ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Контроль зароботной платы и её идексации работникам ЧП и ООО.

    Підписів 5

    Днів залишилось 0

    Миненко Юрий Сергеевич
    Оприлюднена
    20 червня, 2019
    20 вересня, 2019
    0
    5

    Прошу на уровне закона обязать директоров а в последствии контролировать такие предприятия как ЧП(частное предприятие) и ООО(общество с ограниченной ответственностью) повышать и индексировать оклады своим работникам на уровне государственных предприятий и бюджетных организаций,так как в ЧП и ООО оклады чуть больше минималки в то время как в гос-учериждениях оклад раза в два ,три, больше !Огромное количество людей работает в ЧП и ООО и нужно государству обратить внимание на эту проблему,потому как это затрагивает очень большой слой населения.Это не справедливо ни в каждодневной жизни ни при уходе на пенсию!Именно по этому в Украине на сегодняшний день такой большой отток рабочей силы!

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Збільшення виплат чорнобильцям —пенсіонерам 2 категорії.

    Підписів 13

    Днів залишилось 0

    Горбатюк Валерій Дмитрович
    Оприлюднена
    20 червня, 2019
    20 вересня, 2019
    0
    13

    Розглянути розмір выплат для пенсіонерів чорнобильців другої категорії срочної та несрочної служби які не являються інвалідами ,але чесно виповнили свій обов‘язок в ліквідації аварії на Чернобильскій АС. В даний час він складає 170 гривень 82копійки.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Вибори народних депутатів за відкритими партійними списками ПОРУШУЮТЬ Конституцію України і конституційні права українських громадян

    Підписів 2

    Днів залишилось 1

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    21 червня, 2019
    21 вересня, 2019
    1
    2

    Сьогодні народні депутати України розглядають у Верховній Раді законопроект № 3112-1 "Виборчий Кодекс України", за яким висувати народних депутатів можна тільки від політичних партій за партійними списками.

    Однак вибори за відкритими списками партій порушують Конституцію України і конституційні права українських громадян, а саме:
    - статтю 38 Конституції України, якою встановлено, що громадяни України мають рівне право обирати і бути обраними до органів державної влади та органи місцевого самоврядування;
    - статтю 71 Конституції України, якою встановлено, що вибори до органів державної влади та органи місцевого самоврядування є вільними і відбуваються на основі загального, рівного і прямого виборчого права.

    Тобто, щоб проводити вибори за відкритими партійними списками НЕОБХІДНО буде ЗМІНИТИ Конституцію України, але такі зміни будуть погіршувати (звужувати) конституційні права українських громадян, що ЗАБОРОНЕНО статтями 21 і 22 Конституції України, а саме:
    - статтею 21 Конституції України встановлено, що права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними;
    - статтею 22 Конституції України встановлено, що конституційні права і свободи гарантуються і не можуть бути скасовані, при прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод.

    Тобто вибори за відкритими партійними списками ЗАБОРОНЕНІ Конституцією України.

    Крім того, вибори за відкритими партійними списками - це партійна МАЖОРИТАРЩИНА, по якій в Парламент потраплять тільки багаті партійці, які зможуть заплатити заставу і оплатити свою виборчу кампанію, тобто до Верховної Ради України знову потраплять тільки БАГАТІ, а не розумні люди.

    І я повністю згоден з Андрієм Богданом, що виборчий кодекс з переходом до виборів за відкритими списками партій "можна використовувати в розвиненому суспільстві, де не купують за 1 000 грн. голоси".

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ Верховну Раду України:

    1.ПРИПИНИТИ розгляд законопроекту № 3112-1 "Виборчий Кодекс України", за яким висувати народних депутатів можна тільки від політичних партій за партійними списками тому, що він ПОРУШУЄ Конституцію України, конституційні права і свободи українських громадян;

    2.ЗАПРОПОНУВАТИ нову виборчу систему обрання народніх депутатів, що не порушує Конституцію Украині, конституційні права і свободи українських громадян

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про відкликання народного депутата України

    Підписів 21

    Днів залишилось 1

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    21 червня, 2019
    21 вересня, 2019
    1
    21

    Статтею 5 Конституції України встановлено, що єдиним джерелом влади в Україні є народ.
    Народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади та органи місцевого самоврядування.

    Статтею 78 Конституції України встановлено, що народні депутати України здійснюють свої повноваження на постійній основі, тобто є працівниками і на них розповсюджується Кодекс законів про працю України (далі Кодекс).

    Стаття 2-1 Кодексу встановлює рівність трудових прав громадян України.

    Статтею 40 Кодексу встановлено звільнення працівника з ініціативи власника (для народного депутата - це є український народ) у вападках:
    - виявленої невідповідності працівника займаній посаді;
    - систематичного невиконання працівником без поважних причин обов'язків;
    - прогулу (в тому числі відсутності на роботі більше трьох годин протягом робочого дня) без поважних причин;
    - нез'явлення на роботу протягом більш як чотирьох місяців підряд внаслідок тимчасової непрацездатності;
    - появи на роботі в нетверезому стані, у стані наркотичного або токсичного сп'яніння;
    - вчинення за місцем роботи розкрадання (в тому числі дрібного) майна власника, встановленого вироком суду тощо.

    Однак вимоги статті 40 Кодексу чомусь не розповсюджуються на народних депутатів України.

    Статтею 81 Конституції України встановлений виключний перелік дострокового прининення повноважень народного депутата України.

    Однак народ України, хоч він є єдиним джерелом владив в країні і обирає кожного народного депутата, чомусь не має право достроково припинити його повноваження.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:
    1.ВНЕСТИ такі доповнення до частини другої статті 81 Конституції України:
    "8) ВІДКЛИКАННЯ народного депутата його виборцями";
    2.ВНЕСТИ такі доповнення до статті 4 Закону України "Про статус народного депутата України":
    "7) ВІДКЛИКАННЯ народного депутата його виборцями";
    3.ВСТАНОВИТИ в Законі України "Про статус народного депутата України" умови і порядок дострокового припинення повноважень народного депутата України у разі його відкликання виборцями

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про забезпечення обрання суддів, в тому числі Конституційного суду, народом України на відповідних виборах

    Підписів 8

    Днів залишилось 1

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    21 червня, 2019
    21 вересня, 2019
    1
    8

    Статтею 5 Конституції України встановлюється, що єдиним джерелом влади в Україні є народ, народ здійснює владу безпосередньо і через органи державної влади.

    Статтею 6 Конституції України встановлюється, що державна влада в Україні здійснюється на засадах її поділу на законодавчу, виконавчу та судову.

    Тобто судова влада є окремою гілкою влади.

    Тоді чому судову владу, в тому числі Конституційний суд, формує Президент України (тобто виконавча гілка влади) і Верховна Рада України (тобто законодавча гілка влади), а не народ України, який є єдиним джерелом влади для всіх гілок влади ?

    Тобто в Конституції України Верховною Радою и Президентом, які самостійно склали цю Конституцію України, без всенародного обговорення, а потім її самостійно прийняли, без затвердження Конституції України всенародним голосуванням, вони підкорили себе судову гілку влади, чим було узурповано основне право народу - бути єдиним джерелом влади для всіх гілок державної влади.

    Саме тому Верховна Рада і Президент України постійно самовільно змінюють Конституцію України, як їм хочеться, без участі українських громадян, хоч єдиним джерелом влади є народ України.

    Вважаю, що ВСЯ судова гілка влади, в тому числі Конституційний суд, ПОВИННА обиратися народом України на відповідних виборах, щоб служити тільки народу України та бути незалежною по відношенню до інших гілок державної влади, щоб повністю відповідати статтям 5 і 6 Конституції України.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:
    1.ВІДНОВИТИ право народу України бути єдиним джерелом влади для усіх гілок державної влади в Україні;
    2.ВНЕСТИ до Верховної Ради України проект змін до Конституції України щодо НЕЗАЛЕЖНОСТІ судової гілки державної влади та ОБРАННЯ її народом України на відповідних виборах, що буде повністю відповідати статтям 5 і 6 Конституції України;
    3.ЗАТВЕРДИТИ Конституцію України на всенародному голосуванні, щоб ніхто крім народу України не міг її змінювати

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про ЗАТВЕРДЖЕННЯ Верховною Радою ВСІХ міжнародних Угод, Меморандумів, Програм та інших документів

    Підписів 6

    Днів залишилось 1

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    21 червня, 2019
    21 вересня, 2019
    1
    6

    Сьогодні Президент України, Прем'єр-Міністр, Міністр фінансів та Голова НБУ особисто ПІДПИСУЮТЬ від імені України Угоди, Меморандуми, Програми та інші документи щодо фінансової допомоги, отримання позик, співпраці з міжнародними фінансовими організаціями (МВФ, МБРР, МФК, МАР та БАГІ), що формально нібито відповідає законодавству та міжнародним зобов'язанням України.

    Однак це робиться високопосадовцями тайно або колуарно, без широкого обговорення з громадськістю і народними депутатами України, та з порушенням вимог Конституції та конституційних прав громадян України (наприклад МВФ постійно вимагає від України підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги та цін на енергоносії, збільшення пенсійного віку, не індексувати зарплати, пенсії та соціальні виплати, лобіює в Україні інтереси іноземних держав та міжнародних корпорацій тощо).

    Таким чином порушуються такі статті Конституції України:

    Стаття 1, якою встановлено, що наша держава є демократичною та соціальною.

    Стаття 3, якою встановлено, що права і свободи людини та їх гарантії визначають зміст і спрямованість діяльності держави. Держава ВІДПОВІДАЄ перед людиною за свою діяльність. Утвердження і забезпечення прав і свобод людини є головним обов'язком держави.

    Стаття 8, якою встановлено, що Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

    Стаття 19, якою встановлено, що органи державної влади, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією України.

    Стаття 21, якою встановлено, що права і свободи людини є невідчужуваними та непорушними.

    Стаття 22, якою встановлено, що конституційні права і свободи ГАРАНТУЮТЬСЯ і НЕ МОЖУТЬ бути скасовані.

    Стаття 38, якою встановлено, що громадяни мають право брати участь в управлінні державними справами.

    Стаття 46, якою встановлено, що пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму.

    Стаття 48, якою встановлено, що кожен має право на достатній життєвий рівень для себе і своєї сім'ї, що включає достатнє харчування, одяг, житло.

    Стаття 68 якою встановлено, що кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України, не посягати на права і свободи інших людей.

    Пункт 14 статті 85, яким встановлено, що до повноважень Верховної Ради України належить затвердження рішень про одержання Україною від іноземних держав, банків і міжнародних фінансових організацій позик.

    В зв'язку з вищенаведеним ПРОШУ народних депутатів України:
    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ ПРОЗОРІСТЬ, ШИРОКЕ ОБГОВОРЕННЯ з громадськістю та народними депутатами України і ЗАТВЕРДЖЕННЯ Верховною Радою від імені України ВСІХ Угод, Меморандумів, Програм та інших документів щодо фінансової допомоги, отримання позик, співпраці з міжнародними фінансовими організаціями (МВФ, МБРР, МФК, МАР та БАГІ), іноземними державами і банками.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Смертна кара для вбивць та насильників дітей

    Підписів 1593

    Днів залишилось 1

    Качур Ілона Валентинівна
    Оприлюднена
    21 червня, 2019
    21 вересня, 2019
    1
    1593

    Кожне створіння, яке наносить тілесні смертельні поранення, притягує до насильства дітей, повинен бути наказаним самим найстрашнішим покаранням, а саме смертною карою

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Щодо спрощення процедури використання правоохоронними органами України можливостей операторів мобільного зв’язку під час розшуку зниклих дітей

    Підписів 243

    Днів залишилось 1

    Марков В'ячеслав Валерійович
    Оприлюднена
    21 червня, 2019
    21 вересня, 2019
    1
    243

    За даними ювенальної поліції з початку 2019 року в України правоохоронні органи отримали 4250 повідомлень про зникнення дітей. Щодня в Україні зникає понад 20 дітей.
    Як свідчить світова практика розшуку зниклих дітей, якщо місце знаходження дитини не було встановлено протягом перших годин – доби після її зникнення, то вірогідність знаходження дитини живою зменшується у декілька разів.
    На теперішній час частина дітей, які зникли, мали про собі мобільні телефони чи смартфони. Оператори мобільного зв’язку мають технічну можливість надати інформацію про останнє приблизне місце знаходження мобільного телефону та перелік телефонних номерів з якими контактувала особа в останні години та дні перед зникненням. Дана інформація може суттєво допомогти у встановленні місця знаходження зниклої дитини та переліку осіб, які можуть бути причетними до її зникнення.
    Але у відповідності до українського законодавства така інформація може бути передана операторами мобільного зв’язку правоохоронним органам тільки за рішенням суду. В українських реаліях отримання такого рішення може зайняти декілька діб.
    У зв’язку з вищевикладеним необхідно розглянути питання щодо внесення змін до Кримінального процесуального кодексу України в частині надання права правоохоронним органам здійснювати консенсуальне (за згодою офіційних представників зниклої дитини) встановлення місцезнаходження радіоелектронного засобу (мобільного телефону), а також перехоплення даних з транспортних телекомунікаційних мереж без рішення суду.
    Це повинно відбуватися за приблизно таким алгоритмом:
    1) правоохоронний орган отримує заяву про зникнення дитини;
    2) слідчий реєструє в ЄРДР відповідне кримінальне провадження;
    3) працівники правоохоронного органу встановлюють через свідків (родичів, друзів, знайомих зниклої дитини тощо) номер мобільного телефону зниклої дитини та IMEI її мобільного пристрою;
    4) працівники правоохоронного органу отримують від офіційних представників зниклої дитини дозвіл на отримання від операторів мобільного зв’язку інформації по її мережній активності за певний період;
    5) слідчий, використовуючи свій цифровий підпис, подає через єдиний спеціалізований вебсайт онлайн заяву (в якій зазначає номер кримінального провадження в ЄРДР, номери мобільних телефонів та IMEI мобільних пристроїв зниклої дитини) про надання операторами мобільного зв’язку інформації про останнє приблизне місце знаходження мобільного телефону та перелік телефонних номерів з якими контактувала зникла дитина. Слідчий попереджається про кримінальну відповідальність за подачу неправдивої інформації;
    6) оператори мобільного зв’язку в автоматичного режимі надають наявну в їх базах даних запитувану інформацію;
    7) працівники правоохоронних органів використовують отриману від операторів мобільного зв’язку інформацію для встановлення ймовірного місця знаходження зниклої дитини та переліку осіб, які можуть бути причетними до її зникнення.

    Запровадження даного механізму не потребує значних фінансових витрат. Необхідно розробити відповідний онлайн ресурс та забезпечити його безперебійну роботу.

    Щодо ймовірного використання деякими правоохоронцями даного ресурсу для отримання інформації щодо інших осіб, то всі запити, що будуть надходити на відповідний онлайн ресурс будуть перевірятися щодо законності їх розміщення, а посадова особа, яка використала цей ресурс незаконно, буде притягатися до кримінальної відповідальність у відповідності до вже чинних норм Кримінального кодексу України.

    В сучасних умов не використання наявних технічних можливостей щодо розшуку зниклих дітей – є «злочином»!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • За возможность получения строительного паспорта онлайн без предоставления заверенной нотариусом копии документа о праве собственности, что позволит снизить коррупционную составляющую в органах управления архитектуры.

    Підписів 10

    Днів залишилось 1

    Чистякова Вікторія Михайлівна
    Оприлюднена
    21 червня, 2019
    21 вересня, 2019
    1
    10

    Получение строительного паспорта онлайн позволит сократить время на походы в ЦАП, сократить коррупцию и повысить эффективность работы местных органов управления архитектуры.

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА   
  • Допомога при народженні дитини

    Підписів 553

    Днів залишилось 1

    Крижанівська Ірина Іванівна
    Оприлюднена
    21 червня, 2019
    21 вересня, 2019
    1
    553

    Прохання переглянути виплати при народженні дитини, та прив'язати їх безпосередньо до прожиткового мінімуму. Оскільки ціни ростуть і отримувати на сьогоднішній день 860 грн в місяць на 2 і 3 дитину у родині безглуздо.....

    Допомога при народженні дитини нараховується в розмірах прожиткового мінімуму для дітей віком до шести років та виплачується виходячи з розміру прожиткового мінімуму встановленого на момент здійснення виплат допомоги.
    Допомога при народженні дитини надається у такому розмірі: на першу дитину - 52 розміри прожиткового мінімуму, на другу дитину - 70 розмірів прожиткового мінімуму, на третю та кожну наступну дитину - 120 розмірів прожиткового мінімуму .
    Виплата допомоги здійснюється одноразово: при народженні першої дитини - у розмірі 15 прожиткових мінімумів, при народженні другої дитини – у розмірі 25 прожиткових мінімумів, при народженні третьої та наступної дитини – у розмірі 40 прожиткових мінімумів.
    Решта суми допомоги виплачується протягом наступних 36 місяців рівними частинами у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
    Щомісячний розмір виплати допомоги не може бути меншим від розміру прожиткового мінімуму для дітей віком до шести років встановленого на момент здійснення виплат

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Припинити ліквідацію закладів охорони здоров'я під приводом їх оптимізації чи реорганізації.

    Підписів 214

    Днів залишилось 1

    Гриб Віталій Вячеславович
    Оприлюднена
    21 червня, 2019
    21 вересня, 2019
    1
    214

    ПРОБЛЕМА
    Упродовж 2011-2019 років в Україні немає СПЕЦІАЛЬНОГО Закону, який би врегульовував порядок створення, припинення закладів охорони здоров'я, особливості діяльності та класифікація закладів.
    Відтак, упродовж цих 8 років будь-які створення, ліквідації та реорганізації, у т.ч. шляхом приєднання, припинення, об‘єднання, виділення тощо медичних закладів були проведені поза законом, оскільки Верховною Радою України досі не було прийнято відповідного закону.
    Відсутність спеціального закону щодо порядку створення, реорганізації та ліквідації медичних закладів призводить до хаотичного несистемного реформування мережі лікувальних установ.
    Скорочення мережі лікувальних закладів проходить під маркою «оптимізації» та «покращення». Попри пряму заборону в Конституції України в державі масово закриваються ФАПи в сільській місцевості. Черга дойшла і до лікарень, особливо тим, яким доля випала знаходитись в елітних зонах міст.
    Процеси реорганізації і ліквідації стали неконтрольованими, викликають суспільний резонанс.
    Одним з останніх відомих конфліктів – спроба припинення Дитячої клінічної лікарні № 7 Печерського району м. Києва, яка побудована в мікрорайоні Новопечерські Липки за кошти районного та Державного бюджету України.

    ЮРИДИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ
    Частиною другою статті 16 Основ законодавства України про охорону здоров’я в редакції Закону N 3611-VI від 07.07.11 визначено, що порядок створення, припинення закладів охорони здоров'я, особливості діяльності та класифікація закладів визначаються законом.
    Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 12.09.2011 № 582 затверджено План заходів щодо організації підготовки проектів актів, необхідних для забезпечення реалізації Закону України від 7 липня 2011 року № 3611 - VI « Про внесення змін до Основ законодавства України про охорону здоров’я щодо удосконалення надання медичної допомоги".
    Пункт перший цього Плану передбачав розробку та подання в установленому порядку Кабінетові Міністрів законопроект «Про особливості діяльності закладів охорони здоров'я» щодо порядку створення, припинення закладів охорони здоров’я, особливостей їх діяльності та класифікації.
    Такий законопроект було внесено до Верховної Ради України та зареєстровано за номером 9386 від 01.11.2011.
    Проте вказаний законопроект в жодній мірі не регулював порядку створення і припинення закладів охорони здоров'я. Проект отримав негативний висновок Головного науково-експертного управління та був відкликаний суб’єктом подання.
    Таким чином, упродовж 2011-2019 років в Україні немає відповідного Закону, який би врегульовував порядок створення, припинення закладів охорони здоров'я, особливості діяльності та класифікація закладів.

    РІШЕННЯ
    Ввести мораторій на ліквідацію та реорганізацію закладів охорони здоров’я державної та комунальної форм власності строком на 5 років або до прийняття відповідного закону, що врегулює порядок створення, припинення закладів охорони здоров'я, особливості діяльності та класифікації закладів.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Петиція що до збільшення заробітної плати

    Підписів 25

    Днів залишилось 1

    Одудько Геннадій Дмитрович
    Оприлюднена
    21 червня, 2019
    21 вересня, 2019
    1
    25

    Пропонуємо збільшення заробітної платні працівникам освіти в три, а краще в чотири рази щоб довести зарплатню до європейського рівня та запобігти дефіциту кадрів кваліфікованих працівників. Заробітна плата повинна бути не менша ніж (1000 євро).

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Підвищення пенсії учасників Чорнобильської аварії усіх категорій та інвалідів 1,2 та 3 групи!

    Підписів 30

    Днів залишилось 1

    Остапенко Карина
    Оприлюднена
    21 червня, 2019
    21 вересня, 2019
    1
    30

    Вважаю що ці люди заслуговують високої пенсії, які жертвувал собою заради нашого життя зараз!

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Зарплата вихователя ЗДО

    Підписів 19

    Днів залишилось 1

    Чернецька Тетяна Вікторівна
    Оприлюднена
    21 червня, 2019
    21 вересня, 2019
    1
    19

    Маю прохання, розглянути питання щодо заробітньої плати вихователя дитячого дошкільного закладу.
    Це дуже відповідальна, важка праця, яка гідно не оцінюється. В групах по 30-40 дітей, до кожного з них вихователі повинні мати особистий підхід, навчити самообслуговуванню, дати елементарні знання для того, щоб дитина могла йти в школу, підхід до батьків. А також, за власні кошти виготовляти наочність для проведення занять.
    Тому, вважаю за необхідне, розглянути питання про підвищення заробітньої плати вихователя.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Підвищення заробітної плати медичним працівникам

    Підписів 58

    Днів залишилось 1

    Дедусь Ольга Володимирівна
    Оприлюднена
    21 червня, 2019
    21 вересня, 2019
    1
    58

    Дуже прикро коли ти віддаєш свої сили на навчання в медичному, а потім не працюєш по спеціальності. І все із-за того, що на заробітну плату медичного працівника жити неможливо.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Тютюнопаління в громадських місцях, посилення відповідальності та контролю

    Підписів 82

    Днів залишилось 4

    Неупокой Вадим Сергійович
    Оприлюднена
    24 червня, 2019
    24 вересня, 2019
    4
    82

    Актуальною проблемою на сьогоднішній день є захист здоров'я громадян. Є закон про заборону паління, але більшість людей, що вживають тютюнові вироби їм нехтують, як і здоров'ям оточуючих, тому він неефективний. Інколи зустрічаються випадки коли навіть працівники поліції порушують цей закон, що вже казати про його ефективність.

    Тому пропоную внести наступні поправки:
    - збільшити штраф за паління в громадських місцях, мінімальним вважати розмір одної (1) мінімальної заробітної плати, та максимальний - п'ять (5) мінімальних заробітних плат, в залежності від кількості людей, що страждають від тютюновогу диму;
    - заборонити паління на балконах та лоджіях багатоквартирних будинків;
    - у випадку неможливості особи сплатити штраф - призначити виправні роботи в годинному еквіваленті;
    - збільшити ціну на тютюнові вироби, додати мито у розмірі 10%, з якого будуть фінансуватися національний інститут раку, та інші заклади боротьби з онкологічними захворюваннями.

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Відновлення статусу ядерної держави

    Підписів 23

    Днів залишилось 4

    Побіжан Віталій
    Оприлюднена
    24 червня, 2019
    24 вересня, 2019
    4
    23

    В зв'язку з тим що Росією (визнана ВР України країною-агресором) порушені пункти 1,2,3 Будапештського меморандуму, відновити статус ядерної держави і відновити ядерне озброєння на території України.

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Підвищення пенсії для людей хворих на цукровий діабет

    Підписів 29

    Днів залишилось 4

    Зарічна Ірина Миколаївна
    Оприлюднена
    24 червня, 2019
    24 вересня, 2019
    4
    29

    Цукровий діабет- дуже тяжка та потребуюча постійного контролю хвороба.
    Потрібно завжди міряти рівень цукру у крові,протягом дня це близько 5 разів,при цьому що тест-смужки коштують 450 гривень,а їх там усього 50 штук,в місяць потрібно 2-3 коробки смужок,для введення інсуліну також потрібно купувати голки,які дуже швидко стають нездатними безболісно проколоти шкіру хворого,їх потрібно постійно змінювати,вартість яких близько 600 гривень.Люди маючи таке тяжке захворювання мають багато ускладнень,наприклад порушення зору,яке потребує також постійних хірургічних втручань,які на даний час коштують в межах 8-15 тисяч гривень,постійно потрібно купувати краплі по 4-5 видів при цьому їх ціна від 100-500 гривень,людям потрібно правильно харчуватись і на це також потрібні не малі кошти.Все це коштує великих грошей,при цьому,що у багатьох групи не працездатні і ніхто не бере людей працювати,та і самі вони не зможуть це робити,тому що навантаження їм заборонені через перепади цукру у крові.Так як цим людям жити,якщо їм і так дуже важко живеться?!Як їм прожити на пенсію 1497 при цьому купувати все необхідне для контролю цукрового діабету,як їм правильно харчуватись коли такі ціни в магазинах?!Як жити,коли комунальні в три рази більші пенсії яку вони отримують?!Як жити,коли хворіючий молодий батько має родину і двох діток може забезпечити сім’ю на 1497 гривень при цьому потребуючий таких витрат ?!
    Я вважаю,що ці люди дуже сильно потребують підвищень пенсій,вони хочуть працювати,заробляти,але їм не дозволяє хвороба,яка їх руйнує і не дає можливостей це зробити.
    1497 гривень - це та сума на яку прожити просто неможливо з такою хворобою,при цьому у всіх є сім’ї,діти яких потрібно забезпечувати.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Заборона грального бізнесу

    Підписів 76

    Днів залишилось 4

    Вітер Денис Олександрович
    Оприлюднена
    24 червня, 2019
    24 вересня, 2019
    4
    76

    Шановні народні депутати та громадяни України прошу Вас підтримати мою петицію щодо заборони грального бізнесу по всій території України та в Українському сегменті інтернет.
    Пропоную вам як найшвидше розглянути питання щодо повної заборони грального бізнесу по всій території України, анулювання всіх ліцензій виданих будь - якому оператору лотерей, заборони діяльності будь яких інтернет - клубів в т ч клубів спортивного покеру, обов’язкової заборони реклами грального бізнесу та блокування її провайдерами у мережі інтернет та блокування доступу до всіх інтернет казино. Також пропоную зобов'язати банки заблокувати надходження коштів рахунки всіх інтернет казино та встановити за не виконання віще зазначеного кримінальну відповідальність, та зобовя’зати національну поліцію виявляти та закривати всі заклади грального бізнесу. Готовий ти маю можливість приймати участь у громадських слуханнях, засіданнях комітетів та зісіданнях народних депутатів на яких буде обговорюватись віщезазначене питання.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО   
  • Внесення грошової застави кандидатом в народні депутати України НЕЗАКОННО

    Підписів 7

    Днів залишилось 4

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    24 червня, 2019
    24 вересня, 2019
    4
    7

    Статтею 38 Конституції України встановлено, що громадяни мають право вільно обирати і бути обраними до органів державної влади.

    Статтею 71 Конституції України встановлено, що вибори до органів державної влади є вільними і відбуваються на основі загального, рівного і прямого виборчого права.

    Статтею 24 Конституції України встановлено, що громадяни мають рівні конституційні права і свободи, не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками майнового стану.

    Однак в порушення цих вимог Конституції України пунктом 2 статті 56 Закону України "Про вибори народних депутатів України" передбачено, що кандидат у депутати, який балотується в одномандатному окрузі в порядку самовисування, після початку виборчого процесу та до подання документів Центральній виборчій комісії для реєстрації вносить на спеціальний рахунок Центральної виборчої комісії грошову заставу в розмірі десяти розмірів мінімальної заробітної плати.

    Тобто, кандидат у народні депутати України, повинен бути тільки багатієм, а інакше він не зможе балотуватися до Верховної Ради України, що порушує рівність конституційних і виборчих прав громадян, встановлених статтями 24 і 71 Конституції України, а через це порушується також конституційне право кожного громадянина бути обраним до органів державної влади, що встановлено статтею 38 Конституції України.

    Крім того сьогодні кандидату в народні депутати України необхідно внести 10 розмірів мінімальної заробітної плати, а завтра встановлять, що необхідно внести свій будинок, чи свою автомашину, чи 10 кг золота, чи щось ще - все це є НЕЗАКОННЕ перешкоджання конституційному праву громадян бути обраним до органів державної влади і тому, повинно бути НЕГАЙНО СКАСОВАНО.

    До того ж у такий спосіб можно також ввести НЕЗАКОННІ вимоги про те, що право обирати народних депутатів України можуть лише громадяни, які внесли грошову заставу.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.СКАСУВАТИ грошову заставу, яку вносять кандидати у народні депутати України тому, що це порушує статті 24, 37 та 71 Конституції України і порушує конституційне право кожного громадянина бути обраним до органів державної влади

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ