ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Щодо приведення надання послуг з електропостачання, газопостачання, водопостачання та комунальних послуг до європейських стандартів на території держави Україна

    Підписів 8

    Днів залишилось 1

    Лейко Михайло Макарович
    Оприлюднена
    29 листопада, 2019
    29 лютого, 2020
    1
    8

    Пропоную з метою забезпечення права громадян держави Україна та тих, хто тимчасово перебуває на території держави Україна, на отримання якісних комунальних послуг привести стандарти електропостачання, газопостачання, водопостачання та надання комунальних послуг до європейських стандартів на всій території держави Україна.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Розвиток інституту петицій, референдумів та держави в смартфоні.

    Підписів 4

    Днів залишилось 1

    Глазунов Дмитро
    Оприлюднена
    29 листопада, 2019
    29 лютого, 2020
    1
    4

    1) Збір підписів під петиціями відповідає наступним наслідкам:
    25 000 -донесення інформації в комітети.

    50 000-статус Ідеї на законопроект, направляється у відповідні комітети, де протягом 90 днів має напрацьовуватись основа законопроекту.

    100 000 - має бути включено в порядок дений на чергову сесію Верховної Ради як питання визначені Президентом України як невідкладні.

    500 000 -Законопроект включається До порядку денного сесії Верховної Ради позачергово без голосування, і має такий статус як закони, повернуті з пропозиціями Президента України на повторний розгляд

    Голосування по законопроекту продовжується допоки законопрект не буде прийнятий остаточно у другому читанні.
    Кількість голосів відповідає пріорітетності розгляду на черговій сесії.

    Таким чином громадяни України зможуть виявляти пряму демократію. Це і є та держава в смартфоні, яку нам обіцяв Зеленський. І не треба витрачати мільони гривень на референдуми. Достаньо пару толкових програмістів та поправок до законопроекту «Про звернення громадян» щодо електронного звернення та електронної петиції



    Додатково:

    Для більшого захисту можна додати цифровий підпис. Люди, які отримуватимуть чи братимуть хабар за голос, притягатимуться до кримінальної відповідальності на 3 роки. Для честності доступу усіх верств населення дозволити голосувати поштою із поданням нотаріально завіреного підпису.

    (У формі подання петицій зробити вікна із підказками Назва, тема, проблема-ідея-суть, очікуванні ресурси для реалізації,фото, відео, документи, орієнтовний час на реалізацію ідеї ) - це допоможе організувати процес і почистити «сміттєві» петиції, які нівілюють інструмент петицій.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Зупинити знищення проводового радіо

    Підписів 4

    Днів залишилось 1

    Щербатюк Сергій
    Оприлюднена
    29 листопада, 2019
    29 лютого, 2020
    1
    4

    Проводове радіо після передачі у приватну власність Укртелеком невпинно руйнується, що негативно впливає на скорочення аудиторії слухачів. Хоча всі роки незалежності проводове радіо було найдоступнішим способом донесення української пісні, української культури у найвіддаленіші села України. Також цими мережами ведуть мовлення місцеві радіокомпанії.
    Необхідно вишукати механізми для припинення знищення проводового радіо, надати можливість всім бажаючим користуватись цією послугою, зробити її доступною всім бажаючим.

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Штрафи учасникам дорожнього руху

    Підписів 11

    Днів залишилось 1

    Яциков Володимир
    Оприлюднена
    29 листопада, 2019
    29 лютого, 2020
    1
    11

    Прив'язати штрафи за адміністративне правопорушення ПДР до річного доходу особи за позаминулий календарний рік з фіксованим мінімальним порогом.
    Ввести кримінальну відповідальність за керування ТЗ після позбавлення права керування.
    Це створить десяткі тисяч нових робочих місць водіїв і урівняє відповідальність міліонерів з іншими учасниками дорожнього руху та знизить аварійність, травматизм і смертність на дорогах.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Прийняття у рамках реформування системи державної служби та проведення пенсійної реформи, зокрема законів «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо пенсійного забезпечення» від 2 березня 2015 року, «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» від 3 жовтня 2017-го та інших.

    Підписів 9

    Днів залишилось 4

    Шевчук Микола Миколайович
    Оприлюднена
    03 грудня, 2019
    03 березня, 2020
    4
    9

    Лист-звернення від імені пенсіонерів державної служби з різних областей України.
    Майже 100 тисяч колишніх працівників держорганів і установ, які вийшли на пенсію у 1990-х та 2000-х, отримують у межах трьох тисяч гривень.
    Хоча більшість вважає, що держслужбовці, які вийшли на заслужений відпочинок, отримують високі пенсії, насправді це не так. Майже 100 тисяч колишніх працівників держорганів і установ, які вийшли на пенсію у 1990-х та 2000-х, отримують у межах трьох тисяч гривень. Коли два роки тому всім пенсії підвищили, наші так і не осучаснили.
    Розмір наших пенсій востаннє індексували в березні 2008-го. Для багатьох із нас пенсії — єдине джерело існування. Але за останні десять років вони зменшилися у кілька разів — порівняно з рівнем платоспроможності, що забезпечувався пенсією на момент її призначення. Образливо й гірко! Особливо тому, що цю несправедливість допущено стосовно саме тих, хто створював основи державності нашої країни.
    Така ситуація склалася внаслідок застосування нових норм пенсійного забезпечення держслужбовців, прийнятих у рамках реформування системи державної служби та проведення пенсійної реформи, зокрема законів «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо пенсійного забезпечення» від 2 березня 2015 року, «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій» від 3 жовтня 2017-го та інших.
    Звужені права на пенсійне забезпечення у тих розмірах, що були гарантовані державою за час роботи на відповідних посадах. Нині, коли ціни на послуги ЖКГ, харчі й ліки йдуть лише вгору, перерахунок пенсій держслужбовцям — справа життєво необхідна і потребує невідкладного вирішення.
    Запропонований урядом перехід на пенсію відповідно до Закону «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» у більшості випадків для пенсіонерів державної служби не має сенсу. Адже законодавче обмеження права здійснювати іншу оплачувану діяльність під час держслужби та невисокий рівень зарплати не дають змоги збільшити розмір пенсійних виплат.
    Пропозиції зберегти наші права на перерахунок пенсій лунали, зокрема, у доповіді представника судової влади «Окремі проблемні питання правового державного службовця» на І Міжнародній науково-практичній конференції, яка відбулася в Києві влітку минулого року. В доповіді було відзначено позицію Конституційного Суду України, який у своїх рішеннях неодноразово акцентував увагу на тому, що пільги, компенсації, гарантії є видами соціальної допомоги і необхідною складовою конституційного права кожної людини на гідний життєвий рівень. А тому звуження змісту й обсягу цього права шляхом прийняття нових законів або внесення змін до чинних за ст. 22 Конституції України не допускається.
    Окрім того, Україна — це соціальна та правова держава. Основний Закон гарантує дотримання прав і свобод кожної людини та відповідальність держави перед громадянами.
    У Верховній Раді давно готовий законопроект № 7406 від 15 грудня 2017-го, який розв’язує багато проблем пенсіонерів — колишніх держслужбовців, але його вже рік не вносять на розгляд у сесійну залу.
    Отож нині ініціативна група звертається до Президента України, Голови Верховної Ради України та Прем’єр-міністра з проханням звернути, нарешті, увагу на вирішення питання пенсійного забезпечення. Необхідно законодавчо відновити права пенсіонерів, що працювали в державних органах і установах до 01.05.2016 року, на перерахунок (осучаснення) пенсій.
    Слід зважити на позицію Конституційного Суду України щодо неможливості ставити гарантовані законом виплати в залежність від видатків бюджету, а також — Європейського Суду з прав людини, де переконані, що органи державної влади не можуть посилатися на відсутність коштів як на причину невиконання своїх соціальних зобов’язань.
    Вам особисто Володимир Олександрович, після вирішення проблеми буде приємно чути гарні відгуки та слова подяки від імені пенсіонерів державної служби з різних областей України.
    Сподіваємося на Ваше розуміння проблеми і її вирішення.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Не допустити скасування доплат і надбавок педагогам, викладачам вищих навчальних закладів та стипендій студентам.

    Підписів 134

    Днів залишилось 5

    Вульчин Андрій Ігорович
    Оприлюднена
    04 грудня, 2019
    04 березня, 2020
    5
    134

    Бурхливу суспільну реакцію викликали зміни до законодавства, запропоновані народними депутатами, та урядові ініціативи, що стосуються:
    1.Скасування доплат вчителям за класне керівництво та перевірку навчальних робіт; завідування навчальними майстернями, кабінетами, спортивними залами, навчально-дослідними ділянками; обслуговування комп’ютерної техніки; проведення позакласної роботи з фізичного виховання учнів; завідування бібліотеками та роботу з бібліотечним фондом підручників. А також - скасування підвищення ставки заробітної плати за педагогічне звання «старший учитель»; норми про обов’язковість письмової згоди вчителя щодо роботи на неповну ставку.
    2.Скасування науково-педагогічним, науковим та педагогічним працівникам встановлених доплат за наукові ступені та вчені звання, щомісячних надбавок за вислугу років, щомісячних доплат за сертифікацію.
    3.Скорочення кількості студентів, які мають право на отримання стипендій.
    Перераховані новації грубо порушують основоположні принципи, закладені у статті 22 Конституції України, згідно з якою при ухваленні нових законів або внесенні змін до чинних є неприпустимим звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод; відповідних положень Кодексу законів про працю України; законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про вищу освіту».
    Зважаючи на зазначене, звертаємося до Президента України як гаранта дотримання Конституції України, прав і свобод людини і громадянина, з вимогою вжити всіх необхідних заходів, аби не допустити скасування доплат і надбавок педагогам, викладачам вишів та скорочення кількості одержувачів стипендій.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Реформування системи розмитнення товарів для ФОПів шляхом створення мобільного додатку для можливості розмитнення товарів онлайн.

    Підписів 2

    Днів залишилось 7

    Гичка Сергій Михайлович
    Оприлюднена
    06 грудня, 2019
    06 березня, 2020
    7
    2

    Система розмитнення товарів ,що діє на даному етапі призводить до системи хабарництва і до недоотримання доходів до б`юджету. Не потрібно зменшувати мита, але пункт у законі про обов`язкове перебування закордоном протягом 48 год. для ввезення товарів без розмитнення на суму до 500 Євро працює виключно на кармани митників а не на державу, які за порушення цього пункту отримують невеликі але системні хабарі, і ніякі перевірки роботи митниці не покращать ситуацію. Створення системи розмитнення товарів через мобільний додаток приведе до мінімалізації людського фактору в цій проблемі. Наприклад розмитнення по шкалі відповідності : за перевезення товарів на 500 Є - мито 100-200грн.; за перевезення від 500 до 1000 Є -200-500грн.; від 1000 до 2000Є - 800-1000грн. - і т.д. Саме приблизно такі хабарі змушені платити підприємці при розмитненні, і більшість з них з радістю оплатить цю суму онлайн в б`юджет і спокійно без нервів , показуючи квітанцію про сплату мита в мобільному телефоні (яка доречі може відображатися і на сервері митників для перевірки) саме на дату перевезення товару, перевезти легально ,не порушуючи законодавство, вже розмитнений товар через пункт пропуску, витрачаючи на це мінімум часу. Все це приведе до зменшення черг на пунктах пропуску, зменшення контрабанди, легалізації товарів та наповнення б`юджету. Система розмитнення має бути вигідна як підприємцям так і державі при максимальному виключенні людського фактору-взаємин митник-підприємець.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Максимілізація безготівкових розрахунків у побуті.

    Підписів 1

    Днів залишилось 7

    Гичка Сергій Михайлович
    Оприлюднена
    06 грудня, 2019
    06 березня, 2020
    7
    1

    Прийняття закону про зменшення максимальної суми оплати готівкою , наприклад до 5000 грн., та перехід до масових безготівкових платежів призведе до повної легалізації доходів громадян, а значить і до надходження податків, а разом з цим і до покращення добробуту громадян, але все це має відбуватися при прагматичній і взаємовигідній системі оподаткування .

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Зменшення кількості й сум податків для громадян України й для українського бізнесу

    Підписів 16

    Днів залишилось 10

    Тесла Андрій
    Оприлюднена
    09 грудня, 2019
    09 березня, 2020
    10
    16

    Податки,які наразі діють в Україні є занадто великими для громадян,особливо з низькими доходами й для малого й середнього бізнесу.Підвищені податки сприяють збіднінню населення,підвищуючи ціни на товари і послуги й знижуючи покупельну спроможність українців,що негативно відображається на розвитку економіки країни.Крім того,вони сприяють"тінізації"українського бізнесу через збитковість через дію податкового тиску на бізнес,в результаті чого більшість підприємців уникають сплати податків,що наносить збитки державі.Зменшення податків дозволить зменшити частку "тіньового"бізнесу,сприятиме його розвитку й заходу іноземних інвестицій для розвитку української економіки,сприятиме підвищенню фінансовому благополуччю населення й підвищенню його покупної спроможності,що дасть поштовх розвитку українського бізнесу й,відповідно,збільшивши надходження до бюджету країни.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Щодо закладення до Державного бюджету України формули розрахунку соціальних стандартів, аналогічних країнам Європейського союзу

    Підписів 13

    Днів залишилось 10

    Лейко Анатолій Михайлович
    Оприлюднена
    09 грудня, 2019
    09 березня, 2020
    10
    13

    Пропоную з метою адаптації національного законодавства держави Україна до європейських стандартів та утвердження України як соціальної держави відповідно до статті 1 Основного Закону України - Конституції України - закласти до Державного бюджету України формули розрахунку соціальних стандартів, аналогічних країнам Європейського союзу

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Единая формула расчета и ежегодного перерасчета пенсий с учетом изменения средней зарплаты по Украине.

    Підписів 20

    Днів залишилось 10

    Фомина Елена Николаевна
    Оприлюднена
    09 грудня, 2019
    09 березня, 2020
    10
    20

    Очень хотелось бы , чтоб в Украине к законам относились не формально , а конкретно . Почему пенсионерам с одинаковыми показателями : коэффициент по з/п и стажу -- от которых идут одинаковые отчисления во время трудового стажа -- при расчете разная пенсия.Если меняется средняя з/п по Украине ,ежегодно необходимо сделать перерасчет , а не индексацию в размере 2 гривны. Если такой подход , то пенсия начислена 2010 году ,то и коммунальные платежи неплохо было бы такие как в 2010 . Мы все оплачиваем действующие тарифы и покупаем продукты по одним ценам , а пенсии с вышедшими в разные года ,с одинаковыми показателями очень отличаются .
    Второй момент пенсионерам имеющим минимальную пенсию , но имеющим 30 лет стажа для женщин , добавили летом 2019 до 2000 гривен , а пенсионерам имеющим коэффициент по з/п -- 1,5 , но стаж 27 лет пенсия меньше ,чем 2000 гривен. Возникает вопрос - зачем нужно было отчислять с з/п отчисления , чтоб получить пенсию меньше ,чем пенсионер у которого минимальная в 2000 гривен.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Пільги багатодітним сім'ям

    Підписів 64

    Днів залишилось 12

    Охріменко Вячеслав Анатолійович
    Оприлюднена
    11 грудня, 2019
    11 березня, 2020
    12
    64

    Шановні депутати партії Слуга народу! До вас звертається багатодітний батько який просить, благає вас прийняти Закон України щодо зміни і доповнення до ст.13 Закону України про охорону дитинства що до проїзду батькам та дітям у пасажирських, швидких та швидкісних поїздах за 50% від їх вартості. В країні на законодавчому рівні інваліди ВВВ яких вже майже немає в живих мають право на пільгу щодо проїзду в поїздах, а багатодітні родини ні. Це нонсенс!
    Країна яка має слабку народжуваність просто зобов'язана надати багатодітним родинам таку пільгу. Також вимагаю скасувати останній пункт цієї статті який записаний такими словами: Установити, що пільги, передбачені пунктами 1, 2, 3 та 4 частини третьої та пунктом 1 частини шостої цієї статті, надаються за умови, якщо розмір середньомісячного сукупного доходу сім’ї в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України. Данний пункт суттєво звужує права багатодітних сімей і порушує декілька статей Конституції України, та конвекцію ООН про охорону дитинства. Данний пункт ділить дітей за матеріальним станом хоча пільги надаються сім'ям за народження третьої і більше дітей в родині. Чим одні діти краще за інших?

    СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Створити новий закон, або ж змінити старі закони, які регулюють будівництво у державі Україна. 200 000 постраждалих інвесторів в державі і ноль реакцій з боку законодавчої, виконавчої та судебної системи.

    Підписів 17

    Днів залишилось 12

    Плєвако Олена Вікторівна
    Оприлюднена
    11 грудня, 2019
    11 березня, 2020
    12
    17

    В країні на протязі більше ніж 10 років процвітає афера в сфері будівництва.
    Прошу найближчим часом створити закон, який має захистити внутрішніх інвесторів.
    Внести зміни до вже існуючих законів "Про фінансово-кредитні механізми і управління майном при будівництві житла та операціях з нерухомістю", тому що вони не працюють.
    Громодяни чекають на свої оселі по 10 і більше років, а такі компанії як КПК"Житло-інвест" можуть далі законно не виконувати своїх обов'їязків посилаючись на цей закон.
    Стосовно вже постраждалих інвесторів створити діючі механізми з залученнім коштів від держави, для завершення будівництва і введення будинків в експлуатацію. Інвестора постраждали тому що влада не виконала своїх повноважень, а тому повинна виправити це за свій рахунок.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Убрать маршрутные такси по всей Украине

    Підписів 8

    Днів залишилось 14

    Федяев Алексей Петрович
    Оприлюднена
    13 грудня, 2019
    13 березня, 2020
    14
    8

    Прошу поддержать петицию о ликвидации да конца 2020 года всех маршрутных такси в Украине!

    КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Щодо повернення в повному обсязі вкладів колишнього Союзу Радянських Соціалістичних Республік

    Підписів 12

    Днів залишилось 14

    Лейко Михайло Макарович
    Оприлюднена
    13 грудня, 2019
    13 березня, 2020
    14
    12

    Відповідно до Декларації про державний суверенітет України та Угоди про створення Співдружності Незалежних Держав держава Україна є правонаступницею Союзу Радянських Соціалістичних Республік. Пропоную повернути в повному обсязі громадянам держави Україна міста Полтави держави Україна вклади колишнього Союзу Радянських Соціалістичних Республік.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • льготи ветеранам ЗС України

    Підписів 4

    Днів залишилось 14

    Сущевський Володимир Дмитрович
    Оприлюднена
    13 грудня, 2019
    13 березня, 2020
    14
    4

    За октябрь я, как ветеран ВС Украины заплатил 50% от начисленных 100% коммунальных платежей.
    С информационного центра мне прислали платежку с долгами, которых у меня не было ни разу за 16 лет.
    Согласно Закона Украины «О статусе ветеранов военной службы, ветеранах органов внутренних дел, ветеранах Нацполиции и некоторых других лицах и их социальной защите» я оплатил правильно, а согласно Постановления кабинета министров стал должником. Получается, что Кабинет министров в нашем государстве выше Верховной Рады и может изменять или отменять положения Законов Украины. Я звонил всем поставщикам услуг и все ссылаются на Постановление кабинета министров. На вопрос о Законе Украины о статусе ветеранов ВС Украины и почему этот закон перестал действовать меня опять отправляли к постановлению кабинета министров №373 от 17 апреля 2019 года.
    Постановлеение кабинета министров Гройсмана практически отменило положения Закона Украини о статусе ветеранов ВС Укпаины от 1998 года. Как на это смотрят народные депутаты ? Постонавление Кабинета Министров отменяет положения действия Закона Украины.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Недопустимо прийняття законопроекту 0931 (про дискримінацію)

    Підписів 30

    Днів залишилось 17

    Гужва Арсен Володимирович
    Оприлюднена
    16 грудня, 2019
    16 березня, 2020
    17
    30

    Дискримінація людини за будь якою ознакою неприпустима. Але ще більшою загрозою є втручання держави у такого роду відносини між людьми, покарання штрафами та в інший спосіб.

    Ніхто не повинен ображати інших людей. Але цьому людину повинні навчити батьки, вчителі, митці, оточення тощо, а не держава.

    Враховуючи корупційні традиції нашої держави можна передбачити що для контролю цієї

    сфери буде створено чергову спеціальну комісію, яка стане годівницею для нових чиновників.

    Замість цього заборонного законопроекту, який обмежує права та свободи, пропонується розробити та прийняти дозвільний законопроект, який розширює та закріпляє права громадян на вільне висловлювання своєї позиції з будь яких питань.

    І не забуваємо:
    Ніякої толерантності, до того хто сам не є толерантним.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Закріпити конституційно-правовий статус людей з інвалідністю.

    Підписів 11

    Днів залишилось 17

    Ірклієнко Андрій Ігорович
    Оприлюднена
    16 грудня, 2019
    16 березня, 2020
    17
    11

    Відповідно до статті 24 Конституції України громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом.

    Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

    Рівність прав жінки і чоловіка забезпечується: наданням жінкам рівних з чоловіками можливостей у громадсько-політичній і культурній діяльності, у здобутті освіти і професійній підготовці, у праці та винагороді за неї; спеціальними заходами щодо охорони праці і здоров'я жінок, встановленням пенсійних пільг; створенням умов, які дають жінкам можливість поєднувати працю з материнством; правовим захистом, матеріальною і моральною підтримкою материнства і дитинства, включаючи надання оплачуваних відпусток та інших пільг вагітним жінкам і матерям.

    Пропонується доповнити статтю 24 Конституції України 3 частиною, яку викласти таким чином:

    Частина 3

    Особи з особливими потребами (інвалідністю) мають такі ж самі права та обов'язки та перебувають під особливою охороною їхніх прав Державою. Держава забезпечує таким особам середній соцальний рівень, медичний рівень та надає право на безоплатне здобуття початкової, середньої та вищої освіти. Будь-яка дискримінація заборонена. За посягання на честь та гідність або образу особи з особливими потребами в тому числі посягання на життя, винні особи притягуються до встановленої законом відповідальності.

    Обгрунтування даного законопроекту.

    Права людей з інвалідністю в Україні постійно порушуються на будь-якому рівні. Їх можуть вигнати з закладів громадського харчування, конференцій і так далі. Така поведінка зумовлена різними соціальними факторами. Незрілість людей, або їх недолугість, зокрема чиновниками вищого рангу призводять до дискримінації таких осіб, що є неприпустимим в Європейській Державі.

    Відповідно до Конвенції ООН про права людей з інвалідністю від 13.12.2006 року, а саме до статті 3 цієї Конвенції Держави-учасниці зобов'язуються забезпечувати й заохочувати повну реалізацію всіх прав людини й основоположних свобод всіма особами з інвалідністю без будь-якої дискримінації за ознакою інвалідності. Із цією метою держави-учасниці зобов’язуються:

    a) вживати всіх належних законодавчих, адміністративних та інших заходів для здійснення прав, що визнаються в цій Конвенції;

    b) вживати всіх належних заходів, зокрема законодавчих, для зміни чи скасування існуючих законів, постанов, звичаїв та практик, які є дискримінаційними стосовно осіб з інвалідністю;

    c) ураховувати осіб з інвалідністю в усіх стратегіях і програмах захисту і заохочення прав людини;

    d) утримуватися від будь-яких дій або методів, які не узгоджуються із цією Конвенцією, і забезпечувати, щоб державні органи та установи діяли відповідно до цієї Конвенції;

    e) уживати всіх належних заходів для усунення дискримінації за ознакою інвалідності з боку будь-якої особи, організації або приватного підприємства;

    f) проводити або заохочувати дослідну та конструкторську розробку товарів, послуг, устаткування та об’єктів універсального дизайну (який визначено в статті 2 цієї Конвенції), пристосування яких до конкретних потреб особи з інвалідністю вимагало б якомога меншої адаптації й мінімальних витрат, сприяти наявності й використанню їх, а також просувати ідею універсального дизайну під час вироблення стандартів і керівних орієнтирів;

    g) проводити або заохочувати дослідну та конструкторську розробку, а також сприяти наявності й використанню нових технологій, зокрема інформаційно-комунікаційних технологій, засобів, що полегшують мобільність, обладнання та допоміжних технологій, підхожих для осіб з інвалідністю, приділяючи першочергову увагу недорогим технологіям;

    h) надавати особам з інвалідністю доступну інформацію про засоби, що полегшують мобільність, обладнання та допоміжні технології, зокрема нові технології, а також інші форми допомоги, допоміжні послуги та об'єкти;

    i) заохочувати викладання спеціалістам і персоналу, що працюють з особами з інвалідністю, прав, які визнаються в цій Конвенції, щоб удосконалювати надання гарантованих цими правами допомоги та послуг.

    Висновок.

    Прийняття таких змін до Конституції України, суттєво полегшить реалізацію захисту своїх прав людей з інвалідністю, а також встановить певний рівень правосвідомості осіб від порушення прав Людини з інвалідністю. Ці зміни ЖОДНИМ чином не дискримінують осіб, які не мають таких проблем. А навпаки - підвищать цю правосвідомість, а найголовніше підвищать правову та етичну культуру суспільства.

    Дякую за увагу!

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Обмежити робочий час чотирма годинами на день та шістнадцятьма годинами на тиждень

    Підписів 11

    Днів залишилось 17

    Сегедін Арсен Юрійович
    Оприлюднена
    16 грудня, 2019
    16 березня, 2020
    17
    11

    З метою підвищення продуктивності праці та збільшення вільного часу для саморозвитку найманих працівників, а також, враховуючи, що восьмигодинний робочий день було запроваджено ще в жовтні (листопаді за новим стилем) 1917 року, тобто більше 100 років і виробничі сили суттєво виросли, достатньо розвинулись технології та здійснюється науково-технічний прогрес, пропоную внести відповідні зміни до Кодексу Законів України про Працю:
    Обмежити робочий час 4 годинами на день та 16 годинами на тиждень для працівників віком від 21 року до пенсійного віку;
    Обмежити робочий час 3 годинами на день та 12 годинами на тиждень (або 14 годинами на тиждень там, де запровадження 4-денного робочого тижня за рішенням працівників підприємства є неможливим) (5-денний робочий тиждень не має розповсюджуватися на жінок, що мають малолітніх дітей та/або дитину-інваліда та осіб, що працюють у нічний час (з 20:00 до 8:00);
    Обмежити робочий час 2 годинами на день та 8 годинами на тиждень для працюючих пенсіонерів та працівників, задіяних на шкідливому виробництві (на такому виробництві мають бути задіяні лише працівники вікової категорії "21 рік — 10 років до пенсійного віку");
    Зобов'язати всіх роботодавців дотримуватися вказаних вище (вказано максимальну кількість робочих годин) тривалостей робочого дня для тижня, заборонити надурочні роботи (обідня перерва не входить у робочий час), крім випадків, що будуть зазначені нижче, запровадити кримінальну відповідальність для роботодавців за даний злочин на строк від 10 до 15 років з конфіскацією майна (засоби виробництва (підприємства та устаткування) мають перейти у державну власність або колективну власність працівників);
    Зробити п'ятницю вихідним днем на рівні із суботою та неділею;
    Встановити тривалість обідньої перерви рівно в 1 годину;
    Встановити випадки, коли дозволяється перевищення максимально дозволеного робочого часу, а саме: при проведенні робіт, необхідних для оборони країни, а також відвернення громадського або стихійного лиха, виробничої аварії і негайного усунення їх наслідків; при проведенні громадсько необхідних робіт по водопостачанню, газопостачанню, опаленню, освітленню, каналізації, транспорту, зв'язку - для усунення випадкових або несподіваних обставин, які порушують правильне їх функціонування; при необхідності закінчити почату роботу, яка внаслідок непередбачених обставин чи випадкової затримки з технічних умов виробництва не могла бути закінчена в нормальний робочий час, коли припинення її може призвести до псування або загибелі державного чи громадського майна, а також у разі необхідності невідкладного ремонту машин, верстатів або іншого устаткування, коли несправність їх викликає зупинення робіт для значної кількості трудящих; при необхідності виконання вантажно-розвантажувальних робіт з метою недопущення або усунення простою рухомого складу чи скупчення вантажів у пунктах відправлення і призначення; для продовження роботи при нез'явленні працівника, який заступає, коли робота не допускає перерви; в цих випадках власник або уповноважений ним орган зобов'язаний негайно вжити заходів до заміни змінника іншим працівником;
    Заборонити залучення до надурочних робіт жінок, осіб, молодших 21 року та старших за пенсійний вік, інвалідів та осіб, що навчаються;
    Заборонити залучення до роботи у нічний час жінок, осіб, старших за пенсійний вік та інвалідів;
    Надурочні роботи не повинні перевищувати для кожного працівника однієї години протягом двох днів підряд і 40 годин на рік;
    У дні перед державними святами та у нічний час тривалість робочого часу має скорочуватись на 1 годину;
    Якщо святковий день випадає на п'ятницю, суботу чи неділю, вихідний день має бути перенесений на понеділок;
    Заборонити роботи у вихідні дні, крім випадків, коли це є неможливим або може завдати шкоди суспільству;
    Встановити оплату праці у подвійному розмірі для осіб, що працюють у нічний час та/або вихідні дні;
    Встановити мінімальну тривалість щотижневого безперервного відпочинку у шістдесят чотири години;
    Заборонити звільнення працівника через проходження строкової служби в лавах Збройних сил України або, хворобу;
    Заборонити залучення до роботи осіб, молодших 21 року, осіб, що навчаються, у навчальний період, крім студентів заочної форми навчання;
    Встановити мінімальну тривалість оплачуваної відпустки у 70 днів на рік;
    Заборонити будь-яке зниження розмірів оплати праці залежно від статі, віку, раси, національної приналежності, соціального і майнового стану, належності до громадських і політичних організацій, ставлення до релігії;
    Встановити кримінальну відповідальність для роботодавців (приватних власників підприємств, акціонерів, або керівництва, якщо підприємство знаходиться у державній власності) за порушення зазначених вище заборон у вигляді відправки до виправно-трудових колоній або таборів на строк від 10 до 15 років з конфіскацією майна у державну власність або колективну власність працівників підприємства, позбуттям недоторканності та мандату, якщо роботодавець (власник підприємства) є народним депутатом України, депутатом міської, селищної, районної або обласної ради, із забороною займати державні посади та бути обраним депутатом на строк у 10 років з моменту відбуття покарання у ВТК або ВТТ;
    Встановити мінімальний розмір оплати праці у розмірі сукупного прожиткового мінімуму для двох дорослих віком від 21 року та двох дітей віком до 21 року;
    Встановити прогресивний податок на доходи фізичних осіб зі звільненням від сплати ПДФО у випадку, якщо дохід не перевищує 3 мінімальних розмірів оплати праці;
    Застосовувати до власника підприємства у випадку злісного порушення трудових прав та прав людини, за рішенням двох третин працівників підприємства, кримінальне покарання у вигляді відправки до ВТК або ВТТ на довічний строк і з конфіскацією майна;
    Обмежити робочий час 6 годинами на день та 42 годинами на тиждень для осіб, що відбувають покарання в місцях обмеження або позбавлення волі.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Відміна ЄСВ для «сплячих» ФОПів

    Підписів 13

    Днів залишилось 17

    Титаренко Сергій Іванович
    Оприлюднена
    16 грудня, 2019
    16 березня, 2020
    17
    13

    З 1 січня 2017 р. введена обовязкова сплата ЄСВ (єдиного соціального внеску) для всіх зареєстрованих підприємців в т.ч. для «сплячих» тобто тих хто не здійснює ніякої діяльності.Така норма введена по ЗУ 1774-8 від 06.12.2016 року. ЄСВ включає в себі відрахування до Пенсійного фонду т.і. фондів в т.ч. на випадок безробіття і т.і. Пропонується відмінити таку обовязкову норму для непрацюючих ФОПів з 01.01.2017 року, а нараховані суми по ДФС (податковій) списати. Чому? ФОП повинен сам бажати сплачувати ЄСВ для отримання стажу, для інших виплат…

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА