ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Прошу (Вимагаю) НЕ розглядати законопроект #2681 як такий, що порушує та обмежує права профспілок в Україні

    Підписів 1764

    Днів залишилось 1

    Авраменко Маргарита Олексіївна
    Оприлюднена
    12 травня, 2020
    12 серпня, 2020
    1
    1764

    Прошу (Вимагаю) НЕ розглядати законопроект #2681 як такий, що порушує та обмежує права профспілок в Україні

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Заборонити проведення полювання в присутності дітей до 18 років

    Підписів 84

    Днів залишилось 1

    Нижник Альона Сергіївна
    Оприлюднена
    13 травня, 2020
    13 серпня, 2020
    1
    84

    Полювання є небезпечним, під час нього трапляються травми та смертельні випадки. Психологи та терапевти підкреслюють згубний вплив полювання на психіку дітей. Однак батьки нерідко тягнуть дітей на полювання.
    У зв'язку з цим виникає закономірне питання про необхідність захисту дітей, їх психіки від розтлінного впливу полювання.
    Зараз згідно чинного законодавства (Закон України «Про захист тварин від жорстокого поводження») заборонена пропаганда мисливства в системі дошкільної, загальної середньої, професійно-технічної і вищої освіти. При цьому нелогічною залишається відсутність заборони на проведення полювання в присутності дітей.
    Зважаючи на вищевикладене просимо народних депутатів України розробити законопроект, яким забороняється проведення полювання в присутності дітей до 18 років.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Повернути Україні жовто - блакитний прапор для розквіту і процвітання Нашої Держави!

    Підписів 74

    Днів залишилось 2

    Прокопенко Олена Миколаївна
    Оприлюднена
    14 травня, 2020
    14 серпня, 2020
    2
    74

    Життя в умовах карантину змусило кожну людину усвідомити, що людина лише витвір Природи.
    Ми - гості на Землі, а не її господарі.
    Гармонійний розвиток людини (держави) прямопропорційно залежить від гармонійних відносин з Природою.
    Впродовж 29 років Незалежності не вщухають суперечки щодо порядку кольорів на Головному Полотні нашої Держави.

    Закликаю кожного громадянина на хвилинку викинути з голови всю інформацію за і проти розташування кольорів на прапорі.

    Уявіть собі, що саме від Вашого інтуїтивного рішення залежить подальша доля всієї України.
    Інтуїтивно, яке розташування: синьо-жовте, чи жовто-синє - приємніше для очей, душі, Природніше, дає енергію???


    Сонячно-блакитний – це прапор Природного порядку: Сонце над Водою, які разом дають Життя.
    Якщо ж його перевернути, то Вода гасить Вогонь, тому справи йдуть «як мокре горить».
    29 років показали, що перевернутий – синьо-жовтий – це прапор деградації, роззброєння, вимирання, втрати територій, поразки. Протиприродність такого прапора очевидна.
    З сакральної точки зору, жовтий колір означає активне, творче, сонячно-вогняне, духовно-божественне начало, в той час як блакитний – пасивне, вологе, консервативне, меркантильне, яке потребує активізації та одухотворення.
    Зображення на прапорі синього над жовтим свідчить, що нація визнає панування пасивного над активним, консервативного над творчим, матеріального над божественним. Це світогляд суперечить природному стану Всесвіту і є руйнівним для його носія. Під таким прапором державу запрограмовано не на розвиток, а на занепад.
    Іноземці інтуїтивно зображують український прапор жовтим догори, бо так природно. Врешті-решт, запаліть свічку чи сірника і погляньте на полум’я: жовте вгорі, блакитне внизу.

    Зараз, кажуть, не час змінювати національні символи. Але, якщо ми хочемо Перемоги, Справедливості і Добробуту, ми просто зобов'язані це зробити.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Петиція про блокування букмекерських контор в інтернеті на території України

    Підписів 13

    Днів залишилось 3

    Борисенко Михаил Геннадьевич
    Оприлюднена
    15 травня, 2020
    15 серпня, 2020
    3
    13

    Закликаю Верховну раду і президента України прийняти закон про блокування в мережі інтернет на території України букмекерські контори онлайн, казино та інші гральні платформи онлайн, як платформии якi завдають шкоду громадянам України і як несплачуючi податки в Україні,оскільки всі вони мають реєстрацію за межами України

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Про зниження вартості навчання у вищих учбових закладах за час пандемії коронавірусу.

    Підписів 135

    Днів залишилось 3

    Вербицький Вадим Володимирович
    Оприлюднена
    15 травня, 2020
    15 серпня, 2020
    3
    135

    Прошу зменшити на 50% вартість за навчання (або повернути частину виплат) у ВУЗах на період пандемії коронавірусу, та до кінця навчального року у зв'язку з тим, що студенти вимушені перейти на дистанційне навчання, яке тягне за собою наступні наслідки:
    1) Навчальний процес не відповідає денній формі навчання, але видається у повному обсязі та за повну сплату;
    2) Зниження витрат ВУЗів на комунальні послуги, у зв'язку з відсутністю студентів в них;
    3) Відсутність можливості слачувати навчання вчасно, через втрату роботи під час пандемії.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Зняти з розгляду проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стягнення аліментів на утримання дитини » (реєстр. №3339 від 14.04.2020 року), поданий народним депутатом України Шпак Любов Олександрівною.

    Підписів 1

    Днів залишилось 3

    Калініч Олег
    Оприлюднена
    15 травня, 2020
    15 серпня, 2020
    3
    1

    Голові Верховної Ради України
    Дмитру Разумкову

    На офіційному веб-порталі Верховної Ради України зареєстровано проект
    Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо
    стягнення аліментів на утримання дитини» № 3339 від 14.04.2020 року.
    07 грудня 2017 року Верховною Радою України прийнято Закон України №2234-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту права дитини на належне утримання щляхом вдосконалення порядку примусового стягнення заборгованості зі сплати аліментів», яким ст.24 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі –КУпАП) доповнено новим видом адміністративного стягнення – суспільно корисними роботами, які призначаються за несплату аліментів.
    При виконанні даного виду адміністративного стягнення у виконавчому комітеті Новоіванівської сільської ради Юр’ївського району Дніпропетровської області виникає дуже багато питань, на які ми не можемо знайти логічних відповідей, що не суперечили б чинному законодавству, а саме:
    По-перше, тягар організації виконання суспільно-корисних робіт покладається на органи місцевого самоврядування, що ним абсолютно не властиво , а відповідно не сприймається.
    Органи місцевого самоврядування, відповідно до ст.31-1 КУпАП, повинні визначати види оплачуваних робіт і об’єкти для їх виконання. Нині виконавчий комітет Новоіванівської сільської ради Юр’ївського району Дніпропетровської області зобов’язаний приймати на роботу та оплачувати з місцевого бюджету працю осіб, які мають заборгованість з аліментів.
    Це не лише «відбирає» робочі місця у населення , а й примушує створювати зайві та не потрібні робочі місця на комунальних підприємствах, оскільки їх чисельність зумовлена не потребами підприємства, а лише числом осіб, яким призначене це стягнення. У значної кількості підприємств кошти на оплату праці цієї категорії взагалі відсутні, і рішення суду про накладення стягнення у виді суспільно-корисних робіт фактично не виконується. Крім того , суми, які потенційно може заробити порушник, є незначними і не покривають всієї заборгованості або хоча б її значної частини.
    По- друге, практика застосування суспільно-корисних робіт призводить до порушення норм трудового законодавства, правовідносини, що виникають між власником підприємства та порушником, на якого накладено адміністративне стягнення у виді суспільно-корисних робіт, низку ознак, притаманних трудовим відносинам, однак чинним законодавством не передбачено укладання трудового чи цивільно-правового договору.
    Зокрема склалася поширена практика оформлення порушників на відбування адміністративного стягнення відповідно до норм трудового законодавства, укладаючи з ними трудовий або цивільно-трудовий договір в результаті призводить до порушення власниками підприємств ст.128 КЗпП України (Обмеження розміру відрахувань із заробітної плати) , оскільки кошти за оплату виконання суспільно-корисних робіт повним обсягом перераховуються на відповідний рахунок органу державної виконавчої служби що в подальшому призводить до складення актів, приписів та протоколів інспекторами Держпраці.
    Ураховуючи вищесказане, є нагальна потреба внесення змін до законодавства стосовно виключення деяких норм із законодавчих актів щодо адміністративного стягнення у виді суспільно-корисних робіт.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Призначити Давіда Сакварелідзе генеральним прокурором України

    Підписів 16

    Днів залишилось 3

    Храмов Павло
    Оприлюднена
    15 травня, 2020
    15 серпня, 2020
    3
    16

    Прошу винести на розгляд Верховної Ради України питання про висловлення недовіри генеральному прокурору та винести на розгляд питання про призначення Давіда Сакварелідзе генеральним прокурором України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Щодо розслідування причин невиконання судових рішень

    Підписів 16

    Днів залишилось 3

    Щербина Віктор Леонідович
    Оприлюднена
    15 травня, 2020
    15 серпня, 2020
    3
    16

    В Україні є проблема невиконання судових рішень, ця проблема визнана Європейським судом з прав людини системною. Невиконання судових рішень це злочин проти правосуддя, проти Держави. Без дієвої судової гілки влади Держава не може існувати, адже таким чином Держава втрачає монополію на насилля через судову гілку влади. Зло залишається без покарання та укріплює свої позиції. Вважаю що вирішення проблеми невиконання судових рішень має бути першочерговим, іншого виходу в нас немає.
    Прошу зобов'язати спеціальні органи за кожним фактом невиконання судових рішень порушити кримінальну справу та розслідувати причини злочинів проти правосуддя. Винні у невиконанні судових рішень мають понести належне покарання за рішеннями судів.
    Для початку пропоную розслідувати справи які оскаржені в ЄСПЛ та об'єднані у справі "Бурмич та інші проти України"

    ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Щодо недопущення руйнування надання медичної допомоги ветеранам воєн та мережі госпіталів.

    Підписів 10

    Днів залишилось 6

    Щербина Віктор Леонідович
    Оприлюднена
    18 травня, 2020
    18 серпня, 2020
    6
    10

    Спільнота ветеранів воєн, медичних працівників неодноразово зверталась до Президента, до Уряду з приводу щодо недопущення руйнування медичної допомоги ветеранам воєн та руйнування мережі госпіталів.
    Відповідно до статті 3 Закону України «Про державні фінансові гарантії медичного обслуговування населення» із змінами № 524-IX від 04.03.2020р. права та гарантії у сфері охорони здоров’я, що стосуються медичного обслуговування, забезпечення лікарськими засобами, передбачені іншими законами України для певних категорій осіб, фінансуються за окремими програмами за рахунок коштів державного та місцевих бюджетів». Слід зазначити, що на сьогодні державні програми гарантій та відповідні програми місцевих бюджетів, які передбачають комплексне медичне обслуговування ветеранів війни, не діють. На рівні обласних Рад програми щодо ветеранів війни відсутні. Тому категорії учасників війни залишаються, починаючи з 2020 року, без гарантованих державою пільг щодо медичного обслуговування.
    На зазначені категорії осіб поширюються пільги щодо медичного обслуговування, передбачені Законами України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», «Про реабілітацію інвалідів в Україні», «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні», «Про соціальній захист дітей війни», «Про жертви нацистських переслідувань», «Про реабілітацію жертв політичних репресій на Україні», «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи», а також Указами Президента України та іншими підзаконними актами.
    Запропонована модель надання медичних послуг в межах Програми медичних гарантій не враховує специфіки роботи таких державних (комунальних) закладів як госпіталі для ветеранів війни.
    Так, госпіталі по суті поєднують надання ветеранам війни комплексу послуг первинної допомоги, вторинної (спеціалізованої) допомоги та медичної реабілітації в більшому обсязі, ніж ті, що запропоновані Національною службою здоров’я України. Цей висновок підтверджується наступним. Так, Національною службою здоров’я України, зокрема :
    1. Не враховано право самозвернення ветерана в госпіталі ( на даний час 33 відсотка звернень в госпіталь – це самозвернення ветеранів з метою отримання лікування, вирішення питань амбулаторного чи стаціонарного лікування, звернення на ЛКК госпіталю з метою санаторно-курортного лікування, направлення на МСЕК, тощо).
    2. Не враховано специфіку медичної послуги особам з інвалідністю.
    3. Не передбачено, що однією з важливих методів профілактики інвалідності є планове стаціонарне консервативне лікування хворих з ураженнями судин нижніх кінцівок, опорно-рухового апарату (тобто, НСЗУ вбачає, що хірургічне відділення повинно лише оперувати. Проте, госпіталі ветеранів війни здійснюють консервативне лікування хірургічної патології ).
    4. Не врахована діяльність госпіталів з профілактики інвалідизуючої патології (порушується принцип профілактики ускладнень, медикаментозної реабілітації інвалідизуючих та супутніх захворювань, яким завжди керувались лікарі госпіталів в роботі з ветеранами війни). Тобто, диспансерного спостереження не існуватиме.
    5. Не врахована діяльність госпіталів по обстеженню та направленню ветеранів війни на МСЕК.
    6. Не відпрацьований весь пакет медичних гарантій, крім пріоритетних та оплата за них:
    - Процедура оплати медичних послуг ветеранам війни, бійцям АТО/ООС за рахунок поліморбідності захворювань, стресового стану здоров’я, повинна здійснюватись за підвищеним коефіцієнтом Програми медичних гарантій 2020 НСЗУ.
    7. Не допустити скорочення ліжкового фонду та медичного персоналу госпіталів.
    8. У пакеті медичних гарантій 2020 не передбачена послуга стоматологічного лікування та протезування. Забезпечення ветеранів війни протезуванням є пріоритетним, і значно впливає на якість життя: зубопротезування, слухопротезування, протезування суглобів, офтальмологічне протезування та ін.
    9. Надання фізіотерапевтичного реабілітаційного лікування. Скорочення, закриття фізіотерапевтичних відділень з тим об’ємом фізіотерапевтичного лікування є неприпустимим. Фізіотерапевтичні відділення створювалися в госпіталях протягом 35-ти років, впроваджено біля 140 методик лікування, конкурує із санаторно-курортними закладами. У 94% ветеранів, які отримали фізіотерапевтичне лікування значно кращі результати і скорочує вартість лікування та термін лікування.
    10. Не враховано право ветерана на безкоштовне зубне протезування (Діючі в госпіталях зубопротезні відділення змушені переходити на систему платної послуги, що є протизаконним, або зовсім ліквідовуватись).
    11. Не врахована у запропонованих видах медичної реабілітації структура інвалідності в Україні. Поняття медичної реабілітації, запропоноване НСЗУ, не передбачає необхідність профілактичного лікування, а також окремих підходів до реабілітації інвалідів, адже у кожного інваліда є програма індивідуальної реабілітації, яку видає МСЕК. Психологічна реабілітація учасників АТО НСЗУ взагалі не передбачена.
    12. Не врахована також специфіка контингенту госпіталю. Основна частина пацієнтів госпіталю - це особи похилого віку, інваліди, особи із післятравматичними стресовими розладами. Тому часто виникає необхідність консультативного огляду стаціонарного хворого вузькими спеціалістами (отоларингологом, окулістом, урологом, психологом).
    Утримувати таких спеціалістів в штаті на умовах НСЗУ та оплачувати консультативну послугу іншому закладу в достатній кількості госпіталі не зможуть. Це призведе до появи принципу лікування однієї хвороби, а принцип індивідуальності хворого знищується.
    Слід наголосити, що фінансування госпіталів ветеранів війни здійснювалось виключно за рахунок бюджетних коштів, надання платних послуг у зазначених закладах не відбувалося. Як вбачається, із запровадженням медичної реформи матеріально-технічне забезпечення госпіталів буде здійснюватися за рахунок плати за медичні послуги, тобто коштів, зароблених госпіталем за лікування ветеранів війни, АТО та інших категорій військовослужбовців. Послуга, яка буде оплачуватись НСЗУ не покриває всіх витрат.
    Як забезпечити вимоги НСЗУ щодо необхідного медичного обладнання та матеріально-технічного забезпечення (обслуговування електронної системи, протипожежних систем, утримання споруд, тощо)?
    З цього випливає єдиний висновок - подібні спеціалізовані лікувальні заклади приречені на закриття.
    Проте необхідно зазначити, що госпіталі ветеранів війни здійснюють медичне обслуговування таких категорій громадян, право на отримання безкоштовної медичної допомоги яких, гарантується Законами України. Тому не можливо встановити, що певна частина медичних послуг в рамках Програми державних гарантій буде фінансуватися державою, а інша частина послуг ветеранами війни, учасниками бойових дій в Афганістані, учасниками АТО та іншими пільговими категоріями громадян буде оплачуватися за рахунок власних коштів. Держава шляхом прийняття спеціальних законів гарантувала цим категоріям громадян безкоштовне отримання медичної допомоги.
    Держава має фінансувати госпіталі інваліді

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Про відкликання народного депутата України

    Підписів 23

    Днів залишилось 9

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    20 травня, 2020
    20 серпня, 2020
    9
    23

    Статтею 5 Конституції України встановлено, що єдиним джерелом влади в Україні є народ.
    Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

    Статтею 78 Конституції України встановлено, що народні депутати України здійснюють свої повноваження на постійній основі, тобто є працівниками і на них розповсюджується Кодекс законів про працю України (далі Кодекс).

    Стаття 2-1 Кодексу встановлює рівність трудових прав громадян України.

    Статтею 40 Кодексу встановлено звільнення працівника з ініціативи власника (для народного депутата - це є український народ) у вападках:
    - виявленої невідповідності працівника займаній посаді;
    - систематичного невиконання працівником без поважних причин обов'язків;
    - прогулу (в тому числі відсутності на роботі більше трьох годин протягом робочого дня) без поважних причин;
    - нез'явлення на роботу протягом більш як чотирьох місяців підряд внаслідок тимчасової непрацездатності;
    - появи на роботі в нетверезому стані, у стані наркотичного або токсичного сп'яніння;
    - вчинення за місцем роботи розкрадання (в тому числі дрібного) майна власника, встановленого вироком суду тощо.

    Однак вимоги статті 40 Кодексу чомусь не розповсюджуються на народних депутатів України.

    Статтею 81 Конституції України встановлений виключний перелік дострокового прининення повноважень народного депутата України.

    Однак народ України, хоч він є єдиним джерелом владив в країні і обирає кожного народного депутата, чомусь не має право достроково припинити його повноваження.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ВНЕСТИ такі доповнення до частини другої статті 81 Конституції України:
    "8) ВІДКЛИКАННЯ народного депутата його виборцями";

    2.ВНЕСТИ такі доповнення до статті 4 Закону України "Про статус народного депутата України":
    "7) ВІДКЛИКАННЯ народного депутата його виборцями";
    3.ВСТАНОВИТИ в Законі України "Про статус народного депутата України" умови і порядок дострокового припинення повноважень народного депутата України у разі його відкликання виборцями

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Надати законні повноваження парламентської оппозиції

    Підписів 2

    Днів залишилось 9

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    20 травня, 2020
    20 серпня, 2020
    9
    2

    В Конституції України не надано визначення парламентської оппозиції та її повноважень, тому це призводить до нерівності прав народних депутатів і безконтрольності діяльності коаліції депутатських фракцій у Верховній Раді України.

    Тобто для для ефективної діяльності Верховної Ради України необхідно надати визначення парламентської оппозиції та забезпечити її повноваження в Конституції України

    В зв’язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ в Конституції України визначення парламентської оппозиції та її повноваження;

    2.ВНЕСТИ відповідні доповнення до статті 83 Конституції України, а саме:
    "У Верховній Раді України має бути і діяти парламентська опозиція.
    Парламентська опозиція - добровільне депутатське об'єднання депутатських фракцій (депутатської фракції) у Верховній Раді України та (або) народних депутатів України, що не увійшли до парламентської більшості (коаліції), подали заяви про перехід в опозицію і які не погоджуються з офіційним політичним курсом парламентської більшості (коаліції) і Кабінету Міністрів України та (або) способом його реалізації, здійснюють контроль за діяльністю парламентської більшості (коаліції) і Кабінету Міністрів України, критикують їх діяльність і пропонують альтернативну програму розвитку України та шляхи її реалізації.
    Парламентська опозиція у Верховній Раді має право:
    - на посаду Першого заступника Голови Верховної Ради України;
    - на посади Голів Комітетів Верховної Ради з питань: свободи слова та інформації; законодавчого забезпечення правоохоронної діяльності; прав людини, національних меншин і міжнаціональних відносин; бюджету; Регламенту, депутатської етики та забезпечення діяльності Верховної Ради України; правової політики; підприємництва, регуляторної та антимонопольної політики; соціальної політики та праці; аграрної політики та земельних відносин; охорони здоров'я; науки та освіти; екологічної політики, природокористування та ліквідації наслідків Чорнобильської катастрофи; у справах ветеранів та осіб з інвалідністю;
    - на посади перших заступників всіх комітетів Верховної Ради України, крім тих, які очолюють представники парламентської опозиції;
    - на посаду Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини;
    - на посаду керівника Рахункової Палати України;
    - на інші права, які встановлені Законом України "Про парламентську опозицію".
    Засади формування, організації діяльності та припинення діяльності парламентської опозиції у Верховній Раді України встановлюються Конституцією України, Регламентом Верховної Ради України та Законом України "Про парламентську опозицію"

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Підтримка законопроекту «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стягнення аліментів на утримання дитини» № 3339 від 14.04.2020

    Підписів 2

    Днів залишилось 9

    Дємєнєв Максим
    Оприлюднена
    20 травня, 2020
    20 серпня, 2020
    9
    2

    Верховною Радою України 07.12.2017 прийнято Закон України №2234-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту права дитини на належне утримання шляхом вдосконалення порядку примусового стягнення заборгованості зі сплати аліментів», яким ст. 24 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі - КУпАП) доповнено новим видом адміністративного стягнення – суспільно корисними роботами, які призначаються за несплату аліментів.
    При виконанні даного виду адміністративного стягнення у Перещепинської об’єднаної територіальної громади Новомосковського району Дніпропетровської області виникає дуже багато питань, на які ми не можемо знайти логічних відповідей, що не суперечили б чинному законодавству, а саме:
    1) Організація виконання суспільно корисних робіт покладається на органи місцевого самоврядування, що їм абсолютно не властива.
    Органи місцевого самоврядування відповідно до ст. 31-1 КУпАП повинні визначати види оплачуваних робіт і об’єкти для їх виконання. Нині Перещепинська міська рада зобов’язана приймати на роботу та оплачувати з місцевого бюджету працю осіб, які мають заборгованість з аліментів.
    Це не лише «відбирає» робочі місця у населення, а й примушує створювати зайві та непотрібні робочі місця на комунальних підприємствах, оскільки їх чисельність зумовлена не потребами підприємства, а лише числом осіб, яким призначене це стягнення. У значної кількості підприємств кошти на оплату праці цієї категорії взагалі відсутні, і рішення суду про накладення стягнення у виді суспільно корисних робіт фактично не виконуються. Крім того, суми, які потенційно може заробити порушник, є незначними і не покривають всієї заборгованості або хоча б її значної частини.
    2) Практика застосування суспільно корисних робіт призводить до порушення норм трудового законодавства, правовідносини, що виникають між власником підприємства та порушником, на якого накладено адміністративне стягнення у виді суспільно корисних робіт, мають низку ознак, притаманних трудовим відносинам, однак чинним законодавством не передбачено укладення трудового чи цивільно-правового договору.
    На сьогодні склалася поширена практика оформлення порушників на період відбування адміністративного стягнення відповідно до норм трудового законодавства, укладаючи з ними трудовий або цивільно-правовий договір, що в результаті призводить до порушення власниками підприємств ст. 128 КЗпП України (Обмеження розміру відрахувань із заробітної плати), оскільки кошти за оплату виконання суспільно корисних робіт повним обсягом перераховуються на відповідний рахунок органу державної виконавчої служби, що в подальшому призводить до складення актів, приписів та протоколів інспекторами Держпраці.
    Враховуючи вищезазначене, Перещепинська міська рада підтримує законопроект «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо стягнення аліментів на утримання дитини» № 3339 від 14.04.2020, зареєстрований на офіційному веб-порталі Верховної Ради України, та вважає, що існує нагальна потреба внесення змін до законодавства України стосовно виключення деяких норм із законодавчих актів щодо адміністративного стягнення у виді суспільно корисних робіт.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Замінити безкоштовний проїзд пенсіонерам і пільговикам на адресну фінансову допомогу.

    Підписів 42

    Днів залишилось 9

    Костюк Володимир Миколайович
    Оприлюднена
    20 травня, 2020
    20 серпня, 2020
    9
    42

    Замінити безкоштовний проїзд пенсіонерам і пільговикам на адресну фінансову допомогу. Якщо цим категоріям покладена така пільга, то на її фінансування з бюджету виділяються певні суми на кожного перевезеного, але ніхто не знає скільки на кого виділяється і як розподіляється по територіях і по підприємствам перевізникам, а від цього виникає неучтёнка при визначенні і корупція при розподілі. На цю суму пенсіонери та пільговики, ті хто не їздять і не користується пільгою, зможуть купити собі необхідне. У транспорті стане вільніше, тому що не будуть безкоштовно кататися. Розподіл фінансування по людям, а не за пільгами і по поїздкам, дасть надбавку громадянам які потребують цієї фінансової допомоги і позбавлять країну від корупції, а чиновників від можливості перерозподілу.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Щодо не розгляду законопроекта 2590 , як такий , що фактично узаконює подвійне громадянство в Україні.

    Підписів 4

    Днів залишилось 13

    Дроник Павло Петрович
    Оприлюднена
    25 травня, 2020
    25 серпня, 2020
    13
    4

    Не розглядати законопроект 2590 , як такий що фактично узаконє подвійне громадянство в Україні .

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Боротьба з рекламою наркотиків

    Підписів 27

    Днів залишилось 13

    Гайдаленко Владислав Петрович
    Оприлюднена
    25 травня, 2020
    25 серпня, 2020
    13
    27

    В Україні жахлива статистика по наркоманії. За деякими джерелами в Україні 346 тисяч осіб вживають ін'єкційні наркотики, 8 із 10 осіб хоча б раз і житті спробували наркотичні засоби, 3 із 10 систематично вживають наркотики у віці до 30 років. Беззаперечно, проблему побороти складно, але можливо призупинити розвиток її масштабів. Нині на теренах усієї країни, на фасадах будівель, в транспорті, в мережі Інтернет є безліч реклами( посилання) з ресурсами на яких можна без перепон придбати різні наркотичні засоби. Як відомо нині в ст. 35 Закону України «Про наркотичні засоби, психотропні речовини і прекурсори» зазначено, що реклама наркотиків та психотропів на території України може поширюватись виключно у спеціалізованих друкованих виданнях, чи будь-яких інших засобах масової інформації, спеціально призначених для
    медичних, фармацевтичних, наукових працівників у сфері охорони здоров'я. Відповідно до ст. 21 Закону України «Про обіг в Україні наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів», реклама наркотиків та психотропів здійснюється згідно із Законом України «Про рекламу», а відповідальність настає в разі порушення даних норм згідно із законом. Проте, в Законі України «Про рекламу» наркотики та психотропи не згадуються.
    Ми просимо внести зміни до Закону України "Про рекламу" та заборонити використання символіки наркотиків в рекламних цілях ( наприклад: зображення листка коноплі на пляшках енергетиків). Прописати відповідальність за написання посилань на ресурси з продажі наркотиків на фасадах будівель, транспортних засобах та ін., ( уточнення - за такі дії має наступати відповідальність не за статтею "Дрібне хуліганство", а за рекламу наркотиків. Також просимо Департамент кіберполіції звернути увагу на різні ресурси( телеграм канали,тощо) в яких можна придбати наркотики; такі канали потрібно закривати, а їх власників притягувати до відповідальності.
    Ми за здорову націю, сподіваємось на Вашу підтримку!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Заборонити подвійне громадянство та ввести відповідні штрафи

    Підписів 5

    Днів залишилось 13

    Раус Кирило Ігорович
    Оприлюднена
    25 травня, 2020
    25 серпня, 2020
    13
    5

    Питання подвійного громадянства останні кілька років є топовою темою для обговорення в нашому суспільстві. І у першу чергу через бажання багатьох громадян України вільно пересуватися та подорожувати світом, при нагоді працювати за кордоном. Надзвичайно важливо посилити територіальну цілісність та обороноздатність України, у десятках регіонів України зараз іноземні держави роздають свої паспорти, необхідно посилити контроль з питань громадянства кожного та впровадити спеціальну систему, яка б дозволяла штрафувати за отримання паспорту іноземної держави у випадку, якщо людина не відмовилася від паспорту громадянина України.

    Закликаю: ввести штрафи за отримання паспорту іноземної держави у випадку, якщо людина в той самий час не відмовилася від паспорту громадянина України.

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Ціна на проїзд у громадському транспорту повинна залежати від цін на бензин

    Підписів 4

    Днів залишилось 13

    Раус Кирило Ігорович
    Оприлюднена
    25 травня, 2020
    25 серпня, 2020
    13
    4

    Закликаю змінити чинне законодавство та додати закон, за яким приватні перевізники та весь громадський транспорт України встановлює ціни на проїзд відповідно до цін на бензин, зокрема, ціна на проїзд у громадському транспорті повинна становити 15% від середньої ціни за 1 літр бензину.

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Введення пільгового тарифу на електроенергію у святкові і вихідні дні.

    Підписів 6

    Днів залишилось 13

    Мацібура Ігор Ярославович
    Оприлюднена
    25 травня, 2020
    25 серпня, 2020
    13
    6

    Пропоную ввести пільговий тариф нарахування вартості спожитої електроенергії на зразок "нічного" тарифа у період святкових і вихідних днів. Конкретно у суботу пільговий тариф нараховувати з 17:00 , а не з 23:00. У неділю і державні свята(вихідні) цілодобово . Така практика успішно працює закордоном, а саме у Великобританії.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Щодо порушення Конституції України ст.15 Цензура заборонена.

    Підписів 4

    Днів залишилось 13

    Дроник Павло Петрович
    Оприлюднена
    25 травня, 2020
    25 серпня, 2020
    13
    4

    Верховній Раді України не розглядати законопроект під номером 3080 , що дозволить СБУ значно посилити контроль над інтернет -оператором , тобто цензорувати інтернет , що є порушенням Конституції України ст.15. Цензура заборонена.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Змінити систему податків та перерозподілити гроші платників податків.

    Підписів 0

    Днів залишилось 13

    Раус Кирило Ігорович
    Оприлюднена
    25 травня, 2020
    25 серпня, 2020
    13
    0

    Відповідно до нищезазначеного тексту, закликаю змінити встановлені податки, зокрема: зменшити ЄСВ до 20%, зменшити ПДФО до 15%, натомість збільшити військовий збір до 5% та створити тимчасовий медичний збір у розмірі 1,5% від заробітної плати для прискорення запуску другого етапу медичної реформи та покращення технічно-матеріального забезпечення медичних закладів України.

    Умовно можна виділити три групи доходів, з яких українці сплачують прямі податки.
    Перша група – це податки, які перераховує у бюджет роботодавець із заробітної плати. До них відносяться:
    податок на доходи фізичних осіб (ПДФО) у розмірі 18% від заробітної плати.
    єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (єдиний соціальний внесок – ЄСВ) – 22%.
    військовий збір – 1,5%.
    Друга група – податки з фізичних осіб-підприємців (ФОП). Вони сплачують єдиний податок (ЄП) та ЄСВ самостійно в залежності від особливостей діяльності, а також ПДФО та військовий збір за умови загальної системи оподаткування.
    Третя група – податки з пасивних доходів: банківських відсотків, роялті тощо. З них сплачується податок у розмірі 18% (аналогічно, як ПДФО).
    А ще є непрямі податки. Усі без винятку українці їх платять – інколи навіть не здогадуючись про це.
    Відповідно до оцінок CASE Україна, приблизно четверта частина тих грошей, що працівник отримав на руки незалежно від того, чи дохід легальний чи «у конверті», також стягується державою до бюджету у вигляді податків на споживання, або ж непрямих податків.
    Щоразу як ми купуємо щось у магазині або отримуємо якусь послугу (у тому числі сплачуємо за комунальні послуги), ми сплачуємо 20% від собівартості товару у вигляді податку на додану вартість (ПДВ). До речі, вперше ПДВ в Україні запровадили ще у 1991 році.
    Тютюнові та алкогольні вироби і пальне обкладаються ще й акцизом, а імпортні товари – імпортним митом.
    Простіше кажучи, навіть якщо громадянин не сплачує прямі податки зі своїх доходів, він все одно є «спонсором» української держави.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА