ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Зупинити порушення конституційних прав педагогічних працівників - дискримінації за віковою ознакою.

    Підписів 2419

    Днів залишилось 41

    Ларіонова Тетяна Антонівна
    Оприлюднена
    14 січня, 2021
    14 квітня, 2021
    41
    2419 (з них за 30 днів: 576)

    Зупинити порушення конституційних прав педагогічних працівників - дискримінації за віковою ознакою. Скасувати норми: абзац 3 частини 2 статті 22 та підпункти 1, 2 пункту 3 розділу Х Закону України " Про повну загальну  середню освіту" щодо ускладнення строкових трудових договорів з педагогічними працівниками (в т. ч. керівниками закладів освіти), які досягли пенсійного віку, як такі, що порушують їхнє право на працю, не відповідають приписам статей 24 і 43 Конституції України.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Гідна заробітня плата працівникам закладів дошкільної освіти

    Підписів 4665

    Днів залишилось 13

    Кравченко Валентина
    Оприлюднена
    17 грудня, 2020
    17 березня, 2021
    13
    4665 (з них за 30 днів: 316)

    Значення дошкільної освіти для розвитку дитини не слід недооцінювати. Завдяки знанням, які діти отримують в дошкільних закладах,в них формуються основи соціальної адаптації, потреба у реалізації творчих здібностей, позитивне ставлення до праці, правильна система цінностей. Держава повинна дбати про те, щоб дошкільна освіта процвітала,а не занепадала.
    Вихователі закладів дошкільної освіти,фізруки,музичні керівники-це також педагоги. Почуйте ВСІХ працівників ЗДО,надайте їм ГІДНУ заробітну плату. Адже їхня праця нелегка.
    Чомусь саме про цю категорію освітян останні роки все частіше забувають,на них завжди не вистачає коштів.
    Не нехтуйте працею працівників дитячих садків,адже завдяки їхній праці закладаються всі початкові знання,уміння та навички діток,без яких було б неможливе їхнє подальше навчання в школі

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • 2695

    Підписів 741

    Днів залишилось 53

    Кравчук Владислав
    Оприлюднена
    26 січня, 2021
    26 квітня, 2021
    53
    741 (з них за 30 днів: 168)

    Народними депутатами України ІХ скликання Бакумовим О.О., Медяник В.А., Неклюдовим В.М. було ініційовано законопроєкт №2695 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності за окремі правопорушення у сфері безпеки дорожнього руху".

    Зазначеним законопроєктом передбачається не тільки посилення відповідальності для водіїв, а й розширення повноважень для поліцейських та звуження прав водіїв, серед яких:
    1. Право зупиняти "з метою проведення профілактичних заходів".
    2. Обов'язок водія не пред'явити, а передати посвідчення водія.
    3. Водій зобов'язаний виконувати всі розпорядження та вимоги поліцейського.
    4. Водій повинен тримати руки в полі зору інспектора, вимкнути двигун.
    5. Тільки на вимогу поліцейського водій має право вийти з машини, і так само на вимогу поліцейського водій зобов'язаний стояти на місці.
    6. На вимогу поліцейського водій зобов'язаний відкрити двері, багажне відділеня, капот, надати можливість перевірити ідентифікаційні номери транспортного засобу.

    Мені, й суспільству не зрозуміло, яким саме чином, наведені норми, зможуть допомогти у боротьбі з керуванням т/з у нетверезому стані? Також незрозуміло, як ми, народ, через Верховну Раду України, можемо надати розширені повноваження особам, рівень довіри до яких низький? Чому зазначеним законопроєктом не передбачається посилення відповідальності за перевищення своїх повноважень поліцейським?

    Є неймовірна кількість випадків, коли співробітники поліції, показали свою неграмотність та юридичну необізнаність.
    Законопроєкт №2695 це шлях до ДАІ, або, що ще гірше, до "поліцейської держави" та тотальної диктатури.

    Недоопрацьована (з законодавчої точки зору) автоматична система фіксації порушень ПДР, яка є антиконституційною і буде друкувати штрафи на кого завгодно, та коли завгодно; повернення судового збору за оскарження постанови поліцейського; розширення поліцейських повноважень - це все нівелює поняття конституційних та законних прав громадян та залишає нас без можливості юридичного захисту.

    Ми звертаємося до народних обранців: не робіть помилок! Не ми служимо Вам, а Ви служите нам! Поки рівень довіри до поліції не зросте, поки поліцейські не будуть по-справжньому юридично обізнані, поки вони не захищають нас, їм не можна надавати більших повноважень. Відхиліть законопроєкт №2695 та не приймайте його у другому читанні!

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Внесення змін до затвердженої Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах

    Підписів 2470

    Днів залишилось 3

    Оратовська Світлана Анатоліївна
    Оприлюднена
    07 грудня, 2020
    07 березня, 2021
    3
    2470 (з них за 30 днів: 117)

    Ми, ініціативна спільнота «Прикорм. Його хитрощі. Нові ідеї, свіжий погляд» (в особі Оратовської Світлани Анатоліївни), яка зараз налічує понад 20 000 учасників, висловлюємо категоричну незгоду із Наказом N 298/227 від 17.04.2006 «Про затвердження Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах» та { Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту N 202/165 ( z0440-13 ) від 26.02.2013 } інтернет-посилання на нього: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0523-06?fbclid=IwAR0L76y4Ls28LtI5PUtVHlYcFG0b-b_o4R6pz_kBb0eLRKMG6YCS3nWZP4s#Text надалі - «Інструкції з організації харчування».
    Оскільки вважаємо його таким, що не відповідає міжнародним нормам та стандартам дитячого харчування раннього віку! А саме, в частині організації дитячого харчування в дошкільних навчальних закладах. Ми вважаємо, що при формуванні раціону та меню, а також у питанні раціонального харчування, зовсім не враховується ані вік дитини, ані міжнародні рекомендації ВООЗ, NHS, AAP, FDA, AEPED та інших світових організацій здоров‘я. На нашу думку: харчування в закладах для дітей дошкільного віку на сьогодні, несе велику шкоду для їх організму, харчової поведінки, культури харчування та здоров'я в цілому. Для здорової майбутньої нації раціон має бути збалансованим і відповідати нормам міжнародних організацій! Заборон у харчуванні дітей дошкільного віку не так багато, але всі вони порушені у даному Наказі N 298/227 від 17.04.2006. Це стосується кожного, це стосується нашого майбутнього! Дитяче харчування в Україні, згідно із даним наказом, повністю базується на заборонених по віку продуктах. У ньому вказані - «раціональне харчування та раціональний режим». Але перечитав запропоновані страви для дошкільнят, можна побачити, що там взагалі немає нічого раціонального. В Наказі 298/227 від 17.04.2006 прописано: "Раціональний режим харчування, збалансованість раціону - є основними умовами для підвищення опору дитячого організму до захворювань..." Який може бути опір до захворювань, якщо дітей годують продуктами, які заборонені, або стравами, в складі яких є заборонені інгредієнти? Годують тим, що шкодить здоров'ю дитини в такому віці. І що несе за собою наслідки в майбутньому. Хто перевіряє вміст солі в солоних огірках, сардельках, сосисках? Промислові напівфабрикати заборонені до 3 років! Хто перевіряє вміст цукру (доданого і фруктового) у соках та компотах, які майже повністю складаються з фруктози? Чому дітям з найменшого віку дають чай з цукром, у складі якого є кофеїн, який небажаний дітям, бо впливає на їх нервову систему, і перешкоджає засвоєнню заліза в організмі. Також це стосується трав’яних та шипшинових напоїв. У Наказі чітко прописаний - «Солоний оселедець». Це сирий продукт, який заборонений до вживання! Такі сирі/напівсирі продукти під забороною до 5 років. Дітей годують швидкими вуглеводами задля економії бюджету. (Один з прикладів - сніданки ясельної групи, до яких входить рибна тефтель, приготована з додаванням сала). Також у Наказі передбачене вікно: вафлі/печеня/желе/цукерки/льодяники/джем/варення/зефір/мед та інші промислові солодощі, які небезпечні не лише через вміст цукру, а й через їх небезпеку вживання (діти часто вдихають, наприклад, сухі крихти печені, а льодяники та желе, за нормами безпеки, не можна давати аж до 6 років. Через ризик задухи). Мед - під особливою забороною дітям до року через надвисокий ризик ботулізму. Цей Наказ жодного разу не переглядався з того часу. Тому просимо негайно втрутитися в процес та внести суттєві корективи в даний Документ!

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Скасувати підвищення цін на комунальні послуги Електроенегрія/ газ. Визначити підвищення незаконним..

    Підписів 606

    Днів залишилось 33

    Хорт Тетяна Степанівна
    Оприлюднена
    05 січня, 2021
    05 квітня, 2021
    33
    606 (з них за 30 днів: 101)

    Прошу перестати знущатися з укрїнського народу з цими ганебними цінами...як прожити громадянину у якого немає родичів на заробітках..,власного біснесу,як прожити непересічному українцю з мінімальною зарплатою(а то і не завжди)
    Знизьте ціни на опалювальні місяці,скасуйте нерозумні платіжки за траспортування газу,якість газу нікудишня..а платити треба
    Перестаньте збагачувати кишені можновдюладців,дайте нарешті пожити спокійно народу

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Проти прийняття законопроекту за № 4142 ( проект закону про примусову вакцинацію )

    Підписів 54

    Днів залишилось 60

    Єрмілова Ольга Вікторівна
    Оприлюднена
    03 лютого, 2021
    03 травня, 2021
    60
    54 (з них за 30 днів: 49)

    Вимагаю зняти з розгляду антиконституційний, антидержавний, антинародний проект закону «Про систему громадського здоров’я» № 4142 від 22.09.2020 як такий, в якому закладені неприпустимі, грубі порушення моїх прав і свобод, а також прав і свобод всього народу України

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Газ українського походження повинен продаватися за собівартістю

    Підписів 101

    Днів залишилось 46

    Дроник Павло Петрович
    Оприлюднена
    18 січня, 2021
    18 квітня, 2021
    46
    101 (з них за 30 днів: 41)

    Депутатам Верховної Ради прийняти закон про продаж українцям природнього газу українського походження за собівартістю а не по риночним цінам , так як газ є природним ресурсом.
    Згідно ст.13 Конституції України Земля ,її надра ,атмосферне повітря , води та інші природні ресурси , які знаходяться в межах території України є обєктами права власності Українського народу.
    Кожний громадянин має право користуватися природними обєктами права власності народу відповідно до закону.
    Усі субєкти права власності рівні перед законом.

    Приватизація природних ресурсів це грубе порушення Конституції України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Заборона вирубки лісу в Карпатах

    Підписів 188

    Днів залишилось 11

    Івануц Володимир Олександрович
    Оприлюднена
    14 грудня, 2020
    14 березня, 2021
    11
    188 (з них за 30 днів: 33)

    Заборонити вирубку та експорт лісу в Картпатах

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Заборонити діяльність TikTok в Україні

    Підписів 32

    Днів залишилось 76

    Горгота Олеся Богданівна
    Оприлюднена
    19 лютого, 2021
    19 травня, 2021
    76
    32 (з них за 30 днів: 32)

    Шановні народни депутати!

    Після трагічної події, коли з двох дівчат семикласниць у Боярці одна загинула, а друга потрапила до лікарні, вважаємо, що нарешті настав час заборонити соціальну мережу TikTok, від якої наші діти деградують, гинуть, потрапляють до лікарні.

    Дана інтернет-мережа заборонена в багатьох країнах світу, зокрема, Італія та Сполучені Штати Америки. Оскільки негативно впливає на дитячу свідомість та дитячу психіку.

    Досить експериментів над дітьми!

    Ми, українські громадяни, освітяни, батьківська громадськість, вимагаємо заблокувати інтернет-канал tiktok в Україні!

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • Відміна податкової статті "Військовий збір"

    Підписів 37

    Днів залишилось 59

    Павленко Светлана
    Оприлюднена
    01 лютого, 2021
    01 травня, 2021
    59
    37 (з них за 30 днів: 29)

    ВІДМІНИТИ ОПОДАТКУВАННЯ НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ У ЧАСТИНІ ОПОДАТКУВАННЯ ВІЙСЬКОВИМ ЗБОРОМ.

    Законом україни від 28 грудня 2014 року № 71-viii ,,про внесення змін до податкового кодексу україни та деяких законодавчих актів україни щодо податкової реформи” (далі – закон № 71), який набрав чинності з 01.01.2015, внесено зміни до податкового кодексу україни (далі – пку), зокрема у частині оподаткування військовим збором.
    Відповідно до п. 161 підрозділу 10 розділу хх перехідних положень пку оподаткування військовим збором подовжено до набрання чинності рішенням верховної ради україни про завершення реформи збройних сил україни.

    З метою забезпечення фінансування заходів з підвищення обороноздатності держави тимчасово з 3 серпня 2014 р. Законом україни від 31 липня 2014 року № 1621-vii «про внесення змін до податкового кодексу україни та деяких законодавчих актів україни», в україні введено військовий збір. З моменту його запровадження планувалося надати відповідному збору тимчасовий характер і встановити термін його дії до 1 січня 2015 року. Однак, законом україни «про внесення змін до податкового кодексу україни та деяких законодавчих актів україни» від 28 грудня 2014 року № 71-viii, який набрав чинності з 1 січня 2015 року, термін дії військового збору продовжений, а тимчасовий характер його дії замінено на невизначений час, а саме до набрання чинності рішенням верховної ради україни про завершення реформи збройних сил україни. У вітчизняному законодавстві військовий збір визначено як загальнодержавний податок, який сплачується фізичними особами-резидентами та фізичними особами-нерезидентами з доходів, визначених податковим кодексом україни.
    З аналізу положень чинного законодавства, яке регламентує механізм його впровадження, можна виділити наступні сутнісні особливості даного збору:
    1. Запровадження військового збору зумовлено особливими обставинами та нетиповими умовами існування країни на певному етапі її історичного розвитку, а також – складною економіко-політичною ситуацією в країні;
    2. Військовий збір має цільову спрямованість, але надходження від справляння військового збору зараховуються не до окремого цільового фонду, а до державного бюджету.
    3. Його дія має тимчасовий характер, а справляння збору передбачено до набрання чинності рішенням верховної ради україни про завершення реформи збройних сил україни;
    4. Характеризується встановленням фіксованої ставки збору.

    Підлягають оподаткуванню військовим збором учасники ато, які звільнені з служби збройних сил україни (національної гвардії, інших правоохоронних органів) та офіційно працевлаштовані , в тому числі і військовим збором, як фізичні особи, які отримують дохід в україні (або за кордоном).
    Пільги щодо оподаткування військовим збором
    Звільняються від оподаткування військовим збором доходи, які не включаються до розрахунку загального місячного (річного) оподатковуваного доходу, перелік яких передбачено ст. 165 пку, окрім доходів, зазначених у підпунктах 165.1.2, 165.1.18, 165.1.25, 165.1.52 пункту 165.1 статті 165 цього кодексу.
    Крім того, тимчасово, на період проведення антитерористичної операції, не підлягають оподаткуванню військовим збором доходи у вигляді грошового забезпечення працівників правоохоронних органів, військовослужбовців та працівників збройних сил україни, національної гвардії україни, служби безпеки україни, служби зовнішньої розвідки україни, державної прикордонної служби україни, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців, працівників міністерства внутрішніх справ україни, управління державної охорони україни, державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації україни, інших утворених відповідно до законів україни військових формувань та інших осіб на період їх безпосередньої участі в антитерористичній операції. Порядок підтвердження статусу зазначених осіб з метою застосування пільги з оподаткування військовим збором визначається кабінетом міністрів україни.
    27 червня 2018 року президент україни підписав закон “про внесення змін до розділу хх „перехідні положення“ податкового кодексу україни (щодо відносин, пов’язаних із здійсненням заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації у донецькій та луганській областях)”. Документ забезпечує продовження дії пільг зі сплати військового збору та з оподаткування податком на додану вартість на період проведення оос, а також належне проведення відповідної операції. До цього часу податкові пільги, особливості справляння та сплати податків та зборів були встановлені на період проведення ато. Серед них, зокрема, пільги зі сплати військового збору з доходів у вигляді грошового забезпечення працівників правоохоронних органів, військовослужбовців та інших осіб на період їх безпосередньої участі в операції а також тимчасово, на період реалізації проекту модернізації бортницької станції очистки стічних вод у рамках реалізації проекту "реконструкція споруд очистки стічних каналізаційних вод і будівництво технологічної лінії по обробці та утилізації осадів бортницької станції аерації", затвердженого кабінетом міністрів україни (далі - проект), не підлягають оподаткуванню військовим збором доходи (виплачені, надані), що нараховані громадянам японії (незалежно від їхнього резидентського статусу) японськими суб’єктами з реалізації проекту у формі заробітної плати та/або винагороди за цивільно-правовими договорами. Зазначене звільнення застосовується лише до тієї частини доходів, що пов’язана з реалізацією проекту.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • ОБМЕЖИТИ максимальний розмір ПЕНСІЙ СУДДЯМ, як і ВСІМ українцям, 10 прожитковими мінімумами

    Підписів 86

    Днів залишилось 6

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    09 грудня, 2020
    09 березня, 2021
    6
    86 (з них за 30 днів: 27)

    Статтею 2 Закона України "Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи" встановлено, що:
    - Максимальний розмір пенсії (крім пенсійних виплат, що здійснюються з Накопичувального пенсійного фонду) або щомісячного довічного грошового утримання (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством, крім доплати до надбавок окремим категоріям осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною), призначених (перерахованих) відповідно до... Закону України "Про судоустрій і статус суддів",...
    не може перевищувати десяти прожиткових мінімумів, установлених для осіб, які втратили працездатність".

    З українських ЗМІ:
    - Обозреватель. Пенсия от 50 тысяч гривен: кто в Украине получает самые большие выплаты:
    "В Украине судьи получают среднюю пенсию в размере более 51 тысячи гривен. Такую выплату получают 3 425 человек.
    Об этом говорится в данных Пенсионного фонда Украины.
    При этом средняя пенсия в Украине составляет около 3,4 тысяч, а минимальная – 1 712 грн.
    Есть также ограничение по максимальному размеру выплаты – не больше 10 минимальных (то есть 17 120 грн).
    Однако судьи такое решение через Конституционный СУД ПРИЗНАЛИ НЕЗАКОННЫМ и сейчас получают выплаты без ограничений".

    Тобто, українські судді - це ОСОБЛИВА КАСТА громадян України, яка сама собі встановила ЗАВИЩЕНІ ПЕНСІЇ, значно більше ніж отримують ВСІ українці.

    Це НЕСПРАВЕДЛИВО та ПОРУШУЄ статтю 24 Конституції України, якою встановлено, що:
    - Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом;
    - Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

    В зв'язку з вищенаведеним, ВИМАГАЮ від народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ українським суддям МАКСИМАЛЬНІ ПЕНСІЇ, також як і ВСІМ українцям - не більше 10 прожиткових мінімумов, згідно статті 2 Закону України "Про заходи щодо законодавчого забезпечення реформування пенсійної системи" та статті 24 Конституції України

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • ЗАБЕЗПЕЧИТИ встановлення МАКСИМАЛЬНОЇ ЗАРПЛАТИ народним депутатам, чиновникам і суддям в сумі не більше 10 розмірів мінімальної заробітної плати

    Підписів 101

    Днів залишилось 6

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    09 грудня, 2020
    09 березня, 2021
    6
    101 (з них за 30 днів: 16)

    Статтею 1 Конституції України встановлено, що:
    - Україна є соціальна держава.

    Статтею 24 Конституції України встановлено, що:
    - Не може бути ПРИВІЛЕЇВ за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

    Пунктом 3 статті 27 Закону України " N 1058 "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" встановлено, що:
    - Максимальний розмір пенсії (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством, крім доплати до надбавок окремим категоріям осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною) НЕ МОЖЕ ПЕРЕВИЩУВАТИ десяти прожиткових мінімумів, установлених для осіб, які втратили працездатність.

    З українських ЗМІ:

    - УНІАН. Україна є найбіднішою країною Європи – звіт МВФ:
    "Україна є найбіднішою країною Європи згідно з даними з нового звіту Міжнародного валютного фонду.
    У новому звіті МВФ за показником ВВП на душу населення нас обійшла навіть Молдова:
    Молдова посідає 133-є місце в світі з 2694,469 дол. ВВП на душу населення,
    а Україна – 134-е місце у світі з 2656,01 дол ВВП на душу населення.
    За розміром офіційної середньої зарплати Україна також посідає останнє місце в Європі:
    середня офіційна зарплата в Молдові становила 375,82 дол. (6369,8 леїв),
    в Україні - 325,53 дол (8529 грн).

    - Украинская правда. КС признал ограничение зарплат чиновников во время карантина незаконным:
    "Конституционный суд 28 августа 2020 года признал, что ОГРАНИЧЕНИЕ заработных плат (10 размерами минимальной заработной платы) государственных служащих и судей в период карантина является НЕЗАКОННЫМ".

    Тобто пенсію українських громадян можливо ОБМЕЖУВАТИ, а надвисокі зарплати народних депутатів, чиновників і суддів НЕ МОЖНА, хоч Україна є найбіднішою країною Європи.

    Це ПОРУШУЄ статті 1 та 24 Конституції України.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ в Україні реалізацію статтей 1 та 24 Конституції України та ВСТАНОВИТИ МАКСИМАЛЬНУ ЗАРПЛАТУ народним депутатам, чиновникам і суддям в сумі НЕ БІЛЬШЕ 10 розмірів мінімальної заробітної плати

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Принять закон о сокращении численности депутатов Верховной Рады с целью экономии расходной части бюджета 2021г.

    Підписів 73

    Днів залишилось 17

    Пинчук Виталий Владимирович
    Оприлюднена
    21 грудня, 2020
    21 березня, 2021
    17
    73 (з них за 30 днів: 16)

    С целью экономии расходной части бюджета Украины
    2021г.требуем принять закон о сокращении численности депутатов Верховной Рады Украины с
    400 человек до 200 человек В законе предусмотреть
    перечисление сэкономленных финансов в пенсион
    ный фонд Украины.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Кримінальна відповідальність для співробітників поліції та посадових осіб за недотримання Законів, норм, строків та кодексів України

    Підписів 49

    Днів залишилось 39

    Крамаренко Михайло Вячеславович
    Оприлюднена
    11 січня, 2021
    11 квітня, 2021
    39
    49 (з них за 30 днів: 16)

    Кожна сім"я в Україні зіткнулася з поліцейським та чиновницьким свавіллям та бездіяльностью! Посадові особи нехтують нормами кодексів та законними правами громадян! І саме ти можешь покласти цьому край раз і назавжди!
    Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ! Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

    Звертаюся довсіх небайдужих громадян України підтримати цю петицію і залишити свій голос під нею!!!!
    Єдиний варіант добитися дотримання законності і справедливості в правоохоронних та інших структурах України, це жорстке кримінальне покарання за недотримання норм кодексів і законів для правоохоронних органів та посадових осіб, аж до довічного ув"язнення!!!
    1. Бездіяльність або невиконання норм Виборчого кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна, або довічне ув"язнення.
    2. Бездіяльність або невиконання норм Сімейного кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    3. Бездіяльність або невиконання норм Кримінально-процесуального кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    4.Бездіяльність або невиконання норм Виборчого кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    5. Бездіяльність або невиконання норм Цивільного кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    6. Бездіяльність або невиконання норм Митного кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    7. Бездіяльність або невиконання норм про надра та лісовий кодекс України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    8.Бездіяльність або невиконання норм кодексу України про адміністративні правопорушення - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 10 років з конфіскацією всього майна!
    9. Бездіяльність або невиконання норм Господарського кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    10.Бездіяльність або невиконання норм Господарського процесуального кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 10 років з конфіскацією всього майна!
    11.Бездіяльність або невиконання норм Житлового кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    12. Бездіяльність або невиконання норм Водного кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    13. Бездіяльність або невиконання норм Бюджетного кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    14. Бездіяльність або невиконання норм кодексу законів про працю України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    15. Бездіяльність або невиконання норм кодекса торговельного мореплавства України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    16. Бездіяльність або невиконання норм Кримінально виконавчого кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    17. Бездіяльність або невиконання норм Повітряного кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    18. Бездіяльність або невиконання норм Податкового кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 5 до 15 років з конфіскацією всього майна!
    19.Бездіяльність або невиконання норм Кримінальног кодексу України - ув"язнення посадової особи строком від 10 років до довічного ув'язнення з конфіскацією всього майна!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • ЗАБЕЗПЕЧИТИ БЕЗОПЛАТНІСТЬ вищої освіти у ВСІХ державних і комунальних навчальних закладах, згідно статті 53 Конституції України

    Підписів 43

    Днів залишилось 27

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    31 грудня, 2020
    31 березня, 2021
    27
    43 (з них за 30 днів: 13)

    Статтею 53 Конституції України встановлено, що:
    - держава забезпечує ДОСТУПНІСТЬ і БЕЗОПЛАТНІТЬ вищої освіти в державних і комунальних навчальних закладах;
    - громадяни мають право БЕЗПЛАТНО здобути вищу освіту в державних і комунальних навчальних закладах на конкурсній основ.

    Отримання вищої освіти в цих закладах БЕЗОПЛАТНО тільки в "межах державного ЗАМОВЛЕННЯ", як це забезпечує Уряд України, порушує статтю 53 Конституції України, тобто це ОБМЕЖЕННЯ є НЕКОНСТИТУЦІЙНИМ (НЕЗАКОННИМ), до того ж ця вимога, ЗВУЖУЄ конституційне право громадян щодо ДОСТУПНОСТІ вищої освіти, відповідно до статті 53 Конституції України.

    Тобто ВСІ вищі державні і комунальні учбові заклади повинні надавати вищу освіту БЕЗОПЛАТНО ВСІМ громадянам, хто здобув це право на конкурсній основі, а не тільки в "межах державного ЗАМОВЛЕННЯ" тому, що згідно:
    - статті 24 Конституції України всі громадяни мають рівні конституційні права і свободи, не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками;
    - статті 21 Конституції України права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними;
    - статті 22 Конституції України конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані, при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ БЕЗОПЛАТНІСТЬ вищої освіти у ВСІХ державних і комунальних навчальних закладах, згідно статті 53 Конституції України, ВСІМ, хто здобув це право на конкурсній основі, а не тільки "в межах державного ЗАМОВЛЕННЯ"

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • КОРРУПЦИИ НЕТ - проводить ежегодную проверку государственных чиновников и судей на детекторе лжи и разрешить провокацию взятки

    Підписів 29

    Днів залишилось 25

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    28 грудня, 2020
    28 березня, 2021
    25
    29 (з них за 30 днів: 12)

    Для искоренения коррупции в Украине необходимо проводить ежегодную проверку государственных чиновников и судей на детекторе лжи и разрешить провокацию взятки, а не плодить многочисленные и затратные антикоррупционные органы.

    В связи с вышеизложенным, ПРОШУ народних депутатыв Украины:

    1.ОБЕСПЕЧИТЬ ежегодную проверку государственных чиновников и судей на детекторе лжи на предмет коррупции;

    2.РАЗРАБОТАТЬ и ПОДАТЬ в Верховную Раду Украины законопроект "О ежегодной проверке чиновников на детекторе лжи на предмет коррупции";

    3.РАЗРАБОТАТЬ и ПОДАТЬ в Верховную Раду Украины законопроект "О применении провокации взятки с целью искоренения коррупции на Украине"

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Легалізація медичної маріхуани

    Підписів 17

    Днів залишилось 46

    Скорик Станіслав Юрійович
    Оприлюднена
    18 січня, 2021
    18 квітня, 2021
    46
    17 (з них за 30 днів: 12)

    Протягом 2010-х років у багатьох цивілізованих країнах була суттєво переглянута державна політика щодо канабісу, зокрема його медичної форми. У результаті станом на сьогодні лікувальні препарати на основі канабісу доступні в таких країнах, як Канада або Австралія, Сполучені Штати або Польща, Нова Зеландія або Литва.
    Світ змінюється, і нам потрібно своєчасно робити висновки та вносити зміни у наш соціальний договір.
    Що особливо важливо для людей з онкологічними захворюваннями, які, поки канабіс залишається нелегальним, змушені рятуватися за допомогою набагато важчих та небезпечніших за наслідками для організму препаратів.
    У державах, які це вже дозволили, демонструє її ефективність при депресіях, посттравматичному стресовому розладі, що є важливим для військовослужбовців, які повертається додому з війни.
    Про доповнення бюджету за рахунок відкриття ринку я розписувати не буду!
    У той час коли єкономіка нашої країни розвалилась , потрібно шукати нові розвиваючи ринки!!!! але в Україні «АГРАРНІЙ КРАЇНІ»краще обдерти до останьої копійки та загнати в кредити простий народ ніж шукати додаткові плюси до бюджету!!!

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   ПРОМИСЛОВА ПОЛІТИКА   
  • Звичайний ГРАБІЖ: жебраки українці платять за ЕЛЕКТРИКУ, значно БІЛЬШЕ, ніж європейці

    Підписів 68

    Днів залишилось 6

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    10 грудня, 2020
    10 березня, 2021
    6
    68 (з них за 30 днів: 10)

    З українських ЗМІ:
    - Политнавигатор. Обесточенная страна: почему Украина рискует остаться без электроэнергии?:
    "Из-за регулярного и необоснованного повышения тарифов на электроэнергию украинские предприятия огромные убытки и находятся на грани закрытия.
    ...по итогам первого квартала 2020 года базовая стоимость электроэнергии для украинской промышленности составила порядка 47 евро за МВт-час, то время,
    как для польской промышленности – 30 евро, румынской – 25 евро, венгерской – 26 евро, словацкой – 24 евро, французской – 22 евро, немецкой – 20 евро за МВт-час.
    ... в декабре: с 1 числа на 30% повышен тариф на передачу электроэнергии для НЭК «Укрэнерго». Теперь его размер составляет не ноябрьские 240,23 грн., а уже 312,76 грн. за МВт-час.
    ... в прошлом месяце для украинского бизнеса на 56% выросла цена на электроэнергию. Теперь она составляет 1777,8 грн. за МВт-час. Это повышение напрямую не отразится на коммунальной квитанции населения страны, зато приведёт к удорожанию всех товаров и услуг.
    Из-за регулярного и необоснованного повышения тарифов украинские предприятия несут многомиллионные финансовые потери и находятся на грани закрытия. Украинская продукция стала неконкурентоспособной на внешних рынках.
    Подавляющее число предприятий активно увольняют сотрудников и сокращают свои производственные мощности.
    Собственные убытки они пытаются переложить на плечи украинского населения, повышая цены на производимую продукцию, в том числе – на все группы продовольственных товаров".

    Тобто українська ВЛАДА - це звичайні БАРИГИ, які ГРАБУЮТЬ та ЗНИЩУЮТЬ український народ спільно з українськими олігархами тому, що вони постійно, значно і необгрунтовано завищують тарифи на електрику.

    В зв'язки з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ в Україні значне зниження тарифів на електрику, не менш ніж у 2 рази;

    2.ЗАБЕЗПЕЧИТИ ретельний державний контроль за обгрунтованістю тарифів на електрику;

    3.ЗАБЕЗПЕЧИТИ обов'язкове обговорення і узгодження з місцевою громадськістю зростання тарифів на електрику

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Вдосконалення містобудвного та пам`яткоохоронного законодавства

    Підписів 10

    Днів залишилось 75

    Косяченко Нікіта Олександрович
    Оприлюднена
    18 лютого, 2021
    18 травня, 2021
    75
    10 (з них за 30 днів: 10)

    На сьогоднішній день як в Києві, так і в інших містах України достатньо поширеним явищем є хаотична безконтрольна забудова, яка призводить до спотворення унікального обличчя міста та зниження естетичної привабливості. Це стало можливим, в першу чергу, в результаті недосконалого містобудівного та пам`яткоохоронного законодавства, яке необхідно негайно вдосконалювати таким чином, щоб воно стало дієвим запобіжником від всіх деструктивних явищ, які відбуваються в містобудівній та пам`яткоохоронній сферах. Я пропоную на прикладі Києва розібрати наслідки недосконалості чинного законодавства та висловити свою думку щодо його вдосконалення, завдяки якому буде збережена краса та самобутність наших міст. Сьогодні в Києві кожна вільна земельна ділянка забудовується житловими та офісними багатоповерхівками, кожна з яких має свій стиль, кольорову гаму, форму, висоту та ін., внаслідок чого відверто дисонує з сусідніми спорудами. Це пояснюється тим, що для отримання містобудівних умов та обмежень, згідно ст. 29 Закону «Про регулювання містобудівної діяльності», забудовник подає свідоцтво права власності, топографо-геодезичний план та містобудівний розрахунок. Як бачимо, в даному списку немає ані текастового опису, ані графічного зображення зовнішнього вигляду майбутньої споруди. Таким чином, ніхто, крім власника земельної ділянки, не знає, що саме буде на ній збудовано. Для вирішення даної проблеми необхідно додати до структури Генерального плану, закріпленої в ДБН «Склад та зміст генерального плану населеного пункту», Архітектурну схему, згідно якої для кожної планувальної зони встановлюватиметься єдиний стиль, кольорова гама, форма, межі поверховості та інші обов`зкові вимоги. Також необхідно включити до переліку документів, що додаються до заяви на отримання МУО графічне зображення з текстовим описом майбутньої будівлі, та підтвердження отримання згоди на будівництво не менше ніж 60% мешканців прилеглих будинків. Таким чином в МУО повинні бути прописані чіткі вимоги до зовнішнього вигляду споруди, встановлені Архітектурною схемою Генерального плану. В Законі «Про регулювання містобудівної діяльності» необхідно встановити заборону на зміну проекту фасаду та поверховості після отримання МУО. Ще однією великою проблемою є недосконалість пам`яткоохоронного законодавства. В Законі «Про охорону культурної спадщини» не прописано чітких критеріїв щодо встановлення охороннихзон пам`яток – їх межі на власний розсуд встановлює місцева влада шляхом розробки історико-архітектурного опорного плану. Необхідно в зазначеному Законі встановити мінімальні межі охоронних зон: для пам`ятки місцевого значення – в межах кварталу, в якому вона розташована, а для пам`ятки національного значення - в межах кварталу, в якому вона розташована та в межах прилеглих до нього кварталів. Згідно з Законом, будь яке будівництво в межах даних зон необхідно проводити після погодження з Міністерством культури. На мою думку це є недостатнім. Необхідно заборонити в охоронних зонах будь яке будівництво, крім відбудови в початковому вигляді споруд, які були споруджені протягом однієї історичної епохи з пам`яткою. Також вважаю за доцільне на законодавчому рівні заборонити встановлювати на пам`ятках великі вивіски, антени, кондиціонери, засклені балкони та все, що спотворює фасад. Великим недоліком Закону є норма, згідно якої пам`ятки, що були зруйновані, виключаються з реєстру. Цією шпариною користуються забудовники, які умисно доводять пам`ятку до руйнування, а після цього на абсолютно законних підставах її зносять та будують на цьому місці чергову багатоповерхівку. Для того, щоб на 100% гарантувати збереження пам`яток, необхідно виключити з Закону дану норму та встановити обов`язок власника земельної ділянки у випадку руйнування пам`ятки відбудувати її в початковому вигляді. Але всі ці зміни не запрацюють без реальної відповідальності за порушення. На сьогодні ст. 92 КУпАП передбачає адміністративну відповідальність за порушення вимог охорони культурної спадщини та покарання у вигляді штрафу від 850 до 2550 грн. Ст. 96-1 КУпАП за порушення законодавства під час планування та забудови територій передбачає покарання у вигляді штрафу від 15300 до 28900 грн. Враховуючи те, що порушником в даному випадку є будівельний бізнес з мільйонними оборотами (верхня межа штрафу відповідає вартості 1 кв.м. в новобудові), встановлені штрафи є занадто низькими та не можуть виконувати функцію запобіжника. Для вирішення цієї проблеми необхідно об`днати ст. 92 КУпАП зі ст. 298 Кримінального кодексу, а також повністю перенести ст. 96-1 з КУпАП до КК, встановивши абсолютно нову систему покарань: виходячи з того, що наявний спеціальний суб`єкт злочину (будівельний бізнес), необхідно встановити покарання у вигляді штрафу в розмірі як мінімум 100 мільйонів та у вигляді обмеження волі. Таким чином сучасна забудова стане не менш красива та приваблива, ніж історична, а історичні райони міст будуть захищені не лише на папері, але й в житті.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Запровадити спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) проти компаній, які беруть участь у будівництві антиукраїнського проекту Північний Потік 2. Та інших компаній які співпрацюють з державними енергетичними компаніями країни-агресора.

    Підписів 8

    Днів залишилось 73

    Паламарчук Богдан Анатолійович
    Оприлюднена
    15 лютого, 2021
    15 травня, 2021
    73
    8 (з них за 30 днів: 8)

    Кремль через Газпром здійснює антиукраїнський проект, для знищення транзитної геополітичної ролі України. Цей проект не має жодного економічного підґрунтя, натомість підриває енергетичну, економічну та навіть військову безпеку України; створює реальні та/або потенційні загрози національним інтересам, національній безпеці, суверенітету і територіальній цілісності України; сприяють терористичній діяльності (адже Росія спонсор тероризму в Україні); порушує інтереси суспільства та держави;
    Наш союзник Сполученні Штати Америки ввели санкції проти компаній, які беруть участь у проекті Північний потік 2(Nord Stream - 2). В цей же час, в Україні спокійно провадять діяльність спонсори цього антиукраїнського проекту.
    Такі компанії як ENGIE, Uniper, OMV, Shell, Wintershall DEA, Trafigura - спокійно ведуть економічну діяльність в Україні та з українськими резидентами, спокійно заробляють гроші щоб спонсорувати антиукраїнський проект.
    ENGIE, Uniper і Trafigura за підсумками 2020 року увійшли у ТОП 20 іноземних постачальників газу в Україну.
    Їхні дочірні компанії (ТОВ "ЕНЖІ Енерджи Менеджмент Юкрейн", ТОВ "ТРАФІГУРА ЮКРЕЙН" та інші) торгують газом в Україні, використовують українські сховища газу.
    Я закликаю подати пропозицію розгляд до Ради національної безпеки і оборони України щодо запровадження спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкції) проти компаній партнерів Газпрому. Ці компанії допомагають економічній агресії проти України, допомагають зловживати монопольним становищем Газпрому, допомагають здійснювати Газпрому антиконкурентні дії.
    Тому ці компанії, не мають мати можливості заробляти в України.
    Пропоную заблокувати активи цих компаній в Україні. Заборонити їм діяльність в Україні та будь-яку співпрацю з українськими контрагентами.

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ