ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • ПРО ГУМАННЕ СТАВЛЕННЯ ДО ТВАРИН В УКРАЇНІ.

    Підписів 984

    Днів залишилось 74

    Черная Елена Анатольевна
    Оприлюднена
    19 листопада, 2019
    19 лютого, 2020
    74
    984 (з них за 30 днів: 984)

    Цією ПЕТИЦІЄЮ на перший план серед означених актів виносимо Європейську конвенцію про захист домашніх тварин, ухвалена у 1987 р., з одного боку, як перший детально регламентований документ, присвячений гарантіям добробуту не окремих вразливих або економічно цінних тварин, а тварин-компаньйонів, що стали безпритульними, й людські знущання з яких найчастіше залишаються латентними; з другого боку, як документ, у якому безпосередньо говориться про цінність життя та добробут кожної тварини. Україна стала двадцять третьою державою, що підписала і ратифікувала цю Конвенцію., адже жорстоке поводження з тваринами несе в собі загрозу основним моральним цінностям і загальнолюдським нормам моралі, попирає Закон України «Про захист тварин від жорстокого поводження, а також сприяє розвитку і укоріненню в суспільстві жорстокості, не тільки для тварин, але і для людей, що є небеспечним для всього суспільства України в цілому. Проблема безпритульних тварин, насамперед собак і котів, вирішується в багатьох містах УКРАЇНИ в негуманний спосіб. Особливо жорстоким є ставлення до безпритульних тварин у комунальному підприємстві « ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ТВАРИНАМИ» м.Харкова, де знищують більш, ніж, 5000 особин на рік! У цю цифру входять тварини, якi гинуть, перебуваючи в карантинi в жахливих умовах, не отримуючи ветеринарноi допомоги. Аналогічним є комунальне підприємство «ЦЕНТР ЗАХИСТУ ТВАРИН» у м. Миколаїв та ще у ряді міст України, де ставлення до безпритульних тварин, переходить за усякі межі моралі й підпадає під відповідальність КК України ст.299. Але , як показав багаторічний досвід, масове знищення безпритульних тварин не дає результату. Їх кількість не зменшується, і з року в рік ці підприємства продовжують свою вбивчу діяльність, витрачаючи на неї десятки мільйонів гривень платників податків, безкарно порушуючи Закони України. Безпритульні тварини- це наслідок безвідповідального ставлення людини до свого чотирилапого друга. Тварин залишають на вулицях на призволяще, не отримуючи за це ніякого покарання.. Саме для вирішення цього питання на державному рівні просимо Вас ініцювати внесення наступних змін до Закону України « Про захист тварин від жорстокого поводження»: АГРЕСИВНА ПРОПАГАНДА ВЖЕ ПРИЙНЯТИХ Й ПРАЦЮЮЧИХ ЗАКОНІВ УКРАЇНИ, ЩО СТОСУЮТЬСЯ ЗАХИСТУ ТВАРИН, А ТАКОЖ КРИМІНАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА НЕГІДНІ ДІЯННЯ. АКТИВНА ПРОСВІТНИЦЬКА ПРОПАГАНДА З ЕЛЕМЕНТАМИ НАВЧАННЯ СЕРЕД УСІХ ВЕРСТВ НАСЕЛЕННЯ, ОСОБЛИВО СЕРЕД ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ. ПОСТІЙНЕ ВИСВІТЛЕННЯ У ЗМІ ЯК ПРИКЛАДІВ ГУМАННОГО СТАВЛЕННЯ ДО БРАТІВ НАШИХ МЕНШИХ, ТАК І ПРИКЛАДІВ ПРИТЯГНЕННЯ ДО ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА ЖОРСТОКЕ ПОВОДЖЕННЯ З ТВАРИНАМИ.

    1) ЗАПРОВАДЖЕННЯ ОБОВ’ЯЗКОВОГО ОБЛIКУ ДОМАШНIХ ТВАРИН МЕТОДОМ ЧИПУВАННЯ, ПОСИЛИТИ ПОКАРАННЯ ГРОМАДЯН, У РАЗІ ЗАЛИШЕННЯ ДОМАШНЬОЇ ТВАРИНИ НА ПРИЗВОЛЯЩЕ, У РАЗІ ПОРУШЕННЯ УМОВ УТРИМАННЯ ДОМАШНІХ ТВАРИН,ТА У РАЗІ НЕКОНТРОЛЬОВАНОГО РОЗВЕДЕННЯ ПРИПЛОДУ ТВАРИНИ, РОЗРОБИВШИ СИСТЕМУ ШТРАФІВ( система штрафів повинна залежати від того, чи (стерилізована тварина , а не від кількості тварин) (ЦЕЙ ПУНКТ ВСТУПАЄ У ПРОТИРІЧЧЯ ІЗ ЗАКОНОМ ПРО НЕДОТОРКАНІСТЬ ЖИТЛА, тож за парканом може творитися, що завгодно).

    2)ЗОБОВ’ЯЗАТИ ТАКІ УСТАНАВИ, ЯК КОМУНАЛЬНІ ПІДПРИЄМСТВА, ЩО ПОКЛИКАНІ УТРИМУВАТИ ТА ПРИЛАШТУВАТИ БЕЗПРИТУЛЬНИХ ТВАРИН, ВСІ ПРИТУЛКИ, ЯКІ МАЮТЬ БІЛЬШ 5 ТВАРИН:
    А)З метою контролю поводження з тваринами, забезпечити доступ до карантинних майданчиків представникам зоозахисних органiзацiй разом з волонтерами або шляхом вiдвiдування їх ветеринарною службою, або шляхом цiлодобового спостереження в режимi он-лайн
    Б)Вести строгий облiк тварин, якi надходять до закладу, протягом доби з моменту, як тварина надійшла, викладати відео- і фотозвіт про стан тварини, створити на кожну тварину супровідний документ , до якого вносяться всі заходи, які були надані тварині.

    3)ЗАБОРОНА ЕВТАНАЗІЇ БЕЗПРИТУЛЬНИХ ТВАРИН , ЯК МЕТОДУ РЕГУЛЮВАННЯ ЇХ ЧИСЕЛЬНОСТІ;

    4) ЗАПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДУ СТЕРИЛІЗАЦІЇ, ЯК ЄДИНОГО ДІЄВОГО ТА ГУМАННОГО МЕТОДУ РЕГУЛЮВАННЯ ЧИСЕЛЬНОСТІ БЕЗПРИТУЛЬНИХ ТВАРИН

    5) ВИЗНАТИ КОТІВ частиною ЕКОСИСТЕми МІСТ, МІСТЕЧОК, СЕЛИЩ В УКРАЇНІ.

    6) ЗАПРОВАДИТИ СПЕЦІАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ПОЛІЦІЇ - ЗООПОЛІЦІЯ, АБО ІНШИЙ КОНТРОЛЮЮЧИЙ ОРГАН - ЗООІНСПЕКЦІЯ, У ЯКОМУ ОБОВ.ЯЗКОВА ПРИСУТНІСТЬ ПРЕДСТАВНИКІВ ЗООЗАХИСНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ, ОСНОВНОЮ ФУНКЦІЄЮ ЯКОГО Є КОНТРОЛЬ ЗА ВИКОННАННЯМ НОРМ ЗАКОНУ, ЩО СТОСУЄТЬСЯ ЗАХИСТУ ТВАРИН, ТА ІНФОРМАЦІЙНО-ПРОСВІТНИЦЬКА РОБОТА ПО ОХОРОНІ ТВАРИН ВІД ЖОРСТОКОГО ПОВОДЖЕННЯ.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Питання , щодо приєднання міста Світловодськ, та Смт. Власівка ( Кіровоградської області) до Кременчуцького району Полтавської області.

    Підписів 941

    Днів залишилось 77

    Абдуллаева Кристина
    Оприлюднена
    22 листопада, 2019
    22 лютого, 2020
    77
    941 (з них за 30 днів: 941)

    Просимо Верховну Раду України розглянути петицію, щодо можливості виходу міста Світловодськ, смт., Власівка зі складу Кіровоградської області, та надання можливості увійти у склад Кременчуцького району Полтавської області на законних підставах.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ    
  • ЗАБОРОНА ПОЛЮВАННЯ НА ТВАРИН В УКРАЇНІ

    Підписів 501

    Днів залишилось 50

    Буглак Ольга Олександрівна
    Оприлюднена
    26 жовтня, 2019
    26 січня, 2020
    50
    501 (з них за 30 днів: 435)

    Усім, хто займається полюванням, потрібно порадити поставити себе на місце тих тварин, на яких вони полюють. Нехай вони уявлять собі, як це - помирати, відчуваючи жахливий страх, коли тебе наздоганяє зграя собак і людей з рушницями. У тебе ніяких прав, ніякого захисту, ніякого виходу. Собаки накидаються на тебе, і люди, що приспіли, в тебе стріляють. Відчуй цей пекельний біль від іклів, що встромлюються в тебе, і куль. А люди веселяться і радіють: твоя смерть - це для них розвага.

    Я пропоную заборонити на ЗАКОНОДАВЧОМУ РІВНІ полювання на тварин в нашій країні та запровадити КРИМІНАЛЬНУ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ. Покарання у вигляді штрафу мінімум 100 000 грн., або позбавлення волі на строк до п’яти років.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Необхідно створити зоополіцію в Україні!

    Підписів 1532

    Днів залишилось 19

    Вульчин Андрій Ігорович
    Оприлюднена
    26 вересня, 2019
    26 грудня, 2019
    19
    1532 (з них за 30 днів: 378)

    Звернення підтримали 77 депутатів. В даний час можливість створення такої окремої структури, як зоополіція, не передбачена законодавством України і вимагає регламентації нормативно-правовими актами України.
    «З метою захисту домашніх і безпритульних тварин від жорстокого поводження і попередження нападів агресивних тварин на людей, як раз і необхідно створити зоополіцію. Зазначу, що відповідне рішення підготовлено у відповідь на електронну петицію, яка пропонувала створити окрему службу, яка буде захищати тварин», — пояснив автор рішення, депутат Київради Костянтин Яловий.
    Зоополіція повинна захищати тварин від жорстокого поводження і насильства,також допомагати пошуку загублених тварин, карати по закону власників тварин які викидають собак і кішок на вулицю, чіпування тварин і оснащення GPS навігатором для швидкого пошуку зниклої тварини.
    Всіх цивілізованих країнах світу працює зоополіція.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Про заборону вирубки Карпатських лісів

    Підписів 1778

    Днів залишилось 9

    Герман Адріан Костянтинович
    Оприлюднена
    16 вересня, 2019
    16 грудня, 2019
    9
    1778 (з них за 30 днів: 228)

    Доброго дня, шановні народні депутати Верховної Ради України 9 скликання, я і мільйони українців звертаємося до вас з проханням ввести законопроект про повну заборону вирубування лісу в Карпатах і по всій Україні!

    Дерева - це наші легені, а не об'єкт наживи!
    Потрібно думати про наступні покоління та екологію нашого краю!

    Пропоную вам вести кримінальну відповідальність строком позбавлення волі від 25 років до довічного ув'язнення для всіх учасників. Замовник придумавший злочину схему, посередник котрий втілює злочину схему, лісничий орган що надає дозвіл на вирубку лісу відповідно до злочинної схеми, митники котрі випускають ліс за кордон, губернатор котрий не контролює стан ввіреної йому області, правоохоронні органи в лиці очільників МВС СБУ Прокуратури , (довічне ув'язнення), виконавець (лісоруб, водій лісовоза) ( від 25 років залежить від нанесених збитків).

    Якщо вами не буде прийнято ніяких мір, то від Карпат залишуться лише лисі гори, а від інших українських лісів тільки пеньки.

    Прошу всіх підтримати цю петицію та прошу народних депутатів Верховної Ради України подумати про майбутнє українських лісів та проголосувати за цей законопроект. Збережемо українські ліси разом!

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Заборона зоопарку

    Підписів 897

    Днів залишилось 12

    Заровна Юлія Миколаївна
    Оприлюднена
    19 вересня, 2019
    19 грудня, 2019
    12
    897 (з них за 30 днів: 196)

    Пропонується заборонити використовувати тварин у пересувних і стаціонарних цирках, а також створювати й утримувати контактні зоопарки.

    З цією метою передбачається доповнити закон «Про захист тварин від жорстокого поводження» новими правилами поводження з тваринами, що використовуються у видовищних заходах, у спорті, при організації дозвілля.

    Так, передбачається, що при дресируванні тварин не має допускатися використання електрошоку, вогню, гострих предметів, голодування та нанесення ударів.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Народні депутати України повинні, як в Європі, отримувати заробітну плату в середньому не більше 2,5 середніх зарплат в Україні, і не мати ніяких пільг

    Підписів 421

    Днів залишилось 17

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    24 вересня, 2019
    24 грудня, 2019
    17
    421 (з них за 30 днів: 110)

    Статтею 43 Конституції України встановлено, що кожен має право на працю, що включає можливість заробляти собі на життя працею, яку він вільно обирає або на яку вільно погоджується.

    Статтею 78 Конституції України встановлено, що народні депутати України здійснюють свої повноваження на постійній основі.

    Статтею 1 Закону України "Про статус народного депутата України" встановлено, що:
    - Народний депутат здійснює свої повноваження на постійній основі;
    - Держава гарантує народному депутату забезпечення необхідними умовами для здійснення ним депутатських повноважень.

    Однак ані Конституцією, ані Законом України "Про статус народного депутата України" НЕ ВСТАНОВЛЕНО як розраховується ЗАРПЛАТА народного депутата України і як вона співвідноситься до середньої зарплати в Україні, хоч це важливе для громадян України, які є найбіднішими в Європі.

    З українських ЗМІ:
    - РБК-Україна: Скільки отримує народний депутат за місяць: інфографіка.
    Якщо врахувати, що з 27 листопада 2014 до 30 червня 2019 нардепи восьмого скликання отримали з держбюджету заробітну плату на загальну суму 469 млн 12 200 грн, виходить, що середня зарплата одного парламентарія склала близько 92 000 грн (без сплати податків).

    - Мінфін: Середня зарплата в Україні.
    Середня зарплата в Україні у липні 2019 склала 10971 грн.

    Тобто, якщо взяти співвідношення середньої зарплати українського парламентарія (92 000 грн. з 27 листопада 2014 до 30 червня 2019) до останніх данних середньої зарплати в Україні (10971 грн.) - це складає 8,4 раза.

    З "euronews.": Сколько платят депутатам в Европе (перевод)
    Соотношения зарплат парламентариев ЕС со средним доходом населения:
    - Италия - 5,3;
    - Литва - 4,3;
    - Эстония - 4,0;
    - Болгария - 3,5;
    - Латвия - 3,3;
    - Румыния - 3,1;
    - Австрия - 3,1;
    - Венгрия - 2,9;
    - Германия - 2,8;
    - Великобритания - 2,7;
    - Португалия - 2,7;
    - Польша - 2,7;
    - Греция - 2,7;
    - Нидерланды - 2,5;
    - Франция - 2,5;
    - Словакия - 2,3;
    - Чехия - 2,2;
    - Ирландия - 2,1;
    - Швеция - 2,0;
    - Словения - 2,0;
    - Хорватия - 2,0;
    - Бельгия - 2,0;
    - Финляндия - 1,9;
    - Дания - 1,8;
    - Кипр - 1,8;
    - Люксембург - 1,5;
    - Испания - 1.2;
    - Мальта - 1,1;
    Средний по ЕС - 2,5

    Тоді чому громадяни України, які є найбіднішими в Європі, повинні платити народним депутатам України найвищі заробітні плати в Європі?

    До того ж українські парламентарії мають ще пільги, чого немає у депутатів в Європі, наприклад:
    Пунктом 13 статті 20 Закону України "Про статус народного депутата України встановлено, що:
    - За народним депутатом, строк повноважень якого закінчився, зберігається безкоштовне медичне обслуговування у тих закладах охорони здоров’я, до яких він був прикріплений у період виконання депутатських повноважень.

    В зв'язку з вищенаведеним, ВИМАГАЮ від народних депутатів України:

    1.ПРИВ'ЯЗАТИ середню зарплату народних депутатів України до середньої зарплати в Україні;

    2.ЗРОБИТИ співвідношення середньої заробітної плати народних депутатів України до середньої зарплати в Україні не більше 2.5 рази, щоб було як в Європі;

    3.ЗМЕНШИТИ сьогоднішню середню заробітну плату народних депутатів України в 3 рази, щоб співвідношення її до середньої зарплати в Україні було не більше 2,5 рази;

    4.Ліквідувати всі пільги народним депутатам України, щоб було як в Європі

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Посилення відповідальності для власників собак, які нехтуюсь правилами вигулу домашніх тварин

    Підписів 118

    Днів залишилось 54

    Стронська Марія Андріївна
    Оприлюднена
    30 жовтня, 2019
    30 січня, 2020
    54
    118 (з них за 30 днів: 74)

    Проблема:
    Систематичне нехтування власниками собак правил їх вигулу і як результат постійні напади собак без намордника і повідка на інших громадян з нанесенням шкоди їх здоров`ю та безпеці
    Недостатність відповідальності дає змогу власникам регулярно порушувати ст.154 КУАП і продовжувати це робити й після накладання на них штрафу, оскільки сума не стимулює переглянути та докорінно змінити власні дії

    Пропозиція, щодо вирішення
    Внести зміни до Кодексу України про адміністративні правопорушення, а саме, до ст. 154:
    1. Збільшити штраф до розміру від 100 до 170 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян для власників собак, дії яких підпадаюсь під статтю Стаття 154. Порушення правил тримання собак і котів, Кодексу України про адміністративні правопорушення (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10).
    2. У випадку нанесення значної шкоди здоров`ю та майну громадян, які стали жертвами нападу собак через недотримання ст. 154 Порушення правил тримання собак і котів КУАП їх власниками, справу розглядати як кримінальне правопорушення.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • ЗУПИНИТИ НИЩЕННЯ МИСЛИВСЬКОЇ ГАЛУЗІ ТА ПРИЙНЯТИ ЄВРОІНТЕГРАЦІЙНИЙ КУРС ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ МИСЛИВСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПОЛІТИКИ!

    Підписів 74

    Днів залишилось 63

    Новицький Василь Петрович
    Оприлюднена
    08 листопада, 2019
    08 лютого, 2020
    63
    74 (з них за 30 днів: 74)

    Шановні народні депутати! Попри те, що Україна обрала євроінтеграційний політичний курс, нині абсолютно протилежні вектори задаються органами законодавчої та виконавчої влади у сфері мисливськогосподарської діяльності! На відміну від країн Євросоюзу наша держава згорнула фінансову підтримку цієї важливої галузі з винятковими екологічними, зокрема охоронними і біорегуляторними функціями. Більше того, наразі значна частина державних діячів, за підтримки фінансованих з-за кордону зоозахисних громадських організацій, будують на знищенні мисливської галузі політичні піар-кампанії, займаючись відвертим та зручним для себе екопопулізмом, котрий не передбачає жодних практичних кроків для збереження довкілля. Як результат, нині в Україні об’єкти природо-заповідного фонду нерідко знаходяться у ще гіршому екологічному стані аніж мисливські угіддя, а мисливська галузь зазнає постійно зростаючих утисків, зокрема таких як: закриття весняного полювання, неправомірне та безперспективне занесення мисливських видів тварин до Червоної книги, скорочення площ угідь і строків полювання, обмеження повноважень єгерської служби у боротьбі з браконьєрством, постійні спроби провести через Верховну Раду антимисливські законопроекти, останній з яких (№ 2232) по суті передбачає знищення мисливської кінології та ставить під загрозу епізоотичне благополуччя країни у цілому! Все це давно не притаманно країнам ЄС на яких ми рівняємося. Мисливців і мисливську галузь там шанують, фінансують і всіляко підтримують, а екорадикалів, навпаки, перевіряють на фінансову доброчесність та притягують до відповідальності!
    Головним мисливським документом Євросоюзу вважається Європейська Хартія полювання і біорізноманіття (European Charter on Hunting and Biodiversity, 2007), розроблена за ініціативою Парламентської Асамблеї Ради Європи. Ще у 2007 році Постійний комітет Конвенції про охорону дикої флори та фауни і природних середовищ існування в Європі на 27-му засіданні в Страсбурзі прийняв Рекомендацію № 128 що спонукала усі сторони та наглядачів Бернської конвенції (Берн, 1979), яка зокрема ратифікована Україною, прийняти до уваги цю Хартію, а викладеними в ній принципами керуватися при формуванні та реалізації державних природоохоронних політик країн-учасниць з метою забезпечення сталого мисливськогосподарського користування, як інструменту збереження угруповань диких тварин та середовищ їх існування. Проте, в України положення Хартії донині ігноруються владою і не використовуються у процесі законотворчої і нормотворчої діяльностей.
    У зв’язку з вищезазначеним ми, мисливці та небайдужі до долі українського довкілля громадяни, ВИМАГАЄМО ЗУПИНИТИ ПРОЦЕСИ НИЩЕННЯ ВІТЧИЗНЯНОЇ МИСЛИВСЬКОЇ ГАЛУЗІ та ПРИЙНЯТИ НА ДЕРЖАВНОМУ РІВНІ КУРС ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ МИСЛИВСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПОЛІТИКИ ВІДПОВІДНИЙ ЗАДЕКЛАРОВАНИМ ЄВРОПЕЙСЬКИМ СОЮЗОМ ТА БЕРНСЬКОЮ КОНВЕНЦІЄЮ КЕРІВНИМ ПРИНЦИПАМ!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Установить минимальный прожиточный минимум в Украине на уровне депутатской зароботной платы 19 тыс грн

    Підписів 253

    Днів залишилось 2

    Гришко Сергей Сергеевич
    Оприлюднена
    09 вересня, 2019
    09 грудня, 2019
    2
    253 (з них за 30 днів: 70)

    Установить минимальный прожиточный минимум на уровне депутатской зароботной платы 19 тыс грн,т.к некоторые чиновники за наш счёт позволяют себе назначать по 1 миллиону гривней в месяц,а мы не можем свести концы с концами ,и вынуждены ежать по польшам и италиям в поисках денег для лучшей жизни,давайте слуги Народа Украины исполняйте Нашу Волю!!!!!!кто за Украинцы подписываем петицию!!!!!!

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Звернення хворих на злоякісну меланому з вимогою включити в перелік життєво необхідних препаратів, які повинні закуповуватись за рахунок державного бюджету ліки КІТРУДА®(Pembrolizumab), Зелбораф®(Vemurafenib), Котеллік®(Cobimetinib), які є єдиним порятунком для хворих на меланому. В протилежному випадку, при відсутності цих ліків, на хворих чекає смерть.

    Підписів 75

    Днів залишилось 53

    КОВАЛЬЧУК Віктор
    Оприлюднена
    29 жовтня, 2019
    29 січня, 2020
    53
    75 (з них за 30 днів: 62)

    Постанова КМУ №160 від 31.03.2015р. "Про затвердження Порядку забезпечення громадян, які страждають на рідкісні (орфанні) захворювання, лікарськими засобами та відповідними харчовими продуктами для спеціального дієтичного споживання" визначає механізм безперебійного і безоплатного забезпечення громадян, які страждають на рідкісні (орфанні) захворювання, лікарськими засобами, що закуповуються за рахунок коштів державного, місцевих бюджетів, а також інших джерел, не заборонених законодавством, у тому числі гуманітарної допомоги.
    Онкопацієнти, що хворіють на злоякісну меланому згідно Наказу №778 від 27.10.2014 року "Про затвердження переліку рідкісних (орфанних) захворювань", входять в даний перелік.
    В ст. 27 Конституції України проголошується: «Кожна людина має невід'ємне право на життя. Обов'язок держави - захищати життя людини ». У ст. 281 ГК України закріплено невід'ємне право на життя кожної фізичної особи.
    Вимагаємо та уклінно просимо включити в перелік життєво необхідних препаратів, які повинні закуповуватись за рахунок державного бюджету, ліки КІТРУДА®(Pembrolizumab), Зелбораф®(Vemurafenib), Котеллік®(Cobimetinib)для пацієнтів з меланомою, тому що це єдина можливість продовжити і зберегти життя, яке гарантує Конституція України. Саме ця група онкопацієнтів хворих на меланому повністю позбавлена допомоги держави.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Про посилення відповідальності за самовільне випалювання рослинності або її залишків (внесення змін та доповнення до ст. 77-1 та ст.255 КУпАП) та повного перегляду КУпАП.

    Підписів 116

    Днів залишилось 45

    Козлов Олександр
    Оприлюднена
    21 жовтня, 2019
    21 січня, 2020
    45
    116 (з них за 30 днів: 52)

    В Україні, одна з проблем – низький рівень соціальної свідомості громадян та безкарність. Однією з підстав цієї проблеми є неналагоджений механізм притягнення осіб, які вчинили адміністративне правопорушення до відповідальності та її розмір, який, у разі настання, загалом, – незначний.

    Кодекс України про адміністративні правопорушення (КУпАП) створений з метою виховання громадян у дусі точного і неухильного додержання Конституції і законів України, поваги до прав, честі і гідності інших громадян, тощо.

    На сьогодні, вбачається, що завдання КУпАП не виконуються. Враховуючи зазначене, хоча би, на прикладі ст.77-1 КУпАП, з метою перегляду КУпАП в цілому, пропоную:

    І. Внести до Кодексу України про адміністративні правопорушення (80731-10) (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до N 51, ст. 1122) такі зміни та доповнення:

    1) у статті 77-1:

    у частині першій слова «на землях сільськогосподарського призначення, у смугах відводу автомобільних доріг і залізниць, у парках, інших зелених насадженнях та газонів у населених пунктах» замінити словами «на землях України в межах її території», слова «від десяти до двадцяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян» замінити словами «від ста до двохсот неоподаткованих мінімумів доходів громадян», а слова «від п’ятдесяти до сімдесяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян» замінити словами «від шістисот до дев’ятисот неоподаткованих мінімумів доходів громадян»;

    у частині другій слова «від двадцяти до сорока неоподаткованих мінімумів доходів громадян» замінити словами «від двохсот десяти до чотирьохсот шістдесяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян», а слова «від сімдесяти до ста» замінити словами «від дев’ятисот до тисячі двохсот п’ятдесяти неоподаткованих мінімумів доходів громадян»;

    доповнити частиною третьою такого змісту:

    "Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з порушень, передбачених частиною першою, частиною другою цієї статті, -

    тягнуть за собою накладення штрафу на громадян та посадових осіб, у двохкратному розмірі пропорційно від розміру адміністративного стягнення передбаченого пунктом 1 частини першої, частини другої цієї статті";

    2) абзац другий пункту 1 частини першої статті 255 після цифр "51-2" доповнити цифрами "77-1".

    ОСКІЛЬКИ:

    1. Слова «на землях сільськогосподарського призначення, у смугах відводу автомобільних доріг і залізниць, у парках, інших зелених насадженнях та газонів у населених пунктах»:

    1.1. Не охоплюють все землю території України, шкода, що завдається від випалювання сухої рослинності (+/-) є однакова та розділяти землі – недоречно, вбачається нерівнозначне ставлення до оточуючого навколишнього природного середовища, тощо.

    1.2. Згідно ч.3 ст.18 Земельного кодексу України - Україна за межами її території може мати на праві державної власності земельні ділянки, правовий режим яких визначається законодавством відповідної країни.
    Саме на цій підставі, зазначені слова, пропоную замінити на слова «на землях України в межах її території».

    2. Останні зміни до статі вносились 10 років тому. Станом на 01.01.2019 за порушення громадянами ч.1 ст.77-1 КУпАП розмір штрафу відносно заробітної плати складає від 4 до 8 %, а розмір мінімального неоподаткованого мінімуму громадян залишився на рівні 17 грн.

    Слова, які стосуються розміру адмін. стягнення, пропоную замінити на підставі мого аналізу розміру адмін. стягнень, які були передбачені з моменту доповнення КУпАП статтею 77-1, в подальших її змінах та мали такий вигляд:

    2.1. Середній відсоток розміру штрафу відносно розміру мінімальної заробітної плати (за відповідний рік) за порушення ч.1 ст.77-1 КУпАП за 1996, 2003, 2005, 2009 рік:

    - громадянами, складав від 40 до 97 %, що в грошовому еквіваленті, на 01.01.2019 від мінімальної заробітної плати, становить від 1,669 до 4,047 грн. та від 98 до 238 неоподаткованих мінімумів доходів громадян відповідно;

    - посадовими особами, складав від 242 до 379 %, що в грошовому еквіваленті, на 01.01.2019 від мінімальної заробітної плати, становить від 10,098 до 14,188 грн. та від 594 до 930 неоподаткованих мінімумів доходів громадян відповідно.

    2.2. Середній відсоток розміру штрафу відносно розміру мінімальної заробітної плати (за відповідний рік) за порушення ч.2 ст.77-1 КУпАП за 1996, 2003, 2005, 2009 рік:

    - громадянами, складав від 86 до 186 %, що в грошовому еквіваленті, на 01.01.2019 від мінімальної заробітної плати, становить від 3,588 до 7,761 грн. та від 211 до 456 неоподаткованих мінімумів доходів громадян відповідно;

    - посадовими особами, складав від 340 до 509 %, що в грошовому еквіваленті, на 01.01.2019 від мінімальної заробітної плати, становить від 14,188 до 21,240 грн. та від 834 до 1,249 неоподаткованих мінімумів доходів громадян відповідно.

    Наглядний аналіз розміру штрафів з моменту доповнення КУпАП статтею 77-1 доступний за посиланням: https://drive.google.com/open?id=1DMlRpEK1LtAA0da_QuyGGVO1z7qeaaEJ

    3. В статті відсутня частина третя, яка передбачала би відповідальність за ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення з пропорційним підвищенням розміру адміністративної відповідальності.

    В календарному році суха рослинність, її залишки, випалюються постійно. За рік багато часу, щоб вчинити правопорушення повторно. Пропоную доповнити статтю частиною третьою.

    4. Повноваження щодо складання протоколів про адмін. правопр. за ст.77-1 КУпАП, відповідно до п.7, 20 ст.255 КУпАП має громадський інспектор з охорони довкілля, єгері та посадові особи користувачів мисливських угідь, уповноважених на охорону державного мисливського фонду. Повноваження щодо розгляду справ (протоколів), відповідно до 242-1 КУпАП має право Державна екологічна інспекція України.

    Проте, викликати представника територіального органу «екоіспекції» на місце вчинення адмін. правопор. майже не можливо, оскільки:

    - працюють в будні дні з 09:00 до 18:00 год;

    - громадські інспектори не наділенні транспортними засобами для оперативного реагування, фактично не в змозі самостійно затримувати правопорушників, встановлювати їх особу для складання проколів.

    Вважаю, необхідно надати повноваження зі складання протоколів про адмін. правопор. за ст.77-1 КУпАП - органам Нац. поліції України для миттєвого реагування та ініціювати внесення змін та доповнень до Інструкції з оформл. матеріалів про адмін. правопор. в органах поліції.

    ІІ. На зазначеному прикладі, провести повний перегляд КУпАП, внести зміни та доповнення.

    ІІІ. З метою актуалізації розмірів штрафів за правопорушення передбачені КУпАП, враховуючи, що розмір штрафу за адмін. правопор. встановлені у розмірі неоподаткованого мінімуму доходів громадян, який не одне десятиліття залишається на рівні 17 грн, доцільно замінити на розрахунок у відсотковому співвідношенні від прожиткового мінімуму чи мінімальної заробітної плати, який постійно змінюється та актуальність якого, без перегляду розміру адміністративних стягнень - не втрачається.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Літній час

    Підписів 60

    Днів залишилось 45

    Івчук Андрій Володимирович
    Оприлюднена
    21 жовтня, 2019
    21 січня, 2020
    45
    60 (з них за 30 днів: 49)

    Встановити на постійній основі літній, а не зимовий час. Цей вибір на протязі року збільшить світловий день на годину.

    СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Спеціалізовані майданчики для вигулу собак-крок до затишку і комфорту!

    Підписів 49

    Днів залишилось 66

    Живина Евгения Владимировна
    Оприлюднена
    11 листопада, 2019
    11 лютого, 2020
    66
    49 (з них за 30 днів: 49)

    Напевно кожен із вас у кого э маленькі або не дуже друзі,по життю, хоча б одного разу замислювався за комфортне та веселе проводження часу свого улюбленця!?
    Якщо ваша відповідь «Так» то ця петиція саме для Вас.
    З недавнього часу я стала щасливою володаркою чудесного пса породи Доберман, і зіштовхнулась із тим, що для безпечних прогулянок зовсім немає місця.
    Тоді я почала шукати в Інтернеті інформацію, про місця де собаки можуть спілкуватися,навчатися, проходити соціалізацію і просто добре проводити час.
    Нажаль пошуки не дали ніяких успіхів.
    Я живу у спальному районі міста, де дуже багато діток,та дитячих майданчиків, аби не заважати нікому і спокійно навчати та розважати свого собаку треба постійно шукати якісь безлюдні місця,а це дуже важко, навіть у парках, або вже висить табличка про заборону вигулу, або зазвичай існують два-три майданчика на яких бігають дітлахи.
    Згідно зі статтею 154 Кодексу України про адміністративні правопорушення утримання собак у місцях, де це заборонено відповідними правилами, чи понад установлену кількість, чи незареєстрованих собак, або приведення в громадські місця, або вигулювання собак без повідків і намордників або в невідведених для цього місцях - тягне за собою попередження або накладення штрафу на громадян від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і попередження або накладення штрафу на посадових осіб - від трьох до п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
    Тобто за законом я маю право на вигул свого улюбленця тільки з намордником і на повідку, без - допускається вигул тільки на спеціалізованих майданчиках для собак.
    Яких на жаль в Запоріжжі не існує.
    Тому я звертаюсь до усіх, кто має або мріє завести друга , допомогти звернути на це увагу.
    Я вважаю, що загальними зусиллями і бажаннями, ми повинні забезпечити собі і своїм вихованцям належний відпочинок.
    Прошу і закликаю усіх небайдужих людей, батьків які хвилюються за своїх дітей,спортсменів які займаються у парках,відпочиваючих людей як похилого віку,так і молоді,давайте будь ласка поважати один одного і робити це місто затишнішим і кращим для нас усіх.
    Ми поважаємо комфорт ваших дітей,але вимушені порушувати правила, сподіваючись на розуміння з вашого боку, для багатьох із нас свої улюбленці є повноцінними члени родини ,які теж заслуговують на повагу і радість.
    Я впевнена, у Запоріжжі дуже багато місць які можливо обладнати під спеціалізований собачій майданчик,але зробити це - ми можемо тільки загальними зусиллями і підтримкою один одного.
    В Україні багато чого треба змінювати , тож давайте почнемо з малого,адже навіть такі невеликі проблеми як ця є важливими для кожного з нас.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Про поновлення природного стану ріки Дніпро

    Підписів 165

    Днів залишилось 20

    Сітухо Олександр
    Оприлюднена
    27 вересня, 2019
    27 грудня, 2019
    20
    165 (з них за 30 днів: 46)

    Про поновлення природного стану р. Дніпро

    Протягом багатьох років українська влада ігнорує катастрофічний стан головної водної артерії України ріки Дніпро. Цей стан включає перетворення русла та прилеглих земель в болота, порушення водного та екобалансу, знищення багатьох видів флори та фауни, втрату джерел питної води, поширення шкідливої мікрофлори.
    Окрему загрозу складають комплекси штучних «морей» та греблі, що їх утворюють. Одним з їх призначень при побудові було військове – можливість швидкого затоплення територій та створення перешкод для просування військ потенційного противника на схід. Територія України і її головна річка були перетворені в «укріп район», а її населення і природні ресурси стали заручниками військової політики СРСР.
    На сьогодні, за масштабами потенційних руйнівних наслідків, комплекс дніпровських гребель і морів являють собою потенційну загрозу, яку можна порівняти з ядернім нападом. Ця загроза може бути реалізована в наслідок терористичної атаки, використання високоточної зброї, диверсії тощо. А також через стихійні фактори.
    Також, на цей час немає жодних підстав, з яких Україна повинна нехтувати станом своєї екології, безпекою, добробутом, станом здоров’я свого населення заради захищеності кордонів північного сусіда.
    Обсяг електроенергії, який виробляється дніпровськими ГЕС не може компенсувати шкоди та загрози, які вони створюють, тим більш – не може бути віднесено до екологічно безпечних джерел енергій.
    Політика української держави не відповідає практиці розвинутих країн, які останнім часом позбуваються штучних «морей» та пов’язаних з ними загроз та шкідливих факторів.
    Враховуючи вищенаведене, пропонується розробити та прийняти відповідний Закон України, що буде включати.
    1. Розробку та реалізацію Національної програми поновлення природного стану р. Дніпро, яка повинна передбачати:
    1. Поступову ліквідацію штучних «морей», утворених за течією р. Дніпро.
    2. Рекультивацію та повернення до агротехнічного, рекреаційного використання земель, що нині затоплені штучними водоймами.
    3. Створення генеруючих потужностей в електроенергетиці, насамперед – в «зеленій», екологічно безпечній, для компенсації втрати потужностей, що на цей час виробляються дніпровськими ГЕС.
    4. Запровадження програми підвищення енергоефективності ЖКХ та промислового сектору для компенсації втрати зазначених потужностей.
    5. Створення очисних споруд, які повинні припинити забруднення р. Дніпро промисловими та побутовими ввідходами.
    6. Створення транспортних шляхів, хабів, для компенсації зменшення транспортних перевезень річковим транспортом.
    7. Широке публічне обговорення всіх аспектів Національної програми, її підтримку в інформаційному та культурно просторах.
    2. Залучення іноземних інвесторів та міжнародних фінансових установ до реалізації проектів, що включені до Національної програми.
    3. Створення Національної агенції з поновлення природного стану р. Дніпро, з включення до її керівних органів представників: наукових установ, міжнародних екозахисних органызацій, фінансових інституцій, антикорупційних органів, громадських організацій, ЗМІ.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Збільшити виплати по догляду за дитиною до трьох років

    Підписів 223

    Днів залишилось 16

    Виденкова Мария
    Оприлюднена
    23 вересня, 2019
    23 грудня, 2019
    16
    223 (з них за 30 днів: 43)

    Прошу розглянути цю петицію,бо це є дуже важливим для майбутнього країни!
    Я вважаю що кожна мати підпишеться під кожним словом.
    Прошу Вас переглянути суму виплат по догляду за дитиною до 3-х років,адже ця сума не відповідає нинішнім цінам на дитяче харчування(якщо мати не годує грудьми),а також щомісячні виплати не вистачає на підгузки та одяг.
    Також хочу зазначити, що перша допомога у розмірі 10320 гривень не дає змоги купити навіть візочок для дитини який прослужить довго.
    Вважаючи на те, що жінка яка працювала і отримувала мінімальну заробітну плату у розмірі 4132(в нашому регіоні),не може щомісяця отримувати 860 грн,ЦЕ ЗНУЩАННЯ!!
    Навіть не враховуючи ціни на пологи, а вони хоч і мають бути безкоштовними, але це далеко не так! Вони коштують в середньому від 4000 до 7000 грн(якщо добрий перебіг пологів)
    Не враховуючи на той перший пакет для дитини з мінімальним набором речей який видають тепер після пологів кожній породіллі, хочу привести базовий перелік речей які потрібні у перщі три місяці життя новонародженого:
    1) візочок- його ціна від 13000-20000 гривень,це такий прослужить років до 2-х
    2)не нова кроватка з матрацом обійдеться у 1500-2000 грн
    3)пелюшки, одяг, підгузки, ліки, суміш для годування- це все на місяць виходить близько 2500-3000 грн(враховую ціни в нашому місті)
    Тобто перед кожною середньо статистичною родиною постає ВЕЛИКЕ питання і вибір народжувати чи НІ!!!
    Ми прагнемо до Європи, задивляємось за пагорб, але не бачимо, що відбувається в нас під носом. За кордоном піздно народжують бо роблять кар"єру, а в нас бо збирають гроші щоб народити, прогодувати та одягти.
    Ця петиція є криком душі, бо ціни на комірне, на їжу,одежу перевищують дохід.
    Приведу приклад на своїй родині. Нас троє: я, чоловік та десятирічний син, живемо у місті Запоріжжя.
    Наш сумісний дохід разом з чоловіком складає на місяць - 13000 гривень.
    З них на оренду житла і комірне в опалюваний сезон витрачаємо 6000 гривень, бо свого житла не маємо змоги мати, адже кредити на ньго мають таку високу щорічну ставку, що вона не є підйомною для моєї родини.
    І так на життя в нас залишається 7000 гривень, в цю сумму входить: їжа-4000 гривень(це по 1000 грн на тиждень), одяг на дитину, не кажучи про себе,на її харчування у школі,нам з чоловіком на проїзд,я вже не кажу про шкільні взноси,хвороби(ліки нині також не дешеві).
    Отже на прикінці місяця якщо щось залишається, то означає пощастило трохи з економити.
    Зараз знаходжусь при надії і з жахом дивлюсь у майбутнє, бо не можу представити, що я приносила дохід мінімальну заробітну плату, а коли піду у декретну відпустку, мій дохід впаде нижче нема куди - 860 грн на місяць.
    Я сподіваюсь на розуміння, бо моя родина не одна така, нас багато(
    З повагою мати яка любить своїх дітей і свою країну!

    СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Відміна ЗНО для студентів коледжів та технікумів.

    Підписів 354

    Днів залишилось 5

    Мельников Олександр Олександрович
    Оприлюднена
    12 вересня, 2019
    12 грудня, 2019
    5
    354 (з них за 30 днів: 40)

    ЗНО містить багато складних запитань, і не кожна людина на них відповість , по друге , раніше люди обходились і без ЗНО , а по третє ЗНО не є якісним показником знань , пропоную відмінити ЗНО , адже запитання для написання ЗНО є не реальними

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Про перерахунок пенсій колишнім державним службовцям, працівникам органів місцевого самоврядування та іншим.

    Підписів 93

    Днів залишилось 53

    Ваврін Евгенія Федорівна
    Оприлюднена
    29 жовтня, 2019
    29 січня, 2020
    53
    93 (з них за 30 днів: 36)

    Просимо терміново розглянути Проект Закону 2257 від 11.10.2019р Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо перерахунку пенсій державним службовцям ,працівникам органів місцевого самоврядування та іншим) для того щоб передбачити кошти і врахувати у бюджеті 2020 р.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Про розгляд і прийняття законопроекту № 2453 від 15.11.2019 р. щодо виключення обов'язку використання РРО суб'єктами господарювання (в т.ч. Інтернет-магазинами), які отримують платежі за надані товари (послуги) в безготівковій формі (із застосуванням платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо).

    Підписів 36

    Днів залишилось 80

    Янко Антон Ігорович
    Оприлюднена
    25 листопада, 2019
    25 лютого, 2020
    80
    36 (з них за 30 днів: 36)

    Прошу прийняти до розгляду та прийняти у вигляді Закону проект № 2453 від 15.11.2019 р. Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» щодо розвитку малого бізнесу та заходів з детінізації обігу товарів і послуг».

    У разі якщо споживач, використовуючи мережу Інтернет, замовив товар і розрахунок за нього було здійснено із застосуванням платіжних карт за допомогою платіжних систем (інтернет-еквайринг) WAYFORPAY, LIQРАY, PORTMONE, FONDY та інших аналогічних, такі операції повинні бути прирівняні до безготівкових, і суб'єктом господарювання (продавцем) повинні здійснюватись без обов'язкового застосуванням РРО та без обов'язкової видачі споживачу розрахункового документа встановленої форми (чек з РРО).

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Зменшити рекламу на телебаченні до 10 хвилин протягом години

    Підписів 49

    Днів залишилось 25

    Паршогуба Олександр Володимирович
    Оприлюднена
    01 жовтня, 2019
    01 січня, 2020
    25
    49 (з них за 30 днів: 33)

    Зменшити обсяг реклами на телебаченні до 10 хв. на годину

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ