ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Оновлення слів Гімну України

    Підписів 10

    Днів залишилось 85

    Костур Федір Федорович
    Оприлюднена
    26 грудня, 2024
    26 березня, 2025
    85
    10 (з них за 7 днів: 10)

    Звертаюся до Вас СЛОВОМ, яким був створений світ, в час смертельної загрози існування держави Україна, яку, волею ГОСПОДА, очолюєте. Не забувайте це.
    Звернення стосується слів Гімну України.
    Досить нам «помирати» і «душі і тіла ложити». Не для того ми створені небесним ОТЦЕМ! І в час загрози існування людства взагалі, потрібно зрозуміти, що ніякі земні вельможі нам не допомагають з любові, а педантично, завуальовано, сповідуючи свої інтереси (не народів, які вони представляють). Єдиний хто по справжньому на нашій стороні – ТВОРЕЦЬ всього видимого і не видимого. Посвятімо свою державу ЙОМУ! В цих рядках також відображений наш синьо жовтий прапор і герб. Хто має освіту: нехай читає! Хто має СВІТЛО в душі: той зрозуміє! Хто хоче добра Україні: той підтримає!
    Проект муз. М. Вербицького

    ГІМН УКРАЇНИ
    Україно, рідна земле, наш чудовий краю,
    Я за тебе дні і ночі Господа благаю,
    Щоб під нашим мирним небом, на ланах широких
    Панувала Божа ласка, благодать і спокій!
    Щоб всяк сущий в Україні й українці світу
    Для своєї Батьківщини були вдячні діти!

    Наші браття по всім світі здобували славу,
    А тепер будуймо міцно ми свою державу
    Що і з попелу повстала на Дніпрових кручах,
    Щоб пропали яничари в чистих наших душах!
    Щоб всяк сущий в Україні й українці світу
    Для своєї Батьківщини були вдячні діти!

    Наша пісня збереглася із могутнім родом.
    Мир і дружбу пропонуєм ми усім народам.
    Хай пшениця визріває з виноградним гроном,
    Щоб планета стала садом, а не полігоном!
    Щоб всяк сущий в Україні й українці світу
    Для своєї Батьківщини були вдячні діти!

    З гір Карпатських вітер лине у степи Таврійські,
    Свіжим запахом ялини, духом українським!
    Теплим леготом вертає, до Говерли лине
    Духом волі нас єднає в славі України!
    Щоб всяк сущий в Україні й українці світу
    Для своєї Батьківщини були вдячні діти!

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Прокурори мають виходити на пенсію на загальних підставах як звичайні пенсіонери - як в США та інших країнах. Треба зміни в ЗУ "Про прокуратуру".

    Підписів 20

    Днів залишилось 30

    Дмитрук Сергій Степанович
    Оприлюднена
    30 жовтня, 2024
    30 січня, 2025
    30
    20 (з них за 7 днів: 7)

    В США прокурори в рамках FERS можуть йти на пенсію:
    Вік 57 років і більше при наявності мінімум 30 років стажу.
    Вік 60 років при наявності 20 років стажу.
    Вік 62 роки при 5 роках стажу.
    Закон України "Про прокуратуру" - це неповага депутатів ВРУ до українського народу - можна 5 років повчитися, 15 років попрацювати і в 42 роки піти на пенсію на 0,5-1 млн пенсії на рік. Якщо маєш інвалідність - достатньо 10 років стажу. При цьому, КМУ вперто не встановлює порядок виплати спецпенсій (і чому прокурори - спеціальні пенсіонери?) - то це дозволяє звертатися до суду по "старим" нормам і отримувати пенсії по судовим рішенням "без обмежень".
    Тому треба привести ЗУ "Про прокуратуру" у відповідність до загальних умов призначення пенсії за віком, тобто регулювати пенсію прокурорських працівників статтею 26 Закону України від 09.07.2003 № 1058-IV «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування». Нічого "спеціального" в діяльності прокуратури немає - це лише дуже високооплачувані юристи держави з підтримання державного обвинувачення в суді. В їх роботі немає ніякого ризику або небезпеки для життя і здоровя, (наприклад, як в солдат ЗСУ, спецпідрозділах МВС та СБУ) - зброєю прокурори, як високооплачувані державні юристи, точно не користуються.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Відновити дію норми закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» положенням про звільнення від обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності на території України учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни.

    Підписів 142

    Днів залишилось 59

    Радзімірський Костянтин
    Оприлюднена
    28 листопада, 2024
    28 лютого, 2025
    59
    142 (з них за 7 днів: 6)

    Фундаментальним принципом державотворення є формування глибокої поваги суспільства до осіб, які захищали та захищають незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України.
    Одним із проявів такої поваги є гарантування учасникам бойових дій, які ціною власного життя захищають нас та територіальну цілісність України, соціального захисту, що реалізується шляхом надання їм низки соціальних прав.
    Належний соціальний захист формує важелі стимулювання до участі у відсічі та стримуванні збройної агресії росії та подолання її наслідків. Для забезпечення гідного рівня життя, здоров’я, освіти, праці учасників бойових дій слід усунути певні недоліки правового забезпечення їх соціального захисту.
    Прорахунки законодавця у сфері соціального захисту учасників бойових дій в Україні призводять до неналежної реалізації таких прав, що відображається на рівні довіри до влади.
    Прийнятий та підписаний Закон України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» (в новій редакції), який вводиться в дію з 01.01.2025 року, не містить положень про звільнення від обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності на території України учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни. Натомість таке право передбачене діючим Законом України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів».
    При прийнятті нових законів або внесенні змін до чинних законів не допускається звуження змісту та обсягу існуючих прав і свобод – ст. 22 Конституції України.
    З метою недопущення звуження прав учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни, знецінення їхнього вкладу в захист України та збереження державності, прошу:
    Відновити дію норми закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» положенням про звільнення від обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності на території України учасників бойових дій, постраждалих учасників Революції Гідності та осіб з інвалідністю внаслідок війни, шляхом відповідного внесення змін у вказаний закон.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Про покращення умов для реалізації особами з інвалідністю права на працю у спосіб прийняття проекту Закону України №5344-д «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення прав осіб з інвалідністю на працю»

    Підписів 17

    Днів залишилось 45

    Лелека Світлана Станіславівна
    Оприлюднена
    14 листопада, 2024
    14 лютого, 2025
    45
    17 (з них за 7 днів: 3)

    Питання збільшення статусу захищеності праці осіб з обмеженими можливостями у зв’язку з введеним режимом воєнного стану набуло ще більш нагального значення. За даними, розміщеними Міністерством соціальної політики України, у нашій державі більш ніж 3 млн людей з обмеженими можливостями. Безумовно, цей показник був суттєво збільшений через пряму участь військовослужбовців у бойових діях, а також через травмування цивільних в таких умовах.
    Втім, для даної категорії осіб це не є перепоною для становлення їх як повноцінного учасника суспільства, у тому числі й в наданій можливості реалізовувати надане їм право на працю. Відповідно до ст. 24 Конституції України, громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом. Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками. Безумовно, особи з обмеженими можливостями – це люди, котрі мають великий потенціал, насичені ідеями та володіють певним переліком навичок. Саме тому, право на працю для цих осіб є ідентичним як і в інших іднивідів, проте у перших вони існують з певними особливостями.
    На підставі ст. 18 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні» зазначено, що роботодавці зобов’язані виділяти та створювати робочі місця для працевлаштування осіб з інвалідністю. Спираючись на ст. 19 даного Закону, для роботодавців установлено норматив робочих місць для працевлаштування осіб з інвалідністю. Проблема реалізації права на працю такої категорії осіб, незважаючи на збільшення їх кількості значно зменшується. Тобто, наприкінці 2023 р. в Україні осіб з обмеженими можливостям працевлаштовано дещо більше ніж 450 тис. осіб, хоча до введення воєнного стану (у кінці 2021 р.) їх кількісний показник був більшим, а саме: 455 тис. осіб. Отже, заходів, покладених на покращення правового статусу осіб з обмеженими можливостями у сфері трудового права, зокрема працевлаштування, – недостатньо.
    Для вирішення описаної проблематики, необхідним є прийняття проекту Закону України №5344-д «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення прав осіб з інвалідністю на працю». За допомогою даного документу, окрім обов’язкового працевлаштування таких осіб, роботодавці матимуть інший варіант поведінки – сплатити цільовий внесок, покладений на підтримку працевлаштування осіб з інвалідністю до Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю. Така норма збільшить залученість роботодавців до покращення правого становища осіб з обмеженими можливостями, адже в того чи іншого роботодавця може бути відсутня змога працевлаштувати індивідів з цієї категорії осіб з об’єктивних на те причин, як-от: високий рівень виробничого ризику чи інших.
    З огляду на вищевикладену інформацію, важливим є прийняття проекту Закону України №5344-д «Про внесення змін до деяких законів України щодо забезпечення прав осіб з інвалідністю на працю», чинність якого не лише гарантуватиме наявність більш сприятливих умов для реалізації особами з інвалідністю права на працю, але й збільшить кількість цільових надходжень до державного бюджету для соціального захисту людей з інвалідністю, що передбачатиме за собою й іншу частину позитивних зрушень.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • 🇦⚔️🎖️💂 ЩОДО ПРАВ ВІЙСЬКОВОСЛУЖБОВЦІВ НА ПОБАЧЕННЯ НЕ ГІРШЕ НІЖ У В'ЯЗНИЦІ ТА ВДОСКОНАЛЕННЯ ТЕХНІКИ БЕЗПЕКИ ПРИ ВИКОННАНІ РОБОТ ПІДВИЩЕННОЇ НЕБЕЗПЕКИ З ІНСТРУКТАЖЕМ ТОЩО. ПОДОВЖЕНИЙ ВИШКІЛ ЖІНОК ТА ОСІБ 18-25 РОКІВ НЕ МЕНЬШЕ НІЖ 3 МІСЯЦІ ПОВНОЦІННОЇ ПІДГОТОВКИ.💂🎖️⚔️🇺🇦 АВТОР ПЕТИЦІЇ ДО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ: ТОНЕНЬКОВ ДМИТРО ДІМАКРАТІЯ**

    Підписів 3

    Днів залишилось 83

    Тоненьков Дмитро Валерійович
    Оприлюднена
    24 грудня, 2024
    24 березня, 2025
    83
    3 (з них за 7 днів: 3)

    Згідно зі своїми повноваженнями прийняти рішення, правки, зміни до законодавства, розробити програми та рішення тощо та передати для всім зацікавленим установам та надати вичерпну обгрунтовано відповідь. Шановна владо та патріотичний народ України!
    Згідно техніки безпеки та збереження життя та здоров'я військовослужбовців та з метою поліпшення показників мікротравми, поранень, нещасних випадків та травм вимагаємо:
    1) Впровадити подовжену программу вишколу осіб військовослужбовців віком 18-25 років та жінок перед направленням в зону бойових дій для збереження ще не досвідчених, легковажних та занадто хоробрих юнаків терміном не менше 3 місяці чи впровадити поєтапне злагодження на третій, другій смугах з обмеженим терміново в місяць на кшталт практики, де з'являється досвід та додаткові запитання тощо та проводити поглиблений другий півтора місячний поглиблений вишкіл зважаючи на набутий досвід та інноваційні вдосконалення армії та досвід збільшення виживання тощо.
    2) Впровадити не менше ніж раз в квартал тести, які можна проводити в армія+ тощо чи іншим чином з техніки безпеки, ведення бою, зайняття та зміни позиції, оснащення місця стрільби, захисту, влаштування окопів, догляду техніки, зброї та інших навичок які рятують життя та практичні вишкіли, екзамени. Подібні вишкіли можуть бути кількодобові та по черзі можуть допомогти відпочинку, зміні оточення та психологічному відпочинку на кшталт ротації, концентрації уваги тощо, що втрачається при знаходженні на одному місці тощо.
    3) Впровадити вишкіл та екзамени для військовослужбовців які понад місяць не були на службі у зв'язку з відпусткою, пораненням тощо. Тобто як при техніці безпеки промислових підприємств, проходять інструктаж з техніки безпеки та здають тест допуску до виконання службових обов'язків, щоб не підвести себе та побратимів чим завдати непоправної шкоди та з'ясувати ще до бою що забулось та вдосконалювати програми згідно питань та реалій сучасного бою, облаштування, надання допомоги тощо та маштабувати програми вишкілу вдосконалюючи стандарти з метою збереження особового складу, зменшення травматизму, зміною позицій, зброї тощо. Можливо додавати навчальні ролики в сучасні методи комунікації та навчання ЗСУ тощо.
    4) Згідно з міжнародними договорами та конвенціями, навіть засудженим надають можливість проводити час разом з рідними, подружжям, влаштовують побачення! Тож вимагаємо за для підвищення мотивації, збереження подружніх стосунків сімей тощо в умовах неможливості ротацій, додаткових відпусток за свій рахунок тощо облаштувати в безпечних прифронтових зонах будинки побачень тощо та визначити планові та позапланові, та у зв'язку з особливими сімейними обставинами мотиваційні побачення тощо. Впровадження вишкілу з підвищення кваліфікації, техніки безпеки та виживання, ведення бою тощо можна поєднати з такими графіками побачень та поліпшити моральний та емоціональний стан особового складу тощо.
    П.С. Зауважимо що такі прості і навички як правильне поводження з смартфонами не входить до вишколів, а багато хто недооцінює тай не може знати всі небезпеки. Наприклад стоячи в наступному пункті військовослужбовці навіть з вимкненою геолокацією не зважають, що різноманітні додатки та навіть сайти можуть збирати кеш та інші данні, а потім наприклад по запитам пошуку погоди визначити локації знаходження військовослужбовців, чи гра в азартні ігри, пошук кредиту тощо та переписка в незахищених месенджерах може бути використані ворог для вербовки, тиску, шантажу та зради! Та зауважимо що специфічні знання на кшталт висоти польоту уламків мін, боєприпасів в сухий та вологий грунт, товщина грунту та дерева яка зупиняє кулю чи зменьшує її силу теж допомагають при облаштуванні позицій та виживанню тощо тож такі інструктажі в паузах між фізичними вишкілами надають досвіду та шансів на виживання, зменшення травмування тощо та навіть правильному застосуванню боєприпасів в різну погоду. тільки уявіть, грязь, ви б'єте мінами які в грунт мокрий виконуються та уламки іншим радіусом та кутом ураження працюють, тож це також важлива експертна інформація!
    **Дімакратія (Діметрократія- примноження плодючості, добробуту)- форма взаємодії, яка заснована на діякратії.
    Діякратія - це концепція, яка має ствердження, що немає неправильних дій, є не ефективні, менш ефективні, та більш ефективні, а бездіяльність має втрачений потенціал, що при хибної спробі надав би додотковий досвід, який при послідовному застосуванні наближає досягнення мети, чи додає нові дані, що може змінити мету, але продовжує розвиток.
    Дімакратія заснована на досягнення суспільного розвитку та блага завдяки поєднанню унікальних талантів та недоліків кожної людини, чи групи, яки мають можливості ефективно досягти цілей дією, що компенсує недоліки та підвищує ефективність.
    Дімакратія передбачає створення суспільства заснованого на діякратії, що має мету об'єднання для досягнення прогресу та суспільного блага кожної людини на її особистих світовідчуттях, яки не суперечать суспільному благу, та не обмежує їх прав.
    Дімакратія має мету поетапне зменшення насильства та хибних форм та поведінки засобами, які створюють найменшу шкоду та збитки.
    Дімакратія спрямована на доступ та поширення знань для трансформації їх для суспільного блага.
    Дімакратія сприяє створенню умов, завдяки яким утворюється групи сконцентровані навколо спільної мети, яка сприяє суспільному благу. При великих розбіжностях в розвитку та досягнення мети групою, та за для набуття досвіду, група ділиться за згодою, та продовжує існування для досягнення мети та суспільного блага.
    Дімакратія сприяє забезпеченням базових потреб навколишнього суспільства, навіть якщо їх погляди різняться. Намагається дізнатися мотивації, наміри та потреби оточуючих та засоби їх трансформації задля запобігання утворення ситуації, яки можуть викликати суперечки та насильство.
    *Алгоритм дій при суперечці та роз'єднані - є періодичні дебати, та порівняння досягнень, можливість нового об'єднання.
    **Дімакратія сприяє самоорганізації та демонополізації. Важливим чинником для досягнення росту та сприяння суспільному благу - є природне ділення, яке здатне вирішувати більше завдань та бути мобільними в прийнятті рішень.
    **Дімакратія повинна усвідомлювати інерцією та тривалість висновків та результатів, які провокують дії, поступовий їх вплив на консервативне суспільство та зміни в їх досягненнях.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Винесення на розгляд РНБО пропозиції про застосування санкцій щодо А.В. Портнова

    Підписів 3

    Днів залишилось 83

    Вольвач Ярослава
    Оприлюднена
    24 грудня, 2024
    24 березня, 2025
    83
    3 (з них за 7 днів: 3)

    Положення Закону України “Про санкції” передбачає право Верховної ради України виносити на розгляд РНБО пропозиції щодо застосування санкцій. Відтак, прошу розглянути петицію про винесення на розгляд РНБО пропозиції про застосування персональних санкцій до Андрія Володимировича Портнова (з 2 квітня 2010 до кінця лютого 2014 — керівник Головного управління з питань судоустрою Адміністрації Президента Віктора Януковича та заступник глави Адміністрації Президента України, під час Євромайдану був дотичний до прийняття “законів 16 січня”, які передбачали розширення можливості влади для покарання протестувальників).

    У 2021 році США — ключовий союзник України, наклали на Андрія Володимировича Портнова санкції, в обґрунтуванні яких пояснюється, що Андрій Портнов налагодив широкі зв’язки із судовим і правоохоронним апаратом України через хабарництво. При цьому, як зазначає Міністерство фінансів США: "Станом на 2019 рік Портнов вживав заходів для контролю над українською судовою системою, впливав на відповідне законодавство, намагався поставити лояльних чиновників на вищі суддівські посади та купувати судові рішення. У середині 2019 року Портнов змовився з високопоставленим українським урядовцем, щоб сформувати вищі правові інститути країни на свою користь і вплинути на Конституційний суд України. Крім того, Портнов брав участь у спробі вплинути на Генеральну прокуратуру України".

    На мою думку, офіційне обґрунтування США свідчить про дії Андрія Володимировича Портнова, які створюють реальні та/або потенційні загрози національним інтересам України - що може бути підставою для застосування санкцій РНБО.

    Окрім того, сам Андрій Портнов неодноразово публічно заявляв, що Революція Гідності була “переворотом”. Водночас, згідно з постановою Верховної Ради № 1240-IX від 17 лютого 2021 року “Революція Гідності - один з ключових моментів українського державотворення та виразник національної ідеї свободи”. Окрім того, у вказаній постанові зазначено: “Трагічні події Революції Гідності, збройна агресія Російської Федерації, яка триває донині, тимчасова окупація Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, окремих районів Донецької та Луганської областей стались не в останню чергу внаслідок політики Віктора Януковича та сформованого ним злочинного режиму, який підтримувався Російською Федерацією і діяв всупереч національним інтересам України”.

    А відтак, дискредитація Революції Гідності з боку Андрія Портнова, який безпосередньо працював в адміністрації Віктора Януковича, свідчить, на мою думку, про реальну загрозу національним інтересам і національній безпеці України.

    Враховуючи все вищезазначене, прошу розглянути петицію та дозволити представляти її на парламентських слуханнях.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Закон про зброю та боєприпаси

    Підписів 3

    Днів залишилось 63

    Пелипець Андрій Александрович
    Оприлюднена
    04 грудня, 2024
    04 березня, 2025
    63
    3 (з них за 7 днів: 2)

    В даний час на фоні існуючої загрози з боку РФ необхідно легалізувати короткоствольну зброю та врегулювати виробництво боєприпасів українськими підприємцями.
    Під час війни людям як ніколи треба володіти зброєю для самозахисту та національного супротиву агресії РФ.

    Прошу розглянути створення нового законопроекту про володіння, придбання, носіння та виготовлення зброї та боєприпасів або переглянути законопроект 5708.

    Так як загроза державності України та порушення конституційних прав все ще існує, прошу розглянути прийняття закону про цивільну зброю та боєприпаси, який передбачає можливість володіння, придбання, носіння та виготовлення зброї та боєприпасів.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Про волевиявлення територіальних громад, шляхом проведення місцевого референдуму

    Підписів 2

    Днів залишилось 82

    Клименко Віталій
    Оприлюднена
    23 грудня, 2024
    23 березня, 2025
    82
    2 (з них за 7 днів: 2)

    Згідно зі статтею 7 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" місцевий референдум є формою вирішення територіальною громадою питань місцевого значення шляхом прямого волевиявлення.
    Предметом місцевого референдуму може бути будь-яке питання, віднесене Конституцією України, цим та іншими законами до відання місцевого самоврядування. Порядок призначення та проведення місцевого референдуму, а також перелік питань, що вирішуються виключно референдумом, визначаються законом про референдуми.Рішення, прийняті місцевим референдумом, є обов'язковими для виконання на відповідній території.
    На жаль, ця форма участі громадян не може бути реалізована в повсякденне життя. Оскільки пункт 5 статті 7, вище згадуваного закону, передбачає «порядок призначення та проведення місцевого референдуму, а також перелік питань, що вирішуються виключно референдумом, визначаються законом про референдуми». Однак, на даний час Закону України «Про референдуми» не існує. До 6 листопада 2012 року діяв Закон України «Про всеукраїнський та місцеві референдуми», який втратив чинність на підставі Закону України «Про всеукраїнський референдум», яким не регламентуються питання порядку організації та проведення місцевих референдумів.
    У зв'язку з вищевикладеним, вимагаємо, у тримісячний термін, з моменту підтримання цієї питиції, забезпечити територіальних громад можливістю вирішення питань місцевого значення, шляхом прямого волевиявлення, через прийняття відповідного Закону України, який би передбачав порядок призначення та проведення місцевих референдумів, а також перелік питань, що вирішуються виключно референдумом.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Кримінальна відповідальність власників собак за вигул собак без намордників і не на повідках у громадських місцях.

    Підписів 2

    Днів залишилось 83

    Ільченко Анатолій
    Оприлюднена
    24 грудня, 2024
    24 березня, 2025
    83
    2 (з них за 7 днів: 2)

    Просимо запровадити коримінальну відповідальність за вигул собак без намордників і не на повідках в громадських місцях.
    Такий вигул собак створює небезпеку для здоров'я і життя людей в громадських місцях. Тож власників та супроводжуючих собак без намордників і не на повідках потрібно притягати до кримінальної відповідальності, як за хуліганство, бо ж такий вигул собак є проявом неповаги до норм моралі та правил співіснування або ж як замах на свободу та здоров'я людини. У разі нападу собаки на людину в таких ситуаціях відповідальність має бути посилена.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • ЕЛЕКТРОННІ ВИБОРИ ВИМОГА ЧАСУ - ОНОВЛЕННЯ ВЛАДИ ШЛЯХОМ ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРІВ

    Підписів 2

    Днів залишилось 84

    Горбачов Микола Семенович
    Оприлюднена
    25 грудня, 2024
    25 березня, 2025
    84
    2 (з них за 7 днів: 2)

    ЕЛЕКТРОННІ ВИБОРИ

    ВИМОГА ЧАСУ - ОНОВЛЕННЯ ВЛАДИ ШЛЯХОМ ПРОВЕДЕННЯ ВИБОРІВ

    Існуючий Виборчий Кодекс не дає можливості організувати і провести вибори в умовах війни. Мільйони людей залишили свої домівки, а вимушені мігранти в Україні і за кордоном залишаються такими ж громадянами з правом обиратись до влади і обирати її.
    Їх голоси вимагають від Верховної Ради створення ОНОВЛЕНОГО Виборчого Кодексу, який би відповідав сьогоднішнім реаліям і дозволив би реалізувати їхні конституційні права.

    ОНОВЛЕНИЙ РЕЄСТР ВИБОРЦІВ

    Без реєстру виборців неможливо організувати будь-яке голосування. Наші люди розпорошені по світу.
    Найзручніший для них спосіб заявити про себе і висловити готовність прийняти участь у дистанційному голосуванні – надіслати електронну заяву до ЄДИНОГО ЕЛЕКТРОННОГО РЕЄСТРУ ВИБОРЦІВ. Виборцям, які не залишили міста постійного проживання, треба теж зареєструватись.
    Електронний Реєстр, створений під егідою ЦВК, інформація з якого зберігається ы дублюється на серверах країн-партнерів (Польща, Естонія, Велика Британія, Чехія).

    ТАЄМНІСТЬ ГОЛОСУВАННЯ

    В день виборів голос кожного КОДУЄТЬСЯ. Інформація по кодах перевіряється (за принципом блок-чейна) на серверах і відбраковується при появі похибки.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • З метою виконання вимог Закону України «Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізацію топонімії» та з урахуванням думки мешканців Червоноградської міської територіальної громади щодо перейменування міста Червоноград, з урахуванням висновків Інституту національної пам'яті, прошу ініціювати повторний розгляд питання перейменування міста Червоноград Львівської області

    Підписів 1419

    Днів залишилось 14

    Лозинський Іван Мар'янович
    Оприлюднена
    14 жовтня, 2024
    14 січня, 2025
    14
    1419 (з них за 7 днів: 1)

    Шановні народні депутати Верховної Ради України!

    З метою виконання Закону України «Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізацію топонімії», а також з урахуванням думки мешканців Червоноградської міської територіальної громади та на основі висновків Інституту національної пам'яті, ми, громадяни України, звертаємося до вас із проханням ініціювати повторний розгляд питання перейменування міста Червоноград Львівської області шляхом внесення відповідного законопроєкту до Верховної Ради України.

    Підстави для повторного розгляду:

    Результати громадського голосування: За результатами громадського голосування, проведеного Червоноградською міською радою у період з 25 жовтня до 2 листопада 2023 року, підтримка варіантів назв міста розподілилася наступним чином:

    "Червоноград" — 45,8%;
    "Кристинопіль" — 38,5%;
    "Шептицький" — 3,5%;
    "Перейменування не на часі" — 2,8%;
    "Христинопіль" — 2,5%;
    "Проти перейменування" — 2,3%;
    "Бужани" — 1,9%;
    інші варіанти отримали менше 1% голосів.
    Однак, попри ці результати, Комітет з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування, розглянув тільки дві назви "Христинопіль" що набрала 2,5% голосів мешканців, та "Шептицький" що набрала 3,5% голосів мешканців. Комітет затвердив в проект закону нову назву "Шептицький", чим грубо проігнорував результати голосування жителів.

    Ми вважаємо, що таке рішення не відповідає інтересам громади та історичній справедливості, оскільки не враховує ані волевиявлення більшості мешканців міста, ані професійні висновки Інституту національної пам'яті.

    З огляду на це, ми, громадяни України, просимо Верховну Раду України ініціювати законодавчий процес щодо повторного розгляду питання перейменування міста Червоноград, враховуючи результати голосування та рекомендації Інституту національної пам'яті.

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Прожитковий мінімум не може бути нижчим за заробітну плату депутата. Слуга народу не має ні морального, ні юридичного права жити краще за свого господаря — Український Народ!

    Підписів 35

    Днів залишилось 14

    Панчук Анатолій Павлович
    Оприлюднена
    14 жовтня, 2024
    14 січня, 2025
    14
    35 (з них за 7 днів: 1)

    Звернення до Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України:
    Петиція: Прожитковий мінімум не може бути нижчим за заробітну плату депутата. Слуга народу не має ні морального, ні юридичного права жити краще за свого господаря — Український Народ!
    Відповідно до Конституції України, Український Народ є єдиним джерелом влади, а народні депутати та інші посадовці є його представниками та слугами. Їхня діяльність повинна відповідати інтересам і потребам народу, на благо якого вони працюють. Утім, в нинішніх умовах існує суттєвий дисбаланс між рівнем життя державних посадовців і прожитковим мінімумом, встановленим для громадян.
    Заробітна плата народних депутатів є значно вищою за встановлений прожитковий мінімум, що суперечить основним принципам справедливості та соціальної рівності. Це створює ситуацію, коли слуги народу мають можливість жити в значно кращих умовах, ніж пересічні громадяни, яких вони покликані захищати та представляти.
    Юридичне обґрунтування:
    1. Конституція України, стаття 3, гарантує, що права і свободи людини та їх забезпечення є головним обов'язком держави. Встановлення прожиткового мінімуму на такому рівні, який не відповідає реальним потребам громадян, порушує це право.
    2. Стаття 48 Конституції України гарантує кожному громадянину право на достатній рівень життя для себе і своєї родини. Прожитковий мінімум, що є нижчим за фактичні потреби людини в сучасних умовах, не забезпечує реалізацію цього права.
    3. Моральний аспект: В умовах, коли переважна більшість населення стикається з економічними труднощами, народні депутати, як слуги народу, не повинні мати привілеї, які перевищують основні стандарти життя їхніх виборців.
    Вимоги петиції:
    1. Встановити прожитковий мінімум на рівні, який забезпечує гідне життя кожного громадянина, виходячи з реальних потреб і економічної ситуації.
    2. Забезпечити, щоб заробітна плата народних депутатів та інших посадовців не перевищувала прожитковий мінімум, встановлений для громадян України.
    Український Народ, як єдиний суверен і джерело влади в Україні, має право вимагати від своїх слуг справедливого та рівноправного ставлення.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Заборонити смертельну для кішок і птахів щурячу отруту

    Підписів 10

    Днів залишилось 42

    Гринь Надия Григоривна
    Оприлюднена
    11 листопада, 2024
    11 лютого, 2025
    42
    10 (з них за 7 днів: 1)

    Шановні Народні Депутати!

    Прошу Вас
    Заборонити смертельну для кішок і птахів щурячу отруту як безпосередньо так і при поїданні ними отруєних гризунів.
    Через інтернет можна замовити біородентицид на основі сальмонели, безпечний для котів і птахів. Є і інші способи контролю чисельності гризунів: коти, хижі птахи, мишоловки, живоловки, ультразвукові відлякувачі, сховати продукти, вчасно вивозити сміття, годувати сільськогосподарських тварин люцерновим сіном .
    Люди вбивають тварин не тільки з жадібності і жорстокості але й по причині незнання (синичок годують салом, мурах вважають шкідниками). Тож потрібні освітні і виховні програми на ТБ і в школах.

    Прошу не відхиляти петицію по причині невідповідності якимись то там вимогам. Ви вже публікували петиції ідентичні цій петиції і вони відповідали вимогам а тепер чомусь перестали відповідати. Ви змінили вимоги?

    Врятуйте і збережіть! Тварини також хочуть жити!
    Дякую за увагу

    Гринь Надія григорівна,
    nadiagreen1960@gmail. com
    8 листопада 2024 року.

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Позбавлення статусу Народний депутат колишньої фракції ОПЗЖ

    Підписів 7

    Днів залишилось 78

    Дроник Павло Петрович
    Оприлюднена
    19 грудня, 2024
    19 березня, 2025
    78
    7 (з них за 7 днів: 1)

    Вимагаємо від Народних депутатів проголосувати за проект рішення за №7694 від 24 серпня 2024 рік

    Постанова Верховної Ради України
    Про дострокове припинення повноважень деяких народних депутатів України .

    Відповідно до пунтів 4 та 6 частини другої ст.81 Конституції України Верховна рада постановляє:

    1. Припинити дострокове повноваження народних депутатів України , обраних в загальнодержавному і багатомандатному виборчому окрузі обрані від Політиної партії ОПЗЖ , у звязку з виходом цих депутатів із складу депутатської фракції цієї партії та виїзду на постійне проживання за межі України .

    І таким чином позбавитися колоборантів у Верховній Раді України

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Законодавчо встановити порядок здійснення Кабінетом Міністрів України державного контролю діяльності Міністерств та інших центральних органів виконавчої

    Підписів 3

    Днів залишилось 70

    Краснораменський Андрій
    Оприлюднена
    11 грудня, 2024
    11 березня, 2025
    70
    3 (з них за 7 днів: 1)

    ПРОШУ підтримати петицію - Законодавчо встановити порядок здійснення Кабінетом Міністрів України (КМУ) державного контролю діяльності Міністерств та інших центральних органів виконавчої влади,
    спрямованого на визначення:
    - правових та організаційних засад, основних принципів і порядку здійснення КМУ державного контролю діяльності Міністерств та інших центральних органів виконавчої влади
    - повноваження уповноважених контролерів від КМУ щодо здійснення державного контролю діяльності Міністерств та інших центральних органів виконавчої влади
    - прав, обов'язків та відповідальності Міністерств та інших центральних органів виконавчої влади під час здійснення КМУ державного контролю їх діяльності,
    - правових засад і підстав участі в порядку демократичного контролю при здійсненні КМУ державного контролю діяльності Міністерств та інших центральних органів виконавчої влади за відповідними Зверненнями громадян, громадських організацій, суб’єктів господарювання, тощо
    - підстав Зверненнями громадян, громадських організацій, суб’єктів господарювання, тощо до КМУ здійснити державний контроль діяльності Міністерств та інших центральних органів виконавчої влади
    - порядок оприлюднення розпорядчих документів, результатів та рішень за результатами проведеного КМУ державного контролю діяльності Міністерств та інших центральних органів виконавчої влади
    Станом на цей день в п.9 ч.1 ЗУ "Про Кабінет Міністрів України" Верховною Радою встановлено завдання Кабінету Міністрів: "До основних завдань Кабінету Міністрів України належать: спрямування та координація роботи міністерств, інших органів виконавчої влади,здійснення контролю за їх діяльністю".
    Завдання є, але станом на цей день відсутній нормативно-правовий мехнізм здійснення державного контролю Кабінетом Міністрів України дільності будь-якого Міністерства, інших органів центральної виконавчої вда влади, а відповідно, територіальних органів виконавчої влади та інших Субєктів владних повноважень.
    Наслідком відсутності нормативно-правового акту з визначеними організаційно-правовим мехнізмом здійснення Кабінетом Міністрів України державного контролю дільності будь-якого Міністерства, інших органів центральної виконавчої влади, а відповідно, територіальних органів виконавчої влади , та інших Суб’єктів владних повноважень є чисельні можливості допустити:
    - не виконання завдання, встановленого ЗУ «Про КМУ» про здійснення контролю діяльності Міністерств та інших центральних органів виконавчої влади щодо здійснення контролю
    - або виконати завдання частково, не у повному обсязі або допустити не дотримання приципів Верховенства права і Закону при здійсненні контролю діяльності Міністерств та інших органів центральної влади
    - ухилитися від відповідальності за невиконання завдання або за його виконання частково, не у повному обсязі, не якісно, недбало, не належно, або без дотримання приципів Верховенства права і Закону.
    Вважаю, що унормування порядку, підстав і засад здійснення КМУ державного контролю діяльності міністерств та інших органів центральної виконавчої влади шляхом законодавчого визначення у відповідному нормативно-правовому акті засад, підстав і порядку здійснення КМУ державного контролю діяльності Міністерств та інших органів центральної виконавчої влади забезпечить
    - прозорості і відкритості, безперервності, законності, забезпечення єдності державної політики, і відповідальності, щодо підстав, засад, критеріїв і порядку здійснення державного контролю діяльності Міністерств та інших органів центральної виконавчої влади
    - гарантування дотримання прав і свобод людини і громадянина
    - своєчасно виявляти і усувати причини порушення або випадків посягання на прав і свободи людини і громадянина
    - вживати ефективні заходи запобігання порушення Міністерствами та іншими органами центральної виконавчої влади прав і свобод людини і громадянина
    Відсутність нормативно-правового акту щодо підстав, засад, критеріїв і порядку здійснення КМУ державного контролю діяльності Міністерств та інших органів центральної виконавчої ускладнює Суспільству: громадянам, громадським організаціям, суб’єктам господарювання здійснити за об’єктивними нормативними критеріями демократичний контроль діяльності Міністерств та інших органі центральної виконавчої вади.
    Вважаю, що:
    унормування на законодавчому рівні засад, підстав, критеріїв і порядку здійснення Кабінетом Міністрів України функції Державного Контролю за діяльністю Міністерств та інших органів центральної виконавчої влади та їх міжрегіональних та територіальних органів як на постійній основі самостійно так і за ініціативою демократичного суспільства, в т.ч. окремих громадян
    має бути унормована та бути прозорою для Суспільства.
    Суть звернення відповідає вимогам ст.3 ЗУ «Про звернення громадян» в частині:
    висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади… депутатів … посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя…
    …із проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх (громадян) прав та інтересів та повідомлення про … недоліки в діяльності… установ … народних депутатів України…посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності.
    Електронна петиція не містить заклики до повалення конституційного ладу, порушення територіальної цілісності України, пропаганду війни, насильства, жорстокості, розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, заклики до вчинення терористичних актів, посягання на права і свободи людини

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Питання реформування та ліквідації ТЦК та СП в межах компетенції Верховної Ради України

    Підписів 1

    Днів залишилось 89

    Груздов Микола Ігорович
    Оприлюднена
    30 грудня, 2024
    30 березня, 2025
    89
    1 (з них за 7 днів: 1)

    Ми, громадяни України, висловлюємо свою стурбованість системними порушеннями прав і свобод людини, які мають місце в діяльності територіальних центрів комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП). Нижче викладаємо обґрунтування необхідності негайного реагування та реформування цієї структури з боку ВР України.
    Факти порушень прав людини
    1.1. Незаконні дії працівників ТЦК, відео-,фото докази, яких містяться у вільному доступі в мережі інтернет, від яких потерпілими є сотні громадян України заключаються у наступному:
    - Примусове затримання громадян у громадських місцях без вручення повістки відповідно до законодавства, що вчиняється зачасту у злочинній формі з грубим порушенням чинного законодавства України.
    - Перевищення службових повноважень, включаючи насильство та психологічний тиск на громадян, включаючи віддання і виконання явно злочинних наказів і розпоряджень щодо безпідставного і злочинного порушення прав громадян України (посадовими особами з числа військовослужбовців ТЦК та СП рядового, сержантського, старшинського та офіцерського складу).
    - Неналежне оформлення документів, що призводить до позбавлення громадян можливості оскаржити дії працівників ТЦК та СП.
    - Незабезпечення права на захист та правову допомогу.
    1.2. Порушення прав на приватне життя:
    - Використання особистих даних громадян без їх згоди, що суперечить ст. 32 Конституції України, Закону України "Про захист персональних даних"
    - Рейди, зі зброєю, за місцем проживання громадян України без достатніх юридичних підстав.
    1.3. Несправедливий підхід до мобілізації:
    - Ігнорування необхідності проведення об'єктивної військово-лікарської експертизи, психофізіологічного відбору, мобілізація осіб із серйозними захворюваннями або непрацездатністю, наявність оформленої , в установленому порядку, права на відстрочку від призову під час мобілізації, всупереч чинного законодавства України.
    - Вибірковість підходу до мобілізації, що створює умови для корупції.
    Норми права, закріплені у національному та міжнародному законодавстві, що використовуються для обґрунтування вимог, викладених в цій петиції:
    - Конституція України (ст. 3, ч.4 ст.17, ст. 19, ст. 27,28,29, 59, 60)
    - Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод (Європейська конвенція з прав людини) — (ст. 3,5,8,13,14).
    Міжнародний пакт про громадянські і політичні права:
    (ст. 4,5)
    Наведені вище норми міжнародного права, закріплених в Європейській конвенції з прав людини та Міжнародному пакті про громадянські і політичні права ратифіковані Україною, Верховною Радою України надано згоду на їхню обов'язковість, і відповідно до статті 9 Конституції України є обов'язковими до виконання Україною.
    Також можна виокремити:
    - Закон України "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" ( частина друга статті 3) визначає, що одним із принципів мобілізаційної підготовки та мобілізації є додержання прав підприємств, установ і організацій та громадян.
    Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки входять в склад і чисельність Збройних Сил України (у структурі Сухопутних військ ЗС України). Відповідно до ч. 4 статті 17 Конституції України, Збройні Сили України та інші військові формування ніким не можуть бути використані для обмеження прав і свобод громадян або з метою повалення конституційного ладу, усунення органів влади чи перешкоджання їх діяльності.
    Всупереч цій імперативній нормі Основного Закону України, військовослужбовці ТЦК та СП майже на постійній основі цілодобово обмежують права і свободи громадян України, підприємств, установ і організацій, допускаючи протиправні, ганебні і злочинні дії щодо підприємств, установ і організацій. Зокрема злочинні і протиправні дії, які давно набули масового характеру підривають авторитет і довіру до Збройних Сил України, що впливає на темпи мобілізаційної підготовки і мобілізації.
    Пропозиції щодо вирішення проблеми
    З метою усунення порушень прав людини, ми вимагаємо:
    1. Здійснити парламентський контроль щодо незалежного аудиту діяльності усіх, без виключень,ТЦК та СП, включаючи встановлення громадського моніторингу, із залученням правозахисних організацій.
    2. Вжити заходів щодо внесення змін до Законів України та актів Верховної Ради України щодо перегляду, створення та запуску прозорої та підзвітної процедури і механізмів мобілізації, які відповідатимуть національному законодавству та нормам міжнародного права.
    3. Розглянути питання ліквідації ТЦК та СП, на законодавчому рівні, з подальшим створенням оновленого органу, який безумовно враховуватиме:
    - Дотримання принципів законності та поваги до прав людини під час дії правого режиму воєнного стану і мобілізації.
    - Діджиталізацію процесу мобілізації для виключення людського фактору.
    - Спеціалізоване навчання та жорсткий відбір працівників для недопущення свавільного порушення прав і свобод громадян України під час дії правового режиму воєнного стану та мобілізації.
    Комплектація цього органу, враховуючи за доцільність дотримання принципу верховенства права, має бути здійснена з числа цивільних осіб, а сам орган не має входити в склад і чисельність Збройних Сил України та інших військових формувань, утворених відповідно до закону, і не має таким бути, відповідно до ч.4 ст. 17 Конституції України.
    З повагою,
    Микола ГРУЗДОВ та
    громадяни згідно з підписами.

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО СТАТТІ 77-1 КОДЕКСУ ПРО АДМІНІСТРАТИВНІ ПРАВОПОРУШЕННЯ ЗАДЛЯ УТОЧНЕННЯ ЗАБОРОНИ СПАЛЮВАННЯ РОСЛИННИХ ЗАЛИШКІВ ТА СМІТТЯ НА ТЕРИТОРІЇ ПРИВАТНИХ ДОМОВОЛОДІНЬ, САДИБ, ЗЕМЕЛЬНИХ ДІЛЯНОК У ПРИВАТНІЙ ВЛАСНОСТІ ТА КОРИСТУВАННІ, У САДОВО-ДАЧНИХ ТОВАРИСТВАХ

    Підписів 1

    Днів залишилось 82

    Калитка Валерій Сергійович
    Оприлюднена
    23 грудня, 2024
    23 березня, 2025
    82
    1 (з них за 7 днів: 1)

    Прошу Вас звернути увагу на одну з нагальних проблем сьогодення та сприяти її вирішенню, внісши в порядку законодавчої ініціативи зміни до статті 77-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення (далі – КУпАП), додавши в її диспозицію до переліку місць, де саме заборонене випалювання залишків рослинності та опалого листя, – території приватних домоволодінь, земельні ділянки у приватній власності та на праві користування, земельні ділянки у дачних кооперативах.
    Фактично спалювання залишків рослинності, сміття, опалого листя, гілок відбувається саме на території присадибних ділянок приватних домоволодінь, дачних ділянках тощо і під час виклику поліції патрульні відмовляються складати відповідні адміністративні протоколи по даному правопорушенню, оскільки диспозиція статті 77-1 КУпАП чи будь-якої іншої статті не містить зазначених територій серед переліку місць вчинення правопорушення.
    Попри те, що схожі норми про заборону спалювання та розведення багать, до прикладу, присутні в інших підзаконних актах, притягнути до відповідальності порушника, керуючись ними, не є можливим.
    Так, абзацем 10 пункту 3.1 Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України, затверджених Наказом Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України №105 від 10.04.2006 року, до об’єктів благоустрою у сфері зеленого господарства населених пунктів належать [ у тому числі] зелені насадження прибудинкової території. Абзацем 11 пункту 4.2 зазначених Правил на об’єктах благоустрою зеленого господарства забороняється [в тому числі] спалювати суху рослинність, розпалювати багаття та порушувати інші правила протипожежної безпеки. Абзацем 3 пункту 9.1.19 зазначених Правил визначено, що спалювати листя категорично забороняється. Відповідно до пункту 3.6.14 Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених Наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства №76 від 17.05.2005 року спалювання всіх видів відходів на території домоволодінь і в сміттєзбірниках забороняється. Пунктом 3.8.2 розділу 3.8 «Озеленення» зазначених Правил передбачено, що на прибудинковій території повинен забезпечуватися належний догляд за зеленими насадженнями. Абзацем 7 пункту 3.8.9 зазначених Правил встановлено, що на озеленених територіях забороняється [в тому числі] спалювати листя, а абзацем 11 – розпалювати вогнища і порушувати правила протипожежної безпеки.
    Однак, порушення цих норм зазначених підзаконних нормативно-правових актів, на превеликий жаль, не передбачає застосування жодних санкцій, відтак і притягти їх порушника до відповідальності неможливо.
    На додаток до цього, Кодекс України про адміністративні правопорушення взагалі не містить статей, що прямо визначають спалювання рослинності та сміття на приватних ділянках, територіях садиб, домоволодінь, земельних ділянок у користуванні, в т.ч. у садово-дачних товариствах, адміністративним правопорушенням.
    При цьому проблема забруднення повітря населених пунктів від спалювання рослинності набуває неконтрольованих масштабів, коли в осінньо-весняний період практично неможливо вільно дихати на території міст та сіл через постійне забруденення повітря димом, який в свою чергу містить безліч шкідливих речовин та викликає серйозні захворювання органів дихання, астму, алергічні реакції, онкологічні хвороби, розповсюджує такі високонебезпечні токсичні речовини, як оксиди сірки, азоту, бензпірени та феноли.
    Особливо це було відчутно останньої осені, коли через суху погоду масово спалахували катастрофічні пожежі, а міста були по декілька тижнів оповиті смогом через спалювання листя та бур’янів на території домогосподарств навколишніх сіл і селищ. І все це відбувається у військовий час, тоді як будь-яке спалювання та розведення вогню під час воєнного стану має категорично бути заборонене, бо воно розпорошує і відволікає сили служб надзвичайних ситуацій від ліквідації наслідків обстрілів та ракетних ударів ворога. Такі дії громадян є в деякому сенсі саботажем і диверсією, однак притягти до відповідальності за них неможливо через неточно виписані норми законодавства.
    Тож наполегливо рекомендую і прошу змінити текст зазначеної вище статті та внести уточнення щодо заборони спалювання на території приватних земельних ділянок, домогосподарств, садиб, дачних кооперативів, ділянок у користуванні та додати до переліку матеріалів, заборонених до спалювання, сміття (побутове, будівельне), використану тару, пластикові матеріали, вологі гілки дерев тощо.

    Прошу Вас не залишити це звернення поза увагою та сприяти встановленню на території України прямої заборони на спалювання рослинних решток та сміття, незалежно від території, на якій це відбувається, і таким чином забезпечити значне покращення стану атмосферного повітря, загальної екологічної ситуації, а також зменшення рівня респіраторних та онкологічних захворювань.

    ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ   
  • Официйно затвердити червоно-чорний прапор як державний символ України

    Підписів 17

    Днів залишилось 16

    Нетьосова Світлана
    Оприлюднена
    16 жовтня, 2024
    16 січня, 2025
    16
    17 (з них за 7 днів: 0)

    Пропозиція щодо надання офіційного статусу червоно-чорному прапору.

    Саме сьогодні настав час для офіційного визнання червоно-чорного прапору, як символа боротьби за Свободу та Незалежність України. Цей стяг має свою складну та іноді суперечливу історію, але починаючи з лютого 2014-го року він набув абсолютно нового змісту та сенсу в історії України. Синьо-жовтий прапор у крові полеглих за Незалежність українців - саме так сьогодні сприймають червоно-чорні кольори більшість наших співвітчизників.
    Наші вороги добре знають, що це кольори тих, хто не укладає угод та не йде на компроміси. Це кольори тих, хто буде битися до останього подиху та без права на славу та визнання їх подвигу. Це кольори народних Героїв України, яки загинули на полі бою зі зброєю у руках. Цей прапор має право бути поряд з Державним Прапором України, як прапор БОРОТЬБИ.

    За майже десятиріччя запеклої боротьби українців з російськими загарбниками за життя та Україну бойовий червоно-чорний прапор здобув своє право бути визнаним офіційно

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Підвищення заробітної плати працівникам правоохоронних органів.

    Підписів 10

    Днів залишилось 46

    Ляхович Віталій Олександрович
    Оприлюднена
    15 листопада, 2024
    15 лютого, 2025
    46
    10 (з них за 7 днів: 0)

    Шановні громадяни України!
    Ми звертаємося до Вас з проханням підтримати нашу ініціативу щодо значного підвищення заробітної плати працівникам правоохоронних органів.
    Працівники правоохоронних органів – це ті люди, які стоять на передовій боротьби зі злочинністю, забезпечуючи наш спокій та безпеку. Вони працюють в складних умовах, часто ризикуючи власним життям. Однак, незважаючи на важливість їхньої роботи, рівень їхньої заробітної плати залишається низьким і не відповідає ні складності виконуваних завдань, ні рівню відповідальності.
    У додатку №2 до звіту за результатами оцінки корупційних ризиків у діяльності СБУ Антикорупційної програми Служби безпеки України на 2021 – 2024, яка затверджена Наказом Центрального управління СБУ 19 квітня 2021 №126, серед корупційних ризиків у діяльності співробітників СБУ на першому місці стоїть саме низький рівень фінансового та матеріально-технічного забезпечення (заробітної плати), що створює передумови для їх уразливості від впливу сторонніх осіб.
    Низька заробітна плата часто штовхає працівників правоохоронних органів на шлях корупції, що підриває довіру громадян до правосуддя.
    Гідна оплата праці дозволить залучити до роботи в органах внутрішніх справ висококваліфікованих фахівців та стимулювати їх до постійного підвищення професійного рівня.
    Висока заробітна плата підвищить мотивацію працівників, що позитивно позначиться на ефективності їхньої роботи.
    Низька заробітна плата призводить до високої плинності кадрів, що негативно впливає на стабільність роботи органів внутрішніх справ, затягування строків розслідування.
    Гідна оплата праці підвищить престижність роботи в органах внутрішніх справ і сприятиме залученню та утриманню талановитих молодих фахівців.
    Мотивовані та висококваліфіковані працівники зможуть ефективніше боротися зі злочинністю та забезпечувати громадський порядок.
    Громадяни будуть впевнені, що їх захищають професіонали, які не зацікавлені у хабарництві.
    Стабільна правоохоронна система є одним з найважливіших факторів для залучення інвестицій.
    Сильні правоохоронні органи – це запорука стабільності та розвитку держави.
    Ми закликаємо:
    Уряд України: Прийняти необхідні рішення для підвищення заробітної плати оперуповноважених.
    Верховну Раду України: Підтримати законодавчі ініціативи, спрямовані на підвищення соціального захисту працівників правоохоронних органів.
    Громадськість: Активно підтримувати нашу ініціативу та долучатися до розповсюдження інформації про необхідність підвищення зарплати працівникам правоохоронних органів.
    Ми переконані, що підвищення заробітної плати співробітникам правоохоронних органів – це інвестиція в наше спільне майбутнє. Це інвестиція в безпеку наших сімей, наших дітей, нашої країни.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Звернення до Верховної Ради України щодо заборони діяльності мікрофінансових організацій (МФО) або обмеження відсоткових ставок

    Підписів 6

    Днів залишилось 43

    Канонік Назарій Миколайович
    Оприлюднена
    12 листопада, 2024
    12 лютого, 2025
    43
    6 (з них за 7 днів: 0)

    Шановні депутати та члени відповідних комітетів Верховної Ради України!

    Ми, громадяни України, звертаємося до вас із важливим та терміновим питанням, яке стосується стабільності економіки нашої країни та добробуту її громадян. Йдеться про діяльність мікрофінансових організацій (МФО), які на сьогоднішній день завдають серйозної шкоди українцям, зокрема в умовах війни та економічної кризи.

    МФО встановлюють шокуючо високі відсоткові ставки на кредити, які іноді досягають 700-800% річних і навіть більше. Ці ставки є абсолютно непомірними, що веде до фінансової катастрофи для людей, які звертаються за допомогою до таких організацій. За допомогою МФО громадяни опиняються в боргових пастках, не маючи змоги розрахуватися з величезними відсотками, що постійно зростають, створюючи соціальне та психологічне навантаження. Ця ситуація особливо погіршується через наслідки війни, економічну скруту, зниження рівня життя та відсутність стабільних джерел доходів.

    Зважаючи на все це, ми, громадяни України, звертаємося до вас із наступними вимогами:

    Запровадити заборону на діяльність мікрофінансових організацій в Україні. Це необхідний крок для захисту громадян від фінансової експлуатації та створення справедливих економічних умов для всіх громадян, незалежно від їх соціального статусу чи фінансової ситуації.

    Встановити обмеження на відсоткові ставки, які можуть бути нараховані МФО. Запропоновані ставки повинні бути значно знижені та обмежені діапазоном 50-100% річних, що є більш реалістичним і справедливим з урахуванням ситуації в країні.

    Внести зміни до законодавства, щоб забезпечити прозорі та зрозумілі умови для споживачів фінансових послуг. МФО повинні надавати повну та чітку інформацію про умови кредитування, включаючи всі витрати та потенційні ризики для позичальників.

    Ми вважаємо, що вирішення цього питання є важливим для стабільності соціальної та економічної ситуації в Україні. Надмірні відсоткові ставки та безконтрольна діяльність МФО ведуть до поглиблення фінансової нерівності, зростання боргового навантаження та погіршення психоемоційного стану громадян. Вони не лише шкодять фінансовому становищу людей, але й підривають довіру до фінансової системи країни в цілому.

    Просимо вас звернути увагу на це питання, ініціювати необхідні законодавчі зміни, а також провести належне обговорення та прийняти відповідні рішення для захисту прав та інтересів громадян України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА