ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Про термінове прийняття законопроєкту №9560-1

    Підписів 24618

    Днів залишилось 38

    Слобожан Олександр Володимирович
    Оприлюднена
    06 лютого, 2024
    06 травня, 2024
    38
    24618 (з них за 7 днів: 633)

    Органи місцевого самоврядування з 24 лютого 2022 року максимально допомагають військовим підрозділам. З того часу Верховна Рада України ухвалила понад 800 законів, спрямованих на боротьбу з агресором, на вирішення внутрішніх проблем, викликаних воєнними діями, в різних сферах.
    Разом з цим, до цього часу в Бюджетному кодексі України відсутні положення, які б прямо дозволили здійснювати видатки з місцевих бюджетів на заходи, спрямовані на посилення обороноздатності і безпеки держави: закупівлю товарів, робіт і послуг в інтересах військових частин Збройних Сил України, інших військових формувань. Не надано право громадам здійснювати видатки для реалізації місцевих програм посилення обороноздатності і безпеки держави здійснювати шляхом надання міжбюджетних трансфертів. Не створено умов для реалізації повноважень місцевого самоврядування через виконкоми тимчсово окупованих громад.
    Через відсутність таких норм в Бюджетному кодексі України купівля муніципалітетами допомоги військовим підрозділам, надання їм допомоги в різній формі, призводить до реєстрації кримінальних проваджень щодо працівників і посадовців органів місцевого самоврядування, що паралізує роботу в громаді та зменшує допомогу військовим.
    Для надання органам місцевого самоврядуання прямого права здійснювати виплати з місцевих бюджетів для допомоги Обєднаним силам Збройних сил України, просимо внести в Порядок денний ХІ сесії, в порядок денний лютого 2024 року Верховної Ради України проєкт Закону України «Про внесення змін до Бюджетного кодексу України щодо фінансування з місцевих бюджетів заходів, спрямованих на посилення обороноздатності і безпеки держави», реєстр.номер 9560-1 від 16.08.2023р., взяти його за основу серед інших альтернативних законопроєктів та якнайшвидше прийняти його за основу і в цілому.
    Цей законопроєкт терміново потрібен для посилення обороноздатності та єднання України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Не допустити скасування мінімальних гарантій держзамовлення на здобуття вищої освіти, обмеження у наданні стипендій, введення примусового працевлаштування для студентів-бюджетників через прийняття законопроекту 10399 в редакції, яка була прийнята у першому читанні

    Підписів 42

    Днів залишилось 89

    Ремізовський Артем Олександрович
    Оприлюднена
    26 березня, 2024
    26 червня, 2024
    89
    42 (з них за 7 днів: 42)

    Шановні народні депутати Верховної Ради!

    20 березня 2024 року Верховна Рада прийняла за основу проєкт Закону “Про внесення змін до деяких законів України щодо фінансування здобуття вищої освіти та надання державної цільової підтримки її здобувачам” №10399.

    Станом на зараз частиною 1 статті 72 ЗУ “Про вищу освіту” встановлюються гарантії мінімального обсягу держзамовлення: мінімум 51% від випускників загальноосвітніх навчальних закладів (для бакалаврських програм), 50% від випускників бакалаврату (для магістерських) - це бюджетні місця. Законопроєкт №10399 скасовує ці положення та не пропонує жодних законодавчих гарантій щодо мінімального обсягу держзамовлення.

    Як зазначає Головне наукове-експертне управління апарату Верховної Ради України в своєму висновку до Законопроєкту: “при виключенні конкретних вимог щодо відсотків підготовки фахівців, а натомість встановленні можливості формування державного замовлення відповідним центральним органом виконавчої влади, відповідне державне замовлення (яке є механізмом забезпечення «безоплатності вищої освіти»), може взагалі не формуватися”. У Висновку наголошується на офіційному тлумаченні ч. 3 ст. 53 Конституції Конституційним Судом України, згідно якого безоплатність освіти означає право її здобути в межах державного замовлення. Тобто скорочення держзамовлення без змін до Конституції - порушення норми ч. 3 ст. 53 Конституції щодо забезпечення державою доступності і безоплатності вищої освіти.

    На проблемі скасування мінімальних обсягів держзамовлення також наголошувала Профспілка працівників освіти і науки України. Як зазначає Профспілка у своїй позиції щодо Законопроєкту, “виключення конкретних гарантій у % вимірі щодо підготовки фахівців та надання можливості формування державного замовлення центральним органам виконавчої влади, у зв’язку з постійною недостатністю у державі коштів, загрожує отриманню безоплатно вищої освіти та суттєвому зменшенню держзамовлення, ситуаційного, суб’єктивного встановлення його обсягів”.

    Згідно з прогнозами МОН, 35-40% отримувачів освіти (не гарантіями, а лише прогнозами), будуть отримувати гранти, які повністю або частково покриватимуть вартість навчання. При цьому отримувачі грантів не зможуть претендувати на отримання академічної чи навіть соціальної стипендії, що значно погіршить соціально-економічне становище і без того вразливої групи студентів.

    Студенти, які все-таки будуть здобувати освіту на бюджетній формі навчання, значно скороченій в обсягах, після випуску будуть примушені три роки відпрацювати “за розподілом”, позбавлені права самостійно обирати працедавця і умови роботи. Скасування практик примусового працевлаштування, прийнятих в СРСР, було одним із досягнень незалежної України. Тепер під гаслами “гроші ходять за студентом” і “свободи вибору” це досягнення скасовується, і ми повертаємось до того, від чого пішли.

    Гарантовані підстави для отримання соціальної стипендії так само скасовуються: надавати її тепер будуть, “якщо така підтримка необхідна у зв’язку з фінансово-майновим станом сім’ї”. Критерії “необхідності” Кабмін зможе визначати довільно. На думку авторів висновку ГНЕУ щодо Законопроєкту, це може призвести до звуження обсягу прав і свобод людини (всупереч ч. 3 ст. 22 Конституції України).

    Як вказано у спільній Позиції низки правозахисних організацій, зокрема “Крим SOS”, “Донбас SOS”, “Схід СОС” та ін., Законопроєкт №10399 скасовує існуючу державну підтримку для абітурієнтів з числа ВПО та з тимчасово окупованих територій у вигляді безоплатного навчання на підготовчих курсах із стипендіальним забезпеченням у закладах вищої освіти, що поглибить вразливе становище абітурієнтів з тимчасово окупованих територій та фактично штовхатиме їх до лап російських окупантів. Неможливість безоплатного навчання на підготовчих курсах із стипендіальним забезпеченням перешкоджатиме реалізації права на освіту та в перспективі демотивує українську молодь, яка проживає на ТОТ або належить до числа ВПО, навчатись та працювати в Україні.

    Отже, якщо законопроєкт буде прийнятий, уряд самовільно вирішуватиме, хто зможе навчатися безкоштовно і отримувати стипендію. Гарантії, які існують зараз, більше не будуть діяти.

    У країнах Європейського Союзу українська молодь матиме можливість отримати безкоштовну освіту, яка не позбавить випускників права обирати, де їм працювати. Тому така «реформа» підсилить відтік населення з України, зменшить відсоток працездатних і кваліфікованих молодих людей, посилить демографічну кризу. В умовах повномасштабної війни це є ще одна загроза для майбутнього держави.

    Прошу Вас, народних депутатів України, не допустити прийняття положень законопроекту 10399, які скасовують мінімальні обсяги держзамовлення на здобуття вищої освіти, вводять обмеження у наданні стипендій та примусове працевлаштування для студентів-бюджетників.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Офіційно визнати геноцидом винищення черкесів (адигів) російською імперією у 1763—1864 роках

    Підписів 8

    Днів залишилось 90

    Гаврилюк Анастасія
    Оприлюднена
    27 березня, 2024
    27 червня, 2024
    90
    8 (з них за 7 днів: 8)

    Під час завоювання Кавказу російською імперією, влада росії планувала та реалізовувала політику винищення черкеського народу (адигів). Ця політика включала в себе різні методи, такі як масові вбивства, етнічну чистку, примусову депортацію, голодування, нібито «військові операції», під час яких військові вбивали мирних мешканців сіл і міст.

    Згідно з різними оцінками, в результаті цієї політики загинуло від 400 тисяч до 1,5 мільйона черкесів. Більшість із них загинула внаслідок масових вбивств і експедицій, які влаштовували російські війська. Велика частина народу була примушена емігрувати, що спричинило трагічні наслідки для більшості населення, включаючи голод, хвороби та бідність. А найстрашніше - те, що "звільнені" від людей землі почали заселяти нашими пращурами - запорізькими козаками, після ліквідації Запорізької Січі у 1775 році, але не тільки з метою колонізації, а ще щоб частково перекласти відповідальність та спрямувати ненависть черкесів на нас.

    Це ті самі злочини проти людяності, які росія чинила з нами. Нас почули, але черкесів на жаль не чують досі: лише Сакартвело (Грузія) в 2011 році офіційно визнала цей геноцид геноцидом. І це попри те, що, на відміну від багатьох інших геноцидів, професійні історики консенсусно переконані в тому, що це російське насильство – стопроцентний геноцид, як пише Віталій Огієнко, історик, головний спеціаліст відділу дослідження тоталітарних режимів Українського інституту національної пам'яті.
    Більше того, геноцид черкесів – це найбільш успішний російський геноцид. Всі цілі щодо пригноблення та винищення черкесів, які ставили перед собою цілі покоління російських еліт, вони досягли. Так якщо на початку ХІХ столітті черкесів було щонайменше 2 мільйони, то після геноциду їх залишилося на історичних землях лише 3-5 % від цієї кількості. Всі інші були вбиті, депортовані або втекли.

    Україна сьогодні - це символ боротьби за справедливість у світі, тож ми маємо допомогти черкесам бути почутими й точно зазначити свою позицію щодо цього жахливого злочину проти людства у світі.

    (Використано тексти авторства Богдана Кириченка, Віталія Огієнка)

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Перейменування міста Южноукраїнськ на Південноукраїнськ

    Підписів 632

    Днів залишилось 55

    Запольська Лілія
    Оприлюднена
    23 лютого, 2024
    23 травня, 2024
    55
    632 (з них за 7 днів: 4)

    Комітет Верховної Ради всупереч волі громадян міста Южноукраїнська прийняв рішення про перейменування міста на «гард». Більше 80% містян проголосували за назву «Південноукраїнськ».
    Згідно з Законом України «Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізацію топонімії» «Перейменування географічних об’єктів здійснюється з урахуванням думки населення, яке проживає на території, де розташовані ці об’єкти, шляхом проведення консультацій з громадськістю щодо запропонованих змін».
    Комісія з найменування та перейменування назв вулиць, провулків, проспектів, площ, парків, скверів та бульварів на території Южноукраїнської міської територіальної громади провела опитування містян щодо назви нашого міста. За результатами опитування назву «Південноукраїнськ» підтримали 3050 громадян, «Гард» - 666 громадян, «Бугогард» - 56 громадян.
    Наше місто побудовано в південному регіоні України, посеред Південноукраїнського степу, на березі Південного Бугу, поряд з унікальним Південноукраїнським енергокомплексом – життєво важливим для України стратегічними об’єктом. Місто енергетиків з’явилося на мапі України тільки завдяки будівництву АЕС. Не було б АЕС - не було б міста! А зараз, коли ворог нищить енергетичну систему України, і, особливо минулої зими, коли Південноукраїнська АЕС протягом всієї зими працювала на максимумі своєї потужності, – живила Україну світлом, якого так не вистачало в країні, персонал АЕС доклав усіх зусиль, щоб станція відпрацювала цей важкий період без збоїв та ремонтів.
    Наше місто набуло статусу міста у 1987 році. Перед тим, як надати назву місту, було проведене опитування мешканців міста. І першою історичною назвою стала назва – Южноукраїнськ.
    Долю міста визначає його назва і тому варто зрозуміти, особливо в такій важливій справі як перейменування, чому присвячені варіанти назви міста, що вони символізують.
    Кострубатий мовний покруч ЮЖНОУКРАЇНСЬК є символом російської зверхності і залежності України від російського так званого «братского народа» за часів існування радянського союзу і цю назву слід було б привести до стандартів державної мови одразу після здобуття Україною незалежності.
    Приведена до стандартів державної мови назва Південноукраїнськ складена з ДВОХ УКРАЇНСЬКИХ СЛІВ - «Південь» і «Україна» та присвячена всьому ПІВДНЮ УКРАЇНИ з його унікальною природою, чудовими людьми - українцями різних національностей і непростою багато тисячолітньою історією з давніх часів і до наших днів.
    Слово «гард» – це слово іншомовного походження. Використовувалось в якості рибальських термінів: рибний завод, загорожа для ловлі риби. Згідно з п.6г статті 3 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», іншомовні слова, словосполучення і терміни мають використовуватися українською мовою у разі, якщо в українській мові існують рівнозначні відповідники. Тобто в даному випадку «гард» - це рибальський термін, який має бути приведений до стандартів української мови, а саме, - рибний завод. Гард – це не власна, а загальна назва.
    .
    За період з 1734 по 1775 рік козаки складали присягу на вірність імператорам кожного разу, як сходив на престол новий імператор. Це відбувалося більше шести разів. Наразі про це свідчить «Наказ № 5 1762 р., січня 19 – Наказ Коша полковникам Самарської, Кодацької, Кальміуської, Бугоґардівської і Перевізької паланок про приведення до присяги на вірність імператору Петру ІІІ духовенства, незаміжніх і одружених козаків та їх дітей, яким виповнилося дванадцять років, з вписанням всіх хто присягнув у відповідний реєстр та відправкою його в Кіш». «У 1762 р., у липні, з нагоди сходження імператриці Катерини II на престол всі козаки складали вірнопідданчу присягу. У Бугогардівській паланці присягу складали 427 чоловік запорозьких козаків». Це говорить про те, що Військо Запорожське Низове служило інтересам російської імперії і є складовою РОСІЙСЬКОЇ ІМПЕРСЬКОЇ ПОЛІТИКИ, і елементом сучасної російської пропаганди.
    «Згідно з топографічним описом 1774 р., на території Вольностей Запорозьких існувало 34 гарди, й 11 з них знаходилися на Бузі». Три з них знаходився у районі села Богданівка (Гардове до 1801р.). Богданівка знаходиться на протилежному від м. Южноукраїнськ березі.
    Ні в часі, ні в просторі місто Южноукраїнськ і гард не співпадають.
    Спроба назвати сучасне українське місто енергетиків ПІВДЕННОУКРАЇНСЬК іншомовним словом ГАРДЪ на честь козаків Бугогардівської паланки «войска ея императорского величества запорожского низового» може стати історичним прецедентом і призвести до фактичного визнання на державному рівні так званих «народних республік», а по суті окупованих територій України, у складі так званої «російської федерації»
    Назва «Гард» має «унікальну» популярність на росії! Цим словом названо як мінімум 108 охоронних і торгових російських підприємств. Таку ж назву - «Гард» має магазин з продажу військового одягу у москві. А найгірше, що в мінську є «ООО «Гард-сервіс» - приватна військова компанія Лукашенка, яка співпрацювала з ЧВК «ВАГНЕР» Слово «гард» використовується на росії в назвах брендів та магазинів меблів, одягу, спортивної спідньої білизни, ліків, фарб, добрив.
    Тож варіант назви міста - «Гард» підпадає під дію п. 2 статті 4 Закону України «Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізацію топонімії», згідно з яким «Присвоєння географічним об’єктам, юридичним особам та об’єктам права власності назв, що глорифікують, увічнюють, пропагують або містять символіку російської імперської політики, а також держави-терориста (держави-агресора) або її визначні, пам’ятні, історичні та культурні місця, населені пункти, дати, події, ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ.»
    Зараз наша країна платить дуже велику ціну за помилки минулого. І ця сторінка історії козацтва і козаків Бугогардівської паланки точно не заслуговує того, щоб на їхню честь назвали місто енергетиків.
    У зв’язку з викладеним вище, надання місту назви «Гард» на честь козаків Бугогардівської паланки «войска єя імператорского вєлічества Запорожского нізового», що присягали російським імператорам і приймали участь в російських загарбницьких війнах, вважаємо ВИЯВОМ НЕПОВАГИ до тих хто будував місто, живе в ньому і працює, хто воює зараз з російським агресором, вважаємо ЗНУЩАННЯМ НАД ПАМ’ЯТТЮ тих, хто загинув боронячи нашу Незалежність!
    І ще! Дуже недоречно зараз, під час війни з росією, прибрати з мапи України назву міста одним з коренів якої є «Україна». На радість пропаганді країни-агресора. Це просто злочин!
    Шановні Народні депутати України! Просимо Вас НЕ ПІДТРИМУВАТИ рішення профільного Комітету Верховної Ради щодо перейменування міста Южноукраїнськ на «гард», що прийняте в супереч Закону України «Про засудження та заборону пропаганди російської імперської політики в Україні і деколонізацію топонімії», бо проігноровано думку більшої частини населення.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ    
  • Щодо залишення права на відстрочку від призову на військову службу під час мобілізації для усиновлювачів - пріоритетної форми влаштування дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування

    Підписів 102

    Днів залишилось 68

    Мельник Тетяна Вікторівна
    Оприлюднена
    05 березня, 2024
    05 червня, 2024
    68
    102 (з них за 7 днів: 4)

    Як відомо, зараз відбувається обговорення Проекту Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо окремих питань проходження військової служби, мобілізації та військового обліку N 10449 від 30.01.2024 (далі - проект Закону).
    Згідно п. 11 даного проекту Закону, не підлягають призову на військову службу під час мобілізації військовозобов'язаних усиновителі, на утриманні яких перебувають діти, які на момент усиновлення були дітьми-сиротами або дітьми, позбавленими батьківського піклування, опікуни, піклувальники, прийомні батьки, батьки-вихователі, патронатні вихователі на утриманні яких перебувають діти-сироти або діти, позбавлені батьківського піклування, віком до 18 років.
    Така ж норма міститься і в діючому Законі України N 3543-ХІІ від 21.10.1993 “Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію”, а саме абз. 9 частина 1 статті 23: “не підлягають призову на військову службу під час мобілізації військовозобов’язані: усиновителі, опікуни, піклувальники, прийомні батьки, батьки-вихователі, на утриманні яких перебувають діти-сироти або діти, позбавлені батьківського піклування (далі - статусні діти), віком до 18 років.”
    В даний час в деяких коментарях депутатів та окремих висновках експертів лунає інформація, що доцільно звільнити від призову на військову службу під час мобілізації опікунів, піклувальників, прийомних батьків, батьків-піклувальників, тобто представників інших форм влаштування дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, але при цьому скасувати відстрочку усиновлювачам, в той час, як саме усиновлення є пріоритетною формою влаштування дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.
    Аргументація цих “експертів” основана на перекривленні окремих положень Сімейного кодексу України та нехтуванні суті усиновлення, як пріоритетної форми влаштування дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування.
    Аргументація, що дитина усиновлюється на правах рідної, що діти після усиновлення перестають бути “статусними” - є формальним підходом та виносить за рамки рішення, власне, дітей.
    Положення статті 207 Сімейного кодексу України затверджувались не для того, щоб під час дії воєнного стану окремі державні службовці аргументували свою позицію тим, що, якщо дитина усиновлюється на правах рідної, значить вона прирівнюється до біологічної дитини і це є підставою для скасування відстрочки усиновлювачам.
    Положення статті 207 Сімейного кодексу України затверджувались для того, щоб дитина при влаштуванні в форму виховання, зазначену в главі 18 Сімейного кодексу України була забезпечена стабільними та гармонійними умовами життя, що не здатні забезпечити інші форми влаштування дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, відносно яких державні службовці і надалі тримаються розуміння неприпустимості травмування дітей, які вже мають досвід втрати підтримуючого дорослого. Ці діти щоденно проживають горе цієї втрати і несуть його в собі. У них порушене відчуття безпеки, зруйнована надійна прив’язаність, яку усиновлювачам доводиться відновлювати кропіткою, повільною і довгою роботою.
    Процес усиновлення є законодавчо регламентованим, чітким і таким, що працює виключно в інтересах дітей.
    Враховуючи все вищевикладене, наполегливо закликаємо залишити п. 11 даного проекту Закону, в наступній редакції:
    "не підлягають призову на військову службу під час мобілізації військовозобов'язаних усиновителі, на утриманні яких перебувають діти, які на момент усиновлення були дітьми-сиротами або дітьми, позбавленими батьківського піклування, опікуни, піклувальники, прийомні батьки, батьки-вихователі, патронатні вихователі на утриманні яких перебувають діти-сироти або діти, позбавлені батьківського піклування, віком до 18 років, незалежно від кількості дітей, влаштованих в ці форми виховання".

    СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ   
  • Скорочення кількості депутатів ВРУ

    Підписів 267

    Днів залишилось 0

    Тітова Ольга Вікторівна
    Оприлюднена
    29 грудня, 2023
    29 березня, 2024
    0
    267 (з них за 7 днів: 3)

    Вкрай необхідно скоротити чисельність депутатів ВРУ та їх помічників у три рази у зв'язку з тим, що в країні війна і народ перебуває в бідності. Наразі важливо якість та ефективність, а не кількість і безвідповідальність. У цей скрутний для України час економічно необгрунтовано, не рентабельно та безглуздо утримувати таку велику кількість депутатів.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Збільшити заробітну плату вчителям та медичним працівникам

    Підписів 74

    Днів залишилось 40

    Олійник Антон Андрійович
    Оприлюднена
    07 лютого, 2024
    07 травня, 2024
    40
    74 (з них за 7 днів: 3)

    Прошу збільшити заробітну плату вчителям та медичним працівникам. Тому що ці професії вкрай важливі для здорового та граматного суспільства

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Створення Уряду національної єдності на період воєнного стану

    Підписів 36

    Днів залишилось 7

    Бубін Андрій
    Оприлюднена
    05 січня, 2024
    05 квітня, 2024
    7
    36 (з них за 7 днів: 2)

    Ми, громадяни та громадянки України, звертаємося до Вас із закликом створити Уряд національної єдності відповідно до вимог воєнного часу, забезпечити стабільність та подолати виклики, що стоять перед нашою країною.

    Ми опираємося на результати соціального опитування (КМІС), яке вказує на те, що більшість громадян висловлює прагнення до об'єднання політичних сил для забезпечення національної єдності та вирішення важливих питань, що стоять перед країною.


    Враховуючи положення Конституції України, яка визначає обов'язок Верховної Ради України забезпечувати державний суверенітет і економічну самостійність України,тощо;
    ми вважаємо за доцільне вжити всіх необхідних заходів для створення Уряду національної єдності.

    Закликаємо Вас вжити конкретних заходів для створення Уряду національної єдності, який би об'єднав представників різних політичних сил з метою спільної роботи над вирішенням нагальних питань країни.

    Конкретні дії, які ми пропонуємо:

    Проведення Круглого столу із представниками політичних сил:

    1) Організуйте відкрите обговорення, в якому брали б участь представники різних політичних сил для обговорення потреб і пріоритетів країни.

    2) Створення Робочої групи для формування уряду: Створіть Робочу групу, в складі якої будуть представники ключових політичних сил, для розробки конкретного плану формування Уряду національної єдності.

    3) Публічна інформація про прогрес: Забезпечте регулярне інформування громадськості про прогрес у процесі формування Уряду національної єдності, враховуючи відкритість та прозорість цього процесу.

    4) Консультації з громадськістю: Залучіть представників громадськості, неприбуткових організацій та експертів до консультаційного процесу з метою забезпечення різноманітності та уникнення корупційної складової.

    Ми віримо, що тільки через спільні зусилля можна досягти стабільності та збереження держави Україна.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Судові справи щодо комунальних боргів населення зробити безкоштовними для населення.

    Підписів 8

    Днів залишилось 14

    Пінега Сергій
    Оприлюднена
    12 січня, 2024
    12 квітня, 2024
    14
    8 (з них за 7 днів: 2)

    У ЗМІ поширена інформація щодо реєстра боржників, накладання значних обмежень на боржників, у тому числі боржників комунальних послуг. Визнання боржника при цьому є не справедливим, бо визначається однозначно надавачем комунальних послуг а не судом. Приведу приклад. У мене мають місце невеликі борги за комунальні послуги, в т.ч перед ТОВ Єврореконструкція, за постачання гарячої води. Як утворився борг. Я своєчасно не перевірив лічильник гарячої води (це було до воєнного стану). Постачальник припинив нарахування по лічильнику і нарахував місяць як без лічильника. Потім я перевірив лічильник і вніс показники за минулий місяць де були покази без лічильника (бо вода ж витрачалась). Постачальник нарахував і плату по лічильнику за цей же місяць, тоб-то подвійне нарахування. Я неодноразово звертався до ТОВ Євро реконструкція стосовно цього боргу, але відповіді не надано, борг рахується, мої права законом через це обмежені. Аналогічні спірні питання маю і по опаленню з цим же постачальником. Прохання законодавчо не ставати однозначно на бік постачальників послуг, бо справедливість повинна бути.
    На підставі вищевказаного, пропоную судові справи щодо комунальних боргів населення зробити безкоштовними для населення, щоб люди могли відстояти свої права в суді.

    ЖИТЛОВА ПОЛІТИКА  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО   
  • Щодо додаткових джерел надходження 30 млрд.грн. до оборонного бюджету України за рахунок надвисових заробітних плат в органах місцевого самоврядування

    Підписів 2

    Днів залишилось 85

    Кривовид Олег Віталійович
    Оприлюднена
    22 березня, 2024
    22 червня, 2024
    85
    2 (з них за 7 днів: 2)

    Шановний пане Голово Верховної Ради України !
    Вже не перший рік в нашому суспільстві триває обговорення проблеми безконтрольної оплати праці в органах місцевого самоврядування, але ніхто не насмілюється визнати, що захмарні заробітні плати голів громад та посадових осіб місцевих органів влади прямо та опосередковано ставлять під загрозу національну безпеку і оборону країни, впливають на рішення партнерів нашої країни щодо надання фінансової і військової допомоги, підривають авторитет і довіру до органів державної влади, відбивають у бізнесу бажання добросовісно сплачувати податки, чим віддаляють нашу країну від перемоги над агресором.
    Нам, сільгоспвиробникам та мешканцям сільських і селищних громад, соромно перед народом України, Збройними Силами України та перед кожним окремо взятим військовослужбовцем, що боронить нашу країну від загарбників, за те, що лише 30 % наших податків спрямовуються до державного бюджету України і використовуються на оборону країни. І це в той час, коли весь світ вишукує можливість зібрати кошти для допомоги Україні, коли керівництво нашої держави намагається знайти додаткові джерела надходження до бюджету країни, коли майже кожен українець донатить на потреби ЗСУ і коли тисячі маленьких українців жертвують своїм дитинством задля спільної Перемоги над ворогом.
    Можливо нашим законодавчим та виконавчим органам невідомо, але 70 % податків від сільськогосподарського виробництва осідають в місцевих бюджетах. Це стосується, в першу чергу, податку на доходи фізичних осіб у вигляді заробітної плати і плати за користування земельними ділянками, акцизу, мінімального податкового зобов’язання, земельного податку та податку на нерухоме майно. А це колосальні суми і не всі громади у добровільному порядку діляться ними з державним бюджетом та скеровують на потреби оборони країни.
    Будь-які заборони на здійснення невиправданих витрат та контроль за закупівлями з боку держави не діють. Керівники переважної більшості сільських та селищних громад на територіях, де не відбувались воєнні дії, продовжують жити тихим довоєнним життям, пристосовуються до заборон і вигадують нові схеми використання зекономлених коштів, в тому числі і на свою користь. Вони просто «жирують», адже надходження збільшились, а заборони дають їм можливість безвідповідально нічого не робити. Для когось війна, а для когось «золоті часи».
    Для прикладу наведемо лише одну громаду під назвою Ширяївська об’єднана територіальна громада Одеської області.
    Вказана громада утворена у 2016 році, до її складу увійшло 18 населених пунктів з центром в селищі Ширяєве, територія громади охоплювала 410,5 км2, населення станом на 2016 рік налічувало 17 409 осіб. Перші вибори відбулись 18.12.2016 року, головою громади обрано Полюганіча В.В., який вже другу каденцію поспіль «успішно» керує громадою на свою користь. В 2020 році через бездіяльність селищного голови громада втратила 6 населених пунктів, кількість населення скоротилась до 9 861 особи, територія зменшилась до 324,9 км2. Серед промислових об’єктів залишився хлібозавод, бюджетоутворюючими є лише сільськогосподарські підприємства. За останні декілька років банк земель комунальної власності скоротився на 20 % через корупційні схеми.За період повномасштабного вторгнення керівництво громади лише 20.12.2023 року спромоглося перерахувати на потреби ЗСУ 1 млн. грн. на вимогу Одеської ОВА. Поряд з цим, в 2021 році дохідна частина бюджету громади у вигляді податкових надходжень склала майже 45 млн. грн., в 2022 році 46,3 млн. грн., в 2023 році понад 51 млн. грн. Отже, доходи громад по Україні в цілому і конкретно взятій Ширяївській ОТГ зростають, але керівництво цієї громади зовсім не докладає зусиль для розвитку громади і здобуття перемоги, зате значну увагу приділяє собі і своєму оточенню.
    Так, щороку понад 40 % доходів громади спрямовується на утримання апарату управління громадою. Вдумайтесь,
    заробітна плата голови громади Полюганіча В.В. з урахуванням рішення про 500 % премії та інших надбавок в останні роки становить понад 1,2 млн.грн., його заступників Гришканич Ю.А. та Шабатури В.В., секретаря ради Худіна О.М. понад 700 тис. грн. кожного. Навіть водій голови громади отримує 300 тис. грн. на рік.
    Вражаюче: 1,2 млн. грн. голові чи не найменшої громади з найгіршими показниками в галузі освіти, медицини, культури, соціального захисту та комунального господарства, і лише 1 млн. грн. на потреби оборони країни.
    Ось чому нам, платникам податків, соромно. А ще нам прикро, бо про надвисокі заробітні плати Ширяївського селищного голови і його оточення давно відомо керівництву району і області ( https://pulsodes.od.ua/liderom-v-odeskij-oblasti-po-zarplati-ie-holova-najbidnishoi-oth/ ).
    Ми впевнені, що такий стан справ в переважній більшості громад і, можливо, саме це хотів донести до суспільства Керецьківський підривник.
    Взагалі у нас складається враження, що війна не торкнулася органів місцевого самоврядування. Це ми страждаємо від зростання цін на енергоносії, на добрива, на паливо, насіння, засоби захисту рослин, запасні частини та від падіння цін на вироблену нами продукцію. Місцеві податки ніхто не знижував, свої заробітні плати чиновники місцевого рівня не зменшували.
    За нашими простими підрахунками на прикладі Ширяївської громади 50 % доходів місцевого бюджету у вигляді податкових надходжень є достатньою сумою для достойного існування громади і забезпечення всіх її соціальних витрат. Інші 50 % були б непоганим внеском до бюджету оборони країни, наприклад у вигляді внутрішньої позики.
    Уявіть собі, на прикладі згаданої громади це 25 млн. грн. в рік, а по Україні це близько 30 млрд. грн. на рік, яких так не вистачає на фронті.
    Анонсоване Урядом на вимогу МВФ підвищення ставки податку на доходи фізичних осіб жодним чином не вплине на наповнення державного бюджету України, а лише примножить статки місцевих громад.
    З урахуванням вищевикладеного, пане Голово, пропонуємо організувати прийняття Закону, яким на період воєнного стану:
    суттєво обмежити заробітні плати працівників ОМС;
    внести зміни до галузевих кодексів і законів, на підставі яких 50 % доходів місцевих бюджетів у вигляді податкових надходжень спрямовувались би хоча б у вигляді позики до державного бюджету для забезпечення обороноздатності країни;
    задля уникнення дискусій та негативних наслідків часткового вилучення коштів місцевого бюджету, розробити механізм безвідсоткового їх запозичення шляхом надання місцевим громадам облігацій внутрішньої державної позики на суму вилучених коштів на період дії воєнного стану.
    На наше глибоке переконання переважна більшість сільгоспвиробників України з позитивом сприйме такі зміни і негайно сплатить авансом належні платежі до кінця року, що наповнить державний бюджет і знизить градус обурення тим, що ми, сільгоспвиробники, на сьогоднішній день фактично спонсоруємо паразитів у вигляді органів місцевого самоврядування

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Стосовно можливості людині з інвалідністю обирати, хто один з її військовозобов'язаних родичів може отримати право на відстрочку

    Підписів 54

    Днів залишилось 7

    Бутакова Ірина
    Оприлюднена
    05 січня, 2024
    05 квітня, 2024
    7
    54 (з них за 7 днів: 1)

    Ми, громадяни України, що нижче підписались, вимагаємо відкликати запропоновані зміни Закону "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" законопроектом № 10378 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення окремих питань мобілізації, військового обліку та проходження військової служби", які порушують конституційні права осіб з інвалідністю. Або ж у випадку якщо на момент збору підписів зміни в закон вже будуть внесені без врахування текcту петиції то внести відповідні зміни у закон "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію". Ми висловлюємо наше занепокоєння щодо запропонованих змін у законопроекті № 10378, зокрема виключення зі статті 23, абзацу 11 права на відстрочку чоловіка (дружини) особи з інвалідністю 3 групи.

    На нашу думку в абзаці 11 статті 23 Закону "Про мобілізацію та мобілізаційну підготовку" слід чітко визначити, що право на відстрочку може використовувати лише один член сім'ї за вибором інваліда. Це допоможе уникнути можливих корупційних схем з оформленням відстрочки для кількох осіб на одного інваліда, та не порушить конституційні права громадян, описані в статті 22 Конституції України та Законі України "Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні".

    "які мають дружину (чоловіка) із числа осіб з інвалідністю та/або одного із своїх батьків чи батьків дружини (чоловіка) із числа осіб з інвалідністю I чи II групи, за умови, що така особа з інвалідністю обрала цю особу військовозобов'язаного відповідною заявою"

    Ми, нижчепідписані громадяни України, звертаємося до вас з проханням захистити та підтримати осіб з інвалідністю, які становлять найбільш вразливий верству населення та не можуть самостійно гарантувати своє законне право на утримання та догляд. Це надзвичайно важлива проблема, що безпосередньо впливає на наше життя, потреби та безпеку.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Зміни до статуту детупатів

    Підписів 34

    Днів залишилось 12

    Юрченко Анастасія
    Оприлюднена
    10 січня, 2024
    10 квітня, 2024
    12
    34 (з них за 7 днів: 1)

    Реформи у системі депутатської діяльності


    1. Кількість депутатів та округів: Кількість депутатів має відповідати кількості чинних, не окупованих округів. У випадках, коли округи мають менше 2 кандидатів або не мають кандидатів взагалі, вони повинні об'єднатися з найближчими з метою оптимізації.


    2. Військові представники: Передбачається представлення по одному військовому представнику з кожного напрямку фронту. Вони матимуть рівні права з народними депутатами для ефективного представлення військових інтересів у Верховній Раді. 


     Створення військових виборчих округів: Визначення територій, де знаходяться військові частини, та організація голосування серед військовослужбовців на цих територіях.


     Дистанційне голосування: Забезпечення можливості голосування для військових, які перебувають у зоні бойових дій, через спеціально організовані дистанційні механізми.


     Представництво у Верховній Раді: Обрані військові представники отримують можливість брати участь у роботі парламенту, вносити пропозиції, голосувати та виступати з ініціативами, пов'язаними з військовою сферою.



    3. Безпартійність:Зобов'язання бути безпартійним є обов'язковим для депутатів, оскільки основною метою під час воєнного положення є перемога в війні.


    4. Зарплати: Зарплати депутатів, чиновників і мерів, разом із преміями, не повинні перевищувати половину зарплати військових у тилу (30 000 грн). Ця сума використовується на паливо, деталі та ремонт бойової техніки. Також варто враховувати, що депутати мають можливість на вихідні та відпочинок, на відміну від військових, які 24/7 перебувають у небезпеці.


    5. Мобільність та асистенти: Загальна вартість автомобіля для депутата не повинна перевищувати трьохрічну зарплату народного депутата. Кожен депутат може мати не більше одного помічника чи заступника. У випадку невідповідності, депутат має право замінити асистента за свій рахунок.


    6. Відставка через корупцію: Депутати зобов'язані подавати щорічні декларації про доходи. У разі виявлення корупційних дій, депутат повинен вийти у відставку протягом 3 робочих днів. Це також стосується збільшення їхніх особистих статків чи статків родини.


    7. Державна підтримка: Депутати не мають отримувати державне забеспечення ні в мирний, ні в воєнний час.


    8. Транспарентність фінансів: Обов'язкове публічне представлення звітності щодо використання державних коштів депутатами та їхніми офісами.


    9. Залучення громадськості: Створення механізмів для активного залучення громадськості до процесів прийняття рішень та розроблення законодавства через референдум.


    10. Залучення експертів: Створення можливостей для консультацій та участі експертів у процесі прийняття рішень з питань, що потребують спеціалізованої експертизи.



    Ці напрямки реформ спрямовані на створення більш ефективного та відповідального депутатського корпусу, орієнтованого на потреби народу та оборону суверенітету.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Зміна Національного Гімну України

    Підписів 24

    Днів залишилось 18

    Кришалович Юлія
    Оприлюднена
    16 січня, 2024
    16 квітня, 2024
    18
    24 (з них за 7 днів: 1)

    Звертаємось з пропозицією щодо зміни Національного Гімну України.

    Патерни сприйняття реальності нашого життя, які закладені в існуючому Гімні, впливають руйнівним чином на свідомість українців та загалом на всю нашу Державу. Вкладені в Гімн негативні словесні формули, як то: "ще не вмерла..." - несуть в собі пряме передрікання (якщо не прокляття). Тіла українців треба зміцнювати, а душі возвеличувати, а не покладати. Ми маємо ЗАРАЗ панувати на своїй землі з усміхненою долею, а не в якомусь незрозумілому майбутньому. Українці - справжні нащадки славетних козаків-характерників. Ми такі є, і тому немає потреби це комусь показувати.

    Якщо немає іншого варіанту гідного тексту для Гімну гідної країни, пропонуємо переробку існуючого Гімну, який має привести Державу до найшвидшої перемоги над країною-агресором та до економічного, культурного та духовного процвітання.
    Нехай наша Україна славиться у віках!


    Слався, наша Україна!
    Слався, наша воля!
    Вже нам, браття українці, Посміхнулась доля.
    Щезли наші вороженьки,
    Як роса на сонці.
    Вже пануємо ми, браття,
    У своїй сторонці.
    Душу й тіло ми зростили
    У нашій свободі!
    Бо ж немає переводу
    Козацькому роду!

    ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Змінити норму щодо мобілізації аспірантів, які навчаються на основі контракту

    Підписів 21

    Днів залишилось 34

    Колосок Едуард Анатолійович
    Оприлюднена
    02 лютого, 2024
    02 травня, 2024
    34
    21 (з них за 7 днів: 1)

    Кабінет Міністрів України вніс до Верховної Ради законопроект №10449, за яким аспіранти, які вчаться на умовах контракту, підлягатимуть призову під час мобілізації.
    Згідно з ст. 53 Конституції України Кожен має право на освіту. Не розуміло на підставі чого саме аспіранти, які навчаються на основі контракту, підлягають мобілізації. Люди, у котрих майже готова дисертація, витрачено купа часу, коштів (на оплату контракту), і зараз можуть втратити можливість це зробити. Всі категорії залишились незмінними, проте аспірантів вирішили залишити без можливості отримати ступінь доктора філософії/доктора мистецтва.
    Враховуючи вищевикладене, вважаю за необхідне змінити норму щодо призову аспірантів, які навчаються на основі контракту, задля можливості закінчити навчання та врешті решт отримати ступінь доктора філософії/доктора мистецтв.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Ні в якому разі не допустити прийняття дуже суворого і вкрай репресивного закону про мобілізацію!!!

    Підписів 6

    Днів залишилось 45

    Цернюк Максим Володимирович
    Оприлюднена
    12 лютого, 2024
    12 травня, 2024
    45
    6 (з них за 7 днів: 1)

    Нещодавно у Верховну Раду України надійшов на розгляд новий законопроект про мобілізацію, який є дуже суворим і вкрай репресивним, тому що він містить такі пункти:
    - обмеження у майнових правах тих громадян України, які не прийшли у військкомат після отримання повістки;
    - можливість блокування банківських карток українців за неявку до ТЦК;
    - можливість отримання або оновлення деяких документів (наприклад закордонного паспорту) тільки через військкомат;
    - скасування відстрочки (та можлива мобілізація) для людей з інвалідністю 3 групи;
    - кримінальна відповідальність за відмову проходити ВЛК.

    Очевидно, що всі ці пункти суперечать нормам Конституції, а отже не можуть бути реалізовані у демократичній державі, якою себе позиціонує Україна. І оскільки ми воюємо саме за демократію і свободу, то ні в якому разі не можна допустити прийняття такого закону в Україні.

    Натомість я пропоную Верховній Раді України зробити деякі дії, які дійсно наблизять нашу перемогу, а саме:
    1) посилення відповідальності за корупцію в умовах воєнного стану;
    2) покращення військової підготовки та забезпечення українських військових;
    3) будівництво заводів по виробництву дронів та іншої військової техніки і боєприпасів (якщо небезпечно будувати ці заводи в Україні, можна тимчасово розмістити їх за кордоном);
    4) державні інвестиції у розвиток українських військових технологій, а також спрощення умов для приватних інвестицій в українські військові технології;
    5) лібералізація ринку зброї в Україні (дозволити приватним підприємствам виробляти зброю та боєприпаси для української армії);
    6) реформування української армії, зокрема цифровізація;
    7) переведення української економіки на воєнний лад, щоб підприємства могли випускати продукцію подвійного призначення;
    8) звільнення від оподаткування українських волонтерів і благодійних фондів, які допомогають ЗСУ.

    Впевнений що ці заходи більш корисні для наближення нашої перемоги? ніж мобілізація величезної кількості людей. Я вважаю що ми повинні перемагати Росію не числом, а новими технологіями та професіоналізмом наших військових. Відповідно саме над цим і потрібно працювати, а не над прийняттям вкрай суворих і репресивних законів, які порушують Конституцію.

    Тож прошу Верховну Раду України не ухвалювати вкрай репресивний закон про мобілізацію, а натомість здійснити заходи, які дійсно наблизять нашу перемогу.

    ЕКОНОМІЧНА, ЦІНОВА, ІНВЕСТИЦІЙНА, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА, РЕГІОНАЛЬНА ПОЛІТИКА ТА БУДІВНИЦТВО, ПІДПРИЄМНИЦТВО  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • ПРО УТВОРЕННЯ ТИМЧАСОВОЇ СЛІДЧОЇ КОМІСІЇ ВЕРХОВНОЇ РАДИ З ПИТАННЯ ВСТАНОВЛЕННЯ КІЛЬКОСТІ ЦИВІЛЬНИХ ЖЕРТВ СЕРЕД ГРОМАДЯН УКРАЇНИ У РЕЗУЛЬТАТІ ВОЄННИХ ЗЛОЧИНІВ рф ТА ПРИЙНЯТТЯ ЗАКОНУ "ПРО СТАТУС ЖЕРТВ ТА ПОСТРАЖДАЛИХ ВІД ГЕНОЦИДУ З БОКУ рф"

    Підписів 161

    Днів залишилось 60

    Забавін Дмитро
    Оприлюднена
    28 лютого, 2024
    28 травня, 2024
    60
    161 (з них за 7 днів: 0)

    Шановні народні депутати!

    рф за час повномасштабного вторгнення в Україну - вбила тисячі цивільних громадян України. А постраждалими від воєнних злочинів рф є мільйони українців, які були поранені, вимушені покинути своє житло через окупацію, небезпеку життю та здоров'ю, тощо.

    Однак, за данними УВКПЛ ООН станом на 20 лютого 2024 року, через військові злочини рф - загинули 10378 цивільних громадян України.

    У той же час, УВКПЛ ООН зазначає, що данні щодо кількості жертв військових злочинів рф можуть бути неповними.

    Об'єктивна реальність нажаль вказує на те, що у результаті воєнних злочинів рф - в Україні були вбиті в десятки разів більше цивільних громадян України, ніж за офіційною статистикою УВКПЛ ООН.

    Так, наприклад у результаті воєнних злочинів рф лише в місті Маріуполь, нажаль загинуло набагато більше цивільних громадян, ніж у представленій статистиці.

    На мою думку, такі суттєво занижені данні щодо жертв серед цивільних громадян України - створюють хибне уявлення в міжнародних інституцій та інших держав партнерів про масштаб воєнних злочинів рф.

    Як наслідок, це має негативний вплив на рівень підтримки України з боку інших держав.
    Переконаний, що правда про справжній масштаб воєнних злочинів рф та реальні данні щодо кількості жертв серед цивільних громадян України - спонукають інші держави до більш активної міжнародної підтримки України в боротьбі з агресією рф.

    Також, встановлення реальної кількості жертв воєнних злочинів рф - це перш за все вшанування пам'яті загиблих громадян України. Всі їх імена повинні назавжди бути вписані в історичну пам'ять української нації.

    З урахуванням вище зазначеного, пропоную:
    1) Створити Тимчасову слідчу комісію Верховної ради
    з питання встановлення кількості цивільних жертв серед громадян України у результаті воєнних злочинів рф.
    Передбачити повноваження комісії для встановлення максимальної та об'єктивної інформації та документування кількості жертв воєнних злочинів рф серед цивільних громадян України.
    Встановити відповідні критерії для визнання підстав встановлення жертв воєнних злочинів рф.
    Передбачити передачу інформації про кількість жертв воєнних злочинів рф до Міжнародних інституцій, зокрема УВКПЛ ООН.

    2) Розробити законопроєкти "Про державні реєстри жертв та постраждалих від геноциду з боку рф", "Реєстр зниклих безвісті в результаті воєнних злочинів рф".

    3) Розробити законопроєкт "Про статус жертв та постраждалих від геноциду з боку рф"
    Законопроєктом передбачити:
    а) Призначення відповідного статусу жертв геноциду з боку рф - для загиблих цивільних громадян України у результаті воєенних злочинів рф.
    б) Призначення статусу постраждалих від геноциду з боку рф - для цивільних громадян України, які отримали поранення, були вимушені покинути свій окупований населений пункт та інші населені пункти через загрозу життю та здоров'ю у результаті воєнних злочинів з боку рф.
    в) встановити пільги для родин жертв геноциду з боку рф та постраждалих від геноциду з боку рф - за рахунок конфіскованих активів рф.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Зупинити на час дії воєнного стану нарахування та виплату премій службовим особам усіх рівнів. Внести зміни до Закону України "Про оплату праці" про те, що під час дії воєнного стану особам, які є в розумінні «службовими особами» за змістом статті 364 Кримінального Кодексу України, забороняється нараховувати та виплачувати щомісячні премії та будь-які надбавки понад встановлений щомісячний оклад. У Законі врегулювати поняття «службові особи» за змістом статті 364 КК України.

    Підписів 75

    Днів залишилось 12

    Петришин Андрій Михайлович
    Оприлюднена
    10 січня, 2024
    10 квітня, 2024
    12
    75 (з них за 7 днів: 0)

    Премії службовим особам усіх рівнів зупинити на час дії воєнного стану.

    Це єдина можливість вчасно та у повній мірі забезпечити надсучасними системами протиповітряної оборони (ППО) та іншою тактичною зброєю Збройні Сили України, задля захисту життя українських солдат та цивільного населення країни.
    На премії чиновникам щомісячно витрачаються мільярди гривень. Хоч на ці кошти могли би закуплятися так необхідні в час війни засоби захисту.
    Виходячи з того, що кожен день зволікання з реалізацією предмету цієї петиції породжуватиме нову кількість людських жертв серед українського населення.

    А тому, на протязі 10ти робочих днів з моменту набрання необхідної кількості голосів для розгляду даної петиції, -

    Внести зміни до Закону України "Про оплату праці" про те, що під час дії воєнного стану особам, які є в розумінні «службовими особами» за змістом статті 364 Кримінального Кодексу України, забороняється нараховувати та виплачувати щомісячні премії та будь-які надбавки, понад встановленого щомісячного окладу.

    У Законі врегулювати поняття «службові особи» за змістом статті 364 КК України.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Ухвалення законопроєкту №8061

    Підписів 50

    Днів залишилось 58

    Гергель Марина Володимирівна
    Оприлюднена
    26 лютого, 2024
    26 травня, 2024
    58
    50 (з них за 7 днів: 0)

    Вимагаю від Верховної Ради невідкладно розглянути законопроєкт №8061що дозволить поверненим з полону військовим звільнятися зі служби за власним бажанням.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Зміни в законопроекті 5708 (Проект Закону про право на цивільну вогнепальну зброю) в бік збільшення прав громадян на володіння та застосування вогнепальної зброї

    Підписів 33

    Днів залишилось 18

    Пашков Іван Володимирович
    Оприлюднена
    16 січня, 2024
    16 квітня, 2024
    18
    33 (з них за 7 днів: 0)

    Прошу переглянути законопроект 5708, який фактично є копією закону про зброю російської федерації, та несе за собою лише роззброєння громадян та обмеження їх прав на оборону.
    Хочу зазначити що обмеження права громадян на зброю грає на руку лише нашим ворогам та злочинцям та забирає можливість захистити себе, своїх близьких та майно лише в тих, хто б ніколи не використав зброю для скоєння злочину.
    Наявність озброєного населення позитивно впливає на оборону здатність країни (більше зброї, більше людей що вміють нею користуватись, стрилкові клуби, які в разі необхідності можуть стати базою для створення підрозділів...), на зниження рівня злочинності (звичайні люди мають змогу захистити себе від злочинців завдяки цивільній вогнепальній зброї, зокрема короткоствольній з правом носити її при собі) та економіку (більший попит на цивільну зброю, амуніцію та боєприпаси відкриє нові можливості для бізнесів та відчізняних виробників).
    В якості основи закону про зброю, пропоную закон про зброю штату Техас, або іншого штату США, як закон країни у якої величезний досвід у питанні цивільної зброї.
    Також зазначу що на початку повномасштабного вторгнення росії в Україну громадяни довели що розповсюдження навіть бойової вогнепальної зброї (роздача зброї та боєприпасів громадянам які вступили до лав ТРО та ДФТГ) на практиці показало що збільшення зброї у населення не призведе до масових злочинів з використанням зброї.
    Прошу не підігравати ворогу та посилювати обороноздатність країни а не забирати зброю у громадян!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Щодо заборони нарахування та виплати премії та будь-які надбавки посадовим особам всіх рівнів

    Підписів 25

    Днів залишилось 18

    Вікторович Зброцький Вікторович
    Оприлюднена
    16 січня, 2024
    16 квітня, 2024
    18
    25 (з них за 7 днів: 0)

    Законодавчо заборонити на час дії воєнного стану можливість нарахування та виплату премій більше ніж 100% окладу посадовим особам всіх рівнів (державні службовці, органи місцевого самоврядування, державні підприємства).

    ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ