ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Внесення змін до Кримінально-процесуального кодексу України та Кодексу України про адміністративні правопорушення у зв'язку з пандемією COVID-19

    Підписів 0

    Днів залишилось 75

    Сегедін Арсен Юрійович
    Оприлюднена
    31 березня, 2021
    30 червня, 2021
    75
    0 (з них за 30 днів: 0)

    Багато громадян України нехтують рекомендаціями Всесвітньої організації охорони здоров'я, пов'язаними із пандемією COVID-19.

    Тому пропоную:

    Доповнити Кримінальний кодекс України статтею 130¹, прирівнявши злісне порушення правил щодо карантину людей, пов'язане із неповагою до оточуючих, до терористичного акту:

    „Стаття 130¹. Злісне порушення правил щодо карантину людей, пов'язане з неповагою до оточуючих

    1. Злісне порушення правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб", іншими актами законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними хворобами, пов'язане з неповагою до оточуючих, що полягає у перебуванні в громадських будинках, спорудах, громадському транспорті під час дії карантину без вдягнутих засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно, -

    карається позбавленням волі на строк від п'яти до десяти років з конфіскацією майна або без такої.

    2. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, що призвели до хвороби іншої особи або групи осіб, -

    караються позбавленням волі на строк від семи до дванадцяти років з конфіскацією майна або без такої.

    3. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, що призвели до смерті іншої особи або групи осіб, -

    караються позбавленням волі на строк від десяти до п'ятнадцяти років або довічним позбавленням волі з конфіскацією майна або без такої.

    4. Публічні заклики під час дії правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб", іншими актами законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними хворобами, до вчинення дій передбачених частиною 1 цієї статті, а також розповсюдження, виготовлення чи зберігання з метою розповсюдження матеріалів з такими закликами -

    караються виправними роботами на строк до двох років або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років, або позбавленням волі на той самий строк з конфіскацією майна або без такої.

    5. Дії, передбачені частиною четвертою цієї статті, вчинені з використанням засобів масової інформації, -

    караються обмеженням волі на строк до чотирьох років або позбавленням волі на строк до п'яти років з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна або без такої“.

    Статтю 44³ Кодексу України про адміністративні правопорушення викласти у такій редакції:

    „Стаття 44³. Неналежне дотримання правил щодо карантину людей

    Неналежне дотримання правил щодо карантину людей, санітарно-гігієнічних, санітарно-протиепідемічних правил і норм, передбачених Законом України "Про захист населення від інфекційних хвороб", іншими актами законодавства, а також рішень органів місцевого самоврядування з питань боротьби з інфекційними хворобами, що полягає у перебуванні в громадських будинках, спорудах, громадському транспорті під час дії карантину у неправильно вдягнутих, засобах індивідуального захисту, зокрема респіраторах або захисних масках, у тому числі виготовлених самостійно, тобто які не закривають ніс або рот, -

    тягне за собою накладення штрафу від двадцяти до тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян“.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Проект Закону 4669 про внесення змін до деяких законів України щодо запровадження допомоги для економічної реінтеграції трудових мігрантів

    Підписів 0

    Днів залишилось 33

    Журов Андрій
    Оприлюднена
    18 лютого, 2021
    18 травня, 2021
    33
    0 (з них за 30 днів: 0)

    Пропоную законотворцям звернути увагу на викладені пропозиції щодо окремих статей, щоб закон не був декларативним, а мав ефект від його впровадження, тим паче в разі прийняття він вступить в силу з січня 2022 року.

    Ст 3 проект закону
    2)Підтвердження отримання коштів від оплачуваної діяльності за кордоном

    Пропозиція: "підтвердження провадження оплачуваної трудової діяльності за кордоном"

    Ст.8 проект закону
    Допомога для економічної реінтеграції перераховується територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, після використання громадянином України, із числа трудових мігрантів, інвестованих ним коштів.

    Пропозиція "допомога для економічної реінтеграції перераховується територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, після схвалення бізнес-плану комісією з відбору проектів бізнес-планів і реєстрації громадянином України в установленому законом порядку юридичної особи або фізичної особи — підприємця, на його особистий банківський рахунок юрид.особи чи ФОП в обсязі 50% від загальної вартості коштів необхідних для реалізації бізнес-плану,що схвалений.

    Ст.4 проект закону
    Перевірка інвестованих коштів, отриманих трудовим мігрантом від оплачуваної діяльності за кордоном в започаткування/розвиток власної підприємницької діяльності в Україні, та дотримання умов, визначених пунктом 1 частини третьої цієї статті, а також реєстрації в установленому законом порядку юридичної особи або фізичної особи — підприємця проводиться територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.

    Пропозиція "перевірка інвестованих коштів в започаткування/розвиток власної підприємницької діяльності в Україні, згідно схваленого бізнес-плану, шляхом надання товарних чеків за використанні товари і послуги, які витрачені на реалізацію підприємницької діяльності, згідно схваленого(затвердженого) бізнес-плану та дотримання умов, визначених пунктом 1 частини третьої цієї статті, а також реєстрації в установленому законом порядку юридичної особи або фізичної особи — підприємця проводиться територіальним органом центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України".

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • В разі необхідності підвищення вартості електроенергії прошу вас розглянути питання встановлення пільгового тарифу на електрозабезпечення дачників із розрахунку 10 квт на 1 сотку корисної площі товариств

    Підписів 0

    Днів залишилось 64

    Шум Тетяна Миколаївна
    Оприлюднена
    19 березня, 2021
    19 червня, 2021
    64
    0 (з них за 30 днів: 0)

    В разі необхідності підвищення вартості електроенергії прошу вас розглянути питання встановлення пільгового тарифу на електрозабезпечення дачників із розрахунку 10 квт на 1 сотку корисної площі товариств
    Враховуючи необхідність використання електроенергії на дачних ділянках для освітлення, зрошення як індивідуального, так і загального, а також враховуючи, що дачники, це побутові споживачі електроенергії пропоную встановити пільговий тариф за 1 квт із розрахунку 10 квт на1 сотку корисної площі товариств( без врахування доріг, багнюк, і інших видів землі, що не використовується для рослинництва)
    Як що вартість зрошення буде дуже великою ,це стане поряд зі збільшенням вартості проїзду причиною, що призведе до того, що багато хто може відмовитись від дачних ділянок ,перетворивши вже відвойовані у пустирів площі в занедбані для рослинництва

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Відміна ДПА 2021 для випускників

    Підписів 0

    Днів залишилось 64

    Антоненко Назарій Васильович
    Оприлюднена
    18 березня, 2021
    18 червня, 2021
    64
    0 (з них за 30 днів: 0)

    Пропоную відмінити ДПА для 11 класів.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Створення ТСК у Верховній Раді України з питання серйозного погіршення криміногенної ситуації в Закарпатті, провали в кадровій політиці правоохоронної системи у цьому регіоні, порушення прав людини при розгляді звернень громадян органами поліції і прокуратури, відсутності контролю за розслідуванням особливо небезпечних для суспільства кримінальних злочинів.

    Підписів 1

    Днів залишилось 26

    різак іван михайлович
    Оприлюднена
    12 лютого, 2021
    12 травня, 2021
    26
    1 (з них за 30 днів: 0)

    Прошу народних депутатів України підтримати створення ТСК у Верховній Раді України з питання серйозного погіршення криміногенної ситуації в Закарпатті, провали в кадровій політиці правоохоронної системи у цьому регіоні, порушення прав людини при розгляді звернень громадян органами поліції і прокуратури, відсутності контролю за розслідуванням особливо небезпечних для суспільства кримінальних злочинів.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Позбавити місто Боярка Київської області статусу міста

    Підписів 2

    Днів залишилось 33

    Олійник Вячеслав
    Оприлюднена
    19 лютого, 2021
    19 травня, 2021
    33
    2 (з них за 30 днів: 0)

    Статус міста Боярка отримала в кінці 1956 року. За півстоліття чисельність жителів міста виросла з 10 до 35 тис, побудовано більше трьох десятків багатоквартирних будинків.
    Разом з тим, зовнішній вигляд населеного пункту, умови проживання мешканців, соціальна, культурна, економічна, а особливо транспортна інфраструктура Боярки корінним чином не змінилися. І протягом останнього десятиріччя, зокрема за чинного мера Зарубіна О., приходить у занепад.
    Перерахую лише особливо кричущі проблеми, на які місцева влада закриває очі:
    1) у місті немає жодного кінотеатру, торгівельно-розважального центру, великого супермаркету (магазини "Епіцентр" та "Сільпо" відкриті лише у 2019 та 2021 роках відповідно на землях Києво-Святошинського району), басейну, спортивного залу;
    2) 80% вулиць не мають тротуарів або пішохідних доріжок (не кажучи про велосипедні), а решта перебувають у занедбаному стані (зруйноване або відсутнє тверде покриття, відкриті каналізаційні люки, ями тощо);
    3) транспортні проблеми (зокрема, проїзд через площу Перемоги біля Тарасівського переїзду, облаштування кінцевої зупинки маршрутки № 3) залишаються невирішеними;
    4) парки (зокрема, Перемоги, ім. Тараса Шевченка), місця відпочинку для городян занедбані, без сучасної інфраструктури;
    5) дороги, тротуари, пішохідні переходи, підходи до соціально важливих об'єктів (школи, дитсадки, лікарні, поліклініки, поштові відділення тощо) взимку від снігу не розчищаються, пересування по ним дітей, літніх людей, осіб з інвалідністю майже неможливе та становить загрозу для їхнього життя та здоров'я;
    6) по всьому місту сміття не прибирається, чагарники, хворі дерева не вирубуються, озеленення не проводиться.
    Для порівняння - міста Ірпінь, Буча, Біла Церква.
    Зважаючи на викладене, пропоную підтримати пропозицію та звернутися до Верховної Ради України щодо позбавлення Боярки статусу міста та надання їй статусу селища.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Закордонний паспорт.

    Підписів 2

    Днів залишилось 3

    Прудкогляд Володимир Павлович
    Оприлюднена
    18 січня, 2021
    18 квітня, 2021
    3
    2 (з них за 30 днів: 0)

    Закордонні паспорти мають видаватися громадянам України з 21 року. В цьому віці громадянина можна вважати повністю сформировавшимся. Вже віддавши борг Батьківщині вдслуживши в збройних силах України і давши присягу на вірність Україні.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Внесення змін до Постанови Верховної Ради України «Про утворення та ліквідацію районів» від 17 липня 2020 року № 807-IX

    Підписів 2

    Днів залишилось 47

    Клименко Олена Володимирівна
    Оприлюднена
    02 березня, 2021
    02 червня, 2021
    47
    2 (з них за 30 днів: 0)

    Прошу розглянути питання щодо внесення змін до Постанови Верховної Ради України «Про утворення та ліквідацію районів» від 17 липня 2020 року № 807-IX, розпоряджень Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1635-р «Про реорганізацію та утворення районних державних адміністрацій», Постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 року № 1321 «Про затвердження Порядку здійснення заходів щодо утворення та реорганізації районних державних адміністрацій, а також правонаступництва щодо майна, прав та обов’язків районних державних адміністрацій, що припиняються», так як в реальному житті виникли проблеми з виплатою заробітної плати та вихідної допомоги при ліквідації підприємства - Костянтинівський районний центр соціальних служб для сім"ї, дітей та молоді. Рекомендовано подавати позивну заяву до суду на Краматорську районну адміністрацію. Будь ласка, в змінах необхідно ж прописати точний механізм погашення заборгованості не через суд, а на нормативно-законодавчій базі. Чому неможливо через суд? Підприємство ліквідовано і не може видати довідку про заборгованість по заробітній платі, а це для суду обов"язково, грошей на оплату послуг в суді немає, так як за січень зарплату не виплачено, в Центрі ж зайнятості призначена грошова допомога в розмірі 1800 грн, так як в січні не пройшли виплати, і найголовніше - цілий місяць стажу для пенсії "украли". Що робити мені? Прошу дослухатись та внести необхідні зміни.Дякую.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Зміни до ЗУ "Про дорожній рух" та "Правил дорожнього руху".

    Підписів 3

    Днів залишилось 50

    Кіпренко Сергій Сергійович
    Оприлюднена
    05 березня, 2021
    05 червня, 2021
    50
    3 (з них за 30 днів: 0)

    Шановні Депутати ! Виконуючи свій службовий обов'язок , як патрульний поліцейський , а саме у здійснені контролю за дотриманням Правил дорожнього руху , виявив вже неодноразову проблему як для мене , так і для громадян України. Одна з найболючих тем , це - номерні знаки транспортного засобу. Скільки їх повинно бути ? (85% водіїв не знають , що таке ДСТУ 4278.) Чи можна їх закривати? Кому повинно бути видно з 20 метрів? Та ще багато питань на яких немає відповідей. Багато громадян купляють собі рамочки , плівки та інше у магазинах , які шахрайским методом кажуть , що це дозволено вішати на номер , бо номер видно з 20 метрів , але не завжди це так.
    Тому пропоную внести зміни до Закону України "Про дорожній рух" та "Правила Дорожнього руху".

    Статтю 37 Закону України "Про дорожній рух" змінити з:

    Підстави для заборони експлуатації транспортних засобів

    Забороняється експлуатація незареєстрованих (неперереєстрованих) транспортних засобів, ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах, знищені чи підроблені, без номерного знака або з номерним знаком, що не належить цьому засобу чи не відповідає встановленим вимогам, або з номерними знаками, які закріплені у не встановлених для цього місцях, закриті іншими предметами чи забруднені, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані 20 метрів, перевернуті чи не освітлені, а також транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю, але не пройшли його, та у випадках, передбачених законодавством, без чинного на території України поліса обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка").

    На:

    Стаття 37. Підстави для заборони експлуатації транспортних засобів

    Забороняється експлуатація незареєстрованих (неперереєстрованих) транспортних засобів, ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах, знищені чи підроблені, експлуатація без номерного знака або з номерним знаком, що не належить цьому засобу чи не відповідає вимогам стандартів, або з номерним знаком, закріпленим у не встановленому для цього місці, закритим іншими предметами, у тому числі з нанесенням покриття або застосуванням матеріалів, що перешкоджають чи ускладнюють його ідентифікацію. Забрудненим, що не дозволяє чітко визначити символи номерного знака з відстані двадцяти метрів, перевернутим чи неосвітленим а також транспортних засобів, що підлягають обов'язковому технічному контролю, але не пройшли його, та у випадках, передбачених законодавством, без чинного на території України поліса обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (страхового сертифіката "Зелена картка").

    У Правилах дорожнього руху змінити п.2.9.в. з:

    керувати транспортним засобом, не зареєстрованим в уповноваженому органі МВС, або таким, що не пройшов відомчу реєстрацію в разі, якщо законом встановлена обов’язковість її проведення, а також без номерного знака або з номерним знаком, що:
    не належить цьому засобу;
    не відповідає вимогам стандартів;
    закріплений не в установленому для цього місці;
    закритий іншими предметами чи забруднений, що не дає змоги чітко визначити символи номерного знака з відстані 20 м;
    неосвітлений (у темну пору доби або в умовах недостатньої видимості) чи перевернутий;

    На:

    керувати транспортним засобом, не зареєстрованим в уповноваженому органі МВС, або таким, що не пройшов відомчу реєстрацію в разі, якщо законом встановлена обов’язковість її проведення, а також без номерного знака або з номерним знаком, що:
    не належить цьому засобу;
    не відповідає вимогам стандартів;
    закріплений не в установленому для цього місці;
    забруднений, що не дає змоги чітко визначити символи номерного знака з відстані 20 м;
    неосвітлений (у темну пору доби або в умовах недостатньої видимості) чи перевернутий;

    У Правилах дорожнього руху змінити п.30.2 з:

    На механічних транспортних засобах (за винятком трамваїв і тролейбусів) і причепах у передбачених для цього місцях встановлюються номерні знаки відповідного зразка, а в правій верхній частині вітрового скла (на внутрішньому боці) транспортного засобу, що підлягає обов’язковому технічному контролю, закріплюється самоклейна мітка радіочастотної ідентифікації про проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом (крім причепів і напівпричепів).

    На трамваях і тролейбусах наносяться реєстраційні номери, що надаються відповідними уповноваженими на те органами.

    Забороняється змінювати розміри, форму, позначення, колір і розміщення номерних знаків, крім випадку закріплення заднього номерного знака на додатковому обладнанні, що призначене для тимчасового перевезення багажу або вантажу, наносити на них додаткові позначення або закривати їх, вони повинні бути чисті і достатньо освітлені.

    На:

    На механічних транспортних засобах (за винятком трамваїв і тролейбусів) і причепах у передбачених для цього місцях встановлюються номерні знаки відповідного зразка, а в правій верхній частині вітрового скла (на внутрішньому боці) транспортного засобу, що підлягає обов’язковому технічному контролю, закріплюється самоклейна мітка радіочастотної ідентифікації про проходження обов’язкового технічного контролю транспортним засобом (крім причепів і напівпричепів).

    На трамваях і тролейбусах наносяться реєстраційні номери, що надаються відповідними уповноваженими на те органами.

    Забороняється змінювати розміри, форму, позначення, колір і розміщення номерних знаків, крім випадку закріплення заднього номерного знака на додатковому обладнанні, що призначене для тимчасового перевезення багажу або вантажу, наносити на них додаткові позначення або закривати іншими предметами, у тому числі з нанесенням покриття або застосуванням матеріалів, що перешкоджають чи ускладнюють його ідентифікацію, вони повинні бути чисті і достатньо освітлені.

    Дякую за увагу.

    Інспектор патрульної поліції в Дніпропетровській області Кіпренко Сергій Сергійович.

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Обов'язок соцмереж блокувати протизаконний контент

    Підписів 5

    Днів залишилось 17

    Чорноморець Дмитро Володимирович
    Оприлюднена
    03 лютого, 2021
    03 травня, 2021
    17
    5 (з них за 30 днів: 0)

    Зобов'язати соцмережі (всі) виявляти та блокувати протиправну інформацію, наприклад: дитячу порнографію, заклики до самогубства, інформацію, що виражає явну неповагу до суспільства та держави, інформацію що містить заклики до масових заворушень, дані про виготовлення та використання наркотичних засобів

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ   
  • Про внесення до ЗУ "Про Національну поліцію" норми, якою забороняється залучати слідчих та дізнавачів Національної поліції України до виконання функцій, не пов’язаних з розслідуванням кримінальних правопорушень.

    Підписів 8

    Днів залишилось 3

    Островерхов Денис Юрійович
    Оприлюднена
    18 січня, 2021
    18 квітня, 2021
    3
    8 (з них за 30 днів: 0)

    Відповідно до ст. 3 Конституції України людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю. Права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава відповідає перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.
    ч. 1 ст. 2 КПК України задекламовано, що завданнями кримінального провадження є захист особи, суспільства та держави від кримінальних правопорушень, охорона прав, свобод та законних інтересів учасників кримінального провадження, а також забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування і судового розгляду з тим, щоб кожний, хто вчинив кримінальне правопорушення, був притягнутий до відповідальності в міру своєї вини, жоден невинуватий не був обвинувачений або засуджений, жодна особа не була піддана необґрунтованому процесуальному примусу і щоб до кожного учасника кримінального провадження була застосована належна правова процедура.
    п 10, ч.1, ст. 3 КПК України визначено, що кримінальне провадження - досудове розслідування і судове провадження, процесуальні дії у зв’язку із вчиненням діяння, передбаченого законом України про кримінальну відповідальність.
    Невід’ємною частиною кримінального провадження являється здійснення забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування, що має надзвичайну важливість у формуванні наступних стадій.
    Здійснення цієї надзвичайно важливої та відповідальної функції покладено на слідчих та дізнавачів відповідних органів.
    Більша частина серед усіх кримінальних правопорушень розслідується слідчими та дізнавачами органів та підрозділів Національної поліції України.
    Забезпечення виключного спрямування органів досудового розслідування та підрозділів дізнання на виконання функції з розслідування кримінальних правопорушень повинно являтися пріоритетним напрямком в досягненні задекламованої в ст. 40, 40-1 КПК України процесуальної незалежності вказаних підрозділів в цілому та їх посадових осіб – дізнавачів та слідчих.
    Залучення до виконання інших функцій, що покладені на Національну поліцію вцілому, значною мірою унеможливлює досягнення основних принципів здійснення слідчої діяльності таких, як: плановість, оперативність, динамізм, незалежність, що суттєво порушує законні права учасників кримінального провадження, перешкоджає досягненню розкриття та розслідування кримінальних правопорушень, та підтримання високого статусу України, як правової держави.
    На даний час на постійній основі здійснюється залучення слідчих та дізнавачів територіальних підрозділів Національної поліції України до забезпечення публічної безпеки та порядку під час проведення масових заходів.
    Відповідно до ст.40 КПК України слідчий, здійснюючи свої повноваження відповідно до вимог цього Кодексу, є самостійним у своїй процесуальній діяльності, втручання в яку осіб, що не мають на те законних повноважень, забороняється.
    Слід зазначити, що відповідно до ст. 18 ЗУ «Про Національну Поліцію», 1. Поліцейський зобов’язаний: 1) неухильно дотримуватися положень Конституції України, законів України та інших нормативно-правових актів, що регламентують діяльність поліції, та Присяги поліцейського;2) професійно виконувати свої службо ві обов’язки відповідно до вимог нормативно-правових актів, посадових (функціональних) обов’язків, наказів керівництва; 3) поважати і не порушувати прав і свобод людини; 4) надавати невідкладну, зокрема домедичну і медичну, допомогу особам, які постраждали внаслідок правопорушень, нещасних випадків, а також особам, які опинилися в безпорадному стані або стані, небезпечному для їхнього життя чи здоров’я; 5) зберігати інформацію з обмеженим доступом, яка стала йому відома у зв’язку з виконанням службових обов’язків; 6) інформувати безпосереднього керівника про обставини, що унеможливлюють його подальшу службу в поліції або перебування на займаній посаді. 2. Поліцейський на всій території України незалежно від посади, яку він займає, місцезнаходження і часу доби в разі звернення до нього будь-якої особи із заявою чи повідомленням про події, що загрожують особистій чи публічній безпеці, або в разі безпосереднього виявлення таких подій зобов’язаний вжити необхідних заходів з метою рятування людей, надання допомоги особам, які її потребують, і повідомити про це найближчий орган поліції. 3. Звертаючись до особи, або у разі звернення особи до поліцейського, поліцейський зобов’язаний назвати своє прізвище, посаду, спеціальне звання та пред’явити на її вимогу службове посвідчення, надавши можливість ознайомитися з викладеною в ньому інформацією, не випускаючи його з рук. 4. Додаткові обов’язки, пов’язані з проходженням поліцейським служби в поліції, можуть бути покладені на нього виключно законом.
    З викладеного випливає, що слідчий, дізнавач, як процесуально незалежні особи, з одного боку повинен виконувати покладені на нього посадові обов’язки, що визначені посадовими інструкціями.
    Відповідно до інструкції «Про організацію діяльності слідчих підрозділів Національної поліції» що затверджена наказом МВС України №570 від 06.07.2017 року забороняється залучати слідчих до виконання функцій, не пов’язаних з розслідуванням кримінальних правопорушень.
    Типовими посадовими обов’язками працівників органів досудового розслідування та підрозділів дізнання не передбачено виконання слідчими та дізнавачами поліцейських функцій не пов’язаних з розслідуванням кримінальних проваджень.
    З огляду на ситуацію, що склалася в даному питанні, відсутність прямої норми в ЗУ «Про Національну Поліцію» про заборону залучати слідчих, дізнавачів до виконання функцій, не пов’язаних з розслідуванням кримінальних правопорушень, являється суттєвою правовою прогалиною, що допускає різне тлумачення сукупності даних норм та випливаючі з цього зловживання.
    Даний факт негативно впливає на хід розслідування кримінальних проваджень, суттєво порушує гарантовані Конституцією, КПК України та міжнародними нормами права учасників кримінального провадження, нівелює високе звання України, як правової держави, принципу незалежності процесуальної діяльності слідчих та дізнавачів Національної поліції України.
    Враховуючи вищевикладене, а також важливість даного питання, вичерпне виправлення даної правової прогалини можливе лише на законодавчому рівні шляхом внесення до ЗУ «Про Національну поліцію» норми, якою заборонити залучення слідчих та дізнавачів Національної поліції України до виконання функцій, не пов’язаних з розслідуванням кримінальних правопорушень.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Призначення позачергових виборів Харківського міського голови на 28 березня 2021 року

    Підписів 13

    Днів залишилось 7

    Варченко Леонід Григорович
    Оприлюднена
    22 січня, 2021
    22 квітня, 2021
    7
    13 (з них за 30 днів: 0)

    У звя'зку з передчасною смертю Харківського міського голови Генадія Кернеса,
    відповідно до п.30 ч.1 ст.85 Конституції України, ч.2 ст. 3 та ст. 5 Виборчого кодексу України призначити позачергові вибори Харківського міського голови на останню неділю березня (28 березня) 2021 року.
    Харкову потрібен якнайшвидше легітимний міський голова!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ   
  • Переглянути рішення про заборону спалення сухих: трави, гілок, дерев, листя. Частково дозволити спалювання. В зв'язку з і без того переповненими сміттєзвалищами іншими відходами (в т.ч. масками). Заборона спалювання сміття, зокрема збільшує спалювання бензину (не українського) при перевезенні цього сміття на сміттєзвалища

    Підписів 1

    Днів залишилось 83

    Войтович Н. І.
    Оприлюднена
    08 квітня, 2021
    08 липня, 2021
    83
    1 (з них за 30 днів: 1)

    Спалювання сухих трави, листя, деревини зменшує захаращення у саду, на городі особливо в сільській місцевості, де великі площі землі, отже і багато сухих залишків рослинності.
    В природі спалювання відбувається досить регулярно, при попаданні блискавки, сухій погоді, приклад Австралія, Каліфорнія та інші.
    Природне спалювання руйнує сухостій, старі, хворі рослини, отруйні грибки, колонії небезпечних, шкідливих комах (наприклад, деревних короїдів, кліщів, сарану тощо). Дим від спалювання певної трави чи деревини може мати і антисептичні властивості, та застосовуватись для дезінфекції, актуально в часи коронавірусу. Приклад, копчення продукту- де дим вбиває бактерії, після чого м'ясо довше зберігається, навіть без холодильника.
    Вогонь перетворює сухостій в попіл (золу-неорганічні солі) який є добривом для майбутніх молодих рослин. Приклад країн де є вулкани, після виверження вулканів- грунт навколо них стає дуже родючим, бо покривається попелом (неорганічними солями з вулкану).
    Також вогонь дає кращий доступ до сонця, яке колись закривав цей сухостій.
    Останній сумний приклад на Херсонщині- отруєння на полях великої кількості рідкісних птахів отрутою від мишей. Спричинений, можливо зокрема і забороною на спалювання сухостою. Адже вогонь може знищити залишки отрутохімікатів, гербіцидів, фунгіцидів які колись використовувались в господарстві, на полях, в садах і які можуть бути небезпечні для корисних, свійських тварин.
    Збирання сухостою, пакування його в пластикові пакети, мішки та перевезення на сміттєзвалища- не продумане рішення. Адже сміттєзвалища у нас і без сухостою сильно переповнені, тепер ще додались одноразові маски, рукавички, шприци, санітайзери.
    Крім того для перевезення сухостою потрібні спеціальні вантажівки та для їх руху спалювати у них дорогі нафтопродукти-бензин, дизельне пальне, які в Україні майже не виробляється.
    Якщо періодично не розчищати ліси, поля від опалої деревини, трави то вони стануть майже не прохідними і зрештою самі рано чи пізно легко самозаймутся від великої кількості сухої речовини.
    Складування всіх відходів на сміттєзвалищах призведе до збільшення їх кількості, та відчуження для них цінної землі, що не потрібне як зараз, так і в майбутньому.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Перед остаточним рішенням ініціювати детальне вивчення питання щорічного переведення годинників

    Підписів 1

    Днів залишилось 68

    Тамаркин Сергій
    Оприлюднена
    22 березня, 2021
    22 червня, 2021
    68
    1 (з них за 30 днів: 1)

    Відмова від літнього та зимового часу має пряме відношення до Українця. Незважаючи на те, що після кожного переводу годинників соц. мережі переповнені коментарями виду «скільки можна грати з часом», прийняте Верховною Радою рішення не виглядає безсумнівним. І норма про можливість для місцевої влади змінювати рекомендований час початку роботи не може нівелювати ризики, що пов’язані з законопроєктом.
    Україна має 1316 км, що відповідає 1.3 часовим поясам. І важко обрати час, який буде однаково зручним мешканцям усієї Країни. Переведення годинників дозволяє оптимізувати використання світлового дня та зробити час більш зручним для всіх Українців. Зокрема, без літнього часу 15 липня (середина літа) цивільні сутінки починатимуться в Луганську в 19-22, а у Львові в 20-28. Цивільні сутінки наступної доби починатимуться відповідно у 2-58 (астрономічні сутінки завершаться в 2-03. Тобто вже у другій годині ночі помітно посвітлішає) та 3-52. Введення літнього часу змінює ці числа на 20-22/21-28 та 3-58/4-52. Тобто літом літній час є зручним для всієї Країни.
    Переведення годинників не гра з часом, а спроба вирішити проблеми суспільства. Нижче наведена спроба аналізу, виконана на основі анотацій наукових праць, присвячених різним аспектам переведення годинників.
    Першою (і незначною) причиною введення літнього часу є економія електроенергії. Розумно припустити, що літній час дозволяє зменшити використання електроенергії на 10 Вт/год в день (потужність слабенької світлодіоднної лампи) для однієї людини. Економія буде щонайменше 5 місяців в рік (виключено період перед поверненням зимового часу, коли пізній світанок може частково нівелювати вечірню економію). Якщо субсидії в Україні отримують 10 млн чоловік (їх отримують 3 млн сімей, середня сім’я не менше 3 чол), бачимо, що бюджет України заощаджує 25 млн грн. (Наведена занижена оцінка, не враховує економію від освітлення соціальних установ, державних підприємств, громадських місць). Це небагато. Проте, 25 млн грн. це не менше 50 квартир, які держава, відповідно до Закону повинна надати сиротам. Це річна зарплатня для майже сотні наукових шкіл, які можуть провадити важливі наукові дослідження, публікувати їх в наукових журналах та сприяти впізнаваємості України (кожна наукова публікація, проіндексована БД Scopus покращує імідж України. Активна наукова діяльність якісно здешевлює кредити та приваблює інвесторів. Адже саме розвинута наука відрізняє розвинуті країни від всіх інших. І саме вона є ефективним критерієм оцінки інвестиційної привабливості країни). 25 мільйонів це 1000–3000 кисневих концентраторів. Проте досі немає усталеної думки про ефективність літнього часу. Автори [1, 2, 3] вказують, що літній час дозволяє заощадити електроенергію. Цей ефект невеликий (близько 0,3% [3]), проте суттєвий в масштабах держави. Протилежні результати наводять автори [4, 6]. Проте часто автори, які отримують негативні результати концентрують увагу на постійному літньому часі, а не на щорічному переведені годинників. Детальний огляд ефективності переведення годинників наведено в роботі [5].
    Проте економія електроенергії, це незначний аспект літнього часу. Розумно очікувати, що більш ефективне використання світової доби (якщо робочий день закінчується раніше, ніж світовий) збільшить ефективність праці. Адже багато робітників відмічають зменшення ефективності роботи після заходу сонця. Відповідні висновки наводять автори [7, 8], які вказують на те, що сонячне світло є важливим для співробітників, та навіть збільшує їх прихильність до компанії.
    В Україні відмова від літнього часу буде помітна в туристичній сфері Карпат. Ранній захід сонця зменшить час, що наявний в туристів-любителів на трекінг, скоротить період літнього туристичного сезону, змусить раніше починати маршрути.
    Однак найважливішим питанням є здоров’я та життя людей. Цей аспект можна проаналізувати з використанням багатьох робіт. Автори [9, 10, 11] вказують що переведення годинників дозволяє зменшити кількість жертв ДТП. Літній час попереджає 3% жертв (авто), та 13% жертв (пішоходи) [9]. Цього вже достатньо для залишення літнього часу.
    Схоже, що сонячне світло допомагає захисту від COVID-19 [12, 13] (напевно ці результати можна поширити на інші інфекційні хвороби). Згідно [14] грамотне використання сонця, що діє на вагітних, дозволяє зменшити ризик астми в дітей. Багатогранний огляд впливу вітаміну Д на організм наводять автори [15]. Розумне перебування на сонці критичне для здоров’я, та дозволяє зменшити ризик виникнення важких хвороб [15]. Непрямими вказівками на важливість літного часу є і [16–24]. Автори вказують, що зимою збільшується захворюваність та смертність. Негативний ефект зими є багатогранним. Проте і мала тривалість ефективного світового дня є значною. І відмова від літнього часу поширить це на літо!
    Відповідно до [25, 26, 27], сонячне світло допомагає навчанню, захищає від шизофренії та навіть збільшує кількість чайових
    З іншого боку, переведення годинників, та збільшення ефективного використання сонячної доби сприяє збільшенню самогубств [28, 29, 30]. Негативні (зазвичай короткочасні, локалізовані поблизу дня переходу) наслідки переведення годинників наводять автори [31, 32, 33], та багатьох інших робіт.
    Таким чином переведення годинників є непростим рішенням, яке потребує детального налізу. Мною проаналізовані результати є лише невеликою частинкою наукових даних, присвячених цьому питанню. Звертаюсь до Депутатів та представників профільних комітетів з проханням перед остаточним голосуванням ініціювати детальне дослідження (засноване, принаймні на наявних роботах, опублікованих в світових наукових виданнях), яке дозволить отримати науково-обґрунтовані рекомендації, що зроблять очевидним для всього населення України рішення про відмову, або залишення щорічного переведення годинників.
    Список джерел (через нестачу символів наводжу в основному DOI)
    1.10.1016/j.energy.2010.05.027
    2.10.1016/j.enpol.2011.03.057
    3.10.5547/01956574.39.2.thav
    4.10.1162/REST_a_00131
    5.10.1016/j.enpol.2007.05.021
    6.https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=981688
    7.10.1371/journal.pone.0155614
    8.10.1007/978-3-030-14730-3_61
    9.10.1016/S0001-4575(03)00015-0
    10.https://ajph.aphapublications.org/doi/abs/10.2105/AJPH.85.1.92
    11.10.1016/j.jsr.2010.10.006
    12.10.1016/j.sste.2020.100362
    13.10.1016/j.scitotenv.2020.139016
    14.https://www.journals.uchicago.edu/doi/abs/10.1162/AJHE_a_00073
    15.10.4161/derm.24494
    16.10.1016/S0531-5131(01)00380-6
    17.10.1007/978-3-319-64820-0_9
    18.10.1017/S0950268815001818
    19.http://dx.doi.org/10.1136/heart.88.1.30
    20.10.1016/j.jflm.2010.02.008
    21.10.1016/j.ypmed.2006.02.013
    22.10.1038/nrcardio.2017.76
    23.10.1136/bmj.316.7149.1946
    24.10.1002/hep.30315
    25.10.1016/j.cell.2018.08.004
    26.10.1016/j.envpol.2018.12.023
    27.10.1371/journal.pone.0179193
    28.https://ajp.psychiatryonline.org/doi/full/10.1176/appi.ajp.160.4.793
    29.10.1016/j.psychres.2004.12.002
    30.10.1016/j.comppsych.2011.06.003
    31.10.3390/jcm8030404
    32.10.1257/app.20140100
    33.10.1186/1740-3391-4-1

    ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Політичні рішення щодо витратних ритуалів

    Підписів 1

    Днів залишилось 83

    Бойко Сергій
    Оприлюднена
    08 квітня, 2021
    08 липня, 2021
    83
    1 (з них за 30 днів: 1)

    Початковою формою людської свідомості на планеті Земля була міфологія. Саме грецьке слово «міф» (або «міт») у перекладі з грецької означає «творче слово», інше грецьке слово «логос» означає теж «слово», але слово «упорядковуюче» – звідси – «логіка». Міфологія як початкова форма людської суспільної свідомості є так само, як і філософія й релігія «світоглядною формою свідомості»[1].
    Ритуал - сукупність обрядів, що супроводжують релігійну відправу і становлять її зовнішнє оформлення[2]. Поховальний обряд у слов'ян за своєю суттю близький до обряду новосілля. Спорудження труни уподібнюється будівництву дому. В українській мові цей взаємозв'язок відображений у слові «домовина». Могила являє собою виділений, обмежений, ритуально узаконений простір смерті. Кладовище протиставляється місцям поховання нечистих покійників. Разом із десакралізацією одних областей відбувається сакралізація нових сегментів соціокультурної реальності. Таким чином, процес деритуалізації на перевірку виявляється процесом виникнення нових форм ритуалу, зумовлених появою нових сакральних об'єктів і просторів[3].
    Для порівняння із витратами ресурсів на ритуали поховання, розгляньмо виробництво і використання звичайних сірників. Один сірник важить близько 0,1 г. У світі палить близько одного мільйона людей, вважаймо, що в середньому палій викурює 5 сигарет на день, підпалюючи цигарку сірником. Отримуємо:
    0,1 · 5 · 1 000 000 000 = 500 000 000 г.
    Таким чином, лише на ритуал паління використовується 500 тон лісу. Статистика по смертності від паління не компенсує ці витрати, а лише збільшує, оскільки необхідно інтенсивно будувати «житло» для померлих (у той час, коли живих немає куди дівати), використовуючи багато дерева (статистики по використанню дерева на ритуальні події я не знайшов). Немає й статистики по використанню в'яжучих речовин, матеріалів. Безумовно, інколи вдається повторно використати (відкопати, відмити й знову продати) деякі речі, які використовуються у ритуалах поховання. Однак частіше люди навмисно псують ритуальне майно, забиваючи цвяхи в труни (щоб не можна було зашпаклювати й пофарбувати, тобто надати товарного вигляду), обробляють вінки зеленкою (і їх лише частково можна згодом відновити, змінюючи зіпсовані частини) тощо.
    За останні 20 років кладовища розширилися у своїх розмірах на порядки, в тому числі, у зв'язку із здійснюваною політикою. Витрати на поховання мертвих могли б спрямуватися на забезпечення живих. Це політичне завдання - у якумога найближчий час відмовитися від колосальних витрат на поховання шляхом переформатування ритуалів й заміни використовуваних нині матеріалів на такі, що не вимагають емісії діоксиду вуглецю на їх виробництво і швидко розкладаються у землі (для звільнення геологічних репозиторіїв для чергових поховань), звільнюючи місце для нових поховань. Тобто замінити нинішні ритуали на так звані «екологічні ритуали». Щоб замість розбудови кладовищ зайнятися відновленням, капітальних ремонтом інфраструктури (в тому числі житлової) й розробкою будівельних технологій, будівельних стандартів.

    Джерела:
    1. Філософія як історія філософії: Підручник / За заг. Ред. Ярошовця В.І. - К: Центр учбової літератури, 2010. - c.7.
    2. Словник української мови: в 11 томах. — Том 8, 1977. — Стор. 544.
    3. Нівня Г.О. - Ритуал як символічна форма соціальної комунікації.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Нам потрібен ДЕНЬ СОЛІДАРНОСТІ ВСІХ УКРАЇНЦІВ У СВІТІ! Україна знаходиться в тяжкій геополітичній ситуації, при якій стає зрозуміло, що без об’єднання всіх українців навколо спільної мети, ми не збережемо ні нації, ні країни. Солідарність має бути незламним стрижнем нашої Батьківщини. Але солідарність ця має бути між всіма українцями в світі. Українці за кордоном це одна з ланок національного ланцюжка, а відомо, що ланцюг міцний настільки, наскільки міцна його найслабша ланка. Ми сильні разом!

    Підписів 1

    Днів залишилось 71

    Бистрова Олена Олександрівна
    Оприлюднена
    25 березня, 2021
    25 червня, 2021
    71
    1 (з них за 30 днів: 1)

    Нашого цвіту по всьому світу! Українська нація давала і дає світу без ліку яскравих, творчих, розумних, працьовитих особистостей. Багато надважливих для людства відкриттів зроблено саме українцями. Нашій країні вистарчає і для себе народити прекрасних людей і зі світом поділитись. І більшість тих людей, що живуть за кордоном – великі патріоти, які словом і ділом допомагають і підтримують свою Батьківщину. Майже в кожній чужоземній країні є українська спільнота, що плекає мову і традиції, що є потужним спонсором, вливаючи в економіку України значні фінансові інвестиції і не вимагає при цьому ніяких відсотків та пільг.
    Сьогодні країна знаходиться в тяжкій геополітичній ситуації, при якій стає зрозуміло, що без об’єднання всіх громадян України навколо спільної мети, ми не збережемо ні нації, ні країни. Солідарність має бути незламним стрижнем нашої Батьківщини. Але солідарність ця має бути не тільки між тими, хто живе в країні, а і між всіма українцями світу. Емігранти – це наш національно-культурний депозит, який для нас є дуже цінним. Багато справ здійснюється в площині гасла «Україна в моєму серці» в будь якій точці планети.
    Саме тому я вважаю, що варто активно популяризувати ідею солідарності всіх українців у світі, а для підкресле
    ння важливості цієї національної стратегії затвердити на офіційному рівні «день солідарності всіх українців у світі». Українці за кордоном це одна з ланок національного ланцюжка, а відомо, що ланцюг міцний настільки, наскільки міцна його найслабша ланка.
    Ми маємо свято вишиванки, але це не може бути прирівняне до дня солідарності всіх українців світу, тому що такий елемент національного одягу, як вишиванка, мають більшість країн світу, а от підкреслити силу, могутність і незламність українців у своїй єдності вважаю дуже необхідним.
    Думаю, що таким днем могло би стати, наприклад, 7 січня. На початку січня українці традиційно збираються на Святу Вéчерю та святкують Різдво. Останніми роками іде тенденція приєднання України до європейської традиції святкування Різдва у грудні. Якщо ми будемо святкувати це важливе для людства свято разом з більшістю країн світу, то 7 січня міг би набути для нас оновленої символічності.
    Або можна якийсь інакший день, аргументований історичною змістовністю. Але такому дню солідарності всіх українців у світі бути треба!
    З повагою, Олена Бистрова, доктор філологічних наук, професор Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Зміни до законів: "Про вибори народних депутатів України", та "Про статус народного депутата України"

    Підписів 1

    Днів залишилось 84

    Голик Володимир Васильович
    Оприлюднена
    09 квітня, 2021
    09 липня, 2021
    84
    1 (з них за 30 днів: 1)

    Україні дорого коштують: вибори народних обранців, утримання, діяльність (добре, якщо проукраїнська). Особливо неприємно чути, дивитись як проходять довибори до Верховної Ради. І, на мою думку, народним обранцям на законодавчому рівні необхідно понизити градус напруги.
    І до вказаних законів я б вніс такі зміни чи доповнення:
    1) Кандидати в народні депутати повинні надати відомості:
    а) Про свій стан фізичного та психічного здоров'я (знаєте про нагородну зброю, самогубства, охоту на інших людей);
    б) СБУ: про наявність єдиного українського громадянства та чи не приймала ця особа участь в антиукраїнських діях
    2) Заборонити на основі заяви дострокове припинення повноважень (тільки раптова тяжка хвороба або смерть). Аргументую. Приймаючи присягу народний обранець підписує контракт на строк своїх повноважень вірою і правдою служити народу України. І ніяких переведень на іншу роботу.
    Ми маємо війну з РФ, а тому депутати повинні зрозумінням поставитись до цих обмежень.
    І на кінець. Я скептично ставлюся до того, що депутати прислухаються до порад. Знаю долю петиції про короткоствольну цивільну зброю, хоча кожен депутат її має. Але народу зась. Як ви думаєте захищати Україну коли немає довіри до власного народу?

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Звільнити фізичних осіб , фізичних осіб- суб’єктів підприємницької діяльності та юридичних осіб громадян віком до 25 років, від прибуткового податку ,податку на доходи від операцій з продажу об’єктів нерухомого майна,а також операцій, пов’язаних з іпотечним житловим кредитуванням.

    Підписів 2

    Днів залишилось 14

    Поліщук Назар Олександрович
    Оприлюднена
    29 січня, 2021
    29 квітня, 2021
    14
    2 (з них за 30 днів: 1)

    Звільнити фізичних осіб , фізичних осіб- суб’єктів підприємницької діяльності та юридичних осіб громадян віком до 25 років, від прибуткового податку ,податку на доходи від операцій з продажу об’єктів нерухомого майна,а також операцій, пов’язаних з іпотечним житловим кредитуванням,з метою створення рівних умов оподаткування для платників податку до 25-річного віку.При досягненні 25-річного віку вищезгаданих громадян вони стають на рівні умови оподаткування згідно чинного законодавства України.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Зміни до Державного бюджету на 2021р. щодо фінансування допомоги по частковому безробіттю на період карантину

    Підписів 3

    Днів залишилось 13

    Гудзик Лариса Василівна
    Оприлюднена
    29 січня, 2021
    29 квітня, 2021
    13
    3 (з них за 30 днів: 1)

    Негайно внести зміни до Державного бюджету на 2021р. і забезпечити повне фінансування для виплати допомоги по частковому безробіттю на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України. Право громадян на цю допомогу гарантує стаття 47-1 Закону України "Про зайнятість населення". Профінансована належним чином допомога по частковому безробіттю зможе усунути несправедливий і дискримінаційний характер одноразової матеріальної допомоги в грудні 2020р. Саме через ці одноразові кабмінівські виплати в Держбюджеті-21 не передбачено фінансування на ЗАКОННУ допомогу по частковому безробіттю на період карантину. Суб'єкти підприємництва та їхні працівники, які зупинились в 2021р. і не отримали на період зупинки ніяких виплат, зможуть отримати соціальну підтримку у вигляді допомоги по частковому безробіттю на період карантину.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Заборонити продаж нерухомості "з котловану". Забудовник повинен пропонувати на ринку тільки готову нерухомість.

    Підписів 3

    Днів залишилось 33

    Подласов Олександр Сергійович
    Оприлюднена
    19 лютого, 2021
    19 травня, 2021
    33
    3 (з них за 30 днів: 1)

    Компанія-забудовник повинна пропонувати на ринку тільки готове житло. Купуючи нерухомість з "котловану", покупець купує фактично "кота в мішку". Невідомо, що він купує і, головне, чи є якась гарантія того, що об'єкт буде зданий. Недавня історія з банком "Аркада" - яскравий тому приклад. Як результат: маємо сотні ошуканих інвесторів, велику соціальну напругу, втрату віри в законність і справедливість.
    Пропоную: прийняти закон, що забороняє компаніям-забудовникам продавати нерухомість "з котловану". Тим більше що в цивілізованих країнах, наскільки мені відомо, таке не практикується. Широке поле можливостей для шахраів має бути припинено.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН