ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • З метою виконання вимог Закону України «Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізацію топонімії» та з урахуванням думки мешканців Червоноградської міської територіальної громади щодо перейменування міста Червоноград, з урахуванням висновків Інституту національної пам'яті, прошу ініціювати повторний розгляд питання перейменування міста Червоноград Львівської області

    Підписів 341

    Днів залишилось 69

    Лозинський Іван Мар'янович
    Оприлюднена
    14 жовтня, 2024
    14 січня, 2025
    69
    341 (з них за 7 днів: 69)

    Шановні народні депутати Верховної Ради України!

    З метою виконання Закону України «Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізацію топонімії», а також з урахуванням думки мешканців Червоноградської міської територіальної громади та на основі висновків Інституту національної пам'яті, ми, громадяни України, звертаємося до вас із проханням ініціювати повторний розгляд питання перейменування міста Червоноград Львівської області шляхом внесення відповідного законопроєкту до Верховної Ради України.

    Підстави для повторного розгляду:

    Результати громадського голосування: За результатами громадського голосування, проведеного Червоноградською міською радою у період з 25 жовтня до 2 листопада 2023 року, підтримка варіантів назв міста розподілилася наступним чином:

    "Червоноград" — 45,8%;
    "Кристинопіль" — 38,5%;
    "Шептицький" — 3,5%;
    "Перейменування не на часі" — 2,8%;
    "Христинопіль" — 2,5%;
    "Проти перейменування" — 2,3%;
    "Бужани" — 1,9%;
    інші варіанти отримали менше 1% голосів.
    Однак, попри ці результати, Комітет з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування, розглянув тільки дві назви "Христинопіль" що набрала 2,5% голосів мешканців, та "Шептицький" що набрала 3,5% голосів мешканців. Комітет затвердив в проект закону нову назву "Шептицький", чим грубо проігнорував результати голосування жителів.

    Ми вважаємо, що таке рішення не відповідає інтересам громади та історичній справедливості, оскільки не враховує ані волевиявлення більшості мешканців міста, ані професійні висновки Інституту національної пам'яті.

    З огляду на це, ми, громадяни України, просимо Верховну Раду України ініціювати законодавчий процес щодо повторного розгляду питання перейменування міста Червоноград, враховуючи результати голосування та рекомендації Інституту національної пам'яті.

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Про неприпустимість запропонованих в Проекті бюджету на 2025 р., заходів щодо запровадження механізмів забезпечення цільового та ефективного використання коштів за програмою медичних гарантій шляхом перерахування залишків грошових коштів, які утворилися за рахунок оплати медичних послуг за програмою медичних гарантій, з рахунків відкритих в установах банків, на небюджетні рахунки надавачів медичних послуг, відкриті в органах Державної казначейської служби.

    Підписів 8273

    Днів залишилось 47

    Козовий Назар
    Оприлюднена
    23 вересня, 2024
    23 грудня, 2024
    47
    8273 (з них за 7 днів: 11)

    Викладена інформація в законопроекті державного бюджету України на 2025 рік щодо переведення рахунків суб’єктів господарювання, що надають медичні послуги, у Державне казначейство з банківських установ, ставить під загрозу реалізацію реформи системи охорони здоров’я України та відбере автономність надавачів медичних послуг і можливість вільно, відповідно до потреб закладу, розпоряджатися заробленими коштами.
    Однією з істотних переваг реформи охорони здоров’я став перехід на роботу з банківськими установами, що позитивно вплинуло на швидкість проведення розрахунків з постачальниками та підрядниками, зменшило ризики виникнення заборгованості із виплати заробітної плати.
    Робота з Державною казначейською службою створює постійні бюрократичні перешкоди з суттєвим збільшенням часу на проведення будь-яких фінансових операцій та необґрунтованими вимогами надавати пояснення щодо кожної виплати. Постанова Кабінету Міністрів України від 09.06.2021р. №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» паралізує діяльність установ, унеможливлює вчасні закупівлі, відлякує постачальників товарів, робіт та послуг. Такі процеси є суттєвим втручанням у процес управління медичними підприємствами, які ведуть до втрати спроможності керівництва швидко приймати рішення та розвивати медичні заклади.
    Ініціатива Міністерства фінансів є незаконною, оскільки відповідно до чинного Господарського Кодексу України та Інструкції про порядок відкриття та закриття рахунків користувачам надавачами платіжних послуг з обслуговування рахунків, затвердженої Постановою правління Національного Банку України від 29.07.2022 року №162 у редакції від 24 листопада 2023 №151, підприємства мають право відкривати рахунки в будь-яких банках України відповідно до власного вибору. Це незаконне втручання у діяльність медичної установи та порушення права на автономне господарювання.
    Прохання, не допустити реалізацію запропонованих змін, які спричинять негативні наслідки у сфері охорони здоров’я та знівелюють позитивні здобутки реформи.
    З повагою Назар Козовий.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Скасування пенсій працюючим прокурорам

    Підписів 24

    Днів залишилось 2

    Котенко Іван Іванович
    Оприлюднена
    08 серпня, 2024
    08 листопада, 2024
    2
    24 (з них за 7 днів: 6)

    Вимагаємо внести зміни у Закон України «Про прокуратуру» та скасувати ст. 86 Закону, яка передбачає право працюючим прокурорам на отримання пенсії за вислугу років у розмірі 60% від заробітної плати прокурора. Відповідно до декларацій прокурорів, деякі пенсії працюючих прокурорів становлять близько 100 000грн. на місяць. При цьому, такі прокурори одночасно отримують заробітну плату у розмірі близько 150 000грн. на місяць. При загальній чисельності прокурорів в країні згідно з Законом у 15 000 осіб, витрати державного бюджету на виплату пенсій працюючим прокурорам можуть становити десятки мільярдів гривень на рік.
    Такі пенсії працюючим прокурорам не тільки створюють в країні соціальну нерівність, порушуючи ст. 24 Конституції України, а і створюють в умовах війни не обґрунтований та не виправданий тиск на державний бюджет, який Україна через значний дефіцит вимушена дофінансовувати за рахунок «західної допомоги», становлячи таким чином державу у залежність від третіх країн.
    Скасування ст. 86 Закону Закон України «Про прокуратуру» дозволить частково знизити дефіцит державного бюджету, підняти мінімальний розмір пенсії, який не відповідає реальному прожитковому мінімуму та спрямувати кошти на оборону країни.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Безкоштовне (нульове) розмитнення для ветеранів війни

    Підписів 234

    Днів залишилось 43

    Ляшенко Артем Володимирович
    Оприлюднена
    19 вересня, 2024
    19 грудня, 2024
    43
    234 (з них за 7 днів: 4)

    Шановні народні депутати України!

    Просимо вас розглянути можливість внесення законопроєкту, який передбачає надання права ветеранам війни (учасникам бойових дій) на безкоштовне (нульове) розмитнення автомобіля один раз на три роки.

    Обґрунтування необхідності цього законопроєкту:

    1. Забезпечення соціальної справедливості. Ветерани війни – це люди, які свідомо стали на захист Батьківщини, ризикуючи своїм життям та здоров'ям заради миру та незалежності України. Після повернення з війни багато з них стикаються з труднощами соціальної адаптації та фінансовими проблемами. Надання можливості безкоштовного розмитнення автомобіля допоможе полегшити їхнє повсякденне життя та стати виразом вдячності держави за їхній внесок.

    2. Покращення умов реабілітації та інтеграції у суспільство. Багато ветеранів мають проблеми зі здоров’ям або потребують регулярного медичного обслуговування. Власний транспорт дозволить їм легше пересуватися, відвідувати медичні установи, соціальні служби, реабілітаційні центри та здійснювати інші життєво необхідні поїздки. Це підвищить їхню мобільність і сприятиме повноцінній інтеграції у суспільство.

    3. Створення можливостей для самозайнятості та підприємництва. Власний автомобіль може стати для ветеранів важливим інструментом для пошуку роботи або започаткування власної справи. В умовах складної економічної ситуації в країні, підтримка в таких ініціативах буде значною допомогою у вирішенні питання працевлаштування та самозабезпечення.

    4. Визнання та вдячність від держави. Впровадження безкоштовного розмитнення автомобіля стане символічним кроком з боку держави у виразі вдячності ветеранам за їхній героїзм та самопожертву. Це допоможе зміцнити довіру до державних інституцій та підвищити рівень соціальної підтримки тих, хто відстоював інтереси країни на полі бою.

    5. Раз на три роки – запобігання зловживанням. Обмеження права на безкоштовне розмитнення раз на три роки запобігатиме можливим зловживанням і забезпечить, щоб ця пільга використовувалася виключно з метою поліпшення добробуту ветеранів.

    Враховуючи вищезазначене, просимо народних депутатів розглянути цю петицію та ініціювати внесення відповідного законопроєкту на розгляд Верховної Ради України.

    Ветерани війни заслуговують на підтримку та повагу від суспільства, і цей крок стане важливим внеском у забезпечення їхнього соціального захисту та гідного життя після повернення з війни.

    З повагою, Артем ЛЯШЕНКО

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • “Про внесення змін до Закону України «Про звернення громадян» у частині, що стосується нагородження та присвоєння почесних звань”

    Підписів 130

    Днів залишилось 20

    Сезіна Інна
    Оприлюднена
    26 серпня, 2024
    26 листопада, 2024
    20
    130 (з них за 7 днів: 4)

    Я, Сезіна Інна Сергіївна, дружина
    загиблого Сезіна Сергія Івановича,
    26.11.1979 р.н. (снайпера 2 категорії ВЧ А7299),
    який загинув 03.07.2024 в н.п. Невське Луганської області, захищаючи
    суверенітет та незалежність України,
    звертаюсь від імені родичів та побратимів полеглих українських захисників з проханням, яке стосується розгляду електронних петицій, зокрема, про присвоєння звання Героя України.

    Згідно з абзацом 15 статті 23-1 Закону України «Про звернення громадян» електронна петиція, адресована відповідно Президенту України, Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України, розглядається у порядку, встановленому цією статтею, за умови збору на її підтримку не менш як 25000 підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня оприлюднення петиції.

    Вважаємо, що це приниження честі та гідності родичів загиблих захисників, які вимушені ходити по сусідах та по соціальним мережам, щоб назбирати ці 25000 підписів. Оскільки навіть якщо вся бригада чисельністю 8000 осіб (а може бути лише 1000 осіб), і все село, у якому виросла людина, підпишуть петицію, все одно цих підписів буде недостатньо.

    Держава повинна підтримувати сімʼї загиблих, а не принижувати нас. Щоб вдови та матері не писали «Благаю, допоможіть, критична петиція!».

    Крім того, люди похилого віку можуть не мати інтернету, Дії та банкінгу, або не вміють авторизуватися та підписати петицію. До того ж, військові, які знаходяться на «0», зазвичай теж не мають можливості підписати петицію побратима.

    Варто зазначити, що необхідність збору великої кількості голосів породжує шахрайство, оскільки, користуючись нагодою, шахраї, зокрема увʼязнені, просять гроші за поширення та підписання таких петицій.

    Питання присвоєння звання Героя України не є загальнонаціональним, в стосується обмеженого кола осіб, тому збір такої великої кількості підписів є необґрунтованим та нереальним.

    Враховуючи вищевикладені обставини, прохання внести зміни до Закону України «Про звернення громадян», а саме: абзац 15 статті 23-1 загаданого Закону викласти в наступній редакції:
    «Електронна петиція, адресована відповідно Президенту України, Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України, розглядається у порядку, встановленому цією статтею, за умови збору на її підтримку не менш як 25000 підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня оприлюднення петиції, а у разі якщо тема петиції до Президента України -«Нагородження, присвоєння почесних звань» - не менш як 5000 підписів громадян протягом не більше трьох місяців з дня її оприлюднення).»

    Сподіваюсь, що ви почуєте нас та ухвалите відповідні зміни до Закону України «Про звернення громадян».

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Пропозиція законопроекту щодо підвищення комфорту житлових умов громадян України

    Підписів 7

    Днів залишилось 26

    Приходько Святослав Олександрович
    Оприлюднена
    02 вересня, 2024
    02 грудня, 2024
    26
    7 (з них за 7 днів: 4)

    Шановні члени Комітету,

    Я, Приходько Святослав Олександрович, військовослужбовець Збройних сил України, звертаюсь до вас із пропозицією законопроекту, спрямованого на покращення житлових умов громадян України та підвищення комфорту їх життя. Моя пропозиція полягає у наступному:

    Пропозиція законопроекту:

    1. Збільшення податку на володіння житлом, що перевищує визначену законом квадратуру на особу: Запровадження значного податку на житлові площі, що перевищують встановлені норми (площі на особу, сім'ю і т.д.). Це стимулюватиме власників надлишкового житла до його продажу, що збільшить пропозицію на ринку нерухомості та сприятиме зниженню цін на житло.

    2. Залучення банків до зменшення відсоткової ставки по іпотеці: Створення умов для збільшення попиту на іпотечні кредити, що, у свою чергу, стимулює банки до зниження відсоткових ставок та покращення умов кредитування.

    3. Автоматизація процесу адміністрування податків: Інтеграція баз даних власності та реєстрації актів цивільного стану (РАЦСів) та залучення Державної податкової служби України та Міністерства цифрової трансформації України для автоматизованого визначення та стягнення податків. Це зменшить можливості ухилення від сплати податків та підвищить ефективність їхнього адміністрування.

    4. Легалізація доходів від оренди житла: Високий податок на володіння надлишковими квадратними метрами змусить власників легалізувати доходи від оренди, що додатково наповнить державний бюджет.

    Очікувані результати:

    1. Збільшення пропозиції житла на ринку та зниження цін на нього.
    2. Підвищення доступності іпотечних кредитів для громадян завдяки зменшенню відсоткових ставок.
    3. Легалізація доходів від оренди житла та збільшення податкових надходжень до бюджету.
    4. Підвищення рівня комфорту життя громадян України.

    Врахування можливих ризиків та пропозиції щодо їх мінімізації:

    1. Протидія власників та спроби уникнення оплати податків: Автоматизація процесу за допомогою інтеграції з базами даних та забезпечення прозорих механізмів оскарження.

    2. Регіональні особливості: Врахування економічних умов у різних регіонах та адаптація податкових ставок відповідно до рівня доходів населення.

    3. Інтереси банків: Забезпечення стабільності фінансової системи та створення умов для розвитку національних банків шляхом збільшення конкуренції на ринку.

    4. Соціальна справедливість: Передбачення механізмів підтримки громадян з низьким рівнем доходів, які можуть бути негативно вплинуті збільшенням податків на житло.

    Висновок:

    Впровадження запропонованого законопроекту сприятиме поліпшенню житлових умов громадян України, збільшенню доступності житла, легалізації доходів від оренди та збільшенню податкових надходжень до бюджету. Це підвищить рівень комфорту життя в країні та сприятиме її економічному розвитку.


    З повагою, Приходько Святослав Олександрович
    тел. +38 063 313 13 08

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Про збільшення відпустки військовослужбовцям до 45 діб під час дії воєнного стану

    Підписів 54

    Днів залишилось 9

    Гладкова Вікторія Григорівна
    Оприлюднена
    15 серпня, 2024
    15 листопада, 2024
    9
    54 (з них за 7 днів: 3)

    Прошу збільшити тривалість щорічної оплачуваної відпустки для військовослужбовців ЗСУ, які знаходяться понад 2 роки на службі, під час дії воєнного стану.
    Я вважаю що військовослужбовці, які вже 2 роки або більше захищають нашу державу від агресора мають право на щорічну відпустку 45 діб.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Заборона куріння на балконах(лоджіях) та з вікон багатоквартирних будинків

    Підписів 51

    Днів залишилось 0

    Ковальська Яна Володимирівна
    Оприлюднена
    06 серпня, 2024
    06 листопада, 2024
    0
    51 (з них за 7 днів: 2)

    Згідно закону України "Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров'я населення", не заборонено вживання тютюнових виробів на балконах (лоджіях) багатоквартирних житлових будинків.
    І хоча балкон (лоджія) - це приватна власність, в багатоквартирному житловому будинку балкон (лоджія), через вулицю має єднання з іншими квартирами.
    Через це тютюновий дим вільно надходить в сусідні квартири та вкрай негативно впливає на здоров'я мешканців інших квартир, де проживають діти, вагітні жінки та особи з алергічною реакцією на тютюновий дим.

    Коли сусіди знизу або збоку вживають тютюнові вироби на своєму балконі (лоджії), в квартирі зверху або поряд неможливо перебувати! І не тільки влітку. Ця проблема для багатьох посилюється алергічною реакцією на тютюновий дим.
    Вторинний тютюновий дим серед дорослих людей викликає серйозні серцево-судинні та респіраторні захворювання, включаючи ішемічну хворобу серця і рак легенів. Серед дітей грудного віку він провокує раптову смерть. У вагітних жінок він призводить до народження дітей з низькою масою тіла та з різноманітними хворобами.

    На підставі викладеного пропоную заборонити вживання тютюнових виробів на балконах (лоджіях) та з вікон багатоквартирних житлових будинків.
    За порушення цієї вимоги накладати штраф відповідно до вищезазначеного закону України.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Прожитковий мінімум не може бути нижчим за заробітну плату депутата. Слуга народу не має ні морального, ні юридичного права жити краще за свого господаря — Український Народ!

    Підписів 17

    Днів залишилось 69

    Панчук Анатолій Павлович
    Оприлюднена
    14 жовтня, 2024
    14 січня, 2025
    69
    17 (з них за 7 днів: 2)

    Звернення до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України:
    Петиція: Прожитковий мінімум не може бути нижчим за заробітну плату депутата. Слуга народу не має ні морального, ні юридичного права жити краще за свого господаря — Український Народ!
    Відповідно до Конституції України, Український Народ є єдиним джерелом влади, а народні депутати та інші посадовці є його представниками та слугами. Їхня діяльність повинна відповідати інтересам і потребам народу, на благо якого вони працюють. Утім, в нинішніх умовах існує суттєвий дисбаланс між рівнем життя державних посадовців і прожитковим мінімумом, встановленим для громадян.
    Заробітна плата народних депутатів є значно вищою за встановлений прожитковий мінімум, що суперечить основним принципам справедливості та соціальної рівності. Це створює ситуацію, коли слуги народу мають можливість жити в значно кращих умовах, ніж пересічні громадяни, яких вони покликані захищати та представляти.
    Юридичне обґрунтування:
    1. Конституція України, стаття 3, гарантує, що права і свободи людини та їх забезпечення є головним обов'язком держави. Встановлення прожиткового мінімуму на такому рівні, який не відповідає реальним потребам громадян, порушує це право.
    2. Стаття 48 Конституції України гарантує кожному громадянину право на достатній рівень життя для себе і своєї родини. Прожитковий мінімум, що є нижчим за фактичні потреби людини в сучасних умовах, не забезпечує реалізацію цього права.
    3. Моральний аспект: В умовах, коли переважна більшість населення стикається з економічними труднощами, народні депутати, як слуги народу, не повинні мати привілеї, які перевищують основні стандарти життя їхніх виборців.
    Вимоги петиції:
    1. Встановити прожитковий мінімум на рівні, який забезпечує гідне життя кожного громадянина, виходячи з реальних потреб і економічної ситуації.
    2. Забезпечити, щоб заробітна плата народних депутатів та інших посадовців не перевищувала прожитковий мінімум, встановлений для громадян України.
    Український Народ, як єдиний суверен і джерело влади в Україні, має право вимагати від своїх слуг справедливого та рівноправного ставлення.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Официйно затвердити червоно-чорний прапор як державний символ України

    Підписів 14

    Днів залишилось 71

    Нетьосова Світлана
    Оприлюднена
    16 жовтня, 2024
    16 січня, 2025
    71
    14 (з них за 7 днів: 2)

    Пропозиція щодо надання офіційного статусу червоно-чорному прапору.

    Саме сьогодні настав час для офіційного визнання червоно-чорного прапору, як символа боротьби за Свободу та Незалежність України. Цей стяг має свою складну та іноді суперечливу історію, але починаючи з лютого 2014-го року він набув абсолютно нового змісту та сенсу в історії України. Синьо-жовтий прапор у крові полеглих за Незалежність українців - саме так сьогодні сприймають червоно-чорні кольори більшість наших співвітчизників.
    Наші вороги добре знають, що це кольори тих, хто не укладає угод та не йде на компроміси. Це кольори тих, хто буде битися до останього подиху та без права на славу та визнання їх подвигу. Це кольори народних Героїв України, яки загинули на полі бою зі зброєю у руках. Цей прапор має право бути поряд з Державним Прапором України, як прапор БОРОТЬБИ.

    За майже десятиріччя запеклої боротьби українців з російськими загарбниками за життя та Україну бойовий червоно-чорний прапор здобув своє право бути визнаним офіційно

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Пропозиція законопроекту щодо централізації та автоматизації нарахувань додаткової грошової винагороди військовослужбовцям ЗСУ

    Підписів 6

    Днів залишилось 26

    Приходько Святослав Олександрович
    Оприлюднена
    02 вересня, 2024
    02 грудня, 2024
    26
    6 (з них за 7 днів: 2)

    Шановні члени Комітету,

    Я, Приходько Святослав Олександрович, військовослужбовець Збройних сил України, звертаюсь до вас із пропозицією законопроекту, спрямованого на покращення системи нарахування додаткової грошової винагороди військовослужбовцям Збройних сил України за виконання завдань за призначенням. Моя пропозиція полягає у наступному:

    Пропозиція законопроекту:

    1. Централізація нарахувань додаткової грошової винагороди:
    Запровадження єдиної централізованої системи, що автоматично нараховує додаткову грошову винагороду військовослужбовцям за виконання завдань. Це дозволить зменшити кількість помилок, прискорити процес виплат та забезпечити прозорість системи.

    2. Автоматизація процесу нарахувань:
    Використання сучасних інформаційних технологій для автоматичного розрахунку та нарахування додаткової грошової винагороди на основі виконаних завдань та встановлених критеріїв. Це дозволить уникнути бюрократичних затримок та забезпечити своєчасність виплат.

    3. Інтеграція з існуючими системами обліку:
    Інтеграція нової системи з уже існуючими системами обліку військовослужбовців та їхніх завдань. Це забезпечить узгодженість даних та підвищить ефективність адміністрування.

    Очікувані результати:

    1. Підвищення ефективності та своєчасності виплат додаткової грошової винагороди військовослужбовцям.
    2. Зменшення бюрократичних процедур та мінімізація людського фактора у процесі нарахувань.
    3. Забезпечення прозорості та справедливості нарахувань, що підвищить мотивацію військовослужбовців.
    4. Оптимізація витрат на адміністрування системи нарахувань.

    Врахування можливих ризиків та пропозиції щодо їх мінімізації:

    1. Технічні складнощі:
    Запровадження пілотного проекту для тестування системи перед повномасштабним впровадженням, що дозволить виявити та усунути можливі технічні проблеми.

    2. Спротив з боку адміністративного апарату:
    Проведення інформаційної кампанії та навчання персоналу щодо переваг нової системи. Важливо залучити керівництво військових частин та інших зацікавлених сторін до процесу впровадження.

    3. Забезпечення безпеки даних:
    Використання сучасних методів захисту інформації для запобігання несанкціонованому доступу та забезпечення конфіденційності даних військовослужбовців.

    Висновок:
    Впровадження запропонованого законопроекту сприятиме підвищенню ефективності системи нарахування додаткової грошової винагороди військовослужбовцям, забезпечить своєчасність виплат, зменшить бюрократичні процедури та підвищить мотивацію військовослужбовців до виконання завдань. Це позитивно вплине на боєздатність та моральний стан Збройних сил України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Бюджет України

    Підписів 4

    Днів залишилось 69

    Таргонський Іван Іванович
    Оприлюднена
    14 жовтня, 2024
    14 січня, 2025
    69
    4 (з них за 7 днів: 2)

    Петиція " Бюджет України "
    Я, Таргонський Іван Іванович, громадянин України, звертаюсь до Верховної ради, а зокрема Міністерства фінансів України з вимогою забезпечити повну прозорості бюджетного процесу нашої держави.

    Тобто завантажувати всі документи (окрім тих що становлять державну таємницю) в єдиний реєстр, що становлять бюджет України для ретельного контролю належного використання коштів. За неналежне використання коштів, за допомогою різних махінацій, схем,що в свою чергу сприяють у розкраданні державного бюджету (у великих розмірах) та таким чином сприяючи агресору (Росії) в здобутті перемоги, я пропоную запровадити найвищу міру покарання (смертну кару). Це буде справедливо по відношенню до народу України. Вони мають бути впевненими, що на кожному з постів є людина якій можна дійсно довіряти.

    Повна прозорість є основним принципом ефективного управління та демократії. Я та більшість населення України вважаємо, що належне відображення витрат та доходів у бюджеті України є необхідним для забезпечення публічного довір'я та відповідальності влади перед народом та країнами народи яких на підтримують громадян України в боротьбі проти агресора (Росії) , що також в свою чергу сприятиме зменшенню корупції та збільшенню потенціалу нашої армії та держави в цілому, в майбутньому слугуватиме прикладом для багатьох інших країн світу.

    Я та громадяни України вимагаємо :

    1. Оприлюднення повного бюджету:

    - Регулярна та повна публікація бюджетної інформації в онлайн-режимі, включаючи доходи, видатки, програми та результати.

    2. Легкий доступ до інформації :

    - Забезпечення вільного та зручного доступу громадян до бюджетної інформації через вебпортали та інші засоби.

    - Створення вебплатформи, де громадяни можуть легко переглядати бюджетні дані, кожен документ (де вказані дохід та витрати).

    - Включення інтерактивних графіків та зрозумілих візуалізацій полегшить сприйняття інформації.

    - Активне впровадження політики відкритих даних, що дозволить розробникам створювати додатки та інструменти для зручного аналізу бюджету.

    3. Активне залучення громадськості:

    - Залучення громадських організацій та експертів до аналізу бюджету та висунення пропозицій. Регулярні громадські консультації можуть враховувати думку громадян.

    - Проведення інформаційних кампаній та освітніх заходів для підвищення рівня фінансової грамотності та обізнаності громадян щодо бюджетних питань.



    + Простими словами :


    "Прозрий Бюджет України" в моєму розумінні має бути не поверхневим який він зараз є, а детальним. Тобто Всі документи, що становлять доходи та витрати державного бюджету України мають бути відскановані та завантаженні в єдиний реєстр (окрім тих що становлять державну таємницю), сайт на якому громадяни України будуть контролювати всі розбіжності, виявляти неналежне використання коштів та таким чином буде збережено дуже великий відсоток коштів які вкрадені у громадян недобросовісними державними службовцями, які в свою чергу присягали бути вірними громадянам України та своїй державі.

    Це також сприятиме в покращенні оборони нашої держави тому що велика кількість "неналежно" використаних (вкрадених) коштів буде направлена на ЗСУ.


    + Має бути створений сайт, на якому буде висвітлена діяльність державних структур та підрозділів України. Громадянин України після відповідної реєстрації зможе здійснювати перегляд бюджету України. Зможе подивитися доходи та витрати , як і в цілому України, так і маленького міста (всіх державних установ та підрозділів). Винятком можуть буди структури спеціального призначення, але над ними також буде здійснюватися ретельний контроль військовими.

    - Державні службовці будуть звітувати в короткі терміни (скануючи всі документи, де вказані доходи та витрати, реєструючи їх на сайті бюджету України, який повинен бути в загальному доступі). Винятком слугуватимуть підрозділи спеціального призначення, поки діє воєнний стан. Але будуть особи, які матимуть більше повноважень для контролю у військовій галузі та галузі спеціального призначення, тому що бухгалтерські та інші документи не можуть бути у відкритому доступі на період воєнного стану.

    - Люди, які мають належну освіту та певний досвід роботи в тій чи іншій державній установі, зможуть зареєструватися на порталі бюджету України, пройшовши перевірку відповідними органами. Зможуть контролювати та виявляти розбіжності в бюджеті України. Після знаходження розбіжностей чи інших підозрілих махінацій інформація буде передаватися відповідним органам (чи, можливо, буде створено окремий відповідний незалежний орган для додаткового ретельного контролю).

    - Кожен громадянин України після реєстрації зможе контролювати бюджет, висловлювати свої пропозиції та передавати інформацію відповідним органам для ретельної перевірки.

    - Повинен здійснюватися детальний контроль бюджету України, щоб кошти були дійсно витрачені належним чином.

    Долучте свої підписи, якщо ви підтримуєте звернення до влади України для забезпечення прозорості та відкритості бюджетного процесу.

    + Це важливий крок для цілої України у здобутті перемоги та майбутнього в цілому.


    Громадянин України :

    Таргонський Іван Іванович
    Житомирська область, Коростенський район, смт. Лугини
    +380 (068) 036 50 03 email : ivantarh23@gmail.com

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Не допустити прийняття законопроекту №11416 від 18.07.2024, що підвищить податки на ввезення посилок

    Підписів 181

    Днів залишилось 10

    Гладун Надія Любомирівна
    Оприлюднена
    16 серпня, 2024
    16 листопада, 2024
    10
    181 (з них за 7 днів: 1)

    Під час війни влада вдається до рішень, направлених проти простих людей. Новим законопроектом хочуть підвищити податки на посилки через кордон – для суспільства, що лише біднішає останні два роки, це чергові труднощі. Під нові правила підпадуть не тільки звичайні покупки, але й допомога від родичів і навіть передача товарів для військових на фронт. Так не має бути!
    Просимо не допустити прийняття законопроекту №11416 від 18.07.2024 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану» в частині зменшення ліміту безподаткового пересилання відправлень зі 150 до 45 євро на одну посилку та обмеження переліку осіб, що можуть бути відправником та одержувачем такого відправлення.
    18 липня 2024 року до Верховної Ради України подано законопроект №11416, який, серед іншого, передбачає зменшення ліміту безмитного пересилання відправлень зі 150 до 45 євро на одну посилку та встановлює наступні обмеження: товари мають надсилатись відправником-фізичною особою, одержувачу-фізичній особі без будь-якої оплати, призначатись для особистого чи сімейного використання одержувачем, їх характеристики і кількість не повинні вказувати на те, що вони ввозяться з будь-якою комерційною метою.
    Положення цього підпункту не поширюються на:
    а) підакцизні товари;
    б) духи в обсязі більше 50 грам, або туалетну воду в обсязі більше 0,25 літра або вісім унцій;
    в) каву в обсязі більше 500 грам, або кавові екстракти і есенції в обсязі більше 200 грам;
    г) чай в обсязі більше 100 грам, або чайні екстракти та есенції в обсязі більше 40 грам;
    В разі, якщо при ввезенні на митну територію України товарів для одного одержувача (фізичної особи) від одного відправника (фізичної особи) їх обсяг перевищує зазначений в абзаці третьому цього підпункту, положення абзацу першого ст. 196.1.17. ПКУ на них не поширюються.
    Такі зміни безумовно негативно відіб’ються на кінцевому споживачу – простих українцях, оскільки останні будуть значно обмежені у можливості придбавати недорогі товари закордоном. Враховуючи той факт, що у 2018 році раніше в уряді вже говорили про зниження ліміту безподаткового ввезення посилок через кордон до 22 євро, є всі підстави вважати, що нова спроба зменшення ліміту до 45 Євро є лише першим кроком зниження такого ліміту і наступний крок тяжіє до ще нижчих сум.
    Ця проблема стає особливо гострою, якщо врахувати перманентне зменшення купівельної спроможності пересічного українця, ріст цін в умовах воєнного стану подекуди на понад 50% - 100 % відсотків особливо на харчові продукти, знецінення національної валюти – гривні, а також відсутність вітчизняного промислового виробництва. З кожним роком українці можуть дозволити собі купувати все менше товарів, а інтернет-магазини є чудовим способом економії та, заодно, можливістю придбати якісні товари за доступними цінами. У разі зменшення безмитного ліміту на відправлення із 150 євро до 45 євро мільйони українців будуть змушені переплачувати за товари, які ще зараз вони можуть отримати за адекватними цінами.
    Також в Законопроекті виключено ліміт бази оподаткування для відправників та одержувачів юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, що, в свою чергу, спричинить здорожчання аналогічного імпортного товару в межах України. У результаті фізичні особи будуть позбавлені можливості замовити собі товар в інтернет магазині за кордоном та не матимуть купівельної спроможності придбати такий товар в Україні.
    Відправлення від заробітчан/діаспори в Україну, що дорожчі 45 євро або при наявності вищенаведеного переліку товарів вище певної ваги та об’єму теж обкладатимуться ПДВ, тому виникнуть ситуації, коли за подарунок/допомогу потрібно буде заплатити ПДВ у розмірі 20% від вартості посилки.
    Просимо також взяти до уваги відсутність в Україні вітчизняної легкої промисловості, суттєву девальвацію гривні та зменшення купівельної спроможності пересічного громадянина. Такий стан справ змусить людей шукати нелегальні шляхи ввезення товарів в Україну, що точно не сприятиме наповненню державного бюджету, а, навпаки, розвиватиме контрабандну мережу.
    Враховуючи досвід інших країн (CША, Канади), зменшення бази оподаткування на ввезення відправлень не обов’язково спричинить приріст грошових надходжень до бюджету, а, радше, навпаки – такі ініціативи є негативними і на їх адміністрування держава витратить значно більше коштів ніж на вигоду, отриману від них.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Заборонити смертельну для кішок отруту

    Підписів 23

    Днів залишилось 2

    Гринь Надия Григоривна
    Оприлюднена
    08 серпня, 2024
    08 листопада, 2024
    2
    23 (з них за 7 днів: 1)

    Шановні Народні Депутати!
    Прошу Вас заборонити продаж і використання отрути що спричиняє смерть кішок і птахів як безпосередньо так і при поїданні отруєних гризунів, інсектицидів, небезпечних для бджіл.
    Прошу не відхиляти петицію по причині невідповідності якимось там вимогам щоб я не скаржилась в міжнародні організаціі на відсутність демократії навіть стосовно дріб"язкових для вас питань. Якщо я написала не так то напишіть як змінити щоб було ТАК.
    Дякую за увагу.
    Гринь Надія Григорівна,
    nadiagreen1960@gmail.com
    8 серпня 2024 року

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Зменшення фінансування судоустрою та збільшення фінансування ветеранів війни - учасників бойових дій

    Підписів 17

    Днів залишилось 41

    Груздов Микола Ігорович
    Оприлюднена
    17 вересня, 2024
    17 грудня, 2024
    41
    17 (з них за 7 днів: 1)

    Панове депутати, ми - громадяни України, згідно з підписами, керуючись ст.ст. 19, 40 Конституції України, Законом України "Про звернення громадян":
    ВИМАГАЄМО:
    - НЕ ДОПУСТИТИ ЗБІЛЬШЕННЯ ФІНАНСУВАННЯ ЗА РАХУНОК АСИГНУВАНЬ ДЕРЖАВНОГО БЮДЖЕТУ на некритичні потреби судоустрою, системи МВС, системи органів державної влади та місцевого самоврядування, організацій, програм, діяльність яких не є критичною (стосується окремих міністерств, включно "ТЕЛЕМАРАФОНУ", програми національного кешбеку, тощо).
    - ЗБІЛЬШИТИ, ЗА РАХУНОК ЗМЕНШЕННЯ НЕКРИТИЧНО ВАЖЛИВИХ ВИТРАТ НА ДІЯЛЬНІСТЬ ПЕРЕЛІЧЕНИХ ВИЩЕ органів, відомств, програм, систем, організацій, - ВИДАТКИ НА ПІДТРИМКУ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ - УЧАСНИКІВ БОЙОВИХ ДІЙ ТА ЧЛЕНІВ ЇХ СІМЕЙ.

    З повагою,
    Микола ГРУЗДОВ та громадяни згідно з підписами.

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Зобов'язати органи прокуратури України брати активну участь у захисті прав потерпілих

    Підписів 6

    Днів залишилось 9

    Панчук Анатолій Павлович
    Оприлюднена
    15 серпня, 2024
    15 листопада, 2024
    9
    6 (з них за 7 днів: 1)

    Ми, громадяни України, керуючись своїм конституційним правом на подання петицій (ст. 40 Конституції України), а також у світлі загрози національній безпеці України, викликаної триваючою збройною агресією, звертаємося до вас з наступним проханням.

    В умовах, коли країна перебуває в стані війни, особливо важливо забезпечити ефективний захист прав і свобод громадян. У зв'язку з цим ми закликаємо запровадити обов'язкову норму, яка зобов'яже органи прокуратури України брати активну участь у захисті прав потерпілих із самого початку кримінального розслідування.

    Ми вважаємо, що така норма сприятиме більшій справедливості, підвищенню прозорості в системі кримінального правосуддя, а також надійному захисту прав людей, які постраждали від кримінальних правопорушень. Це також стане важливим кроком до посилення довіри громадян до правоохоронних органів та судової системи.

    Ми просимо внести відповідні зміни до законодавства України та забезпечити своєчасне виконання цього положення.

    З повагою,
    Громадяни України.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Військові суди України потрібні зараз.

    Підписів 3

    Днів залишилось 69

    Олійник Андрій Анатолійович
    Оприлюднена
    14 жовтня, 2024
    14 січня, 2025
    69
    3 (з них за 7 днів: 1)

    В 2010 році колишнім Президеном України були ліквідовані військові суди України, які малі ключове завдання щодо посилення обороноздатності України. Військові дії в Україні навпаки загострили проблему щодо створення військових судів України. На даний час ключове посилення обороноздатності України є відновлення військових судів України.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • про анулювання реєстрації політичних партій, які не подають фінансові звіти до НАЗК

    Підписів 3

    Днів залишилось 27

    Шиян Богдан Олексійович
    Оприлюднена
    03 вересня, 2024
    03 грудня, 2024
    27
    3 (з них за 7 днів: 1)

    Вносимо пропозицію про підвищення відповідальності політичних партій, які не подають звіти до НАЗК та таким чином приховують фінансові надходження від суспільства.

    Відповідно до ч. 9 ст. 17 Закону України «Про політичні партії в Україні» політична партія щоквартально, не пізніше ніж на сороковий день після закінчення звітного кварталу, зобов’язана подати до Національного агентства з питань запобігання корупції звіт про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру (у тому числі її місцевих організацій, які у встановленому порядку набули статусу юридичної особи) шляхом його заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції.

    За не подання звітів законодавством передбачено лише штраф 6800 грн.

    За інформацією НАЗК сотні політичних партій сьогодні не звітують про свою фінансову діяльність.
    https://nazk.gov.ua/uk/novyny/mayzhe-170-politychnyh-partiy-ne-podaly-zvity-do-nazk-za-ii-kvartal-2024-roku/

    Фактично партії приховують свої фінансові надходження.

    Тому держава повинна встановити більш жорстокі, пропорційні міри відповідальності, зокрема, підвищити штрафи в п'ять разів.

    Найголовніше, пропонуємо внести зміни до законодавства про політичні партії, а саме ч.1. ст. 24 Закону України "Про політичні партії в Україні", додавши норму про те, що у випадку не подання політичною партією фінансових звітів до НАЗК протягом двох кварталів поспіль - Міністерство юстиції України звертається до суду з позовом про анулювання реєстрації такої партії.

    Оскільки народні депутати України мають право законодавчої ініціативи - подаємо зазначену петицію та у випадку її підтримання громадянами просимо невідкладно розробити та подати законопроект з зазначеними пропозиціями до Верховної Ради України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОБ’ЄДНАНЬ ГРОМАДЯН, РЕЛІГІЯ ТА МІЖКОНФЕСІЙНІ ВІДНОСИНИ   
  • Голосування "За і Проти"

    Підписів 1

    Днів залишилось 90

    Гужва Арсен Володимирович
    Оприлюднена
    04 листопада, 2024
    04 лютого, 2025
    90
    1 (з них за 7 днів: 1)

    На пострадянському просторі дуже популярно "протестне голосування". Тобто коли люди голосують не за того кандидата який подобається, а того хто здатен перемогти того хто не подобається. І цю особливіть досхочу використовують шахраї та політтехнологи.
    Як можна цьому протистояти? Всі хто цікавиться питанням бачили відео Veritasium. Там пропонуються дуже складні системи голосування, які все одно не вирішують проблем.
    Мені здається гарним балансом між ефективністю та зручністю було б таке голосування:
    виборець може з усього переліку кандидатур (чи партій) обрати три:
    1. Та яка найбільше подобається
    2. Та за яку б проголосував, якщо перша не пройде
    3. Та, яка катеогрично не подобається. Голос зі знаком мінус.
    Таким чином в третій пункт можна утілізувати енергію протесту. А два перших пункти "по-розрахунку" та "по-любові" дають можливість висловити справжню симпатію.
    Методика розрахунку результату така:
    Спочатку рахуємо лише перший пункт зі знаком плюс, і останній пункт зі знаком мінус. Якщо кандидат набрав +1000 але також -1000 то це нуль.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • 🇺🇦💲💰💸💹ПОДАТКОВА РЕФОРМА. ДІЙСНО ПРОЖИТКОВИЙ МІНІМУМ. ДОБРОВІЛЬНЕ ДЕКЛАРУВАННЯ ДОХОДІВ. ЛЕГАЛІЗАЦІЯ СТАТКІВ. СИСТЕМНЕ ПОДОЛАННЯ ТІНЬОВОЇ ЕКОНОМІКИ.💹💸💰💲🇺🇦 АВТОР: ТОНЕНЬКОВ ДМИТРО ДІМАКРАТІЯ** Згідно зі своїми повноваженнями прийняти рішення, правки, зміни до законодавства, розробити програми та рішення тощо та передати для розгляду всім зацікавленим уповноваженим особам та установам на основі пропозицій і думок викладених в петиції. Шановна владо, патріотичний народ України!

    Підписів 1

    Днів залишилось 10

    Тоненьков Дмитро Валерійович
    Оприлюднена
    16 серпня, 2024
    16 листопада, 2024
    10
    1 (з них за 7 днів: 1)

    Згідно зі своїми повноваженнями прийняти рішення, правки, зміни до законодавства, розробити програми та рішення тощо та передати для розгляду всім зацікавленим уповноваженим особам та установам на основі пропозицій і думок викладених в петиції. Шановна владо, патріотичний народ України! 
    В рамках сприяння розвитку підприємства, боротьби з тіньовою економікою та наповнення бюджету наразі в Вас з'являється історичний момент вдосконалення податкової реформи. Вибори не на часі, необхідність наповнення бюджету підвищенням податків є, а також є обговорення цієї теми. Деякі думки я вже виклав в петиції кабінету міністрів:
    ⚠️️💲💸ЧАСТИНА 2 З 2🔌⚡💡ЕНЕРГЕТИЧНА, ЕКОНОМІЧНА БЕЗПЕКА ТА СТІЙКІСТЬ УКРАЇНИ. ЗАПОБІГАННЯ ЛУДОМАНІЇ. ПОДАТКИ ТА ФІНАНСУВАННЯ ЗСУ ТОЩО.💡⚡🔌
    Петиція №41/006647-24еп
    Немає межі досконалості та за для більшого розуміння додам докладніше.
    Збільшення податків не призведе до збільшення надходжень, а навпаки сприятиме оптимізації податків, переходу в тінь та в війні чорного та білого бізнесу ПІДІГРУЄ не доброчесному бізнесу в результаті конкуренції з меншою вигодою, що в результаті навпаки сприятиме уникненню сплати податків та збагаченню злодіїв підставляючи третіх осіб тощо. Отже, якщо підвищувати податки, наприклад військовий збір та ПДФО, а краще ПДВ та спростити ведення бухгалтерського обліку та бізнесу особливо ЗВАЖАЮЧИ НА МОЇ ЗАУВАЖЕННЯ в петиції та конституційного права на працю. Не повинен громадянин не мати можливість заробляти, мати підприємницьку діяльність тощо, якщо не знає бухгалтерський облік та кучу законів, програмне забезпечення, не має грошей та прибутку на бухгалтера та просто є людиною з інвалідністю з особливими розумовими когнітивними здібностями.
    ТЕРМІНОВА РЕФОРМА ВИЖИВАННЯ УКРАЇНИ ТА ПІДПРИЄМНИЦТВА!!! ЕКОНОМІЧНА ПОЛІТИКА! УТИСК ПРАВ НА ПРАЦЮ, СОЦЗАХИСТ, ЧЕСТЬ, ГІДНІСТЬ, ІНКЛЮЗІЮ, ДОСТУПНІСТЬ! УТИСК ЗА РЕЛІГІОЗНИМИ, РОЗУМОВИМИ, КОГНЕТИВНИМИ ТА ІНШИМИ ПЕРЕКОНАННЯМИ ЧИ МОЖЛИВОСТЯМИ!
    Петиція №41/005172-23еп
    Тобто вимагаємо підвищення податку на додану вартість та не 5-6 відсотків, а скориставшись історичним моментом врахувати не тільки необхідні гроші на армію, але виправити кульгаву величину прожиткового мінімуму. Принагідно дякую усім хто дотичен до ПРОМЕНЯ СВІТЛА В ТЕМНОМУ ЦАРСТВІ - ЗМЕНШЕННЯ КЛЮЧОВОЇ СТАВКИ, та сподіваючись на ваші фахові здібності виправити спадкову з минулих урядів недосконалість. Темпи інфляції та соціальні стандарти, прожитковий мінімум ВНЕСЕНИЙ В КОНСТИТУЦІЇ ТА ГАРАНТОВАНИЙ УСІМ, не відповідає сьогоденню та здоровому глузду. Це як шестерня, яка їде по рейці шестерні з іншим розміром зубів і дає збої. Отже, необхідно прийняти стратегічне рішення, вирахувати необхідні кошти, а отже і процент підвищення податків і якщо не за рік, то за кілька поступово оптимізувати та підіймати стандарти, прожитковий мінімум тощо та запустити цей механізм з однаковою взаємодією, кількістю грошей тощо. Тобто, наприклад, підвищення ПДВ не на 5-6, а на 10%. Виглядає шукаючи без пояснення особливо в часи близьких вибір, але реалії на межі існування держави та збройної агресії та забезпечення обороноздатності вимагає цих рішень!!! Разом з цим та по закону фізики та гармонії КОЖЕН ПЛАТНИК ПОДАТКІВ ЗАЙМАЄ ОПТИМАЛЬНЕ ПОЛОЖЕННЯ ТА ОБ'ЄМ ЗГІДНО З ДІЮЧИМИ НА НЬОГО ВЕКТОРІВ СИЛ, ТОБТО СТАНУ СПОКОЮ. Тобто однакові умови для всього ринку, наприклад, 28,5% ПДВ. Не треба відкривати підприємства, коли підробляєш іноді в інтернеті, робиш на вхідних та в відпустки ремонт квартир тощо, та навіть якщо маєш неправомірний прибуток від хабаря чи продажу наркотиків, при переказі на картку та витрачаючи на покупки все одно поповнюєш бюджет, а отже КОМПЕНСУЄШ ВИТРАТИ НА ПОШУК ЗЛОЧИНЦІВ, НАРКОТОРГІВЛЮ ТОЩО. Принцип саморегуляції, більше закладок продав чи купив за хабарі бентлі тощо більше до бюджету надійшло. Ось тут і повстає вишенька на торті. Ми намагаємося рухатися в Європу та впровадження добровільного декларування доходів. Отже, все що не заборонено, а отже змінити законодавство та працюй, підробляй, торгуй та роби що можеш, але ПДВ та задекларовані гроші які не збігаються будуть конфісковані. При добровільному декларуванні та звітності з'являться податкова знижка, пільга, субсидія тощо та додатковий кешбек на кшталт КУПУЙ УКРАЇНСЬКЕ тощо, які можуть повертатися у вигляді грошей, послуг чи знижки при наступному декларуванні. Додавання підтверджуючих документів, чеків для отримання повернення податку - МОТИВУЄ БРАТИ ЧЕКИ ТА ДЕКЛАРУВАТИ IX У ЗВІТІ, ЩО В СВОЮ ЧЕРГУ ЗМУШУЄ БІЗНЕС ЗВІТУВАТИ ЗА ЦІ ПОКУПКИ ТА ЗМЕНШЕННЯ ПРИХОВУВАННЯ ДОХОДІВ. З'являється можливість спробувати себе в якості підприємця чи просто майстра та поступово набравшись досвіду відкрити підприємство чи то навпаки соціальне підприємство, організацію, фонд тощо та ОТРИМУВАТИ ПІЛЬГИ, ПОВЕРНЕННЯ ПОДАТКУ ТОЩО та існуючі умови підприємницької діяльності. Тобто мета, працюєш без звітності більше платиш, чим прозоріша діяльність, немає перепон до перевірок, ще менше платиш. Таким чином, чим прозоріший бізнес, тим менше податок та конкуренція у своїй категорії, сірі платять більше та тягаються в пошуку схеми з сірими, а білі не страждають від схем та прозоро конкурують. Гадаєш податки наперед чи накопичуєш податкову пільгу - маєш пропорційну відстрочку від перевірок та резерв на випадок простою, сезонної зайнятості чи невдач тощо та додаткову пільгову знижку. Насправді останній приклад дуже добре протидіє корупції. Навіть я виконуючи субпідряд в державному тендері виготовлення паркових лавочок, стикнувся з кошмаренням, арештом коштів, пожежними інспекторами тощо які намагалися зірвати виготовлення та виконання тендеру, а за умови відстрочки авансових внесків податків не було би сенсу намагаються таким чином завантажити бізнесу за забороною на термін. Як є злочин то довели би пізніше! Також знімається навантаження на підприємців в часи активної діяльності. Тобто жнива чи сезон встановлення сонячних панелей, а тут конкуренти прислали посадовців з перевірками, а за таких умов авансових внесків податків, діє мораторій на кілька місяців. Не виникає потреба в додаткових працівниках поки нема сталого розвитку, а виправлення податкової звітності буде зроблено в більш сприятливих умов за зниження замовлень тощо, що значно зменшить корупційні ризики та зловживання в не чесної конкуренції тощо. Додатковим важливим чинником надходження до бюджету за добровільним декларуванням - з'являється поступова АМНІСТІЯ ТА ЛЕГАЛІЗАЦІЯ КАПІТАЛІВ. Не сподобалося попередня програм, та й напиши, що ти мільйонер Корейка, набіжать бандюки, оборотні та родичі, а таким чином легалізував частину, але не за таких малих податків як раніше і бюджет поповнив і собі купив маєток тощо, потім ще трохи, бо справжні шахраї і так мають змогу відбілити капітали, а неправомірні статки з подяк бідних лікарів, бідних землерозпорядників, чинники середньої ланки тощо теж хочуть добре жити та без страху везти 5 мільйонів євро за кордон, а так ці гроші локалізуються та не сприяють поповненню злочинних угрупувань тощо.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА