ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Про неприпустимість запропонованих в Проекті бюджету на 2025 р., заходів щодо запровадження механізмів забезпечення цільового та ефективного використання коштів за програмою медичних гарантій шляхом перерахування залишків грошових коштів, які утворилися за рахунок оплати медичних послуг за програмою медичних гарантій, з рахунків відкритих в установах банків, на небюджетні рахунки надавачів медичних послуг, відкриті в органах Державної казначейської служби.

    Підписів 3531

    Днів залишилось 87

    Козовий Назар
    Оприлюднена
    23 вересня, 2024
    23 грудня, 2024
    87
    3531 (з них за 7 днів: 3531)

    Викладена інформація в законопроекті державного бюджету України на 2025 рік щодо переведення рахунків суб’єктів господарювання, що надають медичні послуги, у Державне казначейство з банківських установ, ставить під загрозу реалізацію реформи системи охорони здоров’я України та відбере автономність надавачів медичних послуг і можливість вільно, відповідно до потреб закладу, розпоряджатися заробленими коштами.
    Однією з істотних переваг реформи охорони здоров’я став перехід на роботу з банківськими установами, що позитивно вплинуло на швидкість проведення розрахунків з постачальниками та підрядниками, зменшило ризики виникнення заборгованості із виплати заробітної плати.
    Робота з Державною казначейською службою створює постійні бюрократичні перешкоди з суттєвим збільшенням часу на проведення будь-яких фінансових операцій та необґрунтованими вимогами надавати пояснення щодо кожної виплати. Постанова Кабінету Міністрів України від 09.06.2021р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» паралізує діяльність установ, унеможливлює вчасні закупівлі, відлякує постачальників товарів, робіт та послуг. Такі процеси є суттєвим втручанням у процес управління медичними підприємствами, які ведуть до втрати спроможності керівництва швидко приймати рішення та розвивати медичні заклади.
    Ініціатива Міністерства фінансів є незаконною, оскільки відповідно до чинного Господарського Кодексу України та Інструкції про порядок відкриття та закриття рахунків користувачам надавачами платіжних послуг з обслуговування рахунків, затвердженої Постановою правління Національного Банку України від 29.07.2022 року №162 у редакції від 24 листопада 2023 №151, підприємства мають право відкривати рахунки в будь-яких банках України відповідно до власного вибору. Це незаконне втручання у діяльність медичної установи та порушення права на автономне господарювання.
    Прохання, не допустити реалізацію запропонованих змін, які спричинять негативні наслідки у сфері охорони здоров’я та знівелюють позитивні здобутки реформи.
    З повагою Назар Козовий.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Безкоштовне (нульове) розмитнення для ветеранів війни

    Підписів 194

    Днів залишилось 83

    Ляшенко Артем Володимирович
    Оприлюднена
    19 вересня, 2024
    19 грудня, 2024
    83
    194 (з них за 7 днів: 158)

    Шановні народні депутати України!

    Просимо вас розглянути можливість внесення законопроєкту, який передбачає надання права ветеранам війни (учасникам бойових дій) на безкоштовне (нульове) розмитнення автомобіля один раз на три роки.

    Обґрунтування необхідності цього законопроєкту:

    1. Забезпечення соціальної справедливості. Ветерани війни – це люди, які свідомо стали на захист Батьківщини, ризикуючи своїм життям та здоров'ям заради миру та незалежності України. Після повернення з війни багато з них стикаються з труднощами соціальної адаптації та фінансовими проблемами. Надання можливості безкоштовного розмитнення автомобіля допоможе полегшити їхнє повсякденне життя та стати виразом вдячності держави за їхній внесок.

    2. Покращення умов реабілітації та інтеграції у суспільство. Багато ветеранів мають проблеми зі здоров’ям або потребують регулярного медичного обслуговування. Власний транспорт дозволить їм легше пересуватися, відвідувати медичні установи, соціальні служби, реабілітаційні центри та здійснювати інші життєво необхідні поїздки. Це підвищить їхню мобільність і сприятиме повноцінній інтеграції у суспільство.

    3. Створення можливостей для самозайнятості та підприємництва. Власний автомобіль може стати для ветеранів важливим інструментом для пошуку роботи або започаткування власної справи. В умовах складної економічної ситуації в країні, підтримка в таких ініціативах буде значною допомогою у вирішенні питання працевлаштування та самозабезпечення.

    4. Визнання та вдячність від держави. Впровадження безкоштовного розмитнення автомобіля стане символічним кроком з боку держави у виразі вдячності ветеранам за їхній героїзм та самопожертву. Це допоможе зміцнити довіру до державних інституцій та підвищити рівень соціальної підтримки тих, хто відстоював інтереси країни на полі бою.

    5. Раз на три роки – запобігання зловживанням. Обмеження права на безкоштовне розмитнення раз на три роки запобігатиме можливим зловживанням і забезпечить, щоб ця пільга використовувалася виключно з метою поліпшення добробуту ветеранів.

    Враховуючи вищезазначене, просимо народних депутатів розглянути цю петицію та ініціювати внесення відповідного законопроєкту на розгляд Верховної Ради України.

    Ветерани війни заслуговують на підтримку та повагу від суспільства, і цей крок стане важливим внеском у забезпечення їхнього соціального захисту та гідного життя після повернення з війни.

    З повагою, Артем ЛЯШЕНКО

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Зміни до Закону 2136 "Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану"

    Підписів 1822

    Днів залишилось 39

    Вербовецька Тетяна Владленівна
    Оприлюднена
    05 серпня, 2024
    05 листопада, 2024
    39
    1822 (з них за 7 днів: 42)

    За два з половиною роки воєного стану в Україні відбувся катастрофічний відтік працездатного населення . Масштабна вимушена міграція населення за межі країни, мобілізація до лав ЗСУ, поглиблення освітньо-професійних диспропорцій на ринку праці та нерівномірне його відновлення як у географічному, так і галузевому вимірі спричинили нестачу кваліфікованих кандидатів на працевлаштування на ринкі праці. За повідомленням «Work.ua», значна кількість роботодавців у 2023 р. потерпали від дефіциту кадрів. В 2024 році процес нестачі кадрів тільки поглиблюється.
    Статтею 11 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» № 2136-IX від 15.03.2022 р. (далі – Закон № 2136-IX) зі змінами та доповненнями передбачено: на період воєнного стану дія окремих положень колективного договору може бути зупинена за ініціативою роботодавця.
    Колективний договір між роботодавцем та трудовим колективом завжди сприяв розширенню соціальних гарантій, покращував умови праці на підприємстві, створював додаткові матеріальні та соціальні блага для працівника. Завдяки трудовим договорам, які регулюються законодавством України, на підприємстві створювались сприятливі умови для працевлаштування, заохочення працівника до роботи на підприємстві, його довготривалої сталої праці, заохоченню до підвищення майстерності, кваліфікації, категорійності тощо.
    Користуючись можливістю відминити дію окремих положень колективних договорів, для заощадження коштів чи з інших причин за для швидкої, але короткочасної вигоди, керівництво підприємств несвідомо, а часом і свідомо сприяє ще більшому відтоку кадрів на підприємстві. Ця стаття дозволяє припинити дію окремих положень колективних договорів за ініциативи роботодавця без згоди іншої сторони підписанта колективного договору: профспілки чи представника трудового колективу, чим взагалі нівелюється Закон України "Про професійні спілки, їх права та гарантії діяльності". Стаття 11 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» № 2136-IX від 15.03.2022 р. (далі – Закон № 2136-IX) зі змінами та доповненнями порушує статтю 5 Співвідношення законодавства і колективного договору, угоди, трудового договору, Закону України "Про колективні договори і угоди", а саме: умови колективних договорів і угод, укладених відповідно до чинного законодавства, є обов'язковими для підприємств, на які вони поширюються, та сторін, які їх уклали.
    Таким чином, наполягаю на скасуванні статті 11 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» 2136-IX від 15.03.2022 р. (із змінами і доповненнями).

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Про збільшення відпустки військовослужбовцям до 45 діб під час дії воєнного стану

    Підписів 30

    Днів залишилось 49

    Гладкова Вікторія Григорівна
    Оприлюднена
    15 серпня, 2024
    15 листопада, 2024
    49
    30 (з них за 7 днів: 13)

    Прошу збільшити тривалість щорічної оплачуваної відпустки для військовослужбовців ЗСУ, які знаходяться понад 2 роки на службі, під час дії воєнного стану.
    Я вважаю що військовослужбовці, які вже 2 роки або більше захищають нашу державу від агресора мають право на щорічну відпустку 45 діб.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Заборона куріння на балконах(лоджіях) та з вікон багатоквартирних будинків

    Підписів 41

    Днів залишилось 40

    Ковальська Яна Володимирівна
    Оприлюднена
    06 серпня, 2024
    06 листопада, 2024
    40
    41 (з них за 7 днів: 9)

    Згідно закону України "Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення", не заборонено вживання тютюнових виробів на балконах (лоджіях) багатоквартирних житлових будинків.
    І хоча балкон (лоджія) - це приватна власність, в багатоквартирному житловому будинку балкон (лоджія), через вулицю має єднання з іншими квартирами.
    Через це тютюновий дим вільно надходить в сусідні квартири та вкрай негативно впливає на здоров'я мешканців інших квартир, де проживають діти, вагітні жінки та особи з алергічною реакцією на тютюновий дим.

    Коли сусіди знизу або збоку вживають тютюнові вироби на своєму балконі (лоджії), в квартирі зверху або поряд неможливо перебувати! І не тільки влітку. Ця проблема для багатьох посилюється алергічною реакцією на тютюновий дим.
    Вторинний тютюновий дим серед дорослих людей викликає серйозні серцево-судинні та респіраторні захворювання, включаючи ішемічну хворобу серця і рак легенів. Серед дітей грудного віку він провокує раптову смерть. У вагітних жінок він призводить до народження дітей з низькою масою тіла та з різноманітними хворобами.

    На підставі викладеного пропоную заборонити вживання тютюнових виробів на балконах (лоджіях) та з вікон багатоквартирних житлових будинків.
    За порушення цієї вимоги накладати штраф відповідно до вищезазначеного закону України.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Зменшення фінансування судоустрою та збільшення фінансування ветеранів війни - учасників бойових дій

    Підписів 10

    Днів залишилось 81

    Груздов Микола Ігорович
    Оприлюднена
    17 вересня, 2024
    17 грудня, 2024
    81
    10 (з них за 7 днів: 9)

    Панове депутати, ми - громадяни України, згідно з підписами, керуючись ст.ст. 19, 40 Конституції України, Законом України "Про звернення громадян":
    ВИМАГАЄМО:
    - НЕ ДОПУСТИТИ ЗБІЛЬШЕННЯ ФІНАНСУВАННЯ ЗА РАХУНОК АСИГНУВАНЬ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ на некритичні потреби судоустрою, системи МВС, системи органів державної влади та місцевого самоврядування, організацій, програм, діяльність яких не є критичною (стосується окремих міністерств, включно "ТЕЛЕМАРАФОНУ", програми національного кешбеку, тощо).
    - ЗБІЛЬШИТИ, ЗА РАХУНОК ЗМЕНШЕННЯ НЕКРИТИЧНО ВАЖЛИВИХ ВИТРАТ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕРЕЛІЧЕНИХ ВИЩЕ органів, відомств, програм, систем, організацій, - ВИДАТКИ НА ПІДТРИМКУ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ - УЧАСНИКІВ БОЙОВИХ ДІЙ ТА ЧЛЕНІВ ЇХ СІМЕЙ.

    З повагою,
    Микола ГРУЗДОВ та громадяни згідно з підписами.

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Прошу повернути так званий «закон Савченко»

    Підписів 6

    Днів залишилось 87

    Брімер Єлизавета Русланівна
    Оприлюднена
    23 вересня, 2024
    23 грудня, 2024
    87
    6 (з них за 7 днів: 6)

    Прошу повернути так званий " Закон Савченко" до
    обвинувачених та засуджених за всіма категоріями, крім зрадників країни, які знаходяться в слідчих ізоляторах та виправних колоніях.
    З наступних підстав:
    Слідчі судді,прокурори затягують з вироками на роки, навіть якщо людина не є винуватою, вона має просидіти у закритому камерному приміщенні декілька років аби довести свою невинуватість.
    Стан слідчих ізоляторів та виправних колоній , умови утримання в них осіб, щодо яких відбувається слідство та суд, не відповідають санітарним вимогам. Стан перебування людей в слідчих ізоляторах України неодноразово ставав предметом розгляду у Європейському суді
    з прав людини.
    Також враховуючи ситуацію від 24 лютого 2022 року при повномасштабному вторгненні росії на територію України, обвинувачені та засуджені не мають можливості при загрозах ракетного обстрілу ховатись в бомбосховищах, а тому в будь яку мить, знаходячись під слідством їхнє життя в небезпеці,наслідки чого
    можлива смерть або поранення.
    На жаль, люди, які прийшли із місць позбавлення волі, вони втрачають соціальний звʼязок із суспільством. Конституцією заборонено змінювати закони, які погіршують правовий стан людини,а обвинувачені / засуджені це також люди.
    Також є приклад нещодавньої ситуації у Криворозькій виправній колонії №80 де ув’язнені вчинили самогубства. Як передає Укрінформ, про це Уповноважений Верховної Ради з прав людини Дмитро Лубінець повідомив у Телеграмі.
    Зазначається, що наприкінці квітня до Офісу омбудсмана від представників громадських організацій надійшла інформація про ймовірні порушення в колонії.
    Спільно з представниками громадськості був здійснений візит до цієї установи та до медичної частини №80 філії Центру охорони здоров’я Державної кримінально-виконавчої служби у Дніпропетровській та Донецькій областях.

    Під час візиту група національного превентивного механізму вивчила законність проведення 25 квітня обшуків, обставини вчинення засудженими самогубств, що сталися 26 й 27 квітня, організацію роботи колонії та медчастини.
    У результаті перевірки встановлені, зокрема, факти жорстокого поводження із засудженими під час проведення обшуків: ненадання можливості відвідати вбиральню, перебування без руху близько чотирьох годин у положенні лежачи на бетонній підлозі.
    Також виявлені факти дискримінацій і стигматизації осіб, які відбувають покарання в установі, порушення права на гідні умови тримання (стаття 25 Загальної декларації прав людини) та права на працю засуджених і захист від експлуатації.Під час відвідування медичної частини встановлене порушення ще низки прав, а саме:
    • права засуджених та ув’язнених на охорону здоров’я й одержання медичної допомоги;
    • прав осіб, які страждають на психічні розлади (поміщення до палати-ізолятора без призначення та контролю лікаря-психіатра);
    • прав засуджених, які потребують проведення планового хірургічного втручання через відсутність належних умов;
    • права на таємницю про стан здоров’я (наявність у медчастині камер відеоспостереження, зокрема у палаті-ізоляторі, маніпуляційній та кабінетах лікарів). Додатковим покаранням, яке застосовується до в’язнів, які перебувають в камерах дисциплінарного ізолятора, є зачинення на замок відкидних ліжок, внаслідок чого засуджені позбавлені можливості лежати протягом дня.
    Встановлено порушення права на належні умови тримання. Деякі приміщення камерного тиру потребують проведення ремонтних робіт, як і камери дисциплінарного ізолятора.
    В’язні не володіють інформацією стосовно можливості отримання безоплатної правової допомоги. Також засуджені не повідомлені про проведення онлайн-прийому громадян як представниками Уповноваженого, так і працівниками центрів з надання безоплатної правової допомоги. На такі прийоми адміністрацією відбираються окремі засуджені.
    Також наголошую про іншу підставу:
    Жорстоке поводження з засудженими.Засуджені скаржилися та будуть скаржитись на системні побори, погану соціально-виховну роботу, необгрунтовані догани, зневажливе ставлення з боку адміністрації тощо. Через заколот більшість засуджених засмучені і бояться переведення до інших колоній. Арештанти, які перебувають у локальних ділянках, недостатньо забезпечені питною (кип'яченою) водою, її роздача відбувається раз на день - вранці, а ті, які перебувають у медчастині, вживають воду прямо з-під крана.
    Крім того, погано освітлені коридори і сходи, ряд приміщень не використовуються, в тому числі виробнича зона. санітарний стан санвузлів на локальних ділянках і в приміщенні медичної частини незадовільний. Перегородки і двері в туалетах не забезпечують достатнього рівня приватності, а іноді відсутні. Душові кімнати не обладнані кабінками.Не проводиться замісна терапія для наркозалежних, незважаючи на наявність у медчастині ліків, засуджені поскаржилися на ненадання медпрепаратів – знеболювальних і протизапальних засобів ненаркотического ряду та ін.
    Стоматологічна допомога надається штатним стоматологом 2 рази на тиждень, втім, за словами засуджених, лікування надається лише хірургічне - видалення зубів.
    Крім того, ремонт у житлових приміщеннях роблять самі засуджені за свої кошти, приміщення загального користування без ознак навіть косметичного ремонту та ін.Якщо у засудженого немає родичів,немає власних коштів,то він буде весь свій строк покарання проводити в жахливих умовах.
    З огляду на вищевказану інформацію,прошу повернути так званий «Закон Савченко»зараховувати один день за два попереднього увʼязнення.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Не допустити прийняття законопроекту №11416 від 18.07.2024, що підвищить податки на ввезення посилок

    Підписів 164

    Днів залишилось 50

    Гладун Надія Любомирівна
    Оприлюднена
    16 серпня, 2024
    16 листопада, 2024
    50
    164 (з них за 7 днів: 5)

    Під час війни влада вдається до рішень, направлених проти простих людей. Новим законопроектом хочуть підвищити податки на посилки через кордон – для суспільства, що лише біднішає останні два роки, це чергові труднощі. Під нові правила підпадуть не тільки звичайні покупки, але й допомога від родичів і навіть передача товарів для військових на фронт. Так не має бути!
    Просимо не допустити прийняття законопроекту №11416 від 18.07.2024 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині зменшення ліміту безподаткового пересилання відправлень зі 150 до 45 євро на одну посилку та обмеження переліку осіб, що можуть бути відправником та одержувачем такого відправлення.
    18 липня 2024 року до Верховної Ради України подано законопроект №11416, який, серед іншого, передбачає зменшення ліміту безмитного пересилання відправлень зі 150 до 45 євро на одну посилку та встановлює наступні обмеження: товари мають надсилатись відправником-фізичною особою, одержувачу-фізичній особі без будь-якої оплати, призначатись для особистого чи сімейного використання одержувачем, їх характеристики і кількість не повинні вказувати на те, що вони ввозяться з будь-якою комерційною метою.
    Положення цього підпункту не поширюються на:
    а) підакцизні товари;
    б) духи в обсязі більше 50 грам, або туалетну воду в обсязі більше 0,25 літра або вісім унцій;
    в) каву в обсязі більше 500 грам, або кавові екстракти і есенції в обсязі більше 200 грам;
    г) чай в обсязі більше 100 грам, або чайні екстракти та есенції в обсязі більше 40 грам;
    В разі, якщо при ввезенні на митну територію України товарів для одного одержувача (фізичної особи) від одного відправника (фізичної особи) їх обсяг перевищує зазначений в абзаці третьому цього підпункту, положення абзацу першого ст. 196.1.17. ПКУ на них не поширюються.
    Такі зміни безумовно негативно відіб’ються на кінцевому споживачу – простих українцях, оскільки останні будуть значно обмежені у можливості придбавати недорогі товари закордоном. Враховуючи той факт, що у 2018 році раніше в уряді вже говорили про зниження ліміту безподаткового ввезення посилок через кордон до 22 євро, є всі підстави вважати, що нова спроба зменшення ліміту до 45 Євро є лише першим кроком зниження такого ліміту і наступний крок тяжіє до ще нижчих сум.
    Ця проблема стає особливо гострою, якщо врахувати перманентне зменшення купівельної спроможності пересічного українця, ріст цін в умовах воєнного стану подекуди на понад 50% - 100 % відсотків особливо на харчові продукти, знецінення національної валюти – гривні, а також відсутність вітчизняного промислового виробництва. З кожним роком українці можуть дозволити собі купувати все менше товарів, а інтернет-магазини є чудовим способом економії та, заодно, можливістю придбати якісні товари за доступними цінами. У разі зменшення безмитного ліміту на відправлення із 150 євро до 45 євро мільйони українців будуть змушені переплачувати за товари, які ще зараз вони можуть отримати за адекватними цінами.
    Також в Законопроекті виключено ліміт бази оподаткування для відправників та одержувачів юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, що, в свою чергу, спричинить здорожчання аналогічного імпортного товару в межах України. У результаті фізичні особи будуть позбавлені можливості замовити собі товар в інтернет магазині за кордоном та не матимуть купівельної спроможності придбати такий товар в Україні.
    Відправлення від заробітчан/діаспори в Україну, що дорожчі 45 євро або при наявності вищенаведеного переліку товарів вище певної ваги та об’єму теж обкладатимуться ПДВ, тому виникнуть ситуації, коли за подарунок/допомогу потрібно буде заплатити ПДВ у розмірі 20% від вартості посилки.
    Просимо також взяти до уваги відсутність в Україні вітчизняної легкої промисловості, суттєву девальвацію гривні та зменшення купівельної спроможності пересічного громадянина. Такий стан справ змусить людей шукати нелегальні шляхи ввезення товарів в Україну, що точно не сприятиме наповненню державного бюджету, а, навпаки, розвиватиме контрабандну мережу.
    Враховуючи досвід інших країн (CША, Канади), зменшення бази оподаткування на ввезення відправлень не обов’язково спричинить приріст грошових надходжень до бюджету, а, радше, навпаки – такі ініціативи є негативними і на їх адміністрування держава витратить значно більше коштів ніж на вигоду, отриману від них.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • “Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» у частині, що стосується нагородження та присвоєння почесних звань”

    Підписів 108

    Днів залишилось 60

    Сезіна Інна
    Оприлюднена
    26 серпня, 2024
    26 листопада, 2024
    60
    108 (з них за 7 днів: 5)

    Я, Сезіна Інна Сергіївна, дружина
    загиблого Сезіна Сергія Івановича,
    26.11.1979 р.н. (снайпера 2 категорії ВЧ А7299),
    який загинув 03.07.2024 в н.п. Невське Луганської області, захищаючи
    суверенітет та незалежність України,
    звертаюсь від імені родичів та побратимів полеглих українських захисників з проханням, яке стосується розгляду електронних петицій, зокрема, про присвоєння звання Героя України.

    Згідно з абзацом 15 статті 23-1 Закону України «Про звернення громадян» електронна петиція, адресована відповідно Президенту України, Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України, розглядається у порядку, встановленому цією статтею, за умови збору на її підтримку не менш як 25000 підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня оприлюднення петиції.

    Вважаємо, що це приниження честі та гідності родичів загиблих захисників, які вимушені ходити по сусідах та по соціальним мережам, щоб назбирати ці 25000 підписів. Оскільки навіть якщо вся бригада чисельністю 8000 осіб (а може бути лише 1000 осіб), і все село, у якому виросла людина, підпишуть петицію, все одно цих підписів буде недостатньо.

    Держава повинна підтримувати сімʼї загиблих, а не принижувати нас. Щоб вдови та матері не писали «Благаю, допоможіть, критична петиція!».

    Крім того, люди похилого віку можуть не мати інтернету, Дії та банкінгу, або не вміють авторизуватися та підписати петицію. До того ж, військові, які знаходяться на «0», зазвичай теж не мають можливості підписати петицію побратима.

    Варто зазначити, що необхідність збору великої кількості голосів породжує шахрайство, оскільки, користуючись нагодою, шахраї, зокрема увʼязнені, просять гроші за поширення та підписання таких петицій.

    Питання присвоєння звання Героя України не є загальнонаціональним, в стосується обмеженого кола осіб, тому збір такої великої кількості підписів є необґрунтованим та нереальним.

    Враховуючи вищевикладені обставини, прохання внести зміни до Закону України «Про звернення громадян», а саме: абзац 15 статті 23-1 загаданого Закону викласти в наступній редакції:
    «Електронна петиція, адресована відповідно Президенту України, Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України, розглядається у порядку, встановленому цією статтею, за умови збору на її підтримку не менш як 25000 підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня оприлюднення петиції, а у разі якщо тема петиції до Президента України -«Нагородження, присвоєння почесних звань» - не менш як 5000 підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня її оприлюднення).»

    Сподіваюсь, що ви почуєте нас та ухвалите відповідні зміни до Закону України «Про звернення громадян».

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Залишити перехід на "зимовий" та "літній" час задля врахування інтересів як жителів заходу, так і сходу країни.

    Підписів 17

    Днів залишилось 21

    Кіндякова Катерина
    Оприлюднена
    18 липня, 2024
    18 жовтня, 2024
    21
    17 (з них за 7 днів: 5)

    Географічно Україна знаходиться у трьох часових поясах, тому неможливо встановити один правильний, який влаштовував би всіх жителів країни. При "літньому" часі жителі західних регіонів будуть вимушені їхати на роботу у темряві, при "зимовому" часі жителі східних регіонів будуть відчувати значні незручності через світанок о 3 годині ночі (через що і літня денна спека починатиметься раніше), а також у всіх жителів країни буде на годину раніше ставати темно влітку. Саме тому нашій країні і потрібен компроміс – переведення годинників. Це те рішення, яке об'єднує, адже враховує інтереси всіх.

    Коли ми знаходимося в "літньому" часі, у нас такий же час як в Фінляндії, Литві, Латвії, Естонії, Румунії, Болгарії та Греції, годинник ми з ними також переводимо синхронно. Якщо ж Україна залишиться у зимовому часі без переведення годинників на "літній", то взимку у нас з ними буде однаковий час, а влітку буде різниця у годину (хоча вони географічно наші сусіди по часовим поясам) і наш час буде як, до прикладу, у Іспанії. Де знаходиться Україна і де Іспанія? В Харкові і Барселоні буде однаковий час, але у Харкові 22 червня світанок буде о 3:25 годині ночі, а в Барселоні о 6:18 ранку. І це в одному часовому поясі. Нонсенс. Світанок у таку годину ніяк не можна вважати природнім та зручним для сучасної людини.

    "Зимовий" час можна вважати більш наближеним до астрономічного, але яка сучасна людина зараз живе по астрономічному часу? Чи встає переважна більшість людей зі світанком і чи лягає спати з заходом сонця? Ні. В сучасних реаліях та через появу електроенергії ритм життя людей змінився та змістився, ввечері люди ще ведуть активний спосіб життя.

    Звідси ми переходимо до питання економії. Більшість бізнесів починає працювати о 9-10 годині ранку і працює до 18-19 години або навіть до 21-22 години, тобто чим раніше буде закінчуватися світловий день, тим більше електроенергії буде використовуватися адже люди будуть продовжувати свою діяльність до самого вечора. Чи можна вважати рішення встановити "зимовий" час для України на весь рік вигідним для економії електроенергії? Особливо у час її нестачі. Ні, не можна.

    Враховуючи все вищезгадане, можна прийти до висновку, що найкращим компромісним рішенням, яке враховує інтереси як жителів заходу, так і сходу країни, це залишити перехід на "літній" та "зимовий" час. Так, перехід між часами може спричиняти незручності, але адаптація займає всього тиждень, а от рішення залишитися у одному часі спричинить незручності для половини країни аж на пів року.

    Залишення переходу на "зимовий" та "літній час" враховує побажання та зручності жителів всіх регіонів України.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Заборонити смертельну для кішок отруту

    Підписів 10

    Днів залишилось 42

    Гринь Надия Григоривна
    Оприлюднена
    08 серпня, 2024
    08 листопада, 2024
    42
    10 (з них за 7 днів: 5)

    Шановні Народні Депутати!
    Прошу Вас заборонити продаж і використання отрути що спричиняє смерть кішок і птахів як безпосередньо так і при поїданні отруєних гризунів, інсектицидів, небезпечних для бджіл.
    Прошу не відхиляти петицію по причині невідповідності якимось там вимогам щоб я не скаржилась в міжнародні організаціі на відсутність демократії навіть стосовно дріб"язкових для вас питань. Якщо я написала не так то напишіть як змінити щоб було ТАК.
    Дякую за увагу.
    Гринь Надія Григорівна,
    nadiagreen1960@gmail.com
    8 серпня 2024 року

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Заміна покарання у виді обмеження волі або позбавлення волі на пробаційний нагляд за місцем проживання.

    Підписів 4

    Днів залишилось 87

    Антонік Олег Васильович
    Оприлюднена
    23 вересня, 2024
    23 грудня, 2024
    87
    4 (з них за 7 днів: 4)

    Кримінальний кодекс України доповнити статтею 82.1:
    Заміна покарання або його невідбутої частини у виді обмеження , позбавлення волі на пробаційний нагляд за місцем проживання.
    1. Покарання або його невідбута частина у виді обмеження , позбавлення волі можуть бути замінені судом на пробаційний нагляд за місцем проживання, строк якого обчислюється з дня заміни. У цих випадках покарання призначається в межах строків , установлених у Загальній частині КК України для даного виду покарання , і не повинне перевищувати невідбутого строку покарання призначеного вироком.
    2.У разі заміни основного покарання або його невідбутої частини пробаційним наглядом , засудженого може бути звільнено також і від додаткового покарання у виді позбавлення права займати певні посади чи займатися певною діяльністю.
    3. Заміна покарання або його невідбутої частини у виді обмеження , позбавлення волі пробаційним наглядом може бути застосована , якщо засуджений став на шлях виправлення , якщо він не становить значної суспільної небезпеки , якщо діяння за яке його було засуджено втратило суспільну небезпечність , коли засудженого можна перевиховати без ізоляції від суспільства , якщо у засудженого є на утриманні хворі батьки або неповнолітні діти , якщо засуджений сплачував і бажає сплачувати аліменти на їх утримання , якщо засуджений захворів на хворобу яка перешкоджає подальшому відбуванню покарання .
    4. До осіб , яким покарання замінене у виді пробаційного нагляду , може бути застосоване умовно -дострокове звільнення за правилами передбаченими статтею 81 КК України.
    5. Якщо особа , відбуваючи покарання у виді пробаційного нагляду , вчинить нове кримінальне правопорушення , суд до покарання за знову вчинене кримінальне правопорушення приєднує невідбуту частину покарання у виді пробаційного нагляду за правилами , передбаченими у статтях 71і 72 КК України .

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Бронювання адвокатів, працівників безоплатної правової допомоги

    Підписів 2

    Днів залишилось 87

    Дяченко Віктор Вікторович
    Оприлюднена
    23 вересня, 2024
    23 грудня, 2024
    87
    2 (з них за 7 днів: 2)

    Конституція України встановила право кожного на професійну правничу допомогу. У випадках, передбачених законом, ця допомога надається безоплатно. Для надання професійної правничої допомоги в Україні діє адвокатура, незалежність якої гарантується та працівники безоплатної правової допомоги.

    Виключно адвокат здійснює представництво іншої особи в суді, а також захист від кримінального обвинувачення. Засади організації і діяльності адвокатури та здійснення адвокатської діяльності в Україні визначаються законом (ст. ст. 59, 131-2 Конституції).
    Отже, з одного боку, законопроектом пропонується бронювання суддів, прокурорів, працівників органів досудового розслідування та правоохоронних органів, осіб, які працюють в судах, інших державних органах та установах системи правосуддя, а з іншого, - адвокати, які також входять до системи правосуддя (конституційні норми про адвокатуру, працівників безоплатної правової допомоги знаходиться саме у Розділі VIII «Правосуддя» Основного Закону), не є такими, що підлягають бронюванню.

    Безоплатна первинна правнича допомога (БППД) включає в себе такі види правничих послуг: надання правової інформації, консультацій і роз’яснень з правових питань; складення заяв, скарг, інших документів правового характеру (крім процесуальних); надання допомоги в забезпеченні доступу особи до вторинної правничої допомоги та медіації.

    В статті 23 Закону пропонувалось доповнити перелік військовозобов’язаних, які не підлягають призову на військову службу під час мобілізації, наступною категорією: «судді, судді Конституційного Суду України, члени Вищої ради правосуддя, члени Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, Голова Служби дисциплінарних інспекторів Вищої ради правосуддя, його заступник, дисциплінарні інспектори Вищої ради правосуддя».

    Однак неврахування інституту адвокатури, працівників безоплатної правової допомоги у системі органів та установ правосуддя заподіює значну шкоду соціальній сфері, оскільки призводить до руйнації системи соціального захисту населення в частині надання правничої допомоги незахищеним верствам населення та іншим громадянам, у тому числі, військовослужбовцям.

    Мобілізація адвокатів, працівників безоплатної правової допомоги матиме руйнівні наслідки для всієї системи професійної правничої допомоги, може відбутися значне порушення законних прав та інтересів сотень тисяч громадян України та юридичних осіб.

    З огляду на це, вважаю за необхідне внести адвокатів, працівників безоплатної правової допомоги до переліку осіб, які мають право отримати відстрочку та бронювання на період мобілізації.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Закон України Про внесення змін до Закону України "Про виконавче провадження" щодо інформування про ознаки порушення законодавства

    Підписів 2

    Днів залишилось 88

    Омельченко Сергій Юрійович
    Оприлюднена
    24 вересня, 2024
    24 грудня, 2024
    88
    2 (з них за 7 днів: 2)

    Запровадження змін до Закону України "Про виконавче провадження" має суттєву користь у сфері стягнення аліментів, особливо в умовах, коли багато боржників отримують заробітну плату "в конверті". Основні переваги включають:

    Покращення виявлення правопорушень: Завдяки зобов'язанням Державної виконавчої служби інформувати про ознаки правопорушень, можна буде оперативніше виявляти боржників, які приховують свої доходи. Це дозволить уникнути затягування процесу стягнення аліментів.

    Забезпечення прозорості доходів: Інформування про можливі правопорушення спонукатиме боржників легалізувати свої доходи. Це зменшить випадки отримання заробітних плат у конверті, адже працівники усвідомлять ризики викриття.

    Ефективніше стягнення аліментів: Оперативне реагування на виявлені ознаки порушень дозволить забезпечити своєчасне стягнення аліментів. Відтак, діти отримуватимуть необхідну фінансову підтримку вчасно.

    Зменшення фінансового тиску на одержувачів аліментів: Завдяки більш ефективному контролю за доходами боржників, одержувачі аліментів зможуть покладатися на регулярні виплати, що знизить їх фінансовий стрес і покращить загальний добробут.

    Стимулювання боржників до відповідальності: Усвідомлення того, що Державна виконавча служба має механізми для виявлення незаконних доходів, може мотивувати боржників виконувати свої зобов'язання перед дітьми, легалізуючи свої доходи.

    Таким чином, запропоновані зміни не лише сприятимуть кращій охороні прав дітей, які потребують аліментів, але й допоможуть боротися з тіньовою економікою, зокрема з отриманням заробітних плат "в конверті". Це, в свою чергу, сприятиме загальному поліпшенню економічної ситуації в країні.

    Пропоную внесення змін до Закону України "Про виконавче провадження" щодо інформування про ознаки порушення законодавства
    Стаття 1. Внесення змін до Закону України "Про виконавче провадження"
    1. У главі 1 Закону України "Про виконавче провадження" (далі – Закон) доповнити статтю 5 такими словами:
    - "Державна виконавча служба України, виявивши ознаки порушення законодавства під час виконання судових рішень, зобов'язана вживати заходів для інформування відповідних державних органів та правоохоронних органів."
    2. Пункт 22 статті 18 Закону доповнити новим пунктом 6 такого змісту:
    - "6. У разі виявлення під час виконання судового рішення ознак правопорушення, Державна виконавча служба зобов’язана невідкладно надіслати повідомлення про це до відповідних органів для вжиття необхідних заходів."
    3. У статті 28 Закону внести зміни, доповнивши частину 2 таким змістом:
    - "У разі виявлення ознак порушення законодавства, що можуть призвести до негативних наслідків, Державна виконавча служба має право зупинити виконання судового рішення до з’ясування обставин."
    Стаття 2. Мета змін
    Метою цих змін є:
    1. Підвищення ефективності механізму виявлення правопорушень у процесі виконавчого провадження.
    2. Забезпечення своєчасного реагування державних органів на порушення законодавства.
    3. Посилення відповідальності Державної виконавчої служби у сфері охорони законності.
    Стаття 3. Вступ у силу
    Цей закон набирає чинності з дня його опублікування.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Про внесення змін до структури мультипредметного тесту в 2024-2025 навчальному році

    Підписів 18

    Днів залишилось 0

    Шавиріна Тетяна
    Оприлюднена
    27 червня, 2024
    27 вересня, 2024
    0
    18 (з них за 7 днів: 1)

    Шановна, Верховна Рада України! Шановні депутати Верховної Ради України! Шановний Міністр Освіти, Оксен Васильович!

    За останній час наші діти пережили багато горя, пролили чимало сліз, деякі втратили рідних, домівки, друзів і все, що мали до війни. Щоденні тривоги, нічні підйоми, вже хронічний страх, переживання, гіркий біль за свої сім'ї, Україну й українців настільки їх виснажили, що навіть важко уявити! Але попри все це вони тримаються, співчувають іншим, допомагають нашим ЗСУ і плекають в серці надію на краще майбутнє. Вони, на превеликий жаль, адаптувалися до всього, навіть до навчання в бомбосховищах!

    Але держава повинна надати їм вибір, а не ускладнювати і без того сповнене стрессами життя! І держава може це зробити! Держава може зробити так, щоб діти насолоджувалися навчанням, а не повністю відбивати бажання щось творити, розвивати та йти за своєю мрією.
    Зараз діти проживають нелегку трансформацію, потребують великої психологічної підтримки й реабілітації. Наше головне завдання допомагати їм у всьому! Допомагати , щоб вони відчували, що держава їх чує, що вони їй потрібні, що держава прислухається до них!

    Тому звертаємося до Вас з великим проханням про внесення змін до структури національного мультипредметного тесту для учнів 11-х класів в 2024-2025 навчальному році.

    У нас ще є час допомогти нашим дітям, але він спливає дуже швидко! На даний час це просто крик душі та можливість достукатися до держави! Ми вважаємо, що дана ініціатива сприятиме поліпшенню освітнього процесу та підготовці молодого покоління до майбутніх викликів.

    Нам хотілося б запропонувати наступні зміни в структурі мультипредметного тесту:
    1) два обов'язкові іспити: українська мова та Історія України (або англійська мова), які оцінюватимуть загальний рівень знань учнів;
    2) можливість обрати один або два додаткові іспити зі списку предметів, які цікавлять саме учнів найбільше, які будуть необхідні їм при вступі до ВНЗ і виборі майбутньої професії.

    Це дозволить учням глибше вивчати обрані предмети та демонструвати свої індивідуальні сильні сторони.
    Такий підхід не лише сприятиме розвитку більш широкого спектру знань учнів, але й підтримає їхню мотивацію до навчання та вибору майбутньої кар'єри.

    Ми віримо, що ваша підтримка даної ініціативи допоможе створити більш ефективну та сучасну систему оцінювання знань!

    З повагою, батьки та учні, які закінчили 10 класи в 2024 році.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Щодо створення тимчасової слідчої комісії для виявлення фактів корупції в енергетичних компаніях України

    Підписів 12

    Днів залишилось 21

    Варич Олександр Богданович
    Оприлюднена
    18 липня, 2024
    18 жовтня, 2024
    21
    12 (з них за 7 днів: 1)

    Шановні народні депутати!

    В час, коли країна змушена жити без електроенергії по 18 годин на добу, спостерігається кричуща несправедливість: керівники та менеджмент енергокомпаній отримують мільйонні зарплати. Громадянам встановлюють тарифи, які в кілька разів перевищують собівартість, тоді як корупція в таких компаніях, як «Нафтогаз», «Енергоатом», «Укренерго», досягає небачених масштабів.

    Ми, громадяни України, змушені жити в умовах, коли електроенергія стала розкішшю. Ми не можемо нормально працювати, навчатися або проводити час із родиною через постійні відключення. Рахунки за електроенергію зростають, тоді як якість послуг погіршується, що принижує нашу гідність і робить життя нестерпним.

    Корупційні схеми, завищені тарифи та неефективне управління призводять до серйозних проблем в енергетичній галузі та зниження якості життя українців. Це неприпустимо в умовах економічної кризи та військових дій, коли кожна копійка має значення.

    Ми більше не можемо терпіти цю несправедливість. Ми не можемо спокійно спостерігати, як ті, хто повинні забезпечувати нашу країну електроенергією, збагачуються на наших стражданнях.

    У зв’язку з цим ми, що нижче підписалися, вимагаємо:

    Створити тимчасову слідчу комісію для виявлення та розслідування фактів корупції в енергетичних компаніях України.
    Провести ретельний аудит діяльності компаній «Нафтогаз», «Енергоатом», «Укренерго» з метою виявлення зловживань та корупційних схем.
    Встановити справедливі тарифи на енергоносії для громадян, враховуючи реальну собівартість виробництва та постачання.
    Цей крок стане першим на шляху до наведення ладу в енергетичній галузі та забезпечення справедливих умов для всіх громадян України. Ми віримо, що Ви почуєте наш голос і приймете необхідні заходи для захисту прав та інтересів кожного українця.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Внесення змін до Правил дорожнього руху Ураїни щодо випередження на пішохідному переході

    Підписів 3

    Днів залишилось 42

    Тютюнник Ігор Андрійович
    Оприлюднена
    08 серпня, 2024
    08 листопада, 2024
    42
    3 (з них за 7 днів: 1)

    У звʼязку із масовим допущенням наїзду на пішоходів, які переходять проїзну частину по пішохідному переході, транспортними засобами при випередженні іншого попутного транспортного засобу, прошу Вас внести зміни (доповнення) до Правил дорожнього руху України, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10.10.2001 # 1306, а саме в п. 18. (ПДР) Проїзд пішохідних переходів та зупинок транспортних засобів - доповнити таким текстом « Забороняється випередження транспортних засобів ближче ніж за 50 метрів перед пішохідним переходом у населеному пункті та 100 метрів перед пішохідним переходом — поза населеним пунктом».

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Вилучення адміністративно - господарських санкцій із Закону «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю Україні».

    Підписів 2

    Днів залишилось 80

    Шип Інна Володимирівна
    Оприлюднена
    16 вересня, 2024
    16 грудня, 2024
    80
    2 (з них за 7 днів: 1)

    Верховна рада України
    01008; м. Київ
    вул. Грушевського,5
    Eл.пошта:InnaShyp71@gmail.com
    Шип Інна Володимирівна
    м.Ужгород вул.Робоча,14/2
    т.0509211255

    Відповідно до «Положення про фонд соціального захисту осіб з інвалідністю», затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України 14.04.2011р.,№129 (у редакції наказу Міністерства соціальної політики України 27.03.2007р.,№477), одним із основних завдань фонду осіб з інвалідністю є : «забезпечення в межах своїх повноважень реалізації заходів щодо зайнятості та працевлаштування осіб з інвалідністю, сприяння створенню робочого місця». Фонд осіб з інвалідністю на протязі року не працевлаштовує та не сприяє створенню робочих місць до підприємств-юридичних осіб та до ФОП-фізичних осіб, тобто займається бездіяльністю на протязі року, отримуючи інформацію з Пенсійного Фонду України з 25 травня про вивільнені робочі місця, створені робочі місця та кількість робочих місць, на які за нормативом статті 19 Закону «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» потрібно влаштовувати осіб з інвалідністю. Така бездіяльність приводить надалі до написання штрафних адміністративно-господарських санкцій, які описані в статті 20 Закону «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю Україні» Фондом осіб з інвалідністю для підприємств та фізичних осіб-підприємців, і подачі до суду підприємств та фізичних осіб-підприємців за несвоєчасну сплату санкцій.
    Фонд осіб з інвалідністю-cуб”єкт владних повноважень вмисно займається бездіяльністю на протязі року для отримання грошових коштів від юридичних та фізичних осіб-субєктів підприємництва, чим порушує права, свободу та інтереси фізичних та юридичних осіб, які повинні свої права відстоювати в адміністративних судах України. В умовах війни суми адміністративно-господарських санкцій є надто великі. Наприклад, якщо середня заробітна плата до нарахування є 17000 гривень, то сума адміністративно-господарських санкцій буде:17000*12=204000 гривень. Якщо підприємство порушило норматив, який наведений у статті 19 Закону «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» та не працевлаштувало осіб з інвалідністю більше , ніж 1 особу ,то сума збільшується відповідно до кількості не працевлаштованих осіб з інвалідністю за рік, наприклад:17000*3*12=612000 гривень.
    Несплата вчасно санкцій приводить у підприємства до ряду негативних наслідків : невчасна сплата інших податків, які тягнуть за собою нові штрафні санкції, невчасний розрахунок по виплатах із заробітної плати для працівників, невчасні оплати для інших підприємств за товари, матеріали, послуги, що приводить до збитковості та зупинення виробничої діяльності підприємства. Дії керівництва можуть розглядатись відповідно до Господарського кодексу як вмисне вчинення злочину в господарській діяльності. Наслідок такого розгляду може привести до звільнення керівних осіб. Звільненого керівника чекає безробіття, який не зможе в подальшому сплачувати: комунальні за квартиру, витрати для дітей до школи, за продукти харчування для сім”ї. З нарахуванням таких великих сум штрафних санкцій для підприємства у керівних осіб складеться негативна характеристика та влаштуватись на роботу буде складно.
    Які негативні наслідки можуть бути для фонду осіб з інвалідністю? Несвоєчасна сплата штрафних санкцій підприємствами та фізичними особами-підприємцями може привести до зменшення грошових коштів фонду і фонд не зможе вчасно здійснювати оплати на потреби осіб з інвалідністю. Керівник фонду, який не зрозумів,що відповідальним за працевлаштування осіб з інвалідністю є саме фонд осіб з інвалідністю та не провів ніяких заходів(не надіслав повідомлення про помилки, розбіжності, норматив) щодо працевлаштування осіб з інвалідністю до підприємств та підприємців за інформацією, отриманою із ПФУ на протязі року може отримати відповідно до статті 364 «Зловживання владою або службовим становищем» Кримінального кодексу 3 роки умовно із штрафом від двохсот п’ятдесяти до семисот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або 3 роки позбавлення волі.
    Для уникнення негативних наслідків, що описані вище, прохання розглянути зміни, які пропоную внести до Законів України:
    1.Для поповнення грошовиими коштами фонду осіб з інвалідністю збільшити розмір єдиного внеску на 0,5-1% , який визначений у п.5 , статті 8 «Розмір єдиного внеску та пропозиції його розподілу за видами загальнообов”язкового державного соціального страхування», Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування», затвердженого Верховною радою України або збільшити утримання із заробітної плати працівників на 0,5-1%.
    2.Вилучити адміністративно - господарські санкції із Закону «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю Україні».
    3.Здійснювати перевірки залишити за Державним наглядом праці та в документ «Порядок контролю за виконанням нормативу робочих місць та перевірки підприємств , установ , організацій, у тому числі підприємств,організацій громадських об”єднань осіб з інвалідністю, фізичних осіб з інвалідністю, фізичних осіб, які використовують найману працю, щодо виконання нормативу робочих місць, призначених для працевлаштування осіб з інвалідністю, зокрема шляхом зарахування» внести зміни, відповідно до яких за порушення виконання нормативу робочих місць для осіб з інвалідністю накладати штрафні санкції, наприклад при не працевлаштуванні 1 особи з інвалідністю-20 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян:170*20=3400 гривень.
    4.Не розглядати до суду заяви від Фонду осіб з інвалідністю, якщо не було пред”явлено доказів по проведенню заходів (наприклад повідомлення про помилки, розбіжності, норматив) фондом осіб з інвалідністю щодо сприяння створення робочого місця та працевлаштування осіб з інвалідністю до підприємств-юридичних осіб та підприємців-фізичних осіб на протязі року після отримання інформації з Пенсійного фонду України за п.4 документу «Порядок надання Пенсійним фондом України Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю інформації з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування» розпочинаючи з 25 травня звітного року.
    З повагою Шип І.В

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Нормативно-правове врегулювання вимог при заповненні службовими (уповноваженими особами) органів досудового розслідування власноруч (письмово-руховим способом) протоколів процесуальних дій (обшук, допит тощо), що в свою чергу забезпечить швидке та безперешкодне ознайомлення із змістом протоколів усіх учасників процесуальної дії, так як зміст протоколів процесуальних дій, має бути чітко зрозумілим для усіх учасників процесуальної дії.

    Підписів 1

    Днів залишилось 90

    Асатрян Тігран Леваєвич
    Оприлюднена
    26 вересня, 2024
    26 грудня, 2024
    90
    1 (з них за 7 днів: 1)

    Необхідність звернення з даною петицією зумовлена наступними факторами:

    Зі змісту ст. 99 Кримінально процесуального кодексу України вбачається, що документом є спеціально створений з метою збереження інформації матеріальний об’єкт, який містить зафіксовані за допомогою письмових знаків, звуку, зображення тощо відомості, які можуть бути використані як доказ факту чи обставин, що встановлюються під час кримінального провадження.

    Також зі змісту ч. 2 ст. 99 КПК вбачається, що до документів, за умови наявності в них відомостей, передбачених частиною першою цієї статті, можуть належати, зокрема, але не виключно, складені в порядку, передбаченому цим Кодексом, протоколи процесуальних дій та додатки до них, а також носії інформації, на яких за допомогою технічних засобів зафіксовано процесуальні дії.

    Перед підписанням протоколу учасникам процесуальної дії надається можливість ознайомитися із текстом протоколу.

    Хід і результати проведення процесуальних дій, зокрема але не виключно, фіксуються у протоколах службовими особами органів досудового розслідування письмово-руховим способом заповнення, при цьому, як вбачається з практичного досвіду автора петиції, із різними особливостями їх прояву у почерку службових осіб органів досудового розслідування, які власноруч заповнюють протоколи, що в свою чергу значною мірою ускладнює процес ознайомлення учасників процесуальних дій зі змістом протоколу.

    Завданнями кримінального провадження є в тому числі забезпечення швидкого, повного та неупередженого розслідування.

    Беручи до уваги фактори, що впливають на формування письмово-рухових навичок і особливостей прояву їх у почерку, доцільно встановити низку вимог до службових осіб органів досудового розслідування, а саме: щодо форми почерку при складенні/заповненні (власноруч) протоколів процесуальних дій письмово-руховим способом, що в свою чергу спрятиме реалізації швидкого правосуддя та наддасть можливість усім учасникам процесуальної дії безперешкодно та швидко ознайомитись із змістом протоколів.

    До цього елементу слідчої дії необхідно поставитись зі всією відповідальністю, оскільки від письмово-рухових навичок і особливостей прояву їх у почерку при заповненні протоколів процесуальних дій, також може залежати ефективність їх використання в доказуванні.

    Врегулювати фактори, що впливають на формування письмово-рухових навичок і особливостей прояву їх у почерку, на думку автора, можна реалізувати, або шляхом внесення змін до ст. 104, 106 КПК України, доповнивши зміст певною вимогою до почерку службової особи органу досудового розслідування, який має бути максимально приближеним до друкованих літер, при заповнені службовими особами органів досудового розслідування протоколів процесуальних дій, або ж шляхом розробки та ухвалення певних типових правил/вимог до почерку.


    з повагою,
    Тігран АСАТРЯН

    ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Виплата ОГД повнолітнім дітям, у яких загиблі до 29.03.2024 року та у яких не пройшов строк 3 роки з дати смерті, бо закон 9226 не поширюється на ці правовідносини.

    Підписів 64

    Днів залишилось 28

    Максимова Маргарита Костянтинівна
    Оприлюднена
    25 липня, 2024
    25 жовтня, 2024
    28
    64 (з них за 7 днів: 0)

    Шановні депутати ВРУ! Шановний Президент України! Звертаюся до вас як до субʼєктів законодавчої ініціативи! З початку повномасштабного вторгнення у повнолітніх дітей загиблих Захисників були бюрократичні труднощі з отриманням одноразової грошової допомоги у випадку загибелі Захисника. У цьому році вступив в законну силу закон 9226, який розширив коло осіб, які є отримувачами ОГД. Проте він не має зворотної сили, що позбавляє права тих повнолітніх, у яких загиблі до 29.03.2024 отримати частку допомоги. Також є норма, що ті хто має право отримати огд може реалізувати таке право незалежно від реалізації такого права іншими. Тобто є багато ситуацій, де дружина наприклад отримує свою частку, а повнолітні діти чекали закон 9226, але тепер все упирається у зворотню силу, що позбавляє Надії на справедливий перерозподіл. Відповідно виникає питання щодо внесення повторних змін для встановлення соціальної справедливості. Так як немає вини тих повнолітніх, у яких загиблі до 29.03.2024, що на самому початку закон був не на їх боці, а справедливість встановили протягом 3 років з дня смерті і у багатьох цей строк не сплив. Також постанова 168 КМУ у яку було внесено зміни 18.06.2024 року спочатку було прописано, що особи, які мають право можуть його реалізувати з дня виникнення( дати смерті). А тепер протягом 3 років з дня виникнення, тому зміни повинні поширюватися і на тих повнолітніх дітей у яких загиблі до 29.03.2024 і у яких не пройшов строк 3 роки. Бо довести факт утримання важко і майже неможливо для багатьох повнолітніх дітей. Бо багато хто звертався за старими правилами, а по новим правилам відмовляють бо застосовують стару неконституційну редакцію ст 16-1 ЗУ « Про соціальний та правовий статус військовослужбовців та членів їх сімей», де діти обмежувалися повноліттям. А тепер правила змінили, а неконституційну редакцію продовжують застосовувати, а то закон немає зворотної сили. Надайте закону 9226 зворотню силу, незалежно від реалізації такого права іншими членами сімʼї, бо дуже рідко родичі можуть поділити кошти у сімейному колі, суди шансів не дають, а чому ті ж повнолітні повинні бути заручниками того, що держава з самого початку не прописала закон щодо розподілу огд не враховуючи всіх нюансів сімейних відносин? Хіба справедливий соціальний захист повинен спиратися в зворотню силу? Адже військослужбовці віддали життя за державний суверенітет та територіальну цілісність, і позбавляти їх повнолітніх дітей права на свою частку не є проявом поваги до їх волі. Ця проблема потребує встановлення належних правових та соціальних гарантій з боку держави. Право повнолітніх дітей на свою частку не повинно обмежуватися працездатністю, інвалідністю, належністю власної сімʼї, ці фактори не повинні впливати на право на частку огд, воно повинно бути автоматичним як у дружини, батьків, неповнолітніх дітей та утриманців.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ