Брагар в ефірі ток-шоу запропонував пенсіонерці "продати собаку елітної породи", аби сплатити борги за комунальні послуги.

    Ця поведінка та такi поради — це неприховане знущання над народом і подібні поради говорять про повне нерозуміння ситуації в країні.

    Народний депутат не може бути настільки відірваним від народу, тому прошу позбавити Євгена Брагара статусу народного депутата і виключити з комітету Верховної Ради з питань свободи слова через знущання над народом та порушення закону «Про статус народного депутата України».

    Прошу розглянути витяг з закону Украïни «Про статус народного депутата України».

    «Розділ I
    ЗАГАЛЬНІ ЗАСАДИ
    Стаття 1. Народний депутат України

    Народний депутат України (далі — народний депутат) є обраний відповідно до Закону України «Про вибори народних депутатів України» представник Українського народу у Верховній Раді України»

    Та

    «Стаття 8. Депутатська етика

    Частина 1. У своїй діяльності народний депутат повинен дотримуватися загальновизнаних норм моралі; завжди зберігати власну гідність, поважати честь і гідність інших народних депутатів, службових та посадових осіб і громадян; утримуватись від дій, заяв та вчинків, що компрометують його самого, виборців, Верховну Раду України, державу»

    Своїм вчинком Євген проявив неповагу до народу України (в особі пенсіонерки) та скомпроментував статус депутата, порушивши статтю 8, закону «Про статус народного депутата України». Та своїм нерозумінням ситуації показав, що не може бути повноцінним представником народу, що суперечить самому поняттю «представник народу» яке описано в статті 1 закону «Про статус народного депутата України».

    Тож прошу скликати комітет з питання депутатської етики з метою позбавлення народного депутата Євгена Брагара статусу народного депутата і виключення з комітету Верховної Ради з питань свободи слова.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • Щодо адміністативної та кримінальної відповідальності за реалізацію медичних препаратів та засобів захисту від зараження коронавірусом за завищеними, спекулятивними цінами в період карантину, пандемії та надзвичайної ситуації в Україні.

    Підписів 22

    Днів залишилось 81

    Желіхівський Олександр Миколайович
    Оприлюднена
    23 березня, 2020
    23 червня, 2020
    81
    22 (з них за 30 днів: 22)

    Прошу терміново внести на розгляд парламенту законопроект щодо адміністративної та кримінальної відповідальності фізичних осіб, фізичних осіб-підприємців та керівників юридичних осіб за дії, пов'язані з реалізацією через мережу інтернет, торгівельні заклади медичних препаратів, засобів захисту від зараження коронавірусом за завищеними спекулятивними цінами в період карантину, пандемії, надзвичайного стану. При цьому слід встановити державне регулювання цін цими препаратами.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Зобовязати відповідні правоохоронні органи (Генпрокуратуру, ДБР, НАБУ, НАЗК, МВС ...) провести розслідування та надати висновки щодо наявності складу злочину при нарахуванні та виплаті заробітних плат топ-чиновників та інших топ-менжджерів державних підприємств та установ України та притягнути винних у необгрунтованих нарахуваннях та виплатах до відповідальності з відшкодуванням збитків, нанесених державі Україна цимі діями або бездіяльністю.

    Підписів 113

    Днів залишилось 17

    Падалко Олексій Володимирович
    Оприлюднена
    20 січня, 2020
    20 квітня, 2020
    17
    113 (з них за 30 днів: 19)

    Зобовязати відповідні правоохоронні органи (Генпрокуратуру, ДБР, НАБУ, НАЗК, МВС ...) провести розслідування та надати висновки щодо наявності складу злочину при нарахуванні та виплаті заробітних плат топ-чиновників та інших топ-менжджерів державних підприємств та установ України та притягнути винних у необгрунтованих нарахуваннях та виплатах до відповідальності з відшкодуванням збитків, нанесених державі Україна цимі діями або бездіяльністю.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Посилення відповідальності за куріння не тільки в заборонених місцях а й усіх громадських місцях.

    Підписів 36

    Днів залишилось 28

    Соколов Євгеній Ігорович
    Оприлюднена
    30 січня, 2020
    30 квітня, 2020
    28
    36 (з них за 30 днів: 19)

    Прошу внести зміни до ст. 175 з позначкою 1 Кодексу України про адміністративні правопорушення, та суттєво збільшити розмір штрафу , бо взагалі це можна сказати мертва норма ,розширити саме в КУПАП перелік місць де заборонено курити ,дати загальне визначення громадське місце. Дуже чипляє коли на зупинці громадського транспорту стоять люди які не палять і так в наглу поруч курять .

    ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я