ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Про зупинення адміністративно-територіальної реформи та врахування інтересів територіальних громад у впровадженні нового адмінтериторіального устрою України.

    Підписів 714

    Днів залишилось 73

    Сергієнко Владлен Володимирович
    Оприлюднена
    17 червня, 2020
    17 вересня, 2020
    73
    714 (з них за 30 днів: 714)

    За даними численних публікацій в засобах масової інформації, брифінгів посадових осіб державної влади та місцевого самоврядування, масових обговорень в соціальних мережах, стало відомо, що кабінет міністрів України підготував
    проект Постанови Верховної Ради України «Про утворення та ліквідацію районів».

    До всіх існуючих проблем загальнодержавного рівня, після публікації на офіційних урядових порталах проектів перспективних планів нових територіальних утворень та нових укрупнених районів, в українському суспільстві спостерігається відчутний резонанс, спричинений невдовленням людей таким поділом, який відбувся у владних кабінетах при повному ігноруванні думки територіальних громад, без будь-яких вмотивованих розрахунків та огрунтувань.

    І такі проблеми виникають в усіх областях України. Зокрема, утворення нових укрупнених районів в Київській області, на думку не лише мешканців міст обласного значеня таких, як Васильків, а й населенних пунктів нижчого рівня і таких, які входять в склади об'єднаних територіальних громад, повністю суперечить будь-яким критеріям не лише визначення адміністративного центра одиниці субрегіонального рівня, а й взагалі суті самої реформи децентралізації та публічної адміністрації.

    В зв'язку з вищенаведеним, беручи до уваги загальнонаціональний резонанс і зокрема тези з обговорення адміністративно-територіальної реформи, проголошені 14.06.2020 року на Віче (посилання shorturl.at/jqO02) територіальної громади міста Василькова та Васильківського району в існуючих межах, прошу:

    1. В межах компетенції розглянути цю петицію.
    2. До обговорення широкою громадськістю призупинити процеси по новому адміністративно-територіальному устрою, директивно затвердженному розпорядженням кабінету міністрів України №600-р від 20.05.2020 "Про затвердження перспективного плану формування територій громад Київської області".
    3. Під час розгляду Верховною радою України проекту постанови«Про утворення та ліквідацію районів» взяти до уваги передусім об'єктивні обгрунтування і розрахунки щодо утворення нових та ліквідації існуючих районів, а також врахувати думку територіальних громад всіх рівнів.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ    
  • За збереження Вишгородського району!

    Підписів 604

    Днів залишилось 89

    Макаренко Галина Захарівна
    Оприлюднена
    03 липня, 2020
    03 жовтня, 2020
    89
    604 (з них за 30 днів: 604)

    Шановні народні депутати України!
    Звертаємось до вас з вимогою дотриматись присяги, яку ви давали при прийнятті на себе повноважень депутатів, обіцяючи захищати інтереси громадян України!
    Відповідно до пункту 29 частини 1 статті 85 Конституції України, до повноважень Верховної Ради України належить утворення і ліквідація районів, встановлення і зміна меж районів і міст, віднесення населених пунктів до категорії міст, найменування і перейменування населених пунктів і районів.
    Згідно з пунктом 13 частини 1 статті 92, виключно законами України визначається територіальний устрій України.
    Рішенням Конституційного Суду України від 13 липня 2001 року № 1-9/2001 визначено, що згідно з пунктом 13 частини першої статті 92 Конституції України територіальний устрій України визначається виключно законами України, що є однією з важливих гарантій єдності і цілісності державної території України (частина третя статті 2). Це означає, що правовий режим адміністративно-територіальних одиниць як окремих складових адміністративно-територіального устрою України (в тому числі визначення порядку утворення, ліквідації, зміни меж районів у містах) повинен визначатися законами України.
    Положення пункту 13 частини першої статті 92 Конституції України про те, що виключно законами України визначається «територіальний устрій України», треба розуміти так, що питання територіального устрою України, зокрема визначення змісту цього
    поняття, правового статусу і видів адміністративно-територіальних одиниць, повноваження органів щодо вирішення питань адміністративно-територіального устрою України, є питаннями загальнодержавного значення і врегульовуються лише законом.
    Отже, вважаємо, що прийняття Постанови про утворення та ліквідацію районів є грубим порушенням Конституції України, у зв’язку з відсутністю законодавчої бази, що регулює адміністративно-територіальний устрій в Україні, так як питання територіального устрою можуть вирішуватися виключно на підставі закону.
    Ми, громадяни України, мешканці Вишгородського району, вимагаємо від вас захистити наші інтереси, не голосувати за проект постанови № 3650 «Про утворення та ліквідацію районів» і ЗБЕРЕГТИ ВИШГОРОДСЬКИЙ РАЙОН!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Про відміну Дистанційної Освіти

    Підписів 290

    Днів залишилось 57

    Аніщенко Оксана Олександрівна
    Оприлюднена
    01 червня, 2020
    01 вересня, 2020
    57
    290 (з них за 30 днів: 252)

    Звернення до Міністерства освіти і науки України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, та Президента України від батьків українських учнів.
    Просимо відминити дистанційну освіту у всіх навчальних закладах України, крім випадків надзвичайного стану та надзвичайного положення. Згідно статті #53 Конституції України та відповідно до статті 13 Міжнародного пакту про економічні, соціальні і культурні права, де не вказано такий вид здобуття освіти як дистанційна освіта, та вільний вибір освіти та освітнього закладу просимо відмінити розгляд законопроектів що до обов'язкового переходу на дистанційну освіту. Аргументуючи це:
    1. Збільшенням навантаження на батьків та опікунів;
    2. Збільшенням кількості безробіття серед вчителів;
    3. Поступовим зменшенням попиту на професію вчителя;
    4. Виникненням неадаптовності та асоціальної поведінки у дітей ( так як дитина буде знаходитись ізольована від однолітків та друзів з навчального закладу.
    5. Відсутністю у понад 20% населення в сільській місцевості технічних засобів, інтернету та можливості здійснювати таке навчання.
    Вимагаємо: щоб кожен учень віком від 14 років мав право самостійно вибирати тип навчання між стаціонарним та дистанційним! До досягнення учнем віку в 14 років таке рішення приймають батьки або опікун!
    Дистанційну освіту застосовувати лише у випадках здачі підсумкових робіт, у разі знаходження учня на лікарняному ( за бажанням учня та або батьків)
    А у разі вибору учнем або батьками учня, або опікунами дистанційної освіти - виплачувати учню стипендію за дистанційне навчання рівнозначну стипендії у вищих навчальних закладах України.
    Це дозволить мотивувати учня, купувати необхідні книжки, вебінари, оплачувати інтернет, та ін.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Про внесення змін до проекту Постанови Верховної Ради України «Про утворення та ліквідацію районів», в пункті 17 Сумська область: Лебединську міську територіальну громаду віднести до Сумського району

    Підписів 175

    Днів залишилось 65

    Воронов Сергій Анатолійович
    Оприлюднена
    09 червня, 2020
    09 вересня, 2020
    65
    175 (з них за 30 днів: 175)

    Як стало відомо із відкритих джерел Кабінет Міністрів України підготував
    проект Постанови Верховної Ради України «Про утворення та ліквідацію районів», в якому Лебединську міську територіальну громаду віднесено до Охтирського району.
    Новий субрегіональний рівень та укрупнення районів Сумської області в якому пропонується віднесення міста Лебедина до складу Охтирського району широко обговорюється серед населення та громадськості міста, спричиняє соціальну напругу, викликає обурення та спротив прагненням нашого президента Володимира Зеленського щодо завершення децентралізації.
    Таке бачення майбутнього АТУ Сумської області, в якому Лебединщина буде віднесена до Охтирського району протирічить деяким критеріям, а саме:
    1.Історічному (Лебединська сотня з 1659 року — адміністративно-територіальна і військова одиниця Сумського полку Слобідської України, яка відзначилася професійною боротьбою з агентами московських поміщиків, які несли на козацькі землі кріпацтво)
    2.Географічному (віддаленість від міста Лебедина до міста Охтирки становить 63 кілометри тоді, як відстань до міста Суми становить 40 кілометрів)
    3.Транспортному (щоденно здійснюється близько 30 міжміських рейсів до міста Суми, а до міста Охтирка лише 6 рейсів щодня. До того ж стан дорожнього покриття траси Лебедин-Охтирка жахливий, що суттєво впливає на час поїздки у разі екстреної необхідності.
    4.Освітньому (на території Лебединської міської територіальної громади знаходиться Маловисторопський фаховий коледж імені П.С. Рибалка Сумського національного аграрного університету )
    5.Медичному (місто Лебедин входить до Сумського госпітального округу, а мешканці міста Лебедина та Лебединського району традиційно користуються послугами медичних закладів міста Суми, особливо ця тенденція посилилась після скорочення та закриття відділень Лебединської ЦРЛ)
    Ураховуючи зазначене вище, з метою врахування інтересів територіальної громади міста Лебедина, просимо внести зміни в пункт 17, а саме Лебединську міську територіальну громаду віднести до Сумського району.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ    
  • Виключити п. 201.16 статті 201 з Податкового кодексу, який передбачає, що реєстрація податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних може бути зупинена в порядку та на підставах, визначених Кабінетом Міністрів України.

    Підписів 81

    Днів залишилось 89

    Осмоловський Денис Юлійович
    Оприлюднена
    03 липня, 2020
    03 жовтня, 2020
    89
    81 (з них за 30 днів: 81)

    Під виглядом боротьби з тіньовою економікою в державі фактично введено матеріальну відповідальність за ймовірні ризики порушення норм податкового законодавства. Працівникам податкової служби фактично надано можливість впливати на діяльність бізнесу за ймовірність уникнення платником податку виконання свого податкового обов’язку.
    У сфері господарських відносин з’явились запобіжники у вигляді штрафних санкцій, що застосовуються до постачальника товарів, робіт (послуг) у разі зупиненої податкової накладної. Зазначене спричиняє погіршення ділового обороту у відносинах господарюючих суб’єктів та суттєво зупиняє економічні стосунки між платниками ПДВ. На сьогоднішній день підприємство покупець несе ризики позбавлення права на податковий кредит з причин які від нього не залежать.
    Згідно конституційних норм ніхто не зобов’язаний доводити свою невинуватість у вчиненні злочину. Сучасний платник податку на додану вартість фактично зобов’язаний спершу довести свою невинуватість у відсутності замислу на ймовірне порушення норм податкового законодавства. Територіальні органи ДПС при цьому вимушено зобов’язані виконувати явно злочинні розпорядження та накази.
    Не може бути обґрунтуванням та виправданням механізму, метою якого є запобігання податковому порушенню, але який реалізується через грубе порушення норм чинного законодавства. Окрім того, як свідчить інформація з відкритих джерел зупинення реєстрації ПН/РК не досягає мети з якою її було запроваджено: безумовність податкового кредиту з ПДВ (п. 201.10 ПКУ) по зареєстрованих накладних податковими органами не дотримується, запобігання формуванню «схемного» ПДВ не відбувається.
    Якими б не були результати роботи системи автоматизованого моніторингу ПН/РК, якщо такі дії вчиняються з грубим порушенням закону зі сторони органу влади, результати такої діяльності повністю нівелюються, адже сприяють лише збільшенню протиправності схем у зв’язку з неможливістю їх припинення в законному порядку, тобто лише породжують безкарність.
    Неефективність механізму зупинення реєстрації податкових накладних та правова невідповідність нормативним актам вищої сили фактично зупиняє діяльність реально діючих підприємств.

    Інвестиційна привабливість України залежить від сталості правового поля в державі. Протиправні дії органів ДПС, які знаходяться в прямій залежності від непрофесійних дій Міністерства фінансів України, наносять неабияку шкоду інвестиційному іміджу України.
    Зупинення та відмова у реєстрації податкової накладної по операціях, які підлягають обов’язковому оподаткуванню, суперечить загальновстановленим принципам податкового законодавства, положенням Податкового, Господарського та Бюджетного кодексів, в частині безумовного права платника податків на добровільну, в межах оподаткованих операцій, сплату податків.

    Статтею 114 Угоди про Асоціацію між Україною та ЄС передбачена адаптація чинного законодавства України до законодавства Європейського Союзу. В країнах ЄС система ПДВ забезпечує підвищену простоту та нейтральність тоді, коли податок стягується в як найзагальніший спосіб, і застосовується до всіх етапів виробництва та збуту, а також поставки послуг.
    Зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, запроваджене в Податковому кодексі України є обмеженням права на податковий кредит покупця та обмеженням обов’язку нарахування податкових зобов'язань продавцем.

    Зупинення реєстрації податкової накладної є втручанням в здійснення господарської операції та фактичним обмеженням підприємницької діяльності, особливо для малого і середнього підприємництва, що є порушенням статті 42 Конституції України яка визначає, що кожен має право на підприємницьку діяльність, яка не заборонена законом.

    Враховуючи вищевикладене, пропонується внести законопроект яким виключити п. 201.16 статті 201 з Податкового кодексу України.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Прошу (Вимагаю) НЕ розглядати законопроект #2681 як такий, що порушує та обмежує права профспілок в Україні

    Підписів 1742

    Днів залишилось 37

    Авраменко Маргарита Олексіївна
    Оприлюднена
    12 травня, 2020
    12 серпня, 2020
    37
    1742 (з них за 30 днів: 78)

    Прошу (Вимагаю) НЕ розглядати законопроект #2681 як такий, що порушує та обмежує права профспілок в Україні

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Оброблення аграріями полів хімікатами небезпечними для бджільництва

    Підписів 505

    Днів залишилось 21

    Соколовий Ростислав Віталійович
    Оприлюднена
    27 квітня, 2020
    27 липня, 2020
    21
    505 (з них за 30 днів: 50)

    В інтернеті можна побачити багато відео де через дії аграріїв приносять велику шкоду бджільництву, а бджільництво в свою чергу навпаки допомагає аграріям із запиленням тих посад що дає більший урожай.

    Цей час і так є складний для бджіл(зміна клімату, часті посухи і так далі) і ще й потрави взагалі можуть винищити цих комах, які вкладають великі кошти в економіку нашої країни за рахунок експорту меду.

    У західних країнах цей вид діяльності захищений на державному рівні, у нашій країні також це потрібно зробити, для нормального існування пасік.

    Що потрібно пасічникам - щоб їх попереджували за 1-2 до оброблення врожаїв, використання хімікатів які не шкодять навколишньому середовищу і дозволені державою, в разі загибелі бджіл від аграрної діяльності виплата пасічникам повної суми завданого ущербу.

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Заборона засмічення річок України. Штраф 20 000 грн.

    Підписів 475

    Днів залишилось 9

    Федина Мирослава Богданівна
    Оприлюднена
    15 квітня, 2020
    15 липня, 2020
    9
    475 (з них за 30 днів: 46)

    Шановні депутати!
    Враховуючи нинішню екологічну ситуацію, просимо серйозно поставитись до забруднення річок. Справа дуже серйозна. Українські річки забиті шлаком, пластиком, харчовими відходами, а сміття почало осідати в болоті під водою. Багатьом людям байдуже, що буде з людством у майбутньому, тому просимо Вас вплинути на цю ситуацію. Споконвіку річки були найбільшим джерелом прісної води для наших пращурів. Те, що ми зараз видобуваємо воду з джерел і свердловин, ще не означає, що ми маємо право засмічувати річки.
    Сьогодні річка пахне брудом і гниллю. Тут можна знайти все, починаючи від пластику закінчуючи відходами домашніх тварин, які померли. Уявіть ці змішані запахи і скажіть чи хотіли б Ви щоб так пахла Ваша вода?
    Світові пожежі і катаклізми, які ми зараз спостерігаємо, спричинені викидами в атмосферу великої купи сміття. Засмічення річок і водойм також рано чи пізно спричинить природні катаклізми.
    Закликаю усіх людей не викидати сміття у річки! Подумайте про життя своїх дітей та онуків! Природа нам натякає, щоб ми зупинилися і подумали над нашою поведінкою. Давайте не будемо загарбниками.
    Природа сильніша за нас! І саме зараз ми маємо наглядний приклад, як вона легко може нас усіх знищити. Задумайтеся!

    Пропоную запровадити штрафи за викид сміття у річки у розмірі 20 000 грн. Сподіваюсь це зупинить еколологічну катастрофу, яка назріває вже роками.

    13.04.2020 р.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Вимагаємо припинити розгляд будь яких законодавчих актів, що містять будь які, найменші утиски, або звуженням сфери використання української мови у ключових сферах . В тому числі у Верховній Раді, або зменшення вимог, щодо квот у ЗМІ.

    Підписів 84

    Днів залишилось 57

    Степюк Валерій Михайлович
    Оприлюднена
    01 червня, 2020
    01 вересня, 2020
    57
    84 (з них за 30 днів: 40)

    Ми, громадяни громадяни України, усвідомлюючи, що українська мова є визначальним чинником і головною ознакою ідентичності української нації, яка історично сформувалася і протягом багатьох століть безперервно проживає на власній етнічній території, становить переважну більшість населення країни і дала офіційну назву державі, а також є базовим системотвірним складником української громадянської нації, прагнучи до посилення державотворчих і консолідаційних функцій української мови, підвищення її ролі в забезпеченні територіальної цілісності та національної безпеки України,
    - вимагаємо :
    Припинити будь які дії, або спроби у законодавчій діяльності, щодо утисків української мови в Україні. В тому числі і особливо у регламенті Верховної Ради, у встановлених мовних квотах у засобах масової інформації та в усіх інших сферах життя держави.
    Руки геть від української мови в Україні!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Позбавлення Народного депутата України Миколи Тищенка мандату.

    Підписів 362

    Днів залишилось 23

    Лозанський Олександр
    Оприлюднена
    29 квітня, 2020
    29 липня, 2020
    23
    362 (з них за 30 днів: 33)

    Прошу позбавити Народного депутата України Миколи Тищенка мандату, оскільки той:
    1. Дискредитує своєю девіантною поведінкою Верховну Раду України та знижує авторитет України як держави.
    2. Публічно виражав неповагу до України як держави, що виражалося у порівнянні України з "гумовою лялькою".
    3. Публічно виражав неповагу до Трагедії на ЧАЕС, що виражалося у вживанні словосполучень "велике свято" відносно трагедії на Чорнобильській атомній електростанції.
    4. Порушував карантин, що виражалися у роботі ресторану "Велюр" (що належить пану Тищенку) у режимі "відвідування".
    5. Не виправдав очікувань мешканців виборчого 219 округу міста Києва, на якому був обраний.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • ЗАБОРОНИТИ ПРОДАЖ Землі, яка є власністю ВСЬОГО Українського народу і тому НЕ МОЖЕ БУТИ об'єктом продажу ОКРЕМОГО громадянина чи юридичної особи

    Підписів 155

    Днів залишилось 30

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    04 травня, 2020
    04 серпня, 2020
    30
    155 (з них за 30 днів: 28)

    Статтею 13 Конституції України встановлено, що:
    - Земля ... є об'єктами права ВЛАСНОСТІ Українського народу;
    - Від імені Українського народу права власника здійснюють органи державної влади та органи місцевого самоврядування В МЕЖАХ, визначених цією Конституцією.
    - Кожний громадянин має право КОРИСТУВАТИСЯ природними об'єктами права власності народу відповідно до закону.

    Тобто Землю є об'єктом права ВЛАСНОСТІ ВСЬОГО Українського народу, а не окремого громадянина чи юридичної особи, тому окремий громадянин чи юридична особа НЕ МАЄ ПРАВА ПРОДАВАТИ Землю, а може лише КОРИСТУВАТИСЯ ею, згідно до закону.

    В зв'язку з вищенаведеним, ВИМАГАЮ від народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ СКАСУВАННЯ законопроекту про ринок Землі в Україні (законопроєкт 2178-10), тому що він НЕ ВІДПОВІДАЄ Конституції України, порушує конституційні права і свободи громадян України, ліквідує основу нашої держави, її державність, незалежність і суверенітет, змінює конституційний лад в Україні;

    2.ПРИЙНЯТИ закон України про ринкові умови КОРИСТУВАННЯ Землею в Україні , який не дає право Продавати Землю в Україні, а надає право громадянам и юридичним особам користуватися Землею на відповідних Закону ринкових умовах але при цьому не буде порушуватися Конституція України, конституційні права і свободи громадян України і Земля залишиться об'єктом права власності Українського народу, що встановлюває стаття 13 Конституції України;

    3.ПРОВЕСТИ аудит та інвентаризацію сільгоспземель до запровадження закону України про ринкові умови КОРИСТУВАННЯ Землею в Україні;

    4.ПОВЕРНУТИ Державі незаконно отриману Землю;

    5.ПРИТЯГНУТИ винних в порушенні земельного законодавства до відповідальності, встановленої законом

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ВР України забезпеч виконання Закону України " Про пенсійне забезпечення"- пенсійний вік для жінок 55 років і страховий стаж 20 років ( а не 30 років), ст. 46, 48 Конституції України . В Україні всі жінки рівні і ст. 22 Конституції України.

    Підписів 25

    Днів залишилось 67

    Оршак Євгенія Іванівна
    Оприлюднена
    11 червня, 2020
    11 вересня, 2020
    67
    25 (з них за 30 днів: 25)

    ВР України забезпеч виконання Закону України " Про пенсійне забезпечення"- пенсійний вік для жінок 55 років і страховий стаж 20 років ( а не 30 років), ст. 46, 48 Конституції України . В Україні всі жінки рівні і ст. 22 Конституції України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Зміни до закону України про Національну поліцію України про відповідальність за незаконні дії поліцейського

    Підписів 66

    Днів залишилось 7

    Пітлик Володимир Петрович
    Оприлюднена
    13 квітня, 2020
    13 липня, 2020
    7
    66 (з них за 30 днів: 22)

    Зміни до Закону України Про Національну поліцію
    Внести зміни, доповнити Закон України про Національну поліцію України II Розділ Принципи діяльності поліції. Статтю 8 Законність. Пунктом № 4 та пунктом № 5

    Пункт № 4 Відповідальність
    Якщо поліцейський приймає міри до громадянина чи виконує накази, розпорядження, вказівки які суперечать Конституції України та іншим законам України які захищають права людини, то такий поліцейський повинен притягнутися до відповідальності та понести покарання згідно Кримінального Кодексу України, Адміністративного Кодексу України та Закону України про Дисциплінарний статуту Національної поліції України.

    Пункт № 5 Виконання наказу, вимоги, вказівки, прохання.
    Дозволяється громадянину не виконувати накази, вимоги, вказівки, прохання поліцейського якщо вони суперечать Конституції України та іншим Законам України.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Поліпшення умов для ОСББ, ЖБК, ОК ЖБК та НГО щодо здійснення публічних закупівель

    Підписів 86

    Днів залишилось 51

    Пилипенко Анжеліка Анатоліївна
    Оприлюднена
    26 травня, 2020
    26 серпня, 2020
    51
    86 (з них за 30 днів: 18)

    Закон України "Про публічні закупівлі" №922-VIII від 25.12.2015 в новій редакції від 19 квітня 2020 передбачає, що всі закупівлі організовуються та проводяться виключно уповноваженою особою, яка призначена:
    - шляхом покладення на працівника зі штату функцій уповноваженої особи як додаткової роботи з відповідною доплатою;
    - шляхом введення до штатного розпису окремої посади, на яку буде покладено обов’язки виконання функцій уповноваженої особи;
    - шляхом укладення трудової угоди (контракту) згідно із законодавством.
    Введення інституту персональної відповідальності дійсно дає змогу підвищити якість проведення закупівель. Подібний підхід є правильним і застосовується вже не перший рік в бухгалтерії.
    Проте, обмеження щодо того, що уповноважена особа має бути виключно в штаті та за трудовим договором призводить до порушення прав частини суб’єктів підприємницької діяльності і ставить їх у дискримінаційне становище.
    Вищезазначена норма більше всього негативно впливає на становище невеликих організацій, які іноді виступають в статусі одержувача бюджетних коштів (державного замовника).
    Яскравим прикладом є об’єднання співвласників багатоквартирних будинків, житлово-будівельні кооперативи та різного роду неурядові та неприбуткові організації громадянського суспільства.
    Враховуючи те, що держава та органи місцевого самоврядування сприяють таким суб’єктам, впроваджуючи різні програми підтримки, і вони отримують кошти не більше одного-двох разів на рік, то їм складно буде передбачити додаткові кошти на фінансування штатної одиниці для проведення процедур, зазначених в даному законі. Це призведе або до збільшення розмірів внесків для жителів чи членів організації або до зниження активності щодо участі у цільових програмах.
    Централізований підхід до виконання однотипних завдань ("economies of scale") та залучення спеціалістів ззовні організації, допомагає як невеликим суб’єктам з обмеженими ресурсами, так і великим структурам для оптимізації та делегування функцій.
    Поняття аутсорсингу та аутстафінгу вже впродовж декількох років все більше сприймаються як норма. Не всі можуть собі дозволити окрему посаду або самостійно займатись закупівлями.
    Тому для вирішення проблеми потрібно внести зміни до частини 1 статті 11 Закону України "Про публічні закупівлі", доповнивши її пунктом 4 у наступній редакції: «4) шляхом укладення договору із суб’єктом підприємницької діяльності».

    Загалом частина 1 статті 11 Закону України "Про публічні закупівлі" має бути такого змісту:

    1. Відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є уповноважена особа, яка визначається або призначається замовником одним з таких способів:
    1) шляхом покладення на працівника (працівників) із штатної чисельності функцій уповноваженої особи як додаткової роботи з відповідною доплатою згідно із законодавством;
    2) шляхом введення до штатного розпису окремої (окремих) посади (посад), на яку буде покладено обов’язки виконання функцій уповноваженої особи (уповноважених осіб);
    3) шляхом укладення трудової угоди (контракту) згідно із законодавством;
    4) шляхом укладення договору із суб’єктом підприємницької діяльності.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Замінити безкоштовний проїзд пенсіонерам і пільговикам на адресну фінансову допомогу.

    Підписів 28

    Днів залишилось 46

    Костюк Володимир Миколайович
    Оприлюднена
    20 травня, 2020
    20 серпня, 2020
    46
    28 (з них за 30 днів: 13)

    Замінити безкоштовний проїзд пенсіонерам і пільговикам на адресну фінансову допомогу. Якщо цим категоріям покладена така пільга, то на її фінансування з бюджету виділяються певні суми на кожного перевезеного, але ніхто не знає скільки на кого виділяється і як розподіляється по територіях і по підприємствам перевізникам, а від цього виникає неучтёнка при визначенні і корупція при розподілі. На цю суму пенсіонери та пільговики, ті хто не їздять і не користується пільгою, зможуть купити собі необхідне. У транспорті стане вільніше, тому що не будуть безкоштовно кататися. Розподіл фінансування по людям, а не за пільгами і по поїздкам, дасть надбавку громадянам які потребують цієї фінансової допомоги і позбавлять країну від корупції, а чиновників від можливості перерозподілу.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Припинити фінасування партій з Державного Бюджету України вони в ДБ України нічого не вкладають , нехай живуть за членські внески . і за зарплату під час сесії ВР України в Україні всі рівні в Україні. В Україні криза нема коштів !!! Народним депутатам забезпечити проживання в гуртожитку під час сесії ВР України. Взяти на контроль. Законодавчо врегулювати. Для учасників війни в ДБ Україні немає 3х мінімальних пенсій до 05.05. а для депутатів є???

    Підписів 12

    Днів залишилось 67

    Оршак Євгенія Іванівна
    Оприлюднена
    11 червня, 2020
    11 вересня, 2020
    67
    12 (з них за 30 днів: 12)

    Припинити фінасування партій з Державного Бюджету України вони в ДБ України нічого не вкладають , нехай живуть за членські внески . і за зарплату під час сесії ВР України в Україні всі рівні в Україні. В Україні криза нема коштів !!! Народним депутатам забезпечити проживання в гуртожитку під час сесії ВР України. Взяти на контроль. Законодавчо врегулювати. Для учасників війни в ДБ Україні немає 3х мінімальних пенсій до 05.05. а для депутатів є???

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Остановить начисление процентов по кредитам на время карантина банками, кредитными организациями и ломбардами

    Підписів 36

    Днів залишилось 0

    Дубіненко Петро
    Оприлюднена
    06 квітня, 2020
    06 липня, 2020
    0
    36 (з них за 30 днів: 11)

    Прошу на время Чрезвычайной ситуации связанной с распространением вируса COVID-19 и условиями карантина , остановить начисление не только штрафов и просрочек и пени по не выплаченным вовремя процентам по потребительским кредитам , но и самих процентов , как это делается в цивилизованных странах и обществах, т.к. для того чтобы их платить вовремя , нужно чтобы экономика работала бесперебойно 365 дней в году и 24 часа в сутки и не ставились препятствия для возможности работать и зарабатывать на жизнь . Пока только начисление % финансовыми организациями работает бесперебойно, а все остальное лишено всякой Человечности. Возможности зарабатывать - нет , зато проценты плати ответственно и вовремя. А если не платишь , то пойдут проценты на начисленные проценты на тело кредита. Остановите этот Безумный Цинизм .

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Заборона використання ксенонових ламп на автотранспорті не передбачених заводом-виробником (без лінзових фар) для попередження виникнення ДТП.

    Підписів 13

    Днів залишилось 54

    Чорноморець Дмитро Володимирович
    Оприлюднена
    29 травня, 2020
    29 серпня, 2020
    54
    13 (з них за 30 днів: 10)

    Заборона використання ксенонових ламп на автотранспорті не передбачених заводом-виробником (без лінзових фар) для попередження виникнення ДТП.

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Забезпечення населення держави невідкладною та екстреною догоспітальною допомогою.Служба екстреної (швидкої) медичної допомоги України

    Підписів 9

    Днів залишилось 79

    Чорноморець Дмитро Володимирович
    Оприлюднена
    22 червня, 2020
    22 вересня, 2020
    79
    9 (з них за 30 днів: 9)

    Забезпечити всі пункти служби екстреної (швидкої) медичної допомоги України у всіх населених пунктах , повноприводними автомобілями, для забезпечення населення держави невідкладною та екстреною догоспітальною допомогою при різних ситуаціях, які можуть загрожувати здоров'ю або життю людини в зимовий період,також де є ускладнене дорожнє покриття.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Позбавлення Галини Третьякової депутатських повноважень

    Підписів 9

    Днів залишилось 83

    Юдін Денис Сергійович
    Оприлюднена
    26 червня, 2020
    26 вересня, 2020
    83
    9 (з них за 30 днів: 9)

    Шановні українці! Нещодавно Галина Третьякова скандально висловилася щодо малозабезпечених сімей, заявивши, що в них "народжуються діти низької якості" і вимагає стерилізувати безробітних. Це дуже обурює суспільство. Тому в цій петиції я та інші люди, які підпишуться під нею (петицією), вимагаємо: за скандальний вислів позбавити мандату народну депутатку Галину Третьякову. Сподіваюся, що всі небайдужі мене підтримають. Слава Україні!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ