ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік електроних звернень

  • Заборонити небезпечну для кішок отруту.

    Підписів 31

    Дата відповіді

    Гринь Надия Григоривна
    Електронне звернення на розгляді
    14 грудня, 2023
    14 березня, 2024
    31

    Шановні Народні Депутати!
    Прошу Вас заборонити продаж і використання отрути що спричиняє смерть кішок і птахів як безпосередньо так і при поїданні отруєних гризунів, інсектицидів, небезпечних для бджіл.
    Прошу не відхиляти петицію по причині невідповідності якимось там вимогам щоб я не скаржилась в міжнародні організаціі на відсутність демократії навіть стосовно дріб"язкових для вас питань. Якщо я написала не так то напишіть як змінити щоб було ТАК.
    Дякую за увагу.
    Гринь Надія Григорівна,
    nadiagreen1960@gmail.com
    13 грудня 2023 року.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Податок на собак

    Підписів 5

    Дата відповіді

    Гринь Надия Григоривна
    Електронне звернення на розгляді
    21 грудня, 2023
    21 березня, 2024
    5

    Шановні депутати!

    Прошу Вас запровадити податок на собак бо ніхто не прибирає за своїми улюбленцями. Потрібний іменно податок а не штраф бо штрафувати ніхто не буде. Податкова також не буде збирати мізерні податки. Тому податок повинен бути суттєвим --- 1000 гривнів на місяць. Хто не бажає платити --- нехай тримає свого улюбленця вдома і говорить що собаки нема. Або нехай знімають на телефон як прибирають за собачками 2 рази на день. А якщо своя не сходила --- нехай прибирають чуже.
    Очистимо Україну від собачих екскрементів!

    Гринь Надія Григорівна,
    nadiagreen1960@gmail.com
    20 грудня 2023 року.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Захистити честь і гідність громадян, які підписали петицію Дубінського, яких Євген Дикий на телеканалі Київ24 обізвав "ідіотами" та "дебіламі". Внести зміни до Кримінального кодексу України.

    Підписів 2

    Дата відповіді

    Усков Валерій
    Електронне звернення на розгляді
    28 грудня, 2023
    28 березня, 2024
    2

    Прохання про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством прав та інтересів громадян.

    Євген Дикий на телеканалі Київ24 обізвав "ідіотами" та "дебіламі" громадян, які підписали петицію Дубінського.

    Євген Дикий - експерт Міжнародного інституту демократії у сфері ... права людини (Вікіпедія).

    Стаття 3 Конституції України - Людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.

    Стаття 68 Конституції України - Кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей.

    Каталог юридичних позицій Конституційного Суду України (за рішеннями, висновками).
    4.2.4. Право на повагу до гідності. "Людина є скарбом Природи, звідки й походять притаманні людині за народженням права і свободи, тобто ті, що природні. Людська гідність як джерело всіх прав і свобод людини та їх основа є однією із засадничих цінностей українського конституційного ладу. Із статті 3 Конституції України випливає обов’язок держави забезпечувати охорону та захист людської гідності. Такий обов’язок покладено на всіх суб’єктів публічної влади."

    Хартія основних прав Європейського Союзу.
    ГЛАВА І ГІДНІСТЬ
    Стаття 1 Людська гідність
    Людська гідність є недоторканною. Її треба поважати та захищати.

    Прошу Вас дати доручення народним депутатам розробити законопроект щодо змін у Кримінальному кодексі України.

    Внести статтю - "Приниження честі і гідності людини", яка за умисні дії, спрямовані на приниження честі і гідності людини передбачатиме такі види покарань:
    1) штраф;
    2) позбавлення права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю;
    3) громадські роботи;
    4) виправні роботи.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Щодо питання мобілізації з 25 років

    Підписів 7

    Дата відповіді

    Жовтогарячий Андрій
    Електронне звернення на розгляді
    26 грудня, 2023
    26 березня, 2024
    7

    У разі ухвалення рішення про мобілізацію з 25 років, пропоную наступні зміни.

    По-перше, мобілізовувати громадян віком 25-27 років на службу в окремі структурні підрозділи Міністерства внутрішніх справ, а саме: Національну поліцію, Державну службу з надзвичайних ситуацій, Державну міграційну службу та сервісні центри МВС.

    По-друге, обмежено придатних осіб вищезазначеної вікової категорії, в залежності від їхньої освіти, направляти на державну службу в центральні органи виконавчої влади, а також в їх регіональні представництва, та в органи місцевого самоврядування (обласні, міські, селищні адміністрації та старостинські округи).

    В результаті, молодь частково замінить працівників вищезазначених відомств та установ. А частина чиновників, державних службовців та правоохоронців буде направлена на ротацію до Збройних Сил України.

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Скасувати виплати на забезпечення проведення діяльності депутатами Верховної Ради України у виборчих округах із виборцями.

    Підписів 69

    Дата відповіді

    Лотовський Олександр Васильович
    Електронне звернення на розгляді
    05 грудня, 2023
    05 березня, 2024
    69

    Проаналізувавши діяльність більшості депутатів Верховної Ради України прийшли до висновку, що депутати ВРУ неохоче анонсують свою роботу у виборчих округах через ЗМІ та соціальні мережі. Дуже часто відбуваються звіти таких зустрічей із виборцями що ніби вони відбулись але насправді зустрічі відбуваються з наближеними людьми до депутата або певними представниками органів місцевого самоврядування. Дана ситуація, дає підству вважати про неефективну роботу народних обранців.

    Враховуючи Частину 1 5-ї статті Конституції України:
    Носієм суверенітету і єдиним джерелом влади в Україні є народ. Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.
    Право визначати і змінювати конституційний лад в Україні належить виключно народові і не може бути узурповане державою, її органами або посадовими особами.
    Ніхто не може узурпувати державну владу.

    Пропонується:
    Забрати статті видатків з Державного бюджету на забезпечення діяльності ДВРУ із таких кошиків:
    1) фонд оплати праці помічників-консультантів народного депутата України
    2) компенсації вартості проїзду
    3) канцелярське приладдя
    4) на відрядження нардепів
    5) на відрядження помічників-консультантів народних депутатів України
    6) компенсації вартості оренди житла ДВРУ
    7) компенсацію витрат для організації та проведення зустрічей з виборцями
    8) на міжміські та міські телефонні розмови

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |  ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Виплата війсковим позаштатом

    Підписів 97

    Дата відповіді

    Литвиненко Дмитро Сергийович
    Електронне звернення на розгляді
    21 грудня, 2023
    21 березня, 2024
    97

    Зробіть поправку по виплаті війсковослужбовцям які знаходятся позаштатом які получають на даний момент 350-650 грн в місяць за ці гроші вижить неріально це менше прожиткового мінімуму підніміть виплату до 5000 грн в місяць

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Щодо врегулювання питання взаємного обміну посвідчення водія із Французькою Республікою.

    Підписів 165

    Дата відповіді

    Жижиян Ігор Андрійович
    Електронне звернення на розгляді
    11 грудня, 2023
    11 березня, 2024
    165

    За офіційними даними, на даний час, на території Франції, проживають близько 700 тис. українців. Після початку російсько-Української війни, Франція надала притулок 547 тис. громадянам України.
    Як відомо, для нормального життя та роботи, на території будь-якої держави, громадянам необхідне дійсне посвідчення водія. Іноземні громадяни, які нещодавно поселилися у Франції і мають не європейські водійські права, зобов'язані обміняти їх на французькі. Це дозволяє керувати автомобілем на території Франції. Відповідно до Законів Франції, незалежно від того, чи є ви громадянином Європейського Союзу чи ні, ви можете обміняти свої водійські права на французькі. Це можна зробити за певних умов та тільки у перший рік легального проживання на території Франції. Але, на даний час, громадянину України не можливо обімяти посвідчення водія у Франції. Для цього необхідна відповідна угода між Міністерствами внутрішніх справ обох держав.
    У 2019 році у багатьох українських ЗМІ було оприлюдено інформацію, що Україна і Франція укладуть Угоду про взаємне визнання водійських прав, яке передбачає, що громадяни України, які легально проживають у Франції і французи, що проживають в нашій країні, зможуть обміняти свої національні водійські посвідчення на аналогічні документи країни проживання. Про це йшлося під час зустрічі міністра внутрішніх справ України Арсена Авакова з міністром внутрішніх справ Франції Жераром Колломбом. "До сих пір з українським посвідченням водія можна було їздити не більше року в європейських країнах, а потім слід було отримувати національні права, здавши теоретичний і практичний іспити і заплативши від 600 до 1000 євро. З урахуванням того, як багато українців сьогодні живуть і працюють у Франції, питання спрощення і здешевлення процедури взаємного визнання національних прав і їх обміну, перестає бути окремим випадком, він дуже важливий і актуальний для нас. Тому ми докладемо максимум зусиль для оформлення Угоди про взаємний обмін водійських посвідчень з Францією", - сказав Аваков. У свою чергу Колломб заявив, що Франція готова підтримувати ініціативу Міністерства внутрішніх справ України з питання взаємного обміну водійських посвідчень, а також нарощувати співпрацю в сфері безпеки з Україною.
    Варто зазначити, що подібні угоди вже підписані із міністрами внутрішніх справ Італії, Іспанії, Польщі та інших країн. Але чомусь, до цього часу, анансовану міністром Аваковим угоду із Францією не підписано до цього часу.
    На підставі вище наведеного, прошу врегулювати питання взаємного обміну посвідчення водія із Французькою Республікою.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |  ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Петиція щодо покращення обороноспроможності України з залученням засуджених

    Підписів 9

    Дата відповіді

    Антонов Євген Малекович
    Електронне звернення на розгляді
    21 грудня, 2023
    21 березня, 2024
    9

    Я, як громадянин України, висловлюю свою серйозну турботу щодо безпеки та обороноспроможності нашої країни в умовах надзвичайної загрози зовнішнього вторгнення. Російська Федерація веде повномасштабну військову агресію, що ставить під загрозу нашу територіальну цілісність та національну безпеку.

    З урахуванням надзвичайності ситуації та необхідності негайних заходів для посилення обороноспроможності України, я пропоную розглянути можливість залучення засуджених осіб для виконання робіт з укріплення об'єктів оборони та інших важливих завдань.

    Мої пропозиції базуються на переконанні, що ефективне використання робочої сили засуджених може стати вагомим допоміжним ресурсом у забезпеченні безпеки країни в умовах надзвичайної ситуації. При цьому, такий підхід буде здійснено з повагою до прав людини та відповідно до встановлених міжнародних норм.

    Що саме я пропоную?
    1. Особа яка скоїла нетяжкий, тяжкий або особливо тяжкий злочин ненасильницького характеру має право подати, особисто або через захисника, клопотання до Територіального центру комплектування та соціальної підтримки за місцем відбування покарання щодо направлення його в зону бойових дій. В такому клопотанні засуджений обов'язково зазначає: своє П.І.Б., дату народження, статью за якою він був засуджений, залишок невідбутого покарання, свою військову спеціальність або яку б хотів отримати військову спеціальність.
    Після вивчення клопотання, ТЦК направляє відповідне подання до суду про надання дозволу щодо залучення такого засудженого до оборони України. У разі задоволення судом подання, засуджений передається під конвоєм до ТЦК впродовж 3 днів, з моменту надходження судового рішення до установи відбування покарання. Конвой здійснює Національна гвардія України.
    В ТЦК засуджений підписує пам'ятку про права та обов'язки і отримує статус засудженого, що набув статусу військового (цей термін вказує на те, що особа служить в армії, але водночас засуджена та має певні юридичні проблеми).
    В подальшому, з урахуванням спеціальності засудженого або тієї яку він обрав, ТЦК приймає рішення щодо подальшого його етапування до відповідної військової частини де він в подальшому буде виконувати свої обов'язки.
    Така особа виконує усі обов'язки, що і військові ЗСУ, але при цьому залишається засудженим з терміном відбування покарання.
    Заробітна плата у такої особи така сама як і військового.
    У разі самостійного залишення засудженим місця ведення служби або відмови виконувати законний наказ командира, відносно такої особи відкривається кримінальне провадження за статтею, яка буде передбачати покарання від 7 до 12 років позбавлення волі (необхідно ввести спеціальну статтю в КК). Такий засуджений не може повторно звернутися з клопотанням про направлення його в зону бойових дій.
    Щодо заохочень засудженого, що набув статусу військового:
    - Перебування безпосередньо на лінії розмежування з ворогом (“нуль”) - 1 день зараховується за 2 дні відбування покарання.
    - За виконання особливо тяжких завдань або прояву героїзму, безпосередній командир засудженого може клопотати перед командиром військової частини щодо звернення до суду для зменшення строку покарання або звільнення від покарання.
    У разі, якщо строк відбування покарання закінчився під час несення служби в ЗСУ, командир частини виносить відповідний наказ та направляє його до установи, де засуджений відбував покарання. З моменту винесення такого наказу, особа вважається, такою що відбула покарання. Звільнений має право продовжити нести службу в ЗСУ, а у разі відмови, він звільняється на протязі 3-х днів і може бути мобілізований не раніше 3 місяців після звільнення.

    2. Особа, яка відбуває покарання, має право звертатися з клопотанням до керівника установи, в якій вона відбуває покарання щодо залучення його до виробництва для потреб ЗСУ: виготовлення цвяхів, лопат, кувалд, піддонів, ремонт військового транспорту, який не має зброї та інше. В такому випадку, строк відбування покарання буде розраховуватись 1 день за 1,2 дні відбування покарання.

    3. Особа, яка відбуває покарання у вигляді довічного позбавлення волі, після відбування не менше 7 років покарання і яка скоїла вбивство не менше 1-ї особи, має право особисто або через представника звернутись до керівника установи в якій він відбуває покарання з клопотанням щодо залучення його на виробництво для потреб ЗСУ (див. п. 2). Якщо така особа добросовісно відпрацювала на протязі 2 років, за поданням такої особи або його представника, суд переглядає покарання та замінює його з довічного на 15 років позбавлення волі. Після заміни покарання, така особа має право продовжувати працювати на потреби ЗСУ за правилами передбаченими п. 2. Попередній строк відбування покарання зараховується до заміненого. У разі, якщо після заміни покарання, строк відбування покарання перевищує строк заміненого покарання, така особа негайно звільняється.

    Хто не має право звернутися з таким клопотанням по п.п. 2 та 3?
    - Особа, яка скоїла злочин проти основ національної безпеки України;
    - Особа, яка скоїла злочин, передбачений п. 1, 2, 10 ч. 2. ст. 115 КК;
    - Особа, яка скоїла кримінальне правопорушення проти статевої свободи та статевої недоторканості особи;
    - Особа, яка скоїла кримінальне правопорушення проти миру, безпеки людства та міжнародного правопорядку;
    - Особа, яка скоїла тяжкий або особливо тяжкий злочин передбачений Розділом ХІХ КК України (кримінальні правопорушення проти встановленого порядку несення військової служби).

    Я вірю, що залучення засуджених у роботи по укріпленню оборони має потенціал забезпечити додаткові ресурси та сприяти загальному зміцненню оборонного потенціалу країни. Згідно із зазначеним, я пропоную розглянути внесення змін до законодавства України, які передбачатимуть можливість залучення засуджених до робіт із зміцнення оборони, дотримуючись при цьому вимог міжнародного права та прав людини.

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Звернення до Верховної Ради України. Діяльність Верховної Ради та обороноздатність.

    Підписів 87

    Дата відповіді

    Златін Олександр Юрійович
    Електронне звернення на розгляді
    22 грудня, 2023
    22 березня, 2024
    87

    ЗВЕРНЕННЯ
    БО "Я допоможу" ініціює до Вас звернення, в інтересах громадян України, що знайшли свій дім в Одесі та виконують надважливу роль в суспільному житті держави, здійснюючі волонтерську діяльність під час війни.
    Справа в тому, що в 2014-му році було створено так званий "реєстр волонтерів", дані до якого вносить податкова за місцем реєстрації фізичної особи.
    Аби потрапити до нього, потрібно відкрити картковий рахунок для збору коштів ( донатів, пожертв).
    Далі все просто, але -
    Благодійні, Громадські організації, волонтерські організації також здійснюють волонтерську діяльність.
    Це не просто люди, що відкрили рахунки і щось купують з пожертв.
    Це люди, що спільнотою здійснюють діяльність, схожу на діяльність великого підприємства, це - керівники, адміністратори соціальних мереж, оператори, адміністратори, перекладачі, логісти, бухгалтера, діловоди, водії, вантажники, сортувальники, пакувальники, організатори благодійних заходів.
    Саме придбання чогось і доставка за потребою - це кур'єрська діяльність. Її здійснюють геть всі з вищезазначених.
    А рахунок у всіх один - рахунок організації.
    Організації теж є зареєстрованими і здають звіти щодо обсягів наданої допомоги.
    Мають також право надавати посвідчення волонтера організації.
    Але люди, що є волонтерами в організації, не потрапляють до "реєстра волонтерів" бо не збирають кошти на особисте ім'я.
    Це не справедливо і порушує права достойних людей на визнання.


    А саме:
    Народним депутатом України Георгієм Мазурашу до ВРУ було подано на розгляд законопроект 10251 "про внесення змін до ст.23 ЗУ "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" щодо сприяння волонтерській діяльності".
    Яким пропонується надати відтермінування від мобілізації, але лише тим особам, що відповідають трьом визначеним критеріям, один з яких - реєстрація в "Реєстрі волонтерів".
    Також дещо невизначене про організації зазначено в постанові кабінету міністрів від 27 січня 2023 р.
    № 76:
    "Деякі питання реалізації положень Закону України “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію” щодо бронювання військовозобов'язаних на період мобілізації та на воєнний час
    {Із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ
    але там немає жодного слова про учасників неприбуткових організацій, на кшталт Громадських чи Благодійних.

    Народний депутат України Грищук Р. П. в рамках рубрики соціальної політики надавав на розгляд ВРУ проект закону 8076 "про внесення змін до ЗУ "Про благодійну діяльність та благодійні організації" щодо вдосконалення порядку включення благодійників - фізичних осіб до Реєстру волонтерів АТО...відсічі і стримування збройної агресії рф".
    Але питання щодо реєстру волонтерів, що працюють в колективах організацій не згадали жодного разу.
    Керівник організації, для роботи організації може створити робочі місця. Але це вже штат працівників з якими організація має трудові відношення.
    Волонтер здійснює свою діяльність - безоплатно.
    Зареєстрований він виключно у внутрішньому реєстру організації.
    До іншого жодного реєстру така людина не потрапляє.
    Реєстр волонтерів має бути створено, або вдосконалено.
    Право людей на рівність гарантоване Конституцією України.
    Волонтери в добре злагоджених колективах організацій - всі заслуговують на визнання.
    Кожен працює на своєму місці.
    Ми вимагаємо визнання "колективів" , бо саме вони дають оптимальний результат, для чого просимо створити законодавче підгрунтя для подання керівниками організацій даних про осіб, що здійснюють волонтерську діяльність на базі організацій та інших формувань до державного реєстру волонтерів.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ  |  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Прозорий бюджет України

    Підписів 111

    Дата відповіді

    Таргонський Іван Іванович
    Електронне звернення на розгляді
    26 грудня, 2023
    26 березня, 2024
    111

    Звернення до Верховної Ради України

    Я, Таргонський Іван Іванович, громадянин України, звертаюсь до влади з вимогою забезпечити повну прозорість бюджетного процесу нашої країни. Прозорість є основним принципом ефективного управління та демократії. Я та більшість населення України вважаємо, що належне відображення витрат та доходів у бюджеті є необхідним для забезпечення публічного довір'я та відповідальності влади перед народом.

    Ми вимагаємо :

    1. Оприлюднення повного бюджету:

    - Регулярна та повна публікація бюджетної інформації в онлайн-режимі, включаючи доходи, видатки, програми та результати.


    2. Легкий доступ до інформації :

    - Забезпечення вільного та зручного доступу громадян до бюджетної інформації через вебпортали та інші засоби.

    - Створення вебплатформи, де громадяни можуть легко переглядати бюджетні дані, кожен документ (де вказані дохід та витрати).
    Включення інтерактивних графіків та зрозумілих візуалізацій полегшить сприйняття інформації.

    - Активне впровадження політики відкритих даних, що дозволить розробникам створювати додатки та інструменти для зручного аналізу бюджету.

    3. Активне залучення громадськості:

    - Залучення громадських організацій та експертів до аналізу бюджету та висунення пропозицій. Регулярні громадські консультації можуть враховувати думку громадян.

    - Проведення інформаційних кампаній та освітніх заходів для підвищення рівня фінансової грамотності та обізнаності громадян щодо бюджетних питань.

    Простими словами :

    Має бути створений сайт, на якому буде висвітлена діяльність державних структур та підрозділів України. Громадянин України після відповідної реєстрації зможе здійснювати перегляд бюджету України. Зможе подивитися доходи та витрати , як і в цілому України, так і маленького міста (всіх державних установ та підрозділів). Винятком можуть буди структури спеціального призначення, але над ними також буде здійснюватися ретельний контроль військовими.
    Державні службовці будуть звітувати в короткі терміни (скануючи всі документи, де вказані доходи та витрати, реєструючи їх на сайті бюджету України, який повинен бути в загальному доступі). Винятком слугуватимуть підрозділи спеціального призначення, поки діє воєнний стан. Але будуть особи, які матимуть більше повноважень для контролю у військовій галузі та галузі спеціального призначення, тому що бухгалтерські та інші документи не можуть бути у відкритому доступі на період воєнного стану.
    - Люди, які мають належну освіту та певний досвід роботи в тій чи іншій державній установі, зможуть зареєструватися на порталі бюджету України, пройшовши перевірку відповідними органами. Зможуть контролювати та виявляти розбіжності в бюджеті України. Після знаходження розбіжностей чи інших підозрілих махінацій інформація буде передаватися відповідним органам (чи, можливо, буде створено окремий відповідний незалежний орган для додаткового ретельного контролю).
    - Кожен громадянин України після реєстрації зможе контролювати бюджет, висловлювати свої пропозиції та передавати інформацію відповідним органам для ретельної перевірки.
    - Повинен здійснюватися детальний контроль бюджету України, щоб кошти були дійсно витрачені належним чином.
    Дякую за розуміння !

    Долучте свої підписи, якщо ви підтримуєте звернення до влади України для забезпечення прозорості та відкритості бюджетного процесу.
    Це важливий крок для цілої України у здобутті перемоги та майбутнього в цілому.

    Влада України, заради майбутнього українського народу, зробіть правильний вибір.


    Громадянин України
    Таргонський Іван Іванович (004337973)
    Житомирська область, Коростенський район, смт. Лугини, вул. Річна, буд. 79А.
    Індекс : 11301
    +380 (068) 036 50 03
    email : ivantarh23@gmail.com

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • ВКЛЮЧИТИ Лікарів-ІНТЕРНІВ в перелік осіб, що мають право на відстрочку по мобілізації на час проходження інтернатури, ВКЛЮЧИТИ право на демобілізацію Лікарів - ІНТЕРНІВ, що призвані по мобілізації з 2022 року. Внесення змін до законодавства в тому числі до проекту закону №10378 від 25.12.2023 (проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих питань мобілізації, військового обліку та проходження військової служби»)

    Підписів 650

    Дата відповіді

    Кравченко Вікторія Володимирівна
    Електронне звернення на розгляді
    26 грудня, 2023
    26 березня, 2024
    650

    Питання кваліфікованих медичних працівників, особливо кваліфікованих ЛІКАРІВ стоїть на даний час дуже гостро. Але не менш гостро це питання буде стояти після закінчення війни, після нашої Перемоги.
    Відповідна система освіти, яку опановує майбутній лікар, включає обов'язкове проходження двох етапів навчання.
    Спочатку майбутній лікар отримує вищу медичну освіту у вищих медичних навчальних закладах. Після отримання диплому про вищу освіту в обов'язковому порядку для отримання первинної спеціалізації майбутні лікарі проходять ІНТЕРНАТУРУ.
    Відповідно до норм чинного законодавства, посилання на які будуть надані нижче, інтернатура є обов'язковою формою первинної спеціалізації осіб за лікарськими та провізорськими спеціальностями для отримання кваліфікації лікаря-спеціаліста або провізора-спеціаліста.
    Тобто БЕЗ проходження ІНТЕРНАТУРИ отримання кваліфікації лікаря-спеціаліста НЕ МОЖЛИВЕ.
    На даний час фактично лікарі Інтерни не мають чітко визначеного в законодавстві права на відстрочку по мобілізації. Зокрема в статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію», визначається що
    Призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період не підлягають також:
    здобувачі професійної (професійно-технічної), фахової передвищої та вищої освіти, асистенти-стажисти, аспіранти та докторанти, які навчаються за денною або дуальною формами здобуття освіти.
    У проекті №10378 від 25.12.2023 проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих питань мобілізації, військового обліку та проходження військової служби», визначається що
    Призову на військову службу під час мобілізації, на особливий період не підлягають також:
    здобувачі професійної (професійно-технічної), фахової передвищої̈ та вищої̈ освіти, які навчаються за денною або дуальною формами здобуття освіти і здобувають рівень освіти, що є вищим за раніше здобутий за однією спеціальністю (фахом), а також докторанти, які навчаються за денною або дуальною формами здобуття освіти;

    Тобто незважаючи на те, що ІНТЕРНАТУРА є обов'язковою формою первинної спеціалізації лікаря без якої Він не може отримати кваліфікацію лікаря спеціаліста та працевлаштуватися на посаду лікаря, незважаючи на те, що ІНТЕРНАТУРА фактично є дуальною формою навчання де поєднується очна форма навчання лікарів Інтернів та практична, що проходить на базах стажування, ІНТЕРНИ на даний час згідно чинних норм законодавства не мають права на відстрочку по мобілізації.

    Звертаю вашу увагу також на той факт, що під час мобілізації лікаря ІНТЕРНА він не має права працювати лікарем, а зараховується на посади медсестер або медичних братів тобто на посади що фактично є нижчими за їх кваліфікаційний рівень

    Крім того, відповідно до Положення про інтернатуру, що затверджено наказом міністерства охорони здоров'я України 22 червня 2021 року № 1254 (далі – Положення про інтернатуру) визначено, що особи які закінчили вищі медичні навчальні заклади можуть вступити до інтернатури виключно протягом двох наступних років після закінчення вищого навчального закладу.
    Враховуючи те, що вище зазначеним положенням НЕ врегульоване питання академічної відпустки для лікарів-інтернів які призвані по мобілізації, а також обмежені строки щодо можливого вступу до інтернатури для отримання в майбутньому кваліфікації лікаря-спеціаліста, є великою і НАГАЛЬНОЮ потреба надавати лікарям Інтернам ПРАВО на відстрочку по мобілізації під час фактичного навчання в інтернатурі, а також ДЕМОБІЛІЗУВАТИ лікарів Інтернів яких було призвано по мобілізації для продовження перерваного навчання.

    Крім того, треба враховувати той факт, що інтернатура є різною за строками навчання від 1 року до 3 років, питання надання Інтернам відстрочки по мобілізації є ЩЕ БІЛЬШ ВАЖЛИВИМ.
    Зокрема, максимальний строк навчання в інтернатурі сягає три роки.
    Відповідно до Положення про інтернатуру трирічний строк інтернатури визначено для таких спеціальностей як хірургія, анестезіологія, гінекологія та акушерство.
    Враховуючи те, що навчання у вищих медичних закладах для більшості спеціальностей встановлено в шість років, більшість випускників таких закладів при отриманні дипломів мають 23-річний вік.
    Якщо випускником вибрано спеціальність в інтернатурі строк навчання щодо якої визначено у три роки, випускник ІНТЕРН отримує сертифікат про отримання кваліфікації лікаря спеціаліста в 26 років.
    Отже, при зменшенні мобілізаційного віку до 25 років велика кількість лікарів Інтернів може бути фактично відірвана з навчального процесу та мобілізована. При цьому ще раз нагадую, що такі лікарі Інтерни будуть мобілізовані не на лікарські посади, а на посади медсестер та медичних братів
    Ще раз нагадую, саме лікарі спеціалісти потрібні як війську зараз, так і не менше будуть потрібні в майбутньому.
    Враховуючи вище викладене, НАПОЛЕГЛИВО прошу вас розглянути питання внесення змін до проекту закону №10378 від 25.12.2023(проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих питань мобілізації, військового обліку та проходження військової служби») зокрема, ст 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію» щодо ВКЛЮЧЕННЯ ІНТЕРНІВ як осіб що мають право на відстрочку по мобілізації на час проходження інтернатури, ВКЛЮЧИТИ право на демобілізацію та продовження навчання лікарям Інтернам, що призвані по мобілізації з лютого 2022 року.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |  ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Мобілізувати засуджених всіх категорій до захисту державного суверінітету України.

    Підписів 24

    Дата відповіді

    Євич Руслана Сергіївна
    Електронне звернення на розгляді
    26 грудня, 2023
    26 березня, 2024
    24

    Звертаюсь з електронною петицією “, з проханням розглянути можливість залучення засуджених УСІХ категорій у тому числі до довічного позбавлення волі,за власним бажанням, до захисту державного суверінітету України.
    Це прохання ґрунтується на Законі України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію", який встановлює правові основи мобілізаційної підготовки та мобілізації в Україні.
    Після початку повномасштабного вторгнення росії в Україні запровадили воєнний стан. Тоді ж було оголошено загальну мобілізацію. Наразі українці фіксують пожвавлення мобілізації. Повістки вручають на вулиці, у торговельних центрах і громадському транспорті.
    Питання про мобілізацію регулюється Законом України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію». Цей Закон встановлює правові основи мобілізаційної підготовки та мобілізації в Україні, визначає засади організації цієї роботи, повноваження органів державної влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування, а також обов’язки підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності, повноваження і відповідальність посадових осіб та обов’язки громадян щодо здійснення мобілізаційних заходів.

    Положення статті 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію». містить чіткий перелік осіб, які не підлягають призову під час мобілізації, до яких належать :
    - Працівники, які заброньовані за державними органами підприємствами, установами, організаціями;
    - Особи з інвалідністю;
    - Особи, визнані тимчасово непридатними до військової служби за станом здоров’я (до 6 місяців);
    - Жінки та чоловіки, на утриманні яких перебувають троє і більше дітей віком до 18 років;
    - Особи, які самостійно виховують дитину до 18 років;
    - Особи, які виховують дитину з інвалідністю або тяжкохвору дитину, якій не встановлено інвалідність;
    - Особи, які зайняті постійним доглядом за хворою дружиною, дитиною, батьками (своїми чи одного з подружжя);
    - Особи, у яких на утриманні повнолітня дитина з інвалідністю І чи ІІ групи;
    - Особи, у яких на утриманні діти-сироти або діти, позбавлені батьківського піклування;
    - Особи, які мають дружину (чоловіка) з інвалідністю або батьків (своїх чи одного з подружжя) з І або ІІ групою інвалідності;
    - Опікуни недієздатних осіб;
    - Особи, які мають неповнолітню дитину, якщо один із подружжя проходить військову службу;
    - Працівники військового управління та правоохоронних органів;
    - Студенти, аспіранти, докторанти, які навчаються за денною чи дуальною формою;
    - Наукові та науково-педагогічні працівники, які працюють за основним місцем роботи не менш як на 0,75 ставки;
    - Особи, чиї близькі родичі загинули або пропали безвісти під час участі в АТО (військовослужбовці, добровольці тощо).

    Відповідно до вимог ч 3 ст.: 63 Конституції України - визначено :
    Засуджений користується всіма правами людини і громадянина, за винятком обмежень, які визначені законом і встановлені вироком суду.

    Згідно до вимог ст.: 24 Конституції України - передбачено :
    Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом.
    Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.
    Згідно зі статтею 17 Конституції України, захист суверенітету і територіальної цілісності України, забезпечення її економічної та інформаційної безпеки є найважливішими функціями держави, справою всього Українського народу. Оборона України, захист її суверенітету, територіальної цілісності і недоторканності покладаються на Збройні Сили України.

    Відповідно до статті 65 Конституції України, військова служба є конституційним обов’язком громадян України, який полягає у забезпеченні оборони України, захисті її суверенітету, територіальної цілісності та недоторканності.
    Отже, кожен громадянин України має право і обов’язок захищати державу і її суверенітет відповідно до закону.
    Виходячи з правових вимог Закону України “ Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію “, який не містить категорії осіб засуджених, що звільненні від Конституційного обов’язку громадянина України - захищати державу і її суверінітет, та враховуючи Конституційні вимоги, що засуджений користується усіма правами людини і громадянина за винятком обмежень визначених законом і вироком суду, в контексті що ані закон ані вирок суду відносно мене не встановлюють обмеження на захист держави і її суверінітету, з огляду на вищезазначене, я прошу Вас розглянути прохання про можливість залучення засудженого УСІХ категорій у тому числі засуджених довічного позбавлення волі за власним бажанням, до захисту державного суверінітету України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Зняти будь-які обмеження та вимоги для ввезення на територію України найпоширеніших моделей автомобілів, що використовують Збройні Сили України. З метою наповнення ринку України автомобілями та їх комплектуючими, дозволити вільний ввоз автомобілів марок Міцубіші Л200, Ніссан Навара, Міцубіші паджеро спорт, Міцубіші паджеро, Ніссан Пасфайндер, Тойота Хайлюкс.

    Підписів 23

    Дата відповіді

    Піддубний Костянтин Сергійович
    Електронне звернення на розгляді
    27 грудня, 2023
    27 березня, 2024
    23

    Для забезпечення мобільності військових підрозділів ЗСУ широко використовуються вживані автомобілі класу пікап та внедорожники.
    В більшості це недорогі автівки 2000-2010 років випуску які купуються власними коштами військових або волонтерськими організаціями за кошти благодійників.
    Дозволяється ввезення таких автівок без сплати податків та митних платежів, тільки за умови офіційного прийняття такої автівки на баланс військової частини.
    Така вимога призвела до того, що на ринку відсутні у вільному продажі автівки цього класу, та відсутня ремонтна база цих автівок, так звані "розборки".
    Відсутність можливості вільного ввозу в Україну призвела до того, що автівки цього класу здорожчали та потребують більше фінансових вкладень для закупівлі та ремонту.
    Пропоную дозволити ввезення без сплати мит та податків автомобілів класу пікап та внедорожників з повним приводом та пониженою передачею , випуску 1995-2015 років, без обов'язкової вимоги постановки такої автівки на баланс ЗСУ.
    Це дозволить сформувати ринок недорогих пікапів та внедорожників на території України та спростить придбання таких автівок для потреб ЗСУ. Окрім цього, це наповнить ринок вживаними запчастинами, що широко використовуються, у зв'язку з їх низькою вартістю.

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |  ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Повернення так званого «Закону Савченко»

    Підписів 21

    Дата відповіді

    Брімер Єлизавета Русланівна
    Електронне звернення на розгляді
    28 грудня, 2023
    28 березня, 2024
    21

    Прошу повернути так званий " Закон Савченко " до обвинувачених за всіма категоріями, крім зрадників країни, які знаходяться в СІЗО.
    З наступних підстав:
    Слідчі судді,прокурори затягують з вироками на роки, навіть якщо людина не є винуватою, вона має просидіти у закритому камерному приміщенні декілька років аби довести свою невинуватість.
    Стан слідчих ізоляторів та умови утримання в них осіб, щодо яких відбувається слідство та суд,не відповідають санітарним вимогам.Стан перебування людей в слідчих ізоляторах України неодноразово ставав предметом розгляду у Європейському суді з прав людини.
    Також враховуючи ситуацію від 24 лютого 2022 року при повномасштабному вторгненні росії на територію України, обвинувачені не мають можливості при загрозах ракетного обстрілу ховатись в бомбосховищах, а тому в будь яку мить, знаходячись під слідством їхнє життя в небезпеці,наслідки чого можлива смерть або поранення.
    На жаль, люди, які прийшли із місць позбавлення волі, вони втрачають соціальний зв’язок із суспільством.Конституцією заборонено змінювати закони, які погіршують правовий стан людини,а обвинувачені / засуджені це також люди.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Здоров'я працівників на виробництвах. Єкологія

    Підписів 3

    Дата відповіді 28.03.2024

    Чорноморець Дмитро Володимирович
    Відповідь на електронне звернення
    04 грудня, 2023
    28 березня, 2024
    04 березня, 2024
    3

    Зобов'язати усіх виробників(підприемства,виробництва),що користуются у своему виробництві термозбіжною плівкою, встановити витяжки над термопечами,виводячі випати на зовні,при цьому обов'язково втановити фільтра для очистки від випарів що потрапляють в зовнішне середовище

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |  ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • За ратифікацію Римського статуту

    Підписів 10

    Дата відповіді 26.03.2024

    Мурзін Борис Андрійович
    Відповідь на електронне звернення
    08 грудня, 2023
    26 березня, 2024
    08 березня, 2024
    10

    За ратифікацію Римського статуту

    Ратифікація Римського статуту є наразі надважлива Україні
    оскільки є обов’язковою умовою для подальшої європейської інтеграції України.

    Статті 8 і 24 Угоди про асоціацію між Україною та ЄС прямо передбачають,- Україна має ратифікувати Римський статут. Поки ми зволікаємо – ми порушуємо свої міжнародні зобов’язання. Його невирішеність блокуватиме майбутнє членство України в ЄС.
    Не ратифікуючи Римський статут, Україна просто марнує час.

    Римський статут згадується в Конституції України. У статті 124 йдеться: «Україна може визнати юрисдикцію Міжнародного кримінального суду на умовах, визначених Римським статутом Міжнародного кримінального суду».

    Римський статут – це міжнародний договір, шляхом підписання якого у 1998 році було засновано Міжнародний кримінальний суд. Він набрав чинності 1 липня 2002 року.

    Наразі підписантами Римського статуту є 137 країн світу. З них ратифікували документ 123 держави.

    Україна підписала цей договір 20 січня 2000 року, але Верховна Рада донині не ратифікувала його.

    Після ратифікації Римського статуту держава стає учасником Міжнародного кримінального суду, а злочини вчинені на її території – підсудними судові в Гаазі.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |  ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Створення спеціально відведених місць для куріння

    Підписів 39

    Дата відповіді 22.03.2024

    Шимко Юлія Сергіївна
    Відповідь на електронне звернення
    06 грудня, 2023
    22 березня, 2024
    06 березня, 2024
    39

    Однією із ключових проблем, з якою стикається наше суспільство, є вживання тютюнових виробів та їх негативний вплив на здоров'я.

    За даними ВООЗ серед дорослих людей вдихання вторинного тютюнового диму підвищує ризик розвитку серцево-судинних захворювань на 25-30 % та респіраторних хвороб, включаючи ішемічну хворобу серця і рак легень. Діти, які піддаються впливу пасивного куріння, на 50 % частіше хворіють гострими респіраторними хворобами, а також мають більший ризик розвитку астми або погіршення її перебігу.

    Проблема вживання тютюну нині особливо актуальна в українському суспільстві, адже постійний стрес після початку повномасштабного вторгнення призвів до збільшення відсотку курців. За даними опитування, проведеного КМІС у травні 2022 року, порівняно з 2020 роком, відсоток щоденних курців збільшився серед чоловіків з 38,0% до 44,4%, серед жінок з 10,8% до 14,9%, серед усіх опитаних з 23,1% до 28,3%.

    Ми звертаємося до депутатів ВРУ з проханням розглянути та підтримати внесення змін до Закону України "Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення".

    Стаття 13 цього закону не регламентує створення спеціалізованих місць для куріння в громадських місцях, за винятком, аеропортів. Введення заборони на куріння у закладах ресторанного господарства, підприємствах, та приміщеннях органів державної влади призвело до збільшення кількості людей, які курять на вулицях, в парках чи біля входів в будівлі.

    Ми закликаємо:

    - доповнити перелік заборонених для куріння місць, у статті 13, парками та скверами;
    - додати до статті 13, пункт про обов'язковість створення спеціально відведених місць для куріння у всіх громадських місцях та обладнання їх належною вентиляцією.

    Ці дії забезпечать захист некурців від впливу шкідливих речовин, при цьому не викликаючи обурення у курців, оскільки їхні права не будуть порушені.

    Наша петиція направлена на створення здорового та безпечного середовища для всіх громадян. Ми впевнені, що ці зміни сприятимуть покращенню санітарно-гігієнічної ситуації та взаєморозумінню серед населення.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • ВВЕДЕННЯ КРИМІНАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ДЛЯ ПОЛІТИКІВ/ПОСАДОВЦІВ ЗА БРЕХНЮ ТА НЕВИКОНАННЯ ЇХНІХ ОБІЦЯНОК

    Підписів 102

    Дата відповіді 20.03.2024

    Марченко Михайло Анатолійович
    Відповідь на електронне звернення
    21 листопада, 2023
    20 березня, 2024
    21 лютого, 2024
    102

    Шановні депутати Верховної Ради України!

    МИ ПРОТИ МАЙБУТНЬОГО ЯК «1984» ОРВЕЛЛА. САМЕ ТОМУ ДЕМОКРАТІЮ ТРЕБА ПОСТІЙНО ПОЛІПШУВАТИ, ПОСИЛЮВАТИ ЇЇ ЗАХИСТ ВІД РУЙНАЦІЇ.

    Висловлюємо вам повагу щодо законодавчої ініціативи з посилення кримінальної відповідальності за корупцію під час воєнного стану. Сподіваємося, що будуть реалізовані РЕАЛЬНІ механізми боротьби з корупціонерами, а сама ініціатива НЕ стане абсолютним популізмом.

    Водночас НАДЗВИЧАЙНО ВАЖЛИВО УСВІДОМЛЮВАТИ що будь-яка демократія, будь-якої могутньої держави, завжди потребує поліпшення та захисту від політичного шахрайства і маніпуляцій масовою свідомістю. Це стосується і країн ЄС та США, а отже і України, адже наша держава планує інтегруватися з Західною Європою.

    Не треба вірити тим «експертам», які кажуть, що демократія в Україні ідеальна і не потребує подальшого прогресу. Демократія це «дієслово», а отже процес. Демократія завжди потребує розвитку та захисту. Як кажуть у англомовних країнах: «Freedom AIN’T free».

    Нагадаємо, у Німеччині минулого сторіччя Гітлер та його соратники свого часу законно вигравали вибори, набувши популярності у тому числі і за рахунок оманливого популізму. А у ХХI столітті, декілька років тому, посадовці та спецслужби США розслідували маніпулятивний вплив росії на президентські вибори у США 2016 та 2020 років, зокрема, вплив на громадську думку через соціальні мережі.

    Ґрунтуючись на вищезазначеному, а також піклуючись про політичний захист України від деструктивного зовнішнього та внутрішнього впливу, враховуючи вашу законну можливість розпочинати законодавчі ініціативи, ПРОСИМО ВАС:
    ПІДГОТУВАТИ ТА ВИНЕСТИ НА РОЗГЛЯД ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ ЗАКОНОПРОЄКТ ПРО ВВЕДЕННЯ КРИМІНАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗА БРЕХНЮ ТА НЕВИКОНАНІ ОБІЦЯНКИ ДЕРЖАВНИХ ЧИНОВНИКІВ ТА ПОЛІТИЧНИХ ДІЯЧІВ.
    Кримінальна відповідальність має наступати якщо політиком/посадовцем не виконана хоча б одна з його обіцянок або одна з обіцянок його політичної партії, надана суспільству загалом, групі людей або окремій людині, або ж якщо висловлювання політика/посадовця є неправдивим, вводить у оману, дезінформує людей.

    ***
    ОКРЕМИЙ ЗООЗАХИСНИЙ приклад:
    Європеїзація України це не тільки ситий шлунок або повний гаманець, але й культурність та екогуманне співіснування суспільства з природою, з флорою та фауною. Органи місцевого самоврядування у численних населених пунктах протягом багатьох років обіцяють мешканцям та спільнотам зоозахисників створити бюджетні організації з піклування тваринами або значно покращити діяльність існуючих організацій. Закон України «Про захист тварин від жорстокого поводження» набрав чинності ще 2006 року, тобто минуло майже 18 років, а певні місцеві посадовці досі не виконали свої обіцянки. Теж саме часто стається з обіцянками відносно інших сфер життя.
    ***

    ЧОМУ НЕВИКОНАННЯ ОБІЦЯНОК ПОЛІТИКАМИ/ПОСАДОВЦЯМИ ДЕСТРУКТИВНЕ ДЛЯ ДЕМОКРАТІЇ, ДЕРЖАВИ ТА СУСПІЛЬСТВА?
    А. Це небезпека знищення засад демократії та ризики встановлення антидемократичного режиму.
    Б. Це небезпека втрати прав та свобод громадянами або ризики ігнорування прав та свобод виборців.
    В. Це небезпека розвитку колосальної за своєю шкодою корупційної системи.
    Г. Це небезпека втрати незалежності та суверенітету України.

    Отже, мова йде про наступних державних посадовців, політиків та чиновників, які роздавали або роздають обіцянки в усній або письмовій формі:
    I. Політики, які перемогли на виборах на державні посади національного рівня (Президент України, депутати Верховної Ради України), але НЕ виконали передвиборчі обіцянки.
    II. Політики, які перемогли на виборах на державні посади місцевого рівня (депутати сільських, селищних, міських, районних, обласних рад; сільські, селищні, міські голови), але НЕ виконали передвиборчі обіцянки.
    III. Політики національного рівня (Президент України, депутати Верховної Ради України), які роздавали обіцянки ВЖЕ перебуваючи на державних посадах, але НЕ виконали обіцяне до закінчення своєї каденції.
    IV. Політики місцевого рівня (депутати сільських, селищних, міських, районних, обласних рад; сільські, селищні, міські голови), які роздавали обіцянки ВЖЕ перебуваючи на державних посадах, але НЕ виконали обіцяне до закінчення своєї каденції.
    V. Державні службовці, чиновники державної влади національного рівня (наприклад, міністри Кабінету Міністрів України), які роздавали обіцянки перебуваючи на державних посадах, але НЕ виконали обіцяне.
    VI. Державні службовці, чиновники державної влади місцевого рівня (наприклад, голови департаментів міських адміністрацій), які роздавали обіцянки перебуваючи на державних посадах, але НЕ виконали обіцяне.
    VII. Усі вищезазначені особи, які вже НЕ займають посади у органах державної влади (залишення державної служби, вихід на пенсію тощо) або вже займають інші державні посади, АЛЕ у минулому вони дали передвиборчі або посадові обіцянки які НЕ виконали.
    Примітка: невиконання передвиборчих або посадових обіцянок не повинно мати обмеження за терміном давності (безстроковість відповідальності за обіцянки після прийняття відповідного закону).

    Звичайно, запропонована концепція має велику кількість важливих деталей, які ми задокументували та які надамо Верховній Раді України при підготуванні відповідних законодавчих змін. Зокрема, письмові або усні обіцянки політиків/посадовців необхідно конкретизувати законодавчо. Тобто, обіцянки повинні мати чітко визначені параметри, серед яких: термін виконання обіцянки, обсяги виконання обіцянки, перелік заходів для виконання обіцянки тощо.
    Наприклад, замість твердження «Я побудую три нові школи» кандидат на місцевих виборах має зазначати конкретніше: «Після моєї перемоги на цих виборах я буду ініціювати та голосувати за будівництво трьох шкіл на підставі економічно обґрунтованого кошторису, які мають вмістити більше двох тисяч учнів. У процесі будівництва будуть задіяні антикорупційні механізми, а тому будівництво буде прозорим завдяки наступним заходам… Зараз я перерахую усі кроки втілення цього пункту моєї програми…».

    З надією чекатимемо на опублікування цієї петиції на сайті Верховної Ради України.

    ЗАКЛИКАЄМО ГРОМАДЯН ІНШИХ КРАЇН ВТІЛЮВАТИ ІДЕЮ ЦІЄЇ ПЕТИЦІЇ!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |  ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Про закріплення обов'язкової вимоги представлення Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою особою при прийнятті на роботу у Кодексі законів про працю України

    Підписів 21

    Дата відповіді 20.03.2024

    Пороховата Єлизавета Олександрівна
    Відповідь на електронне звернення
    14 листопада, 2023
    20 березня, 2024
    14 лютого, 2024
    21

    Відповідно до статті 10 Конституції України держава забезпечує всебічний розвиток і функціонування української мови в усіх сферах суспільного життя на всій території України. Дана норма набула поширення й у Законі України "Про забезпечення функціонування української мови як державної", зокрема згідно з ч. 7 ст. 1 даного Закону статус української мови як єдиної державної мови передбачає обов’язковість її використання на всій території України при здійсненні повноважень органами державної влади та органами місцевого самоврядування, а також в інших публічних сферах суспільного життя, які визначені цим Законом.

    Зросійщення з боку російської федерації, а також повномасштабне вторгнення рф на територію України актуалізували потребу захисту державної мови як ключового елемента національної самосвідомості. Сфера праці (а особливо сфера обслуговування) є одним із важливих напрямків для підвищення рівня поширення української мови у повсякденному житті громадян. Тому вважаю за доцільне здійснити нормативне закріплення обов'язкового пред'явлення Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою, що видається особі за результатами безоплатно проведеного іспиту, та діє безстроково по всій території України при прийнятті на роботу та укладенні трудового договору між працівником та роботодавцем. Для цього необхідно доповнити відповідні положення статті 24 Кодексу законів про працю України зазначеною вимогою. Бажаний рівень володіння державною мовою (А1-С2), підтверджений Державним сертифікатом, роботодавець визначає самостійно в оголошенні про вакансію та відповідних посадових інструкціях.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Зарахування періоду отримання допомоги з безробіття до страхового стажу громадянина України за весь час дії воєнного стану в країні

    Підписів 18

    Дата відповіді 13.03.2024

    Медведєва Ірина Михайлівна
    Відповідь на електронне звернення
    03 листопада, 2023
    13 березня, 2024
    03 лютого, 2024
    18

    З метою реалізації прав громадян, забезпечення соціальної справедливості та захисту
    зараховувати весь період отримання допомоги з безробіття до страхового стажу громадянина України під час дії воєнного стану в країні, починаючи з 24.02.2022.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН