ВЕРХОВНА РАДА УКРАЇНИ
ЕЛЕКТРОННІ ПЕТИЦІЇ

Перелік оприлюднених петицій.

  • Захист спрощеної системи оподаткування, шляхом термінового розгляду та прийняття законопроекту 3853-1 "Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо запровадження щорічного підвищення граничних обсягів доходів для застосування спрощеної системи оподаткування, відновлення права платників єдиного податку не застосовувати реєстратори розрахункових операцій, а також скасування корупційного механізму кеш-бек"

    Підписів 8532

    Днів залишилось 35

    Орлов Владислав Сергійович
    Оприлюднена
    28 липня, 2020
    28 жовтня, 2020
    35
    8532 (з них за 30 днів: 3660)

    Закони 128-ІХ та 129-ІХ, що вступають в дію з 01.08.2020, практично нівелюють спрощену систему оподаткування, обліку та звітності.
    Ухвалення цих законів відбувалося без консультацій та обговорення, без аргументованих досліджень.
    Тотальна фіскалізація мікробізнесу- знищить бізнесініціативу в Україні, збільшить корупцію та безробіття.
    Внесення та ухвалення законопроекту 3853-1 дозволить відокремити дрібний бізнес від великого, збільшить надходження до бюджету, обілить «тіньовий сегмент» та дасть перспективи сталого розвитку економіки!
    Спрощена система оподаткування, обліку та звітності - повинна залишитись простою!

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Про включення до порядку денного Верховної Ради постанови про звільнення Міністра внутрішніх справ Арсена Авакова

    Підписів 1637

    Днів залишилось 17

    Хромих Марина Петрівна
    Оприлюднена
    10 липня, 2020
    10 жовтня, 2020
    17
    1637 (з них за 30 днів: 594)

    Про включення до порядку денного Верховної Ради постанови про звільнення Міністра внутрішніх справ Арсена Авакова.

    Міністр внутрішніх справ забезпечує формування державної політики у сферах, що належать до компетенцій МВС, та контролює її реалізацію. Тобто це особа, відповідальна за:

    - охорону прав і свобод людини, інтересів суспільства і держави;
    - протидію злочинності;
    - підтримання публічної безпеки і порядку;
    - захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню;
    - координацію діяльності Національної поліції та затвердження порядку проведення атестування поліцейських;
    - розподіл бюджетних коштів, головним розпорядником яких є МВС.

    Цей перелік далеко не повний, але показовий. За 6,5 років, впродовж яких посаду міністра внутрішніх справ обіймає Арсен Борисович Аваков, українське суспільство отримало:
    - Повністю провалену реформу поліції. Внаслідок проваленої атестації в системі залишилось до 95% старих кадрів. Провал реформи слідчо-кримінального блоку;
    - Укорінення практики поліцейського насилля і свавілля, вибивання доказів, катувань та знущань над затриманими у відділках поліції. Та відсутність покарань за це. Ніхто з поліцейських не відповів за вбивства 5-річного Кирила Тлявова на Київщині, Олександра Собченка у Кропивницькому, Олександра Цукермана у Кривому Озері, за збитих на дорозі дітей у Борисполі та Конотопі, за стрілянину в Княжичах із загиблими правоохоронцями, за розгін наметового містечка під Верховною Радою взимку 2018 року, за напади на журналістів Костянтина Реуцького та Богдана Кутєпова, за побиття активістів під Подільським райввіділком з вигуками «Ложись, бандера», за згвалтування та катування підозрюваних у Кагарлику;
    - Збільшення спецсил проти мирних зібрань. «Беркут» лише змінив назву, практично всі колишні працівники залишилися на посадах. Нацгвардію перетворено в «патрульно-постову службу»;
    - Саботаж ідентифікації поліцейських та нацгвардійців, необхідної для відповідальності за зловживання: не всі носять жетони, номери на самих жетонах неможливо ідентифікувати, на масових акціях немає номерів на шоломах;
    - Профанація і саботаж розслідувань навіть резонансних злочинів: вбивства Павла Шеремета, нападу на Катерину Гандзюк, вбивств Аміни Окуєвої, Віталія Олешка (Сармата), Миколи Бичка, Сергія Самарського та багатьох інших. Втрачені докази у багатьох кримінальних провадженнях щодо нападів на громадських активістів;
    - Призначення на посади людей із відверто антиукраїнськими або сепаратистськими поглядами, корупціонерів та непрофесіоналів: «даїшника» та корупціонера Валерія Лютого; сепаратиста Антона Шевцова; Івана Іщенка, який стояв із російськими найманцями по один бік барикад 2 травня 2014 року в Одесі; Дмитра Головіна, якого пізніше впіймали на хабарі та підозрюють в організації нападів на активістів; Дмитра Ценова, чиї підлеглі вбили дитину в Переяславі-Хмельницькому;
    - Постійні корупційні скандали навколо закупівель для поліції, Національної гвардії, Державної служби з надзвичайних ситуацій;
    - Повну неспроможність ДСНС вчасно й ефективно реагувати на надзвичайні ситуації та запобігати їх виникненню. Приклади лише останніх місяців — Чорнобильскі пожежі та повені на Прикарпатті;
    - Навіть одного, будь-якого пункту з цього неповного переліку «заслуг» достатньо для відставки «потужного» міністра.

    Саме до повноважень Верховної Ради, згідно з Конституцією України, належить контроль за діяльністю уряду та призначення і звільнення з посад членів Кабінету Міністрів. Доки парламент зволікає — він несе політичну відповідальність за злочинну діяльність та бездіяльність міністра внутрішніх справ Арсена Авакова.

    Вимагаємо включення до порядку денного Верховної Ради постанови про звільнення Міністра внутрішніх справ Арсена Авакова.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Про заборону сайтів, що транслюють російські телеканали

    Підписів 589

    Днів залишилось 35

    Науменко Денис Сергійович
    Оприлюднена
    28 липня, 2020
    28 жовтня, 2020
    35
    589 (з них за 30 днів: 567)

    Шановні депутати,

    Із травня 2017 діє указ Президента України про блокування в інтернеті доступу до ресурсів Mail.ru, "ВКонтакте", "Однокласники" і Яндекс. При цьому російське ТБ (в тому числі телеканали Перший, Росія 24) лишається доступним для перегляду через певні сайти, хоча містить значно більше такого контенту: викривлені новини, брехливі виступи лідерів країни-агресора та підконтрольних ним бойовиків, військові паради ворожої армії на території окупованого Криму тощо.
    Користуючись правом громадянина України, вимагаю:

    1. Ініціювати проведення правоохоронними органами розслідування з метою виявлення подібних сайтів. Серед таких сайтів ontimetv.ru, але він не єдиний.
    2. Заборонити діяльність таких сайтів з метою уникнення впливу проросійської пропаганди на громадян України.
    3. Виявлення та упередження можливих шляхів для обходу заборон. Наприклад за умови використання Яндекс браузера доступ до вищезазначених заборонених ресурсів є абсолютно вільним.

    Дякую та всім гарного дня!

    ІНФОРМАЦІЙНА ПОЛІТИКА, ДІЯЛЬНІСТЬ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ  |   ОБОРОНОЗДАТНІСТЬ, СУВЕРЕНІТЕТ, МІЖДЕРЖАВНІ І МІЖНАЦІОНАЛЬНІ ВІДНОСИНИ   
  • Підтримати Проект Закону про внесення змін до статті 51 Кодексу торговельного мореплавства України щодо вимог до кваліфікації членів екіпажу з додаванням поправок від народу України Номер, дата реєстрації: 3944 від 29.07.2020

    Підписів 409

    Днів залишилось 76

    Рудницький Павло
    Оприлюднена
    08 вересня, 2020
    08 грудня, 2020
    76
    409 (з них за 30 днів: 409)

    Шановні депутати, звертаємося до вас від ініціативної групи моряків, представляючи всіх моряків України, просимо провести наступні заходи:

    • Зобов'язати Морську адміністрацію та Міністерство Інфраструктури України слідувати Плану виконання антикорупційного заходу в рамках урядово-громадської ініціативи «Разом проти корупції»
    • Забезпечити достатню кількість бланків морських документів, час очікування готового документу не повинен перевищувати 3 робочих днів.
    • Підтримати Проект Закону про внесення змін до статті 51 Кодексу торговельного мореплавства України щодо вимог до кваліфікації членів екіпажу з додаванням поправок від народу України
    • Тези, що частково можуть відноситися до інших положень та законів перенести до цих положеннь і законів без змін та з посиланнями на них, так як кожне написане нижче слово є вимогами громадськості, народу, і підписавшимися під даною петицією.

    Власне, як ми, моряки бачимо статтю 51:

    Стаття 51. Вимоги до кваліфікації членів екіпажу з урахуванням змін робочої групи від морської спільноти:

    До зайняття посад капітана та інших осіб командного складу судна допускаються особи, що мають відповідні свідоцтва (сертифікати) про компетентність, встановлені «Положенням про  сертифікацію осіб командного складу морських суден», що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до Міжнародної конвенції про підготовку і дипломування моряків та несення вахти.

    Перше отримання сертифікату про компетентність на відповідну посаду та Свідоцтва фахівця з початкової і розширеної підготовки для здійснення вантажних операцій на танкерах здійснюється за результатами успішних тестування та оцінювання документальних доказів, поданих відповідно до вимог Міжнародної конвенції про підготовку і дипломування моряків та несення вахти.

    Тестування не вимагається при повторному підтвердженні свідоцтв (сертифікатів) про компетентність, Свідоцтв фахівця з початкової і розширеної підготовки для здійснення вантажних операцій на танкерах при наявності стажу роботи на аналогічних суднах протягом 3 місяців за останні 5 років або успішного закінчення схваленого навчального курсу або курсів. Обов’язкова підготовка моряків для осіб, які займають певні посади на судні або виконують спеціальні обов’язки на судні, здійснюється за програмами підготовки, схваленими центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері морського та річкового транспорту.

    Стаж враховується в тому випадку, якщо він внесений добровільно і особисто в електронний реєстр плавання, в іншому випадку присвоєння дипломів (сертифікатів компетенції) разом з видачею і повторним підтвердженням до дипломів та присвоєння і повторна видача Свідоцтв фахівця з підготовки для здійснення вантажних операцій на танкерах здійснюється за результатами успішних тестування та оцінювання документальних доказів, поданих відповідно до вимог Міжнародної конвенції про підготовку і дипломування моряків та несення вахти.

    Забезпечити прийом заявок на оформлення будь яких морських документів та їх видачу через Центри надання адміністративних послуг. Після подачі заявки на проходження тестування, моряку негайно надається доступ до ресурсу, що містить питання та варіанти відповідей для підготовки до тестів та посилання на сам тест, який може бути пройденим в будь який зручний для моряка час.

    Забезпечити захист персональних даних в електронних системах, що використовуються при дипломуванні та сертифікації моряків.

    Позбавлення звання і вилучення диплома або кваліфікаційного свідоцтва допускається тільки за рішенням суду. 

    До виконання обов’язків на морських суднах допускаються особи, які мають документи про відповідну кваліфікацію, видані в порядку, встановленому «Положенням про  сертифікацію осіб командного складу морських суден». 

    Порядок отримання документів, які надають право на зайняття посади на не конвенційних суднах, позбавлення цього права, затверджується державним підприємством, створеним для управління державним майном в морських портах України за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сферах морського і річкового транспорту.

    ОСВІТА, НАУКОВА, НАУКОВО-ТЕХНІЧНА, ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ТА ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ВЛАСНІСТЬ  |   ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • В зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України ,мотивуючи введення своїх військ захисти "русскоязичного населения", якого де-юре не існує. Вимагаємо вилучити ст.10 ,абзац другий Конституції України термі"РОСІЙСЬКОЇ" та залишити " В Україні гарантується вільний розвиток використання інших мов національних меншин України".

    Підписів 360

    Днів залишилось 41

    Дроник Павло Петрович
    Оприлюднена
    03 серпня, 2020
    03 листопада, 2020
    41
    360 (з них за 30 днів: 350)

    Виділення російської мови серед інших мов національних меншин це зверхнє ставлення однієї національної меншини над іншою , що є дискримінацією і приниження. .
    Російська мова стала привелігійованою і панівною над національною в наслідок віковічних завоювань історичних територій України Російською імперією .
    Російська мова як мова агресора примусово навязувалася Українському народу а українська мова заборонялася різноманітним. указами та циркулярами імператорів та царів.
    Тому на сьогоднішній день ми маємо складну ситуацію і війну ж Російською Федерацією із за панування російської мови в Україні яка не є мовою корінного народу України.

    Виходячи з вище наведеними фактами і уникнення в подальшому конфліктів на підгрунті панування в Україні російської мови .

    Вимагаємо вилучити із ст.10 абзац другий Конституції України термін "РОСІЙСЬКОЇ" та залишити:

    "В Україні гарантується вільний розвиток використання і захист інших мов національних меншин".

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Заборонити діяльність так званих колекторських компаній

    Підписів 237

    Днів залишилось 20

    Мішустін Сергій
    Оприлюднена
    13 липня, 2020
    13 жовтня, 2020
    20
    237 (з них за 30 днів: 183)

    Я пропоную заборонити діяльність так званих колекторських компаній через масові порушення ними чинного законодавства, моральних норм. Прошу підримати мою петицію всіх небайдужих громадян.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • ЗАБЕЗПЕЧИТИ встановлення МАКСИМАЛЬНОЇ ЗАРПЛАТИ народним депутатам, чиновникам і суддям в сумі не більше 10 розмірів мінімальної заробітної плати

    Підписів 172

    Днів залишилось 70

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    02 вересня, 2020
    02 грудня, 2020
    70
    172 (з них за 30 днів: 172)

    Статтею 1 Конституції України встановлено, що:
    - Україна є соціальна держава.

    Статтею 24 Конституції України встановлено, що:
    - Не може бути ПРИВІЛЕЇВ за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.

    Пунктом 3 статті 27 Закону України " N 1058 "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" встановлено, що:
    - Максимальний розмір пенсії (з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, пенсії за особливі заслуги перед Україною, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством, крім доплати до надбавок окремим категоріям осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною) НЕ МОЖЕ ПЕРЕВИЩУВАТИ десяти прожиткових мінімумів, установлених для осіб, які втратили працездатність.

    З українських ЗМІ:

    - УНІАН. Україна є найбіднішою країною Європи – звіт МВФ:
    "Україна є найбіднішою країною Європи згідно з даними з нового звіту Міжнародного валютного фонду.
    У новому звіті МВФ за показником ВВП на душу населення нас обійшла навіть Молдова:
    Молдова посідає 133-є місце в світі з 2694,469 дол. ВВП на душу населення,
    а Україна – 134-е місце у світі з 2656,01 дол ВВП на душу населення.
    За розміром офіційної середньої зарплати Україна також посідає останнє місце в Європі:
    середня офіційна зарплата в Молдові становила 375,82 дол. (6369,8 леїв),
    в Україні - 325,53 дол (8529 грн).

    - Украинская правда. КС признал ограничение зарплат чиновников во время карантина незаконным:
    "Конституционный суд 28 августа 2020 года признал, что ОГРАНИЧЕНИЕ заработных плат (10 размерами минимальной заработной платы) государственных служащих и судей в период карантина является НЕЗАКОННЫМ".

    Тобто пенсію українських громадян можливо ОБМЕЖУВАТИ, а надвисокі зарплати народних депутатів, чиновників і суддів НЕ МОЖНА, хоч Україна є найбіднішою країною Європи.

    Це ПОРУШУЄ статті 1 та 24 Конституції України.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.ЗАБЕЗПЕЧИТИ в Україні реалізацію статтей 1 та 24 Конституції України та ВСТАНОВИТИ МАКСИМАЛЬНУ ЗАРПЛАТУ народним депутатам, чиновникам і суддям в сумі НЕ БІЛЬШЕ 10 розмірів мінімальної заробітної плати

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • право на носіння, зберігання бойової зброї

    Підписів 162

    Днів залишилось 43

    Іванів Володимир
    Оприлюднена
    05 серпня, 2020
    05 листопада, 2020
    43
    162 (з них за 30 днів: 151)

    прийняти законо проєкт, який би дозволяв громадянам України, за дозволом МВС мати право на носіння та зберігання бойової зброї, коротко ствольної бойової зброї, всім громадянам які пройдуть медичне обстеження та отримають довідку від лікарів

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Зняти з розгляду законопроект 2362 , як такий що передбачає звуження навчання в школах українською державною мовою , що є порушенням ст.10 Конституції України і Ршення Конституційного Суду N -р/10 від 16 липня 2019року.

    Підписів 132

    Днів залишилось 23

    Дроник Павло Петрович
    Оприлюднена
    16 липня, 2020
    16 жовтня, 2020
    23
    132 (з них за 30 днів: 124)

    Зняти з розгляду законопроект 2362 , як такий що передбачає звуження навчання в школах українською державною мовою , що є порушенням ст.10 Конституції України .
    Рішенням Конституційного Суду N10-р/2019 від 16 липня 2019року Закон України "Про освіту " , мовні норми якого були предметом таким що відповідають Конституції України.
    Міністерство освіти і науки України не підтримує законопроект 2362 .
    Профільний паламентський комітет з питань гуманітарної і інформаційної політики рекомендував відхилити цей законопроект.

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Посилити кримінальну відповідальність за зґвалтування,також за вбивство зі зґвалтуванням чи нанесення важких тілесних ушкоджень зі згвалтуванням до примусової кастрації та довічного ув'язнення.

    Підписів 125

    Днів залишилось 43

    нагаранська оксана василивна
    Оприлюднена
    05 серпня, 2020
    05 листопада, 2020
    43
    125 (з них за 30 днів: 108)

    Держава зобов'язана визнати зґвалтування особливо важким злочином що спричиняє непоправної шкоди особистості а в свою чергу здоров'ю всієї нації.Згвалтовані особистості зазнають психоемоційної трансформації яка позбавляє людину можливості відчувати себе у безпеці і бути щасливою.А це ускладнює народження та вирощування здорового і щасливого наступного покоління.Тим самим породжуючи замкнуте коло насилля у нашому суспільстві.Держава повинна створити нетерпимість до сексуальних злочинів і не повинна бути толерантною і пасивною до них.В першу чергу держава повинна захищати право законослухняних громадян на недоторканність тіла та особистості. Масштаби сексуальних злочинів у нашій країні жаливи і на багато більше офіційної статистики.Гвалтівники не повинні мати рівні права зі своєю жертвою,тобто право на повноцінне життя,тому що він позбавив свою жертву такого права.Тільки жорстоке і невідворотне покарання здатне змінити наше суспільство та є справжнім гуманним актом по відношенню до майбутніх поколінь.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я  |   СІМ’Я, ДІТИ, МОЛОДЬ, ГЕНДЕРНА РІВНІСТЬ, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА І СПОРТ  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Позбавлення Галини Третьякової депутатських повноважень

    Підписів 189

    Днів залишилось 3

    Юдін Денис Сергійович
    Оприлюднена
    26 червня, 2020
    26 вересня, 2020
    3
    189 (з них за 30 днів: 75)

    Шановні українці! Нещодавно Галина Третьякова скандально висловилася щодо малозабезпечених сімей, заявивши, що в них "народжуються діти низької якості" і вимагає стерилізувати безробітних. Це дуже обурює суспільство. Тому в цій петиції я та інші люди, які підпишуться під нею (петицією), вимагаємо: за скандальний вислів позбавити мандату народну депутатку Галину Третьякову. Сподіваюся, що всі небайдужі мене підтримають. Слава Україні!

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • КОРРУПЦИИ НЕТ - проводить ежегодную проверку государственных чиновников и судей на детекторе лжи и разрешить провокацию взятки

    Підписів 78

    Днів залишилось 52

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    14 серпня, 2020
    14 листопада, 2020
    52
    78 (з них за 30 днів: 74)

    Для искоренения коррупции в Украине необходимо проводить ежегодную проверку государственных чиновников и судей на детекторе лжи и разрешить провокацию взятки, а не плодить многочисленные и затратные антикоррупционные органы.

    В связи с вышеизложенным, ПРОШУ народных депутатов Украины:

    1.ОБЕСПЕЧИТЬ ежегодную проверку государственных чиновников и судей на детекторе лжи на предмет коррупции;

    2.РАЗРАБОТАТЬ и ПОДАТЬ в Верховную Раду Украины законопроект "О применении провокации взятки с целью искоренения коррупции на Украине"

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Підвищення виплат на дітей-інвалідів, які виховуються у рідній родині.

    Підписів 114

    Днів залишилось 13

    Карпенко Олена
    Оприлюднена
    06 липня, 2020
    06 жовтня, 2020
    13
    114 (з них за 30 днів: 71)

    Підвищити соціальні виплати на дітей-інвалідів. Максимальна виплата на тяжко хвору дитину складає 3364,60 грн. з надбавкою на догляд. Як можна прожити на ці гроші, якщо не можливо вийти на роботу? Потрібно постійно знаходитися біля дитини, яка не може себе обслуговувати.

    СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ   
  • Введення відповідальності за невиконання своєї вередвиборчої програми дій.

    Підписів 69

    Днів залишилось 77

    Ходунов Олександр Дмитрович
    Оприлюднена
    09 вересня, 2020
    09 грудня, 2020
    77
    69 (з них за 30 днів: 69)

    Потрібен закон - про те що кожен суб'єкт (партія або кандидат) який балотується на будь які вибори, повинен обов'язково скласти та оприлюднити власну передвиборчу ПРОГРАМУ ДІЙ.
    У ПРОГРАМІ ДІЙ повинно бути вказано по пунктах - що планує робити суб'єкт та обов'язково вказані дати виконання цих пунктів.
    Ще у законі повинно бути передбачено притягнення суб'єкту до кримінальної відповідальності, за порушення або невиконання своєї ПРОГРАМИ ДІЙ.
    Досить вже голосувати за популярні морди та гучні лозунги!
    Щоб Україна розвивалася треба голосувати та обирати ПРОГРАМИ ДІЙ!
    І ще, у цьому випадку, перед тим як йти у владу, кожен буде думати - "Чи потягну? Чи посадять?"

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ  |   ДІЯЛЬНІСТЬ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ   
  • Встановити ПЕНСІЇ, інші види соціальних виплат та допомоги на рівні НЕ НИЖЧЕ від прожиткового мінімуму, встановленого законом, згідно статті 46 Конституції України

    Підписів 98

    Днів залишилось 21

    Ісаєв Микола Всісович
    Оприлюднена
    14 липня, 2020
    14 жовтня, 2020
    21
    98 (з них за 30 днів: 65)

    Статтею 46 Конституції України встановлено, що:
    - Пенсії, інші види соціальних виплат та допомоги, що є основним джерелом існування, мають забезпечувати рівень життя, не нижчий від прожиткового мінімуму, встановленого законом.

    Статтею 8 Конституції україни встановлено, що:
    - В Україні визнається і діє принцип верховенства права;
    - Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.

    В зв'язку з вищенаведеним, ПРОШУ народних депутатів України:

    1.НЕГАЙНО ЗАБЕЗПЕЧИТИ ПЕНСІЇ, інші види соціальних виплат та допомоги на рівні НЕ НИЖЧЕ від прожиткового мінімуму, встановленого законом, згідно статті 46 Конституції України

    ДІЯЛЬНІСТЬ ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ, ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ ТА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ   
  • Звільнення від сплати судового збору у зв'язку з оскарженням постанов у справах про адміністративні правопорушення

    Підписів 309

    Днів залишилось 22

    Болтік Антон Сергійович
    Оприлюднена
    15 липня, 2020
    15 жовтня, 2020
    22
    309 (з них за 30 днів: 62)

    Тривалий час діюче національне законодавство містило загальне правило, відповідно до якого особа звільнялась від сплати державного мита за подання скарги щодо оскарження постанови у справі про адміністративне правопорушення.
    Відповідно до положень Постанови № 2 від 23.01.2015 року Пленуму ВАСУ "Про практику застосування адміністративними судами положень Закону України від 08.07.2011 року № 3674-VI "Про судовий збір" було зазначено, що "за подання до суду адміністративного позову про скасування постанови у справі про адміністративне правопорушення, якою особу притягнуто до адміністративної відповідальності та накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу, судовий збір не сплачується у порядку та розмірах, установлених Законом про судовий збір".
    У своїй постанові від 13.12.2016 Верховний Суд України зазначив, що "у справах про оскарження постанов про адміністративне правопорушення у розумінні положень статей 287, 288 КУпАП, статей 2-4 Закону № 3674 позивач звільняється від сплати судового збору".
    Зазначене повністю відповідало запитам та очікуванням суспільства, котре мало певні важелі оскарження неправомірних дій суб'єктів владних повноважень у випадку притягнення до адміністративної відповідальності. Слід наголосити, що й суб'єкти владних повноважень (насамперед Національна поліція) були звільнені від сплати судового збору у випадках апеляційного оскарження постанов адміністративних судів першої інстанції, в зазначених категоріях справ.
    Але, 18.03.2020 Велика Палата Верховного Суду вирішила кардинально змінити усталену правову позицію. У зазначеній постанові суд прийшов до висновку, що "за системного, цільового та граматичного тлумачення до наведеного законодавчого регулювання відносин, пов`язаних зі сплатою судового збору, Велика Палата Верховного Суду в контексті фактичних обставин справи та зумовленого ними застосування норм процесуального права зазначає, що у справах щодо оскарження постанов про адміністративне правопорушення у розумінні положень статей 287, 288 КУпАП, як і в інших справах, які розглядаються судом у порядку позовного провадження, слід застосовувати статті 2-5 Закону № 3674-VІ, які пільг за подання позовної заяви, відповідних скарг у цих правовідносинах не передбачають".
    За логікою Верховного Суду, діюче законодавство все ж таки розмежовує дві правові категорії "державне мито" та "судовий збір" та вони не є тотожними у випадках оскарження постанов про притягнення до адміністративної відповідальності.
    Таким чином, згідно з новою правовою позицією Верховного Суду, у випадках оскарження постанов у справах про адміністративні правопорушення, скаржнику (позивачу) необхідно сплачувати судовий збір, що дорівнює 0,2 розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб (на сьогодні 439,40 грн.).
    Тобто, наприклад, у випадку оскарження до суду постанови про накладення адміністративного стягнення у вигляді штрафу в розмірі 17,00 грн., необхідно буде спочатку сплатити судовий збір в розмірі 439,40 грн., що майже в 26 разів перевищує суму самого штрафу.
    Відповідно до положень статті 9 ЗУ "Про судовий збір" судовий збір сплачується за місцем розгляду справи та зараховується до спеціального фонду Державного бюджету України.
    В свою чергу, кошти судового збору спрямовуються на забезпечення здійснення судочинства та функціонування органів судової влади, а також на забезпечення архітектурної доступності приміщень судів, доступності інформації, що розміщується в суді, для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.
    Таким чином, можна зробити висновок, що за рахунок пересічних громадян, судді Великої Палати Верховного Суду, вирішили, в котрий раз збільшити надходження до спеціального суддівського фонду держбюджету, за рахунок якого вони отримують свою заробітну плату.
    Вважаю, що даний законопроект вкрай важливий для народу України, оскільки, спрямований на усунення окремих правових колізій Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо звільнення осіб від сплати судового збору у випадку оскарження постанов у справах про адміністративні правопорушення.
    Тому, прошу Верховну Раду України пришвидшити прийняття проекту Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо звільнення від сплати судового збору у зв'язку з оскарженням постанов у справах про адміністративні правопорушення» № 3424 від 04.05.2020 р.

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН  |   СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ  |   ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА   
  • Визнання державою незаконими обмеження прав та свобод громадян та підприемців під час так званого "карантину", згідно із рішенням КСУ.

    Підписів 42

    Днів залишилось 72

    Зубарев Дмитро
    Оприлюднена
    04 вересня, 2020
    04 грудня, 2020
    72
    42 (з них за 30 днів: 42)

    Визнання державою незаконними обмежень для громадян та підприемців під час так званого "карантину", згідно із рішенням КСУ, так як це протирічить нормам Конституції України та порушує право громадян на вільне пересування та ведення підприємницької діяльності. Також вимагаємо адекватної грошової компенсації від держави за причинені нею збитки бізнесу під час карантинних обмежень.

    ОХОРОНА ЗДОРОВ’Я   
  • Запровадити тристоронню (консолідовану) відповідальність за перевищення норм габаритно-вагових параметрів при здійсненні вантажних перевезень автомобільним транспортом.

    Підписів 259

    Днів залишилось 22

    Коляда Олександр Володимирович
    Оприлюднена
    15 липня, 2020
    15 жовтня, 2020
    22
    259 (з них за 30 днів: 41)

    Пропоную запровадити тристоронню (консолідовану) відповідальність за перевищення встановлених законодавством габаритно-вагових параметрів при здійсненні вантажних перевезень автомобільним транспортом.
    Наразі законодавством передбачається відповідальність лише перевізника. Ситуація, яка склалась на дорогах України показує, що цього не достатньо, адже перевантажені автомобілі продовжують курсувати шляхами та руйнувати їх.
    Пропонується розробити та запровадити систему відповідальності коли за перевищення габаритно-вагових норм будуть відповідати ВАНТАЖОВІДПРАВНИК, ПЕРЕВІЗНИК та ВАНТАЖООДЕРЖУВАЧ.
    На мою думку це стимулюватиме не порушувати габаритно-вагові параметри не тільки перевізників, а й інші зацікавлені у таких перевезеннях сторони.

    Збережемо наші шляхи разом!!!

    ТРАНСПОРТ І ЗВ’ЯЗОК   
  • Відхилення законопроєкту №2695 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності за окремі правопорушення у сфері безпеки дорожнього руху".

    Підписів 112

    Днів залишилось 28

    Грищук Іван Вікторович
    Оприлюднена
    21 липня, 2020
    21 жовтня, 2020
    28
    112 (з них за 30 днів: 31)

    Народними депутатами України ІХ скликання Бакумовим О.О., Медяник В.А., Неклюдовим В.М. було ініційовано законопроєкт №2695 "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення відповідальності за окремі правопорушення у сфері безпеки дорожнього руху".

    Зазначеним законопроєктом передбачається не тільки посилення відповідальності для водіїв, а й розширення повноважень для поліцейських та звуження прав водіїв, серед яких:
    1. Право зупиняти "з метою проведення профілактичних заходів".
    2. Обов'язок водія не пред'явити, а передати посвідчення водія.
    3. Водій зобов'язаний виконувати всі розпорядження та вимоги поліцейського.
    4. Водій повинен тримати руки в полі зору інспектора, вимкнути двигун.
    5. Тільки на вимогу поліцейського водій має право вийти з машини, і так само на вимогу поліцейського водій зобов'язаний стояти на місці.
    6. На вимогу поліцейського водій зобов'язаний відкрити двері, багажне відділеня, капот, надати можливість перевірити ідентифікаційні номери транспортного засобу.

    Мені, й суспільству не зрозуміло, яким саме чином, наведені норми, зможуть допомогти у боротьбі з керуванням т/з у нетверезому стані? Також незрозуміло, як ми, народ, через Верховну Раду України, можемо надати розширені повноваження особам, рівень довіри до яких низький? Чому зазначеним законопроєктом не передбачається посилення відповідальності за перевищення своїх повноважень поліцейським?

    Є неймовірна кількість випадків, коли співробітники поліції, показали свою неграмотність та юридичну необізнаність.
    Законопроєкт №2695 це шлях до ДАІ, або, що ще гірше, до "поліцейської держави" та тотальної диктатури.

    Недоопрацьована (з законодавчої точки зору) автоматична система фіксації порушень ПДР, яка є антиконституційною і буде друкувати штрафи на кого завгодно, та коли завгодно; повернення судового збору за оскарження постанови поліцейського; розширення поліцейських повноважень - це все нівелює поняття конституційних та законних прав громадян та залишає нас без можливості юридичного захисту.

    Ми звертаємося до народних обранців: не робіть помилок! Не ми служимо Вам, а Ви служите нам! Поки рівень довіри до поліції не зросте, поки поліцейські не будуть по-справжньому юридично обізнані, поки вони не захищають нас, їм не можна надавати більших повноважень. Відхиліть законопроєкт №2695 та не приймайте його у другому читанні!

    ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДОТРИМАННЯ ЗАКОННОСТІ ТА ОХОРОНИ ПРАВОПОРЯДКУ, РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВ І СВОБОД ГРОМАДЯН   
  • Скасування податків, зборів та єдиного соціального внеску для підприємців (ФОП) на час Пандемії, спричиненої COVID-19.

    Підписів 29

    Днів залишилось 78

    Каламайко Дмитро Юрійович
    Оприлюднена
    10 вересня, 2020
    10 грудня, 2020
    78
    29 (з них за 30 днів: 29)

    Карантин та інші обставини останнім часом значно ускладнили роботу підприємців, які є основою розвитку бізнесу в нашій країні та відповідно складовою ланкою для розвитку та фінансового процвітання України. Скасування всіх податків, зборів та єдиного соціального внеску для підприємців на час Пандемії, спричиненої COVID-19, зменшить навантаження на бізнес у цей скрутний час, збереже багато робочих місць та допоможе його розвитку.

    ФІНАНСОВА, ПОДАТКОВА, МИТНА ПОЛІТИКА