ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Про позбавлення відомчих вищих навчальних закладів ліцензій на підготовку цивільних осіб та цивільних вищих навчальних закладів ліцензій на підготовку фахівців для правоохоронних органів.

    Підписів 0

    Днів залишилось 49

    Лейко Михайло Макарович
    Оприлюднена
    11 серпня, 2020
    11 листопада, 2020
    49
    0 (з них за 7 днів: 0)

    Пропоную позбавити відомчі вищі навчальні заклади ліцензій на підготовку цивільних осіб, а цивільні вищі навчальні заклади - ліцензій на підготовку фахівців для правоохоронних органів.
    Це обгрунтовується тим, що відомчі вищі навчальні заклади мають готувати фахівців для власних відомств, тобто, для себе, а цивільні вищі навчальні заклади надавати освітні послуги для цивільних осіб і готувати фахівців за спеціальностями, не пов'язаними з правоохоронною діяльністю.
    Фахівцям для правоохоронних органів - відомчі ВУЗи, цивільним фахівцям - цивільні ВУЗи.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Залишення держзамовлення на освіту лише військовим навчальним закладам

    Підписів 0

    Днів залишилось 24

    Титаренко Сергій Іванович
    Оприлюднена
    17 липня, 2020
    17 жовтня, 2020
    24
    0 (з них за 7 днів: 0)

    Змінити держзамовлення на навчання у всіх навчальних закладах: лишити держзамовлення лише для навчання військовим професіям чи спеціальностям для осіб, які після закінчення навчання йтимуть на військову службу, з обовязковою необхідною тривалістю вислуги. Всі інші спеціальності, в т.ч. для МВС, СБУ та для інших не військових спеціальностей відмінити держзамовлення вже з 2021 року. Тим паче, що обовязковість відпрацювання певного терміну після закінчення навчання відмінено. За навчання, як і за іншу, послугу необхідно платити, а при відсутності достатніх коштів-кредитуватись

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ   
  • Про внесення змін до закону про Державний бюджет.

    Підписів 0

    Днів залишилось 89

    Соколов Геннадій Олександрович
    Оприлюднена
    21 вересня, 2020
    21 грудня, 2020
    89
    0 (з них за 7 днів: 0)

    Затвердити законодавчо, та Забовязати всіх сплачувати внески до Пенсійного фонду з всїєї отриманої заробітної плати, а не з суми, обмеженої 15 000 гривень. Сплачувати всім, в повному обсязі 22 відсотки і з 20 тисяч гривень і з 500 тисяч і з 1 мільона заробітної плати.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Здобутки 30-річчя прийняття Декларації про державний суверенітет України - перетворення Держави Україна в країну - ???

    Підписів 1

    Днів залишилось 22

    Усков Валерій
    Оприлюднена
    15 липня, 2020
    15 жовтня, 2020
    22
    1 (з них за 7 днів: 0)

    Після прийняття Декларації про державний суверенітет України вже виростає друге покоління громадян країни. "Громадян в смартфоні", котрі здатні скласти (прочитати) пару речень у соцмережах та поставити "лайки". А що знають ці покоління про зміст:
    - Декларації про державний суверенітет України;
    - Акту проголошення незалежності України;
    - Конституції Української РСР;
    - міжнародних документів про права та основоположні свободи людини?

    І такі громадяни приходять у політику, во Владу! На що вони здатні - ???

    Во що перетворилось бачення національної ідеї Левка Лук'яненко - як сукупністі "національних етнічних річок". Ці "річки" присутні практично у всіх сферах діяльності житті суспільства - у тому, як українці одягаються і яку їжу вони готують, яких традицій і свят вони дотримуються. Нація тримається разом лише до того моменту, коли вона підтримує свої "етнічні річки"? (слова із Інтернету).

    Цікаво - про що під час урочистого засідання говоритимуть 150 народних депутатів першого скликання котрі приймали цю Декларацію?

    Як громадянин України, вважаю за потрібне створити у Верховній Раді тимчасову комісію задля порівняння змісту вищевказаних документів із змістом нині діючої Конституції, інших законів та реаліями нашого життя. При цьому оцінити внесок (на протязі 30 років) влади кожного Президента на спотворення Декларації та Конституції України.

    Громадяни України чекають поздоровлень з нагоди 30-річчя прийняття Декларації щоб порівняти їх із сучасною дійсністю.

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Пропоную доповнити ЗУ “Про запобігання корупції” Документ 1700-VII можливістю в якості Викривача, заявляти на неіснуючі фізичні та юридичні особи, що мають ознаки шахрайства або підробки, без вказання посадової особи.

    Підписів 2

    Днів залишилось 24

    Гаращенко Максим Васильович
    Оприлюднена
    17 липня, 2020
    17 жовтня, 2020
    24
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Пропоную доповнити ЗУ “Про запобігання корупції” Документ 1700-VII можливістю в якості викривача, заявляти на неіснуючі фізичні та юридичні особи, що мають ознаки шахрайства або підробки, без вказання посадової особи.
    На даний час головною вимогою подання заяви є вказання конкретної посадової особи, але вказання особи, що має шахрайські ознаки (нереальна особа- лише підроблені документи) таке викриття непередбачено, але є так само цінною інформацією для розслідування та виявлення пов'язаних службових осіб.

    Вважаю, що це є дуже важливе та актуальне доповнення, оскільки підроблені документи та пов'язані з ними шахрайські схеми є основою тіньової економіки та легалізації злочинних доходів. Така норма має бути невід'ємною складовою протидії корупції.

    Очевидним є те, що такі схеми покриваються державними службовцями та правоохоронними органами, їх протидію мали б створити: ЗУ “Про запобігання корупції” та ЗУ “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення”. Але виникає перешкода у виявленні шахрайських підроблених фізичних осіб- через ЗУ “Про захист персональних даних”. Через що, можна відмовити в доступі до будь- якої шахрайської інформації, і відмовити у розслідуванні не помічаючи ніяких підозр і навіть захищати від імені Держави, нібито порушенні інтереси підробленої особи.

    Виникає корупційне замкнуте коло: державних служб та правоохоронних органів.
    Доповнення, що пропонується, дасть можливість утворити ефективну дієву зацікавлену сторону впливу у викриті основної корупційної схеми з відмивання злочинних доходів- реєстрації та покривання підроблених документів на фізичних та юридичних осіб.

    Особлива значимість пов'язана також і з протидії шахрайства на виборах, пов'язане з підробленими документами.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Про доповнення:"Конституції України",статтею,такого,змісту:-""Договори із Україною,зазначені у Законі,набувають чинності,від часу:підтримання,не менше:2/3-складу,Депутатів,"Верховної Ради України",зазначеного у:"Конституції України".

    Підписів 2

    Днів залишилось 1

    Галенок Мирон Ростиславович
    Оприлюднена
    24 червня, 2020
    24 вересня, 2020
    1
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Для,істотного,зменшення,імовірності,укладання,із:Україною,занадто,невигідних,Договорів. Як,із:Російською-Федерацією,були,раніше,уклали:Янукович і Тимошенко Юлія. Доцільно,доповнити:"Конституцію України",статтею,такого,змісту:-""Договори із Україною,зазначені у Законі,набувають чинності,від часу:підтримання,не менше:2/3-складу,Депутатів,"Верховної Ради України",зазначеного у:"Конституції України"". Тому,пропонуємо: -1.)Доповнити,"Конституцію України",статтею,такого,змісту:-""Договори із Україною,зазначені у Законі,набувають чинності,від часу:підтримання,не менше:2/3-складу,Депутатів,"Верховної Ради України",зазначеного у:"Конституції України"".

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Про відновлення:Прокуратурі:прав і обов'язків загального нагляду за не порушенням чинних,норм,права.

    Підписів 2

    Днів залишилось 1

    Галенок Мирон Ростиславович
    Оприлюднена
    24 червня, 2020
    24 вересня, 2020
    1
    2 (з них за 7 днів: 0)

    Прокурор,Заступники і Помічники прокурора.,це:-висококваліфіковані,юристи,здатні,істотну,кількість,справ,вирішувати,майже,із:-якістю,забезпечуваною,вирішенням,Суддею.,однак:-за простішою,процедурою і швидше,за:Суддю. Тому,пропонуємо: -1.)Відновити:Прокуратурі:права і обов'язки загального нагляду за не порушенням чинних,норм,права.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • про ведення лісогосподарської діяльності но землях оборони

    Підписів 2

    Днів залишилось 20

    Кілічава Анатолій
    Оприлюднена
    13 липня, 2020
    13 жовтня, 2020
    20
    2 (з них за 7 днів: 0)

    ЗАКОН УКРАЇНИ Про використання земель оборони Статтю 5 доповнити пунктами такого змісту:
    "В межах земель оборони землі, які вкриті лісами і не використовуються для розміщення військових частин, надаються для ведення лісового господарства державним лісогосподарським підприємствам"

    АГРАРНА ПОЛІТИКА І ЗЕМЕЛЬНІ ВІДНОСИНИ  |   ЕКОЛОГІЯ ТА ПРИРОДНІ РЕСУРСИ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Оголосити конкурс щодо затвердення Великого Державного Герба України

    Підписів 3

    Днів залишилось 59

    Кавацюк Роман Олегович
    Оприлюднена
    21 серпня, 2020
    21 листопада, 2020
    59
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Оголосити конкурс щодо затвердення Великого Державного Герба України

    ДЕРЖАВНЕ БУДІВНИЦТВО, АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ УСТРІЙ   |   ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Обкласти ПОДАТКОМ, як в Європі, американські Інтернет-Гіганти (Google, Amazon, Facebook, Apple тощо)

    Підписів 3

    Днів залишилось 21

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    14 липня, 2020
    14 жовтня, 2020
    21
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Статтею 67 Конституції України встановлено, що:
    - Кожен зобов'язаний сплачувати податки і збори в порядку і розмірах, встановлених законом.

    В EC і країнах ЄС, Великобританії, Австралії, Бразилії, Індії, Індонезії, Туреччини тощо
    американські Інтернет-Гіганти (Google, Amazon, Facebook, Apple тощо) платять податок "GAFA tax" значно поповнюючи державні бюджети цих країн.

    Чому американські Інтернет-Гіганти не платять цей податок в Україні, хоч це передбачено статтею 67 Конституції України ?

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ ОПОДАТКУВАННЯ американських Інтернет-Гігантів (Google, Amazon, Facebook, Apple тощо) платити податок "GAFA tax" до державного бюджету України, як в ЕС та інших країнах

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Про пенсійні виплати пропорційні лише трудовому стажу

    Підписів 3

    Днів залишилось 28

    Титаренко Сергій Іванович
    Оприлюднена
    21 липня, 2020
    21 жовтня, 2020
    28
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Змінити пенсійне законодавство: розмір пенсійних виплат визначається лише велчиною наявного трудового стажу для існуючої солідарної системи (без привязки до рівня зарплат, звань і т.і.) з точністю до повного місяця, а також відмінити обовязкову наявність певної величини тривалості стажу для призначення пенсійних виплат. Така пропозиція обумовлена тим, що, коли людина на пенсії, для України всі люди такого поважного віку однаково рідні, крім того така система дозволить щомісячно змінювати рівень пенсійних виплат в залежності від суммарної тривалості трудового стажу всіх громадян-пенсійного віку та наявних пенсійних надходжень до Пенсійного фонду в кожному конкретному місяці. Така система буде справедливою і дійсно солідарною, крім того вона дасть можливість Пенсійному фонду бути бездифіцитним, а державу позбавить необхідність субсидувати сам Пенсійний фонд

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Закон про азартні ігри - черговий "зашморг на шию" громадянина України для поповнення бюджету

    Підписів 3

    Днів залишилось 13

    Усков Валерій
    Оприлюднена
    06 липня, 2020
    06 жовтня, 2020
    13
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Стосовно проекту "Закону про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор" № 2285-д від 14.01.20 року.

    В проекті закону:
    - треба вказати, що даний проект розроблено на виконання угоди з ЄС;
    - не визначено термін "самообмежена особа";
    - потрібно виключити підтримку охорони здоров’я, спорту та культури (законність фонду підтримки ???.Чи є подібні фонди у спиртової, лікеро-горілчаній, тютюнової промисловостях - ?);
    - державна мова - це що нова тенденція захисту державної мови (а якщо іноземець її не розуміє?);
    - забороняються в якості винагороди алкогольні напої, але не вказано про заборону вживання ігроками;
    - банківська гарантія - сьогодні 5 000, а якщо завтра - 6 000 гривень (треба закривати заклад - ?);
    - розмір плати за ліцензію в мінімальних заробітних платах сьогодні 5 000, а якщо завтра - 6 000 гривень (треба закривати заклад - ?);
    - розширити монополію держави на деякі види грального бізнесу - наприклад на лотереї. "Державна монопольна модель працює в понад 20 країнах Європи, таких як Німеччина, Франція, Великобританія, Норвегія, Польща, Данія тощо. Як показує світовий досвід, державна монополія не є абсолютним злом, так само як і конкурентний ринок не завжди є умовою поповнення бюджету. Не виключено, що у сформованій ситуації в Україні монополія цілком може претендувати на вирішення всіх проблем галузі, зокрема і соціальних";
    - питання - як буде працювати закон у разі смерті Голови Уповноваженого органу?;
    - є словосполучення "державою-агресором", "державу-окупанта", "збройну агресію". Запитання - що в Україні вже припинена діяльність осіб резидентів іноземної (цієї) держави кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) резидентів (цієї) іноземної держави?;
    - розміщення пунктів (статті 39 41 - ???);
    - заборона діяльності у приміщеннях, що належать до житлового фонду. А в підвалі будинку ОСББ дозволено - ?;
    - де фейс-контроль?;
    - боротьба з лудоманією - ???;
    - де гарантії виплат в онлайн системах?;
    - де правила безпеки для закладів?;
    - ідентифікація (верифікація) гравця. Для кого ця вимога?. Для Президента - він має право оглянути заклад. Для олігарха - "чічас" зачекайте. Чи стосуються вимоги до ідентифікація гравця до іноземних громадян?.
    - відсутні права місцевих громад на надання дозволу на відкриття грального закладу та отримання долі (дивись Францію);
    - в розділі ХII немає вимог про діяльність досі діючих азартних ігор в мережі Інтернет;
    - як розуміти пункти 1 та 2, якщо немає нормативно-правових актів?;
    - де відповідальність організаторів онлайн систем за втручання в комп'ютери гравців - наприклад автозавантаження "Парі матч" (exinariuminix - info)?

    Головна "родзинка" проекту - "До участі в електронному аукціоні (для операторів лотерей - державної монополії ?) не допускаються компанії, зареєстровані в офшорній зоні, зонах та країнах, внесених FATF до переліку країн, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом".
    І це через 8 років діяльності оператора державних лотерей "М.С.Л." та інших. Куди ділись гроші гравців?

    Офлайн турнір чемпіонату світу з покеру - посередині між закладом загальної середньої освіти та спеціалізованим дитячим розважальним центром (на відстані 100 метрів до них) - Нью-Васюки відпочивають.

    Є ще дуже багато запитань до проекту закону.

    З огляду на вищенаведене прошу:
    - відхилити даний законопроект;
    - розробити новий з урахуванням законодавства країн ЄС, сучасних реалій України та прав громадян України;
    - розробити в "турборежимі" закон про державну монопольну модель лотереї.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • ПРО ЗМІНУ АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УСТРОЮ ДЕРЖАВИ НА ПОЛКОВО-СОТЕННИЙ

    Підписів 3

    Днів залишилось 29

    Шараєвський Антон Юрійович
    Оприлюднена
    22 липня, 2020
    22 жовтня, 2020
    29
    3 (з них за 7 днів: 0)

    ВЕРХОВНІЙ РАДІ УКРАЇНИ
    НАРОДНИМ ДЕПУТАТАМ УКРАЇНИ

    ПЕТИЦІЯ
    ЩОДО ЗМІНИ АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УСТРОЮ УКРАЇНИ

    Шановні народні депутати України,

    Закликаємо розробити і внести на розгляд Верховної Ради України зміни адміністративно-територіального устрою держави.

    Закликаємо замінити нав'язану комуністичним режимом систему поділу держави на області та райони питомо українським поділом на полки та сотні.

    Після знищення української державності у XVIII столітті Москва систематично кроїла українські терени на догоду власним економічним, політичним, ідеологічним інтересам. Майже після тридцяти років від дня проголошення незалежності України нація досі перебуває в тенетах нав'язаного ззовні устрою.

    Нова система адміністративного устрою має сприяти консолідації української політичної нації, її утвердженню на мапі Європи, процвітанню майбутніх поколінь.

    Поділ на полки та сотні сприятиме, також, покращенню мобілізаційної та ідеологічної спроможності Збройних сил України, покращить логістику та систему управління кадрами.

    Закликаємо Вас, як представників суверенної волі українського народу втілити в життя гасло з рядків нашого гімну: " І покажем, що ми, браття, козацького роду!"

    СЛАВА УКРАЇНІ

    ДІЯЛЬНІСТЬ ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ   
  • Внести до переліку святкових та неробочих днів день народження працівника.

    Підписів 3

    Днів залишилось 72

    Каламайко Дмитро Юрійович
    Оприлюднена
    04 вересня, 2020
    04 грудня, 2020
    72
    3 (з них за 7 днів: 0)

    Внести зміни до ст. 73 Кодексу Законів про Працю України, а саме внести до переліку святкових та неробочих днів день народження працівника.

    Такі зміни в свою чергу зобов’яжуть роботодавця надати працівнику додатковий день для його відпочинку.

    Даний неробочий день не може зменшувати кількість днів щорічної оплачуваної відпустки та є оплачуваним. В разі якщо такий день припадає на вихідний, святковий або не робочий день, то він переноситься на перший робочий день після вихідних, святкових або неробочих днів.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА   
  • Про перейменування Івано-Франківська в його історичну назву Станиславів

    Підписів 4

    Днів залишилось 22

    Головенський Лука Олегович
    Оприлюднена
    15 липня, 2020
    15 жовтня, 2020
    22
    4 (з них за 7 днів: 0)

    На даний момент, коли питання культури та історії України, її території та земель виставляється на перші шпальти ми не можемо стояти осторонь історичних питань, пов'язаних з західними та східними областями. Пропоную повернути місту Івано-Франківську його історичну назву Станиславів (на честь Станіслава Потоцького, який героїчно обороняв Європу в відомій битві з османами, що відбулася під Віднем), з якою це місто прожило більшу частину своєї історії. Цьому місту при народженні дали ім'я Станиславів, тому вважаю недоцільним його перейменування саме в Івано-Франківськ, так як прямого відношення Каменяр до нашого міста не має. Пропоную цю назву дати Дрогобичу, а моє місто Станиславів! Нам треба зберігати пам'ять про великих людей. Сподіваюся, що громадськість сприйме мою пропозицію належним чином та підтримає її. Дякую, всього найкращого.

    КУЛЬТУРА ТА КУЛЬТУРНА СПАДЩИНА, ТУРИЗМ   
  • Створення правоохоронних органiв

    Підписів 5

    Днів залишилось 77

    Близнюк Николай
    Оприлюднена
    09 вересня, 2020
    09 грудня, 2020
    77
    5 (з них за 7 днів: 0)

    Звiльнити мiнiстра внутрiшнiх справ Авакова А.Б.,притягти цю особу до вiдповiдальностi за численнi злочини якi вiдбулися за останнiй час та якi не розслiдуванi i не розслiдуються належним чином. За кришування бандитизму його пiдлеглих якi грабують громадян разом з бандами. Створити прозорi та пiдконтрольнi громадянам правоохороннi органи якi несли би кримiнальну вiдповiдальнiсть за злочини по вiдношенню до громадян Украiни та за порушення закону Украiни.Не припустимо такi дii коли громадянина грабуе його полiцiя та не несе нi якоi вiдповiдальностi за вчиненi злочини.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Пропозиція з встановлення рівня мінімальної зарплати з 01.01.2021 р.

    Підписів 5

    Днів залишилось 8

    Грібов Володимир Миколайович
    Оприлюднена
    01 липня, 2020
    01 жовтня, 2020
    8
    5 (з них за 7 днів: 0)

    Пропоную встановити такий рівень мінімальної зарплати в Україні з 01.01.2021 р.: 7555 грн.

    ПРАЦЯ І ЗАРОБІТНА ПЛАТА  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Покращення законодавчого регулювання здійснення оперативно-розшукових заходів, негласних слідчих (розшукових) дій та інших видів стеження за людьми, підстав їх здійснення та посилення відповідальності співробітників правоохоронних органів та приватних осіб за безпідставне їх проведення стосовно людей.

    Підписів 5

    Днів залишилось 52

    Лейко Михайло Макарович
    Оприлюднена
    14 серпня, 2020
    14 листопада, 2020
    52
    5 (з них за 7 днів: 0)

    Необхідно покращити законодавче регулювання здійснення оперативно-розшукових заходів та негласних слідчих (розшукових) дій шляхом внесення змін до відповідних нормативно-правових актів, де має бути більш точно, чітко та вичерпно зазначений їх перелік, більш чітко унормовано підстави здійснення та посилена відповідальність співробітників правоохоронних органів і приватних осіб за безпідставне їх проведення стосовно людей, посилений контроль за санкціонуванням їх здійснення з метою унеможливлення переслідування громадян правоохоронними органами та приватними особами.
    Також необхідно на законодавчому рівні передбачити можливість та дієвий механізм відшкодування моральної та матеріальної шкоди, завданої людям незаконними переслідуваннями правоохоронних органів та приватних осіб з метою запобіганням таким діям вищеназваних суб'єктів.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Внести до законів України норму про максимальну кредитну ставку

    Підписів 6

    Днів залишилось 20

    Мішустін Сергій
    Оприлюднена
    13 липня, 2020
    13 жовтня, 2020
    20
    6 (з них за 7 днів: 0)

    Пропоную прийняти зміни до чинного законодавства України і встановити норму за якими максимальна кредитна ставка за всіма видами фінансових операцій, які передбачають надання, грошей в борг на певний час та під певний відсоток на рівні 80% відсотків річних. Це дозволить поліпшити економічний стан частини населення, зменшить соціальну напругу, захистить людей від так званих фірм, що надають "кредити" під 500-600% річних і більше. Прошу підримати мою петицію.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Относительно индексации пенсии

    Підписів 6

    Днів залишилось 8

    Кляуз Николай Дмитриевич
    Оприлюднена
    01 липня, 2020
    01 жовтня, 2020
    8
    6 (з них за 7 днів: 0)

    Хотелось бы узнать, почему в законе о ежегодной индексации пенсий не учтена такая многочисленная категория пенсионеров с так называемой соц.пенсией, т.е. те у которых неполный стаж. Только в ответе не нужно ссылаться на нормы действующего закона, которые придуманы и проголосованы людьми которым наплевать на таких пенсионеров. Получается, по мнению таких авторов закона, что инфляция таких людей с 1638 грн. пенсии с нехваткой одного либо двух лет к полному стажу не затронула. Почему не учитывается тот факт, что большинство таких людей попали под жернова неуправляемых криминальных 90-х годов, когда по сути не было государства как такового и был полностью утрачен контроль над работодателями, которые не отчисляли в пенсионный фонд проценты от з/п своих подчиненных. А ссылаться, что в настоящее время дыра в бюджете не стоит, т.к. хватает же Коболеву и ему подобным выплачивать млн з/п и премии, а также совсем не нужным навязанным нашими "друзьями" наблюдательным советам , баснословные з/п. и прочим...
    В связи с этим прошу войти в положение таких людей и внести поправки в данный закон. С такой пенсией нет возможности оплачивать ком. услуги не говоря уже как-то попросту выживать. И еще придумали тем у кого есть задолженность по ком.услугам субсидии не положены. А как можно не иметь задолженности при 1638 грн пенсии, ведь ее не хватает на оплату. Получается оплати коммуналку и живи как хочешь.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ